#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/07/2009 19:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί τα κανάλια αβαντάρουν τον Γ. Καρατζαφέρη;

 



Αγαπητό antinews
Είναι αδιανόητη και εξωφρενική η αβάντα των μεγάλων καναλιών και ιδιαίτερα ΜΕΓΚΑ, ΑΝΤ1 και ΑΛΤΕΡ στο Γιώργο Καρατζαφέρη. Σχεδόν κάθε βράδυ τον φιλοξενούν για να μας πει τις γνωστές απόψεις του επι παντός του επιστητού. Αναλύσεις επι αναλύσεων για DNA, αποτυπώματα, συλλήψεις, σκάνδαλα κλπ. Για ΟΛΑ έχει βήμα ο κ. Καρατζαφέρης. Προφανώς νομίζουν πως έτσι θα βλάψουν τον Καραμανλή. και να σκεφτεί κανείς πως κάποτε ο Καρατζαφέρης κλαιγόταν από το δικό του κανάλι γιατί τάχα τον πολεμούσαν τα μεγάλα συμφέροντα και δεν τον έβγαζαν στα  δελτία τους!!!

 Αηδιάσαμε κάθε τρεις και λίγο να βλέπουμε τον μέγα αυτόν σωτήρα της χώρας (τρομάρα του!!!) να μας αναλύει το καθετί. Οι ηγέτες της Αριστεράς γιατί δεν έχουν την ίδια φιλοξενία στα τηλεπαράθυρα;  Έλεος πια με τον Καρατζαφέρη. Ένας ημιμαθής, καταφερτζής, πολιτικάντης , με μόρφωση σχεδόν ανύπαρκτη που την ψώνισε και λέει πως θα γίνει και κυβέρνηση κι ολας. Ο ίδιος Καρατζαφέρης που κάποτε έβριζε από το κανάλι του τον Κωνσταντίνο Καραμανλή επειδή φυλάκισε τους χουντικούς και έδιωξε το Βασιλιά, έχει το θράσος να λέει σήμερα πως ανήκει στην πολυκατοικία της Κεντροδεξιάς.

Είναι εξωφρενικό το πόσο στο απυρόβλητο είναι ο Καρατζαφέρης από ΟΛΟ το σύστημα (πασοκικες εφημερίδες, μεγάλα κανάλια, κλπ).

 Τελικά, μόνο η Παπαρήγα έχει το σθένος που και που να τον κοντράρει στα ίσια;

 Γ.Π.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/07/2009 19:51:02

    Ισως γιατι χρειαζομαστε "φασιστικο κινδυνο". Ο Ζακ Μπαρο μιλησε για ¨"αποσταθεροποιηση της δημοκρατιας" στην Ελλαδα για να πιεσει τους Ευρωπαιους να στειλουν τη FRONTEX στα συνορα μας ενισχυμενη.Μιλημενος ειναι βεβαια και ανθρωπος του Σαρκοζυ αλλα χρειαζεται και να ειναι καπως ορατος ο "φασιστικος κινδυνος" για να τσιμπησουν.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/07/2009 19:56:25

    Εμένα αυτά μου θυμίζουν 1964 και 1965.

    Κουϊζ για τους παλαιότερους: Τι κοινό έχει εκείνη η περίοδος με την σημερινή;

    • occultist avatar
      occultist @ archaeopteryx 16/07/2009 21:27:37

      Γονο της οικογενειας Μητσοτάκη στην κυβέρνηση. Τι κερδίζω???

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ occultist 16/07/2009 21:35:54

        Μια οικογενειακή φωτό όοολης της οικογένειας με μαγιό

    • occultist avatar
      occultist @ archaeopteryx 16/07/2009 23:50:38

      Θα είναι και ο Κούλης μέσα?? Αστο. Εχασα. Εκανα λάθος.

    • Nikos L avatar
      Nikos L @ archaeopteryx 17/07/2009 13:06:44

      Διάβασες και εσύ αυτό που διάβασα στο politis?
      Αφήνει ο μπαγάσας τα υπονοούμενά του κατά καιρούς.
      Ποιος ήταν ο αποστάτης ? Ε?
      Ιστορικές πολιτικές ανασκο(λο)πήσεις , όπως σψστότατα αναφέρει.
      http://politis-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_17.html

  3. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 16/07/2009 20:14:06

    Μην ξεχνάς ότι αυτοί οι άνθρωποι και τα κόμματά τους είναι οι χρυσές εφεδρίες του συστήματος.
    Όταν η κεντροδεξιά του Καραμανλή και η σοσιαλδημοκρατία του Γιωργάκη θα πάψουνν πια να πείθουν, ο Καρατζαφέρης και το κόμμα του θα αναλάβουν δράση.
    Γι'αυτό πρέπει να βρίσκονται πάντα στην επικαιρότητα, να έχουν αναγνωρησιμότητα και ο κόσμος να τους θεωρεί ως πιθανές λύσεις.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/07/2009 20:23:46

    Ο Καρατζαφέρης πιθανή λύση... Τότε ο Μητσοτάκης φοβόταν τον ΑΓΠ, τώρα ο ΚΚ φοβάται τον ΓΑΠ (ή φοβάται την Ντόρα;) Ή η Ντόρα και ο Καρατζαφέρης θα είναι ο νέος Νόβας;; (νέος Νόβας κάνει και λογοπαίγνιο). Ή θα τα βρουν ΚΚ και ΓΑΠ (και αυτό φοβάται ο Ορέστιος;

    Βέβαια, τότε είχε Βιετναμ και τέτοια. Τώρα τι έχει; Αποκαλύψεις Ζήμενς ή τό πλήρες ξεπούλημα στους Γερμανούς;

    Βρε _αμώ το, με βλέπω να ξαναγίνομαι αριστερός...

    • occultist avatar
      occultist @ archaeopteryx 16/07/2009 21:29:44

      Μεγάλωσες και άρχισες να ξεκουτιένης. ΧΙ-ΧΙ-ΧΙ-ΧΙ.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/07/2009 20:27:36

    Λάθος, διορθώνομαι... Άλλοι φοβόταν τον ΑΓΠ. Ο Μητσοτάκης, τότε, ήταν ο Καρατζαφέρης (ή ο Μητσοτάκης έγινε η Ντόρα; -- μπάχαλο)

  6. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 16/07/2009 20:29:38

    Ο Μ.Κωνσταντίνος έγινε χριστιανός λίγο πριν πεθάνει και τον έκαναν και άγιο.
    Έχεις ελπίδες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ εναςάσχετος 16/07/2009 20:31:42

      λολ λολ (μου είπαν ότι έτσι λες στο διαδίκτυο ότι είσαι ξεκαρδισμένος στα γέλια)

  7. donaE avatar
    donaE 16/07/2009 20:38:04

    Τον αβανταρουν για να γυριζει το πραγμα στο καλαμπουρι και να ικανοποιειται η αντιστοιχη αναγκη του πληθους για χαβαλε.Μετα αφου εκτονωθει ο κοσμος,κοιμαται.Αλλα...ενα γελιο θα μας θαψει.

  8. σσσ avatar
    σσσ 16/07/2009 21:31:34

    Μέχρι τώρα ήξερα πως απέραντο βήμα είχε η αριστερά στα δελτία με τους κλασσικούς μακριμάλληδες μαϊντανούς και στις απόψεις τους άλλους διανοούμενους ψευτοκουλτουριάρηδες και ψευτοπροοδευτικούς. Ξαφνικά τόσος πόνος επειδή βγαίνει ο Καρατζαφέρης; Ζήτησε κανένας από τα αριστερά κόμματα να προβληθεί και του το αρνήθηκαν; Μήπως απλώς ο Καρατζαφέρης εκφράζει το κοινό αίσθημα αυτόν τον καιρό περισσότερο από τους ηγέτες των άλλων κομμάτων και γι'αυτό "πουλάει" πιο πολύ; Είναι προφανές ότι τον συγγραφέα τον ενοχλεί μονομερώς η ύπαρξη και οι απόψεις του Καρατζαφέρη και όχι απλώς η προβολή του και γι' αυτό καταφέρεται εναντίον του επιτιθέμενος στο ήθος του αντιπάλου του ελλείψει πραγματικών επιχειρημάτων που να αντικρούουν τα λεγόμενά του.

