#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/10/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για πρώτη φορά, τα τελευταία χρόνια, το κράτος επιβλήθηκε

Οι εθνικές γιορτές πρέπει να μας ενώνουν...

[caption id="attachment_186635" align="alignnone" width="600" caption="φωτό: antinews"][/caption]

Αναμφίβολα ο ελληνικός λαός περνάει δύσκολα τα τελευταία χρόνια. Και υπάρχει πολλή συσσωρευμένη οργή εκεί έξω, εν πολλοίς δικαιολογημένη. Γιατί καλούνται να πληρώσουν τον λογαριασμό  και εκείνοι που δεν συμμετείχαν στη δημιουργία του! Και αυτό προκαλεί θυμό και αγανάκτηση.

Σ’ αυτά τα αυτονόητα συμφωνούμε όλοι. Όπως, επίσης, συμφωνούμε ό,τι ο κόσμος δεν αντέχει άλλο.  Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εξαντληθεί και αναζητούν ελπίδα. Και  η ελπίδα, αυτή τη στιγμή, δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Με άλλα λόγια πρέπει να μπει ένα τέλος στην ατελείωτη μετρολαγνεία που νομοτελειακά μας οδηγεί σε κινούμενη άμμο.

Όμως, χτες ήταν μια Εθνική Γιορτή. Μια ημέρα μνήμης. Μια ημέρα που μας θυμίζει τι μπορεί να καταφέρει αυτό το έθνος όταν μάχεται σύσσωμο για έναν εθνικό σκoπό Γιατί και το 1940, μας είχαν ξεγραμμένους! Άλλοι, μεγαλύτεροι, σε έκταση και αριθμούς από εμάς, δεν άντεξαν παρά μόνο λίγες ημέρες. Οι πρόγονοί μας κατάφεραν αυτό που όλοι θεωρούσαν ακατόρθωτο και ήταν αντίθετο με τη λογική και τα δεδομένα των αριθμών. Όπως, περίπου και σήμερα....

Ξέρω, θα βιαστούν κάποιοι να σχολιάσουν, άλλοι άνθρωποι, άλλες εποχές, άλλες δυσκολίες...

Όμως, και τότε και τώρα, ο αγώνας αφορά στην επιβίωση της πατρίδας μας.

Αυτές οι  ημέρες μνήμης, λοιπόν, πρέπει να μας ενώνουν. Μας προσφέρουν την ευκαιρία για ενίσχυση της εθνικής μας ταυτότητας και κληρονομιάς.

Έχουμε όλο τον καιρό να περιχαρακωνόμαστε  πίσω από τις μικρές και τις μεγάλες διαφορές μας. Να αναδεικνύουμε τα ασήμαντα σε σημαντικά. Να διαδηλώνουμε, να διαμαρτυρόμαστε να κάνουμε ό,τι ακριβώς το δημοκρατικό μας πολίτευμα μας επιτρέπει.

Οι εθνικές επέτειοι, όμως, είναι ημέρες περισυλλογής.

Είναι, αλήθεια, ότι κάποιοι εδώ και χρόνια απεργάζονται την κατάργηση των παρελάσεων, αλλά και άλλων εκδηλώσεων πατριωτικού χαρακτήρα. Τους ενοχλούν, υποθέτω. Δικαίωμά τους. Όμως, οι δημοκρατίες λειτουργούν με βάση τη θέληση των πολλών. Τα δικαιώματα των μειοψηφιών είναι σεβαστά, αλλά οι μειοψηφίες  δεν διαθέτουν ούτε την πολιτική, ούτε την κοινωνική, πολύ δε περισσότερο την ηθική νομιμοποίηση να επιβάλλουν διά της βίας τις απόψεις τους.

Μέρες τώρα διάβαζα και άκουγα διάφορες υπερβολές  για λαϊκές παρελάσεις, για παρεμπόδιση των παρελάσεων και πολλά άλλα...επαναστατικά.

Όταν μια κοινωνία βράζει, ακόμα και μια μικρή σπίθα μπορεί να προκαλέσει μια πυρκαγιά που είναι άγνωστο πότε θα σβηστεί και τι ζημιές θα προκαλέσει.

Το στοίχημα, λοιπόν, ήταν μεγάλο για τον Αντώνη Σαμαρά και έτσι μεγάλο έπρεπε να κερδηθεί  γιατί η δημοκρατία μας πρέπει να λειτουργεί ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές. Αυτή είναι η δύναμή μας.

Οφείλω να ομολογήσω ότι ουδόλως μου άρεσε  η εικόνα  στρατιωτών να φρουρούν τις παρελάσεις. Δεν είναι αυτή η δουλειά του στρατού και όλοι ελπίζουμε ότι δεν έγινε.

Όμως, αν οι χθεσινές παρελάσεις εξελίχθησαν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αυτό δεν οφείλεται μόνο στα αυξημένα μέτρα ασφαλείας.

Oφείλεται στον συμβολισμό και τη δύναμη της ημέρας...

Στον σεβασμό που προκαλεί η θύμηση  εκείνων που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για να κρατήσουν αυτόν τον τόπο ελεύθερο.

Οφείλεται  στην ωριμότητα που για μια ακόμα φορά επέδειξε η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου.

Ενός κόσμου, που ακόμα κρατάει κλειστά τα αυτιά του  και δεν ενδίδει στις σειρήνες του λαϊκισμού ή στους θιασώτες της ανωμαλίας.

Αυτό τον κόσμο η κυβέρνηση έχει την υποχρέωση να τον αφουγκραστεί, να τον σεβαστεί  και να του δώσει ελπίδα.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Vic avatar
    Vic 29/10/2012 08:23:33

    "Όμως, οι δημοκρατίες λειτουργούν με βάση τη θέληση των πολλών. Τα δικαιώματα των μειοψηφιών είναι σεβαστά, αλλά οι μειοψηφίες δεν διαθέτουν ούτε την πολιτική, ούτε την κοινωνική, πολύ δε περισσότερο την ηθική νομιμοποίηση να επιβάλλουν διά της βίας τις απόψεις τους." Απόσπασμα από το κείμενό σας. Καλημέρα! Α! Και, όχι, αν μου επιτρέπετε, αυτές οι μέρες μνήμης δε μπορούν να μας ενώνουν όλους. Ούτε το 40 τους ένωνε όλους τότε. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες μνήμες βλέπετε! Άλλη η μνήμη η δικιά σας, άλλη η δική μου, άλλη του Χρυσαυγίτη. Μέχρι να καταλάβετε ότι η περίοδος χάριτος έχει παρέλθει για άπαντες τους κυβερνώντες και όσους τους χαϊδεύουν τα αφτιά να παρηγοριέστε και να μονολογείτε..."Όταν μια κοινωνία βράζει, ακόμα και μια μικρή σπίθα μπορεί να προκαλέσει μια πυρκαγιά που είναι άγνωστο πότε θα σβηστεί και τι ζημιές θα προκαλέσει." Δε φοβίζετε πια κανέναν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Vic 29/10/2012 09:06:17

      Aν από όλο το άρθρο καταλάβατε αυτό, τι να πώ τότε...

      • Vic avatar
        Vic @ Κώστας Ροδινός 29/10/2012 09:31:04

        Να μην πείτε τίποτα αγαπητέ κύριε. Να σιωπήσετε. Δε μπορείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Όσο και αν πασχίζετε. Μπορούμε να καταλαβαίνουμε και μόνοι μας γιατί πάρθηκαν τόσα μέτρα. Και μπορούμε να καταλαβαίνουμε επίσης, ποιοι είναι μειοψηφίες και τι φοβούνται. Αφού δε μπορείτε να πείτε αυτά που πρέπει, σιωπήστε τουλάχιστον. "Τα λίγα λόγια ζάχαρη και τα καθόλου μέλι".

        • Σχετικά Ασχετος avatar
          Σχετικά Ασχετος @ Vic 29/10/2012 11:26:49

          Ωραία μορφή διαλόγου.
          Ο ένας να επιβάλλει στον άλλο τη σιωπή.
          Κλούβια μυαλά,ο λόγος της αύξησης των χρυσών αυγών.

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Vic 29/10/2012 15:46:49

          Τοσα καταλαβες τοσα λες !Ερεβος η ψυχη και το μυαλο του ανθρωπου !Τις παρωπιδες των μειοψηφικων εξουσιομανων συριζαιων βγαλε και μετα τα λεμε !

    • Mara avatar
      Mara @ Vic 29/10/2012 14:44:38

      Αν θέλετε περιγράψτε μας λίγο την δική σας μνήμη.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Mara 29/10/2012 17:32:37

        Tο κενό δεν περιγράφεται.
        Kάποιοι άνθρωποι 'ενώνονται' με τους άλλους μόνο όταν θέλουν να αυξήσουν το εισόδημά τους.
        Έννοιες και πράξεις όπως ο ηρωισμός τους είναι από άγνωστες έως ενοχλητικές.
        Πάντως είμαι κατά της παρουσίας του στρατού στους δρόμους.
        Είμαι βέβαια υπέρ του να είναι ο στρατός ισχυρός και να έχει πάντα τη μεγαλύτερη δυνατή υποστήριξη από το κράτος. Γιατί, όπως λέει και ο Φαήλος, δε συνορεύουμε με το Λουξεμβούργο και τις Κάτω Χώρες.

  2. TasosC avatar
    TasosC 29/10/2012 08:39:03

    Πάντως επί επταετίας η ΄΄αυθόρμητος΄΄ συμμετοχή των πολιτών και η ΄΄αρθρόα΄΄ προσέλευσης έδινε καλύτερη εικόνα από το χθεσινό θέαμα (είχε και πλάκα το φολκλόρ θέαμα ).
    Δεν είμαι σίγουρος αν προτιμώ να βλέπω τους φαντάρους να ΄΄φυλάνε ΄΄ το στρατιωτικό υλικό από το να μη βλέπω καθόλου παρέλαση.
    Ούτε σε χώρες της Ν. Αμερικής (όπου το αντάρτικο είναι καθεστώς) τόσος πολύς στρατός δεν φυλάει το στρατό.
    Κι φυσικά η απρέπεια είχε και συνέχεια (για την ακρίβεια προηγήθηκε) όπου αποκλείστηκε από τους πιστούς ο Άγιος Δημήτριος για να προσέλθουν χωρίς προβλήματα οι λαοφιλείς πολιτικοί ηγέτες.
    Μία ερώτηση μόνο επειδή ζω στην Μακεδονία : Εκείνα τα ελικοδρόμια πέριξ της Βουλής είναι αλήθεια ότι τα προχωράνε;

  3. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 29/10/2012 08:52:37

    Nαι, ο αγώνας αφορά στην επιβίωση της πατρίδας μας που είναι ήδη υπό κατοχή.
    Βέβαια ο φασισμός μπορεί πλέον να εορτάζει για την χθεσινή του νίκη....εναντίον απλών ανθρώπων που απλά ήθελαν να παρακολουθήσουν την παρέλαση. Σιδερόφραχτη παρέλαση, σιδερόφραχτη χούντα..... Καληνύχτα Ελλάδα !!!

    • cummulus avatar
      cummulus @ Θεμιστοκλής 29/10/2012 14:07:51

      Ποῦ τήν εἶδες τήν σιδηρόφρακτη παρέλαση; Ἤσουν ἐκεῖ ἤ γράφεις ὅτι θέλεις; Γιατί έκεῖ πού ἤμουν έγῶ καί χιλιάδες ἄλλοι δέν ὑπῆρχε σιδηρόφρακτη παρέλαση. Δυστυχῶς ὑπάρχουν μόνο σιδηρόφρακτα μυαλά.

  4. ρωμανος αργυρος avatar
    ρωμανος αργυρος 29/10/2012 09:01:04

    αστοχη η επικεφαλιδα,καλο το περιεχομενο...οι παρελασεις πραγματοποιουνται και δεν επιβαλονται,ως αποδειξη κρατικης πυγμης.

  5. Mara avatar
    Mara 29/10/2012 09:04:21

    Αγαπητέ Κώστα Καλημέρα!

    Η εικόνα των στρατιωτών να φρουρούν τις παρελάσεις μας πείραξε???
    Απόλυτα φυσιολογικό και σωστό σε αυτή την κρίσιμη περίοδο που βρισκόμαστε.
    Η γελοία εικόνα με τα γεγονότα του πενταγώνου, που έκανε το γύρο του κόσμου και εξευτελίστηκε η χώρα ήταν καλύτερη???
    Δεν το ξέραμε...., οργανωμένα αναρχοφασιστάκια που μισούν τις παρελάσεις, να κάνουν μπάχαλο το σύμπαν, να γελοιοποιείται η χώρα και τις εικόνες αυτές που δείχνουν απόλυτη διάλυση, να τις βλέπει όλος ο κόσμος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Mara 29/10/2012 09:08:15

      Καλημέρα αγαπητή μου,
      προφανώς για να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα έγινε, αλλά επαναλαμβάνω στις δημοκρατίες ο στρατός δεν είναι για να περιφρουρεί παρελάσεις.

      • Νέστωρ avatar
        Νέστωρ @ Κώστας Ροδινός 29/10/2012 15:12:41

        Σωστά, αλλά στις δημοκρατίες μια χούφτα "αναρχοαυτόνομοι" δεν είναι σε θέση να επιβάλλουν τη θέλησή τους στην πλειοψηφία των πολιτών.

        • Lamproukos avatar
          Lamproukos @ Νέστωρ 29/10/2012 16:50:15

          Στις δημοκρατίες επίσης δεν είναι εκατομμύρια κόσμου εναντίον της κυβερνησής του, και οι πολιτικοί τολμάνε να κυκλοφορήσουν δημόσια.

          Μην το παίζεις λοιπόν ότι φταίει μια χούφτα «αναρχοαυτόνομοι» όταν ―όπως είδαμε στην προηγούμενη παρελάση― ακόμα και γιαγίαδες, παπούδες έως και καταδρομείς του στρατού διαμαρτύρονται για την κυβέρνηση.

          Εκτός αν είναι και οι Καταδρομείς ας πούμε ...αναρχοαυτόνομοι.

