#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/03/2011 06:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αστάθμητος παράγων «Σαμαράς». Τώρα



Δε ζυγιάζω, δε μετρώ, δε βολεύουμαι! Ακολουθώ το ΔΙΚΟ μου χτυποκάρδι…»
Ν. Καζαντζάκης
 

Απευθύνομαι στον Αντώνη Σαμαρά.

Είμαι «ο άγνωστος blogger».

(Πριν προχωρήσω μια εξήγηση, για τον ενικό προς τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης: Μια κραυγή αγωνίας δεν αρθρώνεται στον πληθυντικό)

Είμαι αυτός που πάλεψε για να εκλεγείς και αυτός που, μετά την εκλογή σου, κάλεσες σε διαρκή διάλογο.

Στήριξα εσένα και μόνο, πιστεύοντας ότι αποτελείς την τελευταία ελπίδα για την πατρίδα, κόντρα σε προσωπικές πολιτικές πεποιθήσεις για το κόμμα της ΝΔ.

Αλλιώς δεν επρόκειτο να ταυτιστώ με τον κ. Σπηλιωτόπουλο, για παράδειγμα.

Και φυσικά δεν καίγομαι να ξαναδώ τον κ. Μητσοτάκη υπουργό Ανάπτυξης, πάλι για παράδειγμα.

Δεν μου είναι άγνωστα τα βαρίδια του παρελθόντος και οι οργανωτικές αδυναμίες.

Ούτε είμαι ο τυπικά ανυπόμονος ψηφοφόρος, που θέλει σε ενάμιση χρόνο να ανατραπεί το σύμπαν.

Ξέρω ότι ήσουν αναγκασμένος να κρατήσεις ισορροπίες. Ξέρω ότι είχες να κάνεις με μια κοινοβουλευτική ομάδα και ένα πολιτικό προσωπικό πλήρως απαξιωμένα και πιστά σε άλλους. Ξέρω ότι παρέλαβες ένα κόμμα σε κατάσταση διάλυσης, χωρίς φράγκο στα ταμεία. Και έκανες ο, τι μπορούσες. Όσα κανείς άλλος στην θέση σου δεν θα μπορούσε.

Μήπως, όμως, παρά τα αντικειμενικά «βαρίδια», πηγαίνεις λίγο αργά ;

Μιλώ για τους περισσότερους Έλληνες που δεν βλέπουν πλέον της Ε.Ε σαν σύμμαχο, αλλά σαν εχθρό που επιβάλλει τη θέλησή του όχι με την δύναμη των όπλων, αλλά με τη δύναμη των spreads. Και γι αυτό θέλουν ισχυρή αντίδραση στις αποφάσεις που ναρκοθετούν το μέλλον τους - όπως το ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας - και όχι ισορροπίες και περίτεχνους ελιγμούς

Μιλώ για τους νεοδημοκράτες που αισθάνονται πίκρα και απογοήτευση επειδή παρά τις προσπάθειες σου βλέπουν να κυριαρχούν ακόμα στο κόμμα η λογική και τα πρόσωπα του παρελθόντος. Γι αυτό και απέχουν από την κομματική ζωή.

Μιλώ για εκείνους που θέλουν να σε ακούσουν να μιλάς όχι μόνο για το Μνημόνιο και για τα οικονομικά, αλλά και για το όραμά σου για το νέο κράτος που πρέπει να πάρει την θέση αυτού του σάπιου και διεφθαρμένου.

Μιλώ για εκείνους που περιμένουν από σένα την ελπίδα για την παιδεία, για τους μετανάστες, για την άμυνα και την ασφάλειά μας, για τα παιδιά μας, γι αυτά που μας ενώνουν μπροστά στον κίνδυνο και μας κάνουν να μεγαλουργούμε.

Μιλώ για εκείνους που θέλουν να σ΄ ακούσουν να λες ότι θα κάνεις ρήξεις, ότι θα πατάξεις την διαπλοκή και την διαφθορά, ότι θα βάλεις τις βάσεις για μια υγιή και όχι κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα με κύριο γνώμονα το όφελος του πολίτη.

Δεν έχουν αυταπάτες. Δεν περιμένουν ούτε τον Μεσσία, ούτε τον θεόσταλτο ηγέτη. Οι Κάμελοτ άλλωστε μαρμάρωσαν μαζί με τα σπαθιά τους. Τον Αντώνη Σαμαρά περιμένουν. Τον Πατριώτη. Τον Οραματιστή.

Στις  αρχές Οκτωβρίου του 2009, με τη Ντόρα πανθομολογούμενο «φαβορί» για την αρχηγία της ΝΔ, από αυτές τις σελίδες είχε κατατεθεί  η πρόταση «οι μηχανισμοί αντιπαλεύονται με κινήματα από τη βάση». Και έγινε.

Στη σημερινή συγκυρία κατατίθεται εκ νέου η πρόταση : Η υποδούλωση της χώρας στο ΔΝΤ από το ΠΑΣΟΚ αντιπαλεύεται μόνο με κοινωνικό μέτωπο.

Μόνο ένα ευρύ κοινωνικό μέτωπο, στη βάση εθνικού προσδιορισμού, διατήρησης εθνικής ταυτότητας και κεκτημένων, με οικονομικοκοινωνική πολιτική που θα επιδιώκει να αγκαλιάσει ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, και με δημιουργία – ίσως και ακραίας - πολιτικής πόλωσης μπορεί να οδηγήσει την ανακατάληψη της εξουσίας από τις ξένες δυνάμεις και τους φίλους τους και την ανάκαμψη της Πατρίδας.

Μιλώ για την πολιτική συγκρότηση της  πλειοψηφικής τάσης, που διατρέχει οριζόντια την ελληνική κοινωνία και προσβλέπει ΜΟΝΟ σ΄ εσένα. Και περιμένει. Ενάντια σε όλους εκείνους που προσπαθούν να αδειάσουν την κλεψύδρα που γέμισες εκείνη την ημέρα της 29ης Νοεμβρίου 2009.

Υπάρχει ένα εγγενές πρόβλημα.

Η αστική Δεξιά ιστορικά, εκτός από την ακραία εκδοχή της, την Ακροδεξιά, δεν αναμείχθηκε σε «μέτωπα» και "πεζοδρόμια"

Δεν προσιδιάζει ο χαρακτήρας του συντηρητικού αστού στην «μετωπική» προπαγάνδα και δράση. Κι αυτό ξέρω ότι σου το ψιθυρίζουν καθημερινά στ’ αυτί για να σε κρατάνε μακριά από τον λαό.

Δεν προτείνω η Δεξιά να γίνει Αριστερά.

Αλλά όταν λες «δεν χαρίζουμε την κοινωνική δικαιοσύνη και την κοινωνική ευαισθησία στην Αριστερά» οφείλεις να αποδεικνύεις ότι μπορείς να πάρεις τη θέση της στην υπεράσπιση των ευρέων τάξεων των κοινωνικά ασθενέστερων. Ή απλά να ξαναβρείς το χορταριασμένο μονοπάτι προς την “Λαϊκή Δεξιά”.

Αδύνατον;

Πόσοι, εκτός από έναν στενό πυρήνα, πίστευαν τον Σεπτέμβριο του 2009 ότι τον Δεκέμβριο θα ήσουν αρχηγός της ΝΔ;

Δείξε όποια αλήθεια περικλείεις στον κόσμο. Αυτό είναι το μόνο επαναστατικό που μπορείς να κάνεις.

Κίνημα σε ανέδειξε αρχηγό. Κίνημα θα σε εκλέξει και πρωθυπουργό.

Ανώνυμος blogger, πάνω σε μια ιδέα του Προφήτη

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 15/03/2011 06:31:45

    Έχεις πολύ δίκαιο. Και εγώ αγανακτησμένος είμαι. Πρέπει κάποτε να καταλάβει ότι κανένας βουλευτάκος δεν σπαταλάει τον χρόνο του για τον ΛΑΟ . Αν πράγματι είναι ηγέτης πρέπει να μπει μπροστά για έναν αγώνα διαρκείας με θέσεις πολύ γρήγορα.

    • Αιας Τ. avatar
      Αιας Τ. @ spiros 15/03/2011 11:30:00

      κανεις πολυ μεγαλο λαθος.
      Ο Κυριακος, ο Αρουλης, ο ΜΙΣΤΕΡ ΤΙΠΟΤΑ, ο Πακης ολα αυτα τα καλα παιδια και αλλα πολλα, παρα πολλα, σκεφτονται πρωτα απ'ολα το λαο.
      καποιοι δεν καταλαβαινουν δυστυχως οτι τους εχει ξεπερασει η εποχη!!!

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ spiros 15/03/2011 13:00:12

      ΣΑΜΑΡΑ,
      γινε Εντα και θα τους τελειωσεις ΟΛΟΥΣ σε χρονο μηδεν

  2. kiki avatar
    kiki 15/03/2011 06:36:54

    Εξαιρετικο, κυριε μπλοκερ, αυτο φωναζουμε ενα κινημα ολων μας, ολων των Ελληνων, ευθαρσως εναντιον του Μνημονιου, με οτι αυτο συνεπαγεται.
    Ξεκαθαρισμα θεσεων, οχι αποπληρωμες, σεβασμους σε υπογραφες, ανασες, κλπ.
    καλα ειναι ολα τα αρθρα που γραφονται στηριξης στον Αντωνη, αλλα η μεχρι τωρα πορεια της Νδ δεν μας καλυπτει.
    Ας καλεσουν τον λαο για πραγματικη και αληθινη ενημερωση και στηριξη, δεν το κανουν ,
    δεν ψηφιζουμε οποτε ερθουν οι εκλογες,
    ετσι η αλλιως κανεις δεν μας ξεκαθαριζει οτι θα τους διαβολοστειλουμε ολους αυτους και οτι μετα τις εκλογες,με οποιο κοστος να μας εξηγησουν
    θα προχωρησουμε περηφανοι σε μια νεα πορεια ,χωρις υποδουλωσεις και μνημονια.
    Ξεκαθαριστε την θεση σας, ο λαος ολος ειναι πιο μπροστα απο τα κομματα.
    Το να παρει η Νδ, την εξουσια κανεις με τα μεχρι τωρα δεδομενα και λεγομενα δεν μας εξασφαλιζει, την απεμπλοκη απο το κατοχικο μνημονιο.
    βαρεθηκαμε να περιμενουμε, οχι μονο γιαυτο αλλα και για πολλα αλλα.
    αν μετα απο εναμιση χρονο ακομα εξυπηρετουμε τα τραπεζικα συμφεροντα, και υπερασπιζομαστε την επιμηκυνση, την αξιοποιηση το τσεκουρεμα η αναδιαρθωση του ασφαλιστικου, η ψηφιζουμε νομους που απορεουν απο το Μη Συνταγματικα Νομιμο Μνημονιο, τοτε γεια, σας .

  3. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 15/03/2011 06:55:48

    Τα είπες όλα.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/03/2011 07:31:22

    Εχει ξεκαθαριστει οτι η ΝΔ δεν ειναι υπερ της στασης πληρωμων της Ελλαδος.

    • kiki avatar
      kiki @ ψυχραιμια 15/03/2011 07:34:21

      @ ψυχραιμια,
      Σκασιλα μου ,τοτε μην ζηταει την ψηφο μας.
      Υπαρχουν και αλλου προτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ kiki 15/03/2011 07:44:29

        Σε αυτο συμφωνω.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ψυχραιμια 15/03/2011 07:46:16

          Φυσικά συμφωνείς, Δούρειε Ίππε, αφού θέλεις να πιστωθούν την αντίδραση κατά του Μνημονίου μόνον οι γραφικές, άκρως συστημικές και καθεστωτικές και παντελώς αναποτελεσματικές δυνάμεις της αριστεράς και της "προόδου". Μην τυχόν και βλαφθούν τα αφεντικά από τη μόνη δύναμη που πραγματικά μπορεί να αντιδράσει.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/03/2011 07:56:05

            Συμφωνω και στον χαρακτηρισμο των δυναμεων της αριστερας που δινεις αλλα δεν γινεται να να αφηνει η ΝΔ εντυπωσεις οτι εχει κοινα σημεια με αυτες γιατι χανει τελικα σε αξιοπιστια.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ψυχραιμια 15/03/2011 08:16:55

            Σε αξιοπιστία χάνει με τα περί "τήρησης υπογραφής" και μετά περί μη απόρριψης του Μνημονίου, Ψυχραιμία μ'... Αυτό που θέλεις κι εσύ και τα αφεντικά είναι να παραμείνει αναξιόπιστη στα μάτια του λαού. Δεν θα το καταφέρετε και μη χαίρεσαι.

