#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/11/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αυτό δεν είναι κοινοβούλιο. Είναι…μαρμαρένια αλώνια!



Όλα σήμερα τελειώνουν. Τόσο καιρό αναλύαμε την αυλαία, μιλούσαμε για το τι θα προηγηθεί του πεσίματός της, θεωρητικολογούσαμε για το τι θα ακολουθήσει στην πρώτη πράξη της αποκαλούμενης "νέας μεταπολίτευσης".

Και τώρα η αυλαία πέφτει με ορμή επάνω στα κεφάλια μας. Η νέα μεταπολίτευση συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας, με όλες τις ωδίνες του θανάτου του παλιού και του τοκετού του νέου

Μετά την σημερινή ψήφιση των μέτρων, όλα όσα για τα αναλύαμε και συζητούσαμε τόσον καιρό - μεταπολιτεύσεις, διαπλοκές, διορισμοί, ιδεολογίες, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, Αριστερά- θα αποτελούν παρελθόν -  αντικείμενο της (πολιτικής) ιστορίας και όχι της πολιτικής ανάλυσης καθ’ εαυτής. Καμβάς πάνω στον οποίον μπορούν να ζωγραφιστούν τα καλύτερα ή τα χειρότερα, αλλά πάντως καμβάς κενός ακόμα.

Αν τα μέτρα ψηφιστούν και περάσουν, από την επόμενη κιόλας μέρα κάθε δικαιολογία, κάθε κενό πολιτικό σχήμα, κάθε «δεν ήξερα» και κάθε «πάμε όπως άλλοτε», θα συναντά τοίχο. Πολιτικά, θα είναι σαν να βγαίνει η Ελλάδα από πολεμική σύρραξη – σε χρόνο ασύλληπτα συμπυκνωμένο, θα πρέπει να χτιστούν όλα από την αρχή. Η  κατάσταση δεν θα καλεί πλέον σε μια απλή οικονομική διαχείριση, αλλά σε πλήρη ανασχεδιασμό εκ του μηδενός, σε μια νέα ανακάλυψη της πολιτικής σε ένα νέο επαναπροσδιορισμό της.

Κάποιοι θα προσπαθήσουν φυσικά να αναβιώσουν το παλιό, να διατηρήσουν προνόμια και ισορροπίες, να αλλάξουν απλώς τα ρούχα του Μανωλιού. Θα εισπράξουν φυσικά την χυλόπιτα της Ιστορίας.

Κάποιοι άλλοι, θα προσπαθήσουν να αυτοπροβληθούν ως το καινούργιο, αλλά θα αποδειχθούν ανεπαρκείς ακόμα και για την επαγγελία.

Και κάποιοι άλλοι θα καταφέρουν να αρθρώσουν συγκεκριμένη πρόταση για μιαν άλλη Ελλάδα – σε αυτούς θα δοθεί εν τέλει η δυνατότητα διαχείρισης, και αυτοί θα δοκιμαστούν. Και θα είναι συνάρτηση καθαρής συνείδησης το με ποιό πρόταγμα θα συνταχθεί τότε ο καθένας μας , χωρίς συναισθηματισμούς και με καθαρή κρίση.

Αν τα μέτρα δεν ψηφιστούν και το «πακέτο» απορριφθεί, το μονοπάτι είναι ένα και συγκεκριμένο: το απόλυτο χάος μιας ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας, είτε ως απότοκο είτε ως αιτία ασυνάρτητων πολιτικών εξελίξεων. Δεν προσπαθούμε να εκφοβίσουμε –η καρδιά μας το ξέρει-, αλλά να εκφράσουμε με τη μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια τους δικούς μας φόβους, τους οποίους θεωρούμε απόλυτα ρεαλιστικούς. Η απόγνωση, η απελπισία του πολίτη ίσως του δημιουργεί την αίσθηση ότι οποιαδήποτε εναλλακτική στην παρούσα φρίκη που βιώνει θα είναι καλύτερη – ακόμα και η άτακτη χρεωκοπία, το κόψιμο της διασωλήνωσης στην ευρωπαϊκή εντατική μας. Όμως, ας μην εύχεται να πατηθεί η σκανδάλη – γιατί το πιστόλι είναι στους κροτάφους του. Αν η ψήφιση των μέτρων διανοίγει άπειρη ποικιλία ενδεχομένων για την επόμενη μέρα, από τα ενθουσιωδώς καλύτερα μέχρι τα εφιαλτικά χειρότερα, η καταψήφισή τους διανοίγει μόνο το ενδεχόμενο της Πτώσης, την Οδό της Απωλείας.



Θυμίζουμε ξανά ότι άλλοι άφησαν πίσω τους τον τσουχτερό λογαριασμό. Και αυτός που προθυμοποιήθηκε να τον σηκώσει, ο Αντώνης Σαμαράς, μέχρι στιγμής σ’ αυτούς τους τέσσερις μήνες έχει κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό, σιδεροδέσμιος στην αντίστροφη μέτρηση ή της υπερψήφισης του πακέτου, ή της ανεξέλεγκτης χρεωκοπίας. Η δυναμική επανεγκατάσταση της Ελλάδας στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι μια «προίκα» για την επόμενη μέρα μεγαλύτερη απ’ ότι αντιλαμβανόμαστε, αν δούμε τους σωστούς (και πρωτοφανείς) χειρισμούς που οφείλουμε να αναμένουμε – φτάνει να επιτρέψουμε να υπάρξει επόμενη μέρα. Και όποιος πιστεύει ότι θα βρει την λύση ανεξάρτητα και ερήμην της Ευρώπης ή της διεθνούς κοινότητας, μάλλον νοιάζεται λιγότερο για την μοίρα του ελληνικού λαού απ’ όσο ισχυρίζεται.

Γιατί για εμάς το να κρατηθεί στιβαρά το πηδάλιο δεν είναι ανθυπολεπτομέρεια, αλλά βασική προϋπόθεση και πολύ ψηλά στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Και αυτό σήμερα το εγγυάται μόνον ο Αντώνης Σαμαράς.

Σε αυτήν την μάχη λοιπόν του Σαμαρά στα «μαρμαρένια αλώνια», τον στηρίζουμε πλήρως, φέρνοντας μαζί μας και όλη μας την αποστροφή προς το κοινωνικά άδικο Μνημόνιο. Ειδικά τώρα που ο… Χάρος έχει φορέσει «πατριωτικά» και «επαναστατικά» κουρέλια. Η στήριξή μας δεν είναι καθόλου αυτονόητη ή δεδομένη, όπως αποδεικνύουμε στο Antinews καθημερινά με τα άρθρα μας – το αντίθετο μάλιστα.

Τώρα όμως, και πέρα από τις υλακές που καλούν σε νταηλίκι δήθεν ζείδωρο ή την ακρισία που απλώς ξορκίζει ό,τι δικαίως δεν της αρέσει χωρίς όμως προσφορά εναλλακτικής, υπάρχει μία και μόνο μία επιλογή για όσους έχουν ως προτεραιότητα το συμφέρον του τόπου.

Και μην έχει κανείς ουδεμία αμφιβολία ότι μετά την υπερψήφιση του πακέτου «έχουμε να συζητήσουμε δυο λογάκια», όλοι με όλους…

Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 07/11/2012 08:06:31

    Σου 'χει κάνει κάτι ο Σαμαράς προσωπικά?

    Τι άλλο να γίνει?

    Είπαμε περιμένουμε μέχρι Άνοιξη - Καλοκαίρι 2013... Αν έχουμε ξανά μια απ' τα ίδια, "άρεται η εμπιστοσύνη"!

    • romeo avatar
      romeo @ Θόδωρος 07/11/2012 08:54:01

      Ενώ αν δεν ψηφιστούν τα μέτρα, θα σωθούμε! Προτάσεις, που λέει και ο Θόδωρος...

    • Θόδωρος avatar
      Θόδωρος @ Θόδωρος 07/11/2012 09:11:29

      Και θα ξαναπαντήσω όπως και σε άλλους "γκρινιάρηδες":

      Προτάσεις??

      Εκτός από τις σαχλαμάρες
      των "αεροψε-καμμένων, να τιτλοποιήσουμε τα κέρδη του Ελλην. Πετρελαίου!",

      των "δεν είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε, εκτός κι αν μας δώσει τζάμπα πετρέλαιο ο Τσάβες!" και

      των "για όλα φταίν οι λαθρο/στες" των νεάντερταλ
      της ΧΑ

      Δηλαδή ειλικρινά πρέπει να έχεις χαμηλό iq ή μόλις να κατέβηκες απ' τα βουνά για να πιστέψεις τέτοιους λαϊκισμούς...

      Και εγώ δεν είμαι ευχαριστημένος, έχω πει για τον ΑΣ ότι πολλές φορές σαν να δείχνει άτολμος, αλλά έξω απ' τον χορό όλοι πολλά τραγούδια ξέρουν..
      Θέλει βαθιές τομές, αλλαγές-σοκ που θα δώσουν δυνατό σπρώξιμο στην οικονομία, μ' αυτά συμφωνώ.

      Αλλά:
      1. Ποια είναι αυτές οι τομές τελικά?
      2. Ποιος θα τις εφαρμόσει?

      Το λέω, αν δεν είναι ο ΑΣ (λόγω που μπορεί να είναι ήδη "μαγκωμένος" απ' το σύστημα) εγώ θα ψηφίσω όποιον άλλο με πείσει.

      Αν το κάνει ο ΑΣ, θα είμαι μ' αυτόν.. Απλά πράματα και, δυστυχώς, κι άλλη υπομονή.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Θόδωρος 07/11/2012 09:14:12

        Σωστά ὅλα ὅσα λές Θόδωρε,στήν ὑπομονή μόνο τά χαλᾶμε λιγάκι...

      • Κονιορτοποιός avatar
        Κονιορτοποιός @ Θόδωρος 07/11/2012 19:37:04

        Εάν σοβαρά πιστεύεις πως έχεις τον χρόνο έως και την επόμενη άνοιξη τότε καλώς γράφεις αυτά που γράφεις...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Θόδωρος 07/11/2012 11:21:02

      "αίρεται".

  2. Ραβινος avatar
    Ραβινος 07/11/2012 08:12:57

    Μονοπλευρη τυφλα !Τι αντιπροτεινεις στο διλημμα τι θα συμβει εαν δεν παρθουν τα μετρα !Το θα πορευτουμε με βαρκα την ελπιδα εχει πεθανει προ πολλου !Δυστυχως το μια δοκιμη θα μας πεισει των Συριζοτσιπραιων δεν εχει επιστροφη οποτε σκασμος και κολυμπι μεχρι να βγουμε στην στερια !Τα σωσιβια των με δανεικα καταναλωσεων των πασοκοσυριζαιων λαμογιων του δημοσιου τομεα ειναι τρυπια !Ευτυχως που σε μια τετοια συγκυρια υπαρχει ο Σαμαρας μπας και σιαξει η πορεια του πλοιου και δεν πεσει στα βραχια !

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ Ραβινος 07/11/2012 09:09:03

      Δεν πέθανε το πορευόμαστε με βάρκα την επλίδα. Και με την ψήφιση των μέτρων έτσι πορευόμαστε. Δεν ξέρουμε ποιο τμήμα της δόσης θα πάρουμε και πότε, δεν γνωρίζουμε αν θα διαχειριζόμαστε εμείς τα χρήματα ή οι δανειστές μας. Το μόνο που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι το δημόσιο χρέος δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετηθεί ως έχει και ότι η εφαρμογή των μέτρων θα βαθύνει την ύφεση και επομένως τον φαύλο κύκλο των 3 τελευταίων ετών. Γνωρίζουμε επίσης ότι εξαρτάται από τη Μέρκελ να δοθεί μια οριστική λύση, άγνωστο με ποιους όρους. Να σκάσουμε και να κολυμπήσουμε αλλά όχι όταν πιάσουμε στεριά αυτή να είναι έρημος.

