#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Τσίπρας δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός



Σε εμάς τουλάχιστον δεν προκάλεσε έκπληξη το πρόσφατο δημοσίευμα της Wall Street Journal σύμφωνα με το οποίο ο Σαμαράς "εκτόπισε" τον Τσίπρα, επισκιάζοντας το «φρέσκο» πρόσωπο του. «Πριν από ένα χρόνο όλα τα φώτα ήταν στραμμένα στον Αλέξη Τσίπρα, γράφει η εφημερίδα. Τώρα ο Σαμαράς έχει καταφέρει να τον εκτοπίσει και να γίνει ο πολιτικός στον οποίο πρέπει να εστιάσει κανείς, αφού είναι αυτός που έχει την πρωτοβουλία, χαράσσοντας έναν δρόμο με επιτυχίες που έχουν μετριάσει τα πολιτικά πάθη και έχουν ισχυροποιήσει τις προοπτικές της Ελλάδας», γράφει μεταξύ άλλων η εφημερίδα.

Δεν χρειάζεται άλλωστε να διαθέτει κανείς και καμιά ιδιαίτερη πολιτική σοφία για να αντιληφθεί τους λόγους κι τις αιτίες της πολιτικής φθοράς του Αλέξη Τσίπρα:

1. Σε μια εποχή που λαμβάνονται σκληρότατα οικονομικά μέτρα και η κυβέρνηση δεν έχει βρει ακόμα τον ρυθμό της ο ΣΥΡΙΖΑ με το ζόρι ξεπερνά δημοσκοπικά τη ΝΔ όταν δεν την ακολουθεί. Αυτό σημαίνει καθαρά ότι η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ δεν πείθει. Κι αν  συμβαίνει τώρα αυτό, σκεφθείτε τι θα συμβεί αργότερα όταν η πολιτική του Σαμαρά θα αρχίσει να αποδίδει και να δικαιώνεται.

2. Ο Τσίπρας συμπεριφέρεται σαν ένας "αστός ηγέτης" και όχι σαν ένας "αριστερός επαναστάτης". Συγκέντρωσε όλη την εσωκομματική εξουσία στα χέρια του και στα χέρια της στενής παρέας που τον περιτριγυρίζει και πεισμένοι ότι αργά ή γρήγορα θα κυβερνήσουν συμπεριφέρονται ανάλογα. Παράδειγμα τα ταξίδια στην  Γερμανία και τις ΗΠΑ που έγιναν για την προσωπική προβολή του κ. Τσίπρα παρά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσαν στην αριστερά πτέρυγα του κόμματος. Ξέχασαν όμως ο κ. Τσίπρας και οι συνεργάτες του ότι βασική προϋπόθεση για την άνοδο ενός αριστερού φορέα στην εξουσία δεν είναι η προβολή του αρχηγού του, αλλά η δημιουργία και η στήριξη του από ένα μαζικό λαϊκό κίνημα. Η αποτυχία δημιουργίας ενός ισχυρού μαζικού κινήματος είναι άλλωστε ο βασικός παράγοντας για τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ αδυνατεί να πάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων. Οι Αγανακτισμένοι αποτέλεσαν μια μοναδική ευκαιρία δημιουργίας ενός τέτοιου κινήματος, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ απέτυχε να αναδειχθεί στην ηγεσία τους, είτε  απέφυγε να το κάνει. Προτίμησε να στηριχθεί στους συνδικαλιστές του  ΠΑΣΟΚ και τα αποτελέσματα τα είδαμε.

3. Παρά την εντύπωση που καλλιεργείται η μεγάλη μάζα των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ δεν προέρχονται από την Αριστερά. Είναι προϊόν κυρίως της αντίδρασης στο μνημόνιο και προέρχονται βασικά από το ΠΑΣΟΚ. Γι αυτό και ο πολιτικός λόγος του Τσίπρα παραμένει απαρχαιωμένος σε βαθύ πράσινο χρώμα, χαμηλού επιπέδου και πλήρης ονειρώξεων για την ανασύσταση του κρατισμού. Την ίδια στιγμή μεγάλες μάζες της αριστεράς μένουν ορφανές πολιτικά και θα αυξάνονται όχι μόνο λόγω των αδυναμιών του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και της φθοράς του ΚΚΕ.

Οι παράγοντες αυτοί θέτουν κατά την γνώμη μου τα όρια (ή, καλύτερα, τα αδιέξοδα) της πορείας του ΣΥΡΙΖΑ προς την εξουσία. Και θα μεταβληθούν δύσκολα, όσο δύσκολο είναι τουλάχιστον να αποκτήσουν ενιαία ιδεολογία και πολιτική πλατφόρμα οι δεκάδες συνιστώσες και ομαδούλες που αποτελούν τον ΣΥΡΙΖΑ.

Στρατηγική και τακτική για μια νέα ΝΔ

 Αντιθέτως σήμερα τα πράγματα είναι πολύ πιο  εύκολα για την μεγάλη αλλαγή στη ΝΔ

Σήμερα τα μνημόνια και τα αντιμνημόνια πέθαναν, μαζί με τις στείρες ιδεολογίες του παρελθόντος. Και το ζητούμενο δεν είναι η όποια ιδεολογική και πολιτική καθαρότητα, αλλά το κτίσιμο εκ βάθρων μια νέας Ελλάδας. Πράγμα το οποίο όπως έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής μόνο η ΝΔ με επικεφαλής τον Σαμαρά μπορεί να κάνει.

Μόνο η ΝΔ μπορεί και πρέπει να αποτελέσει το μεγάλο πατριωτικό κόμμα που θα συσπειρώσει το χειμαζόμενο λαό και θα εξασφαλίσει διέξοδο από την κρίση. Με εκκίνηση το επερχόμενο συνέδριο η ΝΔ πρέπει να λειτουργήσει σαν ένας ευρύς Κεντροδεξιός Πατριωτικός Συναγερμός που θα στηριχθεί σε αυτούς που μπορούν και θέλουν να βγάλουν το κάρο από τη λάσπη. Που θα σαλπίσει προσκλητήριο μεταρρυθμιστικών και ανανεωτικών δυνάμεων. Που θα διαρρήξει τους δεσμούς της με το αμαρτωλό παρελθόν και θα οδηγήσει σταθερά τη χώρα στις απαραίτητες βαθιές δομικές αλλαγές, χωρίς τις οποίες είναι αδύνατον αυτή να ορθοποδήσει είτε με ευρώ είτε με δραχμή, είτε με μνημόνιο είτε χωρίς μνημόνιο, είτε μέσα στην Ευρώπη είτε εκτός. Ένα ισχυρό κόμμα αρχών, ομπρέλα ευρύτερων λαϊκών και κοινωνικών συσπειρώσεων.

Αυτή η νέα Κεντροδεξιά δεν μπορεί παρά να είναι ταυτόχρονα βαθιά πατριωτική και λαϊκή επειδή εκτός των άλλων οφείλει να συσπειρώσει τις μεγάλες μάζες της λαϊκής δεξιάς που χάθηκαν το 2009 με τις μεσαιοχωρίτικες αντιλήψεις και τώρα με την συγκυβέρνηση και το μνημόνιο. Και τέλος αυτή η δεξιά μόνο "ελληνική" μπορεί να είναι επειδή ο προσδιορισμός "ευρωπαϊκή" δεν ξέρουμε καν αν θα είναι δόκιμος ύστερα από λίγο καιρό.

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. constantinos avatar
    constantinos 17/05/2013 07:54:16

    Αντι να προσπαθησει να βοηθησει την χωρα του με το να φερει καμμια επενδυση συναγελαζεται με θεοπαλαβουs φιλοσοφουs και παρωχημενουs σκηνοθετεs που τον δουλευουν κιολαs και δεν το παιρνει χαμπαρι. Κι ομωs αυτον τον υπερεκτιμημενο τυπο με το υφακι χιλιων καρδιναλιων που πιστευει οτι ειναι ο συγχρονοs Τσε Γκεβαρα τον εμπιστευεται το 30 τοιs εκατο του Ελληνικου λαου.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ constantinos 17/05/2013 08:45:24

      Δράττομαι της ευκαιρίας για ένα γενικό σχόλιο:
      Εδώ το 44% του Ελλ. λαού ψήφισε τον ΓΑΠ για να ξαναρχίσει την κλεψιά και την μάσα! Για το 30% λές?

