#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/09/2011 18:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν υπάρχει εθνική πολιτική χωρίς την εξάρθρωση του συστήματος ΠΑΣΟΚ




 Στην ειδησεογραφία, λένε, μια φωτογραφία αξίζει 1000 λέξεις.

Θα το προεκτείνουμε.

Κάποτε, και μια είδηση αξίζει 1000 αναλύσεις.

Επειδή «φωτογραφίζει» μια αδιάψευστη πραγματικότητα.

Ξεκινήσαμε να γράψουμε για τις προσδοκίες που γεννούν οι αναμενόμενες εξαγγελίες Σαμαρά στη ΔΕΘ, όταν «πέσαμε πάνω» στην καταγγελία του Σταμάτη Κραουνάκη.

«…οι άνθρωποι επί ΝουΔου που τσεπώνανε ποσοστό από επιδοτήσεις ήταν ΠΑΣΟΚοι κι αυτό το ΠΑΣΟΚ, που κάνει τον αλώβητο, το γνωρίζει καλά».

 Η «Σπείρα-Σπείρα» είχε λάβει επί διακυβέρνησης της ΝΔ (2004-2009) επιδοτήσεις για απασχόληση ανέργων ηθοποιών.

Ο Κραουνάκης όμως αποκαλύπτει ότι «η ομαλή ροή των δόσεων προϋπέθετε λαδώματα ΠΑΣΟΚων υπαλλήλων».

Το αξιόλογο δεν έγκειται στην πρωτοτυπία της είδησης.

Είναι ότι σε πείσμα των εθελοτυφλούντων η πραγματικότητα βρίσκεται πάντα εκεί, επίμονη και αποκρουστική: το ΠΑΣΟΚ κυβερνά 30 χρόνια. Αδιάλειπτα.Τελεία.

Μερικοί, που είχαν θέσεις στην προηγούμενη διακυβέρνηση της ΝΔ, που τότε διακήρυσσαν ότι «η ΝΔ κυβερνούσε», καμώνονται ότι δεν την βλέπουν.

Επειδή αντί τότε να διαλύσουν το καθεστώς ΠΑΣΟΚ άφησαν τον μηχανισμό του άθικτο.

Γιατί ήθελαν γρήγορη μπάζα για τον εαυτό τους και αυτό μόνο ένας δοκιμασμένος σε αυτά μηχανισμός μπορούσε να τούς το εξασφαλίσει.

Σε τρικυμισμένα νερά προσωπικής ιδιοτέλειας ναυάγησε το καραβάκι της «επανίδρυσης του κράτους».

Οι πολλοί όμως, σήμερα, αποκαμωμένοι και από τα δεινά της καθημερινότητας που επισώρευσε η τελευταία 2ετια ΠΑΣΟΚ, αρνούνται πλέον να ασχοληθούν με το «τις πταίει;» για την χρεωκοπία.

Κι αυτό αμνηστεύει τον ένοχο.

Έτσι οι ψηφοφόροι αμνηστεύοντας δια της λήθης ή της αδιαφορίας τον ένοχο τού επιτρέπουν να συνεχίσει τα εγκλήματα σε βάρος τής ίδιας τους τής ύπαρξης, την ίδια στιγμή που απεγνωσμένα ζητούν από την πολιτική τάξη «εδώ και τώρα» λύσεις για το σαρκίο τους!

Λίγοι ασχολούνται με τους, κατ’ άλλους 30.000 κατ’ άλλους 50.000, νέους διορισμούς του ΠΑΣΟΚ στην 2ετία 2009-2011.

Κι ακόμα λιγότεροι με τους ΠΑΣΟΚους μεγαλοσυνταξιουχους που μετοικίζουν στις ΗΠΑ. Για να απολαύσουν σε άγνωστο περιβάλλον τις παχυλές συντάξεις που καταβάλλονται από δάνεια εξωφρενικού επιτοκίου, ώστε αφενός να μην τους υποβλέπει ο γνώριμος περίγυρος, αφετέρου να εκμεταλλευτούν την επικερδή ισοτιμία δολλαρίου-ευρώ.

Τέτοιας εκτάσεως εσωτερική λεηλασία μια χώρας, από ιθαγενείς επιδρομείς, δύσκολα συναντάται στην παγκόσμια πολιτική ιστορία.

Προκύπτει λοιπόν αβίαστα το πρώτιστο καθήκον της πρωθυπουργίας Σαμαρά.

Η εξουδετέρωση του κτήνους.

Όλα τα άλλα έπονται.

Είναι αναμφισβήτητα δύσκολο, ιδιαίτερα στις τρέχουσες συνθήκες.

Αλλά μισό λεπτό…

Όπως γράψαμε εδώ «ο Σαμαράς έρχεται πρωθυπουργός με αποστολή εθνικού ηγέτη».

 Ποιος πιστεύει ότι μπορεί να γίνει εφικτή οποιαδήποτε εθνική πολιτική χωρίς την εξάρθρωση του πράσινου μηχανισμού;

Ο Ερντογάν στη γείτονα, ανεξάρτητα από την βιωσιμότητα των οραμάτων του Νταβούτογλου, άρχισε να τα υλοποιεί μόνο αφού «καθάρισε» το κεμαλικό «βαθύ κράτος».

Στα δε εγχώρια, είτε κάποιος συμπαθεί είτε αντιπαθεί τον Καραμανλή καλό είναι να θυμάται το προηγούμενό του.

Γι’ αυτό, ακόμα κι αν γινόμαστε κουραστικοί, υιοθετώντας την σοφή επιμονή του Κάτωνα, θα επιμένουμε :

Carthago delenda est

Προφήτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 15/09/2011 19:11:50

    Το "κτήνος" για να εξοντωθεί απαιτείται προσπάθεια τουλάχιστον μιας γενιάς, δυστυχώς. Το κτήνος σκοτώνεται με την αλλαγή της νοοτροπίας.Και η αλλαγή της νοοτροπίας απαιτεί τιμωρία και παράδειγμα. Τιμωρία της εξόφθαλμης παρανομίας και παράδειγμα χρηστής και κοινωνικά δίκαιης ενάσκησης της εξουσίας. Δεν πειράζεις τον "κοσμάκη" που καλώς ή κακώς βολεύτηκε σε μια τρύπα. Ασχολείσαι με τους "ιθύνοντες νόες" που διέβρωσαν τον ψυχισμό του έλληνα, του πάσαραν πολύ ύπουλα άλλα στερεότυπα και τον έβαλαν στο τριπάκι του "φάτε πιείτε μωρ' αδέλφια".Και για να τους κατανικήσεις πρέπει να προβάλλεις εναλλακτικές ιδέες και προτάσεις άμεσα αφομοιώσιμες από την ευρεία μάζα.Φυσικά τσακίζεις τα όποια "στηρίγματα" αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Χωρίς "στηρίγματα" και "ιντελιγκέντσια" το όποιο κτήνος παραδίδεται αμαχητί.

    • ηρακλης avatar
      ηρακλης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 15/09/2011 23:59:38

      Συμφωνω και επαυξάνω.Το πασοκ είναι γαγραινα είναι αρρώστια θέλει ριζική θεραπεία. Κόψιμο του μολυσμένου σημείου και καυτηριασμό.
      Ας ξυπνήσει επιτέλους η ΝΔ. Θέλουν κοψιμο τα κεφάλια και κάψιμο όπως ο Ηρακλής τη Λερναία Υδρα.
      Μόνο τότε θα έχουμε πολλές πιθανότητεσ να απαλλαγουμε απο τη σαπίλα που "εφτιαξαν" κάποιοι με χειριστή τον Ανδ Παπανδρέου.
      Ωρα λοιπόν για να ξεκουνηθείτε απο τους καναπέδες.
      και όπως λέγαμε παλια για να θυμούνται οι παλιοι και να μαθαίνου οι νεοι"ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ" ας το εφαρμόσουμε που να πάρει.Το χρωστάμε στη γεννιά μας και στις γεννιές που έρχονται.ΑΝΤΩΝΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ

    • Nikolas avatar
      Nikolas @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 16/09/2011 00:09:40

      Το κτήνος για να εξοντωθεί χρειάζεται μαχαίρι άμεσα, το σοκ πρέπει να είναι άμεσο και δυνατό για να έχει αντίκρυσμα...

  2. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 15/09/2011 19:12:48

    Μπράβο Προφήτη,
    αυτή πρέπει να είναι η αποστολή του Σαμαρά πρωτίστως.
    Να ξεριζώσει όλη αυτήν την αρρώστια που έγινε τρόπος σκέψης και στάση ζωής στους νεοέλληνες.

    • Nikolas avatar
      Nikolas @ ΓΙΑΝΝΑ 16/09/2011 00:12:13

      Καλά όλα αυτά αλλά ακόμη δεν μπορεί να ελένξει το κόμμα του γι' αυτό άλλωστε δεν κάνει αντιπολίτευση. Να πάρουμε μεταγρφή τον Τσίπρα...

  3. Χρηστος Νικολοπουλος avatar
    Χρηστος Νικολοπουλος 15/09/2011 19:13:58

    Αυτοι αν δεν πανε φυλακη ο τοπος δεν θα ησυχασει! Αυτα τα 7/6 ψηφους για τα Pampers μας φαγαν.