  3. STAM avatar
    STAM 07/11/2012 08:46:48

    Αν τα μέτρα δεν τα ακολουθήσει σε πολύ σύντομο χρόνο ένα μνημόνιο Ανάπτυξης χαιρέτα μου τον Πλάτανο. Αν η ύφεση διατηρειθεί στα σημερινά επίπεδα ΄ξη φτάσει το 7% ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.
    Προς το παρόν μόνο αυτά.

  4. romeo avatar
    romeo 07/11/2012 08:51:23

    Είσαι εκτός τόπου και χρόνου! Άσε το Σαμαρά και κοίτα την τύφλα σου!

  5. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 07/11/2012 09:01:43

    τα μέτρα περνούν σήμερα,γίνονται οι απαραίτητες λογιστικές εγγραφές,μια βαθιά ανάσα οι αγορές.
    Αύριο μπαίνουν μπροστά οι αποκρατοικοποιήσεις ,να κονομήσει το ταμείο στο Λουξεμβούργο κανα φράγκο.
    Αντώνη γερά,μπετόν αρμέ η κοινοβουλευτική μας ομάδα!!!

  6. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/11/2012 09:02:25

    18 σημεία?!..

  7. Κώστας avatar
    Κώστας 07/11/2012 09:04:50

    Όταν οι προηγούμενες κυβερνήσεις κάναν ακριβώς τα ίδια, τάζοντας και πάλι τα ίδια (τελευταία μέτρα κλπ), ο Σαμαράς είχε περισσότερες από μια προτάσεις τις οποίες με φανφάρες ανακοίνωνε πουλώντας ελπίδα. Τώρα βέβαια, κατάλαβε ότι οι αερολογίες κάποια στιγμή πληρώνονται, και μπήκε και αυτός στο τριπάκι των "επώδυνων, αλλά απαραίτητων" και κυρίως για μια ακόμη φορά τελευταίων μέτρων.
    Αν αυτό σε καλύπτει και θεωρείς ότι πρέπει να περιμένεις προτάσεις από αναγνώστες του Antinews, και όχι από αυτούς που ψήφισες για να σου τις προσφέρουν, πάσο...

  8. FATAL CHECK MAT avatar
    FATAL CHECK MAT 07/11/2012 09:06:59

    Δυστυχώς αγαπητοί φίλοι του antinews, δεν ωφελεί να τάσσεστε μεν κατά του μνημονίου, αλλά υπέρ εκείνου που ευαγγελίζεται ως μόνη λύση σωτηρίας το μνημόνιο....(Σαν τον Κουβέλη ένα πράγμα...) Όλο το χρονικό διάστημα που η κοινωνία βράζει κατά των εξοντωτικών μέτρων, λάβροι να τα καταδικάζετε μαζί μας και μόλις φτάσει η κρίσιμη ώρα των ψηφοφοριών, στο...πλευρό του ηγέτη Αντώνη Σαμαρά.
    Σκάκι που παίζετε και με τα μαύρα και με τα άσπρα, είναι απλά μια χαμένη παρτίδα.....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ FATAL CHECK MAT 07/11/2012 09:10:53

      Γιά τό σκάκι δέν ἔχετε δίκιο!
      Εἶναι κερδισμένη ἡ παρτίδα καί καλά μάλιστα...

  9. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/11/2012 09:09:16

    Τά μέτρα θά περάσουν σήμερα,τό 2013 θά μᾶς μπεῖ βαθειά,τά κεφάλια μέσα τῶρα μέχρι τήν ἐπόμενη δόση πού θά ξανασωθοῦμε.
    Ἄσε δέ,πού μέ τόσα σωσίματα τόν παράδεισο τόν ἔχουμε ἐξασφαλισμένο,κοιτᾶμε μόνο γιά κάτι παραπάνω...
    Ἄ,καί ὅσοι ἔχουν παιδιά...ἄς πρόσεχαν...
    Ὅσοι δέν ἔχουν...ἄς προσέξουν...
    Υ.Γ.:Αὐτές εἶναι οἱ δικές μου προτάσεις καί στό φίλο Θόδωρο πιό πάνω πού ψάχνει ἐναγωνίως...

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ Κυθήριος 08/11/2012 00:59:26

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ,ΠΟΥ ΑΝ ''ΠΡΟΣΕΧΕ'' Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΜΕ.
      ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ.ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑΚΑ,ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΛΠ(ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ).
      ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΖΩΗ ΜΑΣ,ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΚΧΥΔΑΙΖΟΥΜΕ.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΑΜΟΡΓΟΣ 08/11/2012 11:31:41

        Φίλε μου,τῶρα εἶδα τό σχόλιό σου.
        Μήν μέ παρεξηγεῖς,τό σχόλιό μου μέ τήν κουβέντα ''ἄς πρόσεχαν'',ἦταν εἰρωνικό.
        Παρεμπιπτόντως,ἐγῶ ἔχω ἔξι παιδιά καί χαίρομαι πολύ γι' αὐτά.

  10. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 07/11/2012 09:16:20

    Εχω μία, είναι απολύτως αυτοκτονική, αλλά αυτην έχω. Πληρώνουμε τους πάντες 3 μισθούς μπροστα και κλείνουμε το μαγαζί. Οι ενοπλες δυνάμεις σε επιφυλακή, διαλύεται η κυβέρνηση, τα υπουργεια συνεχίζουν να λειτουργουν με τους παρόντες, κληρώνεται από τους εκλογικούς καταλόγους ένα σωμα 3000 ατόμων και εθνοσυνέλευση. Συσάχθεια για χρέη κατω από ενα ποσο και χωρίς ελεος κυνήγια για ποσά μεγαλύτερα. Αποκλεισμό δια βιου όσων ηδη κυβέρνησαν τον τοπο αυτό και των συγγενών τους μεχρι καποιου βαθμού. Η νεα κυβερνηση θα μποεί να διαπραγματευτεί εκ νέου. Θα επέλθει χάος βέβαια και οικονομική καταρευση προσωρινά αλλά ίσως έτσι κανουμε καινουρια αρχή. Σαν το πρεζόνι που θα πρέπει καποια στιγμή να αντιμετωπίσει τον ανείπωτο εφιάλτη της στέρησης μήπως και γίνει καλά. Τα παραπάνω ισως είναι χαζομάρες αλλά καλύτερα ενα κακό σχέδιο παρά καθόλου σχέδιο.

  11. romeo avatar
    romeo 07/11/2012 09:24:54

    Δεν είναι έτσι... Εντελώς διαφορετικά θα είναι και θα τα δούμε...

  12. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 07/11/2012 09:35:42

    "Σε αυτήν την μάχη λοιπόν του Σαμαρά στα «μαρμαρένια αλώνια», τον στηρίζουμε πλήρως, φέρνοντας μαζί μας και όλη μας την αποστροφή προς το κοινωνικά άδικο Μνημόνιο". Θυμίζετε ...και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα! Άντε με το καλό και σύντροφοι του Στοχαστή ΓΑΠ και "υπεύθυνοι" συνοδοιπόροι των ΤρεμοΠρετεντέρηδων. Πάρτε και τη συμβο(υ)λή του Ψυχάρη κι έδεσε το γλυκό.
    Το δράμα της Ελλάδας με τους ΚΛΕΦΤΕΣ και ΦΑΥΛΟΥΣ τής (β)ουλής συνήθως το 'λυνε μια χούντα. Τώρα μάλλον θα το λύσει ο Κασιδιάρης με τον Παναγιώταρο.

  13. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/11/2012 09:44:03

    Πάντως,σάν παράδειγμα ἦταν ἄστοχο!
    Ὅποιος ἔχει ὅλα τά πιόνια στά χέρια του,νικᾶ,δέν χάνει.
    Κάτι ἄλλο ἴσως θά θέλατε νά πεῖτε...

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ Κυθήριος 07/11/2012 13:35:17

      Φανταζομαι οτι εννοει επικοινωνιακα.Αν περνα σε αλλες διαστασεις, δεν καταλαβαινω κι εγω

  14. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 07/11/2012 09:45:53

    Tα μέτρα θα ψηφιστούν,δεν θα σωθούμε απλά θα περιμένουμε τα επόμενα μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος,που δεν είναι άλλος από την απόλυτη φτώχεια!!!
    Σοβιετική ένωση 1989 με δόσεις,ένας -ένας θα πέφτουμε,κανείς δεν θα πληρώσει για τα εγκλήματα που συντελούνται!!!
    Λυπάμαι τους νέους που θα ζήσουν χωρίς Πατρίδα στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα!!!

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Κώστας Τ 07/11/2012 16:14:22

      Μόνοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι ΛΑΘΡΟμετανάστες και οι συνταξιούχοι θα μείνουνε...

  15. dimian avatar
    dimian 07/11/2012 10:38:13

    ..κάτι μου λέει ότι αυτό το άρθρο και τα σχόλια θα επανα δημοσιευθούν με μικρές αλλαγές σε κανένα τρίμηνο...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ dimian 07/11/2012 16:31:25

      dimian, dimex, Dimx, Dim, dim1, dim2, dim3... To πρωτότυπο, δικό μου όνομα χρήστη «η Dimi», το χρησιμοποιώ επί 3.6 χρόνια εδώ, στην ηλεκτρονική "στέγη" Antinews.gr και προτίθεμαι να το διατηρήσω επ’ αόριστον.

  16. Karenin avatar
    Karenin 07/11/2012 10:43:38

    1500 οι σελίδες του άρθρου που παραδόθηκε εχθές στους βουλευτές για νο ψηφίσουν σήμερα. Και κανένας ούτε εδώ ούτε ευρώπη έχει πρόβλημα δημοκρατίας. Πότε θα τα μελετήσουν οι βουλευτές, ποιός ακριβώς έχει μια σφαιρική αντίληψη πως δένουν όλα αυτά τα μέτρα και που οδηγούν; Θα γεμίσει η βουλή Χρυσοχοίδηδες. Εχουν την νομιμοποίηση οι βουλευτές εξ ονοματός μας να τοποθετηθούν για πράγματα που δεν ενημερώθηκαν δεν τα μελέτησαν δεν τα γνωρίζουν;

  17. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 07/11/2012 10:46:03

    Φίλε Κυθήριε,

    απ' τις "προτάσεις" σου, μόνο αυτό για τα παιδιά -όσοι δεν έκαναν- εφαρμόζεται!.. Και όλοι ξέρουμε πως!..
    Τα άλλα δεν είναι προτάσεις, δεν είναι επιχειρήματα, δεν είναι τίποτα!

    Αλλά πάλι και "προτάσεις" του στυλ "ας πρόσεχαν"... Τι είναι αυτό?
    Παρακολουθώ την αρθρογραφία σου και πιστεύω ότι έχεις δομημένα επιχειρήματα τις περισσότερες φορές.

    Αλλά να λέμε "ας πρόσεχαν", φαίνεται ότι δεν έχουμε καταλάβει τη θέση μας ακόμα.
    Ή υπάρχει ακόμα περιθώριο, "λίπος" -που λένε- για τους περισσότερους. Άρα "γκρινιάζουμε" που μας παίρνουν τα παιχνίδια μας, όχι ότι πεινάμε, βρε αδερφέ!

