#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/08/2011 21:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Βόμβα Κουκιάδη»: Δεν μπορούν να γίνουν αποκρατικοποιήσεις!!!



«Βόμβα» μεγατόνων έριξε ο  Πρόεδρος του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων Καθηγητής Ι. Κουκιάδης.

Μιλώντας σήμερα στην τηλεόραση του Σκάι είπε:  «Το θέμα είναι πλέον αρκετά δύσκολο και δημιουργεί πολλά προβλήματα - μετά την πτώση της χρηματιστηριακής αξίας των εταιριών υπάρχει προφανώς κάποιο πρόβλημα [...] με αυτήν την έννοια πρέπει να βρεθεί μια εναλλακτική λύση. Μία καθυστέρηση στην αξιοποίηση; Ή ένα είδος αξιοποίησης που θα δώσει τη βέλτιστη απόδοση για το δημόσιο;»
«Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος που να μην οδηγεί σε ξεπούλημα αντί ευτελούς τιμήματος των εταιριών», συμπλήρωσε ο κ. Κουκιάδης.

Είναι προφανές ότι το σχέδιο για φέτος, ναυαγεί.

Όπως είναι γνωστόν η Κυβέρνηση έχει  ανακοινώσει  έσοδα από αποκρατικοποιήσεις ύψους 1.7 δις  μέχρι τέλους Σεπτεμβρίου.

Ο στόχος για το 2011 είναι  5 δις.

Το συνολικό πρόγραμμα μέχρι το 2015 προβλέπει 50 δις!!!

Μάλιστα στο μεσοπρόθεσμο υπάρχει και το σχετικό χρονοδιάγραμμα.

Οι στόχοι αυτοί μοιάζουν ανέφικτοι στην παρούσα συγκυρία

Επειδή οι αποκρατικοποιήσεις αποτελούν βασική προϋπόθεση για το δεύτερο δάνειο, μετά τις σημερινές δηλώσεις του κ. Κουκιάδη δρομολογούνται εξελίξεις:

Αν ο κ. Κουκιάδης εκφράζει προσωπικές  απόψεις, τότε μάλλον ο ίδιος προετοιμάζει την αποχώρησή του.

Αν η κυβέρνηση, υπό το βάρος της γενικής κατακραυγής που θα προκαλούσε η εκποίηση δημόσιας περιουσίας, κάνει δεύτερες σκέψεις,  τότε είναι πιθανόν η συμφωνία της 21ης Ιουλίου να βρίσκεται, ή να βρεθεί στον αέρα!

Εκτός και αν τα προσδοκώμενα από τις αποκρατικοποιήσεις έσοδα για εφέτος, δηλαδή 5 δις,  αναζητηθούν από άλλα ισόποσα μέτρα!

Αυτό σημαίνει πρόσθετους φόρους!

Ο κ. Κουκιάδης κάνει λόγο για εναλλακτικές λύσεις:

Μπορώ να σκεφθώ  δύο:

α) Υποθήκευση δημόσιας περιουσίας. Με τις σημερινές τιμές ουδείς γνωρίζει το τίμημα, πολύ δεν περισσότερο τους όρους.

β)Τιτλοποίηση μελλοντικών εσόδων. Σαφώς προτιμότερη επιλογή και από την πώληση και από την υποθήκευση, όμως με την οικονομία μας σε ύφεση, λίγες είναι οι ΔΕΚΟ που θα έχουν αξιοπρεπή κέρδη, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος των 5 δις, τουλάχιστον για εφέτος!

Σε κάθε, όμως, περίπτωση η κυβέρνηση για μια ακόμα φορά  βρίσκεται  και πάλι  εκτός στόχων και πολύ φοβούμαι ότι θα την πληρώσουν οι …συνήθεις ύποπτοι.

 Αδέξιος Δεξιός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. takis1 avatar
    takis1 11/08/2011 21:09:13

    Ρε παιδιά μας δουλεύετε;;; Η δοσίλογη κυβέρνηση Παπανδρέου, δεν θα δώσει τις δημόσιες εταιρίες κοψοχρονιά και αυτό είναι κακό; Ή μήπως βλέπετε την εξουσία και αρχίσατε τις κολοτούμπες;; Να σας θυμίσω πως στην Αργεντινή μ'ελικόπτερο έφυγε ο επόμενος από αυτόν που ψήφισε το μνημόνιο...

    Δηλαδή η πώληση εταιριών κοψοχρονιά είναι το ζητούμενο; Αυτό θα κάνει η ΝΔ; Καλώς τότε, για να ξέρουμε τί θα ψηφίσουμε...

    • Mindtrap avatar
      Mindtrap @ takis1 11/08/2011 22:16:14

      Εγω θελω να αποκρατικοποιηθουν επιχηρησεις δεν εχω προβλημα. Προκειμενουν να πληρωνεις σχεδον το 25% του εισοδειματος σου σε φορους για διατηριθει το βαθυ κρατος και εσυ στον ιδιωτικο τομεα να κινδυνευεις με λουκετο, τοτε ειναι προτιμοτερες οι αποκρατικοποιησεις. Αμα εσυ θελεις η ελλαδα να γινει σοβιετια τοτε ψηφισε ΚΚΕ.

      Η μαλακια της κυβερνησης του Πασοκ ειναι οτι παλιοτερα οταν η οικονομια ηταν σε καλυτερη θεση εβγαινε στα κεραμυδια οταν ακουγε για αποκρατικοποιησεις, και τωρα που η οικονομια ειναι στον πατο θα τις ξεπουλησουν κοψοχρονια...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Mindtrap 11/08/2011 23:34:14

        Να καταργηθεί πλήρως το κράτος! Μεσοβέζικες καταστάσεις θα ανεχόμαστε τώρα; Μηδέν υγεία, μηδέν παιδεία, μηδέν δημόσια ασφάλεια, μηδέν έλεγχος της "αγοράς"! Όλα ιδιωτικά, όποιος έχει, ζει. Οι άλλοι, στον Καιάδα!

