#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/09/2012 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για ένα νέο κοινωνικό πατριωτισμό

Άρθρο του προέδρου της ΟΝΝΕΔ, Ανδρέα Παπαμιμίκου,για το Antinews



Η εκλογική αναμέτρηση του Μαΐου αποτέλεσε, δίχως αμφισβήτηση, το τέλος της Μεταπολίτευσης. Τα παραδοσιακά κόμματα στο σύνολο τους δέχθηκαν ένα ισχυρό πλήγμα και το προαναγγελθέν τέλος ενός απαξιωμένου πολιτικού συστήματος επήλθε σε μεγάλο βαθμό. Μέσα σ’αυτό το σκηνικό, οι πολίτες δείχνουν σαστισμένοι και αναζητούν τη νέα πολιτική τους ταυτότητα καθώς η κρίση ανέδειξε την ιδεολογική σύγχυση που επικρατούσε στην ελληνική κοινωνία μετά το 74’. Είναι πλέον ξεκάθαρο, πως οι Έλληνες είχαν εγκλωβιστεί σε ένα κομματικό σύστημα το οποίο έβαζε  τις ιδεολογικές του αρχές κάτω από το χαλί, φροντίζοντας να αποφεύγονται οι ρήξεις προκειμένου να επιδιώκεται η εκλογική επιτυχία. Κάθε φορά, που η εκάστοτε κυβέρνηση επιχειρούσε μία μεταρρύθμιση, έπρεπε να μη δυσαρεστήσει ένα μέρος του μηχανισμού της ή του κομματικού της ακροατηρίου, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα να μη προχωρά τίποτα επί δεκαετίες.

Για την περίπτωση του χώρου της Κεντροδεξιάς όμως, τα πράγματα είναι λίγο χειρότερα. Για πολλά χρόνια, υπέστη μία οδυνηρή ήττα σε επίπεδο ιδεών σε κάθε μορφή της κοινωνικής ζωής.  Αριστοτεχνικά όπως αποδείχθηκε, η Αριστερά και το σύστημα εξουσίας του Ανδρέα Παπανδρέου δημιούργησαν ενοχικά σύνδρομα σε κάθε πολίτη που πίστευε πως η Ελλάδα δεν πρέπει να καταντήσει σοβιέτ και πατρίδα του βολέματος. Όποιος ήθελε να επιβιώσει πολιτικά, έπρεπε να κρύβει βασικά χαρακτηριστικά της πολιτικής του ταυτότητας, στρογγυλεύοντας τις θέσεις του και ζώντας υπό μία συνεχή ιδεολογική τρομοκρατία. Απέναντι σ’ αυτό το ιδεολογικό πογκρόμ, η Κεντροδεξιά αντέδρασε αμήχανα. Άφησε τους ιδεολογικούς της αντιπάλους να αλώσουν τις κοινωνικές δομές και κλείστηκε στο καβούκι της.

Βραχυπρόθεσμα η τακτική αυτή μπορεί να απέδωσε. Μεσοπρόθεσμα όμως αποδείχτηκε καταστροφική. Ο καθημερινός πολίτης που αντιλαμβανόταν πως τα πράγματα έπρεπε να κινηθούν σε διαφορετική τροχιά, έπρεπε να πνίγει τον καημό του καθημερινά αν δεν ήθελε να χαρακτηριστεί νεοφιλελεύθερος ή εθνικιστής ή συχνά και τα δυο μαζί. Ο μαθητής και ο φοιτητής που δε γούσταρε τις καταλήψεις, έπρεπε να ανεχτεί τον εξευτελισμό του κάθε φορά που άνοιγε μία Σχολή ακόμα και με κίνδυνο της σωματικής του ακεραιότητας, ενώ ο πολίτης που έβλεπε τις συντεχνίες του Δημοσίου να τον πνίγουν, «όφειλε» να σωπαίνει ή να λαδώνει. Έτσι, για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες η Αριστερά θέριζε τους καρπούς της ιδεολογικής της κυριαρχίας και ο κεντροδεξιός χώρος παρέμενε στη γωνία απολογούμενος για εγκλήματα που δεν είχε κάνει. Με την Αριστερά αλωνίζουσα λοιπόν και την Κεντροδεξιά συμπλεγματική, η Ελλάδα χρεοκόπησε. Η κοινωνική έκρηξη εκδηλώθηκε στην καθημερινότητα και ακραίες δυνάμεις ήρθαν στο προσκήνιο για να καλύψουν τα κενά που άφηνε η Πολιτεία.

Η άνοδος τους φυσικά και δεν είναι τυχαία. Ούτε είναι απόλυτα προϊόν των ημερών που βιώνουμε. Είναι απόρροια της ιδεολογικής μας ήττας. Του φόβου μας επί χρόνια να εφαρμόσουμε ριζοσπαστικές πολιτικές αλλά κυρίως του δικαιώματος που δώσαμε σε διάφορους χώρους να καπηλεύονται ιδέες, σύμβολα και αξίες. Μέσα σε λίγα χρόνια λοιπόν, ο πολιτικός μας χώρος απώλεσε από το λεξιλόγιο του λέξεις όπως πατριωτισμός, κοινωνική δικαιοσύνη, αλληλεγγύη, πολιτισμός, νομιμότητα, γεγονός που είχε ως συνέπεια να φτάσουμε στο σημερινό κοινωνικό χάος.

Όμως ο συμβιβασμός με αυτά τα ιδεολογικά μονοπώλια, έφτασε ο καιρός να σπάσει, ώστε να συναντήσουμε ξανά τα «πιστεύω» του μέσου πολίτη με τα οποία έχουμε εδώ και καιρό πάρει διαζύγιο.

Οφείλουμε με απλά λόγια, να γυρίσουμε πίσω στις πολιτικές μας ρίζες. Να νιώσουμε και πάλι τις αγωνίες της κοινωνίας, να ακούσουμε τις αντιρρήσεις της αλλά και ταυτόχρονα να βρεθούμε δίπλα της σ’αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει. Είναι χρέος μας λοιπόν, να φέρουμε στο προσκήνιο ένα νέο πατριωτισμό προκειμένου οι Έλληνες να σηκώσουν ξανά κεφάλι. Τον πατριωτισμό της αλληλεγγύης και της αλληλοβοήθειας, προκειμένου να μπορέσουν να ζουν οι Έλληνες με αξιοπρέπεια, ώσπου να περάσουν τα δύσκολα και να σταθούν και πάλι στα πόδια τους.

Αυτή την ιδέα, που εδώ και αρκετό καιρό ριζώνει στις συνειδήσεις μας, έφτασε η ώρα να την κάνουμε πράξη. Δίχως τυμπανοκρουσίες και χειροκροτήματα, πρέπει να ριζοσπαστικοποιήσουμε τη δράση μας και να δημιουργήσουμε δίκτυα αλληλεγγύης σε όλη την Ελλάδα. Να κάνουμε την εθελοντική προσφορά καθημερινότητα δίνοντας τη μάχη ενάντια στη μιζέρια, όλοι μαζί. Η αλληλεγγύη είναι αυτή που θα μας φέρει ξανά κοντά στους πολίτες και θα μας οδηγήσει ξανά σε γειτονιές που χάσαμε. Όχι, για να κερδίσει ο κομματικός μας φορέας, αλλά γιατί πλέον είναι ζήτημα υπευθυνότητας απέναντι στο διπλανό μας.

Χρόνος λοιπόν, δεν υπάρχει άλλος για χάσιμο. Την ώρα που ο Αντώνης Σαμαράς δίνει μάχες για να κρατήσει τη χώρα στην Ευρώπη, πρέπει εμείς να μπούμε στα χαρακώματα και να ανακαταλάβουμε τις ζωές μας. Να σπάσουμε τα κομματικά και προσωπικά μας ταμπού και να βγούμε στο πεζοδρόμιο, δίνοντας χέρι βοήθειας σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπατριώτες μας.

Τώρα, στα δύσκολα, είναι που πρέπει να βγούμε μπροστά.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μέλανας avatar
    Μέλανας 26/09/2012 18:08:53

    Από τις πιο to the point λογικές που έχουν γραφτεί τελευταία.

  2. nikos avatar
    nikos 26/09/2012 18:17:00

    "Οφείλουμε με απλά λόγια, να γυρίσουμε πίσω στις πολιτικές μας ρίζες. Να νιώσουμε και πάλι τις αγωνίες της κοινωνίας, να ακούσουμε τις αντιρρήσεις της αλλά και ταυτόχρονα να βρεθούμε δίπλα της σ’αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει. Είναι χρέος μας λοιπόν, να φέρουμε στο προσκήνιο ένα νέο πατριωτισμό προκειμένου οι Έλληνες να σηκώσουν ξανά κεφάλι. Τον πατριωτισμό της αλληλεγγύης και της αλληλοβοήθειας, προκειμένου να μπορέσουν να ζουν οι Έλληνες με αξιοπρέπεια, ώσπου να περάσουν τα δύσκολα και να σταθούν και πάλι στα πόδια τους."
    Πραγματικά είναι ότι πιο εύστοχο και απολύτως ορθό έχω διαβάσει αυτή τη περίοδο!Ας κινηθούμε λοιπόν όλοι μαζί γι' αυτον τον νέο πατριωτισμό που θα μας βάλει στη διαδικασία ν' αλλάξουμε νοοτροπία και επομένως και τα κακώς κείμενα της χώρας...

  3. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 26/09/2012 18:17:11

    Στὴν πολιτικὴ ἀντιστρέφεται τὸ «σημασία δὲν ἔχει ποιός τὸ λέει, ἀλλὰ τί λέει» καὶ συχνὰ καθίσταται -δικαίως- «σημασία δὲν ἔχει τί λέει, ἀλλὰ ποιός τὸ λέει». Εἰδάλλως θὰ τείναμε εὐήκοα ὦτα στοὺς πατριωτικοὺς θούριους τοῦ Ἄκη Τσοχατζόπουλου. Καὶ γιὰ τὴν ἀκρίβεια ὄχι μόνο ποιός τὸ λέει, ἀλλὰ ποιός τὸ ὑπο-γράφει, διότι ἀπὸ ἀρχαιοτάτων χρόνων στὴν πολιτικὴ ἄλλος γράφει κι ἄλλος ὑπογράφει (ποτέ μου δὲν κατάλαβα γιατί αὐτὸ ΔΕΝ εἶναι μεμπτὸ στὴν πολιτικά, ἀλλὰ εἶναι λόγος ἀποβολῆς στὸ πανεπιστήμιο).

    Μακάρι νὰ γίνουν ὅσα λέει ὁ ὑπο-γράφων, μὰ ἡ πείρα διδάσκει ὅτι τὴν ΟΝΝΕΔ κι ἂν τὴν πλένεις τὸ σαπούνι σου χαλᾶς. Διότι ἡ ἀντικατάσταση τῆς οὐσίας ἀπὸ τὴν ἐπικοινωνία δὲν εἶναι ἐπιφαινόμενο, ἀλλὰ πλέον θεμελιῶδες χαρακτηριστικό.

