#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2014 17:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αφήστε τα πτώματα να προχωρούν



«Ένας φίλος σε ολόκληρη τη ζωή είναι αρκετός, δύο είναι πολλοί, τρεις είναι σχεδόν αδύνατον».

Πως μας ήρθε και το ρίξαμε στη φιλοσοφία, θα αναρωτηθείτε. O λόγος είναι ότι με αφορμή την κριτική που ασκούμε στην κυβέρνηση, για το καλό της πατρίδας πρωτίστως και της παράταξης δευτερευόντως, κάποιοι προσπαθούν ξαφνικά να προσφέρουν υπηρεσία στον Σαμαρά, με το επιχείρημα ότι το antinews στρέφεται εναντίον του.

Αυτοί οι «δήθεν» Σαμαρικοί, οι προστάτες της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, έχουν βγει στην πιάτσα και κοκορεύονται ότι είναι η «ψυχή» της Δεξιάς και όλοι οι άλλοι είναι προβοκάτορες. Ξαφνικά βλέπουμε διάφορους περίεργους και ανύπαρκτους μέχρι πρότινος να μέμφονται το antinews, ή να το καρφώνουν, γιατί λέει άρχισε να πηγαίνει κόντρα στον Σαμαρά και να βάζει φωτιές στην κυβέρνηση.

Δεν απολογούμαστε σε κανέναν και για τίποτα. Άλλωστε, το ποιοι είμαστε δε χρειάζεται να σας το πούμε εμείς. Το βλέπετε και το κρίνετε οι ίδιοι καθημερινά, κι όχι οι τυχοδιώκτες της δεξιάς παράταξης ή της δημοσιογραφίας.

Από την πρώτη στιγμή που έγινε πρωθυπουργός ο Αντώνης Σαμαράς χρησιμοποιήσαμε και ακολουθούμε ένα μότο: «Στηρίζουμε τον Σαμαρά, ελέγχουμε την κυβέρνηση». Κι αυτό κάνουμε με απόλυτη συνέπεια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και ο πρωθυπουργός δεν θα γίνεται αντικείμενο καλόπιστης κριτικής όταν λαθεύει.

Δηλαδή τι πιστεύουν άραγε ορισμένοι; Ότι θα βλέπουμε την κυβέρνηση να έχει πάρει λάθος δρόμο και δεν θα δείχνουμε αυτό που πιστεύουμε εμείς ότι είναι σωστό; Και το εμείς περιλαμβάνει και τους αναγνώστες μας οι οποίοι κατά κύριο λόγο στήριξαν τον Αντ. Σαμαρά και τη Νέα Δημοκρατία

Ακόμη και εεκείνοι οι αλεξιπτωτιστές μέσα στην κυβέρνηση τι νομίζουν ότι θα κάνουμε; Θα χαριστούμε σε γκάφες και λανθασμένες επιλογές τους; Ή σε πράξεις που πληγώνουν τη χώρα και τους πολίτες σε μια χρονική στιγμή που τα πάντα είναι ρευστά και τα πάντα πονάνε;

Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα για εμάς. Είμασταν «Σαμαρικοί» όταν τον είχαν ξεχάσει όλοι, όταν η μεγάλη πλειοψηφία προσκυνούσε ακόμα τη Ντόρα. Αλλά αυτό δεν αφορά κανέναν. Ούτε καν τον ίδιο τον Σαμαρά. Αφορά μόνο εμάς και τα δικά μας πιστεύω και κανέναν άλλο. Γι αυτό και όπως είδατε κανείς από εμάς δεν αντάλλαξε τους αγώνες του με οφίτσια. Ούτε και θα το κάνει κάποιος. Αλλιώς δεν έχει θέση εδώ μέσα.

Για μας υπάρχει μόνο μια μεγάλη υποχρέωση, εκείνη απέναντι στον κόσμο. Να βλέπουμε λοιπόν το δάσος κι όχι το δάχτυλο. Να βλέπουμε τον καπνό προτού ξεσπάσει η πυρκαγιά. Οι άλλοι ας έρθουν αργότερα να καταγράψουν τις καταστροφές.

