#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2011 21:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αυτοαναιρούμενος Παπανδρέου χωρίς καμία διέξοδο



Έκανε πίσω τελικά ο Γιώργος Παπανδρέου σε όσα έλεγε προηγουμένως περί κυβέρνησης κοινής αποδοχής και παραιτήσεώς του προκειμένου να διευκολύνει τον σχηματισμό της.

Κάτω από τις έντονες πιέσεις υπουργών του και του περιβάλλοντός του ανακοίνωσε τελικά ότι θα προχωρήσει μόνος του και αύριο θα κάνει ανασχηματισμό της κυβέρνησής του και στη συνέχεια θα ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης από την Βουλή

"Φτάσαμε στα όρια της γελοιότητας" δήλωσε αμέσως μετά στο Mega o Αλέκος Παπαδόπουλος και ζήτησε αμέσως εκλογές.

Όπως αναμενόταν ο κ. Παπανδρέου επιχείρησε να ρίψει την ευθύνη για τη νέα υπαναχώρησή του στους ... "επικοινωνιακούς χειρισμούς" της ΝΔ

 

ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Η χώρα διέρχεται κρίσιμες στιγμές.

Οφείλουμε να διασφαλίσουμε με αίσθημα εθνικής ευθύνης το μέλλον της πατρίδας, αντιμετωπίζοντας με αποφασιστικότητα την παρούσα πολύμορφη κρίση.

Ανέλαβα την ευθύνη της διακυβέρνησης σε μια στιγμή που η χώρα βρισκόταν στο χείλος της καταστροφής και της χρεοκοπίας.

Πήραμε στους ώμους μας τις αμαρτίες άλλων.

Με αφοσίωση η Κυβέρνησή μας δίνει 20 μήνες τώρα τη μάχη για τη διάσωση της χώρας.

Και έχει μείνει η χώρα όρθια ανοίγοντας και προοπτικές μεγάλων αλλαγών.

Ζήτησα η προσπάθεια αυτή να πάρει τα χαρακτηριστικά μιας κοινής, εθνικής προσπάθειας.

Το καθήκον είναι εθνικό, όχι κομματικό.

Έκανα συνεχείς προτάσεις συνεργασίας προς τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Σήμερα επανήλθα με νέες προτάσεις προς τους αρχηγούς όλων των κομμάτων, προκειμένου να επιτευχθεί η αναγκαία εθνική συνεννόηση.

Αποσαφήνισα ότι δεν εξάρτησα ποτέ την ευθύνη μου από αξιώματα.

Παρά τη δική μου στάση, η αξιωματική αντιπολίτευση διαχειρίστηκε την όλη αυτή προσπάθεια με επικοινωνιακούς όρους και όχι με όρους πολιτικής και εθνικής ευθύνης.

Πριν καν συζητηθεί και η ουσία, τέθηκαν δημοσίως όροι που δεν μπορούν να γίνουν δεκτοί, διότι κρατούν τη χώρα σε παρατεταμένη αστάθεια και εσωστρέφεια, ενώ το μείζον εθνικό θέμα είναι η αντιμετώπιση του δημόσιου χρέους.

Έχω μάθει στη ζωή μου να δίνω μάχες για την πατρίδα, για την οικονομία,

για τους πολίτες, για αξίες.

Ας αναλάβουμε  όλοι τις ευθύνες των πράξεών μας απέναντι στη χώρα.

Εγώ θα συνεχίσω στον ίδιο δρόμο, το δρόμο του καθήκοντος, μαζί με την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, τα στελέχη και τον Ελληνικό λαό.

Αύριο θα σχηματίσω νέα κυβέρνηση και αμέσως μετά θα ζητήσω ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή.

Είναι ώρα ευθύνης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 15/06/2011 21:58:05

    Παπατζής!!!

  2. Wolf avatar
    Wolf 15/06/2011 21:58:38

    Ελικόπτερα υπάρχουν διαθέσιμα?
    Πιλότοι να τα πετάξουν μ αυτούς μέσα, δε θα βρούνε!!!

    • xenios avatar
      xenios @ Wolf 15/06/2011 22:02:07

      Ποια ελικόπτερα λέτε; Δεν θα τον προλάβουν, λαϊκό δικαστήριο θα του στήσουμε, για εσχάτη προδοσία.

      Είναι τελειωμένος.

  3. nick avatar
    nick 15/06/2011 22:00:53

    Εκλογές τώρα!
    Ο ΓΑΠ είναι ήδη πρώην πρωθυπουργός...
    Τελικά έχασε την ευκαιρία να φύγει χωρίς ελικόπτερο. Τώρα δεν το γλιτώνει το ελικόπτερο με τίποτα...

  4. hristoz avatar
    hristoz 15/06/2011 22:00:56

    είναι πολλά τα λεφτά άρη, όπως έλεγε και η ατάκα.

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 15/06/2011 22:01:02

    Οτι βρεθεί και ότι σταθεί του Λωλοστεφανή

  6. BlueSky avatar
    BlueSky 15/06/2011 22:02:15

    Αθάνατο μέγκα, ανέλαβες υπηρεσία σπίλωσης! Πασόκια του μέγκα άξιος ο μισθός σας!
    Αυτοακυρούμενος και αυτοαναιρούμενος ο γιωργάκης.
    Γράφει στους έλληνες στα γαπάκια του!

  7. Νικος avatar
    Νικος 15/06/2011 22:03:25

    ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τα χουν χαμενα
    απο την αντιδραση του κοσμου !!!

    • Asxetos avatar
      Asxetos @ Νικος 15/06/2011 22:38:24

      Τι ώρα είναι??

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/06/2011 22:03:27

    Το μεσημέρι παραιτείται.
    Το απόγευμα δεν είναι δεμένος με την καρέκλα και θυσιάζεται.
    Το βράδυ ξε - παραιτείται.
    Αύριο κάνει κυβέρνηση.

    Η ΝΔ πρέπει να ζητήσει εκλογές και να μην συνομιλεί με τον κύριο Παπανδρέου πλέον.
    Τις τύχες της Ελλάδας διαχειρίζεται και όχι την τάβλα με τα κουλούρια στη γωνία.

  9. Νικόλας avatar
    Νικόλας 15/06/2011 22:04:37

    Ρε παιδιά τι έγινε;
    Σαν να μην έγινε τίποτα εκεί στο Σύνταγμα σήμερα...τι βλάκας που ήμουν που πίστευα πως κάτι καταφέραμε σήμερα...τα 24 μου χρόνια θα φταίνε μάλλον...δεν έχω κάτι άλλο να πω αλήθεια!!!

    • Ηράκλειτος avatar
      Ηράκλειτος @ Νικόλας 15/06/2011 22:16:40

      Αι χάσου ρε προβοκάτορα.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Ηράκλειτος 15/06/2011 22:27:52

        Αμάν αυτή η λέξη πιπίλα!
        Το σχόλιο πήγαινε για τον GAP και το ξερό του το κεφάλι και ούτε καν για τους Αγανακτισμένους που κάθε μέρα μετά την δουλειά πηγαίνω.
        Δεν φταίω εγώ που δεν μπορείς να καταλάβεις το Σπαρτιατικό μου ειρωνικό χιούμορ.

    • The Saint avatar
      The Saint @ Νικόλας 15/06/2011 22:41:44

      Νικολα, η ιστορία έχει δείξει, ότι αλλαγές στο πολιτικο σκηνικό, επέρχονται μόνο με δυναμικές επαναστάσεις, βουτηγμένες στο αίμα...
      Τα ...κυρηλίκια που διαδραματισθηκαν στις πλατείες το τελευταίο διάστημα, μονο γέλια προκάλεσαν σε όλους αυτούς που υποτίθετα ότι απευθυνονταν... Δυστηχώς, πολλοι δεν έχουν καταλάβει ΜΕ ΤΙ έχουμε μπλέξει, και νομιζουν ότι με πρακτικές fair play, θα ρίξουν ΔΟΤΕΣ κυβερνησεις... Δεν γίνονται αυτά τη σήμερον, με τους παγκοσμιοποητές να κινουν τα νηματα...

      • marvin avatar
        marvin @ The Saint 15/06/2011 23:08:34

        παντα ελλοχευει ο κινδυνος της εκτροπης των αγανακτισμενων σε οποια χωρα και αν ειναι.και φυσικα ο κινδυνος να ξεκινησει απο καπου και να γενικευτει.
        και δεν τους προκαλουν και τοσο γελιο πια.ουτε απο τα σπιτια τους δεν μπορουν να βγουν.τα πραγματα μερα με τη μερα σοβαρευουν.25 βουλευτες πηγαν σημερα στη βουλη.
        και μονο η παρουσια του πληθους τρομαζει.ισως οχι ολους αλλα τους περισσοτερους.και κατω απο τετοιες συνθηκες η οποια αποφαση δεν λαμβανεται ευκολα.αν δεν πηγαινε κανεις τωρα η τρεμη και ο πρετεντερης θα πανηγυριζαν για το μεσοπροθεσμο και τη σωτηρια λυση που μας ξαναεδωσε ο γαπ.
        οσο για το σαμαρα ειναι τυχερος που δεν εγινε η κυβερνηση εθνικης συνεννοησης με αλλον πρωθυπουργο.οποιος βλεπει μεσα απο κομματικα γυαλια θα ελεγε οτι ο ηγετης του ειναι ο ηρωας.ενας απλος πολιτης ομως θα εβλεπε την κινηση αυτη σαν χειρα βοηθειας του σαμαρα για να φυγει ο γαπ απο την πρωθυπουργια χωρις να φαει πρωτα πετρες.
        βεβαια τωρα τις πετρες δεν τις γλιτωνει.και να ειναι σιγουρος πως αυτοι που εβαλε σημερα να χαλασουν τη συγκεντρωση των αγανακτισμενων θα ειναι οι πρωτοι που θα τον κυνηγησουν.
        η πτωχευση ειναι θεμα ημερων.

