#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/06/2012 23:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Α. Τσίπρας, ο "Ντόριαν Γκρέϋ" της γερασμένης αριστεράς!

Το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέϋ



του Γιώργου Καραμπελιά

Ο ΣΥΡΙΖΑ διακηρύσσει urbi et orbi ότι αποτελεί το «νέο» στην πολιτική ζωή του τόπου, και επομένως οι πολίτες θα πρέπει να τον εμπιστευτούν για να απαντήσει στο «παλιό», που εκπροσωπεί ο «δικομματισμός». Και επειδή όντως οι πολίτες δεν αντέχουν άλλο το «παλιό», επειδή το ΚΚΕ εμφανίζεται γερασμένο και ταυτισμένο με την ακινησία και τα γηρατειά, επειδή οι απόπειρες των «αγανακτισμένων» να δημιουργήσουν κάτι το αληθινά καινούργιο (Σπίθα, ΕΠΑΜ, κ.λπ.) απέτυχαν, ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται ως το «νέο», που θα κατορθώσει να εκφράσει την «αλλαγή» και την έξοδο από τις πολιτικές του μνημονίου. Είναι όμως κάτι «νέο» ο ΣΥΡΙΖΑ;

Αυτό το ερώτημα θα πρέπει και μπορεί να αντιμετωπιστεί από πολλές πλευρές. Και από καμία δεν διαπιστώνεται πως ο ΣΥΡΙΖΑ αντιπροσωπεύει το νέο. Αντίθετα, από όλες τις πλευρές αντιπροσωπεύει το παλιό.

Ιδεολογικά, οι περισσότερες συνιστώσες του, εκτός από ελάχιστες πασοκογενείς –ΔΗΚΚΙ, Νέοι Σοσιαλιστές, κ.λπ. που δεν παίζουν κανένα ρόλο στην ιδεολογική και πολιτική συγκρότηση του σχήματος– παραμένουν αγκιστρωμένες στα τριτοδιεθνιστικά σχήματα της μονοδιάστατης προσκόλλησης στην πάλη των τάξεων, υποτιμώντας δραματικά τόσο την εθνική διάσταση των αντιθέσεων, όσο και την οικολογική ή την ανθρωπολογική. Όλα τα τελευταία χρόνια, όταν ο υπαρκτός σοσιαλισμός και οι ιδεολογίες του μπήκαν σε μια αξεπέραστη κρίση, οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ παρέμεναν προσκολλημένες στα παλιά ιδεολογικά σχήματα, χωρίς να πραγματοποιούν ούτε ένα βήμα μπροστά, στο θεωρητικό πεδίο. Αρκεί κανείς να διαβάσει τα αναρίθμητα κείμενά τους στα έντυπά τους και το διαδίκτυο. Η ιδεολογία αυτού του «νέου σχήματος» μένει αγκιστρωμένη στα σχήματα του… δέκατου ένατου αιώνα.

Όμως, εκτός από την ιδεολογική αγκύλωση, το σχήμα μυρίζει ναφθαλίνη και πολιτικά. Οι άνθρωποί του προέρχονται από το ΚΚΕ, το ΚΚΕ εσωτ. και τον αριστερισμό. Το ΚΚΕ έχει ζωή ενενήντα χρόνων, το ΚΚΕ εσωτ. ιδρύθηκε το 1968 και οι περισσότερες αριστερίστικες οργανώσεις στην αμέσως προδικτατορική περίοδο, στη χούντα, ή αμέσως μετά. Ιδιαίτερα οι δύο βασικές του συνιστώσες, οι προερχόμενοι από το ΚΚΕ (Αλαβάνος, Δραγασάκης, Λαφαζάνης κ.ά.) ή από το ΚΚΕ εσωτ. (Βούτσης, Μπαλάφας, Παπαδημούλης κ.ά.) υπήρξαν σε όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης στελέχη του πολιτικού συστήματος, επαγγελματίες πολιτικοί, βουλευτές, ευρωβουλευτές και ορισμένοι χρημάτισαν ακόμα και υπουργοί, όπως ο Δραγασάκης, έστω και για λίγο, στην κυβέρνηση Ζολώτα. Αρκετοί από αυτούς μπήκαν ως επαγγελματίες στην πολιτική πριν από τριανταπέντε χρόνια και συνεχίζουν απτόητοι μέχρι σήμερα.

Περισσότερη σημασία όμως έχει το ότι η πολιτική και ιδεολογική τους διαδρομή παραμένει ταυτισμένη με τη μεταπολίτευση. Διακηρύσσουν διαρκώς πως οι «άλλοι», οι εκπρόσωποι του δικομματισμού, είχαν την εξουσία ενώ οι ίδιοι παραμένουν αμόλυντοι από τις σειρήνες της εξουσίας. Ωστόσο, ο δικομματισμός δεν αποτελεί το κύριο στοιχείο της μεταπολίτευσης. Το βασικό χαρακτηριστικό της μεταπολίτευσης υπήρξε η παρασιτική ενσωμάτωση της χώρας –ή μάλλον η ολοκλήρωσή της– στο παγκοσμιοποιημένο σύστημα και η υποχώρηση του ελληνικού έθνους-κράτους έναντι τόσο των υπερεθνικών οργανισμών, όσο και έναντι του αναδυόμενου τουρκικού νεο-οθωμανικού ηγεμονισμού. Η ελληνική κοινωνία μετασχηματίστηκε σε βάθος προς την κατεύθυνση της οικονομικής, κοινωνικής, πολιτισμικής και πνευματικής αλλοτρίωσης. Η Ελλάδα μεταβλήθηκε από χώρα ισχυρής δημογραφίας σε μία χώρα υπογεννητικότητας, από χώρα «παραγωγής» μεταναστών σε χώρα μαζικής υποδοχής, από χώρα σκληρά εργαζομένων, κατ’ εξοχήν στον αγροτικό και δευτερογενή τομέα, σε χώρα γκαρσονιών, δημοσίων υπαλλήλων, πορτιέρηδων σε μπαρ, όπου τις παραγωγικές εργασίες εκτελούν όλο και περισσότερο οι οιονεί είλωτες, μετανάστες εργάτες. Στο πολιτισμικό και το πνευματικό πεδίο, οι αξίες του πατριωτισμού, της εθνικής ιδιοπροσωπίας, της σύνθεσης του εγχώριου με το διεθνές, αντικαταστάθηκαν από τον κοσμοπολιτισμό, την λοιδορία των εθνικών συμβόλων και των αγωνιστικών εθνικοαπελευθερωτικών παραδόσεων, την άρνηση της άμυνας της χώρας και την εξύμνηση του ξένου, του δυτικού, του εισαγόμενου.

Και εδώ ο ΣΥΡΙΖΑ και ο χώρος του –στον οποίο ανήκει ιδεολογικά και η ΔΗΜΑΡ, που εξάλλου ήταν μέχρι πριν δύο χρόνια συνιστώσα του– όχι απλώς συμμετείχαν στη μεταπολίτευση αλλά αποτέλεσαν τον ιδεολογικό πυρήνα της. Η ιδεολογία της «ανανεωτικής» και ευρωλάγνας αριστεράς αποτελεί την κυρίαρχη ιδεολογία της μεταπολίτευσης. Στις εφημερίδες, στα περιοδικά, στο θέατρο, τον κινηματογράφο, τα πανεπιστήμια, στα σχολειά, στην τηλεόραση, τις εκδόσεις και στα περισσότερα think tanks των μηχανισμών αναπαραγωγής του συστήματος, ακόμα και στις γενικές γραμματείες των υπουργείων, η μεταπολιτευτική αριστερά κατέκτησε την αδιαμφισβήτητη ηγεμονία. Μια ηγεμονία τόσο καθολική ώστε έδινε τον τόνο και στους εκφραστές του ίδιου του δικομματισμού, τον οποίο εξάλλου «έτρεφε» διαρκώς με ιδέες και έμψυχο υλικό. Έτσι, σταδιακώς, με συνεχείς ενέσεις εκσυγχρονιστικής αριστερής ιδεολογίας, οι «βλάχοι» πατριώτες του ΠΑΣΟΚ –με τη συνεπικουρία του χρήματος, που έρρεε αφειδώς– μεταβλήθηκαν σε μοντέρνους «εκσυγχρονιστές» αντιπατριώτες. Οι κυριότεροι ιδεολόγοι του εκσυγχρονισμού, από τον Τσουκαλά έως τον Μουζέλη και τον Λιάκο εδώ έχουν την ιδεολογική τους αφετηρία. Που αλλού είχαν θητεύσει οι Φραγκουδάκη, Δραγώνα, Ρεπούση; Και οι έμψυχες προσφορές στο κομματικό προσωπικό δεν ήταν λίγες. Ο Πάγκαλος, ο Χριστοδουλάκης, ο Μόσιαλος, ο Λοβέρδος, ο Ρουμελιώτης και αναρίθμητοι άλλοι θα καταλήξουν στο ΠΑΣΟΚ προερχόμενοι από την Αριστερά. Αν κανείς μετρήσει και κατατάξει κομματικά όλους όσους υπέγραφαν κατά του Χριστόδουλου, εναντίον του Μιλόσεβιτς ή υπέρ του σχεδίου Ανάν, θα συναντήσει όλη την αφρόκρεμα του πασοκικού και αριστερού εκσυγχρονισμού (ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ).

Και αυτό που συμβαίνει σήμερα, όταν οι πολιτικοί εκφραστές της μεταπολίτευσης, το ΠΑΣΟΚ κατ’ εξοχήν και η εκπασοκισμένη και γερασμένη Νέα Δημοκρατία, μπαίνουν σε βαθύτατη κρίση, τότε αναλαμβάνει το κόμμα των ιδεολογικών φορέων της μεταπολίτευσης να εκφράσει το σύστημα. Ένα κόμμα διανοουμένων και μεσοστρωμάτων των ιδεολογικών μηχανισμών εκτινάσσεται αίφνης σε ρόλο πολιτικού πρωταγωνιστή, μια και οι κομματικοί ξενιστές του πνέουν τα λοίσθια! Και ένας αυξανόμενος αριθμός από τους πρώην Πασόκους, –Κατσέλη, Μητρόπουλος, Κοτσακάς, Ραυτόπουλος, κ.λπ.– σπεύδουν να ξεπλυθούν σε αυτή τη δήθεν νέα κολυμβήθρα.