          • drider avatar
            drider @ Επώνυμος 15/03/2011 08:17:11

            "οι γραφικές, άκρως συστημικές και καθεστωτικές και παντελώς αναποτελεσματικές δυνάμεις της αριστεράς" κατεβάζουν τουλάχιστον τον κόσμο τους στις παλαϊκές πορείες, τοποθετούνται υπεύθυνα για τις συνέπειες της ακολοθούμενης πολιτικής (ας διαβάσει κανείς τις ανακοινώσεις του ΚΚΕ), και κάνουν προτάσεις που μπορεί να δώσουν μια άλλη οπτική και προοπτική στη σημερινή κατάσταση (επιτροπή για λογιστικό έλεγχο του χρεόυς, ξεκίνησε από ΣΥΡΙΖΑ, ελπίζω να τύχει ευρύτερης αποδοχής).

            Η ΝΔ τί έχει πραγματικά προσφέρει μέχρι σήμερα στον ελληνικό λαό; Ψήφισε καίρια "μνημονιακά" νομοσχέδια, στηρίξε (εμπράκτως όταν ήταν κυβέρνηση) και στηρίζει την επέκταση της προσφερόμενης εγγυοδοσίας στις τράπεζες, και μιλάει γενικά και αόριστα για μια ανάπτυξη που πολύ φοβάμαι ότι τη θέλει ακριβώς σε εκείνα τα πρότυπα "ανάπτυξης" που μας φέρανε στο φάσμα χρεωκοπίας που αντιμετωπίζουμε σήμερα.

            Η εποχή της ανάπτυξης των "παχιών αγελάδων" και του πλασματικού ευδαιμονισμού τελειώσε. Και το κόστος θα πληρωθεί από όλους που μας οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση, όχι μόνο από τον "λαουτζίκο", όπως συνεχίζουν να ονειρεύονται ακόμα αρκετοί.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 15/03/2011 07:44:59

      Γεια σου ρε Ψυχραιμία νόμιμε και μετριοπαθή! Είσαι πολύ νομοταγής και μετριοπαθής αδερφάκι μου. Το μόνο που μένει είναι να τραβήξεις τη θηλιά που τόσο επιδέξια και "νόμιμα" περνάτε στη χώρα εσύ και τα αφεντικά σου.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/03/2011 07:53:23

        Εγω δεν περναω τιποτα.Εσυ φυσικα γνωριζεις πολυ καλα τις θεσεις της ΝΔ αλλα μαλλον εισαι ο μονος μαζι με μερικους λιγους αλλους που καταλαβαινουν οτι η αντιθεση στο μνημονιο σημαινει οτι υπαρχει αλλη πολιτικη και τροπος αποπληρωμης και οχι σταση πληρωμων.
        Το θεμα ειναι οτι δημιουργησαν τετοια συγχυση που μαλλον την κυβερνηση ευνοει αφου οποτε προσπαθησουν να πουν αυτο που πιστευουν δεχονται την επιθεση αυτων που πιστεψαν οτι αλλα πιστευουν.Δεν φταιω εγω για το μη ξεκαθαρισμα ουτε βεβαια ο ατυχης Σταικουρας που τα ακουσε.
        Στη ΝΔ δεν ταιριαζει η θολουρα και η δημαγωγια - δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να μιμηθει τον κ. ¨λεφτα υπαρχουν" του κομματος "οι βασεις φευγουν - ο αγωνας δικαιωνεται" με επιτυχια.

  5. Κράτιστος avatar
    Κράτιστος 15/03/2011 07:35:22

    παρασυρόμενος από την εικόνα με τα κομμάτια του σκακιού, παραλλήλισα το Σαμαρά με τον πύργο.
    Δυνατό κομμάτι αλλά δυσκίνητο

    ο κόσμος τον ψήφισε για να τα αλλάξει όλα, πρώτα στο κόμμα και μετά στη χώρα, κι αυτός πορεύεται με κόκκινους πάνους, Σταϊκούρες, Μαρκόπουλους και άλλους μαϊντανούς του παρελθόντος

    Δυστυχώς είναι πολύ λίγος (μέχρι στιγμής)

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ Κράτιστος 15/03/2011 12:48:17

      στη ΝΔ υπαρχουν δυο ειδων στελεχη:
      α) τα ανικανα. αυτοι απλα δεν μπορουν. - τους βαζουμε στην ακρη
      β) οι δολιοφθορεις. αυτοι που υπογειως υποσκαπτουν και προκαλουν μεγαλη φθορα. πρωτιστως στον αρχηγο. -αυτους τους αλειφουμε με πισσα και τους τυλιγουμε στα πουπουλα (που λεει και ο Φαηλος) προς παραδειγματισμο

      οσο για ικανα στελεχη που να τοχουν και να βγαζουν ΔΟΥΛΕΙΑ, καποιοι μου ερχονται στο νου, αλλα ειναι "ανθρωποι του παρασκηνιου", που λεει και η Καθημερινη

  6. ANNITA avatar
    ANNITA 15/03/2011 07:45:06

    Θα απευθυνθω και εγώ στον κ.Σαμαρά και να του πω ότι ο άγνωστος blogger έχει απόλυτο δίκιο, καλύπτει πλήρως όλα τα θέματα που καίνε αυτή την στιγμή την ελλάδα, καλύπτει επίσης πλήρως όλους τους ψηφοφόρους που στήριξαν τον ίδιο και το κόμμα με την ψήφο τους και τους αγώνες τους. Θέλουν πιο δυναμικό αρχηγό, πιο επιθετικό. Η καλλίτερη άμυνα είναι η επίθεση, σε χρόνο ανύποπτο και ο χρόνος αυτός ήδη υπάρχει μπροστά μας. Ας εκμεταλλευτεί λοιπόν ο κ.Σαμαράς την αμηχανία και το πολιτικό αλαλούμ που επικρατεί στην σημερινή κυβέρνηση και ας περάσει δυναμικά στην αντεπίθεση να μιλήσει για όλα όσα αναφέρει ο άγνωστος blogger, για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου αλλά και όσων αμφιβάλλουν γι αυτόν. Πρέπει να κερδίσει έδαφος.

    • Franklin S. avatar
      Franklin S. @ ANNITA 15/03/2011 14:29:15

      αργει Αννιτα μου, αργει
      και ο πολιτικος χρονος ειναι σαν τον τηλεοπτικο:
      κοστιζει πολυ και τελειωνει γρηγορα

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/03/2011 08:19:17

    Φυσικά και φταις κι εσύ για αυτές τις συγχύσεις, διότι ανήκεις κατεξοχήν σε αυτούς που υπερτονίζουν πτυχές της ρητορικής της ΝΔ ως τάχαμου φιλομνημονιακές και επιτείνεις τη σύγχυση. Ανήκεις σε αυτούς που έχουν βαλθεί να ακυρώσουν τη ΝΔ ως αντιμνημονιακή δύναμη.

    Αλλά όταν αποκαλείς "ατυχή" το Σταϊκούρα, μπορούν όλοι να καταλάβουν ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος σου, Ψυχραιμία μ'.

    • Misha avatar
      Misha @ Επώνυμος 15/03/2011 09:39:56

      Eπώνυμε,
      τον Μητσοτάκη Τζούνιορ τον είδες χθες το βράδυ στο Μέγκα;
      Ίδιος ο Ψυχραιμίας ήτανε!
      Αν αυτός είναι ο αντιμνημονιακός λόγος της ΝΔ , τότε ο φιλομνημονιακός πώς είναι;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Misha 15/03/2011 10:01:06

        Αυτα που ελεγε ο Χρυσοχοιδης στην ιδια εκπομπη οτι το μνημονιο ηταν πετυχημενο.
        Ο Μητσοτακης ελεγε οτι απετυχε.βεβαια δεν ειπε οτι θα πρεπει να φεσωσουμε τους ξενους - ουτε ο Σαμαρας θα το πει.
        Επισης δεν ονομασε "ευρωφασιστες" τις αλλες χωρες της ΕΕ - ουτε και ο Σαμαρας θα το κανει .

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 15/03/2011 10:56:54

        Το «φέσωμα» , όπως και το «χρέος» υπάρχει μόνο στις φαντασιώσεις σας , Ψυχραιμία.
        Ανύπαρκτα χαρτάκια που λόγω της μεγαλύτερης ανυπαρξίας πατριωτών πολιτικών , καταδικάζουν τον τόπο σε εξαθλίωση και υποτέλεια.

  8. spiros avatar
    spiros 15/03/2011 08:21:30

    Πολύ καλό. Συμφωνώ απόλυτα. Άρχισα να αισθάνομαι προδομένος και από την σημερινή κατάστση. Το σπουδαιότερο δε δεν υπάρχει αξιόπιστη εναλλακτική λύση. Παρατηρώ από μακρυά.

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/03/2011 08:27:17

    Το ότι η ΝΔ δεν κάνει αυτό που πρέπει, δεν σημαίνει ότι δεν ΜΠΟΡΕΙ να το κάνει. Αντιθέτως, η αριστερά ΔΕΝ μπορεί να πολεμήσει αποτελεσματικά το Μνημόνιο. Αντιθέτως, ενισχύει το ψευτοδίλημμα "Μνημόνιο ή χάος", υποστηρίζοντας "χάος", ενώ υπάρχει ασφαλής συστημική διέξοδος μέσω της επανόδου της Ελλάδας στις αγορές χρήματος, της επιβίωσης της πραγματικής οικονομίας μέσω της διοχέτευσης χρήματος στην τεχνητώς χειμαζόμενη αγορά, της πραγματικής παύσης της ρητορικής περί "επικείμενης χρεωκοπίας" και της πραγματικής ανόδου της ανταγωνστικότητας.

    Για όλα αυτά τα πραγματικά σωτήρια δεν έχει να πει τίποτε η αριστερά. Δεν μπορεί να πει, διότι δεν την εξυπηρετεί για τη διάδοση του μηνύματός της. Μόνον η ΝΔ μπορεί να μιλήσει για αυτά και γι' αυτό όλοι οι εχθροί πασχίζουν να εγκλωβίσουν το Σαμαρά σε ψευτοδιλήμματα και να ακυρώσουν την ουσιώδη αντιμνημονιακή του παρέμβαση.

  10. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 15/03/2011 08:32:34

    Αντώνη διάλεξε ή θα γίνεις πρωθυπουργός γιατί θα σε εμπιστευθούν οι έλληνες ή θα γίνεις πρωθυπουργός των κοτζαμπάσηδων τα ψέμματα τελείωσαν.

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ Γιωργος Ασημένιος 15/03/2011 12:17:38

      συμφωνω μαζι σου:
      Πρωθυπουργος των Ελληνων για το καλο των Ελληνων και ΜΟΝΟΝ

      Να εισαι σιγουρος Γιωργο οτι και αυτη την μαχη θα την παρουμε, οπως τοτε στις 29 Νοεμβρη!!

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/03/2011 08:39:00

    Η ΝΔ ειναι αντιθετη στην αυξηση των φορων και τις περικοπες σε χαμηλομισθους.
    Σε ιδιωτικοποιησεις δεν μπορει να ειναι μονο και μονο επειδη το ΠΑΣΟΚ τις βαζει στο μνημονιο και τις ονομαζει "μνημονιακες".
    Δηλαδη αν αυριο βαλει στο μνημονιο τα ιδιωτικα πανεπιστημια για τα οποια αγωνιζεται η ΝΔ 20 χρονια θα αλλαξει θεση η ΝΔ επειδη θα λεγονται "μνημονιο";
    Οσα λενε τα κομματα της αριστερας ειναι ανεδαφικα εκτος αν εχουν σκοπο να εγκαταλειψουν την ΕΕ.Το ΚΚΕ το λεει,ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το λεει γιατι φοβαται μη χαρακτηρισθει "εθνικιστης".

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/03/2011 08:39:13

    Η κινηση ματ θα ειναι να δηλωσει δημοσια οτι οταν ερθει στην εξουσια, ΟΛΟΙ οι Βουλευτες του θα υπογραψουν Δηλωση Παραιτησης της Βουλευτικης Ασυλιας.-
    και ο ιδιος φυσικα. Ταυτοχρονα θα το απαιτησει και απο την αντιπολιτευση.

    ΠΠ

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/03/2011 12:19:09

      επικροτω και χειροκροτω !!!!!
      Θα απαλλαγει απο τους μισους τουλαχιστον, πονηρε ΠΠ

  13. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 15/03/2011 08:40:14

    Πέρα από το πρόσωπο του αρχηγού πρέπει να προβληματιζόμαστε και να καλούμε σε συγκρότηση και λειτουργία καλής ηγετικής ομάδας και στελεχών. Δεν γίνεται να καταλήξει το θέμα της άσκησης της εξουσίας σε καθαρά προσωπικό θέμα. Το χαρτί του χαρισματικού το έπαιξε και το έκαψε ο Αντρέας σε άλλες εποχές. Δεν μπορούμε συνέχεια να παραβλέπουμε την μετριότητα κορυφαίων στελεχών και τομεαρχών που εμφανίζονται στα μέσα σαν αδιάβαστοι μαθητές, χωρίς όρεξη και φαντασία, και να επαναπαυόμαστε μόνο στην εμπιστοσύνη στον αρχηγό.