Τις τελευταίες δύο ημέρες λοιπόν είχαμε δύο χαρακτηριστικά άρθρα. Το ένα ήταν για τις δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται. Το άλλο ήταν η υπενθύμιση ότι εμείς τα λέγαμε εδώ και καιρό και κάποιοι δεν μας άκουγαν. Καμιά δόση κακίας, καμιά κακοπιστία στην κριτική που ασκούμε. Εμείς αφουγκραζόμαστε τον κόσμο και εκφράζουμε αυτά που ο ίδιος δεν μπορεί να πει στον Σαμαρά και την κυβέρνηση. Η φωνή του προσπαθούμε να είμαστε και είναι τιμή μας που επιβεβαιωνόμαστε καθημερινά.

Προς απογοήτευση των όψιμων «Σαμαρικών» εμείς θα συνεχίζουμε να δείχνουμε τη σωστή κατεύθυνση. Όποιος θέλει ας το καταλάβει. Είμαστε σίγουροι ότι στο τέλος της διαδρομής εμείς και πάλι θα επιβεβαιωθούμε.

Το έχουμε ξαναπεί αλλά θα το θυμίσουμε και πάλι. Ο Σαμαράς έχει μια μεγάλη ευκαιρία να αναδειχθεί ηγέτης όλων των Ελλήνων. Να βγάλει τη χώρα από τα Μνημόνια και να αποτρέψει την εθνική καταστροφή. Να γίνει ο αναθεωρητής της Ελλάδας. Το παιχνίδι δεν είναι χαμένο, αντίθετα υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να κερδηθεί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anti-νεος avatar
    Anti-νεος 23/01/2014 17:32:38

    Respect ...σε άπταιστα ελληνικά!!!

  2. Jim Bim avatar
    Jim Bim 23/01/2014 17:37:33

    Η δημιουργική κριτική είναι πάντα επικοδομητικη
    Και οι ερωτευμένοι έχουν διαφωνίες αλλά το πάθος κυριαρχεί !!!

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 23/01/2014 17:38:15

    ...........υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να κερδηθεί.
    Θέλει όμως αρετή και ΤΟΛΜΗ που μάλλον δεν... δεν.......με βενιζέλο συνέταιρο δεν
    φαίνεται κάτι .

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/01/2014 17:55:27

    Πριν μερικά χρόνια οι ουκ ολίγοι αντισαμαρικοί νεοδημοκράτες και δεξιοί κατηγορούσαν το Αντινιούζ ως την ΠΡΑΒΔΑ του Σαμαρά.
    Σήμερα οι ίδιοι, το παίζουν φουλ σαμαρικοί, κατηγορώντας το Αντινιούζ για υπονόμευση του Σαμαρά!!!!
    Ελλάς το μεγαλείο σου...
    Ή μάλλον η γαλάζια γλίτσα ζει και βασιλεύει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 23/01/2014 20:52:01

      Αφού αυτοί είναι εχθροί της αλήθειας, μην περιμένετε ποτέ ειλικρινή και τίμια στάση. Εσείς πάντως συνεχίστε έτσι. Όσο κι αν κάποιες φορές είστε υπερβολικοί, δεν είναι από δόλο επομένως δεν είναι επιλήψιμο. Οι πηγές απλά δεν είναι πάντα αξιόπιστες και πρέπει να τριπλο-τσκάρονται. Και πάλι σας λέω: συνεχίστε έτσι!

    • Geros avatar
      Geros @ Strange Attractor 23/01/2014 22:38:10

      Δεν έχετε δίκιο , δεν είναι υποκρισία.
      Το φιλελεύθερο κομμάτι της Ν.Δ. θεωρούσε τον Σαμαρά ως τον κύριο εκφραστή του δεξιού λαϊκισμού, δικαίωμα τους δεν ήταν? Αυτά τα δείγματα είχε δείξει , ή αν θέλετε αυτό είχαν καταλάβει αυτοί , έστω εσφαλμένα.
      Στο πέρασμα του χρόνου αποδείχτηκε ότι ο Σαμαράς είναι ο πλέον φιλελεύθερος πολιτικός που έχει αυτή την στιγμή η Ελλάδα, πάλι δικαίωμα τους είναι να του το αναγνωρίζουν και να τον στηρίζουν.

