#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/02/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για πρώτη φορά η χώρα διαπραγματεύεται



Μια πιο νηφάλια ανάλυση των όσων συνέβησαν στο Μέγαρο Μαξίμου και των όσων θα συμβούν στη νέα σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών βγάζει ένα και μοναδικό συμπέρασμα. Για πρώτη φορά ύστερα από τόσους και τόσους μήνες η Ελλάδα διαπραγματεύεται. Για πρώτη φορά οι ωμοί εκβιασμοί δεν περνούν στη λογική του σφάξε με αγά μου ν’ αγιάσω.

Και φυσικά δεν εννοούμε την Ελλάδα του κ. Παπαδήμου, τους κ. Παπανδρέου, ή την Ελλάδα της κρατικοδίαιτης διαπλοκής, των συμφερόντων, και των εξαπτέρυγων. Εννοούμε την άλλη Ελλάδα που αγωνίζεται και παλεύει.

Ο ρυθμιστής των εξελίξεων είναι η ΝΔ κι αυτός με τον οποίο διαπραγματεύονται επί της ουσίας είναι ο Αντώνης Σαμαράς.

«Για πρώτη φορά γίνεται διαπραγμάτευση. Μας ζητούν  περισσότερη ύφεση, που η χώρα δεν αντέχει. Παλεύω, και θα παλεύω με κάθε τρόπο για να το αποτρέψω», δήλωσε μετά τη χθεσινή συνάντηση ο πρόεδρος της ΝΔ.

Θυμάστε τι έλεγαν η μαύρη προπαγάνδα και οι διάφοροι καλοθελητές τις ημέρες των επιστολών προς την Τρόικα; Ότι τάχα ο Σαμαράς υποχώρησε, ότι σταμάτησε να μιλάει για «επαναδιαπραγμάτευση» και μιλάει μόνο για «τροποποιήσεις»;

Θυμάστε τότε που ο Σαμαράς έλεγε ότι ο Παπανδρέου δεν διαπραγματεύτηκε τίποτα και το ΠΑΣΟΚ τον λοιδορούσε και ισχυριζόταν ότι «δεν μπορούν να γίνουν διαπραγματεύσεις»;

Τι συμβαίνει τώρα; Μήπως τελικά διαπραγματευόμαστε και μάλιστα σκληρά;

Και τι βλέπουμε πάλι να γίνεται από την στιγμή που τελείωσε η χθεσινή μαραθώνια σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών με τον  κ. Παπαδήμο; Μια συντονισμένη (αλλά και απελπισμένη) προσπάθεια των ίδιων παπαγάλων να πείσουν τον κόσμο ότι τάχα ο Σαμαρά «συμφώνησε σε όλα», «τα έδωσε όλα» κλπ κλπ. Θέλουν έτσι να υποβαθμίσουν και να μειώσουν το γεγονός ότι χάρις στον Αντώνη Σαμαρά δεν πέρασαν βασικά  υφεσιακά μέτρα

Βέτο Σαμαρά

Αξίζει να σημειωθεί ότι χθες τον βράδυ την ίδια στιγμή που τα παπαγαλάκια του Μαξίμου ...οργίαζαν υποστηρίζοντας ότι “τα βρήκαν σε όλα”, οι Financial Times μετέδιδαν σε όλο τον Κόσμο ότι ο κ. Παπαδήμος απέτυχε να πείσει τους πολιτικούς αρχηγούς για τα μέτρα λιτότητας και ότι οι διαπραγματεύσεις είναι σε αδιέξοδο.

Οι FT επισημαίνουν επίσης ότι “ο κ. Σαμαράς, απείλησε να ασκήσει βέτο για το νέο πακέτο βοήθειας εφόσον δεν γινόντουσαν από τους πιστωτές υποχωρήσεις για τους μισθούς του ιδιωτικού τομέα, υποστηρίζοντας ότι οι περικοπές θα παρατείνουν την ύφεση που διανύει ήδη το πέμπτο έτος...”

Και ο κ. Σαμαράς και ο κ. Καρατζαφέρης αντιτίθενται στις περικοπές κατά  25% για τους μισθούς του ιδιωτικού τομέα, του 35% στις επικουρικές συντάξεις και του κλεισίματος περίπου 100 κρατικών οργανισμών που θα επιφέρει απώλειες χιλιάδων θέσεων εργασίας. Σε αυτά να προσθέσουμε ότι εκτός του 13ου και 14ου μισθού, των επικουρικών και του πολύ σημαντικού θέματος των αντικειμενικών  αξιών ο Α. Σαμαράς επιμένει να μην μπουν νέες φορολογίες και χαράτσια.

Το γεγονός ότι δεν έκλεισε χθες το βράδυ  καμιά συμφωνία είναι μια πρώτη και μεγάλη νίκη.

Και αυτή η μικρή ή μεγάλη νίκη, ο καθένας όπως την καταλαβαίνει, πιστώνεται στον Αντώνη Σαμαρά και σε κανέναν άλλο.

Από τον Οκτώβριο ο Λ. Παπαδήμος δεν έχει βγάλει μιλιά, δεν έχει κάνει ούτε ίχνος διαπραγμάτευσης.

Ο Γιώργος Παπανδρέου, αφού επί δύο χρόνια τα έκανε θάλασσα, ξαφνικά θυμήθηκε να το παίξει αντιμνημονιακός, όταν βέβαια δε βρίσκεται σε κάποια εξωτική παραλία του σοσιαλιστικού παράδεισου.

Ο δε Γ. Καρατζαφέρης, το γνωστό, όπου φυσάει ο άνεμος.

Για να μην πούμε για τον ανεκδιήγητο Β. Βενιζέλο και τις διαπραγματευτικές του ικανότητες που έχουν γίνει γνωστές και στο εξωτερικό και τον κράζουν ασύστολα. Και κατηγορείται τώρα στην Ευρωζώνη ότι φροντίζει περισσότερο για το πολιτικό του συμφέρον παρά για το συμφέρον της Ελλάδας.

Τα μόνα όχι που ακούσαμε αυτές τις ημέρες ήταν από τον Α. Σαμαρά, παρά τον απίστευτο εκβιασμό, τις τρομερές πιέσεις να κάνουν όλοι τουμπεκί ψιλοκομμένο.

Και το γεγονός ότι δεν υπήρξε λευκή επιταγή χθες το βράδυ αποδεικνύει ότι επιτέλους γίνεται παζάρι.

Η επιμονή του Σαμαρά ήταν αυτή που πείραξε τους βολεμένους ναιναίκους που ήταν έτοιμοι να υπογράψουν σε λευκό χαρτί ό,τι η τρόικα απαιτούσε. Και γι’ αυτό οι διαρροές και οι επίσημες δηλώσεις ότι σχεδόν έχουν κλείσει τα πάντα.

Διαβάστε εδώ πώς ένα πανικόβλητος Βενιζέλος επιχείρησε να μας πεί, για να μειώσει την προσπάθεια Σαμαρά, ότι δεν τέθηκε θέμα για τον 13ο και 14ο μισθό

Για να μειώσουν την προσπάθεια που έχει γίνει από τον Σαμαρά θα ακούσουμε πολλά ακόμη.

Παλεύει μόνος του. Και να δείτε που θα κερδηθούν και μάχες. Με τον 13ο και 14ο μισθό, τις αντικειμενικές αξίες, τα φορολογικά χαράτσια που δεν θα μπουν θα έχουμε για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια σημάδια ότι η Ελλάδα όταν θέλει μπορεί να λέει και όχι,  μπορεί και να κερδίζει στο παζάρι με την τρόικα.

Φανταστείτε μονάχα να ήταν στη θέση του Σαμαρά η… Ντόρα. Θα είχε υπογράψει μέχρι και αλλαγή του ονόματος της χώρας που λέει και ο φιλελεύθερος Χατζημαρκάκης.

Ό,τι κι αν γίνει λοιπόν στη νέα συνάντηση, δεν πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι. Επιμονή στα δίκαια της χώρας χρειάζεται κι όχι συνεργασία με τον εχθρό.

Οι διαπραγματεύσεις για την οριστικοποίηση μιας συμφωνίας που θα δώσει μια πραγματική ανάσα στη χώρα μας πρέπει να οδηγήσουν σε ένα νέο μίγμα οικονομικής πολιτικής εντελώς διαφορετικό από αυτό που υιοθετήθηκε με το πρώτο Μνημόνιο της ντροπής που υπεγράφη στις αρχές Μαΐου 2010. Σε κάθε περίπτωση, τα μέτρα που θα ληφθούν θα πρέπει να μην οδηγήσουν σε περαιτέρω βάθεμα της ύφεσης. Η χώρα δεν αντέχει περαιτέρω εξαθλίωση. Και οι πολίτες δεν αντέχουν άλλο πολιτική Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 06/02/2012 07:24:40

    Aν υπάρξει συμφωνία τελικά, είναι βέβαιο ότι τα μέτρα που θα ληφθούν θα οδηγήσουν σε περαιτέρω βάθεμα της ύφεσης. Οι απαιτήσεις των δανειστών είναι συγκεκριμένες και αποσκοπούν απλά στην περαιτέρω εξαθλίωση. Η φαρσοκωμωδία αυτή πρέπει να τελειώσει σήμερα με ένα ΟΧΙ. Σε διαφορετική περίπτωση οι πολίτες θα εξαναγκαστούν να υποστούν για μια ακόμα φορά το ελεεινό μείγμα πολιτικής Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Θεμιστοκλής 06/02/2012 12:30:07

      Εδώ μέσα καλλιεργούνται πολύ μεγάλες προσδοκίες για την μη υποχώηση σε τίποτα. Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Όποιος δεν συμφωνεί να πάει να ψηφίσει ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ. Δεν πειράζει, στο καλό. Αν ο κατώτατος μισθός πέσει 20% και αυτό περιοριστεί μόνο στους νεοπροσλαμβανόμενους για λίγα χρόνια και διασωθούν όλα τα υπόλοιπα, τί θα έχετε να πείτε; Αντε τώρα, μερικοί μερικοί πιστεύουν ότι ο Σαμαράς ηγείται ενός γαλάζιου ΚΚΕ. Επειδή δηλαδή οι Πασοκοκρατούμενες και εντελώς ΕΝΟΧΕΣ για όλα αυτά που συμβαίνουν ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ βγάζουν ανακοινώσεις πριν ακόμα τελειώσει η διαπραγμάτευση και μιλούν για διαφαινόμενη συμφωνία με την τρόικα στα εργασιακά, που περιλαμβάνει τη μείωση του κατώτατου μισθού κατά 20% και την κατάργηση της μετενέργειας, πάει να πει ότι έτσι ακριβώς είναι, χωρίς άλλες προϋποθέσεις και χωρίς να διευκρινιστεί ποιούς θα αφορά και σε ποιά έκταση; Είναι προφανές ότι το κάνουν για να γλυτώσουν το ΠΑΣΟΚ κύριοι ναι το ΠΑΣΟΚ από την κατακραυγή γι' αυτό τσουβαλιάζουν την "συγκυβέρνηση" στο κάδρο της συνευθύνης. Ξεχνώντας βεβαίως βεβαίως ότι ο μόνος που διαπραγματεύεται ουσιαστικά είναι ο Σαμαράς. Το αγαπημένο τους παιντί ο Γιώργος και ο νέος πρόεδρός τους ωσονούπω ο Βενιζέλος είναι η επιτομή της διαπραγμάτευσης. Σιγά ρε μη σκίσετε κανένα καλτσόν.

      Μιλάνε όλοι μιλάνε και οι ... πασόκοι συνδικαλιστές, κατάλαβες;

  2. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 06/02/2012 07:29:24

    δεν οδηγει πουθενα η διαπραγματευση.
    Πρεπει να πει ΟΧΙ.
    Σε λιγο καιρο θα ζητησουν και αλλα μετρα.
    και αν υποθεσουμε οτι θα παμε σε εκλογες, που χλωμο το βλεπω, πως θα κυβερνησει ο Σαμαρας;
    με την υποχρεωση να διωξει 150000 υπαλληλους μεχρι το 2015, απεναντι σε μια αριστερα του σχεδον 50%;

  3. GIKON avatar
    GIKON 06/02/2012 07:59:43

    Ας πατήσει επιτέλους στο ότι η ελληνική χρεοκοπία θα αποτελέσει ντόμινο δυσμενών οικονομικών εξελίξεων παγκοσμίως. Να πει το ΟΧΙ του και θα έχει μαζί του όλους τους ήδη πτωχευμένους (τι άλλο έχουν να χάσουν;) έλληνες.

    • Βασιλική Κόμπρα avatar
      Βασιλική Κόμπρα @ GIKON 06/02/2012 12:57:15

      Πού ξέρουμε αν πατάει ή όχι; Αυτά δε λέγονται. Είπε παλεύω με κάθε τρόπο. Αλλά όπως και η τροικα πατάει εκεί όχι για να μας χρεοκοπήσει αλλά για να περάσει το δικό της έτσι και ο Σαμαράς μπορεί να πατάει εκεί για να περάσει το δικό του και όχι για να χρεοκοπήσουμε. Αν καταφέρει να περάσει το δικό του έχει καλώς.

  4. Πλήρης απογοήτευση avatar
    Πλήρης απογοήτευση 06/02/2012 08:08:18

    Έτσι ακριβώς είναι. Τα μέτρα που διαπραγματεύονται σήμερα ήτα πολύ πίσω από την κόκκινη γραμμή του Νοεμβρίου.
    Κάθε τρείς μήνες η Κυβέρνηση της Ελλάδας κάνει δέκα βήματα πίσω οδηγώντας το βιωτικό επίπεδο των Ελλήνων μία δεκαετία πίσω κάθε φορά.
    Επιτέλους τέλος(για να θυμηθούμε ένα σύνθημα του παρελθόντος).

  5. crimson avatar
    crimson 06/02/2012 08:09:42

    Άραγε οι βουλευτες τι στάση θα κρατήσουν;; Έχει πολυ ψωμί ακόμα η υπόθεση..

  6. spiros avatar
    spiros 06/02/2012 08:13:41

    Το ΜΕΓΑ κανάλι μετέδωσε ότι από τον ΓΑΠ αναφέρθηκε η ύπαρξη plan B για χρεοκοπία. Η επιβεβαίωση από τον Ιορδάνη μάλλον εκδηλώνεται σχέδιο χρεοκοπίας για εκφωβισμό ή με το σύστημα των διαρροών να στρέψουν την προσοχή αλλού. ΠΕΡΙΕΡΓΟ.