      • cornelsen avatar
        cornelsen @ Mindtrap 12/08/2011 00:00:44

        Αν αποκρατικοποιηθούν (και για να κυριολεκτούμε, θα ξεπουληθούν) οι ΔΕΚΟ δεν θα μειωθεί κανένας φόρος. Διότι
        α) τα έσοδα των ιδιωτικοποιήσεων θα πάνε κατευθείαν στις τσέπες των δανειστών
        β) το κράτος θα πάψει να εισπράττει μερίσματα από αυτές
        γ) οι φόροι που θα εισπράττει από τα κέρδη τους θα λιγοστέψουν. Το transfer pricing και η εξαγωγή κερδών μέσω offshore και λογιστικών κόλπων φροντίζει γι' αυτό (δες http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=72643147)
        Και το κυριότερο: ετοιμάσου για μεγάλες αυξήσεις τιμολογίων (σαν τα διόδια ένα πράγμα).

        ΥΓ.: το παιχνίδι των ιδιωτικοποιήσεων το ξεκίνησε η Μ. Βρετανία (συνολικό χρέος σήμερα άνω τού 450% τού ΑΕΠ και διαλυμένες οι κοινωνικές υπηρεσίες της) και οι ΗΠΑ (γνωστό το δημόσιο χρέος της)

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/08/2011 21:10:14

    Χα! Όπως και να 'χει το πράγμα, ο Κουκιάδης δεν φαίνεται να έχει καμία όρεξη να φορτωθεί τις αμαρτίες του Μνημονίου στην πλάτη του. Σου λέει, εγώ θα βάλω την υπογραφή μου για να πουληθούν έναντι πινακίου φακής;

    Αν τυχόν και αντανακλά προσωπικές του σκέψεις και όχι κυβερνητικές θέσεις, τότε είναι αξιέπαινος. Αν αντανακλά κυβερνητικές θέσεις, τότε ζήτω που καήκαμε. Πρόκειται για κυβερνητική τρικυμία εν κρανίω.

    Όπως και να 'χει το πράγμα, πάντως, η Ελλάδα γλιτώνει προς το παρόν το ξεπούλημα και το σχέδιο διάλυσης της χώρας αναβάλλεται, προς το παρόν. Ευτυχώς, μας βοηθάει ο καλός Θεός...

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 11/08/2011 22:09:26

      ΕΠΩΝΥΜΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΓΛΙΤΩΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ.
      ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΥΚΙΑΔΗΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
      ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ "ΣΩΘΟΥΜΕ" ΝΩΡΙΤΕΡΑ...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 11/08/2011 22:11:45

      Το πιθανότερο είναι ότι θέλει να φυλάξει τον πισινό του και προετοιμάζεται να στρίβει α λα γαλλικά. Κατάλαβε προφανώς ότι για όσους βάλουν υπογραφή, έρχονται... γουνάκια.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 11/08/2011 22:18:24

        ...θα διάβασε και το ιστορικό των επικεφαλής του Treuhand της Ανατολικής Γερμανίας και η προοπτική να καταλήξει -στην καλύτερη- σε αναπηρική καρέκλα και να κοιμάται σε θωρακισμένο μπούνκερ ή να βλέπει τα ραδίκια ανάποδα -στη χειρότερη-, δεν εμπνέει και τόσο...

        • jkr avatar
          jkr @ αλλενάκι 12/08/2011 02:02:37

          Θεωρώ ότι εκφράζει απολύτως προσωπικές απόψεις, εκτός κι αν ο Βενιζέλος έχει λάβει εντολή να ... επιταχύνει τις εξελίξεις στην Ελλάδα (βλ. έξοδο από το ευρώ ή εκλογές).
          Ο Κουκιάδης έχει σίγουρα συχνές συνομιλίες μαζί του.

    • Δ.Μ. avatar
      Δ.Μ. @ Επώνυμος 12/08/2011 10:32:12

      Γιατί αν είναι προσωπικές σκέψεις είναι αξιέπαινος ενώ, αν οι ίδιες σκέψεις είναι της Κυβέρνησης, δεἰχνουν τρικυμία στο κρανίο; Μήπως η αντιπολιτευτική διάθεση "χτυπάει"κόκκινο;

  3. takis1 avatar
    takis1 11/08/2011 21:19:56

    Επώνυμε, έτσι είναι. Ευτυχώς αναστέλλεται. και έχω την αίσθηση πως μέσα στην λύσα τους να βγάλουν λεφτά απ'οτιδήποτε ίσως το μπλοκάρουν επίτηδες οι ίδιοι... Ίσως. ΑΠό τον Σαμαρά περιμένουμε πολλά. να κάνει την Ελλάδα να σταθεί στα πόδια της με δημόσια περιουσία και δουλειά για τους νέους.Αν είμαστε μέσα ή έξω από το ευρώ, ποσός μας ενδιαφέρει.... Ας πάψουν να εκβιάζουν, γιατί όλα μελετημένα ήταν.Η πτώση της Αργεντινής άρχισε με το σύμφωνο "Μετατρεψιμότητας" ( δηλαδή ένα πέσο ίσον ένα δολάριο). Τότε ο σοσια-ΛΗΣΤΗΣ, πρωθυπουργός έλεγε για "ισχυρή Αργεντινή του δολαρίου " και άλλες τέτοιες μπαρούφεσ....

    Δεν ξέρω αν σας θυμίζει την ισχυρή Ελλάδα του Ευρώ και του Σημίτη. Πάντως και οι δύο χώρες στο ίδιο σημείο είναι , και οι δύο χώρες ήταν στις είκοσι πλουσιότερες χώρες του κόσμου από πλευράς φυσικού πλούτου....

    Επί δραχμής ο τουρισμός ήταν η ατμομηχανή, οι εισαγωγές έφερναν κέρδη στο κράτος, η ανεργία ήταν στο 6% και υπήρχε ανάπτυξη. ΕΠί ευρώ;;; Πέρα από την Γερμανία κανένα κράτος δεν ωφελήθηκε... Αυτή είναι η αλήθεια...

    Οι Άγγλοι που διατήρησαν τον έλεγχο της οικονομίας τους και άλλες πολλές χώρες που δεν αντιμετωπίζουν τόσα προβλήματα, ίσως να ξέρουν κάτι παραπάνω. Ίσως μάλλον.... να ήξεραν όταν δεν μπήκαν στο ευρώ. Γιατί κανείς δεν λέει την αλήθεια στον κόσμο;;; Απλά και ξάστερα.... το ευρωπαϊκό όραμα, ήταν η αφορμή να πετύχει η Γερμανία ό,τι δεν πέτυχε με δύο Παγκόσμιους πολέμους....Απλά και ωραία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ takis1 11/08/2011 21:49:54

      Η πλάκα είναι ότι δεν ξεκίνησε καν έτσι το "ευρωπαϊκό όραμα". Ήταν ακριβώς το αντίθετο: μια μεθόδευση για να τιθασευθεί η Γερμανία! Κι όμως, λειτούργησε τελικά πολύ υπέρ της Γερμανίας και κατέληξε σε εργαλείο υποταγής των υπολοίπων στη Γερμανία.