      Βλέπετε δυστυχώς τα πράγματα με όρους ποδοσφαιρικούς και χάνετε την ουσία.
      Δεν αλλάξαμε εμείς , ο Σαμαράς άλλαξε αγαπητέ
      Εγώ άρχισα να σχολιάζω στο antinews την εποχή που ο Σαμαράς ήταν αντιμνημονιακός και ήμουν εντελώς αντίθετος. Έλεγα τότε ότι το αντιμνημόνιο είναι πλήρες αδιέξοδο σε βάθος χρόνου.
      Γιατί να συνεχίσω να είμαι αντίθετος στον Σαμαρά όταν βγήκε και είπε ακριβώς αυτά που έλεγα εγώ?

      • dim avatar
        dim @ Geros 24/01/2014 20:18:22

        Ο Σαμαράς ιδεολογικά δεν άλλαξε ποτέ. Στο οικονομικό σκέλος, είναι ο θεμελιωτής του όρου "κοινωνικός φιλελευθερισμός", και τον έχει αναλύσει λέγοντας ότι, στα οικονομικά πάντα, βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα στις ιδέες της σοσιαλδημοκρατίας (κέντρο - κεντροαριστερά), και στις ιδέες του ακραίου οικονομικού φιλελευθερισμού (δεξιά), που στην Ελλάδα εκφράζονται από τους Μάνο- Ανδριανόπουλο-Σκυλακάκη... Άρα στα οικονομικά πάντα, δεν είναι σωστό αυτό που λες, ότι ειναι ο πιο φιλελεύθερος πολιτικός που έχει αυτή τη στιγμή η Ελλάδα. Είναι ο πιο ρεαλιστής πολιτικός, που μπορεί να περάσει εκείνα τα φιλελεύθερα οικονομικά μέτρα που μπορεί να έχουν και τη στήριξη της πλειοψηφίας.

        Τώρα, όσον αφορά τα κοινωνικά - εθνικά θέματα, ο Σαμαράς απέχει αρκετά από τις ακραίες φιλελεύθερες αντιλήψεις. Σέβεται και στηρίζει βέβαια εκείνες τις αντιλήψεις που έχουν να κάνουν με τα κεκτημένα ευρωπαϊκά θέματα ατομικών και ανθρώπινων δικαιωμάτων, αλλά κατά βάση ο Σαμαράς είναι κύριος εκφραστής της κεντροδεξιάς παράταξης στα θέματα αυτά (εθνικά - κοινωνικά), αυτού δηλαδή που ονομάζουμε Συντηρητική Πατριωτική Παράταξη...

        Φιλελεύθερος λοιπόν στα Οικονομικά, Συντηρητικός - Πατριώτης στα κοινωνικο-εθνικά...

        • Geros avatar
          Geros @ dim 25/01/2014 11:33:33

          Η συντριπτική πλειοψηφία των φιλελευθέρων στην Ελλάδα αναφέρονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον οικονομικό φιλελευθερισμό αγαπητέ.
          Κάτι χαζομάρες που πήγε να κάνει ο Μάνος κάτι με Βαλιανάτους είδες που κατέληξαν.
          Αυτό που γίνεται , να συνδέουν δηλαδή τον κάθε φιλελεύθερο στα οικονομικά με ότι κουλή ΜΚΟ για τα δικαιώματα του .... ποντικού των Άνδεων , είναι άδικο. Δεν έχουν σχέση αυτά , είναι απλή ... συνωνυμία στους όρους.
          Δεν τον πιο "καθαρό" φιλελεύθερο στην Ελλάδα τον Ανδριανόπουλο , είναι μεγάλος πολέμιος της Ισλαμικής εισβολής στην Ευρώπη και είναι ενάντιος με όλους τους κατά καιρούς δήθεν οικολογικούς πανικούς.
          Δεν είναι εξαίρεση δηλαδή ο Σαμαράς σε αυτό , σχεδόν όλοι οι φιλελεύθεροι στην Ελλάδα έτσι είναι.

          Φίλε , αν περάσει η δέσμη μέτρων του ΟΟΣΑ θα είναι η μεγαλύτερη φιλελεύθερη μεταρρύθμιση από σύστασης του Ελληνικού κράτους , αν αυτό το κάνει ο Σαμαράς και δεν θέλει να τον θεωρούμε φιλελεύθερο δικαίωμα του. Εμείς πάντως θα τον ευχαριστούμε για πάντα ....

