#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2011 20:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιος «κοπρίτη» και φίλος «αντιπαραγωγικών»

[caption id="attachment_97765" align="alignnone" width="600" caption="(Φωτο Kωνσταντίνος Μάνος)"][/caption]

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Είμαι γιος «κοπρίτη». Πλαστιγγοποιού στον ΟΛΠ. Του μοναδικού σ’ όλο το λιμάνι. Όλη του την ζωή την πέρασε στα ντοκ, κάτω από τις γεφυροπλάστιγγες, να τις επισκευάζει και να τις συντηρεί.  Τόσο «κοπρίτης», που είχε πάρει σύνταξη κι ακόμη δυο και τρία χρόνια μετά, όταν χάλαγε καμία και περίμεναν ουρά τα φορτία για εκτελωνισμό, τον έπαιρνε ο διευθυντής, «έλα ρε Μίλτο, να χαρείς», πήγαινε ξανά στο λιμάνι και τις επισκεύαζε. Τζάμπα, γιατί οι αστέρες σοσιαλιστές κουμανταδόροι ποτέ δεν φρόντισαν για αντικαταστάτη. Το ‘κανε για τον Οργανισμό, μου ‘λεγε. Γιατί εκεί έφαγε ψωμί κι αυτός κι ο πατέρας του. Σεβόταν τη δουλειά του, το κράτος, τους συναδέλφους του, την Υπηρεσία.  Ορφανός από τα 12, δουλειά και μετά στρατιώτης στα σύνορα, πριν ξαναπάει για δουλειά.

Εκεί, στο 518 Τ.Π., τον διοικούσαν «αντιπαραγωγικοί». Όπως σαράντα χρόνια αργότερα «αντιπαραγωγικοί» διοικούσαν και μένα αλλού. Παιδιά, λαϊκής καταγωγής, που φόρεσαν στα δεκαοκτώ την στολή κι είχαν πια γκρίζα μαλλιά. Θα μπορούσα να σας αραδιάσω ονόματα που έφαγαν σφαίρες στην Κύπρο, τσακίστηκαν σε ατυχήματα. Επαγγέλματα ετοιμότητας είναι. Αλλά όταν ηχήσει ο συναγερμός ο «αντιπαραγωγικός» ενίοτε τρώει χώμα ή μετά ρολάρει με το καροτσάκι του αναπήρου. Είμαι γιος «κοπρίτη» λοιπόν» και φίλος, αδελφοποιτός «αντιπαραγωγικών», γιατί ο πρώτος με ανάθρεψε και με τους δεύτερους φόρεσα την στολή τους και μοιράστηκα τους κινδύνους τους.

Αν τους πιάσεις έναν – έναν, τους «κοπρίτες» και τους «αντιπαραγωγικούς», θα σου πουν ατελείωτες ιστορίες φιλοτιμίας, μόχθου και κινδύνων. Με κολοβές αποδοχές, όλη τους η ζωή ένα δάνειο για ένα σπίτι. Και το πληρώσανε το δάνειο.  Όταν τα συντρόφια του αντιπροέδρου εξακόντιζαν το χρέος της χώρας στα ουράνια, όταν ο βλαχομπαρόκ βερεσέ σοσιαλισμός τους κατεδάφιζε τον παραγωγικό και κοινωνικό ιστό της Πατρίδας, όταν εξευτέλιζαν τις ιδέες, τις ίδιες τις λέξεις, οι «κοπρίτες» κι οι «αντιπαραγωγικοί» απλώς δούλευαν για την Πατρίδα και την φύλαγαν. Ούτε μίζες, ούτε προμήθειες μοιράστηκαν με κανέναν. Στο πάρτυ της διαπλοκής οι απλοί πολίτες δεν ήταν ποτέ καλεσμένοι. Αυτά παιζόντουσαν στα κότερα, στις βίλες και στις σουίτες των μεγάλων ξενοδοχείων. Στις κολεγιές των αφανών και των εμφανών. Αυτοί δώσανε το άρατε πύλας, όχι οι απλοί εργαζόμενοι.

Θα σας πω όμως μια γενική αρχή, ένα βασικό χαρακτηριστικό που έχουν οι αληθινοί ακροδεξιοί, αυτοί που διαπνέονται από βαθύ, αληθινό ολοκληρωτισμό. Αυτοί λοιπόν, ακόμη κι αν φορούν την δορά του «προοδευτικού», περιφρονούν τον Λαό. Εύκολα τον καθυβρίζουν, στο σύνολο ή κατά κατηγορίες.

Αυτοί οι τύποι, που στην ουσία αποτελούν το πιο ακριβοπληρωμένο είδος δημοσίου υπαλλήλου, αφού από το δημόσιο πρυτανείο σιτίζονται και δη πλουσιοπάροχα, θεωρούν ότι μας κάνουν και πολύ μεγάλη χάρη που θυσίασαν τα νιάτα και την εμορφιά τους για να καταδεχτούν να μας οδηγήσουν στους …θριάμβους που ήδη βρισκόμαστε ως χώρα.

Αν ρωτήσεις π.χ. τον πατέρα μου, οποιονδήποτε συνάδελφο του ή π.χ. τον Αντιστράτηγο (ε.α.) Βασίλη Μανουρά, τον Υποδιοικητή της ηρωϊκής Α΄Μοίρας που εκτέλεσε την θρυλική επιχείρηση «Νίκη» και πολέμησε στις μάχες του Αεροδρομίου της Λευκωσίας, θα σας πουν ο καθένας ατελείωτες ιστορίες από στερήσεις, μόχθους, κι ο δεύτερος και για κινδύνους, θάνατο. Κι αν θέλετε να το βουλώσετε για πάντα και να κατεβάσετε τα μάτια, όσοι διαπράττετε την ύβρη της ασέβειας, πηγαίνετε στην χήρα και τα παιδιά του Ηλιάκη.

Ποτέ στην νεότερη Ιστορία μας από το 1974 έως και σήμερα, σε τόσο δύσκολους καιρούς δεν είχαμε πιο αναντίστοιχη ηγεσία. Ποτέ δεν μας κυβέρνησαν άνθρωποι που να διαπνέονται από τέτοια περιφρόνηση για τον Λαό, τόσο ξένοι με την φιλοτιμία του, τις ανάγκες και την Ιστορία του.

Ο Πάγκαλος ψέλλισε και κάτι για την αφεντιά μου. Είπε μεταξύ άλλων, στην κρατική ΥΕΝΕΔ του Μνημονίου και δη στην ηγερία της σινιέ «προοδευτικής ενημέρωσης», κάτι ακατάληπτο για την εξαγορά της Finansbank, την οποία κάποτε στηλίτευε, και ζήτησε «να διαλέξει ο κ. Σαμαράς αν είναι με τον κ. Φ. Κρανιδιώτη ή είναι με τους ανθρώπους οι οποίοι γνωρίζουν οικονομικά». Ποτέ δεν ασχολήθηκα με την εν λόγω Τράπεζα, δεν έχω γράψει ούτε λέξη. Δεν έτυχε. Όμως ο θριαμβευτής των Ιμίων, ο Μεγάλος Τραγουδιστής της θρυλικής επιτυχίας χειρισμών στην υπόθεση Οτσαλάν, υπονοεί κάτι που δεν είπα, για κάτι με το οποίο ποτέ δεν ασχολήθηκα. Επίσης υπονοεί ότι δεν ξέρω οικονομικά. Πιθανώς να μην ξέρω, ενώ αυτός και τα συντρόφια του ξέρουν. Προφανώς ξέρουν, διότι μόνον έτσι εξηγούνται οι μεγάλες πετυχεσιές στην οικονομία μας, τα διπλάσια spreads, το τρελό φορτηγό της ανεργίας και του ελλείμματος, η αποτεφρωμένη Πομπηία της αγοράς μας, το νικηφόρο πνεύμα αμνοερίφιου του Πάσχα, που ενέσπειραν στο Λαό.

Κι αυτός ο νταλκάς τους, να υποδείξουν στον Αντώνη Σαμαρά τι θα κάνει, τι θα λέει, με ποιους θα μιλάει, πλάκα δεν έχει; Πείτε μας, ρε παλικάρια, πώς σας βολεύει να γίνεται η αντιπολίτευση, για να ξέρουμε δηλαδή. Άμα σας στενεύει στις μασχάλες να την φαρδύνουμε λίγο. Γιατί δεν την απαγορεύεται την αντιπολίτευση; Ή δια νόμου ο Αντώνης να επιτρέπεται να κάνει παρέα μόνο με τον Πεταλωτή.

Πάντως, αδέρφια, υποπτεύομαι, πως το Ναϊρόμπι δεν ήταν ο κολοφώνας της δόξας του κ. Αντιπροέδρου, τότε που μαζί με τον Σημίτη απεδείχθησαν ο τέντζερης και το καπάκι του κακού μας εαυτού. Έπονται νέες δάφνες…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 21/04/2011 20:32:50

    "Ποτέ στην νεότερη Ιστορία μας από το 1974 έως και σήμερα, σε τόσο δύσκολους καιρούς δεν είχαμε πιο αναντίστοιχη ηγεσία. Ποτέ δεν μας κυβέρνησαν άνθρωποι που να διαπνέονται από τέτοια περιφρόνηση για τον Λαό, τόσο ξένοι με την φιλοτιμία του, τις ανάγκες και την Ιστορία του."

    +1000!

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ 3η Σεπτέμβρη 21/04/2011 22:59:31

      Εχω ενα τρελο ερωτημα ? νηστευει ο παγκαλος την μεγαλη βδομαδα η κατεβαζει των αχεροντα?

      • epifylaktikos avatar
        epifylaktikos @ διηνεκης 25/04/2011 00:33:38

        όοοοοχι!!!!! φοβάται πως θα αλλάξει νούμερο!!!!

  2. kopritis avatar
    kopritis 21/04/2011 20:34:46

    φαηλο
    αν και κκε πολλες φορες αναρωτιεμαι ....
    μεταξυ της δεξιας και της αριστερας ηρθε ενας γυφτος (πασοκ) και εστησε το τσαντιρι του
    εγινε χαμαιλεοντας ποτε πρασινος ποτε κοκκινος ποτε μπλε ποτε μαυρος αλλα παντα γυφτος
    και παντα προδοτης.
    ελπιζω συντομα να αφανιστει απο την μνημη των ελληνων αυτο το κομμα,να απωθηθει στο βαθος της ιστοριας και να αφανιστει καθε σπορος του που καταστρεψε την ελλαδα στο ονομα του σοσιαλισμου που ποτε δεν εφερε

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ kopritis 22/04/2011 05:58:11

      "μεταξυ της δεξιας και της αριστερας ηρθε ενας γυφτος (πασοκ) και εστησε το τσαντιρι του"
      Πολύ καλό!!!

    • Δεξιός avatar
      Δεξιός @ kopritis 22/04/2011 08:03:06

      Αγαπητέ,

      Μεταξύ Δεξιάς και Αριστεράς όντως ένας γύφτος έστησε το τσαντίρι του. Όμως πριν από πολλά πολλά χρόνια. Τον έλεγαν Λεφτέρη και μόνο λεφτεριά δεν είδαμε. Τον ξέρεις πολύ καλά. Ήταν αυτός του Ιδιωνύμου. Ήταν αυτός που έφερε τους ξένους για να τον ανεβάσουν στην εξουσία. Ήταν αυτός του οποίου οι μπράβοι (γνωστός γαρ μαφιόζος και άνθρωπος της νύχτας της Ελλάδας) δολοφόνησαν τον Ίωνα. Ήταν αυτός του οποίου τα τσιράκια (γιατί ήταν και "μάστορας" στη λαοπλανεία) με πρωτεργάτες τον παππού του χοντρού αντιπροέδρου και τον άλλο, τον απόλεμο της Μικρασίας, δολοφόνησαν το Δημήτρη, τον Πέτρο, το Νίκο, τον άλλο Νίκο, τον Γιώργο και τον άλλο Γιώργο. Αλλά τον ξέρεις ακόμα μέσω πάλι του απόλεμου της Μικρασίας, όταν μετά τον πόλεμο δολοφόνησε το δικό σου Νίκο. Τον ξέρεις γιατί ο παππούς του σημερινού "ηγέτη" της Ελλάδας, πρωτοπαλίκαρό του από τα χρόνια εκείνα, σε δίωξε, σε κυνήγησε το '44, το '45, το '46. Τον ξέρεις, αλλά στο γιο του διώκτη σου έδωσες γη και ύδωρ το '81. Τον ξέρεις, αλλά ποτέ δεν κατάφερες να ξεχωρήσεις ποιός είναι ο πραγματικός σου εχθρός. Σου έφτεγε η Δεξιά. Άσχετο αν η Δεξιά είχε σκοτωθεί το '22. Έπρεπε να υπάρχει Δεξιά, ώστε αυτή να φταίει και εσύ να την πολεμάς, ώστε εκείνος και η άθλια συμμορία του να σε βιάζουν ασύστολα!!!!

      • Δεξιός avatar
        Δεξιός @ Δεξιός 22/04/2011 08:05:13

        Σου "έφταιγε" η Δεξιά (χάσαμε και τα λόγια μας με το ΓΑΠατο και τη συνεχή βία!!)

      • parsifal avatar
        parsifal @ Δεξιός 22/04/2011 08:28:24

        Ενδιαφέρον και ρηξικέλευθο !

