#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/02/2012 17:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν θα δεχθούμε ποτέ τη συνταγή που μας σκοτώνει....



Θα τολμούσε ποτέ η κ. Μέρκελ να μειώσει το βασικό μισθό του Γερμανού κατά 30%;

Αυτό μόνο αρκεί για όσους παπαγαλίζουν ό,τι η Ελλάδα δεν ...κάνει αρκετά!

Ο ελληνικός λαός την τελευταία διετία έχει υποστεί την βιαιότερη μείωση του βιοτικού επιπέδου από οποιοδήποτε άλλο λαό της Ευρώπης μεταπολεμικά.

Μόνο για αυτό,  άξιζε λίγο παραπάνω σεβασμό από τους πολιτικάντηδες που παίρνουν αποφάσεις στην Ευρώπη.

Όμως, και εμείς είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

Χθές το βράδυ, οι πολιτικοί αρχηγοί, κυριολεκτικά, με το πιστόλι στον κρόταφο κλήθηκαν να πάρουν απόφαση επί ενός σχεδίου που η επιλογή ήταν μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης.

Αν χθές το βράδυ είχαμε κατέβει ένα εκατομμύριο κόσμος στο Σύνταγμα και διαδηλώναμε ειρηνικά, νομίζετε ότι θα περνούσαν οι εκβιασμοί της Τρόϊκα;

Θα έλεγαν το “ναι” οι πολιτικοί αρχηγοί;

Πολύ αμφιβάλλω...

Άρα, ας μη κατηγορούμε τους άλλους..

Εμείς τι κάναμε, που τους βλέπουμε να  καταστρέφουν τις  ζωές μας;

Νωρίς το πρωί γράψαμε ότι “εκτός από την κοινωνία επιχειρούν να εξοντώσουν και το πολιτικό σύστημα”, με τον εγκλωβισμό του σε αέναες διαπραγματεύσεις με έναν αδίστακτο και υπέρτερο αντίπαλο που όταν όλα γίνονται ερήμην του λαού καταφέρνει τελικά να περάσει τις απόψεις του. Ο εγκλωβισμός της πολιτικής ηγεσίας θα οδηγήσει όμως τελικά και με μαθηματική ακρίβεια στην εξουδετέρωσή της και την αντικατάσταση της από τεχνοκράτες πειθήνια όργανα των Δανειστών. Κι αυτό θα είναι χειρότερο ακόμα και από το νέο μνημόνιο.

Το Antinews έδωσε μέχρι την τελευταία στιγμή, μόνο του, τον αγώνα για να υπάρξει ένας έντιμος συμβιβασμός που θα διασφάλιζε βιώσιμη διέξοδο για τον ελληνικό λαό. Αναρτήσαμε αλλεπάλληλα άρθρα που έδειχναν την  διέξοδο.

Δυστυχώς οι απόψεις οι δικές μας και των αναγνωστών μας δεν εισακούστηκαν, όπως και την προηγούμενη φορά με την συγκυβέρνηση. Τα σημερινά αποτελέσματα είναι άλλωστε συνέπεια εκείνης της ολέθριας απόφασης

Ο καθένας μπορεί να τοποθετηθεί απέναντι σε αυτές τις αδιαμφισβήτητες εξελίξεις,  όπως νομίζει. Ένα πράγμα όμως δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, για εμάς τουλάχιστον. Πέρα από λάθη και τακτικούς χειρισμούς ο Αντώνης Σαμαράς ήταν και παραμένει η μοναδική ελπίδα για τον τόπο.

Ποια είναι η λύση; Οι εκλογές, εδώ και τώρα! Να μιλήσει ο λαός και να βάλει εκείνος σε κίνηση τις αλλαγές στο πολιτικό σύστημα.

Αυτή είναι η τελευταία και η πραγματική γραμμή άμυνας

Γιατί  δεν σώζεται μια χώρα εξαθλιώνοντας τους ανθρώπους της...

Να γιατί δεν πρέπει να δεχθούμε μια συνταγή που μας σκοτώνει....

FX-ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βασιλης avatar
    βασιλης 09/02/2012 17:22:11

    Τη συνταγή που μας σκοτώνει την δέχτηκε αυτός που αποκαλείς μοναδική ελπίδα γιά τον τόπο.
    Οποιος δεν χρησιμοποιεί τα μάτια του γιά να δει θα τα χρειαστεί σίγουρα γιά να κλάψει.( Ζαν Πωλ Σαρτρ).

    • regeneration avatar
      regeneration @ βασιλης 09/02/2012 18:07:26

      Για ποιόν Σαρτρ μιλάμε, ο άνθρωπος έγραφε "Εχθρός μου είναι ο άλλος" και μου τον βάζεις για ηθικοπλαστικό μέτρο; Τόσο μισάνθρωπος. Σιγά το απόφθεγμα!

      - Παλικάρια και λεβεντονιές, βγήκαμε στον δρόμο 5000000 Έλληνες; Όχι.
      - Δώσαμε στον Σαμαρά 60 % στις δημοσκοπήσεις για μπορέσει χωρίς νιαου νιαου να πει ένα Όχι; Όχι. (με 20% που του δίνουμε, χάρη μας κάνει που τρέχει).
      - Βγήκαμε στους δρόμους να ζητήσουμε εκλογές εδώ και τώρα;. Όχι.
      - Βγήκαμε στους δρόμους να πούμε οτι δεν μας νοιάζει η χρεωκοπία, παρά μόνο η Ελευθερία της Πατρίδας;. Όχι.
      - Ανακοινώθηκε οτι συμφωνήσανε (αν και δεν ξέρουμε ακριβώς τι συμφωνήσανε) και τα ποστ έχουν ήδη εκατοντάδες σχόλια.
      Σε τούτες τις ώρες οι ανατροπές δεν γίνονται με Enter και Delete. Είμαστε μόνιμα στο Esc. Φοβικοί και και κακόμοιροι. Όλοι ίδιοι είναι. Μήπως όλοι ίδιοι είμαστε;

      Και ένα σχόλιο για τους πραγματικά σοβαρούς ανθρώπους-αρθρογράφους του Antinews. Αγαπητοί μην περιμένετε ένας Λαός να μάθει μέσα σε 6 μήνες τι είναι το PSI, τι επιπτώσεις θα έχει ένα 20, 40, 50, 150% κούρεμα του χρέους, Αγγλικό, Ελληνικό και Βιετναμέζικο Δίκαιο Ομολόγων, όταν πριν 2 μόλις χρόνια πριμοδότησε το "Λεφτά Υπάρχουν" πριν 2 χρόνια. Αυτό θέλει ο κόσμος να του πεις καλά λόγια. Ήταν ένα σύνθημα αυστηρά για Νεοέλληνες. Και πέτυχε διάνα. Ποιος Σαμαράς λοιπόν; Τι διαπραγματευτής είναι αν δεν μπορεί από την αντιπολίτευση να μας δώσει ολόκληρα πίσω τα Χριστουγεννιάτικα και Πασχαλινά δώρα, να μας προσλάβει στο δημόσιο (σιγά από εμάς θα χαθεί), να μας δώσει και αύξηση 20-30% κλπ κλπ κλπ. Σιγά τον Σαμαρά δηλαδή!

      Την όποια καταδίκη, την υπογράψαμε μόνοι μας.
      Αφήστε τον Αντώνη, τον Βαγγέλη, τον Γιώργο και τους άλλους στην ησυχία τους. Ο καθένας απ' αυτούς κάνει αυτό που πιστεύει. Ο ένας προσπαθεί να επαναφέρει στο λεξικό της Ελλάδος τον όρο "διαπραγμάτευση", ο άλλος να μονιμοποιήσει την τουρλοκωλιά.
      Εσύ Ελληνικέ Λαέ τα έκανες όπως τα έκανες, τους ανέχθηκες τόσα χρόνια, τώρα τι κάνεις. Εσύ γείτονά μου, εσύ συνάδελφε μου, εσύ αδερφέ μου τι κάνεις;

      ...την όποια Ανάσταση θα την υπογράψουμε μόνοι μας.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ regeneration 09/02/2012 18:53:18

        Από το στόμα μου το πήρες.

        Ένα βήμα είναι να σταματήσει η γενική λούφα και ένα δεύτερο βήμα είναι ο σωστός 'ηγέτης'.

        Το αίτημα για δίκαιο ηγέτη ισχύει, μόλις και εμείς ως πολίτες μπορούμε να ξεχωρίσουμε τον δίκαιο και ικανό, από τον άχρηστο επικοινωνιακό εθνοπροδότη και δεν τα βλέπουμε ίσα κι όμοια.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ regeneration 10/02/2012 00:25:26

        Πεστα ευλογημενε.
        Αντι να κανουν την οργη τους δυναμη,κανανε τον φοβο τους απελπισια.
        Το προβλημα ειναι πως θελουν συμμετοχους στον πανικο τους,ακομα και ψευδομενοι.
        Πολλοι απ'αυτους εμφανιστηκαν μυριοι και στο Αντινιους.
        Να σκορπισουν κι εδω την μαυριλα και την εφιαλτικη
        μικροτητα της ατελους τους προσωπικοτητας.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ βασιλης 09/02/2012 18:16:40

      Ναι , κ. Βασίλη!!!! " Όποιος δεν χρησιμοποιεί το μυαλό του για να σκεφτεί, είναι γιατί του το έχει ευνουχίσει ο Ντορικός (μάλλον) φανατισμός !!
      ( Παύλος Κοντογιάννης).

      • sxolioblog avatar
        sxolioblog @ Παύλος 09/02/2012 19:36:04

        καλα χαλαρωσε

        Ο Σαρτρ εγραψε "η κολαση ειναι οι αλλοι" κι οχι αυτο το που το βρηκες εχθρος μου ειναι ο αλλος :)

        ...

  2. parsifal avatar
    parsifal 09/02/2012 17:22:12

    Ράβδος εν γωνία, αρα βρέχει ! Δηλαδή πώς μετά την αποδοχή της "συνταγής που μας σκοτώνει..." παραμένει η "μοναδικήελπίδα για τον τόπο" ;
    Ποία η ειδοποιός διαφορά που τον αναδεικνύει ως " ελπίδα"και μάλιστα ως "μοναδική" τοιαύτη ;
    Επειδή ... ετσι θέλετε ;

  3. tzager avatar
    tzager 09/02/2012 17:23:09

    Επιτρέψτε μου να μη σχολιάσω την επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στους 3 πολιτικούς αρχηγούς...

    Ζωτική ανάγκη οι εκλογές άμεσα!!!

    Το μνημόνιο 2 επιβάλλεται να εγκριθεί πρώτα από τους πολίτες!!! Τι φοβάται το πολιτικό σύστημα???

  4. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2012 17:26:55

    Η κοινωνία ριζοσπαστικοποιείται ραγδαία και το μεταπολιτευτικό σκηνικό ρευστοποιείται άμεσα.

    Φωτιά στον τάφο της Γενιάς του Πολυτεχνείου

    • Μπαμπης avatar
      Μπαμπης @ Orestios 09/02/2012 18:22:47

      +100000000

  5. kakofonix avatar
    kakofonix 09/02/2012 17:27:05

    Ας μη βιαζόμαστε, αγαπητοί. Το παιχνίδι δε χάθηκε χτές. Το παιχνίδι μόλις άρχισε. Η μπάλα τώρα βρίσκεται στο γερμανικό γήπεδο και η φράου Μέρκελ πρέπει να αρχίσει να ψάχνει καλές δικαιολογίες για το φιάσκο του PSI, που ξεκινάει εντός ολίγου. Δεν ήταν δυνατόν ο Σαμαράς να δεχτεί να γίνει το εξιλαστήριο θύμα για τα εγκλήματα της Ευρώπης. Ως μεγάλος μαέστρος της πολιτικής, έκανε μια τακτική οπισθοχώρηση. Αναμείνατε.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ kakofonix 09/02/2012 17:34:10

      φυσικά! Εκεί ψηφίζουν για το εάν θα μας αγοράσουν.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ kakofonix 09/02/2012 17:59:17

      Φίλε Γαλάτη...ΜΙΑ τακτική;

      Να μετρήσουμε;

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ Ο Ιθαγενής 09/02/2012 18:05:13

        Όσες χρειαστούν, αγαπητέ, ο πόλεμος αρχίζει τώρα. Μέχρι χθες είχαμε αψιμαχίες.

    • sawas avatar
      sawas @ kakofonix 09/02/2012 18:09:52

      Οι τακτικές οπισθοχωρήσεις είναι πολλές και οχι μια
      Συγκυβέρνηση, παράταση εκλογών, υπογραφή μνημονίου 2.
      Άργησε ο ΑΣ και από αντίπαλο δέος τους έδωσε χρόνο να τον αφομοιώσουν και να γίνει μέρος του πολιτικού συστήματος. Όσο ακόμα περιμένει τόσο χάνει.
      Το μάθημα από τις εκλογές του 09 δεν το έμαθε ακόμη. Δεν πείσθηκε πως από τον λαό πηγάζει η εξουσία του.

      Τώρα: εζυγίσθη, εμετρήθη και ευρέθη ελλιπής

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ kakofonix 09/02/2012 18:16:27

      "Αναμείνατε".
      Αγαπητέ Kakofonix το λες επειδή ξέρεις κάτι "εκ των έσω";;
      Σε ρωτάω με πραγματική αγωνία - δεν ξέρω καν ποιός είσαι όπως ίσως άλλοι εδώ μέσα - αλλά η αλήθεια μου είναι μία:
      έχω μπλαντάξει στο κλάμα και, ντρέπομαι που το λέω, τέτοιο κλάμα δεν έριξα ούτε όταν έχασα τον πατέρα μου μέσα σε τρεις μήνες από καρκίνο. Και δεν είμαι αναίσθητη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ ΜΠ 09/02/2012 18:25:10

        Ξέρω κάτι εκ των... έξω! Πράγματι οι πληροφορίες μου λένε για ναυάγιο PSI και δανειακής, οπότε... νά' χαμε να λέγαμε. Προφανώς τις δικές μου πληροφορίες έχει και ο Σαμαράς (ελέω γνωστού συμβούλου). Τα υπόλοιπα τα καθορίζουν οι image makers, που μάλλον δεν πρέπει να αισθάνονται ευτυχείς.

        • ΜΠ avatar
          ΜΠ @ kakofonix 09/02/2012 18:49:53

          !!!!!!!

        • Απολλώνιος avatar
          Απολλώνιος @ kakofonix 10/02/2012 02:01:23

          Δηλαδή ρε συ Κακοφωνίξ, επειδή θέλουμε να δείξουμε τους Γερμανούς "κακούς" και να τους ξεμπροστιάσουμε, καθόμαστε τώρα και στηνόμαστε να μας δείρουν, ε? Κι αν περάσει η συμφωνία τελικά και δεν είναι ακριβείς οι πληροφορίες σου? Τι θα κάνει ο Σαμαράς? Θα πει εκ των υστέρων ΟΧΙ ??!!!
          Δεχθείτε λοιπόν τη θλιβερή πραγματικότητα, καληνύχτα...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ kakofonix 09/02/2012 19:42:37

      Δέν έπρεπε νά μπῆ στό κάδρο τῆς συγκυβέρνησης. Όμως στέκομαι δίπλα του καί τόν στηρίζω--τό βλέμα του ειναι καθαρό καί μέ πείθει ότι αγωνίζεται γιά τήν ΕΛΛΑΔΑ. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταῖα.

  6. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 09/02/2012 17:27:26

    Αγαπητοί αρχισυντάκτες! δεν νομίζω ότι ζητάει κανείς ευθύνες από σας!
    Πίστεψα το Σαμαρά στο Ζάππειο Ι και στο ΙΙ.
    Με απογοήτευσε!

    Αλλά μη ρίχνετε τις ευθύνες και στο λαό!
    Ο Σαμαράς αν ήθελε μπορούσε να προκαλέσει εκλογές, αρκούσε να παραιτηθούν όλοι οι βουλευτές της ΝΔ. Δεν το έκανε! Θα υποστεί τις συνέπειες.

    Δυστυχώς δεν πιστεύω πλέον ότι αποτελεί την τελευταία ελπίδα. Δεν είναι!

    Ελπίζω μέσα από τη φτώχεια που κι αυτός μας καταδικάζει να γεννήσει κάτι νέο και καλύτερο. Το υπάρχον πολιτικό προσωπικό πρέπει να εξαφανιστεί. Να πάει κάπου που δε θα προκαλεί με την ύπαρξή του!

    Είναι ύβρις να τους βλέπει ο λαός!

    • PayneK avatar
      PayneK @ σιδεράκιας 09/02/2012 18:03:53

      Μα αυτους ο λαος ψηφισε ,πως ειναι δυνατον να μην αναγνωριζει τωρα τον εαυτο του στον καθρεφτη?
      Οσο για αυτο που λες οτι ο Σαμαρας μπορουσε να προκαλεσει εκλογες μονος του απ'το φθινοπωρο,ε να μην ειμαστε και τοσο σιγουροι.
      Γιατι ο διασυρμος με τον ΓΑΠ θα μπορουσε να συνεχιστει και για πολλους μηνες ακομα,αυτο μου λεει η λογικη και τα οσα αντιληφθηκα σε 2 χρονια να εξελισσονται.Τωρα βεβαια εχει αλλαξει η κατασταση και με την συγκυβερνηση επωμιζεται μερος της δυσαρεσκειας και ο Σαμαρας,αλλα δεν το ξεκινησε ο ιδιος ολο αυτο το "τσιρκο",αυτο ειναι το μονο σιγουρο.
      Το που θα οδηγησει αυτη του η κινηση μενει να το δουμε ομως..

