#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/11/2009 15:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί η επιλογή του Άρη δείχνει νικητή τον Αντώνη

 

Η επιλογή του Άρη Σπηλιωτόπουλου να ταχθεί στο πλευρό της Ντόρας Μπακογιάννη είναι ξεκάθαρα μία επιλογή της «μεθεπόμενης ημέρας»… Είναι φανερό.

Ο Άρης ποτέ δεν έχει κρύψει τις αρχηγικές του φιλοδοξίες. Έχοντας λοιπόν σταθερά στο μυαλό του ότι θέλει να γίνει πρόεδρος της ΝΔ, επέλεξε μία στρατηγική που ασφαλώς εξυπηρετεί τον κυρίαρχο στόχο του και προετοιμάζει τις επόμενες κινήσεις του που τον εξυπηρετούν.

Για να γίνει λοιπόν κάποιος αρχηγός πρέπει να καταγραφεί στο θυμικό της βάσης της ΝΔ αλλά και στο ευρύτερο πολιτικό σκηνικό ως ο βασικότερος εσωτερικός «αντίπαλος» του νυν αρχηγού. Ως αυτός που είναι ικανός να διατηρήσει έναν διακριτό πολιτικό λόγο και έναν ξεχωριστό προσωπικό μηχανισμό, μέσα στο πλαίσιο του κόμματος. Μόνο έτσι, όταν ο αρχηγός παραιτηθεί ή φύγει, δημιουργούνται προϋποθέσεις επικράτησης.

Εάν ο Άρης επέλεγε Αντώνη, τότε, σε περίπτωση ήττας του θα έπαιζε αυτόν τον ρόλο. Θα μπορούσε να είχε καταγραφεί με πρόεδρο την Ντόρα ως η διάδοχη κατάσταση, καθώς ανήκει στη νεότερη γενιά και θα μπορούσε να οικοδομήσει στα χρόνια που έρχονται το προφίλ του εσωτερικού διακριτού πόλου μέσα στο κόμμα.

Έτσι επέλεξε να πάει με την Ντόρα. Γιατί; Επειδή βλέπει ότι η Ντόρα θα χάσει, συνεπώς, ως σταθερός υποστηρικτής του Σαμαρά, ως προέδρου, δεν μπορεί να διαχωρίσει τη θέση του και να σχηματίσει αυτόν τον διακριτό εσωτερικό πόλο. Μπορεί κάλλιστα όμως να το κάνει ως εσωτερικός αντίπαλος, που έχει καταγραφεί περίτρανα, (με τη σημερινή του κίνηση), ως τέτοιος.

Η επιλογή του Άρη λοιπόν είναι μία ακόμη απόδειξη ότι επικρατέστερος για την προεδρία της ΝΔ είναι φανερά ο Αντώνης Σαμαράς.

 Γαλάζιος Παρατηρητής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. περαστικός avatar
    περαστικός 16/11/2009 16:21:53

    Τα πράγματα είναι απλά.

    Έναν επίδοξο διάδοχο δικαιούται ο κάθε αρχηγός. Δύο οι πιθανοί μελλοντικοί δελφίνοι. Ο Στυλιανίδης και ο Σπηλιωτόπουλος. Ο πρώτος θα πάει σε Σαμαρά ο δεύτερος με Ντόρα. Δεν χωράνε και οι δύο στην ίδια βάρκα. Να περιμένετε υποστήριξη Στυλιανίδη στον Σαμαρά.

    • αρχισαμε avatar
      αρχισαμε @ περαστικός 16/11/2009 22:17:38

      Aν αυτοι οι τυποι ειναι το μελλον της ΝΔ, τοτε υπαρχει ...προβλημα.

  2. Swell avatar
    Swell 16/11/2009 16:29:34

    Ψώνισε στο σκοτάδι.

    http://swell-swell.blogspot.com/2009/11/blog-post_16.html

  3. γ.μ. avatar
    γ.μ. 16/11/2009 17:05:17

    Ε όχι και ο Άρης επίδοξος διάδοχος!!!!!!!!!!
    Έχει επικοινωνιακό χάρισμα, αλλά ο άνθρωπος είναι εγκλωβισμένος στην επικοινωνία και χάνει την ουσία!Ψηφίζω Σαμαρά και εάν μελλοντικά θα επέλεγα κάποιον από το αντίπαλο στρατόπεδο αυτός είναι ο Κωστής ο Χατζιδάκης και όχι ο Αρούλης!Έχουμε ξεχάσει ότι η πολιτική πρέπει να είναι συνηφασμένη με την προσφορά και δεν είναι show για τηλεοπτικούς αστέρες!Επίσης Αρούλη, η ιδεολογία είναι κώδικας αρχών και αξιών και όχι ετικέτα!Βαρεθήκαμε τα μεγάλα λόγια κενού περιεχομένου!Είναι ώρα να περάσουμε από τις γενικόλογες αοριστολογίες στο ειδικό και ρεαλιστικό!

    • effie B. avatar
      effie B. @ γ.μ. 16/11/2009 17:29:07

      Συμφωνω απολυτως, οπως ακριβως τα γραφεις:
      Ε όχι και ο Άρης επίδοξος διάδοχος!!!!!!!!!
      Για να μην γραψουμε τιποτε τραβηγμενο, δεν το σηκωνει αλλωστε ουτε το επιπεδο μας αλλα ουτε και το επιπεδο του site!!!!!!!

    • chgian avatar
      chgian @ γ.μ. 16/11/2009 19:23:06

      Θα έλεγα το ίδιο και για τον Στυλιανίδη.
      Έχω μία απορία, είναι δυνατόν στελέχη της ΝΔ να στηρίζουν
      με οποιοδήποτε τρόπο τον Άρη ή τον Στυλιανίδη;
      Δεν βλέπουν; δεν σκέφτονται; τι οράματα έχουν για το μέλλον;

      • effie B. avatar
        effie B. @ chgian 16/11/2009 19:52:31

        Συμφωνω. Το εγραψα και πριν.
        Θα πρεπει να καταλαβουμε οτι ο Αρης οπως και ο Στυλιανιδης η ο Χατζιδακης ειναι καμμενα χαρτια. Μπορει να αποτελουν την γενια των σαρανταρηδων στη ΝΔ, αλλα δυστυχως γι’αυτους καηκαν νωρις. Αυτοι ολοι μας τελειωσαν. Αν θελει η ΝΔ να αναδειχτει και παλι σε σοβαρο κομμα εξουσιας θα πρεπει να παρουσιασει αξια και αφθαρτα στελεχη. Με φθαρμενα υλικα δεν προχωρεις, το’πε αλλωστε και η κα. Μπακογιανη (τετοια ανακαλουθια σε λογια και πραξεις αυτη η γυναικα…..).

