#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2012 16:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαράει διάλυση η Ευρωζώνη



Ακριβώς όπως και πέρυσι, η Ευρωζώνη ζει ημέρες δράματος, μόνο που αυτή τη φορά το δράμα δεν οδηγεί σε κάθαρση και δεν είναι μονο η Ελλάδα που ευθύνεται γι’ αυτό.

Οι φήμες ότι η Ισπανία θα χρειαστεί συνολικό πακέτο διάσωσης, η μία μετά την άλλη οι χρεοκοπίες σε ισπανικές επαρχίες (μετά τη Βαλένθια και η Μούρθια), οι φόβοι για κραχ στο ιταλικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, η εντεινόμενη φημολογία για χρεοκοπία της Ελλάδας και έξοδο από το ευρώ, έχουν φέρει τις διεθνείς αγορές στα… Τάρταρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ελληνικό χρηματιστήριο χάνει πάνω από 6%, σε αρνητικό πεδίο βρίσκονται ευρωπαϊκές και ασιατικές χρηματαγορές ενώ το ευρώ είναι κάτω από το 1,21 δολάρια, το χαμηλότερο δύο ετών αλλά και ρεκόρ 12ετίας σε σχέση με το ιαπωνικό νόμισμα.

Στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, σταμάτησε η διαπραγμάτευση επτά τραπεζών εξαιτίας της μεγάλης πτώσης. Σε UniCredit και της Intesa μπήκε «κόκκινο» καθώς οι τιμές τους μειώθηκαν περίπου 5%, ξεπερνώντας την πτώση των τιμών των μετοχών του ευρωπαϊκού τραπεζικού κλάδου.

Η διαπραγμάτευση των μετοχών της τρίτης μεγαλύτερης ιταλικής τράπεζας --της Monte dei Paschi di Siena-- καθώς και των Banco Popolare και Mediobanca ανεστάλη επίσης.

Παράλληλα το spread των 10ετών ιταλικών τίτλων έναντι των αντίστοιχων γερμανικών να φθάνει στις 528 μονάδες βάσης (5,28 εκατοστιαίες μονάδες), νέο υψηλό από τις αρχές Ιανουαρίου.

Το σκηνικό κατάρρευσης επέτεινε και η άνοδος των spreads των ισπανικών ομολόγων που έφτασε στο 7,5% την ίδια ώρα που οι Γερμανοί πανηγυρίζουν αφού η απόδοση των γερμανικών ομολόγων έπεσε 3 μονάδες βάσης, στο 1,13%.

Κάποιοι μάλιστα επενδυτές πληρώνουν για να αγοράσουν γερμανικά ομόλογα!

Δημιουργείται, λοιπόν, ένα νέο σκηνικό διάλυσης της Ευρωζώνης το οποίο ενισχύουν φυσικά και οι δηλώσεις των Γερμανών, όπως του Βιτεναμέζου υπουργού, Φ. Ρέσλερ, ο οποίος είπε ότι η Ελλάδα δε θα τα καταφέρει κι ότι έξοδος από το ευρώ αυτή τη στιγμή είναι διαχειρήσιμη.

Γενικώς, βαράει διάλυση η Ευρώπη και οι συνήθεις ύποπτοι, Γερμανοί, Κομισιόν, ΕΚΤ, αγρόν αγοράζουν.

Καταρρέει το Χρηματιστήριο με απώλειες 7,07%

Σκηνικό… κατάρρευσης διαμορφώνεται στη χρηματιστηριακή αγορά, η οποία «βυθίζεται» κάτω από τα επίπεδα των 600 μονάδων, καταγράφοντας μεγάλες απώλειες.

Το Χ.Α επηρεάζεται από το αρνητικό κλίμα των ευρωπαϊκών αγορών εν μέσω ανησυχιών ότι η Ισπανία θα τεθεί εκτός αγορών και θα ζητήσει πλήρες πακέτο διάσωσης, καθώς η απόδοση του 10ετούς ισπανικού ομολόγου έφθασε στο 7,5%.

Την ίδια ώρα επανέρχονται στο διεθνή τύπο και τα σενάρια για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, ενώ οι επενδυτές αναμένουν και τις επαφές της ελληνικής κυβέρνησης με την τρόικα οι οποίες ξεκινούν τις επόμενες ημέρες, καθώς υπάρχουν ανησυχίες για το ενδεχόμενο να υπάρξει αρνητική έκθεση της Τρόικας για την αξιολόγηση της υλοποίησης του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής.

O Γενικός Δείκτης Τιμών στις 13:40, υποχωρεί, μετά από 16 συνεδριάσεις κάτω από τα επίπεδα των 600 μονάδων και διαμορφώνεται στις 586,26 μονάδες σημειώνοντας μεγάλη πτώση σε ποσοστό 7,07%.

Μεγάλες απώλειες καταγράφουν όλες οι μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης κα τις μεγαλύτερες απώλειες σημειώνουν oι μετοχές του ΟΤΕ (-12,60%), της ΔΕΗ(-11,48%), της Eurobank(-10,91%), της Βιοχάλκο(-10,00%), της Alpha Bank(-8,90%), της Εθνικής (-8,87%)και της Πειραιώς (-8,22%).

Αρνητικό, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι και το γεγονός ότι η πτώση των τιμών των μετοχών συνοδεύεται και από σημαντική αύξηση του τζίρου, σε σχέση με τις προηγούμενες συνεδριάσεις. Η αξία των συναλλαγών ανέρχεται στα 19,455 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημειώνει πτώση σε ποσοστό 7,76%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης υποχωρεί σε ποσοστό 5,93 %.

Πτωτικά κινούνται όλοι οι επιμέρους δείκτες και τις μεγαλύτερες απώλειες σημειώνουν οι δείκτες των Τηλεπικοινωνιών (-12,60%), των Τραπεζών (-8,96%), των Πρώτων Υλών (-8,78%) και του Εμπορίου (-7,81%).

Βουτιά στα χρηματιστήρια, λόγω Ισπανίας

Τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια υφίστανται μεγάλες απώλειες, ενώ το ευρώ κινείται σε χαμηλό σχεδόν 12 ετών έναντι του ιαπωνικού γεν και άνω των 2 ετών έναντι του δολαρίου, καθώς ενισχύονται οι φόβοι των επενδυτών ότι η Ισπανία θα γίνει η τέταρτη χώρα της Ευρωζώνης που θα χρειασθεί ένα πλήρες πακέτο διάσωσης.

Πτώση μεγαλύτερη του 5% καταγράφει ο γενικός δείκτης του Χρηματιστηρίου Αθηνών υποχωρώντας κάτω από το επίπεδο των 600 μονάδων.

Στις 11:30 υποχωρούσε  κατά 5,7%, στις 594,87 μονάδες, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ.

Oι τιμές 77 μετοχών σημειώνουν πτώση, 18 κινούνται ανοδικά και 10 παραμένουν αμετάβλητες.

 

Η απόδοση των 10ετών ισπανικών ομολόγων αυξήθηκε σε νέο επίπεδο - ρεκόρ την εποχή του ευρώ, φθάνοντας στο 7,55%, αφού έγινε γνωστό το Σαββατοκύριακο ότι και μία δεύτερη περιφέρεια της Ισπανίας θα ζητήσει οικονομική βοήθεια από την κυβέρνηση της χώρας για να ανταποκριθεί στις οικονομικές υποχρεώσεις της. Ο πανευρωπαϊκός δείκτης μετοχών Eurofirst 300 καταγράφει ζημιές πάνω από 1,3%, επεκτείνοντας τις σημαντικές απώλειες που κατέγραψε την Παρασκευή. Η ισοτιμία του ευρώ υποχώρησε κάτω από το επίπεδο του 1,21 δολαρίου, στο 1,2095 δολάριο, ενώ έναντι του γεν έχασε 1%.