  7. γνωρίζων avatar
    γνωρίζων 06/02/2012 08:15:44

    Ο κίνδυνος για τον ΑΣ είναι μεγάλος. Δεν ξέρω αν έχει συμβούλους ικανούς να του μεταδώσουν κατά προσέγγιση έστω το κλίμα που υπάρχει στη βάση του κόμματος. Αν δεν πει το ΟΧΙ που του αναλογεί, αν δεν ρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, η ΕΚΛΟΓΙΚΗ κατρακύλα της ΝΔ είναι βέβαιη. Δεν αναφέρομαι σε διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες, αναφέρομαι στις ΕΚΛΟΓΕΣ οι οποίες κάποτε θα γίνουν, έτσι κι αλλιώς. Οι ψηφοφόροι της ΝΔ σκέφτονται να στραφούν ακόμη και στην αριστερά, ιδίως στο κομμάτι που αναπτύσσει εθνικό λόγο. Ας το καταλάβει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο ΑΣ πριν είναι αργά.

  8. Stefanos avatar
    Stefanos 06/02/2012 08:20:07

    Λυπάμαι που θα το πω αλλά όλοι ανεξαιρέτως υποτάχτηκαν. Απορώ πως ελπίζουν ακόμα μερικοί για ΟΧΙ των πολιτικών. Η κατάσταση θυμίζει πλέον την κατοχή. Η κυβέρνηση έφυγε για τη Μ. Ανατολή και ο λαός τράβηξε τα πάνδεινα. Δεν κατάλαβαν οι πολιτικοί τίποτε απολύτως. Αυτό που θα πάθουν όμως στις ερχόμενες εκλογές θα τους μείνει, ελπίζω, αξέχαστο. Ήρθε η ώρα της αντίστασης από τον λαό. Η ηγεσία μας υπέγραψε την παράδοση. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια για αφελείς.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Stefanos 06/02/2012 08:26:11

      Ήρθε η ώρα της αντίστασης από τον λαό.

      Η λύση θα προέρθει ΜΟΝΟΝ από τον ελληνικό λαό.
      Καλούμαστε ολοι σε ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!!

    • amdprof avatar
      amdprof @ Stefanos 06/02/2012 10:58:50

      Αυτοί πολυθεσίτες, πολυσυνταξιούχοι, πολυλαμόγια και οι πολίτες παινόμενοι και εξαθλιωμένοι!
      Δειλοί, Ανίκανοι, Μοιραίοι και Αισχροί!
      Αυτοί μας αξίζουν αφού τους ψηφίζουμε!

    • Flatiron avatar
      Flatiron @ Stefanos 06/02/2012 12:05:18

      Πολυ σωστος!

    • Sackis avatar
      Sackis @ Stefanos 06/02/2012 13:51:38

      Γεια σου Στεφανε....εχεις πιασει το νοημα....

  9. Dark Angel avatar
    Dark Angel 06/02/2012 08:22:44

    Διαπραγματεύεται;
    Τι διαπραγματεύεται;
    Που πήγαν οι δηλώσεις για την "Κυβέρνηση" ειδικού σκοπού;
    Η "Κυβέρνηση" αυτή, έγινε για απολύτως συγκεκριμένα πράγματα...
    1,2,3 άντε 4...
    Οι "δανειστές" θα ζητάνε κάτι ΚΆΘΕ μέρα...
    Ποιος εξουσιοδότησε, Σαμαρά, Παπανδρέου,Καρατζαφέρη,Παπαδήμο,να "διαπραγματεύονται" νέα μέτρα, για κάθε ημέρα;
    Δεν θυμάμαι να έγιναν εκλογές...
    Τι θα πει η Χώρα διαπραγματεύεται;
    Πότε "εξουσιοδότησε" η Χώρα;
    Βρισκόμαστε στα όρια Συνταγματικής εκτροπής...Ορισμένοι πιστεύουν ότι τα έχουμε ήδη ξεπεράσει...Που πήγαν οι δηλώσεις περί συγκεκριμένου "χρονοδιαγράμματος" και "όχι νέα μέτρα από την παρούσα "Κυβέρνηση Ειδικού σκοπού";
    Θεωρώ ότι ο Σαμαράς έχει καλή πρόθεση.
    Αν περάσει ποσοστό από αυτά τα μέτρα - ποσοστό - όσο καλή πρόθεση κι αν έχει δεν θα μπορέσει να κυβερνήσει...
    Αφήστε την περίπτωση που αν παρθούν αυτά τα μέτρα, δεν χρειάζονται εκλογές...
    Τι να τις κάνεις;
    Έχουμε "Κυβέρνηση", που διαπραγματεύευται κιόλας...

  10. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 06/02/2012 08:44:53

    Mαζί σας να τους τρίψουμε στη μούρη και το PSI και τη δανειακή σύμβαση. Μακάρι να μπορούσαμε. Πείτε μου όμως πως θα ζήσουν οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι (ούτε επιδόματα θα έχουμε να δώσουμε). Πώς θα πληρωθούν τα φάρμακα;
    Νομίζω ότι η σκληρή διαπραγμάτευση είναι η μόνη λύση. Και ευτυχώς που είναι εκεί ο Σαμαράς.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Kώστας Θ. 06/02/2012 09:07:09

      ενώ τώρα έχουμε!

      κάνε μια γύρα στα νοσοκομεία να δεις αν υπάρχουν φάρμακα!
      σε λίγο με τα νέα μέτρα θα είναι ακόμη χειρότερα!

  11. Γιάννης avatar
    Γιάννης 06/02/2012 08:45:20

    Να ξέρουν ότι δεν υπάρχει τρύπα πάνω στη για να κρυφτούν και να μην τους βρούμε!!!!
    Όπου και να πάνε ή σωστότερα όπου και να ΤΟΥΣ πάνε τα αφεντικά τους,θα τους βρούμε,θα τους φέρουμε πίσω και θα ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!!!!!!!!
    Τέτοια προδοσία δεν υπάρχει στην παγκόσμια ιστορία....
    Και να ξέρουν επίσης ορισμένοι "δημοσιογράφοι"(το σωστό είναι, παρουσιαστές-σχολιαστές ειδήσεων και όχι δημοσιογράφοι) ότι έχουν σειρά...

    • Y. avatar
      Y. @ Γιάννης 06/02/2012 10:43:39

      Καμιά σειρά, γιατί έτσι θα αργήσουν. Ταυτόχρονα και συγχρόνως, και όχι ορισμένοι, αλλά πολλοί. Γιατί είναι πολλοί, ως εμπροσθοφυλακή της 30 χρόνια διαπλοκής

  12. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/02/2012 08:46:21

    Είπαμε, ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στις κότες. Οι τιμωροί του Καραμανλή ΝΔίτες, οι εγκλωβισμένοι ΛΑΟΣίτες, οι λοβοτομημένοι ΠΑΣΟΚοι και όσοι αριστεροί αρέσκονται στο βιασμό της ιδεολογίας τους απο τα ελληνικα μορφώματα μέμφονται το Σαμαρά επειδή προσπαθεί με το νυστέρι να διορθώσει αυτα που μας επέφερε η ιδεοληψία τους και δεν παίρνει τον μπαλτά!

  13. Πετρος avatar
    Πετρος 06/02/2012 08:50:30

    Καλημερα,
    Νομιζω πως ψαχνουμε για τα δεντρα ενω εχουμε χασει το δασος!
    Σαφως ο κος Σαμαρας ειναι ο μονος που μπορει να διαπραγματευτει γιαυτο και τον υποστηριζουμε ολοι τοσο πολυ!
    Το θεμα ειναι ομως οτι πλεον πλεον οτι ο κος Σαμαρας απο διαπραγματευτης πρεπει να γινει ηγετης διτι ειναι ανουσια η διαπραγματευση σε 2-4 ορους οταν το παιχνιδι θα εχει χαθει.
    Αυτες οι στιγμες ειναι μοναδικες, το εθνος ακολουθει ηγετες που ηγουνται και διαπραγματευονται και οχι διαπραγματευτες που θελουν να ηγηθουν!

  14. GIORGOS TSAVOLAKIS avatar
    GIORGOS TSAVOLAKIS 06/02/2012 08:51:57

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΑΚΤΟΡΑ.ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ .ΤΕΣΕΡΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΘΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ 5 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ.Η ΕΡΩΤΗΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΙΣ.ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΟΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ν Δ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Η ΟΧΙ.ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ Η ΟΧΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ 13 ΚΑΙ 14 ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΡΟ ΠΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ

  15. STATHIS avatar
    STATHIS 06/02/2012 08:58:37

    Τα πάντα έχουν το ΧΡΌΝΟ ΤΟΥΣ , έτσι κι η ΑΛΗΘΕΙΑ ......... ΘΑ ΦΑΝΕΙ (το ποιά είναι η αλήθεια?? κι αυτό θα φανεί) !!!
    "Κυριακή κοντή Γιορτή" λέγαμε και λέμε , το βασικό στοιχείο βρίσκεται στην ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ την ώρα της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ και στις ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ που θα προκληθούν στη συνέχεια (μπορεί να υπάρξει σύνθεση όσο μπορεί να υπάρξει κι έκρηξη...... θέμα "συστατικών" είναι) !!!

    *ex mea sententia.

  16. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 06/02/2012 09:00:20

    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ.ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΘΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΝ.Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ.

  17. the mechanic avatar
    the mechanic 06/02/2012 09:03:06

    Ο Α.Σ πρέπει να πει ΟΧΙ. Καμιά υποχώρηση, μηδέν.

  18. dimitris karditsa avatar
    dimitris karditsa 06/02/2012 09:04:35

    και μονο τη δανειακη να υπογραψει που σημαινει ξεπουλημα φτανει.
    τωρα τι διαπραγματευση γινεται θα φανει στο τελος. παντως αν κλειστηκαν μεσα πεντε ωρες για τον 13ο και 14ο και τον βασικο μισθο στα 520 ευρω σωθηκαμε.
    ΟΧΙ στη νεα δανειακη συμβαση θα πει κανενας?.
    και μια ερωρτηση. η λεγομενη διαπραγματευση γινεται πανω στις ελληνικες προτασεις ή στις προτασεις της τροικας?

  19. Απαισιόδοξος avatar
    Απαισιόδοξος 06/02/2012 09:04:39

    Και μέσα στο γενικό χαμό ο Παπανδρέου επισήμως ζήτησε να εξαντλήσει την τετραετία η κυβέρνηση Παπαδήμου. Να θυμίσω ότι παραμυθιαζόμασταν πριν δύο μήνες ότι οι εκλογές θα γίνουν 19 Φεβρουαρίου. Μετά "μεταφέρθηκαν" στις 18 Μαρτίου. Τις τελευταίες εβδομάδες, ακούγαμε για εκλογές μετά το Πάσχα, κατά το Μάιο. Μετά το χθεσινό "ναι σε (σχεδόν) όλα", είναι λάθος να υποψιαζόμαστε ότι οι εκλογές θα κάνουν ένα νέο "ταξίδι στο χρόνο";

  20. Geros avatar
    Geros 06/02/2012 09:09:28

    Μπράβο στον Σαμαρά , νομίζω ότι με την στάση του εκφράζει την πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ αλλα προασπίζει και τα συμφέροντα της χώρας.
    Η οργή του κόσμου απέναντι στα μέτρα είναι δικαιολογημένη αλλά ο ρόλος του υπεύθυνου ηγέτη δεν είναι να εκμεταλλευθεί την οργή και την απόγνωση για δημοσκοπικό του όφελος , αυτός είναι παραδοσιακά ο ρόλος της Αριστεράς όχι ο δικός μας.
    Μπορεί το αντιμνημόνιο να πουλάει αλλα οδηγεί σε αδιέξοδο . Αν έρθει ο Κουβέλης που οι δημοσκοπήσεις τον απογειώνουν , να κυβερνήσει πόσο χρόνο θα του πάρει να πάει από το 13% στο 1%? Μια βδομάδα , δυο?
    Φυσικά και ο Σαμαράς δεν είναι μνημονιακός αλλά είναι και ρεαλιστής. Η αντιμνημονιακή πολιτική που προτείνεται από ορισμένους στερείται ρεαλισμού , δεν είναι υλοποιήσιμη και μας οδηγεί σε αδιέξοδα πολύ μεγαλύτερα από τα σημερινά. Αν δεν πιστεύετε εμενα (και γιατί να με πιστέψετε?) πιστέψτε τον Σαμαρά. Νομίζετε αυτός και το επιτελείο του δεν τα έχει βάλει κάτω? Αν τα κουκιά έβγαιναν δεν θα τους είχε πετάξει τα μνημόνια στα μούτρα? Έχει αποδείξει ότι δεν κωλώνει.
    Αυτό που πρέπει να γίνει στο επόμενο διάστημα είναι να καταλάβει ο κόσμος το πόσο ανεύθυνη , αβάσιμη και καταστρεπτική για τον τόπο είναι η τακτική "τους πετάμε στην θάλασσα αυτούς και το μνημόνιο". Πρέπει επικοινωνιακά να στηριχθεί αυτό γιατί έχουμε αφήσει τον κόσμο μας έρμαιο των θολών , παράλογων και αντιφατικών μαγικών θεωριών εξόδου από την κρίση. Διάφοροι τύποι μπορεί να λένε τα πιο παλαβά πράγματα στον κόσμο πχ : "δεν υπάρχει πρόβλημα με το πετρέλαιο , θα μας το δίνουν με αντάλλαγμα κηπευτικά" (Καζάκης), αλλα ο κόσμος στην απόγνωση του λέει , να μια εναλλακτική λύση. Πρέπει να αντισταθούμε σε αυτή την παραπληροφόρηση.
    Τέλος θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο για όσους εδώ μέσα με έχουν χαρακτηρίσει για τις θέσεις μου δοσίλογο , γερμανοτσολιά, προδότη , Αρτέμη Μάτσα (μάλλον μπερδεύοντας τον με τον αξέχαστο Δήμο Σταρένιο για το περίφημο "οι Γερμανοί είναι φίλοι μας") και πολλά αλλα. Τα ιστορικά γεγονότα όταν τα έχεις διαβάσει μόνο από την ασπρόμαυρη άποψη ενός σχολικού βιβλίου και δεν τα έχεις ζήσει σου φαίνονται απλά , άσπρο - μαύρο , καλοί - κακοί. Η πραγματικότητα είναι πολύπλοκη , πρέπει να ξεφύγετε από απλοϊκές αναγνώσεις του παρελθόντος για να καταφέρετε να έχετε και πιο σύνθετες αναγνώσεις του σήμερα.

