#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/01/2012 07:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ακόμα παίρνουμε στα σοβαρά την Τρόϊκα;



Tώρα που αρχίζουν να «κλείνουν» τα νούμερα για το 2011, αποδεικνύεται περίτρανα  πως όλοι οι στόχοι που είχαν θέσει, κυβέρνηση και Τρόϊκα , για το 2011  έμειναν στα χαρτιά.

Όλες οι εκτιμήσεις ήταν λάθος, όλες οι προβλέψεις έπεσαν έξω. Χρειάζεται  κάποιο ταλέντο για να το καταφέρεις αυτό!

Ενδεικτικά αναφέρουμε:

- Τα έσοδα έφτασαν στα 49,9 δις,  από 50,8 δις  πέρυσι. Με το Μεσοπρόθεσμο τα έσοδα θα διαμορφώνονταν στα 54 δισ, και κατά  τον προϋπολογισμό του 2012 στα 51,3 δις ευρώ!

- Οι δαπάνες έφτασαν στα 68,9 δις,  από 66,9 δις το 2010!

- Ως εκ τούτου, το έλλειμμα ανήλθε στα 21,73 δις,  αντί των 21,5 που ήταν το 2010.

- Με  το μεσοπρόθεσμο έπρεπε να ήταν 19,8 δις  και κατά  τον Προϋπολογισμό 21,71.

- Τα στοιχεία δείχνουν ότι το έλλειμμα βρίσκεται στο 9,9%, αν δεν το υπερβαίνει.

- Τέλος, η ύφεση  θα αγγίξει το 6%.

Τα νούμερα  είναι χειρότερα, αν συνυπολογιστούν και τα χρέη του δημοσίου προς ιδιώτες που υπερβαίνουν τα 6 δις.

Αν επικρατήσει η γνωστή λογική της Τρόϊκα, αυτό σημαίνει πρόσθετα μέτρα ύψους 13-14 δις για την περίοδο 2012-2014!

Δηλαδή εξόντωση της μεσαίας τάξης.

Χθες  το  Reuters  παρουσίασε μια έρευνα μεταξύ 20 οικονομολόγων οι οποίοι εκτιμούν ότι και το 2012 θα έχουμε ύφεση  3.7%! Αυτό πρωτίστως οφείλεται στη σκληρή λιτότητα.

Υπενθυμίζω, ότι σύμφωνα με το αρχικό Μνημόνιο η ύφεση έπρεπε να είχε αρχίσει να ....ρηχαίνει από τις αρχές του 2011, στο τέλος του οποίου θα βγαίναμε και στις αγορές!

Η ύφεση θα παραμείνει  μαζί μας και για το 2012.

Όσο για τις αγορές, 2020 και ....βλέπουμε!

Αναρωτιέμαι, λοιπόν,  ποια σκοπιμότητα εξυπηρετούν τα νέα μέτρα που προτείνει η Τρόϊκα για περικοπές μισθών στον ιδιωτικό τομέα, για νέες μειώσεις συντάξεων   κ.λ.π.;

Δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτά τα μέτρα θα παρατείνουν την ύφεση επειδή αφαιρούν  ζήτηση από την αγορά;

Πολύ φοβούμαι ότι η Τρόϊκα, σε τεχνοκρατικό επίπεδο, και οι ηγέτες της Ευρωζώνης, σε πολιτικό, έχουν τόσο ανεπανόρθωτα εκτεθεί με το σχέδιο «σωτηρίας» της Ελλάδος, που τρέμουν στην ιδέα να πουν την αλήθεια. Αρχίζουν να σκέφτονται και να λειτουργούν υπό τον φόβο του πολιτικού κόστους!

Τον τελευταίο καιρό, είναι αλήθεια, τους ξεφεύγουν μερικά λόγια ενδεικτικά της αποτυχίας τους, αλλά πόρρω απέχουν από το να αντικρίσουν την σκληρή πραγματικότητα.

Και επιμένουν σ’ ένα πρόγραμμα, απλά και μόνο για να δείχνουν ότι κάτι κάνουν, ενώ στην ουσία έχουν χάσει το μπούσουλα!

Δεν θα βρείτε ούτε έναν σοβαρό άνθρωπο που να πιστεύει ότι το μνημόνιο θα βελτιώσει την κατάσταση.

Απλώς η πολιτική ηγεσία της Ευρωζώνης αγοράζει χρόνο και ελπίζει σ’ ένα θαύμα.

Εμείς, όμως, γιατί επιμένουμε να τα ανεχόμαστε όλα αυτά.

Πιο πρόσφατη ήταν αυτή η γελοία πρόταση κάποιου εταίρου της Μέρκελ, να διοριστεί ....επίτροπος για την Ελλάδα.

Ξέρετε, ενίοτε, τα  σοβαρά πράγματα, στην αρχή λέγονται από κάτι τέτοιους τύπους! Για να δοκιμάσουν τα νερά και να προετοιμάσουν το έδαφος. Τέτοιας μορφής  ευρωπαϊκή ολοκλήρωση  ονειρεύεται η φράου Μέρκελ; Με ...Επιτρόπους και Γκαουλάϊτερ;

Και καλά η Μέρκελ .....ονειρεύεται.

Εμείς τι  κάνουμε ; Σωπαίνουμε για να μην ...ξυπνήσει;

Μήπως ήρθε καιρός να αρχίσουμε λίγη ...φασαρία;

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sceptic avatar
    sceptic 27/01/2012 07:51:11

    Η απάντηση είναι πολύ απλή...γιατί είμαστε γελοίοι ,εμείς και το πολιτικό μας σύστημα.

  2. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 27/01/2012 08:01:51

    Τι η τρόικα φταίει, ή οι Έλληνες πολιτικοί που δεν εφαρμόζουν αυτά που υπέγραψαν και πασκίζουν να συνεχίσουν το σύστημα: "ψήφος δι' αντιπαροχής";
    Εδώ υποστηρίζουν συντεχνίες εις βάρος του κοινωνικού συνόλου (φαρμακοποιοί, ταξιτζήδες, φορτηγατζήδες κ. .λ. π.). Τσαλαπατείται η φτωχολογιά για να μη θιγούν οι συντεχνίες και τα τζάκια που δημιουργήθηκαν αυθαιρέτως με ξένα λεφτά.
    Άλλωστε ας μη δανειζόταν ο λαός αδούλευτο χρήμα. Δεν το ξέρετε ότι ο δανειζόμενος είναι σε αδύνατη θέση;

    • mike avatar
      mike @ Μεσσήνιος 27/01/2012 08:33:48

      Μας αγαπανε οι γερμανοι
      Οι γερμανοι εινα φιλοι μας

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ mike 27/01/2012 09:56:03

        Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας...

        Ν' αγιάσει το στόμα του Αρτέμη Μάτσα!

        • nostos avatar
          nostos @ Χαλκιδέος 27/01/2012 16:29:15

          του Δήμου Σταρενιου ...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Μεσσήνιος 27/01/2012 08:41:56

      Ζήτω το Μνημόνιο. Ζήτωσαν οι δανειστές.

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ Μεσσήνιος 27/01/2012 09:01:56

      Απο ότι βλέπω τις τελευταίες δύο ημέρες ο λαός άρχισε να ξυπνάει και να τα παίρνει κρανίο άσχημα .
      Λιγοστέψανε οι φωνές του φόβου και της υπομονής .
      Πιστεύω (θέλω να) ότι το ποτάμι της οργής ξεκίνησε και δεν θα σταματήσει .
      Απόψεις σαν τις δικές σου αποτελούν γραφική παρένθεση για να σπάει η μονοτονία και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θέλω να πιστεύω ότι θα χαθούν τελείως .

      Σε ένα πολύ ωραίο κείμενο που έγραψε κάποιος πριν λίγες ημέρες στο antinews έλεγε ότι το τελευταίο στάδιο της κατάθλιψης είναι την στιγμή που ο ασθενής θεωρήσει πλέον ότι για όλα φταίει αυτός .
      Περαστικά σου .......

    • Ελληνας κάτοικος Μονάχου. avatar
      Ελληνας κάτοικος Μονάχου. @ Μεσσήνιος 27/01/2012 10:41:03

      Για όλα οι ξένοι φταίνε. Οι Έλληνες είναι αγγελούδια! Φοροδιαφυγή; Διαφθορά; Συντεχνίες; Α πα πα... Η Μέρκελ φταίει για όλα αυτά.

      Ε, λοιπόν αγαπητοί, κοιτάξτε την Ελληνική κοινωνία με ανοιχτό μυαλό και θα δείτε πως η βρώμα και η δυσωδία έχει φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ. Το 80% των Ελλήνων είναι κλέφτες, το 100% τεμπελχανάδες. Και σας φταίνε οι ξένοι.

      Άντε έξω από την ΕΕ να δω πως θα τι προοδο θα κάνετε μόνοι σας. Εγώ θα έρχομαι τα καλοκαίρια με τα ευρουλάκια μου να σας βλέπω. Ο μισθός σας θα είναι τότε 100 ευρώ το μήνα ενώ ο δικός μου είναι 4500. Θα φάτε καλά.

      Auf Wiedersehen.

      • ox2ua avatar
        ox2ua @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 11:33:48

        @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου

        Φιλαράκο, ευχαριστώ πολύ που με θεωρείς κλέφτη και τεμπελχανά, να είσαι καλά εκεί στην ξενιτιά και μην τολμήσεις το καλοκαίρι να έρθεις για διακοπές γιατί κατά 80% θα σε κλέψουμε και 100% δεν πρόκειται να σε εξυπηρετήσουμε.
        Όποτε μπορείς κάνε και μια βόλτα απο την πρεσβεία μας να παραδώσεις και το Διαβατήριο - Ταυτότητα και ότι άλλο έχεις, έτσι για να μην σε λερώσουμε...... ξεφτίλα...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ox2ua 27/01/2012 12:32:48

          Και κάποιος να πει και στις γυναίκες τους, ότι θα πάθουν όπως οι συμπατριώτισσές τους πριν από μερικά χρόνια. Που έκαναν... διαδήλωση κάπου στην Κρήτη, επειδή τα "καμάκια" δεν γύριζαν να τις κοιτάξουν!

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ ox2ua 27/01/2012 18:18:16

          Τἔτοιους "ἘΛΛΗΝΕΣ" τούς ἀποφεύγομε στό ἐξωτερικό! Μήν τούς κάνετε τήν τιμή νά ἀσχολεῖστε μαζί τους!!

      • hdgr avatar
        hdgr @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 11:47:24

        Εσύ συγκαταλέγεσαι στο 80% ή στο 100% ;
        Χμ... ίσως σε κανένα από τα δύο.
        Για γερμανοτσολιάς μου κάνεις.

        • Ελληνας κάτοικος Μονάχου. avatar
          Ελληνας κάτοικος Μονάχου. @ hdgr 27/01/2012 12:03:25

          Εγώ συγκαταλέγομαι στα προ κρίσης θύματα του ΚΚ επί ΝΔ. Και φυσικά σε αυτό το 1% των Ελλήνων που διαπρέπουν έξω και μέσα δεν κατάφεραν τίποτα επειδή δεν είχαν άκρες στο κόμμα.

          Από όλους εσάς εδώ με τα μεγάλα λόγια, κανείς δεν θα άντεχε ένα πραγματικά ανταγωνιστικό περιβάλλον εργασίας με απόλυτη αξιοκρατία σαν αυτή που υπάρχει στην Γερμανία. Και για αυτόν το λόγο δεν θέλετε να αλλάξουν τα πράγματα. Γιατί δεν έχετε τις ικανότητες να αντεπεξέλθετε σε μια Ευρωπαϊκή Ελλάδα. Θέλετε κατά βάθος, μίζα, αρπαχτή και βόλεμα! Τα κλασσικά Ελληνικά ιδανικά!

          Αλλά είτε με δραχμή και ΝΔ/ΑΣ είτε με ΤΡΟΙΚΑ, το βόλεμα τέλειωσε. Θα μάθετε να δουλεύεται ή θα πεινάσετε.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 12:38:45

            Ναι, θα μάθουμε να δουλεύουμε και θα τα κρατάμε ΜΟΝΟ για την πάρτη μας. Αλλά πρώτα θα έχουμε πάρει μαζί στον πάτο της χρεωκοπίας και τις τράπεζές σας, και το νομισματικό εξάμβλωμά σας, και όλα.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 12:44:37

            Αγαπητέ, ανήκω κι εγώ στους Έλληνες της Γερμανίας και ειλικρινά ντρέπομαι για λογαριασμό σου. Αυτή η συμπλεγματική προσέγγιση του τύπου "εγώ είμαι καλύτερος από εσάς και γι' αυτό σας εγκατέλειψα στη μιζέρια σας" σε κατατάσσει στους αρνησιπάτριδες. Να εγκαταλείψεις πάραυτα την ελληνική υπηκοότητα και να πάρεις τη γερμανική. Αφού δεν είσαι Έλληνας πια, είσαι Γερμανός και καμαρώνεις τόσο πολύ για τη νέα σου πατρίδα. Να πας να κάνεις και παρέα στην κυρία Μούσχουρη.