Ο φόβος για τα ισπανικά ομόλογα προκάλεσε μία μεγάλης κλίμακας στροφή των επενδυτών προς τις επενδύσεις που θεωρούνται ασφαλή καταφύγια, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει η απόδοση των 10ετών αμερικανικών ομολόγων στο χαμηλό επίπεδο - ρεκόρ του 1,4246% στην αγορά της Ασίας, ενώ η απόδοση των ιαπωνικών κρατικών ομολόγων υποχώρησε στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2003 και οι τιμές των γερμανικών ομολόγων αυξήθηκαν. «Οι ευρωπαϊκές αρχές εξακολουθούν να αποτυγχάνουν στο να σταθεροποιήσουν την εμπιστοσύνη των επενδυτών στο κρατικό χρέος χωρών της Ευρωζώνης, με την απόδοση των ισπανικών ομολόγων να αυξάνεται σε νέα υψηλά επίπεδα την εποχή του ευρώ», σχολίασε αναλυτής της ιαπωνικής τράπεζας Mitsubishi. Τα δημοσιονομικά προβλήματα της Ισπανίας προκάλεσαν επίσης πωλήσεις του πετρελαίου, σπρώχνοντας την τιμή του μπρεντ περισσότερο από 1 δολάριο προς τα κάτω, στα 105,43 δολάρια το βαρέλι, ενώ οι τιμές του καλαμποκιού και της σόγιας μειώθηκαν από τα επίπεδα - ρεκόρ που έφθασαν στο τέλος της περασμένης εβδομάδας.

Αναστολή διαπραγμάτευσης για τις μετοχές πέντε ιταλικών τραπεζών

Στην αναστολή των διαπραγματεύσεων των μεγαλύτερων ιταλικών τραπεζών προχώρησαν οι αρμόδιες αρχές στην Ιταλία, μετά τις απώλειες της τάξεως του 5% που κατέγραφε η μετοχή τους.

Ο τραπεζικός κλάδος στην Ιταλία σφυροκοπείται έντονα σήμερα από τους επενδυτές, με αποτέλεσμα να αποφασιστεί αναστολή διαπραγμάτευσης των μετοχών των μεγαλύτερων πιστωτικών ιδρυμάτων της χώρας, της UniCredit και της Intesa.

Η απόφαση ελήφθη όταν η τιμή της μετοχής τους υποχώρησε πέραν του 5%, ξεπερνώντας την πτώση των τιμών των μετοχών του ευρωπαϊκού τραπεζικού κλάδου.

Επίσης, ανεστάλη και η διαπραγμάτευση των μετοχών της τρίτης μεγαλύτερης ιταλικής τράπεζας, Monte dei Paschi di Siena, καθώς και των ιδρυμάτων Banco Popolare και Mediobanca.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 23/07/2012 16:29:31

    Αυτος ο Ρεσλερ πρεπει να παραιτηθει.

    Με αυτες τις δηλωσεις δημιουργησε προβλημα σε ολοκληρη την Ευρωπη.
    Ειναι καθηκον της Ελληνικης κυβερνησης να προχωρησει σε σχετικη διαμαρτυρια και να συννενοηθει με τους ομολογους της σε Ισπανια και Ιταλια

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ man8os 23/07/2012 17:03:35

      Έχεις δίκιο! ΑΠίστευτα προπαγανδιστικές δηλώσεις! Που είναι ο Τσίπρας με τον Καμμένο να μας εξηγήσουν γιατί αφού ο Σαμαράς υποτάχθηκε δε τον στηρίζουν να πετύχει την τελική υποταγή της Ελλάδας; Για να μου το εξηγήσουν αυτοί που τον λένε προδότη όταν αυτός έλεγε πως δεν είναι μπλόφα η χρεωκοπία όπως έλεγε κάποιος νεανίας ονόματι Αλέξης...

      Αντώνη Σαμαρά, παράτα τους δυτικούς συμμάχους που μας κατέστρεψαν και πήγαινε σε αυτούς που μας χρειάζονται λόγω θέσης και μας σέβονται λόγω κοινών αξιών και πολιτιστικής τους μνήμης. Ξέρεις ποιους λέω. Αυτούς που θα μας γλύτωναν από το ΔΝΤ όπως γλίτωσαν την Κύπρο και ο προδότης αρνήθηκε τη βοήθεια. Αλλιώς, έρχεται χάος...

      • panos avatar
        panos @ Γεώργιος Τ. 23/07/2012 17:37:54

        Φιλε γιωργο υπηρξε μεταμεσονυκτια συναντηση μεταξυ Κλιντον Σαμαρα οχι στου μαξιμου αλλα καπου αλλου με ζητημα και χοντρο θεμα το τι σταση θα κρατησει η Ελλαδα σε περιπτωση εμπλοκης στη συρια ιρακ, και να μην παρει το μερος της Ρωσιας που εχει εξαπολυσει στα νοτοια της μεσογειου και στο περσικο κολπο. Δυστυχως παιζονται πολλα και ειμαστε στη μεση του κυκλωνα.

        • Factorx avatar
          Factorx @ panos 23/07/2012 21:26:35

          Που το ξέρεις; Το είπε κάποιος;

      • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
        ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ Γεώργιος Τ. 23/07/2012 17:56:44

        ΓΕΩΡΓΙΕ Τ. Συμφωνώ σε όλα. Και να δεις μετά κάποιους άλλους να τρέχουν....Όσο γιά τον προδότη δεν υπάρχει ΕΝΑΣ εισαγγελέας με παντελόνια..;;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ man8os 23/07/2012 17:58:16

      Το σημερινό χάος στις αγορές ομολόγων και χρηματιστήρια έχει να κάνει με την νέα κατάσταση στην Ισπανία και Ιταλία. Δεν έχει καμμιά σχέση με δηλώσεις (του Ρέσλερ ή άλλων). Και σχεδόν καμμία σχέση με Ελλάδα.
      Τα έγραψα και χθές. Αναμενόμενα εδώ και πολλούς μήνες.
      Τα εγχώρια ΜΜΕ είναι Ελληνοκεντρικά και δεν ενημερώνουν τους Έλληνες πολίτες για την πραγματική κατάσταση στην πραγματική Ευρώπη.
      Βλέπουν μόνον "Έλληνες" και "Γερμανούς" - και αυτούς παραμορφωμένους. Η κρίση είναι παν-Ευρωπαική.

      • man8os avatar
        man8os @ Ο Θείος 23/07/2012 20:02:52

        Η κριση ειναι πανευρωπαικη ανευθυνοι τυποι δεν μπορουν να την αντιμετωπισουν, πρεπει να παραιτηθουν

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ man8os 23/07/2012 20:12:42

          Άστο Μάνθε, δεν καταλαβαίνουν.
          Το να πεις τον Καμμένο λχ λαικιστή είναι TO εύκολο.
          Το να πεις τον Ρέσλερ λαικιστή, ασόβαρο για αντικαγκελάριο και ένοχο φαιδρών δηλώσεων είναι το δύσκολο.
          Μερικοί έχουν πλήρως διαστρέψει την έννοια του ευρωπαιστή.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Kώστας ΜΠ 23/07/2012 20:45:49

            h**p://www.antinews.gr/2012/07/23/171920/#comment-1017783

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ man8os 23/07/2012 20:15:48

          Μόνον ο λαός, οι πολίτες κάθε χώρας, μπορούν να τους κρίνουν.
          Δεν θ' αποφύγουν την (πολιτική) καταδίκη, αλλά φοβάμαι, "κατόπιν εορτής".

          • man8os avatar
            man8os @ Ο Θείος 23/07/2012 20:41:25

            Αυτο δε λεω και εγω?

            Αν η Μερκελ ξερει να κανει τη δουλεια της πρεπει να τον αντικαταστησει αλλοιως κακο στη χωρα της θα κανει και στην Ευρωπη.

