#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/02/2013 17:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Για τον φουκαριάρη τον πατέρα μου….»



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ο Χρόνης Μίσσιος ήταν μορφή. Το βιβλίο του «Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς» ήταν μια αυτοβιογραφική μαρτυρία εκ των ένδον, για τα κακώς κείμενα και τις αγκυλώσεις της Αριστεράς αλλά και της όλης εμφυλιακής και μετεμφυλιακής  Ελλάδας, με λαϊκό χιούμορ που «σκότωνε». Εκεί, λοιπόν, περιέγραφε έναν ποινικό κατάδικο, που σε μια δίκη, ενώ περίμενε κι ο Μίσσιος να δικαστεί, ως πολιτικός κρατούμενος, τον άκουσε σε μια συγκλονιστική απολογία. Ο παλιός μαγκίτης, με δάκρυα ζητούσε από τους δικαστές να σκεφτούν τον έρμο τον Νικολάκη του, που ο Νικολάκης του θα ‘μενε στους πέντε δρόμους κι η θαλπωρή που θα λείπει στον Νικολάκη του κι άλλα σπαραξικάρδια, που συγκίνησαν τους δικαστές και κονόμησε τελικά επιεική απόφαση. Συγκινημένος κι ο Μίσσιος από το δράμα του πατέρα, έσκυψε και τον ρώτησε, «πόσο χρονών είναι ο Νικολάκης;». «Ποιος Νικολάκης;», απόρησε ο βετεράνος ποινικός. «Ο γιος σου, ρε», επέμεινε ο Μίσσιος. Η παλιά καραβάνα της «στενής» και των εδωλίων έσκυψε στο αυτί του και του είπε «ποιος γιος μου, ρε μαλάκα, δεν έχω γιο, για τον π….. μου τους έλεγα». Κάγκελο ο Μίσσιος!

Μια τρελή ιστορία των ημερών αποδεικνύει ότι υπάρχουν σήμερα κι άλλοι «Νικολάκηδες», πχ τάχα μελλοθάνατοι «πατεράδες» διαδικτυακών τρολλ.

Προχθές έκανα στο twitter σχόλια για τα κατάπτυστα εγκληματικά γεγονότα στις Σκουριές κι όχι μόνο και την απαράδεκτη στάση του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία απέναντι στην βία.

Μου απάντησε το εξής απίθανο, ένας τύπος με το ψευδώνυμο «Ρασκόλνικοφ», από τον ομώνυμο ήρωα του Ντοστογιέφσκυ στο «Έγκλημα και Τιμωρία», τον πτωχό φοιτητή που αγαπούσε τη Σόνια και σκότωσε με σφυρί μια γριά τοκογλύφο: «βία είναι ο γέρος μου που πάει στον γιατρό και βρίσκει ταμπελάκι τελείωσαν οι 10 δωρεάν επισκέψεις! Αν πεθάνει θα στον φέρω!».

Ένας «μάγκας» με ψευδώνυμο λοιπόν γράφει σε έναν ξένο, άγνωστο του και κάνει, όχι απλά μαύρο «χιούμορ» με τον μελλοντικό θάνατο του υποτιθέμενου «πατέρα» του, αλλά υποσχόταν πως θα στείλει σε μένα το πτώμα του «πατρός»!!

Ένας λοιπόν ψευδώνυμος «γιος», αφού συμψηφίζει την βία των εγκληματιών που περιέλουσαν εργαζόμενους με βενζίνη στις Σκουριές με το ξεχαρβάλωμα του…ΕΟΠΥΥ, κάνει μαύρο χιούμορ με τον θάνατο του … «πατέρα» του, του οποίου το πτώμα δήλωσε πως θα μου το στείλει! Ωραίος και καλός «γιος», μα την αλήθεια…Διότι ένας αληθινός γιος ενός αληθινού άρρωστου πατέρα, θα ζητούσε βοήθεια ή θα ‘λεγε, στην αγανάκτηση του, πως καθιστά υπεύθυνη την πολιτική τάξη, αν λόγω του ξεχαρβαλώματος της υγείας πάθαινε κάτι ο πατέρας του. Δεν θα ‘κανε χαβαλέ «πεθαίνοντας» τον και στέλνοντας το πτώμα του πεσκέσι.

Η χυδαιότητα αυτή είναι αδιανόητη για οποιονδήποτε Έλληνα, γιατί ποιος Έλληνας ή Ελληνίδα θα έκανε χιούμορ με τον θάνατο του ίδιου του πατέρα του; Οι Άγγλοι, που έχουν περίεργο χιούμορ, ίσως, αλλά Έλληνας ποτέ.

Ορθώς λοιπόν τον θεώρησα ψευδόμενο τρολλ και του απάντησα με το ίδιο «μαύρο χιούμορ» αποδεχόμενος την …προσφορά: «Ευχαρίστως αλλά που να τον βάλουμε; Α, έχω όμως μια κούτα από τηλεόραση (ασπρόμαυρη). Αν τον διπλώσεις πριν παγώσει, θα χωράει».

Ελάχιστοι παρατήρησαν πως ο ίδιος ο… «Ρασκόλνικοφ» χαβαλέδιαζε με τον μελλοντικό δήθεν «θάνατο» του ίδιου του του «πατέρα», που τον προόριζε για δέμα και πως γι’ αυτό πήρε πληρωμένη απάντηση. Ορυμαγδός από διάφορους λοιπόν, για την τάχα ασέβεια μου να μην αποδεχθώ με ευσέβεια την προσφορά του μελλοντικού …πτώματος.

Λοιπόν, αδέρφια, φαίνεται πως η πολιτική ορθότητα και η ανοησία έχουν κάνει ανεπανόρθωτες βλάβες σε μερικούς, που απαιτούν να δείχνουμε «σεβασμό» στον κάθε κρυπτόμενο ανόητο, που πεθαίνει τον «πατέρα» του και προσφέρει το πτώμα του προς αποστολή.

Υπόσχομαι την επόμενη φορά να του υποδείξω ως πρόθυμους και σεμνούς παραλήπτες, διάφορους από τους ευπρεπείς αγανακτισμένους που πήραν στα σοβαρά τον «Νικολάκη» του.

Εμένα όμως, επιτρέψτε μου, να εξακολουθώ να παίρνω στα σοβαρά μόνο τους αληθινούς ανθρώπους, με ονοματεπώνυμο, πρόσωπο και αληθινά προβλήματα. Αυτούς που ζω μαζί τους, εργαζόμενους όπως κι εγώ και που θα τους ήταν αδιανόητη η χυδαιότητα του «γιου» - κούριερ μελλοντικών πτωμάτων, χάριν τάχα πολιτικού, αντιπολιτευτικού «επιχειρήματος». Σεβασμό σε χυδαιότητες σκιών, δεν έχω κι ούτε θα αποκτήσω.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος avatar
    Γιώργος 20/02/2013 18:20:32

    Ες έλεγε αυτό ο Ρασκολνικοφ λοιπόν ( ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΕ ΕΟΠΥΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΣ ΜΠΑΧΑΛΟ. Ο ΕΟΠΥΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗ ΓΥΜΝΙΑ ΤΟΥ ΑΣΦ.ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΗΘΗΚΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.) Και οχι το άλλο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος 21/02/2013 01:49:21

      Μα δεν τον ενδιαφέρει το αληθινό πρόβλημα. Συμψηφισμό με την βία ήθελε να κάνει κι έχωσε μέσα και το ανύπαρκτο μελλοντικό πτώμα του ..."γέρου" του, ως επιχείρημα αλά Μάρθα Βούρτση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος 23/02/2013 16:13:57

      Και τώρα, θα τα μάθουμε όλα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος 23/02/2013 16:18:32

      Πάρτε να 'χετε οι βιαστικοί, οι αγανακτισμένοι, οι υβρίζοντες και απειλούντες. Ιδού ο "πονεμένος γιος" και η αγωνία του για τον "άρρωστο γέρο" του. Μιλάμε για αληθινό δράμα ζωής...
      http://dexiextrem.blogspot.co.uk/2013/02/blog-post_7842.html

  2. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ avatar
    ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ 20/02/2013 18:23:58

    μα ηταν ξεκαθαρο αυτο που ειδαμε και διαβασαμε απο τους διαφορους καλοθελητες(ο καθενας για τους δικους του λογους)..ολοι θέλανε το κεφάλι του Φαήλου...Μονο που ξέχασαν κάτι...Ο Κομάντος είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει...Ευτυχώς όμως έγινε και αυτό Φαήλο για να ξεγυμνώνονται διάφορα ''παιδάκια''...

  3. Which side are you on? avatar
    Which side are you on? 20/02/2013 18:28:18

    Κύριε Κρανιδιώτη μου, μπορεί ο συγκεκριμένος ''Ρασκόλνικοφ'' να εκφράστηκε ασεβώς, κυνικά περιγράφοντας ένα μη προσωπικό του πρόβλημα, όμως ας δούμε το δάσος. Αυτή τη στιγμή, όσα γνωρίζαμε σχετικά με την εξυπηρέτηση και την ανθρώπινη περίθαλψη που εξασφάλιζε στους Έλληνες το Ε.Σ.Υ, αποτελεί πλέον μακρινό παρελθόν. Τα μνημόνια αποδομούν την υγεία, την παιδεία, την Εθνική μας άμυνα, τη συνοχή του κοινωνικού μας ιστού. Πράγματι εκ προσωπικής πείρας (λόγω πρόσφατης ασθένειας του πατέρα μου), διαπίστωσα πρόσφατα την έλλειψη φαρμάκων και αναλώσιμων υλικών, την εγκατάλειψη και την πλήρη διάλυση που επικρατεί στα μεγάλα Νοσοκομεία μας. Φαντάστηκα, δεν αισθάνθηκα, δε βίωσα (γιατί έτυχε η σύνταξη του πατέρα μου να μην είναι 400 €), την απελπισία που σίγουρα θα κυριεύει τους ανθρώπους που καταλήγουν εξ ανάγκης να οδηγηθούν σήμερα στη δημόσια περίθαλψη που επί πολλά χρόνια ακριβοπλήρωσαν. Έζησα όμως την αφάνταστη πολύωρη ταλαιπωρία που υφίστανται οι ασθενείς περιμένοντας να εξετασθούν, την προσπάθεια των υποβαθμισμένων οικονομικά γιατρών να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους, τη φιλότιμη συμβολή των νοσηλευτών. Πέρα από τον απρόσωπο και πάμπολλες φορές θρασύ ανώνυμο κόσμο του Twitter και του facebook, υπάρχει η τραγική πραγματικότητα που όλοι βιώνουμε, κι αυτή εκφράζεται δυστυχώς όσο κι αν κλείνουμε τα μάτια ώστε να μην τρομάξουμε (κι άλλο), από τη λέξη Π Α Ρ Α Κ Μ Η σε όλα τα επίπεδα, σε κάθε έκφραση της καθημερινότητάς μας. Εδώ χρειάζεται επαναστατική επέμβαση και πλήρης ανατροπή της μίζεροποιημένης μας ζωής. Τα υπόλοιπα, είναι μόνο περίτεχνες, ανέξοδες φλυαρίες που ούτε να μας κάνουν να χαμογελάσουμε δεν καταφέρνουν πια.......

  4. Κωστας avatar
    Κωστας 20/02/2013 18:28:25

    Επειδη λοιπον δεν βρισκεσαι στην Αγγλια, αλλα στην Ελλαδα, καλυτερα να απαντουσες ως Ελληνας, με τον αυτονοητο σεβασμο ακομα και στους ανυπαρκτους πατερες των τρολλ...

    • Σιλια avatar
      Σιλια @ Κωστας 20/02/2013 21:39:47

      η μονη γνωμη με την οποια συμφωνω, εδω μεσα...

  5. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2013 18:34:38

    Να δεχτώ το πτώμα με "σεβασμό", ε;

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2013 18:37:57

      Δεν εγραψα αυτο, ξαναδιαβασε αν θες

      Αν δεν βρισκεις οτι μπορουσες να χειριστεις πιο εξυπνα το θεμα, ισως πρεπεις να κοψεις το Twitter. Αφου ξερεις τη λεξη troll, θα ξερεις και τη φραση "don't feed the troll"...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κωστας 20/02/2013 21:29:22

        Έτσι όμως βγαίνει απ' το λαγούμι και το βαράς...

        • Katherina avatar
          Katherina @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/02/2013 14:55:49

          Καλά τα λες
          αν έχεις όρεξη ψάξε την έννοια «φασισμός του αδυνάτου» είναι η απάντηση στο ερώτημα γιατί αυτός επιτρέπεται να κάνει πλάκα αλλά όχι εσύ

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2013 21:44:19

      ...ενω εκεινος το ειχε για ...πεταμα !

  6. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 20/02/2013 18:39:47

    «Ευχαρίστως αλλά που να τον βάλουμε; Α, έχω όμως μια κούτα από τηλεόραση (ασπρόμαυρη). Αν τον διπλώσεις πριν παγώσει, θα χωράει»

    Το ζήτημα με τέτοιες απαντήσεις Φαήλε είναι πως ο καλλικάντζαρος (νεοελληνιστί τρόλλ, χα, χα,χα!) ακριβώς εξ'αιτίας του επιπέδου του δεν θα "ἑκτιμούσε" την απάντησή σου (και) γιατι τον "συνάντησες"στο επίπεδό του, αυτό της βρισιάς. Δεν αξίζει να απαντάμε σε τέτοιους.

  7. Kostas G avatar
    Kostas G 20/02/2013 18:44:16

    Και τί πρόσφερε ο υποψήφιος βουλευτής, ο εν δυνάμει βουλευτής και πιθανόν μελλοντικός υπουργός της ΝΔ με το άρθρο του? Κύριε Κρανιδιώτη, δε λέω το πεννάκι τόχεις, αλλά μιά και είσαι της πιάτσας και μας αποκαλείς αδέρφια, δεν κάνεις καμιά πρόταση ή δε δίνεις καμιά συμβουλή εκεί στου Μαξίμου μπας και η ρημάδα η Πατρίδα δεί Θεού πρόσωπο? Το λαό δεν τον ακούνε, τους αθεράπευτα ψηφοφόρους (ως πότε?) δεν τους ακούνε, που ξέρεις εσένα μπορεί να σε ακούσουν. Και τότε η προσφορά σου θα είναι μεγάλη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kostas G 20/02/2013 18:47:13

      Αν διαβάζεις και τα άλλα που γράφω, ξέρεις πως δεν κάνω τίποτε άλλο από αυτό που ορθώς ζητάς.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Kostas G 22/02/2013 11:09:47

      @Κostas G,καιρό του το "φωνάζω" και εγώ ,αλλά δεν μας ακούει...
      Επίσης, συμφωνώ με τον Νίκο Αργεάδη ότι δεν έπρεπε να απαντήσει.

