#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/05/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν υπάρχει πολυπολιτισμικός Παράδεισος. Μόνο πολυπολιτισμική Κόλαση

[caption id="attachment_216831" align="alignleft" width="600" caption="Εξώφυλλο του TIME για τις ταραχές στο Los Angeles (1992)"][/caption]

Όταν ο Γιάννης Αγγελάκας τραγουδούσε "Ω, είναι ωραία στον παράδεισο", δεν έφτιαχνε φυσικά ύμνο για τις ορδές των μουσουλμάνων ΑφροΑσιατών που κατέλαβαν τις δυτικές, χριστιανικές κοινωνίες.

Αυτό λες και τραγουδούν ειρωνικά οι εισβολείς όταν εκμεταλλεύονται τους πόρους που συσσώρευσαν οι γηγενείς, βγάζοντάς τους κοροϊδευτικά τη γλώσσα – όταν δεν τους σκοτώνουν.

[caption id="attachment_216843" align="alignleft" width="600" caption="Κατεστραμμένη παμπ στο Brixton (1981)"][/caption]

Όπως ιστορικά συμβαίνει πάντα, όπου συσσωρεύεται πλούτος κάποιοι φτωχότεροι έρχονται από αλλού να τον διεκδικήσουν. Παλιά, έρχονταν σιδερόφραχτοι, με καταφανείς  προθέσεις.

Σήμερα, έρχονται με πρόσωπο παραμορφωμένο από μίσος για την ευημερία των ιθαγενών και όπλο την επίρριψη ενοχής για την ευημερία αυτήν, ώστε έτσι να καρπωθούν συμπόνια, ανοχή και ωφελήματα. Και εν τέλει να επιβληθούν με την τρομοκρατία που ασκεί η βιαιότητα τους σε μαλθακές κοινωνίες.

[caption id="attachment_216845" align="alignleft" width="600" caption="Κάτοικοι προσπαθούν να σβήσουν φωτιά στο South Central, Los Angeles (1992)"][/caption]

Αυτή είναι όμως η μισή αλήθεια. Τα πρωτογενή κίνητρα και η ορμή των εισβολέων υποβοηθήθηκαν. Εκμεταλλευόμενοι τα λόγω εισοδηματικών διαφορών μεταναστευτικά ρεύματα μεταξύ μητροπόλεων και Τρίτου Κόσμου, οι δυτικές ελίτ, παντού, για να αυξήσουν τα κέρδη τους επέβαλαν το ανεξέλεγκτο άνοιγμα των συνόρων ώστε με την εισροή λαθρομεταναστών
- να μειωθεί η αμοιβή της εργασίας των ιθαγενών
- να ευρεθούν ανειδίκευτοι για τις εργασίες χαμηλής κοινωνικής αναγνώρισης που οι πολίτες των αναπτυγμένων κοινωνιών αποφεύγουν
- να ανοίξουν αγορές πώλησης των προϊόντων τους.
Τόσο απλά.

Ωστόσο, αν η βασική ιδέα ήταν απλή, η όλη μεθόδευση υπήρξε σύνθετη. Οι κρατικοί μηχανισμοί ελέγχου και ανάσχεσης αποδυναμώθηκαν σταδιακά, ενώ η ακατάπαυστη εισροή ασύμβατων ανθρώπων σε αμιγείς εθνικά και θρησκευτικά κοινωνίες ενδύθηκε μια απεχθή και επικίνδυνη «θεωρία»: πολυπολιτισμός.

[caption id="attachment_216847" align="alignleft" width="600" caption="Παρίσι (2005)"][/caption]

«Μοντέλο» η πολυεθνική κουρελού των Ηνωμένων Πολιτειών, ένα από κατασκευή τεχνητό «έθνος» μεταναστών.

Αν στις παλαιές αποικιακές δυνάμεις υπάρχει μια βάση για την εισροή μεταναστών από τους τόπους που τρύγησε η αποικιοκρατία, χώρες σαν την Ελλάδα δεν είχαν κανένα λόγο να πλημμυριστούν από αλλόφυλους. Ενώ όπως «βρόντηξε» ο  Βλαδίμηρος Πούτιν «η Ρωσία δεν χρειάζεται μειονότητες».

[caption id="attachment_216849" align="alignleft" width="600" caption="Εστιατόριο στις φλόγες, Στοκχόλμη (2013)"][/caption]

Παντού, «την νύφη πλήρωσαν» κυρίως οι αυτόχθονες των ευρέων μεσαίων στρωμάτων, που κυριολεκτικά έχασαν την πατρίδα τους. Και όταν πήγαν να ψελλίσουν κάτι, λοιδορήθηκαν σαν «ρατσιστές» από συνεργαζόμενους, πολυεθνικές εταιρείες και «αριστερές» ταξιαρχίες εθνομηδενιστων.

Όχι τυχαία, τους περισσότερους, πάσης φύσεως πολιτικούς φορείς που υποστηρίζουν την απαλοιφή των εθνικών ιδιαιτεροτήτων χρηματοδοτούν μεγαλοεπιχειρηματίες. Με πρώτο, τον «αριστερό» δισεκατομμυριούχο George Soros και το ίδρυμά του Open Society («Ανοιχτή Κοινωνία»).

[caption id="attachment_216850" align="alignleft" width="600" caption="Ευχαριστούμε που ήρθαμε, Λονδίνο (2013)"][/caption]

Όμως, όπως για τον ανθρώπινο οργανισμό όποια μέτρηση δεικτών αποκλίνει του «κατά φύση» σημαίνει κίνδυνο, μια βίαιη παραβίαση του κοινωνικού «κατά φύση» προκαλεί θανάσιμες παρενέργειες στον εθνικό οργανισμό.

Οι Τσετσένοι βομβιστές της Βοστώνης και οι Νιγηριανοί χασάπηδες του Λονδίνου ήταν είτε επείσακτοι είτε γεννημένοι σε ΗΠΑ και Αγγλία, αντίστοιχα. Ανατράφηκαν μέσα στη δυτική κουλτούρα. Όχι μόνο δεν αφομοιώθηκαν αλλά στράφηκαν δολοφονικά εναντίον της.

Ας τελειώσει πλέον το παραμύθι – και το μοντέλο. Από το Brixton στο Los Angeles, από τα παρισινά banlieues στη Στοκχόλμη και από ‘κει προχθές στο Λονδίνο, η Ιστορία κραυγάζοντας αποφάνθηκε :


Δεν υπάρχει πολυπολιτισμικός Παράδεισος.

Μόνο πολυπολιτισμική Κόλαση.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sceptic avatar
    sceptic 25/05/2013 08:39:32

    Το Ελληνικό συντεταγμένο κράτος και η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν έχει πειράξει μουσουλμανική τρίχα εντός & εκτός χώρας.Αντίθετα όπου μπορούσαμε τους βοηθούσαμε.
    Πιστεύω όμως ότι εάν γίνει στην Ελλάδα κάτι παρόμοιο τότε θα δούμε πολλά...

  2. B.Q avatar
    B.Q 25/05/2013 09:12:43

    «η Ελλάδα δε χρειάζεται μειονότητες».
    Πλήρες, απόλυτο, σαφές.
    Η Τουρκία όμως, χρειάζεται μειονότητες στην Ελλάδα και δη, μουσουλμανικές.
    Άρα, όσο η εγκληματική παθητικότητά μας το επιτρέπει, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ.
    Σωτηρία Μπέλλου - Θα με δικάσει/Μουσική Δημήτρης Λάγιος Στίχοι Μιχάλης Μπουρμπούλης Από τον δίσκο "Ο Άη Λαός"
    h**p://www.youtube.com/watch?v=CD2Fay0lhrA

  3. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 25/05/2013 09:15:34

    Μπράβο Προφήτη, το έθεσες σφαιρικά παίρνοντας όλες τις παραμέτρους.
    Το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία είναι πολιτική και μάλιστα γεωπολιτικός παράγοντας μαλθακής ισχύος (σύστημα soros)

  4. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 25/05/2013 09:30:14

    Πολυπολιτισμική κόλαση +++++++++

  5. Β1 avatar
    Β1 25/05/2013 09:32:28

    Το ποτάμι της ιστορίας δεν γυρίζει πίσω, το μέλλον ή θάναι πολυπολιτισμικό ή απλώς δεν θα υπάρξει. Αυτό που πρέπει να κινητοποιεί τους λαούς είναι η συντριβή κάθε είδους εθνικισμού/πατριωτισμού/φονταμενταλισμού. Μια γη, μία πατρίδα.

    • sos avatar
      sos @ Β1 25/05/2013 12:05:16

      Πες μας και άλλα ω πάνσοφη νυφίτσα. Ποιά μεγαλειώδης συμπαντική αποκάλυψη έχει ανάγει το πιο πάνω σε αξίωμα;

      Σε συμβουλεύω να πας να το πεις αυτό στη Μέκκα και αν γυρίσεις ζωντανός τα ξαναλέμε.

      • IOKLOS ZARAS avatar
        IOKLOS ZARAS @ sos 25/05/2013 12:19:03

        ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ; ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Β1 25/05/2013 12:48:35

      Μία γῆ,μία Πατρίδα;
      Τότε καί ἕνα μέσο μεταφορᾶς,μία δουλειά,μία διασκέδαση,ἕνα σπίτι,μία γυναίκα καί καί καί...
      Δέν πιστεύω νά θές δικό σου αὐτοκίνητο,δουλειά δική σου,τίς μπυρίτσες σου καί τίς φραπεδιές σου γιά διασκέδαση;
      Δέν πιστεύω νά θές δικό σου σπίτι καί νά μή μένεις σέ κοινόβιο,ἤ νά μοῦ θές καί γκόμενες ἐκτός ἀπό τή συμβία σου;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Β1 25/05/2013 13:10:41

      sos δεν χρειάζεται να πάει στην Μέκκα, στην Μενάνδρου να πάει και να πει την άποψή του για τις θρησκείες και την φράση μια γη μια πατρίδα, θα τον πάρουν στο κυνήγι...

    • Antonis avatar
      Antonis @ Β1 25/05/2013 14:11:21

      Έχει πλακα αριστερουλη γιατί ενώ δηλώνεις κατά του φονταμενταλισμού, παραθέτεις εν είδη αδιάψευστου και θέσφατου αξιώματος ότι "το μέλλον θα είναι πολυπολιτισμικό". Είσαι δηλαδή ο πιο ακραίος φονταμενταλιστής εδώ πέρα. Μπορείς να παραθέσεις έστω 1 επιχείρημα υπέρ αυτού του ανωμαλου νέο-κομμουνιστικού εγχειρήματος η μήπως η ιδεολογική σου ένδεια δεν στο επιτρέπει ;Το ξέρουμε ότι οι αριστεροί και οι κομμουνιστές είχαν πάντα ένα μικρό θεματάκι με την πραγματικότητα, εύχομαι όμως κάποια στιγμή να την βιώσεις, και να μην υποφέρει μονο το πόπολο που αναγκάζεται να συμβιώνει με τις μουσουλμανικές ορδές που αποφασίσατε να αναγάγετε σε νέο στρατό για τις αρρωστημένες ουτοπίες σας.

    • kwstas avatar
      kwstas @ Β1 25/05/2013 14:15:31

      Μέσα στους συντριφθέντες -ισμούς, προφανώς ο Β1 δε συμπεριλαμβάνει τον αυνανισμό.

      • maverick avatar
        maverick @ kwstas 26/05/2013 02:04:50

        Πολύ καλό!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Β1 25/05/2013 17:19:51

      Αει στην Σαουδική Αραβία και παράτα μας στην πατρίδα μας. Και πάρε μαζί σου και τους λαθρο-μουσουλμάνους να περνάτε καλύτερα εκεί και εμείς εδώ.

    • maverick avatar
      maverick @ Β1 26/05/2013 00:50:46

      Συνέχισε μη ντρέπεσαι: και να συντριβεί κάθε είδους σοσιαλισμού/ κομουνισμού/ αναρχισμού κοκ. Γιατί όσο υπάρχουν αυτά, προς χάρη της ισορροπίας θα υπάρχουν και τα άλλα. Και ο νοών νοείτω, αγαπητέ!

  6. fanisatt avatar
    fanisatt 25/05/2013 09:52:13

    Πολύ δυνατό άρθρο. Μπράβο.

  7. Geros avatar
    Geros 25/05/2013 09:59:50

    Τόσες ωραίες φωτογραφίες μας βάλατε , μια ωραία από τις τόσες φορές που κάηκε η Αθήνα γιατί δεν προσθέσατε?
    Μα γιατί δεν την καίνε μετανάστες αλλά εμείς οι ίδιοι ή τα παιδιά μας. Δηλαδή από όλες τις ταραχές που έχουν γίνει στον κόσμο εσείς απομονώσατε αυτές που έκαναν μετανάστες για να καταλήξετε στο ΑΠΟΛΥΤΑ ΞΕΝΟΦΟΒΙΚΟ ΣΥΜΕΡΑΣΜΑ ότι όποιος έχει μειονότητες ζει σε κόλαση!

    Φυσικά και υπάρχουν όρια στο πόσους και ποιους μετανάστες μπορεί να αφομοιώσει μια κοινωνία , φυσικά και στην χώρα μας αυτά τα όρια έχουν από καιρό ξεπεραστεί και φυσικά το χωρίς νόμους ξέφραγο αμπέλι που ονειρεύεται η αριστερά αν υλοποιηθεί θα καταστρέψει την χώρα.
    Εσείς όμως πάτε στο άλλο άκρο , στο άκρο της ξενοφοβίας , στην καλλιέργεια φόβου (την ίδια μέρα που ένας τρελός αποκεφάλισε τον στρατιωτικό στην Αγγλία δυο πατεράδες σκότωσαν τα παιδιά τους για να εκδικηθούν τις πρώην τους συζύγους. Τι να κάνουμε τώρα ? Να απελάσουμε τους χωρισμένους πατεράδες?) και στην δημιουργία μίσους.
    Όλα αυτά διανθισμένα με μια νότα συνωμοσιολογίας μιας και χώσατε και τον Σόρος στην κουβέντα.
    Φυσικά δεν είπατε πως ο Σόρος είναι Εβραίος μπας και σας πουν αντισημίτη αλλά είμαι σίγουρος ότι το είχατε στην άκρη της γλώσσας σας .....

    • Αρχιμήδης1 avatar
      Αρχιμήδης1 @ Geros 25/05/2013 10:33:20

      Αγαπητέ Γέρο, να που εδώ συμφωνούμε απόλυτα!!!!!!!!

    • B.Q avatar
      B.Q @ Geros 25/05/2013 10:48:28

      Πάντα ο λόγος σας, σταθερά Νεοταξίτικος Γέροντα!!! Αυτή τη μονομερή, υποκριτική, επιλεκτική θεώρηση της πραγματικότητας και τη σταθερά διαστρεβλωτική ερμηνεία των γραπτών όσων δεν σας αρέσουν, τα είχατε από πάντα; Είναι έμφυτα άραγε ή εργασθήκατε σκληρά επί πολλά έτη για να τα εξασφαλίσετε; Αληθινά, απορώ!!

      • παπαδοπουλος ηλίας avatar
        παπαδοπουλος ηλίας @ B.Q 25/05/2013 11:12:34

        μπα!! έχει εκτεθεί πολύ στους ψεκασμούς.

