#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/02/2013 08:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αύριο θα είναι αργά...



Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ

μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.

Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω.1 

Υπάρχει πάντα ένας μεγάλος κίνδυνος που διατρέχουν όλοι οι άνθρωποι αλλά κυρίως αφορά τους Ηγέτες. Ο κίνδυνος αυτός λέγεται «το σύνδρομο του γυάλινου πύργου». Είναι εκείνη η διαδικασία («προτσές» κατά την πολιτική ορολογία), κατά την οποία ο Ηγέτης σιγά – σιγά απομονώνεται από την κοινωνία και αρχίζει να ζει μέσα σε έναν περιορισμένο και στενό κύκλο συνεργατών, συμβούλων και «φίλων». Το κοινωνικό γίγνεσθαι τότε, περνά μέσα σε αυτόν τον μικρόκοσμο, φιλτραρισμένο και ωραιοποιημένο από αυλοκόλακες, γλείφτες και θεσιθήρες παρατρεχάμενους, τους οποίους, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η προσωπική τους βόλεψη και μακροημέρευση στην αυλή του Ηγεμόνος. Δεν γνωρίζω αν ο Πρωθυπουργός έχει αρχίσει να πέφτει σε αυτή την ύπουλη παγίδα αλλά είναι σίγουρο ότι πολλοί Υπουργοί και Γραμματείς αυτής της κυβέρνησης, βρίσκονται ήδη αποκομμένοι από τον απλό κόσμο και ζουν μια παράλληλη ζωή μέσα στον προστατευμένο τους μικρόκοσμο. Αλλιώς δεν εξηγούνται όλα αυτά που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα. Όλα αυτά που διαρρέονται από υπουργικούς «κύκλους», όλα όσα ακούγονται από χείλη γραμματέων και φαρισαίων της κυβέρνησης, καθώς και η μακάρια ακινησία και αδράνεια των περισσοτέρων Υπουργών και Υφυπουργών, μαρτυρούν πως κάθε δεσμός τους με την κοινωνία έχει αποκοπεί προ πολλού. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να συνεχιστεί, κάποιος πρέπει να το σταματήσει και να δώσει το σύνθημα για αλλαγή πλεύσης. Αυτό έπρεπε να είχε ήδη γίνει από χθες, αλλά και σήμερα δεν είναι πολύ αργά. Αύριο, δυστυχώς θα είναι!

Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τό ‘χει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.2

Είναι πια η ώρα του Πρωθυπουργού. Αυτός είναι που θα πρέπει να πει σήμερα κιόλας το «φτάνει, μέχρις εδώ». Αυτός είναι που θα πρέπει να σπάσει πια τα αυγά στην αυγουλιέρα, αλλιώς δεν θα κάνει ποτέ του ομελέτα. Είναι φανερό ότι αυτός ο τρόπος διακυβέρνησης, αυτές οι πολιτικές και αυτά τα νομοθετήματα (όσα ψηφίστηκαν και όσα αναμένονται προς ψήφιση) δεν δίνουν την πολυπόθητη λύση. Αν συνεχίσουμε έτσι, κινδυνεύουμε να χάσουμε πολύ γρήγορα, όλα τα πλεονεκτήματα που κερδίσαμε από την ενίσχυση της αξιοπιστίας της χώρας και την πολιτική αποφασιστικότητα που επεδείχθη προς το εξωτερικό. Δυστυχώς, στο εσωτερικό της χώρας, η πορεία δεν είναι οριοθετημένη, τα πολιτικά βήματα της κυβέρνησης είναι ασυντόνιστα (ένα εμπρός και δύο πίσω) και οι περισσότεροι στενοί συνεργάτες του Πρωθυπουργού, όχι μονάχα δεν ακολουθούν τον βηματισμό του αλλά ηθελημένα ή αθέλητα αποτελούν τροχοπέδες στην πορεία ανόρθωσης της χώρας. Σε αυτό βοηθούν και η έλλειψη θεσμικών μεταρρυθμίσεων, η κομματοκρατία στην δημόσια διοίκηση (και μάλιστα η παρατεινόμενη αποτελμάτωση λόγω παραμονής των παλαιών «πράσινων» στελεχών) και η αναξιοκρατία στα κόμματα. Δεν έχει απομείνει πολύς χρόνος για τον Πρωθυπουργό αν θέλει να δώσει το σύνθημα για να αλλάξει η χώρα πορεία. Λίγο ακόμη και θα αφομοιωθεί με αυτόν το πολιτικό χυλό που αργά και σταθερά τον πνίγει. Είναι η ώρα να πει το μεγάλο «ΝΑΙ» και να προχωρήσει αταλάντευτος προς το δικό του πεπρωμένο που τυχαίνει ακόμη να ταυτίζεται με το πεπρωμένο ολόκληρης της χώρας. Για πόσο ακόμη όμως; Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα, καθώς ουδείς δύναται να ηγεμονεύει δια παντός σε μια κοινωνία που κοχλάζει την ώρα που οι διάφοροι μαθητευόμενοι μάγοι σε Υπουργεία και σε Γραμματείες παίζουν «εν ου παικτοίς» χωρίς να λογαριάζουν τον πόνο και την ανάγκη του απλού πολίτη.

Σάν ἕτοιμος ἀπό καιρό, σά θαρραλέος,
ἀποχαιρέτα την, τήν Ἀλεξάνδρεια πού φεύγει.

Σάν ἕτοιμος ἀπό καιρό, σά θαρραλέος,

σάν που ταιριάζει σε πού ἀξιώθηκες μιά τέτοια πόλι,

πλησίασε σταθερά πρός τό παράθυρο,

κι ἄκουσε μέ συγκίνησιν, ἀλλ’ ὄχι

με τῶν δειλῶν τά παρακάλια και παράπονα,

ὡς τελευταία ἀπόλαυσι τούς ἤχους,

τά ἐξαίσια ὄργανα τοῦ μυστικοῦ θιάσου,

κι ἀποχαιρέτα την, τήν Ἀλεξάνδρεια πού χάνεις.3

Το τόλμημα που πρέπει να αναλάβει ο Πρωθυπουργός δεν είναι εύκολο, ούτε η πιθανότητα αποτυχίας του αμελητέα. Αλλά, στο χωριό μου λένε πως «όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται». Ο Αντώνης Σαμαράς μονάχα δειλός δεν είναι. Αυτό το έχει αποδείξει. Ούτε και θεσιθήρας ή εξουσιολάγνος, η πορεία του μέχρι τώρα αυτό μαρτυρεί. Είμαι βέβαιος πως αυτό που τον κρατάει ακόμη σχετικά διστακτικό, είναι το κολοσσιαίο διακύβευμα που περιλαμβάνει τις τύχες ολόκληρου λαού. Ε, καιρός να του πούμε ότι αυτός ο Λαός έχει φτάσει στα όριά του και είναι έτοιμος για όλα. Για το μόνο που δεν έχει άλλη υπομονή, είναι αδράνεια, στεγνή διαχείριση, νέα μέτρα χωρίς αντίκρισμα. Το μόνο που πλέον δεν θα ανεχθεί είναι διακυβέρνηση χωρίς όραμα, θυσίες χωρίς ανταπόδοση, κυβερνήτες αδιάφορους, μαλθακούς, καλοπερασάκηδες, «παρτάκηδες», υποχωρητικούς και ανάλγητους. Εκείνο που θα τον οδηγήσει στα άκρα, είναι η συνεχιζόμενη αδικία που επιτρέπει σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας να δυστυχεί και να πένεται την ίδια ώρα που οι πολιτικοί ταγοί του, η οικονομική ολιγαρχία του, και οι παλαιοί «αμαρτωλοί και κλέφτες» του πλούτου του, βρίσκονται στο απυρόβλητο και απολαμβάνουν μια ιδιότυπη και μοναδική στον πολιτισμένο κόσμο ασυλία. Ο Λαός ζητά, διακυβέρνηση δια του παραδείγματος, τιμωρία των ενόχων και απαλλοτρίωση των κλεμμένων υπέρ των αδυνάτων, καθώς και να μπει ένα φρένο άμεσα στις οριζόντιες μειώσεις μισθών και συντάξεων και  στους άδικους και απάνθρωπους φόρους που κοντεύουν να καταστρέψουν τους μικρομεσαίους και να καταστήσουν έναν στους δύο έλληνες οφειλέτη του δημοσίου και εν δυνάμει απατεώνα χωρίς την θέλησή του. Σίγουρα δεν είναι εύκολα όλα τούτα στην κατάσταση που ζούμε. Σίγουρα όποιος αναλάβει ένα τέτοιο τιτάνιο έργο θα συγκρουστεί με όλο σχεδόν το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο. Αλλά, ακόμη και αν χάσει, θα έχει την ικανοποίηση πως έπεσε όρθιος και μαχόμενος ανοικτά υπέρ της κοινωνίας και όχι κρυπτόμενος, φοβισμένος και άτολμος υποχωρώντας στα κρυφά κατά της κοινωνίας. Δυστυχώς για τον Πρωθυπουργό,  μέση οδός δεν υπάρχει. Το παιχνίδι όπως είχαμε ξαναγράψει είναι  «όλα η τίποτε». Στο χέρι του είναι να διαλέξει αν θα το παίξει. Χρόνο πάντως να το σκεφτεί περισσότερο δεν έχει. Ο κόμπος της ανοχής και της αντοχής του κόσμου έφτασε στο χτένι της κοινωνικής έκρηξης.

Akenaton

1 «Τείχη», Κ. Καβάφης

2  «Che fece ….. Il gran rifiuto», Κ. Καβάφης

3 «Απολείπειν ο Θεός Αντωνιον», Κ. Καβάφης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 15/02/2013 09:06:55

    Η τέχνη της πολιτικής είναι η υψηλότερη των τεχνών. Δεν μιλάω για την μικροπολιτική των διαχειριστών της εξουσίας αλλά για την πολιτική που δημιουργεί με αποφασιστικότητα και σχέδιο, ανοίγει νέους δρόμους, λύνει προβλήματα και δεν διστάζει στα δύσκολα. Ο αρχηγός της Ν.Δ δεν είναι ένας τυχαίος πολιτικάντης. Προέρχεται από έναν σοβαρό πολιτικό χώρο με στιβαρές θέσεις αποστάγματα αιώνων. Ο ίδιος βρέθηκε στη θέση αυτή ως αποτέλεσμα μακροχρόνιου προγραμματισμού και οι αποφάσεις του δεν είναι αποτέλεσμα βραχυχρόνιας ανάλυσης αλλά ενός γενικότερου σχεδίου αποκατάστασης της ελληνικής κοινωνίας σε όλους τους τομείς και βασικά της εθνικής οικονομίας. Μην έχετε λοιπόν καμία αμφιβολία για το αν είναι αργά ή γρήγορα για την επίλυση του προβλήματος. Κάποια γεγονότα που εμάς μας παρουσιάζονται ως οριακά για άλλους είναι στον σωστό χρόνο. Εμπιστεύομαι τυφλά τη δεξιά παράταξη και τον αρχηγό της.

    • tzagerCrete avatar
      tzagerCrete @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 09:36:52

      Τύφλα είσαι Δεξιόχειρα...

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ tzagerCrete 15/02/2013 15:11:21

        Έχεις τη χρυσή ευκαιρία να μάθεις την ουσία των πραγμάτων και εσύ με λοιδορείς; Τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

        • tzagerCrete avatar
          tzagerCrete @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 17:09:35

          Αγαπητέ Δεξιόχειρα,

          Οι απόψεις σου είναι τόσο διχαστικές και παρωχημένες που είναι αδύνατον για έναν νέο άνθρωπο να σε παρακολουθήσει.

          Η ουσία των πραγμάτων είναι ότι το τελευταίο που μας χρειάζεται σαν χώρα σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή είναι ο εθνικός διχασμός!

          Και αν στην ευρύτερη Δεξιά παράταξη που εμπιστεύεσαι εντάσεις και την φασιστική ακροδεξιά, μου είναι ιδιαίτερα λυτρωτικό να σε λοιδορώ.

          • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
            Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ tzagerCrete 15/02/2013 19:35:54

            Ποιος "εθνικός διχασμός"?! Ο άνθρωπος σου λέει τι πιστεύει -σωστό ή λάθος- είναι ελεύθερος να το πει! Κι εσύ τον απειλείς ότι "εμπιστεύεται την φασιστική ακροδεξιά" και είναι "ιδιαίτερα λυτρωτικό" να τον λοιδωρείς!..

