#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/08/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαρεθήκαμε να μας σώζουν



Για ακόμη μια φορά από το στόμα κυβερνητικών στελεχών αλλά και από Ευρωπαίους πολιτικούς ακούμε ξανά τα ίδια. Τρία χρόνια τώρα ο ελληνικός λαός ακούει για το χρέος, για μνημόνια, για συμφωνίες απομείωσης του χρέους αυτού, για μέτρα, για νέα πακέτα βοήθειας.

Και στο βάθος όλων αυτών δυστυχία, φτώχεια, βουβή οργή, στροφή στα πολιτικά άκρα, απογοήτευση. Τρία χρόνια τώρα ένα μονότονο παιχνίδι, ουσίας και εντυπώσεων αλλά και ένα mind game, ένα παιχνίδι με το μυαλό εκατομμυρίων Ελλήνων. Παίζουν πλέον με το μυαλό μας, είναι αδύνατο να εξηγηθεί όλο αυτό που βιώνουμε.

Τώρα μάθαμε ξαφνικά ότι οι δανειστές παραδέχονται το λάθος τους, βλέπουν ότι έπεσαν έξω στις εκτιμήσεις τους και ταυτόχρονα ετοιμάζονται να μας… ξανασώσουν. Για πολλοστή φορά το έχουμε ξαναδεί το έργο. Μας έχουν σώσει τόσες φορές που πλέον έχει γίνει συνήθεια.

Αν ρωτήσεις στην επαρχία έναν οποιοδήποτε ανυποψίαστο πολίτη, που δεν έχει μεγάλη εμπλοκή με τα όσα γίνονται στα υπουργικά γραφεία,  το πρώτο πράγμα που του έρχεται στο μυαλό είναι: «Μα δε βαρέθηκαν όλοι να μας σώζουν και ταυτόχρονα να βουλιάζουμε; Μέχρι πότε θα ακούμε και θα διαβάζουμε τα ίδια και τα ίδια;».

Το καντήλι της υπομονής έχει σωθεί. Δεν γίνεται να ξαναζούμε αυτά που ζήσαμε το 2012, το 2011, το 2010. Ακριβώς τα ίδια. Έρχεται η τρόικα, μας «κουρεύει» κανονικά, κάνει αξιολόγηση, μας δίνουν τη δόση αφού μας παίρνουν την ψυχή και ζητάνε όλο και περισσότερα. Παράλληλα, εκθέσεις για την ελληνική οικονομία δίνουν και παίρνουν, Μέρκελ, Σόιμπλε, Λαγκάρντ και λοιποί δορυφόροι τους ξαφνικά «ανακαλύπτουν» ότι το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο και ένα δάνειο μετά το άλλο έρχονται με… αεροπλανιές στην Ελλάδα.

Τώρα, μάθαμε ότι στο Γιούρογκρουπ του Νοεμβρίου θα αποφασίσουν αν θα μας… ξανασώσουν με άλλα 10 δις ευρώ, αφού πρώτα η τρόικα κάνει την αξιολόγησή της για την πορεία της οικονομίας. Μα ποια αξιολόγηση να κάνει όταν το πρόγραμμα έχει πέσει έξω και το παραδέχονται και οι ίδιοι; Εν πάση περιπτώσει, θα ξαναζήσουμε τα ίδια δράματα, τις ίδιες αγωνίες, τα ξενύχτια του Στουρνάρα με τον Τόμσεν, τον Μητσοτάκη να διώχνει κόσμο και να μη φτάνουν, τον Σαμαρά να παρεμβαίνει για να σβήνει φωτιές, τους βουλευτές να απειλούν ότι δε θα ψηφίσουν νόμους και η ζωή να συνεχίζεται μαύρη κι άραχλη.

Κύριοι στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ ή την Αθήνα, πάψτε να μας σώζετε. Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται κι ο παπάς. Σταματήστε το ίδιο τροπάρι, ο κόσμος σας βαρέθηκε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 27/08/2013 07:42:44

    Το δυτικό Πακιστάν ανήκει στη Δύση;
    Εγώ πάντως δεν ανησυχώ, η κυβέρνηση έχει σχέδιο.
    Η όπως είχε πει κι ο Καραμανλής....Ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο;

  2. George avatar
    George 27/08/2013 07:51:51

    Καθόλου δεν βαρεθήκαμε! Βλέπουμε τους γείτονες να προσπαθούν να σβήσουν την φωτιά που ανάψαμε στο σπίτι μας, δυστροπούμε που μας ζητάνε να φέρνουμε κουβάδες με νερό και γκρινιάζουμε που δεν τελειώνουν με τη φωτιά και τις επισκευές. Αχρηστοι και άσχετοι αυτοί οι γείτονες......

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ George 27/08/2013 12:38:00

      Οι γείτονες μας έχουν δώσει την άκρη μιας μάνικας και δεν ανοίγουν γενναιόδωρα τον διακόπτη του νερού (που δεν θα τους κόστιζε σχεδόν τίποτα), αλλά τον ανοιγοκλείνουν παίζοντας μαζί μας. Θα ήθελα πολύ να μάθω πόσο μειώθηκε ποσοστιαία το Α.Ε.Π. ή τα χρηματικά διαθέσιμα π.χ. της Γερμανίας λόγω της "βοήθειας¨ που δίνει στην Ελλάδα, από κάποιον ειδήμονα που ξέρει σίγουρα όμως, όχι εικασίες, γιατί πρόσφατα διάβασα ότι κερδίζει και χρήματα από την κρίση μας. Στα του οίκου μας τώρα: αυτό που εξοργίζει όσους καψαλισμένοι και μαυρισμένοι προσπαθούν να σβήσουν τη φωτιά είναι ότι τα μέλη της οικογένεια που την άναψαν έχουν κλειστεί σε ένα πυροπροστατευμένο (έτσι νομίζουν τουλάχιστον) σαλόνι όπου τρώνε, πίνουν, βλέπουν τηλεόραση και ασκούν κριτική για την αποτελεσματικότητα όσων έχουν αναλάβει να είναι στο μέτωπο απέναντι στη φωτιά.

      • George avatar
        George @ Χάρης Χ. 27/08/2013 14:02:42

        Δεν είμαι ειδήμων αλλά αν κάποιος πιστεύει ότι η Γερμανία και η υπόλοιπη Ευρώπη βγάζουν λεφτά από την Ελλάδα και ότι θα πάρουν πίσω τα δανεικά έστω και με μικρότερο επιτόκιο από το 1,5-2 % που είναι τώρα, έχει απίστευτη αισιοδοξία για την ελληνική οικονομία. Μακάρι να βγάλουν λεφτά οι άνθρωποι γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι η Ελλάδα θα έχει υπερδιπλασιάσει το ΑΕΠ της! Οσο για τις προσπάθειες που κάνουμε εμείς για να βρουν δουλειά οι συμπατριώτες μας, από 140 θέση το 12 πήγαμε το 13 στην 146! Τόσο ανάλγητοι.....
        http://www.doingbusiness.org/data/exploreeconomies/greece/

        • Χάρης Χ. avatar
          Χάρης Χ. @ George 27/08/2013 16:09:00

          Αγαπητέ George νομίζω οι ενέργειες της Γερμανίας και της υπόλοιπης Ευρώπης για να μας δανείσει μπορεί να είναι: είτε πληκτρολόγηση ενός ποσού στο κατάλληλο πληκτρολόγιο για να πιστωθεί ένας τραπεζικός λογαριασμός του ελληνικού κράτους, είτε κάποιες ώρες λειτουργίας μιας εκτυπωτικής μηχανής για να μας στείλουν αεροπορικώς χαρτονομίσματα. Δεν νομίζω ότι αμφότερα κοστίζουν πολλά στον Γερμανό φορολογούμενο, γι'αυτό αναρωτιέμαι τι ποσά αφαιρούνται από την περιουσία της γερμανίας κάθε φορά που μας "βοηθά", ενώ προστίθενται καταθέσεις στις γερμανικές τράπεζες και υποψήφιοι πρόθυμοι δανειστές του γερμανικού κράτους όσο τα άλλα κράτη εμφανίζονται οικονομικά "επικίνδυνα". Για το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου συμφωνώ ότι οι έχοντες εξουσία στην Ελλάδα (και δεν εννοώ μόνο τους πολιτικούς) δεν βοηθούν στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και της συνακόλουθης διαφθοράς, άρα οι δουλειές ανοίγουν δύσκολα.