    • donaE avatar
      donaE @ σσσ 16/07/2009 21:44:25

      Δεν πουλαει.Τον μοιραζουν τζαμπα.

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ donaE 17/07/2009 09:30:09

        Πουλάει.... είχε βρεί το μαγαζί γωνία από πρίν (λαθρομετανάστες, ασφάλεια κλπ) και τώρα που η πιάτσα μετακόμισε μπροστά στο μαγαζί του (όλοι ασχολούνται με τα θέματα αυτά) οι πωλήσεις χτύπησαν ταβάνι!!!

        Που να δείς που ανέβηκαν και οι πωλήσεις της Χ.Α. (το μαγαζί τους είναι λίγο παρακάτω)

  9. Χι avatar
    Χι 16/07/2009 21:56:24

    Τον αβαντάρουν για δύο λόγους:

    α) δίνει νούμερα
    β) ψαλιδίζει πολιτικά διάφορους, καθώς δεν μασάει τα λόγια του, αφού δεν έχει τίποτα να χάσει

    Απλό δεν είναι; Κι ο ίδιος το ξέρει πως είναι μια σχέση με ημερομηνία λήξεως, γι' αυτό εκμεταλλεύεται το μήνα του μέλιτος.

  10. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 16/07/2009 22:01:50

    Είναι προφανες πως η υπερπροβολη Καρατζαφέρη αποσκοπεί στα να ''κοντύνει'' ο Καραμανλης. Και ενα μικρο παιδακι μπορει να το καταλαβει αυτό.

  11. mareli avatar
    mareli 16/07/2009 23:05:51

    ρε γέρο τι μας τσαμπουνάς τόση ώρα για το 65. Ότι συνέβη τότε είχε κοινωνικό και πολιτικό αντίκρυσμα! Τώρα τα πάντα είναι συμφέροντα... Μέχρι και οι τρομοκράτες από τη βιασύνη τους λέγονται Σεξτα. Άσε το πεισπούδαστο μητσοτάκειο ύφος και πήγαινε στη θάλασσα για χαλάρωμα...

  12. mareli avatar
    mareli 16/07/2009 23:25:31

    Ο Καρατζαφέρης παίζει πολύ καλά το παιχνίδι των συμφερόντων: Δώσε siemens στη ΝΔ και πάρτην από το ΠΑΣΟΚ. Όσο πιο πολύ το λέει τόσο πιο πολύ χρόνο κερδίζει στην tv. Εδώ ψάχνουμε 100 εκ μίζες σε πράσινες τσέπες κι αυτός λέει ότι κάποιος υπουργός έχει νοικιάσει σπίτι σε κάποιο στέλεχος της siemens. Αν αυτό δεν λέγεται αντιπερισπασμός τότε ο Καρατζαφέρης ήξερε σίγουρα σε πιο σπίτι φύλαγαν οι Αερικάνοι τον Κουφοντίνα το 2002... κατάντια χωρίς πολιτικό και κοινωνικό αντίκρυσμα. Ο ΚωσκοτοΜαντζουράνης ο Ζημενσοσυνήγορος το είπε:"Η απονομή δικαίου είναι ζήτημα πολιτικών συσχετισμών. Σε λίγο αλλάζουν οι πολιτικοί συσχετισμοί"!!!
    Τα ίδια έλεγε τον Ιούνιο του 2007 ο εργατολόγος με τον ιδεασμό, όταν προετοίμαζε τη Ζαχοπουλειάδα. Αυτό ξέσπασε αργότερα γιατί προτίμησαν πρώτα να κάψουν την Ελλάδα μήπως άλλαζαν οι πολιτικοί συσχετισμοί!!!!!!!!

  13. ANONYMOUS avatar
    ANONYMOUS 16/07/2009 23:36:40

    AΓΑΠΗΤΕ ΕΠΙΣΤΟΛΟΓΡΑΦΕ
    ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΩΣ Γ.Π. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο Κ.Κ. Η ΕΣΤΩ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ.
    ΤΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΕ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
    ΟΤΑΝ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ 18% ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ALEXIS ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΟΥΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΥΓΟ;
    ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ 7.2 ΤΩΝ ΕΥΡΟΕΚΛΟΓΩΝ ΗΤΑΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ , ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ 14% ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ KAI 7.5% ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ,ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΑ (ΠΕΡΙ ΥΠΕΡΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗΣ ΑΒΑΝΤΑΣ)ΕΙΧΕΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΓΚΑΛΟΠ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΔΙΝΑΝ ΕΒΔΟΜΟ ΚΟΜΜΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ;
    ΤΙΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ (ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ;
    ΤΟΝ ΣΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ;
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 7.2 ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
    Υ.Γ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΣΘΕΝΟΣ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ. ΤΟΣΟ ΣΘΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ. ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΘΕΝΟΣ ΜΙΛΑΜΕ.

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ ANONYMOUS 17/07/2009 09:33:32

      Χρειάζεται σθένος να μας πεί πόσες και ποιές επιχειρίσεις έχει το ΚΚΕ.... και δεν το έχει.....

  14. kgb avatar
    kgb 17/07/2009 00:04:53

    Γιατί τα κανάλια αβαντάρουν τον Καρατζαφέρη;

    Γιατί αγαπητέ κ. Γ.Π. καταντήσαμε αυτός ο "ημιμαθής, καταφερτζής, πολιτικάντης, με μόρφωση σχεδόν ανύπαρκτη" όπως πολύ σωστά γράφεις να είναι ο ευφυέστερος και ο πιο "ουσιαστικός" στον λόγο του αρχηγός κόμματος αυτή τη στιγμή.

    Κάτσε και σύγκρινε το στήσιμό του με όλους τους υπόλοιπους. Τον mr. Playstation Κωστάκη; Τον Forrest Gump Γιωργάκη; Την mrs. Stalin Αλέκα; Τον mr. Σχολική επιτροπή Αλέξη; Τον mr. Real estate αγραβάτωτο Αλαβάνο; Άστα να πάνε πάρε τον έναν και βάρα τον άλλον.

    Π.χ. έπρεπε να πάρει ο Καρατζαφέρης 7% για να πάρουν πρέφα όλοι οι προαναφερθέντες φωστήρες ότι υπάρχουν συμπατριώτες μας που υποφέρουν από την αθρόα είσοδο λαθρομεταναστών τα τελευταία χρόνια;

    Εαν δεν φροντίσουν οι διάφοροι "εγκέφαλοι" των άλλων κομμάτων να βρουν έξυπνους αρχηγούς που θα εμπνεύσουν τον κόσμο πολύ φοβάμαι ότι εντός ολίγου ο κύριος "Λαός" (πανάθεμά τον από ποιο βιβλίο προπαγάνδας σκαρφίστηκε το όνομα του κόμματός του και των αφισσών που μοστράρει τη μούρη του;) θα είναι χαλαρά τρίτο κόμμα και με βλέψεις εξουσίας παρακαλώ...

    • pepito avatar
      pepito @ kgb 17/07/2009 03:11:27

      Οπως ακριβώς τα λες είναι!!!!
      'Αμεσος, κατανοητός, απλός, με συγκεκριμένες θέσεις/μέτρα που μπορεί να τα αντιληφθεί ο ΛΑΟΣ και χωρίς γενικολογίες.
      Τό ότι τον έμπασε το Μητσοτακέικο στην πολιτική κ τους φτήνει καθώς και οι χουντικές του ρίζες δεν θα τον εμποδιζαν να διαπρέψει εδώ ολόκληρο αποστατη βγάλαμε Πρωθυπουργο κ κανονίζει μεχρι σήμερα το σκηνικό της χώρας.
      Πιστεύω αν είχε στελέχη δυνατά και όχι τον τσιρίδα σαν τον Αδωνη, τον λιποτάκτη εκ Βρυξελλών, την Αθίνη, τον τρελλοκαθηγητή από την Πατρα κλπ. θα είχε μεγαλύτερο πέρασμα.΄

  15. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 17/07/2009 00:42:26

    Έλεος ρε παιδιά. Έχει ανάγκη ο Καραμανλής τον Καρατζαφέρη για να "κοντύνει"; Δηλαδή πέντε χρόνια ανύπαρκτης διακυβέρνησης και σκανδάλων δεν φτάνουν από μόνα τους;

    Όσο για την υπερπροβολή Καρατζαφέρη αυτή οφείλεται στη γραφικότητα του κόμματος, αλλά και στο ότι είναι τα μοναδικά που θίγουν συγκεκριμένα ζητήματα με θάρρος και θράσος, βλ. άσυλο, λαθρομετανάστες κλπ.

