#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αφορμή η ΕΡΤ, στόχος είναι ο Σαμαράς!



Έφτασε …μισή κίνηση του Πρωθυπουργού για να αποκαλυφθούν όλοι τους. Ύστερα αναρωτιόμαστε γιατί δεν πάει μπροστά  ο τόπος και  απορούμε με το κατάντημά μας.

Υπήρχε κάποιος που διαφωνούσε ότι αυτή η ΕΡΤ συμβόλιζε  το χειρότερο  πρόσωπο  της μεταπολιτευτικής διαχείρισης και νοοτροπίας;

Υπήρχε, έστω και ένας πολιτικός αρχηγός, που στο πρόγραμμά του δεν επεσήμανε την ανάγκη αναδιοργάνωσης της ΕΡΤ;

Όλοι γνώριζαν, δεν ήταν κοινό μυστικό. Όλοι  εκτός από εκείνους  που μια χαρά έπιναν εις υγείαν των κορόϊδων!

Ο Πρωθυπουργός, λοιπόν, πήρε  την απόφαση να βάλει τέλος σ’ αυτό το απαράδεκτο καθεστώς.

Η κίνηση ήταν συμβολική και η επιτυχής έκβασή της στέλνει πολλαπλά μηνύματα σε πολλούς αποδέκτες.

Ναι, ήταν λάθος το μαύρο στη εικόνα.

Όμως, αυτό μπορεί να διορθωθεί!

Αλλά, αυτοί που θυμήθηκαν να σηκώσουν το λάβαρο της επανάστασης, δεν ενδιαφέρονται για την ΕΡΤ.

Για να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη …..συνωστίζονται.

Η ΕΡΤ ήταν η αφορμή!

Το φύλλο συκής που αναζητούσαν για να κρυφτούν.

Ένα χρόνο τώρα η κυβέρνηση σπαταλά  τον μισό  χρόνο της στις διαπραγματεύσεις με την τρόϊκα.

Τον άλλο μισό, προσπαθώντας να πείσει τους εταίρους της για την ανάγκη μεταρρυθμίσεων!

Και όλα πάνε σαν τον ..κάβουρα επειδή  Κουβέλης και Βενιζέλος, είναι δέσμιοι των εσωκομματικών τους ισορροπιών και των ιδεολογικών τους  αγκυλώσεων.

Μιλάει ο Βενιζέλος για αυταρχισμό!

Να υποθέσω πως όταν  έβαλε το χαράτσι στα ακίνητα μας είχε τρελάνει στη δημοκρατική διαβούλευση!

Μας ρώτησε και συμφωνήσαμε!

Θα μπορούσα, επίσης, να αναφέρω δεκάδες περιπτώσεις όπου ο Φ. Κουβέλης σφύριζε αδιάφορα όταν οργανωμένες μειοψηφίες καταλάμβαναν  δημόσια κτήρια  ή όταν,  με το έτσι θέλω, οι συνδικαλιστές της ΠΟΣΠΕΡΤ και της ΕΣΗΕΑ έβαζαν λουκέτο στην ενημέρωση.

Δεν είναι η πρώτη φορά!

Αυτή είναι η κατάρα της μεταπολίτευσης.

Η ιδιοκτησιακή αντίληψη που έχει παγιωθεί σε όσους απασχολούνται στο δημόσιο.

Ο Καλφαγιάννης θεωρεί πως κληρονόμησε την ΕΡΤ από τον ...παππού του, όπως και o Φωτόπουλος τη ΔΕΗ.

Θεωρούν ότι είναι τσιφλίκι τους.

Χρόνια τώρα τίποτα δεν προχωράει  γιατί αρνούνται  οι οργανωμένες συντεχνίες του δημοσίου.

Με την αμέριστη κάλυψη της Αριστεράς, για να μη  ξεχνιόμαστε.

Έτσι, την πληρώνουν τα συνηθισμένα θύματα.

Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα και οι συνταξιούχοι.

Κάποιοι θα πουν πως έγιναν περικοπές και στο δημόσιο.

Ναι έγιναν! Όμως, ακόμα και σήμερα υπάρχει μια χαώδης διαφορά σε βάρος του ιδιωτικού τομέα.

Ένα χρόνο τώρα, ο ΔΗΜΑΡίτης  Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης  …προσπαθεί να διώξει τους επίορκους του δημοσίου, αλλά ούτε αυτό κατάφερε!

Ένα χρόνο τώρα, λειτουργούν ακόμα άχρηστοι οργανισμοί!

Κάποτε, λοιπόν, ο κόμπος φτάνει στο χτένι. Και πρέπει να πάρεις μια σκληρή απόφαση.

Για να δείξεις ότι είσαι αποφασισμένος να προχωρήσεις.

Αλλιώς, θα  βουλιάξεις,  στα «βρωμερά νερά των αγκυροβολίων.»

Έγιναν λάθος χειρισμοί  στο  θέμα της ΕΡΤ που θα  μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Αλλά, υπάρχει χρόνος και τρόπος!

Όμως, ακόμα και στην περίπτωση που βρεθεί μια συμβιβαστική λύση,  αμφιβάλλω αν  εξομαλυνθεί η κατάσταση.

Και δεν θα εξομαλυνθεί επειδή  Βενιζέλος και Κουβέλης δέχονται ισχυρές πιέσεις από τα κόμματά τους να αποχωρήσουν.

Επειδή, σε αντίθεσή με ό,τι ήλπιζαν,  τα θετικά της διακυβέρνησης τα πιστώνεται  κυρίως ο Πρωθυπουργός.

Για να παραμείνουν, λοιπόν, στην κυβέρνηση θέλουν να οδηγήσουν τον Πρωθυπουργό σε μια ατιμωτική υποχώρηση.

Για να  έχουν να λένε ότι νίκησαν! Να δώσουν ελπίδες και στη βάση τους.

Και στη συνέχεια να τον θέσουν υπό κηδεμονία!

Το δεύτερο σενάριο είναι ακόμα δολιότερο.

Ήδη άρχισαν να διακινούνται φήμες και ψίθυροι για άλλον Πρωθυπουργό από την παρούσα Βουλή.

Πως τα εξουδετερώνεις αυτά τα σενάρια;

Βάζεις μπροστά μια τολμηρή ατζέντα με ένα σαφέστατο και αυστηρό χρονοδιάγραμμα.  Όχι ήξεις αφίξεις και χαλαρές υποσχέσεις.

Εννοείται ότι μέσα θα είναι και η ΕΡΤ.

Αν συμφωνήσουν, τότε ο Πρωθυπουργός προχωράει σ’ έναν δομικό ανασχηματισμό και  ξαναμοιράζει την τράπουλα  με ορίζοντα τον Ιούνιο του 2014 που λήγει η Ελληνική Προεδρία της ΕΕ.

Αν αρχίσουν τα γνωστά τερτίπια τότε, όπως είναι γνωστό, στις «δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα», αλλά  ο Πρωθυπουργός θα έχει βρει το δίλημμα των εκλογών.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δρυς avatar
    Δρυς 19/06/2013 07:45:48

    Τι δίλλημα να πεις στο λαό προεκλογικά; Ο ΣΥΡΙΖΑ θα παίζει συνέχεια τα προηγούμενα προεκλογικά της ΝΔ.

    • billi smart avatar
      billi smart @ Δρυς 20/06/2013 23:51:50

      γεια σου ρε ΛΟΥΛΗ........

  2. GO avatar
    GO 19/06/2013 07:55:38

    Από εντελώς διαφορετική, των Βενιζέλου - Κουβέλη (που δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι είναι οι κυβερνητικοί μας εταίροι, με ότι αυτό συνεπάγεται) οπτική γωνία, θα σας έλεγα ότι:
    "Αφορμή η ΕΡΤ, στόχος οι πολιτικές που γράφονται στο γόνατο".
    Παρακαλώ να μην παρεξηγηθώ, δεν προσπαθώ να εξυπνακίσω, με μετριοπάθεια κρίνω τα ήδη διαμορφωμένα αλλά και τα διαφαινόμενα αποτελέσματα της συγκεκριμένης πολιτικής πράξης.

    • billi smart avatar
      billi smart @ GO 20/06/2013 23:52:33

      ΡΕ ΓΚΟΟΥ.........

      • GO avatar
        GO @ billi smart 21/06/2013 14:18:30

        Δεν είπαμε να αφήσεις τις smartακίες. Το είπαμε!

  3. Μara(old) avatar
    Μara(old) 19/06/2013 08:05:57

    Οι εκλογές είναι η μόνη διέξοδος.
    Όσο το συντομότερο τόσο το καλύτερο.
    Πρέπει πλέον ο λαός ξεκάθαρα και με σοβαρότητα να αποφασίσει τί θέλει.
    Έτσι και αλλιώς ο Σαμαράς με αυτό το σχήμα είναι αδύνατον να κυβερνήσει.
    Οποιαδήποτε σκέψη για υποχώρηση είναι το τέλος για τον ίδιο (...και μάλιστα πολύ ατιμωτικό....) αλλά και για την χώρα.

    • dinos avatar
      dinos @ Μara(old) 19/06/2013 08:23:07

      Συμφωνω απολυτα....εκλογες τωρα να μην δεχθει κανεναν εκβιασμο

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μara(old) 19/06/2013 08:35:05

      Καλημέρα Mara,συμφωνῶ ὅτι οἱ ἐκλογές εἶναι ἀναγκαίες,ὅμως μετά ἀπό αὐτές ἄν γίνουν,ποιό σχῆμα θά κυβερνήσει τή χῶρα;
      Μήπως τελικά οἱ ἐκλογές εἶναι ἡ κερκόπορτα πού θά ὀδηγήσει τόν Τσίπρα στήν ἐξουσία;

      • Μara(old) avatar
        Μara(old) @ Κυθήριος 19/06/2013 09:23:01

        Κυθήριε Καλημέρα!

        Τσίπρας κυβέρνηση ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ....
        Δεν τον είδες στο σύνταγμα???
        Μιλάμε για γέλια...
        Κυθήριε, άν οδηγηθούμε τελικά σε εκλογές έχεις αντιληφθεί σε τί κλίμα... θα διεξαχθούν???
        Οι εκλογές της δεκαετίας του ΄80 θα ωχριούν μπροστά σε αυτές.
        Νομίζεις ότι ο Σαμαράς σε μιά τέτοια εξέλιξη θα κάτσει "καλά" και θα μιλάει μόνο με υπονοούμενα σαν τον ΚΚΒ!???
        Θα τα βγάλει όλα στην φόρα και δεν θα μείνει τίποτα όρθιο...
        Τώρα λοιπόν είναι η χρυσή και μοναδική ευκαιρία για την χώρα να τελειώσει μιά και έξω... με τα πρασινορόζ πιράνχας που κατασπάραξαν τα πάντα και σε όλα τα επίπεδα τα τελευταία 40 χρόνια.
        Τώρα πρέπει να γίνει το μεγάλο ξεκαθάρισμα.
        Ή τώρα... ή ποτέ....

