Δεν έχουν θέση στην παράταξη οι προδότες της
24/08/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν έχουν θέση στην παράταξη οι προδότες της

Όλοι αυτοί οι ματαιόδοξοι που ήθελαν να κάνουν κόμματα δεξιά της ΝΔ και να κυριαρχήσουν στο χώρο σκάβοντας το λάκκο του Σαμαρά μπορούν να επιστρέψουν τώρα στο μαντρί;

Πολύ συζήτηση έχει ανοίξει τελευταία για τη μεγάλη κεντροδεξιά. Την ενοποίηση όλων των κομμάτων και σχηματισμών πέριξ της ΝΔ και την ανασύνθεση της δεξιάς παράταξης για να αντιμετωπίσει τη… λαίλαπα του Αλέξη Τσίπρα.

Η κουβέντα άνοιξε αφενός με τον Καρατζαφέρη που όπου βρεθεί κι όπου σταθεί επί της ουσίας ικετεύει για επιστροφή με την δικαιολογία ότι η παράταξη πρέπει να κάνει τα πάντα για να μην έρθει ο Τσίπρας. Κι αφετέρου από τον Άδωνι Γεωργιάδη ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι είναι καλοδεχούμενοι όλοι όσοι έφυγαν από τη ΝΔ. Και ο… Καμμένος, ερμήνευσαν κάποιοι και ο Άδωνις που είναι… σκοτωμένος με τον ΄΄καπετάνιο’’ του Ηλιάτορα είπε γιατί όχι.

Ασφαλώς και δεν ξέρουμε αν αυτά τα είπε από μόνος του ή τον έβαλαν κάποιοι. Λέγεται ότι στο Μαξίμου είναι νευριασμένοι με την πρωτοβουλία του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου, αλλά… άγνωσται οι βουλαί του Κυρίου. Μπορεί να είναι ένα σχέδιο τύπου ΄΄ψαρεύουμε σε θολά νερά κι όποιο ψάρι τσιμπήσει το βάζουμε στο καλάθι’’.

Επίσης, κανείς δε λέει όχι σε μια μεγάλη κεντροδεξιά η οποία θα μπορέσει να σταματήσει την επάνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία μέσω του ΣΥΡΙΖΑ. Πολλοί λένε μάλιστα ότι άργησε αυτή η αμφίπλευρη διεύρυνση από τον Σαμαρά. Αν και πριν μερικές ημέρες η ‘’αλεπού’’ που λέγεται Ψυχάρης είχε… ψυχανεμιστεί ότι μπορεί να γίνει κάτι που είχε κάνει και ο Καραμανλής ο Μεγάλος με αφορμή τη φυγή του από την πρωθυπουργία και την κατάληψη της θέσης στο Προεδρικό Μέγαρο εκεί λίγο πριν την επέλαση του Ανδρέα το 1981. Άλλες εποχές άλλοι καιροί άλλα ήθη θα πει κανείς.

Και άλλος ο τρόπος που θα μπορούσε να ανασυνθεθεί ο χώρος δεξιά του ΠΑΣΟΚ και πιο δεξιά του ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί μήπως καλό είναι να θυμηθούμε τι έλεγαν και τι συνεχίζουν να λένε όλοι αυτοί που τώρα υποτίθεται ότι θα ξαναφτιάξουν τη δεξιά παράταξη;

Ο Καμμένος και η παρέα του δεν είναι εκείνοι που μιλούν για προδότες, μνημονιακούς που πρέπει να τους στήσουν κρεμάλες στο Σύνταγμα; Μήπως ο Ζώης δεν είναι αυτός που εγκατέλειψε την παράταξη χωρίς κανείς να καταλάβει το λόγο; Αμ ο Πολύδωρας που ψήφισε όλα τα Μνημόνια και στο τέλος το έπαιξε… Σαμουράι αντιμνημονιακός;

Ο δε Νικήτας Κακλαμάνης μήπως από μόνος του δεν τα έσπασε με τον Σαμαρά λόγο της εμμονής του να γίνει δήμαρχος αν και δεν ήθελαν να τον βλέπουν οι Αθηναίοι;

Όλοι αυτοί οι ματαιόδοξοι που ήθελαν να κάνουν κόμματα δεξιά της ΝΔ και να κυριαρχήσουν στο χώρο σκάβοντας το λάκκο του Σαμαρά μπορούν να επιστρέψουν τώρα στο μαντρί; Επειδή δεν κατάφεραν να γίνουν μεγαλοκομματάρχες κάτι τύποι σαν τον Καμμένο μπορούν τώρα ακόμη και με τη μορφή συνεργασίας να ξαναφτιάξουν τη… μεγάλη δεξιά παράταξη;

Για σκεφτείτε πόσα κόμματα, πολιτικούς σχηματισμούς, ‘’υποκόμματα’’ δημιουργήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια όταν ο Σαμαράς και μερικοί… τρελοί δεν υπολόγισαν το πολιτικό κόστος και έσωσαν τη χώρα; Για σκεφτείτε μόνο τις προσωπικές θυσίες ορισμένων προκειμένου να μην πέσει η χώρα στα χέρια των Συριζαίων;

Και για σκεφτείτε τι έλεγαν και τι συνεχίζουν να λένε κάποιοι τζάμπα μάγκες την ώρα που η χώρα κάνει σημαντικά βήματα προόδου;

Βαρεθήκαμε να ακούμε για τους…μνημονιακούς, τους Μερκελιστές, τους Γερμανοτσολιάδες, τους προσκυνημένους και άλλα πολλά. Μέχρι προχθές η μεγάλη αυτή πολιτικός Ραχήλ Μακρή έλεγε στους αρχαιολόγους της Αμφίπολης να αντισταθούν αν έρθουν οι Γερμανοί και πάρουν τα αρχαία που θα βρεθούν εκεί.

Βαρεθήκαμε όλη αυτή την πολιτική καφρίλα από δήθεν πρώην συντρόφους και συναγωνιστές. Τώρα πρέπει να ανοίξει η τεράστια αγκαλιά της ΝΔ να τους ξαναδεχθεί; Οι… προδότες της πατρίδας όπως τους έλεγαν τώρα θα χορέψουν μαζί με τους…. αυθεντικούς δεξιούς το χορό της μεγάλης παράταξης;

Κι εν πάση περιπτώσει ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Δεν θα υπάρξει κάποια στιγμή λίγη σοβαρότητα, λίγο πολιτικό ήθος; Θα γίνει και η ΝΔ σαν τον Λοβέρδο που έκανε τη ρήξη του και μετά επέστρεψε στην αγκαλιά του Βενιζέλου;

Βεβαίως και κάθε περίπτωση απ’ όσους αποσπάστηκαν από τη ΝΔ είναι διαφορετική. Και πρέπει να εξεταστεί με διαφορετικό τρόπο. Όμως δεν πρέπει ο Σαμαράς να υποκύψει στις Σειρήνες της δήθεν μεγάλης παράταξης δεχόμενος όλους εκείνους που τον έστησαν στο απόσπασμα και τον έλεγαν προδότη. Αν είναι έτσι ας δεχθεί και τον Στάθη Παναγούλη μαζί με τον Βαγγέλη Διαμαντόπουλο.

Κάποτε αυτή η χώρα πρέπει να πάψει να έχει κόμματα - μαντριά που κάθε πρόβατο μπαίνει και βγαίνει όποτε του γουστάρει αφού πρώτα κοροϊδέψει τον βοσκό και συνεργαστεί με το λύκο. Η μεγάλη δεξιά παράταξη θέλει πολιτικό ήθος για να κυριαρχήσει στη χώρα. Αλλιώς θα καταντήσει ένας δεξιός ΣΥΡΙΖΑ. Δείτε στην Κουμουνδούρου ποιοι έχουν μαζευτεί.

