#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2010 13:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για 25.568 ψήφους το 5-8 θα ήταν 8-5!



Συνέβησαν «μαγικά» πράγματα για να μείνει η ΝΔ στις 5 Περιφέρειες.

Στην Αττική οι 462.000 ψήφοι δεν έφτασαν στον Κικίλια, καθώς ο Σγουρός έφθασε στις 520.000 και παρά το γεγονός ότι κέρδισε Ανατολική και Δυτική Αττική. Θυμίζουμε ότι ο Άδωνις πήρε 92.000 ψήφους την πρώτη Κυριακή. Που πήγαν στην δεύτερη;

Στην Πελοπόννησο ο Τατούλης πήρε 500 ψήφους λιγότερους σε σχέση με την πρώτη Κυριακή και ο Δράκος  έχασε 13.000 μέσα σε μια εβδομάδα!!! Από τις 155 χιλιάδες του πρώτου γύρου βρήκε 142 χιλιάδες στον δεύτερο.  Αντί να βρει άλλες 2.500 και να πάρει την Περιφέρεια, έχασε κιόλας! Μαγεία…

Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης ο κ. Παυλίδης έχασε για 9.161 ψήφους, ενώ στον πρώτο  είχε απόσταση  2.412 από τον κ. Γιαννακίδη. Ο Γιαννακίδης έλαβε 8005 ψηφοδέλτια περισσότερα στον δεύτερο γύρο, έναντι 1256 του Παυλίδη. Έτσι το 150.257-147.845 του πρώτου γύρου μετετράπη σε 158.262 έναντι 149.101 στο δεύτερο

Στο Βόρειο Αιγαίο η Περιφέρεια  χάθηκε για 1309 ψήφους ενώ στο πρώτο γύρο ο υποστηριζόμενος από τη ΝΔ υποψήφιος κ. Βογιατζής είχε προηγηθεί με 2102. Ο κ. Γιακαλής ανέτρεψε την κατάσταση καθώς βρήκε 4199 προτιμήσεις παραπάνω στον δεύτερο γύρο, έναντι μόλις 788 του Βογιατζή. Το 38.952-41.054 του πρώτου γύρου ανετράπη σε 43.151 έναντι 41.842 στο δεύτερο

Στην Πελοπόννησο ο κ. Τατούλης είχε εξαντλήσει τις εφεδρείες του λαμβάνοντας 157.597 ψήφους έναντι 154.691 του κ. Δράκου στον πρώτο γύρο. Στον δεύτερο γύρο θα λάβει -637 ψήφους και θα φθάσει στις 156.960. Ο Δράκος όμως θα βρει 12.828 κουκιά λιγότερα (!!!) και έτσι ο Τατούλης θα επικρατήσει με  σχετικά άνετη διαφορά  15.097 ψήφων.

Αν αθροίσουμε τα τρία νούμερα των τελικών διαφορών, προκύπτει ότι οι  3 Περιφέρειες  χάθηκαν για 25.567 ψήφους.

Δηλαδή αν η ΝΔ έπειθε 25.568 να σηκωθούν από τον καναπέ…

Να το πούμε διαφορετικά:  αν από αυτούς που πήγαν στις κάλπες  στο δεύτερο γύρο,έπειθε  12.784 να προτιμήσουν τους δικούς της συνδυασμούς... το 5-8 θα ήταν 8-5!

Ας το δει ο Ψαριανός, που κουνούσε το δάκτυλο σαν καθηγητής θεολογίας, βλέποντας συμμαχία  ΝΔ-ΚΚΕ στη Θεσσαλία. Οι αριστεροί ψήφοι είναι καλοί, μόνο στο κουβαδάκι του ΠΑΣΟΚ.

Αντώνη, πάρε τη μεγάλη σκούπα (σφουγγάρι τέλος)

Ο Σαμαράς ορθώς πέρυσι μετά τις εσωκομματικές πήρε σφουγγάρι. Τώρα όμως χρειάζεται σκούπα. Μια τεράστια σκούπα, που θα στείλει στην πόρτα της εξόδου, αυτούς που υπονόμευσαν τον εκλογικό αγώνα. Είναι αίτημα της βάσης, υπήρξαν προκλητικές συμπεριφορές, πρέπει να αποπεμφθούν κάποιοι. Ποιοι; Νομίζω τους γνωρίζουμε όλοι...

Η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι αυτό το κάτι που έλειψε ισούται με αυτό που της στέρησε η Πέμπτη Φάλαγγα.

Μία ακόμη νηφάλια παρατήρηση: τα πρόσωπα παντού και πάντοτε παίζουν μεγάλο ρόλο.

Ο Κακλαμάνης εκβίασε την υποψηφιότητα του και δεν τη στήριξε.

Ο Ψωμιάδης προκάλεσε με τον νεποτισμό του.

Ο Γκιουλέκας παραήταν «συμβατική» υποψηφιότητα απέναντι στον «αντισυστημικό» Μπουτάρη, που παλεύει χρόνια για τη δημαρχία.

Ο Κικίλιας ήταν μια πολύ καλή επιλογή. Έχασε λόγω των συμμαχιών του β΄ γύρου και της μη στήριξης του από τους βουλευτές της ΝΔ της Β΄Αθήνας.

Ο Μιχαλολιάκος ήταν ακόμη καλύτερη επιλογή. Απέδειξε ότι καμία μάχη δεν είναι από χέρι χαμένη.

Μικρός Οδυσσέας



ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 15/11/2010 13:23:29

    Στη Θράκη έγιναν τα μεγάλα μαγικά. Τα πούλμαν από την άλλη μεριά του Έβρου ήταν πολύ περισσότερα από αυτά της πρώτης Κυριακής.

    • κουτοπόνηρος avatar
      κουτοπόνηρος @ blue nile 16/11/2010 09:08:38

      γιατί δεν τα φωτογράφησες;

  2. nick avatar
    nick 15/11/2010 13:24:24

    Στις 4 Οκτωβρίου 2009 το ΠΑΣΟΚ συγκέντρωνε 43,92% και η ΝΔ 33,48%. (διαφορά 10,44%). Στις 7 Νοεμβρίου 2010 οι υποψήφιοι περιφερειάρχες του ΠΑΣΟΚ συγκέντρωσαν 34,70% και οι αντίστοιχοι της ΝΔ 32,70% (διαφορά 2%)

    Αν στις 4 Οκτωβρίου 2009 υπήρχε «Καλλικράτης» το ΠΑΣΟΚ είχε προβάδισμα σε 13 περιφέρειες και η ΝΔ σε καμία. Στις 14 Νοεμβρίου 2010 το ΠΑΣΟΚ έχει προβάδισμα σε 8 περιφέρειες και η ΝΔ σε 5.

    Στις 4 Οκτωβρίου 2009 το ΠΑΣΟΚ ήταν μπροστά σε 48 νομούς και η ΝΔ ήταν μπροστά σε 6. Στις 14 Νοεμβρίου 2010 η ΝΔ είναι μπροστά σε 33 νομούς και το ΠΑΣΟΚ σε 21.

    Μπορεί να βάφεται όλη η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας–Θράκης πράσινη άλλα η αλήθεια είναι πως η ΝΔ είναι μπροστά στους Νομούς Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Έβρου και είναι πίσω και μάλιστα πολύ στο Νομό Ροδόπης (και φαντάζομαι όλοι ξέρετε γιατί). Άρα το 4-1 υπέρ της ΝΔ, μέσω του Καλλικράτη δίνει χρώμα πράσινο.

    Σε πολλές από τις περιφέρειες που χάθηκαν η αναλογία της ήττας ήταν περίπου ΠΑΣΟΚ 52% – ΝΔ 48% ή 51-49%. Όμως αυτό το 48-49 % η ΝΔ το πέτυχε μόνη της εντελώς. Ενώ αυτό το 52% του ΠΑΣΟΚ, έχει ευγενικές χορηγίες από Δημοκρατική Αριστερά, Σύριζα, Οικολόγους και κάποιους από το ΚΚΕ, από ανθρώπους δηλαδή που δε μπορούν να φανταστούν ότι το χέρι τους θα ρίξει δεξιό ψηφοδέλτιο στην κάλπη.

    Αν λάβουμε όλα αυτά υπόψιν, η ΝΔ πήγε μια χάρα. Καλύτερα απ’ ότι θα περίμενε κανείς λίγους μήνες πριν.
    Εκεί που χάνονται οι εντυπώσεις είναι στους δήμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Και εκεί λειτούργησε η λογική 51-49 που ανέφερα πιο πάνω, αλλά οι δήμοι αυτοί και ειδικά αυτός της Θεσσαλονίκης δεν έπρεπε να χαθούν.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ nick 15/11/2010 14:05:35

      Μεταφέρω από το http://olympia.gr/

      Του (γιατρού μας) Στέργιου Πραπαβέση.
      Ακούγεται καθημερινά η προτροπή να μην πλησιάσει ο ψηφοφόρος τις κάλπες.
      Αυτό βολεύει εξαιρετικά τα μεγαλύτερα κόμματα που εκμεταλλεύονται τα πλασματικά ποσοστά σχετικής πλειοψηφίας που προκύπτουν

      Έστω ότι ο Δήμος είναι 1000 ψηφοφόροι. Δήμος είναι το σύνολο των πολιτών που έχουν δικαίωμα ψήφου.

      Στις εκλογές έχουμε τα κόμματα Α, Β, Γ, Δ.

      Αποτελέσματα.
      Α = 310
      Β = 275
      Γ = 220
      Δ =125
      Άκυρα – Λευκά. 70

      ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΓΚΥΡΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ.

      Οπότε
      Α = 310*100/930=33,33 %
      Β = 275*100/930= 29,57 %
      Γ = 220*100/930=23,65 %
      Δ = 125*100/930=13,44 %

      Υποθέτουμε τώρα ότι 400 άτομα δεν πάνε να ψηφίσουν ( 100 από κάθε κόμμα)
      Οπότε
      Α = 210
      Β = 175
      Γ = 120
      Δ = 25
      Άκυρα λευκά 70

      Και…
      Α = 210*100/530 = 39,62 %
      Β = 175*100/530 = 33,01 %
      Γ = 120*100/530 = 22,64 %
      Δ = 25*100/530 = 4,72 %

      Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΗΤΑΝ 9,993,385 ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.
      ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΗΡΕ 3,012,373 ΨΗΦΟΥΣ. ΠΟΣΟΣΤΟ 30,14% ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

      ΣΤΟ 43,92% ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕ Η ΑΠΟΧΗ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΥΚΑ.

      ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. ΑΛΛΑ ΤΟ 43 ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 30%

      «ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ.»

      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ «ΠΛΑΝΑΤΑΙ ΠΛΑΝΑ ΟΙΚΤΡΑ» Ή ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ

      ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.

  3. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 15/11/2010 13:26:22

    Η Ν. Δ. ΕΧΑΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΨΗΦΟΥΣ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΝΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΠΟΥ ΗΛΘΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΑΡΧΕς - ΑΞΙΕΣ - ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΘΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟ ΨΑΡΡΙΑΝΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ FERRARI, Ε ΔΙΚΑΙΩΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ...

    • headbangers balls avatar
      headbangers balls @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 15/11/2010 19:27:24

      η φερράρι του ψαριανου καλύπτεται πλήρως απο τις φορολογικές του δηλώσεις....αιντε ψηφοφόρε του βουλγαράκη,γαλάζιες βδέλες που ήπιατε για 6 χρόνια και το τελευταίο αίμα που αφησε το ΠΑΣΟΚ

  4. RSS avatar
    RSS 15/11/2010 13:29:08

    Δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτό, αλά έγιναν και σοβαρά λάθη, ειδικά στην ΑΘήνα. Ας ελπίσουμε ότι το πάθημα έγινε μάθημα και τα λάθη δεν θα επαναληφτούν. Πάντως, είναι ανάλογα της μικρής σχετικά εμπειρίας της ηγεσίας. Ο πολιτικός εκβιασμός (μία άλλη εκδοχή του στο http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2226.aspx ) φαίνεται ότι έπιασε τόπο, όσο και αν δεν θέλουμε να το δεχτούμε. Καλή εβδομάδα.