  7. Ιππολάριος avatar
    Ιππολάριος 09/02/2012 17:27:38

    Σωστος

  8. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 09/02/2012 17:28:26

    Εγώ θα διαφωνήσω κάθετα με την άποψη του άρθρου πως αν υπήρχε 1.000.000 κόσμος στο Σύνταγμα θα γινόταν κάτι διαφορετικό.
    Και στο Μεσοπρόθεσμο δεν κατέβηκαν εκατοντάδες χιλιάδες λαού ; Ίδρωσε το αυτί κανενός;
    Συνεχώς βάζουν νέα ψευτοδιλήμματα και έτσι σπεύδουν να αθωώνουν προκαταβολικά τους εαυτούς τους απο τα αντιλαικά μέτρα που ψηφίζουν ανερυθρίαστα.
    Σε τελική ανάλυση, ο κόσμος ψήφισε όλα αυτά τα λαμόγια, ή μήπως όχι; Τα ψήφισε για να κάνουν συγκεκριμένα πράγματα ή έδωσε tabula rasa για να κάνουν παιχνίδι όπως τους βολεύει;
    Οι εκλογές κάποια στιγμή θα έρθουν. Η βουλευτική ασυλία δεν θα υπάρχει για τους σημερινούς εθνοπατέρες. Το θέμα είναι πότε θα ξεσπάσει ο κόσμος;

    Υ.Γ. Θα χρειαστούν νέα ελικόπτερα όπως φαίνεται γιατί μαζί με τα πασοκια θα φυγουν και μερικοί όψιμοι αντιμνημονιακοί γαλάζιοι συν τον αρχηγό τους.

  9. dimitrisag avatar
    dimitrisag 09/02/2012 17:30:22

    Κρίμα φίλε μου, ότι και να πεις, η αλήθεια δεν κρύβεται πια!
    Δυστυχώς, μείναμε χωρίς ελπίδα!
    Ο Θεός να βοηθήσει την Ελλάδα, γιατί οι πολιτικοί που ξέρουμε
    την πούλησαν.
    Ας κρατήσουμε τις ψυχές μας και ας πολεμήσουμε από 'δω και
    πέρα όπως ο καθένας ξέρει και μπορεί.
    Καληνύχτα Ελλάδα και όποιος αντέξει πλέον!

  10. kostas avatar
    kostas 09/02/2012 17:31:01

    Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή 2 μύρια στο Σύνταγμα (όχι με ντουντούκες) .Να δούμε μετά τι θα γίνει

  11. Stripper avatar
    Stripper 09/02/2012 17:31:38

    Πραγματικά το antinews έδωσε μόνο του μια σκληρή μάχη. Η δύναμή του φαίνεται και από το ότι ακόμα και το ανεπίσημο site του Βενιζέλου (και πρώην ημιεπίσημο της οικογένειας Παπανδρέου) αναφέρεται μόνο σε αυτό για να δείξει την μάχη που προηγήθηκε στη ΝΔ:

    "Σε ασφυκτικό κλοιό βρέθηκε τις προηγούμενες ώρες ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. Οι πιέσεις που δέχθηκε από στελέχη και οπαδούς του κόμματός του να τα τινάξει όλα στον αέρα ήταν τεράστιες. Απολύτως ενδεικτική του κλίματος είναι η απλή αναφορά ορισμένων σχολίων που φιλοξενούνται κατά εκατοντάδες στις σελίδες με τα άρθρα του antinews.gr το οποίο όπως είναι γνωστό στηρίζει τον κ. Αντώνη Σαμαρά λόγω και της συμμετοχής, στο συγκεκριμένο site του φίλου και στενού του συνεργάτη Φαήλου Κρανιδιώτη.

    Χαρακτηριστικές είναι να καταγραφές που γίνονται από χθες κάτω από μία συγκεκριμένη ανάρτηση με τίτλο «Αντώνη Σαμαρά, βγές και εξήγησε καθαρά στον ελληνικό λαό»

    http://www.iefimerida.gr/

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/02/2012 17:32:08

    Πριν δύο χρόνια έλεγα "φορολογική αντίσταση". Τι θα κάνουν; Θα στείλουν στρατό;

    Κακώς ο Σαμαράς συνάινεσε σε Παπαδήμο. Κακώς έπεσε στην τρύπα να παζαρεύει δήθεν για μισθούς ή συντάξεις (να τις δει τον Σεπτέμβριο). Τουλάχιστον δεν εξευτελίστηκε τάζοντας.

    ΚΑΝΕΝΑ ελαφρυντικό. ΞΕΡΩ την πίεση που έχει φάει, ξέρω τι άποψη έχουν και η σημερινή Κυβέρνηση των ΗΠΑ που θέλει να επανεκλεγεί, αλλά να υπέβαλε παραίτηση ο ΑΣ. Θα κάνει τον ΓΑΠ ήρωα αντιμνημονιακό τώρα, και να μου το θυμηθειτε "ο μόνο "πολιτικός" που είπε ¨δημοψήφισμα"". Να μου το θυμηθείτε.

    Η ΝΔ τώρα θα διασπαστεί σε ψηφοφόρους Μπίστη, Καμμένου, Χρυσής Αυγής και Δήμα ή Αβραμόπουλου. Ο ένας Πρασινος ο άλλος ΔΟΛιος. Συγγνώμη εάν ξεχνώ κανέναν.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ archaeopteryx 09/02/2012 17:53:55

      Από το στόμα μου το πήρες! Όχι μόνο ο Παπανδρέου έχει ζητήσει δημοψήφισμα, εγγράφοντας αγωνιστικές προθέσεις, αλλά και ο πρόεδρος της ομάδας των ευρωσοσιαλιστών Χάνες Σβόμποντα διαφωνεί, λέει τώρα, με τις απαιτήσεις της τρόικας από την Ελλάδα! Βάλε και επικείμενη ανταρσία βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, βάλε το "ΌΧΙ" Κουβέλη, προέδρου του ΝΕΟΥ ΠΑΣΟΚ, η πολιτική του μνημονίου θα κατακυρωθεί στη Δεξιά!
      Γιατί στο κάτω-κάτω ο Παπανδρέου τί έκανε; Ψήφισε Μνημόνιο ηπιότερο, το οποίο ούτε καν εφάρμοσε τελικά γιατί ήταν αντιλαϊκό!
      Και έρχεται ο Σαμαράς απ΄την αντιπολίτευση και ψηφίζει τα τρις χειρότερα, χωρίς να έχει καν την εξουσία! Ο δεινός σκακιστής έκανε ματ στον εαυτό του!

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ archaeopteryx 09/02/2012 18:04:55

      Πόσο δίκιο έχεις...

  13. μχ avatar
    μχ 09/02/2012 17:32:09

    ήταν όλα από πριν σχεδιασμένα.... μόνο τυχαίο δεν είναι ότι οι εξοπλιστικές δαπάνες την τελευταία διετία πήγαν μόνο για ελικόπτερα διάσωσης.......για να χωρέσουν όλοι

  14. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 09/02/2012 17:34:07

    Ε οχι ρε φίλοι .
    Το ότι απόκαλύφθηκαν ξεκάθαρα οι ρόλοι του καθενός στους Ελληνες , είναι
    ''η μοναδική ελπίδα για τον τόπο.''

  15. STATHIS avatar
    STATHIS 09/02/2012 17:35:08

    Είναι η ΩΡΑ να "μιλήσει(ουμε)" ο Λαός ......κι ΟΧΙ ΜΟΝΟ να μιλήσει !!! Το παιχνίδι τέλειωσε στο "γήπεδο" της "πολιτικής" εκπροσώπησης , ώρα για νέες μορφές ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ και χειρισμού της ΕΞΟΥΣΙΑΣ του αναπαραγόμενου "συστήματος" !!

    *ex mea sententia.

  16. Περίεργος avatar
    Περίεργος 09/02/2012 17:36:14

    + 10000

  17. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 09/02/2012 17:38:21

    ΣΩΣΤΑ Ελπίδα ειναι μονο ο ΓΑΠ, ο ανθρωπος δεν προλαβε να ολοκληρωσει το καταστροφικο του εργο, ας του δωσουμε μια ευκαιρια ακομη, μη στεναχορησουμε και τη μαμα Μαρκαρετ και παθει τιποτα γρια γυναικα.

  18. Φώτης Λ avatar
    Φώτης Λ 09/02/2012 17:40:52

    Αν o Σαμαράς συμφώνησε επειδή νόμιζε ότι δεν είχε την υποστήριξη του λαού απέξω, ας την ζήταγε! 2.000.000 θα είχαν μαζευτεί και το ξέρουμε ΟΛΟΙ αυτό!
    Δεν τον ήθελαν όμως τον λαό συμπαραστάτη ενάντια στην τρόικα.
    Τον ήθελαν φοβισμένο και στο σπίτι του, να ακούει MEGA και να Σκάει.
    Είναι μερικές στιγμές στην ιστορία ενός λαού που δεν έχει άλλο πίσω.
    Είναι βαθύς γκρεμός και θάνατος.
    Αν ακούγαμε άλλους ηγέτες, σε άλλες χώρες, να αποδέχονται τέτοια πράγματα για τον λαό του, θα λέγαμε κουνώντας υποτιμητικά το κεφάλι: Ξεφτίλα!!
    Και ειδικά όταν ο ένας εξ' αυτών ήταν μαχητικά αντίθετος...
    Φτάνει, ας το δείξουμε, γιατί δεν θα έχουμε ούτε δουλειά, ούτε σπίτι, ούτε αξιοπρέπεια, ούτε μέλλον. Φτάνει !

  19. Απόστολος avatar
    Απόστολος 09/02/2012 17:41:13

    Pες μία φορά που δεν υποχώρησε, τακτικά ή μη, από τις κόκκινε γραμμές του.
    Ευθύνεται και αυτός για την εξαθλίωσή μας.
    Ο επόμενος.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Απόστολος 09/02/2012 19:03:25

      Αφού εσύ δεν πίστευες εξ αρχής σ'αυτα που λέμε εδώ μέσα. Πήγαινε στην Ντόρα και άσε μας ήσυχους. Αλλιώς στο ΚΚΕ ή τον ΣΥΡΙΖΑ για να κάνεις επανάσταση.

      • Απόστολος avatar
        Απόστολος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 09/02/2012 19:25:43

        Δεν δέχεστε την άλλη άποψη;
        Ο Σαμαράς έγινε αρχηγός γιατί τον ψηφίσαμε εμείς.
        Αν θέλαμε την Ντόρα θα την ψηφίζαμε. Δεν θα φύγουμε εμείς από τη Νέα Δημοκρατία.
        Κοιτάξτε την αγανάκτηση του κόσμου και μην βαυκαλίζεστε.
        Αν δεν θέλετε σχόλια μην τα επιτρέπετε, όπως αρκετά μας τα κόβεις δημοκρατικά.

  20. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 09/02/2012 17:41:30

    ΣΑΤΑΝΙΚΕ ΕΓΚΕΦΑΛΕ, σταμάτα τα copy paste.
    Κατά τ´αλλα συμφωνώ με Kakofonix

  21. SP avatar
    SP 09/02/2012 17:42:28

    Τωρα δεν θα θελει εκλογες ο Σαμαρας. χαχαχαχ...

  22. Νικος avatar
    Νικος 09/02/2012 17:42:52

    Τα έχουμε ακούσει ξανά αυτά και για τον Γιωργάκη.
    Έως πότε θα περιμένουμε λαγούς από τα καπέλα των μάγων.
    Ετελειώσαν αυτά προ διετίας

  23. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 09/02/2012 17:45:10

    Mακάρι να έχετε δίκιο,μακάρι.Τι να πει όμως ο κόσμος;Τι περιμένατε;22% μείωση;Και οι κλέφτες έξω και οι φοροφυγάδες στην Αράχωβα για σκι.Εγώ τι να διαλέξω;Τη δεη ή το πετρέλαιο;Γιατί οι αρχηγοί συμφώνησαν και δεν μου φτάνουν και για τα δύο.

  24. parsifal avatar
    parsifal 09/02/2012 17:45:22

    Η περαιτέρω ενασχόληση με τους "πολιτικούς νάνους" οπως τους απεκάλεσε ο Τσίπρας - πρός τιμήν του - είναι εκ του περισσού.
    Επέλεξαν, κάποιοι απο δεκαετίες, κάποιοι οταν εκλήθησαν στην γραμμή του πυρός να εγκατασταθούν στα απόβλητα της Ιστορίας.
    Αυτό που θα επρεπε να μας απασχολεί ΤΩΡΑ είναι "Τι να κάνωμε".
    Τόσο καιρό και εδώ και σε αλλες ιστοσελίδες το γενικό αίτημα είνα να τελειώσωμε με το ψοφίμι της Μεταπολιτεύσεως... Να θάψωμε τους μητραλοίες της "Νομικής" και του "Πολυτεχνείου", τους προδότες της Κύπρου, τους " εκδημοκρατιστές" και τις ποικιλώνυμες "φωνές"τους στον τύπο, τα πανεπιστήμια, στην καθημερινή μας ζωή.
    Η Ελλάδα ανασυντάσσετο πάντα μετά απο εθνική καταστροφή. Αυτή συνετελέσθη, για αλλη μια φορά τη βοηθεία οχι ενός αλλά πολλών Ναινέκων και Εφιαλτών...
    Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης και τιμής ! Ξεχάστε τα ερπετά, τους "πολιτικούς πολιτισμούς" των Κωστόπουλων και των δεξιώσεων στα προεδρικά μέγαρα οταν η "Κύπρος ηταν μακριά" και ΕΜΠΡΟΣ !

  25. theo1611 avatar
    theo1611 09/02/2012 17:45:29

    Τα ώριμα φρούτα και οι μεσσίες μας κατέστρεψαν με τη δική μας ατομική και συλλογική ευθύνη (που βέβαια δεν είναι η ίδια με αυτών που λάμβαναν τις αποφάσεις)

    Σαν αποτέλεσμα βίαιη εσωτερική υποτίμηση, το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου

    Ανασκούμπωμα λοιπόν και μαχαίρι στις νοοτροπίες και συμπεριφορές της καθημερινότητας, αλλά και της προσέγγισης στα κοινά.

    Ένας νέος εμφύλιος θα μας γυρίσει σίγουρα χρονικά στο 1950, αλλά σε πολύ χειρότερη πραγματική κατάσταση καθώς δεν έχει προηγηθεί κατοχή και εθνική αντίσταση

  26. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 09/02/2012 17:46:22

    Σε λίγες μέρες που θα δει τα ποσοστά του να μειώνονται θα καταλάβει τι έκανε.Δυστυχώς αποδείχθηκε πολύ λίγος για αρχηγός της ΝΔ.Ας πάει τώρα να συναγωνισθεί το ΠΑΣΟΚ σε μονοψία νούμερα.Αν υπάρχει μια ελπίδα να σωθεί ας γίνουν εκλογές μέχρι τις 8 Απριλίου.Αν κάνει και σε αυτό ανακυβίσθηση τότε θα πάρει η ΝΔ μικρότερο ποσοστο απο το ΠΑΣΟΚ.Αυτά τα λίγα απο ΝΔ 30 χρόνια .Ελπίζω να κατάλαβες Αντωνάκη μου οτι τα ψέματα και οι κολοτούμπες ΤΕΛΟΣ.

    • tak avatar
      tak @ Βαγγέλης 09/02/2012 18:58:49

      Ότι πείτε κύριε Μειμαράκη!

  27. ΝΙΚΟΣ Τ avatar
    ΝΙΚΟΣ Τ 09/02/2012 17:46:41

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

  28. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 09/02/2012 17:46:49

    Κακοφωνίξ , σωστά τα λες , αλλά με την ασφάλεια του....... μακρόθεν.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ ΑΓΡΟΤΗΣ 09/02/2012 18:20:00

      Αγαπητέ Αγρότη, μακάρι να ήξερες πόσο θα ήθελα να ήμουν στην πατρίδα και ας πεινούσα. Βλέπεις υπάρχουν δυο παιδιά εκεί, που καλό είναι να μην πεινάσουν.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ kakofonix 09/02/2012 20:39:03

        Μην το λες ..... μακάρι να μην πείναγε κανένας στον κόσμο εν έτει 2012.
        Τίποτα μα τίποτα δεν με ενοχλεί περισσότερο, αυτή τη στιγμή, από την εικόνα πεινασμένων ανθρώπων που με κρύο και βροχή στέκονται στις γωνιές εκλιπαρώντας την αλληλεγγύη των περαστικών. Έχοντας στο μυαλό μου μόνιμα αυτή τη εικόνα δεν μπορώ πια να δεχτώ καμιά σωτηρία , όταν μάλιστα προέρχεται από το πολιτικό σύστημα εγχώριο και ξένο που δεν συμμετέχει στις όποιες θυσίες ζητούν.
        Εδώ στην Ελλάδα ζούμε τον απόλυτο παραλογισμό. Σήμερα στην δουλειά μου
        ( σε εταιρεία που πριν δύο χρόνια απασχολούσε κατά μέσο όρο 30 άτομα) δέχτηκα τηλεφώνημα από την στατιστική μας υπηρεσία για να ερωτηθώ για τις ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ στην επιχείρηση.....αν έγραφα την απάντηση θα κοβόταν το σχόλιο.