    • γνωρίζων avatar
      γνωρίζων @ Geros 06/02/2012 09:21:28

      Ο συλλογισμός σας κύριε είναι κλειστός, συνεκτικός. Όπως πάντα όμως σε αυτές τις περιπτώσεις το λάθος είναι στην αρχική παραδοχή. Αν γνωρίζετε κάποιον που να είναι επιστήμονας και να έχει στοιχειώδη πρόσβαση σε δημοσιευμένα στοιχεία ευρωπαικών τραπεζών ρωτήστε τον αν υπάρχει έστω και μία (1) πιθανότητα να αφήσουν να συμβεί άτακτη χρεωκοπία. Αυτό θα σήμαινε καταστροφή των γαλλικών και γερμανικών τραπεζών.

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ γνωρίζων 06/02/2012 10:29:03

        πειτε τα κε. Connoiseur!

        συμφωνώ και επικροτώ!!!

      • Geros avatar
        Geros @ γνωρίζων 06/02/2012 10:42:05

        Ναι αγαπητέ γνωρίζω κάποιον που και επιστήμονας είναι και πρόσβαση έχει σε δημοσιευμένα στοιχεία ευρωπαϊκών τραπεζών.
        Φυσικά και υπάρχουν σενάρια καταστροφής σε περίπτωση δικης μας άτακτης χρεοκοπίας αυτό όμως καθόλου δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μας αφήσουν στην τύχη μας , αυτά τα έλεγε και ο Βαρουφάκης πριν ένα χρόνο περίπου , τώρα και αυτός σιγά σιγά άλλαξε ρότα (κρατώντας πάντα το ύφος "εγώ σας τα έλεγα").
        Η Ευρώπη έχει να διαλέξει μεταξύ δυο κακών , το να μας σώσει κοστίζει , το να μας αφήσουν να χρεοκοπήσουμε κοστίζει. Για την ώρα διαλέγουν το πρώτο αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα το διαλέγουν για πάντα. Αν θεωρήσουν ότι παρά τις προσπάθειες εμείς δεν σωζόμαστε θα επιλέξουν να δώσουν τα λεφτά στις Γαλλικές και τις Γερμανικές τράπεζες που αναφέρατε.
        Για την ώρα το κόστος της Ελληνικής διάσωσης είναι μικρότερο του κόστους διάσωσης του ευρώ σε περίπτωση δικής μας χρεοκοπίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν κινδυνεύουμε , όσο η Ελληνική διάσωση παραμένει αμφίβολη τόσο θα δημιουργούνται οι άμυνες απέναντι στην Ελληνική χρεοκοπία μέχρι που το κόστος της διάσωσης του ευρώ θα γίνει ρεαλιστική λύση.
        Οι αγορές θα δεχτούν μια λύση έστω και αν στοιχίζει βραχυπρόθεσμα περισσότερο από την Ελληνική διάσωση μόνο και μόνο για να λήξει η αβεβαιότητα. Η αβεβαιότητα έχει τεράστιο κόστος μακροπρόθεσμα για αυτούς .

        • γνωρίζων avatar
          γνωρίζων @ Geros 06/02/2012 11:03:14

          Αγαπητέ κ. gero, δεν απαντήσατε στο κύριο ειχείρημα μου. Θα το ενισχύσω υπενθυμίζοντας σας ότι η 6η δόση του δανείου δόθηκε ακριβώς πριν τη λήξη ομολόγων στις αρχές του περασμένου Δεκμεβρίου. Τρεις μήνες μετά από την "κανονική" ημερομηνία. Η δόση δεν δόθηκε για μας. Ας είμαστε ειλικρινείς και ψύχραιμοι όπως απαιτείται. Ο καθένας κοιτάζει τα συμφέροντα του. Η δόση δόθηκε (παρότι η κυβέρνηση Παπαδήμου τίποτα δεν έκανε μέχρι τότε) για να αποφευχθεί η περαιτέρω επιβάρυνση των γαλλικών κυρίως και των γερμανικώς δευτερευόντως τραπεζών. Αν τότε, με τις αξιολογήσεις εκεί που ήταν, δόθηκε η δόση, γιατί σήμερα να αφεθεί η Ελλάς να χρεωκοπήσει ατάκτως, κάτι που σημαίνει 100% κούρεμα όπως καταλαβαίνετε; Με τις αξιολογήσεις εκεί που είναι τώρα αυτό θα σημάνει αρμαγεδώνα. Εκτός κι αν νομίζετε ότι οι πιστωτές των τραπεζών όταν δουν τη χασούρα στην Ελλάδα δε θα επιτεθούν στις τράπεζες αυτές. Πιστεύετε ότι οι πολιτικοί στην Ευρώπη θα πάρουν αυτή την ευθύνη; Αν ναι, σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε γιατί να το κάνουν. Όμως με λογικά επιχειρήματα και όχι με κούνημα δαχτύλου και άδειες απειλές.

      • gap avatar
        gap @ γνωρίζων 06/02/2012 11:15:33

        Σοβαρά έ; Δηλαδή τώρα που πάνε σε haircut που ξεπερνά το 70% πως τα καταφέρνουν και δεν καταστρέφονται? Μια άτακτη χρεοκοπία της Ελλάδας θα κλωνίσει την ευρωζώνη και την αξιοπιστία της αλλά στο τέλος θα βρούν το δρόμο τους. Εδω ορισμένοι ονειρεύονται ότι θα ανταλλάσουμε λάχανα με πετρέλαιο και βασίζονται στην ΠΑΣΕΓΕΣ ότι είμαστε λέει αυτάρκεις κατά 94%.
        Δεν έχω ακούσει ποτέ πιο ανόητο επιχείρημα ότι δεν θα αφήσουν οι άλλοι να χρεοκοπήσει η Ελλάδα. Η Ελλάδα ήδη έχει χρεοκοπήσει το ζητούμενο πια δεν είναι αυτό αλλά αν θα πάρουμε νέα χρηματοδότηση από την ΕΕ ώστε να μην γίνουμε Αλβανία αλα Χότζα. Οσοι νομίζεται ότι οι κουθτόφραγκοι θα πληρώνουν μια ζωη τους λεβέντεμας καληνύχτα και καλή τύχη. Και κάτι ακόμα ξέρετε τι ποσοστό αντιπρσωπεύουν οι εξαγωγές των γερμανών στην Ελλάδα? Το 0,6% του συνόλου των εξαγωγών του. Μιλάμε θα καταστραφούν οι γερμαναράδες αμα τινάξουμε τα μυαλά μας στον αέρα.

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ Geros 06/02/2012 09:23:56

      Μάλλον ανήκεις σε μια κατηγορία πολιτών που θέλουν πολιτική Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου!

      • siakkas avatar
        siakkas @ Θεμιστοκλής 06/02/2012 10:01:02

        Αγαπητέ γέρο μπροστά στο φάσμα μιας ακόμα εθνικής καταστροφής ποσώς με ενδιαφέρουν τα ποσοστά του Κουβέλη και οι εκλογές οι ίδιες ακόμα και μη μου πεις ότι ο εξαθλιωμένος έχει κουράγιο να πάει στις κάλπες να κάνει ουρά, στα κοινωνικά παντοπωλεία κάνει ουρά.
        Το πιο φοβερό που παρακολουθώ, μέρες τώρα, απο τους συμμάχους της μνημονιακής πολιτικής είναι ο πλήρης ατομικισμός και ο λόγος τους θαρρείς και είναι λόγος προνομιούχου μετόχου σε δ.σ. τράπεζας.
        Η Ελλάδα ΔΕΝ είναι εταιρία για να απεικονίζετε με αριθμούς.
        Η Ελλάδα ΕΙΝΑΙ έθνος-κράτος και αποτελείται από ανθρώπινες ψυχές.
        Ας κάνουμε λίγες ώρες υπομονή να δούμε που θα καταλήξουν οι διαπραγματεύσεις του Α.Σ. με τον υπάλληλο των δανειστών καθώς και τι εγγυήσεις ζητήσουν να υπογράψουμε ως ΕΘΝΟΣ-ΚΡΑΤΟΣ και όχι ως εταιρία.
        Ο φτωχός τρώει και βρούβες στην πείνα.
        Ο πλούσιος δίνει έναν τενεκέ λίρες για ένα τσουβάλι αλεύρι σκέψου πόσα τσουβάλια αλεύρι μπορείς να πάρεις αν μας αναγκάσουν μετά από 3 μήνες σε χρεωκοπία.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ siakkas 06/02/2012 11:02:09

          Πολύ σωστά αναφέρεις για τον πλήρη ατομικισμό που διακρίνει τα νεοφιλελεύθερα "φυντάνια".

          Αυτό που πληρώνουμε τώρα είναι η χυδαία ατομικιστική νοοτροπία που έσπειρε το ΠΑΣΟΚ στην ελληνική κοινωνία, κι αυτή είναι το χειρότερο δηλητήριο. Δεν ξέρω τι θυμάσαι από την προ του 1981 κατάσταση, αλλά εγώ θυμάμαι ότι στο σχολείο μαθαίναμε -και στην κοινωνία βλέπαμε- άλλες αξίες να κυριαρχούν. Το αίσθημα της δικαιοσύνης ήταν πιο εμπεδωμένο, τους νόμους τους σεβόντουσαν (ή έστω τους φοβόντουσαν) πολύ περισσότεροι, και κανένας δεν έκανε τόσο ξετσίπωτα ό,τι γούσταρε χωρίς να νοιάζεται για το διπλανό του. Δεν ισχυρίζομαι βέβαια ότι τότε ήταν κοινωνία-μοντέλο, αλλά τώρα έγινε... μπουρδέλο.

          Ο πασοκικός φασισμός, μουσολινικού τύπου σε "σοσιαλιστική" συσκευασία, ήρθε και σάρωσε τα πάντα και δημιούργησε το πρόσφορο έδαφος για την αποδοχή της νεοφιλελεύθερης κτηνωδίας από τα ανερχόμενα γιαπάκια, που επειδή με το μπόνους πήραν Καγιέν νομίζουν ότι έπιασαν τον... ταύρο από τα κέρατα -για να μην το πω πιο λαϊκά- και ότι μπορούν να εξουσιάζουν τους πάντες και να επιβάλουν την πλήρη αποδιάρθρωση του κοινωνικού ιστού, τσιτάροντας την ιδεολογική τους μέντορα που έλεγε "δεν υπάρχει κοινωνία, υπάρχει μόνο άθροισμα ατόμων".

          • Geros avatar
            Geros @ Αυριανιστής 06/02/2012 11:36:42

            Ενώ εσείς που νοιάζεστε για τον κόσμο και δεν είσαστε ατομιστές τι μέλλον θέλετε να δώσετε σε αυτόν τον κόσμο μέσω των θολών σας οραμάτων και του τσαμπουκά? Την πείνα της κατοχής ? Το είδα , δεν θα πάρω.
            Κλαίτε ολημερίς εδώ μέσα για τους εξαθλιωμένους αλλα στην ουσία δεν τους νοιάζεστε καθόλου , τσαμπουκάς θέλετε να γίνει για να λύσετε τα κόμπλεξ σας και την συσσωρευμένη εντός σας οργή και αν στην πορεία πεθάνουν παιδιά από την πεινα είναι θυσίες στον αγώνα , δεν σας νοιάζει καθόλου.
            Και λέτε εσείς εμενα ατομιστή....
            Ο μεγαλύτερος ατομισμός είναι ο φανατισμός.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Geros 06/02/2012 13:43:15

            @ Geros

            “Συν Αθηνά και χείρα κίνει”
            Ζητούμε Θεϊκή Βοήθεια αλλά Δεν μένουμε άπραγοι. ~Aίσωπος

            “Το Εύδαιμον το Ελεύθερον, το δ’ Ελεύθερον το Εύψυχον”
            Ευτυχισμένοι είναι οι Ελεύθεροι, και Ελεύθεροι, οι Γενναίοι. ~Θουκιδίδης

            "Θέλει Αρετή και Τόλμη
            η Ελευθερία!" ~Ανδρέας Κάλβος

            Συμπερασματικά, όσοι Eλληνες αφήνουμε τη τύχη μας στη Τύχη, είμαστε άξιοι της τύχης μας.

    • dimitris karditsa avatar
      dimitris karditsa @ Geros 06/02/2012 09:36:18

      πλακα μας κανεις γερο? το μνημονιο δε μας εφτασε ως εδω?. θα εισαι ο μονος ανθρωπος στον κοσμο που υπερασπιζεται το μνημονιο.
      το θεμα ειναι πως θα φυγουμε απο το μνημονιο και το δυστυχημα για τη χωρα ειναι πως κανενας πολιτικος δεν εχει το θαρρος να πει ΟΧΙ.
      και μη μου πεις θα χρεωκοπησουμε σε αυτη την περιπτωση? γιατι τωρα τι ειμαστε δεν ειμαστε χρεωκοπημενοι? ελεγχομενη χρεωκοπια εντος ευρω λεγεται ευτο. και οταν εχεις χρεωκοπησει οι δανειστες μπορουν να κανουν οτι θελουνε.
      φιλε γερο υπαρχουν και αλλου προρτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια
      π.χ. ρωσια κινα. αλλα για να το κανεις αυτο πρεπει να εχεις καρυδια μεγαλα, πραγμα που δεν εχει κανενας σημερινος πολιτικος απο αυτους που φιλοδοξουν να κυβερνησουν τη χωρα.
      ποσο μας λειπει παλικαρια μας ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ. ποσο μας λειπει ο ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. ακομη και ο κωστας καραμανλης στην εξωτερικη πολιτικη ητανε πατριωτης. ασχετα αν εχασε το εσωτερικο μετωπο. αλλη κουβεντα αυτο.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ dimitris karditsa 06/02/2012 09:55:36

        O Tάσσος έκανε το σωστό - το ρίσκο όμως ήταν αμελητέο. Ολοι καταλαβαίναμε τότε ότι οι απειλές των ξένων ήταν μπλόφα - παραμύθια φούμαρα. Τίποτα δε θα γινόταν όπως και δε έγινε.
        Τώρα τα πράματα είναι διαφορετικά. Οι δύο καταστάσεις δεν είναι συγκρίσιμες.