          • tpe avatar
            tpe @ man8os 23/07/2012 21:21:30

            Δεν μπορεί, νομίζω. Ο Βιετναμέζος είναι "συγκυβερνήτης", πρόεδρος κόμματος στο συνασπισμό αν δεν απατώμαι.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ man8os 23/07/2012 21:43:49

            Έχουν χάσει τον έλεγχο.
            Δεν είναι σοβαρό πρόβλημα μόνον ο Ρέσλερ και το FDP, αλλά πιό πολύ το CSU, Βαυαρικό αδελφό κόμμα του CDU της Μέρκελ. Υπάρχουν διαλυτικές τάσεις, φυγόκεντρες, ευρωσκεπτικιστικές και τοπικιστικές.
            Ο πρωθυπουργός της Βαυαρίας (CSU) έχει προσφύγει στο Συνταγματικό Δικαστήριο για να μή διασώζει ο Ομοσπονδιακός Προυπολογισμός τα ελλειμματικά Γερμανικά κρατίδια του Βορρά.

    • abc avatar
      abc @ man8os 23/07/2012 18:47:12

      Το Βιετνάμ παίρνει το αίμα του πίσω...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ abc 23/07/2012 19:30:12

        Πράκτορας της γειτονικής Κίνας, που κατέστρεψε την Γερμανική βιομηχανία φωτοβολταικών...
        Εξωμότης βεβαίως βεβαίως. Διότι παραδοσιακά, Κινέζοι και Βιετναμέζοι είναι γείτονες άσπονδοι εχθροί, όπως ήταν τα παλιά χρόνια Έλληνες και Βούλγαροι.
        Φίλιππος Ρέσλερης, ιδού ο "Πήλιος Γούσης" του Βιετνάμ...

  2. Mπουρμπου avatar
    Mπουρμπου 23/07/2012 16:40:28

    Μανθο θα συμφωνησω...δεν μπορουν οι Γερμανοι να ζητουν εμπιστοσυνη απο τις αγορες εναντι του ευρω και να το δυναμιτιζουν οι ιδιοι!

  3. irida avatar
    irida 23/07/2012 16:53:34

    Όταν βαρέσει, αν, η Ευρώπη διάλυση τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί τότε; Μόνο νομισματική διάλυση ή κι η έτερη ενοποίηση πάει περίπατο; Και απανωτές εντάξεις χωρών στο δντ μας κάνουν ευρώπη ή μια ελεγχόμενη απόλυτα ευρώπη από το δντ. Πόσες και ποιές χώρες μένουν απέξω

    • irida avatar
      irida @ irida 23/07/2012 16:55:15

      Μισό μου το πήρε...συνοπτικά: διάλυση της ΄νομισματικής ένωσης τι μπορεί να σημαίνει; Που οδηγεί; Για αρχή σε κόλαση...αλλά λέμε για μετά..Κανείς πιο ειδικός μπορεί να γράψει κάτι..αν κι οι προβλέψεις δεν είναι πάντα ασφαλείς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ irida 23/07/2012 17:52:55

      Κατ' αρχήν νομισματική διάλυση.
      Ως επόμενο, συντριπτική οικονομική ήττα όλου του Ευρωπαικού κόσμου - Γερμανίας και Γαλλίας συμπεριλαμβανομένων, κυρίως αυτών των 2. Οι βιομηχανικές και εξαγωγικές αυτες χώρες, θα χάσουν τεράστια πλεονεκτήματα που έχουν τώρα στο παγκόσμιο εμπόριο λόγω ευρώ,
      Τρίτο και σπουδαιότερο, συντριπτική ΠΟΛΙΤΙΚΗ ήττα στην παγκόσμια σκακιέρα - των ίδιω που είπαμε πρίν. Έστω και άν επιζήσει η ΕΕ (μάλλον θα επιζήσει), θα εκφυλισθεί σε ασήμαντο οικονομικό και πολιτικό νάνο.
      Θα είναι ένα τερατώδες πολιτικό αυτογκόλ των πολιτικών παρατάξεων και των Ευρωπαικών πολιτικών ελίτ που διαχειρίσθηκαν την Ευρωπαική κρίση, 2008 -2012.
      Ξέρουμε τους χαμένους. Οι νικητές και επωφελούμενοι; Χμ...Αρκετοί.
      Ο παγκόσμιος οικονομικός χάρτης αλλάζει:
      Σήμερα ανακοινώθηκε ότι ο Κινεζικός ενεργειακός γίγαντας CNOOC (Εταιρία υπό κρατικό έλεγχο), θα αγοράσει για 15 δις & την τεράστια Καναδική πετρελαικη εταιρία εξόρυξης Nexen. Θα αποκτήσει έτσι η Κϊνα πετρελαιοπηγές στον Καναδά, στον Κόλπο του Μεξικού, στην Νιγηρία και στην Βρετανική Βόρεια θάλασσα.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Ο Θείος 23/07/2012 18:33:32

        Αυτά να τα πεις σε τίποτε Γερμανούς φίλους σου να σκιαχτούνε. Αυτό που εσύ προβάλεις ως αρνητικό ενδεχόμενο (να πολτοποιήσει η Κίνα τη Γερμανία σου) δεν είναι a priori κάτι ανεπιθύμητο (για να το θέσω κομψά). Άλλωστε, η μοίρα μας (όχι η δικιά σου, βεβαίως-βεβαίως) δεν είναι συνυφασμένη με αυτή της Γερμανίας, όπως χονδροειδώς προπαγανδίζεις, αλλά αντιστρόφως ανάλογη αυτής.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΚΜ 23/07/2012 19:24:42

          Μα δεν είναι πιά απλώς ...ενδεχόμενο, για όσους έχουν μάτια.
          Και φυσικά, δεν θα πολτοποιήσει ΜΟΝΟΝ την Γερμανία. Μήν χαίρεσαι λοιπόν...
          Εκτός άν νομίζεις ότι η Ελλάδα είναι νησί στον Ειρηνικό ή όαση στην Αραβική χερσόνησο (με πετρέλαιο, χε χε)...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ο Θείος 23/07/2012 19:34:47

            Ναι, αλλά η (όποια) ελπίδα περνάει μόνο μέσα από την ήττα της Γερμανίας.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΚΜ 23/07/2012 19:26:10

          Χμ , υπάρχει ελπίδα, θα εξάγουμε χουρμάδες, φοινικέλαιο και παστουρμά καμήλας...

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 23/07/2012 19:32:27

            Τρώνε οι Κινέζοι παστουρμά;
            Μασάει η κατσίκα ταραμά;
            To be or not to be;
            Υπαρξιακά ερωτήματα...

      • abc avatar
        abc @ Ο Θείος 23/07/2012 21:10:02

        Ο Καναδάς όμως θα είναι το πιό επιτυχημένο (και οικονομικά) μοντέλο κράτους στον κόσμο ιδίως μόλις ξεφορτωθεί τη Nexen στους Κινέζους...(βλ. σχετ. ανάρτηση antinews)

  4. rigakisalex avatar
    rigakisalex 23/07/2012 16:56:40

    Το ευρώ είναι μόνο ένας ενδιάμεσος σταθμός για τη δημιουργία ενός καινούργιου, παγκόσμιου νομίσματος. Τα εθνικά κράτη σχεδιάζεται να καταργηθούν, να διαλυθούν καλύτερα, έτσι ώστε να τα διαδεχθεί μία παγκόσμια διακυβέρνηση - μη δημοκρατικά εκλεγμένη, διορισμένη από τις τράπεζες και τη διεθνή ελίτ, η οποία θα επιβάλλει απολυταρχικά, με τη βοήθεια μεγάλων οικονομικών κρίσεων (τέλειων καταιγίδων), το παγκόσμιο νόμισμα.