          • George avatar
            George @ Χάρης Χ. 27/08/2013 17:37:23

            Να ξαναπώ ότι μόνο ειδήμων δεν είμαι: Αν εμείς δεν πληρώσουμε τα δάνεια που έχουν εγγυητή τη Γερμανία (και τους λοιπούς) τότε πληρώνουν αυτοί. Αυτά τα δάνεια έχουν δωθεί από τις αγορές. Το EFSF έχει δανεισθεί αυτά τα λεφτά (με εγγυητές τους λοιπούς Ευρωπαίους αλλά και τα κεφάλαια που δώθηκαν σ'αυτόν από τις χώρες) και μας τα έχει δώσει με την σειρά του ως δάνειο. Φυσικά θα μπορούσαμε να τα έχουμε δανεισθεί από την EKT που θα τα τύπωνε αλλά αυτό θα έριχνε την αξία του Ευρώ και θα έφερνε πληθωρισμό (δεν θα γινόταν φυσικά μόνο για την Ελλάδα κάτι τέτοιο). Οι Γερμανοί και λοιποί δεν θέλουν κάτι σαν την λιρέτα ή την δραχμή για νόμισμα αλλά κάτι σαν το μάρκο. Το Ευρώ είναι σκληρό νόμισμα και δεν τυπώνουμε όσα μας λείπουν. Το ξέραμε από την αρχή όμως.....Η άλλη λύση θα ήταν τα ευρωομόλογα που θα σήμαινε αμοιβαιοποίηση του χρέους και μεγαλύτερο επιτόκιο για το χρέος των άλλων. Το απαγορεύει η συνθήκη και δεν θέλουν αλλαγή της για ευνόητους λόγους.

          • Χάρης Χ. avatar
            Χάρης Χ. @ George 27/08/2013 19:36:40

            Όλα αυτά τα αρχικά και όροι (EFSF, EKT, "αγορές") για εμένα είναι τρόπος για να συσκοτίζουν το απλό: τα δάνεια είναι σε μεγάλο ποσοστό παραγόμενα από αέρα κοπανιστό. Όταν πέφτουν χρήματα σε μια κοινωνία και μοιράζονται, οι μισθοί και η αγοραστική δύναμη ανεβαίνουν και ακολουθούν οι τιμές (πληθωρισμός). Αυτό ισχύει είτε τα χρήματα είναι φρεσκοτυπωμένα είτε δανεικά. Στην περίπτωσή μας κάθε εισροή χρημάτων (δανεικά) συνεπάγεται μέτρα, ήτοι μειώσεις αγοραστικής δύναμης, κίνδυνος πληθωρισμού λοιπόν δεν υπάρχει.
            Κατά τη γνώμη μου αυτό συμβαίνει γιατί τα δανεικά δεν διαχέονται στη κοινωνία, αλλά σε λίγες συγκεκριμένες τσέπες (όχι μόνο στην Ελλάδα). Ίσως αυξάνονται οι τιμές των Bentley, αλλά είναι εκτός καλαθιού δείκτη τιμών.
            Αλήθεια μπορεί να μας πει κάποιος από τα 220 δις που επωμίστηκε ο ελληνικός λαός τα τελευταία χρόνια πόσα έπεσαν στην εσωτερική αγορά της Ελλάδας;

          • George avatar
            George @ Χάρης Χ. 28/08/2013 06:24:31

            Μάλλον αέρα κοπανιστό κάναμε εμείς διαχρονικά τα δάνεια.
            Το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων δανείων πήγαν για αποπληρωμή των παλιών. Ο Ελληνικός λαός είχε ήδη δηλαδή επωμισθεί το χρέος. Στα καινούργια δάνεια μειώθηκε το επιτόκιο στο 1,5%-2%, ενώ τα παλιά κουρεύθηκαν είτε μέσω δευτερογενούς είτε μέσω PSI. Ενα τμήμα των νέων δανείων κάλυψε τα νέα πρωτογενή ελλείμματα του κράτους μας τα τρία τελευταία χρόνια. Αυτού του κράτους που ενώ έχει 1,5 εκ ανέργους από 140η πιό δύσκολη χώρα στον κόσμο για να κάνεις δουλειές, έγινε φέτος 146η....

        • Tasos avatar
          Tasos @ George 27/08/2013 22:07:54

          Διάφοροι ευρωπαίοι αξιωματούχοι έχουν με θάρρος παραδεχτεί ότι όχι μόνο δε κοστίζει στους φορολογούμενους τους η διάσωση της Ελλάδας αλλά βγάζουν και κέρδος πολύ απλά διότι με το κόστος δανεισμού της περιφέρειας να εκτοξεύεται, η ζήτηση για ομόλογα των ΑΑΑ κρατών αυξάνει. Κάτι ανάλογο πχ είχε πει η Αυστριακή υπ.οικονομικών στην βουλή τους όπως και άλλοι ευρωπαίοι.
          Η καραμέλα ότι οι καημένοι ευρωπαίοι φορολογούμενοι "πληρώνουν" είναι χυδαία προπαγάνδα.
          Αν δε ο γερμανός φορολογούμενος ήξερε πόσα δις "μέσα" είχαν βρεθεί κάτι κραταιές γερμανικές τράπεζες, εκτεθιμένες στη κρίση των τοξικών ομολόγων των ΗΠΑ και πόσο λυτρωτική ήταν η για αυτές η κρίση στην Ελλάδα, Πορτογαλία και Ιρλανδία, θα διαπίστωνε με έκπληξη ότι ναι.. ακόμα και οι αδέκαστοι Γερμανοί πολιτικοι ψεύδονται ασυστόλως.

      • vaggelis avatar
        vaggelis @ Χάρης Χ. 27/08/2013 19:12:51

        +1000

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 27/08/2013 08:23:06

    *Εγώ κοιτάζω κάθε στιγμή τον θάνατο· τον κοιτάζω και δεν φοβούμαι· όμως και
    ποτέ, ποτέ δεν λέω: Μου αρέσει. Όχι, δε μου αρέσει καθόλου! Δεν υπογράφω!*
    ~Νίκος Καζαντζάκης

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 27/08/2013 10:06:37

      «Την ελληνική συνδρομή με παροχή διευκολύνσεων για διέλευση πολεμικών αεροσκαφών και πλοίων και χρήση των στρατιωτικών βάσεων της Σούδας και της Καλαμάτας ζήτησε σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής και επισήμως η Ουάσινγκτον στο πλαίσιο των σχεδιασμών για ενδεχόμενη στρατιωτική επέμβαση στη Συρία. Η Ελλάδα ωστόσο έχει καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να μετάσχει ενεργά με αποστολή δυνάμεων σε στρατιωτικές επιχειρήσεις.» (πηγή: news.gr.msn)

      Αν έτσι μεταφράζεται η «βοήθεια» των κ.κ. Ομπάμα και Κέρυ προς την Ελλάδα, ΕΚΛΟΓΕΣ τη Κυριακή, 1η Σεπτεμβρίου, 2013. Παγερά και ξάστερα.

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ η Dimi 27/08/2013 10:52:18

        Dimi καλημέρα!
        Όπως τα λες ακριβώς!
        Ας κοιτάξουμε επιτέλους το "σπίτι" μας και τους Έλληνες πολίτες...

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Φελίζα 27/08/2013 14:18:49

          Φελίζα, καλό μεσημέρι. Το μαρτύριο των ΔΝΤ απειλών και της ολέθριας «δόσης» με τα δικά μας τα κλεμμένα λεφτά, και, η δήθεν βοήθεια με αντάλλαγμα τη δική μας (παθητική) εμπλοκή στην εξόντωση του πανάρχαιου Συριακού λαού (Δαμασκός, η αρχαιότερη κατοικημένη πόλη στον κόσμο) και των μικρών παιδιών της Συρίας με χημικά, Δεν αντέχεται! H ιστορία αυτή, σαν κοπυπαστάδα θυμίζει τις επιθέσεις κατά του κουρδικού λαού με χημικά, από τον πρώην χαϊδεμένο του οσφυοκάμπτη ράμσφελντ, που μετέπειτα έγινε ο.. ανυπάκουος, ο κακός σαντάμ με το τραγικό γι αυτόν και τον λαό του, τέλος.
          «Oι ουρανοί πάνω από τη Βαγδάτη έχουν φωτιστεί. Αυτό είναι κεραυνός, αυτό είναι αστραπή, αυτό είναι ο θάνατος, αυτό είναι η κόλαση!» αναφώνησε αποσβολωμένος, ο τότε παρουσιαστής του cnn Μπέρνυ Σω. Τότε, οι πλούσιες πετρελαιοπηγές του Κιρκούρκ στο Βόρειο Ιράκ, ήταν μία από τις ταμπακιέρες. Τώρα, Τι;

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/08/2013 08:27:15

    «Η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί νέο κούρεμα» δηλώνει ο υπ. Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας στην εφημερίδα Handelsblatt.