  4. ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
    ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 16/11/2009 17:44:51

    O Αρούλης , μικρούλης καί φτενούλης , είτε πονηρά σκεπτόμενος είτε πιεζόμενος είτε τό συναμφότερον, μέ χαρωπά πηδηματάκια σχεδόν πτερακίζων ,όπως στήν φωτό , πήρε επιτέλους τη μεγάλη απόφαση ( ασφαλώς ασφαλώς χωρίς συναλλαγή) . Παγιδευμένος στήν φιλάρεσκον ωραιοπάθειά του, ένας επιπολάζων φελλός, ένα χαριτωμένο μηδενάκι. Πώς αυτό τό παιδάριον εγείρει φιλοδοξία νά ηγηθεί μιάς ιστορικής παρατάξεως ? O tempora o mores!
    Δέν πιστεύω νά λείπει σέ κανέναν μας . Προσωπικά θά μέ λυπούσε άν ερχόταν στόν Αντώνη.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 16/11/2009 19:31:30

      Μην το μελετάς. Μπορεί και να έρθει στο τέλος!!!

    • ΑΛΕΞ avatar
      ΑΛΕΞ @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 16/11/2009 20:49:24

      Ενώ ο Αβραμόπουλος χωρίς συνδιαλλαγή βεβαίως βεβαίως, λίγο ντροπή δεν θα έβλαπτε.

      • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
        ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ ΑΛΕΞ 17/11/2009 17:56:17

        Δέν υποννοώ ότι υπήρξε συναλλαγή. Έκαστος πήρε ότι χρειαζόταν.Ο Αρούλης βέβαια περισσότερα. Αλλά γιατί Ντορικοί καί φίλιοι δημοσιογράφοι σεληνιάστηκαν καί διέβαλλαν την συνεργασία με Αβραμόπουλο ?

  5. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 16/11/2009 17:53:23

    http://vapsomalliades.blogspot.com/2009/03/blog-post.html

  6. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 16/11/2009 18:18:30

    Αρης και Νικήτας με τη Ντόρα. Ευτυχώς...

    • markella avatar
      markella @ Καππαδόκης 16/11/2009 20:58:33

      Ειδες βρε τα τρελλα αγορια...μαζι δεν κανουνε και χωρια δε μπορουνε!!

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ markella 16/11/2009 22:40:33

        ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΤΙ ΥΠΟΝΟΕΙΣ; ΓΙΝΕ ΣΑΦΗΣ!! ΜΗΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ;

  7. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 16/11/2009 18:36:29

    Καταλάβαμε όλες οι επιλογές νικητή τον Αντώνη δείχνουν.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Κεραυνός 16/11/2009 21:10:17

      Για να καταλάβεις γιατί όλες οι επιλογές πραγματικά δείχνουν νικητή το Σαμαρά, σκέψουν μόνον ένα πράγμα:

      Αν είχε προσχωρήσει ο Άρης στο Σαμαρά, θα έκανε ο Σαμαράς κοινή συνέντευξη τύπου με τον Άρη; Δεν συζητάμε καν για τον "ημίωρο φιλικό καφέ" που προηγήθηκε και όλη τη φιέστα. Νομίζω είναι προφανές στον καθένα ότι δεν θα γινόταν το ίδιο από την πλευρά Σαμαρά.

  8. Qwerty avatar
    Qwerty 16/11/2009 19:37:10

    Bravo Γαλάζιε Παρατηρητή.
    Τόσο καιρό αυτό λέμε στη παρέα μου.
    Οτι ο Αρούλης πρέπει να ξεφύγει απ' το μαντρί.
    Η Ντόρα (ετών 69) χάσει - κερδίσει αφήνει το δαχτυλίδι στον 2ο τη τάξει.
    Και επειδή αυτά τα σούργελα που σέρνει μαζί της (μεϊμαράκηδες και δε συμμαζεύεται) σε καμία περίπτωση δεν παίζουν για διάδοχοι, μένει στον αφρό ο Αρούλης.
    Βέβαια, θεωρώ ελαφρώς ακροβασία το την εκτίμηση ότι ο Αρούλης κινείται με δεδομένη την νίκη του Σαμαρά. Απλά είναι sure κίνηση και καλά κάνει και την παίρνει. Την κίνηση. Μην χασκογελάτε παρακαλώ.

  9. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 16/11/2009 19:55:24

    Η μυδρίαση της κόρης με ταυτόχρονη προβολή των βολβών είναι το πλέον χαρακτηριστικό σημείο της λήψης παραισθησιογόνων ουσιών. Ειδάλλως αποδεικνύει τον εσωτερικό ψυχικό τρόμο.

  10. ΒΑΣΙΛΗς  Μ avatar
    ΒΑΣΙΛΗς Μ 16/11/2009 20:26:36

    ΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΡΙΖΩ ΝΤΟΡΑ ΑΠΑΝΤΑΩ "ΡΙΧΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ SITE ANTINEWS ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ?,ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ"? ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ.ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΗΘΟΣ.ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ-ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ-ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΑΝΤΙ ΜΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ?

    • markella avatar
      markella @ ΒΑΣΙΛΗς Μ 16/11/2009 21:00:58

      Οχι παλικαρι μου...παιρνουμε γραμμη απο το στυλ Γιακουματου και Κασσιμη... απλα

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΒΑΣΙΛΗς Μ 16/11/2009 21:01:18

      Κύριοι, ομοίως.
      είστε απαράδεκτοι και στο ήθος και στο ύφος, δεκαπέντε μέρες τώρα έρχετε αλεξιπτωτιστές, βρίζετε θρασύδειλα πίσω από την ανωνυμία σας και δεν συμμετέχετε στον ελάχιστο διάλογο εδώ μέσα. Προφανώς διότι σας ενδιαφέρει ο μονόλογος ως μέσο επιβίωσης.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΒΑΣΙΛΗς Μ 16/11/2009 21:01:47

      Κύριοι, ομοίως.
      είστε απαράδεκτοι και στο ήθος και στο ύφος, δεκαπέντε μέρες τώρα έρχεστε αλεξιπτωτιστές, βρίζετε θρασύδειλα πίσω από την ανωνυμία σας και δεν συμμετέχετε στον ελάχιστο διάλογο εδώ μέσα. Προφανώς διότι σας ενδιαφέρει ο μονόλογος ως μέσο επιβίωσης.