          • nice avatar
            nice @ Lamproukos 29/10/2012 21:23:20

            +1.000.000.000.000

    • Περι avatar
      Περι @ Mara 29/10/2012 15:51:26

      Το ότι η χώρα μέσω των πολιτικών των κυβερνήσεων που υποστηρίζετε έχει φτάσει το 68% των πολιτών της στα όρια της φτώχειας, χιλιάδες ανθρώπους στην αυτοκτονία, 440 χιλιάδες παιδιά στον υποσιτισμό και χιλιάδες ανθρώπους στον νά'ναι στον δρόμο δεν έχει ξεφτιλίσει την χώρα;

      Πετάξτε την τηλεόραση. Κάνει κακό στην λογική

  6. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 29/10/2012 09:06:41

    Και ναι, η εθνική γιορτή μετατράπηκε σε σιδερόφρακτο και στρατοκρατούμενο πανηγύρι για πολιτικούς. Ντροπή και αίσχος για το απίστευτο κατάντημα !
    Η Χούντα των Συνταγματαρχών φαντάζει αστεία και μικρή μπροστά σε αυτό που επιβλήθηκε στην Ελλάδα εδώ και ένα χρόνο περίπου.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Θεμιστοκλής 29/10/2012 11:38:10

      Πως φαίνεται ότι έζησες στο πετσί σου τη χούντα των συνταγματαρχών!!
      Τότε κανείς δεν σε εμπόδιζε να δείς την παρέλαση.Χειροκροτούσες επί δύο ώρες και φώναζες κάθε τόσο,ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Σχετικά Ασχετος 03/11/2012 18:15:49

        Άψογος! Καιρός να μπαίνουν στη θέση τους οι άσχετοι που ανοίγουν το στοματάκι τους μόνο για να πουν κάτι βαρύγδουπο χωρίς να έχουν ιδέα περί τίνος ομιλούν.

  7. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 29/10/2012 09:14:59

    Σημάδι σοβαρότητας του κράτους στο να κάνει το αυτονόητο..Αν δεν μπορείς να σώσεις μια παρέλαση δεν μπορείς να διατείνεσε ότι θα σώσεις την χώρα.
    Το ίδιο ισχύει και για τα παιδάκια της επανάστασης.Της πλάκας και του χαβαλέ..
    Αμ έτσι δεν είναι η λαική εξέγερση λεβέντες που την ονειρεύονται στον ξύπνιο μερικοί.
    Μας λείπει ο λαός ,πέραν του κουράκη.

    Τα μυνήματα εδόθησαν με πολλούς αποδέκτες. Εντός και εκτός ελλάδος.Και πολλοί μπήκαν στο ύψος τους, όπως πρέπει να γίνεται στις παρελάσεις.

    Η εικόνα σοβαρών στρατιωτών που κάνουν την δουλειά τους και δεν μιλούν στα κινητά, με τους πολίτες ή περιφερονται με τα χέρια στις τσέπες ,είναι θετική και ενισχυτική .
    Κάποτε το τουρλουμπούκι και ο χαβαλές πρέπει να έχει και όρια.
    Χίλιες φορές αυτή η εικόνα παρά οι γελοιότητες στα πεντάγωνα και οι τραλαλά επαναστάσεις του κουράκη και του καιάδα.
    Οποιος θέλει μπορεί να μαζεψει την παρέα του παραπέρα και να παίξει επανάσταση, μακρυά απο τις κάμερες και τον κόσμο.Αν θέλει ας μαζέψει και κόσμο, όσο μπορεί, και κάμερες ακόμη..
    Οι κωμωδίες ποτέ δεν πάνε χαμένες..

  8. Aδέξιος Δεξιός avatar
    Aδέξιος Δεξιός 29/10/2012 09:22:49

    εσύ μάλλον δεν ξέρεις τι θα πεί χούντα.. Και να εύχεσαι να μη χρειαστεί να μάθεις.
    Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις, λοιπόν, τους ΣΥΡΥΖΑΙΟΥΣ που ξεφτυλίζουν τη χώρα αβαντάροντας το λόμπυ της δραχμής.

  9. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 29/10/2012 09:30:58

    Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ.ΖΗΤΩ Η 21Η ΑΠΡΙΛΙΟΥ.

  10. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 29/10/2012 09:31:57

    Κι όπου φοβάται φωνή ν ακούει απ το λαό
    Σ έρημο τόπο ζει και βασιλεύει
    Κάστρο φυλάει ερημικό
    Έχει το φόβο φυλαχτό, όπου φοβάται φωνή ν ακούει απ το λαό.

    (Σιγά μη τους νοιάζει αν το "κάστρο" είναι ερημικό ή οχι. Με το αφεντικό του κάστρου να τάχουν καλά και ο λαός είναι το υπηρετικό προσωπικό και αναλώσιμος)

  11. LamprosM avatar
    LamprosM 29/10/2012 09:34:20

    Μας ενοχλεί η σιδηρόφτακτη εικονα? Ναι, και εμένα με ενοχλεί. Σε λάθος μέρος αναζητάτε ευθυνές όμως. Τον κουρακη τον ειδατε? Εκλεγμένος βουλευτής, θεώρησε σκόπιμο να διακόψει την παρελαση που γιεντια για τους νεκρους μας, για να πεί την δικιά του εκδοχή των πραγμάτων, αν και μόλις πριν απο 4 μηνες ο λαός τον απερριψε. τους νεκρους μας προστάτεψε το κρατος, και την μνημη τους απέναντι σε καθε λογής κουρακηδες.

    • Lamproukos avatar
      Lamproukos @ LamprosM 29/10/2012 16:52:31

      Το Μνημόνιο απέρριψε ο λαός. Οι μνημονιακοί ούτε το 50% δεν ξεπέρασαν αθροιστικά.

      Και το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ που ο λαός απέριψε επίσης, και πολύ περισσότερο από το ΣΥΡΙΖΑ, είναι στρογγυλοκαθησμένοι στην συγκυβέρνηση.

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ Lamproukos 29/10/2012 20:27:10

        Συνονόματε, στο όνομα του "μνημονίου" δεν νομιμοποιοουνται οι διαχρονικα απατριδες να βρισκουν πεδιον δοξης λαμπρο και να βγαζουν ολα τους τα ανθελληνικά κόμπλεξ

  12. Σταράτα avatar
    Σταράτα 29/10/2012 09:36:19

    H ΠΑΡΈΛΑΣΗ έχει τά εξής συμπεράσματα.ή χώρα μας πέρασε τό τεστ τής καταστολής .ή εθνικόφρονες χάνουν σιγα σιγά από τούς παγκοσμιοποιητές τύπου μπουτάρη.ή μαχη γιά τήν διάσωση τής χώρας εχεί τελειώση χάριν εμάς καί τούς πολιτικούς μας.Η εθνική κυριαρχία πού τιμούμε μέ τίς παραλάσεις εχάθη.ό λαός μας δικαιολόγησε τα΄400 χρόνια σκλαβιάς καί τούς κουκουλοφόρους λαδάδες του 40.ή εικόνα μας τραγική έρμαιοι τών λιστών καί ληστών.άβουλοι άμοιροι σ'ε μιά πολιτικοί παρακμή 35 ετών δεξιοί αριστρεροί ακροδεξιοί καί ακροαριστεροί.σοσιαληστές καί ευρωπαιστέςΤό χειρότερο από όλα είναι αυτός ό πρόεδρος τής δημοκρατίας βγάζει λόγο υποταγής καί εξηγούμε.στόν λόγο του μίλαγε γιά αντίσταση πού?στόν ναζισμό στόν χιτλερισμό καί δε΄ν τόλμησε νά αρθρώση τό γερμανικό.λές καί οί γερμανοί πολίτες καί πολιτικοί δεν υπηρετησαν δέν σκοτωσάν δέν βασάνισαν δεν χαιρετούσαν ναζιστικά ά ξέχασε μόνο ό χίτλερ τά έκανε μέ τόν ές.ξεχάσαμε οτί αυτός σωβινιστικός λαός εκανέ καί τόν πρωτό παγκόσμιο πόλεμο.αλλά τί λέω αυτός ό λαος είναι φιλησυχος καθόλου πολεμοχαρής καί ξεδιάντροπος.αλλά τού δώσαμε συνχωροχάρτι.αυτός ό λαός δέν έχει απόγονο τόν πιστολιασμένο γιά τής αποκρατοποιήσεις υπουργό καί τήν κοκκινή ασπίδα στήν εδρα της λε΄ς καί αυτός ό λαός δεν μάς εχει αποδόση χαρακτηρισμούς όπως τεμπέληδες απατεώνες λαμόγια καί σε΄κάθε δημοσκόπησε μά ς στέλνει στό πύρ τό εξώτερο.ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ Σταράτα 29/10/2012 17:46:22

      Εντάξει φίλε ΣΤΑΡΑΤΑ,λές πολλά σωστά.
      Πρόσεξε όμως λίγο την ορθογραφία σου. Ας δεχτούμε ότι είσαι ανορθόγραφος και ότι δεν σου στερεί το δικαίωμα να πείς την γνώμη σου, όμως τουλάχιστον πρόσεξε λίγο πού βάζεις οξείες,σε συνδυασμό με τα λάθη κάνει την ανάγνωση ...άσκηση μαντικής.
      Επίσης, πρός πολλούς : Τόοσο δύσκολο είναι να βάζετε ελληνικό ερωτηματικό και όχι λατινικό ;;; (?)

  13. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 29/10/2012 09:37:55

    Δεν έχουν δικαίωμα να φωνάζουν όλοι αυτοί που νυχθημερόν φωνασκούν για την κατάργηση των παρελάσεων, που ασχημονούν στα εθνικά σύμβολα και που ήθελαν να μετατρέψουν την εθνική επέτειο σε κομματικό πανηγύρι. Και γω θα ήθελα να πηγαίνω να δω την παρέλαση με τα παιδιά μου όπως έκανα 45 χρόνια άλλα πέρυσι οι σημερινοί φωνασκούντες με εμπόδισαν με την βία να το πράξω. Τι ήθελαν; να το επαναλάβουν και φέτος και να γίνουμε για μια ακόμην φορά διεθνώς ρεζίλι; Όποιος θέλει να διαδηλώσει τα δίκια του μπορεί να το κάνει όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Κάποτε θα πρέπει να σεβόμαστε ορισμένα πράγματα γιατί με αυτή την λογική θα κάνουμε διαδηλώσεις και κατά την διάρκεια της περιφοράς του επιταφίου.

    • Mara avatar
      Mara @ ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 29/10/2012 10:50:50

      Βάλε τους και ιδέες τώρα....
      Δεν το έχουν και σε τίποτα....

    • ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ avatar
      ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ @ ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 29/10/2012 10:57:13

      Απίστευτο επιχείρημα. Μην φωνασκείτε όταν σας βιάζουν όλα τα οικονομικά και κοινωνικά κεκτημένα γιατί θα γίνουμε ρεζίλι. Λές και οι εικονες με εξαθλιωμένους στον δρόμο, με παιδάκια ειδικών σχολείων χωρίς πλέον σχολείο ή η εικόνα των δημόσιων νοσοκομείων μας τιμούν. Ντροπή σας να επαναλαμβάνετε τις καραμέλες των ΜΜΕ και να επικροτείτε την παρουσία στρατού σε ρόλο φύλακα στις παρελάσεις. Εκτός και εάν ο συμβολισμός αυτός σε συνδυασμό με την αισθητική της αναπαράστασης της απελευθέρωσης σας εκφράζει. Σε αυτήν την περίπτωση άντε και στο Καλλιμάρμαρο με άρματα και αρχαίους Ελληνες.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 29/10/2012 11:03:09

        Κέρδισε κανείς τίποτα κάνοντας τα αίσχη της περυσινής παρέλασης; Γλιτώσαμε τίποτα σκληρά μέτρα; Ήταν επανάσταση;

        • noldor avatar
          noldor @ Γιώργος 29/10/2012 14:46:50

          Κατ' αρχήν οδήγησε σε πτώση του ΓΑΠ.

  14. firiki2010 avatar
    firiki2010 29/10/2012 09:47:49

    Ας μην κοροϊδευόμαστε ... δεν έχει για όλους η 28η Οκτωβρίου το ίδιο νόημα. Ο κ Θεοδωρίδης στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και οι ομοϊδεάτες του υπστηρικτές της "απλής διέλευσης" και της "μη εμπλοκής μας σ΄ ένα ιμπεριαλιστικό πόλεμο" δεν έχουν κανένα λόγο να γιορτάσουν κι έχουν κάθε λόγο να αμαυρώσουν την επέτειο. Η πραγματικότητα είναι ότι χωρίς τα χθεσινά μέτρα στις παρελάσεις θα γινόταν "μπάχαλο". Τριάντα αλήτες σε κάθε παρέλαση είναι υπεραρκετοί για να τα κάνουνε κ.... Δεν τους δόθηκε η ευκαιρία. Καλώς δεν τους δόθηκε. Το κλίμα περιφρούρησης δεν ήταν σίγουρα ευχάριστο , αλλά αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ firiki2010 29/10/2012 10:11:02

      Καλημέρα!
      Δεν είχε κανένα νόημα γι αυτούς και πριν 10 και 20 χρόνια... Τέτοια μπάχαλα όμως δεν δημιουργούσαν...
      Τώρα είναι διαφορετικές οι κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες και ο μέσος πολίτης, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει, έχει μετακινηθεί από το σύνηθες "κέντρο"... Κατ' επέκταση και τα άκρα έχουν μετακινηθεί προς ακόμα πιο ακραίες συμπεριφορές... Και μάλιστα, επειδή δεν είναι ευθεία γραμμή αλλά κύκλος, το ένα άκρο έχει έρθει να πλησιάσει το άλλο.
      Το θέμα όμως δεν είναι να προσπαθούμε να περιορίσουμε και να "περιφρουρούμε" με επιτυχία τους ακραίους, αλλά να μετακινήσουμε τους πολλούς προς το "σύνηθες κέντρο" (ως προς τις συμπεριφορές πάντα). Το να επιχειρηματολογούμε αν είναι από τη μία Χούντα ή αν είναι από την άλλη "αλήτες", δεν μας αφήνει να δούμε με ψυχραιμία που είναι το πρόβλημα.
      Φιλικά!

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ firiki2010 29/10/2012 10:56:25

      Και κλέβοντας από το σχόλιο της penas tis logikhs πιο κάτω:
      Οι λεγόμενοι ‘επίσημοι” ... επιβάλλεται τέτοιες στιγμές να μην ήταν παρόν και μάλιστα ως εξέχοντες .
      Στην θέση τους έπρεπε να είναι ανάπηροι πολέμου και απόγονοι των πεσόντων ηρώων μας ...
      Και ούτε στρατιώτες να φυλάνε(!!!!!), ούτε ΜΑΤ, ούτε τίποτα... Απλά γιορτή και απόδοση τιμής σε αυτούς που οφείλουμε τόσα πολλά!
      Φιλικά!

