#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Αυτοκτονικός ιδεασμός.....»



Του Κώστα Ροδινού

Μέχρι πριν από λίγες μόνο εβδομάδες είχε εμπεδωθεί  (πρώτα σε διεθνές επίπεδο) η αντίληψη ό,τι η Ελλάδα άλλαζε σελίδα.

-Ο πρωθυπουργός επέστρεφε από ένα επιτυχημένο ταξίδι στην Κίνα

-Τα περίφημα  spreads έπεσαν χαμηλότερα από την προ-μνημονίου εποχή.

-Είχαμε την πρώτη αναβάθμιση της οικονομίας μας από ξένο οίκο.

-Η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών προχωρούσε ικανοποιητικά.

-Με καταιγισμό  άρθρων και αναλύσεων τα διεθνή ΜΜΕ  προπαγάνδιζαν  το «Greecovery».

-Το ΔΝΤ, παραδεχόμενο λάθη του προγράμματος στην Ελλάδα, ουσιαστικά προσέφερε ηθικά ερείσματα και επιχειρήματα στη χώρα μας, για να διεκδικήσει ουσιαστικές αλλαγές.

-Ακόμα και ο πατριάρχης της λιτότητας ο κ. Σόϊμπλε, έστω και καθυστερημένα, διαπίστωνε ότι οι συνταγές λιτότητας εξεμέτρησαν τον βίο και τη χρησιμότητά τους και η ΕΕ έπρεπε να αναλάβει επειγόντως δράσεις και να επικεντρώσει τις προσπάθειές της σε τομείς όπως η απασχόληση των νέων (και όχι μόνον) και η ανάπτυξη.

-Η χώρα ανακτούσε την αξιοπιστία της και ο Πρωθυπουργός απολάμβανε αυξημένης εκτιμήσεως.

Και αίφνης ήρθαν τα πάνω κάτω.

Ήθελε μεγάλο ταλέντο για να  στραβώσουν έτσι τα πράγματα. Και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Το ναυάγιο με τη ΔΕΠΑ

Ειλικρινά, ακόμα και τώρα, αδυνατώ να κατανοήσω το γεγονός ό,τι το ΤΑΙΠΕΔ (ως το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο), αλλά και η Κυβέρνηση, περίμεναν την ημέρα που έληγε η προθεσμία υποβολής των προσφορών για να μάθουν ότι τελικά ο μοναδικός μνηστήρας, δεν θα υπέβαλε προσφορά για την πολύφερνη νύφη.

Είμαστε  σοβαροί; Ένα θέμα μείζονος σημασίας, που θα έδινε ώθηση στη διαδικασία των αποκρατικοποιήσεων,  να το διαχειρίζονται με τόση επιπολαιότητα; Πρώτα-πρώτα πώς κατάφεραν να εγκλωβιστούν σε μια διαδικασία στην οποία συμμετείχε μόνον ένας πλειοδότης;

Πως δεν αντελήφθησαν, εγκαίρως, τις ειλικρινείς προθέσεις της Gazprom και περίμεναν την τελευταία μέρα για να τις μάθουν; Όταν μάλιστα για το ίδιο θέμα ο επικεφαλής του ενεργειακού κολοσσού επισκέφθηκε  τρείς φορές  τον Πρωθυπουργό; Είναι δυνατόν να συναντάται ο πρωθυπουργός μαζί του χωρίς να έχει κλείσει η υπόθεση;

Το κλείσιμο της ΕΡΤ

Την επαύριον του ναυαγίου της συμφωνίας με τη ΔΕΠΑ, είχαμε την βεβιασμένη ενέργεια για το κλείσιμο της ΕΡΤ. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που μίλησαν ότι η απόφαση λήφθηκε για  να αλλάξει η ατζέντα. Δεν ξέρω, αν αληθεύει. Όμως, όταν η κυβέρνηση προχωρά σε μια τέτοια κίνηση πρέπει να έχει έτοιμη και τη λύση  της επόμενης ημέρας. Εδώ ακούσαμε τον αρμόδιο υφυπουργό να μας λέει ότι η ΕΡΤ θα λειτουργήσει υπό τη νέα της μορφή τον Αύγουστο!!! Άκουσον-άκουσον, η δημόσια τηλεόραση θα παρέμεινε κλειστή για τρείς μήνες! Ήθελα να ήξερα ποιοι τα εισηγούνται αυτά; Έχουν αίσθηση της πραγματικότητας;

Να το ξεκαθαρίσουμε προς αποφυγήν παρεξηγήσεων. Εννοείται ό,τι η ΕΡΤ αποτελεί το πιο «αμαρτωλό μαγαζί της μεταπολίτευσης». Όμως, σ’ ένα ζήτημα  που θα έχεις την κοινωνία με το μέρος σου, κινείσαι προσεκτικά. Για να μη χάσεις το δίκιο σου. Και δείχνεις σοβαρότητα. Έχεις και σχέδιο. Δεν προχωράς στα κουτουρού. Γιατί από τις αρχικές ιδέες για ένα ...ολιγομελές σχήμα το 30-50 προσώπων που θα λειτουργούσαν την ΕΡΤ στο μεταβατικό στάδιο μέχρι τις 2000 προσλήψεις, η απόσταση είναι χαώδης! Αφήστε, εκείνο το ότι ο αρμόδιος Υφυπουργός για την ΕΡΤ δεν θα προέρχεται από τη ΝΔ! Για να το καταλάβω: το μεγαλύτερο σε δύναμη κόμμα της κυβέρνησης δεν έχει  ένα στέλεχος με  την έξωθεν καλύτερη μαρτυρία, αλλά και την ικανότητα να χειριστεί έναν κρίσιμο τομέα! Τέτοια προσπάθεια απαξίωσης και αυτοϋπονόμευσης ενός κόμματος δεν τη συναντάς κάθε μέρα!

Και το ακόμα πιο εξοργιστικό: Δεν βρέθηκε έστω ένας, επαναλαμβάνω ΕΝΑΣ, να αναλάβει τις ευθύνες του για αυτούς τους ερασιτεχνικούς χειρισμούς και να πάει σπίτι του.

Η αποχώρηση Κουβέλη «δώρο» στον Βενιζέλο

Η αποχώρηση της ΔΗΜΑΡ από την Κυβέρνηση. Προσωπικά θεωρώ, ότι ο κ. Κουβέλης, εδώ και καιρό δυσανασχετούσε  συμμετέχοντας στην Κυβέρνηση. Οι πιέσεις των στελεχών του, η δημοσκοπική συρρίκνωση των ποσοστών του,  οι εμμονές των υπουργών του, που μονίμως αποτελούσαν με εστία τριβών, κάτι η πίεση του ΣΥΡΙΖΑ, είχαν καταστήσει τη συμβίωση, σχεδόν ...αβίωτη. Ο κ. Κουβέλης θα μπορούσε να είχε αποχωρήσει από την κυβέρνηση για άλλους σοβαρότερους λόγους, δυστυχώς διάλεξε τη χειρότερη στιγμή και  τον λιγότερο σοβαρό λόγο!

Όμως, το πρόβλημα με την αποχώρηση του κ. Κουβέλη δεν είναι τόσο η κουτσουρεμένη πλέον κοινοβουλευτική πλειοψηφία στην οποία θα στηρίζεται εφεξής η κυβέρνηση.  Θεωρώ ό,τι θα βρεθούν πολλοί πρόθυμοι και η πλειοψηφία αυτή θα ξεπεράσει, κατά πολύ, τους 153 βουλευτές που αθροίζουν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

Άλλα είναι τα προβλήματα: αλλάζει πλέον η δομή, αλλά και η φιλοσοφία της κυβέρνησης. Είχα γράψει παλαιότερα ότι ο κ. Κουβέλης, αν δεν υπήρχε, έπρεπε να τον ...επινοήσουμε! Για πολλούς λόγους, αλλά ο βασικότερος όλων ήταν ότι αποτελούσε ένα κάποιο ανάχωμα στον κυβερνητισμό, στην αλαζονεία του ΠΑΣΟΚ και στην μεγαλομανία του κ. Βενιζέλου. Και σε κάποιους ανεκδιήγητους της από εδώ πλευράς, για να τα λέμε όλα.

Με την αποχώρηση του κ. Κουβέλη, ο κ. Βενιζέλος καθίσταται ενισχύεται περαιτέρω πολιτικά και προσωπικά γιατί μπορεί εκ του ασφαλούς να διεκδικεί και να απαιτεί τα πάντα! Να το πώ ωμά: Η κυβέρνηση θα είναι πλέον όμηρος στις βουλιμικές απαιτήσεις του.  Και κάτι ακόμα χειρότερο. Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα αξιοποιήσει αυτή τη μοναδική ευκαιρία που το προσφέρθηκε για να νεκραναστήσει το κόμμα και τις προσωπικές του φιλοδοξίες. Και όλα αυτά ενδεδυμένα με τον μανδύα...του καθήκοντος προς την πατρίδα. Και σε βάρος της κυβέρνησης, να το θυμηθείτε.

Όποιος διάβασε το ...διάγγελμα του  το βράδυ της αποχώρησης του κ. Κουβέλη, έλαβε το...μήνυμα! Δεν είμαι βέβαιος ότι μπορεί να το καταφέρει, αλλά εκεί θα αναλώνει τις προσπάθειές του.

Σενάρια αστάθειας

Με όλα αυτά επανέρχονται τα σενάρια  πολιτικής αστάθειας. Ό,τι χειρότερο μπορούσε να μας συμβεί αυτή την περίοδο.

Όποιος διάβασε τον ξένο τύπο τις τελευταίες ημέρες, θα το διαπίστωσε.

Αυτά τα σενάρια, εφ’ όσον συνεχιστούν, (που είναι και το πιθανότερο) θα υπονομεύσουν  κάθε προσπάθεια οικονομικής ανάκαμψης.

Πολύ φοβούμαι ότι η Ελλάδα διατρέχει τον κίνδυνο να μπεί εκ νέου στο στόχαστρο των κερδοσκόπων, με ανυπολόγιστες συνέπειες. Οι αιματηρές  θυσίες στις οποίες έχει υποβληθεί ο ελληνικός λαός μπορεί να αποδειχθούν μάταιες.

Γιατί ποιός θα έρθει να επενδύσει ή να στοιχηματίσει σε  μια χώρα, όταν η πολιτική σταθερότητα δεν είναι δεδομένη;

Και τα σενάρια της αστάθειας μπορούν να τα ..πυροδοτήσουν  πολλοί. Για να τα ...αξιοποιήσουν  δεόντως  τα γνωστά κέντρα και παράκεντρα.

Και οι ...ενδιαφερόμενοι είναι ούκ ολίγοι!!!

Συμπέρασμα: Ειλικρινά δεν ξέρω πως ο Πρωθυπουργός  θα καταφέρει να διαμορφώσει νέες συνθήκες ισορροπίες και να δώσει ώθηση στην κυβέρνηση γιατί  το έργο είναι  τιτάνιο.  Θα απαιτηθεί πολύ μεγάλη προσπάθεια,  με αποτελέσματα αναμφίβολα. Καταλαβαίνω πως οι εκλογές ήταν μια δύσκολη και ριψοκίνδυνη απόφαση. Ελπίζω μόνο, η «συγκατοίκηση» με τον κ. Βενιζέλο να μην αποδειχθεί δυσκολότερη...