            Το 'χετε χάσει εντελώς?! Οι άλλοι θα πληρώσουν τα απωθημένα σας?
            Για κάντε κανά κρύο ντουζ να συνέλθετε!

            Εσείς -όπως το πάτε- φουντώνετε τον εθνικό διχασμό!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 15/02/2013 20:25:11

            Ἐκεῖ φτάσαμε,ὁ ὑγιῆς πατριωτισμός καί ὁ μή ἐνδοτισμός,νά λοιδορεῖται ὥς ἐθνικισμός καί φασιστική ἀκροδεξιά!!!
            Καί μή χειρότερα!

          • Vee avatar
            Vee @ Κυθήριος 16/02/2013 17:42:58

            Και ποιός φταίει για αυτό αγαπητέ παρά η ίδια η Δεξιά με τις φοβίες της να μην κατηγορηθεί ως "μη προοδευτική";

          • Δεξιόχειρας avatar
            Δεξιόχειρας @ tzagerCrete 16/02/2013 12:37:10

            Αναγνωρίζω ότι οι απόψεις μου ακούγονται σκληρές, ωμές ίσως και διχαστικές όμως εγώ φίλε μου δεν είμαι πολιτικός για να βαφτίζω την κότα άσπρο κρέας για να την αγοράσεις. Αυτή η εμπορικότητα της πολιτικής μας έφτασε εδώ που είμαστε σήμερα. Ας μάθουμε να ακούμε τις απόψεις των άλλων και να τις αξιολογούμε στη βάση της λογικής και όχι του εντυπωσιασμού. Συγγνώμη πάντως αν σε ερέθισα.

    • Αμφιδέξια avatar
      Αμφιδέξια @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 11:27:50

      Μακάριοι οι Δεξιόχειρες, οτι αυτών εστί η βασιλεία των ...ουρανών. Κατεβείτε όμως και λίγο εδώ στη γη !!!! Για να επικοινωνούμε.

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Αμφιδέξια 15/02/2013 15:13:09

        Τόσο τρελά σου φαίνονται αυτά που σου γράφω ή δεν θές να δείς με τίποτα την αλήθεια;

        • Αμφιδέξια avatar
          Αμφιδέξια @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 17:15:40

          '' Εμπιστεύομαι τυφλά τη δεξιά παράταξη και τον αρχηγό της.''
          Τι να σου πω Δεξιόχειρά μου!!! Τυφλά, πιστεύω πως δεν ....εμπιστεύεται τον εαυτό του ούτε ο ίδιος ο κ. Α.Σαμαράς. Θα επανεξετάζει, θα αμφιβάλλει, θα κάνει σίγουρα λάθη. Οι ...βασιλικότεροι του Βασιλέως πάντως, δεν είναι αξιόπιστοι, ούτε και μπορούν να θεωρηθούν αντικειμενικοί.

          • Δεξιόχειρας avatar
            Δεξιόχειρας @ Αμφιδέξια 16/02/2013 12:43:18

            Εάν σου περνάει από το μυαλό ότι ο οποιοσδήποτε αρχηγός της Ν.Δ αμφιβάλλει για τις θέσεις του σου λέω ότι θα πρέπει να το ξανασκεφτείς το πράγμα. Εξάλλου οι αποφάσεις του δεν εξάγονται όπως στο Borgen, πίνοντας ένα ποτήρι κρασί ή κάνοντας ένα τσιγάρο μετά από μια σεξουαλική πράξη. Αυτά είναι τα παραμύθια της χαλιμάς που υπεραπλουστεύουν τα πράγματα για να μας πείσουν ότι είμαστε όλοι ίδιοι. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και ας μην κρίνουμε τα πράγματα με γνώμονα τον εαυτό μας. Η Ν.Δ και ο αρχηγός της ως θεσμοί είναι ταγοί.

          • Αμφιδέξια avatar
            Αμφιδέξια @ Δεξιόχειρας 17/02/2013 12:13:49

            '' Εξάλλου οι αποφάσεις του δεν εξάγονται όπως στο Borgen, πίνοντας ένα ποτήρι κρασί ή κάνοντας ένα τσιγάρο μετά από μια σεξουαλική πράξη. ''
            Ουάου !!!! Τι να πω; Με αποστόμωσε η καταπληκτική, άκρως ενδιαφέρουσα και εξόχως σκανδαλιστική ερωτική προβολή στην οποία με παραπέμψατε και θα σιωπήσω, πρώτον γιατί με ευχαρίστησε η εικόνα και δεύτερον, γιατί αναγνωρίζω οτι μάλλον εσείς γνωρίζετε εκ των ...έσω λεπτομέρειες, σχετικά με τη διαδικασία λήψης των αποφάσεων από τους θεσμούς-ταγούς της Ν.Δ. Εγώ νόμιζα αφελέστατα έως πριν λίγο, πως έχω απέναντί μου ανθρώπους. Δε φανταζόμουν οτι πρόκειται περί ανυπέρβλητων συμβόλων!!! Όμως τότε οφείλω να αναθεωρήσω και τις απαιτήσεις μου, προς το τελειότερον και ιδανικότερον. Δε νομίζετε; Και άν το κάνω, ποιος άραγε θα καταφέρει να μην περάσει κάτω από τον πήχη;;;

    • Μπούμστος avatar
      Μπούμστος @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 12:02:08

      ""Εμπιστεύομαι τυφλά τη δεξιά παράταξη και τον αρχηγό της.""

      Γίνε συγκεκριμένος,ποια είναι η δεξιά παράταξη σήμερα και ποιος ο αρχηγός της ;
      Δεν φαντάζομαι να εννοείς το Βενιζελοκουβελοσαμαροσυνονθύλευμα ως δεξιά ,θα αποτελούσε ιεροσυλία και ύβρης εις την πραγματική φιλολαϊκή πατριωτική Δεξιά που κάποτε έφτιαξε Ελλάδα ,δεν μπορεί Δεξιά να διαλύει Ελλάδα όπως δυστυχώς συμβαίνει σήμερα .

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Μπούμστος 15/02/2013 15:14:00

        Είσαι σοσιαλιστής -κρατιστής και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.

        • Μπούμστος avatar
          Μπούμστος @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 21:03:37

          Ότι και να γράφεις αγαπητέ ,νιώθω και είμαι ένας ολοκληρωμένος περήφανος δεξιός ,αντιθέτως εσύ είσαι και θα είσαι ένας απλός δεξιόχειρας !

    • yellow avatar
      yellow @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 15:29:08

      "Ο αρχηγός της Ν.Δ δεν είναι ένας τυχαίος πολιτικάντης. Προέρχεται από έναν σοβαρό πολιτικό χώρο με στιβαρές θέσεις αποστάγματα αιώνων"

      Μάλλον στην Πολιτική Άνοιξη αναφέρεστε αγαπητέ

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ yellow 15/02/2013 15:32:57

        Άλλος ένας ανυποψίαστος Έλληνας θύμα της θεωρίας των ψεκασμών και του δόγματος του σοκ.

    • Κοψόχειρας avatar
      Κοψόχειρας @ Δεξιόχειρας 17/02/2013 21:30:50

      Προγραμματισμού; Προγραμματισμένος μήπως;

      Η τέχνη της πολιτικής είναι η υψηλότερη των τεχνών. Τρελλός ή καλλιτέχνης;

      Εμπιστεύομαι τυφλά τη δεξιά παράταξη και τον αρχηγό της. Και εγώ εμπιστευόμουν.. Πες μου ένα λόγο γιατί να το κάνω τώρα..

      Δεν μιλάω για την μικροπολιτική των διαχειριστών της εξουσίας ... Εγώ μιλάω για ΜΙΚΡΟπολιτικούς της πολιτικής.

      Αγαπητέ δεξιόχειρα δεν θα γίνω Αυτόχειρας

  2. Queen In Black avatar
    Queen In Black 15/02/2013 09:07:33

    Ποιός δεν το βλέπει; Έχουμε πόλεμο. Ήδη ο καιρός που χάθηκε μοιάζει πολύς, μπρος στην καταστροφή που καθημερινά συντελείται.
    Θ' αποφασίσετε επί τέλους κύριε εκείνο το πανάρχαιο, το ανεκτίμητο
    '' Ή ταν ή επί τας'';
    Κάθε τι άλλο, θα΄ναι ανάξιο και υποτιμητικό......

    Άλλαξε τον κόσμο, το 'χει ανάγκη - Μπέρτολντ Μπρεχτ (1898-1956)

    Mε ποιον δε θα καθόταν ο Δίκαιος
    αν ήτανε να βοηθήσει έτσι το Δίκιο;
    Ποιο γιατρικό θα ‘ταν πολύ πικρό
    για τον ετοιμοθάνατο;
    Tι βρωμιά δε θα ‘κανες
    τη βρωμιά για να τσακίσεις;
    Aν επιτέλους μπορούσες τον κόσμο ν’ αλλάξεις, δεν θα
    καταδεχόσουν να το κάνεις;
    Ποιος είσαι;
    Bυθίσου στο βούρκο
    αγκάλιασε το φονιά, όμως
    άλλαξε τον κόσμο: το ‘χει ανάγκη.

    Xρειάζονται πολλά, τον κόσμο για ν’ αλλάξεις:
    Oργή κι επιμονή. Γνώση κι αγανάκτηση.
    Γρήγορη απόφαση, στόχαση βαθιά.
    Ψυχρή υπομονή, κι ατέλειωτη καρτερία.
    Kατανόηση της λεπτομέρειας και κατανόηση του συνόλου.
    Mονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς
    την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε.

    (Aπό το θεατρικό έργο «H απόφαση» -
    Die Massnahme -, 1930).

    • tak avatar
      tak @ Queen In Black 15/02/2013 09:41:53

      Αποκάλυψη - 1989
      ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

      Κανένα φυλαχτό, δεν είχε ρόλο στη ζωή μου η τύχη
      δικτάτορα είδα τον τρελό
      και την αμόρφωτη εξουσία συμβουλές να δίνει
      Το κράτος νόμιμο ληστή
      και τη βλακεία εξυπνάδα να πουλάει στους δρόμους
      σε τραγωδία να παίζουν κωμικοί
      και για την Μήδεια να διαδηλώνουν
      μανάδες και να την αθωώνουν
      είδα αδύναμους να ξεσπιτώνουν
      και τη γη να ισοπεδώνουν
      όταν το σήμερα σωστό
      την άλλη μέρα βγαίνει λάθος
      Στην Αφρική veto λευκό
      μα στη ζωή σου το χαρτί είναι μαύρο
      όταν η αλήθεια μια διπλή
      μια πληρωμένη γνώση απ’ άκρη σ’ άκρη
      τον αυστηρό όταν κριτή
      στην εξουσία συναντάς αυλάρχη
      τον επαναστάτη κομματάρχη
      την αποκάλυψη ρουτίνας μάχη
      την αποκάλυψη ρουτίνας μάχη
      Βλέπω λαούς
      εμπόρευμα να κρέμονται σαν τα σφαχτάρια
      ναό του Σολομώντα κι αρχηγούς
      να παίζουν τη ζωή μας στην αυλή στα ζάρια
      βλέπω χιλιάδες πια Χριστούς
      που την αγάπη τους μ’ ένα μαστίγιο αλλάζουν
      αγαπάτε αλλήλους ως εαυτούς
      σε βιτρίνα του μουσείου σκουριάζουν
      τα θεμέλιά μας τα τραντάζουν
      και τέσσερις ιππότες να καλπάζουν
      την Αποκάλυψη φτιάχνουν

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Queen In Black 17/02/2013 21:31:35

      Φίλτατη Queen in Black,χαίρετε ! Χαίρομαι πού σας ξανα"συναντώ" μέσω αυτής της ιστοσελίδας, διότι έλειψα κάποιες ημέρες.
      Είσαι ανήσυχη αγαπητή Βασίλισσα; Το λέω λόγω "in Black"...
      Aλλά και πώς να μην είσαι;αφού τίποτα δεν πάει καλά.
      Θα ενημερωθώ λίγο, γιατί έχω χάσει πολλά και θα τα ξαναπούμε.
      Με εκτίμηση

      • Queen In Black avatar
        Queen In Black @ JE NE REGRETTE RIEN 17/02/2013 22:11:03

        Γειά σας αγαπητή JE NE REGRETTE RIEN. Κι εγώ χαίρομαι που επιστρέψατε κι εύχομαι να περάσατε ωραία το διάστημα που λείψατε. Η ανησυχία έτσι κι αλλιώς εδώ και πολύ καιρό είναι δεδομένη, αλλά δεν έχει να κάνει με το παιχνίδι των λέξεων. θα τα πούμε...