            Γιατί σε αφορά απολύτως και αυτό που είχε γράψει λίγο καιρό πριν σε αυτή εδώ στην ιστοσελίδα για την εν λόγω κυρία Μούσχουρη:

            http://www.antinews.gr/2011/12/14/138461/#comment-872647

          • Ελληνας κάτοικος Μονάχου. avatar
            Ελληνας κάτοικος Μονάχου. @ Διογένης 27/01/2012 13:07:16

            Να ντρέπεσαι όσο θέλεις, καρφί δεν μου καίγεται, αλλά τα παράπονα σου στον Βούδα της Ραφήνας. Δεν σας εγκατέλειψα στην μιζέρια σας, ΜΕ ΔΙΩΞΑΤΕ!
            Με το να είμαι απλήρωτος 4 μήνες και με το να πηγαίνω στην επιθεώρηση εργασίας και να μου λένε πάρε τον π**** γιατί βαριόμαστε να συντάξουμε την καταγγελία σου.
            Ένα εντελώς ανύπαρκτο διαλυμένο κράτος με υποδομές Αφρικής στο οποίο η φοροδιαφυγή είναι ζήτημα τιμής και το βόλεμα στο δημόσιο το ύψιστο αγαθό.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:26:49

            Αφού σε ενδιαφέρει τόσο ο εαυτούλης σου και δεν σε ενδιαφέρει η (πρώην) χώρα σου, τότε αποποιήσου και επίσημα την ελληνική ιθαγένεια και μην δηλώνεις εδώ μέσα "Ελληνας του Μονάχου", αλλά "Γερμανός του Μονάχου" ή κάτι ανάλογο.

            Και μάθε, μια που είσαι αρχάριος στη Γερμανία, ότι οι Γερμανοί τις λαμογιές ξέρουν να τις κάνουν με τρόπο που δεν πιάνεται από κάτι θολωμένα μυαλά σαν και του λόγου σου. Όταν καταλάβεις τι εστί Γερμανία, θα είναι αργά για σένα. Αλλά τότε θα σου φαίνεται πολύ αθώα η κάθε επιθεώρηση εργασίας της Ελλαδίτσας.

          • coyote avatar
            coyote @ Διογένης 27/01/2012 15:44:02

            μπραβο διογενη, αστον να ζησει εκει πανω απο μια δεκαετια και μετα θα καταλαβει τι εστι ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ...

          • juliet avatar
            juliet @ Διογένης 27/01/2012 15:45:32

            Διογένη,
            φαίνεται ότι ήτανε απ΄εκείνους που η κυβέρνηση Κ.Κ δεν ''κράτησε''.Αν είχε διώξει πολλούς σαν και αυτόν ίσως να μην είμαστε σ΄αυτά τα χάλια.
            Τελικά είναι κάτι σαν εκείνο το τραγουδάκι ..φωτογράφε ,φωτογράφε μ΄έβγαλες με δυό κεφάλια.
            Σωστά του είπες τι ακριβώς εστί Γερμανός.Οι Γερμανοί διέφθειραν το κόσμο για να μπορούν ν΄επιβιώσουν σαν λαός και να ζήσουν στις πλάτες κάποιων σαν του κατοίκου του Μονάχου.Ο τυπάκος είναι Ελληνάρας ,ήθελε βούρδουλα για να μεγαλουργήσει.Αλ-λα έχει και άλλο ντέρτι ...και νταλκά δεν θέλει κυβέρνηση δεξιά.
            Τι υποκοότητα να έχει ο φίλος ; λες να είναι πολίτης του κόσμου και αυτός; Μάλλον πασόκος που 'εμεινε απροστάτευτος .
            Αλλοστε ο Γκαίτε είπε:''Ο,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο ,είν΄η Ελλάδα για την ανθρωπότητα''.
            Απαντώ σε σένα που σέβομαι με την απάντηση που του έδωσες .

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Διογένης 27/01/2012 22:13:34

            Διογένη,
            Επίτρεψέ μου να θαυμάζω την υπομονή σου με αυτόν τον μ@λ@κ@ του Μονάχου !

          • ox2ua avatar
            ox2ua @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 14:56:53

            @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου

            Να σου θυμήσω ότι και η Γερμανική κατά τα άλλα Siemens μια χαρά λάδωσε για να πάρει τα έργα της, τα οποία υπερκοστολόγησε και τα πληρώνουμε εμείς οι κλέφτες και τεμπελχανάδες. Και να μην σου πω και για τα υποβρύχια που σχεδόν τα έχουμε αποπληρώσει και παραλάβαμε ένα και αυτό να γέρνει..... κλπ........ στο καλό λοιπόν στην νέα σου πατρίδα και να μην μας ξανάρθεις.....

          • Silence t. avatar
            Silence t. @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 15:33:21

            Κλασσική περίπτωση αποτυχημένου χαραμοφάη τον οποίο μεγάλωσαν οι γονείς του με το δόγμα ''εγώ να είμαι καλά και ας ψοφήσουν χίλια αρνιά'' .
            Πατρίδα του είναι η πάρτυ του , θρησκεία του το χρήμα και οικογένεια το συμφέρον του .
            Το ευχάριστο με την κρίση είναι ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη ευκαιρία να εξαφανιστούν κάτι ριψάσπιδες σαν και του λόγου του που κρατούσαν την χώρα πίσω , κλεισμένη στην εσωστρέφεια και στο ''να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα '' .
            Ούστ ........

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Silence t. 27/01/2012 15:36:38

            Μπράβο!!!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Silence t. 27/01/2012 18:27:48

            +1000

            Προφανώς για κάτι τέτοιο πρόκειται. Καλύτερα όμως, για να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Τη νέα Ελλάδα ΘΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ!

          • Γ.Γ avatar
            Γ.Γ @ Διογένης 27/01/2012 20:59:57

            Αγαπητέ Διογένη και εγώ ζω εδώ και 25 χρόνια στη Βιέννη. Θυμάμαι,ότι πριν από 7-8 χρόνια,όταν έκανα διακοπές στην Ελλάδα (όπως κάθε χρόνο), έβλεπα φίλους και συγγενείς μου με μισθό κοντά στα 1.000 η 1200 ευρώ,να έχουν 2 σπίτια,καινούργιο αυτοκίνητο,σκάφος κλπ και αναρωτιόμουν,τι στο καλό εγώ κάνω λάθος και δεν μπορώ να τα έχω όλα αυτά,παρ'ότι κέρδιζα τα διπλά και πλέον ! Τώρα πια όλοι μας γνωρίζουμε,γιατί υπήρχε αυτή η ευημερία.... Πάντα και για όλα,έρχεται ένας λογαριασμός,που για την Πατρίδα μας είναι δυσβάσταχτος και δυστυχώς ατελείωτος ! Ο φίλος από το Μόναχο είναι ακραίος και κρύβει μέσα του πίκρα και θυμό για τη χώρα μας, πρέπει όμως να συμφωνήσουμε όλοι μας,ότι στην Ελλάδα του 2012 αξιοκρατία,εργατικό δίκαιο,νοσοκομεία-φακελάκια,πολιτικοί που πούλαγαν εκδούλευση για ψήφους,πολίτες που τους ψήφιζαν για αυτό τον λόγο και μόνον, εφημερίδες και ΜΜΕ που πούλαγαν ψέματα για ανεβάζοκατεβάζουν κυβερνήσεις.Λαμόγια και πολιτικοί που έκλεβαν το Δημόσιο με αναξιόπιστες αναθέσεις Δημόσιων Έργων και που ποτέ δεν πήγαν φυλακή .Δημόσιο και δημόσιοι λειτουργοί διεφθαρμένοι,χωρίς εκπαίδευση,σεμινάρια,ηλεκτρονικούς υπολογιστές... Η Ελλάδα είναι 30 χρόνια πίσω και εμείς που ζούμε στο εξωτερικό το γνωρίζουμε χρονια πολλά,αλλά ο Ελληνας που ζει στη χώρα δεν το έβλεπε και δεν το βλέπει ακομα ! Πάντα οι ξένοι φταίνε για όλα, πάντα οι ξένοι θέλουν να μας καταστρέψουν, οι ξένοι μας ζηλέυουν και πόσα άλλα... Εάν εμείς όμως κάναμε λάθη τόσα χρόνια δεν μετράει,γιατί η αλήθεια πονάει και δύσκολα γίνεται αποδεκτή. Τώρα όμως δυστυχώς,ήρθε η ώρα της πληρωμής και σε αυτό είμασθε ΟΛΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ! Ας σταματήσουμε λοιπόν να λέμε,ότι για όλα φταίνε οι ξένοι και ας κοιτάξουμε τι κάναμε εμείς !

          • kapar13 avatar
            kapar13 @ Γ.Γ 28/01/2012 12:59:11

            Από όλη την (σωστή) κριτική σου περί αναξιοκρατίας κλπ εγώ δεν είδα τίποτα να αλλάζει τα 2 τελευταία χρόνια. Αντίθετα, είδα οριζόντια μέτρα επί δικαίων και αδίκων.
            Επίσης δεν είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Οι κυρίως υπεύθυνοι είναι αυτοί που βλέπω να προτείνουν τις "λύσεις"...

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 12:53:30

            άσε μας φίλε μου ... από κήνσορες χορτάσαμε ... επειδή έχεις φάει το παραμύθι "οι Έλληνες μας τρωνε τα λεφτά" και μια κια ΟΣΑ στοιχεία που αποδυκνείουν το αντίθετο και αν σου δώσω γνώμη δεν αλλάζεις ... λέω ΑΣΕ ΜΑΣ και κάτσε στο Μόναχο να γουστάρεις τη μπύρα και το λουκανικό σου ...

            που να σου εξηγώ και που να καταλάβεις τώρα ...

            p.s. αν η Ελλάδα είχε μακελέψει σε 50 χρόνια 2 φορές την Ευρώπη και αν είχε πάρει το 1/10 των ατόκων δανείων που πήρε η Γερμανία ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΘΕΛΛΛΗΝΑΣ θα ήσουν άραγε ???

          • Balafara Hunter avatar
            Balafara Hunter @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:15:04

            Το να μας κατατάσσεις στην κατηγορία των κλεφτών και των τεμπελχανάδων, είναι τουλάχιστον προσβλητικό. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν μας γνωρίζεις προσωπικά.

            Έχω την έντονη επιθυμία να σου πω πόσο κρετίνος είσαι, αλλά δεν θα το κάνω.

            Σου εύχομαι καλή διαμονή στο Μόναχο και να μαζέψεις πολλά φλουριά. Που ξέρεις μπορεί κάποια μέρα να αγοράζεται η ευγένεια.

            Κι όταν έρθεις στην Ελλάδα με το καλό, να ξέρεις ότι θα εξυπηρετηθείς self-service, εμείς θα τα ξύνουμε…

            Υ.Γ. Έχω πετύχει άλλον ένα σαν εσένα πριν 5 μήνες στην Ολλανδία. Στη φοβερή Ολλανδία που στα δέκα μαγαζιά μόνο τα 4 μου έκοψαν απόδειξη… Λαμόγια Έλληνες θα ήταν...

          • coyote avatar
            coyote @ Balafara Hunter 27/01/2012 15:49:24

            Τα ιδια κανουν και στην Αυστρια,που ημουν προχθες, στα μπαρακια δεν εχουν καν ταμειακη οι αχρειοι..ρεστα απο το πορτοφολι τους χωρις αποδειξη!! ασε τους ευρωλιγουρηδες θα οταν θα ξυπνησουν θα τους εχει φυγει η μιση ζωη.

          • Lampros avatar
            Lampros @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:22:22

            αυτοπροσδιορίζεσαι πως διαπρέπεις? Τι αν σου πούμε...φαε το σανο που σε ταιζουν και ασε μας. αν θες να ταυτιστείς με τον λαό που αιματοκύλισε 2 φορές τον κοσμο καλα κανεις. Ασε μας

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:40:01

            Ἀπό τόν τίτλο σου,δέν βγάζεις καλύτερα τό ''Έλληνας'',γιατί τό λερώνεις; Καί γιά μᾶς καλύτερα καί γιά σένα.Καί κάτι ἀκόμη,ἡ μάνα σου,ὁ πατέρας σου,ὁ παπάς τῆς ἑνορίας σου,οἱ φίλοι σου οἱ γερμανοί,ἢ δέν ξέρω ποιός ἂλλος,δέν σοῦ ἒμαθε νά σέβεσαι τούς συνανθρώπους σου καί νά μήν τούς τσουβαλιάζεις ὃλους; Γιά τούς ''συμπατριώτες σου'' δέν λέω,ἂστο...

          • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
            Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 03/02/2012 13:58:57

            Θα μάθετε να δουλεύετΑΙ ρε ημιγραμματιζούμενε;
            Lernt deine sprache erst,
            άντε τώρα..

      • Περιπτερας avatar
        Περιπτερας @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 12:02:20

        Έλα, έλα θα περάσεις καλά …το 80% είναι κλέφτες και το 100% τεμπελχανάδες …δε ντρέπεσαι ρε αχαΐρευτε? Γενίτσαρε, γερμανοτσολιά!!!!
        Αφού το παίζεις μάγκας πες μας και το όνομα σου και που θα έρχεσαι το καλοκαίρι…

        Auf Wiedersehen und f.... dich!!!

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 12:18:37

        Mόνιμε κάτοικε,
        μείνε εκεί μονίμως....

      • κατερίνα avatar
        κατερίνα @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 12:21:22

        Το παραπάνω σχόλιο του "κατοίκου του Μονάχου" να το κρατήσουμε, και να το κορνιζάρουμε για να μπορούμε να ανατρέχουμε σε αυτό,
        την επόμενη φορά που θα ψάχνουμε εναγωνίως..... "Ελληνα του εξωτερικού, τεχνοκράτη, , πανεπιστημιακό, πρωθυπουργό, κ.τλ. για να μας σώσει....".

        Και να θυμόμαστε πάντα, ότι εκτός από τον Καποδίστρια που ήταν Ελληνας πολίτης του κόσμου, οι γενίτσαροι ήταν πάντα περισσότεροι.....

      • TED avatar
        TED @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 12:25:21

        Κύριε Μιχάλη, εσείς; Έχετε χαιρετισμούς απ'τη Θοδώρα.

      • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
        ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:10:09

        ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ
        ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:11:24

        Ευχαριστούμε αδελφέ για την "συμπαράσταση" τώρα που είμαστε κάτω. Μάλλον θα μας έχεις γνωρίσει όλους μας μιας και μιλάς για Έλληνες στο δεύτερο πρόσωπο μιας στείρας "σερβιρισμένης" γενίκευσης .Να γυρίσεις γρήγορα πίσω, να πιεις νερό από τον τόπο σου κι όχι το νερό της λήθης που πίνεις εκεί στα ανήλιαγα ξένα.

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:26:52

        Ξέχασες 2% δωσίλογους και Γερμανοτσολιάδες!!!!

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 13:30:53

        στο σταθμο του Μοναχου με εριξε αχου, η μαυρη η μοιρα μου μοιρα κακομοιρα μου!!!!!
        ταλαιπωρε ελληνα κατοικε του Μοναχου!!!
        ταλαιπωρε gastarbeiter!!!

      • dimitrisag avatar
        dimitrisag @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 14:05:48

        ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ
        ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ!!!!!

        • deferakos avatar
          deferakos @ dimitrisag 28/01/2012 11:45:27

          με την ευκαιρία, μήπως θα πρέπει να συμετάσχουμε όλοι μας στην συλλογή των υπογραφών για το κατοχικό δάνειο στο site http://www.greece.org/blogs/wwii στο οποίο υπάρχουν μέχρι στιγμής 95.000 υπογραφές.

      • παρατηρητής avatar
        παρατηρητής @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 14:09:46

        Γερμανός κάτοικος Κωλοπετεινίτσας,
        τι λες ρε γκιαούρ που έλεγε ο δικός σας ο Μακρυγιάννης;
        Θα μας κλέψετε εσείς τα πρωτεία της πιο διεφθαρμένης και ανάλγητης χώρας ; Η Ziemens μήπως είναι ελληνική εταιρεία και δεν το ξέραμε ; Τα υποβρύχια που γέρνουν, οι αποζημιώσεις και ο χρυσός που σας κλέψαμε το 1942, τα ξεχάσατε όλα αχάριστοι ; Έρχεστε πολύ μετά και έχετε πολλά να μάθετε για να μας μοιάσετε. Εσείς για κάτι ψωρομίζες είστε μόνο ικανοί.

      • Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
        Κ.Σ.Μαυρόπουλος @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 14:25:20

        Ρε, άϊ σιχτίρ και συ και δεν χρειάζεται να μας φέρνεις τα ευρουλάκια σου, που θα μας πεις όλους κλέφτες και τεμπέληδες.
        Προφανώς από Έλληνες γνωρίζεις τους γονείς και τα αδέλφια σου, οπότε από σόϊ οι απόψεις.
        Αλήθεια, πόσες φορές καβάλησες το δωρεάν αεροπλανάκι για να μας έλθεις και να βοηθήσεις να καθήσουν στον σβέρκο των ιθαγενών αυτοί που δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν;

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 14:46:50

        Ρε άντε πάενε, ρε γερμανικό χαϊβάνι, δούλε της Μέρκελ, που θα μας πεις ότι είμαστε τεμπέληδες, σιχαμένε έμπορε όπλων! Για σταμάτα να πουλάς όπλα σε ανήλικα, ανόητε μισέλληνα, και επίσης σταμάτα να φορτώνεις με μίζες το σύμπαν, να δω τότε πόσο θα μπορείς να κάνεις τον έξυπνο! Άντε αγόρασε κανένα κασκόλ και καμμιά ομπρέλα μήπως αντέξεις τους -15 βαθμούς και την ανελέητη βροχή της ανόητης χώρας που επέλεξες να βάλεις πάνω από την Ελλάδα. Κουραμπιέ, ε κουραμπιέ!

        ΠΑΛΙ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!

        ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!!! Επειδή ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, κάτι που ποτέ δεν θα καταλάβαιτε!

        Ταλαίπωρε Γερμανοτσολιά!

        Auf nimmerwiedersehen, ανόητε!

        ΥΓ. Συγνώμη Antinews, αλλά ο τύπος είναι άνω ποταμών! Κάνε ό,τι θες με το σχόλιο μου, δεν με νοιάζει! ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΩΣ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΟΠΛΩΝ ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΑ !!! ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΥΡΗΓΜΑ !!!

        ΤΓ2. Αν σε πετύχω "καλοκαίρι με τα ευρουλάκια σου" να ξέρεις ότι δεν θα διασκεδάσεις καθόλου!

      • nostos avatar
        nostos @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 16:32:18

        Με όλο το δημοκρατικό σεβασμό αντάξιο μιας νύχτας κρυστάλλων άντε και .... Ηλιθιε. Δε ζεις μόνο εσύ στο εξωτερικό για να συγκρίνεις

      • Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
        Δημήτρης Σκαμπαρδώνης @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 18:17:11

        Καλησπέρα σας. Φίλοι μου μήν δίνετε σημασία στό 1% τών ξενητεμένων μας. Οταν ήμουν στό Αμβούργο καί δούλευα τό ,80 μέ καλά λεφτά είδα μιά μέρα ενα φορτηγό πού έγραφε ΠΑΝΩΡΙΟΣ. Ήμουν τότε 4 μήνες εκεί. Η νοσταλγία γιά τήν πατρίδα ήταν τόσο μεγάλη που τα παράτησα όλα καί προτίμησα νά κάνω τον αγώνα μου στήν ΕΛΛΑΔΑ παρά εκεί. Την άλλη μέρα γύρισα στήν πατρίδα.Δέν γνώρισα όμως ποτέ μου έλληνα τού εξωτερικού πού νά μήν μιλάει μέ αγάπη γιά τούς πατριώτες καί ας έχουν καί τά κουσούρια τους,εκτός από τόν [Ελληνα κάτοικο Μονάχου].

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 20:30:40

        Αν είχες έστω την πρόννοια να πείς 99% δεν θα είχα το δικαίωμα, αλλά τώρα που με βρίζεις ξεδιάντροπα συμπεριλαμβάνοντάς με (100%) στους τεμπελχανάδες, έχω το δικαίωμα να σου απαντήσω :
        Άΐ σιχτίρ κ@λόπαιδο του κερατά, που επειδή κονόμισες μερικά "ψωρο μάρκα", νομίζεις ότι έγινες άνθρωπος!!!
        Νάξερες πόσο δρόμο θέλεις ακόμα;!;!;!;

      • Johnnie avatar
        Johnnie @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 27/01/2012 20:59:08

        @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου

        Αν πεθάνεις
        πριν πεθάνεις

        δεν θα πεθάνεις
        όταν πεθάνεις!!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Johnnie 28/01/2012 08:18:09

          Πολύ καλό,ἀλλά λίγο ἂσχετο.Ἀναφέρεται σέ κάτι ἂλλο.

          • Johnnie avatar
            Johnnie @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/01/2012 10:32:44

            Γνωρίζω σε τι αναφέρεται, αλλά έχει την σημειολογία του. Σημαίνει ότι ο "Ελληνας κάτοικος Μονάχου" έχει ήδη πεθάνει ψυχολογικά.......

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Johnnie 28/01/2012 13:31:38

            Ἒτσι,συμφωνῶ!

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 28/01/2012 02:53:03

        Μην ξεχάσεις να καταταγείς όταν κάνουν την επόμενη γενοκτονία οι φίλοι σου, 'Έλληνα' του Μονάχου.

      • Ελληνίδα κάτοικος Μονάχου avatar
        Ελληνίδα κάτοικος Μονάχου @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 28/01/2012 12:34:27

        @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου
        Μέσα από τη σελίδα αυτή σε προσκαλώ για καφέ στο Μόναχο, όχι βέβαια σε Ελληνικό κατάστημα, γιατί δεν σου εγγυώμαι τις συνέπειες, αλλά στο Vier Jahres Zeiten για να σε γνωρίσω προσωπικά και να σε φτύσω που τολμάς να αυτοαποκαλείσαι Ελληνας. Μην ανησυχείς, τόσο τον καφέ όσο και τις ενδεχόμενες ζημιές στο κατάστημα θα τις πληρώσω εγώ, αν και με τις ....4.500€ που κερδίζεις το μήνα δεν θα πρέπει να έχεις πρόβλημα. Περιμένω απάντηση σου πουλημένε γερμανοτσολιά!!

      • ΝΙΚΟΣ Γ avatar
        ΝΙΚΟΣ Γ @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου. 29/01/2012 11:55:18

        ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Μακάρι να τοποθετηθεί Γερμανός Επίτροπος στην Ελλάδα ! Θα γίνουμε πιο τίμιοι, πιο εργατικοί και επι τελους... θα μάθουμε από τον καλύτερο δάσκαλο της γης, Πως γίνεται να πτωχεύσεις 4 φορές και να σου χαριστούν τα δάνεια και πως γίνεται να εξαφανίσουμε από την ελλάδα, αριστερούς, αδρεφές, μαύρους, πακιστανούς, όσους μας ενοχλούν γιατί έτσι μας την έδωσε κλπ και να μην τους δώσουμε φράγκο για αποζημείωση!

    • Apostolos avatar
      Apostolos @ Μεσσήνιος 27/01/2012 13:08:36

      ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ

      ΕΧΕΙΣ 100% ΔΙΚΑΙΟ

      ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΟΥΝ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Apostolos 27/01/2012 13:50:28

        Σιγά ξεβολεμένο μου ἐσύ,πέρνα ἀπό τήν Ὀμόνοια νύχτα νά δεῖς τούς βολεμένους μαζεμένους... Ἂντε ἀπό κεῖ ρέ!

      • hdgr avatar
        hdgr @ Apostolos 27/01/2012 15:53:18

        Άλλος για Γερμανία τράβηξε πήγε κι' άλλος για μπικικίνι
        κι ' άλλος στης πατρίδας τα στενά αίμα και δάκρυ αφήνει.

  3. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 27/01/2012 08:36:29

    καλα εσυ μεσσηνιε πρεπει να εισαι η πολυ βολεμενος η καποιος απο το επιτελειο της μερκελ η μεσελληνας.........η βλαξ...... αλλιως δεν εξηγειτε ........τι λες βρε θεατρο σκιων ?για ποιες συντεχνιες μιλας και τι σχεση εχουν με τζακια?ρε αντε κανε μας την χαρη που μιλας και για την φτωχεια .....βγηκες ρε εξω να δεις τον κοσμο που πειναει?ποιες συντεχνιες φταινε για τα παιδια που λιποθυμανε απο την πεινα?..φταινε οι φορτηγατζιδες ρε πεσμενε στα τεσσερα που οι πολιτικοι αυτης της χωρας καταληστευσαν την ελλαδα μαζι με τα τζακια που ειπες και τους ξενους τοκογλυφους?τι σας εχουν κανει ρε?λοβοτομη?σας παιρναν απο πλυση εγκεφαλου?ακου να δεις ευρωπαιε.......τα λαθη μας θα τα βρουμε και θα τα διορθωσουμε.......αυτους που φεραν την ελλαδα σε αυτη την θεση θα τους τιμωρησουμε......αλλα θα το κανουμε ορθιοι και αξιοπρεπεις και οχι γονατισμενοι και εξαθλιωμενοι γιατι μας το λεει η πορνη του χονεκερ και τα γιουσαφακια των μμε μαζι με χαλβαδες σαν του λογου σου.......

    • agitatoras avatar
      agitatoras @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 27/01/2012 10:23:18

      "ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ. ΕΚΕΙΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΛΕΡΩΝΕΣΤΕ " ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΒΛΑΚΕΣ Η ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ - ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΣΕΙΣ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΠΙΕΣΗ

  4. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 27/01/2012 08:48:52

    το σχεδιο ειναι απλο!!!εχει σκεφτει κανεις πως η πολιτικη επιρροη νδ κ λαος μετα βιας φτανουν το 36 με 38% dhladh βρισκονται μαζι στο οριο της αυτοδυναμιας. αν η κατασταση συνεχιστει σιγουρα θα πεσουν αθροιστικα κατω απο το 35%, τοτε βεβαιως θα ειναι η καταλληλη εποχη να γινουν εκλογες,καθοτι θα απαιτειται κ η βοηθεια του πασοκ.κοινως προσπαθειτε απο καποιους τα κομματα εξουσιας πριν κ μετα τις εκλογες να μεινουν ως εχουν,με μονη διαφορα τον πρωθυπουργο....., δεσμιο πλεον βεβαιως της ηδη διαμορφωμενης καταστασης.η συγγρου αφουγκραζεται arage??'

  5. Pluto avatar
    Pluto 27/01/2012 09:05:47

    Φασαρία; Ιδου ο δρόμος .ιδού καί το............
    Ο Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν αξιοσέβαστος αστός.Γι` αυτό ακριβώς είχε καί 2-3 επαναστάσεις στο βιογραφικό του...

    • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
      Πελασγός ο Μιλήσιος @ Pluto 27/01/2012 12:38:32

      Τρία (3) πραξικοπήματα έκανε, και συ τα ονομάζεις επαναστάσεις.
      Μην μπερδεύεις το Θέρισο με τα πραξικοπήματα.
      Ήταν καραμπινάτα, κύριε.
      Απλώς οι κατ'εντολήν ιστοριογράφοι, χρονογράφοι τα εξωραίζουν για να πασπαλίζουν τα πραξικοποιημένα μυαλά των νεο Ελλήνων, με μπόλικη κάργα "επανάσταση".
      Κι έπειτα ήρθαν οι Αγγλογάλλοι...
      Και τώρα εσύ, βούτα και σε καμμιά Ιστορική πηγή (αρχεία του Κράτους) που τον ξεμπροστιάζουν.
      Ποιόν, τον...Εθνάρχη...!!!

