#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/11/2010 21:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δείγμα υπεθυνότητας



Προχωράω για την παράταξη αλλά σας είπα, αυτό για το οποίο θα κριθώ εγώ και αυτό το οποίο αν θέλετε με συνεπαίρνει κιόλας γιατί εμένα με συνεπαίρνει ο απλός ο κόσμος, είναι ο κόσμος, δεν κοιτάζω τζάκια, βαρονίες, ποιος ήταν. Αυτά δεν με ενδιαφέρουν και ούτε νομίζω ότι απασχολούν πια την κοινή γνώμη και τον κόσμο.



Αυτό το απόσπασμα από την σημερινή συνέντευξη του Αντώνη Σαμαρά στο Mega και στον κ. Πρετεντέρη περικελείει κατά την γνώμη μας και το βασικό μήνυμα που θέλησε να στείλει με αυτήν: πάνω από όλα είναι η βάση της ΝΔ, ο κόσμος της παράταξης που τον εξέλεξε αρχηγό.

Κατά τα άλλα, ο Α. Σαμαράς απόψε, αν ήθελε είχε εύκολη δουλειά!

Μέσα σ’ αυτή τη γενική κατάθλιψη,  θα μπορούσε να πλειοδοτήσει σε υποσχέσεις,  να παρεκτραπεί σε αφορισμούς και καταγγελίες και  να αφιονίσει τον κόσμο.

Αντι αυτών, επέλεξε το δύσκολο δρόμο.

Το δρόμο της ευθύνης και της σοβαρότητας.

Δεν κρύφτηκε από τα προβλήματα, αλλά έδωσε ρεαλιστικές απαντήσεις.

Εχοντας συναίσθηση της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η οικονομία μας,  δεν είπε τίποτα που θα μπορούσε να ρίξει νερό στο μύλο αυτών που απεργάζονται σενάρια αποσταθεροποίησης. Δεν τους  έκανε τη χάρη.

Παράλληλα,

- ανέδειξε με το  πιο αδρό τρόπο  την κυβερνητική βαβέλ με τις εκ διαμέτρου αντίθετες δηλώσεις Παπανδρέου- Πάγκαλου.

-περιέγραψε το πολιτικό αδιέξοδο του κ. Παπανδρέου που, συνειδητοποιώντας την αδυναμία του, εκβιάζει με εκλογές.

-ακύρωσε το δίλλημα του πρωθυπουργού  και απελευθέρωσε την ψήφο του ελληνικού λαού

-αρνήθηκε να μπεί στον πειρασμό της αριθμητικής των εκλογών, επειδή δίνει έμφαση στη λαϊκή συμμετοχή και ψήφο.  Αν έλεγε αριθμούς θα έδειχνε αλαζών και θα κομματικοποιούσε τις εκλογές.

-υπερασπίστηκε πειστικά  την άποψη του ότι υπάρχει έναλλακτική πρόταση εξουσίας.  Και ήταν τόσο παραστατικός που θα το κατάλαβαν όλοι!

-έστειλε μήνυμα σταθερότητας προς τις αγορές λέγοντας ότι η Ελλάδα με τον Αντώνη Σαμαρά θα είναι μια χώρα που τιμά την υπογραφή της.

-έδειξε μεγαλείο ψυχής προς τον κ. Μητσοτάκη που τον τελευταίο καιρό τον καθυβρίζει συστηματικά.

-αποδυνάμωσε πολιτικά τις «πρωτοβουλίες» του κ. Καρατζαφέρη για δήθεν ανασύνταξη της κεντροδεξιάς.

-τελείωσε με τα τζάκια και τις βαρωνίες  και έδειξε ότι η νέα  Ν.Δ. δεν αποτελεί φεουδαρχία συμφερόντων αλλά κόμμα λαϊκής βάσης. Παράλληλα, διαβεβαίωσε ότι οι πόρτες είναι ανοιχτές σε όσους ασπάζονται την ιδεολογία της Ν.Δ. Πρόσθεσε μάλιστα ότι αυτό ισχύει ακόμα και για την κα. Μπακογιάννη εφόσον βεβαίως παραδεχθεί τα λάθη της!

Ισως είναι η πρώτη φορά που αρχηγός κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης μια βδομάδα πριν τις εκλογές συμπεριφέρθηκε τόσο υπεύθυνα έναντι πάντων.

Και αυτό είναι κέρδος όχι μόνο για τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά για τον πολιτικό μας πολιτισμό και τη χώρα γενικότερα.

Απέναντι σε έναν πανικόβλητο πρωθυπουργό, είδαμε απόψε έναν υπεύθυνο και ώριμο ηγέτη

Υ.Γ. Τα βρήκες όλα καλά θα ρωτήσετε; Όχι δεν τα βρήκα όλα καλά.  Όμως, οι ενστάσεις μου εντοπίζονται σε τεχνικής φύσεως θέματα τα οποία δεν είναι η ουσία της πολιτικής.
Τα βασικά σημεία της συνέντευξης:
Ακολουθούν επιλεγμένα αποσπάσματα:





Να αποπέμψει ο Πρωθυπουργός τον Αντιπρόεδρό του



Η άποψη η δική μου είναι ότι δεν θα πάει τώρα σε εκλογές. Έχει όμως ένα πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα το οποίο το αναγνώρισε ο ίδιος, όταν ο ίδιος στη διακαναλική του, πιστοποίησε ότι υπάρχει πρόβλημα με το Μνημόνιο και είπε ότι θα πρέπει να κάνει επαναδιαπραγμάτευση των επαχθών –λεγομένων- όρων. Και εδώ πέρα, εγώ θέλω να κάνω και το εξής: εάν ο κ. Παπανδρέου πραγματικά δεν φοβόταν ο ίδιος για να μας φοβίσει -γιατί αυτό κάνει: φοβάται και μας φοβίζει- θα έλεγε «εγώ, όπως κάθε Πρωθυπουργός μέσα στην τετραετία θα εξαντλήσω ένα περιθώριο, τα πράγματα θα πάνε καλύτερα, θα δει ο ελληνικός λαός εγώ θα τα βγάλω πέρα». Δεν το κάνει.

Δεύτερον, έρχεται αυτή τη στιγμή και λέει ότι «εγώ θα κάνω επαναδιαπραγμάτευση, γιατί τα πράγματα δεν πάνε καλά» προφανώς για το Μνημόνιο. Σας κάνω το εξής ερώτημα και το κάνω στον ελληνικό λαό: εάν κάτσει εδώ πέρα η Τρόικα και εδώ ο κ. Παπανδρέου και του πει η Τρόικα «είδα ότι πήρες ένα καλό αποτέλεσμα κ. Πρόεδρε, μια χαρά τα πας, το φάρμακο που σού ‘δωσα είναι ό,τι πρέπει, δώσε κι άλλο λίγο στον ελληνικό λαό». Αυτό τον βολεύει περισσότερο για να επαναδιαπραγματευτεί τον κ. Παπανδρέου, ή θα τον βόλευε ένα μήνυμα δυσαρέσκειας από τον ελληνικό λαό που θα τού ‘λεγε κι αυτός με τη σειρά του ότι «πες στη Τρόικα ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε έτσι»;

Επομένως υπάρχει κι ένα πρόβλημα πρακτικό στο να λέει ότι «εγώ κάνω την επαναδιαπραγμάτευση». Και ρωτάω: γιατί την κάνει, εάν δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα; Και τι περιμένει εάν το μήνυμα του ελληνικού λαού είναι αρνητικό;

Εγώ δεν είμαι Παπανδρέου για να πω από πριν και να εκβιάσω τον κόσμο και να τον παγιδέψω και να τον κάνω όμηρο από πριν μετά τις εκλογές. Εγώ ένα μήνυμα έχω: πρέπει να αλλάξει την πολιτική του και θα δείτε ότι θα την αλλάξει την πολιτική του.

Το δικό  μου ερώτημα είναι γιατί ο κ. Παπανδρέου συνδέει μια αποτυχία των αυτοδιοικητικών εκλογών με εθνικές εκλογές. Δεν καταλαβαίνει ότι θα είναι πιο εύκολη η αποτυχία του και στις εθνικές εκλογές, αν τις κάνει αμέσως; Και ρωτάω, θέλει να φύγει;

Αλλά είπατε για τον κ. Πάγκαλο. Στον κ. Πάγκαλο υπάρχει ένα πελώριο πολιτικό ζήτημα κ. Πρετεντέρη, το οποίο φωτογραφίζει ένα κυβερνητικό χάος, για να μη σας πω ότι φωτογραφίζει μία κυβερνητική σχιζοφρένεια, πολιτική σχιζοφρένεια.

Ο κ. Πάγκαλος εμφανίζεται αυτή τη στιγμή και περίπου μας λέει ότι το να αναδιαρθρώσεις το χρέος σου είναι μια αρετή. Την ίδια ημέρα ο κ. Παπανδρέου ξορκίζει τη λέξη αναδιάρθρωση, στην εφημερίδα επισήμως και λέει ότι  όποιος το λέει αυτό  επενδύει στη χρεοκοπία της χώρας.

Και ρωτάω, αυτή η αναδιάρθρωση που προβάλλει ο κ. Πάγκαλος και η κατηγορία κατά της αναδιάρθρωσης, του κ. Παπανδρέου, δε φέρνει εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις Προέδρου και Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης;

Γιατί ο κ. Παπανδρέου με τις εκλογές τελικά τι θέλει;

Να σας πω εγώ τι θέλει. Θέλει από τη μία έγκριση όσων έχουν γίνει μέχρι τώρα, να την πάρει με τις εκλογές, τις εθνικές μιλάω και από την άλλη μια λευκή επιταγή, τύπου αναδιάρθρωσης, τύπου Πάγκαλου, με την οποία θα επιτραπεί να σχεδιάσει ό,τι αυτός θέλει στο μέλλον. Δε γίνεται έτσι η πολιτική.