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/11/2010 13:29:50

    Συμφωνώ για όλα, πλην Γκιουλέκα. Πιστεύω ότι ο Κώστας, πολιτικά, είχε όλα τα φόντα να κερδίσει, το απέδειξε άλλωστε και στον πρώτο γύρο. Η τραγική οργάνωση του δεύτερου γύρου, ο εφησυχασμός, η απροσδόκητη δήλωση Άνθιμου και η πολλαπλασιαστική της επίδραση σε καθεστώς αποχής, αυτά έφεραν την ήττα. Συν το σκανδαλιάρικο παρελθόν της διοίκησης Παπαγεωργόπουλου που δεν έκανε κανέναν Νεοδημοκράτη περήφανο για τη δημοτική του διοίκηση... Πού είναι το 57% που είχε πάρει στον πρώτο γύρο το 2002 ο Παπαγεωργόπουλος...

    Για τα άλλα, πολύ μέσα, μικρέ Οδυσσέα, όπως πάντα. Μη στενοχωριέσαι που έπεσες και λιγάκι έξω για μια φορά. Ήταν όντως για πολύ λίγο.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Επώνυμος 15/11/2010 14:00:00

      Πράγματι ο Κώστας είχε τα φόντα. Δεν πειράζει - νέος είναι θα ξαναδοκιμάσει. Οταν περάσουν κάποια χρόνια και θα αποσυνεδεθεί πλήρως από ορισμένα φυντάνια μέσα στο Δήμο. Και δεν μιλάω για τον ίδιο τον Παπαγεωργόπουλο που έκανε ότι καλύτερο μπορούσε αλλά για άλλους εκεί μέσα που είχαν καβαλήσει το καλάμι.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Επώνυμος 15/11/2010 15:41:30

      Επώνυμε, πιθανόν έχεις δίκιο για τον Γκιουλέκα. Εκ του μακρόθεν η παρατήρηση, μάλλον γνωρίζεις καλύτερα

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ Επώνυμος 15/11/2010 19:23:12

      Συμφωνώ και γω για τον Γκιουλέκα!
      Η υπόθεση Άνθιμου ξύπνησε τα αντανακλαστικά του αριστερού να αφήσει την αποχή και να συμμετέχει χωρίς να το καταλάβει στην Μνημονική λογική

  6. Κ.Σ. avatar
    Κ.Σ. 15/11/2010 13:32:47

    Αν η γιαγιά μου είχε καρούλια...
    Το θέμα δεν είναι τι θα γινόταν αν, αλλά γιατί έγινε αυτό που έγινε.
    Γιατί δεν βρέθηκαν 30000 άτομα να ψηφίσουν.
    Αν δεν μπορείς λοιπόν σε μια τέτοια περίοδο με τέτοια αποχή να είσαι από πάνω, πας σπίτι σου.
    Αναλήσεις μπορώ να κάνω και γω αλλά εμένα δε θα με βάλει κάποιος να του κάνω τον έξυπνο.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Κ.Σ. 15/11/2010 15:45:27

      Αναλύσεις μεγάλε αναλύσεις. Το ή είναι από την ήττα. Τα ποσοτικά δεδομένα είναι αντικειμενικά και έχουν την αξία τους. Γιατί αλλιώς αν ξεκινήσουμε από τα ποιοτικά, χαθήκαμε στη μετάφραση

    • nai avatar
      nai @ Κ.Σ. 15/11/2010 18:03:36

      ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΟΚΑΡΑΜΟΥΤΣΟΥΝΑΡΑ ΣΟΥ....ΟΔΕΥΣΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΩΝΕΣ ΤΗΣ ΔΝΤΟΡΑΣ...Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΝΟ... ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΘΕΝΑ"...ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΕΣΚΑΔΟΥΡΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ...ΚΙΛΤΙΔΗΣ ΠΑΠΑ-/ΑΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΟΙ ΑΠΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΜΕΡΙΑ ...ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑΝ ΟΜΙΛΟ ....(ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗΝ ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ...)
      ΦΥΣΙΚΑ ΣΑΝ ΜΑΧΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 45% ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΕΡΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΕ 11 ΜΗΝΑΚΙΑ...ΣΥΝΤΑΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ...ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΑ ΤΕΛΟΣ...ΣΚΟΥΠΑ ΦΑΡΑΣΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ...

  7. blue nile avatar
    blue nile 15/11/2010 13:33:32

    Όσο για τη σιχασιά που μου προξενούν από χθες οι οπαδοί της Ντόρας ένα έχω να πω: Θα το πληρώσουν αυτό που έκαναν και μάλιστα σύντομα.
    1) Το'γραψα και σε άλλη ανάρτηση.
    Χθες το βράδυ μόλις οριστικοποιήθηκε η εκλογή του Μπουτάρη πέτυχα παρέα πρωτοκλασάτων Ντορικών να μεθοκοπάει τρισευτυχισμένη σε κεντρικό μπαρ της Θεσσαλονίκης. Η χαρά τους δε μπορούσε να κρυφτεί...
    2) Την πρώτη Κυριακή φίλος Θεσσαλονικιός ετεροδημότης που ψηφίζει Ξάνθη ρωτάει γνωστό ντοράκι της πόλης για το ποιος είναι ο δήμαρχος που υποστηρίζεται από τη ΝΔ για να τον ψηφίσει. Η απάντηση ήταν αυτός με το δισύλλαβο επώνυμο και ο φίλος μου πάει και ψηφίζει Πούλλιο.
    Μόνο που ήταν ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ.
    Εκείνη τη στιγμή του φάνηκε τυχαίο λάθος όμως τώρα δεν είναι καθόλου σίγουρος για κάτι τέτοιο.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ blue nile 15/11/2010 14:05:08

      Σε ποιό μπαράκι, για να ξέρουμε;
      Αντε να τσακιστούν από την άλλη εβδομάδα να ησυχάσουμε. Θα φαγώνονται βέβαια μεταξύ τους, τέτοιοι που είναι. Αλλά θα σταματήσουν τουλάχιστον να κάνουν ζημιά σε μας.

  8. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 15/11/2010 13:37:09

    ....μάθετε πρώτα ότι η λέξη ψήφος είναι γένους θηλυκού, και άρα είναι για λιγότερες κι όχι για λιγότερους, και μετά ενδέχεται να κατανοήσετε γιατί δεν ήταν οι 30.000 το πρόβλημα της ΝΔ, αλλά οι 550.000 μείον, του πρώτου γύρου και το 50% αποχής του δεύτερου γύρου για τις λανθασμένες επιλογές της

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ κοινη λογικη 15/11/2010 16:18:09

      Ξέφυγε ρε φιλόσοφε. Λέμε παρακάτω: Αντί να βρει άλλες 2.500 και να πάρει την Περιφέρεια, έχασε κιόλας!
      Συγχαρηήρια. Βρήκες το λάθος. Ανάγωγος είσαι πάντα ή μόνο μετά από εκλογές?

      • κοινη λογικη avatar
        κοινη λογικη @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 18:37:16

        χάλια είσαι όμως, χάλια στ'αλήθεια....δεν πειράζει πάρε τις σημαίες και τρέχα να πανηγυρίσεις για τις νίκες τις γαλάζιες των επιτυχημένων επιλογών... τελικά όντως, μόνον ο Νιόπλιας πήρε το μήνυμα

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ κοινη λογικη 15/11/2010 19:36:31

          Αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις τις αναλύσεις του τελευταίου εξαμήνου, θα είχες άλλη γνώμη για τα χάλια. Χαλιά να περάσουν οι λογικές του μνημονίου, δεν κάναμε όντως.

    • fanfaronos avatar
      fanfaronos @ κοινη λογικη 15/11/2010 18:53:29

      δεν υπάρχει η λέξη λανθασμένες

  9. Dimos avatar
    Dimos 15/11/2010 13:39:08

    Εχω μια απορία...Γιατί κανένας δεν μίλησε , από τα γνωστά ΜΜΕ για το ότι
    μεσημεράκι Σαββάτου, περίπου 16 ώρες πριν τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών κι ενώ είναι γνωστό το τεράστιο θέμα που έχει προκύψει με την εκλογή στο περιφερειακό τουλάχιστον 5 μουσουλμάνων (στην περίπτωση που θα είχε εκλεγεί ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ), ο κύριος Ξυνίδης πρώην γ.γ. του ΠΑΣΟΚ και σημερινός υφυπουργός, αποφάσισε να συναντηθεί σε παράκεντρο ξενοδοχείο της Ξάνθης, με τον γνωστό για τις εθνικιστικές τουρκικές θέσεις του, ψευτομουφτή Ξάνθης (δηλαδή μη αναγνωριζόμενο από την επίσημη Ελληνική Πολιτεία ούτε ως πρόσωπο, ούτε ως φορέα, ούτε ως θεσμό) κ. Αμέτ Μετέ
    Κανείς δεν μιλά!!Μόνο τα blogs!!!
    Το ότι όλοι οι ψήφοι της μειονότητας πήγαν στο Πασόκ μετα τη συνάντηση αυτή δεν τους παραξενεύει??
    Στη θράκη ξεπουλήθηκε το σύστημα ,έδωσε γη και ύδωρ στο τουρκικό προξενείο...
    Εκεί στη ΝΔ κοιμούνται ή σιωπούν?????? Αίσχος..............

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/11/2010 13:39:17

    Μπορεί να μου περιγράψει κάποιος αυτό με τον Ψαριανό, βρε παιδιά; Όλο για τζερτζελέ διαβάζω ότι έγινε, κι όλο σκέφτομαι ότι τον έχασα...

  11. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 13:44:28

    Οι ετεροδημότες του ΠΑΣΟΚ που ψήφισαν ήταν περισσότεροι. Εκεί κρίθηκε η διαφορά. Στη συνέπεια των ψηφοφόρων και την ανοργωνοσιά της ΝΔ.

  12. George P. avatar
    George P. 15/11/2010 13:46:47

    Δείτε το αλλιώς:
    Για λιγότερες από 30.000 ψήφους το 5-8 θα γινόταν 1-12.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ George P. 15/11/2010 16:19:16

      Είχες μείνει στην Άλγεβρα?

  13. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/11/2010 13:47:22

    Συμφωνω απόλυτα με τον Nick.

    Στην ανάλυση αυτή θα πρέπει να την διαβάσουν όλοι οι βουλευτές της Ν.Δ. ωστε να ξέρουν τι λένε απο σήμερα που θα αρχίσουν να τους προκαλούν στα κανάλια. Καλά θα κάνει και η επικοινωνιακή ομάδα να της ρίξει μια προσεκτική ματιά για να μην πελαγοδρομεί "απολογούμενη"...

    Δυστυχώς όμως οι πολιτικές εντυπώσεις χάθηκαν μαζί με τις περιφέρειες Αττικής, Πελοποννησου και των Δήμων Αθηναιων και Θεσ/νικης, τίς οποίες ο ΓΑΠ σαν γάτα έτρεξε να “γιορτάσει” επισκεπτόμενος το εκλογικό κέντρο του Καμίνη στο οποίο ειχε προστρέξει ηδη ο Σγουρός και οι λοιποί πασόκοι, θα ήθελα να πω στον Σαμαρά, το εξης:

    Αρχηγέ, μπορεί να δουλεύεις συστηματικά και βημα βημα να κερδίζεις πόντους τόσο στο εσωκομματικό πεδίο όσο και στο δρόμο για τον στόχο που έχεις θέσει, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάς οτι την τελική νίκη δεν θα στην δώσουν οι πολλές μικρές νίκες που θα κάνεις στην πορεία αλλά οι λίγες μεγάλες και σημαδιακές που θα συμπαρασύρουν όλες τίς άλλες…

    • effie B. avatar
      effie B. @ DeltaLamda 15/11/2010 13:51:09

      "την ανάλυση αυτή θα πρέπει να την διαβάσουν όλοι οι βουλευτές της Ν.Δ. ωστε..."
      Αν διαβαζαν οι βουλευτες της ΝΔ, εδω θα ειμασταν?