      Είμαι της γνώμης ότι είναι λάθος η τάση που έχουμε (κι εγώ, όπως και όλοι) να διαβάζουμε τα γεγονότα με όρους εθνικούς, μια που η Νέα Τάξη ελέγχει την πολιτική των κρατών σε τέτοιο βαθμό, πια, που δεν εξυπηρετεί κανένα κράτος πλέον τα δικά του συμφέροντα. Η Μέρκελ έπρεπε να είχε αφήσει την Ελλάδα να καταρρεύσει (η οποία φυσικά δεν θα είχε καταρρεύσει και θα είχε αποκαλυθφεί η μπλόφα εξαρχής), αν ήθελε να προστατέψει αποτελεσματικά τα γερμανικά συμφέροντα, ενώ τώρα μπαίνει σιγά σιγά στη λούμπα να ελεγχθεί ο πλούτος της χώρας της από τους υπερεθνικούς μηχανισμούς των Βρυξελλών και σία.

      Τελικά δηλαδή, μπορεί να φαίνεται ότι δρουν όλοι υπέρ της Γερμανίας, όμως νομίζω ότι αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι η Γερμανία μπαίνει - επικοινωνιακά, για χρήση τόσο ενδογερμανική, όσο και εξωγερμανική - στο ρόλο του κακού, προκειμένου να μην καταλάβουμε ποιος είναι ο πραγματικά κακός που έχει κάνει τη χώρα μας σμπαράλια και προχωρεί σιγά σιγά σε όλη την Ευρώπη: ο νεοταξικός εφιάλτης της παγκόσμιας διακυβέρνησης, που θέλει να φέρει το απόλυτο μπάχαλο για να εμφανιστεί μετά ως "σωτήρας" - από αυτό που προκάλεσαν οι ίδιοι τους!

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ takis1 11/08/2011 23:55:06

      Φιλε Τακη, οταν στη Γερμανια το 2001- 2003 εκλεινε το ενα μαγαζι μετα το αλλο και η ανεργεια ειχε χτυπησει κατακοκκινο ο Σρεντερ εκανε τις σωστες κηνησεις και με την Αγκεντα 2010 καταφερε να βγαλει τη χωρα απο το χαος. Μια πολητηκη που ακολουθηθηκε και απο την κυβερνηση συνασπισμου των 2 μεγαλων κομματων και αργοτερα απο την κυβερνηση Μερκελ και συνεχειζει. Η Αγκεντα απεδωσε και η Γερμανια λογαριαζει με μια αφξηση των εσωδων απο φορους γυρο στα 94δις ΕΥΡΩ τα χρονια 2011 2013.
      Οταν η Ελληνες περημενουν απο τον ΓΑΠ να τους δωσει λεφτα που υπαρχουν και οσοι ψυλιαστηκαν οτι λεφτα δεν υπαρχουν περημενουν απο τον Σαμαρα να τους σωσει. Ο Γερμανος παει στη δουλεια του ακομα και με μοιωμενες αποδωχες.
      Λοιπον ας κοιταξουμε τα χαλια μας και ας αφησουμε τους αλλους δεν μας φταινε μονοι μας βαλαμε ταχερια μας και βγαλαμε τα ματια μας.
      Φηλικα Τακης.

  4. factorx avatar
    factorx 11/08/2011 21:23:09

    Αυτό κατάλαβες από την ανάρτηση; Απο την παραλία διαβάζεις; Γκρεμίζεται όλη η συμφωνία των Βρυξελλών είναι το θέμα. Στον αέρα όλα

  5. Γιαννης Χ avatar
    Γιαννης Χ 11/08/2011 21:24:11

    Eδω ο ΟΤΕ εκανε προπερσυ 25ευρω/μετοχή και φέτος πουλήθηκε με 7ευρώ/μετοχή. Αρα εχουνε ξεκινήσει τα ξεπουλήματα.

    Δεν συμφωνώ με τις αποκρατικοποιήσεις, επίσης ομως δε συμφωνώ με την νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου.

    Η νοοτροπία μας σαν πολίτες πρεπει να αλλάξει και οχι να ξεπουληθουν τα πάντα.

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/08/2011 21:35:18

    Κι αν ζητηθεί υποθήκευση, ποιος θα πει όχι;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΕΥΑ 11/08/2011 21:43:33

      Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι αυτό που λέει ο Φάκτορας παραπάνω, ότι είναι όλη η συμφωνία των Βρυξελλών στον αέρα.

      Φάκτορα, επίτρεψέ μου να σου κλέψω την ατάκα: Χα χα χααααα!

      • Λιζα Αλεξίου avatar
        Λιζα Αλεξίου @ Επώνυμος 11/08/2011 22:46:15

        Ρωτάω, αν είναι όλη η συμφωνία των Βρυξελλών στον αέρα όπως λέει ο Φάκτορας, αυτό τι μπορεί να σημαίνει;

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Λιζα Αλεξίου 11/08/2011 22:57:57

          Χμμμ, πρώτον, ότι αυτά που ψιθυρίζονταν ως τώρα ότι υπάρχει θέμα με την έκτη δόση κλπ. έχουν βάση. Δεύτερον, ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί (ή νιώθει ότι δεν μπορεί, που είναι το ίδιο) να δώσει στους ξένους αυτό που ζητάνε. Κατά συνέπεια: Τρίτον, ότι δεν είναι δυνατόν να συνεχισθεί η "σωτηρία" της Ελλάδος υπό αυτούς τους όρους.