        .

  29. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 09/02/2012 17:47:24

    Κakofonix,

    όταν οι Σοβιετικοί πετούσαν τους Γερμανούς πίσω κάθε φορά που επιτίθεντο κατά 200 ή 300 χλμ. το Υπουργείο Προπαγάνδας διατυμπάνιζε μέσω του μαέστρου Γκαίμπελς πως ήταν μια τακτική υποχώρηση για να δημιουργηθεί μια ισχυρότερη γραμμή άμυνας που θα αποτέλειωνε το "ερυθρό θηρίο".
    Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Ξύπνησε μια μέρα ο κόσμος και η νέα γραμμή άμυνας ήταν το ίδιο το Βερολίνο.
    Πιστεύεις πως δεν έχουμε φτάσει ως εδώ ;
    Έτσι κι αλλιώς οι πιστωτές μας κερδίζουν είτε πετύχει το PSI είτε οχι. Να'ναι καλά τα CDS. Το θέμα είναι πόσα χάνουμε εμείς, όχι πόσα κερδίζουν αυτοί.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Κυαίστωρ 09/02/2012 18:22:46

      Μου προσάπτετε τον ρόλο του προπαγανδιστή, αγαπητέ, ωστόσο εγώ δεν έχω καμία σχέση με τον κομματικό μηχανισμό. Όσο διαβάζετε τα σχόλια και τις αναρτήσεις μου, να ξέρετε ότι δεν ισχύει η κατάσταση του Βερολίνου. Προσπαθώ απλά να αναλύω με ψυχραιμία, εστιάζοντας στο ουσιαστικό και όχι στο φαίνεσθαι.

      • Δεν έχει σημασία avatar
        Δεν έχει σημασία @ kakofonix 09/02/2012 18:42:38

        Συγγνώμη για τον κυνισμό, αλλά σαν αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

  30. Revit avatar
    Revit 09/02/2012 17:47:52

    Δυστυχώς επτωχεύσαμεν και πολιτικώς..Αντιμνημονιακή πολιτική του γλυκού νερού. Βιαστήκαμε να τον βαφτίσουμε ηγέτη, και αγαπήσαμε περισσότερο τις ελπίδες μας.. Δεν έχω λόγια για το δράμα που θα περάσει ο λαός μας..

  31. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 09/02/2012 17:48:03

    Η ελπιδα του τοπου μας ειναι ο Αντωνης Σαμαρας και αυτον πρεπει να διαφυλαξουμε σαν κορη οφθαλμου.Ολοι οι Ελληνες μαζι του τωρα στα δυσκολα.

    • Alilouia avatar
      Alilouia @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 09/02/2012 17:57:26

      Ας το καλό ευθυμήσαμε λίγο, κανένα με τον Τοτό πες μας τώρα.

      • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
        ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Alilouia 09/02/2012 18:01:49

        Παση θυσια δεν πρεπει να αφησουμε να χαθει το πολιτικο καφαλαιο 'ΣΑΜΑΡΑ'. Ειναι ολη η δυναμη του τοπου!Ολοι οι Ελληνες σε αυτες τις δυσκολες στιγμες πρεπει να σταθουν διπλα στον φυσικο ηγετη του τοπου!

        • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
          ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 09/02/2012 18:04:05

          *κεφαλαιο

        • harry avatar
          harry @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 09/02/2012 20:07:42

          ...όπως εκανε κι αυτός άλλωστε!

  32. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 17:48:05

    'Εγώ θα διαφωνήσω κάθετα με την άποψη του άρθρου πως αν υπήρχε 1.000.000 κόσμος στο Σύνταγμα θα γινόταν κάτι διαφορετικό.
    Και στο Μεσοπρόθεσμο δεν κατέβηκαν εκατοντάδες χιλιάδες λαού ; Ίδρωσε το αυτί κανενός;
    Συνεχώς βάζουν νέα ψευτοδιλήμματα και έτσι σπεύδουν να αθωώνουν προκαταβολικά τους εαυτούς τους απο τα αντιλαικά μέτρα που ψηφίζουν ανερυθρίαστα.
    Σε τελική ανάλυση, ο κόσμος ψήφισε όλα αυτά τα λαμόγια, ή μήπως όχι; Τα ψήφισε για να κάνουν συγκεκριμένα πράγματα ή έδωσε tabula rasa για να κάνουν παιχνίδι όπως τους βολεύει;"

    Άψογος!!!

  33. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 09/02/2012 17:49:04

    εγω δε θελω να πιστεψω οτι ολοι οσοι εγραφαν στο antinews ηταν/ειναι απλα κομματικά όργανα. Θα συμφωνησω με αυτον που σε άλλο διάλογο είπε πως το πράγμα έχει την ουσία κινήματος. Η αντιμνημονιακή στάση εδώ μεσα δεν "έγειρε" ποτέ, ούτε σιώπησε. Θελω να πιστευω πως ειναι μια φωνή εμπνευσης και πίεσης ταυτόχρονα.

    Είδα εδώ μεσα κάτι που δεν έχω δει σε άλλους πολιτικούς χωρους: ανθρώπους που βάζουν τη χώρα πανω από τον πολιτικό τους φορέα. Αυτό να μην το ξεχνάμε και να μας κάνει περήφανους στις δύσκολες στιγμές. Εχω στεναχωρηθεί πολύ σημερα (η έλλειψη μονιμης συνδεσης δεν με αφηνει να αναλυσω), αλλά ποτέ δεν θα μετανιώσω που γραφτηκα στη ΝΔ όταν τέθηκε το ζητημα αν αρχηγός θα ήταν ο Α.Σ. ή η πριγκιπέσσα. Υποθέτω πως όλοι όσοι προβληματίζονται, το πράττουν επειδή νοιάζονται πέραν του τομαριού τους. Παρά την σημερινή μου απογοήτευση λοιπόν, θα μείνω να δω. Δεν μπορεί στη Συγγρού να μην καταλαβαίνει κάποιος που πάει το ποτάμι. Εχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας.

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/02/2012 17:49:21

    Στην ιστορία της χώρας ελπίδα δεν ήταν οι νενέκοι αλλά οι γέροι.
    Η φωτιά και το τσεκούρι. Το Κούγκι από τη "διαπραγμάτευση".
    Για αυτό έχουμε χώρα ....και κάποιοι την ευκαιρία να "διαπραγματεύονται".
    Τον τελευταίο καιρό δεν συμμετείχα ως σχολιαστής στην παρέα και απλά την επισκεπτόμουν ως αναγνώστης.
    Ας δούμε λοιπόν όμως τι έχει γίνει έως σήμερα.
    Για να μην χρεοκοπήσουμε:
    -κάναμε έναν τραπεζίτη Πρωθυπουργό
    -στηρίξαμε τον Κώστα του Παπά και τον Μπουγάτσα με κρέμα ή τυρί για τον ΦΠΑ ως Υπουργούς
    -αναμοχλεύσαμε όλες τις απόψεις περί χαρατσιών ύφεσης ανεργίας έκτακτων εισφορών
    κλπ κλπ κλπ

    Για να μην κατηγορηθούμε ότι χρεοκοπήσαμε την χώρα;
    Ευφυέστατο.
    Ας πάμε παρακάτω όμως...

    Διαπραγματευτήκαμε και πετύχαμε τι; To PSI;
    Σώσαμε τις επικουρικές; Τις κύριες; Μισθούς; Θέσεις εργασίας; Μειώθηκε η φορολογική επιβάρυνση;

    Επειδή η διαχείριση της οικονομίας είναι απλή σε όποιον τουλάχιστον ξέρει πρόσθεση και αφαίρεση: πόσο θα καταβάλλονται συντάξεις όταν ο βασικός θα εξαφανιστεί; πόσα θα είναι τα φορολογικά έσοδα; πόση θα είναι η ανεργία; πόση η ύφεση; ...δεν το λέω εγώ...το καημένο το ....Ζάππειο.

    Μα ...υπάρχει ελπίδα.
    Εντάξει.

    Τον προκαλώ λοιπόν σήμερα να καταθέσει πρόταση στη Βουλή ότι το όριο των συνολικών αμοιβών όσων έχουν διατελέσει θητεία σε οποιοδήποτε αξίωμα (εν ενεργεία ή συνταξιούχο ή δικαιούχο) να μην υπερβαίνει το πενταπλάσιο του κατώτατου μισθού που .... διαπραγματευτή κανε.

    Γιατί το να συμπάσχουν και να σώζουν τον άστεγο τον άνεργο τον πεινασμένο έχει ξανά γίνει ιστορικά μόνο που τώρα δεν θα έχει γκιλοτίνες.

    Μπορεί βέβαια να έχω άδικο.
    Αυτοί να ξέρουν.
    Ας περπατήσουν στο δρόμο αν μπορούν. Ας πάνε σε ένα συσσίτιο. Σε μια γωνία που κοιμούνται οι άστεγοι.
    Θα γίνουν επεισόδια;
    Ας δεχτώ λοιπόν ότι μπορεί να "στηθούν επεισόδια"
    Γιατί δεν κάνουν εκλογές;
    Η Δημοκρατία των τεσσάρων φτάνει μέχρι την ελπίδα τους;
    Ας σηκώσουν τότε τα χέρια στη Βουλή να ψηφίσουν το PSI και τους προσαρμοστικούς τους νόμους.
    Δεν πειράζει.Ο κόσμος θα τους αρχειοθετήσει.
    Και ας μην φοβούνται την οργή του κόσμου.
    Γιατί πάνω από την οργή υπάρχει η χλεύη.
    Επάξια την έχουν κερδίσει.



    1,000,000+ άνεργοι
    50,000+ άστεγοι
    συσσίτια στα σχολεία
    παιδιά σε ιδρύματα για να φάνε και να κοιμηθούν

    Μπορεί κάποιος συνομιλητής των τεσσάρων να τους πει να μην μας σώζουν άλλο;

  35. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 09/02/2012 17:49:47

    Ο Σαμαράς διέψευσε τις ελπίδες μας και πρόδωσε τα όνειρα μας για μια Ελλάδα Ανεξάρτητη, Ισχυρή, μια Ελλάδα Μεγάλη. Αυτό ήταν δικό του όραμα και είχαμε την τύχη και την τιμή να το μοιραστούμε και εμείς μαζί του... μέχρι πριν λίγες ώρες. Είναι χαρακτηριστική η βουβαμάρα από την Συγγρού. Δυστυχώς ο Σαμαράς έμελλε να βάλει την ταφόπετρα του δικομματισμού συμπαρασύροντας και τον εαυτό του μαζί. Θεωρώ ότι η Ελλάδα που ονειρευόμαστε δεν θα αργήσει να ανατείλει! Είναι στο χέρι όλων και του καθενός ξεχωριστά από μας! Προχωράμε μπροστά με όχημα τις ιδέες μας και τον πατριωτισμό μας! Όλοι στο Σύνταγμα! Τώρα!! Με την ελληνική σημαία στο χέρι για μια Ελλάδα που "της Ασίας αν αγγίζει από τη μια της Ευρώπης λίγο αν ακουμπά στον αιθέρα στέκει να και στην θάλασσα μόνη της". Μέσα μας κοιμάται ένας Κολοκοτρώνης, ένας Μελάς, ένας Αυξεντίου, ένας Άγρας, ένας Μάτσης, ένας Νικηταράς, ένας Φερραίος, ας τους ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ!! Η ψυχή του Έλληνα δε την "πάει" την σκλαβιά και την υποδούλωση!

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Ερωτοφωτόσχιστος 09/02/2012 17:59:02

      Tον Κολοκοτρώνη, αν θυμάμαι καλά τον έκλεισαν φυλακή και ήθελαν να τον κρεμάσουν

      • tak avatar
        tak @ Αδέξιος Δεξιός 09/02/2012 19:00:57

        Και το Νικήτα Σταματελόπουλο, το Νικηταρά, τον έστειλαν στη ζητιανιά!

      • Ερωτοφωτόσχιστος avatar
        Ερωτοφωτόσχιστος @ Αδέξιος Δεξιός 09/02/2012 20:29:14

        Έμεινε στην Ιστορία όμως!

        • tak avatar
          tak @ Ερωτοφωτόσχιστος 10/02/2012 13:17:15

          Δεν έμεινε για τη ζητιανιά του στην ιστορία... Για τα Δερβενάκια έμεινε, εκεί όπου πήρε και την προσωνυμία "Τουρκοφάγος".

  36. Fanis avatar
    Fanis 09/02/2012 17:50:02

    Χθές το βράδυ, οι πολιτικοί αρχηγοί, κυριολεκτικά, με το πιστόλι στον κρόταφο κλήθηκαν να πάρουν απόφαση επί ενός σχεδίου που η επιλογή ήταν μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης.
    ==
    Αρα δεν αποφασιζουν οι... "Ελληνες"!!
    Καποιοι αλλοι αποφασιζουν και οι .."Ελληνες" με το ...πιστολι στον κροταφο!,εστω .."συμφωνουν"!!?? Οκευ??

    Ε! τοτε ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ τους "Ελληνες" πολιτικους???

    Διοριζουμε ενα Γερμανο,Γαλλο,Αγγλο και τελειωσαμε..

    Πιο φτηνα θα μας ερθει!!
    Νομιζω??

    Y.G
    Χρειαζομαστε καποιον Ελληνα ,σαν καποιον που καποτε ειπε το μεγαλο ΟΧΙ..
    Τα αλλα τα ακουω βερεσε τζεντλεμεν..
    Θεωρω οτι με δουλευουν, μεσιεδες.. Ιδεα μου ναναι?

  37. QQ avatar
    QQ 09/02/2012 17:50:21

    Όλοι φταίμε, κορόιδα.
    Όλοι και εγώ και εσείς και όλοι.
    Δεν μας φταίει ΜΟΝΟ ο Σαμαράς και ο Παπανδρέου.
    Ψάξτε να βρείτε Μεσσία, καλά λέει ο από πάνω.
    Θέλετε τον Τσακ Νόρις πρωθυπουργό ?
    Ότι δεν αλλάζει πεθαίνει.

  38. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 09/02/2012 17:50:29

    πραγμα που σημαινει πως ακομα κι αν ο Σαμαρας αποδειχθει λιγος, η μαγιά υπάρχει. Κι αυτό έχει ξαναειπωθεί και συγγνώμη για τις επαναλήψεις.

  39. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2012 17:53:34

    German Source Tells Dow Jones: Greek Deal Lacks Detailed Paperwork For Decision

    Το ΔΝΤ λέει πως χρειάζονται κι άλλα μέτρα

  40. Revit avatar
    Revit 09/02/2012 17:55:18

    Κακοφωνίξ τώρα διάβασα το σχόλιο σου.. 'Ως μεγάλος μαέστρος της πολιτικής, έκανε μια τακτική οπισθοχώρηση'..

    Σε ποιους νομίζεις απευθύνεσαι? Σε γεροντάκια από το χωριό? Μιλάς για τακτικές? Το γεγονός ότι ο Σαμαράς από αντιμνημονιακός μπήκε στη συγκυβέρνηση ήταν τακτική. Το γεγονός ότι συνυπογράφει το θάνατο είναι τακτική. Μου φαίνεται πως πρέπει να ξαναδιαβάσεις Χόμπς και Μακιαβέλλι για να καταλάβεις τι σημαίνει τακτική στη πολιτική σκακιέρα.

    Έλεος πια με τις δικαιολογίες. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ΕΞΗΣ: Απόψε ο Σαμαράς έγινε πρωθυπουργός ΜΟΝΟ (και αν) για μια τετραετία. Έχασε τη δυναμική της αφθαρσίας. Ξυπνήστε και μην ταίζετε το κόσμο κουτόχορτο. Οι ελπίδες όταν οδηγούν σε πικρία πρέπει να τις αποδεχόμαστε καθώς όλοι πικραθήκαμε. Όχι να συνεχίζουμε να λατρεύουμε. Έλεος με τη προπαγάνδα

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Revit 09/02/2012 18:01:51

      Ότι δε σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό

      Αναμείνατε.

  41. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 09/02/2012 17:55:46

    ΚΥΡΙΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩς ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ!

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 09/02/2012 18:19:49

      Πριν δύο χρόνια , τώρα απλώς εκδόθηκε .........η ληξιαρχική πράξη!!
      Αλλά είχαμε "αγανακτήσει" επανιλλημένα τότε .......... τώρα ?? θ'αρχίσουμε πάλι την αντίσταση με ........ μπεεεεεεεέ ?????

      *ex mea sententia.