  10. thespieys avatar
    thespieys 15/06/2011 22:04:55

    Α ρε ΓΑΠ δε ξέρεις τι σου ξημερώνει... Εκλογές ΤΩΡΑ!

  11. θεία δίκη avatar
    θεία δίκη 15/06/2011 22:05:17

    Αυτός είναι ο Εθνικός μας ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ!!!

  12. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 15/06/2011 22:05:26

    Ο ανεκδιήγητος Παπανδρέου ούτε λίγο ούτε πολύ, έψεξε τον Σαμαρά γιατι δεν συμφωνησε στο…αποτυχημένο προγραμμά του και φυσικά φταίει ο…Σαμαράς για ό,τι έγινε μέχρι τούδε, ιδιαίτερα για την “έλλειψη εθνικής συννενόησης”, τουτεστιν την “μετάδοση” της συνενοχής ΚΑΙ στον Σαμαρά.

    Το απόγευμα η ίδια η κυβέρνηση διέρρεε ότι …παραιτείται ο Παπανδρέου!!!
    Άλλωστε τα άρθρα των ΑΝΤΙνέων αποτύπωσαν την γελοιότητα των ανθρωπίσκων του “αντιιεξουσιαστών” του ΠΑΣΟΚ.

    Τώρα ο Παπανδρέου θα κάνει…ανασχηματισμό για να συνεχίσει το …ίδιο αποτυχημένο πρόγραμμά του με επι πλέον δάνεια αλλά με τις ίδιες δομές, και κυρίως με τα νύχια των κομισσάριών του στον κρατικό μηχανισμό και στις ΔΕΚΟ.

    Πρόκειται για απόλυτο Μπααθιστή Ελληνώνυμο.

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/06/2011 22:05:32

    Μίλησε και ο Γεώργιος Παπαδόπουλος... μάλλον του είχαν υποσχεθεί πρωθυπουργιλίκια (και με υπερεξουσίες) οι τροϊκανοί πάτρωνές του και απογοητεύτηκε ο καημένος...

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Αυριανιστής 15/06/2011 22:18:40

      Ωραίο !!

  14. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 15/06/2011 22:05:34

    αναρωτιέμαι που θα βρεί κόσμο να βάλει στην αυριανη κυβέρνηση

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Αριστοτέλης 15/06/2011 22:10:47

      Έννοια σου και οι γνωστοί "χρήσιμοι ηλίθιοι" υπάρχουν πάντα με το όπλο παραπόδα!

      • Αριστοτέλης avatar
        Αριστοτέλης @ Χαλκιδέος 15/06/2011 22:12:56

        Ζούμε εθνική παρωδία.... απλά δεν υπάρχει αυτό που ζούμε

    • one avatar
      one @ Αριστοτέλης 15/06/2011 22:11:15

      Υπάρχουν πολλοί πασόκοι λυσσασμένοι για μάσα και εξουσία μην ανησυχείς..

      • Αριστοτέλης avatar
        Αριστοτέλης @ one 15/06/2011 22:16:17

        υποτίθεται ότι τώρα πρέπει να κάνει μια κίνηση εντυπωσιασμού που να κερδίσει την ανάδραση του κόσμου. Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι θα δεχθεί σοβαρός εξωκοινοβουλευτικός για να κυβερνήσει υπο την αιγίδα του ΓΑΠ. Διότι για να ζητάει ψήφο εμπιστοσύνης προφανώς έχει σκεφτεί να βάλει προσωπικότητες κύρους. Ποιοί θα δεχθούν να συμμετάσχουν σε ένα τέτοιο γελοίο σχήμα;

  15. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 15/06/2011 22:05:54

    Αν πάρει και ψήφο εμπιστοσύνης από πάνω θα πει ότι είμαστε χοντροί μακάκες με κρατική πιστοποίηση!

  16. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 15/06/2011 22:07:13

    Κλασσικά! Τους ίδιους θα βάλει σε άλλα πόστα. Τι περιμένεις να κάνει κανένα θαύμα;

  17. Γιώργος avatar
    Γιώργος 15/06/2011 22:07:21

    Πάντως το μεγκα μάλλον στενοχωρήθηκε που δεν προχώρησε η κυβέρνηση " συνεργασίας". Να προσέξει ο Σαμαράς και να μην παγιδευτεί σε μια τέτοια λύση (που απλώς θα διευκολύνει και νομιμοποιεί το καταστροφικό μνημόνιο) και γελοίες συζητήσεις για το ποιος την τορπίλισε. Αυτή την στιγμή μόνη διέξοδος είναι οι εκλογές.

  18. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 15/06/2011 22:07:25

    h--p://www.youtube.com/watch?v=Vj_ImnJrOA0

  19. σταμ avatar
    σταμ 15/06/2011 22:07:46

    ,,,,ειναι πολιτικος αυτος?...ειναι ηθοποιος σε σαπουνοπερα?.....τιποτα απο αυτα!!!!

  20. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 15/06/2011 22:07:52

    Η εθνικη μας φιγουρα δεν ειναι ο Καραγκιοζης??

  21. Orestios avatar
    Orestios 15/06/2011 22:10:00

    Για να δούμε ποιός βουλευτής του ΠΑΣΟΚ θα στηρίξει την κυβέρνηση του μεσοπρόθεσμου??????????????
    Μια τρύπα στο νερό κατάφερε ο Παπανδρέου

    • tpe avatar
      tpe @ Orestios 15/06/2011 23:07:02

      Κάνεις λάθος. Τους εγκλώβισε πλέον. Αυτοί που δεν θέλουν το μεσοπρόθεσμο, θα πρέπει να παραιτηθούν. Γιατί αλλιώς θα τους κολλήσουν τη ρετσινιά της αποστασίας. Τους έχει πλέον και τους 154 στο τσεπάκι.
      Του βγάζω το καπέλο πάντως, έκανε μαγική κίνηση μέσα στο ΠΑΣΟΚ. Αλλά αν θα τη γλιτώσει ζωντανός από το μαινόμενο πλήθος δεν ξέρω...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tpe 15/06/2011 23:36:25

        Τους εγκλώβισε????????
        Δεν νομίζω.
        Τώρα είναι που απελευθέρωσε όλες τις φυγόκεντρες δυνάμεις στο ΠΑΣΟΚ.
        Η πίεση του λαού δεν επιτρέπει ολισθήματα από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ

      • Theo avatar
        Theo @ tpe 15/06/2011 23:55:28

        κάνεις λαθος ειναι τελειωμενος! οποιος τον τελειωσει τωρα θα αναδειχτει και αρχηγος στο πασοκ!!

      • anonymous avatar
        anonymous @ tpe 16/06/2011 02:06:00

        ακριβώς όπως τα λες. Τους εγκλώβισε διότι πλέον κανείς δε θα ρισκάρει να του πάει κόντρα διότι πολύ απλά θα πάει σπίτι του δια παντός.

  22. Ματθαίος avatar
    Ματθαίος 15/06/2011 22:11:20

    Παιδιά, αυτός είναι ο ΓΑΠ, τέτοιος ήταν ο πατέρας του και τέτοιος και ο παππούς του και τέτοιο κόμμα έχουν! Ψέυτες, υποκριτές, εκβιαστές, τυχοδιώκτες, εξυπηρητητές ξένων συμφερόντων.
    Το "παιχνίδι" δεν είναι οικονομικό, αλλά γεωπολιτικό, που φυσικά περιλαμβάνει αγορά και μεταφορά ενέργειας. Ο ΓΑΠ το παίζει καλά για την ... πατρίδα του.

  23. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 15/06/2011 22:11:37

    Αγαπητοι κύριοι εκτός του γεγονότος ότι είναι ο μοναδικός πρωθυπουργος που υπέβαλλε την παραίτηση του στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι και ο μοναδικός πρωθυπουργός που παραιτειται και ξεπαραιτείται μόνος του. Μπράβο Gorgino τους πήρες τα μυαλά. Εσύ κι ο Ξανθός Μάγος από την Παλλήνη που έτρωγε σπαθιά.