Μια πανστρατιά πρέπει να γίνει με προσεκτικό τρόπο κι όχι επιπόλαια και βιαστικά ενόψει της προεδρικής εκλογής. Όχι, δεν είναι αυτοσκοπός οι 180 και η συνέχιση της εξουσίας αν είναι να χάσει ο Σαμαράς την ψυχή του.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βασιλική Κ. Σ. avatar
    Βασιλική Κ. Σ. 24/08/2014 07:36:11

    Αυτά τα λέει και ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο Κ.Μητσοτάκης θέλει;"το καλό της ΝΔ με αρχηγό τον ΑΣ"; Δε νομίζω...

  2. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 24/08/2014 07:56:03

    Η Μπακογιάννη-Μητσοτάκη, ως μία κατηγορία από μόνη της, πως επέστρεψε;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κ.Σ.Μαυρόπουλος 24/08/2014 11:11:25

      Tης ζητησε ο Σαμαρας να επιστρεψει οταν εγινε και αυτος μνημονιακος.

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ ψυχραιμια 24/08/2014 12:29:09

        Αυτά τα λέει η Μπακογιάννη για να παιρνει συγχωροχάρτι για τον σταθερά ενδοτικό της ρόλο. Τα ίδια έκανε και με το σχέδιο Ανάν και με το βέτο του Καραμανλή στο Βουκουρέστι. ο Σαμαράς δεν έγινε μνημονιακός, τον ανάγκασε ο ΓΑΠ να συμμαζέψει την ολοσχερή καταστροφή που έστησε μέσα σ' ένα χρόνο παρείτσα με το παιδί με το σακίδιο που το 'παιζε υπουργός οικονομικών.... Ο Σαμαράς ήταν και παραμένει ο πλέον αντιμνηνιακός πολιτικός που διατηρεί όμως και επαφή με την πραγματικότητα. Προφανώς γιατί είναι ευφυής, εν αντιθέσει με την αδυναμία σου που είναι στόκος. -Σιγά μη στη χάριζα! :)

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Βασιλική Κ. Σ. 24/08/2014 12:45:30

          Kαλοοοοοοο!!

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Βασιλική Κ. Σ. 25/08/2014 07:14:08

          Δεν πειράζει Βασιλική.Στο κάτω κάτω η συζήτηση περί προδοσίας σε ένα χώρο όπου οι έννοιες κομματική πειθαρχία και κομματική νομιμότητα είναι ξένες και ακούγονται ως ανέκδοτα δεν έχει νόημα. Υπεράνω του κόμματος ίσταται η αόριστη έννοια της "Παράταξης" την οποία ο καθένας ορίζει κατά το δοκούν και μπορεί κατά καιρούς να διασπά το υπάρχον κόμμα και να φτιάχνει άλλα για να υπηρετήσει παρόμοιες υψιπετείς στόχους όπως η Παράταξη ή το Έθνος όπως αυτός τα ορίζει και ο τελικός απολογισμός γίνεται στις εκλογές. Λοιπόν εάν ο Σαμαράς θέλει να αποφύγει τις εκλογές τώρα πρέπει να μαζέψει 180 και θα μαζέψει τη σάρα και τη μάρα.

          • my way avatar
            my way @ ψυχραιμια 25/08/2014 07:41:32

            Καλλιιίτεροοο!!! Υ.Γ: Ψυχραιμία, είναι από τις ελάχιστες φορές, που συμφωνώ με σχόλιό σου.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ψυχραιμια 25/08/2014 22:33:17

            Στο δικό μας "μαγαζί", παλιά (όταν αλώνιζαν παρέα και το έκαναν θερινό κολυμπηθρόξυλο ο κυρ-Χρύσανθος, ο κυρ-Γιάννης και ο κυρ-Παναγιώτης, ο ιστορικός ηγέτης των Πανελλαδικάριων) όλα αυτά τα λέγαμε απλώς φράξιες και προσωπικές στρατηγικές. Νέτα σκέτα. Μετά άρχισαν δυστυχώς οι πουριτανισμοί και η κόττα - ψάρι αλά εποχή της Εικονομαχίας: Ρεύματα, τάσεις, "παράταξη", το "έθνος", εμφανίστηκαν οι μεγάλοι φραξιάρχες με τα πολλά αστέρια - ο κινέζος Στρατηγός, οι "λοχαγοί", η "συμμορία της Σαγκάης" με τον Σύ Μπι Λή, ο μπριγκαντίστας Ομέρ Πριόνης, ο Κλαούζεβιτς της πολιτικής Μήτσος ο Αρκάς, μέχρι και ο στρατάρχης Γεράσιμος έκανε κόμμα για ένα φεγγάρι ("Γιώργο χάσαμε").

  3. Διογένης avatar
    Διογένης 24/08/2014 08:01:32

    Τώωωωωρα να χάσει την ψυχή του ο Σαμαράς; Αν δεν την έχασε τότε που πήρε πίσω τη Ντόρα, πότε να τη χάσει; Με τον Πολύδωρα και τον Καρατζαφέρη ή ακόμη και τον Καμμένο και τον Νικήτα; Τον χωρίζουν λιγότερα με αυτούς από ό,τι με τη Ντόρα και τους Μητσοτάκηδες. Δεν είναι ότι "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα". Είναι ότι, πολύ απλά, κανένα κόμμα δεν έχει την πολυτέλεια να αφήσει απ' έξω όσους έχουν κάποια επιρροή και μπορούν να του φέρουν και εξουσία και ψήφους. Η προεδρική εκλογή είναι ένα θέμα, αλλά μεγαλύτερο θα είναι το κέρδος από το ότι ο Σαμαράς θα δείξει ισχυρός, πολύ ισχυρός, εάν ΟΛΟΙ αυτοί επιστρέψουν αύριο. Διότι σε μια τέτοια περίπτωση η γνώμη η δική μου είναι
    ότι ο ίδιος θα φανεί μεγαλόψυχος, ενώ όλη η ξεφτίλα θα πέσει πάνω σε αυτούς που τον κατηγορούσαν. Και για μεν τον Καρατζαφέρη αυτός έχει συνηθίσει τους οπαδούς του στις μεγαλοπρεπέστερες κωλοτούμπες, όμως οι υπόλοιποι θα δώσουν μια τρομακτική νομιμοποίηση στον Σαμαρά. Κάποια στιγμή, στην ένδοξη κορύφωση του 10,61% (μόλις 6% πίσω από τον "παλιό" ΣΥΡΙΖΑ του, τότε, 16,78%) ο Καμμένος με τους νεόκοπους ΑΝΕΛ των δύο-τριών μηνών υπάρξης είχε αναδειχθεί σε σχεδόν σύμβολο του αντιμνημονιακού αγώνα. Τον φαντάζεστε να επιστρέψει στη ΝΔ; Εάν αυτό δεν αποτελεί εκ των πραγμάτων αντιμνημονιακή νομιμοποίηση υπέρ του Σαμαρά, θα ήθελα να ήξερα τι άλλο μπορεί να αποτελεί. Μόνον να μην συμβιβαστεί η ΝΔ με "συνεργασία". Θέλει πλήρη επιστροφή. Θα πρόκειται για επικοινωνιακό θρίαμβο. "Πετυχαίνουμε και το αναγνωρίζουν μέχρι και οι πρώην εχθροί μας". Οι δε Νικήτας και Πολύδωρας θα φάνε μια τεράστια ξεφτίλα, εάν κάνουν το λάθος και επιστρέψουν. Το πρόβλημα της ΝΔ είναι άλλο. Είναι ότι εάν συνεχίσει την άθλια μεταμνημονιακή πολιτική της (χειρότερη από τη μνημονιακή! όπου τουλάχιστον είχαμε να κατηγορούμε την τρόικα για κάτι), ο πολιτικός χρόνος που θα κερδίσει με τυχόν εκλογή Προέδρου τον Μάρτιο του 2015 θα της φανεί ολωσδιόλου άχρηστος. Θα αυτοϋπονομεύεται κάθε μέρα που θα περνάει και δεν θα κερδίζει από την ελπιζόμενη οικονομική ανάκαμψη. Άρα, δεν είναι "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα". Τα μέσα αυτά είναι κατά τη γνώμη μου, δυστυχώς, θεμιτά μέσα στο βούρκο της πολιτικής. Είναι ότι δεν υπάρχει σκοπός. Προς τα πού βαδίζουμε;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Διογένης 24/08/2014 12:55:35