Γι’ αυτό εξ άλλου ο ΣΥΡΙΖΑ αποκρύπτει τη φύση της κρίσης που περνάει η χώρα, ως κρίση του παρασιτικού εκσυγχρονισμού και κατά συνέπεια ολόκληρης της μεταπολίτευσης, και την εμφανίζει απλώς ως κρίση του «δικομματισμού», με τον ίδιο να διεκδικεί την κληρονομιά της νεκρής πλέον μεταπολίτευσης.

Δεν θα ασχοληθώ εδώ με το εάν ένα κόμμα-ιδεολογικός μηχανισμός μπορεί να μεταβληθεί απότομα σε κόμμα διαχειριστή της εξουσίας. Η άποψή μου είναι πως όχι, διότι ένας τέτοιος μετασχηματισμός θα απαιτούσε χρόνο και βαθύτατες αλλαγές και, επομένως, το πιθανότερο είναι πως ο ρόλος του θα είναι μάλλον μοιραίος. Εξάλλου έτσι συμβαίνει πάντα στην ιστορία. Όταν κλείνει μια ιστορική εποχή, αναδεικνύονται στο προσκήνιο, έστω φευγαλέα, οι βαθύτερες προϋποθέσεις της. Ας αναλογιστούμε τι σήμανε αυτό σε παλαιότερες φάσεις της ιστορίας μας.

Όμως, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει και κάτι νέο…, τον νεαρό αρχηγό του. Ωστόσο, ακόμα και καλές προθέσεις να έχει, όπως πολλοί φίλοι υποστηρίζουν, είναι σε θέση να μεταβάλει έναν ισχυρό ιδεολογικό μηχανισμό, βαθύτερη έκφραση της μεταπολίτευσης; Απίθανο, για να μην πω, παντελώς αδύνατο. Οπότε το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να αποτελεί τον ζωντανό και νεαρό Ντόριαν Γκρέυ, πίσω από τον οποίο κρύβεται η γερασμένη Αριστερά της μεταπολίτευσης. Και το προσωπείο αναπόφευκτα, κάποια στιγμή, θα δώσει τη θέση του στο πραγματικό πρόσωπο. Με τραγικές συνέπειες για τον ίδιο και κυρίως για τη χώρα.

http://ardin-rixi.gr/archives/6024

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/06/2012 18:08:57

    Εξαιρετική ανάλυση, με την οποία συμφωνώ αναφανδόν.
    Αφορά όμως στο 3-4% των ψηφοφόρων και οπαδών που παραδοσιακά εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Οι υπόλοιποι όλοι που το ψήφισαν, ή θα το ψηφίσουν, δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.
    Παραπλανημένοι είναι, που πιστεύουν στα φληναφήματα του Τσίπρα περί προσλήψεων, αυξήσεων, ελντοράντο της δραχμής, κλπ.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Strange Attractor 04/06/2012 18:23:09

      Αυτός ο λαός όμως απ'ότι φαίνεται έχει ανάγκη από ινδάλματα και όχι από ιδέες. Ψάχνει το νέο Σάκη Ρουβά. Και έτσι οι πολυάριθμες Ρουβίτσες μετατρέπονται σε Τσιπρίτσες!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Δαναός 04/06/2012 18:30:44

        Δυστυχώς, όσο ξέρει η μάζα από μουσική ξέρει και από πολιτική.

        • juliet avatar
          juliet @ Strange Attractor 04/06/2012 18:41:52

          ''Δεν μπορείτε να δώσετε δύναμη στον αδύνατο,αδυνατίζοντας τον δυνατό.Δεν μπορείτε να βοηθήσετε τον φτωχό καταστρέφοντας τον πλούσιο.Δεν μπορείτε να προωθήσετε την ανθρωπινη αδελφοσύνη ,ενθαρρύνοντας την πάλη των τάξεων''.
          Λινκολν Αβραάμ

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Strange Attractor 04/06/2012 20:59:31

          Α, ρε Strange, μεγάλη αλήθεια είπες....!

        • tak avatar
          tak @ Strange Attractor 04/06/2012 21:02:25

          Strange μου τι λες! Δεν ξέρει η μάζα από μουσική; Πρώτο τραπέζι πίστα (ρώτα και το Δαναό) κι αυτό είναι η ζωή της όλη!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ tak 04/06/2012 21:27:05

            Χώρα στην οποία λατρεύεται ο ... Γονίδης (για να μην πω και για τον Σαρμπέλ, που την εκπροσώπησε κιόλας), δεν έχει κανένα μέλλον.
            Απλά πορεύεται κουτσαίνοντας και ασθμαίνοντας.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Strange Attractor 04/06/2012 21:37:10

            Από ποιους λατρεύεται ο Γονίδης ..για σκέψου , μήπως από αυτούς που έχουν θεό το χρήμα και επιβεβαιώνονται όταν τα ακουμπάνε για πρώτο τραπέζι?
            Ο σαρμπέλ με την ταμτα που ακριβώς μας εκπροσώπησαν ? στην γιουροβίζιον? χαχαχα!
            Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

          • blue nile avatar
            blue nile @ Φελίζα 05/06/2012 11:56:02

            Ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα. όταν ακολουθείς απόλυτα την κεντρική ιδέα του δυτικού πολιτισμού, που είναι η αυτονομημένη από τις ανάγκες του ανθρώπου κατανάλωση (άρα και αυτονομημένη παραγωγή) προβάλεις το χρήμα ως υπέρτατη αξία, που η απόκτηση του αγιάζει τα μέσα και προσδίδει κύρος.
            Ανεξάρτητα το ποιόν του ανθρώπου.
            Η παράδοση μας είναι άλλη: ...Το ζητείν απανταχού το χρήσιμον ήκιστα αρμόζει τοις μεγαλοψύχοις και ελευθερίοις...Δεν ταιριάζει σε ελεύθερους και μεγαλόψυχους ανθρώπους να ζητάνε παντού το χρήσιμο.
            Είναι βέβαια θεμιτή η απόκτηση υλικών αγαθών γιατί ένα μίνιμουμ οικονομικής άνεσης είναι απαραίτητο για την πραγμάτωση της ευτυχίας.
            Αν δεν έχεις να φας να ντυθείς να αγοράσεις ένα βιβλίο, πόσο καλά μπορεί να είσαι;
            Όπως αναφέρει ο Καραμπελιάς δεν επιδιώχθηκε εδώ η σύνθεση του εγχωρίου με το ξένο αλλά η άκριτη αποδοχή του εισαγόμενου για να γεμίσει το Κολωνάκι με κουστουμάτα γραμματιζούμενα βλαχαδερά, έμπλεα αγραμματοσύνης για ότι το ελληνικό ...Φανατισμένες καρικατούρες διεθνιστικής αφασίας μέσα σε επώνυμα ιταλικά σακάκια.
            Και τα αγράμματα βλαχαδερά βρήκαν καταφύγιο επίδειξης του νεοπλουτίστικου τρόπου τους στους λουλουδοπόλεμους και τις ανατροπές τραπεζιών με τις φλεγόμενες μπουκλάλες από ουίσκυ...
            Χίλιες ώρες πίστα έχει το μωρό μου...

        • Ο Γερος του Μωρηα avatar
          Ο Γερος του Μωρηα @ Strange Attractor 05/06/2012 13:42:47

          Μαλιστα...για ολα τα κακα παντα φταινε ολοι οι αλλοι.Ολα αυτα τα χρονια που μας ψηφιζαν 2.000.000-2.500.000 λαος ,ηταν πατριωτες, ειχαν εθνικη συνειδηση, πολιτικο αισθητηριο,γνωριζαν απο πολιτικη.Και ξαφνικα δεν μπορουμε να πεισουμε ουτε τους εαυτους μας (υστερα απο αμετρητα & τραγικα λαθη,πισωγυρισματα."κωλοτουμπες" κλπ) και μας φταιει ο Λαος που δεν ξερει απο πολιτικη.Κουνια που μας κουναγε...

        • Όταν χαράζει avatar
          Όταν χαράζει @ Strange Attractor 05/06/2012 20:48:28

          Και τώρα, μαντέψτε ποιές φοιτητικές παρατάξεις οργανώνουν χορούς στο Βέρτη, την Κοκκίνου και λοιπά πολιτιστικά κέντρα. Μην είναι το Δίκτυο; Μην είναι η ΠΚΣ; Μην είναι τα ΕΑΑΚ; Μπααααα, κάτι περίεργα θολοκουλτουριάρικα βάζουν αυτοί.

          Μην είναι η ΔΑΠαρα και η ΠΑΣΠαρα; Χμμμ...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 04/06/2012 19:21:40

      Παραπλανημένοι είναι ...

      Δεν είναι παραπλανημένοι, ξέρουν πολύ καλά τι είναι ο Σύριζα. Εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι να μεταφέρουν τους μηχανισμούς τους εκεί για να συνεχίσουν το φαγοπότι.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ anonymous 04/06/2012 20:47:35

        Ακριβώς. Πολλά άτομα που θα ψηφίσουν Σύριζα είναι άνθρωποι που θέλουν μόνο να μασουλάνε στη ζωή τους ή μισούν τον ελληνικό τρόπο ζωής ή και τα δύο. Δεν πρόκειται δηλαδή για πλανημένους. Το άρθρο δεν απευθύνεται σε αυτούς αλλά στους υπόλοιπους κατοίκους της Ελλάδας, στους Έλληνες, που θα πρέπει κάποτε να καταλάβουν τι συμβαίνει, πώς και γιατί φτάσαμε εδώ ώστε να ξυπνήσουν και να αντιδράσουν συλλογικά και ορθά.