      • Albert avatar
        Albert @ B.Q 25/05/2013 11:15:06

        Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζει η ενοχοποίηση. Δοκιμάστε ξανά.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ B.Q 25/05/2013 12:52:08

        Τόν ἄνθρωπο,Βασίλισσα,ἀπλά τόν τρώει τό σαράκι τῆς γκρίνιας.Μέ τίποτα δέν ἰκανοποιεῖται,πνεῦμα ἀντιλογίας..

        • Geros avatar
          Geros @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/05/2013 14:32:58

          Το σχόλιο σας είναι απίστευτο! Οι γκρινιάρηδες του site , αυτοί που έχουν κάνει την περιγραφή της απόγνωσης τέχνη , με κατηγορούν για γκρίνια!! Έλεος!!!

          • B.Q avatar
            B.Q @ Geros 25/05/2013 15:39:14

            Μα η δική σας ''γκρίνια'' αγαπητέ Γέροντα, εκφράζει αποκλειστικά και μόνο την αφ΄υψηλού θεώρηση των κακώς εχόντων και την ελιτίστικη εκ του ασφαλούς κριτική ενάντια σε όλα αυτά που βασανίζουν την πλειοψηφία των συμπολιτών σας. Γιατί δεν τρώμε παντεσπάνι, γιατί δεν αγκαλιάζουμε με συμπόνια τα εκατομμύρια λαθροεπιβαλλόμενα εκ των Οθωμανών ''αδέλφια'' μας που ...επισκέπτονται ακάλεστα τη χώρα, γιατί κατανοούμε το βρώμικο παιχνίδι των Νεοταξιτών και του Soros, γιατί δεν αισθανόμαστε οτι κάτι .....χρωστάμε στους βομβαρδισμένους και καθημαγμένους λαούς που οι ιμπεριαλιστές καταστρέφουν!!! Μα όσο και να μην τους μισούμε, (που ΔΕΝ τους μισούμε), δεν τους χρωστάμε τελικά και τον αφανισμό μας ως Έθνους, με κανέναν τρόπο και για κανέναν απολύτως λόγο. ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΓΙ ΑΥΤΕΣ. (Και μην αναφερθεί κανείς σε υποκριτικούς συσχετισμούς των πληθυσμών που μας εποικούν βιαίως με το υψηλών προδιαγραφών Ελληνικό επιστημονικό προσωπικό που αρπάζουν και καρπούνται οι υποκριτές Ευρωαπατεώνες ...εταίροι μέσω της υψηλότατης ανεργίας στην οποία μας υποχρέωσαν, γιατί θ΄αποδειχτεί απλά, ακόμη μιά φορά, πολύ αστείος.)

          • Geros avatar
            Geros @ B.Q 25/05/2013 15:58:25

            Ξαναρωτάω , ποιοι είναι οι Νεοταξίτες του Σόρος βρε παιδιά ? Με αφήνετε στο σκοτάδι ....
            Έχουν ονόματα και επίθετα? Έχουν κέρατα? Πως θα τους ξεχωρίζω?

            Χωρίς πλάκα , νεοταξίτης δεν σημαίνει τίποτα, είναι ένας όρος ομπρέλα με τον οποίο οι αφελείς περιγράφουν τον φόβο τους για αυτά που δεν καταλαβαίνουν.
            Οι αμόρφωτοι στον μεσαίωνα κυνηγούσαν μάγισσες , στις μέρες μας οι αμόρφωτοι κυνηγούν "Νεοταξίτες".

          • B.Q avatar
            B.Q @ Geros 25/05/2013 17:26:20

            '' Έχουν ονόματα και επίθετα? Έχουν κέρατα? Πως θα τους ξεχωρίζω?''
            Τους ηγέτες, αφήστε τους. Αν δεν τους αναγνωρίζετε ήδη, δε σας βοηθά η αντιληπτική σας ικανότητα. Ο παγκόσμιος ....στρατός τους τώρα, αποτελείται από ασυνείδητα πιόνια, εγωπαθή, υστερόβουλα, αισχροκερδή, βολεμένα κι αναίσθητα, που έχουν αναγάγει τη συμφεροντολογία και την επ΄αμοιβή προσφορά ''υπηρεσίας'', σε σκοπό ζωή.
            Αν επιθυμείτε να ...δείτε έναν, σταθείτε απέναντι στον καθρέφτη σας :-). Για το αν έχει ...κέρατα δε ή όχι, εσείς θα μας πληροφορήσετε.

          • Geros avatar
            Geros @ B.Q 25/05/2013 18:17:25

            Έχετε καταλάβει πόσο μοιάζει η περιγραφή που κάνετε με τις περιγραφές των υπηρετών του σατανά κατά τον μεσαίωνα?
            Η κάθε σέκτα είχε μια ιστορία σαν αυτή που μόλις είπατε, οι ηγέτες του κόσμου ήταν υπηρέτες του σατανά (βασιλείς , πάπες , επίσκοποι ...) και από κάτω τους ήταν ένας στρατός από σιχαμερά ιδιοτελή σκουλήκια.
            Στην προσπάθεια σας να φανείτε έξυπνη βγάλατε από μέσα σας ότι ποιο οπισθοδρομικό και πρωτόγονο υπάρχει!

            Έχετε την στόφα του φανατικού αιρετικού , όπως όλοι οι αιρετικοί διεκδικείτε για των εαυτό σας τον ρόλο του επιούσιου , του καθαρού και του ξεχωριστού , ενώ όλοι όσοι δεν συμφωνούν με εσάς είναι στην ουσία υπάνθρωποι.
            Πάνω σε οπισθοδρομικούς και μικρονοϊκούς ανθρώπους σαν και εσάς στήθηκαν οι πυρές των ιερών εξετάσεων.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ B.Q 25/05/2013 19:55:58

            Κι ὕστερα πειραχτήκατε πού σᾶς εἶπα ἐγῶ ''γκρινιάρη''...

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ B.Q 25/05/2013 20:18:41

            @Γερος
            Θα μπορουσα να κατονομασω πολλους νεοταξιτες, μεσα κ'εξω απο την Ελλαδα. Θα αρκεσθω σε ενα αλλα γιγαντα, to Human Right Watch , που επιδοτηθηκε ανοικτα απο τον φιλο σου τon Soros. Σου αρκει αυτο η θελεις κι'αλλους;

          • B.Q avatar
            B.Q @ B.Q 25/05/2013 20:31:38

            @ Kαλέ, πτωχέ μου Γέροντα, δεν έγραψα ότι έγραψα γιατί έτρεφα...ίχνος υπόνοιας οτι επρόκειτο τάχα να σταματήσετε να προσποιείστε τον .....εξωγήϊνο! Εξ΄άλλου γνωρίζω πολύ καλά τη σθεναρή άμυνα που επιλέγετε, επιτιθέμενος σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί σας. Όσα είπα, τα είπα γιατί προσποιηθήκατε τον ...ανόητο και γιατί επιθυμούσατε να τα δείτε και γραμμένα. Χάρη σας έκανα :-)! Άντε, γειά τώρα.

      • Geros avatar
        Geros @ B.Q 25/05/2013 14:20:57

        Τι σημαίνει Νεοταξίτικος λόγος?

        • B.Q avatar
          B.Q @ Geros 25/05/2013 15:53:45

          Ελάτε που δεν γνωρίζετε Γέροντα!! Χρειάζεστε ...μαθήματα; Νεοταξίτικος είναι ο λόγος που υπερασπίζεται και προωθεί τους σκοπούς της Παγκόσμιας διακυβέρνησης. Για να επιτευχθούν οι στόχοι αυτής, κρίνουν οι σχεδιαστές της Νέας Εποχής , ότι θα πρέπει να επιβληθεί ένα σύστημα απολύτου ελέγχου στην παγκόσμια οικονομία, στο εμπόριο, στη διατροφή. Αυτό ακριβώς επιδιώκει η πολυσυζητημένη παγκοσμιοποίηση, και όχι την μεγιστοποίηση της ευημερίας όπως διαφημίζουν οι προπαγανδιστές της. Για να γίνει ο κόσμος απολύτως ελεγχόμενος, σχεδιάζεται η κατάργηση του γνωστού μας χρήματος και η καθιέρωση του λεγομένου πλαστικού χρήματος μέσω των καρτών.
          Η Τακτική της "Νέας Εποχής"
          1) Η Νέα Εποχή για να επικρατήσει σε πολιτικοοικονομικό επίπεδο χρησιμοποιεί κυρίως δύο τρόπους: α) Αφ' ενός δρα ως οδοστρωτήρας που ισοπεδώνει γλώσσες, πολιτισμούς, παραδόσεις, εθνικές ιδιαιτερότητες, προωθώντας τον εξαμερικανισμό των εθνών με την έννοια της υιοθετήσεως των υποπροϊόντων του "αμερικανικού τρόπου ζωής". Προωθεί την υποταγή των εθνών, θέτοντας ουσιαστικά τέλος στην εθνική ανεξαρτησία και λαϊκή κυριαρχία. Ήδη τα εθνικά κέντρα εξουσίας δεν ελέγχουν πλήρως την οικονομική πολιτική. Είναι υποχρεωμένα να προσαρμόζονται στις επιταγές άλλων διεθνών κέντρων.
          Στο πολιτικό επίπεδο υπονομεύονται πολλοί από τους δημοκρατικούς θεσμούς και εξασθενεί η ισχύς, το κύρος και η αποτελεσματικότητά τους.
          β) Αφ' ετέρου η Νέα Εποχή καλλιεργεί και οξύνει τις εθνικές αντιπαραθέσεις. (Διαίρει και βασίλευε). Τα δικαιώματα των πραγματικών ή, συνηθέστερα, κατασκευασμένων "μειονοτήτων", εθνικών και θρησκευτικών, είναι ο μοχλός για την ανατροπή της παλαιάς και την εγκαθίδρυση της Νέας Τάξεως Πραγμάτων. Δόγμα του νέου ΝΑΤΟ είναι ότι η εθνική κυριαρχία μπορεί να παραβιάζεται (από το ΝΑΤΟ) οπουδήποτε στη γη κρίνει αυτό ότι παραβιάζονται δικαιώματα μειονοτήτων!Ο ...πολυπολιτισμός, ο αχταρμάς δηλαδή εθνών, γλωσσών, θρησκειών, πολιτισμών κ.λπ, κ.λπ, εκμηδενίζει την οποιανδήποτε αντίσταση των πληθυσμών που ομογεννοποιούνται βιαίως, λαμβάνοντας τη μορφή του εύπλαστου πολτού.
          Αν ακόμη δεν ....καταλάβατε, διαβάστε για να πληροφορηθείτε.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ B.Q 25/05/2013 17:21:52

            Άψογο!

    • sos avatar
      sos @ Geros 25/05/2013 12:07:12

      "Μα γιατί δεν την καίνε μετανάστες αλλά εμείς οι ίδιοι ή τα παιδιά μας."

      Το 2008 άνω του 50% των συλληφθέντων ήταν λαθρομετανάστες. Οπότε όλο το επιχείρημα πάει άπατο.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ sos 25/05/2013 14:13:07

        μην τσιμπας, ουτε αυτός δεν τα πιστευει αυτά που λέει..

      • Geros avatar
        Geros @ sos 25/05/2013 14:21:28

        Θέλετε να μου πείτε ότι το επιχείρημα πάει άπατο επειδή η αστυνομία δεν ήθελε να συλλάβει τα παιδιά σας που τα στέλνατε να πετροβολάνε αστυνομικά τμήματα?
        Η εξέγερση του 2008 ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ 100%.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Geros 25/05/2013 15:30:41

          Ποιοι έστελναν τα μηνύματα και ποιοι διέδωσαν την όλη "εξέγερση"; Γιατί και στο δικό μου σχολείο είχαν έρθει κάποιοι και μιλάγανε για εξέγερση, ανυπακοή και δεν ξέρω γω τι... Αυτοί που έκαιγαν και ρήμαζαν το κέντρο δεν ήταν απλά παιδάκια... Ναι, φυσικά υπήρχαν παιδιά που πέταγαν μπουκάλια, νεράτζια και πέτρες σε αστυνομικό τμήματα, αλλά πιο πολύ για "μαγκιά" και για πλάκα.

          • Geros avatar
            Geros @ Γιώργος 25/05/2013 15:40:57

            Πέστε μου αγαπητέ ότι είχαν έρθει Πακιστανοί στο σχολείο σας να διαδώσουν την εξέγερση να .... φύγω!
            Η εξέγερση ήταν 1.000% Ελληνική , ότι συνέλαβαν μερικούς μετανάστες που βούτηξαν εμπορεύματα από τα μαγαζιά που καίγονταν δεν αλλάζει τίποτα.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Geros 25/05/2013 17:24:06

          Μέγα ψεύδος! Μόνο όποιος δεν είδε φωτογραφίες δεν κατάλαβε ότι ήταν μυστικές υπηρεσίες, ξένες πρεσβείες και λαθρομετανάστες μέσα στο χαμό που έγινε.

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ Geros 25/05/2013 18:11:11

          Αααα...καλά.

        • Λύκος avatar
          Λύκος @ Geros 25/05/2013 19:12:36

          απόπειρα ανατροπής του πολιτεύματος από την άκρα αριστερά θες να πεις.

        • Antonis avatar
          Antonis @ Geros 27/05/2013 12:29:25

          Ελληνόφωνη, όχι Ελληνική.

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ Geros 25/05/2013 12:47:23

      "Φυσικά δεν είπατε πως ο Σόρος είναι Εβραίος"

      Από εδώ έρχεται ο Πόνος? Γιατί δεν είναι Νόμιμο ένα Κράτος να ΔΙΑΛΈΓΕΙ τους Μετανάστες που θέλει? Η Αυστραλία και ο Καναδάς αυτόν τον Δρόμο πήραν. Για προσπάθησε να bis στην Αυστραλία ακόμα ως Ευρωπαίος. Καλή τύχη!
      Έχω ήδη την εντύπωση πως υπάρχουν πληρωμένα "τρολλακια" παντού. Η πολυπολιτισμική Agenda δεν κάνει να μετατραπεί με κάθε Κόστος

      • Jiannis avatar
        Jiannis @ Jiannis 25/05/2013 12:58:43

        John Howard (Prime Minister Australia)

        'IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT. Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians.'

        'This culture has been developed over two centuries of struggles, trials and victories by millions of men and women who have sought freedom'

        'We speak mainly ENGLISH, not Spanish, Lebanese, Arabic, Chinese, Japanese, Russian, or any other language. Therefore, if you wish to become part of our society . Learn the language!'

        'Most Australians believe in God. This is not some Christian, right wing, political push, but a fact, because Christian men and women, on Christian principles, founded this nation, and this is clearly documented. It is certainly appropriate to display it on the walls of our schools. If God offends you, then I suggest you consider another part of the world as your new home, because God is part of our culture.'

        'We will accept your beliefs, and will not question why. All we ask is that you accept ours, and live in harmony and peaceful enjoyment with us.'