  8. roadrunner avatar
    roadrunner 20/02/2013 18:44:49

    O πατέρας του Ρασκόλνικωφ ήταν ήδη πεθαμένος από το τρίτο κεφάλαιο του πρώτου μέρους του μυθιστορήματος του Ντοστογιέφσκι.
    (η αναφορά στον πεθαμένο πατέρα γίνεται στο γράμμα που του έγραψε η μάνα του, όταν ο γιος της εγκατέλειψε το Πανεπιστήμιο ).
    Οι "Ρομπέν των Τρολλ" ή οι "Ρομπέν των ηρώων του Ντοστογιέφσκι"
    ας διαβάσουν πιο προσεκτικά το "Εγκλημα και Τιμωρία", μετά τη σελίδα 20...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ roadrunner 21/02/2013 01:06:56

      Είναι ωραίο μυθιστόρημα πάντως...

  9. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 20/02/2013 18:46:53

    Λάθος ( ...στιγμιαίο λάθος) να το δεχτώ ως άνευ σημασίας. Ακόμα κι αν είναι τραγικό. Συμβαίνει. Άνθρωποι είμαστε.
    Μια συγνώμη θα ήταν σε άλλες κοινωνίες, άλλης ηθικής, κάθαρση (κατά το αρχαιοελληνικό της τραγωδίας)

    Λάθος που συνεχίζεται με (εμμέσως απολογητική για δικαιολόγηση) επιμονή, σχεδόν επιθετική επιμονή, δεν είναι άνευ σημασίας, ειδικά από πρόσωπο δημόσιο.
    Βλέπετε, άλλο το κριτήριο και η προσοχή προς τον ανώνυμο ανόητο κι άλλο το κριτήριο όταν μιλά προβεβλημένο στέλεχος της κυβερνώσας παράταξης.

    Δύο φορές λάθος, και (τότε) όχι άνευ σημασίας, αλλά πολύ ανησυχητικό.
    Οι φίλοι/οπαδοί/ακόλουθοι, θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να προβληματιστούν σοβαρά. Να ξαναδιαβάσουν τι ειπώθηκε στο τουίτερ, και να ξανασκεφθούν ΤΙ διάβασαν.
    Αυτή είναι η γνώμη μου. Τραγικό λάθος. Καθαρά και ξάστερα. Γνώμη βέβαια απλού πολίτη, με προφανώς ελάχιστη σημασία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ρύκιος 20/02/2013 18:47:56

      Άμα συμφωνούσαμε σε όλα θα ήταν πολύ βαρετή η ζωή.

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/02/2013 11:17:03

        Φαήλο μου συμφωνώ μ'αυτό,αλλά άκουσε λίγο αυτούς πού σε αγαπούν και λένε την αντίθετη γνώμη τους από ενδιαφέρον. Είναι εποικοδομητική η κριτική από τους φίλους !

  10. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 20/02/2013 18:47:06

    Προφανως ο τυπος ηταν ενα ακομα ΤΡΟΛ που ηθελε να σε προκαλεσει. Γνωστη τακτικη αυτου του χώρου (μπαινουν κι εδω μεσα και το παιζουν αγανακτισμενοι ΝΔ ). Αλλα νομιζω πως ειναι καλυτερα σε κατι τετοια ΤΡΟΛς, απλα να τους λες οτι πρεπει να ντρεπονται που χρησιμοποιουν τετοια μακαβρια ενδεχομενα (ή φανταστικα γεγονοτα ) για να θιξουν ή να προκαλεσουν οποιονδηποτε πολιτη (δεν εχει σημασια αν ειναι πολιτικος ή οχι). Τεσπα, you know what's best...

  11. Zugzwang avatar
    Zugzwang 20/02/2013 18:51:46

    Bία; Οι γεροι μας και οι γριες μας κινδυνευουν επισης να σφαγουν μεσα στο σπιτι τους την νυκτα, ως επι το πλειστον απο το χερι καποιου αλλοδαπου. Οπως η γιαγουλα, προχθες, στην Ισταια, που την σκοτωσε την νυκτα στο σπιτι της ενας Αλβανος με κασμα (θα ηταν φαινεται αναγνωστης του Ντοστογιεφσκυ αλλα αντι για σφυρι πηρε κασμα...). Συνηθισμενο σπορ στις μερες μας. Γι'αυτο τοv κινδυνο δεν σου μιλησε ο Ρασκολνικωφ;
    Ολοι αυτοι οι εναρετοι επικριτες σου, οι οπαδοι του πολιτικα ορθου, δεν αναλογιστηκαν γιατι αραγε διαλεξε το ψευδωνυμο Ρασκολνικωφ ο τυπος; Δεν τους λεει τιποτε αυτο; Η μηπως οι ευγενικες, ευαισθητες, αυτες ψυχες, οι "διανοουμενοι" αυτοι δεν εχουν διαβασει ποτε Ντοστογιεφσκυ;

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Zugzwang 22/02/2013 11:30:24

      Αγαπητέ @Zugzwang, το διάβασα και αλλού το περιστατικό με την γριούλα στην Ιστιαία...Τι τα θές τι τα γυρεύεις, δεν σοκάρεται πιά κανείς...
      Το συνηθίσαμε ! Είναι τρομακτικό.Η λαθρομετανάστευση και τα εγκλήματα σαν συνέπεια αυτής από μείζον θέμα περνάει σε ελάσσον...
      Ομως , εάν φάει μπουνιά ΕΝΑΣ αλλοδαπός ή χειρότερα σκοτωθεί από δύο χρήστες σε συμπλοκή γίνεται επί μέρες πρώτο θέμα και το θύμα σχεδόν ηρωοποιείται (είδαμε διαδήλωση με πανώ και φωτογραφίες του)

  12. *partyman avatar
    *partyman 20/02/2013 19:00:23

    αυτό το twitter έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη.. βρε καλά κάνω και δεν έχω

  13. aggelosview avatar
    aggelosview 20/02/2013 19:24:18

    Σιγά μην σε καλέσει σε απολογία και ο Σκουρλέτης. Τέρμα τα "ωραία λόγια" και οι αβρόφροσύνες. Πάντως σκέψου σοβαρά να πάρεις τη Ζωή για συνήγορο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ aggelosview 20/02/2013 21:28:10

      Είσαι πρόστυχος....

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2013 21:28:25

        Πλάκα κάνω, ε;

        • aggelosview avatar
          aggelosview @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2013 21:45:42

          Φαήλο, ο Νόμος έχει αρχίσει να εφαρμόζεται, η Τάξη να αποκαθίσταται, η Πειθαρχία να επανέρχεται. Τους ενοχλεί γιατί είχαν συνηθίσει διαφορετικά.

          • Κωνταντίνος Σαραπλής avatar
            Κωνταντίνος Σαραπλής @ aggelosview 20/02/2013 21:47:45

            Η ανεργία όμως φίλε είναι υψηλή.

          • aggelosview avatar
            aggelosview @ Κωνταντίνος Σαραπλής 20/02/2013 22:30:35

            Μαζί σου. Όμως αν φορέσουμε όλοι κουκούλες και κάνουμε επιθέσεις σε ο,τι έχει απομείνει δε νομίζω ότι μετά θα κερδίσουμε θέση στο δημόσιο σαν αγωνιστές που έδιωξαν το μνημόνιο.

  14. ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ avatar
    ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ 20/02/2013 19:26:39

    Δεν πας καλά τελευταία Φαήλο.Όλο αριστερούς[Χ.Μίσσιος] και αριστερά τρόλλς.......... πραγματεύεσαι.
    Για τα τρέχοντα και ζέοντα υπάρχει τίποτα νέο;

  15. katsamoras avatar
    katsamoras 20/02/2013 19:43:59

    από τις λίγες φορές που συμφωνώ με φαήλο...
    πολύ σωστά του απάντησες

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ katsamoras 22/02/2013 11:42:58

      @katsamoras δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ,δηλ. αυτό μού ήρθε αμέσως στο μυαλό, αυτό πού στα μαθηματικά λέμε ""αντιστρόφως ανάλογα" ! Λές στον Φαήλο ότι είναι από τίς λίγες φορές πού συμφωνείς μαζί του.
      Ε, λοιπόν συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο με εμένα (κι απ'ότι βλέπω με τους περισσότερους σχολιαστές.)Είναι από τις ελάχιστες φορέςπού ΔΕΝ συμφωνώ.Διότι εγώ είμαι φαν !
      Φιλικά

  16. ΜΑΙΚ avatar
    ΜΑΙΚ 20/02/2013 19:56:37

    To θέμα δεν είναι τα Συριζοτρόλ,αλλά το σύστημα των ζάμπλουτων δημοσιογραφοεκδοτών που έχουν υπηρετήσει το σύστημα ΠΑΣΟΚ-αριστεροσύνη-δημόσιο-βόλεμα οι οποίοι σήμερα λαϊκίζουν ασύστολα καθημερινά και μετατρέπονται σε καθωσπρεπιστές όταν τους βολεύει.Αυτοί που ανακαλύπτουν πως είναι άσκηση επαγγελματικού δικαιώματος να υπερασπίζεται η Ζωή βιαστές αλλά έγκλημα του Μαρκογιαννάκη ή του Παπασταύρου να ασκούν τα δικά τους επαγγέλματα.Αυτοί με τις πόρσε,τα εισοδήματα εκατ χιλιάδων ευρώ,τις καταθέσεις στο εξωτερικό,ππυ έχουν ανάγκη τον αριστερό λαϊκισμό για να βολεύονται και να ζουν στη χλιδή.

    • billi smart avatar
      billi smart @ ΜΑΙΚ 21/02/2013 02:08:49

      +++++++

  17. kouvari avatar
    kouvari 20/02/2013 19:58:20

    Εγω ξερω οτι τα troll υπαρχουν μονο στο WOW....
    Εκει θα τα βρειτε.....

  18. ιάκωβος avatar
    ιάκωβος 20/02/2013 20:02:28

    Η ανάρτηση του "τρολλ" όπως και να κρίνεται δεν αναιρεί το ύφος της απάντησής σας. Οι απλοί "χωρίς βύσμα" συμπολίτες μας κατακρίνονται κάθε μέρα , δέχονται βία από παντού. Επ αυτού να απαντήσεις. Ο καθένας και η περίπτωσή του , προσωπικά έχω απόφαση ΑΣΕΠ διορισμού από το 2008, στην άλλη άκρη της Ελλάδος . Εμένα με παγώσανε , αποτελεί δημοσιονομικό βάρος η μισθοδοσία μου, όταν έχουν διορίσει από το παράθυρο την μισή ΔΗΜΑΡ. Μιας και προσδιορίζεστε στον πατριωτικό χώρο,τώρα που φεύγω με την οικογένεια για έξω θα μάθω στα παιδιά μου να μισούν ότι πρεσβευεται εσείς και το καθεστώς που εκφέρεται από ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ και λοιπή ολιγαρχία ως υπευθυνα για την ξενιτιά μας. Μια μέρα θα επιστρέψουμε.

    υγ: επιτρέψτε μου να σας δώσω ιδέες για μελλοντικά σας αρθρα σε σχέση με τις ανοιχτές πληγές τις οικονομίας μας όπως πχ το λαθρεμπόριο καυσίμων.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ιάκωβος 21/02/2013 01:12:18

      Αγαπητέ, δεν διαφωνούμε. Εγώ απλά απάντησα σ' έναν διαδικτυακό καλικάντζαρο, όχι σε έναν αληθινό πολίτη με αληθινό πρόβλημα, με το ίδιο μακάβριο χιούμορ με το οποίο ο ίδιος προσφερόταν να μου φέρει το πτώμα του "πατέρα" του.
      Τα προβλήματα τα ξέρω κι έχω εκατοντάδες δημόσιες κι επώνυμες παρεμβάσεις, ούτε ως ...Ρασκόλνικοβ, ούτε ως Τρέχα γύρευε.

    • Siegfried avatar
      Siegfried @ ιάκωβος 21/02/2013 01:15:56

      Ιάκωβε, ένα σχόλιο για σένα, με το συμπάθειο κιόλας. Μάλλον θετικό κρίνεται το πάγωμα της "πρόσληψης" - όπως το αναφέρεις, αντί του ορθότερου διαπίστωση ικανοτήτων μέσω αντικειμενικής διαδικασίας - κάποιου που γράφει το "ό,τι πρεσβεύετε" με τον τρόπο που το έγραψες ή που χρησιμοποιεί φράσεις σαν το "το καθεστώς που εκφέρεται". Υπάρχουν χιλιάδες άτομα με καλύτερη γνώση της ελληνικής, τα οποία αξίζει να επιλέξει πριν από σένα η δημόσια διοίκηση να την υπηρετήσουν. Επίσης η επιτυχία στο ΑΣΕΠ, αν η θέση για την οποία διαγωνίστηκες δεν υπάρχει πια, ή αν δεν υπάρχουν οι σχετικοί πόροι, δεν σημαίνει αυτόματα διορισμό. Σημαίνει πιστοποίηση γνώσεων/δεξιοτήτων και τοποθέτηση σε λίστα επιτυχόντων και δυνητικά μόνον υπαλλήλων (ίσως με σύμβαση έργου ή ορισμένου χρόνου ή αορίστου χρόνου ιδιωτικού δικαίου). Αλλά αυτόματα κατάληψη μόνιμης θέσης δεν σημαίνει. Κάποιος φαντάζομαι θα στα έχει εξηγήσει αυτά ήδη. Καλή επιτυχία στην συνέχεια της ζωής σου και συγγνώμη αν σε πικραίνω, αλλά μερικές φορές η αλήθεια είναι πικρή. Το αν μπήκαν/μπαίνουν άλλοι από παράθυρα, φεγγίτες και χαραμάδες είναι διαφορετικό θέμα και δεν αλλάζει την ουσία των παραπάνω.