      Συμφωνώ με όσα λές για την επιστροφή των αποστατών πίσω στη Ν.Δ.,ότι θα είναι υπέρ της πολιτικής Σαμαρά. Με τη διαφορά όμως ότι,δε θα ήθελα-σε περίπτωση παραμονής στην εξουσία- να τους δώ με τίποτα και σε κυβερνητικές θέσεις...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κυθήριος 24/08/2014 19:48:24

        Mα , η επιστροφή τους θα γίνει με ανταλλάγματα . Ή μήπως τους έχεις για ανώτερους , μεγαλόψυχους και ιδεαλιστές ; Η πορεία τους , μιλάει από μόνη της .... Ο '' Διογένης '' έχει δίκιο όταν μιλάει για πλήρη επικράτηση Α. Σ. , αλλά εδώ έχουν ειπωθεί βαριές κουβέντες από αυτούς που εγκατέλειψαν την παράταξη και τον Α. Σ. στην ώρα της ανάγκης . Όταν τόσο εύκολα φεύγουν στα δύσκολα και το ευτελές προσωπικό συμφέρον προηγείται της χώρας , δοθείσης ευκαιρίας και δυσκολίας , πάλι θα κάνουν το ίδιο . Και σε τελευταία ανάλυση , νέα ( όχι απαραίτητα ηλικιακά ) πρόσωπα , δεν υπάρχουν ; Πρέπει αυτή η παράταξη που στάθηκε στα δύσκολα , να ανακυκλώνει τόσο αντιπαθείς , και ανεπαρκείς πολιτικούς ; Τι μήνυμα θα δώσει στον ήδη απογοητευμένο και παραιτημένο κόσμο ; Ότι όποιος φεύγει , υβρίζει , χτυπάει πισώπλατα , μπορεί να επιστρέψει σαν κύριος , σαν να μην έγινε τίποτα . Αυτό είναι μεγάλο κρίμα γι' αυτούς που έμειναν και με πολύ μεγάλο προσωπικό τίμημα αγωνίστηκαν . Και δεν είναι μόνο κρίμα . Είναι και άδικο . Πολύ μεγάλο !

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Diamond Angel 24/08/2014 23:16:59

          Και άλλοι που επέστρεψαν ,είχαν πεί βαριές κουβέντες,όπως η Ντόρα και ο Άδωνης. Εδώ που φτάσαμε,Δ.Άγγελε,ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Και ο σκοπός είναι να μή βγεί με τίποτα ο Τσίπρας.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Κυθήριος 25/08/2014 00:50:43

            Θα έχουμε το αποτέλεσμα , με όλους αυτούς ;; Ή και ψίχουλα θα πάρουμε και το ηθικό πλεονέκτημα θα χάσουμε ;

  4. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 24/08/2014 10:17:27

    Το 180 μπορεί να είναι εφικτό κάτω από κάποιες συνθήκες , αλλά πράγματι το θέμα είναι τι θα δώσουν αυτοί οι 15 μήνες μετά ; . Θα φέρουν την ανάπτυξη , η θα συνεχιστεί η φορολογία και πλέον ο Τσίπρας θα φλερτάρει με την αυτοδυναμία και ΝΔ με την τρίτη θέση ; Αφήστε που υπάρχει και περίπτωση το ΠΑΣΟΚ αν οι δημοσκοπήσεις το δείχνουν όπως ακούγεται στα ποσοστά των Ευρωεκλογών να προτιμήσει εκλογές σε συμφωνία με τον Τσίπρα που τότε θα τους έχει ανάγκη γιά την νέα και καθαρή Κεντροαριστερά που τόσο αγαπούν οι νταβατζήδες και να φορτώσει παράλληλα τα κακά της συγκυβέρνησης στην ΝΔ που είναι το μεγάλο κόμμα της . Ετσι με τον Σύριζα κοντά στο 30 % και το ΠΑΣΟΚ στο 8-9 % και τον καταποντισμό των μικρών μπορεί εύκολα να βγάλουν κυβέρνηση των 155 εδρών . Από την ἀλλη γιά πολλούς λόγους εκλογές χειμώνα δύσκολα γίνονται , ενώ και η περίοδος Οκτωβρίου - Φεβρουαρίου , με έξοδα θέρμανσης και πολιτικές συζητήσεις μάλλον δεν βοηθάει το κυβερνητικό έργο και την ανάκαμψη . Μήπως λοιπόν στο Παρίσι συμφωνηθεί να διευκολύνει ο ΠτΔ τις εξελίξεις και το 4ήμερο της 28ης να είναι και εκλογικό ?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ κοινός νούς 24/08/2014 11:18:34

      Εκείνο που θα δώσουν είναι ότι θα λήξει το μνημόνιο. Αρα θα διευκολύνουν την επόμενη κυβέρνηση,το 2016,να είναι αντιμνημονιακή ελλείψει μνημονίου χωρίς κόστος. Το προβλημα με το σκεπτικό πολλών είναι ότι δεν καταλαβαίνουν γιατί γίνονται αυτά.Στρατηγικός στόχος ΔΕΝ είναι η εξουσία της ΝΔ αλλά η παραμονή στην ευρωζώνη. Εάν το 2012 έβγαινε ο Τσίπρας θα φεύγαμε από την ευρωζώνη.Εάν βγει το 2016 δεν θα φύγουμε.Εάν βγει το 2015 υπάρχουν ακόμη ρίσκα. Και μέσα στην ευρωζώνη η οικονομική πολιτική θα είναι υποχρεωτικά δεξιά εκτός και αν βγει η αριστερά στη Β.Ευρώπη.Το ότι θα πάει πάλι τον κατωτερο μισθό στα 750 ευρώ ο Τσιπρας δεν κάνει αριστερή την πολιτική του.Απλά το 2016 μπορεί να το κάνει χωρίς να υπάρχει κανένας Τόμσεν να απειλεί ότι δεν δίνει τη δόση ενώ το 2015 όχι ακόμα.

      • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. avatar
        ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. @ ψυχραιμια 24/08/2014 20:04:59

        Tελικά φίλε Ψυχραιμία το κατάλαβες!... Το 2016 ο Τσίπρας είναι σίγουρα Πρωθυπουργός. Kαι μάλιστα χωρίς κανένα ρίσκο όπως λες. Αν όμως δεν βγούν του Σαμαρά τα 180 κουκιά, τόπε ο Τσίπρας θα είναι Πρωθυπουργός απο το 2015 έστω και με μερικά ρίσκα που οι Ευρωπαίοι εταίροι μας μπορούν άνετα να αποσοβήσουν αν παραστεί ανάγκη. Ουσιαστικά μας λες πως ο Σαμαράς είναι πολιτικά τελειωμένος και για δεύτρη τετραετία του δεν τίθεται καν θέμα ούτε ως υπόθεση. Αλλωστε το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός έχουν κοπάσει αφού εγκαταλείφθηκε και το επικοινωνιακό τρύκ "των δύο άκρων".

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. 25/08/2014 11:51:13

          Δεν είπα αυτό.Είπα ότι εάν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα δεν έχει σημασία εάν θα γίνει.Άλλο αυτό.

      • George N avatar
        George N @ ψυχραιμια 24/08/2014 21:52:37

        Προφανώς ο στρατηγικός στόχος δεν αφορά απλά ένα νόμισμα αλλά την παραμονή της Ελλάδας στην Δ. Ευρώπη. Η χώρα όμως επί δεκαετίες απομακρύνεται από αυτήν. Δεν μοιάζει τα τελευταία χρόνια να έχει καταφέρει κάτι ιδιαίτερο πέραν του να μην (αναγκασθεί να) παραδεχθεί και η ίδια ότι είναι αλλού. Ο μόνος τρόπος για να πετύχει ένας τέτοιος στόχος είναι ο μετασχηματισμός της χώρας και αυτό δεν εξαντλείται σε ένα περιστασιακό πρωτογενές πλεόνασμα που επιτυγχάνεται με ανορθολογικούς τρόπους. Αυτό είναι η άρνηση της ουσίας της Δ. Ευρώπης. Αν ο στόχος ήταν αυτός κι όχι η παραμονή στην εξουσία έστω και για μια ακόμα ημέρα, θα περίμενε κανείς μια πολύ πιο τολμηρή κυβέρνηση. Ιδίως αν δεν την ενδιαφέρει αν θα χάσει. Άσχετα αν στην πραγματικότητα ο μόνος τρόπος για να μην χάσει είναι να τολμήσει.

