Ας μη χύσουμε τώρα την καρδάρα με το γάλα
04/02/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ας μη χύσουμε τώρα την καρδάρα με το γάλα

Η ιστορία θα γράψει κάποτε ότι τρεις – τέσσερις «μουτζούρηδες» έβαλαν τα θεμέλια για να σωθεί η Ελλάδα. Σίγουρα αρκετοί θα είναι αυτοί που θα σπεύσουν να πάρουν κομμάτι από την επιτυχία, όποτε αυτή έρθει. Θα είναι οι ίδιοι που «σταυρώνουν» σήμερα τον Σαμαρά ή τον Στουρνάρα...

Αν είναι κάτι για το οποίο έχουν δίκιο οι ξένοι είναι να μην μας εμπιστεύονται. Όχι γιατί πιστεύουν ότι θα τους δώσουμε μαγειρεμένα στοιχεία. Αυτά είναι παρελθόν. Αυτό που φοβούνται οι ξένοι είναι ότι στην Ελλάδα έχουμε μάθει να χύνουμε την καρδάρα με το γάλα. Είτε γιατί επικρατεί ο λαϊκισμός, είτε γιατί δεν υπάρχει το πολιτικό σθένος για να γίνουν κινήσεις που θα οδηγούν προς τα εμπρός και δεν θα μας γυρίζουν προς τα πίσω.

Είναι σίγουρο ότι η κυβέρνηση αυτή έχει το σθένος να προχωρά σε ρήξεις και να πετυχαίνει στόχους. Και φυσικά να φέρνει αποτελέσματα. Τα καλά νέα από την οικονομία, οι προοπτικές εξόδου από την ύφεση, το μεγάλο πρωτογενές πλεόνασμα, η πίστη ότι κάποιες από τις αδικίες θα διορθωθούν συνθέτουν ένα καλό κλίμα. Και σε αντίθεση με την μεμψιμοιρία της αξιωματικής αντιπολίτευσης πολλοί είναι πλέον εκείνοι που βλέπουν φως στο τούνελ.

Όμως, οι δανειστές μας δεν θέλουν να πουν πολλά απλά και μόνο γιατί φοβούνται ότι κάποιος θα κάνει στην Ελλάδα ένα… μαγικό και θα χύσει την καρδάρα με το γάλα που με τόσο κόπο μαζέψαμε. Γι’ αυτό το λόγο εμφανίζονται να είναι σκληροί στις διαπραγματεύσεις τους, η τρόικα να μην παίρνει το αεροπλάνο για την Αθήνα και η δόση των περίπου 11 δις ευρώ να μετατίθεται για το Μάρτιο.

Οι ξένοι, αν και τρίβουν τα μάτια τους με τους δείκτες της ελληνικής οικονομίας εκτιμούν ότι μια κίνηση μπορεί να τα χαλάσει όλα. Για παράδειγμα δεν εμπιστεύονται την Ελλάδα ως προς την ωριμότητα που μπορεί να επιδειχθεί σε πολιτικό επίπεδο. Κι εκτιμούν ότι οι επικείμενες διπλές εκλογές θα ανοίξουν τον ασκό του Αιόλου για τις δυνάμεις του λαϊκισμού που υπάρχουν σε όλα τα κόμματα. Αυτός ο εκλογικός κύκλος απειλεί την οικονομική σταθερότητα, αν και σε άλλες χώρες μπορεί να γίνονταν εκλογές αλλά πάνω απ’ όλα οι πολίτες, η κυβέρνηση και τα κόμματα θα έβαζαν τη σωτηρία της πατρίδας.

Τι βλέπουμε στην Ελλάδα; Βουλευτές της συγκυβέρνησης να επιδίδονται σε ασκήσεις ανοησίας. Ποιος θα πει την καλύτερη ατάκα για να ακουστεί στους ψηφοφόρους του. Και από την άλλη, ποιος θα φανεί πιο… γενναιόδωρος με ξένα κόλλυβα. Μοιράζουν το πρωτογενές πλεόνασμα από εδώ κι από εκεί χωρίς να ρωτήσουν τον Σαμαρά ή τον Στουρνάρα αν κινδυνεύει η οικονομία από την ακατάσχετη παροχολογία. Πηγαίνουν στις εκλογικές τους περιφέρειες κι αντί να πουν την αλήθεια για το πώς ξεκίνησε το χάος, πώς κλιμακώθηκε και πώς τώρα υπάρχουν οι ευκαιρίες για έξοδο από την κρίση, το μόνο που κάνουν είναι να ψηφοθηρούν. Οι σύγχρονοι Γκόρτσοι που κοιτάνε μόνο την πάρτη τους αφήνοντας όλη τη βρόμικη δουλειά σε πέντε – έξι «μαύρους», τον πρωθυπουργό δηλαδή και ελάχιστους υπουργούς ή κυβερνητικά στελέχη.

