#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/04/2010 17:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γεώργιος Παπανδρέου, ο Έσχατος και Φαρμακερός

Έρχονται οι λύκοι.

     

    Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

 Μύρισε αίμα κι έρχεται ο Αρχηγός των Λύκων, μαζί με τον Φον Ρίμπεντροπ του ισλαμοφασισμού και καμιά δεκαριά μπέηδες και πασάδες.

Τώρα θα σας λυθεί η απορία γιατί το ψηλό παιδί από την Μινεσότα δεν έβαλε ΥΠΕΞ τον Νίκο Κοτζιά αλλά τοποθέτησε ως αναπληρωτή της αυτού κωπηλατικής εξοχότητος τον επίδοξο Δραγουμάνο, κ. Δρούτσα. Ο Κοτζιάς έχει δύο ελαττώματα : ελληνοκεντρική ρεαλιστική άποψη και δύσκαμπτη μέση. Αν δε τις των γνωστών μαλακίων του την έπεφτε για «υπερπατριωτισμό» θα ‘πεφτε πολύ γέλιο. Όμως στο κούφιο μέγαρο της Βασιλίσσης Σοφίας ο «ανανισμός» θεωρείται in.

Έρχονται οι ισλαμοφασίστες, αδέρφια. Για το καλό μας.

Γνωρίζετε το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας των δύο χωρών; Λοιπόν θα συνεδριάσει για πρώτη φορά. Θα κάτσουν απέναντι – απέναντι ο Δρούτσας, η Αννούλα, η Μπιρμπίλη κλπ και θα κρατιούνται απ’ τα χέρια με τα ομόλογα τους λυκόπουλα και θα κοιτιούνται στα μάτια.

Τί θα συζητήσουν άραγε για την Παιδεία μας η Αννούλα και ο μεμέτης συνάδελφος της; Πάλι για την εξομάλυνση της Ιστορίας μας; Τρίψε – τρίψε, γυαλί την κάναμε, ωρέ γείτονες. Ανησυχείτε; Ντροπή, δύσπιστοι. Κάπου εκεί θα ‘ναι ο θεματοφύλακας της Εθνικής μας Παιδείας, η Δραγώνα χανούμ. Κι αν έχει η Αννούλα απορίες, που δεν θα μπορεί να λύσει η Δραγώνα, φαντάζομαι πως η Ρεπούση θα ‘χει ανοιχτό το κινητό της.

Λοιπόν, λίγα λόγια. Το βασικό πιάτο στο μενού δεν είναι αυτό. Εντάξει, κάποια στιγμή θα τον ξηλώσουμε και τον έφιππο Αρχηγό των Ανυπότακτων Ρουμ από τη Σταδίου, όπως ο Κωπηλάτης ξήλωσε τον «σωβινιστικό» πίνακα από το γραφείο του, αλλά πρώτα θα διευθετηθούν τα χοντρά θέματα.

Αιγαίο, πετρέλαια, Θράκη, Κύπρος, όλα θα ‘ναι στο τραπέζι. Αυτά μύρισαν οι Λύκοι, μαζί με την αδυναμία μας, και έρχονται τριποδίζοντας με μάτι κόκκινο σαν αίμα.

Έχουμε και λέμε: Γιατί νομίζετε γυρίζουν τόσους μήνες τα αυτοκίνητα της καθεστωτικής Γκεστάπο και σας φωνάζουν με τα μεγάφωνα «Achtung – Achtung, η χώρα πεθαίνει, τα spreads χοροπηδάνε σαν κατσίκια, βουλιάζει ο Τιτανικός, παππού θες σύνταξη; Θα πάρεις τ’ αρχ…α μας. Παιδιά φάτε το φαΐ σας, έρχεται το ΔΝΤ κλπ»;

Αυτό, αδέρφια, λέγεται προετοιμασία, ήγουν τρομοκράτηση, καθήλωση και χειραγώγηση της κοινής γνώμης. Είπαμε, ο Φόβος είναι όπλο. Με αυτό το όπλο στον κρόταφο του Λαού, ο Γεώργιος Παπανδρέου ο Έσχατος και Φαρμακερός, θα κάνει όλα τα όνειρα του πραγματικότητα.

Όχι, ρε σεις, ο Γιώργος δεν είναι «πράκτορας» κανενός. Είναι αρκετά αμερικανάκι από μόνος τους και δεν χρειάζεται ούτε χειριστή, ούτε χορηγό. Σας το λέω και δεν το καταλαβαίνετε: Ο Γιώργος τα ΠΙΣΤΕΥΕΙ αυτά από μόνος του.

Θεωρεί την κρίση ευκαιρία για να περάσει όλες τις ιδεοληψίες του στην πράξη. Θέλει να τελειώνει με τον οπισθοδρομικό μονομπλόκ ελληνικό εθνισμό, να μας κάνει cool, παρδαλούς, ανεκτικούς, πολίτες του κόσμου. Να μας συμπαθήσει επιτέλους η μαμά του κι ο Νίκος, που ζήσανε τόσα χρόνια σ’ αυτή την έρημο με τους Απάτσι.

 Τα δε λίμπεραλ αμερικανάκια αγαπούν τους πραγματικούς Απάτσι. Ξέρετε γιατί; Γιατί δεν έχουν Ιστορία. Ελάχιστα πράγματα. Τους αντιμετωπίζουν λοιπόν συμπαθητικά και με ανωτερότητα. Αφού τους κατάκλεψαν και πετσόκοψαν, τους δίνουν λίγη φιλανθρωπία.



Εμείς όμως, ε; Πολύ πράγμα. Ετούτοι δω οι Ινδιάνοι απ’ το Μωριά, τη Ρούμελη, τη Θεσσαλία, τον Πόντο, την Ήπειρο, την Μακεδονία, την Θράκη, την Μ. Ασία, την Κύπρο και τα νησιά, είμαστε αλλιώς. Η περπατησιά μας έρχεται πολύ βαθιά απ’ το παρελθόν και οι χάντρες και τα καθρεφτάκια δεν μας λένε τίποτα. Εμείς τα φτιάξαμε. Γι’ αυτό τους καθόμαστε στο λαιμό, που μπλέξανε μαζί μας.

Θα δείτε λοιπόν πράματα και θάματα. Στον μούλτι κούλτι φαντασιακό κόσμο του Γιώργου, τα τουρκικά μαχητικά που σε λίγο θα ξυρίζουν τις ελιές μας στις υπερπτήσεις τους, τα τουρκικά πολεμικά που παίρνουν πλέον μάτι τις γκόμενες στον Αστέρα δια του οπτήρος, το ότι δεν αναγνωρίζουν την Κύπρο, κατέχουν τη μισή και κάθε δεύτερη μέρα μας απειλούν και τις ενδιάμεσες μας τον πιάνουν, όλ’ αυτά, no problem, guys.

Το παραμύθι θα ‘ναι ειρήνη, αδερφοσύνη, μείωση εξοπλισμών, συνεκμετάλλευση του Αιγαίου και φράγκα.

Εμείς θα δώσουμε γη και ύδωρ κι αυτοί μεγαλόψυχα θα τ’ αποδεχθούν. Τα δικά μας δικά τους και τα δικά τους πάλι δικά τους. Και βέβαια τέτοια νιτερέσα και «καπάκια» δεν τα παίρνεις μετά εύκολα πίσω.

Το Σύνταγμα στο 114 και τώρα στο 120 λέει κάτι, αδέρφια. Εκεί με λίγα λόγια οι Έλληνες, το Έθνος, ο Λαός, ορίζονται, οριζόμαστε όλοι εμείς τελικοί θεματοφύλακες της Εθνικής Νομιμότητας. Όποιος την παραβιάσει θα πληρωθεί καταλλήλως. Έχουμε μια φράση γι’ αυτό. Ήξερε ο Πλαστήρας. Έχει μια ομώνυμη συνοικία η Αθήνα. Εκεί τους πάμε αυτούς που παραβιάζουν την Εθνική Νομιμότητα και τους πληρώνουμε.

Ο Γιώργος θέλει να τελειώσει ως Ηγεμών της Βλαχίας; Θα μαζεύει τα δοσίματα και θα τα στέλνει με τον Δρούτσα στον νέο Πατισάχ; Εζήλωσε την δόξα του Γούναρη;

Πάντα βέβαια υπάρχει η ελπίδα να μας «σώσουν» οι Τούρκοι. Να ζητούν τόσα πολλά που ακόμη κι η γαλαντόμα ψυχή του Γιώργου ν΄αναγκαστεί να πει όχι.

Λοιπόν, στον έφιππο αδριάντα του Αρχηγού των Ανυπότακτων Απάτσι - Ρουμ επί της οδού Σταδίου, γράφει: «Έφιππος χώρει γενναίε Στρατηγέ ανά τους αιώνας διδάσκων τους λαούς, πως οι δούλοι γίνονται ελεύθεροι». Θα το μεταφράσω στα γερμανικά, να το στείλω στον Δρούτσα, να το μεταφράσει στ’ αγγλικά, να το διαβάσει ο Νίκος, ο «μεταμφιεσμένος Έλληνας με την αμερικάνικη καρδιά» κι αυτός με τη σειρά του να το εξηγήσει στο Γιώργο.

See you, ρε....

(Φωτό: Δεν άρεσε ο πίνακας «H Eλλάς ευγνωμονούσα» στον Παπανδρέου και τον αφαίρεσε από το Μαξίμου!!)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 12:17:30

    όλα στο βωμό του χάους… όλα είναι μια ιδέα ....

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ ataktos 25/04/2010 17:20:21

      δεν πρόκειται να γίνει τίποτε προκλητικό.....όλα θα είναι "πολιτισμένα" και οι Έλληνες θα κληθούν να ανασκευάσουν τη καχύποπτη στάση τους απέναντι στην γείτονα χώρα που με την κατάλληλη προπαγάνδα μπορεί να αναδειχθεί ακόμα και σε "αδελφή" χώρα....τα χαμόγελα και οι φιλοφρονήσεις θα έχουν ένα τελικό στόχο: προτιμάτε να σας ρημάξει στην φορολογία το ΔοΝηΤής ή να "εκμεταλευτούμε "τον πλούτο που κρύβει το Αιγαίο όλοι μαζί και να περάσουμε τον σκόπελο πλούσιοι και άνετοι;
      Σ'αυτά τα πλαίσια...καλά πληροφορημένες πηγές στην θράκη καλούν ήδη ενδιαφερόμενους για συνεργασία με "οικονομικούς κολοσούς" απ'την γείτονα , έτσι ώστε να δωθεί η ευκαιρία στους θρακιώτες (για τους Έλληνες μιλάμε) να "στηριχθούν και να αντέξουν " την λαίλαπα του Δ.Ν.Τ.(κοινώς ΔοΝηΤή)......
      Το "κλού" της υπόθεσης είναι ότι οριοθετείται η αρχή της συνεργασίας για μετά τον Μάιο....για να γίνει πρώτα η συμφωνία και να μπορούν οι εταιρίες να μιλάνε στα σίγουρα...

      Το γενικό συμπέρασμα είνα ότι οι "Κωνσταντινουπολίτες" θα μας σώσουν εδώ στην Θράκη.... (οι σημερινοί όπως αντιλαμβάνεστε είναι μουσουλμάνοι)

  2. GrennHorses avatar
    GrennHorses 24/04/2010 12:23:09

    Διάλυσε την Ελλάδα ο πατέρας του ήρθε να της δόση και την χαριστική βολή ο γιος της μάμι.

    Χθες Αγ. Γεωργίου τέλος εποχής.

    Αγ. Γιωργάκης ο ΔΝΤροπαιοφόρος

    • GrennHorses avatar
      GrennHorses @ GrennHorses 24/04/2010 12:27:00

      Όσο για το πίνακα ας βάλει κανένα του Ατατουρκ

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/04/2010 12:24:45

    Φαήλο, χρειάζονται πρωτοβουλίες και μηνύματα να τα καταλάβει ο κόσμος ώστε να τα θυμάται όταν θα τρώμε σφαλιάρες. Ο πολύς κόσμος, ακόμα και ο αποχαυνωμένος κόσμος.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 24/04/2010 12:38:23

      Σωστός και πρέπει πχ σε κάθε δημόσιο διάλογο αυτό το υπο κηδεμονία να γίνει σημαία, όπως και τα 3 δεν ή το λεφτά υπάρχουν.
      πρέπει ο κόσμος να θυμάται τη "συνέπεια" λόγων και πράξεων, σε κάθε ομιλία των παπαγάλων

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Ιθαγενής 24/04/2010 13:27:04

        εε.. προπαγανδα στην προπαγάνδα. Απλοποίηση του μηνύματος. Κάθε ανάρτηση και περίληψη. Στυλ Λαλιώτη.

  4. Ηλίας avatar
    Ηλίας 24/04/2010 12:29:05

    Διαβάζω,διαβάζω, διαβάζω....Και ανοίγω την τηλεόραση και νομίζω ότι ζω 4 χρόνια πριν. Μόνοι μας τα λέμε, εμείς μας ακούμε.
    ΠΡΕΠΕΙ με κάποιον τρόπο η διαμαρτυρία να βγει στον πολύ κόσμο. Στα ΜΜΕ. Να κατακλύσει την κοινή γνώμη. Με όλο το σεβασμό, το antinews είναι μια τρίχα στο κεφάλι των Πασοκοκρατούμενων μέσων.
    Τι μπορεί να γίνει προς αυτή την κατεύθυνση;

    • nancy avatar
      nancy @ Ηλίας 24/04/2010 13:12:08

      Φίλε Ηλία, όποιος θέλει, μπορεί να διαβάζει καί αυτό το website όπως και άλλα, όπου θέλει καταλήγει κατα την κρίση του. Απ ότι κατάλαβα, και ο κ. Φαήλος και ο φάκτωρ έχουν πεί "περιμένετε". Κάποιο γεγονός θα υπάρξει, ας μην είμαστε ανυπόμονοι, για να προηγηθούν τα γεγονότα.
      Αλλά, μας λένε, να είστε έτοιμοι.
      (αν προηγηθεί πάλι ίδιο σχόλιο, θα τρελλαθώ...)

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ nancy 24/04/2010 14:45:20

        Να σας απογοητεύσω..... Πολλά έχουμε περιμένει γενικώς από καιρούς και σωτήρες, αλλά άνθρακες ο θησαυρός... δεν υπάρχουν κρυμμένοι ήρωες και εκπλήξεις.... η αποχαύνωση που βλέπετε γύρω σας και η παρακμή, αυτή είναι και τελεία. .... για κάνα ποδόσφαιρο μπορεί να ξεσηκωθεί κανείς, για τίποτα άλλο όχι, ξυπνάτε, δες τε γύρω σας...

      • nancy avatar
        nancy @ nancy 24/04/2010 15:32:53

        Σκεπτική, και εγώ ξέρω πολλούς ανθρώπους που απέχουν, αλλά μήπως περιμένουν κάτι, κάποιο έναυσμα για να συμμετάσχουν?
        Μήπως προηγηθούν δημοτικές και υπάρξουν εκπλήξεις? Εδώ θα είμαστε πάλι να τα ξαναπούμε.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ nancy 25/04/2010 10:35:18

        Τι να περιμένετε ρε σεις.
        Μερικοί έχουν τη ψευδαίσθηση οτι κάτι θα στραβώσει..και θα πέσει το ΠΑΣΟΚ..
        Σας την έφερε το ΠΑΣΟΚ ξυπνάτε ρεεεεε!
        Το ΠΑΣΟΚ είναι που περιμένει...περιμένει να χωνέψει ο λαός τι έχει παιχτεί και μετά θα τον κατευθύνει εναντίων σας και τοτε ποιός είδε τη κλωτσά και δεν την εφοβήθηκε, έχει να πέσει σύννεφο.
        Ακόμη ο κόσμος δεν έχει χωνέψει τι έχει γίνει.

