#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/03/2011 09:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για μια μονάδα επιτοκίου, άρον άρον εκποίηση της δημόσιας περιουσίας



Όπως ακριβώς είχαμε προβλέψει η ελληνική κυβέρνηση θα επιχειρούσε να κάνει το άσπρο – μαύρο και να παρουσιάσει μια απόφαση ήσσονος αποτελεσματικότητας για την οικονομία σε τεράστια εθνική επιτυχία. Τελικά η Σύνοδος Κορυφής ανακοίνωσε το σχέδιο λύσης για την Ελλάδα που θα οριστικοποιηθεί στις 25 Μαρτίου αφού πρώτα η Ελλάδα δεσμευτεί για μια σειρά θεμάτων. Οι Ευρωπαίοι αποφάσισαν τη μείωση κατά μια (1) μονάδα των επιτοκίων δανεισμού και την αύξηση του χρονικού ορίου για την απόσβεση των δανείων στα 7,5 χρόνια. Η επιμήκυνση και η μείωση του επιτοκίου συνδέονται όμως ευθέως με την πώληση δημόσιας περιουσίας

Τα θετικά είναι τα εξής, και τα οποία όμως καλύπτονται από δεκάδες αρνητικά.

Με τη μείωση του επιτοκίου κατά 1% (4,2% από 5,2%), η Ελλάδα κερδίζει ένα ποσό που φτάνει στα 6 δισ. Ευρώ ενώ λαμβάνει και την υπόσχεση ότι μπορεί στο μέλλον να ξαναδούν οι δανειστές μας το επιτόκιο.

Επίσης, η επιμήκυνση του δανείου πάει στα 10 χρόνια, οπότε η τελευταία δόση που θα πρέπει να εξοφλήσει η χώρα πάει για το 2023.

Υπάρχει φυσικά και η απόφαση για ενίσχυση του μόνιμου ευρωπαϊκού μηχανισμού στήριξης με 500 δις και ο οποίος θα ισχύσει από το 2013 και θα μπορεί να προβαίνει σε αγορά κρατικών ομολόγων, όταν μια χώρα δεν μπορεί να βγαίνει στις αγορές, όπως η Ελλάδα. Η απόφαση αυτή όμως δεν είναι και τόσο σίγουρο ότι θα γίνει πραγματικότητα καθώς οι χώρες του Βορρά επιμένουν ότι δε θα βάζουν αυτοί τα χρήματα για να πληρώνουν τα χρέη του νότου.

Τώρα πάμε στα αρνητικά:

Η επιμήκυνση και η μείωση του επιτοκίου συνδέονται ευθέως με την πώληση δημόσιας περιουσίας:

CONCLUSIONS OF THE HEADS OF STATE OR GOVERNMENT OF THE EURO AREA OF 11 MARCH 2011

The Heads of State or Government of the Euro area adopted the following conclusions:



....Against this background and in view of the commitments undertaken by Greece in the context of its adjustment programme, the interest rate on its loans will be adjusted by 100 basis points. Moreover, the maturity for all the programme loans to Greece will be increased to 7.5 years, in line with the IMF.



Το να κερδίσεις 6 δις ευρώ είναι μεν καλό, ωστόσο, σημασία έχει τι θα δώσεις γι’ αυτά. Αν δηλαδή υπό την ασφυκτική πίεση των ξένων ξεπουλήσεις ακίνητη περιουσία και εταιρείες σε μια χρονική στιγμή που οι τιμές είναι χαμηλές, τότε στο τέλος θα βγούμε και ζημιωμένοι. Και περιμένετε να μάθουμε και την κρυφή ατζέντα.

Επίσης, τι είναι 6 δις ευρώ όταν από τα έσοδα και μόνο η χώρα έχασε μέσα στο πρώτο δίμηνο 1 δις ευρώ;

Σε ότι αφορά την επιμήκυνση, σε κάθε δάνειο είναι καλό να παίρνει κάποιος ανάσα. Αυτό όμως προϋποθέτει ότι θα προχωρά ένα σχέδιο εξυγίανσης των οικονομικών του. Μοιάζει με τη σειρά του Alpha όπου πάει ο… Σαμοίλης να σώσει κάτι πικραμένους, τους βοηθάει να πάρουν δάνεια από τις τράπεζες, αλλά αν αυτοί συνεχίσουν να μην παράγουν και να σπαταλούν τότε θα ξαναπέσουν στην άβυσσο της χρεοκοπίας.

Λοιπόν, η κυβέρνηση πρέπει να μας πει που είναι το σχέδιο για τη χώρα, διότι το Μνημόνιο δεν είναι σχέδιο αλλά μνημόσυνο. Ανάπτυξη δεν υπάρχει, ο κόσμος δεν πληρώνει τους φόρους του, τα λουκέτα αυξάνονται, η φτώχεια επιδεινώνεται, η ανεργία έπιασε ταβάνι, το έλλειμμα παραμένει στα ύψη. Αυτά τα έφερε η πολιτική του Μνημονίου κι αν συνεχιστεί θα βουλιάξει ακόμη περισσότερο τη χώρα. Επομένως, είναι δώρο άδωρο η επιμήκυνση για μια οικονομία χωρίς καμιά προοπτική.

Από την άλλη, γιατί οι ξένοι εταίροι μας αφού έκαναν επιμήκυνση του δανείου δεν έκαναν και… επιμήκυνση των μέτρων που πρέπει να πάρουμε; Γιατί δηλαδή αφού πάμε για το 2023 την αποπληρωμή είμαστε υποχρεωμένοι να ξεπουλήσουμε περιουσία 50 δις τα επόμενα τρία χρόνια; Η κυβέρνηση λέει ότι είναι ένα μήνυμα που στέλνουμε στις αγορές. Αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Διότι η Μέρκελ μας το είπε ξεκάθαρα: Ξεπουλάτε και σας βοηθάμε. Αυτή είναι η συμφωνία κι ας αφήσουν στην κυβέρνηση τα κόλπα.

Το τρίτο και τελευταίο κακό είναι ότι η αποπληρωμή για μετά από 12 χρόνια από σήμερα σημαίνει ότι θα έχουμε στην πλάτη μας το Μνημόνιο, αναθεωρημένο συνεχώς, για όλη αυτή τη χρονική περίοδο. Μέτρα, μέτρα και πάλι μέτρα, έστω κι αν η κυβέρνηση δεσμεύεται ότι δε θα λάβει άλλα μέτρα.

Θα πρέπει τέλος να σημειωθεί ότι στο τελικό κείμενο συμπερασμάτων δεν υπάρχει δέσμευση για συνταγματική υποχρέωση μείωσης του χρέους αλλά για μια νομική δέσμευση. Η κυβέρνηση λέει ότι είναι δική της επιτυχία αλλά δεν είναι έτσι. Στην προηγούμενη σύνοδο οι μικρές χώρες είχαν ξεσηκωθεί για το ζήτημα αυτό και τότε κατατέθηκε ένα εναλλακτικό σχέδιο από τον Μπαρόζο και τον Ρομπάι που μιλούσε για νομική δέσμευση. Η «επανάσταση» των μικρών απέτρεψε την αλλαγή του Συντάγματος, όχι η σθεναρή αντίδραση του κ. Παπανδρέου. Αλλωστε, δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρξει ένα τέτοιο μέτρο, άλλωστε η Ελλάδα θα αλλάξει το Σύνταγμά της μετά το 2015 όταν το Μνημόνιο και τα χρέη θα υπάρχουν ακόμη. Τότε θα μπορούσε να μπει μια παράγραφος για το χρέος.

Μιλώντας μετά τη Σύνοδο ο κ. Παπανδρέου έκανε αυτό που είχαμε προφητεύσει. Πανηγύρισε, μίλησε για ιστορικές αποφάσεις όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά για το ευρώ.

«Ζητήσαμε τη βοήθεια των εταίρων μας στην ευρωζώνη για να καταστεί βιώσιμο το ελληνικό χρέος» τόνισε και απέδωσε την «επιτυχή μάχη» στα όπλα με τα οποία προσήλθε στη διαπραγμάτευση: την αξιοπιστία, τη σοβαρότητα και τη συνέπεια στο πρόγραμμα σταθερότητας.
«Κερδίσαμε αυτή τη μάχη με όπλο τη σοβαρότητα και τη συνέπειά μας. Θέλουμε να κρατήσουμε τη συνέπεια της χώρας μας απέναντι στο πρόγραμμα που εφαρμόζουμε» ανέφερε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι «θα πρέπει να σταματήσουμε να αδικούμε την προσπάθεια του ελληνικού λαού».
«Διεκδικήσαμε, αγωνιστήκαμε και τα καταφέραμε. Όλα αυτά αποτυπώνονται στη σημερινή απόφαση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γ. Παπανδρέου.
Αμετανόητος ο πρωθυπουργός επισημαίνει για να μην έχουμε καμιά αμφιβολία, ότι θα συνεχίσει να εφαρμόζει το Μνημόνιο. Κουβέντα για επαναδιαπραγμάτευση των όρων του.

Επομένως, είναι τουλάχιστον υποκριτικό για την κυβέρνηση να πανηγυρίζει για το ελάχιστο που πήρε. Διότι να θυμίσουμε και πάλι, η ατζέντα του κ. Παπανδρέου έλεγε ότι θα πάει με ευρωομόλογα και επαναγορά χρέους, λύσεις που βγάζουν πράγματι τη χώρα από τα υπέρογκα χρέη. Κάτι τέτοιο δεν έγινε εφικτό, επομένως, ας κρατήσουν χαμηλούς τόνους, ας σκεφτούν που πάει η χώρα κι ας βρουν άλλες λύσεις για να βγουν οι πολίτες από το τέλμα.