    • factorx avatar
      factorx @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 26/09/2012 19:43:43

      Θα σου θυμίσω οτι κι άλλοι από εδώ μέσα λάτρεψαν κάποιους και τώρα φεύγουν μακρυά. Άσε που δεν τους αφήνουν τα συνοδευτικά να τους πλησιάσουν. Εμείς όμως τους καταλάβαμε και τους δεχτήκαμε. Μην είσαι λοιπόν άδικος και είναι τιμή για εμάς που ο κ. Παπαμίκος, με τον οποίο αντιπαρατεθήκαμε σκληρά στις εκλογές της ΟΝΝΕΔ, μας στέλνει ένα τέτοιο άρθρο

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ factorx 26/09/2012 20:39:10

        Πάντως Φάκτορα πρέπει να πώ πως, για μένα, δεν υπάρχει απλά κοινωνικός πατριωτισμός αλλά σκέτος πατριωτισμός. Τι θα πεί κοινωνικός; Μήπως ο κ. Παπαμιμίκος προσπαθεί να "εξευμενίσει" ιδεολογικά την αριστερά υποσκάπτοντας έτσι την όλη απόπειρά του ;

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ factorx 26/09/2012 21:46:05

        Φάκτορα καμία διαφωνία μ' αὐτὸ ποὺ λές. Ἄλλωστε -νὰ τονιστεῖ- οἱ πρῶτοι ποὺ θέλουμε νὰ πραγματοποιηθοῦν ὅσα προτείνει τὸ κείμενο εἴμαστε ὅσοι διαφωνοῦμε μὲ τὴν ΟΝΝΕΔ καὶ τὸν κ. Παπαμιμίκο. Ἁπλῶς παράλληλα φυλᾶμε καὶ τὰ ροῦχα μας, ὅπως ἐπιβάλλει ἠ σωφροσύνη - ἕτερον ἑκάτερον.

  4. neos avatar
    neos 26/09/2012 18:25:49

    makari ayth h logikh na epikrathsei k na palepsoume gia kati kalytero kai gi' ayto pou pragmatika tha mas kanei na stathoume k pali sta podia mas...an k dyskolo edw pou mas exoun ftasei....!!!!symfwnw pantws m th logikh tou proedrou ths onned k makari ayto na perasei k stous ypoloipous neolaious aneksarthtws kommatikhs taytothtas....

  5. ΓΝ avatar
    ΓΝ 26/09/2012 18:27:33

    Έπρεπε να φτάσει 26 Σεπτέμβρη 2012 για να τα καταλάβεις αυτά Ανδρέα;

  6. Παναγιώτης Νικ. avatar
    Παναγιώτης Νικ. 26/09/2012 18:36:24

    Νομίζω ότι πρόκειται για μια άποψη που θα βρει πολλούς υποστηρικτές.

    Ποιος μπορεί να διαφωνήσει ότι η ιδεολογική επέλαση της Αριστεράς στην πολιτική ζωή του τόπου (από τα Πανεπιστήμια μέχρι το Δημόσιο) και η αντίστοιχη συμπλεγματική αντιμετώπιση εκ μέρους της Κεντροδεξιάς ήταν οι βασικοί παθογόνοι παράγοντες που αποσάθρωσαν τον κοινωνικό και πολιτικό-πολιτειακό ιστό! Ότι η ξαφνική επιδοκιμασία των άκρων (κομματικών και συμπεριφορών) με την επικίνδυνη και λαϊκίστικη αποδοχή της βίας είναι παιδί της κρίσης!

    Το θέμα είναι τι κάνουμε από εδώ και μπρος! Και νομίζω ότι ο κ. Παπαμιμίκος έδωσε με το κείμενό του το σύνθημα για την απόταξη των στεγανών που τόσα χρόνια μας κρατούσαν δέσμιους στα μικροπολιτικά μας συμφέροντα και την παράκαμψη της νεοελληνικής ιδιοτέλειας.

    Ας ελπίσουμε ότι ο νέος Έλληνας θα τα δει όλα αυτά και θα ξεκινήσει σύντομα να χτίζει.

  7. kotstak avatar
    kotstak 26/09/2012 18:38:32

    Πολύ σωστά αυτά που λέτε.
    Γιατί όμως συνέβησαν;
    Γιατί ένας μεγάλος αριθμός από τους πολιτικούς της ΝΔ είναι μετριότητες.
    Ως τεκμήριο μετριότητας θεωρώ το διορισμό συγγενών στο δημόσιο. Έχει σημασία η συγγένεια.
    Ο διορισμός συγγενών στο δημόσιο είναι μια αριστερή νοοτροπία. Δυστυχώς, την αρρωστημένη αυτή νοοτροπία, την έχουν και πολλοί της ΝΔ.

    Εσείς, εάν μιλήσετε με έναν αριστερό, όχι τελείως …., να καταλαβαίνει αυτά που του λέτε, θα τον κάνετε σε δέκα λεπτά να ντρέπεται που είναι αριστερός;
    Ποιο, κατά τη γνώμη σας, είναι το βασικότερο στοιχείο υπεροχής του καπιταλισμού;

    • Lampros avatar
      Lampros @ kotstak 26/09/2012 21:03:53

      Ο διορισμός συγγενών στο δημόσιο είναι μια αριστερή νοοτροπία. Δυστυχώς, την αρρωστημένη αυτή νοοτροπία, την έχουν και πολλοί της ΝΔ.

      Σαχλαμάρες. Ούτε αριστερή, ούτε δεξιά συνήθεια είναι. Διορισμό συγγενών στο δημόσιο, αυτή την ...«αριστερή» συνήθεια έκαναν οι κομματάρχες από τον καιρό του Όθωνα. Αριστεροί οι κομματάρχες του 19ου αιώνα;

      Είναι απλά μια ελληνική συνήθεια. Για να το πούμε ακριβέστερα, είναι μια συνήθεια που υπάρχει σε πάρα πολλά κράτη με στενούς κοινωνικούς, τοπικούς και οικογενειακούς δεσμούς.

      Στην Αγγλία που ο γιός σου σου πληρώνει νοίκι από τα 18 για να μείνει σπίτι ή στις ΗΠΑ που ο γέρος γονιός σου ζεί σε παράγκα και εσένα στα «τέτοια σου» (έχω περάσει από αυτά τα μέρη και ξέρω), αλλά και σε Γερμανίες κλπ που «πάνω απ' όλα ο νόμος», αυτά δεν παίζουν τόσο πολύ. Συμβαίνει, δηλαδή, και εκεί, αλλά όχι όπως στο Νότο.

      Εδώ δεν βάζουμε «πρώτα το νόμο», βάζουμε πρώτα τον άνθρωπο, τον συγγενή, το φίλο, τον συγχωριανό, κλπ. Πρώτα η προσωπική σχέση. Μπορεί έτσι να μην μπορούμε να στήσουμε «σωστό κράτος», όπως θαυμάζουν μερικοί στην Ευρώπη, αλλά ούτε γινόμαστε κοινωνία αγρίων και αποξενωμένων, ούτε πάμε την Ευρώπη δις σε πόλεμο με εκατομμύρια νεκρούς για πλάκα όπως η Γερμανία, ούτε είμαστε «στρατιωτάκια» κανενός. Και διασώζουμε κάποια ανθρωπιά.

      Το πρόβλημα είναι ότι αυτή την προσωπική σχέση (ΚΑΙ ως μέσο διορισμού), ή οποία υπήρχε από την ίδρυση του Ελληνικού κράτους, και δεν είχαμε προβλήματα με αυτήν, το ΠΑΣΟΚ την έκανε κομματική και κλαδική, και εκεί χάθηκε ο μπούσουλας. Είπανε του τρελού να χέσει και αυτός ξεκολλιάστηκε.

      Ποιο, κατά τη γνώμη σας, είναι το βασικότερο στοιχείο υπεροχής του καπιταλισμού;

      Το ότι μας έχει μαμήσει τα πρέκια,
      οι μικρο-επιχειρηματίες αυτοκτονούν σαν τις μύγες,
      οι τοκογλύφοι της Ευρώπης μας πίνουν το αίμα,
      κάνει τον μάγκα επάνω στις πλάτες δισεκατομμυρίων φτωχών σε αποικίες παλιές και νέες,
      όταν οι «δικοί του» κάνουν τη μαλ... βρίσκουν το κράτος (π.χ. Ομπάμα 1 δις bailout) για να τους ξελασπώσει,

      ...και ακόμα βρίσκει υπερασπιστές...

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Lampros 26/09/2012 23:17:38

        Κάτσε είσαι δηλαδή υπέρ του διορισμού συγγενών στο δημόσιο αρκεί να γίνεται με μέτρο; Ή κατάλαβα λάθος;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Lampros 28/09/2012 13:12:26

        Δηλαδή δεν γινόμαστε κοινωνία αγρίων, όταν διορίζεται ο αγράμματος βαριεστημένος τριπλοθεσίτης μπατζανάκης, έναντι του μορφωμένου και γεμάτου όρεξη για δουλειά νέου?

  8. Σκεπτόμενος avatar
    Σκεπτόμενος 26/09/2012 18:48:36

    Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό πως μετά από τόσα χρόνια εσωστρέφειας στον κεντροδεξιό χώρο, κάποιος από τη νέα γενιά συνειδητοποιεί λάθη που έγιναν και προτείνει μια νέα κατεύθυνση. Ίσως είναι καιρός ο καθένας μας να ενεργοποιηθεί και να γίνει η αλλαγή που επιζητούμε από τον κόσμος, όπως πρώτος δίδαξε και ο Γκάντι...

  9. Θεόδωρος Βλαχόπουλος avatar
    Θεόδωρος Βλαχόπουλος 26/09/2012 18:51:03

    Look who' s talking!!!

    και τα παρτυ στη Μύκονο και την Αράχωβα κε. Παπαμιμίκο;
    και αυτά στην κοινωνικη προσφορά στους "πληγέντες" εντάσσονται;
    (μία γύρα στις πανεπιστημιακές σχολές με τις ανάλογες αφισες περι εκδρομών σε "θέρετρα διαλογισμου και επιμόρφωσης" είναι αρκετή!!!)
    πολύ καλά σας τα λέει ο κος. Αστυάνακτας παραπάνω!!!

    • periergos avatar
      periergos @ Θεόδωρος Βλαχόπουλος 26/09/2012 19:50:27

      Η καραμέλα για την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ που υπήρχε προ 3ετίας έχει λιώσει κύριε.. Μην λοιπόν τσουβαλιάζετε τα πάντα. Η οργάνωση πολιτικοποιήθηκε όσο ποτέ άλλοτε την τελευταία 15ετία και εσείς συνεχίζετε το παραμύθι.. Ανάθεμα και αν έχετε δει εδώ και δύο χρόνια πόσες και εάν έγιναν οι εκδρομές κ τα πάρτυ που λετε..