ΥΓ. Και ενώ εμείς ομφαλοσκοπούσαμε το Eurogroup  πήρε μια σημαντική απόφαση για την απ' ευθείας ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών από τον ESM. Κάτι που αν ισχύσει και στην ...περίπτωσή μας, θα μας επιτρέψει να αφαιρέσουμε από το δημόσιο χρέος τα κεφάλαια που διοχετεύτηκαν στις τράπεζες για την ανακεφαλαιοποίηση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 24/06/2013 08:07:19

    Κώστα συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση σου. Θέλω να προσθέσω και ένα άλλο μειονέκτημα την μηδενική επικοινωνιακή πολιτική. Η κυβέρνηση μέσα σε πολύ λίγο χρόνο έχει πετύχει πάρα πολλά, που σιγά-σιγά γίνονται αντιληπτά από τον κόσμο και ειδικότερα από αυτούς που καταλαβαίνουν πέντε πράγματα. Για τον πολύ κόσμο υπάρχει ένα τοίχος παραπληροφόρησης και παραμόρφωσης των γεγονότων από τους κομματικούς δημοσιογράφους της ομάδας του Τρίμη της ΕΣΗΕΑ και των διαπλεκομένων καναλιών. Με την επαναλειτουργία της νέας ΕΡΤ τα θέματα αυτά πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη και να μην αφεθεί η ΕΡΤ έρμαιο των ανθρώπων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Κώστας Σταματάκης 24/06/2013 12:08:13

      " Με την επαναλειτουργία της νέας ΕΡΤ τα θέματα αυτά πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη και να μην αφεθεί η ΕΡΤ έρμαιο των ανθρώπων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ"

      Μα δεν θα αφεθεί. Αυτό εξυπακούεται. Τα 2000 άτομα, που θα προσληφθούν, θα είναι "δικά" μας παιδιά .... Αλίμονο!

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Επισκέπτης 24/06/2013 16:32:37

        Tώρα που θα είναι ο Βαγγέλης συναρχηγός, η αξιοκρατία, η διαφάνεια, η αμεροληψία και η αντικειμενική αξιολόγηση, είναι πλέον εγγυημένα. Άσε που έχουνε προϋπηρεσία οι συνεταίροι. Τριάντα χρόνια αξιόπιστοι, τριάντα χρόνια υπεράνω! Κοιμόμαστε ήσυχοι λέμεεεεε....

      • Θηβαίος avatar
        Θηβαίος @ Επισκέπτης 24/06/2013 17:27:22

        @Επισκέπτη
        Στη Δημοκρατία κυβερνά η πλειοψηφία και όχι η αριστερίστικη ροζ μειοψηφία με τις φαρδιές τσέπες, όπως στη Βόρεια Κορέα του Κιμ Ιλ Σουνγκ και στη Ελλάδα, όπου απόφοιτοι της Γαλλικής Φιλολογίας και αριστεράς του Κολωνακίου, παριστάνουν τους ιστορικούς, όπως η Ρεπούση.

  2. mitikas avatar
    mitikas 24/06/2013 08:28:30

    Περιεκτικος αλλα με την ιδια απορια που εχουν κι αλλοι:πως απο τον αποηχο της Κινας εφτασε σε ΔΕΠΑ και ΕΡΤ?Γυριζει το παιχνιδι?

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ mitikas 24/06/2013 16:33:20

      Το ματσάκι γυρίζει. Τί; Η γη θα γυρίζει;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ mitikas 24/06/2013 18:59:46

      επιτυχίες ...ναι
      Ο ΕΟΠΥΥ έχει τρύπα 2,5 δις .....νέα ισοδύναμα μέτρα
      Τα τσακάλια του ΤΑΙΠΕΔ τα ...είδαμε και στη ΔΕΠΑ και στον ΟΠΑΠ ....
      Τα ταμεία (σύνταξης) έχουν πιάσει πάτο....αλλά είναι εγγυημένες έχει ψηφιστεί κιόλας ....το ύψος ξεχνούν να ψελλίζουν...
      Η ανεργία έχει πιάσει κόκκινο...και μόνο η μετανάστευση βοηθά να μην εκραγεί η κατάσταση...
      Ενώ προσλήψεις μέσο ΜΚΟ , ΕΣΠΑ σε ΜΚΟ και οι κολλητοί σε νέες Ανεξάρτητες Αρχές που ιδρύονται κάθε μέρα....

      & οικοδομούμε μια κυβέρνηση ....ΠΑΣΟΚ πλέον με τον Σαμαρά ....Πρωθυπουργό

      Ειλικρινά όχι άλλες επιτυχίες...δεν τις αντέχουμε.

  3. GO avatar
    GO 24/06/2013 08:38:35

    Καλημέρα Κύριε Κ. Ρ.
    Έχοντας ανέβει, επικαίρως, στα κεραμίδια, προσυπογράφω κάθε σημείο του άρθρου σας.
    Μπράβο σας.

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/06/2013 09:23:58

    Το Άγιο Πνεύμα μάλλον έχει πάει διακοπές

  5. cp avatar
    cp 24/06/2013 09:24:45

    Κυριε Ροδινέ ,
    Πρέπει μάλλον να μελετήσουμε ........... τα αξιώματα όπως λέμε οι εντρυφούντες τα μαθηματικά !
    Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να κάνετε μια πολύ σημαντική παραγγελία σε μια βιομηχανία. Μιλάτε με τον πωλητή σας , εξηγεί πλήρως τις ιδιότητες του προιόντος ,τις προδιαγραφές ,τις τιμές κτλ. Στο τέλος θέλετε να μάθετε την τελική τιμή και τους όρους πληρωμής .Ποιόν θα πάρετε για το τελικό παζάρι ?
    Το Αφεντικό ! Ιδιοκτήτης ή Manager αυτός "που κάνει την μάνα" .
    Ειναι γνωστό ότι οι Ρώσοι πουλάνε πολλαπλές ποσότητες στην ΕΕ ,πραγματικά
    μια τεράστια ποσότητα . Ποιός είναι το Αφεντικό ?
    Το ίδιο που ακύρωσε τον νόμο για τον βασικό μετοχο ,κάποτε !
    Η Ελλάς έχει το 3 % σαν μέγεθος όσο αφορά την σχέση της με το σύνολο της ΕΕ .
    Το 3% πάντα θα υποκύπτει στην Δημοκρατική πλειοψηφία ,διότι είναι μόνο 3%
    Αν έχεις το 3% σε μετοχές και άλλοι πακέτα 20-30-40% πρακτικά θα τους βλέπεις να τρώνε ! Δημοκρατικά πάντα !
    Οσο αφορά την ΕΡΤ και τον δημόσιο τομέα έχουμε δυστυχώς χάσει το "μαξιλάρι" ,της χαμηλής ανεργίας. Μια ανεργία 40% θα ήταν παγκόσμιο
    φαινόμενο για πολιτισμένη χώρα. Εχοντας δολοφονηθεί και ο ιδιωτικός τομέας ,
    με την εξοντωτική φορολογία & την έλλειψη ρευστότητος ,θα είχαμε εφιαλτικά σενάρια !
    Αλλο παράδειγμα είναι η άμυνα . Ξοδεύουμε πολλαπλά κονδύλια από τον μέσο όρο της ΕΕ ,χωρίς να μπορούμε να τα περιορίσουμε λόγω κινδύνων από όμορα κρατη. ( 360% παραπάνω νομίζω ! ). Μοιραία αυτό είναι ένας παράγοντας απόκλισης .
    Σε προηγούμενες αναρτήσεις μου είχα περιγράψει το πρόβλημα του Σαμαρά ως
    το αίνιγμα της σφίγγας .Αυτό είναι ακριβώς εννοούσα ! Δεν είναι θέμα ικανότητας ,είναι αξιωματικό θέμα . Μπορούμε να έχουμε αναπτυξη με το ευρώ ? Ποιές οι πραγματικές διαθέσεις του Αφεντικού ? Τελικά που πάμε ?

  6. dinos avatar
    dinos 24/06/2013 09:32:23

    Το πιο αμαρτωλο μαγαζι της μεταπολιτευσης σορρυ αλλα ειναι η Βουλη

  7. Πέτρος avatar
    Πέτρος 24/06/2013 09:54:33

    Αμαρτωλά κτίρια κι αμαρτωλά μαγαζιά, δεν υπάρχουν. Οι μαγαζάτορες, οι ένοικοι και κυρίως οι διαμένοντες στα ρετιρέ είναι οι ασυγχώρητοι, αμαρτωλοί υποκριτές. Και εν πάση περιπτώσει, μιά απολύμανση, ένα βάψιμο, ένα ευχέλαιο εν ανάγκη, θα μας αρκούσε. Τώρα, που βρέθηκαν τόσοι αποτυχημένοι και καταδικασμένοι πράσινοι σωτήρες ξανά στο πλάνο μας, πρόκειται περί επιτυχίας;

  8. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 24/06/2013 10:00:52

    Μόλις ακυρώθηκε η συμφωνία με την Gazprom έκλεισε το ραντεβού με τον Ομπάμα που αναβάλλονταν τόσο καιρό.Δυστυχώς ο αμερικάνικος παράγοντας θα μας κυνηγάει μέχρι αφανισμού.

    Με την ΕΡΤ φταίει ο Κεδίκογλου

    Με τον Βενιζέλο δεν έχει να φοβηθεί τίποτε ,αρκεί να μην εκβιασθεί για το αντιρατσιστικό.Το 3% τον Βενιζέλο φοβίζει παρά τον Σαμαρά.

  9. panas avatar
    panas 24/06/2013 10:13:22

    Νηφάλια ανάλυση με καθαρή ματιά.

    Εγώ έχω μια παρατήρηση ακόμη: Όσοι μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν τα τελευταία χρόνια δεν έχουν καμία σχέση και δεν μπορούν, λόγω θέσης και βολέματος από κούνια, να αντιληφθούν τις δυσκολίες που περνάει ο Λαός. Δεν μπορούν ούτε κατ' ελάχιστο να συναισθανθούν τον Έλληνα άνεργο που μαζεύει τα μπογαλάκια του και φεύγει με την ελπίδα να δημιουργήσει αλλού τις συνθήκες για την οικογένειά σε μια άλλη "πατρίδα". Νομίζουν πως όλοι ήταν κομματάνθρωποι βολεμένοι σαν κι' αυτούς. Όσοι στις παχιές αγελάδες αγωνίζονταν με αξιοπρέπεια στον ιδιωτικό ή και στον δημόσιο τομέα είναι τα πρώτα θύματα του "εξορθολογισμού" βολέματος και διασφάλισης των συμφερόντων πάντα των ίδιων και των ίδιων. Κοιτάτε τριγύρω σας να δείτε τελικά ποιοι πληρώνουν πραγματικά το λογαριασμό...

  10. aris. aold avatar
    aris. aold 24/06/2013 10:17:09

    Το άρθρο είναι η αποθέωση της κοινης λογικής.

    Περιγράφει με απόλυτη ακριβεια την πραγματικότητα.

    Κώστα χρόνια πολλά για το μόνο που δεν αμφιβάλει κανείς είναι για το πως θα κινηθεί ο Βενιζέλος.

