#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/03/2011 13:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί η Ν.Δ. δεν ήταν ποτέ κόμμα



Ώρες-ώρες  ... συμπάσχω με  τον Αντώνη Σαμαρά.

Μακάρι, η πατρίδα να μην αντιμετώπιζε τα γνωστά προβλήματα και να είχε την άνεση χρόνου και να πει:  «Εμένα δεν μ’ ενδιαφέρουν οι εκλογές. Η κυβέρνηση εξελέγη για μια τετραετία, ας εφαρμόσει το πρόγραμμα της και στο τέλος να την κρίνει ο λαός».

 

Και ο  ίδιος να σηκώσει τα μανίκια και να κάνει τη Νέα Δημοκρατία κόμμα.

Γιατί η Ν.Δ. εδώ και πολλά χρόνια δεν είναι κόμμα.

Είναι ένα συνονθύλευμα επαγγελματιών της πολιτικής, μετρίων, ανεπάγγελτων, γόνων, μικρών και μεγάλων  φεουδαρχών.

Στόχος τους ήταν ανέκαθεν να βρουν έναν αρχηγό, που θα τους οδηγήσει στην εξουσία, με στόχο τα λάφυρά της.

Όραμα;  Ανύπαρκτο.

Συναδελφική ή κομματική αλληλεγγύη και συντροφικότητα;

Άγνωστες λέξεις!

Το κόμμα είναι καλό, και όλα καλώς καμωμένα, όσο οι ίδιοι κατέχουν θέσεις και εξυπηρετούνται τα συμφέροντά τους.

Μόλις απωλέσουν  το οφίκιο, το κόμμα γίνεται εχθρός!

 

Για παράδειγμα: Τι θα ήταν η κα Μπακογιάννη χωρίς τη Ν.Δ.;

Γραμματέας του πατέρα  της!

Αυτό θα ήταν!

Και, όμως, με μόνο αυτό το εφόδιο έγινε Υπουργός Πολιτισμού, Δήμαρχος Αθηναίων, Υπουργός Εξωτερικών και …συνιδιοκτήτρια του κόμματος!

Ας μου πει κάποιος ένα επίτευγμά της; Κάτι για το οποίο να καμαρώνει μετά από τόσα χρόνια ….προσφοράς στην πολιτική.

Το μόνο που μπορώ να της αναγνωρίσω είναι ο κομματικός της στρατός!

Μόλις έχασε, από …στρατιώτης έγινε εχθρός της Ν.Δ και τη λιθοβολεί κάθε μέρα!

Η  …εκπεσούσα αυτοκράτειρα!

 

Ο κ. Καρατζαφέρης! Πνευματικό παιδί του κ. Μητσοτάκη.. Με τη …βοήθειά του  έφτιαξε ραδιόφωνα, τηλεοπτικό κανάλι και εφημερίδα. Αργότερα,  «χέρι-χέρι»  εξελέγη και βουλευτής της Ν.Δ.

Όταν παρ’ ελπίδα εξελέγη αρχηγός ο Καραμανλής, τον οποίο το μητσοτακέϊκο θεωρούσε αρχηγό μιας χρήσης,  για να διασφαλίσουν την ήττα του, έπεισαν τον κ. Καρατζαφέρη να φτιάξει κόμμα!

Έκανε καριέρα υπονομεύοντας τη Ν.Δ.

Και από τότε φιλοδοξεί να γίνει  ο …Μπερλουσκόνι της Ελλάδος!

Ο λαγός!

 

Ο κ. Σουφλιάς! Ο άνθρωπος που θα γινόταν αρχηγός!

Αυτός ο άνθρωπος, ότι σχεδίασε, του βγήκε λάθος! Όποιος πόνταρε στο αντίθετο, κέρδιζε!

Ως  Υπουργός Οικονομικών της Οικουμενικής και πρώτος Υπουργός Εθνικής Οικονομίας του Μητσοτάκη, διέλυσε τα πάντα!

Όντας πονηρός, μόλις το πήρε χαμπάρι πήδηξε από το σκάφος και φόρτωσε στους άλλους τη καυτή πατάτα. Επανήλθε ως υπουργός Παιδείας και παρέλυσε το σύμπαν!

Υπονόμευσε τον αείμνηστο Μίλτο και στη συνέχεια άρχισε να κάνει το ίδιο και στον Καραμανλή για να τον διαδεχθεί! Ο Καραμανλής βρήκε την τόλμη να τον στείλει σπίτι του και  αυτός ο ογκόλιθος της πολιτικής άρχισε να …ερωτοτροπεί με τους εκσυγχρονιστές του κ. Σημίτη. Την τελευταία στιγμή χάλασε το  προξενιό!

Μετά το 2000, όταν ήταν πια φανερό ότι ο Καραμανλής θα κέρδιζε τις εκλογές, έβαλε λυτούς και δεμένους να επανέλθει στη Ν.Δ. . Ο  Καραμανλής την πάτησε και τον πήρε πίσω. Λες και τον χρειαζόταν!

Τον έβαλε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας και του παρέδωσε τα Δημόσια Έργα! Και ο  «ογκόλιθος της πολιτικής» τα παρέδωσε στους  νταβατζήδες! Μέχρι και μπόνους  παράδοσης  μοίραζε,  αντί να επιβάλλει πρόστιμα για τις καθυστερήσεις.

Τελευταίο του επίτευγμα,  εκείνες οι αυξήσεις στα διόδια παραμονές εκλογών. Μη πήγαινε κάτι …στραβά και δεν έχανε ο Καραμανλής!

Ο  …μεταβατικός!

 

Επειδή, λοιπόν, η κα Μπακογιάννη θωρεί με ….δέος  το 2%, είπε να ζητήσει βοήθεια από τον «ογκόλιθο της πολιτικής».

Ποιος  ξέρει; Κανένα  …μεταβατικό αξίωμα θα του υποσχέθηκαν και πάλι!

Έτσι μπήκε μπροστά, χωρίς τρακτέρ αυτή τη φορά, ο …γίγας Χατζηγάκης! Δίκην  Κασσάνδρας  προέβλεψε τα μελλούμενα!

Η κα Μπακογιάννη, όχι  απλώς θα μπεί στη Βουλή, αλλά θα διαδραματίσει και ρόλο!

 

Ας τους ….σκεπάσει κανείς να μην κρυώσουν καθώς ονειρεύονται! Γιατί όταν ξυπνήσουν θα δουν ..εφιάλτες.

 

Γνωστό το παιχνίδι τους.

Φανερές και οι επιδιώξεις τους.

Ευτυχώς, όσο περισσότερο μιλάνε, τόσο περισσότερο εκτίθενται!

Και αποκαλύπτονται!

Θα  κτίσουν το νέο με παλαιά υλικά!

Θα εκφράσουν το καινούργιο με παλαιοκομματικές μεθόδους!

Ματαιοπονούν….

 

Αδέξιος Δεξιός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Crocodile avatar
    Crocodile 17/03/2011 13:51:17

    Ωραίο το πρώτο μέρος με τους τέως. Περιμένω δεύτερο με τους νυν. Αβραμό ας πούμε...

    • android.K. avatar
      android.K. @ Crocodile 17/03/2011 17:21:19

      Εγώ λοιπόν φίλοι, από το φιλόξενο αυτό μπλόγκ ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι αυτό το κόμμα αν δεν ξεκαθαρίσει ΤΩΡΑ εγώ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ!!
      και δεν νομίζω να είμαι ο μόνος...

      • Σιατιστεύς avatar
        Σιατιστεύς @ android.K. 18/03/2011 11:14:01

        ΟΧΙ Δέν είσαι ο ΜΟΝΟΣ , να είσαι σίγουρος γιά αυτό , ξεκαθάρισμα τώρα ........
        ++++++++

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 13:52:30

    Δεξιος με δεξιοτητες!! ΑΠιθανο αρθρο !! θα στο κλεψω!! να το στειλω μειλ σε γνωστους και φιλους... με την αδεια σου !!!!

    Ολα γινονται τωρα για τα 180 ψηφαλακια να περασει το νεο Μνημονιο και η Νεα Δανειακη.. με την υπογραφη των οποιων θα προσπαθησουν να νομιμοποιησουν και τις περσυνες υπογραφες του ΓΥΨΟΥ... θα μας φορεουν εναν ΟΛΟΣΩΜΟ ΓΥΨΟ!.. λοιπον οσα ψηφαλακια λοιπουνν θα βγουν εναν ενα απο εμας τη ΝΔ...
    Χ'Γακης, Παπαδημητριου....

    ΚΟΛΠΟ ΓΚΡΟΣΟ !....

    ΠΠ

  3. ΕΔΩ ΧΑΛΚΙΔΑ! avatar
    ΕΔΩ ΧΑΛΚΙΔΑ! 17/03/2011 13:55:12

    Ποιός Αβραμό;;; Αυτός που μας ήρθς στη Χαλκίδα και εγκαινίασε καμμιά δεκαριά φορές το νοσοκομείο φάντασμα; Ακόμα το περιμένουμε...

    • vag avatar
      vag @ ΕΔΩ ΧΑΛΚΙΔΑ! 17/03/2011 17:10:05

      Όχι , αυτός που πήγε με τον Σαμαρά για να εκλεγεί ο τελευταίος πρόεδρος Πρόεδρος!!
      Πάντως για να βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας, έχουμε και γαμώ τα ποσοστά!!

      • ΧΟΡΧΕ avatar
        ΧΟΡΧΕ @ vag 17/03/2011 17:28:11

        ε, όχι και βγάζουμε μόνοι μας τα ματάκια μας, ο κύριος ΤΙΠΟΤΑ το παίζει πολύ καλά το παιχνίδι της υπονόμευσης

        όσο για το άλλο, αν τον έπαιρνε ας έμενε αυτός στη διαδοχή
        δεν το έκανε από φιλευσπλαχνία, τα κουκιά δεν του βγαίνανε

    • thanasis avatar
      thanasis @ ΕΔΩ ΧΑΛΚΙΔΑ! 18/03/2011 20:15:40

      τουλαχιστον εγκαινιασε δεν συνενωσε για να γινουν
      δυσκολοτερες οι εξετασεις και τα ραντεβου
      σε μαγαλυτερη αποσταση

  4. farmakotriftis avatar
    farmakotriftis 17/03/2011 13:55:47

    Σωστος ο κυριος!!!!!!!μονο που ξεχασες να γραψεις κατι και για τα υπολοιπα φυντανια του κομματος.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ farmakotriftis 17/03/2011 17:29:59

      αχ φαρμακοτριφτη μου, απο που να αρχισει και που να τελειωσει κανεις με αυτο το κομμα αμαρτια
      ποσο μας πληγωνει!!

  5. Στέργιος avatar
    Στέργιος 17/03/2011 13:55:55

    Αλάτι στις πληγές μας, έριξες Αδέξιε Δεξιέ.

    Στην Ελλάδα, μόνο το ΚΚΕ (με το οποίο διαφωνώ "καθέτως και οριζοντίως") είναι πολιτικό κόμμα με την κανονική σημασία τής λέξης, ένα κόμμα με συγκεκριμένη ιδεολογία.

    Όλα τα άλλα κόμματα είναι η μετενσάρκωση των κοτζαμπάσηδων που, μετά τη δολοφονία Καποδίστρια, συνέχισαν να κάνουν αυτό που έκαναν επί Τουρκοκρατίας: να απομυζούν την Ελλάδα από τα πλούτη της προς όφελός τους.

    Δεν είναι τυχαίο που η ελληνική ελίτ, οι απόγονοι των κοτζαμπάσηδων, έχουν τόσο καλές και αδελφικές σχέσεις με την Τουρκία.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Στέργιος 17/03/2011 16:02:02

      Δηλαδή ο εκσυγχρονισμός θα έρθει μέσω ΚΚΕ ? Αααχχ μάαατια μουουου ! ))

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Στέργιος 17/03/2011 17:04:27

      Το ΠΑΣΟΚ έχει ιδεολογία αλλιώς δεν μπορεί να εξηγηθεί η συνεκτικότητα στις πολιτικές που εφαρμόζει σε όλα τα κοινωνικα πεδία εδώ και 30 χρόνια.