  3. Δρυς avatar
    Δρυς 15/02/2013 09:07:41

    Αγαπητέ Akenaton, σε λίγους μήνες θα αρθρογραφείς πιθανά για "τον πολύτιμο χρόνο που χάθηκε". Έτσι ερμηνεύεται ήδη το "Αύριο θα είναι αργά". Ακόμα πιστεύεις στον πολιτικό Α. Σαμαρά, και καλά κάνεις, αλλά επέτρεψέ μου να περιμένω τα επόμενα άρθρα σου.

    Να'σαι καλά.

  4. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 15/02/2013 09:40:14

    Αγαπητέ και ρομαντικέ Akenaton, δίκιο έχεις σε αυτά που γράφεις, άν και τέτοιου είδους άρθρα κατά καιρούς έχουν ξαναγραφτεί για τον ΑΣ (τουλάχιστον για αυτά τα μεγάλα "ΟΧΙ" που έπρεπε να πεί).
    Δεν έχω καταλήξει ακόμα τί είδους ηγέτης είναι ο πρωθυπουργός, γιατί δεν μου αρκούν οι προθέσεις, όσο και αν αυτές είναι αγνές και πατριωτικές.
    Δεν φθάνει....
    Με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την στρατηγική που ακολουθεί.
    Καταλήγω να πιστεύω ότι, ειδικά στην σημερινή Ελλάδα, ο ηγέτης που μπορεί να τα καταφέρει και να βγάλει την χώρα από το τραγικό αδιέξοδο, είναι αυτός που έχει την σπάνια ικανότητα να επηρεάσει αυτούς.... που εκ των πραγμάτων δεν ελέγχει....

    Υ.Γ.
    Επίσης no 1 στοιχείο της σωστής στρατηγικής και διοίκησης, δεν είναι οι εντολές.... (...εντολή Σαμαρά και .....εντολή Σαμαρά) αλλά ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ.

  5. Jim Bim avatar
    Jim Bim 15/02/2013 09:41:37

    Ο Πρωθυπουργός γεννήθηκε ελεύθερος και πατριώτης.
    Δεν δείλιασε ποτέ του και με κάθε κόστος υπερασπίστηκε τις απόψεις του.
    έμεινε στην πολιτική έρημο 10 χρόνια ... ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΛΥΓΙΣΕΙ ???

    ΔΕΝ ΛΥΓΙΖΕΙ ΤΟ ΑΤΣΑΛΙ, ΚΕΦΑΛΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΜΩΣ .... ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ.

    Δεν θα γύριζε πίσω για να γίνει όμηρος του κάθε πολιτικάντη Μαυρογιαλούρου ούτε βέβαια θα πρόδιδε ποτέ την Ελλάδα και τα συμφέροντα της σε κανένα !!

    Όταν το λιοντάρι ΔΕΝ έχει άλλη επιλογή κάνει Επίθεση ...

  6. Θαλής avatar
    Θαλής 15/02/2013 09:49:43

    Aγαπητέ Ακενατών καλώς ήρθες μαζί μας!
    Αυτό σου το άρθρο εκφράζει κατα την άποψή μας όλους εμάς που δεν τα φάγαμε και πληρώνουμε τα χρέη των Ακηδων και των συνεργών τους...Δεν μπορεί παρά κάποια στιγμή να έρθη η ώρα της δικαιοσύνης. Και όπως πολύ σωστά διαπιστώνεις η ώρα αυτή είναι τώρα. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. Πιστεύω οτι ο Σαμαράς θα διαβάσει αυτό το άρθρο και θα ενημερωθεί για τα σχόλια που θα ακολουθήσουν και που θα είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία θετικά κατα την άποψή μου. Επομένως θα πρέπει να αναλογιστεί " Με ποιούς θα πάει και ποιούς θ' αφήσει" . Η προτελευταία παράγραφος θα έπρεπε να είναι το διάγγελμά του:
    "Ο Λαός ζητά, διακυβέρνηση δια του παραδείγματος, τιμωρία των ενόχων και απαλλοτρίωση των κλεμμένων υπέρ των αδυνάτων, καθώς και να μπει ένα φρένο άμεσα στις οριζόντιες μειώσεις μισθών και συντάξεων και στους άδικους και απάνθρωπους φόρους που κοντεύουν να καταστρέψουν τους μικρομεσαίους και να καταστήσουν έναν στους δύο έλληνες οφειλέτη του δημοσίου και εν δυνάμει απατεώνα χωρίς την θέλησή του."
    Και η κατακλείδα τα λέει όλα: " Το παιχνίδι όπως είχαμε ξαναγράψει είναι «όλα η τίποτε». Στο χέρι του είναι να διαλέξει αν θα το παίξει. Χρόνο πάντως να το σκεφτεί περισσότερο δεν έχει. Ο κόμπος της ανοχής και της αντοχής του κόσμου έφτασε στο χτένι της κοινωνικής έκρηξης."
    Tι περισσότερο να προσθέσουμε εμείς?

  7. Παύλος avatar
    Παύλος 15/02/2013 09:56:15

    Φίλτατε Akenaton, επίτρεψέ μου να σε συγχαρώ για το ωραίο σου άρθρο και να συμφωνήσω απολύτως με τις θέσεις σου. Εύχομαι τα μηνύματα που αναδύονται μέσα από τον συνετό, "βασανισμένο" και ισορροπημένο προβληματισμό σου, να φθάσουν εις ώτα ....."ακουόντων" !

  8. Wolf avatar
    Wolf 15/02/2013 10:17:35

    Ο Βασιλιάς Χο Λου , διάβασε το βιβλίο του Σουν Τζου με τίτλο «η τέχνη του πολέμου» και εντυπωσιάστηκε.
    Τον κάλεσε λοιπόν στο παλάτι και τον όρισε αρχιστράτηγο του στρατού του.
    Επίσης τον ρώτησε αν η θεωρίες του είναι εφαρμόσιμες σε κάθε είδους στρατιώτη. Ο Σουν Τζου απάντησε καταφατικά. Τότε ο βασιλιάς του είπε να του κάνει μια επίδειξη, εφαρμόζοντας τη θεωρία στις παλλακίδες του.
    Δόθηκε η εντολή και έφεραν 180 παλλακίδες. Ο Σουν Τζου τις χώρισε σε δύο λόχους, τοποθετώντας ως επικεφαλείς τις δύο ευνοούμενες του βασιλιά. Στη συνέχεια έδωσε δόρατα στις κοπέλες και απευθύνθηκε σ’ αυτές λέγοντας:
    -Πιστεύω ότι ξέρετε που βρίσκεται η καρδιά σας δηλαδή που είναι το αριστερό που το δεξί και που η πλάτη σας.
    Τα κορίτσια απάντησαν ομόφωνα ναι. Τότε ο Σουν Τζου συνέχισε: -Όταν λέω «εμπρός» θα κοιτάτε εμπρός, όταν θα λέω «κλίνατε επ αριστερά» θα γυρνάτε από το μέρος της καρδιάς σας, όταν λέω «κλίνατε επί δεξιά » θα στρέφετε στο αντίθετο μέρος της καρίας , όταν λέω «μεταβολή» θα γυρνάτε την πλάτη σας. Είναι όλα αυτά κατανοητά;
    Τα κορίτσια απάντησαν ομόφωνα ναι.
    Ο Σουν Τζοου για να κάνει σαφές ότι δεν πρόκειται περί αστείου κάλεσε και τον δήμιο με τα σύνεργά του. Επανέλαβε δε τα παραγγέλματα τρεις φορές και τα εξήγησε πέντε φορές, μετά έδωσε εντολή να ηχήσουν τα τύμπανα και άρχισε να δίνει παραγγέλματα, αλλά οι κοπέλες έμειναν ακίνητες και ξέσπασαν σε γέλια.
    Τότε είπε:
    -Αν οι διαταγές και τα παραγγέλματα δεν είναι ξεκάθαρα και σαφή, φταίει ο διοικητής. Επανέλαβε τα παραγγέλματα τρεις φορές και τα εξήγησε πέντε. Ξαναρώτησε τις κοπέλες αν κατανοούσαν τα παραγγέλματα και έλαβε πάλι θετική απάντηση.
    Ξαναέδωσε παράγγελμα και πάλι οι κοπέλες δεν εκτέλεσαν και ξέσπασαν σε γέλια.
    Τότε ο Σουν Τσου είπε- Εφόσον τα παραγγέλματα είναι κατανοητά αλλά δεν εκτελούνται φταίει ο αξιωματικός. Έδωσε λοιπόν εντολή να αποκεφαλιστούν οι δύο παλλακίδες που είχαν οριστεί ως επικεφαλής. Ο βασιλιάς Βου που παρακολουθούσε από το μπαλκόνι, θέλοντας να αποφύγει τον αποκεφαλισμό των αγαπημένων παλλακίδων του, επενέβη λέγοντας «Είμαι ικανοποιημένος από την ικανότητα του στρατηγού να χειρίζεται το στράτευμα , χωρίς τις δύο παλλακίδες το φαγητό μου θα χάσει τη νοστιμιά του. Η επιθυμία μου είναι να μην εκτελεστούν».
    Ο Σουν Τζου απάντησε: « Ο υπηρέτης σας έχει διοριστεί από εσάς διοικητής και όταν ο διοικητής είναι επικεφαλής του στρατού δεν είναι υποχρεωμένος να υπακούει σε όλες τις διαταγές του ηγεμόνα». Και διέταξε τον αποκεφαλισμό.
    Στη συνέχεια, τη θέση των δύο νεκρών παλλακίδων ανέλαβαν άλλες δύο. Ο Σουν Τζου άρχισε πάλι να δίνει παραγγέλματα, αλλά αυτή τη φορά οι δύο λόχοι παλλακίδων τα εκτέλεσαν με απίστευτη ακρίβεια και πειθαρχία μη τολμώντας να αρθρώσουν λέξη. Ο Σουν Τσου είπε στο βασιλιά ότι οι λόχοι είναι γυμνασμένοι και έτοιμοι για επιθεώρηση.
    Ο Βασιλιάς απάντησε ότι έμεινε ικανοποιημένος και δεν επιθυμεί να κάνει επιθεώρηση, ο δε στρατηγός να σταματήσει τις ασκήσεις και να επιστρέψει στο στρατόπεδο.
    Ο Σουν Τσου είπε: «Του βασιλιά του αρέσουν μόνο τα κούφια λόγια, τα οποία όμως δεν μπορεί να μετατρέψει σε πράξεις».

    Αυταααά!!!

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Wolf 15/02/2013 11:22:56

      Well said!!!!! Μόνο ποὺ ὁ ἐπὶ κεφαλῆς δὲν εἶναι ἐπίθετο, καὶ δὲν γι' αὐτὸ δὲν κλίνεται. Ἡ σύμπτυξή του σὲ μία λέξη, Κύριος οἶδε γιατί, εἶναι ἕνα ἀκόμα ἀπὸ τὰ κατορθώματα τῆς πασοκοελληνικῆς. Ἂς ἐπαναφέρομε τὴν ἱστορικὴ γραφή (ὁ ἐπὶ κεφαλῆς = ὁ ἐπὶ τῆς κεφαλῆς) γιὰ νὰ μὴν μπερδευόμαστε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Wolf 15/02/2013 14:41:42

      Ευτυχώς λοιπόν που οι κανόνες υπάρχουν μαζί με τις εξαιρέσεις τους...

    • savvas avatar
      savvas @ Wolf 15/02/2013 20:00:53

      Ωραίος κύριε!

    • Καρδής Γ. avatar
      Καρδής Γ. @ Wolf 15/02/2013 23:29:07

      Μόνο που οι έλληνες πολιτικοί δεν αποκεφαλίζουν τις παλακίδες τους, (ακόμη και τις απόστρατες), αλλιώς τις περιποιούνται: τις τοποθετούν σε υψηλόβαθμες θέσεις με καλές αμοιβές, π.χ. τις κάνουν γενικές διευθύντριες, συμβούλους, γραμματείς, κλπ. Έτσι τις ανταμοίβουν και εξασφαλίζουν την σιωπή τους. Ένας δεν το φρόντισε και αναγκάστηκε να πηδήξει απ' τον πέμπτο.

