#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/10/2011 17:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Α. Σαμαράς: δεν μετράει τι θέλουν εκείνοι, μετράει τι θέλει ο λαός

"Είμαστε αυτό που έρχεται..."




Δριμύτατη επίθεση στην κυβέρνηση άσκησε πριν από λίγο ο Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ, ξεκαθαρίζοντας ότι το πρόβλημα δεν είναι ούτε η κυβέρνηση ούτε ο Ευ.Βενιζέλος, αλλά η κρίση και πώς θα βγούμε από την κρίση.

"Το μόνο που μπορεί να κάνει η κυβέρνηση, είναι να φύγει" τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ και επανέλαβε ότι δεν τον αφορούν τα σενάρια συγκυβέρνησης που κυκλοφορούν εσχάτως, καθώς είναι αδύνατο να συναινέσει στο λάθος. "Το πιο χρήσιμο που μπορούν να κάνουν όσοι βύθισαν τη χώρα στη μιζέρια και την κατάθλιψη" είναι να φύγουν είπε ακόμα και τόνισε ότι "ακόμα και αν οι ίδιοι δεν θέλουν τις πρόωρες εκλογές, τις θέλει ο λαός".

Εμείς είμαστε αυτό που έρχεται και που θα αλλάξει τη μοίρα της χώρας, είπε ακόμα ο Α. Σαμαράς. Είμαστε εδώ! Μπορούμε να χτίσουμε την «Ελλάδα 2021»! Αυτή είναι η δική μας απάντηση στη μίζερη κυβέρνηση της εθνικής κατάθλιψης και των αδιεξόδων 

 Αυτοί που τόσες φορές ως τώρα μας είπαν ότι η  χώρα σώθηκε, όττι μπήκε πάτος στο βαρέλι, ότι δεν θα πάρουν άλλα μέτρα, συνεχίζουν να βυθίζουν τη χώρα. Έχουν αποτύχει. Έχουν τελειώσει. Το μόνο αληθινά «σωτήριο» που μπορούν να κάνουν,  είναι να φύγουν. Εκλογές μπορεί να μη θέλουν, Αλλά δεν μετράει τι θέλουν εκείνοι. Μετράει τι θέλει ο λαός.

Κατά την διάρκεια της ομιλία του ο κ. Σαμαράς:

- Είπε ότι απαιτούνται μεν θυσίες, αλλά όχι τιμωρώντας τους πολίτες.

- Η μείωση του Δημοσίου, είναι απαραίτητη, αλλά  η κυβέρνηση απλά έκανε οριζόντιες περικοπές και δεν μείωσε το Δημόσιο. Η πολιτική της ΝΔ είναι υπέρ των αποκρατικοποιήσεων και της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας, αλλά και σε αυτό τον τομέα -όπως τόνισε- η κυβερνητική πολιτική ήταν λάθος εξαρχής και ακύρωνε την όποια προσπάθεια.

 Είναι σωστό να μειωθεί – και πρέπει να μειωθεί - η σπατάλη του Δημοσίου! Αλλά η Κυβέρνηση προστάτεψε και διεύρυνε τη σπατάλη, κι έβγαλε το άχτι της σε οριζόντιες περικοπές, στους μισθούς και τις συντάξεις. Είναι σωστό να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή. Αλλά η κυβέρνηση δεν χτυπά τη φοροδιαφυγή. Αυτή ζει και βασιλεύει…Η κυβέρνηση γονατίζει, με φορολογικές επιδρομές, αυτούς που πληρώνουν, όχι αυτούς που φοροδιαφεύγουν.Είναι σωστό να προχωρήσουν οι αποκρατικοποιήσεις. Είμαστε πρώτοι που τους είπαμε και τους πιέσαμε να τις προχωρήσουν. Αλλά για να γίνουν αποκρατικοποιήσεις πρέπει κάποιοι να βρεθούν να επενδύσουν στην Ελλάδα.Με τέτοιους φόρους και με συνεχείς φόρο-επιδρομές, ποιος θα επενδύσει;Ουσιαστικά, με αυτά που κάνουν, αναιρούν τη δυνατότητα αποκρατικοποιήσεων!

Η  επαναδιαπραγμάτευση είναι δυνατή, τόνισε ακόμα, αρκεί να υπάρχει μια σοβαρή και ισχυρή κυβέρνηση, ύστερα από λαϊκή εντολή

Ακολουθούν αποσπάσματα από την ομιλία:

Εμείς παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων δεν ψηφίζουμε!

Ακούμε  ότι σχεδιάζουν να εκτονώσουν τη λαϊκή κατακραυγή με δημοψήφισμα! Τους προειδοποιώ να μη το κάνουν.  Δεν θα εκτονώσουν το λαό. Θα τον εξοργίσουν ακόμα περισσότερο...

Ακούμε επίσης, ότι σχεδιάζουν εκβιαστικές ψηφοφορίες στη Βουλή με 180 ψήφους! Τους προειδοποιώ κι αυτό να μη το κάνουν... Γιατί εμείς ό,τι συμφωνούμε το ψηφίζουμε από μόνοι μας, χωρίς κανένα εκβιασμό.

Κι όπου διαφωνούμε, το καταψηφίζουμε όποιος κι αν πιέζει, όσο κι αν πιέζει, είτε με 180 ψήφους το φέρουν, είτε με 280...Εμείς παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων δεν ψηφίζουμε!

 Το πρόβλημα μου δεν είναι η κυβέρνηση, αλλά η απελπισία του κόσμου

Αλλά μη κάνετε λάθος: Το πρόβλημά μου δεν είναι η Κυβέρνηση. Το πρόβλημά μου είναι η κρίση!  Το πρόβλημα μου δεν είναι ο κ. Βενιζέλος, που για να συσπειρώσει τους δικούς του, μέσα στην απελπισία του, θυμήθηκε σήμερα να κάνει επίθεση κατά των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας.

Το πρόβλημα είναι η απελπισία του κόσμου στους δρόμους.

Η απελπισία αυτού που βρέθηκε άνεργος, αυτού που βρέθηκε υπερχρεωμένος στα καλά καθούμενα, χωρίς να φταίει.

Το πρόβλημα είναι πως θα βγούμε από την κρίση, χωρίς να διαλυθούμε ως κοινωνία.

Όχι απλώς στα πλαίσια του ευρώ. Ασφαλώς στα πλαίσια του ευρώ. Αλλά και με λογική Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης και Ευρωπαϊκής Αλληλεγγύης.

Όχι με λογική τιμωρητική!

Με θυσίες, ναι! Αλλά και με φως στην άκρη του τούνελ…

Δίνοντας ευκαιρία στην Ελλάδα και σε όσες άλλες χώρες έχουν πρόβλημα, να διορθώσουν τα σφάλματά τους.

Όχι τιμωρώντας τις μέχρις εξοντώσεως…διότι έτσι που πάει, χωρίς να βλέπει κανείς φώς στην άκρη του τούνελ, δεν έχει μείνει ούτε ένας αισιόδοξος Έλληνας.

Τους τελευταίους μήνες, κυκλοφόρησαν σενάρια συγκυβέρνησης.

Δεν μας αφορούν. Το έχουμε πει πολλές φορές.

Να συγκυβερνήσουμε σε τι; Στο λάθος;

Να συγκυβερνήσουμε, για να εφαρμόσουμε μαζί με άλλους, αυτό που από την αρχή προειδοποιήσαμε και αποδείχθηκε ότι ήταν λάθος;

Να συναινέσουμε στον αφανισμό της μεσαίας τάξης, δηλαδή της ραχοκοκαλιάς της Ελληνικής Κοινωνίας;

Να συναινέσουμε στην πολιτική που, αντί να μειώνει το έλλειμμα, διογκώνει την ανεργία και πολλαπλασιάζει τα λουκέτα;

Κι αν εμείς συμφωνούσαμε εκ των υστέρων με το λάθος, θα έπαυε, τάχα, να είναι λάθος;

Κι αν εμείς συμφωνούσαμε, θα σταμάταγε η ανεργία;

Θα περιορίζονταν τα λουκέτα;

Πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά, μια Κυβέρνηση, αντί να κυβερνήσει, φορτώνει τη δική της αποτυχία στην Αντιπολίτευση!

Όσο πιο ισχυρή θα είναι η νέα κυβέρνηση, τόσο πιο εφικτή η επαναδιαπραγμάτευση

Κάποιοι δεν πιστεύουν ότι μπορεί να γίνει αλλαγή πολιτικής με επαναδιαπραγμάτευση.

Αυτό, δηλαδή, που δεν μπορεί να κάνει αυτή εδώ η κυβέρνηση, νομίζουν ότι δεν μπορεί να το κάνει και κανείς άλλος!

Αλλά το πράγμα είναι απλό:

Μια κυβέρνηση που εκλέχθηκε τάζοντας «λαγούς με πετραχήλια» σε όλους κι ύστερα ήλθε και σάρωσε τα πάντα,  ασφαλώς δεν μπορεί να διαπραγματευθεί τίποτε!

Γιατί δεν έχει καμία νομιμοποίηση!

Αντίθετα, μια κυβέρνηση που θα βγει και θα πει ευθέως, όχι ότι δεν θα υπάρξουν θυσίες, αλλά ότι οι θυσίες του λαού θα πιάσουν τόπο, αυτή η κυβέρνηση μπορεί να διαπραγματευθεί.