    Να κατηγορείτε τα υπόλοιπα κόμματα που τόσα χρόνια αφήνουν προβλήματα να χρονίζουν και φοβούνται να πουν τα αυτονόητα γιατί δεν είναι σε καμία περίπτωση πιο σοβαρά αν και σοβαροφανή από τον γραφικό λαϊκιστή Καρατζαφέρη.

  16. Helmut avatar
    Helmut 17/07/2009 00:53:27

    Τελικά ο Καραταζαφέρης αβαντάρεται επειδή κοντύνει τον Καραμανλή; Γιατί μέχρι σήμερα είχα καταλάβει ότι έχει βεντέτα με την Αγία Οικογένεια και ότι κοντύνει την Ντόρα στηρίζοντας ουσιαστικά τον ΚΚ και τον κουφό Υπουργό παρά τω νταβατζή.

  17. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 17/07/2009 01:19:28

    Γραφικος, λαικιστής, καιροσκοπος και μερικες φορες ακραιος. Ομως το κομμα του σε αυτη τη συγκυρια λειτουργει ως κυτίο παραπονων αγανακτισμενων Νεοδημοκρατων. Το ερωτημα ειναι μεχρι ποτε? Ο Καρατζαφερης βρισκει ζωτικο χωρο οταν ειναι η ΝΔ στην κυβερνηση. Αμα γυρισει το ΠΑΣΟΚ, θα δυσκολεψουν τα πραγματα για τον Καρατζαφερη που τωρα αλωνιζει σε μιντιακο περιβαλλον στρωμενο με ροδοπεταλα!

  18. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 17/07/2009 07:12:55

    Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει (εμένα δεν μου αρέσει καθόλου), ο Καρατζαφέρης (όχι ο ΛΑΟΣ) είναι ο μοναδικός ρήτωρ που ασχολείεται σήμερα με την πολιτική, όπως τουλάχιστον την έχουμε συνηθίσει εδώ στην Ελλάδα.
    Εκφράζει γνώμη στα υπαρκτά προβλήματα που απασχολούν σήμερα τον κοσμάκη (ο ορισμός έπεται αργότερα), προτείνει λύσεις που "φαίνονται" ρεαλιστικές και κριτικάρει λόγω θέσης του, τους πάντες και τα πάντα.
    Η συνταγή είναι πετυχημένη και το μόνο σίγουρο και μετρήσιμο αποτέλεσμα αυτής της παρουσίας είναι το πολιτικό κεφαλοκλείδωμα της Ν.Δ. και η αποκοπή ενός σημαντικώτατου ποσοστού της εκλογικής της δύναμης.
    Και αυτά γίνονται από την δράση του Καρατζαφέρη και την ολιγωρία της Ν.Δ. όπου η προβολή βοηθάει μέν, αλλά δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας. Κοντά στον Καρατζαφέρη συνωστίζεται πολύς κόσμος, υπάρχει μία σχετική οικονομική άνεση και είναι ηλίου φανερώτερο ότι αυτή η υπόθεση δεν σταματάει εύκολα. Ειδικά όσο κεντρίζει ευαίσθητες χορδές σημαντικού μέρους της κοινωνίας για το οποίο οι θεσμικοί λεβέντες του δικομματισμού έχουνε γράψει στην καλλύτερη των περιπτώσεων, στα παλαιά τους υποδήματα (κοσμάκης).

  19. αντί avatar
    αντί 17/07/2009 07:55:00

    Ο Καρατζαφέρης έχει μια ασυλία!

    Όταν κάποιος σοβαρός πολιτικός πει κάτι παράξενο, ασυνήθιστο ή γενικότερα πει κάτι τελείως λάθος, όλοι λένε "μα καλά πώς ο τάδε είπε κάτι τέτοιο;".
    Φυσικά μπορεί να χάσει με ποικίλους τρόπους και ο ίδιος και το κόμμα του, συχνά δυσανάλογα με το λάθος στο οποίο υπέπεσε.

    Ο Καρατζαφέρης έχει δηλώσει κατά καιρούς απίστευτα πράγματα! Αν κάτσει κανείς και τα μαζέψει όλα θα πάθει σοκ! Θα τον χαρακτήριζες γραφικό μερικές φορές και φυσικά ολικά ασόβαρο. Τα τελευταία χρόνια, επειδή είναι πολύ έξυπνος άνθρωπος, το έχει γυρίσει κάπως το πράγμα και υιοθετεί πράγματι σοβαρές θέσεις. Όταν κάποιος που βρίσκεται στα όρια του γελοίου, εκφράζει ενδιαφέρουσες θέσεις, προκαλεί το ενδιαφέρον. Όπως και όταν κάποιος σοβαρός άνθρωπος εκφράσει γελοίες απόψεις.

    Αυτή είναι η ασυλία του Καρατζαφέρη, αλλά όλοι καταλαβαίνουν πολύ εύκολα ότι είναι ένα καλά σχεδιασμένο κόλπο για να γίνει αρεστός και στην ουσία οι θέσεις του είναι επικίνδυνες.

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/07/2009 08:14:05

    Ο blue dick ο γάϊδαρος και ο αντί τα λένε όλα.

    Η αλήθεια είναι κατά 70% αυτό που φαίνεται και κατά το υπόλοιπο το παρασκήνιο. Ο μεγαλύτερος "εχθρός" του ΚΚ του β' είναι ο εαυτός του το περιβάλλον του και, oh so sorry, το κόμμα του (και σε τελευταία ανάλυση η Ελλάς). Ο Καρατζαφέρης δηλώνει αυτό που βλέπουμε, εξ ου και η "ασυλία" να λέει ότι θέλει. Οι Έλληνες, είτε σε πολιτικά, είτε σε διαχειριστικά, είναι εξαιρετική στην αντιπολίτευση και άχρηστοι στην κυβέρνηση.

    Αν το ΔΗΚΙ ήταν αντιπερισπασμός στο Πασοκ (που ήταν), το ΛΑΟΣ είναι στην ΝΔ. Το ΔΙΚΗ τράβηξε τους αριστεροχαχολίζοντες του Πασόκ, το ΛΑΟΣ τους δεξιοφασίζοντες της ΝΔ. Και η ωραία ζωή συνεχίζεται, στην πιο διεφθαρμένη και αναποτελεσματική χώρα της ΕΕ, με όλο και μεγαλύτερο ποσοστό της οικονομικής δραστηριότητας σε ξένα χέρια, και όλο και σαφέστερη αμφισβήτηση πραγμάτων που θεωρούμε αδιαμφισβήτητα όπως τα σύνορα. (Για το αδιαμφισβήτητο της Δημοκρατίας δεν λέω, με την τηλεόραση, τις ξανθειές και τις πιστωτικές κάρτες έχει πάει περίπατο)

    • γάιδαρος avatar
      γάιδαρος @ archaeopteryx 17/07/2009 10:46:49

      Για το 30% που δεν φαίνεται σημειώνω ότι άρχισε ήδη και συνεχίζεται στο μουλωχτό, όσο είναι δυνατόν κάθε φορά, το εξωπέταγμα των ακραίων στοιχείων που αποτέλεσαν και τη ραχοκοκαλλιά του ΛΑΟΣ την πρώτη περίοδο. Στρατολογούνται πλέον άγνωστες αλλά αποδεκτές προσωπικότητες που θα σχηματίσουν τα νέα ψηφοδέλτια. Η συμμετοχή του "κόμματος" στα δρώμενα μηδενίζεται συνεχώς δεδομένου ότι ήδη έχουμε κίνημα και όχι κόμμα. Η εικόνα γίνεται πιό εύπεπτη, μη οξύθυμη, δελεαστική και φυσικά αστική.
      Θυμηθείτε με τι θα γίνει, αρχής γενομένης από Βελόπουλο μεριά. Και τέλος μη τσιμπάτε στα περί της "οικογενειακής" αύρας. Ο καρατζαφέρης δεν μοιράζεται με κάνενα αυτό που έστησε.