  11. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 24/06/2013 10:26:14

    Υπάρχουν με βεβαιότητα διεθνή και ντόπια συμφέροντα τα οποία είναι αντίθετα στο λεγόμενο success story. Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που θα κερδίσουν εάν η Ελλάδα δεν ορθοποδήσει ή έστω δεν ορθοποδήσει υπό την σημερινή ηγεσία. Αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν λογικό άνθρωπο. Εάν μπούμε στη διαδικασία να ερμηνεύσουμε τα όσα σωστά επισημαίνει το άρθρο περί ματαίωσης του κλίματος αισιοδοξίας των τελευταίων εβδομάδων, δεν μπορούμε να μην ξεκινήσουμε την υπόθεσή μας πρώτιστα από την αναφορά μας στα συμφέροντα που προανέφερα. Είναι δύσκολο να τα εντοπίσει κανείς; Μήπως δεν προέρχονται όλες οι "φυτιλιές" από την άλλη άκρη του ατλαντικού;Εκεί που εδρεύει το ΔΝΤ; Μήπως όλα ξεκίνησαν από την παραδοχή του λάθους; Μήπως εδώ και καιρό δεν υποστηρίζουν ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο, συντηρώντας με τον τρόπο αυτό την κόντρα με την Ε.Ε; Οι φωνές των Ελλήνων και ξένων οικονομολόγων που κυρίως κατακρίνουν την ευρωζώνη (Κρούγκμαν, Λαπαβίτσας, Βαρουφάκης) δεν πηγάζουν από το αμέρικα; Φωνές όπως της Ναόμι Κάμπελ... συγγνώμη Κλάιν, δεν προέρχονται από το αμέρικα; Υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι αμερικάνοι επιθυμούν την αμφισβήτηση των ευρωπαίων γιατί έχασαν την πρωτοκαθεδρία;
    Εάν λάβουμε σοβαρά υπόψη τα παραπάνω μπορούμε εύκολα να εννοήσουμε την αναταραχή των τελευταίων εβδομάδων. Μία πολιτική αναταραχή σε ένα πολιτικό σύστημα στο οποίο ο αμερικάνικος παράγοντας είναι πανίσχυρος. Ελέγχει χρόνια την κατάσταση και είναι σε θέση με μικρές κινήσεις να γκρεμίσει ότι οι άλλοι χτίζουν με ιδρώτα. Ακόμα και έτσι όμως εάν υποθέσουμε ότι είναι τα πράγματα εμείς δεν έχουμε το δικαίωμα να ενισχύσουμε τα σχέδια του ισχυρού. Με τα μέσα που διαθέτουμε θα πολεμήσουμε στο πλευρό της κυβέρνησης υπερασπιζόμενοι τα εθνικά συμφέροντα. Σαν τον Δαβίδ θα βγούμε στο πεδίο της μάχης απέναντι στον Γολιάθ και ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ γιατί είναι απαίτηση της ιστορίας μας.
    Δεν είναι λοιπόν αυτοκτονικός ιδεασμός αλλά το χτύπημα του ισχυρού μας αντιπάλου. Να είστε βέβαιος ότι θα υπάρξουν και αντίποινα.

    • Πολεμικός Ανταποκριτής avatar
      Πολεμικός Ανταποκριτής @ MantisKalhas 24/06/2013 10:55:35

      Ωραία τα σενάρια ...αποσταθεροποίησης, οι έξωθεν εχθροί, τα οργανωμένα συμφέροντα και οι βολικές προφάσεις. Κανείς δε γίνεται όμως να σε βλάψει αν είσαι σοβαρός, προσεκτικός, ψύχραιμος, συστηματικός και φροντίζεις να μην ανοίγεις ασκόπως εσωτερικά μέτωπα, ώστε να μη γίνεσαι ευάλωτος. Οι επαναστατικοί παιάνες συμπαθείς και τα συνθήματα χαριτωμένα, αλλά η αυτοκριτική μάλλον πολυτιμότερη και σωτήρια.

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ Πολεμικός Ανταποκριτής 24/06/2013 11:01:23

        Βάλε έναν σοβαρό, προσεκτικό, ψύχραιμο και συστηματικό πολεμιστή στο πεδίο της μάχης και θα καταλάβεις ότι είσαι εκτεθειμένος σε επιθέσεις και αναγκασμένος να απαντήσεις.
        Την ώρα της μάχης δεν κάνεις κριτική στην ηγεσία ούτε αφήνεις υπονοούμενα για κακή διοίκηση. Αυτό ενισχύει τον αντίπαλο.

        • Πολεμικός Ανταποκριτής avatar
          Πολεμικός Ανταποκριτής @ MantisKalhas 24/06/2013 11:10:44

          Όλη η ζωή, ένας πόλεμος είναι. Ο καθένας από τον τρόπο που επιλέγει να πορεύεται, εκφράζει τον ψυχισμό, τον χαρακτήρα και τις αξίες του. Σε κάθε στρατό, υπάρχει ο Αρχηγός (που οφείλει να διαφυλάττει το κύρος του), οι στρατηγοί, οι ιππείς, οι απλοί φαντάροι και οπωσδήποτε και οι χειριζόμενοι τις ...τρομπέτες, που δίνουνε το ρυθμό. Ας μην είναι λοιπόν τόσο παράφωνοι κι εντελώς εκτός τόπου και κλίματος, οι ''καλλιτέχνες''.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MantisKalhas 24/06/2013 15:10:44

      Και ξαφνικά οι μεγάλοι "προφήτες" και οικονομολόγοι Βαρουφάκης και σία, θεωρούν τον Τσίπρα μόνη ελπίδα για την Ελλάδα. Και κατά σύμπτωση, ο Βαρουφάκης ήταν σύμβουλος και του ΓΑΠ και έφυγε όταν διαφώνησε τους πρώτους μήνες με άλλους από το επιτελείο του ΓΑΠ. Και τώρα είναι με το Σύριζα που μετασχημάτισε το "λεφτά υπάρχουν" στο "καταθέσεις υπάρχουν" του Γλέζου. Και πριν 1 εβδομάδα είχε "προφητεύσει" ο συγκεκριμένος ότι ο Σαμαράς θέλει και προκαλεί τις εκλογές μέσω της περίπτωσης ΕΡΤ για να φύγει από πρωθυπουργός επειδή μας περιμένουν νέα σκληρά μέτρα αντί για κούρεμα μετά τις γερμανικές εκλογές και θέλει να γλιτώσει από την οργή του λαού. Και τελικά ο Σαμαράς έκανε το παν να αποφύγουμε τις καταστροφικές λόγω τουρισμού και αστάθειας εκλογές. Τόσο "έγκυροι" είναι αυτοί οι περίεργοι τύποι. Που έχουν ατζέντα αλλά ο πολύς ο κόσμος ακούει τι λένε σαν ευαγγέλιο ενώ στις λεπτομέρειες όσων λένε κρύβεται ο διάβολος.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Γεώργιος Τ. 24/06/2013 15:54:16

        Aπο τη στιγμη που ηταν συμβουλος του ΓΑΠ ειναι αναξιοπιστος εντελως.Σιγα μην τον ακουσουν οι Αμερικανοι.

      • Χαιρετώ! avatar
        Χαιρετώ! @ Γεώργιος Τ. 24/06/2013 16:38:20

        @"..ο Βαρουφάκης ήταν σύμβουλος και του ΓΑΠ και έφυγε όταν διαφώνησε τους πρώτους μήνες με άλλους από το επιτελείο του ΓΑΠ"

        Μη λες ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ, αγαπητέ! Τουλάχιστον, στο εδώ σάιτ, που είναι σοβαρό.

        Βαρουφάκης:
        "Όταν το 2004 ο Γιώργος άρχισε τις κινήσεις του προς την Προεδρία του ΠΑΣΟΚ, δέχθηκα να είμαι ένας από τους πολλούς συμβούλους του, παρά το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ ούτε με εξέφραζε ούτε και το ψήφιζα!

        Πολύ γρήγορα, διαφώνησα με τις πολιτικές που αγκάλιαζε ο Γιώργος (χωρίς καν να τις κατανοεί εις βάθος) και με εξόργισε αυτό που ονομάζαμε, αρκετοί συνεργάτες του, «Σύστημα Γιώργου»: το απόλυτο οργανωτικό χάος που τον περιτριγύριζε το οποίο (όπως του έγραψα στην επιστολή παραίτησής μου) «μετατράπηκε σε πλεονέκτημα της συντήρησης».

        Τέλη του 2005 είχα αποτραβηχτεί.

        Τον Δεκέμβρη του 2006 παραιτήθηκα εγγράφως.

        Τον Σεπτέμβρη 2007 κινήθηκα, όσο μπορούσα, εναντίον της επανεκλογής του στην Προεδρία του ΠΑΣΟΚ",

        "Δρυός πεσούσης", 24/12/2012, h**p://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=20899

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MantisKalhas 24/06/2013 15:15:58

      Και το κείμενο Βαρουφάκη που προωθεί το σύριζα στις ΗΠΑ με απόψεις που ξεκαθαρίζουν πολλά από όσα υποψιαζόμαστε για ΓΑΠ και Τσίπρα...

      www_defencenet_gr/defence/item/%C2%AB%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8C-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B7%CF%80%CE%B1%C2%BB

      • mara M. avatar
        mara M. @ Γεώργιος Τ. 24/06/2013 15:51:59

        Γιατί σε πειράζει όταν προωθούν οι ΗΠΑ και δεν σε πειράζει όταν προωθούν οι Γερμανοί; Σ 'αυτά τα χάλια με την υποστήριξη και τις πολιτικές των Γερμανών φτάσαμε.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ mara M. 24/06/2013 17:45:47

          Ποιά είναι η διαφορά πια ΗΠΑ και Γερμανίας; Η fed θα σταματήσει να ενισχύει τη ρευστότητα με κίνδυνο να βγουν χιλιάδες φούσκες στην επιφάνεια και θα ακολουθήσει στενές/περιοριστικές νομισματικές πολιτικές. Από την άλλη ΗΠΑ-Γερμανία έχουν έρθει πια κοντά γιατί είναι οι 2 πιο ένθερμοι υποστηρικτές της ζώνης ελεύθερου εμπορίου ΗΠΑ-ΕΕ.

          • mara M. avatar
            mara M. @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 19:24:06

            Είχαν τελείως διαφορετική πολιτική στην αντιμετώπιση της κρίσης. Οι ΗΠΑ που είχαν δημόσιο χρέος μεγαλύτερο απο την Ευρώπη αντιμετώπισαν πιο αποτελεσματικά τη διαχείρηση τους δικού τους αναπτυξιακού συστήματος. Αφησαν τη Lehman Brothers να χρεωκοπήσει εξ'αιτίας κακοδιαχείρισης και αποδόθηκαν ποινικές ευθύνες. Στην Ευρώπη δεν είδαμε κανένας εισαγγελέα να μπαίνει σε τράπεζα. Αντιθέτως τα χρέη μεταφέρθηκαν στους λαούς με όλα τα επακόλουθα.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ mara M. 24/06/2013 20:15:41

            Και στην Αμερική και στην Ευρώπη το χρέος πέρασε στους λαούς, είτε με ανεργία (ΕΕ) είτε με την εκτίναξη του δημοσίου χρέους στις πλάτες των φορολογούμενων (ΗΠΑ). Η διαφορά είναι ότι οι ΗΠΑ παρείχαν μεγάλη ρευστότητα στο σύστημα που η λογική πια προσπάθεια μείωσης της ρευστότητας θα γεννήσει φούσκες μεγαλύτερες της LB (ήδη αρχίζουν δειλά-δειλά δημοσιεύματα στον αμερικάνικο τύπο), ενώ η Ευρώπη λόγω και μη οικονομικής/δημοσιονομικής ενοποίησης σε μείωση των ελλειμμάτων καθώς κάθε χώρα που οι αγορές δεν εκτιμήσαν ότι θα μειώσει τα ελλείμματά της, ανέβαζαν τα επιτόκια δανεισμού.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ MantisKalhas 24/06/2013 15:59:03

      Ποιός είναι ο "κακός";
      Ο Αμερικανός; Όχι, ο Γερμανός! Ο Γερμανός; Όχι, ο Αμερικανός! Ο Αμερικανός; Όχι, ο Γερμανός! Ο Γερμανός; Όχι, ο Αμερικανός! Ο Αμερικανός; Όχι, ο Γερμανός! Ο Γερμανός; Όχι, ο Αμερικανός!
      Ο Αμερικανός; Όχι, ο Γερμανός! Ο Γερμανός; Όχι, ο Αμερικανός!

      Ουφ, στράβωσε ο λαιμός μου απο τις στροφές ανατολικά - δυτικά. Και ζαλίστικα, έπαθα βέρτιγκο.
      Κάπως έτσι την έπαθε και το κυβερνητικό επιτελείο.

      Ποιός είναι ο "κακός";
      Ο κακός μας ο φλάρος είναι. Αυτός.
      Πουλάμε ο ένας στον άλλο φύκια, και νομίζουμε ότι βρέχει αμβροσία.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Uncle Stgm 24/06/2013 17:39:27

        Γελασα πολυ Θειε αλλα ακομα δεν ξερω τι σημαινει "φλαρος";

  12. Νίκη avatar
    Νίκη 24/06/2013 10:35:18

    ...με μπλέ και πράσινους κόκκους. Καθαρή Ελλάδα!