Κι όσο πιο μεγάλη λαϊκή εντολή διαθέτει, τόσο πιο ισχυρή θα είναι και η διαπραγματευτική της θέση.  

Κι όσο πιο σοβαρή κι αποφασισμένη δείχνει, κι όσο πιο αποτελεσματική αποδειχθεί, τόσο πιο σοβαρά θα την πάρουν και οι δανειστές μας. 

Με πρόσωπα από το παρελθόν θα πάμε στο μέλλον;

Αν εγώ πω ότι «συμφωνώ με τον κ. Παπανδρέου», θα ηρεμήσει ο κόσμος;

Θα δεχθεί ο λαός, ερήμην του, νέες συμφωνίες που θα κληθεί να πληρώσει, μόνο και μόνο επειδή τις λύσεις αυτές θα τις στηρίζουν και πρόσωπα γνωστά από το παρελθόν, στα πλαίσια μια «κυβέρνησης σωτηρίας», όπως προβάλλεται τις τελευταίες μέρες;

Με πρόσωπα από το παρελθόν θα πάμε στο μέλλον;

Όσοι προτείνουν τέτοιες λύσεις, ένα πράγμα έχουν στο μυαλό τους:

Να παραμείνουμε στα παλιά και να μην αλλάξει τίποτε!

Ας καταλάβουν όλοι, ότι οι λύσεις και οι θυσίες που πρέπει να γίνουν, απαιτούν και προϋποθέτουν ότι ο λαός συμφωνεί και τις στηρίζει...

Ότι οι αποφάσεις πρέπει να ληφθούν ελεύθερα και δημοκρατικά στο προσκήνιο...

Όχι στο παρασκήνιο, με αιφνιδιασμούς και εκβιασμούς!

Αλλιώς θα διευρυνθεί το σχίσμα ανάμεσα στην Πολιτική και το λαό.

Γιατί ανθρώπους κυβερνούμε, όχι αντικείμενα...

Εμείς δεν είμαστε ίδιοι με αυτούς...

Και για να μην έχετε καμία αμφιβολία για το πόσο απεχθάνομαι το λαϊκισμό, σας το λέω ευθέως:

Είμαι αντίθετος με όσους νοιάζονται μόνο για το πως θα διασώσουν τα προνόμιά τους.

Είμαι αντίθετος με όσους απειλούν να κατεβάσουν τους διακόπτες του ρεύματος, αντίθετος με όσους θεωρούν δικαίωμά τους να παραλύουν την οικονομική ζωή της πόλης, με καθημερινές πορείες εκατό ατόμων, που αναστατώνουν τη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων.

Είμαι απέναντι σε όλους αυτούς!

Και δεν θα τους κοροϊδέψω.  Τους το λέω ευθέως. Τους το λέω κατάμουτρα:

Να μη μας ψηφίσουν ποτέ!

Εμείς θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματα - τα αληθινά δικαιώματα - του κοινωνικού συνόλου. 

Όχι τα προνόμια ή τις καταχρήσεις, μερικών συντεχνιών.

Πορεία μπορεί να κάνει καθένας, αλλά από το πεζοδρόμιο ή σε μια λωρίδα του δρόμου, όπως γίνεται σε κάθε δημοκρατική χώρα.

Το ΠΑΣΟΚ μοίραζε σκανδαλώδη προνόμια στους εκλεκτούς του. Και τώρα πετσοκόβει τα δικαιώματα όλων.

Εμείς θα κάνουμε το ακριβώς αντίθετο: Θα κόψουμε τα σκανδαλώδη προνόμια, αλλά θα υπερασπιστούμε τα προφανή δικαιώματα.

Ξέρω, βέβαια, ότι διάφοροι «παπαγάλοι» και διάφορα «εξαπτέρυγα» προσπαθούν να κατασυκοφαντήσουν τη Νέα Δημοκρατία και μένα προσωπικά.

Ξέρω πολλά. Χάνουν τον καιρό τους. Χάνουν χρόνο, ταξίδια και χρήμα.

Κι εμένα δεν με ακουμπάνε. Και οι έξω τους έχουν πια καταλάβει…

Το τελευταίο προπαγανδιστικό επιχείρημα του ΠΑΣΟΚ είναι ότι «όλοι είμαστε ίδιοι»...

Προσέξτε: Δεν προσπαθούν πια να πείσουν ότι αυτοί ξέρουν που πάνε...

Δεν προσπαθούν να πείσουν ότι είναι οι καλύτεροι για να βγάλουν τη χώρα από την κρίση.

Προσπαθούν απεγνωσμένα να πείσουν, ότι κι εμείς είμαστε ίδιοι με αυτούς.

Ότι εμείς είμαστε το ίδιο κακοί με αυτούς.

Αυτή είναι η καινούργια «καραμέλα»! Ένα ακόμα προπαγανδιστικό ψέμα...

Κι είναι το τελευταίο τους. Το έσχατο ψέμα, της έσχατης απελπισίας.

Ήδη ο ελληνικός λαός αντιλαμβάνεται, ότι, ναι, μπορεί οι πάντες να έκαναν λάθη στο παρελθόν, αλλά δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

Και σας καλώ όλους, να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να καταρρακώσουμε αυτό το προπαγανδιστικό ψέμα του ΠΑΣΟΚ.

Όσοι το υποστηρίζουν, σκορπάνε στο κόσμο απελπισία γιατί δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε!

Όσοι, αντίθετα, θέλουν να αλλάξουν τα πάντα, θέλουν να δώσουν στον κόσμο Ελπίδα!

Κι Ελπίδα υπάρχει, γιατί εμείς δεν είμαστε ίδιοι με αυτούς.

-- Εμείς δεν θα μοιράσουμε προνόμια στους εκλεκτούς, εμείς υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των πολλών και το δημόσιο συμφέρον.

-- Εμείς δεν μοιράζουμε υποσχέσεις που δεν μπορούμε να τηρήσουμε.

Εμείς δίνουμε Ελπίδα, για να πιστέψει ο λαός ξανά στο εαυτό του και στο μέλλον του.

-- Εμείς δεν διασύρουμε την Ελλάδα στο εξωτερικό.

Εμείς υπερασπίζουμε την Ελλάδα και θέλουμε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να γίνει ξανά υπερήφανη και σεβαστή απ’ όλους.

-- Εμείς δεν θεωρούμε... μειονέκτημα τον Πατριωτισμό.

Θεωρούμε αποφασιστικό πλεονέκτημα και υπέρτατη προϋπόθεση το πατριωτικό φρόνημα, για να ξαναβρεί ο ελληνικός λαός το κουράγιο, να πάρει τη μοίρα του στα χέρια του και να ξανά στήσει τη χώρα του στα πόδια της. Όχι, δεν είμαστε εμείς ίδιοι με αυτούς.

Αυτοί είναι εκείνο που φεύγει και απειλεί να παρασύρει μαζί του όλη τη χώρα....

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/10/2011 17:30:15

    Μπράβο Πρόεδρε..ούτε κι εμείς θεωρούμε μειονέκτημα τον Πατριωτισμό!

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΕΥΑ 10/10/2011 17:43:19

      Δες κι αυτό το απόσπασμα από την ομιλία Εύα:

      " Όποιος τολμήσει να καλύψει αυτό το κενό, με ένα όραμα για την Ελλάδα διαφορετικό, αλλά και με λύσεις πρακτικές, δέχεται τα συντονισμένα «πυρά» όλων των οπαδών του Μνημονίου. Που όσο πάνε και λιγοστεύουν. Αλλά και όσο λιγοστεύουν, γίνονται και πιο επιθετικοί. Και για να πλήξουν τη Νέα Δημοκρατία, φτιάχνουν ένα σκηνικό υποκρισίας.

      Δεν πρόλαβα, για παράδειγμα, να πω στη Θεσσαλονίκη, ότι «στις δύσκολες ώρες, δεν υπάρχουν άθεοι, γιατί στα χαρακώματα όλοι προσεύχονται», και κατηγορήθηκα ως... Χριστιανός!Που ζουν οι άνθρωποι αυτοί; Δεν γνωρίζουν ότι στις σύγχρονες δημοκρατίες η θρησκευτική πίστη δεν διώκεται; Δεν έχουν ακούσει ότι την Ευρώπη σήμερα δεν την κυβερνά ο… Εμβέρ Χότζα, αλλά την κυβερνούν Χριστιανοδημοκρατικά κόμματα;

      Με κατηγόρησαν ακόμα και για αναφορές στην «Πατρίδα»! Ότι απευθύνομαι στο πατριωτικό φρόνημα του λαού! Μα, που θα απευθυνθείς όταν μιλάς σε ένα λαό και του ζητάς θυσίες;Στα... καταναλωτικά του πρότυπα; Θα του πουλήσω ψεύτικες υποσχέσεις, όπως ο κ. Παπανδρέου;Ή θα του μιλήσω για το πώς θα σταθεί ξανά στα πόδια του και θα παραδώσει στα παιδιά του μια χώρα που θα τα κάνει υπερήφανα;

      Ζήτησα ακόμα από τη Θεσσαλονίκη, να βάλουμε όλοι το έτος 2021 – 200 χρόνια από την απελευθέρωσή μας – ως τον πανεθνικό στόχο, να σταθούμε ξανά στα πόδια μας, έχοντας μέχρι τότε, ξεπεράσει την κρίση οριστικά.
      Στόχο-όραμα, στόχο ρεαλιστικό!
      Και κατηγορήθηκα για... προγονοπληξία!
      Αλλά, ποιοί μιλάνε για «προγονόπληκτους»;
      Ένα Κόμμα που κληροδότησε την αρχηγία του από τον Παππού, στο Γιό και τώρα στον Εγγονό; "

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Factorx 10/10/2011 17:49:59

        Και εμείς είμαστε Χριστιανοί , έχουμε πίστη, αγαπάμε την Πατρίδα μας και είμαστε υπερήφανοι για την ιστορία μας και τους προγόνους μας !Οποιου του αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!