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ ψυχραιμια 24/08/2014 22:14:52

        ψυχραιμία σε πάω στοίχημα πως το 2021 ο Σαμαράς θα είναι o κυβερνήτης της πατρίδας. Βάλτο εσύ το είδος του στοιχήματος... :D

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π.- avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π.- @ κοινός νούς 25/08/2014 08:24:12

      Πολύ σωστά διερωτάσαι αγαπητέ κοινέ νού. Προφανώς και αυτοί οι 15 μήνες, όχι μόνο δεν θα δώουν τίποτε σ' εμάς ,αλλά θα μας πάρουν και την τελευταία δεκάρα, αν μας απέμεινε και θα οδηγήσουν εκατοντάδες Ελληνες στην κατάσχεση των σπιτιών τους απο τους "γύπες" των αγορών, ώστε να συντελεσθεί πλήρως το έγκλημα της καταστροφής της μεσαίας τάξης στην Ελλάδα που προφανώς είναι προμελετημένο και άριστα σχεδιασμένο. Ετσι η άρχουσα τάξη στην οποία, όπως το δεξί του χέρι ο Μπαλτάκος ομολόγησε, ανήκει ο Σαμαράς, θα τα έχει πάρει όλα σε συνεργασία με τους επικυρίαρχους Γερμανούς και τους συνεργάτες τους "δανειστές". Και βεβαίως δεν θα είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που κ΄τι τέτοιο συμβαίνει στον Καπιταλισμό. Πρόκειται για έναν ακόμη κύκλο του, με κρίση-αναδιανομή εισοδήματος προς όφελος των ισχυρων κ.ο.κ.

    • George N avatar
      George N @ κοινός νούς 25/08/2014 09:57:56

      Εξαρτάται 15 μήνες είναι πολλοί. Αν συνεχίσει το κράτος να παίρνει την μισή πίτα της χώρας τότε το πιθανότερο είναι μια πολύ χαμηλή πτήση που θα ακυρώνεται από τον αποπληθωρισμό και η τελική συντριβή. Ουσιαστικά θα πρέπει από το ίδιο ΑΕΠ να βγαίνει μεγαλύτερο πλεόνασμα όπως έγινε το 2014 συγκριτικά με το 2013. Κάθε πέρσι και καλύτερα δλδ. Επιπλέον υπάρχει ο κίνδυνος blackout στα έσοδα που θα επισπεύσει τα πράγματα και θα οδηγήσει σε καινούργιο μνημόνιο από την νέα κυβέρνηση. Αν υπάρξει ένα θετικό σοκ με περικοπές δαπανών, σοβαρή μείωση φορολογίας και μεταρρυθμιστική ατζέντα το λογικό είναι η αγορά να ανταποκριθεί και η οικονομία να κάνει αυτό που εύχεται ο Σαμαράς από πέρσι...να απογειωθεί. Πρώτο σοβαρό σημάδι για απογείωση (και όχι για σταθεροποίηση) θα είναι αυτό να συμβεί στις τιμές των ακινήτων.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ George N 25/08/2014 11:49:35

        Οι δαπάνες περικόπτονται κάθε χρόνο.Κάθε χρόνο.Και φέτος είναι 6-7% κάτω από τα προυπολογιζόμενα.Δείτε τις ανακοινώσεις. Αυτό το τρίμηνο είναι το πρώτο με αύξηση του ΑΕΠ.Τα έσοδα αυξήθηκαν το προηγούμενο τριμηνο και θα αυξηθούν και άλλο.Από τα στατιστικά στοιχεία φαίνεται ότι το πρόγραμμα πάει καλύτερα του αναμενομένου. Οι 15 μήνες λοιπόν είναι αρκετοί για να αλλάξει το κλίμα και να το καταλάβει ο κόσμος.

      • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π.. avatar
        ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π.. @ George N 30/08/2014 12:28:27

        Οι τιμές των ακινήτων φίλε στο τέλος του 2015 θα έχουν μειωθεί κατα 15% ακόμα, και το 2016 πάλι μείωση γύρω στο 5% προβλέπουν οι ειδικοί της κτηματαγοράς. Γι αυτό δεν αγοράζει σχεδόν κανείς αν δν έιναι κοψοχρονιά. Το 2017 αν υπάρχει ακόμα ευρώ, βλέπουμε...

  5. GregA avatar
    GregA 24/08/2014 10:30:16

    Το μοναδικό βέβαιο αποτέλεσμα που θα προκύψει από την εντελώς απίθανη επιστροφή όλων των αναφερόμενων στο άρθρο, στη Ν.Δ. θα είναι η ανέξελεγκτη ενίσχυση των Χρυσαύγουλων. Ποιός σοβαρός αναλυτής πιστεύει ότι οι ψήφοι των ΑΝΕΛ είναι προσωπικές ψήφοι του Καμμένου και θα τον ακολουθήσουν σε όποια απόφασή του, ή όσοι, έστω ελάχιστοι, υποστηρίζουν Ζώη και Πολύδωρα, θα επιστρέψουν άρον άρον στη ΝΔ, αφού οι λόγοι που τους αποστασιοποίησαν από το κόμμα συνεχίζουν να υπάρχουν και συνεχώς εντείνονται; Το ζητούμενο στη σημερινή ΝΔ δεν είναι η συλλογή των 180, αλλά η αναδιοργάνωση από μηδενική βάση για σύντομη επάνοδο στην εξουσία, καθαρή από νεοφιλελέ και νεοταξίτες. Εάν δεν ληφθει αυτό το μήνυμα, ή παρερμηνευθεί, όπως το αντίστοιχο των ευρωεκλογών, τότε το '81 με '89 θα φαντάζει ιδανική εποχή για το κόμμα και θα ψάχνουμε στη συνέχεια νέους Μητσοτάκηδες για να επανέλθουμε όπως όπως στην εξουσία. Στόχος είναι η παράταξη και επουδενί η σωτηρία της ψυχής του σημερινού της ηγέτη. Στη παρούσα συγκηρία οι στόχοι είναι, ο φραγμός στην ενίσχυση της ΧΑ και η αναδιοργάνωση του κόμματος με βάση τις βασικές του αρχές για να επανέλθουμε στην εξουσία με τον πυρσό να λάμπει και χωρίς τα βαρίδια που έχουν και την αναίδεια να μιλούν εκ μέρους μας χωρίς να μας ρωτούν. Αυτό ας το λάβουν υπόψη στου Μαξίμου για να περισώσουν τουλάχιστον μέρος της υστεροφημίας τους, γιατί η σωτηρία της ψυχής είναι προσωπικό θέμα, ενώ η λειτουργία της παράταξης εθνικό.