Σε πολιτικό επίπεδο, η επικοινωνιακή προσπάθεια να παρουσιαστεί ως εθνική επιτυχία αυτό που έγινε στις Βρυξέλλες, μπορεί να απομακρύνει το σενάριο των εκλογών (χωρίς να αποκλείεται εντελώς) αλλά φέρνει πιο κοντά τον ριζικό ανασχηματισμό μας κυβέρνησης που παραπαίει.

Σε τελική ανάλυση, η επόμενη ημέρα των αποφάσεων της Ευρώπης βρίσκει  την Ελλάδα να πουλάει τα πάντα και την κυβέρνηση να πανηγυρίζει. Όμως το χρέος είναι ακόμη εκεί και θα πνίγει το μέλλον όλων μας. Και κανείς δεν απαντά στο ερώτημα: Τι θα γίνει μετά από λίγα χρόνια όταν το χρέος θα είναι πάντα στα ύψη και δε θα μπορούμε να πληρώσουμε τις δόσεις μας; Πώς θα βγούμε στις αγορές με επιτόκια στα ύψη;

Στην κυβέρνηση είτε δε θέλουν είτε δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η χώρα είναι ήδη σε πτώχευση.

Και κάτι τελευταίο που το έχουμε τονίσει και πάλι. Οι αγορές έχουν προεξοφλήσει τις αποφάσεις των Βρυξελλών γι’ αυτό και τα spreads είναι ύψη. Αρα ας αφήσουν αυτά που ξέρουν περί εθνικής επιτυχίας.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 12/03/2011 10:00:39

    Το ειπε Εθνικη Επιτυχια.Τον ακουσα.
    Αυτο οτι δια νομου θα απαγορευεται η πωληση εθνικης περιουσιας ποτε θα γινει? η ασε τωρα μια κουβεντα ειπαμε ναχουμε κατι να λεμε.
    Διοτι περι αυτου προκειται , μια και το Μνημονιο το προβλεπει οτι εχουμε απαμπολησει την εθνικη μας κυριαρχια, και ολα τα δανεια ειναι ενυποθηκα στους δανειστες.
    Ριξτε τον .

    • Misha avatar
      Misha @ kiki 12/03/2011 11:06:42

      Ποιος να τον ρίξει καλή μου Κική;
      Εδώ θα έπρεπε να έχουν ξεκολλήσει τα έδρανα του κοινοβουλίου, κι αυτοί δεν τολμούν ούτε τη λέξη «εκλογές» να ψελλίσουν, τη στιγμή που ο Τσολάκογλου παρουσιάζει σαν επιτυχία το ξεπούλημα της Ελλάδας στους ναζήδες και τους υποτακτικούς τους.
      Την ίδια στιγμή που τα άλλα τα βλαμμένα των παλαιομαρξιστικών ονειρώξεων, ζητάνε νομιμοποιηση 4 εκ μουσουλμάνων εποίκων.

      «Φως ουδαμού»

      • Franklin S. avatar
        Franklin S. @ Misha 12/03/2011 11:23:41

        αν δειτε ομως στην επομενη δημοσκοπηση το Λαος στο 10% και την ΝΔουλα στο 15% να μην φωναζετε.
        αλλα τι λεω παλι καλυτερα θα ειναι, γιατι στο μυαλο πολλων ανεγκεφαλων το αθροισμα ειναι 25

        • Misha avatar
          Misha @ Franklin S. 12/03/2011 11:39:23

          O νεοφιλελεύθερος Κωλοτούμπας του Μνημονίου έχει την αξιοπιστία του Καρνάβαλου, λιγότερη ακόμα και από αυτην του ΓΑΠ.

          Το τελευταίο του κατόρθωμα είναι το «αντάρτικο» που έλεγε πως θα ξεκινήσει εναντίον του Αλαφούζου, μέχρι που ήρθε το «βαρόμετρο της Κ και τού Σκάι» και εμφανίστηκε μειλίχιος συναινετικός κι όλος γλύκα στα κανάλια του μονοπύθμενου.

          Οι 500.000 υπογραφές που μάζεψε για το μεταναστευτικό τι απέγιναν ,ξέρει κανείς;

          • anonymous avatar
            anonymous @ Misha 12/03/2011 16:03:08

            Τις είδε στον ύπνο του

          • περήφανος δεξιός avatar
            περήφανος δεξιός @ Misha 12/03/2011 16:41:43

            Μάλιστα τώρα εξηγείται το 9% του αλαφούζου..ο καρατζαφέρης πήγε με τις κασέτες να κάψει τον αλαφούζο κι αυτός του κάνει αβάντα στις δημοσκοπήσεις για να σώσει τον κώλο του..μάλιστα..

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Franklin S. 13/03/2011 03:21:42

          οι ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ειναι ΨΕΥΤΙΚΕΣ, οσο περναει ο καιρος
          και πλησιαζουμε προς εκλογες και η πιθανοτητα του να γινει ο Σαμαρας πρωθυπουργος τους τρομαζει, ολο και θα ριχνουν τα ποσοστα της ΝΔ μονο και μονο για ψυχολογικο πολεμο

      • kiki avatar
        kiki @ Misha 12/03/2011 12:35:27

        @ Misha,
        Δεν υπαρχει φως ουδαμου, πρωτον αφου βλεπουμε οτι η ΝΔ, εξυπηρετει τα συμφεροντα των τραπεζων και αυτη, την βγαζουμε απο το παιχνιδι, διοτι η φραση ' θατιμησουμε την υπογραφη μας ' μου εχει καθισει, και στις πολλαπλες ερωτησεις τι εννοουν αραγε, ουδεις απαντα σαφως.
        μια προταση για να το ξεκθαρισουμε δικια μου να ενεργοποιησουμε σε ολη την επικρατεια , ολους αυτους που αντιτιθενται στο Μνημονιο, πιανοντας τους πολιτες πορτα-πορτα , κανοντας και οργανωνοντας ομιλιες σε ολη την Ελλαδα.
        ολοι τους ειναι προθυμοι να πανε επαρχια, να εξηγησουν, το ΕΛΕ, η Σεισαχθεια, ο Γεννηματας, οι παντες, η αυτοοργανωση μας τελικα ειναι η μονη που μπορει να μας βγαλει απο τα αδιεξοδα, και ελπιζω απο εκει να προκυψει ενα κινημα με ολοκληρωμενες προτασεις, απο οικονομολογους συνταγματολογους, γιατι χρειαζομαστε και ενα συνταγμα απο την αρχη,και νομικους.
        Η Ν.Δ. ας μεινει με τους εκπροσωπους των τραπεζων , να ομιλει για καποια καποτε εξοδο απο το μνημονιο.
        Ο χρονος τελειωσε για ολους.

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ kiki 12/03/2011 13:14:03

          Ορθότατη Kiki...

        • Misha avatar
          Misha @ kiki 12/03/2011 14:25:24

          Κική, όταν ένας οργανισμός είναι καταχρεωμένος σε τράπεζες δεν μπορεί να τις κοντράρει .
          Δυστυχώς και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ χρωστάνε τα μαλλιοκέφαλα τους στις τράπεζες και γι αυτό τους έχουν δωσει 120 δις «αέρα πατέρα» μέσα σε ενάμιση χρόνο, ενώ κόβουν τη μπουκιά του εργαζόμενου στα δύο.
          Να πάνε στον αγύριστο κι οι δύο.
          Αν και όταν ο Σαμαράς αποφασίσει με ποιον είναι , με τον λαό ή με τους τραπεζίτες , ας βγεί να μάς το πεί.

          • drider avatar
            drider @ Misha 12/03/2011 14:39:25

            Και σε αυτό ακριβώς υπάρχει ένα "μίνι" σκάνδαλο, αλλά με τρομακτικές προεκτάσεις.
            Μήπως αντί να ψάχνουμε πως μεταφράζονται οι όροι του μνημονίου, θα έπρεπε να αποζητούμε να μάθουμε τους ακριβούς όρους δανεισμού των κομμάτων "εξουσίας" από τις τράπεζες;

    • katalytikos avatar
      katalytikos @ kiki 12/03/2011 12:36:49

      Μόλις ακούω Εθνική Επιτυχία με πιάνει ένας φόβος ανεξήγητος!!
      Μου συμβαίνει από την άνοιξη του 2010.
      Να πάω σε γιατρό???

      • anonymous avatar
        anonymous @ katalytikos 12/03/2011 16:03:37

        Καλύτερα να πάς στην Τράπεζα

  2. sofi avatar
    sofi 12/03/2011 10:05:24

    Λοιπόν έχουμε και λέμε....
    5,2% επιτόκιο για 3 έτη συνολικός τόκος 9.040.669.783 ευρώ
    4,2% επιτόκιο για 7,5 έτη συνολικό τόκος 18.423.869.564 ευρώ
    θα μου πείτε τι κερδίζουμε? μικρότερη δόση

    Ε ρε ξύλο που θέλουν που πλασάρουν το 1% κάτω ως επιυχία!!!! θα ήθελα μείωση επιτοκίο με διακράτηση του χρόνου αποπληρωμής σταθερό!!! 1 ΛΕΩ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΔΕΣ!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ sofi 12/03/2011 10:41:31

      αρχισες τις πραξεις.. σωστο το αποτελεσμα.. το χρεωλυσιο ποιο θα ειναι?? αντε να κανουμε εμεις της δουλεια της ΝΔ... και απο ποτε αρχιζουμε>? του χρονου?

      ΠΠ

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ sofi 12/03/2011 19:44:05

      εαν οι υπολογισμοί σου είναι σωστοί γιατί το άρθρο λέει ότι κερδίζουμε 6 δισ??

  3. siakkas avatar
    siakkas 12/03/2011 10:06:22

    Δεν τους αντέχω δεν τους μπορώ.
    Πόσο ακόμη να προσβάλουν την λογική.
    Τα 50δις euro εκποίησης Της μάνας του είναι;
    ή η περιουσία για ανάπτυξη του τόπου!