        • Κωσταντινος Π. avatar
          Κωσταντινος Π. @ Kώστας Θ. 06/02/2012 10:32:05

          είναι απόλυτα συγκρίσιμες!
          δεν μπορούν να μας χρεοκοπήσουν με τίποτε!
          στην ενδοτικότητα μας ποντάρουν!!!

          • Kώστας Θ. avatar
            Kώστας Θ. @ Κωσταντινος Π. 06/02/2012 11:01:07

            Δε ξέρω αν μπορούν να μας χρεοκοπήσουν αλλά μπορούν να μας καθυστερήσουν όσο θέλουν το δάνειο μέχρι να συμφωνήσουμε και να μείνουν όλα απλήρωτα. Είναι επίσης πολύ σοβαρό. Οι πλούσιοι θα αντέξουν - οι υπόλοιποι ; Αυτό νομίζω ότι θα το κάνουν.

          • Κωσταντινος Π. avatar
            Κωσταντινος Π. @ Kώστας Θ. 06/02/2012 11:18:03

            αγαπητέ Κώστα Θ.,
            διάβασε τι γράφει ο Γνωρίζων, που φαινεται οτι γνωρίζει, παραπανω!
            Δεν μπορουν να μας χρεοκοπησουν, ουτε τωρα ουτε ποτε! Θα το ειχαν κανει!
            Η δοση του Δεκεμβριου το αποδεικνυει. μας εφαγαν μια δοση, του Αυγουστου, γιατι αυτη θα δινοταν στην εσωτερικη αγορα. Την καθυστερησαν τοσο και την εδωσαν τον Δεκεμβριο με τις ληξεις ομολογων, δηλαδη οταν τα λεφτα θα γυριζαν σ' αυτους. Δεν ειναι ουτε χαζοι, ουτε πονοψυχοι. Απλα ειμαστε δεμενοι αρρηκτα μαζι τους.
            Οταν ειδαν τα ζορια και το αλλαλουμ που εγινε στη βουλη και ψηφιζε οτι ηθελε ο καθενας χωρις τον φοβο του ματριου, τα χρειαστηκαν και αρχισαν να μιλουν, τους ξεφυγε, για δανειο-γεφυρα μεχρι να διευθετηθουν ολα τα ζητηματα.
            Μην μασατε! Δεν μπορουν να μας χρεοκοπησουν εκτος ευρω, χωρις να αλλαξουν οι οροι της συνθηκης που διεπει την ΕΕ.
            Μονο εθελοντικα μπορουμε να φυγουμε!
            Αν γινει χρεοκοπια θα γινει εντος ευρω και αυτο ειναι που τους τρελλαινει: το ντομινο που θα ακολουθησει!

  21. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 06/02/2012 09:27:06

    Πώς φτάσαμε ως εδώ;
    Ποιοί μας έφτασαν εδώ;
    Πότε θα τιμωρηθούν και κυρίως πότε θα επιστρέψουν όλα όσα άρπαξαν αυτοί που μας έφτασαν εδώ;

    Διαπραγματεύεται ο «πρωθυπουργός» που είναι συνυπεύθυνος για την τραγική κατάσταση της χώρας;
    Αυτός που «διόρθωσε» τα οικονομικά στοιχεία της χώρας;
    Και διαπραγματεύεται εκπροσωπώντας ποιούς;
    Τον ελληνικό λαό ή τους τραπεζίτες και τους υπαλλήλους των τραπεζιτών τους πολιτικούς;

    Όσο για τις εκλογές που γράφει ο Απαισιόδοξος παραπάνω δεν νομίζω πως έχει και κάποια σημασία πλέον το εάν και πότε θα γίνουν.
    Σίγουρα πάντως δεν θα γίνουν πριν ληφθούν απ' τον Παπαδήμο όλες εκείνες οι αποφάσεις και οι δεσμεύσεις έναντι των δανειστών που θα είχαν πολιτικό κόστος για τα κόμματα εξουσίας.
    Αφού λοιπόν ξεπουληθεί η χώρα στους δανειστές
    αφού ο έλληνας εργαζόμενος ή μάλλον «εν δυνάμει εργαζόμενος» ή «προσεχώς εργαζόμενος» ή απασχολούμενος καταντήσει βούλγαρος ή ρουμάνος ή ίσως και κινέζος τότε θα γίνουν εκλογές.
    Εδώ είμαστε και θα τα βλέπουμε.

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ Νταβελιώτης 06/02/2012 09:43:45

      Όντως δεν έχει και κάποια σημασία πλέον το εάν και πότε θα γίνουν οι εκλογές. Το υπενθύμισα απλά για να δείξω πόσο μικρή "διάρκεια ζωής" έχουν, μερικές φορές, οι δηλώσεις και οι υποσχέσεις, από ανθρώπους στους οποίους πιστέψαμε...

      • Θεμιστοκλής avatar
        Θεμιστοκλής @ Απαισιόδοξος 06/02/2012 09:59:58

        Ετσι είναι. Δυστυχώς όλα δείχνουν ότι οι τελευταίες προσδοκίες διαψεύστηκαν! Χάθηκαν μαζί με την ελπίδα για κάτι διαφορετικό. Αλλά ο αγώνας συνεχίζεται.....

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/02/2012 09:31:42

    1) Πώς προκύπτει ότι στο θέμα αυτό ο ΑΣ εκφράζει την πλεοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ; Δεν προκύπτει. Δεν προκύπτει καν από το "υφος" στα ιστολογία (αν και αυτό δεν έχει τόση σημασία). Είμαι ψηφοφόρος της ΝΔ, δεν θυμάμαι να με ρώτησε κανείς τίποτα, ενστικτωδώς δεν μου αρέσει, και γενικά αισθάνομαι ότι είναι παγιδευμένος σε κάτι που μπορεί αν μην αρέσει και στον ίδιο, αλλά μπορεί να έχει κρίνει κάποιο επιτελείο ότι είναι καλό, ή βοηθαέι δημοσκοπικά. Αυτό όμως δεν είναι "η πλειοψηφία" και δεν είναι καν διαβεβαίωση ex post αποδοχής.

    2) Πώς προκύπτει ο κόσμος ξέρει καν τι διακυβεύεται. ΔΕΝ ξέρει. Ποιός έχει πει τις συνέπεις έτσι, και τις συνέπεις αλλιώς και σε τί βάθος χρόνου; Τα κανάλια (αυτά ξέρει η πλειοψηφία του κόσμου) και τα ιστολόγια (και ο καθένας λέει ό,τι θέλει, και δεν είμαι και σίγουρος ότι και τα ιστολόγια είναι υπεράνω ...παραπληροφόρησης). Προσπαθώ 1 χρόνο τώρα να καταλάβω, και δεν καταλαβάινω και δεν είμαι πιο χαζός απότον μέσο όρο.

    Εάν ("εάν" λέω) το PSI είναι μία μαϊμού και μισή, και εάν η σταση πληρωμών είναι αναπόφευκτη (που αυτό εικάζω), και εάν ΚΑΘΕ "διαπραγματευτική νίκη" απλά μας χώνει πιο μολύ μέσα στην τρύπα, μήπως είμαστε σε λάθος σκηνικό; Ή νομίζομυε ότι αγοράζουμε χρόνο για άλλο σκηνικό; Κι να δεν βγει; Και αυτό είναι η μαγάλη παγίδα της διαδικασίας, όπως περίπου συμφώνησαν ο Πηλέας και ο l' ami du peuple χτες το βράδυ με την ρήση του Κονδύλη. Θα μου πει κάποιος "ψιλά γράμματα", θα απαντήσω "δεν νομίζω"

  23. yannis k. avatar
    yannis k. 06/02/2012 09:41:37

    Αγαπητοί, Συναναγνώστες,
    Πολύ φοβάμαι ότι η μόνη κόκκινη γραμμή που θα θυμόμαστε στο τέλος θα είναι η κόκκινη γραμμή του Αίματος απο τις κομμένες φλέβες της χώρας. Μοιάζει σαν ενα είδος θεραπείας αφαίμαξης απο Αλμπάνη γιατρό (τροικα), αναγνωρισμένης εως τώρα ανικανότητας & εμείς (Σαμαράς) καλούμαστε να διαπραγματεύθούμε πόσα εκατοστά θα είναι η τομή , ενω ο ασθενής εμφανίζει ήδη λιποθυμικά επεισόδια & χάνει αίμα δυο χρόνια τωρα.
    Το πλαίσιο της διαπραγμάτευσης είναι απο την αρχή απελπιστικό. Στη θέση Του θα ζητούσα απο τούς συμβούλους μου να μου βρούν ενα τρόπο να ανατρέψω το ολο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης.

  24. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 06/02/2012 10:03:12

    Στο χέρι του Α.Σ είναι είτε να πει ΝΑΙ να γίνει αμέσως ένας υπαλληλάκος της τρόικας και του πολύ Τόμσεν,είτε να πει ΟΧΙ και να γίνει ο αυριανός ΗΓΕΤΗΣ.

  25. ΣΟΝΠΕΝ avatar
    ΣΟΝΠΕΝ 06/02/2012 10:06:48

    Στην περίοδο της Κατοχής πολλοί αστοί μη βρίσκοντας διέξοδο Αντίστασης στον Αστικό ιδεολογικό χώρο, κατέφυγαν στις Αριστερές και κομμουνιστικές οργανώσεις.
    Θα δείτε που θα ξαναγίνει.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝΠΕΝ 06/02/2012 11:48:50

      "Εις επίρρωσιν" του παραπάνω σχολίου μου δείτε αυτό:
      «Οι κόκκινες γραμμές κατέληξαν κόκκινες κορδέλες», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ(Εθνική συνομοσπονδία εμπόρων) Βασίλης Κορκίδης, εκλεγμένος με τη Ν.Δ.

  26. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/02/2012 10:07:18

    Να το πάρουμε απ´ την αρχή. Ωραία, διαπραγματεύεται. Θεμιτόν, διαφορετικά έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα με τη συμμετοχή στην κυβέρνηση αυτή, θα μας κατηγορούσαν αν δεν το κάναμε και θα είχαμε πάνω μας το ανάθεμα της πτώχευσης.
    Τί διαπραγματεύεται όμως;
    Διαπραγματεύεται την Ανάπτυξη;
    Διαπραγματεύεται το χαράτσι της ΔΕΗ και το νέο φορολογικό;
    Διαπραγματεύεται το Δίκαιο έκδοσης των ομολόγων;
    Διαπραγματεύεται το δικαίωμά μας να συνεργαστούμε με όποιον θέλουμε για τα πετρέλαιά μας;
    Διαπραγματεύεται τους όρους της δανειακής για την Εθνική μας κυριαρχία και τα δικαιώματά της;;;
    Πόσες ώρες θα διαπραγματεύεται για αυτά;;;
    Ή μήπως αυτά δεν είναι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ;;;
    Διαπραγματεύεται τους μισθούς;;;
    Μα τί να τους κάνουμε αν όλα τα παραπάνω είναι στον αέρα;
    Και πώς δέχεται να υπογράψει μετά τη διαπίστωση ότι όλον αυτόν τον καιρό δεν υπήρχε διαπραγμάτευση και καλείται μέσα σε ελάχιστες ώρες να κάνει ότι δεν έκαναν οι άλλοι σε μήνες;;;
    Και κάτι ακόμη: έχουμε κι εμείς κόκκινη γραμμή. Και αυτή είναι το ΌΧΙ.

  27. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 06/02/2012 10:15:50

    Από τον Παπανδρέου και τον Καρατζαφέρη δεν θα περίμενε κανείς μεγαλόπνοες πράξεις. Ο Αντώνης Σαμαράς αν και φάνηκε διστακτικός, είναι ίσως ο μόνος που αν σκεφτεί ψύχραιμα και πατριωτικά μπορεί να αλλάξει με ένα ηχηρό ΟΧΙ τον ρου της Ιστορίας και του τόπου.Ώστε να μπορέσει να καταγραφεί κάποτε ότι ένας, έστω ένας, κατάφερε να '' μετρήσει '' πραγματικά το ύψος των περιστάσεων.

  28. sitting duck avatar
    sitting duck 06/02/2012 10:18:07

    Mην χαίρεστε για τον 13ο και 14ο μισθό. Τα αφήσαν...κάβα, για να μας τα ζητήσουν σε πέντε-έξι μήνες. Τότε που πάλι δεν θα πιάνουμε τους "στόχους" του μνημονίου. Με όποια κυβέρνηση και νάχουμε, πάλι το ίδιο έργο θα δούμε...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ sitting duck 06/02/2012 10:41:49

      Ακριβώς. Και πολύ λες σε 5-6 μήνες. Σε τρεις μήνες θα τεθεί, με την επόμενη κιόλας "δόση" προς τους ευρωτζάνκι Έλληνες που δεν έχουν τα cojones να πουν ένα "άει π*δ*χτείτε!". Να γλιτώσουν και το επίδομα άδειας, γιατί αν πάει σε 6 μήνες δεν προλαβαίνουν να το γλιτώσουν.

      Οπότε, αν βάλεις αυτό σε συνδυασμό με την 20% ονομαστική μείωση ΟΛΩΝ (και όχι μόνο του κατώτατου) των μισθών, μέχρι το καλοκαίρι θα έχουμε ήδη φτάσει σε επίπεδα Ρουμανίας, με σαφή τάση να προσεγγίσουμε τη Βουλγαρία.

      Αλλά, βλέπεις, όταν λέγαμε κάποιοι για επικείμενη βουλγαροποίηση, ήδη πριν από το πρώτο-πρώτο μνημόνιο (Μάιος 2010), μας αντιμετώπιζαν συγκαταβατικά ως "γραφικούς"...

  29. tom avatar
    tom 06/02/2012 10:21:35

    Σταματηστε το δουλεμα αν μειωθει ο κατωτατος μισθος θα μειωθουν ολο οι
    αποπανω μισθοι βασει συμβασεων.Αν το υπογραψει αυτο ο Σαμαρας
    εχει υπογραψει το τελος του...

  30. Nik Ar avatar
    Nik Ar 06/02/2012 10:23:07

    Εγώ πάντως με αυτά που διαβάζω (ειδικά αυτά που λέει ο καρατζαφύρερ για 13ο-14ο και επικουρικές), βλέπω να πέφτω μέσα στις προβλέψεις μου, που τα έλεγα χθες.