      • Lavazza avatar
        Lavazza @ B.K.Σ. 16/11/2009 22:30:50

        ΣΩΣΤΟΣ!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΒΑΣΙΛΗς Μ 16/11/2009 21:04:52

      Κατά τα άλλα υποστηρίζοντας την Ντόρα ενώνεις το κόμμα. Εύγε.

    • loretta avatar
      loretta @ ΒΑΣΙΛΗς Μ 16/11/2009 21:08:11

      για να καταλαβω τωρα θα αμφισβητισεις εσυ το ηθος μας γιατι λεμε αυτα που σκεφτομαστε??

      δηλ με την θεοδωρα χουντα θα εχουμε?

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 16/11/2009 21:09:40

        μηπως να σηκωσουμε και εμεις τις κομματικες μας ταυτοτητες για να δηλωσουμε οτι ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΟΔΩΡΑ?

        • ΠΕΤΡΟΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ @ loretta 16/11/2009 21:26:21

          ΛΩΡΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΡΗΤΟ.
          ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ!!!

          ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΜΗΠΩΣ;;;

          ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ, ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!!!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ loretta 16/11/2009 21:16:05

        Έχει γούστο, τελικά, η προσπάθεια να διεμβολιστεί η ενότητα και η συνοχή όσων υποστηρίζουν τη ΝΔ. Μόνο αρρωστημένα μυαλά μπορούν να το κάνουν. Αν μη τι άλλο, νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ προσφέρουν.

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ Orestios 16/11/2009 22:23:43

          Δυστυχώς Ορέστιε δεν είμαστε πολλοί εδώ μέσα που υποστηριζουμε τη ΝΔ.Υπάρχουν πολλοί που δηλώνουν ότι μπορεί να ή θα στηρίξουν τη ΝΔ μόνο αν βγει ο Σαμαράς. Είναι διαφορετικό πράγμα. Εγώ λέω ενότητα υπό οιονδήποτε αρχηγό (που όπως δείχνουν τα πράγματα θα είναι ο Σαμαράς)Ποιοί από τους συνσχολιαστές θα είναι στη ΝΔ αν χάσει ο Σαμαράς και παραμείνει (που θα παραμείνει) στη ΝΔ?

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Orestios 17/11/2009 10:15:16

          Το πρόβλημα της ΝΔ είναι ότι προσπαθεί με τέτοιου είδους επιχειρήματα να ακυρώσει το δικαίωμα επιλογής των πολιτών που βρίσκονται ιδεολογικά κοντά της. Πρόκειται για ένα είδος λανθάνουσας ιδεολογικής τρομοκρατίας. Είμαι Νεοδημοκράτης από τα γεννοφάσκια μου, αλλά Ντόρα Μητσοτάκη θα μου είναι αδύνατον να ψηφίσω. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να με δεσμεύσει η ιδιότητα του Νεοδημοκράτη να στηρίξω μια πολιτική φαμίλια που τη θεωρώ υπεύθυνη για πολλές καταστροφικές επιλογές στη χώρα μας. Είναι πιο πάνω η ΝΔ από τη χώρα μας; Δεν πρεσβεύουμε αυτό εμείς οι δεξιοί. Πάνω από το κόμμα είναι η χώρα, το καλό της χώρας.

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ Orestios 17/11/2009 12:43:39

          O Σαμαράς τον οποίο υποστηρίζεις αν χάσει θα μείνει στη ΝΔ. Εσύ γιατί όχι?

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ Orestios 17/11/2009 12:52:03

          Α, λαι κάτι άλλο. Από πότε οι απόψεις με τισ οποίες διαφωνούμε ονομάζονται "λανθάνουσα ιδεολογική τρομοκρατία"?

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Orestios 17/11/2009 12:59:50

          Δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω ό,τι κι ο Σαμαράς. Από πού κι ως πού; Ο Σαμαράς είναι αυτό που είπε ο ίδιος "μάχιμος πολιτικός" και αυτή τη στιγμή δεν έχει άλλη επιλογή. Δικό του πρόβλημα, όχι δικό μου. Εγώ έχω άλλη επιλογή.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Orestios 17/11/2009 13:03:49

          Λανθάνουσα ιδεολογική τρομοκρατία είναι το να προσπαθείτε να μας υποχρεώστε να ψηφίσουμε Ντόρα υπό το αόριστο φόβητρο μιας αόριστης "ενότητας". Ενότητα στη λεηλασία του δημοσίου χρήματος; Για να μπορεί η κυρία ανενόχλητη να κυριαρχήσει με το μηχανισμό εξουσίας και διανομής του κοινού μας ταμείου; Όχι με τη δική μου ανοχή. Η ενότητα δεν είναι αυτόνομη ως αξία. Προϋποθέτει έναν κοινό πυρήνα αρχών, θέσεων, ιδεών, απόψεων, που δεν υπάρχουν με τη συγκεκριμένη κυρία. Ενότητα λοιπόν γύρω από τι; Τον πυρσό της ΝΔ; Όσο κι αν με συγκινεί και πάντα θα με συγκινεί ο πυρσός, ως Νεοδημοκράτης που είμαι, δεν μπορεί όμως να γίνει το άλλοθί της για να εξασφαλίσει τη δική μου στήριξη.

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ Orestios 17/11/2009 14:58:33