    Για το μνημόνιο δεν νομίζω ότι μπορεί και πρέπει ο Σαμαράς να ανοίξει τα χαρτιά του για το τι θα κάνει. Είναι δυνατόν να πει εκ των προτέρων ότι θα κάνει στάση πληρωμών; Η ότι συζητάει τέτοιο ενδεχόμενο; Αυτά είναι αστεία πράγματα.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Blut und Tränen 15/03/2011 12:21:55

      μπορει ομως να κανει οτι κανει και ο Εντα ο Ιρλανδος.
      Αν στις 25 Μαρτιου οι Ιρλανδοι αποδειχτουν to hard to die, νομιζω οτι ο Σαμαρας θα ελθει σε δυσκολη αντιπολιτευτικη θεση

      • Blut und Tränen avatar
        Blut und Tränen @ αχ κουλα!! 15/03/2011 12:52:45

        Το θέμα είναι να έχει την ώρα του ντέρμπυ καλή ομάδα και καλό πάγκο. Έχει;

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ Blut und Tränen 15/03/2011 13:04:56

          τον αγωνα τον παιρνεις με πολλους τροπους.
          Ενας απο αυτους ειναι με τον Προπονητη, μεθοδος ακρα προσφιλης στους Ελληνες.
          Πηραν Ευρωπαικο με αναλογη προσεγγιση !!

          • man8os avatar
            man8os @ αχ κουλα!! 15/03/2011 17:27:41

            Για να δουμε...
            Δεν εχει παγκο. Αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο, αλλα σημαινει οτι δεν εχει να χρησιμοποιησει ενναλακτηκες συστημικες λυσεις.
            Ειναι καλος προπονητης, αλλα αμα κουραστρει η βασικη 11αδα, θα εχει προβλημα.
            Συνεπως θα πρεπει να μην παιξει μπαλα!
            Αυτο δεν σημαινει οτι θα χασει. Αλλα σημαινει οτι δεν πρεπει να παιξει ποδοσφαιρο.
            Εχει μη συστημικες λυσεις να προτεινει.
            Οπως : να θεσπιστει ασυμβιβαστο μεταξυ βουλευτη και υποργου. Δηλαδη ανθρωποι ικανοι που ειναι κοντα στον προεδρο και προοριζονται για υπουργοι, να περιοδευουν ανα την Ελλαδα και να μαζευουν ψηφους, οχι στο ονομα των βουλευτων, αλλα στο ονομα του προεδρου.
            Οπως ενας αλλος φιλος προτεινε να καταργησει μονομερος την ασυλια των βουλευτων του, και να παρακαλεσει και την αντιπολιτευση να κανει το ιδιο.
            Μονο ετσι μπορει να κερδισει τον αγωνα.

          • αχ κουλα!! avatar
            αχ κουλα!! @ man8os 15/03/2011 17:56:38

            και ο Ρεχγκελ δεν ειχε την Μπαρτσελονα αλλα το πηρε το κυπελο.
            κανεις δεν θυμαται αν οι παικτες επαιξαν καλη μπαλα. ολοι ομως θυμουνται το τροπαιο!!

            στους μεγαλους προπονητες δεν υπαγορευει η κερκιδα την συνθεση της ομαδας. απλα το αποτελεσμα κρινει τον αγωνα και τον προπονητη !!!

          • man8os avatar
            man8os @ αχ κουλα!! 15/03/2011 18:04:37

            Εγω λεω να μην παιξει μπαλα!
            Οχι με τους ισχυοντες κανονισμους!

          • αχ κουλα!! avatar
            αχ κουλα!! @ αχ κουλα!! 16/03/2011 03:12:57

            και τον αγωνα πως θα τον παρει ρε Μανθο, με τη διαιτησια η απο τον αθλητικο δικαστη?
            αυτα ειναι πληγες του ποδοσφαιρου...

  14. Nikitas avatar
    Nikitas 15/03/2011 08:43:23

    ...εάν "θα γίνεις"... εάν is the operative word που λένε και οι φίλοι μας αγγλοαμερικανοί.

  15. Misha avatar
    Misha 15/03/2011 08:47:03

    O GAP συμφωνησε για μνημόνιο επ άπειρον και τρόικα τουλάχιστον μέχρι το 2023.
    Ο Σαμαράς δεν έχει άλλο δρόμο ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ πολιτικής επιβίωσης, πλήν αυτού της διάσωσης της αξιοπρέπειας της πατρίδας και του λαού της , δια του βίαιου εξοβελισμού των κατοχικών «στρατευμάτων».

    Αυτό συνεπάγεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ευθεία αντιπαράθεση με τους ευρωφασίστες των Βρυξελλών.

    Αλλιώς μπορεί μεν να καταφέρει να βγεί πρωθυπουργός αλλά θα έχουμε την ίδια οικτρή εικόνα , κάθε δυο μήνες να έρχονται μερικοί μεσαίοι υπάλληλοι και να του κουνάνε το δάχτυλο μπροστά στη μούρη κοιτώντας τον αφ υψηλού, σαν τις στριμμένες δασκάλες της δεκαετίας του 50 όταν έπιαναν κάποιο παιδάκι να αντιγράφει.

    Ο Σαμαρας είπε ΟΧΙ στο μνημόνιο και οφείλει να πάει αυτό το ΟΧΙ ως το τέλος.

    Αν εννοεί όσα λέει για το "Συμβόλαιο Αξιοπρέπειας" με τον λαό , ιδού η Ρόδος...

    • drider avatar
      drider @ Misha 15/03/2011 09:45:03

      Τα δικά μου (αλληλένδετα) ερωτήματα προς τη ΝΔ είναι τα εξής:
      1. Ποιός πρέπει να πληρώσει το κόστος της κρίσης;
      2. Τι είδους ανάπτυξης θέλουμε από εδώ και πέρα;

      Αν δεν μπορεί να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση για το 1ο ας αφήσει καλύτερα το 2ο, τσάμπα το παλεύει. Αυτό είναι το επικοινωνιακό της πρόβλημα τώρα.

      Δεν θα πείσει με τα περί ανάπτυξης (... ούτε με Ζάπειο Ν.15) αν δεν τοποθετηθεί με σαφήνεια ως προς το 1ο (δηλ. και για το μνημόνιο αλλά όχι μόνο).

    • man8os avatar
      man8os @ Misha 15/03/2011 17:29:37

      Ο μονος τροπος ειναι νμα ζητησει εκλογες πριν περασουν αυτα τα απαραδεκτα απο την βουλη.

  16. drider avatar
    drider 15/03/2011 08:51:49

    Για να απαντήσω στο "ανεδαφική", εδώ μας οδήγησαν οι "ρεαλιστικές" πολιτικές και οι διάφοροι "μονόδρομοι".

    Τα καίρια ερωτήματα της τοποθέτησης μου ήταν τα εξής δύο:

    1. Ποιός θα πληρώσει το κόστος της κρίσης;
    2. Τι είδους ανάπτυξης θέλουμε από εδώ και πέρα;

    Το 1ο είναι θέμα δικαιοσύνης. Το 2ο είναι θέμα προοπτικής.

    Η απάντηση στο 1ο, που ήδη δίνεται από τους κυβερνώντες αλλά και θα δωθεί στο μέλλον (ίσως από μια άλλη κυβέρνηση), θα καθορίσει εν πολλείς και την απάντηση στο 2ο.

  17. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 15/03/2011 08:53:47

    Απορία: Εφόσον η ΝΔ αρνείται κατηγορηματικά τα νέα μέτρα ως προύπόθεση του πακέτου "ανάσας" ( ο Θεός να την κάνει) που οι καλοί μας (sic) εταίροι απ τα εξωτερικά μας προσφέρουν, γιατί αποστρέφεται μετά βδελυγμίας το ενδεχόμενο της ψήφισης του νέου πακέτου μέτρων από 180 κι όχι από 151 Βουλευτές; Χρυσή ευκαιρία λοιπόν θα ήταν για να μην περάσουν. Εκτός αν θέλει να περάσουν αλλά χωρίς τη συμμετοχή της.
    Αν η Ν.Δ αποδειχθεί ότι η μοναδική της έννοια είναι να κάνει το μπόγια του συστήματος για να μην πιστωθεί την αντιμνημονιακή αντίδραση μόνο το ΚΚΕ, ο λαός μαζί με τα πασοκοαθύρματα θα πάρει κι αυτήν με τις πέτρες.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Bloody_Ophelia 15/03/2011 12:30:59


      Η ηγετικη ομαδα της Συγγρου πρεπει να καταλαβε οτι η υπομονη του κοσμου τελειωσε και ο καταιγισμος του διαδικτυου με μηνυματα που λεει και η Μακρη (αντε παλι Φακτορα, ολο διαφημηση σου κανουν) δειχνει οτι δεν παει αλλο.
      Πρεπει να παρουν θεσεις συγκεκριμμενες, ΤΩΡΑ

  18. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 15/03/2011 08:53:49

    Δυστυχώς η ΝΔ του "κουρασμένου" γκρέμισε τα όνειρα και το όραμα κάθε Έλληνα πολίτη για μία καλύτερη κοινωνία, ένα καλύτερο αύριο για μία πραγματική επανίδρυση του Κράτους. Ο Πρόεδρος μας πρέπει να προβεί σε ριζοσπαστικές λύσεις όπως μία πραγματική νέα πρόταση διακυβέρνησης, κόκκινης γραμμής από το παρελθόν, ανάδειξη του οράματος του Κωνσταντίνου Καραμανλή και του Ευάγγελου Αβέρωφ και απομόνωσης της αριστερής μόνιμα επικίνδυνης πολιτικής. Απομόνωσε την κατάρα του τόπου αυτού που δεν είναι άλλη από την κουλτούρα της διαμαρτύρησης, της προστασίας της ανομίας και των πιθήκων που έχουν κατακλύσει την Πατρίδα μας. Γκρέμισε το μπορντέλο. Μην επιδιώκεις απλά να το διοικήσεις αλλάζοντας σεντόνια και μαξιλαροθήκες. Γκρέμισε το!

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Ανοιξιάτικος 15/03/2011 09:03:54

      όταν λες "αριστερής μόνιμα επικίνδυνης πολιτικής" σε ποιό-α κόμμα-τα αναφέρεσαι;

      • Ανοιξιάτικος avatar
        Ανοιξιάτικος @ Bloody_Ophelia 15/03/2011 09:12:08

        Το κόμμα που μόνιμα βαδίζει μεταξύ νομιμότητας και ανομίας είναι ο Συριζα με τις συνιστώσες του και τα υποκαταστήματα του τύπου ανταρσία.Διαφωνείς;

        • Bloody_Ophelia avatar
          Bloody_Ophelia @ Ανοιξιάτικος 15/03/2011 09:16:47

          ουδόλως. θα διαφωνούσα εάν εννοούσες και το ΚΚΕ. Για αυτό έκανα διευκρινιστική ερώτηση.

        • drider avatar
          drider @ Ανοιξιάτικος 15/03/2011 09:30:22

          Υποκατάστημα του ΣΥΡΙΖΑ ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ;
          Ενδιαφέρον γιατί νομίζω ότι η κύρια συνιστώσα του, το ΝΑΡ, προήλθε από διάσπαση από το ΚΚΕ, στη λαμπρή εποχή της συγκυβέρνησης.
          Αλλά μη ξύνουμε τώρα πληγές...

          • Bloody_Ofelia avatar
            Bloody_Ofelia @ drider 15/03/2011 20:47:53

            Πες μου τώρα ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι και θυγατρική του ΚΚΕ , να αλλάξω στομάχι..

    • eregoz avatar
      eregoz @ Ανοιξιάτικος 15/03/2011 09:15:44

      +1000..και μόνο η λέξη μπουρδέλο μπορεί να περιγράψει ότι συμβαίνει αυτή την στιγμή εντός Συγγρού και ΝΟΔΕ πανελληνίως.Να μην πώ για την ΟΝΝΕΔ.Πρόεδρε ,ούτε σφουγγάρι ούτε σκούπα..μπουλντόζα.Αλλιώς προβλέπω (δυστυχώς) επανάληψη της πορείας του συγχωρεμένου ''μπουλντόζα''.Το ποιύς και γιατί πρέπει να ''καθαρίσεις'' εσωκομματικά και το τι αλλαγές πρέπει να κάνεις τις ξέρεις (ελπίζω) καλύτερα απο όλους μας.

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ eregoz 15/03/2011 09:22:22

        Εννοείται πως τις ξέρει.. Αλλά τί να κάνει που ο μπαμπάς κεφαλογιάννης έδειξε τα ..κουμπούρια του, ο μπαμπάς Βαρβιτσιώτης τα "δόντια" του, η Φεβρωνία Πατριανάκου τα διαπιστευτήριά της από την εξεταστική της υπόθεσης Βατοπεδίου κλπ κλπ;
        κατακαημένη Συγγρού..