          • dim avatar
            dim @ Geros 25/01/2014 17:23:41

            Χαίρομαι που ξεκαθαρίζεις ότι ο όρος φιλελεύθερος εστιάζει μόνο στον οικονομικό φιλελευθερισμό... Υπό αυτή την έννοια φυσικά και η ΝΔ του Σαμαρά είναι η κατεξοχήν μεγάλη Φιλελεύθερη παράταξη στην Ελλάδα. Ο Σαμαράς φυσικά και θέλει να τον θεωρούμε φιλελεύθερο, σε αυτόν τον τομέα όμως. Φιλελεύθερος στα οικονομικά (όχι όμως και υπέρμαχος ακραίων φιλελεύθερων αντιλήψεων), και Συντηρητικός στα κοινωνικα (όχι όμως και με υπερσυντηρητικές αντιλήψεις μεσαιωνικού τύπου)...

            Μακάρι να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις, και είμαι και απολύτος βέβαιος ότι αν δοθεί και άλλος χρόνος στο Σαμαρά και απεμπλακεί από τα βέτο της τρόικας, θα κάνει πράξη και την καθοριστική μείωση των φορολογικών συντελεστών (στο 15% flat rate tax), που τόσο πολύ και ο ίδιος πιστεύει...

    • factorx avatar
      factorx @ Strange Attractor 23/01/2014 22:39:28

      Γειά σου βρε Strange

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ factorx 23/01/2014 23:57:02

        Γειά σου αρχηγέ και μέντορα!

    • ΑΡΗΣ avatar
      ΑΡΗΣ @ Strange Attractor 24/01/2014 12:49:13

      Γι αυτό και χάνει.
      Κάποια στιγμή ακόμα και η πιό πηχτή γλίτσα καθαρίζεται, οταν έρχεται το αδυσώπητο πλήρωμα του χρόνου. Αν το antinews δεν ήταν αντικειμενικό δεν θα έγραφα σ' αυτό.

  5. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 23/01/2014 18:08:36

    - Είναι προτιμότερο να βρεθεί κανένας ανάμεσα σε κόρακες, παρά σε κόλακες, γιατί οι πρώτοι καταστρέφουν το σώμα του πεθαμένου, ενώ οι δεύτεροι την ψυχή του ζωντανού. - Αντισθένης
    - Η κολακεία είναι σαν την κολόνια: προορίζεται για να την μυρίζουμε κι όχι για να την καταπίνουμε. - Ουίλιαμ Σόμερσετ Μομ
    - Κάκιστον είναι των μεν αγρίων θηρίων τον τύραννον, των δ' ημέρων τον κόλακα (Από μεν τα άγρια θηρία το πιο κακό είναι ο τύραννος, από δε τα ήμερα ο κόλακας) - Πλούταρχος, Ηθικά
    - Ο άνθρωπος κατά τη φύση του συμπεριφέρεται με ξιπασιά απέναντι σ' αυτούς που τον κολακεύουν, και με σεβασμό προς εκείνους που δεν υποκλίνονται. - Θουκυδίδης
    - Όσο πιο πολύ αγαπάμε τους φίλους μας, τόσο πιο λίγο τους κολακεύουμε. Η αληθινή αγάπη φαίνεται από το ότι δεν συγχωρεί τίποτε. - Μολιέρος
    - Μην εμπιστεύεσαι αυτούς που σε ζητωκραυγάζουν, γιατί αυτά τα άτομα θα επευφημούσαν το ίδιο, αν εσύ κι εγώ πηγαίναμε στην κρεμάλα.
    Όλιβερ Κρόμβελ

    • Geros avatar
      Geros @ Ήμερος Αγριόλυκος 23/01/2014 22:43:29

      doo-be-doo-be-doo
      Frank Sinatra

      • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
        Ήμερος Αγριόλυκος @ Geros 24/01/2014 07:45:15

        Αχ Ευρώπη - Τζίμης Πανούσης

  6. ΑΡΗΣ avatar
    ΑΡΗΣ 23/01/2014 18:18:28

    Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι.
    Και μονοψήφιο ποσοστό να πάρει η ΝΔ, αυτοί θα λένε στο Σαμαρά να μη στεναχωριέται γιατί στη Δημοκρατία μετά τον Ανδρέα, δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι...