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/02/2012 17:57:08

    Αυτή η χώρα εκτός από τη δημοκρατία, είχε παραδίπλα της το κώνειο και το όστρακο.
    Από τη μια μέρα στην άλλη, οι ηγέτες γίνονταν προδότες.
    Ο ενθουσιασμός μετατρεπόταν σε οργή. Η επευφημία, σε κατάρα.
    Το έχω γράψει πολλές φορές: θεωρώ το μνημόνιο καταστροφή σε όλες τις εκδοχές του.
    Ομως, πριν πετάξω τον λίθο του αναθέματος:
    Θέλω να μας εξηγήσει ο κ. Σαμαράς, δημοσίως, γιατί αποδέχθηκε μια συμφωνία
    η οποία γνωρίζει οτι επιδεινώνει τα πράγματα.
    Αναμένω να μας πεί, ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΑΝ ΕΛΕΓΕ ΟΧΙ;
    Γιατί καλές οι προτροπές, αλλά ουδείς εξ ημών ήταν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για να γνωρίζει τις λεπτομέρειες.
    Και ως γνωστόν στη πολιτική πολλά γίνονται και δεν λέγονται.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ Κώστας Ροδινός 09/02/2012 18:05:25

      Πώς αναμένεις να μας πει ποιες θα ήταν οι συνέπειες αν έλεγε όχι, αφού ως γνωστόν στην πολιτική πολλά γίνονται και δεν λέγονται;
      Μάταιη η προσπάθεια συνέχισης του δουλέματος με τέτοιες κραυγαλέες αντιφάσεις στην ίδια πρόταση.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Κώστας Ροδινός 09/02/2012 18:05:30

      Το κώνειο και το όστρακο ήταν η μοίρα για τους νικητές για να προστατευθεί η Δημοκρατία όχι για τους διαπραγματευτές.
      Οι χώρες ενεργούν με εφαλτήριο τις συνέπειες;
      Γαμώτο λάθος ιστορία διάβαζα.

      ΥΓ

      ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να διαπραγματευτεί την δέσμευση της χώρας για 10 χρόνια χωρίς ΝΩΠΗ λαϊκή ετυμηγορία.

      Μην μπερδεύουμε την πλατεία με το Σύνταγμα.

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Ο Ιθαγενής 09/02/2012 18:11:38

        Μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις ιστορία.
        Τον Αριστείδη και τον Σωκράτη, ας πούμε...

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Αδέξιος Δεξιός 09/02/2012 18:38:48

          Για πες μου.
          Γιατί τον εξόρισαν;
          Γιατί τον σκότωσαν;
          Λειτουργούσε ως δικλείδα ασφαλείας.
          Δεν λέω ότι ήταν σωστό.
          Την πρόθεση της άμεσης Δημοκρατίας για τη θεσμοθέτησή του ανέφερα.
          Και οι δύο υπάκουσαν στους ΝΟΜΟΥΣ.

      • franc avatar
        franc @ Ο Ιθαγενής 09/02/2012 20:00:28

        Πιστεύεις οτι η κρίση στην Ευρώπη θα συνεχίστεί για 10 χρόνια ακόμα? Κι αν η κρίση λήξει το 2013 εμείς θα συνεχίσουμε να τηρούμε τη συμφωνία με τη Μέρκελ?

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ Κώστας Ροδινός 09/02/2012 18:06:37

      Ξέρετε ποιο είναι το θέμα κύριε Ροδινέ …ότι και να μας εξηγήσει έτσι όπως έγιναν τα πράγματα λίγοι πολύ λίγοι θα τον πιστέψουν…

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Κώστας Ροδινός 09/02/2012 18:10:21

      Σωστός.

      Πριν φτάσουμε σε συνέπειες του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ όμως, ή αμέσως μετά από αυτές, περιμένουμε και την τεκμηρίωση με βάση τις δυνατότητες, τα όπλα και τα πυρομαχικά, για τη μία ή την άλλη απόφαση.

      Γιατί εκεί κρύβεται ο διάβολος πίσω από την απόφαση.

      "Αι δεύτεραί πως φροντίδες σοφώτεραι"!!!

      Αλλά γιατί?

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Κώστας Ροδινός 09/02/2012 18:18:48

      Στην πολιτικη αγαπητε πολλα γινονται και δεν λεγονται, αλλα και πολλα λεγονται αλλα δεν γινονται. Ολη η αντιμνημονιακη σταση του Σαμαρα εξαντληθηκε σε ευκολα ρητορικα σχηματα, τωρα που εφτασε ομως "ο κομπος στο χτενι" και τα λογια επρεπε να γινουν πραξη απεδειξε οτι αποτελει κι' αυτος κομματι του ιδιου χρεωκοπημενου πολιτικου συστηματος. Ολα τα αλλα που ακουγονται εδω μεσα δεν ειναι παρα προφασεις εν αμαρτιαις. Aυτο που μενει τωρα σε οσους απο εμας νοιαζομαστε για τον τοπο μας -γιατι δεν εχουμε αλλον και ουτε θα θελαμε να εχουμε αλλον- ειναι να απαλλαγουμε γρηγορα απ' αυτη την προδοτικη κυβερνηση που ανδρεικελων. Χρειαζομαστε ανθρωπους με πραγματικη πολιτικη σκεψη, με πραγματικο σθενος και με πραγματικο πατριωτισμο κι' οχι 'λαοπροβλητους ηγετες" που απευθυνονται σε βλητα, σε φανατικους "οπαδους", σε αμνημονες και σε φοβισμενους ή φτωχοκομπιναρους ψηφοφορους που ελπιζουν σε μελλοντικα "ρουσφετια". Και τωρα πλεον η αφηρημενη και γενικολογη επικληση των "εκλoγων", χωρις καποιο συγκεκριμμενο πολιτικο προγραμμα αντιδρασης και αντιστασης απεναντι στην προδοσια καταληγει να ειναι κι' αυτη ενα συνθημα κενο περιεχομενου. Εκλογες με υποψηφιους που εχουν παιξει ηδη το ρολο του νεκροθαφτη της κοινωνιας δεν προκειται να αλλαξουν τιποτα προς το καλλιτερο. Απλως θα καθυστερησουν λιγο την απογειωση των ελικοπτερων.

    • Boson avatar
      Boson @ Κώστας Ροδινός 09/02/2012 18:21:59

      Κ.Ρ
      Γιατί δε μας τόλεγε νωρίτερα?
      Ξέρεις πόσο εύκολο είναι ακόμη και για τους πιο πιστούς του οπαδούς να κάνουν κωλοτούμπα όταν έχουν διαπαιδαγωγηθεί αντιμνημονιακά τόσους μήνες?
      Όπως πολύ καλά ξέρεις όταν ο Έλληνας δηλώσει στον περίγυρό του τις απόψεις του, και είχε πολλές ευκαιρίες επί ΠΑΣΟΚ να το κάνει, είναι δύσκολο έως αδύνατο να το πάρει πίσω.
      Είναι πλέον αργά, για αυτοδυναμία.
      Το δυστύχημα είναι ότι όπως και στην κατοχή, ως το τελευταίο ανάχωμα, για τους Πατριώτες, ακόμη και για τους δεξιούς αναδεικνύεται η Αριστερά στα χειρότερά της μάλιστα.
      ΚΡΙΜΑ.
      ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ.

  43. parsifal avatar
    parsifal 09/02/2012 17:57:31

    Τα είπες ολα !

  44. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 09/02/2012 17:57:41

    Ας μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο κάδρο. Θα έρθει η ώρα που θα κληθούν και αυτοί να δώσουν εξηγήσεις αν και ο ένας και ο άλλος φρόντισαν να διατηρήσουν εξ αρχής σαφείς αποστάσει από το διαφαινόμενο ναυάγιο. Αναμένω με αγωνία τον Φαήλο! Ελπίζω να μην μας απογοητεύσει και αυτός. Η τυφλή υποταγή και προσωπολατρία δεν ωφελεί πάντοτε....

  45. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 09/02/2012 17:57:46

    Προσωπικά νιώθω ότι ο Αντώνης Σαμαράς έδωσε όλες του τις δυνάμεις να πετύχει το καλύτερο που μπορούσε για τη χώρα. Όπως κατάντησε αυτή η χώρα και από όποιους κατάντησε. Δεν το ξεχνώ ποτέ αυτό και όχι για σαχλούς αντιπολιτευτικούς λόγους.
    Είναι λόγοι συνείδησης που καθιστούν αναπόφευκτο το να ξεχάσω το ποιός πραγματικά ευθύνεται για το χάλι της χώρας μου.
    Ξέρω ότι όταν είπε "παλεύω" το εννοούσε. Όταν είπε "νοιάζομαι για τον απλό κόσμο" το εννοούσε. Και τα εννοεί.
    Και γω αν ήμουν στη θέση του δεν θα έπαιρνα την ευθύνη να τζογάρω, ούτε θα έπαιρνα την ευθύνη να χρεοκοπήσω τη χώρα. Τον εαυτό μου μπορώ να τον ρίξω από το μπαλκόνι άμα γουστάρω, τον διπλανό μου δεν μπορώ.
    Ούτε, βέβαια, αυτά που έχουμε μπροστά μας είναι εύκολα. Το μη χείρον βέλτιστο; Θα δείξει....
    Πάντως ο Σαμαράς είναι πολιτικός που με κάνει να νιώθω ότι δίνω τη μάχη μαζί του κάθε φορά. Ακόμα και αν αυτή χάνεται.
    Αν και πιστεύω ότι έχει μπροστά του πολλές μάχες ακόμα να δώσει και αυτός και εμείς.

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Ανδρομέδα 09/02/2012 18:01:10

      Μόνο που αυτός αλλά και οι υπόλοιποι 300 είτε χάσουν είτε νικήσουν στην μάχη θα έχουν λεφτά για να φάνε 2-3 ζωές ακόμη. Εμείς με τα χαράτσια τη βγάζουμε δεν την βγάζουμε.

      • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
        ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Κυαίστωρ 09/02/2012 18:22:18

        Κατά την δική σου λογική αφού έχει να φάει και να πιεί γιατί να θέλει να σκοτίζεται γι΄αυτόν τον λαό, ακόμα και γι΄αυτούς που δεν καταλαβαίνουν;

        • Κυαίστωρ avatar
          Κυαίστωρ @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 09/02/2012 21:18:01

          Δεν λέω οτι δεν θα σκοτίζεται, όμως το κίνητρο είναι τόσο μεγάλο;

          • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
            ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Κυαίστωρ 09/02/2012 21:24:55

            Δεν έχεις καταλάβει τι είναι ο Α. Σαμαράς.

          • Κυαίστωρ avatar
            Κυαίστωρ @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 09/02/2012 21:32:21

            Μπορεί να έχεις την τιμή να τον γνωρίζεις πραγματικά, εγώ το ξέρω μόνο απο όσα έχω ακούσει, βλέπω και αντιπροσωπεύει πολλά απο αυτά που πιστεύω.
            Μακάρι να κάνει το καλύτερο απλά όπως καταλαβαίνεις οφείλουμε πλέον να είμαστε σχετικά δύσπιστοι (αλλά όχι κακόπιστοι) ακόμη και με τους εαυτούς μας.

  46. αλέξανδρος παύλιος avatar
    αλέξανδρος παύλιος 09/02/2012 17:58:18

    Ο Σαμαράς ήταν και είναι η μοναδική ελπίδα. Μόνο το γεγονός ότι όλη η Ελλάδα ήλπιζε ότι μόνο αυτός θα μπορούσε να διαπραγματευτεί, όπως και έκανε σε ασφυκτικές συνθήκες, δείχνει ότι ήδη λειτουργεί στη συνείδηση του κόσμου σαν άτυπος πρωθυπουργός. Και για αυτό πρέπει να γίνουν οι εκλογές άμεσα, για να αναλάβει το ρόλο του και όχι μόνο τις ευθύνες, όπως είναι τώρα με τους Πασόκους να κρατάνε υπουργεία. Γιατί αυτός πάλευε για 5 μέρες να σώσει ότι μπορούσε, ενώ οι Πασόκοι υπέγραψαν το πρώτο μνημόνιο χωρίς να το διαβάσουν. Αυτό δείχνει ποιος υπερασπίζεται τη χώρα.

    Και δεν τελείωσαν όλα. Με τη στρατηγική που είχε το ΠΑΣΟΚ μέχρι τώρα που είχε ξεκόψει όλα τα αντίβαρα στην ΕΕ τι μπορούσε να κάνει ο Σαμαράς παραπάνω? Αλλά όταν αναλάβει και ενεργοποιήσει τις συμμαχίες με Ισραήλ και ΗΠΑ για το φυσικό αέριο και με τους Ρώσους και ενισχύσει τη γεωπολιτική σημασία της χώρας, που οι Πασόκοι τήν περάσαν στο ντούκου, τότε θα δούμε εάν οι Γερμανοί μπορούν να βάλουν ασφυκτικές πιέσεις. Και τότε πρέπει να διώξουμε την τρόϊκα όταν θα έχουμε συμμάχους.

  47. sawas avatar
    sawas 09/02/2012 18:01:19

    Κάνεις λάθος ΦΧ-ΚΡ όταν θέλεις να μιλήσει ο λαός με τις εκλογές. Οι εκλογές είναι μακριά, αν όχι άφαντες και το τραίνο θα έχει φύγει, η πυρκαγιά που βάλανε θα είναι ΜΗ αναστρέψιμη. ΜΕΤΑ θα θέλει ΑΛΛΑ για να ανατραπεί η θηλιά που βάλανε στον λαιμό μας.

    Τώρα είναι η ώρα, το Σαββατοκύριακο. Αν όχι τώρα τότε ποτέ. Η εξουσία του λάου πρέπει να εφαρμοστεί στην πράξη. Αν δεν μπορέσουμε να αλλάξουμε την ροή της ιστορίας πριν την ψηφοφορία, θα χρειαστούμε ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ αργότερα.

    Αν όντως θέλεις κάτι να αλλάξεις, έχεις την ευθύνη μαζί με τα άλλα ιστολογία, ιστοσελίδες, να οργανώσεις την μαζικότερη κινητοποίηση του λάου, που το μόνο που έμεινε είναι η αξιοπρέπεια του.

    Τώρα....

  48. parsifal avatar
    parsifal 09/02/2012 18:05:54

    Οπως σωστότατα αναφέρει ο Μίσσα, ετοιμασθείτε τώρα και για τον δεύτερο γύρο : Τα Εθνικά θέματα ! Αφού τα απομεινάρια των Ναινέκων υψώσουν "γαλάζιες γραμμές" (μετά την κατάρρευση των "κόκκινων" που δεν υψωσαν ποτέ...) οι "δανειστές μας" οπως τους αποκαλεί ο κ. Παπαχελας θα απαιτήσουθν να τερματισθεί και η αλλη μεγάλη "σπατάλη" των ανεπρόκοπων Ελλήνων.
    Η Εθνική Αμυνα και η εξασφάλιση της Εθνικής κυριαρχίας σε Αιγαίο και Α. Μεσόγειο.
    Και τότε θα μας πούν "υπογραφή η πόλεμος", σκεπτόμενοι οτι αφού περπάτησε το "υπογραφή η χρεοκοπία" ο δρόμος είναι ανοικτός !
    Εκτός και εάν ... Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κάμει ενας επιστρατευμένος λαός, ειδικά οταν απελπισμένοι εχουν οπλα στα χέρια.
    Μπορεί να είναι μια κάποια λύσις...

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ parsifal 09/02/2012 18:22:40

      Σιγά ρε επαναστάτη!
      Πρόσεχε, μη σου πέσει καμιά αρβύλα όπως θα τρέχεις να κρυφτείς....
      Βγήκατε όλοι και σπαίρνετε την καταστροφή και το φόβο...

    • mx avatar
      mx @ parsifal 09/02/2012 18:28:41

      +++++++++++++++++

    • mx avatar
      mx @ parsifal 09/02/2012 18:42:04

      Από το κοινωνικό συμβόλαιο στη δίαιτα εξυγιάνσεως

      Μαρτίου 14th, 2011 § Γράψτε ένα σχόλιο

      του Κ. Κουτσουρελη

      Ο Παναγιώτης Κονδύλης είχε προβλέψει την ελληνική κρίση από το 1992 και την πτώση του παρασιτικού-καταναλωτικού μοντέλου.

      Την ελληνική κρίση αρκετοί την είχαν προϊδεαστεί. Οχι λίγοι είχαν περιγράψει μάλιστα, από νωρίς και με ακρίβεια, ορισμένα από τα συμπτώματά της, καθώς αυτά πλήθαιναν στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών. Από την «Ελλαδογραφία» του Νίκου Γκάτσου (1976) ώς το «Finis Graeciae» του Χρήστου Γιανναρά (1987), και από τον «Γλωσσικό αφελληνισμό» του Γιάννη Καλιόρη (1984) ώς τους «Κωλοέλληνες» του Διονύση Σαββόπουλου (1989) -αναφέρω εδώ επίτηδες έργα εντελώς ετερόκλητα-, οι διαγνώσεις που προτάθηκαν συνέκλιναν. Στρεβλός εκσυγχρονισμός, νόθος εξαστισμός και περιβαλλοντική υποβάθμιση, παραγωγική αποδιάρθρωση και δανειοδίαιτη ευμάρεια, αισθητικός εκχυδαϊσμός και παρακμή της παιδείας, λαϊκισμός, αναξιοκρατία, κομματισμός, διαφθορά: στα βασικά λίγο-πολύ όλοι συμφωνούν.

      Παρά ταύτα, στην πλειονότητά τους οι διαγνώσεις αυτές έμειναν μερικές, αποσπασματικές. Και αυτό διότι η περιγραφή ενός αρνητικού φαινομένου από μόνη της δεν επαρκεί. Δύο ακόμη στοιχεία απαιτούνται για να της προσδώσουν πληρότητα. Το πρώτο είναι η εύστοχη απόδοση του φαινομένου, εν προκειμένω η υπόδειξη των παραγόντων που οδήγησαν ώς αυτό. Το δεύτερο, η ασφαλής μεσομακροπρόθεσμη πρόβλεψη για την εξέλιξή του. Με την έννοια αυτή, την πληρέστερη ερμηνεία και περιγραφή της ελληνικής κρίσης την οφείλουμε στον Παναγιώτη Κονδύλη.