  14. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 15/11/2010 13:48:09

    Να πάρει σκούπα ο Πρόεδρος και μάλιστα σαρωματιά και να ακούει τον κόσμο, να έχει διαλογική σχέση μαζί του και όχι τα κομματικά σκουπίδια που παραμένουν ισχυρά στον ανύπαρκτο κομματικό μηχανισμό.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Υψηλάντης 15/11/2010 13:53:47

      @Υψηλάντης
      Στο συνέδριο που έγινε για τους ομογενείς η γραμματεία του κου Καραχάλιου έστειλε mail να ρωτήσει τη γνώμη μας . Μπήκαμε στη σελίδα της ΝΔ και γράψαμε την άποψή μας.
      Μετά σταμάτησαν. Μας στέλνουν μόνο ενημερωτικά mail να πάμε να ψηφίσουμε

  15. lampros avatar
    lampros 15/11/2010 13:52:22

    Ο Κακλαμάνης εκβίασε την υποψηφιότητα του και δεν τη στήριξε.

    Ούτε ο Σαμαράς την στήριξε. Και μάλλον καλώς, γιατί ο Κακλαμάνης ετοιμάζονταν ήδη να πάει 21 του μήνα στην κόρη του Δρακουμέλ ―και το ήξερε αυτό.

  16. ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ avatar
    ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ 15/11/2010 13:52:58

    Τουλάχιστον θα ξεφορτωθούμε τον Κακλαμάνη. Επιτέλους!!!!

  17. ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ avatar
    ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ 15/11/2010 13:57:14

    Χωρίς οργάνωση στο έδαφος, στη βάση εκλογές δεν κερδίζονται. Ειδικά όταν έχεις ένα τόσο βαθιά αρνητικό ως χυδαίο κλίμα εναντίον σου στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης. Χρειάζεται δουλειά στα νέα μέσα και κυρίως εθελοντές σε τοπικό επίπεδο. Εδώ στη Θεσσαλονίκη οι τοπικές ακόμα και αυτήν την εβδομάδα έμειναν κλειστές. Το ΠΑΣΟΚ κέρδισε δήμους και περιφέρειες απλά και μόνο γιατί μετακίνησε κόσμο ετεροδημότες. Ο Δημός Δράμας παράδειγμα. Οι εκλογές ειδικά οι οριακές κερδίζονται από τον ενθουσιασμό και την κινητοποίηση. Η ΝΔ πάσχει πολύ και σε αυτό.

  18. th.pr avatar
    th.pr 15/11/2010 14:08:33

    Ειστε απιθανοι αναλυτες!
    Απο εκει που σας χρωστούσαν, σας πήραν και το βόδι. Η ΝΔ με αρχηγό Σαμαρα εχασε Αθήνα- Θεσσαλονίκη μετα απο 24 χρόνια. Για Δράκο ας μη μιλήσω...
    Βαλτε μυαλό. Ο γαπ με πολιτικό εκβιασμό-μπλόφα κερδισε. Κι εσεις με κριτική μηδέν ζητάτε να κυβερνήσετε.
    Ο Σαμαράς ως πολιτικός ειναι συμπαθής. Σαν ηγέτης εχει ακομα πολυ ψωμί ομως να φαει και δεν εχει χρόνο. Πρέπει να αλλαξετε ρωτα οσο ειναι νωρις. Το κεφάλι δε βρωμάει. Οπότε κοιτάξτε τι βρωμάει γύρω απο το κεφάλι.
    Αυτά καλοπροαίρετα.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ th.pr 15/11/2010 14:29:38

      Το μεγαλύτερο εκβιασμό η ΝΔ τον δέχεται από Καρατζαφέρη, Ντόρα.
      Ευτυχώς ηττήθηκαν και οι δύο στην Αθήνα. Καιρός να φύγει ο Βορίδης προς τη Ντόρα, ο Βελόπουλος προς τη ΝΔ,ο Γεωργιάδης προς το βιβλιοπωλείο του και ο Καρατζαφέρης προς το σπίτι του....

    • ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ avatar
      ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ @ th.pr 15/11/2010 15:13:37

      Πριν από ένα χρόνο το ΠΑΣΟΚ σάρωνε. Σήμερα έχει βραχεία κεφαλή μόνο και μόνο γιατί οι υποψήφιοί του στηρίχθηκαν από ετερόκλητες συμμαχίες.

  19. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 15/11/2010 14:10:13

    Τον Σαμαρά τον εξέλεξε η βάση. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάει. Αν το επόμενο διάστημα ασκήσει πατριωτική πολιτική προς όφελος του ελληνικού λαού πράττοντας τα δέοντα, η Ιστορία θα τον γράψει με χρυσά γράμματα. Άλλως θα μπει στο χρονοντούλαπο αυτής.
    Πώς να πειστεί ο ψηφοφόρος για την αντιμνημονιακή στάση της ΝΔ όταν βγαίνει ο αδελφός της Ντόρας και μιλά υπέρ απολύσεων ΔΥ? Σου λέει κι ο άλλος, άσε, κι αυτοί τα ίδια θα κάνουν. Διγλωσσία.
    Τα πράγματα θ αλλάξουν, όταν ο Αντώνης καθαρίσει το κόμμα απ όλον τον συρφετό που έχει μαζευτεί εκεί και βγει να μιλήσει ανοιχτά, όχι μόνο για το Μνημόνιο, αλλά και τη δανειακή σύμβαση. Ας πάρει παράδειγμα από τον Ορμπάν. Δεν μπορείς να υπηρετείς δυσί κυρίοις... Ή τουυς τοκογλύφους ή τον ελληνικό λαό. Και τα δυο δεν γίνονται!

  20. John avatar
    John 15/11/2010 14:18:23

    Ολική Επαναφορά! Ολική Επαναφορά! Αυτό έκανε μεγάλη ζημιά τελικά. Προκάλεσε, έδειξε ότι όχι μόνο δεν πήρε το μήνυμα των αυτοδιοικητικών αλλά ακόμα να πάρει και των βουλευτικών...Αυτά παθαίνεις όταν είσαι αλλού γι' αλλού.

  21. tiramola avatar
    tiramola 15/11/2010 14:19:06

    Ατυχία...
    Θα μπορούσε βέβαια το σκορ να πήγαινε στο 4-9 αν για 1300 ψήφους δεν γίνονταν γαλάζια τα Ιόνια νησιά...

    • effie B. avatar
      effie B. @ tiramola 15/11/2010 14:53:00

      Καλα βρε λαστιχανθρωπε αχορταγοι ειστε πια... Ασε κατι και για μας...
      Περα απο αστεια ομως νομιζω οτι μαλλον δεν χαιρεσαι για τις δηλωσεις του μεσιε Ντομινικ...

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ tiramola 15/11/2010 15:25:37

      Τα Ιόνια έγιναν απροσδόκητα γαλάζια. Για 1309 επικράτησε στο Βόρειο Αιγαία το ΠΑΣΟΚ ενώ ο Δράκος βρήκε 13.000 ψήφους λιγότερους άπό Κυριακή σε Κυριακή. Μαγεία...

      • κοινη λογικη avatar
        κοινη λογικη @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 18:35:11

        έχασε Αθήνα _ Θεσσαλονίκη, δηλαδή πλέον του μισού εκλογικού σώματος και παραδοσιακά ΝΔ, και πανηγυρίζεις για τα Ιόνια...εύγε

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ κοινη λογικη 15/11/2010 19:38:51

          Που είδες τον πανηγυρισμό φιλόλογε?
          Διάβασε γιατί έχασε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε χθεσινές αναρτήσεις

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ tiramola 15/11/2010 15:30:59

      Τιραμόλα ξέχασα, Συγχαρητήρια για την Πελοπόνησσο. Πήγατε πολύ ωραία χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη. Και εις ανώτερα

  22. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 15/11/2010 14:19:36

    Να συμπληρώσω:
    Η ΝΔ δεν έχει κομματικό στρατό όμοιο του πασοκικού για να την ξελασπώνει σε δύσκολες ώρες. Αν και ούτε το ΠΑΣΟΚ θα σώζεται επ άπειρον από τον κομματικό του στρατό... Ανήκω σ αυτούς που πιστεύουν ότι η αφύσικη για τα ελληνικά δεδομένα αποχή σημαίνει κάτι και θα μετουσιωθεί σε κάτι. Δεν ήταν μόνο ζήτημα λάιφ στάιλ. Η κοινωνία δεν γυρίζει πίσω, ειδικά εν όψει της λαίλαπας που έρχεται και που ο μέσος ψηφοφόρος δεν πείστηκε ότι η ΝΔ θα την ανέκοπτε. Γι αυτό και δεν την προτίμησε. Όλα αυτά ας τα έχουν κατά νου εκεί στη ΝΔ...

  23. th.pr avatar
    th.pr 15/11/2010 14:37:02

    Πρεπει να αρχισει ομως και το καθαρισμα καποια στιγμή.

  24. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/11/2010 14:42:09

    Μικρός Οδυσσέας εγραψε:

    Αντώνη, πάρε τη μεγάλη σκούπα (σφουγγάρι τέλος)

    +1.000

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/11/2010 14:51:07

    Φίλτατε Οδυσσεύ. Το πρόβλημα κατά την άποψή μου δεν είναι αν θα κέρδιζε η ΝΔ δύο ή τρεις περιφέρειες παραπάνω. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η αποχή από την πολιτική ως μετεξέλιξη της απέχθειας έναντι ενός συγκεκριμένου πολιτικού συστήματος, έχει παγιωθεί ως θέση σε πολύ μεγάλο τμήμα των ψηφοφόρων. Αυτό βέβαια βολεύει την εκάστοτε ελίτ αφού η οποιαδήποτε αντίδραση σττις επιδιώξεις της εκτονώνεται όχι με ενεργητικό αλλά με παθητικό τρόπο.
    Συνεπώς, το πρόβλημα οποιουδήποτε πολιτικού φορέα όχι μόνο για την κατάκτηση της εξουσίας αλλά και για την εφαρμογή ενός διαφορετικού προτύπου πολιτικής, περνά μέσα από την ενεργοποίηση των "απεχόντων" και την επαναφορά τους στα πολιτικά δρώμενα.
    Για τον σάπιο πολιτικό φορέα της ΝΔ τα έχουμε πει επανειλλημένως. Εκτός από την αποχή των ψηφοφόρων, είχαμε αποχή και των στελεχών αλλά και επανεμφάνιση βρυκολάκων. Ο β' γύρος αποτέλεσε ηχηρό χαστούκι και καλό θα είναι να μην εθελοτυφλούμε. Δε φτάνει να έχεις σκεφτεί ποιός είναι ο τελικός προορισμός, αλλά χρειάζεται να έχεις οργανώσεις σωστά τη ρότα και να διαθέτεις αξιόπλοο σκάφος με πλήρωμα υψηλής ποιότητας.
    Τέλος, φαίνεται ότι μεγάλο τμήμα της κοινής γνώμης δεν συναισθάνεται ή δεν έχει αντιληφθεί το γεγονός ότι η χώρα είναι υπό καθεστώς περιορισμένης κυριαρχίας και υποθηκευμένη. Ίσως να μην τους νοιάζει κιόλας. Οι κυράρχοι μηχανισμοί προπαγάνδας μπορεί να φθίνουν αλλά παραμένουν ακόμα ισχυροί. Και ο χρόνος τρέχει αντίστροφα για τη χώρα...Δυστυχώς.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/11/2010 15:50:26

      Γιάννο, το ποιους δεν νοιάζειτο μνημόνιο και γιατί έχει σημασία. Δυτική και Ανατολική Αττική Κικίλιας Βόρεια και Νότια Προάστεια Σγουρός, 4ο και 5ο διαμέρισμα Κακλαμάνης, Κολωνάκι Καμίμης...