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δεξιός 22/04/2011 09:28:44

        Καλογραμμένο, ενδιαφέρον αλλά κάνεις ιστορικές απλουστεύσεις και ισοπεδώνεις πράγματα και πρόσωπα.
        Ο Λευτέρης, που λες, ανασυγκρότησε την χώρα, τον Στρατό της, έκανε στρεατηγικές συμμαχίες κι οδήγησε την Σημαία μας ξανά στον άλλο μεγάλο πυλώνα του Ελληνισμού, στην Μικρά Ασία. Τότε, όταν ο Στρατός μας, ήταν εκεί κι οι δυο παππούδες μου, αγωνιζόταν νικηφόρα, αυτοί για τους οποίους ψηφίστηκε το Ιδιώνυμο, μαζί με τους οπαδούς των 6 έκαναν "εκστρατεία" κατά του ηθικού με το ίδιο σύνθημα: οίκαδε.
        Κι αφού υπέσκαψαν τα πάντα κι ο Λαός κουρασμένος, παραμυθιασμένος κι αχάριστος ("ο όχλος κι οι γυναίκες πάντα στο τέλος θα σε προδώσουν" είπε κάποιος) καταψήφισε τον Λευτέρη, ήρθαν να συνεχίσουν την εκστρατεία με τον χειρότερο τρόπο, αυτοί που δεν πίστευαν αυτοί, πολλοί από αυτούς άκαπνοι. Κι όταν ήρθε η καταστροφή, όπως πάντα εμφανίστηκαμν πολλοί μετά Χριστόν προφήτες. Και μπορεί ο Μεταξάς να διαφωνούσε όντως εξ αρχής, όμως κανείς δεν λέει τι θα γινόταν αν εκλεγμένος Πρωθυπουργός και Βασιλιάς ήταν ενωμένοι από την αρχή, αν ο Θρόνος υπάκουε στον εκλεγμένο ηγέτη και το Έθνος έμπαινε στον αγώνα σύσσωμο κι έμενε έτσι ως το τέλος. Που ξέρεις, μπορεί σήμερα στην Βουλή να υπήρχαν οι Βουλευτές της πλούσιας και ακμάζουσας Ελληνικής Ιωνίας.
        Θα πάω όμως την γροθιά μου κατευθείαν στο μαχαίρι. Αν πέρναγε από το χέρι μου, θα τους ντουφέκιζα ξανά. Και τους 6 και πολλούς άλλους.-

        • Δεξιός avatar
          Δεξιός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/04/2011 16:11:27

          Φίλτατε Φαήλο,

          Περίεργο. Δεν το περίμενα από σένα. Δυστυχώς οι απλουστεύσεις προέρχονται εκ μέρους σου. Θα σε προέτρεπα να διαβάσεις το "Εις θάνατον" βιβλίο μόλις εκδοθέν με κείμενα για τη Δίκη. Εκεί θα δεις ότι το ρόλο που ζητάς να παίξεις "αν πέρναγε από το χέρι σου" τότε τον έπαιξε ο παππούς του χονδρού. Λυπάμαι γι' αυτό!
          Η Μικρασία ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής του αγαπημένου σου Λεφτέρη, όπως και όλα τα υπόλοιπα, από τότε μέχρι σήμερα. Διάβασε και θα δεις ότι το παραμύθι είναι πολύ χοντρό και το έχουμε φάει για πάρα πολλά χρόνια.
          Λυπάμαι για αυτό το μήνυμα
          Καλή Ανάσταση σε όλους μας και κυρίως στην Ελλάδα, Ανάσταση όμως και από τον πνευματικό θάνατο που έχουν επιφέρει τα βενιζελογενή ψέμματα!!!!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δεξιός 23/04/2011 20:06:12

            Έχω τα πλήρη πρακτικά της δίκης. Κι εκτός από αυτά υπάρχει η Ιστορία. Έχω διαβάσει τις πιο κουλές κι απίθανες τερατολογίες, όπως ότι ο "εβραίος" Βενιζέλος μας οδήγησε επίτηδες στην Μ. Ασία για να καταστραφούμε! Ο Βενιζέλος, αγαπητέ, ήταν κοντύτερα στον Περικλή θα μπορούσες να βρεις στην νεότερη Ιστορία μας.
            Όταν κι οι δυο παππούδες μου πολεμούσαν στην Μικρά Ασία με το όπλο στο χέρι, μαζί με όλη την απίστευτη κι αήττητη γενιά τους, γενιά Τιτάνων, η αριστερά κι οι τυφλωμένοι από το μίσος κωνσταντινικοί υπέσκαπταν το ηθικό του Λαού και του Στρατού του. Κι ύστερα πήραν την εξουσία και καθοδήγησαν τον αγώνα, αυτοί που ποτέ δεν πίστεψαν σε αυτόν. Αν δεις τις τουρκικές πηγές και σε πόσο κακά χάλια ήταν το κεμαλικό κίνημα, θα κλαις από την τύφλωση και την αυτοκαταστροφικότητα μας.
            Το χρέος του Βασιλιά ήταν να υπακούσει στον εκλεγμένο Πρωθυπουργό. Το χρέος ΟΛΩΝ ήταν να συνταχθούν εφ' ενός ζυγού στον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα από το 1914, να συντρίψουν το κεμαλικό κίνημα και να απελευθερώσουν όλους τους Έλληνες της Μ. Ασίας και να εδραιώσουν την ελληνική κυριαρχία στην Ιωνία και όχι μόνο.
            Όταν το Έθνος πολεμά κανείς δεν έχει το δικαίωμα να "πολιτεύεται" ενάντια στην πολεμική προσπάθεια. Είναι επίορκος όποιος το κάνει.
            Αν σύσσωμη η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία οδηγούσαν ενωμένο τον Λαό από την αρχή ως το τέλος στον αγώνα, όλα θα ήταν αλλιώς.
            Ναι, ο Βενιζέλος ήταν αυταρχικός, αδίστακτος κλπ. Ήταν αυτός που ανασυγκρότησε τον Στρατό και το Ναυτικό μας, αυτός που έκατσε το ίδιο τραπέζι με τον σπουδαίο Σέρβο Πρωθυπουργό Νίκολας Πάσιτς, με τους Μαυροβούνιους και τους Βούλγαρους και συνήψε συμμαχίες που αποτέλεσαν πολλαπλασιαστή ισχύος. Οδήγησε την Σημαία μας στην Μακεδονία, την Ήπειρο και την Θράκη. Κι ύστερα, πάντα σε αγαστή συνεργασία με το Θρόνο, συνέτριψε και τον βουλγαρικό επεκτατισμό. Έπρεπε λοιπόν ο Κωνσταντίνος στον Α' Π.Π. να υπακούσει στον εκλεγμένο ηγέτη του Λαού, που με τόλμη κι επιδεξιότητα συνήπτε συμμαχίες και διοτατικά έβλεπε προς τα που φυσάει ο άνεμος της νίκης. Όλα τ' άλλα είναι λεπτομέρειες.
            Φαντάσου ότι ο Πρωθυπουργός του νικηφόρου Στρατού μας μόλις είχε υπογράψει την Συνθήκη των Σεβρών και πήγαν να τον σκοτώσουν στη Γαλλία! Με αποτέλεσμα στην Αθήνα να βρουν άλλοι ευκαιρία για να δολοφονήσουν στο "όνομα" του Βενιζέλου την ευγενέστερη μορφή της Εθνική μας Ηγεσίας, τον Ίωνα Δραγούμη.
            Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιοι θέλουν να δικαιώσουν το οικογενειακό τους όνομα ή αν θέλουν δικαστικώς να ξαναγράψουν την Ιστορία. Το μόνο λάθος του Μαύρου Καβαλάρη, αυτού που έκανε μάχες οπισθοφυλακής για να επιβιβαστούν οι πρόσφυγες κι ο Στρατός στα πλοία, ήταν ότι ντουφέκισε πολύ λίγους. Κι η δίκη μια πολυτέλεια ήταν μπροστά στην προδοσία των αμέτρητων θυσιών του Έθνους. Δεν αρέσει αλλά ο Λαός τότε αισθάνθηκε ότι υπήρξε μια ελάχιστη έστω Νέμεση. Έτσι μόλις 18 χρόνια μετά η Πατρίδα σηκώθηκε και τέλεσε το Έπος του 1940-41. Αν θες την πιο τολμηρή μου ακόμη άποψη ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΟΥ 1974. Το αίμα της Κύπρου, τώρα πέφτει πάνω στα κεφάλια μας.
            Καλή Ανάσταση, αδερφέ. Διαφωνούμε στο θέμα αλλά είμαι σίγουρος πως την Μάνα μας. την μεγάλη Μάνα, την αγαπάμε κι οι δυο το ίδιο. Να 'σαι γερός.

          • Δεξιός avatar
            Δεξιός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/04/2011 13:30:26

            Αγαπητέ Φαήλο,

            Η γραφή σου είναι πολύ σκληρή προσιδιάζουσα στο όλο κλίμα που οργανώθηκε τότε από τον Πάγκαλο (παππού) και την παρέα του, ώστε να δημιουργήσουν τα αναγκαία εξιλαστήρια θύματα και να επιπλεύσουν οι ίδιοι, αίροντας από πάνω τους το κρίμα που τους βαραίνει (τουλάχιστον στα μάτια του λαού, διά των λογοκριμένων πρακτικών και της παραποιημένης ιστορίας την οποία μαθαίνουμε επισήμως, αποκρύπτοντας στοιχεία ιδιαιτέρως σημαντικά).

            Θα μπορούσα να αντικρούσω τα στοιχεία που παραθέτεις, απλά με το περιστατικό της έκδοσης της απόφασης και του ρόλου που έπαιξε σε αυτή ο Πάγκαλος (παππούς). Πιθανολογώ ότι το γνωρίζεις, όπως, μια και αναφέρθηκες στον Ίωνα, η δολοφονία του δεν έγινε στο "όνομα" του Βενιζέλου, αλλά στο ΟΝΟΜΑ του Βενιζέλου, από το πρωτοπαλήκαρό του και αρχιτραμπούκο του, Παύλο Γύπαρη τη εγκρίσει και συγκαταθέσει του προσωπικού του φίλου, Εμμανουήλ Μπενάκη, πατέρα της Πηνελόπης Δέλτα και προπάππου...

            Κρατώ την τελευταία φράση και ανταποδίδω τις ευχές. Όσο για τα άλλα, είτε η δική σου θέαση είναι η σωστή, είτε η δική μου, μπορεί να μας διδάξει, (α) ότι το απόλυτο ανήκει μόνο στο Θεό και (β) ότι τα δόγματα αφορούν μόνο το επέκεινα. Ιδιαίτερα σήμερα όπου τα δόγματα έρχονται κατά συρροήν ("δε μπορεί να γίνει αλλοιώς", "η Τρόικα είναι η μόνη λύση", "νησί - Δήμος", κλπ.) Η ΝΔ, αν θέλει να αντιπαρατεθεί, όχι στο ΠΑΣΟΚ απλά, αλλά στο σύστημα ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει διαβρώσει και την ίδια, πρέπει να ανατρέξει στις μεγάλες αρχές της Λαϊκής Δεξιάς, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια του ατόμου, ως μέρος του κοινωνικού συνόλου που λέγεται Ελληνικός Λαός και το οποίο σύνολο συντάσσει το Ελληνικό Έθνος, που, όπως κάθε Έθνος αυτού του πλανήτη, πρέπει να κάνει κουμάντο στο σπίτι του, στον τόπο του, στον εαυτό του, μακρυά από εξωτερικούς "φίλους" και "συμμάχους", είτε αυτοί λέγονται Αγγλογάλλοι του '17 - '22, είτε Αγγλοαμερικάνοι του '44 - '49, είτε Τροϊκάνοι του '10 - ΈΩΣ ΠΌΤΕ;;; Αν θες ανάτρεξε στις προτροπές του Πλήθωνα προς τον Αυτοκράτορα Μανουήλ, έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον σήμερα.

            Να είσαι καλά

          • K. Kapadoks avatar
            K. Kapadoks @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/04/2011 11:25:05

            Δεν θέλω να εμπλακώ σε μιά αντιπαράθεση για τον προ 95 ετών Διχασμό .
            Μόνο να καταγράψω την ένστασή μου στις Προφητικές Μεγαλοστομίες , για την τάχα “δίκαια” Δολοφονία τών Έξι . Δεν νοείται (ούτε) στις πολιτικές επιλογές η βιολογική εξόντωση τού αντιπάλου και μάλιστα με διασυρμό και κατεξευτελισμό τής Δικαιοσύνης , ένστολης και διατεταγμένης . Άλλωστε αν τουφεκίζαμε τον κάθε πολιτικό που απέτυχε κάπου , δεν θα έμενε ούτε ένας ζωντανός . Είναι λυπηρό εννενήντα χρόνια μετά την Δολοφονία (με δικαστικό διάτρητο μανδύα) των Έξι να ακούγονται ακόμη οι κραυγές της μίζερης εμπάθειας των φονιάδων τού Γούναρη , τού Στράτου και τού Μπαλτατζή ˙ τού Πρωτοπαπαδάκη και τού Θεοτόκη .
            Κατά τα λοιπά μόνο μιά δυό παρατηρήσεις : Το Σύνταγμα που ίσχυε τότε δεν επέτρεπε στον Ανώτατο Άρχοντα να υποταχτεί στον πρωθυπουργό ˙ εξ άλλου πρωθυπουργός εκλεγμένος ήταν και ο Σκουλούδης και ο Γούναρης και οι άλλοι πλήν Βενιζέλου που δεν συμφωνούσαν με την γραμμή του . Και χάριν τής ιστορικής αλήθειας ας μην πιστώνουμε τα πάντα στον ‘‘Εθνάρχη” . Ο ένας πάππος μου (που δεν ήταν Βενιζελικός ούτε βασιλικός) πολέμησε και στους δύο Βαλκανικούς Πολέμους και μολονότι προλετάριος σεβόταν την αγωνιστική παρουσία του Κωνσταντίνου που πολεμούσε στην πρώτη γραμμή δίπλα τους . Ο άλλος πάππος (πατέρας τού πατέρα μου) ήταν αστός και φανατικός Βενιζελικός ˙ αυτά με βοήθησαν να βλέπω πιό σφαιρικά τα γεγονότα τής εποχής και να θεωρώ (άποψή μου) τούς ακραίους χαρακτηρισμούς (π.χ. Εθνάρχης κ.λ.π.) πολιτικό και ιστορικό λάθος . Και ας μην κοροϊδευόμαστε πιά με αυτήν την έρμη την συνθήκη των Σεβρών που οι Ιταλοί τελικά δεν την υπογράψανε ποτέ και κανένα άλλο Κοινοβούλιο, καμιάς άλλης χώρας (πλην ημών) δεν την επικύρωσε.
            Όσο για την Μικρασιατική Καταστροφή και την αύξηση τού Μουσταφά Κεμάλ , η επίσημη αλληλογραφία τού Στρατιωτικού Διοικητή τής Σμύρνης με την Ελληνική πολιτική ηγεσία υπό τον Βενιζέλο δίνει σημαντικές ιστορικές πληροφορίες . Μια και δεν σκοπεύω να παράσχω επιχειρήματα υπέρ ή κατά κάποιας από τις δυό πλευρές , δεν επιμένω σε άλλα , ούτε για την περίεργη “ουδετερότητά” μας και πώς ή από πότε άρχισε να εγκαταλείπεται . Μπορεί κανείς να βρεί σχετικά στοιχεία ακόμη και στα ιστορικά λογοτεχνικά βιβλία τής Αθηνάς Κακούρη όπως το “Ξιφίρ Φαλέρ” και ιδιαίτερα η “Θέκλη” , όπου περιλαμβάνονται και αυτούσια αποσπάσματα ομιλιών στο Κοινοβούλιο μεταξύ άλλων και τού Βενιζέλου .
            Κατακλείοντας θέλω να επιμείνω στην σκέψη ότι δεν προχωράμε όταν αναμασάμε δηλητηριασμένες τροφές τού παρελθόντος . Η παιδεία και η καλλιέργεια , με τον επιχειρηματολογημένο διάλογο μπορούν να κλείσουν τις πληγές από τα όποια λάθη , όσο μεγάλα και αν είναι , όποιοι και αν τα διαπράξανε. Το αίμα φέρνει πάντα αίμα και ποτέ δεν συνιστά αληθινή κάθαρση που θα οδηγούσε σε νέα βήματα για καλύτερο αύριο .
            Εύχομαι και γώ να είστε , να είμαστε (όλοι) γεροί , ακμαίοι , ευδαίμονες και υψηλόφρονες .
            Χριστός Ανέστη .