  6. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/08/2014 10:36:38

    Οποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες. Οι κυβερνώντες, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και άλλοι, αντί να συγκροτήσουν προσωρινά μια έκτακτη πολιτική συμπόρευση για την αντιμετώπιση της έκτακτης εθνικής κατάστασης ήδη απο το 2009α, αντί να συνασπισθούν με τις άλλες χώρες της κρίσης (Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρο...) και με πολιτικές δυνάμεις άλλων χωρών για να συγκροτηθεί μια πολιτική κοινωνικής συνοχής της Ευρωζώνης (αντί για την βλακώδη πολιτική της Ευρωδεξιάς που πυροβόλησε τα πόδια της - βλέπε τώρα ύφεση στη Γερμανία), αντί γι αυτό το ρίξανε στις πολιτικάντικες "ζειμπεκιές". Π.χ. τα ανεκδιήγητα Ζάππεια της ΝΔ για να "ρίξουν" το ΠΑΣΟΚ - και τελικά να συγκυβερνήσουν μαζι του ... Αντί να διαφωτίζουν τους πολίτες για την αλήθεια της κρίσης και πως φθάσαμε εκεί, το ρίξανε (2009 - 2012) σε διαγκωνισμό κομματικού μίσους ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (που ελέχιστα τους χωρίζουν) και κομματαρχισμού. Και συνεχίζουν τώρα με τον νέο μαιμού δικομματισμό ΝΔ-Σύριζα. Αντί να αντιμετωπίσουν έγκαιρα και πολιτικά τον ενδοκομματικό φραξιονισμό και τις προσωπικές στρατηγικές, άφησαν χρόνια τους καμμένους και τους κουικ-κουίκ (για να μην πάω στα πιο εξτρέμ) να αλωνίζουν, με αποτέλεσαμ να φθάσουν τελικά με τον ...Μπαλτάκο "αξιωματικό πορείας στη γέφυρα", πρόσωπο με πρόσωπο με το παγόβουνο. Όταν έπρεπε να δουλεύουν σκληρά και αποτελεσματικά για να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί, κόμματα και μη κομματικοί πολίτες, την εθνική κρίση, αυτοί τραγουδούσαν άσματα σκληρού κομματισμού και πολιτικαντισμού. Άς χορεύουν τώρα.

    • Βασιλική Κ. Σ. avatar
      Βασιλική Κ. Σ. @ Uncle Stgm 24/08/2014 22:46:06

      είχες διαφορετική άποψη τότε... Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω επικόλληση από το κινητό. Άμα δε βαριέσαι διάβασε τα συναφή σχόλιά σου στις 12/5/2011... Προσωπικά θεωρώ και το Ι και το ΙΙ ως τις πλέον συγκλονιστικές στιγμές της Πολιτικής στην Ελλάδα μετά το 74. Φωτεινές και χαρισματικές εκλάμψεις μίας καθ' όλα βουρκώδους και ανάξιάς μας πολιτικής διαχείρισης του μέλλοντος τεσσάρων γενηών Ελλήνων. Και το Ι και το ΙΙ θα διδάσκονται στο μέλλον ως οι δύο τομές εκκίνησης για την απαλλαγή απ' το βυσώδες... Όχι πως δεν έχουμε ακόμα Γολγοθά μπροστά μας. Αλλά μ' αυτά τα δύο γίνανε τα πρώτα βήματα....

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Βασιλική Κ. Σ. 25/08/2014 09:56:56

        Αγαπητή Βασιλική, στον σχολιασμό μου τότε (12/4/2011)- όπως συχνά κάνω - προσπαθούσα να βρώ και να επισημάνω τα θετικα που υπήρχαν στο Ζάππειο ΙΙ. Και τα ανέφερα: Ευρωομόλογο, μειωση ΦΠΑ, φορολογική απαλλαγή των επενδυόμενων εταιρικών κερδών. Το σχόλιο τελειωνε: " Σε κάθε περίπτωση, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία". Όμως: Οι εξαγγελίες εκείνες δυστυχώς προανήγγειλαν και τα τραγικά λάθη, αποτυχίες και παραλείψεις της μετέπειτα εφαρμοσμένης πολιτικής. Και τα επισήμανα ήδη τότε: Π.χ. Κατάργηση του "πόθεν έσχες", δηλαδή τιμωρία των έντιμων (αυτό που γίνεται τόσα χρόνια, βλ. π.χ. καταστροφή των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα ή την "νόμιμη" αμνήστευση των κλεφτών στις δημοτικές επιχειρήσεις ). Τι άλλο έγραφα; "Χωρίς ρευστοποίηση και επιστροφή στην κυκλοφορία, ενός μέρους του τεράστιου ιδιωτικά υπεξαιρεθέντος και ιδιωτικά συσσωρευμένου Δημόσιου πλούτου - που παραμένει ανεπένδυτος και "εκτός κυκλοφορίας", η έξοδος από την κρίση είναι αδύνατη. Για το λόγο αυτό, ο συνδυασμός μαστίγιου και καρότου προς τους "έχοντες και κατέχοντες" είναι μονόδρομος: Χαιδεύοντάς τους, θα μας πάρουν και τα σώβρακα.
        Από την άλλη πλευρά, για να μιλάμε ρεαλιστικά: Ο μόνος σήμερα, που μπορεί να χρησιμοποιήσει μαστίγιο προς τους "έχοντες και κατέχοντες" είναι η ΕΕ. Φυσικά αυτό δεν έγινε μέχρι τώρα, γιατί κανείς δεν τους πίεσε να το κάνουν - ούτε κάν το συνδικαλιστικό κίνημα ή η λεγόμενη αριστερά - εργαλείο της "εργατικής αριστοκρατίας". Να περιμένω να το κάνει η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ είναι βέβαια ελπίδα μάλλον απατηλή". Αυτά. http://www.antinews.gr/Antitheseis/epanekkinisi-me-dimiourgiko-sok/ Το να λέμε στους άλλους αυτα που θέλουν να ακούσουν, είναι γενικώς λάθος. Σε τέτοιους ζοφερούς καιρούς εκτός απο λάθος, το θεωρώ ανήθικο.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Βασιλική Κ. Σ. 25/08/2014 12:25:53

        Σχολιαμός 12/5/2011, συγγνώμη.

  7. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/08/2014 10:42:18

    Όσο κι άν ψάχνουν δεν θα βρούν, πολύ αργά πια: Δεν υπάρχει τίποτε σωστό μέσα στο λάθος.

  8. Tassos avatar
    Tassos 24/08/2014 10:55:47

    Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Ο Καρατζαφέρης απέδειξε ότι εκπροσωπεί δυσαρεστημένους ΝΔημοκράτες, πήρε καλό ποσοστό + ότι έχει τηλεοπτικό σταθμό ο οποίος θα είναι υπερχρήσιμος. Οσο για Πολύδωρες, Ζώηδες, Νικολόπουλους αυτοί είναι ανθρωποδιώχτες, ούτε η οικογένειά τους δεν τους ψηφίζει. Με ΑΝΕΛ και ΧΑ δεν μπορεί να γίνει διάλογος, όποιοι ψηφοφόροι τους θέλουν ας γυρίσουν στην μούγκα και με το κεφάλι χαμηλά.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Tassos 24/08/2014 10:58:28

      Και κάτι άλλο: πιο μεγάλη ξεφτίλα είναι γι' αυτούς παρά για την "φιλεύσπλαχνη" ΝΔ

  9. N. avatar
    N. 24/08/2014 12:02:09

    Καλά και ωραία όλα αυτά,αλλά ρωτήσατε κανέναν από αυτούς εάν θέλει να γυρίσει με τις παρούσες συνθήκες?Εκτός του Καρατζαφέρη.Επίσης ρωτήσατε, έστω και αν κάποιος έρθει,εάν θα έρθουν και οι ψηφοφόροι του?Λειτουργείτε ακόμη με την λογική της προβατοποίησης του εκλογικού σώματος.Δεν έχετε καταλάβει ακόμη τίποτε.Σαν το άρθρο που δημοσιεύτηκε εδώ πριν μερικές ημέρες που έλεγε ότι το "επιτελείο" σχεδιάζει να πολώσει τον κόσμο να μην έρθει η Αριστερά.Ψηλά και αγνάντευε

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 24/08/2014 12:55:16

    Προσωπικα και οσους ξερω ειμαστε παγερα αδιαφοροι για τις προσελκυσεις τυπου Νικολοπουλου ,Καρατζαφερη,Καμενου ,Ζωη,Πολυδωρα και δεν συμμαζευεται.Ο ΑΣ πιστευω οτι ξερει τι θα κανει .Αυτο που περιμενω ειναι να δω τι θα κανει ο μεγαλος μουγκος της παραταξης ΚΚ ο οποιος αρχιζει και μου τι δινει μιας και τυγχανει να ειμαι Καραμανλικος απο παππου προς παππου .Εαν και τωρα στην καμπη της συνεχισης μιας πορειας ανακαμψης της χωρας η της πορειας προς την αναξελεγκτη καταστροφη δεν παρει θεση ξεκαθαρη και σαφη υπερ των πολιτικων κινησεων του ΑΣ και της παραταξης οχι με χρησμους των κυκλων του τυπου ανεκδιηγητου Αντωναρου κλπ τοτε θα ειναι αξιος της μοιρας του .