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ ΜΔ 29/10/2012 10:58:43

        Δεν έκλεισε το tag... ;-)

        Και κλέβοντας από το σχόλιο της penas tis logikhs πιο κάτω:
        Οι λεγόμενοι ‘επίσημοι” … επιβάλλεται τέτοιες στιγμές να μην ήταν παρόν και μάλιστα ως εξέχοντες .
        Στην θέση τους έπρεπε να είναι ανάπηροι πολέμου και απόγονοι των πεσόντων ηρώων μας …
        Και ούτε στρατιώτες να φυλάνε(!!!!!), ούτε ΜΑΤ, ούτε τίποτα… Απλά γιορτή και απόδοση τιμής σε αυτούς που οφείλουμε τόσα πολλά!
        Φιλικά!

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ ΜΔ 29/10/2012 13:47:41

          Aγαπητέ/ή ΜΔ
          Συμφωνώ ότι "μπάχαλα" τόσα χρόνια δεν γινόταν στις παρελάσεις κι ότι οι συνθήκες σήμερα τα ευνοούν. Οι συνθήκες όμως δεν είναι μόνο η οικονομική κρίση αλλά κυρίως η άνευ συνεπειών ανομίες. Οι παρελάσεις δεν είναι για να εκφράζει ο καθένας τα αιτήματα του ή τις απόψεις του. Εαν θέλεις να τιμήσεις τους πεσόντες πηγαίνεις, αλλιώς κάθεσαι σπίτι σου. Εάν τυχόν θέλεις να τους τιμήσεις με άλλο τρόπο κάνεις μια ξεχωριστή εκδήλωση και η υπόθεση τελειώνει. Το να μπαίνεις όμως και να κάνεις "μπάχαλο" - ατιμωρητί μάλιστα - την εκδήλωση που διοργανώνει η (εκλεγμένη θυμίζω) Πολιτεία είναι αλητεία και λυπάμαι που δεν μπορώ να βρω επιεικέστερη έξκφραση.

          Είμαστε σε ειδικές συνθήκες κι ένα "μπάχαλο" στις χθεσινές παρελάσεις που χωρίς τα μέτρα σίγουρα θα εδημιουργείτο θα χάλαγε αυτό που προσπαθούμε να δημιουργήσουμε Μια καλή εικόνα για τη χώρα και επιτέλους ένα αίσθημα τάξης.
          Η επίσημοι είναι οι εκπρόσωποι μας (ανεξάρτητα αν τους γουστάρουμε ή όχι), οι εκπρόσωποι της Πολιτείας που με την παρουσία τους ως επίσημη Πολιτεία τιμούν την επάτεειο. Προσωπικά δεν έχω σε εκτίμηση πχ τον κ Παπούλια και με πιάνουν τα διαόλια μου όταν ειδικά αυτός - ένας εκ των περίφημων "δανειστών"- μιλά για φοροδιαφυγή, παρά ταύτα είναι ο εκλεγμένος Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ως θεσμός δεν μπορεί παρά να αντιμετωπίζεται με σεβασμό.

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ firiki2010 29/10/2012 14:57:45

            Και οι "άνευ συνεπειών ανομίες" υπήρχαν πριν 10 και 20 χρόνια. Το μόνο που έχει αλλάξει στην σημερινή εποχή είναι η οικονομική κρίση που με τη σειρά της αναδεικνύει και το τεράστιο έλλειμμα παιδείας, που πιστεύω πως δεν υπήρχε σε τέτοιο βαθμό παλαιότερα.
            Εσείς έχετε ξεκάθαρη άποψη για το ποια "εικόνα για τη χώρα" προτιμάτε. Εγώ δυστυχώς δεν ξέρω αν η περσινή με τα επεισόδια ή η φετινή με τον στρατό για φύλαξη είναι χειρότερη. Μάλλον θα επιμείνω στο "καμμία από τις δύο"!!
            Φιλικά!
            Υ.Γ. -έ ;-)

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ ΜΔ 29/10/2012 16:43:37

            Να συνυπογράψω με τα δυο χέρια τα περί ελλείμματος παιδείας .
            Το "καμμιά από τις δύο" είναι μια βολική επιλογή που εύκολα θα μπορούσα να συμμερισθώ (κι ως ένα σημείο βοηθάει να κτίζεις το μέλλον). Κάποιες όμως στιγμές είσαι υποχρεωμένος να διαλέγεις, έστω το μικρότερο κακό.
            Συνήθως αγαπητέ και στην προσωπική μας ζωή δεν υπάρχουν επιλογές του στιλ "νέος ,πλούσιος,υγιής κι όμορφος ή γέρος, φτωχός, άρρωστος και άσχημος"
            Φιλικά!

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ firiki2010 29/10/2012 17:02:13

            Φίλε firiki2010,
            Εξακολουθώ να μην έχω ξεκάθαρη εικόνα για το ποια εικόνα προτιμώ. Συνυπολογίζωντας μάλιστα και τα περσινά πλειοψηφικά θετικά σχόλια και άρθρα εδώ στο antinews.... άστα να πάνε!!
            Δεν έμεινα όμως στο βολικό της μη πρόκρισης κάποιου από τα δύο σενάρια. Πρόσθεσα ένα τρίτο σενάριο (απουσία πολιτευτών/στρατού και ισχυρής αστυνομικής δύναμης) που εμένα τουλάχιστον θα με κάλυπτε. Και θα βλέπαμε τότε αν επιχειρούσαν κάποιοι να επιβάλλουν τις όποιες μειοψηφικές ιδεοληψίες τους!
            Φιλικά!

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ firiki2010 29/10/2012 17:03:07

            * Συνυπολογίζοντας

  15. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 29/10/2012 09:56:04

    Ο τίτλος είναι απαράδεχτος .
    ΤΟ κράτος επιβλήθηκε στο έθνος ?
    ΟΣΟ συνεχίζουμε να μπερδεύουμε το έθνος και τις έννοιες του , με το κράτος του ΑΝΤΩΝΗ , του Γιώργου , του Ανδρέα , αυτή η χώρα δεν εχει μέλλον.
    Ο ΣΤΡΑΤΟΣ , ΤΑ παιδιά μας , Η ΝΕΟΛΑΙΑ μας , παρελαυναν μπροστά στον υπουργό εθνικής άμυνας ΑΚΗ !!!
    ΤΟ νόημα της 28 οκτωβριου , υπάρχει μονο στην ψύχη του λαού , και όχι στα κομματικά στελέχη που κάθονται ως επίσημοι νταβατζήδες .

  16. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 29/10/2012 09:56:04

    Ο τίτλος είναι απαράδεχτος .
    ΤΟ κράτος επιβλήθηκε στο έθνος ?
    ΟΣΟ συνεχίζουμε να μπερδεύουμε το έθνος και τις έννοιες του , με το κράτος του ΑΝΤΩΝΗ , του Γιώργου , του Ανδρέα , αυτή η χώρα δεν εχει μέλλον.
    Ο ΣΤΡΑΤΟΣ , ΤΑ παιδιά μας , Η ΝΕΟΛΑΙΑ μας , παρελαυναν μπροστά στον υπουργό εθνικής άμυνας ΑΚΗ !!!
    ΤΟ νόημα της 28 οκτωβριου , υπάρχει μονο στην ψύχη του λαού , και όχι στα κομματικά στελέχη που κάθονται ως επίσημοι νταβατζήδες .

    • ERASMUS avatar
      ERASMUS @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 29/10/2012 10:50:59

      Αγαπητέ φίλε διαφωνώ μαζί σου . Ο τίτλος δεν είναι απαράδεκτος αλλά αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το τι έγινε στην παρέλαση
      Ο κόσμος έβλεπε να παρελαύνει ένας στρατός που διαλύεται με το προσωπικό του στα όρια της φτώχιας .Έβλεπε τα παιδιά του στις μαθητικές παρελάσεις , να παρελαύνουν με την προοπτική ότι μόλις τελειώσουν το σχολείο να πιάσουν μια δουλειά θα ζουν με 450 ευρώ χωρίς καμία αύξηση για τα επόμενα 30 χρόνια ( σε 10 μέρες από τώρα που θα ψηφιστούν τα μέτρα , αυτό θα συμβεί )
      Αυτό που έβλεπε ο κόσμος δεν ήταν η χθεσινή παρέλαση αλλά η εικόνα των παιδιών του σε 10 χρόνια …. Μια προβολή στο μέλλον των εξαθλιωμένων του 2022
      Χθες παρελασαν οι πεθαμένες ελπίδες όλων μας .Και είναι πολύ σκληρό , όταν έχεις παιδιά , να έχεις πια αποδεχθεί ότι το παιδί σου δεν θα έχει καμιά ελπίδα στο μέλλον ……..Νιώθεις μια απίστευτη ενοχή , γιατί σαν γονιός δεν έχει κάνει τίποτα για να βοηθήσεις και να υποστηρίξεις το μεγαλύτερο δώρο που σου έκανε ο Θεός σε αυτόν τον κόσμο……
      Οι γονείς που παρακολουθούσαν ήταν ήρεμοι όχι γιατί τους επιβλήθηκε το κράτος αλλά γιατί ένιωθαν ΕΝΟΧΟΙ……που αφήσαν μια χούφτα ανίκανους γιάπηδες της κακίας ώρας να καταστρέψουν το μέλλον των παιδιών τους ….
      Αγαπητέ φίλε ..ναι …το κράτος επιβλήθηκε … επιβλήθηκε στο ελληνικό έθνος , στους Έλληνες και στα όνειρα και τις ελπίδες του καθένα μας ..
      Μόνο που ο συντάκτης έκανε ένα λάθος …..ο κόσμος ήταν σιωπηλός όχι γιατί επιβλήθηκε το κράτος , αλλά επειδή ακόμα και σε αυτήν την άθλια κατάσταση , ο κόσμος που παρακολουθούσε από απόσταση ντράπηκε για λογαριασμό τους και έσκυψε το κεφάλι για αυτούς αφού αυτοί δεν έχουν το στοιχειώδες φιλότιμο να ντραπούν για την κατάσταση που μας έχουν φέρει και ακόμα περπατάνε με το κεφάλι ψηλά και βλέπουν με περισσό θράσος την παρέλαση από το υπερυψωμένο βάθρο των Επισήμων και υπό την προστασία εκατοντάδων αστυνομικών……

      • Βασίλης Δελής avatar
        Βασίλης Δελής @ ERASMUS 30/10/2012 00:55:22

        Οι πολίτες που ήταν στην παρέλαση δεν ήταν καθόλου σιωπηλοι οπως γράφεις. Το αντίθετο. Ημουν εκει και χειροκρότησα, συγκινηθηκα και θαύμασα τα νιάτα της πατρίδας μου που κραταν ψηλά το κεφάλι και σ'αυτες τις δύσκολες ώρες όπως πολλές άλλες φορές στο παρελθόν.

  17. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 29/10/2012 10:20:12

    Οι παρελάσεις γίνονται προς τιμή των πεσόντων υπέρ πατρίδος όχι των εχόντων υπέρ παρτίδος που λειτουργούν οι περισσότεροι σαν τον Λουδοβίκο τον 16ο λίγο πριν αρχίσει η επανάσταση, που κατέληξε με το κεφάλι του, και όχι μόνο, να ‘’κατρακυλάει’’ .
    Βέβαια στην Ελλάδα έχουμε μπερδέψει το νόημα της παρέλασης καθώς έχει χαθεί το νόημα της ύπαρξής τους , αφού έχει οικειοποιηθεί από τους έχοντες και κατέχοντες ως δικαίωμα επιβολής της παρουσίας τους με αποτέλεσμα ο κόσμος που βλέπει το ξεπούλημα της πατρίδος να το θεωρεί ως γελιοποίηση και να αγανακτεί.
    Η δημοκρατία που ζούμε σήμερα ,ο Θεός να την κάνει δημοκρατία ,δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την δημοκρατία για την οποία μίλησαν οι Αρχαίοι Έλληνες και ο λαός μας δίδαξε. Τέλος δε η πλειοψηφία έχει πάντα δίκιο αλλά στην προάσπιση της πατρίδας μας οι ήρωες ανήκουν στην μειοψηφία , γιατί οι τρελοί είναι πάντα λίγοι , άρα δεν είναι όλα τα πράγματα άσπρο - μαύρο…
    Η παρέλαση ανήκει στον λαό γιατί οι πεσόντες από τον λαό βγήκαν. Η παρέλαση δεν ανήκει σε κανέναν από τους –όντες . Αν τώρα φοβήθηκαν ότι ο λαός θα εκφράσει με διάφορους τρόπους την αγανάκτησή του, είχαν την δυνατότητα να μείνουν σπίτι τους….
    Αν αρχίσουμε να επιβάλουμε την δημοκρατία με τα όπλα και με τον φόβο τότε πια έχουμε μια δικτατοριοποιημένη δημοκρατία με την μάσκα της ελευθερίας και αυτό μπορεί να το πιστεύουν κάποιοι αλλά όχι όλοι.

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ Χριστίνα 29/10/2012 10:33:49

      Εντελώς αντίθετη με το πνεύμα της επετείου η εικόνα των Ειδικών Δυνάμεων του Στρατού εκατέρωθεν της εξέδρας των πολιτικών και με την κάνη σε πρώτο πλάνο. Αυτό δεν ήταν παρέλαση. Θα μπορούσε να είναι μια κακόγουστη φιέστα Χούντας Λατινοαμερικάνικου τύπου. Οι άθλιοι γερμανοτσολιάδες είναι εδώ. Την επόμενη φορά θα ήταν προτιμότερο να φέρουν το γερμανικό εθνόσημο. Ντροπή και αίσχος για την κυβερνητική χούντα, τιμή και δόξα σε όσους πολέμησαν για την δύσμοιρη αυτή Πατρίδα.