Εκτός από τους λαϊκιστές υπάρχουν και οι λουφαδόροι που βλέπουν απλά κάποιους να αγωνίζονται με νύχια και με δόντια και αυτοί κάθονται στα μετόπισθεν. Υπάρχουν υπουργοί που δεν εμφανίζονται στα μέσα ενημέρωσης παρά μόνο για την προσωπική τους προβολή, την ίδια ώρα που το έργο τους είναι μηδαμινό. Και υπάρχουν στελέχη σε καίριες θέσεις που απλά πληρώνονται για να μην κάνουν τίποτε.

Να ρωτήσουμε άραγε τι έχει κάνει το ΤΑΙΠΕΔ με τις αποκρατικοποιήσεις εδώ κι έξι μήνες; Να ρωτήσουμε αυτή η εταιρεία που συστήθηκε μετ’ επαίνων για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου τι κάνει;

Να ρωτήσουμε γιατί πρέπει να υπάρχει η εταιρεία «Ελληνικόν Α.Ε.» η οποία έχει καταθέσει τη μελέτη της για το Ελληνικό, έχει αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ τον διαγωνισμό και η εταιρεία απλά… κάθεται και συνεχίζει να βάζει μέσα το κράτος;

Πολλά είναι τα παραδείγματα της τεμπελιάς ή της έλλειψης τσαμπουκά που θα πάρει γενναίες αποφάσεις για την πατρίδα. Και αυτά βλέπουν οι ξένοι γι’ αυτό και μας συμπεριφέρονται έτσι.

Η ιστορία θα γράψει κάποτε ότι τρεις – τέσσερις «μουτζούρηδες» έβαλαν τα θεμέλια για να σωθεί η Ελλάδα. Σίγουρα αρκετοί θα είναι αυτοί που θα σπεύσουν να πάρουν κομμάτι από την επιτυχία, όποτε αυτή έρθει. Θα είναι οι ίδιοι που «σταυρώνουν» σήμερα τον Σαμαρά ή τον Στουρνάρα αλλά δεν πειράζει.

Ομοίως, ο ΣΥΡΙΖΑ, αυτοί οι αγέλαστοι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας θα σπεύσουν να πάρουν κομματάκι της σωτηρίας της χώρας. Η ουσία είναι, όμως, να σωθεί η Ελλάδα κι ας κάνουν ότι θέλουν οι υπόλοιποι. Η ουσία είναι να μη χυθεί αυτή τη φορά η καρδάρα. Να μη «θυσιαστούν» οι θυσίες του ελληνικού λαού στο όνομα των προσωπικών ή κομματικών φιλοδοξιών. Άλλωστε, άλλη ευκαιρία δεν θα υπάρξει. Οι ξένοι δεν θα μας δώσουν άλλα περιθώρια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2014 08:25:33

    Ξεχάσατε να βάλετε μέσα στους Γκόρτσους και τους δικαστές που αποφάσισαν να το παίξουν οικονομολόγοι και να ασκήσουν δική τους οικονομική πολιτική με ακυρώσεις αποφάσεων και αυξήσεις. Όταν σε μια χώρα είναι και οι δικαστές καραγκιόζηδες τότε όλη η χώρα είναι καραγκιόζης.

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ ψυχραιμια 04/02/2014 08:43:56

      Οι δικαστές γιατί; ένα μισθοδικείο τους έκανε ο βενιζέλος και έχουν τρελαθεί στα αναδρομικά.