        • σκαθάρι avatar
          σκαθάρι @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/04/2011 13:05:23

          Μπράβο Φαήλο για το σχόλιο σου για το 22 και εμένα δύο παπούδες μου πολέμησαν εκεί και πραγματικά η εσωτερική φαγομάρα μας έφαγε.
          Εκεί μόνο που θα διαφωνήσω είναι ότι και η σημερινή φαγωμάρα θα μας στείλει στα τάρταρα.

      • κοπριτης avatar
        κοπριτης @ Δεξιός 22/04/2011 09:42:42

        Σαν παλιός αριστερός και γώ Δεξιέ λέω ότι έχεις απόλυτο δίκιο, διαβάζω τώρα την δίκη των έξι. Μνημέιο δικαστικής παραπλάνησης και ετσι θελισμού, 100% στημενη, και όταν ο Γούναρης με επιχειρήματα ανέτρεψε το κατηγορητήριο, βρέθηκε κάποιος αξιωματικός Γρηγοριάδης, δηόσιος κατήγορος, άρχισε να κεντρίζει τα πιο ταπεινά ένστικτα για να ρίξει την μπάλα στην εξέδρα και φυσικά διεκόπει η δίκη.
        Ο Γεώργιος ο Παπούς μπήκε στην κυβέρνηση αφού είχαν εκτελεστεί οι 6, προς θεού πάντα μακρυά από ευθύνες. Μήπως πρέπει να διευρευνηθεί ο ρόλος του τα Δεκεμβριανά και ποιόν τελικά ωφέλησαν? τους Αγγλους, σε καμμια περίπτωση, τους κεντρώους οφέλησαν που λεηλάτησαν τις ψήφους της αριστεράς γιατι μια ισχυρή αριστερά θα τους είχε στήλε στον σκουπιδοντενεκέ της Ιστορίας, Αυτί ευθύνονται για τον εμφυλιο, οπως και για τα ξερονήσια, όπως και για τη δικτατορια, είναι αυτοί που ενσωμάτσαν την αριστερά και τώρα που δεν τους χρειάζονται τους απολύουν. Τι λέτε πρώην σύντροφοι έχω δίκιο? Τι σημαίνει κεντρώος ένας ασπάλακας που το μόνο που τον νοιάζει είναι το προσωπικό του κέρδος, όπως καλή ώρα.

        • Πελοπίδας avatar
          Πελοπίδας @ κοπριτης 22/04/2011 19:55:07

          Όλοι οι βλάκες αριστεροί στηρίζουν τους έξυπνους αριστερούς που είναι παραλλαγμένοι καραδεξιοί.

        • Δεξιός avatar
          Δεξιός @ κοπριτης 23/04/2011 16:17:59

          Κάποτε, φίλτατε, σκεφτόμουνα ότι οι λεγόμενοι κεντρώοι, που εγώ τους λέω "βενιζελοκατάλοιπα" δεν είναι τίποτε άλλο από την οπορτουνιστική μερίδα της αστικής τάξης. Μέτρα ονόματα: Στέφανος Στεφανόπουλος, Ευάγγελος Αβέρωφ, Ηλίας Τσιριμώκος, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, Γεώργιος Παπανδρέου (του Παπά Ανδρέα Σταυρόπουλου), Ανδρέας Παπανδρέου. Σκέψου τη σημερινή "δεξιά" (τουλάχιστον μέχρι το 2009), τί προσπάθησε: να γίνει ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ. Ήταν ένα κόμμα Ιζνογκούντ δηλαδή. Γι' αυτό και κατέρρευσε. Γι' αυτό και δυσκολεύεται ακόμα... Καλό Πάσχα

      • epifylaktikos avatar
        epifylaktikos @ Δεξιός 28/04/2011 23:09:32

        Αγαπητοί μου!!!
        Μεταξύ μιας 50αετούς αδηφάγου δεξιάς και μιας ανεπαρκούς αριστεράς μπήκε σφήνα το επάρατο μα μη ξεχνάτε πως ενώ αρχικά ήταν κόμμα κάτω του 20% εξελίχθηκε σε σχεδόν μονοκομματική κυβέρνηση 20ετίας .
        - Γιατί;;
        Θυμάαααστε τις 3 εκλογικές αναμετρήσεις με καρδιακό, χωρισμένο, "φερόμενο" κλέφτη, πηδηχταρά αεροσυνοδών κατοίκου Ελούτνας και Ωνασίου VS Δρακουμέλ;;; ξανασκεφτήτε το 3 εκλογές και με αποτέλεσμα οικουμενική με ΚΚΕ- Δεξιά στο ίδιο πακέτο!!! να γελάνε τα λάχανα!!!!
        Ο λαός καταλαβαίνει την ανεπάρκεια μα λύση δεν του δίνεται. και λέω δεν του δίνεται Όχι δεν υπάρχει...
        και σήμερα γιατί νομίζετε απαξιώνονται τα κόμματα;;
        -Γιατί ενισχύονται -πραγμα που δε συμφωνώ - οι αναρχικές δυνάμεις;;
        -Το δρόμο μας θα τον βρούμε αργά ή γρήγορα μόνο που στις μέρες μας το αργά δεν υπάρχει. Το λάθος μας είναι ότι περιμένουμε από τους πολιτικούς να βρουν διέξοδο αλλά μόνο ΕΜΕΙΣ μπορούμε μέσα από τη συλλογική δουλειά να δημιουργήσουμε συνθήκες ανάκαμψης αν εξοβελίσουμε κάθε λαμόγιο μικρό και μεγάλο κάθε έναν που το παίζει μάγκας με το δικό μας κόπο.
        Φτάνει πια στα λαμόγια

    • kouklos avatar
      kouklos @ kopritis 23/04/2011 19:22:49

      όπα;;; οι αγάπες δεν κρύβονται εεε; Μαζί με την Ν.Δ. τα φάγατε και σείς και μεις περνάμε μάτι.

  3. HΛΙΑΣ avatar
    HΛΙΑΣ 21/04/2011 20:39:32

    πες τα Φαηλο με αυτους τους ανθελληνες που εχουμε μπλεξει....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ HΛΙΑΣ 22/04/2011 09:32:43

      Για την συντριπτική πλειοψηφία δεν πιστεύω ότι είναι "ανθέλληνες", "πράκτορες" ξένων δυνάμεων κλπ. Δεν πιστεύω στις συνωμοσιολογικές εκδοχές της Ιστορίας. Συνήθως είναι "πράκτορες" της ανικανότητας και των ιδεοληψιών τους.
      Αυτό όμως που μετράει είναι το αποτέλεσμα. Κι όταν βλάπτεται η Πατρίδα, το αποτέλεσμα είναι ανθελληνικό.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 20:41:43

    Καλη Ελληνικη Ανασταση Φαηλε... !

    ΠΠ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/04/2011 10:41:12

      Καλή Ανάσταση ΠΠ! Γενικώς...

  5. φωνη avatar
    φωνη 21/04/2011 20:45:00

    Γερά, γερά με τσαμπουκά.....

  6. Πελοπίδας avatar
    Πελοπίδας 21/04/2011 20:49:14

    Θα βγάλει ο Σαμαράς τους μετανάστες έξω από την Ελλάδα; Ναι, κι αυτούς που νομιμοποίησε ο Πάκης και αυτούς που έβαλε ο ίδιος το 91. Αν δεν το ακούσω αυτό, ψήφο δεν έχει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Πελοπίδας 21/04/2011 21:29:55

      Ενώ ο ΓΑΠ, με την παραίνεση του Καρατζαφύρερ, τους βγάζει όλους σωρηδόν.

      Τι τα θες, τι τα γυρεύεις, ψήφο από σένα μάλλον "δεν είχε" ούτως ή άλλως...

      • Πελοπίδας avatar
        Πελοπίδας @ Αυριανιστής 21/04/2011 21:44:12

        Αυτό το θεωρείς απάντηση; Περισσότερο σε αποπομπή μού μοιάζει.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Πελοπίδας 21/04/2011 22:59:33

          Το αρχικό σου σχόλιο, το θεωρείς θέση; Περισσότερο σε αντίθεση μού μοιάζει. Ίσως και σε δικαιολογία.

          • Πελοπίδας avatar
            Πελοπίδας @ Αυριανιστής 22/04/2011 03:14:27

            Έχω ξαναγράψει ότι θέλω ξεκάθαρη θέση στο μεταναστευτικό. Το "θα αλλάξουμε το νόμο για την ιθαγένεια" δε μου αρκεί. Δεν αντέχω που με κατάντησαν μειονοτικό στην πατρίδα μου, ούτε αντέχω να γίνονται τα λαμόγια πιο μάγκες, χρησιμοποιώντας ανασφάλιστους για εργάτες. Υποπτεύομαι πως ο Σαμαράς θα προτιμήσει να στηρίξει τους λαμογιοεπιχειρηματίες, θα κάνει τα στραβά μάτια στην ανασφάλιστη λάθρο εργασία, χάριν της "ανάπτυξης", και δε θέλω με τίποτα να ψηφίσω σοσιαλιστή!

      • Αστος avatar
        Αστος @ Αυριανιστής 21/04/2011 22:50:06

        Αυριανιστη το να καταφερει ο Σαμαρας να πεισει ατομα οπως ο Πελοπιδας να κατεβουν στις επομενες εκλογες και να ψηφισουν αυτον και οχι να απεχουν ,ουτε να ριξουν λευκο, ουτε να ψηφισουν ενα απο τα "μικρα κομματα ως αντιδραση στον δικοματισμο" και βεβαια ουτε το υπαρχων εν εξουσια κομμα , αυτο θα ειναι οντως το σημαδι ενος πραγματικου ηγετη που τον πιστευει ο κοσμος και δεν τον βαζει ισα και ομοια με τους υπολοιπους.

        Αν απο την αλλη πεσει απλως στην λογικη του "οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια" η' για να το θεσω με δικα σου λογια {ψήφο από σένα μάλλον “δεν είχε” ούτως ή άλλως} τοτε μαλλον θα πρεπει πολλοι να αναλογιστουν οτι ισως να μην ηταν ο αρχηγος που πολλοι πιστευαν πως ηταν , αλλα "μια απο τα ιδια αλλα με μπλε σαλτσα αυτη την φορα σε παρακαλω".....

        • aurora3363 avatar
          aurora3363 @ Αστος 22/04/2011 22:48:41

          +++++++++++++++++++++11110000!!

    • HΛΙΑΣ avatar
      HΛΙΑΣ @ Πελοπίδας 22/04/2011 08:38:14

      πελοπίδα πάρε την απάντηση απο τον ίδιο τον Σαμαρά για το παραμύθι του 91 που αναφέρεις. http://www.antinews.gr/2010/02/09/33821/

      • Πελοπίδας avatar
        Πελοπίδας @ HΛΙΑΣ 22/04/2011 16:21:46

        Ποια απάντηση; Εντάξει, παίρνω πίσω ότι τους έβαλε εκείνος. Αλλά θέλω ξεκάθαρη θέση για το τι θα κάνει η ΝΔ με τους καταληψίες της πατρίδας μου, όλους, τους καινούριους και τους παλιούς που μπήκαν από τότε.

        • HΛΙΑΣ avatar
          HΛΙΑΣ @ Πελοπίδας 22/04/2011 20:05:43

          Η απάντηση ήταν ακριβώς για την παραμύθα ότι δήθεν ο Σαμαράς τους έβαλε. Τώρα όσον αφορά τους λαθρομετανάστες καταρχήν είπε οτι θα καταργήσει τον λαθρονόμο του Παπανδρεού.
          Από εκεί και πέρα προέχει ο οικονομικός κίνδυνος αλλά πιστεύω,θα ήθελα και εγώ, να ακούσω κάποια πρόταση για τους λαθρομετανάστες απο τον Σαμαρά γιατί τον θεωρώ πραγματικό πατριώτη και όχι πατριδοκάπηλο βλέπε Καρατζαφέρη.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ HΛΙΑΣ 23/04/2011 10:44:08

            Έχει πει επίσης ότι θα εφαρμόσει τους νόμους για τους παράνομους. Αυτό σημαίνει: ΑΠΕΛΑΣΗ.
            Είναι φοβερό πόσο μερικοί τσιμπάνε από τις κραυγές. Ο Αντώνης λέει κάτι σαφές και ξεκάθαρο, απλώς ως σοβαρός άνθρωπος δεν κάνει την "αρκούδα" στο πανηγύρι, όπως άλλοι που βρυχώνται ανέξοδα αλλά στα μεγάλα χορεύουν με το ντέφι του ΓΑΠ....

  7. Ian Mac Os avatar
    Ian Mac Os 21/04/2011 20:51:56

    Συγχαρητήρια Φαήλο, αν τελικά ψηφίσω ΝΔ θα έχεις παίξει ΚΑΙ εσύ μεγάλο ρόλο..

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 20:54:13

    το 1996 ( 7/2), ο αντιπαραγωγικος!!! Παναρετος πηρε 86 εκ δρχ απο το ΓΑΠ !!! τοτε Υπ Παιδειας, ως χρηματοδοτηση ερευνας !! χαχαχααα στο Οικ Παν Αθηνων..
    η αιτια ?? Στατιστικη Υπηρεσια/Υποστηριξη Δραστηριοτητων Υπ Παιδειας... ποιος Θανασης?? ( ειναι και κουμπαροι το ΓΑΠ και ο Παναρετος !! ) ο Παναρετος ειναι παντου απ το 1987 !!!.. σε επιτροπες Προεδρος κλπ κλπ...

    Ειδατε πως λειτουργουν οι φιλοι??? ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ !!! για το καλο της Ελληνικης Παιδειας και των Δασκαλων.

    ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΑΠ?? σε μισθοδοσιες, ταξιδια του κουμπαρου ΗΠΑ κλπ... με ημερισια εξοδα 1500 Ευρω !!! ανα ταξιδι !! χαχαχααα
    Μαζι και η συζηγος ( καθηγητρια και Προεδρος ) και ο γυιος του !!!
    31/10/2007 εχει παει ( ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ !!!! ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΜΙΛΑΜΕ !! )
    Μιλανο, Λισσαβωνα, Λωζανη, Βρυξελες , Ζυριχη
    η συζηγος στις ΗΠΑ, ο γυιος του Οξφορδη, και Σαμο, Ουασινκγτον, Χονολουλου, ..... ΝΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΑΤ ΓΑΠ !! ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ !!!

    Δεν ειναι Ειδικος Λογαρισμος... ειναι Φιλικος Λογαριασμος ! Συνολο Εξοδων Παναρετου?? = 210.474 Ευρω !!!!! ο κουμπαρος - φιλος !!! και ειναι επισημη Εκθεση !!... ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕ ΓΑΠ ???

    Θα τους κανω λιμπα.... υπαρχουν οι φωτοτυπιες των εξοδων !!!

    ΠΠ

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 21:11:31

      όρτσα μάϊνα, όρτσα μάϊνα ΠΠ. Αυτές οι φωτοβολίδες κάνουν ωραία λάμψη φέτος. Βάλτους μπουρλότο που το παίζουν υπεράνω. Να βγαίνει ο Πανάρετος και να μιλάει για έλεγχο της οικογενειοκρατίας στα ΑΕΙ, αλλά μετά απο αυτόν. Μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί τους σταυρωτήδες του λαού.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ήγγικεν 21/04/2011 21:16:14

        Καλη Ανασταση ήγγικεν..
        Βεγγαλικα παντος καιρου... μπαμ και κατω !!!
        Εκει στη ΝΔ να πανε στο Οικ Παν.μιο να παρουν την καρτελα των εξοδων Παναρετου...!!

        ΠΠ

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/04/2011 00:10:34

          ΠΠ...να δεις στο ΑΠΘ τι γίνεται...σόι πάει το βασίλειο..
          αλλά δεν συνεχίζω γιατί θα σε πορώσω και θα χάσεις το αρνάκι της Κυριακής (Είσαι και με διαφορά ο πολυγραφότατος στο site)...

    • thpr avatar
      thpr @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 21:11:37

      Star Trek -αρετος

      ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ !!!!
      Μιλανο, Λισσαβωνα, Λωζανη, Βρυξελες , Ζυριχη

    • sawas avatar
      sawas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 23:45:32

      Περιμένω τις κόπιες!!!!

      Καλή Ανάσταση!

  9. yiannos avatar
    yiannos 21/04/2011 21:07:30

    ο Πάγκαλος βάλθηκε να κάνει τον Φαήλο βουλευτή.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ yiannos 23/04/2011 10:45:32

      Μου δείχνει την αλληλεγγύη του ως Αρβανίτης προς Αρβανίτη.

  10. aggelosview avatar
    aggelosview 21/04/2011 21:15:27

    Όταν ο Παγκαλ0ς, ο Πεταλωτής και η υπόλοιπη παρέα μιλούν για το "μέλλον της Ελλάδας" και το "καλό των Ελλήνων", μετανάστευση και η αντισύλληψη αποκτούν νέο περιεχόμενο.

  11. zame avatar
    zame 21/04/2011 21:24:31

    αυτος ο χοντροφαταουλας...σε κακο μπελα εξελιχθηκε η καριερα του..και μαζευτηκανε πολλα στην "καμπουρα" του... δεν τον βλεπω καλα.. να δειτε που
    σε λιγο θα καταγγειλει ολοκληρο τον Ελληνικο Λαο ενοχο και υπολογο αν του συμβει κατι που να τον ενοχλει...

  12. δημης avatar
    δημης 21/04/2011 21:24:41

    κ Φαήλο ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΩΣ, ΤΟΥ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ, ΤΟΥ..., ΤΗΣ....,ΚΛΠ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.... ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΑΔΕΛΦΩΜΕΝΟΙ (Η ..ΚΟΥ ΤΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝΝΩΝΕΙ ΙΧΙ ΗΠΑΤΡΙΔΑ ..) ΝΑ ...ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΠΑΣΟΚ ......

  13. Cal avatar
    Cal 21/04/2011 21:25:54

    Ο παππούς του Πάγκαλου ήταν μάλλον παραγωγικός,ε?

    • Δεξιός avatar
      Δεξιός @ Cal 22/04/2011 08:07:31

      Βεβαίως! Προς όφελος του Λεφτέρη και προς όλεθρο της Ελλάδας! Ο αντιπρόεδρος είναι (και μετά την αθωοτική απόφαση του Αρείου Πάγου) εγγονός ενός αντιπαραγωγικού ΦΟΝΙΑ

  14. KOSTAS avatar
    KOSTAS 21/04/2011 21:29:38

    Η Ν.Δ κανει τη χειροτερη αντιπολιτευση που εχω δει απο το 1981 και μετα.
    Εξω άλλα,μεσα άλλα.Καθαρες κουβεντες δεν ακουμε...τα μασανε τα παλικαρια γι αυτο και δε θα δει ψηφο ουτε στις απομενες εκλογες.
    1@ τι θα κανουνε με τους λαθρο?Θα βρεθει μια κυβερνηση επιτελους που να υποστηριζει πρωτα τον ελληνα και μετα τον αλλοδαπο? θα τους διωξει ολους?

    2@ τι θα κανει με το μνημονιο.Αυτες τις μεσοβεζικες λυσεις δε τις θελουμε,
    Θ α μεινει η οχι στο μνημονιο αμα γινει κυβερνηση? Αν τυχον πει αυτα που λεει περι μιγματα πολιτικης και χαζομαρες,εκει θα ειναι.... Το πιο χουντικο πασοκ στην ιστορια και η Ν.Δ ακομα ειναι πισω 4-5 μοναδες,,,,,μιλαμε για το αισχος στη .ΝΔ. Ντροπη να εχεις αυτο το ΠΑΣΟΚ στην εξουσια με αυτα τα μετρα που εχει παρει και εσυ να εισαι πισω...α ρε καημενουληδες.....

    Λοιπον καθαρα λογια,αν θελετε να δειτε ψηφο. Αλλιοως δαγκωτο καρατζαφυρερ 1000 φορες παρα το Γυαλακια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ KOSTAS 22/04/2011 09:36:38

      Η αντικειμενικότητα σου ξεχειλίζει. Δεν χρειαζόταν να γράψεις όλα αυτά για να καταλήξεις στην τελευταία πρόταση. Σου έχω όιμως καλύτερη λύση. Ψήφισε κατευθείαν ΓΑΠ, θα σου έρθει πιο φτηνά, γιατί θα γλυτώσεις την πολιτική προμήθεια στον αρχηγό-κωλοτούμπα.

      • KOSTAS avatar
        KOSTAS @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/04/2011 12:36:56

        Εχω ψηφισει και GAP δυστυχως για μενα αγαπητε.Εχω ψηφισει στο παρελθον και Ν.Δ παλι δυστυχως...εκ του αποτελεσματος μιλαω....Δε θεωρω 'λυση' το Καρατζαφυρερ ουτε τον εχω ψηφισει μεχρι τωρα...Αλλα ειλικρινα ας μιλησουμε.

        Ενας πολιτης που θελει να στηριξει τη χωρα του αυτη τη στιγμη τι θα ψηφισει?
        Δεν δεχομε αγαπητε Φαηλο να παιζουνε αλλο με τη νοημοσυνη μου και με το μελλον του παιδιου μου!
        Αποδεδειγμενα απο το 81' τα πραγματα ολο και χειροτερευουνε με μαθηματικη ακριβεια.Οτι ζησαμε ηταν με δανεικα και ψευτικο!

        Για πρωτη φορα θα ψηφισω περα απο καθε ιδεολογια αριστερη-μεσαια-δεξια-ακρα δεξια

        Θα ψηφισω μια κυβερνηση που θα εχει ΄΄ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ'' και θα στηριξει τον ''ΕΛΛΗΝΑ''.

        Η αντιπολιτευση που κανει η ΝΔ αυτες τις θολες εποχες που ζουμε
        μας καλυπτει? Βλεπουμε ξεκαθαρες κουβεντες? ΟΧΙ!
        Βλεπουμε ξεκαθαρες προτασεις-λυσεις? ΟΧΙ!

        Ποιος θα σηκωσει αναστημα? Οταν παει εξω ο Σαμαρας και λεει ,οτι λεει το Πασοκ? Δουλευομαστε?
        Γιατι να ψηφισω Ν.Δ οταν εχει Ψηφισει το 70% απο τα νομοθετηματα του Πασοκ? Πλακα κανουμε?

        Δηλαδη να ψηφισουμε παλι Ν.Δ να ρθει ο μανωλιος να βαλει τα ρουχα του αλλιως!!!!
        Αυτο συζηταμε τωρα!

        Σορρυ δε θα παρω ξανα!
        Η απελσπισια που μας κανει το Πασοκ να ζουμε αυτη τη στιγμη δε θα γινει η αιτια να ψηφισω ξανα Ν.Δ για να ζησω τα ιδια με αλλο χρωμα.
        Οχι αγαπητε Φαηλο δε ψηνομαι ξανα.

        Και ακριβως επειδη μου ειναι τελειως αδυντον να ψηφισω Αριστερα,καθως ουτε απο κει ακουω προτασεις παρα μονο γενικοτητες,και οι θεσεις τους στο μεταναστευτικο ειναι Ανθελληνικες, με αναγκαζει η κατασταση να δοκιμασω τον Καρατζαφυρερ αυτη τη φορα και ας ειναι και πρακτορας,ας ειναι και εισπρακτορας...Και ο πουτιν πρακτορας ητανε....

        Θα δωσω την ευκαιρια τωρα, ακομα πιο δεξια απο τη Ν.Δ ,στον Καρατζαφυρερ λοιπον,
        '' για να καθαρισει η Αθηνα απο τους Λαθρομεταναστες'',
        ''να μπορεσουνε να ξαναπαιξουνε τα παιδια μας στις παιδικες χαρες και μετα τη δυση του ηλιου αν θελουνε'',
        ''για να φυλαχθουν καλυτερα τα συνορα μας,οχι οπως ητανε επι παυλοπουλου και επι πασοκ γενικοτερα,''
        ''για να στηριχθει πρωτα ο Ελληνας και μετα ο ξενος.''
        ''για να υποστηριξει την οικονομια με ΄΄πρακτικους΄΄τροπους ''
        ΄΄για να κανει σκληρη και σοβαρη εξωτερικη πολιτικη''
        Τελος το ΥΕΣ ΜΑΣΤΕΡ! Σιχαθηκα ολους αυτους τους ψευτοπροοδευτικους,τους σιχαθηκα ρε παιδι μου...
        Το 1/3 να κανει ο Καρατζαφυρερ απο οσα λεει στη βουλη θα παμε καλυτερα.

        ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ?

        • aurora3363 avatar
          aurora3363 @ KOSTAS 22/04/2011 22:54:51

          πεστα βρε χρυσοστομε γιατι το δικό μου σχόλιο εσβήστηκε ως άκρως μπουρλοτικό και θα εφερνε αμηχανία!++++++1000000 μαζί σου

          • aurora3363 avatar
            aurora3363 @ aurora3363 22/04/2011 23:01:22

            για να ξεκαθαρίσω λίγο καρα..φέρη δεν ψηφίζω αλλα αν βγεί ένας νέος ανθρωπος με ξεκάθαρες ελληνικές θέσεις και πατριωτισμό την ψήφο και δαγκωτή!!

    • Γιώργος Μεσσηνίας avatar
      Γιώργος Μεσσηνίας @ KOSTAS 22/04/2011 11:21:39

      Επειδή και εγώ, όπως και αρκετοί άλλοι συμπολίτες μας έχουμε έρθει σε δυσάρεστες καταστάσεις εξαιτίας της λαθρομετανάστευσης και των συνεπειών της, ας ξεκαθαρίσω τη δικη μου θέση ως προς αυτό το ζήτημα:
      Δεν τίθεται θέμα μισάνθρωπων λογικών, στάσεων και γενικότερων αντιλήψεων απέναντι σε άλλους ανθρώπους διαφορετικού χρώματος, διαφορετικής φυλής ακόμη και θρησκευτικών πεποιθήσεων!
      Ούτε η ελληνική κοινωνία είναι μια περιχαρακωμένη και εσωστρεφής κοινωνία που φοβάται το "ξένο".
      Δυστυχώς, υπάρχουν οι δήθεν ανθρωπιστές που συντηρούν τον ρατσιστικό μύθο και ευνοούν τα δουλεμπορικά αλλά και τις πολιτικές σκοπιμότητες που εξυφαίνονται σταθερά από απέναντι, και την ίδια στιγμή αναδεικνύεται η αντίθετη πλευρά που συνηγορεί σε ένα ρατσιστικό μένος προς τους μετανάστες-παράνομα εισερχόμενους ή μη-
      επιδεινώνοντας το πρόβλημα...
      Η χώρα μας δεν διαθέτει σοβαρή μεταναστευτική πολιτική -με τη Νέα Δημοκρατία να συμμετέχει ενεργά σε αυτή την αθλιότητα-
      και ορισμένοι το εκμεταλλεύονται πολιτικά.
      Σαφώς ο καρατζαφέρης εκμεταλλεύεται αυτό το γεγονός και αν νομίσουν πως θα περάσει η νεοφιλελεύθερη ψυχασθένεια που επιβάλλουν από κοινού Πασοκ-Λαός-Ντόρα, με αντίτιμο την επιβολή του αυτονόητου είναι βαθιά νυχτωμένοι!
      Περιμένουμε σοβαρή μεταναστευτική πολιτική, ούτε "ανοίξαμε και σας περιμένουμε"-ούτε "θα σας βουλιάξουμε στη θάλασσα"!
      Ποιοι άνθρωποι ΜΠΟΡΟΥΝ ποσοτικά και ποιοτικά να ζήσουν στην Ελλάδα και να προσφέρουν;
      Πρακτικές λύσεις, για να ζήσουν και αυτοί και εμείς με όρους ανθρώπινους
      Η Ελλάδα επίσης, σαν χριστιανική χώρα, δεν θα έπρεπε να υιοθετεί απόψεις που παραπέμπουν σε λογικές αρείας φυλής, ούτε ωστόσο να συμπεριφέρεται ανθελληνικά τιμωρώντας τα "παιδιά" της.
      Είναι απλά τα πράγματα.
      Και για μια ακόμη φορά, θα το πω:
      Ο νεοφιλελευθερισμός, είναι η πλέον απολιτίκ και απάνθρωπη δημοσιολογική θεώρηση των πραγμάτων, που υποστηρίζεται από ανθρώπους με ιδεοληψίες και εμμονές στη βάση ενός σαθρού οικοδομήματος που υπονομεύει την κοινωνική ευημερία προς όφελος δημοσιονομικών δεδομένων, σε μια δύσκολη εξίσωση που τελικά αγνοούν επιδεικτικά...