Θα πρέπει αυτοί να ξεκαθαρίσουν και το λέω ξεκάθαρα, ότι ο κ. Παπανδρέου θα πρέπει ξεκάθαρα, δεν είναι ο Πάγκαλος ο οποιοσδήποτε βουλευτής, είναι ο Αντιπρόεδρός του, εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει αυτή τη στιγμή να βγει και να αποπέμψει τον Αντιπρόεδρό του.

Διαφορετικά υπάρχει μέγιστο πρόβλημα. Και μέγιστο πρόβλημα και για τον ελληνικό λαό που ακούει δυο διαφορετικές απόψεις από τους δυο κορυφαίους της Κυβέρνησης. Εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις.



Ακατάλλληλος ο Παπακωνσταντίνου



Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Τον έχετε πει ακατάλληλο τον κ. Παπακωνσταντίνου πάντως.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Πιστεύω ότι...

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Θεωρείτε ότι είναι ακατάλληλος.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ναι.



Η οικονομία με απλά λόγια



Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Κι έτσι δημιουργείται νέο έλλειμμα. Γιατί; Έχετε ένα μαγαζί, εγώ θα σας το πω απλά να το καταλάβει ο κόσμος. Έχετε ένα μαγαζί και ξαφνικά δεν κάνετε σεφτέ. Και έχετε μέσα στο μαγαζί ένα υπάλληλο που λέτε «τώρα θα τον διώξω τον Γιάννη ή αύριο θα διώξω το Γιάννη; Να τον κρατήσω ακόμα τον Γιάννη; Τον λυπάμαι το Γιάννη». Αυτή η δουλειά είναι η πραγματικότητα που σας λέω, είναι η φωτογραφία στην Ελλάδα. Έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα, αυτή είναι η φωτογραφία.

Και κάποια στιγμή υποχρεώνεστε και τον διώχνετε τον Γιάννη. Προσέξτε, ο Γιάννης με το μισθό που έχει πια δεν θα ξοδεύει, άρα και άλλοι Γιάννηδες παραέξω θα έχουν λιγότερα λεφτά, πέφτει η οικονομία. Δεύτερον, ο Γιάννης θα αναγκαστεί το κράτος να του δώσει επίδομα ανεργίας. Άρα το κράτος εκεί που είχε έλλειμμα άλφα θα έχει άλφα συν το επίδομα ανεργίας του Γιάννη. Και επιπλέον θα έχει νέο έλλειμμα το κράτος από το γεγονός ότι δεν θα εισπράττει τις εισφορές τις ασφαλιστικές και του Γιάννη και του αφεντικού του.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Ωραία, άρα η ύφεση κάνει κακό στο Γιάννη, συμφωνήσαμε.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Όχι στο Γιάννη. Στην οικονομία.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Σε όλους, πρώτα στον Γιάννη και μετά στην οικονομία. Δεν έχω καμιά αντίρρηση.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Βγαίνει ο Υφυπουργός Εργασίας ο κ. Κουτρουμπούσης, νομίζω έτσι λέγεται, Κουτρουμάνης …..

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Κουτρουμάνης.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Κουτρουμάνης. Και λέει ότι για κάθε υπάλληλο που απολύεται χάνει το κράτος 1.000 €. Έχουν νέοι άνεργοι βγει στην πιάτσα 150.000. Αυτό ξέρετε τι σημαίνει; Σημαίνει ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή 1,5 δις το οποίο ξαφνικά το έχασε η κυβέρνηση.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Απώλεια εσόδων.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Αλλά θέλω να σας φωτογραφίσω τι θα πει 1,5 δις. Όσα πήραν από τους συνταξιούχους. Και έτσι τώρα έχουν και απώλειες εσόδων και οι συνταξιούχοι έχουν πάρει λιγότερο και οι άνεργοι είναι περισσότεροι.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Το έλλειμμα πως θα μηδενιστεί δεν είπατε. Το έλλειμμα πως θα το μηδενίσουμε;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Μισό λεπτό. Λέμε λοιπόν ότι πρέπει να βάλουμε ορισμένα μέτρα για να κινηθεί η αγορά, που είναι μηδενικού δημοσιονομικού κόστους. Είναι τα λεγόμενα αντισταθμιστικά μέτρα. Είναι τα ΣΔΙΤ, είναι τα ΕΣΠΑ, είναι οι παραχωρήσεις συμβάσεων, είναι η οικοδομή.

Προσέξτε, στην οικοδομή εγώ λέω, θα δώσω 2% επιδότηση στο στεγαστικό δάνειο για 10 χρόνια, το μέσο στεγαστικό δάνειο κρατάει 20, για 10 χρόνια, ούτως ώστε να ανακάμψει ποιος; Ο χώρος ο οποίος έχει 130 επαγγέλματα δίπλα του. Και αυτό τελικά θα δώσει περισσότερους φόρους στο κράτος μέσα από το τζίρο που θα γίνει.

Αυτό λοιπόν ήδη θα εξάλειφε το μισό. Ποιο είναι το μισό; Το μισό του 7. Ποιο είναι το 7; Το 7 είναι αυτό που προβλέπει το ΠΑΣΟΚ ότι θα είναι στο τέλος του 2011 το έλλειμμα του κράτους που εγώ πρέπει να μηδενίσω. Γιατί λέω τέλος του 2011; Γιατί ξεκίνησα Ιούλιο του 2010 συν 1,5 χρόνο που είπα, πάμε τέλος 2011. Αυτό το μισό το έχουμε πάρει.

Το άλλο μισό θα γίνει, διότι στο μαγαζί και πάλι, για να επιστρέψω στο μαγαζί, επειδή θα υπάρχει ο τζίρος και τελικά δεν θα απολυθεί ο Γιάννης, θα μπορέσει το κράτος να μου βρει κάποιο κέρδος να με φορολογήσει να έχει παραπάνω. Αυτά είναι τα άλλα μισά, τα οποία επειδή μπορεί να φαίνονται απλοϊκά έτσι, μέσα από πολλαπλασιαστές, μέσα από οικονομετρικά μοντέλα κλπ. τα έχουμε βγάλει και έτσι είναι ακριβώς.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Για να συνοψίσω, επιμένετε ότι έχετε τη δυνατότητα σε 18 μήνες να μηδενίσετε …..

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ασφαλώς. Να πω άλλο ένα παράδειγμα γιατί ο κόσμος τα καταλαβαίνει;

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Πρέπει να πάμε σε διαφημίσεις.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Το γρήγορο παράδειγμα.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Πέστε το.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Βάλανε αύξηση στους φόρους των αυτοκινήτων. Προσδοκούσαν ότι θα πάρουν πολλά λεφτά και τελικά πήραν λιγότερα από πριν βάλουν τους φόρους, ακριβώς γιατί κανείς δεν αγόραζε.



Οικουμενική



Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Εάν λοιπόν έχουμε αυτή τη δραματοποίηση που μόλις προηγουμένως μας περιγράψατε, μια χώρα που πάνε άσχημα τα πράγματα, που δεν βγαίνουν τα νούμερα να το πω έτσι, όπου έχει πρόβλημα η κυβέρνηση ή θα καταγραφεί αν έχει πρόβλημα, όπου μιλάμε για αναδιάρθρωση λίγο ή περισσότερο ανοιχτά του χρέους, έχω να κάνω μια ευθεία ερώτηση.

Η Νέα Δημοκρατία, ο Αντώνης Σαμαράς θα μπορούσε να συμπράξει κυβερνητικά σ’ αυτή την ιστορία; Δηλαδή αν σας φωνάξει ο Παπανδρέου μετά τις εκλογές και σας πει «Αντώνη δεν βγαίνουμε, βάλε πλάτη» θα πάτε;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Το «βάλε πλάτη» πρέπει να εξηγηθεί. Τι θα πει «βάλε πλάτη»; Να συμφωνήσουμε ότι πρέπει για παράδειγμα όπως σας είπα πριν για την Ιρλανδία να βάλουμε μπροστά το θέμα της ανάπτυξης. Είναι ένα ζήτημα. Το «βάλε πλάτη» παίρνει πολλές βαθμίδες. Αυτό το οποίο παίζεται και ακούγεται αν θέλετε και ευχάριστα στην κοινή γνώμη, σε ένα κομμάτι της κοινής γνώμης ότι θα πρέπει να γίνει μια οικουμενική κυβέρνηση κλπ. όπου ξέρετε ότι συνωστίζονται απέξω πάρα πολλοί για να μπουν προς την κατεύθυνση αυτή.

Εγώ το ξέρω ότι αυτό ακούγεται ευχάριστα αλλά το θέμα δεν είναι να μοιράσουμε Υπουργεία, το θέμα είναι να αλλάξουμε πολιτική και εμένα αυτό είναι το οποίο με νοιάζει πώς θα βγούμε μια ώρα αρχύτερα από το μνημόνιο και το ζήτημα είναι πού θα συμπράξουμε; Γιατί εγώ δεν μπορώ να πω ότι είμαι νεοφιλελεύθερος σοσιαλιστής που είναι σήμερα ο κ. Παπανδρέου. Δεν έχω τη δυνατότητα να οδηγήσω τη χώρα σε μια πολιτική, την οποία εγώ δεν πιστεύω και επομένως πώς θα συμπράξω;

Με αυτή την πολιτική θεωρώ ότι δεν είναι σοβαρό καν να το συζητάμε.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Συνεπώς αν κατάλαβα καλά έχετε ένσταση επί της πολιτικής, όχι ένσταση επί της αρχής.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Επί της αρχής να βοηθήσω τον τόπο είμαι έτοιμος να κάνω οτιδήποτε.