    Στην πορεία για τη δημιουργία του παγκόσμιου νομίσματος θα πρέπει καταρχήν να καταστραφούν, να «καούν» δηλαδή πληθωριστικά ή με όποιον άλλο τρόπο, μεγάλα μέρη των αποταμιεύσεων των πολιτών / http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2653.aspx#.UA1X08WMrDc

    • tpe avatar
      tpe @ rigakisalex 23/07/2012 21:25:43

      Ναι. Και μετά όλοι αυτοί που με ένα τέλειο τρόπο ελέγχουν τα φτερά της πεταλούδας στο Πεκίνο, θα προκαλέσουν την παγκόσμια κατάρρευση των λαών και την υποδούλωση όλων στον Βεελζεβούλ.....

  5. panos avatar
    panos 23/07/2012 17:05:11

    Τωρα βλεπουμε οτι δυστυχως λειπουν απο την Ευρωπη οι ηγετες που εχουν μεγαλα α..........δια. Τρεις κολοεβραιοι κυβερνανε το πλανητη γη και ολος ο πολιτικος κοσμος παγκοσμια εχει γινει τα φερεφωνα γκαρσονακια τους. Αληθεια γιατι κανενας πολιτικος δεν μας εξηγει τι ειναι οι περιβοητες ΑΓΟΡΕΣ που δανειζουν τα κρατη? Μαλλον κατουργιουνται ακομη και στη αναφορα τους. Τα λεφτα του πλανητη δυστυχως μαζευονται σε τρια προκαθορισμενα μερη(δεν ειμαι συνομωσιολογος αλλα αυτη ειναι η αληθεια) και περιμενουν τον επομενο οικονομικο τους κυκλο αφου στραγκαλισουν ολες τις οικονομιες του πλανητη να γινει η διανομη και η ανακαμψη δηθεν το 2018(η προηγουμενη εγινε το 1981 και οι κυκλοι διαρκουν 37 ετη).Σαν συμπερασμα εμεις ασχολουμαστε με τροικες με γελοιους πολιτικους τυπου ολαντ μερκελ,δικους μας τυπου Γαπ.... κουραδοβενιζελου Κουβελη με κοκκινες...γραμμες και 45 σπιτια, και αλλους πλουσιους γραφικους(οι πιο πολλοι αριστεροι), και δυστυχως βλεπουμε το δεντρο και οχι το δασος. Ευχομαι στον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ το καραβι που λεγεται ΕΛΛΑΔΑ να ειναι εκεινος που θα το παει οσο γινεται πιο ΟΜΑΛΑ στη ξερα εως το χρονο εκεινο με τις λιγοτερες απωλειες και με με τις καταλληλες μεταρυθμισεις να αναγενηθουμε σαν Εθνος ωστε να ειμαστε πλεον σαν χωρα πιο αξιοπιστη πιο ανταγωνιστικη και χωρις ανισοτητες και πλεον ο καθενας να κοιταζει το συνολικο συμφερον και οχι οπως τωρα που ο καθενας μας βλεπει το ατομικο του μονο συμφερον και τιποτα αλλο.

    • GLAD avatar
      GLAD @ panos 23/07/2012 20:15:41

      Προφανώς δεν πρέπει να μας διαφεύγει της προσοχής το τι ακριβώς έγινε στην Ελλάδα το 1981.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ panos 23/07/2012 20:50:06

      Ή έχουν (μάλλον ...είναι) μόνον "τέτοια".
      Αλλά είναι παντελώς ακατοίκητο το "σφαιρικό εξάρτημα", που έχουν στην κορυφή του σώματός τους...
      Από έξω ενδεχομένως τριχωτό, από μέσα γυαλιστερά φαλακρό - όσο το έξω του Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς...

    • tpe avatar
      tpe @ panos 23/07/2012 21:28:23

      1981-37=1944. Ακόμα υπό κατοχή ήμασταν.
      1944-37=1907. Λίγο πριν τον Α' ΠΠ. 1 χρόνο πριν τη μεγάλη ύφεση.

      Αν είναι δυνατόν...

  6. pissa avatar
    pissa 23/07/2012 17:18:31

    ουδέν σχόλιο,χαμένη πήγε η ψήφος όσων πιστεύουν σε ευρώ,τραπεζίτες,αγορές,τα Εθνη δεν υποκαθίστανται απο πολυεθνικές.

  7. avanti avatar
    avanti 23/07/2012 17:31:06

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείτε, θα τους μαζέψει όλους σε ένα δωμάτιο ..... ο Αλέξης και δεν θα φύγουν αν δεν δοθεί λύση στο ευρωπαϊκό πρόβλημα, και τότε γονατιστός ο Ρέσλερ θα ζητά συγνώμη....... η δε Μέρκελ θα ανφωνεί είδα το φως το αληθινό της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.... και ευημερίας.

    • abc avatar
      abc @ avanti 23/07/2012 21:18:46

      Αυτα θα τα κάνει ο Σαμαράς που είναι και ενήλικος και όχι πρόεδρος 15μελούς... Οταν αποφασίσει να γίνει Εθνικός ηγέτης βέβαια...

      Δεν έχουμε πολλές ελπίδες ως Εθνος αν βλέπουμε το κόμμα μας και τον αρχηγό του ως τους μόνους άξιους και ΟΛΟΥΣ τους πολιτικούς μας αντιπάλους ως άχρηστους και ξεφτίλες, με καθαρά ποδοσφαιρική λογική.

  8. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 23/07/2012 17:37:03

    Η Ευρωζώνη έχει κλονιστεί σοβαρά.Ουδείς μπορεί να προβλέψει το μέγεθος και το εύρος των εξελίξεων.Μέχρι τις προάλλες πίστευα πως οι αμερικανικές προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου,ίσως,φρενάρουν αυτή την απίστευτη κατηφόρα της πορείας της Ευρωζώνης.Όμως,δεν είμαι πια σίγουρος γι'αυτό.
    Υπάρχει και μια σημαντική παράμετρος που θα διαδραματίσει κι αυτή το ρόλο της.Είναι τα συμβάντα που αφορούν την Ανατ.Μεσόγειο.Τυχόν ανάφλεξη στη Συρία (ή γύρω απ'αυτήν),θα προκαλέσει μεγάλο ντόμινο εξελίξεων.Πλέον η διεθνής κατάσταση οδηγείται σε αχαρτογράφητα νερά,που,ίσως,συνοδευτούν από τσουνάμι εκρηκτικών γεγονότων.
    Υπάρχει ισορροπία του τρόμου είτε στο κοινωνικο-οικονομικό είτε στο στρατιωτικό-διπλωματικό πεδίο.Παντού υπάρχει ένα απέραντο ναρκοπέδιο.Και αλίμονο σε όποιον πατήσει σ'αυτή την απαγορευμένη ζώνη...Αν εκραγεί μια ''διπλωματική-στρατιωτική'' ή ''οικονομική'' νάρκη,τότε θα έχουμε αλυσιδωτές εκρήξεις με ανυπολόγιστες συνέπειες.....

    • tpe avatar
      tpe @ Komis Montechristo 23/07/2012 21:32:06

      Και πότε ήταν η τελευταία φορά που ΔΕΝ υπήρχε μία τέτοια νάρκη κόμη μου; Το '80; (Χμμμ, Φώκλαντς είπαμε;)
      Το '90; (Καταιγίδα 1, Βαλκάνια;)
      Το '00; (Δίδυμοι πύργοι κλπ);

      Νομίζω πως το θέμα είναι καθαρά η έλλειψη πολιτικών με "@@@@" και πολιτικών με όραμα. Ή η ύπαρξη του Internet που μας άνοιξε παραπάνω απ' όσο υπολόγιζαν(;) τα μάτια.