          Α,ρε blimblomblim πάλι τα ίδια.
          1 Δεν προσπαθώ να υποχρεώσω κανένα να ψηφίσει οτιδήποτε και προφανώς ούτε θα μπορούσα
          2 Εξακολουθώ να είμαι αμφιταλαντευόμενος. Μπορεί και να πάω και να ρίξω άκυρο ψηφοδέλτιο γράφοντας επάνω Νεα Δημοκρατία ή Καραμανλής.
          3 Δεν είμαι υπέρ μιας "αόριστης" όπως λές ενότητας. Είμαι υπέρ μια ενότητας που "πατάει" σε αρχές μόνο που πιστεύω ότι η ΝΔ έχει ιδεολογία και δεν χρειάζεται να την αλλάξει.
          4 Η σταθερή διαφορά μας προκύπτει επειδή εσύ θεωρείς ότι ο Σαμαράς θα δώσει ένα διαφορετικό ιδεολογικό στίγμα και θα τροποποιήσει βασικές θέσεις σε μεγάλα ζητήματα. Δεν πρόκειται. Διαφορές στις τακτικές , στην οργάνωση, σε πρόσωπα θα υπάρξουν και πρέπει να υπάρξουν (αρκεί να είναι στη σωστά κατεύθυνση) αλλά μέχρι εκει.
          4 Η γενικότερη άποψη μου για τη συμμετοχή στα κόμματα είναι ότι επειδή δεν μπορεί να σε εκφράζουν 100% (με κάποιες απόψεις θα διαφωνείς, δεν θα εκτιμάς την προσωπικότητα ή τις ικανότητες του αρχηγού ή κάποιων στελεχών κτλ) προσπαθείς να αλλάξεις ότι μπορείς ΑΠΟ ΜΕΣΑ (μέχρι να κουραστείς και να πας σπίτι σου ή σε άλλο κόμμα)
          Και 2-3 πραγματάκια μπας και καταλάβεις την όλη στάση μου στο θέμα της διαδοχής
          Α) Θεωρώ ότι πρόκειται για δύο για διαφορετικούς λόγους προβληματικές επιλογές
          Β) Είμαι κατά του να δαιμονοποιούμε, απαξιώνουμε, λοιδωρούμε πρόσωπα πολλές φορές και ιστορικά στελέχη της παράταξης ακόμα και στις περιπτώσεις που έχω αρνητική άποψη για το συγκεκριμένο πρόσωπο.
          Γ)Θά προτιμούσα οι υποψήφιοι να κάνανε την "προεκλογική τους εκστρατεία" χρησιμοποιώντας μόνο τους 50 ανθρώπους που τους πρότειναν χωρίς βαρύγδουπες προσχωρήσεις, συμπαρατάξεις, δηλώσεις και κοκορομαχίες μικρών (ιδίως) μεσαίων και μεγάλων στελεχών.
          Δ)Θα ήθελα πιο συγκεκριμένες απόψεις ή έστω προβληματισμούς για συγκεκριμένα θέματα.
          Ε) Προτιμώ όποιος κερδίσει να κερδίσει με 80-20
          ΣΤ) Απαιτώ νικητής και ηττημένος την επομένη να είναι μαζί κάτω από τον "πυρσό" αλλά και κάτω από τις ίδιες ιδέες που εκφράζει κάποιες δεκαετίες η ΝΔ (άλλοτε με περισσότερη και άλλοτε με λιγότερη επιτυχία)

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Orestios 17/11/2009 18:22:07

          Ανήκω στον κεντροδεξιό χώρο. Οχι στον ακροδεξιό. Θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή, όσες επιφυλάξεις και να έχει κανείς, ο Σαμαράς προβάλλει την παραδοσιακή κεντροδεξιά ιδεολογία, την προβάλλει ξεκάθαρα, μαζί με κάποια απαραίτητα "δάνεια" αν θέλετε, όπως την έννοια της αειφορίας. Η Ντόρα Μπακογιάννη προβάλλει κάτι που μάλλον ταιριάζει με ένα μικρό κεντρώο ευρωπαϊκό φιλελεύθερο κόμμμα, αυτά που έχουν ρόλο μπαλαντέρ. Επειδή έχω ζήσει στη Γαλλία, θυμάμαι το μειδίαμα φίλων μου Γάλλων σε σχέση με τον κεντρώο François Bayrou. Τον έχω ακούσει και εγώ: Λόγος στρογγυλεμένος, ήξεις αφήξεις, να μην θιγεί κανείς, ιδεολογία απούσα.

          Στην Ελλάδα του σήμερα που κατακλύζεται από κύματα μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, χωρίς ίχνος ευρωπαϊκής κουλτούρας, πολλοί από τους οποίους ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ, η "στρογγυλεμένη" κεντρώα ιδεολογία της κ. Μπακογιάννη δεν λέει τίποτα. Την πρεσβεύει το μεταμοντέρνο ΠΑΣΟΚ. Είναι κενή ουσίας και θα την σαρώσει η σκληρή πραγματικότητα. Δεν έχει σημασία ποιο κόμμα κυβερνάει, σημασία έχει ποια πολιτική εφαρμόζεται. Μία ΝΔ που θα είναι ένα γαλάζιο ΠΑΣΟΚ, με ολίγη σως από "δεξιό λόγο" για να κρατά στη στρούγκα ένα παραδοσιακό δεξιό ακροατήριο, είναι παντελώς ΑΧΡΗΣΤΗ. Αυτή είναι η ιδεολογία Λούλη - που τάχθηκε υπέρ Μπακογιάννη - την δοκιμάσαμε, ευχαριστούμε, δεν προσέφερε τίποτα παρά το συγκαταβατικό χαμόγελο ή τη χλεύη εκ μέρους της Αριστεράς και την απόρριψη εκ μέρους της Δεξιάς.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Orestios 17/11/2009 18:30:52

          Ποια είναι "τα ίδια", Άρη Θ;

          Να στο πω απλά και με μια κουβέντα: η Ντόρα είναι ένα λαμόγιο και τίποτε περισσότερο. Ε, δεν θα ψηφίσω, δεν μπορώ να ψηφίσω ένα λαμόγιο για πρωθυπουργό, στο όνομα καμίας ενότητας.

          Το έγραψε και το antinews, σε ένα πολύ ωραίο ποστ, λίγο πιο διακριτικά: Η κυρίαρχη αντίθεση στη ΝΔ δεν είναι πολιτική, αλλά ηθική. Σε απλή μετάφραση σε σημερινά ελληνικά, το "ηθική αντίθεση" σημαίνει ότι δεν μπορούμε να στηρίξουμε εκλογικά ένα λαμόγιο. Κατάλαβες τώρα;

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ Orestios 17/11/2009 22:05:05