Κεντροδεξιά



Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Μάλιστα. Τώρα, η δεύτερη πρόταση που διατυπώθηκε είναι από τον κ. Καρατζαφέρη αν θυμάμαι καλά, ο οποίος είπε ότι αυτή η κεντροδεξιά πρέπει επιτέλους να βρει έναν τρόπο συνεννόησης μεταξύ τους γιατί αυτή τη στιγμή εμφανίζεστε να είστε τρία κομμάτια ανεξαιρέτως του μεγέθους του καθενός. Έχουμε τον κ. Καρατζαφέρη, έχουμε τη Νέα Δημοκρατία υπό την αρχηγία σας και έχουμε και το εκκολαπτόμενο κόμμα της κας Μπακογιάννη.

Θα μπορούσε να υπάρξει κατά την άποψή σας μια συνεννόηση αυτού του ευρύτερου χώρου, ναι ή όχι;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Κοιτάξτε, ο κ. Καρατζαφέρης είπε να κάνουμε διάλογο για την κεντροδεξιά. Τι διάλογο να κάνουμε; Ρωτά. Αυτός είπε στην αρχή να ρίξουμε το ΠΑΣΟΚ όλοι μαζί με την εκλογή Παπούλια. Αμέσως μετά είπε ότι εγώ θα ψηφίσω Παπούλια, ο κ. Καρατζαφέρης ψήφισε όπως ψήφισε και το μνημόνιο.

Έρχεται μετά και λέει τώρα να  ενωθούμε κατά του Παπανδρέου και να το ρίξουμε. Μετά συζητάει μαζί με τον Παπανδρέου για οικουμενική. Χτες ακούω τα καλύτερα λόγια για τον κ. Καρατζαφέρη από τον κ. Παπανδρέου.

Αυτά είναι πολύ μπερδεμένα για να απαντήσουμε έτσι. Ο κόσμος θέλει ανάπτυξη και θέλει σοβαρότητα και εν πάση περιπτώσει η δική μας ιδεολογία, επαναλαμβάνω, είναι ο κοινωνικός φιλελευθερισμός, δεν είναι ο νεοφιλελεύθερος σοσιαλισμός.

Και κάτι ακόμα. Είπατε για την κα Μπακογιάννη. Θα σας πω κάτι, κάνει το κόμμα της, δεν ξέρω τι θα κάνει, εμένα με ενδιαφέρει η βάση. Με ενδιαφέρει ο κόσμος. Δεν με ενδιαφέρει η πικρία των βαρόνων.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Υποθέτω όλους τους ενδιαφέρει ο κόσμος. Εσείς θεωρείτε ότι κάνατε ότι περνούσε από το χέρι σας για να φύγει η κα Μπακογιάννη από τη Νέα Δημοκρατία;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ασφαλώς.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Είστε ήσυχος με τη συνείδησή σας απέναντί της;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Οι Ερινύες δεν με κυνηγάνε σε αυτό το θέμα καθόλου.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Μάλιστα. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι προχωράει και κάνει το κόμμα της η κα Μπακογιάννη. Θα μπορούσατε κάποτε να συνεργαστείτε μαζί της, κάποια στιγμή μετά; Ή είναι persona  non grata, δεν συζητάτε μαζί της;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Εγώ πιστεύω κ. Πρετεντέρη ότι όποιος ψήφισε το μνημόνιο θα το κουβαλάει μαζί του μέχρι το τέλος. Εάν πει ότι εγώ βλέπω το λάθος μου και πιστεύω σε μια άλλη πολιτική όπως είναι ο κοινωνικός φιλελευθερισμός, δεν έχω πρόβλημα με τον οποιονδήποτε και την κα Μπακογιάννη.



Να μιλήσει ο Καραμανλής



Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Μάλιστα. Ο κ. Μητσοτάκης έκανε προχτές μια δήλωση, προ μιας εβδομάδος, για να είμαι ειλικρινής, που είπε ότι στηρίζει τον κ. Παπανδρέου και δεν στηρίζει εσάς γιατί είστε λαϊκιστής και διαφωνεί μαζί σας. Έχω μια απορία. Ο κ. Μητσοτάκης παραμένει επίτιμος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Παραμένει. Το ότι λέει αυτά τα πράγματα και πιστεύει ότι κάνει κακό εμένα δεν με ενοχλεί. Παραμένει γιατί εγώ πιστεύω στην ιστορία, υπήρξε Πρωθυπουργός της χώρας, εγώ υπήρξα και Υπουργός του. Το να πούμε ξαφνικά ότι παύεις να είσαι στο χώρο αυτό τιμώμενο πρόσωπο θα ήταν μικροπρέπεια.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Ο κ. Καραμανλής, είναι εξίσου ιστορικό πρόσωπο ή είναι ένας πολιτικός με προοπτικές επαναδραστηριοποίησης, συμμετοχής του πιο ενεργά στη Νέα Δημοκρατία. Πώς τον βλέπετε το ρόλο του κ. Καραμανλή; Τα σενάρια τα ακούτε βεβαίως όπως και εγώ, όπως όλοι μας. Υπαρκτά ή μη, τα ακούμε πάντως.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Εγώ θα σας απαντήσω ως εξής, ότι πήρα στην πλάτη μου ένα βάρος στους ώμους μου, περισσότερο από εκείνο που αναλογούσε. Σας το υπενόησα και προηγουμένως. Ο κ. Καραμανλής αυτή τη στιγμή έχει αποφασίσει ο ίδιος ότι δεν θέλει να μιλήσει, γι΄ αυτό και είναι βαρύτερο το βάρος στις δικές μου πλάτες.

Από εκεί και πέρα ο Καραμανλής οδήγησε επιτυχώς τη Νέα Δημοκρατία πολλές φορές σε μεγάλες νίκες, είναι μέσα στην παράταξη, είναι βουλευτής, είναι φίλος μου, έχει αυτό το πρόβλημα, είναι δικό του πρόβλημα, δεν είναι δικό μου και εμείς προχωράμε.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Συνεπώς εσείς πιστεύετε πρέπει να μιλήσει κάποια στιγμή.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Πιστεύω ναι.

Με ενδιαφέρει η βάση όχι οι βαρονίες



Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Μάλιστα. Και μια σχεδόν τελευταία ερώτηση, μια και οδεύουμε τώρα προς το τέλος. Συνεπώς δεν περιμένουμε από εσάς κάποια κίνηση μετά τις εκλογές προς τις υπόλοιπες συνισταμένες της κεντροδεξιάς να το πω έτσι, αν κατάλαβα καλά μου το αποκλείσατε αυτό. Και το λέω αυτό διότι μια κατηγορία που είχε ειπωθεί εναντίον σας από διαφόρους διαγραμμένους και μη της Νέας Δημοκρατίας είναι ότι έχετε μια λογική μικρού κόμματος. Και ότι δεν σας ενδιαφέρει το σύνολο της παράταξης αλλά ένα κόμμα Σαμαρά να το πω έτσι χονδρικά.

Θα ήθελα να μου πείτε τις σκέψεις σας πάνω σε αυτό.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Εάν ψάξετε τους υποψηφίους, προσέξτε τι θα σας πω, από το χωριό μου σας καλώ να ψάξετε από την Πύλο, μέχρι και τον τελευταίο περιφερειάρχη, με τα βίας θα βρείτε ένα δύο που να ψήφισαν Σαμαρά στις εσωκομματικές εκλογές, με τα βίας και το εννοώ αυτό που σας λέω.

Γ. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: Ναι.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Αυτό τι σημαίνει; Ότι εγώ πήρα ένα σφουγγάρι που σπάνια θα το είχαν βρει οι παλιοί στην Κάλυμνο, τόσο μεγάλο και τα έσβησα όλα, δεν με νοιάζει τίποτε. Προχωράω για την παράταξη αλλά σας είπα, αυτό για το οποίο θα κριθώ εγώ και αυτό το οποίο αν θέλετε με συνεπαίρνει κιόλας γιατί εμένα με συνεπαίρνει ο απλός ο κόσμος, είναι ο κόσμος, δεν κοιτάζω τζάκια, βαρονίες, ποιος ήταν. Αυτά δεν με ενδιαφέρουν και ούτε νομίζω ότι απασχολούν πια την κοινή γνώμη και τον κόσμο.

Επομένως δεν είναι θέμα να ενώσουμε δύο τρεις ανθρώπους για να πούμε όλοι είμαστε εδώ πέρα. Αν θέλουν να έρθουν, αν πιστεύουν στα δικά μας. Αλλά εμένα με νοιάζει η βάση κάτω και η βάση σας διαβεβαιώ ότι πολλαπλασιάζεται γεωμετρικά κάθε μέρα κ. Πρετεντέρη.



ΣΧΟΛΙΑ

  1. nick avatar
    nick 01/11/2010 22:01:38

    Για άλλη μια φορά εξαιρετικός...

  2. andreas avatar
    andreas 01/11/2010 22:02:58

    αλλαξε ο μανωλιος.....κεντησε ο σαμαρας μακράν...αλλά...
    θα τηνκάνει την χρεοκοπία και πάπαλα!

  3. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/11/2010 22:04:34

    Διαφωνώ σε πολλά πράματα με τη ΝΔ, με την τακτική της, την λογική της κλπ.