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ nancy 25/04/2010 17:56:11

        Τώρα μάλιστα η επιβεβαίωση για όσα λέω... περιμένετε σωτήρες από τα κόμματα που συμμετείχαν 30 χρόνια στο φαγοπότι και τα όποια καινούρια φυντάνια μπλέξανε στην πολιτική για ίδιον όφελος ή γιατί τους τάξανε.... ενημερώνω ότι ο ρομαντισμός κι η ιδεολογία στην πολιτική απέθαναν και κάναμε και τα σαράντα 20 χρόνια τώρα κάτι σχολιαστές βλέπω απέμειναν αλλά από το πληκτρολόγιο περιμένοντας σωτήρες δουλειά δεν γίνεται....
        Ψιτ.... όσοι δοκίμασαν να κάνουν μπίζνες με τη χώρα, δώσανε μίζες παντού και το δηλώνουν κι ευθαρσώς... έναν... έναν για δείγμα, δεν έχει καταφέρει να καταγγείλει κάποιος? έστω το αντίπαλο κόμμα για να δείξει ότι κάτι κάνει, έναν.. ΕΝΑΝ... έλεος με το δούλεμα ... πεντακοματική δικτατορία έχουμε με πέντε κουτάλες στη χύτρα... Αλλά κόρακας κοράκι μάτι δεν βγάζει, σιγά μην βρεθεί κανείς, όλοι παρθένες.... σοβαροί... μιλάνε για θυσίες στο κοινοβούλιο ... αυτό δεν είναι κοινοβούλιο, είναι απορρυπαντικό με μπλέ πράσινους κόκκινους ρόζ και μαύρους κόκκους....

  5. fit for fun avatar
    fit for fun 24/04/2010 12:41:20

    Το ψηλό παιδί από την Μινεσότα παραχώρησε την κυβέρνηση σε εξωτερικούς συνεργάτες γιατί οι νεοέλληνες δεν φτάνουν ούτε το δεξί αρχ..ενός απάτσι. Αν δεν αρέσει το παραμύθι ειρήνη, συναδελφοσύνη, μείωση εξοπλισμών και φράγκα, αλλά αρέσει η αξιοπρέπεια, ο τσαμπουκάς, η κυριαρχία, θα έπρεπε ο χοντρός κύριος από την Ραφήνα να δουλέψει για τα συμφέροντα του λαού και όχι των φίλων του. Το ίδιο και ο κοντός κύριος με τις ελιές κοκ.

  6. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 24/04/2010 12:41:24

    Ας φρόντιζαν

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1930)

    Κατήντησα σχεδόν ανέστιος και πένης.
    Αυτή η μοιραία πόλις, η Αντιόχεια,
    όλα τα χρήματά μου τάφαγε·
    αυτή η μοιραία με τον δαπανηρό της βίο.

    Αλλά είμαι νεός και με υγείαν αρίστην.
    Κάτοχος της ελληνικής θαυμάσιος
    (ξέρω και παραξέρω Αριστοτέλη, Πλάτωνα·
    τι ρήτορας, τι ποιητάς, τι ό,τι κι αν πεις.)
    Από στρατιωτικά έχω μιαν ιδέα,
    κ' έχω φιλίες με αρχηγούς των μισθοφόρων.
    Είμαι μπασμένος κάμποσο και στα διοικητικά.
    Στην Αλεξάνδρεια έμεινα έξι μήνες, πέρσι·
    κάπως γνωρίζω (κ' είναι τούτο χρήσιμον) τα εκεί:
    του Κακεργέτη βλέψεις, και παληανθρωπιές, και τα λοιπά.

    Οθεν φρονώ πως είμαι στα γεμάτα
    ενδεδειγμένος για να υπηρετήσω αυτήν την χώρα,
    την προσφιλή πατρίδα μου Συρία.

    Σ' ό,τι δουλειά με βάλλουν θα πασχίσω
    να είμαι στην χώρα οφέλιμος. Αυτή είν' η πρόθεσίς μου.
    Αν πάλι μ' εμποδίσουνε με τα συστήματά τους --
    τους ξέρουμε τους προκομένους: να τα λέμε τώρα;
    αν μ' εμποδίσουνε, τι φταίω εγώ.

    Θ' απευθυνθώ προς τον Ζαβίνα πρώτα,
    κι αν ο μωρός αυτός δεν μ' εκιμήσει,
    θα πάγω στον αντίπαλό του, τον Γρυπό.
    Κι αν ο ηλίθιος κι αυτός δεν με προσλάβει,
    πηγαίνω παρευθύς στον Υρκανό.

    Θα με θελήσει πάντως ένας απ' τους τρεις.

    Κ' είν' η συνείδησίς μου ήσυχη
    για το αψήφιστο της εκλογής.
    Βλάπτουν κ' οι τρεις την Συρία το ίδιο.

    Αλλά, κατεστραμένος άνθρωπος, τι φταίω εγώ.
    Ζητώ ο ταλαίπωρος να μπαλοθώ.
    Ας φρόντιζαν οι κραταιοί θεοί
    να δημιουργήσουν έναν τέταρτο καλό.
    Μετά χαράς θα πήγαινα μ' αυτόν.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Γιάννης Σ. 24/04/2010 16:52:59

      Σημείωσε φίλε μου και ολίγον από Μακρυγιάννη, μπας και ξυπνήσουν οι χαζοελληνες.

      "Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν (=πολύτιμο κόσμημα) έχομεν...."

      Πολύ καλός Φαήλο. Η πένα σου μου θυμίζει Τ.Λαμπρία, τον αείμνηστο..

  7. effie B. avatar
    effie B. 24/04/2010 12:42:09

    Γεώργιος Παπανδρέου, ο Λιγος και Μικρος

    Οι λυκοι ειναι εδω. Ευτυχως (!!!!!) προλαβε και τους εφερε να σκυλεψουν στο αψυχο κορμι της Πατριδας μας πριν προλαβουν καποιοι να πραξουν αλλιως!!!!!!!!!!

    --------------------------------------------------------------------
    Το επαχθές χρέος και η μυστική βοή

    Του Πετρου Παπακωνσταντινου απο την σημερινη Καθημερινη

    Με φόντο την κλιμακούμενη τρομοκρατία των spreads, η κυβέρνηση έθεσε το εκφοβιστικό δίλημμα: είτε τυφλή αποδοχή των δρακόντειων όρων ΔΝΤ και Ε.Ε. είτε επίσημη πτώχευση και εκποίηση εθνικού πλούτου αντί πινακίου φακής, με τις αθρόες απολύσεις που αυτό συνεπάγεται. Τρίτος δρόμος δεν έχει προταθεί, λένε, διότι απλούστατα δεν υπάρχει.

    Ουδέν αναληθέστερον. Πολιτικοί και οικονομολόγοι διαφόρων αποχρώσεων είχαν προτείνει προ πολλού ένα είδος σύγχρονης «σεισάχθειαs», ξεκινώντας από μια θεμελιώδη διαπίστωση: ότι το δημόσιο χρέος, όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και πληθώρας ισχυρότερων κρατών, όπως η Ιταλία, η Βρετανία και η Ιαπωνία, απλούστατα είναι αδύνατον να εξυπηρετηθεί ακόμη κι αν ληφθούν τα απεχθέστερα των δυνατών μέτρων, με κίνδυνο ακραίων κοινωνικών εκρήξεων. Την εκτίμηση αυτή μοιράζονται αναλυτές κατ’ εξοχήν φιλελεύθερων εντύπων, όπως οι Financial Times και η Wall Street Journal. Πρόσφατα ο Economist εκτιμούσε πως μόνο οι τόκοι των ελληνικών δανείων θα απορροφούν σύντομα το εξωφρενικό 8,4% του ΑΕΠ, ποσό πολύ μεγαλύτερο από όσα δαπανούμε ετησίως για παιδεία και συντάξεις.

    Μια εναλλακτική αντιμετώπιση θα μπορούσε να στηριχθεί σε τρεις θέσεις. Η πρώτη, εντελώς συντηρητική, ήταν καλύψουμε τις επείγουσες δανειακές ανάγκες είτε με διμερείς συμφωνίες (π.χ. Κίνα, Ρωσία), είτε από τις αγορές, έστω με οδυνηρά επιτόκια, όσο αυτό είναι δυνατό. Το τίμημα από τα «πανωτόκια» για τα 12 δισ. που χρειαζόμαστε τον Μάιο δεν θα ξεπερνούσε το 1 δισ., σταγόνα στον ωκεανό των 300 δισ. του δημοσίου χρέους. Ποια διεστραμμένη λογική νομιμοποιεί την κατάργηση των συντάξεων, μόνο και μόνο για να μη γίνουν τα 300 δισ. 301; Αλλωστε, είναι θέμα χρόνου να εκραγούν οι δημοσιονομικές βόμβες και άλλων χωρών οπότε το ελληνικό πρόβλημα θα πάρει τη φυσιολογική του θέση, ως μέρος του ευρύτερου, ευρωπαϊκού και παγκόσμιου προβλήματος. Ηδη, από προχθές μας ακολουθεί κατά πόδας η Πορτογαλία, ενώ στενότητα δανεισμού αρχίζει να αντιμετωπίζει και αυτή η Γερμανία. Σε επίπεδο ΟΟΣΑ, το χρέος προσεγγίζει το 100% του ΑΕΠ. Είναι παρανοϊκό να μπαίνουν όλοι βαθιά στο κόκκινο και εμείς να τρέχουμε μόνοι μας να ξεπληρώσουμε και το τελευταίο σεντ εδώ και τώρα.

    Ο δεύτερος άξονας θα ήταν η διεκδίκηση, σε κοινό μέτωπο με άλλες χώρες, ευρωπαϊκής λύσης στο ευρωπαϊκό πρόβλημα - είτε πρόκειται για ευρωπαϊκό ομόλογο είτε για δανεισμό απευθείας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα είτε οτιδήποτε άλλο. Η λογική ότι λαοί ολόκληροι πρέπει να υποβληθούν σε κοινωνικό ολοκαύτωμα για να μην παραβιαστεί το Μάαστριχτ, δεν αξίζει περισσότερο από τη λογική του τροχονόμου που σταματά το ασθενοφόρο για παράβαση του ορίου ταχύτητας. Εφ’ όσον η προσπάθεια αυτή προσέκρουε στον άκαμπτο οικονομικό εθνικισμό της Γερμανίας, θα ωρίμαζαν οι συνθήκες για να πέσει το βάρος στην τρίτη, ριζοσπαστικότερη θέση: την αναδιαπραγμάτευση του χρέους, υπό την απειλή της μονομερούς στάσης πληρωμών.

    Στη σκληρή μάχη που θα έπρεπε να δώσει, η Ελλάδα θα είχε ως νομιμοποιητική βάση την καθιερωμένη, διεθνώς, νομική έννοια του «επαχθούς χρέους» (odious debt), την οποία μάλιστα εισήγαγαν οι... Αμερικανοί, όταν απέσπασαν την Κούβα από την ισπανική αυτοκρατορία. Η αρχή αυτή λέει ότι ένα έθνος δεν δεσμεύεται από αβάσταχτα δάνεια τα οποία συνήψε ένα διεφθαρμένο ή τυραννικό καθεστώς σε συνενοχή με τους διεθνείς τραπεζίτες. Κάτι παρεμφερές έγινε και στην Ευρώπη: η Κεντρική Τράπεζα προσέφερε επί σειρά ετών άφθονο, φθηνό χρήμα στις εμπορικές τράπεζες, οι οποίες με τη σειρά τους μας βομβάρδιζαν με κάθε είδους πιστωτικές κάρτες και κάθε είδους δάνεια, διογκώνοντας μια οικονομία-φούσκα προς όφελος των Γερμανών και άλλων βορείων χωρών, που πλημμύρισαν την ελληνική αγορά με τις εξαγωγές τους. Οταν η φούσκα πήγε να σπάσει, μετά την κατάρρευση της Lehman Brothers, τα κράτη έσπευσαν να σώσουν τις τράπεζες και τώρα στέλνουν τον λογαριασμό στους πολίτες.

    Σε παραπλήσιο μήκος κύματος, ο Γάλλος οικονομολόγος Φιλίπ Σιμονό έγραφε την περασμένη Δευτέρα στη Le Monde: «Η σημερινή κρίση είναι κάτι περισσότερο από κρίση του συστήματος. Είναι κρίση καθεστωτική, ανάλογη με εκείνη που πέρασε η Γαλλία τη δεκαετία του 1780, όταν γονάτισε από το χρέος. Ο μόνος τρόπος να βγούμε από το απίστευτης έκτασης όργιο είναι να βάλουμε φραγμό στο κάλπικο, χωρίς αντίκρισμα χρήμα, που γεννιέται από την αιμομεικτική σχέση τραπεζών- κράτους».

    Από χθες, όλα αυτά αποτελούν ιστορία. Αν όμως οι σύγχρονοι Ηγεμόνες δεν μπορούν να ακούσουν «τη μυστική βοή των πλησιαζόντων γεγονότων», τόσο το χειρότερο γι’ αυτούς.

  8. donaE avatar
    donaE 24/04/2010 12:42:51

    Ο ανθρωπος μας προειδοποιησε οτι "χανουμε την εθνικη μας κυριαρχια".Δεν πρεπει τωρα να παραπονουμαστε και να κανουμε οτι δεν ξερουμε τιποτα.
    Μισες αληθειες βεβαια οπως παντα,αλλα ολα ετοιμα τα θελουμε πια;

  9. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 12:47:41

    donaE-πάντως με τον ίδιο πρωθυπουργό ..(γαρ )δεν το κατάλαβε ...το παιδί

  10. fit for fun avatar
    fit for fun 24/04/2010 12:51:42

    Η απώλεια της εθνικής κυριαρχίας είχε προαναγγελθεί με τον πιο επίσημο τρόπο στην προσφώνηση της προηγούμενης προέδρου της Βουλής Άννας Ψαρούδα Μπενάκη προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια. Νομίζω ότι οι περισσότεροι γνωρίζετε αυτές τις δηλώσεις. Για ευνόητους λόγους οι δεξιοί τις κάνουν γαργάρα, γιατί πρέπει να πιστέψουμε ότι η προδοσία είναι έργο ΠΑΣΟΚ και όχι -όπως είναι στην πραγματικότητα- έργο του ελληνικού πολιτικού συτήματος.

  11. alfa2012 avatar
    alfa2012 24/04/2010 12:53:32

    στο γουδι οι προδοτες, αφου πρωτα δημευθουν οι περιουσιες που εκαναν τοσα χρονια αυτοι και οι εργολαβοι τους, η ποινη να ειναι εργατες γης

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ alfa2012 24/04/2010 14:17:21

      ποιά δήμευση φίλε μου, εδώ ακόμα και γιός δημάρχου (συμπολιτευόμενου) απο τα νότια προάστεια μόλις έκανε ταξίδι αστραπή στη ζηρίχη με τρομερά ύποπτο τον χρόνο που επιλέχτηκε και την διάρκεια (μία μέρα).
      Όλα αυτά το βράδυ πρίν "αποφασίσει" ο γαπ για τον ΔΝΤ.

      Έχει πέσει τρελλό σύρμα και βγάζουν ελβετία οτιδήποτε μπορούν να μασήσουν.