    Αιώνιο το ερώτημα....η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;

    Το κούρεμα που θα γίνει αναδιάρθρωση που θα γίνει επιμήκυνση που θα γίνει ότι πει το αφεντικό από το Βερολίνο, γιατί όπως του απάντησαν χθες ...δεν είναι ψυχολόγοι.

    ΥΓ

    5δις και ένα ξύρισμα γιατί για κούρεμα δεν λέει η τρίχα.... γίνεται; Θα το λέω στον μπαρμπέρη να δω τι θα μου πει ή τι θα κόψει στο ...ξύρισμα.

  5. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/08/2013 08:39:43

    ....& για να συνεχίσουμε σοβαρά: δεν πάει άλλο. Οι τόκοι μόνο της .... επιμήκυνσης από το...πρώτο κούρεμα ξεπερνούν τα 40 δις ...4 φορές το ...χρηματοδοτικό κενό της διετίας κατά τον Υπουργό που θα βγαίναμε το 2012 στις αγορές η κρίση θα είχε τελειώσει εδώ και δύο χρόνια και εφέτος θα είχαμε ανάπτυξη...αλλά αυτές οι προβλέψεις ήταν ....last years

    Να δούμε λοιπόν τι λένε οι φίλοι μας και όχι οι καρέκλες μας:

    -Και κούρεμα και τρίτο πακέτο, τα χρήματα δεν φτάνουν

    -ένα κούρεμα πιθανώς θα προκαλούσε ντόμινο εξελίξεων όσο αφορά την αβεβαιότητα των επενδυτών με αποτέλεσμα να μηδενίζονταν και πάλι η ετοιμότητα για επενδύσεις των ιδιωτών επενδυτών στην ευρωζώνη

    -Τώρα θα προσπαθήσουν να μαζέψουν με νύχια και με δόντια ποσά από διάφορα ταμεία για να αποτρέψουν κούρεμα. Τα χρήματα που λείπουν είναι πολύ περισσότερα από τα 11 δις που έχει υπολογίσει το ΔΝΤ. Αντί να συγκεντρώσει η Ελλάδα 50 δις από ιδιωτικοποιήσεις, πήρε μόνο 2 δις. Οι τόκοι από την επιμήκυνση στο πλαίσιο του δεύτερου πακέτου ξεπερνούν τα 40 δις

    -Δεν είμαι ψυχολόγος και ούτε εκπρόσωπος τύπου άλλων υπουργών....

    Μερικές μόνο επικεφαλίδες και δηλώσεις εκ Γερμανίας για τις δηλώσεις του κυρίου πλεονάσματος ...της μερικής Κυβέρνησης και όχι της γενικής βεβαίως βεβαίως .

  6. Α.Μ avatar
    Α.Μ 27/08/2013 08:43:48

    ''Τα όρια των τυράννων, καθορίζονται από την ανοχή αυτών που καταπιέζουν.''
    Φρέντερικ Ντάγκλας - Αφροαμερικανός ακτιβιστής & απελεύθερος σκλάβος

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 27/08/2013 08:53:27

    Σκεφθήκατε το ενδεχόμενο να έχουν βαρεθεί να μας σώζουν;
    Και στο κάτω-κάτω ούτε με το ζόρι ήρθαν ούτε με το ζόρι μένουν. Κι αν τους βαρεθήκατε μπορεί να αναλάβει να σας σώσει ο σ Τσίπρας.

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ firiki2010 27/08/2013 09:08:48

      ...μπορεί όμως και το ίδιο το σύστημά , να έχει ανάγκη τον Τσιπρα , να διαχειριστεί την κατάσταση , πάρα να την βιώσει.

      • billi smart avatar
        billi smart @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 28/08/2013 05:36:33

        γιατι δεν λες εγω....εσυ...εμεις ειμαστε το συστημα....αρα πες "μπορει ομως εγω να εχει αναγκη τον τσιπρα"....σαν τους καισαρες ολοι μιλατε σε τριτο προσωπο....

    • LM avatar
      LM @ firiki2010 27/08/2013 10:56:29

      Άν βαρέθηκαν να μας...σώζουν (αισχροκερδίζοντας), ας μας αφήσουν ήσυχους. Τον Ελληνικό λαό κανείς δεν τον ρώτησε όταν ήρθαν, κανείς αν ήθελε να μείνουν. Και μη λέτε συνέχεια το όνομα του πολύ κακού λύκου που θα μας φάει αν δεν καθήσουμε ήσυχα, γιατί πολύ τρομάζουμε!!! Λυπηθείτε μας πια οι κινδυνολόγοι.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ LM 27/08/2013 13:45:59

        αισχροκερδίζοντας;
        Την τελευταία φορά στα ελληνικά ήταν αισχροκερδώντας η λέξη...

        Ελπίζω να μην είσαι απο αυτούς που πιστεύουν ότι υπάρχει και ρήμα "καταχωρίζω" αντί για καταχωρώ. Το είδα σε ένα "σοβαρό" βιβλίο κι αυτό και τρελάθηκα.

        • be_cool avatar
          be_cool @ Γιώργος Αχαιός 27/08/2013 15:57:18

          Το καταχωρίζω είναι ο σωστός τύπος, το καταχωρώ εσφαλμένα χρησιμοποιείται στη θέση του.

          Tουλάχιστον σύμφωνα με το λεξικό της νέας ελληνικής του Μαν. Τριανταφυλλίδη (http://lexiko.has.it):

          καταχωρίζω [kataxorizo] -ομαι P2.1 : 1. γράφω κτ. σε ορισμένη σειρά και θέ ση, σε ειδικό βιβλίο, κατάλογο κτλ., ή το κρατώ στη μνήμη ηλεκτρονικού υπολογιστή: Oι γάμοι / οι θάνατοι καταχωρίζονται στα οικεία βιβλία του ληξιαρχείου. O αρμόδιος υπάλληλος καταχώρισε την αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου τριάντα. Tα έσοδακαι οι δαπάνες είναι καταχωρισμένα σε λογιστικά βιβλία. || Aυτό το γεγονός θα καταχωριστεί στις δέλτους της ιστορίας, θα καταγραφεί. 2. δημοσιεύω κτ. σε εφημερίδα ή σε περιοδικό, κυρίως για πληρωμένη δημοσίευση μικρής αγγελίας, διαφήμισης, δήλωσης κτλ. [λόγ. < ελνστ. καταχωρίζω `εγγράφω σε κατάλογο΄, αρχ. σημ.: `βάζω στη θέση του΄ (διαφ. το ελνστ. καταχωρώ `υποχωρώ)]

          καταχωρώ [kataxoro] -ούμαι P10.9 : καταχωρίζω. [λόγ. < ελνστ. καταχωρώ `υποχωρώ σε αίτημα΄, με σφαλερή ταύτιση προς το καταχωρίζω από το συνοπτ. θ. καταχωρισ-]

        • LM avatar
          LM @ Γιώργος Αχαιός 27/08/2013 16:22:02

          :-) Δίκιο έχετε, αισχροκερδώ είναι το σωστό, δεν το έγραψα από άγνοια το ''αισχροκερδίζω''. Μου προέκυψε και το βρήκα χαριτωμένο, ως βαρβαρισμό. Δεν είναι και τόσο κακό να ....γλωσσοπλάθουμε στην δημοτική καμιά φορά, μη αγνοώντας και μη καταργώντας φυσικά το ακριβές των λεξικών. Ποιητική αδεία ας πούμε...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ LM 27/08/2013 14:32:55

        Αν θυμάμαι καλά εκλεγμένη κυβέρνηση τους έφερε και εκλεγμένη κυβέρνηση τους κρατάει. Ο σ Τσίπρας είναι μια επιλογή Οποιος το επιθυμεί μπορεί να προσπαθήσει να μας πείσει ότι είναι η καλύτερη επιλογή.

        • LM avatar
          LM @ firiki2010 27/08/2013 16:27:06

          Οι ''πλειοψηφίες'' κερδίζονται από εκείνους που καταφέρνουν να σερβίρουν τα πιό ...εύγευστα ψεύδη (λεφτά υπάρχουν) κάθε φορά. 'Οταν ο αφελής ψηφοφόρος νιώσει στην πράξη την απάτη, πάντα είναι αργά... Αυτά λοιπόν τα λεκτικά παιχνίδια, κρατήστε τα γι αλλού.
          Δεν έχω λόγο να υπερασπιστώ κανέναν κ. Τσίπρα, Απλά δεν αποδέχομαι τα αξιέξοδα στα οποία οδηγούν οι μονοδρομημένες και πάντα συντηρητικές σας σκέψεις, Φιρίκι.

