#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/06/2013 22:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βόμβα στη χώρα με την υπογραφή Βενιζέλου και Κουβέλη για τα μάτια της ΕΡΤ



Φιτίλι στη βόμβα που θα διαλύσει κάθε ελπίδα της χώρας να έχει σταθερή κυβέρνηση και να βγει σύντομα από την κρίση, ετοιμάζονται να βάλουν οι Ευ. Βενιζέλος και Φ. Κουβέλης. Χωρίς συγκεκριμένες προτάσεις για την ΕΡΤ και με προφανή επιχείρηση εκβιασμού του Αντ. Σαμαρά, απορρίπτουν τη μία μετά την άλλη τις προτάσεις που κάνει.

Προσηλωμένοι στη γραμμή που δίνουν οι ακροαριστερές οργανώσεις και οι συνδικαλιστές της ντροπής, επιμένουν στην αδιαλλαξία και ζητούν από τον πρωθυπουργό να πάρει πίσω την πρωτοβουλία για ανατροπή της κατάστασης στο δημόσιο τομέα.

Ο Αντ. Σαμαράς τους κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση: Προσωρινή επιτροπή ευρείας διακομματικής αποδοχής η οποία θα αναλάβει να ανοίξει την ΕΡΤ το συντομότερα δυνατό με ένα μικρό αριθμό προσωπικού το οποίο θα αναλάβει το ενημερωτικό κομμάτι του καναλιού. Επίσης, άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου για τη δημιουργία της νέας ΕΡΤ ώστε ακόμη και σε μια εβδομάδα από σήμερα να βγει το μαύρο από τις οθόνες που τόσο πειράζει ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ.

Η πρόταση κατατέθηκε στα δύο κόμματα με τον πλέον επίσημο τρόπο, ωστόσο, δεν έγινε αποδεκτή. Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ (που θυμίζουμε ψήφισε νόμο για την κατάργηση της ΕΡΤ) τονίζουν ότι: «το ΠΑΣΟΚ έχει δημόσια διατυπώσει τη θέση του με απόλυτη σαφήνεια. Η δήλωση του κ. Σαμαρά δεν συνιστά ανταπόκριση σε αυτά που έχει πει το ΠΑΣΟΚ».

«Δεν έχει αλλάξει τίποτα για εμάς» είναι η πρώτη αντίδραση συνεργατών του προέδρου της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτη Κουβέλη. Όπως τονίζουν είναι η ίδια πρόταση που κατέθεσε το πρωί στον κ. Κουβέλη ο Δ. Σταμάτης και ζητούν να ανοίξει η ΕΡΤ, να λειτουργήσει με πλήρες πρόγραμμα, να προχωρήσει η αναδιάρθρωση με ανοικτό το κανάλι και να πάρουν πίσω την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.

Ουσιαστικά και οι δύο ζητούν από τον Σαμαρά να υπογράψει συνθηκολόγηση, να υποχωρήσει ατάκτως και να συνεχιστεί το ίδιο βιολί με το καθεστώς στην ΕΡΤ. Διότι όλοι παραδέχονται ότι δε μπορεί να γίνει ούτε μια απόλυση χωρίς να πέσει… μαύρο από τους ίδιους τους εργαζόμενους. Άλλωστε, έξι μήνες τώρα που δεν λειτουργούσε η ΕΡΤ επειδή ήθελαν να προσληφθούν οι συμβασιούχοι, πια η διαφορά με το μαύρο;

Η αδιαλλαξία του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ οδηγούν ξεκάθαρα στη διάλυση της κυβέρνησης κι αν δε συμβεί κάτι δραματικό μέχρι τη Δευτέρα το απόγευμα, στη σύσκεψη των αρχηγών θα υπογραφεί το τέλος της συγκυβέρνησης και η αρχή μιας μεγάλης περιπέτειας για τη χώρα. Από εδώ και στο εξής όποια καταστροφή συμβεί στην Ελλάδα θα φέρει την υπογραφή του κ. Βενιζέλου και του κ. Κουβέλη. Οι οποίοι προτιμούν τη διάλυση της κυβέρνησης για τα μάτια της… ΕΡΤ ενώ είχαν χίλιες δύο ευκαιρίες να το κάνουν για σοβαρότερα ζητήματα.

 

Μόνο Σαμαράς

Από την άλλη, υπάρχει κι ένα μεγάλο έγκλημα που συντελείται τις τελευταίες ώρες.

Με την απεργία της ΕΣΗΕΑ δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, ο κόσμος δε μαθαίνει τι πραγματικά συμβαίνει με αποτέλεσμα κάποιοι λαθρόβιοι του διαδικτύου να έχουν βρει την ευκαιρία για σπέκουλα. Διακινούν τέρατα, φτιάχνουν σενάρια, αναμειγνύουν διάφορα γεγονότα άσχετα μεταξύ τους και στήνουν απίστευτα σκηνικά. Αν είχαμε τηλεόραση και κυρίως εφημερίδες ασφαλώς και θα μπορούσαμε με μεγαλύτερη ευκολία να καταλάβουμε το ψέμα από την αλήθεια.

Έτσι, λοιπόν, τις τελευταίες ώρες κάποιοι αποφάσισαν να παίξουν με την τύχη της χώρας. Διακινούν σενάρια που είτε δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα είτε και να έχουν δεν τα αποφασίζουν κάποιοι που δεν έχουν τη δύναμη να το κάνουν.

Λέει ο ένας για παράδειγμα ότι πάμε σε πρόωρες εκλογές γιατί το είπε ο Κουβέλης ή γιατί το εννόησε ο Βενιζέλος. Αν πάμε σε πρόωρες εκλογές ο καθένας θα αναλάβει τις ευθύνες του και ο κόσμος ξέρει ποιους θα μαυρίσει. Όμως, εκβιασμοί δεν περνάνε.

Άλλος λέει ότι Βενιζέλος και Κουβέλης αποφάσισαν να… διώξουν τον Σαμαρά από την πρωθυπουργία και να βρουν άλλο πρόσωπο κοινής αποδοχής να αναλάβει, είτε πριν είτε μετά τις πρόωρες εκλογές. Γράφονται μάλιστα και διάφορα ονόματα: του Δήμα, της Μπακογιάννη κ.λπ.Εμπλέκουν δε τον Κ. Παπούλια στο σενάριο ο οποίος ζήτησε να ανοίξει η ΕΡΤ. Έτσι, θα βρεθεί μια λύση τύπου… Παπαδήμου, αλλά από τα δεξιά, και άλλα τέτοια ωραία.

Και το ερώτημα είναι: Υπάρχει κυβέρνηση χωρίς τη ΝΔ; Υπάρχει κυβέρνηση χωρίς τον Α. Σαμαρά. Ποιος οδήγησε τη ΝΔ στις προηγούμενες εκλογές σε νίκη; Και ποιος επί ένα χρόνο πασχίζει να αλλάξει τα δεδομένα στην οικονομία;

Στο κάτω – κάτω, ποιοι είναι οι κ. Κουβέλης και Βενιζέλος που, σύμφωνα με τα διάφορα σενάρια, εκβιάζουν με αποπομπή τον κ. Σαμαρά; Μα ούτε 10% δεν συγκεντρώνουν;

Πρέπει να τελειώσει αυτό το παιχνιδάκι που άνοιξε με την ΕΡΤ και με τις πιθανές πολιτικές εξελίξεις. Άλλωστε, υπάρχει και το ΣτΕ το οποίο τη Δευτέρα θα βγάλει μια απόφαση. Αν ζητήσει το προσωρινό άνοιγμα της ΕΡΤ μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία της νέας εταιρείας, τότε η ένταση μπορεί να αποκλιμακωθεί

Αλλά ο καθένας ας ξεκαθαρίσει τι θέλει. Αν δε θέλουν να βρουν μια μέση λύση και να προχωρήσει η κυβέρνηση τότε ας βρουν άλλη διέξοδο. Και η διέξοδος είναι οι κάλπες. Ας πει ο καθένας τι επιδιώκει και τι βλέπει για το μέλλον της χώρας.

Με το να διακινούνται σενάρια περί νέας κυβέρνησης με άλλο πρόσωπο ή ακόμη και περί κυβέρνησης μειοψηφίας του ΣΥΡΙΖΑ και ψήφο ανοχής των άλλων, το μόνο που κάνουν είναι κακό στη χώρα.

Η ιστορία θα δείξει αν η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν σωστή επιλογή ή αν έπρεπε να ακολουθηθεί άλλη τακτική. Η παρατεταμένη πολιτική κρίση, όμως, παραλύει τα πάντα, διαλύει την εύθραυστη ισορροπία της οικονομίας και δημιουργεί κλίμα αβεβαιότητας. Εκεί που είχαμε ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των ξένων. Εκεί που περιμένουμε 17 εκατ. τουρίστες και που υπάρχουν ενδείξεις σταθεροποίησης της οικονομίας, ένα τέτοιο νοσηρό κλίμα δεν ευνοεί κανέναν σ’ αυτή τη χώρα. Ξεκάθαρες κουβέντες, λοιπόν, από όλους κι όχι διαρροές στο διαδίκτυο και στους πρόθυμους κουκουλοφόρους του ίντερνετ.

Και κάτι τελευταίο. Αυτή η κυβέρνηση υπάρχει γιατί πρώτο κόμμα είναι η ΝΔ και αρχηγός της ο Σαμαράς. Χωρίς τον Σαμαρά κυβέρνηση δεν υπάρχει, επομένως ή θα τον ανατρέψουν μέσα από το κόμμα (πράγμα που δεν υπάρχει ούτε ως σενάριο) ή θα τον απορρίψει ο λαός, γεγονός θεμιτό αφού στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να πάμε σε εκλογές και όχι σε εκτροπές… ντροπής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/06/2013 22:52:58

    Το κομμα FDP στη Γερμανια εχει αρκετα λιγοτερο απο το αθροισμα Βενιζελου - Κουβελη.Η Μερκελ ομως δεν κανει βημα χωρις την αδεια του γιατι δεν εχει πλειοψηφια.
    Οι μονοκομματικες κυβερνησεις τελειωσαν και προσγειωθειτε στα νεα δεδομενα.
    Ποιοι ειναι οι Βενιζελος - Κουβελης;Αυτοι χωρις τους οποιους δεν γινεται κυβερνηση.

    • Mara avatar
      Mara @ ψυχραιμια 14/06/2013 23:03:53

      Ψυχραιμία,
      μην προδικάζεις κανένα αποτέλεσμα.
      Άν τελικά οδηγηθούμε σε εκλογές, ο λαός θα έχει 2 επιλογές.
      Ή να μείνουμε στο σκοτάδι της μεταπολίτευσης τελειώνοντας ως χώρα, ή να βγούμε επιτέλους στο φώς και να γυρίσουμε επιτέλους την ΜΑΥΡΗ σελίδα.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ψυχραιμια 14/06/2013 23:07:22

      Σιγα μην ρωταει η Μερκελ FDP !Του εχει δωσει 2 Υπουργεια να παιζει και αυτη κανει κουμαντο.Ως προς το τι εστι σηεμρα ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ καλυτερα να μη το συζηταμε .Ριξε μια ματια στις δημοσκοπησεις και προσεξε προς τα που γερνει η πλαστιγγα δεξια η αριστερα και βγαλε συμπερασμα του τι θα γινει με τις εκλογες με τα κομματιδια ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ στη συγκρουση ''γιγαντων'' ΝΔ & ΣΥΡΙΖΑ .Αν ακουγες σημερα τον μυστακοφορο Πασοκο Κακλαμανη στην Βουλη θα εκλαιγες την προδιαγραφομενη μοιρα της διαλυσης των ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ με τις επερχομενες εκλογες !Οποτε λιγωτερες κουβεντες ,τα κεφαλια μεσα και πιο πολυ δουλεια !

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ραβινος 14/06/2013 23:15:26

        Τι θα πει δεξια και αριστερα ρε φιλε;
        Εχεις ιδεα απο ευρωπαικη πολιτικη;Αν ειχες θα ηξερες οτι η ΧΑ δεν υπαρχει στο χαρτη,ειναι ενα κενο βαρους.Οποιαδηποτε υπονοια στηριξης στη ΧΑ σημαινει αμεση διακοπη των δανειων,χρεωκοπια και απομονωση.
        Εαν το ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ εξαφανισθουν θα πρεπει να συνεργασθει με το ΣΥΡΙΖΑ.
        Αλλά δεν θα εξαφανισθουν ,ενα 3% θα το περασουν.

        • Gotzila avatar
          Gotzila @ ψυχραιμια 14/06/2013 23:54:03

          Ναι, θα πιασουν 3 0/0 αλλα συνολικα. Και οι δυο μαζι...Ισως.
          Ο κοσμος βλεπει οτι δεν συγκινηθηκαν για κανενα τοσο καιρο. Συγκινηθηκαν τωρα, μονο για τους ψευτοκουλτουριαρηδες.

          • τασούλης avatar
            τασούλης @ Gotzila 15/06/2013 19:58:10

            ρε παίκτη, υπάρχει πλήκτρο για το επί τοις εκατό.

    • Οδυσσέας avatar
      Οδυσσέας @ ψυχραιμια 14/06/2013 23:09:47

      Η Δημοκρατια δεν εχει αδιεξοδα και αλοιμονο αν αφησουμε τουτη την ωρα να κανουνε κουμαντο τραγικες ανθελληνικες μειοψηφιες τυπου ΔΗΜΑΡ.
      Το ΠΑΣΟΚ εχει μια τεραστια ευκαιρια να να δειξει οτι ειναι πατριωτικο κομμα.
      Αν δεν το αποδειξει η Νεα Δημοκρατια ειναι αναγκασμενη απο την Ιστορια να ανοιξει διαλους επικοινωνιας με ολες πατριωτικες δυναμεις που απορρεουν δημοκρατικα απο τον Ελληνικο Λαο.
      Αν και κατα την γνωμη μου δεν θα χρειαστει.Γιατι με εκλογες τωρα ειναι αυτοδυναμη κυβερνηση.Και μετα απο αυτο σχετικα με την ΕΡΤ και την προδοσια των θλιβερων μειοψηφιων που θελουν να επιβαλλουν τις αποψεις τους ακουσον ακουσον σε ζητηματα μειζονα για την υπαρξη του ιδιου του ελληνισμου οπως αυτο της λαθρομεταναστευσης,ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Οδυσσέας 15/06/2013 07:01:07

        Aν καταλαβαινω μεσα σε "ολες τις πατριωτικες δυναμεις του ελληνισμου" υπονοεις και τη ΧΑ.
        Ακου λοιπον : ο ελληνισμος σου εχει αναγκη την Ευρωπη να του δινει λεφτα για να φαει.Και εαν μπει ναζιστικο κομμα στην κυβερνηση τα λεφτα θα κοπουν αμεσως και θα γινουν και άλλα χειροτερα.