      • ιάκωβος avatar
        ιάκωβος @ Siegfried 21/02/2013 10:13:05

        Φίλε μου δεν ζούμε στην Σουηδία. Είμαι πολιτικός μηχανικός και όντως δεν είμαι καλός στην ορθογραφία. Στο τεστ δεξιοτήτων ήμουν στην θέση 72 ανάμεσα σε 103,000 διαγωνιζόμενους και ναι οι τέσσερις ερωτήσεις που έχασα ήταν ορθογραφίας...Εκείνο που θα προκαλέσει τελικά την κοινωνική έκρηξη δεν είναι η οικονομική δυσπραγία αλλά η παντελής έλλειψη κοινωνικής δικαιοσύνης. Είτε στην μικροπερίπτωσή μου είτε σε κάθε πτυχή της κοινωνίας μας. Αν και δεξιός δεν έχω γραφτεί ποτέ μου σε κανένα κόμμα και ούτε θα γραφτώ. Μου προκαλούν αηδία ειδικά οι πασόκοι που διορίστηκαν με χαρτάκι της κλαδικής πηγαίνοντας απευθείας στο πρωτόκολλο και κουνάνε σήμερα το δάχτυλο στην γενιά μου. Ο πάγκαλος έχει δηλώσει ότι κέρδισαν τις εκλογές του 1985 μέσω ενός οργίου διορισμών και σπατάλης. Και ακόμα ψάχνουμε ποιοι θα βγουν σε διαθεσιμότητα.Είχαμε μια εύρωστη οικογενειακή επιχείρηση η οποία έκλεισε μετά από ένα κύμα νόμών που στόχο είχε να αφήσει μόνο τους μεγάλους στο παιχνίδι. Ο διορισμός ήταν η τελευταία ευκαιρία να μείνω στην Ελλάδα. Αντί για πέντε επιτυχόντες του ΑΣΕΠ θα διοριστεί ακόμη ένα κομματικό στέλεχος της ΔΗΜΑΡ σε διαλεχτή θέση. Για να μην πέσει η κυβέρνηση...Όπως είπα και πριν θα επιστρέψουμε....

        • Queen In Black avatar
          Queen In Black @ ιάκωβος 21/02/2013 10:22:39

          Πόσο θα ήθελα να κάνετε λάθος και πόσο με θλίβει που έχετε δίκιο. Να επιστρέψετε Ιάκωβε και όσο πιό γρήγορα γίνεται.....

          • Αναξίμανδρος avatar
            Αναξίμανδρος @ Queen In Black 21/02/2013 11:13:16

            Καλού κακού με ξένο διαβατήριο που να έχει πέραση φίλε Ιάκωβε γιατί τα Ελληνικά διαβατήρια ξέρεις τώρα...

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ Queen In Black 22/02/2013 15:14:19

            @ Μεγαλειοτάτη ,είστε ταχύτατη :
            μιλάτε πρίν από μένα ...εκ μέρους μου !

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ ιάκωβος 21/02/2013 15:13:38

          Φίλε Ιάκωβε, επίτρεψέ μου να εκφράσω την κατανόηση και τον σεβασμό μου προς το πρόβλημά σου, αυτό της ανεργίας, παρά την επιτυχία σου στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Παράλληλα, όμως, να διατυπώσω και την άποψή μου για τρία τουλάχιστον λάθη, που κατά την γνώμη μου κάνεις.

          - Στο πρώτο σου σχόλιο τους βάζεις όλους - ΑΔΙΚΩΣ- σε ένα καζάνι. Αμ δεν είναι καθόλου έτσι. (άλλωστε το παραδέχεσαι κάπως στο δεύτερο).
          - Είναι ηλίου φαεινότερον, ότι ο Φαήλος πρεσβεύει την αγάπη προς την πατρίδα, την δικαιωσύνη , τις αξίες, το νόμο , την Δημοκρατία και την ισοπολιτεία ! Δίνει μάχες αξιοζήλευτες και αξιέπαινες γι' αυτά. Εξ ίσου σαφές ειναι λοιπόν, ότι το να λέτε - έστω και καθ' υπερβολήν, έστω και υπό το κράτος δικαίας οργής ...: " θα μάθω στα παιδιά μου να μισούν ότι πρεσβευεται εσείς ", είναι , ούτως ή άλλως , τεράστιο λάθος!
          -Και το μικρότερο: Το να γράφουμε :" που εκφέρεται από ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ και λοιπή ολιγαρχία", δεν είναι ορθογραφικό λάθος. Είναι λάθος έκφρασης, λάθος εκφοράς ...Έλληνος λόγου .

          Πάντως, εύχομαι από καρδιάς να πας στο εξωτερικό κουβαλώντας μέσα σου την Ελλάδα -που σε πικραίνει και σε διώχνει- και να γυρίσεις πιο δυνατός, πιο ισχυρός οικονομικά, αλλά προ πάντων πιο σοφός Έλληνας . Γιατί η σύνολη εικόνα σου ..."μαρτυρά" ότι αυτός είσαι γονοτυπικά, ό,τι κι αν δείχνει ο φαινότυπος !!

  19. Γιώργος Βαμβακάς avatar
    Γιώργος Βαμβακάς 20/02/2013 20:02:35

    Φαήλο προχώρα και άσε τα ...''προοδευτικά ανθρωπάκια'' να ουρλάζουν ταχα μου ταχα μου.
    Όπως λέει ο ποιητής: Μη κάνεις παρέα με λύκους θα σε μάθουν να ουρλιάζεις ...Κάνε παρέα με Αετούς να σε μάθουν να ΠΕΤΑΣ!!!

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Γιώργος Βαμβακάς 22/02/2013 15:35:34

      Μπράβο @Γιώργο , υπέροχο...
      Μήπως ξέρεις ποιός ποιητής το είπε ;

  20. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 20/02/2013 20:15:11

    Μα είναι δυνατόν !!!!!!!!!!!!!
    Για τίς Σκουριές να απαντάς με τον ΕΟΠΥΥ ; Το γεγονός οτι σε λένε Ρασκολνικοφ είναι τυχαίο;
    Κύριε Κρανιδιώτη ειλικρινά υπήρξατε στόχος και αυτό είναι προφανές.
    Νικόλαος Μπεχράκης

  21. Nikos avatar
    Nikos 20/02/2013 20:34:19

    Το πρόβλημα και με το τουτ του Ρασκολνικοφ και με την αριστερή προπαγάνδα εν γένει είναι ότι όταν στριμώχνονται για τα διάφορα περιστατικά βίας, αρχίζουν τις βρωμίδες όπου ό,τι δεν τους αρέσει γίνεται βία. Εαν είσαι πολιτικά αφελής τσιμπάς, αν όχι, επιμένεις ότι οι λέξεις δεν είναι λαστέξ να τις τεντώνουμε να γίνουν ότι θέλουν, ότι αν θέλει κανείς να συζητήσουν τα θέματα της υγείας, άλλη φορά, αλλά ότι προς το παρόν προτρέχει να καταδικαστεί το περιστατικό πραγματικής και όχι ερσάτζ βίας.

    Επιπρόσθετα, εαν είσαι στην πολιτική και φιλόδοξος πρέπει να καταλαβαίνεις να μην μπλέκεις στο τουίτερ με φούφουτους λέγοντας φράσεις που όταν απομονωθούν, θα σε φέρουν σε δύσκολη πολιτική θέση.

    Προσπερνώντας όμως και τα δύο παραπάνω, εγώ δεν θα έλεγα αυτό το άχαρο πράγμα για τον πατέρα κανενός, είτε είτε αλήθεια είτε όχι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Nikos 21/02/2013 01:14:22

      Αν μιλάς για αληθινό άνθρωπο, με αληθινό όνομα, ναι. Εδώ μιλάμε για διαδικτυακό καλικάντζαρο που τρολλάρει ο ίδιος με το πτώμα του ..."πατέρα" του.

  22. Queen In Black avatar
    Queen In Black 20/02/2013 20:41:00

    Αγαπητέ Φαήλο,για λόγους που μονάχα εσείς γνωρίζετε κι εγώ αδυνατώ εντελώς ν΄αποδεχτώ και να κατανοήσω, έχετε επιλέξει εδώ και καιρό, την οδό της ακραίας αντιπαράθεσης, της κατά μέτωπο σύγκρουσης και της άνευ ορίων επιθετικής συμπεριφοράς απέναντι σε όλους όσους θεωρείς ''αντιπάλους'', ''εχθρούς'', ''αναρχομπαχαλοΣυριζαίους'' , κ.λ.π.,κ.λ.π., κ.λ.π.. Είστε βεβαίως πολύ ευφυής και θα΄πρεπε να περιμένετε, οτι θα σας την έχουνε ''στημένη'' όπως είναι πολύ φυσικό, και οτι ψάχνουν ευκαιρία ανά πάσα στιγμή, να σας ανταποδώσουν τις....φιλοφρονήσεις ! :-) (εμέσως να επιτεθούν και στον κ. Αντώνη Σαμαρά που σας συμβουλεύεται και καλά, για να είναι αποτελεσματικότερο το ...κροσέ). Όταν παρουσιάστηκε ο Χ ''Ρασκόλνικωφ'' λοιπόν και σας προκάλεσε να τον ακολουθήσετε στο ασεβές του σχόλιο, σαν υποψιασμένος, έπρεπε να του απαντήσετε με ύφος ανάλογο της ηθικής σας και όχι της δικής του. Εκεί ήταν και το λάθος. Γράψατε παρορμητικά ένα σαρκαστικό και προσφερόμενο στην κακοπροαίρετη αναπαραγωγή σχόλιο, που ΕΣΕΙΣ δεν είχατε κανένα λόγο να ...καταδεχτείτε. Γενικά, δεν έχετε κανέναν απολύτως λόγο να υποβιβάζετε τον εαυτό σας στο περιορισμένων απαιτήσεων Twitter και στην αντιπαράθεση με κάθε καρυδιάς καρύδι. Καλά ο τηλεοπτικός πλασιέ. Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει;
    Αλλά εσείς, γιατί;
    Επίσης, η εξωφρενική κατάντια των προσφερόμενων υπηρεσιών της ...Δημόσιας Υγείας, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, δεν προσφέρεται καθόλου για άκομψα αστεία, και οφείλατε να το επισημάνετε και στον προκλητικό και ανεγκέφαλο ''Ρασκόλνικωφ''. Αυτά.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Queen In Black 20/02/2013 21:42:12

      ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ , που κάποιοι λίγοι "έχουν επιλέξει την οδό της ακραίας αντιπαράθεσης, της κατά μέτωπο σύγκρουσης και της άνευ ορίων επιθετικής συμπεριφοράς στους εχθρούς"!

      Υπάρχει άλλος τρόπος συμπεριφοράς απέναντι στους εχθρούς???

      (και όποιος δεν καταλαβαίνει πως οι...”αναρχομπαχαλοΣυριζαίοι” ΕΙΝΑΙ εχθρροί της πατρίδας , με την κυριολεκτική σημασία του όρου , είναι βαθειά νυχτωμένος- και δυστυχώς είναι πολλοί οι νυχτωμένοι...)

      • Queen In Black avatar
        Queen In Black @ ΣΤΕΛΙΟΣ 20/02/2013 23:27:50

        Καλή σας νύχτα άγρυπνε, ανοιχτομάτη, άπιαστε και μη αντιμετωπίσιμε κ. Στέλιο. Τα επιχειρήματά σας, πραγματικά είναι ανυπέρβλητα τουλάχιστον για μένα. :-)
        Προσοχή στους οχτρούς της πατρίδας. Και μην τυχόν νυχτωθείτε κι εσείς, γιατί τότε χαθήκαμε. Θα μας πάρουν φαλάγγι!!

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Queen In Black 21/02/2013 09:40:03

          Πάντως σίγουρα οι εχθροί δεν αντιμετωπίζονται με (κρύο) wisecracking , Μεγαλειοτάτη...

          • Queen In Black avatar
            Queen In Black @ ΣΤΕΛΙΟΣ 21/02/2013 12:13:25

            ΚΑΙ τους ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ, τους διαλέγουμε αγαπητέ Στέλιο ....

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Queen In Black 21/02/2013 13:48:06

            ????? Και άμα μας διαλέξουν αυτοί ,τι γίνεται?

          • Queen In Black avatar
            Queen In Black @ ΣΤΕΛΙΟΣ 21/02/2013 17:54:46

            Κανείς δε γίνεται να μου επιβάλλει με... δόλο να τον μετρήσω σαν ίσο μου, όταν του αξίζει μόνο η περιφρόνησή μου. Εγώ επιλέγω κάθε φορά, τι δικαιούται ο απέναντι να εισπράξει.

          • τις avatar
            τις @ Queen In Black 22/02/2013 16:57:18

            τοιγαρούν
            "Aquila non capit muscas".

          • akenaton avatar
            akenaton @ Queen In Black 22/02/2013 23:08:45

            Αγαπητέ "τις" με το λατινικό ρητό που παραθέσατε, εκφράστηκε πλήρως το νόημα αυτών που ήθελα να γράψω στον κ. Κρανιδιώτη!! Εύγε!!!

          • Έξι και μία τύψεις ... avatar
            Έξι και μία τύψεις ... @ Queen In Black 23/02/2013 08:15:11

            @τις : Ας βάλουμε και τη μετάφραση ώστε να μην κουράζουμε : ''ένας αετός δεν πιάνει μύγες''
            ή
            Ένας ευγενής ή ένα σημαντικό πρόσωπο δεν ασχολείται με ασήμαντα θέματα.

          • τις avatar
            τις @ Queen In Black 23/02/2013 08:58:33

            Το απόφθεγμα είχε συγκεκριμένο παραλήπτη και για το ad hoc σχόλιο (με όλο το θάρρος). Εάν αφήνει πολυεδρικές ερμηνείες καταθέτω πως ήταν θετικό. Κάθε περαιτέρω διερεύνηση μάλλον σε κατάχρηση οδηγεί, ήγουν "Uti, non abuti".