    • Ν. avatar
      Ν. @ ψυχραιμια 04/02/2014 09:07:15

      Εάν φταίνε σε κάτι οι δικαστές είναι στο ότι δεν κινούνται αυτεπάγγελτα να συλλάβουν με συνοπτικές διαδικασίες οποιονδήποτε ψηφίζει κάτι το οποίο παραβιάζει το Σύνταγμα.Η ποιότητα τον νόμων και της Δημοκρατίας μας θα ανέβαινε με γεωμετρική πρόοδο.Αντί αυτού βλέπουμε ψύχραιμα τρολλ να λένε τους δικαστές καραγκιόζηδες επειδή κάνουν το αυτονόητο.Φροντίζουν για την τήρηση του Συντάγματος

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Ν. 04/02/2014 09:43:08

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ! Πρόσεξες τη διατύπωση του "ψυχραιμία" ΄<i>να το παίξουν οικονομολόγοι</i>. Δε του περνά από το μυαλό (όταν είσαι "κολλημένος" αυτά παθαίνεις) ότι οι δικαστές κρίνουν την νομιμότητα μιας υπόθεσης και τίποτα άλλο.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Γιάννης Κιαπέκος 04/02/2014 10:00:32

          Πολύ σωστά! Κι έτσι πρέπει. Μόνο που το Σύνταγμα αυτό είναι μέρος του προβλήματος.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Γιάννης Κιαπέκος 04/02/2014 11:53:04

          Tα συντάγματα δεν παράγουν προιόντα ούτε χρήματα.Εάν κάποιοι ηλίθιοι φτιάξουν ένα σύνταγμα που καταργεί το νόμο της βαρύτητος και απαιτεί οι άνθρωποι να πετάνε,και αυτοί θα είναι ηλίθιοι και όσοι αποφασίσουν να τηρήσουν παρόμοιο σύνταγμα.

          • Καβαλιώτης avatar
            Καβαλιώτης @ ψυχραιμια 04/02/2014 13:38:29

            Στο Σύνταγμα βασίζεται επίσης το δικαίωμα να γράφει κανείς όποια ασυναρτησία του κατέβει. Τυχόν περιορισμός του ελέγχου της νομιμότητας από τα δικαστήρια ταιριάζει σε καθεστώτα τύπου Ιράν και Β. Κορέας, όχι όμως σε ευρωπαϊκά. Κατά τα λοιπά, θιγόμαστε δήθεν επειδή το ΚΚΕ και η ΧΑ δεν σέβονται το Σύνταγμα.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ ψυχραιμια 04/02/2014 13:41:44

            Η επιχειρηματολογία σου δεν αντέχει στη παραμικρή κριτική, θα σε συμβούλευα να μη το συνεχίσεις γιατί εκτίθεσαι. Δε θα βρεις υποστήριξη ούτε καν από τον «Συριζαλβανία του Χότζα» ή ακόμη και από τον «Geros»

        • akenaton avatar
          akenaton @ Γιάννης Κιαπέκος 07/02/2014 22:31:36

          Μπορεί να υπερβάλλει ο "ψυχραιμία" κάπως στους χαρακτηρισμούς του, αλλά ομολογώ πως έχει και τα δίκια του!

  2. A3 avatar
    A3 04/02/2014 09:26:47

    "Μη ρωτάς τί μπορεί να κάνει η πατρίδα σου για εσένα, ρώτα τί μπορείς να κάνεις εσύ για την πατρίδα σου" Τζ. Φ. Κέννεντυ Οι πραγματικοί πατριώτες, αυτοί που βάζουν τα χέρια στη φωτιά και πιάνουν αναμμένα τα κάρβουνα, είναι λίγοι, ενώ οι θρασύδειλοι που λένε πολλά, αλλά όταν θα έρθει η ώρα της μάχης κρύβονται είναι πάρα πολλοί. Κανονικά, θα έπρεπε να τιμούμε τους πρώτους και να απαξιώνουμε τους δεύτερους. Όσο αυτό είναι ζητούμενο και αμφίβολο, τόσο οι επιλογές, γενικότερα, αυτής της κοινωνίας θα τη βάζουν σε περιπέτειες. Θα ήθελα να μπορούσα να δω την εξέλιξη όλων όσων υποκρίνονται ότι έχουν το μαγικό ραβδί, όταν πλέον θα είχαν πάρει την εξουσία και θα ήταν αναγκασμένοι να ομολογήσουν ότι δεν έχουν κανένα μαγικό ραβδί-νομίζω θα είχε πολύ γέλιο. Βέβαια, προτιμώ να μη μπούμε σε περιπέτειες.