          Mαρκος Τ
          Για δεύτερη φορά μου φαίνεται σε 2-3 μέρες οφείλω να επισημάνω ότι αποτελείς μια από τις λίγες φωτεινές εξαιρέσεις στο γενικό κλίμα.
          Επί της ουσίας τώρα είναι γεγονός ότι στη ΝΔ ενώ οι ιδέες υπάρχουν και θριαμβεύουν διεθνώς (και στην Ελλάδα, γι αυτό εξ άλλου το ΠΑΣΟΚ είναι πλεον γαλαζοπράσινο) έχει λείψει εδώ και καιρό ο ξεκάθαρος και- όταν χρειάζεται - "με γωνίες" πολιτικός λόγος. Δεν νομίζω όμως ότι είναι θέμα ιδεολογίας, είναι άλλες φορές θέμα τακτικής και άλλες φορές θέμα κάποιου συμπλέγματος της παράταξης έναντι της αριστεράς (ο "Ψυχραιμία" έχει αναφερθεί αρκετές φορές σ΄ αυτό). Δεν έχω καταλάβει Σαμαράς και Μπακογιάννη να προτείνουν κάτι με ουσιωδώς διάφορο πολιτικό περιεχόμενο.Διαφορετικές τακτικές φαίνεται να υπονοούν.
          Εχεις απόλυτο δίκιο όταν λες ότι δεν έχει σημασία ποιο κόμμα κυβερνάει αλλά το ποια πολιτική εφαρμόζεται. Ας λαβουμε όμως υπ΄όψη μας ότι επειδή "ο πλανήτης έγινε χωριό",επειδή κατέρρευσαν τα -παλιά τουλάχιστον - ιδεολογικά τείχη και για χίλιους άλλους λόγους που δεν είναι του παρόντος οι εφαρμοζόμενες πολιτικές από τα κόμματα εξουσίας έχουν λιγότερα περιθώρια διαφοροποίησης.
          Τέλος πρέπει να σου πω ότι το τελευταίο πράγμα που γουστάρω είναι μια ΝΔ που θα είναι ένα "γαλάζιο ΠΑΣΟΚ".Δυστυχώς όμως η κοινωνία στη πλειοψηφία της (δεξιών,κεντρώων και αριστερών περιλαμβανομένων) έχει ΠΑΣΟΚοποιηθεί (υιοθετεί τις ιδέες της ΝΔ και τις πρακτικές του ΠΑΣΟΚ)Και για ν αλλάξει αυτό θέλει πολύ δουλειά.


          blimblomblim
          Γι άλλα πράγματα σου μιλάω και μου απαντάς λες και προσπαθώ να σε πείσω να ψηφίσεις Μπακογιάννη!
          Δεν σε ρωτάω αν κατάλαβες διοτι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία αλλά ...κάποτε πεθαίνει.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Orestios 17/11/2009 22:30:55

          Αντιθέτως, Άρη Θ, είναι πολύ σαφές τι λέμε. Μου επιτίθεσαι, σε εμένα και σε άλλους, επειδή δεν θα ξαναψηφίσω ΝΔ αν βγει η Ντόρα και σου εξηγώ γιατί δεν θα το κάνω.

          Είναι απλό: Αν ψηφίσω ΝΔ με Ντόρα αρχηγό, δεν ψηφίζω ταυτόχρονα Ντόρα για πρωθυπουργό; Αυτονόητο δεν είναι; Όταν λοιπόν μου λες να ψηφίσω ΝΔ με Ντόρα αρχηγό στο όνομα μιας απροσδιόριστης "ενότητας", ναι, μου λες να ψηφίσω Ντόρα. Είναι όμως δυνατόν να ψηφίσω ένα σχεδόν δηλωμένο λαμόγιο για πρωθυπουργό; Τουλάχιστον οι άλλοι κρατάνε κάποια προσχήματα. Τι ενότητα μπορώ να έχω με το σχεδόν δηλωμένο λαμόγιο; Η απάντηση η δική μου είναι: Καμία.

          Ελπίζω να κατάλαβες τώρα πλήρως τους λόγους που δεν θεωρώ να με δεσμεύει καμία ενότητα με μια ΝΔ της Ντόρας. Αν και θα έπρεπε να τους είχες ήδη καταλάβει και πιο πριν.

    • αρχισαμε avatar
      αρχισαμε @ ΒΑΣΙΛΗς Μ 16/11/2009 22:21:16

      ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ, ΑΛΗΤΗΡΙΕ.
      Απο ποτε το να λες τον κλεφτη ...κλεφτη ειναι προβλημα για το ηθος σου και οχι για το ηθος του ...κλεφτη?

  11. ΑΛΕΞ avatar
    ΑΛΕΞ 16/11/2009 20:46:10

    Γαλάζιε παρατηρητή θα μας τρελάνεις, αν γινόταν το αντίθετο πάλι στα ίδια συμπεράσματα θα κατέληγες

  12. αρχισαμε avatar
    αρχισαμε 16/11/2009 22:37:35

    Ο Αρης πλασαρεται ως νταραβεριντζης..., διεκπεραιωτης..., ενδιαμεσος...
    Οχι και ως εν δυναμει ... αρχηγος.

    Δεν ειμαι καθολου σιγουρος για το ποιος τον εστειλε στην Ντορα.
    Δεν ξερω αν ο Σαμαρας παιζει σκακι.
    Αν επαιζε , θα επαιζε καλα...

  13. αρχισαμε avatar
    αρχισαμε 16/11/2009 22:41:03

    Φακτορα, θα με βγαλεις απ'το moderation ή ετσι θα παει το πραγμα?

    Βαρεθηκα το ..Your comment is awaiting moderation.

  14. kapoios avatar
    kapoios 17/11/2009 08:38:42

    ..πότε αγόρασε και με τι χρήματα , ο Αρης το διαμέρισμα (πολυτελέστατο και πανάκριβο) στο συγκρότημα Αρσινοη της Πάτρας
    Λέει τίποτα το όνομα Βαρδαλαχάκης και ..Νικολετάτος.....