      Αν μπορέσει να κοιτάξει κάποιος γύρω του με καθαρή και αντικειμενική ματιά, μόνο ντροπή και οίκτο θα νιώσει για το που έχει καταντήσει ο Ελλ. λαός.
      Κυριαρχούν τα -μεγάλα- ελαττώματα της ράτσας και οι αρετές της έχουν σχεδόν εξαφανιστεί. Δείτε τη νέα γενιά: Μπορούν να ζήσουν στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία αυτά τα παιδιά? Σαν ανάπηρα θα είναι μπροστά στους συνομήλικους τους έξω. Όσοι ζουν έξω πιστεύω να συμφωνούν.

      Και μην πει κανάς έξυπνος "που τον κατάντησαν οι πολιτικοί τον λαό", γιατί πάλι θα κουβεντιάζουμε για το αυγό και την κότα..

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Θόδωρος 17.06.2012 17/05/2013 10:04:29

        Mα η ουσία αγαπητέ μου βρίσκεται ακριβώς στο γεγονός οτι πρώτα έγινε το αυγό και μετά η κόττα. ¨Η όπως απλούστερα το λεει ο λαός "Απ' το κεφάλι βρωμάει πάντοτε το ψάρι" ...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Αρχιμήδης 17/05/2013 10:39:46

          Κων/νε, Θοδωρε, Αρχιμηδη και οι τρεις δικαιο εχετε, απλα βιωνουμε περιοδο παρακμης και σε τετοιες περιοδους ειναι αποδεδειγμενο απο την ιστορια οτι ο Ελληνας βγαζει ολα τα χειροτερα απο μεσα του.
          Ομως υπαρχει μαγια, εκει που αναπαυεται ο Θεος και αυτη θα ζυμωσει το εθνος. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΖΥΜΩΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΝΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΖΥΜΑΡΙ ΠΟΥ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΨΩΜΙ.....

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ Αρχιμήδης 17/05/2013 11:20:51

          Ο λαός λέει και το: "Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι" ή και το "Δούλεψε να φας και κλέψε να 'χεις"..

          Δεν θα διαφωνήσω με το "ψάρι που βρωμάει απ' το κεφάλι", αλλά να που ξαναπιάσαμε την γνωστή κουβέντα.
          Επιτρέψτε μου να μην την συνεχίσω γιατί μετά κάποιοι θα πουν ότι συμφωνώ με τον Πάγκαλο και αυτό δεν το θέλω με τίποτα. Γιατί και να μην έφαγα εγώ προσωπικά και να χρεώνομαι τις ανοησίες άλλου, πάει πολύ.
          Μόνο και μόνο γιατί θέλω κάποια στιγμή να συγκαταλέγεται η χώρα μου μεταξύ των καλύτερων του κόσμου και θέλω να διορθωθούν τα λάθη.
          Και η κλεψιά και η λαμογιά που εξετράφησαν και υποστηρίχθηκαν απ' τους πολιτικούς τόσα χρόνια είναι λάθος.
          Αλλά δεν βγήκε κάποιος συντηρητικός ή προοδευτικός τόσα χρόνια να πει ΣΤΟΠ, όχι άλλο. Ούτε συνδικαλιστής, ούτε κανένας. Τα καταδικάζαν και πήγαιναν παρακάτω, καμιά ουσιαστική δράση.
          Έτσι βολευτήκαμε, έτσι ξεβολευόμαστε τώρα.
          Και για όσους δεν κλέψανε αλλά δεν κάναν τίποτε, "η σιωπή είναι συνενοχή" λέει ο λαός, για να κλείσω όπως άρχισα.

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Θόδωρος 17.06.2012 17/05/2013 17:13:35

        Εγώ νέος είμαι και μια χαρά ανταγωνίζομαι με επιτυχία τους ξένους συνομηλίκους μου στο εξωτερικό. Μια χαρά είναι η νέα γενιά, ειδικά συγκρινόμενη με τους σημερινούς 50άρηδες.

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ Περικλής 17/05/2013 18:05:43

          Καλά, μη θίγεσαι αμέσως..

          Μιλάω για πιτσιρίκια 18-24 ετών που βλέπουν ένα μόνο είδος σαμπουάν στο market και πιστεύουν τον Τσιπραντρέα ότι θα χαθούμε, θα πεθάνουμε όλοι και τέτοια λαϊκίστικά. Έγω έτσι μεγάλωσα και τίποτα δεν πάθαμε. Ούτε internet, ούτε καν έγχρωμη τηλεόραση.
          Βέβαια τότε ήταν σταθερή (και φτωχή) η κατάσταση, οπότε υπήρχε ηρεμία. Στην μεταβατική φάση που είμαστε πολλοί έχουν εκτεθεί σε μεγάλα χρέη και ταλαιπωρούνται. Σύμφωνοι. Όχι όμως ότι σβήνουμε, χανόμαστε που λεν οι λαϊκιστές δημαγωγοί.

          Εσύ αν ζεις και δουλεύεις στο εξωτερικό και τα καταφέρνεις μόνος σου, μπράβο σου.
          Αλλά δεν είναι πλειοψηφία το είδος σου..

    • Περιηγητής avatar
      Περιηγητής @ constantinos 17/05/2013 12:07:47

      Αν προσπαθούσε να μοιάσει στον Τσε Γκεβάρα θα τον παραδεχόμουν, αυτός προσπαθεί να παραστήσει τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ο οποίος βέβαια είχε περάσει και από δυο τρία αμερικάνικα πανεπιστήμια και μπορούσε να μιλήσει σε ένα σοβαρό ακροατήριο, ο Αλέξης ούτε με τον Όλιβερ Στόουν δε μπορεί να κουβεντιάσει.

  2. M.O. avatar
    M.O. 17/05/2013 08:29:29

    !!!

  3. GO avatar
    GO 17/05/2013 08:36:47

    Πλήρης ταύτιση με όλο το κείμενό σου, πλην ενός σημείου της τελευταίας παραγράφου.
    Η Κεντροδεξιά για να είναι κυρίαρχη πρέπει να συμπεριλαμβάνει και τις δύο συνιστώσες και τη δημοκρατική, πατριωτική και λαϊκή Δεξιά και το Κέντρο. Η Νέα Δημοκρατία το έχει πετύχει, κατ' επανάληψη, στο παρελθόν, μπορεί και τώρα.
    Ο Σαμαράς πρέπει να τρέξει, αλλά να τρέξει "πρόσω ολοταχώς", τρεις πολιτικές:
    1.- Τη συντομότατη δυνατή άμβλυνση των συνεπειών και, εν τέλει, την έξοδο από την κρίση.
    2.- Την τιμωρία αυτών που μας οδήγησαν, με το έτσι θέλω, στην απίθανη αυτή περιπέτεια.
    3.- Την ανακατάληψη της Αθήνας από τους πολίτες της και τον περιορισμό της εγγληματικότητας πανελλαδικά.
    και τότε, πάμε πράγματι για μια νέα Ελλάδα, με οδηγό και πάλι τη μεγάλη παράταξη.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ GO 17/05/2013 10:00:49

      Αγαπητε GO δυστυχώς κανείς απο τους 3 όρους που θέτεις δεν άρχισε ακόμα να εκπληρούται και ουσιαστικά το σχόλιό σου ακυρώνει την ανάρτηση, με το βαμβάκι βέβαια...

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ GO 17/05/2013 11:18:48

      Δυστυχώς, οι τρείς πολιτικές που επισημαίνεις είναι ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ αλλά καμμιά τους δεν άρχισε ακόμη...Τα υπόλοιπα είναι καπνός και φούμαρα...
      Αν δεν αρχίσει πάλι η άνοδος της οικοδομής=ατμομηχανής της οικονομίας, δηλαδή ανάκτηση της εμπιστσύνης οτι δεν θα ξανακαταστραφούν οι κόποι μιας ζωής με 3-4 απανωτές υποβαθμίσεις απο τους "οίκους", δεν θα υπάρξει έξοδος απο την κρίση...Οσον αφορά τα εναλλακτικά "μοντέλα παραγωγής", χωρίς την οικοδομή, για τη μεγάλη μάζα του λαού, ακόμα και των ΗΠΑ, είναι υψηλού ρίσκου ή αδιάφορα...

  4. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 17/05/2013 08:43:01

    Βαθιά πατριωτική και λαϊκή Κεντροδεξιά, δομικές αλλαγές για την αξιοποίηση όλων των ικανών Ελλήνων, αξιοκρατία παντού, αδρανοποίηση των μεγάλων πολιτικών οικογενειών και των νεοφεουδαρχών της πολιτικής και της εξουσίας στην Ελλάδα.

    Αν τα πετύχει αυτά ο Σαμαράς να είστε σίγουροι ότι θα είναι κυρίαρχος πολιτικά τα επόμενα χρόνια, και το όνομα του θα γραφεί δίπλα στα ονόματα των μεγάλων πολιτικών της Ελλάδας όπως του Ελ. Βενιζέλου και Κ. Καραμανλή.