        • Theo avatar
          Theo @ Bloody_Ophelia 15/03/2011 13:17:23

          ειλικρινα πιστευω οτι αυτη η καθημερινη ονοματολογια κανει το μεγαλυτερο κακο.
          Ας δηλωσει ο αρχηγος οτι δεν ισχυει τιποτε και ολα θα γινουν συμφωνα με το καταστατικο, θα δεις πως θα μαζευτουν ολα τα σκουπιδια* και οι σκουπιδοτενεκεδες**

          * εξαιρετικα αφιερωμενο στον Μιλτιαδη
          **εξαιρετικα αφιερωμενο στην κ. Πατριανακου

          • ganasta avatar
            ganasta @ Theo 15/03/2011 14:05:00

            Και εσύ Theo μην επιχειρείς να γίνεις μέσα από το φιλόξενο αυτό ιστολόγιο ΘΕΜΑ –τοφύλακας των κομιστών, αναπαράγωντας τη λάσπη τους.

          • Bloody_Ofelia avatar
            Bloody_Ofelia @ ganasta 15/03/2011 20:51:23

            κι ο λαός της πόλης της που την έστειλε στο σπίτι της, ΘΕΜΑτοφύλακας θα ναι..
            Μ αρέσει αυτή η οψιόν: όταν η πραγματικότητα δε μας βολεύει, τόσο το χειρότερο για αυτήν..

          • Bloody_Ofelia avatar
            Bloody_Ofelia @ Theo 15/03/2011 20:55:22

            Τί να πει ο αρχηγός όταν το όνομα της μαντάμ Φένιας φιγουράρει στην.. επιτροπή αξιολόγησης Βουλευτών; ( Μόνο ότι το έκανε από χιούμορ..)

        • ganasta avatar
          ganasta @ Bloody_Ophelia 15/03/2011 13:56:39

          Η Πατριανάκου σαν μέλος της εξεταστικής έδειξε ότι είχε κότσια. Γι΄αυτό και επεχείρησαν κάποιοι να την Πελεκη- σουν.

          • Theo avatar
            Theo @ ganasta 15/03/2011 14:35:27

            το σχολιο μου αναφεροταν σε σκουπιδοτενεκεδες και σκοτεινες συμβασεις με το Δημο Αθηναιων και οχι μονο την εποχη παντοδυναμιας ΚΚ, και στην φουσκωτη φορολογικη δηλωση των σχεδον δυο εκατομυριων.
            Γι'αυτο σου λεω αστο καλυτερα!! Πολλα τα λεφτα, ganasta.
            Εχεις να πεις τιποτε?

          • ganasta avatar
            ganasta @ Theo 15/03/2011 15:11:03

            Φυσικά. Δεν ξέρεις ότι για αυτό που αναφέρεις έκανε αγωγή στους …κομιστές σου;
            Όσο για τη φουσκωτή φορολογική δήλωση έχω το εξής σχόλιο. Το πρόβλημά σου νομίζω δεν πρέπει να είναι τα εισοδήματα των πολιτικών όταν αυτά εμφανίζονται στην φορολογική τους δήλωση, αλλά τα εκατομμύρια των… κομιστών όταν βρίσκονται σε μαύρες σακούλες.
            Και κάτι τελευταίο και κλείνω το θέμα.
            Η Πατριανάκου εκλέχτηκε πρώτη στη Κεντρική Επιτροπή της Ν.Δ στο τελευταίο συνέδριο .
            Και πριν σπεύσεις να μιλήσεις για κομματικό κατεστημένο , να σου υπενθυμίσω ότι τους συνέδρους που την εξέλεξαν πρώτη, τους στέλνουμε εκεί όσοι από εμάς έχουμε τη τιμή να ανήκουμε σε αυτή την παράταξη.
            Τέλος να στο πω απλά , δεν γουστάρω ελαφρά τη καρδία να πετροβολούμε τα στελέχη αυτής της παράταξης, επειδή κάποιοι για άγνωστα κίνητρα το επιβάλλουν.
            Πάντως σε ευχαριστώ για την συνομιλία.

          • Isovitis avatar
            Isovitis @ ganasta 15/03/2011 15:26:48

            @ganasta
            Μην αδικεις το Theo λέγοντας οι κομιστές του. Προφανώς και ο Theo αναπαράγει κάτι που άκουσε ή διάβασε, μη γνωρίζοντας αν είναι αλήθεια, γιατί μας έχουν κάνει να νομίζουμε ότι όλα όσα γράφονται απο το δημοσιογραφικό κατεστημένο είναι αλήθεια. Δεν έχει σίγουρα ιδιοτέλεια ο Theo.
            Όμως πρέπει και συμφωνώ μαζί σου να μην πετροβολούμε στελέχη ελαφρά τη καρδία, ιδίως όταν αυτά που τους προσάπτονται, γράφονται από ανθρώπους που καταλαβαίνουμε την ιδιοτέλεια τους μόνο όταν μιλάνε για την παράταξη μας.
            Αυτό είναι που πρέπει να σταματήσουμε γιατί τότε άθελα μας υπηρετούμε τους σκοπούς τους.

          • Theo avatar
            Theo @ ganasta 15/03/2011 15:31:46

            αγαπητε ganasta,
            θα εκτιμουσα πολυ περισσοτερο την κα. Πατριανακου αν παρενεβαινε προσωπικα, οπως η κα. Βοζεμπεργκ (προς τιμην της το εχει κανει επανειλλημενα), παρα να βαζει ανωνυμους blogger να την υποστηριζουν.
            και αν ειχα αδικο θα το ομολογουσα!!

          • ganasta avatar
            ganasta @ ganasta 15/03/2011 16:02:43

            Μην το προσωποποιείς αγαπητέ ανώνυμε blogger Theo. Επισημαίνω ότι θα μπορούσε κανείς να παρεξηγήσει την στάση σου και να υποθέσει ότι πράγματι είσαι ΘΕΜΑτοφύλακας του κομιστή. Έξαλλου εσύ κατηγόρησες όχι εγώ. Δέχομαι όμως απόλυτα το σχόλιο του φίλου Isovitι και δεν αποδίδω στην παρέμβασή σου καμία ιδιοτέλεια. Τέλος να σου υπενθυμίσω ότι για το συγκεκριμένο θέμα η Πατριανάκου είχε τοποθετηθεί δημόσια. Να σου υπενθυμίσω επίσης ότι στο προεκλογικό 2009 όλο το σύστημα της διαπλοκής προσπαθούσε να ξεσκίσει όλα τα στελέχη της Ν.Δ που επιχειρούσαν να αποτρέψουν αυτό που έρχονταν. Καλό απόγευμα και… φιλικά.

          • Theo avatar
            Theo @ ganasta 15/03/2011 16:26:55

            αυτα που λες εσυ φιλε ganasta, το επαναλαμβανω, θα μπορουσε να τα πει η ιδια. με εκτιμητεα παρεμβαση.
            οι διατεταγμενες υπηρεσιες προκαλουν υπονιες!
            οσο για τις ταμπελες, πολυ ευκολος τροπος να πετας την μπαλα στην κερκιδα.
            αλλα δεν θα συνεχισω αλλο, γιατι οποιος καταλαβε, καταλαβε !!!!

          • Bloody_Ofelia avatar
            Bloody_Ofelia @ ganasta 15/03/2011 20:53:14

            Μα τω Δία, την πελέκησαν οι νεφελίμ.
            ω, παναίτσα μου τί ακούω..

  19. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 15/03/2011 08:56:33

    Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αγαπητέ φίλε αλλά απάντηση μην περιμένεις να λάβεις.Όλοι οι Έλληνες αυτό περιμένουν εναγωνίως.Μία ειλικρινή συγγνώμη και μαζικές παραιτήσεις από τους Βουλευτάδες που έχουν ακόμη τσίπα..
    Φαίνεται όμως ότι η καρέκλα είναι πολύ πιο σημαντική από την ηθική.
    Αν δε δει ο κοσμάκης αυτούς που φταίξανε για την καταστροφή στη φυλακή για να μην πω στο Γουδί δεν πιστεύει κανέναν εκτός από τα βολεμένα Κομματόσκυλα.
    Γι αυτό λέμε ότι όλοι τους ζουν σε ένα γυάλινο αγγελικά πλασμένα (δικό τους) κόσμο.
    Αλλά να θυμίσω ότι με πορδές αυγά δε βάφονται.Αύριο θα είναι αργά και όπως κι εσύ εύστοχα έγραψες πάει σαν χελώνα.

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ Γεώργιος Καραϊσκάκης 15/03/2011 14:50:43

      ηρωικε Καραισκακη, συμφωνω μαζι σου.
      Να εξαναγκαστουν με δηλωση τους ΤΩΡΑ σε "εθελουσιες εξοδους" για το καλο της παραταξης και για το καλο της χωρας.
      Ψηφοδελτια με Πακη, Σιουφα και συγγενων, Αντωναρους, Αδριανους, Σαλαγκουδη και συγγενων και υπολοιπων, ων ουκ εστι αριθμος θα καουν στα καρβουνα.
      Συγγρου ακους, θα καουν στα καρβουνα !!!

  20. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 15/03/2011 09:10:29

    κε Επώνυμε για να σιγουρευτώ ότι κατάλαβα σωστά: Το ΚΚΕ είναι ..αναποτελεσματική καθεστωτική δύναμη και η .. ΝΔ η μόνη που μπορεί να βλάψει τα αφεντικά;

  21. NIKOS avatar
    NIKOS 15/03/2011 09:11:05

    πεστα χρυσοστομε και ελπιζω να σε ακουσουν

  22. Λίζα Αλεξίου avatar
    Λίζα Αλεξίου 15/03/2011 09:33:54

    Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό λαού που θέλει να βρεί χώρο να ξανα - εκφραστεί πολιτικά, εξαιτίας της απογοήτευσης που νοιώθει για τις πολιτικές του προηγούμενες τοποθετήσεις. Ελπίζαμε όλοι ότι η ΝΔ θα ήταν ο χώρος που θα δεχόταν αυτό το μεγάλο ποσοστό λαού, προερχόμενο από όλες τις κοινωνικές τάξεις και ιδεολογίες, πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει. 3 λέξεις θα ήταν αρκετές για να το κατορθώσει. Εξω από το μνημόνιο, όλα τα άλλα θα γινόταν μόνα τους.

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ Λίζα Αλεξίου 15/03/2011 14:55:11

      σημερα το συνθημα ειναι ενα (ειναι γραμμενο και πιο πανω)

      ΣΑΜΑΡΑ,
      γινε Εντα και θα τους τελειωσεις ΟΛΟΥΣ σε χρονο μηδεν

  23. Tonia G avatar
    Tonia G 15/03/2011 09:54:30

    Συγχαρητήρια για το άρθρο. Αν δεν πράξει ο Πρόεδρος τα αναφραφόμενα, το μονοπάτι όχι μόνο θα είναι στενό και επικίνδυνο αλλά θα είναι Αδιέξοδο. Αυτό ήδη φαίνεται. Οι περισσότεροι από τους υποστηριχτές του 11/2009 κρατούν πλέον ανοιχτή στάση αναμονής...
    Ο Πρόεδρος οφείλει για το προσωπικό του καλό να καταλάβει πως Κίνημα τον εξέλεξε. Τα κινήματα θέλουν ΈΝΑΝ Αρχηγό για να επικρατήσουν και να εδραιωθούν. Η πολυγλωσσία στην ηγεσία, τα μπερδεμένα μηνύματα προς τον κόσμο που στηρίζει, τελικά αποτελούν διαλυτικό στοιχείο για το κίνημα. Τα πρόσωπα του παρελθόντος, οι Λαπάδες, οι Βαρώνοι, τα τέκνα και τα ανήψια τους σήμερα πρέπει να αποδομηθούν και να απαλλαγούν των καθηκόντων τους. Η αντιμνημονιακή πολιτική δεν μπορεί να γίνει πράξη στα σαλόνια των στελεχών και των σημερινών βουλευτών του.
    Ο Πρόεδρος πρέπει να ζητάει συνεχώς εκλογές, όχι μόνο για να απαλλαγεί η Ελλάδα από το ΓΑΠ και τη παρεούλα του Μνημονίου, αλλά πολύ περισσότερο για να απαλλαγεί ο ίδιος από την ανάπηρη, ανίκανη και καμμένη κοινοβουλευτική του ομάδα.
    Η Βάση της Ν.Δ. το θέλει πολύ και στήριξε ΣΑΜΑΡΑ γιατί πίστεψε ότι είναι ο γενναίος που θα το έκανε πράξη. Έως τώρα όμως τίποτε ιδιαίτερο δυστυχώς... και το ρολόι χτυπάει σε βάρος του!
    Αντί να τους αλλάξει αυτός, τον αλλάζουν εκείνοι...

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/03/2011 09:57:41

    Μα σε μια αναπτυξιακη πορεια το κοστος ειναι μικροτερο γιατι δημιουργειται πλουτος που μειωνει τις πιεσεις σε ολους.
    Φυσικα αν πιστεψεις τη προπαγανδα του ΠΑΣΟΚ οτι ηταν αναποφευκτο το μνημονιο και μαλιστα αυτο το μνημονιο οταν πριν λιγους μηνες η Ελλαδα δανειζοταν ανετα απο τις αγορες και η Ευρωπη ΔΕΝ ηθελε την κριση ψαχνεις να βρεις το κοστος του αναποφευκτου μνημονιου.
    Θα περιμενουμε και το Ζαππειο 2 αλλα απο τωρα μπορω να σου πω με σχετικη βεβαιοτητα οτι αυξηση φορων και κρατικοποιησεις (αν εννοεις με αυτο να πληρωσουν το κοστος οι επιχειρησεις) δεν προκειται να υπαρχει.