        • Agni avatar
          Agni @ Diamond Angel 10/10/2011 18:14:17

          Ειλικρινά μπράβο,τόσο απλά λόγια κ όμως τόσο ουσιαστικά,λόγια αγάπης που δεν έχουν χώρο για μίσος,απέναντι στο άλλο,αυθόρμητο γλυκό και πηγαίο,πιστεύω είσαι πολυ καλή ψυχή,ο θεός να σε έχει καλά,ευχάριστώ που μου φτιαξες τι μέρα και μύρισε Ελλάδα,ίσως τελικά να μην έχουν χαθεί τα πάντα..

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Factorx 10/10/2011 17:52:07

        Σ΄ευχαριστώ πολύ Factorx...ειδικά το κομμάτι για τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση, εκπληκτικό...

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Factorx 10/10/2011 20:55:19

        Πολύ ενδιαφέρουσες οι δηλώσεις του Σαμαρά, δείχνουν ήθος και μόρφωση. Ως συνήθως, οι μουτζαχεντίν του μνημονίου και του ΠΑΣΟΚ δε χρησιμοποιούν επιχειρήματα αλλά προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Ο λαός όμως δεν έχει αποβλακωθεί στην έκταση που θα ήθελαν για να τον πείσουν να αυτοκτονήσει.

      • Κακαβούλης avatar
        Κακαβούλης @ Factorx 10/10/2011 21:48:20

        Φακτορ
        Αν δε παρουσίαζες αυτό το απόσπασμα...κάτι θα πάθαινα.
        Αυτή ήταν η κορυφαία στιγμή της ομιλίας του.
        Και εξηγούμαι.
        Στο παρελθόν όταν κάποια ατάκα Αρχηγού ή στελέχους της Ν.Δ τύχαινε ανάλογης υποδοχής, η Ν.Δ ...ανέκρουε πρύμνα.
        Είναι η πρώτη φορά που Αρχηγούς επιστρέφει και υπερασπίζεται ζητήματα που η εγκατάλειψή τους για χρόνια έδωσε τη δυνατότητα στα κάθε μορφής λαμόγια να παρουσιάζονται σαν πατριώτες και να καθιερωθεί περίπου ως αξίωμα ότι "όλοι είμαστε πατριώτες".

  2. blue nile avatar
    blue nile 10/10/2011 17:38:37

    Είναι μεγάλη αλήθεια ότι όσο περνά ο καιρός η μεστότητα του λόγου του Σαμαρά κερδίζει ολοένα κια περισσότερους υποστηρικτές.
    Προχθές βρέθηκα με κάποιους παλιούς καλούς φίλους οι περισσότεροι εξ'αυτών ΠΑΣΟΚ ή κοντά σε αυτό. Μου δήλωσαν ότι ακόμα δεν ξέρουν αν θα ψηφίσουν ΝΔ παρόλο που αναγνωρίζουν τα τραγικά λάθη του κόμματος που μέχρι πρότινος υποστήριζαν αλλά είναι ικανοποιημένοι από τον τρόπο της ανιπολίτευσης. Χαρακτηριστικά είπαν ότι ο Καραμανλής υποσχόταν επανίδρυση αλλά το έλεγε κάπως αόριστα, ο Σαμαράς περιγράφει πως θα κάνει την επανίδρυση και το πως θα περάσει τη χώρα στη νέα μεταπολίτευση με απλότητα και σαφήνεια. Έτσι μπορεί πανεύκολα κανείς να τον κρίνει στη συνέχεια με βάση αυτά που λέει τώρα που ακόμα δεν έχει κυβερνήσει.

  3. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 10/10/2011 17:43:55

    Ξεκάθαρες κουβέντες. Και στις συντεχνίες και στη συγκυβέρνηση και στο'όλοι ίδιοι είμαστε'.Και κυρίως, επανέλαβε αυτά που έλεγε πάντα.......! Μπράβο Α.Σ.! Ούτε και εμείς θεωρούμε μειονέκτημα τον Πατριωτισμό!

  4. ikaros avatar
    ikaros 10/10/2011 17:45:36

    Αν ο Πρόεδρος επιμείνει στην εφεδρεία στο Δημόσιο, αυτοδυναμία δε θα έχει. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Ο πολίτης δε θα ψηφίσει κάποιον που είναι υποψήφιος για να τον απολύσει και αυτοί οι άνθρωποι είναι πάρα πολλοί...-

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ ikaros 10/10/2011 17:55:09

      "Μην μας ψηφίσεις" μεγάλε. Δεν παρακαλάμε...

      • ikaros avatar
        ikaros @ Αυτόνομος 10/10/2011 18:25:02

        “Μην μας ψηφίσεις”. Αυτό ακριβώς που λες είναι πολύ σημαντικό. Διότι αν βγάλει κάτι τέτοιο ως νόημα προς την κοινωνία η ΝΔ πριν καν γίνει κυβέρνηση θα είναι καταστροφικό για το εκλογικό αποτέλεσμα. Αυτή είναι η δική μου ανησυχία.

        • φωνη avatar
          φωνη @ ikaros 10/10/2011 18:51:41

          @ikaros
          Δε θα βγει Πρωθυπουργός κρύβοντας τις πολιτικές του θέσεις. Θα ήταν τίμιο να κρύβει τις πολιτικές του θέσεις; Δε θα ήταν προσβλητικό για την κοινωνία;Αυτό κάνανε τόσα χρόνια και μας βγήκε σε κακό. Τώρα ο Σαμαράς κάνει το αντίθετο, λέει, τι πρόκειται να κάνει και τον κατηγορούμε γιαυτό; Αφού σχεδίασαν την εργασιακή εφεδρεία (που καμία σχέση δεν έχει με τις απολύσεις του ΠΑΣΟΚ γιατί είναι πιο αποτελεσματική και πιο κοινωνική. Το ΠΑΣΟΚ απολύει και οδηγεί τον εργαζόμενο στην ανεργία. Ο Σαμαράς προτείνει την εργασιακή εφεδρεία για να μην οδηγηθείς στην ανεργία.) και θα την εφαρμόσουν αν κυβερνήσουν. Γιατί να την κρύψει αυτή τη θέση; Είναι κοινωνική και αποτελεσματική στη μείωση του κράτους. Αυτό χρειαζόμαστε. Και αυτό θα πρέπει να το έχει συμφωνήσει με την κοινωνία.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ikaros 10/10/2011 17:57:58

      H πρόταση της ΝΔ για την εφεδρεία είναι σωστή ή λάθος; Αυτό είναι το θέμα . Αυτοδυναμία άλλα λέγοντας, ΄'αλλα εννοώντας και άλλα κάνοντας να την βράσω!

  5. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 10/10/2011 17:54:14

    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ.
    ΡΙΞΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.!!!
    ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ.!!!!

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ ΧΑΡΗΣ 10/10/2011 17:55:53

      Α, σε ρε κουμπάρε. Την ρίχνει τώρα, ακόμα να το καταλάβεις;

  6. firiki2010 avatar
    firiki2010 10/10/2011 17:54:14

    " Τους το λέω κατάμουτρα Να μην μας ψηφίσουν ποτέ! " Πολύ το φχαριστήθηκα και του αφιέρωσα ένα μικρό σχολιάκι στο firiki2010.

  7. Kennan avatar
    Kennan 10/10/2011 17:54:30

    Σας αποστόμωσε έ; μόνο αυτό έχεις να πεις; χα χαα χααα

  8. no fear avatar
    no fear 10/10/2011 18:02:45

    Ομιλία για σεμινάριο!Στο σωστό timing την ώρα της πλήρους απόγνωσης των πολιτών για όσα συμβαίνουν.Καθαρές κουβέντες,συναίσθηση ευθύνης,ελπίδα για καλύτερο μέλλον.Δεν χάιδεψε αυτιά και στέλνει μηνύματα και στα στελέχη της Ν.Δ. για νέα νοοτροπία.Με πρόσωπα από το παρελθόν δεν κτίζεται το μέλλον."Μάγκες πιάστε τις γωνιές και βγάλτε μπροστά άφθαρτους και άξιους αν θέλετε να διασωθείτε και εσείς".Η μετάφραση δική μου.

  9. xzetta avatar
    xzetta 10/10/2011 18:13:50

    προταση μομφής σήμερα κιόλας.

  10. Νίκος π avatar
    Νίκος π 10/10/2011 18:24:53

    ΟΛΑ ΚΑΛΩΣ ΕΙΠΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΙ ΦΟΡΑΔΙΑΦΥΓΗ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ;ΑΥΤΟΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ .

  11. ikaros avatar
    ikaros 10/10/2011 18:27:47

    “Μην μας ψηφίσεις”. Αυτό που λες είναι πολύ σημαντικό. Αν η ΝΔ βγάλει κάτι τέτοιο προς τα έξω πριν καν γίνει κυβέρνηση τότε αλίμονο.

    • ikaros avatar
      ikaros @ ikaros 10/10/2011 18:29:06

      απάντηση στον Αυτόνομο είναι αυτό το σχόλιο

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ ikaros 10/10/2011 18:44:35

        Να είσαι σίγουρος αυτοί δεν μας ψήφισαν ούτε θα μας ψηφίσουν ποτέ.
        Σα να λες μήπως μας ψηφίσει ο Φωτόπουλος.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Γιάννης 10/10/2011 19:04:47

          Α να γεια σου!

  12. singularity avatar
    singularity 10/10/2011 18:51:06

    Ο καλύτερός του λόγος μέχρι σήμερα.

  13. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 10/10/2011 18:52:20

    Μια πραγματικά δυνατή ομιλία.

  14. firiki2010 avatar
    firiki2010 10/10/2011 18:56:29

    Kάποιοι σχολιαστές απ΄ ότι βλέπω έχουν ανησυχήσει απ΄ αυτό το "Να μην μας ψηφίσουν ποτέ". Φοβούνται ότι αυτό μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς το εκλογικό αποτέλεσμα. Κι όμως αν η ΝΔ θέλει να εξασφαλίσει όχι απλώς μια κοινοβουλευτική απόλυτη ή σχετική πλεοψηφία αλλά να εξασφαλίσει την στήριξη της κοινωνίας (ενδεχομένως και κάποιων που δεν θα την ψηφίσουν) για να μπορέσει να δράσει ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ πρέπει να κινηθεί πάνω σε ξεκάθαρες θέσεις. Δεν είναι δυνατόν να χαίδεύει αυτιά προκειμένου να εξασφαλίσει κάποια ψηφαλάκια. Η εξουσία δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός, ούτε επιτρέπεται να λειτουργήσει η ΝΔ στη βάση του "Ας πάρουμε την αυτοδυναμία και μετά... θα δούμε (ή θα δούνε) "
    Οι απιθανοαπιθανοι κυβερνήτες μας μας έφεραν σε τέτοια κατάσταση που το πρόβλημα δεν λύνεται απλώς με μια αυτοδύναμη κυβέρνηση. Εδώ το ΠΑΣΟΚ που είναι κόμμα "μπετόν" και παρά τη κοιμνοβουλευτική του αυτοδυναμία δεν μπορεί να κυβερνήσει . Μια ΝΔ που ούτως ή άλλως (για λόγους που δεν είναι του παρόντος) είναι πολύ πιο "χαλαρή" χρειάζεται στο πλευρό της την κοινωνία. Δεν πρέπει να χαίδέψει αυτιά, πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι δεν είναι με "όλους" , πρ΄επει να προετοιμάσει για δυσκολίες. Κι αν αυτό ρίξει τα ποσοστά της; Ας τα ρίξει ! Πιο σημαντικό (για μας και την χώρα) είναι να μην γίνουμε κι εμείς "Λεφτά Υπάρχουν"

    • Johnnie avatar
      Johnnie @ firiki2010 10/10/2011 21:54:17

      Α γεια σου

  15. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 10/10/2011 19:03:27

    Ολόκληρη η ομιλία του Προέδρου έχει ανεβεί στο web TV της Νέας Δημοκρατίας (http://youtu.be/11SNjo0r6Pc)

  16. victoria (true) avatar
    victoria (true) 10/10/2011 19:06:31

    "Κατάμουτρα."

    Το συγκρατώ.
    Καιρός να ειπωθούν κάποια πράγματα κατάμουτρα σε αυτή τη χώρα!

  17. Ellinoid avatar
    Ellinoid 10/10/2011 19:19:34

    Το σημαντικό στην όλη υπόθεση είναι ότι εδώ έχουμε έναν άνθρωπο, ο οποίος αναδύεται από το πολιτικό σύστημα, που όλοι γνωρίζουμε, φέρνοντας σωστή πολιτική συμπεριφορά. Δεν έρχεται ούτε από τη Γαλλία, ούτε από την Αμερική, με αεροπλάνο, για να μας σώσει. Δεν έρχεται καν για να μας σώσει. Έρχεται να κάνει τα στοιχειώδη, να υπερασπιστεί το δημόσιο συμφέρον και να υπηρετήσει ως πολιτικός άνδρας τη χώρα του.

    Σε αυτή τη χώρα μπορεί να αποτύχει κάποιος αναζητώντας την επίτευξη στοιχειωδών στόχων, όπως η υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος; Πιθανότατα ναι. Αναγνωρίζω τέσσερις βασικούς παράγοντες:
    1. Δεν έγιναν εκείνες οι απαραίτητες κατά τη γνώμη μου αλλαγές στο κόμμα της ΝΔ. Τόσο σε πρόσωπα όσο και διαδικασίες.
    2. Δε γίνουν άμεσα εκείνες οι αλλαγές ώστε ο πρωθυπουργός της χώρας να μπορεί να ασκεί πολιτική, έκφραση της λαϊκής θέλησης, προστατευμένος από εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες αποσταθεροποίησης. Αυτό αφορά τόσο τις μυστικές υπηρεσίες, τα ΜΜΕ, τα ανδρίκελα που ελέγχονται από συγκεκριμένα συμφέροντα και ανεξήγητα ( ή όχι τόσο ανεξήγητα...) βρίσκονται σε σημαντικές θέσεις ανεξάρτητα από το ποιος κυβερνά.
    3. Σωστή επιλογή προσώπων.
    4. Να αποκλειστούν κοινωνικά αλλά και θεσμικά εκείνες οι ομάδες και οι πολιτικοί τους πατεράδες που ενεργοποιούνται και δρουν αποσταθεροποιητικά στους δρόμους των πόλεών μας...μόνο όταν δεν κυβερνά το Πασοκ. Δεν είναι δυνατόν οι κυβερνήσεις της ΝΔ να κυβερνούν με βασικό handicap την έντονη "λαϊκή" αντίδραση. Μια "λαϊκή" αντίδραση που δε βλέπουμε ούτε με το μνημονιακό καθεστώς.

    Η προσφορά του Καραμανλή, το "τι δεν πρέπει να κάνει ένας πρωθυπουργός" ( θεωρώ τον πρώην πρωθυπουργό έντιμο και με καλές προθέσεις ), πρέπει να αποτελεί πυξίδα. Το τέλος του Καραμανλή ή αλλιώς η πολιτική δολοφονία του Καραμανλή, δείχνει ένα βασικό πράγμα. Η ΝΔ δεν παρέδωσε ποτέ την πατρίδα στα χέρια κανενός. Αυτό πλήρωσε και θα πληρώσει και στο μέλλον. Συνεπώς απαιτείται προσοχή.

    Ελπίζω η χώρα μας να καταφέρει να κυβερνηθεί κάποια στιγμή και για πρώτη φορά στην ιστορία της από Έλληνες, για τους 'Ελληνες, τη δημοκρατία και την ευημερία του τόπου.

  18. xbab avatar
    xbab 10/10/2011 19:22:16

    "Ξέρω, βέβαια, ότι διάφοροι «παπαγάλοι» και διάφορα «εξαπτέρυγα» προσπαθούν να κατασυκοφαντήσουν τη Νέα Δημοκρατία και μένα προσωπικά".
    Ας το σχολιάσουν οι πιο ειδικοί...

  19. vaggelis avatar
    vaggelis 10/10/2011 19:23:02

    ΑΝΤΩΝΗ σε ευχαριστουμε για τον μεστο και αληθινο σου λογο

  20. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 10/10/2011 19:24:14

    Αντώνη Σαμαρά,
    σε εκλιπαρώ να βγαίνεις πιο τακτικά και να επικοινωνείς τις θέσεις σου και την αγάπη σου για την ΕΛΛΑΔΑ.
    Γιατί όποτε το κάνεις προκαλείς ψυχική ανάταση σε όλους μας.
    Αν μπορείς, να το κάνεις κάθε Δευτέρα γιατί κάθε σαββατοκύριακο μας διαλύουν με καινούργια εξοντωτικά μέτρα.
    Όπως καταλαβαίνεις μας έκλεψαν και τη χαρά της προσμονής του σαββατοκύριακου.
    Έχει καταντήσει η ζωή μας ταινία με τίτλο: Τρόμος και πανικός το σαββατοκύριακο.

  21. thanasis avatar
    thanasis 10/10/2011 19:39:01

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΘΥΜΩΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.
    ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΡΑΙΧ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ
    ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ
    ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    ΠΟΥ Ο ΜΕΓΑΛΟΠΝΟΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΑ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΑ ΤΗΣ
    ΙΣΤΟΡΙΑΣ . Ο ΜΕΓΑΛΟΠΝΟΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
    ΠΟΥ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
    ΘΑ ΚΛΗΘΗ ΤΗΝ ΕΠΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΝΑΕΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
    ΝΑ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟ ΚΑΤΑΡΡΑΚΟΜΕΝΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΓΡΜΜΑΤΕΙΑ
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΛΟ ΔΕΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΙΛΑ
    ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

  22. alexis avatar
    alexis 10/10/2011 19:41:51

    Η αλήθεια είναι ότι όσο πάει γίνεται και καλύτερος ο Σαμαράς. Με αυτήν την ομιλία να τον ακολουθήσω γιατί όχι. Τώρα όσα αφορά την αναδιαπραγμάτευση με αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.