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Θεμιστοκλής 30/10/2012 10:04:08

        Ίσως πάλι αγαπητέ Θεμιστοκλή ήταν η νέου τύπου παρέλαση βάση του νέου τύπου δημοκρατίας που πλέον αρχίζει και διαφαίνεται με το πρόσχημα της τάξεως και της ''ηθικής'' που πρέπει να επιβληθεί στον ''κακό και ανυπάκουο λαό''.Ας μη ξεχνάμε ότι ο καθένας σε αυτό το τόπο εξηγεί τις έννοιες κατά το δοκούν. :P

  18. Tonia G. avatar
    Tonia G. 29/10/2012 10:21:43

    Καλημέρα,
    θέλω να σημειώσω πως τα περσινά επεισόδια στη Σαλονίκη δεν έιχαν καμία σχέση με τα φέτινα. Φέτος έγινε προσπάθεια εκμετάλλευσης από συγκεκριμένο χώρο (Συριζα - Ανταρσυα) να μετατραπεί η παρέλαση σε Πορεία διαμαρυρίας. Αυτό είναι απαράδεκτο και θα έπρεπε όσοι προέτρεπαν σε "Λαϊκές Παρελάσεις" να διώκονται ως εχθροι και του Κράτους αλλά και του Πολιτεύματος. Πως θα τους φαίνοταν σε αυτούς τους κυρίους αν κάποιοι άλλοι προέτρεπαν τον κόσμο εχθές σε "Φυλετικές Παρελάσεις" ή σε παρελάσεις στυλ "Νυρεμβεργης" όπου πλέον είναι εφικτές από συγκεκριμένο φορέα: μία μεγάλη π.χ. παρέλαση προς τιμήν των 100 χρόνων Ηπείρου - Μακεδονιας - Ν. Β.Αιγαίου , στην οποία θα λαμβαναν μέρος τουλάχιστον 10.000 άνδρες και γυναίκες;
    Ο σημερινός Σύριζα, οι Πασοκοστρεφείς ιδεολογίες & Σία είναι το πραγματικό πρόβλημα της χώρας. Ο Πρωθυπουργός ΕΚΕΙ πρέπει να πεικεντρώσει. Ο αντίπαλος σήμερα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ (ΌΧΙ Η Χ.Α.) και στο σκηνικό πόλωσης που έρχεται η ΝΔ πρέπει να είναι απέναντι του. Μην αφήνει χώρο στη Χ.Α. με αναποτελεσματικά μέτρα και χαϊδέματα των Διωκτικών Αρχών και της Δικαιοσύνης σε καταληψίες, λαθρολάγνους και άλλους ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ. Τότε και μόνο έτσι θα ξεφουσκώσει η ακροδεξιά της πλευρά.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΛΩΝΕΙ, η ΝΔ πρέπει να συγκρουστεί μαζί της ΜΕΤΩΠΙΚΑ στην πράξη. Μην αφήνει τη μάχη σε άλλους!

  19. η Dimi avatar
    η Dimi 29/10/2012 10:24:01

    Vic, o κ. Tσίπρας είσθε;

    • athos avatar
      athos @ η Dimi 29/10/2012 10:45:32

      Αγαπητή Dimi, εγώ είμαι ο Τσίπρας όχι ο Vic...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ athos 29/10/2012 11:29:36

        Kαλημέρα, athos

    • noldor avatar
      noldor @ η Dimi 29/10/2012 11:20:44

      Εγώ πάλι είμαι ο Καραϊσκάκης, σας ενοχλεί;

  20. H pena tis logikhs avatar
    H pena tis logikhs 29/10/2012 10:24:11

    Κρίμα ,πολύ κρίμα για αυτή την χώρα με αυτή την ιστορία ,με σιδερόφραχτες παρελάσεις για την προστασία της vip νομενκλατούρας δεν γιορτάζεται καμία εθνική μνήμη , το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει,θλίψη,πεσιμισμός και απόγνωση .
    Οι λεγόμενοι 'επίσημοι" ,θεσμικοί κατ'εμέ που ευθύνονται για τον κατήφορο της χώρας και την προδοσία των προσδοκιών του λαού της ,επιβάλλεται τέτοιες στιγμές να μην ήταν παρόν και μάλιστα ως εξέχοντες .
    Στην θέση τους έπρεπε να είναι ανάπηροι πολέμου και απόγονοι των πεσόντων ηρώων μας ,που σίγουρα δεν έδωσαν την ζωή τους για το σημερινό κατάντημα ,θα τρίζουν τα κόκαλα τους !

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/10/2012 10:28:03

    O ΣΥΡΙΖΑ και αλλα κομματα της αριστερας εχουν εδω και καιρο αποφασισει να οικειοποιηθουν τις παρελασεις ή να τις καταργησουν.
    Τα επεισοδια στις παρελασεις και η σχετικη φιλολογια περι καταργησης αρχισαν πολυ πριν το μνημονιο και τη χρεωκοπια για οποιον θυμαται.Φυσικα η επιβολη του μνημονιου αυξανει την εμβελεια των κινησεων αυτων και μαζευει κοσμο που διαφορετικα δεν θα τις εβλεπε παρα ως ημερα περισυλλογης.
    Η εποχη παντως των παρελασεων ως ουδετερες μερες περισυλλογης εχει ληξει.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ ψυχραιμια 29/10/2012 21:11:48

      Ακριβώς. Επειδή πλέον δεν μπορούν μόνοι τους να συγκεντρώσουν τον κόσμο, οικειοποιούνται τα ξένα κόλλυβα. Μια ζωή κατσικοκλέφτες οι "ανανεωτές"...

  22. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 10:39:11

    κΡοδινε αλλιως μας μαθατε......κ επι χουντας το κρατος επιβληθηκε.....

  23. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 10:40:16

    Υ.Γ και με την συλληψη του κΒαξεβανη επισης....

  24. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 29/10/2012 10:41:06

    Δεν τους φτάνουν οι διμοιρίες των ΜΑΤ για να αισθανθούν ασφαλείς οι Εθνοσωτήρες. Τώρα χρησιμοποιούν και τις Ειδικές Δυνάμεις του Στράτου. Την Στρατονομία (ΕΣΑ) ξεχάσατε άθλιοι και ξεπουλημένοι !!!

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ Θεμιστοκλής 29/10/2012 10:43:15

      Διόρθωση : Ειδικές Δυνάμεις του Στρατού

  25. parsifal avatar
    parsifal 29/10/2012 10:44:07

    Δεν επεβλήθη το Κράτος κ. Ροδινέ, είναι αστοχος ο τίτλος.
    Σε ποιόν επεβλήθη δηλαδή ; Σε τριάντα μπαχαλοΣΥΡΙΖΑ επαγγελματίες διαδηλωτές ; Απαιτείτο η παρουσία της 71ης και καταδρομέων για να "ψαρώσουν" μερικές δεκάδες "συνήθεις" αμφισβητίες παντός εθνικού ;
    Εάν εννοείτε οτι το Κράτος επεβλήθη στους πολλούς, αυτούς που πέρυσι "εκραξαν" πολιτικούς, παπάδες και λοιπούς παντελώς αδιάφορους για το νόημα της ημέρας πλήν ομως ...τιμώμενους "επισήμους", ούτε εκεί επεβλήθη. Αυτοί απλώς καταγίνονται με την ενδεια και την φορολογική πίεση που τους εχει επιβάλλει το οθωμανικό νεοελληνικό Κράτος. Προσπαθούν να εύρουν τρόπους να πληρώσουν τα χαράτσια και τους λογαριασμούς, να βάλουν πετρέλαιο (οσοι το σκέπτονται), να πληρώσουν την ...δωρεάν παιδεία των φροντιστηρίων και των κέντρων ξένων γλωσσών και ως εκ τούτου αδιαφορούν για παρελάσεις και διαμαρτυρίες. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ !
    Ας μήν βαυκαλίζονται κάποιοι οτι "επεβλήθη το Κράτος"... Οταν οι παραπάνω αντιληφθούν οτι δεν βγαίνει ο λαγαρισμός, οτι η κατά μόνας προσπάθεια "τηρήσεως της φορολογικής νομιμότητος" δεν οδηγεί πουθενά, τότε το Κράτος θα διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη. Ούτε "χακί ΜΑΤ", ούτε καταδρομείς ούτε τα κλασσικά ΜΑΤ θα σώσουν τους μαθητευόμενους μάγους που ...σώζουν κατ'εξακολούθηση την χώρα εδώ και τριάντα χρόνια.
    Ας αφήσουν λοιπόν την "επιβολή του Κράτους" σε φαντάσματα και ας δούν πώς θα σβήσουν την βραδύκαυστη θρυαλλίδα που σιγοκαίει σε οικογένειες, χειμαζόμενες επιχειρήσεις και ταμεία ανεργίας. Πρίν αντικατασταθεί με "ακαριαίο"...

    • Mara avatar
      Mara @ parsifal 29/10/2012 14:23:47

      Στο "επεβλήθη..." βάλε λειτούργησε..., άν σε ενοχλεί τόσο η λέξη.

      • Lamproukos avatar
        Lamproukos @ Mara 29/10/2012 16:54:38

        Επεβλήθη, επεβλήθη.

        Όπως θα επιβληθεί και αύριο, μεθαύριο, όταν θα στέλνει τους κλητήρες να εισπράξουν τα χρέη, σπίτια του κόσμου κλπ κλπ...

        • Mara avatar
          Mara @ Lamproukos 29/10/2012 17:52:40

          Που κολλάει τώρα αυτό???
          Άσχετη η σύγκριση.

          • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
            Εμμανουήλ Πρόιος @ Mara 29/10/2012 19:04:50

            Άλλα λόγια να΄γαπιόμαστε δηλαδή!

  26. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 29/10/2012 10:48:10

    Είναι που δεν θα χρησιμοποιούσαν το στρατό στα μέτρα "προστασίας" της απομονωμένης εκ των πραγμάτων από τον λαό πολιτικής ηγεσίας.

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/10/2012 10:49:21

    Η μηδενιστική ελληνόφωνη Αριστερά προσπαθεί συστηματικά, από το 1974 και εδώ, να απαξιώσει κάθε θεσμό, κάθε σύμβολο. Αυτό είναι το νόημα του μπολσεβικισμού ή του μαοϊσμού ή του πολποτισμού που πρεσβεύει, ανάλογα με τη σέκτα....
    Εξευτέλισε κατ' αρχήν τα ΑΕΙ. Πλέον, όλοι θεωρούν λογικό να βανδαλίζονται τα ΑΕΙ, ακόμα και αν μόλις έχουν ανακαινιστεί με χρήματα δικά μας. Παράδειγμα η Νομική της Αθήνας....
    Στη συνέχεια, προχώρησε ευρύτερα στον δημόσιο χώρο. Γκράφιτι παντού, σπασίματα παντού.
    Προχώρησε και στα κτίρια-σύμβολα της Αθήνας, που μέχρι τότε δεν πείραζε: Γκράφιτι και σπασιματα στην Ακαδημία Αθηνών, γκράφιτι στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, σπασίματα στον αρχαιολογικό χώρο στην αρχή της Πανεπιστημίου, στην Πλατεία Συντάγματος. Έκαναν ασχήμιες μέχρι και στην Ακρόπολη με τα γελοία πανώ τους, προκαλώντας τη χλεύη σε όλα τα ευρωπαϊκά ΜΜΕ. Φώναζαν για τα εργασιακά άνθρωποι που είχαν ξεχάσει τι πάει να πει δουλειά....
    Τώρα, αφού χρόνια είχε λυσσάξει με τις παρελάσεις, να καταργηθούν, βρήκε άλλο τροπάριο: Τάχα διαμαρτυρία για τα οικονομικά μέτρα. Μαζεύονται 30 αλήτες (παρακαλώ να μην κοπεί το σχόλιο) με επικεφαλής έναν αναλόγου ποιού βουλευτή, εννοώ τον Κουράκη, και απλώνουν πανώ στην παρέλαση.
    Η Αριστερά είναι μηδενιστική, εννοώ το κυρίαρχο ρεύμα της, δεν μιλάω φυσικά για εξαιρέσεις σοβαρών ανθρώπων και για την πατριωτική Αριστερά. Αλλά το κυρίαρχο ρεύμα επιζητεί την απαξίωση των πάντων.
    Μας έχουν εθίσει στην ανομία μέσω του μιθριδατισμού. Και προχωρούν ένα σκαλί παραπάνω κάθε φορά.
    Επιτέλους, αν το κράτος, διά των νομίμων οργάνων του, αποφασίσει αμείλικτα να επιβάλει τον σεβασμό στους θεσμού, είναι βέβαιο ότι η Αριστερά θα λουφάξει. Και στο κάτω-κάτω, δεν πρέπει οι νομοταγείς πολίτες και το κράτος που μας εκπροσωπεί να φοβόμαστε τη σύγκρουση με μία μειοψηφία μηδενιστών, άθλιας αισθητικής και ακόμα αθλιότερης ιδεολογίας.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΒΙΣ 29/10/2012 13:50:53

      Συνυπογράφω !

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΒΙΣ 29/10/2012 14:09:58

      ΒΙΣ,ὑπάρχει πατριωτική Ἀριστερά;

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/10/2012 21:23:52

        Αγωνιστκό Σοσιαλιστικό κόμμα Ελλάδος. Διάβασε τις θέσεις του.

    • Mara avatar
      Mara @ ΒΙΣ 29/10/2012 14:19:09

      +1000

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ ΒΙΣ 29/10/2012 14:27:05

      Μαζί σου!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΒΙΣ 29/10/2012 14:41:55

      ''.... Μία μειοψηφία μηδενιστών, άθλιας αισθητικής και ακόμα αθλιότερης ιδεολογίας .'' Η ουσία σε μια φράση. Μπράβο ΒΙΣ !

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ Diamond Angel 29/10/2012 15:52:28

        +100.

        Το πρόβλημα της χώρας είναι πως δεν υπάρχει διαχωρσμός του σημαντικού απο το ασήμαντο.

        'Απειρη μπουρδολογία για το παραμικρό. Η λεγὀμενη νεότερη ᾽῾ἁριστερά᾽᾽ τύπου ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑκαι λοιπών εθνομηδενιστικών σεχτών έχει διαπρέψει σε αυτό, αφού σπεκουλάρουν και προβοκάρουν για το ΚΑΘΕΤΙ.

        Οι παρελάσεις δεν είναι παιδική χαρά για τους και καλά επαναστάτες εκ του ασφαλούς και της φακής!

        Αν έκαναν αυτά που κάνουν συνήθως, σε άλλες χὠρες της Ευρώπης τότε θα έβλεπαν τι ἐστι κράτος και ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ και ας γκρίνιαζαν σαν νεαρές κορασίδες.