    • Misha avatar
      Misha @ ψυχραιμια 15/03/2011 10:07:01

      Ψυχραιμία, ο Ντάσκας και ο Μπότσαρης (και οι δύο γάτες του ρεπορτάζ, ο δε δεύτερος έβγαλε το τεραστιο σκάνδαλο Ζημενς μαζί με την Ααριστέα Μπουγάτσου) επιμένουν πως υπάρχουν 600 δις ελλήνων πλουσίων στην Ελβετία.

      Γιατί να μην υποχρεωθούν αυτοί με κάποιο τρόπο να τα φέρουν πίσω, ή να φορολογηθούν γι αυτά μ ενα 40-50% ;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Misha 15/03/2011 10:11:56

        Με ποιο τροπο; να τους συλλαβει η αστυνομια;
        Κατ αρχας οταν ακους μυθωδη νουμερα να εισαι επιφυλακτικος.Εγω παντως ειμαι υπερ της παταξης καθε παρανομιας.

        • Misha avatar
          Misha @ ψυχραιμια 15/03/2011 10:58:25

          Βεβαίως και να τους συλλάβει η αστυνομία!!!
          Και να τους αφαιρεθεί η ιθαγένεια και να κατασχεθεί η περιουσία τους!

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Misha 15/03/2011 11:24:25

            Ολα αυτα ειναι παρανομα εφ οσον δεν αποδεικνυεται οτι υπαρχει αδικημα στην αποκτηση περιουσιας.
            Η εξαγωγη συναλλαγματος νομιμως αποκτηθεντος ειναι πια νομιμη στην Ελλαδα.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 15/03/2011 11:28:01

            Όταν εισαι σε πόλεμο, Ψυρχαιμία, όπως λένε οι μαυρογιαλούροι πως είμαστε, επιτάσσεις και τα ιδιωτικά οχήματα και αεροπλάνα και τα μουλάρια και τα σπίτια .

            Βέβαια εσενα σε ενδιαφέρει μη και θιγούν οι πλούσιοι ενώ θεωρείς αποδεκτη τη φτωχοποιηση του 80% των ελλήνων...Είναι η γνωστή νεοφιλελέυθερη οπτική περι νομιμότητας.

    • drider avatar
      drider @ ψυχραιμια 15/03/2011 13:14:34

      @ψυχραιμια: Ναι αλλά η οικονομική κρίση είναι πραγματικότητα όπως και το μνημόνιο. Δεν ζήτησα από τη ΝΔ να κάνει ταξίδι στο χρόνο!

      Με δεδομένη λοιπόν την σημερινή κατάσταση και όχι μια εναλλακτική πραγματικότητα βασισμένη σε πολλά αν, τί προτείνει να γίνει η ΝΔ;

      Να συνεχίσουν να πληρώνουν το κόστος (διαρθωτικές αλλαγές, ελαστικοποίηση της εργασίας, μειώσεις μισθών, απολύσεις, ασφαλιστικό, παιδεία, υγεία) οι συνήθεις ύποπτοι, μετριάζοντας το κόστος για τράπεζες, μεγαλοεπιχειρηματίες και άλλους (που στο κάτω κάτω της γραφής τα λεφτά τους τα βγάλανε με το παραπάνω τα προηγούμενα χρόνια, αλλά ελάχιστα μόνο επανεπένδυσαν για πραγματική ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους);

      Ή μήπως θα (ξανα)εξαιρεθούν, στο όνομα μιας ανάπτυξης, που αν έρθει, θα βασίζεται και αυτή σε δανεικά, εγγυοδοσίες, επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές, διακανονισμούς και άλλα σκανδαλιστικά;

      Μια τέτοια παρασιτική και διαπλεκόμενη επιχειρηματική τάξη δεν τη θέλω, να πάνε στην Ελβετία να κάνουν παρέα στις καταθέσεις τους. Ούτε τους πολιτικούς συνοδοιπόρους τους!

      Αν δεν κάνω λάθως, τις φούσκες τους πληρώνουμε τώρα...

  25. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/03/2011 10:24:06

    Αντώνης Σαμαράς: "Θα τιμήσουμε τις υπογραφές της προηγούμενης κυβέρνησης".

    Αν ξεκάθαρα δεν κάνει στροφή 180 μοιρών από την παραπάνω δήλωση του, τότε μην περιμένετε τίποτα καλύτερο από μια [απίθανη] κυβερνηση νδ.

  26. Χανιώτης avatar
    Χανιώτης 15/03/2011 10:30:39

    Η κοινωνία -καλώς η κακώς- δεν έχει πεισθεί ακόμα ότι η Ν.Δ. έχει πραγματικά εναλλακτική πρόταση εξουσίας. Κατά την ταπεινή μου άποψη, βασικός λόγος για τον οποίο έχουν έτσι τα πράγματα είναι γιατί δεν υπάρχει η ξεκάθαρη πρόταση - αντιμνημόνιο. Ο κόσμος διαισθητικά αντιλαμβάνεται ότι για να βγει από μια δύσκολη κατάσταση, χρειάζεται να περάσει και δύσκολα. Για αυτό και δυσπιστεί σε όλη την ανάλυση περί ανάπτυξης, κλπ. Από το μοντέλο εναλλακτικής πρότασης της Ν.Δ. λείπει ένα πολύ βασικό κεφάλαιο : η παραδοχή ότι αυτό το ύψος δημοσίου χρέους δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί, ακόμα και μετά την "αξιοποίηση" των 50 δις, ακόμα και αν γίνονταν επαναγορά του χρέους που κρατά αυτή τη στιγμή η ΕΚΤ (περί τα 50 δις) στην αγοραία αξία του (περί το 75%). Άρα το χρέος πρέπει να αναδιαρθρωθεί. Αυτό προϋποθέτει ουσιαστική διαπραγμάτευση με πιστωτές, την οποία ο Σαμαράς μπορεί να κάνει χίλες φορές καλύτερα από τον ΓΑΠ - κι αυτό η κοινωνία και πάλι διαισθητικά το γνωρίζει. Να η ευκαιρία του Σαμαρά και της Ν.Δ., η οποία ως τώρα πάει χαμένη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Χανιώτης 15/03/2011 10:50:14

      Θυμαμαι παντως το Σαμαρα να δηλωνει οτι δεν θα μιλησει ποτε ΠΡΩΤΟΣ αυτος για αναδιαρθρωση.Αυτο σημαινει οτι ξερει ή πιστευει οτι αν το θεμα ελθει με πρωτοβουλια της ελληνικης πλευρας θα εχουμε μεγαλη ζημια.
      Παρασκηνιακα τι μπορει να γινει για να εχουμε συμφωνημενη αναδιαρθρωση ειναι αλλο θεμα.Αλλα δεν μπορει να μπει σε εξαγγελια μεγαλου κομματος.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 15/03/2011 17:43:14

        Το οτι δε θα μιλησει πρωτος δε σημαινει οτι δε θα το πραξει αν οι περιστασεις το απιατουν.

  27. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 15/03/2011 10:45:17

    Ο Ανώνυμος blogger έγραψε κι εξέφρασε τον κόσμο όλο. Συμφωνώ κι εγώ. Σχετικά όμως με την Πολιτική συμπεριφορά του κ. Προέδρου της Ν.Δ. και όλα αυτά που οι περισσότεροι εκ των σχολιαστών επισημαίνουν. Ο κρίσιμος χρόνος πέρασε και δυστυχώς, αυτά που έδειξε είναι όχι απλώς κατώτερα των όποιων προσδοκιών έτρεφε ο καθένας, αλλά είναι ότι πρέπει για την ικανοποίηση των κομματικών χούλιγκαν.Αν οι φιλοδοξία και η φιλοπατρία του κ. Προέδρου εξαντλήθηκαν και ξεφούσκωσαν εδώ, κακό του κεφαλιού του...

  28. Y. avatar
    Y. 15/03/2011 10:47:58

    Μη πυροβολέιτε τον πιανίστα. Από τους 90τόσους βουλευτάδες, δεν είναι πάνω από 30 αυτοί που πιστεύουν τον Σαμαρά. Άλλοι 40 είναι στο βλέποντας και κάνοντας, και οι υπόλοιποι 20τόσοι, έχουν ανοικτή γραμμή με εκτός ΝΔ κέντρα. Το τοπίο θα ξεκαθαρίσει με τις επόμενες εκλογές. Εκεί θα φανεί τελικά, και η ικανότητα του Σ. σε όλα αυτά που αναφέρονται στην ανάρτηση. Προσωπικά και μέχρι τότε, περιμένω το Ζάππειο 2

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ @ Y. 16/03/2011 02:14:09

      Θα φανεί επίσης η ωριμότητα των ψηφοφόρων της ΝΔ να στέλνουν στη Βουλή σωστούς ανθρώπους. Αν όχι, είμαστε άξιοι της μοίρας μας..

  29. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 15/03/2011 10:54:59

    Ανώνυμε blogger,

    θερμά συγχαρητήρια!

  30. factorx avatar
    factorx 15/03/2011 11:15:54

    Misha, βαρέθηκα να μεταφερεις εδω μεσα ο,τι ανακριβεια ακους στα ΜΜΕ. Οχι και ο Ντασκας με τον Μπόσταρη έβγαλαν το σκάνδαλο της Ζήμενς.

    • Misha avatar
      Misha @ factorx 15/03/2011 13:09:28

      Factorx , αναφερόμουν στην προβολή του ζητήματος από μεγάλο ΜΜΕ, όχι στην αποκάλυψη του.

  31. Tem avatar
    Tem 15/03/2011 11:19:45

    Απογοητευτική η στάση της ΝΔ. Αν συνεχίσει έτσι θα κινηθεί νομοτελειακά κάτω απο 20% στις επόμενες δημοσκοπήσεις. Για μια ακόμα φορά πάλι κρίμα

    • thanasis avatar
      thanasis @ Tem 15/03/2011 17:45:01

      ειναι πολλα τα λεφτα απο της μιζες για το δανειο και
      επειδη ο σαμαρας ξερει αρκετα αλλα και επειδη τους
      χαλαει την μαγια ειναι ο απροβλεπτος αρχηγος
      που θα ανατρεψει την συμμορια των προθυμων
      ολοι τον φοβουνται

  32. Κρητικός avatar
    Κρητικός 15/03/2011 11:37:07

    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ "ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ"
    ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΠΛΕΟΝ , ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΔΕΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Κρητικός 15/03/2011 11:40:47

      Τι πρέπει να κάνει ?
      h**p://www.youtube.com/watch?v=Pgb71Hxi8hE&feature

  33. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 15/03/2011 11:47:29

    Ανώνυμε Blogger:

    Όλοι μαζί με τον Αντώνη Σαμαρά για την κοινωνική δικαιοσύνη, την αξιοκρατία, την αγάπη για την πατρίδα, για το ΜΕΛΛΟΝ της Ελλάδος μας.

    • thanasis avatar
      thanasis @ Νίκος Θ. 15/03/2011 17:47:46

      επιτελους ας πιστεψουμε οτι ερχεται τσουναμι
      που στο παρεσμα με αρχηγο τον σαμαρα θα σαρωσει
      την σαπια νεα μεταπολιτευση και θα οδηγηση στην
      καθαρση του πολιτικου βιου

  34. petros avatar
    petros 15/03/2011 11:49:21

    Συγνώμη, αλλά όταν οι οπαδοί έχουν όραμα, ιδέες, πιστεύω, αρχές (και άλλα ομόηχα..), τα εκφράζουν με εξαιρετικά μεστό και σαφή τρόπο όπως πχ ο Ανώνυμος blogger σήμερα και πάρα πολλόι άλλοι εδω μέσα προσπαθώντας να "ταρακουνήσουν/αφυπνήσουν" τον αρχηγό (που παραδέχονται, εκτιμούν, σχεδόν αγαπάνε), τότε κάτι δεν πάει καλά........
    Κανονικά τις παραπάνω ιδιότητες τις έχουν οι άξιοι ηγέτες, τις επικοινωνούν με "χάρισμα" στους οπαδούς και όχι απλά ικανοποιούν/εποβεβαιώνουν αυτούς που ήδη τους πιστεύουν, αλλά γοητεύουν και κερδίζουν και τους "άλλους".

  35. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/03/2011 11:54:50

    Ανώνυμε, με εκφράζεις απόλυτα..να ξέρεις ότι είμαστε πολλοί που ανυπομονούμε να αναλάβει ο Σαμαράς..και να αποδειχθεί αντάξιος των προσδοκιών..
    Ο Σαμαράς ακούει?.. με το ζόρι πρωθυπουργός δε γίνεσαι..
    Έβαλε μόνος του ψηλα τον πήχη..το άλμα θα το κάνει?