    • panas avatar
      panas @ Ραβινος 24/08/2014 13:27:51

      Καραμανλικός από παππού προς πάππου; Τόσο γέρος είστε... :) Εκτιμώ πως ο ΚΚ ο νεότερος κάτι θα πει υπερ του ΑΣ τώρα. Αργότερα θα μας σώσει...

  11. Lamda avatar
    Lamda 24/08/2014 13:50:38

    Δεν περισσεύει κανείς, όλοι μαζί να συμμαζευτούμε στην μεγάλη συντηρητική παράταξη. Ο αντίπαλος είναι κοινός, η ακροαριστερή λαίλαπα, οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές της τεμπελιάς και των προνομίων, οι δυνάμεις της ιδιόμορφης Ελλαδικής Σοβιετίας που καταπολεμούν την επιχειρηματικότητα. ΔΕΝ πρέπει να επαναληφθεί το 2009 που παρέδωσε ο ΚΚ την εξουσία στον ΓΑΠ (μέσω πρόωρων εκλογών), όλοι ξέρουμε ότι λέγοντες λεφτά υπάρχουν (οι ψεύτες) αν βγούν θα διαλύσουν τα πάντα. ΔΕΝ πρέπει να βγεί ένας πολιτικός που ηγείται σχηματισμού που αμφισβητεί όλα όσα έχει καταφέρει η Ελλάδα τα τελευταία 50 χρόνια, και ακόμη χειρότερα δεν σέβεται την επίσημη θρησκεία (όντας δεδηλωμένος άθεος), το έθνος και το κράτος μας (αφοπλισμός αστυνομίας, όχι στις αμυντικές δαπάνες). Με την εκλογή μιας τέτοιας μορφής, δεν θα πάθουμε απλά χρεοκοπία αλλά θα αδυνατίσουμε γεωπολιτικά με όλες τις συνέπειες. Αυτοί οι άχρηστοι που έρχονται θέλουν τους λαθρομετανάστες να ψηφίζουν για να αντικαταστήσουν τον Ελληνικό πληθυσμό με δούλους τους. Η παρακμή που κουβαλά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι δύο οικονομικές καταστροφές μαζί Τέρμα οι μικρότητες Παλλαϊκή Συσπείρωση των συντηρητικών δυνάμεων μπροστά στον εχθρό.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ Lamda 24/08/2014 15:47:56

      Έχεις απόλυτο δίκιο ότι ο άλλος που έρχεται, αν τελικά έρθει, πράγμα που απεύχομαι ολόψυχα, θα είναι άμεσα και πολύπλευρα ολέθριος. Αλλά, αυτό δίνει αέρα στη ΝΔ να κατεβάζει για ψήφισμα το "αντι"ρατσιστικό νομοσχέδιο που μας παρουσίασε; Και να περνά νόμους ad hoc για να χτιστεί τζαμί στο Βοτανικό; Γιατί όχι στην Ακρόπολη; Ή στο Ελευθέριος Βενιζέλος; Να το βλέπουν φάτσα κάρτα και οι τουρίστες να ξέρουν πού ήρθαν; Έχουμε σοβαρό πρόβλημα, αδελφέ, παγκοσμίως δηλαδή, διότι κάποιοι, με τον ένα ή με τον άλλο δούρειο ίππο έχουν βαλθεί να διαλύσουν τις Πατρίδες όλων μας. Σε εμάς τί απομένει; Μου φαίνεται, μόνο το να διαλέξουμε με ποίον τρόπο θα χαθούμε. Να διαλέξουμε αν θα χαθούμε ευθύς αμέσως, ακολουθώντας τον Ρήγα, επιλέγοντας το καλύτερα μίας ώρας ελεύθερη ζωή, ή αν θα χαθούμε εν τέλει, μετά από 40-50 χρόνια υφέρποντος εξισλαμισμού, πολυπολιτισμικότητας, και αργής έμμεσης γενοκτονίας μας από την πληθυσμιακή υπερκέρασή μας από τους αλλοφύλους. Αυτό, νομίζω, τελικά, είναι το μόνο μας δίλημμα. Το αν θα προτιμήσουμε να τελειώσουμε ευθύς αμέσως, ή αν θα επιλέξουμε να το αφήσουμε να συμβεί αργότερα... Ο Κριαράς πέθανε στα 107 του. Ο Μ. Αλέξανδρος, στα 33 του. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα να μείνουν για πολλά ακόμα χρόνια οι ελλαδίτες Έλληνες 11 εκατομμύρια, κι ας πνιγούν από 20-30 εκατομμύρια αλλόφυλους μέσα στην ίδια τους την κάποτε Πατρίδα, ή αν είναι καλύτερα να απειθαρχήσουν στα κελεύσματα της παγκοσμιοποίησης με κόστος έναν πόλεμο και μια νέα καταστροφή και να χαθούν ευθύς αμέσως σχεδόν οι μισοί, και πάντως σχεδόν όλοι οι νεότεροι και αναπαραγωγικοί. Πράγμα που θα γίνει αύριο κιόλας, μόλις βγούμε εκτός γραμμής. Όσο κι αν το ψάχνω, στην τελική αυτό νομίζω είναι το ζύγιασμα, αυτό κρίνεται. Διαλέγετε, και παίρνετε. Την τρίτη επιλογή, ΚΑΙ να μείνουμε 11 εκατομμύρια ΚΑΙ να μείνει η Πατρίδα μας μόνο για εμάς, καταδική μας, προφανώς ΔΕΝ μας την επιτρέπει ο πλανητικός εξουσιασμός. Όπως δεν την επέτρεψε στη Βρετανία, στη Γαλλία, αλλά και στο Ιράκ, τη Συρία, κλπ κλπ κλπ. Ή ρομαντικοί αιθεροβάμονες θα είμαστε, ή ρεαλιστές προσγειωμένοι. Ο καθένας, επιλέγει κατά το γούστο του. Και ο Θεός να μας λυπηθεί όλους μας, σε πλανητικό επίπεδο.

      • Naruto avatar
        Naruto @ Νέστωρ 24/08/2014 17:43:11

        Έχεις απόλυτο δίκαιο Νέστωρα όπως και ο lamda ,το οικονομικό ειναι μεν πρόβλημα αλλά διορθώνεται . Εκείνο όμως που δεν διορθώνεται ειναι η παράδοση της πατρίδας σε αλλόθρησκους ξένους βαρβάρους που με πρόσχημα την μετανάστευση λόγω πολέμων εγκαταστάθηκαν με το έτσι θέλω στη γή μας . Πιστεύω όμως οτι μπορούμε να αποτρέψουμε το κακό με το ξεςκεπαςμα των στόχων των εξουσιαστών αλλά και την απομόνωση των ντόπιων συνεργατών τους . Ενημέρωση του λαού χρειάζεται και ηγέτης που επιτέλους θα πάρει αποφάσεις . Το πολίτευμα έχει γίνει θηλιά στο λαιμό της πατρίδας ,συζητάμε εδώ για το αν θα επιστρέψουν φθαρμένοι και ξοφλημένοι πολιτικοί ,όλη η χώρα έγινε το γήπεδο για τα πολιτικά παιχνίδια λίγων οικογενειών . Αυτά με τρομάζουν φίλε Νέστωρα αλλά είμαι διατιθεμένος να πολεμήσω για τα πιστεύω μου .

        • Νέστωρ avatar
          Νέστωρ @ Naruto 25/08/2014 07:45:45

          Μου δίνεις κουράγιο φίλε Naturo να ελπίζω πως κάτι μπορεί να γίνει και να ανατραπεί ο άθλιος για τους Έλληνες (και όχι μόνο) σχεδιασμός των πλανηταρχών. Μακάρι να το δώσει ο Θεός και να τα καταφέρουμε να κρατήσουμε την Πατρίδα μας Ελληνική.