        • noldor avatar
          noldor @ Νικήτας 29/10/2012 16:17:23

          Μόνο που σε άλλες χώρες της Ευρώπης το κράτος και η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ υπάρχουν 365 μέρες τον χρόνο και εφαρμόζονται προς πολύ ευρύτερα σύνολα και όχι μόνο προς τα χαμηλότερα.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ noldor 29/10/2012 20:39:59

            Noldor, είναι ανόμοια και μη-ρεαλιστικά τα μεγέθη σύγκρισης περί ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ 365 ημέρες τον χρόνο. Επειδή, υπάρχει ειδοποιός διαφορά μεταξύ της Ελλάδας και των άλλων ευρωπαϊκών χωρών οι οποίες επί 486 συνεχή και Όχι 400 χρόνια, ΔΕΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΘΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ από πρώτο χέρι, τι εστί Όνειδος ισλάμ. Και εξ αιτίας του οποίου η Ελλάδα, επί 5 περίπου αιώνες, έχασε τα τραίνα της Ανάπτυξης, του Πολιτισμού, της Προόδου. Και είναι ΘΑΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ το ότι η Ελλάδα συνεχίζει μέχρι σήμερα να υπάρχει και ν’ αντέχει. Ν’ αντέχει τα πάντα!

            Και τ’ απόνερα του ισλάμ (το οποίο ορισμένοι, ως νέες οδαλίσκες προσκυνούν και φαντασιώνονται να επαναφέρουν), ακόμα και σήμερα, μέχρι μυελού οστέων στη καθημερινότητά μας τα βιώνουμε (ιδέ, σχέσεις οργής (υποταγμένου) πολίτη – κράτους (δυνάστη). Κι αν οι προοδευτικοί γρήγορα στα συγκαλά τους δεν επανέλθουν. Κι αν το αίμα των αγράμματων και ξυπόλητων παππούδων μας που διέλυσαν την ισλαμική χολέρα, αποτολμήσουν ν’ ακυρώσουν. Αυτή τη φορά, αυτά που περιμένουν την Ελλάδα, (ελέω τουρκοχίτλερ-Αχμέτ), θα κάνουν τη τότε κόλαση του ισλαμικού Δάντη, με σημερινό περίπατο στο δάσος, να φαντάζει .

            Κι επειδή «Πολιτείες Αγγέλων» επί της γης, ΔΕΝ υπάρχουν. Στη βαθύπλουτη, καλλονή, πετρελαιοπαραγωγό, φιλήσυχη, με το πρώτο παγκοσμίως πρόγραμμα Κοινωνικής Πρόνοιας, Νορβηγία: το ισλάμ ΑΠΑΙΤΕΙ σύντομα ισλαμικό Έθνος, διοικούμενο από τον νόμο της Σαρία, ΜΕΣΑ στο Νορβηγικό Εθνος. «Δεν θέλουμε να ζούμε μαζί με τα βρώμικα κτήνη σαν εσάς..» έγραψαν οι γεννημένοι στη Νορβηγία ισλαμιστές, οι οποίοι προφανώς ΔΕΝ «ενσωματώθηκαν».
            Διαφορετικά, θα υπάρξει η αντίστοιχη 9/11 εναλλακτική, επί νορβηγικού εδάφους, λέει. (~Δυνατή Ελλάδα).

          • Νικήτας avatar
            Νικήτας @ noldor 29/10/2012 23:32:49

            Καιρός να ξεκινήσουμε απο κάπου... όπως 2 εβδομάδες το χρὀνο, μετά 1 μήνα εώς να γίνει κτήμα όλων η έννοια του ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.
            Το κράτος δικαίου επιδιώκει το δίκαιο για όλους. ΙΣΟΝΟΜΙΑ το έλεγαν και το λένε οι Ἐλληνες.

            Αρκετά πια με την ελληνική ψευτο-ἆριστερή μπαλαφαρία! Μακάρι να είχαμε σοβαρό κόμμα σοσιαλδημοκρατίας στην χώρα μας, αλλά οι άνθρωποι σε αυτούς τους χώρους είναι α ν ί κ α ν ο ι, πορωμένοι και ανθέλληνες. Εκ του αποτελέσματος!

    • Lamproukos avatar
      Lamproukos @ ΒΙΣ 29/10/2012 16:57:14

      Τώρα, αφού χρόνια είχε λυσσάξει με τις παρελάσεις, να καταργηθούν, βρήκε άλλο τροπάριο: Τάχα διαμαρτυρία για τα οικονομικά μέτρα. Μαζεύονται 30 αλήτες (παρακαλώ να μην κοπεί το σχόλιο) με επικεφαλής έναν αναλόγου ποιού βουλευτή, εννοώ τον Κουράκη, και απλώνουν πανώ στην παρέλαση.

      Ξέχασες ότι πέρισυ δεν ήταν οι 30 αλήτες συριζαίοι κλπ, αλλά ΠΑΝΔΗΜΗ η αποδοκιμασία των πολιτικών στις παρελάσεις.

      Εκτός αν ακόμα και οι καταδρομείς που αντέδρασαν είναι και αυτοί... συριζαίοι.

      Εγώ πάντως τόσα βρισίδια και τόσες μούτζες είδα ακόμη και από δεξιούς παππούδες στην πόλη μου, προς τους βουλευτάδες μας, που δεν είχα ξανακούσει...

  28. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 10:52:53

    Υ.Γ 2 .¨γιατι η δημοκρατια? θα πρεπει να λειτουργει ακομα κ στις πιο δυσκολες στιγμες¨?

  29. Α avatar
    Α 29/10/2012 11:10:34

    Εντάξει, έπρεπε να παρελάσει ο ΣΥΡΙΖΑ, στις εξέδρες των επισήμων έπρεπε να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, να πετάνε ντομάτες και πορτοκάλια, μετά να κάνανε παιχνίδι μερικοί μαύροι κουκουλοφόροι, και τζουμ ταρατατζούμ. Εθνική εορτή για ημιαγρίους και απολίτιστους.
    Αυτό είναι το σκηνικό που ονειρεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ και το γνωστό λόμπυ, που εξυπηρετείται μια χαρά με την όλη αναμπουμπούλα.
    Αλλά ευτυχώς ο κόσμος αρχίζει και καταλαβαίνει και δεν συμετέχει σε τέτοια ¨επαναστατικά¨ της πεντάρας.
    Κύριοι έχετε παρεξηγήσει εντελώς τι είναι επανάσταση.
    Επανάσταση είναι ν΄αλλάξει αυτή η χώρα, να δημιουργηθούν συνθήκες επιβίωσης, να δημιουργηθούν κανόνες, να σταματήσουν τα προνόμια διαπλεκομένων και συντεχνιών που λυμαίνονται τον τόπο χρόνια τώρα.
    Αυτή είναι η επανάσταση κι΄αν δεν μπορείτε να συμβάλλετε σ΄αυτό, τουλάχιστον μην εμποδίζετε αυτούς που για πρώτη φορά είναι ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να τ΄αλλάξουν όλα σ΄αυτό το διάτρητο σύστημα.

  30. J. Van Helsing avatar
    J. Van Helsing 29/10/2012 11:13:55

    Ηταν επικοινωνιακο λαθος της κυβερνησης. Τελικα χαμενes ηταν και οι δυο παραταξεις. Και η κυβερνηση με το επικοινωνιακο της λαθος και τα κομματα της αριστερας που ειδαν τις προσπαθειες τους για διαδηλωσεις ν'αποτυγχανουν οικτρα. Ο κοσμος οχι μονο τους αγνοησε αλλα σε μερικες περιπτωσεις
    τους γιουχαισε. Απ’οτι ειδαμε, σε ολη την Ελλαδα τα επεισοδια τα δημιουργησαν λιγοστοι διαδηλωτες του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΜΕ και του ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Ο πραγματικος λαος αρκεστηκε να αποδοκιμασει εντονα αλλα ειρηνικα τους επισημους. Δεν ακολουθησε τα αριστερα κομματα γιατι βλεπει οτι ειναι και αυτα γραναζια του σαπιου συστηματος. Οταν ομως ξεσπασει, η οργη του ανοργανωτου λαου θα ειναι τρομερη. Αυτο φοβαται η κυβερνηση και εκανε το επικοινωνιακο λαθος να χρησιμοποιησει το στρατο.

  31. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 11:23:09

    Υ.Γ3 μονο οι συριζαιοι κ οι οι υπολοιποι υπαρχουν ? οι υπολοιποι δεν υπαρχουν ?

    • Α avatar
      Α @ θησεας 29/10/2012 11:27:49

      Mε συγχωρείς, είπαμε και για τους μαύρους κουκουλοφόρους .... είναι κι΄αυτοί στο παιχνιδάκι. Άλλους εγώ δεν βλέπω, αν βλέπεις εσύ βοήθησέ μας να καταλάβουμε.

  32. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 11:29:52

    βαλτε να συγκρινεται φωτο με κανταφη,με σανταμ κ με τους χθεσινους επισημου βλεπετε καμμια διαφορα ?

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ θησεας 29/10/2012 14:13:37

      προσωπικά δεν βλέπω διαφορά......

  33. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 11:30:27

    σορρυ-στις παρελασεις-

  34. Grande_Babylon avatar
    Grande_Babylon 29/10/2012 11:46:02

    Όπου να ναι θα διαμαρτυρηθεί και ο Νάσος Θεοδωρίδης, γιατί η αστυνομοκρατούμενη-στρατοκρατούμενη παρέλαση δε συνάδει με την απόδοση τιμών των ηρώων του 40.

  35. noldor avatar
    noldor 29/10/2012 12:00:54

    Για πρώτη φορά, την λάθος στιγμή.

  36. Ιξίων avatar
    Ιξίων 29/10/2012 12:02:35

    Κύριε Ροδινέ κάποιοι αποφάσισαν να κατεβάσουν
    σρτρατό στο δρόμο. Απλά .
    Ρωτάω λοιπόν:
    Κανόνες Εμπλοκής τους έδωσαν ;
    Και ποιοί ήταν ;
    Αντιλαμβάνεστε πόσο εξοργιστικά σοβαρά είναι
    αυτά που ρωτώ ;

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ Ιξίων 29/10/2012 19:03:18

      Αγαπητέ με τις ερωτήσεις σας πετύχατα κέντρο, για αυτό και δεν θα σας απαντήσουν!
      Αλήθεια ο κ. Κρανιδιώτης τι απαντήσεις έχει στα ερωτήματά σας;

  37. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 12:06:46

    Α -οι Ελληνες πολιτες που ηθελαν να δουν μονο τα παιδεια τους ? η καποιοι που θελαν μονο να φωναξουν για να βγαλουν την πικρα που εχουν μεσα τους ?

    • Α avatar
      Α @ θησεας 29/10/2012 12:34:12

      Αυτοί (οι γονείς) τα είδαν τα παιδιά τους.
      Η έκφραση των συναισθημάτων γίνεται με πολλούς τρόπους και σε άλλες μέρες. Κανείς προς θεού δεν θέλει να εμποδίσει την ελεύθερη έκφραση παρά μόνον αυτών που επιβουλεύονται την κονωνική ειρήνη και συνοχή.

      • noldor avatar
        noldor @ Α 29/10/2012 13:58:54

        Μήπως μπορείς να μας πεις με τι ασχολείσαι και έχεις κοινωνική ειρήνη; Και με ποιους έχεις συνοχή; Ή μήπως ήθελες να πεις συνενοχή;

        • Α avatar
          Α @ noldor 29/10/2012 17:44:08

          Η κοινωνική ειρήνη είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, αφορά τους πολλούς όχι μόνο εμένα.
          Άνοιξε κανένα λεξικό.
          Δεν έχω καμμιά υποχρέωση ν΄απαντάω σε άσχετες ερωτήσεις, όπως τι δουλειά κάνω κλπ.
          Εδώ διεξάγεται διάλογος για ένα συγκεκριμένο θέμα και εκθέτουμε επιχειρήματα, όχι τσιτάτα, ούτε εξυπνάδες της πλάκας.

  38. nikos avatar
    nikos 29/10/2012 12:20:12

    αυτο που ξεχνατε ολοι ειναι οτι στον ιδιο πολεμο, οι γερμανοι λιγο μετα μας πηραν και τα σωβρακα, η Ελλαδα εχει να κερδισει πολεμο μονη της, ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ απο το καιρο του Μεγα Αλεξανδρου, αν κανω λαθος σαφεστατα και θα το παραδεχτω.Η Ελλαδα υπαρχει λογω του πνευματος και του τροπου ζωης των κατοικων της που εχει τη δυναμη να αφομειωνει τους παντες.Στην ιστορια υπηρχαν εκαντονταδες λαοι που ανα διαστηματα ,ειχαν τεραστια πολεμικη δυναμη ,οι περισσοτεροι ομως εξαφανηστηκαν.Αυτο που θελω ναπω ειναι οτι δεν εχουμε αναγκη απο εμβατηρια, αλλα πολυ απλα να ειμαστε αυτο που ειμαστε.[για να μην παρεξηγηθω φυσικα πολεμαμε και δεινουμε τη ζωη μας αν χρειαστει , για το ομορφοτερο μερος του κοσμου]

    • Lamproukos avatar
      Lamproukos @ nikos 29/10/2012 17:01:36

      αυτο που ξεχνατε ολοι ειναι οτι στον ιδιο πολεμο, οι γερμανοι λιγο μετα μας πηραν και τα σωβρακα,

      Δεν μας πήραν όμως την αξιοπρέπεια.

      Ούτε καν οι άγγλοι δεν νίκησαν το Β' Παγκόσμιο χωρίς συμμάχους. Και ασφαλώς ούτε οι Αμερικάνοι, που ήρθαν για περίπατο αφού ξεπατώθηκαν οι άλλοι στην Ευρώπη.

      η Ελλαδα εχει να κερδισει πολεμο μονη της, ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ απο το καιρο του Μεγα Αλεξανδρου, αν κανω λαθος σαφεστατα και θα το παραδεχτω.

      Ξέχασες καμμιά χιλιετία χρόνια που η Ελλάδα ήταν το πολιτικό και πολιτισμικό κέντρο της ελληνοκεντρικής Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, διάδοχος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας στα ανατολικά.