      Πελασγός ο Μιλήσιος

      • Μεσσήνιος avatar
        Μεσσήνιος @ Πελασγός ο Μιλήσιος 27/01/2012 13:51:34

        Συγχαρτήρια! Έχετε διαβάσει ιστορία!
        Είναι γνωστό σε όσους διαβάζουν, ότι την χρήση του στρατού για την λύση πολιτικών προβλημάτων την εγκαινίασε ο Βενιζέλος και οι βενιζελικοί αξιωματικοί κατά συντριπτική πλειοψηφία!

  6. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 27/01/2012 09:16:31

    Καλημέρα Βιετνάμ,
    τι έγινε, που κρύφτηκαν όλοι οι ταλιμπάν του Σαμαρά που υποστηρίζουν τη κυβέρνηση του τραπεζίτη ; Γιατί δεν παίρνουν θέση για τα νέα μέτρα και τους νέους εκβιασμούς της Τρόικας; Όλοι εμείς που τον στηρίξαμε και τον πιστέψαμε μόνο μια κίνηση περιμένουμε από αυτόν : να δείξει ότι είναι πιστός στο λόγο του με πράξεις ΤΩΡΑ !

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ παρατηρητής 27/01/2012 10:00:56

      Κάτσε νά' ρθει πρώτα ἀπό τή Ρωσία.

    • agitatoras avatar
      agitatoras @ παρατηρητής 27/01/2012 10:24:50

      ΜΑΛΛΟΝ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΑ.

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ agitatoras 27/01/2012 13:35:34

        δεν θα ενδωσει στις πιεσεις! και θα το δειτε!
        ετοιμαστε για την μεγαλη ανατροπη!!!!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ιοκαστη 27/01/2012 13:47:33

          Καί τήν θέλω καί τήν περιμένω καί θά γίνει ἡ ἀνατροπή,ἀπό τόν Ἀντώνη Σαμαρᾶ καί ἀπό ἐμᾶς μαζί του.

  7. ektoras avatar
    ektoras 27/01/2012 09:24:51

    Επιτελους να σταματησει το παιχνιδι των ανεκδοτολογικων εκβιασμών.
    Μονος στόχος αυτης της ιστοριίας ειναι η κατακερμάτιση των πολιτικών δυναμεων ωστε να στηριχθούν σχήματα τύπου Παπα-δήμιου που θα περνάνε μέτρα και αποφασείς εναρμονισμένες με τις προσταγές Γερμανών και Βρυξελλών.
    Θα το επαναλλάβω άλλη μια φορά: Δεν εχει γίνει ολη αυτή η ιστορία για το PSI για να ακυρωθέι επειδη ενας χαρτογιακάς απο της Βρυξελλες δεν εχει την υπογραφή του Σαμαρά σε ενα χαρτι...το PSI θα προχωρησει και χωρίς υπογραφές!

  8. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 27/01/2012 09:38:16

    Τώρα θα φανεί :
    1. Αν υπάρχουν ΕΛΛΗΝΕΣ πολιτικοί.
    2. Αν υπάρχουν -γενικώς- πολιτικοί.
    3. Αν υπάρχουν άνδρες που τιμούν τα παντελόνια που φοράνε.
    Κυριακή κοντή γιορτή.
    Και μην ακούσω μετά ότι δεν είχαν διαβάσει αυτά που υπέγραφαν...

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 27/01/2012 09:49:16

    Για ακομα μια φορα αγαπητέ δείχνετε πως είστε οπαδός της τρίλιζας. Οι κινησεις στην πολιτική δεν ειναι μόνο Χ και Ο. Οποτε στηρίξτε πρώτα το Σαμαρα ουσιαστικα και όχι υπονομεύοντας τον και μετα καντε κριτικη για ταλιμπαν (οποία ειρωνία από τους υποστηρικτες της πολιτικής προσέγγισης αισθητικής ουρούκ-χάι).

  10. franc avatar
    franc 27/01/2012 10:00:34

    Tα έχω ξαναπεί στο site :
    Γιατί η ΕΚΤ το 2008 δεν έσπευσε να τυπώσει Ευρώ για να ισορροπήση τη χασούρα απ' το αβέρτα τύπωμα δολλαρίων απο τη FED? και επέτρεψε έτσι ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ της τη μεταφορά του χρέους από τις Αμερικάνικες στις Ευρωπαικές τράπεζες και απο 'κει στους φτωχούς λαούς? Μη μου πείτε βέβαια απο την ανοησία της Μέρκελ επειδή οι Γερμανοί "θυμούνται" τάχα μου τη Βαιμάρη και αποφεύγουν τον πληθωρισμό, γιατί πρόκειται για παραμύθι με δράκους... Οι Αμερικάνοι δεν φοβούνται 3 χρόνια τώρα τον πληθωρισμό?Που τον είδατε?
    ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ τους ήταν οτι θα την πληρώσουν βασικά τα PIIGS. Αρα η Γερμανία όχι μόνο δεν έχασε, αλλά κέρδισε και τα τοκογλυφικά απο την κρίση...
    Η Γαλλία κέρδισε και αυτή τα τοκογλυφικά, έστω παραδεχόμενη οτι αυτό δεν είναι έντιμο (Γαλατική ευγένεια ή ντροπή για την προσβολή στο «λίκνο» του πολιτισμού χάριν του χρήματος?), και προς το παρόν δεν αγγίχτηκε ιδιαίτερα απο την κρίση (πλήν των "αλητών" των προαστείων όπως τους αποκαλεί ο Σαρκοζί). Γι αυτό δεν έχει πρόβλημα να πάει σε όλα "πάσο".
    Ποιός έφερε το ΔΝΤ στην Ευρώπη? Ο Γιωργάκης? Μη μασάτε. Η Μέρκελ το έφερε και το ζητάει για κάθε χώρα, όχι επειδή θύμωσε βέβαια με το Γιωργάκη. ("Αυτά" δεν ξέρουν τι θα πει θυμός εδώ και χρόνια...).
    Απ την αρχή της κρίσης τα λέγαμε, γιατί απο το 2008 είχαν δημοσιευτεί μακροοικονομικες μελέτες και όχι μόνο το βιβλίο της Naomi Klein, που απεκάλυπταν το ρόλο της "Αυτοκρατορίας του χρήματος".
    Διερωτώμασταν τότε: «Πως ερμηνεύεται η συστηματική επίθεση των “οίκων” μετά απο κάθε "προσπάθεια της ΕΕ" να αντιμετωπίσει τα χρέη των PIIGS και πως το γεγονός οτι εδω και 3 χρόνια έχει επίσημα δηλωθεί οτι είναι αδήριτη ανάγκη η δημιουργία και Ευρωπαικών oίκων αξιολόγησης οπως ο Ιαπωνικός Nomura, αλλά κάποιο “αόρατο χέρι”δεν επιτρέπει τη δημιουργία τους? Και γιατί πάλι κάποιο “αόρατο χέρι” δεν επιτρέπει να παρθεί κανένα μέτρο ελέγχου των “φορολογικών παραδείσων ” παρά τις δηλώσεις Σαρκοζί και G20? Γιατί παρ’ όλο που όλοι ομολογούν την αναγκαιότητά του δεν μιλάει κανείς για τον φόρο Tobin στις χρηματιστηριακές πράξεις? Πότε θα καταργηθούν τά “παράγωγα” που οδήγησαν στην τεράστια φούσκα του Παγκοσμίου οικονομικού συστήματος που ελέγχεται απο 4 οικογένειες? Ποιός αποφάσισε οτι τό χρέος της Γερμανίας στα 85% του ΑΕΠ ή των ΗΠΑ στο 300% ‘η της Ελλάδας στο 110% δεν αποτελεί ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και ποιός ξαφνικά άναψε το κόκκινο για όλη την Ευρωζώνη ? Κατά την άποψή μου η υπόθεση στοχεύει σ’ αυτό που είπε και ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ προ μηνός :
    Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ έχει ανάγκη απο όλο και περισσότερο πραγματικό χρήμα, οχι μόνο λόγω απληστίας αλλά και λόγω φόβου σκασίματος μεγάλων φουσκών τύπου Lehman bros, Dexia κλπ. Η αναλογία πραγματικού χρήματος προς εικονικό έχει πέσει δραματικά στο 1,7%!!! από 8% που ήταν προ Ρήγκαν-Θάτσερ εποχή. Με την πλήρη “ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ” λόγω ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ που θα τις ρύθμιζε αυτόματα, φτάσαμε στο σημερινό αποτέλεσμα του καζινοκαπιταλισμού . (Το εικονικό χρήμα ετησίως είναι 3,7 τετράκις εκατομμύρια δολλάρια και το πραγματικό 60 τρις.) Αφού λοιπόν τελειώσανε με τις Ασιατικές τίγρεις και τη Λατινική Αμερική έβαλαν στο μάτι την Ευρώπη αρχίζοντας φυσικά από τα “γουρουνόπουλα” του Νότου και φτάνοντας πολύ γρήγορα στη Γαλλία οσονούπω…»

    Νά λοιπόν γιατί Απλώς η πολιτική ηγεσία της Ευρωζώνης (Μερκοζί) αγοράζει χρόνο και ελπίζει σ’ ένα θαύμα. Το θαύμα που τους έταξε η Αυτοκρατορία είναι οτι μετά την ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΠΑΧΤΗ αυτοι και το Γερμανογαλλικό Ευρώ τους θα είναι μέσα στο νέο παγκόσμιο νόμισμα, το οποίο θα αντικαταστήσει το δολλάριο.

    Η «σωτηρία» της Ελλάδας ήταν υπόθεση 5 λεπτών όπως δήλωσε δημόσια ο σοβαρώτερος πρωθυπουργός της Ιταλίας τα τελευταία 20 χρόνια, ο Ρομάνο Πρόντι. Και οι Ιταλοί ξέρουν… Γιατί απ’ αυτούς εξαρτάται πλέον το που θα σταματήσει η ΑΡΠΑΧΤΗ.
    Είναι και ο Μόντι με την Αυτοκρατορία ή θα πεί basta αρκετά αρπάξατε ως τώρα? Στην Ιταλία γίνεται η μητέρα όλων των μαχών.
    Όλα τα άλλα είναι κακοστημένο θέατρο και η Τρόικες ταμίες της Αυτοκρατορίας που μας πουλάνε παραμύθια και μας τα παίρνουν χοντρά…
    Ο Σαμαράς είναι με την Αυτοκρατορία ή με την Ελλάδα? Θα πρέπει να αποφασίσει κι αυτός . Αλλά βέβαια θα περιμένει πρώτα να δει τι θα κάνει ο Μόντι…

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ franc 27/01/2012 13:57:10

      Πραγματικά,πολύ μέ κατατόπισες μέ τόσχόλιο καί τά στοιχεία πού παρέθεσες,εὐχαριστῶ!

    • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
      Πελασγός ο Μιλήσιος @ franc 27/01/2012 14:20:17

      Αγαπητέ franc,
      Πολύ καλή ανάλυση.
      Δέξου παρακαλώ μερικές επισημάνσεις προσωπικές.

      Προφανώς, υποτιμάς τον Forest GAP, ακόμη και για Ηροστράτειες αποστολές.
      Δεν ήταν μόνο η Μέρκελ. Η "επιχείρηση" χρησιμοποίησε ως επικεφαλής τον Στρος Κοέν με συμπαίκτες τη σουφραζέτα του Χόνεκερ, και με συνεπίκουρο την "ντροπή της Γαλλίας".
      Ο Forest GAP και η Αντουανέττα των Χανίων, ήταν τα ball guys που περισυνέλεγαν τις μπάλλες έξω από τα κόρτς. Δέκα μέρες πριν τις εκλογές του Οκτωβρίου έκαναν την τελική πρόβα στη Νέα Υόρκη, ο Άλκιμος και η Οδηγός της ύστερης πολιτικής Χαμαιτυπίας της πατρίδος μας.
      Είχαν κανονισθεί τα πάντα.
      Για να έχει επιτυχία η "αποστολή", είχε διευθετηθεί και η επόμενη μέρα της ΝΔ. Είχαν σίγουρη την ηγεσία της, ώστε το δίπολο να μην έχει αστοχίες.
      Ήταν όλα "ελεγχόμενα", τρομάρα τους, από τους δυσώνυμους σκηνοθέτες.
      Κι έπειτα ξύπνησε το θυμικό των Ελλήνων.
      Όπως δεν θα αργήσει σε πολύ λίγο, ο καιρός για τις απροσδιόριστες εξελίξεις.
      Η αρχή της απροσδιοριστίας θα γίνει η κορυφαία θεωρία, που θα διδάσκεται στα αλαζονικά Πανεπιστήμια της πρώην υπερδύναμης.

      Δυο παράγοντες θα επηρεάσουν τον αλγόριθμο.
      Τα "γουρουνόπουλα" και τα "τούβλα".
      Δυο ανόμοια κι όμως ομότροπα...

      ΥΓ. Μην ξεχνάς franc, ότι επί Πρόντι, απολύθηκαν και οι 17 Επίτροποι της Ευρωπαικής Επιτροπής. Που τον βρήκες και τον ανέδειξες ως σοβαρό τον ασόβαρο.

      Πελασγός ο Μιλήσιος

  11. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 27/01/2012 10:12:56

    Κώστα, τριγυρίζουμε γύρω απ'το ερώτημα μπάς και το ζαλίσουμε και εξαφανιστεί ώς δια μαγείας. Όμως αυτό επιμένει : Επιτήρηση, ή έξοδος ;

    Καί τα δύο κοστίζουν, και μάλιστα ακριβά. Διαφωνία μπορεί να υπάρχει μόνο στο ποιό χρεώνεται πιό πολύ, και πάντως, αυτοί που ρέπουν προς τον ηρωϊσμό πρέπει να ξέρουν οτι τον λογαριασμό θα τον πληρώσει μόνος του ο Αντώνης !