  4. victoria (true) avatar
    victoria (true) 15/09/2011 19:28:54

    Προφήτη ποτέ η ΝΔ δεν κυβερνούσε, το σύστημα πασοκ ήταν πάντα εκεί, προσυπογράφω ταπεινά.
    Και συμφωνώ, πρόκειται για το σύστημα πασοκ, δεν είναι το θέμα μας ένα κόμμα, ούτε αυτοί οι κάποιοι -λίγοι- άνθρωποι που τυχόν δεν τα έφαγαν μαζί και νόμισαν ότι είναι ...σοσιαλισμός.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ victoria (true) 15/09/2011 21:56:04

      Βικτώρια
      1. "ποτέ η ΝΔ δεν κυβερνούσε"
      2. "πρόκειται για το σύστημα".

      Εμείς συμφωνούμε - όπως και σε άλλα. Θα μου πεις γιατί μερικοί στη ΝΔ δεν θέλουν να το δουν;
      Follow the money, μήπως;

      • Nikolas avatar
        Nikolas @ Προφήτης 16/09/2011 00:14:04

        Το πρόβλημα με αυτούς της ΝΔ ήταν ότι ακολουθούσαν τα ψίχουλα που τους πέταγαν τα Πασόκια, όξω ξευτίλες...

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Προφήτης 16/09/2011 13:19:59

        Προφήτη, δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι βρώμικοι άνθρωποι υπάρχουν παντού, σε κάθε κόμμα, σε κάθε ομάδα, σε κάθε συγκέντρωση άνω των τριών που λέει ο λόγος.

        Το θέμα είναι να μην επικρατούν.
        Εκεί στηρίζω τις ελπίδες μου.

  5. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 15/09/2011 19:29:56

    ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΝΔ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΕΙ ΤΩΡΑ;!!!
    ΑΠΟ ΤΟ 1981 Η ΝΔ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ!
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΝΔ ΤΟ 2004 ΕΠΕΙΔΗ ΚΡΑΤΗΣΕ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο (ΠΑΣΟΚ!) ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ!!!
    ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΩΛΕΣΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΝΔ ΤΟ "ΚΟΜΠΛΕΞ" ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΚΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!

  6. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 15/09/2011 19:34:55

    Αγαπητέ μου Προφήτη, θυμάμαι τα τελευταία δύο χρόνια πριν φύγει ο Σημίτης, έβλεπες πασόκο και ξερνούσες... Δυστυχώς με μόλις δύο χρόνια διακυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή οι νεοδημοκράτες δείξανε πόσο πιο άθλιοι και αλάζονες και επηρμένοι, και τελικώς χειρότεροι ερασιτέχνες και από τους πασόκους είναι ήταν... όχι μόνον να ξερνάς.... από το 2006 μέχρι το 2009 τη νέα δημοκρατία την είχε όλη στις πλάτες του ο Κώστας ο Καραμανλής. Όπως την έχει τώρα ο Σαμαράς. Το αν οι νεοδημοκράτες εν τω μεταξύ έχουν αλλάξει, εμένα πιό πολύ μου ακούγεται ως όνειρο θερινής νυχτός.....
    Παραμένουμε αισιόδοξοι πάντως ως εσαεί παίδες όπως μας είπαν οι Αιγύπτιοι στον πρώτο μας παραμυθά αληθειών... [για την αισιοδοξία σε παραπέμπω στον δίσκο Βόμβοι, του ομώνυμου συγκροτήματος... Ανάσταση... ]

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Β.Κ.Σ. 15/09/2011 23:22:43

      Καλή μου Βασιλική, δεν έχουν πολυαλλάξει, νομίζω. Η κρησάρα θα είναι ο λαός. Όλοι θέλουμε "εδώ και τώρα", αυτό εκμεταλλεύτηκε και ο ΦΑΥΛΟΣ το 81, αλλά επιτυχημένη ανανέωση γίνεται σταδιακά. Το θέμα είναι να δρομολογηθεί. Μην ξαναδώ τον Κακλαμάνη υποψήφιο βουλευτή Α΄Αθήνας, όπως ακούω.

  7. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 15/09/2011 19:35:04

    Ολα τα παραπάνω είναι απόλυτα σωστά.

    Πρέπει όμως να καταλαβαίνουμε πόσο δυσκολότερα θα είναι να εφορμοστεί οτιδήποτε στην επόμενη κυβέρνηση της ΝΔ, υπό συνθήκες κατάρευσης της χώρας.

    Γιατί πολλά ακούω για Γουδι, και ελικόπτερα, και διάφορα γλαφυρά.

  8. karamanlikos avatar
    karamanlikos 15/09/2011 19:49:15

    Φίλε Προφήτη,

    συμφωνώ απολύτως για τη θέση σου περί εξάρθρωσης του συστήματος ΠΑΣΟΚ ως εθνική προτεραιότητα!
    Συμφωνώ επίσης ότι η περίοδος Καραμανλή θα πρέπει να είναι το παράδειγμα!
    Προσθέτω όμως, ενθυμούμενος ότι πολλοί από εσάς ρίξατε πολύ νερό στο μύλο του συστήματος ΠΑΣΟΚ, ότι αν δεν απομονώσετε τους "πρόθυμους" που ενυπάρχουν στο ΝΔικό σύστημα τότε θα έχουμε πάλι μια νέα "παρένθεση".
    Φτιάξτε μια προστατευτική ασπίδα γύρω από τον Αντώνη και κρατείστε τη όρθια με κάθε κόστος.
    Γιατί εσείς μόλις είδατε ομόλογα, Ζαχόπουλο και Βατοπαίδι ορκιστήκατε να γίνετε οι πρώτοι Μυλωνάδες... συγγνώμη Μανώληδες ήθελα να πω!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ karamanlikos 15/09/2011 21:49:13

      Φίλε Καραμανλικέ, στήριξα ανιδιοτελώς τον Κ. Καραμανλή την εποχή που βαλλόταν από όλους, δηλαδή την Άνοιξη, το Καλοκαίρι και το Φθινόπωρο του 2009, προεκλογικά.
      Και κατόπιν, μετεκλογικά.
      Όταν εγκαταλειπόταν από τους θεωρούμενους φίλους του, που έχτισαν πολυκατοικίες με την «φιλία» τους προς αυτόν.
      Το αρχείο του antinews υπάρχει για να ανατρέξεις, γιατί ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το «πολλοί από σας κλπ κλπ».
      Ποιοι και τι; Γίνε συγκεκριμένος.

      Και στηρίζουμε σταθερά τον Αν. Σαμαρά, για μια νέα εθνική πορεία.

      Αλλά τους, παντός καιρού, παρατρεχάμενους γκρούεζες όχι.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Προφήτης 15/09/2011 22:33:05

        Αν δεν καταλαβεις απο που προηλθε το ΠΑΣΟΚ δεν κανεις τιποτα.
        Γραφεις οτι χωρις την εξαρθρωση του συστηματος ΠΑΣΟΚ δεν υπαρχει εθνικη πολιτικη.Και εγω σου λεω οτι χωρις την ιδεολογικη καταδικη της αριστερας δεν υπαρχει εξαρθρωση του συστηματος ΠΑΣΟΚ.
        Στηριζες Καραμανλη τη στιγμη που ομως αυτος ανεχοταν εξεγερσεις και προβοκατσιες του καθενα στο βωμο του σεβασμου των αγωνων και αλλα παλαβα.
        Το ΠΑΣΟΚ ειναι η καταληξη ενος ιστορικου κυματος που λεγεται "λαικο κινημα",114,Πολυτεχνειο,μεταπολιτευση κλπ.Εαν δεν γινει κοινη συνειδηση οτι ολο αυτο το ρευμα ηταν απατη και οτι οπως νομοτελειακα η ρωσικη επανασταση κατεληξε στο Γελτσιν ετσι και το "λαικο κινημα" κατεληξε στον "λεφτα υπαρχουν" δεν μπορει να εξαρθρωθει.
        Μονο αν γινει συνειδηση οτι στη μεταπολεμικη διαμαχη η δεξια ειχε δικιο μπορει να αλλαξει η κατασταση.
        Αυτα ΔΕΝ τα εκανε ο Καραμανλης οπως και ΔΕΝ τα κανει ο Σαμαρας.
        Θα μου πεις γιατι να ανοιγει μετωπα κατα παντων ,ειναι πολυ δυσκολο.
        Τοτε την αναποφευκτη εκκαθαριση θα αναλαβει καποιος εξωτερικος παραγοντας ειτε αρεσει ειτε οχι και ηδη εχει αρχισει το εργο του.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ψυχραιμια 15/09/2011 23:53:51

          Το 1981 προήλθε λίγο από το 1961 και κυρίως από το 1965-67, εμπλουτισμένο με το 1973-1980.

          Προήλθε αποκλειστικά από την αήθη αρχομανία του Ανδρέα που επέβαλε τον διχαστικό Ανένδοτο στο Γέρο, που δυναμίτισε τον εθνικό πολιτικό βίο το 65 για να αρπάξει την εξουσία και να κάνει, διώχνοντας το Βασιλιά, το Γέρο Πρόεδρο Δημοκρατίας και τον εαυτό του πρωθυπουργό.
          Προήλθε από την πλήρη απουσία εθνικής αποστολής στην άσκηση της εξουσίας.

          Η Αριστερά, ήταν για τον Ανδρέα εργαλείο.
          Τους χρησιμοποιούσε για τους σκοπούς του : το 65 για να κάνουν φασαρίες ώστε και να μην τον κλείσουν μέσα για την συνωμοσία του ΑΣΠΙΔΑ και το 81-89 για να τους παίρνει τις ψήφους και να κυβερνά ο ίδιος.