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ KOSTAS 22/04/2011 14:13:53

      Κατ αρχάς, ζήτα από τον μίστερ κυβίστηση αρχηγό σου να απολογηθεί για την υπερψήφιση του μνημονίου και μετά να εγκαλείς τον Σαμαρά για δήθεν ασάφειες. Η υπερψήφιση του μνημονίου από το κόμμα σας, θα αποδειχθεί πολιτική αυτοκτονία. Δεν θα βρείτε ούτε την ψήφο σας στην κάλπη.

  15. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 21/04/2011 21:29:42

    Κάτι άσχετο. Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη μήπως ακούσατε κάτι για το παρακάτω νέο; Είναι αλήθεια ή όχι; Αν έχετε την καλοσύνη μου δίνετε μια απάντηση;
    “Απίστευτη γκάφα του υπουργείου Πολιτισμού που …παραχώρησε το Καστελόριζο στην Τουρκία. Το Καστελόριζο, το νησί από το οποίο ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε στους Έλληνες πολίτες ότι η Ελλάδα μπήκε κάτω από το ζυγό του ΔΝΤ, στο Υπουργείο Πολιτισμού το… παραχώρησαν στους Τούρκους. Στην ηλεκτρονική του ιστοσελίδα ανήρτησε τον χάρτη της επικράτειας χωρίς το Καστελόριζο”.
    Σας εύχομαι καλό Πάσχα και πάντα με αγωνιστικό φρόνημα.

    Απάντηση

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ναυσικά... 23/04/2011 10:30:51

      Ναυσικά Καλή Ανάσταση. Όχι δεν το πήρα είδηση αυτό που αναφέρεις. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αλλά με τόσα που έχουν δει τα μάτια μας...

  16. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 21/04/2011 21:31:20

    εϊ παληκαρια, παρτε το χαμπαρι οι ειναι ανθελληνες , δεν εξηγειται διαφορετικα. εχετε καταλαβει κατι? σχεδον ολοι οι υπουργοι της κυβερνησης ειναι μελη της λεσχης μπιλτενμπερκ, με πρωτη και καλυτερη
    την υπουργο παιδειας,την αννουλα οπου θελει να κανει την αγγλικη επισημη γλωσσα του κρατους,και την καθιερωνει απο την πρωτη δημοτικου οπου τα παιδακια ξεκινανε να μαθαινουν τα ελληνικα.θελλει να τα κανει διγλωσσα. κλεινει σχολεια , ο αλλος κλεινει νοσοκομεια, ξερετε πιο ειναι το επομενο βημα? να κλεισουν και τις εκκλησιες στα χωρια. να μη μπορει ο κοσμος να εκκλησιαζεται. σταματησαν τους διορισμους κληρικων. ο αλλος αφησε τους αγροτες πασχα καλη ωρα χωρις αποζημιωσεις χωρις επιστροφη φπα. δε μπορουν να κανουν πασχα.ολ αλλος ο μεγας υποργος των οικονομικων,νυχτα πρεπει να πηρε το πτυχιο του . εκοψε μισθους συνταξεις δωρα, στεγνοσαι την αγορα και εχει την απαιτηση να εχει εσοδα το κρατος. ολοι εχουν ενα σκοπο , να διαλυσουν τον κοινωνικο ιστο,να διαλυσουν την ελλαδα γιατι απλα δεν ειναι ελληνες.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ mhtsos karditsa 22/04/2011 14:42:17

      Και τί έχουμε κάνει για όλα αυτά εμείς οι ίδιοι,φίλε μου? Απομονωθήκαμε ο ένας από τον άλλο,δεν βρισκόμαστε μεταξύ μας και ασχολούμαστε,ενώ είμαστε στην πραγματικότητα άσχετοι με την οικονομία, με τα σπρέντς,με τα σι ντι ές,με τον Νικέι,με τον Νάσνταγκ και με την Γουόλ Στρίτ. Δεν βάλαμε ούτε εμείς οι ίδιοι μυαλό, μετά το πατατράκ του Χρηματιστηρίου. Θυμίζουμε κουρελήδες κλοσάρ, στο παγκάκι του πάρκου ξαπλωμένους, που συζητούν για το πού έφτασε η τιμή του ...μαύρου χαβιαριού. Δεν παράγουμε πλέον πολιτική σαν πολίτες,ούτε καν συζητώντας μεταξύ μας στα καφενεία. Κοιτάζουμε να βγάλουμε το μάτι του διπλανού μας,έστω κι αν δεν μας έφταιξε και παρακαλάμε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Έχουμε υποκύψει τελείως στον χυδαίο κοινωνικό αυτοματισμό,που μας σπρώχνει η κυβέρνηση με τα πορνοκάναλά της και γενικότερα με τον ελεγχόμενο από αυτήν Τύπο ,αρνούμενοι να κοιτάξουμε στα μάτια τον πραγματικό εχθρό. Και το χειρότερο? Δεν κάνουμε καμμιά μα καμμιά αυτοκριτική. Εμείς οι 50άρηδες και πάνω, είμαστε γενιά ξεπουλημένων. Παραλάβαμε από τους γονιούς μας 8ωρο, κοινωνική ασφάλιση, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη,πληρωμένη υπερωρία και νυχτερινή εργασία,δωρεάν ως επί το πλείστον Παιδεία κι ένα σωρό άλλα. Και τί παραδίνουμε στα παιδιά μας? Παρτ τάιμ εργασία, απασχολήσιμους, Γιουρομέντικα και ...Διαβαλκανικά κέντρα... Και μόνο που τα σκεφτόμαστε, μας πιάνει κατάθλιψη,αλλά εμείς πού? Εκεί,προσηλωμένοι στο ατομικό μας ολοκαύτωμα ο καθένας μας, ρίχνοντας νερό στον μύλο του διεθνούς γαμψομύτη,χαμερπούς τοκογλύφου-δυνάστη και στηρίζοντας τα ντόπια τσιράκια-υπαλλήλους του. Επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε ότι τα πράγματα,όσον αφορά την πολιτική,πρέπει να τα ξαναβάλουμε για συζήτηση σε μηδενική βάση ΕΜΕΙΣ.Φτάνει πια με την πολιτική του δήθεν ...ορθού λόγου. Είμαστε οι περισσότεροι,εμείς οι απλοί και παραγωγικοί πολίτες αυτου του τόπου και μπορούμε. Αν δεν συμφωνούν σε αυτό οι ντόπιοι δυνάστες μας, μπορούμε να τους το επιβάλλουμε με το ζόρι κι όλοι μας ξέρουμε τον τρόπο. Εύχομαι ο Σωτήρας Χριστός,με την Ανάστασή Του, να μας λυπηθεί και να μας τραβήξει κι εμάς προς τα πάνω,βγάζοντάς μας από τον βούρκο,που μας κρατάνε κολλημένους ο ΓΑΠ και η άθλια παρέα του.

      • ZXSpectrum avatar
        ZXSpectrum @ ΙΩΝΑΣ 22/04/2011 23:50:15

        +++++++++++
        Αγαπητέ μου έχετε μερίδιο στην κατάντια της χώρας, μικρό όμως. Η γενιά σας απλά καπελώθηκε από τα λαμόγια που έγιναν μέρος της εξουσίας και πούλαγαν σε εσάς παραμύθι και ίσως λίγο παντεσπάνι.
        Ηταν σαν διαφημιστές σε κοινωνία που δεν ξέρει την έννοια της διαφήμισης και την περνά για λογοτεχνία.
        Τότε δεν υπήρχε το ιντερνετ. Οτι μπαρούφα ήθελε ο καθένας έλεγε και αντε να τον ελεγξεις. Οι σπουδαγμένοι στα εξωτερικά πως να μην ψαρώσουν ένα λαό άμαθο.
        Το θέμα είναι τώρα που όλοι ξυπνήσαμε , μικροι και μεγάλοι, να ξαναπάρουμε το τιμόνι του σκάφους. Όσο και αν φαίνεται παράδοξο ίσως αυτή είναι η καλύτερη στιγμή της ελλάδας για να το καταφέρει διότι το μορφωτικό της επίπεδο, όσο και αν θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο, είναι το υψηλότερο στη νεώτερη ιστορία της .

  17. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 21/04/2011 21:31:50

    Η περίπτωση Παγκάλου δεν έχει προηγούμενο, τι να λέμε τώρα; Μεγάλη Πέμπτη σήμερα, ο Ιούδας προδίδει το Χριστό και οι Εβραίοι τον σταυρώνουν. Η υμνολογία της ημέρας λέει για τον Ιούδα: "...συνεδείπνησε δολίως, ο επίβουλος και άδικος..." κύριε Πάγκαλε...

  18. geothe avatar
    geothe 21/04/2011 21:32:49

    Γιος "αντιπαραγωγικού" και ο ίδιος "κοπρίτης" όμως αισθάνομαι πως με αντιπροσωπεύει απόλυτα το κείμενό σου Φαήλο.

  19. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/04/2011 21:53:34

    Ποτέ δεν μας κυβέρνησαν άνθρωποι που να διαπνέονται από τέτοια περιφρόνηση για τον Λαό, τόσο ξένοι με την φιλοτιμία του, τις ανάγκες και την Ιστορία του.

    Eδώ είναι η ουσία του προβλήματος. Ότι μας βλέπουν όπως οι άποικοι τους ιθαγενείς στις χώρες που κατακτούσαν. Το ελλαδικό κράτος αντιμάχεται λυσσαλέα τον πολιτισμό της ελληνικής κοινωνίας, της οποίας τα αγαθά τόσο πρόθυμα απομυζά. Για αυτό και προσπαθεί συστηματικά να την αλλοτριώσει, στο όνομα πάντα υψηλών ιδανικών, όπως ο εκσυγχρονισμός, η προόδος, ο εξορθολογισμός, η εξυγίανση, κ.λ.π. Από τη μια δεν μπορεί να την αποδεχθεί, τη θεωρεί οπισθοδρομική και καθυστερημένη, από την άλλη όμως θέλει την ψήφο της και τα εισοδήματα που αυτή του εξασφαλίζει. Για αυτό δεν τολμάει ποτέ να της παραδώσει την πολιτική. Θέλει να διαχειρίζεται αποκλειστικά την εξουσία σε ένα πολίτευμα μόνο κατ' όνομα δημοκρατικό, για να καταναλώνει ασταμάτητα με τους φίλους του τους πόρους της χώρας. Και μετά, όταν η μάσα φτάσει στο απροχώρητο, να κατηγορεί ανερυθρίαστα την κοινωνία ότι αυτή έφταιξε.
    Όπως είπε ο Καραμπελιάς, το μεγαλύτερο έγκλημα του ΠΑΣΟΚ ήταν ότι
    'κοινωνικοποίησε τη διαφθορά.'

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δημήτρης 21/04/2011 22:37:11

      «Εξυπανέκαθεν», που λένε και οι σπουδαγμένοι, ο σκοπός της κάθε κυβέρνησης, είτε αυτή ήταν του Περικλή, είτε είναι του Hugo Chavez, είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη φροντίδα του λαού, και η διευθέτηση των προβλημάτων της κοινωνίας, πάντα με γνώμονα το εθνικό και λαϊκό συμφέρον. Ή μήπως όχι;
      Πως λοιπόν, μετά από χιλιάδες χρόνια πολιτικού πολιτισμού, μετά από πολέμους, και αιματηρές συγκρούσεις, μετά από αγώνες και διεκδικήσεις, πως γίνεται και εν έτει 2011, η Ελλάδα, κοιτίδα και καλά της δημοκρατίας, να έχει κάνει στροφή 180ο, και να έχει επανέλθει σε πολιτικές πρακτικές τύπου «L'etat est moi», και μάλιστα από μια… σοσιαλιστική κυβέρνηση;
      Πως γίνεται και η κυβέρνησή μας να έχει κυριολεκτικά κηρύξει πόλεμο εναντίον του λαού, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των διεθνών οίκων, των τραπεζιτών, και δεν ξέρω ποιων άλλων.
      Και ο Χίτλερ στο τέλος μίσησε τον λαό του, αλλά μόνο αφού αυτός τα έδωσε όλα, και του έχασε τον πόλεμο. Εμάς μας μισούν χωρίς καν να δοκιμαστούμε. Μας χρεώνουν, χωρίς να μας έχουν προηγουμένως πιστώσει. Έτσι αισθάνομαι.
      Είναι σαν να μας έστειλαν μια ομάδα «ευγενών» ρομποτοειδών από το μακρινό διάστημα, που μας σιχαίνεται ως όντα, μας λοιδορεί ως είδος, και που μας κάνει τη χάρη να μας βάλει σε τάξη, βάζοντάς όμως τα δυο πόδια μας σε ένα παπούτσι. Μας μισούν! Κάτι σαν τους Ανουνάκι από τον Πλανήτη Νιμπούρου, και τους αρχαίους Σουμέριους δηλαδή. Μας αντιμετωπίζουν ως υπάνθρωπους, και ως απλά υποζύγια.
      Ποιος τους όρισε μπάστακες που λογαριασμό δεν δίνουν και που όλα τα σφάζουν, όλα τα μαχαιρώνουν, κατά το δοκούν;
      Αν δεν κάνω λάθος το μνημόνιο θα έπρεπε να έχει και μια κοινοβουλευτική (τουλάχιστον) κάλυψη ή έγκριση.
      Αν δεν κάνω λάθος, οι επαχθείς όροι του, καταδικάζουν όχι μόνο εμένα, αλλά και τα παιδιά μου.
      Αν δεν κάνω λάθος, τα χρήματα που στερούν από τον καθένα μας, βυθίζοντάς μας στη δυστυχία, τα φάγανε κάποιοι που επί χρόνια κυβερνούσαν και αποφάσιζαν ότι θέλουμε Ολυμπιάδες, θέλουμε υποβρύχια, θέλουμε τον Σάκη στην Eurovision, θέλουμε χρηματιστήρια, κ.ο.κ.
      Διώξαμε βασιλιάδες, διώξαμε χούντες, διώξαμε κάποτε και τους ναζί, και θα μας κάτσουν στο σβέρκο οι θλιβεροί υπάλληλοι των ξένων οίκων; Πάμε καλά;
      Κοντεύω να γεράσω, και δεν θυμάμαι να έχω ψηφίσει ποτέ σε δημοψήφισμα. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, η εκάστοτε κυβέρνηση αποφάσιζε να μπούμε στην ΕΟΚ, να βγούμε από το ΝΑΤΟ, κλπ. χωρίς ποτέ να ερωτηθώ. Χωρίς ούτε ένα «παράκλησις δια τα καθ`υμάς», με το οποίο έκλειναν κάποτε τα δημόσια έγγραφα (διαταγές) επί χούντας. Είναι σαν να ισχύει κανονικά εκείνο το καταπληκτικό σύνθημα που είχα διαβάσει σε τοίχο το 2009, «τόση δημοκρατία έχουμε να ζήσουμε από την εποχή της χούντας».
      Δεν είμαι οπαδός της άμεσης, ούτε της συμμετοχικής δημοκρατίας. Δεν πολυπιστεύω πως ο λαός είναι παντογνώστης και ικανός να επιλέξει το σωστότερο. Όπως η Πέγκυ Ζίνα πουλά περισσότερους δίσκους από τον Μπετόβεν, έτσι και οι άχρηστοι εκλέγονται με τα τσαρούχια. Δια της λαϊκής βούλησης. Όπως και ο Σωκράτης, δεν πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι όσον αφορά στη κάλπη. Άλλος είναι καλός τσαγκάρης, άλλος τραγουδά καλά, κι άλλος έχει ταλέντο στο να κυβερνά. Δεν είμαστε όλοι statesmen, ούτε έχουμε την ίδια δυνατότητα να κρίνουμε. Αν την είχαμε, ως άνθρωποι, οι κοινωνίες μας θα ήταν πολύ καλύτερες εδώ και χιλιετίες.
      Αλλά ρε παιδιά, τουλάχιστον στα πολύ μεγάλα ζητήματα, ας ερωτώμεθα. Εντάξει, δεν είμαστε όλοι διδάκτορες της φιλοσοφίας, αλλά δεν είμαστε και Βουσμάνοι. Που και που θα πρέπει να έχουμε λόγο.
      Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι «βάρβαροι» όπως οι κατεψυγμένοι Ισλανδοί, ή οι ορεσίβιοι Ελβετοί ερωτώνται επί παντός επιστητού, και διενεργούν δημοψηφίσματα κάθε λίγο και λιγάκι, ενώ εμείς, με τα σπίτια μας κυριολεκτικά να καίγονται, περιμένουμε από τον Παπανδρέου ή τον Παπακωνσταντίνου απλά να μας ανακοινώσουν-εξαγγείλουν τα επόμενα ανάλγητα μέτρα, που θα σφίξουν ακόμη περισσότερο τη θηλιά γύρω από τον λαιμό μας. Χωρίς καν να ερωτηθούμε. Χωρίς να εγκρίνουμε. Ούτε καν δια βοής.
      Μα γιατί τόση αναλγησία; Γιατί τόσο μίσος; Τι τους κάναμε; Τη μάνα τους σφάξαμε;

