Αφήστε τις… «ακακίες»!
12/08/2015 14:50
Του Θανάση Κ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αφήστε τις… «ακακίες»!

Κάντε αντιπολίτευση που να πάρει…

Κάποιοι από την αντιπολίτευση ξεχωρίζουν τον Τσίπρα από τον υπόλοιπο ΣΥΡΙΖΑ. Ουσιαστικά διαχωρίζουν το «δημοφιλή» Τσίπρα, από τον «αποτυχημένο» ΣΥΡΙΖΑ…

Κάνουν λάθος! Ασυγχώρητο λάθος. Και πρέπει να το διορθώσουν αμέσως…

* Πρώτα, πρώτα, ο Τσίπρας είναι ο ΣΥΡΙΖΑ!

--Είπε ψέματα ο ΣΥΡΙΖΑ, δια στόματος Τσίπρα!

--Έκανε διαπραγμάτευση-φιάσκο, που οδήγησε σε πανωλεθρία, τρίτο Μνημόνιο και capital controls, o Τσίπρας! Όχι ο όποιος Βαρουφάκης, δήθεν «εν αγνοία» του Τσίπρα…

--Κι ήταν ο Τσίπρας που βεβαίωνε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση για grexit», ή «ότι η Μέρκελ θα υποχωρήσει και θα είναι μέρα μεσημέρι». Όχι κάποιος άλλος

--Κι ήταν ο Τσίπρας που καυχιόταν ότι «θα βαράει τους ζουρνάδες και θα χορεύουν οι αγορές»…

Η ανευθυνότητα, η αβελτηρία, το μεθύσι αλαζονείας (πριν και μετά την εκλογική νίκη), τα ακατάσχετα ψέματα, ο ασυγκράτητος λαϊκισμός – όλα αυτά ήταν «αθλήματα» στα οποία διακρίθηκε ο Τσίπρας πρώτος απ’ όλους. Όχι κάποιοι άλλοι ερήμην του…

Κι όταν η αντιπολίτευση καμώνεται πως αυτό δεν το καταλαβαίνει, τότε δεν εκπροσωπεί κανένα: Δεν εκπροσωπεί τον κόσμο που ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα έχει… σιχτιρίσει. Όπως δεν εκπροσωπεί ούτε τον «αστικό κόσμο» που δεν ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ (δηλαδή το 40% περίπου του εκλογικού σώματος), και σήμερα νιώθουν δικαιωμένοι που πήγαν τότε κόντρα στο ρεύμα. Αλλά εκτός από «δικαιωμένοι», νιώθουν πλέον και απελπισμένοι. Αλλά γι’ αυτό το τελευταίο, δεν ευθύνεται μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ…

Όλοι αυτοί μαζί – κοψοχέρηδες και εξ αρχής αντι-συρριζαίοι - που είναι πια πάνω από 40% και πλησιάζουν το 50% μένουν ανεκπροσώπητοι από την «ήπια αντιπολίτευση» που «διαχωρίζει» τον «καλό Τσίπρα» από τον «κακό ΣΥΡΙΖΑ».

Κι αυτό είναι μέγα λάθος, γιατί η πρώτη δουλειά – ο θεσμικός ρόλος - της αντιπολίτευσης είναι να εκπροσωπεί την κοινωνία και να ετοιμάζει την εναλλακτική λύση

Και μην ακούω αηδίες, ότι ο Τσίπρας είναι «δημοφιλής και οφείλουμε να του το αναγνωρίσουμε». Η αντιπολίτευση δεν είναι «δημοσκοπική εταιρία» για να αναγνωρίζει τη δημοφιλία του εκάστοτε Πρωθυπουργού! Είναι για να εκπροσωπεί αυτούς που όλο και περισσότερο διαφωνούν με την κυβέρνησή του. Γι’ αυτό τη λένε «αντιπολίτευση»…

Κι αυτοί που δυσφορούν με τον Τσίπρα γίνονται σήμερα όλο και πιο πολλοί. Κι αν η αντιπολίτευση, αντί να τον κολακεύει τον αποδομούσε όπως το αξίζει, θα αυξάνονταν πολύ ταχύτερα.

Δεν λέμε να τον «χτυπάει» παντού και σε όλα. Αλλά εδώ έχει φτάσει να πολιτεύεται στη σκιά του και να τον στηρίζει περισσότερο απ’ όσο οι δικοί του. Έλεος!

Είναι λάθος, επίσης, κι αυτή η απίστευτη… «ακακία» που ακούγεται από τμήματα της αντιπολίτευσης προς την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: «επιτέλους κυβερνήστε»! Τι λέτε παιδιά; Είστε στα καλά σας;

Είστε σίγουροι ότι εσείς, ως αντιπολίτευση, θέλετε ο ΣΥΡΙΖΑ να «κυβερνήσει»; Το πρόβλημά σας είναι μόνον ό,τι «δεν κυβερνάει»;

Ή μήπως ότι κι εκεί που όντως κυβερνάει τα έχει κάνει μπάχαλο;

--Στο θέμα των Πανεπιστημίων «κυβέρνησε»! Κι επανέφερε το «άσυλο» παρανομίας και τη «συμμετοχή» των φοιτητών στην απερίγραπτη «συνδιαλλαγή» της πανεπιστημιακής διοίκησης. Το θεωρείτε «καλό» αυτό; Σας άρεσε;

--Στο θέμα της Παιδείας ευρύτερα, «κυβέρνησε» ακόμα περισσότερο: Και κατήγγειλε την «αριστεία» ως… «στίγμα»! Σας άρεσε κι αυτό;

--Στο θέμα της ασφάλειας του πολίτη, κυβέρνησε επίσης! Κατήργησε τις φυλακές υψίστης ασφαλείας (που υπάρχουν παντού στον κόσμο) και διευκολύνει πια την αποφυλάκιση καταδικασμένων δολοφόνων-τρομοκρατών. Σας άρεσε;

--Στο θέμα των λαθρομεταναστών, «κυβέρνησε» όσο δεν πάει: Κατάργησε τα «κέντρα κράτησης» και θεσμοθέτησε νόμο για την «ιθαγένεια», που ουσιαστικά «προσκαλεί» στην Ελλάδα λαθρομετανάστες και πρόσφυγες αδιακρίτως. Και τώρα βουλιάζουν τα νησιά και κινδυνεύει ο κοινωνικός ιστός της χώρας. Σας άρεσε κι αυτό;

Τους πολίτες που διαφωνούν με τις πολιτικές αυτές θα τους εκπροσωπήσει κανείς; Και πώς θα τους εκπροσωπήσει η αντιπολίτευση, όταν αντί να προβάλει την αντίθεσή της με αυτές τις πολιτικές, καλεί την κυβέρνηση να… «κυβερνήσει»;

Μα κυβερνάνε και τα κάνουν μπάχαλο, δεν το βλέπετε;

Τέλος θα μας πουν κάποιοι, ότι το βασικό σήμερα είναι να στηριχθεί η «προσγείωση» του ΣΥΡΙΖΑ στην πραγματικότητα, ώστε να κατοχυρωθεί το ευρωπαϊκό μέλλον της Ελλάδας. Άρα, να «βάλουμε» ένα χεράκι στον Τσίπρα τώρα που περνάει δύσκολα και ύστερα βλέπουμε…

Προσέξτε: άλλο πράγμα «υπευθυνότητα» από την πλευρά της αντιπολίτευσης σε κρίσιμες στιγμές κι άλλο πράγμα κατάργηση της αντιπολίτευσης

Άλλο πράγμα να στηρίζουν δύσκολες επιλογές της κυβέρνησης, κι άλλο πράγμα να γίνονται «συνιστώσα» του ΣΥΡΙΖΑ

* Πρώτα-πρώτα, το ευρωπαϊκό μέλλον της χώρας δεν κατοχυρώνεται με «αντιευρωπαϊκές πολιτικές». Και τέτοιες πολιτικές ασκεί ολόκληρος ο ΣΥΡΙΖΑ, όχι μόνο η «αριστερή πλατφόρμα»…