  15. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 17/11/2009 08:40:10

    ΚΥΡΤΣΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ CITY PRESS, μιλάει για λάθος Σπηλιωτοπουλου και Ντόρα λαικίζουσα δεσμια συμφερόντων...:
    Πριν από μερικές εβδομάδες ο Άρης Σπηλιωτόπουλος πρόβαλε δύο
    βασικές θέσεις. Την ανάγκη της ευρύτερης λαϊκής συμμετοχής στη
    διαδικασία εκλογής νέου προέδρου της ΝΔ και την απογοήτευση με
    τη συμπεριφορά των πολιτικών στελεχών της γενιάς της κ. Μπακογιάννη
    και του κ. Σαμαρά.
    Θεωρούσε ότι είχε φτάσει η ώρα για μία οργανωτική και πολιτική υπέρ-
    βαση. Γι’ αυτό έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατήσει ανοιχτή την ημερομη-
    νία υποβολής υποψηφιοτήτων για την προεδρία της ΝΔ, σε αναζήτηση
    μιας νέας υπερβατικής πολιτικής δυναμικής.
    Η επιλογή του ήταν να κρατηθεί σε απόσταση ασφαλείας από μία πολιτική
    αναμέτρηση που δεν τον ικανοποιούσε, για να προβάλει στη συνέχεια τις
    δικές του ηγετικές φιλοδοξίες ή να μετατραπεί σε ένα είδος εφεδρείας
    της Κεντροδεξιάς σε περίπτωση που η ΝΔ δεν έβρισκε τον πολιτικό ρυθ-
    μό της και δεν ανέκαμπτε πολιτικά.
    Τελικά ο κ. Σπηλιωτόπουλος αποφάσισε να μετατραπεί σε μέρος του προ-
    βλήματος που περιέγραφε, και μάλιστα υποστηρίζοντας την πλευρά που
    μέχρι τώρα έχει δώσει λάθος δείγμα οργανωτικής και πολιτικής γραφής.
    Είναι φανερό ότι πήρε μια εξαιρετικά δύσκολη πολιτική απόφαση, που δεν
    είναι εύκολο να εξηγήσει σε όσους πήραν στα σοβαρά την επιχειρηματο-
    λογία που ανέπτυσσε μέχρι πριν από μερικές εβδομάδες.
    ---------------------------------------------------
    Η κ. Μπακογιάννη δείχνει αιχμάλωτη μιας πολιτικής
    επιχειρηματολογίας που έχει ξεπεραστεί από τις εξε-
    λίξεις. Μιλάει για τη ΝΔ του μέλλοντος, αλλά δίνει μά-
    χη για να την κρατήσει στο παρελθόν της διαπλοκής
    και των μηχανισμών και καταγγέλλει το λαϊκισμό ε-
    φαρμόζοντάς τον στην πράξη.
    Το μέλλον
    Η κ. Μπακογιάννη περιγράφει το μητσοτακικό μέλλον της ΝΔ, κάνοντας
    συνεχώς αναφορές στο παρελθόν. Θεωρεί, για παράδειγμα, ότι ο κ. Σαμα-
    ράς δεν ήταν πάντα πιστός στο κόμμα, ενώ η ίδια, η οποία έχει δημιουρ-
    γήσει ένα σωρό παρακομματικούς μηχανισμούς, το υπηρέτησε με συνέ-
    πεια. Ουσιαστικά η κ. Μπακογιάννη αποτελεί μαζί με τους ανθρώπους της
    ένα «κόμμα μέσα στο κόμμα» με αυστηρή ιεραρχία, χορηγούς επικοινω-
    νίας, χορηγούς, δεσμεύσεις και ξεχωριστή πολιτική ατζέντα.
    Σε περίπτωση επικράτησης της κ. Μπακογιάννη, το κομματικό μέλλον της
    ΝΔ θα είναι η επανάληψη ενός διχαστικού παρελθόντος. Μόνο που η ι-
    στορία επαναλαμβάνεται μόνο σαν φάρσα, ιδιαίτερα σε εντελώς διαφο-
    ρετικές πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες.
    Είναι γνωστό ότι η κ. Μπακογιάννη στήριξε με δυναμικό τρόπο την από-
    φαση του κ. Καραμανλή για πρόωρη απόσυρση της ΝΔ από την εξουσία.
    Προτίμησε να συμβάλει στον προγραμματισμό μιας χαμένης μάχης -που ε-
    ξελίχθηκε σε εκλογικό καταποντισμό- για να διευκολυνθεί στον προσωπι-
    κό σχεδιασμό της, παρά να προστατεύσει τα καλώς εννοούμενα παρατα-
    ξιακά συμφέροντα. Αφού συνέβαλε στην πρόωρη απομάκρυνση της ΝΔ α-
    πό την εξουσία, δηλώνει τώρα πρόθυμη να πρωταγωνιστήσει στη γρήγο-
    ρη επιστροφή της στην εξουσία, αρκεί βέβαια να την προτιμήσει η εκλογι-
    κή και κοινωνική βάση της Κεντροδεξιάς, την οποία με τόσο εντυπωσιακό
    τρόπο άδειασε.
    Αυτό το διαρκές παιχνίδι μεταξύ προσωπικής στρατηγικής, οικογενειακών,
    επιχειρηματικών και πολιτικών συμφερόντων, παραταξιακής προοπτικής
    και πολιτικών προσδοκιών του μέσου Νεοδημοκράτη γίνεται με έναν τόσο
    ξεδιάντροπο τρόπο από το σύστημα της κ. Μπακογιάννη, που έχει σταμα-
    τήσει να πείθει.
    Διαρκής πρόκληση
    Το κόμμα του αύριο είναι στην αντίληψη της κ. Μπακογιάννη ο διαπλεκό-
    μενος μηχανισμός του χθες και επειδή διαπιστώνει ότι οι περισσότεροι Νε-
    οδημοκράτες και η ευρύτερη κοινή γνώμη αρνούνται να προσυπογράψουν
    τέτοιου είδους επιλογές, καταφεύγει σε μια πρόχειρη επιχειρηματολογία
    περί λαϊκισμού. Αποδίδει στους άλλους διεκδικητές της ηγεσίας ένα λαϊκι-
    σμό, στον οποίο ειδικεύεται η ίδια τα τελευταία χρόνια.
    Λαϊκισμός είναι, κατά την άποψή μας, η οικογενειοκρατία και η φαυλο-
    κρατία που εφάρμοσε η κ. Μπακογιάννη στο υπουργείο Εξωτερικών, όπως
    προκύπτει και από επώνυμες καταγγελίες διπλωματικών υπαλλήλων. Λαϊ-
    κισμός είναι η απόλυτη ταύτισή της με μεγάλα συμφέροντα, την ώρα που
    υποτίθεται ότι αγωνίζεται για τα δικαιώματα των εργαζομένων. Λαϊκισμός
    είναι η συμβολή στην οργανωτική διάλυση της δημόσιας διοίκησης και η
    πολιτική μάχη υπέρ των εγκλωβισμένων στα προγράμματα stage του Δη-
    μοσίου. Λαϊκισμός είναι η συγκάλυψη σκανδάλων -βλέπε υπόθεση
    Siemens και φυγή Καραβέλα στο εξωτερικό- με ταυτόχρονη ανάληψη δε-
    σμεύσεων υπέρ της διερεύνησης των ίδιων σκανδάλων και της διαφάνει-
    ας στο δημόσιο βίο. Κούρασε τους Νεοδημοκράτες η κ. Μπακογιάννη με
    τις ιδιοτελείς επιλογές της και τα πολιτικά στερεότυπα που χρησιμοποιεί.