    • leak avatar
      leak @ Κώστας Σταματάκης 17/05/2013 12:28:22

      "αδρανοποίηση των μεγάλων πολιτικών οικογενειών και των νεοφεουδαρχών της πολιτικής και της εξουσίας στην Ελλάδα"
      Σωστότατος.
      Μονο που αυτά τα αυτονόητα τα λέμε εμείς, και μάλλον πολυ απέχουν από το μυαλό του Σαμαρά (θυμίζω ότι μολις έκανε διοικητή του εθνικού θεάτρου την Παναγιωταρέα, την επιτομή του "πασοκισμού" που δυστυχώς έχει μολύνει και την ΝΔ).

  5. Heaven avatar
    Heaven 17/05/2013 08:59:38

    Εξαιρετικός όπως πάντα ο FactorX!!!

    Μας έλλειψες...

  6. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/05/2013 09:13:36

    Φάκτορα, έχεις διατυπώσει τις σκέψεις πολλών εξ΄ημών με σαφήνεια και παρρησία. Αγάλια-αγάλια θα γίνει η αγουρίδα μέλι, για όλους τους ¨Ελληνες. Ο Α. Σαμαράς έχει απήχηση γιατί κυβερνάει εκ' μέρουν ΟΛΩΝ των Ελλήνων, και όχι σαν ένας παλαιοκομματικός αρχηγίσκος με τις επόμενες εκλογές στην σκέψη του.
    Για μένα, η μεγαλύτερη πρόκληση για τον Α. Σαμαρά θα είναι ο "χειρουργικά επιτυχής διαχωρισμός του κόμματος από το κράτος. Όταν αυτό επιτευχθεί, η Ελλάδα θα μμπορέσει να πορευτεί στον σύγχρονο κόσμο δίχως τις περιπέτειες του παρελθόντος. Φυσικά, αυτό προυποθέτει και ανάλογη παιδεία, και αυτό είναι το δέυτερο μέτωπο που πρέπει, κατά την γνω΄μη μου, να επικεντρωθεί.

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 17/05/2013 09:15:19

    Εύγε! Εξαιρετικό μανιφέστο. Θα έλεγα ότι το δεύτερο τμήμα του άρθρου είναι πιο σημαντικό από το πρώτο. Διότι τα πρώτα είναι ευδιάκριτα ήδη σε υποστηρικτές και μη υποστηρικτές του Τσίπρα. Όσο το αρχικό 4% είναι ευθέως αριστερό και έχει αλλεργία σε αυτές τις τακτικές του Τσίπρα, άλλο τόσο το υπόλοιπο ποσοστό του Ιουνίου 2012 είναι βαθιά αντιμνημονιακό (δεν έχει πεθάνει ακόμη το Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο, έχει ξεθωριάσει όμως) και δεν του αρέσουν οι τακτικές Τσίπρα. Ελπίζει μόνον, ο Τσίπρας να μην τους δουλεύει, αλλά κατά βάθος ξέρουν ότι τους δουλεύει και ελπίζουν απλώς να κάνουν λάθος.

    Όμως το δεύτερο τμήμα του άρθρου είναι πολύ σημαντικό. Διαβάζοντας το άρθρο όλο σκεφτόμουν "μα πώς θα τα κάνει αυτά ο Σαμαράς αφού διακηρύσσει έναν 'ευρωπαϊκό' πολιτικό πόλο;", για να έρθει η απάντηση στην τελευταία παράγραφο, που είναι, φρονώ, η πιο σημαντική του όλου πονήματος. Ναι, δεν γίνεται παρά να είναι "ελληνικό" αυτό που θα φτιάξει ο Σαμαράς. Όπως ακριβώς το προτείνετε. Αυτό, όμως, από την άλλη, είναι από μόνο του μια μορφή "ιδεολογικής καθαρότητας", διότι θα έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό που δεν θα εκφράζει ορισμένους που πιστεύουν ακόμη σε αυτό που κάποτε ήταν η ευρωπαϊκή ιδέα. Και αυτοί οι ορισμένοι είναι αρκετοί, ας δούμε μόνον όσους μετέχουν στις συζητήσεις αυτής εδώ της ιστοσελίδας.

    Άρα, μπορεί στα λόγια να μην είναι "ιδεολογικά καθαρό" αυτό που θα επιχειρήσει να φτιάξει ο Σαμαράς, όμως στην πράξη θα είναι, τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό. Και θα είναι, ασφαλώς, πολύ πιο καθαρό ιδεολογικά από το μεσαιοχωρίτικο ιδεολόγημα του 2000-2009.

    Άλλωστε, ο Σαμαράς εξελέγη το 2009 με το σύνθημα "να πάψουμε να ντρεπόμαστε που είμαστε δεξιοί". Αυτό βγαίνει από μέσα του, δεν είναι απλό επικοινωνιακό τέχνασμα. Ο Σαμαράς είναι δεξιός, είναι καθαρόαιμος δεξιός ο ίδιος και αυτό φαίνεται από την αποφασιστικότητα με την οποία κυβερνάει. Παλαιού τύπου δεξιά αποφασιστικότητα. Χωρίς τα ελαττώματα της παλιάς δεξιάς.

    Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να κυριαρχήσει πολιτικά και πάρει 60% στις επόμενες εκλογές, παρά να είναι ο εαυτός του. Ο αληθινός εαυτός του. Χωρίς αχρείαστες νοθεύσεις, ούτε υπερφίαλες αλαζονείες - δικές του ή του περιγύρου του.

  8. Hans avatar
    Hans 17/05/2013 09:54:27

    Όσο η ΝΔ πολιτικολογεί με όρους "πατριωτισμού", δηλ. όσο ο Αδωνις αναφωνεί με φουσκώμένα στήθη "Η Ελλάς", τόσο θα μένει κολλημένη στο 28%-30%.

    • Antonis avatar
      Antonis @ Hans 17/05/2013 16:03:35

      E βεβαια, ήρθε ο Άδωνις και η ΝΔ "κόλλησε" στο 28%.
      Ήταν τόσο ιδανικά όλα πριν που είχαμε τον Βαρβιτσιώτη να λέει ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να καίει την σημαία, τον Παυλόπουλο να καλωσορίζει τους λαθραίους, τον Κεφαλογιάννη να λέει φασίστες όσους ήθελαν να καταπολεμηθεί η λαθρομετανάστευση, τον Κωστάκη να φτιάχνει μουσεία για τους συμμορίτες και να κατεβάζει μεσίστιες τις σημαίες όταν ψόφαγε ο Φλωράκης...

  9. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 17/05/2013 09:56:39

    "Σήμερα τα μνημόνια και τα αντιμνημόνια πέθαναν, μαζί με τις στείρες ιδεολογίες του παρελθόντος."

    Kρίμα που οι φίλοι Ιταλοί,Ισπανοί,Πορτογάλοι,Ιρλανδοί, Κύπριοι,Σλοβένοι κ.ο.κ. δεν μπορούν να το καταλάβουν και ξεκινούν αγώνες κατά των υπαρχόντων και των επερχομένων μνημονίων...Φαίνεται οτι και πάλι εμείς είμαστε ο περιούσιος λαός που διδάσκουμε μεταρρύθμιση στους κουτόφραγκους βγαίνοντας πρώτοι απ' τα μνημόνια και μάλιστα χωρίς να έχουμε εισπράξει δεκάρα απο την Μεγάλη φοροδιαφυγή...Αλλωστε γιατί να κυνηγάμε τους δικούς μας κεφαλαιούχους-επενδυτές και να παρακαλάμε μετά τους ξένους να επενδύσουν στην Ελλάδα...?

    • daresome avatar
      daresome @ Αρχιμήδης 17/05/2013 15:49:01

      Δεν χρειάζεται να κυνηγάμε κανέναν. Κυνηγάμε μια χαρά τους πολίτες και τους αντιμετωπίζουμε σαν κλέφτες εξ΄αρχής, τους ελέγχουμε σε κάθε τους βήμα και σε κάθε αναπνοή τους, στο εξής θα μπαίνουμε και στα σπίτια τους με το έτσι θέλω και δίνουμε άφεση στους πραγματικούς κλέφτες γιατί είναι στο συνάφι μας ....