    Εκτός άν δέ βιαστεί πολύ...

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ τσώφλι πασατέμπου 27/01/2012 11:22:08

      Για να υπάρξει επανεκκίνηση θα πρέπει ή να χρεοκοπήσουμε επίσημα ή να βεβαιωθούμε, καταβάλλοντας το τίμημα, ότι δεν θα χρεοκοπήσουμε στο μέλλον. Όσο παρατείνεται η αβεβαιότητα, μετράμε μόνο θύματα. Στην προκειμένη περίπτωση, σκοντάφτει όποιος...δεν βιάζεται!

  12. Petruchio avatar
    Petruchio 27/01/2012 10:14:06

    Απάντηση: γιατί είναι εκπρόσωποι των δανειστών μας και χρηματοδοτούν το έλλειμα μας ώστε να καταβάλουμε τις υποχρεώσεις μας πέραν δανείων και τόκων.

  13. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 27/01/2012 10:16:11

    Διάβαζα τό πρωϊ τήν Ἐστία καί ἒφριξα μέ τό κύριο ἂρθρο της στήν πρώτη σελίδα:ἀναφέρεται σέ ἓνα σχόλιο μιᾶς εὐρωπαϊκῆς ἐφημερίδας, τῆς EUROPA NEWS,ἂν δέν κάνω λάθος,πού ἀναρωτιέται γιατί ὁ Παπανδρέου χρησιμοποίησε τόσα ψέματα καί ἒκανε τόσες λάθος κινήσεις καί ἒτσι ἒριξε τήν Ἐλλάδα στό γκρεμό,ἀφοῦ ὃταν ἀνέλαβε τό 2009 ἡ θέση μας δέν ἦταν χειρότερη ἀπο΄κάποιων ἂλλων χωρῶν.Καταλήγει δέ μέ τήν χαρακτηριστική φράση: ὁ Πρωθυπουργός μέσα σέ δύο χρόνια ἒφερε τήν Ἐλλάδα σέ τέτοιο σημεῖο,πού θά χρειαστοῦν δεκαετίες γιά νά ἐπανέλθει...Ἒφριξα,ὃπως εἶπα στήν ἀρχή καί προβληματίστηκα,ὂχι γιατί δέν τά ξέρουμε,ἀλλά διότι τά βλέπουν τώρα οἱ ξένοι καί μᾶς τά πετᾶνε στά μούτρα...

  14. Νοήμων avatar
    Νοήμων 27/01/2012 10:55:52

    Αυτοί οι αλάθητοι σοφοί της Τρόικα με τις ξασπρισμένες φάτσες, πως στο διάολο ανακάλυψαν και αποφάσισαν ότι η ανήμπορη μάνα μου μπορεί να ζεί με λιγότερα από 20 ευρώ την ημέρα και να πληρώνει ότι χαράτσι τους καπνίσει και δεν έπεσε καν στην αντίληψή τους (έστω και ως αναλαμπή) ότι υπάρχουν 300 ξετσίπωτα ανθρωπίδια (περισσότερα αναλογικά απ τις χώρες τους και κάθε χώρα της ΕΕ), τα οποία είναι απ τα καλύτερα αμοιβόμενα σε μια χρεωκοπημένη χώρα, απολαμβάνουν τα περισσότερα προνόμια(εισητήρια, αυτοκίν, τηλ, κλπ), έχουν κοντά του ένα ασκέρι μετακλητούς υπαλλήλους, συμβούλους και κομματόσκυλα, τους οποίους τους αυξάνουν και τους πληρώνουν και υπερωρίες και άλλα μύρια που όσο τα σκέφτομαι παθαίνω τρέλα;;;;;
    Μάλλον ο κος Τόμσεν και η παρέα του πάσχει από πρεσβυωπία και βλέπει μόνο περαν των 2 ΚΜ απ το Σύνταγμα.

    Υ.Γ
    Ο"αντιστασιακός'' των 300.000 ευρώ , που μένει στην Ηρώδου Αττ., με αλτσχάιμερ και φοβικά σύνδρομα για το πλήθος και τις παρελάσεις, τί κάνει;

  15. Απορία avatar
    Απορία 27/01/2012 10:56:36

    Ο "κοσμάκης" δεν αντέχει άλλα μέτρα. Με αυτά που έχουν ήδη δρομολογηθεί, μέχρι τέλους του 2012 το 80% των ελληνικών νοικοκυριών θα χρωστάει "κάπου" χρήματα και δη πολλά. Θα είναι δηλαδή φαλιρημένο και με μόνιμο συνομιλητή στο τηλέφωνο τις ...ιδιωτικές εισπρακτικές εταιρείες του Βενιζέλου.

    Η τρόικα κάνει τη δουλειά της. Πρόκειται για την εισπρακτική εταιρεία του διεθνούς κυκλώματος τραπεζιτών, χρηματιστών, επενδυτών.
    Όλοι αυτοί είναι τα ίδια πρόσωπα. Τραπεζίτες, hedge funds, επενδυτές, ΔΝΤ, ..."πρωθυπουργοί".
    Εαν τους ψάξεις θα δεις ότι πρόκειται για τα ίδια πρόσωπα, τις ίδιες τράπεζες, τους ίδιους επενδυτικούς ομίλους και οι ίδιοι είναι και οι ...επενδυτές...

    Η "δουλειά" της Ελλάδας σήμερα είναι να γίνουν άμεσα εκλογές, να αποκτήσει ο τόπος εθνική και όχι "τραπεζική" κυβέρνηση. Παραμονή στον σημερινό φαύλο κύκλο, σημαίνει εθνική καταστροφή, εξαθλίωση.

    Η μόνη άμεση και πρακτική λύση τώρα είναι ΕΚΛΟΓΕΣ.
    Να μπει το νερό στ'αυλάκι, να αρχίσει να λειτουργεί ο τόπος, ξανά.

  16. nk avatar
    nk 27/01/2012 11:06:12

    Πράγματι, το άρθρο κατά τη γνώμη μου αποτυπώνει την αλήθεια... λάθος σχέδιο, λάθος διαπραγμάτευση, άθλια κυβέρνηση, αποτυχία σε όλα...Βλέπω όμως δυστυχώς ότι παρόλο που αναλώνεται στην περιγραφή της κατάστασης (που όλοι μας βιώνουμε και ακόμη είμαστε στην αρχή..) κλείνει με μία φράση, να γίνει λίγη φασαρία... τι σημαίνει αυτό; γιατί ακόμη δεν έχουμε βάλει μυαλό; ποιος άραγε είναι αυτός που προτείνει την φασαρία; ποιες θα είναι οι επιπτώσεις της φασαρίας;
    Για μένα πιο σημαντικό είναι να ακούσουμε όλοι μας μία πολιτική πρόταση, ποιος επιτέλους θα μας πει για το σχέδιό του και τις πραγματικές επιπτώσεις που αυτό θα έχει; Αυτό νομίζω είναι καθήκον των πολιτικών οι οποίοι δυστυχώς χαϊδεύουν τα αυτιά των ψηφοφόρων τους... Ναι περιμένω από τον Αντώνη να βγει και να μιλήσει ξεκάθαρα, παρουσιάζοντας όλες τις πτυχές του σχεδίου του, όχι μόνον με αοριστίες περί μακροοικονομικών μεγεθών και των τι αυτός δεν δέχεται. Ο λαός πρέπει να μάθει και να κρίνει τα επόμενα βήματα (πράξεις, επιπτώσεις στον κοινωνικό ιστό) και έπειτα να κρίνει. ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!!! Ο λαός δεν περιμένει τον αρνητικό πολιτικό λόγο αλλά τον θετικό με όραμα και πράξεις. Η ΝΔ καλείται να αποδείξει ότι ειναι η πιο υπεύθυνη πολιτική δύναμη της Χώρας, γνώμη μου ότι σιγά σιγά το χάνει αυτό το προνόμιο. Η πολιτική του ώριμου φρούτου μπορεί να βγει αλλά δυστυχώς θα ξαναβρεθεί πολύ σύντομα στην αντιπολίτευση εάν όχι στην διάλυση εάν δεν επικοινωνήσει με την κοινωνία, έντυμα και υπεύθυνα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ nk 27/01/2012 11:18:28

      Κάτσε να φτάσει (αθροιστικά) η αριστερά το 51%, και τότε τα ξαναλέμε για την "υπευθυνότητα" που (κατά τη γνώμη σου) "διψάει" ο λαός μετά από τόσα χτυπήματα...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 27/01/2012 11:22:07

        Και να το κάνω πιο λιανά: αν "υπευθυνότητα" είναι ο ενδοτισμός και η σωβρακοκατεβαστική στάση απέναντι στις απαιτήσεις των ευρωναζί, να είσαι βέβαιος ότι ο λαός ΔΕΝ θέλει τέτοια "υπευθυνότητα" φίλε μου.

      • nk avatar
        nk @ Αυριανιστής 27/01/2012 11:27:39

        Φίλε μου ο στόχος της ΝΔ δεν είναι οι κεντροαριστεροί (55% περίοπου της ελληνικής κοινωνίας σύμφωνα με ανάλυση των ιστορικών εκλογικών στοιχείων) αλλά οι κεντροδεξιοί (περίπου 45%). Αυτό που λέω είναι ότι δυστυχώς δεν προσεγγίζει τους τελευταίους και χάνει σημαντικά ποσοστά. Σε ότι αφορά το σχέδιο δεν ξέρω ποιο είναι αυτό, δεν έχω τόση πληροφόρηση που να είμαι σε θέση να προτείνω κάτι, αλλά η ΝΔ θα πρέπει να βγει μπροστά προτείνοντας αυτά που πρεσβεύει η κεντροδεξιά παράταξη. Αλλιώς όντως θα δεις την αριστερά στο 51%.

    • Απορία avatar
      Απορία @ nk 27/01/2012 11:26:17

      Μάλλον αγαπητέ δεν έχεις καταλάβει ότι πάνε να μας "φορέσουν" τον Παπαδήμο, δηλαδή τους τραπεζίτες, μέχρι και το 2013.

      Μάλλον αγαπητέ δεν έχεις καταλάβει ότι νέα μέτρα θα σημαίνουν ΠΕΙΝΑ (πείνα πραγματική) για την πλειοψηφία του λαού.

      Μάλλον αγαπητέ δεν έχεις καταλάβει ότι εαν δεν αρχίσουμε να κάνουμε και λίγη αισθητή "φασαρία" όλα τα παραπάνω θα γίνουν πραγματικότητα.

      Εκτός βέβαια εαν σε βολεύει αυτή η πραγματικότητα.
      Σε αυτή τη περίπτωση σε κατανοώ απόλυτα και συμμερίζομαι τον προβληματισμό σου και την ανησυχία σου σχετικά με τη "φασαρία". Μήπως να πούμε και στους μητροπολίτες να μην βαράνε τις καμπάνες τις Κυριακές να μην σε αναστατώνουν από την ησυχία σου;...

      Ήρθε ο καιρός ο έλληνας να νευριάσει.

      Η σημερινή κατάσταση δεν είναι politically correct άρα δεν αντιμετωπίζεται μόνον με politically correct μεθοδολογίες.

      Έχουμε να κάνουμε με την ντόπια και διεθνή αλητεία.
      Και την αλητεία δεν την αντιμετωπίζεις μόνον με "προτάσεις", χρειάζεται νεύρο, θυμό, φασαρία, γιατί πεθαίνουμε αγαπητέ, πεθαίνουμε...

  17. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 27/01/2012 11:07:11

    Επί της ταμπακιέρας όμως ουδέν : οι κινήσεις στο σκάκι μας μάραναν. Άντε πέστα σε αυτούς που πεινάνε ή σε αυτούς που βλέπουν τα παιδιά τους άνεργα και απελπισμένα. Τον Αντώνη θα τον στηρίξουμε όχι γιατί το λες εσύ, αλλά μόνο όταν αποδείξει στη πράξη ότι έχει το ανάστημα και τη θέληση να μπει μπροστάρης ενάντια στους δανειστές και τη μαφία του καζινοκαπιταλισμού. Από λόγια και κινήσεις υψηλής τακτικής πεφωτισμένων ηγετών χορτάσαμε 30 χρόνια τώρα. Για ιθαγενείς, άφωνους και αμνήμονες τυφλούς υποστηρικτές να ψάξετε σε άλλους χώρους : προς ΠΑΣΟΚ /ΛΑΟΣ / ΚΚΕ μεριά ...

    • κατερίνα avatar
      κατερίνα @ παρατηρητής 27/01/2012 12:42:51

      Έτσι ακριβώς. !!!!!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ παρατηρητής 27/01/2012 22:44:07

      Βρε Παρατηρητή , μήπως είσαι ανυπόμονος;;;
      Μπορούσε να κάνει κάτι, χωρίς να χάσει περισσότερα από όσα θα κέρδιζε και δεν το έκανε ;;;

  18. βορειος avatar
    βορειος 27/01/2012 11:15:54

    Στην Ιταλια ειδατε τι γινεται επειδει .... ακριβυνε η βενζινη? Ενω εδω με τοσο μετρα τα οποια ανετα θα μπορουσε καποιος να τα χαρακτηρισει σουρεαλιστικα ο απολυτος νιρβανας του Ελληνα. Τιποτα δεν κινειται.Αλλα ειπαμε αλλο Ιταλος, αλλο Αλγερινος, αλλο Ουγγρος, αλλο Αιγυπτιος, αλλο Ρουμανος, και φυσικα ..αλλο Ελληνας. Εν τελει θα πρεπει να ειμαστε ο μονος λαος χωρις το ενστικτο της επιβιωσης μεσα μας.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ βορειος 27/01/2012 16:26:55

      Πες μου οτι κάνεις πλάκα. Έστω οτι σε πείραξε το πολύ κρύο εκεί στον Βορρά.Ο Έλληνας -καίτοι πλήρης μειονεκτημάτων και απο τα μεγαλύτερα ρεμάλια παγκοσμίως- είναι ο απόλυτος survivor. Το λέει η Ιστορία του. Απλά.