    • brankaleon avatar
      brankaleon @ Στέργιος 17/03/2011 18:05:58

      Δικαιότατα.
      Τα κόμματα του Νέου-Ελλαδικού κράτους ξεκίνησαν αναντάν, σαν ιμάντες μετάδοσης της επικυριαρχίας των μεγάλων δυνάμεων.
      Φιλοαγγλικό, φιλογαλλικό, φιλοσωσσικό, ...
      Μεταπολεμικά, μετά πολλών κόπων (κόλπων) και βασάνων οι καθαρές κηδεμονίες πέρασαν σαν επί μέρους ομάδες σε κάθε ένα κόμμα.
      Μετα"πολιτευτικά" αυτή η κατάσταση, σαν ομάδα μέσα στο καθένα κόμμα, έφτιαξε και τα δοβλέτια, σαν κρατικοί παράγοντες, συνδικαλοδίαιτοι κ.ο.κ. "εξειδικεύσεις".
      Σήμερα, η κατάσταση δείχνει ότι επανέρχεται στην προτεραία κατάσταση.
      Φιλο-αμερικανικό, φιλο-ευρωπαϊκό, φιλο-γερμανικό κ.ο.κ., ακόμη κι' αν συνεχίζουν να παραμένουν σε διαφορετικά κόμματα και "άλλες" ιδεολογίες.
      Οι συγκυρίες και τα συμφέροντα άλλοτε τους "ενώνουν", και άλλοτε τους "αποκλίνουν" και πάντοτε να αποκλίνουν ως προς τα συμφέροντα του ελληνικού λαού.
      Αυτό το : ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ, ισχύει και δεν ισχύει στον βαθμό όπου δεν καταλογίζονται ότι αφορά το καθένα και τον καθένα.
      Άλλωστε, ζητούμενο συνεχίζει να αποτελεί, ...
      ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.
      Ο όποιος δή ποτε (αρχηγός και κόμμα) που θα αποτολμούσε να το κάνει αξίωμα της πολιτικής του ύπαρξης και δράσης, σιγουρότατα θα επιβραβευόταν.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Στέργιος 17/03/2011 19:18:43

      !!!
      Koτσαμπάσηδες φοροσυλλέκτες της εκάστοτε υψηλής πύλης.

    • Παπαμιχαηλ τασος avatar
      Παπαμιχαηλ τασος @ Στέργιος 22/06/2011 22:56:23

      Δέν νομίζω να μήν συμφωνή με τα άνωθεν , κανείς, καί δέν μπορώ να συνέλθω από την ξεφτίλα που ένιωσα όταν πέταξε στο καλάθι των αχρήστων όλες τις προγραμματικές δηλώσεις στις εκλογές του 2004. Αυτό δεν είναι κόμμα και δείχνει ότι δεν πρόκειτε να γίνει.

  6. Βουνίσιος avatar
    Βουνίσιος 17/03/2011 13:57:27

    Γι' αυτό ο Αντώνης πρέπει στις επόμενες Εθνικές εκλογές, όποτε γίνουν, να αδειάσει το καράβι από τα παλαιά υλικά και να προωθήσει νέους ανθρώπους, σωστούς επαγγελματίες, νομιμόφρονες και προπάντων ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Βουνίσιος 17/03/2011 14:18:49

      Θυμασαι που ελεγα.. να δηλωσουν ολοι οσοι θελουν να κατεβουν σε ψηφοδελτια, οτι εαν εκλεγουν αυτοματα θα παραιτηθουν της Βουλευτικης Ασυλιας ???
      ετσι θα ξεσκαρταρει η αυτοματα βεραντα .
      Σου λεει "νομος περι ευθυνης Υπουργων".. κανενας νομος για Βουλευτες. Υπο επιτηρηση ΟΛΟΙ.. και για 1 τετραετια!!! την επομενη εαν κ εφοσον εχουν προσφερει στον τοπο.... και οχι στην καρεκλα, το εγω τους και τους στρατους τους.

      ΠΠ

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ @ Βουνίσιος 17/03/2011 16:57:52

      Άσε τον Αντώνη. Είναι ένας. Όλοι εμεις τί κάνουμε? Βάζουμε σταυρό στους διάφορους Χατζηγάκηδες και Σουφλιάδες γιατί μας υπόσχονται πως θα μας διορίσουν και θα φέρουν το φανταράκι γιο μας στην Αθήνα! Είμαστε υπεύθυνοι για τους σύγχρονους κοτζαμπάσηδες. Το όπλο της ψήφου δεν το χειριζόμαστε σωστά.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Βουνίσιος 17/03/2011 17:06:15

      έπρεπε να το έχει κάνει ήδη

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ Δημήτρης 17/03/2011 17:32:41

        Δημητρη συμφωνω απολυτα.
        Αν περιμενει τις εκλογες ο κοσμος θα εχει φιλορροησει τοσο που τρεις και ο κουκος θα μεινουν να ψηφισουν τον Σαμαρα..
        αστα να πανε...

        • thanasis avatar
          thanasis @ αχ κουλα!! 18/03/2011 20:20:15

          το κομμα το κανουν οι ψηφοφοροι και οχι οι βουλευτες
          αυτο πρεπει να καταλαβουν ολοι ακομα και οσοι
          αμφσβητουν το σαμαρα.επιτελους ας υπαρξει
          σιδηρα πειθαρχια διοτι η πολυ ελευθερια
          του δεινοσαυρου αλλα και του λουδοβικου
          οδηγησε την παραταξη σε αυτη την ηττα

    • Παπαμιχαηλ τασος avatar
      Παπαμιχαηλ τασος @ Βουνίσιος 22/06/2011 22:57:43

      Συμφωνώ

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 17/03/2011 13:58:32

    Μίλησε για "φιρφιρίκους" εντός της ΝΔ που απαξιώνουν το έργο του Καραμανλή.

    Φιρφιρίκοι ήταν όσοι υπουργοί του Καραμανλή χόρευαν και χαριεντίζονταν με αυτούς που παρακολουθούσαν με όλα τα μέσα τον Καραμανλή και την οικογενειά του για να ανακαλύψουν τρωτά προσωπικά στοιχεία και να τον εκβιάζουν.

    Αργα τα δάκρυα σας κύριε Χατζηγάκη για τον Καραμανλή.

    Για το υπουργικό σας έργο δεν μπορούμε να σας συγχαρούμε τουλάχιστον μην μας αηδιάζετε με τις παρεμβάσεις σας.

    • sawas avatar
      sawas @ Aris. A 17/03/2011 14:04:32

      Εννοεί τον εαυτό του, όταν ήταν υπουργός (άλλος ένας που δεν καταλαβαίνει τι λέει)

      Τώρα έρχεται ο λογαριασμός για πράξεις του παρελθόντος....

  8. sawas avatar
    sawas 17/03/2011 14:01:47

    Πολύ καλό άρθρο....

  9. σαρακατσάνος avatar
    σαρακατσάνος 17/03/2011 14:07:09

    αγαπημένε μου αδέξιε,
    και λίγα λές για το Σουφλιά ,επειδή ειμαι ο ιδιος σαρακατσάνος ξέρω περισσότερα.
    θα επανέλθω γιατί η απαιδευσιά του κι ο κομπλεξισμός δεν εχει όρια.

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ σαρακατσάνος 17/03/2011 19:03:00

      Mιλάς για τον βαρύκοο που όταν τον σούταρε ο ΚΚ έβγαλε δήμαρχο και νομάρχη Λάρισας τους πασόκους Καφέ και Φλώρο??ή για αυτόν που έδωσε όλα τα μεγάλα έργα στον εκδότη του 'Εθνους??εμείς οι λαρισαίοι δεξιοί νιώθουμε διπλά ντροπή για τον ανεκδιήγητο σουφλιά..

  10. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 17/03/2011 14:21:12

    Πολυ σωστο το αρθρο του Αδεξιου,μια μικρη διορθωση μονο(κατε εμε παντα):ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ οπως ειπε και ο αρχηγος μας στη Βουλη χθες για να μην ξεχνιωμαστε.....

  11. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 17/03/2011 14:21:28

    Αδέξιος Δεξιός:

    Μπράβο για το ξεγύμνωμά τους. Αυτοί είναι, όπως ακριβώς τους περιγράφετε. Να σταλεί το κείμενό σας παντού στο διαδύκτιο, όπως γράφει και ο ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ. Συγχαρητήρια.

  12. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 17/03/2011 14:23:17

    Δεν έχει συνέχεια το άρθρο; ο "κουρασμένος" που είναι; Που είναι ο άνθρωπος αυτός που έγινε Πρόεδρος της ΝΔ και Πρωθυπουργός επειδή τον λέγανε Καραμανλή; Ποια η προσφορά του στη κοινωνία; Ας μην κρυβόμαστε πίσω από δάχτυλο μας. Ο Αντώνης Σαμαράς έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να καταφέρει τουλάχιστον να τον ακούσουν. Η καταστροφική πορεία του Κώστα Καραμανλή εξάντλησε την Νέα Δημοκρατία, την χτύπησε, την αρρώστησε. Ανίκανος σε όλους τους τομείς έδωσε και αυτός άλλη μια κλοτσιά στη πολύπαθη Πατρίδα μας. Συγγνώμη αν κάποιους στεναχωρώ αλλά έχω θυμό για αυτόν τον άνθρωπο.

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ Ανοιξιάτικος 17/03/2011 17:37:25

      η ευθύνη του ΚΚ έγκειται στο γεγονός ότι επτά ολόκληρα χρόνια αρχηγός κόμματος και ενώ ήταν στην αντιπολίτευση δεν οργάνωσε αυτό το συνοθύλευμα και δεν βρήκε σωστούς ανθρώπους

  13. ενας παλιός avatar
    ενας παλιός 17/03/2011 14:32:20

    σωστός ανοιξιάτικε, αλλά σε λίγο θα αρχίσουμε να θυμώνουμε και με τον πρόεδρο αν συνεχίσει να ανέχεται το μπάχαλο.

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ ενας παλιός 17/03/2011 17:45:31

      νομίζω ότι κάποιοι ήδη αρχίσαμε να θυμώνουμε!!!
      περίμενα χθες την άμεση διαγραφή του Χατζηγάκη χωρίς δεύτερη σκέψη
      επικοινωνιακά ο πρόεδρος χθες έχασε πολύ

      πρώτον γιατί επισκίασε την ομολογουμένως καλή του εμφάνιση στη βουλή και
      δεύτερον τον κάνει να φαίνεται έρμαιο των κοτζαμπάσηδων του παρελθόντος

      μου δίνεις δίκαιο λοιπόν γιατί θύμωσα πολύ χθες!!!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αιμιλια Σ. 17/03/2011 17:49:13

        Αιμιλία,
        μα η δήλωση Χατζηγάκη έγινε για αυτόν ακριβώς το λόγο. Για να επισκιαστεί η εμφάνιση Σαμαρά.
        Για αυτό και δόθηκε συνέχεια.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 18:00:54

          );

          ΠΠ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/03/2011 18:05:52

            ΠΠ
            δεν είδες χθες βράδυ την κα Σπυράκη στο MEGA;

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 19:24:19

            αφηνιασμενη !!!! χαχαχαχα

            ΠΠ

        • thanasis avatar
          thanasis @ Κώστας Ροδινός 18/03/2011 20:22:05

          η εμφανιση του σαμαρα δεν επισκιαζεται διοτι η κινηματικη
          εκλογη δινει παντοδυναμια στον αρχηγο

      • Crocodile avatar
        Crocodile @ Αιμιλια Σ. 17/03/2011 21:13:04

        θα τους διαγράψει και θα πάνε όλοι στη ντόρα και με τις ψήφους αυτών που έχουν διορίσει - ευνοήσει θα της δώσουν 5%

  14. Oliver avatar
    Oliver 17/03/2011 14:43:59

    Κι ούτε πρόκειται να γίνει όταν ο κάθε παραγοντίσκος που πάνω από την ψήφο του (άντε κι άλλη μία) δεν έχει δει ποτέ στη ζωή του πολιτεύεται μέσα από μπλογκ ανύπαρκτης παρεμβατικότητας και πλασάρεται παντού ως "φιλος-συνεργάτης" του εκάστοτε Γραμματέα (οποιασδήποτε Γραμματείας).