* Ύστερα, το ευρωπαϊκό μέλλον της χώρας δεν κινδυνεύει μόνο από τον κ. Λαφαζάνη και τον κ. Λαπαβίτσα και τους οπαδούς της δραχμής…

--Για παράδειγμα, ο κ. Μπαλτάς που κατήγγειλε την «αριστεία» και επανέφερε το «άσυλο», με τον κ. Τσίπρα είναι! Όχι με τον κ. Λαφαζάνη. Αλλά η πολιτική Μπαλτά είναι εξόχως αντιευρωπαϊκή

--Η κα. Χριστοδολοπούλου και κατάργησε τα «κέντρα κράτησης» και γέμισε την Ελλάδα λαθρομετανάστες που πρώτα «λιάζονται» και ύστερα «εξαφανίζονται» (προς Σκόπια μεριά), με τον κ. Τσίπρα είναι κι αυτή! Όχι με την «αριστερή πλατφόρμα»…

--Και ο κ. Παρασκευόπουλος που κατάργησε τις φυλακές υψίστης ασφαλείας, με τον κ. Τσίπρα είναι κι αυτός! Όχι με το Λαφαζάνη. Αλλά η πολιτική του είναι επίσης αντιευρωπαϊκή.

--Όπως και ο κ. Κατρούγκαλος, που διορίζει στο δημόσιο ακόμα και τώρα. Κι αυτός με τον Τσίπρα είναι! Αλλά παραμένει εντελώς ξένο σώμα για την Ευρώπη και για την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας…

Τι μας λένε τώρα; Ότι πρέπει να στηρίξουμε όλα αυτά τα… «εξαπτέρυγα» του Τσίπρα, που δεν έχουν καμία σχέση με την Ευρώπη, για να… διασφαλίσουμε το ευρωπαϊκό μέλλον της Ελλάδας; Θα μας τρελάνουν;

Το πρόβλημα της χώρας (από τη σκοπιά της αντιπολίτευσης) είναι πως θα φύγει ο κ. Τσίπρας από την εξουσία! Μαζί με όλους τους εσωκομματικούς «φίλους» και «εχθρούς» του που τον έφεραν στην εξουσία…

Και εν πάση περιπτώσει, ο ΣΥΡΙΖΑ ολόκληρος είναι ένα συνονθύλευμα από ανεύθυνους! Γιατί μόνο ανεύθυνοι μπορούσαν να κάνουν αυτά που έκαναν, και πριν και μετά τις εκλογές (με τις ευλογίες και πρωτοστατούντος του κ. Τσίπρα – μη ξεχνιόμαστε). Άλλοι από τους ανεύθυνους του ΣΥΡΙΖΑ συμβαίνει να είναι περισσότερο «αντιμνημονιακοί». Κι άλλοι συμβαίνει να είναι περισσότεροι καιροσκόποι, λιγότερο «αντιμνημονιακοί» για την ώρα, πάντως εξ ίσου ακραίοι σε πολλές περιπτώσεις.

Το πρόβλημα της κοινωνίας δεν είναι να διαλέξει, αν θέλει να την κυβερνούν οι φανατικοί ανεύθυνοι ή οι καιροσκόποι ανεύθυνοι!

Υπάρχουν, βέβαια, κάποιες στιγμές που η Πολιτική γίνεται πάνω σε λεπτές αποχρώσεις και με λεπτές ισορροπίες.

Στις περισσότερες περιστάσεις, όμως, η Πολιτική, γίνεται με μεγάλες κινήσεις. Και πάντως σε περιόδους κρίσης, δε «φτουράνε», οι «λεπτές αποχρώσεις» και οι «λεπτές ισορροπίες»…

Την ώρα που μαίνεται η θαλασσοταραχή και βουλιάζει το πλοίο, τρέχεις να σώσεις το σκάφος ή να σώσεις κόσμο, αν το σκάφος βουλιάζει. Δεν ασχολείσαι μη σου τσαλακωθεί το κουστούμι ή μη σου σχιστεί το καλσόν…

--Και εν πάση περιπτώσει, όλες αυτές οι «χαριτωμενιές» με τη δημοφιλία του Τσίπρα, όλες αυτές οι αβρότητες απέναντί του, δεν αφαιρούν οπαδούς από το ΣΥΡΙΖΑ, απογοητεύουν τους αντιπάλους του.

--Δεν δείχνουν «σύνεση» εκ μέρους της αντιπολίτευσης. Δείχνουν σύγχυση

--Δεν δημιουργούν «αξιόπιστη εναλλακτική λύση» στο πολιτικό σκηνικό, δημιουργούν απελπισία στην κοινωνία…

--Δεν βοηθούν το ΣΥΡΙΖΑ να προσγειωθεί ομαλά στο ρεαλισμό. Σπρώχνουν μεγάλο μέρος της κοινωνίας στα άκρα. Σε πάσης φύσεως «άκρα»…

--Δεν βοηθούν το ευρωπαϊκό μέλλον της Ελλάδας! Το υπονομεύουν με περισσότερους τρόπους απ’ όσους μπορεί να φανταστεί κάποιος...

Τώρα χρειάζεται σκληρή και αδυσώπητη αντιπολίτευση απέναντι στον Τσίπρα. Όχι χειρονομίες αβρότητας στο Βουλή και περίτεχνες λεπτές ισορροπίες στο δικό του γήπεδο...

Τώρα χρειάζεται αντιπολίτευση που φωτίζει τη γύμνια του Τσίπρα, δεν εξυπηρετεί τις εσωκομματικές του σκοπιμότητες…

Και κυρίως, δεν πολιτεύεται στη σκιά του.

Λυπάμαι που θα τους το χαλάσω, αλλά το πρόβλημα δεν είναι «να κυβερνήσει ο Τσίπρας». Το πρόβλημα είναι αντίθετα, να ασκήσει η αντιπολίτευση το ρόλο της!

Μαχητικά, αποφασιστικά, χωρίς φοβίες και «ενοχικά σύνδρομα»…

Μέσα στα πλαίσια του συντάγματος αλλά και με σαφή αίσθηση του θεσμικού της ρόλου. Που είναι αντιπολίτευση προς την κυβέρνηση, όχι «δεκανίκι» της!

Η μισή κοινωνία είναι ήδη έτοιμη και το ψάχνει αυτό. Και το υπόλοιπο ένα τρίτο της κοινωνίας βρίσκεται σε σύγχυση και περιμένει φώς από κάπου.

Η «δημοφιλία» του Τσίπρα δεν είναι πια μέτρο της… «επιτυχίας» του (τρομάρα του!). Είναι μέτρο της αδυναμίας που δείχνει η αντιπολίτευση μετά τα capital controls και την ιστορική του κολοτούμπα να παίξει το δικό της ρόλο.

Αφήστε τις… ακακίες!

Κάντε αντιπολίτευση που να πάρει…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 12/08/2015 15:05:18

    να φτιαχτεί καινούριο κόμμα χωρίς τζάκια που να πρεσβεύει όσα λες. εγώ δεν θα έλεγα όχι να δοκιμάσω ένα σοβαρό πατριωτικό κόμμα που να μου προσφέρει σταθερότητα, ασφάλεια και τάξη.

    • Κανονικός Δεξιός avatar
      Κανονικός Δεξιός @ ουδέτερος 12/08/2015 16:45:39

      Φαντάζει ως η μοναδική λύση. Η Ν.Δ. των -κατ' επάγγελμα- καρπαζοεισπρακτόρων της αριστεράς, δεν έχει καμία τύχη.

  2. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 12/08/2015 15:15:13

    Εξαιρετικό άρθρο ! Όαση λογικής και ανάλυσης ,μέσα στη παράνοια που ζούμε .