  12. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 24/08/2014 14:14:51

    Θεωρώ ότι από την επιστροφή όλων των ''κομματαρχών'' και των ασώτων στο μαντρί,μέχρι την ανασύσταση της ''μεγάλης κεντροδεξιάς'',η απόσταση είναι τεράστια και οι συνθήκες καθόλου ευνοϊκές. Η Ν.Δ.,όπως γράφουν και άλλοι σχολιαστές θα έχει κέρδος από την επιστροφή τους,αλλά αυτό θα είναι βραχυπρόθεσμο κι αυτό γιατί όλα πιά περνούν από τό κόσκινο της σκληρής πολιτικής που ελέω τρόϊκας εφαρμόζεται. Γι' αυτό ούτε κεντροδεξιά ούτε κεντροαριστερά ισχυρές,δεν μπορούν να δημιουργηθούν.

  13. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 24/08/2014 14:17:44

    Κανένα από τα υπάρχοντα σήμερα λιγότερο έως περισσότερο δεξιά κόμματα νομιμοποιείται να μονοπωλεί την πολιτική έκφραση της δεξιάς στην Ελλάδα, για τον απλούστατο λόγο ότι κανένα δεν εκφράζει ΚΑΙ τα τρία συστατικά της ιδεολογίας της δεξιάς: 1) Πατριωτισμός 2) Οικονομικές ελευθερίες 3) Ατομικές ελευθερίες Η ΝΔ είναι από καταβολής της "κοσμοπόλιταν". Ουδείς Έλληνας δεξιός όμως είναι κοσμοπόλιταν. Οι δεξιοί είναι Πατριώτες. Το λεγόμενο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που πάει πχ η ΝΔ να περάσει, έφαγε γερή πετριά απο τους 34 πανεπιστημιακούς με την επιστολή που έστειλαν στον Σαμαρά και τον Παπούλια, η οποία λέει τεκμηριωμένα πράγματα, διαβάστε τα, αλλά και από επιστολές 6 ιεραρχών σε παρόμοιο κλίμα, κι αν έχει η ΝΔ απαντήσεις πατριωτικές σε αυτά, τότε πετάει ο γάιδαρος. 2) Η αντιμνημονιακή πολιτική σχεδόν όλων των άλλων δεξιών κομμάτων, είναι καταστροφική για την ελεύθερη οικονομία και τις ατομικές ελευθερίες, διότι ποίες ατομικές ελευθερίες ακριβώς έχουν οι χρεωκοπημένοι πάμπτωχοι; 3) Πλέον των ανωτέρω, ο οιοσδήποτε σέβεται την Πατρίδα του ΚΑΙ την δημοκρατία, αν είναι να της μειώσει την Εθνική της Κυριαρχία με νομοθετήματα που αβαντάρουν ξένα κέντρα, ξένες θρησκείες, ξένες φυλές, αυτό θα μπορούσε να νομιμοποιείται να το κάνει ΑΦΟΥ προηγηθεί δημοψήφισμα. Ας κάνουν ένα δημοψήφισμα για το τζαμί στο Βοτανικό, ή για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, να δουν, περνάει; Η Δεξιά πολιτικώς ήταν ενιαία στην Ελλάδα επί Παπάγου, και ίσως επί ΕΡΕ. Από το 1974 και μετά κόπηκε στα δύο, με τη ΝΔ να έχει αφήσει στην άκρη την πατριωτική συνιστώσα του δεξιού φρονήματος. Η ΝΔ είναι δεξιά μόνο στον οικονομικό τομέα (με τέτοια υπερφορολόγηση, στην πράξη συζητείται ακόμα και αυτό, αλλά έστω ότι συνεχίζουν να διέπονται από την ιδέα της ελεύθερης οικονομίας...). Ούτε στις ατομικές ελευθερίες δεν είναι πιά δεξιά, διότι όταν προτίθεται να στερήσει από τους πολίτες την ελευθερία λόγου για το οιοδήποτε θέμα, κι όταν τους εμποδίζει να εκφράσουν αποτελεσματικά τη γνώμη τους με δημοψήφισμα, ποίες ατομικές ελευθερίες; Να αγοράζουμε την τσίχλα της αρεσκείας μας; Μιλάμε για πολιτικές ελευθερίες, όχι περιπάτου... Βάσει αυτών και σωρείας παρομοίων σκέψεων, έχω τη γνώμη ότι δεν είναι καθόλου προφανές πως η ΝΔ είναι γνήσιος εκφραστής της δεξιάς εν Ελλάδι. Μισοδεξιά είναι, και οι άλλοι όλοι είναι ομοίως ελλειπείς. Οπότε ναι, το σωστό θα ήταν ΟΛΟΙ τους να μαζευτούν κάτω από μία ΝΕΑ στέγη, που θα έδινε έκφραση στο συνολικό πακέτο της δεξιάς ιδεολογίας, όχι σε επιλεκτικά κομματάκια του... Αυτό θέλει η βάση, αυτό θέλει ο κόσμος ο δεξιός. Αλλά, προφανώς, άλλαι αι βουλαί των ξένων κέντρων που κινούν τα ατσαλοσύρματα από το αόρατο (όχι και τόσο, πιά...) παρασκήνιο. ΝΔ απέμειναν να ψηφίζουν μόνον οι αστοί που εξακολουθούν να είναι νηφάλιοι και να ψάχνουν το μη χειρότερο. Αλλά το ότι κάποιος είναι ο μη χειρότερος, απέχει παρασάγγας πεντεκέδεκα από το ότι αυτός ο κάποιος είναι ο γνήσιος εκφραστής της δεξιάς. Όχι, δεν είναι. Είναι ένα θλιβερό απομεινάρι της παλιάς δόξας. Και είναι κρίμα, γιατί οι Έλληνες δεξιοί νοικοκυραίοι Πατριώτες αξίζουν πάρα πολύ καλύτερα.

  14. Δεξιος Ψαλτης avatar
    Δεξιος Ψαλτης 24/08/2014 14:42:20

    Περιμενα με αγωνια & εγω & κατι φιλοι δεξιοι να δουμε το σχολιο μου αλλα ματαια. Δεν πειραζει κρατατε μυστικα αλλα ετσι κανετε κακο στην παραταξη. Χαλαλι σας & οι Καρατζαφεριδες & η Ντορα αλλα δεν ρωτατε ομως τους δεξιους ψηφοφορους αυτοι θα γυρισουν στην ΝΔ? Γιατι ολος ο ντορος γινεται για τα ψηφακια τα δικα μας & οχι για το αν θα γυρισουν καποιοι γρφικοι

  15. Δικαιοπολις avatar
    Δικαιοπολις 24/08/2014 16:13:07

    Αυτο ειναι ενα κειμενο αρχών. Οι φαιδρές προσωπικότητες μπορει να ειναι αριθμητικά χρήσιμες αλλά αναιρούν το ηθικό πλεονέκτημα της συνέπειας. Η διεύρυνση της κεντροδεξιάς θα πρεπει να γινει με ενωτικό λόγο και ρηξικέλευθες τομές και οχι με μουτζούρες απο καρικατούρες.