  24. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 15/06/2011 22:12:17

    Γελοιοποιήθηκε αυτοδιαψευδόμενος, ακυρωμένος και παραιτημένος ο Παπανδρέου.
    Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος για τη χώρα. Ξέρει να κυβερνά με εκβιασμούς και μπλόφες. Ποιος μπορεί να του έχει εμπιστοσύνη. Έβαλε τη χώρα σε νέες περιπέτειες και ξεφτίλισε όλους τους πολιτικούς θεσμούς και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Κυβερνά την χώρα με συγκεκριμένη αποστολή την οποία υλοποιεί σιγά – σιγά με επιμονή και μεθοδικότητα.
    Κέρδισε τις εκλογές του 2009 λέγοντας απίστευτα ψέματα και τάζοντας λαγούς με πετραχήλια στον Ελληνικό λαό, ότι λεφτά υπάρχουν, ότι δεν μπορείς να κόβεις μισθούς και συντάξεις κλπ, ψέματα γνωστά πια και στον τελευταίο πολίτη της χώρας μας.
    Ο κ. Παπανδρέου δεν σέβεται τίποτα, ούτε τους νόμους ούτε το Σύνταγμα τα οποία παραβιάζει συστηματικά, ούτε τους πολίτες της χώρας που διαμαρτύρονται, και δεν διστάζει να θυσιάζει σε επικοινωνιακά παιχνίδια τη συνεννόηση του πολιτικού κόσμου.
    Ο κ. Παπανδρέου κατέρρευσε σήμερα δείχνοντας στον Ελληνικό λαό έναν αυτοδιαψευδόμενο, ακυρωμένο και παραιτημένο πρωθυπουργό.
    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_6625.html

  25. geoka avatar
    geoka 15/06/2011 22:12:26

    Μια μπλοφα ηταν ολα,δυστυχως.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ geoka 15/06/2011 22:28:29

      Ευτυχώς, όχι δυστυχώς!

      Παραλίγο να τραβήξει και τον Σαμαρά στο βούρκο ο άθλιος!

      Τώρα πραγματικά θα τινάξει τα πέταλα το ΠΑΣΟΚ όμως...
      Αν γινόταν "οικουμενική", το ΠΑΣΟΚ την έβγαζε λάδι και ο Σαμαράς γινόταν "μια απ' τα ίδια"...

  26. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/06/2011 22:12:33

    Αυτό δεν είναι ΠΑΣΟΚ, είναι SED λίγο πριν την πτώση:

    h**p://www.antinews.gr/2010/04/27/42393/

    Τα έλεγα πριν από ένα χρόνο και βάλε. Διαβάστε και πείτε μου αν εξακολουθούν να είναι πιο επίκαιρα από ποτέ!

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ Αυριανιστής 15/06/2011 22:39:09

      ..και όχι μόνο
      Τέτοιο μίγμα Ερικ Χόνεκερ με Χατζατζάρη δεν ματαξανάδε ο ντουνιάς..

  27. kp8 avatar
    kp8 15/06/2011 22:12:36

    Ο τύπος δε λέει με τίποτα να κάνει πίσω. Πήγε να τη φέρει στο Σαμαρά και να τον σύρει σε ουσιαστική αποδοχή του μνημονίου και της διάλυσής μας και μόλις είδε ότι δεν θα πέρναγε η παγίδα, τα γύρισε και συνεχίζει μόνος την καταστροφή που του έχουν αναθέσει.

  28. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 15/06/2011 22:13:17

    Παρακολούθησα σαν δοκιμασία νεύρων την άθλια εμφάνιση Παναγιωτόπουλου στο MEGA, να δηλώνει ασυγκράτητος για συνεργασία με τους απατεώνες, σχεδόν να γλείφει.
    Ώστε έτσι πονηρούληδες, κάνατε επικοινωνιακή διαχείριση της υπόθεσης.
    Βρήκατε έναν καλό πατριώτη που σηκώνει στους ώμους του «τις αμαρτίες άλλων», τις δικές σας δηλαδή και δεν ανταποκρίνεστε.
    Σας είχαν στημένους από το μεσημέρι ως τις 21,30 και στο τέλος σας τα φόρτωσαν κιόλας.
    Αλήθεια πόσα πρέπει να σας κάνουν για να βάλετε μυαλό.
    Ευτυχώς που υπήρξε η δήλωση Αλέκου Παπαδόπουλου, σαν κάποια παρηγοριά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Νίκος Α 15/06/2011 22:16:40

      Πέστα ρε μεγάλε, γιατί όταν λέω εγώ εδώ ότι παίζει με τη φωτιά ο Σαμαράς όταν μπαίνει σε συζητήσεις για οικουμενική, μου λένε ότι δεν ξέρω από πολιτική και κάτι τέτοια.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 15/06/2011 22:21:45

        +1000

      • Kennan avatar
        Kennan @ Επώνυμος 15/06/2011 22:21:53

        Χρησιμοποιείς τι λέει ο καθένας στην τι βι για να κάνεις κριτική στον Σαμαρα; Πες μας τότε και τι λεέι ο Καμπουράκης για τη ΝΔ.

        Ποιός ευτελίστηκε απο αυτήν την διαδικασία; Ο Σαμαράς ή ο ΓΑΠ;

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Kennan 15/06/2011 22:37:12

          Το θέμα είναι τι χρησιμοποιώ εγώ, ή το τι καταλαβαίνει ο μέσος Έλληνας = ο μέσος τηλεθεατής;

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ Επώνυμος 15/06/2011 22:46:50

            Επώνυμε μέσα είσαι, όπως πάντα.
            Ευτυχώς ο φωστήρας έκανε το θαύμα του και έβαλε αυτογκόλ.
            Αναρωτιέμαι πως δένει τα κορδόνια στα παπούτσια του...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Επώνυμος 15/06/2011 22:29:59

        + 100000000000000000000000000000

      • Theo avatar
        Theo @ Επώνυμος 16/06/2011 00:00:54

        δυστυχως επωνυμε δεν ξερεις απο πολιτικη!
        σε καθε περιπτωση ο Σαμαρας τον εβαλε στο καναβατσο!
        επιπλεον αποψε γελοιοποιηθηκε !!!!!!!!!!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 16/06/2011 00:32:17

        Ο Αρούλης προ ολίγου στο αλαφουζοκάναλο μίλησε για "επώδυνα μέτρα που (ως ΝΔ) θα πάρουμε". Επιτέλους, ας μας πουν οι ντιντήδες: θα απολυσουν τους 200.000 δημόσιους υπαλλήλους που απαιτούν οι τροϊκανοί κατακτητές; Ναι ή όχι; Καθαρές κουβέντες, κύριε Αρούλη μας...

  29. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 15/06/2011 22:14:22

    Ρε σεις είστε αχάριστοι! Αφού είπε ο άνθρωπος ότι θα μας σώσει και θα μας σώσει (ποτέ του μην σώσει!), τι το σκαλίζετε τώρα;

    ΥΣ1: Η πολλή παρέα μέ τον Καρατζαφύρερ του έκανε καλό κι έμαθε άψογα τις κυβυστίσεις.
    ΥΣ2: Πάλι ο Σαμαράς φταίει; Και οι προηγούμενοι; Αυτός τίποτα;
    ΥΣ3: Τις αλλαγές που έκανε στο Μεσοπρόθεσμο ο άλλος ψευτοΘόδωρος θα τις πάρει πίσω τώρα; Αλλά θα μου πείτε, δεν θα είναι υπουργός αύριο!
    ΥΣ4: Ναι! Είναι τόσο οι ΠΑΣΟΚοι βολευτές (δεν είναι ορθογραφικό λάθος) ώστε είναι "ικανοί" να κάνουν την μαμακία και να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης!

  30. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/06/2011 22:15:07

    ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ,ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ
    ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.
    ΚΡΑΤΑ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ.

  31. Pyrros avatar
    Pyrros 15/06/2011 22:15:22

    Ένας πρωθυπουργός τραγικός. Άγεται και φέρεται απο τον τελευταίο από το περιβάλλον του με τον οποίο έχει μιλήσει. Tελικά κατάφερε να κανει τα πράγματα χειρότερα από πριν. Τα ψήγματα αξιοπιστίας που είχει στην Ελλάδα και το εξωτερικό εξαφανίστηκαν τώρα πια. Κρίμα για τη χώρα...

  32. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 15/06/2011 22:15:37

    Η πολιτική απάτη σε όλο της το μεγαλείο...Ζούμε ως έθνος τραγικές στιγμές...Ο Σαμαράς του έθεσε 4 ΣΑΦΕΙΣ όρους.Ουσιαστικά παραιτήθηκε και πήρε πίσω την παραίτησή του!!!Επί τόσες ώρες κορόιδευε τους πάντες...Ο Σαμαράς τον ξεμπρόστιασε και τον ξεφτίλισε ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ!!!Έπεσαν οι μάσκες...Ο βασιλιάς είναι γυμνός...

  33. δημης avatar
    δημης 15/06/2011 22:16:07

    ΚΑΛΑ ΤΟΟΟΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΠΑΛΙ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΣΙΜΕΝΤΑ.....
    "Παρά τη δική μου στάση, η αξιωματική αντιπολίτευση διαχειρίστηκε την όλη αυτή προσπάθεια με επικοινωνιακούς όρους και όχι με όρους πολιτικής και εθνικής ευθύνης."....ΚΟΥΦΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ....

  34. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 15/06/2011 22:16:30

    Ο ΓΑΠ θα το πιεί μέχρι τέλους το πικρό ποτήρι,το Πασοκ απόψε τελείωσε....Μεγαλύτερο δώρο για τον Σαμαρά απο αυτό το διάγγελμα δεν υπάρχει.....Στις επόμενες εκλογές που θα γίνουν μέσα στο καλοκαίρι θα πάρει 45% περίπατο,ειδικά όταν σκάσει η βόμβα της χρεοκοπίας στα χέρια του ολίγιστου

  35. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 15/06/2011 22:16:52

    Γατα με πεταλα τελικα ο Αντωνης

  36. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 15/06/2011 22:18:27

    Πέστα ρε Νίκο Α. Οι άνθρωποι είναι για τον γκρεμό. Μόλις είδαν υπουργικούς θώκους βγήκαν να λαλήσουν. Αμ ο άλλος που ήταν έτοιμος και για πρωθυπουργός. Στείλε τους Αντώνη. Βαλέ καινούρια πρόσωπα που κάτι έχουν κάνει στη ζωή τους.