          Βασικά, σημαίνει την πλήρη κατάρρευση της κυβερνητικής πολιτικής, η οποία βασίστηκε στη ζητιανιά της ξένης βοήθειας, για την οποία υπόσχονταν συνεχώς ανταλλάγματα από τις σάρκες της χώρας. Τώρα δεν παίζει η εκπόρνευση της χώρας, αν κολλάνε οι "αποκρατικοποιήσεις", άρα, κολλάει και η ζητιανιά;

          Στην ουσία, δεν ξέρουμε τις συνέπειες, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ΓΑΠ συνεχίζει αμέριμνος τις διακοπές του, έχοντας βάλει το Βενιζέλο να παλεύει ενάντια στο αδύνατο.

          Ο ΓΑΠ χαίρεται που έβαλε το Βενιζέλο στα δύσκολα, το ερώτημα όμως είναι, όταν πολύ σύντομα καταρρεύσει (και) ο Βενιζέλος, μετά τον Παπακωνσταντίνου, και συμπαρασύροντας στην κατάρρευσή του και ΟΛΗ τη διαπλοκή που στάθηκε πίσω του, ποια εφεδρεία έχει πλέον ο ΓΑΠ για να κυβερνήσει.

          Προσωπικά νομίζω ότι δεν έχει. Θα φύγει μια νύχτα ατιμωτικά με αεροπλάνο ή ελικόπτερο. Ή μια μέρα που θα έχει πάει σε αυτά τα ξενοδοχεία στο εξωτερικό με τα καλά γυμναστήρια, πολύ απλά δεν θα ξαναγυρίσει...

          • Λιζα Αλεξίου avatar
            Λιζα Αλεξίου @ Επώνυμος 11/08/2011 23:07:08

            Σ' ευχαριστώ Επώνυμε, ήταν τα καλύτερα νέα που άκουσα εδώ και πολύ καιρό, ίσως υπάρχει ελπίδα για την πατρίδα μας ακόμα, ίσως να μην χάθηκαν όλα. Στον αγύριστο ο Γαπ και οι παρέες του, να μας αφήσουν ήσυχους επιτέλους.

          • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
            Δ.Φ. (ανιδεος) @ Επώνυμος 11/08/2011 23:58:30

            Αγαπητε Επωνημε ισως να ξεχασες πως αν πραγματι συμβει αυτο η σταση πληρωμων ειναι πλεον ορατη.
            Ο κυνδηνος χρεοκοποιας της Ελλαδας ξαναγυρνα εκτος και αν...

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Δ.Φ. (ανιδεος) 12/08/2011 00:06:17

            Στάση πληρωμών των ομολόγων; Εδώ έχουμε στάση πληρωμών του κράτους τα τελευταία δύο χρόνια! Μικρό το κακό!

            Θα φανεί πόσο μεγάλη μπλόφα είναι ο "κίνδυνος χρεωκοπίας", αν συμβεί η περίφημη "στάση πληρωμών". Θα αποδειχθεί στην πράξη τι ακριβώς σημαίνει το "τα κράτη δεν πτωχεύουν ποτέ".

          • Δ.Μ. avatar
            Δ.Μ. @ Επώνυμος 12/08/2011 10:38:14

            Τελικά έχει δίκιο ο Πάγκαλος. Κάποιοι μέσα στη Ν.Δ. είναι θιασώτες της πτώχευσης. Γιατί η ηγεσία δεν το λέει καθαρά; Μήπως επειδή δεν έχει αυτή την άποψη και κάποιοι μιλούν ταυτιζόμενοιμε τον Σαμαρά ενώ στην ουσία τον υπονομεύουν;

  7. παναγιωτης avatar
    παναγιωτης 11/08/2011 21:50:13

    δηλαδη συγγνωμη...για να μην τρελαθουμε τελειως.οταν επερναν την αποφαση να τα πουλησουν δεν ηταν ξεπουλημα?και ειναι τωρα?κοιταμε δηλαδη οτι οι μετοχες επεσαν τον τελευταιο μηνα και δεν κοιταμε ποσο εχουν πεσει τα τελευταια χρονια?η ΝΔ πουλησε τον ΟΤΕ στα 25€ και το ΠΑΣΟΚ στα 7€.με τις υγειες μας...οποτε και να γινει ειτε φετος ειτε του χρονου ειτε του παραχρονου ξεπουλημα θα ειναι.και τετοιο ηταν και πριν απο ενα μηνα.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/08/2011 22:09:02

    Να προσθέσω και μια 3η πιθανότητα;
    Τιτλοποιήσεις του ιδιωτικού χρέους, το οποίο ειναι κοντά στα 200 δις -αν δεν κάνω λάθος- συμπληρωματικά προς τις δημόσιες εκποιήσεις.

    Μήπως οι δηλώσεις Μπλουμ για την υποθήκευση των ιδιωτικών περιουσιών των Ελλήνων ήταν υπαγορευμένες;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 11/08/2011 22:14:46

      Κάποιος πρέπει να υπενθυμίσει στους ναζί την έννοια του "μολών λαβέ". Ας ξεκινήσουμε λοιπόν έστω και αργά, δείχνοντάς τους όπου τους πετυχαίνουμε ότι ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 11/08/2011 22:26:30

        προς το παρόν κινούνται αθόρυβα, πότε μπαίνουν στη χώρα και πότε βγαίνουν δεν παίρνει κανείς είδηση, αλλά δεν έχουν αρχίσει ακόμα τα χοντρά νταραβέρια στα υπουργεία και στις εφορίες για να πυκνώσουν οι επισκέψεις και να μονιμοποιηθούν οι παρουσίες... και να γίνουνε γνωστές...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ αλλενάκι 11/08/2011 22:47:54

          Ναι, αλλά όσοι τους ψήφισαν και τους ψηφίζουν, όσοι εν τέλει διαμορφώνουν τη γνώμη τους από τη Bild και το Focus, δεν μπαίνουν καθόλου αθόρυβα. Κάθε μέρα στις παραλίες μας και στα νησιά μας είναι...

      • nick avatar
        nick @ Αυριανιστής 11/08/2011 22:29:36

        Αυριανιστής > +1000!

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/08/2011 22:43:06

    Παιδιά, τα νέα είναι επί της ουσίας καλά! Ας μείνουμε προς το παρόν στο γεγονός ότι κόλλησε το σχέδιό τους και ότι δεν έχουν τώρα (προς το παρόν τουλάχιστον) ορατή εναλλακτική.