        'This is OUR COUNTRY, OUR LAND, and OUR LIFESTYLE, and we will allow you every opportunity to enjoy all this. But once you are done complaining, whining, and griping about Our Flag, Our Pledge, Our Christian beliefs, or Our Way of Life, I highly encourage you take advantage of one other great Australian freedom,

        'THE RIGHT TO LEAVE'.'

        'If you aren't happy here then LEAVE. We didn't force you to come here. You asked to be here. So accept the country YOU accepted.'

        Πιο ξεκάθαρα δεν γίνετε!

        • Mak avatar
          Mak @ Jiannis 25/05/2013 23:34:40

          Αν και το άρθρο είναι τέλειο και συμφωνώ πλήρως με τη συλλογιστική του, αποτελεί "αστικό μύθο" ότι το είπε ή έγραψε ο πρώην πρωθυπουργός της Αυστραλίας.
          Περισσότερα εδώ:
          http://www.hoax-slayer.com/howard-muslim-speech.shtml

          • Jiannis avatar
            Jiannis @ Mak 26/05/2013 16:58:39

            Τρέξαν τα πληρωμένα Παπαγαλάκια τις πανκοσμιοπιισις να Σχετικοποιήσουν την Κατάσταση.
            Τα είπε αυτά ο πρωθυπουργός, αλλα όχι μαζεμένα/χύμα έτσι όπως τα βγάλαν στην Φορα.
            Όλα αυτά τα έχει πει σε διαφορες Ομιλίες.
            Η Αυστραλία (και ο Καναδάς) έχει έναν από τους πιο σκληρούς Μεταναστευτικούς Νομους.
            Ως Μετανάστης ΠΡΈΠΕΙ να προσφέρεις στην Κοινωνία αλλιώς μένεις έξω.
            P.X. Ακόμα ως Ευρωπαίος θα ήταν καλά να εχής Πρόσκληση από Αυστραλό Εργοδότη για να σου δώσουν Παραμονή. Ος ελεύτερος Επαγγελματίας πρέπει να φέρεις σχετικά μαγάλο ποσοστό Χρήμα μαζί
            (νομίζω καμια 200.000 Euro) για να άνοιξης Επιχείρηση.

            P.S. Ένα Παράδειγμα από τον "πολυπολιτιστικό Παράδεισο" Γερμανία:
            Το 2011 "μεταναστεψαν" κάπου 50.000 Τούρκοι στην γερμανία. Από αυτούς αρχή 2012 ΜΟΝΟ καμια 1500 πλήρωναν Φόρους. Δηλαδή η υπόλοιπη ζούνε όλη από Επιδότησης του Φορολογουμενου...

      • Geros avatar
        Geros @ Jiannis 25/05/2013 14:23:26

        Όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι πληρωμένος?
        Πέφτει η συνωμοσιολογία σύννεφο στο κεφάλι σας ....

        • Jiannis avatar
          Jiannis @ Geros 25/05/2013 19:29:12

          Εσείς αρχίσατε και μιλάγατε για Σορούς και Βλακείες. Φεύγετε από το ένα θέμα και ανοίγετε άλλο.
          Ένταξη,Γερος είστε, συχωριέται, υπάρχουν και παθησης όπως alzheimer κλπ

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Geros 25/05/2013 13:16:29

      Πήγαινε πες τα στα εγγόνια των δυο γερόντων που χτυπήθηκαν με πέτρες στο κεφάλι από τον Αλβανό στα Γιάννενα. Πήγαινε πες τα στην γυναίκα του Καντάρη και το μωρό της που δεν θα δει πατέρα. Πήγαινε πες τα στην μάνα του Λαζανά στην Πάτρα. Πήγαινε πες τα στους γονείς της Μυρτούς (μιας και η ίδια δεν επικοινωνεί με το περιβάλλον πια). Το 50% των συλλήψεων των επεισοδίων του 2008 ήταν αλλοδαποί. Οι περισσότεροι που έκλεψαν από μαγαζιά που κάηκαν, ήταν αλλοδαποί. Οι αλλοδαποί επίσης για μια μέρα έκαναν επεισόδια στο κέντρο για το υποτιθέμενο κάψιμο του κορανίου (ένα χαρτί ήταν που μέσα είχε κόκα). Πλάκα μας κάνεις Γέρο; Είσαι και συ σαν τους αριστερούς στο Ισραήλ έτσι; Υποστηρίζουν τους μαύρους αλλά όταν αυτοί πήγαν να κάνουν μπάνιο σε πισίνα όπου είναι στέκι αριστερών την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια γιατί δεν άντεχαν την μυρωδιά...

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Γιώργος 25/05/2013 14:14:50

        Να πας κι εσύ να τα πεις αυτά στην οικογένεια του ταξιτζή που δολοφόνησαν οι αναρχικοί στη ληστεία της Πάρου. Και στις οικογένειες των αστυνομικών που δολοφόνησε ο Πάσσαρης.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Περικλής 25/05/2013 15:05:31

          Ρε Περικλή, πλάκα μου κάνεις;;; Με πέρασες για αναρχικό;;; Με αυτά που είπα;;

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Περικλής 25/05/2013 15:10:39

          Άλλωστε, Περικλή, αυτοί δεν είναι που υποστηρίζουν την πολυπολιτισμικότητα και το "μια γη μια πατρίδα";

      • Geros avatar
        Geros @ Γιώργος 25/05/2013 14:29:09

        Προφανώς ξέρετε λεπτομέρειες για την ζωή στο Ισραήλ που εγώ αγνοώ .... Πισίνες , μαύροι , μυρωδιές .... από που τα βγάζετε όλα αυτά???

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Geros 25/05/2013 15:08:48

          Σίγουρα γνωρίζεις ποια είναι η άποψη των Ισραηλινών για τους Σουδανούς και λοιπούς Αφρικανούς και ποια η πολιτική τους απέναντι στους μετανάστες. Αν όχι, ψάξτε λίγο. Όσον αφορά την πισίνα: //www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5ulJAEKAXeA Δεξιοί έκαναν πλάκα σε αριστερούς...

          • Geros avatar
            Geros @ Γιώργος 25/05/2013 16:31:57

            Δεν υπάρχουν πισίνες αριστερών στο Ισραήλ αγαπητέ και δεν νομίζω να υπάρχουν πουθενά στον κόσμο.
            Επειδή δεν καταλαβαίνετε την γλώσσα χάσατε το νόημα, η πισίνα είναι στο βόρειο Tel Aviv που θεωρείται και το πλούσιο κομμάτι της πόλης , στείλανε λοιπόν τους Σομαλούς στην πισίνα των πλουσίων για να τους δείξουν ότι δεν έχουν πρόβλημα με αυτούς όσο δεν είναι έξω από την πόρτα τους.
            Τα περί αριστερών που λέτε έχουν σχέση μάλλον με το ότι στο βόρειο Tel Aviv λέγεται ότι ζουν οι εύποροι της αριστεράς , όχι όμως ότι είναι δική τους περιοχή , δεν είναι γκέτο.

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Geros 25/05/2013 21:31:06

            Μιλάτε την εβραϊκήν; Μάααλιστα...

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Geros 25/05/2013 15:32:13

          Έστειλα σχετικό βίντεο εδώ, αλλά δεν πέρασε ακόμα.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Geros 25/05/2013 20:03:52

          Γέρο, άμα βρεθείς κατά Κυψέλη μεριά (αν το καταδέχεσαι...) και βρεθείς να σε έχουν στριμώξει δύο Νιγηριανοί σε καμία σκοτεινή γωνιά, ρίξτους ένα νεοφιλ λογύδριο εις την αγγλικήν, καμια φορά πιάνει το κόλπο (το πορτοφόλι θα το χάσεις βέβαια, αλλά μπορεί να γλιτώσεις τη μίζερη ζωούλα σου...).

    • GO avatar
      GO @ Geros 25/05/2013 13:54:37

      Άσ' το βρε γέροντα, δεν το 'χεις. Μεγάλο μέρος των μπαχαλάκηδων, αποδεδειγμένα, είναι αλλοδαποί και μάλιστα βαλκανικής προέλευσης.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ Geros 25/05/2013 14:12:30

      +++++++

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Geros 25/05/2013 17:31:35

      Εσείς κε Γέρο διατί κόπτεστε δια τον Σόρος? Αδερφός σας είναι?..

      • Geros avatar
        Geros @ Θόδωρος 17.06.2012 25/05/2013 18:01:56

        Βλέπω έπεσε η αμφιβολία στο πρόσωπο μου!
        Μήπως είμαι και εγώ του οξαποδώ?
        Μήπως στηρίζω αυτούς που σταύρωσαν τον Χριστό μας?

        Συγγνώμη , άλλη φορά θα προσέχω να μην σας σκανδαλίζω αναφέροντας ονόματα αντίχριστων χωρίς να κάνω μετά τρία ευχέλαια.

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ Geros 25/05/2013 21:32:09

          Δεν απαντάτε..

          Σας ξέφυγε για τον Σόρος στο 1ο σχόλιο σας μάλλον? Αν ναι, δεν κάνουν τέτοια λάθη.
          Είστε και γέροντας..

          Συμφωνείτε με το φθηνό εργατικό δυναμικό που προσφέρουν κακομοίρηδες λαθρο(όχι νόμιμοι)-μετανάστες?
          Και οι οποίοι μετά πέφτουν στα δίχτυα της “Σαρία” για τον “μεγάλο Αλλάχ”.

          Υ.Γ. Μια και ξέρετε τον George, είναι αλήθεια ότι ο κος Τρεμόπουλος έκανε μεταπτυχιακό στις ΗΠΑ με χρήματα του ιδρύματος του Σόρος?
          Αστειεύομαι βέβαια, δεν ρωτάω εσάς.
          Το γράφω μήπως κάποιος το διαβάσει και ξέρει ν’ απαντήσει, με την ευκαιρία..

          • Geros avatar
            Geros @ Θόδωρος 17.06.2012 26/05/2013 10:09:20

            Τι να απαντήσω βρε χριστιανέ μου? Αν είναι ο Σόρος αδελφός μου? Όχι! Κουνιάδος μου είναι.

            Δεν ξέρω ποιος πλήρωσε για το διδακτορικό του Τρεμόπουλου , αλλα αν ήμουν ο Σόρος διδακτορικά Κοινωνικής οικολογίας δεν θα χρηματοδοτούσα , αυτό δεν είναι διδακτορικό είναι ανέκδοτο με δυο γράμματα.

            Και επειδή ο Τρεμόπουλος είναι γνωστός για τις θέσεις του για το Σκοπιανό να σας πω κάτι νόστιμο. Στην Ελλάδα πιστεύουν ότι αυτούς που είναι αντίθετοι με την εθνική γραμμή στο Σκοπιανό τους πληρώνει ο Σορός , στα Σκόπια οι Σκοπιανοί εθνικιστές αυτούς που λένε ότι τα Σκόπια πρέπει να δεχτούν την θέση της Ελλάδας για το όνομα ποιος λένε ότι τους χρηματοδοτεί ξέρετε?
            Ο Σόρος!
            Πολύ βλάκας ο Σόρος τελικά , χρηματοδοτεί τους Έλληνες που θέλουν να δεχτούμε την θέση των Σκοπίων και τους Σκοπιανούς που θέλουν να δεχτούν την θέση της Ελλάδας. Ή αυτό ή οι συνωμοσιολόγοι είναι περιορισμένων πνευματικών δυνατοτήτων και εδώ και στα Σκόπια.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 26/05/2013 14:49:15

            @Γερος
            Αυτο δεν ειναι επιχειρημα! Επανειλημμενως ειδαμε στην ιστορια τυπους σαν τον Σopoς να χρηματοδοτουν συγχρονως αντιμαχομενα στρατοπεδα η παραταξεις ευθεως, πλαγιως η απο πολλες σποντες, για να ριξουν λαδι στην φωτια. Δεν μετραει αυτο το επιχειρημα. Βρες κατι αλλο.

          • Geros avatar
            Geros @ Zugzwang 26/05/2013 17:24:06

            Επειδή δεν σας μάθανε στο σχολείο τι είναι και τι δεν είναι επιχείρημα δυστυχώς , οφείλω να σου πω πως αυτό που έγραψα εγώ ΕΙΝΑΙ επιχείρημα και αυτό που εσύ απάντησες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επιχείρημα.

            Αυτό που λες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επιχείρημα γιατί λείπει Ο ΛΟΓΟΣ , ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ , Η ΑΙΤΙΑ που θα έκανε τον Σόρος να έχει μια φαινομενικά παράλογη συμπεριφορά. Η αιτία που δίνεις "για να ρίχνει λάδι στην φωτιά" , δεν εξηγεί τίποτα. Γιατί να ρίχνει λάδι στην φωτιά? Γιατί είναι μανιακός? Γιατί έχει το τάδε όφελος? Λείπει το ΓΙΑΤΙ. Γιατί ένας πάμπλουτος γέροντας που έχει περάσει τα ογδόντα να ξοδεύει τον χρόνο του πλέκοντας περίτεχνες συνωμοσίες μεταξύ Ελλάδος και Σκοπίων?
            Ο λόγος που το γιατί λείπει στον ελλειπέστατο συλλογισμό σας είναι το ότι όποιον και να αναφέρετε ως λόγο της συμπεριφοράς του ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Μονο αστήρικτες , περιθωριακές , συνωμοσιολογικές ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
            Είναι πιόνι του διεθνούς σιωνισμού που για να επικρατήσουν δήθεν τους χαλάει τα σχέδια η Ελλάδα... Είναι ηγέτης μιας μυστικής υπερκυβέρνησης .... Προετοιμάζει την έλευση του αντίχριστου .... Δεν υπάρχει μπούρδα για το θέμα που δεν έχω ακούσει , εσείς με ποια είσαστε?

          • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
            Θόδωρος 17.06.2012 @ Geros 27/05/2013 08:53:12

            "..Συμφωνείτε με το φθηνό εργατικό δυναμικό που προσφέρουν κακομοίρηδες λαθρο(όχι νόμιμοι)-μετανάστες?
            Και οι οποίοι μετά πέφτουν στα δίχτυα της “Σαρία” για τον “μεγάλο Αλλάχ”.."

            Η ερώτηση παραμένει..
            Όσο και να θέλετε να το "παίζετε παλαβός"..

  8. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 25/05/2013 10:18:22

    Καλώς ήρθατε στην πραγματικότητα φίλοι αγαπητοί. Τελικά -μην κρυβόμαστε- η παρουσία και η πορεία της Χ.Α. στο πολιτικό σκηνικό ήδη οφελεί ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, αφού γίνεται αιτία να ταρακουνηθούμε και να συνέλθουμε βλέποντας επιτέλους την αλήθεια στο ημικατεστραμμένο κοινό σπιτάκι μας. Αλήθεια αν δεν υπήρχε η Χ.Α. -με την αμηχανία που προκαλεί η εκρηκτική άνοδός της- όλα θα 'ταν ακόμη σε πορεία (αριστερού και φιλελεύθερου εθνομηδενιστικού) στρουθοκαμηλισμού που οδηγεί στην εθνοκτονία...