  4. sofi avatar
    sofi 12/03/2011 10:08:32

    Δυστυχώς διαπιστώνει ότι προσβάλουν τη λογική μας γιατί αυτό είναι το επίπεδο της μάζας που κάθεται και ανέχεται να βλέπει πρωινάδικα....
    Μόνο από το επίπεδο της τηλεόρασης μπορούμε να καταλάβουμε σε τι κοινό απευθύνονται.

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 12/03/2011 10:12:24

    Είναι 10 η ώρα.
    Εχει βγάλει καμιά ανακοίνωση η Ν.Δ. ή θα ...θριαμβολογεί πάλι όλη μέρα ο κ. Παπανδρέου;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 10:15:46

      Σσσσσσσσ....
      Σιγά, η πατρίδα κοιμάται!..

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 14:41:55

      γιατι αναρωτιεστε κ. Ροδινε.
      χθες αλλα λεγατε. οτι μπορει, οι εκλογες, κλπ.κλπ.
      σημερα διακρινω μια απαισιοδοξια

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Shaman G. 12/03/2011 18:08:01

        κάθε άλλο, αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να κλείνουμε τα μάτια στις ολιγωρίες

  6. sofi avatar
    sofi 12/03/2011 10:13:45

    Μάλλον θα θριαμβέυουν.....

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/03/2011 10:14:53

    Εθνική επιτυχία η εκποίηση της Ελλάδος για 110 δις.
    Εθνική επιτυχία η επιμήκυνση της εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας στους δανειστές.
    Εθνική επιτυχία η μετατροπή των εργαζομένων και των μικροβιοτεχνών της χώρας σε φοροδοτικά υποζύγια με μοναδικό στόχο την αποπληρωμή ενός ατέλειωτου δημοσίου χρέους

    Τόσες εθνικές επιτυχίες είχαμε να δούμε απ'τη Μικρασιατική Καταστροφή

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 12/03/2011 10:23:18

    Η Ιρλανδία αρνήθηκε να πάρει τα ψίχουλα που της προσέφεραν προκειμένου να αυξήσει τη φορολογία του 12.5%.
    Τα 50 δις από "ιδιωτικοποιήσεις" μπαίνουν πλέον στο μνημόνιο.
    Βοήθειά μας!
    Α, και ο πρωθυπουργος δεσμεύτηκε οτι δεν θα πάρει νέα ....μέτρα!
    Περιμένω να δώ και εκείνο τον νόμο που θα ...απαγορεύει την ...εκποίηση δημόσια περιουσίας.
    'Ολα ήταν στημένα απο καιρό.
    Καλλιεργούσαν αυτό το κλίμα της απαισιοδοξίας για να λένε σήμερα οτι θριάμβευσε ο μέγα στοχαστής.
    Αναμενω και την αντιδραση της Ν.Δ.

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 10:29:13

      θα αναμενετε για πολυ!!
      ειναι και σαββατο πρωι, ωσπου να πιουν τον καφε τους, να παρουν πρωινο,
      χρεωκοπησε η Ελλαδα παληκαρια, Συγγρου ακους??????

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 10:31:33

      O Κουμουτσακος παντως ηταν θετικος αν και επεμενε στην εκτελεση του προυπολογισμου που δεν παει καλα.
      Για τις ιδιωτικοποιησεις η ΝΔ δεν θα εχει αντιρρηση.

    • Καλά τώρα..... avatar
      Καλά τώρα..... @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 10:31:35

      "Αναμένω και την αντίδραση της Ν.Δ."

      Αν είσαι νέος και αναμένεις, πιό πιθανό είναι να πάρεις πρώτα σύνταξη παρά να αντιδράσει η ΝΔ όπως πρέπει και όπως περιμένει ο κόσμος της αλλά και όσοι Έλληνες σκέφτονται εθνικά.

      Αν είσαι γέρος και αναμένεις, τότε πρώτα θα έρθει ο θεριστής και μετά η σωστή αντίδραση.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 10:56:44

      Γραφω πιο κατω το παραδειγμα !!! αααχ κουλα

      ΠΠ

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/03/2011 11:31:31

        αυτο αλλη φορα να μην το πεις, γιατι ειναι το ονομα μου!!!
        νιωθω οτι με υποτιμας....

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ αχ κουλα!! 12/03/2011 11:44:31

          καθε αναφορα ειναι διαφημιση σου !!! χαχαχααααα "σε ξερω" αλλα τι να πω... ααααχ ΓΑΠ??

          ΠΠ

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 11:10:15

      Η Ελλάδα, αν ενδιαφέρεται για την ανταγωνιστικότητα και τη σύγκλιση στην συνεδρίαση του Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της 24/25 Μαρτίου 2011 είναι απαραίτητο να δηλώσει ότι δεν προτίθεται να συμμετάσχει στο σύμφωνο εάν δεν αλλάξει η οικονομική πολιτική του μνημονίου, διαφορετικά τα μέτρα που θα δεσμευτεί να εφαρμόσει στο πλαίσιο του Συμφώνου για το επόμενο έτος θα επιβαρύνουν δυσβάσταχτα την ελληνική κοινωνία.
      Σε ότι αφορά την ιδιωτικοποίηση, δλδη την πώληση του συνόλου της δημόσιας περιουσίας για 50 δις ευρώ η κυβέρνηση δεν έχει, ούτε τη λαϊκή εντολή, ούτε νομιμοποιείται πολιτικά να προχωρήσει σε μια τέτοια κατεύθυνση.

    • Misha avatar
      Misha @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 11:55:22

      Kώστα , διάβασε τι γράφει ο Ψυχραιμίας στις τελευταίες παρεμβάσεις του.
      Εκεί αποτυπώνεται και ο λόγος της δυστοκίας των απαντήσεων της ΝΔ, και το αίτιο της δυσπιστίας της κοινωνίας απέναντι της: η ΝΔ έχει τα μέτρα του κατοχικού μνημόνιου και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας (βλ.ΟΤΕ) στα σπλάγχνα της , τα κυοφορεί από την εποχή Μητσοτάκη, δεν τα έχει αποκηρύξει, και τώρα που τα «γέννησε» ο ΓΑΠ, βλέπει μεν πως οδηγούν στην καταστροφή τον τόπο , αλλά διστάζει να τα κοντράρει για προφανείς ιδεολογικοπολιτικούς (Μέρκελ-ΕΛΚ) και εσωκομματικούς λόγους.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Misha 12/03/2011 13:19:48

        H NΔ δεν ειναι σοσιαλιστικο κομμα ουτε ποτε ηταν.Πιστευει στην ιδωτικη πρωτοβουλια.Οσοι θελουν σοσιαλιστικα μετρα εχουν πολλα αλλα κομματα να πανε.
        Αν η κοινωνια δυσπιστει ας ψηφισει ΣΥΡΙΖΑ.Αμαν πια.

        • drider avatar
          drider @ ψυχραιμια 12/03/2011 13:42:31

          Καλά, να δούμε τι κλάμα έχει να πέσει στα κανάλια, όταν τις ιδιοτικοποιήσεις "φιλέτα" τις αναλάβουν ευρωπαίοι "αλληλέγγυοι" κεφαλαιούχοι - δανειστές και όχι ντόπιοι. Να δεις πόσο θα παίζει τότε το "πατριωτικό" αίσθημα...

          Η ανάλυση του ΚΚΕ ήταν και η πιο ουσιαστική: Ο λαός δεν πρόκειται να ωφεληθεί σε τίποτα - το αντίθετο μάλιστα - από αυτές τις διαπραγματεύσεις, που μοναδικό στόχο είχαν να καθορίσουν ποιοι κεφαλαιούχοι θα επωμιστούν το κόστος της κρίσης και ποιοι θα συνεχίσουν να βγαίνουν κερδισμένοι.

          Με άλλα λόγια αφορούσαν αποκλειστικά τους ενδοευρωπαϊκούς καπιταλιστικούς ανταγωνισμούς.

          • Misha avatar
            Misha @ drider 12/03/2011 14:20:17

            Ετσι, drider, έτσι ακριβώς!
            Έρχεται το Δ Ράιχ και σου λέει ή κάνεις όσα θέλω και πουλάς σε μένα τη γή , τις επιχειρήσεις , τα νοσοκομεία, τις γέφυρες τους δρόμους σου (τα είπε ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ο ελληνόφωνος Χατζημαρκάκης, βουλευτής του κυβερνητικού κόμματος των Φιλελεύθερων της Γερμανίας με το γκέουλο επικεφαλής) ή «χρεωκοπείς»!!!!
            Καταλάβατε τι μας λένε;
            ΚΑΤΟΧΗ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ , καλυμμένη υπό φτιασιδωμένες οικονομοτεχνικές παρόλες.

          • drider avatar
            drider @ Misha 12/03/2011 14:33:11

            Και το πιο λυπηρό είναι ότι όλα αυτά ανήκουν στο "κεφάλαιο" της χώρας, το οποίο αποκλείεται να ανακτηθεί ποτέ με τους όρους που θα προβλέπει το σύμφωνο "ανταγωνιστικότητας".

            Με άλλα λόγια πούλα όσο όσο, χωρίς καμιά ανταποδοτικότητα αλλά με "κέρδος" τη μερική κάλυψη μιας διαρκώς διογκούμενης μαύρης τρύπας χρέους, αλλά μην περιμένεις ότι θα μπορέσεις στο μέλλον να τα πάρεις πίσω...

            Πάντως κάτι θα τσιμπήσουν και οι δικοί μας μάστορες... Π.χ. αν ποτέ παραδωθεί η Αττική Οδό στους Έλληνες, σφύρα μου κλέφτικα!

        • ZXSpectrum avatar
          ZXSpectrum @ ψυχραιμια 12/03/2011 14:53:53

          Η έννοια των ΔΕΚΟ είναι σοσιαλιστική ??
          Ιδιωτική πρωτοβουλία στην ύδρευση???