      • Αστος avatar
        Αστος @ Strange Attractor 21/04/2011 23:19:55

        Καθε σχολειο εχει και απο εναν η' περισσοτερους νταηδες οι οποιοι εκμεταλευομενοι το γεγονος οτι εχουν καποια υπεροχη (συνηθως σωματικη) εναντι των υπολοιπων διαλεγουν συνηθως το πιο αδυναμο απο τα παιδια για να δειρουν με σκοπο να παρουν το χαρτζιλικι τους, για να ικανοποιησουν καποιο κομπλεξ τους η' απλως επειδη μπορουν.
        Οσο τον αφηνεις να σε χτυπαει και δεν αντιδρας τοσο αυτος θα συνεχισει να ερχεται, μολις αντισταθεις (ακομα και αν τις φας στην πορεια) τοτε θα αρχισει να το σκεφτεται δυο φορες πριν επιστρεψει γιατι αν υπαρχει ενα πραγμα που ο νταης δεν μπορει ειναι ενα θυμα που αντιστεκεται και δεν παιζει με τους κανονες του νταη.

        Η ιστορια (τοσο η δικια μας οσο και του κοσμου) εχει πολλα παραδειγματα η Κερατεα ειναι αξιολογο προσφατο παραδειγμα, 'φαγαν το ξυλο της ζωης τους αλλα δεν υπεκυψαν και αναγκασαν τον "νταη" της κυβερνησης να κανει αυτος ενα βημα πισω, και αυτο ειναι μια καλη αρχη γιατι τωρα φανηκε οτι ο βασιλιας ειναι οντως γυμνος.....ειναι η υπολοιπη κοινωνια ετοιμη να λαβει παραδειγμα απο αυτους τους ανθρωπους η' θεωρουμε ακομα και τωρα οτι "εχουμε ακομα πολλα να χασουμε αν το κανουμε" και ας μην μας εχει μεινει ουτε δευτερο σωβρακο να φορεσουμε πλεον ?

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Strange Attractor 22/04/2011 06:15:24

        "Μας αντιμετωπίζουν ως υπάνθρωπους, και ως απλά υποζύγια"
        Strange δεν ξέρω αν έχετε συνειδητοποιήσει με ποιό επίπεδο "λαού" συνδιαλέγονται οι πολιτικοί... ποιοί είναι οι παρατρεχάμενοί τους και ποιοί τους χτυπάνε τις πόρτες και τους κάνουν τεμενάδες ζητιανεύοντας μιά ρύθμιση για να κάνουν μιά κομπίνα. Η πλειοψηφία δίνει η ίδια το δικαίωμα της περιφρόνησης από τον "ευεργέτη" που γεμίζουν κολακείες... Κι έτσι κι ο πολιτικός μαθαίνει να σέβεται μόνο τον επιχειρηματία που έχει δύναμη απέναντί του και αυτό που ζητάει το ανταλλάσει με κάποια χάρη προς το πρόσωπό του. Μπορεί και να μισεί το γεγονός ότι πρέπει να χαμογελάει σε όλο τον κόσμο που σιχαίνεται για να ψαρέψει καμιά ψήφο :)
        Ξέρεις όλο τον καιρό έτσι ήταν, δεν άλλαξαν τώρα, την ίδια έπαρση και αλαζονία αντιμετώπιζε ο κόσμος αλλά έκανε υπομονή και έβαζε και λιγάκι στην άκρη την αξιοπρέπεια γιατί περίμενε ακόμα κάτι από τους πολιτικούς. Τώρα που δεν περιμένει πιά θυμήθηκε την αξιοπρέπεια... Ε, καιρός να θυμηθούμε ότι το σεβασμό τον επιβάλεις δεν τον ζητιανεύεις, και κερδίζεται μόνο αν καταφέρει ο κόσμος να ανακτήσει την αξιοπρέπειά του. Όμως κανείς δεν μοιράζει αξιοπρέπεια, πρώτα ο πολίτης θα σηκώσει ψηλά το κεφάλι και μετά έρχονται τα άλλα

  20. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 21/04/2011 22:22:18

    ομορφα λόγια και σταράτα.
    Καλή Ανάσταση! (από πάσης απόψεως)

  21. Kώστας Β. avatar
    Kώστας Β. 21/04/2011 23:17:54

    Δεν γουστάρει ο Πάγκαλος και τα καθεστωτικά ΜΜΕ τον Φαήλο τον Χρύσανθο,τον Μυταράκη,τον Μιχελάκη,την Τζότζολα,τον Τζαβάρα,τον Καμμένο,το Κώστα,τον Γιώργο,τον Νίκο,τον Βαγγέλη,την Άννα την Μαρία,την την την.............Γουστάρουν την ψηλή ,τον ιταλό προικοθήρα,τον ιδεολογικό πειραιώτη του νεοφιλελευθερισμού,τον δαρμένο νεαρό ξεπουλητή της ολυμπιακής,τον "προδότη" της οικογενείας,τον αναριχητή απο το πουθενά της εξουσίας και δηλωσία πιεζόμενος υπέρ κάποιας,γουστάρουν τον υπουργό οικονομικών κτλ κτλ κτλ.Ευτυχώς δεν μας γουστάρουν,θα άρχιζα να ανησυχώ.

  22. Απορία avatar
    Απορία 21/04/2011 23:38:21

    "Έπονται νέες δάφνες…"

    τι υπονοείς;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απορία 23/04/2011 10:32:49

      Δες ακριβώς από κάτω τί γράφει ο Παρατηρηρτής.... Καλή Ανάσταση.

  23. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 22/04/2011 00:31:45

    Τα σκαμπίλια που θα φάμε στα εθνικά θέματα θα ωχριούν μπροστά στη τραγική κατάσταση της οικονομίας. Οι μεγάλες εθνικές συμφορές ήρθαν όποτε περιμέναμε από ξένους να μας σώσουν και απαρνιόμασταν τις ίδιες μας τις αξίες και τη πίστη μας, όποτε στρεφόταν Έλληνας κατά Έλληνα ( δες τον αντιπρόεδρα ή τον πρόεδρα της ρημαδοκυβέρνησης ). Σύγκρινε μόνο τον Ερντογάν και τον Νταβούτογλου με το δικό μας παιντί και τον Φον Δρούτσα και βγάλε συμπέρασμα για το τι έρχεται...

  24. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 22/04/2011 00:43:31

    Τα spreads, τα σπρέϊ και η θεωρία της Ασχετικότητας

    youtube.com/watch?v=qWT5sECbHu4&feature=player_embedded

    Καλή Ανάσταση σε όλους

  25. βαγόνι avatar
    βαγόνι 22/04/2011 05:52:04

    Φαήλο,
    Η κατρακύλα του Πάγκαλου είναι δεδομένη-δεν ήταν πάντα έτσι!
    Ακόμη κι' όταν εντοπίζει το "κακό", φροντίζει να υπονομεύει τα
    μηνύματα του με ό,τι απωθητικότερο μπορεί να επινοήσει....δεν
    υπήρξε ποτέ...παιδαγωγικός!
    Για κάποιους λόγους,που εσύ γνωρίζεις, απαντάς με την ανάστροφη
    πλευρά του ιδίου νομίσματος, του τύπου: ο απλός και άδολος εργαζόμενος
    λαός και τα στρατευμένα νιάτα του θα σας δώσουν την πρέπουσα
    απάντηση....
    Και οι πιό αγαθές προσπάθειες "κοινωνικής κινητικότητας" ναυάγησαν
    είτε στίς ξέρες της διεθνούς συγκυρίας ('89-'91 και εντεύθεν) είτε στις
    εσωτερικές μας ανεπάρκειες. Επι της ουσίας, η εξουσία δεν έφυγε ποτέ
    απο τα μετεμφυλιακά "βόρεια προάστια" και τους γόνους τους, ανεπαρκείς
    και μή. Το "χάιδεμα" του λαού,κατα κανόνα,διασφαλίζει την...νεο-
    κοτζαμπάσικη ηγεμονία!
    Ως νομικός θα γνωρίζεις ότι αυτή,η εδραιωμένη στην κουλτούρα μας,
    reservatio mentalis οδηγεί σε μόνιμη "διάσταση δηλώσεως και βουλήσεως",
    και έχει καταντήσει ενδημική ασθένεια.
    'Αν οι παγκοσμιοποιημένες "μεσαιοχωρήτικες" λογικές δεν δουλεύουν
    πλέον και καταστρέφουν ότι βρούν εμπρός τους, αυτό δεν σημαίνει
    ότι ξαναγυρνάμε σ'όποια αριστερο-δεξιά απλοποίηση μας χάιδεψε
    τ'αυτιά και ξανασηκώνουμε σημαίες που οδηγούν σε νέες ήττες, απο χέρι!
    Θα μου πείς, και τί θα γίνει; θα κοιτάμε το ποτάμι να κυλά; Ομολογώ,
    πως δεν έχω "γραμμή"....έτσι κι' αλλοιώς, ο δρόμος είναι δύσβατος και
    ανηφορικός...θέλει και γενναιότητα αλλά και... φρόνηση!
    Καλή Ανάσταση!

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ βαγόνι 22/04/2011 07:14:24

      “Επί της ουσίας, η εξουσία δεν έφυγε ποτέ από τα μετεμφυλιακά “βόρεια προάστια” και τους γόνους τους, ανεπαρκείς και μη. Το “χάιδεμα” του λαού, κατά κανόνα, διασφαλίζει την νεοκοτζαμπάσικη ηγεμονία!”

      Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια!

      Τι κάνουμε όλοι εμείς όμως οι «κοπρίτες κατά Πάγκαλο».

      Αναδεικνύουμε τα λιοντάρια του έθνους μας! Τον Μανουρά, τον Αλευρομάγειρο, τον Καλεντερίδη, τον Φαήλο, τον Χρύσανθο, τον Καραμπελιά, ανθρώπους από τον πατριωτικό χώρο! Μπορεί να μην συμφωνούμε σε όλα μαζί τους. Ένα όμως είναι σίγουρο. Η αγάπης τους για την πατρίδα μας.

      Να φύγει η σαβούρα που κυβερνά την χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Είναι καιρός να αναδείξουμε καινούργιες ηγεσίες από τους καλύτερους του έθνους μας!

      Καλή Ανάσταση

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ βαγόνι 22/04/2011 10:22:05

      Βαγόνι μου,
      Δεν απαντώ με την ανάστροφη του ίδιου νομίσματος. Δεν κρύβω, ούτε εξωραΐζω τα ελαττώματα του λαού μας.
      Λέω απλά ότι οι απλοί άνθρωποι κατά κανόνα δεν είναι "κοπρίτες" ούτε τεμπέληδες. Λέω ότι τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων όχι μόνον δεν είναι αντιπαραγωγικοί αλλά έχουν προσφορά αίματος στην Πατρίδα.
      Ναι, μας κυβερνούν πάντα τα Βόρεια Προάστια και το Κολωνάκι αλλά εκεί πλέον μετακόμισαν ανακυκλωμένοι "προοδευτικοί" που τα κονόμησαν μέσα από τις αφανείς εταιρείες επιχειρηματιών - πολιτικών.
      Καλή Ανάσταση κι έχουμε μείνει στην μάχη της Χάραμα, αν θυμάμαι καλά.

  26. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 22/04/2011 07:05:15

    Μπράβο Φαήλε οριοθέτησες την τυρανία της εποχής μας με τον καλλίτερο τρόπο!

  27. SAS avatar
    SAS 22/04/2011 07:05:48

    «Μηδένα προ του τέλους μακάριζε»
    O Πάγκαλος ακολουθεί στα στερνά του των Αντρέα .