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Νίκη 24/06/2013 13:19:34

      ....τους κόκκινους γιατί τους παραλείπετε;

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ ΑΓΡΟΤΗΣ 24/06/2013 16:44:20

        Γιατί οι κόκκινοι κόκκοι λακίσανε, ή λυώσανε ή διαλύθηκαν. Πάντως, απουσιάζουν πια.

  13. billi smart avatar
    billi smart 24/06/2013 10:46:08

    ευτυχως που υπαρχουν και πιο αισιοδοξοι ανθρωποι στην ελλαδα απο τους προλαλησαντες......

  14. Πυθία avatar
    Πυθία 24/06/2013 10:46:30

    ''Ο σοφός αρνείται την υπερβολή, την επίδειξη και την υπεροψία'' - Λαο Τσε
    ''Μα πρέπει ο άνθρωπος, κι αν ρίξει ανάστημα μεγάλο, να φαντάζεται πως μπορεί να πέσει και από ένα μόνο φύσημα'' - Σοφοκλής
    ''Αν πάρεις εξουσία, μη χρησιμοποιήσεις κανένα φαύλο στη διοίκηση, επειδή, για τα δικά του αδικήματα, εσένα θα κατηγορήσουν'' - Ισοκράτης
    ''Μια συντηρητική κυβέρνηση είναι μια οργανωμένη υποκρισία'' - Ντιζραέλι
    ''Ο πιο πετυχημένος πολιτικός είναι εκείνος που λέει ό,τι σκέφτονται όλοι, όσο πιο συχνά μπορεί και με τη δυνατότερη φωνή που μπορεί '' - Ρούζβελτ Θ.
    ''Μέγιστος εχθρός των εξουσιών ο πολιτισμός'' - Αριστοτέλης

  15. Greg avatar
    Greg 24/06/2013 11:22:44

    Λυπάμαι, αλλά όλο το success story, με τα επακόλουθα ήταν απλά και μόνο ένα επικοινωνιακό τρυκ.

    Η πραγματική οικονομία δεν επηρεάζεται από τα spreads και την αναβάθμιση της οικονομίας, ούτε και από τη πώληση ή μη της ΔΕΠΑ, της ΔΕΣΦΑ και όλων των ασημικών. Η πραγματική οικονομία επηρεάζεται από την
    - ασύστολη φορολόγηση, με συνέπεια το μηδενισμό της αγοραστικής δυνατότητας του μέσου Έλληνα,
    - από τις συλλήψεις επιχειρηματιών για χρέη που το ίδιο το Δημόσιο δημιούργησε με τη φορολογική βαρβαρότητα,
    - από τη παταγώδη αποτυχία των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ και των ανάλογων για τη καταπολέμηση της ανεργίας, με συνέπεια σήμερα ο ενεργός οικονομικά πληθυσμός να είναι λιγότερος του αντίστοιχου ανενεργού,

    Εν κατακλείδι, η όλη προσπάθεια προβολής του "success story" δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα ερασιτεχνικό εγχείρημα δημιουργίας εικονικής επιτυχίας το οποίο κατέρρευσε κάτω από τη ανηλεή πίεση της πραγματικότητας.

    Το παρόν κυβερνητικό σχήμα δεν μπορεί να δώσει λύση στα τεράστια προβλήματα της πραγματικής οικονομίας, τα οποία απαιτούν κοινό νου για να αντιμετωπισθούν. Απαιτούνται πρακτικές λύσεις από επαγγελματίες με μεγάλη εργασιακή εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα και όχι ασκήσεις επί χάρτου "ανένσημων" πολιτικών.

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ Greg 24/06/2013 12:09:55

      Στην παρούσα φάση χρειαζόμαστε έμπειρους πολιτικούς που έμαθαν από τα λάθη τους. Μέχρι στις ευρωεκλογές πρέπει όσοι αναλάβουν να έχουν θητεύσει ήδη σε θέσεις ευθύνης. Δεν είναι καιρος να αναδειχθούν νέοι και άκαπνοι υπουργοί. Αυτό μπορεί να γίνει μετά τις ευρωεκλογές

    • Αρχιμήδης1 avatar
      Αρχιμήδης1 @ Greg 24/06/2013 13:15:35

      ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ!!!!

    • billi smart avatar
      billi smart @ Greg 24/06/2013 23:01:03

      γιατι κατερρευσε ??/....μολις τωρα αρχισε το ξεκαθαρισμα στο δημοσιο....το σεμπτεμβριο που θα θελησει ισοδυναμα μετρα η τροικα...απο εκει θα γινουν οι περικοπες...δυστυχως αν αυτο γινοταν με το ξεκινημα της κρισης και γενικα ξεκινουσαμε με τις μεταρυθμισεις θα ειχαν σωθει πολλα....αλλα που να πειραξουν το παιδι τους οι πασοκοι...και για τους ΔΥ θα ηταν πιο επιεικη τα μετρα ....

  16. karasumi avatar
    karasumi 24/06/2013 11:42:50

    Συμφωνώ απολύτως με το άρθρο. Ανεξήγητες ενέργειες και παραλείψεις.

  17. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 24/06/2013 11:48:03

    Με το που προέκυψαν οι πρώτοι θετικοί δείκτες στην οικονομία, ισχνό πλεόνασμα πρώτου τριμήνου κλπ,που σηματοδοτούσαν την εκκίνηση της τόσο προσδοκώμενης ανάκαμψης, οι κυβερνητικοί ταγοί χαλάρωσαν κι αρχίσαν τις μ@λ@..., τύπου αντιρατσιστικό και όχι μόνο.
    Ε, το μαύρο χρειάζεται για να μαζεύονται οι κυβερνητικοί ταγοί, κι όσο έχουμε τέτοιας πάστας υπουργούς, υφυπουργούς, γεν. Γραμματείς, περιφερειάρχες, δημάρχους, θα χρειασθούν κι άλλα μαύρα!

  18. περιμπανού avatar
    περιμπανού 24/06/2013 12:13:46

    Τελικά την κερκόπορτα, ποιός την άνοιξε και ξέχασε μάλιστα και να την κλείσει;

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ περιμπανού 24/06/2013 13:21:32

      Οι Έλληνες πολίτες βεβαίως, όταν έκαναν πρωθυπουργό τον ΓΑΠ

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΑΓΡΟΤΗΣ 24/06/2013 16:18:51

        Αγρότη,

        !!!!!!!!!! ῞Ολοι οἱ σεβαστοί σχολιαστές νά ἀρχίζουν τό σχόλιο τους μέ αὐτή τήν παράγραφο, εἰσαγωγή "Λεφτά ὑπάρχουν, οἱ ῞Ελληνες πολῖτες τό πίστεψαν καί ἔκαναν πρωθυπουργό τόν γαπ." Στή συνέχεια οἱ ἀναλυτικές σκέψεις καί εἰσηγήσεις! Πάντως hind sight is always 20/20! :D

  19. Μara(old) avatar
    Μara(old) 24/06/2013 12:40:33

    Αγαπητέ Κώστα,
    οι απορίες και τα ερωτήματα που διατυπώνεις είναι εύλογα σε σχέση πάντα με αυτά που βλέπουμε και την πληροφόρηση που μπορούμε να έχουμε ώς απλοί πολίτες.
    Ωστόσο.... πίσω από τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων (...αρχής γενομένης... από την "ανεξήγητη" κατάληξη του διαγωνισμού της ΔΕΠΑ), φαίνεται ότι μάλλον έχει ξεκινήσει το μεγάλο ξεκαθάρισμα...., η μεγάλη μετωπική σύγκρουση ντόπιων... και ξένων... συμφερόντων που θέλουν την κατάρρευση της χώρας με τις δυνάμεις που θέλουν την Ελλάδα να ξαναβγεί στο φώς....
    Έχω δε την εντύπωση ότι ο Σαμαράς θα το παλέψει μέχρι τέλους....

    Μοναδικός μας σύμμαχος ο θεός και κανένας άλλος..... (...μα κανένας όμως...).

    • Αρχιμήδης1 avatar
      Αρχιμήδης1 @ Μara(old) 24/06/2013 13:13:55

      Αν όμως είναι να τα καταφέρει όπως με τη ΔΕΠΑ, καλύτερα να μην το παλέψει...

    • periopos avatar
      periopos @ Μara(old) 24/06/2013 17:02:43

      Εάν φθάσαμε στο σημείο να περιμένουμε την βοήθεια του Θεού...

      • Μara(old) avatar
        Μara(old) @ periopos 24/06/2013 19:01:02

        "...Είμαστε έθνος ανάδελφο..." Χ. Σαρτζετάκης
        Μην σου κάνει λοιπόν εντύπωση που γράφω ότι μοναδικός σύμμαχος μας είναι ο θεός.

  20. airman avatar
    airman 24/06/2013 13:11:57

    Είναι γόνιμο και χρήσιμο να εκφράζονται προβληματισμοί, ιδιαίτερα όταν υφίστανται τα αντίστοιχα ερείσματα. Ως εκ τούτου οι επιλογές ή/και οι παραλείψεις στις οποίες εδράζεται η εποικοδομητική κριτική, οφείλουν να τύχουν της δέουσας προσοχής.
    Είναι άλλο πράγμα όμως ο προβληματισμός και άλλο - τελείως διαφορετικό - το πρόβλημα. Ειδικότερα για την ΕΡΤ, η τύχη της οποίας ήταν προδιαγεγραμμένη σε ότι αφορά τη λειτουργία της, σκόπιμο είναι να ληφθεί υπόψη ότι δεν είχε σημειωθεί καμία ουσιαστική πρόοδος. Ασχέτως των ευθυνών, το αποτέλεσμα ήταν μηδέν. Τόσο καιρό ''σπρώχνοντας'' δεν κινήθηκε τίποτα ούτε εκατοστό. Με το ''άλμα'' που τόλμησε ο Αντώνης Σαμαράς δημιουργήθηκαν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και είναι αυταπόδεικτο το κέρδος μετά την ''επιβεβλημένη'' αναδίπλωση.
    Όσον αφορά την υπόθεση της ΔΕΠΑ, το ΤΑΙΠΕΔ είναι ο πωλητής και η Gazprom ο πελάτης. Ως πελάτης λοιπόν - και μάλιστα πολύ σοβαρός - στάθμισε και σταθμίζει τις κινήσεις και τις αποφάσεις, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους (π.χ. Προμηθέας Γκαζ). Από την άλλη ο πωλητής/ΤΑΙΠΕΔ όφειλε μέχρι την τελευταία στιγμή να περιμένει, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τέτοιο πελάτη. Όχι ότι ''ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'', αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις και περιστάσεις κάθε σοβαρός πελάτης δικαιούται της όποιας ''ειδικής'' μεταχείρισης/διαχείρισης.
    Όσο για το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου, εγώ θυμάμαι και κάποιον κ. Ρέλο παλαιότερα. Είτε έχει αποτελέσει δίδαγμα είτε όχι, εμένα το ίδιο μου κάνει.

  21. μ.ν. avatar
    μ.ν. 24/06/2013 13:25:14

    Αν όσοι κυβερνάνε την Ελλάδα διέθεταν την ίδια ποσότητα και ποιότητα ''κοινής λογικής'' με τον υπογράφοντα το άρθρο, πολλά πράγματα στη χώρα θα ήταν ήδη καλύτερα....

  22. Ρηνα avatar
    Ρηνα 24/06/2013 13:34:01

    @μ.ν. συμφωνω και επαυξανω για τον Κωστα Ροδινο.

  23. Αρχιμήδης1 avatar
    Αρχιμήδης1 24/06/2013 13:49:28

    Aγαπητέ φάκτωρ, καλημέρα και χρόνια πολλά!
    Είθε το Αγιο Πνεύμα να σε φωτίζει πάντα...