      Ο Κονδύλης καταπιάστηκε με το ελληνικό πρόβλημα μόνο σποράδην, σε μια σειρά από κείμενά του δημοσιευμένα ως εισαγωγές ή επίμετρα στις ελληνικές εκδόσεις των βιβλίων του από το 1991 ώς το 1998. Ομως η συνοχή των παρατηρήσεών του είναι τέτοια που έχει κανείς την εντύπωση ότι βρίσκεται εμπρός σε έργο συστηματικό. Στον πυρήνα του προβλήματος, ο Κονδύλης εντοπίζει ό,τι αποκαλεί «καχεξία του αστικού στοιχείου». Η χαλαρή κοινωνική συνομάδωση που ονομάστηκε ελληνική αστική τάξη, δεν κατόρθωσε ποτέ «να δημιουργήσει γηγενή και αυτοτελή αστικό πολιτισμό». Χώρα με ασήμαντη θέση στον διεθνή καταμερισμό της υλικής και πνευματικής εργασίας, και επιπλέον υποπαραγωγική και χρονίως εξαρτημένη από την ξένη προστασία, η Ελλάδα ήταν επόμενο να διολισθήσει στον παρασιτισμό. Ακόμη και η νεοελληνική ιδεολογία, ο τρόπος δηλαδή που κατανοούμε τον εαυτό μας, είναι εν μέρει προϊόν εισαγωγής.

      Το ότι ο παράσιτος μπόρεσε επί τόσες δεκαετίες να είναι συγχρόνως και υπερκαταναλωτής, ο Κονδύλης το εξηγεί επικαλούμενος την ιστορική συγκυρία. Διαρκούντος του Ψυχρού Πολέμου, οργανισμοί όπως η Ατλαντική Συμμαχία και η Ευρωπαϊκή Ενωση δημιούργησαν για τις χώρες της Δύσης ένα θεσμικό και οικονομικό θερμοκήπιο εντός του οποίου η Ελλάδα κατέλαβε οιονεί θέση πτωχού πλην ομοτράπεζου συγγενούς. Η εξωτερική βοήθεια από την εποχή του σχεδίου Μάρσαλ έως εκείνη των ποικιλώνυμων κοινοτικών «πακέτων» συνιστούσε κατά κάποιο τρόπο το υλικό αντίτιμο της γεωπολιτικής της νομιμοφροσύνης. Μόνο που τα τεράστια αυτά ποσά σπανίως διατέθηκαν προς όφελος δραστηριοτήτων πράγματι παραγωγικών, αλλά το συνηθέστερο διέρρευσαν απευθείας στην ιδιωτική κατανάλωση. Το ίδιο συνέβη με τον ιλιγγιώδη εξωτερικό δανεισμό της χώρας. Το σύνολο σχεδόν της ελληνικής «ανάπτυξης» των τελευταίων δεκαετιών προέρχεται από την κατανάλωση, άρα από την αγοραία κατασπατάληση των ξένων μεταβιβάσεων και δανείων.

      Σε οξεία αντίθεση προς όσους τείνουν να επιρρίπτουν την ευθύνη σε μία μόνο κοινωνική μερίδα (τους πολιτικούς, το κράτος, την «πλουτοκρατία», τη δημοσιοϋπαλληλία, τους ελεύθερους επαγγελματίες κ.ο.κ.), ο Κονδύλης μιλάει ευθέως για ένα «επαίσχυντο κοινωνικό συμβόλαιο». Η νοοτροπία του παρασιτικού καταναλωτισμού, γράφει, αφορά τη «συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού όλων των κοινωνικών στρωμάτων». Δεν έχουμε να κάνουμε με «έναν λίγο-πολύ υγιή εθνικό κορμό, ο οποίος έχει αρκετές περισσές ικμάδες ώστε να τρέφει και μερικά παράσιτα ποσοτικώς αμελητέα, παρά για ένα πλαδαρό σώμα που παρασιτεί ως σύνολο εις βάρος ολόκληρου του εαυτού του, ήτοι τρώει τις σάρκες του, συχνότατα και τα περιττώματά του». Με τα δύο τρίτα των προϋπολογισμών του κράτους να κατευθύνονται επί δεκαετίες ολόκληρες σε μισθούς, συντάξεις και αγροτικές επιδοτήσεις, και με ένα επιπλέον 20% να διατίθεται για τοκοχρεολύσια, άρα εν πολλοίς για τον ίδιο σκοπό, η εκτίμηση αυτή του Κονδύλη είναι αμάχητη. Το παράδοξο της ελληνικής περίπτωσης είναι ότι ο παρασιτικός καταναλωτισμός μας ήταν οργανωμένος δημοκρατικά, η διανομή του ξένου χρήματος γινόταν με πνεύμα γνήσιας κοινωνικής δικαιοσύνης…

      Ο Παναγιώτης Κονδύλης εκδήμησε το 1998, μια δεκαετία δηλαδή πριν από το ξέσπασμα της κρίσης. Ηδη όμως το 1992 διέβλεπε δύο πιθανές εξελίξεις. Η νέα συγκυρία μετά το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, πίστευε, θα υποβάθμιζε τον ρόλο της Ελλάδας στους κόλπους της Δύσης. Αυτό θα οδηγούσε αργά ή γρήγορα τους εταίρους μας, αφενός μεν, στην άρνηση «να χρηματοδοτήσουν περαιτέρω τον ελληνικό παρασιτικό καταναλωτισμό, επιβάλλοντας στην ελληνική οικονομία αυστηρή δίαιτα εξυγιάνσεως και επαναφέροντας το ελληνικό βιοτικό επίπεδο στο ύψος που επιτρέπουν οι δυνατότητές της». Αφετέρου δε, στην απόφαση να αγνοήσουν «ό,τι οι Ελληνες θεωρούν ως εθνικά τους δίκαια, υιοθετώντας στα αντίστοιχα ζητήματα είτε τη θέση των αντιπάλων της Ελλάδας είτε εν πάση περιπτώσει θέση σύμφωνη με τα δικά τους περιφερειακά συμφέροντα».

      Με το Μνημόνιο της 8ης Μαΐου 2010, το πρώτο σκέλος της πρόβλεψης, η έξωθεν επιβεβλημένη «αυστηρή δίαιτα», επιβεβαιώθηκε πλήρως. Το μέλλον θα δείξει αν το ίδιο θα ισχύσει και για την πορεία των εθνικών ζητημάτων.

      ΠΗΓΗ: Καθημερινή, 13.3.2011 (μέσω www.democracycrisis)

  49. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/02/2012 18:06:15

    Για πατριωτισμό δε μιλάτε όλοι? Ωραία. Πόσοι σκοτώθηκαν στο μέτωπο της Αλβανίας? Οι Σουλιώτες κατεσφάγησαν ή όχι? Τι νομίζετε ότι είναι τα μεγάλα ΟΧΙ, cheat σε βιντεοπαιχνίδι να μπεις σε god mode. Ακόμα περιμένετε ότι θα βγει κάποιος ψευτόμαγκας να πει ένα τεράστιο μπαλονάτο ΟΧΙ και να επιστρέψετε αναίμακτοι στη νωθρή σας κοιλιοδουλία, ελεύθεροι να τρέχετε πίσω από "ηγέτες" όπως ο ΓΑΠ με τη γλώσσα απ'έξω σαν τα σκυλιά να μαζέψετε ένα ξεροκόμματο. Πάτε σε κανά Τσίπρα ή κανά Καμμένο να σας χαιδέψει τη μουσούδα τότε. Γιατί αν ο Σαμαράς αναγκάστηκε να υποχωρήσει δε σημαίνει ότι ο Σαμαράς είναι προδότης. Αυτό θα σας βόλευε, "θα πετάξουμε μια απαξιωτική κουράδα σε 10 μπλογκς και καθαρίσαμε από ευθύνη". Αυτό σημαίνει ότι έχουμε πέσει πολύ βαθιά στα σκατά με ευθύνη όλων όσων έφεραν τον ΓΑΠ στην πρωθυπουργία. Αν γουστάρετε να το παίξετε άμωμες παρθένες, καλά. Λοβοτομημένοι....

    • The Third Man avatar
      The Third Man @ TopGunZ 09/02/2012 20:12:52

      Τα θέλουν όλα και τα θέλουν ΤΩΡΑ έτσι τους είχαν μάθει. Για πρώτη φορά κάποιος διαπραγματεύτηκε στο μνημόνιο που άλλοι έφεραν και ΑΜΕΣΩΣ να τον απαξιώσουν.

      Είμαι σχεδόν σίγουρος ό,τι αυτοί που βρωντοφωνάζουν για ΟΧΙ και ΑΕΡΑ-ΠΑΤΕΡΑ έχουν κάνει άπειρους συμβιβασμούς στην ζωή τους ίσως και να έχουν γλείψει άλλες τόσες φορές.

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ TopGunZ 09/02/2012 20:15:34

      Δυστηχως εχει γεμισει ο τοπος οπαδους του καθε πολιτικου

      αυτος ειναι ο κυριοτερος λογος που φτασαμε ως εδω

  50. barman avatar
    barman 09/02/2012 18:08:21

    Ας μη βιαζόμαστε, αγαπητοί. Το παιχνίδι χάθηκε χτες. Ενα άλλο παιχνίδι μόλις άρχισε. Η μπάλα τώρα βρίσκεται στον Ελληνικό λαό, και οι πουλημένοι πρέπει να αρχίσουν να ψάχνουν διόδους διαφυγής, γιατί αυτό που ξεκινάει εντός ολίγου δεν θα μοιάζει καν με την κατάσταση που έφερε τους κυβερνώντες της Αργεντινής να διαφύγουν με ελικόπτερο. Δεν είναι δυνατόν ο Ελληνικός λαός να δεχτεί να γίνει το εξιλαστήριο θύμα για τα εγκλήματα της Ευρώπης. Οι μεγάλοι μαέστροι της πολιτικής, έκαναν το μοιραίο λάθος.Τα όργανα άρχισαν από τη νομική. Η γενιά της νομικής έρχεται. Τις αμέσως επόμενες μέρες τα σπουδαία. Αναμείνατε.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ barman 09/02/2012 18:19:58

      Θα είμαι εκεί.

      Απλοί διαδηλωτές; αιώνιοι φοιτητές; μπαχαλάκηδες; μπάτσοι; πράκτορες; τρομοκράτες; συριζαίοι; αναρχικοί; χούλιγκανς; λάθρο; πάκηδες; αργόμισθοι ΔΥ; κηφήνες; ρετιρέ ΔΕΚΟ; συνδικαλιστές μελλοντικοί πολιτικοί; άνεργοι; απολιτίκ αγανακτισμένοι; ρουσφέτια;

      Δεκάρα δεν δίνω. Μ'αυτούς θα είμαι.

      Δεν θα ξημερώσει Δευτέρα αν δεν πέσει η κυβέρνηση των φαύλων.

  51. Κλεοπομπος avatar
    Κλεοπομπος 09/02/2012 18:09:50

    Kαποτε λεγαμε , του Ελληνος ο τραχηλος ζυγο δεν υπομενει.Διαπιστωνω σιγα σιγα οτι και σκυλοπνιχτη στο λαιμο δεχεται, και αλυσσιδα στα ποδια, αρκει να του τα προσαρμοσεις καταλληλα.Η ελπιδα ειναι ο καθενας απο εμας κι ας μη περιμενουμε απο κανενα κομματικο συστημα σωτηρια,ηγετες σ αυτο τον τοπο θα κανουν χρονια να εμφανισθουν.Καλο κουραγιο συμπατριωτες ,και μακαρι να ξεστραβωθουμε.

  52. d.a avatar
    d.a 09/02/2012 18:11:31

    Τώρα είναι η κατάληλη στιγμή,
    μαζί και με τους μπάτσους.

    http://www.poasy.gr/web/index.php?option=com_content&view=article&id=732:epistoli-pros-tous-ekproswpous-tis-troikas&catid=26

  53. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2012 18:11:58

    Irish Finance Min: Sees "Gaps In Logic" From Reports On Greek Political Deal

  54. καβουρας avatar
    καβουρας 09/02/2012 18:12:12

    σε 1 μήνα από σήμερα η ΝΔ θα έχει χάσει 3-5%. Κατά τα άλλα δεν υπήρχε περίπτωση ο Σαμαράς να κάνει την Ελλάδα Αλβανία σε 1 ημέρα.... Κοινώς ατυχήσαμε. ΓΙΑ να δούμε την αντόδραση της μεσοαστικής τάξης και της Γερμανίας όταν το ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑνε μαζί στο 35%.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ καβουρας 09/02/2012 18:23:18

      Δεν δινουν δεκαρα.Ο ψυχρος πολεμος τελειωσε.Αν εσυ απειλεις να κανεις τη χωρα σου Ανατολικη Γερμανια θα φοβηθουν οι Γερμανοι γιαυτο;
      Εισαι καλα;
      Ο εκβιασμος των Ελληνων προς τη Δυση οτι θα γινουμε κομμουνιστες για να μας τρεφετε με ποσα που δεν αξιζουμε - γιατι αυτο παιχτηκε για μισο αιωνα - δεν πιανει πια.

  55. ano-kato avatar
    ano-kato 09/02/2012 18:14:24

    Εσείς όλοι που λέτε κακά λόγια για τον αντιμνημονιακό και ανυποχώρητο Αντώνη Σαμαρά να πάτε αλλού να γράφετε τα σχόλια σας,και να ψηφίσετε Τσίπρα η ΚΚΕ.Άντε πια αμνήμονες.Κουράστηκε ο αρχηγός να σας σώσει έδωσε την μάχη των μαχών χθές βράδυ και σείς τα δικά σας.Τί θέλετε πιά να χρεωκοπήσουμε και να έχουμε 2 ώρες ρεύμα τη μέρα που είπε και η Γιαννάκου;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ano-kato 09/02/2012 18:21:23

      Για θυμίστε μου. Τι ακριβώς έχουνε επιτύχει ο Τσίπρας και η Παπαρήγα αυτά τα δύο χρόνια? Έτσι κουβέντα να γίνεται.

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ TopGunZ 09/02/2012 18:25:32

        Πολλά έχουν πετύχει:
        Πανώ στην Ακρόπολη
        Αποκλεισμούς στα λιμάνια ....
        Εβαλαν την Τυποεκδοτική στο άρθρο 99
        Λίγα είναι όλα αυτά;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ TopGunZ 09/02/2012 18:26:08

        Nαι αλλα καλως τα λενε γιατι τους εδωσε αερα το antinews και μπορω να πω και ο Σαμαρας με τα κολλητηλικια με την αριστερα.
        Οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρωνε και οι κοτες.

      • Miltos avatar
        Miltos @ TopGunZ 09/02/2012 19:46:09

        Αν και διαφωνώ σε αρκετά με τους συριζαίους και την Παπαρήγα μπαίνω στον πειρασμό να απαντήσω:

        Ενώ ο Σαμαράς πέτυχε πολλά.

        Ας θυμηθούμε μερικά:
        1. Συγκυβέρνηση με τον ΓΑΠ, τον νεκροθάφτη της Ελλάδας.
        2. Με Πρωθυπουργό τον δοτό, που ήταν τραπεζίτης του Σημίτη (και σύμβουλος του ΓΑΠ), που με τα κόλπα με την Goldman Sachs βοήθησε τα μέγιστα για να φτάσουμε ως εδώ.
        3. Υπογραφή στο Μνημόνιο 3, που βεβαίως-βεβαίως είναι πιστή αντιγραφή του Ζάππειο2: δίνει έμφαση στην ανάπτυξη, στη μείωση των φόρων, αίρει τις αδικίες στα χαράτσια, καταργεί ΤΟ χαράτσι της ΔΕΗ κα. Να γελάσω με το "αστείο" ή να κλάψω για το κατάντημά μας;

        Α και να μην ξεχάσω: Εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου για να αποφασίσει ο λαός. Μόνο που δεν μας είπε σε ποιο έτος αναφερόταν.

        Αυτό με τις εκλογές και τον ΑΣ μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον ΓΑΠ: Ο ΓΑΠ όταν έλεγε ότι "λεφτά υπάρχουν" εννοούσε στην τσέπη μας και θα μας τα πάρει. Ο Ελληνικός λαός φταίει που δεν κατάλαβε τι εννοούσε.

        Α ρε Αντώνη κάηκες και εσύ από μόνος σου.
        Λυπάμαι που πίστεψα ότι είσαι διαφορετικός από τους υπόλοιπους και άξιζε να σε ψηφίσω.

    • Ιππολάριος avatar
      Ιππολάριος @ ano-kato 09/02/2012 18:25:45

      Να σε δω οταν πουληθει κοψοχρονιας η ΕΥΔΑΠ ποσο θα πληρωνεις
      το νερακι.

    • SPYROS avatar
      SPYROS @ ano-kato 09/02/2012 18:28:16

      @Ano-Kato

      εχω τις αμφιβολιες μου για Σαμαρα πλεον αλλα καλα τα λες για τους αμνημονες...
      Με τον εαυτο τους δεν τα βαζουνε καθολου, ψαχνουν να βρουνε ποιοι αλλοι τους φταινε παλι...