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/01/2012 11:34:29

    nk
    έχω γράψει πολλές φορές τι πρέπει να γίνει.
    Δεν έχει νόημα να τα επαναλαμβάνω.
    Το "λίγη φασαρία" προφανώς και δεν εννοώ να ...ξυπνήσουμε και να γυρίσουμε από την άλλη πλευρά.
    Σε πρώτη φάση θα αρκούσε η...φασαρία που κάνει ο Μόντι, ας πούμε.
    Σε δεύτερη, θα απαιτούσα να φύγει ο Τόμπσεν και η παρέα του.
    Τα έχουν κάνει θάλασσα.
    Επιπλέον, θα ζητούσα περισσότερο χρόνο (κάτι που αρχίζουν πλέον να το ψιθυρίζουν πολλοί) και δεύτερον ένα άλλο πρόγραμμα με αναπτυξιακό χαρακτήρα.

    • nk avatar
      nk @ Κώστας Ροδινός 27/01/2012 12:20:28

      ΟΚ, με κάλυψες, συμφωνώ και ευχαριστώ.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Κώστας Ροδινός 27/01/2012 12:54:02

      Το ΔΝΤ αδιαφορεί για το τι θέλουν οι κυβερνήσεις.
      Αυτοί βλέπουν ότι μια κυβέρνηση είναι απελπισμένη και τους ζητάει λεφτά. Από εκεί ξεκινάνε.

      Στόχος τους είναι η εξασφάλιση των συμφερόντων τους όσο "αντέχει" ο λαός, όχι όσο αντέχει η κάθε κυβέρνηση. Γνωρίζουν άλλωστε ότι όσο αυτοί δανείζουν με τους όρους τους θα πέσουν μία με δύο κυβερνήσεις κατ'ελάχιστον.

      Το ΔΝΤ το μόνο που ελέγχουν είναι τους δείκτες εξαθλίωσης των πληθυσμών και την πιθανή εναπομείνουσα αντοχή του.

      Στόχος τους είναι να ισοπεδώσουν την οικονομία τόσο όσο να μην καταρρεύσει η κοινωνία της χώρας με την οποία "συνεργάζονται".

      Με αυτόν τον τρόπο εισπράτουν τον μέγιστο δυνατό τόκο, εκποιούν τον περισσότερο δυνατό εθνικό πλούτο, ισοπεδώνουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις απολαβές του "πληθυσμού" και την αξία του real estate, έτσι ώστε στη συνέχεια η ρημαγμένη και ισοπεδωμένη χώρα το μόνον που να μπορεί να κάνει είναι να δεχτεί την ανάπτυξη μέσω ξένων εταιρειών, που ως επι το πλείστον ανήκουν στο ίδιο κύκλωμα.

      Την τρόικα την ενδιαφέρει να μην αναπτυχθεί η χώρα μέχρι να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι.

      Την τρόικα την απασχολεί περισσότερο το ποσοστό αύξησης των αυτοκτονιών από την ημερομηνία που έπιασαν "δουλειά" σε μια χώρα, παρά οι λεονταρισμοί του κάθε Μόντι και οι εκκλήσεις του για αναπτυξιακά προγράμματα κλπ.
      Γνωρίζουν ούτως ή άλλως ότι εκ των πραγμάτων σε λίγο αυτός θα είναι παρελθόν και ότι θα "συνεργάζονται" με την επόμενη κυβέρνηση...

      Οπότε αυτό που πρέπει να κάνει η επόμενη ελληνική κυβέρνηση (και εδώ πρεπει να βοηθήσει ο λαός και να σηκωθεί επιτελους από τους καναπέδες) είναι να πει στοπ, δεν αντέχουμε άλλο. Δεν αντέχει ο λαός. Ιδού άλλωστε είναι στο δρόμο και στα συσσίτια. Οπότε ή μας βοηθάτε τώρα να αναπτυχθούμε ή γειά σας. Ούτως ή αλλως μας οδηγείτε στην κατάσταση που θα είμασταν εαν είχαμε χρεωκοπήσει εξ αρχής.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Κώστας Ροδινός 27/01/2012 13:33:30

      +1000000000000
      Θα μπορούσαμε να θέσουμε και εμείς (λέμε τώρα) έναν μοναδικό όρο σε όλα τα "χαρτιά" και "μνημονοχάρτια".

      -Όλες οι άνωθεν υποχρεώσεις του δανειζόμενου παραγράφονται σε περίπτωση που τα μέτρα που λαμβάνονται δεν έχουν αποδώσει το ζητούμενο που είναι φυσικά η εξόφληση του χρέους (ή μήπως δεν είναι?).

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/01/2012 11:45:32

    Είσαι τόσο βέβαιος ότι οι "κεντροδεξιοί" -χμμμ... τα μεσαιοχωρίτικα φληναφήματα των Λούληδων μού θυμίζει αυτό-, που βλέπουν να εξαθλιώνονται τάχιστα ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ (μαζί με τις οικογένειές τους), είναι τόσο "ανεκτικοί" στα μέτρα των ευρωναζί που έχουν διαλύσει την ελληνική κοινωνία; Μήπως παραβλέπεις το ενδεχόμενο -ένα ενδεχόμενο, βρε αδελφέ!- να έχουν κι εκείνοι εκ των πραγμάτων αρχίσει να ριζοσπαστικοποιούνται περισσότερο από όσο νομίζεις;

    • nk avatar
      nk @ Αυριανιστής 27/01/2012 11:56:20

      Από που καταλαβαίνεις ότι είμαι υπέρ των Ευρωναζί πραγματικά δεν το κατανοώ... αντιθέτως θα έλεγα... Αλλά ας μπω στη λογική σου. Γιατί να δίνεται η ευκαιρία και το προνόμιο στην Αριστερά να μιλάει για άλλο σχέδιο αόριστα και ανεύθυνα και να μην είναι η ΝΔ αυτή που θα προτείνει κάτι; Αυτό ψάχνω... από την παράταξη στην οποία ανήκω.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ nk 27/01/2012 12:25:48

        Με αυτό που λες, συμφωνώ.

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/01/2012 11:46:30

    Τι έγινε στην Ιταλία;

  22. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 27/01/2012 11:54:06

    να γιατί

    http://www.antinews.gr/2011/11/05/131735/

  23. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 27/01/2012 12:23:34

    Να πω κατ αρχάς κάτι γιαυτην την καραμέλα περί "μεσαίου" χωρου και "κεντροδεξιων" ότι ασφαλώς και είναι ΜΥΘΟΣ. Υπάρχουν άνθρωποι που ως προσωπικότητες είναι πράοι κι άλλοι που έχουν "νεύρο", πλην δεν σημαινει τούτο ότι ο πραος ανήκει στην μέση!! Όπως ειχε πει κάποτε η μεγαλη Θατσερ σε σχετικλή ερωτηση: ΑΝ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!
    Όσο για τα καθ'ήμάς: ΓΙΑ ΕΤΕΡΑ ΦΟΡΑ (η τριτη σε ένα εξάμηνο) ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΑΜΑΡΑ Ν ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ "ΟΧΙ" ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!! Για μένα είναι η τελευταια του ευκαιρία, μετά χαίρετε αγαπητοί, πάω Χρυση Αυγη σούμπιτος καθότι ΠΑΤΗΣΙΩΤΗΣ!!

    • LAL avatar
      LAL @ anarcholiberal 27/01/2012 13:37:05

      Συμφωνώ ως προς την "τελέυταία ευκαιρία". Κάποια στιγμή θα πρέπει όλοι μας να πούμε ΤΕΛΟΣ. ΩΣ ΕΔΩ. Ο Σαμαράς είτε αναδεικνύεται σε ηγέτη είτε νεκρώνεται πολιτικά. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Σαμαράς ΔΕΝ θέλει να κυβερνήσει για να μην είναι πρωθυπουργός δραχμής και χρεωκοπίας. Θεωρώ ότι κατά βάθος επιθυμεί διακαώς τη διατήρηση του Παπαδήμου, γιατί έτσι του επιτρέπεται να το παίζει επαναστάτης όταν τον βολεύει ενώ πρακτικά συγκυβερνά. Οι εκλογές θα γίνουν, αλλά το μόνο που θα επιτευχθεί είναι η αλλαγή των συσχετισμών στη Βουλή υπέρ (;) της ΝΔ (καθότι η αυτοδυναμία είναι μάλλον αδύνατη). Θα προκύψει μια κυβέρνηση συνεργασίας από τα ίδια τρία κόμματα.

      Βέβαια οφείλω να δώσω στον Σαμαρά το "τεκμήριο αθωότητας" μέχρι αυτός να επιλέξει τη στάση του (και πραγματικά εύχομαι να διαψευστώ σε αυτό που έγραψα παραπάνω).

      Αλλά προσοχή κ. Σαμαρά: η μη τοποθέτηση είναι και αυτή, κατά κάποιον τρόπο, τοποθέτηση, και μάλιστα ισοδύναμη με σιωπηρή συναίνεση και συνενοχή.

      Φίλε μου όχι και Χρυσή Αυγή. Έλεος, οι φασίστες μας λείπανε τώρα. Αρκετό φασιμό έχουμε φάει από τους κυβερνώντες. Νισάφι.

  24. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 27/01/2012 13:18:49

    Ενας δημοσιογράφος του κρατικού καναλιού ανταποκριτής στις Βρυξέλλες (νομίζω λέγεται Αθανασίου) εσκιζε τα ιματιά του τις προάλλες ότι στην ΕΕ θεωρούν (σωστά κατάυτόν) πως το μνημόνιο απέτυχε διότι δεν εφαρμόστηκε και γενικότερα τους δουλεύουμε μην λαμβάνοντας τα μέτρα που έχουν συμφωνηθεί. Που βρίσκεται η αλήθεια δεν γνωρίζω.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 27/01/2012 13:28:43

      φίλε μου μήπως θέλουν να αρχίσουμε και σολάριουμ για να μοιάζουμε και οπτικά με τους Μπαγκλαντεσιανούς ... μήπως τότε θα δουλέψουν τα μέτρα ???

      έλεος

      • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
        ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ EVANGELOS 27/01/2012 14:10:26

        Απλώς θέλω να πω ότι με τόση πληροφόρηση και δεν ξέρω τι μου γίνεται.

  25. gio23 avatar
    gio23 27/01/2012 13:30:43

    Θα καταδικαστούν ΟΛΟΙ.Πόσοι θα προλαβουν να τη κοπανησουν?

  26. Ταρατατζούμ avatar
    Ταρατατζούμ 27/01/2012 13:51:47

    Τι θέλει να πει ο ποιητής με τον τίτλο;Το περιεχόμενο δεν το διάβασα ούτε θα το διαβάσω! Δηλαδή τι να πάρουμε στα σοβαρά.Τι έκανε ο Παπουτσής και ο και κάθε Παπουτσής;Τι βλακείες λένε στα πρωινάδικα;

  27. S.K avatar
    S.K 27/01/2012 13:54:01

    Μα ο σκοπός του προγράμματος δεν ήταν να πετύχει. Ο σκοπός του ήταν και είναι να αποτυγχάνει τάχα συνεχώς στους στόχους για να λαμβάνονται συνεχώς νέα μέτρα και η χώρα να βυθίζεται περισσότερο στην εξάρτηση. Παλαιό αποικιακό κόλπο για όσους γνωρίζουν έστω και λίγη παγκόσμια ιστορία πέρα από μάχες. Δεν υπήρχε περίπτωση κάτι τέτοιο να επιτύχει.
    Το ότι το πρόγραμμα πάει κατά γράμμα με τους πραγματικούς αρχικούς σχεδιασμούς αποδεικνύεται από το ότι ήδη αρχίζουν και μιλάνε για επιτροπείες και εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων (αφήστε τα πετρέλαια - αυτά τα έχουμε εκχωρήσει ήδη).

    Το θέμα είναι να καταλάβουμε το ότι δεν βγαίνει με αυτήν την μέθοδο και να ενημερωθεί ο κόσμος για την δίνη χρέους και εξάρτησης στην οποία έχουμε βυθιστεί.
    ΄Ολα τα προγράμματα του ΔΝΤ παγκοσμίως σε αυτό προσέβλεπαν.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ S.K 27/01/2012 14:01:09

      έτσι είναι ... απλά ακόμα και σήμερα βλέπεις ότι υπάρχουν μερικοί που αναρωτιούνται "γιατί δεν πετυχαίνουν τα μέτρα ? " ... για αυτό και γράφονται όλα αυτά τα ποστ ...

    • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
      ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ S.K 27/01/2012 14:36:37

      Εαν πράγματι αυτός είναι ο σκοπός τους πρέπει γρήγορα να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και να σχεδιάζουμε μια αυτόνομη και μοναχική πορεία.