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ ψυχραιμια 15/06/2013 16:54:54

          Τους κάνεις συμπαθείς έτσι

      • nikos avatar
        nikos @ Οδυσσέας 15/06/2013 09:28:07

        Ποιες ειναι οι αλλες πατριωτικες δυναμεις που θα ανοιξει διαυλους;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 15/06/2013 04:27:08

      Μάλλον δεν γνωρίζετε αρκετά την Γερμανία. Καταρχάς η Γερμανία έχει μια γενικότερη κουλτούρα συνεργασίας. Πολύ συχνά οι κυβερνήσεις είναι αναγκασμένες να κυβερνούν με πλειοψηφία της αντιπολίτευσης στην λεγόμενη Άνω Βουλή (Bundestag). Άρα, οι παραχωρήσεις σε άλλα κόμματα όχι μόνον δεν είναι σπάνιες, αλλά είναι αντιθέτως συχνές, στην ημερήσια διάταξη. Δεν γίνονται συνεπώς μόνον στο FDP παραχωρήσεις αλλά σε όλους όσους κατά καιρούς συγκυβερνούν με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.

      Για μείζονα θέματα όμως έχουν υπάρξει και στη Γερμανία συγκρούσεις. Ας θυμηθούμε μόνον την κυβερνητική αλλαγή το 1982, που διέσπασε το FDP και έφερε στην εξουσία τον Χέλμουτ Κολ. Για μείζονα θέματα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρξουν συγκρούσεις. Δεν είναι θέμα διαδικαστικό, δεν είναι θέμα δηλαδή αν πρέπει να γίνουν και ποιανού τα χατήρια πρέπει να γίνουν.

      Εδώ υπάρχει μια βαθύτατη διαφορά αντίληψης. Ο Σαμαράς εκπροσωπεί το νέο που έρχεται, το νέο που έχει ανάγκη η χώρα, ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης εκπροσωπούν συνειδητά το παλιό.

      Αυτό που έχει ανάγκη ο Σαμαράς τώρα, είναι η διατήρηση των συμμαχιών που τον έφεραν στην εξουσία. Ένα μεγάλο μέρος τους ήδη λοξοκοιτάζει αλλού, όμως ο κύριος πυρήνας εξακολουθεί να είναι με το μέρος το. Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει ο αμερικανικός παράγοντας. Εκεί έχει φανεί μεν πιο προσεκτικός από τον Καραμανλή, ωστόσο είναι οι συγκυρίες τέτοιες που η Αμερική έχει συμφέρον από την αποσταθεροποίηση της Ελλάδας, άρα, από την ανατροπή Σαμαρά. Αυτό είναι το μεγαλύτερό του πρόβλημα.

      Η πρότασή σας είναι να αυτοκτονήσει ο Σαμαράς μην τυχόν και τον σκοτώσουν οι άλλοι. Δεν γίνεται να αυτοκτονήσει, είναι καλύτερα να επιχειρήσουν να τον σκοτώσουν. Αν μπορούν. Αν μπορούσαν, μην έχουμε καμιά αμφιβολία, θα το είχαν ήδη κάνει. Αν αντισταθεί, τότε θα νικήσει.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ψυχραιμια 15/06/2013 10:51:21

      Ψυχραιμία, δεν σε αναγνωρίζω!
      Από παλιά μου είχε κάνει εντύπωση ή ψύχραιμη απάντησή σου ακόμα και και σε προσβλητικές απαντήσεις.
      Σήμερα σε βρίσκω αρπαγμένο.
      Σε σημείο που αναρωτιέμαι αν είσαι ο ίδιος σχολιαστής!

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Σταύρος 15/06/2013 11:41:32

        *Αυστρία

        • Αρχιμηδης1 avatar
          Αρχιμηδης1 @ Αρχιμήδης 15/06/2013 14:02:23

          η σημείωση ήρθε. Το κείμενο?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Σταύρος 15/06/2013 14:46:07

        Ο ιδιος ειμαι.Συγνωμη εαν εχασα την ....ψυχραιμια αλλα μου ηλθε κεραμιδα τη στιγμη που η κυβερνηση πηγαινε καλα - γιατι για μενα καλα πηγαινε.
        Προσπαθω να εξηγησω οτι εχουμε μονο 129 βουλευτες ,οτι συμπραξη με τη ΧΑ ειναι αδιανοητη για τα ευρωπαικα δεδομενα,οτι πασοκοδημαραιοι ειναι αναγκαστικοι συμμαχοι ΚΑΙ μετα απο εκλογες εαν δεν υπαρξει ποσοστο 40% αλλά φαινεται οτι ειναι ανεξηγητα.

        • Αν... avatar
          Αν... @ ψυχραιμια 15/06/2013 16:26:08

          Για πρώτη φορά, είστε ρεαλιστής!! Χαίρομαι που είστε ειλικρινής. Καλώς ήρθατε στην πραγματικότητα :-)

    • ΑΚΤΗΜΩΝ avatar
      ΑΚΤΗΜΩΝ @ ψυχραιμια 15/06/2013 15:52:06

      Ομως το FDP ειναι σοβαρο κομμα και δεν κανει καραγκιοζλικια. Δεν βαζει την υπογραφη του και μετα σφυριζει αδιαφορα. Δεν καθοριζει την πολιτικη του απο τις δημοσκοπησεις και δεν γελοιοποιειται με παλινωδιες.

  2. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 14/06/2013 23:10:40

    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΩΡΑ,ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΙ ΓΙΑΝΝΙΤΣΗΣ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΨΕΛΛΙΣΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΩΔΥΝΑ ΜΕΤΡΑ .
    ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ,ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ,ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ (ΚΥΡΙΩΣ) ,ΠΑΣΟΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΑΝ, ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΟΝ...ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΧΩΡΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΟΛΟΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΡΙΧΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΤΟΠΑΙΖΑΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ.
    ΚΑΙ ΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΣΗΜ. ΠΑΣΑ ΟΜΟΙΟΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ....ΤΥΧΑΙΑ.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/06/2013 10:03:15

      Κοντή μνήμη έχεις για "Άγιος".
      Πριν από το Γιαννίτση υπήρξε, επί επιτίμου, η προσπάθεια Σιούφα που πήγε άπατη με τις αντιρρήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς.
      Όσο για τη Σημιτοκρατία και τον Γιαννίτση, αν δεν το θεωρείς αμαρτία, άσε με να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για κάθε ευαισθησία τους για το γενικό καλό.

      • maverick avatar
        maverick @ Σπορέας 15/06/2013 12:59:55

        Ρε που καταντήσαμε να είναι τιμητές και οι σημιτάνθρωποι.

  3. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 14/06/2013 23:19:50

    Η Δημοκρατια δεν εχει αδιεξοδα και αλοιμονο αν αφησουμε τουτη την ωρα να κανουνε κουμαντο τραγικες ανθελληνικες μειοψηφιες τυπου ΔΗΜΑΡ.
    Το ΠΑΣΟΚ εχει μια τεραστια ευκαιρια να να δειξει οτι ειναι πατριωτικο κομμα.
    Αν δεν το αποδειξει η Νεα Δημοκρατια ειναι αναγκασμενη απο την Ιστορια να ανοιξει διαυλους επικοινωνιας με αλλες πατριωτικες δυναμεις που απορρεουν δημοκρατικα απο τον Ελληνικο Λαο.
    Αν και κατα την γνωμη μου δεν θα χρειαστει.Γιατι με εκλογες τωρα ειναι αυτοδυναμη κυβερνηση.Και μετα απο αυτο σχετικα με την ΕΡΤ και την προδοσια των θλιβερων μειοψηφιων που θελουν να επιβαλλουν τις αποψεις τους σε ζητηματα μειζονα για την υπαρξη του ιδιου του ελληνισμου οπως αυτο της λαθρομεταναστευσης,ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

  4. new.fe avatar
    new.fe 14/06/2013 23:24:57

    Η τελευταια ελπιδα ειναι το ΣτΕ.Τα λαθη πληρωνονται ακριβα!!!!

    • Οδυσσέας avatar
      Οδυσσέας @ new.fe 14/06/2013 23:36:13

      μαι σιγουρος οτι ο εμπνευστης ενος τετοιου σχεδιου ειναι ο Βενιζελος...
      Να μην διανοηθουν να εφαρμοσουν ενα τετοιο υπουλο σχεδιο.
      Θα γελασει και ο καθε πικραμενος αν το ΣτΕ κρινει παρανομο το κλεισιμο της πρασινοκοκκινης ΕΡΤ των golden boys τη στιγμη που εχει απορριψει επανειλημμενως,εκατονταδες προσφυγες αλλων φορεων και πολιτων.
      Αντωνη Σαμαρα μην τους αφησεις να συνεχισουν να μας πινουν το αιμα.
      Την ωρα που υπαρχουν 2 εκατομμυρια ανεργοι και ο ελληνικος λαος στεναζει λογω μνημονιου που απο τα τραγικα λαθη του ΓΑΠ και ολου του ΠΑΣΟΚ οδηγηθηκαμε,αυτοι χαλασαν τον κοσμο για τα προνομια τους στην ΕΡΤ
      Δεν θελουνε ΑΣΕΠ για αυτους ενω ισχυει για ολους τους Ελληνες απο γιατρους μεχρι καθηγητες.
      Και μονο για αυτα αν κανεις βημα πισω θα χασεις ολο τον ελληνικο λαο που τωρα ειναι στο πλευρο σου γιατι βλεπει.
      Αντωνη Σαμαρα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα κανεις βημα πισω.
      Για την Ελλαδα και ολους τους Ελληνες.

    • Tasos avatar
      Tasos @ new.fe 15/06/2013 01:49:46

      Θυμίζω ότι πριν 2-3 μέρες ο Ράηχενμπαχ είχε κάνει μια επίσκεψη στο πρόεδρο του ΣτΕ. Έτσι ενημερωτικά το λέω.

      • Αν... avatar
        Αν... @ Tasos 15/06/2013 08:50:56

        Η Θείτσα τρέμει μην της ταράξουμε το τοπίο;

    • SSKIN avatar
      SSKIN @ new.fe 15/06/2013 15:56:30

      Η τελευταια ελπιδα ειναι το ΣτΕ.Τα λαθη πληρωνονται ακριβα!!!!

      Γιά να μη πληρώσει λοιπόν κανένα λάθος , η πλειοψηφία της τρικομ-
      ματικής κυβέρνησης, υπάρχει κι΄ άλλος δρόμος...

      Γιά κάθε θέση εργασίας στο δημόσιο (μόνιμη-εποχικη κ.λ.π.) θά έχει
      την δυνατότητα κάθε Ελληνας (απο πατέρα,παππού κ.λ.π Ελληνα)
      άνεργος 'η όχι , νά κάνει αίτηση γιά νά εργασθή σ΄αυτές τίς θέσεις
      στο δημόσιο καί πολύ απλά νά μοιράζονται μέ τους μόνιμους τίς όποιες
      αποδοχές τους...Καί ας είναι μικρό το ποσόν.

      ΤΕΛΟΣ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ,,,,

  5. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 14/06/2013 23:33:46

    ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΚΑΥΤΗ ΠΑΤΑΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ.........ΜΕ ΤΟ ARMANI ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ.

  6. ΔημήτρηςΚ avatar
    ΔημήτρηςΚ 14/06/2013 23:35:37

    Σαμαρά τέλειωσε τους. Ούτε στην βουλή δεν θα καταφέρουν να μπούν.
    Μεταρρύθμιση ή εκλογές τώρα. Χωρίς τα μισόλογα του ΠΑΣΟΚ κ της ΔΗΜΑΡ.

    Δείξε την αποφασιστικότητα που περιμένει ο Ελληνικός λαός.
    Είμαστε μαζί σου.

    • panos avatar
      panos @ ΔημήτρηςΚ 16/06/2013 00:59:25

      100%

  7. Πέτρος avatar
    Πέτρος 14/06/2013 23:50:43

    Ο σωστός Ηγέτης μαθαίνει γρήγορα από τα λάθη του και κοιτάει να τα διορθώσει άμεσα. Φοβάμαι οτι ο Σαμαράς τράβηξε το σκοινί περισσότερο από όσο έπρεπε. Επίσης φοβάμαι οτι το επιτελείο γύρω του δεν είναι το πρέπον για τέτοιες κρίσιμες περιστάσεις. Ποιός είναι ο Σταμάτης, τι έχει κάνει στην ζωή του? Ο Μπαλτάκος πάλι, καλά είναι να τα βάζεις με τον Ολυμπιακό του Κόκκαλη και τον Ιωαννίδη αλλά η διακυβέρνηση της χώρας είναι άλλο πράμα. Ο Μουρούτης εκτός από το να twittαρει τι άλλο έχει κάνει? Αντώνη μην την πατήσεις σαν το Γιωργάκη, δεν χρειάζεσαι σφουγκοκολάριους. Τι πλάνο Β έιχαν δηλαδή? Αν δεν πετύχει το κλείσιμο της ΕΡΤ να κάνουν εισηγήσεις για εκλογές? Είναι δυνατόν? Σε τέτοιες εποχές τα λάθη πληρώνονται ακριβά!!!

    • Αρκάς avatar
      Αρκάς @ Πέτρος 15/06/2013 00:33:27

      Δεν είναι αυτοί οι πραγματικοί του σύμβουλοι ανεξάρτητα τί φαίνεται προς τα έξω. Μην τον υποτιμάς τόσο.
      Θεοί και δαίμονες εσωτερικού... και εξωτερικού... έχουν πέσει πάνω στην χώρα για να μην την αφήσουν να σταθεί όρθια. Ο Σαμαράς το ξέρει αυτό καλύτερα από τον καθένα μας.
      Αργά ή γρήγορα θα έφθανε στο σημείο να πάρει την μεγάλη απόφαση.
      Άν όχι τώρα, πότε;;;
      Δεν πάει άλλο... Όλοι πλέον το αντιλαμβανόμαστε, ακόμα και εκείνοι που δεν το παραδέχονται ακόμα.
      Έφθασε η ώρα για την μεγάλη μάχη της πατρίδας.

    • kostis avatar
      kostis @ Πέτρος 15/06/2013 00:47:32

      συγνωμη, αλλα εισαι ηττοπαθης.. Η συγκυβερνηση τελειωσε την μερα που ο Σαμαρας ηταν στην Κινα και στην Αθηνα ο Ρουπακιωτης εσκασε το θεμα με το αντιρατσιστικο.