  21. prota-i-ellada avatar
    prota-i-ellada 17/07/2009 08:15:47

    Δεν καταλαβαίνω την τόσο μεγάλη ποικιλία των (κατά τη γνώμη μου στην πλκειοψηφία) άσχετων σχολίων τη στιγμή που η ερώτηση της ανάρτησης είναι εξαιρετικά συγκεκριμένη.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (Μπόμπολας, Λαμπράκης, Κυριακού, Αλαφούζος) ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.
    (Προσοχή στην ερώτηση, όχι εάν το αξίζει, όχι συγκρίσεις με άλλους αρχηγούςμ όχι εάν είναι καλός ρήτορας, όχι εάν είναι μάγκας, κλπ)
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ.
    Η συνταγή της υπερπροβολής του Καρατζαφέρη που άρχισε το Μάρτιο ΠΕΤΥΧΕ.
    Θα ήταν εξωφρενικό οι καναλάρχες να μην επιμείνουν σε μια πετυχημένη συνταγή.
    Ο Καρατζαφέρης αποδείχθηκε ότι μπορεί να κόψει ψήφους από τον Καραμανλή και αυτό ακριβώς προσπαθούν να πετύχουν οι ανωτέρω τέσσερις επιχειρηματίες.
    Να μην ξεχνάμε ότι, με τον καινούργιο εκλογικό νόμο, το πρώτο κόμμα παίρνει μπόνους 40 εδρών.
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΑΛΛΟ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ, ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ, Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
    Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά και μου κάνει εντύπωση που καμμιά φορά ψάχνουμε να βρούε πολ΄θπλοκες απαντήσεις.

    • tiramola avatar
      tiramola @ prota-i-ellada 17/07/2009 08:33:20

      Δηλαδή κατά την γνώμη σου και είναι τόσο "απλό" , όλοι οι καναλάρχες είναι συννενοημένοι ώστε να κοντύνουν τον Κωστάκη...
      Δεν φταίει δηλαδή για το κόντυμα του Κωστάκη ο ίδιος με όσα τραγελαφικά έως σκανδαλώδη συμβαίνουν κατά την διάρκεια της πρωθυπουργίας του...
      Το ότι κάθε λίγο ο Καρατζαφύρερ δηλώνει πρόθυμος να τον βοηθήσει και κάνει λόγο για την μεγάλη κεντροδεξιά ούτε αυτό σε προβληματίζει...
      Είναι προφανές ότι ο καθένας ερμηνεύει τα πράγματα όπως τον βολεύει και όπως βολεύει το κόμμα που ψηφίζει...
      Ακόμα και ολόκληρη η χώρα να καεί θα είναι συνωμοσία κατά του Καραμανλή...
      Τέτοια πολιτική σκέψη διαθέτεις γιαυτό και έχεις τους ανάλογους πολιτικούς που σου ταιριάζουν....

      • prota-i-ellada avatar
        prota-i-ellada @ tiramola 17/07/2009 16:43:32

        Είσαι σίγουροςότι θέλεις να πιάσεις κουβέντα μαζί μου; Ευχαρίστως αλλά εάν το θέλεις, θα μιλήσουμε για όλα. Θα μιλήσουμε για τα μαϊμού "σκάνδαλα", θα μιλήσουμε για το ρόλο συγκεκριμένων επιχειρηματιών στο πολιτικό παιγνίδι, θα μιλήσουμε για τις παλινωδίες και τις θολές εξαγγελίες του Γιωργάκη, θα μιλήσουμε για τις σχέσεις του Γιωργάκη με τους αμερικάνους.
        Διεξοδικά, εάν θέλεις.
        Αντέχει το στομάχι σου;
        Εάν ναί, περιμένω.

    • ANONYMOUS avatar
      ANONYMOUS @ prota-i-ellada 22/07/2009 00:28:52

      ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΣ ΑΥΤΟ; ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ;ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΖΕ ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ;
      ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΟΤΑΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ

  22. polygnostis avatar
    polygnostis 17/07/2009 08:28:45

    .. είναι μια δεξαμενή ψήφων....ανα πάσα στιγμή έτοιμη να γεμίσει την δεξιά...όπως και του ΣΥΡΙΖΑ ..οταν ηταν στο 18%......

  23. christos avatar
    christos 17/07/2009 08:38:57

    σωστός...

  24. OTC avatar
    OTC 17/07/2009 08:57:00

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΩ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ? ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ 4-5 ΕΝΕΡΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ?

    • tiramola avatar
      tiramola @ OTC 17/07/2009 09:07:05

      Δεν έχει σημασία πόσα ενεργά χρόνια έχει ακόμα.
      Η ουσία είναι ότι είναι επαναστάτης , συνεχιστής των επαναστατών Παπαδόπουλου , Παττακού και Ιωαννίδη....
      Και αυτός και ο Μιχαλολιάκος της Χρυσής Αυγής ανήκαν στην μεγάλη παράταξη της κεντροδεξιάς....

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/07/2009 09:06:21

    Δεν ειναι μονο οι καναλαρχες.Ολο το πολιτικο συστημα με τον τροπο του δουλευει για να φτιαξει ακροδεξιο κομμα στην Ελλαδα γιατι φαινεται ήταν κατι που ελειπε.
    Ο Καρατζαφερης ξεκινα μετα αποφαση του Καραμανλη να βαλει υποψηφιο υπερνομαρχη τον Τζαννετακο που ηταν προηγουμενως σημιτικος και ειχε πει τα εξ αμαξης κατα της Εκκλησιας και των εθνικιστων.Ιδανικη υποψηφιοτητα για να παρει ο Καρατζαφερης 14% και να γινει η μαγια του ΛΑΟΣ.
    Το 2004 δεν μπαινει στη Βουλη.Ακολουθουν ευωρεκλογες με τις οποιες δεν ασχολειται σοβαρα κανεις αλλος.Ο Τσοβολας διαλυει το ΔΗΚΚΙ και ο ΓΑΠ κατεβαζει μια κωμικη συνθεση με Ματσουκα,ιδανικος συνδυασμος να παρει τους πρωτους πατριωτικοπασοκικους ψηφους ο Καρα και να μπει στην Ευρωβουλή.Εκει εξαπολυει ορυμαγδο επερωτησεων εθνικου περιεχομενου που τις παιζει στο καναλι του και γινεται γνωστος.Αλλα η μεγαλη αβαντα λεγεται βιβλιο ιστοριας της Στ' Δημοτικου.
    Επι ενα χρονο πριν τις εκλογες του 2007 τα καναλια ασχολουνται με το περιβοητο βιβλιο οπου ο Καρατζαφερης εκφραζει την αποψη του 80% του λαου και τα υπολοιπα κομματα πανε κοντρα ή δεν παιρνουν θεση.Ταυτοχρονα οι "αντιεξουσιαστες" που ειναι πολυ αντιπαθητικοι στο λαο καινε συστηματικα και σπανε προσκειμενα βιβλιοπωλεια για να τον κανουν συμπαθη.
    Τελικα με ολα αυτα μπαινει στη Βουλη οπου αρχιζει να ασχολειται με το μεταναστευτικο με το οποιο δεν ασχολειται κανεις αλλος.Οχι μονο δεν ασχολουνται αλλα αφηνουν και τους αναρχικους να καινε και να δερνουν οποιον εχει αντιθετη αποψη και φθανουμε στη μεγαλη παρασταση του Δεκεμβρη οπου η Αθηνα παραδινεται απο τον Παυλοπουλο στις ορεξεις των βανδαλων.
    Ενας Τουρκος αριστερος καθηγητης που ετυχε να ηταν εδω ειπε στην Ελευθεροτυπια : Δεν καταλαβαινω τη γλωσσα αλλα απο αυτα που μου λετε βλεπω οτι οι μονοι που κοιτανε τους τηλεθεατες στα ματια και μιλανε ειλικρινα για τα επεισοδια ειναι αυτοι που μου λετε οτι ειναι ακροδεξιοι.Και σωστα.Ποιος αλλος να μιλησει;
    Tελος μια εβδομαδα πριν τις ευρωεκλογες ανεβαινει η νεα παρασταση,το κερασακι στην τουρτα με το "σκισμενο κορανι" : Διαδηλωση ισλαμιστων στο κεντρο της Αθηνας ανημερα 29 Μαιου (ποιος αραγε "αντιρατσιστης" διαλεξε την ημερομηνια)με καρυγες "Αλλαχ ακμπαρ" και επεισοδια.Οτι πρεπει για να πεσουν και οι τελευταιοι δισταγμοι κυμαινομενων Νεοδημοκρατων και να πανε στο ΛΑΟΣ.
    Τωρα βεβαια ολα αυτα μπορει να ειναι τυχαια και οχι οργανωμενο σχεδιο απο ολους τους πολιτικους χωρους για να υπαρξει ακροδεξιο κομμα στην Ελλαδα.Διαλεγετε και παιρνετε την ερμηνεια που θελετε.

