#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί θέλουν να επέμβουν και στο Σύνταγμά μας;



του Κώστα Ροδινού

Στην αρχή δεσμεύτηκε  ο πλούτος και υποθηκεύτηκε το μέλλον της χώρας, με μια επαχθή δανειακή σύμβαση,  στα όρια της υποτέλειας.

Μετά άρχισαν να έρχονται οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι του ΔΝΤ και των Βρυξελλών και να μας ανακοινώνουν τις αποφάσεις τους, μετατρέποντας την εκλεγμένη κυβέρνησης της χώρας σε απλό εκτελεστικό όργανο.

Στη συνέχεια μάθαμε ότι το πρόγραμμα, όπως σχεδιάστηκε, δεν βγαίνει και χρειάζεται «επιμήκυνση» του χρόνου αποπληρωμής του δανείου. Αλήθεια, υπήρχε κάποιος σοβαρός άνθρωπος που πίστευε ότι μια υπερχρεωμένη χώρα, που δανείζεται με τοκογλυφικά επιτόκια, θα μπορούσε σε μια τριετία να αποπληρώσει 110 δις;

Μα τότε γιατί το  έκαναν;

Μα αν δεν το  έκαναν, τότε πώς θα δικαιολογούσαν αυτή την ληστρική επιδρομή στα εισοδήματα της μεσαίας τάξης (γιατί αυτούς πλήττει κυρίως το μνημόνιο) με στόχο τη μείωση  του  βιοτικού  επιπέδου και την ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, για τη βελτίωση δήθεν της ανταγωνιστικότητας;

Τώρα, λοιπόν, που  βλέπουν ότι το τέλος της πορείας είναι αδιέξοδο, προσπαθούν να παρατείνουν την θεραπεία!

Διαπράττουν ένα βασικό λάθος: Μια λαθεμένη θεραπεία είναι περισσότερο επικίνδυνη όταν παρατείνεται η χρήση της!

Η ιστορία με την αναθεώρηση του Συντάγματος, με πρόσχημα την οικονομική κρίση,  δεν είναι και τόσο αθώα.

Τι απύθμενο θράσος είναι αυτό να θέλουν να έχουν άποψη για το Σύνταγμά  μας;

Η Ελλάδα δεν είναι …Ρηνανία!

Επιπλέον, η συνταγματική πρόβλεψη για ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς είναι περιττή!

Και είναι περιττή  γιατί ουδεμία πρακτική αξία έχει τη στιγμή που  η οικονομική πολιτική της χώρας χαράσσεται στις Βρυξέλλες.

Γιατί δεν αποφασίζουν, αντί για  έλλειμμα της τάξεως του 3%, οι χώρες μέλη της Ευρωζώνης να έχουν ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς;

Για ποιο λόγο θέλουν να ανακατευτούν στα Συντάγματα των χωρών μελών;

Ο προϋπολογισμός  είναι το τελευταίο εργαλείο που διαθέτει κάθε χώρα για την άσκηση της πολιτικής της.

Προφανώς θέλουν να το ελέγξουν και αυτό. Ολα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

Το επόμενο βήμα είναι να μας υπαγορεύουν   πότε θα κάνουμε εκλογές, ποιό εκλογικό σύστημα θα χρησιμοποιούμε,  ποιά κόμματα θα δικαιούνται να συμμετάσχουν στις εκλογές και  άλλα ….«ενοχλητικά»!

Ολη αυτή η ιστορία μου θυμίζει πολύ, «παγκόσμια διακυβέρνηση»!

Και επειδή η συνταγματική αναθεώρηση απαιτεί την αυξημένη πλειοψηφία των 180 βουλευτών, επιχειρούν να εγκλωβίσουν στους σχεδιασμούς και τον Αντώνη Σαμαρά. Προεξοφλούν μάλιστα και τη θέση του.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η χώρα χρειάζεται ένα καινούργιο Σύνταγμα. Αυτό το Σύνταγμα, όμως, πρέπει , πρώτον  να είναι δική μας υπόθεση και δεύτερον να μην γίνει υπό το βάρος και στη σκιά  της παρούσας οικονομικής κρίσης. Ποιος ξέρει τι ρυθμίσεις, μπορεί να εμφιλοχωρήσουν.

Ο  καταστατικός χάρτης της χώρας δεν τροποποιείται κάθε μέρα. Επομένως  δεν πρέπει να αντικατοπτρίζει μια δεδομένη και μάλιστα δυσμενή χρονική συγκυρία. Εχει το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.

Και αλλοίμονο ,αν το μέλλον της χώρας είναι το μνημόνιο.

Διαβάστε κι αυτά

Σε λίγο η Τροϊκα θα μας ζητά να αλλάξουμε και το … Σύνταγμα

Το μυστικό σχέδιο για την επαναγορά του χρέους

Στην Γερμανία εγκαθίσταται το υπουργείο οικονομικών της Ελλάδος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 31/01/2011 07:25:43

    Κώστα Καλημέρα
    Έχεις απόλυτο δίκαιο. Η αλλαγή του συντάγματος νομίζω ότι δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Τίθεται ενωρίτερα γιατί εμείς έχουμε πρώτοι το πρόβλημα . Μάλλον είναι πρόφαση της Γερμανίας για να μην βάλλει άλλα χρήματα και να ασκήσει κάποιο εκβιασμό για τα λοιπά μέλη. Η Ιρλανδία ακολουθεί διαφορετική πολιτική και δεν ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ενώ συνεχίζει και διαπραγματεύεται με πολύ πηγμή . Αναφέρω όλα αυτά γιατί έχω την υποψία ότι είναι παιχνίδι του ΓΑΠ στην κατεύθυνση του εκφοβισμού και της επιμύκηνσης στην εξουσία που μάλλον δεν θα του βγεί.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/01/2011 07:30:35

    Kαλημερα Κωστα,
    δεν χωρα ο νους μου αλλαγη στο Συνταγμα της Χωρας για ισοσκελισμενος ισολογισμο!!!! ειναι ανεκδοτο με δρακο μεσα. ΦΥσικα και θελουν να βαλουν σχεση στις σχεσεις πολιτων Κρατους. Εγω λεω οτι θελουν να θεσμοθετησουν τα Δανεια!! με επικηκυνση. Εαν πανε να αλλαξουν και τα Θεματα ΠΑιδειας και Υγειας-Ασφαλιστικο αυτο θα ειναι καταφορα ΓΥΨΟΣ.
    Το ελλειμα 3% στην ζωνη θα μπορουσε να ειναι 4 ή 5%... ποιος αποφασοιζει για το 3% και πως βαζεις 25 λαους συον ιδιο κουβα του 3% ? το 3% αλλα και καθε νουμερο ειναι αυθαιρετο.
    Στις Τραπεζες και Αφαλιστικες εταιριες θα βαλουν "χερι"?? ΟΧΙ φυσικα ! χασαμε και τον Καμινη.. θα μεινει μονη η ελπιδα μας....
    Ολα για το καλο μας ειναι. Αυτο θα πει ο γιατρος του ΓΑΠ.. το ΓΑΠ θα ερθει να μας το πουλησει.. και φυσικα ΦΟΒΑΜΑΙ οτι πισω απο τα προφανως παρανομα και μη λογικα .. θα κρυβονται αλλαγες στη ζουλα... και εκτος προσκηνιου.
    Ας περασουμε στο Συνταγμα τις Αποζημιωσεις για Γερμανια 160 Δις συν τοκοι και σου λεω εγω εαν θα ασχοληθουν με τα εργασιακα και τα λοιπα του ΓΥΨΟΥ.

    Ο γιατρος που καλεσε το ΓΑΠ ειναι Χειρουργος Γυψαδορος!
    Τα ματια και τ αυτια μας ανοιχτα. Ειναι πονηροι καιρει και η Ελλαδα το ινδικο χηριδιο των τσαρλατανων των αγορων.

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/01/2011 11:47:44

      ΠΠ
      Σιγά να μην περάσουν στο Σύνταγμα τις γερμανικές αποζημιώσεις!
      Εδω δεν επιτρέπουν την εκτέλεση αποφάσεων του Α.Π.

  3. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 31/01/2011 07:44:24

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    "Ολη αυτή η ιστορία μου θυμίζει πολύ «παγκόσμια διακυβέρνηση»!"
    Από τις εκατοντάδες σχόλια που έχω διαβάσει, αυτή η γραμμή πιστεύω ανταποκρίνεται στα γεγονότα πιο πολύ από μακρυσκελείς αναλύσεις.
    Να προσθέσω μόνο ότι επειδή το σχέδιο γνωρίζουν ότι δεν είναι τέλειο, χρειάζεται "διορθώσεις" η προσαρμογές" με διάφορους πειραματισμούς, και αυτά μπορούν να γίνουν σε ένα κράτος που υπάρχει μπάχαλο, και όταν δεν υπάρχει, φροντίζουν να το δημιουργήσουν...
    Και φυσικά αυτοί που φαίνονται ότι κάνουν κουμάντο, εκτελεστικά όργανα είναι... επί πληρωμή...
    Χρήματα υπάρχουν... και πολλά μάλιστα.

    Ιστορίες συνομοσίας....

    Ας γελάσω...

    Χαρίλαος

  4. STATHIS avatar
    STATHIS 31/01/2011 08:50:08

    Το "θέλουν" ? άραγε ή τους ζητήθηκε - επιβλήθηκε για την ολοκλήρωση του πειράματος ??

    Όσον αφορά το ζήτημα αναθεώρησης του Καταστατικού Χάρτη της Χώρας , καλά θα κάνουν ,πριν προχωρήσουν σε όποια αλλαγή , ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (προς αναθεώρηση) ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
    ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ, ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ....... ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ (και όχι κατά τη προσφιλή τους μέθοδο του "είμαστε αντιπρόσωποί σας και αποφασίζουμε εμείς για εσάς" ) ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ , ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ , ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ (και αν χρειαστεί να τους δωθεί έμπρακτα ... να καταλάβουν).