    Πάμε για κυβερνητική κατάρρευση πολύ σύντομα. Ίσως γι' αυτό ο Βενιζέλος έχει εξαφανιστεί και ίσως γι' αυτό προσπαθεί να πείσει τους εταίρους να τηρηθεί η συμφωνία της 21ης Ιουλίου!

    Το νέο είναι πολύ πιο σημαντικό από ό,τι φαίνεται.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 11/08/2011 22:48:39

      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...

    • Δ.Μ. avatar
      Δ.Μ. @ Επώνυμος 12/08/2011 11:48:25

      Τελικά αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να αποτύχει το σχέδιο αποκρατικοποιήσεων (που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο στο πρόγραμμα της Ν.Δ.), να βρεθεί σε δεινή θέση η χώρα γιά να καταρρεύσει η κυβέρνηση και να έρθει άλλος στην εξουσία.
      Τι εφευρετικός πατριωτισμός!!!

  10. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 11/08/2011 22:57:25

    Εξαιρετικές οι επισημάνσεις του αρχικού κειμένου.Το φθινόπωρο θα είναι γεμάτο μ'εξελίξεις και γεγονότα.

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 11/08/2011 23:12:08

    Παιδιά μόλις τώρα τελειώσα την βόλτα μου με το ποδήλατο και έρχομαι στας Αθήνας....Από Σίφνο σας " " γράφω " "....

  12. VASILIS avatar
    VASILIS 11/08/2011 23:50:00

    OI EΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ!!ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΔΗΛΩΣΗ ΚΟΥΚΙΑΔΗ ΕΙΝΑΙ... Η ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!!ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ!!! ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΑΙΤΙ ΔΕΧΘΗΚΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ !ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΝΑΔΥΚΝΕΙΟΝΤΑΙ?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ VASILIS 11/08/2011 23:56:58

      Κατάλαβε ότι όλη τη δουλειά θα την έκανε ο λατσάνθρωπος, και ο ίδιος απλώς θα... προήδρευε (και θα υπέγραφε, με ό,τι αυτό συνεπάγεται).

  13. ierofantis avatar
    ierofantis 12/08/2011 00:04:23

    Καλησπέρα,

    Για να κάνεις μια αποκρατικοποίηση, εκτός της επίλυσης των θεσμικών θεμάτων που συνδέονται με την αποκρατικοποιούμενη περιουσία, ένας υποψήφιος επενδυτής χρειάζεται και κεφάλαιο.

    Λίγοι διαθέτουν απο μόνοι τους, κεφάλαιο επαρκές αυτή την περίοδο.

    Οι περισσότεροι αναζητούν κεφάλαια από δάνειο.

    Όμως οι Τράπεζες έχουν κλείσει την στρόφιγγα. Όχι μόνο οι ελληνικές, οι οποίες άλλωστε χρηματιστηριακά αποτιμώνται για στραγγάλια, αλλά και οι ευρωπαικές και οι διεθνείς τράπεζες δυσκολεύονται να δανείσουν και μάλιστα για επένδυση αμφίβολης ποιότητας, σε ζοφερό οικονομικό περιβάλλον και με αβέβαια οικονομικά αποτελέσματα, όπως είναι μια επένδυση αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

    Συνήθως οι σοβαροί επενδυτές (αναφέρομαι κυρίως σε ξένους) και όχι αυτοί που σπέυδουν με την πρώτη ευκαιρία να ξεπλύνουν χρήμα από αλλότριες δραστηριότητες, επιδιώκουν μέσω των συνεργαζόμενων με αυτούς, ξένων τραπεζών, συνεργασία και με ελληνικές τράπεζες, ώστε να παρακολουθούν τη ροή των κεφαλαίων τους, να λαμβάνουν πληροφόρηση για το εγχώριο χρηματοπιστωτικό και οικονομικό περιβάλλον και βεβαίως να μπορούν να αντλούν βραχυπρόθεσμη ρευστότητα ανά πάσα στιγμή on the spot, προκειμένου να στηρίξουν οικονομικά τις επενδύσεις τους.

    Απαραίτητη δε παράμετρος, είναι η οικονομική και φορολογική σταθερότητα αλλά και η κοινωνική ειρήνη και ηρεμία.

    Προφανώς οι σοβαροί επενδυτές έχουν πληροφορηθεί ότι
    α) οι ελληνικές τράπεζες έχουν μια δυσκολία στην προσφορά επενδυτικών κεφαλαίων ή κεφαλαίων κίνησης,
    β) Το οικονομικό περιβάλλον σε εγχώριο και ευρωπαϊκό επίπεδο είναι ευμετάβλητο,
    γ) Το φορολογικό σύστημα είναι δαιδαλώδες, αντιεπενδυτικό και ασταθές
    δ) η κοινωνική ενταση αυξάνεται και πιθανώς να οδηγήσει σε ρήξη

    Αν λοιπόν ο κύριος Κουκιάδης αναζητεί σοβαρούς επενδυτές, που δεν έχω προσωπικά κανένα λόγο να μη το πιστεύω αυτό, είναι εύλογο πλέον για μένα αυτό που λέει και απολύτως εξηγήσιμο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ierofantis 12/08/2011 00:09:09

      Σίγουρα υπάρχει και η διάσταση που αναφέρεις (της απροθυμίας των "επενδυτών"-πλιατσικολόγων), όμως ο Κουκιάδης άλλα λέει στη δήλωσή του. Μιλάει πολύ καθαρά για απροθυμία από την πλευρά του κράτους! Δική του απροθυμία ως Προέδρου! Και αυτό ακριβώς είναι η βόμβα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 12/08/2011 00:12:12

        Είναι ίδιον χαρακτηριστικό των "επενδυτών"-πλιατσικολόγων, όταν βλέπουν ότι ένα περιουσιακό στοιχείο θα απαξιωθεί ούτως ή άλλως, να θέλουν να πείσουν τον επίδοξο πωλητή ότι θα του κάνουν και... χάρη αν του το πάρουν δωρεάν. Σα να πηγαίνεις δηλαδή ένα αυτοκίνητο για απόσυρση, και η μονάδα ανακύκλωσης να θέλει να την... πληρώσεις κι από πάνω.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ierofantis 12/08/2011 00:09:27

      Ιεροφάντη,

      Για να γίνει το φορολογικό μας σύστημα ελκυστικό, οι "σοβαροί επενδυτές" προφανώς θα θέλουν συντελεστές χαμηλότερους από της γειτονικής Βουλγαρίας (όπως άλλωστε θέλουν και μισθούς, γι' αυτό και πάμε ολοταχώς προς βουλγαροποίηση της αγοράς εργασίας). Αλλιώς, δεν έχουν λόγο να μην πάνε απλώς στο δίπλα μαγαζί.