      Άντε βρές μετά τις περιουσίες και τα δαγκωμένα.
      Τα έχουν εξασφαλίσει, για αυτό τόσες μέρες το καθυστερούσαν το θέμα.
      Να προλάβουν οι κολητοί να αδειάσουν.
      Έρχονται θύελες αλλά δεν θα έχουμε στην παρέα μας αυτούς που τα φάγανε... ήδη γελάνε χαιρέκακα απο έξω... οι "αντιστασιακοί"...

  12. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 24/04/2010 12:55:35

    @Ηλία

    ΠΡΟΤΑΣΗ:

    Να ξεκινήσουμε μια κίνηση αγοράς ενός πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικού καναλιού το οποίο θα δημιουργήσει και την αντίστοιχη WEB TV που είναι το μέλλον. Τώρα! Να προτείνουμε να συσταθεί μια ομάδα ανθρώπων σε συνεννόηση (άνευ δημοσιόητας και άτυπα) με τον Σαμαρά για την προσέγγιση επιχειρηματιών που θα ήθελαν να χρηματοδοτήσουν το εγχείρημα. Βασική προϋπόθεση, οι επιχειρηματίες να μην είναι κρατικοδίαιτοι και να μην αλλοιθωρίζουν νεοταξικώς. Σε μερικούς μήνες που θα γίνουν οι πρώτες επαφές θα υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να εξαγοραστεί ένα κανάλι που δεν πάει σήμερα καλά οικονομικά αλλά έχει το ικανό μέγεθος ακροαματικότας για να σταθεί στην αγορά και βεβαίως άδεια εκπομπής σήματος. Π.χ. το Star ή το Alter ή το Alpha που αγόρασαν οι Γερμανοί αλλά τους έχει βγει κατώτερο των οικονομικών προσδοκιών τους.
    Το κανάλι για να είναι βιώσιμο θα έχει ολιγάριθμο αλλά εντελώς εξειδικευμένο και ψυχωμένο προσωπικό ώστε να βγάζει γρήγορα και αποτελεσματικά τη δουλειά. Στις όποιες πιέσεις δέχεται από την εξουσία π.χ. εκβιασμούς για καταγγελίες στο ΙΚΑ, ΣΔΟΕ κ.λπ., όπως γίνεται σήμερα, θα βγαίνει και θα το καταγγέλει ανοιχτά και ο Πρόεδρος της ΝΔ θα τους καλύπτει. Να σπάσει επιτέλους το απόστημα της δικτατορίας των ΜΜΕ.

    Δεν είναι ανέφικτο. Απλώς απαιτείται να καταβληθεί κάποιος κόπος για να πραγματοποιηθεί, όπως όλα τα σημαντικά πράγματα το χρειάζονται.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 24/04/2010 13:49:13

      Η πρόταση σου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Έχω όμως να κάνω τις εξής παρατηρήσεις:

      Ένα τέτοιο εγχείρημα θα πρέπει να μείνει μακριά από επιχειρηματικά συμφέροντα. Τα είδαμε, τα φάγαμε, όχι ευχαριστώ. Δεν υπάρχει επιχειρηματίας που να μην σκέφτεται πως θα εξαργυρώσει μια τέτοια κίνηση σε πολιτικο/επιχειρηματικό επίπεδο. Αυτό που είχα στο μυαλό μου εγώ - καθώς μια τέτοια κίνηση θα προϋπόθετε ένα διόλου μικρό οικονομικό τίμημα, είναι το κόστος να το επωμιστεί το κόμμα της ΝΔ και σε εθελοντική βάση οι πολίτες. Καθαρά πράγματα. Επίσημο και χωρίς ψιλά γράμματα, ένα κομματικό όργανο, ένα φερέφωνο αν το προτιμάτε του κινήματος αντίστασης κατά της νέας τάξης του ΓΑΠ. Πως είναι το 902 του ΚΚΕ. ΑΚΡΙΒΩΣ κάτι τέτοιο εννοώ.
      Σκεφτείτε το.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Ηλίας 24/04/2010 16:02:19

        Τι αλήθεια χρειάζεται για τη δημιουργία μιας WEB TV;
        Δε νομίζετε ότι θα ήταν μια καλή ιδέα για αρχή. Για το antinews μιλάω. Μαζί με τα κείμενα, τα άρθρα θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα και σε video μαγνητοσκοπημένα. Αυτό θα βοηθούσε πολύ στη διάδοση τους στο διαδίκτυο ΑΛΛΑ - πιο σημαντικό- στα ΜΜΕ ευρείας απήχησης. Θα πρότεινα μάλιστα στους συντάκτες να εμφανίζονται με μάσκα "V" [από την ταινία]!!!
        Κινηματικό;

      • thespieys avatar
        thespieys @ Ηλίας 24/04/2010 16:13:49

        Σε 200-300 ευρώ κοστολόγιο αποτιμά ο δημοσιογράφος, την μετάδοση μίας τηλεοπτικής εκπομπής την εβδομάδα, στα πομακικά

        Ο γνωστός Πομάκος δημοσιογράφος της Ξάνθης, Σεμπαϊδήν Καραχότζα, μέσω του facebook έστειλε μία αγγελία ανεύρεσης χορηγού τηλεοπτικής εκπομπής στην Πομακική. Τι λέει σε αυτή του την αγγελία; "Είναι η πρώτη φορά που ένας τηλεοπτικός σταθμός, ο οποίος εκπέμπει σε ολόκληρη την περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, δίνει τη δυνατότητα σε έναν άνθρωπο που αποδεδειγμένα πλέον εδώ και χρόνια αγωνίζεται για τη διάσωση και ανάδειξη της γλώσσας και του πολιτισμού των Πομάκων, να κάνει ένα δελτίο ειδήσεων στην Πομακική γλώσσα.

        Μία κίνηση που ακόμα και τα κρατικά μέσα ενημέρωσης, τα οποία πληρώνουμε όλοι, δηλαδή και οι Πομάκοι, ενώ έχουν δελτίο ειδήσεων στην τουρκική γλώσσα, όπως για παράδειγμα η ΕΡΑ Κομοτηνής, αρνούνται πεισματικά να αφιερώσουν έστω και μία ώρα την εβδομάδα στην πομακική γλώσσα.

        Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει αυτό, είναι να βρεθεί μία επιχείρηση ή έστω ένας ιδιώτης που να μπει χορηγός αυτής της απίστευτα σημαντικής κίνησης για τους Έλληνες πομάκους της Θράκης.
        Αν κάποιος από εσάς θεωρεί ότι μέσα στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που ζούμε, μπορεί να διαθέσει 200 με 300 ευρώ το μήνα για μία γλώσσα που υπό την επίμονη προσπάθεια του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής και την απίστευτα εγκληματική αδιαφορία της ελληνικής πολιτείας, τείνει να χαθεί, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου».

        Έχει δίκιο ο πομάκος δημοσιογράφος να εκφράζει τα παράπονά του στην εγκατάλειψη ενός πολιτισμού, από το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού και φυσικά από τους φίλους εξ αποστάσεως των πομάκων εν Αθήναις. Έτσι και σκέφθηκε ότι μέσα από το faceboook, στο οποίο έκανε σωρηδόν φιλίες (αριθμεί 1.529 φίλους μέχρι αυτή τη στιγμή), ζητά από κάποιους ευαισθητοποιημένους να ανταποκριθούν στο κάλεσμά του.

        http://www.xronos.gr/detail.php?ID=54906

        6975123177
        Ζητείται χορηγός για δελτίο ειδήσεων στην πομάκικη γλώσσα
        σε περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό (Κανάλι 6, ανατολική Μακεδονία Θράκη)

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 24/04/2010 16:55:12

      Μανώλη, τα έχω πεί χίλιες φορές από τις στήλες του Φάκτορα.

      Αυτό που χρειάζεται η ΝΔ είναι δικά της ΜΜΕ. Πολύ σωστή πρόταση κάνεις. Μαζί σου.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 24/04/2010 19:59:31

      Για όλα τα θέματα υπάρχουν λύσεις αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στο διεθνη χώρο και να δούμε τι κάνουν οι άλλοι για το θέμα αυτό. Δεν θα ανακαλύψουμε τον τροχο εμείς (Best practice που λένε οι κουτόφραγκοι)

      Στην Αμερικά υπάρχει το δικτυο PBS (Public Broadcusting System. Δεν έχει ιδιοκτήτη και καθόλου διαφημήσεις. Λειτουργεί μόνο με τα χρήματα των εθελοντών. Δυό φορές τον χρόνο ζητάει από τους τηλεθεατές του δωρεές για την λειτουργία και συντήρηση του. Από τα λέφτα που προσφέρονται και ανά εκπομπή κρίνεται αν θα διατηρηθεί μια εκπομπή ή όχι. Τις καλύτερες αναλύσεις, ενημερωτικές εκπομπές τις έχω δει σ΄αυτό το κανάλι. θα μπορούσε να μετατραπεί η ΕΡΤ σε ένα τέτοιο σύστημα, οπου θα συμμέτεχουν και τοπικά κανάλια και δεν θα κοστίζει στο Ελληνικό κράτος ένα καρο χρήματα

  13. n Georgiopoulos avatar
    n Georgiopoulos 24/04/2010 13:06:54

    Δεν υπαρχει αντιπολιτευση. Κατι αναρθρα για το ΔΝΤ (αποψη μου λανθασμενα) και μετα σιωπη.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ n Georgiopoulos 24/04/2010 13:36:03

      Είδα την ωραία (αλλά μικρή λόγω τεχνικών δυσκολιών) συνέντευξή σου στο αντίφωνο και την καθαρή οπτική που έχεις στα τρέχοντα οικονομικά θέματα.

      Δεν έχεις μεγάλο άδικο αλλά τι να κάνουμε πρέπει να προχωρήσουμε με ότι έχουμε. Το μη χείρον βέλτιστον που έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!

      Από τσιπρο-παπαρηγο-καρατζαφερο-ντόρες προτιμότερος χίλιες φορές ο Σαμαράς και ας μην φαίνεται (προς το παρόν) να κινείται "γρήγορα". Και μην ξεχνάμε και τη χούντα των ΜΜΕ που κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα...

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ Αγανάκτηση 24/04/2010 13:39:58

        Ευχαριστω. Εχω μεγαλυτερες απαιτησεις απο την αντιπολιτευση και κυριως να σκεφτομαστε μα βαση το εφικτο και το μακροχρονιο συμφερον. Ο καθενας δωρεαν μπορει να κατηγορει ΔΝΤ, Σορος κλπ. Το θεμα ειναι ποιο ειναι το συμφερον της χωρας.

  14. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 13:07:29

    αφού δεν μπορούμε να αποφύγουμε τον Δ(ωνιτη) Ν.(ιτη) Τ.(ι) του Γαπ ας τον απολαύουμε .χααχχα βαζελίνη υπάρχει???

  15. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 24/04/2010 13:18:40

    Δεν διαφωνεί κανείς-εχέφρων, τουλάχιστον.
    Ωστόσο, επί της ουσίας,τίθεται το ερώτημα: είτε η κατάσταση δεν είναι
    τόσο τραγική, είτε είναι, οπότε προσφέρει υπηρεσία στον τόπο ο Σαμαράς,
    με την ανοχή και την πολιτική του στάση, έναντι του ΠΑΣΟΚ και του ΔΝΤ; Εκτός, εάν κυοφορούνται εξελίξεις.

  16. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 13:21:02

    Γιώργο, χάσαμε: η Ελλάδα στο ΔΝΤ!

    Με γερμανική συνταγή α λα Λετονία η «επίλυση» του ελληνικού προβλήματος, άκαρπη η προσπάθεια της κυβέρνησης για ευρωπαϊκή λύση – Το δραματικό παρασκήνιο των τελευταίων 24ωρων: Πώς η Moody’s έστειλε την Ελλάδα στο ΔΝΤ με τη διπλή υποβάθμιση της χώρας και της ΕΤΕ – Αναμένεται «άλμα» στο ΧΑ με την ορισ...

  17. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 13:24:28

    κυριε ΓΑΠ σαν το de Fines εισε( σκετω τσιρκο) ..χααχ

    • ataktos avatar
      ataktos @ ataktos 24/04/2010 13:26:11

      και η ουρά ...σου λίπη…

  18. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 13:33:52

    Και ο ΓΑΠ έχει ...δικαίωμα στην βλακεία ...όπως όλοι μας ...και να τον ανεχόμαστε είναι δήγμα δημοκρατίας ...όμως ...αν αυτόν διαλέγουμε (30000000) να μας κυβερνήσει ...είναι απόδειξη βλακείας ...

  19. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 24/04/2010 13:53:34

    Γ. Παπανδρέου. Ο τελευταίος των δυναστειών οδήγησε τη χώρα στο ΔΝΤ.

    Ο κ. Γιώργος Παπανδρέου, γιός του Ανδρέα Παπανδρέου και εγγονός του Γεωργίου Παπανδρέου, ο τελευταίος μιας μεγάλης πολιτικής δυναστείας, οδήγησε σήμερα τη χώρα στο ΔΝΤ. Δηλαδή στον έσχατο διεθνή οικονομικό και πολιτικό εξευτελισμό για μια χώρα.
    Αυτό είναι το αποτέλεσμα της κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας που στην ουσία ήταν και είναι κοινοβουλευτική ολιγαρχία. Το είχαμε εξάλλου προβλέψει από το 1994.
    Αυτό είναι το αποτέλεσμα των «κληρονομικώ δικαίω» πολιτικών αρχόντων μας, που δεν άφησαν να ανθίσουν άλλες αξίες σ’ αυτόν εδώ τον τόπο.
    Αυτό είναι το αποτέλεσμα της νοοτροπίας του κοτζαμπασισμού στην πολιτική και των πελατειακών σχέσεων.
    Αυτό είναι το αποτέλεσμα ενός ευθυνόφοβου πολιτικού συστήματος που κρεμάστηκε στα συμφέροντα κάποιων κρατικοδίαιτων κηφήνων σε βάρος του λαού.
    Αυτό το σάπιο πτώμα αυτού του πολιτικού συστήματος, που βρωμάει σήμερα, θα πρέπει να το θάψουμε στα πιο βαθιά χώματα της ιστορίας και να φτιάξουμε ένα καινούργιο πολιτικό σύστημα με κέντρο τον άνθρωπο και άμεση συμμετοχή του πολίτη στη διακυβέρνηση της χώρας και στον καθορισμό της μοίρας του.

    Καλή δύναμη και καλόν αγώνα.

    http://hassapis-peter.blogspot.com/2010/04/blog-post_9675.html

    • ataktos avatar
      ataktos @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 24/04/2010 14:10:28

      Ο Σιδερένιος έχει κάνει πολλά… εξώγαμα.. μην μείνει η Μαργαρετ μόνη της με ΓΑΠ κλπ ,…..

  20. anonymous avatar
    anonymous 24/04/2010 13:56:02

    "Επειδη θεωρω οτι δεν κρυβεις πραγματα,δεν εισαι διαπλεκομενος φιλε μου troktike ακου.Ειμαι κρατικος λειτουργος-αλλα συνηθως εμεις μιλουμε οταν μας διωχνουν απο τη θεση μας-και επειδη θελω να εχω τη συνηδειση μου ησυχη ως ενα βαθμα θα σου πω οτι η αποψη των περισσοτερων υπουργων και αλλων ειναι οτι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ....