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ ψυχραιμια 17/07/2009 13:20:40

      Άψογος. Μην ξεχνάμε όμως παράλληλα πως όλα αυτά που περιγράφεις οδήγησαν και στο γεγονός των 23.566 (!!!!!!) ψήφων που πήρε η Χρυσή Αυγή. Το πράγμα έχει αρχίσει να ξεφεύγει προς το άλλο άκρο εδώ και καιρό.

    • ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
      ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ @ ψυχραιμια 17/07/2009 13:59:37

      Δηλαδή κάποιος σχεδίασε όλα αυτά απλά και μόνο για να μπει ο Καρατζαφέρης στη Βουλή; Η γύμνια του πολιτικού κόσμου και της κοινωνίας είναι αυτή που ανέδειξε τον Καρατζαφέρη σε φωστήρα της πολιτικής.

  26. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 17/07/2009 09:51:46

    Φιλε tiramola το οτι ο Καραμανλης εχει τη βασικη ευθυνη για την εκλογικη συρρικνωση της ΝΔ ειναι δεδομενο. κυβερνα 5,5 χρονια, εχουν γινει πολλα λαθη, στελεχη του εχουν εμπλακει σε υποθεσεις διαφθορας, κλπ. Ομως δεδομενο ειναι και το γεγονος πως το συστημα των ΜΜΕ που ελεγχεται απο συγκεκριμενα συμφεροντα προσπαθει να κοντυνει τον Καραμανλη μεσω Καρατζαφερη. Όπως προσπαθει να κοντυνει και τον Γιωργακη μεσω Βαγγελη βενιζελου. Για καποιον αλλον φιλο που ρωτησε, ο Καρατζαφερης ειναι γεννημενος το καλοκαιρι του 1947 αρα ειναι ακριβως 62 ετων.

  27. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 17/07/2009 10:42:14

    Ο Καρατζαφέρης και οι «επιτυχίες» του, είναι η ταυτοποίηση της «πολιτικής κατρακύλας και της κατάντιας» ενίων «apolitik» «νεοελλήνων».
    Καθρεφτίζεται στο πρόσωπό του η αβελτηρία, η ψευτομαγκιά, η χοντροκοπιά, η ημιμάθεια, η βραδύνοια, η μυθομανία, ο μιμητισμός και ο ακραίος αλλά επιμελημένα κρυμμένος νεοφασισμός. Είναι το σημείο αυτό που υπερτερεί και εδώ βέβαια είναι να του βγάζεις κανείς το καπέλο, για τον τρόπο και την ακρίβεια που το πετυχαίνει
    Κάποιοι τον συμβούλεψαν ότι θα πρέπει να αποφεύγει και να μην προκαλεί τα λαϊκά και απεχθή αισθήματα για την χούντα, στην 4η Αυγούστου και τον Γλίσμπουργκ.
    Η αλήθεια είναι ότι η Ν.Δ βρίθει Καρατζαφέρηδων και δεν θέλει νομίζω και πολύ μυαλό και ευαίσθητο πολιτικό αισθητήριο, για να τους ανακαλύψεις και να τους σταμπάρεις. Κάποτε ο Κ. Μητσοτάκης (ζωντανός πολιτικός εφιάλτης της Δημοκρατικής Παράταξης) στις εκλογές του 1990, είχε ένα δόγμα:
    «Οι ψήφοι δεν έχουν οσμή και χρώμα»
    Το αν μερικοί ψηφίζουν Καραμανλή και όχι Καρατζαφέρη, είναι για ένα και μόνο λόγο:
    Προσβλέπουν στην «κουτάλα» της εξουσίας και όχι από πολιτική αντιπαράθεση ή δημοκρατική πεποίθηση και ευαισθησία.
    Στο σημείο αυτό ας μου επιτραπεί μια εκτίμηση – πρόβλεψη:
    Επειδή στις επόμενες εκλογές το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται ante – portas, τα δύο «αδελφά» κόμματα θα κάνουν την «καρδιά τους πέτρα», θα δώσουν «τόπο στην οργή» και έτσι ο Κωστάκης Καραμανλής θα κατέβει στις επόμενες εκλογές «χέρι- χέρι» με τον Καρατζαφέρη.
    Σημειώστε το αυτό φίλες και φίλοι…

  28. Lavazza avatar
    Lavazza 17/07/2009 11:08:32

    Καλύτερα να βλέπω τον Καρατζαφέρη παρά το ΕΑΜ-ΕΚΑΛΗΣ που λυμαίνεται τον τόπο από το 1930 και προς τα εδώ...

    Σε όλον τον κόσμο λες "είμαι αριστερός" και σε παίρνουν με τις πέτρες κι εδώ το έχουν για καύχημα όλοι αυτοί που φέρουν γύρα με τα Cayenne...

    300 εκατομμύρια ανά την Ευρώπη που έζησαν στο πετσί τους την "Αριστερά" φωνάζουν "σκατά στο λάκκο του Στάλιν" και στην Ελλάδα 10.000 φαντάσματα (που σημειωτέον δεν ζήσαν αυτή τη φρίκη) τον εξυμνούν...

    Τα βράδυα μετά πλημμυρίζει η παραλιακή από "Αριστερούς" που εν μέσω ουισκυ (με 15 Ευρώ το ποτήρι) κάνουν αριστερές αναλύσεις...

    ΈΛΕΟΣ ΈΛΕΟΣ ΈΛΕΟΣ...

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ Lavazza 17/07/2009 13:34:34

      "Καλύτερα να βλέπω τον Καρατζαφέρη παρά μπλά-μπλά-μπλά"

      Ο Lavazza προσπαθεί να πείσει οτι δεν τον εκφράζει και τόσο ο Καρατζαφέρης αλλά «αναγκάζεται», λόγω αηδίας ως προς την σήψη και παρακμή που παρατηρεί γύρω του, να γίνει ακροδεξιός. Δεν το είχε ανέκαθεν το ελάττωμα δηλαδή, τώρα τελευταία του προέκυψε. Lavazza καταλαβαίνω το δράμα σου, στις επόμενες βουλευτικές που «θα ρίξεις ΛΑΟΣ κι ας σου κοπεί το χέρι», θα είμαι εκεί να σε υποβαστάζω και να σκουπίζω τα δάκρυά σου από τις τύψεις, σαν βγεις από το παραβάν. Που σε έσπρωξε στην αγκαλιά του Καρατζαφέρη η κακούργα κοινωνία, ολόκληρος καλλιεργημένος, καλοπροαίρετος και γλυκύς άνθρωπος απαλός σαν βελούδο.. Κουράγιο!

    • leontas avatar
      leontas @ Lavazza 20/07/2009 08:54:27

      pesta xrysostome.....