      Ότι κι αν είναι, στο κάτω κάτω της γραφής, αυτό που χρειάζεται είναι κάτι απλό: Μία ΑΠΟΦΑΣΗ.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ tpe 23/07/2012 22:35:52

        Δεν διαφωνώ με τους συλλογισμούς σου.Πράγματι και κατά καιρούς στο παρελθόν υπήρξαν κρίσεις έντονες.Μπορώ ν'απαριθμήσω και κάποιες άλλες σοβαρές στιγμές,πιο παλιά.Όμως,κατά τη προσωπική μου γνώμη,τώρα,εισήλθαμε σε κάτι εντελώς άγνωστο,που διακρίνεται από το στοιχείο του απρόβλεπτου.Δυστυχώς,σε διεθνές επίπεδο,απουσιάζουν οι ηγέτες με όραμα,πυγμή και κύρος.Υπάρχει έλλειμμα ηγεσίας.Και αυτό επιδεινώνει τη νυν κατάσταση,κάνοντάς την απείρως πιο επικίνδυνη....
        Και κάτι ακόμη και το καταθέτω:Δεν έλεγε τυχαία ο Παπανδρέου (αυτός ο απίθανος πολιτικός τυχοδιώκτης που μας οδήγησε στις ''αγκάλες'' του ΔΝΤ) περί ''παγκόσμιας διακυβέρνησης''...Για να φτάσουμε,όμως,εκεί πρέπει ο κόσμος να περάσει από στάδια μεγάλων μεταβολών....Δεν είμαι συνωμοσιολόγος ούτε καταστροφολόγος.Απλά,κάνω κάποιους συνειρμούς.Τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.

        • tpe avatar
          tpe @ Komis Montechristo 24/07/2012 07:35:58

          Ο ΓΑΠ δεν έλεγε τίποτα τυχαία. Ήξερε. Η "λέσχη" που μέλη της είναι αρκετοί γνωστοί μας, το έχει δηλώσει προ πολλού. ΑΝ η κρίση είναι η αιτία ή η αφορμή, θα το μάθουν μάλλον τα εγγόνια μας, εμείς δεν βλέπω να φτάνουμε μέχρι εκεί.

  9. Nik avatar
    Nik 23/07/2012 17:40:52

    Οι Γερμανοί κρατούν σφιχτά το δόγμα το διαχειρίσιμου χάους. Είναι οξύμωρο, το χάος είναι εξ ορισμού απρόβλεπτο.

    Οι οικονομολόγοι προφανώς τα έχουν χαμένα και αμολάνε από μια βλακεία κάθε μέρα.

    Και στην ανακατοσούρα να σου και οι Τούρκοι που μας λένε ότι παρόλη την ύφεση η οικονομία τους έχει άνοδο. Σε ποιον πλούσιο πελάτη πουλάνε αυτοί και έχουν άνοδο όταν η Κϊνα έχει πτώση; Τουρκ στατίστικς είναι αυτά.

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/07/2012 17:42:07

    Η Ισπανία μάλλον ήδη το έχει πνίξει το κουνέλι: Τα επιτόκια ομοlόγων και τα spreads στην δευτερογενή προεξοφλούν ότι είναι εκτός αγορών.
    Η Ιταλία είναι κοντά στην ίδια κατάσταση.
    Εκτός άν αλλάξει κάτι τις επόμενες λίγες ημέρες, δηλαδή γίνει το εξής ένα που απέμεινε στο οπλοστάσιο για γρήγορη χρήση: Βγεί από τη θήκη το μεγάλο bazooka της ΕΚΤ, τα 2 τρις Ευρώ για άμεση παρέμβαση στις αγορές ομολόγων.

  11. perastikos avatar
    perastikos 23/07/2012 17:52:09

    Για κοιτα που σε λίγο ολοι θα εχουν γινει προφητες... με την μονη διαφορά οτι θα έρχονται καθυστερημένοι κατα 20 μηνες!

    http://www.antinews.gr/2010/12/08/75111/

  12. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 23/07/2012 18:11:55

    Διαβάζω τα σχόλια των αναγνωστών και -για πολλοστή φορά- σχεδόν μόνο ο Θείος βρίσκεται στο μεδούλι της υπόθεσης. Συγχαρητήρια για την ενημέρωση και σύνεση που διακρίνει τα σχόλιά του, αλλά και ευχαριστίες από κάποιον που τον παρακολουθεί τακτικά.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Διαφωνών 23/07/2012 19:22:09

      Ευχαριστώ.

  13. Jim Bim avatar
    Jim Bim 23/07/2012 18:29:18

    Εχει ο Θεός, για τους Ελληνες, για τους άλλους δεν έχει ....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Jim Bim 23/07/2012 18:43:11

      Η πρόταση των απανταχού της Ευρώπης δεξιών και "αριστερών" ευρωσκεπτικιστών, για την αντιμετώπιση της κρίσης:
      "Καθένας για τον εαυτό του και ο Θεός εναντίον όλων".

  14. th avatar
    th 23/07/2012 18:52:04

    «Η Ντροπή της Ευρώπης»
    Στο χάος κοντά, γιατί δεν συμμορφώθηκε στις αγορές• κι Εσύ μακριά από τη Χώρα, που Σου χάρισε το λίκνο.
    Όσα Εσύ με την ψυχή ζήτησες και νόμισες πως βρήκες, τώρα θα καταλυθούν, και θα εκτιμηθούν σαν σκουριασμένα παλιοσίδερα.
    Σαν οφειλέτης διαπομπευμένος και γυμνός, υποφέρει μια Χώρα• κι Εσύ, αντί για το ευχαριστώ που της οφείλεις, προσφέρεις λόγια κενά.
    Καταδικασμένη σε φτώχεια η Χώρα αυτή, που ο πλούτος της κοσμεί Μουσεία: η λεία που Εσύ φυλάττεις.
    Αυτοί που με τη δύναμη των όπλων είχαν επιτεθεί στη Χώρα την ευλογημένη με νησιά, στον στρατιωτικό τους σάκο κουβαλούσαν τον Χέλντερλιν.
    Ελάχιστα αποδεκτή Χώρα, όμως οι πραξικοπηματίες της, κάποτε, από Εσένα, ως σύμμαχοι έγιναν αποδεκτοί.
    Χώρα χωρίς δικαιώματα, που η ισχυρογνώμονη εξουσία ολοένα και περισσότερο της σφίγγει το ζωνάρι.
    Σ’ Εσένα αντιστέκεται φορώντας μαύρα η Αντιγόνη, και σ’ όλη τη Χώρα πένθος ντύνεται ο λαός, που Εσένα φιλοξένησε.
    Όμως, έξω από τη Χώρα, του Κροίσου οι ακόλουθοι και οι όμοιοί του όλα όσα έχουν τη λάμψη του χρυσού στοιβάζουν στο δικό Σου θησαυροφυλάκιο.
    Πιες επιτέλους, πιες! κραυγάζουν οι εγκάθετοι των Επιτρόπων• όμως ο Σωκράτης, με οργή Σου επιστρέφει το κύπελλο γεμάτο ώς επάνω.
    Θα καταραστούν εν χορώ, ό,τι είναι δικό Σου οι θεοί, που τον Ολυμπό τους η δική Σου θέληση ζητάει ν’ απαλλοτριώσει.
    Στερημένη από πνεύμα, Εσύ θα φθαρείς χωρίς τη Χώρα, που το πνεύμα της, Εσένα, Ευρώπη, εδημιούργησε.