    παιζει ΚΑΘΑΡΑ και ΑΝΟΙΚΤΑ το παιχνιδι των ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.βιαστηκε να προσφυγει στο μηχανισμο στηριξης της ΕΕ και ΔΝΤ επειδη στο τελος του μηνα θα ερχοταν προταση βοηθειας απο την ΡΩΣΙΑ υψους 50 δις ΕΥΡΩ με σταθερο επιτοκιο 4% για παντα και χωρις ανταλλαγματα.Επισης υπαρχει πακετο 60 δις απο την ΚΙΝΑ για επενδυσεις στην Ευρωπη και ενδιαφερον για εξαγοΡα του ΟΣΕ.Ελαβα μερος σε συζητησεις υψηλου επιπεδου και υπηρχε η διαπιστωση οτι με ορισμενες στοχευμενες κινησεις θα λυνοταν το οικονομικο προβλημα της ελλαδος,ομως η ισχυρη αντιδραση του ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και της ομαδας του δεν αφηνε περιθωρια,ηταν σιγουρη η αιτηση βοηθειας.εγω θεωρω προδοσια και εγκλημα την αποφαση και σε λιγες μερες η παραιτηση ! μου θα κανει θορυβο.Τωρα ειμαι ανωνυμος αναγνωστης.Πιστευω να το αναρτησεις,αν οχι να εισαι καλα και να με θυμηθεις σε λιγες μερες.

    Πηγή: http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_1632.html


    Τα συμπεράσματα δικά σας. Πολλοί σχολιαστές αλλά και η σελίδα η ίδια με συνεχείς αναρτήσεις το έλεγαν. Να που έχουμε και επιπλέον ενδείξεις για να μην πω αποδείξεις επειδή κάποιοι θα καγχάσουν με το επιχείρημα ότι ο τύπος είναι ανώνυμος.

  21. bugtrottel avatar
    bugtrottel 24/04/2010 13:56:46

    Για να ξελαμπικάρετε ακούστε την Μπαλάντα του Κυρ΄ Μέντιου (Βάρναλης) δια στόματος Ξυλούρη και ιδίως τον στοίχο "αντε θύμα άντε ψώνιο...) και ας έρθουν οι συνειρμοί. Άντε, τι περιμένετε, άχρηστοι εγκάθετοι, να βγούμε με τα καδρόνια στους δρόμους; Αρκετά, δεν έχετε μέλλον, ακόμη και με την προστασία του ΔΝΤ. Θα το χρεωθείτε δεν θα το πιστωθείτε, όσες περιοδείες και αν κάνετε.

  22. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 24/04/2010 13:59:11

    «Πάμε για να σκοτώσουμε τους δράκους, για να ξεφύγουμε μπροστά», τόνισε ο πρωθυπουργός μιλώντας σε ανοιχτή συγκέντρωση στη Ρόδο.

    Και στην πρώτη δημοτικού τα παιδάκια εκφράζονται καλύτερα. Τι πάμε ρε συμπατριώτες και ψηφίζουμε πανάθεμα μας. Τι ΔΝΤ, πάλι καλά που δεν μας έχει κάνει απόβαση η Λιβύη...

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Αγανάκτηση 24/04/2010 14:05:14

      OMG!!!!! Τι στιγμές μαρτυρούμε...

  23. Ηλίας avatar
    Ηλίας 24/04/2010 14:15:30

    http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=154879

    Διαβάστε το. Βρε λες...;

  24. Ηλίας avatar
    Ηλίας 24/04/2010 14:17:39

    http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_1632.html

    Βρε ξαναλές...;

  25. Ηλίας avatar
    Ηλίας 24/04/2010 14:23:34

    http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_1632.html

    Ο Παπανδρέου προσέτρεξε στο ΔΝΤ, επειδή οι Ρώσοι ετοίμαζαν πακέτο βοήθειας 50 δις;

  26. Dimi avatar
    Dimi 24/04/2010 14:33:39

    Οι Ελληνες που Νοιάζονται: http://bit.ly/9JTvGP
    “Aκρως Επιθετικός Χάρτης Τουρκίας»
    ΚΟΙΝΟΠΟΙEITAI:
    Πρόεδρο, Πρωθυπουργό Ελλάδος, Πρόεδρο Κύπρου,
    Αμερικανική, Αγγλική, Ρωσική, Ουκρανική, Γαλλική, Γερμανική Πρεσβεία, ΜΜΕ"

    (Τετάρτη, 26/11/2007, Ανήμερα της Εορτής των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων!
    Ανασύσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας σε πρωτοσέλιδο της φιλοϊσλαμικής GUNES, που στηρίζει Ερντογάν).

  27. SoToS avatar
    SoToS 24/04/2010 14:43:40

    Π ατερα Α ναπαυσου Σ υνεχιζω Ο λοκληρωτικη Κ αταστροφη

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ SoToS 24/04/2010 15:05:37

      Π-ετυχαίνουμε
      Α-μέσως
      Σ-τηριζόμενη
      Ο-ικονομική
      Κ-ατάρρευση

  28. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 24/04/2010 15:06:41

    Φαήλο συγχαρητήρια.Σ'ευχαριστώ πολύ που γιά μιά ακόμα φορά,πέτυχες ακριβώς στο κέντρο του στόχου.Πέτυχες την καρδιά μας.Μιά καρδιά που όλο λές πως πάει να σβύσει,μ'όσα γύρω μας συμβαίνουν τελευταία.Μιά καρδιά που άρχισε να ξαναχτυπάει ζωντανά στον ρυθμό της ελπίδας.Μιάς ελπίδας,που λέει,ότι δεν εξέλιπαν οι πατριώτες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/04/2010 23:19:26

      Σπάρτακε (πόσο μ' αρέσει τ' όνομα σου Θράκα Αρχηγέ των Εξεγερμένων δούλων), σ' ευχαριστώ για τα πολύ θερμά σου λόγια. Πού ξέρεις; Μπορεί όλο αυτό το πράγμα που ζούμε ν' αγριέψει κι άλλο και να σκουπίσει από την Πατρίδα τα σκουπίδια.

  29. Γιάννης avatar
    Γιάννης 24/04/2010 15:08:56

    Η Ανταλκίδειος Ειρήνη (387/6 π.Χ)


    «Ἀρταξέρξης βασιλεὺς νομίζει δίκαιον τὰς μὲν ἐν τῇ
    Ἀσίᾳ πόλεις ἑαυτοῦ εἶναι καὶ τῶν νήσων Κλαζομενὰς καὶ
    Κύπρον, τὰς δὲ ἄλλας Ἑλληνίδας πόλεις καὶ μικρὰς καὶ
    μεγάλας αὐτονόμους ἀφεῖναι πλὴν Λήμνου καὶ Ἴμβρου
    καὶ Σκύρου• ταύτας δὲ ὥσπερ τὸ ἀρχαῖον εἶναι Ἀθηναίων.
    ὁπότεροι δὲ ταύτην τὴν εἰρήνην μὴ δέχονται, τούτοις ἐγὼ
    πολεμήσω μετὰ τῶν ταῦτα βουλομένων καὶ πεζῇ καὶ κατὰ
    θάλατταν καὶ ναυσὶ καὶ χρήμασιν.»

    Μετάφραση (Για τους νεοταξίτες παπανδρέλληνες που αποτάσσονται τη ελληνική γλώσσα):

    «O Βασιλεύς Αρταξέρξης κρίνει δίκαιο να του ανήκουν οι πόλεις της Ασίας, κι από τα νησιά οι Κλαζομενές και η Κύπρος. Οι άλλες ελληνικές πόλεις, μεγάλες και μικρές, ν' αφεθούν ανεξάρτητες εκτός από τη Λήμνο, την Ίμβρο και τη Σκύρο, που όπως και παλιά θ' ανήκουν στους Αθηναίους. Όσους δεν δεχτούν τούτη την ειρήνη, θα τους πολεμήσω μαζί μ' εκείνους που τη δέχονται και στη στεριά και στη θάλασσα, με πλοία και με χρήματα».

    Αυτοί ήταν οι όροι της Ανταλκιδείου Ειρήνης η οποία ονομάστηκε έτσι από όνομα του εμπνευστή της Σπαρτιάτη Ανταλκίδα. Η συνθήκη αυτή έδωσε τέλος στην ελληνική κυριαρχία στη Μικρά Ασία και στο Αιγαίο καθιστώντας τους Πέρσες κυρίαρχους και ρυθμιστές των εσωτερικών ελληνικών υποθέσεων με τοποτηρητές τους Σπαρτιάτες.
    Η συνθήκη αυτή αποτέλεσε όνειδος και ατίμωση για τον ελληνικό κόσμο. Η αντίδραση ήλθε από τους δημοκρατικούς Θηβαίους οι οποίοι υπό την ηγεσία του Πελοπίδα και του Επαμεινώνδα έδωσαν τέλος στη Σπαρτιατική πολιτική. Ο Ανταλκίδας αντιμετώπισε τη χλεύη και την περιφρόνηση των συμπατριωτών του αλλά και των Περσών. Έτσι καταδίκασε μόνος τον εαυτό του σε θάνατο, σταματώντας να τρέφεται και στο τέλος πέθανε από ασιτία.


    Ας μην ελπίζουμε σε τόσα πολλά για τους νυν Ανταλκίδες.
    Η αφύπνιση την οποία προσφέρουν φωνές όπως του Φ.Κ και άλλων είναι ένα βήμα αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό. Η αντίδραση για να είναι επιτυχημένη θέλει οργάνωση, στόχους, στρατηγική και τακτικές κινήσεις. Ποιός θα τα κάνει όλα αυτά; Το κράτος είναι υπό την κατοχή του πολιτικού συστήματος και των πραιτωριανών του. Η ενημέρωση είναι απόλυτα ελεγχόμενη. Ο απλός κόσμος ιδιωτεύει αποχαυνωμένος, φοβισμένος και συμβιβασμένος. Η ιδεολογική ηγεμονία των μεταμοντέρνων ιδεών και του εθνομηδενισμού είναι σχεδόν απόλυτη. Πιστεύω ότι αγώνας θα είναι επίπονος και δύσκολος.

  30. oxoxo avatar
    oxoxo 24/04/2010 15:38:40

    Τον Ιούνιο του 1955, πριν από 55 χρόνια, γεννήθηκα Ελληνας ελεύθερος (ύστερα απ' τους αγώνες του πατέρα μου, του παππού μου και του προπάππου μου).

    Χθες, Παρασκευή 23 Απριλίου του 2010, ο κ. Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ με ανακήρυξαν πάλι ραγιά.

    Δεν το δέχομαι.
    Αποφράς ημέρα.

    Χθες Παρασκευή, 23 Απριλίου 2010 ο κ. Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου

    από το Καστελόριζο,

    που του χρησίμευε ως ένα άθλιας πασοκιάς μελό εθνικό τάχα σκηνικό

    γεμάτο συμβολισμούς για κουτούς,

    ανακοίνωσε στην Ελλάδα και τους Ελληνες ότι ζήτησε να ενεργοποιηθεί ο «μηχανισμός»!

    Ο μοιραίος αυτός άνθρωπος

    δειλός ώς την τελευταία στιγμή, κρύφθηκε πίσω απ' το δάκτυλό του, ξεπέφτοντας σε επικοινωνιακές μαλαγανιές της δεκάρας, προκειμένου να μην προφέρει την καταραμένη λέξη ΔΝΤ.

    Οχι όμως μόνον δειλός, αλλά και ψεύτης.
    Ηδη ο μηχανισμός του ΔΝΤ είχε ενεργοποιηθεί από δεκαημέρου ύστερα από επιστολή εξ Ελλάδος

    που μάλλον δεν την έστειλε η θεία μου η Φωτούλα.

    Χθες, ημέρα αποφράδα

    ο ελλαδίτικος ελληνισμός δέχθηκε σφοδρό χτύπημα κι άλλαξε κατηγορία στην τάξη των εθνών.

    Η βόμβα της ήσσονος προσπάθειας, του λαϊκού καρκατσουλιού και της ασυδοσίας των αστών που πρώτος έθεσε στα θεμέλια της χώρας, μάλιστα στο όνομα του σοσιαλισμού, ο Ανδρέας Παπανδρέου, εξερράγη στα χέρια του γιου του.

    Τη βόμβα αυτή κλώσησε ο κ. Σημίτης, ο οποίος, αντί να εκσυγχρονίσει την Ελλάδα, τη βύθισε στην πιο βαθειά διαπλοκή και την πιο αισχρή εξάρτηση.

    Την ίδια βόμβα, που όλο και φόρτωνε εκρηκτική ύλη, την έκανε ο κ. Καραμανλής βόμβα μεγατόνων, εξαπατώντας σε έσχατο, προδοτικό βαθμό τον λαό και παραδίδοντας το κράτος που θα «επανίδρυε» ολότελα και ολοκληρωτικά στους «νταβατζήδες» που θα ακύρωνε.

    Και φθάσαμε στον Γιώργο με πολλούς να ελπίζουν ότι δεν είναι Γιωργάκης.

    Και ο γιος του Αντρέα αντί αμέσως να σύρει μάχαιραν άρχισε τα καραγκιοζιλίκια. Οχι μόνον χάνοντας πολύτιμο χρόνο, όχι μόνον δείχνοντας ανέτοιμος

    όχι μόνον επειδή άρχισε τις ανεκδιήγητες τραγικοκωμικές κορώνες για την κατάσταση της χώρας, σαν αποτυχημένος ηθοποιός στην Επίδαυρο

    όχι μόνον διότι οι παρλαπίπες όλων για όλα πήγαν σύννεφο, αλλά κυρίως διότι

    δεν είχε σχέδιο και στρατηγική. Για τίποτα.

    Και οι αγορές ξεσάλωσαν.

    Και -σε αυτό έχει δίκιο ο κ. Σαμαράς- η κρίση του χρέους και των ελλειμμάτων μετατράπηκε σε δραματική κρίση δανεισμού. Η χώρα βρέθηκε με το

    μαχαίρι στον λαιμό και τον πρωθυπουργό της να λέει κουταμάρες, να υπεκφεύγει και να συνεχίζει

    απτόητος μια καταραμένη παράσταση προπαγάνδας

    της ελεεινής μορφής.

    Ολοι ξέρουμε ότι τώρα αρχίζουν τα δεινά στα γερά. Και όλοι τώρα πια ξέρουμε ότι στο τιμόνι της χώρας είναι Οδυσσείς της πλάκας, όχι πολυμήχανοι αλλά αμήχανοι. Κι όχι μόνον! Πονηροί! Κουτοπόνηροι! Που έχουν πιαστεί να λένε ψέματα διαρκώς για όλα. Που συνεχίζουν να προστατεύουν τους φοροφυγάδες

    τα λαμόγια, τους παλιανθρώπους.

    Μια μακρά σειρά ανίκανων ηγετών που στα δύσκολα την κοπάναγαν, ενδοτικοί, που ακολούθησαν πολιτική κατευνασμού προς εχθρούς κι εχθρούς, που αποδόμησαν τη χώρα, που αιχμαλώτισαν τον λαό στην πίστωση και την υπερκατανάλωση, που τον αποβλάκωσαν με την τηλεόραση και τα παπαγαλάκια τους

    που τον καταλήστεψαν με το Χρηματιστήριο και τη δημιουργική λογιστική, ηγέτες ξενόδουλοι, που λεηλάτησαν τη χώρα, τώρα με τελευταίον στη σειρά και τις δυνάμεις τον Γιωργάκη, αυτόν τον μοιραίο,

    παραδίδουν (και προδίδουν) τη χώρα «κληρονομιά στη Ρώμη» σαν τον προδότη κι ανίκανο Ατταλο τον Γ', σαν το μπαίγνιο εκείνο τον Πτολεμαίο τον Αυλητή, που ήξερε μόνον να παίζει τον αυλό, όπως ο δικός μας ξέρει μόνον να τρέχει τζόκινγκ τρεις ώρες κάθε πρωί ή να κάνει άλλες τόσες ποδήλατο...