  16. NorthCat avatar
    NorthCat 17/11/2009 09:08:18

    Αγαπητοί συνομηλιτές, με αυτά και με άλλα ένα είναι το αποτέλεσμα: 20 μονάδες πίσω απο το ΠΑΣΟΚ είναι η Ν.Δ. Εξακολουθεί να σας ενδιαφέρει ο εμφύλιος σπαραγμός; Αδιόρθωτοι είμαστε εμείς οι Ελληνες.

  17. ISAAK avatar
    ISAAK 17/11/2009 09:21:59

    τετραγωνισμός του Κύκλου. Αν ο Άρης είναι με τον σαμαρά κερδίζει ο σαμαράς αν όχι πάλι κερδίζει. καημένη β' πανελλαδική ποιός να φαντάζονταν τα γεράματά σου

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ISAAK 17/11/2009 09:33:28

      Ο φραξιονισμός είναι πολύ επίμονο χούι. Άν το έχεις, πρώτα βγαίνει η ψυχή σου και μετά αυτό.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ISAAK 17/11/2009 10:21:24

      Είναι ο τρόπος με τον οποίο συνέβη που οδηγεί σε αυτό το παράδοξο αποτέλεσμα. Αν γινόταν μια σεμνή δήλωση στήριξης και μια υποστήριξη όπως όλα τα υπόλοιπα στελέχη που στηρίζουν, δεν θα είχε αυτό το αρνητικό αποτέλεσμα. Η Ντόρα έχει χάσει κατά κράτος σε όλες τις τακτικές και στρατηγικές επιλογές της. Ξεκινάει από +10 στα γκάλοπ, είναι στο -9 και κατεβαίνει. Και μέσα σε αυτό τον πανικό ήττας, έρχεται ο Άρης και φτιάχνει η Ντόρα φιέστα επειδή τη στηρίζει ένας μέτριος βουλευτής που, στην απόλυτη ανυπαρξία ηγετικών μορφών στη γενιά του, του αποδίδονται ιδιότητες δυνάμει δελφίνου. Η φιέστα ήταν ένα κακέκτυπο της κοινής εμφάνισης Σαμαρά-
      Αβραμόπουλου και δεν απέδειξε τίποτε άλλο παρά την πολιτική πτωχεία της Ντόρας.

      Εκεί οφείλεται ο "τετραγωνισμός του κύκλου" και όχι σε κάποιον υποτιθέμενο ή πραγματικό φραξιονισμό.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Blimblomblim 17/11/2009 10:36:48

        Τώρα που έγραψες ότι ο Αρης θεωρείται ο δελφίνος των 40άρηδων σκέφτηκα, πόσο φτωχό είναι στελεχιακά αυτό το κόμμα για να έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Σε άλλες εποχές δε θα του έδινε κανείς σημασία. Σήμερα που ελάχιστοι αξιόλογοι άνθρωποι ασχολούνται με την πολιτική, μπορούν και αναδεικνύονται τυπάκια σαν τον Αρη.

        • loretta avatar
          loretta @ Kώστας Θ. 17/11/2009 12:57:28

          ο αρης και αν δεν φερει τα κατεξοχην χαρακτηριστικα του GOLDEN BOY..!!!

        • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
          ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ Kώστας Θ. 17/11/2009 17:59:59

          O tempora o mores !

  18. περαστικός avatar
    περαστικός 17/11/2009 10:31:51

    Εντύπωση έκανε εχθές ότι 2-3 ο Σπηλιωτόπουλος είπε "οι φίλοι μου είναι στην άλλη πλευρά"

  19. Δημήτρης ΚΛΜ avatar
    Δημήτρης ΚΛΜ 17/11/2009 11:03:26

    ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
    02.09.09
    Για τον κ. Πρωθυπουργό

    Θέμα: «ΣΕΜΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΘΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΣ μαζί με την συντροφιά του ΣΕ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΗ ΘΑΛΑΜΗΓΟ, ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ 13.000 ΕΥΡΩ (4.430.000 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΧ.) ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
    ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ κατά τρόπο σκανδαλώδη από τον Έλληνα φορολογούμενο ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ»

    Όπως γνωρίζετε, απεκαλύφθη ότι πέρυσι τον Αύγουστο ο τότε Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης και σημερινός Υπουργός Παιδείας απόλαυσε μαζί με τη συντροφιά του τριήμερες διακοπές στο υπερπολυτελές ταχύπλοο σκάφος ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ.

    Με νεότερα στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση μας, οι παραπάνω σεμνές και ταπεινές διακοπές πληρώθηκαν και μάλιστα ακριβά με χρήματα του Ελληνικού λαού.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών υπ΄αριθμ. 019/31-7-08 (της εταιρείας ΘΑΛΕΙΑ Ν.Ε.Π.Α, που είχε ναυλώσει τη θαλαμηγό ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ για το διάστημα 7/8 έως 10/9), το Υπουργικό αυτό τριήμερο πολυτελούς αναψυχής από 14/8 έως 17/8/08, κόστους 40.000 ευρώ, δηλαδή πάνω από 13.000 ευρώ την ημέρα, είχε προπληρωθεί από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Περιττό να υπενθυμίσουμε ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, η Διοίκηση του διορίζεται από την Κυβέρνηση και διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα με συγκεκριμένους σκοπούς δημοσίου συμφέροντος. Σε καμία, λοιπόν, περίπτωση δεν είναι ηθικά ή νομικά επιτρεπτό να λειτουργεί ως χρηματοδότης πολυτελών πακέτων διακοπών Κυβερνητικών στελεχών και της εκάστοτε συντροφιάς τους.



    Ωστόσο το ότι εγνωρίζατε το πρώτο σκέλος αυτής της προκλητικής συμπεριφοράς του Υπουργού σας, δηλαδή τις σεμνές και ταπεινές διακοπές στο υπερπολυτελές σκάφος «ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ», επιλέξατε με τον πλέον επίσημο και πανηγυρικό τρόπο να σφραγίσετε την πλήρη Πρωθυπουργική ανοχή σας, αν όχι επιβράβευση, τέτοιων «σεμνών και ταπεινών» συμπεριφορών και ανεπίτρεπτων πρακτικών διασπάθισης δημοσίου χρήματος, ανανεώνοντας την εμπιστοσύνη σας στο συγκεκριμένο Κυβερνητικό στέλεχος, που μετά τον τελευταία ανασχηματισμό, βρίσκεται επικεφαλής του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.