  28. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 22/04/2011 07:40:33

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΧΑΡΒΑΛΟ" ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΦΑΗΛΟ,ΤΩΡΑ ..ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΗΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ "ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΝΤΡΙ ΜΕ ΤΑΜΠΕΛΑ" ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΕΤΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ (ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΚΚΕ.....) ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ,..ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΗ ΤΗΣ "ΖΩΗΣ" ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ (ΚΕΝΤΡΟΑ,ΔΕΞΙΑ,ΑΡΙΣΤΕΡΑ)ΟΤΑΝ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ .ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ 30 Η"40% ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΝΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΤΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΧΑΧΑΧΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 80% ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ "ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΠΗΚΟΩΝ" ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ. ΜΙΑ ΒΟΥΛΗ ΟΣΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ. ΚΙΝΗΘΗΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ...ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΧΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ.ΒΓΕΙΤΕ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΩΜΙΣΤΗΚΑΜΕ "ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ" ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΩΦΕΛΙΜΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ.

  29. juliet avatar
    juliet 22/04/2011 07:59:22

    χρονιάρα μέρα ,είπα να ομορφίνω την ασκήμια της σαπίλας και σας αφιερώσω ένα απόσπασμα απο τη Κυρά των Αμπελιών
    Κυρά,Κυρά ,ντύσου ξανα τα κλέφτικα ,τ΄ασίκικα,ψηλά στα
    κορφοβούνια
    ζώσου τ' αστέρια τρίδιπλα στον κόρφο φεσεκλίκια
    βάλε μες στο ταγάρι σου της Παναγιάς το κόνισμα μαζί με
    μπαρουτόσκαγα-
    τσομπαναραίοι Απόστολοι χτυπάνε της Αγιά-Σοφιάς τα
    σήμαντρα
    κ' οι ελιές οι βλάχες οι Μακεδονίτισσες τραβάν τις ανηφόρες
    κ΄οι αποθαμένοι στα σκαλία της εκκλησίας λαδώνουνε τα
    καριοφίλια με το λάδι της καντήλας.
    Φαήλο,καποία μέρα αν το φέρουν οι δρόμοι.....με ξέρεις... πάνε πολλά χρόνια.
    Καλή Ανάσταση,σε σένα και την οικογενεία σου.
    Ξέχασες να κάνεις και μια ακόμη ερώτηση στο κΠάγκαλο, ο θάνατος του Γιάννου Κρανιδιώτη,τι ήτανε γι΄αυτόν; ένα τίποτε;τι κρύβει;
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΛΘΕΙ.

  30. panos avatar
    panos 22/04/2011 08:26:17

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΦΑΗΛΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ 100% ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΓΡΑΦΕΙΣ
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ panos 23/04/2011 10:34:01

      Καλή Ανάσταση Πάνο. Και στην Πατρίδα, κυρίως...

  31. ΤΑΚΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ 22/04/2011 08:34:56

    λόγια..λόγια...όσοι κρατάνε πέννα, πού οι άλλοι την διαβάζουνε ας βγούν μπροστά λοιπόν καί εμείς θα ακολουθήσουμε...τι περιμένουμε δηλαδή...αφού ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΥΝ THN ΠΑΤΡΙΔΑ...τι άλλο πρέπει να γίνει δηλαδή...να το παρει απόφαση ο Σαμαράς..?..αφού στό κόλπο είναι κα αυτός...μη μού πείς ότι δεν έχει έδαφος να κηρύξει αυτός ανένδοτο αγώνα γιά ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ?

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ ΤΑΚΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ 22/04/2011 23:13:12

      1000000000000+

  32. Βαγγέλης Κ. avatar
    Βαγγέλης Κ. 22/04/2011 08:50:51

    Καλημέρα σας,

    Είμαι φανατικός αναγνώστης σας, αν και διαφωνούμε στη κομματική επιλογή, καθώς δεν πιστεύω στη ΝΔ, παρά την αλλαγή ηγεσίας.

    Να θέσω ένα ερώτημα, που σίγουρα θα μου δώσετε μια καλή απάντηση: Συμπεριφορές ανάλογες με αυτές του κου Αντιπροέδρου θεωρούνται αιτίες των προβλημάτων μας, ή συμπτώματα;

    Αξιωματικός ο πατέρας μου, της Αστυνομίας, με έμαθε να είμαι τίμιος και αξιοπρεπής, όσο και αυτό να μου κοστίζει. Και στεναχωριέμαι όσο και αυτός,όταν ένστολοι, τόσο του Στρατού, όσο και της Αστυνομίας, διδάσκουν άλλα πράγματα με τη συμπεριφορά τους.Βέβαια στην συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων δεν αναφερόμαστε στους μάχιμους, δηλαδή στους αντιπαραγωγικούς, όπως τόλμησε ο κος Αντιπρόεδρος να τους χαρακτηρίσει... Άρα νοοτροπίες όπως αυτές των πατεράδων μας, είναι ο κανόνας, ή οι φωτεινές εξαιρέσεις;

    Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση, σε εσάς, την οικογένειά σας. Το ίδιο εύχομαι και σε όλους τους φίλους/φίλες που διαβάζουν το Antinews.

    Άντε και καλή λεφτεριά στο λαό μας, από τα δεσμά, του ατομισμού, του παρτακισμού, και της λαμογιάς, που κρατάνε τα όνειρά μας αλυσοδεμένα...

    Βαγγέλης

    • Βαγγέλης Κ. avatar
      Βαγγέλης Κ. @ Βαγγέλης Κ. 22/04/2011 08:53:03

      Ζητώ και συγνώμη για τα συντακτικά λάθη που ανακάλυψα, αφού δημοσίευσα την ανάρτηση. Μια ζωή βιάζομαι...

      • juliet avatar
        juliet @ Βαγγέλης Κ. 22/04/2011 09:30:14

        @Βαγγέλη Κ.
        Ποτέ μη ζητάς συγνώμη όταν γράφεις απ΄καρδιάς,όποιος σε διορθώσει να τον αγνόησεις,δεν έμεινε στη ψυχή σου,έμεινε στη έπάρσή ότι ξέρει(;).
        Οι Αγωνιστές ήτανε αγράμματοι,είχανε ψυχή.
        Οσο για το μια ζωή βιάζομαι......πρόσεχε,γιατί υπάρχουν λάθη που πληρώνονται ακριβά.
        Χρόνια Πολλά!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βαγγέλης Κ. 22/04/2011 10:10:35

      Ο Πάγκαλος είναι και αιτία και σύμπτωμα. Υπό την έννοια ότι αποτελεί μέρος της συντεχνιακής πολιτικής τάξης που κυβέρνησε την χώρα επί πολλά χρόνια, υπήρξε ενεργός συνδιαμορφωτής της κακής μας μοίρας.
      Είναι εξαιρετικά ευφυής και γνωρίζω ότι σε δύσκολα πράγματα στο παρελθόν κινήθηκε με γνώμονα το εθνικό συμφέρον και μάλιστα με πολύ τολμηρό τρόπο. Σε άλλα πάλι ήταν καταστροφικός.
      Π.χ. η επί υπουργίας του στήριξη στον κουρδικό αγώνα ήταν εντυπωσιακή κι εξίσου, αρνητικά, εντυπωσιακοί ήταν οι ολέθριοι χειρισμοί του στην υπόθεση Οτσαλάν.
      Έτσι είναι ο άνθρωπος. Ένα δυνατό μυαλό που τα έκανε ρόϊδο λόγω χαρακτήρα. Εν δυνάμει statesman, στην πράξη αυτό που βλέπεις. Απλό είναι.
      Δεν πιστεύω ότι η στάση του αποτελεί μέρος κανενός φοβερού σχεδίου. Έτσι είναι το μηχάνημα από το εργοστάσιο. Και δεν επιδέχεται μετατροπές.
      Βιώνουμε την πολιτική του δύση, την παρακμή του. Το γήρας, η υγεία, ο χαρακτήρας; Τί να σου πω; Στο τέλος, κι εύχομαι να ζήσει 100 χρόνια να χαρεί τα παιδιά του και να δει εγγόνια, όταν θα κάνει ταμείο για την πολιτική του προσφορά, θα μείνει να κοιτάζει μια τρύπα στο νερό και γύρω - γύρω συντρίμια.



      .

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/04/2011 23:17:45

        ++++++++++

  33. ΗΛΙΑΣ ΓΚΡΙΤΣΗΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ ΓΚΡΙΤΣΗΣ 22/04/2011 09:11:30

    Συμφωνώ, ΑΛΛΑ............αυτά ειναι σταγόνα στον ωκεανό αγαπητέ. Το πρόβλημα της Ελλάδος δεν είναι ο Πάγκαλός, είναι πρωτίστως όλα τα άλλα και θα ήθελα την γνώμη σου, για τις παρακάτω σκέψεις μου.

    Η Ελλάδα χρειάζεται ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ και αυτή έπρεπε να είχε ξεκινησει από πέρσι το Μάη. Οι 140 "βουλευτές" ( κατά κατάχρηση του όρου) που δεν ψήφισαν το επαίσχυντο κείμενο που διακατέχει τις ζωές μας, βάσει του Άρθρου 120 του Συντάγματος ότι δηλ. "η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει"
    έπρεπε να είχαν δώσει το παράδειγμα, για ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. Ο όρος που προανέφερα δις, αφορά την αλλαγή του πολιτειακού status. Δεν είναι δυνατόν με ίδια "συνταγή" και με τα περισσότερα "υλικά" ίδια, όσο και καλός να είναι ο "μάγειρας" να παράγει θρεπτικό και ευγεστο "φαγητό", για να μιλησουμε και λίγο με μαγειρικούσ όρουσ που είναι και της μόδας.

    Αυτά τα λίγα από έναν πρώην "αντιπαραγωγικό" και......αν ψάξετε αγαπητέ, λίγο για μένα, θα καταλάβετε περισσότερα.

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ ΗΛΙΑΣ ΓΚΡΙΤΣΗΣ 22/04/2011 23:19:41

      μπράβο Ηλία φίλε..πρέπει το μνμ να αρχίσουν να το πιάνουν!!

  34. man8os avatar
    man8os 22/04/2011 10:06:04

    Φαηλε
    καλη Ανασταση.
    Θα ηθελα να ξερω την γνωμη σου, αν πρεπει να δικαστουν αυτοι που μας εβαλαν στο μνημονιο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ man8os 22/04/2011 10:11:37

      Ναι.-

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/04/2011 10:51:13

        Και μετά στην γνωστή συνοικία. Έχει έναν τοίχο εκεί...

  35. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 22/04/2011 12:20:28

    Μπορώ να διαφωνήσω μ' αυτό που ακούω κατα κόρον περί Πάγκαλου ότι δήθεν είναι ευφυής πολιτικός;
    Ένας άνθρωπος που συνδιαμόρφωσε το άθλιο πολιτικό περιβάλλον της χώρας τα τελευταία τριάντα χρόνια.
    Ένας πολιτικός χωμένος μέχρι το κεφάλι μέσα στα σκατά του ΠΑΣΟΚ ιντριγκαδόρος, ψηφοθήρας (η Ελευσίνα γνωρίζει καλά)
    Ένας "υπουργός" που ποτέ δεν τίμησε τον τίτλο του (Ίμια, Οτσαλάν κλπ)
    Άν μή τι άλλο ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΕ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑ.
    ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΦΥΗΣ. ΑΠΛΑ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ (ΤΟΝ ΕΥΦΥΗ ΠΑΛΑΝΘΡΩΠΟ) ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΥΛΑ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ...

  36. goldenx avatar
    goldenx 22/04/2011 13:02:38

    Φαήλε,
    Ενθουσιάζομαι πάντα όταν σε διαβάζω! Είναι απίστευτο αλλά πάντα με κάνεις να νιώθω όπως τότε που μαθήτρια Δημοτικού πρωτοδιάβασα στην Ιστορία για τον Παπαφλέσσα και τον Κολοκοτρώνη και ένιωσα περήφανη που είμαι Ελληνίδα.
    Πιστεύω ότι επειδή ο Θεός αγαπάει ακόμη την Ελλάδα και τους Έλληνες (σε αντίθεση με κάποιους που μας λένε "κοπρίτες και τεμπέληδες") θα βοηθήσει να σε δούμε στη Βουλή!
    Μόνο έτσι θα ακούγεται ο "πύρινος λόγος" σου σε πολλούς.
    Το εύχομαι για το καλό της Πατρίδας που αγαπώ όπως και εσύ!

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ goldenx 23/04/2011 10:52:45

      Καλή Ανάσταση, υγεία κι Ελευθερία!

  37. Σιδηρόπουλος Δημήτριος avatar
    Σιδηρόπουλος Δημήτριος 22/04/2011 14:06:55

    Είναι προφανές κύριε Κρανιδιώτη πως πρέπει να δικαστούν αυτοί που έφεραν τη χώρα σε αυτή τη κατάσταση. Είτε έχουν χρώμα πράσινο , είτε έχουν γαλάζιο. Ακόμη κι αν τα ποσοστά ευθύνης είναι 80-20% (κατά την ταπεινή μου γνώμη). Απο τη Μεταπολίτευση και έπειτα χτίστηκε μια Ελλάδα με δανεικά, τα οποία δεν πήγαν ασφαλώς σε υποδομές και ανάπτυξη αλλά σε τσέπες "γνωστών" και "φίλων". Τα παιδιά με τα ζιβάγκο απέκτησαν βίλες και κότερα όχι εν μια νυκτί αλλά προοδευτικά σε βάθος 20ετίας.
    Άλωσανε τον κρατικό μηχανισμό , τα πανεπιστήμια , το στρατό κάνοντας την ευνοιοκρατία και την οικογενειοκρατία Υψηλή Επιστήμη. Δεν λέω πως και απο την πλευρά την "γαλάζια" δεν συμβαίνουν αυτά, όμως η χώρα έχει φτάσει εκεί που είναι σήμερα λόγω της συγκεντρωμένης ανικανότητας στο σύστημα διοίκησης του κράτους.
    Προσωπικά πάντως γνωρίζω ανθρώπους στο ευρύτερο οικογενειακό και φιλικό μου περιβάλλον που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες εκλογές όχι επειδή προσδοκούσαν σε κάποιο βόλεμα (ρούσφετι) αλλά επειδή είτε πίστεψαν το υποτιθέμενο όραμα του ΓΑΠ , είτε είχαν βαρεθεί απο την (κακή κατά τεκμήριο) 5ετία του Καραμανλή. Ακούω λοιπόν "γιατί να φταίμε εμείς που έφτασε η χώρα εδώ ; ψηφίσαμε κατά συνείδηση και κανείς απο μας δεν ήξερε την πραγματική κατάσταση της χώρας. θα είμαστε φταίχτες αν επαναλάβουμε το λάθος μας".
    Το θέμα είναι πως πρέπει να πειστούν για το ποια πρέπει να είναι η σωστή επιλογή στην επόμενη φορά που θα τους δοθεί η ευκαιρία να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, και τέλος αν δεν είναι ήδη αργά για τη χώρα...
    Και κάτι τελευταίο, θα ήθελα να ξέρω αν η ΝΔ έχει ξεκάθαρη θέση για τον Καλλικράτη στα ΑΕΙ και τις αλλαγές στην Παιδεία (κυρίως όμως για τα Πανεπιστήμια)..
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχουμε ! (ή Χρόνια Πολλά όπως θέλει ο κ.Καμίνης)

  38. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 22/04/2011 14:53:15

    Φαήλε, φίλε μου,τα είπες όλα! Συγχαρητήρια! Σου εύχομαι καλή Ανάσταση παντοιοτρόπως,όπως και σε όλους τους υπόλοιπους συνσχολιαστές. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ και ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΥΤΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ!