      Γιατί Ελλάδα δεν σημαίνει μόνο το σημερινό ελληνικό κράτος, όπως και στην εποχή του Περικλή δεν ήταν μόνο η περιοχή που ξέρουμε σήμερα, από την Κρήτη έως την Θράκη.

  39. Στουρναρικός avatar
    Στουρναρικός 29/10/2012 12:36:29

    Το φοβερό είναι ότι σε τόσα σχόλια αναπαράγεται ο παραλογισμός, που σημαίνει ότι ο παραλογισμός πια έχει σχεδόν επικρατήσει...
    Από πού κι ως πού το να εμποδίζεται κανείς να κάνει ό,τι γουστάρει είναι ένδειξη χούντας;
    Κατά πρώτον, ας αφήσουμε τη συζήτηση περί πλειοψηφίας και μειοψηφίας, δεν είδα τίποτα εκατομμύρια να μαζεύονται, κάτι εκατοντάδες καμμένους είδα, που οραματίζονται την αναβίωση του ΕΛΑΣ (με άλλο τέλος μάλλον...). Είναι αυτό που λένε, είδαν κόσμο και μπήκαν: ξέρουν ότι αν κάνουν αυτοτελώς reunion του "Άρης Βελουχιώτης club" θα μαζευτούν τρεις κι ο κούκος, σου λένε "θα πάω εκεί που είναι μαζεμένοι, θέλουν δε θέλουν θα με φάνε στη μάπα".
    Δεν κατάλαβα, πού είναι το φασιστικό να πεις σε κάποιον ότι δεν μπορεί να διαδηλώσει κατά τη διάρκεια μιας παρέλασης, στο χώρο της παρέλασης; Δηλαδή αν εγώ μαζέψω άλλους 50 και θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε γιατί η διαιτησία αδικεί τον Παναθηναϊκό, στο προαύλιο της Μητρόπολης στις 23.55 του Μεγάλου Σαββάτου, είναι φασίστες οι αστυνομικοί που θα με μπουζουριάσουν, ή εγώ είμαι καραγκιόζης;
    Πώς θα εμποδίσεις δηλαδή αυτόν που παραλογίζεται, και θεωρεί δημοκρατικό του δικαίωμα να διακόψει την παρέλαση; Θα βασίζεσαι στο ότι δεν θα υπάρξει έστω ένας που θα το κάνει; Γιατί ένας αρκεί, μη μου λέτε για απομονωμένες ηγεσίες....
    Στην αστυνομία φτάσαμε τώρα, το έγκλημα είναι ότι αφήσαμε να καλλιεργηθεί αυτή η νοοτροπία, και να θεωρείται λογικό και κεκτημένο. Όταν στο πανεπιστήμιο έρχεται ο μουσάτος την ώρα που κάνεις μάθημα και σου λέει "χρειάζομαι την αίθουσα γιατί το ΄Σχήμα' θα κάνει συνέλευση" κι εσύ φεύγεις προσαρμόζεσαι στη λογική ότι αυτός κινείται σωστά, κάνοντας ό,τι γουστάρει, όποτε γουστάρει, και όπου γουστάρει, κι εσύ είσαι ο παράλογος... Ε, το επόμενο βήμα είναι να έρθει ο Τάσος ο Κουράκης και να πει "χρειάζομαι τη Λεωφόρο Στρατού, στις 28.10 ώρα 11, για να κάνω λαϊκή μάζωξη". Έχεις πια εθιστεί στη λογική ότι αν του πεις όχι, μάλλον εσύ φταις.
    Λοιπόν, μέχρι να ξαναμπούμε στη λογική, δεν βλάπτει και καμία απαγόρευση.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Στουρναρικός 29/10/2012 14:51:52

      Αψογος! Δεν γουστάρεις τις παρελάσεις; κάτσε σπίτι σου!!!! Θέλεις να διαμαρτυρηθείς τη συγκεκριμένη μέρα ή να τιμήσεις την επέτειο με το δικό σου τρόπο;;;; Κάνε μια ξεχωριστή εκδήλωση! Γιατί πρέπει εγώ ως Πολιτεία να ανεχθώ το δικό σου "τσαμπουκαλίκι";;;;; Από πότε η τήρηση του νόμου είναι "χούντα";;;;

      • Θεμιστοκλής avatar
        Θεμιστοκλής @ firiki2010 29/10/2012 17:25:43

        Aπό πότε απαγορεύεται η παρουσία απλών πολιτών στις παρελάσεις ?

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Θεμιστοκλής 29/10/2012 20:23:18

          Που κατάλαβες τέτοιο πράγμα στο σχόλιο μου;;;

  40. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 29/10/2012 12:39:23

    Aγαπητέ κ. Κώστα Ροδινέ, οι Εθνικές γιορτές όπου τιμούμε τους προγόνους μας που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την πατρίδα και τα ιδανικά μας, ανήκουν σ΄εμάς, τον Ελληνικό λαό. Οι αναλώσιμοι και περιστασιακοί ''επίσημοι'' - ''πολιτικοί ταγοί'', κατάφεραν με την άθλια συμπεριφορά και την αισχρή πολιτεία τους να μην απολαμβάνουν πλέον ούτε την αποδοχή, ούτε το σεβασμό μας. Το δίκαιο λοιπόν είναι, αναγνωρίζοντας το αδιέξοδο και τη μη δυνατή ειρηνική μας ...συνύπαρξη, να αποχωρήσουν με ...ανωτερότητα εκείνοι από αυτές τις εκδηλώσεις που αφορούν κυρίως εμάς, μην εμποδίζοντας τα εκατομμύρια των Ελλήνων, κάτι εκατοντάδες ασήμαντοι αυτοί, να αποδώσουν το σεβασμό και την ευγνωμοσύνη που οφείλουν στους ήρωες προγόνους τους. Οι υψηλοί τους μισθοί, τα παράλογα προνόμια, η ατιμωρησία και ο εθελούσιος αποκλεισμός τους σε μιαν εικονική πραγματικότητα για λίγους, τους καθιστούν πλέον ξένο σώμα.... Ντροπή τους που τόλμησαν να αποκλείσουν όλους εμάς από τη δική μας γιορτή για να παραστήσουν οτι διατηρούν τάχα τον έλεγχο. Χωρίς σωματοφύλακες, χωρίς ΜΑΤ και στρατό, ας ενωθούν λοιπόν με τον κόσμο αν πιστεύουν οτι είναι αποδεκτοί, να γιορτάσουμε την επόμενη επέτειο..... Τολμάνε;;;;
    Μίκης Θεοδωράκης- Ο Εχθρός Λαός
    http://www.youtube.com/watch?v=7oNDdC37kqU

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ BLACKQUEEN 29/10/2012 19:02:18

      Χαιρετώ με χαρά την εξαιρετική" Μαύρη Βασίλισσα", με τον ωραίο,στρωτό λόγο, το καθαρό πνεύμα και...τα τέλεια Ελληνικά.
      Το ξέρω, μπορεί να γίνομαι κουραστική όμως τρελλαίνομαι μπροστά στην τόση κακοποίηση της υπέροχης γλώσσας μας από τους ...περισσότερους εδώ.
      Οσο γιά το θέμα τού άρθρου, πολλοί είπαν πολλά και σωστά.
      Δεν θα προσθέσω και τη δική μου γνώμη, δεν έχει σημασία.
      Ομως θα ήθελα να αναφέρω ένα άλλο στοιχείο πού κανείς δεν ανέφερε.
      Παρ'όλη την ένταση λόγω ειδικών συνθηκών της παρέλασης,
      προσωπικά ΡΙΓΗΣΑ ακούγοντας τα (ίσως ξεπερασμένα γιά μερικούς...)
      εμβατήρια. Ειδικά εκείνο το " Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει"...
      Κυριολεκτικά ρίγησα και βούρκωσα.
      Ξέρω, μερικοί ίσως κάνουν συνειρμούς ...με Χούντα κλπ.κλπ.Καμία σχέση.
      Εμένα μου ξυπνά παιδικές αναμνήσεις, όταν όλα ήταν αλλιώς, πιό αγνά, πιό αθώα , πιό πατριωτικά...
      Και ερωτώ : κανείς από όλους εσάς δεν ένοιωσε έτσι ;
      Πραγματικά με ενδιαφέρει να το μάθω.
      Φιλικά

      • ΕΚ avatar
        ΕΚ @ aixaigis 29/10/2012 22:59:33

        Το Σάββατο 27/10 στην αναπαράσταση της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης, υψώθηκε η σημαία στο Λευκό Πύργο ενώ τα αγήματα και χιλιάδες κόσμος έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο. Δέος, συγκίνηση,στιγμές απερίγραπτες. (Θα θέλαμε μια σχετική ανάρτηση!)

        • aixaigis avatar
          aixaigis @ ΕΚ 30/10/2012 11:50:46

          Τυχεροί, όσοι ήσασταν εκεί... Αν δεν κάνω λάθος, αυτή ήταν η εκδήλωση στην οποία ΔΕΝ παρευρέθη ο Δήμαρχος Μπουτάρης, γιατί την βρήκε ..."κίτς" ; ...

      • Βασίλης Δελής avatar
        Βασίλης Δελής @ aixaigis 30/10/2012 01:00:44

        Ετσι όπως τα λες είναι!

  41. jo avatar
    jo 29/10/2012 13:08:55

    Θα μείνω με την απορία,

    γιατί δεν κάνανε την παρέλαση ευθύς εξ αρχής μέσα σε ένα υφιστάμενο στρατόπεδο, αλλά έπρεπε να μετατρέψουν σε στρατόπεδο την παραλία της Θεσσαλονίκης;

  42. NONOS avatar
    NONOS 29/10/2012 13:12:57

    Πολυ ορθα επραξε η κυνερνηση κι ελαβε τα "μέτρα" της.....αν ειχαμε λοιπόν το περσυνο μπάχαλο θα ηταν καλύτερα....αν για μια ακομη φορα η χωρα διεσυρετο διεθνώς θα ηταν καλύτερα.....κι αν δεν ελαμβανοντο τα μετρα και παλι δε θα εσκουζαν οι τηλεεισαγγελείς για την απουσία του Κρατους και τους μπαχαλακιδες..τελικα στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλέας ας αποφασήσουμε τι θέλουμε.....δεν ειναι δυνατόν να τα θελουμε ολα δικα μας.....πολυ σωστα λοιπον εκανε αυτος που το σχεδιασε και το εξετελεσε το "εργο" και μπηκε ο καθε κατεργαρηης στο παγκο του...οσο δε για τις δημοκρατικές ευαισθησίες ορισμένων καλα αυτοι ζουν σε αλλο πλανητη ποια Δημοκρατία και ποια ελευθερία εχουμε οταν χρωστάμε ως Εθνος σ'οποιον μιλάει αγγλικα.....για να σοβαρευτούμε λίγο..η Δημοκρατία στην Ελλάδα ειναι προνόμιο των συνδικαλιστών και εν γενει των προοδευτικών δυναμεων που μας εφεραν σάυτο το χαλι εν ονοματι της δημοκρατίας εγιναν τα μεγαλυτερα εγκληματα σ αυτο τον τόπο γι 'αυτο ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΙ βούβα...

  43. πολίτης avatar
    πολίτης 29/10/2012 13:15:03

    Οι εθνικές επέτειοι δεν είναι να κάθεσαι οκλαδόν και να κάνεις γιόγκα και διαλογισμό. Ούτε να καμαρώνεις σαν γονιός μόνο τα παιδάκια. Είναι μέρες μνήμης, θα συμφωνήσω, εκείνων που πολέμησαν να μείνει η Ελλάδα ανεξάρτητη χώρα.
    Τιμάς τη μνήμη κάποιου όχι χειροκροτώντας σαν ρομποτάκι και απομονώνοντας βλακωδώς το σήμερα από το χθες. Η ιστορία έχει συνέχεια.
    Και σήμερα επιχειρείται η κατάλυση και της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων και της ελευθερίας της χώρας μας. Στο όνομα ενός αμφίβολου για το μέγεθός του χρέους, θα έχουμε υπερεπίτροπο, δε θα είμαστε σε θέση να διαχειριστούμε τα χρήματά μας. Ούτε καν τα μελλούμενα έσοδα.
    Αν αυτό δεν είναι υποδούλωση, τότε τι είναι;
    Οι διαδηλώσεις λοιπόν με τη λήξη της παρέλασης είναι ο καλύτερος τρόπος να δείξεις ότι οι θυσίες αυτών που έπεσαν, δεν θα πάνε χαράμι.
    Το να κατεβάζεις το στρατό να φυλάει τους επίσημους, είναι δείγμα παρακμής.
    Δεν είναι θέμα Σύριζα να διαμαρτυρηθεί ο κόσμος. Είναι θέμα στοιχειώδους αξιοπρέπειας.
    Αν ο λαός την έχει χάσει, τόσο το χειρότερο για τον λαό.

  44. dionisis avatar
    dionisis 29/10/2012 13:24:25

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΥΝΔΥΝΕΥΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ...ΟΠΩΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΤΗΣ ΝΕΤ. Ο ΛΟΓΟΣ??? ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΕΝΔΙΑ...... ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ

  45. johnny b avatar
    johnny b 29/10/2012 13:24:27

    Με τη προφαση τους αναρχοασφαλιτες θα καταργηθουν και συγκεντρωσεις αν του ενος.Αφου οι ανθρωποι μαχονται,ματωνουν,πηγαινουν στα νοσοκομεια απο την υπερκοπωση γιατι εχουν την αναγκη φυλαξης τους απο την αερομεταφερομενη ταξιαρχια με τα Μ-16;Το νεο μιγμα πολιτικης τωρα δικαιωνεται.