    Τι συμβαίνει τελικά? Για μια φορά ας είμαστε ειλικρινείς με τον ευατό μας επιτέλους!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Θόδωρος 07/11/2012 11:35:51

      Φίλε Θεόδωρε,οἱ ''προτάσεις μου'',ὅπως θά κατάλαβες,εἶναι προϊόν ἀπογοήτευσης περισσότερο.Ἡ ἀπογοήτευση ἀπό τίς καταστάσεις στίς ὁποίες μᾶς ἐνέπλεξαν,πῶς ἀντιμετωπίζεται;
      Λές νά εἴμαστε εἰλικρινεῖς.Συμφωνῶ!
      Καί λίπος ὑπάρχει καί πολλοί ἀπό ἐμᾶς-βάζω καί τόν ἑαυτό μου μέσα-δέν πεινᾶμε.Ὑπάρχουν καί ἄλλοι ὅμως πού δέν βρίσκονται στήν δική μας-καλή ἀκόμα-θέση καί περνοῦν ἤδη πολύ δύσκολα.Εἶμαι σέ θέση νά τό γνωρίζω αὐτό,γιατί ἐκτός ἀπό ἄλλους πού γνωρίζω,ὑπάρχουν καί συγγενικά μου πρόσωπα πού δυσκολεύονται ἀφάνταστα.
      Τί σέ κάνει ὅμως νά πιστεύεις ὅτι πολύ σύντομα,στή δύσκολη αὐτή θέση δέν θά βρεθοῦν πολλοί περισσότεροι ἀκόμη καί σίγουρα κι ἐμεῖς,ἀργά ἤ γρήγορα;
      Αὐτό πῶς θά ἀντιμετωπισθεῖ;
      Ἡ ἀπογοήτευσή μου τέλος,ἔγκειται στό ὅτι οἱ προτάσεις γιά νά σωθεῖ ἡ χώρα,ἐκτός ἀπό προσωρινές,ἀναιροῦν ὁποιαδήποτε πρόταση γιά λύση θά ὑπῆρχε γιά νά σωθοῦμε κι ἐμεῖς οἱ πολίτες...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κυθήριος 07/11/2012 16:20:21

        Αχ, Κυθήριε, εδώ που φτάσαμε το μη χείρον , βέλτιστον. Μα θα μου πεις, γιατί ; Γιατί όλη αυτή η εικονική παραγματικότητα που ζούσαμε , κάποια στιγμή θα τελείωνε. Και τελειώνει άγρια , με άσχημες επιπτώσεις. Αλλά πάντα έτσι δεν γίνεται; Πάντα έτσι δεν γινόταν στη ζωή ; Αυτό που θέλω εγώ είναι όλη αυτή εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση , να συνοδευτεί από κάτι άλλο , που θα χτιστεί σε νέες βάσεις , απαλλαγμένο από την νοοτροπία που μας οδήγησε εδώ . Αν πραγματικά δεν συνοδευτεί από κάτι ουσιαστικό που θα μας κάνει ν'αντέξουμε το παρόν και να κάνουμε υπομονή για το μέλλον , κάτι που θα δικαιολογεί τις θυσίες μας , τότε ναι , τότε εκεί είναι ο πραγματικός κίνδυνος . Μη χάνουμε την ελπίδα μας . Αλλώστε και μεις και η χώρα , πάντα περνούσαμε δύσκολες , κρίσιμες καταστάσεις και πάντα τα καταφέρναμε .

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Diamond Angel 07/11/2012 17:09:01

          Διαμαντένιε Ἄγγελέ μου,χίλια τά δίκια σου,κι ἐγῶ θέλω νά ἀλλάξει ἡ νοοτροπία πού μᾶς ἔφερε ὥς ἐδῶ,νομοτελειακά δέν γινόταν νά συνεχίσουμε νά ζοῦμε τόσο ἄνετα γιά πολύ ἀκόμη,μέ τέτοιες νοοτροπίες.Δέν θά ἦταν γιά καλό μας ἄν θέλεις.
          Ὅμως αὐτήν τήν εἰκονική πραγματικότητα στήν ὁποία ζούσαμε,δέν τήν δημιουργήσαμε ἐγῶ,ἐσύ,ὁ καθένας μας.
          Τίς συνέπειες ἀπό τήν βίαιη κατάργησή της τήν πληρώνουμε ὅμως ὅλοι μας,καί μᾶλλον περισσότερο,αὐτοί πού φταῖνε λιγότερο.
          Γιατί νά ὑπάρχει αὐτή ἡ ἀδικία;Γιατί ὁ ἄνθρωπος πού πιστέψαμε καί ψηφίσαμε νά μήν κάνει κάτι,μικρό ἔστω,γιά νά ἀρθοῦν κάποιες ἀδικίες σ' αὐτά τά μέτρα;
          Αὐτό εἶναι τό παράπονό μου ἀπό τόν κ.Σαμαρᾶ.
          Δέν ὑπάρχει περίπτωση νά μπῶ στό δίλλημα:ψήφιση τῶν μέτρων,ἤ μή ψήφισή τους καί χάος.Ἐννοεῖται ὅτι τό χάος τό ἀποστρέφομαι.Γιατί νά ἀναγκαστοῦμε νά φτάσουμε ὅμως σ' αὐτό τό ἔσχατο διλληματικό σημεῖο,δέν ὑπῆρχαν καί κάποιες ἄλλες λύσεις;
          Αὐτοί εἶναι οἱ προβληματισμοί μου,ἄνευ οὐσίας βέβαια,τό γνωρίζω...
          Τήν καλησπέρα μου!

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Κυθήριος 07/11/2012 18:28:52

            Καλησπέρα Κυθήριε ! Γιατί την πληρώνουμε εμείς ; Γιατί χρόνισε η κατάσταση και έφτασε στο μη περαιτέρω... Γιατί η ευθύνη , είναι συλλογική . Και πέφτει σε όλους επί δικαίων και αδίκων. Κανόνας της ζωής .. Οσο για τον Α. Σ., κάνει ότι μπορεί και παραπάνω . Είναι ο μόνος που σήκωσε το λογαριασμό και δεν έφυγε ..... Αυτό λέει πολλά .... Ο τροχός γυρίζει ..... Δεν θα είναι πάντα τα πράγματα έτσι, μη χάνουμε την ελπίδα μας . Είναι το χειρότερο που μπορεί να μας συμβεί , γιατί τότε δεν θα παλέψουμε και θα παραδοθούμε . Και αυτό δεν πρέπει να το κάνουμε στους εαυτούς μας .

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Diamond Angel 07/11/2012 20:54:15

            Ἔχεις δίκιο,συμφωνῶ μαζί σου.

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ Θόδωρος 07/11/2012 13:44:22

      Μηπως μιλατε για το λιπος που εχετε?Γιατι μετα απο 14 μηνες ανεργιας δεν εχω καθολου κι οντως λεω κι εγω ας προσεχα.Και σε θεωριτικο επιπεδο λιπος δεν υπαρχει στην πλειοψηφια των πολιτων.Απλα θελουν να διασφαλισουν και τα μελλοντικα εσοδα του κρατους.Μονο το 1/3 εχει σημερα τον τροπο του γιατι ποτε δεν ηταν ενταξει στις υποχρεωσεις του σαν πολιτης

      • Θόδωρος avatar
        Θόδωρος @ Σκεπτομενος προλεταριος 07/11/2012 15:19:13

        Απάντηση και στους δυο σας (Σκεπτόμενο Προλετάριο & Κυθήριο):

        Κατ' αρχήν δεν έχω "λίπος" και τα βγάζω ίσα-ίσα πέρα ως μοναδικός εργαζόμενος στην οικογένειά μου.

        Και δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω:

        Απογοήτευση, ναι υπάρχει, ανεργία, ναι υπάρχει, βλέπουμε να βυθιζόμαστε πιο βαθιά μέρα τη μέρα.
        Και έχω περάσει κι εγώ από ανεργία, μέχρι που ένοιωσα να μου γυρίζουν τα μυαλά μου!

        Είμαστε έτοιμοι για βίαιη αλλαγή? Ξέρουμε τι είναι ΒΙΑΙΗ αλλαγή??!
        Έχετε π.χ. μιλήσει με κάποιους από πρώην ανατολικό block για να καταλάβετε τι σημαίνει βίαιη αλλαγή στην κοινωνία?
        Χάνονται από περιουσίες μέχρι ανθρώπινες ζωές και η κοινωνία γίνεται κανονική ζούγκλα! Με έγκλημα και κανένα νόμο, ούτε τους κουτσούς που έχουμε εμείς. (βλ. τσετσένους, ρώσικη μαφία, κ.λ.π.).
        Θα αντέξουμε να ζούμε έτσι?!

        Ή είμαστε μόνο λόγια ίσα να γκρινιάζουμε αλλά -κατά βάθος- θέλουμε να πιστεύουμε ότι καλύτερα έτσι, με την κρυφή ελπίδα μπας και σιγά-σιγά γυρίσει η κατάσταση?

        Και κάνουμε τους τιμητές των πάντων, κατηγορίες αλλά όχι προτάσεις?
        Αυτό είναι υποκρισία!

        Άμα είναι το 2ο τότε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΛΑΨΟΜΟΥΝ...!

        Αυτό εννοώ "ειλικρίνεια με τον ευατό μας"

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Θόδωρος 07/11/2012 17:16:40

          Ἀγαπητέ Θεόδωρε,δέν διαφωνοῦμε στήν οὐσία.
          Τά μέτρα θά ψηφιστοῦν,εἶναι ἀναμενόμενο ἄλλωστε,προτάσεις λοιπόν ἀπό μέρους μου γιά τήν μή ψήφιση τῶν μέτρων,ὥς ἐναλλακτικές αὐτῶν,δέν ὑπάρχουν,πῶς θά ἦταν δυνατόν.
          Θά ἤθελα ὅμως κάποιες προτάσεις ἀπό μέρους σου,ἄν ὑπάρχουν,γιά τό μετά τῆς ψήφισης τῶν μέτρων,ὄχι τό ἄμεσο,ἀλλά καί οὔτε τό πολύ μακροπρόθεσμο.
          Γιά ἐμᾶς τούς ἀπλούς πολίτες,οἰκογενειάρχες ἤ ὄχι,ἄνεργους καί συνταξιούχους γονεῖς μας μέ πολλά προβλήματα ὑγείας.

  18. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 07/11/2012 11:05:22

    Μιλάει η αριστερά για σκάκι που παίζεται και με τα μαύρα και με τα άσπρα;
    Αυτή η αριστερά δεν μιλάει για το νέο,αγκαλιάζοντας ότι σκουριασμένο και παλιό;Η ίδια αριστερά δεν μιλάει για ανατροπή των πάντων,χωρις να ακουμπήσει τίποτα;
    Το μνημόνιο προκαλεί πόνο.
    Θα τον υπομείνουμε όμως γιατί μόνο έτσι θα απαλλαγούμε από τις στρεβλώσεις, που επέβαλε αυτή η αριστερά στην κοινωνία μας..

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ Σχετικά Ασχετος 07/11/2012 13:38:36

      Η κοινωνια ειναι κατι απροσωπο?Δεν νομιζω.Αποτελειται απο ατομα με συμφεροντα,δικαιωματα κι υποχρεωσεις.Κοινη συνισταμενη δεν υπαρχει για να βγαινουν ευθυγραμμα αποτελεσματα

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Σκεπτομενος προλεταριος 07/11/2012 14:21:50

        Δεν έχεις άδικο.
        Για να τα βγάλεις όμως πέρα με την ισοπεδωτική λογική ορισμένων,πρέπει να τους μιλήσεις στη γλώσσα τους.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Σχετικά Ασχετος 07/11/2012 16:24:18

      ++++++++++!!!!!

      Μακάρι η Τρόικα να σταθεί αφορμή για το ξεβρώμισμα στο δημόσιο, στα συνδικάτα, στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, στις ΔΕΚΟ, στο ΕΣΥ και σε όλα τα υπόλοιπα "βαριά χαρτιά" της (άκρας) Αριστεράς που κάνει κουμάντο εδώ και 38 χρόνια σε αυτόν τον τόπο...