  10. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 17/05/2013 10:14:18

    Oπως έλεγε και ο Χαρίλαος Φλωράκης μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα θα λέγω πως πολλοί αγνοούν:
    1) την Ιστορία του τόπου μας και δη και του πολιτικού τους χώρου
    2) την σημερινή κατάσταση ως εξελίσσεται εντός της Ελλάδας
    3) το ευρωπαικό και διεθνές γίγνεσθαι

    Πάμε λοιπόν ξανά να ασχοληθούμε με την πολιτική σκέψη της Ελληνικής δεξιάς.Στα πρώτα μεταπολιτευτικά χρόνια ήταν εγκλωβισμένη στα όρια της Ελληνικής επικράτειας και δέσμια των όσων λάμβαναν χώρα εντός της.Το ιδεολογικό της οπλοστάσιο άρχισε να εμπλουτίζεται (απεγκλωβίστηκε απο τον συντηρητισμό, τον "επαρχιωτισμό", τον παραδοσιακό, και τον εθνοκεντρικό της χαρακτήρα) μόνο όταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής προσπάθησε συστηματικά να αλλάξει την δομή του συντηρητικού χώρου και απο το Δόγμα "Ανήκομεν είς την Δύση" να προσδώσει στην ένταξη της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα επιτακτικό χαρακτήρα Μέσω της ένταξης πίστευε πως θα μπορούσε να επιτύχει νέους ιδεολογικούς συσχετισμούς εντάσσοντας στην πολιτική σκέψη της Ελληνικής Δεξιάς "δυτικές" αξίες και συμπεριφορές αυτές του πλουραλισμού, του ορθολογισμού και του κράτους δικαίου. Δυστυχώς η προσπάθεια του αυτή δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα κυρίως λόγω του ότι στην Ελληνική κοινωνία-και όχι μόνο στη εκλογική βάση της Ν.Δ. είναι βαθιά ριζωμένα μετεμφυλιακά φοβικά σύνδρομα.Παρά το γεγονός πως πολλοί για πολλούς λόγους δεν αγγίζουν την δεκαετία του 1990 λέγω καθαρά πως ο τότε πρωθυπουργός -με το παρελθόν που κουβαλούσε- έδωσε την χαριστική βολή στην ιδεολογική μετεξέλιξη της Ν.Δ. Στα επόμενα χρόνια βρεθήκαμε σε απέναντι σε έναν δεξιό χώρο ο οποίος και κατέθεσε "φρέσκιες" ιδέες - οφείλω δε να ομολογήσω με παρρησία - πως ο φιλελευθερισμός που η Ν.Δ. εξέπεμπε της προσέφερε το πλεονέκτημα της πρωτοβουλίας των κινήσεων -και παρά το γεγονός ότι υπήρχε ισχυρός αντίλογος στην βάση της δημιουργικής κριτικής- αυτό μεταφράζονταν σε διείσδυση της σε ευρύτερους κοινωνικούς χώρους και κοινωνικά στρώματα Παρά το γεγονός πως στις τότε ιδέες της Ν.Δ. υπήρχαν κα στοιχεία ξένων ιδεολογημάτων τα οποία και φάνταζαν ορθώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας είμαι πεπεισμένος πως μέσω της ιδεολογικής διαπάλης θα 'ηταν σε θέση να τα απομακρύνει έγκαιρα ώστε το ιδεολογικό της οικοδόμημα να είναι αυτό που άρμοζε στην Ελληνική κοινωνία Δυστυχώς την πραγματική Άνοιξη την διαδέχθηκε πολύ γρήγορα ο χειμώνας καθώς οι εξελίξεις της επέβαλλαν την συντηρητική αναδίπλωση και αναφέρομαι στο "Μακεδονικό" και στην παρουσία του τότε Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου ο οποίος ήταν φορέας μιας παλαιοκομματικής νοοτροπίας και οποίος δεν αντιλήφθηκε πώς με το αναπτύξει δράση έξω απο τα όρια του θεσμού της εκκλησίας προκάλεσε τριγμούς στο ιδεολογικό οικοδόμημα της Ν.Δ..

    - Όταν υποκύπτεις στην λογική της μή σύγκρουσης με ότι εγκλωβίζει την εξέλιξη της κοινωνίας -στο βωμό της διαχείρισης της εξουσίας - τότε αυτόματα χάνεις και την μαχητική σου ικανότητα και από διαμορφωτής των εξελίξεων γίνεσαι παθητικός θεατής τους.Απέναντι στο ερώτημα τι θα χρειάζονταν για την διατύπωση ενός νέου ελληνικού συντηρητισμού δεν υπάρχουν έτοιμες απαντήσεις και έτοιμες λύσεις.Υπάρχει όμως η βασική αναγκαιότητα μέσω της όποιας ιδεολογίας διαμορφωθεί η Ελλάδα να ξεπεράσει την πολύμορφη και πολυεπίπεδη κρίση που την ταλανίζει και να μετασχηματιστεί σε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό κράτος.. Το να υπάρξει διαδικασία αυτογνωσίας και επανακαθορισμού του αξιακού υπόβαθρου σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο είναι κάτι σημαντικό όμως χρονικά δεν υπάρχουν τα περιθώρια , η πραγματικότητα είναι αμείλικτη. Μια αγαπημένη φράση στα χείλη πολλών Ελλήνων είναι "Ανοίξου στο λαό" . Έλληνες υπάρχουν οι όποιοι μπροστά στην ιστορική πρόκληση της επιβίωσης του Ελληνισμού αφήνουν στην άκρια το ότι μπορεί να χωρίζει και υπακούσουν στο ιερό χρέος του Εθνικώς απαράβατου και απαραβίαστου .Εμμονικοί Ελληνες στην ιδέα της σύνθεσης, της δημοκρατικής νομιμότητας, του δημοκρατικού πατριωτισμού με σεβασμό στην Δημοκρατία και τους θεσμούς, με πάθος για τον μετασχηματισμό της Ελληνικής κοινωνίας σε μια πιο δημοκρατική και πολιτική ώριμη Κοινωνία Πολλοί ίσως φοβηθούν πως αυτό το άνοιγμα, η Νέα Σύνθεση, θα προκαλέσει αλλοίωση της φυσιογνωμίας της Ελληνικής Δεξιάς.Δεν γνωρίζω αν το ζητούμενο είναι η ιδεολογική καθαρότητα γνωρίζω όμως άριστα την επιτακτική αναγκαιότητα λύσεων η οποία προϋποθέτει και επιβάλλει την συνάντηση ιδεών, απόψεων, αξιών,αρχών . Βήματα πρός αυτή την κατεύθυνση πρέπει να γίνουν από όλους και ή όποια ενσωμάτωση προκύψει - στην βάση της ισότιμης σχέσης και του αλληλοσεβασμού - θα προσφέρει στην Ελληνική κοινωνία ένα νέο ιδεολογικό μόρφωμα Ο όποιος πολιτικός χώρος θα μπορέσει να το μετασχηματίσει σε ιδεολογία του θα μπορέσει και να ασκήσει Ηγεμονία επί της Ελληνικής κοινωνίας .Παράλληλα δε η διεξαγωγή την πολιτικής πάλη με δημοκρατικές και συναινετικές μεθόδους θα αναγάγει τον νέο φορέα ως τον απόλυτο διαμορφωτή των πολιτικών εξελίξεων

    Στο τρίτο ερώτημα απάντησε ο πρωθυπουργός με την ομιλία του στην ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΒ παραθέτω προς διευκόλυνση τα κάτωθι σημεία της τα οποία και θεωρώ πως δείχνουν την απάντηση στο ερώτημα για την Στρατηγική και τακτική της ΝΔ:
    -Η διαφορά της σημερινής τρικομματικής Κυβέρνησης από τις περισσότερες προηγούμενες, είναι ότι η σημερινή αλλάζει εκείνα που οι άλλοι ανέχονταν. Ότι αυτή ανατρέπει ό,τι εκείνες ευνοούσαν. Ότι αυτή καταργεί και τελειώνει, όλες εκείνες τις στρεβλώσεις, που οι σύγχρονοι υποψήφιοι «θαυματοποιοί», πασχίζουν να διατηρήσουν! Ότι αυτή σπάει ταμπού, που εκείνοι προσκυνούν ακόμα. Μην το ξεχνάμε αυτό...

    - Προωθούμε μαζί με τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις κι ένα πλήθος από πολλές αλλά κρίσιμες μικρότερες τομές. Γιατί συχνά, τα μεγάλα πολιτικά εγχειρήματα, μπορεί να διατυπώνονται ως οράματα, αλλά τελικά κρίνονται στις λεπτομέρειές τους. Που συχνότατα αποδεικνύονται καθοριστικές. Απολύτως καθοριστικές.