    Αλλά βλέποντας τον πρόεδρό της να μιλάει απόψε, σκέφτηκα: "διαφωνώ, ξεδιαφωνώ, μακάρι να χαμε κι άλλους τέτοιους πολιτικούς, μετρημένους, σοβαρούς και ΚΥΡΙΩΣ χωρίς έπαρση κι αλαζονεία, στα δυο μεγάλα κόμματα, σαν τον κ. Σαμαρά. Που να μπορούν να μας μιλήσουν, απλά, σίγουρα και κατανοητά. Και έτσι, με λίγες υπεκφυγές. Και όχι μόνο με υπεκφυγές. Θα 'μασταν μάλλον πολύ καλύτερα, σαν χώρα". Γιατί, δυστυχώς, ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.

    Θα συνεχίσω να διαφωνώ φυσικά.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Άργος avatar
      Άργος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/11/2010 22:32:57

      Δεν θα έβρισκα πιο ακριβή απόδοση και των δικών μου σκέψεων σχετικά.

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ Θραξ Αναρμόδιος 02/11/2010 00:27:38

      Πρώτο σχόλιο, ότι διάλεξε (δεν μπορώ να φανταστώ ότι του το επέβαλαν) το πιο χυδαίο φιλοκυβερνητικό τηλεοπτικό κανάλι, που απροκάλυπτα προπαγανδίζει όλες τις πολιτικές υποδούλωσης της χώρας. Αν αυτό δεν είναι θράσος, τότε μπορεί να είναι και παληκαριά, ή αλλιώς ότι πιστεύει στον εαυτό του. Μάλιστα, αδιαφορώντας (επιμελλημένα ή όχι) για το κλασικό και συνηθισμένο ύφος και εικόνα των επικοινωνιακών επιστημόνων, χρησιμοποίησε μόνο επιχειρηματολογικά σχέδια. Ήταν δηλαδή, προετοιμασμένος για το τι θα πει και πώς και όχι για το πώς θα στέκεται και τι γραβάτα θα φορέσει. Και αυτή η εικόνα του είναι που με ταράζει εσωτερικά και, ενώ έχω ένα σωρό παράπονα για το τι δεν κάνει κατά τη γνώμη μου, δείχνει τόσο ντόμπρος και συμπαθητικός ως άνθρωπος όσο δεν ήταν όλοι οι οι υποψήφιοι σωτήρες των τελευταίων 30 χρόνων.
      Κατά τα άλλα, όπως τα λέει ο Θραξ

      • spiros avatar
        spiros @ Θεωρείο 02/11/2010 07:01:00

        Σκέφτηκες μήπως είναι στρατηγική για τον ευτελισμό του καναλιού; Η επιλογή μόνο αυτό δείχνει . Όταν μάλιστα σε επίμονες ερωτήσεις του Γιανάκη!!! έδωσε πληρωμένες απαντήσεις.

  4. FLORINA - NEWS avatar
    FLORINA - NEWS 01/11/2010 22:08:28

    Απορώ΄γιατι ο κ. Σαμαράς επιμενει να αβαντάρει το δίλημμα του ΓΑΠ. Απορώ γιατί επιμενει να μιλάει για "εκβιασμο", δυναμωνοντας το μηνυμα του ΓΑΠ. Τι θα πει "φοβάται και μας φοβιζει". Γιατι ενας λαος που εχει μια κυβερνηση που τον εξουθενωσε με την πολιτικη της, να φοβαται οταν αυτη απειλη να φυγει;. Πρεπει να πει το πολυ απλο οτι η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΜΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΕΑΝ αντιλαμβανεται οτι ΑΠΕΤΥΧΕ, ΑΣ ΦΥΓΕΙ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΗ ΝΩΠΗ ΛΑΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ.
    και το κυριοτερο: ΟΙ ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΨΗΦΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΑΥΤΟΣ ΑΣ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ; ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ. ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ; ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ.

    απλά πραγματα. Γιατλι οντως ειναι στιγμές που δειχνει οτι ξιρκιζει το ενδεχόμενο εκλογων και μοιάζει αμηχανος. και δεν πρεπει...

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 01/11/2010 22:08:36

    Ανθρώπινος, ζεστός, χωρίς ξύλινο λόγο και βερμαλισμούς, με καλή γνώση της Ελληνικής, σεμνός και μετρημένος. Δε χορταίνουμε να τον βλέπουμε και τον παρακαλούμε να βγαίνει συχνότερα στην τηλεόραση γιατί μόνο κέρδη φέρνει για την παράταξη.

    • Άργος avatar
      Άργος @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 01/11/2010 22:41:32

      Αδελφέ μου, μεγαλύτερη σημασία κι από την παράταξη, έχει το καλό για τον λαό ολόκληρο. Συμφωνώ μαζί σου ότι έδειξε ένα θετικό πρόσωπο.

  6. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 01/11/2010 22:10:43

    Ο Αντώνης Σαμαράς απέδειξε για ακόμα μια φορά απόψε οτι είναι το διαμάντι της Ελληνικής πολιτικής σκηνής. Απλός, ουσιαστικός, προσιτός, με στρατηγική και όραμα, ηγέτης. Ο αυριανός Πρωθυπουργός.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Nίκος Θ. 02/11/2010 06:07:16

      Το νέο, το αδοκίμαστο, Δεν το αντέχουν οι αυτο-λοβοτομημένοι μακάριοι υπερχρεωμένοι προπαγανδιστές, Νίκο.

      • A.M. avatar
        A.M. @ η Dimi 02/11/2010 08:47:41

        Δεν πειράζει. Είναι λίγοι αυτοί που περιγράφεις.
        Ας το αντέξουν και κυρίως ας το ψηφίσουν όλοι οι υπόλοιποι.
        Αρκούν για να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός.

  7. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 01/11/2010 22:14:24

    150000X1000=150 εκατομ.

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ Professor Moriarty 01/11/2010 22:19:41

      X 14 μήνες

    • H pena tis orghs avatar
      H pena tis orghs @ Professor Moriarty 01/11/2010 22:22:34

      Τον ένα μήνα. Άμα το κάνεις επί ένα χρόνο θα σου βγει 1,8 δίς. Τους χάρισε και 300,000,000 ευρώ που δεν θα έπρεπε.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ H pena tis orghs 01/11/2010 22:32:46

        Μέσος όρος 1000/μήνα ανά εργαζόμενο δεν είναι υπερβολικός;;

        • pikras57 avatar
          pikras57 @ Professor Moriarty 01/11/2010 23:03:44

          Οχι. Οι κρατήσεις αφορούν και εργοδοτικές εισφορές, εφορία κλπ

  8. adonis avatar
    adonis 01/11/2010 22:17:38

    Αντε να δούμε, θα βγεί να μιλήσει τώρα ο προκομένος, ή θα βγεί ο Πάκης να μας πει πως ο Κουρασμένος δεν αντιδρά εν θερμώ!- ως πότε θα τους λούζεται ο Αντώνης;

  9. man8os avatar
    man8os 01/11/2010 22:24:55

    Εξαιρετος, οπως συνηθως.
    Τουε Πακιδες και τα αλλα οικοδομικα υλικα, να τους χασει στην μετακομιση. Καθε φορα που βγαινει χαλαει τον κοπο του προεδρου, αυτος και οι Γιακουματος και ΣΙΑ.

  10. Petros avatar
    Petros 01/11/2010 22:27:58

    Το πιο δυνατό σημείο της συνέντευξης:
    ''Αυτό το οποίο παίζεται και ακούγεται αν θέλετε και ευχάριστα στην κοινή γνώμη, σε ένα κομμάτι της κοινής γνώμης ότι θα πρέπει να γίνει μια οικουμενική κυβέρνηση κλπ. όπου ξέρετε ότι συνωστίζονται απέξω πάρα πολλοί για να μπουν προς την κατεύθυνση αυτή.
    Εγώ το ξέρω ότι αυτό ακούγεται ευχάριστα αλλά το θέμα δεν είναι να μοιράσουμε Υπουργεία, το θέμα είναι να αλλάξουμε πολιτική και εμένα αυτό είναι το οποίο με νοιάζει πώς θα βγούμε μια ώρα αρχύτερα από το μνημόνιο και το ζήτημα είναι πού θα συμπράξουμε; Γιατί εγώ δεν μπορώ να πω ότι είμαι νεοφιλελεύθερος σοσιαλιστής που είναι σήμερα ο κ. Παπανδρέου. Δεν έχω τη δυνατότητα να οδηγήσω τη χώρα σε μια πολιτική, την οποία εγώ δεν πιστεύω και επομένως πώς θα συμπράξω;
    Με αυτή την πολιτική θεωρώ ότι δεν είναι σοβαρό καν να το συζητάμε.''
    Και η καλύτερη ατάκα. Αφορά την Μπακογιάννη:
    ''όποιος ψήφισε το μνημόνιο θα το κουβαλάει μαζί του μέχρι το τέλος.''
    Θανατηφόρα.

  11. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 01/11/2010 22:29:37

    Την επομενη φορα που θα βγει για τηλεοπτικη συνεντευξη απο το χωρο του , καλο θα ηταν, να εχει ενα μεγαλυτερο γραφειο μπροστα του. Αυτο ειχε σημερα ηταν λιγο μικρο και δεν τον κολακευε.Επισης σε καποιες απαντησεις θα ειναι καλο ,να μην αναφερει συνεχεια το ονομα του αντιπαλου του.Αυτο το λαθος το εκανε και ο τζεφρυ. Οταν δημοσιογραφοι τον ρωταγαν τι θα κανει, αυτος ελεγε για τον Καραμανλη.Το εκανε σημερα και ο Αντωνης στην ερωτηση με το τι θα ειναι επιτυχια-αποτυχια για τη Ν.Δ στις εκλογες . Κατα τα αλλα εβγαλε παλι την εικονα του ανθρωπου που ξερει πολυ καλα τι γινεται στη χωρα αυτη τη στιγμη.