      • Αρχιμηδης2 avatar
        Αρχιμηδης2 @ Κυθήριος 19/06/2013 10:06:49

        Eχεις την εντύπωση αγαπητέ Κηθύριε, οτι απ' το μνημόνιο και πέρα, κάποιο "σχήμα" (απο Ελληνες πολιτικούς εννοείται)
        κυβερνάει ή θα κυβερνήσει την Ελλάδα ως ανεξάρτητη χώρα?
        Είναι ακόμα η έγνοια σου μήπως μας πάρει το κύπελλο της "εξουσίας" η αντίπαλη ομάδα?

        • GO avatar
          GO @ Αρχιμηδης2 19/06/2013 12:01:35

          Σιγά μήπως δεν έχει συνειδητοποιήσει πως τη κούπα την είχε και την έχει (ενδεχομένως και θα ...) σφιχταγκαλιασμένη με τα πολύ, μα πολύ, μακριά του χέρια, ο Διαμαντίδης.

          • akenaton avatar
            akenaton @ GO 19/06/2013 13:17:56

            Χαχαχαχαχα! Καλό!

          • GO avatar
            GO @ akenaton 19/06/2013 13:24:40

            Μη με καλοπιάνεις. Θα τ' ακούσεις, προσεχώς εσύ.

            Υ.Γ
            Το προηγούμενο ήταν αστεϊσμός, το παρόν είναι μεταξύ σοβαρού και αστείου.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Αρχιμηδης2 19/06/2013 14:35:31

          Ἡ συγκεκριμμένη ἀντίπαλη ὀμάδα φίλε Ἀρχιμήδη,μέ ἀνησυχεῖ ἰδιαίτερα μήν πάρει τό ''κύπελλο'' τῆς ἐξουσίας,ἔστω καί ὑπό τίς συγκεκριμμένες συνθῆκες...

          • archimed avatar
            archimed @ Κυθήριος 20/06/2013 10:28:17

            Σου εύχομαι ειλικρινά να ξεπεράσεις τους φόβους σου τους οποίους ακριβώς οι διεφθαρμένοι πολιτικοί εκμεταλλεύονται για να σου παρουσιάζουν κάθε φορά τον εαυτό τους ως "μονόδρομο". Αν καταφέρεις να τιμωρείς με την ψήφο σου τον δικό σου που σε πρόδωσε, θα σου είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο να τιμωρείς τον αντίπαλο που "χρησιμοποίησες"για να τιμωρήσεις τον αποτυχόντα ...
            Το πρόβλημά μας, ως εξαιρετικά συναισθηματικού λαού, είναι οτι "κολλάμε" σ' αυτούς που πιστεύουμε, ενώ όπως είμαι βέβαιος οτι το έχεις διαπιστώσει, αυτοί οι πολιτικοί που εμπιστευόμαστε με πάθος, πολύ άνετα και εύκολα γλιστράνε σαν βδελυρά φίδια απο το ένα κόμμα στο άλλο για να μην χάσουν την "κουτάλα". Μόνο όταν η ψήφος μας πάρει ανασταλτικό χαρακτήρα μπορεί να ελπίζουμε σε μια ουσιαστική αλλαγή στην Ελλάδα. Δηλαδή να καταστήσουμε σαφές στους πολιτικούς μας οτι τους ψηφίζουμε για 100 ημέρες μέσα στις οποίες αν δεν κάνουν αυτά που πρέπει, όχι μόνο δεν θα τους ξαναψηφίσουμε αλλά θα περάσουμε στο αντίπαλο στρατόπεδο για να τους τιμωρήσουμε. Οι ιδεολογίες ούτως ή άλλως ανήκουν στη σφαίρα του ιδανικού και είναι σφάλμα να μας παρασύρουν στις άμμεσες αποφάσεις μας για το σήμερα...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ archimed 20/06/2013 13:42:19

            Ἀγαπητέ archimed συμφωνῶ ἀπολύτως μαζί σου ὥς πρός τήν ἀνασταλτικότητα τῆς ψήφου,μέ τήν προϋπόθεση ὅμως ὅτι,αὐτή ἡ νοοτροπία πρέπει νά ἐπικρατήσει μαζικά γιά νά ἔχει ἀποτέλεσμα.
            Δέν θά συμφωνήσω ὅμως μαζί σου στό πέρασμα στήν ''ἀντίπερα ὄχθη'' ὅπως λές ὥς ἀποτέλεσμα τῆς δυσαρέσκειας,ὄχι γιατί πρέπει νά ἀκολουθοῦμε τίς συγκεκριμμένες ἰδεολογίες ἀφοῦ κι αὐτές εἶναι τόσο συγκεχυμένες καί παρωχημένες πιά πού οὑδόλως μέ συγκινοῦν,ἀλλά γιά ἕναν πολύ ἀπλούστερο λόγο:
            δέν μπορῶ μέ τίποτα νά δῶσω τήν ψήφο μου σέ κάποιο κόμμα πού ἀποδεδειγμένα,λόγω κιαί ἔργω στρέφεται ἐναντίον τοῦ Ἔθνους καί τῆς Θρησκείας καί ὑποστηρίζει τόσο ἀπροκάλυπτα τούς λαθρομαχαιροβγάλτες.
            Θά μοῦ πεῖς,καί σέ ποιό κόμμα δέν ὑπάρχουν ἄνθρωποι οἱ ὁποίοι ἐμπαίζουν ἤ βρίζουν τούς παραπάνω θεσμούς; Ἔ, ἔχω διαλέξει τό κόμμα ἐκεῖνο πού ὁ ἀρχηγός του καί ἡ γενική ἰδεολογική γραμμή εἶναι ὑπέρ τῶν θεσμῶν πού ἀνέφερα.Τόν Σαμαρᾶ συγκεκριμμένα τόν θεωρῶ ἰδιαίτερα Πατριώτη!

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ Κυθήριος 19/06/2013 11:55:08

        σαμαράς-τσίπρας πως σου φαίνεται αγαπητέ κυθήριε? για το καλό της πατρίδας βεβαίως-βεβαίως

        • Μαύρο πέπλο avatar
          Μαύρο πέπλο @ Kostas nikolaou 19/06/2013 13:36:59

          Λέγε λέγε, νομίζετε πως είναι πολύ μακριά;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Kostas nikolaou 19/06/2013 14:31:51

          Ἄν θά μπορέσει φίλε Κώστα νά ἀντέξει ὁ Τσίπρας τόν Κασιδιάρη καί τόν Παππά γιά ἀντιπολίτευση,τότε γιατί ὄχι;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Kostas nikolaou 19/06/2013 17:26:25

          Πρέπει να είναι πατριώτες και οι δύο με αντίστοιχη ιεράρχηση της πατρίδας ψηλά στην σειρά αξιών τους. Το βλέπεις να είναι έτσι ΚΑΙ για τους 2;

    • Natalia avatar
      Natalia @ Μara(old) 19/06/2013 11:22:30

      Μήπως τελικά οἱ ἐκλογές εἶναι ἡ κερκόπορτα πού θά ὀδηγήσει τόν Τσίπρα στήν ἐξουσία;

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Μara(old) 19/06/2013 11:42:15

      Μισό λεπτό βρε παιδιά... Έστω ότι έγιναν εκλογές και νίκησε η ΝΔ. Με την έναρξη της νέας κυβέρνησης, δεν παραγράφονται τα αδικήματα του ανεκδιήγητου Παπακωνσταντίνου και φυσικά όσων έπονται (GAP, Βενιζέλου κλπ);

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ Χαλκιδέος 19/06/2013 13:05:42

        Για τους ήδη ...αθωωμένους θα μιλάμε τώρα;

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/06/2013 08:12:09

    To ιδιο βεβαια θα μπορουσε να πει και ο Παπανδρεου το 2012 οταν αποφασισε την ταρζανια του δημοψηφισματος και ξεσηκωσε ολο τον κοσμο και στη συνεχεια αναγκασθηκε να παραιτηθει.Ηδη οι παπανδρεικοι αυτο λενε.
    Οτι εθεσε το διλημμα ευρω και μνημονιο ή δραχμη και αναγκασε ολους να τοποθετηθουν (και το Σαμαρα) που προηγουμενως απεφευγαν και το πληρωσε γιατι ηταν στοχος,γιατι τον πολεμουσαν οι τραπεζες,οι εκδοτες και 40 αλλα εξωτικα ζωα.Φυσικα οι παπανδρεικοι ξεχνανε πολυ βολικα τα "λεφτα υπαρχουν" οπως και εδω πολλοι ξεχνανε οτι η προγραμματικη συμφωνια των 3 κομματων δεν περιλαμβανει κανενα κλεισιμο της ΕΡΤ.
    Οταν καποιος κανει μια ταρζανια αναλαμβανει και το ρισκο και ειναι αστειο να αρχιζουμε τις συνωμοσιολογιες.

    • archimed avatar
      archimed @ ψυχραιμια 20/06/2013 10:35:26

      Το "λεφτά υπάρχουν" στη λίστα Λαγκάρντ δεν το αμφισβητεί ούτε ο Σαμαράς. Αυτό μάλλον εννοούσε κι ο Γιωργάκης...

  5. romeo avatar
    romeo 19/06/2013 08:28:35

    Η μαύρη εικόνα μας πείραξε! Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές! Η μονομέρεια, το "πανηγύρι", τα τρωκτικά δεν μας πείραξαν! Τι να πει κανείς!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ romeo 19/06/2013 08:44:11

      Γιατί τό μαύρο εἶναι στήν ψυχή μας...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κυθήριος 19/06/2013 10:52:48

        Ετσι δυστυχώς . Καλημέρα Κυθήριε !

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Diamond Angel 19/06/2013 14:36:29

          Καλό ἀπόγευμα Διαμαντένιε Ἄγγελε!

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Κυθήριος 19/06/2013 20:04:13

        Αγαπητέ Κυθήριε, καλησπέρα.
        Αυτή η λέξη (μαύρο) και αυτή η φράση ( έπεσε μαύρο) έγινε δυστυχώς το σλόγκαν των ημερών. Σιγά, μη δεν τα κατάφερνε η συμμορία της αριστεράντζας . Σε κάτι τέτοια είναι .."μανούλες" !
        Ερωτώ λοιπόν :
        Αν αντί για μαύρο, είχαν φροντίσει οι αρμόδιοι, να βάλουν εκείνο το "μπλε" με άσπρα γράμματα, που θα έλεγαν περίπου :

        "Τα κανάλια της ΕΡΤ από σήμερα δεν εκπέμπουν, στα πλαίσια της απόφασης εξυγίανσης της.
        Θα επανεκπέμψουν σύντομα ως νέος φορέας",

        όπως ακριβώς γινόταν στις 100 από τις 365 μέρες του χρόνου από τους πονηρούς άρπαγες της πασοκοαριστεράς σφηκοφωλιάς μέχρι τώρα, όταν απεργούσαν πληρωνόμενοι κανονικά, φτύνοντας κατάμουτρα την Ελληνική κοινωνία

        θα μιλούσαν για μαύρο, οι μαύροι ;;;;

        Ας μου πει λοιπόν, κάποιος από αυτούς, αν είναι έτσι:

        Εκατό μέρες το χρόνο μαύρο, δεν σας έβγαλε τα μάτια υποκριτές, "όφεις, γεννήματα εχιδνών"
        και τώρα κόπτεστε για λίγες μέρες "μαύρου", που στο κάτω-κάτω, είναι αναγκαιότητα, προκειμένου να απαλλαχθεί η κοινωνία από τις βδέλλες, που της ρουφάνε το αίμα ;;;;;;

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Παύλος 19/06/2013 21:15:22

          Kαλησπέρα φίλε Παύλο,πόσο δίκιο ἔχεις!
          Μερικές φορές συμβαίνει καί τούτο: οἱ ''μαύροι'' νά μήν τό θέλουν τό μαύρο,γιατί δέν τό ἔβαλαν ἐκεῖνοι...