    Θα σώσουν 13ο-14ο, που στη πραγματικότητα ανάθεμα και αν υπήρχε ιδιαίτερο θέμα (εκτός του ότι ένα σωρό κανάλια,sites, λέγανε από πολύ νωρίτερα ότι έχουν σωθεί) και θα το παρουσιάσουν νίκη...(θα κόψουν όμως κατώτατο που τους καίει).

    Θα κόψουν τις επικουρικές κατά 15% και όχι 35%, και θα το παρουσιάσουν νίκη... Βέβαια αυτό το 35% προέκυψε ξαφνικά πριν 2-3 μέρες, ενώ μετά την στάση του Α.Σ. από 30% είχε πέσει στο 15%.

    Κοινώς μας κοροιδεύουν (δεν λέω ότι το κάνει και ο Α.Σ. Αυτόν πιθανόν τον παρασύρουν...).

    Σε όλα ΟΧΙ, γιατί βλέπω οι κόκκινες γραμμές να σβήνουν σιγά σιγά...

  31. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 06/02/2012 10:32:59

    Από πότε η υποταγή βαπτίζεται διαπραγμάτευση;

    Πες το ΟΧΙ ρε Σαμαρά και στείλτους στο διάολο.
    Πες το την τρέλα μου μέσα.
    Αυτό περιμένουμε όλοι

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Γιώργος Π 06/02/2012 10:37:18

      Ξηρά τροφή έχεις;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Dark Angel 06/02/2012 10:51:00

        Εθνική αξιοπρέπεια, έχεις;

        • Dark Angel avatar
          Dark Angel @ Αυριανιστής 06/02/2012 10:57:49

          Εσύ τι λες;
          Γιατί φωνάζω, όσο με "αφήνουν";
          Όσο συζητάμε, θα ζητάνε.
          Και όσο ζητάνε, θα δίνουμε.
          Και όσο θα δίνουμε τόσο πιο δύσκολο θα είναι να συνέλθει η Ελλάδα.
          Καμία συζήτηση.
          Αλήθεια, η Κυβέρνηση παραμένει "ειδικού σκοπού";
          Πόσους ακόμα "σκοπούς" έχουν;
          Μην ανησυχείς, εγώ μαζί σου συμφωνώ...

  32. Joao avatar
    Joao 06/02/2012 10:34:22

    Προσωπικά πιστεύω ότι έχουν όλα συμφωνηθεί.. θα παρουσιαστεί σαν νίκη ο 13ος και 14ος μισθός ενώ έχουν περάσει όλα τα υπόλοιπα.. Υπάρχει και 8η δόση.. Επί της ουσίας όσο ο Έλληνας βλέπει τα γεγονότα τρομαγμένος από τον καναπέ τόσο αυτοί θα αλωνίζουν..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Joao 06/02/2012 10:45:24

      Το έγραψε ως απάντηση ο Φάκτορας, σε κάποιο σχόλιο χθες: πόσοι πήγαν στη χθεσινή συγκέντρωση των Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα; 20; 30; 40;

  33. Y. avatar
    Y. 06/02/2012 10:35:47

    Η γκεμπελικά επιστημονική, και καλά προετοιμασμένη προπαγάνδα πάει σύννεφο (...κω..φυλλάδες για κυβέρνηση παπαδήμα, Μπεγλίτης για Μπατσόκ, κωλοτούμπας πριν και μετά). Η ΝΔ πλην της σύντομης δήλωσης Σαμαρά, τίποτα άλλο...!
    Πρόεδρε, το βράδυ και μετά τη συνάντηση, βγες και εξήγησε στον ελληνικό λαό, τα όσα έγιναν χθες και σήμερα, και γιατί αποφάσισες, αυτά που αποφάσισες, όποια κι αν είναι αυτά
    Και κάτι ακόμα. Ο Κωλοτούμπας, δε μπορεί να μιλά για λογαριασμό του Σαμαρά, ....”..συμφωνήσαμε με το Σαμαρά για 13ο και 14ο.”, και άλλα φαιδρά. Το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ, τι κάνει?

    • Νοήμων avatar
      Νοήμων @ Y. 06/02/2012 10:49:29

      Επικοινωνιακά αλλά όπως πάει και ουσιαστικά ο Σαμαράς κινδυνεύει να γίνει πιόνι του Παπαδήμου του Μπένυ του Καψή και του Τσιόδρα. Στην κοινωνία αποδομείται τάχιστα ο ιστός των πολιτών που τον στήριξαν και τον πίστεψαν. Και όσο νωρίτερα το πάρουν χαμπάρι στη Συγγρού τόσο καλύτερα και ας μην αναλόνωνται σε σκιαμαχίες με τον Μπένυ και τον Παπαιωάννου. Και το λέω εγώ που τον ψήφιζα από το 1994.

      • Y. avatar
        Y. @ Νοήμων 06/02/2012 11:04:03

        Και οι σκιαμαχίες χρειάζονται, αφού έχουν καλυφθεί τα ουσιάδη, όταν χρειάζεται και πρέπει. Ο Σαμαράς, δεν είπε ακόμη την τελευταία λέξη. Θα την πει, και θα είναι βροντερή. Στο λέω εγώ, που δεν ψηφισα ποτέ άλλο από ΝΔ (..το Σαμαρά, ποτέ δεν τον θεώρησα, μη ΝΔ, τη σωστή ΝΔ)

  34. Y. avatar
    Y. 06/02/2012 10:56:21

    Εκ των γεγονότων αποδεικνύεται ότι δίκιο είχε ο Μπένης όταν έλεγε, “...τώρα είναι η ώρα της διαπραγμέτευσης..”

  35. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 06/02/2012 11:04:49

    Καλά κάνει ο Σαμαράς και "παίζει καθυστερήσεις" αντί να σφυρίξει τη λήξη του παιχνιδιού (= να πει ΟΧΙ).
    Χρειάζεται ακόμη λίγος χρόνος για να ξεριζωθεί πλήρως η γάγγρενα του Πασόκ (και όσοι είναι κατ' ουσίαν "Μπλέ Πασόκ"). Τότε μόνο θα υπάρξει ελπίδα για τον τόπο!

    мы победим!

  36. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 06/02/2012 11:13:33

    Εστω ότι ο Σαμαράς λέει κατ'ευθείαν ΟΧΙ και χεώνεται το γεγονός ότι οδηγούμαστε σε άτακτη χρωκοπία. Μην φαντασιωνόμαστε για το τέλος των Ευρωπαικών Τραπεζών κλπ γιατί η Ελλάδα είναι το 3-4% του Ευρωπαϊκού ΑΕΠ. Θα καλυφθούν ι απώλειες των άλλων.
    Απλά η Γερμανία θα μας χρησιμοποιεί ως το μαύρο πρόβατο για να συνετίσει όλους τους άλλους μετά.
    Και εφ'όσον μας πετάξουν και από την ΕΕ για αντικοινοτική συμπεριφορά, τότε οι μεγαλοι στόχοι του Κωνσταντίνου Καραμανλή το 1979 έχουν πλέον χαθεί!
    Νομίζω ότι ελάχισςτοι στην ΝΔ έχουν τέτοια "οράματα" που μπορεί να συνεπάγεται ένα ΟΧΙ.
    Μην ξεχνάτε ότι Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΥΡΗΞΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ!!!!
    Εφ'όσον ισχύει κάτι τέτοιο δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο από το να διαπραγματευτεί.
    Το πρόβλημα με όλους μας είναι ότι δεν έχουμε καταλάβει το εξής απλό: 30 χρονια τώρα ζούσαμε με δανεικά και χτίζαμε στην άμμο παλάτια. Αυτές οι "κατακτήσεις" που ευαγγελίζονται οι ΠΑΣΟΚοαναθρεμένοι εργατοπατέρες έγιναν με δανεικά και εις βάρος της οικονομίας. Να πάνε φυλακή όλοι όσοι συέβαλαν στην οικονομική εκτροπή! Σύμφωνοι!
    Αλλά πρέπει να συνηδειτοποιήσουμε ότι το δίλημμα πλέον για εμάς είναι: ¨Η εντός Ευρώπης και φτωχοτεροι και σιγά-σιγά ξαναχτίζουμε από την αρχή την οικονομία σε υγειή βάση ¨Η εκτός Ευρώπης (που ακόμα και η Αλβανία και τα Σκόπια πασχίζουν να μπούν) με δυσμενέστερους όρους, απομονωμένοι και σε πλήρη οικονομική εξαθλίωση όπως ονειρεύεται το ΚΚΕ...

    Υ.Γ. Αν οι σημερινοί πολιτικοί θέλουν να κάνουν τη ζωή του λαού ευκολώτερη, τουλάχιστον ας ελέγξουν και επιβάλλουν παράλληλες μειώσεις των τιμών στο ράφι για να αντισταθμίσουν τις περικοπές και να μην ζήσουμε κατοχικά σύνδρομα...

  37. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 06/02/2012 11:18:45

    O Σαμαράς δεν είναι ο πολιτικός της αριστεράς που εκπέμπει ξερά οχι, που δυναμιτίζουν τις καταστάσεις.
    Είναι ρεαλιστής , μετράει και ζυγίζει τις κινήσεις και τα λόγια του ωστε να πετύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα.
    Όταν είπε το ΟΧΙ, στο 1ο μνημόνιο αυτό δεν ήταν ξερό. Συνοδευόταν από προτάσεις εξυγίανσης του οικονομικού συστήματος και ήταν η πρώτη απάντηση στις στρεβλώσεις του. Στη συνέχεια ακολούθησαν ¨κοστολογημένες¨προτάσεις Ζάπειο Ι και Ζάπειο ΙΙ. Τότε όμως χλευάστηκε, με το επιχείρημα οτι αυτά που λες δεν τα δέχεται η τρόϊκα. Πως το ξέρανε αυτό, αφού ποτέ δεν προέβαλλαν αντίθετη άποψη και ποτέ δεν διαπραγματεύτηκε η κυβέρνηση του ΓΑΠ;
    Όταν ο Σαμαράς προειδοποιούσε από το 1ο μνημόνιο, οτι θα έρθει ύφεση και θ΄αναγκάζονται να παίρνουν συνεχώς μέτρα που θα βαθαίνου την ύφεση και απ΄αυτό το σπιράλ δεν θα μπορούμε να ξεφύγουμε, όλοι σύσσωμοι, κυβέρνηση, διαπλεκόμενοι τον βγάζανε τρελλό ...
    Σήμερα που όλα όσα έλεγε επαληθεύονται (δυστυχώς) , σήμερα αφού μας φέρανε στο θεμέλιο, τον κατηγορούν και από πάνω γιατί , άκουσον, άκουσον ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ!
    Εύκολα παραμυθιάζεται ο λαός, νάναι καλά τα ΜΜΕ, η αριστερά , το ΠΑΣΟΚ και άλλοι διαπλεκόμενοι!
    Δηλαδή τι πρέπει να κάνει ο Σαμαράς, να πει ένα ξερό οχι, όπως το λέει η Παπαρήγα, ο Τσίπρας και λοιποί; Να μην διαπραγματευτεί και να μην περισσώσει οτι μπορεί να περισσωθεί; και μετά τι; φωτιά και στάχτη;
    Δεν είναι ουτε συνετό, ούτε λογικό να παρατήσεις τη μάχη στη μέση. Θα πολεμήσεις κι΄εσύ με όσα όπλα έχεις και αν δεν τα καταφέρεις τότε θα δεις τι θα κάνεις.
    Αν ο Σαμαράς πει το ΟΧΙ, έτσι όπως το θέλουν ορισμένοι, τότε θα του φορτώσουν και την χρεοκοπία της χώρας.
    Αν υπάρχει ΈΝΑΣ που νοιάζεται και παλεύει για τη διάσωση όσων μπορούν να διασωθούν πλέον, αυτός είναι ο Α. Σαμαράς και μάλιστα μόνος του.
    Δυστυχώς κανείς δεν τον άκουγε όταν τα έλεγε έγκαιρα και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
    Ας τον αφήσουν τώρα τουλάχιστον να διαπραγματευτεί και να μην διαπράξουμε άλλο ένα βαρύ σφάλμα εις βάρος της χώρας και του λαού της.

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ Απλή σκέψη 06/02/2012 11:35:54

      Η Εθνικη Αξιοπρεπεια ερχετε με ΟΧΙ

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Δραγουμης 06/02/2012 11:50:05

        Kανείς δεν δροντίζει γι΄αυτήν στο υπάρχον πολιτικό σύστημα παρά μόνον ο Σαμαράς. Το ΟΧΙ του Σαμαρά να ξέρεις θα ειπωθεί ως έσχατη λύση θα είναι βροντερό, αλλά αφού εξαντληθούν όλα τα διαπραγματευτικά χαρτιά της χώρας.
        Τυχαία έκανε τα ταξίδια στο Ισραήλ και Ρωσία; Αυτά δεν είναι πιστεύεις διαπραγματευτικά χαρτιά αυτήν την ώρα, που διασώζουν την Εθνική μας Αξιοπρέπεια;

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 06/02/2012 11:50:56

          * δροντίζει=φροντίζει

    • Y. avatar
      Y. @ Απλή σκέψη 06/02/2012 14:49:06

      !!!
      (...σηκώνει, κανονική ανάρτηση)

  38. dimx avatar
    dimx 06/02/2012 11:26:59

    Σε ενα τοιχο στην πολη μου (Θεσσαλονικη ) καποιοι εγραφαν συνθηματα υπερ του ΠΑΟΚ και καποιος πηγαινε με ενα μαρκαδορο και τα εσβυνε γραφοντας αλλα για τον Αρη ωσπου μια μερα τα παοκια του εγραψαν με μεγαλα γραμματα "ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ" .
    Απο τοτε και μεχρι σημερα ο τυπος δεν εχει ξαναγραψει τιποτα ...
    Αυτη την διδακτικη ιστορια ελπιζω να την διαβασουν οι αγωνιστες του πληκτρολογιου για να καταλαβουν οτι αν δεν βγουν στο δρομο δεν γινεται τιποτα .

  39. gap avatar
    gap 06/02/2012 11:29:16

    Επίσης αγαπητέ γνωρίζων είναι τρομερά υπεύθυνο να παίζεις το μέλλον της χώρας και του λαου ποντάροντας στο τι θα κάνουν στο τέλος θα δώσουν τη δόση...

  40. kostas* avatar
    kostas* 06/02/2012 11:30:29

    Κάποιο σχολιο στην επιστολη Παπανδρεου που ζητάει παράταση της Κυβερνησης Παπαδήμου.