    -Έχουμε σχέδιο και το αποδείξαμε. Και τώρα φαίνεται πια... Αλλά δεν έχουμε μόνο σχέδιο για το σήμερα και το αύριο. Έχουμε και όραμα για την Αναπτυξιακή Αναγέννηση της Ελλάδας. Που πάει πολύ πιο πέρα από τα άμεσα, τα τρέχοντα, τα τωρινά και τα αυριανά. Και αφορά όχι την Ανάκαμψη πλέον – που είναι το στοίχημα του αμέσως επόμενου χρονικού διαστήματος, του επόμενου ενάμιση χρόνου – αλλά τη μακροχρόνια Ανάπτυξη της χώρας.
    Μιλάμε για πραγματική Αναγέννηση του Τόπου! Η οποία, όμως απαιτεί και προϋποθέτει τις κάτωθι αλλαγές:( Πρώτον, επενδύσεις μέσα στη χώρα... Δεύτερον, χρειάζεται σταθερότητα. Οικονομική και πολιτική.... Τρίτον, χρειάζεται ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια)

    - Εσείς είστε η μεγαλύτερη ένωση παραγωγικών τάξεων της χώρας. Αναλογιστείτε για μια στιγμή, που βρισκόμασταν πέρσι τέτοιο καιρό και που βρισκόμαστε σήμερα. Μια τρικομματική κυβέρνηση, που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στον τόπο μας και που λίγοι της έδιναν πάνω από μερικούς μήνες, άλλαξε σε ελάχιστο διάστημα, όσα δεν άλλαξαν στον τόπο αυτό για χρόνια. Και τώρα τη μεταμόρφωση της χώρας μας την ομολογούν δημόσια ακόμα κι εκείνοι που, λίγο πριν, προέβλεπαν την κατάρρευσή της. Μόνο που εμείς, τώρα πια δεν μιλάμε για «μεταμόρφωση» της Ελλάδας. Τώρα ετοιμάζουμε την Αναγέννησή της. Σας ξαναλέω τη λέξη: την Αναγέννησή της! Και σας θέλουμε όλους στο πλάι μας.

    Δεν δύναται λοιπόν κανείς να παραγνωρίζει λοιπόν ούτε την Ιστορία μας, ούτε τις εξελίξεις στο εσωτερικό της Ελληνικής Κοινωνίας , ούτε την Δημόσια Τοποθέτηση του πρωθυπουργού και αρχηγού της Ν.Δ πόσ δε να την εμρηνεύει κατά το δοκούν,ούτε και σε Διεθνές επίπεδο.Σχετικά δε με το ερώτημα για τον προσδιορισμό “ευρωπαϊκή” και την αγωνία για το αν θα είναι δόκιμος ύστερα από λίγο καιρό, η απάντηση είναι ας μην προτρέχουμε ειδικά όταν οι εξελίξεις δείχνουν ότι η Ευρωπαική Ενωση αποκτά μεγαλύτερο στρατηγικό βάθος παρά τα τεκμαινόμενα στον Ευρωπαικό Νότο και η θέση της Ελλάδας συνεχώς αναβαθμίζεται.

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/05/2013 11:15:54

    Δεν υπαρχει πατριωτικος συναγερμος,λαικη δεξια και τα παρομοια με αντιρατσιστικα νομοσχεδια.Ειναι οφθαλμοφανες αυτο.
    Πραγματι ο Τσιπρας ειναι λιγος και μαλλον δεν θα ειναι πρωτο κομμα εκτος αν η ΝΔ ψηφισει αυτο το νομο που ετοιμαζεται.Τοτε θα υπαρξει διαρροη προς τα δεξια και ακρα δεξια που μπορει να φερει το ΣΥΡΙΖΑ πρωτο.
    Και κατι αλλο : μην εχετε την αυταπατη οτι θα ψηφισθει ο νομος,θα μπουν φυλακη καποιοι χρυσαυγιτες και τελειωσε.Το νομο θα τον χρησιμοποιησουν με μηνυσεις ομαδες της αριστερας για να φιμωσουν καθε αντιπαλο και μη χρυσαυγιτη.Και αρα δεν θα ξεχασθει.Καθε συλληψη και καθε καταδικη θα θυμιζει στο λαο οτι η ΝΔ ψηφισε αυτο το νομο.
    Μετα απο αυτο τα πατριωτικα ειναι ανεκδοτα τυπου ΓΑΠ.

    • sos avatar
      sos @ ψυχραιμια 17/05/2013 12:41:10

      Συμφωνώ απόλυτα. Ήδη αν προσέξετε οι αριστεροί θριαμβολογούν.

      Αν δείτε αντιδράσεις στο αντίστοιχο νήμα οι απώλειες θα είναι μεγάλες.

      Προσωπικά είμαι πολύ απογοητευμένος.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ψυχραιμια 17/05/2013 13:16:41

      Ακριβώς.
      Ο νόμος βγαίνει από τη ΡΗΜΑΔ για να "ψαλιδίσει" τη ΝΔ και να τη ρίξει 2ο κόμμα ώστε με μια μεγαλοπρεπή κωλοτούμπα ο μπάρμπα Κουνέλης να πάει στις αγκάλες του (Τ)σύριζα στις επόμενες εκλογές και να είναι πάλι στο κάδρο.

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ ψυχραιμια 17/05/2013 14:29:18

      ...ε... ότι θα συμφωνούσα απολύτως μαζί σου ψυχραιμία, δεν το περίμενα...
      Με αυτό το νόμο το μόνο που θα καταφέρουνε είναι να φουντώσουν την ΧΑ και όντως να φέρουνε πρώτο κόμμα τον Σύριζα.
      Τέτοιο δώρο ο Τσίπρας ούτε στα πιό τρελλά του όνειρα....
      Τους είναι τόσο δύσκολο να πιάσουν την ψυχολογία του δεξιού???
      Απορώ....

  12. Ρηνα avatar
    Ρηνα 17/05/2013 11:29:57

    Σωστος ψυχραιμια!

  13. Διογένης avatar
    Διογένης 17/05/2013 11:33:05

    Εξαιρετικός!

  14. Petronius avatar
    Petronius 17/05/2013 11:58:06

    Κύριε Factor X, μη λέτε μεγάλα λόγια. Στη χώρα όπου ως και ο γιωργάκης κατάφερε να γίνει πρωθυπουργός (και μάλιστα με ισχυρή πλειοψηφία), γιατί να μη μπορέσει να γίνει ο Τσίπρας;

  15. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 17/05/2013 12:43:20

    Ενδεδειγμένο είναι να εισαχθεί νέο όνομα, να ιδρυθεί δηλ. νέος φορέας στον οποίο θα ενσωματωθεί χωρίς να διαλυθεί η ΝΔ .

    Το όνομα "Ελληνικός Συναγερμός" είναι του Παπάγου οπότε άκυρο. Το όνομα "Λαϊκό Κόμμα" θυμίζει την εποχή του εθνικού διχασμού οπότε όχι. Το πρόθεμα "ευρωπαϊκό" όπως λέει το άρθρο δεν είναι το πρόταγμα.

    Θα ήταν καλό το "Ελληνικό Λαϊκό Κόμμα".


    (Κάνει και άμεσο συνειρμό με το ΕΛΚ)

  16. kostas.k avatar
    kostas.k 17/05/2013 12:48:19

    καλέ θα τον παρακαλάτε να γίνει και δεν θα τον αφήνουν οι συνιστώσες...

  17. kostas.k avatar
    kostas.k 17/05/2013 13:07:16

    και για να σοβαρευτώ λίγο..η αντιλήψή σας για τη δημοκρατία και την 'πρωθυπουργία' κ.γράφοντα δείχνει ακριβώς ΑΥΤΑ που σας καταμαρτυρεί ο τσίπρας..αλλίμονο ,όταν καταλάβει ο καλοκάγαθος συντηρητικός δεξιός...τι κάνατε στην τσέπη του και στην πατρίδα του...

  18. Lichnee avatar
    Lichnee 17/05/2013 13:14:23

    Τι πρωθυπουργός να γίνει μωρέ!
    Αποτυχημένος πρόεδρος 15μελούς ήταν και πήραν τα μυαλουδάκια του αέρα από το "φούσκωμα" που πήρε το απόκομμα του από τα απομεινάρια του πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ!
    Ας πάει να παίξει στην επόμενη ταινία του Stone: "Εγώ πότε θα γίνω πρωθυπουργός;"
    Jesus K.Reist!
    Ο Alex ελπίδα!Να ένας ακόμα λόγος να αυτοκτονήσει κανείς! :P

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/05/2013 13:36:28

    Γίνει δεν δεν γίνει, δεν φαίνεται ότι θ' αλλάξουν πολλά πράγματα στην πραγματική πράξη.
    Ποιά πολιτική συμμαχία θα σχηματίσει κυβέρνηση, είναι ζήτημα ελάσσονος σημασίας. Το σημαντικό είναι, ποιοί μπορούν να καταρτίσουν πρόγραμμα οικονομικής επανεκκίνησης, σε βιώσιμες και διατηρήσιμες βάσεις, εντελώς διαφορετικές από την πελατειακή, καταναλωτική φούσκα 1990 - 2008.
    Προς το παρόν δεν φαίνεται. ¨Ολο το παλιό νοσηρό πολιτικό σύστημα, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ συμπεριλαμβανομένων, προσαρμόσθηκε στη νέα κατάσταση "ευρωπαικής θεραπείας" (και προσάρμοσε τα μνημονιακά μέτρα στις νοσηρές προδιαγραφές του), θέλοντας να μην αλλάξει τίποτε.
    Δεν ξέρω άν τελικά θα τα καταφέρει, αλλά μέχρι τώρα τα καταφέρνει...