  12. loretta avatar
    loretta 01/11/2010 22:37:35

    το μεγεθος του κιτρινισμου του χατζηνικολλλλαλλλακη !! εδωσε ρεστα πριν λιγο οταν ειπε ...ΜΑΘΑΜΕ οτι ο Κος Σαμαρας στην συνεντευξη που εδωσε συμφωνησε στην ιδεα της οικουμενικης κυβερνησης!!


    ελεος χριστιανοι σαυτη την χωρα θα μας τρελλλλλανουν ,....

    • A.M. avatar
      A.M. @ loretta 01/11/2010 22:50:28

      Γιατί εσύ δεν το άκουσες ότι συμφώνησε; :lol:
      Έλεος βρε βρε loretta! Έλεος!

      Υγ.
      στα ufo αλά Χ"κάτι λέμε πάντα πως έχουν δίκιο και πως άκουσαν και κατάλαβαν καλά για να μην επιδεινωθεί περαιτέρω η κατάστασή τους.

      Ξέρεις τί είναι νάρθει ο Σαμαράς και να μην ξέρεις τι θα γίνει το μαγαζί σου (βλ. άλτερ);;; Ότι θέλεις ακούς και ότι φαντάζεσαι βλέπεις. Γιατί ξέρει ο Χ"τζη ότι άμα ο Αντώνης βγεί θα ξημερώσει άλλη μέρα για πολλούς καναλάρχες.

      • loretta avatar
        loretta @ A.M. 01/11/2010 22:55:28

        Α.Μ

        να σου πω αγαπητε/η δεν εχεις αδικο.....μεγκα και αλτερ αν διαφωνεις με τους τρεμη πρετεντερη καψη τσιμα χατζηνικο μακρη(που κοντινε σημερα οταν ακουσε τα μαντατα που ερχονται αυριο για το σημιτη και τα μαγειρεματα για την ένταξη μας στην ονε)....τοτε εισαι απο αλλη χωρα...και το ουφο ειναι το λιγοτερο....χαχαχα!!!

        οϊμέ προσκυνημενοι....ερχονται δυσκολες μερες με τον ΑΝΤΩΝΗ πρωθυπουργο.....!!

  13. A.M. avatar
    A.M. 01/11/2010 22:39:34

    Παίκτης και ωραίος!
    Με προβληματίζει λίγο το ότι πάραείναι καλός...
    Και δεν παίζεται με τίποτε μετά.
    Και ένας πρωθυπουργός που δεν παίζεται με τίποτε είναι δίκοπο μαχαίρι.

    Ωραίος όμως!

    • ο παγωτατζής avatar
      ο παγωτατζής @ A.M. 01/11/2010 22:59:50

      " Παραείναι καλός... δεν παίζεται μετα ...ωραίος..."
      ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ..! take it or leave it
      Σε Κοινοβουλευτική Δημοκρατία ζούμε...ακόμα (έστω και χειρίστου κακοποίησης )

  14. S.R. avatar
    S.R. 01/11/2010 22:43:42

    Για σκεφτειτε οτι υπηρχε τετοιος ηγετης στην παραταξη και κανανε κουμαντο Πακηδες και Γιακουματοι....

  15. kiki avatar
    kiki 01/11/2010 22:43:46

    Μακραν καλυτερος βεβαιως βεβαιως απο το ακαταλογιστο και ανερματιστο ΓΑΠ.
    Τελος παντων σου δινει και καταλαβαινεις απλα,και κατανοητα.

    • A.M. avatar
      A.M. @ kiki 01/11/2010 22:52:53

      Οι ύβρεις απαγορεύονται καθότι ίσως μας διαβάζουν και ανήλικοι κάτων των 18 και είναι νωρίς ακόμα.
      Τέτοιες συγκρίσεις μετά την 00:00 του μεσονυκτίου.

  16. loretta avatar
    loretta 01/11/2010 22:44:24

    παντως εμενα ο σαμαρας μου φανηκε πολυ ανεβασμενος....με πολυ καλη ψυχολογια...και καθαρα ηγετικος...στιβαρος.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ loretta 01/11/2010 23:29:42

      loretta.

      Ο Σαμαράς είχε το άγχος και την αγωνία ενός ανθρώπου που ξέρει και από το προσκήνιο και από το παρασκήνιο ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για την χώρα και κυρίως οι διαθέσεις τον ισχυρών κρατών πολύ άγριες για μας.

      Προσωπικά πιστεύω ότι ο Παπανδρέου αργά ή γρήγορα θα τα παρατήσει.

      Γνωρίζει ότι κάθε μέρα χάνει την στήριξη των πολιτών και για αυτό θέλει εκλογές πιστεύοντας ότι θα μπορέσει να γυρίσει τον χρόνο πίσω και να ξαναγίνει στα μάτια των πολιτών ο περσυνός Παπανδρέου.

      Επειδή κανείς δεν πιστεύει στο τουρλουμπούκι των οικουμενικών κυβερνήσεων ο Σαμαράς όχι πολύ μακριά θα κληθεί να κυβερνήσει.

      Ας ελπίσουμε ότι μέχρι τότε θα έχει βρει τους κατάλληλους συνεργάτες και θα έχει σχεδιάσει την σωστή πολιτική για να βοηθηθεί η χώρα αλλιώς είμαστε για να μας κλαίνε οι ρέγγες.

      • loretta avatar
        loretta @ Aris. A 01/11/2010 23:44:22

        Aris A...

        O Σαμαρας ειναι Ηγετης και σου παραθετω ενα quotation που πιστευω αντανακλα την προσωπικοτητα του

        Leadership is the art of getting someone else to do something you want done because he wants to do it.
        Dwight Eisenhower

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ loretta 02/11/2010 00:07:44

          δεν διαφωνώ με τα σχολιά σου.

          Το άγχος και η αγωνία είναι δείγμα των σοβαρών ανθρώπων που συνειδητοποιούν τις δύσκολες καταστάσεις και είναι καύσιμο μαχητικότητας και δημιουργίας.

          Πράγματι ο Σαμαράς είναι ανεβασμένος.

          Εξάλλου δεν πέτυχε και λίγα μέσα σε ένα χρόνο.

          Από εκεί που όλα τα πρωτογνωστικά ήταν να αποτύχει η ΝΔ στις εκλογές και να τεθεί ακόμα και θέμα ηγεσίας στην ΝΔ σήμερα ψάχνουμε να δούμε τι θα γίνει με τον Παπανδρέου και αν ο Βορίδης θα μείνει στο ΛΑΟΣ.

          Στην κυριολεξία επιβεβαιώθηκε η παροιμία αλλού τα κακαρίσματα και αλλού γεννούν οι κότες.

          Ο Πρετεντέρης πολλές χαρούλες έκανε στον Σαμαρά ή μου φάνηκε.

          Και επειδή ο Γιαννάρας έχει επιβιώσει όλα αυτά τα χρόνια γιατί μυρίζεται τις αλλαγές και προς τα που πάει το πράγμα μάλλον θετικός οιωνός είναι.

          • loretta avatar
            loretta @ Aris. A 02/11/2010 00:14:44

            ....ετσι γινεται παντα....αλλαγη δυναμης και συσχετισμων...στροφη των προσκυνημενων...τυπου γιαννη ...κτλ κτλ....
            Εξαλου φιλε aris A. μην ξεχναμε οτι ερχονται δυσκολες μερες ακομα και για τους....ΘΕΟΥΣ της δημοσιοκαφριλας..!!

          • loretta avatar
            loretta @ Aris. A 02/11/2010 01:23:11

            Aris A

            διανοησε τι θα γινει με τα ΜΜΕ οταν πλεον θα ειναι πασιφανες μετα τις εκλογες οτι δεν θα υπαρχει πλεον καμια σύμπνοια και αντιστοιχία μεταξυ κοινωνιας/κοινης γνωμης/λαικης βουλησης και αυτου που θελουν αυτοι να διαμορφωνουν και να μεταφερουν ???

            διανοησε τι θα γινει οταν ο ΣΑΜΑΡΑΣ θαναι πρωθυπουργος??

        • Θεωρείο avatar
          Θεωρείο @ loretta 02/11/2010 00:33:45

          Τομ Σώγιερ!!

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ Aris. A 02/11/2010 15:11:05

        Ο Σαμαράς χθές ήταν πολύ μαγκωμένος, πράγμα που δείχνει ότι γνωρίζει πολύ καλά τι μας περιμένει ως χώρα. Δεν ήταν ο σαμαράς που ξέραμε αεράτος και δυναμικός.

        Αδέλφια έχουμε ήδη χρεωκοπήσει! Τα χειρότερα έρχονται!

  17. politis avatar
    politis 01/11/2010 22:52:05

    Εγώ θα σταθώ στις ερωτήσεις Πρετεντέρη. Επιθετικές και προσπαθεια να μειώσει τον Σαμαρα. Επιτελούς οι δημοσιογράφοι πρέπει να σέβονται τον συνομιλητή τους και όχι να τον διακόπτουν.
    Αν δεν το αντιλαμβάνονται είναι απλό να συμφωνήσουν όλοι να μην δέχονται διακοπές και εαν ο δημοσιογράφος επιμένει να σηκώνονται να φεύγουν. Μόνο έτσι θα καταλάβουν οι δημοσιογράφοι.