  3. sos avatar
    sos 12/08/2015 16:06:21

    Επιτέλους ένα άρθρο που λέει τα πράγματα με τ'όνομά τους! Αυτή η στάση της ΝΔ δείχνει όχι μόνο απάθεια αλλά και ενοχή για κάτι που δεν έκανε. Προτείνω ή αποχή από τις ψηφοφορίες για να κάτσει ο κάθε αριστερός κατεργάρης στον πάγκο του ή ο Σαμαράς να κάνει ένα καθαρά δεξιό πατριωτικό κόμμα που θα κάνει την ΧΑ να επιστρέψει στο 0.1%. Αυτόν τον περίεργο μεσαίο χώρο ας τον αναζητήσει ο Αντώναρος μαζί με τον Στυλιανίδη και την Κουτσίκου.

    • Fotini avatar
      Fotini @ sos 12/08/2015 22:08:39

      ++++++++ ῾Η ὥρα τοῦ Σαμαρᾶ ΤΩΡΑ!! Εἶχα γράψει, "Θά ἔδινε τό χέρι του στόν τσίπρα ποτέ ὅπως ἔκανε ὁ μεταβατικός μεσαιοχωρίτικος βαγγέλας στήν βουλή;;;"

  4. Extra_medium avatar
    Extra_medium 12/08/2015 16:23:13

    Μα ο Μεϊμαράκης προτιμάει να συζητά με ένα αριστερό παρά με έναν ακραίο νεοφιλελεύθερο.

  5. Jim Beam avatar
    Jim Beam 12/08/2015 16:30:21

    Αποχη απο την Ψηφοφορία ... Και εαν δεν τα καταφέρει να το περάσει, θα το ξαναφέρει και τότε μπορεί να τον στηρίξει η αντιπολίτευση .... Διαλύουν τη χωρα με τον εκβιασμό ότι εαν δεν τους στηρίξει η αντιπολίτευση θα διαλυθεί η χωρα !!!

  6. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/08/2015 16:32:05

    Πολύ ωραίο άρθρο Θανάση Κ. ! Πρέπει δυστυχώς,να πούμε ακόμη μια αλήθεια. Οι πράξεις εκείνες της κυβέρνησης που μπαχαλοποίησαν τα πράγματα στα Πανεπιστήμια,στην Παιδεία,στην λαθρομετανάστευση,ξεκίνησαν να υλοποιούνται αμέσως μόλις έγινε ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση και φοβάμαι ότι ούτε ο Σαμαράς έπραξε κάτι ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης τότε. Δεν το αναφέρω για να δικαιολογήσω τον Μεϊμαράκη,αλλά φαίνεται ότι όλοι τους εκεί στη Συγγρού έχουνε πιεί το αμίλητο νερό.Πιό πολύ απ' όλους δε,ο Άδωνις...

  7. Machiavelli avatar
    Machiavelli 12/08/2015 16:55:59

    Η "αντιπολίτευση" φαίνεται πως προτιμά να κάνει τα λάθη η «κυβέρνηση» ΣΥΡΙΖΑ ώστε να αποποιείται των ευθυνών η ίδια.

    • Disdemona avatar
      Disdemona @ Machiavelli 12/08/2015 22:36:16

      Πως ακριβώς ''αποποιείται'' αλήθεια, ψηφίζοντας ομόφωνα; Ό,τι και να λέει, αφού τα ψηφίζει, συναινεί. Αυτό τουλάχιστον εισπράττει ο κόσμος.

  8. .Νεοδημοκρατης avatar
    .Νεοδημοκρατης 12/08/2015 17:00:14

    Ακριβως.Η οποια δημοφιλια του Τσιπρα ειναι μετρο της εντυπωσιακης ανεπαρκειας της ΝΔ να αναδειξει την ανικανοτητα ,την ασχετοσυνη,την ανεπαρκεια και τα επικινδυνα παιχνιδια του αδιστακτου αυτου τυπου.Τι τα θελεις ομως.Ο λαος της ΝΔ εχει φιμωθει.Μακαρι να ηξεραν τι κανουν.Να ειστε λαθος εσεις!!!

  9. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 12/08/2015 17:19:36

    Είναι κατάντια για τη χώρα να κάνει αντιπολίτευση μόνο ο Βενιζέλος. Διάβασα την ανάρτησή του και είναι το μόνο...σωστό κείμενο που έχει γραφεί το τελευταίο διάστημα για τα έργα και ημέρες του Τσίπρα με το νέο μνημόνιο και την ψήφισή του από την αντιπολίτευση. Δυστυχώς ο Μειμαράκης στον ΣΚΑΙ φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων με τις τοποθετήσεις του, και λυπάμαι που η παράταξη θα μικραίνει, ενώ η χώρα θα βυθίζεται από τους τυχάρπαστους της αριστερής παιδικής χαράς. Καλό θα ήταν τα στελέχη της Ν.Δ. να αφήσουν τα....μπάνια του Λαού, γιατί η πραγματική οικονομία γκρεμίζεται όλο και περισσότερο μέρα με τη μέρα, και οι παράνομοι μετανάστες σε λίγο θα...κάνουν πάρτυ στον Παρθενώνα και στη πλατεία Συντάγματος.

  10. metronomos avatar
    metronomos 12/08/2015 17:25:25

    Θα ήθελα σ'αυτό το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ και ξεκάθαρο άρθρο που τα συνοψίζει όμορφα και σταράτα να προσθέσω ότι πολλοί απο εμας βλέπουν τελικά με ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ αυτό το πολυδιαφημισμένο "ξεκαθάρισμα" στον Συριζα, μεταξύ δογματικών και οπορτουνιστών. Αυτή τη στιγμή οι "μετριοπαθείς" του σύριζα προπαγανδίζουν σθεναρά το Ουτοπιστές vs Ρεαλιστές. Προσωπικά με κουράζει αφόρητα η ειδησεογραφία και ο χρόνος που αφιερώνεται στις εσωτερικές διενέξεις αυτού του κόμματος που προήλθε απο συγκόλληση ατάκτως ερριμμένων απλοϊκών ιδεολογημάτων βασισμένων σε μια -εν τη πράξει - ξεπερασμένη και αποτυχημένη θεωρία "ολοκληρωτικής δικτατορικής μονοκομματικής διακυβέρνησης". Παγιδευμένοι μέσα στο φαύλο "ΔΟΓΜΑ - ΑΙΡΕΣΗ" κ.ο.κ. Θυμίζουν περισσότερο ΘΡΗΣΚΕΙΑ και ΜΕΣΑΙΩΝΑ παρά πολιτική. Γιατί η πολιτική είναι η τέχνη και η επιστήμη της διακυβέρνησης. Η τέχνη και η πρακτική της διακυβέρνησης των ανθρώπινων κοινωνιών. Η επιστήμη της εξουσίας. Η τέχνη του εφικτού. (...σύμφωνα με την "Εισαγωγή στην Πολιτική" του Maurice Duverger....) http://www.politeianet.gr/books/duverger-maurice-papazisis-eisagogi-stin-politiki-38212 Υπάρχει τέχνη και επιστήμη σε οποιαδήποτε ενέργεια ή δήλωση αυτών των επαγγελματιών συνδικαλιστών με κρατικοδίαιτο κομματικό βιογραφικό ? Υπάρχει κάποια εφαρμογή των ανωτέρω από τους "ειδήμονες" ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ που βρήκαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ανενδοίαστα τις ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΙΕΣ στην διακυβέρνηση της χώρας? Υπάρχει ΑΝΑΠΤΥΞΗ στην νεα συμφωνία ? ή μόνο Φόροι ...και επιλεκτικές ΑΝΩΔΥΝΕΣ ιδιωτικοποιήσεις για τα μάτια ? Θα περάσει ο νομος του Μπαλτά για να ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ τη παιδεία ? Και γιατί όλα αυτά ? Για να μη διώξουν Φωτόπουλο κλπ..... να μην ιδιωτικοποιήσουν τις αποτυχημένες κρατικές εταιρείες, για να μη κόψουν τις 3-4-5-6 συντάξεις μερικών δεκάδων χιλιάδων βολεμένων, να μην κόψουν τις μη ανταποδοτικές αμοιβές / συντάξεις των ΔΕΚΟ κλπ., να μη κακοκαρδίσουν τα συντρόφια, να εφαρμόσουν την καθεστωτική μετριότητα, κ.ο.κ…. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ επειδή τη φθονούν ως ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΚΡΑΤΙΣΤΕΣ. Επίσης, αντέχουμε - επειδή αυτοί μια ζωή "τσακώνονται" στα αμφιθέατρα και τις καταλήψεις - να φάμε "στη μάπα" ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ ?? Δεν νοιώθουμε ντροπή στα μάτια των ξένων, για τη κατάντια μας – αποκλειστικής δικής τους ευθύνης ? ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ: ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ «ΠΡΟΙΚΑ» ΑΠΟ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟ , πρωτογενές πλεόνασμα, διορθωτικά μέτρα max 2 δις, επιτόκια δανεισμού αγορών στα 3-5%, μικρή αισθητή ανάκαμψη το φθινόπωρο του 2014. ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ μια ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ. ΑΥΤΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ ?