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ kostis 15/06/2013 01:02:30

        Δεν έπρεπε αυτός και το επιτελείο του να είναι έτοιμος για τέτεοιες τρικλοποδίες? Και κείνος ο Καραγκούνης δεν έβλεπε τι γινόταν και ποιοι μπαινόβγαιναν ή κοιτούσε να βρει χρόνο να πεταχτεί για το γάμο? Αρκετά και με τους γόνους, μπάφιασα πια!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ kostis 15/06/2013 17:24:11

        Επείγουσα προσθήκη στον «αντιρατσιστικό» νόμο του κ. Ρουπακιώτη:

        Ποινικοποίηση της Mη-αναγνώρισης της Ελληνικότητας και Μοναδικότητας της Μακεδονίας, των Μακεδόνων, των Παραγώγων (Μακεδονικός/ή/ό) και των Συμβόλων (Ήλιος), καθώς και των ιστορικών προσώπων Φιλίππου, Ολυμπιάδας, Μεγάλου Αλεξάνδρου, αλλά και των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου ζητά από τη Πολιτεία η Παγκόσμια Επιτροπή Μακεδονικού Αγώνα, στα πλαίσια Προστασίας του Ελληνικού Πολιτισμού και της Ιστορίας.

        Ποινικοποίηση της Άρνησης Αναγνώρισης της Ελληνικότητας και Μοναδικότητας της Μακεδονίας,
        των Μακεδόνων και των Παραγώγων. (~Noiazomai.net)

    • billi smart avatar
      billi smart @ Πέτρος 15/06/2013 03:06:41

      ενω οι καγκουρες συμβουλατορες του κωστακη καραμανλη ηταν ανταξιοι των τοτε περιστασεων...τι να πω...

  8. NONOS avatar
    NONOS 14/06/2013 23:55:56

    Μη βιαζεστε..τα 8.000 Ε το μηνα δεν αφήνονται ευκολα..αναμονη..παντως μπορουσε και διαφορετικά ο Αντωνης ..τωρα ισως αναγκαστει να τα μαζεψει με οτι αυτο συνεπαγεται...ας προσεχε τι συμβουλατορες ειχε διπλα του....

  9. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 15/06/2013 00:09:14

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ..........

  10. euagelos avatar
    euagelos 15/06/2013 00:10:00

    Και κυρίως Αντώνη μη δίνεις σημασία στις δημοσκοπήσεις που δίνουν μπροστά το Σύριζα. Είναι ψέμματα. Συνέχισε με πείσμα και δε θα χάσεις.

    • ΔημήτρηςΚ avatar
      ΔημήτρηςΚ @ euagelos 15/06/2013 00:35:10

      Βιάζεσαι. Η επιλογή θα είναι μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.
      Μεταρρύθμιση ή παλαιοΠαΣοΚ. Όταν τεθούν τα
      απαραίτητα διλλήματα θα δούμε ποιος θα είναι
      μπροστά και ποιος πίσω.

      • Mihalis avatar
        Mihalis @ ΔημήτρηςΚ 15/06/2013 08:49:25

        Μα φυσικά. Ο λαός ήδη έχει πειστεί για την ορθότητα των κινήσεων Σαμαρά. Με τα κατάλληλα διλλήματα, πχ ευρώ-δραχμή, ευρωπαϊκή πορεία της χώρας ή χάος, ΝΔ ή χάσιμο καταθέσεων, ιδιωτικοποιήσεις ή πείνα, κλπ, νομίζω πως θα πειστούν περισσότεροι και η επιτυχία είναι σίγουρη. Ακόμα και αυτοδυναμία χτυπάμε.

    • άστα να πάνε avatar
      άστα να πάνε @ euagelos 15/06/2013 00:42:14

      είναι ψέματα...η διαφορά είναι μεγαλύτερη...

    • Antonis avatar
      Antonis @ euagelos 15/06/2013 00:50:35

      Κανεις δεν παίρνει στα σοβαρά τη δημοσκόπηση του κουμπάρου του "Alexis"

    • Για τα Μπάζα Είμαστε. avatar
      Για τα Μπάζα Είμαστε. @ euagelos 15/06/2013 04:15:28

      Υπάρχουν 50δημοσκοπήσεις με μπροστά την Ν.Δ και εσύ έμεινες στην μία που έβγαλε μπροστά τον ΣΥΡΙΖΑ ;Και αυτή λόγο της συγκυρίας,αυτός ο λαός είναι ζυμάρι , εύκολα πλάθεται ,οπότε αν υπάρχει καλός "φούρναρης" το ψωμί το βγάζει όπως και όποτε θέλει .

      • Antonis avatar
        Antonis @ Για τα Μπάζα Είμαστε. 15/06/2013 11:55:59

        Μάλλον με παρεξήγησες.Λέω οτι είναι μούφα η δημοσκόπηση του κουμπάρου.

  11. new.fe avatar
    new.fe 15/06/2013 00:25:10

    Τι προτεινεις αν το ΣτΕ βγαλει ακυρη την αποφαση;

    • Οδυσσέας avatar
      Οδυσσέας @ new.fe 15/06/2013 00:36:11

      Δεν καταλαβες.ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
      "Θα γελασει και ο καθε πικραμενος αν το ΣτΕ κρινει παρανομο το κλεισιμο της πρασινοκοκκινης ΕΡΤ των golden boys τη στιγμη που εχει απορριψει επανειλημμενως,εκατονταδες προσφυγες αλλων φορεων και πολιτων."
      Υπενθιμιζω στο ΣτΕ εχουνε προσφυγει απο ΑΜΕΑ μεχρι ανωτατοι Στρατιωτικοι και Γιατροι και δεν εχει δικαιωθει κανεις..
      Ασε που κανονικα το ΣτΕ κανει χρονια να βγαλει αποφαση για το οτιδηποτε.
      Θα θυμασαι που καθυστερησε επιδεικτικα να κρινει το λαθρονομο ραγκουση με αποτελεσμα τωρα να εχουνε εκατομμυρια λαθρομεταναστες χαρτια ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ και να εχουμε δημαρχο επισης ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ το καμινη.......
      Πως τωρα θα βγαλει αμεσως αποφαση για τα προνομια των καλομαθημενων προνομιουχων της ΕΡΤ που ζουν σε βαρος του Ελληνικου Λαου?
      Πρασινοκοκκινα ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΟΛΟΙ
      Δεν πα να μην υπαρχει Ελλας αυριο....αυτοι τα προνομια τους!!!!

    • mara M. avatar
      mara M. @ new.fe 15/06/2013 23:06:10

      Aν βγάλει παράνομη την απόφαση θα βγούν όλοι απο τη δεινή θέση που έχουν περιέλθει εφαρμόζοντας το νόμο.
      Διαφορετικά βλέπω εκλογές.

  12. kostis avatar
    kostis 15/06/2013 00:26:49

    νομιζω πως ο Σαμαρας θα πρεπει να παει σε εκλογες χωρις πολλα λογια. Ο μονος που δεν θα χασει ειναι ο ιδιος. Και μπορει να παρει αυτοδυναμια. Η συγκυβερνηση τελειωσε. Ηδη, εδω και ενα μηνα οι δυο συνεταιροι ειχαν ξεκινησει ανταρτικο. Ετσι δεν μπορει να κυβερνηθει μια χωρα. Απλα θα υπηρχε φθορα. Η αποφασιστικοτητα και το ριψοκινδυνο στον ηγετη επιβραβευεται. Αυτη την στιγμη εχει το μομεντουμ και πλουσια ατζεντα προεκλογικη που του δινει την δυνατοτητα να αγκαλιασει πολυ μεγαλυτερα στρωματα του κοσμου.. Οι αλλοι θα αναλωθουν σε μαχη οπισθοφυλακων. Η διαχωριστικη γραμμη που χαραξε, τον ευνοει πολυ. Απο την μια μονο αυτος ως ευρωπαιστης-μεταρυθμιστης-πατριωτης και απο την αλλοι οι λαικιστες-ακραιοι-αποτυχημενοι-αβουλοι, με δυο λογια ενα συνοθυλευμα. Ο Σαμαρας θα κερδισει, οπως κερδισε ο Καραμανλης το 1958.

    • billi smart avatar
      billi smart @ kostis 15/06/2013 03:08:31

      μαζι σου.........

  13. new.fe avatar
    new.fe 15/06/2013 00:27:13

    Μονο μην εχουμε κανεναν φυτευτο παλι!

    • άστα να πάνε avatar
      άστα να πάνε @ new.fe 15/06/2013 00:43:49

      ω ναι...

  14. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 15/06/2013 00:27:23

    Συγκεκριμένα, η ΔΗΜΑΡ ζητεί:
    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=286455
    -Η ΕΡΤ να παραμείνει ανοιχτή με κανονικό πρόγραμμα λειτουργίας
    -Να διοριστεί άμεσα νέα διοίκηση στην ΕΡΤ, που θα αποτελείται από πρόσωπα εγνωσμένου και αδιαμφισβήτητου κύρους
    -Να μεταρρυθμιστεί ουσιαστικά το θεσμικό πλαίσιο, με τρόπο που να εξασφαλίζει τη διαφάνεια, τη χρηστή διοίκηση και την ανεξαρτησία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, θωρακίζοντάς την απέναντι σε παρεμβάσεις κυβερνητικές, κομματικές ή οικονομικών κύκλων
    -Να προστατευθεί το πολιτισμικό κεφάλαιο της ΕΡΤ: το οπτικοακουστικό αρχείο, η χορωδία, η συμφωνική ορχήστρα και η ορχήστρα σύγχρονης μουσικής, το Τρίτο Πρόγραμμα της ραδιοφωνίας, οι εκπομπές λόγου και τέχνης

    του Βασίλη Κικίλια
    http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/602411/I-ERT-den-kleinei….aspx
    Η ΕΡΤ δεν κλείνει…
    Αυτή λοιπόν, η πολύπαθη από τα λάθη και τις παραλείψεις δεκαετιών ελληνική κοινωνία, δεν αντέχει άλλο να πληρώνει 3 μουσικά σύνολα (!) που δίνουν το πολύ τρεις συναυλίες τον χρόνο . Ούτε να εκδίδεται ένα περιοδικό χωρίς αναγνώστες. Ούτε να συντηρεί 19 περιφερειακούς σταθμούς οι οποίοι εκπέμπουν το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα τις 20 από τις 24 ώρες της ημέρας! Δυστυχώς, τα παραδείγματα κακοδιαχείρισης είναι πάρα πολλά για να χωρέσουν σε μια «κόλλα χαρτί» και ορισμένα από αυτά έχουν πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης.

    Σχολιο
    Ειναι προφανες οτι υπαρχει χασμα μεταξυ της πλειψηφιας και των θλιβερων ανθελληνικων μειοψηφιων.
    Τη στιγμη που ο Ελληνικος Λαος εχει 2 εκατομμυρια ανεργους και πανω απο 4000 αυτοκτονιες ολοι αυτοι νοιαζονται μονο για τα προνομια των παιδιων τους.
    Τα ψεματα τελειωσαν μαζι και τα 7000 χιλιαρικα ευρω αραλικι το μηνα συν ολα τα μπονους συμμετεχοντας κανεις σε 2 ορχηστες τις ΕΡΤ που δινουν 3-4 συναυλιες το χρονο.

  15. NONOS avatar
    NONOS 15/06/2013 00:35:58

    Ας μας πει καποιος εχεφρων με πειστικά επιχειρήματα τι εξυπηρετούσε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή η κίνηση Σαμαρα για την ΕΡΤ καθ'ην στιγμη το παιχνίδι το ηλεγχε πλήρως....το να ξαναπαει η χωρα σε εκλογες μεσα σ'ενα χρόνο ειναι η απολυτος καταστροφη και οποιος δε το αντιλαμβανεται ζει σε αλλο κόσμο....

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ NONOS 15/06/2013 15:50:26

      Τη συμπλήρωση του καταλόγου των 2.000 απολύσεων που θα οδηγούσαν στην εκταμίευση της επόμενης δόσης, και ο δημαραίος Μανιτάκης δε θα είχε βρει ούτε το 3013! Τι εξυπηρετεί η στάση ΠΑΣΟΚ (4002/11) και ΔΗΜΑΡ (Μανιτάκης), μπορεί κάποιος εχέφρων με πειστικά επιχειρήματα να μου πει;

    • Dino avatar
      Dino @ NONOS 15/06/2013 18:39:01

      Έλεος, δεν έχεις καταλάβει ότι εδώ και δύο μήνες οι δύο της συγκυβέρνησης αποφάσισαν να πάνε σε σύγκρουση γιατί κόντευαν να βρεθούν εκτός βουλής; Πολύ βάση έχετε δώσει μερικοί στο τι έκανε ο Σαμαράς με την ΕΡΤ, αν έπρεπε να το χειριστεί διαφορετικά κ.ο.κ.
      Το πανηγύρι ξεκίνησε με το αντιρατσιστικό, εκεί φάνηκε η πρόθεσή τους να εμφανιστούν ως κυβερνώσα αριστερά. Αν δεν ήταν η ΕΡΤ, θα ήταν κάτι άλλο σε λίγο καιρό. Μόνοι τους τελείωσαν την κυβέρνηση, σε καιρούς ειδικών αποστολών της Δεξιάς δεν μπορεί να συγκυβερνάς με κάποιους που αποφάσισαν να παίξουν τον Τσίπρα.

      Όλα αυτά βέβαια μπορεί να είναι τα φαινόμενα που απατούν, δεν αποκλείω να έχουν ήδη πει του Σαμαρά "πάμε σε εκλογές με κάποιο πρόσχημα, δεν αντέχουμε άλλο τη φθορά".

  16. Πέτρος avatar
    Πέτρος 15/06/2013 00:47:47

    Τα περί αυτοδυναμίας είναι ευσεβείς πόθοι. Πρέπει να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα. Χώρια που είναι αδύνατη η αυτοδυναμία, αυτό θα εξυπηρετούσε όλους τους υπόλοιπους. Φαντάζεστε αυτή την εποχή να κυβερνά ο Σαμαράς και να έχει απέναντί του στα κάγκελα Συριζαίους, Δημαρίτες, Πασόκους και Τρόικες!

    • Mara avatar
      Mara @ Πέτρος 15/06/2013 01:07:09

      ο.κ.... Πώς το βλέπεις να γίνεται??? Θα σερνόμαστε έτσι... μέχρι να πάμε στον πάτο...???