      Αλλά δε σας ένοιαζε και ποτέ να μάθετε πως κάθε ΔΑΠ έχει το περιθώριο να κάνει μόνο 1 πάρτυ τη χρονιά και 3 πολιτικές εκδηλώσεις.. Μόνο εύκολη κριτική να κάνουμε..

      • Θεόδωρος Βλαχόπουλος avatar
        Θεόδωρος Βλαχόπουλος @ periergos 26/09/2012 20:51:43

        μια βόλτα απο το campus π.χ. της Ιατρικής Αθηνών αλλά και άλλων σχολών θα σας πείσει!!
        αν η οργάνωση είχε πολιτικοποιηθεί όπως λέτε, τι χρείαν είχαμε τη Χρυσή Αυγή να σαρώνει στους νέους;

        η κριτική δυστυχώς πονάει όταν βασίζεται σε αληθινά γεγονότα!!

        • Θεόδωρος Βλαχόπουλος avatar
          Θεόδωρος Βλαχόπουλος @ Θεόδωρος Βλαχόπουλος 26/09/2012 21:17:08

          και μια που το'φερε η κουβέντα: τι ακριβώς είπατε οτι επαγγέλλεστε κε. Παπαμιμίκο;
          γιατί τα δικά μου παιδιά, και τα δυο, πήραν την άγουσα για την ξενιτειά!
          βλέπετε γι' αυτά δεν μπορούσε να φροντίσει κανένα κόμμα!!!

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Θεόδωρος Βλαχόπουλος 26/09/2012 23:19:08

            Τα παιδιά σας φεύγουν. Οι δουλευταράδες επιστήμονες φεύγουν. Τα κομματόσκυλα μένουν. Δυστυχώς. Καλή προκοπή στα παιδιά σας. Πείτε τους να μη μετανιώσουν ποτέ για την επιλογή τους.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Θεόδωρος Βλαχόπουλος 28/09/2012 13:14:21

      Αααααα, τι καταστροφή Θεέ μου, νέοι άνθρωποι πηγαίνουν εκδρομή??? Πωπωπω, να καλέσουμε τους γέροντες της φυλής να επιληφθούν της καταστάσεως! Αν τα παιδιά σας έχουνε τα δικά σας μυαλά, ευτυχώς που φύγανε.

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 26/09/2012 18:55:26

    Από τον κοινωνικό φιλελευθερισμό περάσαμε στον κοινωνικό πατριωτισμό. Μετά θα περάσουμε πατριωτικό φιλελευθερισμό και αργότερα, ίσως, στον φιλελεύθερο κοινωνισμό. Και μετά θα διαπιστώσουμε ότι μας έχει προσπεράσει η ιστορική πραγματικότητα...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/09/2012 21:15:23

      Το καλύτερο σχόλιο από όλα, μακράν!
      Θα συμπληρώσω, όμως, ότι υπάρχει η σοβαρή πιθανότης να περάσουμε στον φιλελεύθερο πολιτικοκοινωνικό πατριωτισμό (αυτό το παρέλειψες, αγαπητέ Φαίλτωρ). Αυτό πρόκειται να είναι και το υπέρτατο στάδιο της Μεταπολίτευσης. Στη συνέχεια, θα ανακληθεί από την "εξορία"(τρόπος του λέγειν) ο βασιλεύς Κωνσταντίνος, ή έστω κάποιος από τους πρίγκηπες (νομίζω ότι ο Νικόλαος είναι πιο trendy από τον νόμιμο διάδοχο Παύλο και ίσως προτιμηθεί) και θα επιστρέψουμε εκεί από όπου ξεκινήσαμε, επί Όθωνος: Δηλαδή, στην ελέω Θεού μοναρχία.
      Εκτός και αν πάμε ακόμα πιο πίσω, δηλαδή στο απολυταρχικό σύστημα Καποδίστρια, με Πρώτο Κυβερνήτη της Νέας Μετα-μεταπολιτευτικής Ελλάδας, τον (guess whom...) Νίκο Μιχαλολιάκο (στο ρόλο του αντιπολιτευόμενου Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη ο Αλέξης Τσίπρας).

  11. nik avatar
    nik 26/09/2012 18:56:05

    Αν δεν γίνουν αντιληπτοί οι λόγοι της κρίσεως δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Τουτέστιν γιατί η κεντροδεξιά ήταν συμπλεγματική; Γιατί έπεσε στο καναβάτσο της πολιτικής ζωής; Όταν ανέλαβε την εξουσία, για σύντομο διάστημα, μέσα σε αυτήν την τεσσαρακονταετία ποιά λάθη έκανε; Γιατί δεν μπόρεσε να πείσει; Μήπως επειδή δεν χάϊδεψε αυτιά; Μήπως επειδή δεν διόρισε τόσους πολλούς όσους το πασοκ; Μήπως επειδή ανύπαρκτα αλλά και υπαρκτά σκάνδαλα την μείωσαν; Μόνο από ειλικρινή διάλογο μπορεί να δοθούν απαντήσεις στην πολιτική και οχι από ευσεβείς πόθους...

  12. Σταύρος Π. avatar
    Σταύρος Π. 26/09/2012 19:06:24

    Βασικό κομμάτι όλων αυτών που ειπώθηκαν είναι το θέμα της νοοτροπίας, ειδικά στις τελευταίες τρεις παραγράφους του κειμένου. Πρέπει να καταλάβουμε ότι στην παρούσα κατάσταση που βρισκόμαστε, το βασικό είναι να αποβάλλουμε πλέον όλα όσα μας έφτασαν ως εδώ και να γίνει όντως μια νέα αρχή. Είναι πολύ σημαντικό που ο πρόεδρος μιας νεολαίας παίρνει την πρωτοβουλία να πει αυτά τα πράγματα. Θεωρώ ότι τα νέα παιδιά είναι αυτά που μπορούν να προβούν σε δραστικές αλλαγές και μπορούν να αφουγκραστούν ίσως με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες και τα θέλω μιας κοινωνίας. Τέτοιες απόψεις και διάθεση χρειαζόμαστε πλέον.

  13. anonymous avatar
    anonymous 26/09/2012 19:07:20

    δύσκολο να γίνουν αυτά από ένα κόμμα που απαρτίζεται από γόνους βορείων προαστίων, κολεγιόπαιδα, και αφισοκολλητές 3ης διαλογής. Συμφωνώ με το σχόλιο παραπάνω περί του ότι μας "έχει προσπεράσει η ιστορική πραγματικότητα…"

  14. Manos avatar
    Manos 26/09/2012 19:10:43

    Μεστά λόγια και συνειδητοποιημένα. Είναι θετικό το γεγονός ότι ένας νέος άνθρωπος αντιλαμβάνεται τα πράγματα με ωριμότητα και έχει την ικανότητα να απομονώσει παλιότερες καταστροφικές νοοτροπίες.
    Πολύ σωστά τονίζεται πως η κατάσταση είναι στα χέρια μας και πως με ομαδική δουλειά και αλληλεγγύη, θα αρχίσει κάτι να αλλάζει.
    Υπομονή, εργατικότητα και ψύχραιμες απόψεις όπως το παραπάνω άρθρο χρειαζόμαστε...

  15. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 26/09/2012 19:11:30

    Σιγά μην γίνει τίποτα απ αυτά, γιατί αν γίνουν ποιό το νόημα της ύπαρξης τόσων και τοσων που επι δεκαετίες έχουν νοικιάσει τις κομματικές καρέκλες;
    Ο Κεφαλογιάννης ζήτησε εισηγήσεις για την αναδιοργάνωση του κόμματος, όμως τις δέχεται απο ποίους; Απ αυτούς που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα, απο αυτούς που φοβούνται να βγουν στο δρόμο γιατί ο λαός θα τους πάρει με τα γιαούρτια, απ αυτους που μοναδικός τους σκοπός είναι να βολέψουν κανένα συγγενή, να κάνουν κανένα ρουσφέτι(με το αζημίωτο φυσικα), απ αυτούς που έχουν μπερδέψει την ιδεολογία με τα συμφέροντα του αγαπημένου τους βουλευτή.
    Η ΝΔ εδω και πάμπολλα χρόνια δεν είναι κόμμα ανανέωσης αλλα πριβέ κλαμπ όπου οι γορίλες της εισόδου δεν αφήνουν να περάσουν το κατώφλι όσοι εχουν διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων απ αυτούς.
    Κι όμως η ιδεολογία της είναι ο φιλελευθερισμός. Οξύμωρο ε;
    Ο πρόεδρος υποχρεουται να τα αλλάξει όλα, δεν έμεινε άλλη επιλογή, αλλιώς η Ελληνική σημαία στο χέρι θα αποτελεί σήμα κατατεθέν της Χρυσής Αυγής και μόνο και η λέξεις δημοκρατία και ισότητα επίπλαστα σύμβολα της αριστεράς.

  16. Fanis avatar
    Fanis 26/09/2012 19:34:17

    το θεωρώ πολύ θετικό απο άτομα σαν το Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ να κάνει τέτοια αυτοκριτική!! Βέβαια διαφωνώ με τη κρητική του ανώνυμου παραπάνω περί κολλεγιοπαίδων.. Είναι πολύ λάθος να χαρακτηρίζουμε ανθρώπους απο το που πήγανε σχολείο και ποιά είναι η καταγωγή τους..

  17. DI.KO avatar
    DI.KO 26/09/2012 19:37:05

    'Τον πατριωτισμό της αλληλεγγύης και της αλληλοβοήθειας, προκειμένου να μπορέσουν να ζουν οι Έλληνες με αξιοπρέπεια, ώσπου να περάσουν τα δύσκολα και να σταθούν και πάλι στα πόδια τους".
    Και μετά; Το "ώσπου" πρέπει να γίνει "ώστε" για να μην ξαναπέσουμε πάλι στην ίδια κατάσταση....
    Το μπαλάκι είναι όμως τώρα στον ΑΣ. Ήρθε η ώρα να πει αυτός ΟΧΙ σε ορισμένες απαιτήσεις και μέτρα. Γι' αυτό ψηφίστηκε!