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ Καρδής Γ. 17/02/2013 21:38:02

        Μού φαίνεται ότι βλέπετε όλοι πολύ "Σουλειμάν Μεγαλοπρεπή"...

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ Καρδής Γ. 17/02/2013 21:38:03

        Μού φαίνεται ότι βλέπετε όλοι πολύ "Σουλειμάν Μεγαλοπρεπή"...

  9. Ραβινος avatar
    Ραβινος 15/02/2013 10:20:28

    ''..δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα!προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!''Κ.Βαρναλης ''Οι μοιραιοι''.Σε καιρους χαλεπους και ωρες κρισης σε μια χωρα κρατικοδιαιτων πολιτων τεινουμε τα χερια προς την κορυφη ικετες ενος θαυματος .Αποδεκτης τωρα της ικεσιας ο Πρωθυπουργος Α.Σαμαρας σαν να μην υπαρχει ενας ολοκληρος συντεταγμενος στρατος του δημοσιου και ιδιωτικου τομεα που μαχεται ''εν ου παικτοις '' .Ολοι λεμε τι κανει το κρατος για μας χωρις κανενα ψειγμα αυτοκριτικης και αναρωτησης τι κανουμε εμεις για το κρατος !Τι κανουμε με την ληψη αποδειξεων δαπανων ,τι για την υπερκαταναλωση φαρμακων ,τι για αλογιστες δαπανες αγορας αχρηστων πραγματων ,τι για την εισφοροδιαφυγη και φοροδιαφυγη κλπ κλπ κλπ.Ο Α.Σαμαρας θα κανει αυτο που πρεπει οταν πρεπει εγω ειμαι ακομη στο λεχθεν του ''εχετε μου εμπιστοσυνη '' αλλα απο την αλλη μερια δεν μπορω να μην σχολιασω το αποτελεσμα μιας συσκεψης στο Μαξιμου και το συνθημα που βγηκε απο εκει ''Πολεμος στην ανεργια '' και απο εκει και περα σιγη ασυρματου !Σε μια συσκεψη αποφασιζεται κατι και ανατιθεται σε καποιον αρμοδιο να ενεργησει {υποθετω τον Βρουτση λογω υπαγωγης του ΟΑΕΔ σ'αυτον} .Περασε ενας μηνας χωρις να υπαρχει κανος για ενα μειζον θεμα .Βγανει χθες ο δεικτης ανεργιας στο 27 % και το Υπουργειο Εργασιας ο Βρουτσης κρυβεται χωρις κανενα σχολιο λες και ο δεικτης ανεργιας του 27 % αφορα την Βουλγαρια !Ποιος εχει την ευθυνη της μαχης για την πτωση της ανεργιας ?Ποιος ελεγχει την εκβαση ?Ποιος φταιει για την απωλεια της μαχης ?Οι απαντησεις οδηγουν στο οποιος αποδεδειγμενα φταιει για την μη επιτευξη των στοχων παει σπιτι του !Τελεια και παυλα !

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Ραβινος 15/02/2013 12:28:42

      Αγαπητέ Ραβίνε γράφεις σαν να μην βρισκόμαστε σε κατάσταση πολέμου με 30% ανεργία. Ολα αυτά τα ωραία που οφείλουμε να κάνουμε ως πολίτες απέναντι σε μια κυβέρνηση που δεν κλέβει τους φόρους μας για να τους βγάζει στην Ελβετία αλλά τους χρησιμοποιεί ΟΛΟΥΣ για κρατικές παροχές, μια κυβέρνηση που ίσως κάποτε αποκτήσουμε στο μέλλον δηλαδή. Εν καιώ πολέμου δεν υπάρχει άλλη επιλογή απο το να ακολουθούμε πιστά τις διαταγές του αρχιστρατήγου αν και εφ' όσον δεν μας έχει πουλήσει στον εχθρό.
      Τώρα όπως σωστά σημειώνει ο Ακενατών : "Ο Λαός ζητά, διακυβέρνηση δια του παραδείγματος, τιμωρία των ενόχων και απαλλοτρίωση των κλεμμένων υπέρ των αδυνάτων"
      Αν ο δάσκαλος δεν δίνει το Παράδειγμα μιά φορά, οι μαθητές δεν οφείλουν να το δινουν δυό φορές...

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ Θαλής 17/02/2013 21:48:08

        @ Θαλή , τα λές σωστά με τη ...σοφία του Θαλή, ενώ ο @Ραβίνος καλά θα κάνει να περιοριστεί στη συναγωγή του !(γιά να χαμογελάσουμε και λίγο)
        είναι εκτός τόπου και χρόνου...

  10. fitsoulas avatar
    fitsoulas 15/02/2013 10:21:31

    Σε παλιά παραμύθια, εμφανίζονταν συχνά ο σοφός βασιλιάς που ντύνονταν αγρότης, βιοπαλαιστής ή κάτι τέτοιο και έβγαινε κρυφά στον κόσμο για να ακούσει τις απόψεις του, να μάθει όσα δεν του έλεγαν οι αυλικοί.

    Αυτό χρειαζόμαστε και από το Σαμαρά!

    • Evangelos avatar
      Evangelos @ fitsoulas 15/02/2013 14:38:17

      ως σύγχρονος Ερρίκος ο 5ος να τριγυρνά ρακένδυτος φαντάρος στο στρατόπεδο του Αζινκουρ πριν τη μάχη ... να φωνάζει "we few, we happy few, we band of brothers... κλπ , κλπ

      δε νομίζω !!!

      ο πρωθυπουργός χρειαζόμαστε να πει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δημόσια ... προτίθεται ή όχι να ΑΛΛΑΞΕΙ πολιτική ...

      και αν όχι να αποφασήσουμε ποιοί ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ αυτή την πολιτική ... και αν ναι να αποφασήσουμε ποιοί ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ την ΑΛΛΗ πολιτική ...

      είναι πλεόν άνευ νοήματος να ΕΙΚΑΖΟΥΜΕ τι θέλει και τι δε θέλει ... και να βάζουμε στο μυαλό του ανδρός τις προσωπικές μας ευχές ...

      προσωπικά ΔΕΝ πιστέυω ότι ο πρωθυπουργός επιθυμεί να αλλάξει πολιτική

  11. πολιτης avatar
    πολιτης 15/02/2013 10:28:37

    ειναι πλεον πασιδηλο οτι το ακολουθουμενο οικονομικο μοντελο εχει αποτυχει. ας κανει την υπερβαση λοιπον να πει στους τροικανους οτι ως εδω. θα μπω στο σχεδιο β. μειωση των φορων και αυξηση δημοσιων επενδυσεων. η μειωση των αμοιβων στη μισθωτη εργασια ουδε μια σχεση εχει με την βελτιωση της ανταγωνιστικοτητας. η συνεχιζομενη μειωση της καταναλωσης λογω ανυπαρξιας διαθεσιμου εισοδηματος αν δεν ανακοπει, οδηγει σε νεα κατρακυλα. στο τελος τελος ας το κανει αυτος κι οχι ο τσιπρας........γιατι οπως παει θα τον κανει κυβερνητη με αυτοδυναμια!!!!

    • euagelos avatar
      euagelos @ πολιτης 15/02/2013 12:22:10

      Και πως θα χρηματοδοτήσει την οικονομία με το δανεικό ευρώ όταν κάθε σέντσι που δίνουν συνοδεύεται από όρους για το που θα διατεθεί?
      Διότι και ο κύριος "εθνικό νόμισμα της Ελλάδας είναι το ευρώ" κ. Τσίπρας, τίποτα μα απολύτως τίποτα διαφορετικό δεν θα μπορέσει να κάνει αν δεν ελέξει τη νομισματική πολιτική.
      Πρέπει να απαιτήσουμε εμείς , ο λαός, αυτό που θέλουμε να γίνει από τον οποιονδήποτε έχει την ηγεσία και όχι να δοκιμάζουμε ηγέτες με την ελπίδα ότι μπορεί να κάνουν κάτι σωστό.

      • Θαλής avatar
        Θαλής @ euagelos 15/02/2013 18:51:49

        Ο Τσίπρας δήλωσε ξεκάθαρα οτι “εθνικό νόμισμα της Ελλάδας είναι το ευρώ” υπό τον όρο οτι θα σκιστούν πρώτα τα μνημόνια, θα σταματήσουν οι καταβολές τόκων για το χρέος μέχρι να υπάρξει ανάκαμψη της οικονομίας, και θα υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής σύμβασης αν οι δανειστές μας μετά τις δύο προηγούμενες κινήσεις παραμείνουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων που αυτός θεωρεί πολύ πιθανό. Διότι αν φύγουν και πάψουν να πληρώνουν τους τόκους των δανείων του Τσοχατζόπουλου στην ΕΚΤ και μέσω αυτής στους αρχικούς δανειστές, θα πάθουν αυτοί και κυρίως τα αφεντικά τους οι Τραπεζίτες μεγαλύτερη ζημιά απο εμάς.
        Εννοεί προφανώς πως άν μας κηρύξουν ανοικτά τον πόλεμο, τότε θέλουμε δε θέλουμε δεν θα έχουμε νόμισμα αλλά πόλεμο...Εγώ αυτά κατάλαβα κι αν κάνω λάθος διορθώστε με...

  12. Kostas G avatar
    Kostas G 15/02/2013 10:33:16

    Akenaton, Θαλή τα είπατε όλα. Απλά προσθέτω οτι η τόλμη και αποφασιστικότητα σήμερα σημαίνουν πατριωτισμό. Ιδωμεν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Kostas G 15/02/2013 14:44:01

      Το νομοσχέδιο για τους ιμάμηδες, το χθεσινό για τα νησιά που απαιτείται σύμφωνη γνώμη των 3 επιτελείων των ΕΔ και ο λαθρονόμος που έρχεται για αλλαγή σε συνδυασμό με την ΑΟΖ που επίκειται δεν είναι καθαρά πατριωτικές κινήσεις; Οι χυλοπίτες στον Γκρουέφσκι; Η ακύρωση της επίσκεψης Αβραμόπουλου με το που μίλησε με επεκτατισμό ο Μπερίσα; Και έρχονται και άλλα...

      • Θαλής avatar
        Θαλής @ Γεώργιος Τ. 15/02/2013 21:15:39

        Aυτά μπροστά στη σύγκρουση του Σαμαρά με τον Εθνάρχη μόνο και μόνο για το "Μακεδονία" είναι τα αναγκαία ψίχουλα απο ένα πατριωτικό καρβέλι που μας οφείλει ο Σαμαράς...Φαντάζεσαι οτι θα μπορούσε να κάνει κάτι λιγώτερο?

  13. nikias avatar
    nikias 15/02/2013 10:37:52

    Εύγε, Akenaton !!!
    Σ΄ευχαριστώ γι αυτό το έξοχο κείμενο με το συγκλονιστικό περιεχόμενο, που καθώς οι σάλπιγγες της Ιεριχούς, θέλει να γκρεμίσει τα τείχη της κυβερνητικής αδιαφορίας.
    Η χρήση των ποιημάτων του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή άριστα ταιριασμένη με τη δραματική σου επίκληση !
    Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω !

  14. Νικήτας avatar
    Νικήτας 15/02/2013 10:53:39

    Ωραίο άρθρο στην καρδιά του προβλήματος.
    O πρόεδρος πρέπει να συνηδητοποιήσει την δύναμη απο τις 800000 ψήφους που πήρε .
    Ο λαός αυτός είναι μαζί του και μάλιστα τότε έκανε μιά μικρή επανάσταση απέναντι στην κομματοκρατία και το τζάκι που έληξε πανυγηρικά και ανώδυνα.
    Καιρός για την μεγάλη επανάσταση απέναντι σε αυτήν την σαπίλα που παρά το εξωφρενικό μεγεθός της είναι δειλή .

    Ήρεμα , αρχοντικά και αποφασισμένα με το ήθος του Κανάρη που όταν πήγαινε να πυρπολήση τις τούρκικες φρεγάτες
    έκανε τον Σταυρό του λέγοντας : Κωνσταντή αιντε τώρα να πεθάνεις.