          • Dal avatar
            Dal @ LM 27/08/2013 18:19:41

            @LM συμφωνώ απόλυτα. Δεν είναι δυνατόν να επικροτούμε δια της ψήφου μια πολιτική που μας οδηγεί, μας οδήγησε, στην καταστροφή, στη βάση ότι δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Η λογική του μονόδρομου χρόνια τώρα μας οδήγησε στο σήμερα. Υπάρχει κανένας στην Ελλάδα η και στην Υφήλιο που ισχυρίζεται το χρέος ως βιώσιμο? Εαν ναι προς και να το τεκμηριώσει. Ειδάλλως δια των δανείων και του κουρεμάτων με πρωτοβουλία των δανειστών, επιδιώκεται η δέσμευση της Ελλάδος στους δανειστές. Και χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Με δύο κουρέματα το χρέος είναι σήμερα 170% του ΑΕΠ, η ανεργία στο 27% και η αθροιστική ύφεση κοντά στο 25%. Δεν είναι κατανοητό να υπάρχουν ακόμη υποστηρικτές αυτής της καταστροφικής πολιτικής.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ LM 27/08/2013 18:30:55

            Το ένα δεν σου αρέσει..... το άλλο δεν το υπερασπίζεσαι ... οι ψηφοφόροι πεφτουν θύματα... δεν αποδέχεσαι τα αδιέξοδα....
            Μια θετική πρόταση, μια δυγκεκριμένη ρεαλιστική πρόταση μπορώ να ακούσω;;;;

          • LM avatar
            LM @ firiki2010 27/08/2013 18:37:21

            Η πρότασή μου είναι οριστική αποδέσμευση από τους τοκογλύφους. Ο Ελληνικός λαός να πληροφορηθεί όλη την αλήθεια και να αποφασίσει, για την επιλογή του δύσκολου δρόμου που όμως θα μας οδηγήσει στην έξοδο του τούνελ.

  8. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 27/08/2013 08:58:29

    Μέσα απο μια σειρά στοχευμένων διαρροών στον Ελληνικό και Διεθνές τύπο έγινε φανερό πως υπάρχει μια κρυφή ατζέντα διαπραγματεύσεων μεταξύ της Ελληνικής Κυβέρνησης των Δανειστών και των εκπροσώπων τους.Μέσα απο κατάλληλους επικοινωνιακούς χειρισμούς στο τρίπτυχο Ενοχή-Φόβος-Ελπίδα πραγματώνεται ένα σοβαρό μούδιασμα του Πολιτικού κόσμου αλλά και της Ελληνικής Κοινωνίας.Ο Στόχος και ο σκοπός προφανής να προβλεφθούν και να καταστείλουν εν τη γενέσει αντιδράσεις οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν την θρυαλλίδα η οποία και θα πυροδοτήσει οξύτατες εντάσεις σε ένα τόσο ρευστό πολιτικό και κοινωνικό πεδίο.

    Για μια ακόμη φορά η Αριστερά στην Ελλάδα βρίσκεται ενώπιον ενός παιγνίου του οποίου αδυνατεί να αντιληφθεί το σύνολο των παραμέτρων μέσα στο οποίο αυτό αναπτύσσεται.

    Αναφορικά με το αριστερό μόρφωμα του ΣΥΡΙΖΑ η κατάσταση είναι ακόμα πιο περίπλοκη.Με μια αντιπολιτευτική στάση να περνά απο τα διλήμματα στην περίπτωση πρόωρων εκλογών, στην θεωρεία του "ώριμου φρούτου" αν η κυβέρνηση εξαντλήσει τον βίο της, στην θεωρεία της επίθεσης για να προβλεφθεί εκλογικός αιφνιδιασμός και να προκληθεί πτώση της κυβέρνησης η σοβαρή φθορά της.Αυτή η στάση η οποία άλλοτε μιλά για διαγραφή χρέους -μη λαμβάνοντας υπόψιν το ότι υπάρχει διεθνές δίκαιο το οποίο και διέπει τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές και του οποίου η παραβίαση προκαλεί σοβαρές επιπλοκές-, άλλοτε μιλά για διαπραγμάτευση και επιβολή της πολιτικής βούλησης επι των νόμων της οικονομίας και της θέλησης επι των αγορών και άλλοτε μιλά για άξονα του Ευρωπαϊκού Νότου και επιβολή των όρων επί του Άξονα του Βορρά εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης κάποιοι την θεωρούν και σοβαρή και της δίνουν χαρακτήρα εναλλακτικής πρότασης.

    Το πλέον επικίνδυνο κατά τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι το οικονομικό πρόγραμμα της Κυβέρνησης φαίνεται να νομιμοποιείται στο εξωτερικό, οι αγορές να μην το αντιλαμβάνονται ως εχθρική πολιτική, να υπάρχουν σοβαρές δεσμεύσεις ότι η Ελλάδα θα στηριχθεί όταν επιχειρήσει να δανεισθεί απο τις διεθνείς χρηματικές αγορές.Σε ότι αφορά το εσωτερικό παρά την στασιμότητα με δεδομένο το ιστορικό προηγούμενο, πολύ πιθανόν σημαντικό τμήμα λαικών στρωμάτων αν αντιληφθεί ότι η καλυτέρευση της καθημερινότητας θα επέλθει απο το δικομματικό σχήμα συνεργασίας να στηρίξει τα δύο κόμματα με την ψήφο του.

    Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι πως τα δύο κύρια ευρωπαϊκά κόμματα των οποίων οι πολιτικές αποτέλεσαν το επιστέγασμα της κρίσης απο το 1974 και ένθεν και τα οποία βασίστηκαν στην ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας, σήμερα φέρονται ως οι πυλώνες άσκησης πολιτικής που θα ανατρέψει τα κακώς κείμενα του Ελληνικού Κοινωνικού και πολιτικού συστήματος που παρήχθησαν απο την δική τους δράση , την ίδια ώρα η προοδευτική αριστερά αγωνίζεται για την διατήρηση αυτών των καχεκτικών χαρακτηριστικών. .

  9. Kikos avatar
    Kikos 27/08/2013 09:05:57

    Το «μακρύ χέρι» της εφορίας στις καταθέσεις
    Ακόμα και το «ακατάσχετο» των καταθέσεων ως 1.000 ευρώ μπορεί να τεθεί σε αμφισβήτηση από την εφορία. Το σχέδιο για την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων και τι προβλέπει το Μνημόνιο. Χωρίς προειδοποίηση η «εισβολή» στις καταθέσεις.

    Το μακρύ χέρι της εφορίας στις καταθέσεις –«Απαλλοτρίωση» εξπρές εξετάζει το ΥΠΟΙΚ

    Παρελθόν είναι πιθανό να αποτελέσει σύντομα το ακατάσχετο των μισθών και συντάξεων μέχρι του ποσού των 1.000 ευρώ το μήνα, για όσους χρωστούν στο Δημόσιο και δεν πληρώνουν.

    Η διάταξη που προστατεύει τους χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους από τις κατασχέσεις χρημάτων, εμμέσως θα καταργηθεί, καθώς με ρύθμιση που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών, θα δίδεται η δυνατότητα στις φορολογικές αρχές να προχωρούν αυτόματα σε κατασχέσεις ποσών από τους τραπεζικούς λογαριασμούς εκατομμυρίων οφειλετών του Δημοσίου για την άμεση είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών που δεν εξυπηρετούνται.

    Οι φορολογικές αρχές θα έχουν τη δυνατότητα να κατάσχουν ποσά από τα υπόλοιπα των τραπεζικών λογαριασμών των οφειλετών χωρίς να εξετάζουν από πού προέρχονται τα υπόλοιπα αυτά, δηλαδή χωρίς να ενδιαφέρονται αν πρόκειται για χρήματα μισθών ή συντάξεων κατατεθειμένα στους λογαριασμούς των οφειλετών.

    Το μέτρο αποτελεί απόρροια του αναθεωρημένου μνημονίου και έχει στόχο να επιταχυνθεί η είσπραξη ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο συνολικού ύψους 8 δισ. ευρώ, τα οποία θεωρούνται «εισπράξιμα».

    Στο κείμενο του τελευταίου μνημονίου, προβλέπεται η λήψη άμεσων και αυστηρών μέτρων για την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών, τα οποία ξεπέρασαν συνολικά τα 60 δισ. ευρώ.

    «Για να εξασφαλιστεί η ταχεία είσπραξη των φόρων, η Κυβέρνηση δεσμεύτηκε να εφαρμόσει το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2013, τη δυνατότητα της άμεσης χρέωσης των τραπεζικών λογαριασμών για τους φορολογούμενους που έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο», αναφέρει χαρακτηριστικά το μνημόνιο.

    Η χρέωση των τραπεζικών λογαριασμών των οφειλετών του Δημοσίου, θα γίνεται χωρίς καμιά προειδοποίηση.