          Όλοι έχουν δικαίωμα στη ζωή και εκεί φαίνεται ο πολιτισμός
          μιας κοινωνίας. Δεν μπορεί στον άλλο που δεν έχει να φάει
          να του κόβεις το νερό και το ρεύμα. Δεν είναι ζώο.

          Με το να πάρει την εκμετάλλευση του νερού πρέπει να το θέλεις πολύ για να μην βγάλεις χρήματα.

          Σωστός έλεγχο στις ΔΕΚΟ θέλει και να δεις πως γίνεται δουλειά.
          Πως γίνεται και όταν επισκέπτεται ένας υπουργός μια δημόσια
          υπηρεσία λειτουργούν τα πάντα στην εντέλεια και μόλις
          φύγει να χαμε να λέγαμε.

          Τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Ιδιωτική πρωτοβουλία ΝΑΙ, με τα χίλια, αλλά να έχει ανταγωνισμό και κανόνες. Όχι μονοπώλια και
          εισαγωγικές, έργα κάτω από το τραπέζι και να πληρώνουμε
          τους δρόμους 7x.

          Αν θέλει ο ιδιώτης, να σκάσει τα χρηματάκια του, να κάνει
          παραγωγικές μονάδες και να ανταγωνιστεί στην ελεύθερη
          αγορά με τους άλλους, ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ, με ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και
          ΠΟΛΙΤΕΙΑ (επιτροπή ανταγωνισμού) η οποίες δεν θα κάνει την πάπια, όταν αυτός θα κάνει τη μακακία του .

          Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα και να πληρώνει τους εργαζομένους του καλά, γιατί αυτοί του δίνουν το competitive advantage και να μην είναι αχαρακτήριστος σαν τους ντόπιους high profile επιχειρηματίες που τσιγκουνεύονται να δώσουν το ευρώ στον εργάτη, λες και άμα καπνίσουν ένα cohiba λιγότερο
          την εβδομάδα θα καταστραφούν. (οι οποίοι μπορούν να λειτουργούν έτσι μιας και δεν στηρίζονται στον ανταγωνισμό
          αλλά στη διαπλοκή για την επιβίωση τους).

          ΈΤΣΙ ΝΑΙ τον δέχομαι τον ιδιώτη και
          μεγειά του και χαρά του και να έχει και 10 cayenne και 20 βίλες.
          Αγωνίστηκε, είχε το καλύτερο προϊόν και η αγορά τον
          επιβράβευσε.


          Τέλος :
          "
          “Σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 1998, με το έτος δηλαδή που απελευθερώθηκε η αγορά του ηλεκτρικού ρεύματος”, διαβάζουμε στις γερμανικές εφημερίδες του 2006 (FAZ), “όχι μόνο εκμηδενίσθηκαν τα αρχικά κέρδη της απελευθέρωσης για τους καταναλωτές αλλά, αντίθετα, επιβαρύνθηκαν πολύ περισσότερο. Τα γερμανικά νοικοκυριά είναι υποχρεωμένα σήμερα να πληρώνουν πάνω από 25% ακριβότερα το ρεύμα, ενώ η βιομηχανία γύρω στο 15%. Οι τιμές του φυσικού αερίου ευρίσκονται στα ανώτερα επίπεδα της ΕΕ, ενώ οι βιομηχανικές επιχειρήσεις με περιορισμένη κατανάλωση ρεύματος, πληρώνουν τις ακριβότερες τιμές στην Ευρώπη. Ένα μέσο γερμανικό νοικοκυριό πληρώνει 19,83 σεντς την κιλοβατώρα, όταν ένα αντίστοιχο γαλλικό μόλις 12,20 σεντς – ένα ελβετικό 12,12 και ένα ελληνικό περί τα 10,00 σεντς”.

          “Παρά το υψηλό επίπεδο των τιμών”, συνεχίζει το άρθρο από τον Αύγουστο του 2006, “οι περισσότερες εταιρείες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος έχουν καταθέσει αιτήσεις αύξησης των τιμών τους για το 2007, μεταξύ 7% και 20%, στα υπεύθυνα τοπικά κοινοβούλια. Οι επιχειρήσεις αυτές αιτιολογούν τις αιτήσεις αύξησης των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος, στη βάση των αυξήσεων της τιμής αγοράς του - έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται από το χρηματιστήριο ενέργειας της Λειψίας. Η εκμετάλλευση των καταναλωτών από το ολιγοπώλιο της ενέργειας, η οποία ευρίσκεται στα χέρια τεσσάρων μόλις επιχειρήσεων (Eon, RWE, Vattenfall και ENBW), θα πρέπει, σύμφωνα με την κυβέρνηση, να καταπολεμηθεί άμεσα”.

          Ακριβώς τέσσερα χρόνια αργότερα (Αύγουστος του 2010), διαβάζουμε ξανά στις γερμανικές εφημερίδες (Zeit): “Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, οι ενεργειακοί όμιλοι αύξησαν υπερβολικά τις τιμές τους, «αφαιρώντας» από καταναλωτές πολλά εκατομμύρια Ευρώ. Οι τιμές αυξήθηκαν με απαράδεκτες δικαιολογίες, ενώ φαίνεται ότι εκμεταλλεύτηκαν τη μονοπωλιακή δομή τους εις βάρος των καταναλωτών. Κανείς δεν μπορεί να ισχυρισθεί ότι επικρατεί ανταγωνισμός μεταξύ τους. Η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος ακολουθεί την ίδια πορεία εδώ και πολλά χρόνια – είναι μονοδρομημένα ανοδική”. Φυσικά, η τιμή αγοράς του ηλεκτρικού ρεύματος στη Γερμανία, διαμορφώνεται με τη βοήθεια του χρηματιστηρίου ενέργειας της Λειψίας - με τη συμμετοχή του χρηματοπιστωτικού κλάδου δηλαδή, έτσι ακριβώς όπως συνέβη με την Καλιφόρνια και την Enron.

          Τα δύο παραπάνω άρθρα των γερμανικών εφημερίδων, με τέσσερα χρόνια διαφορά μεταξύ τους, είναι χαρακτηριστικά, σε σχέση με την απελευθέρωση των αγορών, καθώς επίσης με το κατά πόσο ωφέλιμες είναι γενικά (όχι μόνο για την Ελλάδα) οι ιδιωτικοποιήσεις των κοινωφελών επιχειρήσεων για τον καταναλωτή.

          Είναι δε σε όλους γνωστή η ιστορία του μεγάλου αμερικανικού ενεργειακού ομίλου Enron, ο οποίος ουσιαστικά έφερε στα πρόθυρα της χρεοκοπίας την 8η μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, την Καλιφόρνια – μεταξύ άλλων αυξάνοντας συνεχώς, με πλήρη αδιαφάνεια, τις τιμές πώλησης του ηλεκτρικού ρεύματος (η αγορά ενέργειας των Η.Π.Α. απελευθερώθηκε, παραδόθηκε δηλαδή στο Καρτέλ, το 1992). Επίσης γνωστή είναι και η τραγωδία των κατοίκων της Χιλής, μετά την ιδιωτικοποίηση όλων των εταιρειών ύδρευσης της χώρας τους (ξεραίνονται οι καλλιέργειες τους, λιμοκτονούν, έχουν τεράστιες ελλείψεις πόσιμου νερού κλπ).

          Συμπληρωματικά, ίσως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, οι τρείς μεγαλύτεροι κλάδοι της παγκόσμιας οικονομίας είναι το πετρέλαιο, ο ηλεκτρισμός και το νερό – γεγονός που καθιστά περιζήτητες από το Καρτέλ όλες εκείνες τις κρατικές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στους συγκεκριμένους, ουσιαστικά μονοπωλιακούς τομείς (επίσης στα τυχερά παιχνίδια, όπως ο ΟΠΑΠ). Προφανώς κάτι παραπάνω από εμάς θα γνωρίζει το Καρτέλ, έχοντας ανέκαθεν αυτές τις προτεραιότητες. "

          Απόσπασμα από το πολύ ενδιαφέρον άρθρο
          http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2165.aspx

          • Misha avatar
            Misha @ ZXSpectrum 12/03/2011 15:56:59

            Ιδιος περίπου διάλογος με τον νεοφιλελεύθερο φίλο μας έγινε και όταν απεργούσαν οι φορτηγατζήδες.Τοτε ο Επώνυμος τον είπε χύμα «προβοκάτορα» και δικαιώθηκε γι αυτό του τον χαρακτηρισμό.

        • anonymous avatar
          anonymous @ ψυχραιμια 12/03/2011 16:07:12

          Φυσικά δεν περιμένει κανένας από τη ΝΔ να γίνει σοσιαλιστικό κόμμα, αλλα μπορεί να αποκυρήξει το νεοφιλελευθερισμό και να πορευτεί πρός την λαική δεξιά

  9. kiki avatar
    kiki 12/03/2011 10:31:37

    Δεν παει αλλο ειλικρινα, η υπομονη εχει και ορια, με ολους αυτους.
    Ασε που ξαναειπε, οτι ολοι συμφωνουμε , ποιοι ειναι αυτοι βρε τρισαθλιε.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/03/2011 10:32:14

    Να τι αποφασιστηκε για τη Χωρα μας.... η Ταμπακιερα !!
    -- H Ελλάδα να συνεχίσει με αυστηρότητα τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις,αυξάνοντας την ικανότητα για την εφαρμογή τους, την πλήρη και ταχεία ολοκλήρωση του προγράμματος ιδιωτικοποίησης και αξιοποίησης ακινήτων 50 δισ. €, που έχει εξαγγείλει και να καθιερώσει ένα αυστηρό και σταθερό φορολογικό πλαίσιο με την ισχυρότερη δυνατή νομική βάση που θα αποφασιστούν από την ελληνική κυβέρνηση.