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/09/2012 19:53:53

    Κατανοητά όλα αυτά, και ευνοήτως καλοδεχούμενα, ακόμη και από καλοπροαίρετους πολίτες διαφορερικών προγραμματικών και ιδεολογικών αφετηριών.
    Αλλά τώρα πιά, για να υπάρξει εμπιστοσύνη και μια ελπίδα ότι "αλλάζει η σελίδα", πρέπει να δούμε πράξεις, αξιόπιστα χειροπιαστά δείγματα.
    Ο καιρός των διακηρύξεων πέρασε. Τα ωραία επίθετα (κοινωνικός, πατριωτικός, φιλελεύθερος κτλ) έχουν μόνον αξία υπόσχεσης. Το ζήτημα ειναι να επιβεβαιωθεί με άλλες πράξεις, διαφορετικές από αυτές που γνωρίσαμε επί δεκαετίες και μας έφεραν εδώ.
    Κυττάμε προς τις ωραίες υποσχέσεις και προς τις ανακόλουθες πράξεις του παρελθόντος με θυμό και απόρριψη.
    Για το παρόν και το μέλλον, κυττάμε στα χέρια, να διακρίνουμε τις νέες πράξεις που έρχονται. Όχι στα χείλη.

  19. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/09/2012 20:35:57

    Θα είναι δύσκολο διότι η ακραία έκφανση του τάχα μου αριστερού προοδευτισμού, οι νεοταξίτες, έχουν πείσει πολλούς πως πατριωτισμός=εθνικισμός. Η εξίσωση παραμένει 1+(-1)=0 αν και τώρα γίνεται επικίνδυνα αρνητική.Οι ιδεολογικές ακρότητες που οδήγησαν στον εμφύλιο έχουν πάρει πλέον διαφορετική μορφή και επίχρυσμα αλλά η ουσία δεν έχει μεταβληθεί: Δεν έχετε παρά να ακούτε προσεκτικά την γλώσσα των κομμάτων για τα μείζονα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία. Σκεφτείτε μόνο πως όχι δεν έχουν λύσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ θεμελιώδες πρόβλημα αλλά και έχουν εισάγει μύρια άλλα, με κορωνίδα φυσικά την λαθροεποίκοιση από μουσουλμάνους που δεν θα αφομοιωθούν ΠΟΤΕ. Όσοι δεν είδαν τα προχθεσινά πλακάτ τους κοιμώνται μακαρίως και πλανώνται πλάνην οικτράν.

  20. Βασίλης avatar
    Βασίλης 26/09/2012 21:34:45

    Μέσα από συγκεκριμένο δημοσίευμα ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ εντοπίζει την αιτία του προβλήματος κάνοντας την αυτοκριτική του!!! Σημαντικό βήμα...

    Αλλά πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά παρουσιάζετε μια ουσιαστική λύση στο πρόβλημα! Δε χρειάζεται να περιμένουμε θαύματα και υποσχέσεις αλλά να σηκώσουμε τα μανίκια, να δώσουμε τα χέρια και να ανοίξουμε τα μάτια μας!!!

    Ώρα για πράξεις λοιπόν...

  21. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/09/2012 21:52:28

    Με τις επισημάνσεις του κυρίου Παπαμιμίκου θα συμφωνήσουν πολλοί.ΟΜΩΣ,δημιουργούνται ερωτήματα που απαιτούν απαντήσεις,κάποια στιγμή(μακάρι να υπάρξουν ΣΥΝΤΟΜΑ και με πράξεις διότι οι εξελίξεις ίσως είναι τέτοιες,που λίγο μετά μπορεί να είναι αργά):
    1.Αναφέρθηκε πως ''οφείλουμε να γυρίσουμε πίσω στις πολιτικές μας ρίζες''.Ποιες είναι οι πολιτικές ρίζες της παράταξης;Αυτές που βλέπουμε τώρα;Εφαρμόζεται πουθενά ο παραδοσιακός λαϊκός-κοινωνικός καραμανλικός λόγος της παράταξης;Είναι κάπου και δεν τον βλέπουμε;Εδώ ισοπεδώνονται τα πάντα στ'όνομα του μνημονίου!!Δεν παρατηρούμε όλοι τι συμβαίνει;
    2.Τονίστηκαν οι λέξεις ''αλληλοβοήθεια'',''αλληλεγγύη'',''ν'ακούσουμε τις αντιρρήσεις των πολιτών'' και πολλά τέτοια.Συμφωνούμε μέχρι εδώ.ΠΩΣ ΟΜΩΣ;Οι πολίτες διαμαρτύρονται,βράζουν,κοχλάζουν.Τους ακούει κανείς;Μας ακούει κανείς;Εδώ μέσα,στο Antinews,έχουν γραφεί άπειρα άρθρα,εύστοχες κεντρικές αναρτήσεις,δυνατές κριτικές,σκληρότατες παρατηρήσεις και σχόλια.Λαμβάνονται υπόψη πουθενά;Προσωπικώς,βλέπω τα εντελώς ανάποδα απ'όσα άκουσα προεκλογικά.Μήπως η Νέα Δημοκρατία εφαρμόζει τα όσα προεκλογικά διακήρυττε;
    3.Αναφέρθηκε πως ''ο κάθε πολίτης έπρεπε να πνίγει τον καημό του καθημερινά αν δεν ήθελε να χαρακτηριστεί νεοφιλελεύθερος ή εθνικιστής''.Η παράταξη της ΝΔ τι έκανε γι'αυτό;Οι βουλευτές;Τα μεγάλα στελέχη της;ΓΙΑΤΙ άφησαν το πολίτη ''να πνίγει το καημό του'';ΓΙΑΤΙ άφησαν τον πολίτη-ιδεολόγο ψηφοφόρο της ΝΔ έρμαιο του πασοκικού καθεστώτος,τόσα και τόσα χρόνια,και δεν τον υπερασπίστηκαν καθόλου;Και όχι μόνον αυτό.Αγκάλιασαν ανθρώπους από το πουθενά,εγκαταλείποντας,σε ουκ ολίγες περιπτώσεις,ανθρώπους με ήθος και προσφορά στη παράταξη και στον επαγγελματικό τομέα που υπηρέτησαν.
    4.Σχολιάστηκε πως πρέπει να ''ριζοσπαστικοποιήσουμε τη δράση μας''.Βοηθάει ο καθένας το διπλανό του όσο μπορεί.Αυτό δηλαδή;Γίνεται,απ΄όσους είναι δυνατόν.Μέχρι εδώ;Η κυβέρνηση τι κάνει;Είναι ριζοσπαστική;Μην αμελούμε πως το παράδειγμα το δίνει,πρώτα,εκείνος που είναι ψηλά για να παραδειγματιστεί στη συνέχεια αυτός που είναι χαμηλότερα.Βλέπουμε πουθενά παραδείγματα μεγαλοστελεχών που να κοιτούν τη κοινωνία;Παντού,σε όλους τους τόνους (και αφόρητα πληκτικά),ακούμε πως ''πρέπει να παρθούν τα μέτρα'',''είναι τα τελευταία'',''θα ξεκινήσει η ανάπτυξη'',''θα πέσουν χρήματα στην αγορά'' και πολλά τέτοια.Από το 2010 ψηφίζονται ένα σωρό μέτρα-μέτρα-μέτρα-μέτρα,κόβονται μισθοί,ξανακόβονται μισθοί,μειώνονται συντάξεις,ξαναμειώνονται συντάξεις,ψηφίζονται εφαρμοστικοί,μνημόνια 1,2,απολύεται κόσμος,κλείνουν καταστήματα (λουκέτα στο φουλ),αυτοκτονούν συμπολίτες και είναι δυνατόν με αυτά τα μέτρα (καρμανιόλες είναι-η χώρα διαλύεται) να πάρει η οικονομία μπροστά και η κοινωνία ν'αναπνεύσει;
    5.Γράφηκε πως ''ο πολιτικός μας χώρος απώλεσε λέξεις όπως πατριωτισμός,κοινωνική δικαιοσύνη''.Το απλό ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής:Δεν πρέπει στ'όνομα του πατριωτισμού και της κοινωνικής δικαιοσύνης να υπάρξει ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΗ και ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ για όσους ΚΑΤΕΚΛΕΨΑΝ δημόσιο χρήμα,πλούτισαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ και τσουγκρίζουν τα ποτήρια τους στην υγεία όλων ημών των κορόιδων;ΤΙ ΚΑΝΕΙ η παράταξη γι'αυτό;Δεν δέχομαι πως ''η παράταξη συγκυβερνά'' και ''αυτό ας το αφήσουμε αργότερα'' και διάφορα τέτοια.Αυτά είναι φτηνές δικαιολογίες και πολιτικαντισμοί.Εάν θέλει η παράταξη,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,να κάνει ένα βήμα προς τα ΕΜΠΡΟΣ (και ΟΧΙ μπροστά μ'επικοινωνικά τρικ) θα πρέπει να στείλει στο ΣΚΑΜΝΙ ΟΣΟΥΣ μας οδήγησαν έως εδώ(χωρίς το παραμικρό έλεος)!!
    Θα μπορούσα ν'αναφέρω και άλλα.Ενδιαφέρον το αρχικό κείμενο και σίγουρα συνεισφέρει στην ανταλλαγή απόψεων και στην ανάπτυξη χρήσιμων συμπερασμάτων.Από κει και πέρα,διατηρώ τη προσωπική μου πεποίθηση και άποψη για διάφορα θέματα,με σταθερότητα και συνέπεια.

    • Θεόδωρος Βλαχόπουλος avatar
      Θεόδωρος Βλαχόπουλος @ Komis Montechristo 26/09/2012 23:19:44

      Εξαιρετικό το σχόλιο σας κε. Κόμη!
      Στη φιλολογία αυτό ονομάζεται close reading κειμένου.
      Αν ήσασταν φοιτητής θα παίρνατε άριστα!!
      και ως σχολιαστής όμως άριστα με τόνο πάλι παίρνετε!!!!!!

      • Φανη avatar
        Φανη @ Θεόδωρος Βλαχόπουλος 27/09/2012 11:44:22

        Συμφωνω και προσθετω οτι καταντησαμε η χλευη των ηττημενων.....

  22. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 26/09/2012 22:02:33

    Μάλιστα. Ώρα είναι οι φοιτητοπατέρες συνδικαλιστές, οι επαγγελματίες των ΜΚΟ και τα κάθε λογής έκγονα του καθεστώτος να μας μιλήσουν και για Νέα Μεταπολίτευση.

    Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που στο δίλημμα εξωφρενικά ιδιοτελής σουρεαλισμός ή βαρβαρότητα, ο κόσμος φαίνεται να επιλέγει το δεύτερο…

  23. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 26/09/2012 22:11:10

    Καταρχήν είναι ενθαρρυντικό που ο Πρόεδρος μιας κομματικής νεολαίας, της μεγαλύτερης, της ΟΝΝΕΔ, διαπιστώνει αστοχίες και αναγνωρίζει λάθη. Προσωπικά του το πιστώνω.

    Ωστόσο θα μου επιτρέψει να του κάνω μια πρόταση.

    Διότι βλέπω ότι σκοπεύει να κατευθύνει την ενεργητικότητά στην πραγμάτωση των σκοπών του κοινωνικού πατριωτισμού. Έτσι όπως τον παρουσιάζει όμως , μου θυμίζει λίγο από ΠΙΚΠΑ.