    Ομως οι Ελληνες θα σηκώσουν πάλι κεφάλι. Δείχνοντας τα δόντια τους και τις γροθιές τους. Η χώρα είναι πλούσια. Αυτοί που την έκλεβαν, μας μαράζωσαν. Αλλά το μαράζι είναι σαν τη νύχτα πριν την αυγή...
    ΣΤΑΘΗΣ Σ. 24.IV.2010 stathis@enet.gr

    • n Georgiopoulos avatar
      n Georgiopoulos @ oxoxo 24/04/2010 16:02:13

      Ασε ρε Σταθη, αν αρχιζαν οι πολιτικοι να επρατταν αυτα που επρεπε για να μην φτασουμε εως εδω, θα τους κατηγορουσες για ακραιο νεοφιλελευθερισμο. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ και οι εργατοπατερες ειναι οι τελευταιοι που δικαιουνται να εχουν αποψη για το ζητημα. Η κυρα Βεντουρακαινα του πρωην αφεντικου σου του Σεραφειμ, παρεδιδε υπερτιμολογημενα εργα.
      Σε αυτην την χωρα, ουδεις ειναι διατεθειμενος να αναλαβει ευθυνες.

  31. bugtrottel avatar
    bugtrottel 24/04/2010 15:39:59

    Ε, άντε χαθείτε κοπρολάγνοι, ευρωλιγούριδες και ευρωπαϊστικά γραϊδια της νεοφιλελεύθερης σεμι-σαιζόν.

  32. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 16:23:35

    http://www.youtube.com/watch?v=iM39plhyZIM&feature=related

  33. Κώστας avatar
    Κώστας 24/04/2010 16:26:44

    κ.Κρανιδιώτη,
    επειδή οι καταστάσεις είναι κρίσιμες και οι απειλές και οι κίνδυνοι είναι ακριβώς όπως τους περιγράφετε, θα ήθελα να "συνδέσω" την άσχημη τροπή που διαφαίνονται να παίρνουν τα εθνικά θέματα με την εσωτερική πολιτική επικαιρότητα.
    Ποιό είναι το βασικό επιχείρημα του μπλοκ δυνάμεων που θα αντισταθεί στο να τα τεθούν όλα τα ζητήματα στο τραπέζι; Είναι η διαχρονική ελληνική θέση(Καραμανλής, Α. Παπανδρέου κλπ)πως η διαφορά είναι μόνο η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας και τα υπόλοιπα αποτελούν απαράδεκτες μονομερείς διεκδικήσεις ενός αναθεωρητικού κράτους-ταραξία όπως είναι η Τουρκία.
    Το επιχείρημα είναι πανίσχυρο, μόνο στο βαθμό που οι δυνάμεις που θα το επικαλεστούν έχουν ένα μινιμούμ πολιτικής ισχύος. Και ποιός άλλος σήμερα, πλην του Αντώνη Σαμαρά, έχει το ειδικό βάρος να αντιπαραταχθεί στο σκεπτικό και τις κινήσεις ΓΑΠ; Ουδείς!
    Ομως, τα τελευταία 24ωρα παρακολουθώ με απογοήτευση μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια μείωσης της αρχηγικής θέσης του Αντώνη. Τα δημοσιεύματα των εφημερίδων περί τριχοτόμησης, συνέντευξη του Σάντσο Πάντσα της κυρίας στον Επενδυτή(απαξιώ να γράψω πάλι το όνομά του κ.ευρωβουλευτή)κλπ έχουν για πρώτη φορά από τις 29/11 καταφέρει καίρια πλήγματα στο αρχηγικό προφίλ του Αντώνη. Όταν στο μείζον θέμα της προσφυγής της χώρας στο μηχανισμό στήριξης ο κάθε ψευτοκοτζαμπάσης της ΝΔ λέει ότι του κατέβει πουλώντας "υπεύθυνη στάση" και "ρεαλισμό", ακριβώς τη στιγμή που ο Σαμαράς σηκώνει και δικαίως τους τόνους δημιουργούνται ερωτηματικά. Η αναδιοργάνωση, η νέα ηγετική όμαδα κλπ είχαν παραπεμφθεί στις καλένδες(βλ.Συνέδριο). ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Με το πολυμελές κλιμάκιο των νεοοθωμανών να έρχεται στην Ελλάδα, ο Αντώνης Σαμαράς θα πρέπει να έχει κλείσει το κεφάλαιο "εσωτερική αμφισβήτηση". Μια αμφισβήτηση που αν δεν της κοπούν τώρα τα κεφάλια σε λίγο ως Λερναία Ύδρα θα βγάζει προκλητικά τη γλώσσα στον Αντώνη, μιλώντας για "βήμα προς βήμα προσέγγιση με την Τουρκία", για "στήριξη του Ευρωπαικού δρόμου της Τουρκίας" και γενικά αναμασώντας με "φανέλα" στελέχους της ελληνικής αξιωματικής αντιπολίτευσης όλα τα παρακμιακά ιδεολογήματα του ψευτορεαλισμού. Γιατί τι εικόνα θα δημιουργούσε λχ μία ξεκάθαρη ανακοίνωση της ΝΔ που θα κατακεραύνωνε την ολίσθηση ΓΑΠ σε πλήρη ελληνοτουρκικό διάλογο, αν συνδυαζόταν με μιά δήλωση της κυρίας-πρωην υπουργού εξωτερικών ε;(εύγε Κώστα Καραμανλή!)όπου θα αναφερόταν πχ στο "νέο δρόμο που ανοίγεται στις ελληνοτουρκικές σχέσεις"; Εικόνα αδυναμίας της ΝΔ, εικόνα σκορποχωριού, εικόνα κόμματος αναξιόπιστων.
    Με δυο λόγια:αντιπολίτευση σε κρίσιμα εθνικά θέματα με λόχο υπονόμευσης εντός της ΝΔ δε γίνεται. Οι εξελίξεις τρέχουν και το Συνέδριο φαντάζει ήδη πολύ μακρινό. Εγραψα και αλλού(δεν ξέρω την προσωπική σας θέση)πως ο κ.ευρωβουλευτής έπρεπε να έχει ήδη διαγραφεί. Αν ο Αντώνης νομίζει-που ελπίζω πως δεν το νομίζει-πως θα τον αφήσουν να υποδεχθεί την τουρκική αντιπροσωπεία χωρίς να προηγηθεί ή να ακολουθήσει υπονομευτική κίνηση μέσω δηλώσεων/συνεντεύξεων κλπ κάνει λάθος.
    Συμπέρασμα:κεφάλια τώρα!Με την επόμενη αφορμή αμέσως διαγραφή. Είναι πλέον και ζήτημα υπεράσπισης των εθνικών συμφερόντων.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Κώστας 25/04/2010 10:42:33

      Όταν μιλάει ο Βασίλειος Μαρκεζίνης...:

      -¨"Για την ακρίβεια, ο λαός έδωσε το μήνυμα στη Ν.Δ. δύο φορές: πρώτα, όταν την ταπείνωσε στις βουλευτικές εκλογές και, έπειτα, όταν 800.000 απλοί οπαδοί της διέψευσαν όλες τις προβλέψεις και πήγαν να ψηφίσουν απαιτώντας άμεση αλλαγή στην παράταξή τους, με ποσοστιαία διαφορά σχεδόν 12% μεταξύ των δύο κύριων υποψηφίων!

      Η φωνή του λαού πρέπει να εισακουσθεί. Ακόμη όμως δεν έχει εισακουσθεί, και αν αγνοηθεί θα υψωθεί εκ νέου και θα «συνταξιοδοτήσει» ακόμη περισσότερους «εν ενεργεία» πολιτικούς της Μεταπολίτευσης, των οποίων έχει παρέλθει η «ημερομηνία λήξης», έστω και αν κάνουν ότι δεν το καταλαβαίνουν. Διότι, όταν χάσεις σε μιαν αναμέτρηση, δεν αρκεί να δηλώσεις ότι θα υπηρετήσεις ως «απλός στρατιώτης» και, στη συνέχεια, να οργανωθείς σε μια ομάδα ναρκοθετών με σκοπό να καταστρέψεις τον στρατηγό σου. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν μόνο στις οπερέτες δευτέρας διαλογής και… στην Ελλάδα"

      -"Η Ν.Δ. οφείλει επίσης να προειδοποιήσει τον λαό ότι, σε παρασκηνιακό επίπεδο, μπορεί να πλησιάζει -ανεπίγνωστα, θέλω να πιστεύω- κάποια υποχώρηση ως προς τα εθνικά μας συμφέροντα. Τούτο όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί να συγκαλυφθεί, πολλώ δε μάλλον να συνεχισθεί, η υπερβολικά συναινετική στάση -θα έλεγαν μερικοί- που ακολούθησε η ίδια η Ν.Δ. στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής.
      Φέρ’ ειπείν, καθώς η Τουρκία κινείται προς τον καθορισμό της δικής της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης -που ως έννοια ξεπέρασε την έννοια της υφαλοκρηπίδας- η προηγούμενη κυβέρνηση θα πρέπει να μας εξηγήσει γιατί δεν άσκησε τα αδιαμφισβήτητα δικαιώματά μας νωρίτερα, όπως ακριβώς και η σημερινή κυβέρνηση πρέπει να μας πει τι θα πράξει περί αυτού.
      Με λίγα λόγια, η παραδοχή των αμαρτημάτων αποτελεί την πρώτη ένδειξη μεταμέλειας, ενώ, παράλληλα, καθιστά πιο πειστικό και τον ισχυρισμό ότι έχεις πάρει το μάθημα και επιτέλους αντιπροσωπεύεις κάτι «νέο»."


      http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_25/04/2010_398865

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας 25/04/2010 23:15:50

      Αγαπητέ Κώστα,
      Θα με συγχωρέσεις για την σύντομη και καθυστερημένη απάντηση αλλά είναι 1 το πρωϊ κι ακόμη γράφω δικόγραφο γι' αύριο.
      Λοιπόν, για την μαντάμ δεν συμφωνώ ότι πρέπει να διαγραφεί. Όχι τώρα πάντως. Θα το ΄θελε πολύ. Το πρόβλημα της πλέον είναι ψυχολογικό, όχι πολιτικό. Η αυτού ασημαντότης σε όλο της το μεγαλείο. Οι εκ δεξιών κι αριστερών πολιτικοί "όρχεις" της, που σειούνται και κουνιούνται που και που, είναι επίσης της πλάκας, ετερόφωτοι από το μικρό της θνήσκον καντηλάκι. Εκεί θά 'λεγα, όπως στην περίπτωση του τύπου, που φαντάζομαι ότι εννοείς, μια διαγραφή θα 'ταν μέγκλα. Απλά αναρωτιέμαι μήπως στην παρούσα συγκυρία θα του 'δινε και οντότητα που δεν έχει, γιατί μιλάμε για καθεστωτική σκουριασμένη βίδα.
      Όσον αφορά την στάση του Αντώνη στα πιθανολογούμενα οσποδάρικα παιχνίδια του ΓΑΠ με τους Λύκους, να μην έχεις ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολία για το ύφος και την ένταση της.
      Παιχνίδια υπονόμευσης θα προσπαθήσουν να κάνουν και στα ΜΜΕ κάτι αργυρώνητοι τσογλαναραίοι βουτυρομπεμπέδες και τραμπούκοι εκ του ασφαλούς στην εξέδρα επισήμων των γηπέδων, ήδη κάνουν αλλά πλέον κάθε μέρα που περνάει απονομιμοποιούνται και περισσότερο, ξεπέφτουν στην συνείδηση του κόσμου, τον οποίο πείθουν κι επηρεάζουν όλο και λιγότερο. Οι περιπτώσεις Βενιζέλου και της μαντάμ, απέδειξαν ότι το καθεστώς είναι ήδη σε βαθιά παρακμή. Σε λίγο κι ορισμένα από τα παραδοσιακά μέσα τους απλώς θα κλείσουν.
      Η κρίση μαζί με τα προβλήματα θα φέρει και ελάχιστα καλά: την κατάρρευση της κλεπτοκρατίας και των μισθοφόρων των ΜΜΕ, πολλοί ρουφιάνοι προπαγανδιστές θα πάνε σπίτια τους. Μερικοί θα πάνε ίσως και φυλακή μαζί με τους πολιτικούς πάτρωνες τους, που τους τάϊζαν χρόνια με τα κλεμμένα, τις μίζες ή με μυστικά κονδύλια ή ότι περίσσευε από αυτά από τους αχόρταγους γιους και κολλητούς.
      Ο Αντώνης έχει ένα μοναδικό πλεονέκτημα: ήταν έξω και μακριά από το καθεστώς, αδικημένος, γιατί του πήγε κόντρα. Δεν είναι συνένοχος, δεν είναι εξάρτημα τους. Ο ΜΟΝΟΣ. Σίγουρα από την κρίση θα πληγεί κι ένα τμήμα της νεοδημοκρατικής παρασιτικής γραφειοκρατίας αλλά η βάση του Αντώνη είναι ο ίδιος ο Λαός κι όχι οι μπιζιμπόντηδες του Κολωνακίου.

  34. ευτυχια avatar
    ευτυχια 24/04/2010 17:36:58

    bugtrottel@
    Γιατί βρίζεις? Η έννοια του ψευδωνυμου σου αφορα εσένα ή αναφέρεσαι σε μας? Κατανοούμε τον θυμό σου αλλά αν δεν τον συγκεκριμενοποιήσεις, σε λίγο θα χρειάζεσαι ψυχίατρο.Πες μας τον πόνο σου και θα ανταποκριθούμε.Εσύ, ας πούμε, τι προτείνεις?

    • bugtrottel avatar
      bugtrottel @ ευτυχια 27/04/2010 15:55:41

      Γιατί;! κατάλαβες την έννοια του ψευδωνύμου; Ή ενοχλήθηκες απο την καταγραφή της πραγματικότητας; Kαι απο πότε αυτή αποτελεί ύβρη; Ενοχλήθηκες για την έκφραση ή ανοίκεις στους πράχτορες που προσπαθούνν να απαξιώσουν την ελεύθερη έκφραση.
      Εγώ την άποψή μου καταγράφω, αν δεν σας αρέσει μην την σχολιάσετε. Τα γνωστά τερτίπια των ΜΜΕ τα γνωρίζω και δεν με πτοούν.
      Καλή συνέχεια.!;!

      Υ.Γ Ως προς τη διάγνωση για ψυχιατρική συμβουλή σας παραπέμπω ευθέως σε αυτούς, όχι γιατί πιστευω ότι την χρειάζεσθε, αλλά, γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσε να σας παροτρύνει να σκεφθείτε το αυτονόητο.

  35. ευτυχια avatar
    ευτυχια 24/04/2010 17:41:55

    n Georgiopoulos@
    γιατί "αυτά που έπρεπε" έχουν να κάνουν με τον άκρατο νεοφιλελευθερισμό? Μήπως τόσα χρόνια δεν ζούμε σε συνθήκες άκρατου νεοφιλελευθερισμού? Και μάλιστα χωρίς κανένα σχέδιο?Απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ζούμε σε εποχή λιτότητας. Δεν αρκούσε απλώς το να εκπονήσουν ένα σχέδιο και να κυβερνούν με βάση την αγάπη στην Πατρίδα τους και όχι την αγάπη προς την τσέπη τους?

    • n Georgiopoulos avatar
      n Georgiopoulos @ ευτυχια 24/04/2010 17:44:03

      Ζουμε σε ακρατο νεοφιλευθερισμο με 1.000.000 δημοσιους υπαλληλους και με καποιους να παιρνουν συνταξεις στα 45 και στα 55? Σε ακρατο σοσιαλκρατισμο μαλλον ζουμε.