    Γιατι δε γελαει το ΓΑΠ στη συνεντευξη μετα την τοσο μεγαλη επιτυχια?? Χαμογελο δεν εσκασε !!...
    3 ερωτησεις δεχτηκε, Καθημερινη-ΝΕΤ-ΜΕΓΚΑ, τυχαιο??? αχαααα

    Οι ξεπουληματιες θα επιστρεψουν με τις ασπιδες...χαχαχα τι θα πουλησει-ξεπουλησει για 50 Δις δεν μπορω να φανταστω !!!! σε τι τιμη, με ποιο τροπο, σε ποιον και με ποια διαδικασια.

    Παμπουκη εχεις δουλειες με φουντες - Πρασινες φουντες. κκ Εισαγγαλεις εσεις να δειτε ποση δουλεια θα αποκτησετε.

    ΕΙχα γραψει για τα 50 και την επομενη δοση πριν 10 μερες... δυσκολη η δοση.

    ΠΠ

  11. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 12/03/2011 10:41:26

    Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν χθες, πουθενά δεν φαίνεται ότι από τη λύση που θα δοθεί θα έχουμε βελτίωση των οικονομικών δεδομένων, πουθενά δεν φαίνεται ότι θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, πουθενά δεν φαίνεται ότι θα έχουμε έστω και μικρή μετατόπιση της οικονομικής πολιτικής που προτείνει το μνημόνιο.
    Ολα όσα συμβαίνουν ή πρόκειται να συμβούν στις 25 Μάρτη στόχο έχουν να δικαιολογήσουν τις πολιτικές της λιτότητας και της μη ανάπτυξης.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ o βουνίσιος 12/03/2011 10:47:22

      θα πουλησει το ΓΑΠ το εξης...
      - μικροτερη δοση μας μενουν λεφτα για το λαο !!!
      Ο λαος δεν εχει $$ ετσι κ αλλιως. Δουλειες δεν δινει κανεις. Οι ανεργοι φυσικα δεν ξοδευουν, οι επιχειρησεις κλεινουν και εχει μειωθει το ΑΕΠ !!! το κρατος δεν εισπραττει... αρα δε θα εχουμε $$ να πληρωσουμε ουτε τις δοσεις.

      Οτι "μεινει" θα παει πισω στην πληρωμη του δανειου ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΕΙ !!! το 14-15 θα ειμαστε πλεον.. μετα τα χτεσινα στα 420-430 Δισ... ΠΩΣ??

      Με το να πουλησεις 50 δις θα μειωσεις το χρεος κατα 20% ΟΚ.
      Τι πουλας??? και ΤΙ ΧΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΚΟ Ας ΠΟΥΜΕ.. ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ!!!??? ΤΟ ΦΠΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ¨η πχ ΤΑ 700 εκ κερδη της ΔΕΗ ? συν το φορο εισοδηματος συν τους διακοπτες να μεινουν σε Ελληνικα χερια και οχι σε εναν Γαλλο οπ οποιος θα πει δε βγαινω.... κατεβαζω διακοπτη ή ανεβαζω τιμολογιο 40% !!!!????

      Εκει ειναι η ταμπακιερα. ΝΔ μ ακους??

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/03/2011 10:53:58

        ααα και τα 50 εφοσν εγιναν δια της πλαγιας οδου Μνημονικος ορος οπως ειχα προβλεψει... ρωτω,
        - Ποτε θα γινει? σε ποσα χρονια?? με ποσες ενστασεις στα δικαστηρια?
        με ποσες Τιτινες??

        Εγω ο χαζος του χωριου δε βλεπω να εισπραττουμε πανω απο 10-15 δις σε 4-5 χρονια.. φυσικα το ΓΑΠ θα ειναι 'η φυλακη ή εκτος...

        Σε 4-5 χρονια θα μειωσουμε το Χρεος κατα 15 Δις Θελετε 20 δις ?? χαχαχααααα ενω μιλαμε για 2015-16... με πανω απο 460 σουμα στον κουβα !!! Πως θα πληρωνουμε μεχρι τοτε?? Με το Μνημονιο??

        Αυτα να δουν στη ΝΔ και να βγουν με δηλωσεις ουσιας στην πραξη.... με παραδειγματα, μπαμ μπαμ μπαμ

        ΠΠ

    • Χριστινα Μελ. avatar
      Χριστινα Μελ. @ o βουνίσιος 12/03/2011 11:02:13

      ας το καταλαβουν ολοι οτι ετσι θα παμε. Απο αυτα που καταλαβε το φτωχο μου το μυαλο, κουτσα-κουτσα, ξεπουλημα-ξεπουλημα, θα το παει ο ΓΑΠ το καραβι.
      Και ασε εκει τη Συγγρου να ετοιμαζονται για εκλογες, ολοι οι ανοητοι με ανακοινωσεις υποψηφιοτητων

  12. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 12/03/2011 10:41:50

    "Στην κυβέρνηση είτε δε θέλουν είτε δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η χώρα είναι ήδη σε πτώχευση."
    Εμενα παντως με εφησυχαζει που το καταλαβε η αντιπολιτευση!!!!!!!!

  13. sofi avatar
    sofi 12/03/2011 10:57:05

    Καλά αυτός ο άνθρωπος αναρωτιέμαι (ΓΑΠ) γνωρίζει αριθμιτική?
    Δεν λέω και οι άλλοι (ΝΔ) που κάθονται παθητικά δεν είναι καλύτεροι.... όλοι πουλημένοι!

    • Λευτεράκης avatar
      Λευτεράκης @ sofi 12/03/2011 11:06:19

      ψιτ Sofi επαναστάτρια κόψε κάτι!

      • sofi avatar
        sofi @ Λευτεράκης 12/03/2011 11:20:36

        Γιατί μήπως δεν λέω αλήθεια?

        • Μπάμπης50 avatar
          Μπάμπης50 @ sofi 12/03/2011 11:53:05

          Δυστυχώς λες!

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/03/2011 11:18:36

    Πρέπει να βάλουμε τα παιδιά μας να κάνουνε αποποίηση κληρονομιάς του ΓΑΠ.

  15. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/03/2011 11:32:26

    Το κείμενο των συμπερασμάτων στην αγγλική εδώ:
    h/p://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_Data/docs/pressdata/en/ec/119809.pdf

    Επειδή έχουμε ένα θεματάκι με τις μεταφράσεις των επιτυχιών του Τρύφωνα.

    Συμπέρασμα 3:
    -Greece to rigorously continue structural reforms, increase capacity building for their implementation, fully and speedily complete the € 50 bn privatization and real estate development programme it has announced and to introduce a strict and stable fiscalframework with the strongest possible legal basis to be decided by the Greek government;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/03/2011 11:45:48

      – H Ελλάδα να συνεχίσει με αυστηρότητα τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις,αυξάνοντας την ικανότητα για την εφαρμογή τους, την πλήρη και ταχεία ολοκλήρωση του προγράμματος ιδιωτικοποίησης και αξιοποίησης ακινήτων 50 δισ. €, που έχει εξαγγείλει και να καθιερώσει ένα αυστηρό και σταθερό φορολογικό πλαίσιο με την ισχυρότερη δυνατή νομική βάση που θα αποφασιστούν από την ελληνική κυβέρνηση.

      ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/03/2011 11:59:04

        Fast track, fast sell. Να πως γίνεται η κρίση ευκαιρία

        • Greece Pleading avatar
          Greece Pleading @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/03/2011 12:21:21

          fast track, fast sell, fast hell, fast εμφύλιος.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/03/2011 12:30:18

          O Παμπουκης??? μετα τις 25 και βλεπουμε και σε βαθος 5 ετιας, και για 10 Δις μαξ σε 4 χρονια! οχι 50... εδω ειμαστε
          οταν δε θα υπαρχει ιχνος σαλιου, και το ΓΑΠ θα μας εχει χαιρετησει ηρωικα.

          ΠΠ

  16. SAS avatar
    SAS 12/03/2011 12:02:06

    Η Ευρώπη έχει αρχίσει να μου θυμίζει αυλή δημοτικού σχολείου όπου τα μεγάλα παιδιά πειράζουν και τρομοκρατούν τα μικρότερα . Εάν αυτό ήταν το όραμα της ενωμένης Ευρώπης να το χαίρονται . Εμείς γιατί ακόμα το υποστηρίζουμε και συμμετέχουμε ?

    • drider avatar
      drider @ SAS 12/03/2011 13:48:20

      Η λέξη κλειδί στην παρομοίωσή σου είναι η "τρομοκρατία". Αυτή είναι η περίφημη "αλληλεγγύη" στα πλαίσια της ΕΕ του κεφαλαίου και όχι των λαών.

  17. NM avatar
    NM 12/03/2011 12:19:00

    "Τώρα, η μείωση των επιτοκίων ασφαλώς είναι θετική εξέλιξη αν γίνει αφού η Ελλάδα θα κερδίσει μερικά δις ευρώ, κι αυτό δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο. "

    Σωστο. Αλλα ας δουμε τι εγινε τελικα. Αν χρωσταμε 110 δισ με 5.2% για 3 χρονια, και εστω οτι αποπληρώνεται το δανειο σταδιακα, θα πληρωσουμε τελικα 11.63 δις σε τοκους (πολλες ιστοσελιδες κανουν τετοιους υπολογισμους, εγω βρηκα την εξης:
    http://money.guardian.co.uk/calculator/form/0,,603119,00.html)

    Με 4.2% και 7 χρονια, πληρωνουμε συνολο 19.23 δις. ΔΗΛΑΔΗ, ΧΑΝΟΥΜΕ 7.6 ΔΙΣ!

    Αρα η "μεγαλη επιτυχια" της κυβερνησης, οι "σκληρες διαπραγματευσεις" κτλ, οχι μονο δεν βοηθανε, αλλα μας βαζουν ακομα πιο βαθεια στο χρεος. Επειδη τελικα με αυτο τον τροπο κερδιζουν περισσοτερα οι δανειστες μας, εξηγειται η ευκολια με την οποια εγινε αυτη η συμφωνια.


