23/05/2012 12:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βουλευτής Ανατολάκης



Προσωπικά δεν με απασχολούν ιδιαιτέρως τα εσωκομματικά της Νέας Δημοκρατίας.
Πόσο δε μάλλον οι οβιδιακές μεταμορφώσεις της κυρίας με το καρφιτσωμένο χαμόγελο, η το αν θα υποσκάψει τον Σαμαρά, και θα πριονίσει το κλαδί της ηγεσίας του.

Με ενδιαφέρει όμως το μέλλον της χώρας, και στη προκειμένη περίπτωση το μέλλον αυτό εξαρτάται από το κατά πόσο θα μπορέσει ο Σαμαράς να κερδίσει τις εκλογές, απέναντι στον λαϊκιστή Τσίπρα, που αν επικρατήσει… μαύρο φίδι που μας έφαγε όλους.

Αν δηλαδή γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, το τελευταίο που θα μας απασχολεί θα είναι η Ντόρα, και ο … Κιλτίδης.

Υπ αυτήν την έννοια, συντάσσομαι με οποιαδήποτε επιλογή του Σαμαρά, άσχετα αν δεν μου κάθεται πολιτικά, αφού όπως και να το κάνουμε, αυτός φέρει την ευθύνη τόσο για μια τυχόν αποτυχία, όσο και για μια τυχόν επιτυχία.

Και επειδή ουδείς σαμαρικότερος του Σαμαρά από τον ίδιο, ξέρω πολύ καλά, πως ότι κάνει το κάνει μετά λόγου γνώσεως, αυτός ξέρει, και του συμπαρίσταμαι ολόψυχα, ψυχανεμιζόμενος το τι ακριβώς υφίσταται καθημερινά ως άνθρωπος.

Από κει και πέρα όμως υπάρχουν και κάποια όρια.

Αντιλαμβάνομαι τον ερχομό της Ντόρας, του Γεωργιάδη, του Πλεύρη, ακόμη και του Βελόπουλου.

Πρόκειται για άτομα με πολιτική παρουσία και λόγο, που άσχετα αν διαφωνεί κανείς με τις όποιες θέσεις τους, εν τούτοις τις στηρίζουν με πολιτικά, και οικονομικά επιχειρήματα, κλπ.

Αλλά και τον Ανατολάκη;

Πάμε καλά;

Προσωπικά, εδώ και καιρό δίνω καθημερινά μάχες στον επαγγελματικό, οικογενειακό, και φιλικό κύκλο μου, υπέρ της ΝΔ, και κυρίως υπέρ του Σαμαρά.

Αλλού τα καταφέρνω, κι αλλού όχι.

Αλλά μέχρι σήμερα, είχα να αντιμετωπίσω πολιτικά και άλλα επιχειρήματα.

Με την προσχώρηση του Ανατολάκη, το μόνο που έχω να αντιμετωπίσω είναι η καζούρα, και η χλεύη.

Και δυστυχώς, δεν ξέρω πώς να απαντήσω… δεν μπορώ.

Όσο καλός θα ήμουν εγώ, ως αριστερό μπακ στον Ολυμπιακό, άλλο τόσο καλός είναι και ο Ανατολάκης ως «εθνοπατέρας».

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος avatar
    Γιώργος 23/05/2012 12:58:49

    Αν είναι να βγει ο Ανατολάκης αντί της Ρεπούση, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Γιώργος 23/05/2012 13:14:02

      Μόνο που η Ρεπούση ΔΕΝ είναι στον Σύριζα...

  2. Jimakos avatar
    Jimakos 23/05/2012 13:03:04

    Αν μπορεί να φέρει ψήφους καλώς έπραξε, αν ήρθε για να καπαρώσει καρέκλα τότε κόκκινη κάρτα!

    • dimitrisag avatar
      dimitrisag @ Jimakos 23/05/2012 13:22:40

      Ρε παιδιά, για τον Θεό, επιχειρήματα είναι αυτά,
      τι θα πει "αν μπορεί να φέρει ψήφους καλώς έπραξε";

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ dimitrisag 23/05/2012 13:31:32

        Ελέυθερη απόδοση του ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Jimakos 23/05/2012 22:39:58

          Άντε γεια σου..κι αν είναι να επιλέξω να βλέπω Ανατολάκη ή Τατσόπουλο...διαλέγω τον πρώτο...
          ΥΓ: Κουράγιο SA..

  3. man8os avatar
    man8os 23/05/2012 13:09:45

    Ολοι ειναι ευπροσδεκτοι στην μαχη, δεν σημαινει οτι ολοι κανουν για ολες τις θεσεις. Και μονο η στηριξη του Ανατολακη ειναι χρησιμη.

  4. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 23/05/2012 13:10:32

    Δεν ασχολούμαστε καλύτερα με τον Βούτση, που ο γιος του μπούκαρε με τις χειροβομβίδες, και το μόνο που βρήκε να πει ήταν: "Σέβομαι τις απόψεις του γιου μου", την Δούρου που θέλει συνεταιριλίκια με τους Τούρκους, την Νεολαία Σύριζα που διαδηλώνει υπέρ της "Μακεδονίας" κοκ; Τόση ομφαλοσκόπηση πια; Και εν πάσει περιπτώσει αφενός σε μια Δημοκρατία οι πάντες εκλέγονται από τους πάντες αφετέρου αυτή είναι η κοινωνία μας: Βγάζουμε ποδοσφαιριστές, μπουζουκτσούδες, παπαγάλους, ανεπάγγελτους πτυχιούχους, που δεν καταδέχονται να ρίξουν τα μούτρα τους αν δεν πάρουν μισθό μεγαλοστελέχους, ψευτοανθρωπιστές και στην καλύτερη περίπτωση επιμελείς μετριότητες. Όταν, αντί να χρησιμοποιούμε τον κάθε Ανατολάκη σαν αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά, πάψουμε να χαιδέυουμε τα αυτιά της νεοελληνικής μάζας, που με δέος οι πολιτικοί μας αποκαλούν "λαό", και τους εξηγήσουμε ότι τα υλικά επιτεύγματα της Δύσης προϋποθέτουν και την αντίστοιχη διανοητική και τεχνική ικανότητα να τα παράγεις, θα έχουμε λιγότερους Ανατολάκηδες στη Βουλή