    *Μιά άποψη.-

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 31/01/2011 09:12:17

    Καλημέρα κ. Ροδινέ:
    Ό,τι επιχειρούν μέσω των μεταλλαγμένων βιβλίων ιστορίας για τις επόμενες γεννιές (κατασκευή αεθνικών νεοραγιάδων καταναλωτών) αυτό προωθούν και στο καθ' εαυτό πεδίο της πολιτικής, μέσω μνημονίου και αναθεωρήσεως του συντάγματος. Για τους αφελληνισμένους (λόγω εμπειριών κλπ) νεοραγιάδες τοποτηρητές τους, που δεν αισθάνονται και τίποτα το ιδιαίτερο για τον τόπο και τους ιθαγενείς του, δεν τρέχει τίποτα. Τα πάντα είναι μακροοικονομικά μεγέθη που πρεπει, σώνει και καλά, να προσαρμοστούν στον πολιτικοοικονομικό ζουρλομανδύα των "ανώτερων" δυτικών "φιλων τους".

  6. Περδικιδης Βασιλειος avatar
    Περδικιδης Βασιλειος 31/01/2011 09:22:26

    ΠΙΕΖΟΥΝ .......ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
    ΑΦΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ;

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/01/2011 09:30:14

    Κώστα, συμφωνώ απολύτως με το κείμενό σου. Κατά τη γνώμη μου, ο Σαμαράς θα πρέπει όχι μόνο επ' ουδενί να συναινέσει σε πρόωρη συνταγματική αλλαγή που θα έχει στόχο την "εξυπηρέτηση" της τρόικας -δεν ήταν καθόλου τυχαία και η χθεσινή παρέμβαση του Μητσοτάκη που αβαντάρισε μια τέτοια εκτροπή-, αλλά και να αναδείξει το ζήτημα προκειμένου ο ελληνικός λαός να κατανοήσει πού το πάνε οι δανειστές εκμεταλλευόμενοι την ενδοτισμό της κυβέρνησης.

    • Misha avatar
      Misha @ Αυριανιστής 31/01/2011 09:33:35

      Πόσο θα πάει αυτός ο κόρακας; Μέχρι να βγεί η ψυχή του πιστος στην υπηρεσία του Ράιχ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 31/01/2011 11:29:38

      Ο Μητσοτάκης ποτέ δεν μιλάει τυχαία!

  8. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 31/01/2011 09:34:42

    Δεν ξέρεις τι άλλο θέλουν! όλα γίνονται για το άρθρο 16.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 31/01/2011 11:14:01

      To άρθρο 16 δεν είναι πρόβλημα.
      Το έχω ξαναγράψει, και εγώ θεωρώ οτι η αναθεώρησή του είναι επιβεβλημένη. Ομως, στο Σύνταγμά μας υπάρχουν διατάξεις που κατατοχυρώνουν το κοινωνικό κράτος, τη λειτουργία της δικαιοσύνης, τον έλεγχο της συνταγματικότητας των νόμων, τις προσωπικές ελευθερίες κ.λ.π.
      Εκεί βρίσκεται το "πρόβλημα"

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Κώστας Ροδινός 31/01/2011 17:48:59

        Για ποιους λόγους και ως προς τι; είναι κατά τη γνώμη σου απαραίτητο να αναθεωρηθεί το άρθρο 16
        για παράδειγμα, η δική μου γνώμη είναι να αυξηθούν τα έτη υποχρεωτικής φοίτησης, σήμερα είναι 9
        κ.α.

  9. romanov avatar
    romanov 31/01/2011 09:48:12

    "Μια λαθεμένη θεραπεία είναι περισσότερο επικίνδυνη όταν παρατείνεται η χρήση της!" Αυτό είναι το καλύτερο μέρος του άρθρου και το μεγαλύτερο λάθος που πάει να γίνει. Αν τελικά μας υποχρεώσουν να ακολουθήσουμε το γερμανικό δρόμο, θα καταστρέψουν όλο το μέλλον μας. Μας προορίζουν για προτεκτοράτο της Γερμανίας (http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2011-01-31-00-36-06-2011013133017/ ) και δεν πρέπει να το δεχτούμε.

  10. kiki avatar
    kiki 31/01/2011 09:48:15

    @ Σταθης,
    Ακριβως, η απαντηση σε αυτην την αποπειρα αλλαγης συνταγματος με την δικαιολογια οτι θα ... αληθεια Τι .
    θα παρουν εμπρακτη απαντηση.
    Το ηδη υπαρχον συνταγμα εχει καταστρατηγηθει, η βουλη υπαρχει για διακοσμητικους λογους, μας κυβερνουν καποιοι σαλτιμπαγκοι, αλωνιζουν οι πρακτορες των τοκογλυφων, ο προεδρος διακοσμητικος, ανυπαρκτος ουσιαστικα, τα παντα διαλυονται στην προσπαθεια διαλυσης της κοινωνιας και της εθνικης συνειδησης,ομαδικα μας την εχουν πεσει, οι γυμνοσαλιαγκες της Παγκοσμιοποιησης , και τωρα τι, να εχουμε κοινοβουλευτικη χουντα, μα εχουμε .
    Κυριε Ροδινε,
    Συμφωνω με αυτα που γραφεται, ομως οσο περναει ο χρονος παρ ολο που δεν μιλαμε μας σπρωχνουν στα ακρα.Το ερωτημα ειναι γιατι? ειμαστε πειραματωζωα, καλως, το θεμα ειναι οτι καποια στιγμη θα παψουμε να ειμαστε ζωα.
    Απο την αντιπολιτευση την μειζονα δεν ζηταμε να παραστησουν τον Τσε, δεν μπορουν ετσι η αλλιως, αλλα οι πολιτες νοιωθουν εγκαταλελειμενοι προδομενοι και οι αντιδρασεις σε αυτες τις περιπτωσεις καποτε θα αντιδρασουν βιαια.Το πολιτικο προσωπικο της ΝΔ καθε μερα αποδεικνυεται λιγο, αφορητα λιγο.Η ηγεσια πρεπει να παρει ξεκαθαρη θεση οτι θα αλλαξει ολα αυτα τα καταπτιστα που γινονται.Το θα τιμησουμε την υπογραφη μας ,ωστε να γινουμε αρεστοι στους γραφειοκρατες των Βρυξελλων και του Βερολινου, δεν μας πειθει οτι θα ανακτησουμε την εθνικη μας ανεξαρτησια και αξιοπρεπεια , αυτα περι αλλαγης συνταγματος που κανεις τους δεν αντιδρα που εχει γινει κουρελοχαρτο, αν μη τι αλλο πρεπει να βγει να το καταγγειλει ανοιχτα, Οχι, αντε στο δημοψηφισμα σαν του Παπαδοπουλου ,αλλωστε το δευτερο συνθετικο
    του ονοματος αλλαζει- οπουλος- νδρεου-.
    Τι κανουν λοιπον εκει μεσα, καταλαβαινουν οτι φτανουμε στα ακκρα, και αυτοι λενε μα ψηφιζουμε τα νομοσχεδια που συμφωνουμε.Ο αλλος μας λεει κινημα του τζαμπα, μα με τα λεφτα που μας αφησανε ,γιατι να πληρωνω, ουτε εισητηρια, γιατι? ουτε φορους σε λιγο, ας μας βαλουν μεσα να μας ταιζουν αυτοι.
    Ξαφικα θα μας δουνε μπροστα τους και δεν θα ξερουν απο που τους ηρθε, και η ΝΔ θα μεινει μια παρενθεση οπως και οι αλλοι του ΠΑΣΟΚ,
    Δεν ξερω αν ειδατε την συγκεντρωση της Χρυσης Αυγης το Σαββατο, ηταν πολλοι, και μου θυμισε , απο εικονες που εχω δει Νυχτες Νυρεμβεργης.
    Δεν ζηταμε λοιπον ΤΣΕ, ζηταμε ομως Ελληνες να μας υπερασπιστουν δυναμικα καθετα και οριζοντια και οχι συστημικα.

  11. αμφισβητίας avatar
    αμφισβητίας 31/01/2011 09:49:40

    Και μονο οτι παρενέβη ο ακατανόμαστος ζητωντας συμφωνία κομμάτων για άμεση αλλαγή του Συνταγματος δήθεν για μη παραγραφή ευθυνών των πολιτικών σε κανει να βαζεις τα χερια στις τσέπες σου.Οι εφιάλτες παντα ανοίγων κεκρόπορτες.Αυτός που ξεπούλησε τις αποζημιώσεις του πολεμου στον Κόλ επανέρχεται για δευτερο ξεπούλημα. Μην τον δείτε να μιλαει μεθαύριο και για ανεξαρτησία της αδικημενης Κρήτης.

  12. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 31/01/2011 09:49:42

    Και βέβαια τους πειράζει και θέλουν να μας επιβάλλουν να το αλλάξουμε, κ. Ροδινέ. Εμείς να δείτε !

    Μισό αιώνα τώρα άτολμες και άνευρες και θηλυπρεπείς και φοβισμένες πολιτικές ηγεσίες όλων των αποχρώσεων, καρικώνουν απλά την βρώμικη τρύπια κάλτσα. Νισάφι πιά ! Σιγά το Άγιο Δισκοπότηρο, σιγά τον Υμένα της Παρθενίας που - τρομάρα μας - υπερασπιζόμαστε !

    Μακάρι να γινόμασταν Ρηνανία ! Τουλάχιστον να μή ζήσουν τα παιδιά μου αυτό το καταθλιπτικό κλίμα όπου όλοι κι όλα σαπίζουν μέσα στην απραξία. "Να το κάνουμε μόνοι μας, με άλλους όρους, δέν είναι δίκαιο να το επιβάλουν οι ξένοι..." - λές και θα πειστεί ποτέ ένα παιδί να καταπιεί το φάρμακό του.