    • ΕΚΑΤΗ avatar
      ΕΚΑΤΗ @ Νικήτας 15/02/2013 17:56:19

      '' Ήρεμα , αρχοντικά και αποφασισμένα με το ήθος του Κανάρη που όταν πήγαινε να πυρπολήσει τις τούρκικες φρεγάτες
      έκανε τον Σταυρό του λέγοντας : Κωνσταντή αιντε τώρα να πεθάνεις.''

      Πολύ γενναίο και ανατριχιαστικά ηρωϊκό αυτό που μας θυμίσατε.

  15. Πέτρος avatar
    Πέτρος 15/02/2013 11:03:05

    Δυστυχώς νομίζω οτι είναι ήδη πια αργά. Ο Α. Σαμαράς τελικά φαίνεται να προσπαθεί να κερδίσει χρόνο μήπως αλλάξει κάτι και εμφανιστεί ο από μηχανής θεός. Νομίζω ότι έχει καταλάβει ότι το μονοπάτι είναι αδιέξοδο. Αυτά που γράφουμε εδω μέσα σχετικά με το ότι ο Σαμαράς είναι η τελευταία ελπίδα γιατί η μόνη δυστυχώς για την Ελλάδα είναι εναλλακτική λύση ο Τσίπρας, είναι σωστό. Πολλές φορές όμως η ελπίδα δεν επιβεβαιώνεται και η ζωή την διαψεύδει. Ο Σαμαράς δεν μπορεί και είναι πια αργά. Πιστεύω οτι η κάθαρση θα επέλθει και θα ξαναγεννηθεί η ελπίδα μόνο αν πούμε ως χώρα . . . ΕΩΣ ΕΔΩ ΠΙΑ. Από εκεί και πέρα η θα πορευτούμε μόνοι μας ή οι Ξένοι μπροστά στο φόβο της συνολικής κατάρευσης (που πιστεύω οτι θα φοβηθούν) θα βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους.

    • tak avatar
      tak @ Πέτρος 15/02/2013 16:03:18

      Σε ποιους θα το πούμε;
      Στις εκατοντάδες χιλιάδες των υπαλλήλων;
      Στους βολεμένους;
      Στους παχυλά αμειβόμενους δικαστές, πολιτικούς, καθηγητές ΑΕΙ και υπόλοιπους των ΔΕΚΟ;
      Στους αγρότες της καταστρατήγησης των επιστροφών ΦΠΑ;
      Σε άλλα παχύδερμα;
      Νομίζετε πως αν γυρίσουμε την πλάτη στους ξένους, μπορούμε να συντηρήσουμε τους παραπάνω;
      Ή μήπως πιστεύετε πως οι παραπάνω θα μοιράσουν το ... βιος τους στους φτωχούς;
      Δείτε πιο μακριά, κάντε ένα όνειρο...
      Και αφήστε το Σαμαρά να πορευτεί το Γολγοθά του...
      Μπορεί σαν ο εκ δεξιών ληστής όλοι μας να βρεθούμε στον παράδεισο.
      Άλλωστε και όσοι Τον σταύρωσαν, προκοπή δεν είδαν...

      • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
        Η Αλίκη των θαυμάτων @ tak 15/02/2013 16:42:31

        '' Και αφήστε το Σαμαρά να πορευτεί το Γολγοθά του…
        Μπορεί σαν ο εκ δεξιών ληστής όλοι μας να βρεθούμε στον παράδεισο.''

        Εγώ αγαπητέ tak δεν αποδέχομαι τη θέση του εκ ...δεξιών (αλλά ούτε και του εξ αριστερών) ληστή γιατί δε λήστεψα ποτέ ώστε να καταδικαστώ σε σταύρωση και στωϊκά να προσδοκώ την Ανάσταση!! Όσο για τον Γολγοθά, λυπάμαι αλλά τον ανεβαίνουμε όλοι μαζί και εν αντιθέσει με τους ασκούντες την εξουσία, τα δικά μας γυμνά πόδια ξεσκίζονται στα αιχμηρά κοτρώνια κι εμάς μαστιγώνουν αλύπητα οι δανειστές. Συνεπώς, θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο, με γλυκά και πειστικά εμψυχωτικά λόγια (αρχικά και αν δεν πιάσουν βλέπουμε) να υποχρεώσουμε αυτόν που ηγείται, να επιλέξει το δρόμο που επιθυμούμε. Να τον δημιουργήσουμε αν για την ώρα δεν υπάρχει.
        Οι ''αφιερωμένοι'' και οι ''πιστοί'', τραβήξτε το δικό σας δρόμο, όμως μη μας προτρέπετε και μη μας νουθετείτε.

        • tak avatar
          tak @ Η Αλίκη των θαυμάτων 15/02/2013 19:27:48

          Μάλλον λάθος καταλάβατε... Εγώ τουλάχιστον δεν προτρέπω, δε νουθετώ κανένα ούτε και προσπαθώ να επηρεάσω τις συνειδήσεις... Αλλού σκοπεύω κι αν έχετε την καλοσύνη, διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο... Συνεπώς το "Οι ”αφιερωμένοι” και οι ”πιστοί”, τραβήξτε το δικό σας δρόμο, όμως μη μας προτρέπετε και μη μας νουθετείτε." δεν με αφορά... Φίλος είμαι και δε χρωστάω χάρη πουθενά...

      • παπαδοπουλος ηλίας avatar
        παπαδοπουλος ηλίας @ tak 15/02/2013 23:35:16

        πόσα βγάζεις εσύ ο "άμεμπτος και αμόλυντος" ωστε να συντηρείς 10εκατομύρια τυχοδιώκτες και παχύδερμα?

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Πέτρος 16/02/2013 13:08:56

      Αυτο το χαρτι-το να φοβηθουν δηλαδη- το εχουμε καψει απο καιρο, επι ΓΑΠ, τωρα παιζουμε τις καθυστερησεις. Τωρα μετρανε τι στοιχιζει πιο πολυ η διαρκης διασωση η ο ακρωτηριασμος; Οσο πληθαινουν και αλλοι που χρειαζονται διασωση, το δικο μας το καντηλι σβηνει.

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/02/2013 11:15:26

    Εύγε Akenaton !
    Δεν είναι μόνον θέμα θάρρους και τόλμης του "πλοιάρχου" και της "γέφυρας". Είναι εξίσου θέμα ρεαλισμού, πραγματισμού.
    Ένα μεγάλο μέρος του πληρώματος, όχι μόνον οι χλιδάτοι αξιωματικοί του σαλονιού και των λογιστηρίων, και αλλά επίσης "μηχανικοί" και "θερμαστές" στις μηχανές, ζεί τον κόσμο του: Σαν να είναι πρίν το 2008. Δεν κατάλαβαν τίποτε, άφησαν "τη μουσική να παίζει και το πάρτυ στο κατάστρωμα συνεχίζεται".
    Εν τω μεταξύ το "σκάφος" κρατήθηκε στην επιφάνεια αλλά ξύνει πάλι το παγόβουνο.
    Δεν γίνεται δουλειά μ' αυτό το πλήρωμα. Καιρός να ζητήσουν ενισχύσεις στο προσωπικό, ναυτικούς άλλης νοοτρο0πίας. Και αντί γι' ανούσιες "κόντρες" δίπλα στο παγόβουνο, να βρούν τρόπο συνεννόησης και να πλεύσουν σε σχηματισμό με το άλλο σκάφος.
    Τα όργανα είναι χαλασμένα, οι μηχανές σμπαράλι, το πλήρωμα νοιάζεται μόνον για το λάιφ στάιλ του. Ο καπετάνιος πρέπει να σκεφθεί πρώτα-πρώτα την τύχη του στολίσκου, και το σκάφος του χρειάζεται σίγουρα βοήθεια.

  17. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 15/02/2013 11:49:51

    Αυθορμήτως θυμήθηκα καί τούς άλλους στίχους,
    ''πώς νά μήν προσέξω
    πού εκλείσθηκα έξω''.
    Ταιριάζουν φοβερά μέ αυτό πού πάει νά πάθη ο Αντώνης...

    • tak avatar
      tak @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 15/02/2013 16:04:40

      Ο Αντώνης δεν πρόκειται να πάθει τίποτα... Άλλοι θα πάθουν...

  18. Be Quite avatar
    Be Quite 15/02/2013 11:53:49

    Λοιπόν τι λέτε κ. Αντώνη Σαμαρά;
    Θα έρθετε μαζί μας; Θα ηγηθείτε;

    Βλαντιμίρ Μαγιακόφσκι - Επίκαιροι αμίλητοι

    Την ώρα που αεροκοπανάνε οι άρχοντες
    περί δημοκρατικής τάξης,
    ανάμεσά μας οι αμίλητοι ζούνε.
    Κι όσο σαν δούλοι εμείς μένουμε σιωπηλοί,
    οι ηγεμόνες δυναμώνουν,
    ξεσκίζουν, βιάζουν, ληστεύουν,
    των ανυπόταχτων τα μούτρα τσαλακώνουν.
    Ετούτων των αμίλητων το πετσί,
    περίεργα θα ’λεγες είναι φτιαγμένο.
    Τους φτύνουνε καταπρόσωπο κι αυτοί σκουπίζουνε σιωπηλά
    το πρόσωπο το φτυσμένο.
    Να αγριέψουνε δεν το λέει η ψυχούλα τους,
    και που το παράπονό τους να πούνε;
    Απ’ του μισθού τα ψίχουλα, πώς να αποχωριστούνε;
    Μισή ώρα, κι αν, βαστάει το κόχλασμά τους,
    μετά αρχινάνε το τρεμούλιασμά τους.

    Ει! Ξυπνήστε κοιμισμένοι!
    Από την κορυφή ως τα νύχια ξεσκεπάστε τους,
    άλλο δε μας μένει.

  19. Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
    Η Αλίκη των θαυμάτων 15/02/2013 12:25:17

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ; ΑΝΑΤΡΟΠΗ;
    ή ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΤΙΜΩΤΙΚΗ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΗ;

    Ἡ ἀπόφαση

    Εἶστε ὑπὲρ ἢ κατά;
    Ἔστω ἀπαντεῖστε μ᾿ ἕνα ναὶ ἢ μ᾿ ἕνα ὄχι.
    Τὸ ἔχετε τὸ πρόβλημα σκεφτεῖ
    Πιστεύω ἀσφαλῶς πὼς σᾶς βασάνισε
    Τὰ πάντα βασανίζουν στὴ ζωὴ
    Παιδιὰ γυναῖκες ἔντομα
    Βλαβερὰ φυτὰ χαμένες ὦρες
    Δύσκολα πάθη χαλασμένα δόντια
    Μέτρια φίλμς. Κι αὐτὸ σᾶς βασάνισε ἀσφαλῶς.
    Μιλᾶτε ὑπεύθυνα λοιπόν. Ἔστω μὲ ναὶ ἢ ὄχι.
    Σὲ σᾶς ἀνήκει ἡ ἀπόφαση.
    Δὲ σᾶς ζητοῦμε πιὰ νὰ πάψετε
    Τὶς ἀσχολίες σας νὰ διακόψετε τὴ ζωή σας
    Τὶς προσφιλεῖς ἐφημερίδες σας· τὶς συζητήσεις
    Στὸ κουρεῖο· τὶς Κυριακές σας στὰ γήπεδα.
    Μιὰ λέξη μόνο. Ἐμπρὸς λοιπόν:
    Εἶστε ὑπὲρ ἢ κατά;
    Σκεφθεῖτε το καλά. Θὰ περιμένω.

    Μανώλης Αναγνωστάκης

  20. Θαλής avatar
    Θαλής 15/02/2013 12:32:17

    @be quite, @Aλίκη, ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΟΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ!!! Περιμένουμε, λίγο ακόμα...

  21. Ερμής avatar
    Ερμής 15/02/2013 13:18:44

    Το κείμενο και αρκετά σχόλια αποδεικνύουν ότι έχουμε ακόμη “ υγιή “κύτταρα. Η μάχη με τα "καρκινώματα" θα είναι αμείλικτη! ¨όμως να δοθεί! Αν πέσουμε να πέσουμε δοξασμένοι!