          Η Δεξιά, στην οποία -λες- ομνύεις, συμπλεγματικά, δεν μπόρεσε ποτέ να αντιπαρατεθεί δυναμικά στον Ανδρέα και στους ακολούθους του, δηλαδή στο "καθεστώς ΠΑΣΟΚ".
          Αυτό υπήρξε το βασικό της πρόβλημα και όχι οι αριστερές ιδέες.
          Έφτασε, για να τον αντιμετωπίσει, να πάρει σώγαμπρο έναν εχθρό της, τον Μητσοτάκη, που κόντεψε να τη διαλύσει για να την κάνει οικογενειακή επιχείρηση.

          Ή χτυπάς το τέρας και ανασαίνει η χώρα ή κάτσε να κυνηγάς τις 10μελείς συνιστώσες του Αλαβάνου.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Προφήτης 16/09/2011 00:09:54

            To Mητσοτακη τον πηρε επειδη ακριβως οι αλλοι δεν ηθελαν να αντιμετωπισουν τον Ανδρεα επειδη κομπλαραν απο τις μαρξιστικες μπαρουφες του.
            Οχημα του Ανδρεα και του ΠΑΣΟΚ ηταν ο μαρξισμος αλα ελληνικα και ειχε αμεση σχεση με την αριστερα οπου γεννηθηκε.
            Τι θα πει πληρης απουσια εθνικης αποστολης.Για τους μαρξιστες δεν υπαρχουν εθνη.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ ψυχραιμια 16/09/2011 16:23:22

            Μη μπλέκουμε το Μαρξ με τους μαρξιστές.

        • BIΣ avatar
          BIΣ @ ψυχραιμια 16/09/2011 00:12:58

          +++++
          Την Ελλάδα την έφερε ως εδώ η αριστερίστικη ιδεολογία, που αποτέλεσε το "λαμπερό" ένδυμα της βαλκανικής κουτοπονηριάς μας. Αυτή είναι η ωμή αλήθεια.

      • karamanlikos avatar
        karamanlikos @ Προφήτης 16/09/2011 00:23:31

        Φίλε προφήτη,

        Η ανιδιοτέλειά σου είναι δεδομένη και αποδεδειγμένη!
        Παρακολουθώ την εμπεριστατωμένη και εμπνευσμένη αλληλογραφία σου και παραδέχομαι ότι από την άνοιξη του 2009 και μετά στηρίζεις με λογική και πάθος τον Καραμανλή.
        Όμως οι ενστάσεις μου σχετικά με τη "στήριξη" αφορούν στην περίοδο ακριβώς πριν από την άνοιξη του 2009!
        Το αρχείο του antinews περιέχει όλες τις αποδείξεις γι' αυτούς που εννοώ... Ξεχνάς τα κολλητηλίκια με τους ΖορμπαδοΚαρχιμάκηδες;
        Είναι τυχαίο ότι το antinews ξεκίνησε στα μέσα του 2007;

        • factorx avatar
          factorx @ karamanlikos 16/09/2011 00:45:02

          Μόνο ένας πασόκος προκατειλημμένος και με μίσος για το antinews θα έγραφε αυτά που λες, ότι δηλαδή το antinews ξεκίνησε για να ... χτυπήσει τον Καραμανλή. Και για σχέσεις με ...Ζορμπαδοκαρχημάκηδες. Έλεος. Που τα λές αυτά; Σε καμία φυλλάδα του Ριρή κακομοίρη μου; Ο Ζορμπάς δεν ήταν επιλογή του ίδιου του Καραμανλή; Γιατί χώρισαν; Ξέρεις; Μάθε πρωτα και μετά έλα να πετάξεις λάσπη. Κατα τα άλλα το antinews ξεκίνησε τότε επειδη άρχισαν να χωρίζουν οι δρόμοι μας με το "Αντί". Και εκείνη την εποχή δεν έκανε τίποτα άλλο από το να επιβεβαιώνει την κατρακύλα αυτού που εσυ στηριζεις σήμερα και η βάση έστειλε αδιάβαστο στις τελευταίες εκλογές

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ karamanlikos 16/09/2011 10:22:37

          Αγαπητέ Καραμανλικέ
          Για την ίδρυση του antinews σού απάντησε ο Fx.
          Θα συμπλήρωνα ότι υπαινιγμοί για το antinews δεν έχουν γίνει ούτε από τους χειρότερους εχθρούς του, μητσοτακικούς και πασόκους.
          Μόνο κάτι παρανοϊκοί έγραψαν ότι χρηματοδοτείται από τον Σορος!!!
          Αν λοιπόν από εσφαλμένη εκτίμηση έγραψες ό,τι έγραψες μπορείς να ανακαλέσεις για να διατηρήσεις την αξιοπιστία σου

          Κατά τα λοιπά, αν και λες ότι παρακολουθείς το σχολιασμό μου, πάλι σφάλλεις.

          Δεν έχω να σού "δώσω λογαριασμό", αλλά μια και ξεκίνησε η κουβέντα :
          Υπερασπίστηκα διαχρονικά τον Καραμανλή στην εθνική του πολιτική. Αλλά με περισσή ένταση από τότε που άρχισαν να τον χτυπάνε άνανδρα ακριβώς για αυτή την πολιτική.

          Και ιδίως όταν έδινε σχεδόν μόνος τις προεκλογικές μάχες του 2009. Μόνο ο Σαμαράς έτρεχε, η Ντόρα είχε μπει στο νοσοκομείο και πολλοί "Ηρακλειδείς" του Καραμανλισμού, εξαφανισμένοι από τη δημόσια σφαίρα, έκαναν ρουσφέτια σε πασόκους για να έχουν ανοιχτές πόρτες στην κυβέρνηση ΓΑΠ.
          Άνθρωποι που έκαναν περιουσίες με επάγγελμα "Καραμανλικός".
          Ελπίζω ότι δεν είσαι ένας απ' αυτούς.
          Φιλικά

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ Προφήτης 16/09/2011 14:49:27

            .....Και εκείνη την εποχή δεν έκανε τίποτα άλλο από το να επιβεβαιώνει την κατρακύλα αυτού που εσυ στηριζεις σήμερα και η βάση έστειλε αδιάβαστο στις τελευταίες εκλογές......
            ........Και ιδίως όταν έδινε σχεδόν μόνος τις προεκλογικές μάχες του 2009. Μόνο ο Σαμαράς έτρεχε, η Ντόρα είχε μπει στο νοσοκομείο και πολλοί “Ηρακλειδείς” του Καραμανλισμού, εξαφανισμένοι από τη δημόσια σφαίρα, έκαναν ρουσφέτια σε πασόκους για να έχουν ανοιχτές πόρτες στην κυβέρνηση ΓΑΠ.
            Άνθρωποι που έκαναν περιουσίες με επάγγελμα “Καραμανλικός”..............
            Μπερδεύτηκα.
            Η πρώτη παράγραφος υπονοεί ότι ο λαός ψήφισε όπως ψήφισε για την κατρακύλα Καραμανλή. Δεν υπήρξε η παράμετρος: λεφτά υπάρχουν και αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό; Ούτε η χολερική πολεμική της συμμαχίας (πρεσβείας + νταβατζήδων);
            Η δεύτερη παράγραφος επίσης με μπέρδεψε. Δεν ταιριάζει με τα σχόλια διάφορων εμπαθών ότι παρέδωσε, την κοπάνισε ,ήταν ρίψασπις.

  9. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 15/09/2011 19:51:55

    Ετσι,ετσι,ευγε προφητη απολυτα συμφωνος,να καθαριστει παραυτα η πρασινη γλυτσα.

  10. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/09/2011 19:55:18

    Να καταστραφούν..να ξεριζωθούν..να εξατμιστούν..να ''αποκεφαλιστούν''..να αφανιστούν..να εξοντωθούν..και στο τέλος να πυρποληθούν, για να μην ξαναφυτρώσει άλλο φίδι από τη λερναία ύδρα..

  11. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 15/09/2011 19:55:46

    που πηγε ο Νικ οεο?

  12. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 15/09/2011 20:03:13

    Προφήτη, όπως πάντα η ανάλυσή σου είναι εναργής και δεισδυτική. Μόνο που, φοβάμαι, ότι μόνο με αίμα θα ξερριζωθεί ο νεοταξικός καρκίνος που λέγεται ΠΑΣΟΚ. Έτσι απλά. Είθε να κάνω λάθος αλλά υπάρχουν άνθρωποι (τους βλέπω δυστυχώς στην οικογένειά μου) που θα "επαιρναν τα όπλα΄για τον "Γιώργο".

  13. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 20:25:57

    Χαίρε Προφήτη.

    Αυτό το καρκίνωμα της ελληνικής κοινωνίας θα καταστραφεί νομοτελειακά, αφού απομύζησε σαν παράσιτο κάθε υγιή οργανισμό της χώρας. Το προστατευτικό κουκούλι του κράτους έχει σπάσει πια. Το όνειδος της χρεοκοπίας και της κατάρρευσης θα εγγραφεί στον ψυχισμό του.
    Δεν πρέπει, κατά την άποψή μου, να τους επιτεθεί ο Σαμαράς. Θα καταρρεύσει από μονο του αυτό το οικοδόμημα. Δουλειά του Σαμαρά είναι να ηγηθεί μιας νέας κοινωνικής πλειοψηφίας που θα στηρίζεται σε ένα ΝΕΟ ΠΡΟΤΥΠΟ. Σε μια ΝΕΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ, σε έναν ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ. Σκοπός του πρέπει να είναι η σύνθεση, η σύντηξη μιας νέας ηγεμονίας.
    Αυτό δε χτίζεται από τη μια μέρα στην άλλη. Απαιτείται ένας ΝΕΟΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ο οποίος θα αποτελέσει τον πυλώνα αυτής της νέας ηγεμονίας στην οποία, κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έχουν θέση τα πολιτικά υποκείμενα της μεταπολίτευσης.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 22:20:08

      Φίλτατε Φαιλτωρ, η Ρώμη έπεσε από παρακμή. Το καθεστώς ΠΑΣΟΚ είναι ακμαίο, ο πυρήνας τουλάχιστον, αφού έχει απομυζήσει 30 χρόνια το μεδούλι μιας ολόκληρης χώρας.
      Την ώρα που μιλάμε, πασόκοι που έπαιρναν μισθό 4-6000 € υποβάλλουν αιτήσεις συνταξιοδότησης για να κατοχυρώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα και να τους πληρώνουμε, χρεωκοπημένοι-ξεχρεωκοπημένοι, εσαεί.
      Και οι υπόλοιποι τα έχουν πάει έξω και περιμένουν σαν τα κοράκια να αρπάξουν ακίνητα σε σκοτωμένες τιμές.