  15. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 17/03/2011 14:57:00

    Όσες φορές έγινε προσπάθεια οργάνωσης κομματικού μηχανισμού, τορπιλίστηκε εκ των ένδον για τους λόγους που αναφέρεις.

  16. NTAVOS avatar
    NTAVOS 17/03/2011 15:05:24

    Εκπληκτικό άρθρο φίλε.Το ερώτημα είναι εάν ο Σαμαράς μπορέσει να καθαρίσει αυτό το συνοθύλευμα αποτυχημένων και να φτιάξει κόμμα.Βέβαια θα μου πείτε με ποιους.....

    • thanasis avatar
      thanasis @ NTAVOS 18/03/2011 20:23:59

      αν δεν μπορει ο σαμαρας μπορουμε εμεις με την ψηφο μας
      ας στειλουμε στην βουλη καινουργιους αφθαρτους για
      να κανουμε την νεα νεα μεταπολιτευση

  17. Moriarty avatar
    Moriarty 17/03/2011 15:08:32

    Στη βασική διαπίστωσή σου, ότι δηλ. η ΝΔ δεν είναι κόμμα με σοβαρό οργανωτικό κλπ υπόβαθρο, έχεις δίκιο. Η απομείωση των διαφόρων αντιπάλων του Σαμαρά, όμως, είναι λαϊκισμός. Η Μπακογιάννη και ο Καρατζαφέρης προφανώς έχουν πολιτικές δεξιότητες, διαφορετικά η στήριξη που απολαμβάνουν δεν θα είχε πολιτικό αποτέλεσμα. Με το να υποτιμάς τον αντίπαλο, δεν μειώνεις απαραίτητα και τη ζημιά που μπορεί να σου κάνει.

    • thanasis avatar
      thanasis @ Moriarty 18/03/2011 20:26:55

      η μπακογιαννη και ο καρατζαφερης ειναι μελη της
      συμμοριας των προθυμων και σαν τετοιους τους
      χρησιμοποιουν τα διαπλεκομενα στην μαχη για
      να μην χαθουν τα κεκτημενα τους,των διαπλεκομενων δηλαδη

  18. dimos avatar
    dimos 17/03/2011 15:09:51

    ο δέ Σαμαράς χωρίς τη ΝΔ θα ήταν Πρόεδρος της Δημοκρατίας... αστεία πράγματα.

  19. σκαθάρι avatar
    σκαθάρι 17/03/2011 15:27:01

    Οι εσωτερικές έριδες της ΝΔ ξεκινάν από την εποχή κόντρας Αβέρωφ - Ράλλη και συνεχίζονται μέχρι σήμερα...ο μόνη σταθερά είναι το όνομα Καραμανλής που για πολλούς στο κόμμα είναι ανώτερο και από το Θεό. Εμ έτσι δεν κάνεις κόμμα αλλά απλά γκρουπούσκολο...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ σκαθάρι 17/03/2011 16:24:28

      Σκαθάρι,
      οι εσωκομματικές έριδες στη Ν.Δ. ξεκίνησαν οταν ήρθε στο κόμμα ο κ. Μητσοτάκης και άρχισε να ..παραδίδει μαθήματα.

      • azof1234 avatar
        azof1234 @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 16:45:46

        Σωστά ...απόλυτα σωστά, αυτός, όπου πάει μονο για χάλασμα είναι.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 20:21:20

        ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ .
        ΜΠΗΚΕ ΤΟ xxxxxx ΜΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ....
        ΜΕΓΑΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ , ΑΛΛΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
        ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.
        ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ,ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ.
        ΚΑΙ Η ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ ΜΥΑΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ Ή ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ.
        ΑΤΥΧΗΣΕ !!!!

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 23:11:33

        Σωστά!

      • thanasis avatar
        thanasis @ Κώστας Ροδινός 18/03/2011 20:28:42

        ο δρακουμελ οπου περνα καταστρεφει τι περιμενες κυριε
        ροδινε οτι θα αφηνε ορθια κα την παραταξη μας

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ @ σκαθάρι 17/03/2011 17:04:11

      Η κόντρα Ράλλη-Αβέρωφ το 1980 για τη διαδοχή του Κ.Καραμανλή είχε ιδεολογικά χαρακτηριστικά τουλάχιστον. Δεν ήταν μια στείρα μάχη για την καρέκλα. Συμφωνώ με τον κύριο Ροδινό πως τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά την εμφύτευση του Μητσοτακικού μοσχεύματος στο σώμα της ΝΔ. Ακόμα προσπαθούμε να απαλλαγοπύμε από τα καρκινώματα αυτά. Είμαι αισιόδοξος αρκεί η βάση της ΝΔ να μην αδιαφορήσει. Και να βαρέσουν συναγερμοί όπως στις 29/11/2009.

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 17/03/2011 23:54:52

        Χίλια μπραβο σου να βαρέσουν συναγερμό,και οχι να πάνε διακοπές και να μιξοκλαίνε μετά οτι κυβερνάει ακόμη το Πασοκ με συγκυβέρνηση της Δυση..
        Ολο ενδοσκόπηση κάνουμε και σωστά δεν λέω,αλλά οταν ερθει η ωρα της μάχης να μην φυγομαχούμε ,όλα μας ξυνίζουν....
        Ας τρώμε στην μάπα τοτε τους ξυνισμένους του Πασοκ,Παπουτσής Πρωτόπαπας,Πάγκαλος...θαρρείς και αυτοί δεν ανακυκλώνουν τον βούρκο τους.
        Απλά εμείς φταίμε
        Ο Σαμαράς δικαιούται και πρέπει να κυβερνήσει εδω δώσαμε την ευκαιρία στο ΓΑΠ ελεος πιά...

  20. Orestios avatar
    Orestios 17/03/2011 15:32:37

    Η ΝΔ χρειάζεται ιδεολογία.
    Η αποτυχημένη συνταγή του μεσαίου χώρου στην ουσία οφελούσε την ενσωμάτωση όσων είχαν συμπεριφορά ΠΑΣΟΚου αλλά χαλούσαν την εικόνα του ΠΑΣΟΚ.
    Χρειάζεται να ανακαλύψουμε ξανά την ιδεολογία και να σταματήσει η πολιτική του ανεμουρίου. Η ΝΔ μπορεί να είναι αντίπαλο δέος στην σοσιαλιστική λαίλαπα, η οποία λαίλαπα βρίσκεται στην ακμή της από όλο το σοσιαλιστικό φάσμα.
    Ιδεολογία με εθνική προοπτική και σαφή όρια.

  21. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 17/03/2011 15:37:27

    Δεξιέ αδέξιε σου διαφεύγει η κύρια αιτία που η ΝΔ είναι σκορποχώρι. Διότι είναι διαβρωμένη απο τους στυλοβάτες του συστήματος . Τι να πρωτοκάνει ο έρμος ο Σαμαράς ποιούς να καλύψει και ποιούς να εμπιστευθεί; Περπατά πάνω σε ναρκοπέδιο και παρακαλά κάθε μέρα μην πατήσει τη νάρκη.

  22. ganasta avatar
    ganasta 17/03/2011 15:42:43

    Στηρίζω τον Σαμαρά, σημαίνει στηρίζω το κόμμα και τα στελέχη του. Ενοχλούμε όταν κάποιοι φίλοι μιλάνε με απαξιωτικό τρόπο για στελέχη του κόμματος που βρίσκονται στα όργανα διοίκησης της Ν.Δ. Άλλο η κριτική , που πολλές φορές λειτουργεί προσθετικά και άλλο η απαξίωση που λειτουργεί υπονομευτικά. Για να μην χαίρονται ο ΛΑγΟΣ και η θυγατέρα. Στο κάτω – κάτω της γραφής στη νίκη δεν μπορεί να μας οδηγήσει ο Πρόεδρος μόνος του.

    • lianos avatar
      lianos @ ganasta 17/03/2011 15:53:45

      Στηρίζω και τα στελέχη;; Ποιά ακριβώς; Μήπως μπορείς να μου τα ονοματίσεις ;
      Γιατί απ' αυτά τα βαρίδια δεν μπορεί να πάρει τ΄απάνω του ο ΣΑΜΑΡΑΣ.
      Δεν υπάρχουν πολλοί που να μην τον εκτιμούν με κάποιον τρόπο υπάρχουν όμως πολλοί που εκτιμούν ότι έμπλεξε με πολλούς ανεπαρκείς και τους ανέχεται ακόμη!!!!

      • αντιλαικος avatar
        αντιλαικος @ lianos 17/03/2011 18:10:05

        τι λες βρε ganasta, στηρίζω τα στελέχη? Τον Χατζηγάκη να πούμε?
        πολύ κομματικός μου ακούγεσαι και γι' αυτό τα βλέπεις όλα με κομματικές διόπτρες

        εμείς δεν θέλουμε να έρθει ο Σαμαράς στην εξουσία για να ξανακαθήσουν σε καρέκλες τα γκρουπόσκυλα του παρελθόντος
        δεν κατανοείς ότι ο κόσμος είναι πάρα πολύ θυμωμένος?
        δεν διαβάζεις τι γράφει ο Λιανός πιο πανω?

  23. spanos costas avatar
    spanos costas 17/03/2011 15:47:24

    Εκτιμώ ότι πρέπει να βρούμε τη χαμένη αυτοπεποίθηση μας. Ιδεολογία εμείς σαν ΝΔ δεν αλλάξαμε, άλλοι το έκαναν. Θα ήθελα όμως να συμπληρώσω ότι πρέπει να γίνει στρατολόγηση με νέα πρόσωπα από όλους τους επαγγελματικούς χώρους και οι οποίοι είναι καταξιωμένοι με βάση τα προσόντα τους. Να έχουν εργαστεί και να έχουν καταξιωθεί για το ήθος τους. Εθνική ταυτότητα πάντα είχε η ΝΔ καθώς και μεγαλύτερη σοβαρότητα από την δημαγωγία του ΠΑΣΟΚ. Θέλει όραμα-πίστη-ήθος-εμπιστοσύνη και ενότητα προσπαθειών.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spanos costas 17/03/2011 16:54:39

      Costas,
      εύστοχο σχόλιο.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ spanos costas 17/03/2011 23:14:04

      Costas, πολύ εύστοχο το σχόλιό σου, αλλά ποιος θα προτείνει ή ποιος θα στρατολογήσει νέα και καταξιωμένα πρόσωπα? Ποιος θα τους φέρει σε επαφή με το κόμμα? Αυτό θα μπορούσε να γίνει εάν και εφόσον λειτουργούσαν στοιχειωδώς οι κατά τόπους οργανώσεις του κόμματος. Είμαι από την Θεσσαλονίκη και δεν βλέπω καμιά απολύτως κίνηση του κόμματος. Η Β' Νομαρχιακή εξαφανισμένη. Οι ίδιοι και οι ίδιοι, τα ίδια παλαιά και αποτυχημένα στελέχη στο προσκήνιο. Αυτούς θα κληθούμε ξανά να σταυρώσουμε? Όχι κ. Πρόεδρε, δεν θα πάρω....