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Ερμής 17/02/2013 22:04:01

      Αγαπητέ @ ΕΡΜΗ,
      το έχω πεί και εγώ διαβάζοντας πολλά άκρως ενδιαφέροντα σχόλια των φίλων του Antinews.
      Εχω συγκινηθεί, έχω ενθουσιαστεί, έχω ξεσηκωθεί πολλές φορές.
      Εχω σκεφθεί "με τόσα υγιή κύτταρα, τόσους πατριώτες, τόσους ευαίσθητους ανθρώπους, τόσους ενημερωμένους πολίτες...δεν μπορεί ! ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ την Ελλάδα μας!"
      Και όμως... οι μέρες, οι εβδομάδες ,οι μήνες, τα χρόνια κυλούν και τίποτα...
      Στα λόγια είμαστε όλοι καλοί...
      Τους " Εψιλον" περιμένουμε ;

  22. pakor avatar
    pakor 15/02/2013 13:25:28

    Ακομη και σημερα ειναι ΑΡΓΑ. Ολοι το ξερουμε οτι το προγραμμα δεν ΒΓΑΙΝΕΙ. Μαλλον τσαμπα η εξαθλιωση του λαου, μιας και οι πολιτικες των ΕΤΑΙΡΩΝ.....μας ειναι λανθασμενες. Ειμαστε το πειραματοζωο με οτι αυτο συνεπαγεται.Μου φαινετε οτι σε λιγο θα λεμε ολοι οτι το ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ ΠΛΕΟΝ.

  23. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 15/02/2013 13:29:42

    Πολύ ποίηση ρε παιδιά...

    Μόνο που δεν είναι καθόλου ποιητικά αυτά που ζούμε.

    Όσους στίχους κι αν γράψετε στον πρωθυπουργό, νομίζω ότι πάνε στο βρόντο...

    Άκουσα τον Στουρνάρα σήμερα στη Βουλή να απαντάει στην επίκαιρη ερώτηση του Τσίπρα. Οι άνθρωποι νομίζουν ότι τα πράγματα βαίνουν καλώς...! Και επιμένουν στην πιστή εφαρμογή του προγράμματος δημοσιονομικής πειθαρχίας!

    Και μην μου πείτε ότι αυτές είναι προσωπικές απόψεις του Στουρνάρα, γιατί τελευταία έχουμε πίξει στις προσωπικές απόψεις!!! Μέχρι και τον Μέργο υπερασπίστηκε ο υπουργός!!! Και όλοι ξέρουμε ότι ο Στουρνάρας έχει την πλήρη κάλυψη και στήριξη του Σαμαρά...

    Ο νοών νοείτω...

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ tzagerCrete 15/02/2013 17:30:59

      Οπότε, τι κάνουμε τώρα?..

  24. kosvag avatar
    kosvag 15/02/2013 13:58:29

    Aν ο Τσίπρας είχε χιούμορ θα έλεγε: αγαπητέ λαέ, βάσει συντάγματος δεν μπορώ να προκαλέσω εκλογές, επειδή αναγνωρίζω το σύνταγμα κτλ κτλ. θα περιμένω μαζί σου λαέ όσο εσύ περιμένεις και εντωμεταξύ θα επιτελώ το κοινοβουλευτικό μου έργο ως αξιωματική αντιπολίτευση. Καλημέρα Βιετνάμ.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ kosvag 15/02/2013 18:57:30

      Μα αγαπητε, αυτο ακριβως εχει πει επανειλημενως ο Τσιπρας. "Μην περιμενετε σωτηρες. Ο ιδιος ο κοσμος πρεπει να κινητοποιηθει και να διεκδικησει μια αλλη μορφη διακυβερνησης. Η κυβερνητικη εξουσια δεν αρκει εαν δεν ειναι ο κοσμος μαζι μας". Ουτε εχει επιχειρησει ποτε να ειρωνευτει ή να παραβει το Συνταγμα. Ο Παπαδημουλης ειχε πει την χαρακτηριστικη φραση "θα σας ταραξουμε στην νομιμοτητα". Αντιθετως, η παρουσα τρικομματικη κυβερνηση εχει κανει το Συνταγμα κουρελοχαρτο με τις αλλεπαλληλες πραξεις νομοθετικου περιεχομενου που παρακαμπτουν το κοινοβουλιο, με τις επιταξεις εργαζομενων (ακομα και του ιδιωτικου τομεα, οπως συνεβηκε με τους ναυτεργατες) και με υποβολη νομων εκατονταδων σελιδων, λιγες ωρες πριν κληθουν οι βουλευτες να τους ψηφισουν. Βεβαιως υπαρχει πληθος απο προσφατα ιστορικα παραδειγματα που αποδεικνυουν οτι σε ολες τις χωρες οπου επιχειρηθηκε να εφαρμοστει η νεοφιλελευθερη "συνταγη σωτηριας" του ΔΝΤ οι κυβερνησεις οδηγηθηκαν σε παρομοιες συνταγματικες εκτροπες που εφταναν παντοτε μεχρι τη βια των απανταχου ΜΑΤ, γιατι δεν μπορουσαν να διατηρηθουν με αλλο τροπο στην εξουσια. Και βεβαιως, υστερα απο καποιο χρονικο διαστημα ΟΛΕΣ κατερρευσαν, με περισσοτερο ή λιγωτερο εντυπωσιακο τροπο. (Αλλοτε με ... ελικοπτερα διαφυγης, αλλοτε με διαδοχικες εκλογικες αναμετρησεις που προσπαθουσαν να κερδισουν χρονο για τους τοκογλυφους). H Eλλαδα δεν προκειται να αποτελεσει εξαιρεση. Α, και μην ξεχνας οτι σε ολες αυτες τις χωρες υπηρχαν παντοτε και ανθρωποι οι οποιοι επεμεναν μεχρι τελευταιας στιγμης να αρνουνται να δουν το αυτονοητο, οπως συμβαινει και εδω.

      • kosvag avatar
        kosvag @ Μ.Γ 15/02/2013 20:45:50

        τελικά δίκιο έχεις κατά 99%. Στο 1% διαφωνώ, δεν είναι νεό ή παλιό φιλελεύθερη συνταγή: 120% φόροι, κουπόνια για πετρέλαιο, κρατικός έλεγχος παντού, ακόμη και σε Ελ.Επαγγ. (όπως σε μέαν πχ) μας δημιουργούν έργο με γραφειοκρατεία εκτός κράτους (δηλώσεις αυθαιρέτων, ληξιαρχικά, λογιστικά, παραπαιδεία κτλ).
        Παρακαλώ μην μου απαντήσεις και πάρω πίσω και το 1%.

  25. akenaton avatar
    akenaton 15/02/2013 14:25:52

    Αγαπητοί μου φίλοι, σκέφτηκα να μην απαντήσω σε σχόλια σε αυτό μου το σημείωμα (εκτός κραυγαλέας εξαίρεσης) γιατί πραγματικά είναι από τις λίγες φορές που ότι ήθελα να πω το είπα όσο καλύτερα και καθαρότερα μπορούσα. Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και ελπίζω κι εγώ μαζί σας να φτάσει το μήνυμα εκεί που χρειάζεται. Εμείς πάντως το βάλαμε στο "μπουκάλι" του νετ και το κατευοδώνουμε προς την σωστή κατεύθυνση. Να είστε όλοι καλά.

    • Queen In Black avatar
      Queen In Black @ akenaton 15/02/2013 15:47:25

      Πραγματικά Akenaton, στο σημερινό σας άρθρο είπατε ακριβώς αυτά που όλοι οι καλοπροαίρετα σκεπτόμενοι πολίτες, ανεξάρτητα ιδεολογικής τοποθέτησης, αισθανόμαστε. Το συμπέρασμα είναι νομίζω, οτι ο κ. Αντώνης Σαμαράς οφείλει στον εαυτό του και σε όλους εμάς που καλείται να εκφράζει διά των επιλογών του, πάση θυσία, να γίνει ο κεντρικός εκφραστής, του σύγχρονου ΟΧΙ μας. ΟΧΙ απέναντι στη συμπαιγνία, τους εκβιασμούς, την εξαθλίωση, τον παραλογισμό, τη μιζεροποίηση, τη στασιμότητα και τον αργό θάνατο που μας επιβάλλεται από τους εμπνευστές των ''λανθασμένων'' Μνημονίων και των αποτυχημένων Προγραμμάτων ''διάσωσης''-διάλυσης της κοινωνίας και της πατρίδας μας.
      Ας ευχηθούμε λοιπόν να θυμάται ακόμη οτι ''το φάρμακο είναι φαρμάκι'' (και όχι ....μουρουνέλαιο) και ότι ήδη οι μέχρι σήμερα ληφθείσες ποσότητές του, αρκούν εάν επιτρέψουμε άσκοπα να χαθεί κι άλλος χρόνος, να στείλουνε τον ασθενή σε ταξίδι ανεπίστρεπτο.

      '' Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Διογένης ο Κυνικός είχαν μια μακρά συζήτηση με μεγάλη σημασία που σώθηκε από τον Δίονα τον Πλουσαραίο. Σε αυτή, ο Διογένης εξηγεί στον Αλέξανδρο πότε ένας Βασιλέας είναι ωφέλιμος. Ο Διογένης αποδίδει την ωφελιμότητα ενός βασιλιά στο *Εάν είναι ωφέλιμος στο λαό*. Για να δώσει ένταση σε αυτόν τον ισχυρισμό του λέει. *Εάν κατακτήσεις όλη την Ευρώπη και δεν ωφελήσεις τον λαό, τότε δεν είσαι ωφέλιμος. Εαν κατακτήσεις όλη την Αφρική και την Ασία και δεν ωφελήσεις το λαό, πάλι δεν είσαι ωφέλιμος. Ακόμα και εάν περάσεις τις στήλες του Ηρακλέους και διανύσεις όλο τον ωκεανό και κατακτήσεις αυτή την ήπειρο που είναι μεγαλύτερη της Ασίας και δεν ωφελήσεις τον λαό, πάλι δεν είσαι ωφέλιμος γιατί δεν ωφελείς το σύνολο. ''

      • Θαλής avatar
        Θαλής @ Queen In Black 15/02/2013 18:59:37

        Αγαπητή Queen In Black,Είναι εκπληκτικά τα κείμενα που βρίσκεις, προφανώς με πολλή προσπάθεια και γνώση. Παρεμπιπτόντως αποδεικνύεται οτι οι Ελληνες απο τότε γνώριζαν την ύπαρξη της Αμερικής...Ο Διογένης έδωσε την καλύτερη απάντηση στους Τραπαζίτες που μετρούν τα πάντα σε χρήμα με το αμίμητο προς τον Αλέξανδρο: "Βασιλιά μη μου στερείς αυτό που δεν μπορείς να μου δώσεις" όταν του έκρυψε τον ήλιο..

  26. victoria (true) avatar
    victoria (true) 15/02/2013 14:44:45

    Akenaton, είθε.

  27. πολιτης avatar
    πολιτης 15/02/2013 14:57:11

    αν δεν απατωμαι τα δανεικα δεν πηγαινουν στην οικονομια αλλα υπεριπτανται της χωρας καποια στιγμη πηγαινοντας στις τσεπες των δανειστων αυξανοντας το χρεος...και μονο πληρωνοντας τους τοκους...

    • euagelos avatar
      euagelos @ πολιτης 15/02/2013 19:11:15

      Όλα τα ευρώ υπερίπτανται της χώρας εδώ και 11 χρόνια. Ο πακτωλός των δανεικών πχ που δόθηκαν για στεγαστική πίστη εξαφανίστηκε με την ύφεση, τα σπίτια χάσαν την αξία τους και απέμειναν οι... ευρω-τόκοι να πληρωθούν. Γυρίσαν πίσω στη μάνα (ΕΚΤ) τα ευρώ και μαζί τους η αξία των ελληνικών ιδιοκτησιών, δημόσιων και ιδιωτικών και μείναμε να κοιταζόμαστε σα χαζοί.
      Σήμερα προσπαθούμε να επαναλειτουργήσουμε μια οικονομία όπου δεν υπάρχει μέσο ανταλλαγής (χαρτί-νόμισμα). Για να υπάρξει, πρέπει να το δανειστούμε, αλλά δυστυχώς... δεν μας το δανείζουν παρά μόνο για να πληρωθούν τοκοχρεολύσια. Για να απορροφήσουν δηλαδή κι άλλα περιουσιακά στοιχεία από την πραγματική οικονομία. Είναι παραλογισμός αν συνειδητοποιήσετε πόσο καταστροφική είναι ειδικά σήμερα η εξάρτηση της ελληνικής οικονομίας από τις εκτυπωτικές μηχανές της Φραγκφούρτης.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ euagelos 15/02/2013 21:28:07

        ...τα σπίτια χάσαν την αξία τους, όχι όμως οι καταθέσεις των πωλητών εργολάβων και στην HSBS.
        Το εμπεδώσαμε;
        Κατά τα άλλα τα ψάχνουμε σε ισολογισμούς στη Φραγκφούρτη. Έχετε ακούσει για "Εδω Ροκανίζουν Εργολάβοι" και για target 2;

        • euagelos avatar
          euagelos @ Uncle Stgm 16/02/2013 12:52:37

          Ρικανίζουν γιατί κάποιοι τους το επιτρέπουν και "τα τρων μαζί". Δεν είμαι κατά του κέρδους, όταν τα κεφάλαια μένουν υποχρεωτικά στη χώρα, επανεπενδύονται και φορολογούνται. Έχετε ακούσει για την επίσης "νόμιμη" ελευθερία (ασυδοσία) κίνησης κεφαλαίων?