    Υπάρχει πρόβλημα, αλλά πάντα θα υπάρχει το ΠΙΚΠΑ για να ανοίγει μια αγκαλιά θαλπωρής και φροντίδας μέχρι κάποιος ανάδοχος να εμφανιστεί. Το πρόβλημα όμως άλυτο...

    Του προτείνω να εργαστεί για την οργάνωση δυναμικού κινήματος νεολαίας, στα πανεπιστήμια, στους χώρους εργασίας, στην κοινωνία, το οποίο αντί να αναλίσκεται σε ακτιβισμούς και εθελοντισμούς, να διεκδικήσει μαχητικά και συντεταγμένα, το μέλλον για το αύριο των νέων Ελλήνων στη χώρα τους.

    Που είναι η μαζική παρουσία των νέων στους δρόμους, όπως οι συνομίληκοί τους στην Ισπανία και την Πορτογαλία; Πού είναι οι δημιουργικές αντιπαραθέσεις και τα ψηφίσματα στα Πανεπιστήμια ενάντια στην οικονομική εξαθλίωση στην οποία οδηγούνται χιλιάδες Έλληνες; Που είναι το πιο μαχητικό κομμάτι του ελληνικού λαού να κατασκηνώσει έξω από το Κοινοβούλιο ή από τα Γραφεία της ΕΕ στην Αθήνα ή της Γερμανικής Πρεσβείας και να διατρανώσει τη βούλησή του να αντισταθεί με νύχια και με δόντια στην υποβάθμιση της ζωής του πρώτα από όλα και εν συνεχεία όλων των άλλων; Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι θα δώσουν έναυσμα και στους μεγαλυτέρους τους, όταν δουν την νεολαία της χώρας σύσσωμη και σφριγηλή, να διεκδικεί ζωηρά και επίμονα κάτι καλύτερο;

    Αξιοθαύμαστη λοιπόν η πρωτοβουλία του Προέδρου της ΟΝΝΕΔ. Χρειάζεται όμως να περάσει σύντομα και σε άλλο επίπεδο, το οποίο ενδέχεται να τον φέρει σε σύγκρουση με καθεστηκύες νοοτροπίες και πρακτικές σε ανώτερο, κομματικό επίπεδο.

    Οι νεολαίοι των κομμάτων θα ηγηθούν της Πατρίδας, αν καταφέρουν και σπάσουν τους δεσμούς τους με τη χειρότερη εκδοχή της πολιτικής πρακτικής που ενδημεί στα κόμματά τους.

    Τότε, στο τέλος της ημέρας, αντί για κοινωνικό πατριωτισμό, μείνει μόνο ο νεολαιίστικος πατριωτισμός. Το πιο υγιές και αισιόδοξο μήνυμα για τη χώρα και το λαό της.

  24. ΜΔ avatar
    ΜΔ 26/09/2012 22:18:41

    Δίκτυα αλληλεγγύης??? Εθελοντική προσφορά??? Να βγούμε στο πεζοδρόμιο??? Μετά τη απόλυτα σωστή αυτοκριτική, άμεση επιστροφή σε αυτά τα ενοχικά "αριστερόστροφα" που μόλις πριν αποκηρύξατε.
    Τίποτα σε προτάσεις επιχειρηματικής πρωτοπορίας και καινοτομίας, ανασύνταξης του παραγωγικού ιδωτικού τομέα και κυρίως εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης ώστε να οδηγηθούμε τελικά σε οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική ευημερία δεν μπορεί η νεολαία να προσφέρει?? Εκεί θα ήταν καλύτερα να επιδείξετε ριζοσπαστισμό.
    Η μιζέρια που ονομάσατε, η φτώχεια και η ανέχεια δεν αποτελούν ασφαλώς μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας. Και βέβαια δεν αντιμετωπίζονται με αλληλεγγύη και εθελοντισμό,
    Φιλικά!

    • Ελευθερία avatar
      Ελευθερία @ ΜΔ 26/09/2012 23:56:11

      Αυτό ακριβώς!

      Αν ήμουν καχύποπτη θα έλεγα πως απλώς προσπαθείτε να προλάβετε τα κοινωνικά παντοπωλεία της ΧΑ! Δεν γίνεται τη μία μιλάτε για την αυτοκαταστροφική εμμονή της δεξιάς να ντρέπεται και να αισθάνεται ενοχές για αυτό που ευαγγελίζεται, και την επόμενη να καλείτε τον κόσμο της να είναι ανθρώπινος. Είναι σαν να συμφωνείτε πως όσοι μας λένε "καθίκια και νεοφιλελεύθερα σκουλήκια", από τη Ναόμι Κλάιν στη βίβλο της σύγχρονης αριστεράς μέχρι τον μπαχαλάκια που σπάει καταστήματα στο κέντρο, έχουν δίκιο, και για αυτό θα πρέπει να καταθέτουμε σε παράλληλο χρόνο και τεκμήρια ευαισθησίας.

      Βγείτε και μιλήστε για την ελεύθερη αγορά, για τη μεγάλη της υπεροχή και το αποκλειστικό της προνόμιο να δημιουργεί δουλειές, να ευνοεί τον ανταγωνισμό, να παράγει τον εχθρό του καλού που είναι το καλύτερο και το άριστο. Εξηγήστε ότι όσα και να δώσουν οι πλούσιοι κάποια στιγμή θα τελειώσουν αν αυτός που τα λαμβάνει δεν έχει τρόπο να τα "αυγατίσει", κοινώς αν δεν υπάρχουν δουλειές. Εξηγήστε ότι μια ελεύθερη οικονομία δεν θα μπορούσε ποτέ να ανεχτεί από τη φύση της την κρατικοδίαιτη ή όποιας άλλης μορφής διαπλοκή. Μιλήστε απλά και λογικά για το γιατί και πώς ο φιλελεύθερος άνθρωπος είναι από τη φύση του κοινωνικά ευαισθητοποιημένος προασπιζόμενος το "ίσες ευκαιρίες για όλους" ώστε ο καθένας να αναπτύσσεται στη ζωή με βάση τις ικανότητές του και όχι το επώνυμό του ή τις διασυνδέσεις του σε ένα ευρύτερο πλαίσιο εξίσωσης προς τα κάτω που προωθούν αποτυχημένα παρεϊστικα συστήματα όπως ο σοσιαλισμός.

      Και κάτι άκομα... στην εμπέδωση αυτής της ιδεολογικής ήττας της δεξιάς μεγάλο ρόλο έπαιξαν και τα καθεστωτικά ΜΜΕ. Πέρα από τη διανόηση και τα πανεπιστήμια, τη μεγαλύτερη ζημιά την έκανε το χαζοκούτι και οι φυλλάδες. Όλοι σχεδόν οι μεγαλο-ιδιοκτήτες τους ήταν από ΚΚΕ και κάτω. Αυτοί διαμόρφωσαν τη μεταπολίτευση, αυτοί έγιναν το Δημόσιο, και στα στασίδια αυτών κάθονταν χαμογελαστοί και οι πολιτικοί της ΝΔ. Πείτε τα με το όνομά τους, τι φοβάστε;

      Ζητήστε τιμωρία για την οικονομική και πολιτική καταστροφή της χώρας. Και κάποια στιγμή ανοίξτε διάλογο και για την Κύπρο. Προσωπικά δεν πιστεύω πια ότι εντός της ΕΕ μπορεί να υπάρξει πατριωτισμός παρά μόνο ευρωπαϊσμός, αλλά αν πιστεύετε στα αλήθεια αυτό που κάνετε, δεν μπορώ παρά να σας ευχηθώ καλή τύχη!

  25. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2012 22:58:25

    Αγαπητέ Ανδρέα,
    Για τις παθογένειες τα λες ευγενικά αλλά τα λες. Χαίρομαι για τις διαπιστώσεις σου και κυρίως για την κατακλείδα. Διότι ο αγώνας γίνεται στον στίβο και όχι στα γραφεία της ομάδας, στα αποδυτήρια ή στις κερκίδες.
    Κι εδώ ο στίβος είναι η αληθινή κοινωνία, οι δρόμοι, οι γειτονιές και, φυσικά, τα αμφιθέατρα.
    Όταν αφήνουμε σε άλλους το πεδίο ελεύθερο, φυσικό είναι να παίρνουν "κεφάλι".
    Μερικές παρατηρήσεις μόνο.
    Ο Πατριωτισμός είναι ένας. Όταν αγαπάς την Πατρίδα και συστρατεύεις κάθε ικμάδα της δύναμης σου για να την κάνεις καλύτερη, σε νοιάζουν όλα. Γι' αυτό δεν μπορείς να νοιάζεσαι για τις χελώνες και να αδιαφορείς για τους εργαζόμενους. Δεν μπορείς να καίγεσαι για αλληλεγγύη στους αδύναμους αλλά να αδιαφορείς για την Κύπρο, την Θράκη, την Β. Ήπειρο, τον τουρκικό επεκτατισμό και την λαθρομεταναστευτική εισβολή.
    Δεν μπορείς να αγωνίζεσαι για ανεξαρτσία και πρόοδο χωρίς να διεκδικείς αληθινή ανάπτυξη και ανασύσταση της παραγωγικής βάσης της οικονομίας.
    Και φυσικά, θεωρώ, πως πρώτιστο καθήκον όλων, κυρίως εσάς είναι η επανελλήνιση της Παιδείας, η απομόνωση κι ο εξοβελισμός των μηδενιστών εθνοαποδομητών αλλά και ο εκσυγχρονισμός της.
    Λέω λοιπόν πως πρέπει η νεολαία αλλά κι εμείς οι "γέροντες των τεσσαράκοντα επτά" να είμαστε παντού, για όλα και όλους.
    Κι αυτό που επίμονα γράφω είναι πως ο Λαός, μικροί, μεγάλοι, επνέονται από τρία πράγματα: Ιδέες, Ήρωες Σύμβολα. Σηκώστε τα ψηλά. Πιάστε τις καρδιές των ανθρώπων και θα αγγίξετε και το μυαλό τους.
    Η Κεντροδεξιά έχει και τα τρία. ΄'Εχει πίσω της Βενιζέλο αλλά και Δραγούμη.
    Έχει ένα ηρωϊκό αγώνα, τον μόνο αντιαποιακό στην Ευρώπη μαζί με αυτόν των Ιρλανδών πατριωτών, την ΕΟΚΑ με τον Αρχηγό και τους ήρωες της.
    Έχει ηγέτες, όπως ο Κ. Καραμανλής, ο οποίος, όποιες διαφωνίες κι αν έχρι κάποιος για άλλες επιλογές του, εκβιομηχάνισε την χώρα.
    Χρειάζεται λοιπόν μια μαζική, ολική επαναφορά, στην πρωτοπορία της κοινωνίας. Κι αυτό δεν αφορά μόνο την νεολαία. Απλά θα έλεγα ότι περιμένουμε η νεολαία να ανακτήσει την ριζοσπαστική και πατριωτική πρωτοπορία. Να σας "εγκαλούμε" ότι πάτε πολύ γρήγορα και πολύ δυνατά.
    Φιλικά

    • δημης avatar
      δημης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/09/2012 00:39:28

      ++++++++++++++++++ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....
      "την ΕΟΚΑ με τον Αρχηγό και τους ήρωες της."
      ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΥΡΙΕ...ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ....
      ΠΡΟΧΘΕΣ ΗΤΑΝ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ ΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ...ΧΘΕΣ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΑΡΑ..."ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ Η ΣΙΩΠΗ".....
      -Κύριε Πρόεδρε μεταξύ των σωστων που γράψατε δεν άξιζαν και λίγες λέξεις για τις συμπεριφορές τη.... αστικής τάξης ή αυτή αποτελούμενη από άγια αφεντικά πολιτικών μένει στο απυρόβλητο όταν αναζητούμε ευθύνες;;;;

  26. Γεωργία avatar
    Γεωργία 26/09/2012 23:35:04

    Εγώ θα προτιμούσα τον Ριζοσπαστικό Φιλελευθερισμό, όπως εκφράστηκε από τον Καραμανλή, ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ όμως στις σημερινές συνθήκες.

    Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός ή πατριωτισμός ή όπως θέλετε πέστε τον, γίνεται ασύδοτος όταν αφήνεις τις αγορές ελεύθερες, κατόπιν φίλα κρατικών επεμβάσεων.
    Τρανά παραδείγματα το εργασιακό αλλά και η υγεία.

    • Φανη avatar
      Φανη @ Γεωργία 27/09/2012 11:49:38

      ετσι

  27. Κωνσταντινος avatar
    Κωνσταντινος 26/09/2012 23:39:48

    Ερωτηση..
    Μηπως, παραλληλα με τα μνημονια κλπ και τις οικονομικες αντιθεσεις Ευρωπης - Αμερικης, προσπαθουν ,μεσω της ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ, να εμπλεξουν την Ελλαδα σε κατι πολυ μεγαλυτερο απο αυτο που φαινεται;

  28. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 26/09/2012 23:50:16

    @komis. 2 @ιεροφάντης. 3.
    καίριες παρατηρήσεις.

  29. tnt avatar
    tnt 27/09/2012 00:01:43

    ποια οννεδ?? ποια δαπ??? αυτα ειναι φυτωρια μετριοτητων ,διαπλοκης και ψευτο παραγοντισμου....στα λογια ολοι πρωτοι ειναι...στα αποτελεσματα πασχουμε...και φαινεται απο τον αριθμο των νεων που δεν εκφραζεται απο την οννεδ.αλλαξτε μυαλα ως νεολαια!!!!!

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ tnt 27/09/2012 00:45:39

      Ακριβώς. Μετριότητα.

  30. Karenin avatar
    Karenin 27/09/2012 00:16:08

    Τίποτα πιο πατριωτικό , σε αυτή την περίσταση, απο το όλοι μαζί χάνουμε όλοι μαζι κερδίζουμε.

    • Θεόδωρος Βλαχόπουλος avatar
      Θεόδωρος Βλαχόπουλος @ Karenin 27/09/2012 01:33:30

      Ελα μου ντε κε. Καρενιν, που δεν είμαστε όλοι μαζί!
      το θυμάστε το "Λαός και Κολωνάκι";
      κάπως έτσι τα δικά μου παιδιά με τα κομματικά παιδιά του κου. Παπαμιμίκου!!
      δεν παλεύουμε για τα ίδια πράγματα κε. Καρένιν, και το πατριωτικό έχει διαφορετικές σημασίες, έννοιες και αναφορές για τον καθένα μας!
      Ετσι κε. Παπαμιμίκο;
      (σας απευθύνομαι γιατί ξέρω ότι θα αναγνώσετε τα σχόλια ενδελεχώς, για να δείτε τι φταίει βρε αδερφέ και δεν απηχείτε πλέον στη νεολαία!!!)

      • Karenin avatar
        Karenin @ Θεόδωρος Βλαχόπουλος 27/09/2012 01:45:00

        Ενοώ ηγέτη, κόμμα, να μας πείσει ότι αυτό μπορεί να επιτευχθεί. Και εδώ ειμαστε για κοινές πατριωτικές προσπάθειες. Για την ωρα συμβαίνει όπως τα γράφεις.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Θεόδωρος Βλαχόπουλος 27/09/2012 01:58:57

        Πώς να απηχεί σε σοβαρό άνθρωπο ομάδα ατόμων που συμπεριφέρεται όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο;

        http://www.youtube.com/watch?v=IAdBOsLFdNM

        Όλες οι παρατάξεις έξω από τις σχολές. Να πολιτικοποιηθεί όποιος θέλει σε γραφεία κόμματος ή οργάνωσης, όχι στο ΑΕΙ μας.

  31. georgios feraios o thettalos avatar
    georgios feraios o thettalos 27/09/2012 00:22:27

    Για άλλη μια φορά διαπιστώνει κανείς οτι υπάρχει κρίση Αρχών,Αξιών και παραγωγικότητος στη χώρα.Επιτέλους ας κάνουμε πράξη το αυτονόητο και να επιβραβευθεί η μείζωνα προσπάθεια των νέων ανθρώπων που αποφάσισαν να μην φύγουν ακόμη στο εξωτερικό.Πιστέψαμε και στηρίζουμε ακόμη τον ΑΣ με την ελπίδα οτι θα κάνει τη μεγάλη ανατροπή,θα δικαιώσει το όνειρο της νέας γενιάς και θα κάνει το όραμα πραγματικότητα.Όσον αφορά τη ΔΑΠ ΝΔΦΚ και την ΟΝΝΕΔ επειδή έχω υπαρξει μέλος και των δύο οργανώσεων πιστεύω ότι φέρουμε ευθύνες που δε μάθαμε στους νεολαίους της παράταξης να σκέφτονται πολιτικά,ανήκω στη γενιά των σαραντάριδων,η ΔΑΠ ΝΔΦΚ και η ΟΝΝΕΔ έπρεπε να δώσει περισσότερο όραμα και ελπίδα, να συμβάλει ουσιαστικά στην αποενοχοποίηση της Δεξιάς ταυτότητος και στην επικράτηση της αξιοκρατείας.Υπάρχει ακόμη, οριακά ,πολιτικός χρόνος στον ΑΣ για να ξαναφέρει την ελπίδα και το χαμόγελο στον Ελληνικό λαό,ας τολμήσει να κάνει τη μεγάλη ανατροπή και η ιστορία θα τον δικαιώσει.Καλή Δύναμη.

  32. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 27/09/2012 04:23:43

    Καλή δύναμη λοιπόν. Αλλά δεν βλέπω ούτε χαμόγελο ούτε ελπίδα.....

  33. ΔΔΜΗΤΡΗΣ Μ. avatar
    ΔΔΜΗΤΡΗΣ Μ. 27/09/2012 06:39:53

    Που είστε Κεντρώοι Δεξιοί Αριστεροί και Ακραίοι.....
    Εγώ δηλώνω Έλληνας και σαν Έλληνας θα πράξω.
    Οι ιδεολογίες σας πήγαν στα σκουπίδια, τις έκαναν κουρέλια κάτι τραπεζίτες που σκοπό έβαλαν να μαζέψουν το χρήμα όλου του κόσμου.
    Σε αυτό τους βοήθησαν όλες οι κυβερνήσεις.
    Σαν Έλληνας λοιπόν θα βοηθήσω τα παιδιά μου τα εγγόνια μου τα βαφτηστήρια μου τα ανήψια μου τον γείτονα τον φίλο.....
    Σαν Έλληνας θα ψηφίζω από εδώ και εμπρός και μόνο για την Ελλάδα....
    Δεν θα επιτρέψω να με ξαναξεγελάσουν (τα ανίκανα να κάνουν οτιδήποτε άλλο) ανθρωπάρια της πολιτικής.
    Δεν θα ξανακοιτάξω στον καθρέφτη μου την δευτέρα των εκλογών και να με κεράσω ένα φάσκελο.
    Θα ψηφίσω το κόμμα εκείνο που στα ψηφοδέλτιά του θα έχει τους λιγότερους πολιτικούς και αρκετούς ανθρώπους.
    Η συγκυβέρνηση θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί και να έχει δηλώσει ανίκανη να κάνει πράξη τις προεκλογικές της δεσμεύσεις.....
    Ξεκολλήστε από τις κομματικές γραμμές και ιδεολογίες και αγαπήστε την πατρίδα σας.....
    Η Ελλάδα μας χρειάζεται αυτήν την ώρα που οι πολιτικοί εκτελούν εντολές Ξένων συμφερόντων.

  34. Αιθεροβάμων avatar
    Αιθεροβάμων 27/09/2012 07:19:41

    Δεν είμαι σίγουρος πρόεδρε της ΟΝΝΕΔ αν η παράταξη σου καταφέρει ποτέ να εφαρμόσει την κοινωνική αλληλεγγύη στους δρόμους ωστόσο αν πέρα από αυτό καταφέρεις να μιλήσεις και για "ριζοσπαστική" επιχειρηματικότητα, τότε θα είσαι ο μόνος που έχει πάρει μυρωδιά από το τι χρειάζεται η χώρα αλλά και η ΝΔ σήμερα.

    Είμαι απαισιόδοξος αλλά μακάρι για όλους μας να τα καταφέρεις.

  35. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 27/09/2012 07:56:34

    Προσωπικά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης της ΟΝΝΕΔ, της, ΚΝΕ, της ΠΑΣΠ και όλων αυτών των κομματικών φυτώριων. Φυτώριων που παράγουν τεμπέληδες. Ναι κύριε Παπαμιμίκο: σας κατηγορώ για τεμπελιά. Είστε ΤΕΜΠΕΛΗΣ. Και εσείς και όλα τα υπόλοιπα αριστεροδεξιά κομματόσκυλα. Στο δικό μου γίγνεσθαι δεν ανήκετε. Όλοι σας. Δεξιοί και αριστεροί. Μπλε , κόκκινοι, πράσινοι, κίτρινοι, ροζούληδες κλπ. Τεμπέληδες είστε. Αυτό είστε. Ακαμάτηδες. Όλο αμπελοφιλοσοφίες, ναργιλέ, φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες, παπαρολογίες και νομίζετε πως εν έτει 2012 ο κοσμάκης σας ακούει. Άντε άνθρωπέ μου βρες καμιά δουλειά. Και θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός πως εισπράτετε το ΦΟΡΟ ΜΟΥ μέσω των κρατικών κομματικών επιδοτήσεων. Σε εσάς καταλήγουν τα χαράτσια που πληρώνει ο κοσμάκης μέσω της ΔΕΗ. ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ. Είστε "κλέφτες" του φόρου μου. "ΚΛΕΦΤΕΣ". Φεουδάρχες.