    Οι αρμόδιες φοροελεγκτικές υπηρεσίες ουσιαστικά θα έχουν το δικαίωμα να κατάσχουν ποσά από τα υφιστάμενα υπόλοιπα των καταθέσεων του οφειλέτη. Εάν τα κατασχεθέντα ποσά δεν επαρκούν για να καλύψουν την οφειλή, τότε τα υπόλοιπα των τραπεζικών λογαριασμών του οφειλέτη είναι πιθανό απλώς να… μηδενίζονται.

    Το ακάλυπτο ποσό της οφειλής θα αναζητείται με την επιβολή άλλων μέτρων αναγκαστικής είσπραξης.

    Οι άμεσες χρεώσεις των τραπεζικών λογαριασμών κάθε οφειλέτη του Δημοσίου θα επιβάλλονται χωρίς να εξετάζεται εάν τα ποσά που κατάσχονται είναι μισθοί ή συντάξεις που έχουν κατατεθεί στους λογαριασμούς του. Ως εκ τούτου, το ακατάσχετο των μισθών και των συντάξεων μέχρι 1.000 ευρώ το μήνα δεν θα ισχύει στις περιπτώσεις αυτές.

    Το μέτρο της άμεσης χρέωσης των τραπεζικών λογαριασμών των οφειλετών του Δημοσίου το έχουν εισηγηθεί στον υπουργό Οικονομικών τα τεχνικά κλιμάκια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, για να εισπραχθεί ευκολότερα μέρος των «εισπράξιμων» ληξιπροθέσμων χρεών.

    Ωστόσο, η προώθηση της σχετικής ρύθμισης δεν αποκλείεται να οδηγήσει εκ νέου σε εκροή καταθέσεων, δεδομένου ότι ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν περίπου 2,5 εκατ. φορολογούμενοι, οι οποίοι με τη σειρά τους θα προσπαθήσουν να βρουν τρόπους για να προστατεύσουν τους πενιχρούς μισθούς και συντάξεις.

  10. Maou-Maou avatar
    Maou-Maou 27/08/2013 09:18:31

    Οταν κάποιοι μιλούν για "αποικία χρέους" εσείς τους λοιδωρείται...ξέρετε η λογική του "ότι λέω εγώ είναι άσπρο και ότι λές εσύ είναι μαύρο" κατέστρεψε την χώρα μας...

  11. foros1 avatar
    foros1 27/08/2013 09:40:24

    μπορουμε να πορευτουμε χωρις τα 10 δις; ποιος δεν το θελει κατι τετοιο....
    με δεδομενο(;) ομως το πρωτογενες πλεονασμα, πρεπει να δεχθουν στην ΕΚΤ να μην πληρωνουμε τοκους μεχρι να ερθει αναπτυξη και πραγματικο πλεονασμα.
    αν δεν δεχθουν; μονομερης κινηση κατα της ΕΚΤ, πιθανοτατα θα μας φερει μπροστα σε αντιστοιχο "Κυπριακο Σαββατοκυριακο".
    και τοτε;.... bank run, αδεια ραφια και συντομα: ατακτη υποχωρηση ή Αργεντινή;

  12. Ρηνα avatar
    Ρηνα 27/08/2013 11:37:59

    Μην ειστε τοσο ....γενναιοι. Με τα λογια χτιζω ανωγεια και κατωγεια....Δεν διαφωνω με τα πιστευω σας, κατα βαθος και γω θελω να τους στειλω στον αγυριστο αλλα δεν παραγνωριζω οτι εχουν τη δυνατοτητα να μας στειλουν αυτοι πρωτοι, μεσα σε μια βδομαδα. Να μας κανουν Συρια και Αιγυπτο σε χρονο dt.
    Αυτη τη περιοδο χρειαζομαστε συνεση, διπλωματια και εξυπνους χειρισμους. Αλλιως παμε γυμνοι στ αγκαθια.....

  13. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 27/08/2013 13:01:59

    Σωστός!!!!

  14. A.M avatar
    A.M 27/08/2013 13:03:38

    Εδώ που έχουμε φτάσει, μας φοβίζουνε πια μονάχα οι φόβοι μας.

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 27/08/2013 13:14:50

    Αφου δεν μπορούμε να σώσουμε τον εαυτό μας (διαπιστωμένο !), δύο μπορούν να συμβούν:
    Ά να μας σώσουν κάποιοι άλλοι, ή να μη σωθούμε καθόλου.
    Απλή λογική - αλλά ποιός σκάει γι' αυτήν στη χώρα της φαιδράς αγγουρέας;

  16. B. avatar
    B. 27/08/2013 14:07:51

    Τα δάνεια δούλους τους ελευθέρους ποιούν.
    Μένανδρος, 4ος αιών π.Χ., Αρχαίος Έλληνας ποιητής

  17. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 27/08/2013 14:12:31

    Είμαστε υπέροχοι...
    Παίξαμε ,τουλάχιστον δυό φορές με τα φυτίλια και τα κούγκια, οι γερμανοί μας πρόσφεραν τον αναπτήρα και όλοι ,μα όλοι, εν ελλάδι, επαναστάτες και μη,έσπευσαν να υποχωρησουν πανηγυρικά.
    Την μια φορά ο χοντρός το έπαιξε σκληρός, έφυγαν οι τροικανοί μαζί με τα ευρά φυσικά, και μετά έτρεμε η ψυχούλα ολονών..Οι τραπεζιτες μας είχαν βγάλει όλο τον παρά ,τον προσωπικό, έξω, απο κοντά και οι συνήθεις πονηροί ή πονηρεμένοι έλληνες και η κυβέρνηση της χωρας είναι δεμένη χειροπόδαρα.

    Δεύτερη φορά.Ο αρχικηπουρός γιωργάκης το έπαιξε παλληκαράς...Εκήρυξεν δημοψήφισμα για το μνημόνιο...Το δημοψήφισμα θα είναι για το ευρώ του είπε η μέρκελ και του πρόσφερε ο σαρκοζής (τον θύμάται κανείς) τον αναπτήρα να ανάψει το φυτίλι.
    Επεσαν όλοι ,δεξιοί και αριστεροί πάνω στον γιωργάκη.Τα πράγματα ήταν σοβαρά.αυτά που λέγαμε στα καφενεία και στις ρούγες ότι θα τους τινάξουμκε κιόλας στον΄αέρα ο παλαβός πήγε να τα κάνει κιόλας.
    Δεν υπάρχει αμφιβολία τι θα ψήφιζε ο κόσμος φυσικά αν ποτέ αφηναν το τρελάδικο μας να ψηφίσει....
    Σουτάραμε τον γιωργάκη κακήν κακώς,διώξαμε και τους κηπουρούς του, βάλαμε τον αντώνη να συμμαζέψει το μαγαζί, να μετρήσει επιτέλους τυφλούς και αόμματους ταξιτζήδες, υπαλλήλους και αρώστους μπάς και αποφασίσουν να ξανανοίξουν το πουγκί με τα ευρά.
    Τα κατάφερε μέχρι τωρα ο αντώνης..Τώρα που άρχισε να βάζει χέρι στας ιεράς αγελάδας του γελλαδιστάν μας, άρχισαν οι επαναστατικές γυμναστικές, τα φυτίλια και τα κούγκια...
    Εμ δεν έχουμε σάλιο στα ταμείο, εμ παρακαλάμε για δανεικά ,εμ φωνάζουμε κιόλας αυτούς που θα μας τα δώσουν ότι είναι τοκογλύφοι...φυσικά οι αιώνιοι έρωτες μας με τους εκ βορείων ξανθωπούς δεν δίνουν καμιά ανταπόκριση στα κελεύσματα των ερωτευμένων ελλήνων που περιμένουν μόσκοβο εδώ και 200 χρονια.
    Οπως και των αδελφών κυπρίων που θάρεσαν ότι θα βρούν λεφτά αλλού.
    Σε 2-3 μέρες επέστρεψαν ,ούτε καν αξιολύπητοι, να παρακαλάνε για όσα τους προσέφεραν ,να γλύφουν όπου έφτυναν και να βρίζουν όσους υμνούσαν.
    Δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε τελευταία πατατιά του υπέροχου τρελλάδικου μας.
    Αντε ας ξεκινήσουμε επανάστασην αδέρφια...Μετά όμως μην ακούω και διαβάζω κλάψες και κοπετούς για άδεια ράφια ταμεία και απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.
    Επανάσταση χωρίς αίμα δεν γίνεται, των επαναστατούντων είναι το περισσότερο..ακόμη δεν είδαμε και δεν πάθαμε τίποτες .
    Και εμείς στα βουνά ,όλο και θα βρούμε έναν τρόπο να επιζήσουμε.Μαθημένα τα βουνά απο τα χιόνια...Εκεί στις πλατείες του κλεινού άστεως με τας μεραρχίας των επαναστατών συνδικαλισταραίων θέλω να δω πως θα τα βγάλουν πέρα.