    Γιατί, φάρμακο είναι η συνταγματική πρόβλεψη για ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς, κ. Ροδινέ, πικρό φάρμακο αλλά αποτελεσματικό και κάποιος πρέπει να το ΕΠΙΒΆΛΕΙ επιτέλους σ'αυτό το κακομαθημένο και τους ανεύθυνους κηδεμόνες του.

    • Misha avatar
      Misha @ τσώφλι πασατέμπου 31/01/2011 09:52:30

      Τσωφλι .
      Πες μου ποιες χώρες της ΕΕ έχουν ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς, και πόσα έχουμε δώσει στους «δανειστές» την τελευταία δεκαετία.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Misha 31/01/2011 10:04:25

        Προβλεπεται στο γερμανικο Συνταγμα ισοσκελισμενος προυπολογισμος απο το 2015.
        Αυτο μαλλον θα ζητησουν να αντιγραφει και εδω για να γινουν οι αλλαγες στα δανεια.

        • Misha avatar
          Misha @ ψυχραιμια 31/01/2011 10:16:32

          Αλλο το «προβλέπεται» και άλλο το «υπάρχει»,γιατί ισοσκελισμένος προϋπολογισμός δεν υπάρχει πουθενά και είναι αδύνατον να υπάρξει σε μια χώρα που εισάγει, δεν έχει μεγάλες βιομηχανίες , και οι τράπεζες και οι μεγαλοεπιχειρηματίες της είναι κρατικοδίαιτοι όπως συμβαίνει εδώ.

          Αν ένα ανεξάρτητο κράτος ελέγξει τις τράπεζες μπορεί και να τα βγάλει πέρα, αλλιώς πάμε για Αιγυπτο στην οποία είχε πάει επίσης το ΔΝΤ, για να μη ξεχνιόμαστε...

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Misha 31/01/2011 10:24:44

            Αυτη τη στιγμη ο δικος μας προυπολογισμος αν αφαιρεσεις τα δανεια ειναι σχεδον ισοσκελισμενος και θα ειναι σιγουρα του χρονου.Μετα ολο το ελλειμμα θα ειναι τοκοι παλιων δανειων.
            Αρα πως δεν υπαρχει;Γιατι επρεπε πριν 20 χρονια να εχουμε τεραστια ελλειμματα και τωρα να πληρωνουμε τοκους;Επειδη ηταν σε αλλη μπουρδολογικη φαση το ΠΑΣΟΚ;
            Eν πασει περιπτωσει ρωτησες και σου ειπα οτι προβλεπεται να ισχυει στη Γερμανια απο το 2015.
            Στην Ελλαδα το προγραμμα προβλεπει 2,5% ελλειμμα το 2013 με τεραστια πληρωμη τοκων.Απο το 2,5% ως το 0% σε δυο χρονια δεν ειναι μεγαλη αποσταση.

          • Misha avatar
            Misha @ ψυχραιμια 31/01/2011 10:38:33

            Εμ, γι αυτό λέμε πως αν δεν ελέγξεις τις τράπεζες δεν κάνεις τίποτα. Οι τοκοι θα γεννανε τόκους,ανατοκισμούς και τοκοχρεωλύσια με πιο γρηγορο ρυθμό από όσο ξεφουρνίζει τις κοτσάνες του ο ΓΑΠ.

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ τσώφλι πασατέμπου 31/01/2011 09:59:00

      Αγαπητέ/τή "τσώφλι.............." ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ????? Ή ΑΠΛΑ ΥΠΗΚΟΟΣ ???

      Αν είστε ΠΟΛΙΤΗΣ είμαι βέβαιος ότι γράψατε υπό σύγχιση ,Αν είστε ΥΠΗΚΟΟΣ τότε καλά κάνεται να στηρίζετε το ΔΕΣΠΟΤΗ σας ......... ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ .!!!


      *Μιά άποψη.- (χωρίς τίποτε το προσωπικό )

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ STATHIS 31/01/2011 10:56:16

        Φίλε Στάθη, στη ρητορική καλά τα πάμε - μπορούμε να μιλάμε ώρες αντισφαιρώντας ο ένας στον άλλον λέξεις και τα προβλήματα να παραμένουν. Κουράστηκα φίλε μου. Αηδίασα πιά !

        Χειρουργείο - όχι ξόρκια, όχι ομοιοπαθητική, όχι μαντζούνια με γεύση πορτοκάλι. Όλα τα λόγια που διαβάζεις γύρω σου είναι η προσπάθεια του άρρωστου να αποφύγει το μαχαίρι - τους καταλαβαίνω αλλά δέν τους λυπάμαι. Φαίνεσαι άνθρωπος με ουσία και χιούμορ, μήν παρασέρνεσαι σ'αυτή την εύκολη ρητορεία που δέν είναι τίποτ'άλλο απο στενόμυαλος τακτικισμός που δέν βγάζει πουθενά.

        • Misha avatar
          Misha @ τσώφλι πασατέμπου 31/01/2011 11:02:29

          Τσώφλι
          το χειρουργείο που ψαχνεις είναι αυτό:
          h--p://bit.ly/dVeH1D

          Όλα τα άλλα είναι όχι απλά μαντζούνια, αλλά βαρέα τοξικά μέταλλα

        • STATHIS avatar
          STATHIS @ τσώφλι πασατέμπου 31/01/2011 11:27:31

          Αγαπητέ / τή "τσώφλι ..........." , ΤΑΚΤΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΩΣ "ΛΥΣΕΙΣ" .
          "ΛΥΣΕΙΣ" ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ (άν δεν είναι οι ίδιες το πρόβλημα) .

          Είμαι βέβαιος για το ότι ΑΝ ΞΕΦΥΓΕΙΣ από τη σκοπιά του προσωπικού σου "προβλήματος" (το οποίο πιθανά να μην το δημιούργησες ο ίδιος αλλά η Πολιτική διαχείρηση) ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΑ το φαύλο κύκλο του ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.



          *Μιά άποψη (με όση εμπιστοσύνη στον άνθρωπο, έμεινε).-

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τσώφλι πασατέμπου 31/01/2011 11:17:09

      Τσώφλι,
      αυτά τα περι φαρμάκου μου θυμίζουν θεωρίες περί γύψου και χειρουργικών επεμβάσεων (προς θεού δεν αναφέρομαι σε εσάς)
      Το Σύνταγμα είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να το αντιμετωπίζουμε σε επίπεδο συζήτησης καφενείου.
      Και ναι, εγώ δεν θέλω να γίνουμε...Ρηνανία!
      Πειράζει;
      Για τους ισοσκελισμένους πρόϋπολογισμούς απάντησε ήδη ο Misha.
      Δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω.

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ Κώστας Ροδινός 31/01/2011 14:10:56

        Όχι, δέν πειράζει καθόλου, κ. Ροδινέ...

      • kiki avatar
        kiki @ Κώστας Ροδινός 31/01/2011 17:17:02

        # Ροδινε,
        Η Δημοκρατια εαλω.Μολις ακουσα οτι αποδεχτηκαμε το γερμανικο μοντελο, απο τον ΠΑΠ, και αναθεωρηση του Συνταγματος.
        Το ελλειμα μεχρι 2,6% και στο 66% του ΑΕΠ.
        Μας δολοφονουν στην ψυχρα.
        Τωρα θα δουμε τι θα κανουν οι αλλοι, οι αντιπολιτευομενοι, για μενα ξερω.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/01/2011 09:58:41

    Όταν καταλάβουμε ότι η Ευρωλιγούρικη πολιτική Σημίτη και το Γερμανικό κόμμα Πασόκ, μας έχουν υποδουλώσει, θα είναι αργά.

    • romanov avatar
      romanov @ archaeopteryx 31/01/2011 10:10:22

      Συμφωνώ ότι θα είναι πολύ αργά αν δεν αντιδράσουμε. Άλλα λένε και άλλα σχεδιάζουν http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2011-01-31-00-36-06-2011013133017/

  14. enianos avatar
    enianos 31/01/2011 10:12:25

    Δεν ξέρουμε τι να διαλέξουμε !Το τηγάνι η τα κάρβουνα ? Ας προσέχαμε!

  15. A.M. avatar
    A.M. 31/01/2011 10:14:29

    «Ε.Ε. = Παράδεισος!» μας έλεγαν κάποτε.
    Σαρμανίτσα που μας κούναγε!
    Μια τεράστια πολυεθνική εταιρεία που καταπίνει κυριολεκτικά όλες τις μικρότερες εταιρείες είναι και τίποτε περισσότερο.
    Και εμείς σαν Ελλάδα έχουμε την ατυχία να είμαστε «μικρή εταιρεία».
    Ή βγαίνουμε απ αυτή το σπηλιά ή θα μας φάει ο μινώταυρος.
    Όπου «σπηλιά = ΕΕ» και «μινώταυρος = Γερμανία».
    Μόνο που δεν ξέρω αν υπάρχει ο Θησέας που να κρατάει ακόμα τον μίτο της Αριάδνης ή αν έχει χαθεί και ο μίτος οπότε η τύχη μας είναι προδιαγεγραμένη: ένα λουκούλειο γεύμα του μινώταυρου.

    • Misha avatar
      Misha @ A.M. 31/01/2011 10:20:39

      Έτσι Α.Μ.

      Δόξα τω Θεώ, θα δουν και οι στραβοί πια...

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ A.M. 31/01/2011 10:20:52

      Αν είναι "λουκούλειο" το γεύμα ........ τότε ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ να μας "ξεράσει" !!