  28. karenin avatar
    karenin 27/01/2012 14:28:59

    Δεν είναι καιρός να κάνουμε τους έκπληκτους και τις μυξοπαρθένες. Μπήκαμε στην τελική ευθεία και τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Κούρεμα χρέους, μνημόνιο 2, και δανειακή είναι πακέτο που ως τις 13 Φλεβάρη θα πρέπει να υπογραφεί και να έχουν δεσμευθεί και οι τρείς που στηρίζουν την κυβέρνηση. Τωρα τι θα γίνει στην βουλή στην ψήφηση είναι άλλη ιστορία, και έχει να κάνει με τους Πασόκους βουλευτές που είναι πια σκορποχώρι και απρόβλεπτοι. Οσο αναφορά την ΝΔ και τον ΑΣ έχει κάνει τις επιλογές, θα στηρίξει καθαρά την συμφωνία που προτείνουν οι δανειστές, σαν την μόνη ρεαλιστική αυτή την στιγμή. Είναι ξεκάθαρη πολιτική θέση, και πρέπει να κριθεί σε αντιδιαστολή με το τι προτείνουν οι άλλοι. Γι αυτό και οι θεωρητικοί της πολιτικής της ΝΔ καλό είναι να αρχίσουν να εκλαικεύουν και να βρουν τα κατάλληλα επιχειρήματα υπέρ αυτής της θέσης, πριν εκτεθούν ανεπανόρθωτα, και μεγαλώσουν την σύγχηση στις τάξεις της ΝΔ. Οσο για την κοινωνία μάλλον θα σκεφθεί ότι το μόνο καλό του ΓΑΠ, η πρόταση για δημοψήφισμα.

    • LAL avatar
      LAL @ karenin 27/01/2012 15:13:49

      Αυτό είναι μια προσπάθεια εκλογίκευσης της άρνησης του Σαμαρά να λειτουργήσει προς το συμφέρον της χώρας του.

      Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί η έξωθεν επιβολή ύφεσης "πολεμικού" μεγέθους να είναι "η μόνη ρεαλιστική επιλογή".

      Αλλά ο Σαμαράς έχει στηρίξει την 1η σύμβαση, η οποία αναφέρεται σε "οριστική, αμετάκλητη και άνευ όρων παραίτηση της Ελλάδας από κάθε ασυλία". Αν θέλει να εξιλεωθεί στα μάτια τα δικά μου, πρέπει να αλλάξει πορεία ΧΘΕΣ.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ karenin 27/01/2012 15:41:14

      φίλε μου δεν το κατάλαβα αυτό που λες ...

      δηλαδή αν "αρχίσουν να εκλαικεύουν και να βρουν τα κατάλληλα επιχειρήματα υπέρ αυτής της θέσης"

      ξαφνικά όλοι εμείς θα χαζέψουμε και θα πούμε "τι ωραία θέση !!!"

      παρόλα ταύτα δεν είμαι σίγουρος ότι θα ΞΑΝΑ υπογράψει ο Σαμαράς ... αν το κάνει πάντως δε θα πεισθούν (τουλάχιστον οι δεξιοί) ακόμα και αν αναλάβει την επιχειρηματολογία ο ίδιος ο Άνταμ Σμίθ !!!

  29. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 27/01/2012 14:30:14

    Η εύκολη απάντηση στο ερώτημα που θέτει ο τίτλος του άρθρου είναι, γιατί δυστυχώς , επί 2 χρόνια, συζητάμε ,συζητάμε, αλλα στο τέλος συμμορφωνόμαστε πάντα με τις απαιτήσεις της τρόικας ...

    Ας ελπίσουμε πως τώρα θα είναι διαφορετικά.

    Αλλα με τι σοβαρότητα να διαπραγματευτούμε ,και να αντικρούσομε τις παράλογες απαιτήσεις που διαιωνίζουν την ύφεση , όταν δεν έχουμε κάνει ουτε τα στοιχειώδη για να μειώσουμε τις δαπάνες του Δημοσίου και να κλείσει η ψαλίδα του ελλείματος?

  30. victoria (true) avatar
    victoria (true) 27/01/2012 15:08:28

    Η διάγνωση του κ.Ροδινού, σωστή και το έχουμε πει πως είναι θέμα πεθαμένου γοήτρου των 'έξω', αν δεν είναι τίποτα χειρότερο.

    Το θέμα είναι αν θα εξουσιοδοτηθεί ο Σαμαράς να κάνει ό,τι πρέπει να κάνει. Και όλοι εμείς θα δώσουμε την εξουσιοδότηση. Μην το ξεχνάμε. Χωρίς τον ελληνικό λαό πίσω του, δεν γίνεται. Αυτή είναι η ..Ρόδος!

  31. νεφέλη avatar
    νεφέλη 27/01/2012 16:02:10

    ....'οταν όλα λειτουργούν σε εναλακτικές ταχύτητες,
    όταν όλοι οι κοινοί θνητοί , ζουν με την απειλή της πληρωμής του χαρατσιού,κλπ, αλλά οι "επίλεκτοι" , όπως ο κ Φυντανίδης, παίρνουν large αναβολές από τα δικαστήρια για τα χρέη τους....

    http://nonews-news.blogspot.com/2012/01/14_27.html

    ας καταλάβει η τρόικα κι οι φίλοι της, ότι..... Ο ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ..........

  32. Geo avatar
    Geo 27/01/2012 17:06:24

    @ Ελληνας κάτοικος Μονάχου

    Πολλή κακία βγάζεις φίλε...σα να σου σώθηκε η ψυχή.
    Αν και Δυτικοευρωπαίος μένω στη χώρα σου και βοηθάω όσο μπορώ....ανταποδίδοντας λίγα από όλα όσα αυτή απλόχερα πρόσφερε.

    Don't ask what your country can do for you, but what you can do for your country
    JFK

  33. Tonia G. avatar
    Tonia G. 27/01/2012 17:20:45

    Το ΠΑΣΟΚ και ο Καρατζαφέρ ξέρουμε όλοι γιατί παίρνουν στα σοβαρά την ΤΡΟΪΚΑ. Η ΝΔ όμως γιατί;

  34. pangalos avatar
    pangalos 27/01/2012 17:49:29

    Ενταξει ρε συντροφοι πλακα κανω..
    δεν κατοικω στο μοναχο
    Εγω ειμαι ο "ελληνας κατοικος μοναχου"

    • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
      Πελασγός ο Μιλήσιος @ pangalos 27/01/2012 18:38:08

      Μόνο και μόνο, που βγήκες στο ξέφωτο σε τιμάει.
      Η αβελτηρία των γραφομένων σου, μπορεί να εξαγορευτεί με το ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ σου.
      Από το νεοφανές ψευδώνυμό σου, αν και παλαιό, καταδεικνύει αυτομεμψία.

      Από μένα τουλάχιστον, είναι σαν να μην τα είπες!
      Ας το πάρει το ποτάμι!

      Πελασγός ο Μιλήσιος

  35. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/01/2012 18:32:32

    @ Ellina tou Monachou

    To Dachau einai 15 klm apo ekei pou eisai; trava mia volta na deis (echei anartimeno katalogo an den eisai analfavitos) possous Ellines - den milao gia tous allous - katharissan stegna ta indalmata sou !

    Grafo kai ego vlepeis afti tin stigmi me latiniko pliktrologio kathos eimai stin Elvetia kai ochi spiti mou, alla pantou leo oti einai gousto mou, timi mou kai kamari mou pou eimai Ellinas kai oudeis Elvetos tolmise na to amfisvitissei....

    To agapoula fere tin koukoula...prossopoiithike !

  36. Στάθης Σαραφόπουλος avatar
    Στάθης Σαραφόπουλος 27/01/2012 18:33:01

    Γιατί όταν λέγαμε να στραφούμε προς Ρωσία και Κίνα κάποιοι δεν το έβλεπαν σοβαρά, ακόμη και σε σχόλιο μας στο Antinews!
    Σήμερα όμως πληθαίνουν οι αναφορές ότι ο Σαμαράς επιστρέφει από Ρωσία έχοντας στις αποσκευές του πρόταση του Πούτιν για δάνειο 40 δις ευρώ με ευνοϊκό επιτόκιο.
    Η Κύπρος ήδη προχθές εκταμίευσε την δεύτερη δόση του δανείου από τη Μόσχα ενώ στην Κυπριακή ΑΟΖ οι Ρώσοι έχουν αποτρέψει τα σχέδια των Τούρκων.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr η πρόταση Πούτιν θα συνεκτιμηθεί από τον Σαμαρά με μία ανάλογη που ετοιμάζουν και οι Κινέζοι τους οποίους προγραμματίζει να δει το προσεχές εικοσαήμερο , αν δεν τον προλάβουν οι πολιτικές εξελίξεις.

  37. aris. A avatar
    aris. A 27/01/2012 18:41:42

    Κώστα Καλησπέρα.

    Για να ξεκινήσει η ανέργεση ξενοδοχείου από Ελληνα της Αμερικής που ήρθε στα γεράματα να επενδύσει 12.000.000 ευρώ στην Ελλάδα έπρεπε να γίνει διακομματική επερώτηση των βουλευτών του νομού στον Χρυσοχοίδη για να πιεστεί ένας υπάλληλος που κόλαγε το θέμα να υπογράψει.

    Ιταλός λάτρης της ελληνικής φύσης ήθελε να κάνει εργοστάσιο στον Νομό Αχαίας για να βρεί δικαιολογία να έρχεται στην Ελλάδα συχνότερα.
    Μέσος όρος πραγματοποίησης της επένδυσης 2,5 χρόνια στην καλύτερη περίπτωση.
    Πήγε στην Τουρκία και σε τρεις μήνες είχε όλες τις απαραίτητες άδειες.

    Πλέον όλοι έχουν καταλάβει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η διαπλοκή του πολιτικού συτήματος με τον κρατικό τομέα όπου κάποιοι πλουτίζουν σε βάρος της χώρας.

    Οσο ο κόσμος βλέπει Χρυσοχοίδηδες και λοιπούς να τον κοροιδεύουν τόσο στεγνά όσο βλέπει υπερκομματικά κυκλώματα όπως της Θεσσαλονίκης να ξεζουμίσουν την χώρα όσο βλέπει την διαφθορά να συνεχίζει να καλπάζει τόσο θα ψήνεται ότι ο Γερμανός επίτροπος πιθανόν να είναι καλύτερος από έναν Ελληνα πρωθυπουργό που θα είναι φορτωμένος με δεσμεύσεις απέναντι σε χρηματοδότες επιχειρηματίες κομματάρχες βουλευτές και λυγούρια δημοσιογράφους.

    Το φαινόμενο Παπαδήμου δηλαδή η ορκωμοσία ενός πρωθυπουργού χωρίς δημοκρατική νομιμοποίηση συναντάει ανοχή της κοινωνίας γιατί ο κόσμος σε αυτή την φάση δεν πιστεύει ότι τα κόμματα μπορεί να υπερβούν τον εαυτό τους και να δώσουν λύση στην χώρα.

    Θα πει κάποιος ότι βάζω στην ίδια σακούλα Πασόκ και ΝΔ Σαμαρά και Παπανδρέου και ότι είναι άδικο.

    Δυστυχώς η ΝΔ δεν έχει κάνει αυτά που πρέπει για να πείσει τους πολίτες ότι μπορεί να βάλει σε τάξη τα πράγματα.

    η παταγώδης αποτυχία Καραμανλή στα θέματα κρατικής διαφάνειας έχει κάνει τον κόσμο πολύ κουμπωμένο.

    Βλέπω Παπαδήμο στην καλύτερη περίπτωση έως Σεπτέμβριο μην πω μέχρι το 2013.

    Υπάρχει μεγάλο πολιτικό κενό στην καρδιά των πολιτών για το αν υπάρχουν τίμιες πολιτικές δυνάμεις που μπορούν να βοηθήσουν την χώρα.

    Θα μου πεις τώρα πως κολάει Παπαδήμος ως ανατροπέας που διάλεξε τον πλέον σκοτεινό Καψή για δεξί χέρι.

    Δεν κολάει αλλά είναι τέτοια η απογοήτευση του κόσμου που ψάχνει εναγωνίως οτιδήποτε έξω από το παληό.

  38. LAL avatar
    LAL 27/01/2012 20:06:21

    Ήρθε η στιγμή του μεγάλου "ΟΧΙ". Ή τώρα ή ποτέ. Τίθεται θέμα επιβίωσης της Ελλάδας ως χώρας.