      Φοβάμαι ότι η χώρα κινδυνεύει να καταρρεύσει από μόνη της και όχι το σύστημα. Γι' αυτό, συν Αθηνά και χείρα κίνει.

  14. man8os avatar
    man8os 15/09/2011 20:50:13

    O ΓΑΠ πρεπει να δικαστει.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ man8os 15/09/2011 22:02:33

      Να του αφαιρεθούν τα πολιτικά δικαιώματα. Αυτό αρκεί. Έτσι, δεν θα φανεί ότι υπάρχει εμπάθεια.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/09/2011 22:44:51

        Δεν είναι εμπάθεια η απονομή Δικαιοσύνης

  15. Aris. A avatar
    Aris. A 15/09/2011 20:52:13

    Εγώ Προφήτη τι να πω.

    Για αυτό συντονιζόμαστε στο antinews γιατί ο τρόπος σκέψεις μας συγκλίνει.

    Το τι γίνεται στις ιδιωτικές εταιρείες δεν λέγεται.

    Εχουν ξαμοληθεί όσοι από το Δημόσιο έχουν δικαίωμα ελέγχου προσπαθώντας να αυξήσουν τα εισοδήματα τους.

    Γαμώ την ατυχία μου όταν μιλάει ο Παπανδρέου για προβληματικές εφορίες ένας από την ΝΔ δεν μπορεί να του θυμίσει το ποσοστό που παίρνει η Πασκε σε αυτές τις υπηρεσίες.

    Το θέμα των διορισμών δεν πρέπει να σηκωθεί όσο ψηλά γίνεται;;

    Τι να πω όταν ακόμα και ο Φωτόπουλος κάνει το κοκοράκι όταν ο Βενιζέλος δεν ντρέπεται να μιλάει τι να πω και οι Νεοδημοκράτες βουλευτές κάνουν τέτοιες ανούσιες και ήπιες δηλώσεις στα ραδιόφωνα.

    Το μόνο στοίχημα που βάζω είναι ότι την Δευτέρα κάποιοι από την ΝΔ θα βγουν να νοθεύσουν το μήνυμα Σαμαρά.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Aris. A 16/09/2011 10:31:16

      ...δυστυχώς έτσι είναι...

    • Απορία avatar
      Απορία @ Aris. A 16/09/2011 15:19:29

      Το μήνυμα Σαμαρά αν είναι σαφές και μιλάει άμεσα στον λαό, δεν θα μπορεί να νοθευτεί από κανέναν.

  16. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 15/09/2011 20:52:25

    προφητη ετσι ακριβως ειναι.
    θα προσθεσω οτι για να πεσει το χουντοσυστημα ''κυβερνηση τζεφρυ-πασοκ'',πρεπει να πεσουν τα χουντοκαναλα με οποιο τροπο καθως και τα δοσιλογα δημοσιογραφακια των ενημερωτικων εκπομπων-ειδησεων.
    μολις πεσουν αυτα θα καταρευσει και το συστημα πασοκ.
    εννοειτε οτι πρεπει να ξυπνησουν και οι απατημενοι ψηφοφοροι του...

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ λαικη δεξια 15/09/2011 21:01:19

      +++++++++

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ λαικη δεξια 15/09/2011 22:40:35

      Οσον αφορα τα καναλια ειναι απλη η λυση και οχι οι ανοησιες Καραμανλη με το βασικο μετοχο.
      Αντι να απαιτεις απο καθε ειδους εταιριες να μην εχουν μετοχες στα καναλια βαζεις το ΕΣΡ να απαιτησει να μην υπαρχουν εργολαβοι τους μετοχους των καναλιων.Η ΕΕ δεν εχει νομοθεσια για το ποιος μπορει να εχει καναλι - γιαυτο ο Μπερλουσκονι εχει οσα θελει.
      Αλλα εδω δεν υπαρχουν νομιμες αδειες.Η λυση ειναι απλη : Πλειστηριασμος - πλειοδοτικος διαγωνισμος των αδειων αφου πρωτα απαγορευθει σε εργολαβους και προμηθευτες να συμμετεχουν στις αδειες.
      Αν μπορουν.

      • Καραγκιζίκης avatar
        Καραγκιζίκης @ ψυχραιμια 16/09/2011 10:48:07

        Έχεις ακούσει για εταιρείες-σφραγίδες και ΔΣ με ανδρείκελα; Μπορούν άνετα να ιδρύσουν 5-6 οι νταβατζήδες και οι ίδιοι να μη φαίνονται πουθενά.
        Η μόνη λύση είναι η διακοπή των χρηματοδοτήσεων των νταβατζήδων από τις τράπεζες.

  17. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/09/2011 20:55:38

    Προφήτη, σωστά το εντοπίζεις..

    Προσωπικά, μου φαίνεται σχεδόν ακατόρθωτη η νίκη επί του τέρατος του πασοκισμού..
    Όταν και αν νικηθεί η φαυλότητα τότε μόνο θα έχουμε πραγματική μεταπολίτευση...οι φαύλοι είναι πολλοί, και δεν πρόκειται να παραδώσουν...εξάλλου εδώ και 30 χρόνια επιβιώνουν μια χαρά...

    Πως όμως θα νικηθεί η φαυλότητα?...πρέπει να διωχθεί και να τιμωρηθεί...τότε μόνο θα "παραχθεί" δικαιοσύνη... δεν γίνεται απλώς να γυρίσουμε σελίδα...πρέπει να γίνει η σύγκρουση "υγιών" και φαύλων δυνάμεων, και αυτό θα γίνει αναγκαστικά στην "έδρα" της φαυλότητας... διαπιστώνοντας ο καθένας ότι η πιθανή ροπή του στη φαυλότητα τιμωρείται παραδειγματικά, τότε μόνο θα ακολουθήσει, ίσως και καταναγκαστικά, "υγιή" πορεία...

    Η κοινωνικοπολιτική σύγκρουση είναι αναπόφευκτη...να δούμε τι θα προκύψει...

  18. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 15/09/2011 21:02:40

    Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.

    Αν δεν υπάρξει σχέδιο εξόντωσης των πασοκικών μηχανισμών, δεν μας σώζει κανένας Σαμαράς. Ακόμα και ο ίδιος ο Γιωργάκης έχει καταλάβει ποιοι κάνουν κουμάντο.

  19. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 15/09/2011 21:20:21

    και οταν πεσει , που θα πεσει , οχι απλα να πανε σπιτια τους , αλλα να οδηγηθουν σε δικες με ενορκους μισθωτους , συνταξιουχους , ανεργους , μικροεπαγγελματιες.
    ως εδω το δουλεμα.

  20. φωνη avatar
    φωνη 15/09/2011 21:21:11

    1. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ σε μεγάλο βαθμό θα διαβρωθεί από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ, γιατί η τωρινή κρίση χτυπάει και το ίδιο το σύστημα που στήριζε το ΠΑΣΟΚ (δημόσιο, ΜΜΕ, κομματικό πανεπιστήμιο). Ως ένα βαθμό πριονίζουν οι ίδιοι την καρέκλα στην οποία κάθονται.

    2.Εάν δεν έβγαζε το ΠΑΣΟΚ τη σπείρα-σπείρα ως επιδοτούμενη δε θα μας έλεγε ο Κραουνάκης ότι «η ομαλή ροή των δόσεων προϋπέθετε λαδώματα ΠΑΣΟΚων υπαλλήλων». Τόσα χρόνια γιατί δεν το είπε και ο Κραουνάκης;

  21. wb avatar
    wb 15/09/2011 21:24:31

    "Σε τρικυμισμένα νερά προσωπικής ιδιοτέλειας ναυάγησε το καραβάκι της «επανίδρυσης του κράτους»"
    Δηλαδη ο Καραμανλής εστειλε αδιάβαστη την επανίδρυση αλλά και την πλειοψηφία όσων τον ψηφισαν και τα βρήκε με τους Πασόκους για να βολέψει τη μειοψηφία των κολλητών ?
    Μα αυτη ηταν πάντα η ΝΔ για αυτό και.... "το Πασοκ κυβερνά 30 χρόνια. Αδιάλειπτα.Τελεία."
    Αλλα πάνω απ όλα το Πασοκ κυβερνά στο μυαλό των Ελλήνων και μπορεί να περάσει τα πιο απίθανα μέτρα γιατι ο Ελληνας δε ξεχνα οτι ΝΔ σημαίνει το αυτό:"Γιατί ήθελαν γρήγορη μπάζα για TON EYATO TOYΣ KAI MONO.."

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ wb 15/09/2011 23:15:26

      Μπερδεύεις δυο αβυσσαλέας διαφοράς γεγονότα.
      Η ΝΔ, ΔΕΝ χρεωκόπησε τη χώρα.
      Το ΠΑΣΟΚ την χρεωκόπησε.