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/11/2012 11:54:02

    Το πιθανότερο να ψηφισθούν, αλλά με έχει κυριεύσει αμφιθυμία. Και άς το εξομολογηθώ, μια δηλητηριώδης υποψία μου λέει ότι είτε ψηφισθούν είτε όχι τίποτε ουσιαστικό στην πράξη δεν θ' αλλάξει.
    Ξέρουν πιά όλες οι Ελληνικές πολιτικές δυνάμεις, ξέρουν πιά και όλοι στην Ευρώπη, ότι η συνταγή καταπολέμησης της Ευρωπαικής (άρα και Ελληνικής) κρίσης είναι εντελώς αποτυχημένη. Κλινικά νεκρή. Μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ ξέρουν επίσης (απο το αποτέλεσμα) τι είναι πολιτικός ρεαλισμός και τι ονειροφαντασία.
    Η ψηφοφορία, από πολιτική άποψη είναι για το θεαθήναι: Δήλωση πίστης σε μιαν Ευρωπαική πολιτική "παράδοση" 4 χρόνων (2008 - 2012), λίγο πρίν αυτή πεθάνει. Αλλά απο κοινωνική-οικονομική άποψη θα την νοιώσουμε σκληρά προσεχώς, στην κουρασμένη πλάτη μας.
    ¨Ολα εδω και χρόνια ήταν ένα πολιτικό λάθος - και δεν υπάρχει πιά τίποτε σωστό μέσα σ' αυτό το λάθος.
    Αλλά η Ευρώπη είναι ένα βαρύ τάνκερ - και όχι ευκίνητο ιστιοφόρο. Και η Ελλάδα δεν είναι βαρκούλα, αλλά μια από τις άγκυρες του τάνκερ, η πιό σκουριασμένη. Όπως ξέρουμε όλοι, οι άγκυρες είναι μέρος του σκάφους, μέρος αναπόσπαστο. Το σκάφος δεν μπορεί χωρίς την άγκυρα (γι αυτό δεν την πετά στην άβυσσο). Η άγκυρα έχει κοινή μοίρα με το σκάφος: Άν αυτο βουλιάξει, χάνεται και η άγκυρα.
    Δυστυχώς, τα τάνκερ στρίβουν δύσκολα, χρειάζονται πολύ χρόνο και χώρο για να πάρουν στροφή.

  20. Κεντροδεξιός avatar
    Κεντροδεξιός 07/11/2012 12:11:29

    Η ουσία είναι το να δημιουργηθούν επιτέλους νέες πολιτικές δυνάμεις οι οποίες θα προσπαθήσουν έστω να κομίσουν κάτι νέο και άφθαρτο στην πολιτική ζωή έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται πλέον.
    Και δεν το βλέπω (πια) κομματικά..
    Ελπίδες (ας πούμε) δημιουργεί και ο Σαμαράς και ο Τσίπρας. Με τι κόμματα όμως;;
    Ο Τσίπρας πορεύεται με ότι πιο σάπιο δημιούργησε η 30ετη λαίλαπα ΠΑΣΟΚ (συνδικαλιστές, τοπικές, πολιτικάντηδες λιγούρια) και ο Σαμαράς με διεφθαρμένους και διαπλεκόμενους πολιτικούς μαζί με το χρεοκοπημένο μιντιακό σύστημα.
    Έτσι δεν πάμε πουθενά. Μόνο για ανακύκλωση.
    Η χώρα χρειάζεται μια νέα Πατριωτική Κεντροδεξιά παράταξη και μια σύγχρονη Ευρωπαική Κεντροαριστερά. Και προπάντων άφθαρτες παρατάξεις!
    Ειδάλλως ας τρέμουν κάθε φορά που ο Βαξεβάνης θα δημοσιεύει την όποια λίστα καταγράφει τις αμαρτίες τους...

  21. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 07/11/2012 12:15:00

    Επειδή δεν είμαι ειδήμων ένα απλό μυαλό θέλω να πιστεύω ότι έχω και πριν προβώ σε κάποιο φτωχό επιχείρημα με το φτωχό μου το μυαλό απλά αναρωτιέμαι .Θα αναφέρω κάποια πολύ τρανταχτά διότι και γκαβός να είναι κάποιος αναρωτιέται
    Αν ψηφιστούν τα μέτρα που :
    1. Μηδενίζουν το αφορολόγητο θεωρώντας ταυτόχρονα τα παιδιά τεκμήριο
    2. Αυξήσουν τις αντικειμενικές στις εμπορικές (εδώ γελάνε γιατί οι εμπορικές είναι κάτω από τις αντικειμενικές βέβαια αυτό πρέπει να είναι κάποιος στην αγορά και όχι πίσω από ένα υπέροχο γραφείο για να το ξέρει)
    3. Βάλουν εισιτήριο στα νοσοκομεία και στις συνταγές
    4. Το ΦΑΠ πληρώνεται από το πρώτο ευρώ και από το πρώτο τετραγωνικό
    5. Αυξηθεί η ΔΕΗ με αλυσιδωτή αντίδραση μετακυλήσεις της αύξησης στα προϊόντα
    Θα μπορεί ο κόσμος να ανταπεξέλθει για να δίνει κιόλας στο κράτος ;
    Θα αυξήσουν τα έσοδα και για πόσο;
    Διότι με τα ως άνω η ανεργία θα καλπάσει σαν τον μαύρο καβαλάρη με επηρεασμούς στην αγορά προϊόντων, αγοραστική αξία , και μπορώ να αναφέρω χίλια ακόμα.

    Αν δεν κάνω λάθος ας με διαψεύσει κάποιος περίμεναν κάποια έσοδα από την εξομοίωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης και πήραν 75% μειωμένες παραγγελίες.
    Αν δεν κάνω λάθος κάτι αντίστοιχο είχε γίνει με την αύξηση τελών κυκλοφορίας και τις αντίστοιχες καταθέσεις των πινακίδων.

    Δλδ πρέπει κάποιος να είναι Αινστάιν για να τους πει ότι με αύξηση ΦΟΡΩΝ και ΜΕΙΩΣΗ κράτους πρόνοια απλά μετακυλύεις την ημερομηνία ταφής ;

    Θα πει κάποιος καλά ρε φιλενάδα και τι να γίνει σάμπως καλά τα λες γιατί δεν προτείνεις κάτι:

    1. Το σύνταγμα λέει έως 300 Βολευτές αλλά αυτό είναι το μέγιστο εμείς γιατί δεν παίρνουμε το ελάχιστο
    2. Γιατί δεν κάνουν κάθετες μειώσεις και όχι οριζόντιες αλλά στους μισθούς που πρέπει και όχι εκεί που βολεύει.
    3. Γιατί δεν ανοίγουν τα πόθεν έσχες και όχι μόνο τα έσχες των διαφόρων εμπλεκομένων
    4. Γιατί δεν φορολογούν όλα τα ευρά (άντε βρέστα) που βγήκαν έξω ακολουθώντας τον δρόμο που πήραν.
    5. Γιατί δεν (λέω και καμιά βλακεία) ζητούν μέρος ρε παιδί μου όχι όλες μην είμαστε και μοναχοφαγάδες , των πολεμικών αποζημιώσεων πίσω από την κΑγκελα ;
    6. Γιατί ανακεφαλαιοποιούνται οι τράπεζες και πληρώνει ο λαός και δεν πληρώνουν οι τράπεζες ;

    Αλλά εγώ που να ξέρω ....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Χριστίνα 07/11/2012 12:59:28

      Πολύ σωστές οἱ ἐπισημάνσεις σου καί οἱ ἀπορίες σου Χριστίνα.Μέ τό δικό μου πιό φτωχό ἀκόμη μυαλό,θά ἔβρισκα καί ἐγῶ πολλές μέσα στίς δικές σου.
      Αὐτό μέ τό εἰσιτήριο στά Νοσοκομεῖα,ἐμένα θά μοῦ λύσει κάποιος μιά ἀκόμη ἀπορία: οἱ λαθρομετανάστες,οἱ τσιγγάνοι,οἱ ἀλβανοί καί δέν ξέρω καί γῶ ποιοί ἄλλοι,θά πληρώνουν,ἤ θά πληρώνουμε ἐμεῖς καί γι' αὐτούς;

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Κυθήριος 07/11/2012 13:37:26

        Τώρα τι κάνουμε γι αυτούς ; αν απαντήσεις σε αυτό θα δεις και μετά τι θα γίνει... νομίζω ...
        Τι κάναμε με τις συντάξεις των ''ξένων'' που δούλευαν εδώ 2 χρόνια και την έπαιρναν , την σύνταξη εννοώ , ολόκληρη.
        Αν πάλι πετύχω στη σκέψη θα διεκδικήσω στείλω βιογραφικό στον Λεφάκη...

        ΥΓ. Τα παιδιά των ''ξένων'' ποιοι τα πληρώνουν όταν πηγαίνουν στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς...
        Τι αναρωτιέμαι και γω πρωινιάτικα ....

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Χριστίνα 07/11/2012 13:43:23

          Ἔχουμε πολλά ἀκόμη νά ἀναρωτηθοῦμε,ἀλλά...μᾶλλον μέ τήν ἀπορία θά μείνουμε...

          • Χριστίνα avatar
            Χριστίνα @ Κυθήριος 07/11/2012 16:02:25

            Και γω αυτό πιστεύω
            Όμως αν το καλοσκεφτούμε, μόνο όποιος έχει απορίες ψάχνει και μπορεί κάτι να βρει ....

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Χριστίνα 07/11/2012 17:17:56

            Πολύ σωστά!

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Χριστίνα 07/11/2012 15:02:25

          "ΥΓ. Τα παιδιά των ”ξένων” ποιοι τα πληρώνουν όταν πηγαίνουν στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς…"

          Κύταξε συμπτώσεις. . .ποιός ἄλλος ἔχει τίς ἴδιες ἀγωνίες. . . κάπου τό ἔχω ξανακούσει. Βέβαια συμμερίζομαι τήν ἀγωνία σου.

          • Χριστίνα avatar
            Χριστίνα @ Φωτεινή 07/11/2012 16:03:33

            Δεν είναι αγωνία μου ήταν πριν απο πολλά χρόνια...

            Απορία είναι ...

            Ποιος άλλος είχε την ίδια αγωνία ;;;

        • Ηλίας avatar
          Ηλίας @ Χριστίνα 09/11/2012 14:07:22

          "Τα παιδιά των ”ξένων” ποιοι τα πληρώνουν όταν πηγαίνουν στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς…"
          Μη λέμε χαζομάρες τύπου χρυσής αυγής. Για να στείλει κάποιος το παιδί του σε παιδικό σταθμό πρέπει να είναι νόμιμος κάτοικος. Ο "ξένος" για να είναι νόμιμος πρέπει να έχει εισόδημα, να πληρώνει φόρο εισοδήματος και φυσικά το ΦΠΑ των προϊόντων που καταναλώνει. Αυτά νομίζω του δίνουν το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τους παιδικούς, τα νοσοκομεία και όλα τα άλλα με παρόμοιο τρόπο με κάθε "καθαρό" ντόπιο.