  41. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/02/2012 11:34:10

    Θέλουμε τη δημοσίευση των πρακτικών της συνάντησης

  42. knight rider avatar
    knight rider 06/02/2012 11:47:40

    Μία και μοναδική πρέπει να είναι η απάντηση του Σαμαρά. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΒΡΕΙΤΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 15/3. :Oτι άλλο ακουστεί είναι δικαιολογίες της συμφοράς του Ελληνικού λαού. Μόνο ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ πρέπει να είναι η απάντηση.

  43. Κ. Γαλλής avatar
    Κ. Γαλλής 06/02/2012 11:52:11

    Η αντικειμενικότητα επιβάλλει να ανγνωρίσουμε και να πιστώσουμε τις διαπραγματεύσεις μόνο στον κ. Αν. Σαμαρά.
    Από την αρχή αυτής της περιπέτειας με το πρώτο μνημόνιο ο κ. Σαμαράς, σε αντίθεση με τον κ. Παπανδρέου και τους υπουργούς του, πήρε θέση υπέρ των διαπραγματεύσεων και τη θέση αυτή δεν την άλλαξε μέχρι σήμερα και αυτό τον τιμά. Πιστεύω ότι έτσι θα συνεχίσει.

  44. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/02/2012 11:58:30

    Και όχι μόνο "εκλεγμένος με τη ΝΔ", αλλά ταγμένος υποστηρικτής του Σαμαρά, τόσο πριν, όσο και μετά την εσωκομματική μάχη για την ηγεσία.

    Αν αυτός τα λέει έτσι, φανταστείτε πόσο διάχυτη είναι η απογοήτευση πιο κάτω.

    • m.s avatar
      m.s @ Αυριανιστής 06/02/2012 15:23:10

      Βλέπω μερικούς της ''συνομοταξίας'' εμπόρων βιοτεχνών κλπ να μην τους πολυστενοχωρούν τα ψαλίδια και ενώ δημοσία να ισχυρίζονται δεν σχετίζεται το μισθοδοτικό κόστος με την ανταγωνιστικότητα, φέρνοντας για παράδειγμα την ΕΥΡΏΠΗ ,μεταξύ τους όμως να τρίβουν τα χεράκια τους και να λένε άλλο μωρέ εργαζόμενοι στην Ευρώπη που φτιάχνουν διαστημόπλοια και άλλο Ελλάδα με κλωστές και κορδελίτσες.
      η υποκρισία περισσεύει.
      όλα για το ξεκάρφωμα... την καλή μαρτυρία ...

  45. Διογένης avatar
    Διογένης 06/02/2012 12:01:10

    Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε. Έτσι θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει την πολιτική παρηγοριά που προσπαθεί να δώσει η επικοινωνιακή τακτική της Συγγρού στους οπαδούς της. Αφού η χώρα "για πρώτη φορά διαπραγματεύεται", τότε γιατί δεν πείθει ότι κάτι πάει να γίνει σωστά;

    Μα, ό,τι και να βάλει σε "λάθος" μηχάνημα, "λάθος" προϊόν θα σου βγάλει.

    Αντιπολίτευση κάνεις από την αντιπολίτευση και όχι από μια κυβέρνηση στην οποία συμμετέχεις.

    Αν θέλει να κυβερνήσει, να κοιτάξει πρώτα να γίνει κυβέρνηση. Αν κυβερνά από μειονεκτική πολιτικά θέση, όπως όταν είσαι στην κοινοβουλευτική μειοψηφία και χωρίς ερείσματα στον κόσμο του χρήματος και της επικοινωνίας, τότε ό,τι θετικό και να κάνει θα το πιστώνονται οι εχθροί του και, αντιθέτως, χρεώνεται κει με το παραπάνω όλα τα αρνητικά στα οποία συμμετέχει.

    Πώς δεν μπορεί να δει αυτή την απλή πραγματικότητα ο Σαμαράς; Ο μεγάλος μου φόβος είναι ότι ο Σαμαράς με τη συμμετοχή του στην κυβέρνηση Παπαδήμου στην πραγματικότητα επιζητεί να δώσει διαπιστευτήρια στους ξένους και στους Έλληνες ολιγάρχες. Δυστυχώς. Τα πραγματικά διαπιστευτήρια όμως πρέπει να τα δώσει στο λαό. Εκεί από όπου θα αντλήσει και την πραγματική δύναμή του.

  46. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 06/02/2012 12:02:24

    Φάκτορα λάθος τίτλος.
    Ο Σαμαράς διαπραγματεύεται μόνος του για τη χώρα.

  47. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/02/2012 12:03:06

    Μόνο "οι τιμές στο ράφι" είναι κατ' εσέ το πρόβλημα;

    Όταν ακόμα και η αμαρτωλή ΕΛ.ΣΤΑΤ του Γεωργίου ομολογεί ξεκάθαρα ότι ο πληθωρισμός είναι φοροπληθωρισμός, εσύ πιστεύεις ακόμα στην καραμέλα της "κερδοσκοπίας";

    Για να "γίνει ευκολώτερη η ζωή του λαού" όπως λες, θα μας πεις τίποτα για τα ΑΠΑΝΩΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ σε ΟΛΑ τα αγαθά, όλες τις υπηρεσίες, όλες τις υποχρεώσεις προς το κράτος, που μειώνουν δραματικά το διαθέσιμο εισόδημα;

    Αλλά, σε όλους τους νεοφιλελεύθερους που ορέγονται να γεμίσει η Ελλάδα Mall, φταίνε οι μικρέμποροι που εξαθλιώνονται κι αυτοί τάχιστα...

  48. noldor avatar
    noldor 06/02/2012 12:05:14

    13ος + 14ος = 1/14 +1/14 = 2/14 = 1/7 = 16% Αν η μείωση είναι 20%, πότε χάνουμε περισσότερα; 'Οταν γίνει μείωση 20% ή όταν κοπεί ο 13&14;

  49. Aris avatar
    Aris 06/02/2012 12:05:50

    ΟΧΙ και εκλογές άμεσα!! Να αποφασίσει ο λαός! Δεν έχουν καμία νομιμοποίηση να πάρουν αποφάσεις που θα δεσμεύσουν τη χώρα για τα επόμενα χρόνια. Ο ΓΑΠ έκανε ένα μνημόνιο διετές και πάλι ήταν εκτός συνταγματικής νομιμοποίησης. Αυτοί εδώ τι πάνε να κάνουν; Οι εκλογές έπρεπε να είχαν γίνει 4 Δεκεμβρίου. Ακόμα και ο ΓΑΠ λύγισε και μίλησε τότε για δημοψήφισμα για να τον αποκαλεί μετά ο Σαρκοζί μ@λ@κ@! Ξυπνήστε! Θέλουν διαδικασίες εκτός πολιτεύματος. Ενας συνταγματολόγος δεν υπάρχει να βγει να μιλήσει; Εδώ έχουμε όλοι την εντύπωση ότι συνταγματολόγους έχει μόνο το ΠΑΣΟΚ, και μάλιστα δύο: Μπένι και Love. Η ΝΔ δεν έχει κανέναν;

  50. trod avatar
    trod 06/02/2012 12:13:34

    Τελικα εκλογες θα γινουν ή
    θα το καταπιει και αυτο ο Σαμαρας..

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ trod 06/02/2012 12:21:06

      Αν πεί ΟΧΙ, να είσαι σίγουρος ότι θα γίνουν !

  51. nikos avatar
    nikos 06/02/2012 12:35:15

    Απο αυτό το σχόλιο φαίνεται οτι ακόμα τρώμε κουτόχορτο και μας αρέσει κιόλας, ποιός να πει "ΟΧΙ" ,Ο ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΣ; Έχουν πει σε όλα ΝΑΙ και τώρα διαχειρίζονται επικοινωνιακά την κατάσταση και καλά κάνουν γιατί φαίνεται οτι απευθύνονται σε ΗΛΙΘΙΟΥΣ.

  52. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 06/02/2012 12:35:30

    Και κάτι ακόμα: αν ταυτόχρονα με την μείωση του κατωτάτου μισθού ο Σαμαράς εξασφαλίσει το πάγωμα των αντικειμενικών αξιών, την κατάργηση του χαρατσιού, την μη αύξηση των τιμολογίων ΔΕΗ , τη μείωση του ΦΠΑ και ταυτόχρονα προτάξει ως προτεραιότητά του μολις εκλεγεί πρωθυπουργός την μείωση των φορολογικών συντελεστών εισοδήματος και επιχειρήσεων, η ουσιαστική μείωση του κατώτατου μισθού θα είναι τίποτα διότι ο κάθε πολίτης θα επωφεληθεί των μειώσεων των φόρων τόσο ώστε να εκμηδενίσει τη χασούρα από την μείωση του κατωτάτου μισθού με ανέγκιχτους τα δώρα Πάσχα και Χριστουγέννων και το επίδομα αδείας (τον 13ο και 14ο μισθό που είπαν πρώτοι κάποιοι άθεοι και κόλλησε στα ξενόδουλα ΜΜΕ).

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 06/02/2012 12:36:31

      με ανέγγιχτα τα δώρα

  53. Πετρος avatar
    Πετρος 06/02/2012 12:39:52

    Μαλλον πρεπει να παψουμε να ελπιζουμε!
    Και ναι θα πει
    Και θα πτωχευσουμε
    Και θα μας τα παρουν ολα και εμας για σκλαβους
    Το ειπα και ενωριτερα και για οποιον δεν το καταλαβε το ξαναλεω
    Θα χασουμε τη στιγμη!!
    Αν δεν ρισκαρεις το χανεις το παιχνιδι και η ωρα του ρισκου ειναι τωρα.
    Ή ολα ή τιποτα και ξεκινας να διαπραγματευσαι τις θεσεις σου δεν διαπραγματευεσαι τη μιζερια σου.

  54. γνωρίζων avatar
    γνωρίζων 06/02/2012 12:45:32

    Αγαπητέ κ. gap, ο λόγος που δεν χάνουν οι πιστωτές με το 70% είναι ότι έχουν παίξει και στη δευτερογενή αγορά επαναγοράζοντας ομόλογα στο 30% της αξίας τους. Αν προσέξατε η κόντρα ανάμεσα στους γερμανούς και στα funds έχει να κάνει με το ποσοστό του κουρέματος και με το επιτόκιο. Με 70% είναι στα λεφτά τους. Θαυμάσια προοπτική, όπως έχουν τα πράγματα σήμερα. Με μεγαλύτερο κούρεμα χάνουν λεφτά. Εκείνοι που δεν έχουν παίξει στη δευτερογενή ΔΕ θα συμμετάσχουν στο κούρεμα ούτως ή άλλως, γι'αυτό το λόγο θα πάμε ΕΤΣΙ κι ΑΛΛΙΩΣ σε ελεγχόμενη χρεωκοπία και θα σηκωθούν τα CDSs. Άρα δεν είναι ανεύθυνα αυτά που σας λέω. Αντιθέτως, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ανεύθυνο είναι να βυθιστεί περαιτερω η οικονομία σε ύφεση και κάποια στιγμή να φτάσουμε ΟΝΤΩΣ στην άτακτη χρεωκοπία. Περιμένω τις απαντήσεις σας σε έναν παραγωγικό διάλογο.

  55. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 06/02/2012 12:45:34

    Πραγματικά δύσκολη η θέση του Σαμαρά αλλά στα δύσκολα αναδεικνύονται οι ηγέτες. Υπάρχει στον κόσμο διάχυτη η εντύπωση ότι όλα γίνονται για το θεαθήναι.

  56. Ταραχή avatar
    Ταραχή 06/02/2012 12:51:57

    Φίλε όλες οι μαζικές εκδηλώσεις θέλουν πρώτα πρώτα ένα πυρήνα να συσπειρώσει τα ΑΤΟΜΑ,και δεύτερον αυτός ο πυρήνας να έχει στόχο και πρόγραμμα δράσης για να επιτευχθεί ο στόχος.Τα "ασύντακτα" τμήματα σε κανένα είδος "επιχειρήσεων" δεν έφεραν αποτέλεσμα.Το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη που είμουν εκεί στις συγκεντρώσεις κάθε Σαββατοκύριακο δεν είδα τίποτε από αυτά.Στο τέλος κατάντησε το πράγμα να περιλαμβάνει παραστάσεις κλόουν ξυλοπόδαρων λαθρομετανάστες πούλαγαν την πραμάτια τους σύλλογοι ΑΜΕΑ προσπαθούσαν να εγγράψουν μέλη για να βοηθηθούν και τέτοια διάφορα.Χώρια που τα επίσημα κόμματα με κάθε τρόπο απαξίωναν τις συγκεντρώσεις λέγοντας τα δικά τους. Ούτε αυτόν τον πυρήνα είδα ούτε το πρόγραμμα δράσης του.Έπεσαν και τα δακρυγόνα στο τέλος και έτσι τελείωσε η κατάσταση.

  57. Σταράτα avatar
    Σταράτα 06/02/2012 12:53:29

    Η Ελεγχόμενη χρεοκοπία είναι εδώ καί είναι δικιά τους [ ούτε να πτωχεύσουμε γιά πάρτυ μας δεν μπορούμε].καί θά πληρωθουν τά δάνεια καί οί τοκοι καί τα cds και θά πτωχεύσουμε σάν λαός καί θά ξεπουλήσουμε τά πάντα.Κρίμα ρέ Αντώνη πού νόμιζα ότι είχαμε επλίδα σάν λαός μαζί σου.όλα θά κριθούν πλέον στούς δρόμους

  58. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/02/2012 12:56:15

    Μανώλη, το έγραψα και αλλού: ας μη δουλευόμαστε μεταξύ μας για τη δήθεν εφαρμογή "στους νεοπροσλαμβανόμενους".

    Τι εννοούμε με τον όρο αυτό;
    -αν εννοούμε τους εντελώς νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας, τότε προφανώς κάθε επιχείρηση θα απολύσει τους “ακριβούς” εργαζόμενους που έχει, για να τους αντικαταστήσει με νέους, “φτηνούς”
    -αν εννοούμε απλώς νέες προσλήψεις, τι εμποδίζει την κάθε επιχείρηση να απολύσει όλους τους εργαζομένους της (σταδιακά) και να τους… επαναπροσλάβει την άλλη μέρα ως “νέα πρόσληψη” με το χαμηλό μισθό;

    Πέραν αυτού, η μείωση του βασικού μισθού έχει επίπτωση και σε ένα σωρό άλλα εξαρτώμενα μεγέθη, τόσο μισθολογικά (πρακτικά, μείωση του βασικού ίσον μείωση σε όλους τους μισθούς), όσο και ασφαλιστικά/συνταξιοδοτικά.