    • Naruto avatar
      Naruto @ metronomos 13/08/2015 09:58:16

      Οδυνηρά σωστές οι επισημάνσεις σου .

      • metronomos avatar
        metronomos @ Naruto 13/08/2015 17:18:27

        Σωστές ? εχω αρχίσει ο ίδιος να αμφιβάλλω για ότι είπα επειδή οι αντιδράσεις που παρατηρώ ειναι σαν "ολα να πανε καλά - ο τσίπρας το χειρίζεται - δεν μπορούμε παρα να τον στηρίξουμε - οι λυσεις ήταν ή αυτό ή grexit. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ Η "ΠΡΟΙΚΑ" για την οποία ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ - ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ !

        • Naruto avatar
          Naruto @ metronomos 13/08/2015 21:53:44

          Η φράση κλειδί είναι ´´ για να μην διώξουν τον Φωτόπουλο ´´ και φυσικά τον κάθε Φωτόπουλο . Έχει άραγε συνηδητοποιήσει ο λαός οτι ολες οι ταλαιπωρίες των τελευταίων πέντε χρόνων οφείλονται στην άρνηση των κομμάτων να μειώσουν το δημόσιο ; Αντιδράσεις καλύτερα να μην δούμε γιατί θα είναι εκρηκτικές ,συνήθως αυτα τα πράγματα γίνονται ξαφνικά και χρειάζεται και κάποιος μπροστάρης . Για την προίκα φυσικά και δεν μιλάνε κορόϊδα είναι ;

  11. Δρόμος avatar
    Δρόμος 12/08/2015 17:28:10

    Προφανώς άλλοι... κάνουν κουμάντο και τους έχουν πεί τον Τσίπρα και τα "μάτια" σας. Θα τον στηρίζετε και ας εξευτελίζεστε. Αυτά είναι τα αίσχη μας.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Δρόμος 12/08/2015 20:58:36

      Με πρόλαβες. Ακριβώς το ίδιο σχόλιο ήθελα να κάνω. Για μένα είναι προφανές ότι, δεν μπορεί, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, πέφτουν τηλέφωνα από οικονομικούς παράγοντες με ισχυρή πολιτική επιρροή και λένε στους ΝΔτες "κοιτάξτε να προχωρήσουμε τώρα ως χώρα και μην τυχόν καταψηφίσετε, στηρίξτε Τσίπρα που είναι - τάχα - μόνος σοβαρός εκεί μέσα" κλπ. κλπ. και οι κάφροι οι δικοί μας, ως καλοί γιες-μεν, λένε ναι σε όλα μην τυχόν και τους στενοχωρήσουν. Δυστυχώς η ΝΔ έχει εκλάβει στραβά την έννοια της εκπροσώπησης της αστικής τάξης. Στην πραγματικότητα η ΝΔ πρέπει να ηγηθεί της αστικής τάξης. Που είναι ο καιρός που όλοι οι βιομήχανοι και οι μεγαλοπαράγοντες έτρεμαν τον Καραμανλή (τον παλιό). Ο καιρός που με μια εντολή του και πιθανότατα για ένα προσωπικό καπρίτσιο, ο Καραμανλής κρατικοποιούσε την Εμπορική Τράπεζα και όλο τον όμιλο Ανδρεάδη. Ο καιρός, αν θέλετε, που ο Μποδοσάκης έλεγε "εγώ με το γκουβέρνο είμαι". Από την εποχή Μποδοσάκη - Ανδρεάδη, φτάσαμε σχεδόν χωρίς να το καταλάβουμε στην εποχή του Μπαϊρακτάρη και του Καραμανλή του νεώτερου, με την περίφημη φράση "κουμάντο κάνουν στη χώρα πέντε νταβατζήδες". Ήταν μόλις 29 χρόνια μετά την κρατικοποίηση της Εμπορικής... 1975-2004... Και σήμερα βλέπουμε το κατάντημα, οι υποκλίσεις που κάνουν οι μεγαλοαστοί στον Τσίπρα λόγω της θέσης τους, να επιβάλλονται ως "φυσιολογική" πολιτική θέση στο κατεξοχήν κόμμα της αστικής τάξης, τη ΝΔ, η οποία με τη χαλαρή στάση της κάνει πολύ περισσότερο κακό στη χώρα και στην ίδια την αστική τάξη (τα συμφέροντα της οποίας για πολλούς και διάφορους λόγους που μπορεί να μας αναλύσει καλύτερα ο Προφήτης παρά εγώ, σήμερα και ίσως και διαχρονικά ταυτίζονται) την οποία υποτίθεται ότι εκπροσωπεί, παρά εάν κρατούσε μια στάση ισχυρής αντίστασης και αντίδρασης στον Τσίπρα. Έχω την εντύπωση ότι ο ρόλος αυτός της ΝΔ εκμηδενίστηκε και κατέρρευσε επί Μητσοτάκη, το 1990-93. Η ΝΔ του 1981-89 υποτίθεται ότι ήταν και ήταν πραγματικά το ανάχωμα στην καστροφική πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου. Ο αστικός κόσμος της χώρας, τα λεγόμενα "παλιά τζάκια", όσα δεν ξεπάστρεψε η 17Ν και άλλες μορφές μεταπολιτευτικού παρακράτους, είχε ταχθεί σύσσωμος με τη ΝΔ και κατά του Ανδρέα. Αυτή η ομοψυχία, η αντιαριστερή ομοψυχία που υπήρχε τότε, με την προσδοκία της (αβερωφικής εμπνεύσεως) "απαλλαγής" έφερε πολιτικούς καρπούς το 1989-90, όμως πόσο γρήγορα τους διέψευσε ο Μητσοτάκης και πόσο πολύ φάνηκε ότι δεν μπορούσε να τους εκπροσωπήσει επάξια! Το ΠΑΣΟΚ επανήλθε θριαμβευτικά το 1993 και εκεί μετά με τον ανεπαρκή Έβερτ οι μεγαλοαστοί έκαναν πια τα δικά τους κουμάντα. Με άλλο ήθος, όχι το αστικό ήθος που εξέπεμπε η παλιά δεξιά και το παλιό κέντρο που είχαν συνενωθεί στη ΝΔ μετά το 1977, αλλά με το κατσαπλιάδικο "ήθος" που εξέπεμπαν οι πρώην "πεινασμένοι" (μεταφορικά) που έφερε ο Ανδρέας στην εξουσία και οι οποίοι πολύ πρόθυμα προσέφεραν τα κλειδιά της χώρας στην οικονομική ελίτ, με αντάλλαγμα την ολοκληρωτική διαφθορά του δημοσίου βίου, που υποστήκαμε στην περίοδο 1996-2004. Κάπου εκεί έρχεται ο Καραμανλής ο νεώτερος και στον Μπαϊρακτάρη διαπιστώνει έκπληκτος μεταξύ δύο σουβλακίων και ενός πιτόγυρου ότι "στη χώρα κάνουν κουμάντο πέντε νταβατζήδες" και, άρα, όχι αυτός. Δεν τους παραδόθηκε μεν, αλλά δεν έκανε και τίποτε για να παύσουν να κάνουν κουμάντο. Και μετά φθάσαμε στο 2009 του ΓΑΠ και στο 2010 του Μνημονίου, όπου πια το Μνημόνιο γίνεται εντολή και επιταγή της οικονομικής ελίτ, προκειμένου να διασφαλίσει την επιβίωσή της, χωρίς να θέλει να διερευνήσει εάν υπήρχε, τότε, άλλη λύση, ελέω και του πλήρους εκπασοκισμού της χώρας, αλλά και της περιφρόνησης που πλέον ένιωθαν για το εξαγορασμένο πολιτικό σύστημα. Οι αντιστάσεις που προσωπικά ο Σαμαράς εξέπεμψε σε όλη αυτή τη διεργασία (σαφώς εντονότερα εκφρασμένες στην πράξη από αυτές του Καραμανλή) ουδέποτε κατέστησαν δομικά στοιχεία της πολιτικής μας ζωής, με αποτέλεσμα σήμερα πια η ΝΔ να είναι έρμαιο των "εντολών" που προφανώς δέχεται από τέτοιου είδους εξωθεσμικά κέντρα αποφάσεων. Και η παράταξη; Και η χώρα; Το πραγματικό συμφέρον της ίδιας της οικονομικής ελίτ, που είναι να απαλλαγεί από τον Τσίπρα και τον τσιπρισμό; Ποιος να ασχοληθεί με αυτά... Εδώ το θέμα είναι θέμα διαχείρισης της καθημερινότητάς τους για αυτούς τους τύπους. Ο Μεϊμαράκης, η ΝΔ, ο Τσίπρας, όλοι αυτοί είναι αναλώσιμοι για εκείνους, αρκεί να γίνεται η δουλειά τους. Με τα σοβαρά λοιπόν, πρέπει να ασχοληθούμε εμείς οι "ρομαντικοι", οι αδιόρθωτοι, που πιστεύουμε στην Ελλάδα και που νομίζουμε ότι η οικονομία πρέπει να μπορεί και να θέλει να είναι υπό την πολιτική, όχι όπως το εννοούν οι αριστεροί, αλλά με την έννοια ότι το συμφέρον του συνόλου προηγείται από το συμφέρον του ενός και το διαχρονικό συμφέρον της χώρας είναι ισχυρότερο από την ψευδουποταγή του "εμποράκου" (ως αρχέτυπο χαρακτήρα το αναφέρω έτσι) στην εξουσία για να κάνει τη δουλειά του.