  39. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 22/04/2011 15:24:32

    Φαήλο είναι ωραίος ο ενθουσιασμός σου! Δεν πάει πολύς καιρός όμως που μας την έσκασε κάποιος χοντρούλης και είμαστε επιφυλακτικοί. Στο έθεσαν και παραπάνω και δεν απάντησες. Είσαι με τον Αντώνη apriori; Δεν περιμένεις και συ ν’ ακούσεις την πολιτική του απέναντι στο μνημόνιο με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ; Μη σπεύδεις να τους κάνεις το λαγό φίλε, μη γυρίσεις κάποια στιγμή το κεφάλι σου πίσω και δε δεις κανέναν…
    Με εκτίμηση.
    http://ierokliss.pblogs.gr/

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ιεροκλής 22/04/2011 17:15:28

      Δεν είναι τυφλή υποστήριξη. Είναι με βάση κοινές αρχές και ιδέες και η εμπιστοσύνη μου πηγάζει από την γνώση του ανδρός, τις ρήξεις του, το παράδειγμα που έδωσε σε δύσκολες ώρες.
      Για το Μνημόνιο κι όχι μόνο θα ακούσεις στο Ζάππειο σε λίγες μέρες και τότε θα καταλάβεις...

  40. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 22/04/2011 15:51:01

    Αγαπήτέ ΦΑΗΛΟ, ως αντίδωρο για το ζείδωρο λόγο σου, που αρδεύει και την νέα γενιά , επιτρεψε μου να συνεισφέρω , Μεγάλη Παρασκευή σήμερα, ένα προφητικό κειμενο του Ζ.Λορεντζάτου,που συμπεριλαμβάνεται στα "Collectanea', με αρ.990.Ο κρονόληρος ( =Ανδρέας Παπανδρέου}, που ως χτές κυβερνούσε τον τόπο αληθεύει με το κατάντημά τουσήμερα το απόσπασμα του Δημοκρίτου. Ενιοι δε δε πολίων δεσπόζουσι, γυναιξί δε δουλεύουσιν.Ο φωστήρας αυτός καθηγητής της οικονομετρίαςπου, ανάμεσα σε άλλα κοινωνιολογικά, έβρισκε "ενδιαφέρον" το (φαντάσου!!!), το αλβανικό πρότυπο του Εμβέρ Χότζα, παρέλαβε το 1991 το δημόσιο χρέος της Έλλάδας, κάτω από το ένα τρισεκατομμύριοκαι το ανέβασε -κυβερνώντας σχεδόν αδιάκοπα(με μικρα διαλείμματα)- τέλος του 1995 σε 34 τρισεκατομμύρια δραχμές.The proof the puddihng is in the eaiting."Για τα υπόλοιπα σενάρια του Εθνικού ολέθρου ,χρηματηστήριο, Ολυμπιακοί αγώνες, όπως νομίζω ότι δεν έχω να πώ τίποτα παραπάνω, από ότι έχεις πεί Είσαι ανυπέρβλητος. Το μόνο κρατούμενο είναι η σχέση 1η Νοέμβρη ΠΑΣΟΚ.Αν θΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΖΙ ΜΑς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

  41. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 22/04/2011 18:09:43

    φίλε μου καλέ μπορείς να μου πεις τις δηλώσεις του καρατζαφέρη για τα μαργαριτάρια το παγκαλου στη χουριετ??τι??δεν έκανε δηλώσεις??μπα..δε μπορεί..

  42. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 22/04/2011 20:21:49

    Λοιπον και εγω αριστερος ειμαι ,απο αυτους που πιστευουν στην δημοκρατια,αρα θελω τον δεξιο διπλα μου γιατι με πρακτικες ελεου θεου δεν παμε μπροστα.Συμφωνο οτι ο παγκαλος ξερει καλα οτι εχει τελειωσει πολιτικα ,για αυτο προσφερει πολυτιμες υπηρεσιες στα αφεντικα διχως να φιλτραρει τι λεει, μονο να αποπροσανατολιζει το λαο θελει ,ενα ειδος αλεξικεραυνου,για τους πατρωνες του...Μας λεει αληθειες κατα αυτoν,αποκτησαμε σαν λαος επιτελους τον ψυχοθεραπευτη μας ...οποιος τον ακουει οταν βγαινει στο mega παθαινει παρακρουση...Το ΠΑΣΟΚ ...θα κλεισει με την διαλυση του τον κυκλο της αντιπολιτευσης οι επιθανατιοι βρογχοι ακουγονται καθημερινα στις ειδησεις ,μαζι με την αγωνια του μελοθανατου για το τι υπαρχει μετα ....

  43. Condoras avatar
    Condoras 22/04/2011 23:34:27

    Μπράβο ρε κομάντο, μπράβο αγόρι μου

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Condoras 23/04/2011 10:39:26

      Ψηλά - ψηλά ....!

  44. FEAX avatar
    FEAX 23/04/2011 05:29:58

    "Αν ρωτήσεις ............ ή π.χ. τον Αντιστράτηγο (ε.α.) Βασίλη Μανουρά, τον Υποδιοικητή της ηρωϊκής Α΄Μοίρας που εκτέλεσε την θρυλική επιχείρηση «Νίκη» και πολέμησε στις μάχες του Αεροδρομίου της Λευκωσίας",
    Μήπως ξέρουμε ποιός οργάνωσε αυτή την επιχείρηση "ΝΙΚΗ¨?????

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ FEAX 23/04/2011 10:38:44

      Φαντάζομαι η ΜΕΔ, κάποιος στο τότε ΑΕΔ; Υπάρχει νομίζω και βιβλίο για το θέμα. Διοικητής της Μοίρας ήταν πάντως ο καλός και γενναίος
      Παπαμελετίου, αυτό ξέρω. Το όνομα του Μανουρά το ανέφερα ως παράδειγμα.

  45. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 23/04/2011 08:55:43

    Συμφωνώ μαζί σου,φίλε μου, για το timing και συμμερίζομαι την αισιοδοξία σου.

  46. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/04/2011 14:29:04

    Φαήλο θα στο πω Αγγλικά, γιατί εάν το πω Ελληνικά θα λογοκριθώ
    Give them Hell!

    Καλή Ανάσταση

  47. thanasis avatar
    thanasis 23/04/2011 15:13:13

    εμενα κ κρανιδιωτη ο πατερας μου ηταν τοσο αντιπαραγωγικος
    που ειχε 13 τραυματα στο σωμα του απο ενεδρα κατα τον
    εμφυλιο,γιαυτο γεννηθηκα και εγω ενας αντιπαραγωγικος
    υπαλληλος που μετραω τον μηνα τα εξοδα μου και τα εσοδα
    χωρις να μενω στην κηφησια, οπου μενει ο μαθητευομενος
    μαγος ουτε εχω υπουργικο αυτοκινητο,εχω ενα που το πηρα
    με δανειο που μηνα μηνα το εξοφλω,το πατρικο μου ειναι
    στην συνοικια που μενουν οι αντιπαραγωγικοι,οι οποιοι
    με τους ποταμους απο αιμα, που εχυσαν τολμαμε να λεγομαστε
    εληνες.τιμη μου λοιπον να ειμαι γιος αντιπαραγωγικου με αρκετα
    χρυσα αριστεια ανδρειας,διοτι οποως ελεγε και ο
    κολοκοτρωνης οι ηρωες μενουνκαι το συνεχιζω
    τα σκυβαλα τα παιρνει ο αερας

  48. Νίκος Καραβαζάκης avatar
    Νίκος Καραβαζάκης 26/04/2011 06:54:08

    FactorX: ΟΚ θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

  49. ΣΠΑΡΤΗ avatar
    ΣΠΑΡΤΗ 26/04/2011 08:36:57

    Κύριε κρανιδιώτη ο λόγος σας ακούγεται στα αυτιά μου καθαρός σαν να πάτησα το pause στο κέντρο της αθήνας και σταμάτησε η βαβούρα.
    Προσπαθώ πολυ καιρό να ακούσω κάτι καθαρό,κατι κοντά στην αλήθεια ,κατι που να μου φένεται καινούργιο.
    Ενθουσιάστηκα ανακαλύπτοντας τα αρθρα σας.
    Δυστυχώς ομως ανακάλυψα οτι συμπορεύεσθαι με κομματικό μηχανισμό ο οποίος φέρει μεγάλη ευθύνη για την κατάντια μας, γιατί το κάνετε αυτό γιατί προσπαθείτε μέσα απο σχηματισμούς οπου κάνουν κουμάντο τα ευνουχισμένα βόδια,γιατί φοβούνται τα λιοντάρια να κάνουν δική τους αγέλη και αφήνουν τα βόδια να τους ορίζουν.
    Αν δεν γίνετε μπροστάρηδες εσείς οι άνθρωποι που μπορούν με το λόγο τους να ξεπαγώσουν την υγιή απόφαση του κόσμου ποιος περιμένετε να το κάνει.
    Γιατί επιτρέπετε να μας μπερδεύουν σκέψεις του τύπου, ρε μπας και ψαρεύει στην εθνικοδεξιά λίμνη του καρατζαφέρη και ακροδεξιά μπανιέρα του μιχαλολιάκου.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ΣΠΑΡΤΗ 26/04/2011 09:47:52

      @Σπάρτη
      Χριστός Ανέστη,
      Φίλε πολύ ωραίο σχόλιο, σαν να τόχα γράψει πριν δυο χρόνια εγώ. Όντως έτσι είναι ο λόγος του Φ.Κ. Αλλά το άτομο έχει ψυχή. Αποκλείεται να έχει τόσο βαθιά σχιζοφρένεια και υστεροβουλία, όπως αυτή που φοβάσαι. Τώρα νάχει λίγο τρέλλα πατριωτική, δεν μας χαλάει, έ; Άμα δείς και παλιότερες θέσεις του, Δεκέμβρη του 2008, θα καταλάβεις ότι πραγματικά δεν κολώνει. Στο λέω άν και δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά μονον μέσα από τα γραπτά του. Όσο για το "ψάρεμα" που λές γιατί να πηγαίνουν χαράμι τα καλά ψάρια σε βρωμόνερα και γούρνες, όπως σωστά λές; Μακάρι να ψαρεύει, και να τα βάζει σε διαυγέστερα πατριωτικά νερά, ν αυγαταίνουμε σιγά-σιγά. (ΣΣ δεν ανήκω στην ΝΔ, αλλά κάτι Φαήλους τους πάω και όσο μου περνάει ανθρωπίνως θα τους στηρίζω)

  50. kostas avatar
    kostas 27/04/2011 15:29:59

    Φιλε επειδη μου αρεσε το αναδημοσιευσα στο παραπανω Blog
    αν επραξα κακως το διαγραφω !!
    Τιμη μου και καμαρι μου, λοιπον ειμαι και εγω γιος "κοπριτη"το 1981 με 14.150 δραχμες οποιος ειχε κοτσια ας γινοταν "κοπριτης" εφαγα κρυα και βροχες με την σεσουλα ,,που ηταν τοτε ολοι αυτοι που μιλανε σημερα .... και με ευκολια σπιλωνουν ανθρωπους που δουλεψαν και δουλευουν, αν η ικανοποιηση ειναι να δουλευουν κατω απο τρομοκρατια και να ειναι ανεργοι στα γεραματα !! ε! τι να πω !! ισως με καποιους τετοιους θα πρεπει να ασχοληθου ειδικοι,,,,,,,!!
    Ολοι δουλευουν και σκληρα μαλιστα !! Αυτοι που διοικουν ειναι οι κοπριτες και οχι οι εργαζομενοι !!!!
    Αυτα και καλη λευτερια !!!!!!

  51. Enzo avatar
    Enzo 28/04/2011 13:25:21

    ωραιο αρθρο αλλα τσαμπα τα γραφεις Φαηλο.μειναμε λιγοι πια.
    υπαρχει μονο φοβισμενος κοσμος.

  52. giannis avatar
    giannis 28/04/2011 19:07:21

    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΖΑΜΠΑ. ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕ Η ΑΓΟΥΡΙΔΑ ΜΕΛΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΩΣ ΠΟΝΤΙΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΡΙΚΗ ΡΩΣΙΑ ΣΤΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚ ΕΝΩΣΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΤΗ. ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΑΘΗΚΑΜΕ ΑΤΥΧΟΙ. ΕΞΑΛΛΟΥ Ο ΚΕΜΑΛ ΠΑΖΑΡΕΨΕ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΣΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΜΠΟΛΤΣΕΒΙΚΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΑΥΤΟΙ ΤΣΙΜΠΙΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΕ ΑΠΟΥΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΤΡΑΓΙΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ, Η ΑΙΤΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ.

  53. ΣΠΑΡΤΗ avatar
    ΣΠΑΡΤΗ 02/05/2011 15:56:06

    Θα ήθελα να διαβάσω απο τον φαήλο ( ελπίζω να μου επιτρέπεις τον ενικό ) την δική του τοποθέτηση σε ενα απλό ερώτημα.
    Πως μπορούν τέτοιες κρυστάλινες απόψεις να πέσουν στη σκάφη κάποιου σημερινού πολιτικού σχηματισμού,να ζυμωθούν απο καθαρά χέρια και να βγεί αγνό ψωμάκι έτοιμο να το καταναλώσει ο λαός χωρίς τον κίνδυνο να δηλητηριασθεί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.