  3. Monica Bellucci avatar
    Monica Bellucci 04/02/2014 09:50:37

    ''Και αυτά βλέπουν οι ξένοι γι’ αυτό και μας συμπεριφέρονται έτσι....'' Γιατί όμως αυτοί οι ...ακριβοδίκαιοι ξένοι, δε βλέπουν άραγε το αδιέξοδο και τη δυστυχία που έχουν προκαλέσει οι εκβιαστικές τους απαιτήσεις, ώστε να υποχρεώσουν την εφαρμογή των ''απαραίτητων'' και να επιβάλλουν τη σωστή κσαανομή των βαρών αναλόγως με τη δυνατότητα των κοινωνικών στρωμάτων; Απλά γιατί ποτέ οι ...ξένοι, δεν είναι οι αυστηρές μας ''μητέρες'' που προσπαθούν να φέρουν στον ίσιο δρόμο το ...παραστρατημένο τους τέκνο. Είναι μονάχα άπληστοι, συμφεροντολόγοι, αδίστακτοι και υποκριτές.

  4. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 04/02/2014 09:58:41

    Ο αγώνας του Πρωθυπουργού για την σωτηρία της πατρίδας, ακυρώνεται απο την γενικότερη εικόνα της κυβέρνησης και απο τους φόρους. Δεν μπορεί να πληρώνει άλλο ο λαός .... Ο μισός πληθυσμός επιβιώνει οριακά και εμείς τους φερομαστε σαν φοροφυγάδες ΔΕΝ είναι ΠΛΕΟΝ φοροφυγάς ο πτωχευμενος εμπορακος. ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ είναι οι μεγάλο γιατροί που δηλώνουν 20 - 30000 το χρόνο και έχουν ακίνητα εκατομμυρίων, κλπ

  5. Παυλίνα avatar
    Παυλίνα 04/02/2014 11:04:43

    Εκπληκτικό κείμενο που καλό θα ήταν να διαβαστεί απ'όλους εκείνους που θεωρούν τον Τσίπρα τον ηγέτη της επόμενης μέρας. Όλοι καταλαβαίνουμε διαβάζοντας το άρθρο αυτό ότι ουσιαστικά οι δανειστές περιμένουν τον Αλέξη να τα διαλύσει όλα και να πάρουν έτσι εκδίκηση. Εκδίκηση από τον λαό ουσιαστικά, που έστειλε στην εξουσία έναν πραγματικό ηγέτη ο οποίος μέσα σε δύο χρόνια μόνο, τους απέδειξε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος! Δεν θα τους κάνουμε την χάρη...

    • ΖικΖάκ avatar
      ΖικΖάκ @ Παυλίνα 04/02/2014 12:34:12

      Σιγά να μη θεωρεί κανείς τον Τσίπρα ηγέτη της ....επόμενης ημέρας.

  6. Στρούγκα Στρούγκα avatar
    Στρούγκα Στρούγκα 04/02/2014 12:40:34

    Οι ξένοι κοιτάζουν τις δουλειές τους κι εμείς πρέπει να κοιτάζουμε τις δικές μας.

  7. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 04/02/2014 13:45:45

    Συμφωνώ γενικά με το άρθρο. Πρέπει να προσέξουμε διπλά από εδώ και πέρα. Από την άλλη όμως δεν θεωρώ αποκλειστικά χαρακτηριστικό των ελλήνων το να χύνουν την καρδάρα. Οπουδήποτε στην ευρώπη αν είχαν επιβληθεί οι ίδιες θυσίες στους πληθυσμούς, θα υπήρχε κίνδυνος να "χυθεί η καρδάρα". Σε άλλες χώρες μπορεί να υπήρχε ήδη αναρχία. Όπως είπε κι ο Σόιμπλε "δεν θα ήθελα να υποστηρίξω ένα τέτοιο πρόγραμμα προσαρμογής στην Γερμανία".
    Η κρίση μας έχει κάνει να βλέπουμε με μεγενθυντικό φακό τα ελαττώματα των ελλήνων και αυτό είναι πρόβλημα.