  20. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 17/05/2013 14:51:51

    ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΕΝΩ ΑΤΥΧΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΗΚΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΝΔΕΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ..........ΠΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Σαρακατσανος 17/05/2013 17:51:34

      Γιατί ατύχησαν? Η δουλειά έγινε και είχε και ηρωϊκή έξοδο. Όλα μια χαρά γίναν, γιατί το λέτε?

  21. Aφροδίτηa avatar
    Aφροδίτηa 17/05/2013 15:12:41

    Αγαπητέ Φάκτορα, δεν θα γινόταν να διαφωνήσει κανείς με ένα τόσο καλά στηριγμένο σε επιχειρήματα άρθρο! Μια μικρή διαφωνία, ίσως ανάξια λόγου, στο κομμάτι που αναφέρεσαι για την προσχώρηση οπαδών του ΠΑΣΟΚ . Λες, «Είναι προϊόν κυρίως της αντίδρασης στο μνημόνιο και προέρχονται βασικά από το ΠΑΣΟΚ». Προσωπικά πιστεύω πως ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το νέον ΠΑΣΟΚ, αποτελούμενο κυρίως πέραν του ποσοστού του 3%, από την ομαδική προσχώρηση των πιο φανατικών βολεμένων ή βλαμμένων της πράσινης 20χρονης λαίλαπας! Προσέτρεξαν εκεί ο καθείς για τους δικούς του ευνόητους λόγους. Θαρρώ δε, πως και ο Άκης με τη Βίκυ και τα λοιπά συντρόφια μάλλον εκεί θα πήγαιναν, αν δεν τους έκλεινε φυλακή η μεταβίβαση του νεοκλασσικού της Διονυσίου Αρεοπαγίτου!

    • Αρχιμηδης avatar
      Αρχιμηδης @ Aφροδίτηa 17/05/2013 16:49:59

      Aγαπητή Αφροδίτη ξεχνάς και το 10% του ΠΑΣΟΚ που συγκυβερνά με τον Σαμαρά και την ΝΔ, καθώς και το άλλο 10% του ΠΑΣΟΚ που είχε ψηφίσει πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή. Η μετακινούμενη "κρίσιμη μάζα" ψηφοφόρων είναι που βγάζει κάθε φορά κυβέρνηση και κανείς δεν ενδιαφέρεται απο που προέρχεται...Αλλωστε στην εποχή μας οι ιδεολογίες δεν μετράνε και αυτοι που τις πιστεύουν αληθινά δεν ξεπερνούν το 5% του λαού...

  22. pasokos avatar
    pasokos 17/05/2013 15:32:22

    "Γιατί ο Τσίπρας δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός". Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις, έλεγε η συχωρεμένη η γιαγιά μου.

  23. Ρηνα avatar
    Ρηνα 17/05/2013 16:07:26

    Αμα τον χρισουν οι Αμερικανοι σαν συνεχεια του ΓΑΠ πιασε τ αυγο και κουρευτο....Και δε φτανει του τι θα κανει στη χωρα, θα βρει και ευκαιρια να ξεθεμελιωσει οτι ιερο και οσιο υπαρχει. Αλλωστε τα Πασοκια εχουν αποδειξει οτι εχουν το αισθημα της αυτοσυντηρησης και συνωστιστηκαν εκει μεσα.

    • Αρχιμηδης avatar
      Αρχιμηδης @ Ρηνα 17/05/2013 16:57:53

      O ΓΑΠ ήταν πρώτα ενας πολιτικά ηλίθιος και για τους Αμερικανούς, εκτός απο συμπατριώτης τους ήταν, ίσως, ενας χρήσιμος ηλίθιος. Οταν εμπιστεύτηκε το τιμόνι της χώρας μέσα στην Κρίση στον Παπακ και την Τίνα, οι υπόλοιπες πράξεις του δεν μπορούσε να είναι καλύτερες...Και εν πάσει περιπτώσει την Ισλανδία δεν την χρεωκόπησε ο ΓΑΠ, ούτε έβαλε την Ιρλανδία και τους υπόλοιπους στα μνημόνια. Αν είχε τέτοιες ικανότητες, η Αμερική δεν θα χρειαζόταν τον Ομπάμα...

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Αρχιμηδης 19/05/2013 10:06:37

        Η Ισλανδία που αναφέρετε ήταν αποτέλεσμα της Lehman Brothers.
        H Ιρλανδία -όπως και η Πορτογαλία και η Ισπανία- ήταν αποτέλεσμα και της δικής μας περίπτωσης, ήμασταν η Κερκόπορτα όπως είπαμε.
        Δλδλ. ήταν σχεδόν έτοιμο το πράμα και κάποιος χρειαζόταν να ανάψει το φυτίλι. Ποιος το άναψε και έδωσε στα αμερικανά a second chance? οεο?

        • Aρχιμήδης avatar
          Aρχιμήδης @ Θόδωρος 17.06.2012 19/05/2013 12:36:42

          Ναί αλλά δεν πρόσεξες την χρονολογική σειρά των γεγονότων. H Ιρλανδία -όπως και η Πορτογαλία και η Ισπανία- δεν ήταν αποτέλεσμα και της δικής μας περίπτωσης. Οι αγορές τις είχαν εντάξει στα PIIGS και οι οίκοι είχαν αρχίσει να τις υποβαθμίζουν πριν απο εμάς, πολύ πριν γίνουν οι εκλογές που έβγαλαν εδώ τον ΓΑΠ. Ξαναδές αν θέλεις προσεκτικά τη σειρά των γεγονότων. Δεν τα οργανώνουν ΟΛΑ οι Αμερικάνοι. Και δεν είναι ΟΛΟΙ μαζί οι Αμερικάνοι. Υπάρχει και εκεί το λόμπι των Υπερτραπεζιτών που ευθύνεται για την κρίση, και το κυβερνητικό λόμπι που αντιστέκεται σ' αυτήν...

          • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
            Θόδωρος 17.06.2012 @ Aρχιμήδης 19/05/2013 18:36:19

            Δεν καταλαβαίνω το απώτερο νόημα και σκοπό της απάντησης σας:
            Τι σχέση έχει από πότε προλειαίναν το έδαφος για την τελική "επέμβαση"? Για να έχεις επιτυχία στην επίθεση σου, καταστρέφεις πρώτα τις υποδομές του αντιπάλου σου, τον αποδυναμώνεις σε κρίσιμα σημεία για να αντισταθεί αδύναμα και να υποχωρήσει σύντομα..

            Εγώ υποστηρίζω -σαν ένα σενάριο που μπορεί να συνέβη γιατί "δένει" πολύ ωραία, αλλά χωρίς κάποια απόδειξη για να 'μαστε ξηγημένοι- ότι η Αμερική έπρεπε να πληρώσει την φούσκα των τιτλοποιημένων ενυπόθηκων στεγαστικών δανείων που έσκασε στα μούτρα της (και ήταν παράπλευρη απώλεια η Ισλανδία, που κι αυτή είχε χρέος, σύμφωνοι). Αλλά με το να στραφούν όλες οι αγορές και οι οίκοι αξιολόγησης στο Ελλ. πρόβλημα -και κατ' επέκταση Ευρωπαϊκό- την Αμερική της δόθηκε ανάσα και χρόνος να ξαναστήσουν την οικονομία τους που ήταν έτοιμη να τα τινάξει. Δλδ. πέταξαν το πρόβλημα αλλού, χρησιμοποιωντας όσους κακομοίρηδες "αγαθούς" ζούσαν ανέμελοι την δυτική ευημερία. Ανέμελοι, γι' αυτό και είχαν και υψηλα δημ. χρέη, αφού λέγαν: "ε, όλος ο κόσμος έχει, Ιαπωνία, Ολλανδία, κ.λ.π., 'νταξει, τι έγινε?"