    Και μια τελευταία ερώτηση, που επίσης σού την ξανάκανα και δεν απάντησες: χθες, σε κάποιο σχόλιό σου εμφανιζόσουν βέβαιος ότι "πάμε για εκλογές". Τι απέγιναν; Τις έφαγε η Μαγδάλω με το στόμα το μεγάλο;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Αυριανιστής 06/02/2012 14:24:14

      Δεν είδα την ερώτησή σου χθες. Η γνώμη μου είναι συνολικά για όλα τα προκύπτοντα επιμέρους και γενικότερα ερωτήματα, η εξής:

      Ο Σαμαράς κοιτάζει το μείζον και όχι το έλασσον.

      Το μείζον είναι πρώτον να καταστεί βιώσιμο για τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον το ελληνικό χρέος με κλείσιμο του PSI και της δανειακής σύμβασης χωρίς αποικιοκρατικούς όρους ακόμα κι αν χρειαστεί να υποστούμε μια πρόσκαιρη επιπρόσθετη αλλά μικρή ύφεση πέραν αυτής που υποκείμεθα. Ο Σαμαράς δεν μπορεί να το πει ανοιχτά διότι θα υπέσκαπτε την διαπραγματευτική του θέση. Οι Παπανδρέου-Βενιζέλος και Καρατζαφέρης χαμπάρι δεν έχουν πάρει για τη στάση του αυτή. Ο Σαμαράς δεν το λέει ανοιχτά αλλά σίγουρα προτιμάει (ο κάθε πατριώτης ηγέτης θα προτιμούσε) μια αντιμετωπίσιμη πρόσκαιρη ύφεση που "μπορεί να απορροφήσει η χώρα" από το να έχουμε φερ’ ειπείν αγγλικό δίκαιο (αποικιών) αναγκαστικής εκτέλεσης επί μη ληξιπροθέσμων οφειλών, κατάρρευση της αγοράς από την διακοπή της ρευστότητας και επιστροφή στη δραχμή κακήν κακώς με άμεση και βίαια κατάπτωση βιοτικού επιπέδου από τη στιγμή που μπορούμε να το αποφύγουμε χωρίς να απολέσουμε την εθνική μας κυριαρχία.

      Κατά δεύτερον, μείζον είναι να γίνουν σύντομα εκλογές να εκφραστεί ο λαός, να δώσει λαϊκή νομιμοποίηση στον Σαμαρά και αν δεν την δώσει οριακά, να πάμε σύντομα σε δεύτερες εκλογές για να πάρει τελικά την αυτοδυναμία δεδομένης της συλλογικής πεποίθησης για αποτυχία των κυβερνήσεων συνεργασίας και τεχνοκρατών (και αυτό είναι μια νίκη του Σαμαρά, παρεμπιπτόντως).

      Αν, λοιπόν, δεχτεί ο Σαμαράς να πέσει ένα 10 – 15% ο κατώτατος μισθός δηλαδή από 700 πάει στα 600 ευρώ, αυτό δεν σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι της χώρας θα παίρνουν αυτομάτως αυτόν τον κατώτατο μισθό ώστε να φοβόμαστε για περαιτέρω ύφεση της τάξης του 10-15% όπως εμμέσως μας λέει ο πασοκοκρατούμενος συνδικαλιστικός εσμός.

      (Μπάϊ δε γουέϊ, δεν πάνε να δούμε αν ερχόμαστε αυτοί οι κύριοι συνδικαλιστές; Είναι τόσο ένοχοι όσο και οι πολιτικοί τους πατρώνες πασόκοι και συνασπισμένοι κυρίως και ορισμένοι γαλάζιοι παλαιότερα. Κλείνει η παρένθεση).

      Δηλαδή, η αληθινή ύφεση που θα προκύψει από τη μείωση αυτή του κατώτατου μισθού και του παλφόν στις επικουρικές συντάξεις θα είναι μικρή την οποία μπορούμε «να απορροφήσουμε» δεδομένης της (απ’ ό,τι φαίνεται) επιτυχίας Σαμαρά για μη αύξηση των αντικειμενικών αξιών, και μη αύξηση των τιμολογίων ΔΕΗ. Έτσι, όταν ο Σαμαράς με το καλό γίνει πρωθυπουργός και εφαρμόσει μέτρα ανάκαμψης της οικονομίας θέτοντας και τη βάση για αληθινή ανάπτυξη με μείωση φορολογικών συντελεστών, εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας, με μείωση του ΦΠΑ, με ΑΟΖ με ό,τι άλλο υπάρχει στο Ζάππειο ΙΙ και μπορεί να εφαρμοστεί, τότε η μείωση του κατώτατου μισθού θα είναι παρωνυχίδα διότι θα έχει μειωθεί δραστικά το φοροκόστος ζωής των εργαζομένων και θα έχει αρχίσει ανάκαμψη και ανάπτυξη με ευκαιρίες εργασίας και δυνατότητα για μισθολογικές αυξήσεις σε δεύτερο χρόνο.

      Την μείωση του κατωτάτου μισθού θα την δεχτεί ο Σαμαράς σαν «απώλεια διαπραγμάτευσης» όχι για να γίνουμε ανταγωνιστικοί όπως λένε τα τροϊκανά όρνεα ή ο Παπακούριερ, ή ο Βενιζέλος ή ο τέως πασοκαρχηγός από τη Μινεσότα, αλλά για να πετύχουμε το μείζον.

      Ας έχουμε πίστη. Αλλιώς θα φουντάρουμε μαζί με τους βολεμένους του ΠΑΣΟΚ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 06/02/2012 14:35:30

        Σ' ευχαριστώ για την κοπιώδη προσπάθεια να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Αλλά θα μου επιτρέψεις να μην τη συμμερίζομαι. Όπως πιστεύω ότι δεν τη συμμερίζονται κι άλλοι.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αυριανιστής 06/02/2012 17:11:05

          Απλά σου εκθέτω τη γνώμη μου. Δεν είναι κόπος, πιστεύω στον πατριωτισμό και το θάρρος του Σαμαρά. Θα δούμε ποιος θα διαψευσθεί. Ο Σαμαράς θα κριθεί εκ του αποτελέσματος. Προσωπικά πιστεύω ότι θα κάνει το καλύτερο

      • ZEN avatar
        ZEN @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 06/02/2012 15:04:53

        Ειναι φανερο οτι οι μπλε παρωπιδες δεν σου επιτρεπουνε να δεις περα απο τη μυτη σου....

        Ποιος 13-14 μισθος και πρασινα αλογα μωρε?
        Βλεπεις το δεντρο και χανεις το δασος...αλλωστε αυτος ητανε και ο στοχος ολου του εργου που ζησαμε....

        Η πατριδα ξεπουλιετε σε ολα τα επιπεδα,η ζωη μας θα γινει χειροτερη με μαθηματικη ακριβεια,δεν μας εμεινε αξιοπρεπεια σαν χωρα,μονο κ##ο δεν δωσαμε ακομα δηλαδη και εσυ προσπαθεις να δικαιολογησεις τι θα γινει με τον 13-14ο μισθο....

      • Περιπτερας avatar
        Περιπτερας @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 06/02/2012 16:52:50

        "Έτσι, όταν ο Σαμαράς με το καλό γίνει πρωθυπουργός και εφαρμόσει μέτρα ανάκαμψης της οικονομίας θέτοντας και τη βάση για αληθινή ανάπτυξη με μείωση φορολογικών συντελεστών, εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας, με μείωση του ΦΠΑ, με ΑΟΖ με ό,τι άλλο υπάρχει στο Ζάππειο ΙΙ και μπορεί να εφαρμοστεί..."

        Κύριε Μανώλη Μ. μπορείτε σας παρακαλώ να μας εξηγήσετε πως και κάτω από ποιες συνθήκες θα γίνουν τα παραπάνω? Με τους ίδιους δεν θα διαπραγματεύεται ο ΑΣ εκείνη την περίοδο που περιγράφετε? Οι δόσεις του νέου δανείου δεν θα τρέχουν? Οι εκβιασμοί δεν θα συνεχίσουν να υφίστανται? Τι θα τους κάνει να συμφωνήσουν σε: μέτρα ανάκαμψης της οικονομίας, μείωση φορολογικών συντελεστών, μείωση του ΦΠΑ και με ό,τι άλλο υπάρχει στο Ζάππειο ΙΙ.

        • factorx avatar
          factorx @ Περιπτερας 06/02/2012 16:55:27

          Θα σου απαντήσω εγώ: γιατί τότε θα είναι πρώτο κόμμα και αν θα έχει και την αυτοδυναμία θα είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα.

          • Περιπτερας avatar
            Περιπτερας @ factorx 06/02/2012 17:06:01

            Ευχαριστώ Φακτορα αλλά στη παρούσα φάση και με τις καλώς η κακώς αντιδράσεις μερίδας των παραδοσιακών ψηφοφόρων της ΝΔ, πιστεύεται ότι θα είναι 1ο κόμμα αλλά πολύ περισσότερο θα έχει και αυτοδυναμία? Εν ολίγης μου λές ότι εάν είναι αυτοδύναμος θα πάρει πίσω αυτά που ίσως αύριο συμφωνήσει? Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι οι δανειστές θα τα δεχτούν? Ο ΑΣ μπορεί να έχει τις καλύτερες των προθέσεων οι δανειστές γιατί θα αλλάξουν την πολιτική τους απέναντι στη Ελλάδα?

          • factorx avatar
            factorx @ Περιπτερας 06/02/2012 17:12:41

            Δικαιολογημένες οι υποθέσεις, αλλά έτσι δεν κάνουμε παιχνίδι. Πιστεύω ότι πέρα από τις υποκειμενικές επιθυμίες όλων μας ο Σαμαράς βαδίζει βάσει συγκεκριμένου σχεδίου και δεν παρεκκλίνει από τον στόχο του. Αδιάλλακτα. Εγω το εμπιστεύομαι επειδή τον γνωρίζω πολλά χρόνια. Άλλοι δικαιούνται φυσικά να μην δείχνουν την ίδια εμπιστοσύνη. Όμως δεν θα βγάλουν τον Σαμαρά "προδότη" ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο λένε διάφοροι, επειδή έχει την δικιά του αντίληψη για την διαχείριση της κατάστασης. Και το θέμα σήμερα είναι ότι γίνεται για πρώτη φορά διαπραγμάτευση και η Ελλάδα κερδίζει κάτι, ή εμποδίζει κάτι. Αυριο ο Σαμαράς θα είναι ισχυρότερος και θα κάνει περισσότερα.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ factorx 06/02/2012 17:12:02

            Φάκτωρα με κάλυψες

  59. siakkas avatar
    siakkas 06/02/2012 12:58:28

    Αδερφέ 10000+ και για τα ΠΑΟΚΙΑ και για το σχόλιο σου.

  60. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 06/02/2012 12:58:34

    Πές τα! Πιο τίμιο είναι να πουν την αλήθεια στο κόσμο κι ας αφήσουν τα κομματικά παιχνίδια. Είμαστε ένας μικρός λαός των 10,000,000 που υποτάχθηκε και παραδώθηκε στις τράπεζες και τους πλουτοκράτες. THE END. Αφήστε τις κορώνες της αντίστασης κι άλλα τέτοια. Πριν 2 χρόνια είχαμε την ευκαιρία να σταματήσουμε το λάθος και το ΦΑΣΟΚ. Τώρα είναι αργά. Καμιά φορά ο πολιτικός πολιτισμός και η μετριοπάθεια είναι απλά λάθος. Καληνύχτα Ελλάδα.

  61. GIKON avatar
    GIKON 06/02/2012 13:04:54

    Πλήρης Απογοήτευση.

  62. siakkas avatar
    siakkas 06/02/2012 13:07:38

    To μέλλον της χώρας το συζητάς με ηγέτες και όχι με τους υπαλλήλους τους.
    Και για να το κάνει πρέπει να πεί ΟΧΙ και ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΜΕΣΑ

  63. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 06/02/2012 13:12:55

    Ανέμενα ότι ο σχολιασμός θα είχε αυτά τα άκρως λαϊστικά στην καλύτερη δε των περιπτώσεων θυμικά χαρακτηριστικά. Κι αυτό διότι συνωστίζονται να γράψουν τον αφορισμό τους οι μνημονιακοί για να μειώσουν τον Σαμαρά κι οι αριστεροδεξιοί φαφλατάδες για βερμπαλιστική ....θεραπεία.
    Κι οι δυο συμπεριφορές είναι απότοκα του ΑΝΔΡΕΟΠΑΠΑΝΔΡΕΪΚΟΥ ΑΚΡΑΤΟΥ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ κι ιδιότυπου ελλαδικής κοπής Κρατισμού. Αντανακλούν τον ορυμαγδό της διαπλοκής και των βολεμένων. Γι' αυτό κι εύκολα εκφερόμενες.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.
    ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΜΕ ΨΥΧΗ, ΡΙΖΑ κι ΟΡΑΜΑ. Έχει ΛΟΓΟ και ΠΡΟΤΑΣΗ.
    ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ.
    Δεν διεκπεραιώνει εντολές τρίτων. Αλλά μόνο αυτή που του έχει αναθέσει ο ελληνικός Λαός στον οποίο έχει εγκαίρως και καταλλήλως μιλήσει.
    Δεν κρύβεται πίσω από τους άλλους (Δείτε ανακοίνωση Μπεγλίτη). Δεν κάνει κυβισθήσεις κατά συρροήν κι εξακολούθηση (ΛΑγΟΣ).
    ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ
    ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕΙ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

    ΥΓ: προς GreekinEurope έγραψε: "η Ελλάδα είναι το 3-4% του Ευρωπαϊκού ΑΕΠ".
    Η Ελλάδα είναι μόλις το 1,5% του ΑΕΠ της ΕΕ.

  64. Ταραχή avatar
    Ταραχή 06/02/2012 13:29:12

    Βουκουρέστι, Ρουμανία
    Την παραίτηση του ιδίου και της κεντροδεξιάς κυβέρνησής του ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός της Ρουμανίας Εμίλ Μποκ, υπό το βάρος της λαϊκής δυσαρέσκειας που έχουν προκαλέσει τα μέτρα λιτότητας.