      Εκτός από κοινωνίες αγγέλων σε κάθε διακυβέρνηση θα εμπεριέχονται ιδιοτέλειες.
      Το θέμα είναι κατά πόσο επηρεάζουν την συνολική πορεία της χώρας.
      Το 1981 η Ελλάδα ήταν ξεχρέωτη και ανεξάρτητη.
      Το 2011, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, είναι δούλα σε διεθνή σκλαβοπάζαρα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Προφήτης 15/09/2011 23:43:38

        Oχι.Η Ελλαδα εγινε αυτο που εγινε επειδη πιστεψε στο μαρξισμο.
        Το ΠΑΣΟΚ ειναι η εφαρμογη του μαρξισμου στην Ελλαδα -ολα αυτα τα κοιτα το συμφερον σου και οχι την πατριδα κλπ αυτο εχουν σαν θεωρητικη βαση.
        Η ιδεολογια αυτη ειναοι διαλυτικη για ολες τις κοινωνιες και τις κατεστρεψε παντου οπου επικρατησε.
        Το ιδιο εγινε και στην Ελλαδα.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ψυχραιμια 16/09/2011 00:15:37

          Η πασοκική ιδεολογία είναι η ιδεολογία του αμερικανικού νεοφιλελευθερισμού.
          Υπάρχεις μόνο εσύ και οι επιθυμίες σου.
          Πέρνα εσύ καλά.

          Πως θα περνάς καλά; Καταναλώνοντας και γλεντώντας.
          Που θα τα βρίσκεις για να καταναλώνεις και να γλεντάς;
          Κλέβοντας το δημόσιο ταμείο.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ ψυχραιμια 16/09/2011 00:19:05

          Επιτέλους, να ειπωθούν τα αυτονόητα...Αρκετά χαϊδέψαμε τους συμπλεγματικούς θαυμαστές του Στάλιν και του Πολ Ποτ.

  22. ierofantis avatar
    ierofantis 15/09/2011 21:29:05

    Προφήτη, έλειψε για καιρό η φαρμακερή πένα σου και η διεισδυτική ματιά σου.

    Έχεις δίκιο. Όπως και ο Φαίλτωρ παραπάνω, όταν μιλά για νέα αισθητική, νέο μέτρο, νέο Διαφωτισμό.

    Το έργο Σαμαρά θα είναι τιτάνιο.

    Δεν θα κουραστώ να λέω ότι χρειάζεται να αντλήσει υλικό από τις υγιείς δυνάμεις του τόπου. Δεν αρκούν οι κομματικοί ακροατές και οι διαδρομιστές.

    Πρέπει να υπάρξει μέρισμα ευθύνης σε ικανούς Έλληνες από όλο το κοιινωνικό φάσμα για να ανατραπεί η πράσινη σαπίλα.

    Ο καιρός θα δείξει αν υπάρχει αυτό το περίσσευμα δύναμης στον άνδρα.

  23. arslonga avatar
    arslonga 15/09/2011 21:29:57

    Δεν υπάρχει ούτε εθνική πολιτική ούτε σκέτα επιβίωση χωρίς την εξάρθρωση του συστήματος πασόκ. Το "πράμα" αυτό έχει συγκεντρώσει όλα τα επαίσχυντα χαρακτηριστικά και καμώματα της φυλής από το 1204 μέχρι σήμερα. Ακόμα και στην πρόσφατη ιστορία, η γερμανική κατοχή ήτανε μικρότερη καταστροφή και διάβρωσε λιγότερο τη χώρα και τις συνειδήσεις των ανθρώπων απότι το σύστημα πασόκ.

    θα δούμε... Θαρσήν χρεί

  24. Michael avatar
    Michael 15/09/2011 21:30:57

    Συμφωνώ απολύτως.

  25. ad kan avatar
    ad kan 15/09/2011 21:33:59

    Η διάλυση του μεταδεξιού, παρακρατικού- καθεστωτικού "συστήματος ΠΑΣΟΚ", μας αφορά όλους.

    Η μεταδικτατορική κοινοβουλευτική παρωδία στην χώρα μας, δημιούργημα αυτού του βρωμερού πολιτικού οργανισμού ήταν πρωτίστως.
    Αλλά θα πρέπει να καταλογιστούν εξίσου βαρειές ευθύνες και στα κόμματα της αριστεράς. Στις λοιπές "δημοκρατικές δυνάμεις" αν ενθυμείστε, που στήριξαν το καθεστώς Παπανδρέου για ίδια οφέλη.
    Αν δεν διαλυθεί εκ των έσω και βάσει γενικής αποδοκιμασίας αυτό το κόμμα, δεν θα βρεί έδαφος η Δημοκρατία να συσταθεί επιτέλους στην χώρα που την γέννησε.

    Πολιτική ανυπακοή στην κατοχική κυβέρνηση-Συντακτική Συνέλευση των απανταχού Ελλήνων για την αυθεντική Δημοκρατία. Πλήρης καταλογισμός ευθυνών για την καταλήστευση του δημοσίου πλούτου από τις ορδές των γελοίων καθεστωτικών της μεταπολίτευσης.
    ΚΑΘΑΡΣΗ για να αποκατασταθεί το περί δικαίου λαικό αίσθημα.
    ΚΑΘΑΡΣΗ για να απαλαχτούν από το αβάσταχτο βάρος-άγος της "μεταπολίτευσης" οι δημιουργικές δημοκρατικές δυνάμεις του τόπου.

    Αυτός είναι ο δρόμος

  26. Φοτις avatar
    Φοτις 15/09/2011 21:40:03

    Σε συνέχεια των παραπάνω ευχών θα κάνω και εγώ μία, να κερδίσω το Τζόκερ στην επόμενη κλήρωση.

  27. juliet avatar
    juliet 15/09/2011 21:49:58

    Καλησπέρα,
    Προφήτη ,ελπίζουμε αυτά να γίνουνε μαθήματα και να μην επαναληφθούν .Τώρα δεν χαρίζουμε,το ξεπούλημα δεν θα το συγχωρούμε ,η Ελλάδα είναι η πατρίδα που ζούμε ,που ζούνε τα παιδιά μας ,που θα ζήσουνε τα εγγόνιά μας,είναι η χώρα μας η φωλιά μας και θα ξεσκίσουμε όποιον μας στερεί αυτό το δικαίωμα .
    Οσο για τους ιπτάμενους αγαπητικούς ,οι Πασόκοι σ΄όλα είχανε ''ντοκτορά'',αλλά ξέρανε να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους την κατάλληλη στιγμή.
    Το τωρινό χαστούκι δεν νομίζω να περάσει απαρατήρητο,ο Πασοκος δεν νομίζω να του είναι εύκολο να βλέπει να μην μπορεί να προσφέρει στο παιδί του αυτά που θέλει και τους γονείς του να στερούνται τα στοιχειώδη για να δώσουνε για τον τάδε και δείνα φόρο.Ανθρώπινο.
    Η περιθωριοποίηση είναι η καλύτερη λύση . Αλλο στην άκρη και άλλο να τους αφήνεις να διοικούν.
    Ηθελα να πάω σε κάτι μαθήματα στο ΙΔΕΚΕ,επειδή είχαμε τα ''μέσα'',χαχαχα,είπε ο άνδρας μου να το πει στον αδελφό του ,ήτανε σ΄αυτή την υπηρεσία ακόμη περιμένω.
    Παω και κάνω μόνη μου την αίτηση και έγινε δεκτή .
    Ενα απλό παράδειγμα για τα ''μέσα '' και τα ''ρουσφέτια ''που έκαναν.

    • Lampros avatar
      Lampros @ juliet 16/09/2011 09:48:29

      Juliet!! H ιστορία ζωής των μη πασόκων!! (για να μην πω ΝΔημοκρατών)!
      Τι να λέμε τώρα... Ζητησα εγώ ο μαλ%^ς να πουνε μια καλη κουβέντα να με κρατησουν στην δουλειά, (2005!!) και μονο που δεν με πεταξαν έξω. 2 μηνες μετα, με ειχαν κρατησει, ειχα παρει και προαγωγή. Κομπλεξ ειχαν, μην παει και τους μαλώσει η Τρέμη και ο Πρετεντέρης πως βοήθησαν ένα γαλαζιο παιδί (μπλιαχ!)

  28. doonies avatar
    doonies 15/09/2011 21:52:17

    @φακ Κωστας
    δεν υπαρχει κανενα τερας του πασοκισμου
    υπαρχει ΜΟΝΟ το τερας του κομματισμου
    πρασινα,μπλε,κοκκινα,πορτοκαλι και βιολετι σκ.τα
    ΟΛΑ σκ .α
    τωρα προαλειφεται ο νεος σωτηρας Σαμαρας
    που θα μας σωσει απο τον αστειο ΓΑΠ
    ο οποιος ΓΑΠ θα μας εσωζε απο τον οκνηρο Κωστακη
    ο οποιος Κωστακης θα μας εσωζε απο τον αρχιερεα της διαπλοκης Σημιτη
    ο οποιος Σημιτης θα μας εσωζε απο τον πολυ αγαπητο Μητσο
    ο οποιος Δρακουμελ θα μας εσωζε απο τον παπανδρεισμο
    ο οποιος Ανδρεας θα εβαζε στο χρονοντουλαπο την επαρατο δεξια
    του εθναρχη!!!!!!!!!!
    ημουν νιος και γερασα ακουγοντας ολες αυτες τις μπουρδες
    η βρωμα και η δυσωδια που υπαρχει σε ολα τα κομματα
    διωχνει κακην κακως καθε ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ανθρωπο
    που θα'θελε να ασχοληθει με την πολιτικη
    αληθεια,ψυχιατρικα,πως χαρακτηριζεται καποιος που γραφει για καποιους αλλους
    να καταστραφουν,να ξεριζωθουν!!!!!,να εξατμιστουν !!!!!!!!!!!να αφανιστουν να πυρποληθουν

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ doonies 15/09/2011 22:20:12

      Αγαπητέ/ή
      το σχολιάκι πήγαινε στη λατινική έκφραση του κειμένου..έχεις καμιά αντίρρηση στο ότι νοοτροπίες και πρακτικές που οδήγησαν τη χώρα και τους τίμιους Έλληνες σε αυτή την κατάσταση, πρέπει να ''πυρποληθούν''; όταν χάνεις την Πατρίδα σου, την Εθνική σου ταυτότητα, όταν σε χτυπούν από παντού στοχεύοντας στην αξιοπρέπειά σου, θεωρείσαι άρρωστος ψυχικά ή νοητικά; όταν ελπίζεις λέγεσαι άνθρωπος...