    • Τσιριγώτης avatar
      Τσιριγώτης @ Γιώργος Αχαιός 04/02/2014 13:59:51

      Συνήθως η έκφραση με την καρδάρα και το γάλα,έχει σχέση με τις επιτυχίες. Δηλαδή στην κορύφωση μιας επιτυχούς προσπάθειας μπορεί νά κάνει κάποιος τη στραβή και να τα χαλάσει όλα. Πιστεύω οτι αυτό το ιδίωμα όχι απόλυτα,αλλά το έχουμε οι Έλληνες,όπως αναφέρει και το άρθρο. Αν δεν το κάναμε μέχρι τώρα ίσως οφείλεται στο ότι ακόμη διανύουμε τη μεγάλη προσπάθεια με τις απίστευτες θυσίες,πού σε αυτό τελικά αποδεικνυόμαστε στωϊκοί παραπάνω από ό,τι θα περίμενε κανείς... Γι' αυτό,όπως σωστά κι εσύ επισημαίνεις πρέπει να προσέχουμε διπλά από δω και πέρα.

  8. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 04/02/2014 15:08:23

    Αλήθειες και σοβαρότητα , επιτέλους.

  9. DimZig avatar
    DimZig 04/02/2014 15:58:07

    την καρδάρα με το γάλα, θα την χύσουν οι Γερμανοί και οι Ευρωπαίοι. Μετά τις ευρωεκλογές. Όταν θα μας επιβάλλουν το Τρίτο Μνημόνιο. Και θα γίνουμε όχι Αργεντινή, αλλά Αλβανία με ευρώ.

    • Άλλη ώρα avatar
      Άλλη ώρα @ DimZig 04/02/2014 17:18:34

      Τελικά όμως αφού μπορεί να ...σπάσει τόσο εύκολα αυτή η ρημάδα η καρδάρα η γεμάτη με το αίμα μας, υπάρχει τελικά, ή αποτελεί υπόθεση εργασίας;

  10. Ελίζα avatar
    Ελίζα 04/02/2014 16:47:50

    Όταν φθάσει η ώρα της ψήφου πολλοί θα μετρήσουν και θα ζυγίσουν πολλά... Ο κόσμος δεν θα ρισκάρει εύκολα να μπαχαλέψει το σύμπαν, αρκεί βέβαια οι κυβερνώντες να μη τον εξωθήσουν στα άκρα....

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/02/2014 17:12:22

    Οι επικρίσεις πολλών σχολίων μου εναντίον πράξεων και παραλείψεων της σημερινής κυβέρνησης, σφοδρές συνήθως, δεν με εμποδίζουν να πώ ότι επικροτώ πολλά από το πνεύμα της ανάρτησης. Αλλά το μεγάλο πρόβλημα για την καθυστέρηση των (πραγματικών) μεταρρυθμίσεων, της επανεκκίνησης στην πραγματική οικονομία και σε άλλα (π.χ. χειρισμοί για τις τράπεζες εναντίον του δημοσίου συμφεροντος), δεν είανι ο Σύριζα κτλ. Οι επιβραδύνοντες, οι πελατειακοί κέρβεροι κτλ είναι κυριως οι μέσα στα 2 κυβερνητικά κόμματα. Συμφωνώ επίσης με την παρατήρηση του ψυχραιμία για τη δικαστική εξουσία. Δεν αίρεται στο ύψος της: Παραβιάζει τη βασική συνταγματική αρχή, την ισοπολιτεία. Ενδεχομένως για χάρη άλλων συνταγματικών επιταγών, αλλά όμως υποδεέστερων. Νομικός δεν είμαι. Υπάρχουν όμως και άλλα, πέρα από την μη ισότιμη αντιμετώπιση των πολιτών ως προς τις μισθολογικές περικοπές. Ειδικά η επιλογή να μη κινηθεί αυτεπάγγελτα η δικαστική εξουσία, όταν βλέπει την μη διερεύνηση (ή την βραδύτατη διερεύνηση)"λιστών'" που ενδεχομένως καλύπτουν φοροφυγάδες. μοιάζει πολύ με άρνηση εκτέλεσης συνταγματικού καθήκοντος