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/06/2013 23:18:55

            Έξυπνη απάντηση , φίλε Κυθήριε !
            Το ερώτημα είναι :
            εμείς τί κάνουμε ;;;;

  6. Πετράν avatar
    Πετράν 19/06/2013 08:57:03

    Το παιχνίδι των εκλογών γίνεται για τον ΟΠΑΠ-ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ. Τα συμφέροντα των μεγαλοκαρχαριών επιχειρηματιών σφάζονται για το ποιος τελικά θα είναι ο γαμπρός. Η ΕΡΤ είναι απλά η αφορμή για να πέσει ο Σαμαράς όλα τα άλλα είναι απλά να'χαμε να λέγαμε.

  7. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 19/06/2013 09:08:30

    Δεν είναι άμεσα σχετικό με το άρθρο, αλλά το επισημαίνω εντόνως:

    Δεν είναι πολύ καλή ιδέα να προέρχεται ο αρμόδιος υφυπουργός για τον νέο Ρ/Τ φορέα από τους εταίρους!
    Ίσως να βρεθεί κάτι άλλο για το παζάρι..

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Θόδωρος 17.06.2012 19/06/2013 14:42:01

      Θόδωρος 17.06.2012 ,

      Συμφωνῶ ἀπόλυτα. ῎Αν ὁ νέος ὑφυπουργός προέλθη ἀπό τούς ἐταῖρους θά ἔχωμε ἐπανάληψη διορισμῶν ἐκλεκτῶν διαφόρων ἀποχρώσεων !!!

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Φωτεινή 19/06/2013 17:01:10

        Και όχι μόνο αυτό, αγαπητή Φωτεινή:
        Πολύ φοβάμαι ότι θα "κοσκινίζει" αντί να "ζυμώσει" ο όποιος αναλάβει απο τα "συνεταιράκια".

        Αλλά μπορεί γι' αυτό να το κάνει..
        Αλλά πάλι τα πράματα πολώθηκαν πια, τι παραπάνω θα κερδίσει? Όλοι έχουν διαλέξει στρατόπεδο πια..

  8. Ασχετος avatar
    Ασχετος 19/06/2013 09:17:25

    κάποιοι μάλιστα ελπιζουν ότι ήρθε ή ώρα νά έρθει στά πράγματα η Χ.Α. μέτά τήν παρένθεση φυσικά ενός αριστεροακροαριστερού αχταρμά που θα μολύνει ότι τελευταίο υγιές υπήρχε [αν υπήρχε] στην πατρίδα ,θά τό αφήσουμε να γίνει;

  9. NONOS avatar
    NONOS 19/06/2013 09:23:51

    Όποιος ρίξει την κυβέρνηση θα έχει την ευθύνη και για την διάλυση της χώρας φέρνοντας κοινωνική έκρηξη...........σιγά το σοβαρό θέμα για να πάει η χώρα σε εκλογές........άφρονες ,μικροί, λίγοι, αδύναμοι οι δυο συνεταίροι παίζουν με τις τύχες ενός ολόκληρου Λαού ...........

  10. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 19/06/2013 09:31:55

    Τι εκλογές και σαχλαμάρες και συμφέροντα ντόπια και ξένα που θέλουν να ρίξουν τον Καραμανλή (εμ, συγγνώμη, τον Σαμαρα)
    Αν πάμε σε εκλογές με τέτοια αφορμή, αφορμή δηλαδή την ...ΕΡΤ, τη στιγμή που το παγόβουνο κάτω απο την ΕΡΤ που φαίνεται είναι ιδιωτικοποιήσεις που δεν προχωράνε και τρύπες ΔΙΣ στα αναμενόμενα έσοδα, νέα αποτυχία στις προβλέψεις, νέες τρύπες ΔΙΣ στον ΕΟΠΠΥ με τρόικα να ζητά άμεση κατάργηση (10? 13?) νοσοκομείων και άλλα πολλά τέτοια ωραία που δείχνουν νέα οριζόντια μέτρα, τότε, να με συγχωρείτε, περί θεάτρου πρόκειται, και η αφορμή ήταν στημένη υπόθεση και προσυμφωνημένη υπόθεση.
    Πηδάνε οι κυβερνήτες από το τραίνο. Απλό είναι.

    • billi smart avatar
      billi smart @ Ρύκιος 20/06/2013 23:59:02

      ας κανει κυριε μου μια δηλωσουλα μεσω κυκλων ο αγαπημενος σου "αμιλητος"....

  11. ΟΛΟΙ ΣΑΣ και ΜΟΝΟΣ μου . avatar
    ΟΛΟΙ ΣΑΣ και ΜΟΝΟΣ μου . 19/06/2013 09:37:07

    Tο ΣΤΕ δεν κάνει πολιτική .
    Ξεκάθαρα είπε ότι το μαύρο είναι παράνομο .Τελεία και παύλα
    Ερμηνεύουν , μια απόφαση , κατά το δοκούν , όλοι.
    ο ΙΔιος που την εβγαλε , σιωπα , και μιλουν για εκεινον αλλοι παραγοντες (νομικοι-δικαστικοι)
    Το ποιος φορέας , πως , ποιοι υπουργοί , ποιοι μένουν-φεύγουν , είναι πολιτικές αποφάσεις , από την πλειοψηφία που κυβερνά σήμερα .
    Πολιτικά είναι έκθετη η ενέργεια .
    Και ο ΣΑΜΑΡΑΣ , αν γνωριζε τις αντριδρασεις , δεν πιστευω οτι θα ειχε τεθει θεμα ΕΡΤ.
    ΛΑΘΟΣ εκτιμηση.
    Στο τέλος του έτους θα ψάχνουν να βρουν και να καλυψουν έλλειμμα πάνω από 4 δις.
    ΟΤΙ ΘΑ μειωθουν οι συνταξεις τουλαχιστον αλλο ενα 30% , ειναι δεδομενο.
    Οποιος είναι μάγκας και πιστεύει ότι μπορεί να κυβερνήσει μόνος του ,¨ ιδου η Ρόδος , ιδου και το πήδημα ¨
    Αν δεν μπορείς (που δεν θα μπορέσεις ) , συντάσσεσαι , συνεργάζεσαι , αφήνεις τα αλαζονικά και κομπλεξικά σύνδρομα και , δουλεύεις για το « κοινό συμφέρον»
    Διαφορετικα εκλογες , αμεσα , τωρα.
    Άπλα και ξεκάθαρα

  12. Α avatar
    Α 19/06/2013 09:57:11

    Τώρα φτάσαμε στο δια ταύτα και τώρα όλοι θα μετρηθούν, ή καλύτερα θα αναμετρηθούν, κόμματα, συντεχνίες, κέντρα συμφερόντων.
    Όλοι ξέρουμε πως χρεοκόπησε η Ελλάδα, ακριβώς γι΄αυτά που πρέπει να διορθωθούν σήμερα.
    -Από ένα ογκώδες , δαπανηρό και δυσλειτουργικό κράτος, που είχε την ανάγκη υπερδανεισμού της χώρας για να ζει και να βασιλεύει.
    -Από πολλούς θύλακες διαφθοράς, που άνθιζαν μέσα σε καθεστώς αδιαφάνειας με κάλυψη και προστασία από κόμματα και μηχανισμούς συμφερόντων.
    Επειδή πλέον δεν μπορούμε σαν κράτος να δανειζόμαστε για το δαπανηρό αυτό σύστημα, αποφασίσαμε να υπερφορολογήσουμε τον Ιδιωτικό τομέα, να του φορτώσουμε στην πλάτη αυτό το τέρας , εν τέλει να σβήσουμε ολοσχερώς τον Ι.Τ. για να μείνει το παμφάγο αυτό τερατούργημα του Δ.Τ.
    Η σημερινή κρίση στην Ελλάδα, μετράει θύματα , ΜΟΝΟ από τον Ι.Τ. , που δεν μιλά, δεν επαναστατεί και καθημερινά μετράει τις πληγές του. 1.500.000 άνεργοι, 300.000 επιχειρήσεις που έκλεισαν, αυτοκτονίες, νέοι μορφωμένοι με προσόντα με την βαλίτσα στο χέρι.
    Και τι μένει;
    Τί προσπαθούν να διατηρήσουν;
    Ένα πλήθος βολεμένων που θέλουν να συντηρήσουν προνόμια, καθώς τριγύρω καταρρέει μια ολόκληρη χώρα, ένα πλήθος συνταξιούχων - γερόντων.

    Μ΄αυτή την Ελλάδα θα πορευτούμε και θα παρακάτω;

    Ποιος μπορεί να συντηρεί από το υστέρημά του ένα τέτοιο κράτος; Ο Ι.Τ. που θα μπορούσε να το κάνει κι΄αυτό, πλέον δεν υπάρχει, έσβησε.

    Σήμερα επιτέλους ξεκινάει η πραγματική επανάσταση στην Ελλάδα, η επανάσταση του ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ.
    Πρέπει να βγει επιτέλους στη επιφάνεια η δύναμη της Ελλάδας, το ΝΕΟ και παραγωγικό κομμάτι της, οι νέοι άνθρωποι με προσόντα που θέλουν να μείνουν και να εργαστούν στη χώρα τους, αυτοί που θα τραβήξουν μπροστά το άρμα της οικονομίας. Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει αν δεν αλλάξει το πλαίσιο.
    Αν δεν αλλάξει το σαθρό και απαρχαιωμένο κράτος, αν δεν υπάρχει δικαιοσύνη στην κοινωνία που δεν θα ξεχωρίζει και θα πετάει στο περιθώριο 1.500.000 ανέργους για να διατηρεί τα προνόμια του βαθέως κράτους.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Α 19/06/2013 11:03:32

      Ετσι είναι , Α. Είτε θα συνεχίσουμε πρς την αυτοκαταστροφή , ή θα επιβιώσουμε . Εχει έρθει πλέον η κρίσιμη στιγμή , που εμείς πρέπει να αποφασίσουμε .

    • Siegfried avatar
      Siegfried @ Α 19/06/2013 13:54:22

      Για να καταργήσουμε τα προνόμια του βαθέος (και όχι του ανορθόγραφου βαθέως) κράτους εγώ λέω να φτιάξουμε άλλο έναν δημόσιο οργανισμό (π.χ. ΔΕΥ) ειδικού σκοπού, να διορίσουμε στο μιλητό μερικούς συμβούλους (και τις γκόμενές τους) εκτός ΑΣΕΠ και εκτός ενιαίου μισθολογίου και να βάλουμε επικεφαλής έναν δικό μας πρώην πρόεδρο φαρμακοπωλητών. Η συνταγή επιτυχίας είναι σίγουρη. Τι; Το κάναμε ήδη και δεν πέτυχε; Δεν πειράζει, ο επιμένων (ανόητος) νικά (ή έτσι νομίζει).