    Ακούει κανείς εκεί έξω; Συγγρού;;;

  39. Theo avatar
    Theo 27/01/2012 20:24:43

    Μας έπιασε το πατριωτικό μας και ξεσπαθώσαμε. Εν τάξει ας συγκρατηθούμε κι ας δούμε τα πράγματα με ψυχραιμία. Σαν λαός είμαστε και νοήμονες και εργατικοί και δημιουργικοί. Ίσως μάλιστα περισσότερο από οποιονδήποτε λαό επί της γης. Γι' αυτό αναδείξαμε το μεγαλύτερο πολιτισμό στον κόσμο. Αλλά και τότε που οι πρόγονοί μας μεγαλουργούσαν, δεν υπήρχαν οι είλωτες; Δεν υπήρχαν οι μη έχοντες πού την κεφαλήν κλίναι; Δεν υπήρχαν οι τεμπέληδες και οι προδότες. Το ζήτημα είναι τί κάνει κάθε φορά το σύστημα. Τί μέτρα παίρνει για τον περιορισμό των δυσάρεστων φαινομένων η πολιτεία. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, πρέπει να παραδεχθούμε πως οι πρόγονοί μας ,που μας άφησαν την πιο ακριβή κληρονομιά, είχαν τουλάχιστον την εποχή της μεγαλουργίας τους αναπτύξει και δικλείδες προνοίας, αν όχι προς αποτροπή παντελώς φαινομένων σήψης και υποβάθμισης της ζωής, τουλάχιστον περιορισμού αυτών των φαινομένων. Όταν αυτά περιορίστηκαν, είτε γιατί λιγόστεψαν οι αληθινοί ηγέτες, είτε γιατί επήλθε κορεσμός, είτε γιατί τους πήρε η κατρακύλα της ευδαιμονίας, ήλθε η παρακμή. Σε περίοδο παρακμής βρισκόμαστε φίλε φιλοξενούμενε εργάτη. Κι αυτό σ' έδιωξε μακριά από την πατρίδα σου. Ούτε οι συνέλληνες σου φταίνε. Ακόμη κι αυτοί οι διεφθαρμένοι, με το πολιτικό μέσον, που με λιγότερα προσόντα από εσένα σου πήραν, σου υφήρπασαν τη θέση που ονειρευόσουν, ούτε αυτοί φταίνε ουσιαστικά. Είπες πολλά και δίκαια κατά τη γνώμη σου μέσα στο πνίξιμο της αδικίας και της πικρίας που νιώθεις. Ξέχασες όμως τους κύριους υπεύθυνους αυτής της κατάστασης. Αυτούς που εξέθρεψαν με τις πολιτικές τους τις νοοτροπίες που εμφύτευσαν σ' αυτό το λαό. Αυτούς τους ανίκανους πολιτικούς που εδώ και πολλές δεκαετίες, στο βωμό των φιλοδοξιών τους για πλουτισμό μέσω της πολιτικής, μας πούλησαν φούμαρα. Αυτούς που συναγωνίζονται εδώ και δεκαετίες για το ποιός ξέρει να κάμπτει καλύτερα τις οσφύες στους ισχυρούς της γης. Ξέχασες αυτούς. Τους πραγματικούς υπεύθυνους του μαρασμού της πατρίδας μας. Αυτούς τους ανίκανους που δυστυχώς με τις αδυναμίες που καλλιέργησαν στις καρδιές μας τους ψηφίζουμε και τους ξαναψηφίζουμε. Αυτούς να κακίζεις αγαπητέ που σου κρύβανε πως το Τσοβόλα δώστα όλα σήμαινε τη μελλοντική καταδίκη σου. Αυτούς που μετατρέψανε ξαφνικά τον τσοπάνη σε χρηματιστή και κάθε καφενείο χωριού σε χρηματηστήριο. Αυτούς τους ελεηνούς που ξεγελάσανε τον κοσμάκη και τον ελυωσαν κυριολεκτικά με την πύρινη σφαίρα (βλέπε φούσκα) του χρηματιστηρίου. Δυστυχώς άλλοι ξυπνούν γρήγορα άλλοι αργά. Ελπίζω να βγούμε όλοι σοφότεροι από αυτή την τραγική εμπειρία και...αλλάζοντας αυτούς που θέλουμε να μας κυβερνούν, ν' αλλάξουμε τη ζωή μας. Δυστυχώς, έχω κι εγώ την κόρη μου που ετοιμάζει τις βαλίτσες της για τη Γερμανία. Με τις ανώτατες σπουδές της, με την άπταιστη κατοχή της γερμανικής γλώσσας και άλων δύο γλωσσών. Είμαστε κι εμείς οι γονείς και αυτή, πικραμένοι. Δεν μας φταίνε όμως οι συμπατριώτες μας συλήβδην. Και μη χαίρεσαι που εσύ παίρνεις, όπως λες, 4500 ευρώ κι άλλος 100. Να λυπάσαι πρέπει για την κατάντια του τόπου μας και να θυμώνεις, να θυμώνεις, να θυμώνεις πολύ. Αυτό θα σε βοηθήσει να κάνεις σωστά την επιλογή σου αυτή τη φορά. Να βάλεις τις βάσεις για την επιστροφή σου στο τόπο που γεννήθηκες, που σ' έχει και τον έχεις ανάγκη.

  40. έλενα avatar
    έλενα 27/01/2012 21:35:03

    Απορώ που ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που συζητούν για κόμματα και πολιτική και που ελπίζουν ότι κάποιοι δεν θα υπογράψουν το μνημόνιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμα περιμένουμε κάποιον θαρραλέο όταν ξέρουμε ότι τέτοιο είδος δεν υπάρχει στη σημερινή πολιτική σκηνή. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κρεμόμαστε κάθε μέρα από την τηλεόραση για να ακούσουμε τι θέλει η τρόικα, τι δίνουμε εμείς και αν θα ζήσουμε αύριο. Μήπως θα έπρεπε, αυτή τη φορα πολύ σοβαρά και σταθερά, όλοι μαζί να τους βοηθήσουμε να περάσουν τα σύνορα............όλα μαζί τα καλόπαιδα

  41. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/01/2012 22:23:12

    Αν ο "κουμπωμένος κόσμος" διυλίζει τον κώνωπα της "παταγώδους αποτυχίας Καραμανλή στα θέματα κρατικής διαφάνειας" και καταπίνει την κάμηλον της εξαθλίωσής του από τον δοτό υπάλληλο των τραπεζιτών και των ευρωναζί, τότε αυτός ο κόσμος είναι άξιος της μοίρας του.

    Εμείς οι υπόλοιποι, απορώ τι φταίμε...

  42. Παύλος avatar
    Παύλος 27/01/2012 22:23:25

    Ξενητεμένε Γ,Γ,
    Μην αναλώνεσαι σε μεγαλοστομίες και φαμφάρες!
    Δεν βλέπεις ότι αυτό το κομπλεξικό ΠΑΣΟκάκι δεν αναφέρθηκε καθόλου στους ωλετήρες της Ελλάδας, παρά καταφέρεται μόνο κατά του Καραμανλή;;;
    Το ανθρωπάκι δεν αξίζει ούτε συμπάθεια για την μ@λ@κί@ που το δέρνει , ούτε την αξία του να τον φτύσεις !!!!!!

  43. Παύλος avatar
    Παύλος 27/01/2012 22:38:27

    Τάκης , τί είσαι εσύ;;;;
    Μήπως είσαι ufo ;;;;

  44. kostas avatar
    kostas 27/01/2012 22:38:35

    Ελληνα του Μοναχου
    το καλοκαίρι που θα μας έρθεις με τα ευρώ σου μην παραλείψεις να φέρεις τη γυναίκα και την κόρη σου μαζί
    Ανθρωπος που ντρέπεται για την καταγωγή του είναι το πιο σιχαμένο πραγμα του κόσμου
    μου θυμίζεις τους Αλβανούς που όταν πρωτοερχόταν ήταν όλοι Βορειοηπειρώτες
    οταν σε ρωτάνε έκει απο που που κατάγεσαι πεσ τους οτι ο μπαμπακας σου ήταν ναζι που υπηρέτησε Ελλάδα ( θα ντρεπεσε φαντάζομαι να τους λεσ οτι είσαι κατάγεσαι απο μια χώρα κλεφτών και τεμπέληδων)

  45. Geros avatar
    Geros 28/01/2012 09:40:20

    Οι περισσότεροι απάντησαν σε έναν Έλληνα από το Μοναχο αντί να απαντήσουν στο ερώτημα που θέτει το άρθρο. Αντί βρε παιδιά να επιχειρείτε να στερήσετε την Ελληνική ιθαγένεια από κάποιον με άλλη γνώμη από εσάς λες και είστε αστυνομία Ελληνικότητας , και αντί να φτιάχνετε σχέδια στο κεφάλι σας για το τι θα κάνετε στην κόρη και στην γυναικα του ανθρώπου που είχε την ατυχία να διαφωνήσει με εσάς (νομίζω έτσι έλυναν και οι Νεάντερταλ τις διαφορες τους , συγχαρητήρια), θα ήταν καλύτερο να απαντήσετε στο ερώτημα του άρθρου. Να επιχειρήσω εγώ να την δική μου απάντηση : παίρνουμε στα σοβαρά την τρόικα γιατί έχουν στην βαλίτσα 130 δισεκατομμύρια ευρώ τα οποια χρειαζόμαστε. Τα χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε να ζούμε στον κόσμο της τσιχλόφουσκας , στον οποίον μπορεί κάποιος να παίρνει σύνταξη 1000 ευρώ τον μηνα για 30 χρονια έχοντας δώσει εισφορές 300 ευρώ τον μηνα για 20 χρονια και να παραπονιέται γιατί του κόψαν το εφάπαξ από πάνω ! Είμαστε καταδικασμένοι λοιπόν από την μια να τους μισούμε που προσπαθούν να μας βγάλουν από τον κόσμο της τσιχλόφουσκας και από την άλλη να τους παρακαλάμε για λίγο μετρητό που θα παρατείνει τις ψευδαισθήσεις μας λίγο ακόμα.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Geros 28/01/2012 10:45:55

      Ὁ καθένας ἀπαντάει ὃπου καί σέ ὃποιον θέλει,αὐτό εἶναι δημοκρατικό καί σωστό.Ἐσύ πἐς ὃ,τι θές καί ἂσε τούς ἂλλους νά ποῦν ὃ,τι θέλουν,νομίζω αὐτό τό δικαίωμα μᾶς δίνει καί ἡ ἰστοσελίδα στήν ὁποία βρισκόμαστε. Ὃπως ὁ πατριώτης ἀπό τό Μόναχο ἒχει τό δικαίωμα νά πεῖ τή γνώμη του,ἒτσι νομίζω καί ἐμεῖς ἒχουμε τό δικαίωμα νά τόν ἐπαναφέρουμε στήν τάξη ὃταν αὐτός παρεκτρέπεται. Ἂν καί ββλέπω ὃτι δέν ἐπανέρχεται μέ τίποτα!

      • deferakos avatar
        deferakos @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/01/2012 11:50:50

        που θα πάει, όταν καταλάβει ελπίζω να μην είναι αργά (γι'αυτόν)

      • Geros avatar
        Geros @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/01/2012 14:59:25

        Και εγώ έχω το δικαίωμα να επαναφέρω εσάς στην τάξη όταν παρεκτρέπεστε? Με ποιο τρόπο? Και ποιος ορίζει ποιος παρεκτράπηκε?
        Όχι αγαπητέ μου , κανείς εδώ μέσα δεν έχει δικαίωμα να επαναφέρει κανέναν στην τάξη , το μόνο που έχουμε δικαίωμα να κάνουμε είναι πολιτισμένο διάλογο και το "φέρε την γυναικα και την κόρη σου μαζί" , εκεί που εγώ μεγάλωσα δεν ήταν ούτε πολιτισμένο , ούτε διάλογος.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Geros 28/01/2012 21:26:20

          Ἐνῶ,ἀγαπητέ, τό νά βάζει κάποιος ὃλους στό ἲδιο τσουβάλι καί νά τούς ὀνομάζει ἀδιακρίτως κλέφτες καί τεμπελχανάδες,θεωροῦνται ἐπιχειρήματα πρός ἒναρξιν πολιτισμένου διαλόγου; Ἐπειδή ἐγώ ἰδροκοπῶ θανάσιμα νά τά βγάλω πέρα μέ ἓνα σωρό θυσίες καί νά μεγαλώσω τά παιδιά μου- ὃπως πιστεύω καί πολλοί ἐδῶ μέσα,ἀλλά μιλῶ γιά τόν ἑαυτό μου- καί ἐπειδή δέν ἒχω κλέψει κανέναν οὒτε εἶμαι ταμπέλης,γι' αὐτό λοιπόν ΚΑΙ ΕΓΩ ἒχω τό δικαίωμα νά ὑπερασπιστῶ τόν ἑαυτό μου καί ἂν ὂχι νά ''τόν'',τουλάχιστον ''νά'' ἐπαναφέρω κάποια τάξη στό διάλογο ,ὃσον ἀφορᾶ ἐμένα καί τά ἐπιχειρήματα τοῦ ἐν λόγω ''πατριώτη''. Γκέγκε;

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Geros 28/01/2012 11:55:32

      Ώδυνεν όρος (Geros) και έτεκεν .....τσιχλόφουσκα !!!

      • Geros avatar
        Geros @ Παύλος 28/01/2012 13:51:31

        Όταν αγαπητέ Παύλος με συγκρίνετε με όρος με τιμάτε , αν και είμαι λίγο νεότερος των βουνών. Προτιμώ να μιλάτε με φράσεις του Λουκιανού (έστω και ατυχώς παραφρασμένες) παρά τις ύβρεις και τις χυδαιότητες που χρησιμοποιείτε συνήθως.
        Άντε , με το καλο να μάθετε να χρησιμοποιείτε και επιχειρήματα. !

  46. Ιοαννις avatar
    Ιοαννις 29/01/2012 03:04:33

    -Γιατί ακόμα παίρνουμε στα σοβαρά την Τρόϊκα;

    -Γιατί η Τρόϊκα βαζει το φαγητο στο τραπεζι. Δηλαδη τι θελουμε οι Ελληνες? Αλλος να πληρωνει και αλλος μαμαει?

  47. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 29/01/2012 08:28:10

    "Πάντα και για όλα, έρχεται ένας λογαριασμός"

    Μάλιστα κύριε. Εξαιρούνται φυσικά οι Αυστριακοί και οι Γερμανοί. Αυτοί σκοτώνουν και δεν πληρώνουν.

    Ήθελα να ήξερα: Αυτή την έρμη την καραμέλα, πότε θα την βαρεθείτε επιτέλους;

    Έχετε καταντήσει εντελώς βαρετοί.

    Έκανες την επιλογή σου: Να σε ταΐζει μια χώρα που πουλάει όπλα, ακόμη και σε ανήλικα, όπλα που σκοτώνουν, μέχρι και ανήλικα. Μην μας κάνεις και κύρηγμα από πάνω.

    Ξανασκέψου το.

  48. ΝΤΙΝΑ avatar
    ΝΤΙΝΑ 21/02/2012 20:26:24

    ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΙΛΟ-ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ-ΚΑΤΟΙΚΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΙΚΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΩΣΤΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΜΟΓΙΑ (ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΣΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΟΠΩΣ SIEMENS ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ, ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑΙΖΑΝ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΛΠ). ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΛΕΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ. ΟΥΤΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΥΠΗΡΞΕ. ΔΕΝ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΦΙΛΗΣΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ. ΑΡΑ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ. ΔΕ ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.