    • Geros avatar
      Geros @ Χριστίνα 07/11/2012 18:27:08

      Αγαπητή Χριστίνα όσο αφορά τα μέτρα :
      1. Το παιδί δεν θεωρείται τεκμήριο , άλλο μείωση απαλλαγών και άλλο τεκμήριο.
      2. Η καταγραφή πραγματικών τιμών ακινήτων μέσω ενός μητρώου ακινήτων και το να πληρώνεται φόρος βάση αυτού δεν σημαίνει μόνο αύξηση φόρου αλλά σε περίπτωση μείωσης πραγματικών τιμών οδηγεί σε μείωση φόρου. Δεν είναι η τέλεια λύση μια και είναι αρκετά γραφειοκρατική αλλά είναι βήμα στην σωστή κατεύθυνση. (δεν ξέρω αν όντως συμπεριλήφθηκε στα μέτρα )
      3. Αν υπάρχει πρόβλεψη για απόρους (που νομίζω υπάρχει) είναι αυτονόητο ότι σε περιόδους που το κράτος δεν έχει μια πρέπει να βάλουμε και εμείς το χέρι στην τσέπη , δεν είναι καλό αλλά είναι αναπόφευκτο.
      4. Τα ακίνητα είναι υπερφορολογημένα αλλά το να μπουν όλοι οι φόροι σε έναν είναι θετικό για πολλούς λόγους , το αν θα πληρώνουμε φόρο από το πρώτο τετραγωνικό δεν το ξέρω , νομίζω πως όχι. Θα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες , εσύ το παρουσιάζεις πως ένας άνεργος με ιδιόκτητο κοτέτσι 10 τετραγωνικών θα πληρώνει φόρους , δεν είναι έτσι.
      5. Η τιμή του ρεύματος νομίζω θα αυξηθεί και φυσικά αν αυξηθεί μετακυλίεται στα πάντα. Εγώ σε ρωτάω : αν δεν αυξηθεί πως θα πληρωθούν τα ελλείμματα που θα δημιουργηθούν? Πάλι εμείς δεν θα τα πληρώσουμε στο τέλος? Εύκολα λέμε όλοι να μην αυξηθεί , και εγώ μαζί σου , αρκεί να μου βρείς πως δεν θα πληρώσουμε τον λογαριασμό στο τέλος. Αν δεν έχεις απάντηση σε αυτό τότε συγγνώμη αλλά λαϊκίζεις.

      Όσο αφορά τις προτάσεις σου:

      1. Η μείωση των βουλευτών θα έχει θετικό συμβολικό αντίκτυπο αλλά κανένα σημαντικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα.
      2. Πες μου πως θα γίνουν κάθετες οι μειώσεις? Εγώ δεν έχω δει κανένα συγκεκριμένο σχέδιο από αυτούς που το προτείνουν , μόνο ένα αναμάσημα του γνωστού "να τα πάρουν από αυτούς που έχουν". Ποιους? Πόσα? Πως? Ψιλά γράμματα ... Νούμερα παρακαλώ και εγώ είμαι μαζί σας.
      3. Το πόθεν έσχες υπάρχει , δεν μπορεί να παρουσιάσει στην δήλωση του ένας βουλευτής αγορά ενός ακινήτου αξίας δυο εκατομμυρίων χωρίς να πει που τα βρήκε. Για αυτό και ο σημερινός πρόεδρος δάνεισε στον Αντρέα αν θυμάστε για την ροζ βίλα. Έπρεπε να εμφανιστεί η πηγή των χρημάτων που δαπανήθηκαν για την αγορά. Εσείς μετά από αυτό ψηφίσατε μήπως ΠΑΣΟΚ? Λέω , μήπως ....
      4. Τα .... ευρα που βγήκαν έξω μέσω τραπέζης είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία νόμιμα χρήματα που επίσης νομίμως έχουν εξαχθεί στο εξωτερικό βάση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας που επιτρέπει την ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων .
      Δεν μπορούν να φορολογηθούν περισσότερο από όσο οι καταθέσεις στην Ελλάδα , γιατί διαφορετικά θα καταγγελθούμε ως κράτος στις Ευρωπαϊκές αρχές , εμ δεν θα τα πάρουμε , εμ θα πληρώσουμε πρόστιμα. Αυτοί που βγάλαν μαύρα χρήματα (εκτός από μερικούς βλάκες) δεν καρφώθηκαν στις αρχές στέλνοντας τα μέσω τραπέζης. Για αυτό και ο Θέμος Αναστασιάδης αν θυμάστε πιάστηκε με βαλίτσες γεμάτες μερικά εκατομμύρια ευρώ στα σύνορα της Ελβετίας. Εσείς μετά από αυτό μήπως ενημερωνόσασταν από την εφημερίδα Πρώτο Θέμα? Λέω , μήπως ....
      5. Οι πολεμικές αποζημιώσεις έχουν διευθετηθεί εδώ και πολλές δεκαετίες , δεν υπάρχει καμία υποχρέωση της Γερμανίας προς την Ελλάδα για το θέμα των αποζημιώσεων. Αυτό που εσείς εννοείτε μάλλον είναι το κατοχικό δάνειο το οποίο όντως δεν έχει κλείσει σαν θέμα. Εγώ ισχυρίζομαι (και ξέρω πολλούς εδώ μέσα στο site που διαφωνούν και αν θέλουν είμαι πρόθυμος να αντιπαραθέσουμε στοιχεία) ότι το σύνολο των Ελληνικών διεκδικήσεων δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 7-8 δισεκατομμύρια ευρώ. Δεν σημαίνει ότι αυτά μας χρωστάνε , σημαίνει ότι ζητώντας αυτό το ποσό θα προσέλθουμε κάποια στιγμή ή σε διμερείς διαπραγματεύσεις ή θα ζητήσουμε διεθνή διαιτησία. Θα πάρουμε δηλαδή (σε περίπτωση που δεν θεωρηθεί ότι το δάνειο συμπεριελήφθη στην συνθήκη του Λονδίνου του 1953 οπότε δεν παίρνουμε τίποτα) 2-3 δις. Είναι η κατάλληλη στιγμή νομίζετε να διακινδυνεύσουμε την εκταμίευση πολλών δεκάδων δις για 2-3 ?
      6. Γιατί απλά δεν τα έχουν για να τα δώσουν , αν τα είχαν θα έχαναν τις τράπεζες τους για μια κρατική ανακεφαλαιοποίηση νομίζετε? Τώρα γιατί πληρώνει ο λαός θα μου πείτε , γιατί χωρίς ανακεφαλαιοποίηση δεν υπάρχει τραπεζιτικό σύστημα στο σύνολο του και χωρίς τραπεζιτικό σύστημα καταρρέει το σύμπαν και μαζί του και ο λαός. Αντί λοιπόν να χαίρεστε που δεν πληρώνει ο Ελληνικός λαός την ανακεφαλαιοποίηση αλλά οι λαοί της Ευρώπης εσείς γκρινιάζετε και από πάνω , αχάριστη σας βρίσκω.

  22. anwnumous avatar
    anwnumous 07/11/2012 12:46:02

    Αυτοί που εγέρθησαν ήταν σαφώς περισσότεροι όσων τελικώς δεν εγέρθησαν... γιατί λοιπόν ανακοίνωσε αυτο το απότελεσμα ο Μεϊμαρακης????

  23. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 07/11/2012 12:59:51

    ΜΑΖΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ?ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.

  24. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 07/11/2012 13:04:34

    Άμα φοβάσαι για κάτι, προετοιμάζεσαι και να το αντιμετωπίσεις.

    Αντί λοιπόν οι κυβερνώντες να μας φοβήζουν καθημερινώς με το ενδεχόμενο "άτακτης χρεοκοπίας" γιατί δεν προετοιμάζουν την χώρα για αυτή;

    Γιατί δεν φτιάχνουν σχέδια αντιμετώπισης της έτσι ώστε οι επιπτώσεις της να διαρκέσουν το λιγότερο δυνατό διάστημα και να είναι οι ηπιότερες δυνατές;

    Εκτός βέβαια εαν έχουν τόση εμπιστοσύνη ότι θα πετύχουν τους στόχους τους τα "μνημόνια"...

  25. blue nile avatar
    blue nile 07/11/2012 13:14:16

    Kαλή η απειλή περί ασύνταχτης χρεωκοπίας αλλά δεν ισχύει από τη στιγμή που μπορούμε να πάμε γρήγορα σε εξαφανισμό πρωτογενών ελλειμμάτων και το δημόσιο να μπορεί να πληρώνει μισθούς , συντάξεις και προμηθευτές.

    Έτσι και αλλιώς είναι η τελευταία φορά που το δημόσιο θα μπορεί να χρησιμοποιήσει χρήματα της δόσης για εσωτερικές ανάγκες. Από εγώ και πέρα με την δημιουργία του ειδικού λογαριασμού όλα τα νέα δανεικά θα προορίζονται για την αποπληρωμή των παλιών δανείων.

    Η όποια διαπραγματευτική ισχύς της Ελλάδας εξαφανίζεται με το που ψηφιστούν τα μέτρα.
    Μη βιάζουμε και τη λογική ,από εδώ και πέρα το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να υποβάλουμε αίτηση.
    Αυτό που δεν θα μπορούμε είναι να διαπραγματευτούμε.
    Γιατί σε μια διαπραγμάτευση πρέπει να μπορεί η κάθε πλευρά να πει όχι το οποίο να κομίζει κάποιο μεγάλο κακό στην άλλη πλευρά.
    Και όποια πλευρά φοβηθεί περισσότερο από το κακό που μπορεί να πάθει υποχωρεί.
    Μια ελληνική άρνηση των μέτρων κομίζει πολλά κακά στους εταίρους και είναι γι'αυτούς μια άκρως επίφοβη κατάσταση.
    Όμως όσο το δημόσιο δεν ισοφαρίζει έσοδα με έξοδα κρέμεται από πάνω μας ο πέλεκυς της μη καταβολής μισθών και συντάξεων.
    Θα μπορούσαμε να διαπραγματευτούμε μόνο εφόσον δεν φοβόμασταν αυτό το ενδεχόμενο.
    Η τωρινή κυβέρνηση είχε τέσσερις μήνες να το παλαίψει.
    Ούτε ενδιαφέρθηκε.
    Ας είχε παραγγείλει τουλάχιστον μια μελέτη από εμπειρογνώμονες για το πως θα πάμε σε πρωτογενή πλεονάσματα , κάτι οτιδήποτε που να τεκμηρίωνε τη θέληση της να το σκεφτεί έστω σαν εναλλακτική λύση.

    Με τα νέα μέτρα που ψηφίζονται και της υστέρησης εσόδων που θα προκαλέσουν χάνουμε τελεσίδικα την ευκαιρία επίτευξης πρωτογενών πλεονασμάτων.
    Δηλαδή χάνουμε το κυριότερο διαπραγματευτικό μας όπλο.

    Αν ψηφιστούν τα μέτρα θα είναι πολύ αργά για δάκρυα.

    Από εδώ και πέρα θα εξαρτόμαστε αποκλειστικά και μόνο από τις διαθέσεις των εταίρων μας.

    Χωρίς καμιά δυνατότητα πίεσης.

    Αν θελήσουν να μας σώσουν θα το κάνουν.

    Με ποιους όρους όμως;

    Έχετε σκεφτεί την επόμενη μέρα ;

    Ποιος μας βεβαιώνει ότι όταν εξαντληθεί και άλλο η χώρα με την κοινωνική οικονομία πεθαμένη, δεν θα μας οδηγήσουν στην χρεωκοπία ετσιθελικά και μετά θα κάνουν πάρτυ στην δημόσια περιουσία;

    Μη ξεγελιέστε.

    Με τα νέα μέτρα είμαστε σαν ένας γονατισμένος σαμουράι που μόλις τελειώνει την πρώτη φάση του σεπούκου καρφώνοντας την σπάθα στα σωθικά του.

    Το αν θα του κόψουν και το κεφάλι δεν εξαρτάται από αυτόν πλέον...

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ blue nile 07/11/2012 16:11:03

      "..και το δημόσιο να μπορεί να πληρώνει μισθούς , συντάξεις και προμηθευτές.."...