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/06/2013 09:59:01

    Αδέξιε, καλημέρα. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, και πάντα οι απόψεις σουμε βρίσκουςν σύμφωνο.
    Με 2-3 επισημάνσεις όμως που αφορούν την μεγαλύτερη εικόνα:

    1) Δυστυχώς η ΕΡΤ δεν ήταν μόνο το άντρο της κομματικής ρεμούλας και των στεγανών, που ήταν, και που έπρεπε να ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ. Όμως, ως δημόσια τηλ. είχε καθιερωθεί και ως σύμβολο, γιατι χρειαζόμαστε σύμβολα και σταθερλες εθνικές στο βίο μας, είναι ασπίδα στην ροή του χρόνου, και αυτό αγνοήθηκε ή μάλλον δεν συμπεριελήφθη στην εξίσωση, πραγμα που επέφερε σύγχυση.

    Άλλο πράγμα η ΕΡΤ ως επιχείρηση και άλλο ως θεσμός που ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ το Ελλαδικό κράτος και άλλο ως κατα πλειοψηφία εργαζόμενοι των 500-600 ευρώ.

    2) Δεν έπρεπε να εξισωθούν η πλειοψηφία των εργαζομένων των 600 και 700 ευρώ με τους 200-300 παχυλόμισθους κομμισσάριους και τα τρωκτικά. Μία πετυχημένη τακτική θα διαιρούσε και θα "βασίλευε" τα ερίφια από τα πρόβατα.

    3) Δεν καταβάζεις τον διακόπτη διότι δημιουργείς (και νομικό;) προηγούμενο: Γιατί όχι και κάποιες αεροπορικές βάσεις ή κάτι άλλο.

    Προέχει το δημόσιο συμφέρον το οποίο στην Ελλάδα δυστυχώς υφαρπάζεται από το κομματικό κάθε που αλλάζει η κυβέρνηση. Το άρθρο του Προφήτη (Κέλλυ Σακακου, Ροβήρος Μανθούλης) εδώ μέσα τα λέει όλα.

    4) Ένα άλλο πρόβλημα είναι πως τα πάντα που εχουν να κάνουν με την λειουργία του κράτους καπελλώνεται απο τα κόμματα. Αν δεν διαχωριστούν αυτά ΘΕΣΜΙΚΑ θα υπάρχψουν οι Βενιζέλοι και οι Κουβλεληδες που θα καπελλώνουν κάθε προσπάθεια βελτίωσης του κράτους. Η βελτίωση πρέπει να είναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ πράξη από το κράτος, όχι να φτάνουμε στο χείλος του γκρεμού, με δεκανίκια ξένα να στηριζόμαστε και να μην μπορούμε να κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικό γι' αυτόν τον τόπο.

    Κρατάς προσωπικό ασφαλείας (η ΕΡΤ είπαμε δεν απλά ένα άλλο ΜΕΓΑ κλπ) είναι η ΕΘΝΙΚΗ τηλ., Είναι (καλώς ή κακώς) ΣΥΜΒΟΛΟ του εθνικού μας βίου, με εικόνα προς τα έξω, και την λειτουργείς με ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια και με διακομματική συνάινεση. Αν δεν θέλουν αποκαλύπτονται και τους καταγγέλεις.

    Και όπως έλεγε ο Καστοριάδης, η κοινωνία δεν θεσμοθετείται από τις υλικές παραμέτρους της ζωής, αλλά από τα σύμβολα, τις ιδέες του Πλάτωνα. Και, συγγν΄βμη για την μακρυγορία, πρέπει να μιλάμε απαλά και να κρατάμε μεγάλο ραβδί και όχι το αντίθετο. Speak softly but carry a big stick.

    • tak avatar
      tak @ Νίκος Αργεάδης 19/06/2013 12:03:20

      Αγαπητέ μου Νίκο, ο Αντώνης δίνει τον αγώνα τον καλό...
      Η εκτίμησή του ήταν αυτή και προφανώς είχε τους λόγους του και προχώρησε...
      Το ισχυρότατο σοκ που προκάλεσε η απόφασή του, καταδεικνύει το πώς πρέπει να αποφασίζουν οι ηγέτες...
      Ξέρεις πολύ καλά πως ο πρωθυπουργός δεν συμβιβάζεται, δεν εξαγοράζεται, δεν ποδηγετείται...
      Δεν είναι του μέτρου "τους"...
      Ότι κάνει, για τη χώρα το κάνει...

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/06/2013 10:02:20

    Φυσικά και είναι ο Σαμαράς ο στόχος. Τα Γερμανικά και τα Αμερικανικά συμφέροντα ΔΕΝ ταυτίζονται στον ζωτικό μας χώρο. Η ουσία των γεωπολιτικών σχέσεων δεν έχει μεταβληθεί από το τέλος του β'ΠΠ.

    • Αρχιμηδης2 avatar
      Αρχιμηδης2 @ Νίκος Αργεάδης 19/06/2013 10:21:23

      Oπως τα λες αγαπητέ Νίκο.
      Είναι πολιτική αφέλεια μεγάλου μεγέθους να πιστέψουμε οτι η Ελλάδα μπορεί να υπάρξει κόντρα στους Αμερικάνους, ιδιαίτερα αν έχει και εκμεταλλεύσιμους υδρογονάνθρακες. Αυτό ακόμα και ο Τσίπρας το κατάλαβε εγκαίρως.
      Οταν οι Αμερικανοι δώσουν εντολή, οι Γερμανοί θα υπακούσουν πρώτοι μεταξύ των συμμάχων. Είναι αστείο να πιστέψουμε οτι ακόμα και στην ΕΕ μπορούν να κάνουν οτι θέλουν χωρίς την άδεια των Αμερικάνων. Οι βάσεις δεν έφυγαν ούτε απ' την Ελλάδα ούτε απ' τη Γερμανία.
      Και ο Ισχυρός θα είναι πάντα ο στρατιωτικά ισχυρός, ιδιαίτερα σε μια οικονομία εικονικού χρήματος. Ακόμα και η Κίνα θέλει 100 χρόνια να φτάσει την ηλεκτρονική και συντόμως την κβαντική τεχνολογική εξέλιξη των ΗΠΑ. Κι όταν τη φτάσει, η Αμερική θα είναι άλλα 200 χρόνια μπροστά...Ο Ομπάμα το είπε εμμεσα: "H δύναμή μας βρίσκεται στην επιστήμη και την έρευνα". (Η αιχμή της οποίας είναι απόλυτα μυστική και χρηματοδοτείται απ' το πεντάγωνο)

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Αρχιμηδης2 19/06/2013 12:42:31

        Πιστεύω, αγαπητέ Αρχιμήδη2, πως (ακόμα και) η Ελλάδα μπορεί να έχει εθνική πολιτική, ακόμα και "ανάμεσα" στις υπερδυνάμεις. Δεν είναι παντοδύναμοι. Οι γεωπολιτικές ισορροπίες που οικοδομήθηκαν από τον βΠΠ και μετά δεν έχουν ουσιαστικά ανατραπεί. Η μια αλήθεια: Όποιος ελέγχει την Μεσόγειο θα θέλει να ελέγχει και την Ελλάδα-Τουρκία. Στο ΝΑΤΟ πχ ο γεωπολιτικός χώρος Ελλάδας-Τουρκίας θεωρείται ΕΝΙΑΙΟΣ, αυτό τα λέει όλα νομίζω.

        • archimed avatar
          archimed @ Νίκος Αργεάδης 20/06/2013 10:50:28

          Εγώ όπως θα κατάλαβες αγαπητέ Νίκο, θεωρώ οτι στη Μεσόγειο τουλάχιστον, πραγματική υπερδύναμη είναι η Αμερική και μόνο. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα μετά την Κύπρο, η ΔΕΠΑ και ο ΔΕΣΦΑ.
          Καλή είναι η εθνική πολιτική, ακόμα και “ανάμεσα” στις υπερδυνάμεις. Συμφωνώ, αλλά δεν νομίζεις οτι πριν κάνουμε πολιτική "ανάμεσα" στις υπερδυνάμεις θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να έχουμε συννενοηθεί και συμφωνήσει με την δική μας υπερδύναμη για την οποία πολεμάμε ακόμα στο Αφγανιστάν τη Λιβύη τη Συρία και όπου μας φωνάξει? Πριν πούμε ναι σε όλα στους Γερμανούς δεν θα έπρεπε να είχαμε ξεκαθαρίσει τι θέλουν απο εμάς και απο εκείνους οι Αμερικάνοι? Είναι λογικό να έχουμε συναντήσει όλους τους άλλους πλην του Ομπάμα?

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ archimed 20/06/2013 12:18:20

            Στην Ελλάδα, αγαπητέ Αρχιμήδη, δεν υπάρχει εθνική πολιτική με την στρατηγική έννοια. Η Ελλαδική εθνική αστική ταξη που είχε κάποια συνείδηση Ελληνική καταστράφηκε με τον β'ΠΠ και τον εμφύλιο. Τα σημεία που το στηρίζουν αυτό είναι πάμπολλα αλλά θέμα άλλης συζήτησης.
            Ένα μόνο παράδειγμα θα σε πείσει: Σε σοβαρή χώρα η συζήτηση περί αναβαθμίσεως της δημόσιας τηλ. θα υπόκειτο σε διάλογο στην τελευταία σελίδα των εφημερίδων. Οι σοβαρές και ώριμες κοινωνίες λύνουν βασικά θεματα δίχως να κινδυνεύουν με διάλυση γιατί αποφασίστηκε-επι τέλους!- το καθάρισμα της. Εδώ αντι να προοδεύουμε πισωγυρνούμε επικίνδυνα. Και για αυτά φταίει ο ιδιοτελής κομματισμός, η μόνη επίσημη ιδεολογία που αναγνωρίζω εγώ τουλαχιστον.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Αρχιμηδης2 19/06/2013 12:49:22

        Ακριβως γι αυτο στεκει ακομα το δολλαριο εστω κι αν τυπωνεται κατα δις.....

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Ρηνα 19/06/2013 12:50:31

          Για την τελευταια φραση του Αρχιμηδη παει το σχολιο

          • archimed avatar
            archimed @ Ρηνα 20/06/2013 10:55:35

            Αγαπητή Ρήνα δεν είναι η πρώτη φορά που ταυτιζόμαστε...
            Κατά τρις τυπώνεται το δολλάριο και ο πληθωρισμός του είναι ανύπαρκτος.
            Ο Bernanki είπε όταν τον ρώτησαν μέχρι πότε? οτι θα συνεχίσει μέχρι να μειωθεί ικανοποιητικά η ανεργία. Ούτως ή άλλως το "χρέος" προς τις Παγκόσμιες υπερτράπεζες είναι εικονικό. Τους πληρώνει λοιπόν με φωτοτυπίες και όχι με Πραγματικά ευρώ που βγαίνουν με το αίμα των " Νοτίων" της ΕΕ...