  2. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 04/06/2012 18:28:37

    το ιδιο ισχυει και για την ΝΔ ,το Πασοκ την ΔΗΜΑΡ και για ολα τα υπολοιπα κομματα.
    παλαια φθαρμενα υλικα ειναι ολοι. ειναι ολοι κακοι ,λενε ολοι μπαρουφες και εμεις απλα καλουμαστε να διαλεξουμε τον λιγοτερο κακο, το λιγοτερο μπαρουφολογο.
    μετα απο αυτη την περιπετεια, καποια στιγμη θα εμφανιστει το πραγματικα καινουριο. και δεν θα ειναι απο το υπαρχων πολιτικο συστημα. δεν μπορουμε να κανουμε τιποτε αλλο, απο το να αναμενουμε!!!
    υπομονη λοιπον.

  3. S.R. avatar
    S.R. 04/06/2012 18:36:32

    O Καραμπελιας οχι μονο αποτελει την μοναδικη αριστερη φωνη μεγαλου νοητικου βεληνεκους, αλλα οι αναλυσεις του θα ηταν χρησιμες και για τα αραχνιασμενα κρατικιστικα μυαλα, που παριστανουν τους "δεξιους", και που "παρκαρουν" στην Ν.Δ. ,εδω και χρονια...

    • juliet avatar
      juliet @ S.R. 04/06/2012 18:49:00

      S.P
      καλησπέρα,υπάρχει ένα πρόβλημα θα πρέπει να αναγνωρίσουν και παραδεχτούν το πνεύμα και την διορατικότητα του κ.Καραμπελιά και δεν το συνηθίζουν ....δυστυχώς.

  4. Nik avatar
    Nik 04/06/2012 18:49:50

    Εξαιρετική ανάλυση που βάζει σε άμεσα κατανοητή γλώσσα αυτά που πολλοί διαισθανόμασταν εδώ και καιρό. Δεν είναι τυχαία η σύμπτωση με μερικά που έχει κατά καιρούς καταγράψει ένας στοχαστής από άλλο χώρο, ο Χρήστος Γιανναράς.

    Η ελπίδα είναι να μην υλοποιηθούν οι τραγικές συνέπειες της μετάβασης από το παλιό στο νέο, όπως προμηνύει η τελευταία παράγραφος. Δεν αντέχουμε ένα νέο 1974.

  5. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 04/06/2012 19:14:13

    Μία πραγματικά διεισδυτική ματιά, στην ελληνική πραγματικότητα! Μπράβο!

  6. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 04/06/2012 19:39:10

    Ψάχνω να βρω ένα κατιτί, που να πω πως υπάρχει ένα λαθάκι έστω, μια σκιά ανάξια αξιολόγησης, στα ευρήματα της αξονικής του Γιώργου Καραμπελιά! Ου δύναμαι, οπότε και αποδέχομαι ολόκληρη τη γνωμάτευση, αναμένοντας την κατάλληλη αγωγή, πριν γίνει επιδημία. Εύγε!

  7. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 04/06/2012 20:02:00

    «Tο βασικό χαρακτηριστικό της μεταπολίτευσης υπήρξε η παρασιτική ενσωμάτωση της χώρας –ή μάλλον η ολοκλήρωσή της– στο παγκοσμιοποιημένο σύστημα και η υποχώρηση του ελληνικού έθνους-κράτους έναντι τόσο των υπερεθνικών οργανισμών, όσο και έναντι του αναδυόμενου τουρκικού νεο-οθωμανικού ηγεμονισμού. Η ελληνική κοινωνία μετασχηματίστηκε σε βάθος προς την κατεύθυνση της οικονομικής, κοινωνικής, πολιτισμικής και πνευματικής αλλοτρίωσης. Η Ελλάδα μεταβλήθηκε από χώρα ισχυρής δημογραφίας σε μία χώρα υπογεννητικότητας, από χώρα «παραγωγής» μεταναστών σε χώρα μαζικής υποδοχής, από χώρα σκληρά εργαζομένων, κατ’ εξοχήν στον αγροτικό και δευτερογενή τομέα, σε χώρα γκαρσονιών, δημοσίων υπαλλήλων, πορτιέρηδων σε μπαρ, όπου τις παραγωγικές εργασίες εκτελούν όλο και περισσότερο οι οιονεί είλωτες, μετανάστες εργάτες. Στο πολιτισμικό και το πνευματικό πεδίο, οι αξίες του πατριωτισμού, της εθνικής ιδιοπροσωπίας, της σύνθεσης του εγχώριου με το διεθνές, αντικαταστάθηκαν από τον κοσμοπολιτισμό, την λοιδορία των εθνικών συμβόλων και των αγωνιστικών εθνικοαπελευθερωτικών παραδόσεων, την άρνηση της άμυνας της χώρας και την εξύμνηση του ξένου, του δυτικού, του εισαγόμενου.”

    Α! ρε Γιώργο Καραμπελιά πόσο δίκιο έχεις και πόσο λάθος έκανε ο Σαμαράς που δεν σε έβαλε πρώτο στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Ο πατριωτικό χώρος έχει εκπρόσωπους σαν τον Γιώργο Καραμπελιά, με ιστορία και απόψεις κρυστάλλινες σαν γάργαρο νερό

  8. airman avatar
    airman 04/06/2012 20:41:36

    Από τη μία ''Ντόριαν Γρέϋ'' από την άλλη ''Τσε Αλέξης'', θα μπερδευτεί το ''παιδί με το καλάμι'' και η συνισταμένη των συνιστωσών θα γυρίζει σαν το ανεμούριο!
    Υ.Γ. Πέρα από τις αφίσες που μας πληροφορούν για το που τραγουδάει η ''Λαίδη'' και σε ποια εκδήλωση θα συμμετάσχει η Φιλιώ Πυργάκη, υπάρχει και αυτή του ΣΥΡΙΖΑ:''ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ''. Αυτή είναι η απάντηση στην ερώτηση ''Τι κάνετε;''.
    Η επόμενη ερώτηση που μου έρχεται αυθόρμητα στο μυαλό είναι ''Και ποιος σας είπε ότι η ελπίδα θα σας ακολουθήσει;'' ή ''Και γιατί να σας ακουλουθήσει η ελπίδα;''
    Αλλά και να το θέλει η ελπίδα, θα πρέπει να της βάλουν GPS για να ακολουθεί κάθε φορά την κατεύθυνση της συνισταμένης των συνιστωσών!

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 04/06/2012 20:53:29

    «Για να επηρεάσω το άτομο, του δανείζω τη ψυχή του. Το άτομο δεν μπορεί να σκέπτεται με τον δικό του φυσικό τρόπο, ούτε να καίγεται από τα δικά του φυσικά πάθη. Οι αρετές του, δεν φαίνονται να είναι πραγματικές. Οι αμαρτίες του, αν όντως υπάρχει o όρος αμαρτίες, αυτές είναι δανεικές. Το άτομο γίνεται μία ηχώ της μουσικής κάποιου άλλου, ένας ηθοποιός, σ’ ένα ρόλο που δεν έχει γραφτεί γι' αυτόν. Στόχος ζωής, είναι η αυτό-ανάπτυξη του ατόμου. Η απόλυτη κατανόηση της φύσης του ατόμου είναι ο λόγος για τον οποίο ο καθένας από εμάς, ευρίσκεται εδώ. Στις ημέρες μας, οι άνθρωποι φοβούνται κι έχουν ξεχάσει την υπέρτατη υποχρέωση που έχουν στον εαυτό τους. Φυσικά και είναι φιλάνθρωποι. Τρέφουν τους πεινασμένους και ντύνουν τους επαίτες. Ομως, οι δικές τους ψυχές, λιμοκτονούν και είναι γυμνές. Το θάρρος, τους έχει εγκαταλείψει. Ισως, να μην υπήρξαν ποτέ πραγματικά θαρραλέοι.

    Ο κοινωνικός τρόμος που είναι η βάση της ηθικής και ο τρόμος του Θεού που είναι το μυστικό της θρησκείας – αυτά είναι τα δύο που μας κυβερνούν. Κι όμως, πιστεύω ότι αν ο άνθρωπος μπορούσε να ζήσει μιά ζωή γεμάτη, μιά ζωή ολοκληρωμένη, αν μπορούσε να δώσει μορφή σε κάθε συναίσθημα, σε κάθε έκφραση, σε κάθε σκέψη, σε κάθε πραγματικότητα, σε κάθε όνειρο – πιστεύω ότι ο κόσμος θα μπορούσε να κερδίσει από μία νέα ώθηση χαράς, που θα τον έκανε να ξεχάσει όλες τις μεσαιωνικές ασθένειες και να επιστρέψει στο φίνο και πλούσιο Ελληνικό ιδεώδες.» ~Oscar Wilde, «The Picture of Dorian Gray»
    (απόσπασμα) μτφρ: η Dimi

  10. ΚΜ avatar
    ΚΜ 04/06/2012 21:45:36

    Εξαιρετικός καί σε αυτή την ανάλυση ο Καραμπελιάς, λέει τα πράγματα με το όνομά τους:

    Ο Σύριζα, όχι μόνο ΔΕΝ είναι το «νέο» αλλά πρόκειται για το κατεξοχήν «κόμμα των ιδεολογικών φορέων της μεταπολίτευσης».

    Και, όπως ορθά επισημαίνει, «βασικό χαρακτηριστικό της μεταπολίτευσης υπήρξε η παρασιτική ενσωμάτωση της χώρας ... στο παγκοσμιοποιημένο σύστημα και η υποχώρηση του ελληνικού έθνους-κράτους έναντι τόσο των υπερεθνικών οργανισμών, όσο και έναντι του αναδυόμενου τουρκικού νεο-οθωμανικού ηγεμονισμού».