    • Ανδρέας Κ. avatar
      Ανδρέας Κ. @ Τί να λέμε; 27/09/2012 16:07:57

      Μάλλον έχετε χάσει πολλά επεισόδια αγαπητέ... Για κοιτάξτε λίγο τι έχει κάνει η ΟΝΝΕΔ τα τελευταία χρόνια!

  36. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/09/2012 08:33:15

    Τα σέβη μου συμπολίτη... (έστω και από πολύ μακριά!)

  37. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 27/09/2012 08:55:13

    Δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης της ΟΝΝΕΔ, της ΚΝΕ, της ΠΑΣΠ και όλων των υπόλοιπων κίτρινων, ροζ, μαύρων, μενεξεδί νεολαιών. Αυτές οι οργανώσεις είναι ξεπερασμένες και αποτελούν τα απολιθωμένα δάση της καταστροφικής μεταπολίτευσης. Εν έτει 2012, η μπογιά τους δεν περνά πιά. Άσε που όταν τους ακούω μου θυμίζουν το χαράτσι που πρέπει να πληρώσω σε εφορία και ΔΕΗ...μέρος του χαρατσιού πηγαίνει εμμέσως σε αυτές τις άχρηστες, παρασιτικές οργανώσεις.
    Κύρτιε Παπαμιμίκο, αν θέλετε να μιλήσετε, εσείς και οι υπόλοιποι, για εθελοντισμό ξεκινήστε από τις οργανώσεις σας: ΚΑΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ (και τις νεολείες τους). Κάντε τη δουλειά σας...εθελοντικά...ΤΕΛΟΣ.
    Θέλετε κόμμα και νεολαία; Πολύ όμορφα. Χωρίς τα λεφτά μου όμως. Χωρίς το φόρο μου. Κάτω τα ξερά σας από το φόρο μου κύριε κρατικοδίαιτε Παπαμιμίκο. Όλα τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες, παπαρολογίες, αερολογίες και φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες. Και κάτι ακόμη: άντε βρείτε καμιά δουλειά άνθρωπέ μου. ΟΛΟΙ ΣΑΣ. Αριστεροί και δεξιοί τεμπέληδες. Οι Έλληνες το έμαθαν το παραμύθι σας: δουλεύουμε εμείς στον ιδιωτικό τομέα για να ταίζουμε τα κομματικά στελέχη. Αριστερά και δεξιά. Θα το εκφράσω με τρόπο μη πολιτικά ορθό: ΟΥΣΤ !

  38. T.V avatar
    T.V 27/09/2012 11:26:51

    Χορτασαμε απο λογια! Εργα για την Ελλαδιτσα μας θα δουμε; Ξεπουλανε ολοκληρη την Ελλαδα, κανουν τους Ελληνες δουλους και μιλουν για αριστερα και δεξια, ποια δεξια αληθεια και ποιον πατριωτισμο; Αυτες οι λεξεις μονο στο λεξικο υπαρχουν πλεον και σε κατι μυθιστορηματα....

  39. Φανη avatar
    Φανη 27/09/2012 12:22:46

    Πραγματι οι εποχες αλλαξαν πολυ, τωρα δεν περνανε τα φρου φρου και τα αρωματα, τωρα θα επιπλευσει οποιος σηκωσει τα μανικια και βουτηξει μεσα σ ολα,χωρις κονε και βολεματα.Αυτος θα ξεχωρισει και θα τραβηξει και κοσμο μαζι του.
    Αν μπορουσαν μονο οι πολιτικοι μας να κανουν αυτο που διαβαζαμε παλια στα παραμυθια, που ντυνοταν ο βασιλιας φτωχικα και ανακατευοταν με τον κοσμο να μαθει τι λενε, γι αυτον, για τα προβληματα, για τις αδικιες.Θα ξαφνιαζοντουσαν πολυ δυσαρεστα γιατι μεσα σε πολυ λιγο διαστημα ο κοσμος αλλαξε αρδην,τους πολιτικους τους εγραψε στο μαυρο το καταστιχο, επιζητει δε να γνωριζει ιδιοις ομμασι που θα δωσει την ευνοια του η τη ψηφο του.Και αυτο συνεβη επειδη κατερρευσε η ρουσφετολογια, δεν υπαρχει τιποτα πια να διοριστει, ολα ειναι μπουκωμενα, ετοιμαζονται απολυσεις [για τους τακτοποιημενους] γι αυτους που προσεφεραν γη και υδωρ για μια θεσουλα "ακλονητη".Οποτε δεν εχει αναγκη να γλυψει και δειχνει πια αυτο που αισθανεται.Αφου το παιδι του θα το φαει η ξενιτια ας πανε ολοι στον αγυριστο [αυτο το ακουσα με τ αυτια μου και οχι τοσο κομψα διατυπωμενο].
    Ωριμοτητα; συμφερον;νεοελληνισμος; οπως θελετε χαρακτηριστε το, το αποτελεσμα ειναι οτι σφιξε σφιξε το ζωναρι, κανεις δεν εχει διαθεση να ειναι φιλικα διακειμενος προς καποιο κομμα, μαλλον ολοι προς το αρνητικο ρεπουν...
    Οπως λεει κι η παροιμια η φτωχεια φερνει γκρινια κι αν μεινουμε μονο στη γκρινια καλα θα ειναι, μη δουμε και χειροτερα.

  40. tak avatar
    tak 27/09/2012 13:09:41

    Πατριώτης είσαι ή δεν είσαι... Ο "πατριώτης" ως έννοια δεν δέχεται κανενός είδους προσδιορισμό ούτε τεμαχίζεται. Είσαι ή δεν είσαι πατριώτης και ανάλυση δε χρειάζεται... Που λένε, το έχεις ή δεν το έχεις... Όλα τα υπόλοιπα, είναι λεκτικοί ακροβατισμοί, κοστούμια περίεργα που δεν ταιριάζουν και δεν μπορούν να φορεθούν!

  41. Ανδρέας Παπαμιμίκος avatar
    Ανδρέας Παπαμιμίκος 27/09/2012 13:14:55

    Διάβασα όλα τα σχόλια και απλά θέλω να πω δύο πράγματα. Η ενίσχυση των κοινωνικών δικτύων είναι μονόδρομος αυτή την εποχή και αυτό δεν αφορά μόνο δράσεις αλληλεγγύης. Πρέπει επιτέλους, να αλλάξει ριζοσπαστικά το παραγωγικό μοντέλο και να μιλήσουμε ξεκάθαρα και ουσιαστικά για την ιδιωτική οικονομία και την επιχειρηματικότητα. Να είστε βέβαιοι πως αυτό, θα γίνει πολύ άμεσα. Σε ότι αφορά όμως, το πεδίο στο οποίο δίνονται οι μάχες πλέον, επιτρέψτε μου να μη μπορώ να διακρίνω διαφορετικά επίπεδα. Μέσα στην πολιτισμική κρίση που περνάμε, έχουν ισοπεδωθεί όλα, οπότε αν θέλουμε κάτι πραγματικά να αλλάξει πρέπει να βρεθούμε παντού και ενωμένοι. Και μιας και ο Α.Σαμαράς είχε υπογραμμίσει πως "στα χαρακώματα δε χωράνε άθεοι", επιτρέψτε μου να προσθέσω πως δεν υπάρχουν ούτε ηλικίες. Δε μπορεί μόνη της η νεολαία να αλλάξει μια ολόκληρη εποχή που χρεοκόπησε την Ελλάδα. Χρειάζεται σύνθεση δυνάμεων, ώστε η ορμή της νεολαίας να μπορεί να καθοδηγηθεί από την εμπειρία των μεγαλυτέρων. Τον αγώνα λοιπόν για επαναφορά στις θεμελιώδεις πολιτικές μας αρχές, θα τον δώσουμε όλοι μαζί. Αλλά, μην είστε άδικοι. Εδώ και δύο χρόνια έχουμε προσπαθήσει και έχουμε αλλάξει πολλά. Όμως η μέρα από τη νύχτα, απέχουν αρκετά. Μια ολόκληρη γενιά που μεγάλωσε αλλιώς, δεν είναι εύκολο να αλλάξει μαγικά. Ναι σίγουρα κάνουμε λάθη, αλλά η ΟΝΝΕΔ και η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν είναι αυτό που είχατε συνηθίσει.

  42. tasos1 avatar
    tasos1 27/09/2012 13:58:45

    "η ΟΝΝΕΔ και η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν είναι αυτό που είχατε συνηθίσει"...
    Δηλαδή τι είναι αυτό κ. Παπαμιμίκο; Αποτελεί μομφή για την παράταξη ή για τους προκατόχους σας; Ειδεμή, τι θέλετε να πείτε; Η ΟΝΝΕΔ δεν ήταν πάντοτε νεολαία των αξιών και του πατριωτισμού; Και σε κάθε περίπτωση, συμφωνεί ο αρχηγός σας, το πάλαι γνωστός ΟΝΝΕΔίτης;
    Αν κάνω λάθος, διορθώστε με...

    • periergos avatar
      periergos @ tasos1 27/09/2012 14:15:31

      Κοινώς "για να γυρίσει ο Ήλιος θέλει δουλειά πολύ" που έγραψε κάποτε ένα φιλελεύθερο πνεύμα... (άσχετα αν ακόμα και αυτό όλοι νομίζουν πως ανήκει στο Μαρξιστή που το μελοποίησε)

      Αδερφέ εγώ πάντως καταλαβαίνω πως αυτό που λέει σημαίνει πως η ΔΑΠ δεν είναι "μονο πάρτυ όπως είχατε συνηθίσει". Αυτο τουλάχιστον βγαίνει από όλο το κείμενο.

      • tak avatar
        tak @ periergos 27/09/2012 21:05:48

        Δε νομίζω πως συμπληρώνετε σωστά. μη πάμε στη λογική Μεϊμαράκη και Βουλγαράκη, όταν μεθόδευαν διάφορα σε βάρος του Βασίλη Μιχαλολιάκου... Οι παλιότεροι ξέρουν τι ακριβώς εννοώ...