    Europas Schande
    Ein Gedicht von Günter Grass
    Dem Chaos nah, weil dem Markt nicht gerecht,
    bist fern Du dem Land, das die Wiege Dir lieh.
    Was mit der Seele gesucht, gefunden Dir galt,
    wird abgetan nun, unter Schrottwert taxiert.
    Als Schuldner nackt an den Pranger gestellt, leidet ein Land,
    dem Dank zu schulden Dir Redensart war.
    Zur Armut verurteiltes Land, dessen Reichtum
    gepflegt Museen schmückt: von Dir gehütete Beute.
    Die mit der Waffen Gewalt das inselgesegnete Land
    heimgesucht, trugen zur Uniform Hölderlin im Tornister.
    Kaum noch geduldetes Land, dessen Obristen von Dir
    einst als Bündnispartner geduldet wurden.
    Rechtloses Land, dem der Rechthaber Macht
    den Gürtel enger und enger schnallt.
    Dir trotzend trägt Antigone Schwarz und landesweit
    kleidet Trauer das Volk, dessen Gast Du gewesen.
    Außer Landes jedoch hat dem Krösus verwandtes Gefolge
    alles, was gülden glänzt gehortet in Deinen Tresoren.
    Sauf endlich, sauf! schreien der Kommissare Claqueure,
    doch zornig gibt Sokrates Dir den Becher randvoll zurück.
    Verfluchen im Chor, was eigen Dir ist, werden die Götter,
    deren Olymp zu enteignen Dein Wille verlangt.
    Geistlos verkümmern wirst Du ohne das Land,
    dessen Geist Dich, Europa, erdachte.

  15. th avatar
    th 23/07/2012 18:55:19

    Το καλύτερο, για την Ελλάδα και τον Ελληνισμό, θα ’ταν να ενωθεί η Ρωσία με την Αμερική, μ’ έδρα την Κωνσταντινούπολη & ενδιάμεσο την “B.P.”*
    Όλα τα ενδιάμεσα ας γίνουν “σάντουιτς”.
    Τι χρειάζεται ή ανεξαρτησία της Γαλλίας ή της Γερμανίας σήμερα;
    Ότι κι η Αθηναϊκή ανεξαρτησία, τότε που ο Άτταλος Γ΄ χάριζε το κράτος του στους Ρωμαίους, ή η Κλεοπάτρα γίνονταν ερωμένη (& λομπύστρια) Ρωμαίων στρατηγών και πολιτικών.
    Αν δεν δέχεται η Γερμανία να χάσει την ανεξαρτησία της, με ποίο τρόπο θα δεχθεί η Αμερική;**
    Σ’ αυτό το πλαίσιο ας επανέλθουν, αλλά μ’ άλλον τρόπο, τα του σχεδίου Αvνάν,
    -ενιαία δικοινοτική δημοκρατία, μ’ άλλη αυτόνομη δικοινοτική δημοκρατία, στο εσωτερικό της, και μ’ αντίθετη πόλωση-. Με συνομοσπονδιακούς θεσμούς -αλλά όχι συνομοσπονδία- υπό την αιγίδα: Ο.Α.Σ.Ε./Δ.Α.Σ.Ε., Βρετανικής Κοινοπολιτείας, Ε. Ε. & Ο.Η. Ε.

    * στην πορεία της προς τον Καύκασο, η “B.P.”, μπορεί να παίξει σπουδαίο ρόλο, σαν της Αργοναυτικής εκστρατείας, ή του αγώνα του Ιουστινιανού για την Λαζική. Η Δημοκρατία της Γεωργίας μην μείνει μόνη.
    ** σε ρόλο Αννίβα, Αντιόχου Γ΄ και Μιθριδάτη ςτ΄, η Μέρκελ με τον Πούτιν ή τον Σαρκοζί, θα πρέπει μάλλον να προκαλέσουν την Αμερική να αναλάβει αυτόν τον ρόλο, τον ενοποιητικό, για να μην χάσει την ηγεμονία της.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ th 23/07/2012 20:22:55

      Μέσα, αλλά υπάρχει ένα προβληματάκι:
      Τι θα γίνει με την Κίνα;
      Άν κατουρήσουν όλοι οι σχιστομάτηδες ταυτόχρονα στον Γιάγκ Τσέ, από το τσουνάμι θα πάει πρώτα το Σαν Φρανσίσκο και Βλαδιβοστόκ, θα κάνει μετά το γύρο, αντίο Νιου Γιόρκ, τα νησιά του Σάνκτ Πέτερσμπουργκ θα γίνουν ύφαλοι.
      Και στο τέλος, ο Βόσπορος θα σκεπάσει τον τρούλλο της Αγιά Σοφιάς.
      Πρακτικό είναι το πρόβλημα. Αλλά θα γίνουν, αυτά ακριβώς τα προφήτευσε και ο Γέρων Παίσιος.

      • irida avatar
        irida @ Ο Θείος 23/07/2012 20:42:38

        Σπουδαίος γέροντας! Είχα την ευτυχία στη ζωή μου να τον γνωρίσω!

  16. Ewiak Ryszard avatar
    Ewiak Ryszard 23/07/2012 19:39:32

    Αυτή η κρίση δεν είναι τυχαία. Η Αγία Γραφή λέει: «Και [ο βασιλιάς του βορρά] θα γυρίσει στη γη του με μεγάλη ποσότητα αγαθών [1945], και η καρδιά του θα είναι εναντίον της άγιας διαθήκης [αθεϊστικό κράτος ]. Και θα ενεργήσει [υψηλή δραστηριότητα στη διεθνή σκηνή] και θα γυρίσει στη γη του [1991-1993. Η κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης και της Σύμφωνο της Βαρσοβίας. Τα ρωσικά στρατεύματα επέστρεψαν στη γη τους]. Τον προσδιορισμένο καιρό θα επιστρέψει [η μεγάλη ύφεση στην Ευρώπη, η αποσύνθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ. Πολλές χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ θα επιστρέψει στη ρωσική σφαίρα επιρροής]. Και θα μπει στα νότια [Γεωργία]· αλλά δεν θα είναι όπως την πρώτη φορά [1921] και όπως την τελευταία φορά [2008]». (Δανιήλ 11:28, 29) Στη συνέχεια οι ΗΠΑ θα επιτεθεί η Ρωσία. (Δανιήλ 11:30α) Θα είναι ένα πυρηνικό πόλεμο. (Αποκάλυψη 6:4) «Μαχαιρα μεγαλη» = πυρηνικό όπλο. Αυτό είναι «η αρχή της γέννησης τύψεις». (Ματθαίος 24:7, 8).

  17. MAKAO avatar
    MAKAO 23/07/2012 20:15:14

    ΜΑΚΑΡΙ.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/07/2012 20:42:25

    Σχετικά, ...άσχετο αλλά με τις δηλώσεις του Φίλιπ Ρέσλερ έγινε μπάχαλο στο μικρό κυβερνητικό κόμμα FDP.
    Του την έπεσε εν πρώτοις "ο δικός μας", ο σύντροφος Χατζημαρκάκης:
    "Ο αντιεπαγγελματισμός του Ρέσλερ (μπηχτή διότι ο Ρέσλερ είναι ...γιατρός) εξέπληξε όλη την Ευρώπη, Σε ποιόν πλανήτη ζεί";
    O διευθυντής του Ινστιτούτου Μακροοικονομίας και Έρευνας των Οικονομικών Καταστασεων (IMK), Gustav Horn, με δεδομένα και τα προβλήματα Ισπανίας και Ιταλίας, αποκάλεσε στην οικονομική εφημερίδα "Handelsblatt" τις δηλώσεις Rösler, "χονδρεοειδώς απερίσκεπτες". Δείχνει "ότι δεν έχει καταλάβει ακόμη την κρίση του Ευρώ".
    h**p://www.spiegel.de/politik/deutschland/philipp-roesler-empoert-fdp-freunde-mit-griechenland-aeusserung-a-845980.html
    Είναι το απόλυτο μπάχαλο: Στο Βερολίνο οι κυβερνητικοί έχουν χάσει εντελώς τον έλεγχο, παίζουν ανόητα κομματικά και εσωκομματικά παιχνίδια, ίσως και κάποιοι κερδοσκοπούν στις αγορές.
    Η κατάσταση στο Γερμανικό κυβερνητικό στρατόπεδο, με την Μέρκελ σε διακοπές, θυμίζει Αμερικανική πρεσβεία στην Σαιγκόν Απριλιο 1975, λίγο πρίν απογειωθεί το τελευταίο ελικόπτερο.
    Υπόψη ότι ο Ρέσλερ είναι αντικαγκελλάριος και αναπληροί την Μέρκελ...