  5. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 13:10:44

    Το παιδί μιλάει σαν το μέσο Έλληνα. 300-400 λέξεις χρειάζεται για να επικοινωνεί κάθε μέρα. Τι περιμένεις από τους "ποδοσφαιριστάς" και τους οπαδούς τωνε; Ανάλυση για την ποίηση του Σεφέρη; Αυτήνανε θατηνε κάνει ο Κιλτίδης σε φιλολογικό τσάι του βουνού στον Παρνασσό.
    Το είχε πει και ο Κινέζος φιλόσοφος Ση-Μη-Τι. Αυτή είναι η Ελλάδα. (Ή τουλάχιστον ένα μέρος της)
    Έχει ανάγκει και η κεντροδεξιά το σέντερ μπάκ της.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 13:48:57

      Εγώ Strange και Γιάννη ήθελα αυτόν:www.youtube.com/watch?v=vHb0wFUNfH0&feature=share

      • Αngie avatar
        Αngie @ Δαναός 23/05/2012 14:15:26

        Θέλουμε Παράγοντα Εδεσσαικού στα ψηφοδέλτια της ΝΔ εδώ και τώρα!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Αngie 23/05/2012 14:28:47

          Ο συγκεκριμένος είναι γνωστός Πασόκος.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Strange Attractor 23/05/2012 14:44:51

            Ναι αλλά θα τον κάνουμε μεταγραφή για κυβερνητικό εκπρόσωπο!

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 23/05/2012 18:28:01

            Τίνος κόμματος;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 23/05/2012 18:42:18

            Ωραία ερώτηση!

      • Νίκος Γκ. avatar
        Νίκος Γκ. @ Δαναός 23/05/2012 17:19:36

        και αυτός δεν θα με χαλούσε...

        http://www.youtube.com/watch?v=vItEVhcYby4&feature=related

    • antonis avatar
      antonis @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 14:05:03

      Ενω ο Τσιπρας ξερει περισσοτερες , τις εμαθε στις καταληψεις !!!!!! Τετοια μορφωση που θα εκδοσει και λεξικο....με νεες λεξεις π.χ. Ολανδρεου.............

      • φριξος avatar
        φριξος @ antonis 23/05/2012 14:26:42

        Πλάκα πλάκα πετυχημένο ήταν...

    • tak avatar
      tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 15:38:38

      Γιάννη μου, κανείς δε μπορεί να πάρει όρκο πως κάτι καμένοι είναι καλλίτεροι του Ανατολάκη...

  6. GreekInLux avatar
    GreekInLux 23/05/2012 13:10:54

    Τραγικός ίσως ως επιλογή ο, κατά τ' άλλα σεβαστός για την αθλητική ιστορία του, κος Ανατολάκης. Καθόλου επικίνδυνος όμως αγαπητέ strange...αυτό ν' αντιπαραθέσεις όταν οι φίλοι και γνωστοί σου μειδιούν ειρωνικά. Και μετά θύμισε τους τους αλαζόνες του 16.7% (ξέρω ξέρω...να περιμένω να δω πόσο ψηλά θα φτάσουν στις 17), τις μετεκλογικές κωλοτούμπες του ΣΥΡΙΖΑ, τα "μπουμπούκια" Παπαδημούλης, Λαφαζάνης, Σκουρλέτης, Στρατούλης κ.α., το παιδί που δολοφονήθηκε στην Πάτρα και πόσο ειρηνικά θα ζούμε αγκαλιά με τους αγαπημένους μας λάθρο, το "τώρα που θα έρθουμε στην εξουσία να δείτε τι θα πάθετε" κατά του Πλεύρη...και μετά ξαναρώτα τους...πως τους φαντάζει τώρα ο Ανατολάκης;

    • tak avatar
      tak @ GreekInLux 23/05/2012 15:39:54

      Ο Ανατολάκης δε θα έλεγε ποτέ πως θα πάρει τις καταθέσεις του λαού για να κάνει επενδύσεις...

  7. Mara avatar
    Mara 23/05/2012 13:11:29

    Nα ήταν ο Ανατολάκης το πρόβλημα... της Ν.Δ., καλά θα ήταν...

  8. ΜΔ avatar
    ΜΔ 23/05/2012 13:22:14

    Αν είναι έντιμος και ακολουθεί την όποια (σωστή) γραμμή του ΑΣ θα είναι χρήσιμος για τον τόπο? Θα είναι... Δηλαδή στην βάση αυτών των δύο (εντιμότητα και "απόσυρση" προσωπικών φιλοδοξιών) πως "αντιλαμβάνεσαι" ακριβώς τον ερχομό της Ντόρας?

  9. Jimakos avatar
    Jimakos 23/05/2012 13:23:42

    Μην λέμε οτι θέλουμε, πρώτος σε σταυρούς στη Β Πειραιώς στο ΛΑΟΣ ήταν και όχι μία φορά μόνο. Ο δε Μητρόπουλος ήταν 4ος με τη ΝΔ. Θέλει πολύ μελέτη να καταλάβει κάποιος οτι υπερψηφίστηκαν επειδή είχαν σχέση με τον Ολυμπιακό;

  10. leleki avatar
    leleki 23/05/2012 13:25:45

    Η παραληρηματική λογοδιάρροια του Μπουμπούκου κάνει πολύ μεγαλύτερη ζημιά από τον τραυλισμό του Ανατολάκη και στον τόπο και στη νέα του πολιτική στέγη.

    • man8os avatar
      man8os @ leleki 23/05/2012 13:32:50

      Βλεπουμε την πτωση στο ποσοστο και ποναει εε?

      • leleki avatar
        leleki @ man8os 23/05/2012 13:35:32

        Ποια πτώση και για ποιον ;;;
        Πόσο πιο κάτω να πάει το 18% ;;;

        • man8os avatar
          man8os @ leleki 23/05/2012 13:36:27

          Το δικο σας 10,5 που οδευει προς το 6

          • leleki avatar
            leleki @ man8os 23/05/2012 13:41:30

            Α, ναι ;;
            10,5% ήταν ;;;
            Γιατί θυμάμαι κάτι «κρυφές δημοσκοπήσεις» της 6/5 που έδιναν 5% !
            Φεύγουν όλοι και επιστρέφουν στη λάγνα αγκαλιά της Ντόρας , υπό το εξώφθαλμο βλέμμα του αδελφού της.

          • man8os avatar
            man8os @ leleki 23/05/2012 13:47:16

            Φτηνες δικαιολογιες...

          • leleki avatar
            leleki @ man8os 23/05/2012 13:53:35

            Φτήνια μεγάλη, σαν το αδήλωτο 1.000.000 τού Κούβελου που έκανε φτερά .