      *Μιά άποψη.- ( μεταξύ σοβαρού κι αστείου)

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2011 10:18:17

    Ο ισοσκελισμενος προυπολογισμος απο μονος του δεν ειναι κακος.
    Αν ειχαμε τετοιους προυπολογισμους απο τη δεκαετια του 80 δεν θα ειχαμε τωρα προβλημα ενω και το βιοτικο επιπεδο δεν θα ειχε μεγαλη αποκλιση-θα ειχε ανεβει λιγοτερο αλλα δεν θα επεφτε και τωρα αποτομα.
    Με βαση τις προβλεψεις το 2013 θα εχουμε ελλειμμα - 2,5% του ΑΕΠ και πληρωμη τοκων 8% του ΑΕΠ δηλαδη πρωτογενες πλεονασμα 5,5% που δεν θα φαινεται λογω των τοκων.
    Αν τα προηγουμενα χρονια δεν ειχαμε τα δανεια θα ειχαμε 5,5% παραπανω εισοδημα ΚΑΙ ισοσκελισμενο προυπολογισμο.
    Βεβαια δεν θα ειχε κανει τις παροχες το ΠΑΣΟΚ στο δρομο για το "σοσιαλιστικο μετασχηματισμο της κοινωνιας" για να αγοραζει ψηφους.
    Φυσικα ειναι περιορισμος της λαικης κυριαρχιας,Ανδρεας με τετοιο συνταγμα δεν ξαναβγαινει.

    • Misha avatar
      Misha @ ψυχραιμια 31/01/2011 10:23:43

      Ψυχραιμία, όταν το κράτος δεν ελέγχει τον χρηματοπιστωτικό τομέα δλδ τις τράπεζες, είναι ερμαιο των βουλών των «αγορών».
      Κι από κοντά οι Μπόμπολες να παιρνουν Ολυμπιάδες και να τιμαριοποιούν τη χωρα με τους ιδιωτικούς δρόμους κ.ο.κ.

      Γουατεμάλα, Αργεντινή, Αίγυπτος...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Misha 31/01/2011 10:28:31

        Οι τραπεζες πρεπει να ελεγχονται απο την Κεντρικη Τραπεζα και σε καθε περιπτωση η κριση στην Ελλαδα δεν προηλθε απο τις τραπεζες.
        Η κριση στην Ελλαδα προηλθε απο τα δημοσια ελλειμματα και το δημοσιο χρεος.

        • Misha avatar
          Misha @ ψυχραιμια 31/01/2011 10:35:28

          σσσ...μη μας ακούσουν αλλά σε ενάμιση χρόνο οι τράπεζες έχουν αρπάξει 120 δις ...
          χα, το δημόσιο χρεος...αλλο ανέκδοτο...

          450 Δις έχουμε πληρωσει στους «δανειστές» μόνο την τελευταία δεκαετία. Δεν υπαρχει κανενα δημόσιο χρεος. Δε χρωστάμε δεκάρα σε κανέναν. Μόνο που δεν έχουμε πολιτικούς με @@ για να το δηλώσουν.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Misha 31/01/2011 10:53:37

            Λαθος κανεις.Εαν δανεισθεις και καταντησεις να πληρωσεις τοκους περισσοτερους απο το χρεος και δεν εχεις ξεχρεωσει δε σημαινει οτι αδικηθηκες γιατι υπεγραψες να πληρωσεις αυτους τους τοκους.Αφηνω το οτι για χρονια το επιτοκιο ηταν πολυ χαμηλο.

          • Misha avatar
            Misha @ ψυχραιμια 31/01/2011 10:58:49

            Δεν κάνω κανένα λάθος.Διαβασε τι έγινε στον Ισημερινό μόλις πριν μερικούς μηνες.Ιδιες ιστορίες με τους κόρακες των αγορών...
            Γι αυτό και η Σακκοράφα με ομάδα πανεπιστημιακών οικονομολόγων ζητά ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ του «χρέους».Να δουμε, βρε αδερφε, αν, πόσα, πόθεν και σε ποιον «χρωστάμε».
            Αλλά όταν τα κοράκια των «αγορών» ακούνε για επανέλεγχο του χρέους, τους πιάνει συγκρυο γιατί ξέρουν πως χρέος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

          • ο ξένος avatar
            ο ξένος @ Misha 31/01/2011 12:21:59

            Γι'αυτό φτάσαμε ως εδώ. Γιατί τόσα χρόνια, την είχαμε ψωνίσει με αριστερά ιδεολογήματα του στυλ "οι άνθρωποι πάνω από τους αριθμούς".
            Στους δρόμους με σημαιάκια για τη διεκδίκηση και του πιο απίθανου "κεκτημένου". Τα δημόσια οικονομικά; Ψέματα ήταν όλα. Δανειζόταν το δημόσιο και καθάριζε με το επίδομα "έγκαιρης προσέλευσης". Τώρα που χρεοκοπήσαμε, πουλάνε όλοι τρέλα.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 31/01/2011 12:35:51

            450 δις μετρημένα πληρωσαμε μονο την τελευταία δεκαετία και μας λέμε πως χρωστάμε άλλα 400 !!!!
            Δωσε θάρρος στο χωριάτη...
            Αν δεν κόψουμε μόνοι μας τον γόρδιο δεσμό θα μάς κόψουν κεφάλι και πισινό αυτοί .

        • βαγόνι avatar
          βαγόνι @ ψυχραιμια 31/01/2011 10:48:38

          Εάν οι πλούσιοι, οι εύποροι και ένα σοβαρό τμήμα της
          μεσαίας τάξης πλήρωναν κανονικά τους φόρους που
          τους αναλογούσαν, πρόβλημα δημοσίων ελλειμμάτων
          δεν θα υπήρχε!.....Η ανοχή,διαχρονικά,του κράτους σ'
          αυτά τα κοινωνικά στρώματα και η παρατεταμένη
          διαπλοκή με τη νόθα αστική τάξη της χώρας μας είναι
          η βασική αιτία για τίς μαύρες τρύπες....plus η είσοδος στην
          τότε ΕΟΚ μιάς ανέτοιμης βαλκανικής χώρας.
          Για την compact συλλογιστική σου,βέβαια, για όλα φταίει ο Ανδρέας!
          Το φάντασμα του διαπιστώνω πώς σου εξασφαλίζει μαχητική
          αγρυπνία. Τουλάχιστον,αυτός θα είχε την φρόνηση να
          μήν έμπαινε στην ευρωζώνη με τις προυποθέσεις του '96-2002!

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ βαγόνι 31/01/2011 10:58:00

            Ο Ανδρεας,ζων ακομη,ψηφισε στη Βουλη τη συνθηκη του Μααστριχτ που περιειχε ολους αυτους τους ορους.
            Οσο για την ΕΟΚ μια συγκριση με παρομοιες χωρες ειναι διαφωτιστικη.
            Η Πορτογαλια ηταν φτωχοτερη και σαφως πιο ανετοιμη απο εμας οταν μπηκε στην ΕΟΚ αλλα τωρα παλευει να μεινει εξω απο το μηχανισμο και αν μπει δεν θα υποστει τα ιδια γιατι εχει το μισο χρεος απο μας.

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ ψυχραιμια 31/01/2011 11:52:44

            Θα θυμάσαι βέβαια τις επιφυλάξεις κατα την ψήφιση
            της συνθήκης....αυτό, στην πράξη,δεν λέει πολλά...λέει
            όμως για την γνώση των συσχετισμών!
            'Αλλωστε,η ψήφιση του καταστροφικού Μάαστριχτ δεν μας εξανάγκαζε να μπούμε -με την πρώτη- στην
            Ευρωζώνη.....Η πολιτική Σημίτη ήταν η απόλυτη
            ρήξη με το παρελθόν του κόμματος του και στο
            πολιτικό και στο κοινωνικό επίπεδο.....Μετά το '96,
            η δεξιά και η κεντροδεξιά κατείχαν το 90% του
            κοινοβουλίου, σε πλήρη αναντιστοιχία με την
            κοινωνία και την σύνθεση της.....αυτή η εξέλιξη
            ήταν η αρχή του κακού που συνεχίστηκε έκτοτε!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 31/01/2011 11:21:41

      Ψυχραιμία,
      Ο προϋπολογισμός είναι εργαλείο άσκησης οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής, άρα εξ ορισμού έχει δυναμικό και μεταβαλλόμενο χαρακτήρα.
      Είναι δυνατόν να τον περιλάβεις στις αυστηρές προβλέψεις ενός Συντάγματος.
      Αυτό δεν σημαίνει οτι είμαι εναντίον των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών, αλλά το θεωρώ ανέφικτο αυτό το θέμα να το ρυθμίσουμε συνταγματικά.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2011 10:33:11

    Η γνωμη μου ειναι οτι το συγκεκριμενο μετρο δεν μυριζει παγκοσμια διακυβερνηση αλλα ευρωπαικη κυβερνηση για την οποια η ΝΔ ηταν υπερ.
    Αλλα πρεπει να προσεξει και να απορριψει να ειναι δυσμενη οπως τους ορους των νεων δανειων.

  18. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 10:40:38

    βλεπανε Μαλβινα,γι αυτο θελουν να επεμβουν.

  19. STATHIS avatar
    STATHIS 31/01/2011 11:00:49

    Τελικά διαπιστώνω , από μερικά (ευτυχώς ελάχιστα) posts , ότι για κάποιους η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" περικλείεται ΜΕΤΑΞΥ ΕΑΥΤΩΝ & του ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΤΟΥΣ .!!!

    ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ (πάντα διά των πιθανοτήτων) ....... "ΑΠΛΑ" ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ "ΚΑΤΙ ΜΕΙΝΕΙ" Ή ΓΙΑ Ν'ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ .!!!!
    Όπως και να'χει το πράγμα Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΧΕΤΑΙ και αυτά ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ........ ΤΟ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ τίποτε άλλο.!!