      Πώς θα πληρώνεται δηλαδή το "βαθύ" κράτος...
      Αυτό είναι το ζητούμενο σε αυτή τη χώρα...
      Πώς θα πληρώνει το κράτος τους "μισθούς" και τους "προμηθευτές"...

  26. TARAMAS avatar
    TARAMAS 07/11/2012 13:29:34

    "Έτσι και αλλιώς είναι η τελευταία φορά που το δημόσιο θα μπορεί να χρησιμοποιήσει χρήματα της δόσης για εσωτερικές ανάγκες. Από εγώ και πέρα με την δημιουργία του ειδικού λογαριασμού όλα τα νέα δανεικά θα προορίζονται για την αποπληρωμή των παλιών δανείων."

    "Με τα νέα μέτρα που ψηφίζονται και της υστέρησης εσόδων που θα προκαλέσουν χάνουμε τελεσίδικα την ευκαιρία επίτευξης πρωτογενών πλεονασμάτων."

    Δεν νομίζετε ότι εδώ υπάρχει μια αντίφαση;

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ TARAMAS 07/11/2012 13:54:27

      Νομιζω πως εννοει χωρις τα μετρα και τα αποτελεσματα που θα φερουν.Μ αυτο το σκεπτικο δεν υπαρχει αντιφαση

      • blue nile avatar
        blue nile @ Σκεπτομενος προλεταριος 07/11/2012 17:12:38

        @TARAMAS

        Δεν υπάρχει αντίφαση. Συνάγεται το γεγονός ότι θα έχουμε πολύ γρήγορα και νέα οριζόντια μέτρα.

        1) Ακόμα το δημόσιο μέρος των χρημάτων που παίρνει τα χρησιμοποιεί για τις ανάγκες του πέρα από το να ξεπληρώνει δανεικά.
        Δηλαδή καλύπτει με κάποια χρήματα από τα δάνεια ένα μέρος των μισθών και συντάξεων.
        2)Με μη οριζόντια μέτρα ύψους 5 δις περίπου σε δύο χρόνια θα μπορούσαμε να ισοφαρίζαμε έσοδα με έξοδα.
        3) Με οριζόντια μέτρα ύψους 13,5 δις δεν θα μπορέσουμε να το κάνουμε ποτέ αυτό λόγω της πτώσης της συνολικής ζήτησης που έχουν τα οριζόντια μέτρα
        4) Οπότε το δημόσιο δεν θα μπορέσει να ισοσκελίσει έσοδα με έξοδα.
        5) Οπότε την επόμενη φορά που θα πρέπει να δανειστούμε, αν μας δανείσουν, μόλις δούμε ότι δεν θα μπορέσουμε με κάποιο μέρος από τα τα επόμενα δανεικά να καλύψουμε μισθούς και συντάξεις, τότε ξανά νέα οριζόντια μέτρα και η Ελλάδα θα γίνει κάτι μεταξύ Λετονίας και Κοσόβου.

  27. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 07/11/2012 13:39:36

    Αναρωτιέμαι η άτακτη απο την τακτική χρεωκοπία θα πονέσει το λαό λιγότερο ;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Χριστίνα 07/11/2012 20:14:27

      Ύποθετική ή ὲρώτηση σου, Χριστίνα, θέλω νά πιστεύω!

  28. ΜΕΜΑΣ avatar
    ΜΕΜΑΣ 07/11/2012 13:39:52

    Κάθε φορά που με "σώζουν "βουλιάζω"περισσότερο,μήπως να πάψουν να με σώζουν να δω βελτίωση;

  29. Apapa avatar
    Apapa 07/11/2012 13:42:38

    "Η στήριξή μας δεν είναι καθόλου αυτονόητη ή δεδομένη, όπως αποδεικνύουμε στο Antinews καθημερινά με τα άρθρα μας – το αντίθετο μάλιστα."


    Καλά.

  30. Karenin avatar
    Karenin 07/11/2012 13:48:53

    Ελπίζω να έχει λίγο χιούμορ η αντιπολίτευση και να αρνηθεί να συμμετάσχει στην δήθεν συζήτηση του άρθρου, να δεχθεί την εισήγηση αδωνι, και να πουν σε όλα ναι χωρίς να πάρουν καν τον λόγο, αφήνοντας τους τσιμενταρισμένους να μονολογούν.

  31. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 07/11/2012 14:17:57

    Θα επανέλθω σε ένα θέμα που έχω αναφέρει επανειλημμένα: Την ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ. Τα ψέμματα τελείωσαν, οι μισθοί ειναι μισθοί Βουλγαρίας (σχεδόν), οι εισπράξεις των καταστημάτων στο μηδέν. Εντούτοις, τόσο τα ενοίκια καταστημάτων εξακολουθούν να είναι υψηλά, όσο και οι τιμές. Κατάστημα με αντίκες στο Μοναστηράκι, σε σχετικά κεντρικό σημείο, αλλά, όπως και να το κάνουμε εν μέσω κρίσης, πλήρωνε 4.000 ενοίκιο πέρυσι, η εισοδηματίας μαντάμ δεν έλεγε να το κατεβάσει, ο καταστηματάρχης πήγε παραδίπλα, με 2000 (!), που και πάλι δεν βγαίνει. Το προηγούμενο έμεινε ξενοίκιαστο ένα χρόνο, μέχρι που η κυρία εισοδηματίας αναγκάστηκε να ρίξει τα μούτρα της να το νοικιάσει 1200....Και πάλι, αμφιβάλλω αν ο νέος ενοικιαστής θα τα βγάλει πέρα....
    Ο καταστηματάρχης μου έλεγε ότι τα ενοίκια σε νεοκλασικά και άλλα παλαιά κτίρια για καταστήματα των περιοχών Θησείου, Μοναστηρακίου, Ψυρρή, Ιστορικού Κέντρου, κλπ, ελέγχονται από κάτι εισοδηματίες κοτζαμπάσηδες που ζουν σε άλλο πλανήτη.
    Τα ίδια και χειρότερα με τα βασικά αγαθά. Γάλα, ψωμί, προϊόντα φούρνου, κρέας, τυρί, είναι σε επίπεδα τιμών όσο ήταν προ της κρίσης, προ των μέτρων. Δεν γίνεται να έχουμε όμως μισθους Βουλγαρίας και τιμές Ελλάδας του fin de siècle Κωστάκη του Βου....Και προφανώς, οι τιμές ελέγχονται από καρτέλ, δεν μπορώ να πιστέψω ότι η απόλυτη ομοιομορφία τους οφείλεται σε υγιή αυτορύθμιση της αγοράς....
    Εδώ είναι το κλειδί για να αντέξουν την κρίση τα μεσαία (όσα υπάρχουν) και κατώτερα κοινωνικά στρώματα, αλλά κανείς δεν φαίνεται να κάνει κάτι.

    • Geros avatar
      Geros @ ΒΙΣ 07/11/2012 19:42:20

      Αγαπητέ ΒΙΣ αν κατάλαβα καλά αυτό που έγραψες ο αποπληθωρισμός λειτουργεί , η εισοδηματίας μαντάμ έπαιρνε 4.000 και τώρα παίρνει 1.200. Σωστά? Εσύ από αυτό βγάζεις συμπέρασμα ότι ΔΕΝ λειτουργεί. Πως?

      Ποιες τιμές είναι ομοιόμορφες? Πες ένα παράδειγμα να το συζητήσουμε. Έτσι γενικόλογα δεν βγάζουμε άκρη.

      Όσο και να σου φαίνεται περίεργο όλοι μας συμπεριφερθήκαμε (και συμπεριφερόμαστε) σαν εισοδηματίες μαντάμ και σαν κοτζαμπάσηδες από άλλο πλανήτη. Παραδείγματος χάρη όλοι γκρίνιαζαν για την τιμή του γάλακτος αλλά όποια γάλατα βγήκαν με χαμηλή τιμή δεν προτιμήθηκαν από το καταναλωτικό κοινό που επέμενε να αγοράζει τα ακριβά. Εν μέσω κρίσης γνωστή γαλακτοβιομηχανία λανσάρισε ακριβό γάλα που πάει πολύ καλά στα ράφια των supermarket. Άλλο παράδειγμα ο καφές ,το .... καρτέλ των καφετζήδων φταίει για τις παράλογα ψηλές τιμές του καφέ? Δεν νομίζω , στην γειτονιά μου δυο καφετέριες που έχουν τον καφέ 4,5 ευρώ δουλεύουν και άλλες δυο που τον είχαν 1,5 έκλεισαν. Κανείς δεν πήγαινε , φοβόντουσαν μάλλον μην τους πουν φτωχούς!
      Ο Έλληνας καταναλωτής βάση επίσημων στοιχείων εταιριών που ασχολούνται με καταγραφή των συνηθειών του καταναλωτή έχει ελάχιστη ευαισθησία στις τιμές σε σχέση με τους υπολοίπους Ευρωπαίους. Με απλά Ελληνικά δεν τον νοιάζει η τιμή όταν αγοράζει , το αντίθετο τον κάνει να νιώθει ασφαλής για την επιλογή του. Αυτό φταίει για μεγάλο κομμάτι από την ακρίβεια στην Ελλάδα.
      Αν έπρεπε να βάλω σε μια σειρά τους λόγους για την ακρίβεια θα έλεγα :
      1. Συνήθειες καταναλωτή
      2. Θεσμικό και φορολογικό πλαίσιο.
      3. Αντικειμενικές ιδιαιτερότητες (γεωγραφική θέση, μέγεθος αγοράς κτλ)
      4. Εναρμονισμένες πρακτικές.

      Αυτοί που νομίζουν πως αν πιάσουν δυο τρεις επιχειρηματίες που συνεννοούνται έλυσαν το πρόβλημα κοιμούνται ύπνο βαθύ , να τους πιάσουν δεν λέω αλλά δεν λύνεται έτσι το πρόβλημα.
      Πρέπει κυρίως να αλλάξει συνήθειες ο Έλληνας και να αρθούν όλοι οι περιορισμοί που το κράτος βάζει στην επιχειρηματικότητα όπως και η προστασία διαφόρων επαγγελματικών ομάδων. Όταν με αναγκάζει να πληρώσω ποσοστό επί της αξίας του ακινήτου στο δικηγόρο αντί να του δώσω ένα κατοστάρικο για ένα τυπικό συμβόλαιο εγώ αυτά δεν θα τα βάλω στην τιμή?

  32. IOANNIS avatar
    IOANNIS 07/11/2012 14:46:06

    ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ.Ποιος να την κάνει αγαπητέ?Ο Χαττηδακης, ο Βορίδης ή ο Αδωνις?Εδώ γελάνε και τα τσιμέντα

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ IOANNIS 07/11/2012 15:15:03

      Θα έπρεπε όμως από την ίδια την κοινωνία, με τη στήριξη κυβέρνησης και ΜΜΕ, να ξεκινήσει η πίεση για αποπληθωρισμό, ενοίκια και τιμές.
      Βλέπεις κάτι να γίνεται; Πιστεύεις ότι με μία ισχυρή κοινωνική πίεση, δεν θα είχαν αναγκαστεί τα σούπερ μάρκετ να ρίξουν τις τιμές; Πού είναι το Ινστιτούτο Καταναλωτών, πού εναι κάποια ΜΜΕ να μπουν μπροστά να ξεκινήσει μία καμπάνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
      Δεν υπάρχει συνείδηση συλλογικότητας στον τόπο αυτό, ο καθένας για την πάρτη του. Καλά έλεγαν οι Ευρωπαίοι που έρχονταν εδώ τον 19ο αιώνα πόσο ατομιστές είμαστε....

  33. victoria (true) avatar
    victoria (true) 07/11/2012 14:50:45

    Στηρίζουμε και ελπίζουμε.