      • Δρόμος avatar
        Δρόμος @ Διογένης 12/08/2015 22:17:58

        Δεν υπάρχει αυτό που ζούμε αγαπητέ μου. Δεν υπάρχει... Ξεβρακώνονται ΟΛΟΙ και εμείς αποσβολωμένοι και αηδιασμένοι κοιτάζουμε την χώρα να διαλύεται χωρίς να μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Δρόμος 13/08/2015 08:04:46

      @Δρόμος Για αρκετά χρόνια είχα εκλεγεί στην αντιπροσωπία του ΤΕΕ, με την παράταξη της ΝΔ, την ΔΚΜ, στην δεκαετία του ΄90. Ενώ η ΔΚΜ έβγαινε πάντα πρώτη δύναμη στις εκλογές, τελικά με εντολή άνωθεν (βλ. κόμμα, εντολή τότε Αχ. Καραμανλή), υπήρχαν κάποιοι μέσα στη ΔΚΜ που στη μυστική ψηφοφορία έβγαζαν πρόεδρο ΤΕΕ, από την μειοψηφία, τον τότε Συνασπισμό, είτε τον Λιάσκα είτε τον αδελφό του Αλαβάνου αργότερα. Αυτό το γεγονός ανάγκασε πολλούς μηχανικούς, θυμάμαι στελέχη της ΝΔ να μην ασχοληθούν ξανά με την ΔΚΜ και τις εκλογές του ΤΕΕ. Με απλά λόγια, επιβεβαιώνεται κάθε φορά αυτό που φωνάζω εδώ και χρόνια εδώ στο antinews. Η ΝΔ ελέγχεται από τα τρία τέσσερα σόγια, τους κουμπάρους τους και τους παρατρεχάμενους τους, και δεν έχει καμιά σχέση με τις αρχές του δυτικού φιλελευθερισμού αλλά είναι και παραμένει ένα κόμμα των κομματικών κοτζαμπάσηδων.

      • ουδέτερος avatar
        ουδέτερος @ Κώστας Σταματάκης 13/08/2015 09:51:42

        "Η ΝΔ ελέγχεται από τα τρία τέσσερα σόγια, τους κουμπάρους τους και τους παρατρεχάμενους τους, και δεν έχει καμιά σχέση με τις αρχές του δυτικού φιλελευθερισμού αλλά είναι και παραμένει ένα κόμμα των κομματικών κοτζαμπάσηδων." για αυτό και η παρακμή της είναι μη αναστρέψιμη. τελειώσανε, άλλωστε αρκετοί ψηφοφόροι της χειραφετήθηκαν. δεν είναι δεδομένοι όπως πχ μέχρι και το 2009. Η πολιτική άλλαξε και αν δεν είχαν το Σαμαρά, θα είχαν βαρέσει διάλυση από το καλοκαίρι του 11.

      • Δρόμος avatar
        Δρόμος @ Κώστας Σταματάκης 13/08/2015 11:01:59

        Και αυτά τα σόγια μαζί με τους κουμπάρους επιχειρηματίες ελέγχονται από ξένα συμφέροντα και δρούν ώς αντιπροσώποι τους. Και επίσης εννοείται πώς ισχύει για όλα τα μεγαλοστελέχη όλων των κομμάτων, κυρίως βέβαια των κομμάτων εξουσίας. Και άν κάποιος κατά τύχη τους βγεί κάπως περίεργος... και πάει να την κάνει... διαφορετικά από τις εντολές στρίβοντας πρός άλλη κατεύθυνση, τον φάγανε λάχανο ώς που να πείς τρία... Όσο για τον συνδικαλισμό και την απόλυτη κυριαρχία της αριστεράς, άστα... να πάνε... Μιλημένα..., συμφωνημένα και απόλυτα μοιρασμένα από την αρχή της μεταπολίτευσης για τον ρόλο που θα παίξει ο καθένας και το κάθε κόμμα. Και τελικά βγάζεις το συμπέρασμα ότι συτός το τόπος δεν έχει απελευθερωθεί ακόμα. Μόνο αφεντικά άλλαξε το '21 και αυτό γιατί θέλησανε τα νέα αφεντικά να διώξουν τα παλιά.

        • Κώστας Σταματάκης avatar
          Κώστας Σταματάκης @ Δρόμος 13/08/2015 11:44:47

          Έχεις απόλυτο δίκιο. Συμφωνώ σε όλα!

  12. kostas avatar
    kostas 12/08/2015 17:45:50

    Κάνω μια σκέψη. Μήπως ο Τσίπρας είναι απαραίτητος για να περάσουν τα μέτρα που δεν μπορούσε να περάσει η ΝΔ-ΠΑΣΟΚ? Ας σκεφτούμε τι θα γινόταν αν αυτά που ζούμε το τελευταίο εξάμηνο συνέβαιναν με κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Νεκρούς θα είχαμε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ kostas 13/08/2015 10:47:58

      Δεν θα χρειάζονταν τέτοια μέτρα εάν έμενε στην κυβέρνηση η ΝΔ.Ο Τσίπρας προσπάθησε να εκβιάσει την Ευρώπη και απέτυχε παταγωδώς.