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 15:51:39

        Καμίνης...όχι Καμίμης

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 19:49:35

        Η ανθρωπογεωγραφία της περιφέρειας έχει όντως μεγάλη σημασία και είναι ενδεικτική της κοινωνικής διαστρωμάτωσης αυτών τους οποίους δεν αγγίζει επί της ουσίας το μνημόνιο. Έτσι όπως τα λες είναι.

  26. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/11/2010 15:04:43

    Πατριώτες, εχθροι του εθνομηδενισμού... μαθετε πρώτα ελληνικά και ύστερα ξιφουλκήστε κατά των εχθρών του Έθνους.

    Αλλιώς χρησίμοποιείστε το "λιγότερους" που έγινε γνωστό στο πανελλήνιο από τα γνωστά τηλεσκουπίδια.

    αλλά ξέχασα, προϊόν τηλεσκουπιδιού είναι και ένας σημαίνων υποψήφιός σας.. "Είσαι θεά αγάπη μου"

    • ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ avatar
      ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 15/11/2010 15:17:07

      Ενώ ο Καμίνης είναι πατριώτης!!! Και ο μπάρμπα-Γιάννης βέβαια ο Θεσσαλονικεύς!!

  27. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 15/11/2010 15:26:04

    Ψήφισαν 3856000, το 1% είναι 38560 λίγο μεγαλύτερο από το 30000. Έχει η Μητσοτακοκόρη 1%; Αν ναι τα συμπεράσματα δικά σας. Θυμάστε που λέγαμε ότι το ΛΑΟΣ έγινε για να μη δει ο Καραμανλής Πρωθυπουργία; Τώρα που το ΛΑΟΣ αργοπεθαίνει, στις 21 Νοέμβρη μπαίνει σε εφαρμογή το plan B μήπως και το Μητσοτακοκόμμα μπλοκάρει το δρόμο του Αντώνη προς τη Πρωθυπουργία.

    Πάμε Θράκη. Διαφορά Γιαννακίδη-Παυλίδη: 9161. Αντίστοιχη διαφορά στη Ροδόπη: 18706! Όμως το πρόβλημα του Β΄γύρου είναι η Ξάνθη όπου ο Παυλίδης έχασε 2056 ψήφους, ενώ ο Γιαννακίδης κέρδισε 2859, σχετική δηλαδή διαφορά 4915. Ποιος έπεισε, ή μήπως τρομοκράτησε, 2056 ψηφοφόρους του Α΄γύρου της Ξάνθης να γυρίσουν την πλάτη στον Παυλίδη; Αντί να κοιτάμε την Αθήνα και την Πελοπόννησο έπρεπε το βάρος να πέσει περισσότερο στο Εθνικό ζήτημα της Θράκης. Υπάρχει χρόνος να δούμε τι πάει τόσο στραβά εκεί πάνω; Μακάρι να υπάρχει.

  28. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 15/11/2010 15:32:45

    Η επιλογή Δράκου ήταν λάθος για την Πελοπόννησο. Ο Δράκος είναι 12 χρόνια νομάρχης Μεσσηνίας και έχει τεράστια φθορά. Είναι ενδεικτικό πως στη Μεσσηνία πήρε μίζερη νίκη με μικρή διαφορά ενώ υπήρξαν τμήματα μέσα στην Καλαμάτα που βγήκε λίγο μπροστά ο Τατούλης! Ο Γιάννης Μανώλης ήταν πιο σωστή επιλογή για την Πελοπόννησο. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Δράκος έχει τελειώσει πια, όπως βέβαια και ο Σωτηρόπουλος από Αργολίδα και ο Φούρκας από Σπάρτη. Πρέπει να γνωρίζουν πότε να φεύγουν οι πολιτικοί. Η ΝΔ χρειάζεται νέους Χαρδαλιάδες (επί 8 έτη δήμαρχος Βύρωνα που επανεκλέγεται με 64% σε αριστερή περιοχή, μόλις 42 ετών)!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 15/11/2010 15:35:43

      Φυσικά λανθασμένες επιλογές λόγω μεγάλης φθοράς ήταν ο Νικήτας για την Αθήνα και ο χειμάρας για τη Στερεά. Στη Δυτική Ελλάδα, μια πολύ δύσκολη περιφέρεια για τη ΝΔ ο νεαρός Παπαναστασίου (φέρελπισ πολιτευτής Αιτωλοακαρνανίας και σχετικά άγνωστος σε Αχαία-Ηλεία), τηρουμένων των αναλογιών πήγε αρκετά καλά με 43,4%...Επένδυση σε φρέσκα πρόσωπα λοιπόν..Σε όλον τον κομματικό μηχανισμό της ΝΔ.

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 15/11/2010 15:51:39

        εχεις δικιο για τον Παπαναστασιου…. πολυ καλη επιλογη. πηρε μεγαλο ποσοστο για τα δεδομενα της περιοχης. Επισης πολυ καλη επιλογη και ο Κικιλιας. δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει γκρινια για το προσωπο του

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 15/11/2010 15:39:10

      Θα ήταν επιτυχία αν ο Χαρδαλιάς κατέβαινε ως γαλάζιος, όμως κατέβηκε ως ανεξάρτητος και σαν τέτοιος έδρεψε και αριστερούς ψήφους.

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ Λεωνίδας 15/11/2010 16:02:29

        Lewnida,

        τον Νικόλα τον ξέρω απο την εποχή που είμασταν μαζί στο εκτελεστικό γραφείο στην ΟΝΝΕΔ επί Χατζηδάκη.
        Έχουμε δώσει μεγάλες μάχες σε δύσκολες εποχές εκεί Μπενάκη και Νικηταρά στον 30ν...

        Από την πρώτη φορά που κατέβηκε για δημοτικός σύμβουλος του Δράκου και μετά που έχασε αλλά και όταν βγήκε την πρώτη φορά ΦΩΝΑΖΕ (και το ήξερε και ο κόσμος) οτι είναι Ν.Δ.

        40 χρόνια είχε εκεί να εκλεγεί Δεξιός Δήμαρχος!

        Κατόπιν έκανε πολλά καλά στο Δήμο που του τα αναγνωρίζουν και οι αριστεροί (αυτοί που δεν είναι κολλημένοι στο Σταλιν) και τώρα βγαίνει αέρα.

        Ο Νίκος για παράδειγμα με τόσα χρόνια εμπειρία στην αυτοδιοίκηση σε δύσκολο Δήμο, θα μπορούσε κατά προσωπική μου εκτίμηση να είναι υποψήφιος σε κάποια περιφέρεια και όχι κάποιος που τον ξέρουν μόνο οι πολύ διαβασμένοι αθλητικοί συντάκτες (ξανασημειώνω οτι είναι προσωπική μου εκτίμηση)...

      • Oliver avatar
        Oliver @ Λεωνίδας 15/11/2010 16:09:25

        Ο Χαρδαλιάς - και μιλάω σαν Βυρωνιώτης και έχοντας μιλήσει πολλές φορές μαζί του - δεν κρύβει την παραταξιακή του συνείδηση ούτε ντρέπεται να πει δημόσια πως είναι νεοδημοκράτης και έχει περάσει από σημαντικές θέσεις στην ΟΝΝΕΔ. Αλλά κατάλαβε από νωρίς, πρίν το 1998 που ήταν πρώτη φορά υποψήφιος δήμαρχος, πως στην αυτοδιοίκηση δεν χρειάζεται να βγαίνεις με κομματικές σημαίες, αλλά να περνάς τις ιδέες σου. Έτσι έκανε εξ 'αρχής, δήλωνε ανεξάρτητος όσο αφορά τα θέματα του Δήμου αλλά ανάγκασε την Αριστερά και μέρος του ΠΑΣΟΚ να έρθουν μαζί του και να ασπαστούν μέρος των απόψεων του. Μακάρι να έχει συνέχεια στην πολιτική ζωή μετά την τρίτη και τελευταία θητεία του.

  29. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 15/11/2010 15:32:59

    Δεν ξέρω γιατί είστε τόσο αρνητικοί με τον Πανίκα που είναι ο μοναδικός που βγήκε αέρα και μας έβγαλε ασπροσπρόσωπους!

    Όλη η παράταξη με πρώτον τον Σαμαρά πανηγυρίζουν για την περιφέρεια της κεντρικής Μακεδονίας!

    Αυτά τα κολλήματα να μην είχαμε στο Κόμμα και θα πηγαίναμε πολύ καλύτερα!

    Ο Πανίκας παλεύει χρόνια για την παράταξη εκεί πάνω μόνος του εναντίον πολλών θεριών και δεν καταλαβαίνω γιατί τόση κακία εδώ μέσα...

    Τουναντίον βλέπω μερικούς να στάζουν μέλι για κάποιες επιλογές που ήταν καθαρά επιλογές ήττας, χώρια και οτι μας τους παρουσίασαν αλεξιπτωτιστικά από το πουθενά...

    Ας είχαμε 13 Ψωμιάδηδες στις περιφέρειες παρά Πλακιωτάκηδες, Δράκουςμ και λοιπούς συνεργάτες της Ντόρας...

  30. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 15/11/2010 15:40:50

    Εκ των υστέρων είναι εύκολο να λέμε αυτός ήταν κακός, αυτός ήταν χειρότερος κλπ. Επίσης με τα "αν γινόταν εκείνο" "κι αν δεν γινόταν αυτό" μπορούμε να πάμε όπου θέλουμε ...με τη φαντασία μας.
    Προσωπική μου άποψη ότι όλα παίχθηκαν σε λεπτομέρειες και αυτή η ρευστότητα ήταν λογική αφού η αποχή/λευκό /άκυρο εκτινάχθηκαν σε απροσδόκητα ύψη. Ο θρίαμβος από την καταστροφή ήταν μισή δρασκελιά. Η μπίλια κάθησε κάπου στη μέση, αλλά για μένα το συνολικό αποτέλεσμα ήταν για τη ΝΔ ήταν καλύτερο απ΄ ότι περίμενα πριν 2-3 μήνες.
    Κάποιες σκέψεις στο μεταμεσονύκτιο "Πρώτη εκτίμηση" και στο μεσημεριάτικο "Η μάχη της Αθήνας" στο http://firiki2010.wordpress.com/

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ firiki2010.wordpress.com 15/11/2010 16:22:00

      Κριτικάρουμε και τον Ψωμιάδη αν και κέρδισε.
      Θεωρούμε και μετά την ήττα σωστή επιλογή τον Κικίλια

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 16:28:03

        Άλλο Κ. Μακεδονία και άλλο Αττική. Ανάλογα με την δυσκολία της περιφέρειάς τους τους κρίνουμε.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 18:42:50

        Προτιμούσα τον Κικίλια από τους Μειμαρακοσπηλιωτόπουλους αλλά χίλιες φορές να ήταν καμιά Τζότζολα στη θέση του. Ας ήταν νέα κι άπειρη πολιτικά (αυτό μαλλον προσόν είναι τελικά) αλλά να ξέρει να απαντάει και σε καμιά ερώτηση σωστά. Δεν το ξέρω καλά το παιδί, μπορεί να είναι ο καλύτερος χαρακτήρας, αλλά πιστεύω πως με μιά άλλη επιλογή μπορούσαμε να πάρουμε και την Αττική . Στις απαντήσεις του θύμιζε Παπανδρέου: Έμαθα το ποιήμα μου και θα το πω εκατό φορές. Ό,τι κι αν με ρωτάτε!