  29. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/07/2009 11:18:21

    Ενώ έχεις απόλυτο δίκιο στις αρνητικές σου αντιδράσεις, μην είσαι σίγουρος ότι προτιμάς αυτά που πρεσβεύει ο Καρατζαφέρης από τον νεοπλουτισμό ορισμένων Πασόκων (ή τον πλουτισμό των πολιτικών). Η ιστορία άλλα λέει... Μην μπερδεύουμε το ήθος ή την παιδεία με τον χωροφύλαξ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 17/07/2009 12:25:15

      βιβλία? διαδίκτυο? u-tube? βέγγος και άλλες ταινίες? Τι έγινε δεν έχουμε μνήμη? Ή γράφουμε ιστορία κατα το δοκούν.

    • kgb avatar
      kgb @ archaeopteryx 17/07/2009 12:41:34

      Δυστυχώς πόσοι νεοι θα μελετήσουν σε βάθος για να καταλάβουν τι πραγματικά έχει βιώσει ο τόπος τα τελευταία 60 χρόνια. Ελάχιστοι. Άμα τους ζήσεις θα δεις ότι θεωρούν αυτονόητα να πάνε στον Βασιλόπουλο να αγοράσουν ένα κιλό φιλέτο και να περάσουν μπροστά από ένα περιπολικό να ρίξουν κανα-δυο μπινελίκια στους αστυνομικούς και να μην τρέξει μία. Δεν μπορούν να συνηδητοποιήσουν ότι οι πατεράδες μας τρώγανε όσπρια όποτε ήταν τυχεροί και ότι δεν τολμούσες να κυττάξεις τον χωροφύλακα στα μάτια.

  30. anti.grafeas avatar
    anti.grafeas 17/07/2009 11:37:17

    Ο Προεδρος, ειναι ερωτευσιμος τυπος και γιαυτο τα
    καναλια, τον διεκδικουν με τοσο παθος.

    http://www.youtube.com/watch?v=7qINk61NKa0

  31. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 17/07/2009 12:02:44

    Τέλεια πολιτική ανάλυση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Συγχαρητήριαααααααααααααααααααααα
    Δεν υπάρχει βλέπεις ανεργία, δεν υπάρχει ακρίβεια, δεν υπάρχει αισχροκέρδεια, δεν υπάρχουν προβλήματα με την Δημόσια υγεία, την Παιδεία, τα Ασφαλιστικά ταμεία (και ειδικά εκείνα που έχουν επενδύσει στα «δομημένα» των «ταμένων» της Ν.Δ δηλαδή του Πέτρου, του Αγάπιου, του Ευγένιου και των άλλων παιδιών…),
    Η αγορά δουλεύει ρολόι (και οι μυγοσκοτόστρες έχουν κυριολεκτικά εκτοπίσει τα εντομοκτόνα) δεν έχει συμβεί ούτε ένα σκάνδαλο!!!!!!!!
    Τι να λέμε τώρα;
    Τα πάντα όλα (Αλέφαντος) μια χαρά !!!!!!!!!!

    • christos avatar
      christos @ Δωδωναίος 17/07/2009 14:50:15

      για πες μου ρε Έλληνα πόσα χρήματα χάθηκαν από τα ταμεία στα δομημένα ομόλογα; για πες μου;

  32. kgb avatar
    kgb 17/07/2009 12:05:08

    Το πρόβλημα archaeopteryx είναι ότι οι περισσότεροι νέοι έχουν ζήσει την εποχή των αριστερών με τις cayenne που σωστά λέει ο Lavazza και δεν έχουν φάει πραγματικές σφαλιάρες (όχι σαν τις σημερινές τις τζούφιες των ΜΑΤατζήδων) από τον παλαιό ..."καλό" χωροφύλακα" που σωστά αναφέρεις και εσύ. Εν ολίγοις μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα που λένε...

  33. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 17/07/2009 12:15:58

    Η προβολή του κ. Καρατζαφέρη από τους καναλάρχες είναι αυτονόητη. Στόχος των καναλαρχών είναι η αντικατάσταση της όποιας πολιτικής από την "επικοινωνία" του χαμερπούς μιντιαλισμού.
    Ο κ. Καρατζαφέρης είναι η εξαίχουσα φυσιογνωμία της μιντιαλιστικής φούσκας στην Ελλάδα. Είναι ο μόνος δημοσιγράφος που είναι αρχηγός και ιδρυτής κόμματος. Το κόμμα αυτό προβλήθηκε και απέκτησε ςπιρροή αποκλειστικά από τηλεοπτικά κανάλια. Στερείται θέσεων αρχών και προγράμματος παντελώς. Λειτουργεί αποκλειστικά με την προβολή συνδρόμων στα πλαίσια ενός κακόγουστου σόου. Η ανταπόκριση που βρίσκει, ανταποκρίνεται στην μιντιαλιαστική παρακμή που χαρακτηρίζει την νοοτροπία της πλειοψηφίας του πληθυσμού.
    Η τηλεόραση εξελίχθηκε στο κατ' εξοχήν μέσον παθητικοποίησης και πνευματικής αποξήρανσης. Αντίστοιχες φυσιογνωμίες με τον κ. Καρατζαφέρη είναι ο κ. Λιακόπουλος και ο κ. Λεβέντης. Και οι τρεις διακατέχονται από εμπαθή εξιμπισιονισμό, με υπερβολική αναιτίαστη ωραιοπάθεια, που σε κάθε υγειή κοινωνία θα αποτελούσαν περιπτώσεις για τον ψυχίατρο.
    Όπως έδειξε όμως η πρακτική του Γκέμπελς στο μινιστέριο προπαγάνδας του Αδόλφου, η μαζική ψύχωση είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος ελέγχου των κοινωνιών. Η οργανωμένη κοινωνία των δουλεμπόρων, κατήργησε τον κοινωνικό και παραγωγικό ιστό στην αρχαία Ρώμη, προσφέροντας στην πλέμπα "άρτον και θεάματα". Δεδομένου όμως ότι ο άρτος συνδέεται στην κεφαλαιοκρατική κοινωνία και με την ουσιαστική λειτουργία συνδικαλιστικών ενώσεων, η μοντέρνα κοινωνία του θεάματος περιορίζεται στο φαίνεσθαι. Ο συντελούμενος εκβαρβαρισμός της δημόσιας ζωής οδήγησε στην κοινωνική ζούγκλα που βιώνουμε. Επειδή στην Ελλάδα το κλίμα κρίνεται μάλλον ευνοϊκό, ας αναμένουμε και την διανομή σώβρακων ταρζάν με βούλες καμηλοπάρδαλης (στους δε κρατούντες, για να ξεχωρίζουν ως ανώτεροι άνθρωποι, με ρίγες ζεύρας).

  34. ataktos avatar
    ataktos 17/07/2009 12:41:15

    Lavazza – Ε αυτά σου έλεγαν τέκνο μου αυτά έχεις μάθει και αφομοίωση όπως λέει το ρητό “ ο ένας αγάπησε από μικρός την σοκολάτα και του άλλου βρωμάνε τα πόδια”

  35. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 17/07/2009 13:30:16

    Ψηφίζω σχόλιο Μποτίλια με χίλια !

    Αλλά φίλε μου Μποτίλια η "ιατρική" λέει πως για τους βλαμμένους εθισμένους Νεοέλληνες της μεσημεριανής ζώνης lifestyle (το 70-80% του πληθυσμού λεώ εγώ) δεν υπάρχει γιατριά παρά μόνο μια,

    η πείνα και το γουρ γουρ γουρ που κάνει το στομάχι...

  36. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 17/07/2009 13:40:28

    Μην ξεχνάτε ότι η υπερπροβολή Καρατζαφέρη οφείλεται στη γραφικότητα των στελεχών του που φέρνουν πολλά νούμερα σε όποιες εκπομπές πάνε. Επιπλέον, το συγκεκριμένο κόμμα εκφράζει απόψεις που κανένα από τα υπόλοιπα δεν εκφράζει και κατά συνέπεια ο θόρυβος που δημιουργείται από αυτές είναι ό,τι καλύτερο για τη ματαιόδοξη λογική δημοσιογραφίσκων τύπου Χασαπόπουλου, Καμπουράκη ή Αυτιά.