    Ελπιζω να κανω καπου λαθος.

    • drider avatar
      drider @ NM 12/03/2011 13:54:30

      Προφανώς ισχύει για κάθε δανεισμό η "λογιστική" φόρμουλα... Τα 7.6 δις που αναφέρεις αντιστοιχούν στο παραπάνω "ρίσκο" που αναλαμβάνουν οι Ευρωπαίοι δανειστές μας... σε βάρος για μια άλλη φορά του ελληνικού λαού. Η μείωση του επιτοκίου που συνοδεύει την επιμήκυνση, απλώς "χρυσώνει" το χάπι.

  18. Agiatolax avatar
    Agiatolax 12/03/2011 12:27:20

    Δεν θα γινει τιποτα , βαζω και στοιχημα μαλιστα , τα εσοδα εχουν καταρρευσει ηδη
    Ιδιου η ροδος ιδου και το πηδημα , απο μια κυβερνηση που ψηφιζει νομους και δεν εφαρμοζεται τιποτα στην πραξη
    Προβλεπω ραγδαιες πολιτικες εξελιξεις ...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Agiatolax 12/03/2011 12:34:54

      Γαία πυρί μειχθήτω
      ... εξελιξεις με εξωθεν πιεση, αμεση και εμεση..
      ειδη πηγαμε για Απριλιο την επομενη εξοδο στις Αγορες... στο χαλαρο, λες και δεν τα θελαμε την επομενη εβδομαδα.. αληθεια τα χρειαζομασταν/ε ?? ποιος αποφασιζει?? ο ΠΑΠΑΚ ο υπαλληλος-πελατης. μπραβο.
      Περιμενει ευνοικοτερες τις Αγορες τον Απριλιο !! Αυτες το ξερουν?
      Παντως το ΓΑΠ δε φευγει μεχρι να περασει και τα 50 καπως καπου, μνημονιακα και υπογραψει το ξεπουλημα.. οπως το Μνημονιο και τη Δανειακη, ΝΥΧΤΑ... μετα ....

      ΠΠ

  19. factorx avatar
    factorx 12/03/2011 12:30:34

    Ζητώ συγνώμην απο τους σχολιαστές, αλλά επειδή μόλις αναλύσαμε σε πρώτη φάση την απόφαση, για να μην σηκώνουμε και δεύτερη ανάρτηση για το ίδιο θέμα και σχολιάζουμε "διπλά" προτίμηση να ανανεώσω αυτήν. Οπότε ξαναδιαβάστε τι γραφουμε: ξεπουλάμε για μια μονάδα επιτοκίου

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 12/03/2011 12:39:00

      Καλημερα ντερβιση.
      θελω να μου βρεις το σχεδιο της νεας Δανειακης Συμβασης με το 1% κατω και την επιμηκυνση..... ξερω τι σου λεω!!!!
      Θα τη δουμε ή θα την υπογραψουν κ αυτη ΝΥΧΤΑ ?? η Βουλη θα τη δει ??
      - Πως θα αναπροσαρμοστουν τα νουμερα ανα χωρα.
      - Θα δωσουμε κανενα ΝΕΟ νταβατζιλικι σε δικηγορους για την συγγραφη της??

      ΠΠ

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/03/2011 12:38:39

    Όταν χρωστάς, τί κάνεις; Πουλάς από τα αργούντα, παραχωρείς σε ενοικιαστές τα ακατοίκητα, εγκαταλείπεις αυτά που νοικιάζεις και πάς σε ιδιοκατοίκιση, συνεταιρίζεσαι με "υγιείς" για να αξιοποιήσεις κάτι άλλο κτλ.
    Ειδικά άν έχεις ένα σωρό αργούντα ή ακατοίκητα και επί δεκαετίες έχεις ξεσκιστεί να πληρώνεις ενοίκια παίρνοντας δανεικά.
    Αυτό έπρεπε να το έχουν σκεφτεί χρόνια πρίν (αλλά είχαν μυαλό;)
    Τα λοιπά, είναι φήμες και ψευτιές και ανοησίες και (κακές, δημαγωγικές) πολιτικές.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 12/03/2011 12:40:54

      Θειε, δεν ηταν θεμα "μυαλου" αλλα ΡΕΜΟΥΛΑΣ στα ενοικια. οκ? μεχρι και αδεια κτιρια νοικιαζει το Δημοσιο.
      Η κοινη λογικη μας, δεν εφαπτεται αυτης των 300 μου φαινεται, και ΔΕΝ φταει σε ολα το Μνημονιο.

      ΠΠ

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/03/2011 12:47:16

        Συμφωνώ απολύτως.
        Τσατσιλίκι είναι τα ενοίκια. Τα παίρνουν οι "δικοί μας" (πράσινοι, μπλέ και κανελλί με βούλες), και υπερτιμολογημένα στα ουράνια. Και αυτός ο "χρυσός δίσκος" είναι LP: 1950 -2011.
        Διαχρονικός σαν το σκάνδαλο Siemens (για όσους είδαν χθές - άν και ήταν αυτολογοκριμένο).

  21. sawas avatar
    sawas 12/03/2011 12:44:14

    Υπόθεση εργασίας

    το γεγονός πως κατέρρευσαν τα έσοδα μήπως προμηνύει επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων/εκποιήσεων με πρόσχημα την κάλυψη της τρύπας???

    Μήπως είναι και αυτό (το μπάχαλο στον φοροεισπρακτικό μηχανισμό) στημένο?

  22. Καλά τώρα..... avatar
    Καλά τώρα..... 12/03/2011 12:55:14

    Πάντως, το in.gr γράφει επί λέξη:
    h**p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231099342

    "Ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα της Συνόδου εμφανίζεται η ΝΔ, ωστόσο επίσημες δηλώσεις θα γίνουν εντός της ημέρας."

    Άνευ σχολίου από εμένα...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Καλά τώρα..... 12/03/2011 13:06:37

      Να δουμε δηλωσεις και μετα.... ελπιζω να μας διαβασουν πριν βγουν!!
      Ο Ψυχαρης σπρωχνει.... φτιαχνει κλιμα. Το εσωσε το μεγαρο, να σωσει και το ΓΑΠ

      ΠΠ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Καλά τώρα..... 12/03/2011 13:47:06

      Φυσικα ανευ σχολιου.Μηνες εδω γραφω οτι η ΝΔ πρεπει να διαχωρισει τη σταση της απο τους αντιμνημονιακους που θεωρουν αντιμνημονιακοτητα την πτωχευση γιατι εχει προκαλεσει ανευ προηγουμενου συγχυση στους οπαδους της.
      Τωρα θα πληρωσει ολες τις ανοησιες που αφησε να εκτοξευει ο καθενας και να φαινονται ως πολιτικη της ΝΔ.

  23. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 12/03/2011 13:16:21

    Το πράγμα φαίνονταν από μακριά είναι στημένη η δουλειά και πιθανόν να πάμε και σε εκλογές αν πουλήσει το θέμα σωστά στα μέσα μαζικής προπαγάνδας.

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ Σοσιαληστής 12/03/2011 13:28:03

      και γιατι να παει σε εκλογες? νικητης θα γυρισει πισω και ολοι θα προσκηνυσουν
      και μεις θα συνεχιζουμε να πειναμε
      και οι αλλοι θα συνεχιζουν να δινουν πληροφοριες για το που θα κατεβουν βουλευτες σε ενδεχομενες εκλογες....
      ασ'τα να πανε..
      ενα να θυμασαι, θα μας χορεψει στο ταψι ο ΓΑΠ

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ Σοσιαληστής 12/03/2011 15:12:05

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Χαμηλά ο πύχης πριν φύγει για την τουρνέ του , "σκληρή διαπραγμάτευση" κ.λ.π., "ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ" τώρα.
      Επειδή όμως δεν του βγαίνουν τα νούμερα ντουγρού για εκλογές. Τυχαία προσπαθούν τα εξαπτέρυγα να προσπορισθούν ΑΜΕΣΑ κομμάτι της "επιτυχίας";

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

      • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
        ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 12/03/2011 15:13:16

        Η απάντηση μου είναι προς ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΗΣ

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 12/03/2011 15:20:38

          εκλογες δεν θα κανει, θα το δεις. Θα γυρισει νικητης απο την συνοδο, θα τους πει εγω καταφερα αυτα, οι εκλογες θα κοστισουν παρα πολλα λεφτα, εσεις δεν βοηθησατε καθολου, ειστε μονο καιροσκοποι
          θα φερει κανεις αντιλογο?
          η θα τολμησει κανεις να τον ρηξει απο τους δικους του? ποτε
          εκει να δεις μετα ποσοστα της ΝΔ, που τοσο καιρο το επαιζε σιωπηλη

  24. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 12/03/2011 13:47:05

    Τι έχετε πάθει όλοι σας;;
    Αφού το είπε ο άνθρωπος, ότι θα ψηφίσει νόμο που θα απαγορεύει την πώληση της δημόσιας περιουσίας.
    Τι θέλετε να πείτε; ότι δεν τον πιστεύετε;;
    Μπα, σε καλό σας!!!

    • drider avatar
      drider @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 12/03/2011 14:01:35

      Πού είναι ο νόμος, οεοοοο...; Θα πέσει γέλιο πολύ επαναλαμβάνω με αυτή την υπόθεση των ιδιωτικοποιήσεων και το "νομικό πλαίσιο" ρεμούλας που θα προσπαθήσουν να περάσουν με απλή πλειοψηφία στη βουλή. Και ας απορρέει από διεθνείς υποχρεώσεις που ανέλαβε χθες η κυβέρνηση, υπογράφοντας τη χθεσινή απόφαση.

      Πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων + εκρηκτική ανάπτυξη της ανεργίας θα είναι το τέλος αυτής της κυβέρνησης - και του πολιτικού συστήματος συνολικά...