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/02/2014 18:46:33

    Οπως είπα, νομικός δεν είμαι και σχολιάζω με κάθε επιφύλαξη. Όμως τα Συντάγματα των Δημοκρατριών δεν είναι flat, συμπίλημα ισότιμων διατάξεων, για να γίνονται άλλοθι για "οριζόντια" μέτρα εναντίον των φτωχότερων και υπέρ των προστατευμένων. Έχουν πρωτεύουσες και δευτερεύουσες επιταγές και άρθρα, μερικά μάλιστα είναι μη αναθεωρήσιμα. Ανάμεσα σ' αυτά είναι και όσα επιτάσσουν και διασφαλίζουν ισοπολιτεία και συμβολή του καθενός στα κοινά ανάλογα με τις δυνατότητες του και την προσφορά του. Τα

  13. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 04/02/2014 21:16:14

    Αν η κυβέρνηση, σύμφωνα με το άρθρο, έχει αποδείξει ότι είναι έτοιμη για ρήξεις και ανατροπές, τότε, διαβάζοντας τα υπόλοιπα περί βουλευτών της συν-κυβέρνησης που μοιράζουν το πλεόνασμα κατά το δοκούν, υπουργών που εμφανίζονται, χωρίς να παράγουν έργο, στα κανάλια αποκλειστικά και μόνο για προσωπική προβολή, δημοσίων οργανισμών που εξακολουθούν να υπάρχουν ως κονδύλια χωρίς να έχουν αντικείμενο, τίθεται επειγόντως το ερώτημα: με ποιόν ακριβώς έχει συγκρουστεί η κυβέρνηση και τί έχει ανατρέψει;

  14. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 04/02/2014 22:33:59

    Διαβάζω μερικούς τύπους όπως ο "ψυχραιμία" παραδείγματος χάριν, ο οποίος ούτε λίγο ουτε πολύ προτείνει να καταργηθεί το Σύνταγμα. Το Σύνταγμα αγαπητέ είναι ο υπέρτατος νόμος του Κράτους. Άμα το είχες διαβάσει λίγο, αγαπητέ ψυχραιμία, θα έβλεπες ότι παράγει προιόντα και τα προωθεί. Όμως κάτι τυχάρπαστοι, αμόρφωτοι και απαίδευτοι σαν και σένα δεν μπορούν να εννοήσουν τους ορισμούς του και τις προσταγές του. Αγαπητέ αμόρφωτε θα έπρεπε να είχες σκεφτεί ότι, οι χώρες που βρισκόταν στο παρελθόν υπό αποικιακό καθεστώς παρήγαγαν προιόντα, πλην όμως εστερούντο Συντάγματος, με αποτέλεσμα να είχαν υποστεί την πλήρη απαξία και εκμετάλλευση από τους αποικιοκράτες. Απορώ με τη σκέψη σας (αν διαθέτετε τέτοια)!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2014 22:56:21

    Eξυπνάδες μπορεί να γράφει ο καθένας.Το ερώτημα είναι πολύ απλό : εάν οι ξένοι αρνηθούν να πληρώσουν τους επί πλέον μισθούς που αποφάσισαν οι δικαστές ότι δικαιούνται συνταγματικά κάποιοι από που θα πληρωθούν; Η απάντηση είναι βέβαια ότι δεν θα πληρωθούν.Όλες αυτές οι συνταγματικές εξυπνάδες θα εύρισκαν την πραγματική τους θέση εάν υπήρχε επίσημα χρεωκοπία και στάση πληρωμών.Στάση πληρωμών και χρεωκοπία σημαίνει ότι δεν πληρώνονται και αυτοί που κατά το σύνταγμα πρέπει να πληρωθούν γιατί δεν υπάρχουν λεφτά. Δεν ξέρω ποιος είναι ο αγράμματος : αυτός που νομίζει ότι ένας δικαστής μπορεί να βρει λεφτά ή αυτός που ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί αλλά παριστάνει ότι δεν το καταλαβαίνει γιατί έχει συνηθίσει στο παιγνίδι ότι όλοι είναι καλοί και μόνος κακός ο εκάστοτε υπουργός Οικονομικών.