  15. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 19/06/2013 10:02:49

    Αν τελικά οδηγηθούμε σε εκλογές , η ΝΔ πρέπει να αιφνιδιάσει τον αντίπαλο αλλάζοντας τελείως τακτική και κάνοντας ένα προεκλογικό blitzkrieg με απροσδόκητη σκληρότητα και αποφασιστικότητα.

    Χωρίς «ευπρέπειες» και «δε θέλω ου!» (οι παλιότεροι ξέρουν) , πρέπει να επιτεθεί σκληρά, μιλώντας απλά και χύμα ,έστω και «λαϊκίστικα» , έστω και μιλώντας γλώσσα «Χρυσής Αυγής»!! Το εκλογικό αποτέλεσμα μετράει ,όχι το αισθητικό!

    Οι αναφορές σε «προδότες» «ανθέλληνες» και «ανθελληνικά νομοσχέδια» , «πουλημένους στη διαπλοκή» «εισβολή λαθρομεταναστών» κλπ , κλπ , πρέπει να είναι στην ημερήσια διάταξη. Ας διδαχτούμε (επικοινωνιακά) από τον μεγάλο δάσκαλο Ανδρέα Παπανδρέου!

    Επιπλέον , η ΝΔ πρέπει να ξεκαθαρίσει πως εμφανίζεται σαν πρόμαχος των μόνιμα αδικημένων Ελλήνων του Ιδιωτικού Τομέα, και πως «θα τσακίσει τις κρατικοδίαιτες βδέλλες που ρουφάνε το αίμα του λαού!»

    Ας συνειδητοποιήσουμε επιτέλους πως σχεδόν κανένας Δ.Υ δεν ψηφίζει ΝΔ , και ας προσπαθήσουμε να κερδίσουμε την σιωπηλή πλειοψηφία των μη κρατικοδίαιτων Ελλήνων ,που , ανοργάνωτοι και χωρίς Φωτόπουλους και Καλφαγιαννηδες , ήταν πάντα οι δουλοπάροικοι της κρατικοδίαιτης φεουδαρχίας.

    Ο πολιτικός που θα καταφέρει να πείσει αυτήν τη χαροκαμένη πλειοψηφία πως την υπερασπίζεται ,θα αποκτήσει τέτοια λαϊκή βάση , που δεν την είχε ούτε ο Περόν στις μέρες της δόξας του!

    • Siegfried avatar
      Siegfried @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/06/2013 14:09:24

      η ΝΔ πρέπει να ξεκαθαρίσει πως εμφανίζεται σαν πρόμαχος των μόνιμα αδικημένων Ελλήνων του Ιδιωτικού Τομέα

      Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι λιμενεργάτες που επιστρατεύτηκαν όταν απεργούσαν για τα απλήρωτα δεδουλευμένα τους; Ή μήπως οι σκαφάτοι που πέταξαν τον προτεινόμενο φόρο σκαφών στα μούτρα του υπουργού που τον πρότεινε και μετά απολογείτο ψελλίζοντας σα βρεγμένη γάτα "συγγνώμη, δεν το έκανα επίτηδες, δεν θα το ξανακάνω, απλώς δεν συνεννοήθηκα με τον υπ. ναυτιλίας, ίσως επαναφέρουμε το φόρο με άλλο νομοσχέδιο (στις 31 του Φλεβάρη)";

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Siegfried 19/06/2013 16:36:37

        Με τι κάνεις εδώ? Απόψε δεν έχετε πορεία προς την ΕΡΤ?
        Πονηρούλη ,έκατσες εδώ να τρολλάρεις για να γλυτώσεις το περπάτημα!

        • Siegfried avatar
          Siegfried @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/06/2013 17:25:44

          Απορία ψάλτου βήξ. Η μη απάντηση δηλώνει έλλειψη αντεπιχειρήματος ή αποδοχή όσων έγραψα;

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Siegfried 19/06/2013 23:00:21

            που κολάνε όσα έγραψες με το συγκεκριμένο θέμα της προεκλογικής επικοινωνιακής πολιτικής που συζητάω εγώ, για να απαντήσω κι'ολας?

  16. Πυθία avatar
    Πυθία 19/06/2013 10:12:10

    Για να είμαστε ρεαλιστές. H διακυβέρνηση μέσω Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου, κανείς μας δε μπορεί να υποστηρίξει οτι αποτελεί την ...ιδεώδη μέθοδο άσκησης της εξουσίας. Η συγκεκριμένη κυβέρνηση είναι τρικομματική, άρα απαιτείται η συμφωνία και των τριών μερών για να αποφασίζει και να ενεργεί. Η ΕΡΤ είναι η αφορμή για την μέσω εκβιασμού παραχώρηση εξουσίας και οφιτσίων από πλευράς Α.Σαμαρά στους δύο συνεταίρους. Οι Ελληνικές εκλογές πριν από εκείνες της Γερμανίας, θα γίνουν μόνον όταν και εάν το εγκρίνει η Μέρκελ, οι εταίροι και οι δανειστές-τοκογλύφοι. Πρόσφατες οι πιεστικές...νουθεσίες τους.
    Ο κ. Αντώνης Σαμαράς άργησε, δίστασε και δεν κινήθηκε με τρόπο που θα του επέτρεπε να ισχυροποιηθεί στη συνείδηση του Ελληνικού λαού ως ο κύριος υπερασπιστής των δικαιωμάτων και των συμφερόντων του. Δεν κατάφερε γιατί δεν προσπάθησε με αποτελεσματικό τρόπο να γίνει ΑΤΡΩΤΟΣ έναντι εσωτερικών και εξωτερικών πιέσεων, έχοντας ως ασπίδα του την εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού, ανεξάρητα πολιτικών πεποιθήσεων.
    Τώρα, με αφορμή μιά πολύ λάθος κίνηση, φτάσαμε τελικά να παρακολουθούμε δυό καταδικασμένους στη συνείδηση του κόσμου πολιτικάντηδες, να....υπερασπίζονται τη νομιμότητα, το σύνταγμα, τους εργαζόμενους και τη...δημοκρατία, με την υποκρισία και τη γελοιότητα που ένα χρόνο τώρα, όλοι γνωρίζουμε οτι είναι και το μόνο που τους περισσεύει.

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ Πυθία 19/06/2013 10:33:48

      Δεν ήταν λάθος κίνηση το μαύρο. Ήταν η απόλυτη κίνηση που χρειαζόμασταν για να συνειδητοποιήσουμε πως πρέπει να προχωρήσουμε.
      Και νομικά φυσικά απολύτως απαραίτητη για την κατάργηση της ΕΡΤ ΑΕ

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ Β.Κ.Σιάπκα 19/06/2013 12:05:51

        Β.Κ.Σιάπκα να χαρώ το πάθος σου!
        Και φυσικά την απέριττη λογική σου...

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Β.Κ.Σιάπκα 19/06/2013 12:18:54

        Και που οδηγηθήκαμε?

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Β.Κ.Σιάπκα 19/06/2013 12:37:58

        κι εγώ συμφωνώ μαζί σου για το μαύρο. Περιπλέκει όλα τα πράγματα, αλλά συνέβαλε στο να αναδειχθούν όλες οι αντιθέσεις και να αποκαλυφθούν οι κρυφές επιδιώξεις. Χωρίς αυτό επικοινωνιακά θα είμασταν 100 βήματα πίσω.

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Β.Κ.Σιάπκα 19/06/2013 12:38:09

        Κυρία Σιάπκα μου, όταν ο στόχος σου είναι να γίνεις ...ΑρχιΤσέλιγκας στην ορεινή ραχούλα, δίκιο έχετε και πολύ σημαντικά είναι όλα αυτά που μας αναφέρετε.
        Οταν όμως έχεις τις ικανότητες, την ευφυϊα και τη σπάνια ευκαιρία να ηγηθείς ενός ολόκληρου λαού ( και όχι απλά ενός κόμματος), μάλλον έχεις διακρίνει ήδη που βρίσκεται το καθόλου ''απαραίτητο'' λάθος σου.....
        Ο ίδιος, σίγουρα το ξέρει σήμερα πια, ότι κι αν λέμε εσείς κι εγώ. Εύχομαι....

      • GO avatar
        GO @ Β.Κ.Σιάπκα 19/06/2013 13:18:42

        Κάποτε, με λοιδόρησες, γράφοντας ότι όσοι ασπάζονται το "Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού" είναι μέτριοι πολιτικοί.
        Τώρα, όλη σου την επιχειρηματολογία για το ζήτημα της ΕΡΤ, τη βασίζεις σ' αυτό. Πράττεις άριστα.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Β.Κ.Σιάπκα 19/06/2013 14:35:31

        Β.Κ.Σιάπκα,

        ᾿Ακριβῶς! Χρειαζόμαστε κάτι σάν τό cultural shock, ἄν μέ ἐννοοῦν ὁσοι ξενητεύθηκαν.

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ Φωτεινή 19/06/2013 15:28:15

          Πολύ αγαπητή μου Φωτεινή, εσείς το χρειαζόσαστε. Εμείς πάλι, καθόλου :-). Προτιμάμε την ψύχραιμη συννενόηση διά επιχειρημάτων. Επιβολή διά της πειθούς. Ασύγκριτα απαιτητικότερη διαδικασία, αλλά πιό αποδοτική και αξιοπρεπής.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Πυθία 19/06/2013 17:40:36

            Επιβολή διά της πειθούς.

            ῞Ενας χρόνος δέν ἦταν ἀρκετός γιά τούς διάφορους καλφαγιάννηδες;;῎Η μήπως δέν ἔγιναν προσπάθειες γιά τήν ἐξυγίανση τῆς ΕΡΤ;; Κεραυνός ἐν αἰθρία ἐπιμένετε;; :D

            Πάντα μέ ἐνθουσιάζουν τά εὐπρεπῆ καί τό πολιτισμένο ὕφος τῶν σχολίων σας.

            Καλό ἀπόγευμα.

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ Πυθία 19/06/2013 19:08:58

            @Φωτεινή : Το θέμα μας δεν είναι να πεισθούν οι ''Καλφαγιάννηδες'', που είναι κακοπροαίρετοι εκ συμφέροντος.
            Το ζητούμενο είναι να πεισθεί ο Ελληνικός λαός. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο, πρέπει να υπάρχει ειλικρινής λόγος, σαφές ρεαλιστικό σχέδιο και απόλυτη διαφάνεια στις πρακτικές. Μεταρρυθμίζω σημαίνει μετατρέπω το νοσηρό και μη λειτουργικό σε σύγχρονο και αποδοτικό. Όχι ισοπεδώνω αυθαίρετα με σκληρότητα το υπάρχον (''αμαρτωλό'') και θα δούμε τι θα κτίσω στη θέση του όταν μπορέσω. Έτσι δίνω το μήνυμα της τυφλής υπό εκβιασμό αγριότητας, που τρομάζει τον κόσμο και τον συσπειρώνει απέναντί μου ακυρώνοντας κάθε προσπάθεια, γιατί η ανεξέλεγκτη παραγωγή ανεργίας χωρίς πρόταση, τρομάζει τους ανθρώπους, όπως είναι φυσικό. Οι μεταρρυθμίσεις, πρέπει να πραγματοποιούνται με στόχο το όφελος του συνόλου. Διαφορετικά, είναι μονάχα ένα επιζήμιο μοίρασμα της τράπουλας, υπέρ αλλότριων ''συμφερόντων''.
            Η συμπάθεια εν πλήρη
            διαφωνία :-), είναι αμοιβαία αγαπητή Φωτεινή.
            Καλό σας απόγευμα.