          • τις avatar
            τις @ Queen In Black 23/02/2013 09:06:21

            akenaton ευχαριστώ γιά τον καλό σας λόγο.

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ ΣΤΕΛΙΟΣ 22/02/2013 16:09:15

            @ Βασίλισσα και @Στέλιο : Ειρήνη υμίν !
            Το λέω, επειδή και οι δύο σας είστε πατριώτες και οι προθέσεις σας είναι καλές απλά ο καθένας σας έχει άλλο τρόπο να υπερασπίζεται τις ιδέες του.
            Με στενοχωρεί όταν με τόσους "εξωτερικούς" εχθρούς έχουμε και τις εσωτερικές διαμάχες!
            Μην αναλώνεστε σε "μεταξύ μας "έριδες!
            Είμαι σίγουρη ότι αυτά πού σας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά πού σας χωρίζουν.

      • Αναξίμανδρος avatar
        Αναξίμανδρος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 21/02/2013 11:09:47

        Η βία μεταξύ εχθρών που πολεμούν είναι νόμιμη και για τις δύο πλευρές.

        • Queen In Black avatar
          Queen In Black @ Αναξίμανδρος 21/02/2013 11:48:00

          :-) Το νόμιμο όμως, Δ Ε Ν είναι και ηθικό....
          Επίσης μην ξεχνάμε οτι ο κάθε ''εχθρός'' σ΄έχει νικήσει ήδη αν καταφέρνει να σε κυλάει μέσα στη λάσπη του, κι όλως τυχαία αυτός είναι γουρούνι, ενώ εσύ φτερωτός !!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Queen In Black 21/02/2013 01:15:23

      Βασίλισσα μου, έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεις τους διαδικτυακούς καλικάντζαρους.

      • Queen In Black avatar
        Queen In Black @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/02/2013 10:34:38

        Ξέρω πολύ καλά τι ακριβώς χρειάζονται οι ....καλικάντζαροι αγαπητέ Φαήλο :-) !!
        Απλά διαφωνώ με την αναγκαιότητα της χρήσης του όπλου της χυδαιότητας (του μόνου τους όπλου), με στόχο την αντιμετώπισή τους. Γιατί αυτό είναι για μένα ήδη μιά ήττα, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν διαθέσιμα ανώτερα όπλα, ικανά να τους εξαφανίσουν.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Queen In Black 23/02/2013 01:16:23

          Βρε θα δεις τι χουνέρι τους ετοιμάζω... Μιλάμε για στριπτιζ κανονικό. Πιάσε θέση και πάρε πασατέμπο.

  23. dim avatar
    dim 20/02/2013 20:42:06

    Για να τελειώνουμε με το παραμύθι των συμψηφισμών περί "βία είναι και αυτό, αλλά βία και το άλλο..."

    Αντικειμενικά και αυταπόδεικτα βία είναι μόνο η ασκούμενη σωματική βία…

    Η ψυχολογική βία, η βία από την ασκούμενη πολιτική κλπ. είναι υποκειμενικές απόψεις που έχει ο καθένας… Βία λεει πχ κάποιος είναι να κόβεις τη σύνταξη κατά 30%... Ποιο είναι το «βιαιόμετρο» που σε κάνει να πεις ότι η συγκεκριμένη πολιτική απόφαση είναι βια? Αν η εναλλακτική σου πχ είναι να μην την κόψεις 30%, να φανείς πρόσκαιρα ευχάριστος, και μετά από λίγες μέρες να έρθει η πραγματικότητα και να σου πει: «ξέρεις, επειδή δε την έκοψες τότε που μπορούσες 30%, τώρα εκτροχιαστήκαμε πλήρως και θα πρέπει να την κόψουμε 70%»… τι τελικά από τα δύο συνιστά «βία»… Το κόψιμο 30% εξαρχής? Ή η πρόσκαιρα ευχάριστη απόφαση μη κοψίματος που οδηγεί μετά σε κόψιμο 70%?

    Όσοι λοιπόν «καταδικάζουν τη βία» και μετά αρχίζουν μια ανάλυση που δικαιολογεί τη βία αυτή, αφού στην ουσία αναλύουν ότι πρώτα έχει ασκήσει βία το κράτος, και άρα η δεύτερη βια έρχεται ως απάντηση της ασκούμενης βίας, και άρα όλοι ξέρουμε ότι όποιος δέχεται πρώτος βίαιη επίθεση έχει το δικαίωμα και εκείνος να ασκήσει βία για να «αμυνθεί» κλπ κλπ κλπ…. κινούνται εκτός του δημοκρατικού τόξου…. Διότι πολύ απλά αποφασίζουν μόνοι τους το τι είναι η «άλλη βία» ώστε να ασκήσουν μετά οι ίδιοι βία και να θεωρούνται και δικαιολογημένοι…. ενώ το τι θεωρείται «άλλη βία – πολιτική κλπ» σε μια δημοκρατία το ορίζουν μόνο οι νόμοι, τα δικαστήρια, και σε κάθε εκλογική αναμέτρηση με τη ψήφο του ο ίδιος ο λαός….

  24. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/02/2013 21:10:39

    Έχεις δίκιο. Πάντα απαντούν με μετατόπιση του ενδιαφέροντος τέτοια πορωμένα πλάσματα που τους αρέσουν τέτοια γεγονότα. Σε συζήτηση που είσαι χαμένος από χέρι, είτε δε συμμετάσχεις, είτε αλλάζεις το θέμα. Και επειδή τους έχει πονέσει ο Φαήλος, έπρεπε να πει τη βλακεία του ο τύπος. Σε τέτοιους ή δεν απαντάς ή απαντάς όπως ο Φαήλος για να μην ξοδεύεις άδικα φαιά ουσία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γεώργιος Τ. 21/02/2013 01:12:44

      Σωστός.

  25. LamprosM avatar
    LamprosM 20/02/2013 21:18:13

    να συνηθισουν τις σφαλιαρες τα αριστερα τρολ. Πλεον θα ειναι πολλές, συννεφο, και οχι χαδακια όπως εχουν συνηθισει. Ισως και λιγοπιο δυνατες απο οσο πρέπει μερικες φορές, αλλα δεν πειραζει. Ας το θεωρησουν "χρωστουμενα" απο όσες σφαλιαρες δεν εχουν φαει τοσα χρονια που μιλουσαν και η φοβικη δεξια κρυβοταν.
    ΥΓ. Για να μην βγει κανενα αριστερο τρολ παλι (στο Antinews...Λες..? Θαυμα θα ειναι...!) οι "σφαλιαρες" εινα ηλεκτρονικες. Διαδικτυακες. μην αρχισετε την κλαψα.

  26. Zugzwang avatar
    Zugzwang 20/02/2013 21:24:09

    dim
    Δεν μας τα λετε καλα αυτες τις μερες. Καταδικαζω απεριφραστα καθε ειδος σωματικης βιας και κυριως την ψυχρη, οργανωμενη, επαγγελματικη βια που ασκηθηκε στο χρυσωρυχειο και που προμηνυει θυελλες. Καταδικαζω τον "Ρασκολνικωφ" και τασσομαι ανεπιφυλακτα στο πλευρο του Φαηλου Κρανιδιωτη στην περιπτωση αυτη. Αλλα οχι και να μας λετε οτι ειναι "υποκειμενικη" βια για τους ηλικιωμενους και τους ασθενεις τα αποτελεσματα της διαλυσης του συστηματος υγειας (αλλα και του κρατους γενικα) απο τα λαμογια, κυριως του ΠΑΣΟΚ! Δεν καταλαβαινετε οτι οι υπερβολες των σχολιων σας ειναι αντιπαραγωγικες και διωχνουν κοσμο απο κοντα μας; Μονοι μας παμε να βγαλουμε τα ματια μας;

  27. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 20/02/2013 21:24:23

    Φαήλο,
    Αμέσως αντιπερισπασμός για τα καϊνάρια τους που κουβαλήθηκαν στις Σκουριές και ελπίζω ο Σαμαράς να τους βγάλει τις κουκούλες όπως έκανε με πολλούς άλλους μέχρι τώρα. Ακόμα και ο Κουβέλης!!! ασχολήθηκε με το θέμα; Το μεγάλο κακό που τους έγινε ήταν το άρθρο σου που καθιέρωνε το Σύριζα/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία (το ψάχνω). Είχαν βγάλει και τότε ανακοίνωση που καλούσαν τον Σαμαρά να σε κάνει ντα-ντα νομίζω. Συνέχισε ακριβώς έτσι αυθεντικός όπως είσαι και άστους να θρηνούν για τον "πατέρα" που θα σου έστελναν πακέτο.

  28. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 20/02/2013 21:39:10

    Μεταξύ μας καταλαβαινόμαστε, κε Κρανιδιώτη.

    Εσύ όμως, Φαήλο, είσαι δημόσιο πρόσωπο και -όπως επεσήμαναν παραπάνω και άλλοι- επειδή βγαίνεις μπροστάρης, σου την έχουν στημένη, να ξέρεις.
    (Όπως εγώ τον Τσατσόπουλο, τ' ομολογώ, πως και τι τον περιμένω!)

    Το εκμεταλλεύονται μετά -σαν λαϊκιστές που είναι- να πουν στον κόσμo "να η ανάλγητη Δεξιά" κ.λ.π. κ.λ.π. Και πολλοί (ειδικά νέοι!) επηρεάζονται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 21/02/2013 01:17:21

      Φίλε Θοδωρή, μιλάμε για σκιές, όχι για αληθινούς ανθρώπους, τάχα "πονεμένους". Κουμουνδουραίοι καλικάντζαροι.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/02/2013 02:07:58

        Χρειάζεται ὑψηλό IQ κ. Κρανιδιώτη γιά τήν προέλευση τῶν τρόλλς τοῦ διαδικτύου;; Νά ᾿χετε τήν εὐχή μου. Καί ὅπως ἔγραψα σέ ἄλλο σχόλιο μου τό Δεξί χέρι εἶχε γίνει ἀτροφικό τά τελευταῖα 30+ χρόνια!

  29. hellasatt avatar
    hellasatt 20/02/2013 21:44:07

    Φαήλε, οι Έλληνες δεν γνωρίζουν από χιούμορ και ψάχνουν ευκαιρία για εύκολες καταγγελίες. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ειδικά όταν κάποιοι ψάχνουν τη ευκαιρία για να στείλουν τη μπάλα στην κερκίδα...

  30. ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 20/02/2013 21:52:44

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, που "συγκλόνισε" το Πανελλήνιο, το πρόβλημα δεν ήταν το συγκεκριμένο σχόλιο του Φαήλου Κρανιδιώτη, αλλά ο ίδιος ο Φαήλος Κρανιδιώτης. Ακόμα και καλημέρα να έγραφε ανορθόγραφα, πάλι θα ξεσπούσε θύελλα αντιδράσεων, γιατί όταν στην Ελλάδα σήμερα, δηλώνεις Πατριώτης και μάλιστα υπερήφανος γι' αυτό, σε περιμένουν στη γωνία να κάνεις το λάθος, ακόμα και να φτερνιστείς χωρίς να βάλεις το χέρι σου μπροστά στη μύτη σου, για να σε στήσουν στον τοίχο. Το ποιος είναι ο καθένας μας, δεν εξαρτάται από κανένα σχόλιο στα social media, αλλά αποδεικνύεται από τις Αρχές μας, τις πράξεις μας και τη συνολική στάση ζωής μας, από την ώρα που γεννιόμαστε μέχρι τη στιγμή που πεθαίνουμε.

    Κλασική αρχή της προπαγάνδας, να απομονώνεται το ελάχιστο από το σύνολο, το δέντρο από το δάσος, για να πλήξεις κάποιον.

    Άμα στην Ελλάδα σήμερα δηλώνεις Πατριώτης, πρέπει να είσαι αλάνθαστος, αναμάρτητος και να χρησιμοποιείς το βασιλικό πρωτόκολλο της Μεγάλης Βρετανίας στη συμπεριφορά σου, μην τυχόν και "παρεξηγηθεί" κάποιος.

    Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω

    Αρχιφύλακας ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ Ιωάννης - "ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ" Θεσσαλονίκης
    http://paschaellas.blogspot.gr/2013/02/blog-post_2370.html

  31. roadrunner avatar
    roadrunner 20/02/2013 21:54:58

    Ο syriza θέλει να μας γυρίσει στην εποχή της ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ roadrunner 22/02/2013 17:44:54

      Nαί, λογοκρισία επιλεκτική όμως! Μόνο γιά τούς αντιπάλους,όχι γιά τους ίδιους!!!

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ JE NE REGRETTE RIEN 23/02/2013 08:10:16

        Ακριβώς, επιλέγουν να λογοκρίνουν, εκείνους που τους ενοχλούν, γιατί διαλύουν τον ψευδοπροοδευτικό μύθο τους.

  32. Παύλος avatar
    Παύλος 20/02/2013 22:09:02

    'Αντε και από αύριο όλοι μαζί "εγέρθητοι", όχι εγέρθητε γιατί αυτό είναι ελληνικό.

    • aggelosview avatar
      aggelosview @ Παύλος 20/02/2013 22:57:14

      Από αύριο όλοι μπάχαλα. Μην ξεχάσεις να δώσεις τα στοιχεία σου στο Στρατούλη γιατί θα βγάλει συντάξεις στους αντιμνημονιακούς αγωνιστές.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Παύλος 21/02/2013 14:11:37

      Αγαπητέ "Παύλος", θα σας παρακαλούσα να αλλάξετε κάπως το ψευδώνυμό σας, για να μην γίνεται σύγχυση με το δικό μου, που είναι ακριβώς το ίδιο από ετών .
      ευχαριστώ.

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Παύλος 22/02/2013 18:44:22

        Copyright σε κοινά ονόματα και λέξεις δεν υφίσταται αγαπητέ :)

        Γι'αυτό π.χ. Kleenex και όχι Cleanex.