  9. αργατεία avatar
    αργατεία 25/05/2013 10:41:06

    μα ανέκαθεν ο κόσμος ήταν πολυπολιτισμικός, η διαφορά ήταν ότι κάποτε ο καθένας ζούσε στην πατρίδα του με τους συγγενείς και φίλους του, με τους αγαπημένους του ανθρώπους, με βάση τον δικό του τρόπο ζωής, τις συνήθειές του, τις πεποιθησεις του, είχε νόημα η ζωή όταν βρισκόταν με τους ανθρώπους από την ίδια πολιτισμική ομάδα και συγκροτούσαν κοινωνία σχέσεων και νοημάτων, ήταν ευτυχισμένοι οι άνθρωποι έτσι, μέχρι που ήρθε η κατάρα της μεταναστευσης, νόμιμης ή λαθραίας, όπου ο άνθροπος μονος του ανάμεσα σε "ξενους" έπρεπε να επιβιώσει να ξαναβρεί νόημα η ζωή του ανάμεσα σε αλλόφυλλους....δύσκολα πράγματα. η μετανάστευση είναι μια μορφή δομικής βίας που ξεριζώνει τους ανθρώπους από τις εστίες και τους αγαπημένους τους και τους ευτελιζει, τους απομονώνει, τους αλλοτριώνει, τους μετατρέπει σε μονάδες ακοινώνητες εκτός και αν καταφέρουν με τους ομοίους τους πάλι στις νέες "πατρίδες" να συστήσουν δίκτυα δικά τους, με κοινά νοήματα, προσλαμβάνουσες και συμφωνημένα υπονοούμενα, με κοινές συγκινήσεις, καταλαβαίνοντας ο ένας τον άλλον και μοιράζοντας....η μετανάστευση είναι δομική βία προκαλούμενη απο τις οικονομικές ανισοκατανομές, τους πολέμους, τις κλοπές, την διαφθορά, το έγκλημα.....δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι λαοί τραγουδάνε με πίκρα την εμπειρία της ξενητειάς.....του ξεριζώματος από την πατρίδα...οι Έλληνες στην Αμερική στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα παιδιά τους με Έλληνες θέλουν να τα παντρέψουν, και τα παιδιά το ίδιο επιθυμούν, γιατί άραγε? δεν κατάφεραν να γίνουν "πολυπολιτισμικοί", με κάποιες εξαιρέσεις....που να εξηγείς στους άλλους συγγενεις τις γιορτές, τα ηθη και εθιμά σου, αυτά που σε συγκινούν, και να το κάνεις δεν θα σε καταλάβουν, δεν θα κοινωνήσετε ποτέ τα ίδια νοήματα πάνω στα οποία στηρίζεται η συλλογική ζωή, θα παραμείνετε ακοινώνητες μονάδες εκτός και αποφασίσετε να αλλοτροιωθείτε εντελώς, να γίνετε κάποιοι άλλοι, να αφομοιωθείτε, αλλά γιατί να θέλει να αφομοιωθεί κάποιος από έναν ξένο πολιτισμό χάνοντας τον δικό του? η μετανάστευση και η αφομοίωση είναι απάνθρωπη βία!

  10. αργατεία avatar
    αργατεία 25/05/2013 10:54:29

    δειτε τα δίκτυα Ελλήνων στην Αμερικη, οι Κρητες τους συλλόγους τους, οι Πόντιοι τους δικους τους, οι Ηπειρώτες, οι Μακεδόνες κλπ, δεν είναι κακό αυτό καλό είναι ούτε διχόνοια σημαίνει, ο άνθρωπος δεν μπορεί να είναι μέλλος μιας αόριστης φαντασιακής κοινότητας, τα κοινά νοήματα πρέπει να βιώνονται άμεσα, με αυτούς που εχουν τις ιδιες συνηθειες και τρόπους ζωής, αυτό δεν σημαίνει ότι με τους "διαφορετικούς" δεν μπορείς να τα βρεις, κάθε άλλο, όταν ανήκει ο άνθρωπος μπορεί να είναι και κοσμοπολίτης, όταν δεν ανήκει, όταν του αφαιρείται το οικείο, το ζεστό, το δικό του, η ομάδα με την οποία μοιράζεται κοινά νοήματα τότε μπορεί να γινει επιθετικός και ξενοφοβικός, όχι όταν ζει στην ασφάλεια της κοινότητάς του....είναι τυχαίο που όλοι στην ξενητεία "συμπατριώτες" αναζητούν, πρώτα συγγενείς αναζητά κανείς, αν δεν βρίσκει στον νέο τόπο τότε αναζητα κόσμο από το ιδιο χωριό, αν δεν υπάρχει από την ίδια κωμόπολη, αν δεν υπάρχει τότε από την ίδια πόλη, αν πάλι δεν υπάρχει τότε από την ίδια περιφέρεια, μακεδονία, κρητη, ρούμελη κλπ, αν πάλι δεν υπάρχει τότε ένα Ελληνα και ας ειναι από οπου είναι....τι οικειότητα αισθάνεσαι με τον δικό σου άνθρωπο...κοσμοπολίτης δεν είναι ο ανερμάτιστος, ο ανέστιος, που δεν πιστεύει σε τίποτα και σε όλα, που ευχαριστιέται με όλα στον ιδιο βαθμό, κοσμοπολίτης δεν είναι αυτός που βρίζει το σουβλάκι και τρώει σούσι, κοσμοπολίτης είναι αυτός που έχει ρίζες ισχυρές και έτσι μπορεί και συνδιαλέγεται με συναισθηματική, ηθική και διανοητική άνεση και ασφάλεια με τους "αλλους" του πλανητη ολόκληρου, αυτό δεν κατανόησαν και οι εν ελλάδι σαβουροψευτοεκσυγρονιστές και τα απομεινάρια τους.....κοσμοπολίτης είναι ο ριζωμένος άνθρωπος, όχι ο διανοητικα και συναισθηματικά ξυπόλητος περιπλανόμενος...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ αργατεία 25/05/2013 12:54:38

      Ἀργατεία,πάντα συμφωνῶ μέ τά σχόλιά σου καί μέ τά σημερινά ἀκόμη περισσότερο!

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ αργατεία 25/05/2013 13:07:26

      Αργατεια εξαιρετικό σχολιο.

      Παρατηρώ πλέον ότι πολύ κόσμος που γεννηθήκαμε στην Αθήνα οταν μας ρωτούν από που είμαστε αναφέρουμε τον τόπο καταγωγής του πατερα μας ακομα και αν εχουμε πάει ελαχιστα εκεί.

      Ο φυσιολογικος άνθρωπος θελει να νοιώθει ότι κάπου ανήκει. Είναι σαν τον σπόρο θελει να γυρίσει από εκεί που ξεκίνησε.

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ aris. aold 25/05/2013 20:57:36

        οι μνήμες των προγόνων και η συνειδητοποίηση της έλευσης τους θανάτου αγαπητέ aris.aold...ποτέ δεν θα απαλλαγούμε από αυτά..όταν είμαστε πολύ νέοι σκεφτόμαστε το μέλλον, σχεδιάζουμε, τι θα κάνουμε κλπ και ζούμε το παρόν, όταν μεγαλώνουμε το παρελθόν βαραίνει στη σκέψη μας, η νοσταλγία ενώ ζούμε πάλι το παρόν μας και έτσι έρχεται η νοσταλγία για αυτό που ο καθένας θεωρεί "ρίζες" του, η επιστροφή του οικείου, του άμεσου είναι η μεγάλη κοινωνική και πολιτική δύναμη για τα επόμενα χρόνια το είπες και μόνος σου, εσείς που γεννηθήκατε στην Αθήνα, πολλοί πλέον αναφέρουν ως τόπο καταγωγής τον τόπο καταγωγής του πατέρα....σημαντικό φαινόμενο που χρήζει περαιτέρω ανάλυσης και πολιτικής διαχείρισης, σιγά σιγά έρχεται στην Ελλάδα η άνοδος του τοπικού και αυτό είναι καλό! δεν μπορείς να είσαι Έλληνας γενικά και αόριστα, ο άνθρωπος από τις μικρές εντάξεις και κοινότητες ξεκινάει, γειτονιά, δήμος, πόλη, περιφέρεια, ή χωριό, πόλη κλπ δεν μπορείς να είσαι ένας "φαντασιακά Έλληνας" πάντα θα κρύβεις μέσα σου τον τοπικό Έλληνα, τον Μακεδόνα, Πόντιο, Ηπειρώτη, Ρουμελιωτη, Θρακιώτη, Πελοποννήσιο και τις τοπικές τους υποδιαιρέσεις...τι να κάνουμε, οι πόλεις κράτη έχουν αφήσει έντονη την σφραγία τους επάνω μας, μέχρι και σήμερα.....είμαστε θνητοί!

        • αργατεία avatar
          αργατεία @ αργατεία 25/05/2013 21:59:37

          συγγνώμη για τα ορθογραφικά, η ταχύτητα και ο υπολογιστής βλέπεις....

  11. Albert avatar
    Albert 25/05/2013 11:05:37

    Τέτοια απλοϊκή κα ρηχή ανάλυση δε περίμενα να διαβάσω στο antinews. Αν διακρίνετε μεθόδευση που επέτρεψε την είσοδο αυτών των ορδών, γιατί δε διεκρίνετε μεθόδευση στο να μπουν ανεξέλεγκτα και να "προκληθεί" το κοινό αίσθημα?
    Λέτε "πάντα όπου συγκεντρώνεται πλούτος έρχονται κάποιοι να τον διεκδικήσουν". Είστε σίγουρος ότι κάποιος πρόγονός σας δεν υπήρξε ποτέ στη θέση αυτου το κάποιου? Ότι οι ντόποιοι δεν τον είδαν ως διεκδικητή του πλούτου τους?
    Λετε "έρχονται τώρα με πρόσωπο παραμορφωμένο απο μίσος για την ευημερία των ιθαγενών". Δεν είναι από μίσος κύριε, απο την πείνα και την αναστάτωση είναι. Μη ταυτίζετε εσκεμμένα το δασκαλεμένο τζιχαντιστή με τον άμοιρο μετανάστη.

  12. αργατεία avatar
    αργατεία 25/05/2013 11:07:22

    τα αναφέρω αυτά γιατι κάποιοι φίλοι πιστεύουν πως η αφομοίωση είναι καλό πράγμα, ναι καλό για την φιλοξενούσα κοινωνία, οχι ομως και για τον μενατάστη, οι μνημες της πατρίδας όσο ασχημη και να ήταν αυτή πάντα θα τον στοιχειώνουν, η μνήμη των αγαπημένων νεκρών των θαμένων στα χώματα της πατρίδας, πάντα αυτά τα χώματα θα μας καλούν αγαπητοί φίλοι και οσο μεγαλώνουμε και πλησιάζει και ο δικός μας θάνατος αυτή η νοσταλγία θα μεγαλώνει, και ο σουβάς που κόλησε στις ψυχές και στα μούτρα μας από τον νέο πολιτισμό της χώρας στην οποία μεταναστεύσαμε θα λειώσει και θα πέσει....μην περιμένετε οι μετανάστες να αφομοιωθούν, η θνητότητα και οι μνήμες δεν το επιτρέπουν, πάντα η καρδιά τους θα φτερουγίζει στη σκέψη της μάνας και της πατρίδας....ακόμα και τα παιδάκια που γενήθηκαν εδώ, πάντα θα κουβαλούν τις μνήμες των μεταναστών και προσφύγων γονέων τους και τις δυσκολίες που βίωσαν....μην περιμένουμε το ακατόρθωτο από τον ξεριζωμένο άνθρωπο, θα απογοητευθούμε...αχ πατρίδα!

  13. Nik avatar
    Nik 25/05/2013 11:36:12

    Ρατσισμός είναι μόνο όταν εκφράζεται ο γηγενής πληθυσμός εναντίον ξένων. Οταν μια μερίδα από ξένους στρέφεται εναντίον μιας άλλης, το γνωστό σκηνικό στο Σύνταγμα την πρωτοχρονιά, τότε έχουμε απλά "επεισόδια" διότι δεν είναι πολιτικά ορθό να κατηγορείς οποιονδήποτε για ρατσισμό εκτός από τον ντόπιο.

    Οπως και σε άλλα θέματα η έλλειψη ορθολογισμού που τόσα χρόνια καλλιεργήσαμε, προτιμώντας το "πολιτικά ορθό" και ενίοτε την μόδα της εποχής, είτε αυτή ήταν κάποια στρεβλή "οικολογία" ή το φετίχ του "πολιτισμού", τώρα πληρώνεται ακριβά. τώρα θα περάσουμε έναν αντιρατσιστικό νόμο επικοινωνιακής αξίας και μόνο. Αντί να δούμε κατάματα την κατάσταση και να κατανοήσουμε ότι είναι μέγιστος ρατσισμός να επιτρέπουμε σε χιλιάδες ξένους να ζουν σε άθλιες συνθήκες αφού δεν υπάρχει δυνατότητα παροχής ανθρώπινων συνθηκών διαβίωσης.

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 25/05/2013 11:52:02

    Ο ρατσισμός είναι ξεπερασμενη λέξη απλά λέμε τα αυτονόητα άλλωστε πόσοι απο εμάς δεν έχουμε τόσους ξένους φίλους μαύρους κίτρινους μελαψους προσωπικά μερικοί απο τους πολύ καλούς μου φίλους είναι Τούρκοι Άραβες Γερμανοί αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε ξέφραγο αμπέλι σαν χώρα θα παραμένουν στην Ελλάδα μόνο αυτοί που σέβονται τον πολιτισμό μας την θρησκεία μας κ´ μπορούν να αφομοιωθουν οι υπολοιποι στο Καλό κ´ να μην μας γράφουν

  15. DM avatar
    DM 25/05/2013 12:46:44

    1990-1993: Κυβέρνηση ΝΔ.
    1993-2004: Αξιωματική αντιπολίτευση ΝΔ.
    2004-2009 Κυβέρνηση ΝΔ.
    2009-2012: Αξιωματική αντιπολίτευση ΝΔ.
    2012- Κυβέρνηση ΝΔ.

    Η φύλαξη των συνόρων, η απέλαση των παράνομων, η πίεση στην ΕΕ για μετακίνηση των παράνομων σε άλλες χώρες που έχουν περισσότερη άπλα και καλύτερες υποδομές είναι πράγματα τα οποία αναλαμβάνεις και τα κάνεις. Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι δεν έχει αποφασίσει να τα κάνει πράξη αυτά, όχι η συμβίωση και ο αλληλοσεβασμός σε ανθρώπους που είναι διαφορετικοί.

  16. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 25/05/2013 12:53:57

    Συγχαρητήρια.