  46. Φανη avatar
    Φανη 29/10/2012 13:36:08

    Μας φυλαει ο στρατος για να μη γινουν εκτροπα....δεν μας αρεσει.
    Γινονται εκτροπα τα σπανε οι μπαχαλακηδες διαλυεται η Αθηνα, δεν μας αρεσει.
    Μουτζωνει η νεολαια και διαμαρτυρεται χοντρα, δεν μας αρεσει.
    Καθεται με τον φραπε.....νεολαια ειναι αυτη; μαμοθρευτη, δεν μας αρεσει.
    Διαμαρτυρονται για το Χριστο, δεν μας αρεσει.
    Διαμαρτυρονται για τα τουρκικα, δεν μας αρεσει.
    Καθαριζει η ΧΑ τα διαμερισματα και τους δρομους, δεν μας αρεσει.
    Γινονται επιχειρησεις σκουπα και στρατοπεδα μεταναστων, δεν μας αρεσει.
    Πανε να καταργησουν χωματερες και να εκσυγχρονισουν, δεν μας αρεσει.
    Θελουν να απολυσουν;οχι. Να μην απολυσουν; παλι οχι.
    Να διαδηλωσουμε για το Πολυτεχνειο; και ναι και οχι....
    Αφου λοιπον ειμαστε τετοιοι [ποιο καθαρα δεν μπορουσε να το περιγραψει ο Διον. Σολωμος στον εθνικο μας υμνο], καλα κανουν ολοι και μας χορευουν [επιεικως για να μη διαγραφει το σχολιο] , μεσα κι εξω, Ευρωπαιοι και Τουρκοι και Αμερικανοι και πολιτικοι.Μεχρι κι οι λαθρομεταναστες μας καταλαβαν και μας γραφουν.
    Οταν αποφασισουμε ν αλλαξουμε και να θυμηθουμε οτι υπαρχει και μια πατριδα που μας τη κληρονομησαν μεσα απο ποταμους αιματος και πρεπει και μεις να την κληρονομησουμε στους επομενους, τοτε μπορει να αλλαξει και η συμπεριφορα ολων που τωρα μας εχουν ...φτυσμενους και να παψει κι ο Ελληνας να κοιμαται στον καναπε των οκτω και να σηκωθει ΕΝΩΜΕΝΟΣ να διαφεντεψει το βιος του.Σε ποια φαση θα το πετυχει; ελπιζω οχι οταν θα εχουν μεινει μονο τα αποκαϊδια....

    • Σταράτα avatar
      Σταράτα @ Φανη 29/10/2012 13:40:44

      +1000 τά views στά on line γιά τόν τυφώνα κάνουν θραύση. είναι πιστεύω ή απάντηση στά ερωτηματά σου

    • aixaigis avatar
      aixaigis @ Φανη 29/10/2012 19:40:44

      Εύγε Φανη,
      100/% συμφωνώ...

  47. Πάνος avatar
    Πάνος 29/10/2012 13:52:15

    Μια σημείωση γιατί διάβασα κάποια σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια.To KKE ουδέποτε ήταν κατά των παρελάσεων ,οπότε μην το τσουβαλιάζουμε στην αριστερά (Στην οποία κατά δήλωση της ΓΓ Α.Παπαρήγας δεν ανήκει το ΚΚΕ)

    Ήταν απαράδεκτο να γίνει παρέλαση υπό αυτές τις συνθήκες στην Θεσσαλονίκη και εννοώ την παρουσία των κοκκινοσκούφηδων. Αρκούσε η ισχυρή παρουσία της αστυνομίας.

    Και τέλος πάντων ας μη χάνουμε την ουσία , ο Σαμαράς -Κουβέλης εξαπάτησαν περίπου όπως και ο ΓΑΠ το εκλογικό σώμα.Για άλλα εκλέχτηκαν άλλα έπραξαν.Θα βρίσκονται καλώς ή κακώς στο στόχαστρο του λαού ,τον οποίο το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ είχαν 3 δεκαετίες μάθει στα σημαιάκια και στον φανατισμό.Τώρα οι μετακομίζοντες στο ΣΥΡΙΖΑ Πασόκοι εφαρμόζουν αυτά που έμαθαν και οι μετακομίζοντες στην Χρυσή Αυγή νεοδημοκράτες κάνουν ακριβώς τα ίδια.

    Αν δεν λυθεί το οικονομικό πρόβλημα ας ξεχάσουμε επετείους ,εορτές και άλλα θεάματα.Σε λίγο και τα γήπεδα θα γίνουν χώρος διαδηλώσεων, δεν αργεί η ώρα αυτή.

  48. Ασοβαρος avatar
    Ασοβαρος 29/10/2012 13:58:02

    Oποιος δεν εχει το σθενος και την εντιμοτητα να σταθει μπροστα στο λαο, να παει κανενα ταξιδακι οπως ο Βενιζελος, η να κατσει σπιτι του, αφηνοντας τους πραγματικους πιστους να πανε στον Αγιο Δημητριο και τους πραγματικους πατριωτες να πανε στη παρελαση!

    Τα υπολοιπα ειναι θεωριες...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Ασοβαρος 29/10/2012 14:58:09

      Και δηλαδή πως λειτουργεί το σχήμα αυτό; Αν δεν με θεωρείς πραγματικό πατριώτη επειδή θέλω παρέλαση και θέλω και την Πολιτεία παρούσα και δεν θέλω διαδήλωση θα με πλακώσεις στο ξύλο;;;
      Δεν γουστάρεις την εκδήλωση της εκλεγμένης Πολιτείας; Κάτσε σπίτι σου! Ή κάνε την δική σου ξεχωριστή εκδήλωση!

      • Ασοβαρος avatar
        Ασοβαρος @ firiki2010 29/10/2012 16:10:41

        Nαι, οι "εκλεγμένοι" οι οποιοι παρετηθηκαν ανευ ορων και αμετακλητα απο την εθνικη κυριαρχια, διοργανωνουν εκδηλωση για να γιορτασουν το "ΟΧΙ".Δεν ξερω αν υπαρχει μεγαλυτερη αντιφαση και υποκρισια...

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Ασοβαρος 29/10/2012 16:51:33

          Για το τι έκαναν ή όχι οι εκλεγμένοι (και όχι "εκλεγμένοι") θα κριθούν στις επόμενες εκλογές. Μέχρι τότε αυτοί εκπροσωπούν την Πολιτεία.
          Και μέχρι τότε γιατί θα πρέπει να υποκύψω στην δικιά σπυ άποψη περί εορτασμού;

          • Ασοβαρος avatar
            Ασοβαρος @ firiki2010 29/10/2012 18:01:48

            Δεν εγραψα πουθενα οτι πρεπει να υποκυψεις σε κανενος την αποψη, ποσο μαλλον τη δικη μου. Ο λαος γιορταζε εχθες, αυτος αντισταθηκε, αυτος παλεψε το φασισμο αυτος εχυσε το αιμαι του... ουτε ο Παπουλιας, ουτε ο Σαμαρας ουτε και κανεις αλλος. Αρα με ποια λογικη αποκλειεται ο λαος απο τις παρελασεις.

            Το οτι αυτοι εκπροσωπουν τωρα την Πολιτεια δεν λεει κατι, καποτε την εκπροσωπουσε ο Ακης... Αρκετοι απο τους σημερινους "εκπροσωπους" θα του κανουν παρεα στο μελλον.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Ασοβαρος 29/10/2012 20:01:32

            Ίσως πρέπει να ξανακοιτάξετε στο λεξικό τα λήμματα "θεσμός", "αντιπροσωπευτική δημοκρατία", "κοινωνική οργάνωση".

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Ασοβαρος 29/10/2012 20:32:06

            Από αυτούς που έχυσαν το αίμα τους - αν παίζουμε με τις λέξεις - ελάχιστοι ζουν πλέον. Εμείς οι απόγονοι τους θυμόμαστε και τιμούμε. Αν θέλουμε , δεν είναι υποχρεωτικό. Ο Σαμαράς κι ο Παπούλιας κι όχι μόνο αυτοί είναι εκπρόσωποι της Πολιτείας είτε μας αρέσουν είτε όχι.
            Παρέα στο Τσοχατζόπουλο μπορεί αύριο να κάνει οποιοσδήποτε . Μέχρι τότε όμως....

  49. Sthlh Allatos avatar
    Sthlh Allatos 29/10/2012 14:19:22

    Και εγώ έτσι τα βλέπω, όπως τα περιγράφετε μέσα στο άρθρο κ. Ροδινέ. Ως προς τον τίτλο, (ότι δηλαδή επιβλήθηκε το κράτος), θα έλεγα ότι, το κράτος έδωσε, απλά, μια εικόνα επιβολής και ελέγχου. Αλλά, δυστυχώς, στην ουσία, επιβλήθηκαν κατά ένα μέρος, και οι ανθέλληνες. Δηλαδή, όσοι, προέτρεπαν τους οπαδούς τους, να κατεβούν και να διαλύσουν τις παρελάσεις, κατά τη διάρκεια τους ή μετά. Αυτές, οι προτροπές τους, έφεραν τα αποτελέσματα που είδαμε. Λιγότερο κόσμο. Μπορεί να μην έγιναν επεισόδια (και ευτυχώς), αλλά ο καλοπροαίρετος κόσμος στερήθηκε την πλήρη ελευθερία κινήσεων και αποθαρρύνθηκε (λόγω του κινδύνου επεισοδίων), από τα να κατέβει αμέριμνος με τα παιδιά του. Ουσιαστικά, στην προαναγγελθείσα πιθανή βία από τη μεριά κάποιων μπαχαλάκηδων, το κράτος αναγκάστηκε να απαντήσει με ετοιμότητα, για να προστατέψει τη στρατιωτική παρέλαση. Το ότι η ανάγκη για ετοιμότητα έφερε το στρατό για φύλαξη της παρέλασης, δεν με ενόχλησε περισσότερο, από το ότι η απειλή επεισοδίων από οργανωμένους διαμαρτυρόμενους. Άλλωστε, ποιος άλλος θα μπορούσε να προστατεύσει την στρατιωτική παρέλαση, αν όχι ο ίδιος ;
    Την πρωτοβουλία και την ευθύνη για το όποιο αρνητικό του τελικού αποτελέσματος, έχει η αξιωματική αντιπολίτευση.

  50. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/10/2012 14:34:08

    Βοήθησε καί ὁ Στρατός γιά νά διεξαχθοῦν ὀμαλά οἱ Παρελάσεις καί νά μήν σημειωθοῦν ἔκτροπα.
    Ἔ καί; Τί ἔγινε,αὐτό μᾶς μάρανε;Ἐδῶ ἦλθε ἡ Μέρκελ καί ἀπέκλεισαν τή μισή Ἀθήνα,παρολίγο καί τά ΟΥΚ νά μποῦν στό Μαξίμου καί δέν μᾶς ἐνόχλησε καί καθόμαστε καί ἀσχολοῦμαστε ἄν ἔπρεπε νά ἐπιληφθεῖ τῆς τάξης καί ὁ Στρατός;
    Ὅποιος θέλει νά τιμήσει σωστά αὐτήν τήν ἡμέρα καί τούς ἥρωές μας πού ἔπεσαν γιά τήν πατρίδα,ἄς διδάξουν τά παιδιά καί τά ἐγγόνια τους γιά τήν σημασία τῆς Ἐθνικῆς αὐτῆς ἑορτῆς,ὥς κατάθεση μνήμης γιά τήν ἡμέρα αὐτή.
    Παραφράζοντας λίγο ἕναν λόγο κάποιου ἁγίου,θά πῶ ὅτι:''τιμή ἡρώων,μίμησις ἡρώων''.Ὅλα τά ἄλλα εἶναι δευτερεύοντα κατά τή γνώμη μου...

  51. ΝΕΣΤΩΡ avatar
    ΝΕΣΤΩΡ 29/10/2012 14:47:13

    Μερικοί ξεχνούν ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, βάσει του Συντάγματος, Άρχει των Ενόπλων Δυνάμεων, έστω και η συμβολική παρουσία των Στρατιωτών σε μία Εθνική επέτειο, πείραξε τόσο πολύ, μετά από όσα έγιναν πέρυσι, δηλαδή άρεσαν οι προσβολές που έγιναν πέρυσι στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας από μια μειοψηφία ανθρώπων ? Γιατί αυτή η μικρότητα σε μια Εθνική Εορτή, κανείς δεν συγκινήθηκε από τον Ίκαρο, Σμηναγό Μανόλη Καραχάλιο που πετούσε με το F-16 στους Ελληνικούς Ουρανούς ? Χρόνια Πολλά Συμπατριώτες. Ο Πρόεδρος και η Κυβέρνηση είναι Δημοκρατικά εκλεγμένη, εμείς την έχουμε εκλέξει.

  52. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 29/10/2012 14:50:11

    Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα του "Ψυχραιμία".
    σ.σ. Απορία : όλοι εσείς που στέλνετε μηνύματα κατά τις πρωινές ώρες τι δουλειά κάνετε ; Δεν εργάζεστε τα πρωϊνά ; Αφελής ερώτηση θα μου πείτε ......

  53. ΤΣΕ avatar
    ΤΣΕ 29/10/2012 14:51:00

    "Αν μπορεσεις να κερδισεις το Λαο κερδισες το βασιλειο,αν χασεις το Λαο χανεις το βασιλειο". Κουμφουκιος. Την απανtηση στον κ.Ροδινο δινει η προηγουμενη αναρτηση του antinews.gr.

  54. giorgos74 avatar
    giorgos74 29/10/2012 15:06:07

    Προς Αδέξιο-Δεξιό:Στο λόμπυ της δραχμής εντάχθηκε και ο Πούτιν πρόσφατα,λες να είναι κι αυτός συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ;

  55. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 29/10/2012 15:17:32

    Πέρα από τα πολιτικές-κομματικές μας απόψεις,η πραγματικότητα και η ιστορία χαράσσουν το δικό τους δρόμο.Βιώνουμε μια ιδιότυπη αιχμαλωσία, που εμείς οι ίδιοι τη προκαλέσαμε.Οση ενοχή και να αισθανόμαστε,η απελπισία και τα αδιέξοδά μας για την επιβίωση θα οδηγούν στην προσπάθεια ανάκτησης της[ουτοπικής πάντα]ελευθερίας.Και αυτό συμβαίνει όταν ο απελπισμένος πάψει να φοβάται.Και η απελπισία και η ταπείνωση νικούν πάντα το φόβο.Κι'όταν μιλά το ένστικτο, η λογική παραμερίζει.