  24. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 17/03/2011 15:57:22

    Αν δεν μπορεί να διαλέξει τα στελέχη που θα τον περιβάλλουν αν δεν μπορεί να φτιάξει μια ηγετική ομάδα που δεν θα λέει απο μια διαφορετική γνώμη ο καθένας , αν ανέχετα όλους τους ανίκανους ο Σαμαράς θα έχει την τύχη του Καραμανλή. Δεν είναι δυνατόν να κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα η οποία είναι μια : κάποιοι βουλευτές της ΝΔ "κολοτρίβονται" με τους "πρόθυμους" να στηρίξουν το μνημόνιο και δεν τους καίγεται καρφί για οτιδήποτε άλλο. Επαγγελματίες επιβήτορες της εξουσίας που τους πέφτουν τα σάλια μόλις τους τάξουν καρέκλα.

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/03/2011 16:16:10

    O κ. Χατζηγάκης, πολλαπλώς ευεργετηθείς από τους εκάστοτε αρχηγούς της Ν.Δ. και με πολλά χρόνια υπουργικής θητείας, χωρίς να είναι ο καλύτερος, όφειλε προς τας δυσμάς του πολιτικού του βίου να σέβεται το κόμμα που τον ανέδειξε.
    Καθότι τα στερνά τιμούν τα πρώτα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 17:12:42

      Δεν έχει σκοπό να φύγει από μόνος του κύριε Ροδινέ. Λέει πως προχωράει και πως έχει πολλά να δώσει ακόμα!! Τα ίδια έλεγε προ διετίας ο Τέλης Παυλίδης στη Βουλή κουνώντας και το δάχτυλο!! Έκτοτε η τύχη του αγνοείται. Ίσως να ψαρεύει στην Καρδάμαινα της Κω. Είχε προλάβει όμως να συμβάλλει στο -10,5%. Ας παραδειγματιστούμε από το παρελθόν και ας κόψουμε τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας πριν είναι αργά.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 17/03/2011 17:42:19

        Aμα δεν το έχει σκοπό, να τον διευκολύνουμε.

  26. Κατερίνα Κ. avatar
    Κατερίνα Κ. 17/03/2011 16:21:45

    Όλοι όσοι σήμερα βυσσοδομούν κατά της Ν.Δ και του Σαμαρά έχουν ακεραία την ευθύνη για το χάλι της παράταξης στις εκλογές του 2009. Νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο και το ξεχνάμε. Τους αναμένουμε στην κάλπη όλη τη συμμαχία των προθύμων. Άλλωστε η δημοσκόπηση της public issue που δημοσίευσε η Καθημερινή έχει τόση αξιοπιστία, όση είχε αυτή που διεξήχθη παραμονές των εσωκομματικών εκλογών της Ν.Δ. 0,50% έδινε στον Σαμαρά. Φαίνεται ότι η δημοσκόπηση διεξάγεται την κλαδική του ΠΑΣΟκ και του ΛΑΟΣ.

  27. v-karditsa avatar
    v-karditsa 17/03/2011 16:45:10

    Η ΝΔ δεν ήταν ποτέ κόμμα, η ΠΟΛΑΝ ήταν; Και αν ναι, γιατί μετράει μια μόνο κοινοβουλευτική θητεία, γιατί διαλύθηκε και γιατί ο Πρόεδρός της επέστρεψε στη ΝΔ (έβαζε λυτούς και δεμένους για να αίρει το βέτο της "θυγατέρας", όπως λέτε); Και αν ο Σαμαράς ζημειώνει απ' τα "βαρίδια" του Καραμανλή, ποιος τον υποχρέωσε όχι μόνο να τα κουβαλάει αλλά και να συνεχίσει να τα βολεύει σε κομματικά πόστα; Η εντολή που του έδωσε η βάση εκλέγοντάς τον Πρόεδρο της ΝΔ ήταν να αλλάξει, να αναμορφώσει το κόμμα. Αν ακολουθεί την πεπατημένη και μάλιστα με τις χειρότερες προδιαγραφές δεν του φταίει κανείς. Αυτός είναι Πρόεδρος. Αυτός "έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι". Αλήθεια, μήπως μετρήσατε, όσοι σας ενοχλούν οι "θυγατέρες", πόσες θυγατέρες, πόσους γιούς και άλλλα μέλη "οικογενειών" έχει σήμερα στο κόμμα ο Σαμαράς; Μήπως μετρήσατε πόσους κουμπάρους; Φυσικά, δεν ενοχλεί η συγγένεια αλλά τα κριτήρια επιλογής, που, προς το παρόν τουλάχιστον, είναι αμιγώς υπολογιστικά και συντηρητικά και δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά τα "μεγάλα" που οραματίζεστε κάποιοι. Σε τέτοιες συνθήκες και ίσως ακόμη χειρότερες περιμένετε την αναγέννηση της ΝΔ, όταν έχει ήδη χαθεί 1,5 χρόνος του "παραμυθιού" "νέα Νέα Δημοκρατία"; Προφανώς, δεν έχετε ακόμη συνειδητοποιήσει ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν διεκδικεί την Προεδρία της ΝΔ. Την έχει λάβει εδώ και ενάμιση, περίπου, χρόνο. Και αν την καταντήσει απόκομμα θα είναι δική του ευθύνη, γι' αυτό, αφήστε τα "η ΝΔ δσεν ήταν ποτέ κόμμα", προσβάλλετε τη βάση της που εξέλεξε τον Σαμαρά Πρόεδρο. Λέτε ο ίδιος να επιζητούσε την Προεδρία ενός κόμματος που δεν ήταν κόμμα; Και ο ίδιος κάποτε ήταν Υπουργός Εξωτερικών μιας κυβέρνησης ενός κόμματος που δεν ήταν ποτέ κόμμα; Έλεος, πόσος χρόνος σας παίρνει να τα σκέφεστε αυτά; Και η κριτική, κυρίως αυτή, πρέπει να έχει θεματικό κέντρο, δεν είναι "άντε κι όποιον πάρει ο χάρος"! Και μην ξεχνάτε τη σοφή ελληνική παροιμία "στο τέλος τον ξυρίζουν το γαμπρό!" Και κάτι ακόμη. Μην σπεύσετε να με χαρακτηρίσετε "λαγό" ή "δούρειο ίππο", θα πέσετε σε σφάλμα, γιατί Σαμαρά ψήφισα για Πρόεδρο του Κόμματος που μετρά δεκαετίες κοινοβουλευτισμού, με τα λάθη κια τα σωστά, αλλά , δυστυχώς για τον ίδιο, όσο περνά ο καιρός δεν με δικαιώνει.

    • popolaros avatar
      popolaros @ v-karditsa 17/03/2011 19:24:46

      Νομίζω ότι ο v-karditsa βγάζει τον καημό του μέσου Σαμαρικού που αναμένει από τον πρόεδρο πλέον, να χρησιμοποιήσει το μαχαίρι πάνω στο πεπόνι.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ popolaros 17/03/2011 21:37:13

        νομιζω ο'τι ο v-karditsa παρουσιαζει την αληθεια .. ολοτσιτσιδη

  28. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 17/03/2011 16:46:32

    "Κίνημα" ήταν και αυτή πάντα, σάν το ΠΑΣΟΚ.
    Χαμένη, στο βρόντο αδρεναλίνη ξοδεμένη, η τόση αντιπαλότητα.
    Τώρα βέβαια έχουμε κι άλλα πολυσυλλεκτικά "κινήματα" με παρδαλό momentum: ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ κτλ.
    Άς το πάρουμε χαμπάρι, ένα ήταν και είναι το κόμμα. Και μοναδικό στην Ευρώπη: Ότι και να γίνεται γύρω, βράχος ακούνητος και μονολιθικός το Κουκουέ.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ο Θείος 18/03/2011 23:36:23

      Θα συμφωνήσω. Ένας βράχος στη μέση του πουθενά χωρίς καμιά αξία, ακλόνητος να λειτουργεί απλά ως εμπόδιο μέρα τη μέρα.

  29. καφενόβειος avatar
    καφενόβειος 17/03/2011 16:49:56

    Έχει δίκιο ο Prof. Mortiarty παραπάνω. Η Μπακογιάννη και ο Καρατζαφέρης είναι προφανώς πιο ικανοί σαν άτομα π.χ από τον Αβραμόπουλο, τον Πανάρα Παναγιωτόπουλο και τον Πάκη. Οι τελευταίοι (όπως και το υπόλοιπο 90% της Ν.Δ) είναι εντελώς ρετάλια και θα έπρεπε να είναι σπίτια τους.

  30. irida avatar
    irida 17/03/2011 17:20:05

    Το άρθρο είναι πρόκληση,μεγάλη για όποιον σκέφτεται και δεν έχει παρωπίδες. Θα συμφωνήσω με το πρώτο μεγάλο κομμάτι. Ανεπάγγελτοι, ανίδεοι,άσχετοι με το λαό που τους στήριζε. Χωρίς ιδεολογία και χωρίς όραμα. Μη σκεπτόμενοι γενικώς μια και τα βιοτικά τους, ό,τι απασχολεί το σύνολο των ανθρώπων, τα χανε και τα χουν διευθετήσει.
    Όμως η ΝΔ δεν ήταν μόνο η Ντόρα, ο Σουφλιάς κι οι λοιποί που αναφέρονται δω μέσα. Υπήρξε κι ο Σαμαράς, από παλιά, και τόσοι άλλοι άσχετοι που σήμερα ηγούνται. Να αναφερθούν πάλι ονόματα; Νομίζω δε χρειάζεται. Εδώ μέσα έχετε ένα κόλλημα με τη Ντόρα. Δεν ξέρω γιατί κι αναρωτιέμαι(εκφρασμένο κι άλλες φορές) και πως φοβάστε ένα 2%. Κι όλους εκείνους που είναι ξοφλημένοι στη συνείδηση του κόσμου όπω ο Χατζητέοιος κι ο ΣΟυφλιάς και τόσοι άλλοι...Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω ή καταλαβαίνω αλλά δεν μπορώ να το στηρίξω. ¨Ολοι όσοι πέρασαν από τη ΝΔ, για μενα που υπήρξα ψηφοφόρος της, ήταν άσχετοι κι άφιλοι απέναντι στον φιλικά κείμενο κόσμο. Δεν εννοώ ρουσφέτια, δεν τους είχα ποτέ ανάγκη! Μα ποτέ. Είναι αυτοκαταστροφικό κόμμα η ΝΔ κι έχω γράψει κι άλλη φορά πως δεν θα ανορθωθεί γιατί δεν έχει κανένα όραμα και για λόγυς ψυχολογικούς. Κακώς ή καλώς το ΠΑΣΟκ έχει γερά ψυχολογικά ερείσματα στη συνείδηση του νεοέλληνα αυτού που ναι πάνω από 35. Κάτι που η Νδ δεν μπόρεσε ποτέ να αποκτήσει γιατί ποτέ δεν υπήρξε κομμάτι του λαού. Θέλει μεγάλη ανάλυση και γενναιότητα να πούμε αλήθειες. Κι εδώ μέσα, προσωπική εκτίμηση, επειδή
    στηρίζεται Σαμαρά, μερικε΄ς φορές η αρθροραφία σας μπορεί και να τον ζημιώνει επειδή δεν στέκεται απέναντι και με ίσες αποστάσεις από πολλά πράγματα και καταστάσεις.Προσωπική εκτίμηση είναι αυτή..εγώ πάντως για πρώτη φορά συνειδητά ΔΕΝ θα ψηφίσω ΝΔ..το ξανάγραψα.. Με παλιά υλικά δεν χτίζεις νέο σπίτι. Με τίποτα.