    • A.M. avatar
      A.M. @ politis 01/11/2010 22:57:43

      Νομίζω πως όχι, δεν έπρεπε να είναι διαφορετικός ο Πρετεντέρης.
      Έπρεπε να είναι όπως ήταν, επιθετικός και αυθάδης.
      Για να φανεί ακόμα περισσότερο η αξία του Σαμαρά.
      Ένας «μαλακός» και μαζεμένος Πρετεντέρης ίσως έδειχνε και λίγο «στημένος», πράγμα καθόλου καλό.

      Ο Αντώνης τα πήγε μια χαρά! με τον χείριστο Πρετεντέρη.
      Οπότε διπλό το όφελος.

      • S.R. avatar
        S.R. @ A.M. 01/11/2010 23:08:25

        Συμφωνω απολυτα φιλε.... Ετσι επρεπε να ειναι ο Πρετεντερης για να ειναι το Βατερλω του πιο εμφανες..

  18. Orestios avatar
    Orestios 01/11/2010 22:53:10

    Εξαιρετική παρουσία.
    Ο δικός μας άνθρωπος!

  19. Kennan avatar
    Kennan 01/11/2010 22:57:30

    Το τρίπτυχο της επιτυχίας της συνέντευξης Σαμαρά: πολιτική υπευθυνότητα, άριστη γνώση των οικονομικών, άδειασμα με επιχειρήματα Καραμανλή, Ντόρας και Καρατζαφέρη.

  20. rally monkey avatar
    rally monkey 01/11/2010 22:58:37

    δεν ειμαστε σε περιοδο ομαλοτητας - για ακομα μια φορα ο Σαμαρας δειχνει να το αγνοει και θα εχει ιστορικες ευθυνες - ναι και μετρημενος ναι και σοβαρος αλλα αυτο δεν ειναι αλλωθι - ειναι αρχηγος παραταξης που θα μπορουσε να απαλλαξει τη χωρα απο την πειρατια του ΓΑΠ - οφειλε να το επιχειρησει ακομα και αν η ζημια που προκαλεσαν ειναι τεραστια. η χωρα χρειαζεται αξιοπιστη ηγεσια ΤΩΡΑ. τον ειδατε να λεει καπου κατι τετοιο..?

    • ο παγωτατζής avatar
      ο παγωτατζής @ rally monkey 01/11/2010 23:04:05

      Εσύ να περιμένεις να ηχήσει πρώτα ο Θούριος....μήν είσαι βιαστικός,θά χάσεις την επανάσταση...

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ο παγωτατζής 01/11/2010 23:07:37

        σα να χεις δικιο .. .χαλααρααα

  21. Greg avatar
    Greg 01/11/2010 22:59:59

    Σε μια βιαστική συνέντευξη, σε μόλις μισή ώρα, έγιναν 80 ερωτήσεις! Ο Σαμαράς καθόταν στο παιδικό για της διαστάσεις του γραφείο, χωρίς σκονάκια, και απαντούσε ανοιχτά και φυσικά σε ριπές ερωτήσεων από τον πιο έμπειρο και τηλεοπτικά ικανότερο δημοσιογράφο. Γρήγορος ρυθμός από τον Πρετεντέρη, που προσπάθησε να καλύψει όσες ερωτήσεις μπορούσε μέσα σε μισή ώρα. Γενικά, στην τηλεοπτική εικόνα ο Σαμαράς "ψυχιατρίζει", σύμφωνα με έναν χαρακτηρισμό (του Μυλωνάκη, αν θυμάμαι καλά το όνομα). Σήμερα, έβγαλε ένα παιδικό στοιχείο πολύ θετικό. Ανθρώπινος, με πάθος, πίστη, έδειχνε να ξέρει τι θέλει να κάνει. Όραμα, όχι πολύ συγκεκριμένο. Ανάπτυξη και καλή ψυχολογία.

    Τίτλος αύριο στις εφημερίδες:

    "Να μιλήσει ο Καραμανλής"

  22. thanos avatar
    thanos 01/11/2010 23:03:30

    Το ότι έδωσε συνέντευξη στο Μέγκα νομίζω ότι δείχνει κάτι. Αλλάζουν οι συσχετισμοί κ δε θέλουν εκει στο κανάλι του ΔΝΤ να μείνουν στην απέξω

  23. antiochos avatar
    antiochos 01/11/2010 23:15:28

    " Δεν με ενδιαφερουν τα κουκια κι αν θα βαφτει ο χαρτης μπλε η πρασινος.."
    Καπως ετσι,λιγες ημερες πριν την καταμετρηση των αντιμνημονιακων δυναμεων.
    Σε εκλογες που ο ιδιος πολυ σωστα εδωσε χαρακτηρα-προτροπη κλωτσιας.
    Ας μην πουμε τιποτε παραπανω για τον Αντωνη και πληγωθουν, και το εννοω ,αυτοι που πραγματικα τον πιστευουν.
    Στο βιβλιο της "Ταξικη αγαπη" η Καρεν Στρουκ μας εξηγει συνοπτικα πως το Συστημα ουτε δανειζει,ουτε χαριζει τιποτε..

  24. Kostas D avatar
    Kostas D 01/11/2010 23:18:07

    Προς Politis:
    Συμφωνώ απόλυτα. Οντως υπήρχε μια τάση μείωσης..
    Οπως επίσης θεωρώ πέρα για πέρα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!!!!!..... τη διακοπή για
    διαφημίσεις..... και μάλιστα επέμεινε ο πρετεντέρης εκει.. "διαφημίσεις..΅"
    ΕΛΕΟΣ πια με τους δημοσιοκάφρους..
    ΑΛΛΑ η παρουσία του Σαμαρά για μια ακόμα φορά και μάλιστα σε τέτοιες
    αντίξοες κι επιθετικές συνθήκες ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Kostas D 02/11/2010 07:49:07

      Οι διαφημισεις παιζονται οταν ειδοποιουν απο το control οτι η θεαματικοτητα του καναλιου αυξανεται αποτομα.Κι'εμενα με ενοχλησε αλλα σκεφτηκα οτι αυτην την στιγμη το mega -γκαιμπελς επιασε υψηλα νουμερα θεαματικοτητας κατι το οποιο ηταν πολυ καλο για τον φιλοξενουμενο αψογο καθ'ολα Σαμαρα.

      • Greg avatar
        Greg @ Ραβινος 02/11/2010 11:36:14

        Ήταν βίντεο η συνέντευξη

        Τα νούμερα της AGB για τα τρία τέταρτα στη χθεσινή συνέντευξη Σαμαρά:

        21:00 - 21:15 26,5
        21:15 - 21-30 25,7
        21:30 - 21:45 23,8

        Το "νησί" που ακολούθησε έκανε ως και 59,8

        • Greg avatar
          Greg @ Greg 02/11/2010 11:45:54

          Βαριέμαι να ψάξω..

  25. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 01/11/2010 23:23:16

    ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΙΣΗ..ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ..

    • Αλήθεια avatar
      Αλήθεια @ perifanos deksios 02/11/2010 10:48:27

      Αποσπάσματα από την συνέντευξη
      http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2010/11/blog-post_02.

    • Αλήθεια avatar
      Αλήθεια @ perifanos deksios 02/11/2010 10:49:44

      http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2010/11/blog-post_02.html

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ perifanos deksios 02/11/2010 13:02:36

      Καινούρια παρτίδα από Ιπποκράτους πάλι? Συνήθως εμφανίζονται βέβαια 2-3 μαζί, που είναι οι υπόλοιποι?

  26. azxc avatar
    azxc 01/11/2010 23:24:00

    ότι έχει ικανότητες είναι αναντίρρητο..τώρα εμένα μου φάνηκε λιγότερο αιχμηρός και πιο ήπιος..ίσως είναι θέμα τακτικής..πάντως για τον ΣΚΑΙ/gr δεν υπάρχει χώρος στις πρώτες 6 ειδήσεις της σελίδας του για την πρώτη προεκλογική συνέντευξη του αρχηγού της ΝΔ..που κατάντησε κι η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ..μακαρίτισσα Ελένη

    • anonyme avatar
      anonyme @ azxc 02/11/2010 00:57:57

      Ούτε στο skai.gr ούτε στο kathimerini.gr υπάρχει η συνέντευξη του Σαμαρά στην πρώτη σελίδα.
      Στον Αλαφούζο δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα , η μονομέρεια τους είναι εξοργιστική και χυδαία.Το ξέρουν ότι ο κόσμος τους έχει πάρει χαμπάρι
      και αυτό οικονομικά και εμπορικά δεν τους συμφέρει αλλά δεν αλλάζουν με τίποτα.Πόσο στημένοι είναι , πόσο ισχυρά είναι τα συμφέροντα που τους εξυπηρετούν που αδιαφορούν ακόμα και για την οικονομική τους επιβίωση και για την απαξίωση τους.

  27. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 01/11/2010 23:25:40

    Ο μόνος πολιτικός σήμερα που σου δημιουργεί αίσθημα εμπιστοσύνης.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 01/11/2010 23:37:26

      Έτσι! συμφωνώ και επαυξάνω.
      Και ο μόνος - κυριολεκτικά! - που δείχνει να ξέρει τι λέει.
      Και τα λέει βέβαια και στα Ελληνικά!
      (Αυτό το τελευταίο δεν θεωρείται στις μέρες μας αυτονόητο ούτε για υποψήφιο πρωθυπουργό. Για φαντάσου!)

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/11/2010 23:29:43

    Μια χαρά τα είπε. Μου αρέσει η 1) λαϊκή βάση, 2) ο κοινωνικός φιλελευθερισμός.