  7. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 23/01/2014 19:21:16

    Τι πληρώνει ο Ελληνικός λαός;
    Και γιατί να πληρώσει αυτός, για σφάλματα και παραλείψεις των κυβερνήσεών του;
    Κι ας μη χανόμαστε και μη γελιόμαστε…
    Σε καμιά επιχείρηση ή «επιχείρηση» μεγέθους, δεν είναι απούσα η εξουσία, σε οποιαδήποτε μορφή.
    Είναι εκεί, παρούσα και παίρνει το μερίδιό της.
    Και επειδή το παιχνίδι δεν το ορίζει κανείς άλλος πέραν της εξουσίας, αυτή η τελευταία ευθύνεται για τα πάντα…
    Αυτή έχτισε τα τζάκια, αυτή έχτισε και τα νέα τζάκια.
    Αυτό άλλωστε προκύπτει από δύο πράγματα κυρίως…
    Το ένα το αντιμετωπίζει ο πολίτης ως επιχειρηματίας ή ως φορολογούμενος κάθε μέρα.
    Η χώρα αυτή δεν έχει κανόνες και ποτέ δεν είχε.
    Η εξουσία διαφέντευε τη χώρα μέσω του υπουργείου των οικονομικών και των μανδαρίνων του -τώρα του Θεοχάρη ασφυκτικά- και αντί να έχουν θεσπισθεί από αυτούς κανόνες σταθεροί, σκληροί, αν θέλετε και απαράβατοι, το μόνιμο μέλημα τους ήταν η … έκδοση ερμηνευτικών βιβλίων, στις συχνότατες αλλαγές των «όπως μας βόλευε» εκάστοτε υπουργών οικονομικών των κανόνων του παιχνιδιού σε βάρος των φορολογούμενων.
    Τα αποτελέσματα τραγικά.
    Η εξουσία φταίει, ο λαός καλείται να πληρώσει.
    Μάλιστα καλείται με σκαιό τρόπο,
    δεχόμενος απαράδεκτες ύβρεις και θεωρούμενος a priori ένοχος, από μια κυβέρνηση, η οποία εκπροσωπεί την εξουσία στο διηνεκές και η οποία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της πως ο λαός η εικόνα της είναι, αφού η ίδια τον δίδαξε και τον έπλασε έτσι.
    Όλοι οι Έλληνες είναι εκ προοιμίου φοροκλέπτες και ύποπτοι λογαριασμών στην Ελβετία και αλλαχού, αλλά το κακό που έκαναν οι πολιτικοί απλά το … ξορκίζουν, αλλάζοντας δήθεν το νόμο.
    Δεν έστειλαν στο απόσπασμα ή στα κάτεργα, τους … κατεργάρηδες της πολιτικής και συντρόφους τους διαχρονικά στην άσκηση της εξουσίας.
    Με ηλίθιες και βλακώδεις δικαιολογίες, με πράξεις ή παραλείψεις και άλλα πολλά, τα οποία τα ζείτε και τα παρακολουθείτε θέλετε δεν θέλετε, μέρα και νύχτα.
    Το χειρότερο;
    Να σε δέσουν με χειροπέδες σαν κοινό εγκληματία, επειδή δηλώνεις ανήμπορος να πληρώσεις αυτά που σου καταλόγισαν και που δεν τα χρωστάς...
    Συνεπώς δεν χρειάζεται προστάτες ο αίρων τα λάθη των Ελλήνων πολιτικών πρωθυπουργός...
    Μαστίγιο χρειάζεται ή μάλλον χρειαζόταν από καιρό...
    Τώρα δεν ξέρουμε αν προλαβαίνει, αλλά ας το κάνει για την τιμή του...
    Αξίζει τον κόπο...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 24/01/2014 10:51:17

      "Και γιατί να πληρώσει αυτός, για σφάλματα και παραλείψεις των κυβερνήσεών του;".... Μμμμμ... ίιιιιισως γιατί έχουμε Δημοκρατία? Αυτό είναι το νόημα της Δημοκρατίας: υπεύθυνος και υπόλογος είναι πάντα και μόνο ο λαός.