  17. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 19/06/2013 10:16:49

    Δυστυχώς το ΠΑΣΟΚ δεν κατάλαβε τίποτα από την προηγούμενη κυβερνητική του θητεία. Παρότι πλήρωσε και το ΠΑΣΟΚ και η οικονομία και ολόκληρη η χώρα την αδράνεια, την απροθυμία στις μεταρρυθμίσεις και την αναξιοπιστία προς την τρόικα ( λέμε αλλά δεν κάνουμε, ψηφίζουμε αλλά δεν εφαρμόζουμε) συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο και σε αυτήν την κυβέρνηση. Παραμένουν κοντόφθαλμοι και δειλοί.
    Από την άλλη, αναγνωρίζω ότι οι κεντροαριστερές πολιτικές δυνάμεις έχουν πράγματι πρόβλημα να περάσουν στη βάση τους μια πολιτική μεταρρύθμισης του κράτος, εισπράττοντας θετικά αποτελέσματα. Αλλά αυτό δε συμβαίνει επειδή είναι κακές οι μεταρρυθμίσεις. Συμβαίνει επειδή είναι κακή η πολιτική νοοτροπία του κεντροαριστερού ψηφοφόρου.
    Το ΠΑΣΟΚ με τις πελατειακές σχέσεις και μαζί με την αριστερά με τον λαϊκισμό και τον τσαμπουκά διαμόρφωσαν κατά τη διάρκεια της μεταπολίτευσης έναν πολύ κακομαθημένο τύπο ψηφοφόρου. Και τώρα πρέπει να απευθυνθούν σε αυτόν τον ίδιο ψηφοφόρο και να τον πείσουν για τα αντίθετα απ'όσα του έμαθαν όλα τα προηγούμενα χρόνια.
    Έτσι, έχουν φτάσει στο σημείο όταν κάνουν το σωστό για την οικονομία και τη χώρα να απομακρύνονται από τη βάση τους. Τα συμφέροντά τους δεν μπορούν να συναντηθούν με τις ανάγκες της χώρας, γιαυτό είναι δύσκολη η θέση τους στην κυβέρνηση.
    Οι πολιτικές-οικονομικές ανάγκες μας είναι τέτοιες που χρειαζόμαστε μια κυβέρνηση πολιτικών δυνάμεων που δε φοβούνται τις μεταρρυθμίσεις γιατί τις υποστηρίζει η βάση τους.
    Φυσικά και είναι λάθος για τη χώρα οι εκλογές, η εκλογολογία και η αστάθεια. Αλλά ΠΑΣΟΚ- ΔΗΜΑΡ δε θέλουν σταθερότητα, θέλουν αδράνεια. Και η αδράνεια έχει ήδη αποδειχτεί λάθος. Ο Σαμαράς, επίσης, δεν έχει κανένα λόγο να φθαρεί μέσα στην αδράνεια. Πρέπει να πατήσει πόδι ώστε να γίνει αποδεκτή μια ατζέντα μεταρρυθμίσεων. Μόνο έτσι έχει νόημα να συνεχιστεί αυτή η κυβέρνηση. Η ιδανική λύση είναι να επανέλθει η πολιτική σταθερότητα εξασφαλίζοντας μια πολιτική αλλαγών στο κράτος.

  18. alex23 avatar
    alex23 19/06/2013 10:23:10

    το τακτικο προβλημα του κ.σαμαρα ειναι οτι μεχρι τωρα ηταν αναγκασμενος οχι μονο να μην 'ακουμπα' αλλα και να πριμοδοτει διακριτικα το πασοκ και την δημαρ, παρολο που αυτοι ειναι τροχοπεδι σε οτιδηποτε εχει για αυτους πολιτικο κοστος, με σκοπο για να μην διαλυθουν μετα τις επομενες εκλογες και δεν εχει καποιον να συγκυβερνησει μιας και ο ελληνικος λαος που ειναι τρομερα επιρρεπης στον λαικισμο και στις ευκολες υποσχεσεις δεν του δινει μεχρι σημερα την αυτοδυναμια που επιθυμει

    λογικο ηταν λοιπον αυτα τα δυο κομματα, απολλαμβανοντας την ασυλια και την μεγαλυτερη δυνατη προστασια απο την φθορα τους απο το πρωτο κομμα που φαινοταν σαν 'κακο' επειδη προσπαθουσε να τρεξει οσα οι ιδιοι υπογραφαν αλλα δεν τηρουσαν, καποια στιγμη να βρουν ενα κοινο τοπο, οπως αυτον της ερτ που εχουν παρκαρει πολλες απο τις ιερες αγελαδες που χρησιμοποιουν, για να τον χρησιμοποιησουν σαν οχημα εξελιξεων

    το ερωτημα ειναι τι επιζητουν, περισσοτερη εξουσια ή εναν ηρωικο τροπο απεμπλοκης απο την τρικοματικη και νεες εκλογες που θα προσπαθησουν να περισωσουντα ποσοστα τους ?

    αν ειναι το πρωτο, τοτε θα εχουμε μια υποχωρηση τους μεσα απο ενα λεκτικο δημιουργημα που θα ικανοποιει ολους, αλλα θα εχουμε τον κ.σαμαρα δεσμιο νεων μανιτακιδων που θα κανουν τα υπουργεια τους γραφεια δημοσιων σχεσεων για το κομμα τους

    αν ειναι το δευτερο, τοτε μιλαμε για εναν μεγαλυτερο σχεδιασμο που στοχευει σε αλλαγη της εξουσιας, μιας και κανεις δεν πιστευει οτι μετα τις νεες εκλογες, πασοκ και δημαρ συρικνωμενα (ισως και με καποιο εκτος βουλης), θα μπορουν να πετυχουν συγκυβερνηση με την νδ που θα εχει μεγαλυτερα ποσοστα, αλλα θα συνεχισει να εχει τις ιδιες θεσεις για τα θεματα ενδιαφεροντος..

  19. Αlpha avatar
    Αlpha 19/06/2013 10:30:54

    Tα πράγματα είναι πολύ απλά και μη τα διαστρεβλώνετε.
    Αν ο πρωθυπουργος δε θέλει εκλογές, που μόνο αυτός δείχνει να θέλει, ανοίγει την ΕΡΤ όπως ηταν λειτουργεί 5 μέρες , δημιουργεί την καινούργια κρατική τηλεόραση, κλέίνει η ΕΡΤ και τέλος.
    ΟΛΑ αυτά τα χαζά για την ερμηνεία της δικαστικής απόφασης πρέπει να σταματήσουν.Ναζάκια και μουτράκια και επίδειξη τσαμπουκά κάνουν οι μπράβοι σε νυχτερινά κέντρα όχι οι πρωθυπουργοί.Ειδικά χωρας που τη διοικούν ἀλλοι.

  20. yianna avatar
    yianna 19/06/2013 10:33:04

    Υποχωρήσεις σε μια τρικομματική κυβέρνηση πρέπει να γίνονται αλλά οι υποκριτές πρέπει να αποκαλυφθούν. Έχουν εγκρίνει πολλές ΠΝΠ και τώρα διαμαρτύρονται, υπογράφουν για μειώσεις προσωπικού στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα και τώρα που έφτασε η ώρα της εφαρμογής υπαναχωρούν, συμφωνούν και επαυξάνουν όταν κόβονται μισθοί και συντάξεις και μετά διαμαρτύρονται.
    Καραγκιόζηδες του αισχίστου είδους. Κρίμα για τη ΔΗΜΑΡ, πίστευα ότι είναι πιο σοβαρή από το Πασόκ και θα αποτελούσε ένα ανάχωμα στο λαϊκισμό του, όμως διαψεύσθηκα οικτρά.
    Τόσο σοβαρά είχαν πάρει τη στήριξή τους στην κυβέρνηση που θέλουν να την αποσύρουν για την εφαρμογή ενός μέτρου που οι ίδιοι είχαν προ μηνός συμφωνήσει. Προφάσεις εν αμαρτίαις.
    Ο Αντώνης Σαμαράς και η ΝΔ είναι οι μόνοι που μπορούν να βγάλουν τη χώρα από την κρίση παρά τα όποια λάθη μέχρι σήμερα.

  21. dinos avatar
    dinos 19/06/2013 10:38:13

    O Σαμαρας κατα την γνωμη μου παρασυρθηκε απο τους πολυ δεξιους συμβουλους του βλεποντας την ανοδο της χρυσης αυγης....ο καθενας εχει την γνωμη του αλλα εγω ως κεντροδεξιος δεν μπορω να βλεπω ολη μερα να εκπροσωπει την παραταξη ο αδωνις ο βοριδης και τα αλλα ακροδεξια στοιχεια που μαζευτηκαν απο το λαος.....αυτοι υποστηριζουν την λυση του κατεβασματος των διακοπτων

    • Εva avatar
      Εva @ dinos 19/06/2013 10:46:18

      Μήπως γιατι κάποιοι άλλοι δεν θα ήταν τόσο αποτελασματικοί στα πανελ?
      Μήπως γιατί είχαν σχέση με διευκολύνσεις παντός είδους στην ΕΡΤ και αλλού?

      • dinos avatar
        dinos @ Εva 19/06/2013 12:32:53

        Eva ειπα ο καθενας εχει την οπτικη του...εγω ειμαι μετριοπαθης και δεν μου αρεσει εσενα μπορει να σε ξεσηκωνουν.....

        • Antonis avatar
          Antonis @ dinos 19/06/2013 16:32:12

          Μάλλον μπερδεύεις την μετριοπάθεια με την απάθεια και την αδράνεια.
          Τις ακρότητες τις είδαμε να εμφανίζονται στις πειρατικές εκπομπές τις ΕΡΤ και στο ραδιομέγαρο στη Μεσογείων με τα συμμορίτικα συνθήματα. Όχι μονο μαύρο, τα MAT έπρεπε να στείλει να τους βγάλει έξω κλοτσηδόν.
          Όσο για τους πολιτικούς που ανέφερες, πάλι καλά να λες που υπάρχουν και αυτοί και δίνουν καμια μάχη σε κανένα παράθυρο.

        • Εva avatar
          Εva @ dinos 21/06/2013 01:06:29

          Απορώ σε ποιο σημείο διαφωνείς.
          Δύο σειρές έγραψα και ήμουν πολύ σαφής.
          Ανάλογα με τον αντίπαλο η σύνθεση και η τακτική της ομάδας.
          Ανθρώπινο είναι κάποιοι να έχουν παράπονα αλλά τι να κάνουμε τώρα?