    Και δεν με ενοχλούν καθ εαυτό, όσοι ψήφισαν υπέρ του Μνημονίου, αλλά όσοι ενέκριναν με τον τρόπο τους την αδικαιολόγητη κοροϊδία και καθυστέρηση των πρώτων 6 μηνών, όταν ΟΛΗ η πιάτσα φώναζε "πάρτε επί τέλους μέτρα" και αυτοί ελληνοποιούσαν περίεργους, και έκαναν "εθνική" προτεραιότητα τον διπλασιασμό του κόστους του ρεύματος. 6 μήνες insider trading το λέω εγώ (σε βάρος της τσέπης μου)

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ archaeopteryx 02/11/2010 00:43:25

      Αυτό το "κοινωνικός φιλελευθερισμός" με βάζει στον πειρασμό και με παραπέμπει στην . Με ιδιοκτησία επιχειρήσεων στους εργαζόμενους, αν το δω κι αυτό από τον Αντώνη θα ...πεθάνωωω!

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Θεωρείο 02/11/2010 07:56:24

        Γι'αυτους που καταλαβαινουν τον κοινωνικο φιλελευθερισμο η ''ιδιοκτησια ''των επιχειρησεων απο τους εργαζομενους περνα μεσα απο την συμμετοχη τους στις επιχειρηματικες δραστηριοτητες με την εργασιακη τους παραγωγικοτητα και την εναρμονιση ατομικων & επιχειρησιακων στοχων .Γι'αυτους που δεν καταλαβαινουν χρεαζεται καποιο φροντιστηριο !Τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη μια συνεχης αναζητηση γνωσεων .

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Ραβινος 02/11/2010 11:11:52

          δεν νομίζω ότι αυτό σημαίνει... μάλλον φιλελευθερισμός με κοινωνικό πρόσωπο, ή κοινωνικές ευαισθησίες... Τι σημασία έχει; Όταν δεν έχεις, και δεν παράγεις, φάτε μάτια ψάρια. Ας δούμε πρώτα τι σημαίνει φαστ τρακ... Όλη η Αθήνα κρέμεται από την επιτυχία του φαστ τρακ, και όταν είναι άνεργη αυτή η Αθήνα, να τους δω στα χωριά να μαζεύουν βρούβες φαστ τρακ.

  29. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 01/11/2010 23:30:29

    Πέρα από όλα τα θετικά που περιγράφετε και ασπάζομαι, γιατί εμένα μου φάνηκε ότι ο Αντώνης ως γνήσιος πατριώτης, όχι ως ο γιαλαντζί, προσπάθησε και να ρίξει τα "σπρεντς"; Δε θα στοιχημάτιζα αλλά περιμένω με ενδιαφέρον το αυριανό κλείσιμο.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Λεωνίδας 02/11/2010 13:05:11

      Όχι καλέ, ένας ανεύθυνος είναι που δεν έμφανίστηκε με κανά γιαταγάνι να ζητάει εκλογές και επιστράτευση για να κηρύξουμε τον πόλεμο στους δανειστές μας.

  30. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 01/11/2010 23:47:20

    Την Τετάρτη θα δώσει συνένευξη στον ΑΝΤ1 και την επόμενη στον Χ''νικολάου. Από τις διακαναλικές τύπου Ουγκάντας, χίλιες φορές αυτές οι 45λεπτες περιεκτικές συνεντεύξεις σε έναν κάθε φορά δημοσιογράφο..

  31. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/11/2010 00:47:32

    Άμα σας λέω ότι κανείς δεν φαντάζεται αυτό που θα 'ρθει, κάτι ξέρω. Η τελευταία άμυνα της καθεστωτικής παράγκας είναι το "όλοι το ίδιο είναι". Ε, λοιπόν, είδαμε γι' άλλη μια φορά ότι ΔΕΝ είναι έτσι.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/11/2010 00:54:30

      ο Αβραμοπουλος με συντομη δηλωση μου φανηκε πιο διατεθιμενος να κυβερνησει απο ο'τι ο Σαμαρας σε ολη τη συνεντευξη. Σιγουρο πως παιζονται πραγματα που ουτε καν τα φανταζομαστε..

      • Orestios avatar
        Orestios @ rally monkey 02/11/2010 00:56:21

        Το GAP πάλι θέλει να την κοπανήσει.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ rally monkey 02/11/2010 01:11:18

        Τώρα, που το είδες εσύ ότι ο Σαμαράς φάνηκε λιγότερο διατεθειμένος να κυβερνήσει; Θα μας τρελλάνεις;

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/11/2010 01:35:10

          -Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: ''Επί της αρχής να βοηθήσω τον τόπο είμαι έτοιμος να κάνω οτιδήποτε.''
          ..ειναι το κοντινοτερο που εφτασε και αυτο σε ερωτηση περι οικουμενικης...

          ανεφερε ποτε σ'αυτη (η εστω σε αλλη) συνεντευξη πως αυτη η κυβερνηση ειναι επικινδυνη για τον τοπο και *πρεπει* να φυγει? Η ο'τι ο ιδιος με τους συνεργατες του ειναι ετοιμος να αναλαβει τις τυχες της χωρας? (.. δεν ειναι τα ευκολως εννουμενα παραλειπονται)

          μαλλον παμε για συγκυβερνηση με 'αλλη πολιτικη' (ετσι εξηγουνται και οι επιλογες Κικιλια κλπ)
          ε..αν ειναι για το καλο του τοπου ..

          • Factorx avatar
            Factorx @ rally monkey 02/11/2010 02:17:05

            το σχέση εχει ο Κικίλιας με την συγκυβέρνηση;

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ rally monkey 02/11/2010 09:20:52

            με τον Κικιλια εδειξε ο'τι δεν ηθελε τις αυτοδιοικητικες σαν προκριμα εθνικων.

    • loretta avatar
      loretta @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/11/2010 00:56:34

      Φαηλο..
      αναφερεσαι στο τσουναμι του κοσμου να υποθεσω....??

      εγω παντως εχω την αισθηση οτι θα επαναληφθεί σε πολλαπλασιο/εκατονταπλάσιο..χιλιαπλασιο βαθμο η αυθόρμητη συρροή του κοσμου οπως το περσινο νοεμβρη...που ολοι οι δημοσκοποι λεγαν λεγαν λεγαν....και πεσαν ολοι εξω..!!

      ....ο σαμαρας εχει στο προσωπο του χαραγμενη την νικη...και αυτο εισέπραξα σημερα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ loretta 02/11/2010 01:14:58

        Αναφέρομαι, κυρίως, σε αυτά που θα κάνει ως Πρωθυπουργός ο Αντώνης.

        • oxoxo avatar
          oxoxo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/11/2010 01:49:33

          Φαήλο,
          κοίτα να ανεβαίνουν τα βίντεο με τις συνεντεύξεις του Αντώνη στην ιστοσελίδα του.
          Η χώρα αποκτά ΗΓΕΤΗ, ο λαός ΕΛΠΙΔΑ!
          ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

          • perifanos deksios avatar
            perifanos deksios @ oxoxo 02/11/2010 03:16:36

            Αυτό λέω ρε παιδιά από το απόγευμα..Το βιντεο της συνέντευξης πρέπει να παίξει παντού και κυρίως facebook..ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ..ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ..ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΧΑΜΕΝΗ..

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/11/2010 02:01:17

          Θα ήθελα να δώ άρθρο σου,επειδή εκτιμώ πολύ τον τρόπο γραφής σου κ τον πολιτικό λόγο που διαθέτεις, για τα τεκταινόμενα στην πολιτική ζωή,όλο αυτό το θέατρο σκιών που παίζεται απο το Πασοκ,την αισχρή χειραγώγηση των μαζών απο το καθεστώς και κυρίως πως βλέπεις την επόμενη μέρα, που το πάει ο δοσίλογος.Έχω ένα προαίσθημα οτι το επόμενο δίμηνο,ίσως να είναι το κρισιμότερο στην νεότερη ελληνική ιστορία,απο συστάσεως του ελλαδικού κράτους

          • Μαύρος Ιάκωβος avatar
            Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 02/11/2010 02:02:08

            Το σχόλιο απευθύνεται στον κ.Κρανιδιώτη

    • A.M. avatar
      A.M. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/11/2010 08:54:44

      Σαφώς και ΔΕΝ είναι όλοι το ίδιο.
      Αν ήταν όλοι το ίδιο δεν θα έδιωχνε τον Σαμαρά απ το Υπ.Εξ. ο Μητσοτάκης μετά το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών για το Σκοπιανό το 1992.
      Και το γιατί τον έδιωξε τότε δεν θέλει και ιδιαίτερη φαντασία για να το καταλάβει κάποιος.

      Μόνο που «έχει ο καιρός γυρίσματα!» που ούτε να τα φανταστεί κάποιος δεν μπορεί, ιδιαίτερα δε αν ανήκει στο Μητσοτακέϊκο.

  32. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 02/11/2010 00:56:31

    Ο γυρολόγος Τατούλης πρέπει να είναι διαρκώς στο στόχαστρο της ΝΔ όλες τις επόμενες ημέρες μέχρι τις 14/11. Ειδικά στην Κορινθία υπάρχουν Μητσοτακικοί θύλακες που ανοιχτά τον στηρίζουν (Παπαφωτίου,Λούμπας, κλπ). Χωρίς την Κορινθία δεν κερδίζεται η Πελοπόνησσος όσο καλά κι αν τα πηγαίνει ο κύριος Δράκος σε Μεσσηνία,Λακωνία. Χρειάζεται συνεχής κινητοποίηση μέχρι την τελευταία ώρα όπως είπε και ο ίδιος ο Πρόεδρος στην Τρίπολη.