    • zagor avatar
      zagor @ irida 17/03/2011 17:49:58

      Δηλαδή ψήφισες ΝΔ το2009 και δεν θα ψηφίσεις τώρα επειδή έχει παλιά υλικά ενώ τότε είχε καινούρια? Θέλεις δλδ να σε πιστέψουμε ότι δεν είσαι κολαούζος την Ντόρας. Ναι όλοι εμείς δεν γουστάρουμε αυτούς που ήρθαν μόνο για να πάρουνε από την παράταξη και τους περήφανους οπαδούς της που την στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια, και τους πότισαν πίκρες και δηλητήριο. Αδέξιε συγχαρητήρια για το άρθρο και σε σένα ανοιξιάτικε για το σχολιό σου, δυστυχώς ο κουρασμένος μας απογοήτευσε και τώρα φαίνονται περισσότερο τα λάθη και η αδυναμίες του από τις επιλογές του, στυλ Χατζηγάκη και Κιλτίδη καθώς και ότι ήταν άθηρμα του Σουφλιά και της Ντόρας και αντί να βγει και να μιλήσει κρύβεται στη Ραφήνα και όταν εμφανίζεται στη Βουλή χώνεται στα τελευταία καθίσματα λες και είναι ένας βουλευτάκος της σειράς.

  31. juliet avatar
    juliet 17/03/2011 17:28:15

    ολοι εκτός ελαχίστων χρησιμοποίησαν το κόμμα για δικό τους όφελος και εντάξει να το δεχτούμε,αλλά είχανε το θράσος αν δεν γινότανε το δικό τους να προσπαθούν να το διαλύσουν.
    Οι περισσότεροι ητανε ανόητοι.Κανένας έξυπνος ανθρωπος δε θα ήτανε τόσο αχάριστος προς αυτούς που τους έδωσαν αξία και τους ''χόρτασαν'' όχι ακριβώς ψωμί αλλά παντεσπάνι.

  32. George_Ch avatar
    George_Ch 17/03/2011 17:32:04

    Ας αποδειχτεί ο Σαμαράς πιο δυνατός στις πιέσεις από τον Καραμανλή. Εχει περισσότερες εμπειρίες. Ξέρει ποιοί και πως τον πούλησαν τη δεκαετία του '90. Μόνο σ' αυτό ελπίζω.

  33. KOSTAS M. avatar
    KOSTAS M. 17/03/2011 17:40:49

    Όταν λέμε ότι η Ν.Δ. δεν ήταν ποτέ κόμμα, εννοούμε ότι δεν ήταν οργανωμένη σαν σύγχρονο,κατά καιρούς, κόμμα, ενώ πάντα είχε την καλύτερη ιδεολογία που ταίριαζε στην ψυχοσύνθεση του Έλληνα. Η αιτία ήταν ότι λειτουργούσε φεουδαρχικά, και πολύ σπάνια αξιοκρατικά. Αντί ο Πρόεδρος και η γραμματεία του κόμματος να ετοιμάζουν άξια έντιμα και ικανά στελέχη από όλους τους επαγγελματικούς και επιστημονικούς χώρους για να πλαισιώσουν την κρατική μηχανή όταν γινόμαστε κυβέρνηση, άφηναν τον κάθε Υπουργό να διορίζει τον ΄εμπιστο αλλά ανίκανο και ανέντιμο συνεργάτη-κουμπάρο κολλητό του σε θέσεις Προέδρων, Γενικών Γραμματέων κλπ. Και αντί, μόλις εντοπιζότανε η πρώτη λαμογιά, να τους καρατομήσουν, τους κάλυπταν για να αποφύγουν το πολιτικό κόστος. Αυτά πληρώνει το κόμμα μας διαχρονικά και αν εμείς-η βάση δεν βοηθήσουμε τον εκάστοτε αρχηγό στη σωστή κατεύθυνση, μην περιμένουμε βελτίωση. Θυμάστε οι παλαιότεροι το ΠΑΣΟΚ όταν πρωτοέγινε Κυβέρνηση? Οι Υπουργοί τρέμανε μπροστά στα στελέχη της Χαριλάου Τρικούπη, γιαυτό μας κάθησε στο σβέρκο τόσα χρόνια. Κιεμείς είμαστε ακόμη χωρισμένοι σε καραμανλικούς-μητσοτακικούς-σαμαρικούς κλπ.Το κεφάλι μας φταίει. Νεοδημοκράτες πρέπει να ξυπνήσουμε και να σοβαρευτούμε αν θέλουμε να ξαναδούμε εξουσία, όχι για μας και για τον διορισμό των παιδιών μας, αλλά για το καλό αυτού του ταλαιπωρημένου τόπου που λέγεται Ελλάδα

  34. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 17/03/2011 18:00:43

    πολυ σωστος!!! θα μπορουσε να ονομαστει και η φαυλοτητα των παλαιων τζακιων

  35. PANAYIOTIS avatar
    PANAYIOTIS 17/03/2011 18:11:41

    ΣΩΣΤΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ (ΠΡΩΗΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ;)

  36. ΧΟΡΧΕ avatar
    ΧΟΡΧΕ 17/03/2011 18:18:51

    εγώ προσωπικά κ. v-karditsa θα συμφωνήσω με όλα που λες.
    Και όχι μόνο δεν θα σε χαρακτηρίσω αλλά θα επισημάνω ότι διακρίνω την ίδια απογοήτευση και πικρία που διακατέχει και μένα.
    Ισως το καλύτερο σχόλιο μακράν!!!

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΧΟΡΧΕ 17/03/2011 18:43:12

      ρε παιδιά επειδή δεν σας αρέσει το άρθρο αλλά την ουσία δεν την σχολιάζετε.

      Ερώτηση 1η: Πότε επιτέλους στην Ελλάδα συνταξιοδοτείται ένας πολιτικός.

      Τι άλλο θέλει ο Χατζηδάκης από το 74 βουλευτής καμιά δεκαριά χρόνια υπουργός.

      Δεν θυμάμαι να τρελαθήκαμε και από τις επιδόσεις του ;;

      Δεν πρέπει να αφήσει και άλλους να προσπαθήσουν και θέλει αξιώματα και δόξα.

      Τον Καραμανλή τώρα θυμήθηκε να τον υπερασπιστεί.

      Οταν το συστημα Μπόμπολα τον ξέσκιζε και αυτοί με τον Σουφλιά χορεύανε με τον μεγαλοδιευθυντή του Μπόμπολα δεν τον σκέφτηκε τον Καραμανλή .

      Το άρθρο δεν μιλάει για τον απλό κόσμο της ΝΔ που έδωσε το αίμα του.

      Μιλάει για τα κωλόπαιδα που βάζουν πάνω από όλα την πάρτη τους και τις μωροφιλοδοξίες του ακόμα και στα βαθειά γεράματα.

  37. irida avatar
    irida 17/03/2011 18:20:13

    Αν ξέρεις εσύ τι θα ψηφίσω μπράβο διαθέτεις μαντικές ικανότητες!! Ποτέ δεν είπα τι θα ψηφίσω και ποτέ δεν είπα πως θα ψηφίσω τη Ντόρα. Πρόσεξε τι γράφεις και μην κάνεις προβολές του εαυτού σου.Κράτα και μια πισινή! Μπορεί να κάνεις λάθος.. Και ψήφισα το 2009 ΝΔ για να μη βγει ο Γιώργος όχι γιατί με κάλυπτε.. Δεν με κάλυπτε.Την καρδιά έκανα πέτρα και ψήφισα.

  38. spiros avatar
    spiros 17/03/2011 18:43:37

    Δεξιέ Αδέξιε. Πολύ σωστός . Ο άνθρωπος εισέπραξε ένα μεγαλοπρεπεές όχι για τον υιό Χατζηγάκη να κατέβει υποψήφιος στα Τρίκαλα όπως και για τον εαυτό του . Η απαξιωτική δήλωση του Μιχελάκη δείχνει ακριβώς αυτό. Μας ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. Ευτυχώς που βιάζονται και δεν αντέχουν. Του ευχαριστούμε για πολύ ΚΑ..... υπηρεσίες του ....... Ας πάει να ξεκουραστεί... ΑΝΤΙΟ .

    • Theo avatar
      Theo @ spiros 17/03/2011 20:09:59

      τα οχι που τα ξέρεις Σπύρο, ανακοινώθηκε καμμιά απόφαση, καμμιά διαγραφή και δεν το πήραμε είδηση, η εκφράζεις ευσεβείς πόθους??

      • spiros avatar
        spiros @ Theo 17/03/2011 21:46:16

        Γνωρίζω ότι ζήτησε να προωθήσει τον υιό. Η απάντηση μιχελάκη δείχνει τον δρόμο

  39. v-karditsa avatar
    v-karditsa 17/03/2011 18:54:29

    ΧΟΡΧΕ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το δυστύχημα για τη ΝΔ του ΑΣ
    είναι ότι εμείς πληθαίνουμε. Πληθαίνουμε όσοι καταλαβαίνουμε ότι για μια ακόμη φορά μας ενέπαιξαν με μεγάλα λόγια που ισοδυναμούν με ελάχιστες πράξεις. Πληθαίνουμε όσοι καταλαβαίνουμε ότι στη ΝΔ ξανακάνουν κουμάντο οι μέτριοι, οι λίγοι, οι φθαρμένοι, οι τυχοδιώκτες, τα αρπακτικά, οι κενοί ιδεών, οι πολιτικά αδιάφοροι... Το ευτύχημα για μας είναι ότι δεν είμαστε μόνοι.

  40. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 17/03/2011 19:02:15

    Από το αδιέξοδο του μνημονίου σ’ ένα λογικό άλμα.

    Είναι γνωστό ότι η συνολική απόδοση μιας χώρας δεν είναι αποτέλεσμα μόνο γενικής εφαρμογής μιας οικονομικής θεωρίας αλλά και άλλων παραγόντων που έχουν σχέση με την οργάνωση, την αποτελεσματικότητα, την ψυχολογία του κοινωνικού κόσμου, περιβαλλοντικών επιδράσεων και άλλων παραμέτρων όπως, τη μεθοδολογία ανάπτυξης και εφαρμογής των πολιτικών, οράματος, αίσθησης καθήκοντος, χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης, πρόγνωσης, κ.α. Υπό αυτό το πρίσμα τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου ως μονάδα και ως σύνολο, καθορίζονται από την αυτενέργεια του σε εξωτερικά ερεθίσματα. Με την έννοια αυτή, η κοινωνική συμπεριφορά του ατόμου και κατ΄ επέκταση η απόδοσή του εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ερμηνεία των μηνυμάτων που δέχεται από το περιβάλλον και το βαθμό αντιληπτικότητας που είναι ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο, επειδή όμως η επεξεργασία των αντιληπτικών δεδομένων είναι υποσυνείδητη και συνεπώς ανεξέλεγκτη συνήθως, εκλαμβάνουμε ως αληθινό αυτό που εξυπηρετεί πρακτικές, ψυχολογικές και κοινωνικές ανάγκες. Συνεπώς, σε ότι αφορά την πολιτική λειτουργία η κοινωνία δεν είναι ένας πρόσθετος παράγοντας, συμμετέχει ενεργά και καθορίζει τις εξελίξεις με την συγκατάβαση την άρνηση ή την αδιαφορία της.
    Αν τώρα προσπαθήσουμε να σκιαγραφήσουμε όλα όσα έχουν συμβεί από τη μέρα που το πασοκ κέρδισε τις εκλογές θα διαπιστώσουμε ότι όλον αυτό τον καιρό προσπαθούν με κάθε διαθέσιμο πολιτικό ή επικοινωνιακό μέσο και με την καταλυτική επίδραση εξωγενών παραγόντων να προσαρμόσουν την ελληνική κοινωνία σε μια πολιτικό- οικονομική πραγματικότητα όπου τα περιθώρια δράσης ή αντίδρασης θα είναι μειωμένα ή ελεγχόμενα.
    Όπως αποδεικνύεται από τις εξελίξεις και με δεδομένο το γεγονός ότι δεν γίνεται στάθμιση θετικών και αρνητικών επιπτώσεων, στόχος αυτής της πολιτικής και οικονομικής κατεύθυνσης είναι η με κάθε τρόπο δικαιολογήσει ενός νέου κύκλου λιτότητας που αποσκοπεί στη μετάβαση και εν συνεχεία στην παγίωση μιας κατάστασης πραγμάτων που θα δημιουργήσει ιδιαίτερα αρνητικά προηγούμενα για τα συμφέροντα του κοινωνικού συνόλου και κατ’ επέκταση για τη χώρα.
    Συνεπώς, τα πραγματικά στοιχεία που υπάρχουν και η πίεση των εξελίξεων σε διεθνές επίπεδο κάνουν την περίοδο που ακολουθεί ιδιαίτερα κρίσιμη ως προς το πρόβλημα του δημόσιου χρέους και γενικότερα την πολιτικοοικονομικοκοινωνική πορεία της χώρας.
    Yπό το πλαίσιο αυτό και, όπως οι παρούσες συνθήκες διαμορφώνονται τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν είναι αρκετή μόνο η υπεύθυνη αντιπολίτευση ως κεντρικός πολιτικός στόχος για να ανατραπούν τα αδιέξοδα της πολιτικής του μνημονίου, η πολιτική αυτή εξάντλησε τα όριά της.
    Όταν, για παράδειγμα, η πολιτική του μνημονίου οδηγεί σε ασφυξία την οικονομία και σε απόγνωση την κοινωνία, όταν η κυβέρνηση έχει ξεφύγει προ πολλού από τα όρια της νομιμότητας και η λαϊκή κυριαρχία δεν έχει τη δύναμη να νομοθετήσει, παρά μόνο να επικυρώνει αποφάσεις που λαμβάνονται συνεχώς ερήμην, όταν η εξουσία εξαγοράζεται και διατηρείται με τα μέσα και τα χρήματα, όταν προβεβλημένοι κομματικοί παράγοντες κάνουν δικό τους «παιχνίδι», που πρακτικά σημαίνει πως υπάρχουν οργανωτικές αδυναμίες, όταν κάποιοι αποφασίζουν ότι χρειάζονται όλοι χαλινό επειδή κάποιοι άλλοι τα έφαγαν μαζί, κ.α.