            Λέτε: "Και δεν είναι ΟΛΟΙ μαζί οι Αμερικάνοι. Υπάρχει και εκεί το λόμπι των Υπερτραπεζιτών που ευθύνεται για την κρίση, και το κυβερνητικό λόμπι που αντιστέκεται σ’ αυτήν…"
            Θα συμφωνήσω και θα συμπληρώσω: ...και πετάει (το κυβερνητικό λόμπι) το πρόβλημα αλλού για να την πληρώσει άλλος..
            Τέλος πάντων, αυτά είναι υποθέσεις εργασίας, άμα δεν έχεις αποδείξεις..

  24. firiki2010 avatar
    firiki2010 17/05/2013 16:46:17

    O Τσίπρας δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός επειδή στο κεφάλι του έχει ένα αχταρμά απόψεων που δεν πατάνε σε καμμιά στέρεα γνώση και διακρίνεται από την παντελή έλλειψη επιμέλειας να καταλάβει και να μάθει πέντε πράγματα μπας και ξεμπερδέψει αυτά που έχει στο κεφάλι του. Παπαρολογία και προσπάθεια λεκτικού εντυπωσιασμού (τραγικά αποτυχημένη τις περισσότερες φορές όπως πρόσφατα με τα "άλογα του Γηρυόνη". Βόδια είχε ο Γηρυόνης κ Τσίπρα μου ... βόδια ! Και δεν έχουν καμμιά σχέση με αυτόν που "έσπερνε δόντια" )

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ firiki2010 17/05/2013 17:32:16

      Είπε τέτοιο πράμα ο αθεόφοβος;
      Έμπλεξε τον Γηρυόνη με τον Διομήδη και τους δυό με τον Κάδμο που έσπερνε δοντια δράκου για να φυτρώσουν άνθρωποι (δηλαδή ψηφοφοροι)!
      Ένωσε και τεράστιες αποστάσεις : Ο Γηρυόνης με τα βόϊδα του ζούσαν στη νήσο Ερύθεια, στην ομιχλώδη Δύση, στα πέρατα του Ωκεανού, ίσως στις Ατλαντικές ακτές της Γαλλίας, εκεί όπου το σημερινό Μπορντώ και ο ποταμός Garrone (Γαρούνας, Λατινικά Garunna).
      Ο Διομήδης με τα άλογα ήταν στη Θράκη.
      Ο Κάδμος ήταν πρίγκηπας απο τη Φοινίκη, αδελφός της Ευρωπης, αλλά τη δουλειά με το δράκο την έκανε στη Θήβα.
      Το Ελληνικό πολιτικό σκηνικό είναι μια ωραία ιστορία με αρκούδες και δράκους.
      Κι εμείς ζεμένοι ως άλογα και βόδια.

      • Aρχιμήδης avatar
        Aρχιμήδης @ Uncle Stgm 19/05/2013 12:41:50

        Ναι αγαπητέ θείε, αλλα τουλάχιστον δεν το είπε σε σπαστά Ελληνικά και είχε και μια απόχρωση Ηπειρώτικης προφοράς...Φαντάζομαι θα συμφωνείς οτι το να εκφράζεται ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος καλύτερα στα Αγγλικά παρά στα Ελληνικά δεν είναι και προσόν...Βεβαίως το ιδανικό θα ήταν να μας κυβερνούν οι φιλόσοφοι, αλλα απέχουμε ακόμα...

        • GO avatar
          GO @ Aρχιμήδης 19/05/2013 13:01:55

          Ε, όχι και να μας κυβερνούν φιλόσοφοι!
          Πρακτικοί άνθρωποι, ανιδιοτελείς, με ελληνική συνείδηση να μας κυβερνούν και τους φιλόσοφους, απλώς να τους συμβουλεύονται.

  25. Jiannis avatar
    Jiannis 17/05/2013 16:52:18

    Ότι διαβάζω σε Εφημερίδα πάντα είναι φορες το (-1). Δηλαδή ακριβώς το Αντίθετο θα γίνει

    Αντίθεση:
    Ο Σαμαράς δεν θα ξαναγίνει Πρωθυπουργός.
    Με 40% Τσίριζα, Τομάρ ke Mπασοκ η ακραία αριστερά έχει μια πολύ δυνατή Βάση. Ο Σαμαράς πρέπει να συνεργαστεί μαζί τους για να κρατηθεί Πρωθυπουργός. Έτσι είναι αναγκασμένος να κάνει Χατίρια (p.x. αντιρατσιστικός νομος)
    Χωρίς πολιτικούς Συμμαχους, καθαρό Προφίλ , μακριά από την αστική δεξιά Βάση τις και εκτελώντας άμεσα Νομους τις ευρωπαϊκής Ένωσις χωρίς να εξέταση τα συναισθήματα του Λαου η ΝΔ θα κατάρρευση σύντομα ψάχνοντας το "Kέντρο"...

  26. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 17/05/2013 17:14:15

    Στην πολιτική, ποτέ μη λες «ποτέ». Κατά τα άλλα, το να μη γίνει ο Τσίπρας ποτέ πρωθυπουργός θα ήταν ό,τι καλύτερο. Να ευχηθούμε μόνο να μη μας βγει καινούργιος Τσίπρας…ο Σαμαράς, στον οποίο εξακολουθώ ακόμη να πιστεύω. Όταν όμως μαθαίνω ότι το πανάθλιο εκείνο "αντιρατσιστικό"νομοσχέδιο , με το οποίο φιμώνεται η κάθε ελεύθερη σκέψη και μουσουλμανοποιείται η ελληνική κοινωνία, πρόκειται εντός των ημερών να κατατεθεί ξανά, αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως ο Αντώνης «εζήλωσε δόξαν Τσίπρα», δηλαδή μήπως αποφάσισε πολιτικά να αυτοκτονήσει… Τελικά, ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο; Μήπως ο Ρουπακιώτης με τον κυρ-Φώτη και ολίγοι ξέμπαρκοι ΠΑΟΚοι; Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι. Η Ελλάδα, όμως, τι φταίει;

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Παρατηρητής 18/05/2013 01:03:43

      Δεν έχετε άδικο.

  27. victoria (true) avatar
    victoria (true) 17/05/2013 21:11:44

    Πλήρης ονειρώξεων... Καλό φάκτωρ!

  28. panas avatar
    panas 17/05/2013 23:35:30

    Αν δε γίνει ο Τσίπρας ποτέ Πρωθυπουργός, τότε ποιος θα αναλάβει το επερχόμενο κόψιμο - σφάγιασμα τω συντάξεων. Βέβαια μετά θα εξαφανιστεί άπαξ από την πολιτική σκηνή του τόπου.
    Λέτε τη θυσία να την κάνει ο Α. Σαμαράς με την ΝΔ; Θα μπορέσει ο ΚΚ ονεότρος να εμφανιστέι μετά ως λυτρωτής;
    Μπα, αφήστε και τον Τσίπρα για λίγο στην εξουσία. Βολεύει...

  29. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 18/05/2013 00:46:50

    Ως παραδοσιακός (πολιτικά) δεξιός, ουδέποτε ταυτιζόμουν με τον λεγόμενο "μεσαίο χώρο'' και ουδόλως ανήκα σ' αυτόν. Δεν μου αρέσουν οι ιδεολογικές προσμίξεις. Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι η πολιτική ΣΑΜΑΡΑ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την πατριωτική λαϊκή δεξιά. Η Ν.Δ. κινδυνεύει (ή μάλλον έχει ήδη απωλέσει) να απωλέσει το πιο υγιές, ''αντισιακό'' και ομοιογενές κομμάτι των ψηφοφόρων της. Η δημοσκοπική στασιμότητα του ΣΥΡΙΖΑ, ας μην αποτελεί παρηγοριά. Πρωτίστως, να μην αποτελεί ελπίδα για τη Ν.Δ. Μια εναλλακτική αξιόπιστη πολιτική πρόταση, θα καταδείξει τη φτώχεια του σημερινού πολιτικού συστήματος.

  30. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 18/05/2013 00:46:56

    Σε εναν γραφικό πατριώτη,προτιμώ να εστιάζω στο πατριώτης παρά στο γραφικός.

    • GO avatar
      GO @ Μεγάλες στιγμές 19/05/2013 13:04:07

      Ο γραφικός πατριώτης μήπως είναι πατριδοκάπηλος;

  31. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 18/05/2013 01:27:03

    Συμφωνω με ''ψυχραιμια'' κι ολους τους απο πανω..