      • alakran avatar
        alakran @ ΕΥΑ 15/09/2011 22:59:11

        Και λίγα έγραψες Εύα.

  29. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/09/2011 22:07:10

    Μεγάλε Μύστη, λείπουν από την κοινωνική ζωή 30 χρόνια εθνικής παιδείας, δηλαδή παιδείας που παράγει εθνικούς πολίτες.
    Ο Φαιλτωρ έχει δίκιο, αλλά ακριβώς από πάνω του ο Νίκος Αργεάδης λέει ότι "το σύστημα θα πέσει μόνο με αίμα" ή "αίμα" δηλαδή τουλάχιστον ξεβόλεμα ανθρώπων, η πιο ήπια επίπτωση.
    Είδες διαφορετικότητα οπτικής; Τι λες;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Προφήτης 15/09/2011 22:51:01

      Δεν τις βλέπω τις απόψεις αναγκαστικά αντικρουόμενες ή κατά τρόπο μείζονα διαφοροποιούμενες.

      Μπορεί αν κάνω και λάθος, αλλά και τα δύο πρέπει να τα βιώσουμε από την αρχή.

      "Αίμα" και Πνεύμα...

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ ierofantis 16/09/2011 00:11:00

        Κάθαρση χρειάζεται επιτακτικά. Και με την σύγχρονη έννοια της απονομής διακαιοσύνης, αλλά και βαθύτερη, όπως την εννοούσε ο Αριστοτέλης στον ορισμό του για την αρχαία τραγωδία. Πάνω στην σάπιλα τίποτε στέρεο δεν μπορεί να χτιστεί. Μέσα στα αποστήματα κανένας υγιείς οργανισμός δεν ευδοκιμεί.

  30. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/09/2011 22:21:03

    Α..και δώσε σε παρακαλώ και τη γνωμάτευσή σου..

    • danaos avatar
      danaos @ ΕΥΑ 15/09/2011 22:37:57

      Επειδή τα χτυπήματα του σοσιαληστρικού θιάσου είναι απανωτά και πιο γρήγορα κι απ’τα χτυπήματα του πινγκ πονγκ
      Επειδή έχουμε χάσει τον μπούσουλα και τον ύπνο μας
      Επειδή η καταστροφή της πατρίδας μας προχωράει με βήμα γοργό
      Επειδή διαλύονται τα πάντα εκτός απ’ το πασοκικό κράτος
      Επειδή κομματόσκυλα του κερατά, δυνάστες έγιναν του απλού λαού
      Επειδή ο φόβος έχει κυριεύσει όλους τους Έλληνες
      Επειδή η αναισθησία των παχύδερμων σοσιαλήσταρχων είναι παροιμιώδης
      Επειδή το σχέδιο του αφελληνισμού προχωράει κατά γράμμα
      Επειδή δεν έχουν αφήσει όρθιο ό,τι ιερό και όσιο
      Επειδή έχουμε φτάσει στη εξαθλίωση
      Επειδή σπρώχνουν στην αυτοκτονία δεκάδες συνανθρώπων μας
      Επειδή το μέλλον των παιδιών μας προβλέπεται ζοφερό...

      Γι αυτό κ. Σαμαρά
      Βγες στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης και τσάκισέ τους! Μη φοβηθείς τίποτα.
      Πες τα όλα όπως ταιριάζει σε έναν αρχηγό που τον εμπιστεύονται και τον περιμένουν με αγωνία χιλιάδες μάτια και αυτιά!
      Πες αλήθειες που περιμένουμε όλοι! Ξεσκέπασέ τους!
      Είμαστε δίπλα σου και είμαστε πολλοί.
      Δώσε ξανά το χαμόγελο στον παππού, στη γιαγιά στο μαθητή, στο φοιτητή σε κάθε Έλληνα και Ελληνίδα!
      Περιμένουμε! Περιμένουμε να πάρουμε βαθιά ανάσα ελπίδας!
      Δώσε Ελπίδα απ’τη Θεσσαλονίκη!

  31. firiki2010 avatar
    firiki2010 15/09/2011 22:25:02

    ΔΥΟ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ
    1. Το ΠΑΣΟΚ έχει εγκαταστήσει όντως ένα σύστημα εξουσίας που πάει σε μεγάλο βάθος, έχει επιδείξει εξαιρετική αντοχή (μια και οι βιοτικές ανάγκες των οπαδών έχουν συνδεθεί με το κόμμα) και το σύστημα λειτουργεί είτε το ΠΑΣΟΚ είναι κυβέρνηση είτε όχι (εξασφαλίζοντας λεία και υπονομεύοντας τους άλλους.
    2.Το σύστημα πρέπει να ξεριζωθεί πράγμα καθόλου εύκολο, αλλά απαραίτητο αν η επόμενη κυβέρνηση θέλει να είναι αποτελεσματική.
    3. Η άρνηση της ΝΔ να συγκρουσθεί με το σύστημα ΠΑΣΟΚ δεν οφειλόταν (ήδεν οφειλόταν τόσο) στο ότι "ί ήθελαν γρήγορη μπάζα για τον εαυτό τους και αυτό μόνο ένας δοκιμασμένος σε αυτά μηχανισμός μπορούσε να τούς το εξασφαλίσει". Οφειλόταν στην βαθειά πίστη του Καραμανλή στο "ήπιο κλίμα". Η πρόθεση τον τιμά όμως το "ήπιο κλίμα" δεν λειτούργησε μια και... it takes two to tango .
    4. Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης του καθεστώτος ΠΑΣΟΚ δεν απαιτεί ούτε διώξεις, ούτε δικαστήρια ούτε "βιαιοτητες" Αρκεί η εφαρμογή της ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ. Η μεγάλη πλειοψηφία των ΠΑΣΟΚων στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα (και ιδίως αυτών που κάνουν αρπαχτές, υπονομεύουν ως αντιπολίτευση την κυβερνητική πολιτική και λειτουργούν ως μακρύ χέρι του ΠΑΣΟΚ) είναι τενεκέδες . Ενα αξιοκρατικό σύστημα θα τους πετούσε έξω. Μαζί βέβαια και με "γαλάζιους" τενεκέδες.

  32. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 15/09/2011 22:27:10

    Συμφωνώ με τους περισσότερους, πρέπει να ξηλωθεί το σύστημα ΠΑΣΟΚ.
    Τα κύρια γρανάζια που το συντηρούν είναι οι εκδότες,οι δημοσιογράφοι, οι εργολάβοι, οι συνδικαλιστές,οι δημόσιοι υπάλληλοι, , οι μαϊμού συνταξιούχοι αντιστασιακοί, οι ανεξάρτητες αρχές και οι ΜΚΟ.

  33. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 15/09/2011 22:41:51

    Προφήτη,

    ελπίζω να είναι εντάξει αν συμπληρώσω τί ακολούθησε την επαναλαμβανόμενη ρήση "Carthago delenda est" από τον Κάτονα. Κάποια στιγμή οι Καρχηδόνιοι πληροφορήθηκαν ότι οι Ρωμαίοι σχεδίαζαν να τους καταστρέψουν και στείλαν αντιπροσωπεία να λάβει διαβεβαιώσεις ότι τελικά δεν θα τους πειράξουν. Οι Ρωμαίοι τους είπαν "Η πολιτεία σας δεν θα πάθει κάτι", όπου όμως "πολιτεία" σήμαινε το νομικό πρόσωπο του κράτους, ενώ "πόλις" την φυσική του ύπαρξη. Οι Καρχηδόνιοι μη γνωρίζοντες την διάκριση εφησύχασαν. Όταν αργότερα οι Ρωμαίοι κατέβηκαν και τους ανάγκασαν να αποχωρήσουν, προκειμένου να ακολουθήσει η ισοπέδωση της πόλης (ενώ ιερείς καταριόντουσν το έδαφος για να μην ξαναβλαστήσει ποτέ) οι Καρχηδόνιοι αντέτειναν την υπόσχεση που είχαν λάβει και οι Ρωμαίοι απάντησαν με φυσικότητα: " Η υπόσχεσή μας ισχύει, εμείς δεν σας αμφισβητούμε το δικαίωμα η "πολιτεία" σας να συνεχίσει να υπάρχει. Την "πόλη" σας όμως θα την καταστρέψουμε. Απλά πηγαίνετε πιο πέρα".
    Εκτός λοιπόν από τον δυναμισμό του Carthago delenda est χρειάζεται και η διπλωματία/πονηριά που "κοίμισε" τους Καρχηδόνιους, για επέλθει το ευκταίο, που είναι και ταυτόχρονα απαραίτητ προϋπόθεση για την δημιουργία ενό υγιούς και σεβαστού κράτους.