  33. Armageddon avatar
    Armageddon 02/11/2010 02:22:36

    Προσωπικά μου άρεσε η εμφάνιση του Α. Σαμαρά στο Mega. Μετρημένος, λογικός, επεξηγηματικός, με σωστές θέσεις και καλές ντρίπλες σε θέματα που έχουν παρατηρηθεί αστοχίες ή προχειρότητες. Κάλυψε όσο χρειαζόταν τον Καραμανλή και έδωσε στον μέσο ψηφοφόρο να καταλάβει πως είναι η πιο αξιόπιστη επιλογή αυτή τη στιγμή. Καλή συνέχεια...

  34. blue nile avatar
    blue nile 02/11/2010 04:20:51

    Ο Σαμαράς ήταν εξαιρετικός.
    Ακόμα και ολίγιστοι μπορούν να διακρίνουν την τεράστια διαφορά που τον χωρίζει από τον ΓΑΠ.
    Ώρες ώρες σκέφτομαι πως η επί μακρόν αδρανοποίηση του είχε αιτία και σκοπό να αναλάβει τα ηνία όταν η κρίσιμη ώρα απαιτούσε την παρουσία του.
    Σε αρκετά διαφωνώ μαζί του όμως δεν μπορώ να βρω όσο και αν ψάξω άλλον πολιτικό που να δείχνει ότι μπορεί να βγάλει τη χώρα από τα αδιέξοδα.
    Το μόνο που φοβάμαι είναι η συμπεριφορά της κυβένησης.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι παίξε γέλασε έχει αποδείξει ότι δεν το νοιάζει να καταστρέψει τον τόπο όταν χάνει την εξουσία.

  35. oddlabs avatar
    oddlabs 02/11/2010 07:55:51

    Πάντως, εάν δεν την βλέπαμε χθες, σήμερα δεν θα ξέραμε ότι έγινε...Δεν είδα σήμερα το πρωί (με μια γρήγορη ματιά τουλάχιστον) να αναφέρεται πουθενά στα ΜΜΕ...Προφανώς δεν βρήκαν κάτι για να έχουν σήμερα και να σχολιάζουν (εκεί στο MEGA)

  36. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 02/11/2010 08:20:44

    Για τη Dimi: Concise and to the point. Thank you for your ever important contibutions. Nikos

  37. Enzo avatar
    Enzo 02/11/2010 09:15:30

    ετη φωτος διαφορας απο τον Γαπ.
    και μετα οι νεοελληνες πανε και ψηφιζουν οτι να ναι.
    ειμαστε αξιοι της μοιρας μας.

    • Enzo avatar
      Enzo @ Enzo 02/11/2010 11:22:26

      τι εννοεις? εγω λεω οτι αμα βαλεις απεναντι Σαμαρα με ΓΑΠ ,ο Σαμαρας κερδιζει με διαφορα και οι νεοελληνες ψηφιζουν οτι να ναι.αυτο λεω.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Enzo 02/11/2010 13:09:45

        Εδώ μερικά ψίχουλα είναι αρκετά σε εσάς τους ΠΑΣΟΚους να ξεπουλάτε την πατρίδα σας και τα παιδιά σας, στο Σαμαρά θα τσιγκουνευτούμε?

  38. man8os avatar
    man8os 02/11/2010 10:18:30

    O Τραγκας ειχε ενα ποιντ. Ο Σαμαρας πρεπει να δει αν ειναι δυνατον οταν γινει προθυπουργος να συνυπαρξει με το μνημονιο. Γιατι ειναι πολυ επαχθες το μνημονιο, και η αποπληρωμη του σχεδον αδυνατη.
    Δεν ζηταω να επανεξετασει την σταση του. Ζηταω να υπαινιχθει τον τροπο που περα απο τα μετρα δημοσιονομικης εξυγιανσης η χωρα θα απεμπλακει απο το μνημονιο.
    Γιατι 110 δις δεν θα καταφερουμε να τα βρουμε...

  39. Νασος avatar
    Νασος 02/11/2010 10:50:45

    1. Κατά πολύ καλύτερος του Παπανδρέου σε ταχύτητα σκέψης, εκφορά λόγου, ανάπτυξη επιχειρημάτων. Επί της ουσίας θα δυσκολευθεί να απαγκιστρωθεί από την αντιμνημονιακή ρητορική, ιδιαίτερα αν κληθεί να αναλάβει θέση ευθύνης. Η κρίση υφίσταται και για τα επόμενα χρόνια η διαχείριση του χρέους, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα είναι στα χέρια των ξένων. Αυτό είναι το πλαίσιο διαπραγμάτευσης. Τα υπόλοιπα είναι για να τσακωνόμαστε εδώ μεταξύ μας.

    2. Οι δημοσιογράφοι, όσο αντιπαθείς και αν είναι, υπάρχουν για να στριμώχνουν τον συνεντευξιαζόμενο. Ο δε Πρετεντέρης στα άρθρα του έχει αφήσει, σε γενικές γραμμές, τον Σαμαρά στο απυρόβλητο. Η συνέντευξη ήταν καλή γιατί και οι δύο συμμετέχοντες έκαναν καλά τη δουλειά τους. Το ακροατήριο που του εξασφάλισε ο Πρετεντέρης ήταν, κακά τα ψέμματα, και το ακροατήριο που χρειάζεται να πείσει αν θέλει κάποια στιγμή να γίνει Πρωθυπουργός

    3. κάκιστη επιλογή το γραφείο και μην υποτιμάται αυτά τα σύμβολα. Ο πρόεδρος του κόμματος και εν δυνάμει πρωθυπουργός εμφανίστηκε στριμωγμένος σε σχολικό θρανίο. Αυτό το κομμάτι ήταν τόσο γελοίο όσο γελοία ήταν και η εικόνα του Παπανδρέου προχθές στον Μαραθώνιο.
    Άλλο προσηνής, άλλο κακομοίρης.

  40. Greg avatar
    Greg 02/11/2010 12:20:35

    Πιστεύω ότι ήταν σκόπιμη η επιλογή του γραφείου. Ακριβώς επειδή δεν ήθελε να φανεί σαν εν δυνάμει πρωθυπουργός. Αυτή ήταν και η πολιτική ουσία της συνέντευξης Σαμαρά. Αποκήρυξε ξεκάθαρα και κατηγορηματικά τις πρόωρες εκλογές. Ο ΓΑΠ δεν φαίνεται να ξεμπερδεύει έτσι εύκολα.

  41. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 02/11/2010 13:41:31

    Μπορεί να μην ήταν τέλειος αλλά δεν ήταν σε καμιά περίπτωση ΓΑΠ.

    Αυτό που πρέπει να πέσει στο τραπέζι είναι η επιμήκυνση χρόνου αποπληρωμής και κάποιος τρόπος ώστε να υπάρξει τροφή του καταναλωτικού κοινού σε προϊόντα ελληνικών εταιριών.

  42. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 02/11/2010 15:34:24

    Μου φτάνει και μου περισσεύει η πρώτη παράγραφος. Ελπίζω να το εννοεί ότι λαμβάνει υπόψιν του μόνο τη βάση και κάνει πέρα τα υπόλοιπα.

    Δεν βλέπω να υπολογίζει κανείς πραγματικά τη βάση, τον απλό λαό και τα «θέλω» του. Όλοι στο κόσμο τους θαρρείς πως ζουν. Τα στρώματα του λαού τους είναι ενοχλητικά παράσιτα που απλά βγάζουν έναν ανεπαίσθητο θόρυβο.

  43. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 02/11/2010 15:59:41

    Εξαιρετικός ο Σαμαράς.Καμμία απολύτως σχέση με τον Ππανδρέου,ούτε ως προς την άνεση και την σαφήνεια με τηνοποία τοποθρτήθηκε, ούτε ωε προς την ουσία των απόψεων του. Το πρόβλημα είναι το πως αναδεικνύονται αυτά σε αυτούς που δεν είδαν τη χθεσινή συνέντευξη. Η προβολή από τα ΜΜΕ είναι ελάχιστη και βεβαίως αυτά που ασχολούνται τα περισσότερα προβάλλουν αυτά που τους βολεύουν ή ερμηνεύουν "κατά το δοκούν" πχ ο Χατζηνικολάου στην εκπομπή του παρουσίαζε ως είδηση ότι " ο Σαμαράς λέει ναι σε Οικουμενική" (την στιγμή που η τοποθέτηση του ήταν "με αυτή την πολιτική δεν το συζητάμε") ενώ ο Παπαχρήστου είχε το θράσος να λέει για την χιλιάδες φορές διατυπωθείσα αποψη του Σαμαρά ότι "εμείς θα σεβαστούμε το μνημόνιο" ότι την ακούει για πρώτη φορά!
    Οταν υπάρχει τέτοια στάση των ΜΜΕ το μόνο αντίδοτο είναι κινητοποίηση της "οργανωμένης" βάσης. (Το πρόβλημα είναι ότι βάση που να είναι ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ δεν υπάρχει).

  44. Νασος avatar
    Νασος 02/11/2010 16:00:32

    Α δεν έχεις δίκιο! Τα υπολογίζει ο Ψωμιάδης...

  45. BlueSky avatar
    BlueSky 02/11/2010 17:34:27

    Πρόεδρε σε πιστεύω. Θεωρώ, ότι δεν θα με απογοητεύσεις

  46. δημητρης καλαματα avatar
    δημητρης καλαματα 02/11/2010 20:14:23

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑ.O ανθρωπος ειναι ηγετης τι λεμε τωρα!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.