  22. αλ avatar
    αλ 19/06/2013 10:41:32

    Το μεγαλύτερο αθροιστικά ποσοστό δεξιών κομμάτωνσε όλες τις εκλογές από το 1981 και μετά είναι το 48%.Αφαιρούμε την Χ.Α. έχουμε 38%.Κουβέλης δεν μπαίνει στη βουλή και ΠΑΣΟΚ με τα όσα θα αποκαλυφθούν δύσκολα θα μπεί.Θα πρεπει να πριμοδοτηθεί Λοβέρδος, Τζήμερος να βγάλουν 20 βουλευτές μαζί.Και όλα θα παίξουν στη διαφορά ΝΔ από ΣΥΡΙΖΑ

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ αλ 19/06/2013 11:06:23

      που καταντήσαμε να θεωρείται ο διαπλεκόμενος Τζήμερος πολιτικός παίκτης, ήμαρτον!

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ αργατεία 19/06/2013 13:00:43

        Ερχονται και αλλα στα οποια θα καταντησουμε αργατεια...

  23. AGGELOS avatar
    AGGELOS 19/06/2013 10:44:02

    Εκλογές, ναι συμφωνώ απολύτως, όμως, σφυρίχτε κάτι στον Αντώνη ρε παιδια του antinews: ΟΧΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΟ ΜΕΡΚΕΛ!! ΓΙΑ Τ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΛΔ....

    • Δικηγόρος του Αγγέλου avatar
      Δικηγόρος του Αγγέλου @ AGGELOS 19/06/2013 14:19:15

      Καλά λέτε. Άν χρειαστείτε ποτέ Δικηγόρο, πείτε το :-)

  24. Βασίλης avatar
    Βασίλης 19/06/2013 10:48:36

    Δεν θα γίνουν εκλογές ρε παιδιά. Θα τους κάνει όλους μια δίμηνη σύμβαση, το πρόγραμμα θα ξεκινήσει κανονικά και όλοι θα είναι νικητές.

  25. αιρετικός avatar
    αιρετικός 19/06/2013 11:21:14

    Αυτοί οι ανεύθυνα επικίνδυνοι που διέρρευσαν τις δήθεν διευκρινίσεις του Προέδρου του ΣτΕ ποιόν στοχεύουν?

  26. mid avatar
    mid 19/06/2013 11:26:36

    Εδώ η τρόικα ήρθε με μαστίγιο και ζητάει νέα μέτρα και εσείς μιλάτε για εκλογές τα ασφαλίστηκα ταμεία είναι έτοιμα για κανόνι ολκής το πρόγραμμα δεν βγαίνει γιατι ήταν εξαρχής λάθος έχουν πέσει σε όλα έξω δεν μπορεί με μείωση 27% του αεπ να αυξάνεις φορολογικούς συντελεστές και να προσδοκάς παραπάνω έσοδα δεν μπορείς με φορολογία 45% στις επιχειρήσεις να περιμένεις επενδύσεις δεν μπορείς να βάζεις στην πρώτη κατοικία 3 κεφαλικους φόρους και να στέλνεις στα ταρταρα την οικοδομή τον κλάδο με τους περισσότερους εργαζόμενους βαλε μέσα σε όλα αυτα οτι όλο το νέο δυναμικό της χώρας έχει μεταναστεύσει η ετοιμάζεται να μεταναστεύσει και έδεσε το γλυκό.Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΘΑΝΕ

    • archimed avatar
      archimed @ mid 20/06/2013 11:08:30

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ mid ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
      Ολα τ' άλλα ψευτιές των διεφθαρμένων πολιτικών που "κυβερνάνε" ακόμα για να τρώνε απο το πρυτανείο...

  27. Α avatar
    Α 19/06/2013 11:28:39

    Eυχαριστώ Άγγελε!
    Προς το παρόν νομίζω ότι το πρέπον είναι να στηρίζουμε τον Σαμαρά και την πολιτική του, μέσα σ΄αυτή την κυβέρνηση, όχι γιατί φοβόμαστε τις εκλογές, ίσα ίσα αυτές θα δώσουν καλύτερο αποτέλεσμα για τη ΝΔ, αλλά γιατί αν αυτή τη στιγμή γίνουν εκλογές πολλά πράγματα από αυτά που πέτυχε ο Σαμαράς θα πάνε πίσω.
    Αν όμως οι δύο εταίροι τραβήξουν το σχοινί, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τη σύγκρουση και μ΄αυτούς.
    Μόνο με τη δική μας στήριξη θα μπορέσει κι ο Σαμαράς να κάνει τις μεταρρυθμίσεις.
    Τον στηρίζουμε 100%.

  28. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 19/06/2013 11:51:06

    Είμαι απόλυτα σύμφωνος με την κίνηση Σαμαρά για την ΕΡΤ. Το οργανωμένο σκυλολόι των συνδικαλιστάδων (και δεν ομιλώ για το σύνολο των εργαζομένων είτε στην ΕΡΤ είτε σε άλλη δημόσια υπηρεσία που σαφώς διαθέτει και ευσυνήδητους και καλούς εργαζομένους) που νέμεται το Δημόσιο εδώ και 30 χρόνια και δεν αφήνει τίποτα να πάει μπροστά, πρέπει να διαλυθεί. Και στη θέση του να μπει ένα υγιές σύστημα, σωστά δομημένο που να παράγει έργο.

    Έτυχε σ' αυτή τη θέση να βρίσκεται ο Σαμαράς. Θα μπορούσε να ήταν κάποιος άλλος πατριώτης πολιτικός, γιατί μόνο ένας πατριώτης κι εθνικιστής σαν τον Σαμαρά έχει στο μυαλό του το καλό της πολύπαθης πατρίδας μας κι όχι των δικών του συμφερόντων.

    Πάρτε παράδειγμα τον κυρ-Φώτη και τον Μπένι. Με άριστα το 10 σε πατριωτισμό πόσο τους βάζετε; Εγώ μηδέν!

    Η ΕΡΤ ήταν η αρχή. Τώρα πρέπει να μπει τάξη και σε άλλα "άνδρα αριστερής θολοκουλτούρας" όπως η Βουλή, η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ κλπ. Να ξεριζωθεί επιτέλους το καρκίνωμα που λέγεται "κληρονομικός συνδικαλισμός" και να αναδιαρθρωθούν όλα αυτά πάνω σε υγιείς βάσεις, με γνώμονα το συμφέρον της Ελλάδας και του λαού της.

    Τώρα όσον αφορά τα τσαλιμάκια των δύο "εταίρων" του Σαμαρά, πάνε να κάνουν ότι κάνανε κάποιοι άλλοι "άσπονδοι φίλοι" μας (βλέπε ΗΠΑ) με τον Κώστα τον Καραμανλή. Η συνεργασία με τους Ρώσους που ήθελε να πετύχει ο Καραμανλής κι ιδίως με τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης θα έφερνε χρήμα και θέσεις εργασίας στην Ελλάδα. Ωστόσο κατάφεραν να τον απομακρύνουν, να βάλουν στην εξουσία τον ασυνείδητο GAP και τα υπόλοιπα τα γνωρίζουμε.

    Σαμαρά, προχώρα και φέρτα όλα τούμπα. Αυτοί που αγαπάνε την Ελλάδα κι όχι τον ευατούλη τους θα τα εκτιμήσουν και θα πράξουν τα δέοντα!

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Χαλκιδέος 19/06/2013 12:51:13

      ''............Τώρα πρέπει να μπει τάξη και σε άλλα “άνδρα αριστερής θολοκουλτούρας” όπως η Βουλή, η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ κλπ!!!!!!!!!! ''

      Μα που ζεις
      Δεν γνωρίζεις οτι ο ΟΤΕ δεν είναι ΟΤΕ αλλά κάτι σε Deutsche Telekom ?????????

  29. sender avatar
    sender 19/06/2013 12:02:26

    Το αδιέξοδο οφείλεται στο ότι,άλλοι έφεραν το περιβόητο μνημόνιο,κι'άλλος αποφάσισε να φορτωθεί όλες τις συνέπειες της εφαρμογής του.Αυτό είναι συντριπτικό για κάποιον,όσο γενναίος κι'αν είναι.Διότι αυτός, θα προσωποποιήσει το αίσθημα καταπίεσης του ''λαού'',ο οποίος λαός ψάχνει πάντα[ως αμνήμων],το τέλειο εξιλαστήριο θύμα.Και η ''αριστερα''τι ωραία που εκμεταλλεύεται την κατάσταση!Και κυβερνά και αντιπολιτεύεται.Και ανατρέπει[αυτά που προκάλεσε] και επαναστατεί και πείθει πάλι και πάλι.Ελίσσεται τυχοδιωκτικά και λόγω αμοραλιστικής τακτικής θα στριμώξει τους μισούς Ελληνες στη γωνία.Αυτοί οι Ελληνες πόσο ν'αντέξουν;Και να πάρει,δεν διαθέτουν και ''επαναστατική''κουλτούρα!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ sender 19/06/2013 14:58:13

      ῞Οτι καλλίτερο καί οὐσιαστικότερο σχόλιο ἔχω διαβάσει ἀπό τόν ἀξέχαστο Μάϊο τοῦ 10 τήν ἀποφράδα ἐκείνη μέρα! ᾿Αλήθεια τό παιντί ποῦ βρίσκεται now a days??? :twisted:

  30. δρόμος avatar
    δρόμος 19/06/2013 12:50:31

    "σε αντίθεσή με ό,τι ήλπιζαν (οι Κουβέλης και Βενιζέλος), τα θετικά της διακυβέρνησης τα πιστώνεται κυρίως ο Πρωθυπουργός".

    Αυτή είναι μία σωστή αρχή διαπίστωσης, αλλά χρειάζεται και το "δια ταύτα": αν οι προαναφερθέντες κύριοι επιθυμούν πραγματικά να καρπωθούν ωφέλη από την συγκυβέρνηση, ας εγκαταλείψουν τον αρνητισμό και ας πρωταγωνιστήσουν στη μεταρρυθμιστική προσπάθεια, γιατί ΑΥΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ Ο ΛΑΟΣ, όπως αποδεικνύεται πασιφωνώς σε όλες τις δημοσκοπήσεις!

  31. λειβαδιτης avatar
    λειβαδιτης 19/06/2013 13:01:42

    ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ .ΣΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΤ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΟΘΟΝΗ ΕΠΑΙΖΑΝ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟ;

  32. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/06/2013 13:03:38

    Αγαπητέ μου Τακ, δεν αμφέβαλλα ποτέ για τον Αντώνη και τις αρχές που πρεσβεύει. Άλλωστε, το έχω πει πως τον θεωρώ ίσως τον μόνο εναπομείναντα ευπατρίδη. Και σίγουρα θα"σκυλιάσουν" για να τον εξουδετερώσουν. Προσωπικά θα προτιμούσα την καρατόμηση των καρκινωμάτων με τροπο που να μην "ανησυχήσει" ο υπόλοιπος οργανισμός, δλδ τα ενσωματωμένα συμφέροντα που θα ντύνονταν με τον μανδύα των αγωνιστών του Λαού και των εισοδημάτων του. Διαχωρίζεις τα σκύβαλλα από το στάρι και τα πετάς. Διαίρει και βασίλευε. Αυτό είπα μόνο. Η κατά μέτωπον επίθεση έχει νόημα μόνο όταν ο αντίπαλος είναι διαιρεμένος, οι δυνάμεις του διεσπαρμένες, ο ίδιος σε σύγχυση, και εσύ μπορείς να συγκεντρώσεις την "ισχύ πυρός" στο μέτωπο.Και οταν ξεκινάς κάτι δεν σταματάς. Όλα αυτά προαπαιτούν μακρόχρονη προετοιμασία (μήνες) "λίανσης" του μετώπου του εχθρού με ιδεολογικά και άλλα μέσα.