  56. NIKOS avatar
    NIKOS 29/10/2012 15:39:17

    Πολύ καλά τα λέτε. Χθες το πρώτα βήμα ήταν μία γενική πρόβα για την μόνιμη πλέον παρουσία του Στρατού στους δρόμους των πόλεων. Σήμερα το δεύτερο βήμα με το κόψιμο της εκπομπής του Αρβανίτη και της Κατσίμη, ήταν η πρόβα ώστε η ΝΕΤ να ξαναγίνει ΥΕΝΕΔ .
    Σιγά σιγά για να συνηθίζουμε την ιδέα της Νέας Χούντας
    Όμως όπως και η Παλαιά Χούντα, ΛΑΟΥ θέλοντος και αυτή η χούντα της " Κυβέρνησης Εθνικής Ευθύνης" θα ΦΥΓΕΙ

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ NIKOS 29/10/2012 23:15:27

      Μη ξεχνάτε όμως και τη φαυλότητα των κυβερνήσεων πασοκ και την σοβιετικού τύπου διάρθρωση του κομματικού του στρατού και τη δίωξη των''αντιφρονούντων''.Και το τελειωτικό χτύπημα από τον Γαπ.Αυτό ήθελα να τονίσω.Αν τώρα δεν προστατευθούν από την εξαθλίωση οι Ελληνες,πόσο εύκολο είναι να πέσουν σε μιά καινούργια παγίδα που είναι ήδη στημένη.

  57. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 29/10/2012 15:57:27

    Εγώ πάντως δεν είδα κανέναν κουμφούκιο στην Θεσσαλονίκη...Εναν κοτσιδάκια είδα που ήθελε με 2-3 άτομα να παίξουν επανάσταση ενώ μερικές χιλιάδες ήθελαν να δούν παρέλαση.
    Και επειδή δεν άφησαν τον κοτσιδάκια να παίξει, γκρινιάζουμε γιατί όλοι είδαν στρατό να παρελαύνει αντί τους επαγγελματίες επαναστάστες.
    Σε όποιον αρέσει λεβέντες.
    Την άλλη φορά που θα διαλέξετε τον κουράκη να είναι στην εξέδρα και τον καιάδα στον δρόμο να παίζει επανάσταση όμως να μην ακούμε κλάψες.
    Οι μαγκιές πληρώνονται.
    Και επειδή γεμίσαμε τζάμπα μάγκες, όποιος νομίζει ότι εκπροσωπεί τον λαό και την επανάσταση ,ας καλέσει τον λαό στους δρόμους να παρελάσει όπως θελει με τον κοτσιδάκια κιόλας αρχηγό.
    Αν δεν μπορεί ας περιμένει την σειρά του, στις 25 Μαρτίου ,όταν η επανάσταση θα κατεβει Αθήνα για να παίξουν και τα άλλα παιδάκια.

    Τρομάξανε κιόλας τα ευαίσθητα όμματα απο τους ένοπλους στρατιώτες...Λες και όσοι έκαναν παρέλαση κουβαλούσαν λουλουδάκια.
    Οποιος δεν θέλει να δεί παρέλαση επεισή τρομάζει στην θέα των όπλων κάθεται στην άκρη και σπάει πλάκα ας θέλει, κοροιδεύει αν θέλει, βρίζει αν θέλει.
    Αρκεί να μην ενοχλεί αυτούς που θέλουν να δούν.
    Και στην τελική ,αφού τα μιάσματα δεν θέλουμε να τα βλέπουμε στην εξέδρα ,ας πάνε όλοι οι επαναστάτες μακρυά απο την εξέδρα να χαρούν παρέλαση χωρίς φρουρές κόκκινων μπερέδων, (πού να ηταν και μαύρα), η παρέλαση έχει μπόλικο μήκος χιομέτρων και χωράει όλους τους επαγγελαμτίες επαναστάτες και γιαλαντζί αγανακτησμένους .
    Οχι όμως και να θέλουμε ο κάθε κουράκης να ανεβεί στην εξέδρα για να έχουμε στο θέατρο σκιών την επανάσταση της γόβας.

    Μ'αυτά όλα θα χάσουμε και την λυγμώδη φωνή του τραγκα τρούγκα να υμνωδεί την επανάσταση...Α ρε άτιμη Λαγκάρντ τι μας έκανες...

  58. armageddon avatar
    armageddon 29/10/2012 16:43:44

    Οι Έλληνες έβαλαν τους στρατιώτες τους ,να φυλάνε τους στρατιώτες τους...Αυτά λένε οι Τούρκοι.Ο κατήφορος της Ελλάδας δεν έχει τέλος

  59. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 29/10/2012 16:52:46

    Για όλα τα θέματα υπάρχει λύση.Στην επόμενη παρέλαση οι βουλευτές που υποστηρίζουν τα μνημόνια για να σώσουν την χώρα μας (όπως πολέμησαν και οι ήρωες του 21 και του 40 για την πατρίδα) να παρελάσουν μπροστά στον λαό προκειμένου να τους εκδηλώσει την λατρεία του. Το βήμα δεν είναι απαραίτητο έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι δεν έχουν κάνει ποτέ (ούτε βήμα, ούτε φυσικά παρέλαση).

  60. Αθανάσιος avatar
    Αθανάσιος 29/10/2012 18:13:38

    Επειδή είμαι Έλληνας εξωτερικού και κάποια πράγματα δυσκολεύομαι ακόμα να τα καταλάβω θα ήθελα να με βοηθήσετε.

    Λοιπόν αυτό που σαν κεντρική ιδέα έβγαλα διαβάζοντας το άρθρο είναι ότι υπάρχει ένα "Κράτος" που νύχτα - ημέρα παλεύει για τα συμφέροντα των πολιτών του.

    Αυτό το "Κράτος" το υπονομεύουν διάφοροι "κακοί" που έχουν και "τρελλά" αιτήματα όπως, "Αξιοπρέπεια" "Πατρίδα" "Οχι σε μισθούς Αφρικής" και διάφορα τέτοια ουτοπικά και εξτρεμιστικά.

    Οπότε αυτό το "Κράτος" για να επιβληθεί επιτέλους απέναντι στους κακούς, βάζει "κάγκελα" παντου φέρνει και μερικές χιλιάδες στρατιώτες και αστυνομικούς, βάζει τους "επισήμους" σε γυάλα και έτσι νομίζει ότι εχει επιβληθεί απέναντι στους κακούς.

    Το πρόβλημα για αυτό το "Κράτος" είναι ότι έτσι πίστευε και ο Λουδοβίκος στην Βαστίλη.

    Όλα τα άλλα είναι ιστορία.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Αθανάσιος 29/10/2012 20:09:16

      Δεν ξέρω σε ποια χώρα του εξωτερικού ζείτε, αλλά κάντε το εξής πείραμα: πάρτε καμιά πενηνταριά συμπατριώτες μας και βρείτε ένα βουλευτή ή υπουργό της χώρας που ζείτε ο οποίος να έχει εκφράσει απόψεις 'δυσάρεστες" για την Ελλάδα (φαντάζομαι εύκολο να βρείτε κάποιον). Κάντε γιούργια καταπάνω του με ντομάτες, αυγά, τούρτες, ξύλα, πέτρες, μαρμαρόπλακες, καδρόνια, στυλιάρια, βίδες, μολότωφ κλπ φωνάζοντας "Αξιοπρέπεια για την Ελλάδα” “Πατρίδα - Ελλαδάρα” “Οχι σε μισθούς Αφρικής για την Ελλάδα” και μετά ελάτε να μου πείτε το “Κράτος” της χώρας που ζείτε τι θα πράξει.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Αθανάσιος 29/10/2012 20:10:13

      Aγαπητέ Αθανάσιε.....
      Το πρόβλημα,το διέγνωσες.....
      Τη συμβουλή σου την έδωσες....
      Τι βοήθεια θέλεις;;;

  61. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 18:16:16

    πολιτης 1000%
    λαμπρουκος 1000%

  62. θησεας avatar
    θησεας 29/10/2012 18:33:45

    κ εγω ξαναρωτω εχουν αμμια διαφορα οι φωτογραφιες του Σανταμ κ τουΚανταφη με τις χθεσινες των επισημων ? αυτη ειναι η δημοκρατια μας ? δεν την θελουμε
    αυτην την δημοκρατια οι Ελληνες αξιζουμε κατι καλυτερο !

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ θησεας 29/10/2012 20:14:18

      Θησέαααααα.......
      Ξέχασες να αλλάξεις τα πανιά...

  63. ΕΚ avatar
    ΕΚ 29/10/2012 20:18:22

    Τελικά, ο λαός αποκλείστηκε από την παρέλαση, ή οι επίσημοι?... Μάλλον το δεύτερο... Είναι κωμικοτραγική η εικόνα μιας έρημης σιωπηρής εξέδρας επισήμων. Ναι, ήταν πάρα πάρα πολύ ωραία η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη χωρίς οπτική επαφή με "επίσημους"! Ο στρατός , οι σημαίες, η Προεδρική φρουρά καταχειροκροτήθηκαν από τον κόσμο. Τα στρατιωτικά τμήματα τραγουδούσαν τη "Μακεδονία" με ψυχή, σα να ήθελαν να αποτινάξουν από πάνω τους την ταπείνωση ενός λαού προσβεβλημένου . Τα πολεμικά αεροσκάφη τα'δωσαν όλα στην επίδειξη. Τη χαρήκαμε την παρέλαση, κι αυτό είχαμε ανάγκη, να ανεβούμε ψυχικά, εθνικά. Και ναι, ήταν εξοργιστική η τόση προστασία των επισήμων, αλλά αφενός (πέραν των λοιπών πολιτικών) πρόκειται για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και δε χωρούσε δεύτερη προσβολή του φέτος, αφετέρου δε η αίσθηση ότι έχουμε κράτος και η παρέλαση έγινε με τάξη και ασφάλεια χωρίς ανοησίες ψευτομπαχαλάκηδων εισπράχθηκε θετικά. Και ναι, ο κόσμος δε φοβήθηκε τους κοκκινοσκούφηδες με τα όπλα (άλλοι μπορεί να φοβήθηκαν, ο κόσμος που πήγε να δει την παρέλαση σίγουρα όχι), φοβήθηκε και μάζεψε τα μωρά του μόνο με την ψευτοφασαρία που προσπάθησε τάχα να προκαλέσει ένα μάτσο αριστεροδιαμαρτυρόμενων μετά το τέλος της παρέλασης (τί θα έδειχναν οι ειδήσεις μετά?) οι οποίοι, εκτός τόπου και χρόνου, ήταν η μόνη παραφωνία στην πανηγυρική εθνική εορτή. Η δεύτερη παραφωνία ήταν η εσπευσμένη διέλευση των επισήμων σε μαύρες λιμουζίνες μετά το πέρας της παρέλασης.... Και ήταν τόσο λυτρωτικό όσο και βαθύτατα λυπηρό το παρατεταμένο γιουχάισμα που ακολουθούσε τις μαύρες λιμουζίνες κατά μήκος της Λεωφόρου Νίκης, ως κραυγαλέα απόδειξη ψυχικής απόστασης προδομένου λαού και ολίγιστης πολιτικής ηγεσίας, στον αντίποδα της εθνικής ομοψυχίας του '40...

  64. Samurai avatar
    Samurai 29/10/2012 20:27:42

    Τι να πει κανείς..
    Εθνικός διχασμός.
    Οι τσιριζαίοι ας ετοιμάζονται από τώρα για την επόμενη εθνική επέτειο.
    Στις 25 Μαρτίου,θα παρελάσουν διαδηλωτές,για να τιμήσουν τον Τσίπρα.

  65. andreas avatar
    andreas 29/10/2012 22:33:01

    USB ΛΙΣΤΑΣ 2059-1991= 68 ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑ?

  66. noldor avatar
    noldor 29/10/2012 22:39:44

    Οι πολλοί βρίσκονται σε ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ, εσύ, ευτυχώς για σένα, προφανώς δεν ανήκεις σε αυτούς, αν θες την πλήρη αλήθεια και γω μπορώ να αντέξω κάνα χρόνο. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ σκέφτομαι αυτούς που δεν αντέχουν όπως επίσης και αυτούς που είναι υπεύθυνοι για αυτό.

    • Α avatar
      Α @ noldor 30/10/2012 11:21:09

      Εντάξει αφού σκέφτεσαι εσύ, που είσαι ο ¨ευαίσθητος¨ και μεις είμαστε οι ¨αναίσθητοι¨, μπορούμε όλοι να ... κοιμηθούμε ήσυχοι!

  67. θησεας avatar
    θησεας 30/10/2012 10:29:58

    TARAMAS @ Σε καθε χωρα του εξωτερικου ακομα κ στην Αφρικη αυτοι που εκλεψαν θα ηταν φυλακη....οποτε ......σε ποια χωρα του εξωτερικου ο Προεδρος της Δημοκρατιας θα ηταν αναμεμειγμενος σε σκανδαλο....κ θα ηταν ακομα προεδρος.....σε ποια χωρα ο αντιπροεδρος της κυβερνησης (βενιζελος) δεν θα ηταν στην φυλακη ?

  68. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 30/10/2012 12:53:02

    Η κυβέρνηση σωστά έπραξε ,διεσφάλισε την τάξη και την ηρεμία των πολιτών.
    Εύγε Αντώνη Σαμαρά.Πάμε για Αποκρατικοποιήσεις!

  69. aixaigis avatar
    aixaigis 30/10/2012 13:12:46

    "Κάλλιο αργά παρά ποτέ !" σωστή λαική παροιμία πού κολλάει παντού...
    Ο νοών νοείτω !

  70. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 31/10/2012 00:29:22

    Μετά την επιτυχία της κυβέρνησης και του κ Δένδια που στεναχώρησε τον ατάλαντοκρατικοσυνδικαλοβολεμένοσυριζαίο Αρβανίτη με την Καστσιμηνονοικοκυρούλα πρωί πρωί θάψιμο στον Δένδια. τυχαίο; Δεν νομίζει κανένας!

  71. Πετρος avatar
    Πετρος 31/10/2012 14:53:29

    Εφαγαν και τον Κανταφι...Κριμα. Νομιζω οτι θα εδινε πολλα συγχαρητηρια στους διοργανωτες. Αξιομνημονευτη ασφαλεια...
    Και για να ρωτησω... Γιατι θα πρεπει μια Εθνικη Γιορτη σαν αυτη να την γιορτασω χειροκροτωντας μαζι μ αυτους που εχουν κατακλεψει και ξεπουλησει την χωρα μου που ειμαι περηφανος γι αυτη; Γιατι θα πρεπει, για να ειναι επιτυχημενη, να γινουν ολα ησυχα και καθωσπρεπει; Τα μετρα ασφαλειας που παρθηκαν ηταν για να προστατεψουν τον εαυτουλη τους και οχι τους παρελαυνοντες. Την επομενη φορα κυριοι επισημοι ελπιζω να την δειτε με τις πυτζαμες. Και ελπιζω οι πυτζαμες να ειναι ριγε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.