  25. spiros avatar
    spiros 12/03/2011 14:21:34

    Οι 17 της ευρωζώνης πως έκαναν ανακοινώσεις χωρίς την άδεια του ΓΑΠ; Δεν γνωρίζουν ότι στο Ελλάδα νομοθετούμε να μην μπορούμε να ξεπουλάμε ; ¨οχι για την παρούσα κυβέρνηση αλλά για τις επόμενες.

  26. pikras57 avatar
    pikras57 12/03/2011 14:29:50

    ...μπορεί κάποιος σχετικός με το θέμα να μου εξηγήσει πως προκύπτει η ωφέλεια 6 δις από την μείωση του επιτοκίου κατά 1%? ?????

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ pikras57 13/03/2011 01:59:57

      αυτό ρωτάω κι εγώ από το πρωί..απάντηση δεν παίρνω..

  27. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 12/03/2011 14:37:32

    Η δέσμευση για εκποίηση δημόσιας περιουσίας με αντάλλαγμα μείωση του επιτοκίου κατά μία μονάδα, μου θύμισε ένα ανέκδοτο που άκουσα στα χρόνια της εφηβείας μου : " συζητούν δύο κότες και επαίρονται ταυτόχρονα για το ποιά είναι πιο καλή και παραγωγική. Εγώ, λέει η μία, είμαι καλύτερη, αφού χθες έκανα ένα αυγό ναααα ( με το συμπάθειο!) και ο κύριος μου το πούλησε για 15 δραχμές. Τι λες μωρή, λέει η άλλη. Εγώ χθες έκανα ένα αυγό ναααααα και ο δικός μου κύριος το πούλησε για 16 δραχμές. Οπότε έρχεται η πληρωμένη απάντηση της άλλης: τι λες μωρή, που θα κάνω εγώ τον πωπό μου νααααα για ένα φράγκο! "

    • drider avatar
      drider @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 12/03/2011 14:41:56

      +1000 Πολύ καλό!

  28. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 12/03/2011 14:37:36

    Ο παπανδρέου προδοτικά ξεπουλάει στους τοκογλύφους τις μετοχές του Ελληνικού λαού στο κράτος και την κοινωνία στα πρότυπα που χάραξαν τα πρότυπά του π.χ. μένεμ.

    Μην ανησυχείτε θα τα επανεθνικοποίησουμε όταν διώξουμε – φυλακίσουμε τους προδότες του Ελληνικού λαού.

    Να πάρουμε το παράδειγμα του Αργεντίνικου λαού που έδιωξε τους προδότες της πατρίδας τους

    [youtube http://vimeo.com/12150251]

    • ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
      ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ @ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 12/03/2011 14:39:31

      [vimeo http://www.vimeo.com/12150251 w=400&h=300]

  29. Misha avatar
    Misha 12/03/2011 14:52:45

    Drider

    Εδώ «πέφτει σύρμα» να μη δημοσιοποιείται κανένα «αρνητικό» στοιχείο, μη και αγριέψει (πόσο ακόμα;) ο Μινώταυρος των αγορών δλδ οι πέντε κωλοτράπεζες (δβζ Goldman Sachs) που παίζουν στα ζάρια το ψωμί και το νερό όλων των λαών του πλανήτη.

    Tσατσόνια των τραπεζών από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Όταν θα αρχίσει το κύμα τυφλών πράξεων αυτοδικίας , να δουμε πού θα κρυφτούνε όλοι τους

  30. factorx avatar
    factorx 12/03/2011 15:12:01

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΝΔ - και έχει πάει 15.11


    Για «σημαντική απόφαση για την Ευρώπη με θετικές επιπτώσεις και για την Ελλάδα», έκανε λόγο ο αναπληρωτής τομεάρης Οικονομικών της ΝΔ, Χρήστος Σταϊκούρας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.

    Δόθηκε ένα σημαντικό, ένα ισχυρό, ένα συντονισμένο, ρεαλιστικό μήνυμα -και προς τις αγορές και προς όλο τον κόσμο- ότι η Ευρώπη θέλει καλύτερο δημοσιονομικό συντονισμό και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας.

    Και πρόσθεσε: «Αυτή η πρόταση είναι ιδιαίτερα σημαντική και για την Ελλάδα. Κάθε χώρα θα αποφασίζει το δικό της μείγμα πολιτικών και θα λαμβάνονται υπόψη ιδιαίτερες προκλήσεις σε κάθε χώρα, για το πώς θα αντιμετωπίσει την ανταγωνιστικότητα».

    • Misha avatar
      Misha @ factorx 12/03/2011 15:17:25

      Φάκτωρ, τα λέγαμε εδώ και μήνες αδερφέ...
      Με κάθε καλή διάθεση προς τον Α.Σ. και τους ανθρώπους του.
      Στις επόμενες δημοσκοπήσεις η ΝΔ θα μάχεται με το ΚΚΕ για τη δεύτερη θέση.

      • factorx avatar
        factorx @ Misha 12/03/2011 15:23:09

        Μίσα, μην πλειοδοτείς σε παρακαλώ εκ τους ασφαλούς σε αυτά που επισημαίνω εγώ. Κανένας δεν είπε ότι ο αγώνας θα είναι εύκολος και δεν θα υπάρξουν πισωγυρίσματα. Και περιμένουμε να δούμε πριν βγάλουμε οριστικό συμπέρασμα.

        • Χριστινα Μελ. avatar
          Χριστινα Μελ. @ factorx 12/03/2011 15:34:55

          αστο βρε Φακτορα, οσο και να δικαιολογεις και να τους παιρνεις πανω σου, δεν πανε σου λεω...

          ερωτηση κρισεως: ο Σταικουρας μηπως αυτομολησε στο Πασοκ?
          γιατι που ξερεις, τωρα που λενε οτι θα φυγει ο Παπακωνσταντινου, μηπως τον παρουν για δικο τους, αλλωστε τα ιδια λεει

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Χριστινα Μελ. 12/03/2011 15:50:04

            Δεν λεει καθολου τα ιδια.Παρα πολλες φορες εχει πει κατα του μνημονιου.
            Εκεινο που δεν λεει και θα ηθελαν καποιοι να πει ειναι το "δεν πληρωνω - δεν πληρωνω". Αλλα αυτο δεν ειναι θεση της ΝΔ.

      • drider avatar
        drider @ Misha 12/03/2011 15:39:44

        1.000.000 άνθρωποι ψήφισαν για να αναδείξουν τον Σαμαρά πρόεδρο της ΝΔ. Αν θέλουν να του δώσουν δύναμη να ανατρέψει τις αδιέξοδες πολιτικές του ΠΑΣΟΚ, ας ενισχύσουν πρωτοβουλίες όπως τη σύσταση επιτροπής για λογιστικό έλεγχο του χρέους:

        h**p://www.elegr.gr/

        Γιατί το "νοικοκύρεμα" της χώρας, απαιτεί να έχουμε σαφή εικόνα για το πώς δημιουργήθηκε το χρέος. Δεν γνωρίζω τι πληρώνω, δεν πληρώνω!

    • zbignew brezinski avatar
      zbignew brezinski @ factorx 12/03/2011 16:21:50

      Ας πλειοδοτήσω εγώ τότε, που ποτέ μου δεν θα ψήφιζα το κόμμα του εν λόγω "λέβεντόπαιδου" ούτως ή άλλως:

      Τί περιμένατε από ένα τύπο σαν τον *ταϊκυρ*δα, που βρίσκεται εκεί που βρίσκεται γιατί είναι γιός παλιάς κοπής κομματάρχη/κοπαδάρχη;

      Όλοι αυτοί που έχουν "προωθηθεί", "αναδειχθεί" από τα γεννοφάσκια τους από το μιαρό "πολιτικό σύστημα", είναι δυνατόν να θέλουν να πάψει να συνεχίζει η κυριαρχία αυτού του συστήματος; Και στην παρούσα κατάσταση, πώς αλλιώς να συνεχίσει να κυριαρχεί, αν δεν "είμαστε μνημονιακοί";

      Τώρα για το άν "υπάρχουν και κακοί στη ΝΔ, δε λέω", αλλά "η προεδράρα" είναι "σπαθί" και "Έλληνας" και "γατόνι" και "θα τους δείξει, πίσω έχει η αχλάδα την ουρά" κλπ κλπ, στην κρίση όσων ασχολούνται με τα εσωτερικά του εν λόγω κόμματος.

  31. σούλα η κομμώτρια avatar
    σούλα η κομμώτρια 12/03/2011 17:19:10

    o samaras το είχς προτείνει πρώτος...

  32. giannis avatar
    giannis 12/03/2011 19:12:03

    και ερωτώ εμπιστεύεται κανείς τον ΓΑΠ να αξιοποιήσει περιουσία του δημοσίου 50 δις μάλιστα σε 3 χρόνια; Εχουν τέτοια ικανότητα οι πασοκοληστές; Αμεσα εκλογές εδώ και τώρα, μόνο τα στελέχη της νδ έχουν αποδεδειγμένα ικανότητες στο real estate και είναι και έντιμοι. Φανταστείτε τους πασονορουφιάνους στην υπόθεση του βατοπεδίου, τι τεράστιο σκάνδαλο θα γινόταν, θα τα χάριζαν όλα στους καλόγηρους.

  33. γιωργος avatar
    γιωργος 12/03/2011 20:18:02

    Ο "θειος Σαμ" καθαρισε για παρτι μας.Πηγε ο υφυπουργος του στη Γερμανια και τους ειπε δυο λογακια.Η Μερκελ και ο Σοιμπλε σαν καλα παιδια υπακουσαν το μεγαλο αφεντικο.
    Μειωθηκε το επιτοκιο,επιμηκυνθηκε η αποπληρωμη του δανειου και υπαρχει η δυνατοτητα αγορας ομολογων απο τον μηχανισμο στηριξης.Αρα απομακρυνεται ο κινδυνος χρεοκωπιας.
    Διαβαζοντας τα σχολια βλεπω οτι ορισμενοι εθελοτυφλουν.Λιγες μερες πριν ο ΙΔΙΟΣ ο Σαμαρας ζητουσε τις παραπανω δρασεις.Δεν μπορει τωρα να βγει και να πει αλλα.Θα χασει καθε αξιοπιστια και θα γινει ρεντικολο.Λαικισμοι δεν χρειαζονται.