      • tak avatar
        tak @ TopGunZ 24/01/2014 13:21:17

        Φυσικά φίλε TopGunZ, αν εκλαμβάνεις το λαό, τη λαϊκή κυριαρχία, ως πρωτογενή πηγή της εξουσίας!
        Αλλά ο λαός άγεται και φέρεται από τους δημοκόπους, που ήταν πάντα ένα καρκίνωμα στο σώμα της Δημοκρατίας!

  8. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 23/01/2014 19:35:15

    αρκετά έχουν προχωρήσει δε νομίζετε;

    • factorx avatar
      factorx @ Βούλα Ελευθεριάδου 23/01/2014 20:05:17

      ;;;

  9. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 23/01/2014 20:45:19

    Αγαπητέ Φάκτορα, οι γνήσιοι Σαμαρικοί δεν είχαν ιδιοτέλεια, γι αυτό και ήταν δίπλα του αμετακίνητα στα πέτρινα χρόνια. Δεν άκουσαν σειρήνες και δεν πάτησαν το άλλο ποδάρι τους σε δεύτερη βάρκα. Και συνήθως ο ανιδιοτελής είναι από τη φύση του και αξιοπρεπής, γιατί δεν διαθέτει τα ιδιαίτερα προσόντα ούτε του σαλίγκαρου, ούτε της βδέλλας! Οπότε νομοτελειακά, όταν ήρθε αυτό που προσδοκούσαν, έμειναν πίσω από την κουίντα και δεν προσέτρεξαν να εξαργυρώσουν τίποτα! Στη συνομοταξία των παραπάνω προσοντούχων έχουν προστεθεί και οι άλλοι, οι λεγόμενοι νεοσαμαρικοί ή όψιμοι σαμαρικοί. Αυτοί είναι δύο ειδών: Οι αριβίστες ή ζεστοθεσούληδες ή βολεψόπουλοι ή παντός καιρού και οι άλλοι οι επονομαζόμενοι και "δούρειοι ίπποι"! Όλοι τους γνωστοί και μη εξαιρετέοι! Τους βλέπεις και τους βλέπω, τους ξέρεις και τους ξέρω! Το μόνο βέβαιο είναι πως ο κόλακας σε χαϊδεύει και σε ξεσκονίζει, ενώ ο φίλος σε προστατεύει από ενδεχόμενα λάθη και σε προειδοποιεί. Οπότε, διαλέγεις και παίρνεις! Έτσι απλά!

    • ΑΡΗΣ avatar
      ΑΡΗΣ @ Αφροδίτη 23/01/2014 21:12:13

      Αφροδίτη αδελφούλα μου είσαι πολύ όμορφη (σαν τρόπος σκέψης) και η λογική σου τετράγωνη.
      Τα σέβη μου! Αν δεν είχαμε μια ιδιαίτερη εκτίμηση προς τον Σαμαρά και τη γιαγιά του κυρίως, δεν θα γράφαμε σ' αυτό το σάιτ. Υπάρχουν τόσα άλλα...

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ ΑΡΗΣ 23/01/2014 22:29:49

        Σ' ευχαριστώ Άρη για τα καλά σου λόγια! Κοινή λογική έχω, απλά τα έχω δει όλα και όλους...

  10. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 23/01/2014 20:56:22

    Θα δείτε που στο τέλος και έπειτα από την μοιραία συντριβή θα σας την λένε κι από πάνω ότι φταίτε εσείς για αυτό, επειδή ασκούσατε κριτική στον Σαμαρά και δεν τον στηρίζατε άνευ όρων. Καλό κουράγιο λοιπόν...

    • factorx avatar
      factorx @ Ο Λούμπεν 23/01/2014 22:15:59

      Μοιραία συβντριβή δεν θα υπάρξει - αλλά ανεξάρτητα απο αυτό ό,τι και να γράψουμε θα μας την λένε. Το έχει η μοίρα μας

  11. Ελλην Πολίτης avatar
    Ελλην Πολίτης 23/01/2014 21:32:08

    Ένας ηγέτης μιάς μεγάλης παράταξης οφείλει να ακούει τις φιλικές ελεύθερες φωνές.
    Συνέχισε φάκτορα την αρθρογραφία σου με το ίδιο πνεύμα!!