    • tak avatar
      tak @ Νίκος Αργεάδης 19/06/2013 18:36:30

      Έχεις απόλυτο δίκιο...
      Αλλά όπως -πιστεύω- εκτιμούμε οι δυο μας, ένας άνθρωπος είναι...
      Θέλει και βοήθεια...
      Από πού και από ποιον όμως...

  33. yiannis avatar
    yiannis 19/06/2013 13:09:33

    Δεν είμαι αριστερός και ούτε πολυσυμπαθώ τον Σαμαρά. Στο θέμα της ΕΡΤ είχε δίκαιο, αλλά και οι εργαζόμενοι είναι άνθρωποι και δεν είναι νούμερα. Για να μην έρθει η αριστερά και φέρει το χάος στην οικονομία και τη διπλωματική απομόνωση της Ελλάδας (λόγω εμμονών του στον αντιαμερικανισμό και στη λατρεία τρομοκρατικών οργανώσεων όπως η Χαμάς), πρέπει να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση. Μια τέτοια λύση θα ήταν να μπει πρωθυπουργός ένα ικανό στέλεγχος της Κεντροδεξίας (κατά προτίμηση μια γυναίκα, ή ενας νεαρός εμφανίσμιμος ικανός ανδρας).

    • Α avatar
      Α @ yiannis 19/06/2013 13:17:44

      Bάλε αγγελία : Ζητείται ικανό στέλεχος της Κεντροδεξιάς, γυναίκα, εμφανίσημη, πλούσια, με πατέρα πρώην πρωθυπουργό κλπ.... χαχαχαχα

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ yiannis 19/06/2013 13:27:18

      Το σκεπτικό, που καταλήγει στην ...συμβιβαστική λύση είναι άπαικτο!...
      Όλως τυχαία, αυτή η λύση, να έχει επώνυμο, που να αρχίζει από Μητσο- και να τελειώνει σε -Τάκη...
      Χα, χα!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ yiannis 19/06/2013 15:01:41

      Ντὸρα, ἐσύ;;; :D

    • zikos.fe avatar
      zikos.fe @ yiannis 19/06/2013 16:22:06

      εισαι ωραιος γιαννη ..χαχχαχα

  34. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 19/06/2013 13:22:36

    Προσωπικά θα ήθελα η ΕΡΤ να κλείσει τελείως.
    Καθώς αποτελεί ένα προπαγανδιστικό όργανο γκαιμπελικού χαρακτήρα πληρωμένο με το φόρο μου.
    Αν είναι ΤΟΣΟ ικανοί όλοι αυτοί οι ΠΡΩΗΝ εργαζόμενοι της ΕΡΤ, ας φτιάξουν ΔΙΚΟ τους σταθμό.
    Με δικά τους χρήματα.
    Και όχι να στηρίζονται στον φόρο μου.

  35. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 19/06/2013 13:31:53

    Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια, ΣΩΣΤΑ εκανε ο Αντωνης και εκλεισε το επι δεκαετιες ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ (ερτ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.. αν εχει προβλημα ο Μπενυ η ο Παστορας δικο τους θεμα. Ποτε δεν εχασε καποιος που εχει δικιο και ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΑΔΑΣ και αυτο (οτι ηταν κεντρο διαφορας & προπαγανδας) το ξερουνε ΟΛΟΙ ακομη και αυτοι που διαδηλωνουν υπερ της ΕΡΤ..

    Εμπρος λοιπον , θα πρεπει να βαλει ορο ο Αντωνης οτι ειτε δεχεσθε απο κοινου να ορισουμε νεο φορεα εκπομπης ΑΜΕΣΩΣ ειτε επιμενετε για παλινορθωση του ΕΡΤερατος οποτε ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΠΑΩ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ....

    Οτι και να γινει ο Σαμαρας κερδιζει... βαλτε τα κατω - ολοι ξερουμε και αριθμητικη και λιγο/πολυ τι φερνει η αλλη Βουλη..

    Καλη η υπομονη και η φλεγματικοτης Αντωνη αλλα χρειαζονται ενιοτε και ΚΛΩΤΣΙΕΣ ιδιαιτερως οταν εχεις να κανεις με ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ....

  36. roadrunner avatar
    roadrunner 19/06/2013 13:48:18

    Εξ όσων παρακολούθησα, (ας με διορθώσει κάποιος αν σφάλλω),
    υπάρχει ένα μεγάλο κενό στις δημόσιες τοποθετήσεις Βενιζέλου και Κουβέλη, με αφορμή την κατάργηση της ΕΡΤ.

    Ζητούν την επαναλειτουργία της ΕΡΤ, με το σύνολο του προσωπικού της.

    Ανεξαρτήτως, του τρόπου με τον οποίο θα επιτευχθεί η επαναλειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης όμως,
    οι δυο κυβερνητικοί εταίροι ΔΕΝ μας παρουσίασαν δημόσια, ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΗ για τις απολύσεις των 2.000 ΔΥ, που απαιτούνται από την Τρόικα .
    Ποιούς ΔΥ θα απέλυε ο Βενιζέλος;
    Ποιούς ΔΥ θα απέλυε ο Κουβέλης;
    αν είχαν το βάρος της απόφασης, για 2.000 απολύσεις ΔΥ;

    Σε ποιους δημόσιους οργανισμούς (έστω από όσους θεωρητικά πάνε για κατάργηση), θα έβαζαν οι Βενιζέλος-Κουβέλης, τα πρώτα λουκέτα, ώστε να «επιτύχουν» 2.000 απολυμένους ;
    Εύκολα ανέβασαν τους τόνους της αντιπαράθεσης ΔΗΜΑΡ-ΠΑΣΟΚ.

    Όσο όμως, δεν ξεκαθαρίζουν την εναλλακτική τους πρόταση, τότε νομίζω ότι υπάρχει θέμα πολιτικής εντιμότητας και ειλικρίνειας,
    απέναντι στον ελληνικό λαό που έχει κάνει τεράστιες θυσίες, και τον οποίο μάλλον, ελαφρά τη καρδία, θέλουν να βάλουν στις χειρότερες περιπέτειες.

  37. Πυθία avatar
    Πυθία 19/06/2013 13:49:40

    Αγαπητέ, οι χειρισμοί σχετικά με το ζήτημα της ΕΡΤ, όλο αυτό που παρακολουθούμε, δεν έχουνε καμιά απολύτως σχέση με την άσκηση σοβαρής πολιτικής (οραματισμό, σχεδιασμό, έμπνευση, ευαισθησία). Ότι συμβαίνει, είναι ακριβώς αυτό που οι μέτριοι αποκαλούν ''ρεαλιστική πολιτική'' (ψεύδη, υποκρισία, ασυνέπεια, ανοησία, ανικανότητα, μικροψυχία) . Εγώ απλώς φωτίζω το υπάρχον σκηνικό. Δεν ευθύνομαι, δεν επαινώ και δεν χειροκροτώ ούτε το έργο, ούτε το ατάλαντο καστ, ούτε και το υποβαθμισμένο προϊόν που παράγουν.
    Λυπάμαι μόνο για τον Πρωταγωνιστή, που χαραμίζει το ταλέντο του σ΄ετούτα τα επιζήμια...μπουλούκια :-).

    • GO avatar
      GO @ Πυθία 19/06/2013 14:02:13

      Υπεκφεύγεις.
      Τώρα, που αποποιήθηκες την γαλαζοαίματη καταγωγή σου, μπορείς άνετα να παραδεχτείς ότι ναι, "Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού", ότι ναι, είχε δίκιο αυτός που το δίδαξε, ότι ναι πρέπει να το έχουν παρακαταθήκη οι επίγονοι, για να μην κάνουν πολιτικές "πατάτες".

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ GO 19/06/2013 15:24:45

        ''Μην κάνετε λάθος'' που λέει κι ο φίλος μας :-). Δεν αποποιήθηκα τίποτε απολύτως. Αναγκαίο κακό...
        Όσο κι αν δεν σας αρέσει, πολιτική είναι η τέχνη του οραματισμού, της φαντασίας, της έμπνευσης, της διορατικότητας, της τόλμης, αλλά και της ευαισθησίας. Όχι ψυχρός τυφλοσούρτης διαχείρισης και τεχνοκρατικοί ελιγμοί, αλλά ένα εξλοχως απαιτητικό παιχνίδι, για πολύ ικανούς. Τώρα αν εμείς ξεπέσαμε στα χέρια των αχρήστων..... Άλλη ιστορία.

        • GO avatar
          GO @ Πυθία 20/06/2013 07:19:58

          Αφού οραματιστείς, πρέπει και να εφαρμόσεις. Εκεί μπαίνει η δρώσα πολιτική και εκεί πρέπει να πετυχαίνεις εφικτούς στόχους.

  38. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 19/06/2013 15:03:14

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. Πυθία avatar
    Πυθία 19/06/2013 15:30:50

    Φως φανάρι. Μπορεί και ο μπαμπάς, που παίζει με τον υπολογιστή

  40. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 19/06/2013 15:45:15

    Ωρέ λεβέντες εγώ βλέπω ερτ...Τα δύο κανάλια μεταδίδουν στην συχνότητα την κανινική ειδήσεις όπως τις θέλουν οι δημοσιογράφοι..Μαύρο δεν βλεπω.
    Οι συχνότητες ειναι δημόσιο αγαθο και είναι ανοιχτές στους επαναστάτες.
    Οταν θα θελήσει η κυβέρνηση να εκπέψει άλλο πρόγραμμα θα πέσει μαύρο απο τους συνδικαλιστές...
    Και εν τω μεταξύ θα πάμε σε εκλογές για το καλύτερο μαύρο στις οθόνες μας, τις οποίες παρεπιμπόντως δεν έβλεπε κανείς,ή σχεδόν κανείς, όταν υπήρχε η φατμέ και ο σουλειμάν
    Είμαστε ένα απέραντο υπέροχο φρενοκομείο.

    • Siegfried avatar
      Siegfried @ ορεσείβιος 19/06/2013 17:28:37

      Αν ισχύουν δε και όσα αποκάλυψε η κυρία Αρβελέρ, το καλύτερο μαύρο στις οθόνες μας θα είναι το μικρότερο από τα προβλήματά μας

  41. αναξιμανδρος avatar
    αναξιμανδρος 19/06/2013 21:56:25

    σαμαρα,μην δεχεσαι τους εκβιασμους τους.

  42. 6pnos avatar
    6pnos 20/06/2013 12:06:47

    Μήπως, λέω μήπως ... ίσως να κάνω λάθος, έχουμε και θέμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ή να το αφήσουμε έτσι .... ας πάει και το παλιάμπελο.. σιγά τώρα !!!
    Αλλά το λάθος να το διορθώσουμε με λάθος γίνεται ; έτσι ρωτάω

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.