  33. GreekInLux avatar
    GreekInLux 20/02/2013 22:50:38

    Γεγονός είναι ότι σας έχουν στοχοποιήσει εδώ και καιρό για προφανείς λόγους. Καθόλου τυχαίες οι αναφορές ακόμα και του ίδιου του Αλεξάκη στο πρόσωπό σας στις οποίες και απαντήσατε και φυσικά αυτό δεν άρεσε. Προφανώς και το συγκεκριμένο τρολ ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία και θα υπάρξουν ίσως κι άλλα. Ειλικρινά πιστεύετε ότι θ' αντιληφθούν πολλοί το χιούμορ σας ή θ' αναζητήσουν την αρχή της στιχομυθίας έτσι ώστε να καταλάβουν τους συμψηφισμούς που επιχειρούν μονίμως να κάνουν οι συριζαίοι και πάσης φύσεως αναρχοαριστεροί; Επικοινωνιακά διαχειρίζονται τα πάντα εδώ και καιρό εκμεταλλευόμενοι τον πόνο του άλλου και τη δύσκολη εποχή. Διαφορετικά νομίζετε θα βρίσκονταν στο προσκήνιο χωρίς σαφή πολιτικό λόγο, χωρίς προτάσεις, χωρίς απαντήσεις στα προβλήματα έστω και σε θεωρητικό επίπεδο; Μια στείρα άρνηση είναι στα πάντα και μια καταγγελία... τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Προσωπικά την απάντησή σας δεν την καταχωρίζω ως λανθασμένη, σχεδόν την χάρηκα. Για κάποιους όμως δήθεν κοινωνικά ευαίσθητους κατά παραγγελία και κατά περίπτωση, οι οποίοι θα δράξουν την ευκαιρία να "πέσουν πάνω σας" υποδυόμενοι τους θιγμένους ίσως και να πρέπει ν' αγνοείτε τέτοιου είδους προβοκατόρικα σχόλια αρνούμενος να τους κάνετε τη χάρη. Δεν είδατε τι έγινε με τις ψιλές που πέσανε στους wannabe ήρωες του αντιεξουσιαστικού αγώνα - τρομοκράτες - ληστές του Βελβεντού; τους πίρε ο πόνος όλους τους προοδευτικάριους για τ' ανθρώπινα δικαιώματα των κρατουμένων αλλά τόσες μέρες που στέλνουν "δελτία τύπου" μέσα από τη φυλακή διακηρύττοντας την ανυπακοή τους στους νόμους και τους θεσμούς, μη διστάζοντας ν' απειλήσουν ακόμα και ανθρώπινες ζωές κανένας δεν είχε να πει τίποτα...τσιμουδιά...

  34. Μπάμπης Ηλιάκης avatar
    Μπάμπης Ηλιάκης 20/02/2013 22:59:46

    Νομίζω ότι ο κ. Κρανιδιώτης βρήκε έναν έξυπνο τρόπο να ξεμπροστιάσει την υποκρισία ενός ψευτοεπαναστάτη που ήθελε να δραματοποιήσει τα λεγόμενά του αναφέροντας μια λέξη, τον πατέρα, που συγκινεί τους πάντες. Όσοι διαβάζουν τον κ. Κρανιδιώτη συστηματικά νομίζω ότι είναι εύκολο να καταλάβουν αν σέβεται ή όχι θεσμούς όπως η γονείς, η οικογένεια κ.λ.π. Ας μάθουμε να διαβάζουμε λίγο πίσω από τις γραμμές και ας εγκαταλείψουμε την πολιτική ορθότητα.
    Τελικά όσο περισσότερο διαβάζω τον κ. Κρανιδιώτη τόσο περισσότερα πράγματα βρίσκω να συμφωνήσω μαζί του.

  35. dim avatar
    dim 20/02/2013 23:14:25

    Ούτε καν τη λέξη "πατέρας" δε χρησιμοποίησε...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dim 21/02/2013 09:58:17

      Ναι, αυτό το προσβλητικό και ψευτομάγκικο "γέρος". Το 'λεγαν κάτι συμμαθητές μου 15χρονοι κι ήθελα να τους σφαλιαρίσω.

  36. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 20/02/2013 23:38:26

    Εύγε Φαήλο
    Συνέχισε να λές ελεύθερα την γνώμη σου, χωρίς λογοκρισία.
    Κατανοώ το χιούμορ και τις εξηγήσεις σου.
    Επιτέλους μετά απο 30 χρόνια ιδεολογικής τρομοκρατίας της αριστεράς που κατάντησε την δεξιά φοβική ας χειραφετηθούμε, ας βάλουμε τους διεθνιστές/παγκοσμιοποιητές προπαγανδιστές στην θέση τους.
    Η οικονομική μας κατάντια είναι αποτέλεσμα της πολιτισμικής και πολιτικής παρακμής (έλλειψη αξιών, μη ηθικές αρχές, έλλειψη πατριωτισμού, ευτελισμός της γλώσσης, διάλυση θεσμών, εύκολος πλουτισμός/οκνηρία, δειλία)
    Οι δεξιοί σήμερα συμπεριφέρονται στο ΣΥΡΙΖΑ σαν να είναι ένα απλό δημοκρατικό κόμμα (καλούν τον Τσίπρα που δεν πληρώνει φόρους στο ίδρυμα Καραμανλή να μιλήσει) παραγνωρίζοντας πως δικαιολογεί πράξεις βίας και απείθειας που παραβιάζουν νόμους και Σύνταγμα.

  37. Mind the GAP avatar
    Mind the GAP 20/02/2013 23:56:25

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    Μην υποχωρείτε επ' ουδενί. Είναι προφανές, ότι έχετε ενοχλήσει αυτούς, που το μόνο επάγγελμα που γνωρίζουν να κάνουν, είναι αυτό του αριστερού.
    Τους έχω νέα όμως: The party is over!

  38. Μιχαήλ avatar
    Μιχαήλ 20/02/2013 23:58:08

    Φάηλε, έγραψες........εκπληκτικό ψυχογράφημα!

  39. marilyn manson avatar
    marilyn manson 21/02/2013 00:33:31

    "Ρεπορτάζ: Οι admins του ΣΥ.ΡΙΖ.Α "

    http://youtu.be/eQeyNCPUvCI

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ marilyn manson 21/02/2013 11:15:24

      Tι σημαίνει “marilyn manson”, η Φρικηπαίδεια εξηγεί.

  40. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 21/02/2013 00:49:17

    Η εποχη της απολυτης (δημοσιογραφικης) ηλιθιοτητας... Φαιηλε κακως καθεσαι και αναλυεις και δικαιολογησαι για ενα tweet... Φαντασου να ησουν και μελος της κυβερνησης τι θα ΄λεγαν...

  41. rally monkey* avatar
    rally monkey* 21/02/2013 00:59:44

    ...κανενα σεβασμο στις χυδαιοτητες - οταν εισαι δημοσιο προσωπο ομως το μποτομλαιν όμως ειναι να μπορεις να τους 'τη λές' χωρις να σου 'την λένε'
    κατι που στην προκειμενη δε επιτευχθει (δικαια / αδικα δεν εχει σημασια)

  42. Νικόλας avatar
    Νικόλας 21/02/2013 01:01:16

    Χαχαχα παιδιά δε θα απαντήσω επί του θέματος αλλά ο όρος "καλλικάντζαρος" που χρησιμοποιείται είναι όλα τα λεφτά!! :D

  43. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/02/2013 01:19:09

    "Καλικαντζαράκια" του διαδικτύου.

  44. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/02/2013 01:19:49

    Είναι καιρός για ένα άρθρο: "Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία νόμιμο κόμμα";

    • Αναξίμανδρος avatar
      Αναξίμανδρος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/02/2013 11:08:04

      Οσο και η ΝΔ αφού τα ίδια ποσοστά έχουν και το σύνταγμα και τους νόμους ο λαός τα φτιάχνει και τα εφαρμόζει όπως αυτός αποφασίζει.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αναξίμανδρος 21/02/2013 13:28:17

        Δεν είναι ίδια η συμπεριφορά της ΝΔ και άλλων με αυτών με χαϊδολογάνε την τρομοκρατία, την ανομία και χρησιμοποιούν "λόχο" διαδικτυακών κουκουλοφόρων, ενώ τα έχουν έξτρα πρίμα γκουτ και με τους παλιούς...

  45. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/02/2013 01:46:56

    Γιατί δε μένουμε στην ουσία του ζητήματος;Είναι βία,ναι ή όχι να μην έχει ο απλός κόσμος πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη;Είναι αυτό αποτέλεσμα της πολιτκής που εφαρμόζει η κυβέρνηση που στηρίζετε κύριε Κρανιδιώτη;Απαντήστε σ'αυτά τα απλά ερωτήματα αν θέλετε,όλα τα υπόλοιπα είναι φληναφήματα...
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτρης 21/02/2013 09:56:35

      Δεν είναι "βία" κι ούτε νομιμοποιεί την κακουργηματική καφρίλα στις Σκουριές κι αλλού. Μην κάνετε τέτοιους επικίνδυνους συμψηφισμούς.
      Η κατάσταση στο σύστημα υγείας είναι απαράδεκτο ξεχαρβάλωμα του κοινωνικού κράτους, κίνδυνος για την υγεία των πολιτών και για την κοινωνική συνοχή.
      Με την ίδια λογική θα θεωρούσα κι εγώ "βία" τις βλαπτικές για τα εθνικά συμφέροντα και την δημόσια τάξη θέσεις των Γαϊτάνηδων, Διαμαντόπουλων και Σκουρλέτηδων. Αυτό τι σημαίνει; Πως δικαιούμαι να πάρω κουμπούρι ή λοστό και να πάω να καθαρίσω τον Σκουρλέτη; Βία στην "βία" του; Φυσικά και όχι.
      Βία είναι μόνο η αληθινή βία. Τα άλλα είναι κρίσιμα πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα που δεν νομιμοποιούν ΚΑΜΜΙΑ βία. Με άλλα μέσα λύνονται στη δημοκρατία, όσο μπαταλεμένη κι αν είναι.

  46. lazaros avatar
    lazaros 21/02/2013 02:17:36

    δεν ηταν μεν κομψη απαντηση,την λες και ακραια,αλλα εγω στεκομαι στο εξης
    ενας κυβερνητικος εκπροσωπος ,ενας διευθυντης γραφειου του πρωθυπουργου της χωρας και το κομμα της αξιωματικης αντιπολιτευσης ασχοληθηκαν με ενα tweet ,μια μλκιουλα με το συμπαθειο στον αγνωστο σε μενα,αλλα μαλλον συμπαθη φαηλο κρανιδιωτη...δηλαδη πως μπορουμε να γινουμε σοβαρο κρατος αληθινα?το βρισκω εντελως δυσκολο...οι νοοτροπιες δεν δανειζονται...

    παρεπιπτοντως υπαρχει προβλημα με το συστημα υγειας?απολυτως..ενα αισχος ειναι..εχω γνωστο με ενα ολο κι ολο βαρηκοο αυτι και το ξεφτιλισμενο κρατος του δινει 450 ευρω να παρει μια μπακατσελα για ακουστικο
    επομενως υπαρχουν θεματα σοβαρα,αλλα τωρα μιλωντας συγκεκριμενα επι του περιστατικου καπου μπλεχτηκε μια απαντηση μαλλον ασχετη με το αρχικο θεμα συνεχιστηκε και απο τον κ κρανιδιωτη και χαθηκε και η μπαλα και η σοβαροτητα του ζητηματος...
    δεν μπορει ενας τετοιος διαλογος να απασχολει την ταρατσα της πολιτειας..δεν ειναι δυνατον...

  47. lazaros avatar
    lazaros 21/02/2013 02:32:31

    παντως για μενα το περιστατικο ειναι θλιβερο(πολυ περισσοτερο αν ειναι αληθινα τα οσα λεει ο ταδε,δεν θυμαμαι νικ),δεν μου αρεσε καθολου η απαντηση,αλλα απο εκει και περα απλα επισημαινω πως δεν ειναι λογικο να απασχολει το ζητημα αξιωματικη αντιπολιτευση και κυβερνηση οταν πραγματικα εδω ο κοσμος ΧΑΝΕΤΑΙ...να κλειστουμε στον μικροκοσμο μας?να ασχολουμαστε με το fb με το tweet με τον ταδε και τον δεινα,να χανουμε πολυτιμο χρονο εργατοωρες για επικοινωνιακους λογους(πως να απαντησω,τι να πω γι ανα φανω σωστος κτλμιλαω για ανθρωπους που εκφραζουν θεσμικα οργανα της πολιτειας !) απο την ουσια?η ουσια ειναι τα προβληματα που σαρωνουν τον κοσμο,που καναν νοικοκυραιους κουρεληδες,που παρακαλαμε να μην αρρωστησουμε...
    αυτα ειναι τα προβληματα με τα οποια οφειλει να ασχολειται 24 ωρες το 24ωρο η κυβερνηση και οχι με απαντησεις στου τι ειπε ο δεινα στον ανωνυμο στο tweet...δηλαδη ελεος πια!συνειδητοποιουμε πως η μιση ελλαδα ειναι ενα βημα απο το γκρεμο?
    προσωπικα με κατασταλαγμενη σκεψη,μιλωντας για την ουσια,θεωρω πως ο ανεργος,ο υποαπασχολουμενος ,ειναι υποχρεωμενος να κατανικησει την απολιτικ αγραμματοσυνη του και να ψηφισει ειτε ΚΚΕ ειτε μια πραγματικα ρεαλιστικη προταση απο πολιτικο κομμα που με οργανωμενο σχεδιο ανευ λαικισμου θα στοχευσει σε συντομο διαστημα σε μια οικονομια βασισμενη στο δυτικο βορειοευρωπαικο μοντελο σε μεγαλο βαθμο,πληρους απασχολησης με κκ ημερομισθια ανω του μεσου ορου της επιβιωσης,αν δεν υπαρχει αυτη η προταση τοτε μονη λυση βλεπω ΚΚΕ..και δεν ημουν ποτε κομμουνιστης...αν μας βρωμαει σε χιλιαδυο θεματα αυτο το κομμα(θεματα διαχειρισης πολιτικης,ελεγχου,ανθρωπινων δικαιωματων(να τα αλλαξουμε....
    εδω προσπαθουν να μας πεισουν πως αυτο το μοντελο που εφαρμοζεται στον τοπο ειναι η σωτηρια της πατριδας,σε αυτα θα κολησουμε?αυτα πανευκολα αλλαζουν...