  28. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 15/02/2013 15:20:25

    Akenaton, ήταν η πιο σωστή , συνετή και διαυγής τοποθέτηση σου!
    Δεν μπορώ παρά να πω και εγώ μαζί με τη viktoria, είθε Akenaton!
    Εδώ είναι η Λυδία λίθος που θα δοκιμαστεί ο Πολιτικός Σαμαράς και θα κριθεί αν θα σημαδεύσει στην Ιστορία ή θα παραμείνει σαν ένα μικρό λήμμα της που θα το συναντούν τυχαίως μόνο , μερικοί ..ψαγμένοι της Ιστορικοί!!

  29. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 15/02/2013 15:28:49

    Ο Σαμαράς δεν έχει πολιτικό αντίπαλο έχει όμως μπροστά του ένα τιτάνιο έργο. Καλείται να οικοδομήσει μια νέα Ελλάδα χρησιμοποιώντας παλιά υλικά. Πολίτες κομπλεξαρισμένοι οι οποίοι αδυνατούν να ξεφύγουν από τα άρρωστα κακέκτυπα του παρελθόντος. Συμπολίτες μας που φωνάζουν για δημοκρατία αποκλείοντας κάθε άποψη σε αυτούς αντίθετη. Πολίτες που μισούν το ρατσισμό και αηδιάζουν σε κάθε ξένη προς το μυαλουδάκι τους ενέργεια. Πολίτες που κρίνουν τα πάντα με γνώμονα τον εαυτό τους και το συμφέρον τους. Λέτε όμως να πέφτουμε από τα σύννεφα με αυτά που βλέπουμε; Λέτε να μην ξέρουμε ποιό είναι το φάρμακο για αυτές τις περιπτώσεις; Ένα συγκρατήστε : η κυβέρνηση Σαμαρά είναι παντοδύναμη και δεν πρόκειται να ταρακουνηθεί με τα δυναμιτάκια του Σύριζα και των Αμερικάνων.

    • DemetrisThe Great avatar
      DemetrisThe Great @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 15:57:41

      Καλό είναι πάντως να χρησιμοποιείς λίγο και το αριστερό χέρι γιατί θα μείνει ατροφικό!!

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ DemetrisThe Great 15/02/2013 17:36:41

        Δημήτρη ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

    • tak avatar
      tak @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 16:18:47

      Τα είπατε όλα...
      Έστω και σε ώτα μη ακουόντων...
      Εσείς πάντως τα είπατε καλά...
      Κάνατε λόγο για τιτάνιο έργο...
      Μιλήσατε για παλιά υλικά...
      Αναφερθήκατε σε άτομα κομπλεξαρισμένα που αδυνατούν να ξεφύγουν από τα άρρωστα κακέκτυπα!!!
      Για συμπολίτες που τη δημοκρατία τη θέλουν αποκλειστικό τους προνόμιο!!!
      Είπατε για πολίτες που μισούν το ρατσισμό αλλά το μυαλουδάκι τους δεν πάει παραπέρα.
      Σημειώσατε λαμπρό στίχο για τους πολίτες που κρίνουν τα πάντα με γνώμονα τον εαυτό τους και το συμφέρον τους.
      Ήγουν, τουτέστιν δηλαδή, τα είπατε όλα!
      Ακέραια και με ευθύτητα...
      Ποίηση γράψατε κι ας μην ακούνε όλοι...
      Άλλωστε ο αγώνας είναι δύσκολος, η κριτική πανεύκολη!
      Άλλωστε, γεμάτη η Ελλάδα δοκησίσοφους!
      Δεξιόχειρα, υποκλίνομαι...

    • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
      ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ Δεξιόχειρας 15/02/2013 16:19:22

      α) '' Ειλικρινά είμαι καχύποπτος απέναντι σε οποιονδήποτε έχει μια ακλόνητη και κατασταλαγμένη άποψη σε ένα περίπλοκο θέμα.''
      Scott Adams ( Αμερικανός συγγραφέας )

      β) Δεν μπορείς να πείσεις έναν πιστό για τίποτε. Επειδή η πίστη του δεν βασίζεται σε αποδείξεις, αλλά σε μια βαθιά ριζωμένη ανάγκη για να πιστέψει.
      Carl Sagan, 1934-1996, Αμερικανός αστρονόμος

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 16/02/2013 15:48:15

        Αγαπητέ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗ ,
        Επίτρεψέ μου ένα φιλικό και καλοπροαίρετο σχόλιο :

        Δεν ξέρω αν εσύ πιστεύεις, ή δεν πιστεύεις. Δικαίωμα σου, σεβαστό και το πρώτο και το δεύτερο!
        Αν, όμως , πιστεύεις, κρίμα που πιστεύεις από ανάγκη !
        Αν πάλι, δεν πιστύεις, κρίμα που δεν γνώρισες ποτέ, τί πραγματικά σημαίνει ....πίστη !

        • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
          ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ Παύλος 17/02/2013 12:23:03

          Αγαπητέ Παύλο, η μόνη πίστη στην οποία αφήνομαι τυφλά είναι η βαθειά μου διαίσθηση οτι το σύνολο των ψυχών ημών, είναι ο ΘΕΟΣ. Τυφλή πίστη σε ανθρώπους ΔΕΝ έχω ούτε και θα αποκτήσω ποτέ.
          Εάν εσύ τη χρειάζεσαι για να αισθάνεσαι ασφαλής μες στο κοπάδι, δικαίωμά σου. Δεν σε κατακρίνω. Κάποια βαθιά σου ανάγκη θα εξυπηρετεί.

  30. yellow avatar
    yellow 15/02/2013 16:11:19

    Αν δεν διάβαζα αυτή την "αγιογραφία" στο σχόλιο σας πιθανόν να συμφωνούσα σε μερικά από τα επιμέρους σας.

  31. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 15/02/2013 16:55:27

    Μετά φταίνε τα πιτσιρίκια που τα σπάνε...που παίρνουν τα όπλα...που θέλουν αίμα και επανάσταση...τί να τους πεις και τί να τους εξηγήσεις...

  32. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 15/02/2013 17:41:29

    Αγαπητέ akenaton, έχεις δίκιο στα περισσότερα που λες.

    Επέτρεψε μου να έχω μια μικρή αμφιβολία σχετικά με το "σύνδρομο του γυάλινου πύργου". Θαρρώ προτρέχεις..

    Σήμερα κιόλας διάβασα για δημεύσεις περιουσιών των φοροφυγάδων. Πότε άλλοτε φανταζόσουν ότι στην Ελλάδα μας θα γινόταν αυτό?

    Όλα θα γίνουν, τον πιστεύω τον ΑΣ, μέσα σε λίγο καιρό άλλαξαν πολλά και θα αλλάξουν κι άλλα.

    Μην παίζετε το παιχνίδι των λαϊκιστών, δεν καταλαβαίνετε ότι λυσσάν γιατί βλέπουν να χάνουν το παιχνίδι?!!

  33. WY avatar
    WY 15/02/2013 18:17:09

    Είν΄ ή προσπαθειές μας,τών συφοριασμένων
    είν΄ ή προσπαθειές μας σάν τών Τρώων.
    Κομμάτι κατορθώναμε κομμάτι
    παίρνουμ΄επάνω μας κι αρχίζουμε
    νάχουμε θάρρος καί καλές ελπίδες.
    ............................................................
    Όμως ή πτώσις μας είναι βεβαία. Επάνω,
    ΄στά τείχη,άρχισεν ήδη ό θρήνος....

    (Τρώες/Καβάφης)

    Σ΄αυτές τίς σκοτεινές κάμαρες,πού περνώ
    μέρες βαρειές,επάνω κάτω τριγυρνώ
    γιά νάβρω τά παράθυρα.-Όταν ανοίξει
    ένα παράθυρο θάναι παρηγορία.-
    Μά τά παράθυρα δέν βρίσκονται, ή δέν μπορώ
    νά τάβρω.Καί καλύτερα ίσως νά μήν τά βρώ.
    Ίσως τό φώς θάναι μία νέα τυραννία.
    Ποιός ξέρει τί καινούργια πράγματα θά δείξει.

    (Τά παράθυρα/Καβάφης).

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ WY 17/02/2013 22:25:34

      ΜΕΓΑΣ Καβάφης,ευχαριστώ πού μάς τον θύμισες

  34. anastos avatar
    anastos 15/02/2013 19:15:44

    Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι
    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τό ‘χει
    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.

  35. euagelos avatar
    euagelos 15/02/2013 19:44:14

    Δεν κάνετε λάθος, κάθε απόπειρα απελευθέρωσης του υπόδουλου, βρίσκει την αντίδραση του κατακτητή. Εδώ ερχεται η τόλμη, η αποφασιστικότητα, το φρόνημα, η πίστη, η συνοχή του αγωνιζόμενου ανθρώπου που θέλει να βελτιώσει τη ζωή του.

  36. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/02/2013 20:39:18

    Παιδιά, τὸ αὔριο ἔφθασε. Μὲ τὸν νεφρολόγο Βιρβιδάκη (καλὴ του ἐπιτυχία) ἡ ἀνάπτυξη βρίσκεται ἐπὶ θύραις.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Κάποιος 15/02/2013 21:23:44

      Θα μας "πέσουν" οι πέτρες;
      Ή θα μας "φύγει ο τάκος" (η κατάρα που ρίχνουν στο Ζεφύρι, για τα παλιά Ντάτσουν χωρίς χειρόφρενο);

  37. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 15/02/2013 22:59:37

    Πολύ ωραίο άρθρο...

    Προσωπικά έχω αρχίσει να αμφιβάλλω πραγματικά αν ο Σαμαρας θελει και μπορεί να κάνει την υπέρβαση που όλοι περιμένουμε... Δεν βλέπεις που οι ανεργοι εφτασν το 1,5 εκατ., όλοι από τον ιδιωτικό τομέα και οι τριμερής σχίζει τα ιμάτιά της για το αν και πως θα εμφανισουν τελικά την απόλυση 25 χιλ. "εργαζομένων" απο ανυπαρκτης σκοπιμότητας υπηρεσίες του Δημοσίου? Δυστυχώς καταστρέφουν ενα ολοκληρο λαο που απασχολειται στον ιδιωτικό τομέα για να διατηρούν αλώβητους τους Δ.Υ. Εκτός από κάποιες περικοπές στους μισθούς τι περισσότερο έχασαν αυτοί?
    Για σκεφτείτε : α) αν απέλυαν 50 χιλ. Δ.Υ. τον χρόνο για 4 χρόνια, θα γλυτώναμε τουλάχιστον 3-4 δις τον χρόνο και συνολικά 12-15 δις στα 4 χρόνια. Η ανεργία από μια τέτοια κίνηση δεν θα αύξανε περισσότερο από 1% ετησίως και ενδεχομένως καθόλου αφου θα την απορροφούσε ο ιδιωτικός τομέας που θα συνεχιζε να λειτουργεί με θετικούς ρυθμούς αναπτυξης.
    β) με πάταξη των συντάξεων μαϊμού και 10% περικοπές σε ετήσια βάση στις δαπάνες λειτουργίας του σπάταλου Κράτους στα εξοπλιστικά, στίς προμήθειες του δημοσίου, στην υγεία, κλπ. θα είχαμε πάνω από 8 δις τον χρόνο σε εξοικονόμηση πόρων και συνολικά σε μια 4ετία 32 δις. Και σε αυτή την περίπτωση δεν θα είχαμε καμία επίπτωση στην ανεργία!
    γ) αν κρατούσαν το ΦΠΑ για τις κοινωνικές δαπάνες και αναγκες (ΔΕΗ, νερό, καυσιμα, τρόφιμα και τα συναφή) και όλων των ελεύθερων επαγγελματιών (γιατροι, δικηγόροι, φοροτεχνες, ηλεκτολόγοι, υδραυλικοί, κλπ., στο 13% και συγχρόνως αυξαναν απο το 5,5 στο 13% το ΦΠΑ στις εφημερίδες και περιοδικά, τότε οχι μόνο δεν θα ειχαμε φοροαποφυγή αλλά ανταγωνιστικότερο περιβάλλον, αυξηση της κατανάλωσης και κατ'επέκταση των δημοσίων εσόδων.