  23. popolaros avatar
    popolaros 10/10/2011 19:44:49

    Δυνατή και καθαρή ομιλία.
    Μόλις είδα τα κανάλια να διακόπτουν το πρόγραμμα, είπα μήπως έπεσε η παρακυβέρνηση των απίθανων.
    Κάθε μέρα η ζημιά μεγαλώνει και οι δεσμευτικές προδοτικές υπογραφές πληθαίνουν.
    Αντώνη ρίχτους τώρα και κυβέρνησε και μέχρι το 2021.

  24. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 10/10/2011 19:53:07

    Τα πολλά σχόλια και οι μεμψιμοιρίες είναι πλέον εκ του περισσού. Εγώ ένα θα πω και να με συγχωρείτε: Θέλει πολλά α..... για να βγεί έτσι τσαμπουκάς απέναντι σε όλες τις πιέσεις. Όλοι έχουν πέσει να τον φάνε με την συγκυβέρνηση κι αυτός τους λέει ανοικτά και καθαρά: " Δεν μετράτε για μένα....για μένα μετράει μόνο ο λαός".

  25. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 10/10/2011 19:57:03

    Οι ιδέες του Αντώνη Σαμαρά δεν είναι οι ίδιες μ'αυτές των άλλων. Ο Πρόεδρος της νέας Νέας Δημοκρατίας έχει φλόγα, έχει πάθος, έχει όραμα, έχει σχέδιο, ξέρει που θέλει να πάει η Ελλάδα μας. Όλα αυτά, έχουν δημιουργήσει πανικό στους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες, τα ΜΜΕ, τους ντόπιους συμμάχους του Γ' Ράιχ που επιζητούν τη διατήρηση του ελέγχου της πατρίδος μας. Η τιμωρία έρχεται σύνομα.

  26. The Saint avatar
    The Saint 10/10/2011 20:16:06

    "...Είμαι απέναντι σε όλους αυτούς! Και δεν θα τους κοροϊδέψω. Τους το λέω ευθέως. Τους το λέω κατάμουτρα: Να μη μας ψηφίσουν ποτέ!..."

    Α, ρε Αντώνη, είσαι γάτα με πέταλα! Αρνητική διαφήμιση! χαχαχαχα
    Αργείς όμως Αντώνη, αργείς.... Και τι δε θα'δινα να μάθω το γιατί... Τι στα κομμάτια ξέρεις που δεν ξερουμε, και δεν μπορούμε καν να υποπτευθούμε...
    Τι ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ είναι αυτό που περιμένεις να συμβεί...

  27. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 10/10/2011 20:27:35

    Πολλοί σχολιαστές απαιτούν από τόν Σαμαρά, είτε νά τούς λύσει τό προσωπικό τους πρόβλημα, είτε νά αποκαταστήσει πάραυτα κάποιους προνομιακούς ή μή μισθούς, είτε νά ικανοποιήσει τά διάφορα ένστικτα εκδίκησης τών σχολιαστών κατά παντός θεωρούμενου υπεύθυνου γιά τήν προσωπική τους ατυχία ή ανασφάλεια.
    Ο Σαμαράς απευθύνεται στό σύνολο τών πολιτών αυτού τού κράτους, προτείνοντάς τους ένα κυβερνητικό πρόγραμμα ελπίδας. Διαφορετικής αντιμετώπισης τής κρίσης καί εξόδου από αυτήν. Δέν είναι ούτε μεσσίας, ούτε μάγος (παρ'όλο πού μερικοί τού προσάπτουν αυτή τήν ιδιότητα). Ούτε η Ελλάδα χρειάζεται μεσσίες καί μάγους. Αυτό πού μάς έλλειψε τά τελευταία τριάντα τόσα χρόνια είναι ο ειλικρινής πολιτικός λόγος καί η διάθεση τού κόσμου νά τόν ακούσει, νά τόν καταλάβει, αποδεχθεί καί στηρίξει.
    Θέλουμε τίμιους κυβερνήτες πού πιστεύουν στόν έλληνα. Κυβερνήτες, πού δέν θέλουν νά χαϊδέψουν μέ λόγια καί συνθήματα τά "λαστιχένια" μας ένστικτα καί νά θεωρούν τήν εξουσία ώς ευκαιρεία βολέματος καί πλουτισμού, αλλά ώς ευκαιρεία προσφοράς στόν αρχετυπικό τους ευατό (καί εδώ νοείται τό σύνολο τού ελληνισμού).
    Τέτοιους κυβερνήτες χρειαζόμαστε καί ο Σαμαράς "φαίνεται" καί μέ πείθει ότι ανήκει σέ αυτή τήν κατηγορία.
    Η ομιλία του μεστή. Κατανοητή. Απαντάει καί δίνει συμπυκνωμένα τήν στρατηγική ελπίδας, όπως τήν φαντάζεται. Δέν κενολογεί καί δέν αιθεροβατεί.
    Μιλάει σάν ένας από εμάς.
    Καί σέ τελευταία ανάλυση, στό ταξίδι εμπιστεύεσαι τόν καπετάνιο καί όχι τό GPS τού καπετάνιου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ιαπετός 10/10/2011 20:56:12

      Πολύ σωστά!

  28. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 10/10/2011 20:34:38

    Απλά, απολαυστικό, Παράγοντες.

  29. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 10/10/2011 20:34:53

    Δεν ειμασταν δεν ειμαστε και δεν προκειται ναμαστε ποτε σαν κι αυτους
    ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΩΝΗ οτι αυτους τους τενεκεδες τους ξεγανωτους τους βλεπουμε 30 χρονια διπλα μας ,στη γειτονια μας,στη δουλεια μας ,στη διασκεδαση μας να προοδευουν υπογεια,να μας προσπερνουν σε ολα τ α επιπεδα,και μεις εκει με το σταυρο στο χερι,μπουφοι-ιδεολογοι,να ελπιζουμε οτι ισως καποια μερα καποιος Αντωνης θα τους στειλει εκει που τους αξιζει,στο τιποτα και στην απαξιωση.

  30. Aris. A avatar
    Aris. A 10/10/2011 20:50:58

    Για καταγράψουμε τα πράγματα ρεαλιστικά πρέπει να είναι τελείως παράλογοι όσοι ζητούν από τον Σαμαρά να μοιρασθεί ευθύνες για τις οποίες δεν φταίει.

    Τι του ζητούν να στηρίξει;;

    Εναν τουρίστα πρωθυπουργό.

    Εναν πελαγωμένο Βενιζέλο που δεν γνωρίζει τα στοιχειώδη και πίστεψε ότι μόνο με το μπλα μπλα θα καθαρίσει.

    Μια κυβέρνηση που ούτε να στείλει βιβλία στα σχολεία δεν κατάφερε.

    Ενα Πασοκικό παρακράτος που συνεχίζει να τρώει και να πίνει ψάχνοντας για κορόιδα να φορτώσει τα λάθη του.

    Μόνο τελειωμένοι πολιτικοί θα ήθελαν να μπουν σε μια τέτοια κυβέρνηση προσπαθώντας να βρουν τρόπο επιστρέψουν στην επικαιρότητα.

    Τον κατηγορύν για λαικιστή γιατί θέλει να εκμεταλλευτεί την φθορά του αντιπάλου και να γίνει πρωθυπουργός.

    Από πότε η πολιτική αποτελεί παίγνιο φιλανθρωπικών οργανώσεων και όχι σκληρό παιχνίδι εξουσίας και δύναμης και ζητούν από τον Σαμαρά συμπεριφορά οσιομάρτυρα.

    Οσοι όλα αυτά τα χρόνια καρπώθηκαν τα οφέλη του Πασόκ ΑΕ θέλουν με οποιοδήποτε τρόπο να το γλιτώσουν από την συντριβή.

    Και μάλιστα δεν τους τρομάζει το χαμηλό ποσοστό αλλά ότι μέσα στην κυβέρνηση είναι όλα τα πρώτα πασοκικά βιολιά και δεν υπάρχει κανείς για την μετά την ήττα εκλογή που θα αναλάβει να το κρατήσει ζωντανό.

    Από την άλλη πλευρά η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη.

    Απολύσεις σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα θα γίνουν μαζικές εισοδήματα θα πετσοκοφτούν και η χώρα και η οικονομία θα γυρίσει το 60.

    Οι τράπεζες θα κρατικοποιηθούν και δεν θα υπάρχει ρευστότητα για να αναπτυχθεί η οικονομία για τουλάχιστον μια πενταετία.

    Γιατί να θέλει να αναλάβει να διαχειρισθεί μια τέτοια κατάσταση ο Σαμαράς όταν μάλιστα γνωρίζει ότι αν δεχθεί κυβέρνηση συνεργασίας από την άλλη ώρα θα του φορτώσουν όλους τους φόνους που έχουν γίνει από την μεταπολίτευση και δώθε.

    Εδώ δεν έχει κάνει τίποτα και τον εμφανίζουν κάποιες εφημερίδες σαν το πρόβλημα της Ελλάδας.

    Καλά κάνει και μένει εκτός.