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ ψυχραιμια 05/02/2014 09:03:16

      Αγαπητέ, "Κρείττον Σιγάν". Το Σύνταγμα και η εφαρμογή του - η σωστή εφαρμογή του - προτρέπει στην ύπαρξη σχεδίου, σε πανεθνικό επίπεδο, για τον σχεδιασμό της οικονομίας, την παραγωγή και την προώθηση προιόντων. Δεν προτρέπει στο δανεισμό. Εσείς επιμένετε στο αν θα πληρώσουν οι ξένοι τους μισθούς και τις συντάξεις (τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου εδώ και 4 χρόνια). Ποιος σας είπε ότι εγώ θέλω η πληρωμή των λειτουργιών του Κράτους να γίνεται από τους δανειστές!!! Εμείς θα πρέπει να αρχίσουμε να παράγουμε και να σχεδιάζουμε την οικονομία μας, πράγμα το οποίο δεν το βλέπω εδώ και 3 χρόνια και 9 μήνες. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Άκου οι ξένοι!!! Ξεχάστε αγαπητέ τους ξένους. Εκτός αν είστε ο ίδιος ξένος στη Χώρα και ζητάτε κατάργηση ή παραβίαση του Συντάγματος!!!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Κριτική Σκέψη 05/02/2014 12:50:52

        Ποιός είναι αυτός που θα σχεδιάζει,θα καταρτίζει προυπολογισμούς και θα αποφασίζει το ύψος μισθών και συντάξεων για να μην εξαρτώμεθα από τους ξένους; Το υπουργείο οικονομικών,η Τράπεζα της Ελλάδος ή τα δικαστήρια; Είναι τόσο δύσκολο να γίνει αντιληπτό ότι δεν είναι αρμόδια τα δικαστήρια για την οικονομική πολιτική;

        • Κριτική Σκέψη avatar
          Κριτική Σκέψη @ ψυχραιμια 05/02/2014 23:06:32

          Αγαπητέ εσείς μιλάτε για μισθούς και συντάξεις και γω σας γράφω για παραγωγή προιόντων (προιόντων όχι μόνο υπηρεσιών). Οι μισθοί και οι συντάξεις είναι το παρεπόμενο αποτέλεσμα της παραγωγής και προώθησης των προιόντων. Επιπλέον οι δικαστές ασκούν, και πολύ σωστά, δικαστική εξουσία. Η δικαστική εξουσία, η εφαρμογή δηλαδή των νόμων και έλεγχος της συνταγματικότητάς τους αποτελούν ύψιστη δημοκρατική διεργασία (εκτός αν δεν πιστεύετε στη δημοκρατία) και είναι το αποκούμπι και το κάστρο των φτωχών. Πολύ φοβάμαι ότι το ρολοι για σας σταμάτησε στην εποχή του Όθωνα και σε κάτι ελέω Θεού μοναρχίες. Βρέ τι πάθαμε το 2014!!!!!!

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ ψυχραιμια 05/02/2014 12:10:11

      1. Τα δικαστήρια δεν έκριναν ότι οφείλονται "επί πλέον μισθοί", αλλά ότι οφείλονται αυτοί που ίσχυαν προ των τελευταίων μειώσεων. 2. Οι δανειστές χρηματοδοτούν πλέον μόνο τις δανειακές υποχρεώσεις της χώρας. Επομένως, οποιαδήποτε εσωτερική δαπάνη καλύπτεται από τα έσοδα και μόνο. 3. Η εκτέλεση των αποφάσεων δεν είναι δουλειά των δικαστηρίων. Αν δεν υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν οφειλές του Δημοσίου, δεν θα πληρωθούν. Δεν θα είναι άλλωστε ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά. Το Δημόσιο έχει ήδη ληξιπρόθεσμες οφειλές δισ. που δεν πληρώνει. 4. Το ότι μια απαίτηση δεν μπορεί να ικανοποιηθεί σε συγκεκριμένο χρονικό σημείο δεν έχει καμμία απολύτως σημασία. Τα δικαστήρια έκριναν αν υπάρχουν οι απαιτήσεις ή όχι. Το πότε θα ικανοποιηθούν είναι ζήτημα καθαρά πραγματικό, εξαρτώμενο από τις συνθήκες και τις συγκυρίες.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Καβαλιώτης 05/02/2014 13:48:21

        Δε καταλαβαίνω γιατί χάνεις το χρόνο σου με τον συγκεκριμένο («ψυχραιμία») απλά έχει πάθει νοητική αγκύλωση και δε καταλαβαίνει. Άσε που είναι ανενημέρωτος και δε γνωρίζει (;) ότι οι δανειστές δεν καλύπτουν τις τρέχουσες δαπάνες λειτουργιάς της χώρας .