    Επιτέλους άρχισαν να λέγονται και να γράφονται τα πράγματα με το όνομα τους.
    Εάν συνεχίσει έτσι η νέα δημοκρατία αποκαλύπτοντας τα βαθύτερα αίτια όσων υποστηρίζουν τους λαθρομετανάστες, το όνομα του Σαμαρά θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στο βιβλίο της Ιστορίας για την αναγέννηση του Έθνους και της Πατρίδας μας που απειλείτε με εξαφάνιση !
    Είναι αυτό που επιθυμούν όλοι οι αριστερό κομμουνιστές;
    Είναι αυτό πολυπολιτισμικοτητα η πληρης εξαφανιση του Εθνους μας;

    Γιατί όμως αυτά τα θέματα δεν τα παρουσιάζει τουλάχιστον η κρατική τηλεόραση και ανεχόμαστε τον κάθε έναν να μας χαρακτηρίζει ρατσιστές;
    Γιατί τα ιδιωτικά ΜΜΕ συνεχίζουν να αποκρύπτουν αυτήν την πραγματικότητα ενώ σε όλη την Ευρώπη έχουν αρχίσει οι αντιδράσεις απέναντι σε αυτήν την λανθασμένη πολιτική που τείνει να εξαφανίσει τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό μαζί με τον Χριστιανισμό;

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ελπιδοφορος 25/05/2013 20:34:14

      Γιατι Ελπιδοφορε σκοπιμως συνδεουν την λαθρομεταναστευση με τις οικονομικες και πολιτισμικες συνεπειες μιας χωρας και εσκεμμενα αποκρυπτουν τις θρησκευτικες συνεπειες που ειναι αυτο που επιζητουν....

  17. στεντωρ avatar
    στεντωρ 25/05/2013 13:20:06

    Αν εγω θελω τα παιδια μου που ειναι σε ηλικια γαμου να παρουν Ελληνιδες, αν θελω τα εγγονια μου να εχουν το ιδιο χρωμα με μενα και την γυναικα μου, αν οταν πηγαινω σπιτι τους θελω να ακουω ελληνικα και οχι σουαχιλι, αν θελω να μπαινω ως επισκεπτης με τα παπούτσια στο σπιτι τους και όχι να τα βγαζω, αν θελω να πινω και κανα ουζο βρε αδερφε μήπως ειμαι ρατσιστης και δεν το ξερω? Το απολυτο δικαιωμα της ελευθερης επιλογης το τι μου αρεσει και τι δεν μου αρεσει γιατι καποιοι εν ονοματι της αριστερης θολοκουλτουρας του το αρνούνται και με το ζορι θελουν να μου επιβαλλουν τα δικα τους προτυπα βαφτιζοντας εμενα ρατσιστη. Ελεος πια πολυ φιλοσοφια για τα αυτονοητα. Εχω δικαιωμα να μην τους θελω στο σπιτι μου γυρω μου και στην πατριδα μου. Οποιοι τους θελουν ας τους βαλουν στα σπιτια τους ας επιμειχθουν ας συναγελαστουν ας συμπροσευχηθουν ας αυτομαστιγωθουν κλπ..,

  18. Παντσο avatar
    Παντσο 25/05/2013 13:49:33

    Νέμεσις: Η αμερική και η ευρώπη(και η ελλάδα δυστυχώς ως υποτελής της) θα πληρώσουν για τα εγκλήματα που έχουν κάνει σε ασία και αφρική. Πόλεμοι, αποικίες, εμπόριο δούλων, ανατροπές καθεστώτων κλπ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Παντσο 25/05/2013 17:28:01

      Τι λες βρε παιδί μου; Σοβαρά; Μιλάς για τη χώρα που φιλοξενεί επί 20 χρόνια τώρα 1 εκατομμύριο αλλοεθνείς και τους ταΐζει στα συσσίτια, τους δίνει δουλειά και δε τους κηνύγησε ποτέ για θρησκεία και χρώμα; Άλλαξε χώρα από αύριο γιατί αυτό που θες εσύ και οι φίλοι σου να δείτε στην Ελλάδα μου δε θα το δείτε ΠΟΤΕ! Και δε νομίζω να αντέξεις τέτοια απογοήτευση...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Γεώργιος Τ. 25/05/2013 20:11:06

        Μήν τοῦ λές ν' ἀλλάξει χῶρα,νά πάει στή χῶρα ΤΟΥ ἄν δέ τ' ἀρέσει,πές του!

  19. popaia avatar
    popaia 25/05/2013 13:53:06

    Πολυπολιτισμικότητα, δηλαδή οι κάτωθι πολιτισμικές ομάδες, η εξής μία: Ισλάμ!
    Μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας, δεν υπάρχει μούλτι- κούλτι, ο όρος είναι παραπλανητικός. Παλιά υπήρχε το πολυεθνικό Λονδίνο ή Παρίσι, πολιτισμικά όμως επικρατούσε το Λονδίνο ή το Παρίσι. Σήμερα πολύ απλά επικρατεί το Ισλάμ παντού κι οι υπόλοιποι ντουμπεκί. Ακόμα και τα κοσμικά καθεστώτα στο μουσουλμανικό κόσμο τα' φαγε η μαρμάγκα κι εγκαταστάθηκε το μαύρο πίσα σκότος ενώ η Τουρκία πρόλαβε κι έκανε τη στροφή αναίμακτα.
    Φαίνεται πως οι ισλαμοχασάπηδες είναι οι καλύτεροι μπράβοι του καπιταλισμού της καταστροφής όπως κι οι αριστεροί είναι οι αναντικατάστατοι ιδεολογικοί μπράβοι του. Έτσι άκουσα δηλαδή δεν ξέρω, μπορεί να' ναι και διαδόσεις....
    Συνομωσιολογίες ιθαγενών..

    • Παντσο avatar
      Παντσο @ popaia 25/05/2013 14:31:52

      Δεν είναι διαδώσεις από την ΧΑ τα άκουσες και σου άρεσαν.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Παντσο 25/05/2013 15:37:36

        Πήγαινε στο Πακιστάν με σταυρό και αν ξαναγυρίσεις σφύρα μου. Ή πες στον Αμπντούλ ότι οι θρησκείες είναι το όπιο του λαού... Μαύρο φίδι που σ'έφαγε.

  20. rally monkey avatar
    rally monkey 25/05/2013 14:21:02

    το κράτος του Ισραήλ ειναι πρότυπο στην αντιμετώπιση τετοιων ζητημάτων

    ο τροπος με τον οποιον αντιμετωπίστηκε το περιστατικό και οι ισλαμιστές δολοφόνοι απο τα μμε στην Βρεττανια ειναι εξοργιστικος

  21. Geros avatar
    Geros 25/05/2013 14:41:07

    Και γιατί τα λέω τότε? Για να εκνευρίσω εσένα και τους ομοίους σου?
    Μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου.

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/05/2013 14:51:47

    Oποιος υποτιμα την εθνικη συνοχη του ισχυροτερου εθνους της νεοτερας εποχης ,του αμερικανικου,επειδη αποτελειται απο πολλες φυλες ειναι για τα πανηγυρια.
    Ο πολυπολιτισμος δουλεψε για τις ΗΠΑ για πολλους και μοναδικους λογους ,ενας εκ των οποιων ειναι οτι ολοι εκει ειναι μεταναστες ή απογονοι μεταναστων και κανεις δεν μπορει να διεκδικησει το εδαφος ως ιστορικη αποκλειστικοτητα.
    Αυτο δεν σημαινει οτι μπορει το ιδιο να δουλεψει αλλου.Και επειδη εμας μας ενδιαφερει η Ελλαδα θα τα ξαναπω : ουτε οι αφρονες πολυπολιτισμικοι εχουν δικιο ουτε οι οπαδοι του καθαρου ελληνικου αιματος.Οι πρωτοι ειναι εμφανες γιατι.Οι δευτεροι δεν αντιλαμβανονται οτι η αστικοποιηση επιφερει μη αντιστρεψιμη μειωση του δεικτη γεννησεων και χωρις εισροη μεταναστων το εθνος οδηγειται στη δημογραφικη συρρικνωση.
    Η Ελλαδα χρειαζεται γυρω στους 50.000 αφομοιωσιμους μεταναστες το χρονο απλως για να εχει μια αυξηση και οχι μειωση του πληθυσμου.Αφομοιωσιμοι σημαινει κατ αρχην μη μουσουλμανοι και μετα λαοι παρομοιας νοοτροπιας.
    Χρειαζεται η ιδρυση Υπηρεσιας Μεταναστευσης που θα καθορισει ποσοστωσεις νομιμων μεταναστων απο χωρες της τεως ΕΣΣΔ ή αλλες ορθοδοξου πληθυσμου.
    Υπαρχουν επισης αρκετοι χριστιανοι στη Μ.Ανατολη υπο διωγμον απο την αραβικη "ανοιξη".12 εκατομμυρια κοπτες εχει μονον η Αιγυπτος.
    Συνεπως εαν υπαρχει πολιτικη βουληση και καθαρο μυαλο και αισθηση των απαρχων του νεοελληνικου κρατους που απο την ιδρυση του δεν ηταν τιποτε άλλο απο το κρατος των χριστιανων της Ανατολης υπαρχει λυση.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 25/05/2013 15:59:56

      ..και ειναι η εισροη μεταναστών η μονη λύση για το δημογραφικό?
      τι το θελες αυτο?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ rally monkey 25/05/2013 16:43:39

        Ποιά άλλη λυση υπαρχει;Για να μεινει σταθερος ο πληθυσμος χρειαζεται δεικτης γεννησεων 2,1 ανα γυναικα ενώ ο ελληνικος εχει πεσει στο 1 ή και πιο κατω.
        Δεν ειναι μονο ελληνικο το φαινομενο.Χαρακτηριστικη χωρα που καταρρεει λογω υπογεννητικοτητος και αρνησης μεταναστων για να διατηρηθει καθαρο το αιμα της φυλης ειναι η Ιαπωνια.Απο 120 εκατ ο πληθυσμος εχει πεσει στα 90 και θα οδευσει στα 40 στα μεσα του αιωνος αν δεν αλλαξουν μυαλα προκαλωντας το μεγαλυτερο δημοσιο χρεος του κοσμου.

        • Λύκος avatar
          Λύκος @ ψυχραιμια 25/05/2013 19:15:51

          Και οι σπαρτιάτες γι΄αυτό χάθηκαν. Διότι αρνήθηκαν να αναμειχθούν με μεσσηνίους.

        • Λύκος avatar
          Λύκος @ ψυχραιμια 25/05/2013 19:19:35

          Το δημογραφικό πάντως λύνεται και με άλλους τρόπους. 5 χρόνια άδεια με αποδοχές για τη γυναίκα έγκυο. Κοστίζει όμως.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Λύκος 25/05/2013 20:08:30

            Ἄς μήν εἶναι 5,ἄς μείνει ὅπως σήμερα,ἕνας χρόνος,ἐμᾶς στήν οἰκογένειά μου πολύ μᾶς ὡφέλησε ἔστω κι αὐτό.
            Νά μήν καταργηθοῦν ὅμως οἱ φοροαπαλλαγές γιά τά παιδιά πού θέλουν νά καταργήσουν,τά ἐπιδόματα τριτέκνων καί πολυτέκνων καί τά διάφορα κίνητρα πρός τά νέα ζευγάρια γιά νά ἀποκτήσουν παιδιά,ὅπως ἐπιδότηση τοῦ τοκετοῦ κι αὐτά πρῶτα στούς Ἕλληνες καί μετά στούς νόμιμους μετανάστες πού πληρώνουν φόρους ἐδῶ στήν Ἐλλάδα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 25/05/2013 17:29:58

      Τι λες πουλάκι μου; Πρότυπο οι ΗΠΑ; Να πας εκεί τότε. Εδώ δε θα αφήσουμε να χαθεί ο Ελληνισμός. Και σε όποιον αρέσουμε. Έχουμε αίματα πολλών γενεών που χάθηκαν για τον τόπο μας για να αφήσουμε τα παγκόσμια λαμόγια να μας κατακτήσουν ειρηνικά και ύπουλα.

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ Γεώργιος Τ. 25/05/2013 20:46:10

        Οποιος θελει πολυ διατηρήσει το εθνος και την κουλτουρα του, ειναι ελευθερος να το κανει το κάνει οσοι αλλοεθνεις και αν ζουν στο κρατος του. Δεν τον βαζει κανένας να κανει παιδια με ξενο με το ζορι ουτε να αλλάξει γλώσσα και κουλτούρα. Άλλος όμως δεν εχει πρόβλημα και το κάνει αυτο. Δημοκρατία εχουμε οτι θελει κανει ο καθένας. Οι τσιγγανοι ας πουμε διατηρούν το εθνος τους οπου και αν ειναι. . Την όποια ιδεολογια του και τον ελληνισμό του ο καθενας την εφαρμόζει στον εαυτο του και μονο. Δεν μπορεί να επιβάλει κανεις σχετικα μετρα στην κοινωνία. Οποτε που ειναι το θεμα?

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Ευαγγελος 25/05/2013 21:05:01

          @Ευαγγελος
          Το θεμα ειναι οτι σ'ενα σκαφος που βουλιαζει δεν προσθετεις επιβατες!

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ ψυχραιμια 25/05/2013 18:30:43

      "Ο πολυπολιτισμος δουλεψε για τις ΗΠΑ "...

      Δούλεψε. Από πολλών ετών ΔΕΝ δουλεύει. Δεν το λέει κάποιος ρεπουμπλικάνος. Το αποδεικνύει ο- μεταξύ των άλλων και γκουρού των Δημοκρατικών- Σάμιουελ Χάντιγτον στο βιβλίο του "Ποιοί είμαστε".
      Ο πολυπολιτισμός και στις ΗΠΑ έχει τελειώσει. Αντί για συνύπαρξη οδηγεί σε γκετοποίηση, αντί για αφομοίωση οδηγεί πλέον σε μεονοτικές διαμάχες.
      Ο πολυπολιτισμός είναι( εκτός από κακόηχη λέξη) παρελθόν. Απλά όπως όλα στην Ελλάδα μάς ήρθε εξ εσπερίας με 10-20 χρόνια καθυστέρηση και τώρα που όλοι τον έχουν ήδη κηδεύσει, εμείς( συγκεκριμένα κάποιοι εξ ημών) εδώ και λίγα χρόνια τον διακονούμε.

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ Kώστας ΜΠ 25/05/2013 20:38:41

        Με οσους ειναι ηδη εκει απο παλια δεν δουλεύει? Γκετοποιουνται οι Ελληνες οι Ιταλοί οι Γερμανοι και οι (παλιοι) λατινοι?

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ Ευαγγελος 25/05/2013 21:06:17

          Στο παρελθόν δούλεψε. Από ετών δεν δουλεύει. Οι ΗΠΑ βαδίζουν σταθερά προς δημογραφική πλειοψηφία νεολατίνων οι οποίοι ούτε πρόλαβαίνουν ούτε και θέλουν να ενσωματωθούν.
          "Book Review - Who Are We?, by Samuel P. Huntington

          In his book Who are We?: The Challenge to America’s National Identity, Huntington aims his ideological guns at the people that he considers a 'major potential threat to the country’s cultural and political integrity' – Latin Americans. Even among Latin Americans he is mostly concerned about Spanish-speaking Latin Americans, leaving out the Portuguese-speaking Brazilians and the French creole speaking Haitians.

          Among the Spanish-speaking Latin Americans he singles out the largest Hispanic minority in the US – those of Mexican origin and ancestry. At the same time he does not leave out Puerto Rican, Cubans and Dominicans.

          Huntington’s position is a rallying call to Americans to stop the flow of immigrants from Latin America, otherwise it would ' be the end of the America we have known for more than three centuries.' While Huntington predicts there a 'nativist' movement will rise up in response to Latino immigration, his writings, both in regards to the international as well as domestic issues, seem to be a rallying call for just such a chauvinistic movement. Alan Wolfe, director of Boston College’s Center for Religion and American Public Life, criticized Huntington as endorsing, not just predicting, a 'white nativist movement' and calls his book a 'Patrick Buchanan with footnotes.'