  12. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 23/01/2014 21:32:57

    "Τα δώρα φέρνουν και αντίδωρα''. Ο Πλαστήρας και η γνωστή ρήση-τακτική του πρέπει να είναι στο μυαλό κάθε πολιτικού.
    Ο Σαμαράς δεν είναι τυχαίος,ούτε χθεσινός.Πιστεύω οτι η Ιστορία θα τον δικαιώσει,λυπάμαι που για να γίνει αυτό πρέπει να περάσουν απο τη εξουσία και άλλοι.Νάνοι μπροστά του

  13. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 23/01/2014 21:34:40

    Φάκτορα,πού καρφώνουν,μόνο ἐδῶ μέσα ἤ καί σέ ἄλλα sites;
    Ρωτῶ,γιατί κι ἐδῶ μέσα τελευταία πέσανε ἀρκετοί ψυχοπονιάρηδες...

  14. Provocateur avatar
    Provocateur 23/01/2014 22:11:35

    Οι βολεμένοι κόλακες, πάντα θα είναι περισσότεροι απ΄αυτούς που απαιτούν να είσαι συνεπής με τον εαυτό σου. Η ευθύνη της επιλογής, μόνο δική σου....

  15. factorx avatar
    factorx 23/01/2014 22:14:21

    Σε άλλα σαιτς, μερικά δήθεν νεοδημοκρατικά και κυρίως συριζέϊκα που τρίβουν τα χέρια τους επειδή νομίζπυν οτι "το πιο σαμαρικο" σαιτ έγινε ...αντισαμαρικό χα χα χα χααα

  16. JIM BIM avatar
    JIM BIM 23/01/2014 22:39:32

    Δεν σωζόμεθα δια της φυγής, παρά να αποθάνωμεν αδόξως, προτιμότερον να αποθάνωμεν ενδόξως αγωνιζόμενοι.
    Θεοδώρα, 500-548 , Αυτοκράτειρα του Βυζαντίου
    (στη στάση του Νίκα, το 532 μ.Χ)

  17. JIM BIM avatar
    JIM BIM 23/01/2014 22:57:03

    Ο λόγος εις την ώρα του χίλια φλουριά αξίζει, κι αν δεν τον πεις στην ώρα του, τίποτα δεν αξίζει.

  18. aris. Aold avatar
    aris. Aold 23/01/2014 23:07:12

    To antinews θα υπάρχει και μετά τον Σαμαρά και μετά την ΝΔ.

    Δύναμη του είναι η ευθυκρισία ο πλουραλισμός ή ποιότητα και το πάθος με το οποίο γράφουν οι σχολιαστές.

    Εγώ αν κατηγορούσα θα κατηγορούσα το antinews ότι στήριξε υπερβολικά τον Σαμαρά ακόμα και σε εξόφθαλμα λανθασμένες αποφάσεις που πήρε.

    Η ουσία είναι ότι το πράγμα έχει στραβώσει πολύ και ο Σαμαράς έχει απογοητεύσει πάρα πολύ κόσμο ειδικά με την συνδιαλλαγή και την ταύτιση του με αρρωστημένες καταστάσεις και πρόσωπα που έφεραν την χώρα ως εδώ.

    Πολλές από τις αποφάσεις που πήρε δεν έχουν καμία σχέση με τον Σαμαρά που περιμέναμε.

    Το ποιος έχει δίκιο στις εκτιμήσεις του θα φανεί στην κάλπη.

    Το σημαντικό δεν είναι το antinews να είναι Σαμαρικό ή αντιΣαμαρικό.

    Το σημαντικό είναι να είναι της κοινής λογικής και να συντάσσεται με αυτά που ευνοούν τους πολλούς και την χώρα.

    Οποιος έχει θητεύσει δίπλα σε ανθρώπους της εξουσίας και του χρήματος έχει διαπιστώσει ότι υπάρχουν και οι αητοί και τα σαλιγκάρια.

    Και όπως λέει ο λαός και οι δύο φτάνουν στην κορυφή του καμπαναριού.

    ο ένας με τα φτερά του και ο άλλος γλείφοντας.