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ Γιάννης Κιαπέκος 05/02/2014 14:09:27

          Οι θέσεις του "ψυχραιμία" απηχούν ευρύτερες παρανοήσεις (?) σχετικά με τη λειτουργία της Δικαιοσύνης, το Σύνταγμα κλπ. Από την άλλη, ίσως έχεις δίκαιο ...

  16. daresome avatar
    daresome 05/02/2014 13:40:01

    Σε αρκετά σχόλια βλέπω να σημειώνεται - και δικαίως- ότι η καθημερινότητα του κόσμου είναι πολύ ζοφερή για να συγκινηθεί από τις επιτυχίες των αριθμών. Σίγουρα. Όταν έρθει η ώρα της ψήφου, ο κόσμος θα ζυγίσει πολλά, όπως λέει κάποιος πιο πάνω. Και στη ζυγαριά θα βαρύνει περισσότερο η απαίτηση για εξοντωτικούς φόρους σε μηδενικά εισοδήματα. Παράδειγμα από πρώτο χέρι: ελ. επαγγελματίας με ελάχιστα έσοδα της τάξης των 2-3.000 σε ένα χρόνο (ντροπή ακόμα και να το λες, αλλά είναι πολλοί που αντιμετωπίζουν αυτά τα αδιέξοδα), θα φορολογηθεί με τα τεκμήριά του- για σπίτι και αυτοκίνητο - στο 26%, το οποίο μαζί με την προκαταβολή φόρου και το τέλος επιτηδεύματος βγαίνει κανένα τεσσάρι χιλιάδες φόρος. Ποιο νομίζετε ότι θα ζυγίσει περισσότερο ? Οι τρελοί αυτοί φόροι μαζί με τα χαράτσια για τ΄ακίνητα και τις παρανοϊκές εισφορές στα ταμεία για μηδενικά εισοδήματα που δεν συμβαίνει πουθενά σε άλλο κράτος ή «η καρδάρα με το γάλα» ? Κι έχεις και τον Τσίπρα και τη Ζωίτσα και δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλο φουμαρολόγο συριζαίο που σου λέει ότι όταν βγει ο Σύριζα, θα γεμίσει ο τόπος «ευτυχισμένους φορολογούμενους» που θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν τους φόρους που θα βάζει ο Σταθάκης. Μάλλον λοβοτομή σκέφτονται να μας κάνουν. Και ιδού λοιπόν το «μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα» : Λοβοτομή ή καρδάρα με γάλα? Ψάχνουμε λοιπόν για την «κουρτίνα τρία» ….

    • M.V avatar
      M.V @ daresome 05/02/2014 14:27:15

      Στην ''κουρτίνα τρία'' όμως αν θυμάσαι, πολλές φορές κρυβότανε και το Ζονγκ !

      • daresome avatar
        daresome @ M.V 05/02/2014 19:48:03

        Δυστυχώς τα Ζονγκ τα έχουμε ήδη στις άλλες κουρτίνες .... Και είναι και πολλά !

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ daresome 06/02/2014 10:03:23

          Παντως για να λεμε και του στραβου το δικαιο οι δικαστικοι τα χρονια αυτα τα δυσκολα φροντιζουν να εξασφαλιζουν τα μονιμα....αναδρομικα τους. Ολη η χωρα πενεται κι αυτοι το χαβα τους. Καλα τον καιρο των παχεων αγελαδων που ψηφιζαν τη μια εξομοιωση μετα την αλλη και εσκαγαν στα αναδρομικα, αλλα και τωρα;Και κανεις δε βρισκεται να το σταματησει; οσο για τους ενστολους που ψηφισαν, αυτο ηταν για ξεκαρφωμα. Καλο θα ηταν να κανατε μια ερευνα τι αναδρομικα εχουν παρει τη τελευταια δεκαετια. Θα εκπλαγειτε....

  17. akenaton avatar
    akenaton 07/02/2014 22:22:28

    Συμφωνώ στα περισσότερα!

    • Οι αστεφάνωτοι avatar
      Οι αστεφάνωτοι @ akenaton 07/02/2014 23:16:47

      Δε φαντάζομαι να είναι τρελή η αγελάδα του Avatar! Βλέπω πως γυαλίζει το μάτι της!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.