      • Παράξενος avatar
        Παράξενος @ ψυχραιμια 13/08/2015 11:44:44

        Πράγματι. Νόμιζε ότι οι τακτικές που πιάνουν εδώ θα πιάσουν και εκτός συνόρων. Oι αριστεροί ποτέ δεν καταλάβαιναν τη λειτουργία των συνόρων, ότι αυτά σηματοδοτούν ήδη υπαρκτές διαφορές μεταξύ κοινωνιών με άλλο τρόπο ζωής, θεσμούς, αξίες, κ.λ.π. Τους απείλησε με οικονομική καταστροφή, αποστολή λαθρομεταναστών, στροφή στη Ρωσία. Όλα απέτυχαν, όπως ήταν λογικό. Αν ήταν στοιχειωδώς ικανός θα προσπαθούσε να ασκήσει πίεση διακριτικά. Προτίμησε τον τσαμπουκά με συνεχείς πλάγιες απειλές γιατί έτσι κινείται διαχρονικά η αριστερά (και μόλις δεν περάσει ο τσαμπουκάς θυμάται το διάλογο). Κανένα αυτόνομο κράτος δεν υποκύπτει δημόσια σε εκβιασμούς αφού μετά θα άνοιγε ο δρόμος και σε άλλες δυνάμεις να το εκβιάζουν όποτε θέλουν να του αποσπάσουν κάτι. Βέβαια, δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση αριστεροί πολιτικοί να υποψιαστούν πώς λειτουργεί το διεθνές σύστημα και να συμπεριφερθούν ανάλογα.

  13. Λιψ avatar
    Λιψ 12/08/2015 20:02:23

    Στις τελευταίες εκλογές, αν και δυσαρεστημένος με τη ΝΔ, την ψήφισα επειδή έβλεπα να έρχεται το χάος. Δικαιώθηκα, δυστυχώς. Τώρα, με την ανυπαρξία Μεϊμαράκη, ενώ τον θεωρούσα καλύτερο, και ειδικά όταν είδα τη σιωπή της ΝΔ στο μεταναστευτικό (ούτε για την Κω δεν έβγαλαν ανακοίνωση), έχω καταλήξει στο συμπεράσμα ότι ο κύριος αυτός είναι ο "χρήσιμος ηλίθιος" του Σύριζα. Και εγώ "χρήσιμους ηλίθιους" δεν ψηφίζω. Ο Σαμαράς είχε κάνει λάθη, ειδικά μετά τις Ευρωεκλογές, αλλά δεν ήταν "χρήσιμος ηλίθιος" κανενός. Αυτή τη στιγμή το αριστεροφιλελεύθερο Ποτάμι κάνει καλύτερη αντιπολίτευση από την ανερμάτιστη ΝΔ... Νομίζω ότι είναι άμεση ανάγκη να υπάρξει ένα σοβαρό συντηρητικό δημοκρατικό κόμμα. Δεν είναι δυνατόν ο δεξιός χώρος να είναι άστεγος και να "εκπροσωπείται" από τους ΑΝ(θ).ΕΛ. και τους νεοναζί... Προσωπικά αδυνατώ να ψηφίσω ο,τιδήποτε από τα παραπάνω. Ποιες όμως επιλογές έχω ως δημοκρατικός δεξιός; Και αν πρέπει η ΝΔ, προκειμένου να το καταλάβει αυτό, να πάει στο 10%, θα τη βοηθήσουμε... Να είναι σίγουρος ο Βαγγέλας για αυτό.

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ Λιψ 12/08/2015 20:08:59

      Ενα συμπλήρωμα στο σχόλιό μου: Μπείτε στο "Πρώτο Θέμα" (ενδεικτικά το λέω, λόγω μεγάλης επισκεψιμότητας) και δείτε τα σχόλια στα άρθρα για το μεταναστευτικό. 95% εναντίον του Σύριζα. Τι θα ψηφίσει όλος αυτός ο κόσμος; Είναι δυνατόν να είναι όλοι αυτοί χρυσαυγίτες; Οι πολίτες κάνουν αντιπολίτευση σε ένα θέμα που κατ' εξοχήν είναι το γήπεδο ενός συντηρητικού κόμματος και ο κ. Μεϊμαράκης αγρόν ηγόρασε... Θα το πληρώσει πολύ ακριβά....

      • Δρόμος avatar
        Δρόμος @ Λιψ 12/08/2015 20:38:04

        Δεν κατάλαβες... εμείς θα το πληρώσουμε και οι επόμενες γενιές. Ο Τσίπρας, αυτό το άθεο κ@λόπαιδο του κερατά θα διαλύσει την χώρα και μετά θα τον αποσύρουν... Και αυτό το κ@λόπαιδο η Ν.Δ. το αφήνει να αλωνίζει και να καταστρέφει ανενόχλητο.

  14. roadrunner avatar
    roadrunner 12/08/2015 23:13:00

    Πολύ ουσιαστικό το άρθρο σας. Συγκαταλέγομαι στους απογοητευμένους που περιγράφετε. Η απογοήτευσή μου κορυφώθηκε από την χλιαρή αντίδραση της ΝΔ, ειδικά από την επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων και έπειτα. Και αν συνεχιστεί αυτή η στάση θεωρώ ότι θα υπάρξει περισσότερος κόσμος που θα μετακινηθεί είτε στα άκρα, είτε στους αδιάφορους/απέχοντες.
    Η αντιπολίτευση πρέπει να στηλιτεύει μαχητικά και καίρια, κάθε πτυχή του κυβερνητικού έργου, που βλάπτει τα συμφέροντα του λαού και της χώρας, είτε βραχυπρόθεσμα, είτε μακροπρόθεσμα. Γιατί μόνο έτσι είναι ωφέλιμη, πρώτα για το λαό και δευτερευόντως για τον εαυτό της. Εδώ θα μπω σε μια λεπτομέρεια. Επειδή γράφαμε και παλιότερα σε αυτό το ιστολόγιο ότι "δεν κυβερνά" ο Τσίπρας και ότι η αδράνεια είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμά του. Νομίζω ότι αυτό το "κυβερνήστε κ. Τσίπρα" το εστιάζαμε κυρίως στο Υπουργείο Οικονομικών και ειδικότερα στην πορεία των διαπραγματεύσεων, την οποία καθυστερούσαν αδικαιολόγητα. Ώσπου έφτασαν στο εξάμηνο χωρίς να έχουν αποτέλεσμα οι διαπραγματεύσεις και τελικά στα capital controls. Εξαιρετικά δυσάρεστο είναι επίσης το γεγονός ότι κανείς δεν εστίασε και δεν τόνισε όσο θα έπρεπε, τις ευθύνες του κ. Τσίπρα για τα capital controls. Τα οποία έχουν αυξήσει τον αριθμό των ανέργων και τροφοδοτούν ακόμη και τώρα (και για πολύ ακόμη καιρό) την ύφεση. Ο κ. Τσίπρας είναι υπεύθυνος για το μεγαλύτερο και πιο επιζήμιο οικονομικό φιάσκο όλων των εποχών, την τραπεζική αργία. Η σχετική απόφαση φέρει την υπογραφή του. Και παρόλο που το κόμμα του, έριξε τις ευθύνες στην ΕΚΤ, μεταξύ μας αρκετοί υποψιαζόμαστε ότι το κλείσιμο των τραπεζών ήταν πιθανόν ένα επικοινωνιακό κόλπο του Σύριζα, για να πείσει τον ευκολόπιστο λαό, ότι τάχα διαπραγματεύτηκε με τους δανειστές μέχρι τελικής πτώσης (κλείσιμο τραπεζών). Δηλαδή, είναι πιθανό να προκάλεσε την τραπεζική αργία για να πείσει και να αυξήσει την δημοτικότητά του, ως μαχητή των διαπραγματεύσεων. Αυτό όμως, εκτός από βλαπτικό για τα συμφέροντα της χώρας και των πολιτών, εκτός από παραπλανητικό για άλλη μια φορά, είναι και εξαιρετικά άδικο για την προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ. Η οποία προφανώς και διαπραγματευόταν (αυτό πλέον αποδεικνύεται από τα απτά αποτελέσματα που έφερνε) αλλά δεν το εκμεταλλευόταν επικοινωνιακά. Πολύ δε περισσότερο, η προηγούμενη κυβέρνηση από όσο καταλαβαίνουμε, ποτέ δεν ζημίωσε την οικονομία, για να δώσει την εικόνα των άξιων διαπραγματευτών. Και δείτε τώρα την αντίθεση: από τη μια, η κυβέρνηση Σαμαρά διαπραγματευόταν και έφερνε θετικά αποτελέσματα στην οικονομία , ενώ ταυτόχρονα δεχόταν λάσπες και ύβρεις από τον Τσίπρα από την άλλη, ο Τσίπρας, υπαινίχθηκε ότι διαπραγματευόταν, (ενώ έβαλε τη χώρα σε ρίσκο grexit), και για να το αποδείξει ότι διαπραγματευόταν πήγε και υπέγραψε την τραπεζική αργία, ενώ η ΝΔ του αποδίδει και εύσημα για τη δημοτικότητα την οποία απέκτησε προξενώντας τεράστια ζημία στα οικονομικά της πατρίδας. Μετά από την παραπάνω σύγκριση, νομίζω ότι δεν δικαιολογούνται με κανέναν τρόπο, ούτε εύσημα στον Τσίπρα, ούτε ευγένειες, και φυσικά καμία αναγνώριση δημοτικότητας, η οποία εξάλλου είναι πλέον αμφισβητήσιμη. Αντίθετα, η ΝΔ πρέπει να στηλιτεύσει όλα τα παραπάνω. Θα μπορούσε μάλιστα να ζητήσει και έρευνα (ακόμη και εξεταστική) και απόδοση ευθυνών, για το πως η κυβέρνηση Τσίπρα μας οδήγησε στα capital controls και σε όλη την εν εξελίξει οικονομική ζημιά που επέφεραν αυτά. Το ίδιο ισχύει και για το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης το οποίο επιδείνωσαν τεχνητά και ίσως μη αναστρέψιμα για τα εθνικά συμφέροντα.