    Από την άλλη πλευρά, όλο και περισσότεροι πολίτες συμμερίζονται την άποψη που λέει ότι η ελληνική οικονομία δεν θα ανακάμψει σύντομα, όλο και περισσότεροι έχουν αρχίσει να μην ενδιαφέρονται για την πολιτική, όλο και περισσότεροι έχουν αρχίσει να μην εμπιστεύονται τίποτα και κανέναν, ανεξάρτητα αν έτσι δίνουν χώρο στην κυβερνητική προπαγάνδα να επιβάλει αδιαμαρτύρητα την οικονομική πολιτική που εφαρμόζει και τα συνεπακόλουθά της.
    Στη βάση λοιπόν των παραπάνω τίθεται το ερώτημα:
    Ποιος και πως θα αλλάξει την κατάσταση προς το καλύτερο για τα συμφέροντα της κοινωνίας;
    -Θα επιβάλλει τις θεσμικές και άλλες αλλαγές η αντιπολίτευση όταν με την ψήφο του λαού κερδίσει τις εκλογές στο τέλος της τετραετίας; Με ποιον τρόπο και με ποιους; Τι γίνεται μέχρι το τέλος της τετραετίας όταν τα περιθώρια αναμονής στενεύουν τόσο για την οικονομία, όσο και για την κοινωνία; όταν κατά γενική ομολογία η κυβέρνηση δεν είχε τη λαϊκή εντολή να λάβει τα μέτρα που έλαβε, δεν έχει τη λαϊκή εντολή να προχωρήσει με νέα νομοθετική ρύθμιση στα μέτρα που ήδη έχουν ανακοινώσει.
    - Θα επιβάλλει τις αλλαγές ο λαός, με ποιον τρόπο; όταν απέχει και δεν θέλει να ενταχθεί στις δομές των αντιπροσωπευτικών κομμάτων επειδή οι αντιπρόσωποι που επέλεξε κατά το παρελθόν για τον α, β λόγο τον πλήγωσαν; ή θα λυθεί το πρόβλημα αν οι πολίτες συνεχίσουν να ομαδοποιούνται γύρω από «άσφαιρα» σχήματα δημιουργώντας «γκέτο» άρνησης χωρίς παραγωγή αποτελέσματος.
    Κατά συνέπεια, σε μια πραγματικότητα που διαρκώς μεταβάλλεται επιβάλλεται εκ των πραγμάτων ένας γενικότερος επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής και των διακηρυγμένων θέσεων και αρχών. Σε αυτό το πλαίσιο οι απαραίτητες συνθετικές υπερβάσεις είναι απαραίτητο να συνοδεύονται με ανανέωση προσαρμοσμένη στις ανάγκες των καιρών, αποποίηση των πολιτικών πρακτικών μιας χρήσης του παρελθόντος, τύπου «λεφτά υπάρχουνε», αξιοποίηση των πολλών και «μοναδικών» προσόντων της χώρας και του ανθρώπινου δυναμικού της, κ.α. Με άλλα λόγια χρειάζεται ένα λογικό άλμα στο μέλλον, απ’ όλους.

  41. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 17/03/2011 19:22:44

    To άρθρο δυστυχώς λέει αλήθειες..θα δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα..πάρα πολύ καλός μου φίλος ήταν πριν χρόνια πρόεδρος ΝΟΔΕ..γιατρός στο επάγγελμα και πολύ επιτυχημένος αλλά με πολύ μεγάλη διάθεση προσφοράς στη παράταξη..κατέβηκε λοιπόν σε καθιερωμένη σύσκεψη στην Αθήνα με ομιλητή τον Βαρβιτσιώτη..έρχεται με μιάμιση ώρα καθυστέρηση,τους μιλάει για 10 λεπτα και φεύγει επικαλούμενος σύσκεψη με τον Πρόεδρο..αφού παγώνουν όλοι με τη συμπεριφορά του αποφασίζει μια παρέα να πάει να πιει ένα καφέ και να συζητήσει την πολιτική επικαιρότητα..για κακή του τύχη ο Μπάρμπι ήταν στο ίδιο καφέ που πήγε η παρέα από τη σύσκεψη και μάλιστα με γυναικεία συντροφιά..νομίζω ότι αυτή η πραγματική ιστορία εξηγεί πολλά..

  42. Theo avatar
    Theo 17/03/2011 19:33:17

    μην κατεβάζεις το επίπεδο του site, Γιάννη μου

  43. Romios avatar
    Romios 17/03/2011 19:49:36

    Προς Δεξιό Αδέξιο. Πήρα πολύ μεγάλη χαρά που υπάρχουν ακόμη αγωνιστές σαν και εσένα. Με έκανες υπερήφανο που είμαι δεξιός. Με εκφράζεις απόλυτα. Ένοιες από το άρθρο σου θα χρησιμοποιήσω στα σχόλια που γράφω σε εβδομαδιαία επαρχιακή εφημερίδα . Και πάλι μπράβο.

  44. Ευμένης avatar
    Ευμένης 17/03/2011 20:39:25

    Η ΝΔ ξεκίνησε σαν πρωσοποπαγές κόμμα του Κ. Καραμανλή του πρεσβύτερου με όραμα τα οράματα του ιδρυτή του(ανήκουμε στη Δύση κτλ..). Στην συνέχεια, ο ιδρυτής του το άφησε ορφανό και έκτοτε αναζητά γονείς..
    Πολλοί προσφέρθηκαν να την υιοθετήσουν είτε ιδεολογικά (άκρατος -και αποτυχημένος- νεοφιλελευθερισμός κ.α) είτε προσωποκεντρικά/οικογενειοκρατικά.
    Αυτή τη στιγμή οι γονείς του (όσο και αν φαίνεται απίστευτο) είναι το ΠΑΣΟΚ... Η ΝΔ έχει γίνει αποκούμπι και τελευταίο προπύργιο όσων αντιστέκονται στην λαίλαπα του ΠΑΣΟΚ. Αληθινοί πατριώτες που δεν υποκύπτουν/υπέκυψαν στις σειρήνες της διαφθοράς του ΠΑΣΟΚ και προσπαθούν να αντισταθούν στην καταστροφή που αυτό έχει έχει φέρει στην Ελλάδα τόσο οικονομικά, κονωνικά όσο και (το σημαντικότερο) ηθικά.
    Αυτοί οι άνθρωποι έχουν όραμα-την κοινή λογική. Δεν αναζητούν ένα κόμμα βασισμένο σε άκρατα ψευτο-ιδεολογήματα ή πράσινη ανάπτυξη και πράσινα άλογα. Ζητούν ένα κόμμα και μια κυβέρνηση που θα συμμαζέψει και θα σοβαρέψει την χώρα για να σταματήσει αυτή να εκδίδεται στους ένδον και στους έξω με την στήριξη των νταβατζήδων του ΠΑΣΟΚ. Είναι τυχαίο ότι ο Κ.Καραμανλής ο junior (δυστυχώς και σε ικανότητητες ειδικά στην επιλογή ικανών και αδιάφθορων συνεργατών) εκλέχτηκε την πρώτη φορά κυρίως με σύνθημα να θέσει τέλος στην διαφθορά? Τι έκανε? Μια τρύπα στο νερό.. Γιατί? Γιατί και στη ΝΔ έχουν παρεισφρύσει οι γνωστοί γόνοι, ανήψια, κουμπάροι, λαμόγια κτλ που εκμεταλεύτηκαν την περίσταση για να γίνουν ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ..
    Η βάση της ΝΔ είναι ότι πιο αγνό και ακέραιο έχει απομείνει σε αυτόν τον τόπο. Δυστυχώς η ηγεσία της δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο. Ικανότατοι/αδιάφθοροι άνθρωποι που θα μπορούσαν και θέλουν να βοηθήσουν καταποντίζονται ή απογοητεύονται από τους αρχηγίσκους και τα παρατρεχάμενα λαμόγια τους. Η βάση της ΝΔ εξέλεξε τον (σχετικά άφθαρτο) Σαμαρά για να καθαρίσει την κόπρο του Αυγείου από τη χώρα. Αλλά για να το κάνει αυτό θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσει από την αυλή του σπιτιού του ... Κάτι που δεν μπόρεσε να κάνει ο προκάτοχός του και το πλήρωσε και το κόμμα αλλά κυρίως η χώρα..
    Ας είναι το όραμά μας σε πρώτη φάση να θέσουμε τέλος στην ηθική κατάπτωση της Ελλάδος. Ας θέσουμε τέλος στην διαφθορά και στους γνωστούς/άγνωστους διαπλεκόμενους. Όλα τα σημερινά δεινά μας από εκεί προέρχονται..
    ΥΓ
    Στην συνέχεια μπορούμε να έχουμε και οράματα όπως Πράσινη Ανάπτυξη, τον Όσιο Παχούμιο κτλ..

  45. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/03/2011 21:21:18

    Δεξιε Αδεξιε: τα ειπες ολα .Μπραβο!!!

  46. ELLINFREE avatar
    ELLINFREE 17/03/2011 21:34:20

    Μπάχαλο από δηλώσεις υποτέλειας και αφοσίωσης στα κόμματα, στα πρόσωπα, κάπου όπου θέλει να ανήκει ο καθένας, σαν να λέμε ΠΑΟ, οσφπ, παοκ, ΑΕΚ, Άρης δηλαδή πολιτική και ποδόσφαιρο μια από τα ίδια, οπαδοί, οπαδοί και πάλι οπαδοί. Και για τον λόγο αυτό καταλήξαμε στη ΔΝΤ εποχή όπου έρχονται και πάλι οι ξένοι(ναι αυτοί που μας ονομάζουν γραικούς) να επέμβουν στα εσωτερικά μας για να ξαναγίνουμε κράτος και φυσικά να πληρώσουμε τον λογαριασμό! φουσκωμένο αλλά ποιος νοιάζεται, εμείς είμαστε οπαδοί και πρέπει να υποστηρίζουμε τους δικούς μας, και δεν αναλογιζόμαστε ποιος μας έφερε σε αυτήν την κατάσταση !α ξέχασα αυτοί οι δικοί μας, που τρέχουμε που μαλώνουμε που υποστηρίζουμε! Αυτοί δεν τα έκαναν όλα αυτά ?