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Πέτρος 15/06/2013 15:55:11

      Τρόικες;;; Ας έχει απέναντι όλους τους πασοκοδημαραίους, συριζαίους (παλιο πασοκαριό δηλαδή), σταλινικούς, νεοναζί, ψεκασμένους και τι έγινε; Δηλαδή τώρα που έχει πασόκους και δημαραίους μέσα στην κυβέρνηση βλέπεις να θέλουν να προχωρήσει τίποτα; Θεωρείς ότι αν πέσει, όποιος θα έρθει στη θέση του θα εφαρμόσει διαφορετική πολιτική; Αυτή θα είναι η πλήρης δικαίωση Σαμαρά!

  17. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 15/06/2013 00:53:17

    Καταστροφη για τις ανθελληνικες δυναμεις τυπου ΔΗΜΑΡΠΑΣΟΚ...

  18. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/06/2013 00:57:26

    ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ , ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΟΤΙ ΟΙ κ.κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
    ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ . ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.
    ΘΑ ....ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΜΙΑ
    ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ......ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΠΟΥ
    ΞΕΧΩΡΑ ΑΠΟ ΠΛΑΚΑ ,ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ .
    ΕΔΩ ΘΑΜΑΣΤΕ..........

  19. karasumi avatar
    karasumi 15/06/2013 00:59:56

    Πάνε καλά εκεί στο Μαξίμου; Πιστεύουν ότι η πρόταση για πρόσληψη “μικρού αριθμού εργαζομένων” είναι σοβαρή; Τώρα που μυρίζει αδιέξοδο στην τρικομματική, μετά την πολυήμερη συσπείρωση όλων των εργαζομένων στην ΕΡΤ και την υποστήριξη από διάφορες πηγές στο εσωτερικό και εξωτερικό, θα υπάρξει έστω και ένας εργαζόμενος που θα τολμήσει να σπάσει το μέτωπο και να δεχτεί να προσληφθεί; Είτε έχουν χάσει παντελώς την επαφή με την πραγματικότητα, είτε ωθούν επίτηδες τα πράγματα προς εκλογές. Οποιοδήποτε από τα δύο να συμβαίνει, τα πράγματα είναι άσχημα, αρχίζω να φοβάμαι… Θερμοκέφαλοι δίνουν κάκιστες συμβουλές ή έχει δίκιο ο Μίμης;

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ karasumi 15/06/2013 05:57:58

      ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ . Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΒΓΕΙ
      ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ Ε.Ρ.Τ.

  20. karasumi avatar
    karasumi 15/06/2013 01:04:44

    Best case scenario να το απορρίψει το ΣτΕ. Η μόνη ελπίδα για να γλυτώσει ο Σαμαράς με απλό στραπατσάρισμα, αλλιώς πολύ φοβάμαι έρχεται το Βατερλώ... Ποιος διάολος καταστρώνει τα στρατηγικά σχέδια στο Μαξίμου, αυτό είναι το plan b τους;

    • billi smart avatar
      billi smart @ karasumi 15/06/2013 03:12:22

      δεν εχεις μαθει τι σημαινει ηγετης......ο σαμαρας θελει να φυγουν και κατι θρασυδειλοι σαν και σενα ...που ειναι ταχαμου δεξιοι....κατι τετοιοι βαλατε τα βαριδια και στον καραμανλη...μη κωστα μη...να ξαναβγουμε του λεγατε....ιδια λαμογια με τους πασοκους εισαστε,,,,

  21. Μηχανολόγος avatar
    Μηχανολόγος 15/06/2013 01:07:29

    Εκλογές.
    Χωρίς ριζικές μεταρυθμίσεις είμαστε χαμένοι.
    3 χρόνια κλείνει ο Οργανισμός της Κωπαίδας.
    Κόκκινες γραμμές να μην απολυθεί κανένας δημόσιος.
    Ποιός θα τους πληρώνει ρε φίλε?
    Αν ο λαός τους ψηφίσει? Τώρα ξέρει ,είναι υπεύθηνος.
    Καθαρή γραμμή.Η ριζικές τομές,ή να αναλάβει καθένας τις ευθήνες του.
    Κάποιες στιγμές μετριέται καθένας με τον εαυτό του.

  22. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 15/06/2013 01:10:48

    Συγκεκριμένα, η ΔΗΜΑΡ ζητεί:
    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=286455
    -Η ΕΡΤ να παραμείνει ανοιχτή με κανονικό πρόγραμμα λειτουργίας
    -Να διοριστεί άμεσα νέα διοίκηση στην ΕΡΤ, που θα αποτελείται από πρόσωπα εγνωσμένου και αδιαμφισβήτητου κύρους
    -Να μεταρρυθμιστεί ουσιαστικά το θεσμικό πλαίσιο, με τρόπο που να εξασφαλίζει τη διαφάνεια, τη χρηστή διοίκηση και την ανεξαρτησία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, θωρακίζοντάς την απέναντι σε παρεμβάσεις κυβερνητικές, κομματικές ή οικονομικών κύκλων
    -Να προστατευθεί το πολιτισμικό κεφάλαιο της ΕΡΤ: το οπτικοακουστικό αρχείο, η χορωδία, η συμφωνική ορχήστρα και η ορχήστρα σύγχρονης μουσικής, το Τρίτο Πρόγραμμα της ραδιοφωνίας, οι εκπομπές λόγου και τέχνης

    του Βασίλη Κικίλια
    http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/602411/I-ERT-den-kleinei….aspx
    Η ΕΡΤ δεν κλείνει…
    Αυτή λοιπόν, η πολύπαθη από τα λάθη και τις παραλείψεις δεκαετιών ελληνική κοινωνία, δεν αντέχει άλλο να πληρώνει 3 μουσικά σύνολα (!) που δίνουν το πολύ τρεις συναυλίες τον χρόνο . Ούτε να εκδίδεται ένα περιοδικό χωρίς αναγνώστες. Ούτε να συντηρεί 19 περιφερειακούς σταθμούς οι οποίοι εκπέμπουν το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα τις 20 από τις 24 ώρες της ημέρας! Δυστυχώς, τα παραδείγματα κακοδιαχείρισης είναι πάρα πολλά για να χωρέσουν σε μια «κόλλα χαρτί» και ορισμένα από αυτά έχουν πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης.

    Σχολιο
    Ειναι προφανες οτι υπαρχει χασμα μεταξυ της πλειoψηφιας και των θλιβερων ανθελληνικων μειοψηφιων.
    Τη στιγμη που ο Ελληνικος Λαος εχει 2 εκατομμυρια ανεργους και πανω απο 4000 αυτοκτονιες ολοι αυτοι νοιαζονται μονο για τα προνομια των παιδιων τους.
    Τα ψεματα τελειωσαν μαζι και τα 7000 χιλιαρικα ευρω αραλικι το μηνα συν ολα τα μπονους συμμετεχοντας κανεις σε 2 ορχηστες τις ΕΡΤ που δινουν 3-4 συναυλιες το χρονο.

  23. Πέτρος avatar
    Πέτρος 15/06/2013 01:17:12

    Καλά εσύ πιστεύεις οτι ο όποιος Σαμαράς μπορεί να κυβερνήσει σήμερα μόνο με την θέληση του λαού? Στην καλύτερη να πάρει 35% (που δεν υπάρχει περίπτωση), νομίζεις οτι μπορεί να κάνει τομές παίρνοντας τέτοιες ριζικές αποφάσεις όπως η ΕΡΤ? Μην ξεχνάμε οτι άλλα έλεγε κι αυτός προεκλογικά και άλλη πορεία του ... χάραξαν. Η αλήθεια δεν κρύβεται. Ήλπιζε και αυτός μήπως γυρίσει από έξω αλλά η ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ μας προσγείωσε. Περίμενε και τον ΤΑΠ οσονούπω.

    • WY avatar
      WY @ Πέτρος 15/06/2013 09:54:51

      ## Ήλπιζε και αυτός μήπως γυρίσει από έξω αλλά η ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ μας προσγείωσε.##
      ...........................................

      Τό ## απ΄έξω ## δέν γυρίζει εάν δέν ##ντουμπάρη ## ριζικά τό ##από μέσα##!!!!!!!
      Καί δέν είμαι καθόλου αισιοδόξος ,ότι είναι δυνατόν νά
      ## ντουμπάρη ##,τά 20 πρώτα χρόνια,όσες φιλότιμες-πατριωτικές προσπάθειες κι άν κάνη ό Σαμαράς!!!

      Τά πασοκο-αριστερά ερπετά,έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής,δυστυχώς!!!!

      2040 καί.....βλέπουμε!!!!

      • Αν... avatar
        Αν... @ WY 15/06/2013 11:00:24

        Καλή ψυχή

        • GO avatar
          GO @ Αν... 15/06/2013 14:59:01

          Το delivery, όοοταν εκτελεστεί, αποκλείεται να είναι της ποιότητας που λες. Αναθεώρησε.

  24. Αρκάς avatar
    Αρκάς 15/06/2013 01:22:33

    Aυτό το βατερλώ βλέπεις αγαπητέ;;;
    Το βατερλώ της χώρας από το άθλιο μεταπολιτευτικό συνδικαλιστικό κίνημα της πρασινορόζ μαφίας δεν το βλέπεις;;;
    Η "σοκαριστική" για κάποιους απόφαση Σαμαρά είναι ιδιαίτερου συμβολισμού και φυσικά υψηλού ρίσκου όχι για τον ίδιο, αλλά για την χώρα.
    Τελειώσανε τα ψέμματα.
    Ίσως έφθασε η ώρα να αναλάβει συνειδητά πλέον και ο λαός τις ευθύνες του.

  25. Αρκάς avatar
    Αρκάς 15/06/2013 01:24:17

    Το σχόλιο αφορά τον κ. Κarasumi

  26. rally monkey avatar
    rally monkey 15/06/2013 01:48:49

    Έκραξα απο την πρωτη μέρα ο'τι η ΕΡΤ δεν έπρεπε να κλεισει ούτε για 24 ώρες -και επρεπε να συνεχιζει τη μεταδοση με προσωπικό ασφαλείας
    Ηταν τραγική απόφαση και εθνικά ανεπίτρεπτη
    h**p://www.antinews.gr/2013/06/11/218572/#comment-1176561
    μετά ας καθάριζε όσους κηφήνες, γκολντενμπόυζ και βύσματα ήθελε..
    από νομικούς συμβούλους πάμε καλά... στρατοί ολοκληροι

    δεν υπαρχει δικαιολογία για τετοια κίνηση - εκτος και αν ήθελε να κάνει 'ανοιγμα' στους ψηφοφόρους του Τζήμερου ... μιλαμε δηλ. για κίνηση υψηλής στρατηγικής

    έτσι οπως τα κατάφεραν να τα λουστούν (-με..όλοι μας)

    • billi smart avatar
      billi smart @ rally monkey 15/06/2013 02:48:35

      η μυγα δεν φευγει αν δεν φυγει το σκατο......και δεν καταλαβα ρε παλειοκομματικε...υπαρχει δεξξιο κομμα χωρις φιλελευθερη πτερυγα???μεινε με τον καραμανλη και την επανιδρυση του καρακρατους....

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ billi smart 15/06/2013 07:08:51

        Ο Σαμαρας ειναι ο αρχηγος της φιλελευθερης πτερυγας της παραταξης και ο προμαχος των ιδιωτικοποιησεων;
        Οταν ειχε η ΝΔ 47% και αυτοδυναμια επι Μητσοτακη αυτο εκανε;Προωθουσε τις ιδιωτικοποιησεις;
        Διαφοροι που γραφουν εδω και βαλλουν κατα του επαρατου "νεοφιλελευθερισμου" αυτο κανουν;

  27. dim avatar
    dim 15/06/2013 02:07:42

    Λοιπόν για να τελειώνουμε με το παραμύθι μια και καλη... Η ΕΡΤ έκλεισε, τέλος... Οι 2.700 θα βιώσουν δυστυχώς αυτό που βιώνουν και οι 1.5 εκατ. του ιδιωτικού τομέα... Ας είχε φροντίσει ο Δημαρίτης Μανιτάκης να βρεί εδώ και 1 χρόνο κάποιους άλλους 2.000... Αλλά νόμιζε ότι έχει να κάνει με όμοιους του... Να κοσκινίζει 10 μέρες, και να μας κοροϊδεύει όλους ψιλό γαζί... Αυτά τέλος... Και αν οι ΒενιζελοΚουβέληδες αποφασίσουν να μας πάνε σε εκλογές τότε, από εδώ και πέρα ο κάθε Έλληνας με το χέρι στη καρδιά θα πρέπει να λάβει θέση... Ποιά Ελλάδα ονειρεύεται? Όποιος γουστάρει κρατισμό, βολέματα κλπ... τραβάει προς ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ και ΠΑΣΟΚ μεριά... Όποιος θέλει δημιουργία, παραγωγικότητα, αξιοκρατία, ιδιωτική πρωτοβουλία, θα επιβραβεύσει τον μοναδικό πρωθυπουργό που δεν έμεινε στα λόγια, αλλά προχώρησε σε ΠΡΑΞΕΙΣ, στηρίζοντας με όλο του το είναι τον ΣΑΜΑΡΑ, για να δούμε επιτέλους την ΕΛΛΑΔΑ μας έτσι όπως την ονειρευόμαστε...

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ dim 15/06/2013 15:58:21

      Πες τα ρε φίλε dim, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΣΜΟ!!!!

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ dim 16/06/2013 05:05:56

      Από την άλλη ο Κεδίκογλου δήλωσε ότι θα αποζημιωθούν σύντομα, αλλά θα μπορέσουν (όσοι θέλουν) να δηλώσουν συμμετοχή για να προσληφθούν στο νέο φορέα. Όσοι, λέει, δεν τα καταφέρουν να επαναπροσληφθούν (!) θα κριθούν ως πλεονάζοντες και θα τοποθετηθούν σε νοσοκομεία, εφορίες, ΟΤΑ κλπ κλπ!!!!!!!!!!! Γελάει και το παρδαλό κατσίκι! και ύστερα θα δεις την Ελλάδα που ονειρεύεστε με αυτά!

      • dim avatar
        dim @ Agriemenos 16/06/2013 12:30:27

        Ως προς το πρώτο, συμφωνώ και αυτό είναι και το σωστό... Όσοι θέλουν θα δηλώσουν συμμετοχή, και αν είναι παραπάνω σε βαθμολογία και προσόντα από άλλους να προσληφθούν... Άξιους ψάχνουμε, και άξιοι μπορεί να υπάρχουν και μέσα σε αυτούς που απολύθηκαν... Όσο για το δεύτερο, δεν υπάρχει περίπτωση... Αυτό ισχύει για το πρόγραμμα κινητικότητας, όχι για τις απολύσεις που πρέπει να γίνουν.