    Το τραγικό είναι ότι το πρώην φασιστοειδές ο Βορίδης, αλλά και ο υπεργραφικός αλλά και πρώην φλερτάρων με ρατσιστικές θέσεις Γεωργιάδης σε πολλές περιπτώσεις αρθρώνουν πολιτικό λόγο με συνέπεια να φαντάζουν σοβαρά πολιτικά πρόσωπα μπροστά στο ξύλινο ύφος των στρατιατακίων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.

    Επίσης, γραφικοί τύποι όπως ο Βελόπουλος, ο Γεωργιάδης ή ο Καρατζαφέρης υπάρχουν σε όλα τα κόμματα. Από πώς κι ως πού ο Τραγάκης, ο Γείτονας, ο Κουράκης ή ο Μαϊλης είναι πιο σοβαροί ή έστω πιο σοβαροφανείς;

    Η γελοιότητα και η γλειωδίλα αγγίζουν όλους τους πολιτικούς χώρους, γιατί πολύ απλά μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας είναι από την ίδια πάστα.

    • ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
      ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ @ ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 17/07/2009 13:41:37

      *γλοιωδίλα

  37. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/07/2009 14:01:41

    Μα δεν τον αβαντάρουν, απλά προβάλουν την αντιπροσωπευτική εικόνα των δεξιοτήτων των πολιτικών μας.
    πιστεύει κανένας από εμάς εδώ, ότι οι υπόλοιποι 299 είναι ικανότεροι ή σοβαρότεροι; το έχουν αποδείξει; Σοβαροφανείς κληρονόμοι ιδεών και ονομάτων είναι. Από τους θεματοφύλακες των ιδεών του Στάλιν, από τον Αλέκο και τον Αλέξη της παιδικής χαράς, από τους μεταφορείς χρημάτων και τους εντιμότερους ευκαιριακούς κλέφτες του ΠΑΣΟΚ έως τους Δαιλάκιδες της ΝΔ που για χάρη τους επιστολογραφούν τραγουδίστριες...
    Χώρα στο βούρκο, πνεύμα επιχορηγούμενο πολιτικοί ...Καρατζαφέρηδες, έχουμε ότι έχουμε επιλέξει να μας αντιπροσωπεύει, ότι μας αξίζει.

    ΥΓ

    ειλικρινά πάντως σκέφτομαι αν δεν ξανά πάω για μπύρες στις επόμενες εκλογές να τον ψηφίσω, ως αντιπροσωπευτικό δείγμα των 300

  38. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 17/07/2009 15:03:37

    Προσωπική, άρα και εντελώς υποκειμενική άποψη, ακολουθεί.
    Τα μυνήματα που λαμβάνω από τις Ευρωεκλογές και μετά, μου λένε ότι:

    -Το ΠΑΣΟΚ έχει κάτσει στην άκρη και περιμένει τα γεγονότα να του δείξουν το επόμενο βήμα. Η νίκη ήταν «μεγάλη».

    -Στην ΝΔ, διαδραματίζεται το μεγάλο παιγχνίδι. Τα στρατόπεδα (Κ.Καραμανλής και οικογένεια Μητσοτάκη) έχουν έρθει αντιμέτωπα, αφού αποφασίσανε ότι δεν πάει άλλο. Έχω παρατηρήσει διακριτική εύνοια υπέρ του κ. Καραμανλή και αντίθετα έντονη πολεμική εναντίον της οικογένειας Μητσοτάκη, από ΜΜΕ, μηδέ εξαιρουμένων και ιστολογίων, που μέχρι σήμερα κρατούσαν διακριτικά αποστάσεις και από τους δύο, χάριν της παράταξης. Και το αντίθετο.
    Η μάχη θα γίνει σκληρότερη μέχρι τον Σεπτέμβριο.

    -Ο κ. Καρατζαφέρης αφού προσπάθησε (;) μήπως και γίνει καθοριστικός παράγοντας στη ΝΔ, έφαγε πόρτα, και προσπαθεί πλέον "μόνος του" να διαδραματίσει ρυθμιστικό ρόλο.
    Απλά δεν έχει αποφασίσει εάν είναι πιστός στον θεσμό της «Οικογένειας» ή απλά την χρειάζεται. Μέχρι να αποφασίσει εξασκεί τις δημοσιογραφικές του ικανότητες, ενώ έχει επιτρέψει και στα «στελέχη» του να κάνουν θόρυβο.

    -Οι εκδότες-καναλάρχες, όπως πάντα, καλλιτεχνούν σε διπλό καμβά. Από την μία, διατηρούν σε πρώτη προβολή την προσωπογραφία που «κόβει» εισιτήρια στις εκθέσεις τους, άλλωστε και ο Ρέιγκαν έγινε πρόεδρος, και από την άλλη συνεχίζουν με ακάθεκτη όρεξη τις ελαιο-γραφίες. Η αλήθεια είναι ότι με το «λάδι» έχουν κάνει θαυμάσια έργα.

    -Οι υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις της Χώρας μας «ανασυντάσσονται».

    -Τέλος εμείς, το φιλοθεάμον κοινό, στην προσπάθειά μας να ερμηνεύσουμε τους όρους του «παιγχνιδιού» και την τεχνοτροπία των «καλλιτεχνών», συμφωνούμε τουλάχιστον σε ένα συμπέρασμα.
    Η οριστική διαγραφή του "Βασιλιά των Καρπαθίων" και των μελών της συνομοταξίας του από τον πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, και ψυχαγωγικό χάρτη του Πλανήτη Γη, είναι μία καλή αρχή. Όχι άλλο αίμα!!!
    Ημέρα που ήταν και η προχθεσινή!

  39. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 17/07/2009 15:18:06

    Καλά τι περιμενε η Ν.Δ. να το παιζει κεντροδεξια ,μεσαιος χώρος και να μην εχει δεξια της καννεναν?
    Το ΛΑΟΣ ειναι η συνειδηση του παραδοσιακου δεξιού.
    Τα ΜΜΕ πανε σε οτι πουλαει και σε οποιον εχει κατι καινούριο να πει.
    Δηλαδή οταν ειχαν ανεβάσει τον ΣΥΝ στο 18% σε βαρος του ΠΑΣΟΚ πιον ωφελούσαν?
    Αυτης της παραπαιουσας κυβερνησης απο δω και περα θα της φταινε οι παντες.
    Ο Βασιληας απεδείχθη γυμνός!

  40. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 17/07/2009 15:44:27

    Το έξυπνό πουλί από τη μύτη πιάνεται, ιδιαίτερα εάν είναι μπεκάτσα.

    Αποδείχθηκε προς το παρόν ότι ο ρόλος του Καρατζαφ. είναι χρήσιμος για το σύστημα των ΜΜΕ και των λοιπών, όπως ήταν και ο Αβραμόπουλος, Σαμαράς, Τσοβόλας, Μάνος και άλλοι.

    Όταν η χρησιμοτητά του εξαντληθεί, θα πεταχθεί ως στυμμένη λεμονόκουπα.

    Πιστέυω βέβαια ότι θα ήταν χρήσιμο να γίνει τριτο κόμμα το ΛΑΟΣ και να πάρει το ρόλο του ΚΚΕ ως ρυθμιστή της αντζέντας.

    Όπως και να το κάνουμε είναι τέτοιο το έλλειμα ηγεσίας στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς που κυριολεκτικά μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

    Σε αυτό λοιπόν το περιβάλλον επιβιώνει επιτυχώς μάλιστα και ο Καρατζαφ.