          In Huntington’s historical revisionism he claims that this immigration is different from past ones. He says that earlier immigrants were assimilated into the white, Anglo-Protestant culture of the American nation. Even then he has to admit that 'Contributions from immigrant cultures modified and enriched' the culture of this nation.' Yet, in his insistence on calling the US an 'Anglo-Protestant' country he ignores the Catholic, Jewish, Muslim, African and Asian contributions of immigrants throughout the years, as well as those of the native peoples of the Americas.

          Huntington’s view of Mexicans and other Latin Americans as a threat to the US nation is due to six factors: contiguity, scale, illegality, regional concentration, persistence, and historical presence,' which to him seem to be problematic and new"....

          Ξανά. Ο σύμβουλος όλων των προέδρων που ανέδειξαν οι Δημοκρατικοί:
          "...to stop the flow of immigrants from Latin America, otherwise it would ' be the end of the America we have known for more than three centuries"

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ψυχραιμια 25/05/2013 19:52:51

      Για την αναγκαιότητα ύπαρξης υπηρεσίας για τη Μετανάστευση δεν διαφωνούμε. Για τη δυνατότητα προσέλκυσης ομόδοξων μεταναστών δεν διαφωνούμε, αλλά και αυτό σε αριθμούς που δεν θα προκαλέσει προβλήματα ένταξης (έχω ζήσει σε γειτονιά με πολλούς Ρωσοπόντιους και σε διαβεβαιώ ότι η ένταξη δεν είναι κάτι το αυτονόητο). Εκεί που διαφωνούμε είναι η μη αναστρεψιμότητα της ελληνικής υπογεννητικότητας. Με ένα επίδομα τέκνων και με μία καλή άδεια για τη μητέρα, υπάρχουν πάρα πολλά ζευγάρια που θα προχωρήσουν σε 3ο παιδί, σε διαβεβαιώ από προσωπική πείρα. Δοκιμάστηκε στη Θράκη με το επίδομα που έδωσε η Εκκλησία, με πρωτοβουλία του Χριστόδουλου (και λοιδωρήθηκε γι' αυτό από την Αριστερά...) και είχε θετικά αποτελέσματα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 25/05/2013 20:23:31

      Ψυχραιμία, αναφέροντας τις ΗΠΑ, γράφεις αυτονόητα - που δυστυχώς για όλους μας δεν είναι προφανή.
      ¨Αν μιλάμε για δημογραφική συρρίκνωση, το πρόβλημα είναι κοινό (με μικροδιαβαθμίσεις) , σε όλη σχεδόν την Ευρώπη, Βόρεια, Νότια, Κεντρική, Δυτική, Ανατολική, παρατλαντική και παραουράλια.
      Βιώσιμο δείκτη αύξησης πληθυσμού (πάνω από +0,50 %) έχουν αυτή τη στιγμή μακράν πρώτες μόνον η Ιρλανδία και Κύπρος (πάνω απο +1,5 %). Ακολοθεί η Τουρκία (την αναφέρω για το μικρό ευρωπαικό της μέρος), και σε ανεκτό επίπεδο το Λουξεμβούργο, η Ισλανδία και τα "τεράστια" Σαν Μαρίνο και Λιχτενστάιν. Οριακά (+0,4 έως +0,6 %) η Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Φερόες και Ιταλία. Σύνολο 6 χώρες υπολογίσιμου μεγέθους, σύν 6 μικρότατες (Κύπρος, Λουξεμβούργο, Ισλανδία, Φερόες, Σαν Μαρίνο, Λιχτενστάιν) σύν Τουρκία.
      Η Ελλάδα με +0.08 & είναι κοντά στον μέσο όρο της ΕΕ (+0,16 %), όπως επίσης οι γειτονικές FYROM και Αλβανία, όλες οι Σκανδιναβικές η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Ελβετία (0,00 έως +0,4 %) .

      Απο κεί και κάτω το χάος: Η Γερμανία, η Ουγγαρία, σχεδόν όλη η Σλαβόφωνη κεντρική και ανατολική Ευρώπη, από Τσεχία και Σλοβενία μέχρι Ρωσία, οι Βαλτικές - και όλα τα Βαλκάνια πλήν Ελλάδας-Fyrom-Αλβανίας-Βοσνίας είναι σε βαθύτατο αρνητικό "κόκκινο".
      Σημειωτέον: Στο αρνητικό χάος συναγωνίζονται η πλούσια Γερμανία, η σχετικά πλούσια Σλοβενία και το ...Μονακό με την φτωχή Ουκρανία και Βουλγαρία.
      h**p://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_population_growth_rate
      Το πρόβλημα είναι συνθετότατο: Πολιτισμικό, οικονομικό, κοινωνικών ασφαλίσεων, μετάβασης σε άλλη μορφή κοινωνίας.
      Ακόμη πιό σύνθετο είναι άν δούμε τον χάρτη γήρανσης του πληθυσμού, με τραγική κατάσταση σε χώρες όπως η Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Σουηδία...
      h**p://en.wikipedia.org/wiki/File:Europe_population_over_65.png

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Uncle Stgm 25/05/2013 21:37:25

        Η εκβαση του ψυχρου πολεμου κριθηκε και απο το δημογραφικο.Ολη η σοσιαλιστικη Ευρωπη και η ΕΣΣΔ ειχαν υπογεννητικοτητα και βεβαιως μηδεν μεταναστευση προς αυτους ενω οι ΗΠΑ ανεβαιναν συνεχεια οικονομικα και λογω της ροης νεου πληθυσμου.
        Οι ΗΠΑ ειχαν 140 εκατ στο 2ο παγκοσμιο πολεμο και εφθασαν τα 200 εκατ το 1970 για να πανε στα 250 εκατ στο τελος του ψυχρου πολεμου και στα 300 εκατ σημερα ενω οι υπολογισμοι δειχνουν μισο δισεκατομμυριο το 2050.
        Οχι ασχημα για μια χωρα που ξεκινησε με 4 εκατ πληθυσμο.
        Μονο ομως με μισο και πλεον δις μπορουν να παραμεινουν υπερδυναμη απεναντι στην Κινα και την Ινδια.
        Η γεωγραφια τους ευνοει : οι μεταναστες τους ειναι Λατινοαμερικανοι και οχι μουσουλμανοι.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ ψυχραιμια 26/05/2013 00:10:04

          Η Ρωσια του Γελτσιν ειχε υπογεννητικοτητα. Οχι η ΕΣΣΔ. Οσο για την Ρωσια, μην ξεχναμε οτι ειναι η μεγαλυτερη σε εκταση χωρα του κοσμου. Η Σιβηρια εχει μεγαλες μη κατοικησιμες εκτασεις.
          Οι "λατινος" που μεταναστευουν στις ΗΠΑ δεν ειναι "Λατινοι" αλλα μιγαδες ινδιανοι. Οι Αγγλοσαξωνες τους απεκαλεσαν ετσι γιατι ομιλουν τα ισπανικα που ειναι λατινογενης γλωσσα.

    • MCA avatar
      MCA @ ψυχραιμια 25/05/2013 23:55:59

      Το να διορθώνεις το λάθος με ένα μεγαλύτερο δεν είναι λύση.

  23. Γιώργος avatar
    Γιώργος 25/05/2013 16:07:14

    Ναι, Έλληνες, αλλά τι Έλληνες... Οι γνωστοί άγνωστοι που λέμε, αυτοί που στηρίζουν την πολυπολιτισμικότητα και τους εν ελλάδι λαθρομετανάστες (άσχετα που το παίζουν άθεοι και υποστηρίζουν ισλαμιστές μόνο και μόνο επειδή είναι ξένοι...).

  24. periopos avatar
    periopos 25/05/2013 16:09:35

    Εάν δεν τα πιστεύει, είναι απλά βαλτός.
    Εάν όμως τα πιστεύει, είναι επικίνδυνος.
    Όπως ακριβώς, θεωρώ, ότι εξηγείται και η στάση του ΓΑΠ.

    • Geros avatar
      Geros @ periopos 25/05/2013 18:46:41

      Πόσο επικίνδυνος είμαι δηλαδή?
      Σαν τον ιό της γρίπης των πτηνών επικίνδυνος?
      Και τι θα κάνεις για να προστατευτείς από τον κίνδυνο αυτό για να έχουμε καλό ρώτημα?

      Το θέμα για την πολυπολιτισμική κόλαση μάζεψε όλα τα χρυσά αβγά εδώ μέσα!

      • periopos avatar
        periopos @ Geros 25/05/2013 19:40:31

        Όσο επικίνδυνος είναι αυτός που σε ένα θέμα που αφορά πολυφυλετικές αλλοιώσεις, αναφέρει ένα περιστατικό με αφορμή εντελώς άσχετη.

        Μην ανησυχείς και έχω ανοσία.
        Όσον αφορά τα χρυσά αυγά, και όχι αβγά, είναι τόσο κλούβια που η μυρωδιά τους με προστατεύει από την μόλυνση.

  25. alex23 avatar
    alex23 25/05/2013 16:24:06

    το μεγαλυτερο προβλημα της ελληνικης και οχι μονο κοινωνιας που ενεταξε αλλοεθνεις και αλλοθρησκους στους κολπους της, ειναι οτι δεν εγινε σε αυτους χωρις καμια αμφισβητηση κατανοητητο, ειτε μεσω νομων ειτε μεσω μιας σταθερης αντιμετωπισης απο το συνολο της κοινωνιας, οτι θα πρεπει να σεβονται και να μην προσβαλουν την ιστορια, την θρησκεια, τα ηθη και τα εθιμα της, αν θελουν να παραμεινουν σε αυτην

    και μπορει να κατηγορουμε τους μουσουλμανους για ακραιες αντιληψεις, αλλα ισως το παραδειγμα του ντουμπαι να επρεπε να μας βαλει σε σκεψεις οτι σε καποια δεν εχουν και αδικο, αν αυτα γινονται για να διατηρηθει η κοινωνικη τους συνοχη..

    πχ στο ντουμπαι κανενας αλλοεθνης δεν μπορει να αγορασει γη..την νοικιαζουν μονο σε βαθος δεκαετιων..οι ξενοι εργατες, υπαλληλοι, επισκεπτες, τουριστες εχουν μια συγκεκριμενη σταθερη αντιμετωπιση αν παραβουν τα εθιμα* και τις παραδοσεις του γηγενη πληθυσμου..συλληψη και τις περισσοτερες φορες απελαση(αν και υπαρχει η φημη οτι μερικοι ασιατες εργατες δεν εχουν τοσο καλη τυχη)..

    *μια απο τις πρωτες συμβουλες που σου δινουν πχ, ειναι να μην κοιταξεις δημοσια στα ματια γυναικα που φοραει μπουρκα γιατι μπορει να κανει καταγγελια και να βρεθεις στην φυλακη και εκτος χωρας χωρις να το καταλαβεις..

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ alex23 25/05/2013 21:35:37

      Εκτός χώρας ή εκτός... Γης;

  26. Ευαγγελος avatar
    Ευαγγελος 25/05/2013 17:24:26

    Οι περισσότεροι οταν λενε πολυπολιτισμικότητα εννοούν μονο τους φανατικους και κακους μουσουλμανους. Λες και πολυπολιτισμικότητα ειναι μονο αυτοί. Οι ελληνες και οι Ιταλοι της Γερμανίας, οι πορτογαλοι της ελβετιας, Γιουγκοσλαβοι της Σουηδίας, οι τζαμαικανοι του Λονδίνου, η κοινωνία της Βραζιλίας δηλαδή τι είναι? Υπαρχει κανενα προβλημα με αυτούς? ΟΧΙ αντιθέτως προσθέτουν στοιχειά και κανουν την κοινωνία πιο ενδιαφέρουσα. Αρα η πολυπολιτισμικοτητα απο μονη της δεν φταιει σε κατι, εχει και καλες εφαρμογές εφαρμογές και κακες και αμα εχουμε την πρωτη περίπτωση, ειναι πολύ καλύτερη απο το να ειναι ομοιογενής ο πληθυσμός. Οπως και η δημοκρατια εχει και τα ελαττώματα της. Ακομα και για τους μουσουλμανους που λεει το εξωφυλο οχι δεν μπορουμε να ζησουμε καλα με ολους αλλα με πολλούς μουσουλμανους ζούμε μια χαρα.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ευαγγελος 25/05/2013 17:50:25

      Βεβαίωωως!Μιά χαρά ζοῦμε μέ τούς μουσουλμάνους,τί πρόβλημα νά 'χουμε; Οἱ χατζάρες τους μόνο μ'ἀνησυχεῖ πού τῶρα τελευταῖα κόβουνε λίγο παραπάνω..

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Κυθήριος 25/05/2013 20:07:07

        Κυθήριε, ο συγκεκριμένος ανήκει στην "φιλελεύθερη ΝΔ". Αναρωτιέμαι ποια η διαφορά της αντιμετώπισης του θέματος της ισλαμικής εισβολής μεταξύ νεοφιλ και αριστερών. Νομίζω καμία. Εκεί πλέον είναι η κύρια διαχωριστική γραμμή στην πολιτική ζωή, όχι στα οικονομικά θέματα.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΒΙΣ 25/05/2013 21:07:23

          Ὅπως καί ὅτι σέ τελική ἀνάλυση,μία ἀπό τίς αἰτίες τῆς οἰκονομικῆς κρίσης,εἶναι καί ἡ ἰσλαμική εἰσβολή.

  27. Ευαγγελος avatar
    Ευαγγελος 25/05/2013 18:59:56

    "«Μοντέλο» η πολυεθνική κουρελού των Ηνωμένων Πολιτειών, ένα από κατασκευή τεχνητό «έθνος» μεταναστών"

    Ε ρε κόμπλεξ κατωτερωτητας με τις ΗΠΑ ο κλασσικός ελληνας. Εσενα αμα σου βρουν δουλειά στην "κουρελου" μην πας, κάτσε εδώ στο αρβανιτοχωρι και στην μιζέρια να απολαμβανεις τον καθαρότητα του ιστορικού έθνους. Εγω πάντως που ειχα μείνει στις εκει ενα διάστημα δεν με χάλασε καθόλου η πολυπολιτισμικότητά τους. Ουτε ειδα κανεναν άνθρωπο εκει να ασχολειτε.