  24. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 14:13:21

    ¨Ο γέγονε, γέγονε. Τα πράγματα πήραν το δρόμο τους.
    Με την απόσυρση Gazprom γράφτηκε με κόκκινα γράμματα στον τοίχο "οι αποκρατικοποιήσεις απέτυχαν" και άνοιξε τεράστια τρύπα στα αναμενόμενα έσοδα. Αυτό προκάλεσε πολιτικό βέρτιγκο στο επιτελείο και την σπασμωδική αντίδραση.
    Κανείς όμως δεν ψάχνει ποιοί και γιατί έβαλαν τους μαξιμαλιστικούς εισπρακτικούς στόχους για την ΔΕΠΑ - κρυβοντας μάλιστα τους σκελετούς στην ντουλάπα της. Δεν θα το καταλάβαιναν οι Ρώσοι;
    Μετά, οι συνήθεις δημαγωγοί έρριξαν την ενοχή στις Βρυξέλλες και την Ουάσιγκτων...
    Ακολουθώντας τα ίχνη του χρήματος, βρίσκεις. Ποιοί θα έχαναν άν ο κύριος παραγωγός-προμηθευτής του προιόντος (Gazprom) αποκτούσε και τον έλεγχο της εισαγωγικής-εμπορικής επιχείρησης (ΔΕΠΑ);
    Εύκολο είναι, δεν χρειάζεται να επιλυθεί καμμιά εξίσωση της Θεωρίας της Σχετικότητας...

    • achimed avatar
      achimed @ Uncle Stgm 24/06/2013 17:05:45

      Πολύ σωστά τα λες θείο, και προφανώς πολύ καλύτερα και νωρίτερα απο εσένα κι εμένα τα ήξερε αυτά ο Σαμαράς. Και επειδή δεν είναι καθόλου βλάξ (αλοίμονό μας άν ήταν), είναι προφανές οτι ειναι συνένοχος με αυτούς που βρίσκεις ακολουθώντας τα ίχνη του χρήματος...

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Uncle Stgm 24/06/2013 17:08:55

      Τα έσοδα των αποκρατικοποιήσεων πηγαίνουν απευθείας στο χρέος. Η πιθανή μη εκπλήρωση του στόχου για έσοδα από τις απο/σεις δημιουργεί χρηματοδοτικό κενό (όχι δημοσιονομικό όπως λένε μερικοί φωστήρες) και άρα επανέρχονται στο προσκήνιο ζητήματα για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους, ειδικά από το Δ.Ν.Τ. Όποτε η ιστορία της ΔΕΠΑ μπορεί να λειτουργήσει ευεργητικά στη λήψη αποφάσεων για την τελική διευθέτηση του χρέους.

  25. dioklis avatar
    dioklis 24/06/2013 14:38:46

    Όταν στο 1 ευρώ ο καταναλωτής πληρώνει 23 λεπτά ΦΠΑ και ο επιχειρηματίας καταβάλει φόρους που ανέρχονται στο ήμισυ των ακαθάριστων εσόδων του, όταν μειώνεις τον μισθό των εργαζομένων σε φιλοδώρημα , και όταν έχεις υπερτροφικό δημόσιο τομέα με διεφθαρμένους θεσμούς και συ συνεχίζεις να τον προστατεύεις ως κόρη οφθαλμού, δεν αντιλαμβάνομαι την πεποιθηση σας ότι .….-Η χώρα ανακτούσε την αξιοπιστία της και ο Πρωθυπουργός απολάμβανε αυξημένης εκτιμήσεως……

  26. NONOS avatar
    NONOS 24/06/2013 15:14:43

    Κάποτε είχα την τύχη-ατυχία να διατελέσω εκπρόσωπος τύπου νευραλγικού τομέα του δημοσίου...σε συζητήσεις λοιπόν καθημερινές με τους υποτιθεμενους συνεργάτες δημοσιογραφους πολλές φορές μου έκαναν αναφορά στο σενάριο δημιουργίας κομματικού σχήματος με Ντόρα-Βενιζέλο επικεφαλής.....σκέφτομαι τώρα εγώ ο υποψιασμένος μήπως άρχισαν να δημιουργούνται οι συνθήκες ,με το δεδομένο ότι ο εξ ανάγκης γάμος Σαμαρα-Βενιζέλου προέκυψε από την ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη που φέρει το ονομα ΕΡΤ και δε θα τραβηξει για πολύ..τι άλλο μπορεί να υποθέσει κανείς με τα τόσα που βιώνει στη σύγχρονη πολιτική ιστορία...εδώ θα μου πείτε παντρεύτηκε η Τζούλια αυτοί δε θα τα βρούνε......απλά ο ΓΑΠ βγηκε με το "τα λεφτά υπάρχουν"..αυτοί εφαρμόζουν το "λεφτά έχετε φέρτε τα"....δεδομένο πάντως αμάχητο είναι ότι εξελοιπεν η σοβαρότης και για τον Σαμαρά αυτό είναι λυπηρό....

  27. mara Μ avatar
    mara Μ 24/06/2013 16:21:34

    O Βαρουφάκης είναι ο μοναδικός οικονομολόγος που έχει επαληθευτεί μέχρι τώρα.
    Δεν απαξιώνουμε κάποιον επειδή δεν μας αρέσουν αυτά που λέει.
    Εφυγε απο σύμβουλος του ΓΑΠ γιατί διαφώνησε με τις επιλογές του, τα αποτελέσματα των οποίων βιώνουμε, και για μία ακόμα φορά δικαιώθηκε.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ mara Μ 24/06/2013 16:41:59

      Τα λόγια σου χάνεις. Ετούτοι εδώ ζηλεύουνε που αντί έναν Βαρουφάκη, έχουν πολλούς... Αδώνηδες.

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ mara Μ 24/06/2013 16:42:57

      1. Όταν ανέλαβε ο Σαμαράς προέβλεψε πτώση της κυβέρνησης και grexit για το περασμένο Φθινόπωρο.
      2. Το περασμένο Φθινόπωρο μαζί με τον Ρουμπινί ανασκεύασαν για την άνοιξη που θα ερχόταν και πέρασε.
      3. Σήμερα μιλάει για Σεπτέμβριο.
      Ωραίες προβλέψεις! Εντελώς τυχαία χρονικά έχει προβλέψει όλες τις κυβερνητικές κρίσεις αλλά μέχρι στιγμής ο Σαμαράς τις κέρδισε όλες. Ο Βαρουφάκης εύχεται και ελπίζει και εργάζεται για την εθνική αποτυχία.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ MantisKalhas 24/06/2013 17:41:29

        Ο (μ)βαρουφάκης μαζί με τον Γκάλμπραίηθ τζούνιορ προβλέπουν για το Σεπτέμβριο πτώση της κυβέρνησης, όχι grexit. Για τα Ευρωπαικά φαίνονται να είναι μάλλον αισιόδοξοι.
        Άς είμαστε ακριβείς.
        Ωστόσο: Είναι εξαιρετικός οικονομολόγος νέτα σκέτα (οικονομέτρης για την ακρίβεια, έχει και καλή αίσθηση της μακροοικονομίας), αλλά αυτό που ασκεί δεν είναι Πολιτική Οικονομία.
        Έχει περιορισμένη αίσθηση της πολιτικής, και δεν πολυκαταλαβαίνει πώς λειτουργεί ΠΟΛΙΤΙΚΑ η Ευρωπαική Ένωση.
        Βέβαια, το ίδιο ισχύει και για πολύ μεγαλύτερα ιερά τέρατα της οικονομικής, ακόμη και νομπελίστες. Βλ. πολιτικές προβλέψεις Κρούγκμαν, Ρουμπίνι, Μπούιτερ, Ζίν κτλ, εν μέρει ακόμη και ο προσεκτικός Στίγκλιτς - όλοι έπεσαν έξω στις πολιτικές εξελίξεις, άν και θαυμάσιοι οικονομέτρες.
        Να τους λαμβάνουμε λοιπόν σοβαρά υπόψη για τα αμιγώς οικονομετρικά, κυρίως την μακροοικονομική πορεία. Αλλά να μή ξεχνάμε ότι η ΕΕ και η Ευρωζώνη είναι κυρίως ΠΟΛΙΤΙΚΟ εγχείρημα, και τελικά η πολιτική αποφασίζει.
        Όποιος ενδιαφέρεται για Πολιτική Οικονομία, άς την αναζητά κυρίως στους Μάρτιν Βόλφ και Μύνχάου των FT, στον Γκουρία του ΟΑΣΑ, Λορέντσο Μπίνι Σμάγκι, στον ίδιο τον Μάριο Ντράγκι (άκρως πολιτικό όν), και με επιφύλαξη στον Στίγκλιτς. Αλλά επίσης, άς ρίχνει μια λοξή ματιά στους εγχωρίους σκληρους "ευρωαριστερούς" Μηλιό και Σταθάκη (σοβαρολογώ απολύτως)...

        • Dino avatar
          Dino @ Uncle Stgm 24/06/2013 19:01:20

          Η οικονομετρία είναι ο καλύτερος τρόπος να κάνεις λάθος στα οικονομικά, ειδικά σε περιόδους κρίσης. Γιατί απλά δεν μπορείς να τρέξεις το υπόδειγμα με όλες τις μεταβλητές που θα έπρεπε να λάβεις υπ' όψη. Και οι εκτιμήσεις για τις μεταβλητές είναι συχνά εξ' αρχής λανθασμένες. Πιστεύω λοιπόν, στην Πολιτική Οικονομία και μόνο σε αυτήν. Τα μαθηματικά δίνουν την επιστημονική θεμελίωση στα οικονομικά αλλά αν τα λάβεις τοις μετρητοίς, χωρίς κοινωνικοπολιτικό αισθητήριο κινδυνεύεις να καταστρέψεις μια χώρά. Είναι θλιβερή η εικόνα του μέγιστου Blanchard να λέει "έπεσα έξω στον πολλαπλασιαστή".

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Dino 24/06/2013 21:19:49

            Ο monsieur Ολιβιέ κατέχει την μακροοικονομία, ειναι σαφώς Κευνσιανών καταβολών και μάλλον είχε προειδοποιήσει έγκαιρα (Δεκέμβριος 2011):
            h**p://blog-imfdirect.imf.org/2011/12/21/2011-in-review-four-hard-truths/
            αλλά μάλλον έπεσε σε αυτιά-τοίχους στο Συμβούλιο (Ευρωχριστιανοδημοκράτες + Φράξια του τσαγιού των ΗΠΑ + Κινέζοι + Ινδοβραζιλιάνοι + Πουτινιστές, μάς κάνουν γύρω στο 60 % των ψήφων).
            Ο Πώλ Κρούγκμαν έγραψε ήδη τότε ειρωνικά, ότι "ο Μπλανσάρ δεν είναι πολύ σοβαρός" - αντί γι αυτόν ακούνε τους "πολύ σοβαρούς ανθρώπους".
            h**p://krugman.blogs.nytimes.com/2011/12/21/olivier-blanchard-isnt-very-serious/?_r=0
            Ποιός τους άκουγε τότε; Οι Μερκοζύ χαζοφιλιόταν στο Ντωβίλ και ετοίμαζαν το βλακώδες "κουρείο" με το PSI - μετά έπεσε αμέσως το Ιρλανδο-Πορτογαλικό ντομινο.
            Την παπΑριά με τον "πολλαπλασιαστή" την έβγαλαν πρόσφατα για να το πασάρουν ως δήθεν μαθηματικό λάθος...

        • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
          τηλέμαχος αναγνώστου @ Uncle Stgm 25/06/2013 00:15:21

          Αυτό ρε θείε με το Βαρουφάκη που είναι οικονομέτρης και αυτά που λέει βασίζονται στην οικονομετρία (και όχι στην πολιτική οικονομία ή στην πολιτική φιλοσοφία) από που ακριβώς το έχεις βγάλει και το λες συνέχεια; Έχεις διαβάσει κάποιο έργο του τα τελευταία είκοσι χρόνια που να έχει οικονομετρία;

    • Dino avatar
      Dino @ mara Μ 24/06/2013 18:15:04

      Εκτός από το γεγονός οτι ο Βαρουφάκης δεν έχει επαληθευτεί σε τίποτα, ο ίδιος έχει απαξιώσει και την αξία του πτυχίου του στα οικονομικά με αυτά που έχει ισχυριστεί (δεν σου λέω για μάστερ και διδακτορικά, αυτά έχουν καταπέσει προ πολλού).