  11. Δαναός avatar
    Δαναός 04/06/2012 21:50:37

    Dr. CHE TSIPRARA
    Ε ρε τι έπαθα ο άνθρωπος! Με τσίμπησε μύγα Τσε Τσε και η άτιμη ήταν και μολυσμένη. Τι να έκανα που είμαι και αλλεργικός;
    Κατόπιν υποδείξεως κάλεσα τον φέρελπι γιατρό Τσε Παπάρα, γιατί μου είπαν είναι καλός και όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει.
    Δεν μπορεί λέω, κάποιο φάρμακό θα έχει και για την περίπτωσή μου! Εξ άλλου όπως είναι γνωστό, θεραπεύει με τα λόγια σε ανώγεια και κατώγια! Όχι παίξε γέλασε. Επιστήμων.
    Έτσι λοιπόν δέχθηκα τη θεραπεία του στα αγωνιώδη ερωτήματα που με δημιούργησε το τσίμπημα της μύγας.
    Μη φοβάσαι μου είπε, θα επαναδιαπραγματευτώ με το ανοσοποιητικό σου σύστημα, θα το καταγγείλω για να μάθει αυτό τι γιατρός είμαι και έτσι φοβισμένο που θα το μαλώσω θα αναγκαστεί να παράγει περισσότερα αντισώματα. Ωρέ μπράβο είπα!
    Θα καταργήσω, συνέχισε, την πίεση του αίματος που παίζει μεταξύ 22και 32 mm στήλης υδραργύρου με τσιπροτανίλ. Ανακουφίστηκα!
    Θα τακτοποιήσω στον οργανισμό σου για δυο χρόνια την ανεργία των λευκοκυττάρων, για να μπορούν να αντέχουν στις δύσκολες εισροές μικροβίων. Τρελάθηκα!
    Τέρμα οι αιμορραγίες. Χαράτσι δε θα δίνεις σε σκιτζήδες και τσαρλατάνους! Χαρά μου!
    Θα φορολογήσω το οξυγόνο των αμινοξέων και των ερυθροκυττάρων με συνεχείς αφαιμάξεις και θα διοχετεύσω αυτούς τους φόρους σε ασθενείς οργανισμούς όπως στο δικό σου! Γιατρέ μου!
    Θα καταρτίσω περιουσιολόγιο και με συνεχείς μετρήσεις αν αυξάνονται τα λίπη, για να μην αποθηκεύονται θα μπαίνεις σε δίαιτα και αν δεν την τηρείς οι ποινές θα είναι βαριές! Τέρμα οι πατσάδες!
    Θα αλλάξω τους συντελεστές της κακής και καλής χοληστερίνης με νέους που θα προέρχονται από χορτοφαγία ή και αφαγία για να ελαφρύνει το σώμα σου! Αισθητικέ μου!
    Θα αφοπλίσω τα λευκά αιμοσφαίρια και θα τα απαγορεύσω να συμμετέχουν στην καταστολή των μικροβιακών γνωστών αγνώστων εισβολέων τους οποίους θα αντιμετωπίζω ομοιοπαθητικά με τσιπροξίνη! Αστέρι μου!
    Και πριν αρχίσουμε τη θεραπεία, μου είπε ότι θα μου δώσει ένα αντικαταθλιπτικό-υπνωτικό φάρμακο δικής του πατέντας, να πέσω σε λήθαργο και να μην καταλάβω τίποτα από τη θεραπεία.
    Παπαροξίνη το ονόμασε!
    Έχει γιατρέ μου παρενέργειες αυτό το φάρμακο του είπα;
    Δε θα τις καταλάβεις μου είπε! Θα ακούς μόνο εκείνο το ωραίο άσμα που λέει: «Μακαρία η οδός, ή πορεύει σήμερον, ότι ητοιμάσθη σοι τόπος αναπαύσεως». Δέσποτά μου!
    Μα αυτός ρε παιδιά δεν είναι γιατρός! Θεός είναι! Τι θεός δηλαδή, ημίθεος και βάλε! Είναι να μην τον εμπιστευτώ!
    Τα σέβη μου Δόκτορά μου Τσε Παπάρα!
    Δαναός

    • juliet avatar
      juliet @ Δαναός 04/06/2012 22:08:56

      Δαναέ ,
      όλα γιατρεύονται με παπαριές ;εσύ κάτι θα γνωρίζεις παραπάνω ολόκληρη διατριβή παπαρολογίας έκανες .
      :)

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Δαναός 04/06/2012 22:12:43

      Διδάσκαλε, γιά σένα αυτό το 45αράκι all time classic http://goo.gl/LyE5g

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Δαναός 04/06/2012 22:38:59

      Δαναέ μου, σε χαιρετώ! Η βιωματική σου εμπειρία και η λεπτομερής καταγραφή της, αποτελεί την υψηλών προδιαγραφών διατριβή του Τσιπρογιαννίτη και υποβάλλω αίτημα προς τον Φάκτορα, να τύχει ξεχωριστής ανάρτησης.
      Τώρα που ο κόσμος δεν έχει λεφτά για γιατρούς και το ΕΣΥ πνέει τα λοίσθια, θα έχουν μεγάλη πέραση οι κομπογιαννίτες, οι οποίοι απλά και χωρίς αναισθητικό, θα μας κόβουν τη ζωή «σύριζα»!

      • man8os avatar
        man8os @ Aφροδίτη 05/06/2012 13:05:23

        Συμφωνω αξιζει αναρτηση το σχολιο

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δαναός 04/06/2012 23:37:30

      Δάσκαλέ μου καλησπέρα,
      μέ τήν θεραπεία τοῦ γιατροῦ Τζιπάρα πού θά ἀκολουθήσεις,εἶμαι πεπεισμένος,τί λέω,σίγουρος,ὃτι σέ 3 ἡμέρες,τό πολύ σέ 9 ἂντε σέ 40 ἡμέρες θά 'σαι περδίκι!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 00:13:07

        Βρε Κυθήριε τρίμερα εννιάμερα και σαράντα θα ακούω το άμωμοι εν οδώ;

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Δαναός 05/06/2012 00:16:49

          Πάρτον στον γάμο σου να σου πει και του χρόνου. :)

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 14:33:41

        Μάθε να ζεις την κάθε μέρα σου, σαν να είναι η τελευταία!
        Κάποια μέρα θα τα καταφέρεις !

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/06/2012 22:02:25

    Και να προσθέσω στο προηγούμενο σχόλιο ότι αυτόν τον λαμπρό διανοητή, που έχει και ένα σημαντικό ιστορικό-ερευνητικό έργο, τον Γιώργο Καραμπελιά, θα έπρεπε να τον φιλοξενούν τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της χώρας, έντυπα και ηλεκτρονικά. Αντ αυτού, για τους γνωστούς λόγους (βλέπε ΕΛΙΑΜΕΠ, δικτατορίες της πολιτικής ορθότητας, κλπ, κλπ), βλέπουμε να τον έχουν περιθωριοποιήσει. Είμαστε άξιοι της τύχης μας.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ ΒΙΣ 04/06/2012 23:13:17

      Μα τί λες τώρα; Αυτός για το σάπιο κατεστημένο είναι το κόκκινο πανί! Όποιος με το λόγο του προκαλεί την πατριωτική αφύπνιση, είναι ανεπιθύμητος.

  13. Δαναός avatar
    Δαναός 04/06/2012 22:42:28

    Χαχα έχω συλλογή βινυλίου! Ευχαριστώ!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Δαναός 04/06/2012 23:00:56

      Τhe golden oldies are therapeutic ! Aπεταξάμην τα ψυχοφάρμακα. Να είσαι πάντα καλά, γερός και δυνατός και να γράφεις συχνά να μας εμψυχώνεις.

  14. Δαναός avatar
    Δαναός 04/06/2012 22:43:23

    Και τι γιατρός! Δόκτωρ!

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Δαναός 04/06/2012 22:45:32

      Δόκτωρ Θάνατος, ο νεώτερος!

    • airman avatar
      airman @ Δαναός 04/06/2012 23:02:58

      Εμένα μου σύστησε ένα και μοναδικό σκεύασμα για όλες τις ασθένειες (ιώσεις, επιδημίες, αρθριτικά, μυϊκούς πόνους, δυσκοιλιότητα, συχνοουρία κλπ).
      Το ΤσιπρΑλέξ!
      Χρήση εξωτερική και εσωτερική!
      Δοσολογία κατά κρίση του ασθενούς!
      Χωρίς γνωστές παρενέργειες!
      Υ.Γ. Όποιος γίνει μετά μοτοσακό, θα πρέπει να βγάλει πινακίδες, να περάσει ΚΤΕΟ, να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και θα αποτελεί και τεκμήριο!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 04/06/2012 23:08:49

      Δόκτωρ ΤσιΦράγκο!