  48. omen avatar
    omen 21/02/2013 03:04:18

    Φαήλο κατά τη γνώμη μου από όλο αυτό το συμβάν πέτυχες μια μεγάλη νίκη τελικά. Η υποκρισία στον δημόσιο διάλογο είναι αυτή που έχει βουλιάξει την Ελλάδα μεταπολεμικά (όχι μεταπολιτευτικά μόνον) και η όλη σταση σου είναι παράδειγμα προς μίμηση για τους σύγχρονους Ελληνες. Αρκετά ανεχθήκαμε μασκοφόρους στα internet και μακιγιαρισμένους Κουλούρηδες στα κανάλια... PS. omen speaking. Μας αναγκάσανε να κρυβόμαστε. Σήμερα δείρανε και έναν που απλά ...κράταγε ελληνική σημαία....

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ omen 22/02/2013 14:55:47

      @omen Αυτό πάλι, πέρασε στο" ντούκου" ! Κανείς εδώ δεν το ανέφερε....
      Απλά έγινε ΑΝΑΦΟΡΑ σε κάποιο μικρό κανάλι γιά κάποιον πού ξυλοκοπήθηκε επειδή κρατούσε Ελληνική σημαία και τον ΘΕΩΡΗΣΑΝ "Χρυσή Αυγή".Αρα, Ελληνική σημαία κρατάς μόνον εάν είσαι Χ.Α και άρα = είναι κακό να κρατάς Ελληνική σημαία ! Καταλαβαίνεται τον συλλογισμό ;
      Πόσες εβδομάδες θα μας ζάλιζαν εάν το επεισόδιο γινόταν αντίστροφα ;;;

  49. anideos avatar
    anideos 21/02/2013 03:23:27

    Καλα του εκανες Φαηλο.
    Παντος εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου την πεσαν οι αλλοι μετα.
    Πως μπορουν βρε αδερφε να ασχολουνται με τριχες;
    Και μπραβο σου παιδαρε που εβγαλες και την ειδηση πως ο Χατζηνικολαου δεν εχει πορσε.
    Τους ξεβρακωσες, κρυολογησαν και μετα τρεχαν στους γιατρους...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anideos 21/02/2013 09:49:03

      Μα είπε ο άνθρωπος, δεν χωράνε η γυναίκα του και τα παιδιά του.
      Ε, εγώ την θυμόμουν από τα ρεπορτάζ για τον γάμο. Μπορεί να 'ταν δανεικιά.
      Έμαθα όμως. Συνάδελφος του μου είπε πως κυκλοφορεί με θωρακισμένη μερσεντές και φρουρά. Έτσι είναι, το φιλολαϊκόν κι η "αγανάκτηση" για την ασέβεια προς τον ανύπαρκτο "πατέρα" του διαδικτυακού καλλικάντζαρου θέλουν καλοπέραση και ασφάλεια.
      Να 'ναι καλά ο άνθρωπος, να χαίρεται το βιος του και να μας ενημερώνει αδέκαστα κι αντικειμενικά...

  50. γιωργης avatar
    γιωργης 21/02/2013 08:12:23

    κύριε κρανιδιώτη, στη βουλγαρία ο πρωθυπουργός παραιτήθηκε διότι "δεν δέχεται να είναι πρωθυπουργός μιας χώρας που η αστυνομία χτυπάει τους πολίτες της". Εδώ λέτε να δούμε κάτι τέτοιο ποτέ ή όταν ζητείται να καταδικαστεί η βία "απ'όπου και αν προέρχεται" εννοούμε "εκτός αν προέρχεται από το κράτος";;; Αλλά μάλλον στη βουλγαρία (τριτοκοσμικοί γαρ, πρώην ανατολικό μπλοκ...) μάλλον δεν έχουν photoshop....

    • ΕΥΗ ΣΙΟΥΤΗ avatar
      ΕΥΗ ΣΙΟΥΤΗ @ γιωργης 23/02/2013 02:33:23

      Αγαπητέ Γιώργη πως μπορείτε να είστε τόσο αφελής. Διαβαστε με προσοχή εφημερίδες για να καταλάβετε τον πραγματικό λογο της παραίτησης.Αυτά είναι για ηλιθιους

  51. Sceptic avatar
    Sceptic 21/02/2013 08:31:32

    Κύριε Κρανιδιώτη έχετε περίεργο χιούμορ μπορώ να πω...δείχνει έναν εκνευρισμό τουλάχιστον...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Sceptic 21/02/2013 09:44:56

      Μάλλον εσείς έχετε ιδιόρρυθμη ικανότητα αντίληψης. Και οι διαδικτυακοί καλικάντζαροι μου προκαλούν τα ίδια αισθήματα με τις κατσαρίδες.

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/02/2013 15:27:40

        εεεπ Φαήλο, συγκρατήσου είπαμε !
        " Μέτρον άριστον "...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ JE NE REGRETTE RIEN 23/02/2013 01:12:00

          Εεεε, οκ. Αι κατσαρίδαι, αν και αναγνωρίζω τους αγώνες τους στους υπονόμους, μου είναι ολίγον απεχθείς.. Καλύτερα έτσι;

  52. Κώστας avatar
    Κώστας 21/02/2013 08:45:53

    Ειλικρινά απορώ με το πως μετά και την καταστροφή της Ελλάδας από τα δύο κόμματα εξουσίας (και με υπαρκτές της ευθύνες της Αριστεράς βεβαίως), εξακολουθούν να υπάρχουν πολίτες που ψηφίζουν οι οποίοι αντιμετωπίζουν το θέμα με οπαδικά γυαλιά φανατικών. Βλέπω αναρτήσεις εδώ μέσα, και νιώθω σαν να ακούω να μιλάει ένας πωρωμένος οπαδός ποδοσφαιρικής ομάδας. Για μένα, αυτή η διαπίστωση είναι πιο θλιβερή και από μνημόνια και τρόϊκες και όλα τα δεινά που μας έχουν βρει. Αποδεικνύει, ότι πλέον η γηπεδοποίηση της πολιτικής ζωής η οποία συμφέρει τους δύο "μονομάχους" έχει ποτίσει τόσο το λαό, που ούτε και η καταστροφή της Ελλάδας η οποία είναι προ των θυρών δεν είναι ικανή να εκλογικεύσει ορισμένους "οπαδούς" (τι γελοία λέξη) των κομμάτων και να τους κάνει να αρχίσουν να σκέφτονται λίγο αντί να ακολουθούν τυφλά τον "σωτήρα", "ηγέτη" η όπως αλλιώς θέλετε αρχηγό. Αν δεν εκλείψει αυτό και αν δεν προσπαθήσουμε να αντιμετωπίζουμε αντικειμενικά τα προβλήματα προσδοκώντας λύσεις και όχι μεγαλεπήβολα "ΘΑ", τα οποία με όση ευκολία που τα πιστεύουμε, με άλλη τόση υπερασπιζόμαστε και την μη τήρηση τους από τον "αρχηγό" και τους συν αυτώ, φοβάμαι ότι η διάβρωση μας ως "πολίτες" θα είναι αυτή η οποία θα μας οδηγήσει στο τέλος, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Αντιγράφω από το βιβλίο "Η διαφθορά της εξουσίας" του Κυρ. Σιμόπουλου :

    "Από τη αυγή του κοινοβουλευτικού βίου και απί ενάμισι περίπου αιώνα η προεκλογική εκστρατεία αποτελεί περίοδο αναστατώσεων, διχασμού, διαφθοράς και κάθε λογής σκανδάλων, πολιτικών και οικονομικών. Ο φανατισμός είναι το δηλητηριώδες όπλο των κομμάτων εξουσίας για τη «γηπεδοποίηση» των οπαδών και τη μετατροπή τους σε ημιάγριους προοριζόμενους να μισούν τον αντιφρονούντα συνάδελφό τους, να συνωστίζονται κάτω από εξέδρες κουνώντας πλαστικές σημαίες, να προσκυνούν τους σωτήρες - αρχηγούς και να χαρίζουν «εκλογικούς θριάμβους» και ηγεμονικές αυτοδυναμίες.
    Ενώ έπρεπε να είναι η πιο αθόρυβη και ευπρεπής της τετραετίας, χρόνος περισυλλογής, ατομικής και συλλογικής ευθύνης. Χωρίς συγκεντρώσεις στις πλατείες, χωρίς τους τελάληδες των υποψηφίων, χωρίς τους ρύπους στους τοίχους, χωρίς τα μεγάφωνα της κομματικής συνθηματολογίας που προσβάλλουν τη νοημοσύνη, την αξιοπρέπεια και την αισθητική των πολιτών. Μόνο σιωπηλή διανομή εντύπων με προγράμματα, θέσεις και αναλύσεις και καθημερινός ψύχραιμος διάλογος – κριτική αντιπαράθεση ιδεών – μεταξύ όλων ανεξαιρέτως των κομμάτων από τα ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα.
    Αυτή θα έπρεπε να ήταν η προεκλογική εικόνα σε μια ακηδεμόνευτη κοινωνία με ελεύθερους πολίτες που υπερασπίζονται την αξιοπρέπειά τους, πολίτες με ήθος και φιλότιμο που απεχθάνονται κάθε εμπλοκή στους βάρβαρους ανταγωνισμούς των κομματικών συμμοριών για την εξουσία. Πολίτες που θεωρούν προσβολή τις αναφορές των αρχικομματαρχών στο «μέγα πλήθος» και στο «μέγα πάθος». Δε χρειάζεται μέγα πλήθος γιατί το πλήθος σ’ αυτή τη περίπτωση είναι όχλος, συρφετός, στίφος και ορδή.
    Και κυρίως δε χρειάζεται καθόλου πάθος."

    • tak avatar
      tak @ Κώστας 21/02/2013 17:00:14

      Επί του πρακτέου;

  53. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 21/02/2013 08:52:34

    Αυτοί στον τσίριζα είναι πραγματικά παιδική χαρά...Με τέτοιες βλακείες θεωρούν ότι χτυπούν την εξουσία?
    Οσο γι΄αυτούς που προσπαθούν με σοβαρότητα να δικαιολογήσουν τον μεγάλο πόνο και γκαιλέ που έπιασε τους ευαίσθητους ανθρωπιστές απο την σκληρότητα του Φαήλου μια παρατήρηση...
    Αν έξαφνα ο Φαήλος προσπαθώντας να δικαιολογήσει υποτίθεται πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης έγραφε το συγκεκριμένο σχόλιο (μιλάμε πιά για συνθήκες επικοινωνιακής παραφροσύνης ),τότε θα μπορούσαν οι ευαίσθητοι τσιριζαίοι να τρομάξουν για την αναισθησία και την σκληρότητα του.
    Οταν ένας τύπος ,κάνει πλάκα (το πιό ήπιο) ή χρησιμοποιεί τον υποτιθέμενο θάνατο του πατέρα του στα σοβαρά (και δείχνει το πόσο τον σέβεται) για να δέιξει εξυπνακισμο στα ιντερνέτια, τον συνεφέρεις στα ίσια του με τον ίδιο τρόπο..Του επισημαίνεις με το ανάλογο ύφος και περιεχόμενο το βλακώδες του εξυπνακισμού του...Δεν χρειάζεται διδασκαλία και συμβουλές ο κάθε ξύπνιος που νομίζει ότι θα κάνει την επανάσταση του χτυπώντας ιντερνετικά τον φαήλο(που δεν έχει καμιά θεσμική και κυβερνητική θέση)...
    Και αν παρ ελπίδα η παιδική χαρά της ρόζας-κόκκινης-Αμαλίας τσιμπάει σαν νηστικός χάνος το πρωινό, εκεί πια μπορείς να χαμογελάσεις συγκαταβατικά...τίποτε περισσότερο.
    Ποιό ξυράφι είχε την ιδέα για "κυβέρνηση φαήλου" εκεί στην παιδιή χαρά?Να του στείλουν μερικά γλυκά δώρο...

    Για τα πανηγύρια είναι οι συνεργατικές της Αμαλίας,Ρόζας, Κόκκινης..
    Πάντσο Βίλλα....Βίβα Ρένα..

    Να συνάγωμεν δηλαδή ότι απο εσπέρας της χθές και μέχρι νεωτέρας δεν ισχύουν αι προσωπικαί απόψεις, η διαφορετικότητα,η επαγγελματική ενασχόληση και δια την κυρία ζωή, τον βαγγελάκη της αναρχίας,τον μεγάλο τατσό και όσα τους συνοδεύουν είναι οι επίσημες θέσεις της παιδικής χαράς?
    Αειντε μαέστρο έναν καλαματιανό...Βίβα Ρένα...Εβίβα παιδιά(των βορείων προαστίων)..

  54. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/02/2013 09:58:51

    Το σύστημα υγείας είναι τόσο ξεχαρβαλωμένο που ό,τι και να πούμε είναι λίγο. Συν το ότι πολλοί γιατροί έχουν αποχωρήσει από τον ΕΟΠΥΥ (η οφθαλμίατρος που πηγαίνω, για παράδειγμα, ή η παιδίατρος που πηγαίνουμε τα μικρά). Η αγανάκτηση των ασφαλισμένων είναι τέτοια που ένα λεκτικό ολίσθημα (όπως αυτό του Φαήλου) φτάνει για να στήσουν αγχόνες...
    Από εκεί και πέρα, ο τύπος ήταν ένας άθλιος Συριζαίος που μιλούσε για τον υποτιθέμενο νεκρό πατέρα του λες και ήταν κομμάτι κρέας.
    Θα έκανε κανείς από εσάς τέτοια αντιπολίτευση μιλώντας με τέτοιο τρόπο για τη σωρό του υποτιθέμενου νεκρού γονιού του;
    Προφανώς, για τους Συριζαίους οι νεκροί είναι κρέας...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΒΙΣ 21/02/2013 12:14:11

      BIΣ σωστος οπως παντα και στις δυο επισημανσεις σου.
      Προσφατα βρεθηκα με συγγενη σε εφημερια στον Ευαγγελισμο...
      Δεν εχω παει στην Ουγκαντα αλλα καλυτερα θα ειναι. Ενα μονο θα σας πω για να πας τουαλετα τις ατελειωτες ωρες της αναμονης ηθελες......γαλοτσες γι αυτο και ολοι παιρνουν ενα νερακι απο παρακειμενο μεγαλοκαταστημα και πανε εκει τουαλετα. Υποτιθεται παει καποιος να γιατρευτει και φευγει με ηπατιτιδα....