    Στη διάρκεια έκτακτου υπουργικού συμβουλίου, η συνεδρίαση του οποίου μεταδιδόταν ζωντανά από τα τηλεοπτικά δίκτυα, ο Μποκ υποστήριξε ότι παραιτείται «ώστε να αποκλιμακωθεί η πολιτική και κοινωνική κρίση».

    «Ήλθε η στιγμή για κρίσιμες πολιτικές αποφάσεις. Έλαβα την απόφαση να υποβάλω την παραίτηση της κυβέρνησής μου» είπε ο Μποκ, του οποίου η κυβέρνηση επέβαλε «πάγωμα» στις συντάξεις και μείωση 25% στους αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων.

    Παρόλο που η οικονομία της Ρουμανίας παρουσίασε σημάδια ανάκαμψης το 2011, τα στοιχεία της Eurostat έδειξαν στις αρχές Φεβρουαρίου ότι τα ποσοστά της φτώχειας στη χώρα είναι διπλάσια (43,1%) από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

    Τις τελευταίες εβδομάδες η κυβέρνηση του Εμίλ Μποκ ήταν αντιμέτωπη με τις μαζικότερες κινητοποιήσεις των τελευταίων ετών, που ορισμένες φορές συνοδεύτηκαν και από σοβαρά επεισόδια.

    Οι μαζικές διαδηλώσεις ξέσπασαν με αφορμή το νομοσχέδιο που προέβλεπε μεταρρυθμίσεις στο καθεστώς ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, με την εμπλοκή ιδιωτικών εταιρειών. Το νομοσχέδιο είχε επικρίνει ακόμα και ο υφυπουργός Υγείας Ραέντ Αραφάτ, ο οποίος εν συνεχεία παραιτήθηκε.

    Οι διαδηλωτές αξίωναν όχι μόνο την παραίτηση της κυβέρνησης Μποκ, αλλά και του προέδρου της χώρας Τράιαν Μπασέσκου. «Θέλουμε σεβασμό» και «όχι άλλη διαφθορά» ήταν ορισμένα από τα συνθήματα που κυριάρχησαν στις συγκεντρώσεις.

    Λάδι στη φωτιά έριξαν τα ειρωνικά σχόλια που έκανε σε βάρος των διαδηλωτών ο υπουργός Εξωτερικών Τεοντόρ Μπακόνσκι. Ο Μπακόνσκι είχε αναρτήσει κείμενο στο blog του, λέγοντας ότι όσοι εκτόξευαν πέτρες και βόμβες μολότοφ εναντίον των αστυνομικών ήταν «ανόητοι και βίαιοι κάτοικοι των φτωχομαχαλάδων». Τους συνέκρινε δε με τους ανθρακωρύχους, οι οποίοι τη δεκαετία του 1990 χρησιμοποιούσαν βία για να επηρεάσουν τις πολιτικές εξελίξεις.

    Το αποτέλεσμα ήταν ο Εμίλ Μποκ να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη και να αξιώσει την παραίτηση του Μπακόνσκι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ταραχή 06/02/2012 13:54:01

      Οι ρουμάνοι, τουλάχιστον, έχουν και μια (σχετικά πρόσφατη, το 1989) ιστορία πραγματικής εξέγερσης ενάντια στην εξαθλίωση. Εμείς, που τα πλαδαρά μας οπίσθια έχουν γίνει ένα με τον καναπέ, τι πρόσφατο έχουμε;

  65. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/02/2012 13:30:04

    Καλημέρα σε όλους.

    Αν και θα πρέπει να περιμένουμε να μέχρι να βγει ο καπνός θα ήθελα να πω κάποιους προβληματισμούς χάριν του διαλόγου.

    Είχα την εντύπωση ότι όλα αυτά (PSI + μέτρα προσαρμογής) γίνονται για να καταστεί βιώσιμο το δημόσιο χρέος και να πάει στο 120% το 2020. Ο περισσότεροι ειδικοί λένε ότι μια τέτοια πιθανότητα είναι πολύ μικρή με το υπάρχον σχέδιο.

    Αν τα υφεσιακά μέτρα κινούνται στην ίδια λογική με αυτή του Μνημονίου Ι, που έτσι είναι, είναι βέβαιο ότι δεν θα επιτευχθούν οι στόχοι.
    Αν δεν επιτευχθούν οι στόχοι και το χρέος δεν θα καταστεί βιώσιμο και θα βρεθούμε μετά από τρεις μήνες εμπρός σε έναν καινόυργιο εκβιασμό.

    Συνεπώς, αν ισχύει ο ισχυρισμός αυτός, τι νόημα έχει η συζήτηση για τα επί μέρους μέτρα αφού δεν θα έχουν αποτέλεσμα.

    Ας μην ξεχνούμε ότι είμαστε ήδη εκτός αγορών και όλο και με ταχύτερους ρυθμούς βιώνουμε οι περισσότεροι τις επιπτώσεις της de facto χρεοκοπίας και της εσωτερικής στάσης πληρωμών. Είμαστε σε οιωνεί κατά σταση default αλλά δεν το λέμε.
    Όλα τα προτεινόμενα διορθωτικά μέτρα που στερούν ρευστό από την αγορά, δεν πρόκειται να πάνε αλλού παρά στην εξυπηρέτηση των τόκων του χρέους κατα προτεραιότητα.

    Το πολιτικό κεφάλαιο που έχει ο Σαμαράς στη διάθεσή του δεν είναι ανεξάντλητο. Πόσο μάλλον αν εμπλακεί σε έναν πόλεμο φθοράς με λιγότερες εφεδρείες. Το εσωτερικό μέτωπο δεν είναι αρραγές αφού υπάρχουν ετερόκλητα προσωπικά και ευρύτερα συμφέροντα πολιτικής επιβίωσης διαφόρων πόλων που προσπαθούν να τον βάλουν πιο βαθιά στο κάδρο.

    Τἐλος πάντων, ας περιμένουμε ακόμα λίγες ώρες για να έχουμε σφαιρικότερη αντίληψη του τι θα αποφασιστεί ή τι δεν θα αποφασιστεί.
    Εκείνο που έχει σημασία είναι να μη μας τρομοκρατούν οι κοπρολάγνοι των καθεστωτικών ΜΜΕ.

    Εγώ, τώρα πια, θα τα έκανα ΚΟΥΓΚΙ πάντως σε αυτό το chicken game με τον Τόμσεν.
    Αλλά είμαι μόνο ένας απλώς σχολιαστής και δεν έχω την πλήρη εικόνα μπροστά μου.

  66. Kennan avatar
    Kennan 06/02/2012 14:02:02

    Να με συγχωρούν όλοι οι όψιμοι επαναστάτες αλλά συνειδητά ή ασυνείδητα παίζουν το παιχνιδάκι του ΠΑΣΟΚ “όλοι ίδιοι είναι”. Διαβάστε τι γράφει το site του Βενιζέλου (και εκείνων που υπονόμευαν συστηματικά τον Καραμανλή ) και θα καταλάβετε:

    “Σε παιχνίδι εντυπώσεων επιχειρούν να μεταβάλουν τις κρίσιμες διαπραγματεύσεις για το μέλλον της χώρας οι πολιτικοί αρχηγοί. Δραματοποιούν ακόμη περισσότερο την κατάσταση θέλοντας να αποκομίσουν εκλογικά οφέλη και να δημιουργήσουν το κλίμα εκείνο που θα συσπειρώσει τις κοινοβουλευτικές τους ομάδες για να ψηφίσουν τα επώδυνα μέτρα τα οποία απαιτεί η Τρόικα…”
    http://www.iefimerida.gr/news/

  67. factorx avatar
    factorx 06/02/2012 14:14:26

    Ο Σαμαράς δεν κάνει τίποτα άλλο από αυτό που υποσχέθηκε από την πρώτη στιγμή: ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ. Πριν από λίγους μήνες όταν στην επιστολή του προς την Τροίκα άλλαξε για λόγους τακτικής το "επαναδιαπραγμάτευση" με το "τροποποίηση" πέσανε να τον φάνε. Τώρα που διαπραγματεύεται και σέρνει και τον Καρατζαφέρη μαζί του, λένε ότι "όλοι ίδιοι είναι".
    Κερδίζουμε λίγα προς το παρόν; θα συμφωνήσω. Αλλά κερδίζουμε. Δεν παραδινόμαστε αμαχητί. Και με τις εκλογές και ως κυβέρνηση θα διαπραγματευτούμε καλύτερα και περισσότερα. Η συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου αυτό εξυπηρετούσε αυτό: να φτάσει ο Σαμαράς να διαπραγματευτεί ο ίδιος, αλλά όχι με οδοφράγματα και ποτάμια αίματος στους δρόμους, αλλά με τακτικές κινήσεις. Όποιος έχει κάτι καλύτερο να προτείνει, εδώ είμαστε να το δημοσιεύσουμε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ factorx 06/02/2012 14:16:36

      Ναι, αλλά θα φτάσει να διαπραγματευτεί ο ίδιος, όταν πλέον οι τροϊκανοί απαιτούν... παράταση της κυβέρνησης Παπαδήμιου μέχρι το... τέλος της τετραετίας; Και τι θα έχει χαθεί μέχρι τότε για να του μείνει να διαπραγματευτεί;

  68. Γνωρίζων avatar
    Γνωρίζων 06/02/2012 14:27:47

    Αγαπητοί φίλοι,
    Ο ΑΣ πρέπει να πει ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ το οποίο δεν όρισε ο ίδιος και καμία ευθύνη δε φέρει. Αυτό δε σημαίνει όχι σε όλα, με τον άγονο τρόπο της αριστεράς. Αντίθετα αυτό θα του δώσει την ευκαιρία να διαπραγματευτεί πλέον ο ίδιος, χωρίς Βενιζέλους και Παπαδήμους και μάλιστα να διαπραγματευτεί σε επίπεδο αρχηγών κρατών και όχι με τους κ.κ Τόμσεν και λοιπούς. Τότε θα μπορούμε να λέμε ότι ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ η χώρα διαπραγματεύεται και αυτό να είναι αλήθεια. Έχω πει στα προηγούμενα σχόλια μου πιο πάνω ότι η άτακτη χρεωκοπία ΔΕΝ θα συμβεί αν ο ΑΣ πάει τη χώρα σε εκλογές γιατί ΔΕΝ συμφέρει τις γαλλικές και γερμανικές τράπεζες και κατ'επέκταση τα αντίστοιχα τους κράτη. Ο σκοπός τους ήταν να "ξεφορτώσουν" το ελληνικό χρέος και μετά να μας βουλιάξουν. Όμως τους πρόλαβε η εξέλιξη της κρίσης και δεν μπορούν να ξεφορτώσουν γιατί δεν έχουν που να φορτώσουν πια. Αν συμβεί άτακτη χρεωκοπία αυτό θα είναι ένα συνολικό σκάσιμο της φούσκας των κρατικών χρεών, το οποίο δε συνδέεται καθόλου με την απόφαση του ΑΣ να πάει σε εκλογές τώρα. Χωρίς να θέλω να φανώ αγενής, δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω ότι αν επιμένει να ακούει συμβούλους των οποίων ο χαμελαιοντισμός έχει στείλει από τη β πανελλαδική στη ΝΔ, θα παραμείνει για πάντα στη δεύτερη θέση, μακρυά από την εξουσία. Η εξουσία θέλει πυγμή, όχι ψευτοηρωισμούς αλλά ούτε και υπαλληλίκι. Αυτά και εύχομαι όλα να αλλάξουν στο τέλος.

  69. ZEN avatar
    ZEN 06/02/2012 15:26:59

    Ποιός 13ος και 14ος ???
    Με τις μειώσεις των κατωτάτων ορίων, έχει φύγει και ο 11ος.

  70. Joao avatar
    Joao 06/02/2012 22:25:39

    Μισό εκατομμύριο διαδηλωτές στο σύνταγμα σε βουβή διαμαρτυρία δεν θα τον βοηθούσαν στη διαπραγμάτευση..;

  71. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 07/02/2012 00:14:06

    Φύγετε τώρα από την κυβέρνηση να σωθείτε και εσεις και εμείς!
    Προσέξτε καλά ...... θα καταφέρετε δύο πράγματα:
    1ον Η αριστερά να βγάλει πάνω από 60% !!!!!
    2ον Να μην σας ψηφίσουμε ούτε και εμείς !!!!!

  72. vaggelis avatar
    vaggelis 07/02/2012 01:18:49

    Για να διαπραγματευτεί κανείς θα πρέπει να τον έχει ορίσει κάποιος για αυτό το σκοπό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση την ανάθεση αυτής της εντολής δεν την έχει δώσει ο ελληνικός λαός, ο μόνος αρμόδιος, και η κυβέρνηση του κ.ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ είναι μία κυβέρνηση χωρίς λαϊκή εντολή που βρέθηκε να διαπραγματεύεται για λογαριασμό του.

    Αποτελείται από τρία κόμματα που ακόμα και αθροιζόμενα τα ποσοστά τους αποτελούν μειοψηφία και δεν εκφράζουν τη θέληση του ελληνικού λαού, αν αμφιβάλλουν δεν έχουν παρά να κάνουν εκλογές για το διαπιστώσουν. Φοβάμαι μόνο ότι όταν τις κάνουν, αν τις κάνουν θα είναι πολύ αργά.

  73. nikos avatar
    nikos 07/02/2012 19:13:03

    ΑΣ ΠΡΟΣΈΞΕΙ Η ΝΈΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ - ΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΆ ΌΤΙ ΑΡΚΕΤΟΊ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΊΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΈΑ ΔΑΝΕΙΑΚΉ ΣΎΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΨΗΦΊΣΕΙ Η ΝΈΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ. ΘΑ ΓΥΡΊΣΟΥΝ ΜΕΤΆ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΛΑΌ ΌΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΨΗΦΊΣΑΜΕ ΤΗΝ ΝΈΑ ΔΑΝΕΙΑΚΉ ΣΎΜΒΑΣΗ ΚΑΙ Η ΝΈΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΤΗΝ ΨΉΦΙΣΕ ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΑΤΗΓΟΡΟΎΜΕΝΟΙ ΘΑ ΓΊΝΟΥΝ ΚΑΤΉΓΟΡΟΙ. ΑΣ ΠΕΡΆΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΉ Η ΆΠΟΨΗ ΑΠΌ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΆ ΕΆΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΠΕΡΆΣΕΙ ΜΈΧΡΙ ΤΏΡΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.