  15. NTUA avatar
    NTUA 04/06/2012 23:03:41

    Ρε παιδιά, τον ξέρετε (τον έχετε διαβάσει) καλά τον Καραμπελιά; Ξέρετε τις απόψεις του για τα γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008, την λαθρομετανάστευση, την παγκοσμιοποίηση - "νέα τάξη" και την διεθνή θέση της Ελλάδας ("βαλκανική" κτλ.); Και εν πάση περιπτώσει, αν παραδέχεσθε ότι υπάρχουν και "καλοί αριστεροί", να ψάξουμε να τους βρούμε...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ NTUA 04/06/2012 23:15:26

      Μόνο οι "Δεξιοί" είναι οι καλοί σε αυτή τη χώρα. Το είπε κι ο παππάς το πρωί στη λειτουργία. Διότι μόνο οι Δεξιοί τυγχάνουν της επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος. Οι Αριστεροί που είναι και άθεοι πλέουν εις το πέλαγος της αμαρτίας. Διαβάζουν και αυτόν τον βδελυρόν Μαρξ. Ενώ οι Δεξιοί με τη Φωνή Κυρίου ανα χείρας ευρίσκονται εις τον δρόμον της Αρετής!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/06/2012 23:21:15

        Είδες όταν πηγαίνεις σε καθολικές εκκλησίες τι ακούς; :)

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 05/06/2012 00:26:39

          Άκουσα και το ευαγγέλιο:

          Τη δε επαύριον, ήτις εστίν μετά τας εκλογάς, συνήχθησαν οι Δεξιοί προς τον αρχηγόν λέγοντες: Κύριε εμνήσθημεν ότι εκείνος ο Τσίπρας είπεν έτι ζων Μετά της 17ης Ιουνίου εξελέξομαι. Κέλευσον ουν ασφαλισθήναι των εκλογικών τμημάτων έως της των εκλογών ημέρας μήποτε ελθόντες οι συνιστώσαι αυτού νυκτός κλέψωσιν τας κάλπας και είπωσιν τω λαώ: Εξελέχθη από του λαού! Και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης. Έφη δε αυτοίς ο Αρχηγός: Έχετε κουστωδίαν (Θεοδώραν, Άρην, Πάκιον κλπ)• υπάγετε ασφαλίσασθε ως οίδατε. Οι δε πορευθέντες ησφαλίσαντο τα εκλογικά τμήματα, σφραγίσαντες τας κάλπας μετά της κουστωδίας…

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2012 00:39:04

            Ειρήνη σοι τω αναγνώντι.Έτι δεόμεθα υπέρ του αδερφού ημών Φαίλτορα και πάσης εν τω αντινιούζ ημών αδελφότητος!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 05/06/2012 00:40:15

            Αμήν!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2012 00:42:18

            Mόλις γύρισα, είδα εφτά λυχνοστάτες χρυσούς. Kαι καταμεσής των εφτά λυχνοστατών είδα Έναν, που ήταν όμοιος με γιο ανθρώπου, ντυμένο με χιτώνα που έφτανε ως τους αστραγάλους του και ζωσμένο στο στήθος του με μια ζώνη χρυσή. Eίδα επίσης το κεφάλι του κι ήταν οι τρίχες του κάτασπρες σαν λευκό μαλλί, και τα μάτια του σαν της φωτιάς τη φλόγα! Tα πόδια του ήταν σαν το χαλκό που αστράφτει όταν πυρώνεται σε καμίνι φωτιάς! Kαι η φωνή του ηχούσε έτσι όπως όταν τρέχουν πολλά νερά. Eίδα επίσης να κρατά στο δεξί του χέρι εφτά αστέρια και από το στόμα του να βγαίνει ένα κοφτερό δίκοπο ξίφος! Kι ήταν η όψη του σαν τον ήλιο, όταν λάμπει με όλη του τη λαμπρότητα!
            Aυτόν, λοιπόν, σαν τον αντίκρισα, έπεσα στα πόδια του σαν νεκρός. Tότε εκείνος έβαλε το δεξί του χέρι πάνω μου λέγοντας: Mη φοβάσαι! Eγώ είμαι ο Πρώτος και ο Έσχατος και ο Zωντανός, άλλως και Δαναός! Πέθανα, μα τώρα να! είμαι ζωντανός στους αιώνες των αιώνων κι έχω τα κλειδιά του Θανάτου και του ’δη! Γράψε, λοιπόν, αυτά που είδες και αυτά που τώρα διαδραματίζονται και όσα θα ακολουθήσουν κατόπιν. Tο νόημα που κρύβουν τα εφτά αστέρια που είδες στο δεξί μου χέρι και των εφτά χρυσών λυχνοστατών είναι τούτο: τα εφτά αστέρια είναι οι εφτά συνιστώσες που θέλουν να μείνουμε στο ευρώ, και οι εφτά λυχνοστάτες είναι οι εφτά συνιστώσες που θέλουν να φύγουμε από το ευρώ.
            Nα τι λέει ο Aμήν, ο Mάρτυρας ο αξιόπιστος και αληθινός: Tα ξέρω τα έργα σου, ότι ούτε κρύος είσαι ούτε ζεστός. Προτιμότερο θα ήταν να ήσουν είτε κρύος είτε ζεστός. Mα επειδή είσαι χλιαρός, και δεν είσαι ούτε ζεστός ούτε κρύος, θα σε ξεράσω από το στόμα μου. Eσύ, βέβαια, λες: ΣΥΡΙΖΑ είμαι! και: Έχω ξεφύγει εγώ και δεν έχω την ανάγκη κανενός! Όμως δεν ξέρεις ότι εσύ είσαι ο ταλαίπωρος και ελεεινός και φτωχός και γυμνός! Σε συμβουλεύω να αγοράσεις από μένα χρυσάφι καθαρισμένο στη φωτιά, για να πλουτίσεις, καθώς και ρούχα λευκά για να ντυθείς και να μη φανερωθεί η ντροπή της γύμνιας σου, κι επίσης κολλύριο για να αλείψεις τα μάτια σου, ώστε να βλέπεις! Eγώ όσους αγαπώ σαν φίλους μου, τους ελέγχω και τους παιδαγωγώ. Γίνε λοιπόν θερμός και μετανόησε. Nα! Στέκομαι τώρα μπρος στην πόρτα και χτυπώ! Aν κανείς ακούσει τη φωνή μου και ανοίξει την πόρτα, θα μπω στο σπίτι του και θα δειπνήσω μαζί του, κι αυτός μαζί μου.

      • airman avatar
        airman @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/06/2012 23:24:12

        Αντίδωρο έδωσε σε όλους ή μόνο στους ''καλούς'';
        Γιατί στο χωριό μου έδωσε πρώτα στους ''καλούς'' και μετά εάν περίσσευε θα έπερναν και οι υπόλοιποι!

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ airman 04/06/2012 23:58:02

          Το υπόλοιπο το πήρε ο Δαναός στο σπίτι. Καθότι κάλλιστος!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ NTUA 05/06/2012 05:23:22

      Φίλε NTUA, σε πολλά σημεία διαφωνώ με τον Καραμπελιά, ως δεξιός που είμαι. Του αναγνωρίζω όμως ότι, παρότι αριστερός, δεν υιοθετεί το εθνομηδενιστικό ιδεολογικό «πακέτο» (όπως το 90%-99% των αριστερών στοχαστών) αλλά αντιθέτως, προσπαθεί από το μετερίζι του να διακονήσει το Γένος. Αγωνίζεται, με τον τρόπο του, για την ιδιοπροσωπεία μας, την Πίστη μας, την ιστορία μας και το μέλλον μας ως λαού. Τέτοιοι άνθρωποι δεν μας περισσεύουν - κι ας είναι και αριστερός γενικά.

      Επίσης, δεν έχω υπόψιν μου κάτι μεμπτό όσον αφορά την στάση του απέναντί στα «Πορτοκαλί Δεκεμβριανά». Παραπέμπω στο άρθρο του «Εξέγερση ή πορτοκαλί επανάσταση», για εξαγωγή συμπερασμάτων:

      h++p://www.ardin.gr/?q=node/611

      Τέλος, και οι θέσεις του αναφορικά με τον ύπουλο ρόλο της λαθρομετανάστευσης και τους κινδύνους που ελοχεύει για την εθνική μας υπόσταση, είναι υγιείς.

  16. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/06/2012 23:43:13

    Ὁ ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει καί κάτι νέο,τόν νεαρό ἀρχηγό του...,ὃμως ἀνάμεσα σέ τόσους γέρους,κι αὐτός δείχνει γερασμένος...

  17. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 04/06/2012 23:51:49

    Δεν νομιζω οτι θα διαφωνησει κανεις με τον αρθρογραφο.Μια χαρα τα λεει.
    Επι της ουσιας αποτελει μεγαλη επιτυχια της Αριστερας , οτι αυτο το ιδεολογικο συνολο που εκφραζει και πιστευει , αν και απετυχε οικτρα οπου εφαρμοστηκε -εστω- και σε περιορισμενο βαθμο , επιμενει να το προωθει και μαλιστα να πιστευει οτι ειναι κατι νεο , οτι αποτελει ελπιδα , οτι αποτελει μια αλλαγη...
    Το χειροτερο βεβαια απο ολα ειναι οτι πανω στην απελπισια πολλων πολιτων, γινονται ευκολα οι ιπποτες της ελπιδας , μερικοι Αριστεροι που στο μυαλο τους φανταζονται ακομα κοινωνιες κολεκτιβας και σοσιαλιστικου παραδεισου...
    Ομως ας μην γελιομαστε.
    Φερουμε και εμεις ευθυνη διοτι οσοι ξερουμε μερικα πραγματα , δεν τα λεμε οπως πρεπει να τα πουμε.Ευθεως και κατηγορηματικα.
    Γιατι μετα την 17η Ιουνιου , ΟΥΔΕΙΣ μπορει να πει πλεον οτι "αχ.. δεν ηξερα".
    Η Ελλαδα ειναι με μια κλωστη στην Ευρωπη και στην "ζωη".Κυριολεκτικα.

    ΥΓ : οσο αναφορα την ΔΗΜΑΡ , τουλαχιστον εδειξε μια λογικη στην παρουσα κατασταση.Εδειξε καποια σημαδια ρεαλιστικης πολιτικης σκεψης.
    Κατι ειναι και αυτο , αποτελει τουλαχιστον την -μοναδικη- λογικη/ρεαλιστικη φωνη της Αριστερας.Μπορεις να πεις και 1-2 κουβεντες σε ορισμενα ζητηματα και ισως να βρεις μια βαση συνενοησης.
    Κατα τα αλλα η Αριστερα ειναι η κλασσικη δυναμη "λες μαυρο , λεω ασπρο - λες ασπρο , λεω μαυρο" , οτιδηποτε δηλαδη αρκει να ειναι αντιθετο ειτε προς την λογικη ειτε προς αυτο που λεει το συνολο.

  18. Αρις avatar
    Αρις 05/06/2012 00:12:54

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Η ΠΟΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011 ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
    ΑΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΕΚΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50% ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.