    Και αν αναφέρετε τις τρομοκρατικες επιθέσεις στις ΗΠΑ για να δούμε την Βραζιλια που ειναι και αυτη εθνος μεταναστών. Εχουν κανένα πρόβλημα με μουσουλμανους? Έκαναν πολεμους στο αφγανισταν? Ορίστε πολυπολιτισμικός παράδεισος. Να που υπάρχει.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ευαγγελος 25/05/2013 20:13:56

      Δεν υπάρχουν φυλετικά γκέτο στη Βραζιλία ή στις ΗΠΑ...
      Όλα είναι διαδόσεις...
      Αν είχες διαβάσει λίγο Τοκβίλ, μιας και σε άλλες αναρτήσεις το έχεις παίξει ιδεολογικός στυλοβάτης της φιλελεύθερης ΝΔ, θα είχες καταλάβει ότι και με τους μαύρους στην Αμερική το πρόβλημα της ένταξης θα υπάρχει διαρκώς, όσο και αν συγκαλύπτεται. Και εν μέρει, οι ίδιοι από ό,τι φαίνεται, θέλουν να προσδιορίζονται ως Afro-americans και να λανσάρουν μια δική τους κουλτούρα, ακόμα και στο ντύσιμο.
      Τα αριστεροφιλεύθερα ή δεξιοφιλελεύθερα ιδεολογήματα δεν είναι αρκετά για να αλλάξουν την ενστικτώδη ανθρώπινη ψυχολογία, όση πλύση εγκεφάλου και αν υπάρξει. Η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων θα ήθελε στην Αμερική (και αυτό κάνει) να μένει σε γειτονιές λευκών, όχι μαύρων. Γιατί άραγε;

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ ΒΙΣ 25/05/2013 21:20:41

        Πες του και για τις φαβελες

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ ΒΙΣ 25/05/2013 21:22:56

        Επειδή πολλοί ταυτίζουν την πολυπολητισμικοτητα με τους μουσουλμανους και το ισλαμ μόνο και την αφορίζουν γι αυτό τα γράφω αυτά.

        Τα γκετο σε ΗΠΑ και Βραζιλια ειναι αλλο θεμα. Και εγω στις ΗΠΑ που δεν πηγα να μεινω σε γειτονιά γκετο μαυρων- λογικό ειναι- ουτε πολλοι μαυροι δεν θέλουν να μένουν εκει.

        Αλλά αυτο δεν σημαίνει οτι δεν εκανα παρέα με τέτοιους, δεν άκουγα την μουσική τους, δεν θα έκανα παιδί με μαύρη κλπ Τα θετικά είναι περισσότερα απο τα αρνητικά πιστεύω σε τέτοια μέρη. Οσο για την Βραζιλία απο οτι άκουσα απο ελληνιδα που ζει εκει "δεν τον ενδιαφέρει κανέναν από που είσαι, τους είναι αδιάφορο"

        Περα απο τα ιδεολογήματα όπως λες η ενστικτώδης ανθρώπινη ψυχολογία για εμένα και πολύ κόσμο μας οδηγεί στον κοσμοπολιτισμο. Εξαρτάτε μάλλον απο την προσωπικοτητα του καθενός, την κουλτούρα του και τις εικόνες που εχει.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Ευαγγελος 25/05/2013 21:54:15

          Μηπως θα ηταν καλο να βγαλεις το κεφαλι σου εξω απο το φινιστρινι και να δεις οτι βουλιαζουμε; Θελει πολυ για να γινει κατανοητο οτι σ'ενα σκαφος που βουλιαζει δεν προσθετουν συνεχως επιβατες;

  28. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 25/05/2013 21:12:28

    Αγαπητέ Προφήτη η γηράσκουσα ευημερούσα Ευρώπη επέλεξε την εύκολη και χωρίς περίσκεψη λύση. Την ανανέωσή της δια του εισαγώμενου μουσουλμανικού πληθυσμού. Ηγήτορες αυτής της επιλογής αυτοί που με τις οικονομικές πολιτικές τους κατάφεραν το 8% των ανθρώπων να κατέχουν το 80% του πλούτου -ούτε επί δουλοκτητισμού δεν ήταν τέτοια η αντιστοιxία στους τότε πολιτισμούς

    Η ελληνική παράδοση της ελευθερίας, της ισηγορίας και της φιλοτιμίας θα μπορούσε να συνεισφέρει στην αναζωογόνηση των κοινωνικών οραμάτων των ευρωπαϊκών λαών. Ο θεσμός της οικογένειας βάλλεται και μόνον με γενναίες πολιτικές αποφάσεις μπορεί να σωθεί, και μαζί του και η Ευρώπη, και όχι μόνον η ΕΕ -και η Ρωσία έχει σοβαρό δημογραφικό πρόβλημα (αυτή μαζί με τηνΕλβετία είναι οι μόνες που δείχνουν σοβαρά και εμπράκτως πως δεν προσφέρονται βορά στην πολυπολιτισμικότητα...

  29. Evangelos avatar
    Evangelos 25/05/2013 21:27:03

    Το θέμα των εθνικών και άλλων μειονοτήτων ιστορικά υπάρχει από την στιγμή που διαλύθηκαν και οι τελευταίες αυτοκρατορίες (Οθωμανική και Αυστριακή) , η δημιουργία ΚΡΑΤΩΝ με τη σύγχρονη έννοια τους (και όχι βασιλείων ή αυτοκρατορίων) που ξεκίνησε ως ιδεά με τη Γαλλική επανάσταση έχει δυστυχώς ή ευτυχώς προυπόθεση και την εθνολογική ομοιομορφία.

    Σε αντίθεση με όσα ίσως πιστεύουν πολλοί, η εθνολογική καθαρότητα και ομοιομορφία ΔΕΝ ήταν πάντα προυπόθεση συμβίωσης το αντίθετο μάλιστα , εκατομύρια άνθρωποι στα Ελληνιστικά Βασίλεια , αργότερα στην Ρωμαική , Βυζαντινή και τέλος Οθωμανική αυτοκρατορία ΣΥΜΒΙΩΝΑΝ αρμονικά ΧΩΡΙΣ να αποτελούν ΚΟΙΝΟ ΕΘΝΟΣ. Η πολυπολιτισμικότητα ήταν ΔΕΔΟΜΕΝΗ τις εποχές εκείνη αφού χριστιανοί , μουσουλμάνοι , εβραίοι , διαφόρων φυλών από αφρικάνοι έως Αρμένιοι και από Έλληνες έως βαραβαρικά γερμανικά φύλλα συμβίωναν υπό μια κοινή τρόπον τινά ηγεσία. Σε όλες όμως τις περιπτώσεις αυτές πάντα υπήρχε ΜΙΑ άρχουσα τάξη - ιδεολογία - εθνότητα (Έλληνες , Ρωμαίοι , Οθωμανοί).

    Αυτό ΕΠΑΨΕ να μπορεί να συμβαίνει με την δημιουργία της στενής έννοιας των Κρατών και είναι ακόμα πιο δύσκολο εφόσον πλέον (ευτυχώς) δεν είναι αποδεκτό να υπάρχει ΚΥΡΙΑΡΧΗ τάξη-εθνότητα αλλά όλοι οι πολίτες χαίρουν των ίδιων δικαιωμάτων.

    Συνεπώς είναι μάλλον ΟΥΤΟΠΙΚΟ να πιστεύουμε ότι είναι εφικτό να μακροημερέυσει σύγχρονο ευνομούμενο κράτος με τόσες πολλές και διαφορετικές εθνικές - πολιτισμικές - θρησκευτικές μειονότητες , δυστυχώς ο μόνος δρόμος είναι ο επαναπατρισμός των μειονοτήτων στον φυσικό αρχικό τους χώρο και η διαφύλαξη της όσο το δυνατόν ομοιομορφίας εντός του κάθε κράτους.

    Για να μην παρεξηγηθώ δε θεωρώ κατώτερη τη μια εθνότητα από την άλλη , αλλά είναι αδύνατο να συμβιώσουν αρμονικά τόσο διαφορετικές εθνότητες από τη στιγμή μάλιστα που κανείς δεν επιθυμεί να τροποποιήσει τα πιστέυω του (ούτε π.χ. οι Πακιστανοί σκοπέυουν να κάνουν το κράτους τους σαν την Ολλανδία αλλά ούτε και οι Βενεζουέλα π.χ. έχει σκοπό να επιτρέπει τους δημόσιους λιθοβολισμούς όπως στη Σαουδική Αραβία).

    Συνεπώς δεν είναι θέμα αριστερής ή δεξιάς ιδεολογίας ούτε θέμα ρατσισμού. Το ερώτημα είναι πως θα γίνει όσο πιο πολιτισμένα και χωρίς βία αυτός ο επαναπατρισμός γιατί κατ εμέ ο άλλος τρόπος (της βίαιης δηλαδή προσπάθειας ένταξης τόσο διαφορετικών εθνοτήτων) δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να επιτύχει.

    • Albert avatar
      Albert @ Evangelos 26/05/2013 17:22:26

      Μόλις έρθουμε σε επαφή με εξωγήινους, όλα αυτά θα ξεπεραστούν και ποιώντας την ανάγκη φιλοτιμία θα ανακαλύψουν οι φίλοι των καθαρών λύσεων, ότι ακόμα και ο "μη αφομοιώσιμος" μουσουλμάνος είναι καλός, αφού είναι τουλάχιστον άνθρωπος.

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ Albert 26/05/2013 22:46:00

        Συμφωνώ. Αμα μας κανουν επιθεση κιολας πιο εξελιγμένοι εξωγήινοι και απειλούμαστε ολοι, να δεις μετα πως ξεχνάμε όλοι και θρησκείες και ιστορικές διαφορές και συνορα και ολα αυτά που θα είναι παντελώς ασήμαντα.

        Άρα όλα αυτά ειναι μια ιδέα. Οπως τα δημιούργησε ο άνθρωπος και τα εχει στο μυαλο του, ετσι μπορεί να τα βάλει και στην ακρη.

  30. Ευαγγελος avatar
    Ευαγγελος 25/05/2013 23:26:25

    Ενω στα κράτη που δεν είναι πολυπολιτισμικα υπάρχει ο παραδεισος. Ξερω εγω κατι χώρες με ομοιογενή πληθυσμό που είναι μεγαλύτερη η κόλαση απο οτι σε άλλα πολυπολιτισμικα.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Ευαγγελος 25/05/2013 23:48:47

      Καλη ανταμωση στην σχεδια, μετα το ναυαγιο...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ευαγγελος 26/05/2013 12:51:17

      Ποιες είναι αυτές οι χώρες με ομοιογενή πληθυσμό; Το Μπαγκλαντές μήπως; Το Ιράκ; Η Σαουδική Αραβία; Το Κατάρ; Η Σομαλία; Μας ποιος να πάει μετανάστης σ'αυτές τις χώρες, μου λες;

    • Antonis avatar
      Antonis @ Ευαγγελος 27/05/2013 12:14:38

      Στην καθαρόαιμη και ομοιογενή Ιαπωνία πάντως έχουν κατά μέσο ορο μόλις 10 φόνους το χρόνο. Και μιλάμε για χωρα 100 εκατομμυρίων.

      • Ευαγγελος avatar
        Ευαγγελος @ Antonis 27/05/2013 21:54:39

        Εγω πάντως θα προτιμουσα να ζω στην πολυφυλετική Βραζιλία έστω και με την μεγάλη εγκληματικοτητα παρα στην Ιαπωνια. Εχω την αμυδρή εντύπωση οτι θα παιρνουσα καλύτερα. Με προσοχη και προφυλαξη

  31. occultist avatar
    occultist 25/05/2013 23:28:23

    Το πιθανότερο είναι να βρεθείς ....εντός γής.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ occultist 26/05/2013 12:48:26

      Σωστός!

  32. τάσος avatar
    τάσος 26/05/2013 01:01:37

    δεν υπάρχει παγκοσμιοποίηση, παρά μόνο παναμερικανισμός. και το κακό είναι πως είναι νομοτελειακά ορισμένος. είναι να γίνει και θα γίνει. είναι από τη φύση.

  33. Αρχιμηδησ avatar
    Αρχιμηδησ 26/05/2013 11:31:21

    Το έγκλημα της "Παγκοσμιοποίησης" είναι οτι αντκατέστησε την ελεύθερη διακίνηση των ανθρώπων με την ελεύθερη διακίνηση του χρήματος και των προιόντων. Ιο ίδιο έγκλημα με αυτό της ΕΕ δηλαδή, που αντικατέστησε την ενοποίση των λαών της με την ενοποίση του νομίσματος που ζούμε τα οικτρά της αποτελέσματα. Κι όλα αυτά για να ικανοποιηθεί η απύθμενη απληστία των Υπερτραπεζιτών για όλο και περισσότερο χρήμα ανεξαρτήτως "παραπλεύρων απωλειών"...

  34. George avatar
    George 26/05/2013 11:55:12

    Oταν λες για πλουτο που τον κλέβουν ποιους εννοείς; Υποθέτω λες τους δυτικούς πους επι δεκαετίες κατακλέβουν τον πλούτο των ανατολικών χωρών εξαθλιώνοντας τους κατοίκους των βάζοντας κυβερνήσεις μαριονέτες και τώρα αυτοί οι πτωχοί εκδικούνται. Με λάθος τρόπο μεν αλλά εκδικούνται.

    Αν εννοείς αυτή την ληστεία τότε συμφωνώ μαζί σου.

  35. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/05/2013 13:14:24

    7 μέρες ταραχών πλέον...Καίνε και δημοτικά σχολεία.

    1. Ελεύθερος Τύπος : Σουηδία-το τέλος της αθωότητας: Τα προάστια φλέγονται η ακροδεξιά ανεβαίνει
    http://tinyurl.com/no97az5


    2. "Σκελετοί" στη ντουλάπα του "σουηδικού μοντέλου"
    http://www.capital.gr/News.asp?id=1803223

    -"Πολυπολιτισμός" εντός της ίδιας κοινωνίας
    - "αυτορυθμιζόμενες" αγορές
    - "αταξική", κομμουνιστική κοινωνία "ισότητας"
    είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΟΥΤΟΠΙΕΣ.

  36. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/05/2013 16:54:22

    Προφήτης και ξερό ψωμί! Εύγε.

  37. Jiannis avatar
    Jiannis 26/05/2013 17:22:28

    Στην Γερμανία γιατί τα Πράγματα είναι ακόμα τόσο ήρεμα?
    Εδώ η Απάντηση: Επιδότησης HartzIV:

    h**p://www.hartz4hilfthartz4.de/cms/html/hartz-iv-4-rechner-arbeitslosengeld-ii-rechner-2013.html

    Ανδρόγυνο με (μονο) 2 παιδιά κάπου δικαιούται 2600 EURO τον Μηνα.
    Πληρώνονται Ενοίκια (4 μελής οικογένεια μπαίνει σε κάπου 80 m2), Ρεύμα, Πετρέλαιο, 345 Euro στο Χέρι για κάθε έναν, πλυντήρια κλπ, Έπιπλα, Βιβλία Σχολειου,
    ΣΥΝ
    Επιδόματα για κάθε παιδί:
    h**p://www.arbeitsagentur.de/nn_26532/zentraler-Content/A09-Kindergeld/A091-steuerrechtliche-Leistungen/Allgemein/Dauer-und-Hoehe.html

    1o 184 €
    2o 184 €
    3o 190 €
    για κάθε άλλο παιδί 215 €

    ΣΥΝ

    Επιδότηση για νηπιαγωγείο
    300 euro / παιδί

    Και τώρα λίγα Μαθηματικά:
    Ποσα Επιδόματα δικαιούται ένα Ανδρόγυνο με 5 Παιδιά?

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ Jiannis 26/05/2013 17:29:22

      Εννοείτε όλα τα ποσα είναι τον Μηνα;
      Πλυντήρια, Έπιπλα, Χαλια μονο όταν παλιώσουν
      Πληρώνεται ακόμα η Μετακομίσει σε άλλο Σπίτι από το κράτος...