  32. dim avatar
    dim 18/05/2013 02:28:05

    Η Ν.Δ δε γίνεται να διαλυθεί γιατί είναι μεγάλο το ρίσκο. Στις επόμενες εκλογές θα υπάρξει ενιαία κάθοδος κεντροδεξιών δυνάμεων με τον τίτλο: "Κέντρο-Δεξιά Συμμαχία" (στα πρότυπτα του Centre – Right Coalition της Ιταλίας με κύριο κορμό το Κόμμα του Λαού της Ελευθερίας). Το κάλεσμα για συμμετοχή σε αυτή τη Συμμαχία θα αφορά όσους αναγνωρίζουν στους εαυτούς τους τα περισσότερα από τα παρακάτω στοιχεία: Ευρωπαϊσμός, Οικονομικός Κοινωνικός Φιλελευθερισμός (κοινωνική οικονομία της αγοράς), Πατριωτισμός, Συντηρητισμός. (όλα αυτά δηλαδή που βρίσκονται στο κέντρο και δεξιά όλων των πολιτικών αξόνων – οικονομικός / κοινωνικός / εθνικός άξονας).

    Αυτός που θα ηγείται αυτής της συμμαχίας θα είναι ο Σαμαράς, που θα παραμείνει αρχηγός της ΝΔ έως τις εκλογές και μετά, όντας πρωθυπουργός για άλλη μια τετραετία, θα παραδώσει την αρχηγία της ΝΔ στη νέα γενιά. Στη Κεντρο-Δεξιά Συμμαχία θα μετέχουν οι ΝΔ ως κύριος κορμός, και οι: ΛΑΟΣ - ΔΗΣΥ - ΔΗΞΑ - ΔΡΑΣΗ - ΝΕΑ ΜΕΡΑ κλπ. Αντίστοιχα θα γίνει και μια Κεντροαριστερή Συμμαχία με συμμετοχή ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ – ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ – ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ – ΛΟΙΠΟΙ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ. Και θα υπάρχουν και οι ακραίες επιλογές στα αριστερά του πολιτικού φάσματος (ΚΚΕ – ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΤΑΡΣΙΑ – ΣΧΕΔΙΟ Β’) και στα δεξιά του (ΧΑ – ΑΝΕΛ).

    Πρόβλεψη αποτελεσμάτων:

    (ΑΚΡΑ) ΑΡΙΣΤΕΡΑ: 35% (ΣΥΡΙΖΑ 22%, ΚΚΕ 8%, ΑΝΤΑΡΣΙΑ 2%, ΣΧΕΔΙΟ Β’ 3%)

    ΚΕΝΤΡΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ: 20%

    ΚΕΝΤΡΟ-ΔΕΞΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ: 35%

    (ΑΚΡΑ) ΔΕΞΙΑ: 10% (ΧΑ 8%, ΑΝΕΛ 2%)

    Λόγω του ότι οι Αριστερές Δυνάμεις του 35% δε θα κατέβουν με ενιαίο ψηφοδέλτιο γιατί δε τα βρίσκουν ποτέ και όλο τρώγονται, η Κεντρο-Δεξιά Συμμαχία ως πρώτο κόμμα θα αναλάβει το σχηματισμό κυβέρνησης ύπο τη πρωθυπουργία Σαμαρά. Έτσι, θα φτιάξουμε μια Ελλάδα του 2020 όπως την ονειρευόμαστε όλοι οι Κεντρο-Δεξιοί: Ευρωπαϊκή, Δημοκρατική, Πατριωτική στα εθνικά, Φιλελεύθερη στα οικονομικά (και άρα ανταγωνιστική και παραγωγική), Συντηρητική στα κοινωνικά (παραδόσεις – αξίες)…

  33. B.Q avatar
    B.Q 18/05/2013 08:45:21

    Ποιός στ΄αλήθεια ενδιαφέρεται για την ...καριέρα του κ. Α.Τσίπρα ; Στα 40 του ως αρχηγός της Αξ. Αντιπολίτευσης, έχει ήδη την ευκαιρία του να αποδείξει για πόσα και ποιά είναι πραγματικά ικανός. Ωστόσο, το πρόβλημά μας δεν είναι τα πρόσωπα. Οι πολιτικές που αυτά εκφράζουν και οι επαναστατικές παρεμβάσεις που τολμούν ή δεν τολμούν. Αυτό είναι το ζητούμενο. Όταν ψυχοδιανοητικά είτε 40άχρονος είτε 60άχρονος, είσαι στείρος-κατάκοπος ''συνταξιούχος'', παραιτημένος κι αποστασιοποιημένος πλήρως απ΄ τη φρικτή πραγματικότητα που οι Πληβείοι-πολίτες-ψηφοφόροι σου βιώνουν, είσαι απολύτως περιττός κι επιζήμιος, για το παρόν και το μέλλον. Αποτελείς θλιβερό καθεστώς και πέρα από τις ασυνάρτητες, υποκριτικές, ανεδαφικές διακηρύξεις και τα μεγαλεπήβολα λογίδρια, οι έχοντες νουν, εννόησαν! Όποιος λοιπόν δεν έχει κάτι πολύτιμο να καταθέσει σ΄αυτές τις τραγικές συγκυρίες, ας μη σπαταλάει άλλο το χρόνο μας. Ας αποχωρήσει από το σκηνικό ειρηνικά και αυτοβούλως.
    'Υμνος της διαλεχτικής - Μπέρτολτ Μπρεχτ
    ''Το άδικο βαδίζει σήμερα με σταθερό βήμα.
    Οι καταπιεστές προετοιμάζουν τα επόμενα δέκα χιλιάδες χρόνια.
    Η βία διαβεβαιώνει: έτσι όπως είναι η κατάσταση, έτσι θα μείνει.
    Καμιά φωνή δεν ακούγεται, πέρα από τη φωνή του εξουσιαστή.
    Και στις αγορές φωνάζει η εκμετάλλευση: τώρα μόλις αρχίζω.
    Αλλά πολλοί από τους καταπιεζόμενους λένε τώρα:
    Αυτό που εμείς θέλουμε δεν θα γίνει ποτέ.
    Εσύ που ακόμα ζεις, μην πεις: ποτέ!
    Το σίγουρο ΔΕΝ είναι σίγουρο.
    Έτσι όπως είναι η κατάσταση ΔΕΝ θα μείνει.
    Αν μιλήσουν οι εξουσιαστές, θα μιλήσουν οι εξουσιαζόμενοι.
    Ποιος τολμά να πει: ποτέ;
    Από ποιόν εξαρτάται αν η καταπίεση μένει; Από εμάς.
    Από ποιόν εξαρτάται αν θα τσακιστεί; Επίσης από εμάς.
    Εκείνος που έπεσε, στέκεται πάλι όρθιος.Εκείνος που έχασε, παλεύει!
    Εκείνος που συνειδητοποίησε τη θέση του, πως τον κρατάς τώρα;
    Επειδή οι σημερινοί νικημένοι είναι οι αυριανοί νικητές.
    Και το πότε/ποτέ θα γίνει: Σήμερα κιόλας !''
    Μπέρτολτ Μπρεχτ

  34. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 18/05/2013 16:05:30

    Την εμπειρια >>> Mr Alex Tsipr prime-minister, δεν την γλυτωνουμε. Απλα οσο αργοτερα ερθει τοσο το καλυτερο, και τοσο λιγοτερο θα διαρκεσει. Μην εχετε αυταπατες...

  35. rally monkey avatar
    rally monkey 19/05/2013 02:10:15

    δε θα ξεχασω ποτε την ανακούφιση του Τσιπρα το βραδυ των εκλογών όταν ηταν πλεον βεβαιο ο'τι η ΝΔ θα ήταν το πρωτο κόμμα - δεν μπορουσε να κρυφτεί με τίποτα .. και οσοι τον παρατηρουσαν θα πρεπει να είχαν σοκαριστεί...
    πάντως ποτέ μη λές ποτέ .. όλο και κανένα ρολάκι μπορει να του εχει γραψει 'ο σκηνοθέτης' .. αν και το εργο με Τσίπρα δεν θα είναι ιλαροτραγωδία οπως περιμενουν πολλοί.. θα ειναι τραγωδία .. σκέτο..

  36. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 19/05/2013 23:03:49

    Θα το κρατήσω αυτό το κείμενο και θα το υπενθυμίσω οπωσδήποτε σε δυο - τρία χρόνια. Πλάκα θα έχει. Τα γαλάζια γυαλιά παραμορφώνουν τα δεδομένα!

  37. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 20/05/2013 23:19:48

    Έβλεπα χθες στον Τράγκα κάποια κ. Ζωηρού (άσχετη και ανίδεη κατά την παρουσία και τα λεγόμενα της) που ήταν έλεγε στο ΤΑΙΠΕΔ και την έδιωξαν γιατί ήθελε λέει να προστατέψει την δημόσια περιουσία ενώ οι άλλοι ήθελαν να την ξεπουλήσουν. Ποιος την είχε έβαλε εκεί και με τι προσόντα ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.