      Πιστεύεις ότι μπορούμε να έχουμε τέτοιους συντελεστές;

  14. ierofantis avatar
    ierofantis 12/08/2011 00:18:43

    Δεν αναφέρομαι στους πλιατσικολόγους φίλε Επώνυμε. Αυτοί μου είναι αδιάφοροι.

    Αναφέρομαι σε επενδυτές που θέλουν να βάλουν κεφάλαιο, να αποδώσει σε βάθος χρόνου και να κερδίσουν. Δεν είμαι αντίθετος στην προσέκλυση κεφαλαίων σαν γενική τοποθέτηση ούτε πιστεύω ότι μια κρατικά ελεγχόμενη και υπερπροστατευτική οικονομιά έχει μέλλον. Κατά συνέπεια δεν αντιμετωπίζω εκ προοιμίου με αντιπάθεια και φόβο κάθε επενδυτική πρόταση που πέφτει στο τρεπέζι.

    Το περίεργο είναι, ότι οι σοβαροί επενδυτές, όσο και εθελόδουλοι και υποτακτικοί και να γίνουμε, δεν πρόκειται να έρθουν. Και αν θα έρθουν, θα είναι για να κάνουν καμιά χάρη στη Μέρκελ ή τον Νικολά, και καθαρά για πολιτικούς και όχι οικονομικούς ή επενδυτικούς λόγους.

    Ο προβληματισμός μου λοιπόν έγκειται στο γιατί δεν μπορούμε να προσεκλύσουμε τώρα σοβαρούς επενδυτές.

    Και αν σκεφτείς ότι δεν μπορούμε ούτε τους πιατσικολόγους να μαζέψουμε στη γειτονιά μας αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος του προβλήματος...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 12/08/2011 00:45:46

      Όσο για την απροθυμία, είναι εξηγήσιμη και αυτή...

      Είναι σαν αυτούς που έχουν αγοράσει προ διετίας τις τζιπάρες των 50.000 ευρώ και τώρα προσπαθούν να τις πουλήσουν ώστε να γλιτώσουν λίγη από τη χασούρα τους.

      Αν τους πεις ότι τους δίνεις 30.000 στο χέρι μετρητά θα σου αρνηθούν. Αν τους ρωτήσεις γιατί δεν δέχονται την προσφορά σου, θα σου πουν ότι δεν έχουν ιδιαίτερη ανάγκη τα λεφτά και ότι απλώς το έβγαλαν το αμάξι στην αγγελία για να δουν πόσο πιάνει και ότι εν πάσει περιπτώσει δεν πουλάνε στα 30 χιλιάρικα, έστω και αν στην πραγματικότητα δεν έχουν να φάνε και έχουν κάνει το σκατό τους παξιμάδι για να ρίχνουν στο θηρίο βενζίνη...

      Αυτό μου θυμίζει η κατάσταση...

  15. aggeliki avatar
    aggeliki 12/08/2011 00:22:24

    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ, ΓΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ,ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗ ΣΑΡΑ ΤΗ ΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ.. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ...ΑΦΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΛΗΜΑ Ή Η ΣΑΠΙΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ,ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΜΗΠΩΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΚΑΘΙΣΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ...ΜΗΠΩΣ ΑΠΟΧΑΥΝΟΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ? Ή ΤΕΛΙΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΑΧΘΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ''ΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ" ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!! ΒΓΑΛΤΕ ΣΚΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΞΤΕ ΤΟΥΣ!!! ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΣΒΗΣΑΝ ΤΟ ΑΥΡΙΟ...

  16. ierofantis avatar
    ierofantis 12/08/2011 00:25:36

    Οι σοβαροί επενδυτές θέλουν τους συντελεστές εκείνους που σε σχεση με το παραγόμενο προϊόν και την υψηλή ή μη προστιθέμενη αξία του και ποιότητά του, τους εξασφαλίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

    Θέλω να πω με άλλα λόγια, ότι δεν είναι απαραίτητο να γίνουμε κυριολεκτικά Βουλγαρία για να προσελκύσουμε επενδυτές.

    Μπορούμε με λίγο μεγαλύτερους συντελεστές, με υψηλότερα εισοδήματα και με ΣΤΑΘΕΡΟ και ΑΠΛΟ (και όχι απλοϊκό) φορολογικό σύστημα, να τραβήξουμε κεφάλαια που οι Βούλγαροι ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δεν θα έχουν δει.

    Αν στην εξίσωση βάλεις την ευρυμάθεια και το πνευματικό επίπεδο του μέσου Έλληνα και την δυνατότητά του να ελίσσεται και να δημιουργεί με ελάχιστα εφόδια διαθέσιμα, μπορείς να παράξεις οποιοδήποτε προϊόν με πολύ καλές εμπορικές προοπτικές.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ ierofantis 12/08/2011 00:57:10

      Καλησπέρα Ιεροφάντη,
      αλήθεια γιατί έπρεπε να φτάσουμε σε αυτή την δεινή θέση , για να μιλάμε εν μέσω παγκόσμιας κρίσης για σταθερό και ελκυστικό περιβάλλον για τις όποιες επενδύσεις έτσι ώστε να αποδώσουν τα δέοντα οι αποκρατικοποιήσεις τόσο για την χώρα όσο και για τους επενδυτές? Δεν ήταν άραγε αναμενόμενο ότι με τις καθυστερήσεις οι δημόσιες επιχειρήσεις χάνουν αξία μέρα με την ημέρα?
      Και τους Έλληνες επιχειρηματίες που επένδυσαν τα προηγούμενα και τελευταία χρόνια σε Ελληνικό έδαφος με λεφτά που παρέμειναν στην Ελλάδα και τώρα βλέπουν τους κόπους τους να μηδενίζονται ποιός τους σκέφτεται?
      Πόσο διαφορετικά θα ήταν τώρα η κατάσταση άν δύο χρόνια πριν οι Έλληνες δεν είχαν πιστέψει αυτό το ?