    • man8os avatar
      man8os @ Ο Θείος 23/07/2012 22:38:24

      Ειτε η Μερκελ να τον αντικαταστησει ειτε συμφωνει μαζι του και αρα πλεον ειναι επικυνδινη για την σταθεροτητα και την ειρηνη στην Ευρωπη.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ man8os 23/07/2012 22:43:54

        Είναι σε διακοπές. Τώρα ο Ρέσλερ είναι στη γέφυρα καπετάνιος. Αλλά έχουν στασιάσει και οι Βαυαροί αυτονομιστές του τμήματος ποτών και τροφίμων, κάτω στο αμπάρι με τα βαρέλια μπύρας.

        • man8os avatar
          man8os @ Ο Θείος 23/07/2012 22:52:28

          Τοτε θα πληρωσουν την βλακεια τους πολυ ακριβα οι Γερμανοι αν δεν τους χτυπισσει καποιος το καμπανακι. Ολη η νοτια Ευρωπη θα αποστατησει συντομα γιατι εκ των πραγματων οδηγηται σε αδιεξοδο.

          Ελπιζω οτι θα συνετιστουν πριν το σφυριγμα της μοιρας

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ man8os 24/07/2012 10:57:21

            Μάλλον θα πέσει η κυβέρνηση, πάνε για πρόωρες εκλογές.

          • man8os avatar
            man8os @ Ο Θείος 24/07/2012 11:21:48

            Μακαρι, θα ημουν υπερ μιας συμπραξης σοσσιαλιστων και συντηριτικων, η πρασινων και συντηριτικων

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ man8os 24/07/2012 11:31:52

            Τα νούμερα θα δείξουν.
            Μάλλον οι CDU θα προτιμήσουν μια περίοδο στην αντιπολίτευση.
            Δεν ξέρω όμως άν τελικά φθάσουν τα νούμερα SPD + Πράσινοι: Προέκυψαν εν τω μεταξύ οι "πειρατές του Διαδικτύου" (8 % δημοσκοπικά). Και ως γνωστόν στη Γερμανία έχουν απλή ανόθευτη αναλογική - με φράγμα 5 %.

          • man8os avatar
            man8os @ Ο Θείος 24/07/2012 13:28:34

            Και πραγματικα διαφωνω απολυτα με την απλη αναλογικη

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/07/2012 21:09:26

    Πολύ ενδιαφέρον και διδακτικό.
    Ευρωζώνη = συνολικά μεγάλο χρέος και πολύ κακοί διαχειριστές
    ΗΠΑ = ακόμη πιό μεγάλο χρέος, αλλά συγκριτικά καλύτεροι διαχειριστές.
    Ο καλός διαχειριστής πάντα κάνει την υπεροχή: Ακόμη και όταν το "μαγαζί" είναι σε κακά χάλια, βρίσκει τρόπο να το "κρατήσει".
    Ενώ ο κακός διαχειριστής, μπορεί να χαντακώσει ακόμη και το καλύτερο μαγαζί.

  20. λαλακης avatar
    λαλακης 23/07/2012 22:26:54

    H Ευρωζωνη δε διαλυει απλα αλλαζει μορφη.
    Χωρες με ελειματα χρεη και σοβαρα θεσμικα προβληματα θα μεινουν μαλλον
    εκτος.
    Στο τελος θα υπαρχει μια λαβωμενη αλλα θεσμικα ομοια μικρη Βορεια Ευρωζωνη με κεντρο τη Γερμανια και περιφερεια Ολλανδια ,Φιλανδια ,Αυστρια
    Εσθονια κλπ χωρες με ισχυρους θεσμους και εντονη την παρουσια του προτεσταντισμου- εξαιρουμενης της Αυστριας.
    Τα νοτια Ευρωπαικα κρατη μαλλον θα μεινουν στην τυχη τους να ισοσκελιζουν βιαια πλεον τους προυπολογισμους , να κοβουν διπλες συνταξεις
    βλ Ελλας, να απολυουν υπαραριθμους ΔΥ βλ Σικελια-Ισπανια κλπ.
    Η διαφορα ειναι πρωτιστως ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ .
    Νοικοκυρεμενοι προτεσταντες vs προβληματικοι ανευθυνοι κοινωνικα
    Καθολικοι -Ορθοδοξοι .
    Για ακομη μια φορα ο Μαξ Βεμπερ δικαιωνεται .

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ λαλακης 24/07/2012 11:01:14

      Αριστεροί εναντίον δεξιών.
      Δεν διάβασες τον Μάξ Βέμπερ σύντροφε.
      Στο τέλος του βιβλίου "Προτεσταντική ηθική και το πνεύμα του καπιταλισμού", άν και ο Βέμπερ δεν είναι σοσιαλιστής αλλά έντιμος αστός κοινωνιολόγος, υπάρχει η καθαρή ετυμηγορία του: "Ο καπιταλισμός είναι ένα σιδερένιο κλουβί".
      Τα κλουβιά είναι για να σπάνε. Τα πουλιά - ανεξαρτήτως "θρησκεύματος" - είναι για να δραπετεύουν.

      • avanti avatar
        avanti @ Ο Θείος 24/07/2012 11:16:50

        Ο καπιταλισμός αποτελεί μιά ιστορική ανωμαλία, επειδή οι προηγούμενες διευθετήσεις ήταν μπολιασμένες στις κοινωνικές σχέσεις, ενώ στον καπιταλισμό συμβαίνει το αντίθετο: οι κοινωνικές σχέσεις ορίζονται με βάση τις οικονομικές. Στο διάβα της ανθρώπινης ιστορίας, οι κανόνες της αμοιβαιότητας, της αναδιανομής του εισοδήματος και των κοινωνικών υποχρεώσεων ήταν πολύ περισσότερο διαδεδομένες από τις σχέσεις αγοράς. Ο καπιταλισμός κατέστρεψε αμετάκλητα το παλαιό καθεστώς.
        Καρλ Πολάνυϊ - Ο μεγάλος μετασχηματισμός

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ avanti 24/07/2012 11:39:28

          Ακριβώς !!!
          Ο Γιούργκεν Χάμπερμας το διατυπώνει ως εξής: Στον καπιταλισμό το "σύστημα" (αγορά με το χρήμα + κράτος με την γραφειοκρατία), μετατρέπει σε "αποικία" του τον βιόκοσμο, δηλαδή τον ορίζοντα των καθημερινών εμεπιριών του ανθρώπου.
          Ο άνθρωπος αλλοτριώνεται, γίνεται "πράγμα" - για "πραγμοποίηση" είχαν ήδη μιλήσει από το 1800 στοχαστές όπως ο νεαρός Χέγκελ και ο Σίλλερ.
          Με άλλη "γλώσσα", ο Μάξ Βέμπερ, άν και δεν είναι αντικαπιταλιστής, αποκαλεί τον καπιταλισμό "σιδερένιο κλουβί", που στην όψιμη φάση του θα παράγει μέσα του "τιποτένιους".

          • abc avatar
            abc @ Ο Θείος 25/07/2012 12:04:40

            Το δυστύχημα είναι οτι αυτή η ιστορική ανωμαλία επικράτησε γιατί βασίζεται στην μετάλλαξη του πρωτόγονου ανθρώπου απο κυνηγό σε τροφοσυλλέκτη κάτω από το βάρος του φυσικού νόμου της επίτευξης του μεγίστου οφέλους με την ελάχιστη προσπάθεια.