    *Μιά άποψη.-

  20. man8os avatar
    man8os 31/01/2011 11:21:41

    Δυστυχως εχω αρχισει ναα συνειδητοποιω οτι δεν μπορουμε να αποπληρωσουμε με κανενα τροπο τα δανεια. Δεν μπορουμε να ξεχρεωσουμε. Μονο να αναχρηματοδοτησουμε, και αυτο με προυποθεσεις....
    Η αναθεωρηση τιυ Συνταγματος ειναι αναποφευχτη. Αυτο θα μας καταστησει ενα εξαρτημενο κρατος σε ποσοστα 40.30.30 Γερμανια-Γαλλια-Τουρκια. Δεν νομιζω οτι καποιος μπορει να το αποτρεψει αυτο...
    Η μονη λυση ειναι ο κυριος Σαμαρας να αντιδρασει. Πριν γινει η αλλαγη του Συνταγματος. Να θυμαται ενα πραγμα. Οταν καλεσει τον κοσμο στους δρομους, την ΟΝΝΕΔ ,τη ΔΑΠ, τους νοικυριδες, αυτοι θα ερθουν.
    Εαν βγει κυβερνηση, και με απολογητικο υφος πει, αυτα μου αφησαν, αυτα μπορω να κανω, δεν θα τον ακολουθησουν τοσοι. Ισως και κανενας. Ο κυριος Σαμαρας πρεπει να παρει την μεγαλη αποφαση, να μην διστασει να ζητησει την αλλαγη της κυβερνησης, εαν αποφασισει ο ΓΑΠ να αλλαξει πραξικοπηματικα το Συνταγμα.

  21. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 31/01/2011 11:32:27

    Για ποιό λόγο συνδέουμε την αναθεώρηση του Συντάγματος με το θέμα του δανεισμού;
    Νομίζω οτι τσιμπάμε το δόλωμα και δεν βλέπουμε το αγκίστρι.

    • man8os avatar
      man8os @ Κώστας Ροδινός 31/01/2011 13:45:43

      Ενας ορος στο Συνταγμα που θα λεει οριο ελλειματος=0 η οριο δημοσιων υπαλληλων η κατι τετοιο θα ειναι εγκληματικος. Και αυτος ο ορος θα εκπορευεται απο το μνημονιο.
      Η Συνταγματικη αλλαγη ειναι συνεπεια του μνημονιου. Και αρα εχει αμμεση σχεση με την οικονομικη και κοινωνικη πολιτικη.
      Και αφου θα εχουμε μνημονιο για τα επομενα 50 χρονια, τουλαχιστον να σωσουμε τον Συντααγματικο χαρτη. Δεν γινετε να τα δωσουμε ολα...

  22. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 31/01/2011 11:34:57

    "Ο καταστατικός χάρτης της χώρας δεν τροποποιείται κάθε μέρα. Επομένως δεν πρέπει να αντικατοπτρίζει μια δεδομένη και μάλιστα δυσμενή χρονική συγκυρία." Ολο το ζουμί της ανάρτησης.
    Οσο για την απειλούμενη συνταγματική πρόβλεψη για μηδενικά ελλείμματα με παραπέμπει στον ζουρλομανδύα του 3% επι το.... παρανοικότερον. Και βεβαίως το Σύνταγμα δεν είναι για να καθορίζει οικονομική πολιτική η οποία μπορεί σε κάποια φάση να απαιτεί την δημιουργία ελλείμματος. Αλλο αν εμείς το ...παρακάναμε.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ firiki2010.wordpress.com 31/01/2011 12:27:21

      Πολύ σωστά! Η χρηστή διαχείριση των οικονομικών, με την πάταξη της φοροδιαφυγής (γιατί δεν λέμε πόσο ποσοστό του ελείμματος οφείλεται εκεί; και ας μην πάει το μυαλό μας σε μικρομαγαζάτορες που παλεύουν να επιβιώσουν) είναι ένα πράγμα. Και αυτό πρέπει να γίνει. Ανδρεοπαπανδρεϊσμοί δεν πρέπει να ξαναϋπάρξουν.
      Αλλά η συνταγματική πρόβλεψη για το 3% του ελείμματος είναι ζουρλομανδύας. Η Γερμανία έχει συγκεκριμένους λόγους που την ενέταξε στο σύνταγμά της και ο γερμανικός λαός έχει μια άλλη, τελείως διαφορετική κουλτούρα. Σκεφτείτε μόνο τις κοινωνικές υποχρεώσεις των Ελλήνων λόγω κουλτούρας σε σχέση με αυτές των Γερμανών. Μόνο αυτό...Και δεν είναι τυχαίο ότι καμία άλλη χώρα δεν έχει στο Σύνταγμά της τέτοια πρόβλεψη, ούτε καν η Αμερική με την τόσο παλαιά συνταγματική παράδοση. Δηλ. επειδή η Γερμανία για πολύ συγκεκριμένους λόγους έχει τέτοια πρόβλεψη, θα πρέπει να γίνει copy-paste και στα λοιπά συντάγματα;
      Το πολύ-πολύ, αν είναι να μπούμε στο γερμανικό Lebensraum και να είμαστε όπως οι Καμερουνέζοι τους προ του 1918 (όταν τους πήραν το Καμερούν και το έδωσαν στους Γάλλους), ας βγούμε από το ευρώ. Θα ζοριστούμε άγρια, αλλά δεν θα πεθάνουμε.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 31/01/2011 12:29:12

        Αν το 3% είναι ζουρλομανδύας, σκέψου το 0%!

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/01/2011 11:40:15

    Ξαναχτύπησαν, γερμανοφρονέστεροι των Γερμανών, οι νεοφιλελεύθεροι γερμανοτσολιάδες. Και είναι πραγματικά λυπηρό να βρίσκεται έστω και ένας, έστω και μόνο στα χαρτιά, Έλληνας πολίτης, που περιμένει μετά βαΐων και κλάδων την -και συνταγματική- υποδούλωση στο νέο Άξονα.

    Τον Απρίλιο του 1941 τουλάχιστον, ο λαός της Αθήνας είχε κλειστεί στα σπίτια του με τα παντζούρια σφαλιστά τη μέρα που έμπαιναν τα γερμανικά τανκς. Ακόμα και οι δοσίλογοι, μαυραγορίτες και λοιποί, χρειάστηκαν λίγο χρόνο για να ξεδιπλώσουν τις "αρετές" τους...

    • Misha avatar
      Misha @ Αυριανιστής 31/01/2011 12:21:42

      Φίλε Αυριανιστή, είδα προσφατα κάτι εικόνες από την είσοδο των Ναζί στη Θεσσαλονίκη με μαζεμένο κόσμο να χειροκροτάει...

      Νενέκους, Εφιάλτες και Τσολάκογλου θα βγάζει πάντοτε αυτός ο τόπος...

  24. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/01/2011 11:42:07

    Μάλιστα. Επέπρωτο να το ακούσουμε κι αυτό. Η αντίσταση στην επέλαση της φασιστικής μπότας, να αποκαλείται... "στενόμυαλος τακτικισμός".

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/01/2011 11:45:34

    Θα μας έχει αλέσει όμως πρώτα, με τα δόντια του, οπότε και να μας ξεράσει, αργά θα είναι.

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ Αυριανιστής 31/01/2011 12:03:01

      Για τους "αλεσμένους" μιλάς , αγαπητέ ???? ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ "ΧΩΝΕΥΤΟΥΜΕ", ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ..... (ξέρεις τι γίνεται η χωνεμένη τροφή , έ αυτό )!!!!



      *Μιά άποψη.-

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 31/01/2011 11:46:20

    Καλημέρα Νίκο,
    αυτό με την εργολαβική προσπάθεια του ΣΚΑΙ να ξαναγράψει την ιστορία με τη βοήθεια των γνωστών, είναι όντως τεράστιο θέμα και μάλλον οι αντιδράσεις μας είναι ήπιες να μη πω ανύπαρκτες.

  27. ο ξένος avatar
    ο ξένος 31/01/2011 11:57:52

    Ισοσκελισμένος προϋπολογισμός; Τί είναι αυτό; Ξεκάθαρος φασισμός.
    Γι΄αυτό μας έκοψαν τα δάνεια οι αγορές. Βέβαια, μας έχουν βάλει στο μάτι κυρίως οι εβραίοι, γιατί ξέρουν κατά βάθος ότι εμείς είμαστε ο περιούσιος λαός και δεν μπορούν να το χωνέψουν.
    Οι γερμαναράδες, όμως; Που όταν αυτοί έτρωγαν βελανίδια, εμείς χτίζαμε παρθενώνες, θέλουν να μας "ισοσκελίσουν"; Αυτοί που έπρεπε εσαεί να μας πληρώνουν φόρο πολιτιστικής κληρονομιάς γιατί στον κόσμο που ζούνε εμείς έχουμε βάλει τα θεμέλια; Ντροπή.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ο ξένος 31/01/2011 12:59:38

      "Ξένος", όνομα και πράμα.

      Γιατί δεν μας λες και την υπηκοότητά σου, να ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε; Γερμανός ή γερμανόδουλος (αυτούς που ο Ράμσφελντ αποκαλούσε "νέα Ευρώπη");

  28. sawas avatar
    sawas 31/01/2011 11:58:23

    Να ξεκαθαρίσουμε ότι

    Η Γερμάνια ενδιαφέρεται περισσότερο για τα δικά της συμφέροντα (πρώτιστος) αλλά και των άλλων, στον βαθμό που εξυπηρετούν την ίδια.

    Στόχος της μακροπρόθεσμα είναι (ταπεινή μου άποψη) η όσο το δυνατόν μικρότερη έκθεση/εξάρτηση της οικονομίας της από αυτήν των αγορών (Primat der Politik über die Finanzmärkte)
    H**p://www.cdu.de/archiv/2370_30295.htm

    Στόχος της επίσης μακροπρόθεσμα είναι να ισχυροποίηση της σε παγκόσμια κλίμακα και όχι μόνο τοπικά (Ευρώπη). Αυτό δεν γίνεται όταν η Ευρώπη τρέχει με 2-3 ταχύτητες. Πρέπει βρεθεί μια λύση μέσα από την ΕΕ.