  36. Spm avatar
    Spm 15/03/2011 11:58:21

    Ο πρόεδρος της ΝΔ, θα πρέπει ΑΜΕΣΑ (χτες δηλαδή) να αποφασίσει αν θέλει να είναι κι αυτός ένας ακόμη διαχειριστής της εξουσίας τύπου Παπανδρέου, Καραμανλή, Σημίτη κλπ, ή αν θα είναι εκείνος ο ΗΓΕΤΗΣ που θα αλλάξει τη μοίρα του τόπου, που θα σταματήσει τη χώρα από τον κατήφορο και θα φέρει πάλι το χαμόγελο και την αισιοδοξία στον Έλληνα.

    Η Ιστορία είναι εδώ και καταγράφει τα πάντα.
    Και ο Σαμαράς, είμαι σίγουρος ότι θα καταγραφεί στην ιστορία, ως μεταρρυθμιστής, ως ο πολιτικός που έβγαλε τη χώρα από το βούρκο.
    Ως ο πολιτικός που έκανε πάλι τους Έλληνες περήφανους.

    Ευσεβής πόθος θα πουν κάποιοι. Μπορεί.
    Εγώ πάντως πιστεύω στον Αντώνη.
    Είναι καιρός λοιπόν, να πιστέψει κι αυτός στον εαυτό του και το λαό, που περιμένει απ αυτόν, να εκείνος που θα τον οδηγήσει στην ευημερία.

    Πρόεδρε οι καιροί δεν περιμένουν. Και οι κριτές όλων θα είναι αμείλικτοι.
    Πρόεδρε, να θυμάσαι ότι "εμπόδια είναι όλα εκείνα τα φριχτά πράγματα που βλέπεις όταν πάρεις τα μάτια σου από τον στόχο" (Hannah More).
    Και ο στόχος είναι ένας και μοναδικός:
    Να κερδίσουμε την ελπίδα για το αύριο. Να μπορούμε πάλι να χαμογελάσουμε και να δημιουργήσουμε.

  37. karenin avatar
    karenin 15/03/2011 12:18:14

    Το είδαμε και αυτό εχθές. Βενιζέλο και Χρυσοχοίδη με απύθμενο θράσος να ζητάνε νέου τύπου κοινωνική συμμαχία, για την σωτηρία της χώρας. Βλέποντας
    ότι πολιτικά καταρέουν, προσπαθούν να χαράξουν την τελευταία γραμμή αμυνας
    σαν την μόνη αξιόπιστη πολιτική λύση.
    Και η ΝΔ αμέτοχη, και παραλυμένη, απλως παρακολουθεί το Πασοκ να δημιουργεί
    το καινουργιο κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο για τα επόμενα 20 χρόνια, όπου και μαζί, ήσυχα θα εναλλάσονται στην εξουσία. Είναι φοβερό αλλά δεν έχουν καταλάβει τίποτα.

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ karenin 16/03/2011 00:16:57

      το πιό εύστοχο σχόλιο μέχρι τώρα..συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..οπως και ολοι οι αγαπητοί σχολιαστές πιστεύω. Αυτό το γεγονός που έλαβε χώρα χθές μπροστά στα μάτια μας και στα ώτα μας μας βάζει στη μέγιστη αγωνία του τι μέλει γενέσθαι επιτέλους...ακούει κανείς; Αν ακούει και δεν αποκρίνεται τότε κάτι αλλο συμβαίνει!!

  38. Tonia G avatar
    Tonia G 15/03/2011 12:19:32

    Popolare, μπράβο τρομερό. Αναρωτιέμαι το χουν δει εκεί στη Ν.Δ. Θεωρώ ότι πρέπει σήμερα το απόγευμα ο Σαμ να καλέσει όλους τους βουλευτές του και να τους το παρουσιάσει.
    Και μετά να ζητήσει δημοψήφισμα για το νέο Μνημόνιο. Άλλως συμμετέχει και αυτός στο Μνημόνιο...
    Ακούστε το όλοι και θα καταλάβετε!

  39. mind trap avatar
    mind trap 15/03/2011 13:08:17

    Σωστή η κραυγή αγωνίας. Όλοι έτσι νοιώθουμε. Υπάρχει ένα πρόβλημα όμως.
    Αυτοί οι κερεκλοκένταυροι (οι τίποτα, οι έτσι και οι αλλιώς)μπορεί να μην έχουν παρουσιάσει έργο, αλλά έχουν παρουσιάσει τον εαυτό τους στα ΜΜΕ.
    Έχουν δηλαδή αναγνωρισιμότητα.
    Από την άλλη, δυστυχώς ο απλός πολίτης πέφτει μέσα στη δίνη των ΜΜΕ. Δηλαδή .....ότι επειδή προβάλεται κάποιος πολιτικός τόσο πολύ από τα ΜΜΕ, αυτομάτως είναι και καλός. Και τον ξαναψηφίζει.
    Ο κόσμος μας πάσχει από κριτική σκέψη ανεξαρτήτου κόμματος. Δε θέλει να διαβάσει, να ψάξει, να αναζητήσει και να αναρωτηθεί γιατί γίνεται κάτι.
    Παλιότερα λέγανε ότι ο Λαός είναι σοφός, αλλά αυτή η παροιμία βγήκε από τη γενιά των παππούδων μας.
    Σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Δεχόμαστε βομβαρδισμό πληροφοριών και μηνυμάτων. Ασφαλώς κανένας δε φιλτράρει αυτές τις πληροφορίες πριν τις διοχετεύσει στη κοινωνία. Το μόνο φίλτρο είναι το μυαλό μας. Τις εμπιστευόμαστε τις πληροφορίες αυτές...τότε τις αποδεχόμαστε. Ενδεχομένως κάτι να μην κολλάει σε κάποιες πληροφορίες...τότε τις απορρίπτουμε και διαμορφώνουμε την άποψή μας και χαράζουμε - μόνοι μας πλεόν - το δρόμο που τα παπαγαλάκια προσπαθούν ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ.
    Η σημερινή εποχή των Η/Υ, της ανάπτυξης ελέγχου, της ανάπτυξης των κοινωνικών και ψυχολογικών επιστημών δεν συγχωρούν ψυχολογία προβάτων. Πράγμα που σημαίνει ότι σήμερα πρέπει να σκέφτεσαι ένα θέμα έξι και επτά φορές περισσότερο από ότι έκαναν οι προηγούμενες γενιές.
    Όταν γίνουν αυτά, να είσαι σίγουρος ότι τότε το σύστημα θα απορρίψει από μόνο του τα κακώς κείμενα.

  40. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 15/03/2011 14:10:00

    ΞΑΝΑΚΡΟΥΩ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ,
    ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ,
    ΕΤΣΙ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΕΝΑΝ ΠΗΧΥ ΤΟΥ 25 %,
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ,
    1. ΟΥΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΝΕΣΑΙ,
    2. ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ, ΟΥΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΣΑΙ...
    ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΝ Η Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α !

  41. juliet avatar
    juliet 15/03/2011 14:12:27

    επειδή και πολλοί πιστεύουν στον Αντώνη , 800.000 ήτανε αυτές!!!
    Πρόεδρε: ''ενας Πρόεδρος πρέπει να βρίσκεται μπροστά απο τα γεγονότα,γιατί,αν διστάσει,τα γεγονότα θα βρεθούν μπροστά απ΄αυτόν.''

  42. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 15/03/2011 14:24:11

    Κάποιος μπορεί να είναι υπέρ της στάσης πληρωμών. Μπορεί κάποιος άλλος να διαφωνεί αλλά είναι μια άποψη καταλαβαίνεται. Κάποιος μπορεί να έχει την άποψη ότι η ΝΔ πρέπει χέρι-χέρι με τμήματα της Αριστεράς να κατέβει στους δρόμους για να διώξει την "κατοχική" κυβέρνηση. Αντιληπτόν. Κάποιος μπορεί να πιστεύει ότι αν αλείψουμε με πίσσα και πούπουλα τον κ Τόμσεν και τον κυνηγήσουμε μέχρι τα σύνορα λύθηκαν τα προβλήματα μας Εντάξει. Επίσης κάποιος έχει δικαίωμα να να είναι υπερ της μη αναγνώρισης του χρέους, της εθνικοποίησης των Τραπεζών, εναντόν κάθε ιδιωτικοποίησης. Ολα αυτά τα καταλαβαίνω.
    Αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι τι σχέση έχουν όλα αυτά τα πράγματα με τον Σαμαρά που ουδέποτε ούτε καν υπαινίχθηκε κάτι έστω και παραπλήσιο. Γιατί απαιτούν κάποιοι απο τον Σαμαρά να τραβήξει ένα δρόμο προς τον οποίο ο ίδιος είναι απολύτως αντίθετος ? Και στην τελική αφού ο Σαμαράς πρεσβεύει (και πολύ καλώς κατά τη γνώμη μου) εντελώς άλλα πράγματα γιατί (υποτίθεται) τον υποστηρίζουν?

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ firiki2010.wordpress.com 15/03/2011 15:06:06

      ο δρομος των Ιρλανδων σου λεει τιποτα ??

      και συ αυτα καταλαβες απο το αρθρο ??
      οτι θελουμε να αλλειψουμε με πουπουλα τον Τομσεν ??
      λυπαμαι φιρικι, ηλπιζα να ειχες γινει μηλο επιτελους...

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Shaman G. 15/03/2011 16:15:51

        Το σχόλιο μου αφορουσε κατά βάση προηγηθέντα σχόλια κι ένα γενικότερο κλίμα που υπάρχει ωρες-ωρες στο blog.

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ firiki2010.wordpress.com 15/03/2011 15:22:58

      Πες τα ρε άνθρωπε. Έχουμε καταντήσει χειρότεροι και από τον Οδηγητή της ΚΝΕ.

    • Misha avatar
      Misha @ firiki2010.wordpress.com 15/03/2011 16:29:39

      firiki

      Γιατί η στάση πληρωμών προς τους τοκογλύφους η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ, λόγω του μεγέθους του «χρέους», είναι καλύτερο ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ και ΤΟΝ ΛΑΟ να γίνει υπό μια συντεταγμένη μορφή και με δική μας πρωτοβουλία,παρά να μάς επιβληθεί έξωθεν.

      Και σε αυτή την πορεία ο λαός ψάχνει τους λαϊκούς ηγέτες, διερευνά να ξεχωρίσει τους εξυπηρετητές των τραπεζών από τους πατριώτες...

      Κι ο Σαμαράς περνά αυτό τον καιρό το τεστ της ζωής του.
      Είναι η δική του ευκαιρία στην ιστορία, να καταγράψει τα ίχνη του στην πορεία της Ελλάδας παραπάνω και από τους λεγόμενους «εθνάρχες» , Βενιζέλο και Καραμανλή.

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Misha 15/03/2011 21:06:42

        Misha
        Για την οικονομία της συζήτησης να δεχθώ τα όσα λες. Το ερώτημα μου παραμένει: Αφού ο Σαμαράς δεν έχει πει και δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ που να δείχνει ότι συμμερίζεται τις απόψεις τις δικές σου αλλά και άλλων σχολιαστών - που του ζητάν εντελώς διαφορετική από αυτή που ακολουθεί πορεία- γιατί αυτή η παθιασμένη υποστήριξη?
        Εντάξει, εγώ εκπροσωπώ διάφορα πράγματα αντιπαθή σε σένα αλλά είναι λογικό να στηρίζω Σαμαρά , αφου σε μεγάλο βαθμό ταυτίζονται οι απόψεις μας Αλλά υποστήριξη σε πρόσωπο στη βάση απόψεων που ....δεν έχει ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ firiki2010.wordpress.com 16/03/2011 01:09:21

          Γιατι τελικα δεν εχουν που αλλου να πανε.Οσο και αν φαινεται τρελο στη ΝΔ εχουν πια μπει απογοητευμενοι αριστεροι που προσπαθουν να τη συρουν σε αριστερη πολιτικη γιατι δεν ελπιζουν στα δικα τους κομματα.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 16/03/2011 09:15:54

        firiki

        Έχει δεν έχει στη σκέψη του ο Σαμαράς κάποια ή όλα από τα παραπάνω ενδεχόμενα, θα υποχρεωθεί από τη σκληρή πραγματικότητα των διεθνών τοκογλύφων να τα λάβει υπόψη του.

        Κι επειδή η εξέλιξη είναι ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ πλέον, ζητάμε ανθρώπους που να μπορούν να μάς βγάλουν σχετικώς ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ από το σχεδιαζόμενο ξεπούλημα στους ευρωφασίστες.

        Από τη ΝΔ , ο Καμμένος λέει πολλά από αυτά που λέμε όλοι και ειναι οφθαλμοφανή σε όσους δεν έχουν εξαρτήσεις και διαπλοκή με το χρηματοπιστωτικό κατεστημένο.