    Επομένως, μια κυβέρνηση 4ετίας παίρνοντας τα δύο και μονο πρωτα μέτρα θα μπορούσε να μειώσει το έλλειμμα κατά 50% και από το 14-15% του ΑΕΠ να το πάει στο 6,5-7% χωρίς να ανοίξει μύτη, χωρίς να χρειαστεί να προσφύγει σε μηχανισμούς στήριξης (τρόικα), χωρίς να χρειαστεί οικονομικές αυθεντίες και ξένα φερέφωνα τύπου Στουρνάρα και χωρίς να τραβάμε τα πάθη που τραβάει όλη η μικρομεσαία κοινωνία και επιχειρήσεις χωρίς το παραμικρό φως.
    Αν δε μια τέτοια κυβέρνηση και ενας τετοιος ηγέτης είχε το guts να φορολογήσει με 50% όσα κεφάλαια έπιανε στο εξωτερικό και ήταν προϊόντα φοροδιαφυγής και να εφαρμοσει το 3 μέτρο, τότε αμφιβάλλει κανείς οτι όχι μόνο δεν θα ζούσαμε το δράμα που ζούμε αλλά θα γινόμαστε το κέντρο του κόσμου και με τα κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου?
    Ελπιζω να διαβάσει ο πρωθυπουργός τόσο το αρθρο οσο και αυτό το σχόλιο. Τα πράγματα ειναι πολύ απλούστερα απ' οσο τα νομιζουν αυτοί. Προσφέρομαι να βοηθήσω με 3 χιλ. τον μήνα μικτα για 3 χρόνια γι' αυτό τον σκοπό. Οσα τους κοστίζει ενας εξωκοινοβουλευτικός υπουργός ή γεν. γραμματεας για 4-5 μηνες!

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Delta Lamda 15/02/2013 23:57:40

      ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΑΓΕΛΑΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ? ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ? ΕΔΩ Ο ΓΑΠ ΤΟ 10 ΕΒΑΛΕ 70000 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ. ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ.............ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ? ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΛΑΔΙΑΡΗΔΕΣ? ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΑ ΣΤΥΛΟ? ΤΟΥΣ......ΦΤΩΧΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΟΥΣ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΕΜΠΟΡΑΚΟ, ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΥΠΠΑΛΗΛΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΣΙΓΟΥΡΑΝΤΖΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΒΥΘΙΣΤΕΙ Η ΕΡΜΗ ΕΛΛΑΔΑ............

  38. λαλακης avatar
    λαλακης 15/02/2013 23:47:44

    Delta lamda

    Noμιζεις οτι δεν γνωριζουν αυτα που γραφεις;
    Αυτο που σκεφτονται ειναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ
    Φυσικα οι Ευρωπαιοι ειναι και αυτοι υπευθηνη για την καασταση αφου
    δεν επεμβαινουν προς οφελος της ελληνικης οικονομιας.
    Ολα αυτα που γραφεις θα αναγκαστουν σε 1,5 χρονια να τα κανουν αν παραμεινουμε στο ευρω.
    Και νεες μειωσεις στο δημοσιο θα γινουν και απολυσεις που θα ειναι και ατσαλες.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ λαλακης 16/02/2013 13:12:48

      @ λαλακης
      Αδελφε συμφωνω μαζι σου...
      Η απλή λογική ομως λεει οτι με 50 χιλ. απολύσεις τον χρόνο στο Δημόσιο δεν δημιουργείς κοινωνικό πρόβλημα οπως αυτό που δημιουργεί η σημερινη οριζοντια οικονομικη πολιτική των περικοπών μισθων και συνταξεων. Μην ξεχνας οτι ουτως ή αλλως ο κάθε απολυόμενος του Δημοσίου παιρνει κάποια αξιολογη αποζημίωση που του επιτρεπει να ζησει ακομα και 3-4 χρόνια χωρίς να δουλευει και να μπορεί στο μεσοδιάστημα να αναδιοργανώσει την ζωή του. Στον ιδιωτικό τομέα ομως? Για σκέψου οτι με την πολιτική που ακολουθούνε το μονο που καταφεραν ειναι να χαθούν μέσα σε 3,5 χρόνια 1 εκατ. θέσεις εργασίας, όλες απο τον ιδιωτικό τομέα. Μην μενεις ομως μονο στο 1ο μετρο. Δες το σαν πακετο μαζι με τα αλλα δύο...

  39. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 16/02/2013 00:15:25

    Οι δημοσκοπήσεις συμφωνούν σ' ένα εύρημα. Επτά τοις εκατό των ερωτηθέντων δεν έχουν βιώσει κανένα περιορισμό στην καθημερινότητά τους εξ αιτίας της οικονομικής κρίσης.
    Οι πολιτικοί (όλοι) μου έχουν δώσει την εντύπωση ότι "συναγελάζονται" ανθρώπους μόνο απ αυτή την ...ανώτερη κάστα. Ως εκ τούτου, δεν περιμένω τίποτα και δεν ελπίζω τίποτα καλό ή έστω καλύτερο.

  40. Karenin avatar
    Karenin 16/02/2013 00:36:35

    Aγαπητέ Λάμντα, σε γενικές γραμμές ανέφερες το πρόγραμμα του Σύριζα, δεν καταλαβαίνω λοιπόν για ποιούς ο Ακένατον ισχυρίζεται πως θα είναι αργά.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ Karenin 16/02/2013 12:58:46

      @ Karenin,
      Sorry αλλα λες ανακρίβειες. Ποιο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρω? Ειδες εσυ να λεει τιποτα σχετικό ο ΣΥΡΙΖΑ για απολυσεις Δ.Υ.? Δεν λεω κατι καινουργιο ή καινοτόμο. Τα πραγματα ειναι απλούστερα απ' οτι τα εμφανίζουν. Ολα ομως θέλουν τον τρόπο τους για να υλοποιηθούν. Και προ πάντων πολιτική βούληση και απλή λογική. Ξαναδιάβασε τι προτεινω και θα καταλάβεις...

  41. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 16/02/2013 01:39:13

    DemetrisThe Great,

    Τό χρησιμοποιήσαμε (τό ἀριστερό χέρι) ἐπί δεκαετίες, ἀπό μμε, πρυτάνεις, "δημοσιογράφους" παιδεία, etc, etc., καί ἰδοῦ τά ἀποτελέσματα μέ τήν διακυβέρνηση τῆς χώρας ἀπό τούς σοσιαΛΗΣΤΕΣ!!!!!!!!!!

  42. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 16/02/2013 01:41:09

    "πιτσιρίκια"

    Τῶν 20+ καί ΒΠ;;; :d

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Φωτεινή 16/02/2013 02:28:30

      Ε ρε κόλλημα με τα BΠ. Ούτε Ριζοσπάστη να διάβαζα! :P

  43. η Dimi avatar
    η Dimi 16/02/2013 18:52:55

    “Οι Αετοί πετούν ψηλά, πάντα μόνοι, ποτέ σε σμήνος. Χρειάζεται πολύ να ψάξεις για να τους βρεις, έναν Αετό, τη κάθε φορά.”
    ~Χένρυ Ρος Περώ (1930-). Ο μόνος Αμερικανός βραβευμένος με το ανώτατο χρυσό μετάλλιο των Αετών-Προσκόπων και δύο φορές πολιτικός αντίπαλος των Μπους πρεσβυτέρου και Ρόναλντ Ρήγκαν. Θεωρήθηκε “ο εκτός κατεστημένου ξένος”, ανεξάρτητος υποψήφιος για τη Προεδρία των ΗΠΑ (1992 και 1996). Διακεκριμένος επιχειρηματίας Ηλεκτρονικών Συστημάτων με Καθαρή Θέση 2012: Δολλάρια 3.2 Δις και 101ος στη λίστα των πλουσιoτέρων Αμερικανών (περιοδικό Forbes).

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 17/02/2013 18:01:30

      «Στο δικό μου μάντρα (τρόπο ζωής και σκέψης), ανήκουν ο Στόχος και η Απλότητα. Επειδή η Απλότητα, είναι πολύ πιο δύσκολη από τη περιπλοκότητα. Χρειάζεται σκληρή προσπάθεια για ν’ αποκτήσουμε στοχευμένη, ξεκάθαρη και απλή σκέψη. Όμως, αξίζει τελικά τον κόπο, επειδή στο σημείο τερματισμού, θα έχουμε αποκτήσει τόση δύναμη ώστε θα μπορούμε να μετακινήσουμε ακόμα και βουνά. Θα μπορούσα ν’ ανταλλάξω όλες τις τεχνολογίες μου, για ένα απόγευμα με τον Σωκράτη.» ~ Steve Jobs

  44. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 16/02/2013 20:31:29

    Καλή η ποίηση αλλά επί της ουσίας ένα έχω να πω. Από τότε που άρχισα να διαβάζω και να σχολιάζω στο antinews λέμε τα ίδια πράγματα συνεχώς και δεν βλέπω φως. Συντονισμός δεν υπάρχει. Τέλος. Όλα τα άλλα είναι λόγια.
    Και είναι κρίμα γιατί η μέρα που ο κόσμος ακούμπησε τις ελπίδες του στα πόδια του Σαμαρά, φαντάζει τόσο μακρινή κι ας μην είναι. Να μιλήσω για ανασυγκρότηση; Χάθηκε πολύτιμος χρόνος πιστεύω. Βέβαια οι προκλήσεις και τα προβλήματα πολλά ΑΛΛΑ δεν έπρεπε να αφεθεί η οργάνωση του κόσμου στη τύχη της. Έπρεπε να μεγαλώσει και να ενισχυθεί. Θα το ξαναπώ. Οι τοπικές οργανώσεις τι ακριβώς κάνουν;;;

  45. maquis avatar
    maquis 16/02/2013 21:34:10

    Ειναι όντως ήδη αργά:
    δεύτερος, ναι ΔΕΥΤΕΡΟΣ ψυχασθενής κάηκε ζωντανός δεμένος στο κρεββάτι του στο ΨΝ Τρίπολης. Ηταν 34 ετών. Και αυτό λίγες μόνο μέρες μετά το τραγικό περιστατικό της πυρκαγιάς στο Οικοτροφείο «Αθηνά» στον Κορυδαλλό, όπου ένας τρόφιμος έχασε τη ζωή του και άλλοι τρείς τραυματίστηκαν σοβαρά. Δεν υπάρχει θέρμανση και ζεστό νερό στο κτίριο ενώ το προσωπικό δε φτάνει για να καλύψει τις πολλαπλές ανάγκες. Στο μεταξύ η Υφυπουργός Υγείας Σκοπούλη (ΔΗΜΑΡ!!!) αναφέρονταν με στόμφο στην περικοπή κατά περίπου 50% της χρηματοδότησης των δομών Ψυχικής Υγείας και μάλιστα έκανε μακάβριους παραλληλισμούς λέγοντας «…Όταν λείπει από τον οργανισμό γλυκόζη τα κύτταρα προσπαθούν να συντηρηθούν ενεργοποιώντας έναν μηχανισμό που λέγεται «αυτοφαγία….» μήπως στην πραγματικότητα ομιλούσε για ανθρωποφαγία; Κι εμεις .... στη Σιωπή των Αμνών ή μήπως ήρθε η ώρα να ενεργοποιήσουμε και μείς το μηχανισμό "αυτοφαγίας"; Καλό ΣΚ.

  46. Ενας Έλληνας avatar
    Ενας Έλληνας 17/02/2013 04:47:49

    ...Αγαπητοί φίλοι, ποτέ στην Παγκόσμια Ιστορία δεν δημιουργήθηκε οτιδήποτε απο υλικά κατεδάφισης..Το γνωρίζουμε Άπαντες..Γιατί αναλωνόμαστε και δεν προχωράμε μπροστά;;;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.