          • man8os avatar
            man8os @ leleki 23/05/2012 13:58:35

            Η Ντορα ειναι συνεργαζομενη δεν ειναι ΝΔ. Λαθος ατομα διαλεξες.

          • leleki avatar
            leleki @ leleki 23/05/2012 14:19:09

            Εμβληματική επικεφαλής του ψηφοδελτιου επικρατείας είναι. Με την έρευνα για τα μαύρα 1 εκατομμύριο του συζύγου της να είναι σε εξέλιξη.

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ leleki 23/05/2012 15:41:48

            man8os, δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείσαι με προβοκάτορες...

          • juliet avatar
            juliet @ leleki 23/05/2012 13:49:13

            leleki ,
            πολύ μας προσέχεις ...μας φτιάχνεις το προφιλ ,εεεε
            Τι θα κοστίσει ;η πληρώνεσαι από χορηγείες.....

          • man8os avatar
            man8os @ juliet 23/05/2012 13:59:29

            Εσεις εεχετε τον συνομοσιολογο αρχηγο....
            Αναρωτιεμαι αν πιστευεις στα ΟΥΦΟ

          • leleki avatar
            leleki @ juliet 23/05/2012 14:15:34

            Σίγουρα πιστεύω στα ζόμπι. Εκεί που όλοι θεωρούσαν νεκρό το μητσοτακαίικο αναστήθηκε.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ leleki 24/05/2012 06:58:59

            Ο πρόεδρας σου Καμμένος είχε υποστηρίξει την Ντορα Μπακογιάννη στην αρχή των εσωκομματικών το 2009 και όταν είδε ότι βγαίνει ο Σαμαράς το γύρισε. Πόση γελοιότητα πια;

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ juliet 23/05/2012 14:29:58

            Ε, άλλοι προτιμούν τα payroll από γαλακτοβιομηχανίες...

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ leleki 23/05/2012 13:34:38

      leleki και όμως τα πιο δυναμικά στελέχη της ΝΔ που κάνουν δυνατές τοποθετήσεις και έχουν καλή παρουσία στα ΜΜΕ είναι αυτά που πήραν μεταγραφή από το ΛΑΟΣ. Και δεν το λέω εγώ, έχει ακουστεί επανειλημμένα εδώ μέσα. Άλλα είναι τα στελέχη που κάνουν ζημιά..

      • leleki avatar
        leleki @ Q-Nihilism 23/05/2012 14:17:24

        Η δυναμική τους , άκρως μνημονιακή, παρουσία, διώχνει πολύ κόσμο. Εδώ, κάποιοι περίμεναν αυτοδυναμία στις 6/5, δεν αποτελούν τον Μ.Ο. της κοινωνίας.

        • monson avatar
          monson @ leleki 23/05/2012 14:44:51

          ποσα αυγα γινεται τωρα? γιατι ιντερνετικα η κινηση σας πλεον ειναι ανυπαρκτη...και εκει τα διαπλεκομενα φταινε?? στην δε κοινωνια η πτωση σας ειναι κατακορυφη μετα απο την θρασυτητα του πανου που κοινω μας δηλωσε οτι Ο Προεδρος της δημοκρατιας ψευδεται!! αλλα στον εισαγγελεα δεν πηγε ο συνομοσιολογος να ζητησει να ερευνηθει το θεμα(παλι τζαμπα μαγκας ο τζουτζουκος)

          Τι νομιζετε εκει στους ΑΝΕΛ οτι απευθυνεστε σε Γκαου ? η σε ....χαρικλινικους χαρακτηρες??

          Η μηπως γινονται ζυμωσεις...γιαυτο και επεσε σιγη??

          για γελια ειστε.

          • man8os avatar
            man8os @ monson 23/05/2012 15:36:25

            Επιβεβαιωθηκε ο προεδρος διαβασε και Γερμανικο τυπο αγαπητε/η.

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ monson 23/05/2012 15:37:35

            Αλήθεια για το αξεπέραστο δίδυμο Χαικάλη - Κοντογιαννίδη τι έχετε να πείτε; μιας και πιάσαμε κουβέντα περί θεάτρου. Λέω να πάρετε και Φιλιππίδη καθώς και Μπουλά. Θα περάσουμε ζάχαρη μέσα στο καλοκαίρι.

          • ΑΡΚΑΣ avatar
            ΑΡΚΑΣ @ GreekInLux 23/05/2012 17:10:10

            Έτσι! Η κατάσταση περιγράφεται με μία λέξη: tragic!

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ leleki 23/05/2012 14:54:19

          Καλά αυτό για την αυτοδυναμία ήταν για εσωτερική κατανάλωση(;). Για το αν διώχνει κόσμο ή όχι η παρουσία τους, τουλάχιστον είναι μόνοι που δεν φεύγουν σαν κλαμμένοι μετά από κάθε εμφάνιση.

          • monson avatar
            monson @ Q-Nihilism 23/05/2012 16:39:38

            Που ειναι ο ζωης?? γιατι εχει εξαφανιστει??

    • juliet avatar
      juliet @ leleki 23/05/2012 13:53:23

      leleki ,
      δεν θα πεις κάτι και για μένα ...τον ψηφίσαμε τον Αδωνη και μάλιστα αρκετοί ...έχουμε βίτσιο να τον ακούμε να μιλάει.
      Τώρα αποκτήσαμε και άλλο, ακούμε τον Τσιπρέου και γελάμε .

      • leleki avatar
        leleki @ juliet 23/05/2012 13:57:07

        Άντε με το καλό και στη «στιγμή της αλήθειας».

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ leleki 23/05/2012 15:15:53

      Δίλλημα,
      Μπουμπούκος ή Κοντογιαννίδης;

      • romeo avatar
        romeo @ Μηχανικός 23/05/2012 15:43:28

        Άδωνις Γεωργιάδης!

  11. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 23/05/2012 13:26:04

    Ανατολάκης = 2423 ψηφαλάκια (σε μεγάλο βαθμό σίγουρα λόγω ολυμπιακού).
    Καλά είναι νομίζω...

  12. man8os avatar
    man8os 23/05/2012 13:35:06

    Σε μια πανστρατια ολοι εχουν θεση. Μη γινομαστε ελιτιστες ουτε ρατσιστες

  13. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 23/05/2012 13:41:31

    Το γεγονός ότι ο άνθρωπος είναι ΠΛΗΡΩΣ ανίκανος για τον συγκεκριμένο ρόλο, δηλαδή, δεν παίζει κανένα ρόλο?
    Αρκεί να φέρνει τους (όποιους) ψήφους?