      • ataktos avatar
        ataktos @ n Georgiopoulos 24/04/2010 17:50:19

        n Georgiopoulos -. καλά φίλε το ΓΑΠ κ ΚΚ δεν το έκαναν έτσι το μαγαζί αυτό.... η ευτυχία φταίει ....???

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ n Georgiopoulos 24/04/2010 17:52:07

        Φυσικά!
        Ακόμα δεν έχουν πουληθεί όλες οι κερδοφόρες επιχειρήσεις του Δημοσίου σε ιδιώτες, ούτε έχει διαλυθεί πλήρως η Δημόσια Υγεία και Παιδεία για να κάνουν ανενοχλητα το κερδοσκοπικό πάρτυ τους τα ιδιωτικά κολλέγια και οι ιδιωτικές κλινικές.
        Μόλις γίνει αυτό και επιπλέον καταργηθούν και επισήμως όλα τα εργασιακά δικαιώματα(συλλογικές συμβάσεις,8ωρο, υπερωρίες,όριο απολύσεων κτλ) τότε θα ισχυριζόμαστε δικαιολογημένα ότι έχει επικρατήσει ο νεοφιλελευθερισμός.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ n Georgiopoulos 24/04/2010 17:53:30

        Η λέξη κλειδί είναι το "κάποιους"...

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ n Georgiopoulos 24/04/2010 18:36:52

        Το κρατος μεταφερει τις ανεπαρκειες του και την χρεωκοπια του, στους πολιτες. Φυσικος νομος!
        Η ευτυχια (και η καθε ευτυχια) δεν φταιει στο μετρο που δεν επελεξε αυτους που μας κυβερνουν.

  36. Monocultural avatar
    Monocultural 24/04/2010 17:55:26

    Η γλώσσα σας κύριε Κρανιδιώτη γλώσσα που κόκκαλα τσακίζει! Μαζί σας! Και είμαστε τελικά πολλοί οι ομοφρονούντες! Μια απορία έχω...Εσάς θα 'χει από κοντά του ο Αντώνης Σαμαράς ή θα διαλέξει από τα απάτριδα φλωράκια της ΟΝΝΕΔ και του Λονδίνου? Εσάς και ανθρώπους σαν και σας ή τους πολυποτισμικούς που φάγαμε στη μάπα επί ΝΔ? Η τον Αρούλη, την ρεπούσεια Γιαννάκου, το think tank της Ντορούλας και πάει λέγοντας...Θα εναντιωθεί ο Σαμαράς στην Ελλάδα της ανεμογεννήτριας, του ξερνόντος Πάγκαλου, την Διαμαντοπούλου και του ξεπουλήματος ή θα βαδίσει στα χνάρια τους? Να ελπίζουμε σε κάτι νέο ή θα γκρεμοτσακιστούμε πάλι σε χλιαρούς και χλιαρά, σε σημιτόψυχους και εθνομηδενιστές φιλελεύθερους?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Monocultural 24/04/2010 19:56:45

      Αγαπητέ/ή, να ρωτήσεις τον ίδιο. Πιστεύω όμως ότι ΔΕΝ θα σε απογοητεύσει.

  37. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2010 17:57:23

    Πιστευω οτι θα κανουμε τη μεγαλυτερη επανασταση στην τιμημενη ιστορια μας. Τουρκικη σημαια στα ανοιχτα στα μπανια του λαου δεν θα παιξει. Θα το βουλιαξουν οι ρακετοπαιχτες.

    Η Ελλαδα ειναι η Τζουλια. Δεν ειναι οι πινακες και οι ποιητες και τα αγαλματα και οι τραγωδιες. Ουτε η Πολιτεια του Πλατωνα. Ολα παιζουν το ρολο τους καταναλωτικα παντα.

    Εαν δεν βγουν συσωμοι της αντιπολιτευσης και οσοι της συμπολιτευσης εχουν λιγη τσιπα πανω τους να εναντιωθουν στη νεα ταξη χρεοκοπημενων πραγματων και το νταβατζιλικι π ερχεται απο παντου, τοτε.. η Τζουλια θα γινει μεγαλη σταρ στην Ανατολη. Οι δε κουνιστοι και λιγιστοι μελωμενοι κουραμπιεδες θα δουν ισλαμικη χαρα στα σκελια τους και μεγαλη αγορα να πουλησουν τα φουξια πουκαμισα σους και τα DVD.

    Οσοι εχουμε παιδια καλο ειναι να τους κανουμε ιδιεταιρα μαθηματα επαναστασης και οχι προσαρμογης. Η δικια μου ειναι εφηβεια... το τι λεει δεν λεγεται, το τι ακουει δε απο εμενα δεμ περιγραφεται. Τα παιδια ειναι αλλου σημερα και ολοι εμεις οι γονεις εχουμε μεγαλη ευθυνη απεναντι τους.

    Δυσκολοι καιροι αλλα για πραγματικους / ες μαγκες και μαγκισσες.

    ΠΠ

  38. Στέργιος avatar
    Στέργιος 24/04/2010 18:00:40

    Ωραίο, καλό και άγιο το άρθρο.

    Επί του πρακτέου, όμως, κι αφού είπαμε πόσο τσαμπουκάδες είμαστε ως λαός και πόσο δεν σηκώνουμε ούτε μύγα στο σπαθί μας, θέλω να ρωτήσω τα εξής:

    Πότε θα κατεβεί υποψήφιος βουλευτής Αχαΐας ο Ανδρέας Γεωργίου Παπανδρέου ο Β' για να τρέχουν αλαλάζοντα τα στίφη των ΠΑΣΟΚτσήδων να ψηφίσουν "το παιδί για να χαρεί ο Αντρέας από εκεί όπου βρίσκεται"; Πρέπει να είναι 28 χρονών ο νέος μεσσίας τού ΠΑΣΟΚ, πότε θα αρχίσει να πολιτεύεται ώστε να γίνει κι αυτός πρωθυπουργός σε 30 χρόνια;

    Συμπέρασμα... αν δεν φάει σουτ ΣΥΜΠΑΣΑ η ελίτ που μας κυβερνάει από το Εκάλη Κλαμπ, το Κολωνάκι και το Χάρβαρντ, προκοπή δεν βλέπουμε.

    Οι γείτονες οι Τούρκοι έδωσαν για τα καλά το μάθημά τους στη δική τους κεμαλοφασιστική ελίτ. Από 100%, τα κεμαλικά κόμματα έπεσαν στο 15% της τουρκικής Βουλής. Μπορεί οι ισλαμοφασίστες που αντικατέστησαν τους κεμαλοφασίστες να μας ζορίζουν εξίσου, αφού κατά βάση η Τουρκία είναι πάντα ιμπεριαλιστική κι εθνικιστική, αλλά ο Ερντογάν είναι χίλιες φορές καλύτερος για τον λαό του από ήταν ότι ο Οζάλ, η Τσιλέρ, ο Ετζεβίτ και ο Ντεμιρέλ.
    Άντε και στα δικά μας.

  39. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2010 18:01:44

    Ρε συ Φακτωρα τονβ ΓΑΠ με τον Καψη εβαλες??? 3 ποτηρια νερο εχει μπροστα του, στεγνωσε η γλωσσα τ απ το γλυψιμο..
    χαχαχα δεν εχεις ΓΑΠ με τον αδελφο Καψη...τον Αινσταιν καμια φωτο να κουμπωσει καλυτερα?? 2 ταλεντα χιλιες λεξεις.

    Παντως οταν ο ΓΑΠ ξυρισει το μουστακι καλο ειναι να εχουμε πλανο διαφυγης...

    ΠΠ

  40. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2010 18:09:59

    ο δε ΓΑΠ δεν εχει κανει ιστορια... δεν το ξερει το ΟΧΙ εστω του Μεταξα.. αχχαχα τι να κανουμε τωρα??

    ΠΠ

  41. ευτυχια avatar
    ευτυχια 24/04/2010 18:21:20

    Αν και πρέπει να ξεκαθαρίσω απο την αρχή ότι δεν είμαι καθόλου συνομωτικός τύπος κι ούτε αρέσκομαι σε θέματα τέτοιου τύπου, χρόνια τώρα υποψιάζομαι οτι αυτό που ζούμε ίσως δεν οφείλεται καθόλου στην έλλειψη κάποιου σχεδίου, αλλά αντίθετα στην ύπαρξή του. Ισως είναι ένα προδιαγεγραμμένο γεγονός που οφείλεται σε κάποιο μελέτη σκοπιμότητας που εκπονήθηκε σε κάποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο στα τέλη της δεκαετίας του 70 και δόθηκε εργολαβικά να υλοποιηθεί στον Α.Παπανδρέου. Ποτέ δεν μπόρεσα να εξηγήσω την στρατιωτική οργάνωση που χαρακτήριζε την δράση των πρασινοφρουρών του 80, την υποδειγματική τους αφοσίωση στον στόχο, την συστηματική αποδόμηση κάθε έννοιας ιεραρχίας και την διάλυση κάθε έννοιας παιδείας.Οπως επίσης τον διαλυτικό ρόλο των δημοσιογράφων που συνεπικουρούσαν αυτές τις δράσεις. Τώρα αισθάνομαι οτι βιώνουμε την δεύτερη φάση αυτού του έργου με τον υιό και τον θίασο που κουβαλάει (υπουργούς και Δραγωνο-Ρεπούσηδες)για να μην έίναι εφικτή καμμία απόπειρα κυβερνητικού έργου ή εθνικής πολιτικής.Γι αυτό η εθνική εμψύχωση είναι μεν χρήσιμη με άρθρα σαν αυτά του αγαπητού Φαήλου( θα μου συγχωρήσεις την οικειότητα αλλά σε παρακολουθω πολύ και σε θεωρώ λίγο προσωπικό φίλο), πιό χρήσιμη όμως είναι η εκγρήγορση και η οργάνωση.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ευτυχια 24/04/2010 18:32:33

      Όντως είνα παλιό το σχέδιο και αφορά όχι μόνο σε συνεκμετάλλευση του Αιγαίου αλλά και πολλά ακόμη.
      Θέλουν και ένα κρατίδιο μόρφωμα στη Μακεδονία (συμπεριλαμβανομένης της θεσσαλονίκης) που θα είναι πολυπολιτισμικό και θα αποτελεί την ελεύθερη βαλκανική ζώνη -λιμάνι- για πρόσβαση εμπορευμάτων και εμπορίου στην ευρωπαίκή ενδοχώρα. Ο τελικός σκοπός είναι η σμίκρυνση της Ελλάδας στα κλασικά της σύνορα (πελοπόνησσος και στερεά ή ρούμελη και μωριάς). Όσο καιρό εξυπηρετούσε η σημερινή Ελλάδα, όλα καλά. Σήμερα πλέον δεν εξυπηρετεί.
      Εντάσσεται στα πλαίσια μιας αμερικανογερμανικής κόντρας για κυριαρχία στα ευρωπαϊκά. Η άνοδος της ΕΣΣΔ το είχε αναβάλλει έως το 1990 που αυτή διαλύθηκε.
      Η εκλογή του ΓΑΠ ήταν νομοτελειακή.
      Όπως και της Ντόρας, αν τελικά επικρατήσει το γερμανικό σχέδιο, που δεν νομίζω.
      Απώτατος σκοπός όλων αυτών είναι τα πετρελαϊκά κοιτάσματα και όχι μόνο της ευρύτερης περιοχής μας.

      • Μούσα avatar
        Μούσα @ Strange Attractor 24/04/2010 18:41:06

        'Η άνοδος της ΕΣΣΔ το είχε αναβάλλει έως το 1990 που αυτή διαλύθηκε'.

        Οπως υποθέτω και η άνοδος του Καραμανλή.
        Μένει να δουμε ποιος θα είναι ο ρόλος της σημερινής Ρωσίας του Πούτιν σ΄ολα αυτά.

  42. ο άνθρωπος του μοχθου avatar
    ο άνθρωπος του μοχθου 24/04/2010 19:34:18

    http://www.youtube.com/watch?v=IA8kDuy2AN8

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ο άνθρωπος του μοχθου 24/04/2010 20:06:35

      ΚΟΡΥΦΑΙΟ!

  43. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2010 20:27:39

    http://www.youtube.com/watch?v=FwpFLRgWVww

  44. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 24/04/2010 20:32:01

    Ὁ φόβος εἶναι ὄπλο.Σωστό.
    Τί λέει ὁ ποιητής-προφήτης ὅμως;

    Ἂν σπείρης τρόμο,σπέρνεις τόν πιό τρανό θεό μέσα στόν ἄνθρωπο.
    Ἡ Δίκη ξαγρυπνᾶ
    κι ἄλλους γοργά μέσα στό φῶς σωριάζει
    ἂλλους,χρονίζοντας τά βάσανα,
    στίς παρυφές τοῦ σκότους περιμένει
    κι ἄλλους κρατάει σέ νύχτα πηχτή.

  45. ευτυχια avatar
    ευτυχια 24/04/2010 20:52:52

    Φαήλος Κ@

    Οχι, η παραίνεση είναι γενική και δεν σε περιλαμβλάνει, γιατί είμαι σίγουρη οτι και εν εγρηγόρσει βρίσκεσαι και οργανωμένος είσαι. Μιλούσα για όλους εμάς.
    Εκτός αν η ερώτησή σου "μου διαφεύγει κάτι?"αφορούσε σε κάτι άλλο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ευτυχια 24/04/2010 23:00:53

      Οκ, απλώς δεν κατάλαβα τι εννοούσες.

  46. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 25/04/2010 07:01:21

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΩ Η ΡΩΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΕΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΒΛΕΠΕ ΟΤΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΚΑΓΓΕΛΑΡΙΟΣ ΣΡΕΝΤΕΡ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΡΩΣΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΟΥ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΕΙ Ο ΓΑΠ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΦ ΟΡΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ.

  47. ataktos avatar
    ataktos 25/04/2010 07:44:59

    Προσωπικά ...θαυμάζω την φιλοσοφική ηρεμία του ελληνικού λαού που δέχτηκε την εκχώρηση εθνικών, προσωπικών, κοινωνικών και δημοκρατικών τους δικαιωμάτων από έναν ...αψυχολόγιτο και ανεύθυνο πρωθυπουργό . είμαι περήφανος….

  48. ευτυχια avatar
    ευτυχια 25/04/2010 08:12:26

    Εγω ελπίζω οτι δεν πρόκειται για λοβοτομή αλλά για θυμωμένη αναμονή.Θα δούμε.Εκείνο που πράγματι με εντυπωσιάζει είναι η στάση του ΓΑΠ και του θιάσου του.Ενω υπάρχουν τόσες αντιδράσεις είτε απο αξιωματούχους είτε απο διενή ΜΜΕ για την ληστρική συμφωνία Ευρώπης-ΔΝΤ εναντίον της χώρας μας, εμείς καθόμαστε πειθήνια και δεχόμαστε κάθε όρο χωρίς καμμία αντίδραση.Δεν μπορεί να μήν είναι πράκτορας ο άνθρωπος-δεν εξηγείται διαφορετικά.

    • ataktos avatar
      ataktos @ ευτυχια 25/04/2010 09:04:55

      ευτυχια- Προσωπική μου αίσθηση είναι ότι από τα εγκλήματα

      του ΓΑΠ θα μας σώσει η κυρία Μερκελ ..οψόμεθα..

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ευτυχια 25/04/2010 10:45:13

      "Θα μας σώσει η κυρία Μερκελ". Αλλά θα σώσει τον εαυτό της (και την κυβέρνησή της) στη Βόρεια Ρηνανία;
      Αργήσαμε, αλλά της βάλαμε δύσκολα.