  16. toxo avatar
    toxo 24/08/2014 16:40:06

    Οι Εθνικοσοσιαλιστές πώς είναι δυνατό να χαρακτηρίζονται Ακροδεξιοί, αφού ως Σοσιαλιστές είναι Αριστεροί στον Κοινωνικό και Οικονομικό τομέα και Σωβινιστές ως προς την υπεροχή της πατρίδας τους έναντι όλων των άλλων πατρίδων (Η Γερμανία υπεράνω όλων);Απλά μιά ακόμη διαφοροποίηση της Αριστεράς.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ toxo 24/08/2014 18:20:25

      Εξαιρετικά εύστοχη παρατήρηση. Θέλει πολύ καλό ζύγισμα στο νου όλων μας. Ωστόσο, οι Πατριώτες, σήμερα, από ποίον εκφράζονται; Από τους κοσμοπόλιταν, πάντως, δεν εκφράζονται, έτσι δεν είναι; Όπου Πατριώτης = αυτός που αρκείται στην Πατρίδα του, δεν θέλει να χάψει τις πατρίδες των άλλων, όπως ο εθνικιστής, αλλά που ΔΕΝ την απεμπολεί, για κανενός τη χάρη. Αρκείται μεν στην Πατρίδα του, αλλά ΔΕΝ την παραδίδει αμαχητί στα παγκοσμιολιγούρια. Ποίος, σήμερα, πολιτικός σχηματισμός εκφράζει τους Πατριώτες; Ή έστω, είναι πλησιέστερος σε αυτούς; Το ερώτημα είναι σχεδόν ρητορικό, διότι αν αρχίσει να διαγράφει κανείς ένα-ένα τα μη πατριωτικά κόμματα, είτε λόγω του κοσμοπολιτανισμού τους είτε λόγω του προλεταριακού διεθνισμού τους, τί θα μείνει; Αυτό, δεν είναι καραμπινάτη ευθύνη της ΝΔ, που επέλεξε να είναι κοσμοπόλιταν και άφησε την Πατρίδα απ' έξω; Αυτό πρέπει να διορθώσουν εκεί μέσα, πρέπει να ξαναγίνουν Πατριώτες, κι όχι να ασχολούνται με τα πρόσωπα και τα τυχόν ψηφαλάκια που μπορούν τα πρόσωπα να φέρουν... Γιατί θα τα φέρουν; Επειδή έχουν όμορφα μάτια; Δεν νομίζω ότι είναι αρκετό... Τους Πατριώτες πρέπει να ξανασυνάξουν, και αυτό προϋποθέτει να ξαναβάλουν τον Πατριωτισμό μέσα στο πρόγραμμά τους. Αν όχι, θα μείνουν με όσους αστούς απέμειναν, δηλαδή με κάνα 15-20%. Κατάντημα, για ένα κόμμα που κάποτε εξέφραζε το 50% των Ελλήνων.

    • George N avatar
      George N @ toxo 24/08/2014 19:50:15

      Όχι ακριβώς. Είναι Αριστεροί στα οικονομικά και κοινωνικά αλλά εθνικιστές με φυλετικές εξαλλοσύνες. Προέρχονται από την Αριστερά αλλά από την στιγμή που το υποκείμενο είναι το έθνος (ή ακόμα ακόμα η φυλή) και όχι η εργατική τάξη δεν μπορεί να είναι Αριστεροί. Το Ακροδεξιοί είναι όντως άσχετο αλλά έχει επικρατήσει διεθνώς. Το φασίστες είναι το σωστό. Στην Ελληνική περίπτωση είναι η συνέχεια του ΠΑΣΟΚ της πρώτης περιόδου που οδήγησε στην φασιστικοποίηση της χώρας την δεκαετία του 80. Η κραυγή του Μπούκουρα "τι αγώνα έκανα για το ΠΑΣΟΚ" είναι ενδεικτική. Μοναδικός νεωτερισμός αυτή τη φορά η φυλετική υπεροχή. Η τούρτα έπρεπε να έχει και κερασάκι...

  17. Chr avatar
    Chr 24/08/2014 17:46:36

    Αν μπορούσε να πείσει η ΝΔ τους ψηφοφόρους της δεν θα υπήρχε ΧΑ ή ΑΝΕΛ. Είναι αδύνατον για πολλούς λόγους η ΝΔ όμως να αλλάξει πολιτική ,διότι κουμάντο κάνουν οι Βρυξέλλες -Γερμανία . Σε όλα ! Από το αντιρατσιστικό μέχρι τον φόρο στο πετρέλαιο .Αυτό είναι αξίωμα . Συμφωνώ με την Ψυχραιμία στον ρεαλισμό της ,ως προς αυτό . Οσο δεν έρχεται ραγδαία ανάπτυξη -που είναι αδύνατον - τόσο η απορρόφηση δεν θα έχει νόημα .Οι μεν θα φέρνουν κάποιους ψηφους , λίγες χιλιάδες στελεχών διοτι δεν είναι τόσο προσωποπαγή τα κόμματα όπως τα βλέπουν ορισμένοι σαν τον Μπαλτάκο ούτε ιδεολογικοποιημένοι οι οπαδοί τους. Απλά δεν ψηφίζουν ΝΔ διότι υποστηρίζει "μνημονιακές πολιτικές" . Το "μνημονιακές πολιτικές" το χρησιμοποιώ σαν έκφραση , περιοριστικές πολιτικές είναι η ορθότερη έκφραση. Οι οποίες φυσικά μπορεί να υπάρχουν και χωρίς μνημόνιο . Με λίγα λόγια εάν ο Μιχαλολιάκος θα δήλωνε ότι συμφωνεί με την ακολουθούμενη πολιτική σε ένα μήνα θα έφτανε το 0,5% .Το ίδιο και οι υπόλοιποι. Δεν είναι σαν την Ντόρα που ψήφισε τα μνημόνια και επέστρεψε. Το ποσοστό του Μιχαλολιάκου όμως δεν θα πάει στην ΝΔ , θα πάει αλλού ακόμη και στο ΚΚΕ ! Παράλληλα η ΝΔ θα χάσει τα ηθικά της ερείσματα και θα έχει ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα. Επομένως ζημιά θα κάνουν αυτά , ιδιαίτερα εάν γίνουν μεθοδεύσεις για να βγεί ΠτΔ τύπου Κουβέλης . Θα ευτελιστεί το επίπεδο της πολιτικής εντελώς !

  18. άλυτη εξίσωση avatar
    άλυτη εξίσωση 24/08/2014 21:23:25

    ''Μ. Σάββατο, 25β
    Πάλι μες την κοιλιά της θάλασσας το μαύρο εκείνο σύννεφο που ανεβάζει κάπνες όπως φωνές επάνω από ναυάγιο

    Χαμένοι αυτοί που πιάνονται από τ’ Άπιαστα.

    Όπως εγώ προχθές του Αγίου Γεωργίου ανήμερα
    που πήα να παραβγώ μ’ αλόγατα όρθια
    και θωρακοφόρους και μου χύθηκε όλη, όξω απ’ τη γης, η ερωτοπαθής ψυχή μου.'' Ημερολόγιο ενός αθέατου Απριλίου 1985
    Οδυσσέας Ελύτης Τι κρίμα, είναι πολύ αργά πια .....

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ άλυτη εξίσωση 25/08/2014 12:44:21

      Ωραία η αλληγορία. Ας μην ξεχνάς όμως ό,τι η επομένη του Μ. Σαββάτου είναι η Κυριακή του Πάσχα. Σε παραπέμπω στην "Κυριακή του Πάσχα" της Δημουλά. ...Θα μείνει νηστική η ωμότητά σας...

      • ΕΞΙΣΩΣΗ ΑΛΥΤΗ avatar
        ΕΞΙΣΩΣΗ ΑΛΥΤΗ @ Γιάννης Αυλακιώτης 30/08/2014 05:52:29

        Κική Δημουλά; Πολύ ωραία. Τότε, ταιριάζει αυτό : ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΕΠΕΙΓΟΝ (Τα εύρετρα)
        Βάρκα ελήφθη κουπί και θάλασσα όχι. Αμέλησες ή τα έκλεψε η ίδια η μεταφορική τους σημασία;

  19. panos avatar
    panos 25/08/2014 05:28:30

    Αν δέν τούς δούμε όλους χαλαρά γιατη μαζί τούς κάνουμε την δουλειά μάς...Τότε από την ηγεσία αρχίζοντας αν δέν είνα ένα κόμμα μονάχα με αποστάτες θα είναι σίγουρα μια παράσταση από το θεατρικό τής δευτέρας ...

  20. ελενη avatar
    ελενη 25/08/2014 10:44:48

    με τον ΕΝΦΙΑΛΤΗ σε συνεχεια του πακετου των τεσσαρων ΦΑΠ μαζί,νομίζω ότι η ΝΔ βαδίζει ολοταχώς προς την εκλογική συντριβή.Δεν νοείται αστικό κόμμα να κυνηγάει τόσο ανελέητα τους αστούς

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.