    Το πόσους "διώχνει", και αυτός και οι λοιπές γκάφες, το μέτρησε κανείς?

    Η απάντηση είναι απλή και είναι μια:
    Ούτε ο Μπένυ μπαίνει στον κόπο να υπερασπιστεί τα πεπραγμένα της Παπαδήμειας κυβέρνησης και το μνημόνιο, και (αναγκαστικά) το κάνει ο Σαμαράς.

    Όσο εμφανίζεται ως συνεχιστής της τραγικής κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, τα ποσοστά θα πέφτουν. Ο Σύριζα αυτή τη στιγμή είναι μια φούσκα, και εύκολα ξεφουσκώνει, αρκεί να συνέλθει ο Σαμαράς από τον παράξενο λήθαργο και να θυμηθεί τον προ Παπαδήμου εαυτό του.
    Αλλά πια, ο χρόνος τελείωσε...

  14. Zaneta avatar
    Zaneta 23/05/2012 13:42:40

    Του δωσανε 5-6 πραγματα να πει για μια τροπολογια περι ΕΠΟ και... ωιμέ:
    http://www.hellenicparliament.gr/Vouli- ... 3e11e1ed23 (προχωρειστε στο 66.47)
    Κρατείστε το ως... παραλλαγή γνωστών εκφράσεων: "και πριν ο λεκτωρ λαλησει τρις, ανακρισατε πρυμνη"!!!!!

  15. julia avatar
    julia 23/05/2012 13:46:25

    Kαι πρίν ''λέκτωρ'' λαλήσει τον...βάλαμε και αυτον μέσα........στο μαντρί να κάνει τον κόκκορα.
    Εγω S.A αλλιώς τον ήξερα τον Α.Σ, αλλιώς τα έμαθα....ας προσέχα θα μου πείς.......

    • man8os avatar
      man8os @ julia 23/05/2012 13:48:30

      Εχεις κατι με τον ανθρωπο? Εχεις κατι εναντιων των ανθρωπων με μικροτερη εφυια απο το μεσο ορο? Αυτοι νομιζεις δεν ψηφιζουν?

      • marios avatar
        marios @ man8os 23/05/2012 13:53:01

        Κακώς ψηφίζουν. Ορίστε τα αποτελέσματα.

      • julia avatar
        julia @ man8os 23/05/2012 13:53:26

        Δεν εχω τίποτα με τους μικρότερους σε εφυία ανθρωπους,αλλα βουλευτής ?

        Ε μη λαλίσουμε κιόλας......επειδή είμαστε σαμαρικοί.....

        • man8os avatar
          man8os @ julia 23/05/2012 14:01:04

          Δε πιστευω να παει για βουλευτης τωρα.
          Ειναι καλο οτι αντιλαμβανεται το καλεσμα και συντασεται στην πανστρατια.
          Εγω τον συγχαιρω δεν τον βριζω.

          • julia avatar
            julia @ man8os 23/05/2012 14:14:40

            @man8os ούτε εγω βρίζω τον Ανατολάκη....για το γήπεδο καλός ήταν, καθότι γαύρος,με αλλον τα εχω που τα μαζεύει όλα....

          • man8os avatar
            man8os @ julia 23/05/2012 14:59:24

            Καλα κανει και τα μαζευει, με αποκλεισμους δεν υπαρχουν πανστρατιες

          • Ελευθέριος avatar
            Ελευθέριος @ man8os 23/05/2012 19:08:01

            Έχεις ακόμα την άρρωστημένη σκέψη του δικοματισμού. Τα ψηφαλάκια να παίρνουμε κι ας είναι κι ο Κατέλης βουλευτής.

          • man8os avatar
            man8os @ Ελευθέριος 23/05/2012 20:13:24

            Δε μιλησε κανεις για να γινει βουλευτης ο Ανατολακης. Σιγουρα δεν κανει για αυτη τη δουλεια

        • tak avatar
          tak @ julia 23/05/2012 15:34:41

          Έχεις Ιουλία καλλίτερη άποψη για κάποιους άλλους; Ο Ανατόλ δεν πείραξε κανένα και έτρεξε όταν έπρεπε να τρέξει... Εγώ πιστεύω πως από τους τριακόσιους της βουλής, της οποίας υπήρξε μέλος, ζήτημα να ήταν αξιολογικά εκατό καλλίτεροι από αυτόν... Ακαι ας μη κολάμε στον Ανατολάκη. Έχει πετύχει πολλαπλάσια σε σχέση με άλλους ... ικανούς!

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ man8os 23/05/2012 17:53:45

        Μα το είπε και ο Κύριος.
        "Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι,ότι αυτοί κληρονομήσ0υσι την γην"

  16. φριξος avatar
    φριξος 23/05/2012 13:52:12

    Καλά, πλάκα κανείς? Που ζεις? Ο κόσμος του Ολυμπιακού μια ζωή χρησιμοποιείται κατά αυτό τον τρόπο... Δήμος Πειραιά? Α Πειραιά? Β Πειραιά?

  17. doros avatar
    doros 23/05/2012 13:53:02

    Τουλάχιστον να πάρουμε τον σαμαρά που έχει βγει και έξω, έχει παίξει και στη celtic και έχει και το όνομα. εξάλλου επίθεση χρειαζόμαστε, όχι άμυνα! ο ανατολάκης λόγω ονόματος και iq, περισσότερο για χρυσή αυγή μου κάνει!

    • man8os avatar
      man8os @ doros 23/05/2012 14:01:52

      Μην υποκυπτεις στα στερεοτυπα. Ολοι οι καλοι χωρανε

      • barbalekos avatar
        barbalekos @ man8os 23/05/2012 14:39:51

        Σωστά! Επίσης, είναι ότι πρεπει για να ανακόπτει τις επιθέσεις των αντιπάλων μας και να μας οδηγήσει στην νίκη. Στην Ευρώπη βέβαια είχε προβλήματα και ίσως θα πρέπει να σκεφτούμε τον Αβρααμ Παπαδόπουλο που τα χει πάει καλύτερα...