  31. attractoras avatar
    attractoras 10/10/2011 21:08:47

    Ο λόγος του μεστός και ζεστός πλην όμως ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ δεν είπε τη θέση που θα κρατήσει στα χαράτσια των ακινήτων. Εκτός αν δεν το άκουσα εγώ, οπότε ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων.

    • kp8 avatar
      kp8 @ attractoras 10/10/2011 21:26:50

      Σ' αυτό συμφωνώ κι εγώ. Είναι θολό το πώς θα αντιμετωπιστεί το θέμα αυτό από τη ΝΔ και είναι κάτι πολύ σημαντικό όχι μόνο ως προς την τεχνική του πλευρά, δηλαδή αυτό καθεαυτό το οικονομικό βάρος σε όλους σχεδόν τους Ελληνες, αλλά κυρίως ως προς την ηθική και ιδεολογική του παράμετρο, που είναι η απροκάλυπτη επίθεση στις ιδιοκτησίες των Ελλήνων.

  32. Θετταλός avatar
    Θετταλός 10/10/2011 21:14:00

    Ο κόσμος είναι τρομοκρατημένος, είναι φοβισμένος. Αν δεν κατεβάσει τον κόσμο στο δρόμο να πάρει θάρρος από τη μάζα, να πάρει ελπίδα από τον όγκο και τον παλμό, να τρίξει πραγματικά τα δόντια, το καθεστώς δεν πέφτει, το καθεστώς δεν φοβάται πλέον τις διαδηλώσεις και τις αναιμικές απεργίες, είναι του χεριού του. Θα σέρνεται ως τις επόμενες εκλογές και τότε θα είναι πολύ αργά για όλους μας.
    Στο δρόμο ΤΩΡΑ με δύναμη, με πάθος, με ενέργεια.

  33. kp8 avatar
    kp8 10/10/2011 21:17:15

    Ανέξοδα λογίδια ? Η αναφορά στην Πατρίδα και στη θρησκεία ? Οχι δεν νομίζω ! Βέβαια, θά' πρεπε να προτιμούμε το λεφτά υπάρχουν ! Εδώ φαίνεται ποιός απευθύνεται στην ηθική και στις αξίες των ανθρώπων, γιατί προφανώς τα έχει και ο ίδιος, και ποιος συνεχίζει την καλλιέργεια των υλιστικών προτύπων που μας έφτασαν εδώ που μας έφτασαν.

  34. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/10/2011 21:20:22

    "Με πρόσωπα από το παρελθόν θα πάμε στο μέλλον;"

    Α ρε πρόεδρε! Πετάς κάτι ατάκες ώρες, ώρες!

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/10/2011 22:32:45

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. georgep avatar
    georgep 10/10/2011 21:31:13

    Αλλος ενας σωτηρας τι καλα!
    Βαρεθηκαμε ομως τοσο σωσιμο!

  36. A.M. avatar
    A.M. 10/10/2011 21:36:29

    Εξαιρετικός!
    Απλά.

    «Τα προνόμια τα απολαμβάνουν λίγοι..»
    «Θα καταργήσουμε τα προνόμια των λίγων που σκανδαλωδώς μοίραζε επί δεκαετίες το πασοκ και θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματα των πολλών, της κοινωνίας.»

    Μέχρι όμως να σε δώ πρωθυπουργό εγώ θα σου κάνω .. αντιπολίτευση!
    Και θα στην λέω και για το παραμικρό που δεν μ' αρέσει.
    Και ας ενοχλούνται κάποιοι.

  37. Ραβινος avatar
    Ραβινος 10/10/2011 21:55:59

    Πως κι'εγινε να παιξουν ολη την ομιλια του Σαμαρα ΟΛΑ τα καναλια {εκτος ALPHA βεβαιως ,βεβαιως}?Ποιος φουρνος γκρεμιστηκε ? Τι οσμιστηκαν οι διαμορφωτες ? Κι'ο Πρετεντερης να λεει για την συγκυβερνηση τα ''καλα ''του λογια δηλαδη .''..εχει δικηο ο Σαμαρας τι να την κανουν την συγκυβερνηση για να περασουν τα μετρα ? Το ΠΑΣΟΚ εχει πλειοψηφια στην Βουλη εαν τα περασει με γεια του εαν οχι εκλογες !''

  38. zagor avatar
    zagor 10/10/2011 23:09:18

    Αντώναρε έτσι σε θέλουμε. Δεν στο κρύβω ότι είχα αρχίσει ν'ανησυχώ για την σιωπή σου. Αφού μπορείς να δώσεις στον λαό ελπίδα, βγες μπροστά δυνατά ένα φύσημα κι'έφυγαν οι δοσίλογοι. Μπράβο για το "κατάμουτρα". Πρώτος Μάγγας.

  39. ΜΠ avatar
    ΜΠ 11/10/2011 00:04:11

    Παπαχελάς αυτή τη στιγμή live σε παραλήρημα:
    "με ποιούς θα κυβερνήσει ο Σαμαράς γύρω του;" καλά δεν παίζονται!!!!!!!
    Πρόεδρε μόνον αυτό βγες και απάντησε, παρουσίασε την ομάδα σου με την οποία θα ξαναγεννηθεί η Ελλάδα και επιτέλους κλείσε τους τα στόματα, όπως το έκανες σήμερα.
    Είναι κοντά η μέρα της απελευθέρωσής μας από τους προδότες που μας πούλησαν και μας ξεφτίλησαν. Σήμερα ένιωσα να ανατριχιάζω από χαρά και περηφάνια και κατάλαβα ότι κάτι αλλάζει. Μας διαβάζεις Πρόεδρε και φάνηκε αυτό. Απάντησες σε όλες μας τις αγωνίες γιατί σε πνίγει το ίδιο δίκιο που πνίγει όλους μας.
    Σε ευχαριστούμε για την αχτίδα ελπίδας που μας δίνεις.

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ ΜΠ 11/10/2011 00:34:08

      Η Τηλεοαση εχει καψει πολλα μυαλα στον κοσμο και ειδικα στην Ελλαδα, πολυ ηλιθιοτητα κυκλοφορει. Αφου δεν καταλαβαινουν οτι το ΠΑΣΟΚ ειναι <> των Rothschild και των Illuminati στην Ελλαδα με συγκεκριμενους σκοπους και ζητανε συγκυβερνηση, τι να κανουμε; Συγκυβερνηση με τους ναζι ζητανε, νομιζουν οτι το προβλημα μας ειναι η ελλειψη συνοχης ισως, ποιος ξερει τι πιστευουν και λενε τετοιες ανοησιες. Κανονικα το ΠΑΣΟΚ δεν πρεπει καν να συμμετασχει στις εκλογες που θα γινουν σε λιγο καιρο.

  40. Nick63 avatar
    Nick63 11/10/2011 00:08:27

    @The saint 8:16
    Απωθητικές οι θέσεις του για τους Δ.Υ. και για αυτούς που ελπίζουν σε
    κάποιου είδους "αποκατάσταση" επί Ν.Δ. Είναι φανερό, αρνείται να
    παραλάβει τη χώρα σε τέτοια κατάσταση, περιμένοντας να καθαρίσει
    το τοπίο απο τις αποφάσεις που θα παρθούν απο γερμανούς και γάλλους.

  41. Alex avatar
    Alex 11/10/2011 00:08:37

    Η συνεντευξη του Benny, είναι πραγματικα ανεκδιηγητη. Ειλικρινα δε πιστευω τ'αυτιά μου.

  42. ΜΠ avatar
    ΜΠ 11/10/2011 00:11:37

    Εξακολουθεί το παραλήρημα ο Παπαχελάς, αυτή τη φορά με επίθεση στο Antinews !!!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΜΠ 11/10/2011 00:18:17

      χαχα!!!! ''τα είχε πάρει'' άγρια! απόλαυση σκέτη! Εκπληκτικός ο Λαζαρίδης!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ @ ΜΠ 11/10/2011 00:26:22

      Εμπαθής και γεμάτος μίσος ο Παπαχελάς. Τσούζει το antinews.gr
      Ο Παπαχελάς δεν ανήκε ποτέ στην κεντροδεξιά και τώρα υποκρίνεται πως τον πήρε ο πόνος γιατί τάχα ο Σαμαράς έχει στην απέξω τη φιλελεύθερη πτέρυγα της ΝΔ..Οι Έλληνες τους πήραν χαμπάρι. Τρίζει η καρέκλα Παπαχελά και είναι γνωστό αυτό..Τουλάχιστον ας κρατάνε κάπως τα προσχήματα γιατί προκαλούν αναγούλα στον κόσμο..

  43. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 11/10/2011 00:11:52

    Πάντα έλεγα ότι όσο ο Α.Σ βρίσκεται απέναντι από Μ.Μ.Ε και δανειστές(Ευρωπαίους κι Αμερικανους), τόσο σιγουρεύομαι πως είμαι με τη σωστή πλευρά.
    Τα συμφέροντά μας (του λαού) είναι η καταστροφή τους.
    Δύναμή του είμαστε όλοι εμείς, ο λαός, με τις όποιες, δικαιολογημένες θα έλεγα, επιφυλάξεις.
    Πραγματικά χαίρομαι και το θεωρώ υγεία που δεν στηρίζεται από κάποια ντόπια ή ξένα συμφέροντα.