  15. Σόλοικος avatar
    Σόλοικος 13/08/2015 00:00:26

    Η σκληροπυρηνική στάση της Προέδρου της Βουλής, που δεν εξυπηρετεί την ομαλή λειτουργία της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας ούτε της ανατέθηκαν καθήκοντα Προέδρου της Δημοκρατίας και κριτή παντός του επιστητού, αποτελώντας η ίδια αποδεδειγμένα τραγελαφικό ομοίωμα αντιμαχόμενο τον ορθολογισμό και τον ίδιο τον πυρήνα των δημοκρατικών κατακτήσεων του λαού, αλλά τα απεργαζόμενα σχέδια καταστροφής της από τους αριστερούς κουκουλοφόρους, που τώρα φόρεσαν κοινοβουλευτικό μανδύα, πράγμα που αποτελεί το ουσιαστικό πρόσταγμα της κυβέρνησης της καταστροφής ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ εκμηδένισης όλων των ιδεωδών της αστικής δημοκρατίας, ενσαρκώνοντας το μίσος των αριστερών σε κάθε επίτευγμα της καπιταλιστικής οικονομίας, ακόμη και αν αυτή η εξέλιξη φέρει κοινωνική ευημερία και την μετάπτωσή της σε καθεστώς ολοκληρωτικού εξισωτισμού. Στην δυσαρμονία του λαϊκού αισθήματος με τα γεγονότα, οι πηλοφόροι της δημοσιογραφικής νομενκλατούρας αποκοιμίζουν τον λαό, δίνοντας παραπλανητική έμφαση στο ασήμαντο, με ενσυνείδητη παράβλεψη του σημαντικού και ωραιοποίηση της καταστροφής. Η ντόπια οικονομική ολιγαρχία, μιντιακή και επιχειρηματική, τρίβει τα χέρια της γιατί αυξάνει τον πλούτο της σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων. Οι Αμερικανοφερμένοι κλαρινογαμπροί με τα πολύχρωμα πουκάμισα και τις χρυσές καδένες, στήνουν το δικό τους χορό πλουτίζοντας και επιχαίρουν για την εξαθλίωση του λαού. Ο αρχηγός αυτού του πολιτικού μορφώματος και του ανομοιογενούς συρφετού των ανήκουστων, παρακολουθεί την εξελισσόμενη τραγωδία σαν να βρίσκεται σε άλλη χώρα, μένοντας στο απυρόβλητο. Η αντιπολίτευση είτε γιατί δεν μπορεί είτε γιατί εκβιάζεται είτε γιατί δεν θέλει, σέρνει μαζί με την κυβέρνηση το χορό του Ζαλόγγου. Και ο λαός αποσβολωμένος και απελπισμένος ζει το δράμα του στα capitalcontrols και παρακoλουθεί εναγωνίως την προεκπληρούμενη προφητεία της κατάληξης αυτής της τραγικής ιστορικής διαδρομής τους έθνους μας, που γεννά ανεπίστρεπτα μια νέα εθνική τραγωδία. Το τέλος της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας στην χώρα μας, σηματοδοτήθηκε από ολικά συστήματα πολιτικής και οικονομικής καταστροφής της, με προεξάρχουσα την αριστερή ολιγαρχία και σημαία τον αριστερό ολοκληρωτισμό, που ισοπέδωσε κάθε προοδευτική δύναμη, οδηγώντας την σε σκοτεινούς και ανιστόρητους δρόμους οπισθοδρόμησης, καταστρέφοντας τον ιστό του πολιτικού και οικονομικού συστήματος σε σχέση με την εδραιωμένη αστική δημοκρατία, με την επικράτηση του ολοκληρωτικού εξισωτισμού και εξοβελίζοντας κάθε ελπίδα όχι για ανασυγκρότηση της πατρίδας, αλλά και κάθε δυνατότητα αντιπολιτευτικού λόγου και πράξης στην καταστροφική λαίλαπα της αναχρονιστικής αριστερής ολιγαρχίας.

  16. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 13/08/2015 01:01:13

    ορισμένα ντορικά μπλογκ όπως το Ρηγγίλης 18 ασχολούνται πολύ περισσότερο με τις επιθέσεις στο Σαμαρά και τους .. περαστικούς ψηφοφόρους παρά με τα χάλια του ΣΥΡΙΖΑ. προσπαθούν από τώρα να μεταδώσουν τις ευθύνες για τη συντριβή που έρχεται στο ... Σαμαρά. τα συμπεράσματα δικά σας.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/08/2015 07:08:19

    Προς την ηγεσία ΝΔ : Ο Βενιζέλος είναι μεσαίος χώρος ή είναι και αυτός ακροδεξιός; http://www.evenizelos.gr/396-mme/articles/2015/5078-2015-08-12-06-28-52

  18. airman avatar
    airman 13/08/2015 07:29:10

    "Οι λέξεις μειοδοσία και προδοσία χρησιμοποιούνται εδώ μονίμως για την εξωτερική πολιτική της Χώρας. Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω ότι ουδεμία αντιπολίτευση, εις ουδεμία χώρα χρησιμοποιεί εναντίον της Κυβερνήσεως αυτούς τους χαρακτηρισμούς .... Θα ήθελα να ερωτήσω τους χρησιμοποιούντας αυτάς τας ύβρεις εάν πιστεύουν ότι ημπορεί να υπάρξει Ελληνική Κυβέρνησις, οιαδήποτε Κυβέρνησις, ικανή να βλάψει ηθελημένως τη Χώρα δια να υπηρετήσει συμφέροντα των εχθρών της. Εάν δεν πιστεύουν ότι τούτο είναι δυνατό, τότε με όσα λέγουν δημαγωγούν συκοφαντικώς. Εάν πάλι τα λέγουν, τότε αποδεικνύουν ότι αυτά που λέγουν, είναι ικανοί, οι ίδιο, να τα πράξουν" (20-10-76, Κωνσταντίνος Καραμανλής στη Βουλή των Ελλήνων) Υ.Γ. Δε θέλει και πολύ να παραλληλίσει κάποιος τα τότε λεχθέντα από τον εθνάρχη με τα του ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση αλλά και τη στάση που τηρεί η αντιπολίτευση μετά την 25/1. Απορία κανείς;