  28. billi smart avatar
    billi smart 15/06/2013 02:43:46

    εχω φιλους πασοκτσηδες που παλευουν στον ιδιωτικο τομεα....και μαλιστα που δεν ζητησαν ποτε εκδουλευση απο το κομμα...αν γινουν εκλογες σαμαρα θα ψηφισουν...πηγαινε το μεχρι τερμα προεδρε...να συγκρουσθουν επιτελους οι δυο κοσμοθεωριες στην ελλαδα ...μην μασας ..νικητης θα βγεις...τα λαμογια τελειωσαν !!!

  29. roadrunner avatar
    roadrunner 15/06/2013 02:49:32

    Τρεις εξουσίες, η νομοθετική, η εκτελεστική και η δικαστική, εξελίσσουν την πολιτική διαδικασία, σύμφωνα με το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας. Αυτό γνωρίζουμε επίσημα, ότι ισχύει. Ανεπίσημα όμως, τι συμβαίνει ; Μήπως έχει εγκαθιδρυθεί και τέταρτη εξουσία, με ισχύ ανατροπής κυβέρνησης και πολιτικής αποσταθεροποίησης ;

    Οι πεισματικά, επίμονες αντιδράσεις, στην επανίδρυση της ΕΡΤ, που η προέλευσή τους είναι από πολύ συγκεκριμένες ομάδες, ίσως ξεσκεπάζουν , με τη μέγιστη ευρύτητα (λόγω του αιφνιδιαστικού τερματισμού της λειτουργίας της ΕΡΤ),
    την ανεπίσημη και γι’ αυτό, αντιδημοκρατική «τέταρτη μιντιακή εξουσία».

    Από τη μια μεριά, τη μεριά του εσωτερικού, οι σχεδόν, καταστροφικές για την Ελλάδα (ως την απειλή εκλογών και αποσταθεροποίησης), αντιδράσεις ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-Σύριζα, είναι ουσιαστικά, η αντίστασή των κομμάτων αυτών, στην διάλυση της ανεπίσημης «τέταρτη μιντιακής εξουσίας», που οι ίδιοι, ελέγχουν. Όχι μόνο, μέσω των μόνιμων εργαζομένων της ΕΡΤ, αλλά και μέσω, ακόμη περισσότερων, εξωτερικών κυκλωμάτων, που κατηύθυναν περιστασιακά, την «προοδευτική» κουλτούρα και καλλιτεχνία της Ελληνικής Ραδιοτηλεόρασης. Σίγουρα, πάντως οι αντιδράσεις ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, δεν μπορεί να έχουν ως κύρια αιτία τους:
    --- ούτε, την αποτροπή των απολύσεων των εργαζομένων της ΕΡΤ (γιατί απλούστατα, άνεργους-απολυμένους έχουμε, ήδη εκατοντάδες χιλιάδες και γιατί και τα δυο κόμματα ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, ανέχτηκαν, αδιαμαρτύρητα τις απολύσεις του ιδιωτικού τομέα).
    --- Ούτε, την μείωση της ελευθερίας του λόγου και του πλουραλισμού. Διότι: α) Τα ίδια αυτά κόμματα ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, με το αντιρατσιστικό τους νομοσχέδιο, απειλούν ουσιαστικά με λογοκρισία και ποινικοποίηση της ελεύθερης έκφρασης, με αόριστα και υποκειμενικά κριτήρια. Β) Δεν αντιδρούν στην απεργία της ΕΣΗΕΑ, που στερεί κατά 100%, πολύτιμη ενημέρωση από όλους τους πολίτες, φιμώνοντας και τα ιδιωτικά ΜΜΕ-εφημερίδες (απεργία, που έτσι κι αλλιώς κηρύχτηκε παράνομη). Πως υπερασπίζονται ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, το δικαίωμα της ενημέρωσης των πολιτών, όταν με τη σιωπή τους, ουσιαστικά στηρίζουν την παράνομη απεργία της ΕΣΗΕΑ ;

    Από την άλλη μεριά, από τη μεριά, του εξωτερικού, οι παρεμβάσεις εκπροσώπων ευρωπαϊκών οργανισμών (π.χ. EBU), ή θεσμών (όπως ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου, ο σοσιαλιστής Μάρτιν Σούλτς), δεν είναι λογικό, να έχουν ως αιτία, την γνήσια ή την εκ βάθους της ψυχής τους, ανησυχία, για την πολυφωνία και τον πλουραλισμό, στη δική μας χώρα, την Ελλάδα. Γιατί, πολύ απλά, δεν μας έχουν δώσει τέτοια δείγματα γραφής, στο παρελθόν. Δεν μας έδωσαν δείγματα γραφής-συμπαράστασης, με παρεμβάσεις τους, σχετικά με τη σκληρή λιτότητα, που κάθε άλλο, παρά δημοκρατικά, μας επιβλήθηκε από τους ευρωπαίους εταίρους ή σχετικά με την λαθρομετανάστευση και την ευρωπαϊκή αδιαλλαξία, στο θέμα της αναπροσαρμογής των σχετικών συνθηκών. Στην πραγματικότητα, οι Ευρωπαίοι υπερασπιστές της ΕΡΤ, υπερασπίζονται και αυτοί, την δική τους «μιντιακή» εξουσία, για την οποία ανησυχούν, στην περίπτωση κατά την οποία, η επιχείρηση επανίδρυσης της ΕΡΤ στην Ελλάδα, από το Σαμαρά, πρόκειται να έχει αίσιο αποτέλεσμα.

    Το ερώτημα το δικό μου, (μια και δεν είμαι ειδικός) είναι το παρακάτω:
    εάν οι εσωτερικοί (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-σύριζα) και οι εξωτερικοί (ΕΒU, Σουλτς, ευρωπαϊκές δημόσιες τηλεοράσεις κτλ), είναι αποφασισμένοι να φτάσουν ακόμη και ως,
    την ανατροπή της δημοκρατικά εκλεγμένης, Ελληνικής κυβέρνησης,
    με τη δικαιολογία της «πολυφωνίας και του πλουραλισμού» ,
    (ενώ στην πραγματικότητα υπερασπίζονται την απροσδιόριστα και γι’ αυτό, αντιδημοκρατικά, ελεγχόμενη μιντιακή εξουσία),
    μήπως καταλύουν τη δημοκρατία και μας επιβάλουν ύπουλα και σιωπηλά, μια ύπουλη χούντα, τη χούντα της αχαρτογράφητης εξουσίας των ΜΜΕ ;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ roadrunner 15/06/2013 07:12:09

      Ρε φιλε δικιο εχεις στην περιγραφη σου και ετσι ειναι.Αλλά σου ξαναλεω εχουμε 129 και οχι 151 οποτε οι πασοκοδημαραιοι ειναι απαραιτητοι.
      Δεν το καταλαβαινεις;

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ψυχραιμια 15/06/2013 15:28:55

        Το μαύρο δεν έπεσε τώρα με το κλείσιμο των πομπών της ΕΡΤ.
        "Μαύρο κουτί" ήταν έτσι κι αλλιώς η ΕΡΤ ,
        "μαύρο κουτί" της αδιαφάνειας και της εξάρτησης,
        από άγνωστα στο λαό συμφέροντα.
        Στο σχόλιό μου, τεκμηρίωσα γιατί, ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-ΣΥΡΙΖΑ , μαχόμενοι πάση θυσία, υπέρ αυτού του "μαύρου κουτιού", υπερασπίζονται την αδιαφάνεια και την εξάρτηση της τέταρτης εξουσίας, από συμφέροντα άγνωστα, στον ελληνικό λαό.
        Κι αν δεν το πιστεύεις, βρες μου μια δήλωση του Κουβέλη, που να μιλάει για διαφάνεια και ανεξαρτησία της Δημόσιας Τηλεόρασης. Μιλάει μόνο, για εξορθολογισμό και αναδιαρθρώσεις, γενικά και αόριστα.

        Πάντως, ψυχραιμία, μόνο κουκιά δεν μέτρησα στο σχόλιό μου...

  30. rally monkey avatar
    rally monkey 15/06/2013 03:02:18

    ξερεις πιο ειναι το προβλημα μ'αυτούς ... θέλουν να φύγει ..άλλα να το πιάσουν άλλοι με γυμνά χέρια να το πετάξουν..
    ωραίοι τύποι! ..αλλα (ευτυχώς) λίγοι (..οσο για τόσο ο κόσμος ξύπνησε)

  31. billi smart avatar
    billi smart 15/06/2013 03:16:49

    γκαζωσε τους αντωνη......δεν ξερεις ποσοι σε γουσταρουν μετα απο αυτο....και ευκαιρια να κανεις την διαφορα απο τον θρασυδειλο της παραταξης....

  32. Διογένης avatar
    Διογένης 15/06/2013 05:03:36

    Ή γνώμη μου:

    1) Δεν είναι σίγουρο ότι Βενιζέλος και Κουβέλης δεν μπλοφάρουν. Είναι βέβαιο ότι έχουν γίνει διεργασίες αποδόμησης του Σαμαρά και είναι βέβαιο ότι υπάρχει κλίμα ανατροπής της απόφασης. Ωστόσο, για να αντραπεί η απόφαση κλεισίματος πρέπει να πει το "ναι" ο Σαμαράς. Τι θα κάνουν αν ο Σαμαράς επιμείνει στο "όχι"; Αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη ένα είδος chicken game, ποιος θα κάνει πρώτος πίσω.

    2) Στο πλαίσιο αυτό είναι σωστό που ο Σαμαράς τους έδωσε κάποιες σημαντικές υποχωρήσεις (να μην υπάρχει "μαύρο" κλπ.) ώστε να τους χρεώσει και την προκήρυξη των εκλογών. Πρέπει να την χρεώνει σε αυτούς, ακόμη και εάν πάει στον Πρόεδρο για εκλογές για "εθνικό θέμα" ώστε να αποφευχθούν οι διερευνητικές, που θα είναι χάος για την χώρα.

    3) Αν τελικά δεν μπλοφάρουν και επιλέξουν σύγκρουση έως τέλος στο chicken game, τότε το ερώτημα είναι εάν μπορεί να αντέξει ο Σαμαράς τη σύγκρουση. Ο Σαμαράς πρέπει να πάει στην σύγκρουση με όλες του τις δυνάμεις, ακόμη και εάν ΔΕΝ είναι βέβαιο ότι θα αντέξει την σύγκρουση. Οι λόγοι είναι οι εξής:

    α) Καταρχάς, ο Αλέξης μπορεί να έγινε πιο συστημικός, όμως δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι δεν θα είναι όμηρος των συνιστωσών, ακόμη και εάν αυτές έχουν μειωμένη ισχύ μετά το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ. Η ελληνική ελίτ δεν μπορεί, ακόμη, να εμπιστευτεί τον ΣΥΡΙΖΑ. Η συμμαχία των ελίτ που έφερε τον Σαμαρά στην εξουσία υπάρχει ακόμη (εκτίμηση δική μου, ΟΧΙ πληροφορία εκ των έσω).

    β) Μπορεί οι δημοσκοπήσεις να δείχνουν ότι ο κόσμος λέει "όχι" στο κλείσιμο της ΕΡΤ, όμως αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας του αυταρχικού τρόπου με τον οποίο έκλεισε. Ταυτόχρονα ο κόσμος συναινεί στην ανάγκη αναδιάρθρωσης. Εάν ο Σαμαράς κινηθεί επιδέξια επικοινωνιακά - τώρα που θα ξανανοίξει και η ιδιωτική ενημέρωση - τότε είναι σε θέση να αποδείξει ότι η αναδιάρθρωση με διαφορετικό τρόπο δεν ήταν δυνατή.

    γ) Όσο και να γκρινιάζει ο κόσμος, θα πάει στο τέλος με τον ισχυρό. Με αυτόν που δείχνει ότι έχει ισχύ. Ο Καραμανλής κατέρρευσε δημοσκοπικά όταν προκήρυξε εκλογές. Το ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε δημοσκοπικά όταν ο ΓΑΠ εγκατέλειψε πανικόβλητος την εξουσία τον Νοέμβριο του 2011 μετά την εξαγγελία για δημοψήφισμα. Αν ο Σαμαράς μείνει αταλάντευτος και ζητήσει εντολή για αλλαγές, ο κόσμος θα του την δώσει. Ο κόσμος αποζητάει ισχυρό και έντιμο κράτος.

    δ) Στην ουσία, δεν έχει και τόση σημασία αν η ελληνική κοινωνία δεν δώσει μετά στον Σαμαρά εντολή. Ο Σαμαράς πρέπει να κινηθεί με την αίσθηση του καθήκοντος. Είναι καθήκον του να αλλάξει τη χώρα, η σύγκρουση τώρα έχει γίνει καθήκον. Αν υποθέσουμε ότι αποτυγχάνει και ο ΣΥΡΙΖΑ εκλέγεται πρώτο κόμμα (αν...), και πάλι δεν πρέπει να κινηθεί με γνώμονα μια ενδεχόμενη ΤΕΤΟΙΑ αποτυχία, αλλά με γνώμονα το καθήκον. Ας επιλέξει εν πάση περιπτώσει η κοινωνία την αυτοκαταστροφή της. Δεν θα φταίει ο Σαμαράς μετά.

    ε) Ούτως ή άλλως, σε περίπτωση υποχώρησης στους Βενιζέλο-Κουβέλη, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, το στραπατσάρισμά του θα είναι τέτοιο, που δεν νομίζω να συνέλθει ποτέ. Από τη στιγμή που πήρε τέτοιο ρίσκο, μπήκε στη λογική του "όλα ή τίποτε" και η υποχώρηση αυτή τη στιγμή θα τον οδηγήσει με ασφάλεια στο "τίποτε". Άρα, υποχρεούται να συνεχίσει να τα κυνηγάει "όλα" και ο Θεός βοηθός.

    Συμπέρασμα: Είμαι βέβαιος ότι η πίεση των ελίτ στο τέλος θα αναγκάσει τους Βενιζέλο-Κουβέλη σε υποχώρηση. Αλλά ακόμη και να μην είναι έτσι, η μόνη επιλογή του Σαμαρά είναι η σύγκρουση.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ Διογένης 15/06/2013 14:58:49

      Το ότι " η ελληνική ελίτ δεν μπορεί, ακόμη, να εμπιστευτεί τον ΣΥΡΙΖΑ" το γράφεις για καλό ή για κακό;

  33. Ταμήλος avatar
    Ταμήλος 15/06/2013 06:22:36

    Παιδιά πολύ έχει τραβήξει αυτή η ιστορία με την ερτ. Ή το κλείνεις το ρημάδι όπως δήλωσες με κάθε μέσο ή δεν το κλείνεις και πας σπίτι. Κάθε λεπτό που περνάει είναι ενάντια στον τόπο, στη νδ, στον σαμαρά, στην σταθερότητα. Ρίξε τα ΜΑΤ, ξεκίνα συλλήψεις, σπάσε κεφάλια, ρίξε χημικά αλλά να τελειώνουμε με το παραμυθάκι. Στο Σύνταγμα έγιναν ολόκληροι πόλεμοι, εδώ που κολώνεις ρε αντώνη; στο χοντρό και στον κυρ φώτη; ε μην μας τρελλάνεις και εμας στο τέλος. Και άσε τον τσιπρα να φτιάξει τη νεα ερτ, τωρα χρειαζομαστε νοσοκομεια και σχολεια.