      Μιλούσε με σθένος για την αναγκαιότητα να πάει η χώρα στη δραχμή εν μέσω κρίσης. Δελεαστικότατο σενάριο για οικονομικά αμαθείς. Η Ελλάδα είναι χώρα με με περιορισμένη παραγωγική βάση που δεν έχει καμία σχέση με εξαγωγές προϊόντων του δευτερογενή τομέα (βιομηχανία). Εξάγουμε γεωργικά προϊόντα τα οποία εκ των πραγμάτων έχουν ένα "ταβάνι" στην απορρόφηση, δεν μπορείς να διπλασιάσεις την παραγωγή αν διπλασιαστεί η ζήτηση μόλις γίνουν φθηνά λόγω δραχμής.
      Άρα λοπον η ενδεχόμενη αύξηση των εξαγωγών με δραχμή είναι μύθος και ακόμα και αν σημειωθεί δεν θα αποφέρει μεγαλύτερα έσοδα γιατί το νέο νόμισμα θα έχει πολύ μικρή αξία.
      Για τις εισαγωγές τι να λέμε, να ζήσουμε να τις θυμόμαστε ακόμα και τις πιο αναγκαίες.

      Το χρέος θα αποκτούσε μία μυθική αξία σε έκφραση τρισεκατομμυρίων νέων δραχμών, οι κερδοσκόποι θα έκαναν πάρτι και τα απανταχού λαμόγια θα ρευστοποιούσαν τα ωραία τους ευρώ (που έχουν στο εξωτερικό) για να αγοράσουν τα πάντα.

      Το πρόβλημα με τα οικονομικά είναι ότι ο καθένας βγαίνει και λέει αβασάνιστα ότι τον βολεύει και αν έχει τίτλους σπουδών τόσο το καλύτερο γι' αυτόν. Σε οποιαδήποτε άλλη επιστήμη οι τίτλοι του κυρίου Βαρουφάκη θα είχαν ανακληθεί από τις πρυτανικές αρχές.

      • Χαιρετώ! avatar
        Χαιρετώ! @ Dino 24/06/2013 22:52:29

        @Dino: Μιλούσε με σθένος για την αναγκαιότητα να πάει η χώρα στη δραχμή εν μέσω κρίσης.

        ΨΕΥΔΕΣΑΙ, ΑΣΥΣΤΟΛΑ. Κρίμα!

        Βρες και βάλε εδώ έστω και μια φράση του Βαρουφάκη υπέρ της δραχμής.

        Ή ζήτα συγνώμη. Άντε!

        Αν βρεις μία, εγώ δεν θα ξαναγράψω ποτέ σχόλιο, πουθενά, αφού, πρώτα σου ζητήσω 1000 συγνώμη...

        • Dino avatar
          Dino @ Χαιρετώ! 25/06/2013 20:42:53

          Βαρουφάκης το 2011: "Στάση πληρωμών τώρα. Όχι σαν εκβιασμός αλλά σαν παράθυρο αισιοδοξίας". Δηλαδή ανατίναξη του ευρώ, των ευρωπαϊκών τραπεζών, δραχμή. Πριν από ένα μήνα είπε: "χαρίζω τη μηχανή μου σε όποιον βρει έστω και μία φράση που να έχω μιλήσει για δραχμή". Συνεχίζει και εκμεταλλεύεται την οικονομική αμορφωσιά του κόσμου και την κοντή μνήμη.

          • Χαιρετώ! avatar
            Χαιρετώ! @ Dino 25/06/2013 21:19:37

            Ξέρεις ή δεν ξέρεις τι σημαίνει "πηγή";

            Βάλε, λοιπόν, κείμενο που να γράφει ο Β. για επιστροφή στην δραχμή και δώσε μας τον τίτλο τού άρθρου και το λινκ του.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Χαιρετώ! 25/06/2013 22:05:35

            Μήπως όμως το "στάση πληρωμών" είναι απλά συνώνυμο του "επιστροφή στη δραχμή";

          • Χαιρετώ! avatar
            Χαιρετώ! @ Χαιρετώ! 26/06/2013 00:43:49

            1) Βαρουφάκης: "Κ α τ α σ τ ρ ο φ ι κ ή η έξοδος από το Ευρώ", h**p://www.youtube.com/watch?v=tsamIs5dxAs

            2) "..Αν η κατάρρευση του ευρώ είναι σχεδόν αναπόφευκτη, και δεδομένου ότι το ισχυρό ευρώ συνθλίβει την ασθενική ελληνική οικονομία, ΜΗΠΩΣ ήρθε η ώρα της ε π ι σ τ ρ ο φ ή ς σε ΕΘΝΙΚΟ νόμισμα;

            Επιστρέψτε μου να απαντήσω άμεσα και κατηγορηματικά: ΟΧΙ, δεν έχει έρθει αυτή η ώρα! Και ΔΕΝ θα έρθει όσο υπάρχει το ευρώ ..

            η επιστροφή στην ΔΡΑΧΜΗ ΔΕΝ ενδείκνυται ..

            η επιστροφή στην ΔΡΑΧΜΗ όσο το ευρώ εξακολουθεί να ισχύει θα έχει α ν υ π ο λ ό γ ι σ τ ο και ε ι δ ε χ θ έ σ τ α τ ο ανθρώπινο κόστος ..

            Η δημιουργία ΝΕΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ (όσο το 'ξένο' ευρώ εξακολουθεί να υπάρχει), θα είναι κ α τ α σ τ ρ ο φ ι κ ή ..

            ΔΕΝ συζητάμε την επιστροφή στην ΔΡΑΧΜΗ όσο το ευρώ υφίσταται αλλού. (Αν το ευρώ πεθάνει, και το σκεπάσει η ταφόπλακα, τότε η δημιουργία ενός νέου νομίσματος θα είναι εύκολη υπόθεση.) ",

            @18/11/11, "Δραχμή;", Του Γιάννη Βαρουφάκη- h**p://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/draxmi-toy-gianni-baroyfaki.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Χαιρετώ! 26/06/2013 11:01:50

            Δε με καταλάβατε, ρητά ίσως να μην το είπε. Αλλά η στάση πληρωμών που υποστήριζε μήπως οδηγούσε κατευθείαν στη δραχμή; Τη δική σας γνώμη ερωτώ, ο Β. μπορεί να λέει ότι θέλει. Κι εγώ μπορεί να μη λέω τη λέξη 'αυτοκτονία" και να λέω ότι θα βουτήξω από τον 8ο όροφο και θα πάω μετά για καφέ στη γωνία.

    • nikos avatar
      nikos @ mara Μ 25/06/2013 00:19:23

      Πως δικαιωθηκε ο βαρουφακης,Μεχρι τωρα εχει ¨"προβλεψει "τρεις φορες τη χρεωκοπια της ελλαδας και αλλες τοσες τη διαλυση τις ευροζωνης. Ελεος πια

  28. Χαιρετώ! avatar
    Χαιρετώ! 24/06/2013 16:22:21

    @Ήθελα να ήξερα ποιοι τα εισηγούνται αυτά; Έχουν αίσθηση της πραγματικότητας;

    Κύριε Ροδινέ, για όνομα του Θεού και της Παναγίας, πια! Την ΕΥΘΥΝΗ την έχει όποιος παίρνει τις αποφάσεις, ΟΧΙ οι εισηγητές.

    Δεν είναι δίκαιο να εξισώνεται ο Σαμαράς, επικοινωνιακά, ίσια κι όμοια με τον ΚΚ τον Βου! Δηλαδή, το ρουσοπουλικό τροπάρι "φταίνε οι υπουργοί του, οι σύμβουλοί του". Αυτός δεν έχει κριτική σκέψη και πολιτικό αισθητήριο κανένα, δηλαδή; Τέτοιες δικαιολογίες έχουν απήχηση σε μικρονοϊκούς, οπαδούς ή μη. Και προκαλούν την αίσθηση ότι, ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΟΥΝ στην επικοινωνιακή ομάδα του, ξεπατικώνοντας παλιά σχέδια που χαϊδεύουν ευήκοα ώτα, μονάχα.

  29. Γιάννης avatar
    Γιάννης 24/06/2013 16:37:18

    O Σαμαράς έχει πλέον χάσει το παιχνίδι. Μετά την ΕΡΤ η μόνη λύση που είχε ήταν οι εκλογές αλλά αυτή την περίοδο δεν μπορούσαν να γίνουν ( καλοκαίρι τουρίστες ). Τώρα μπαίνει σε μια κοινή πορεία με το ΠΑΣΟΚ που είναι δύσκολο να διατηρηθεί για μεγάλο διάστημα. Η χώρα θα συρθεί σε εκλογές και ο Σαμαράς θα χάσει το όποιο πλεονέκτημα είχε. Η ΝΔ ήδη θα πρέπει να αναζητά το νέο της αρχηγό...

    • achimed avatar
      achimed @ Γιάννης 24/06/2013 17:07:45

      "η μόνη λύση που είχε ήταν οι εκλογές αλλά αυτή την περίοδο δεν μπορούσαν να γίνουν ( καλοκαίρι τουρίστες )"
      Και κυρίως δεν του τις επέτρεψαν πριν τις Γερμανικές...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Γιάννης 24/06/2013 22:13:38

      ᾿῎Εχουν ἕτοιμη τήν ντόρα, χιχιχι. Τί θά ἀκούσωμε ἀκόμα;;; :lol:

  30. achimed avatar
    achimed 24/06/2013 17:00:37

    Aγαπητέ Θείε δεν υπάρχουν καλά και κακά κράτη. Υπάρχουν μόνο συμφέροντα. Και το σίγουρο είναι οτι τα συμφέροντα των Γερμανων ειναι αντίθετα με τα δικά μας αφού όπως οι ίδιοι ομολογούν αυτοί κερδίζουν λεφτά απο την κρίση που περνάει η Ελλάδα. Οι Αμερικάνοι προς το παρόν, οσον αφορά την κρίση, δεν έχουν αντίθετα με εμάς συμφέροντα αφού αυτοί πρώτοι εζησαν την κρίση που η Γερμανία δεν γνώρισε ακόμα...

  31. periopos avatar
    periopos 24/06/2013 17:03:30

    Ποια κρίση έχει κερδίσει;

  32. Χαιρετώ! avatar
    Χαιρετώ! 24/06/2013 17:03:31

    "Πουλάμε ο ένας στον άλλο φύκια, και νομίζουμε ότι βρέχει αμβροσία".

    Θείο μεγαλείο έμπνευσης, stgm! Ωραίο!!!

  33. victoria (true) avatar
    victoria (true) 24/06/2013 17:17:05

    Ταυτίζομαι με τον αρθρογράφο. Ο Θεός μαζί μας, γενικώς.