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 19:49:17

        Η επισήμανση δεν είχε την έννοια κριτικής προς την ανάρτηση. Αφορούσε περισσότερο αντίδραση σε μια γενικευμένη υπάρχουσα τάση (στο ποδόσφαιρο ακόμα περισσότερο).
        Πάντως α) για τον Ψωμιάδη το πρόβλημα δε νομίζω ότι είναι ο νεποτισμός του (ή μάλλον είναι το μικρότερο)
        β) Ο Κικίλιας με 48% δεν θα τολμούσα να πω ότι έχασε. Πήγε περίφημα. (Παρά ταύτα συμφωνώ με το σχόλιο του vardarskian 6.42)

  31. Theologos avatar
    Theologos 15/11/2010 15:46:10

    "κουνούσε το δάκτυλό του σαν καθηγητής Θεολογίας" μου εξηγείται σας παρακαλώ το νόημα αυτής της φράσης;

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Theologos 15/11/2010 15:55:53

      Ότι κομίζει την υπέρτατη αλήθεια στους αλλόθρησκους.
      Δεν είχα πρόθεση να προσβάλλω κανέναν.
      Ενδεχομένως ατυχές ευφυολόγημα

      • Theologos avatar
        Theologos @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 16:44:05

        Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ Theologos 15/11/2010 19:41:23

          Εγώ σας ευχαριστώ

  32. sintonistis avatar
    sintonistis 15/11/2010 15:49:35

    εχεις δικιο για τον Παπαναστασιου.... πολυ καλη επιλογη. πηρε μεγαλο ποσοστο για τα δεδομενα της περιοχης. Επισης πολυ καλη επιλογη και ο Κικιλιας. δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει γκρινια για το προσωπο του

  33. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 15/11/2010 15:51:06

    Στο σύνολο των 11 περιφερειών εχθές:
    ΠΑΣΟΚ : 1.887. 252 - 50,83%
    ΝΔ: 1.825.361 - 49,27%
    Επι των εγγεγραμμένων : 7.827.192
    ΠΑΣΟΚ : 24,11%
    ΝΔ: 23,32%
    Δεν ξέρω αν προκύπτει πως το ΠΑΣΟΚ νίκησε αλλά το σίγουρο είναι ότι
    ευτελίστηκε η Δημοκρατία.
    Αλλα για αυτό πιο αρμόδιος να το αναλύσει είναι ο Θραξ ο ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΣ.
    Περιμένω με ενδιαφέρον το άρθρο του με τίτλο:
    Από την αποχή του καναπέ και την αδιαφορία στη λαίκη εξέργεση.
    Στην ανάλυσή του να συμπεριλάβει και την δηλωση του Στρος Καν,
    που δεν κατάλαβε ο χαζούλης, οτι με την άποχή χθες κέρδισε ο ελληνικός λαός και όχι το ΔΝΤ και ο εν Ελλάδι αρμοστής του.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Πετρος Μ. 15/11/2010 20:38:06

      Εγώ είμαι ο "εύκολος στόχος" ώστε να βρει διέξοδο η οργή εκείνων των σχολιαστών εδώ, που πιστεύουν ότι ο εχθρός τους είναι η αποχή.

      Ακόμη δεν έχουν καταλάβει οι άνθρωποι αυτοί, ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός. Το πραγματικό πρόβλημα.

      Θεωρούν αυτοί οι σχολιαστές, ότι αυτό που φταίει για την μη-νίκη του κόμματός τους είναι η αποχή. Και όχι η στάση των κομμάτων τους και των ηγεσιών τους απέναντι στα λαϊκά προβλήματα. Και όχι το κόμμα τους το γεμάτο βαρίδια. Και όχι η "αντι-μνημονιακή" στάση από τη μια και το μη ξεμπρόστιασμα του ΔΝΤ από την άλλη και η υπόσχεση της εφαρμογής του Μνημονίου όταν το κόμμα τους γίνει κυβέρνηση. Για την μη-κάθαρση. Για την ΠΕΛΩΡΙΑ πολιτική διαφθορά. Για την κομματική ρεμούλα.

      Εγώ φαίνεται φταίω και γι' αυτά. Και ο κάθε απέχων.

      Αλλά ξαφνικά τέτοια αλλαγή υπέρ των ιδανικών της "δημοκρατίας" από κομματικούς οπαδούς, φυσικά και δεν είναι τόσο αθώα.

      Δεν είναι ότι δεν θέλουν την αποχή. Θέλουν να ψηφίζουμε το κόμμα που μας προτείνουν. Και μάλιστα τους υποψηφίους που μας προτείνουν. Σαν κοπάδι. ΚΟΠΑΔΙ. Χωρίς νου και κρίση. Και αντί να μας το πουν ξεκάθαρα, τα βάζουν με την αποχή.

      Φυσικά ακόμη δεν έχουν κάνει κάποια εκτίμηση του γιατί είχαμε αυτή την αποχή που είχαμε. Εκτός κιαν δεχθούμε το συμπέρασμά τους ότι το "σύστημα" θέλει την αποχή. Από αυτό το σύστημα βέβαια βγάζουν έξω το κόμμα τους. Ε τι να πει πια κανείς; Αν τους πει κάποιος ότι το κόμμα τους είναι συνεταίρος στο σύστημα θα τον σταυρώσουν. Θα τον θεωρήσουν και ιερόσυλο, ξεχνώντας από τι φυντάνια συντίθεται αυτό το κόμμα τους. Ξεχνώντας και το πρόσφατό του παρελθόν.

      "
      Ο συνδυασμός λαϊκής δυσαρέσκειας, απαξίωσης του πολιτικού συστήματος και πρωτοφανούς σκληρότητας οικονομικών και κοινωνικών μέτρων οδηγεί σε πολιτική και κοινωνική έκρηξη.

      Γ. Κύρτσος
      http://www.citypress.gr/index.html?action=article&article=77763
      "

      Και γιατί τα βάζουν μαζί μου αφού το κόμμα τους δηλώνει ότι κέρδισε τις εκλογές; Δεν λέει το κόμμα τους ότι κέρδισε τις εκλογές;

      Αν δηλαδή εκλεγόταν και ο συμπαθής σε εμένα Κικίλιας, ο κ. Δράκος και ο κ. Κακλαμάνης, θα είχαμε καμμιά διαφορά μεγάλη σήμερα; Για ποιον; Για τον λαό ή για την ηγεσία του κόμματος και κάποιους φανατικούς οπαδούς; Θα εμπόδιζε αυτό το ΠαΣοΚ να πάρει τα μέτρα που έχει "υπογράψει το κράτος" και είναι υποχρεωμένο να τα πάρει; Αν ήταν η ΝΔ κυβέρνηση θα ήταν ή όχι υποχρεωμένη να πάρει αυτή τα ίδια μέτρα;

      Μα δεν τις κάνουν αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό τους αυτοί οι άνθρωποι; Δεν τις κάνουν;

      Θέλουν να φύγω από δώ; Μάλλον θα το κάνω σιγά σιγά. Εξάλλου δεν έμειναν και πολλοί εδώ μέσα που να θέλουν να ακούσουν και κάτι άλλο πέρα από την επίσημη κομματική άποψη.

      Θραξ Αναρμόδιος

  34. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 15/11/2010 15:56:46

    Φαίνεται επίσης πως τα μέτρα δεν έχουν αγγίξει ακόμα μεγάλη μερίδα του κόσμου, ένα σεβαστό κομμάτι της κοινωνίας ακούει μεν όσα ο Σαμαράς του λέει αλλά τα παίρνει γιά "θεωρία". Ίσως όταν τα μέτρα ακουμπήσουν όλη την κοινωνία τότε ο κόσμος θ'αναθεωρήσει; Ίσως ο λαός ξυπνήσει αν ο Γιώργος θεωρήσει τ'αποτελέσματα λευκή επιταγή ή στήριξη των θέσεών του, κάνει το λάθος και επιδιώξει επίλυση τάχιστα των εθνικών μας θεμάτων, τσάτρα-πάτρα; Μήπως αυτό αποτελέσει τη θρυαλίδα; Ή μήπως τελικά ξύνουμε απλά τον πάτο του βαρελιού; Η παρακμή μας έχει κι άλλο προς τα κάτω;

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Αρράκις الراقص 15/11/2010 16:23:33

      Πολύ εύστοχο σχόλιο

  35. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 16:10:35

    Το τραγικο λαθος του Γκιουλεκα ηταν που δεν εβαλε στη θεση του τον Ανθιμο μετα την περιφημη δηλωση και αφησε να φουντωσει η αγανακτηση των φιλελευθερων -αριστερων πολιτων.Και την ατολμια του αυτη την πληρωσε αυτος και η παραταξη.Δεν πειραζει θα μαθει.

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 16:18:28

      Θεωρώ λάθος να ρίχνουμε την ανεπάρκεια του Γκιουλέκα και του επιτελείου του (;) στον Άνθιμο. Οι ψηφοφόροι του Παπαθεμελή που δεν πήγαν καν να ψηφίσουν χθες, το έκαναν από αγανάκτηση προς τον Άνθιμο;

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Αρράκις الراقص 15/11/2010 16:26:37

        Επειδη οι εκλογες ειναι μυστικες πιστευω οτι αυτες οι εκτιμησεις για το ποιοι πηγαν και ποιοι δεν πηγαν ειναι σχετικες.Το γεγονος ειναι οτι ο Γκιουλεκας δεν λειτουργησε πυροσβεστικα στις δηλωσεις Ανθιμου.Επαναπαυθηκε στον Παπαθεμελη και στον Στεργιου.Κακως.

  36. Φαινότυπος avatar
    Φαινότυπος 15/11/2010 16:23:53

    Τη σκούπα τη χρειάζεται για να κρύψει τα χάλια του κάτω από το χαλί. Αλλά το σφουγγάρι παραμένει απαραίτητο τώρα που μπαίνουμε στο στάδιο της εφίδρωσης.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Φαινότυπος 15/11/2010 16:28:50

      Ρε μεγαλε δεν πας να γραψεις τις εξυπναδες σου εκει που ξερεις.Μας εχεις κουρασει απο χθες.Ή κανε σοβαρη κριτικη ή το κουβαδακι σου και σ αλλη παραλια.

      • Φαινότυπος avatar
        Φαινότυπος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 16:33:25

        Με συκοφαντείς, ενίοτε γράφω και σοβαρά.

        • nai avatar
          nai @ Φαινότυπος 15/11/2010 18:18:16

          ΣΕ ΓΟΝΟΤΥΠΟ ΠΩΣ ΠΑΜΕ?

          • vardarskian avatar
            vardarskian @ nai 15/11/2010 18:44:58

            εξελικτικός κλώνος, φουλ στη μετάλλαξη και με χαρακτηριστικό τις αμοιβαίες μεταθέσεις...