  37. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/06/2011 22:18:30

    Ο δε Αβραμόπουλος ξεβρακώθηκε : χάθηκε, λέει, ευκαιρία.
    Λιμασμένοι για εξουσία, φράκο και ψαλιδοκωλία

    • dimis avatar
      dimis @ Προφήτης 15/06/2011 22:27:22

      +10000000

    • Αριστοτέλης avatar
      Αριστοτέλης @ Προφήτης 15/06/2011 22:31:58

      ηταν μια ευκαιρία αυτή για τον Μέγα Χατμάνο...ήσαν μια κάποια λύση οι βάρβαροι.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Προφήτης 15/06/2011 23:21:20

      Αυτή την ώρα ο Αβραμόπουλος "κλαίει" στην Στάη και τον "καλεσμένο" της Χυτήρη για την χαμένη ευκαιρία εθνικής συνεννόησης και την έλλειψη κουλτούρας συνεργασίας. Και "απολογείται" σε ερωτήματα: μήπως βάλατε υπερβολικές απαιτήσεις, όπως να μην είναι Πρωθυπουργός ο ΓΑΠ; Ή για τις διαρροές, που δημοσιογραφικά είναι σε θέση να γνωρίζει ότι άρχισαν απο την (κακιά) Νέα Δημοκρατία. Την ώρα που είχε απέναντί της ένα τόσο αθώο, τόσο αγνό κόμμα.
      Αντώνη Σαμαρά. Ξέρω ότι τώρα είναι δύσκολο να το κάνεις. Αλλά κράτα σημειώσεις για τους παρακοιμώμενούς σου "πρόθυμους". Και όταν πάρεις το τιμόνι, απάλλαξέ μας από την δοκιμασία να τους τρώμε στη μούρη.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Νίκος Α 15/06/2011 23:35:02

        +1000

  38. ierofantis avatar
    ierofantis 15/06/2011 22:19:13

    Αύριο ο παπατζής μας, θα ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης.

    Αν πάρει ψήφο εμπιστοσύνης, προφανώς θα την πάρει από την κοινοβουλευτική του ομάδα.

    Ξέρετε, αυτούς που πονάνε, γράφουν επιστολές, διαμαρτύρονται, αποστασιοποιούνται και τελικώς, αυτούς που θα βρεθούν αύριο προ του καταπληκτικού διλήμματος...

    Να κληθούν με ονομαστική ψηφοφορία, είτε να υπερψηφίσουν την κυβέρνηση, οπότε όλος αυτός ο κλαυσίγελως των δήθεν πονούντων και δυστυχούντων βουλευτών της κυβερνητικής παράταξης, θα ξεγυμνωθεί μπρος στα μάτια του ελληνικού λαού και θα απαξιωθεί εντελώς (διότι θα είναι δύσκολο την αύριο, να υπερψηφίζεις την κυβέρνηση και την ερχόμενη εβδομάδα να καταψηφίζεις το μεσοπρόθεσμο), είτε να μην της δώσει ψήφο εμπιστοσύνης, οπότε, η χώρα οδηγείται σε εκλογές όχι με υπαιτιότητα της Αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά από απώλεια της δεδηλωμένης, οπότε αυτό, δηλαδή η απόσυρση της εμπιστοσύνης της πλειοψηφίας στην κυβέρνηση, συνιστά, ύψιστη μορφή αναγνώρισης αποτυχίας και ανικανότητας.

    Μια χαρά τα βλέπω τα πράγματα για την Κυβέρνηση...

    • Igor Rasputin avatar
      Igor Rasputin @ ierofantis 15/06/2011 22:28:01

      Ας βγει τωρα στη δήλωση του ο Σαμαράς και να ζητήσει τώρα εκλογές!!!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Igor Rasputin 15/06/2011 23:04:21

        Μόλις το είπε με άλλα λόγια...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ierofantis 15/06/2011 22:52:29

      ierofantis

      Ο Παπανδρέου θα είναι ο άνθρωπος που θα άπελευθερώσει την Ελλάδα γιατί θα πάρει μαζί του όλο αυτό το άθλιο σύστημα εξουσίας και παραεξουσίας που στήθηκε μετά το 81.

      Δεν τους βλέπεις ΜΜΕ, Πασοκικά στελέχη, και επιχειρηματίες πόσο υπνωτισμένα είναι που στηρίζουν αυτή την γραφική φιγούρα που λέγεται Παπανδρέου.

      Εχουν κρεμαστεί πανω του και θα τους φουντάρει μαζί του τους άθλιους.

      Το κύριο χαρακτηριστικό ενός συστήματος που καταρρέει είναι η αδυναμία κατανόησης της πραγματικότητας.

      Κάθονται ολοι και κοιτούν περήφανα τον Νέρωνα να καίει ότι με κόπο τριών δεκαετιών έχτιζαν.

      Αυτό που θέλω είναι αύριο όλοι οι προπαγανδιστές να υμνούν τον Παπανδρέου όπως ξεκίνησαν απόψε.

      Οσο περισσότερο κάνουν πλάτες στον ανίκανο τόσο περισσότερο θα οργίζονται οι πολίτες που απείχαν από τις τελευταίες εκλογές.

      Οσο πιο πολύ λιβάνισμα πέφτει τόσο ποιο πολύ θα ανεβαίνει ο Σαμαράς.

      Η αλήθεια είναι ότι ακόμα ο Σαμαράς δεν έχει δημιουργήσει το ισχυρό πλειοψηφικό ρεύμα που χρειάζεται.

      Το όνομα του όμως άρχισε να συζητιέται κάποιοι από απόψε θα τον κοιτούν ποιο εύκολα ποιο συμπαθητικά.

      Εντάξει δεν είναι όλοι οι Ελληνες βολεμένοι και πορομένοι για να μην μπορούν να ξεχωρίσουν τον βλάκα.

      Υπομονή όταν ξεκίνησε η ιστορία της συναίνεσης ο Σαμαράς ήταν πίσω από το Πασόκ μέσα σε ένα μήνα από το Ζάππειο πέρασε μπροστά από εδώ και πέρα απελευθερωμένος από τις πιέσεις των ξένων για συναίνεση και κουραφέξαλα θα γκαζώσει.

      Απόψε ο Βορίδης στην ΝΕτ μιλάει ως βουλευτής της ΝΔ.

      Καλώς ήρθες Μάκη,

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Aris. A 15/06/2011 23:13:32

        Άρη, θα συμφωνήσω μαζί σου.

        Πολλοί φίλοι μετά το Ζάππειο ΙΙ είχαν ξεσπαθώσει και ζητούσαν εκλογές τότε.

        Προσωπικά είχα υποστηρίξει την άποψη ότι πρέπει ο Σαμαράς με τη στάση του και τη στρατηγική του να τους οδηγήσει σε αδιέξοδα.

        Να τους οδηγήσει σε ψηφοφορίες και σε κοινοβουλευτικό έλεγχο ώστε να τους ξεβρακώσει θεσμικά.

        Για να καταλάβει και ο πλέον ανίδεος ή πορωμένος κυβερνητικός ότι το τσίρκο που καποτε πίστεψε δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ατμός που τώρα, στο πρώτο αεράκι, χάνεται...

        Περίμενα όμως ότι αυτό θα γινόταν σε περισσότερο χρόνο. Οι περιστάσεις έδειξαν ότι δύο μήνες ήταν αρκετοί για την ολοκληρωτική απαξίωση ΓΑΠ, Κυβέρνησης, ΠΑΣΟΚ.

        Τώρα, εγκλωβισμένοι στα προβλήματα που οι ίδιοι δημιούργησαν, θα συρθούν μέχρι τέλους, στο βούρκο.

        Και κάτι για τον Βορίδη. Ο Βορίδης είναι αξιόλογη περίπτωση. Έχει βέβαια κάποιες σκιές που τον ακολουθούν από παλιά. Πάντως ο λόγος του, είναι απείρως πιο συγκροτημένος και ουσιαστικός, από πολλούς μέσα στη ΝΔ.

        • Ιούνιος Καίσαρ avatar
          Ιούνιος Καίσαρ @ ierofantis 15/06/2011 23:37:10

          Ieorofanti (στην αιτιατική Ierofanta είναι;)


          Ο Βορίδης τα τσεκούρια και τα παλούκια θα τα κουβαλήσει κι αυτά στη ΝΔ;

          Πολύ καλή ιδέα πάντως, θα μάθει στους Νδίτες πως να κατεβαίνουν στις πλατείες και ν' ανοίγουν κεφάλια.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Ιούνιος Καίσαρ 15/06/2011 23:53:00

            Κοίτα και γω θυμάμαι κάτι άπλητους Κνίτες με ταγάρια στα φοιτητικά μου χρόνια, με τη φωτογραφία του Τσε στον κόρφο τους, και μετά από καμιά 30 χρόνια τους είδα με Μερσέντες και μια δεξιά τσέπη σαν πηγάδι...

            Λίγδωσαν το άντερο και ξέχασαν την επανάσταση...