    Αν μη τι άλλο θα είναι μια ευκαιρία να ωριμάσουμε κοινωνικά..Ομως επειδή τίποτε δεν είναι τζάμπα, επειδή οι μαγκιές πληρώνονται, το τίμημα της δικής μας βίαιης ωρίμανσης ως κοινωνίας θα είναι πολλά βαρύ αδέρφια..
    Σωτηρίες και ευρά δεν έρχονται με τον πάντζα τον κοτσακά και τον βαρεμένο..
    Ούτε οι γραφικότητες της χρυσής αυγής φτάνουν για να γεμίσουν τα ταμεία..
    Δεί δη χρημάτων αδερφοί, και απο αυτά δεν υπάρχει ούτε σέντς.
    Αν βαρεθήκαμε μερικοί να μας σώνουν, ακόμη περισσότεροι βαρέθηκαν να ακούν την επανάσταση να αναβάλεται για τον επόμενο μήνα.
    Σε ένα εξάμηνο έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε κανονική επανάσταση...Οταν τελειώσει το άτιμο το μνημόνιο με τα ευρά του.Εχουμε καιρόν.
    Το δενδρο που παράγει ευρόδενδρα υπάρχει...Οπως και οι ελλοχίμ..
    Θα μας σώσουν οι ελλοχίμ ,μια και ο σώρας μαζί με τον πούτιν δεν μπόρεσαν...Ο δε μπαρουφάκης θα κάνει άλλη μια πρόβλεψη ολκής για την δυνατότητα της ελλάδος να διαπραγματευτεί μέτά των ελλοχίμ επιτυχώς.
    Αν συμφωνεί και ο κατακαμμένος φυσικά και αφού οι συνιστώσες του υπερπέραν δώσουν το οκέυ στον μικρο αλέξη.
    Τα μπάνια του λαού τελειώνουν.
    Τα κεφάλια μέσα, το διάλειμμ α ελείωσε.
    Η επανάσταση προσεχώς...Το πάσχα..

    • B. avatar
      B. @ ορεσέιβιος 27/08/2013 14:49:21

      Αφιερωμένο σε συμβατικούς Ορεσείβιους :
      Καράβια στη στεριά Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς

      Καράβια βγήκαν στη στεριά
      και πιάσανε τα όρη
      ποιος είδε βάρκα στο Χελμό
      στο Μέτσοβο βαπόρι

      Ποιος είδε νύχτα με δυο φεγγάρια
      ποιος είδε ήλιο σαν αχινό
      κι ερωτευμένα πουλιά και ψάρια
      να κολυμπάνε στον ουρανό

      Καράβια βγήκαν στη στεριά
      και χάθηκαν στο χιόνι
      κι αυτός που τα ονειρεύτηκε
      τα περιμένει ακόμη

      Ποιος είδε φάρο στον Ψηλορείτη
      στην Ελασσόνα λευκό πανί
      κι ένα καράβι από την Κρήτη
      να πιάνει Ξάνθη Κομοτηνή

      Ποιος είδε νύχτα με δυο φεγγάρια
      ποιος είδε ήλιο σαν αχινό
      κι ερωτευμένα πουλιά και ψάρια
      να κολυμπάνε στον ουρανό

      • B. avatar
        B. @ B. 27/08/2013 14:50:08

        ......Καιροί για θαύματα!!!!

    • Samurai avatar
      Samurai @ ορεσέιβιος 27/08/2013 16:35:40

      Να είσαι καλά αδερφέ.
      Οι ορεσείβιοι όπως εσύ βλέπουν και αντιμετωπίζουν τις καταστάσεις με απόλυτη νηφαλιότητα και στωικότητα.
      Θέλεις ο καθαρός αέρας, θέλεις το αγνάντεμα από ψηλά, θέλεις το πάντρεμα με τη φύση και την απέραντη καθαρότητα των βουνών, όπως και να το δει κανείς έχεις απόλυτο δίκιο.
      Να μωρέ, θα έλεγε κι η μάνα μου τέτοια μαγιά χρειάζεται τούτος ο τόπος,
      από τέτοια πάστα γίνονται τα θαύματα.

      • B. avatar
        B. @ Samurai 27/08/2013 16:51:51

        Μπααααα... Από τέποια πάστα, γινεται μόνο η Πάστα Φλώρα καλέ μου Σαμουράι. Εξ ου και Φλωριστάν.

        • Samurai avatar
          Samurai @ B. 27/08/2013 17:01:15

          Ο βόρειος φίλος κατάλαβε τι εννοώ και πως το εννοώ.
          Για τους υπόλοιπους φίλους έχουμε τριγωνάκια και τσουρέκια με σοκολάτα.

          • Β. avatar
            Β. @ Samurai 27/08/2013 18:27:35

            Δεν ξέρω τι κάνει ο βόρειος φίλος σας, αλλά κι εμείς μια χαρά σας έχουμε καταλάβει. Για την περίπτωσή σας δε, προσφέρουμε πίτα γύρο με απ΄όλα.

          • Samurai avatar
            Samurai @ Β. 27/08/2013 19:04:27

            Θα τον κόψω εγώ το γύρο,έχω το κατάλληλο εργαλείο.
            Αλλά και πάλι δε θα καταλάβετε αγαπητέ-η μου.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ορεσέιβιος 27/08/2013 18:37:35

      Ορεσείβιε, επειδή το σχόλιο το βρίσκω πολύ επί της ουσίας και γλαφυρό ταυτόχρονα ..... να το κάνω ανάρτηση στο firiki2010;;;;;;;

      • Samurai avatar
        Samurai @ firiki2010 27/08/2013 19:06:59

        Επιτέλους !
        Εύχομαι να μπορέσεις να το ανεβάσεις φίλε για να μπορέσουν να το διαβάσουν όσο γίνεται πιο πολλοί.
        Πες πες όλο και κάτι θα τους μείνει.

      • ορεσέιβιος avatar
        ορεσέιβιος @ firiki2010 27/08/2013 21:19:54

        εντάξει φιρίκι, μπορείς να το αναρτήσεις..

  18. Ρηνα avatar
    Ρηνα 27/08/2013 17:49:48

    Μωρε θα μετρησουμε τρυπες απ τη ζωνη που θα παει συννεφο.....

  19. firiki2010 avatar
    firiki2010 27/08/2013 19:04:11

    Τοκογλύφους που να δανείζουν με αυτά τα επιτόκια δεν γνωρίζω. Πολύ περισσότερο αν οι προοπτικές είναι τα επιτόκια να γίνουν μηδενικά και τα χρέη να εξοφληθούν (αν εξοφληθούν λέω εγώ) σε καμμιά 50ριά χρόνια.
    Δεν διαφωνώ. Ας μας εξηγήσει λοιπόν κάποιος συγκεκριμένα τι δυσκολίες περιλαμβάνει ο "δύσκολος δρόμος " που λες κι ας μας εξηγήσει γιατί ο δικός του δρόμος βγάζει γρηγορότερα ( σε 5-10-15 χρόνια;) από το τούνελ

    • mara M avatar
      mara M @ firiki2010 27/08/2013 22:38:32

      Aν δεν ήταν τοκογλύφοι αγαπητέ μου θα έδιναν και περιόδους χάριτος σε μια χειμαζόμενη
      χώρα απο δικούς τους λαθος υπολογισμούς η θα διόρθωναν τα εσφαλμένα. Αντ'αυτού συνεχίζουν τα απο αυτούς αποδεχόμενα λάθη,ζητούν να βάλουν στο χέρι ολη τη δημόσια περιουσία συν την ενέργεια σε περίπτωση μη έγκαιρης τήρησης των συμφωνηθέντων. Και θα το καταλάβαινα αν έχαναν κι αυτοί απο την κρίση, αλλά αυτοί βγάζουν δις πατώντας στο πτώμα το δικό μας.Αν δεν είναι αυτό τοκογλυφία τι είναι; Μιλάμε για λαούς και την Ευρώπη δήθεν το λαών μην τα μπερδεύουμε.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ firiki2010 28/08/2013 00:07:43

      @ Μara Μ
      Δεν το πήρατε χανμπάρι πότε θα εξοφληθούν (αν εξοφληθούν) τα δανεικά; Η ιδέα του Γερμανού βιομηχάνου περί υποθήκευσης (μάλλον σε αυτήν αναφέρεσθε) είναι μια επική ... χαζομάρα ((το έχω επισημάνει και στο σχετικό post) Αν νομίζετε ότι οι Γερμανοί είναι χαρούμενοι με αυτή την κατάσταση απατάσθε. Οχι για κανένα άλλο λόγο.. απλά δεν συμφέρει.