        Εμείς, οι 60% οπαδοί του Κανένα πλέον, ανιχνεύουμε μια πατριωτική και λαϊκή συμμαχία και σε αυτή την διερεύνηση θα ήταν καλό να ήταν ο Α.Σ. στο πλευρό μας και όχι με τους Δασκαλόπουλους, τους ΙΟΒΕδες, τους Κούληδες και τους σταϊκούρες των τραπεζών...

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ Misha 16/03/2011 15:20:03

          Ρε Misha ( το "ρε" λόφω οικειότητος μετά την διασταύρωση τόσων σχολίων- εξ άλλου είμαστε μόνοι μας ...στην ανάρτηση)
          Δεν θα ήταν λιγάκι σχιζοφρενικό να υποστηρίζω κάποιον επειδή θεωρώ ότι κάποια στιγμή θα πεισθεί από την σκληρή πραγματικότητα να συμμερισθεί τις ιδέες μου με τις οποίες όμως σήμερα είναι απολύτως αντίθετος? Θα είχε λογική να σε "υποστήριζα" πολιτικά επειδή σε θεωρώ "εντάξει" κι ας μας χωρίζει ιδεολογικό χάος?
          Οι οπαδοί του Κανένα είναι πολλοί αλλά δεν έχουν ούτε ενιαία άποψη, ούτε ενιαία προέλευση, ούτε βλέπουν την λύση στην ίδια κατεύθυνση. Εφτιαξε ο καθένας ένα Κανένα στο μυαλό του και πορεύεται. Κι εγώ ίσως έχω στο μυαλό μου ένα Κανένα, αλλά μέχρι να βρώ ένα Κανένα με σαρκα και οστά πορεύομαι με ό,τι πλησιέστερο στον Κανένα μου.

  43. Λίζα Αλεξίου avatar
    Λίζα Αλεξίου 15/03/2011 14:50:28

    Ένας πραγματικός ηγέτης οδηγεί και καθοδηγεί, δεν οδηγείται ούτε καθοδηγείται.

    • ganasta avatar
      ganasta @ Λίζα Αλεξίου 15/03/2011 15:40:43

      Σωστά Λίζα. Και συμπληρώνω . Να έχουμε υπομονή και να δείχνουμε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο. Εξάλλου όπως λέει και ο ίδιος, εμείς είμαστε η δύναμή του

  44. Enzo avatar
    Enzo 15/03/2011 15:57:43

    Νευρικότητα στις αγορές

    Την ανηφόρα παίρνει ξανά το spread στα ομόλογα
    χαχαχαχαχα, νομιζω οτι πρεπει να τελειωνουμε με τους αρλεκινους. εσεις τι λετε?

    • Misha avatar
      Misha @ Enzo 15/03/2011 17:34:57

      Χτες κραύγαζαν πως πέφτουν τα σπρέντ (μας μάθανε τα σπρεντ και το πόκερ τα @@@ κάναλα τους...) , κοιτάω να δώ ποιά ηταν η πτώση και βλέπω πώς έπεσαν από τις 950 στις 920 μβ..
      Κι αυτοί πανηγύριζαν για της μεγάλη νικη που κατήγαγε ο ΓΑΠ !!!
      Κι από κοντά οι «σταϊκούρες»!!!

      Ποιοι αρλεκίνοι Έντζο; Λέμε για κανονική ληστοσυμμορία , πολυμελή και συγκροτημένη, που παίζει στα ζάρια τον τόπο...

  45. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 15/03/2011 16:54:38

    Αγαπητέ «άγνωστε blogger», τα είπες σχεδόν όλα! Ταπεινά θα συμπληρώσω πως ο Αντώνης πρέπει να στηριχθεί μόνο στο μυαλό του, στην καρδιά του, στους διαχρονικούς φίλους του και στους πολυπληθείς έλληνες γνήσιους πατριώτες, που εν δυνάμει είναι ή θα μπορούσαν να γίνουν φίλοι του.
    Δεν έχει καμιάν ανάγκη ούτε τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, ούτε τα βαρίδια, ούτε τις οικογένειες, ούτε τους κληρονόμους, ούτε τους μαυρογιαλούρους –βολεψόπουλους παραγοντίσκους των διαδρόμων, που μπερδεύονται διαρκώς στα πόδια του. Απ’ αυτούς, σχεδόν κανείς δεν τον πίστευε, όταν έθετε την υποψηφιότητά του τον Οκτώβριο του 2009.
    Έχει μόνον τις γερές πλάτες εκείνων, που στήθηκαν ολημερίς κάτω από τον χειμωνιάτικο ήλιο της 29ης Νοεμβρίου και ξεροστάλιασαν, μέχρι να ρίξουν την ψήφο της Ελπίδας τους !

  46. Maria S.Μ. avatar
    Maria S.Μ. 15/03/2011 17:16:57

    Καλά, είστε με τα καλά σας που επενδύετε στην ΝΔ για έξοδο της χώρας από τη κρίση???? Ακόμα και που το συζητάτε, επαληθεύετε τον επίτιμο όταν έλεγε off the record τότε, με το Σκοπιανό, ότι οι Έλληνες ξεχνούν πολύ γρήγορα... Τι δυναμικό βρίσκετε στο κόμμα αυτό, που δικαιολογεί τις (φρούδες) ελπίδες σας ότι θα σηκώσει το ανάστημά του απέναντι στο Μνημόνιο??? Τους μισούς που τα έφαγαν ή τους άλλους μισούς που "δεν είδαν, δεν ξέρουν, δεν άκουσαν"???? Από πότε η ΝΔ είναι υπέρ των ασθενέστερων στρωμάτων του λαού? Από πότε είναι εναντίον της Ευρώπης? Από πότε εναντίον του μεγάλου κεφαλαίου??? Απορώ πως υπάρχουν άνθρωποι που ελπίζουν σε αντιμνημονιακό λόγο του συνόλου του πολιτικού δυναμικού του συγκεκριμένου κόμματος. Και θα συμφωνήσω με όσους είπαν ότι ο λαός έχει ξεπεράσει τα κόμματα, βρίσκεται ήδη μπροστά από αυτά... Καθοδήγηση του λείπει και σίγουρα αυτή δε βρίσκεται ανάμεσα στο πολιτικό προσωπικό των 2 μεγάλων κομμάτων. Πρόσφατα διάβασα κάπου ότι, σύμφωνα με το Σύνταγμα, αν τα λευκά στις εκλογές είναι 50%+1 ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι υποχρεωμένος να διαλύσει τη Βουλή, να σχηματίσει κυβέρνηση εθνικής ενότητας και να προκηρύξει εκ νέου εκλογές με ΝΕΑ πολιτικά σχήματα!!! Μού άρεσε πολύ η ιδέα. Μόνο έτσι θα καταλάβουν όλοι τους ότι δεν είναι δυνατόν ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ (και τα παιδιά, εγγόνια, δισέγγονα και τρισέγγονά μας) ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ!!! Α! και κάτι άλλο: τη σημαία του λογιστικού ελέγχου για το χρέος ποιός θα τη σηκώσει??? Ποιός θα έχει το θάρρος να νομοθετήσει για δήμευση των περιουσιών ΟΛΩΝ των εμπλεκομένων???? Ας τολμήσει κάποιος επιτέλους και τότε, πιστεύω, θα έχει τη στήριξη όλων των Ελλήνων. Το είπε η Σακοράφα. Συγχαρητήρια για την έντιμη και αξιοπρεπή στάση της.

    • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
      ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Maria S.Μ. 16/03/2011 07:55:40

      Τέτοια πρόβλεψη στο Σύνταγμα δεν υπάρχει. Ο Σαμαράς πρέπει να αναδείξει νέα αξιόλογα πρόσωπα, έχει ήδη αργήσει. Πρέπει να ξέρει ο κόσμος τι θα ψηφίσει. Εάν είναι να βγει η ΝΔ ώστε ο Παυλόπουλος να ευχαριστεί τους μετανάστες που επέλεξαν την Ελλάδα ή να έχουμε την Γιαννάκου να μας λέει ότι η Ρεπούση είναι θεσμός τότε ας μείνει εκει που είναι. Εγώ βλέπω στελέχη της ΝΔ όπως π.χ. ο Μαρκόπουλος με αλαζονικό ύφος που προκαλούν τον κόσμο.

  47. tak avatar
    tak 15/03/2011 17:37:35

    Αγαπητέ (και κάποτε) φίλε, έχω να προσθέσω στο πολύ σοβαρά σχόλια των παραπάνω, πως η ΝΔ δεν πείθει, αντίθετα με σένα, στον οποίο οι Έλληνες (η πλειοψηφία) έχουν καταθέσει το στερνό τους όνειρο. Αλλά δες καλά πώς σε θέλουν... "Με επανάσταση του λαού απέναντι στο κατεστημένο έγινες αρχηγός, με άλλη επανάσταση θα γίνεις πρωθυπουργός". Να το κάνεις... Ξέρω πως δεν κάνεις βιαστικές κινήσεις, αλλά οι Έλληνες θέλουν "Ελπίδα", "ιδανικά", "αξίες" και "όραμα". Εμπρός "Τρελαντώνη", τώρα, για να πάρουν εκδίκηση τα όνειρα της γιαγιάς Πηνελόπης.

  48. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 15/03/2011 17:48:13

    Ο πολιτικός χρόνος έχει συμπυκνωθεί φοβερά λόγω των γεγονότων που οι Κουίσλιγκ του ΠΑΣΟΚ μας έχουν εγκλωβίσει. Η περίοδος που ο Σαμαράς θα μπορούσε να νοιώσει ότι διαθέτει πολιτικό χρόνο για αναμονή, ανασυγκρότηση και περίσκεψη έχει παρέλθει προ πολλού. Δυστυχώς για όλους μας οι όποιες προθέσεις του Προέδρου από όλους αυτούς που συσσωρεύονται στα εκλογικά κέντρα τις ημέρες των εκλογών εκλαμβάνονται είτε σαν αδυναμία είτε σαν συναλλαγή ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

  49. tak avatar
    tak 15/03/2011 17:48:39

    Αγαπητέ φίλε, έχω να προσθέσω στα πολύ σοβαρά σχόλια των παραπάνω, πως η ΝΔ δεν πείθει το εκλογικό σώμα, αντίθετα με σένα, στον οποίο οι Έλληνες (η πλειοψηφία τους αν θέλεις) έχουν καταθέσει το στερνό τους όνειρο. Αλλά δες καλά και προσεκτικά πώς σε θέλουν... "Με επανάσταση του λαού απέναντι στο κατεστημένο έγινες αρχηγός, με άλλη επανάσταση, απέναντι στο κομματικό κατεστημένο και την οικογενειοκρατία θα γίνεις θα γίνεις πρωθυπουργός". Να πάρεις στα χέρια σου την αγωνία του κόσμου και να προχωρήσεις μόνο γι αυτόν... Ξέρω πως δεν κάνεις βιαστικές κινήσεις, αλλά οι Έλληνες θέλουν "Ελπίδα", "ιδανικά", "αξίες" και "όραμα". Τα θέλουν τώρα, πριν βγει η ψυχή κι η περηφάνεια τους... Εμπρός "Τρελαντώνη", τώρα, για να πάρουν "εκδίκηση" τα όνειρα της γιαγιάς Πηνελόπης.

  50. azof1234 avatar
    azof1234 15/03/2011 18:00:31

    Εξαιρετικά ωραίο και επαναστατικό το κείμενό σου , χωρίς διάθεση ειρωνίας,απλά μόνο θα σου πω ,πως δεν υπάρχουν ηγέτες σήμερα για τον τόπο , θα αρκούσε ένας Καποδίστριας- ένας Βενιζέλος (οχι ο χοντρός) να φέρουν τα πάνω κάτω, απέχω πλέον από κόμματα και κομματισμούς γιατί από από το ένα μέχρι το άλλο άκρο έντονη η δυσοσμία τους,χρειάζεται η πατρίδα ηγέτη χαλκέντερο οπως ο Κλεμανσώ ,ας ψάξουμε να τον βρούμε εκτός φυτωρίου πολιτικών.

  51. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/03/2011 18:38:12

    Ο Σαμαράς έφτασε στο σημείο χωρίς γυρισμό.Και τι εννοώ:
    Ή ακολουθεί τη φωνή της βάσης που τον εξέλεξε η οποία του λέει με τον πιο άμεσω τρόπο να συγκρουστεί με το πασοκ και να ζητήσει εκλογές
    ή παραμένει φοβικός και απαθείς και τον τρώει το μαύρο σκοτάδι.
    Κατα τη δική μου εκτίμηση και ελπίδα θεωρώ ότι το πρώτο ενδεχόμενο ταυτίζεται πλέον με το ιστορικό πεπρωμένο του Σαμαρά και θα το ακολουθήσει θέλει δε θέλει.Διαφορετικά θα επιστρέψει στην πολιτική αφάνεια και απομόνωση.
    Επιπλέον δεν ξέρω αν αυτό το μεθόδευσε ή όχι αλλά αυτό που ζει ο Σαμαράς αυτή την στιγμή είναι πολύ δύσκολο να το ζήσει αρχηγός κόμματος.Να έχεις μια παράταξη εκατομυρίων οπαδών και ψηφοφόρων που λυσάνε για εκλογές και αγώνα για την πατρίδα τους.Αυτό δεν έχει ξαναγίνει στα ιστορικά της ΝΔ, οι οπαδοί της ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ,να πιέζουν τον αρχηγό του κόμματος να προκαλέσει την σύγκουση και την αλλαγή του συστήματος.Αυτό δεν το έχει καταφέρει ούτε το ΚΚΕ.