  34. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 17:22:38

    ...Ή για να συμπληρωθεί το χρηματοδοτικό κενό, να πάρουν από μικρομισθούς, μικροσυντάξεις, φόρους σε καλύβες κτλ
    Για να μη πέσει το κέρδος μεσάζοντα, των εφοπλιστών- εισαγωγέων που φέρνουν συμπληρωματικό φυσικό αέριο (LNG) από Αλγερία, Κατάρ ή το εισάγουν απο την Τουρκία.
    Γιατί πουλιέται το φυσικό αέριο στην Ελλάδα 30 % ακριβότερα από την λοιπή Βαλκανική και την Κεντρική Ευρωπη; Πώς διαμορφώνεται η τιμή καταναλωτή;

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Uncle Stgm 24/06/2013 17:35:29

      Επαναλαμβάνω άλλο το χρηματοδοτικό κενό βιωσιμότητας του χρέους κι άλλο το δημοσιονομικό (προϋπολογισμός/μέτρα). Τα λοιπά περί της τιμής του φ.α., χωρίς να είμαι ειδικός, είναι σωστά και δεν επιβαρύνουν μόνο την τσέπη του καταναλωτή αλλά και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 17:51:28

    "φλάρος", Ρήνα μου σημαίνει κατά λέξη το ανώτερο τμήμα, το "καπάκι" της καμινάδας που προστατεύει το τζάκι από τα νερά της βροχής. Πολλές φορές έχει σχήμα πουλιού, είναι περιστρεφόμενο κτλ
    Δύσκολη λέξη.
    Μεταφορικά, στο χωριό μου τουλάχιστον (Γράμμος), με "φλάρο" εννοούμε την κεφαλή, το τσερβέλο, και μαζί το περιεχόμενό του σε λευκή και φαιά ουσία (σε περίπτωση που υπάρχει).
    Όταν δεν δουλεύει καλά ο (κυριολεκτικός) φλάρος, το σπίτι γεμίζει καπνό και δεν βλέπεις τη μύτη σου.
    Όταν δεν δουλεύει καλά ο (μεταφορικός) φλάρος, γίνεται της ...ΕΡΤ, ή αλλα παρόμοια

  36. Χαιρετώ! avatar
    Χαιρετώ! 24/06/2013 17:59:22

    Φλάρος = το ανώτερο τμήμα, το "καπάκι" της καμινάδας που προστατεύει το τζάκι από τα νερά της βροχής

  37. karasumi avatar
    karasumi 24/06/2013 18:02:38

    Τόσο επιτυχημένος, που του βγάλαν και το όνομα Baroufakis ή Dr Maya!

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ karasumi 24/06/2013 18:16:25

      χαχαχαχα Σωστός karasumi! Από το 2010 κάθε φορά που εμφανιζόταν στα κανάλια έλεγε ότι η διάλυση της ευρωζώνης είναι ζήτημα 2-3 μηνών. Από τότε έχουν περάσει αρκετά τρίμηνα αλλά η ευρωζώνη ακόμη υπάρχει!!! Φέτος είχαμε την Κύπρο και πέρσι όταν η ΕΚΤ ανακοίνωσε το ΟΜΤ, μας έλεγε ότι δε θα ηρεμήσουν οι αγορές γιατί το σχέδιο έχει ελλείψεις. Αποτέλεσμα: Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και άλλες χώρες που δέχονταν πιέσεις από τις αγορές να δανείζονται με ιστορικά χαμηλά επιτόκια!! Περιμένω να ξαναβγει σήμερα (κάθε μέρα βγαίνει στα τηλεκαφενεία Παπαδάκη και Ευαγγελάτου) να πει καμιά μπαρούφα να γελάσουμε!

      • karasumi avatar
        karasumi @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 18:19:52

        Δε χρειάζεται να πας μακριά. Όποιος έχει κάποια σχέση με σοβαρά πανεπιστήμια και επιστήμονες, ξέρει ότι δε βγαίνουν στα κανάλια κάθε τρεις και λίγο, έχουν σοβαρότερα πράγματα να κάνουν και έχουν και μια φήμη να διαφυλάξουν. Ο τηλεοπτικός "μαιδανός" παραπέμπει σε Μενεγάκη, όχι σε σοβαρό επιστήμονα..

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 21:35:18

        αγαπητέ μεταρρυθμιστή,
        άν μπείς στο Bloomberg, στα διαγράμματα των δεκαετών ομολόγων χωρών της Ευρωζώνης στη δευτερογενή αγορά, θα δείς ότι τον τελευταίο χρόνο, τα επιτόκια ανεβαίνουν και κατεβαίνουν όλα μαζί: Ελληνικό, Ισπανικό, Ιταλικό, Πορτογαλικό, αλλά και Γαλλικό, Γερμανικό, κινούνται σαν σμήνος, ομόρροπα ή πάνω ή κάτω. Οι χώρες δεν διαχωρίζονται.
        Ενδεικτικα δες σε κλίμακα 6 M το Γερμανικό
        h**p://www.bloomberg.com/quote/GDBR10:IND/chart
        το Ελληνικό
        h**p://www.bloomberg.com/quote/GGGB10YR:IN/chart
        και to Ισπανικό
        h**p://www.bloomberg.com/quote/GSPG10YR:IND/chart
        Μέχρι αρχές Μαιου τα επιτόκια έπεφταν, μετά αντέστρεψαν όλα μαζί ανοδικά (μεσολάβησαν οι δηλώσεις ΔΝΤ ότι η ύφεση θα συνεχισθεί στην Ευρωζώνη και η ανάκαμψη είναι μούφα).
        Οι "αγορές" αντιμετωπίζουν ως τάση την Ευρωζώνη σαν ένα ενιαίο όλο. Τιμολογούν σε διαφορετικό επίπεδο κάθε χώρα, αλλά η τάση είναι μία: Μαζί πέφτουν, μαζί ανεβαίνουν.

  38. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 24/06/2013 18:06:19

    Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο! Οι αναλύσεις του Βαρουφάκη ΠΟΤΕ δεν ενσωματώνουν την πολιτική (ευρωπαϊκοί συσχετισμοί δύναμης. εσωτερικοί συσχετισμοί δύναμης σε κάθε χώρα μέλος της ευρωζώνης, πίεση αγορών στη δημοκρατία και στις πολιτικές αποφάσεις κ.λπ.). Το να προσπαθείς να αναλύσεις σε οικονομικούς όρους ένα εγχείρημα σχεδόν αποκλειστικά πολιτικό κάνει την άναλυσή σου μη ρεαλιστική αλλά και υπέροχη για να μονοπωλεί τα τηλεκαφενεία του Παπαδάκη και του Ευαγγελάτου!

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 18:08:25

      Το σχόλιο είναι ''απάντηση'' στο εκπληκτικό σχόλιο του Uncle Stgm πιο πάνω!

  39. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 24/06/2013 18:16:02

    Η πικρη αληθεια ειναι οτι η Χωρα αργα η γρηγορα θα παει σε εκλογες. Με 153 τα κουκια......ειναι δυσκολο να βγουν οταν εχουμε μπροστα μας πολλες ΚΑΥΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ, και να μην ξεχναμε οτι και μεσα στο κομμα υπαρχουν ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ........απο καπου αλλου........και ο φοβος να πεσει η κυβερνηση ειναι ανα πασα στιγμη. Ειναι η τελευταια ευκαιρια του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ να σωσει το καραβι που γερνει...αλλα το θεμα ειναι οτι για να το σωσει πρεπει να τα βαλει με την ΔΙΑΠΛΟΚΗ και τους ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ. Δεν πρεπει να ξεχναμε τις περιπτωσεις ΟΠΑΠ-ΔΕΠΑ οπου η διαπλοκη κανει τα παντα ωστε να μην προχωρησει τιποτα για τους γνωστους λογους........Απο τη ΔΕΣΦΑ το δημοσιο πηρε λιγα, γιατι τα πολλα πηγαν στα ΕΛΠΕ και σε καποιον...μεγαλομετοχο. Οσο για κατι βαρουφακηδες-λαπαβιτσες κ.λ.π. αυτοι εχουν διαψευστει με τις περιφημες θεωριες τους. Που ηταν αυτοι οι κυριοι οι μεγιστοι οικονομολογοι.......την περιοδο των παχεων αγελαδων με τα δανεικα???Εν ολιγοις ειναι στο χερι του Α. Σαμαρα να τσακισει τη ΔΙΑΠΛΟΚΗ που κυβερναει τοσα χρονια, ειδαλως η ΕΛΛΑΔΑ αν κυβερνηθει με κατι τυπους που στηριζουν το παλαι ποτε σοβιετ, ειναι σιγουρο οτι μπορει και να.......αφανισθουμε σαν Εθνος.

  40. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 24/06/2013 18:54:58

    Αγαπητέ μου Κώστα, το άρθρο σου ως συνήθως βλέπει πολύ μπροστά, δηλαδή προβλέπει τα μελλούμενα! Προσωπικά δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία πως πέρυσι συνάφθηκε μία σχέση εξ ανάγκης! Δεν αναγνωρίζω στους δύο εταίρους καμία εθνικής ευαισθησίας πρόθεση. Γιατί αν υπήρχε ίχνος τέτοιας πίστης, ο ένας δεν θα επέτρεπε στον ΓΑΠ να στείλει τη χώρα στον αγύριστο – είχε τη δύναμη να τον αποτρέψει – και ο άλλος δεν θα συναγελαζόταν με την κα Ρεπούση και τις απανωτές προκλήσεις της! Ο ένας λοιπόν μπήκε για να διασωθεί ο ίδιος και το εναπομείναν ΠΑΣΟΚ, από τη συνευθύνη του στη μεγάλη προδοσία και ο έτερος Καπαδόκης στήριξε την κυβέρνηση, για να είναι μέσα στο παιχνίδι εξουσίας και να μην επαναρροφηθεί από το λαοπλάνο Αλέξη.
    Απλά ο Κουβέλης τώρα έκανε την κουτσουκέλα, ένεκα της ανθρωπογεωγραφίας του κόμματός του, χωρίς να αξιολογήσει πως η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων την ΕΡΤ τη θεωρούσε ανέκαθεν το πιο βρώμικο και αμαρτωλό μαγαζί και πάντα επιθυμούσε κάτι τέτοιο! Παράλληλα, όλως τυχαίως η κυρίαρχη ομάδα εργαζομένων εκεί , είναι «προοδευτικών πεποιθήσεων» ανήκοντες ιδεολογικά στο χώρο της ευρύτερης αριστεράς και της προόδου, οπότε τον πόναγε κομματάκι η κάθετη ρήξη! Βέβαια και ο πρωθυπουργός, δεν το είχε στήσει και ιδιαίτερα σωστά το πράγμα και παρότι οι περισσότεροι έλληνες το καταχάρηκαν, αυτό δεν αποτυπώθηκε καθόλου στις δημοσκοπήσεις! Διότι επί παραδείγματι δεν βγάζεις μπροστάρη το Σίμο, ως αρχιερέα της απαραίτητης κάθαρσης στην ΕΡΤ, καθότι οι θιγόμενοι θα αντιτείνουν εύλογα πως «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω»!
    Η αποχώρηση του Κουβέλη δίνει πόντους και αξιώσεις στον Βενιζέλο! Πάντως μια καλή κίνηση που θα μπορούσε να κάνει ο Αντώνης, αν δύναται, είναι να προτείνει στον ίδιο ένα ζέον υπουργείο και όχι την ασφάλεια του Εξωτερικών που αφήνει συνήθως αλώβητη την ηγεσία του. Και προπαντός να τον προσέχει πολύ, γιατί κάποτε η Ντόρα με τον Βαγγέλη είχαν κρυφή αγάπη και τεράστια αλληλοεκτίμηση μεταξύ τους και όποιος εκτιμά τη Ντόρα σίγουρα δεν νοιώθει και πολύ καλά με τον Αντώνη! Και ο νοών νοείτω!

  41. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 24/06/2013 19:46:52

    Κωνσταντίνε μην ανησυχείς. Αν το "greecovery" ήταν/είναι αληθινό, πατούσε σε πραγματικά στοιχεία και νούμερα, εδώ είναι, δεν έφυγε.
    Προσωρινά κρύφτηκε από τη σκόνη που σηκώσανε απότομες και αψυχολόγητες κινήσεις.

    Αν πάλι ήταν επίπλαστο... μια "φούσκα" επικοινωνιακή που λέει κι ο Βαρουφάκης, τότε υπάρχουν άλλα, σοβαρότερα προβλήματα και θέματα, πολύ σοβαρότερα από την αποτυχία μιας αποκρατικοποίησης ή μια κίνηση μαύρου στη Δημόσια τηλεόραση. (...)