    • LM avatar
      LM @ firiki2010 28/08/2013 07:59:39

      Τοκογλύφοι είναι αυτοί που κέρδισαν 41 δις Ευρώ στα 4 χρόνια της κρίσης, εκβιάζοντας και εξαθλιώνοντας τους λαούς του Ευρωπαϊκού Νότου. Ο Ελληνικός λαός δέσμιος και βυθισμένος σε 30% ανεργία και βαθιά ύφεση, είναι αστείο να πιστεύει κανείς οτι πρόκειται σύντομα να ανακάμψει. Μάλλον προς εξέγερση οδηγείται. Προηγείται λοιπόν η κοινωνική ειρήνη, η παραγωγή, η ανάπτυξη, η ευημερία και κανείς δε δικαιούται να προτάσσει το συμφέρον των τοκογλύφων υπεράνω του δικαιώματος της αξιοπρεπούς διαβίωσης και της προόδου των Ελλήνων πολιτών. Δεν θα συνεννοηθούμε όμως Φιρίκι, όσο και να μιλάμε, γιατί οι φιλομνημονιακές θέσεις σας, είναι γνωστές. Καλημέρα

  20. Β. avatar
    Β. 27/08/2013 21:07:54

    Έχετε δόντια κοφτερά. Θα τον κατατροπώσετε το γύρο, στα σίγουρα! Όμως μετά από 43 αναγνώσεις των περίπλοκων φιλοσοφικών σας ακροβασιών, ομολογώ οτι ζαλίστηκα. Δεν ξέρω αν φταίξανε τα τσουρεκάκια με τη σοκολάτα ή η αδυσώπητη δύναμη της υψηλής σας διανόησης, αλλά μιά αίσθηση αβάσταχτου δέους ανάμεικτη με τρυφερή ναυτία με κυρίευσε! Ωστόσο μην ανησυχείτε, απ΄την αρχή, σας....καταλάβαμε. Η εμβάθυνση μας δυσκόλεψε λίγο, αλλά τώρα όλα καλά. Όλα καλά.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Β. 27/08/2013 21:54:34

      Όλα αυτά σας προκάλεσαν τα γραφόμενά μου;
      Γιατί μου επιτίθεστε μ'αυτό τον τόσο ποταπό και ιδιαίτερα άκομψο τρόπο;
      Τι σας ενόχλησε τόσο πολύ;
      Μέχρι και τον ακριβή αριθμό των σχολίων μου έχετε καταγράψει (που ενδελεχώς αναγνώσει).
      Μήπως ο μαζοχισμός είναι από τα κύρια εάν όχι κυρίαρχο χαρακτηριστικό της προφανώς αλλοπρόσαλλης ιδιοσυγκρασίας σας;
      Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων ως εργαλείο έχω το σπαθί μου.Μ'αυτό συνήθως κόβω κάτι κι όχι με τα δόντια μου.
      Η πρωτόγονη και άκρως διεστραμμένη φύση σας αντιλήφθηκε κάτι άλλο.Εγώ δε σας αδίκησα,ίσα ίσα πήρα μέρος στο λογοπαίγνιο.Εσείς όμως διαλέξατε τα άκρα.
      Καλό σας απόγευμα.

    • Β. avatar
      Β. @ Β. 27/08/2013 23:12:51

      Εγώ εντελώς αθώα σχολίασα οτι θα την ....κατασπαράξετε την πίτα γύρο που θα σας προσφέρουμε. Τίποτε δεν υπονόησα και δεν σας επιτέθηκα καν, πόσο μάλλον ...ποταπά! Επίσης δεν μέτρησα!! τα σχόλιά σας και ο αριθμός 43 είναι τυχαίος, αναφερόμενος στις επαναλήψεις της ανάγνωσης που απαιτήθηκαν για να...κατανοήσω το ένα και μεγαλοφυές σχόλιό σας που προηγήθηκε. Όσο για το σπαθάκι σας, βάλτε το στο θηκάρι του, δεν είναι ακόμα καιρός να πάμε για χόρτα! Να βρέξει πρώτα :-) Άντε τώρα, καλό βράδυ.

  21. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 27/08/2013 22:17:09

    Αφού περιμένουμε να "πετύχει" η "εσωτερική υποτίμηση" για να έρθει η ανάπτυξη (γιατί ανάπτυξη δεν θα δούμε αν δεν γίνουμε ανταγωνιστικοί και δεν θα γίνουμε ανταγωνιστικοί με τα λόγια αλλά με τον πόνο και τα δάκρυα, που θα αναιρέσουν τα αποτελέσματα της κραιπάλης και της χαράς με τα δανεικά, που τώρα πρέπει να πληρώσουμε), δηλαδή, αφού δεν βάζουμε στο σκαμνί το Ευρώ, που σφράγισε την μοίρα μας, είμαστε άξιοι της "σωτηρίας" μας.
    Για την ιστορία: Εσωτερική υποτίμηση δεν πέτυχε ΠΟΤΕ!
    Για την ιστορία: Το ΠΡΩΤΟ μέτρο αναθερμάνσεως μιας σταματημένης οικονομίας είναι η υποτίμηση του νομίσματος (αν το διαθέτεις...).

    • Samurai avatar
      Samurai @ ΠΗΛΕΑΣ 28/08/2013 00:55:55

      B.
      Αναφέρεστε σε μένα αποκαλώντας με αρχικώς ''καλέ μου Σαμουράι''.
      Στο δεύτερο σχόλιό σας γράφετε ότι με καταλαβαίνετε μια χαρά.
      Στο τρίτο σας σχόλιο με ειρωνεύεστε, (φιλοσοφικές ακροβασίες,αδυσώπητη δύναμη υψηλής διανόησης,τρυφερή ναυτία )με ιδιαίτερα επιθετικό και ανάρμοστο τρόπο.
      Στο τέταρτο σχόλιό σας μου αποκαλύπτετε ότι χρειαστήκατε να διαβάσετε πολλές φορές αυτά που έγραψα για να τα καταλάβετε (μα άξιζε τον κόπο;),πράγμα που αναιρεί αυτά που γράψατε στο δεύτερο σχόλιό σας.
      Με μπερδέψατε.
      Το σπαθάκι μου το έχω πάντα στο θηκάρι,αλλά κόβει και ξερά χόρτα εάν χρειαστεί.
      Το επίπεδο της διανόησής μου,είναι (το παραδέχομαι) ιδιαίτερα χαμηλό
      ίσως γι'αυτό ακόμα να μην μπορώ να καταλάβω το λόγο που μου επιτεθήκατε και με αναγκάσατε να αντιδράσω κι εγώ με παρόμοιο τρόπο.
      Αλλά γίνονται και παρεξηγήσεις.
      Ήθελα απλώς να πω εγώ την τελευταία λέξη, διότι διακατέχομαι συν τοις άλλοις και από κόμπλεξ κατωτερότητας.
      Καλό βράδυ κι από μένα.

      • Β. avatar
        Β. @ Samurai 28/08/2013 11:32:19

        Καλά θα κάνετε κ.Σαμουράι μου, να διαβάζετε προσεκτικά και να εξηγείτε τα γραφόμενα των άλλων, πραγματοποιώντας λίγο πιο σύνθετους συλλογισμούς, αρνούμενος να προσποιείστε την στρουθοκάμηλο. Εγώ για εσάς το λέω, για να μη σπαταλάτε ασκόπως τον πολύτιμο χρόνο σας.
        Λοιπόοοοον……Εσείς πρώτος , ωθούμενος από έπαρση - ανεξήγητη αίσθηση …ανωτερότητας και υπερβάλλοντα ναρκισσισμό, αμφισβητήσατε την …αντιληπτική ικανότητα αυτών που διάβασαν το παιδαριώδες σας σχόλιο : ‘’Ο βόρειος φίλος κατάλαβε τι εννοώ και πως το εννοώ.
        Για τους υπόλοιπους φίλους έχουμε τριγωνάκια και τσουρέκια με σοκολάτα.’’
        Συμπέρασμα : Η διακωμώδηση της υπερφίαλης δήλωσής σας, υπήρξε αναπόφευκτη κατάληξη και αυτονόητη επιλογή. Γενικώς, επιδεικνύετε μία επηρμένη και ανασφαλή προσωπικότητα που αυτοεπιβεβαιώνεται υποτιμώντας τον συνομιλητή (αυτό παρατηρείται σε όλα σας τα σχόλια, όπου υπάρχει διαφωνία).
        Κάντε κάτι λοιπόν με αυτή την τραγική αντινομία μεταξύ του επιλεγμένου ονόματός σας και της μη ταιριαστής συμπεριφοράς σας, που ενοχλεί. Αν το θεωρείτε σκόπιμο φυσικά. Διαφορετικά, τροχίστε ήσυχα το χορτομάχαιρό σας και με τα πρωτοβρόχια, μπορείτε να εξορμήσετε για βρούβες! Καλημέρα σας.