  47. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 17/03/2011 22:35:56

    Δηλ. εάν ο Κώστας Καραμανλής λεγόταν Κώστας Παπαδόπουλος θα γινόταν ποτέ Πρωθυπουργός? Χαμηλή πιθανότητα. Οικογενειακή επιχείρηση των καραμανλήδων είναι η ΝΔ όπως και το ΠΑΣΟΚ με τους Παπανδρέου. Αυτό το γνωρίζει ο Σαμαράς και προσπαθεί να ισσοροπήσει.

    • thanasis avatar
      thanasis @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 18/03/2011 20:33:00

      καιρος να ριξουμε λοιπον την οικογενειοκρατια που
      ολοι στιλιτευουμε και να στειλουμε καινουργια ονοματα
      στην βουλη μην ψηφιζοντας γονους οικογενειων
      αλλα και διαφορους αυλοκολακες των προηγουμενων
      καταστασεων

  48. karenin avatar
    karenin 17/03/2011 22:49:51

    Η ΝΔ είναι η ιστορική συνέχεια του ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ, και της ΕΡΕ. Το βαρύ παρελθόν ανάγκασε τον Καραμανλή να ιδρύσει την ΝΔ. Και πριν και μετά την
    μεταπολίτευση τα αυτοκτονικά σύνδρομα και συμπτώματα είναι ιδια. ΠΛΗΡΗ
    ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, και καθολική απαξίωση των πρωην ηγετων
    και στελεχων, αρα και των πραξεων τους. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτο;
    Το κυρίαρχο ερώτημα βέβαια ετέθη. Ειναι η ΝΔ το κατάλληλο πολιτικό όχημα
    για να φέρει τον ΑΣ και τις ιδέες του στην εξουσία;
    ΥΓ. Υποτιθεται βέβαια ότι όντως έχει αυτές τις διαφορετικες ιδέες.

  49. Kennan avatar
    Kennan 17/03/2011 22:54:43

    Είναι τυχαίο το «κρούσμα» Χατζηγάκη τελικά; Όχι βέβαια. Οι μαθουσάλες της ΝΔ έχουν συνειδητοποιήσει ότι θα τους «μαυρίσουν» στις εκλογές και θέλουν να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια κάνοντας ηρωική έξοδο από το κόμμα τους.
    Κάποιοι βέβαια ισχυρίζονται ότι έχουν πληροφορηθεί πως σκέπτεται να τους αποσύρει ο Σαμαράς και για το λόγο αυτό στην περίπτωση που οι εκλογές διεξαχθούν με λίστα, να έχουν απλώσει το ένα πόδι στο κόμμα της Μπακογιάννη.
    Μια ημέρα πριν τον Χατζηγάκη, έδωσε συνέντευξη και η βουλευτής της ΝΔ Έλσα Παπαδημητρίου
    «Πιστεύω ότι θα πάει καλά η Ντόρα, αξίζει να πάει καλά, η Βουλή τη χρειάζεται …» απάντησε η βουλευτής της ΝΔ Έλσα Παπαδημητρίου στην ερώτηση που της τέθηκε από δημοσιογράφο του τοπικού τηλεοπτικού σταθμού της Αργολίδας «DRTV».
    Στη συνέντευξή της, που έδωσε στις 14/03/2011, η κυρία Παπαδημητρίου είπε ότι «εύχομαι να παραμείνει στις πολιτικές δυνάμεις η Ντόρα» ενώ στην ερώτηση «οι δημοσκοπήσεις άλλα λένε», απάντησε: «δεν ξέρω πως γίνονται οι δημοσκοπήσεις… θεωρώ ότι θα έχουμε εκπλήξεις…»
    Η δημοσιογράφος Τζένη Σουκαρά που της πήρε τη συνέντευξη τη ρώτησε στη συνέχεια εάν η Ντόρα Μπακογιάννη της ζήτησε να πάει στο κόμμα της. Και η Βουλευτής της ΝΔ απάντησε: «Βεβαίως, θέλω όμως πρώτα να είμαι απολύτως πεπεισμένη ότι αυτό που κάνω έχει αναφορά στους ανθρώπους που κάποιος παίρνει μαζί του και κυρίως στους εντολείς μου»!!
    Όπως «εξομολογήθηκε», την ημέρα που θα ψηφιζόταν το μνημόνιο (ήταν στην Κωνσταντινούπολη) την πήρε κάποιος από τη ΝΔ και της ζήτησε να στείλει ένα γράμμα που να λέει ότι ψηφίζει τη γραμμή της ΝΔ. «γιατί δεν το κοιτάμε νε ξεκινήσουμε με συναίνεση» του είπε και συνέχει στη συνέντευξή της να λέει: «δεν το θεώρησα – και το είπα και στη φίλη μου τη Ντόρα – ότι θα έπρεπε να διαφοροποιηθούμε αυτή τη στιγμή διότι όπως θεωρούσαμε ότι ήταν καλό για την πατρίδα να συναινέσουμε, μπορεί να ήταν και κακό για την πατρίδα εκείνη την ώρα να αλλάξει η σύνθεση ενός άλλου θεσμού της δημοκρατίας που είναι το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης… θα μιλήσει η κυρία Μπακογιάννη για τη δική της πορεία, δεν είμαι εξουσιοδοτημένη να το κάνω, θα πω μόνο ότι μίλησε με όλους, ήξεραν όλοι τι πρόκειται να κάνει…»

    Ολόκληρη η τηλεοπτική συνέντευξη της κυρίας Παπαδημητρίου στη διεύθυνση:
    http://www.parapolitikaargolida.gr/

  50. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 17/03/2011 22:57:21

    Η ΝΔ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ.ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΤΣΑΛΙΔΗ ΓΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

  51. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/03/2011 23:12:19

    Στη Ν.Δ, παραμένουν ακόμα "θύλακες" της Μπακογιάννη, που άσχετα τι λένε δημοσίως, το έχουν απο καιρό αποφασίσει να την ενισχύουν.
    Θα το κάνουν σταδιακά για να δημιουργούν έντυπώσεις και να συντηρούν τον μύθο οτι η ΔΗΣΥ έχει μέλλον.
    Αυτό είναι το σχέδιο.
    Η κα. Παπαδημητρίου γνωρίζει οτι δεν έχει μέλλον στη Ν.Δ.
    Οσο ταχύτερα,λοιπόν, πάει να ανταμώσει τη φίλη της, τόσο καλύτερα για όλους.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Κώστας Ροδινός 17/03/2011 23:21:08

      Κύριε Ροδινέ,

      έχετε απόλυτο δίκιο. Θεωρώ ότι αυτή η περίοδος είναι μία περίοδος που ο Σαμαράς πρέπει να ξεκαθαρίσει όλα τα "εσωτερικά" θέματα.

      Υπενθυμίζω ότι όταν ο Παυλίδης κουνούσε το δάχτυλό του στον Καραμανλή, εάν ο καραμανλής του έλεγε ότι όλοι υπερψήφισαν τη κυβέρνηση εγώ μόμως καταψηφίζω ως πρωθυπουργός γιατί δεν ανέχομαι να συμπεριφέρονται με νεποτισμό βουλευτές του κόμματός μου στη Βουλή.

      Πάμε ένα στοίχημα ότι εκλογές δεν θα είχε χάσει τον Οκτώβριο του 2009;

      Αν το ήθελε φυσικά και ο ίδιος........

  52. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 17/03/2011 23:17:25

    Προσωπικά στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσω Ν.Δ. για τον Σαμαρά. Εάν ήταν η Ντόρα εγώ δεν θα ψήφιζα Ν.Δ.
    Όσον αφορά τους υποψήφιους κρατάω μπλοκάκι. Όποιος μου ενεπνεύσει εμπιστοσύνη και αγάπη για την Ελλάδα. Αυτός θα πάρει το σταυρό μου! Τώρα δεν πάνε να κωλοχτυπηθούνε όλοι μαζί και να κάνουν ότι γουστάρουν εγώ με τη ψήφο μου και το σταυρό μου αποφασίζω ποιός θα μπει στη Βουλή.

    Την ώρα εκείνη εγώ έχω το πεπόνι εγώ έχω και το μαχαίρι.

    • thanasis avatar
      thanasis @ ΑΡΚΑΣ 18/03/2011 20:36:02

      αν ηταν η ντορα τοτε η παλια φρουρα των οννεδιτων
      θα απειχε επιδεικτηκα και λεγοντας παλια γενια
      εννοω την γεννια των πετρινων χρονων την
      Ν.Δ.

  53. χριστινα avatar
    χριστινα 17/03/2011 23:38:12

    καταπληκτικό άρθρο! Χατζηγάκης,Παπαδημητρίου οι 2 αποστάτες,λείπουν άλλοι 2 για να γίνουν 180 οι πολιτικά΄πεθαμένοι!

  54. sofia or8h avatar
    sofia or8h 17/03/2011 23:40:03

    συνεκτικότητα δεν έχει εξ ορισμού!!
    Εχουν κοινό παρανομαστή την σιωπή των ενόχων μάλλον..

  55. zagor avatar
    zagor 17/03/2011 23:41:05

    Εσύ γράφεις ότι δεν θα ψηφίσεις ΝΔ. Εγώ δεν λέω ότι θα ψηφίσεις Ντόρα αλλά ότι με αυτά που γράφεις γίνεσαι κολαούζος της. Όσο για μένα δεν έχω ανάγκη να προβάλλω τον εαυτό μου, απλά γράφω αυτά που πιστεύω καλόπιστα όπως όλοι μας άλλωστε θεωρώ.

  56. geosid avatar
    geosid 17/03/2011 23:53:42

    ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΠΟΤΕ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ.
    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009.
    ΥΓ.ΦΥΣΙΚΑ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΩΛΗΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΚΟΥΝΩΝΤΑΣ ΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΟΥΣ.

  57. Ηφαιστίωνας avatar
    Ηφαιστίωνας 18/03/2011 01:26:27

    Φανταστείτε να γίνει αύριο (λέμε τώρα) υπουργός Παιδείας ο (τομεάρχης)... Αρούλης!!!!!
    "Καθάρισέ" τους, Αντώνη!!!