    Αυτό που γράφει ο ψυχραιμίας είναι σωστό. Από το 2016 στην «χώρα» και από το 2020 στα κρατίδια θα θεσμοθετήσουν τον ισοσκελισμένο προϋπολογισμό. h**p://de.wikipedia.org/wiki/Schuldenbremse_%28Deutschland%29
    Αν έχει επιτυχία? Στην Ευρώπη δεν έχει! Το είδαμε και με το 3% της Ευρωζώνης.
    H**p://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=gov_dd_edpt1&lang=de

    Δεν γίνεται……Ίσως γίνει ΜΟΝΟ στην Γερμανία. Αλλά επειδή η πολιτική τους μέχρι στιγμής έχει αποδώσει καρπούς (για τους ίδιους) πιστεύουν πως το φάρμακο είναι το ίδιο καλό για όλους (one size fits all)

    Όσο αναφορά εμάς. Είναι εκ των προτέρων ταπεινωτικό να αναγκάζεσαι από τον όποιο εξωτερικό παράγοντα να αλλάζεις οτιδήποτε (το φτύσιμο πάει σε όλες της κυβερνήσεις 30ετιας). Υπάρχουν λύσεις εξωευρωπαϊκές και ενδοευρωπαϊκές Εμεις επιλέγουμε την δεύτερη.


    Οψόμεθα…

  29. φωτεινη avatar
    φωτεινη 31/01/2011 12:08:07

    εμεις δηστυχως δεν εχουμε ενα Τασσο Παπαδοπουλο που δεν ηθελε να παραλαβει χωρα και να παραδωσει κοινοτητα.εχουμε καποιον που δεν ΞΕΡΕΙ τι παρελαβε και γι αυτο δεν εχει προβλημα στο τι θα παραδωσει.

  30. ANNITA avatar
    ANNITA 31/01/2011 12:13:19

    θα συμφωνήσω με Κ.Ροδινό ότι εδώ πρόκειται για ένα πολύ καλοβαλμένο σχέδιο παγκόσμιας διακυβέρνησης γι αυτό θέλουν να επέμβουν στο σύνταγμα των ευρωπαικών χωρών αλλά και της Ελλάδας. Απορώ που πήγε η εθνική μας συνείδηση, γιατί κανείς δεν βάζει φρένο στους υπαλλήλους του ΔΝΤ αλλά και σε όσους απειλούν την δημοκρατική μας ασφάλεια. Επίσης θα δικαιώσω τον Χαρίλαο στην άποψη του περί χρημάτων. Χρόνια τώρα κάποιοι επιτείδιοι κυβερνώντες μας λένε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για το λαό και την ανάπτυξη της χώρας. Απορώ λοιπ[όν κάθε φορά που το ακούω αυτό, πως γίνεται εφόσον δεν υπάρχουν χρήματα, να έρχονται στην Ελλάδα κάθε λογής κεφαλαιούχοι- offshores κλπ και να καρπώνωνται το χρήμα της πατρίδας μας, η έστω ότι αποδίδει ως χρήμα στην ελλάδα; Και τέλος γιατί να μην είμαστε εμείς οι ίδιοι οι δημιουργοί της Ανάπτυξης και εκμετάλλευσης του χρήματος της πατρίδας μας;

  31. JOHN avatar
    JOHN 31/01/2011 12:13:50

    Η Μερκελ ουτε λιγο ουτε πολυ ζηταει συνταγματικη κατωχηρωση της Γερμανικης κατοχης!Μονο μισελληνες θα μπορουσαν να συμφωνησουν σε κατι τετοιο.

  32. thanos avatar
    thanos 31/01/2011 12:17:37

    Φοβερό άρθρο.
    Χίλια μπράβο στο συγγραφέα, περιγράφει όλη την ουσία του προβλήματος.

    Κ η εκτελεστική κυβέρνηση των Αθηνών μας ρίχνει στον Καιάδα.
    Αλλά καλά να πάθουμε, αφού στο σύνολό μας οι Έλληνες εξακολουθούμε να "ενημερωνώμαστε" από τα νταβατζοκάναλα (όχι όλοι αλλά αρκετοί για να μην αντιδρούμε).

  33. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/01/2011 12:24:41

    Άλλη μία... ρήση του Μητσοτάκη, που πέρασε στο ντούκου, ήταν η πρόβλεψή του ότι την "έκτακτη" αναθεώρηση του Συντάγματος θα την περάσουν άλλα κόμματα, αφού τα υπάρχοντα θα έχουν διαλυθεί. Συγκεκριμένα, είπε:

    "...Οταν θα προχωρήσουμε προς τις εκλογές, με συμφωνία των κομμάτων, εάν εξακολουθεί να υπάρχει ακόμα το πολιτικό σύστημα, της μεταπολίτευσης, πράγμα για το οποίον αμφιβάλλω, πάντως με συμφωνία όλων των κομμάτων και κινημάτων που θα υπάρχουν τότε..."

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 31/01/2011 12:29:32

      Αγαπητέ Αυριανιστή,

      Δεν υπάρχει "έκτακτη" αναθεώρηση του Συντάγματος.
      Ευτυχώς, το Σύνταγμά μας στο άρθρο 110 προβλέπει επακριβώς τη διαδικασία Αναθεώρησης.
      Ευτυχώς.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 31/01/2011 12:54:42

        Μα, είναι γνωστή η τακτική του Μητσοτάκη. Βαφτίζει κάτι όπως τον βολεύει, το πασπαλίζει και με το "κύρος" που του έχουν δώσει (εκ του μη όντος) τα σαπροκάναλα της διαπλοκής, και το σερβίρει προς τα έξω σαν να είναι απόλυτη αλήθεια. Κολοκύθια με τη ρίγανη, δηλαδή...

        • man8os avatar
          man8os @ Αυριανιστής 31/01/2011 13:51:53

          Δεν μας πιανει η aerumna! Εχουμε σκορδα, σταυρους και ευαγγελεια!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αυριανιστής 31/01/2011 12:31:46

      "Κινήματα": "Δράση", ΕΛΙΑΜΕΠ, Κίνημα Αλαφούζου, Κίνημα Πορτοσάλτε, Κίνημα Μπάμπη Παπαδημητρίου, Κίνημα Μιράντας Ξαφά, Κίνημα Θάνου Βερέμη...
      Ήτοι, τα εξής ένα....

      • Misha avatar
        Misha @ ΒΙΣ 31/01/2011 12:37:16

        ΒΙΣ το πιο επιτυχημένο σου , όσο καιρό σε διαβάζω εδώ...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΒΙΣ 31/01/2011 12:42:40

        Αυριανιστή,
        και κάτι ακόμα γιατί από το πολύ το ψάξιμο κοντεύω να γίνω.....συνταγματολόγος.
        Την αναθεώρηση την προτείνει η Βουλή με 180 ψήφους και την ολοκληρώνει η επόμενη, αφού μεσολαβήσουν εκλογές, με την απλή πλειοψηφία των 151.
        Μπορεί να γίνει αντιστρόφως, η προτείνουσα Βουλή να ψηφίσει τις αναθεωρητέες διατάξεις με 151 και η Αναθεωρητική να τις εγκρίνει με 180.
        Ο Μητσοτάκης ως παλαιός πολιτικός (και νομικός) ξέρει τι ισχύει.
        Απλώς δημιουργεί εντύπώσεις.

  34. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/01/2011 12:40:03

    Θελω να ανησυχουμε για τον αφελληνισμο που επιχειρειται απο Σημιτη και μετα.
    Διαγραφη προερετικοης καταγραφης Θρησκευματος απο ταυτοτητες.. Προερετικης !!!
    Αφαιρεση του Εθνικος και καθε παραγωγο του απο Υπ Παιδειας, Αμυνης κλπ...
    τα βιβλια ιστοριας των παιδιων μας θελουν τα μεμετια φιλους!!! η Παιδεια μας θελει οι επομενες γενιες να μην εχουν ηρωες !! να εχουμε ιστορια απο το 1821 και μετα.... δεν φταινε μονο τα ΜΜΕ και οι Παπαγελαδες. Το Κρατος τι κανει? τι διδασκει? Συνωστισμους και καλοπεραση με Οθωμανους. Εδω ειναι η ταμπακιερα. Γεννιτσαρτος δεν ηπηρξε ποτε. Ουτε παιδομαζωμα, ουτε γενοκτονιες δες..Χιος πχ., Ανησυχω πολυ και ανθισταμαι οπου και οπως μπορω!
    Οι Αρμενιοι ειναι πουλημενα κορμια που καταφεραν με συντονισμενους αγωνες και με ΜΙΑ ΦΩΝΗ να περασουν την γενοκτονια απο τους Τουρκους?? ΟΧΙ !! τους ζηλευουμε?? ΟΧΙ-δεν ασχολουμαστε ειμαστε δημοκρτατες και συζητητες... μη χεσω
    Τι θελουν να μαθουν τα παιδια μας και τα εγγονια μας? οτι ειμαστε Τουρκοσποροι ? Δεν ενοιγουν ολα τα βιβλια των ξενων πανεπηστιμιων να μαθουν τι και ποιοι ειμαστε??? τα δικα μας παιδια τι ειναι? κατσαριδες στο γιακα τους? ΘΑ γινει επανασταση... ερχεται.

    Ηρθε μετα το ΓΑΠ με το ΔΝΤ και την καπαπτιστη Δανειακη να μας αφαιρεσει καθε δικαιωμα πανω στη Γη των προγονων μας!! Γη ποτισμενη με αιμα και αγωνες, πεινα, φτωχεια και πιστη στην πατριδα και τη Θρησκεια αλλα και την Οικογενεια. Τι κανουν? θελουν να μας τα παρουν και τα 3, κ επειδη εμεις οι λιγο παλιοτεροι δε μασαμε.. την εχουν πεσει στα παιδια και τα εγγονια μας...
    Big Brother, lifestyle, φραπες Τηλεοραση και μαλθακοτητα... ετσι ωστε να τα εχουν ετοιμα για αλλαγες χωρις αντριδραση.

    Ετοιμαζουν την αφαιρεση και του Σταυρου απο την Ελληνικη Σημαια... μην αγχωθειτε.....