  21. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/07/2012 22:32:27

    Σημερινή ανάλυση του Paul Taylor στο reuters:
    "Η έξοδος από το Ευρώ είναι αυτοεκπληρούμενη προφητεία".
    h**p://www.reuters.com/article/2012/07/23/us-eurozone-exit-idUSBRE86M04J20120723

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Ο Θείος 24/07/2012 15:00:16

      @ Θειε @ avanti

      O καπιταλισμος ειναι στην ουσια ανωμαλια οπως λετε , και καποια στιγμη ειτε θα αυτοανατραπει ειτε θα ανατραπει με επανασταση.
      Αυτο θα συμβει δηλ ειτε σταδιακα ειτε αποτομα οταν πια οι οικονομικες
      σχεσεις δε θα εξυπηρετουν ουτε στο ελαχιστο την κοινωνια.
      Μεχρι τοτε θελει πολυ ''ψωμι'' , και η ιστορια ηδη τρεχει.
      Στην παρουσα φαση ο φιλελευθερισμος επικρατει και πετυχαινει εκει
      που υπαρχουν προτεσταντικες αξιες.
      Εκει που υπαρχει Καθολικισμος , Ισλαμ, Κουμφουκιος συναντας καπιταλιστικες σχεσεις φεουδαρχικου τυπου διεφθορα αναλγησια
      καλοταισμενους ΔΥ γραφειοκρατες πεινασμενους ιδ υπαλληλους.
      Γι αυτα δε φταιει ο καπιταλισμος αλλα η ελειψη προτεσταντικης νοοτροπιας που οδηγει τελικα σε δικαιοτερη διαχειρηση των κοινωνικων προβληματων.
      Ο κοινωνικος Μεθοδισμος πχ απεχει ετη φωτος απο την αδιαφορη
      για την αδικια ορθοδοξια.

  22. gio avatar
    gio 23/07/2012 22:44:33

    Παντως εγω ταξιδεψα στη Δανια και ειδα χαρουμενους ανθρωπους και πλουτο ιδωτικο σε νορμαλ πλαισια.
    Ισως τελικα οι πολλες αναλυσεις σε κανουν και χανεις τη ουσια, το ευρω ειναι απο τη φυση του χρεωστικο νομισμα πρεπει η Ελλαδα να απεμπλακει γρηγορα και με λιγοτερες απωλειες και να ζητησει τη βοηθεια των ΗΠΑ

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ gio 23/07/2012 23:09:38

      @ gio
      H Δανια ειναι προτεσταντικη χωρα και υπαρχει ορθολογικη σκεψη
      και οργανωση.
      Αντιθετα στη Καθολικη Πορτογαλια συναντας εκτεταμενη φτωχεια
      ανισοτητα στους μισθους των κατοικων σε εξωφρενικο βαθμο
      πχ γιατροι με 3.500 στο δημοσιο , 450 ευρω στελεχη στον ιδ τομεα
      δηλ καλειται ο ιδ τομεας των ελαχιστων αμοιβων να συντηρει
      υπερογκους μισθους στο δημοσιο. Καταταλα , παντου Μαντονες
      που κλαινε και ζητιανοι.
      Στα Ορθοδοξα κρατη συναντας ακομα μεγαλυτερα προβληματα
      ανορθολογικη ερμηνεια των οικονομικων φαινομενων ελειψη κριτικης
      σκεψης , τοτεμισμος , πορνεια , δεισιδαιμονια, θα λεγε κανεις οτι
      στα Ορθ. κρατη συναντας ομοιοτητες με τα αφρικανικα.
      Πχ η προτεσταντικη Εσθονια εχει διαφανεια ,θεσμους και ελαχιστη
      πορνεια . Διπλα τα Ορθοδοξα κρατη υποφερουν απο φτωχεια , διεφθορα
      θεσμους , αυταρχισμο, πληθωρισμο κλπ.

  23. dima avatar
    dima 23/07/2012 23:06:38

    και η Ελλαδα κυριε;
    γιατι δεν ειναι στο ευρω;

    • livas avatar
      livas @ dima 23/07/2012 23:42:24

      Μήπως τελικά γιατί δεν ψήφισε τον "εαμοβούλγαρο-τροτσκιστή-αναρχοκομουνιστή" (ουφ) Τσίπρα;

  24. DI.KO avatar
    DI.KO 24/07/2012 00:29:04

    Την ερχόμενη Κυριακή θα δώσει συνέντευξη στο ίδιο γερμανικό κανάλι όπου ο Ρέσλερ και ο πρόεδρος του Χριστιανοκοινωνικού κόμματος και πρωθυπουργός του κρατιδίου της Βαυαρίας Ζεεχόφερ. Να περιμένετε εξ' ίσου σκληρές αιχμές για την Ελλάδα. Υπολογίζω, μακάρι να βγώ ψεύτης, ότι θα είναι περισσότερο ωμός από τον Ρέσλερ (που στην Γερμανία δεν τον υπολογίζουν και πολλοί αν συμπεράνω από τα σχόλια των αναγνωστών στο Spiegel).

    • man8os avatar
      man8os @ DI.KO 24/07/2012 10:37:50

      Ακομη ενας ηλιθιος...
      Ας περασει

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ DI.KO 24/07/2012 11:54:01

      Οι βαυαροί backwoods του CSU είναι πολύ πιό σκληροί από τους FDP.
      Και το χειρότερο, συμφωνούν μεταξύ τους. Ενώ οι FDP "αλληλοσκοτώνονται".
      Λυπάμαι την κ. Άνγκελα. Έμπλεξε με πρωτόγονους.

  25. makis avatar
    makis 24/07/2012 01:46:45

    Πρωταθλητρια Ευρώπης η Ελλάδα στην μείωση του δημόσιου χρέους. http://shar.es/tFQ8k

  26. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/07/2012 16:39:04

    Ο επί έτη γνωστός Γερμανός "εθνοπροδότης" Wolfgang Münchau, γράφει σήμερα στον Spiegel ότι έχει δίκιο η Moody's που απειλεί να υποβαθμίσει την πιστοληπτική ικανότητα της Γερμανίας !!!
    "Η Γερμανία έχει μεγαλύτερο ποσοστό χρέους προς ΑΕΠ από την Ισπανία και τραπεζικό τομέα εξίσου αδύνατο απο κεφαλαιική άποψη όσο και η Ισπανία. Κρύβεται όμως το πρόβλημά της, εξαιτίας της καλής κατάστασης στην πραγματική οικονομία τα τελευταία χρόνια...
    Άν η Γερμανία ειχε τα ίδια επιτόκια ομολόγων με την Ισπανία, το χρέος της δεν θα ήταν βιώσιμο...
    Η κρίση στην Ελλάδα πυροδοτήθηκε από το πολύ υψηλό έλλιμμα. Στην Ισπανία ήταν η σκασμένη φούσκα ακινήτων που επιβάρυνε το τραπεζικό σύστημα.... Αλλά δεν ήταν μοιραίο να εξελιχθούν αυτά σε κρίση ζωής και θανάτου για όλη την Ευρωζώνη: Αυτό το προκάλεσε η πολιτική. Στην Ισπανία οι εναλασσόμενες κυβερνήσεις στάθηκαν ανίκανες να απαλλάξουν τις τράπεζες από τις σάπιες υποθήκες και να τις ανακεφαλαιοποιήσουν έγκαιρα.
    Το Χάος προκύπτει σε ένα δυναμικό σύστημα ότι ξεπερασθεί ένα ορισμένο "κατώφλι". Το σημείο δεν το ξέρουμε από πρίν. Άν το ξεπεράσει και η Ιταλία, είναι δύσκολο να το πούμε ακόμη. Αλλά δεν είναι μακριά. Άν φθάσει η ώρα της Ιταλίας, οι αγορές θ' αρχίσουν να κυττάνε προς την Γαλλία και το Βέλγιο. Και μετά ανατολικά, προς την Γερμανία.
    Η Moody's ήδη άρχισε να ρίχνει το βλέμμα της προς εμάς".
    h**p://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/euro-krise-warum-die-rettung-der-spanischen-banken-gescheitert-ist-a-846290.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.