  18. antonis avatar
    antonis 23/05/2012 13:59:10

    Σιγα τον ¨κοσμο¨του Ολυμπιακου !!!!! Το οτι σε χρησιμοποιει ο Μαρινακης δεν σε πειραζει ;;;;

  19. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 23/05/2012 14:05:51

    νομιζω αγγλικα θα τα ελεγε καλυτερα. βουρ τωρα για το eurogroup. ισως τους στειλει ολους αδιαβαστους.

    ps. να κανουμε και προταση στην Λουκα. πολυ cult φιγουρα. ολοι στον αγωνα. κανεις δεν παει χαμενος. καλα η ελιζα που ειναι ρε γαμωτο?
    ps 2 δεν ειναι μειωμενης εφυιας ο Ανατολακης. απλα, κανει μεχρι να κλωτσαει μπαλα. τιποτε αλλο.
    ps 3 πριν καθε εκλογικη αναμετρηση να κανουμε test ΙQ στους ψηφοφορους. να δεις ποσοι του πρωην δικομματισμου θα μεινουν στην ιδια ταξη.
    ε ρε θεε μου!!!καποιοι εδω μεσα δεν πανε καλα.

  20. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 23/05/2012 14:17:33

    Μια χαρα παιδι είναι ο ανατολ δεν μιλούσε πολύ αλλα λίγα κ´ σωστά κάτι άλλοι παρλαπιπες που τους έχουμε τόσα χρόνια τι καταλάβαμε

  21. seleukos avatar
    seleukos 23/05/2012 14:18:50

    Απέχουμε 25 μέρες από την μεγαλύτερη αναμέτρηση αστικού κόσμου και ακραίων κομμουνιστών μετά το 46-49 και εμείς γκρινιάζουμε για τον Ανατολάκη.
    Τώρα στηρίζουμε με όλες τις δυνάμεις μας τον Σαμαρά για να γλυτώσουμε την χώρα.
    Και ναι ο Ανατολάκης θα βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.
    Παιδιά όχι άλλη γκρίνια μέχρι τις εκλογές.
    Έλεος!

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ seleukos 23/05/2012 18:04:31

      Πάμε για εκλογές.
      Δεν πάμε στο Μπερναμπέου,οπότε όλα τα τσεκούρια μέσα,για να φάμε λιγότερα γκολ.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/05/2012 14:21:18

    Ήμαρτον. Δεν είπαμε ντε και καλά να είναι κάποιος ρήτορας ή διανοούμενος για να γίνει βουλευτής, αλλά υπάρχουν και κάποια όρια στην κατρακύλα.
    Στο συγκεκριμένο βίντεο συζητιέται νομοσχέδιο για το ποδόσφαιρο, όχι η επίλυση του μεσανατολικού, ούτε η οντολογική προσέγγιση στον Βουδισμό.
    Έλεος πια με τα σελέμπριτις που τα ψηφίζουνε οι ανεγκέφαλοι για εθνοπατέρες.

    • juliet avatar
      juliet @ Strange Attractor 23/05/2012 14:37:34

      S.A
      αντε και έχεις δίκιο για το πρόβλημά του ...μήπως ο αρχηγός του θα έπρεπε να προσέχει και να τον προφυλάξει ; λέω.
      Κάποτε στη τάξη της κόρης μου υπήρχε ένα αγοράκι με κινητικά προβλήματα και παίζανε μπάλα μαζί του ...καταλαβαίνεις.
      Ολα είναι θέμα πόσο μπορούμε εμείς οι ''κανονικοί'' να προστατεύσουμε τ'άτομα με κάποιες ιδιαιτερότητες αλλα με κάποια άλλα χαρίσματα .
      Συγγνώμη ,Παράξενε ,αλλά είμαι παράξενη εγώ σε τέτοια θέματα.

  23. TopGunZ avatar
    TopGunZ 23/05/2012 14:25:12

    Α ρε, να σε δω ρε Παράξενε τι θα κάνεις όταν θα κατέβει η Τάμτα, και μάλιστα σε εκλόγιμη θέση στο επικρατείας.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ TopGunZ 23/05/2012 14:48:19

      Ή θα φύγω στον θείο μου στην Ζανζιβάρη, ή θα γραφτώ στο κόμμα του Παπαθεμελή, να ενισχύσω τον Δαναό.
      Αν και η Τάμτα καλύτερα μιλάει από τον Ανατολάκη, παρόλο που είναι Γεωργιανή μετανάστρια.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 23/05/2012 14:58:02

        Ρε συ Strange τι γίνεται με την υπόθεση Γιοβανούδα; Γιατί έχει κολλήσει το θέμα; τι κάνει ο Δαναός με το Ζορρό;

        • juliet avatar
          juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 14:59:34

          Περιμένει να στεγνώσει η στολή ,οι βροχές βλέπεις ....

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ juliet 23/05/2012 15:22:58

            Εγώ νομίζω πως είναι αδιάβροχη η στολή. Σε κανά τσιπουράδικο θα έχουν μπλέξει!

        • Sardam avatar
          Sardam @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 15:04:49

          Γιάννη κουβαλάει θρανία για το φροντιστήριο ορθοφωνίας και αξάν αγγλικών για το παλικάρι!!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 15:41:45

          Κυκλοφορούν φήμες ότι ο Δαναός ... είναι ο Βαρσάμης.

          • tak avatar
            tak @ Strange Attractor 23/05/2012 15:47:51

            Δεν είναι τελικά ο ... Αρσέν Λουπέν;

          • Sardam avatar
            Sardam @ tak 23/05/2012 15:50:22

            Βρε σας είπα.Μόλις του έδωσα υπογλώσσια γιατί ανέλαβε τη διδασκαλία αγγλικών στον βουτυρομπεμπέ!

          • tak avatar
            tak @ Sardam 23/05/2012 15:52:37

            Γιατί έμαθε τα ... Ρώσικα και θέλει κι Αγγλικά;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ tak 23/05/2012 16:09:58

            Αμάν πια, να μην δείτε έναν άνθρωπο να προκόβει, του την πέφτετε! Αφήστε να βγάλουμε καμιά... δραχμή!!!

          • juliet avatar
            juliet @ tak 23/05/2012 16:17:04

            Με δραχμές πληρώνεσαι; Γρήγορη προσαρμογή.....

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ tak 23/05/2012 16:26:36

            Εδώ προσαρμόστηκε στην αλλαγή από τον φοίνικα, στην επιστροφή στη δραχμή θα κωλώσει?

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ tak 23/05/2012 16:35:08

            Όταν ήταν μικρός ο Δαναός, η τυρόπιτα κόστιζε έναν οβολό.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 23/05/2012 16:41:08

            Δηλαδή έδινες μια τυρόπιτα στο Χάροντα να σε πάει απέναντι. Μετά ήρθε το Ευρώ, ακρίβυνε η τυρόπιτα και ούτε να πεθάνει δεν μπορεί κανείς.