  37. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 15/11/2010 16:28:30

    Εμείς που απείχαμε συνειδητά ΔΕΝ θα ψηφίζαμε κανέναν. Γι''αυτό το λόγο και δεν πήγαμε να ψηφίσουμε. Αν υπήρχε κάποιος που μας εκφράζει,λέει αλήθειες, μπορεί να κάνει έργο (όσο του είναι επιτρεπτό με την παρούσα οικονομική κατάσταση της χώρας)τότε ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΑΜΕ. Πιο απλά δεν γίνεται να το πω. Υ.Γ. Για όσους ρωτάνε ξανά και ξανά ποια θα ήταν η διαφορά αν η αποχή ήταν 10% ή 90% θα προσπαθησω να το εξηγησω πιο απλα. Αν γινόταν αυριο εκλογες και κερδιζε ξανα ο ΓΑΠ με 50% και συμμετοχη 100% των πολιτων θα επαιρνε περιπου 5 εκατομμυρια ψηφους. Αν όμως ειχαμε 90% αποχή ψήφιζε μόνο 1 εκατομμύριο Ελλήνων και ο ΓΑΠ έπαιρνε το ίδιο ποσοστό (50%) τότε θα είχε 500.000 ψήφους. Στην 1η περίπτωση έχοντας ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ 5 εκατομμυρια ψυχες θα ασκουσε μια Α΄πολιτική....στην 2η περίπτωση όμως έχοντας δίπλα του μόνο το 5% των Ελλήνων και ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ το 9.500.000 ανθρώπους θα το σκεφτόταν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ το τη πολιτικη θα ασκήσει. Γιατι μπορει ποσοστο εδρων μεσα στη Βουλη να έχει το ιδιο αλλά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Και αυτο ειναι που τους τρομαζει....μη τυχον και σταματησει ο κοσμακης να στηριζει το σαπιο πολιτικο συστημα. Ειτε ειναι μπλε, ειτε πρασινο, ειτε κοκκινο, ειτε...βερμαμαν!

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ http://neotera.wordpress.com 15/11/2010 19:05:49

      Σώπα ρε μεγάλε! τα ίδια και τα ίδια περί συνειδητής αποχής και άλλες τέτοιες π@@@ιές....
      Εσείς δεν τούς θεωρείται όλους τούς πολιτικούς απατεώνες κλπ κλπ,και ότι για τό μόνο πού ενδιαφέρονται είναι ή καρέκλα τους;;;
      E! Guess what ..Τήν καρέκλα την εξασφαλίζει στήν κοινουβελευτική Δημοκρατία με ΄τις έδρες που έχει στην βουλή, και σε έχει ποσώς γραμμένο είτε είστε 1.000.000 είτε 5.000.000 ή απέχοντες.
      Δώστου λοιπόν πλειοψηφία και καρέκλα μεγάλε,και μετά κάτσε στόν καναπέ να τού κάνεις καθιστική διαμαρτυρία,να σε λάβει σοβαρά υπόψιν..Τί να σε κάνει ρε ;;;;; Τήν καρέκλα την πήρε!!!
      Καί μετα άντε μανά-ξανά μετά από 4 χρόνια τό ίδιο βιολί (ή οποτεδήποτε).
      Αντε ρε αυνανιζόμενοι , αυτοψηφίζοντες ελεύθεροι πολίτες τής συμφοράς πού έχετε και την ψευδαίσθηση ότι τούς κατακρίνετε..

  38. Enzo avatar
    Enzo 15/11/2010 16:31:44

    Δημαρχοι και Περιφερειαρχες με το 18-20% του εκλογικου σωματος!!! ΧαχΑχΑΧα!!! ειναι νομιμοι τωρα ολοι αυτοι που θα κυβερνησουν το υπολοιπο 80%? για μενα δεν εχουν καμια αναγνωριση απο τον κοσμο.

  39. G. Franzeskakis avatar
    G. Franzeskakis 15/11/2010 16:44:16

    παιδιά cool για λίγο. Ο Ελληνικός λαός δεν μπορεί να κάνει delete μέσα σ' ένα χρόνο αυτούς που τον έφεραν στη σημερινή κατάσταση και να τους υποστιρίξει ξανά. Δεν πείθουν πλέον κανέναν. Δεν μπορεί να φταίει ο ΓΑΠ επειδή διογκώθηκαν τα προβλήματα επί ημερών ΚΚ. Αυτά είναι αστεία πράγματα. Το θέμα είναι πολύ σύνθετο και πρέπει κάποιος να το δει αποστασιοποιημένος. Καλό μεσημερι σε όλους.

    • xlap avatar
      xlap @ G. Franzeskakis 15/11/2010 16:54:01

      A RE TZITZI!

      to aima nero den ginata!

  40. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 16:54:07

    Οι επιτυχιες δεν χαριζονται κατακτουνται.Τι θελω να πω.Το Πασοκ για αλλη μια φορα εδωσε μαθηματα εκλογικης τακτικης.Χθες το πρωι που πηγα να ψηφισω στο 5 διαμερισμα Αθηναιων ειδα ανθρωπους του Καμινη με κονκαρδες εξω απο τα εκλογικα τμηματα.Τοτε δαγκωθηκα.Καταλαβα οτι το Πασοκ εχει ριξει ολο το βαρος του στον Δημο Αθηναιων.Και οταν το βραδυ ειδα τη φιεστα στην Κλαυθμωνος, που βεβαια δεν εγινε τυχαια και δεν σχεδιαστηκε εκεινη τη στιγμη , συνειδητοποιησα τη στρατηγικη του.Νικες στην εδρα της Ν.Δ που θα εκρυβαν τις δικες του απωλειες και κυριως αυτην του Πειραια, για τον οποιο δεν μιλαει κανεις σημερα.Γιαυτο την αλλη φορα προσοχη στην τακτικη εκει στη Ρηγιλλης.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 16:59:12

      εννοωντας οτι πρωτα καλυβουμε τα νωτα μας και μετα παμε για αλλα.

  41. ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ avatar
    ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ 15/11/2010 16:57:50

    Η κόντρα Άνθιμου-Μπουτάρη ήταν μια παγίδα που στήθηκε και με τη βοήθεια των ΜΜΕ και πέσαμε όλοι μέσα. Ο κόσμος παντού είναι θυμωμένος με το πολιτικό προσωπικό και όπου βρήκε πρόσωπα που παρουσιάστηκαν εκτός συστήματος (Αθήνα -Θεσ/νίκη) τα πριμοδότησε. Ο Μπουτάρης είναι μια τζαζ μεγαλοαστική υπερτιμημένη περσόνα της πόλης με μικρές πολιτικές δυνατότητες. Βασικό μειονέκτημα η άρνηση του να παραδεχτεί ότι επί Παπαγεωργόπουλου γίνανε και δύο σωστά στην πόλη. Δημαρχείο, ανάπλαση Ν. Παραλίας. Ο χρόνος θα δείξει.

  42. Αλήθεια avatar
    Αλήθεια 15/11/2010 17:02:53

    Συνέντευξη του Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού της Ν.Δ.,
    Βουλευτή Λαρίσης,
    κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου
    στο Ρ/Φ Σταθμό Real FM
    Δημοσιογράφος: Νίκος Χατζηνικολάου
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θέλω να ξεκινήσω πως μεταφράζετε πολιτικά στη Ν.Δ. την ψήφο του καναπέ, την πολύ μεγάλη αποχή δηλαδή, η οποία διευρύνθηκε από την πρώτη, στη δεύτερη Κυριακή.
    Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ : Θα πρέπει να μας προβληματίσει, θα πρέπει να προβληματίσει το σύνολο του πολιτικού κόσμου, το γεγονός ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας δεν προσήλθαν στις κάλπες τη δεύτερη Κυριακή. Επειδή όμως θα πρέπει να μιλούμε με βάση τα πραγματικά δεδομένα θα ήθελα να κάνω δύο-τρεις παρατηρήσεις. Πρώτον, ότι δεν είναι αυτό το μέγεθος της αποχής, δεν μπορεί να είναι ο εκλογικός κατάλογος 10 εκατ. ψηφοφόροι όταν ο πραγματικός πληθυσμός της χώρας είναι περί τα 11 εκατ. και εξ αυτών άνω του 1 εκατ. είναι μετανάστες οι οποίοι δεν έχουν δικαίωμα ψήφου.
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εκεί λέτε υπάρχει ένα θέμα ξεκαθαρίσματος των καταλόγων. Σ’ αυτό έχετε ένα δίκιο. Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι σε πολλά σημεία ο κατάλογος τη δεύτερη Κυριακή είχε περισσότερους από ότι την πρώτη. Δηλαδή έλεγε την πρώτη Κυριακή 500 ο κατάλογος, 520 τη δεύτερη Κυριακή, αυτό δεν κατάλαβα πως έγινε και υπάρχουν συγκεκριμένα παραδείγματα.

    http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=67537&Itemid=309

    • nai avatar
      nai @ Αλήθεια 15/11/2010 18:21:24

      ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ..ΔΛΔ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ Β ΓΥΡΟ.."ΠΕΘΑΝΑΝ " ΞΑΦΝΙΚΑ?

  43. Θείος avatar
    Θείος 15/11/2010 17:06:01

    Το ΠΑΣΟΚ κατάφερε και κέρδισε πολύ δυνατούς δημάρχους, πρόσωπα δυνατά και με δυναμική της ΝΔ.
    Στο Δήμο Λαγκαδά, ο νυν Δήμαρχος την πρώτη Κυριακή κέρδιζε με 40,5% έναντι 26,8% του αντιπάλου του, θεωρητικά γαλάζιου και αντάρτη. Ο νυν Δήμαρχος (Γιάννης Καραγιάννης) είχε το χρίσμα από τη ΝΔ. Στο δεύτερο γύρο, μείναν απέξω ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ και ο αντάρτης με πέρασμα από το χώρο του ΠΑΣΟΚ, Ρόκος. Μετά την 1η Κυριακή μέχρι την Πέμπτη τόσο υποψήφιοι του επίσημου πράσινου, όσο και ο ίδιος ο Ρόκος αντιδρούσαν έντονα να στηρίξουν τον αντάρτη, λόγω του γεγονότος ότι σαν πρωσοπικότητα ο νυν Δήμαρχος Λαγκαδά μετράει (45 χρονών, 8 χρόνια δήμαρχος, μέλος ΔΣ ΚΕΔΚΕ κλπ, Δικηγόρος με μεταπτυχιακά στο ευρωπαικό δίκαιο).Την Πέμπτη και Παρασκευή σκάσαν μύτη στο Λαγκαδά τόσο ο Σκανδαλίδης, όσο και ο Σίμος Δανιηλίδης που εκλέχτηκε την πρώτη Κυριακή στις Συκιές - Νεάπολη(άνθρωπος κλειδί και στην εκλογή Μπουτάρη).
    Αποτέλεσμα τα άτομα του συνδυασμού του αντάρτη κ. Αναστασιάδη έδιναν ταυτόχρονα μάχη και υπέρ Μπόλαρη, ενώ ο μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ έδωσε μάχη υπέρ του αντάρτη Υποψηφίου. Μάλιστα οι μεν και οι δε χρησιμοποιήθακαν ως εκλογικοί αντιπρόσωποι Μπόλαρη και αντάρτη Δημάρχου.
    Ο νυν Δήμαρχος Καραγιάννης έχασε με 47,5 και ο Αναστασιάδης κέρδισε με 52,5%. Η ΝΔ κυριολεκτικά κοιμήθηκε και ως αποτέλεσμα κοιμήθηκαν και όλοι οι συνεργάτες του νυν Δημάρχου. Αυτό ήταν το σκηνικό σε πολλούς περιφερειακούς Δήμους.
    Καλό μας βράδι..

  44. yiannos avatar
    yiannos 15/11/2010 17:11:37

    όλα όσα περιγράφετε πιο πάνω συνοψίζονται στο εξής:

    η ΝΔ έχασε μια σημαντική ευκαιρία να καταγράψει μια νίκη σε εθνικό επίπεδο πρωτίστως γιατί δεν διαθέτει αξιόπιστο και δυναμικό μηχανισμό κινητοποίησης.

    • nai avatar
      nai @ yiannos 15/11/2010 18:28:56

      ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ...ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΣΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΡΟΒΑΤΑ...ΠΡΟΒΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΛΑΧΑΝΙ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ...ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ..ΣΩΣΤΑ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑΨΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ...ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΧΘΕΣ..ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ...ΜΕ ΤΟ 51% ΤΟΥ 45% ΨΗΦΙΣΑΝΤΩΝ...ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΟΥ ΣΠΡΑΞΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ....