  34. ΣΜ avatar
    ΣΜ 15/06/2013 06:29:17

    Δεν είναι τόσο "μικρό"το ζήτημα της ΕΡΤ. Πρόκειται, όπως σωστά διέγνωσε ο Σαμαράς, για το σκληρό πυρήνα, το σύμβολο και το προπύργιο του φαύλου μεταπολιτευτικού πελατειακού κράτους, που δημιουργήθηκε με τις ευθύνες όλων, να συνεννοούμαστε.
    Μέσω του θέματος ΕΡΤ εκφράζονται δύο αντιλήψεις για το μέλλον της χώρας: ελπίδα για κάτι καλύτερο ή στασιμότητα και ...όπισθεν ολοταχώς;
    Οι στιγμές είναι ίσως πιο κρίσιμες και από το Μάιο-Ιούνιο του '12, όταν το κυρίαρχο ζήτημα ήταν η διάσωση της οικονομίας.
    Ας το έχει υπόψη ο Σαμαράς και ας πράξει ανάλογα. Τελικός κριτής, βέβαια, είναι ο λαός. Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας.

    • dim avatar
      dim @ ΣΜ 15/06/2013 12:33:10

      +1000

  35. yianna avatar
    yianna 15/06/2013 08:31:54

    Είναι προφανές ότι το τραβάνε μέχρι τα άκρα. Δεν θέλουν τον Σαμαρά σαν πρωθυπουργό, εάν δε θυμάμαι καλά είχαν από την αρχή αντιρρήσεις αλλά το αποδέχθηκαν τελικά.
    Θα πρέπει να καταλάβουν ότι η ΝΔ έχει αρχηγό, εάν νομίζουν ότι θα βάλουν πρωθυπουργό ανδρείκελο για να προχωρήσουν, πλανώνται πλάνην οικτράν.
    Κάποιος ανέφερε παραπάνω την Μπακογιάννη. Μα η Ντόρα θα έπαιρνε πολύ πιο σκληρές αποφάσεις, λένε για τον Δήμα, κατά τη γνώμη μου αδύναμος πρωθυπουργός, για πρόσωπο κοινής αποδοχής? ψάχνουν για αδρείκελα. Συνεπώς μόνο εκλογές και ας αποφασίσει ο λαός.

  36. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 15/06/2013 09:17:28

    Τί συνέβη το 1981;
    Ξήλωμα όλου του τότε κρατικού μηχανισμού και αθρόα επέλαση των πρασινοφρουρών.
    Έκτοτε, αυτοί κυβερνούν ακόμη.
    Και δεν είναι μόνο η επέλαση των πρασινοφρουρών στο Ελληνικό κράτος.
    Αυτοί είχαν διοριστεί αθρόα και στην ΕΕ...από τότε αυτοί βρίσκονται ακόμη εκεί στις Βρυξέλλες...
    Και μετά τα κιμιάσαν με κάποια πονηρούλικα στελεχάτα της ΝΔ...και έκαναν ανταλλαγή διορισμών για τις οικογένειές τους...ήταν οι μάγκες, οι έξυπνοι.
    Μην έχουμε αυταπάτες: αν δεν ξεκουμπιστεί αυτό το σάπιο ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΟ κύκλωμα, ανάπτυξη δεν θα δούμε.
    Αυτό το σάπιο κύκλωμα υπερασπίζονται οι Βενιζέλος-Κουβέλης...μέχρι σήμερα ουδείς τολμούσε να το αγγίξει.
    Αυτό το σάπιο ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΟ σάπιο κύκλωμα αντιδρά σήμερα σαν λαβωμένο λιοντάρι...
    ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ.
    ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΠΙΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ-ΞΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΙΤΩΝ.

    ΥΓ. διάβασα στο ίντερνετ για το σύνθημα των κομισάριων της ΕΡΤ:
    "ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ"..
    Αν επιθυμούν τέτοια γεγονότα, ένα δεύτερο γύρο, ένα νέο ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ, και τελειωτικό, θα τον έχουν...κανένα πρόβλημα.
    Μόνο που τώρα δεν θα υπάρχει έλεος.
    Καθώς δεν θα βρουν πουθενά στήριξη εκ των χωρών του πρώην Ανατολικού μπλοκ.
    Δεν θα έχουν που να πάνε. Γιατί αν δηλώσουν κομμουνιστές σε αυτλες τις χώρες τους έχουν φάει λάχανο...ή θα τους στείλουν στα ψυχιατρεία....
    Θα εγκλωβιστούν εδώ μέσα σαν τα ποντίκια.
    Αλλά τί λέω τώρα; Αυτοί είναι θρασύδειλα, καλοταϊσμένα, παχυλόμισθα, μαμόθρεφτα...σιγά μη βγουν στο βουνό...με τα Cayenne;;;; Πφφφφ.....

  37. WY avatar
    WY 15/06/2013 09:41:05

    ##Οποιαδηποτε υπονοια στηριξης στη ΧΑ σημαινει αμεση διακοπη των δανειων,χρεωκοπια και απομονωση.##
    ........................................................................

    Τό τελευταίο, σέ κυκλοφορία ,ανέκδοτο τής Κουμουνδούρου είναι αυτό?
    Δλδ εάν κερδίσει τίς όποιες εκλογές ό ##οίκος τής Κουμουνδούρου## θά ανοίξουν οί #κάνουλες## τής χρηματοδότησης από Γερμανία/Ευρώπη πρός τήν Έλλάδα!!

    Φούντα???????

    • Αν... avatar
      Αν... @ WY 15/06/2013 11:06:09

      Τη Χ.Α, είναι γνωστό οτι την εκτιμούν, τη σέβονται τη ζηλεύουν και την υπολογίζουν πολύ σοβαρά όοοοολοι εκεί πέρα στην Ε.Ε. Σίγουρα θα ενθουσιάζονταν με την προοπτική να τους κάνει την τιμή να συμμετέχει στις συνόδους τους.
      Όχι μονάχα ...φούντα, αλλά και μία χούφτα ''έκστασι''....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ WY 15/06/2013 14:37:14

      Eιπα εγω τιποτα για Κουμουνδουρου;
      Βγαζεις πραγματα απο το μυαλο σου;
      Εκεινο που λεω ειναι οτι η αποψη της ΕΕ και ειδικα της Γερμανιας ειναι οτι νεοναζιστικα κομματα σαν τη ΧΑ πρεπει να ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ,οχι να συμμετεχουν σε κυβερνησεις.

  38. WY avatar
    WY 15/06/2013 09:45:17

    Μά αυτές πού ##απελευθέρωσαν!!!!## τήν Ελλάδα από τούς ΝΑΖΙ!!!!
    Δλδ, οί απόγονοι τών θυτών τού Μελιγαλά,τού ##Μιζέρια## καί τής Σλαβομακεδονίας τού Ζαχαριάδη!!!!

    • Αν... avatar
      Αν... @ WY 15/06/2013 11:17:44

      Εσείς είσαστε σίγουρα πάνω από 80 χρόνων (εγκεφαλικά)!! Αυτοεξόριστος στο μαύρο παρελθόν...... Αξιοπερίεργο που χειρίζεστε και ηλεκτρονικό υπολογιστή....
      Συγχαρητήρια.

  39. Γιάννης avatar
    Γιάννης 15/06/2013 09:55:17

    αυτοδυναμια ε ? Ορισμενοι πραγματικα δεν εχετε καμια επαφη με την πραγματικοτητα . Ο ελληνας δεν θα ψηφισει για την ερτ, θα ψηφισει για την εφορια που τον εχει τσακισει, για τα σπιτια του που βγανουν σε πληστειριασμο απο 1/1/2014 (προλαβε να το ανοιξει το θεμα ο αρμοδιος υφιπουργος ) , για τον μισθο και την συνταξη του που σχεδον εχει εξαφανιστει .
    Εγω ειμαι απο την Λακωνια και σας λεω οτι δεν τολμαει να πατησει το ποδι του εδω βουλευτης η πολιτευτης της Ν.Δ και ο κοσμος που τους ...αναγκαζει σε φυγη καθε φορα που πανε να ξεμυτησουν δεν ανηκει στον ....συριζα .
    Ακομα και σε σχεση με τον προηγουμενο Ιουλιο (που μετα βιας εφτασε η Ν.Δ ο 29% ) ο κοσμος πλεον εχει πολυ λιγοτερα να χασει και διληματα τυπου "ευρω η δραχμη" εχουν πολυ μικροτερη δυναμικη .
    Δημοσκοπισεις δε , ειναι αδυνατον να γινουν διοτι δεν μπορει να υπαρξει πλεον σταθμισμενο δειγμα . Το μονο που θα φερουν οι εκλογες ειναι το απολυτο χαος ,με τον...τσιπρα πρωτο να μην ξερει τι να κανει και μια χρυση αυγη σε τερατωδη ποσοστα .
    Στις προηγουμενες εκλογες ο σαμαρας μιλαγε για μη μειωση μισθων-συνταξεων , για αναπτυξιακα μετρα,για λιγοτερους φορους , για ζαπεια ...σε αυτες τι θα πει ? "βγαλτε με για να απολυσω απο το δημοσιο" .Καλη του τυχη λοιπον με αυτο το συνθημα ...

    • kapoios avatar
      kapoios @ Γιάννης 15/06/2013 10:10:47

      Φιλε τα ειπες ολα!!!!! με απλα λογια, χωρις "περισπούδαστες αναλύσεις".

    • dim avatar
      dim @ Γιάννης 15/06/2013 12:53:05

      Μα ο κόσμος υφίσταται την "εφορία" και τις λοιπές επιβαρύνσεις ακριβώς διότι υπάρχουν εδώ και 30 χρόνια πολλές "ερτ" (ολυμπιακές, αρχηστοι οργανισμοί, οσε κλπ κλπ κλπ) που για να αμείβονται εκατοντάδες χιλιάδες υπεράριθμοι πελάτες του ΠΑΣΟΚ κυρίως (στις εκλογές η συνδικαλιστική παράταξη που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ έπαιρνε ποσοστα άνω του 80% και της ΝΔ μόλις 6%!!), δημιουργούσαν ελλείμματα και χρέη που καλούμαστε τώρα να τα πληρώνουμε με μειώσεις μισθών, υπερφορολόγηση κλπ όλοι εμεις.

      Ο κόσμος λοιπόν το έχει καταλάβει αυτό. Όσο δεν αγγίζουμε αυτούς τους αργόσχολους και υπεράριθμους, τόσο τα βάρη θα πέφτουν στις πλάτες των υπολοίπων. Το μέλλον όλων μας δεν εξαρτάται από το αν θα πληρώσουμε μια ή δύο χρονιές 10% ή 20% παραπάνω φόρους πχ, αλλά από το αν θα αλλάξουμε για τις επόμενες δεκαετίες το παραγωγικό μας μοντέλο, αν θα περάσουμε από ένα σπάταλο, υπεράριθμο και αντιπαραγωγικό δημόσιο, σε μια οικονομία παραγωγική, δημιουργική και αναπτυξιακή με έμφαση στην ιδιωτική πρωτοβουλία αλλά και σε ένα σύγχρονο, αποτελεσματικό και μικρότερο δημόσιο.

      Παλιά μιλάγανε για εκσυγχρονισμό, για επανίδρυση κλπ κλπ κλπ... Τώρα το ζητούμενο είναι οι μεταρρυθμίσεις, οι μεταρρυθμίσεις και οι μεταρρυθμίσεις... Αλλά όχι στα λόγια, στην πράξη... Και ο Σαμαράς έδειξε ότι δεν ανέχεται τύπους σα το Μανιτάκη, τον Κουβέλη, το Βενιζέλο και τον Γάπακα, που δέκα μέρες κοσκινίζουν, και επι δύο χρόνια αποφεύγουν να μειώσουν το δημόσιο βρίσκονταν πάντα προφάσεις, στην ουσία όμως προστατεύοντας τα δικά τους παιδιά...

  40. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 15/06/2013 09:58:19

    αν δεν σπασεις αυγα ομελετα δεν κανεις ,η ερτ ειναι μια αθλια κι αρρωστη κατασταση μερος ολης αυτης της παθογενειας που μας οδηγησε εδω ,τα πραγματαπρεπει να αλλαξουν ,κι απο καπου θα γινει η αρχη ,αν σαν λαος δεν το καταλαβαινουμε καλα να παθουμε εχουμε ακριβως οτι μας αξιζει τιποτε λιγοτερο τιποτε περισσοτερο.

  41. WY avatar
    WY 15/06/2013 09:59:31

    ή Μέ τήν Δημοκρατία ή μέ τόν Τσίπρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Ό Μαδούρο,οργάνωσε ήδη 3,500,000 εθελοντές πολιτοφύλακες,δια τήν διαφύλαξη -ισχυρίζεται-τής Επανάστασης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.)

  42. Γιάννης avatar
    Γιάννης 15/06/2013 10:11:41

    τι εκλογές να θέλει ο φοβού τη φυλακή και η πρώην συνιστώσα
    μετά τις εκλογές θα γράφει ο πρώτος από τη φυλάκα το νέο βιβλίο του
    για το σύνταγμα και ο άλλος θα γίνει μέλος των ΚΑΠΙ της γειτονιάς του

  43. Kimon avatar
    Kimon 15/06/2013 10:11:58

    Οι ηγέτες σε τέτοιες περιστάσεις αναδεικνύονται. Αν ο Σαμαράς δεν τσακίσει τους χρυσοκάνθαρους αριστερούς κηφήνες των βορείων προαστείων, όπως απαιτεί η κοινωνία,το πολιτικό του τέλος είναι προφανές.Έχει μία ευκαιρία ακόμη να τερματήσει την παρά φύση αντιαισθητική συμμαχία με την διεφθαρμένη ρατσιστική ανθελληνική συμμορία των ΜΚΟ, των Ευρωπαικών προγραμμάτων, των προνομίων, της καταλήστευσης του λαού, της διάλυσης της χώρας.

  44. kapoios avatar
    kapoios 15/06/2013 10:12:28

    φίλε τα είπες όλα!! Ακρίβως αυτη είναι η πραγματικότητα!