    • thanasis avatar
      thanasis @ Ηφαιστίωνας 18/03/2011 20:37:05

      ηφαιστιωνα περιμενε και εχε εμπιστοσυνη στον αρχηγο

  58. boanerges avatar
    boanerges 18/03/2011 01:38:57

    Το πρόβλημα του Σαμαρά σε σχέση με το κόμμα του, δεν είναι ούτε επικοινωνιακό, ούτε ιδεολογικό. Το πρόβλημα του είναι οργανωτικό. Διαχρονικά αυτό είναι το πρόβλημα της Ν.Δ. έναντι του ΠΑΣΟΚ. Απ’ ότι έχω παρατηρήσει, παραδοσιακά η Ν.Δ. –το κληρονόμησε αυτό από την ΕΡΕ- στηρίζονταν στους λεγόμενους κομματάρχες οι οποίοι όριζαν μέχρι σταυρού τις ψήφους της επιρροής τους. Ο εκάστοτε κομματάρχης υποστήριζε –και υποστηρίζει- βουλευτή. Δεν υπάρχει κομματάρχης που να μην υπόκειται σε κάποιο βουλευτή. Αυτό ανέτρεψε το ΠΑΣΟΚ, το οποίο άλλαξε το μοντέλο και για να παρακάμψει τους κομματάρχες ενίσχυσε τις κλαδικές και τις νομαρχιακές του επιτροπές. Υπήρξαν κατά το παρελθόν φαινόμενα υποψηφίων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ να παρακαλούν και να γλείφουν τους προέδρους των κλαδικών για διοχέτευση ψήφων. Στην Ν.Δ. αντίθετα συν τω χρόνω ο θεσμός του κομματάρχη απορροφήθηκε από τον βουλευτή. Στην Ν.Δ. ελάχιστη σημασία έδιναν οι υποψήφιοι βουλευτές στην νομαρχιακή τους επιτροπή. Αυτό που μετράει ακόμα για έναν υποψήφιο νέο βουλευτή για να έχει μέλλον είναι η σύμπραξη με παλιά ονόματα βουλευτών-κομματαρχών. Παράλληλα, οι ισχυροί βουλευτές δεν επέτρεψαν την πολιτική ανάπτυξη των νομαρχιακών διότι θα τους αφαιρούσε εξουσία επί των ψήφων. Και φτάσαμε στο φαινόμενο να κατέχει το Μητσοτακέικο την πλειοψηφία των βουλευτών –κομματαρχών, και θα έβγαινε η Μπακογιάννη αν εκλέγονταν από την κοινοβουλευτική ομάδα. Άρα, δεν ξέρουμε σε ποιο βαθμό ελέγχει ακόμα τη Ν.Δ.. Έτσι στις περιφερειακές εκλογές που προηγήθηκαν, στην Πελοπόννησο, στο κάστρο του Σαμαρά, υπερίσχυσε ο εκλεκτός της διαπλοκής, διότι κάποιοι βουλευτές- κομματάρχες διοχέτευσαν την επιρροή τους στον αντίπαλο του κόμματός τους. Και επιρροή σημαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις εκτός από τις ψήφους και τη διαμόρφωση κλίματος μέσα από τα κανάλια ελέγχου. Έτσι, π.χ. ο προεδρικός εκλεκτός υποψήφιος Δήμαρχος στην Πάτρα αν και υποστηρίχθηκε από την τοπική νομαρχιακή επιτροπή κατέλαβε την τρίτη θέση, διότι, κάποιοι βουλευτές –νυν, τέως δεν έχει σημασία- κομματάρχες διοχεύτεσαν την επιρροή τους στην βάση, προς τον αντάρτη του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος και τελικά πήρε το Δήμο…. Φυλάνε και τα νώτα τους βλέπετε, που να μπλέκουν με φυντάνια στο δρόμο τους, που δυνητικά θα μπορούν να απειλήσουν το πολιτικό τους μέλλον. Τον καίνε λοιπόν τον υποψήφιο δήμαρχο άμα τη εμφανίσει. Αυτά είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα.
    Λοιπόν, αν δεν ελέγξει το κόμμα του ο Σαμαράς οργανωτικά, μπορεί να δούμε και το ευτράπελο, να κερδίσει τις εκλογές, αλλά να του ελέγχουν οι συστημικοί τους βουλευτές, έστω και αν κάποιοι απ’ αυτούς είναι και καινούριοι, αφού θα έχουν βγει με την υποστήριξη κάποιων παλιών.
    Πρόβλημα.

  59. N. KOFAS avatar
    N. KOFAS 18/03/2011 08:46:54

    Παιδιά, ας είμαστε ειλικρινείς. Με Μιχελάκηδες , Αυραμόπουλους , Αρούληδες,
    Αντώναρους, Πάκηδες και τον "καταλληλότερο" στα βόρεια έδρανα να χασκογελά δεν υπάρχει ελπίδα. Ο Αντώνης να ξεχάσει την επόμενη τερατία, να καθαρίσει το κόμμα από τη βρώμα του 2004-2009, ο Γιωργάκης είχε το θάρρος να βγάλει το Σημίτη εκτός, να προσδιορίσει ΞΕΚΑΘΑΡΑ την ιδεολογική ταυτότητα της Ν.Δ., και όχι να είναι ουρά των Τσίπριδων και ΚΚΕ, να ανοίξει τις πόρτες σε νέα, άξια και τίμια στελέχοι της ΝΔ (υπάρχουν πολλοί) και τότε θα δείτε τη θέση της ΝΔ στο εκλογικό ταμπλό.

    • popolaros avatar
      popolaros @ N. KOFAS 18/03/2011 09:21:45

      Ο Μιχελάκης χθες ήρθε και κάνει έργο.
      Μην τον αδικούμε.

      • Mακεδονας Θεσσαλονικιος avatar
        Mακεδονας Θεσσαλονικιος @ popolaros 18/03/2011 11:05:35

        Δε σας καταλαβαινω.
        Τελικα δεν εχετε τα καταλληλα στελεχη που χρειαζονται για να
        κερδισετε την εμπιστοσυνη του κοσμου,και κατ`επεκταση τις εθνικες
        εκλογες,δεν εχετε κομμα,(η τουλαχιστον φανταζεστε διαφορετικα τον τροπο λειτουργιας του κομματος σας), αλλα εχετε αρχηγο!
        Και ερχομαστε στα παλια.
        Ο κυριος Σαμαρας ας φροντισει να διωξει τους παλιους που δεν
        τραβανε κουπι, και μονο προβληματα του δημιουργουν,και ας φερει
        νεους.Εχετε πολλους και αξιους νεους πολιτικους που θα καταφερουν να βγαλουν το κομμα σας απο το τελμα.
        Αν δεν μπορει ο αρχηγος σας να ερθει σε ρηξη με τους παλιους,
        θα εχει την καταληξη του ΓΑΠ.
        Βλεπετε καμια διαφορα;
        Οταν ο κυριος Σαμαρας οραματιζεται να αλλαξει τα παντα,αλλα
        δεν τολμαει να αρχισει απο το ιδιο του το κομμα,χανει την αξιοπιστια του,και την εμπιστοσυνη των ψηφοφορων.
        Το να μην εχει δρομολογησει τις διαδικασιες καθαρσης μεσα στο ιδιο του το κομμα,ειναι ανευθυνο,για να μην πω υποπτο.
        Αυτα τα κακομοιρικα οτι ολοι ειναι εναντιον του,οτι δεχεται καθη-
        μερινα επιθεσεις,οτι θελει αλλα δεν τον αφηνουν ας τα αφησετε κατα μερος.
        Η υπευθυνοτητα και η συνεπεια προυποθετουν και καποιες θυσιες,τις οποιες δεν ειστε διατεθειμενοι να υποστειτε.
        Στο κατω κατω της γραφης η βαση του κομματος δεν τον εβγαλε;
        Η ιδια βαση του ζητα να κανει τις απαραιτητες αλλαγες,για να
        τον δει επιτελους και πρωθυπουργο.
        Καποιοι ειναι λαγοι.....
        Και καποιοι λαγωνικα.......
        Αποφασιστε σε ποια κατηγορια θελετε να αγωνιστειτε!

        • Heroic.SNG avatar
          Heroic.SNG @ Mακεδονας Θεσσαλονικιος 18/03/2011 19:18:35

          στο champions league!!

          • Mακεδονας Θεσσαλονικιος avatar
            Mακεδονας Θεσσαλονικιος @ Heroic.SNG 19/03/2011 03:11:39

            Ολυμπιακακιας εισαι ε;

  60. Λίγκα Του Βορρά avatar
    Λίγκα Του Βορρά 18/03/2011 12:05:49

    Βλέποντας ηλικιωμένα πρόσωπα σαν τον Χατζηγάκη που απλά προσπαθεί να επιτύχει προσωπικές επιθυμίες/φιλοδοξίες, χάνω κάθε ελπίδα για τη ψήφο του ελληνικού λαού...

  61. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 18/03/2011 12:46:44

    Επειδή οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, συμφωνούμε θα ήταν χρήσιμο να ασκήσουμε κριτική και σχολιασμό και σε όσους ανήκουν σήμερα στον πυρήνα του σημερινού κόμματος και έχουν την ευθύνη της ανασύνταξής του και του θεσμικού ρόλου της αντιπολίτευσης. Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να είναι κανείς στο απυρόβλητο?

  62. thanasis avatar
    thanasis 18/03/2011 20:42:17

    σε αυτη την παραταξη ολοι λεμε το μακρυ μας και το
    κοντο μας εχουμε εμπιστοσυνη στον πατριωτη
    αντωνη σαμαρα και ο χειμμαρος που τον
    εκανε αρχηγο θα παρασυρει τους παραγωντισκους
    της συμφορας του -10 της % στης εκλογες

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ thanasis 18/03/2011 23:50:26

      Φίλε Θανάση παρατήρησα τον... αγώνα που έκανες με τις απαντήσεις σου σε μερικά σχόλια και θα συμφωνήσω. Δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από τον Σαμαρά και δεν μπορούμε να του ζητάμε να βγάλει μόνος του το φίδι από την τρύπα. Δεν είναι περίοδος, όπως αναφέρει σωστά ο Αδέξιος για ηρωικές εκκαθαρίσεις και "τζιχάντ" μέσα στο κόμμα. Πρέπει και εμείς οι ψηφοφόροι της ΝΔ, αλλά και όσοι τους έχει αγγίξει κάτι από τον Σαμαρά, να του παραδώσουμε την καλύτερη δυνατή ΚΟ, κόβωντας οι ίδιοι τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας που εκτρέφαμε με τον σταυρό μας, για να έρθει ο Αντώνης να τα καψαλίσει, να μην "δώσει" άλλα κεφάλια...

  63. politiko on avatar
    politiko on 19/03/2011 11:51:35

    Άψογο το κείμενό σου . Το μόνο που έχω να πω είναι ότι όσο θα εξακολουθούν να συμβαίνουν αυτά σ' αυτή την παράταξη , την οποία και τολμώ να πω πως την υποστηρίζω, όπως λόγου χάρην το τελευταίο με τον Χατζηγάκη ή αν θέλετε πολύ περισσότερο με τον ίδιο τον Σαμαρά ο οποίος όποτε του καπνίσει έχει ένα αντιπολιτευτικό κρεσσέντο όπως αυτό στην βουλή προχθές , ΤΟΣΟ υγιείς ψηφοφόροι όπως εγώ και όπως πολούς και από εσάς που δικρίνω από τα λεγόμενά σας θα τους αφήσουμε μόνους- ΜΟΝΟΥΣ. ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΜΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ , ΥΠΟΧΕΙΡΙΟΥΣ ΓΑΡ , ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ - ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΥ ΤΖΕΦΡΥ .... Σε καθε περίπτωση τυπάκια τύπου ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ, ΝΤΟΡΑ, κ.λ.π. , ΕΞΩ..... - ... !!!

  64. anti bar code avatar
    anti bar code 26/03/2011 01:17:35

    Πολύ καλός ο ΣΑΜΑΡΑΣ αλλά δεν πρόκειται να ξεγελάσει κανέναν πλέον...
    Εαν συνεχίσει τον στρουθοκαμηλισμό και δεν διώξει εν ψυχρό όλα τα παλια κοπρόσκυλα τόσο σε κοινοβουλευτικό όσο (κυρίως ) σε περιφερειακό επίπεδο , δεν πρόκειται να ξ α ν α π ά ρ ε ι ψήφο. Υπάρχει μεγάλη πίκρα κα μίσος για τα λαμόγια της κυβέρνησης Καραμανλή που κάνανε μόνο τις "δουλειές" των κολλητών τους και των Πασοκτσίδων .Είναι κοινό μυστικό ότι τα στελέχη της ΝΔ γλύφανε πατόκορφα όλους τους Πασόκους ,άυτό φαίνεται και από το γεγονός της μη εκδίωξης κανενός Πασοκτσή από την ιεραρχία του δημόσιου τομέα.
    Αυτήν την στιγμή πρέπει να ψάχνεις με την Νικολούλη για να βρείς ΝΔημοκράτη σε διευθυντική θέση του Δημοσίου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.