  19. leak avatar
    leak 23/01/2014 23:43:47

    Παίδες, η τρομοκρατία της φορολογίας είναι σκόπιμη πολιτική (στοχεύει στον εκφοβισμό και όχι στην πραγματική επίτευξη των, ούτως ή άλλως, παράλογων στόχων) με σκοπό να πηδήξει ο Σαμαράς από το καράβι. Η φουρτούνα είναι μεγάλη και ο καπετάνιος μάλλον αποδεικνύεται λίγος για την περίσταση.

    Αναμένουμε λοιπόν τον επόμενο εθνικό ηγέτη (φυσικά δεν εννοώ τον Τσίπρα που θα είναι ένα σύντομο ανέκδοτο). Μέχρι τότε χρειάζεται αλληλεγγύη μεταξύ μας και στήριξη των αδυνάτων, διότι κανείς δεν νοιάζεται για τον απλό λαό.

  20. panas avatar
    panas 24/01/2014 00:49:30

    Η διχόνοια ήταν και δυστυχώς είναι ακόμη βασικό χαρακτηριστικό των Ελλήνων. Και η ΝΔ σε περιόδους κρίσης αντιδρά έντονα με διχασμούς. Ο ένας προσπαθεί να μετατοπίσει την ευθύνη στον άλλον...
    Εγώ πάντως, που δεν είμαι Σαμαρικός, αφού τον θεωρώ πολιτικό παλαιάς ελληνικής κοπής με ροπή προς το πελατειακό κράτος και αποκομμένο από τα πραγματικά προβλήματα του μέσου Έλληνα, διαβάζω συνεχώς antinews και ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια από πολλούς σχολιαστές, αν και δεν συμφωνώ σε όλα μαζί τους. Παρεμπιπτόντως, που χάθηκε ο Akenaton...

  21. victoria (true) avatar
    victoria (true) 24/01/2014 01:17:34

    Ε όχι και ο Σαμαράς δεν ξέρει, ξέρει πολύ καλά. Τα λέμε γιατί πονάμε τη χώρα και θέλουμε να τη δούμε να προοδεύει με αυτόν πρωθυπουργό! Άστε τους να λένε, τόσο καταλαβαίνουν.

  22. factorx avatar
    factorx 24/01/2014 01:21:13

    Έχει πήξει

  23. Yiannis avatar
    Yiannis 24/01/2014 06:43:53

    "Είναι δυστυχισμένοι"
    Πάνος Γαβαλάς

  24. Yiannis avatar
    Yiannis 24/01/2014 08:34:02

    "... όσοι είναι γερασμένοι (στις απόψεις)"
    ... and friends

  25. kostis avatar
    kostis 24/01/2014 10:54:11

    Και οι κρινοντες, κρινονται.. Σημερα, καλως οι κακως, ο Σαμαρας ειναι το βαρυ χαρτι της παραταξης, αλλα και της κυβερνησης. Προσπαθει.. Κανει πολλα θετικα, οπως κανει και λαθη.. Εαν εμεις προσπαθουμε να αναδειξουμε τα θετικα που κρυβονται η υποτιμουνται με χαρακτιριστικη επιμελεια, και ασκουμε καλοπροαιρετη κριτικη, αυτο δεν σημαινει πως καιμε λιβανι η ειμστε ακουραστοι χειροκροτητες με παρωπιδες.. Δεν ειμαστε προσωπολατρες, αλλα συνειδητοι βασταζοι σε μια μεγαλη προσπαθεια..

  26. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/01/2014 11:17:45

    Το κακό είναι ότι σε πόλεμο που οι άλλοι χρησιμοποιούν CBRN όπλα μαζικής καταστροφής, εμείς πάμε να πολεμήσουμε με ξιφολόγχες και δάφνινα στεφάνια. Και μόνο το ότι έπρεπε να δημοσιευτεί το παρόν άρθρο... Τέλος πάντων, όπως ξέρει κάθε σινεφίλ του είδους των ταινιών τρόμου, αν αφήσεις τα πτώματα να περπατούν για πολύ καιρό θα έρθει η μέρα που θα σε δαγκώσουν. Και ήδη έχουνε πλησιάσει επικίνδυνα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.