    • μχ avatar
      μχ @ ano-kato 09/02/2012 18:31:47

      ξεχνας ηθελημενα ποσοι θα μπορουν να το πληρωνουν το ρευμα με 400 ευρω μισθο

  56. k. avatar
    k. 09/02/2012 18:14:36

    να και μια καλή είδηση. Έσπασε τα μούτρα του ο υπουργίσκος. Έλληνες γρηγορείτε!
    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=442725&h1=true

  57. andreas avatar
    andreas 09/02/2012 18:17:31

    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΓΑΠ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ

  58. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 09/02/2012 18:18:03

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΦΟΡΟΥΣ, ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗς ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

  59. Βόρειος avatar
    Βόρειος 09/02/2012 18:20:11

    Δυστυχώς για τον εξαθλιωμένο πλέον ελληνικό λαό και τις επόμενες γενιές στην ταφόπλακα των οποίων υπάρχει φαρδιά πλατιά και η υπογραφή του μέχρι σήμερα Προέδρου μας.
    Από εδώ και πέρα αρχίζει η αντίσταση του καθένα μας. Αναρωτιέμαι και δεν μπορώ ακόμη να το χωνέψω πως τα σημερινά μου πιστεύω και το μέλλον των πσιδιών μου τα εκπροωπεί πλέον μια άλλη παράταξη ( η Αριστερά) την οποία μέχρι πρόσφατα χλεύαζα.

  60. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2012 18:20:23

    Συμφωνώ με τον τίτλο. Χρειάζονται περισσότερα μέτρα.

    GERMAN FINMIN SCHAEUBLE - STILL NOT CLEAR THAT GREEK DEAL CAN REDUCE DEBT TO 120 PCT OF GDP BY 2020

  61. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 09/02/2012 18:21:06

    Δηλαδή στα σοβαρά τώρα,για ποιό πολιτικό σύστημα να θρηνήσουμε?Αν οι τεχνοκράτες αναλάμβαναν μερικά χρόνια νωρίτερα,αν είχαμε ποτέ σοβαρό πολιτικό σύστημα και αντίστοιχη διοίκηση θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε σήμερα?Να κλάψω αν μείνουν αυτοί ή αν έρθουν τεχνοκράτες,ακόμα κι από τη Μποτσουάνα καλύτεροι θα είναι από το πολιτικό σύστημα!

  62. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 09/02/2012 18:22:58

    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ. ....ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΚΑΝΕ???..."ΜΑΧΕΤΑΙ" ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ???? ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ!!! ΕΔΩ ΜΑΣ ΠΗΔ...ΝΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΑΛΑ....!!!

    ΕΛΠΙΔΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ...ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟΥΣ "ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ-ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΜΑΣ-ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ" ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΒΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΘΝΙΚΩΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΦΥΓΕΙ..!!!
    ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΓΥΨΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

  63. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/02/2012 18:25:45

    Θεωρώ ότι η το συγκεκριμένο πακέτο συνφωνίας είναι ατελέσφορο καθώς έχει τα ίδια μειονεκτήματα με το πρώτο και, το χειρότερο, την ίδια διαλυμένη διοίκηση να το εφαρμόσει. Σύντομα θα αναγκαστούμε να πάρουμε και νέα μέτρα για να διορθωθούν οι αστοχίες του. Αν δεν συμβεί τίποτα "έκτακτο" πιο πριν.
    Ουσιαστικά το πολιτικό σύστημα έδωσε μια παράταση ελπίζοντας, (σε τι άραγε;) ότι θα αποφευχθεί μια πτώχευση η οποία συμβαίνει de facto. Χωρίς ισχυρό αναπτυξιακό σοκ
    Όμως ένα πολιτικό σύστημα που δεν έμαθε ποτέ να διαχειρίεται κρίσεις, πως θα ήταν δυνατό τώρα, στο χείλος του γκρεμού, να κάνει κάτι καλύτερο;
    Ο Σαμαράς εγκλωβίστηκε στην κυβέρνηση Παπαδήμου για να μπορεί, ίσως, να ελέγχει το παιχνίδι εκ των έσω, και με τη σημερινή απόφαση φαίνεται ότι τον κονταίνει στα μάτια πολλών. (Τελικά η Διαμαντοπούλου είχε δίκιο όταν έλεγε "Να βάλουμε το Σαμαρά στο κάδρο").Έτσι ανάλωσε εφεδρείες από το πολιτικό του κεφάλαιο.
    Πολλοί τώρα ξιφουλκούν εναντίον του όπως θα ξιφουλκούσαν αν τα τίναζε όλα στον αέρα και πτωχεύαμε. Αυτό είναι αναμενόμενο αλλά όχι το ζητούμενο. Οι εύκολες ρητορείες των ακραιφνών σαμαρικών και των διαπρύσιων αντισαμαρικών απλώς πληθαίνουν τον αριθμό των σχολίων αλλά δεν ωφελούν σε τίποτα.
    Προς το παρόν αναμένουμε το τελικό κείμενο - για να δούμε τι μας περιμένει και επισήμως αλλά και τους λόγους που οδήγησαν στην αποδοχή των ταπεινωτικών όρων από το Σαμαρά.

  64. Gio avatar
    Gio 09/02/2012 18:30:11

    Αντώνη ζήτα εκλογές τώρα αλλιώς δεν θα σου δώσει άλλη ευκαιρία!

  65. gEO75 avatar
    gEO75 09/02/2012 18:34:21

    Αυτό πάντως που με στεναχωρεί περισσότερο απ'όλα είναι η διάλυση της ίδιας της Ελλάδας. Από το '90 και μετά, πολλοί κάνανε το πολύ ένα παιδί. Πλέον πιστεύει κανείς ότι σε αυτό το κλίμα και σε αυτή την εποχή (επειδή δεν είμαστε ούτε στο '40, ούτε στο '50) θα γεννιούνται πλεόν Έλληνες? Οι περισσότεροι της δικής μου γενιάς (30+) είτε είναι άνεργοι, είτε υπο-απασχολούμενοι και μένουν στο πατρικό. Και από εδώ και πέρα δεν θα μιλάμε πλέον για Εργασία (χρήματα, ασφάλεια, υγιειονομική περίθαλψη, κλπ κλπ) αλλά για Απασχόληση (ίσα ίσα να έχουμε κάτι να κάνουμε).
    Ξένοι θα τριγυρνάμε δυστυχώς, ξένοι, στην ίδια μας την χώρα!

  66. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/02/2012 18:39:41

    Μόλις διάβασα ότι συμφώνησε και ο Σαμαράς. Να τον χαιρόμαστε και περαστικά μας.

  67. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 09/02/2012 18:44:59

    "Ποια είναι η λύση; Οι εκλογές, εδώ και τώρα! Να μιλήσει ο λαός και να βάλει εκείνος σε κίνηση τις αλλαγές στο πολιτικό σύστημα.
    Αυτή είναι η τελευταία και η πραγματική γραμμή άμυνας
    Γιατί δεν σώζεται μια χώρα εξαθλιώνοντας τους ανθρώπους της…
    Να γιατί δεν πρέπει να δεχθούμε μια συνταγή που μας σκοτώνει…."
    Συμφωνώ.... δεν θα δεχτούμε τη συνταγή , ούτε και αυτούς που την εμπνεύστηκαν. Αργά ή γρήγορα έρχεται η ώρα του λαού.

  68. Aris. A avatar
    Aris. A 09/02/2012 18:48:37

    Καλημερίζω την παραζαλισμένη κοινωνία που σιγά σιγά ξεμεθάει και βλέπει την πραγματικότητα.

    Καλημερίζω τους παίκτες του ελληνικού χρηματιστηρίου, τους υμνητές του λεφτά υπάρχουν που περίμεναν να τους χαρίσει τα δάνεια που χρωστούσαν στις τράπεζες, τους συνταξιούχους των 45, τα αρπαχτικά των δημόσιων υπηρεσιών που πίστευαν ότι την καβάτζαραν επειδή κολύμπαγαν στο μαύρο χρήμα αλλά τα παιδιά τους είναι άνεργα.

    Καλημερίζω τους υπόλοιπους που αδιαφορούσαμε για τα κοινά αφοσιωμένοι στις δουλειές μας που δεν ασχολούμαστε με την πολιτική γιατί δεν ήταν για μας και επιτρέψαμε σε όλους τους στόκους να μας κυβερνήσουν.

    Καλημερίζω όλους μας.

    Καλημερίζω όσους έκαναν εκατομμυριούχους όλους τους λεζαντιάρηδες και φιγουρατζήδες επιχειρηματίες τύπου Κωστόπουλου Αναστασιάδη Γαβαλά.

    Καλημερίζω όσους ξεχάσαμε ότι πρέπει να απαιτούμε ορθολογιμσό προγραμματισμό τιμιότητα εργατικότητα από το πολιτικό προσωπικό και όχι ένα ρουσφετάκι για να καλύψουμε μια μικρή ή μεγάλη παρανομία μας.

    Καλημερίζω όσους κατακλύσαμε το Σύνταγμα το 85,89,2000,2006 για να αποθεώσουμε τον αρχηγό μας που μας δούλευε κανονικά αλλά ξεχάσαμε να πάμε να διαμαρτυρηθούμε για το μέλλον μας που γίνεται μαύρο.

    Καλημερίζω όσους οργιζόμαστε επειδή δεν μας σέβονται οι απέξω όταν δεν σεβαστήκαμε εμείς την χώρα μας και τους εαυτούς μας.

    Καλημέρα σε όλους μας.

  69. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 09/02/2012 18:54:38

    Όσοι διακαώς ψάχνουν μήνες τώρα αφορμές να απογοητευτούν από τον Σαμαρά, ας μας κάνουν την χάρη και ας απογοητευτούν τουλάχιστον τώρα μια και καλή. Οριστικά και αμετάκλητα. Από κόμματα η χώρα άλλο τίποτα, άρα… καλοτάξιδοι.

    Είτε αρέσει είτε όχι ο Σαμαράς δεν είναι ούτε σόλοικος αντάρτης ούτε μασκοφόρος υπερήρωας ούτε κουβαλά μαζί του την μαγική τσάντα του Sport Billy. Η αφετηρία του είναι η τέχνη του εφικτού και ο σκοπός/τέλος η αστική δημοκρατία.

    Η ΝΔ επιβάλλεται να ενημερώσει αναλυτικά τους πολίτες για τις θέσεις της πριν τη συνάντηση των πολιτικών αρχηγών, τους τυχόν εκβιασμούς που υπέστη κατά τη διάρκεια και τα βασικά σημεία υπαναχώρησής της (ξεχωρίζοντας τις τακτικές υπαναχωρήσεις, που δηλαδή εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικών κινήσεων). Κατά τη γνώμη μου μάλιστα μου ο ίδιος ο Αντώνη Σαμαράς πρέπει να απευθυνθεί στον ελληνικό λαό μέσω διαγγέλματος.

    Το αίτημα των εκλογών πλέον παίρνει διαστάσεις κατεπείγοντος. Αποτελεί ζωτική βιοτική ανάγκη του ελληνικού λαού, ο οποίος ψηφοκτονεί δέσμιος πεφωτισμένων τυράννων. (Θα ήταν άτοπο να παρουσιαστεί το πρόταγμα για εκλογές ως δικαίωμα καθ’ ότι ως τέτοιο λειτουργεί μόνο σε πλαίσια ελευθερίας και δημοκρατίας, και όχι σε συνθήκες διακρατικής μαστροπείας με αλλοδαπούς νταβάδες και εγχώριες οδαλίσκες).

    Στον Αντώνη Σαμαρά κάποιοι διακρίναμε πρωτόγνωρο ήθος, αξιοσύνη, παιδεία, κρυστάλλινη αδιαπραγμάτευτη ελληνικότητα. Τον εμπιστευτήκαμε, τον αναδείξαμε ηγέτη μας και τον ακολουθήσαμε ολόψυχα κατά τη διάρκεια όλης αυτής της δύσκολης πορείας. Δεν θα κιοτέψουμε τώρα, που ξέρουμε ότι η χώρα τον χρειάζεται περισσότερο από ποτέ. Ελπίζουμε στο τέλος η ιστορία να δικαιώσει τη στάση του, μαζί και το δικό μας αγώνα. Ελπίζουμε και παλεύουμε, με χίλιες δυο αμφιβολίες για ενδεχόμενα λάθη και στραβοτιμονιές, αλλά ελπίζουμε. Έχουμε αρχηγό, κι επειδή έχουμε μνήμη κι αξιοπρέπεια, θα αγωνιστούμε μαζί του ως το τέλος, το όποιο τέλος, κι ό,τι βγει – είθε η ποθούμενη Ανάσταση! Η χώρα δίνει αγώνα βρώμικο, άδικο σε πάρα πολλά, αγώνα μέχρι τελικής πτώσεως, με μόνο έναν κανόνα: τη σωτηρία της Ελλάδας και την επανάκτηση του ιστορικού της ρόλου στο διεθνές στερέωμα.

    • tak avatar
      tak @ Τιγράνης 09/02/2012 19:12:02

      .... Λαός μου, τί ἐποίησά σοι ἤ τί σοι παρηνώχλησα; τούς τυφλούς σου ἐφώτισα, τούς λεπρούς σου ἐκαθάρισα, ἄνδρα ὄντα ἐπί κλίνης ἠνωρθωσάμην. Λαός μου, τί ἐποίησά σοι, καί τί μοι ἀνταπέδωκας; Ἀντί τοῦ μάννα χολήν∙ ἀντί τοῦ ὕδατος ὄξος· ἀντί τοῦ ἀγαπᾶν με σταυρῷ με προσηλώσατε.
      Και στο Σταυρό ο Κύριος, κύριε Τιγράνη μου! Αυτός ο κακόμοιρος ο Σαμαράς, όλα από καλή πρόθεση και από αγάπη για την πατρίδα τα κάνει, αλλά κανείς δεν του το χει του Τρελαντώνη! Αλλά καλά να πάθει, αφού δεν έμαθε να λέει ψέμματα... Διότι αν πούλαγε φούμαρα, ο ίδιος θα ήταν πολύ καλλίτερα από πολλούς...

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ tak 09/02/2012 19:20:23

        Τιγράνη,tak μαζί σας!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 09/02/2012 20:37:39

          Αδέρφια δύσκολα τα πράματα..
          Σας καταλαβαίνω.
          Αλλά σας παρακαλώ μη χάνετε την πίστη σας.
          Ο Σαμαράς δεν είναι μάγος,ούτε υπεράνθρωπος.
          Πατριώτης είναι,που προσπαθεί να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για τον τόπο.

  70. gkioi avatar
    gkioi 09/02/2012 18:56:46

    ΧΑΘΗΚΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ.
    ΧΑΘΗΚΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ.
    ΧΑΘΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
    ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ.
    ΑΛΛΟΣ ΔΙΑΜΟΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΣΗΜΕΡΑ...

  71. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 09/02/2012 19:03:32

    Δεν καταλαβα πως ακριβως θα μας σωσουν οι εκλογες ΜΕΤΑ το τσουναμι; Θα αποφασισουμε απλα ποιος θα μαζεψει με ποιο όμορφο τρόπο τα μπαζα;

    Ας ψηφισουμε λοιπον Σαμαρα.
    Θα μας κανει ενα κενοτάφιο... ΚΟΥΚΛΑ!

  72. The Saint avatar
    The Saint 09/02/2012 19:09:18

    Αυτή η ανάρτηση έρχεται να επιβεβαιώσει την μόλις χθεσινή μου δημοσίευση, στην οποία παρωτρύνω γιά μιά ακόμη φορά τους Ελληνες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους! Οτι μόνος του ο Σαμαρας δεν μπορεί, δεν αρκεί...
    Δεν ξέρω αν τελικά παγιδεύθηκε, η απλώς μας ασκούσε μικροπολιτική, αλλά μικρή σημασία έχει πλέον όλο αυτό...

    Σημασία έει, ότι ΑΝ ΔΕΝ κατεβούμε ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ στους δρόμους απο αύριο κιόλας, την κάτσαμε τη βάρκα....
    Σε όλους όσους συνετέλεσαν στο σημερινό αποτέλεσμα λέω:
    ΑΓΑΜΟΙ ΘΥΤΑΙ!!!

    "Έλα, σκατόγερμανέ... έλα Εβραίε, απεσταλμένε από τους νεοταξίτες έλα ν' ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας.
    Τι θαρεύσετε κερατάδες...
    Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε "από ημάς" μνημονιακή συνθήκην με "μια" κοντζιά σκατο-Μερκελ -να την χέσω και αυτήν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Γιούνκερ την πουτάνα!"

    Στρατηγός
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
    Total Recall 2012

  73. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/02/2012 19:18:02

    Ο κόσμος ήταν ΕΚΕΙ στο Σύνταγμα, ΠΑΡΩΝ, η Πάνω Πλατεία ήταν όλη λαϊκή πατριωτική δεξιά.
    Ποτέ δεν κατέβηκε όμως προς αυτούς... ποτέ των ποτών...
    Αντίθετα, εν μέσω αγριοτήτων των ματ και με την Αθήνα δηλητηριασμένη από τα ΑΣΦΥΞΙΟΓΟΝΑ ψήφισε το Μεσοπρόθεσμο...

    Χτες έδωσε πάλι ανάσες στο πολιτικό σύστημα, γιατί τα μηνύματα από την κοινωνία είναι ανησυχητικά. Ως και οι ένστολοι διαμαρτύρονται (αστυνομικοί).
    Αλλά και τους Έφεδρους Κομάντος που τους πάς;

    Ακούς εκεί να διαβάζουν Επαναστατικά Ψηφίσματα στο Σύνταγμα!