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ΑΓΡΟΤΗΣ 12/08/2011 01:16:04

        Μέσα από τα λάθη μας και τις φρούδες ελπίδες που διαψεύστηκαν, έρχεται η φρόνηση, η συνειδητοποίηση και η αποφασιστικότητα.

        Ο γέγονε, γέγονε.

        Το μέλλον μπορούμε με το κερδίσουμε ξανά.

        Προσωπικά εξακολουθώ και είμαι αισιόδοξος.

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/08/2011 00:26:10

    Προφανώς ο Κουκιάδης έχει εντιμότητα και λέει το αυτονόητο, δηλ. ότι δεν αποκρατικοποιείς σε περίοδο που το Χρηματιστήριο είναι σε ελεύθερη πτώση. Κοινή λογική.

  18. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 12/08/2011 00:27:23

    Δες στο παρακάτω σχόλιό μου μια πιθανή εξήγηση στον προβληματισμό σου.

    Και επαναλαμβάνω: μπορούμε;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Αυριανιστής 12/08/2011 00:32:58

      Το είδα και νομίζω ότι απαντώ με σαφήνεια.

      Μπορούμε, χωρίς να γίνουμε κυριολεκτικά ... Βουλγαρία!

  19. anideos avatar
    anideos 12/08/2011 00:30:17

    Ποιος τα λογαριαζει τα ομολογα; Ετσι και αλλιως μια φουσκα οπως και οι μετοχες ειναι.
    Σταση πληρωμων με τη μεθοδο ΓΑΠ. Μισθους και συνταξεις για τους δημοσιους με καταλυση της κοινωνηκης συνοχης. Δεν θα αφησει πετρα πανω στην πετρα για να ξεμπροστιασει τον επομενο.

  20. ΜΝΒ avatar
    ΜΝΒ 12/08/2011 00:35:49

    ο ΓΑΠ ΣΚιάθο, ο Βενιζέλος ΣΚόπελο, ΣΚ τα κάνανε, καιρός να τα φάνε

  21. takis1 avatar
    takis1 12/08/2011 00:44:14

    Προς Δ.Φ ( ανίδεο) :

    Δεν ξέρω αν βλέπεις πολύ μέγκα αλλά δυστυχώς η ιστορία φίλε λέει άλλα. Οι Γερμανοί ισοπέδωσαν δύο φορές τον κόσμο, Α Παγκόσμιος και Β Παγκόσμιος, και με τις πλάτες της Αμερικής δεν έδωσαν ούτε ένα ευρώ. Αντιθέτως μέσω αμερικανικών επενδύσεων ανοικοδομοίθηκε όλη η Γερμανία..

    Δεύτερον, ας αφήσουμε τους μύθους. Ο Γερμανός έχει ένα τέλειο σύστημα υγείας, τέλεια εκπαίδευση και πολύ καλές συντάξεις. Δουλεύει λιγότερο από τον Έλληνα και αμοίβεται πολύ καλύτερα. Και ας πληρώνει ο Ελληνας τις ίδιες κρατήσεις, ούτε το ένα εκατοστό του γερμανικού κοινωνικού κράτους δεν απολαμβάνει.

    Τρίτον, καλύτερα να δεις φίλε μου από ποιούς έκοψε μισθούς η Μέρκελ Τέταρτον, ποιός είπε πως θέλω να γίνω Γερμανία; Γιατί να μην γίνω Αμερική ή Καναδάς δηλαδή;

    Τέταρτον, επειδή μου την "έπεσαν". Είμαι υπερ των αποκρατικοποιήσεων. Πρώτον όταν υπάρχει όφελος για το κράτος. Δεύτερον, όταν έχει διαφυλαχτεί ο κοινωνικός χαρακτήρας της δημόσιας εταιρίας. Τρίτον, όταν υπάρχει μετοχοποίηση με το κράτος να έχει το μανατζμεντ. Έτσι ναι....


    Αλλά το ελληνικό νερό να το πληρώνω 30% πάνω και άλλο 30% το ρεύμα...Τί νόημα έχει;; Κάτι τέτοια έκαναν και στην Αργεντινή...

    • anideos avatar
      anideos @ takis1 12/08/2011 01:10:50

      Τα του Μεγκα και την ιστορια της Γερμανιας, ας τα αφησουμε κατα μερος δεν ημαστε μικρα παιδια βρεθηκαμε στον φιλοξενο αυτο χωρο και λεμε την γνωμη μας.
      Εχοντας ζησει και δυστυχησει 22 χρονια στην Ελλαδα μενω εδω και 17 χρονια στην Γερμανια με πηγαινε ελα στις ΗΠΑ εχω διαφορετηκη γνωμη και οψη των πραγματων. Το φαινομενο να πληρωνει την κριση η μεσαια ταξη ειναι παγκοσμιο και οχι ελληνηκη πατεντα.
      Οι συγκρισεις σε ωρες εργασιας σε Ελλαδα και εξωτερικο ειναι να χαμε να λεγαμε.
      Παγκοσμιως ο ορος Παραγωγηκοτητα ειναι απο τους πιο χησημους συντελεστες.
      Οσο για το τι ειναι τελειο στη Γερμανια ρωτα τους Γερμανους να σου πουνε αν ειναι ευτυχυσμενοι η ικανοποιημενοι απο την εργασια τους και τον μισθο τους/συνταξη τους.
      Συνφωνω απολυτα στο να γηνουμε καλυτεροι δεν θα ηθελα ποτε να γηνουμε Γερμανοι, Καναδοι η Αμερικανοι.

  22. takis1 avatar
    takis1 12/08/2011 01:25:19

    Συμφωνώ στοτι μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι. Το ζήτημα είναι όμως να συμφωνήσεις πως δεν μπορείς να ζητάς από τους πολίτες θυσίες, όταν ρόλος του κράτους δεν είναι να είναι εισπράκτορας. Αν είχαμε τις ίδιες συνθήκες διαβίωσης θα σου έλεγα πως έχεις δίκιο.... πχ: Ένας δικηγόρος στις ΗΠΑ ή στην Γερμανία όταν κάνει πρακτική λαμβάνει τον μήνα 2000 καθαρά και μετά τον δεύτερο χρόνο μισθούς που στην Ελλάδα πρέπει να κάνεις λαμογιές για να πάρεις. Γιατρός στην Ελλάδα, διευθυντής κλινικής τον μήνα έχει λαμβάνειν, όσα βγάζει στην πρακτική του κάποιος στην Αμερική ή στον Καναδά.
    Τρίτον, οι συντάξεις στην Γερμανία δεν τρώγονται και πηγαίνουν σε ουσιαστική περίθαλψη.
    Τέταρτον, για νάνοίξεις μία επιχείρηση στην Γερμανία και Αμερική το κράτος έχει φροντίσει να έχει χαμηλούς συντελεστές, δίνει επιδοτήσεις και το κράτος προσφέρει σταθερούς όρους εργασίας.