  41. thouthou avatar
    thouthou 18/07/2009 00:46:18

    Είναι χαριτωμένη η προσπάθεια "ανάλυσης" χώρων που προφανώς δεν έχετε καμία σχέση... Ο Λαζόπουλος και το youtube δεν είναι πηγή ενημέρωσης, επιτέλους...
    Ο Καρατζαφέρης είναι χάος. Άλλος βλέπει την ακροδεξιά που βολεύει και είναι αναπόφευκτη, άλλος βλέπει χούντες και φασισμούς, άλλος βλέπει λαϊκισμούς, άλλος βλέπει σωτήρες... Αυτά τα εκμεταλλεύεται ο ίδιος.
    Για τα περί "υπερπροβολής" καλύτερος μάρτυρας είναι η ίδια η Ελευθεροτυπία, όπου και το 2007 (όπου υπήρχε η ίδια παραφιλολογία) και σήμερα έδειξε ότι ο ΛΑΟΣ είχε το μικρότερο ποσοστό προβολής...
    Από εκεί και πέρα, ο Καρατζαφέρης προσπαθεί να επιβιώσει σε ένα τελείως εχθρικό πεδίο. Και "βραχυκυκλώνει" τους αντιπάλους του με τους λαϊκίστικους και αποτελεσματικούς ελιγμούς του...
    Ο ΛΑΟΣ δεν έχει κοινωνική αναφορά, δεν έχει ιστορικοπολιτικά "ελευθέρας"... Αντιμετωπίζει 2 εξουσιαστικά κόμματα, και την αγιοποιημένη αριστερά. Πέρα από τους λαϊκίστικους τακτικισμούς, πού έχει πέσει έξω σε βασικό πολιτικό λόγο; Πού έπεσε έξω σε βασικές επιλογές;
    Το "κακό" για κάποιους είναι ότι δεν δέχτηκε να γίνει η τυπική ακροδεξιά που περίμεναν όλοι, προφανώς αυτοί που δεν γνωρίζουν τί σημαίνει ακροδεξιά... Παλατζάρει μεταξύ Χρυσής Αυγής και Τσε, γιατί απλά αυτό το χάος υπάρχει στον πολιτικό λόγο της πατρίδας μας... Λέει τα αυτονόητα, απλά ξέρει ότι κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τό τί λέει, αλλά με τό πώς το πλασάρει... Πήρε ρίσκα κόντρα στον σκληρό πυρήνα του, ενώ θα ήταν πολύ πιο εύκολο να γίνει ένας τυπικός Χάιντερ... Είναι ο μόνος που έχει φέρει πολιτικό αποτέλεσμα, απέναντι σε "μυριάδες" πατριώτες που συννεφολογούν σε εκπομπές, περιοδικά και μπλογκς... Ο μόνος που επιτέθηκε στα "νεοδόγματα" του Σκοπιανού, των αναρχικών κλπ... Και συγχρόνως προσπαθεί να χτίσει ένα κόμμα.
    Άρα τα "σιχτιρίσματα" είναι απλά απολίτικα... Προς έναν χώρο-μέγεθος που αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να τον εφεύρουμε... Επειδή κάποιοι από τον καναπέ τους περίμεναν έναν τέλειο Μεγαλέξανδρο και χαλιέται η "αισθητική" τους... Επειδή κάποιοι περίμεναν ένα τυπικό μέγεθος και αγχώνονται να το περιγραψουν... Επειδή κάποιοι νιώθουν να απειλείται το εύκολο πολιτικό σύστημα που ήξεραν και ψάχνουν να βρουν τί παίζει...
    Φίλτατοι, είμαστε τυχεροί που υπάρχει ο Καρατζαφέρης. Το στηρίζουν κάποιοι για να κάνουν την δουλειά τους, αλλά αυτό το εκμεταλλεύεται και ίδιος για να κάνει την δική του... Αν δεν υπήρχε, τότε πιθανότατα να γνωρίζαμε την ακροδεξιά που όλοι απευχόμαστε... Φέρνει αποτέλεσμα εκεί που κάποιοι μπουρδολογούν ιδεολογικοϊστορικολογώντας χωρίς αποτέλεσμα... Η ελπίδα δεν είναι να κυβερνήσει, αλλά να φέρει την ανακατάταξη που μπορεί να αλλάξει κάτι...
    Γιατί το ερώτημα δεν είναι "πόσο τον γουστάρουμε": Το ερώτημα είναι "πώς θα ήταν το πολιτικό σκηνικό της χώρας αν δεν υπήρχε";;;;;
    Για όλα τα υπόλοιπα, υφιστάμεθα αυτά που αξίζουμε, σαν λαός, σαν έθνος, σαν κοινωνία...
    Καλή σας διασκέδαση....

    • ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
      ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ @ thouthou 18/07/2009 02:01:24

      Αυτό που λες είναι πολύ σωστό. Ο Καρατζαφέρης με την προσωπικότητά του - καλή ή κακή - και τη στρατηγική του είναι ο μοναδικός από τον εθνοκεντρικό/πατριωτικό χώρο που κατάφερε να προσελκύσει ψηφοφόρους. Παπαθεμελήδες, Ζουράριδες, Σαρρήδες κ.α. δεν μπόρεσαν ποτέ να κάνουν τον ντόρο που κάνει αυτός.

  42. Tsertos avatar
    Tsertos 18/07/2009 09:50:24

    Γεια σου ρε ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ, που στην ποδια σου σφαζονται, MEDIA και ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ.
    http://www.youtube.com/watch?v=_wciiEjxOQk&feature=related

  43. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 18/07/2009 11:23:19

    Αμαν, βρε παιδια, 65 σχολια για τον Καρατζαφερη? Ποσο ευκολα ξοδευεται η φαια ουσια στην Ελλαδα!

  44. thouthou avatar
    thouthou 18/07/2009 23:38:25

    ""Αμαν, βρε παιδια, 65 σχολια για τον Καρατζαφερη? Ποσο ευκολα ξοδευεται η φαια ουσια στην Ελλαδα!""
    Άλλη μια βαθυστόχαστη πολιτική ανάλυση με επιχειρήματα....

  45. Mikis avatar
    Mikis 19/07/2009 09:27:37

    Τιμή και Δόξα σε όσους δίνουν τον Αγώνα τον καλό για να σωθεί ο καταρέων Καραμανλισμός,χαχαχαχαχα

    ΛΑΟΣ ρε και ξερό ψωμί!

    Τα ψέματα τελείωσαν,για τον μέσο Νεοδημοκράτη δε έχει πλέον διαφορά η φιλελεύθερη κλίκα που κάνει κουμάντο στη ΝΔ από τους ξεφτιλισμένους εκσυγχρονιστές και τον ΓΑΠ.

  46. gkalopatzhs avatar
    gkalopatzhs 19/07/2009 13:54:39

    Γιατί τα κανάλια προβάλλουν τον Καρατζαφερη(*) ?

    Για τον ίδιο λόγο που προβάλλουν ό,τι προβάλλουν, διότι ξέρουν ότι
    η "κοινή γνώμη" είναι μια γνώμη που προβάλλεται κατα κόρον
    μέχρι να γίνει κοινή.

    Καρατζαφερη(*): ολίγη ονοματολογία για τους φίλους που αρέσκονται
    σε θεωρίες φυλετικής καθαρότητας: Καρα = μαύρος στα τούρκικα
    Τζαφερι = σύνηθες αλβανικό/αρβανίτικο επώνυμο (γνώριζει κανείς άλλη ερμηνεία εκτός αυτής που παραθέτω παρακάτω?).
    Δηλαδή, σε ελεύ8ερη απόδοση,
    Καρατζαφέρης = μαύρος τουρκαλβανός :)

    ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ. Το επώνυμο του κ. Γιώργου Καρατζαφέρη είναι σύνθεση τουρκοαραβικών λέξεων. Προέρχεται από τοΚara = μαύρος και caferi που είναι ονομασία σιιτικής αίρεσης (από τονΤζαφέρ ες Σαδίκ, γιο του διαδόχουτου Μωάμεθ) και οπαδού της αίρεσης αυτής.
    Πάντως, στην Ηπειρο αλλά και την Πελοπόννησο συναντάται και το τοπωνύμιο Τζαφέρης, το οποίο προφανώς μετέφεραν στην Ελλαδα Πολιτικά επώνυμα με ρίζες Τουρκικές, λατινικές, αλβανικές λέξεις αποτελούν συχνά τη βάση ενός ονόματος,χαρακτηριστικό των ανακατατάξεων στα Βαλκάνια
    [πηγή: http://greeksurnames.blogspot.com/2009/02/blog-post_07.html]

  47. leontas avatar
    leontas 20/07/2009 09:55:02

    προχωρα Καρατζαφερη....βγαλτους τις μασκες...σε στιριζουμε με ολη μας την δυναμη...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.