    Για όλα.

  34. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/11/2012 15:05:11

    Καί τά καύσιμα ΒΙΣ.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Κυθήριος 07/11/2012 18:02:30

      Όσο υπάρχει εσωτερική υποτίμηση αποπληθωρισμός δεν μπορεί να υπάρξει.
      Γιατί λόγω της πτώσης ζήτησης κλείνουν πολλά καταστήματα ή επιχειρήσεις και όσοι μένουν καρτελοποιούνται και ελέγχοντας τις τιμές φροντίζουν να μειώνονται οι τιμές στα προϊόντα (αν μειώνονται) με ρυθμούς πιο αργούς σε σχέση με την μείωση των μισθών.

      Αλλά αν όπου εφαρμοζόταν λιτότητα μειώνονταν αντίστοιχα και ο μέσος τιμάριθμος τότε δεν θα διαμαρτυρόταν κανείς.
      Κάτι που δεν γίνεται...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ blue nile 07/11/2012 21:03:00

        Δέν γίνεται νά πορευόμαστε,ἔτσι,χωρίς μειώσεις τιμῶν,γιά πολύ ἀκόμαφίλε blue nile,δέν τό βλέπουν αὐτό τό κράτος κι αὐτοί πού καρτελοποιοῦν τίς τιμές; Δέν βλέπουν τήν πτώση στά ἔσοδά τους;
        Τί ἄλλο πρέπει νά γίνει,πόλεμος;

  35. Μετριτης avatar
    Μετριτης 07/11/2012 15:18:33

    Η τελευταια πραξη μιας κηδειας ειναι η τοποθετηση της ταφοπλακας. Το πότε αρρώστησε, από τί έπασχε, το ποιός τον κουράριζε, το γιατί δεν αλλάζανε θεραπεία, το γιατί πέθανε είναι ερωτήματα που ο καθένας μπορεί και πρέπει να έχει μιά άποψη.
    Είναι όμως νεκρός ή πάνε να τον θάψουνε ζωντανό πρίν καταλάβει καλά καλά τί έγινε και σηκωθεί;

  36. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 07/11/2012 16:52:38

    ---Ψηφιστε πια τα ριμαδια τα μετρα να τελειωνουμε. Παροτι πολλα απ αυτα ειναι αδικα, οριζοντια, χωρις σωστη προοδευτικη κλιμακα (ειδικα τα φορολογικα και οι περικοπες σε συνταξεις και ενστολους).
    Προφανως η καταργηση του αφορολογητου σε πολλους τομεις και η αυξηση των αντικειμενικων ειναι στα ορια του παρονοικου!
    Οπως και το οτι ολες οι περικοπες και φορο-επιβαρυνσεις ειναι απ το πρωτο ευρω. Και πολλα αλλα απιθανα!

    ---Ας θυμουνται οι Κυβερνωντες οτι ο απλος κοσμος η Ελληνικη μεσαια ταξη οι ανθρωποι με μικρο-μεσαια περιουσιακα στοιχεια & εισοδηματα , εχουν ελαχιστη πια υπομονη. Αν σε ενα χρονικο πλαισιο 2 ετων απο τωρα δεν δουν >> σοβαρες φορο-ελαφρυνσεις και δικαιες φορο-απαλλαγες στα μεσαια εισοδηματα, φορολογικα κινητρα και στηριξη στην Ελληνικη μικρη και μεσαια επιχειρηση. Καθως και μια λογικη πτωση του κοστους ζωης σε βασικα αγαθα τροφιμα , σε τιμολογια δεη , καυσιμα , θερμανση, τοτε θα ειστε κι εσεις μια απ τα ιδια με ΓΑΠ , Παπ/ντινου και λοιπους κηπουρους του ΓΑΠ....

    ---Αν εχετε λιγη τσιπα, αυτο το ενδεχομενο θα επρεπε να σας κανει να ντρεπεστε.
    Οχι στην χαριστικη βολη στην Ελληνικη μεσαια ταξη και στα μικρο-μεσαια Ελληνικα νοικοκυρια. Δεν υπαρχει μετα Ελλαδα, αν αυτο σας ενδιαφερει εστω και λιγο...

  37. xp avatar
    xp 07/11/2012 18:32:35

    Εψαχνα καποιον φίλο εργοστασιάρχη μηχανολογο μηχανικό με τις ποιο ίσως καινοτόμες ιδεες στον τομέα του.Βρήκα στο Linkin το προφιλ του με τόπο κατοικίας στο Perth της Αυστραλίας. Δεν το πιστεψα και το επιβεβαιωσα την προηγούμενη βδομάδα.
    Φευγω και γω πρώτα Βυρητό και μετά στα βάθη της Ανατολης..........
    Βαρέθηκα τους εξωγήινους .......
    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (Παιρνω και ελληνικό πληκτρολόγιο ,το ιντερνετ είναι παντού)

    • panos avatar
      panos @ xp 07/11/2012 19:49:26

      Δεν εισαι ο μονος φιλε μου. Αυτη η χωρα ειναι ευλογημενη και πανεμορφη, αλλα παντα την κυβερνουσαν κλεφτες και λαμογια.

  38. Del avatar
    Del 07/11/2012 19:49:51

    Ο Πρωθυπουργός της χώρας γιατί απουσιάζει από το κοινοβούλιο;

  39. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 07/11/2012 22:54:24

    Pρέπει να μπει τέρμα στην πολιτικάντικη υποκρισία. Δεν γίνεται να κόβουν από τα 1200 μισθό του οικογενειάρχη εργαζόμενου στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα. Δεν γίνεται από τα 1120 σύνταξη ενός γέρου που δούλευε αμμοβολιστής χρόνια στα βρωμερά και ανθυγιεινά καρνάγια για 31χρόνια να του κόβουν αποδοχές. Δεν γίνεται παιδιά να πηγαίνουν στο σχολείο νηστικά. Και από την άλλη να έχω στο Κοινοβούλιο μου βουλευτές με βασικές αμοιβές από 5500 και άνω, που μαζί με έξοδα γραφείου, τηλέφωνα, παραστάσεις και ότι άλλο τους παρέχει αμοιβές, να φτάνουν και τις 11.500 ευρώ. Παράλληλα οι συνταξιούχοι γέροι πρώην βουλευτές έχουν δύο και τρεις μισθούς συντάξεις κάθε μήνα. Εκείνοι οι …. «πατριώτες» συνταξιούχοι βουλευτές που μέχρι πριν από πέντε μήνες ζητούσαν αναδρομικά τι ήταν; Γερμανοί; Έλληνες αδιάντροποι ήταν. Όταν νοσοκομεία δεν έχουν ούτε γάζες, όταν πολίτες απελπισμένοι, πνιγμένοι στην κατάθλιψη λόγω ανεργίας, σκέφτονται ακόμη και την αυτοκτονία, όταν παιδιά πέφτουν να κοιμηθούν νηστικά και δεν γνωρίζουν εάν αύριο θα έχουν φαγητό, ε.. δεν μου καίγεται αν αυτός που τους ξεσκεπάζει μέσα στην Βουλή είναι ο Φασίστας ή ο Ταρζάν και ο Γκαούρ. Τον Ιούνιο ήμουν πάλι εδώ στην πατρίδα. Θυμάμαι που ο νυν πρωθυπουργός υποσχόταν νοικοκύρεμα στο δημόσιο και πρωτίστως πάταξη της φοροδιαφυγής και τσάκισμα των φοροφυγάδων και της ανασφάλιστης εργασίας. Μίλαγε για ένα τέλος στην λαθρομετανάστευση και την ανθρώπινη δουλεία με όλα τα τραγικά και εγκληματικά που φέρνει η ανέχεια αλλά και η αλητεία. Είδατε κάποια αλλαγή; Εγώ δεν είδα. Δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ. Συχαίνονμαι τα φάσκω και αντιφάσκω ταυτοχρόνως που εμφανίζει το άτακτο μπουλούκι τους. Δεν ψήφισα Χ.Α. Τα άιντς βάιχ τράι και χάιλ με αγριεύουν επειδή πάνω από όλα είμαι έλληνας και η πατρίδα μου (Τα Άγια των Αγίων μου) καταστράφηκε από τους φονιάδες Ούνους. Αλλά ειλικρινά τους ήθελα τους Χ.Α. στην Βουλή με την ελπίδα ότι κάποια μέρα θα έριχναν το ξύλο του θανατά σε πολλούς υπεύθυνους εκεί μέσα για την εθνική μας τραγωδία. Ας γινόμαστε νούμερο διεθνώς όπως το κοινοβούλιο της Ταϊβάν. Λιγότερο το κακό από την νυν ξευτίλα μας. Απόψε στο Σύνταγμα πάλι ψεκάσανε τον κόσμο που διαδήλωνε με δακρυγόνα. Είναι επικίνδυνα για τους πνεύμονες, είναι καυστικά και για τα μάτια. Από την μια η ραγδαία μπόρα, μουσκίδι κυριολεκτικά και από την άλλη με μάτια που τσούζουν να πάω από το Σύνταγμα μέχρι το μετρό Μέγαρο μουσικής για τον Χολαργό. Όποιος και αν θα ήταν στην θέση μου το ίδιο θα έλεγε. Κρέμασμα σε όλους και σε όλες τους ψεύτες απατεώνες που μας έκατσαν στον σβέρκο. Και λέω σε όλους γιατί και η αντιπολίτευση ουδέποτε παρουσίασε ένα συγκροτημένο σχέδιο σωτηρίας της χώρας. Μόνο μπαρουφολογίες από τον έναν ας πούμε χ που αμέσως μετά αναλαμβάνει κάποιος ψ του ίδιου κόμματος αλλά από άλλη συνιστώσα να ανατρέψει τις παπαριές που έλεγε ο προηγούμενος χ. Εντάξει είμαστε κορόιδα που τους πληρώνουμε 7000- 7500 μέσο όρο αποδοχές κάθε μήνα. Τουλάχιστον να δουλέψουν για εμάς που τους στέλνουμε στην Βουλή τους ατάλαντους. Ούτε σταυρόλεξο η μια απλή εξίσωση δεν είναι ικανοί αυτοί να συμφωνήσουν για να λύσουν πόσο μάλλον να καταρτίσουν πρόγραμμα σωτηρίας της χώρας με ορθολογισμό. Ο Άρειος Πάγος απεφάνθη ότι οι περικοπές μισθών των δικαστών είναι παράνομες. Για τις περικοπές των υπολοίπων ελλήνων εργαζόμενων δεν απεφάνθη κάτι. Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι ( 10 εκατομμύρια λαός)είμαστε έξω από την προστασία της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Από το βλέμα της οπωσδήποτε αφού είναι τυφλή.

  40. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 07/11/2012 23:35:37

    Οπως είπε και ο Πλάτων: η δημοκρατία είναι το ευτελέστερο πολίτευμα.

  41. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 07/11/2012 23:44:24

    Το καλύτερο χτύπημα είναι να πάνε ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΗ.
    Ο επόμενος στόχος των πολιτών, σε ΝΟΜΙΜΑ ΠΛΑΙΣΙΑ, είναι ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΣΤΟΧΕΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΘΑ ΧΕΣΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    για ποιό λόγο;
    Για να μη κυβερνηθούν ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ από τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ σε 20 χρόνια. Γιατί η Φεουδαρχία εκεί στοχεύει.
    Σε νόμιμα πλαίσια.
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.