      • nai avatar
        nai @ nai 15/11/2010 18:32:24

        ΑΠΟ ΤΟ 55% ΠΟΥ ΔΕΝ ψηφισε ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ 30% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΨΗΦΙΖΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ...( μια μικρη αναδρομη σε προηγουμενες εκλογες δειχνει τους συσχετισμους)..

  45. joao avatar
    joao 15/11/2010 17:37:25

    Μπορει καποιος που γνωριζει να υπολογισει τον αριθμο των υποψηφιων ολων των συνδυασμων να το πολλαπλασιασει επι 10 (συγγενεις και φιλοι) να δουμε το νουμερο?
    Ευχαριστω.

  46. η Dimi avatar
    η Dimi 15/11/2010 17:38:53

    Οδυσσέα, όταν Ελληνες Πολίτες διαμαρτύρονται για τα πολιτικά πράγματα στη Χώρα, απέχοντας της εκλογικής διαδικασίας. Eνώ, την ίδια ώρα:

    Πληρώνουν χαράτσια στην εφορία.

    Δίνουν αυτοκτονικά, Βήμα στους ΛΑΘΡΟ-Εθνοκτόνους να γίνονται οι ρυθμιστές του Εκλογικού Αποτελέσματος και να διαμορφώνουν και να επιβάλλουν αποφάσεις για τους Ελληνες, χωρίς τους Ελληνες, ερήμην των Ελλήνων.

    Υπακούουν στα 24 Μνημόσυνα/κουρελόχαρτα κατά της Ελληνικής Κυριαρχίας.

    Αποδέχονται θέματα της προστασίας του περιβάλλοντος (λόγω ανέγερσης νέων «πράσινων» 5στερων), να έχουν ως λύση την «υπογειοποίηση» των δασών.

    Διαπιστώνουν ότι η «Αγεωμέτρητη» Ακαδημία Πλάτωνος γίνεται απέραντη Βωβόπολη.

    Παρακολουθούν ως ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ Δέκτες απ΄τον καναπέ τα σκάνδαλα να σκάνε σαν βόμβες το ένα μετά το άλλο.

    Περιμένουν από τους άλλους να βγάλουν τα κάστανα απ’τη φωτιά.

    Εγκλωβίζουν με την αποχή τους και καταδικάζουν σε απραξία τους Ενεργούς Ελληνες οι οποίοι ανελλειπώς ασκούν το υπέρτατο εκλογικό τους Δικαίωμα.

    Τότε, οι εκ του ασφαλούς αδρανείς και κριτές παντός επιστητού, που αρέσκονται ν’αυτοαποκαλούνται «διαφοροποιημένοι», δεν κάνουν τίποτε άλλο, από διαμαρτυρία γιαλαντζί. Ετσι απλά.

    Υπάρχουν πολλοί ΘΕΤΙΚΟΙ τρόποι «Διαφοροποίησης».

    Η ΕΘΝΟΚΤΟΝΑ αυτοκτονική αποχή, ΔΕΝ είναι μεταξύ αυτών.

    Τελικά, στην Ελληνική Δημοκρατία, υπάρχουν άπειρα και μοιραία αδιέξοδα.

    Σε πείσμα των καιρών όμως, Eμείς, ακάθεκτοι, αισιόδοξοι, αργυρώνητοι, δραστήριοι, ελεύθεροι, με το κεφάλι ψηλά, συνεχίζουμε.

    Και θυμόμαστε πάντα, το περίφημο του μεγάλου εφευρέτη Τhomas Α. Edison:
    I have ΝΟΤ failed. I've just found Τen Thousand ways that don’t work!..

  47. SPYROMILLIOS avatar
    SPYROMILLIOS 15/11/2010 17:42:24

    Aυτα που γραφει ο nick ειναι η καλυτερη αναγνωση των αποτελεσματων απο οσες εχω διαβασει και συμφωνω μαζι του 1000%.
    Η σκουπα ειναι πολυ κομψη εκφραση,μαδερι πρεπει να παρει ο Σαμαρας και να αρχισει να σπαει κεφαλια αντι να κοβει.Αντε προεδρε κανε κατι να ξεβρωμισει η παραταξη γιατι θα τους κυνηγαμε εμεις οι ιδιοι σε λιγο,μη φοβασε τις κλικες τους εμεις απαιτουμε καθαρση και τα αποτελεσματα θα ειναι αυτα που πρεπει θα το δεις.Τους ρουφιανους κανενας δεν τους ακολουθησε ποτε,εκτος απο τα τσιρακια τους,οι οποιοι ουτως η αλλως δεν στηριζουν την παραταξη και το ειδαμε ολοι στις καλπες.
    Οπως και το σφουγγαρι ειδες πως αυτοι δεν το σεβονται,το εκανες το λαθος με την ΟΝΝΕΔ,με τη στηριξη Κακλαμανη και με αλλα πχ,αλλα αυτοι που θα σε στηριξουν και θα σε ακολουθησουν μεχρι το τερμα του δρομου ειναι αυτοι που σου σταθηκαν και σε εχουν συμβολο πολιτικου και ηγετη,οι υπολοιποι ειναι με τις κλικες και τα συμφεροντα,ουτε με την παραταξη,ουτε με το καλο του εθνους.
    Δωσε το ελευθερο σε αυτους που ειναι σκλαβομενοι στο κομμα,να πανε σαν αποτυχημενοι που ειναι στη σωτηρια της ΝΔ που δεν ειναι αλλη απο το κομμα της Μιζας,της Siemens,των πελατιακων σχεσεων,των αποτυχημενων πολιτικων-υπουργων-δημαρχων,τη ντροπη της Κρητης και του πιο βρωμικου υπουργειου εξωτερικων.Της κυριας που οδηγησε την παραταξη σε εκλογες για να γινει χαλιφης στη θεση του χαλιφη.Ρε οκσω ρε.
    Ντορια σας ευχαριστω που αποδειξατε τρανα για ακομα μια φορα πως δεν σας ενδιεφερε η παραταξη πραγματικα ποτε,μονο να εξυπηρετειτε προσωπικα και των χορηγων σας συμφεροντα εχετε μαθει.
    ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  48. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/11/2010 17:42:45

    Αν ανατρέξουμε στα στοιχεία των εθνικών εκλογών από το 1993 έως το 2009 θα παρατηρήσουμε τα εξής:
    1. Υπάρχει ένα σταθερό ποσοστό αποχής της τάξης του 25% με 30%.Τις χρονιές που η αποχή κυμάνθηκε στα χαμηλότερα ποσοστά της δηλαδή το 2004 και το 2007, πλειοψήφισε το κόμμα της ΝΔ.
    2.Το άθροισμα των αριστερών και κεντρώων δυνάμεων (ΠΑΣΟΚ,ΚΚΕ,ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ.ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ,ΔΗΚΚΙ) κυμαίνονταν στο ίδιο χρονικό διάστημα κατά μέσο όρο στους 3.750.000 ψήφους.
    Αντίστοιχα αυτό των δεξιών δυνάμεων (ΝΔ.ΛΑΟΣ,ΠΟΛΑΝ) κυμαίνονταν κατά μέσο όρο στους 3.050.000 ψήφους.
    3.Στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές τα αντίστοιχα αθροίσματα ήταν περίπου 3.340.000 (-410.000 από το μ.ο των εθνικών εκλογών )και 2.050.000 (-1.000.000 από το μ.ο των εθνικών εκλογών) αντίστοιχα.
    Έχοντας το δεδομένο ότι οι αριστερές δυνάμεις διατήρησαν το ποσοστό τους ή το αύξησαν ελαφρώς, η χασούρα των 410.000 από τον μ.ο που ανέφερα πριν, πηγαίνει αποκλειστικά στην βάση του ΠΑΣΟΚ.
    Αντίστοιχα οι δεξιές δυνάμεις συνολικά (ΝΔ,ΛΑΟΣ) όχι μόνο δεν ανέκαμψαν από το ιστορικό χαμηλό του 2009, αλλά έπεσαν κι άλλο σε ψήφους.
    Αν αθροιστούν συνολικά όλες οι διαφορές, βγάζουν τα ποσοστά αποχής και λευκών/ακύρων που υπερβαίνουν το σύνηθες όριο.

    Συμπέρασμα:
    Αυτοί που δεν πήγαν να ψηφίσουν ή έριξαν λευκό/άκυρο ήταν κατά κύριο λόγο δεξιοί ψηφοφόροι και κατά δεύτερον ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ σε αναλογία 2 προς 1 συγκριτικά με τους μ.ο των εθνικών εκλογών από το 1993 έως το 2009.

    ΣΗΜ: Oι όροι δεξιοί, αριστεροί, κεντρώοι χρησιμοποιούνται εδώ σχηματικά για λόγους κατηγοριοποίησης.

  49. η Dimi avatar
    η Dimi 15/11/2010 17:47:02

    *Oυδέποτε αργυρώνητοι

    • occultist avatar
      occultist @ η Dimi 15/11/2010 20:21:01

      η Dimi ,
      Ποιός γ@μώ το κέρατό μου τους ψήφισε;
      1) Οι φορτηγατζήδες;
      2) Οι ταξιτζίδες;
      3) Οι φαρμακοποιοί; (έρχεται η σειρά τους)
      4) Οι Συμβολαιογράφοι; (ομοίως)
      5) Οι ένστολοι; (Μη παραγωγικοί κατά πάν-κακο)
      6) Οι λουκετοφόροι μικροεπαγγελματίες;
      7) Οι απολυμένοι υπάλληλοι;
      8) Οι χαμηλόμισθοι Δ.Υ που τους πετσόκοψε τις αποδοχές τους;
      9) Οι μικροσυνταξιούχοι πείνας διαφόρων ταμείων;
      10) Οι νυν εργαζόμενοι και υπό μετάταξη ή απόλυση στον ΟΣΕ, στις ΔΕΚΟ, κλπ.
      11) Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι που βλέπουν τις συλλογικές τους να γίνονται κ*λ* χαρτο και και η εργασία να γίνεται απασχόληση;
      12) Οι οικογενειάρχες που έχουν γονατίσει από τα πάγια έξοδα και την ακρίβεια;
      ΚΑΤΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΩΡΕΣ_ΩΡΕΣ.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ occultist 15/11/2010 21:16:36

        Τους …..συνέδραμαν αυτοί που χρόνια τώρα έχουν εκπαιδευτεί να ξεσκα- - - - - ν το ΠΑΣΟΚ «κατά συνείδηση»…

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 15/11/2010 23:12:47

      @ occultist Στη λίστα δεν περιλαμβάνονται τα 2,000,000 «ελληνοποιημένων» ψηφοθηρικών ΛΑΘΡΟσαλαμαλέκουμ. Οπως είναι γνωστό, στην Ελλάδα του Ξενίου Διός, οι καραβιές όλων των καλών ΛΑΘΡΟ χωράνε!

      Οι οποίοι, σε αντίθεση με τους αυτοκτονικούς του καναπέ Ελληνες αδρανείς απόντες, έσπευσαν κατά κύμματα ν'αλλοιώσουν τα εκλογικά αποτέλεσματα υπέρ του «Εμένα δεν μ’ενδιαφέρουν οι θητείες», Μineiko-Chant-Bilderberg.
      Εφόσον λοιπόν δεν τον ενδιαφέρουν oi θητείες, προς τι ο ΕΘΝΟΚΤΟΝΟΣ ΛΑΘΡΟνόμος;; Αρα, τον ενδιαφέρουν και πολύ μάλιστα, οι Θητείες!