  19. Got avatar
    Got 13/08/2015 07:31:54

    Αυτή η ΝΔ, δεν μπορεί να ασκήσει αποτελεσματική αντιπολίτευση και θα συνεχίσει να χάνει με κατεβασμένα τα χέρια, για έναν πολύ απλό και προφανεί λόγο...έχει χάσει στη λαϊκή συνείδηση κάθε αξιοπιστία, κάθε ηθική νομιμοποίηση. Ο λόγος της δεν πείθει, επειδή αυτοί που τον εκφέρουν είχαν και μια και δυο και πολλές ευκαιρίες και προ και μετά το 2010 να σώσουν την Ελλάδα, να αλλάξουν πλεύση, να μεταρρυθμίσουν το κράτος και δεν το έκαναν! Προτίμησαν τις πελατειακές τακτικές, το ρουσφέτι, το χάιδεμα οργανωμένων μειοψηφιών! Τώρα τα "χαϊβανάκια" που ειναι και τα περισσότερα, δεν τους πιστεύουν, τους μίσησαν γιατί προδόθηκαν, όχι μια αλλά πολλές φορές! Καταλάβετέ το εκεί στη Συγγρού, αυτοί οι πολιτικοί της ΝΔ δεν πρόκειται να ανακτήσουν τη σμπαραλιασμένη αξιοπιστία τους, οποίος και αν ειναι ο αντίπαλός τους! Θα χάνουν εφεξής από όλους, σοβαρούς και ασόβαρους! Γι'αυτό και η μόνη λύση, εθνικά αναγκαία και επωφελή, ειναι η εκ βάθρων αναμόρφωση του κόμματος, οι βαθιές δομικές αλλαγές και η τολμηρή ανανέωση προσώπων όχι μέσα από μηχανισμούς και καμαρίλες, αλλά μέσα από το πραγματικό άνοιγμα του κόμματος στην κοινωνία!

  20. Naruto avatar
    Naruto 13/08/2015 09:09:01

    Θα συμπληρώσω μόνο στό εξαίρετο άρθρο οτι αυτή η ακακία δεν είναι τωρινό φαινόμενο αλλά ταλανίζει την Ν.Δ απο την εποχή του Εβερτ τουλάχιστον . Σε συνέντευξη απο κανάλι της Θεσαλονίκης ο δημοσιογράφος ρωτά τον τότε αρχηγό της Ν.Δ Μ . Εβερτ γιατί ανέχεται περιφρονητικούς χαρακτηρισμούς της Ν.Δ εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ . Η απάντηση ήταν οτι αν χρησιμοποιούσε και η Ν.Δ παρόμοιους χαρακτηρισμούς θα έπεφτε το επίπεδο της πολιτικής . Οσον αφορά τώρα την μετάλλαξη του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικότερα του Α. Τσιπρα συμφωνώ με τον αρθρογράφο . Δεν υπάρχει αλλαγή στόχου παρά μόνο αλλαγή πρεσέγγισης του στόχου που δεν είναι άλλος απο το ελληνικό σοβιέτ . Οι κουμμουνιστές δεν αλλάζουν ποτέ , τον αράπη και αν τον πλύνεις το σαπούνι σου χαλάς .

  21. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 13/08/2015 10:14:27

    διαφοροποίηση του Ανδρέα Κατσανιώτη, "ο βουλευτής του κόμματος Ανδρέας Κατσανιώτης επισήμανε ότι προτείνει αποχή, ωστόσο αποσαφήνισε ότι εφόσον τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας, θα ακολουθήσει."

    • metronomos avatar
      metronomos @ ουδέτερος 13/08/2015 17:19:53

      εντιμος άνθρωπος που προέρχεται απο τον ιδιωτικο τομέα

      • ουδέτερος avatar
        ουδέτερος @ metronomos 13/08/2015 18:00:31

        Το ξέρω. μια αλλαγή από τους επαγγελματίες πολιτικάντηδες που προέρχονται από τζάκια.

  22. Σόλοικος avatar
    Σόλοικος 13/08/2015 10:35:09

    Ο επίπεδος, αλλά καλά επιτηδευμένος λόγος, η προπαγανδιστική πλύση εγκεφάλου με δημιουργία έργων και λόγων εντυπωσιασμού και άντλησης συμπαθειών, για τους δήθεν μαχόμενους αριστερούς, που δεν ενδιαφέρονται για την τσέπη τους, αλλά για τα λαϊκά στρώματα και η πολυεπίπεδη διασπορά ειδήσεων αποπροσανατολισμού, αποκοιμίζουν τον λαό, που ζει αποχαυνωμένος όπως και η μείζονα αντιπολίτευση της κυβέρνησης, που ενώ έπρεπε να ενδυναμώσει τον λόγο της και με πράξεις να αναχαιτίσει την αριστερή λαίλαπα, εμφανίζει εικόνα εσωστρεφούς διάλυσης και έλλειψης συντονισμού. Η πολιτική αγυρτεία όμως επικρατώντας ολοκληρωτικά θα αφήνει παντού τα σημάδια της ανείπωτης καταστροφής που δημιούργησε, με τους μετανάστες να μπαίνουν στα σπίτια μας και την τηλεόραση να παίζει μόνο το πρόγραμμα της Βουλής με μοναδική ομιλήτρια την Ζωή……. Καθένας μας ας αναλάβει την ευθύνη που τον βαρύνει. Ο αγύρτης και η βία, Ο αγύρτης τώρα έφθασε, γεμάτη η πλατεία, με τον αυλό του έπαιζε, αρχίζει η μαγεία, το φίδι μόλις ξύπνησε, ώρα για να σφυρίζει, ανασηκώνεται ψηλά, σαν κάτι να μυρίζει, ------------------------------------------- Ο αγύρτης ξάφνου αναπηδά, το ντέφι του χτυπάει, μέσα σε ήχους και καπνούς στο φίδι του μιλάει, το φίδι αναδιπλώνεται ήταν υπνωτισμένο, στους ήχους όμως του αυλού μοιάζει σαν μαγεμένο. ------------------------------------------------ Ο αγύρτης μέσα στη χαρά, δες τον να πως χορεύει με τον αυλό το μαγικό, το φίδι σαγηνεύει, ολόκληρο σηκώνεται, το σώμα του λυγίζει, το βλέμμα του πετά φωτιές σαν να πανηγυρίζει. ---------------------------------------------------- Ανοίγει, ξεδιπλώνεται ως το μισό κορμί του, τη γλώσσα και τα δόντια του δείχνει σαν δύναμή του, ο αγύρτης τότε το κτυπά μπας και το τιθασεύσει, το φίδι λίγο αναθαρρεί, πάει να δραπετεύσει. --------------------------------------------------------- Φωνάζει το μικρό του γιο, που μουσική γνωρίζει, πιάσε το μαγικό αυλό, το φίδι στροβιλίζει, μεσ’ στο μεγάλο το χαμό, αυτός του ψιθυρίζει, το φίδι κοντοστέκεται, κοιτάζει και γυρίζει. ---------------------------------------------------------- Ο αγύρτης τώρα που γελά, αρχίζει μια ιστορία, πως τα μεγάλα τα δεινά τα γέννησε η βία, όλοι που ζουν σ’ αυτή τη γη θέλουν ελευθερία, και όλοι μαζί του γέλαγαν και έκλαιγαν στην πλατεία. ---------------------------------------------------------------

  23. George Alexiadis avatar
    George Alexiadis 15/08/2015 14:43:59

    Ετσι ακριβώς είναι. Τι ακομα πρέπει να γίνει για να ξυπνησει ο λαός? Παλι χαμένες πατρίδες πρεπει να θρηνησουμε προκειμένου να ξυπνήσουμε?
    ΥΓ. Συγνωμη για οποια ορθογραφια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.