  19. Factorx avatar
    Factorx 05/06/2012 00:25:36

    Εσείς μεταφράζεται την υπεύθυνη στάση του Σαμαρά ως "λάθος" που πριμοδότησε τον ΣΥΡΙΖΑ. Σε μια χώρα όπου ο κ. Καμμένος διεκδικεί την πρωθυπουργία όλα είναι δυνατά. Ακόμα και το ¨"εθνικό" να εκλαμβάνεται ως "αντεθνικό" και αντιστρόφως. Εγώ όμως είμαι με την ...συντρόφισσα Αλέκα. Αν ήμουν αρχηγός της ΝΔ (που δεν θα γίνω ποτέ) θα οργάνωνα το κόμμα ώστε να το ελέγχω απολύτως και θα άφηνα τον Τσίπρα να γίνει πρωθυπουργός. Μετά θα με παρακαλούσαν να κυβερνησω για τρεις δεκαετίες

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Factorx 05/06/2012 00:44:01

      Τα έχουμε ξαναπεί Φάκτορα, αν αφήσουμε τον Αλεξέι να κυβερνήσει για κανά εξάμηνο, παίζει να μην ξανακούσουμε για αριστερά στην Ελλάδα (εφ' όσων υπάρχει) για καμιά τριανταριά χρόνια. Αυτό φοβάται και η Παπαρήγα, θα τους χαλάσει τ' όνομα.

  20. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 05/06/2012 00:47:11

    Εξαιρετικός όπως πάντα ο Καραμπελιάς.
    Αλλά να είμαστε δίκαιοι. Κορυφαία στο άθλημα "καρπαζώστε τον Αλέξη" είναι η Αλέκα Παπαρήγα. Σήμερα στο Mega τους ξεπάτωσε.

  21. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 05/06/2012 01:33:11

    Ότι ελαφρότητα βρείτε στο διαδίκτυο κατά του Τσίπρα το αναπαράγετε χωρίς κρίση... Νομίζετε δηλαδή ότι το λαϊκό-νεοφιλελεύθερο σύμπλεγμα, με λίγο ΛΑΟΣ ως μαϊντανό, της ΝΔ του Σαμαρά δεν μυρίζει ναφθαλίνη; Το μονο που μπορεί να ελπίζει η ΝΔ είναι η βόμβα της χρεοκοπίας (το φυτίλι της οποιας έχουν ανάψει οι Νέρωνες του μνημονίου) να σκάσει στα χερια του Τσίπρα για να πουλήσει ξανά εθνική σωτηρια στους τρομοκρατημένους ιθαγενείς...

  22. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 05/06/2012 02:09:16

    O Καραμπελιάς, σεβαστός από φίλους και αντιπάλους του δεκαετίες τώρα, "ελαφρότητα". Μάλιστα.
    Ενώ το "λαϊκό-νεοφιλελεύθερο σύμπλεγμα, με λίγο ΛΑΟΣ ως μαϊντανό, της ΝΔ του Σαμαρά" είναι απόσταγμα ...στιβαρού λόγου, ενώ το "Το μονο που μπορεί να ελπίζει η ΝΔ είναι η βόμβα της χρεοκοπίας να σκάσει στα χερια του Τσίπρα" είναι βαρύνουσα και σοβαρή πολιτική ανάλυση....

  23. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 05/06/2012 03:10:11

    Αυτό μου άρεσε , κοντοστάθηκα δηλαδή ...

    ¨... Και αυτό που συμβαίνει σήμερα, όταν οι πολιτικοί εκφραστές της μεταπολίτευσης, το ΠΑΣΟΚ κατ’ εξοχήν ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΣΟΚΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΜΕΝΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - μπαίνουν σε βαθύτατη κρίση...¨

    Για ποιους λόγους θεωρεί ¨εκπασοκισμένη¨ την Ν.Δ. ; Για τον πολύ ¨νεοφιλελευθερισμό της¨ ; Για τον πολύ ¨ σοσιάλ- κρατισμό της¨; Για τον πολύ ¨πατριωτισμό της¨ ;

  24. kas avatar
    kas 05/06/2012 07:49:02

    Μπράβο Γιώργο once more.

    Τελικά...Σοβαρό και ουσιαστικό λόγο έχουν κυρίως οι πρώην αριστεροί, πρώην αναρχικοί...ex γενικώς που αφού λάβανε γνώση καλού-κακού...αρχίσανε την μεμορφωμένη και κεκοσμημένη επιστροφή τους προς την δεξιά του Πατρός.

    Ετσι είναι για αυτό και στο επερχόμενο Πατριωτικό Μέτωπο θα έχουν την μερίδα του λέοντος στο υπερβατικό μανιφέστο της Ρωμηοσύνης.

  25. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 05/06/2012 12:36:53

    Μετα απο κουβεντα που ειχα σε φιλικο τραπεζι το Σαββατο κατεληξα , στο οτι οποιος ηταν Πασοκ και αντι-νδ παει χωρις σκεψη στο ΣΥΡΙΖΑ . Αρα δεν βλεπουν τον ΣΥΡΙΖΑ ως μια ανανεωτικη κινηση αλλα σαν χαλιφη στη θεση του χαλιφη .(δηλαδη του Πασοκ) Λυπαμε αλλα τετοιο ΣΥΡΙΖΑ εγω δεν θα παρω.

  26. Νικηφηρος Φωκας avatar
    Νικηφηρος Φωκας 05/06/2012 12:43:26

    Aπλα πραγματα παιδια... τι θελουν οι Αμερικανοι (ΗΠΑ) απο την Ελλαδα ?

    Θελουν τα Σκοπια να ονομαστουν Μακεδονια και ετσι να μπουν και στο Νατο και στην Ευρωπαικη ενωση.
    Θελουν την συνεκμεταλλευση του ΟΡΥΚΤΟΥ ΜΑΣ πλουτου με τους Τουρκους.
    Θελουν να συμφωνησουμε για την Κυπρο μας σε ενα νεο σχεδιο ΑΥΝΑΝ..
    Θελουν να μην δημιουργουμε στην Ευρωπη και στην Τουρκια προβληματα για τους λαθρομεταναστες αλλα να τους βολεψουμε ως ‘Ελληνες’ εδω και ετσι σε 20-30 χρονια να εξαλειφθει πια η ενοχλητικη φυλη...
    Θελουν επισης να καταστρεψουν το ΕΥΡΩ και να διαλυσουν την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ,
    Θελουν να προσχωρησουμε στην νεα ταξη και στον ‘πολυπολιτισμο’ και να αφησουμε στην ακρη την επαρση οτι ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ..
    Φραγκο δεν δινουν φυσικα αν εμεις ψοφησουμε της πεινας η σκοτωνομαστε στους δρομους αρκει να παρουν αυτοι αυτα που θελουν...

    Τωρα σαν μεγαλα παιδια ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ στο προγραμμα του ?

    Μα τα δινει ολα αυτα στο ακεραιο Η ΣΥΡΙΖΑ..... τυχαιο ? .. δεν νομιζω...

    Ρε κατι συμπτωσεις οτι θελουν οι Αμερικανοι ΑΥΤΟ ακριβως να τους δινει το ΣΥΡΙΖΑΡΙΟ....

    Ρε κατι συμπτωσεις....

    Και στη ΝΔ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ αντι να ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ αυτες τις ‘ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ’ , αντι να ζητησουν η ατζεντα των των συζητησεων να ανοιξει και για τα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ και για τα ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ θεματα και για την ΑΜΥΝΑ και για ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και για ΠΑΙΔΕΙΑ (οπου ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ και ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΤΑΙ η ΣΥΡΙΖΑ) αυτοι καθονται και κορδακιζονται με τον καθε τυχαρπαστο αριστερο (δεν υπαρχει και ακνενας δεξιος) δημοσιογραφισκο που υπηρετει φυσικα την ... ΣΥΡΙΖΑ...

    Αντε γεια !

  27. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 05/06/2012 14:10:25

    ΕΥΣΤΟΧΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑΣ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

  28. Μύγα μες στο Γάλα avatar
    Μύγα μες στο Γάλα 05/06/2012 14:22:54

    "....Ιδεολογικά, οι περισσότερες συνιστώσες του, εκτός από ελάχιστες πασοκογενείς –ΔΗΚΚΙ, Νέοι Σοσιαλιστές, κ.λπ. που δεν παίζουν κανένα ρόλο στην ιδεολογική και πολιτική συγκρότηση του σχήματος– παραμένουν αγκιστρωμένες στα τριτοδιεθνιστικά σχήματα της μονοδιάστατης προσκόλλησης στην πάλη των τάξεων, υποτιμώντας δραματικά τόσο την εθνική διάσταση των αντιθέσεων, όσο και την οικολογική ή την ανθρωπολογική...."

    Eάν οι περισσότεροι βρίσκουν το άρθρο του Καραμπελιά σωστό και άρα και την παραπάνω θέση του(στο οποίο ορθα κοφτά λέει ότι οποιαδήποτε Πασοκικό δάνειο δεν επηρεάζει την κυριαρχη γραμμη του) ..... τότε γιατί ταυτόχρονα
    υποστηρίζουν ότι όλο το βαθύ ΠΑΣΟΚ είναι απο πίσω ;
    Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν και τα δύο πράγματα ταυτόχρονα ...ή είναι ΠΑΟΚΟΓΕΝΕΣ ή δεν είναι

    • Kanaris avatar
      Kanaris @ Μύγα μες στο Γάλα 05/06/2012 15:21:26

      Γιατί οι οργανωμένες συνιστώσες τύπου ΔΗΚΚΙ απαριθμούν ελάχιστα μέλη, που μπορούν να ομαδοποιηθούν σε αμετανόητους «βλάχους» πατριώτες, «ξεχασμένους» διανοούμενους του τρίτου δρόμου, κλπ. Αυτοί δεν έχουν καμία ουσιαστική επιρροή μέσα στον Σύριζα, όπως δεν μπόρεσαν να ασκήσουν και στην μετεξέλιξη του Πασοκ παλαιότερα. Η μεγάλη μάζα που συγκροτεί το βαθύ Πασόκ και που εκλογικά πλέον εκφράζεται μαζικά μέσα από τον Σύριζα αποτελείται από τους «πελάτες» που έκτισε/μετασχημάτισε το Πασόκ μέσα από την 30ετή νομή της εξουσίας του. Αυτοί οι τελευταίοι είναι που προσπαθούν να διατηρήσουν την προνομιακή τους σχέση με το κράτος, αλλάζοντας τον φορέα της εξουσίας.