  43. Pavlos avatar
    Pavlos 27/09/2012 13:59:47

    Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να σταματήσουμε να είμαστε πρόβατα. Το «μπλε μπλε τα πρόβατα είναι μπλε» το θυμάσαι Αντρέα;
    Γιατί να υποστηρίξω Σαμαρά, Αβραμόπουλο, Μεΐμαράκη, Ντόρα, Κυριάκο, Σπηλιωτόπουλο, Χατζηδάκη κ.τ.λ.
    Τι έκανα όλοι αυτοί και έφτασε η Ελλάδα εδώ; Τι σκοπό έχουν να κάνουν για να αλλάξουν την κατάσταση; Ρωτάω γιατί αυτοί υπήρχαν τότε και αυτοί υπάρχουν τώρα.
    Εσύ τι όνειρα και ποιους στόχους έχεις; Συμφωνώ για τα εγκλήματα της «αριστεράς». Αλλά δεν διαβάζω τις προτάσεις σου. Αοριστολογίες μόνο…

  44. Darki avatar
    Darki 27/09/2012 15:10:11

    Στην παρουσα ακολουθια αρθρων ο κυριος "τι να λεμε"με καλυπτει απολυτα.

  45. Ανδρέας Κ. avatar
    Ανδρέας Κ. 27/09/2012 16:13:21

    Την ώρα που η πολεμόχαρη φυλή μας -που θα 'λεγε και η Μαλβίνα- εξαπολύει ιαχές εμφυλιοπολεμικού μίσους και βίας ο Παπαμιμίκος προτείνει το αυτονόητο για να συνεχίσει ουσιαστικά η χώρα μας να έχει πραγματικό μέλλον: ενότητα, ομόνοια και ουσιαστική αλληλεγγύη! Και ίσως να ήταν τυχαίο αλλά το άρθρο δημοσιεύτηκε τη μέρα που τιμούμε τη μνήμη ενός πολιτικού που έχυσε το αίμα του για αυτήν ακριβώς την ιδέα.

  46. Βασίλης avatar
    Βασίλης 27/09/2012 21:01:10

    Είναι πολύ θετικό που ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ κάνει τέτοια αυτοκριτική. Θεωρώ όμως πως για να κριθεί ως ειλικρινής θα πρέπει το επόμενο βήμα του να είναι η παραίτηση. Επιστροφή στη βάση, παραγωγή έργου και αν σε αναδείξει η κοινωνία, ξανα πάλι στις κομματικές επάλξεις. Διαφορετικά το παραπάνω άρθρο δεν είναι παρά απλή συγγραφή έκθεσης ιδεών. Δεν μπορεί να αναγνωρίζεις οτι έχεις χάσει την επαφή σου με την κοινωνία, αλλά να συνεχίζεις να παραμένεις στην θέση σου υποσχόμενος οτι από δω και περα θα προσπαθήσεις να την βρείς.... Το σύστημα παραγωγής στελεχών έχει κλατάρει όπως και όλο το υπόλοιπο κομματικό σύστημα. Η έλλειψη ικανών στελεχών σε όλο το φάσμα της πολιτικής ζωής του τόπου είναι ευδιάκριτη. Αυτό συνέβη γιατί απλά το κόμμα παρέμεινε ένα κόμμα κλειστών κύκλων, σφουγκοκωλάριων, λαμόγιων, που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η προσωπική τους προβολή και μόνιμη εγκατάσταση στην όποια κομματική θέση. Και πως είναι δυνατόν ένα τέτοιο συνοθύλευμα να έχει επαφή με την κοινωνία; Πως είναι δυνατόν άτομα που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους, αλλά μαθαίνουν να ζούν από τις κρατικές και κομματικές επιχορηγήσεις, να καταλάβουν τι μπορεί να περνά σήμερα η κοινωνία; Αν ποτέ θελήσουμε σαν παράταξη να μας αντιπροσωπεύσει πραγματικά ένα κόμμα, όπως και αν λέγεται, θα πρέπει τα κομματικά στελέχη να προέρχονται από την ίδια την κοινωνία, και να δουλέυουν προς όφελος της κοινωνίας. Και το σημαντικότερο να μπορούν να ζήσουν τον εαυτό τους και να μην παρασιτούν εις βάρος των υπολοίπων. Τότε ίσως μπορέσουμε να αναδείξουμε και πραγματικούς ηγέτες, ικανούς να μας εμπνεύσουν και να μας καθοδηγήσουν. Μέχρι τότε τα παιδιά του κομματικού "σωλήνα" θα σπουδάζουν με υποτροφίες σε κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού, θα βρίσκονται σε καίριες θέσεις, ανίκανα για οτιδήποτε, και θα μας γράφουν ωραίες εκθέσεις ιδεών για τις τύψεις που έχουν για το δράμα της κοινωνίας ή και για το πως η δεξια έχασε την ιδεολογική μάχη με την αριστερά....

  47. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 28/09/2012 08:24:59

    Ναι έχω χάσει επεισόδια, γιατί εργαζόμουν. Κοιτούσα τη δουλειά μου και όχι τα κομματιλίκια. Τί έχει κάνει η ΟΝΝΕΔ δηλαδή; Δεν καταλαβαίνω. Για πες μας. Πες μας. Πόσο συνέβαλε τα τελυταία 40 χρόνια στην παραγωγή Εθνικού πλούτου. Χειροπιαστά και όχι με λόγια του αέρα και μπαρουφολογίες.
    Αντόιθετα, έχει εισπράξει εμμέσως χρήματα από τους Έλληνες φορολογούμενους; Ναι. Τέλος. Δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης τέτοιων κρατικοδίαιτων παρασιτικών οργανισμών...ΚΝΕ, ΠΑΣΠ κλπ. Και η ΔΑΠ τα ίδια...(να δω και νεολαία της ΧΑ και τί άλλο;)
    Τί νομίζετε; Πως τα φούμαρα που μας πουλά το κάθε αριστεροδεξιό μαμόθρεφτο που περιμένει το διορισμό, πιάνουν πια; Λάθος.
    Δεξιοί κάποτε είμασταν.
    Μ@@@@ες όμως σήμερα δεν είμαστε φιλαράκο.

  48. TopGunZ avatar
    TopGunZ 28/09/2012 13:38:33

    Γιατί έφτασε η δεξιά εδώ? Πολύ απλά δείτε τα σχόλια. Υποτιθέμενοι δεξιοί προσπαθούν να βρουν κάτι να πουν ενάντια σε ένα ρεαλιστικό και τίμιο λόγο ενός δεξιού αξιωματούχου, μην τυχόν και παρεξηγηθεί ο μπάρμπας που έστειλε τα παιδιά του στο εξωτερικό για να μην πηγαίνουν εκδρομές με τη ΔΑΠ. Γιατί κυριάρχησε η αριστερή ιδεολογία? Γιατί μυρίζει ψοφίμι από εδώ. Βγαίνει ο κάθε ταλιμπανέζος λαθρολάγνος απάτρις δραχμολάγνος, λέει την μπαρούφα του και αποθεώνεται. Λέει πέντε σωστές κουβέντες ένας δικός μας και περιφέρουμε την ψευτοενοχή μας σαν χολέρα. Ναι. Κάναμε λάθη. Τι να κάνουμε τώρα δηλαδή, να κάτσουμε με το ένα πόδι στον τοίχο και να σιωπήσουμε? Δε θα σας κάνουμε τη χάρη. Το μόνο που μου δίνει ελπίδα είναι τα ΔΑΠιτόπουλα που έβλεπα να στήνονται με τις ώρες στη σχολή μου για να βοηθήσουν τους νέους συμφοιτητές τους, όταν οι αριστεροί ομολογούσαν σε έναν φίλο μου διδακτορικό πως είναι λάθος να βοηθάς τον νεοεγγραφόμενο(???) και αυτοί ήταν εκεί για ιδεολογική καθοδήγηση!!! Αυτά τα παιδάκια που προσπαθούν, παρά το ότι τους στερήσατε το μέλλον όλοι εσείς που αφήνατε τόσα χρόνια την ψευτοαριστερή χολέρα να λυμαίνεται τις συνειδήσεις των Ελλήνων, είναι η ελπίδα και όχι εσείς με τη μετρολαγνία σας και την γκρίνια σας. Και ξέρετε γιατί? Γιατί εσείς κλαίτε τα κεκτημένα προνόμιά σας. Οι νέοι παλεύουν όμως για τα κλεμμένα όνειρά τους. Όποιος θέλει βοηθάει. Όποιος δεν έχει κάτι να προσφέρει ας κάνει μια χάρη στην αξιοπρέπειά του και, τουλάχιστον, ας σιωπήσει.

  49. aixaigis avatar
    aixaigis 28/09/2012 22:31:26

    Δεν πιστεύω πιά κανένα Κόμμα. Να μην πώ ότι αηδιάζω κιόλας...
    Βα ρε θή κα με, και οι αερολογίες σας μας εξάντλησαν.
    Οσο γιά το όρο "κοινωνικός" Πατριωτισμός ...υπογραμμίζει τα ανωτέρω.
    ΕΝΑΣ είναι ο Πατριωτισμός. Αδιαπραγμάτευτος.

  50. aixaigis avatar
    aixaigis 29/09/2012 12:35:16

    Ανδρέα Κ. @ : " Την ώρα πού η πολεμόχαρη φυλή μας- πού θα έλεγε και η Μαλβίνα-..."
    Σεβόμαστε τους νεκρούς και δεν σχολιάζουμε.
    Θα απευθυνθώ σε σένα Ανδρέα Κ. ,ότι θλίβομαι όταν μιλούν έτσι Ελληνες.
    Αλλά είπαμε,αυτά είναι τα αποτελέσματα μιάς ανελέητης και μακροχρόνιας προπαγάνδας των αριστερων "προοδευτικών" λαθρολάγνων και θολών κουλτουριάρηδων... Ολα γιά να μειώσουμε τους συμπατριώτες μας και να υπερασπίσουμε "όλους τούς άλλους." Η "μόδα" ξεκίνησε πρίν χρόνια...
    Μπορείς να μού πείς βρέ φίλε Ανδρέα Κ. από πότε η φυλή μας είναι πολεμόχαρη "και εξαπολύει ιαχές ...εμφυλιοπολεμικού μίσους και βίας (!!!)"
    Από πότε ; Μήπως οι πόλεμοί μας ήταν πάντα ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ; Ε; Γιά διάβασε λίγη Ιστορία, όχι της Ρεπούση,ε ;..
    Τι να πούν τότε Οοολες οι άλλες φυλές ;;;; Αγγλοι, Γάλλοι, Γερμανοί, Αμερικανοί Βίκινγκς Σκανδιναυοί κλπ.κλπ. ;;;
    ακόμη και οι τρομεροί Εμφύλιοι υποκινούμενοι από τους Ξένους ήταν με δέλεαρ το άτιμο το χρήμα αλλά και εκμεταλλευόμενοι τον συναισθηματισμό και το πάθος των Ελλήνων.
    Ελεος πιά.
    Αντιθέτως,έχουμε την μοναδικότητα σαν λαός να αρεσκόμαστε στο να αυτομαστιγωνόμαστε και να προασπίζουμε τα δικαιώματα των άλλων.
    Αυτό βέβαια είναι μέγα ελάττωμα,πού αγγίζει τα όρια της διαστροφής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.