          • juliet avatar
            juliet @ tak 23/05/2012 17:12:03

            Τζων,
            Ηλθε ο Μπένυ και αποκατάστησε την χαμένη τιμή της τυρόπιτας .
            Και βέβαια όλοι έμειναν στο παράδεισο της χώρας που αναγνώρισε την αξία της τυρόπιτας.
            Και το πέρασμα γίνεται πλέον με κανό ,ανέξοδο ,ο Δαναός είναι επί των μαθημάτων ή επι του ζυμώματος ;

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ tak 23/05/2012 19:03:15

            Πόσες δουλιές κάνει πια αυτός ο Δαναός ?
            Δάσκαλος πρωτοβάθμιας, δάσκαλος ξένων γλωσσών, παραγωγός cd ,υποψήφιος βουλευτής , αρθρογράφος ?

          • juliet avatar
            juliet @ tak 23/05/2012 19:11:01

            πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης ....και με γερό κομπόδεμα ,έχεις καμμιά καλή νύφη;
            :)

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ tak 23/05/2012 19:58:04

            Όταν ο Αρχιμήδης φώναξε ''εύρηκα'' πετάχτηκε ο Δαναός και του είπε ''άργησες''

          • juliet avatar
            juliet @ tak 23/05/2012 20:05:32

            Γιατί,Δικέφαλε,είχε αγοράσει Skip;
            :)

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ tak 23/05/2012 20:08:59

            Απλά, για να του τη σπάσει, γιατί του την έπαιζε έξυπνος.
            Όμως ως γνωστόν, ο Δαναός τα έχει πεντακόσια!!!!! :)

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Sardam 23/05/2012 19:42:31

            ..μία χαμογελαστή μούρχεται στο μυαλό ..αλλά δεν το λέω δεν κάνει , είναι καλό παιδί ο Δαναός.

          • juliet avatar
            juliet @ Φελίζα 23/05/2012 20:07:06

            Και έχει και προίκα και μόνο έναν πατέρα ...και την αιωνιότητα.
            :)

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Φελίζα 23/05/2012 20:12:36

            Ιουλία, ξεκίνησες τα πρώτα σου μαθήματα ... πτήσης; :)

          • juliet avatar
            juliet @ Φελίζα 23/05/2012 20:37:21

            Φελίζα ,στο Δικέφαλο απάντησε η Ελίζα ; δεν θυμάμαι ...
            :)

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Φελίζα 23/05/2012 20:44:08

            Αλήθεια απάντησε; Δεν θυμάμαι που είναι η ανάρτηση.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Φελίζα 23/05/2012 21:15:48

            Μόλις της απάντησα της μανδαμ.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Φελίζα 23/05/2012 21:24:59

            Πρώτα παρέδωσε τα σκήπτρα και μετά μετακόμισε.
            Βλέπεις διόδια, καύσιμα, πολλά τα έξοδα, δεν έβγαινε.

  24. christof avatar
    christof 23/05/2012 14:25:22

    Ειναι σε εκλογιμη θεση? Η ΝΔ δεχθηκε στο κομμα τεως βουλευτες αλλων κομματων. ειναι κακο?

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/05/2012 14:41:50

    Πολύ μου τα μπερδεύεις αναφέροντας δυσλεκτικά παιδάκια, παιδάκια με κινητικά προβλήματα κλπ.
    Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το να βάζουμε έναν νεάντερδαλ στην Βουλή;
    Ο τελευταίος σχολιαστής εδώ μέσα θα ήταν πολύ πιο ικανός βουλευτής απ αυτόν.
    Τι δεν καταλαβαίνεις;
    Και η θέση μου δεν έχει σχέση ντε και καλά με την ΝΔ, αλλά με το γενικό σύστημα που έχουμε, και που θέλει τον κάθε ένα με αναγνωρισιμότητα να εκλέγεται με τα τσαρούχια.
    Συγγνώμη αλλα διαφωνώ. Η Βουλή δεν είναι ίδρυμα ανιάτων, ή τουλάχιστον δεν θα πρέπει να είναι.

    • juliet avatar
      juliet @ Strange Attractor 23/05/2012 14:56:26

      Δεν σου τα μπερδέω απλα σου λέω ότι ο αρχηγός του τότε θ'έπρεπε να τον προφυλάξει .Ηθελε τους ψήφους ,έντιμο άτομο ήτανε μέχρι εκεί.
      Ο Μαρκο που μπορούσε να μιλήσει τι κέρδος είχε το κόμμα ; έχεις ακούσει τον Σηφουνάκης να μιλάει ;
      Κάποιοι θα τον ψηφίσουν ...ξέρεις υπάρχουν πολλοί που δεν μπορούν ν'εκφραστούν ....εκτός αν παίρνεις για μονάδα μέτρησης τον Δαναό.
      :)

    • juliet avatar
      juliet @ Strange Attractor 23/05/2012 14:56:27

      Δεν σου τα μπερδέω απλα σου λέω ότι ο αρχηγός του τότε θ'έπρεπε να τον προφυλάξει .Ηθελε τους ψήφους ,έντιμο άτομο ήτανε μέχρι εκεί.
      Ο Μαρκο που μπορούσε να μιλήσει τι κέρδος είχε το κόμμα ; έχεις ακούσει τον Σηφουνάκης να μιλάει ;
      Κάποιοι θα τον ψηφίσουν ...ξέρεις υπάρχουν πολλοί που δεν μπορούν ν'εκφραστούν ....εκτός αν παίρνεις για μονάδα μέτρησης τον Δαναό.
      :)

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 23/05/2012 14:58:05

        μπερδεύω ....

    • avanti avatar
      avanti @ Strange Attractor 23/05/2012 15:10:10

      Strange είσαι ρατσιστής ........ με την ίδια λογική ο σόϊμπλε έπρεπε να είναι σε ίδρυμα αναξιοπαθούντων - ανιάτων...... τουλάχιστον!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ avanti 23/05/2012 15:39:02

        Ρατσιστής με τους ηλίθιους και μόνο. Πρόσεξε τι ακριβώς γράφω.
        Τι σχέση έχει ο Σόιμπλε με αυτά που στηλιτεύω;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Strange Attractor 23/05/2012 22:56:13

      Equal Opportunity and Treatment!
      Ὑπάρχεἰ νόμος στήν Ἑλλάδα; Ἄνὄχι πρέπει νά εἰσηγηθῆ στήν βουλή.
      Juliet, ἔχεις χρυσή καρδιά.