  55. Idiot avatar
    Idiot 21/02/2013 10:05:38

    Αγαπητε Φαηλο,ειμαι πλαι σου στην απαντηση στον κουλτουριαρη για αισθητικους λογους.Γιατι εισαι απο τους λιγους ικανους χρηστες της ελληνικης γλωσσας και του γραπτου λογου που εχουν απομεινει.Εχω επιφυλαξεις για την επενδυση στις Σκουριες.Πηγαινε για ενα προσκυνημα στο Αγιον Ορος οδηγωντας απο τον δρομο της Αρναιας.Θα εντυπωσιαστεις απο την ομορφια του τοπιου.Αν κατεβεις για λιγο προς Στρατωνι,Στρατονικη θα δια πιστωσεις ποσο σεβαστηκε τον χωρο και το περιβαλλον ο μακαριτης ο Μποδοσακης.Ο Χωρος ειναι καθαγιασμενος απο δεκαετιες εργατικων αγωνων στο Μαντεμ Λακκο(τοπωνυμιο).Οι κατοικοι της περιοχης εχουν ιστορια αντιπαραθεσεων με τους εκαστοτε ιδιοκτητες των μετταλειων.

  56. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 21/02/2013 11:38:48

    Η σύνταξη μου έφθασε πλέον τα 940 ευρώ(Απόστρατος σκέτο-το Αξκος το παραλείπω) ,με δάνειο κατοικίας 600 ευρώ και δύο άνεργους γιούς Μηχανικούς!!!Θα ακολουθήσει και αλλη μείωση 200 ευρώ το 2014.Εκείνη την κούτα Φαήλο κράτα την θα την χρειαστώ (πέταξα τις δικές μου όταν αποστρατεύτηκα μετά από 14 μεταθέσεις),μάλλον χωράω διπλωμένος.Θα μου πείτε μιλάς εσύ που πληρώνεσαι ενώ υπάρχουν τόσοι άνεργοι; Το ξέρω έχω τρείς στο σπίτι μου!!! Δεν είμαι συριζαίος και δεν πρόκειται να γίνω.Το ξίφος μου αξίζει 300 ευρώ,δεν το πουλάω!!!Ειλικρινά δεν έχω καμία διάθεση για πλάκες!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Τ 21/02/2013 12:39:08

      Αν από αυτό που διαβάσατε, αυτό καταλάβατε, αν βάζετε τον εαυτό σας, ως Αξιωματικό, στην ίδια θέση με τον διαδικτυακό ανόητο που ήθελε να στείλει το πτώμα του "γέρου" του πεσκέσι, τι να σας πω...

      • Κώστας Τ avatar
        Κώστας Τ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/02/2013 13:14:26

        Η πραγματικότητα είναι σκληρή και την αντιμετωπίζω,άλλοι με απαξίωσαν........

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Τ 21/02/2013 13:43:28

          Την γνωρίζω κι έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και παρεμβάσεις υπέρ των στελεχών, εν ενεργεία κι αποστράτων, χωρίς να έχω κάποιο προσωπικό συμφέρον κι αν με διαβάζετε το γνωρίζετε.

  57. Zugzwang avatar
    Zugzwang 21/02/2013 11:42:25

    Ουαι υμιν υποκριτες!
    Ξεσηκωθηκαν ολες οι "ευγενικες ψυχες" εναντιον του Κρανιδιωτη για την απαντηση που εδωσε στο twitter του "Ρασκολνικωφ". Λες και δεν εχουν διαβασει σε κειμενα του ιδιου του Κρανιδιωτη μηνυματα στοργης και συμπονοιας για τους ηλικιωμενους! Λες και δεν εχουν διαβασει στα κειμενα του Κρανιδιωτη πως μιλαει με αγαπη, τιμη και σεβασμο για τους γονεις του και τους προγονους του.
    Ουαι υμιν υποκριτες! Ναι, ειναι βια τα αποτελεσματα της διαλυσης του συστηματος Υγειας και Περιθαλψης. Ναι, εχουν φοβο και αγχος οι ηλικιωμενοι και οι δικοι τους εξ αιτιας της απαραδεκτης αυτης καταστασης. Εχουν ομως φοβο και αγχος χιλιαδες ηλικιωμενα τα βραδια, μονοι στα σπιτια τους, μηπως μπουκαρουν οι αλλοδαποι, ως επι το πλειστον, κτηνανθρωποι και τους βασανισουν και μετα τους σκοτωσουν! Καθε μερα μαθαινουμε τετοιες φρικαλεοτητες και θεωρουμε πλεον την τρομερη αυτη κατασταση ως φυσιολογικη! Την θεωρουμε ρουτινα! Ενα απο τα στοιχεια που χαρακτηριζουν τον πολιτισμο μιας χωρας ειναι ο τροπος με τον οποιο συμπεριφερεται προς τους ηλικιωμενους της. Ουαι υμιν υποκριτες! Κοπτεστε δηθεν για την απαντηση του Κρανιδιωτη αλλα δεν εκφρασετε την παραμικρη αγανακτηση και λυπη για την προχθεσινη δολοφονια με κασμα ανυπερασπιστης γριουλας, νυκτα στο σπιτι της!
    Ουαι υμιν υποκριτες!

    • tak avatar
      tak @ Zugzwang 21/02/2013 17:04:25

      Αγαπητέ Zugzwang προφανώς στο Χατζηνικολάου αναφέρεσθε... Έχετε δίκιο, πέστε του κι άλλα! Και ρωτήστε τον πώς έγινε δημοσιογράφος!

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ tak 21/02/2013 18:12:57

        Οχι μονο. Ειδα και ακουσα και αλλους και αλλες.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Zugzwang 22/02/2013 15:22:05

      Αγαπητέ @Zugzwang, ορθές οι ιδέες σου, άψογα τα ελληνικά σου.
      Καμιά οξεία όμως;;; Δεν έχει το πληκτρολόγιό σου; Σε παρακαλώ !
      Φιλικά

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ JE NE REGRETTE RIEN 22/02/2013 18:03:25

        Χιλια φορες συγνωμη JE NE REGRETTE RIEN! Ειναι τεχνικα αδυνατο.

  58. cp avatar
    cp 21/02/2013 13:27:37

    Φαήλο αν και σε πάω για ορισμένα θέματα πατριωτικά , θα σε κατακρίνω διότι μου θυμίζεις τον καφετζή μου το 2010! Εξι το πρωί ,μου αρχιζε: H Δεξιά πλαστογραφούσε τα στοιχεία ,τα εφαγαν όλα και αύξησαν το χρέος απο 180 σε 300 δις κτλ κτλ. Και ο ΓΑΠ την ίδια ώρα τα έκανε μαντάρα ...............
    Ασε λοιπόν τον ΣΥΡΙΖΑ και τις βίλες.
    Ο μπαχαλάκιας ειναι καταστροφέας !
    Και ο νόμιμος μπαχαλάκιας ( Αειφόρος ύφεση , "διόδια " από τους σκληρούς ανδρες της οικονομίας και των ΜΜΕ ,κράτος που προσπαθεί να βγάλει από την μαρίδα χαβιάρι ) αλλά και ο κουκουλοφόρος.
    Και επειδη είμαι του Μηχανικού δεν δέχομαι τόσο πολλοί καταστροφείς να έχουν ξεπεράσει σε ισχύ το όπλο που υπηρετησα επί διετίας και το οποίο σε περίπτωση πολέμου νομίμως επιδίδεται και στην δημιουργία καμμένης γής !

  59. Orgilos avatar
    Orgilos 21/02/2013 13:55:41

    Αγαπητέ Φαήλο, θα σου πω ποιό ήταν το λάθος σου· είναι κάποια πράγματα για τα οποία θεωρούμε ότι είναι πολύ χοντροκομμένο το να κάνουμε τέτοιο χιούμορ. Ένα από αυτά είναι ό,τι έχει να κάνει σε σχέση με τους γονείς του καθενός. Καταλαβαίνω ότι τέτοιου είδους αναφορές τις χρησιμοποιούν πολλοί για λαϊκιστικούς λόγους και για να κάνουν επίκληση στο συναίσθημα. Ιδίως τη σημερινή εποχή είναι το πιο εύκολο. Εσύ πάντως πιστεύω ότι έκανες λάθος που απάντησες κατ' αυτόν τον τρόπο. Μπορούσες να βρεις κάτι άλλο για να βάλεις στη θέση του τον συγκεκριμένο τύπο. Εκεί πιστεύω ότι έγκειται το όποιο φάουλ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Orgilos 23/02/2013 01:08:24

      Στα τρολλ δεν χωρούν ευγένειες.

  60. απατο πηγαδι avatar
    απατο πηγαδι 21/02/2013 14:50:33

    εχω καθε δικαιωμα να θεωρω ασκηση βιας τα οσα παρα την βουληση μου και αντιθετα με τις υποχρεωσεις της πολιτειας βιωνω ειδικα στον τομεα της υγειας. Ειναι ομως τέλεια διαστρεβλωση να θεωρειτε a priori οτι αυτη μου η θεση ειναι εναντια στην μη φυσικη κρατικη βια δικαιολογει ταυτοχρονα την δηθεν επαναστατικη , την ταχα μου αριστερη βία. Καμμια βια δεν δικαιολογω. ατο πετσι μου ομως νιωθω την κρατικη μη φυσικη βια. Και μαλιστα δεν φθανει που το κρατος αδυνατει να με προστατευσει απο την φυσικη βια του καθε κακοποιου ενω το πληρωνω γι αυτο, μου ασκει και παραλογη σκληρηοικονονικη βια ( για να με τιμωρησει για ταχα μου κακες επιλογες μου) ενω ταυτοχρονα οι επιβαλωντες την βια υψηλοβαθμοι κρατικοι λειτουργοι αμπιβονται πλουσιοπαροχα απολαμβανοντας πρωτοφανους ασυλιας για τα δικα τους λαθη. Δεν ειναι λοιπον οτι δεν συμπονω οποιον ερχεται αντιμετωπος με την φυσικη βια. ειναι που ειμαι εξουθενωμενος απο τον οικονομικο μου ξυλοδαρμο. ειναι που απο το κρατος που πληρωνω απαιτω να μην μου ασκει βια. τον κακοποιο μητε τον πληρωνω μητε τον ελεγχω.

  61. Ιωάννης Τ avatar
    Ιωάννης Τ 21/02/2013 15:25:51

    Αγαπητέ Φαήλο,
    παρ' το απόφαση, ως μη αριστερός προοδευτικός είσαι υποχρεωμένος να τηρείς κατά κανόνα την πολιτική ορθότητα όπως μας την έχουν επιβάλει τα τελευταία χρόνια. Αυτοί έχουν το ελεύθερο, εγώ θα έλεγα το ακαταλόγιστο, να λεν και να πράττουν ότι θέλουν γιατί μπαίνουν στην αριστερή κολυμπήθρα του Σιλωάμ για βγαίνουν υγιείς και καθαροί από κάθε αμάρτημα. Η δική σου βία, εν προκειμένω λεκτική κατ' αυτούς, είναι και θα είναι πάντα δυσανάλογα βαριά παρά την οποιαδήποτε βία πηγάζει από τους αριστερούς προοδευτικούς μπαχαλάκιδες και μη. Είναι τα δύο μέτρα και σταθμά που τηρεί η παγκόσμια αριστερά σε σχέση με τη βία, όποια μορφή και να λαμβάνει αυτή.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Ιωάννης Τ 22/02/2013 14:34:34

      @ Ιωάννη Τ, πολύ εύστοχη σαν εικόνα η "κολυμπήθρα του Σιλωάμ"
      Τέλεια αποδίδει την κατάσταση. Εύγε !!!

  62. Θεοχάρης Σιώζος avatar
    Θεοχάρης Σιώζος 21/02/2013 15:59:45

    Ορθώς έπραξες και απήντησες με τέτοιο καυστικό ύφος στο μέλλον "ορφανό".Όμως γιατί να γράψεις ολόκληρο άρθρο "δικαιολογώντας" αυτή σου την ενέργεια;Σίγουρα δεν έχει απολογητικό ύφος το άρθρο,αλλά, ακόμα και το γεγονός ότι έγραψες άρθρο εξ αφορμής αυτού του γεγονότος δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστο.Δε χρειάζεται να δώσεις πιστοποιητικά "Αρσακειάδος" σε κανέναν, πολλώ δε μάλλον σ΄ αυτούς που, όπως ορθώς παρετήρησες, συμψηφίζουν την όποια ανικανότητα του κράτους με τη βία.Από σοβαρούς Δεξιούς περιμένουμε να αποβάλουν τα ενοχικά σύνδρομα που κληροδότησε η Μεταπολίτευση στη Δεξιά.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Θεοχάρης Σιώζος 21/02/2013 18:26:50

      Αγαπητε Θεοχάρη Σιώζος, η στερηση ιατρικης, φαρμακευτικης και νοσοκομειακης περιθαλψης δεν ειναι απλη ανικανοτης του κρατους. Ειναι αρνηση παροχης βοηθειας. Στα πολιτισμενα κρατη, η αρνηση παροχης βοηθειας σε καποιον που κινδυνευει ειναι ποινικο αδικημα και τιμωρειται αναλογα. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι εχει δικιο ο "Ρασκολνικωφ".

      • Θεοχάρης Σιώζος avatar
        Θεοχάρης Σιώζος @ Zugzwang 22/02/2013 00:43:12

        Δεν ήταν αυτό το θέμα της παρεμβάσεώς μου, αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά στην εγκληματική ανεπάρκεια του κράτους.Όμως γι΄ αυτήν την ανεπάρκεια δεν ευθύνονται ούτε οι πολιτικοί, ούτε το κράτος (μόνο), αλλά την κύρια ευθύνη φέρουμε εμείς οι πολίτες, που είτε ενεργητικώς (κλέβοντάς το) είτε παθητικώς (ανοχή ως προς τέτοια φαινόμενα) συμβάλαμε στο να ξεχαρβαλωθεί.Οπότε για τις όποιες "τιμωρίες" πάσης φύσεως πρέπει πρώτα να κοιτάξουμε τις δικές μας και έπειτα των εκάστοτε πολιτευτών/βουλευτών ή της εκάστοτε κυβερνήσεως(άλλωστε οι πολιτικοί ταγοί εκλέγονται υπό του "κυριάρχου¨ λαού, ο οποίος μετά τις επιλογές του λησμονεί αυτό το κυρίαρχο και τους κράζει όλους, λες και ήρθαν ουρανοκατέβατοι).