  49. ευτυχια avatar
    ευτυχια 25/04/2010 08:27:17

    ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ@
    Είπες κάτι μαγικό!!Αυτό είναι το πρόβλημα ΟΛΗΣ της παιδείας και ΟΛΗΣ της ελληνικής συμπεριφοράς.Εχουμε κοινωνία προσαρμογής και όχι κοινωνία προσωπικής ευθύνης όπου τα ταλέντα μπορούν να αναδειχτούν. Αυτή λοιπόν η πρόκληση για τα επόμενα χρόνια: να πάψουμε να προσαρμοζόμαστε και να πάψουμε να εκπαιδεύουμε τα παιδιά μας γι αυτό.
    Οσο για την Τζούλια, γιατί τέτοια ενόχληση?Απο την Ασπασία, την Θεοδώρα και τα άλλα κορίτσια, ο Ελληνισμός περιλαμβάνει και Τζούλιες. Δεν χάθηκε ο κόσμος.Απο πότε γίναμε σεμνότυφοι? Εδω σύμφωνα με τις στατιστικές οι περισσότεροι ενδοοικογενειακοί βιασμοί γίνονται απο γονείς με ανωτάτη μόρφωση και κανείς δεν μιλάει γι αυτό.Οι επικίνδυνοι άνθρωποι δεν είναι η Τζούλια-είναι η Ρεπούση, η Δραγώνα, η Γκερέκου (που έφτασε μέχρι υφυπουργός,με το σπαθί της) και οι υπόλοιποι του θιάσου.

  50. λακ avatar
    λακ 25/04/2010 09:24:38

    Εγώ λέω οτι συμφωνώ με τον george οτι φταίει και η ΝΔ ,όχι μόνο η ΝΔ ,αλλά εμείς γιαυτό τον φέραμε με 11 μονάδες μπροστά να κυβερνήσει και να κάνει πράξη αυτά που προεκλογικά υποσχέθηκε και τα οποία δεν έχουν να κάνουν τίποτα με αυτά που γίνονται απο την ώρα που τον κάναμε κυβέρνηση.
    Αυτός ήλθε και άρχΙσε να αρμενίζει μέσα σε ένα αεροπλάνο , μας έλεγε πάμε καλά ,τα ΜΜΕ τον προβάλανε ως σωτήρα μας και ξαφνικά μετά από 6 μήνες αεροποΡικών πτήσεων ,προσγΕιώθηκε και παρέδοσε την εξουσία στο ΔΝΤ λόγω αδυναμίας του ιδίου και των εκλεκτών του να κάνει κάτι προς την σωστή κατεύθυνση.
    Σε 7 μήνες τούμπαρε τα πάντα προς το χειρότερο ,άυξησε το κόστος δανεισμού,αρνήθηκε να πάρει τεράστια ποσά με λογικά επιτόκια 6% (φεβρουάριος 2010) μετά απο την άνοδο αυτών απο τα δικά του λάθη (χρεωκοπήσαμε –ελλάδα τιτανικός κλπ),ώστε να πάρει ανάσα να δεί πού πάει και στο τέλος έκανε αυτό που ο κάθε αποτυχημένος θα έκανε πήγε στον μπαμπά των αποτυχημένων ΔΝΤ.
    Ακόμη και το φορολογικό νομοσχέδιο που κατέθεσε δήθεν για να ενισχύσει την ανάπτυξη και την φορολογική δικαιοσύνη είναι προς λάθος κατεύθυνση γιατί φρενάρει τις επενδύσεις και την ανάπτυξη που άν ερχόντανε θα υπήρχε ελπίδα να ανακάμψει η χώρα.
    Αντί να πάει την εφορία στις επιχειρήσεις 10% ώστε να προσελύσει εταιρείες να έλθουν στην ελλάδα και να την αναδείξουν ως έδρα της μέσης ανατολής και της ανατολικής ευρώπης ,αύξησε αυτή με την διπλή φορολόγιση κερδών -μερισμάτων ,με αποτέλεσμα να ετοιμάζονται πολλές εταιρείες να φύγουν για κύπρο ,βουλγαρία κλπ χώρες της ΕΕ που έχουν ευνοικότερο φορολογικό καθεστώς.
    Εχοντας δίπλα του ερασιτέχνες συμβούλους τύπου ραγκούση,γερουλάνου,νίκου κλπ ,παρέδοσε την χώρα και πλέον απελευθερωμένος έστησε ένα ΗΛΗΘΙΟ σώου στο ακριτικό Καστελόριζο ,με αυλοκόλακες και χειροκροτητές ,αντί να κάνει ένα διάγγελμα προς τον Ελληνικό λαό και να εξηγήσει τι σημαίνουν όλα αυτά που έχει συμφωνήσει και δεν τα ξέρουν ούτε οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ,οι οποίοι ι δεν ξέρουν τι να πούν στούς ψηφοφόρους τους.
    Ολα αυτά δείχνουν ότι τελικά ο george δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει ,ενεργεί σύμφωνα με τις συμβουλές κάποιων κρυφοσυμβούλων και όλα λειτουργούν αντιλαικά ,αντιδημοκρατικά ,καταστροφικά.
    Τους παραπάνω ισχυρισμούς επιβεβαιώνουν
    -οι δηλώσεις βουλευτών και στελεχών του ΠΑΣΟΚ
    -οι συνεχείς διαφωνίες των υπουργών του
    -οι φήμες για αντικατάσταση Υπουργού με τον Σημίτη (ανάγκη επιστάτευσης εμπείρων ιστοτικών στελεχών)
    -η επιφύλαξη των Γερμανών σήμερα ότι δεν υπάρχει κυβερνητική σοβαρότητα
    -η σπέκουλα από τα ΜΜΕ
    -η αποφυγή ενημέρωσης των πολιτικών δυνάμεων και του ελληνικού λαού για τα συμφωνηθέντα
    -η παραμονή στον κρατικό τομέα κοματικών εγκάθετων που πληρώνονται απο τον κράτος τους έχει τοποθετήσει η ΝΔ και μετά 7 μήνες παραμένουν στην θέση τους.Δηλαδή μιλάμε για κηφήνες δήθεν συμβούλους κλπ που πληρώνουμε εμείς που θα πληρώσουμε και τα σπασμένα.Δείγμα ότι δεν έχουν ασχοληθεί κάν μέχρι σήμερα με την δημόσια διοίκηση.
    -η αποφυγή να ζητήσει για λογαριασμό όλου του πολιτικού κόσμου ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ απο τον λαό για τις εγκληματικές αποφάσεις τους απο την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα.Αυτοί δημιούργησαν τις στρατιές δημοσίων υπαλλήλων ,αυτοί κάλυψαν επιχειρηματίες/τρωκτικά με υπερτιμημένες αναθέσεις,αυτοί κάλυψαν φοροφυγάδες ,αυτοί χάρησαν δημόσια γή ,αυτοί .................................................
    Κύριε George η Ελλάδα που σου παραδόσαμε είναι μιά πλούσια δυτική χώρα και δεν έχει κανένας δικαίωμα να την κάνει φτωχή και τριτοκοσμική.Αντί οι υπουργοί σου να φέρνουν εσπευσμένα νομοσχέδιο γοα την απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σε χιλιάδες μετανάστες με στόχο την αλλοίωση του ελληνικού εκολογικού σώματος ώστε να διασφαλίσουν μέσω αυτών την επαναεκλογή του ΠΑΣΟΚ ,ας ασχοληθούν να πράξουν έργο κυβερνητικό,παραγωγικό ώστε να βοηθήσουν την χώρα αυτή που την βουλιάξατε.
    ΓΙΑΥΤΟ ΣΑΣ ΨΗΦΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΌΧΙ ΓΙΑ ΣΩΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ

  51. akyros avatar
    akyros 25/04/2010 09:44:04

    http://bizweb.synaxarion.gr/data/specials/synaxarion/0423_Georgios_Tropaioforos.jpg


    Κατα τα άλλα o ... O Γεώργιος ο ΔελταΝηΤΑΦΟρος, ο Δρακοφονεύς…. δεν ήξερε τίποτα για την προκαθορισμένη και προαποφασισμένη πορεία της Ελλάδας στο ΔΝΤ!!!!


    Την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, ξημερώσαμε με πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου.

    Μια μέρα μετά διαβάζουμε στην Ελευθεροτυπία την θετική απήχηση της νίκης του στην Κωνσταντινούπολη!

    Θετική απήχηση των…Τούρκων;;;

    Όχι μόνον, βέβαια!

    Κωνσταντινούπολη, Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

    «Συγχαρητήρια για μία εντυπωσιακή εκλογική νίκη απέστειλε στον Γιώργο Παπανδρέου ο καγκελάριος της Αυστρίας Βέρνερ Φέιμαν, σύμφωνα με τηλεγράφημα που κυκλοφόρησε στο περιθώριο της συνόδου του ΔΝΤ, στην Κωνσταντινούπολη

    Το τηλεγράφημα αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι η νίκη του Γ. Παπανδρέου αποτελεί μια σημαντική επιτυχία των Ευρωπαίων σοσιαλιστών.
    “Αυτή η νίκη θα ενισχύσει τις δυνάμεις οι οποίες επιδιώκουν να βάλουν τη σοσιαλιστική πολιτική στο επίκεντρο της δραστηριότητάς” τους" αναφέρει

    Φαντάσου δηλαδή να μη την έβαζαν!!!!! Την σοσιαΛηστρική Πολιτική! Στο κέντρο!

    Η χαρά των Τούρκων εκφράστηκε σε άλλο επίπεδο!

    «Σύσσωμος ο τουρκικός Τύπος έχει στο πρωτοσέλιδό του τη νίκη του ΠΑΣΟΚ, με την πλειονότητα να κάνει λόγο για “αισιοδοξία γύρω από το Αιγαίο”, καθώς “ο Γ. Παπανδρέου είναι γνωστός για τη φιλική στάση του απέναντι στην Τουρκία, λόγω της ιστορικής επαναπροσέγγισης που χάραξε μαζί με τον Ισμαήλ Τζεμ”.
    Τα παραπάνω αναφέρει η εφημερίδα Χουριέτ στην αγγλόφωνη έκδοσή της, που κυκλοφόρησε στο περιθώριο της συνόδου.»


    Για να δείτε εδώ, πώς ο Προβόπουλος είχε παραστεί στην συνδιάσκεψη και ενημέρωσε τον πρωθυπουργό των 2 ημερών για δεύτερη φορά (πριν και μετά τις εκλογές)
    http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showplain?maindoc=8031516&maindocimg=7950513&service=5

    4 μέρες μετά την εκλογή του, υποψιαζόμασταν λάθος ότι πήγε στην Κωνσταντινούπολη να …προσκυνήσει τον Πασά!

    Λάθος!!!!!

    Στα αφεντικά του κόσμου κατέθετε τα διαπιστευτήριά του, δίνοντας σημάδια της άσκησης της πολιτικής του στο Θέμα τους Αιγαίου , της Θράκης και της Κύπρου!
    Μη τυχόν και περάσει καμιά μέρα και τους περάσει υποψία για τις προθέσεις του!

    Καί ήξερε και ενστερνήστηκε και υπάκουσε λοιπόν...
    Διαβάζουμε από την είδηση:

    "Σε δηλώσεις του ο κ. Προβόπουλος ανέφερε ότι είχε μια εις βάθος συζήτηση με τον πρωθυπουργό, τον αντιπρόεδρο και τους υπουργούς Οικονομικών και Οικονομίας.

    "Τους ενημέρωσα σε βάθος για τις συζητήσεις που έγιναν στα πλαίσια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου πριν λίγες μέρες στην Κωνσταντινούπολη, τους ενημέρωσα, βεβαίως και για τις δημοσιονομικές εξελίξεις, που είναι αρκετά ανησυχητικές, στη δε συνέχεια η συζήτηση εστράφη στον τρόπο που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτά τα προβλήματα".

    Ακόμη, ο κ. Προβόπουλος είπε ότι "κάναμε μία αρκετά εκτεταμένη συζήτηση πάνω σ' αυτό το θέμα, συζήτηση που θα επαναλάβουμε σε επόμενη συνάντηση, που είπε ο πρωθυπουργός ότι θα έχουμε, διότι δίνει πολύ μεγάλη έμφαση σε όλα αυτά τα θέματα, στο πως δηλαδή θα μπορέσουμε θετικά να φύγουμε απ' αυτές τις δυσκολίες".

    Νωρίτερα, κατά τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό ο κ. Προβόπουλος αναφερθείς στη συνεδρίαση του ΔΝΤ στην Κωνσταντινούπολη, είπε ότι η ατζέντα ήταν πλούσια και ότι εκτός από τις οικονομικές εξελίξεις παγκοσμίως, υπάρχουν ορισμένα θέματα με το ρόλο που καλείται να παίξει το ΔΝΤ μετά την κρίση.

    Καταλάβατε λοιπόν πως, πράγματι ,δεν άφησαν κανένα περιθώριο άλλης εναλλακτικής και φτάσαμε να πειστούμε περιδεείς γι αυτό;;;
    Καταλάβατε;;;;

  52. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 25/04/2010 10:41:47

    Φοβάμαι οτι όλοι εδω μέσα χάνεστε στα λόγια και ο ένας συγχαίρει τον άλλο για τις ατάκες του και την καλή τοποθέτηση του.
    Καλά και γλαφυρά ειναι όλα αυτά που γράφεις κ.Κρανιδιώτη αλλά που άραγε βρίσκετε ο αρχηγός σας που του έγραφες διθυράμβους πριν λίγο καιρό . Το μόνο που βρήκε να πει ήταν οτι η προσφυγή στο ΔΝΤ δεν ήταν η σωστή κίνηση. ετσι έ, τόπε, ξελάφρωσε και ένιψε τας χείρας του, ή εννοούσε ξεκινήστε εσείς την επανάσταση θάρθω και εγώ σε λίγο με το χρεοκοπημένο τσούρμο που κουβαλάω... Ισως για τα μυαλά ωρισμένων αυτό να θεωρείται και σκληρή αντιπολίτευση. Το πιθανότερο έχουν καταλάβει οτι πλέον ειναι άχρηστοι, καμμένα χαρτιά.
    Τελειώνοντας τούτο, αν ειναι νάρθει κάθαρση αυτό θα γίνει πηγαία απο κοινωνική έκρηξη και χωρίς τις προβοκατόρικες παπαρδέλες του κάθε πολιτικάντη.
    αντε γεια .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ανωνυμ 25/04/2010 12:11:28

      Ανώνυμε,
      Τώρα ήρθες στη χώρα; Αυτά είπε μόνο ο Σαμαράς; Την ομιλία στου στην Βουλή για τον προϋπολογισμό δεν την άκουσες; Προφανώς ούτε την ομιλία του στο Ναύπλιο στην προσυνεδριακή για την οικονομία.
      Όλοι επανατάτες μου γίνατε τελευταία και βιάζεστε λες και σας βάλανε νέφτι. Τόσα χρόνια ψηφίζατε καθάρματα και κλέφτες, μπας και ξαναπάρετε πίσω όσα σας έκλεψαν στο Χρηματιστήριο, γιατί σας υποσχέθηκαν δανεικά, διορισμούς, παιδιά, γιοφύρια, ποτίσατε κι αναθρέψατε τον παλαιοκομμαστικό βροντόσαυρο με τις ψήφους και την ανοχή σας και τώρα εγκαλείτε τον Αντώνη γιατί ακόμη δεν έκανε ανταρτπόλεμο κι επανάσταση;
      Ναι, ο πολιτικός χρόνος που υπάρχει είναι ελάχιστος, ναι πρέπει να βιαστεί και να κάνει ρήξεις, όμως η πολιτική δράση χρειάζεται δημοκρατική νομιμοποίηση κι όχι διάλυση με ψευτοτσαμπουκάδες.
      Ο Α.Σαμαράς ήταν για πολλά χρόνια ΕΚΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, γιατί ακριβώς του πήγε κόντρα σε μεγάλα εθνικά ζητήματα. Η δε εκλογή του ήταν ακριβώς αποτέλεσμα αυτής του της στάσης και του διακαούς πόθου του κόσμου για ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟ Πρόεδρο στη Ν.Δ.Το σύστημα, που τώρα προσπαθεί να ελέγξει την ΠΤΩΣΗ, θα ήθελε πολύ να "αυτοκτονήσει" ο Αντώνης με κινήσεις προγραφών, διχασμού και αποσυσπείρωσης.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/04/2010 12:13:12

        Εννοείτε ότι το δεύτερο πληθυντικό δεν πάει ντε και καλά σε σένα, αφού δεν ξέρω ποιος είσαι και τι ψήφισες αλλά νομίζω ότι συνεννοούμαστε.