    Αγωνας για την Παιδεια μας και καψιμο των προσβλητικων βιβλιων των κορακιων. Εκει πονανε.... εκει χτυπαμε.
    Τα χω παρει...

    ΠΠ

    • Misha avatar
      Misha @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/01/2011 13:13:26

      Απόσυρση των καταθέσεων από την Εθνική που χρηματοδοτεί , στο αλαφουζέικο, το νέο ρεπούσειο άγος.
      Μποϊκοτάρισμα του ραδιοφώνου και των εκδόσεων τους.Μαύρισμα στις έρευνες ραδιοφώνου. Και τηλεφωνάκι για κράξιμο 210 4800170

  35. Theo avatar
    Theo 31/01/2011 12:46:10

    ΜΑ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕ ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ.."WE NEED A MODEL OF GLOBAL GOVERNANCE".. ΓΙΑΤΙ ΕΚΠΛΗΣΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ?? ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΣΚΟΛ,ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΜΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ,ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ..ΠΑΛΙ...ΠΑΛΙ... ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ..ΛΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΘΑ ΤΑ ΤΡΑΒΗΞΕΤΕ ΟΛΑ".
    ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΘΥΝΟΙ ΚΑΤΑ 70% ΚΑΙ 30% ΤΑ ΛΑΓΩΝΙΚΑ ΤΩΝ ΟΙΚΩΝ (ΑΝΟΧΗΣ). ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΑΠΛΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΧΩΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΕΡΑΜΕ....

  36. Theo avatar
    Theo 31/01/2011 12:52:49

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ "ΟΠΑΔΟΥ" ΚΑΙ "ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ"?? ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΘΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΜΟ. ΟΙ ΦΗΦΟΦΟΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ?? ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. ΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ(ΜΕΣΙ,ΡΟΝΑΛΝΤΟ ΚΑ)...

  37. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 31/01/2011 12:56:26

    Κι εγώ που νόμιζα ότι θα γινόμαστε η 51η πολιτεία των ΗΠΑ. Ένα είδος Μινεσότα της Μεσογείου.
    Πάντως αντί να γίνουμε Ρηνανία, ας γίνουμε τουλάχιστον Βάδη-Βυτεμβέργη όπου εδρεύουν και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας. Ξέρεις τι είναι να αγοράζεις το Καγιέν κατευθείαν από το Τσουφενχάουζεν?
    Να μας ενημερώσουν μόνο πότε αναμένεται η άφιξη του νέου Βασιλιά Όθωνος και του κόμητος φον Άρμανσμπεργκ για να προετοιμαστούμε αναλόγως.
    Από την Τουρκοκρατία, στη Βαυαροκρατία, στην Αγγλοκρατία, στην Αμερικανοκρατία και τώρα στη Γερμανοκρατία. Φαίνεται δεν προβλέπεται στο σχέδιο Ελληνοκρατία για τον ελλαδικό χώρο των ελληνοφώνων κατοίκων της χερσονήσου μας οι οποίοι βίωσαν ανείπωτες στιγμές ευημερίας κατά τη διάρκεια της οθωμανικής κυριαρχίας.
    Τελικά τι είναι καλύτερο? Τούρκος αγάς, Έλληνας κοτζάμπασης, Γερμανός γκαουλάιτερ, Άγγλος αρμοστής ή Αμερικανός πρέσβης?

    Έτσι ήταν από παλιά. Ύβρις, Νέμεσις, Κάθαρσις.

    • man8os avatar
      man8os @ Γιάννης Φαίλτωρ 31/01/2011 13:56:09

      40-30-30 ΓερμανοΓαλλοΤουρκοκρατια...
      Ο Σκαι ηδη ετοιμαζεται να υποδεχτει τον Σουλτανο.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ man8os 31/01/2011 14:18:11

        Θέλει η π.....να να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει. Αυτό ισχύει για το Σκάι. Από τα στούντιο μόνο η φωτογραφία του Κεμάλ λείπει. Να δω τον Μπάμπη με φέσι να κάνει οικονομική ανάλυση και τι στον κόσμο.

  38. anonymous avatar
    anonymous 31/01/2011 13:53:59

    Παρόλο που έχω εκφραστεί αρνητικά πολλές φορές για τη Γερμανία, δεν μπορώ να ασπαστώ τη γραμμή της ιστοσελίδας στο συγκεκριμένο θέμα. Η Γερμανία δε μας ζητάει να κάνουμε κάτι το οποίο ήδη δεν έχουν κάνει οι ίδιοι στη χώρα τους. Μακάρι να είχαμε παρόμοιες διατάξεις από τη μεταπολίτευση και μετά. Δε θα είχαμε χρεοκοπήσει.

    Διαφωνώ μόνο στα μέτρα που προτείνονται. Π.χ. διάταξη για το έλλειμμα και ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς κρίνεται υπερβολική. Αντίθετα θα ήμουν διατεθειμένος να αποδεχτώ μια διάταξη που θα βάλει όρια στο δανεισμό του κράτους. Π.χ. μέχρι 20% του ΑΕΠ δανειζόμαστε ελεύθερα, από 20% μέχρι 60% απαιτείται απλή πλειοψηφία της Βουλής, και από 60% και πάνω απαιτείται πλειοψηφία των 180 βουλευτών. Επίσης για συγκεκριμένα δάνεια να κατατίθεται σχέδιο για το πως θα εξοφληθούν. Π.χ. φτιάχνουμε με δάνειο ένα νοσοκομείο και το κόστος κατασκευής θα περάσει και θα εξοφληθεί από τα νοσήλια.

  39. Έρεβος avatar
    Έρεβος 31/01/2011 14:12:44

    Εαν είναι να γίνει μια δουλειά ας γίνει τουλάχιστον σωστά.

    Ας κάνουμε αιτηση επισήμως να γίνουμε γερμανική επαρχία ή αμερικανική πολιτεία, με γερμανικά ή αμερικανικά κόμματα, συντάγματα, δικαιοσύνη.

    Καλύτερα θα'ναι, τουλάχιστον θα απολαμβάνουμε κάποιων στοιχειωδών δικαιωμάτων και δεν θα βλέπουμε τη φάτσα του λοβέρδου της διαμαντοπούλου και του πάγκαλου κάθε πρωί

    • Misha avatar
      Misha @ Έρεβος 31/01/2011 14:38:45

      Έρεβος

      Αυτό γινεται σιγά-σιγά.
      Ένα νόμισμα, μια τράπεζα, ένας λαός-καταναλωτής με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες που ονομάζονται «προσωπικά δεδομένα» και δεν πρέπει (μόνα αυτά) να είναι σε κοινή θέα για να μη στεναχωριέται το Χεστινκι Γουότς και ο Καμίνης.

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ Misha 31/01/2011 14:58:13

        Όχι δεν κατάλαβες, εγώ θέλω τον Ομπάμα πρόεδρο ή την Μέρκελ όχι κακέκτυπα τύπου γιωργάκι και συντάγματα banana land.

        Τι να τη κάνω την ελληνική σημαία στην ακρόπολη όταν ξέρω ότι είναι κουρελόπανο. Καλύτερα την αστερόεσα, να ξέρω και τι μου γίνεται, να μην έχω ψευδαισθήσεις.

        Να βλέπω τον δήμαρχο π.χ. να κλέβει να το λέω στον εισαγγελέα και την άλλη μέρα να'ναι φυλακή.

        Να ξέρω ότι με τη δουλειά μου, χωρίς να κλέψω ή να γλύψω κανενός κομματάρχη τα αρχ... ότι θα μπορέσω να στείλω το παιδί μου σε αμερικάνικο πανεπιστήμιο οπως θα το στείλει η διαμαντοπούλου.

        Να ξέρω ότι θα βγω ζωντανός από το νοσοκομείο όταν χρειαστεί να πάω.

        Να ζω σαν αξιοπρεπής άνθρωπος και όχι σαν γραικύλος.

        • Misha avatar
          Misha @ Έρεβος 31/01/2011 16:26:33

          Την αστερόεσσα με τα χτικιάρικα αστεράκια σε μπλε φοντο την βλέπεις παντού...από την Προεδρία της Δημοπρασίας μέχρι και τα κομματικά γραφεία...
          Ε, τωρα μη ζητάς πολλά ...θα μας αντιμετωπίσουν όπως ο Μπους τους μαυρους της Νέας Ορλεάνης...

      • occultist avatar
        occultist @ Misha 31/01/2011 21:36:58

        ΗΛΘΕ ΤΟ Δ΄ ΡΑΙΧ>

  40. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 31/01/2011 14:32:35

    Είναι βέβαιο οτι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια μεγάλη δυσκολία που φαίνεται να μην έχει ούτε λύση ούτε τέλος.Όμως δεν είναι απλά μια μεγάλη δυσκολία αυτή που βιώνουμε σαν λαός και σαν έθνος.Το σύνταγμα να είναι δική μας υπόθεση,πολύ σωστά μας λέει ο κ Ροδινός.Κάθε μέρα διαπιστώνουμε οτι προσπαθούν να μας αφαιρέσουν ό,τι δημοκρατικό έχουμε κατακτήσει.Μας διαλύουν οριστικά οικονομικά,εθνικά, κ.α,(κουραστήκαμε να γράφουμε και να λέμε συνεχώς τα ίδια )χθες μας ήθελαν κλέφτες, διεφθαρμένους,συνενόχους στις μίζες τους,σήμερα θέλουν να επέμβουν στο σύνταγμά μας. Τί άλλο θα ακολουθήσει;Κι όμως υπάρχει λύση,να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι, και με όση δύναμη μας μένει να αναζητήσουμε ηγεσία με αξιοπρέπεια, όραμα και αποφασιστικότητα, και τότε θα διαβεί η ιστορία και θα φύγουν οι τύραννοι.