  74. Revit avatar
    Revit 09/02/2012 19:20:32

    Κύριε Ροδινέ, γράψατε 'Αναμένω να μας πεί, ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΑΝ ΕΛΕΓΕ ΟΧΙ'.. μου θυμίζει την επιχειρηματολογία του ΠΑΣΟΚ όταν ο κ Σαμαράς ήταν αντιμνημονιακός. Δεν έχουμε όλοι κοντή μνήμη.

    Παράλληλα, πρέπει όλοι να καταλάβουνε πως οι αντιδράσεις του κόσμου όσο ποιο έντονες είναι τόσο αναδεικνύουν τις ελπίδες που είχαν στο πρόσωπο του κ Σαμαρά. Δεν είναι οργή είναι η θλίψη που γεμίζει η 'ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ'.

    όπως λέμε και στις Διεθνείς Σχέσεις: ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΠΑΛΕΣ ΤΟΥ ΜΠΙΛΙΑΡΔΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΧΤΥΠΗΣΑΝ.

  75. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 09/02/2012 19:22:50

    Δυστηχώς νιώθω ταπεινωμένος.Είμαι 35 ετών και χτές το βράδυ με πήραν τα κλάματα με την ταπείνωση της χώρας μου.Οσο γιατί δεν κατέβηκε κόσμος στο Σύνταγμα ας αναλογιστούμε οτι χρειαζόμαστε ηγέτες για να μπούν μπροστά.Ας έκανε διάγγελμα για να εξηγήσει σε μας του πολίτες τα υπέρ και τα κατά τις χρεοκοποίας και τότε θα βλέπαμε τί θα κάναμε και εμείς οι πολίτες.Ψήφιζα Ν.Δ γιατί πίστευα σε κάποια ιδεώδη που πρέσβευε η παράταξη.Τέλος όμως.

  76. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 09/02/2012 19:24:56

    ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ.
    Ας δούμε λίγο τα πράγματα με λογική και νηφαλιότητα. Χωρίς ψυχική φόρτιση. Τότε μόνο μπορεί να έχουμε σωστή κρίση.
    Τί είχαμε πριν από τη διαπραγμάτευση;
    Να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο καταστάσεις, τις οποίες θα χαρακτηρίζαμε την μία καταστροφική (άτακτη χρεοκοπία) και την άλλη πολύ κακή.
    Κάθε σώφρων άνθρωπος και μάλιστα όταν αποφασίζει για την τύχη ενός ολόκληρου λαού, δεν ρισκάρει σαν χαρτοπαίκτης με τη λογική του οτι οι άλλοι μπλοφάρουν. Κι΄αν δεν μπλοφάρουν;
    Οι αποφάσεις ενός ηγέτη, δεν πρέπει ποτέ να εμπεριέχουν το ¨ρίσκο¨, ούτε να στηρίζονται σ΄αυτό. Στην ελάχιστη περίπτωση που θα τόκανε κάποιος αυτό θάπρεπε ήδη να είχε εξασφαλισμένη μια άλλη ασφαλή διέξοδο.
    Αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε τέτοια ¨εξασφαλισμένη¨διέξοδο δεν έχουμε γι΄αυτήν την ώρα τουλάχιστον. Όποιος την έχει ωφείλει να βγεί και να την πει δημόσια σ΄ολο τον Ελληνικό λαό.
    Άν λοιπόν δεν την έχει, τουλάχιστον ας μην υποτιμά την νοημοσύνη μας.
    Πάμε λοιπόν στην δεύτερη φάση σκέψης.
    Αφού αποφασίσουμε οτι δεν πρέπει να ρισκάρουμε, τότε πρέπει υποχρεωτικά να κάνουμε μία επιλογή, από τις δύο που προαναφέραμε:
    Την καταστροφική και την κακή.
    Για την καταστροφική (άτακτη χρεοκοπία), αναλύθηκε εκτενώς και στις σελίδες αυτού του ιστολογίου, και ο κόσμος γενικά γνωρίζει τις επιπτώσεις . Εγώ θα την χαρακτήριζα αυτοκτονία.
    Για την κακή , θάθελα να πω ορισμένα πράγματα.
    Μπορώ να κάνω την κακή λύση, λιγότερο κακή; Αν μπορώ, έχω χρέος να το κάνω. Αν δεν μπορώ ή δεν θέλω την αφήνω ως έχει.
    Εδώ τί είχαμε; Μία κακή λύση αλλά που θα μπορούσε να βελτιωθεί με διαπραγμάτευση, όπως αποδείχθηκε.
    Τί βελτιώσαμε από αυτήν την κακή λύση;
    1. να παραμείνουν οι μισθοί 13ος και 14ος .
    2. να μην αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες που θα παρέσυραν 16 φόρους στα ακίνητα.
    3. να προστατευτούν όσο το δυνατόν οι χαμηλές συντάξεις.
    Ως προς την μείωση του κατώτερου μισθού, ουδέν κακόν αμιγές καλού. Και εξηγούμαι: Σήμερα η ανεργία στους νέους άγγιξε το 50%. Δεν είναι καλύτερο έστω κι΄ετσι, να μπούν οι άνεργοι νέοι στην αγορά εργασίας;
    Τι έκανε λοιπόν ο Σαμαράς;
    Δεν διάλεξε την καταστροφική λύση.
    Διάλεξε την κακή. Δεν την αποδέχτηκε όμως, όπως του την σερβίρανε. Προσπάθησε, όπως είχε χρέος και την άλλαξε, με την διαπραγμάτευση που έκανε. Και πέτυχε αρκετά πράγματα. Δεν άκολούθησε την γνωστή μέθοδο των κυβερνώντων του Πασοκ, που ούτε διάβαζαν τα μνημόνια, πολύ δε περισσότερο δεν διαπραγματεύονταν, αλλά τα ψήφιζαν στα τυφλά κι΄οποιον πάρει ο χάρος.
    Για την ώρα, λοιπόν, όπως λέει και το σοφό ρητό των προγόνων μας έπραξε σοφά.
    Διάλεξε το μη χείρον.

    Από δω και πέρα και αφού διασφαλίσουμε οτι δεν θα χρεοκοπήσουμε, στο χέρι μας είναι σαν λαός ν΄αναδείξουμε την ηγεσία που θα μας βγάλει από το αδιέξοδο, με κόπο και πολύ προσπάθεια βέβαια, γιατί ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.

    Κομβικό σημείο για την τύχη αυτού του λαού και αυτής της χώρας είναι οι εκλογές.
    Τώρα, δεν πρέπει να καθυστερήσουμε άλλο. Όσο παραμένει αυτή η κυβέρνηση, βήματα μπροστά δεν μπορούν να γίνουν. Άλωστε ο χρόνος και ο σκοπός της έληξαν. Έτσι συμφωνήθηκε και έτσι πρέπει να γίνει.

    Μόνο με εκλογές και ισχυρή εντολή του λαού, αλλά καλά ενημερωμένου λαού, μπορεί να σχηματισθεί μια κυβέρνηση με ισχυρό κυβερνήτη, που :
    1. θα έχει τη θέληση
    2. θα μπορεί, γιατί θα έχει τη δύναμη που του έδωσε ο λαός
    3. θα είναι σοβαρός, στιβαρός και υπεύθυνος
    4. θα είναι σύγχρονος δυτικός ηγέτης, αλλά με τσαγανό και πείσμα
    5. θα μάχεται για το λαό και τη χώρα
    6. θ΄ανατρέψει τα κακόβουλα σχέδια διαφόρων
    7. θ΄αλλάξει το στρεβλό οικονομικό μοντέλο (γραφειοκρατία, πολυνομία, διαφθορά, υπερφορολόγηση, καρτέλ κλπ).
    8. θα εξασφαλίσει διεθνείς συμμαχίες και εκτός ΕΕ
    9. Θα προσελκύσει επενδύσεις.

    Όλοι καταλαβαίνουμε ποιός είναι αυτός και γιατί αποτελεί την μοναδική και πολλά υποσχόμενη λύση διακυβέρνησης αυτής της χώρας.
    Εγώ τουλάχιστον, μόνο σ΄εναν τέτοιον ηγέτη θα εμπιστευόμουν το μέλλον των παιδιών μου και της χώρας μου.
    Εσείς;

  77. franc avatar
    franc 09/02/2012 19:29:37

    Kαλοί μου άνθρωποι,
    Τι φανταστική επίκληση προς την κοινωνία...
    Η Jacqueline De Romilly που μας εγκατέλειψε πρόσφατα, είχε πεί στη τελευταία της συνέντευξη οτι οι Ελληνες (απο τους αρχαίους μέχρι και τους σημερινούς) είναι οι καλύτεροι άνθρωποι στον κόσμο. Οι πιό ανθρώπινοι...
    Και τί έγινε λοιπόν αδέλφια? Επειδή αυτοί οι 3 υπέγραψαν με το πιστόλι στον κρόταφο και χωρίς να μπορούν να την διαβάσουν μια συμφωνία, εμείς ως Ελληνες, για πρώτη φορά στην ιστορία μας θα την τηρήσουμε κατά γράμμα με προτεσταντικό φανατισμό?
    Ξεχάσατε οτι για μας η τήρηση των συμφωνιών επαφίεται στον πατριωτισμό μας? Κι άν δεν τηρήσουμε για μια ακόμα φορά και αυτή τη συμφωνία τι θα μας κάνει η Μέρκελ? Θα μας αφήσει επιτέλους να πτωχεύσουμε?
    Αν τολμήσει, τότε θα πετάξουμε και μείς ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ και θα ζήσουμε φτωχοί αλλά τίμιοι. Η διαφορά είναι οτι τότε θα έχουμε πολλούς παρέα ενώ αν τραβάγαμε τα γιαταγάνια σήμερα, θα απομέναμε μόνοι και θα γελάγανε σε βάρος μας οι κουτόφραγκοι...Το περιμένανε πως και πως. Διαβάστε τον τύπο τους...
    Y.Γ. Αγαπητέ Κακοφωνίξ δεν συμφωνώ συχνά μαζί σου, αλλά σήμερα σου βγάζω το καπέλλο

  78. Θετταλός avatar
    Θετταλός 09/02/2012 19:35:49

    " Δεν θα δεχθούμε ποτέ τη συνταγή που μας σκοτώνει…...."

    Ένας μουγκός να πει σε ένα κουφό ότι ένας τυφλός τον παρακολουθεί

  79. sxolioblog avatar
    sxolioblog 09/02/2012 19:43:04

    Αυτο που λενε ο Φακτορας και ο Ροδινος το συμμεριζομαι . Οτι φταιμε εμεις ... Τωρα κυριε φακτορα και κυριε Ροδινε παρολο που συμφωνω μαζι σας και το εγραφα χτες το βραδυ σε σχολιο οτι ο κ. Σαμαρας θα υπογραψει αλλα και παλι θα τον ψηφισω,..

    επιτρεψτε μου αν θελετε μια κριτικη ειδικα για την γραμμη του antinews απο την συγκυβερνηση και μετα.

    Ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη και ο κ. Σαμαρας ειναι ενας. Οσο κι αν δεν εχουμε καλυτερο κουκο. Η γενικη σας αρθρογραφια κινηθηκε σε μια λογικη ο Σαμαρας ειναι εδω παρολο που τα σημαδια οτι τα περιθωρια αντιστασης στενευαν απο τη στιγμη που δεν προκληθηκαν εκλογες, ηταν εδω.

    Αυτο εφτανε ..αλλα ο Σαμαρας ηταν μονος του. Κι οσο πιο πολυ συγκυβερνουσε τοσο πιο μονος ηταν .. Και αν συνεχισει θα φθαρει ..

    Να σας θυμισω μ' ολο το σεβασμο τα αρθρα ο Σαμαρας δεν ειναι Τσε Γκεβαρα ?

    Δεν ειναι βεβαια αλλα η Ελλαδα δεν αντιμετωπιζει εξεγερση κατα της πλουτοκρατιας η των αμερικανων στην λατινικη αμερικη. Αντιμετωπιζει ενα ειδος ιδιοτυπης σκλαβιας που αμφισβητει την εθνικη της υποσταση και την συνοχη της κοινωνιας της . Αυτο δε χρειαζεται Τσε Γκεβαρα, και ο αστος πολιτικος πατριωτης δεν αρεσκεται σ' αυτο ..αλλοιως ? να θυμηθουμε λιγο το ΚΚΕ και την ανυπαρξια εθνικης αστικης ταξης ?

    Ναι ο Σαμαρας δεν ειναι Τσε Γκεβαρα αλλα μηπως για να σωσει το συστημα πρεπει και να το γκρεμισει ? Μηπως εκανε μεγιστο λαθος με την συγκυβερνηση που τοτε την παρουσιασατε ως μοναδικη λυση ? Μηπως επρεπε να προκαλεσει εκλογες ? Που θα τον προστατευαν απο αυτο που υφισταται τωρα ?

    Και παλι σημερα λετε μια μιση αληθεια ..κατα τη γνωμη μου, δεν υφισταται δικη προθεσεων...

    Εχετε δικιο δεν πηγε ενα εκατομμυριο κοσμος χτες. Αλλα προχτες που ειχε συγκεντρωση το ΠΑΜΕ η οι Συριζαιοι οπως μας αρεσει να λεμε μηπως τελικα επρεπε και η ΝΔ να καλεσει το κοσμο στους δρομους ? Ο κοσμος χρειαζεται ηγεσια ..οχι ?

    Οκ συμφωνω μαζι σας μας αρεσει δεν μας αρεσει πριν απο την ολικη καταστροφη του πολιτικου συστηματος της μεταπολιτευσης ο Σαμαρας ειναι η μονη πιθανη διεξοδος. Αλλα μετα την ολικη καταστροφη ?

    Θυμηθειτε σε ποσες χωρες με την επεμβαση του ΔΝΤ το αστικο πολιτκο συστημα κατερρευσε εντελως και ηρθαν νεα προσωπα στην επιφανεια...Οχι Τσε Γκεβαρες αλλοι αστοι πολιτικοι μετα την ολοσχερη εξαφανιση των προηγουμενων...

    Αν ο κ.Σαμαρας, τον οποιον προσωπικα σεβομαι για λογους που δεν αφορουν την δημοσιοτητα, επιλεξει να ταυτιστει με το τρεχον πολιτικο συστημα για να το σωσει η δεν ξερω ποιον αλλο λογο, ελπιζοντας απλα οτι η φθορα του θα τον φερει στην εξουσια, θα εξαφανιστει λιαν συντομως μαζι μ' αυτο.

    Επιλογες πολλες δεν εχει..

    Υπεγραψε δεν μπορουσε να κανει αλλοιως αφου δεχτηκε την συγκυβερνηση, δεν προκαλεσε εκλογες στο παραπαιων ΠΑΣΟΚ ουτε περσι τον Ιουνιο ουτε τον Νοεμβριο και τωρα πληρωνει τα σπασμενα.

    Και φυσικα ειναι μονος του γιατι ..η υπολοιπη ΝΔ αγρον ηγοραζει και σορρυ που το λεω ετσι.

    Και για να μην τελειωσει μονος του καλο ειναι αφου η κυβερνηση Παπαδημου τελειωσει - αν τελειωσει - την αποστολη της (PSI και δανειακη) να αποσυρθει απο την κυβερνηση αυτη. Γινουν δεν γινουν εκλογες. Κι αν γινουν να πει την αληθεια, οτι δεσμευτηκε για τοσο καιρο και να θεσει ενα χρονοδιαγραμμα εξ αρχης λεγοντας :

    Τοσο καιρο ζηταω κι αν δεν τα καταφερω σε τοσο καιρο θα παραιτηθω...Θα παραιτηθω οχι θα κανω εκλογες ...

    Ο νοων νοειτο : το χρονοδιαγραμμα δεν μπορει να υπερβαινει δυο χρονια...οχι τις γνωστες τριχες μεχρι το τελος της θητειας μου θα στρωσουν τα πραματα...Το λεγε κι ο Γιωργακης και ειδαμε που ειναι ..

    Και κατι τελευταιο : μηπως πρεπει ολοι μας, οσο κι αν εκτιμαμε το κ. Σαμαρα ν αρχισουμε να σκεφτομαστε τι αλλο πρεπει να υπαρξει γυρω απο το κ. Σαμαρα για να μην ειναι μονος του ? Και να μην μας απογοητευει γιατι δεν μπορει να κανει αλλοιως ?

    Και ενα τελευταιο : οποιος λιγο μελετησει την ιστορια των κρισεων χρεωκοπιας (λιγο οχι πολυ δημοσιογραφικα ας πουμε ) θα δει κατι πολυ απλο. Δεν εγιναν επαναστασεις ..την κριση την πληρωσε παντα ο λαος και οχι τα λαμογια που την προκαλεσαν ( αλλο οι εσωτερικες ανακαταταξεις συσχετισμων μεταξυ λαμογιων ..)

    Δυστυχως και τωρα ετσι θα γινει.

    Ενας παραγοντας ομως που ευνοει την εξοδο απο την κριση - αν και δεν σωνει τον κοσμακη που την πληρωνει - ειναι η αποκατασταση της ευλογης προοπτικης. Δηλαδη ποτε επιτελους ο κοσμος θα σταματησει ναναι σε κατασταση οχι μονο λεηλασιας αλλα και αβεβαιοτητας. Ποτε θα πειστει οτι τα "μετρα" τελειωσαν...πιασαμε πατο χειροτερα δε γινεται..