  53. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 25/04/2010 11:01:24

    Γερμανικές δημοσκοπήσεις (23.04.2010):
    h**p://www.presseecho.de/politik/NA3731601176.htm
    CDU 37,5 %
    FDP 5,1 % (επισφαλής η είσοδος στη Βουλή).
    SPD 36,8 %
    Grüne 12,8 %
    Linke 4,8 %
    Το δημοσκοπικό αποτέλεσμα βγάζει κυβέρνηση SPD-Πράσινων και απώλεια της πλειοψηφίας της Ομοσπονδιακής κυβέρνησης CDU/CSU/FDP στην Άνω Βουλή. Βούτυρο στο ψωμί του Υπουργού Οικονομικών Σόιμπλε (CDU), που θέλει διάλυση της συμμαχίας με το "αποτυχημένο" FDP και "Μεγάλο Συνασπισμό" CDU - SPD.
    Εν τώ μεταξύ εξέχοντες Βαυαροί Χριστιανοκοινωνιστές προτείνουν εκδίωξη της Ελλάδας από την Ευρωζώνη. Η Γερμανική κεντροδεξιά "τα έχει παίξει" με το Ευρώ και την Ελλάδα.

  54. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 25/04/2010 11:18:33

    Ας αρχίσουμε με τα απλά.
    Έχω την εντύπωση ότι όλοι συμφωνούμε, ότι στην δεδομένη κατάσταση, είμαστε μόνοι μας. Όπως πάντα, θα συμπληρώσω, εγώ. Τα περί αλληλεγγύης των εταίρων καλό είναι να τα αφήσουμε εκεί που τους πρέπει.Στον κάλαθο των αχρήστων.Όπως επίσης και τα περί Διεθνούς Δικαίου και άλλων προοδευτικών.
    Μόνοι μας είμαστε και πρέπει πάνω απ΄όλα να καταλάβουμε που βρισκόμαστε.
    Βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση, χωρίς συμμάχους και υπό τον έλεγχο ανεξέλεκτων οργανισμών.
    Κύριε Κρανιδίωτη, θα ήθελα αν έχετε ακόμα πρόσβαση στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να του μεταφέρετε τα εξής απλά:
    Αν και τώρα δεν πάρει το μαστίγιο και δεν τα κάνει όλα "κόλαση", τώρα όμως, λυπάμαι αλλά...
    Τα λόγια, αγαπητέ, είναι για τα δελτία και τις εφημερίδες του συστήματος.
    Δεν τα ακούει κανένας σοβαρός πολίτης και αν τα ακούει δεν τα πιστεύει. Αν τα πιστεύει απλώς δεν είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντοτε, σοβαρός πολίτης.Θα γίνω γραφικός και εγώ και θα παρακαλέσω για έργα. Το πολιτικό σύστημα με την σημερινή του μορφή έχει αποτύχει παταγωδώς. Ο κύριος Σαμαράς δεν έχει πολύ χρόνο ακόμα. Όταν φτάσουμε στο σημείο να μοχθούμε για τα απολύτως απαραίτητα, σας διαβεβαιώ, κανείς δεν θα έχει χρόνο για σοβαρές πολιτικές και επιστημονικές αναλύσεις. Χρειάζονται τομές και ρήξεις , επαναστατικής λογικής.
    Φιλικά θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι ο κύριος Σαμαράς , είναι ακόμα, κομμάτι του συστήματος που μας ταλαιπωρεί. Μπορεί να μην είναι ένοχος για όλα, αλλά είναι συνένοχος για πολλά.
    Ευκαιρίες τέτοιες για ξεκαθάρισμα του τοπίου δεν θα έχει πολλές ακόμα.
    Για να αλλάξει η κατάσταση, χρειάζεται -κυριολεκτικά- επανάσταση.
    Πρέπει να κερδίσει, με έργα, την πρωτοβουλία των κινήσεων και να μην αναλώνεται σε συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με στελέχη...
    Αν έχετε ελπίδες ακόμα, ότι έχει δυνατότητες να διορθώσει τα πράγματα και να γίνει η περιβόητη φυγή προς τα εμπρός, μεταφέρετέ του απλώς το εξής:
    Τώρα, τώρα, τώρα.
    Γιατί αύριο, θα είναι αργά...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 25/04/2010 12:19:03

      Για το τώρα τώρα τώρα κανείς δεν διαφωνεί. Απάντηση στα ερωτήματα σου και σε μερικές άδικες κρίσεις σου για συνενοχή,κομμάτι του συστήματος κλπ, έδωσε σήμερα ο ίδιος ο Αντώνης στην ομιλία του στην Καλαμάτα. Διάβασε τη.

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/04/2010 17:48:16

        Ρε Φαήλο γιατί δεν βγαίνετε μπροστά και εσύ και ο Χρύσανθος και αφήνετε τον Παναγιωτόπουλο να μιλάει. Τον Παναγιωτόπουλο δεν τον πάει ο κόσμος, δεν θα ακούσεις και τα καλύτερα από ψηφοφόρους του.

        Δεν αντέχω να βλέπω άλλο στα συνέδρια το λαμόγιο τον Σιούφα και τον Παυλόπουλο!!

        Πάρτε μαζί και τον Καραμπελιά, τα ιδια πραγματα λέμε, και είναι πατριώτης και αυτός. Μαζέψτε σε κάθε χώρο τους καλύτερους. Βρέστε τα λιοντάρια του έθνους π.χ. τα παληκάρια τους Λοκατζήδες της Κύπρου, τον Αλευρομάγειρα, τον Μανουρά κλπ. και πάρτε τους μαζι, με τον Αντώνη μπροστα.

        Κώστας Σταματάκης
        (Συμπατριώτης από Συνοικισμό Θήβας, από ότι ξέρω εχεις δηλώσει καταγωγή Μαυρομάτι Θήβας)

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/04/2010 19:56:19

        Συμπατριώτη (εκ μητρός),
        Τις όποιες αλλαγές κρίνει ο ίδιος και τις επιβάλλουν οι καιροί, θα τις κάνει ο Αρχηγός. Να είμαστε λίγο πιο συγκρατημένοι και μαζί με τα ξερά μην αδικούμε και τα χλωρά (Πάνος).
        Για το ότι πρέπει όλες οι πατριωτικές δυνάμεις να στοιχιθούν πίσω απ' τον Αντώνη ή να ζυγισ΄θούν πλάϊ του (όπως προτιμάτε) το λέω με κάθε τρόπο και με κάθε τόνο.
        Γι' αυτό μιλάω για το κόμμα του 80%.
        Φιλικά

      • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
        ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/04/2010 11:35:07

        ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ.
        ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΣΑ ΛΕΕΙ.
        ΜΑΚΑΡΙ...ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.

  55. ευτυχια avatar
    ευτυχια 25/04/2010 13:53:48

    ataktos@
    Πως το εννοείς? θα ενδαφερόμουν να ακούσω τι έχεις να πεις.

  56. ευτυχια avatar
    ευτυχια 25/04/2010 14:03:37

    ανωνυμ@
    Είσαι άδικος.Πράγματι θα συμφωνήσω με τον Φαήλο οτι είμαστε εξαιρειτικά ανυπόμονοι αν και δεν ξέρουμε ούτε ορίζουμε ακριβώς το τι θέλουμε απο τον ηγέτη μας.Νομίζω οτι ο Αντώνης ως τώρα έχει δείξει εξαιρετικά δημοκρατικά ανακλαστικά και έχει συμπεριφερθεί σαν υπεύθυνος ηγέτης Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και όχι σαν αρχηγός ΛΑΟΣ η Συνασπισμού.Γι αυτό κι έχει λυσσάξει ο Καρατζαφέρης. Γιατί δεν κάνει λάθη.Η Πατρίδα χρειάζεται πολιτικούς με αίσθημα ευθύνης και συναίσθηση της ιστορικής στιγμής.Ο Σαμαράς με την μέχρι τώρα στάση του δείχνει να τιμάει τις 700.000 ψήφους που πήρε.

  57. ευτυχια avatar
    ευτυχια 25/04/2010 14:07:55

    Φαήλε Κ.@
    Πράγματι ο πληθυντικός είναι λίγο βαρύς γιατί πολλοί απο εμας ματώσανε και έχουνε το στίγμα του αποτυχημένου (που σήμερα είναι τίτλος τιμής)γιατί αρνήθηκαν να προσαρμοστούνε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ευτυχια 25/04/2010 18:37:08

      Λοιπόν, Ευτυχία, εγώ ο εκ πεποιθήσεως "απροσάρμοστος", σου λέω ότι είναι τίτλος τιμής για όλους μας. Μπες και διάβασε την ομιλία του Αντώνη σήμερα στην Καλαμάτα. Απαντάει σε πολλούς και πολλά. Θα το πω 1000 φορές: Νομίζουν μερικοί ότι πέρασε δια πυρός και σιδήρου ενάντια στο κωλοσύστημα τους για να προσκυνήσει τώρα, νικητής και με το Λαό δίπλα του;

  58. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 25/04/2010 16:07:54

    ΦΑΗΛΟ πάλι με έφτιαξες ,μέσα στην μαυρίλα μου όλο και κάτι γράφεις και με ανασταίνεις .Γρήγορα καμμιά 10αριά φωτοτυπίες στο άρθρο σου ,μοίρασμα σε φίλους και εχθρούς στον καφενέ και μετά χάος από τις αντιδράσεις που θα φέρει.Ελπίζω ΦΑΗΛΟ να έχεις καταλάβει την δύναμη της πένας σου ;

  59. ευτυχια avatar
    ευτυχια 25/04/2010 18:51:30

    Την διάβασα ήδη, Φαήλο μου ευχαριστώ. Θα είμαστε μαζί του σε κάθε απόφαση και προσπάθεια.
    Κώστας Σταματάκης@
    Ολοι αισθανόμαστε τα ίδια πράγματα.Πιστεύω να τελειώνουμε σύντομα τόσο με τον κοντοχωριανό του Καρατζαφέρη όσο και με τους άλλους.

  60. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 25/04/2010 19:32:34

    Φαήλο, όταν θα ολοκληρώσει τις υπεσχημένες «παροχές» και «παραδόσεις» προς τα αφεντικά του, για να αποφύγει τον ξεσηκωμό των Ελλήνων, θα ζητήσει ο ίδιος κυβέρνηση «εθνικής σωτηρίας»!
    Του έχουν πει, γιατί ο ίδιος είναι δύσκολο να σκέπτεται τόσο πολύπλοκα, ότι έτσι θα μειωθούν οι διαμαρτυρίες και οι αντιστάσεις του Λαού και θα το χωνέψουμε πιο εύκολα.Θα μας φανεί πιο εύπεπτο!
    Θεωρείς τυχαίο ότι ο μπαμπάς της απελπισμένης κόρης, κοπανιέται εδώ και καιρό για τη λύση οικουμενικής κυβέρνησης;
    Θεωρείς ότι είναι τυχαίο να κινούνται και να συνεντευξιάζονται στις εφημερίδες των εργολάβων-προμηθευτών κάποιοι πρώην, που όλως συμπτωματικά υποδείκνυε και εκείνος; Ή μήπως ήταν εντελώς τυχαίο το ότι διάλεξε το ακριτικό μας Καστελόριζο, για να ανακοινώσει την υπαγωγή μας στο Δ.Ν.Τ.;
    Φαήλο, επειδή πράγματι όπως λες «όλα είναι στο τραπέζι», ο Αντώνης πρέπει να βγει μπροστά και γρήγορα, για να αποτρέψει τα χειρότερα!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αφροδίτη 25/04/2010 19:57:49

      Είναι ΗΔΗ ΜΠΡΟΣΤΑ!

  61. ευτυχια avatar
    ευτυχια 25/04/2010 22:20:36

    Αφιερώνω σε όλους σας το τραγούδι του Αγγελάκα:

    Σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ (το ΔΝΤ , τον ΓΑΠ και τόν θίασο του)
    http://www.youtube.com/watch?v=bS-l3DTIGAI&feature=related

  62. ευτυχια avatar
    ευτυχια 26/04/2010 06:14:34

    ΦΑΗΛΟΣ-ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ@
    Ισως αυτό να είναι η ¨πρασινη ανάπτυξη".Να σκουπιστούν τα πράσινα σκουπίδια!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ευτυχια 26/04/2010 06:21:00

      μάλλον να ξεκουμπιστούν τα πράσινα σκουπίδια. Έχει ήδη παραδώσει ο αλήτης ό,τι μπορεί. Απορώ πως δεν παρέδωσε την ...Κρήτη. Μετά την Κρήτη, θα ζητήσει εθνική ενότητα.

  63. ΛΕΟ avatar
    ΛΕΟ 26/04/2010 19:03:08

    ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ!!!


    ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!!

  64. ευτυχια avatar
    ευτυχια 27/04/2010 21:54:00

    bugtrottel@

    Πράγματι το παραδέχομαι.Είμαι πράκτορας.Με εντυπωσιάζει το οτι το κατάλαβες αμέσως.Τα ΜΜΕ με τρέφουν όπως το αίμα τους βρυκόλακες.Σιχαίνομαι την ελεύθερη έκφραση κι όπου τη συναντώ στήνω δόκανα και την χτυπάω με την φολιδωτή ουρά μου.Καμμιά φορά -στον ελευθερο χρόνο μου-τρώω και παιδιά!!
    Υ.Γ.Το ψευδώνυμό σου το κατάλαβα γιατί τυχαίνει να ξέρω και ξένες γλώσσες.Αρκετές!

  65. bugtrottel avatar
    bugtrottel 28/04/2010 18:06:49

    Αφου λοιπόν "γνωρίζεις" στείλε μου την έννοια, και, θα ανακαλέσω δημόσια, αν την ερμήνευσες σωστά, αλλά ειδικά και μόνον για εσένα "ΕΥΤΥΧΙΑ" , μην αποθρασυνθούν και οι υπόλοιποι, όχι γιατί θα έχω πρόβλημα, αλλά γιατί βαριέμαι να πληκτρολογώ.
    Και εντάξυ, αξίζει σε τέτοιες εποχές να αναλωνόμαστε σε αυτού του τύπου προσωπικές αντιπαραθέσεις; Οι χαρακτηρισμοί στα προηγούμενα σχόλιά μου δεν αναφέρονταν στους συμμετέχοντες του blog, αλλά σε αυτούς (όχι τον συντάκτη) που ενστερνίζονται τις απόψεις των ΜΜΕ, που αναπαράγονται απο συγκεκριμένα blogs (οχι βέβαια αυτό που μας φιλοξενεί). Προς τι λοιπόν η αντίδραση; Να τα κάνω πιο λιανά δεν μπορώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.