      • juliet avatar
        juliet @ Φωτεινή 24/05/2012 09:34:44

        Φωτεινούλα,
        όλα είναι θέμα περιβάλλοντος που μεγαλώνεις.
        Δεν σκέφτηκε ότι τον εξέθεσε για να του υπενθυμίσει ότι χωρίς εμένα τι θα ήσουν.,εννοώ για τον Καρατζαφέρη .
        Αρα είναι ηλιθιότητα να πέφτουμε σε τέτοια ατοπήματα.
        :)

  26. doritos avatar
    doritos 23/05/2012 14:43:39

    αφηστε τα στερεοτυπα και δειτε τι θα κανουμε με τους λαθρομετανάστες! δεν μιλάω για τους μετανάστες που μου έβαψαν το σπίτι γιατί και ο ανατολακης μια χαρα συνεργάστηκε με τον καρεμπε, αλλά ο καρεμπε δεν ήταν λαθραίος, είχε και την σκλεναρίκοβα, όχι καμιά οροθετική! ζητω ο θρυλος και η νδ! πατρις, θυρα7, οικογένεια!

  27. nestrom avatar
    nestrom 23/05/2012 14:44:35

    "Όσο καλός θα ήμουν εγώ, ως αριστερό μπακ στον Ολυμπιακό, άλλο τόσο καλός είναι και ο Ανατολάκης ως «εθνοπατέρας»"

    Eπειδή όμως ο Ανατολάκης ήταν φοβερό μπάκ, φαντάζομαι αντίστροφα εσύ θα ήσουν φοβερός "εθνοπατέρας". Ξεκαβάλα..

    • Σίχαμα avatar
      Σίχαμα @ nestrom 23/05/2012 15:20:37

      Και πως ξέρεις ότι δεν είναι ήδη εθνοπατέρας;

      • nestrom avatar
        nestrom @ Σίχαμα 23/05/2012 19:56:14

        Για το "εθνοπατέρας" δεν αμφιβάλλω. Το "φοβερός" με ενεργοποίησε..

  28. m.s avatar
    m.s 23/05/2012 14:53:35

    τι τα βάζετε ρε με τον Ανατολάκη!
    Λαϊκό παιδί είναι. Είδαμε και την προκοπή μας με τους καθηγητάδες.
    χορτάσαμε από ντόκτορες και ξερόλες φλούφληδες .
    τό ότι σας κυβέρνησε ο κανόε καγιάκ και θα σας έρθει με τα μυαλά που κουβαλάτε ο τζάμπας , αυτό δεν σας ενοχλεί.
    ένας κιμπάρης στη ΝΔ, αυτό σας σκανδαλίζει ...

    • juliet avatar
      juliet @ m.s 23/05/2012 15:01:52

      m.s
      σωστός!

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ juliet 23/05/2012 18:12:43

        Λαϊκό παιδί..........
        Λαϊκή δεξιά...........
        Ρεεε.......που πααααααμεεε.....!!!!!!!!!

        • m.s avatar
          m.s @ Σχετικά Ασχετος 23/05/2012 19:07:48

          τα είδα τα γούστα σας και την ανανέωση στον Πειραιά.
          βγήκατε τάχα μου από το μαντρί και πάλι τραγάκια πήρατε....
          χαχαχαχαχαχα

          • juliet avatar
            juliet @ m.s 23/05/2012 19:16:01

            μπε...μπε..
            :)

  29. barbalekos avatar
    barbalekos 23/05/2012 15:03:44

    Το θεμα ειναι οτι ο κάθε πικραμμενος (οχι ο Πρωθυπουργός) που μέχρι χτες μας έβριζε, τον παίρνουμε στο κομμα, μπας και βγούμε πρώτοι....καταντια για τη Μεγάλη Γαλαζια Παραταξη...αντε σε λιγο να παρουμε και τον Καιαδα, πιο πολλές ψήφους πηρε από Ανατολακιδες-Πλευριδες και Μανωλιδιδες...

    • WY avatar
      WY @ barbalekos 24/05/2012 11:33:04

      barbalekos
      ........................

      Προτιμώ 100% τούς ΚΑΙΆΔΑ+ANATOΛAKH ,από κάποιες παρφουμαρισμένες φτερούδες,τής πλατείας Κολωνάκι καί κάποιους βαψομαλλιάδες γαλάζιους ντιντήδες!!!!

  30. WY avatar
    WY 23/05/2012 17:27:52

    Αλλά και τον Ανατολάκη;
    ....................................................

    Λίγο μέ απασχολεί ή παρουσία τού Ανατολάκη στήν Ν.Δ. καί γενικώς στήν πολιτική σκηνή.
    Όμως έχοντας παρακολουθήσει αρκετές ομιλίες σοφών(!!!!!!!!!!) πολιτικών,όλου τού πολιτικού φάσματος,θά έλεγα ότι ό Ανατολάκης,έν σχέσει μέ άλλους,δέν έχει καί μεγάλες διαφορές στήν εκφορά τού λόγου.
    Άλλωστε θά προτιμούσα έναν ##μουγγό## πολιτικό αλλά
    έντιμο,δραστήριο,ευπατρίδη,οραματιστή, από έναν,πού ναί μέν διαθέτει τά χαρίσματα στήν ρητορική, τών##Δημοσθένη,Ισοκράτη ή Λυσία## αλλά συγχρόνως διαθέτει καί τά ###χαρίσματα τού Τσοχατζό ή τού θείου βρέφους.
    Θεός φυλάξοι!!!!!!!!!!!!!!.
    Εκτός κι άν τό χρειαζόμαστε τόν Ανατολάκη,νά αναλύει στόν απλοικό ψηφοφόρο τής Β΄ Αθηνών τόν Καβάφη καί τόν Σεφέρη.


    ##Τοποθέτησε δύο σοφούς μέσα στήν κυβέρνηση διά νά σου διαλύσουν τό κράτος##.