    Αυτο πρεπει να πει ο Σαμαρας στο κοσμο, να παρει το ρισκο του για αυτο και αν δεν τα καταφερει να φυγει οικοιοθελως. Γιατι διαιωνιζοντας την αβεβαιοτητα της κρισης θα φυγει αλλοιως ...

    Μια κουβεντα μονο :

    Εκλογες και τα ταδε "μετρα" ειναι τα τελευταια

    Γινεται ?

    Φιλικα και καλο κουραγιο στη διαχειρηση των αντιφασεων μας.

  80. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 09/02/2012 19:49:43

    Θα διαφωνήσω με τον Φάκτωρα και τον Ροδινό ότι ήταν λάθος επιλογή του Σαμαρά το Νοέμβριο του 2011. Δεν γινόταν αλλιώς παιδιά. Αν δεν το είχε κάνει θα είχαμε ακόμα τον "δημοψήφισμα" Παπανδρέου πρωθυπουργό ή έναν κλώνο του με το ΠΑΣΟκ τέλος πάντων μονοκομματική κυβέρνηση (ή με τη συμμετοχή του Καρατζαφέρη) και θα περνούσαν μέτρα που δεν τα χωράει ο νους. Οι εκλογές θα τραβούσαν όσο γίνεται παραπέρα και όταν μετά από πολύ καιρό θα γίνονταν εκλογές, θα ερχόταν ο Σαμαράς να κυβενήσει Ε Ρ Ε Ι Π Ι Α.

    Μην μπερδεύουμε την θεμιτή επιθυμία μας με την πραγματική κατάσταση.

    • sxolioblog avatar
      sxolioblog @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 09/02/2012 19:56:53

      Μολις διαφωνησατε μ'αυτο που επρεπε να συμφωνησετε ..Τα σημερινα μετρα σας φαινονται για ανορθωση η για ερειπια ? Και αν σας φαινοντι για ανορθωτικα τοτε εχετε δικιο..

      Μας κυβερνα μια πολυκομματικη κυβερνηση ΠΑΣΟΚ ..

      Και μετα την ανορθωση που θα επιτυχει αυτη η μη μονοκομματικη κυβερνηση οπως την λετε ..θα ερθει ο Σαμαρας να κυβερνησει οχι ερειπια αλλα την ανορθωμενη χωρα ...

      Σ'αυτο που ειπαν Φακτορας και Ροδινος εχουν δικιο : O Nοεμβριος ηταν λαθος. Και ειναι προς τιμην τους που το λενε. Γιατι μ οποιες επιφυλαξεις "τακτικες" τον στηριξαν και φυσικα ελπιζανε κι αυτοι οπως ολοι μας.

  81. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 09/02/2012 19:53:23

    Αγαπητοί φίλοι,

    Με ενδιαφέρον παρακολουθώ εδώ και μερικές μέρες τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας στα διάφορα άρθρα της ειδησεογραφίας.

    Ήταν γνωστό ότι απαραίτητη παράμετρος της ενεργοποίησης του νέου προγράμματος της Δανειακής και της ολοκλήρωσης του σχεδίου εθελοντικής ανταλλαγής Ομολόγων ήταν η πλήρης, οριστική και ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτών από την Ελληνική Κυβέρνηση και τους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων που τη στηρίζουν. Άλλωστε, όπως έλεγαν, ο χρόνος είναι λίγος και κρίσιμος.

    Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σύμφωνα με τα λεγόμενα όλων υποτάχθηκε, συμφώνησε σε όλα, πρόδωσε, τα δέχτηκε όλα, συμβιβάστηκε.

    Θα ανέμενε κανείς λοιπόν όλοι στις Βρυξέλλες να υπερθεματίσουν τη θετική συμβολή του στη συμφωνία και να έχουμε σήμερα το βράδυ απόφαση από την Ευρώπη και τους λοιπούς δανειστές για την ενεργοποίηση των διαδικασιών και το πράσινο φως για την ολοκλήρωση της νέας δανειακής και των λοιπών αποφάσεών της.

    Παρατηρώ μια δυστοκία στο Eurogroup. Μιλάνε ότι δεν είναι και αναγκαίο να ληφθεί απόφαση σήμερα για την Ελλάδα.

    Γιατί;

    Θα σας πω κάτι.

    Αν είναι προδότης και δοτός και ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, θα το δούμε σε λίγο καιρό. Και προσωπικά δεν θα έχω πρόβλημα να το φωνάξω σε όλους και εγώ. Δεν νομίζω ότι είναι όμως.

    Μέχρι τότε, μέχρι να υλοποιήσει όλα όσα φέρεται ότι έχει συμφωνήσει, κρατώ μικρό καλάθι. Άλλωστε θα έχει σε λίγο την ευκαιρία να εξηγήσει κάποια από τα όσα έχουν συμβεί τις προηγούμενες ημέρες.

    Τον καιρό αυτό η χώρα μας παίζει με γίγαντες. Και συμβαίνουν πράγματα πολύ πιο σημαντικά από όσα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε όλοι μας. Να είστε βέβαιοι ότι στη δήλωσή του σε λίγο δεν θα αποκαλύψει τα πάντα, διότι πολλά από αυτά που συμβαίνουν σήμερα, εκφεύγουν από τα στενά οικονομοτεχνικά δεδομένα μιας δανειακής σύμβασης ή ενός προγράμματος ανταλλαγής ομολόγων.

    Προσοχή σε αυτά που ακούμε, σε αυτά που διαβάζουμε και σε όσα νομίζουμε ότι συμβαίνουν επειδή μας τα υποβάλλουν άλλοι.

    Σκεφτείτε με τη λογική και όχι με το θυμικό.

    Θα επανέλθω.

    Μέχρι τότε, δεν σταυρώνω αυτόν που μου ζήτησε να του έχω εμπιστοσύνη, σχεδόν δακρυσμένος. Δεν σταυρώνω αυτόν που με σπασμένη φωνή είπε οτι ο σπόρος μας δεν πεθαίνει.

    Γιατί ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί τίποτα.

    Να το πω αλλιώς. Μέχρι να σφυρίξει ο διαιτητής τη λήξη του παιχνιδιού, δεν έχει τελειώσει τίποτα.

  82. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 09/02/2012 19:54:04

    Παλιέ μου φίλε,
    πιστεύω πως «διαβάζεις» καλύτερα από μένα το τι συμβαίνει στην Ελλάδα.
    Και γνωρίζω πως μπορείς να κάνεις και πολύ περισσότερα από μένα για την πατρίδα.
    Δεν είναι άραγε η κατάλληλη στιγμή;
    Όσους εμπιστευθήκαμε μας πρόδωσαν.
    Αν και από πάντα το περιμέναμε είχαμε όμως και μια ελπίδα πως κάποιος θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.

    Ουδείς άξιος!

    Η πόλις εάλω.

    Και τώρα μας αραδιάζουν παραμυθάκια για να μας πάρει ο ύπνος.
    Μόνο που εμείς ποτέ δεν κοιμηιθήκαμε.
    «Ολημερίς στον πόλεμο το βράδυ καραούλι» μέχρι το τέλος.
    Στην σκοπιά, όρθιοι, με ορθάνοιχτα μάτια και με ψυχή ελεύθερη θα παραδώσουμε το πνεύμα μας.
    Έτσι μάθαμε απ' τα νιάτα μας, δεν γίνεται ν' αλλάξουμε στα γεράματα.

    Θλίβομαι όμως για τις νεώτερες γενιές που ακολουθούν.
    Σε τί κόσμο άραγε θα ζήσουν;

  83. ΑΡΒΙΟΣ avatar
    ΑΡΒΙΟΣ 09/02/2012 19:54:55

    Πιστευα στον ΑΣ, ή μαλλον, ηθελα να πιστεψω σ'αυτον γιατι δεν εβλεπα κανεναν αλλο αξιοτερο στο υπαρχον πολιτικο σκηνικο! Προερχεται απο την γενεα της Πηνελοπης Δελτα, αντισταθηκε στο Μητσοτακεϊικο για την Μακεδονια μας, ηταν διακριτικος κ εδειχνε δουλευταρας κ γνωστης των θεματων που ασχολουνταν, λαμβανοντας συγκεκριμενες κ καθαρες θεσεις. Αρχισα ομως να αμφιβαλω, οταν δεν επαιρνε θεση υπερ του κινηματος των αγανακτισμενων.Γιατι αραγε δεν χρησιμοποιουσε την τοτε δυναμικη αυτου του κινηματος για να αλλαξει την πορεια που ειχε παρει η χωρα μας?Ισως γιατι ηθελε να δειξει ενα πολιτισμενο κ εξευγενισμενο πολιτικα προσωπο στους ξενους (ειρωνια?!!?!?). Αργοτερα οταν τον επισκεφτηκαν οι προς εφεδρεια υπαλληλοι ζητωντας του να δεσμευθει οτι οταν θα ερχοταν στην εξουσια θα εδινε μια θετικη λυση στο θεμα τους,οπως αλλωστε δηλωνε πριν μεσω του ΖΑΠΕΙΟΥ Ι ,αυτος σφυριζε αδιαφορα λεγοντας οτι ¨οτι εχει ηδη ψηφιστει εχει τελειωσει¨.....!( Ειπα πως παρακουσα κ το προσπερασα, εγω ο ηλιθιος).Μετα ειδα καποιον Ψυχαρη διπλα του,κατι κλειστες ομαδες ληψης αποφασεων (Μιχελακης, Λαζαριδης κλπ), με αποκλεισμο ιστορικων στελεχων της ΝΔ (αληθεια, ποιος τους εκρινε γιαυτην την θεση περα του ΑΣ? Απο που αντλουν αυτο το αλλαζονικο κ αυτοκρατορικο υφος που εχουν? Απο το κολλημενο για ενα χρονο 30% που εχει το κομμα?!?!!) κ λεω οτι δεν μπορει. Ο Αντωνης ειναι καλο παιδι, αποκλειεται να εμπλεξε... κ το προσπερασα, κ αυτο!!! Ας μου απαντησει καποιος, σας παρακαλω, μετα τα χθεσινα τι να πω για να τον δικαιολογησω?Με ρωτα η γυναικα μου (αναποφασιστη πλεον, με αριστερες καταβολες, την οποια την ειχα πεισει για το αγνο των προθεσεων του ΑΣ )¨ ....κ τωρα ΤΙ ....?!?! ¨ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑ...ΛΟ!!¨ της ειπα κ να κοιταξουμε πως θα μεγαλωσουμε πλεον, το τρια αγγελουδια μας. Ισως απο αυτη την γενεα να ξεπηδησουν οι ηγετες που αξιζουν στην ΕΛΛΑΔΑ μας. Για την ωρα ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...!!

  84. μχ avatar
    μχ 09/02/2012 19:57:24

    πιο πολυ απο τους ξενους με ενοχλουν οι ντοπιοι.....αυτοι που εφαγαν το καταπετασμα 1-2-3 κοινοτικα πλαισια στηριξης εσπα κ.ο.κ
    πρεπει να γινει ελεγχος....ποιοι ....ποσοι .....ποτε και που.....και να δημευθουν οι περιουσιες τους και να εξοστρακιστουν....

  85. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 09/02/2012 20:00:46

    Καλά τα λέτε.
    Ολοι.

    Οταν καταλάβετε και οτι το μνημόνιο δεν απέτυχε, αλλά πετυχαίνει λαμπρά αποτελέσματα σε κάθε σταδιακό του βήμα, τότε μπορει και να αποφασίσετε να ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα. Οργανωμένα, όχι χύμα μπάτε σκύλοι αλέστε.

    Το μνημόνιο και τ άλλα μνημόνια που έρχονται σε άλλες χώρες, μέρος του σχεδίου της "Παγκοσμιοποίησης" και νέας τάξης πραγμάτων, μέρος του σχεδίου "We need global governance, we need global financial governance, and we need it FAST", σκοπό είχε εξαρχής τη ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ. Τη μαζική φτωχοποίηση πληθυσμών. Ούτε την ανάπτυξη, ούτε την ευημερία των ανθρώπων, αλλά, μακροπρόθεσμα, την ευημερία των αριθμών στα φωτεινά καντράν των ζάμπλουτων παγκόσμιων μεγαλοεπενδυτών που κατέχουν στα χέρια τους όλο τον παγκόσμιο πλούτο, διαλύοντας και κονιορτοποιώντας λαούς, έθνη, πατρίδες, συνειδήσεις. Μια χαρά βαδίζει το μνημόνιο, κι αν εμείς ως Εθνος δεν κάνουμε κάτι γι αυτό, μέχρι τον Ιούνιο θα καταλάβουμε πια όλοι πόσο καλά βαδίζει, και ποιό σκοπό είχε εξαρχής. Αλλά τότε, θα ναι πια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αργά.

  86. JOHN Q avatar
    JOHN Q 09/02/2012 20:07:22

    Διάβασα τα περισσότερα σχόλια, και όλοι ,λίγο πολύ, έχουν δίκαιο από την πλευρά τοποθετούνται σε σχέση με τον ΑΣ. Το συμπέρασμα στο οποίο έχω καταλήξει, μετά και από όλα αυτά που συνέβησαν αυτές τις ημέρες, είναι ότι ο ΑΣ δεν θέλει σε καμία των περιπτώσεων να γίνει πρωθυπουργός και να κυβερνήσει..

  87. Ο.Ι. avatar
    Ο.Ι. 09/02/2012 20:24:47

    Αντε ρέ πρόεδρε. Ανάπτυξη καί εκλογές ά-με-σα! όχι μετά. Τώρα! Μήν υπογράφεις. Ζήτα παράταση. Τί βιάζωνται τόσο; Πέρνωνται αποφάσεις τόσο σοβαρές μέ τό μαχαίρι στό λαιμό; Αλλά αυτό πού φωβούναι είναι η φωνή τού λαού πού λέγεται ε-κλο-γές.

  88. Νίκος Καραβαζάκης avatar
    Νίκος Καραβαζάκης 09/02/2012 20:31:08

    Αφού θεωρεί ότι ο τόπος χρειάζεται εκλογές περισσότερο από ποτέ, γιατί δεν τις ζητά από τον Παπούλια; Γιατί δεν παραιτείται από την κυβέρνηση η ΝΔ;

  89. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/02/2012 20:52:40

    Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σας...

  90. παρατηρητης avatar
    παρατηρητης 09/02/2012 20:59:57

    Περιμέναμε να γίνουν ολα οσα θέλαμε αποδεκτα? Καποιες διαπραγματευσεις εγιναν κατι κερδίσαμε κατι χάσαμε. Παντως σε ολα ΝΑΙ παψαμε να λεμε . Κατι δεν ειναι και αυτό?

  91. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 09/02/2012 21:00:22

    «Η Ευρώπη των λαών».
    Να χαρώ εγώ!
    Μια Ευρώπη των πολυεθνικών, των τραπεζιτών της Μερκοζί.

  92. NM avatar
    NM 09/02/2012 22:21:35

    Πέστα !!!

  93. Θανος avatar
    Θανος 10/02/2012 01:37:53

    Καταστρέφουν , εξαθλιώνουν , κλέβουν , διαλύουν τη χώρα και το έθνος. Για όλα αυτά χρειάζεται χρόνος και «εφιάλτες». Και αυτό κάνουν με τις διαπραγματεύσεις , κερδίζουν χρόνο και δοκιμάζουν τις ανοχές όλων.

  94. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 10/02/2012 09:24:58

    Μία από τις αιτίες κατάρρευσης της χώρας μας είναι γραφική πολιτικάντικη μπουρδολογία.
    Αναρωτιέμαι, πού ήταν όλοι τα τελευταία 15 - 20 χρόνια, για να μη πάμε πιο πριν, όταν η διαφθορά, η ανομία, η ανικανότητα ισοπέδωναν τα πάντα.
    Όταν η παραγωγή μειώνονταν δραματικά, οι εισαγωγές ακόμη και βασικών για την εθνική ασφάλεια προϊόντων κατέκλυζαν την αγορά, η φοροδιαφυγή γίνονταν εθνικό άθλημα.
    Όταν η διαπλοκή και διαφθορά γίνονταν εθνική ιδεολογία, όταν κυβερνήτες της χώρας
    ήταν οι ασφαλτοστρώστες και οι "δημοσιογράφοι". Όταν το Κράτος μεταλλάσσονταν σε Οίκο...
    Πού ήταν όλοι αυτοί οι "επιστήμονες", οι "οικονομολόγοι" και "κοινωνιολόγοι",
    οι "πατριώτες";
    Πού ήταν οι "δημοκρατικές" δυνάμεις και ευαισθησίες του λαού;
    Πού ήταν οι κοινωνικά ευαίσθητοι...αστυνομικοί που απειλούν με σύλληψη την τρόικα;

    Πού ήμασταν όλοι, όταν η Δημοκρατία έλιωνε κάτω από τους ερπύστριες των τάνκς
    της διαφθοράς και της φαυλότητας. Δεν βλέπατε τότε τίποτα!;
    Πού ήμασταν όταν η παραγωγή διαλύονταν;
    Μάλλον βόλευε την ραθυμία μας και τις κραυγές των ηλιθίων της αριστεράς.

    Που ήμασταν όταν η ηλιθιότητα αιχμαλώτιζε την χώρα μας;

    Δεν είδα τα χρόνια αυτά παρά κουτοπονηριά κι αεριτζήδες.

    Η ώρα της Τιμωρίας.

    Έτσι απλή είναι η Ιστορία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.