            Άσε, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

            Πάντως από τους άπλητους που έγιναν φιγουρίνια με τα Zenia, εξακολουθώ να εκτιμώ ότι ορθώνει συντακτικά ορθό λόγο και νοηματικά πλήρη.

          • Ιούνιος Καίσαρ avatar
            Ιούνιος Καίσαρ @ ierofantis 15/06/2011 23:59:21

            Σωστό κι αυτό.

            Μόνο που φαντάζομαι ότι, όπου δεν πίπτει συντακτικά ορθός λόγος και νοηματικά πλήρης, θα πίπτει και καμιά τσεκουριά ή παλουκιά.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Ιούνιος Καίσαρ 16/06/2011 00:05:43

            Υπερβολές...

  39. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 15/06/2011 22:20:36

    εγω προτείνω να βάλει τον Λιάνη υπουργό οικονομικών και τον Αθανασιάδη στο Ανάπτυξης...χα,χα,χα

  40. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/06/2011 22:21:01

    Το σίγουρο είναι ότι θα τρελαθούν τελείως τα κτήνη της τρόικας. Και ίσως αυτό να είναι το μόνο παρήγορο μέσα στο αποψινό σουρεάλ σκηνικό του Τζέφρυ. Να μπαϊλντίσουν και να ξεκουμπιστούν στις χώρες τους, εκεί όπου οι συμπατριώτες τους εκπορνεύουν τα παιδιά τους σε παιδόφιλους! (Ολλανδία, προ 5-6 ημερών.)

  41. Φειδίας avatar
    Φειδίας 15/06/2011 22:21:03

    Πρωθυπουργὸς κλαμμένος καὶ δαρμένος εἶναι ἐπικίνδυνος γιὰ τὴν χώρα.

    Ἐνῶ ἀρχικῶς φάνηκε πὼς θὰ ἐπεδείκνυε ὑπευθυνότητα καὶ ἐξυπνάδα, ἡ ἀτολμία του νὰ ὁλοκληρώσῃ αὐτὸ ποὺ ξεκίνησε τὸν καταδικάζει. Ἔχει ἤδη τελειώσει. Πῶς μπορεῖ τώρα νὰ ἐπιβάλῃ τὸ ὁποιοδήποτε ἀναγκαῖο μέτρο γιὰ τὴν χώρα, μεταδίδοντας αἴσθημα ἀποφασιστικότητας, δύναμης καὶ ἐμπιστοσύνης, ἕνας ἄνθρωπος ποὺ λίγο πρὶν ἐκλιπαροῦσε νὰ τὸν ἀπαλλάξουν ἀπὸ τὸ βασανιστήριο;

    Μοῦ θυμίζει τὸν Νιόπλια, προπονητὴ πέρισυ τοῦ Παναθηναϊκοῦ, ὁ ὁποῖος παραιτήθηκε κλαίγοντας, ἀλλὰ τὸν ἔπεισε ὁ πρόεδρος νὰ παραμείνῃ, μέχρι νὰ τὸν διώξῃ στὴν ἑπόμενη ἧττα, δυὸ ἑβδομάδες μετά. (Καὶ μοῦ ἦταν συμπαθὴς ὁ Νιόπλιας.)

    Ἂν ὁ Σαμαρᾶς εἶναι ἔξυπνος θὰ ἀπαιτήσῃ ἐκλογὲς τώρα. Μέχρι χθὲς θὰ ἦταν ἀνεύθυνο· αὔριο θὰ εἶναι ἀργά.

    • Απλά Εγώ avatar
      Απλά Εγώ @ Φειδίας 15/06/2011 23:45:11

      "Είναι πλέον σαφές ότι ο μόνος που μπορεί να δώσει τη λύση είναι ο Ελληνικός λαός"
      Α.Σαμαράς

  42. nasos avatar
    nasos 15/06/2011 22:23:26

    δυσκολεύομαι να αποφασίσω εάν του αξίζει ο χαρακτηρισμός τραγικός ή γελοίος

    • boanerges avatar
      boanerges @ nasos 15/06/2011 22:32:29

      Τραγικά γελοίος.

  43. Mak avatar
    Mak 15/06/2011 22:23:34

    Μάλλον έπεσε τηλέφωνο από ΗΠΑ μεριά μην τυχών και φύγει πριν τελειώσει τη "δουλειά".

    Παίζονται χοντρά λεφτά στην πτώχευση της Ελλάδας και την κατάρρευση του Ευρώ. Χώρια οι αγωγοί, η πυραυλική ασπίδα και η συνεργασία με το Ισραήλ.

    Μπορεί να φοβάται την οργή του λαού, αλλά τους άλλους τους φοβάται περισσότερο...

    Ρωτήστε και τον Καραμανλή τι γνώμη έχει...

    Τον Χριστόδουλο και να θέλουμε δεν μπορούμε να τον ρωτήσουμε, πήγε να βρει τον Alexander Litvinenko...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Mak 15/06/2011 22:49:35

      Τι εννοείς με αυτό το τελευταίο; Ότι του τον "φύτεψαν" τον καρκίνο;

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ Αυριανιστής 15/06/2011 23:32:00

        Βλέποντας το διάδοχο Ιερώνυμο και όσα συμβαίνουν, είναι δύσκολο να καταλάβουμε πόσο μεγάλο εμπόδιο ήταν για τα σχέδια των "καλών μας φίλων" ένα τέτοιο πρόσωπο, μια τέτοια "κολώνα" αντίστασης; Και δεν ήταν να περιμένουν μια τετραετία, άντε δύο. Ισόβιος ο Αρχιεπίσκοπος.
        Έπρεπε να βρεθεί κάποια "λύση".
        Πόσο έχει λείψει η από Άμβωνος Ελληνική του φωνή.

      • Mak avatar
        Mak @ Αυριανιστής 16/06/2011 22:25:27

        Δεν θα μου προκαλούσε μεγάλη εντύπωση. Στη διάρκεια του ψυχρού πολέμου ήταν συνήθης τακτική για να τακτοποιούνται οι "αντιφρονούντες" χωρίς να πάρει μυρωδιά κανείς. ΚΑΙ από τις 2 πλευρές...

        http://www.deseretnews.com/article/695216972/Army-mulled-assassination-via-radiation.html?pg=1

        Πολλά περίεργα γίνονται από την εποχή Σημίτη και μετά, το να καθάρισαν τον Χριστόδουλο δεν είναι πολιτικά απίθανο...

        Φαντάζεστε να ήταν τώρα αρχιεπίσκοπος ο Χριστόδουλος;;;.....

        Νεκροψία έγινε; Τι έδειξε; Έγινε τοξικολογική-ραδιολογική εξέταση;

        Μετά την είδηση για τον σχεδιασμό δολοφονίας του Καραμανλή έπαψα να απορώ γιατί δε μιλάει....

        Στήριξη σε Παπαδόπουλο για το όχι στο σχέδιο Ανάν, αγωγοί, προσέγγιση με Πούτιν-Ρωσία, Κόσκο, βέτο σε ένταξη Σκοπίων στο Νάτο, ευρωκεντρική πολιτική.

        Κάτι πυρκαγιές προεκλογικά (50 μέτωπα ταυτόχρονα σε όλη την Ελλάδα) τις θυμάται κανείς;

        Καληνύχτα...

    • Αλλος Γιάννης avatar
      Αλλος Γιάννης @ Mak 15/06/2011 23:02:17

      Aπ' όλους εδώ μέσα είσαι ο μόνος που ξέρεις τι λες

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Mak 15/06/2011 23:45:08

      Για τον δε Καραμανλή, στα Επίκαιρα αυτής της εβδομάδας.

  44. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 15/06/2011 22:24:12

    έχει πολλά μπουμπούκια στον πάγκο για να σωθεί η χώρα....ααα μην ξεχάσει να αξιοποιήσει και τον Άκη.

  45. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 15/06/2011 22:26:43

    BOLLYWOOD!!!!

  46. victoria (true) avatar
    victoria (true) 15/06/2011 22:26:47

    Μια χαρά. Να το πιει το ποτήρι ως το τέλος, δώρο στο Σαμαρά καλά λέτε.
    Οι Έλληνες ενωμένοι θα αντισταθούμε.
    Η Ευρώπη επίσης ας αναλάβει τις ευθύνες της.

  47. Παστός Αστός avatar
    Παστός Αστός 15/06/2011 22:26:57

    Και τον Καλυτερόπουλο στη θέση του Χειροτερόπουλου να βάλει, ο λαός δε θα υποχωρήσει.
    Το Σύνταγμα θα συνεχίσει να γεμίζει, ο κόσμος δεν πείθεται ότι τα έφαγε μαζί με τους κυβερνήτες και οφείλει έναντι του λογαριασμού την αξιοπρέπεια, τα όνειρά του και την πατρίδα του.
    Υπό τις ασπίδες των ΜΑΤ θα ορκιστεί η κυβέρνηση;
    Αλα Κλαύδιος;

    • Αριστοτέλης avatar
      Αριστοτέλης @ Παστός Αστός 15/06/2011 22:30:18

      πως το λέει η διαφήμιση; και μιας και περιμένουμε, να σου πω μια μαντινάδα;

  48. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/06/2011 22:28:43

    Παπαντζής που στο ανακάτεμα του πέσαν τα χαρτιά απ΄ τα χέρια, οι μαζεμένοι γύρω απ΄το τραπεζάκι είδαν το κόλπο και τώρα αρχίζουν τα περαιτέρω.