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Θεοχάρης Σιώζος 22/02/2013 14:30:16

      Ορθότατο,@ Θεοχάρη Σιώζο.
      Αυτό το ενοχικό σύμπλεγμα της Δεξιάς είναι τροχοπέδη

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θεοχάρης Σιώζος 23/02/2013 01:07:23

      Κοίτα, δεν ξέρω αν είναι κακό, πιστεύω όμως πως φαίνεται ότι το έγραψα γιατί μου άρεσε, το διασκέδασα!

      • Θεοχάρης Σιώζος avatar
        Θεοχάρης Σιώζος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/02/2013 13:57:57

        Φαίνεται και καλά έκανες και τον "γλέντησες", ας μου επιτραπεί η έκφρασις.Αλλά εγώ δε στέκομαι τόσο στην ουσία του θέματος (όπου έχεις καταφανώς δίκιο και στο ανεγνώρισα εξ αρχής) όσο στον "απόηχο" που δημιουργήθηκε από τη φαινομενική αιτιολόγηση μιας πράξεως, η οποία επ΄ουδενί δεν έχρηζε αιτιολογήσεως. Δεν υπάρχει πιο φανερό μήνυμα στηρίξεως από την καλοπροαίρετη κριτική κ. Κρανιδιώτη.

  63. alex23 avatar
    alex23 21/02/2013 16:31:12

    αν ο Ρασκόλνικοβ ηταν υπαρκτο προσωπο με υπαρκτο προβλημα και ip που να τον ταυτιζει σαν φυσικο προσωπο, τωρα θα το περιφεραν στα καναλια οι συριζαιοι σαν τροπαιο..το οτι δεν συμβαινει αυτο σημαινει πολλα για αυτους που καταλαβαινουν..

    απο την μια ειναι κουραστικο (και με κοστος σε αυτους που δεν ειναι πονηρεμενοι απο τον τροπο που λειτουργει το 'τρολλαρισμα') να προσπαθεις να κανεις διαλογο, εστω και χιουμοριστικο με ενα τρολ το οποιο μπορει να μεταμορφωθει σε οτιδηποτε επιθυμει και να επικαλεστει οποιαδηποτε φανταστικη ιστορια σαν δικη του, αλλα απο την αλλη επειδη ακριβως υπαρχουν πολλοι που δεν ξερουν πως δουλευει αυτο το 'συστημα', καπως θα πρεπει να πονηρευτουν, ειδικα οταν η παρουσια ενος τρολ εχει ειδικους σκοπους..

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ alex23 22/02/2013 14:21:50

      Φίλε alex 23 (άρα γε είναι η ηλικία σου;) βάλε και καμιά οξεία !
      την κακοποιήσαμε έτσι και αλλιώς με χίλιους τρόπους την γλώσσα μας, χωρίς οξείες μοιάζει φαλακρός γυμνοσάλιαγκας.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ JE NE REGRETTE RIEN 23/02/2013 01:03:37

        Ίσως γράφει από κινητό ο φίλος. Εγώ ακόμη στο κωλοδικό μου δεν έχω βρει πως μπαίνουν οι τόνοι! Εξπέρ στην τεχνολογία, ε; Να 'ταν εννιάρι...

  64. dem avatar
    dem 21/02/2013 19:12:27

    Αμφιβάλλω αν πολλοί Έλληνες έχουν διαβάσει το έγκλημα και τιμωρία. Και δεν μπορώ να ξέρω αν ο "Ρασκόλνικωφ" πατούσε σε αυτό για να κάνει το συγκεκριμένο κακόγουστο σχόλιο. Την απάντηση του κ. Κρανιδιώτη εκμεταλλεύτηκαν οι καλοθελητές πολιτικοί του αντίπαλοι για να τον διαβάλουν κάνοντας την τρίχα τριχιά και απευθυνόμενοι στο θυμικό του Έλληνα. Δυνατός ο Χρόνης Μίσιος είχα διαβάσει το "εσύ σκοτώθηκες νωρίς" πολλά χρόνια πριν.
    Είναι πολύ σκληρός ο χώρος της "πολιτικής" και πολύ βρώμικος. Θα πρέπει να περιμένετε και άλλα τέτοια "στησίματα" στο μέλλον κ. Κρανιδιώτη, που πιθανότατα να αποδεικνύουν ότι ο "Ρασκόλνικωφ" ήταν ένας άγγελος μπροστά στις λοιπές νεοελληνικές χυδαιότητες...

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ dem 22/02/2013 14:16:50

      ...γι'αυτό ακριβώς @dem τού συνιστούμε να κρατάει Ολύμπια ψυχραιμία.
      Γιά το καλό του και καλό όλων "μας"...

  65. Σεργιανιστής avatar
    Σεργιανιστής 22/02/2013 03:49:59

    Καλησπέρα ρε παιδιά κι από μένα.
    Εντάξει, Φαήλο, τα διάβασα όλα τα σχόλια, επιβεβαιώθηκε η -μετά την αρχική έκπληξή μου όταν είδα το twitter σου- αίσθηση πως, κάτι υπάρχει από πίσω, οπότε ορθώς απήντησες έτσι. Τώρα, το αν καλώς ή κακώς, έχει να κάνει με το σύστημα αναφοράς, ή αν θες, με τις ταχύτητες σκέψης του καθενός.
    Εν πάσει περιπτώσει. Κάτι άλλο τώρα, που ήθελα να σου επισημάνω: Αυτήν την ταλαίπωρη ψυχή που νομίζει ότι έχει επιτελέσει στη Θράκη έργο ζωής, χάρη στην απεριόριστη πολιτική κάλυψη (και δημοσιογραφική άρα) που έχει μέχρι σήμερα, θα την βάλει ποτέ κανείς στη θέση της; Ή η σύμβαση με τη διαπολιτισμική στρέβλωση της μειονότητας είναι αορίστου χρόνου;
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_17/02/2013_511637.
    Αυτά είναι τα κρίσιμα...

  66. GR74 avatar
    GR74 22/02/2013 13:00:27

    Το αντιλαμβάνεται ο κάθε λογικός άνθρωπος ότι συγκεκριμένο σχόλιο,ήταν απλά ένα αστείο αν και κάπως κακόγουστο.Κι εγώ έχω πρόβλημα με τους συμπλεγματκούς 60+αρηδες που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ,για να σώσουν τις αθλιες συντάξεις και τις λίγες αποταμιεύσεις και για να μην τους πάρουν τα σπίτια οι κομμουνιστές που τους παίρνει ήδη ο Στουρνάρας,αλλά δεν θα ευχόμουν να ψοφήσουν κιόλας.

  67. Α. Ευθ. avatar
    Α. Ευθ. 22/02/2013 13:39:24

    Εδώ η Τσαπανίδου ανησυχεί που έκοψαν τις μαϊμού συντάξεις των καραΑλβανών (σημειωτέον ότι στην Αλβανία 300Ε το μήνα δεν παίρνει ούτε καθηγητής πανεπιστημίου). Είχε και μια κυρία δικηγόρο που διαμαρτυρόταν γι' αυτό και ...έψαχνε πελάτες.....
    για να μην το χάσουμε ...http://www.youtube.com/watch?v=b47CGnG8Yvo

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Α. Ευθ. 23/02/2013 00:59:53

      Μην το ξαναπείς. Ύβρις. Ξέρω πολλούς γέροντες Έλληνες της Εθνικής Μειονότητας που παίρναν τα ψίχουλα αυτά, που όμως σε συνδυασμό με το μποστάνι τους και δυο κατσίκες τους επέτρεπαν να ζουν στα χωριά τους. Αν δεν τη μαζέψουμε την μ...α, θα ρθουν κι αυτοί να στοιβαχτούν στις πολυκατοικίες τις Αθήνας. Ούτε καν σκέφτηκε κάποιος να το μείωνε έστω, όπως όλοι οι μισθοί κι οι συντάξεις.
      Σαν δεν ντρεπόμαστε λίγο. Παίρνουν 7000 στην τσέπη οι εθνοπατέρες και δεν μπορούμε να δώσουμε έστω 200 ευρώ στον γέρο αγρότη πχ στη Δερβιτσάνη, που κρατάει σπίτι και σημαία Ελληνική.

  68. popaia avatar
    popaia 22/02/2013 20:17:35

    Έτσι κι αλλιώς όλοι οι αριστεροί τρολλ είναι. Κι έχουν τις πλάτες των παγκόσμιων αρχιτρόλλ, αριστερών επίσης. Αριστερά τη σήμερον ημέρα θα πει τρολλιά. Επιτίθενται στο μυαλό, τη νοημοσύνη, την ψυχή, το σώμα. Και μόλις αντιμιλήσεις αρχίζει η κασέτα: Δεξιός, ακροδεξιός, φασίστας, ρατσιστής, ασφαλίτης... Κι εκεί ξεκινάει το δράμα: Η απολογία! Κάθε είδους, έμμεση, άμεση, πλάγια...
    Πάνω από είκοσι χρόνια τώρα επώνυμοι κι ανώνυμοι απολογούμαστε: Δεν είμαστε ρατσιστές, δεν είμαστε χρυσαυγίτες, δεν είμαστε με τους μπάτσους, με το Χίτλερ, τα ες-ες....
    Οι ρόλοι δεν έχουν αντιστραφεί ποτέ. Μα ποτέ. Οι αριστεροί δεν απολογούνται, μόνο διαπομπεύουν, λυντσαίρνουν, στήνουν στα έξη μέτρα. Όποιο έγκλημα, όποια κτηνωδία κι αν διαπράξουν, κανείς "δεξιός" ή δεξιός δε διανοείται να τους ζητήσει το λόγο.
    Αλλά αυτό πια με το...γέρο πατέρα παραπάει. Πώς γίνεται, με τί μούτρα μιλάνε για ευαισθησία απέναντι στους γέροντες οι ηθικοί αυτουργοί της συστηματικής και καθημερινής κατακρεούργησης γερόντων; Αυτοί που εντέχνως εξυμνούν ποταπούς μαχαιροβγάλτες κι αντεροβγάλτες υπερηλίκων; Αυτοί που εντέχνως εξωθούν τους δράστες σε τέτοιες ανίερες πράξεις; Αυτοί που ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΑΝ τον κόσμο ν' αποδέχεται τη θανάτωση γεράκων με βασανιστήρια σαν το φυσιολογικότερο πράγμα στη γη; Αυτοί που εισήγαγαν στην Ελλάδα το συγκεκριμένο άτιμο κι άνανδρο έγκλημα, αυτοί που υπερασπίζονται βασανιστές και δήμιους όχι μόνο γέρων αλλά και παιδιών; Και κάθε ανυπεράσπιστου πλάσματος; Με το αιώνιο άλλοθι της φτώχειας και της πείνας;
    Αυτοί που ΕΞΑΧΡΕΙΩΣΑΝ ανθρώπους και ήθη;
    Αυτοί που για κάποιο σκοπό φυσικά εξαχρείωσαν τους ανθρώπους και τα ήθη.
    Ποιός άραγε είναι αυτός ο σκοπός; Η αντίσταση;;;

  69. Παύλος avatar
    Παύλος 22/02/2013 20:42:11

    Δεν ξέρω πόση ευφυΐα απαιτείται προκειμένου να αντιληφθεί κάποιος, ότι δεν γίνεται να σχολιάζουν δύο διαφορετικοί άνθρωποι με το ίδιο ψευδώνυμο σε ένα site !
    Τα περί Copyright και Cleenex, cleanex και άλλες ανοησίες, μάλλον με κάνουν να απογοητεύομαι , ότι δεν τη διαθέτεις καν !
    Εν πάση περιπτώσει, μπορείς να καταλάβεις, ότι με το ψευδώνυμο αυτό, έχω ..."ταυτοποιηθεί '' στο site αυτό τουλάχιστον και δεν επιθυμώ να εκφράζομαι μέσω οιωνδήποτε ανοησιών, οιουδήποτε τυχόν ....."Παύλου" ;;;;;

  70. Φώτης Χ avatar
    Φώτης Χ 22/02/2013 21:37:00

    Εμένα με κάλυψε. Λειτούργησε για αλλη μια φορά η ψυχολογία του όχλου.
    Εχω χάσει τον πατέρα μου και ποτέ δεν θα έκανα ενα τέτοιο αστείο.
    ούτε πριν ούτε μετα τον θάνατο του.
    Τον Κ Κρανιδιώτη οι περισσοτεροι τον κράζετε επειδή είναι σύμβουλος του Σαμαρά.
    Οπως και να χει προσωπικά πιστεύω στην ατομική ευθήνη.
    Είτε είσαι υπουργός είτε κλητήρας, είσαι υπεύθηνος για οσα πράτεις.
    Πιο καταδικαστέο είναι το τρόλ που έκανε αυτό το "αστείο" παρά η απάντηση που ήταν στο πνεύμα της αρχικής τρολιας.
    Στη ζωη μου εχω μαθει να απαντώ οπως μου μιλάνε. και πιθανότατα να απαντούσα με τον ίδιο τρόπο.

  71. Φώτης Χ avatar
    Φώτης Χ 23/02/2013 19:44:09

    Εμένα μου θυμίζει τους αγρότες που κλειναν τους δρόμους και λέγαν με καμάρι.
    Να περάσουν τα ΜΑΤ πανω απο τα παιδια και τις γυναίκες μας.
    Ναι μπετόβλαχε τοσο ανδρας εισαι που βαζεις μπροστά γυναικόπαιδα.
    Ο Ρασκαπωςσκαταλεγεται εβαλε μπροστα τον ευπαθή γέρο του (Στην περίπτωση που υπάρχει) και τον αντιμετώπισε σαν αντικείμενο.
    Αν ο γέρος υπάρχει τοτε ο ρωσικοονομα:p ειναι ανήθικος.
    Αν δεν υπάρχει. Απλά βλάκας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.