    Στην Ελλάδα τη μία είναι 23%, την άλλη 53% την άλλη έκτακτη εισφορά και παέι κλαίγοντας. Αυτά θάλλαζα εγώ στην Ελλάδα, και δεν θα χρειάζονταν να θιγεί καμία τάξη.

    Τέλος στην Αμερική με 300.000 δολάρια, περίπου 280.000 ευρώ παίρνεις σπιταρόνα. Στην Ελλάδα, διαμέρισμα. Η βενζίνη είναι στ0 ένα ευρώ...Θέλω να πω πως το πρόβλημα της Ελλάδας είναι πως ποτέ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ δεν είχε πραγματική ελεύθερη αγορά. Ελεύθερη αγορά δεν σημαίνει ξεπούλημα. Σημαίνει επένδυση , μισθοί , ανάπτυξη και καλύτερες τιμές για τον κόσμο μέσω του ανταγωνισμού....

    Υ.Γ : Μία πρόβλεψη σε σχέση με την Αμερική και την Κίνα. Οι Αμερικάνοι πάνε να κάνουν αυτό έπραξαν και στο παρελθόν. Θα υποβαθμίσουν τεχνητά το δολάριο μέσω κρίσεων, θα χάσουν τα χρήματα σε ομόλογα οι Κινέζοι, παράλληλα θα ελέγξουν πρώτες ύλες και ενέργεια (που δεν έχουν οι Κινέζοι), θαυξήσουν τις τιμές και ...άντε γεια οι σχιστομάτηδες.

  23. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2011 02:52:16

    Το Πασοκ δεν εχει προθεση να αλλαξει τιποτα απλα θελει να ολοκληρωσει
    την τετραετια οποσδηποτε.
    Αποκλειεται να τα βαλει με τα προνομια των ΔΥ ψηφοφορων του.
    Ουτε αποκρατικοποιησεις βλεπω ουτε τιποτα.
    Θα σερνεται οσο μπορει και στο τελος θα φυγει.
    Θα αναλαβει μαλλον μια μεταβατικη κυβερνηση Σωτηριας απο μη κυβερνητικους που θα κανουν σαρωτικες αλλαγες παντου.

    Το Πασοκ σκεφτεται τον ιδιο του τον εαυτο και την πελατεια του.
    Οσο για τη ΝΔ απλα δεν υπαρχει...

  24. Nyktofylakas avatar
    Nyktofylakas 12/08/2011 10:47:29

    Κύριε καθηγητά,
    υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να πουλήσει κάποιος μια εταιρία σε τιμή συμφέρουσα αγνοώντας την αποτίμησή της στο ΧΑΑ. Συνεπώς άλλοθι για τις απατεωνιές που ετοιμάζεται δεν θα λάβετε. Δεν θα τα δώσετε τσάμπα στους κολλητούς σας επειδή δεν γινόταν αλλιώς.....Όποτε θέλετε σας υποδεικύω μερικούς από αυτούς τους τρόπους......αλλά πως να διώξουμε τους <> πρασινοφρουρούς είναι το μέγα θέμα που κρύβει αυτή η συνέντευξη.

  25. factorx avatar
    factorx 12/08/2011 14:41:12

    Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Νότης Μηταράκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:


    «Είναι θετική η δήλωση του Προέδρου του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων κ. Κουκιάδη ότι δεν θα πρέπει να εκποιηθεί η δημόσια περιουσία κάτω από τις σημερινές χρηματιστηριακές συνθήκες.

    Ο κ. Κουκιάδης λέει το αυτονόητο:
    Αυτό που πλέον επισημαίνουν Έλληνες και ξένοι αναλυτές.
    Ότι, δηλαδή, η εκποίηση σε συνθήκες απαξίωσης των χρηματιστηριακών τιμών δεν είναι αξιοποίηση, δεν λύνει το πρόβλημα του χρέους και δεν βγάζει την Ελλάδα από την κρίση».

  26. μαρικα avatar
    μαρικα 12/08/2011 23:19:15

    Θυμαστε καποτε τι ειπε ο Junker?Οτι καποιοι Ελληνες τον απειλουν ακομα και για την ζωη του,ισως κατι τετοιο γινεται και τωρα με τον Κουκιαδη.

  27. μαρικα avatar
    μαρικα 12/08/2011 23:36:11

    Ανιδεος εισαι πραγματικα ανιδεος.Μενω 50 χρονια στην Γερμανια δεν ειναι τα πραγματα ετσι οπως τα περιγραφεις,και εγω δεν θα ηθελα να γεινουμε Γερμανια αλλα θα ηθελα να μην παιρνουν οι γιατροι φακελακη,οι δηκηγοροι ,οι γιατροι , οι συμβολαιογραφοι να πληρωνουν φορους οπως ο καθε φουκαρας Ελληνες και ο καθε Γερμανος,οι κοινωνικες υπηρεσιες να λειτουργουν υπερ των Ελληνων,οι
    δημοι να προσφερουν για τα δημοτικα τελει που εισπρατουν τις αναλογες υπηρεσιες στους δημοτες τους ακριβως αυτες που προσφερουν και οι Γερμανοι στους δικους τους.Γιατι δλδ.ο Ελληνας να περπαταει στα σκουπιδια?κτλ.
    Μηπως ειναι παιδι ενος κατοτερου θεου?οχι βεβαια.

  28. stathis avatar
    stathis 16/08/2011 08:42:26

    Κουκιαδη μου,δεν πουλας,κατασχεση σου κανει ο κλητηρας για τα χρεη αν δεν το εχεις καταλαβει.
    Την τιμη την καθοριζει το σφυρι και οχι οι επιθυμιες σου(μας).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.