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2011 14:46:13

    Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, ΒΧρήστος Σταϊκούρας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Η Ν.Δ. επιμένει στη συγκρότηση ενός ολοκληρωμένου και συνεκτικού σχεδίου για την αντιμετώπιση του Ελληνικού προβλήματος χρέους.
    Στον πυρήνα του πρέπει να είναι η επίτευξη ισοσκελισμένου προϋπολογισμού, η προώθηση αναπτυξιακών πρωτοβουλιών, η αξιοποίηση της περιουσίας του Δημοσίου, η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής και η μείωση του επιτοκίου του χρέους, χωρίς όμως την επιβολή επιπλέον όρων και προϋποθέσεων.
    Και φυσικά η θεσμοθέτηση και έκδοση ευρωομολόγου».


    Καλο ειναι ολοι να συνηθιζουν στον ορο ισοσκελισμενος προυπολογισμος.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ ψυχραιμια 31/01/2011 15:47:30

      Βεβαίως πρέπει μα είναι στόχος ένας ισοσκελισμένος και ακόμα καλύτερος 'ενας πλεομασματικός προυπολογισμός. Γιατί κάτι τέτοιο θα πρέπει να επιβάλλεται από το Σύνταγμα -άρα απαρέγκλιτα? Δεν θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα χρειάζεται και θα οφείλεις να δημιουργήσεις έλλειμμα? Σε μία έκτακτη κατάσταση τι θα κάνεις ? Δεν θα κάνεις απαραίτητα έξοδα για να μην παραβιάσεις το Σύνταγμα? Θα κάνεις το Σύνταγμα κουρελοχαρτο? Μόλις παρουσιασθεί η ανάγκη να ξοδέψεις περισσότερα θα τραβάς μια περικοπή στις συντάξεις?
      Επαναλαμβάνω : ναι σε ισοσκελισμένους και πλεονασματικούς προυπολογισμούς αλλά όχι μέσω συνταγματικής κατοχύρωσης της σχετικής υποχρέωσης. Το πιθανότερο είναι να ξεφτιλίσουμε το Σύνταγμα βαφτίζοντας κάθε λίγο και λιγάκι το κρέας ψάρι.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ firiki2010.wordpress.com 31/01/2011 15:57:57

        Firiki,
        γράφαμε τα ίδια πράγματα.
        Σιγά-σιγά θα μας κατηγορήσουν οτι συνεννούμαστε κιόλας!

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ Κώστας Ροδινός 31/01/2011 17:42:17

          Κώστα,
          Κολακεύομαι. Και να σκεφτείς ότι είναι από τις ελάχιστες φορές που "διαφωνώ" με τον ψυχραιμία.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ firiki2010.wordpress.com 31/01/2011 17:04:26

        πολύ σωστά firiki!

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 31/01/2011 14:52:57

    Ψυχραιμία,
    Αλλο αυτό και άλλο η Συνταγματική κατοχύρωση και μάλιστα καθ' υπόδειξη της Καγκελλαρίας!
    Για να αρχίσεις πραγματικά να αποπληρώνεις το χρέος σου δεν πρέπει απλώς να έχεις ισκοσκελισμένους προϋπολογισμούς πρέπει να παράγεις και πρωτογενή πλεονάσματα.

  43. kostasxan avatar
    kostasxan 31/01/2011 15:40:41

    Κύριε Ροδινέ, προσωπικά πιστεύω πως θέλουν να τροποποιήσουν το Σύνταγμα της χώρας, προκειμένου να νομιμοποιήσουν το μνημόνιο το οποίο καταπατά το Σύνταγμα, φέρεται κατά της εθνικής κυριαρχίσς και αφαιρεί πολιτικά, εργασιακά, ασφαλιστικά και γενικότερα δικαιώματα από τους Έλληνες πολίτες. Ως εκ τούτου, η τροποποίηση του Συντάγματος αποτελεί την απόλυτη άμυνα των παρανομούντων. Γνωρίζουν πως ένας δικαστής εάν βρεθεί που θα αποφασίσει να καταδικάσει τη νομιμότητα του μνημονίου, τότε αυτό ακυρώνεται επί της ουσίας. Εάν ο επόμενος πρωθυπουργός αποφασίσει να εφαρμόσει το νόμο, (πριν γίνει αλλαγή του Συντάγματος) τότε μέσα σε μερικές ώρες το μνημόνιο θα ακυρωθεί και θα αποκαλυφθεί ο παράνομος ρόλος του στην διεθνή κοινότητα. Πολιτικό είναι το ζήτημα. Το γνωρίζουν οι Έλληνες, αλλλα φαίνεται πως κανένας πολιτικός δεν θέλει να αναλάβει την κάθαρση από την κόπρο του μνημονίου...
    Δυστυχώς...

    • kiki avatar
      kiki @ kostasxan 31/01/2011 17:26:10

      @ Κοστα,
      Δικιο εχεις πολιτικο ειναι ,
      γιατι δεν αντιδρουν τα πολιτικα κομματα,
      γιατι μας ξεπουλουν ολοι τους,
      Αρα μειναμε μονοι μας .Ενταξει, να το ξερουμε να μην προσβλεπουμε σε κανεναν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kostasxan 31/01/2011 17:28:23

      Γειά σου Κώστα,
      Συμφωνώ.
      Για αυτό και σημείωσα να δούμε το Δεύτερο Μέρος του Συντάγματος.

  44. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 31/01/2011 16:51:52

    Μα είναι φανερό το γιατί. Μερικοί από τους λόγους είναι:
    1 Το άρθρο 16 που ήδη αναφέρατε
    2 Η μονιμοτητα των Δημοσίων Υπαλλήλων
    3 Ο διαχωρισμός εκκλησίας κράτους για εθνικούς θρησκευτικούς και οικονομικούς λόγους..
    4 Θέματα εθνικής κυριαρχίας
    5 Πλεοψηφίες για κρίσιμες ψηφοφορίες
    Και αρκετοί ακόμα άλλοι λόγοι που δεν επιθυμώ να αναφέρω εδώ για πολλούς και διαφόρους λόγους, που άπτονται των προσωπικών ελευθεριών κ.α
    Ο Σαμαράς όμως γιατί φαγώθηκε καλά και ντε και σώνει;; Η προσωπικότητα του ΓΑΠ και η συμμορία του τού εγγυώνται τόσο πολύ ώστε να μιλάει τούτη την ώρα για Σύνταγμα; ΕΛΕΟΣ πλέον, ΕΛΕΟΣ!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ SXOLIASTHS 31/01/2011 17:07:15

      ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ, άρθρα 4-25.
      Οποιος έχει χρόνο ας τα διαβάσει.

  45. kiki avatar
    kiki 31/01/2011 17:23:36

    Τα αποδεχτηκαμε ολα.
    Και παλι η Δημοκρατια εαλω.
    Σημερα 31-1-2011 αποδεχτηκαμε να γινουμε ανελευθεροι, υποταγμενοι , απο τους γερμανοτσολιαδες της κυβερνησης.
    ντροπη , σε ολους οποιοι θα συμφωνησουν σαυτο.

  46. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 31/01/2011 18:07:20

    Κε Ροδινέ,
    Με ανησυχεί περισσότερο ο κίνδυνος, που ελλοχεύει με το άνοιγμα του Συντάγματος με Αναθεωρητική Βουλή, αφού κανείς δεν γνωρίζει τι θα επιχειρηθεί να θεσμοθετηθεί, εκτός του 3%, που, αν το θεωρούσαμε σωστό, δεν θα χρειαζόμαστε Συνταγματικό όρο για να το τηρήσουμε -αρκεί μια αυστηρή οικονομική πολιτική).ών σχολών
    Ο ισολογισμένος προϋπολογισμός ιστορικά συνδέεται με την λογική των συντηρητικών σχολών της οικονομίας και των πάσης φύσεως μερκαντιλισμών, ευνόητα και της παγκοσμιοποιήσεως. Το περάδοξο είναι ότι, ούτε δέκα χρόνια από την διαπίστωση των απάνθρωπων αδιεξόδων του νεοφιλελευθερισμού, ούτε τρία από την κορύφωση της αποτυχίας του με την πτώχευση της LB, η παγκοσμιοποίηση επανέρχεται βίαιη και απαιτεί την εδραίωσή της μέχρι και μέσα από τα Συντάγματα των χωρών! Γιατί ο ισολογισμένος προϋπολογισμός είναι η βάση, πάνω στην οποία θα πατήσει το ενιαίο νόμισμα, που είναι προϋπόθεση της! Και επίσης παράδοξο ότι, αν και ο Κεϋνσυανισμός και, γενικότερα, το παρεμβατικό κράτος, ζει νέες δόξες στην θεωρία, τα ίδια άτομα, που διαψεύστηκαν τα τελευταία χρόνια, έχουν το θράσος να ζητούν την Συνταγματική οριοθέτησή του στην πράξη, αποδεικνύοντας ότι η θέση κάνει τον άρχοντα και όχι τα προσόντα και η ιστορία του.
    Βέβαια, περί όνου σκιάς συζητάμε, αφού ποτέ δεν συντάξαμε ειλικρινή προϋπολογισμό. Τι εμποδίζει, για μια ακόμα φορά, να προϋπολογίσουμε 3% και να εκτελέσουμε 13%; Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει! Το Σύνταγμα θα τον σταματήσει;
    Ένα παλιόχαρτο; (κατά το παλιόπανο των Ιμίων).
    ΥΓ. Κι' ενώ τα γράφω αυτά, με τρώει και η βεβαιότητα ότι, καλύτερη συζήτηση για σοβαρά θέματα θα έκανα με ένα Γερμανό, παρά με τους Τσιφτετέλληνες, που με περιβάλλουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΗΛΕΑΣ 31/01/2011 19:18:51

      Πηλέα,
      Τα περί συνταγματικής πρόβλεψης για ισοσκελισμένο προϋπολογισμό είναι στάχτη στα μάτια.
      Είναι ανέφικτο και δυσλειτουργικό.
      Αλλού ελλοχεύει ο κίνδυνος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.