  49. TopGunZ avatar
    TopGunZ 15/06/2011 22:30:56

    Ουστ ρε προβοκάτορα. Μετρημένα τα ψωμιά σας.

  50. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 22:36:03

    Καλά ο Δανειστής δεν έχει λίγο φιλότιμο κι αυτός να υποβάλλει την παραίτησή του? Είναι τρόπος άσκησης αυτός του αξιώματος του Προέδρου της Δημοκρατίας? Τέτοιος ευτελισμός πια?

    • Αριστοτέλης avatar
      Αριστοτέλης @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 22:40:54

      δεν είναι δυνατόν να πέσει η κυβέρνηση για ενα κωλόσπιτο και ένα κωλοδάνειο

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 22:49:28

      Γιάννη μου και ο Πρόεδρος είναι βιολογικά καταπονημένος...

      Για τσάι και καμιά συναντηση στο Μέγαρο, είναι πλέον...

      Δυστυχώς.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ierofantis 15/06/2011 22:50:53

        Μια... Μιμή του χρειάζεται και δαύτου, να τον αναζωογονήσει.

        Α, και ένας μάγος Θωμαδάκης.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 15/06/2011 22:52:07

        Μα είναι δυνατόν να κάθεται να παίζει τα επικοινωνιακά παιχνίδια του Γιώργου για χάρη του "Κινήματος"? Πρώτα βγαίνει η ψυχή του ΠΑΣΟΚΟΥ και μετά το χούι του.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 23:14:54

          Πως το λένε μωρέ Γιάννη... πως το λένε... γεροντική....κάτι ρε παιδί μου...

  51. thespieys avatar
    thespieys 15/06/2011 22:38:27

    Ψυχοθεραπεία στο ΓΑΠ τώρα!!

  52. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/06/2011 22:43:39

    Εγώ τον λυπήθηκα.
    Ενα ανθρωπάκι που τον έβαλαν στον θώκο του πρωθυπουργού,
    ένα ανερμάτιστο μυαλό ,στο οποίο έβαλαν δύσκολες ασκήσεις ,υπαγορεύοντάς του να κάνει και ταρζανιές του τύπου
    "Εγώ θα σας σώσω", "εγώ ενδιαφέρομαι για την πατρίδα".
    Λόγια , λόγια δυσανάλογα με το κοντό πολιτικό του ανάστημα, λόγια που προκαλούν γέλιο και αγανάκτηση.

    Πώς θα μπορούσαν να συννενοηθούν Παπανδρέου-Σαμαράς εφόσον όπως λέει και ο Ευάγγελος Λεμπέσης -αυτό το ριζοσπαστικό πνεύμα του μεσοπολέμου-
    "ουδείς ευφυής μέχρι τουδε κατώρθωσε να πείση βλάκα και ουδεμία συνεννόησις επιτεύχθη ποτέ μεταξύ ετερογενών εγκεφάλων. "
    Οπως έλεγε ο πρύτανις της ελληνικής δημοσιογραφίας , διευθυντής των "Νέων της Ημέρας" την εποχή εκείνη "Δύο κεφαλαί δια να συνεννοηθούν πρέπει να είναι ή εξίσου κεναί ή εξ ίσου πλήρεις".

    Τον λυπάμαι τον Γιωργάκη . Θέλει να φύγει και όμως τον κρατάνε εκεί στον θώκο του πρωθυπουργού οι εκτός και εντός της Ελλάδας "προστάτες" του. Αυτοί οι οποίοι όταν τους είναι άχρηστος θα τον στίψουν ως λεμονόκουπα.

  53. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 22:44:28

    Ο ΓΑΠ ανέβαλε το αυριανό του τοκ-σόου στο Ρ/Φ της ΝΕΤ
    Μα καλά, τόση ξευτίλα???

  54. Ένας avatar
    Ένας 15/06/2011 22:45:03

    "το μείζον εθνικό θέμα είναι η αντιμετώπιση του δημόσιου χρέους."

    Όχι, το μείζον εθνικό θέμα είναι να ξεκουμπιστείς εσύ και η παρεούλα σου.

  55. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 15/06/2011 22:46:18

    Γραφικά Αντιφατικός Πρωθυπουργός

  56. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 15/06/2011 22:47:23

    Έβαλε αυτογκόλ ο ΓΑΠ σήμερα. Για κανα τετράμηνο ακόμη τους κόβω επάνω. Δεν πιστεύω να κάνει ανασχηματισμό με πανεπιστημιακά παρτάλια και τηλεμαϊντανούς γιατί τότε δεν τους βλέπω να βγάζουν ούτε το καλοκαίρι.

  57. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 15/06/2011 22:49:34

    Ο Σαμαράς έκανε δήλωση και τον έσκισε: τον κράζει ως κωλοτούμπα, και ζητάει εκλογές..

  58. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 15/06/2011 22:53:07

    Αυτά είναι επικίνδυνα παιχνίδια. Μπλόφες και ελιγμοί που ούτε σε επιτραπέζιο παιχνίδι δεν πιάνουν. 'Έχει χαθεί κάθε διάκριση μεταξύ σοβαρού και αστείου. Αλλά υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα: από το πρωί η χώρα δεν έχει κυβέρνηση, και το αστείο είναι ότι η κυβέρνηση παραιτήθηκε μέσω τηλεφωνικών συνδιαλέξεων με πολιτικούς αρχηγούς. Όχι με τον τρόπο που προβλέπει το σύνταγμα. Αυτοκαταργήθηκε. Αυτογελοιοποιήθηκε.

    Επί της ουσίας: γνώμη μου είναι ότι μόνη διέξοδος είναι οι εκλογές, όλα τα άλλα είναι πιο επικίνδυνα.

    Οι όροι όσον αφορά την “συναίνεση” έχουν ήδη αντιστραφεί. Αυτοί πρέπει πλέον να συναινέσουν για τον τρόπο που θα μεθοδευθεί η λύση από την ανωμαλία που δημιούργησε η αδυναμία της κυβέρνησης να κυβερνήσει, η αποτυχία στην οικονομία, και οι παιδαριώδεις πολιτικάντικοι ελιγμοί.

    Και κάτι άλλο: το σκηνικό της “οικουμενικής” που στηνόταν καιρό κάηκε και έδειξε την γυμνή αλήθεια: το κομματικό τους κράτος δεν παραδίδει την εξουσία. Θα παραμείνει γαντζωμένο και τα υπόλοιπα είναι γυάλινες χάντρες για τους ιθαγενείς.

  59. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/06/2011 22:55:40

    "Κρίσιμες στιγμές" με ΓΑΠ στο πηδάλιο είναι σαν γαστρεντερίτιδα χωρίς λεκάνη τουαλέτας. Σόρυ...

    Από την ερχόμενη εβδομάδα διαβλέπω τραγούδια της δεκαετίας του 70 'οχι άλλα δάκρυα κλπ, και ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο.

  60. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/06/2011 22:56:36

    Ο Σαμαράς ζητά εκλογές.
    Σωστή η ανακοίνωση.
    Αφήνει μόνο μια αίσθηση σαν να "εξαπατήθηκαν".

    • tpe avatar
      tpe @ Προφήτης 15/06/2011 23:18:26

      Ε και; Κακό είναι αυτό; Τον ξεμπροστιάζει ακόμα περισσότερο.
      Στοιχήματα έχουν βγάλει οι bookmakers?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Προφήτης 16/06/2011 01:09:01

      Σωστός...

    • Kennan avatar
      Kennan @ Προφήτης 16/06/2011 01:11:56

      Προφήτα με συγχωρείτε, αλλά δεν θα κάνει και τον έξυπνο ο πονηρός Καλαματιανός. Το αντιλαμβάνεσαι πιστεύω

  61. politiko on avatar
    politiko on 15/06/2011 22:58:12

    ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΠΟΦΕΥΚΤΕΣ ! ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΧΩΡΑ! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ! Ή ΤΩΡΑ Ή ΠΟΤΕ !!!!!!!!!!

  62. nospam avatar
    nospam 15/06/2011 22:59:53

    Ρε παιδιά δεν γίνεται αύριο να παραιτηθούν όλοι οι βουλευτές της αντιπολίτευσης, ΚΚΕ, ΣΥΡ, ΛΑΟΣ και να πάμε σε εκλογές... ο ΓΑΠ έχει γίνει δικτάτορας

  63. la poderosa II avatar
    la poderosa II 15/06/2011 23:00:24

    Ο Σαμαρας το ειπε ξεκαθαρα "την λυση μπορει να την δωση μονο ο Ελληνικος λαος" ειτε στην καλπη ειτε στον δρομο προσθετο εγω!

    • Orestios avatar
      Orestios @ la poderosa II 15/06/2011 23:09:30

      +1000

  64. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/06/2011 23:00:55

    Η Κοττα και το Αυγο σε ενα προσωπο = ΓΑΠ
    και ομως συμβαινει....