  38. Jiannis avatar
    Jiannis 26/05/2013 17:33:44

    Ξέχασα την Ασφάλεια Υγείας:
    Καμια 400-600€ για κάθε Γονιό, τα παιδιά είναι αυτομάτως ασφαλισμένα.
    ΑΥΤΑ ΈΝΑΣ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΣ ΤΑ ΠΛΗΡΏΝΕΙ ΌΛΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΖΈΡΙ ΤΟΥ

  39. Zugzwang avatar
    Zugzwang 26/05/2013 18:26:16

    Γερος
    Μην κανεις τον αφελη. Ξερεις πολυ καλα οτι αν τον Σopoς (και οποιονδηποτε ομοιο του) τον ενδιεφερε μονο το χρημα, δεν θα τριγυριζε, στην ηλικια του,ολη την υφηλιο για να προπαγανδιζει (και να επιβαλει) τις αποψεις του.Θα ξαπλωνε ανετος σ'ενα παλατι σε καποιο ειδυλλιακο παραδεισο και θα απολαμβανε τα δισεκατομμυρια που κερδισε με την κερδοσκοπια στην οποια ειναι αναγνωρισμενος μαστορας. Αν ηθελε, θα συνεχιζε απλως να κερδοσκοπει για να περvαει την ωρα του.
    Αντι γι'αυτο, επειδη ο σκοπος της ζωης του ειναι η διαδοση και η επιβολη των ιδεων του Ποπερ, του συγχρονου (και διακριτικου) Μαρξ των διεθνιστων υλιστων, κανει αυτα που κανει, τα οποια εσυ κανεις οτι δεν βλεπεις, δεν ακουσες, δεν ξερεις.
    Ξερεις ομως πολυ καλα, Γερο, οτι το δικο μου επιχειρημα ειναι επιχειρημα γιατι στηριζεται στην πραγματικοτητα. Συγγνωμη αλλη μια φορα που θιγω που και που τους προφητες σου (Ποπερ, Φρηντmαν κλπ) και τους ηρωες σου. Η συζητηση το φερνει. Δεν εχω τιποτε το προσωπικο μαζι σου. Μην συγχιζεσαι ετσι!

  40. Tonia G. avatar
    Tonia G. 26/05/2013 20:52:49

    Δεν υπάρχει ούτε ένα παράδειγμα που να έχει πετύχει η ειρηνική "επιμειξία" διαφορετικών πληθυσμών. Στην καλύτερ περίπτωση δημιουργούνται παράλληλες υπό-κοινωνίες. Π.χ. στη Φλόριδα έχεις τους Λατίνους, τους Μάρους, τους Λευκούς. Και αυτοί έχουν τις υποκατηγορίες τους φυσικά αφού π.χ. έχεις Κουβάνους, Πορτορικάνους και Μεξικανούς μόνο στους Λατίνους! Τι να λέμε τωρα...!

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Tonia G. 26/05/2013 23:37:23

      Και που ειναι το μεγαλο κακο με τις υποκοινωνιες ? Ολο το θεμα ειναι να υπαρχει ασφαλεια οσο γίνεται και να πληρωνουν τους φορους τους. Απο κει και περα ας μην μιλάνε οτι γλωσσα θελουν και ας κανουν οτι θέλουνε. Η china town στη ΝΥ που πολλοι δεν μιλανε καν αγγλικα ενοχλεί κανέναν?

      Απο τις ΗΠΑ εχω κανει ενα περασμα (chicago), η θετική μου άποψη θα ήταν αρνητική άμα ηταν ολοι ίδιοι αγγλοσαξονες. θα βαριόμουνα. Υπάρχει εγκληματικότητα απο αυτούς και τα γκέτο πχ λατίνοι και κάποιοι μουσουλμανοι στην ευρωπη, βεβαίως, αλλα οι περισσότεροι ειναι μια χαρα.

      Απο το να μην υπάρχει καθόλου το διαφορετικό στοιχείο ας υπάρχει εστω και ετσι. Δεν θα καούν τα χλωρά με τα ξερα. Δεν θα χάσουμε τα θετικά των πολυπολιτισμικων κοινωνιών επειδή υπάρχουν και αρνητικά.

      Δεν ξερω για σενα Τονια αλλα εγω θα προτιμούσα να μενω στη Φλοριδα των κουβανων, η στο κοσμοπολιτικο Βερολίνο παρα στην ομοιογενή Κοζανη η το Τόκιο. Και οχι για οικονομικούς λόγους, αυτο ειναι το τελευταίο.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Ευαγγελος 27/05/2013 00:00:48

        Γιατί λοιπόν βασανίζεσαι στην καθ' ημάς Ανατολή;
        Bon Voyage στις κουβανέζικες υποκοινωνίες.

        "Θα προτιμούσες να μένεις;" Δεν έχεις τα κότσια να το κάνεις;
        Δηλαδή φαντασιώνεσαι γκλαμουριές στο South Beach, ό,τι έμαθες για τις "πολυπολιτισμικές" σκουπιδοκοινωνίες από τα σκουπιδοπεριοδικά του Κωστόπουλου και τον Αλ Πατσίνο.

        Προσοχή όμως παλληκάρι μου, δεν είσαι ο scarface.

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ Προφήτης 27/05/2013 16:49:34

          Οπως έγραψα απο πανω εχω μεινει εξω και σε ευρωπη και σε ΗΠΑ . Και αυτο σκοπεύω να ξανακανω. Τα εχω δει απο κοντα οχι απο τα περιοδικα του κωστοπουλου και εχω κατασταλάξει στις προτιμήσεις μου. Απλά τη γνωμη μου λεω εδω μεσα που ειναι το κακο.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Ευαγγελος 27/05/2013 00:15:03

        @Ευαγγελος
        Τι θα ελεγες να καναμε ενα δημοψηφισμα; Δημοκρατικες διαδικασιες. Να ερωτηθουν οι Ελληνες τι θελουν. Ελλαδα η πολυπολιτισμικη σαλata; Και οτι αποφασισει η ψηφος του λαου.

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ Zugzwang 27/05/2013 16:56:41

          Ας γινει δημοψήφισμα τι μου το λες. Οτι αποφασίσει ο λαος.
          Αμα δεν μου αρέσει άπλα τα μαζεύω και αλλάζω χώρα αλλιως κάθομαι εδω να υποστώ οτι μπαρουφα θελει η πλειοψηφία. δικαια πραγματα
          Αυτο αλλωστε δεν κανουν πολλοι ελληνες τοσα χρονια με τις φοβερες αποφάσεις του ελληνικου λαου στις καλπες? Υπομενουν

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Ευαγγελος 27/05/2013 01:31:52

        .. εδω ομως δε προκειται για `τουρισμό` ή μπαρότσαρκα .. αλλα για καταλήψεις ολοκληρων συνοικιών, ισλαμική τρομοκρατία, και νουμερα λαθρομεταναστών που οδηγουν σε αλλοίωση πλυθησμου της χώρας

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Ευαγγελος 27/05/2013 10:19:44

        Λες: "Ολο το θεμα ειναι να υπαρχει ασφαλεια οσο γίνεται και να πληρωνουν τους φορους τους. Απο κει και περα ας μην μιλάνε οτι γλωσσα θελουν και ας κανουν οτι θέλουνε."
        Ρώτα πρώτα τους Ινδιάνους, τους Αβορίγινες, τους Μαορί, τους Χαβανέζους και τους άλλους Ιθαγενείς και μετά γράψε πάλι για το δήθεν πολυπολιτισμό. Ή πήγαινε στα States και πες μέσα σε ένα μπαρ "Γ...ιέται η Αμερική και όλοι οι Αμερικάνοι! Θα καλοπεράσεις αν νομίζεις ότι είναι αληθινά "πολυπολιτισμένοι"...
        Το θέμα είναι ότι σε καμιά από αυτές τις κοινωνίες δεν υπάρχει ασφάλεια ουτε και όλοι πληρωνουν του φόρους τους... Περαιτέρω σε ομοιογενή κοινωνία αν το θέλει το κράτος και οι φόροι πληρώνονται πιο εύκολα αλλά και έχει υψηλή ασφάλεια χωρίς μάλιστα ιδιαιτέρως αυξημένες αστυνομικές δαπάνες, αφού όπως καταλαβαίνεις η κοινωνία "αυτοελέγχεται" μέσω του κοινωνικού περιγυρου. Φυσικά αυτά εσένα δεν σου λένε προφανώς τίποτα αφού θα τα έβρισκες "βαρετά"...
        Ο παπούλης όμως στα Γιάννενα που δούλευε μια ζωή για να πάρει 400 ευρώ σύνταξη σίγουρα δεν γουστάρει την "περιπέτεια" σου... Ούτε και η φοιτήτρια στη Κέρκυρα που την πέταξε το "κηνυγημένο νιάτο" του Αφγανιστάν από το γκρεμό...
        Αυτοί έχουν μεγαλύτερο βάρος από σένα διότι δεν είχαν την επιλογή να διαλέξουν τον δήθεν "παράδεισο της Αλαμπάμα ή της Ν. Υόρκης" όπου όταν συμβεί το μπάμ κατεβαίνει η Εθνοφρουρά, από τη βαρεμάρα την ομοιογενούς π.χ. Βέροιας με τους χιλιάδες απόγονους της γενοκτονίας της "πολυπολιτισμικής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας"...
        Γιατί για εμάς το να είμαστε ομοιγοενές Εθνικά Κράτος ήταν ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ που βάφτηκε και χαλυβδώθηκε από τόνους ΑΙΜΑΤΟΣ ΒΡΕΦΩΝ, ΠΑΙΔΙΩΝ, ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΩΝ από το 200 μ.Χ. μέχρι το 1922. Από τόνους κατακρεουργημένης σάρκας ΕΛΛΗΝΩΝ.

  41. Ρηνα avatar
    Ρηνα 27/05/2013 11:54:02

    Βρε Τονια, μπραβο σου!! Καθαρα και ξαστερα, ιδιως η τελευταια σου παραγραφος.
    Για ολους τους αλλους τονους μελανι και επιδειξεις συμπονιας. Για τους Ελληνες ομως; Μονο για τις ζωες των αλλων...τις δικες μας;

  42. Antonis avatar
    Antonis 27/05/2013 12:24:54

    Πολύ καλά τα λέτε στο 90% των σχολίων. Επίσης χαίρομαι που το antinews το τελευταίο διάστημα και με αφορμή τα γεγονότα στην Ευρώπη εστιάζει σε αυτό το θέμα, που μακροπρόθεσμα αποτελεί τεραστια ωρολογιακή βόμβα. Η δημοσιονομική κρίση είναι παιχνιδάκι μπροστά σε αυτό που έρχεται. Το θέμα είναι τι γίνεται σε πολιτικο επίπεδο. Ποιος φορέας μπορεί να εκφράσει, να θέσει στο δημόσιο διάλογο αυτά τα ζητήματα; Για την ΝΔ δεν το συζητάω, είναι ένα κεντροαριστερό κόμμα που απλά υιοθέτησε αισίως έναν δήθεν δεξιό βερμπαλισμό για ψηφοθηρικούς λόγους, αφήστε που στην πράξη δεν γίνεται τίποτα. Η ΧΑ παραμένει αποκρουστική από αισθητικής άποψης για πολλούς, και ακόμα και αυτή δεν θιγει το μεταναστευτικό με ορους πληθυσμιακή αντικατάστασης, απλά επενδύει στον φόβο των Ελλήνων από την εισαγομενη εγκληματικότητα.
    Οποτε τί;
    Δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα ένα πραγματικό δεξιό, πατριωτικό κόμμα τύπου Εθνικού Μετώπου (Front National), παρότι το έδαφος είναι πολύ προσοδοφόρο. Οι δεξιοί και οι πατριώτες είναι εγκλωβισμένοι, από την μια στην ευνουχισμένη ΝΔ, που τους εκβιάζει για "να μην έρθει ο Σύριζα" (η παλαιότερα το ΠΑΣΟΚ), από την άλλη στην ΧΑ που δυστυχώς αμαυρώνει τις εθνικιστικές και πατριωτικές ιδέες.

  43. roadrunner avatar
    roadrunner 27/05/2013 14:49:01

    Βλέποντας το αντιρατσιστικό ν/σ, από την οπτική των γυναικών, που δυστυχώς παραμένουν το ευάλωτο φύλο και γίνονται τα εύκολα θύματα ποικίλων μορφών ρατσιστικής βίας, λόγω του φύλου τους, όλο και περισσότερο στη χώρα μας, θα ήθελα να διατυπώσω, ένα ερώτημα:

    Το Κοράνι,
    το οποίο περιέχει προτροπές (έως διαταγές) βίας των ανδρών, στις συζύγους τους,
    το οποίο ξεκάθαρα υποστηρίζει την ανεπάρκεια του γυναικείου μυαλού,
    το οποίο επιτρέπει, το σεξ μεταξύ Μουσουλμάνων και των αιχμαλώτων ή σκλάβων γυναικών,
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ στην ελληνική επικράτεια,
    με το ν/σ Ρουπακιώτη, εφόσον διακηρύττει το ρατσισμό εις βάρος των γυναικών και προτρέπει στη βία εναντίον τους ;

  44. Albert avatar
    Albert 27/05/2013 17:21:15

    Εικάζεται ότι οι ασάφειες των διατυπώσεων θα άνοιγαν το δρόμο και γι' αυτό που λες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι πιο πολλοί σχολιαστές, έχοντας τη μύγα ίσως, ξέχασαν ότι ένα ν/σ που ποινικοποιεί (αν όντως το κάνει) τον μισαλλόδοξο λόγο, θα έβγαζε στη σέντρα ακόμα και το αντικείμενο της ενόχλησης τους.

  45. τοξο avatar
    τοξο 28/05/2013 18:29:51

    Πόσο κοστίζει άραγε το "ταξίδι"από το Μπαγκλα Ντες μέχρι Τουρκία και από εκεί μέχρι Ελλάδα;Ο χάρτης της Ασίας δεν συμφωνεί με ποδαρόδρομο.Και γιατί δεν μένουν στην Τουρκία που έχει ,όπως ισχυρίζονται κάποιοι,ανάπτυξη 5% ετησίως; Είναι λάθος μου να συμπεραίνω ότι μας τους "στέλνουν"και δεν μας "έρχονται¨;

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ τοξο 28/05/2013 19:29:50

      Στην Τουρκία θα πάθαιναν ό,τι και οι αιχμάλωτοι Ελληνοκύπριοι το 1974.
      Θα μετατρέπονταν αμέσως σε "αγνοούμενους"...
      Και με το νόμο μάλιστα, αφου δεν έχει υπογράψει τα "Δουβλίνα"...

  46. artrockheaven avatar
    artrockheaven 04/06/2013 23:07:22

    Από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια και μου πετάς έναν κεφτέ,.ωχ το μάτι μου.
    Αμ δεν είναι τόσο απλά τα άτιμα, αλλά αντιθέτως πολυσύνθετα.

  47. ελλην-1821 avatar
    ελλην-1821 11/06/2013 23:31:02

    πολιτισμος απο ποιους;
    Απο πακιστανους ταλιμπαν;
    Απο Αλβανους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.