  22. tsakali avatar
    tsakali 28/08/2013 01:56:21

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ κ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ !

  23. billi smart avatar
    billi smart 28/08/2013 05:28:03

    ....απο το κειμενο......"Παίζουν πλέον με το μυαλό μας, είναι αδύνατο να εξηγηθεί όλο αυτό που βιώνουμε.".....δηλ.παρασυρθηκαμε απο την τεχνητη ευμαρια που μας πλασαρε το πολιτικο κατεστημενο και το θολωσε το καθαρο μυαλο μας που εδωσε λαθος εντολη στο κορμι να πεσει στα βραχια......συμπτωμα γεροντικης ανοιας ηταν ...το μυαλο των γεροντων της προηγουμενης γενιας θελησε να σωσει το ειδος του....εξηγειται και παραεξηγειται αυτο που βιωνουμε...ενα ειδος ανθρωπου...ο ελληνας γλυφτοκαραγκιοζης...προσπαθησε να επιβιωσει μεχρι την τελευταια στιγμη......η ζωη των ειδων αντιστεκεται......βιοτικο ανακλαστικο........

  24. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 28/08/2013 10:33:44

    Τα πραγματα ειναι απλα.
    Με 321δις χρεος και 2.5% επιτοκιο χρειαζομαστε πλεονασμα γυρω στα 8δις για να μην αυξανουμε το χρεος μας.
    Για να το πληρωσουμε σε 50 χρονια χρειαζομαστε 11δις.

    Αυτα θελουν οι Ευρωπαιοι απο εμας, να τους βρισκουμε μεταξυ 8 και 11 δις το χρονο.

    Ολα τα αλλα δεν τους ενδιαφερουν καθολου.

  25. PA avatar
    PA 28/08/2013 12:15:58

    Τα περί σωτηρίας με νέο δάνειο (10 ή περισσοτέρων δις) και μάλιστα συνδεδεμένο με καινούργιους μνημονιακούς όρους δεν μπορούν πλέον να πείσουν ούτε τους πιο εύπιστους ή αδαείς...Είναι πια προφανές ότι τέτοιες "λύσεις" δεν αποτελούν παρά προσπάθειες συγκάληψης και μετάθεσεις του προβλήματος στο μέλλον, δηλ. προσπάθειες εξοικονόμησεις πολιτικού χρόνου για τους Ευρωπαίους (και δη Γερμανούς) ιθύνοντες. Εμείς ως πότε θα συνεχίσουμε να παίζουμε πειθήνια το παιχνίδι τους ρισκάροντας επικύνδυνα την ίδια την επιβίωσή μας ως έθνους; Λόγοι τακτικής μπορεί να επιβάλουν προσωρινά τη συμμόρφωση σε επαχθείς όρους - το κατανοούμε αυτό - αλλά σίγουρα δεν δικαιολογούν την παγίωση επ' αόριστο μιας καταστροφικής πολιτικής κομμένης και ραμμένης πάνω σε αλλότρια συμφέροντα. Ποιός Έλληνας πολιτικός δικαιούται να παίρνει τέτοια ρίσκα και ποιός τον εξουσιοδότησε να το κάνει;;
    Νομίζω κανένας. Τα ψέμματα και οι εκβιασμοί τελέιωσαν. Ήρθε η στιγμή να αποδείξει ο Αντώνης Σαμαράς αν είναι ο σπουδαίος πολιτικός που κάποιοι πίστεψαν (και πιστεύουν) ή ένας ακόμα από τον εσμό των δειλών ή δολίων που θα χαθούν μοιραία στα μαύρα κατάστοιχα της Ιστορίας.

  26. Αλεξανδρής Χρήστος (Samurai) avatar
    Αλεξανδρής Χρήστος (Samurai) 28/08/2013 14:23:04

    Αγαπητή μου Β.
    Δε δύναμαι να κάνω τόοοοσο σύνθετους συλλογισμούς, αυτές είναι οι δυνατότητες του φτωχού μου νου.
    Εσείς θα έπρεπε από την πλευρά σας να με σαρκάζετε ενδόμυχα και να μην μπείτε καν στη διαδικασία να σπαταλήσετε φαιά ουσία απαντώντας στο ''ναρκισσισμό'' και την αλαζονεία
    που εκπέμπουν τα γραφόμενά μου.
    Εγώ αγαπητή μου βασίζομαι πολλές φορές και στην απλή μου διαίσθηση την οποία εμπιστεύομαι.
    Εσείς κάνετε τη στρουθοκάμηλο λέγοντας ότι απαντήσατε με ''αθώο'' τρόπο και ότι δε με προσβάλατε.
    Εσείς δεν καταλαβαίνετε τη δική μου χιουμοριστική διάθεση και αρπάζεστε λες και σας πιάσαν από το μαλλί.
    Τα τριγωνάκια και τα τσουρέκια τα ανέφερα απαντώντας στο άκρως ειρωνικό σας σχόλιο για τις πάστες φλώρα.
    Το Φλωριστάν το παρέκαμψα ιπποτικά για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις,αλλά εσείς εκεί στην επίθεση, λες και σας κλέψαν την κατσίκα από το μαντρί.
    Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας και θα σας απαντήσω επωνύμως.
    Κάντε κι εσείς όμως κάτι με τα μυριάδες ονόματά σας.
    Και όποτε θέλετε μπορείτε να ανοίξετε τη συζήτηση για το στρουθοκαμηλισμό, αλλά κλείστε αυτή της αγένειας πρώτα.
    Καλή σας μέρα

  27. evThymios avatar
    evThymios 28/08/2013 21:27:58

    Με βάση, τα όσα αποφασίστηκαν σήμερα το απόγευμα στην Ιταλία, ιδιοκτήτες και ενοικιαστές πρέπει να “μοιραστούν” την “πληρωμή” τόσο του “Φ.Α.Π.”, όσο και το “Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.”, όσον αφορά τις κατοικίες, κατά 3/5 να πληρώνει ο ιδιοκτήτης, αλλά κατά τα 2/5 ο ενοικιαστής. Για τις εμπορικές μισθώσεις στεγασμένες και μη, (οικόπεδα – πάρκινγκ, προαύλια ταβερνών, θέατρα σκιών, θερινοί κινηματογράφοι, αλλά και χωράφια) ο ενοικιαστής να πληρώνει τα 3/5 και τα 2/5 ο ιδιοκτήτης.
    Οι φόροι δεν πρέπει στρέφονται εναντίων της ιδιοκτησίας, ώστε οι ιδιοκτήτες να χάσουν τις ιδιοκτησίες τους, αλλά όσοι απολαμβάνουν από κοινού των παροχών της κρατικής διοίκησης ή της αυτό διοίκησης, να μοιράζονται τα βάρη.
    28η /8ου /2013
    Ευθύμιος Περίσσιος Χαλάνδρας

  28. Β. avatar
    Β. 29/08/2013 16:19:33

    Διαβάστε ξανά προσεκτικά το προηγούμενο σχόλιό μου (διαβάστε και τα δικά σας, δείτε και από μιάν ικανή απόσταση τον εαυτό σας ώστε να μην είναι το είδωλο παραμορφωμένο από τη φιλαυτία),και έχετε τις απαντήσεις σε όλα. Τα νέα θεματάκια που προσπαθείτε να θέσετε - και καλά -, θολώνοντας τα νερά σαν γνήσια ...Σουπιά-Σαμουράι, τα προσπερνώ γιατί αποτελούν ανόητες στρακαστρούκες ( θα μπορούσε κανείς με άνεση να σας επιστρέψει τους υπαινιγμούς).
    Με τιμή και αγάπη, Β.
    (Βάνα Μπάρμπα, Βίκυ Κουλιανού, Βιργινία, Βερονίκη, Βάλια, .. Δημητριάδη, Αλεξίου, Νικηφορίδη.... Τι σημασία μπορεί να έχει ένα όνομα; Είναι κάτι εντελώς συμβατικό. Σημασία έχει η ουσία και τα νοήματα των γραπτών μας).

    • Samurai avatar
      Samurai @ Β. 30/08/2013 03:25:23

      Τι συμπεράσματα βγάζουμε λοιπόν από όλη αυτή τη λογομαχία;
      Έχει ουσία και νόημα όλος αυτός ο σαματάς ;
      Σας έγραψα πιο πάνω ότι μπορούν να γίνουν και παρεξηγήσεις.
      Τα νερά δε τα θολώνω αγαπητή μου (έχετε το όνομα κι το επίθετό μου )και η σουπιά είναι γένους θηλυκού.
      Εάν βάλετε κάτω όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς που μου έχετε προσάψει θα δείτε ότι έχουμε πολλές ομοιότητες.
      Με τιμή και αγάπη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.