    Μεγάλη ή γκρίνια διά τίς επιλογές τού Σαμαρά,από μερικούς σχολιαστές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μεγάλη γκρίνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τόν έχουμε ##κοσκινίσει## τόν άνθρωπο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/05/2012 19:02:07

    Ειλικρινά δεν κατανοώ τον ψευτοελιτισμό της επιθετικής ανάρτησης του S.A.
    Διότι ο κ. Ανατολάκης δεν είναι επικεφαλής στη λίστα κάποιας περιφέρειας. Δε ζήτησε κάποιο αντάλλαγμα για να προσχωρήσει στη ΝΔ.
    Αυτοί, αγαπητέ S.A., που σνομπάρουν τον λαϊκό τύπο Ανατολάκη τα λένε αυτά γιατί δε θέλουν να ψηφίσουν ΝΔ.
    Ξέρουμε ότι ο Ανατολάκης ήταν ποδοσφαιριστής κι όχι ο απόφοιτος του Κολλεγίου. Αλλά στο μεγάλο λιμάνι φαίνεται ότι μάλλον συνεννοούνται καλύτερα με Ανατολάκηδες από ότι με περισπούδαστους.
    Ο κ. Ανατολάκης εξελέγη από ένα κομμάτι του λαού, όπως κι ο αγρότης τάδε η ο οικοδόμος δείνα του ΚΚΕ. Είναι απολύτως σεβαστό. Δεν τον άκουσα να χαρακτηρίζει ποτέ τα μαγαζιά της παραλιακής "πολιτιστικά κέντρα" όπως έκαναν διάφοροι άλλοι μεγαλόσχημοι με ακαδημαϊκές και ... "περγαμηνές" στο παρελθόν η οι γλάστρες κάθε τηλεπαραθύρου.
    Ευτυχώς που υπάρχουν κι άλλα βιντεάκια μαζί με το κεντρικό, εν πολλοίς σκόπιμα κατασκευασμένο, βιντεομοντάζ της ανάρτησης που αποδεινύουν ότι ο κ. Ανατολάκης τουλάχιστο εκτός από καλή ανάγνωση είχε και κοινοβουλευτική παρουσία.
    Το γεγονός ότι ως πρώην βουλευτής ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα Σαμαρά έχει τη θετική συμβολική του αξία. Από κει και πέρα το ζήτημα της υποψηφιότητάς του είναι ζήτημα του Προέδρου της ΝΔ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Εύμηλος 23/05/2012 20:19:18

      Είσαι εκτός (μα εντελώς) παιδιάς!

  32. ap avatar
    ap 24/05/2012 06:05:09

    Επιτέλους, ο κόσμος της ΝΔ θέλει ή δε θέλει κυβέρνηση; Αν θέλει κυβέρνηση, μόνο ένας τρόπος υπάρχει: μια γραμμή, ένας αρχηγός, καλό διάβασμα των θέσεων και του προγράμματος και έξω στον κόσμο, πόρτα πόρτα. Ο κόσμος υποφέρει.

  33. ap avatar
    ap 24/05/2012 06:07:37

    Και να συμπληρώσω...
    Χθες βγήκαν ΟΛΟΙ οι Ευρωπαίοι αρχηγοί να στηρίξουν τη ΝΔ. Αυτοί χαζοί είναι; Δεν βλέπουν τις αδυναμίες; Μόνο εμείς είμαστε μάγκες και πιάνουμε πουλιά στον αέρα;

  34. Flat avatar
    Flat 24/05/2012 07:12:13

    Το φοβερος εσύ το αναφέρεις. Αυτοενεργοποιήθηκες δηλαδή;

    • nestrom avatar
      nestrom @ Flat 24/05/2012 17:55:32

      Όντως. Είναι η προκατάληψη κατά του Στρέιντζ που με ενεργοποίησε προβοκατόρικα τελικά.
      Ως ταπεινός πασόκος που είναι έβαλε απλώς "καλός".

  35. Hellas Special άφιλτρο avatar
    Hellas Special άφιλτρο 24/05/2012 09:25:33

    Δηλαδή ωρε λεβέντες οι υπόλοποι πολιτικοί είναι καλύτεροι απ' τον Ανατολάκη;

    Είναι πιο έντιμοι;
    Εϊναι πιο ..αποδοτικοί;
    (για τους πολίτες εννοώ, για την πάρτη τους σίγουρα είναι)
    Είναι πιο «μορφωμένοι»;
    Είναι πιο ακέραιοι;

    Ή μήπως για να είναι κάποιος βουλευτής θα πρέπει να έχει και άλλες ιδιότητες εκτός αυτών των ιδιοτήτων που ρητά ορίζει το Σύνταγμα της Ελλάδος;

    Και εάν το Σύνταγμα επιτρέπει σε κάποιον να είναι βουλευτής προς τι το σχόλιο;

    Για να χωρίσουμε δηλαδή τους Έλληνες πολίτες σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες απ' όσες ήδη τους έχουμε χωρίσει;

    Και από πότε απαγορεύεται σε έναν επαγγελματία κάθε είδους - και ο ποδοσφαιριστής επαγγελματίας είναι - να γίνεται βουλευτής;

    Το βουλευτηλήκι δηλαδή θα πρέπει να επιτρέπεται μόνον σε ευφυΐες;
    Τότε θα πρέπει να αλλάξετε το Σύνταγμα!

    Ή μήπως το να σκέφτεται κάποιος και να ενδιαφέρεται για τα κοινά προϋποθέτει και κάποιο πτυχίο ανωτάτης εκπαίδευσης;
    (Γνωρίζω πολλούς που έχουν τέτοια πτυχία και είναι εντελώς τούβλα εν αντιθέσει με άλλους που δεν έχουν κανένα πτυχίο και είναι ξουράφια. Εξ άλλου το πως κτώνται τα πτυχία τις τελευταίες δεκαετίες στον χώρος που ονομάζεται Ελλάδα είναι τοις πάσι γνωστόν, ας μην επαναλαμβανόμεθα και αηδιάζομεν).


    Αν λοιπόν ο οποιοσδήποτε πολίτης θεωρεί ότι μπορεί να προσφέρει στα κοινά, ότι υπάρχουν άλλοι πολίτες που θέλουν να τους εκροσωπεί στην βουλή και που πληροί τις υπό του Συντάγματος απαιτούμενες προϋποθέσεις για να είναι βουλευτής τότε καλώς να γίνει βουλευτής ακόμα και αν είναι οδοκαθαριστής του δήμου.

    Είδαμε εξ άλλου το που κατάντησαν την χώρα οι «άξιοι» που κυβέρνησαν την χώρα τα τελευταία σαράντα χρόνια.
    Μήπως είναι καιρός να μας κυβερνήσουν και κάποιοι «ανάξιοι» αλά Καιάδα, Ανατολάκη κλπ μπάς και δούμε άσπρη μέρα;

    Γιατί σε κατάντια χειρότερη απ' την σημερινή δεν μπορεί να μας οδηγήσει κανένας.

  36. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 24/05/2012 09:51:36

    Μπροστά στον Μπαλάφα του ΣΥΡΙΖΑ, ο Ανατολάκης μοιάζει με ογκόλιθο!
    Η ΝΔ θέλει τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, όπως ο ΣΥΡΙΖΑπήρε τους δημοσίους υπαλλήλους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.