    • Μπάμπης avatar
      Μπάμπης @ Μύγα μες στο Γάλα 05/06/2012 15:27:57

      Μύγα,
      Τα πασοκογενή δάνεια που δεν αλλάζουν τη γραμμή του είναι ομάδες που προέρχονται από το παλιό πατριωτικό (στα λόγια) ΠΑΣΟΚ όπως το ΔΗΚΚΙ. Το βαθύ ΠΑΣΟΚ που είναι από πίσω είναι όλα τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ (όπως και της ΝΔ) που ψηφίζουν για να βολευτούν και τώρα θα πάνε να γλείψουν και θα ψηφίσουν τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή βλέπουν ότι βγαίνει, γιατί μην απατάσθε ο ΣΥΡΙΖΑ θα κερδίσει με διαφορά τουλάχιστον 6 μονάδες άσχετα με το τι λ'ένε οι δημοσκοπήσεις.

  29. την αληθεια avatar
    την αληθεια 05/06/2012 15:50:05

    Παιδια,να μιλησουμε την γλώσσα της αληθειας.Αυτα που αφουγκραζομαστε στην καθημερινοτητα μας.

    Ο τσιπρας ειναι αυτο που ειναι,εκφραζει τον παπανδρεισμο.
    Το ερωτημα ειναι ΓΙΑΤΙ ο κοσμος δεν στηριζει νεα δημοκρατια;

    Η απαντηση ειναι πολυ απλη.Αλλα απ οτι φαινεται τα κομματικα επιτελεια(τι αθλια λεξη αληθεια) ζουνε στον δικο τους κοσμο...

    Ο Αντωνης Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να παρει πισω ολες τις οριζοντιες περικοπες,ολες τις αδικιες του ενιαιου και να επιστρεψει με περικοπες σε μεγαλους μισθους και συνταξεις..Με στοχευμενες περικοπες σε υψηλα βαλαντια και να κατεβαινει προς τα κατω μονο αν χρειαστει...ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
    Ο Αντωνης Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να παρει πισω ολους τους φορους που χτυπανε την βαση,τον μικρομεσαιο,ιδιως την αυξηση του φπα και να αυξησει τους φορους και τα χαρατσια ακινητων πολυτελειας.ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
    Ο Αντωνης Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να θεσει ως πρωτο του αιτημα την ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.Την διαλυση εφοριων,πολεοδομιας ,δημοσιας διοικησης ,υπουργειων κτλ.Την αναδιαταξη τους με ανανεωμενο προσωπικο ολιγαριθμο,την εισαγωγη πληροφοριακων συστηματων .Το ανοιγμα των λογαριασμων,ολων οσων δουλεψαν σε επιτελικες και ευαισθητες θεσεις , την αναζητησης της διαδρομη του χρηματος.
    Ο Αντωνης Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να θεσει σε προτεραιοτητα ενα νεο ΣΥΝΤΑΓΜΑ.Μια νεα νομοθεσια λιγοτερο πολυπλοκη,χωρις παραθυρακια,με γρηγορη αποδοση δικαιοσυνης.ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
    ο Αντωνης Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να παρει πισω τους νομους παραγραφης υπουργων κ.α ,να περιορισει τους βουλευτες απο 300 σε 200 .ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
    Ο Αντωνης Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να απαιτησεις τις απολυσεις ολων των ρουσφετιων που παρεκαμψαν τον ΑΣΕΠ απο το 93 και επειτα.Να τους δωσει μια ευκαιρια να αποδειξουν οτι αξιζουν τη ςθεσης που εχουν μεσα απο εναν αδιαβλητο διαγωνισμο μεσω ΑΣΕΠ κρατωντας τους καλυτερους..Και οχι να ζηταει 150 χιλ απολυσεις απο ολους αδιακριτως.ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
    Ο Αντωνης Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να προστατευσει τα εισοδηματα των νεων δημοσιων κ ιδιωτικων υπαλληλων (οι οποιοι δεχτηκαν το μεγαλυτερο βαρος της δημοσιονομικης προσαρμογης)για να συγκρατησει και την δημογραφικη αιμορραγια.ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΤΤΕΙ
    Ο Αντωνης Σαμαρας οφειλε να επιδειξει συγκεκριμενες επιτροπες και οργανισμους που υπαρχουν απλα για να παρασιτουν τον δημοσιο κορβανα και να απαιτησει την διαλυση τους.ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
    Ο Αντωνης Σαμαρας οφειλε να δειξει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ποιες εταιρειες θα ιδιωτικοποιησει,ποια κλειστα επαγγελματα θα ανοιξει.Να το θεσει ως προτεραιοτητα της πολιτικης του.ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΤΤΕΙ
    Ο Αντωνης Σαμαρας μετα την ηττα της 7 μαη ΟΦΕΙΛΕ να προχωρησει σε "πογκρομ" ,να διαγραψει ΟΛΑ τα στελεχη που ειχαν επιτελικες θεσεις στο σκηνικο της μεταπολιτευσης,να χτυπησει την οικογενειοκρατια.ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ.Αντιθετως εφερε πισω και την μπακογιαννη για να πιστοποιησει ποσο παλαιοκομματικο κομμα ειναι η ΝΔ,για να επιβεβαιωσει ο μεσος ελληνας πως η ΝΔ ειναι κομμα της μεταπολιτευσης...ειναι αυτοι που τρωγαν στην μαπα τοσα χρονια και δεν εχει αλλαξει στο ελαχιστο.
    Ο Σαμαρας ΟΦΕΙΛΕ να μας δειξει τον τροπο που θα πιασει στην τσιμπιδα τους τους φοροδιαφευγοντες,τον τροπο που θα επιβαλλει την φοροεισπραξη αποδειξεων απ ολους μας,ο Αντωνης Σαμαρας οφειλε να μας δειξει τον τροπο με τον οποιο θα αντιμετωπισει την λαθρομεταναστευση.ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
    Διαφορετικα δεν τα βλεπω καθολου καλα τα πραγματα και θα ναι κριμα για την πατριδα μας.Βγειτε απο την γυαλα που ζειτε και κοιταξτε την πραγματικοτητα!Μην δινετε την ευκαιρια στον παπανδρεισμο να κανει ακομα ενα ρεσαλτο στην εξουσια .

  30. Kanaris avatar
    Kanaris 05/06/2012 17:28:02

    Δεν μπορώ να διαφωνήσω με τα θέματα που βάζεις, γιατί και σωστά και αναγκαία για την ανάσταση του τόπου είναι. Μην ξεχνάμε όμως ότι όταν στον πρώτο γύρο έθεσε κάποια θεσμικά θέματα ο λαός δεν φάνηκε διατεθειμένος να ακούσει τον θετικό του λόγο, γιατί αφενός μεν είχε «πιάσει» η ρετσινιά της συγκυβέρνησης, αφετέρου παρέμενε καχύποπτος για την ειλικρίνεια των προθέσεων και πραγματικές δυνατότητες της ΝΔ σαν φορέα εξυγίανσης και όχι συνέχισης της διαπλοκής. Την δύσκολη αυτή επικοινωνιακά εικόνα την θόλωναν ακόμα περισσότερο πριν από τις 06/05 τα ηγετικά στελέχη, συνεχίζοντας «αμέριμνα» να χτίζουν το προφίλ της συγκυβέρνησης κόντρα στην στρατηγική της αυτοδυναμίας του αρχηγού, και την κατάντησαν τραγική οι ψηφοφόροι της ΝΔ με την επιλογή τους να στείλουν για άλλη μια φορά τους ίδιους φθαρμένους στην βουλή (τουλάχιστον στην Β’ Αθήνας που ψηφίζω εγώ).
    Δυστυχώς υπό το βάρος του αποτελέσματος δεν υπήρχε πλέον χώρος για περαιτέρω νηφάλια παρουσίαση θέσεων, πολύ δε περισσότερο για ξεκαθάρισμα της «ήρας από το στάρι». Επιλέχτηκε η ταχτική της «πανστρατείας», με την ελπίδα ότι μαζί με την πόλωση που γίνεται όλο και εντονότερη θα είναι αρκετά στοιχεία για μια έστω και «αναγκαστική» στήριξη από τους πολίτες που νοιάζονται περισσότερο για τον τόπο παρά για την τσέπη τους. Η ευχή μου είναι να κερδίσει τελικά το στοίχημα των επαναληπτικών εκλογών με όσο μεγαλύτερο ποσοστό γίνεται, αλλά πολύ περισσότερο να επιχειρήσει μετά να εφαρμόσει τα σωστά σημεία του προγράμματος του, αδιαφορώντας για ισορροπίες μέσα στο κόμμα του. Αν το επιτύχει αυτό και κατορθώσει να δώσει θετική ελπίδα/διέξοδο στον λαό, τότε μπορεί πολύ εύκολα να προχωρήσει σε νέες εκλογές και να αποκτήσει απόλυτη ελευθερία κινήσεων. Τα ίδια έκαναν και ο Βενιζέλος και ο Γ.Παπανδρέου, αφού όμως είχαν κερδίσει το λαό με το μέρους τους. Η ανάκτηση της εμπιστοσύνης του λαού (και όχι η εξαγορά ψήφων/συνειδήσεων) θα πρέπει να είναι ο στρατηγικός του στόχος.