  42. mara M. avatar
    mara M. 24/06/2013 20:45:38

    Η διαφορά είναι ότι η ευρωπαική κρίση ενίσχυσε μια και μόνο χώρα και την οικονομία της. Τη Γερμανία. Εμπόδισε την ΕΚΤ να κόψει ομόλογα στις χώρες που είχαν προβλήματα και να χορηγήσει δάνειο αντίστοιχο με αυτό που δανείζεται η ίδια. Αντιθέτως αποφάσισε άγρια λιτότητα μαζί με τους δορυφόρους της θωρακίζοντας τη δική της οικονομία και απόκτησε οφέλη απο τη πτώση του ευρώ έναντι του δολαρίου. Δημιούργησε μια Ευρώπη πολλών ταχυτήτων όπου τα κεφάλαια του νότου θα είναι ασφαλή μόνο στις τραπεζές της. Οι ΗΠΑ λειτούργησαν έστω και με λάθη για την αποκατάσταση όλων όχι μόνο μιας πολιτείας. Εστω κι αν δεν υπάρχει δημοσιονομική ένωση θα έπρεπε να υπάρχει ευρωπαική αλληλεγγύη.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ mara M. 24/06/2013 22:55:37

      1)Η Γερμανία όταν υιοθετήθηκε το ευρώ ως κοινό νόμισμα ήταν σε χειρότερη κατάσταση στα μάκρο μεγέθη από τη Γαλλία, την Ισπανία και άλλες χώρες. Έκανε τεράστιες διαρθρωτικές αλλαγές (αυτές που ξορκίζουμε στην Ελλάδα της...επανάστασης) ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητάς της και έφτασε να είναι ηγέτιδα χώρα της Ευρώπης και μια από τις ισχυρότερες εξαγωγικές χώρες στον κόσμο ενώ το 2002 είχε ελλειμματικό εμπορικό ισοζύγιο.
      2) Αναφέρεσαι στα ευρωομόλογα. Ποτέ δε θα δανειζόμασταν όσο η Γερμανία αλλά θα προέκυπτε ένας μέσος όρος επιτόκιων. Το πρόβλημα των ε.ο. ήταν ακριβώς αυτό ότι προσέφερε πάλι φτηνό δανεισμό σε χώρες που έφτασαν στην κρίση εξαιτίας του φτηνού δανεισμού και αντίθετα ακρίβαινε το δανεισμό των ισχυρών κρατών της ευρωζώνης με αποτέλεσμα την ευκολότερη κατάρρευση της ευρωζώνης. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι μεγαλοεπενδυτές έχουν ταχθεί υπέρ των ε.ο. (πχ Σόρος) έχουν ποντάρει στην κατάρρευση της ευρωζώνης.
      3) Η Ελλάδα είχε 24 δις πρωτογενές έλλειμμα, η λιτότητα δεν επεβλήθηκε από τη Γερμανία αλλά από την ίδια την πραγματικότητα. Ελπίζω να το καταλάβουμε κάποτε σ'αυτή τη χώρα! Εκτός αν έχεις καμιά καλή ιδέα ποιός θα δάνειζε 24 δις την Ελλάδα ετησίως ή άλλο τρόπο για να ισοσκελιστεί ο προϋπολογισμός χωρίς λιτότητα;
      4) Η ισοτιμία δολλαρίου/ευρώ το 2006 ήταν περίπ0υ στο 1,25, το 2010 στο 1.33 και σήμερα 24/6/13 στο 1,31.

    • mara M. avatar
      mara M. @ mara M. 24/06/2013 23:24:18

      Ε όχι αγαπητέ μεταρρυθμιστή δεν βοήθησαν τη Γερμανία αυτά που λέτε και φτιάχνετε,όχι εσείς προσωπικά φιλελεύθερα παραμύθια. Ο πραγματικός λόγος που ανέκαμψε η Γερμανία είναι ότι απέκτησε νόμισμα πιο μαλακό απο το μάρκο γιατί η συναλλαγματική ισοτιμία κάθησε σε χαμηλότερα επίπεδα απο το σκληρό μάρκο.
      Ουσιαστικά υποτίμησε το νομισμά της αντίθετα με τις υπόλοιπες χώρες της ευροζώνης όπως Γαλλία, Ιταλία κλπ που απέκτησαν πιο σκληρό νόμισμα κι έγιναν πιο ακριβές. Η ισοτιμία που συμφέρει τη Γερμανία είναι 1.30,1.40 γιατί οι ΗΠΑ δεν πιέζουν και είναι ανταγωνιστική.
      Οταν είχαμε πρωτογενές έλλειμμα 24 δισ οι εταίροι μας ήταν βαριά εκτεθειμένοι σε ελληνικά ομόλογα. Μια χρεωκοπία της Ελλάδας θα τίναζε όλη την ευρωζώνη. Σ'αυτή τη βάση έπρεπε να διαπραγματευτούμε και να βάλουμε όρους και όχι να υποκύψουμε στα πάντα.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ mara M. 25/06/2013 00:37:38

      Επέτρεψέ μου το ύφος, αλλά γιατί καλή μου κοπέλλα γράφεις πράγματα που δεν ξέρεις; Το 2001, 1 δολλάριο αντιστοιχούσε σε 2,1 μάρκα. Σήμερα 1 ευρώ (εθνικό νόμισμα και Γερμανίας πια) αντιστοιχεί σε 1,31 δολλάρια (!!!!!!!) Με την υιοθέτηση του ευρώ η Γερμανία δεν υιοθέτησε μαλακότερο νόμισμα άλλά σκληρότερο!!!! Ο πραγματικός λόγος ανάκαμψης της Γερμανίας ήταν η εκπόνηση της ''agenda 2010'', που φυσικά αν από τότε είχαμε προσπαθήσει να εφαρμόσουμε τέτοιες μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα όλο το συνδικαλιστικό μπουλούκι θα έπεφτε πάνω να φάνε την όποια κυβέρνηση εκπονούσε ένα τέτοιο σχέδιο, όπως έγινε με το νόμο Γιαννίτση για το ασφαλιστικό. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις μάλλον Καμμένο πρέπει να έχεις ψηφίσει ή Τσίπρα. Μάντεψα σωστά; Πιθανότητες: 55% να έχεις ψηφίσει Καμμένο και 45% Τσίπρα!

    • mara M. avatar
      mara M. @ mara M. 25/06/2013 01:29:56

      Πάμε πιο απλά. Το ευρώ για τη Γερμανία είναι ένα υποτιμημένο μάρκο, ενώ για τη Ιταλία, μια ακριβή λιρέτα και για την Ελλάδα μια απείρως υπερτιμημένη δραχμή. πχ Τα VW έγιναν φτηνότερα για την ευρωζώνη, ενω τα FIAT ακριβότερα. Ολη η ευρωζώνη πια μπορούσε να αγοράσει γερμανικά αυτοκίνητα και προιόντα λόγω τους νομίσματος, τη στιγμή που οι τράπεζες τους δάνειζαν φτηνό δανεικό χρήμα. Καταλάβατε τώρα τι εννοώ;
      Οσο για το ψήφισα στις προηγούμενες εκλογές δεν έχει σημασία γιατί το μετάνιωσα. Το τι θα ψηφίσω τώρα ακόμα το ψάχνω. Αρκετές πιθανότητες έχει ενα απ'αυτά τα κόματα που αναφέρεις μόνο που έπεσες έξω στις πιθανότητες.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ mara M. 25/06/2013 03:05:52

      Γιατί το συνεχίζεις αφού το επιχείρημά σου δεν έχει βάση δε το καταλαβαινείς; ΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΜΑΡΚΟ καθώς η ισοτιμία του με το δολάριο είναι 3,5 φορές πάνω απ'ότι είχε το μαρκο το 2001. Άλλο πράγμα ότι λόγω έλλειψης δυνατότητας υποτίμησης του ευρώ ενισχύθηκε η Γερμανία σε σχέση με τους εσωτερικούς ανταγωνιστές της εντός ΕΕ και άλλο αυτό που έγραψες στο πρώτο σχόλιό σου για το μαλακό ευρώ σε σχέση με το σκληρό μάρκο. Η Γερμανία αύξησε εντυπωσιακά τις εξαγωγές της και σε χώρες εκτός ΕΕ όπου το ευρώ ήταν και είναι πανάκριβο σε σχέση με το μάρκο.

  43. mara M. avatar
    mara M. 24/06/2013 20:54:42

    Μάλλον δεν τον παρακολουθείς ή έχεις επιλεκτική μνήμη.

    • V avatar
      V @ mara M. 24/06/2013 21:17:16

      O Bαρουφακης, παιδες, ειναι ο Αλεφαντος της οικονομιας.

      Οτι πει γινεται το αντιθετο !!!

      (γενικοτερο σχολιο, δεν απευθυνεται σε σενα Μαρια)

      • mara M. avatar
        mara M. @ V 24/06/2013 21:52:06

        Ναι έχουμε βγεί απο το τούνελ αλλά δεν βλέπουμε το φώς γιατί έχει διακοπή ρεύματος.
        ΥΓ Γενικότερο το σχόλιο.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ mara M. 24/06/2013 22:58:22

          Η Ελλάδα μετά την κατάρρευση του 2010 θα χρειαστεί 10 χρόνια προσαρμογής και μεταρρυθμίσεων για να συνέλθει (το λένε ακόμα και νεοκεϋνσιανοί οικονομολόγοι), όσοι λένε το αντίθετο είναι τσαρλατάνοι.
          Υ.Γ. Γενικό σχόλιο!

        • mara M. avatar
          mara M. @ mara M. 24/06/2013 23:28:35

          Τότε κάποιοι μας κοροιδεύουν αγαπητέ μου. Εμείς το ξέρουμε εσείς;
          YΓ Γενικό σχόλιο

        • mara M. avatar
          mara M. @ mara M. 24/06/2013 23:37:09

          Εγώ μετέφερα αυτά που λένε όχι αυτά που πιστεύω.

  44. Πυθία avatar
    Πυθία 24/06/2013 21:12:15

    Φοβερή η ανάλυση Θείε, η περί μεταφορικού ...φλάρου και των ολέθριων αρνητικών επιπτώσεων, των προκαλούμενων εκ της προβληματικής του λειτουργίας :-) !

  45. Δ.Π. avatar
    Δ.Π. 24/06/2013 22:30:15

    Τραγική. Τουλάχιστον τραγική.

  46. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 24/06/2013 23:09:47

    Κε Ροδινέ γειά στο στόμα σου.Μετά τον σημερινό ανασχηματισμό,την γεύση που πήραμε,πιό πολύ γειά στο στόμα σου.

  47. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/06/2013 02:47:20

    Κατά λάθος στάλθηκε εδώ σχόλιο για άλλη ανάρτηση. Να σβηστεί

  48. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 25/06/2013 12:52:10

    "Και ενώ εμείς ομφαλοσκοπούσαμε το Eurogroup πήρε μια σημαντική απόφαση για την απ’ ευθείας ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών από τον ESM. Κάτι που αν ισχύσει και στην …περίπτωσή μας, θα μας επιτρέψει να αφαιρέσουμε από το δημόσιο χρέος τα κεφάλαια που διοχετεύτηκαν στις τράπεζες για την ανακεφαλαιοποίηση."

    Που όμως δέν θα ισχύσει για την Ελλάδα, Κώστα. Και έτσι, μοιραίοι και άβουλοι βαδίζουμε για την "λαιμητόμο" ενός νέου κουρέματος. Οργή και απογοήτευση μαζί...και μετά ο ανασχηματισμός με τον ...Χρυσοχοϊδη...

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Νίκος Αργεάδης 25/06/2013 13:37:23

      Γιατί μου ξεχνάτε τη Φώφη στο Εθνικής Αμύνης; Αυτή η τοποθέτηση θαρρώ πως είναι όλα τα λεφτά! Ο Χρυσοχοΐδης βέβαια και μόνο που παραδέχθηκε πως πήγε αδιάβαστος στο "μάθημα" που μας έστειλε στον κάτω κόσμο, έπρεπε να γράφει ακόμα την τιμωρία του, αλλά σκεφθείτε τη Φώφη να περνάει και να βαράνε προσοχή τα φανταράκια!!!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Aφροδίτη 25/06/2013 16:14:38

        Αφροδίτη, καλησπέρα. Δεν την ξέχασα. Τι να πώ όμως...Η ανάλυση του Κώστα τα λέει όλα...

  49. theo1611 avatar
    theo1611 25/06/2013 15:59:16

    Ζυγιασμένη αποτίμηση της κατάστασης Κώστα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.