  42. GO avatar
    GO 08/11/2012 08:44:33

    Την αρχή της δεδηλωμένης, την έχετε ακουστά;

  43. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 08/11/2012 09:28:43

    Σαφώς Φωτεινή

  44. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 08/11/2012 10:26:28

    Αρχικά να ζητήσω συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση , βλέπετε οι υποχρεώσεις δεν επιτρέπουν πάντα την αμεσότητα .
    1. Αυτό μπορείτε να το αναλύσετε στην τσέπη του κάθε φτωχοποιημένου Έλληνα ο οποίος θα δει ότι αυτός π.χ. με δυο παιδιά και εισόδημα 20.000 ευρώ και κάποιος ο οποίος είναι με το αντίστοιχο εισόδημα χωρίς παιδιά πληρώνει περισσότερα ο πρώτος από τον δεύτερο ; Πως θεωρείται ότι θα το δει ή να το πω καλύτερα θα τον απασχολήσει ο όρος ή το αποτέλεσμα ;
    2. Τις πραγματικές τιμές ποιος θα τις κρίνει ; Διότι η πρώτη σκέψη ήταν 3μηνες καταστάσης από την τράπεζα της Ελλάδος σε ότι αφορά τις εμπορικές αξίες . Όμως επειδή οι λέξεις έχουν δύναμη και όσοι ασχολούνται γνωρίζουν. Στην προκειμένη περίπτωση ηταν σαφής νομίζω το λεκτικό
    …..αύξηση αντικειμενικών αξιών για να αγγίξουν τις εμπορικές αξίες.
    Σε περίπτωση που ήθελαν ή είχαν υπόψη τους ότι λέτε το λεκτικό θα ήταν διαφορετικό, όπως εξομοίωση αντικειμενικών το οποίο εμπεριέχει και μείωση. Αλλά η συμφωνία ήταν άλλη και νομίζω ότι όλοι το γνωρίζουμε τουλάχιστον αν υποθέσουμε ότι τα όσα ακούγονται ένθεν και ένθεν από τον τύπο είναι αληθή .
    3. Το κράτος για να μπορέσει να μιλήσει ότι δεν έχει μία θα πρέπει να κάνει μια αυτοκάθαρση πρώτα να την παρουσιάσει στο λαό του , ο οποίος έχει ακόμα φιλότιμο και μετά να μιλάει αγαπητέ μου και όχι δυο μέτρα και δυο σταθμά με τους υπαλλήλους και με τους έχοντες και κατέχοντες. Το χέρι στην τσέπη θα το βάλω και θα δώσω και την τσέπη αλλά όχι σε εκείνον που με δουλεύει ψιλό γαζί μήνες και χρόνια.
    4. Από το πρώτο τετραγωνικό εφόσον δεν υπάρχει το ‘’πάτωμα΄΄ πλέον των 200.000 ευρώ αφορολογήτου στο ακίνητο. Δεν το λέω εγώ προσωπικά δεν κάνω παρέα με κανένα από τους πολιτικούς γενικώς για να το γνωρίζω . Οι γνώσεις μου οφείλονται μόνο στο ‘’διάβασμα’’ του τύπου , για την ακρίβεια όλων των χρωμάτων του τύπου για να μπορώ να βγάλω δικό μου συμπέρασμα και όχι το γνωστό προτηγανισμένο .


    5. Με μείωση φόρων για να βγει χρήμα στην αγορά και με βασικό φόρο μείωσης το ΦΠΑ. Το γνωρίζετε καλά πως στα οικονομικά όσο αυξάνονται οι φόροι τόσο στεγνώνει η αγορά και ανοίγει η ψαλίδα των ελλειμμάτων .Επι παραδείγματι λαϊκίζω όταν με την εξομοίωση πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης κατάφεραν να έχουν 75% μικρότερες παραγγελίες ; Για εξηγήστε μου από πού θα βγάλουν τα έσοδα που είχαν προυπολογίσει από αυτή την αύξηση ;
    Είναι γνωστό της πάσης ότι σε περιόδους κρίσεως όταν τα έξοδα του κράτους βασίζονται κατά 80% σε φοροεισπρακτικούς νόμους τότε όχι μόνο είσαι καταδικασμένος να πεθάνεις αλλά και με βίαιο θάνατο.
    Αν λοιπόν αυξηθεί η τιμή του ρεύματος, μιας και εγώ αρέσκομαι να λαϊκίζω, και κοπεί το ρεύμα στο πλείστον των σπιτιών και δεν πληρωθούν και τα χαράτσια και δεν αγοραστούν προϊόντα μιας και λεφτά δεν υπάρχουν ούτως η άλλως , μου λέτε σας παρακαλώ πως θα βγουν τα νούμερα που γράφουν ;
    Όσο αφορά τις προτάσεις μου:
    1. Εχει αποτέλεσμα στο νούμερο 3 που αναφέρετε κύριε Geros και αυτό έχει να κάνει με την συνείδηση του Ελληνα και το φιλότιμο το οποίο μπορεί να ανατρέψει τα πάντα . Βλέπετε από τα μικρά μπορείς να δεις μεγάλα, αλλά δεν μπορείς από το γραφείο του ο καθένας να μιλάει για το λαό , τι λέτε εσείς ;

    2. Να γίνω λαϊκίστρια ή ρομαντική Ελληνίδα γιατί κάποιοι που αγωνίστηκαν γι αυτό το τόπο από το ρομαντισμό ξεκίνησαν και κατέληξαν στο καιάδα.
    Επι παραδείγματι :
    Εφόσον το κράτος είναι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης :
    Κομμένες οι υπερωρίες για όλους και προς όλους ειδικότερα δε στις ΔΕΚΟ
    Οι μισθοί να μη ξεπερνούν σε θέσεις Γ.Δ. τα 4.000 .
    Δεν χρειάζεται ο κάθε υπουργός 10 20 30 συμβούλους αν δεν μπορεί να κάνει την δουλειά του και μόνος του και θέλει ακόμα και για το παραμικρό σύμβουλο να πάει σπίτι του
    Κομμένες οι επιδοτήσεις στα κόμματα. Σε όλα τα κόμματα
    Επιστροφή των δανείων από τα κόμματα στις τράπεζες
    Κομμένες οι συντάξεις στους βουλευτές από δυο και τρεις πλευρές ένα ταμείο.
    Κομμένο να παίρνουν οι βουλευτές σύνταξη μετά την 8ετία
    Αντί της ενοικίασης κτιρίων για δημόσιες υπηρεσίες να χρησιμοποιούνται τα κτίρια της κρατικής περιουσίας .
    Και πολλά άλλα μπορώ να πω και εσείς να τα αντικρούσετε και να μιλάμε επι ώρες .
    3. Εσείς τι λέτε έχω ψηφίσει ; Από τα λεγόμενα σας φαίνεστε έξυπνος άνθρωπος και ικανός να διαβάσει πίσω από τις λέξεις θα πρέπει να το έχετε διαπιστώσει . Αν πάλι έχετε αμφιβολίες στον επόμενο μας διάλογο εφόσον υπάρξει μπορώ να σας το πω ευθέως . Εγώ ξέρω όμως και για το περι μη ευθύνης το οποίο μπορεί να καλύψει σαν το πάπλωμα της μαμάς χήνας τα πάντα. Επίσης γνωρίζω το φορολογικό μας σύστημα το οποίο με τις παράκτιες εταιρείες κάλυπτε ως σαν ένα γκρι σεντόνια , κάτι σαν γκρίζα ζώνη , τα πάντα. Κοινώς η πολυνομία μας καλύπτει πολλά . Τέλος επιτρέψτε μου να έχω την άποψη πως το πόθεν των πολιτικών δεν είναι το ίδιο απαιτητό να το πω σκληρό μήπως με των πολιτών.
    Ούτε οι τιμωρίες ανάλογες , εδώ βαλίτσες πηγανο-ερχόντουσαν και έγιναν παραδεκτά αδικήματα και όλοι πίνουν εις υγείαν του κορόιδου .
    4. Τελικά έχετε πολλές έμμεσες αναζητήσεις γιατί δεν ρωτάτε ευθέως , εκτός αν εγώ έχω πάθει κάτι με τις εγκεφαλικές μου συνάψεις και δεν κατανοώ απόλυτα τα μήπως σας . Οσο για τα ευρά του εξωτερικού ότι είναι νόμιμο δεν διώκεται αλλά εσείς γνωρίζετε απολύτως τη νομιμότητά τους σε ένα κράτος που καθημερινά τα πολιτικά σκάνδαλα και όχι μόνο είναι κάτι σαν πλούσιο αμερικανικό πρόγευμα .
    5. Εχετε απόλυτο δίκιο ξέχασα ότι η προδοσία της Ελλάδος είναι χρόνιο νόσημα και οι αποζημιώσεις παραγράφηκαν μαζί με τους νεκρούς , για το κατοχικό δάνειο λοιπόν. Σας γυρίζω την ερώτηση γιατί λέτε ή αφήνετε να φανεί ότι λαικίζω και πραγματικά ένας διάλογος μαζί σας είναι επικοδομητικός . Εσείς λοιπόν έχετε την εντύπωση πως :
    Α) Κάποιος ο οποίος δεν είναι σωστός στις υποχρεώσεις του μπορεί μόνιμα να κουνάει το δάχτυλο σε κάποιον άλλον;
    Β) Ενας κράτος το οποίο γνώριζε την όλη κατάσταση αλλά επωφελήθηκε τα μέγιστα και μέσω διαφθοράς δικών του μπορεί να μιλάει περι διαφθοράς;
    Και τέλος κάτι που έχει να κάνει με αξίες και όχι κοστολόγιο
    Γ) Πρέπει η αξιοπρέπεια μου μας και γενικώς όλων να σύρεται μονίμως σαν την πόρνη στις διάφορες συναντήσεις επειδή κάποιοι αποφάσισαν να εθνικοποιήσουν τη χασούρα (για να το πω λαικά) και να ιδιωτικοποιήσουν το κέρδος ; Η νομίζετε πως μπορεί να βιάζετε συλλήβδην και χρόνια ένας λαός γιατί κάποιοι τον είπαν διεφθαρμένο ενώ δεν ήταν ή να πω καλύτερα το ποσοστό της διαφθοράς του λαού ήταν το μικρότερο σε σχέση με των εκάστοτε που διετέλεσαν το γνωστό λειτούργημα .
    6. Δλδ κύριε Gero για να κατανοήσω ουσιαστικά δέχεστε ότι οι κυβερνήσεις είναι δέσμιες των τραπεζών και άρα εμείς κυβερνόμαστε από το παγκόμσιο τραπεζικό σύστημα το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ είναι η αποφάσεις 10 άντε 20 οικογενειών. Αρα για να κατανοήσω μιλάμε για μια δικτατορία την οποία αποδέχεστε και με λέτε και αχάριστη ; ίσως δεν ξέρω μπορεί να έχετε και δίκιο δεν ξέρω εξαρτάται τι ενοείται εσείς αχάριστο/η ..Ισως κάποια στιγμή δια ζώσης όταν το ιστολόγιο συναντηθεί να το συζητήσουμε εκτενέστερα .

    …και χωρίς τραπεζιτικό σύστημα καταρρέει το σύμπαν και μαζί του και ο λαός….

    ΥΓ. Μη παρεξηγηθώ είμαι υπέρ του τραπεζικού συστήματος αλλά όχι αυτό που παίρνει με 0,5% και δανείζει με 7% γιατί τότε μιλάμε για χμ δικτατορία τι λέτε…
    Σας προλαβαίνω εκτός από λαϊκίστρια είμαι και ρομαντική ακόμα και πιστεύω στην δύναμη των λέξεων ……..

  45. JS avatar
    JS 08/11/2012 21:21:39

    Εἶναι πρόθυμοι οἱ Ἕλληνες, νά σταματήσουν νά καταναλώνουν Οὐίσκι;
    Τότε θά φανῇ ἀν θά μπορέσουμε νά ἐπιζήσουμε ἐκτός τῆς Εύρωπαϊκῆς Ἔνωσης

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.