    • την αληθεια avatar
      την αληθεια @ Kanaris 05/06/2012 19:33:13

      Αγαπητε Καναρη ,με το ωραιο ονομα,


      Αν ο Σαμαρας εθετε τα θεματα αυτα που περιγραφω παραπανω,τα οποια ΟΛΟΙ μας γνωριζουμε και ΟΛΟΙ μας θελουμε να δουμε να πραγματωνονται η ΝΔ θα ηταν στο 40 %,δεν θα υπηρχε Συριζα.Και κατα την γνωμη μου πολυ συντομα δεν θα υπηρχε ουτε ΔΝΤ,ουτε και λιτοτητα.
      Διοτι ειναι θεματα που μας ταλανιζουν ως κρατος απο την ιδρυση μας.Η επιλυση τους σημαινει συντριβη της παρασιτοκρατιας,συντριβη της κομματοκρατις που γεννησε ο παπανδρεισμος και στην οποια,ΔΥΣΤΥΧΩΣ,συμμετειχε και η Δεξια,αυτευνουχίζοντας μαλιστα τον εαυτο της!
      Αυτα ειναι τα ζητηματα που μας διακρινουν ως "ξεχωριστη περιπτωση",που μας ξεχωριζουν ως μπανανια.
      Ο τσιπρας,λογικο ειναι να μην τα προβαλει,θα σημαινε πως δεν ηταν εκπροσωπος του παπανδρεισμου,ομως ειναι.
      Ο Σαμαρας γιατι; ΓΙΑΤΙ; δεν τα αποφασιζει;γιατι ρε γμτ θελει να αποτελει μερος του προβληματος και οχι της λυσης;

      Καμια μπακογιαννη δεν μπορει να σωσει τον (αγαπητο!ναι τον ψηφισα) Σαμαρα.Καμια βοηθεια "απ εξω".Η σημερινη πορεια προδιαγραφει μια ακομα διαψευση των απατηλων ψευδαισθησεων που εχουν οι κομματανθρωποι της ΝΔ και αυτην την φορα μια διαψευση που θα συμπαρασυρει δυστυχως και την κοινωνια μας.
      Ο σαμαρας το μονο που οφειλε να κανει ηταν να δωσει τροφη στην κοινη λογικη,αντ αυτου εμμενει σε λογικες παλαιας πολιτικης

      ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ και δεν μπορω να το βλεπω αυτο..ΔΙΟΤΙ παρασυρει οχι μονο την δεξια,που μονο αυτη προσφερε στον τοπο (προ μεταπολιτευσεως),αλλα παρασυρει πια και την ιδια μου την χωρα στον αεναο κυκλο του παπανδρεισμου.Βετο,λεει, στο ανοιγμα των ελβετικων λογαριασμων!ετσι θα γινει η επανιδρυση;


      ΣΑΜΑΡΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΒΓΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΓΥΑΛΑ!

      μιλαμε για μαξ 300 χιλ ρουσφετια,πονηρους ,παρασιτα,μιζαδορους,διεφθαρμενους ,το βαθυ δηλ κρατος της μεταπολιτευσης που ουσιαστικα θα στοιχισει αυτη η αναμορφωση,η ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ του κρατους.Γιατι να μην αγκαλιασει ο κοσμος μια τετοια προσπαθεια;Αυτο παντα ζητουσε!Καποιον να μας απαλλαξει απο το καρκινωμα...
      Ο ελευθεριος βενιζελος ομως ΜΙΑ ΦΟΡΑ ζει(και εφαγε και τις τουφεκιες του),ο καποδιστριας ΜΙΑ ΦΟΡΑ ζει(επισης εφαγε τις σφαιρες του).Ο ΛΑΟΣ θελει καποιον που να θυσιασει ακομα και την ιδια του την ζωη για το καλο της πατριδας,για το καλο της κοινωνιας.για να κερδισει την ψυχη του .

      • Kanaris avatar
        Kanaris @ την αληθεια 06/06/2012 09:53:15

        Αγαπητέ φίλε,
        Από όσα ορθά απαριθμείς θα σταθώ μόνο στον επίλογο σου. Δυστυχώς η Ιστορία συνήθως καλεί ΜΙΑ ΦΟΡΑ τους πολίτικούς να γίνουν ΕΘΝΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ, και αλίμονο σε αυτόν που εκείνη την στιγμή αντί της «αγαθής μερίδος, τυρβάζει περί πολλά». Μια συμπαθέστατη φίλη εδώ στο antinews πριν αρκετές εβδομάδες ανέφερε σαν τέτοιο αντιπαράδειγμά την πορεία του αείμνηστου Παναγιώτη Κανελλόπουλου. Ας ελπίσουμε όλοι για το καλό του τόπου ότι η παρομοίωση της δεν θα επαληθευτεί.

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/06/2012 12:18:57

    Η κόντρα του κ. Καραμπελιά και όλου του Μαοικών -τριτοκοσμικών ριζών ρεύματος, με τον "Ευρωπαικό μαρξισμό" είναι μια κολώνια που κρατά πολλές δεκαετίες. Στον "Ευρωπαικό μαρξισμό" περιλαμβάνω όλα τα ιστορικά ρεύματα, από κλασική σοσιαλδημοκρατία και ορθόδοξο Λενινισμό μέχρι Ευρωκομμουνισμό και ότι απέμεινε από αυτόν.
    Είναι φανερό από τα γραπτά του, ότι η κόντρα του κ. Καραμπελιά είναι κυρίως με τον ΣΥΝ (πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ) και όχι με τις λεγόμενες "συνιστώσες", οι οποίες περιλαμβάνουν και ομοιδεάτες του.
    Πάω μάλιστα στοίχημα ότι εξίσου ή και περισσότερο έχει πρόβλημα με την ΔΗΜΑΡ, ως πιό "συμπαγές" προγραμματικά και ιδεολογικά μεταρρυθμιστικό κόμμα του "Ευρωπαικού μαρξισμού".

  32. Μάκης Ανδρονόπουλος avatar
    Μάκης Ανδρονόπουλος 06/06/2012 15:34:58

    1. Συμφωνώ με τις περισσότερες διαπιστώσεις του Γιώργου Καραμπελιά, αλλά διαφωνώ με τον Αλέξη Τσίπρα ως Ντόριαν Γκρέι. Συμφωνώ με τον «παρασιτικό εκσυγχρονισμό» και την «γερασμένη» πια αριστερά της μεταπολίτευσης που διαπιστώνει, αλλά ο Τσίπρας σκότωσε τον μπαμπά του (Αλαβάνο) που σημαίνει ότι δεν θα διστάσει να το ξανακάνει όποτε εμφανιστούν μπαμπάδες στον δρόμο του. Συνεπώς δεν έχει καμία σχέση με τον Ντόριαν. Υποθέτω ότι στη δεύτερη κυβέρνηση Τσίπρα θα κατέβει αισθητά ο μέσος όρος ηλικίας του υπουργικού συμβουλίου. Άλλωστε, ότι επιπλέον πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ στις 17 Ιουνίου θα είναι νεανικοί ψήφοι από την αποχή και όχι μόνο… που σημαίνει …καινούργιο.
    2. Ο ΣΥΡΙΖΑ της 7ης Μαΐου δεν έχει καμία σχέση με ότι υπήρχε πριν από την ημερομηνία αυτή. Η μετεξέλιξη ήταν ακαριαία και το βάθος της θα το δούμε στις 18/6. Άρα ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κάτι σε εξέλιξη, άρα είναι καινούργιο.
    3. Ένα κόμμα-ιδεολογικός μηχανισμός μπορεί να μεταβληθεί απότομα σε κόμμα διαχειριστή της εξουσίας, όταν το απαιτούν οι ιστορικές συνθήκες, όπως συμβαίνει τώρα. Έτσι, συμβαίνει στην ιστορία. Βεβαίως, άλλο αλλαγή (απαλλαγή) κι άλλο μετασχηματισμός. Ο μετασχηματισμός γίνεται στις μικρές ηλικίες που σημαίνει ότι το στοίχημα για την γενιά του Τσίπρα είναι ανοιχτό. Κι αυτή η πρόκληση είναι …καινούργιο.
    4. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αποκρύπτει τη φύση της κρίσης, αντίθετα το πρόγραμμά του αποτελεί απάντηση και στα συμπτώματα και τουλάχιστον, μια πρώτη ουσιαστική απάντηση στα δομικά της χαρακτηριστικά.
    5. Συμπέρασμα: αισθάνομαι πως ο Καραμπελιάς βγάζει την πίκρα της γενιάς του, που όταν είχε την ευκαιρία να αλλάξει τον κόσμο πήγε για ψώνια, όπως είπε κάποτε ένας original ρόκερ. Με φόβισαν λίγο τα περί «μοιραίου ρόλου», αλλά ελπίζω πως είναι σχήμα λόγου και όχι κάποια προχώρηση στη μεταφυσική. Πάντως, για τους άνω των 50 ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να αποτελεί και μια πύλη προς τη σωτηρία της …ψυχής.

  33. δελφινάκι avatar
    δελφινάκι 07/06/2012 01:16:23

    "...Προτιμούμε τον ξύλινο λόγο του ΚΚΕ –διότι εκφράζει, έστω και στρεβλά, τα συρρικνωμένα εργατικά στρώματα του λαού μας– από την πολυπράγμονα κινητικότητα του ΣΥΡΙΖΑ, που εκφράζει τα αεριτζίδικα μεσοστρώματα σε κρίση. Εξάλλου, σύντομα, οι ίδιες οι δυνάμεις που ακολουθούν το ΚΚΕ καθώς και οι αγανακτισμένοι που πείθονται από το ωραίο χαμόγελο του Αλέξη, θα υποχρεωθούν να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα και να εγκαινιάσουν μια νέα επώδυνη αλλά αυθεντική πορεία. Όταν υποστηρίζουμε πως ζούμε το τέλος της μεταπολίτευσης, το εννοούμε για όλους. Σ’ αυτές τις εκλογές λοιπόν, πιο κοντά με την παλιά μου συντρόφισσα… Αλέκα. Και για να μιλήσουμε «πολιτισμικά», προτιμούμε τις συνοικιακές καφετέριες και τα σουβλατζίδικα, από τα in μπαρ του Κολωνακίου και των Εξαρχείων."
    Γιώργος Καραμπελιάς
    6 Ιουνίου 2012

    Για περισσότερα http://ardin-rixi.gr/archives/6080

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.