    Αντώνη Σαμαρά ζεις αυτό που λίγοι πολιτικοί άντρες έχουν καταφέρει στη ζωή τους.Χιλιάδες πολίτες να περιμένουν τη σάλπιγγα σου για ανατροπή.Πάρε στα χέρια σου τη δύναμη του κόσμου στείλ' τους για πάντα στα Τάρταρα.Εμείς όπως διάβασες παραπάνω είμαστε έτοιμοι.Η σειρά σου τώρα......

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/03/2011 19:51:11

      Ο Αντωνης Σαμαρας θα ανταποκριθει οπως και τοτε στο Μνημονιο οταν ηταν ενας εναντια ολων.
      Δεν θα προδωσει κανεναν μας, ΠΟΤΕ.
      Ο Αντωνης Σαμαρας δεν θ κλωτσησει την Ιστορικη του στιγμη!!!

      • THOMAS avatar
        THOMAS @ effie B. 15/03/2011 21:40:39

        Ο Σαμαράς έχει κλωτσισεί πολλές ιστορικές στιγμές γιατί ετσί πρόσταζε το συμφέρον της Ελάδος . Να είσαι σίγουρος/η οτι δεν πρόκειται να το κάνει αν αυτό είναι για καλό για την Πατρίδα. Λίγη υπομονή .

        • aurora3363 avatar
          aurora3363 @ THOMAS 16/03/2011 00:39:14

          ισως να φοβάται την πολυδιάσπαση που ερχεται να σαρώσει τα κόμματα εξουσίας και οχι μόνον,γιαυτό κρατά στάση αναμονής..το ΠΑΣΟΚ όμως επεξεργάζεται την απάντηση απέναντι στην πολυδιάσπαση που είναι η "ευρύτερη συναίνεση"...ιδομεν

        • effie B. avatar
          effie B. @ THOMAS 16/03/2011 02:56:55

          εσυ παλι Θωμα τι καλαβες? το συμφερον του εννουσα?
          και το λιγη υπομονη που κολλαει, στην πληροφορηση που εχεις?
          αχ, αυτοι οι ερμηνευτες του προεδρου εδω μεσα!!

  52. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 15/03/2011 18:38:38

    Απαιτούνται άμεσες ριζοσπαστικές λύσεις μέσα από τα σπλάχνα της κοινωνίας. Να ενεργοποιηθεί άμεσα το άρθρο του καταστατικού που πρόσφατα ψηφίστηκε προκειμένου να ψηφίσουν τα μέλη του κόμματος για τη συγκρότησητων ψηφοδελτίων. Μόνο έτσι θα πείστει ο κόσμος ότι είναι μια πλάτια, λαϊκή παράταξη που στόχο δεν έχει να χτίσει νέα φέουδα αλλά να ρίξει τα τείχη και να δώσει βήμα στο λαό. Γιατί να περιμένουμε την προκήρυξη των εκλογών? Για να μην έχουν χρόνο οι νεόι και να μείνει χώρος για τους παλιούς. Δεν χρειάζονται συμβιβασμοί, άλλωστε αν θέλαμε την πιο επιτυχημένη συμβιβαστική λύση με παράδοση τότε θα ψηφίζαμε Ντόρα!

  53. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 15/03/2011 18:49:45

    ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ. Ο ΛΑΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ! ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Τ Ω Ρ Α ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.ΜΕ ΣΑΦΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΝΔ: ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ. ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΥΝΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ (ΦΡΙΝΤΜΑΝ) ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΩ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΩΝ ΤΟΥ ΝΤΟΡΑΣ .Κ.Λ.Π ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΝΤ. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΕ ΘΕΣΜΟΥΣ (Π.Χ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ Κ.Λ.Π). ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Ως ΚΟΜΜΑ ΛΑΙΚΟ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΩΠΑ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. Ο ΛΑΟΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΕΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Ο ΛΑΟΣ Π Ε Ρ Ι Μ Ε Ν Ε Ι : ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ, ΤΟ ΟΡΑΜΑ.

  54. Λαρισαίος avatar
    Λαρισαίος 15/03/2011 20:04:02

    Ανώνυμε συγχαρητήρια, εξέφρασες πολύ κόσμο, μαζί και μένα. Όλοι περιμένουμε από το Σαμαρά να πάρει επιτέλους εμπρός και να κάνει ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ με τελικό σκοπό να κερδίσει την εξουσία, όχι για κανένα άλλο λόγο (δεν πιστεύουμε πλέον σε μεσσίες, ούτε περιμένουμε ρουσφέτια) αλλά για να ξεβρωμίσει η χώρα από το σκυλολόι του ΓΑΠ. Αλλά δεν το βλέπουμε. Ο Σαμαράς φαίνεται να μη θέλει την εξουσία τώρα, αλλά όταν θα είναι αυτός έτοιμος να κυβερνήσει. Αμ έτσι δεν γίνεσαι ηγέτης, αλλά διαχειριστής πολυκατοικίας. Αγαπητέ Αντώνη, ΤΩΡΑ σε χρειάζεται η πατρίδα, όχι όταν βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες για να γίνουν Υπουργοί Δημοσίων Έργων και πρόεδροι της ΔΕΗ.

    Υ.Γ. Πολύ ενδιαφέροντα τα σχόλια σε αυτό το άρθρο. Ακόμη πιό ενδιαφέρουσα η εκκωφαντική σιωπή των "Ταλιμπάν" του Σαμαρά (συγχωρήστε μου τον χαρακτηρισμό, δεν τον εννοώ υποτιμητικά), του Φαήλου, του Ροδινού, του Φάκτορα κ.ά. Που είσαστε κύριοι;

  55. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 15/03/2011 23:17:45

    "Ξέρω ότι ήσουν αναγκασμένος να κρατήσεις ισορροπίες."...

    Κι αφού το ήξερες ρε φίλε γιατί δεν μας το έλεγες κι εμάς που τρέχαμε στις εσωκομματικές εκλογές μέρα-νύχτα υπερ του Σαμαρά για να μην ξαναδούμε τη φάτσα του Παυλόπουλου και του Αρούλη...;;;;;;;;;

    • effie B. avatar
      effie B. @ SPYROS T. 16/03/2011 02:59:46

      ξεκολλα Σπυρο, και δεν το λεω μονο σε σενα, το λεω για να το ακουω και γω η ιδια, αλλου ειναι το προβλημα αυτη τη στιγμη!
      στο οτι ξεπουλιομαστε !

  56. sp_athens avatar
    sp_athens 15/03/2011 23:52:27

    Αν θυμάμαι καλά, η πολιτική παρακαταθήκη του Κ. Καραμανλή και κορυφαία υπηρεσία που προσέφερε η ΝΔ στην χώρα, είναι η πολιτική σταθερότητα και η είσοδος στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα. Ή εγώ δεν θυμάμαι καλά ή ο φανατισμός ορισμένων έχει νικήσει την λογική τους...

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ sp_athens 16/03/2011 03:03:15

      αν θυμασαι καλα, η πολιτική παρακαταθήκη του Κ. Καραμανλή και κορυφαία υπηρεσία που προσέφερε η ΝΔ στην χώρα, είναι η πολιτική σταθερότητα και η είσοδος στην ΙΔΕΑ της Ευρωπαϊκής Κοινότητας που θα εξελισσοταν σε Ευρωπαικη Ενωση, οπερ και εγενετο χωρις να εχει λυθει το πολιτικο σκελος.
      Εξ ου και τα προβληματα τωρα!!!

  57. tak avatar
    tak 16/03/2011 18:56:05

    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι η τελευταία ευκαιρία, η τελευταία ελπίδα της πολιτικής ανάκαμψης του τόπου μας. Ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας δεν ανήκει μόνο στην ίδια... Ανήκει σε όλους τους Έλληνες. Ανήκει εξ ίσου σ’ αυτούς που τον στηρίζουν και ανήκει εξ ίσου και σ’ αυτούς που περιμένουν από ένα πολιτικό άντρα να στηρίξει τη χώρα και να φορτωθεί στους ώμους του τα προβλήματά της. Ακόμα και αυτοί που δεν τον στηρίζουν, δεν τον απορρίπτουν. Δεν μπορούμε τώρα να προεξοφλήσουμε πως κάποια στιγμή θα τον δούμε πρωθυπουργό, δεν είναι και ρο ζητούμενο αυτή τη στιγμή, όμως και μ' αυτά που κάνει και προσφέρει σήμερα, δίνει ανάσες ζωής στους Έλληνες και κρατάει την ελπίδα του τόπου, την έσχατη για μας τους μικρούς και αδύναμους, ζωντανή.

  58. ΗΛΙΑΣ ΚΩΝΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ ΚΩΝΣ 16/03/2011 21:43:38

    Aπο τα πιο πάνω σχόλια συμπεραίνεται ότι ο Ελληνικός λαός ,με ευθύνη των
    πολιτικών ηγεσιών, δεν έχει ενημερωθεί για την κρισιμότητα της κατάστασης
    που έχει περιέλθει η Ελληνική Οικονομία.Ουδείς απο τους πολιτικούς έχει πει
    την αλήθεια στους Ελληνες πολίτες. Σήμερα για κάθε έλληνα πολίτη ,απο τα μωρά μέχρι τούς γέροντες, αντιστοιχεί δημόσιο χρέος 32.000 ευρώ για τον καθένα κατα μέσο όρο. Πώς θα πληρωθεί αυτό το χρέος ? Αναπτύσονται θεωρίες
    για το μνημόνιο που κανένας ασφαλώς δεν θέλει ,αλλά κανένας δεν λέει πως και πθιά μέτρα πρέπει να ληφθούν για να συμαζευτεί το έλλειμμα κατα πρώτο λόγο και εξ αυτού το δημόσιο χρέος . Πολλοί μηλάνε για αναδιάρθρωση που προφανώς έχουν στο μυαλότους τό κούρεμα των ομολόγων και τους διαφεύγει το γεγονός ότι μεγάλο μέρος του δημοσίου χρέους (ομολόγων) το κατέχουν ασφαλιστικά ταμεία ,ελληνικές τράπεζες κλαι ασφαλιστικές εταιριες που σε περίπτωση κουρέματος θα υποστούν τεράστια ζημία με δυσμενείς επιπτώσεις
    στην οικοπνομία και στην κοινωνία πολύ μεγαλύτερες απο αυτές που βιοώνουμε σήμερα διότι τα μςε ασφαλιστικά ταμεία δεν θα είναι σε θέση να πληρώνουν τις συντάξεις για δε τις τράπεζες ας μην το συζητάμε τι θα συμβεί με τις θέσεις εργασιας και τα λοιπά νομισματικα προβλήματα. Το πρόβλημα της Ελληνικής κρίσης θα παραμείνει στο μελον στα βιβλία της Δημοσιονονομικής Θεωρίας ως μοντέλο με το τίτλο Greek crisis παράδειγμα χώρας που η πολιτικής ηγεσία έβλεπε την καταστροφή και όχι μόνο δεν έπερνε μέτρα να αποφύγει την υπερχρέωση και τη χρωκοπία αλλά αντίθετα για πολλά χρόνια διαμόρφωνε συνθήκες μεγέθυνσης του κράτους και κομματικοποίησης των υπηρεσιων του και εμποτισμό της κοινωνίας με ψεύτικες ευδαιμονικές αντιλήψεις για την ποιότητα της ζωής. Ο ανταγωνισμός πλούτου ήταν εμφανής η πολυτελής διαβίωση πολλών συμπολιτών μας εξώφθαλμη .Το΄κράτος έβλεπε το πάρτι και καμάρωνε σαν γύφτικο σκεπάρνι και νόμισζε ότιο αυτό μπορούσε να συνεχισθεί επ άπειρο. Αυτή είναι η πραγματικότητα και οι θεωρίες για αντιμνημόνια και να δείρουμε τους δανειστές μας είναι λόγια που τρέφουν φρούδες ελπίδες στο λαό πως υπαρχουν σωτήρες και λύσεις του προβλήματός μας εύκολες όπως προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ τό ΚΚΕ ΚΑΙ δυστυχώς ηη Ν Δ του κ Σαμαρά που δεν κατάλαβε τίποτα απο τις συνομιλίες πού είχε στην Ευρώπη στα πλαίσια του Ευρωπαικού Λαικού Κόμματος που δεν μπορούσε να ανταλλάξει ούτε χειραψία με τούς περισσότερους άλλους αρχηγούς .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.