  44. ΜΠ avatar
    ΜΠ 11/10/2011 00:23:45

    Τα είπε και ξαλάφρωσε ο Παπαχελάς !!!
    Η εκπομπή έκλεισε με το τελευταίο τηλεοπτικό τέταρτο αφιερωμένο στο Antinews, με επίθεση κατά μέτωπο για το ρόλο που παίζει στη Ν.Δ και το ποιοί βρίσκονται πίσω από τα ψευδώνυμα !
    Κού κου !!!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΜΠ 11/10/2011 00:27:02

      ...και τις κου κούλες....!!!

    • saltcity avatar
      saltcity @ ΜΠ 11/10/2011 00:27:38

      Α π ό λ α υ σ η !

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ @ ΜΠ 11/10/2011 00:28:08

      Περιμ'ενουμε αποστομοτική απάντηση από το ANTINEWS προς το Φαληρικό(και φαληρισμένου) συγκροτήματος..

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ ΜΠ 11/10/2011 01:23:37

      Παπαχελά άντε γεια ρε...
      Οι μάσκες πέσανε και ο πανικός σου είναι εμφανής...

      Αντώνη ο λαός είναι μαζί σου...Το σύστημα πασόκ διαλύεται στα εξών συνετέθη.

      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ

  45. Aris. A avatar
    Aris. A 11/10/2011 00:26:17

    Στου Ροδινού την ποδιά σφάζονται παληκάρια.

    Οταν κάνεις τους χαλύβδινους αντιπάλους σου να τρέμουν από οργή και μιλάνε για τις αρχές που έχουν πάρει από το σπίτι τους τότε είσαι σε καλό δρόμο.

    Α ρε φάκτορα ποιος νατο περίμενε με ένα πληκτρολόγιο και κάποιους που την βρίσκουνε να συμμετέχουνε στον δημόσιο διάλογο να σου αφιερώνει ολόκληρο τέταρτο το σιδερόφρακτο συγκρότημα του Φαλήρου.

    Η αλήθεια στην εποχή μας αποδεικνύεται ο ποιο σκληρός σπόρος.

    Οι μανούλες τη προπαγάνδας οι μαέστροι της διαστροφής της αλήθειας οι προνομιακοί συνομιλητές της αμερικάνικης πρεσβείας οι νεκροθάφτες όσων αντιστέκονταν στις επιθυμίες των αφεντικών οι μπαμπάδες της τραγωδίας που ζούμε να επικαλούνται την δημοκρατία.

    Εκνευρισμό προκαλεί ότι ο κόσμος αρχίζει να ξυπνάει και σιγά σιγά να παίρνει χαμπάρι το παιχνίδι που παίζει ο καθένας.

  46. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/10/2011 00:28:22

    Ρε μανία με το αντινιούζ, και με τα ψευδώνυμα.
    Αντί να ασχοληθούν με την ουσία των όσων γράφονται, κολλάνε στα ψευδώνυμα.
    Άφρισε ο Παπαχελάς.
    Δεν μπορούν να χτυπήσουν το γαϊδούρι (Σαμαρά) και χτυπάνε το σαμάρι (αντινιούζ).
    Συγχαρητήρια στον Λαζαρίδη.
    Έκανε κάποια προβεβλημένα μεγαλοστελέχη της ΝΔ να μοιάζουν με το απόλυτο τίποτα.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Strange Attractor 11/10/2011 00:46:41

      Και ψύχραιμα να το δεις η ανωνυμία στα blogs είναι δικαίωμα νόμιμο. Ο νόμος το εξασφαλίζει, αν δεν κάνω λάθος. Δε γίνεται κάτι παράνομο και δε γίνεται κάτι διαφορετικό από αυτό που ισχύει σε όλα τα blogs σε σχέση με την ανωνυμία.
      Αν ο Παπαχελάς έχει ενστάσεις με την ανωνυμία στα blogs έχει ενστάσεις με το νόμο και κάνει κριτική στο νόμο και όχι στο αν αυτός μπορεί να εφαρμόζεται σε συγκεκριμένο site.
      Aν έχει ένσταση με τις απόψεις που γράφονται στο συγκεκριμένο διαδικτυακό χώρο και χρησιμοποιεί ως πρόσχημα την ανωνυμία προσδοκώντας σε κάποιου είδους "αυτολογοκρισία" ή κάτι άλλο, αυτό δεν είναι ότι πιο δημοκρατικό και ελέυθερο και τίμιο μπορεί να γεννηθεί στο κεφάλι κάποιου ως σκέψη.
      Αν έχει ένσταση για το αν είναι όργανο της ΝΔ θα πρέπει να σταματήσει να έχει γιατί του απαντήθηκε.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ φωνη 11/10/2011 01:02:23

        Τους ενοχλεί το διαδίκτυο , διότι μεγάλωσε το γήπεδο στο οποίο κάποιοι ήθελαν να παίζουν μόνοι τους με την παρέα τους.
        Με λίγα λόγια, ξαφνικά συνειδητοποίησαν πως μπορεί κάποιος άγνωστος να γράψει κάτι, και να τύχει μεγαλύτερου αναγνωστικού κοινού, απ ότι φερ ειπειν αν το έγραφε στο Βήμα, και μάλιστα χωρίς να δώσει γη και ύδωρ σε κάποιον διαπλεκόμενο εκδότη, για να έχει το δικαίωμα να το γράψει.
        Μπάι δε γουέι, είμαι πεπεισμένος ότι το αντινιούζ το διαβάζουν πολύ περισσότεροι από όσους διαβάζουν το 80% των διάφορων φυλλάδων.
        Εξ ου και η οργή τους (βλ. Παπαχελά).

  47. Γιάννης Παπαζαχαρίας avatar
    Γιάννης Παπαζαχαρίας 11/10/2011 00:34:40

    Αν κάποιος έβλεπε την εκπομπή Παπαχελά θα καταλάβαινε πως το Antinews φταίει για την τρόικα, το μνημόνιο και την εργασιακή εφεδρεία! Μα κι αυτός ο κύριος Μπάμπης... Γατάκι μπροστά στον Χρύσανθο. Βρε πως αλλάζουν οι καιροί!

  48. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/10/2011 00:39:45

    Xαιρετώ του συνοδοιπόρους κουκουλοφόρους του διαδικτύου!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 11/10/2011 00:41:21

      Καλά του τά`πες του Παπαχελά ρε συ Χρύσ.... εεεε, συγγνώμη, Κώστα! (λολ)

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Κώστας Ροδινός 11/10/2011 00:44:26

      Αρέα Αρέα να φαινόμαστε καμιά πενηνταρέα.

    • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
      ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ Κώστας Ροδινός 11/10/2011 01:10:33

      Κώστα, γειά.

      Κοίτα τι διάβασα την Κυριακή στο ΠΑΡΟΝ (σελ. 3, στήλη "πρωινός καφές"):

      "Ο ανεμιστήρας γυρίζει και αλλοιώς κάποια στιγμή

      Καθόλου καλή υπηρεσία δεν προσφέρουν στον Σαμαρά κάποιοι που στεγάζονται στα υψηλά δώματα της Συγγρού και μέσω υποβολιμαίων διαρροών σε γνωστά μπλογκ χτυπούν πρώην υπουργούς, τον Παυλόπουλο - και όχι μόνο - τον Σιούφα, ακόμα και κάποια νέα παιδιά, που φαίνεται ότι δεν κάθονται προσοχή απέναντί τους... Αν νομίζουν ότι δεν τους χρειάζονται, ότι είναι βαρίδια (γι αυτούς...), έντιμο και ηθικό θα ήταν να βγουν επώνυμα και όχι κρυπτόμενοι πίσω από μπλογκ να πουν ότι τελειώσατε, κύριοι, γυρίσαμε σελίδα, δικό μας είναι το μαγαζί. Ντόμπρα πράματα, για όποιον φοράει σώβρακα... Αν συνεχίσουν να λειτουργούν στο σκοτάδι, τότε θα βγουν προς τα έξω με τα ονοματάκια τους... Κάνουν δε το λάθος, Αντώνη, να νομίζουν ότι στα προσφερόμενα σήμερα μπλογκ για εκτόξευση λάσπης, δεν μπορεί να γυρίσει «αύριο» προς άλλη κατεύθυνση ο ανεμιστήρας... Ο νοών νοείτω..."

      Τι να εννοεί άραγε ο καφετζής; Γίνονται τέτοια πράγματα;

  49. ΜΠ avatar
    ΜΠ 11/10/2011 00:43:06

    Κού κού :) κουτσουμούρα Ιονίτισσα !!! Χαχαχαα

  50. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 11/10/2011 00:43:20

    Γιατί όποτε βγαίνει ο Λαζαρίδης σε εκπομπη έχει απέναντι 3-4 αφρισμένους "δημοσιογράφους"; Αναρωτιέμαι...
    Ακόμα και στο ζάπινγκ βλέπεις Λαζαρίδη απέναντι σε τρεις και Μπένι απέναντι σε έναν... Έτσι να κρατάμε ισσοροπίες..........

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ 3η Σεπτέμβρη 11/10/2011 00:57:36

      Ένα πρωϊνό πάντως στο Μέγκα που τον είχανε καλέσει, 3-4 τους είχε για πλάκα ο Λαζαρίδης. Τους έκανε και κουτουλούσαν μεταξύ τους.