  45. metanastis avatar
    metanastis 15/06/2013 10:30:45

    Καιρός για εκλογές.
    Άντε να τελειώνουμε επιτέλους.
    Αρκετά!

  46. τοξο avatar
    τοξο 15/06/2013 10:42:49

    Το μαύρο στην Ε.Ρ.Τ. οφείλεται στην κατασκευή των νέων δεκτων τηλεόρασης.Όσοι χρησιμοποιούν συσκευές παλαιάς τεχνολογίας έχουν άσπρο με κάτασπρα χιόνια.

    • Αν... avatar
      Αν... @ τοξο 15/06/2013 11:11:03

      Αχ τι ωραία!!! Πάω ν΄αγοράσω μιά συσκευή παλιάς τεχνολογίας από τα παλιατζίδικα, μήπως και δω άσπρη μέρα!!

      • WY avatar
        WY @ Αν... 15/06/2013 12:54:57

        Παραφράζοντας τόν Γ.Γραμματικάκη (Ή Αύτοβιογραφία τού Φωτός) θά έλεγα,ότι ##στό αιώνιο ταξίδι τού φωτός,συνταξιδιώτης ήσουν##!!
        Έχεις,από ό,τι αντιλαμβάνομαι,μνήμες από τό ΑΠΩΤΕΡΟ παρελθόν!!!!!
        Ζούσες λπν καί τότε???

        • Αν... avatar
          Αν... @ WY 15/06/2013 16:32:48

          Δεν πίνουμε ποτέ ρακή πριν από τις 14:00 μ.μ λέμεεεεε!!!!! Και να προσέχετε παππού. Ποτέ μαζί με τα γενόσημα. Στις αντενδείξεις, αναφέρεται το παραλήρημα :-).

    • WY avatar
      WY @ τοξο 15/06/2013 13:30:56

      Εάν είναι έτσι διατί στήν θέσιν πού ήταν ό ALTER,ή οθόνη είναι άσπρη?
      Απλώς φλμ,διότι δέν εκπέμπεται πλέον ούτε ή φέρουσα συχνότητα (φέρον κύμα,χωρίς διαμόρφωση) όλου τού ΤVπακέτου/ΝΕΤ, ή οποία διά τής χρονικής διαυλοποιήσεώς της (ψηφιακή εκπομπή/μέθοδος ΤDM/κβαντική εφαρμογή) περιλαμβάνει όλους τούς είς τό πακέτο σταθμούς (ΝΕΤ/ΕΡΤ/ΕΡΤ3/ΒΒC κ.λ.π).
      Στόν 902 υπάρχει τό έγχρωμο πλέγμα διά αυτόν ακριβώς τόν λόγον (εκπομπή φέροντος κύματος μόνον/διαυλοποίησης).
      Εάν ήταν ρ/φ εκπομπή-μουσική,μέ μόνον ##φέρον## θά άκουγες ένα συνεχή συριγμό καί χωρίς, θά ήταν χωρίς κάν ήχο.

      Aυτό πού μπορεί νά κάνη λπν ή ##Αν## έν προκειμένω καί διά νά αποφύγη τό κόστος νέας αγοράς αλλά παλαιάς οθόνης,είναι από τό πρόγραμμα Επεξ.ονόματος,στήν θέσιν ALTER νά γράψη ΝΕΤ ή ΕΡΤ........κι ή οθόνη θά είναι ελαφρώς λευκή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ΑΠΛΗ ΦΥΣΙΚΗ/ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ!!!!!!!!!
      ##ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ## κατά........ ΓΑΠ!!!!!!!!!!!!!!

      • Αν... avatar
        Αν... @ WY 15/06/2013 16:37:11

        ...Συμπληρώνοντας τις παρενέργειες που εμφανίζονται από τον επικίνδυνο συνδυασμό γενόσημων με αλκοόλ, μου διέφυγε η ακατάσχετη πολυλογία-κατεβατογραφία καλή ώρα....

        • Αν... avatar
          Αν... @ Αν... 15/06/2013 16:38:54

          Α, ξέχασα και την παντελή απώλεια της αίσθησης του χιούμορ που ενίοτε παρατηρείται.

          • Αν... avatar
            Αν... @ Αν... 15/06/2013 20:33:28

            @WY ''Τους μεν κενούς ασκούς η πνοή διίστησι, τους δ’ ανοήτους, το οίημα.''
            μτφρ: τα άδεια σακιά τα φουσκώνει ο αέρας και τους ανόητους η έπαρση.
            :-) Σωκράτης επίσης...

  47. KOTSAVARIS avatar
    KOTSAVARIS 15/06/2013 11:07:18

    Εάν δεν τα βρούν μεταξύ τους τότε την λύση θα δώσει το ΣΤΕ που θα δώσει το κατάλληλο άλλοθι στον Αντώνη για μια αξιοπρεπή υποχώρηση , με την αριστερά να καταγάγει μια συμβολική νίκη και όλους εμάς απογοητευμένους για την κατάληξη του εγχειρήματος.. Να το πάρουμε απόφαση ότι εδώ έχουμε Σοβιετία και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι πολίτες Β κατηγορίας.. Εάν δεν μπορούμε να κλείσουμε το μαρξισιτικό παραμάγαζο του Πασοκ και της αριστεράς , τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας..

  48. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 15/06/2013 11:11:08

    Κριτής είναι τα ΜΜΕ μέσω των δημοσιογράφων που κατευθύνουν τον λαό τον “μαζάνθρωπο” για αυτό και έχουν σκυλιάσει όλοι οι αριστερό-κομμουνιστές που ευτυχώς ξεμπροστιάζονται στα μάτια του λαού.

    Εφόσον τα ΜΜΕ ρε τσιπρα και κουτσουμπα υποστηρίζουν τον καπιταλισμό που πίνει το αίμα του λαού , γιατί τα θέλετε ανοικτά;
    Για να τον παραπληροφορούν;

    Ας ανοίξει τώρα η ΕΡΤ και ας τολμήσουν οι αριστεροί να αντικατηγορήσουν τα κρατικά και μη ΜΜΕ ότι δεν ποερνάνε την γραμμή τους αλλά υποστηρίζουν την δεξιά τα συμφέροντα των καπιταλιστών ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ!

    Τώρα ας ΑΝΟΙΞΕΙ ΞΑΝΑ Η ΕΡΤ , το σχέδιο στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία!
    Ξεμπροστιαστήκαν , συγχαρητήρια στον ΣΑΜΑΡΑ!

  49. tasos1 avatar
    tasos1 15/06/2013 11:12:13

    Αν νομίζουν πως το πρόβλημα είναι ο Σαμαράς, ας τον ρίξουν!
    Αλί και τρισαλί τότε για τη χώρα!
    Ο ίδιος, αυτό που έπρεπε να κάνει, το έκανε...

  50. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 15/06/2013 11:36:51

    Mε όλο τον σεβασμό,όσοι μιλάτε για αυτοδυναμία κάνετε δραματικό λάθος.Ας ελπίσουμε ότι δε θα χρειαστεί να το διαπιστώσετε.

  51. Antonis avatar
    Antonis 15/06/2013 12:00:43

    Με τις αντιδράσεις για το προσωρινό κλείσιμο και αναδιαρθρωση της ΕΡΤ έχει προκύψει και ένα τεράστιο θέμα που δεν έχει αναφερθεί.
    Οι μετρήσεις της AGB για την τηλεθέαση!Μας έκρυβαν τόσα χρόνια τα τεράστια ποσοστά της ΕΤ,ΝΕΤ και ΕΤ3.

  52. WY avatar
    WY 15/06/2013 12:37:04

    Δέν μάς περιγράφεις καί τά συναισθήματα τών Ευρωπαίων έτερων-εταίρων μας,διά τό ##αγαπημένο Τέκνο τού Ελληνικού Συνταγματικού(!!!!!!!) Τόξου## μέ/χωρίς.... παπαρούνα???

    • Αν... avatar
      Αν... @ WY 15/06/2013 16:18:48

      Τα...''συναισθήματα'' των Ευρωπαίων εγώ ξέρω καλά πόσο ειλικρινή και θερμά είναι και για τον Α.Σαμαρά και για το ...Συνταγματικό τόξο και για τα 10.000.000 των Ελλήνων.... Εσείς μην συντηρείτε αυταπάτες. Όσο για τα φασισταριά της Χ.Α, πληρωμένοι μπράβοι είναι οι άνθρωποι και τους έστειλαν οι ψηφοφόροι εντός Βουλής, για να εκδικηθούν τους Αρμανοντυμένους ψεύτες. Εξ ανάγκης ..... :-)

  53. WY avatar
    WY 15/06/2013 12:40:49

    Είμαι 28 αλλά πάσχω από ##Ιστορικό Γήρας##!!
    Εσείς όμως χειρίζεσθε τά περί Ιστορίας,ώσάν νά γεννηθήκατε μαζί της,δλδ..... χθές!!!

    • Αν... avatar
      Αν... @ WY 15/06/2013 16:24:01

      :-) 28 Αποκλείεται. Πότε προλάβατε να κάψατε τόσα εγκεφαλικά κύτταρα; Πείτε 82 να συνεννοηθούμε ! Παρελθοντολάγνοι δικαιολογημένα, δικαιούνται να είναι μονάχα οι υπέργηροι. Όλοι οι άλλοι είναι για το ανάκλιντρο...Να με συγχωρείτε, αλλά τόσα κιλά μπαγιάτικου εμφυλιοπολεμικού συνδρόμου αλλιώς, δεν εξηγούνται.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Αν... 15/06/2013 19:44:26

        Δυστυχως Αν..., χθες στο προαυλιο της ΕΡΤ, νεοτατοι ανθρωποι φωναζαν ΕΑΜ, ΕΛΑΣ, ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ. Κυκλοφορει σχετικο βιντεο.

      • Αν... avatar
        Αν... @ Αν... 15/06/2013 20:24:48

        Μα Zugzwang, όπου συγκεντρώνεται πολύς κόσμος, την περισσότερη ...φασαρία την κάνουν ΠΑΝΤΑ,
        οι 10 βαρεμένοι !! :-)

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ WY 15/06/2013 16:57:54

      Αν είσαι συ 28, εγώ δεν έχω γεννηθεί ακόμα

  54. Economist avatar
    Economist 15/06/2013 12:43:30

    Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κάποιοι που δεν θέλουν τις εκλογές γιατί ανησυχούν για το ποια θα είναι η τύχη τους μετά από αυτές. Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που δεν θέλουν εκλογές γιατί δεν έχουν τις ικανότητες, τις γνώσεις και την ψυχή να αναλάβουν μετά από αυτές.

  55. WY avatar
    WY 15/06/2013 12:44:29

    Μάλλον άμεσα μετανάστης,μήπως καί τήν διασώσω!!

  56. Θέμις avatar
    Θέμις 15/06/2013 13:14:27

    Εγώ δεν κατάλαβα εξ’ αρχής την στρατηγική του «μαύρου» στις οθόνες και το επιχείρημα ότι δεν ήταν δυνατή η αναδιοργάνωση της ΕΡΤ εν λειτουργία, διότι θα έριχνε το «μαύρο» το προσωπικό της με απεργίες και όλοι οι βολεμένοι της κομματοκρατίας. Ας το έκαναν. Ποιος θα ενοχλούνταν; Πολύ περισσότερο δεν θα τους σιχαινόταν έτσι ο ελληνικός λαός τους βολεμένους που θα αντιστεκόταν με παλαιοκομματικό τρόπο στην εξυγίανση του οργανισμού; Και δεν θα ήταν έτσι δικαιωμένος ο Σαμαράς;
    Άλλωστε μέχρι και ο Άδωνις λέει ότι έπρεπε να γίνει ξαφνικά και άμεσα για να υλοποιηθεί η δέσμευση προς την τρόϊκα για τις 2.000 απολύσεις στο δημόσιο τώρα. Το να λες ότι δεν είναι δυνατή η εξυγίανση εν λειτουργία είναι ομολογία ανικανότητας. Και η ηθικολογική επιχειρηματολογία για να δικαιολογηθεί ο «ξαφνικός θάνατος» διατυπωμένη από έναν υπουργό, παιδί διαφόρων κομματικών σωλήνων και πρώην εργαζόμενο στην ΕΡΤ , που αποτελεί μέρος της αδιαφάνειας και της αναξιοκρατίας που επικαλείται, δεν πείθει. Μάλλον προκαλεί αηδία.
    Επομένως, πιστεύω ότι είτε πρόκειται για μια απολύτως λανθασμένη εκτίμηση εκ μέρους του ΑΣ είτε για ηρωική έξοδο. Διότι γνώριζε ότι οι 2 εταίροι του διαφωνούν, αλλά προχώρησε με τον πιο άμεσο, εντυπωσιακό και σκληρό τρόπο στο «μαύρο» της ΕΡΤ.
    Το θέμα είναι τώρα τί γίνεται. Ο ΑΣ έχει εγκλωβιστεί σε μια στρατηγική που οδηγεί σε εκλογές. Ίσως και μακάρι να δώσει τη διέξοδο το ΣτΕ. Αλλά ακόμη κι αυτό αν γίνει, θα πρόκειται για ήττα του ΑΣ απέναντι στους άλλους 2, που θα καταστήσει τον μετέπειτα κυβερνητικό βίο της έτσι κι αλλιώς δυσλειτουργικής και προβληματικής τρικομματικής ακόμη δυσκολότερο.
    Αυτοκαταστροφική επιλογή το «μαύρο». Και προσωπικά –εδώ και 1,5 χρόνο- μου είναι αδιάφορη η αυτοκαταστροφή του ΑΣ ή της ΝΔ. Αλλά φοβάμαι πάρα πολύ τις συνέπειες των εκλογών αυτή την ώρα.