    Μετά τα παραπάνω ερωτάσθε:



    Ø Τι απαντάτε σε αυτές τις συμπεριφορές του σημερινού Υπουργού Εθνικής Παιδείας που φαίνονται να επιβεβαιώνουν ότι η περυσινή πολυτελή τριήμερη απόδρασή του, μαζί με ολιγομελή συντροφιά, σε θαλαμηγό κόστισε 40.000 ευρώ, δηλ. 4.430.000 εκατ. δρχ. την ημέρα και πληρώθηκε μέσω ΕΟΤ από τους Έλληνες φορολογούμενους;

    Ø Θα ελέγξετε την Διοίκηση του ΕΟΤ για την απόφασή της να διοχετεύει το δημόσιο χρήμα που διαχειρίζεται, όχι στους συγκεκριμένους σκοπούς δημοσίου συμφέροντος για τους οποίους υπάρχει ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, αλλά σε Υπουργικά τριήμερα προσωπικής αναψυχής σε πανάκριβες θαλαμηγούς;

    Ø Αν ναι, ποιο το πόρισμα του ελέγχου και ποια τα μέτρα που ελήφθησαν;

    Ø Αν όχι, συνιστά αυτό αποδοχή τέτοιων πρακτικών εκ μέρους της Κυβέρνησής σας σε ωμό εμπαιγμό του Ελληνικού λαού, που έχει χορτάσει Πρωθυπουργικές δεσμεύσεις για δήθεν περικοπές δαπανών και δήθεν σεμνή και ταπεινή διακυβέρνηση;

    Ø Τι απαντάτε όταν εκδηλώνονται τέτοια φαινόμενα στελεχών σας, αναφορικά με τις θέσεις που εκφράσατε στη συνεδρίαση του Υπουργικού σας Συμβουλίου στις 10/3/2004, ότι η σεμνότητα και η ταπεινότητα για τα στελέχη σας είναι πάνω απ' όλα κώδικας συμπεριφοράς, καθημερινής συμπεριφοράς και στάσης ζωής. Στάση ζωής δηλωτική της ποιότητας και του χαρακτήρα κάθε ανθρώπου;

    Ø Τι εννοούσατε όταν δηλώνατε «αποστρέφομαι κάθε τι που θυμίζει έπαρση, χλιδή και επίδειξη». Μήπως η περίπτωση του Υπουργού σας εντάσσεται σε εξαιρέσεις τέτοιων συμπεριφορών από τις θέσεις που εκφράσατε;

    Ø Τι εννοούσατε όταν δηλώνατε «θα δυσαρεστηθώ πάρα πολύ αν δω φαινόμενα υπερβολικής κοινωνικής ζωής, κοσμικότητας, ιδιαίτερο συγχρωτισμό με οικονομικούς παράγοντες, πολυτέλειες και τα συναφή»;

    Ø Είστε σε θέση να εκφράσετε τη δυσαρέσκειά σας και με ποιο πρακτικό τρόπο σε φαινόμενα σαν κι αυτό, της συμπεριφοράς του Υπουργού που εσείς επιλέξατε;

    Ø Τελικά το μήνυμα που στείλατε όπως το εκφράσατε τότε, ήταν υποκριτικό και εννοούσατε τα τελείως αντίθετα από αυτά που επικοινωνιακά διοχετεύσατε ως υγιείς απόψεις και θέσεις σας στον ελληνικό λαό.

    Ø Με δεδομένη την ανοχή σας και την επιβράβευση των περυσινών Υπουργικών θερινών αποδράσεων κόστους άνω των 13.000 ευρώ ημερησίως σε θαλαμηγούς που πληρώνονταν από δημόσιο χρήμα, παρακαλούμε να ενημερώσετε τον Έλληνα φορολογούμενο, που φέτος δέχεται άγρια φοροεπιδρομή, πόσα από τα χρήματα που συνεισφέρει στο Ελληνικό Δημόσιο θα διατεθούν φέτος από τον ΕΟΤ ή άλλα ΝΠΔΔ για πολυτελείς διακοπές Υπουργών και της συντροφιάς τους;

    Ø Παρακαλούμε να κατατεθεί στη Βουλή το υπ' αριθμ. 019/31-7-08 τιμολόγιο της εταιρείας ΘΑΛΕΙΑ Ν.Ε.Π.Α., η οποία και είχε ναυλώσει για το διάστημα αυτό τη θαλαμηγό ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ, τιμολόγιο στο οποίο αποτυπώνεται η χρέωση του σχετικού ναυλοσυμφώνου για την τριήμερη Υπουργική απόδραση 40.000 ευρώ, καθώς και τα σχετικά παραστατικά εξόφλησής του από τον ΕΟΤ.





    Οι Ερωτώντες και Αιτούντες Βουλευτές

    /1/

  20. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 17/11/2009 11:58:40

    Ρίγη συγκίνησης διαπέρασαν το είναι μου μετά την...Αρειανή απόφαση και το διάγγελμα ... παρά τω κιγκλιδώματι και ...παρά τη Καρυάτιδι.Οποία αυταπάρνησις!!! Μόνο γιατί συμφωνεί με την ιδεολογική πλατφόρμα.Ναι,ακριβώς έτσι.Γιατί περί ιδιοτέλειας,ασφαλώς και δεν γίνεται λόγος.Ο Νέος,ως ιδιαίτερα ευφυής,δεν μπορεί να μην βλέπει ότι δεν θα γίνει ποτέ του,ο νούμερο δύο.Σαν γνήσιος αστός,γνωρίζει άριστα,ότι δεν πετάμε στο δρόμο αδερφό και γιό.Ομως ,ας μην είμαστε και αχάριστοι!!!Δεν είναι και μικρό το πόστο του Porte-Parole!!!! Γιά να σοβαρευτούμε:Αφού όπως θρυλείται,ο κύκλος των χαμένων βουλευτών του, αριθμεί 8-15 άτομα μόνον,γιατί δεν σκέφθηκε να πράξει αυτό που ΑΡΙΣ....τα γνωρίζει;Να διοργανώσει ένα party,event,happening,ή ότι άλλο θα του φαινόταν καλό,να καλέσει την προσκείμενη σ'αυτόν νεολαία Β'Αθήνας και περιχώρων και να πάρει την άποψή της,διά βοής έστω.Αυτά!Του εύχομαι να του βγεί σε καλό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.