      Το σημερινό δεν το είδα. Θα προσπαθήσω νατο βρω, να δω τί ακριβώς ειπώθηκε.

  51. alakran avatar
    alakran 11/10/2011 00:44:42

    Συγχαρητήρια στο Χρύσανθο Λαζαρίδη.Μίλησε με γνώση και σιγουριά.

  52. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 11/10/2011 00:47:00

    Μορφωμένος άνθρωπος -υποτίθεται- ο Παπαχελάς αλλά αδυνατεί να καταλάβει πως σαν δημόσιο πρόσωπο που είναι θα υφίσταται τη δημόσια κριτική και θα είναι και σκληρή γιατί σκληρές είναι οι εποχές και σκληρές είναι και οι απόψεις που εκφράζει. Είτε τους αρέσει είτε όχι, θα τους χτυπάμε σαν χταπόδια εδώ μέσα και σε όλο το ίντερνετ. Και να μην μπλέκουν ένα μεγάλο κόμμα όπως η ΝΔ με τα γραφόμενα στα διάφορα blogs-sites..Άθελά τους φανερώνουν πως παίζουν παιχνίδια...Τους πήραμε είδηση..

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 11/10/2011 00:51:20

      Καλά ρε Γιάννη που ζεις.

      Δεν έχεις καταλάβει ότι στην Ελλάδα υπάρχουν δύο ειδών πολιτικά πρόσωπα.

      Αυτοί που είναι τρόφιμοι των διαφόρων συγκροτημάτων τύπου και μπορούν να λένε ότι θέλουν και οι άλλοι που είναι πάντα κακοί.

  53. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 11/10/2011 00:47:10

    Στην Ελλαδα ο κοσμος δεν εχει αλλαξει και πολυ, ανεγκεφαλοι παντα υπηρχαν και χαλαγαν την εικονα του πολιτευματος της Δημοκρατειας.
    Οπως οταν ενας πολιτης ψηφισε τον Αριστειδη τον Δικαιο για να εξωστρακιστει και οταν τον ρωτησε ο Αριστειδης "Γιατι τον ψηφισε να εξωστρακιστει" αυτος απαντησε "Μου τη σπαει επειδη ολοι τον λενε Δικαιο" , ετσι εχουν καταντησει οι ελληνες σημερα. Ισως τελικα να ειμαστε οντως γνησιοι απογονοι των αρχαιων γιατι η παλαβομαρα υπηρχε και τοτε,

  54. nick avatar
    nick 11/10/2011 00:47:43

    Γιατί απόψε ήταν 3 αυτοί που ρωτούσαν τον Χρύσανθο; 3 προς 1 είναι πολύ εύκολη αναλογία για τον Λαζαρίδη. Τους έπαιξε μπάλα για πλάκα. Την επόμενη 5 εναντίον του μπας και καταφέρουν τίποτα. Μπράβο στο Λαζαρίδη και στο Σαμαρά που τον έχει στο επιτελείο του...

  55. wraia ta leme avatar
    wraia ta leme 11/10/2011 00:48:03

    Ρε μανία να αποκηρύξει η Νέα Δημοκρατία το Antinews! Τελικά μάλλον γιαυτό τον καλέσαν τον Λαζαρίδη. Και για να απολογηθεί επειδή έφαγε ξύλο ο Χατζηδάκης! Απίθανα πράγματα. Μήπως πρέπει να γραφούν κάποια επώνυμα άρθρα για τον ρόλο του Παπαχελά και στις (αποδεδειγμένες πλέον) συνδιαλλαγές με την πρεσβεία. Αν θυμάμαι καλά ο Φαήλος τα έχει γράψει με το όνομα του. Που να τολμήσει όμως να τον πιάσει στο στόμα ο Alexis...

  56. ierofantis avatar
    ierofantis 11/10/2011 00:48:06

    Φάκτορα, συγνώμη για το off topic στο κεντρικό θέμα, αλλά νομίζω ότι η σημερινή τιμή που περιποίησε το Φαληρικό Συγκρότημα στα Αντινέα και στους ..."κουκουλοφόρους"του, αξίζουν ξεχωριστής ανάρτησης.

    Φθόνος, παράπονο ή ... φόβος, η αιτία;

  57. Ναβουχοδονόσορας avatar
    Ναβουχοδονόσορας 11/10/2011 01:11:10

    Μιλάμε για τον πατριώτη που άνοιξε τα σύνορα με την Αλβανία και πλάκωσαν όλα τα 'καλόπαιδα', σωστά;

    • alakran avatar
      alakran @ Ναβουχοδονόσορας 11/10/2011 01:29:18

      Βρες κάτι καλύτερο για τη φτηνή σου προπαγάνδα.
      http://www.antinews.gr/2010/02/09/33821/

  58. Σκέψεις avatar
    Σκέψεις 11/10/2011 01:14:07

    Τι επαναδιαπραγμάτευση και τρίχες κατσαρές.

    Σε πολύ λίγους μήνες, αγαπητή ΝΔ, δεν θα υπάρχει η παραμικρή δυνατότητα επαναδιαπραγμάτευσης, οι ευρωπαίοι θα έχουν διασφαλίσει τα συμφέροντά τους.

    Σταματήστε επιτέλους το κουτόχορτο. Εαν ήθελε πραγματικά να επαναδιαπραγματευτεί ο Σαμαράς θα έπρεπε να έχει πιέσει για εκλογές μήνες τώρα, αλλά αντ'αυτού τό'χε ρίξει στην αντιπολίτευση των δηλώσεων και των "προγραμματισμών".

  59. dimitris avatar
    dimitris 11/10/2011 01:15:00

    ΧΑΧΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΝΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟ ΣΑΜΑΡΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΗΣ ΚΗΝΣΟΡΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΑΝΘΟ.ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΝΑΝ ΑΛΛΟ ΧΑΧΑΧ

  60. ΜΠ avatar
    ΜΠ 11/10/2011 01:22:36

    Η μορφή επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων μέσα από τα blogs, ειδικά δε στο Antinews, παράγουν αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την προάσπιση των Δημοκρατικών θεσμών και λόγων. Η ανωνυμία που απολαμβάνουν ως Δημοκρατικό αγαθό οι ανταλάσσοντες τη γνώμη, είναι νομοθετικά θεσπισμένη και δεν αμφισβητείται. Η δε ελευθερία του λόγου, αποτελεί ένδειξη υγείας της ίδιας της Δημοκρατίας και όλων όσων την υπερασπίζονται. Κατά συνέπεια, οποιαδήποτε προσπάθεια για υπονόμευση είτε της ανωνυμίας, είτε της ελευθερίας του λόγου, είτε της επικοινωνίας που προωθείται μέσα από τους διαδικτυακούς τόπους, αποτελεί σαφέστατα παρεμπόδιση και προσπάθεια φίμωσης των Δημοκρατικών θεσμών και της ίδιας της Δημοκρατίας.

  61. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 11/10/2011 01:23:09

    Τον Παπαχελα και το Σκαι οσο το χτυπας θυμωνει

  62. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 11/10/2011 01:27:00

    Aψογη ,αριστη . τελεια η ομιλια του προεδρου.Και ακομη Χρυσανθος ανετος Βενιζελος σε κριση παραφροσυνης .Χρυσανθε το νερο εσεβεν σ αυλακ. Υγεια και δυναμη . Καλυνυχτα.

  63. eco avatar
    eco 11/10/2011 01:28:34

    εκπληκτος παρακολουθησα πως ένας τόσο "μεγάλος" δημοσιογράφος... "μικραίνει" λέγοντας τον πόνο του!
    Συγχαρητήρια σε όλους η σημερινή εκπομπή απέδειξε την αξία της συμμετοχής στο antinews. Το καθεστώς των ΜΜΕ έχει πανικοβληθεί γιατι πλέον υπάρχει αντίλογος.

  64. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 11/10/2011 01:30:53

    Όλοι παρατήρησαν πως οι ερωτήσεις,που του έγιναν,ήταν αρκετά επίμονες,πιεστικές και αλλεπάλληλες.Προσπάθησαν να τον ''στριμώξουν'',αλλά δεν τα κατάφεραν.Οι απαντήσεις Λαζαρίδη ήταν αρκετά προσεκτικές και διπλωματικές.Και έτσι έπρεπε.Επίσης,μέσω των απαντήσεών του,άφηνε να διαφανεί πως η στρατηγική Σαμαρά έχει και ''κρυφά'' ατού,δημιουργώντας μερική ευγενική αμηχανία στους οικοδεσπότες,μέσω της οποίας έκρυβαν,με δυσκολία,τον εκνευρισμό τους.Φυσικά,εκείνο που έκανε εντύπωση ήταν το φινάλε της συνέντευξης με το απίστευτο μένος του Παπαχελά κατά του Antinews.Η επιθετικότητα,που εξέπεμπε,ήταν φοβερή...Απ'ότι φαίνεται,το συγκεκριμένο διαδικτυακό μετερίζι και η ενημέρωσή του,ενοχλεί πάρα πολλούς....

  65. lornion avatar
    lornion 15/10/2011 15:04:01

    στον κ.Σαμαρά δεν μετράει το μικροσυμφέρον ,μετράει το καθολικό του ελληνικού λαού ,κι' ακόμη η πρέπουσα θέση της χώρας στο παγκόσμιο σκηνικό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.