  57. ΜΑΡΙΑ avatar
    ΜΑΡΙΑ 15/06/2013 13:17:45

    ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΕΝΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΥΝΙΣΜΟ. ΜΕΤΡΑΤΕ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ, ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΤΤΗΜΕΝΟΥΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ, ΒΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥΣ...ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΤΟ...ΠΑΛΑΙΟ ΠΑΣΟΚ. ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΔΙΛΉΜΜΑΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ GOLDEN BOYS/GIRLS ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΕ ΒΟΛΙΚΟΤΑΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΣΑΣ ΦΥΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΜΑ ΤΙ ΕΞΥΠΝΑΔΑ, ΤΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ, ΤΙ ΑΘΩΟΤΗΤΑ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ ΜΟΥ ΕΤΑΖΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙΑ (ΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣΑ ΚΑΠΟΤΕ). ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΙΧΑΙΝΟΜΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΩΣ ΛΑΦΥΡΟ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ. ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΕΡΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΦΥΤΕΥΤΟ ΣΤΑΡ Ή ΜΗ, ΚΑΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΟΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΟΚΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΡΑΧΟΚΟΚΚΑΛΙΑ ΤΗΣ. Η ΕΡΤ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ! ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, Ε;) ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΞΑΝΑ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ¨ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ...Η ΕΡΤ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΡ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΥΠΟ ΔΙΑΡΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ Ε;

  58. Tsol avatar
    Tsol 15/06/2013 13:41:54

    Γιατί δεν έκλεισαν πρώτα άλλοι δημόσιοι οργανισμοί φαντάσματα που δεν προσφέρουν τίποτα?? Αν γινόταν αυτό θα μπορούσε ο Σαμαράς να προβάλει τα οφέλη από το κλείσιμο ενός σωρού αχρείαστων δημόσιων οργανισμών και κατόπιν θα αναμετρούνταν με το βαρύ πυροβολικό της ερτ, αφού πρώτα όμως είχε πάρει μαζί του όλον τον κόσμο. Τώρα όλοι αναρωτιούνται γιατί την ερτ και όχι ας πουμε τον οργανισμό για την αποξήρανση της λίμνης Κωπαϊδας??

  59. boanerges avatar
    boanerges 15/06/2013 14:37:42

    @Αντώνη Σαμαρά, και στους φίλους του, οι οποίοι στην παρούσα φάση ταυτίζονται με τους -πραγματικούς-φίλους αυτής της χώρας:

    Πήρες, καλώς ή κακώς, μια πρωτοβουλία υψηλού πολιτικού ρίσκου.

    Κατά τη γνώμη μου καλώς. Η διαδικασία είναι καθαρώς θέμα επικοινωνιακού τύπου. Δευτερεύον θέμα. Δεν γινόταν αλλιώς με τη Λερναία Ύδρα που λέγεται ΕΡΤ. Εξού και οι λυσσαλέες αντιδράσεις από τους σιτιζόμενους στο Πρυτανείο.

    Τώρα η παρασιτοκρατία θα παίξει τα ρέστα της. Μη μασάς.

    Μην διανοηθείς να κάνεις βήμα πίσω. Η υγιής κοινωνία είναι μαζί σου.

    Αν κάνεις το αδιανόητο και υποχωρήσεις, αυτό που έπαθε ο Καραμανλής μετά τον Μπαϊρακτάρη θα φαντάζει χάδι στο μάγουλο, μπροστα σε αυτό που θα πάθεις εσύ.

    Ούτε βήμα πίσω. Άφησέ τους να σε ρίξουν για την ΕΡΤ οι τελειωμένοι Βενιζέλος-Κουβέλης αν έχουν τα άντερα.

    Και μετά να διαλέξει ο ελληνικός λαός, αν θέλει να ζήσει ή να πεθάνει.

    Τέλος.

  60. fch avatar
    fch 15/06/2013 15:17:42

    ".......Στο κάτω – κάτω, ποιοι είναι οι κ. Κουβέλης και Βενιζέλος που, σύμφωνα με τα διάφορα σενάρια, εκβιάζουν με αποπομπή τον κ. Σαμαρά; Μα ούτε 10% δεν συγκεντρώνουν;....."
    ΜΑ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ? ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΦΗΦΟ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!

  61. The Camel avatar
    The Camel 15/06/2013 15:23:39

    Για ποιές εκλογές και πράσινα άλογα μιλατε αγαπητοί.

    Η "ανεξάρτητη" ελληνική δικαιοσύνη θα δώσει την λύση και θα ανοικουφισθούν όλοι.

    Μην χαλάτε φαιά ουσία. Στην Ελλάδα ζούμε.

  62. λειβαδιτης avatar
    λειβαδιτης 15/06/2013 16:09:35

    Για σταθειτε κυριοι πιστευετε οτι ειναι δυνατον να γινει αναδιαρθρωση μετηνΕΡΤσε λειτουργια;Εδω για τον Αρβανιτη και κατσιμη εκαναν 4 μηνες απεργια και τωρα που θα φανε ΣΟΥΤ θα καθησουν σαν κοτες;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ λειβαδιτης 15/06/2013 20:49:38

      Πέστα άνθρωπέ μου!

  63. GEORGE avatar
    GEORGE 15/06/2013 16:12:02

    ΠΑΙΔΙΑ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ, ΟΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΟΜΙΖΩ (ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΥΧΟΜΑΙ)ΤΟ ΑΠΟΝΕΝΟΗΜΕΝΟ ΔΙΑΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΠΡΑΞΗ ΧΕΙΡΟΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΣΙ ΘΣ ΕΚΤΙΝΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ(ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ).ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ

  64. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 16:13:08

    5 βήματα πραγματικής επίλυσης της πολιτικής κρίσης:
    1) Ακύρωση της π.ν.π. από τη Βουλή (όχι από το ΣΤΕ, δε θα γίνουν οι δικαστές ρυθμιστές της πολιτικής ζωής) και με τις ψήφους της ΝΔ
    2) Επαναλειτουργία της ΕΡΤ, ακριβώς όπως λειτουργούσε πριν το λουκέτο
    3) Υποβολή παραίτησης Σαμαρά στον Παπούλια
    4) Έναρξη της διαδικασίας των διερευνητικών εντολών (όπου η ΝΔ οφείλει να μη συμμετάσχει καν σε αυτήν την τυπική διαδικασία)
    5) Προκήρυξη εκλογών

    Δε γίνεται να συγκυβερνάται η χώρα άλλο από τον ψεύτη Βενιζέλο (ν. 4002/11) και από την παρέα του ψεκασμένου (ΝΑΙ έχει καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για τους ψεκασμούς!!!!) Κουβέλη που δε μπορούν να συμπληρώσουν (Μανιτάκης) τον κατάλογο των 2.000 απολύσεων που έχουμε συμφωνήσει με την τρόικα για να εκταμιευθεί η επόμενη δόση.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, εκλογές μεγάλης πόλωσης μεταξύ ΝΔ (Σαμαράς) με την εκπόνηση του πιο ριζοσπαστικού προγράμματος μεταρρυθμίσεων στο κράτος και την οικονομία (μέσα και η ριζική αναδιάρθρωση της ΕΡΤ) και από την άλλη με το ΣΥΡΙΖΑ (Τσίπρας) τους σύγχρονους εκφραστές του χειρότερου κρατισμού/πασοκισμού της δεκαετίας του 80'. ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 16:42:44

      Συμφωνώ να γίνουν μια φορά εκλογές με το να πει κάποιος την αλήθεια για το τι πρέπει να γίνει.

      Ο λαός να αποφασίσει για το μοντέλο παραγωγικό κοινωνικό που θέλει.

      Επίσης η ΝΔ να ετοιμάσει δεκάδες σποτάκια με τα λεφτά υπάρχουν του Παπανδρέου και τι επακολούθησε ώστε ο κόσμος να γνωρίζει τι τον περιμένει μετά τα ταξίματα Τσίπρα.

      Επίσης ξεκαθάρισμα ότι εφόσον πάμε σε εκλογές μετά από αυτές δεν υπάρχει καμία περίπτωση συνεργασίας με Βενιζέλο Κουβέλη.

      Οι κύριοι του δημοκρατικού τόξου ας πάνε με τον Τσίπρα.

      Να τελειώνουμε με τον απίθανο Κουβέλη που πέρυσι μας πήγε σε διπλές εκλογές χωρίς αιτία.

      Δεν ψήφισε το πολυνομοσχέδιο γιατί διαφωνούσε με το επίδομα γάμου. Ο μισθός που πήγε 450 ευρώ δεν τον ενοχλούσε.

      Είναι προφανές ότι Βενιζέλος Κουβέλης έχουν πρόβλημα με τον Σαμαρά.

      Κυβέρνηση που θα μετέχει η ΝΔ χωρίς Σαμαρά πρωθυπουργό να την ξεχάσουν.

      Εφόσον πάνε σε εκλογές προλαβαίνουν Βενιζέλος Κουβέλης να προστεθούν στις συνιστώσες του Τσίπρα.

      Βέβαια σε εκλογές δεν μπορέί να πάει ο Σαμαράς με ψηφοδέλτια βολέματος Ψυχάρηδων όπως στις προηγούμενες εκλογές.

      Θέλουμε νεα ηθικά και ικανά πρόσωπα και όχι μαυσωλεία επώνυμων οικογενειών.

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 20:27:27

      Χότζα μου, υπάρχει και εναλλακτική λύση που είναι "ρουα - ματ".
      Τη λένε Δημοψήφισμα.
      Το πρόβλημα με αυτή την λύση είναι ότι έτσι η εκάστοτε εξουσία χάνει κάθε δυνατότητα ελιγμών - κυβιστήσεων - κολοτούμπας.
      Μετά το '74, και ακριβώς γιατί υπήρξε το γνωστό αποτέλεσμα, ποτέ δεν δόθηκε ξανά στον Έλληνα το δικαίωμα της άμεσης απόφασης για το οποιοδήποτε εθνικό ή πολιτικό πρόβλημα.
      Απλά να θυμίσω :
      - Η Κύπρος κείται μακράν.
      - ΕΟΚ
      - Σκοπιανό
      - Ταυτότητες
      - Ευρώ
      - Ολυμπιακοί
      - Μνημόνια

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Συριζαλβανία του Χότζα 16/06/2013 12:28:42

      Kαλό σενάριο και ακόμη καλύτερο εάν φέρει τη ΠΝΠ στη βουλή και η ΝΔ την ψηφίσει.Οι ψήφοι των άλλων εφ όσον δημαροπασόκοι είναι κατά φθάνουν για να καταψηφισθεί.
      Μόνο που υπάρχει το εξής ερώτημα : μετά τις εκλογές και εάν η ΝΔ έλθει πρώτη με ποιον θα κάνει κυβερνηση συνασπισμού;
      Σε αυτό δεν μου απαντά κανείς.

  65. alex23 avatar
    alex23 15/06/2013 18:24:14

    επειδη θα ειναι πολυ δυσκολο, στην δημαρ αλλα περισσοτερο στο πασοκ να εξηγησουν στον κοσμο γιατι ρισκαρουν να χαθουν τοσα χρονια θυσιων μεσα στο μνημονιο για να μην χασουν τα μεγαλα προνομια τους μερικα απο τα δικα τους παιδια, προφανως η σταση τους σημερα γινεται ειτε για τα ματια των κατ' επαγγελμα ψηφοφορων τους και γιατι δεν θελουν να δουν τον κ.σαμαρα να εχει τις πρωταγωνιστικο ρολο στα πραγματα, ειδικα μετα την αποτυχια τους να επιβαλλουν το ρατσιστικο νομοσχεδιο ετσι οπως το σχεδιαζαν...
    ευτυχως για τον τοπο ο συριζα, δεμενος στην αντιμνημονιακη ρητορια του, εκαψε τις γεφυρες με πασοκ και δημαρ και ετσι οι απειλες τους να μοιαζουν με αυτες του εβαλα το (νερο)πιστολι στο τραπεζι του κ.παπανδρεου..
    εκτος βεβαια αν υπαρχει καποιος σχεδιασμος εκτος χωρας, που θελει να ξαναβαλει την χωρα και μαζι με αυτην και την ευρωπη σε νεες περιπετειες..

  66. WY avatar
    WY 15/06/2013 19:15:49

    @@@
    Άν....
    ..................................................

    Καλώς γάρ έφη,λέγειν ούκ έμαθεν.
    Εί δέ μέ όνος ελάκτισε δίκην άν αυτώ ελάγχανον ;

  67. new.fe avatar
    new.fe 15/06/2013 20:56:45

    Να μια φορα που συμφωνουμε......την θεια την ρωτησες ομως;

  68. Agriemenos avatar
    Agriemenos 15/06/2013 21:11:09

    "Το παιχνίδι το ήλεγχε πλήρως"
    Δεν νομίζω.... ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ έμειναν στο ράφι. Εμπλοκή με τον ΟΠΑΠ και το ΤΑΙΠΕΔ. Οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα στην κόψη του ξυραφιού. Τι δεν καταλαβαίνεις?

  69. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 16/06/2013 12:12:20

    Ποιος είπε ότι κλείνουν την ΕΡΤ . Τους ποντικούς που τρύπωσαν απο τα παράθυρα προσπαθούν να διώξουν. Αν δεν το καταφέρουν θα διώξουν πολλαπλάσιους (λογω χαμηλού μισθολογικού κόστους) από άλλες ΔΕΚΟ (ΕΑΒ , ΕΛΒΟ , ΕΛΠΕ κλπ) εκεί δεν υπάρχουν οικογένειες ούτε αγράμματοι δημοσιογράφοι να έχουν αναγορευτεί σε πολιτειακούς παράγοντες.

  70. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 16/06/2013 16:33:32

    Nα ανοίξει άμεσα η κρατική τηλεόραση.
    Να τιμωρηθεί η διοίκησή της για ανικανότητα και βλάβη στο δημόσιο συμφέρον.
    Να διορισθεί ΝΕΑ διοίκηση απο την Βουλή για μεταρρυθμίσεις
    Να γίνει άμεσα νέο επιχειρησιακό σχέδιο με εξυγίανση, αναδιάρθρωση (και τις απαιτούμενες απολύσεις).
    ΔΕΝ πρέπει να γίνουν εκλογές για αυτό το δευτερεύον θέμα, επειδή στην νέα βουλή η ΝΔ δεν θα μπορέσει να συνεργαστεί με κανέναν και η χώρα οδηγείται σε περιπέτειες. Ο Ελληνικός λαός εκτιμώ ότι θα ψηφίσει με βάσει τις μειώσεις μισθών και όχι για τις υποσχόμενες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων

  71. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 16/06/2013 16:51:25

    Δυστυχώς το δημόσιο έχει πολλούς αργόμισθους κηφήνες.
    Ας ξεκινήσει με απολύσεις απο τους άχρηστους οργανισμούς και τους υπαλλήλους της Βουλής (απόλυση των 2/3 των υπαλλήλων και άμεσο κλείσιμο του καναλιού της βουλής).
    ΟΛΟΙ θέλουμε μία Δημόσια Ελληνική τηλεόραση μακριά απο τον κομματισμό, ας κτισθεί παράλληλα με την σάπια ΕΡΤ και όταν είναι έτοιμη να εκπέμψει ας πάρει την θέση της παλιάς ΕΡΤ.

  72. Ρηνα avatar
    Ρηνα 17/06/2013 13:40:57

    O καθε πρωθυπουργος δεν εχει στα χερια του ολες τις απορρητες εκθεσεις των μυστικων υπηρεσιων της χωρας;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.