  34. Φιλοκτητης avatar
    Φιλοκτητης 12/03/2011 21:03:20

    Αναλυσεις και στοχασμοι απο ολους μας.Μας εχει φαει η θεωρια σε αυτ η την χωρα.Καποτε ολοι αυτοι που μας κυβερνανε θα ειχαν τουφεκιστει για εσχατη προδοσια.Δυστυχως σημερα λογια ,λογια,λογια..και εχει ο Θεος.Καλο κουραγιο..

  35. ierofantis avatar
    ierofantis 12/03/2011 21:34:32

    Μερικά σχόλια...

    - Στο ελληνικό δίκαιο, αυτό που στην απόφαση περιγράφεται ως "with the strongest possible legal basis" μεταφράζεται ως περιφραστική αναφορά, σε συνταγματική κατοχύρωση υποχρέωσης τήρησης πλαισίου για το χρέος. Επομένως, στο κοντινό μέλλον να μην αποκλείτετε το ενδεχόμενο αυτό και συμφωνώ σε αυτό με το άρθρο και τον συγγραφέα του που κάνει σχετική αναφορά.

    - Η αγορά ομολόγων από τον μόνιμο μηχανισμό ευρωπαϊκής στήριξης, αναφέρεται για μεταγενέστερο του 2013 χρόνο, προϋποθέτει την αδυναμία της χώρας μέλους να δανειστεί από τις αγορές και επομένως η χρήση αυτού του εργαλείου, συνεπάγεται νέο, ευρωπαϊκού τύπου, μνημόνιο, για την χώρα που το χρησιμοποιεί. Κατά συνέπεια, αν αδυνατούμε μετά το 2013 να χρηματοδοτήσουμε ομόλογα που έχουμε εκδόσει πέραν του ποσού του μνημονίου για τα 110 δις, θα μπορεί ο μηχανισμός αυτός να τα αγοράζει, μετατρέποντας κατ' ουσίαν κρατικό χρέος ιδιωτικού ρίσκου, σε κρατικό χρέος αγορασμένο από άλλα κράτη μέλη, με όρους μνημονιακούς, άρα με όρους εκχώρησης κυριαρχίας και παραίτησης από ασυλίες του κράτους. Για να το κάνω πιο λιανά, μετά το 2013, το χρέος θα μεταβιβαστεί από τις τράπεζες και τους επενδυτές, στα κράτη και πρακτικά η χώρα μας θα αγοραστεί από γαλλογερμανούς.

    - Η υποχρέωση για πώληση περιουσίας του δημοσίου αξίας 50 δις, έχει ήδη ανακοινωθεί ("...has announced..."), όπως άλλωστε μας είπε η Τρόϊκα, προ δύο - τριών εβδομάδων. Θα πρέπει όμως να γίνει μέχρι το 2013. Αυτό ήταν το αντάλλαγμα του δώσαμε προκειμένου να μας επιτρέψουν την επιμήκυνση και την μείωση του επιτοκίου των 110 δις του μνημονίου. Και ενώ το πρώτο ήταν ήδη εξασφαλισμένο για λόγους ισότητας με την Ιρλανδία, η εξασφάλιση του δεύτερου (μείωση επιτοκίου) γίνεται με σαφώς πιο ετεροβαρείς όρους αφού οι μεν δανειστές χρήματα δεν πρόκειται να χάσουν, εμείς όμως προβλέπεται να απολέσουμε παραγωγικό δυναμικό, που θα επιτείνει σε βάθος χρόνου το πρόβλημα της υστέρησης εσόδων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

    Και κάτι ακόμη. Η γλώσσα του σώματος και οι εκφράσεις των παρισταμένων Υπουργών και του Πρωθυπουργού δεν αφήνουν πόλλά περιθώρια χαράς ή ενθουσιασμού. Το αύριο, δηλαδή ο χρόνος ανακοίνωσης των νέων μέτρων και του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων ("...privatization..") είναι πολύ δύσκολo. Και ως γνωστόν, ιδιωτικοποίηση (privatization), για όποιον κατέχει λίγο τα ελληνικά, δεν σημαίνει αξιοποίηση, δηλαδή αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή ή χρηματοδότη με ανάθεση του μανατζμεντ, αλλά με την περιουσία να μένει στα χέρια του δημοσίου έστω και με πλειοψηφία 50% συν μία μετοχή, αλλά πώληση και ολική εκποίηση, χωρίς κανένα μετοχικό ή άλλο συμφέρον του δημοσίου επί των πωλουμένων.

  36. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/03/2011 23:19:50

    Η αγορά ομολόγων από τον μόνιμο μηχανισμό ευρωπαϊκής στήριξης (ΜΜΕΣ) είναι όντως για μεταγενέστερο του 2013 χρόνο, αφού τότε θα ενεργοποιηθεί ο ΜΜΕΣ. Ελάχιστα προσέχθηκε από ΜΜΕ και "αναλυτές" (της πυρκαιάς), άν και είναι σημαντικότατο μέτρο, πραγματική τομή. Ιδού λοιπόν:
    Ο ΜΜΕΣ θα μπορεί να παρεμβαίνει και ν' αγοράζει κατά βούληση από την πρωτογενή αγορά, όταν δηλαδή ένα κράτος της ΕΕ εκδίδει ΝΕΑ ομόλογα για δανεισμό. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ρυθμίζοντας τη ζήτηση, θα παρεμβαίνει καθοριστικά στη διαμόρφωση του ύψους του επιτοκίου (δηλαδή των spreads κατά το κοινώς λεγόμενον). Θα παρεμβαίνει στην πρωτογενή αγορά ομολόγων παράλληλα με τους ιδιώτες επενδυτές, τράπεζες, ασφαλιστικά ταμεία κτλ (που τώρα είναι οι αποκλειστικοί αγοραστές).
    Μετά το 2013 η αγορά κρατικών ομολόγων θα είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από τη σημερινή.
    Τι δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί:
    1. Ποιός θα "καθοδηγεί" τον ΜΜΕΣ στις παρεμβάσεις; Το ίδιο το Εκτελεστικό του Συμβούλιο και ο Διευθύνων Σύμβουλός του; Η ΕΚΤ και ο "Τρισέ" μετά το 2013 (δηλαδή, κατά πάσα πιυανότητα ο Μάριο Ντράγκι ή ο Λορέντσο Μπίνι Σμάγκι ή ο Λουξεμβουργέζος Κεντρικός Τραπεζίτης); Η Κομισιόν και ο μετά το 2013 Επίτροπος Οικονομικών; Το (ακόμη άτυπο) Eurogroupq; Το Συμβούλιο Οικ. Υπουργών της ΕΕ;
    2. Θα μπορεί να επενδύσει και σε ομόλογα χωρών εκτός Ευρωζώνης ή όχι;
    3. Συναφές ερώτημα: Πώς θα "συντονίζεται" ή "συγκρούεται" η δράση του, όταν παρεμβαίνουν ταυτόχρονα στην πρωτογενή αγορά ομολόγων Ευρωζωνικών χωρών και άλλοι κρατικοί ή οιονεί "κρατικοί επενδυτές", εκτός ΕΕ (π.χ. η Κεντρική Κινεζική Τράπεζα ή το Νορβηγικό κρατικό fund, όπως έγινε πρόσφατα); Εδώ προκύπτουν σοβαρότατα ζητήματα όχι μόνον δημοσιονομικής πολιτικής μέσα στην Ευρωζώνη, αλλά νομισματικής ισορροπίας - βλέπε το άλυτο ακόμα πρόβλημα του τεχνητά υποτιμημένου κινεζικού νομίσματος.
    Μέχρι τις 25 Μάρτη αυτά θα ξεκαθαρίσουν, υπομονή. Θα παρουσιαστούν ως "τεχνικά" θέματα, ενώ έχουν ισχυρότατο πολιτικό περιεχόμενο. Πρόκειται για ρύθμιση (regulation) της αγοράς ομολόγων, εδώ και χρόνια απορρυθμισμένης, όπως γενικά όλο το επενδυτικό πεδίο.

  37. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/03/2011 00:04:35

    Διευκρινίζω: Παρεμβαίνοντας στην πρωτογενή αγορά ομολόγων Ευρωζωνικών χωρών, ο ΜΜΕΣ θα μπορεί να επηρεάζει σαφέστατα την ισοτιμία του Ευρώ, προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Μέχρι τώρα, εκτός από τις αγορές, αυτό ήταν δουλειά της ΕΚΤ - και θέλει ν' απαλλαγεί από το εργαλείο της ΜΟΝΙΜΗΣ παρέμβασης στην αγορά ομολόγων.
    Αλλά οι εκτός Ευρωζώνης κρατικοί "παίκτες" (π.χ. η Κεντρική Κινεζική Τράπεζα), κάλλιστα μπορεί να κάνει - και κάνει - το ίδιο παιχνίδι, εκ πρώτης όψεως επενδυτικό, από πίσω νομισματικό.
    Είναι πιό πολύπλοκο το πρόβλημα, απ' ότι φαίνεται. Και δεν είναι μόνον Ελληνικό ή των λεγόμενων "PIIGS".

  38. Άργος avatar
    Άργος 13/03/2011 04:23:58

    Θείε, είσαι όαση! Ή κεράκι στο σκοτάδι, -καλλίτερα.

    Δεν το λέω μόνο γι΄αυτά τα σχόλια, αλλά για την όλη παρουσία σου, από "sic transit gloria mundi" και δώθε.

    Να'σαι καλά, άνθρωπε!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.