  34. mixalios avatar
    mixalios 15/09/2011 22:59:53

    Ο Δημος Μουτσης καλα το ειπε σε μεταφραση το 80 και κατι. Ο Αντωνης ομως γιατι περιμενε τοσο καιρο σαν την αλεπου κατω απο του κριαριου τα καμπανακια.Αυτη η αναμανη κοστισε πολυ στη πατριδα πατριωτες. Καλη τυχη να εχουμε.

  35. ORIMA avatar
    ORIMA 15/09/2011 23:07:39

    Σας ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη,

    "Γιατί με ξύπνησες πρωί, μέσα στον ύπνο το βαθύ; Γιατί την πόρτα μου χτυπάς, το ξέρω πια δεν μ' αγαπάς ..." Αλήθεια για ποιούς μιλάει το τραγούδι;

    Την πήραμε εχθές την "στήριξη", τρομάρα μας. Και σήμερα όλοι οι ισχυροί της Γής μας είπαν "μην τολμήσεις να κουνηθείς γιατί εγώ έχω το λουρί και σε έπνιξα στην στιγμή". Οσο δεν εφαρμόζουμε τα ανέφικτα αλλά συμφωνηθέντα, πλάνάται από πάνω μας η σκιά του ψυχρού εκτελεστή. ΄Δεν είδατε σήμερα τα γελαστά πρόσωπα γύρω σας; Τώρα θα τρώμε με χρυσά κουτάλια ! Βγήκε και ο ΓΑΠ και "τόνισε" ότι καμία παρέκλιση δεν πρέπει να κάνουμε αλλιώς ... Βγήκε και ό dealer Evangelos και "τόνισε" ότι τουτέστιν μασ περιμένουν δύο μήνες κολασμένοι. Μάλλον μερικά τέρμενα κολασμένα εννούσε (ταπεινή μου άποψη).

    Ταυτόχρονα με το "ηρωϊκό" υπουργικό συμβούλιο, αποφασίστηκαν και προμήθειες στρατιωτικού υλικού. Βρακί δεν έχει ο κ@λος μας κι εμείς κάνουμε "μπιντέ".

    Ταυτόχρονα, πριν από λίγες μέρες, στοχοποιήθηκαν - πολύ στραβά και απολύτως άχρηστα - ονόματα οφειλετών μόνο κατ' όνομα και όχι ουσία. Είναι οι "κομιτατζίδες", οι ελβετόφραγκοι (που λέει κι ο Τζίμης Πανούσης). Ποτέ δεν μου άρεσε η Ιστορία. Μεγαλώνοντας (είμαι πια 43) κατάλαβα το γιατί. Γιατί πληγώνει. Γιατί ξεμπρωστιάζει. Δείτε τι έγινε ΕΝΑ ΑΙΩΝΑ πριν ώστε να οδηγηθούμε σε χρεωκοπία.

    Ταυτόχρονα, όσο δανειζόμαστε ΑΣΥΣΤΟΛΑ, με αποικιακούσ όρους, έχοντας ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ απεμπωλήσει ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ποσά που θα χρειαστούμε 1000 χρόνια να τα "ρεφάρουμε", όσο δανεισόμαστε λοιπόν, τόσο στο τέλος χρωστάμε ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ, ενώ ούτε ένα (1) Ευρώ δεν καταλήγει στις τσέπες του κράτους. Οι επικυρίαρχοι έστειλαν εισπράκτορες-τοποτηρητές-καγκελάριο, θα πληρώνονται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ από τις πλουτοπαραγωγικές μας πηγές που θα εκμεταλεύονται ως πόρνες.

    Ταυτόχρονα - όπως πριν από 100 περίπου χρόνια - ακυρώνουν την δωρεάν παιδεία, αν και η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η υγεία θα είναι το απόλυτο θύμα.

    Ταυτόχρονα, τα σύνεφα της παγκόσμιας - χωρίς αύριο - χρηματοικονομικής καταιγίδας έχουν πλέον πάρει θέση και η ατμόσφαιρα "μυρίζει" κεραυνούς. Θα πέσουν κορμιά, εκατομμύρια, κράτη, κολλοσοί.

    Η λατρεμένη χώρα μας πλένει σκάλες και τα παιδιά της λουστράκια κάνουν θελήματα και γυρνώντας κάθε βράδυ πίσω πληρώνουν στον νταβά το μεγαλύτερο μέρος της δούλεψης. Κι εκείνος τουσ δείχνει από καιρό σε καιρό ποιός είναι το αφεντικό.

    Και μετά από όλα αυτά, συζητάμε αν ο Σαμαράς θα έρθει (μακάρι, και προσεύχομαι να πετύχει), αν το Πασοκικό κράτος θα ξεριζωθεί, αν θα μπρορέσουμε να οργανωθούμε ποτέ. Είμαστε πάλι ΡΑΓΙΑΔΕΣ. Είμαστε πάλι στο μηδέν. Δεν είμαστε σίγουροι για τουσ εαυτούς μας, τα παιδιά μας, το σήμερα το αύριο, για ποιόν δουλεύουμε, πού πάμε κλπ.

    Σας ζήτησα συγνώμη προκαταβολικά. Ζητώ ακόμη μια φορά. Από τουσ γιούς μου (4 και 6 ετών) γιατί τους πρόδωσα.

  36. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 15/09/2011 23:14:02

    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΚΥΡΙΛΕ ΠΡΟΦΙΛ ΑΥΤΗ Η ΧΟΛΕΡΑ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Ο ΛΑΟΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΟΣΤΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΥΡΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΗΣ.
    ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ.
    ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΠΛΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
    Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΨΑΧΝΕΙ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ

  37. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 15/09/2011 23:31:19

    Προφήτη, καλησπέρα. Ακόμα ένα άρθρο σου με αλήθειες με τις οποίες συμφωνώ. Οπως επισημαίνεις, η ουσία μια : η εξάρθρωση του συστήματος ΠΑΣΟΚ! Το δυσκολότερο έργο για τον Α.Σ. Αλλά γίνεται. Πως; Οταν είσαι αποφασισμένος να τσακίσεις το τέρας χωρίς να κάνεις πίσω . Χωρίς να καμφθείς. Αμέσως, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από την στιγμή που κυβερνάς.Προτού προλάβουν ν'αντιδράσουν , με μεθοδικότητα και σχέδιο. Οταν τους κάνεις να καταλάβουν ότι δεν μασάς και κυρίως δεν σε νοιάζει πως θα σε πούνε και τι θα σου πούνε. Οταν είσαι αποφασισμένος να τραβήξεις στα άκρα. Και όταν παραλλήλως,είσαι συνεπής με ότι λες και κάνεις και δίκαιος. Θρασύδειλα υποκείμενα είναι που βρίσκανε και κάνανε. Τον αποφασισμένο όλοι τον φοβούνται και τον υπολογίζουν και για έναν ακόμα λόγο. Γιατί είναι απρόβλεπτος. Οποιος έχει βιώσει μοναξιά και απόρριψη στηρίζοντας τις αρχές του και τις επιλογές του, έχει αντοχή και δύναμη και κυρίως σιδερένια θέληση για να κάνει αυτό που θέλει.Είναι ψημμένος , δεν χωρατεύει.

  38. τάσος avatar
    τάσος 16/09/2011 00:02:43

    δυστυχώς το πασόκ δεν πέφτει με σχόλια στο αντινιούζ. για να πέσει το πασόκ χρειάζεται παλλαϊκός ξεσηκωμός. λουκέτα στα σχολεία, καταλήψεις στα νοσοκομεία και τα δημόσια ιδρύματα, μπλόκα στις εθνικές οδούς, απαγόρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, κλείσιμο των προσβάσεων στις βιομηχανικές περιοχές, κλείσιμο των λιμανιών και των σταθμών των τρένων. και όταν έρθει η στιγμή, ξύλο, πολύ ξύλο. αλλιώς δεν φεύγουνε. αλλιώς θα μείνουνε μέχρι να μας βγάλουν την ψυχή. μή μασάτε τίποτε. θα μας ξεφτυλίσουν τελείως.

  39. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/09/2011 00:27:41

    Ο Ανδρέας ήταν που δεν είχε καμμία αίσθηση εθνικής αποστολής στην πολιτεία του. Ήταν το χαρισματικό κωλοπ..δο του πατέρα που ήρθε με απαίτηση βασιλόπουλου να πάρει το θρόνο, παρακάμπτοντας τους πάντες και ποδοπατώντας κάθε εθνικό συμφέρον προκειμένου να το πετύχει.

    Ξεκόλλα από τους μαρξιστές. Ο Ανδρέας ήταν τόσο μαρξιστής όσο και ο Ρήγκαν. Το 1965 έλεγε στον ακόλουθο της Αμερικανικής Πρεσβείας Ανσουϊτς, ο οποίος του παραπονιόταν για τις φασαρίες των ακολούθων του: "ελέγχω 100.000 νέους, που αλλοιώς θα κατέληγαν στην Αριστερά"!