    - βρεγμένη ΠΡΑΣΙΝΗ κότα : δειλός
    - ΠΡΑΣΙΝΗ ζωή και κότα : καλοΠΑΣΟΚΟπέραση
    - ΠΡΑΣΙΝΟκοιμάται με τις ΠΡΑΣΙΝΕΣ κότες : κοιμάται πολύ νωρίς ΟΛΗ ΜΕΡΑ εκ γενετης και βλεπει ΠΡΑΣΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
    - να φάνε και οι ΠΡΑΣΙΝΕΣ κότες : λέγεται για κάτι που υπάρχει σε μεγάλη ποσότητα και εχει χρωμα ΠΡΑΣΙΝΟ
    - η ΠΡΑΣΙΝΗ η κότα έχει το ζουμί: η ΠΡΑΣΙΝΗ εμπειρία αποδεικνύεται προτιμότερη ανεξάρτητα από την ηλικία

    ΠΠ κο κο πρ πρ πππρρρρρ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 00:24:01

      Χαχαχαχαχχα

      Την καλη...μέρα μου, πλέον, Π - Π.

  65. σερτης avatar
    σερτης 15/06/2011 23:02:09

    ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ.ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ......ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΓΑΠ.ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕ Ο ΠΕΤΕΛΩΤΗΣ

    GUYS RELAX....THE FAULT BELONGS TO SAMARA.....HE ASKED HIM(TO GAP) TO GIVE UP IN GREEK LANGUAGE AND GAP DIDN'T UNDERSTAND......AFTER PETALOTIS EXPLAINED HIM

  66. tpe avatar
    tpe 15/06/2011 23:05:04

    Κίνηση για ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ είναι ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Είπαμε, αυτοί οι προδότες δεν πιστεύουν στην πατρίδα, μόνο στο κόμμα και πουθενά αλλού. Ένα χρώμα έχει η παλέτα τους, το πράσινο. Τίποτα άλλο. Κατάλαβες;

  67. Δημητρης avatar
    Δημητρης 15/06/2011 23:05:26

    Βλέπω πως άρχισαν να υποβαθμίζουν και γαλλικες τράπεζες που κρατάνε ελληνικά ομόλογα...οπότε φαντάζομαι πως τώρα πια μετράμε μερες.

    Εχει Μενεγακη αυριο;

  68. ΜΠ avatar
    ΜΠ 15/06/2011 23:07:49

    What is this ??? The twilight zone ?????
    Πόσα θες να μας τρελάνεις ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  69. NIKOS avatar
    NIKOS 15/06/2011 23:11:11

    ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΡΑΓΙΚΟΣ........ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΑΝΑΞΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.ΕΝΑΣ ΚΛΑΜΜΕΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΙΚ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΑΒΙΑΣΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΜΠΛΟΦΕΣ ΚΑΙ ΦΤΗΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΑΜΕΣΑ ΤΙΠΟΤΕΝΙΕ

  70. Posidonas avatar
    Posidonas 15/06/2011 23:14:27

    Το εχω ξαναγραψει. Το σημερινο show ηταν ενορχηστρωμενο απο μερες. Το πασοκ εχει τετοιον ερωτα με την εξουσια που το 2008 μαζι με το παρακρατος που ειχε δημιουργησει επι εικοση χρονια εκαψε την Αθηνα. Η σημερινη συγκετρωση, αν αφηνονταν να εξελιχθεί σε πλαισια ειρηνικα και λογω του ογκου της και του θυμου, αλλα και καποιων βουλευτων του οτι δεν υποστηριξουν τα μετρα, θα ειχε πεσει. Ετσι, τα σαπια κρανια εβαλαν το σχεδιο, αρχικα με τους πρωταιριανους κουκουλοφορους και μετεπειτα το ΜΑΤ διελυσαν τον κυριο ογκο του λαου.
    Εφτασαν οι φασιστες σοσιαλιστες να φερουν ειδικα κιγκλιδώματα απο την Γαλλια για να προστατέψουν την σαπια συνειδηση τους.
    Η ψηφος εμπιστοσύνης που θα ζητήσει ειναι να εγκλωβίσει αυτούς που εχουν πατριωτικη συνειδηση,και αφου του δωσουν την ψηφο τους, δεν θα την αναιρεσουν επειτα απο μια εβδομαδα. Με το δαιμονικό αυτο τεχνασμα, θα περασουν ως εφιαλτες τον σε ολες του τις λεπτομεριες το Σατανικο αυτο σχεδιο θα διαγραψει και το τελος αυτου του μορφωματος που λεγεται ΠΑΣΟΚ.

  71. Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος avatar
    Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος 15/06/2011 23:17:03

    Δώρο στον Σαμαρά που όχι μόνο γλίτωσε μία ιστορικών διαστάσεων πολιτική συντριβή (σε περίπτωση που συναινούσε με το gap), αλλά κυρίως (μέσω της προκείμενης σύγκρισης μετά από τη γκάφα gap) επιβεβαίωσε την υπεροχή του σαν εν δυνάμει πρωθυπουργός:
    (http://idioisommasi.blogspot.com/2011/06/jeffrey_15.html)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος 16/06/2011 01:11:35

      Εξαιρετικό σχόλιο, αγαπητέ! Ειδικά το πρώτο σκέλος του.

  72. Aris. A avatar
    Aris. A 15/06/2011 23:26:58

    H δήλωση του Σαμαρά απόψε είναι μια
    " η συναίνεση θέλει έργα και όχι λόγια και είναι κάτι που θα το δει η Ευρώπη" σαν να λέει ξυπνήστε γιατί θα σας πάρει μαζί του ο Γιώργος.

    Το μόνο που θέλω είναι όχι επανάληψη της περίπτωσης Μαρφιν για τον κόσμο που θα διαδηλώνει από αύριο.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Aris. A 15/06/2011 23:31:40

      Στο πρώτο μέρος του ανωτέρω σχολίου σου συμφωνώ. Στο δεύτερο περί Μαρφίν, εκτιμώ ότι οι συνθήκες έχουν μεταβληθεί. Κυρίως διότι έχει μειωθεί δραματικά το επίπεδο του φόβου. Προβοκατόρικες ενέργειες δύσκολα θα περάσουν από τούδε και στο εξής. Θα δούμε πως θα πάει. Οι επόμενες ημέρες είναι κρίσιμες και σίγουρα οι διεργασίες σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο θα είναι πολλές και σημαντικές.

  73. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 23:37:52

    Είδε φως, κι έσκασε μύτη κι ο Αρούλης
    Α ρε κολομιντιακά συστήματα και ανίκανοι και άχρηστοι πολιτικοί μαϊντανοί
    Που τους βρήκες όλους αυτούς ρε Κώστα?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Y. 15/06/2011 23:49:32

      Αχ, αυτή η αναποφασιστικότητά του για το πως θα διαχειριστεί το τηλεμαιντανιλίκι και την έντυπη διαπλοκή τον έφαγε, τα έκανε σαν τα μούτρα του και ο Παυλόπουλος με τον βασικό μέτοχο και ήρθε κι έδεσε.

  74. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/06/2011 23:53:41

    μήπως είναι "καμία δίεξοδος"?

  75. BTS avatar
    BTS 16/06/2011 00:08:43

    Εντυπωσιακός για άλλη μια φορά ο Πρωθυπουργός!
    Αφού έθεσε τον Σαμαρά ενώπιον των ιστορικών ευθυνών του,
    προσφέρει -για πρώτη φορά- στον Ελληνικό λαό,
    το όραμα του για μια Νέα Ελλάδα με πράσινη ανάπτυξη,
    ελπίδα και προοπτική!

    Η ψήφιση του μεσομακροπρόθεσμου προγράμματος ξεζουμίσματος
    του Ελληνικού λαού, είναι εκ των ών ουκ ανευ προυπόθεση για την
    απρόσκοπτη συνέχιση της επιτυχημένης πολιτικής θησαυρίσματος της Alite,
    μια πολιτική η οποία -στην πρώτη τουλάχιστον έκδοσή της-
    είναι αποτέλεσμα σκληρής διαπραγμάτευσης του Πρωθυπουργού μας
    με κάποιον γνωστό σε όλους μας προφυλακισμένο στις Ε.Π.Α.....

    • BTS avatar
      BTS @ BTS 16/06/2011 00:11:38

      Ορθότερα
      "ήταν αποτέλεσμα σκληρής διαπραγμάτευσης"

  76. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 16/06/2011 00:10:15

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ -

    ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ¨ΑΝΑΠΑΛΕΩΣΗΣ¨ ( ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ) ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (Β΄) ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ...

    Εκλογές ζήτησαν και ο Αλέξης Τσίπρας και η Αλέκα Παπαρήγα ( σαν απάντηση όμως σε ¨κυβέρνηση εθνικής ενότητας¨ ).

    Ο κ. Παπούλιας τι θα κάνει όταν η κυβέρνηση έχει χάσει , προφανέστατα, την ¨δεδηλωμένη¨ . Θα συνεχίσει να μην εφαρμόζει το Σύνταγμα ;

    Παρασκευή ο κ. Παπανδρέου θα ζητήσει ¨ψήφο εμπιστοσύνης¨ για την ¨νέα του¨ κυβέρνηση - Ακυβερνησίας. Για να δούμε τι θα κάνουν οι ¨διαφωνούντες με το Μνημόνιο¨ βουλευτές του Πανελληνίου -Σοκ ;

    Σίγουρα το επίκεντρο θα μετατεθεί το Σαββατοκύριακο από την ¨Άμεση Δημοκρατία των Πλατειών¨ στο Κοινοβούλιο της ¨Αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας¨ . Θα καταφέρουν να αντιστρέψουν με τις τοποθετήσεις τους την εντύπωση που υπάρχει - και - για τους ¨300 ους¨ ; Για να δούμε , εγώ αμφιβάλλω .