      Διά της Ελληνικής αυτοκτονικής αποχής και αδρανείας λοιπόν, έγιναν ΑΥΤΟΙ, οι ρυθμιστές των Ελληνικών πραγμάτων και καταστάσεων στην Ελλάδα. Ετσι «κέρδησαν» οι εφιαλτικοί μουτάρηδες και τα καμίνια, έτσι χάθηκαν οι κρίσιμοι Δήμοι Αθηνών και Θεσσαλονίκης (μετά από 25 χρόνια), έτσι ο δημογραφικός χάρτης της Ελλάδας άρδην άλλάζει προς το ισλαμο-μαυριδερότερο, έτσι ανατρέπονται τα δεδομένα και οι ισορροπίες κοινωνικής ισχύος, εις βάρος των Ελλήνων.

      Ο Bilderberg χρειάζεται 30 χρόνια, λέει γιά την πλήρη αποδόμηση της Ελλάδας και τη μετατροπή της σε μαύρη αλοιφή δουλοπάροικων, χωρίς αξιώσεις, χωρίς πατρίδα, ταυτότητα, ιστορία, εθνική σύσταση... Είναι πολυμορφική και πολυεπίπεδη η νεοταξική αποδόμηση της Ελλάδας μέσω του εδώ αχυρανθρώπου Bilderberg. Tο νεοταξικό «ξήλωμα» αυτού του κοινωνικού πουλόβερ δεν έχει καν αρχίσει. Και τι πρόκειται να δουν τα ματάκια μας δεν λέγεται ακόμα..

      Αυτή η αδικαιολόγητη Αποχή = Συνενοχή στα 24 Mνημόσυνα (τα 22 συνυπέγραψε με τον σουλτάνο) και στα πληρωμένα συμβόλαια κοινωνικού θανάτου της Ελλάδας, λειτούργησε υπέρ Τους. Συν το γεγονός ότι επί 30 χρόνια «ψήστες» γνωρίζουν άριστα τα «εκλογικά μαγειρέματα», ιδιαίτερα εκείνο το καλό, το άοκνα εργαζόμενο πρωϊ και βράδυ παληκάρι στο ΙΑΠ.

      Οι αδρανείς απόντες Ελληνες ψηφοφόροι φέρουν βαρύτατη ευθύνη γιά τα χθεσινά αποτελέσματα. Και είναι ειρωνία, ότι οι αδρανείς απόντες, είναι και οι μεγαλύτεροι επικριτές των αποτελεσμάτων. Λες και τ’αλγεινά εκλογικά αποτελέσματα οι απώλειες και οι ανατροπές, προήλθαν από παρθενογέννεση.

  50. yiannos avatar
    yiannos 15/11/2010 18:06:03

    "Για 25.568 ψήφους το 5-8 θα ήταν 8-5!"

    όπως λένε "αν έβαζε το πέναλτυ στο 34' θα κερδίζαμε 3-1..."

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ yiannos 15/11/2010 19:52:25

      Καλά τότε. Διάβασε τη θεωρία συνεργασίας ΝΔ-ΚΚΕ...

  51. nai avatar
    nai 15/11/2010 18:41:16

    "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ - ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, ΝΑ "ΒΑΦΤΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΛΕ", ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ....ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ,ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ!"
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΓΙΝΕ...ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΨΥΧΡΑΙΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΚΕΤΗ ΑΡΙΘΜΟΛΑΓΝΕΙΑ...

  52. Κρης avatar
    Κρης 15/11/2010 18:49:15

    και αυτή ήρθε να ψηφίσει ; ; ;
    ή εχει καμμιά θέση σαν την κόρη του Τζεμ ;

    Απίστευτο και όμως …νεοελληνικό περιστατικό το πρωί της Κυριακής σε εκλογικό τμήμα της Νέας Ερυθραίας στην Κηφισιά έστειλε την 41χρονη Αιμιλία Νίμπλουμ, ετεροθαλή αδελφή του πρωθυπουργού, στο νοσοκομείο, τραυματισμένη στο κεφάλι!

    Η κα. Νίμπλουμ πήγε να ψηφίσει την ίδια ώρα με τον κ. Γιώργο Παπανδρέου για τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών

    http://www.protothema.gr/elections-2010/article/?aid=90590

  53. ΑΝΔΡΕΑΣ avatar
    ΑΝΔΡΕΑΣ 15/11/2010 19:17:23

    xaxxax ειμαστε εμεις οι ν.δημοκράτες και γαμώ τα παιδιά.
    η όλη κατασταση θυμίζει ψυχω.....
    χαλαρώστε,χωνέψτε το...τον ήπιαμε,τα πραγματα είναι προδιαγεγραμμένα
    ο σαμαράς εκει το ήθελε το ποσοστό και το πέτυχε.Άν γινότανε 8-5 το λογικό θα ήταν να πάει για εκλογές..θέλει εκλογές ο αντώνης????δε νομίζω.
    οι υπερ-αναλύσεις σας αδερφια μου κουράζουν και γινομαστε γραφικοί,
    θα φάμε το κάζο του πασόκου,θα αποστασιοποιηθούμε και θαχουμε τα μάτια μας 14!
    δυστυχώς είμαστε εμείς οι 25-35 μία άτυχη γενιά και η 50-75 μια γαμημένη που μας κατέστρεψε.ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΘΟΥΜΕ

  54. headbangers balls avatar
    headbangers balls 15/11/2010 19:32:20

    ΧΑ ΧΑ φίλε αρθρογράφε λυπάμαι που στο λέω αλλά είσαι τραγικός...500000 πελάτες εχασε το κόμμα σου και ασχολησε με μερικές χιλιάδες

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ headbangers balls 15/11/2010 19:46:35

      φίλε σχολιαστή είσαι κωμικός. Ανάλυση του χθεσινού αποτελέσματος σε Περιφέρειες γίνεται όχι ολόκληρων των εκλογών.
      Ο "νικητής" έχει -1.100.000 εντωμεταξύ

      • headbangers balls avatar
        headbangers balls @ Μικρός Οδυσσέας 15/11/2010 19:53:21

        σε λιγο θα προηγηστε με 4%, 26% έναντι 22%

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ headbangers balls 15/11/2010 20:23:09

      Πελάτες; Έτσι θεωρείς τους ψηφοφόρων των κομμάτων "πελάτες"; ΠΑΣΟΚ ψηφίζεις;

  55. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 15/11/2010 20:21:10

    Δεν κατάλαβαν κάποιοι στη ΝΔ πως αν δεν βγούνε πόρτα πόρτα να πείσουν τον κόσμο και αν δεν λένε τα πράγματα με το όνομά τους, οι μνημονιακοί θα σαρώνουν. Και δεν εννοώ τον πρόεδρο καθώς μέρες έγραφα εδώ πως ήταν μόνος του στον αγώνα που έδωσε. Αν θέλουμε να νικήσουμε πρέπει επίσης να πολεμήσουμε με τα ίδια μέσα. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

    • ΑΝΔΡΕΑΣ avatar
      ΑΝΔΡΕΑΣ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 15/11/2010 20:41:12

      +1000

    • aengus avatar
      aengus @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 15/11/2010 21:28:24

      Μπα! Δεν είναι αυτό. Κάτι άλλο φταίει. Το ότι ο Σαμαράς γίνεται εφαλτήριο («πλάτη») για να παίζει το γιωργάκι μακριά γαϊδούρα πάνω στις δικές μας πλάτες. Με τη δέσμευσή του να τηρήσει το Μνημόνιο, αντί να το καταγγείλει, δεν προσφέρει ουσιαστική εναλλακτική πρόταση.

  56. Manos-UK avatar
    Manos-UK 15/11/2010 20:29:47

    Afou o kathenas leei ta dika tou, as pw kai egw kati...Ena megalo GIATI planatai gia tin oligwria twn dikwn mas na pane na psifisoun. Antitheta to minima "total recall" dimiourgise antidexia antanaklastika kai itan lathos. Opws mega lathos itan kai proswpika stoiximata typou Drakou-Tatouli... H kinisi tou GAP na mi dwsei politiko xrwma sto deutero gyrw tou ekatse, let's face it. Nomizw oti irthe i wra na afisoume sfougaria kai skoupes kai na koitaxoume tin anadomisi tis polykatikoias mas. Mono pou me palia ylika i epomeni katareusi einai dedomeni...

    Areti kai tharos loipon kai propantos psyxraimia :-)

  57. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 22:00:35

    Το λαϊκό αδιέξοδο (ή από την αποχή στην εξέγερση)
    --------------------------------------------------
    Η αποχή, εκτός από πολλά άλλα, δείχνει οτι ο λαός έχει αρχίσει και συνειδητοποιεί μια αλήθεια. Πικρή και σκληρή μαζί.

    -Συνειδητοποιεί ο λαός πως η ψήφος του, δεν μπορεί να αλλάξει την κατάσταση.
    -Συνειδητοποιεί ο λαός πως η ψήφος του, δεν εκλαμβάνεται από τα κόμματά του ως λαϊκή εντολή, η οποία πρέπει να εκτελεστεί ασυζητητί.
    -Συνειδητοποιεί ο λαός πως η ψήφος του, δεν μπορεί να αναγκάσει την εξουσία να πάρει τα μέτρα που εκείνος θέλει.
    -Συνειδητοποιεί ο λαός πως η ψήφος του, δεν μπορεί να αλλάξει την πορεία των πραγμάτων, η οποία είναι προαποφασισμένη ανεξάρτητα από την δική του θέληση.
    -Συνειδητοποιεί ο λαός πως η ψήφος του, του είναι άχρηστη.

    Η ψήφος του λαού, του είναι άχρηστη.
    Αυτή είναι η πικρή και σκληρή μαζί αλήθεια.

    Ο λαός έχει συνειδητοποιήσει πως έχει χάσει την δυνατότητα να μπορεί να καθορίζει το μέλλον του με την ψήφο του.

    Και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο.

    Διότι αργά ή γρήγορα θα βάλει τον λαό μπροστά σε ένα τρομερό δίλημμα: να συνεχίσει να επιμένει με την ψήφο του να αλλάξει τα πράγματα ή να ανατρέψει την κατάσταση δυναμικά;

    Το δίλημμα σε λίγο δηλαδή θα είναι: ψήφος ή εξέγερση;

    Και είναι επικίνδυνο δίλημμα γιατί αυτή τη στιγμή δεν έχουν εμφανιστεί ιδέες και αιτήματα και δυνάμεις πολιτικές που να μπορούν διαχειριστούν μια τέτοια λαϊκή εξέγερση. Αν η εξέγερση εκδηλωθεί τώρα κοντά, θα είναι μια τυφλή εξέγερση. Χωρίς στόχους πολιτικούς. Ενα ξέσπασμα οργής.

    Τα κόμματα δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να σπρώχνουν την κατάσταση στο όριο. Το κυβερνών κόμμα παίρνει μέτρα επί μέτρων που έχουν σοβαρές επιπτώσεις στο λαϊκό εισόδημα, στεγνώνουν την οικονομία και οδηγούν σε ένα ζοφερό μέλλον. Η αξιωματική αντιπολίτευση από την άλλη, παρότι εμφανίζει έναν αντι-μνημονιακό λόγο, έχει δεσμευτεί να τηρήσει τους όρους του Μνημονίου και απλώς να προσπαθήσει να βγει "ταχύτερα" από αυτό. Κάτι που εξάλλου υπόσχεται και το κυβερνών κόμμα.

    Ο λαός έδειξε ότι έχει συνειδητοποιήσει την κατάσταση. Εδειξε να έχει συνειδητοποιήσει, με την αποχή του, πως η ψήφος του είναι αμελητέα. Η ψήφος του δεν βελτιώνει την θέση του και δεν απαλύνει τα δεινά του. Αρα του είναι άχρηστη.

    Τα κόμματά του, τα δύο μεγάλα τουλάχιστον, επιμένουν στην εφαρμογή του Μνημονίου. Και δεν καταγγέλουν το ΔΝΤ και Σία.

    Αυτό είναι το λαϊκό αδιέξοδο.

    Θραξ Αναρμόδιος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.