  40. anideos avatar
    anideos 16/09/2011 01:16:35

    Τα σεβη μου Προφητη καταπληκτηκο και ενδεικτηκο το αρθρο.
    Εδω και 3 χρονια παρακολουθω ανελειπως το Antinews
    και σημερα καταλαβα ακριβως το γιατι.
    Ελπιζω ο Σαμαρας να το κατανοησει και να πει οτι πει αυριο και στο εξης
    με γνωμονα και τα δικα σου γραφμενα.
    O Ραλης το 81 μετα τις εκλογες, εκανε μια δηλωση πολυ σπουδαια και διαχρονικη.
    Δυστυχως κανεις δεν τον "ακουσε" και κανεις δεν τη θυμαται η κανουν ολοι πως δεν θυμουνται.
    Το μεγαλητερο κακο στη χωρα το εκανε ο λαικισμος του Αντρεα.
    Η απολυτη ριζα του κακου.
    Το συτσημα ΠΑΣΟΚ ειναι ολο και ολο μια προταση:
    Με τον Αντρεα χωρτασε ο κοσμακης ψωμι.
    Φετε ματια ψαρια δηλαδη, ετσι ακριβως φτασαμε εδω που φτασαμε.
    Η ΝΔ δεν ξεκολλησε ποτε απο την ηττοπαθεια της και τα φερομενα ως "δεξια" πολιτiκα κινητρα της.
    Το συστημα ΠΑΣΟΚ οπως λες αγαπητε προφητη ειναι πολυ μεγαλο και βαθυτερο απο το βαθυ ΠΑΣΟΚ.
    Εχει ριζες στο DNA του Ελληνα πολιτη απο το 74 και μετα και ισως απο την εποχη του ΑΝΕΝΔΟΤΟΥ, μια εποχη που εδειξε ακριβως τι θα ακολουθησει στην πατρiδα.
    Απο τοτε ο κoσμακης στην Ελλαδα ειχε τα ματια και τα αυτια βουλομενα και εψαχνε να βρει το βολεμα για να θρεψει την οικογενια του αυτο εκμεταλεφτηκε ο Αντρεας και τιποτα αλλο.
    Η Λεξη κλειδι ειναι το βολεμα.
    Αυτο ειδε ο Αντρεας και καταλαβε τι επρεπε να ταξει και να δωσει για να χτισει
    ενα συστημα αιωνιας κυβερνησης για παρη του.
    εφτιαξε δλδ ενα συστημ βολεματος του κομματικου στρατου του ΠΑΣΟΚ.
    Αν ζουσε ο Αντρεας σημερα ακομα πρωθυπουργος θα ητανε.
    Μα εδω εχει πεθανει και συνεχιζει να κυβερναει το ΠΑΣΟΚ θα μου πεις.
    Τρεις γενιες Παπανδε΅ισμου δεν αντεχοντε με τιποτα.

  41. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/09/2011 03:48:08

    Μη ξύνεις πληγές.....
    Και δεν είναι "μερικοί"!

  42. wb avatar
    wb 16/09/2011 04:01:30

    Δεν είπα οτι η ΝΔ χρεοκωπησε τη χώρα.
    Δε της προσάπτω τιποτα περισσότερο απ ότι πραγματικά της αναλογεί.
    Τονιζω αυτα που αναφέρεις σκεπτόμενος τι ειναι αυτό που θα κάνει τον Σαμαρά να μη γίνει ενας νέος Καραμανλής .
    "Το 1981 η Ελλάδα ήταν ξεχρέωτη και ανεξάρτητη.
    Το 2011, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, είναι δούλα σε διεθνή σκλαβοπάζαρα."
    Και το 2004 αντι να προσπαθήσει η ΝΔ και ο Καραμανλής-ως όφειλε έχοντας νωπή λαικη εντολή-να ανατρέψει το αίσχος που ξεκίνησε απο το 81 έκανε αυτά τα πολυ ωραία που περιγράφεις....
    "Επειδή αντί τότε να διαλύσουν το καθεστώς ΠΑΣΟΚ άφησαν τον μηχανισμό του άθικτο....κλπ κλπ"
    Η επιλογη του Καραμανλή να μη συγκρουστει μετωπικά με το Πασοκισμό αλλά να συμβιβαστεί,του έδωσε 4-5 χρόνια εξουσίας-σημαντικά για τη γρηγορη μπάζα που θα λεγες και συ- αλλά παγίωσε την αντίληψη στο κόσμο οτι στη πραγματικότητα η ΝΔ δε μπορεί/θέλει να τα βάλει με το Πασοκισμό.
    Και όλο αυτό βοηθησε την ανάπτυξη μιας βολικης για το Πασοκ μοιρολατρίας που του επιτρέπει να κάνει οτι γουστάρει και να μη κουνιέται φύλλο αλλά και απο την αλλη να παίζει αμα λάχει και το ρόλο της πιο σοβαρης και αξιόμαχης αντιπολιτευσης- στο ιδιο το Πασόκ- με διαφορες εξωφρενικές Λοβέρδειες κρίσεις φαινομενικής ειλικρίνειας και μεταμέλειας

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ wb 16/09/2011 10:55:19

      Τονίζω λάθη και παραλείψεις, ιδίως αυτές που προέρχονται από ιδιοτέλειες, ακριβώς για να μην επαναληφθούν.
      Ίσως υπάρχει μια αίσθηση αμφισβήτησης του αν η ΝΔ θα τα καταφέρει αλλά για να μην υπάρξουν τα λάθη του 2004-09 θα πρέπει όλοι να δράσουν όχι μόνο διαδικτυακά αλλά και δημόσια. Η εξελικτική πορεία στις κοινωνίες είναι επίπονη. Κάνε μια σύγκριση σε ατομικό επίπεδο. Πόσο εύκολα διορθώνεις τα προβλήματα στην προσωπική σου ζωή;

      • wb avatar
        wb @ Προφήτης 16/09/2011 15:17:11

        Συμφωνω με αυτα που λές και προσθετω οτι για να λυσεις ευκολα η δυσκολα τα προβληματα πρεπει βασικα να μην αναβάλλεις την αντιμετώπιση τους

  43. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 16/09/2011 09:03:34

    Το "σύστημα πασόκ", όρος που χρησιμοποιώ απο το 2005 και ίσως να έχω και το copyright, δημιουργήθηκε μεν από τον ΑΓΠ, αλλά με την ιδιοτελή συμμετοχή η ανοχή των μη πασόκων κρατικών υπαλλήλων, οι οποίοι βολεύονταν από αυτό.
    Και με τον χρόνο, άλλοι ενσωματώθηκαν για να απολαμβάνουν ΠΑΝΤΑ ιδιοτελώς τα προνόμια, και άλλοι που υποτίθεται ότι αντιστάθηκαν, η απλά συμβιβάστηκαν γιατί το θεώρησαν χαμένη υπόθεση , η εκδιώχθηκαν και είναι η σημερινή πλειοψηφία των πιο μαχητικών αντιπασόκων. Ταυτόχρονα άνθισε και η διαπλοκή με τον ιδιωτικό τομέα που έπαιρνε δουλειές και μοίραζε μίζες, και έδεσε το πράμμα. Και όπως είπε κάποιος σχολιαστής, θα χρειαστεί τουλάχιστον μια γενιά και (συμπληρώνω εγώ), πείνα στο δημόσιο, για να καταστραφεί αυτό το σύστημα. Και ο στόχος δεν πρέπει να είναι οι άνθρωποι, βγάλαμε τους μεν βάλαμε τους δε, γιατί ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξει τίποτα!
    Στόχος πρέπει να είναι ο τρόπος που σκέφτεται πλέον ο λαός, που μας έχουν αλλάξει το DNA, να αποβάλει τελείως το σύνδρομο του βολέματος, το σύνδρομο του διαπλεκόμενου, (υπενθυμίζω ότι η πώληση της ψήφου είναι διαπλοκή) το σύνδρομο της φοροκλοπής, της αρπαχτής και όλα όσα ανέπτυξε το "σύστημα πασόκ" και μας έχουν φέρει σ' αυτό το χάλι.
    Δυστυχώς θα χρειαστεί χρόνος!
    Υπάρχει κι' άλλος τρόπος που δεν θέλω ούτε να τον σκέφτομαι, ούτε να τον αναφέρω....
    Ο νοών νοείτο!
    μόνο τότε θα υπάρξει πραγ

  44. Lampros avatar
    Lampros 16/09/2011 09:11:26

    Προφήτη, το άρθρο σου ειναι έξαιρετικό. Συμφωνω σχεδόν σε όλα. Μακαρι να καταλάβει ο Σαμαράς πως το σύστημα πασόκ ειναι πολύ ισχυρό, βαθύ, και εκτεταμένο σε όλη την κρατική μηχανή. Θέλει ξ΄ληλωμα και αυτό θα πονέσει.
    Η αποστολή του Σαμαρά δεν θα ειναι εύκολη, εκτός της οικονομικής κατάστασης θα εχει να ατιμετωπίσει και το πράσινο παρακράτος. ΄Πολύ σωστα αναφέρεις το μέγα λάθος του Καραμανλή που για εμενα ηταν άυτό που πλήρωσε τελικά. Αν δεν αλλάξει το πρασινο κράτος με πρόσωπα που ρε γαμώτο, δεν θα βλέπουν το κρατος σαν τσιφλίκι τους, δεν θα καταφέρει τιποτε... Όπως ειχα πει παλίότερα, η πολιτική γινεται με ανθρώπους σε σωστές θέσεις. όχι με νόμους και εξαγγελιες που δεν υπάρχει καποιος να τις εφαρμόσει.

  45. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 16/09/2011 13:01:39

    Εὔγε προφήτη!

  46. KOKKINOS ANEMOS avatar
    KOKKINOS ANEMOS 16/09/2011 18:31:43

    Η απόλυτη ξεφτίλα.....http://redwildwind.blogspot.com/2011/09/blog-post_797.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.