    Σίγουρα οι διαδηλώσεις και η κοινωνική όξυνση , παρά την ¨ριζοσπαστικότητα τους ¨ , βοηθούν ¨επικουρικά ¨ τους κυβερνώντες , το σύστημα γενικότερα , ώστε να κατανοήσουν οι ¨σύμμαχοι¨ πως μπορεί να τα χάσουν όλα , εάν δεν κάνουν πίσω με ορισμένες ¨μεταρρυθμίσεις¨ στις απαιτήσεις τους , ώστε να ¨κατευναστούν τα πνεύματα¨ , θα το δείξει η συνεδρίαση της Παρασκευής ( ¨η οποία συμπίπτει τυχαίος με την συζήτηση για την ψήφο εμπιστοσύνης στην Βουλή ¨) του Eurogrup με την ¨Σιδηρά Καγκελάριο¨ του Ράιχ.

    Σίγουρα μια ¨οικουμενική κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας ¨ με αναμενόμενες ¨Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου¨ σαν συνέπεια του καθεστώτος ¨εκτάκτου ανάγκης¨ θα κατέληγε σε μια μορφή Δικτατορίας ( με συνέπειες για όλους τους συμμετέχοντες σε αυτήν ) .

    Το ερώτημα είναι εάν στις επόμενες εκλογές θα προκύψει μια ¨κυβερνητική πλειοψηφία¨ και όχι απλά ένα κόμμα που θα νικήσει ... Εάν όχι , τότε ακολουθούν νέες εκλογές ( με νέο εκλογικό σύστημα ; ) και νέες συμμαχίες...

    Πρόκειται για ένα σκληρό ¨πολιτικό πόκερ¨ με άγνωστη κατάληξη.

    Μιλάμε δηλαδή για μια παρατεταμένη πολιτική κρίση που βέβαια δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των δανειστών ¨μας¨. Γι άυτό και δεν προκρίνουν σίγουρα ¨δημοκρατικές διαδικασίες¨.

    Παράλληλα στο εδώ και 20 χρόνια ¨ξέφραγο αμπέλι¨ -Ελλάδα λειτουργούν διάφορα ¨τάγματα εφόδου ¨ , ίσως και ¨εκατέρωθεν των πολιτικών στρατοπέδων¨ . Οι προβοκάτσιες , όπως οι σημερινές , θα είναι διαρκείς...

    Σκοπός βέβαια να μπει ο λαός , ο μόνος εγγυητής των αξιών της Ελευθερίας , στο περιθώριο. Δεν θεωρώ τυχαία την αναφορά στην ¨απολογητική απάντηση¨ της
    Αστυνομίας για το θέμα της κάλυψης η όχι ¨ταγμάτων¨. Ψέματα η αλήθεια αναφέρουν πως οι φωτογραφίες με αστυνομικούς που ¨φορτώνουν υλικά κατεδάφισης...¨ , αφορούσε την περίπτωση σύλληψης ενός αλλοδαπού που προσπαθούσε να τα κρύψει σε παρακείμενο δασύλλιο...

    Μία από τις γνωστές αποπροσανατολιστικές απαντήσεις της αστυνομίας ( η οποία στο παρελθόν έχει με στοιχεία καταγγελθεί για σκόπιμες ¨διεισδύσεις¨ με σκοτεινούς σκοπούς ) η ένα αληθινό γεγονός ; Στην δεύτερη περίπτωση αυτό τι θα μπορούσε να σημαίνει ; Χωρίς , ποτέ , να ξεχνάμε ότι το ποιο βρώμικο παιχνίδι ενάντια στην Ελλάδα ¨το παίζουν Έλληνες και όχι Αλλοδαποί ¨, τι μπορεί να σημαίνει , σε αυτό το ¨κόκκινο τετράγωνο ασφαλείας¨, σε αυτή την κρίσιμη ημέρα , ¨σύλληψη αλλοδαπού με υλικά μάχης ¨ ; Μπορεί και τίποτα.

    Μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις , μπροστά σε αυτή την διαφαινόμενη παρατεταμένη κατάσταση , απαιτείται , διαπαραταξιακή , Ενότητα του λαού στην βάση πάνω σε συγκεκριμένα αιτήματα , ενότητα ίσως και διακομματική απέναντι σε ορισμένα ανεξέλεγκτα φαινόμενα.

    Ένα σύνθημα , στα Ελληνικά και τα Αγγλικά , θα άπρεπε να ακούγεται , να κυριαρχεί ηχητικά και σε πανό ,

    ¨Δ.Ν.Τ. - Ε.Ε. - Κ Α Τ Ω ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ΄ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ¨ ( "IMF-EU - HAND'S OFF GREECE") .

    Και βέβαια αυτό δεν απευθύνεται μόνο στους συγκεκριμένους φορείς..., αλλά σε όλους όσους επιβουλεύονται , την Ελευθερία και το δικαίωμα Αυτοδιάθεσης μας.

    Υ, Γ, Το πιο σουρεαλιστικό απ΄όλα στο τελευταίο απονενοημένο διάβημα του Γ.Παπανδρέου :

    -¨...Έχω μάθει στη ζωή μου να δίνω μάχες για την πατρίδα, για την οικονομία, για τους πολίτες, για αξίες...¨

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231113606

    Εάν δεν ήμουν τόσο λυπημένος για όλα όσα συμβαίνουν , θα γέλαγα μέχρι...την ημέρα της ¨Ψήφου Εμπιστοσύνης¨ . Μετά θα έκλαιγα και πάλι για την κατάντια μας.

  77. Απλά Εγώ avatar
    Απλά Εγώ 16/06/2011 00:19:29

    Αυτοαναιρούμενος Παπανδρέου χωρίς καμία διέξοδο

    • factorx avatar
      factorx @ Απλά Εγώ 16/06/2011 00:38:49

      Οκ λάθος

  78. anonymous avatar
    anonymous 16/06/2011 02:01:10

    Ο ΚΚ έπεσε με τα δεκεμβριανά του 2008 και παρέδωσε την εξουσία επίσημα 9 μήνες αργότερα. Ο Γιωργάκης έπεσε σήμερα και θα παραδώσει κι αυτός σε σύντομο χρονικό διάστημα.

  79. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 16/06/2011 03:25:14

    Ο Μαλάμης είσαι;

  80. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 16/06/2011 08:25:13

    Γελειότητα στο maximum. Τα αξιώματα θέλουν και μυαλό, που, δυστυχώς δεν υπάρχει. Άγεται και φαίρεται από την οικογένειάτου. Πρέπει να το καταλάβει για καλά οτι δεν έχει κληρονομικό δικαίωμα στην πρωθυπουργία.

  81. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 16/06/2011 08:30:29

    "Εγώ θα συνεχίσω στον ίδιο δρόμο, το δρόμο του καθήκοντος, μαζί με την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, τα στελέχη και τον Ελληνικό λαό.Αύριο θα σχηματίσω νέα κυβέρνηση και αμέσως μετά θα ζητήσω ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή."
    Προσέξτε τώρα σχόλιο στο antinews 4 ώρες πριν το διάγγελμα:
    captain είπε:15/06/2011 στις 6:01 pm
    Επειδη ο ΓΑΠ είναι γνωστος σαδιστής, θα σου πω εγω τι θα πει:“Θα συνεχισουμε μονοι μας τη δυσκολη πορεία για τη σωτηρία της χώρας”.
    Και τεζα όλοι οι Έλληνες.
    Δεν τον ξέρω τον καπετάνιο, αλλά νομίζω ότι πρέπει να έρθει σε συνεννόηση με τον Προφήτη για τα nick!!

  82. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 16/06/2011 08:51:14

    ΓΑΠστο διάγγελμα:"Εγώ θα συνεχίσω στον ίδιο δρόμο, το δρόμο του καθήκοντος, μαζί με την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, τα στελέχη και τον Ελληνικό λαό.Αύριο θα σχηματίσω νέα κυβέρνηση και αμέσως μετά θα ζητήσω ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή."
    Προσέξτε τώρα σχόλιο στο antinews 4 ώρες πριν το διάγγελμα:

    captain είπε:15/06/2011 στις 6:01 pm
    Επειδη ο ΓΑΠ είναι γνωστος σαδιστής, θα σου πω εγω τι θα πει:
    “Θα συνεχισουμε μονοι μας τη δυσκολη πορεία για τη σωτηρία της χώρας”.Και τεζα όλοι οι Έλληνες.
    Δεν τον ξέρω τον καπετάνιο, αλλά νομίζω ότι πρέπει να συζητήσει με τον Προφήτη και τον factorx για νέο, σχετικό, nick!!

  83. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 16/06/2011 09:14:07

    Απορώ, πού και πώς διέβλεπαν ορισμένοι εδώ μέσα, πιθανότητες συναίνεσης Σαμαρά και ΓΑΠ και μάλιστα τους έπιασε πανικός και ιερά οργή! Το ότι απαίτησε ολική επαναδιαπραγμάτευση του μνημόνιου 1 και του μεσοπρόθεσμου, τεκμαίρει συναίνεση? Ή μήπως η απαίτηση του Αντώνη Σαμαρά για εκλογές αμέσως μετά την επεναδιαπραγμέτευση, βάζει πλάτες στον ΓΑΠ? Συγκρατηθείτε κύριοι και κυρίες...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.