#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/12/2013 06:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ας μαζευτούν ορισμένοι γιατί έρχεται η μέρα της κρίσης - και θα είναι πολύ άσχημη μέρα



Ο Γιάννης Στουρνάρας λέει ότι η Ελλάδα δεν υπερφορολογείται κι επίσης ότι ο φόρος ακινήτων είναι δίκαιος. Προφανώς αγνοεί ότι χιλιάδες Έλληνες πουλάνε όσο – όσο τα σπίτια τους για να μην επιβαρύνονται με φόρους.

Το δημοσίευμα της Ημερησίας του Σαββάτου είναι χαρακτηριστικό, Πωλούνται στην Αθήνα σπίτια με 4.800 ευρώ αν και είχαν αγοραστεί πριν χρόνια με τους κόπους μας ζωής. Και μάλιστα, η αντικειμενική αξία με την οποία φορολογούνται είναι τρεις και τέσσερις φορές μεγαλύτερη. Κι όπως είπε προχθές ο κ. Θεοχάρης, δε μειώνουμε τις αντικειμενικές διότι δεν θα εισπράξουμε τα έσοδα που θέλουμε. Δηλαδή μας κλέβουν και μας λένε και στα μούτρα ότι είμαστε κορόιδα. Εύγε.

Για να μη μιλήσουμε για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Συλλαμβάνονται 8 άτομα κάθε μέρα αλλά τα αποτελέσματα είναι πενιχρά. Πιο πολύ κοστίζουν οι καφέδες στην Ασφάλεια για τους μεγαλο-οφειλέτες οι οποίοι κοροϊδεύουν τον κόσμο, σαν τον Κωστόπουλο και τους λοιπούς.

Ο Τσαυτάρης με τον Κ. Χατζηδάκη τσακώνονται στα κανάλια για το πότε το γάλα είναι φρέσκο. Στις 3 μέρες, στις 5 ημέρες ή στις 7 ημέρες; Και δεν αισχύνονται να παίζουν με την υγεία του κόσμου. Από χωριό είμαστε και ξέρουμε πότε είναι φρέσκο το γάλα και πότε μπορεί να γίνει φρέσκο με τεχνητούς τρόπους. Εύγε και σ’ αυτούς, λοιπόν, που τσακώνονται ενώ διαλύεται η ελληνική κτηνοτροφία.

Ο Κ. Αρβανιτόπουλος, μετά από 13 εβδομάδες με κλειστά πανεπιστήμια κάλεσε σε διάλογο τους υπαλλήλους, τους έταξε ότι κανείς δεν θα απολυθεί, αλλά δεν ρώτησε τον… Κ. Μητσοτάκη. Ο οποίος διαρρέει ότι οι 1.349 υπάλληλοι που μπαίνουν σε διαθεσιμότητα δεν θα επιστρέψουν, ότι κι αν υπόσχεται ο συνάδελφός του.

Ο Αδωνις Γεωργιάδης, αν και πράγματι έχει κάνει τεράστιες προσπάθειες στο χώρο του και πέτυχε σημαντική νίκη με τα φάρμακα, στην υπόθεση του ΕΟΠΥΥ δείχνει… αρρυθμίες. Από τη μια διαρρέουν από το υπουργείο του ότι ο Οργανισμός θα κλείσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου κι από την άλλη διαψεύδουν. Μα το σχέδιο με τρεις ημερομηνίες που έδωσαν σε εφημερίδα, από αυτούς προέρχεται δεν είναι δημιούργημα του δημοσιογράφου. Και αν πράγματι έχουν στο μυαλό τους ένα λουκέτο τύπου ΕΡΤ στον ΕΟΠΥΥ, εναλλακτικό σχέδιο έχουν; Πώς θα εξυπηρετούνται 9,5 εκατ. ασφαλισμένοι αν υπάρξει ξαφνικός θάνατος;  Ή μήπως έχουμε νέα γκάφα τύπου ΕΡΤ; Να δείτε που θα ορίσουν και υφυπουργό αρμόδιο μόνο για τον ΕΟΠΥΥ. Να βάλουν τον Νικήτα Κακλαμάνη μιας και ήταν… επιτυχημένος υπουργός Υγείας, να ηρεμήσουμε κι εμείς από τις παρεμβάσεις του.

Στα υπουργεία Ανάπτυξης και Υποδομών, τι να πούμε. Ούτε ανάπτυξη βλέπουμε αλλά κι όταν έρχεται αυτή μέσω των δημοσίων έργων, την πληρώνουμε πανάκριβη εμείς οι Έλληνες.

Στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων τι βλέπουμε; Ουσιαστικά τίποτε εκτός από κάποιες πωλήσεις ακινήτων οι οποίες θα μπορούσαν να γίνουν αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας. Για παράδειγμα, θα πουληθεί ο Αστέρας Βουλιαγμένης περίπου στα 300 εκατ. Μιλάμε για 300 στρέμματα γης με εγκαταστάσεις και με άδειες δόμησης πολυτελών κατοικιών, στο καλύτερο ίσως σημείο της Μεσογείου. Περίπου 1 εκατ. ευρώ το στρέμμα δηλαδή, όσο πουλιόνταν προ κρίσης τα οικόπεδα στον… Γέρακα. Για να μη μιλήσουμε για την πώληση με 653 εκατ. ευρώ του 66% της Εθνικής Πανγαία, την εταιρείας που έχει τα ακίνητα του ομίλου. Καμιά 400αριά εκατομμύρια από το τίμημα, όμως, θα δοθούν με δάνειο της Εθνικής στον πωλητή.

Υπάρχουν βεβαίως και οι περιπτώσεις του IBC στον όμιλο Λάτση όπως επίσης και οι αστοχίες του ΤΑΙΠΕΔ σε διαγωνισμούς όπως η ΔΕΠΑ και το Ελληνικό. Αλήθεια ο νέος διαγωνισμός που θα έβγαινε μέχρι το τέλος του έτους για τη ΔΕΠΑ που είναι; Επίσης, οι Καταριανοί που θα γέμιζαν την Ελλάδα με πετροδολάρια, γιατί αποχώρησαν από το Ελληνικό κι έμειναν ως διεκδικητές κάποια funds παντελώς άγνωστα και σίγουρα κερδοσκοπικά, ο Λάτσης και ο Μίλτος Καμπουρίδης με τις γνωστές σχέσεις με την οικογένεια Μητσοτάκη;

Τέλος, τι θα γίνει με τους «τουρίστες» υπουργούς; Που κάνουν ταξιδάκια αλλά καθόλου έργο; Που ενδιαφέρονται μόνο για την προβολή τους κι αφήνουν τα κορόιδα να βγάζουν το φίδι από την τρύπα. Που βρίσκονται στην οπισθοφυλακή προκειμένου να μην τους πάρουν οι σφαίρες κι αφήνουν τον Σαμαρά να εκτίθεται;

Είπαμε ότι ο κόσμος έχει υπομονή και πιστεύει ότι κάτι θα αλλάξει. Αλλά η υπομονή έχει και τα όριά της. Ας μαζευτούν ορισμένοι γιατί έρχεται η μέρα της κρίσης. Και θα είναι πολύ άσχημη μέρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άκρη Άκρη avatar
    Άκρη Άκρη 01/12/2013 08:02:49

    Αντικειμενικό, σοβαρό και τίμιο άρθρο.
    Η ''ώρα της κρίσης'' όμως, είναι ήδη εδώ. Χτυπάει, αλλά κανείς δεν της ανοίγει, είναι όλοι τους αρκούντως ....απασχολημένοι με τα τρέχοντα και τα ελαφρά.
    Όπου να΄ναι θα σηκώσει το τσεκούρι, θα σπάσει τα δεσμά της πύλης και θα μπει στ΄ανάκτορα.....

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 01/12/2013 08:06:41

    Μπράβο στον αρθρογράφο!

    • Arion avatar
      Arion @ Κώστας Ροδινός 03/12/2013 05:54:26

      Τωρα γιατι εμένα μου δείχνει τον κ.Σταϊκούρα ,οψιμα διαφωνουνται για τους φόρους και μετά το τραπεζωμα με κοκορέτσι του Τσιπρα στον Γοργοπόταμο δειχνει και ψιλοαριστερισμό;
      Μήπως δηλαδη τον έβαλαν ως λαγο να φάνε τον Στουρνάρα;

  3. Aether avatar
    Aether 01/12/2013 08:23:53

    Νομοτελειακή εξέλιξη.
    Δεν είναι θέμα προσώπων ή συντονισμού.
    Είναι θέμα έλλειψης οράματος και έωλης στρατηγικής.
    Το λάθος δεν τραβάει άλλο.
    Πρέπει να αντιμετωπιστεί η πραγματικότητα, η οποία απέχει πλέον έτη φωτός από την καθημερινά επικοινωνούμενη εικόνα και την αίσθηση που αποκομίζουν όσοι αυθυποβάλλονται στο λάθος.

  4. φουρναρης avatar
    φουρναρης 01/12/2013 08:59:21

    Νεμεσις και γρηγορα παρακαλω

  5. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 01/12/2013 09:29:43

    Ας μην ανησυχουμε τωρα που πληρωσαμε καποια εκατομμυρια τον ΟΟΣΑ για να μας βρει τη λυση.....Πρεπει να κοιμομαστε ησυχοι. Ουτε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ δεν ξερουμε να κανουμε η μαλλον κανουμε πως δεν ξερουμε για τους γνωστους λογους.....Βεβαια καποιοι που εχουν...υψηλες θεσεις ειναι τοσο ΑΝΙΚΑΝΟΙ που αν δεν δεν ειχαν περασει απο τα διαφορα κομματικα σκαλοπατια δεν θα τους ηξερε ουτε ο θυρωρος της πολυκατοικιας τους.....

  6. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 01/12/2013 09:35:41

    1)"Για να μη μιλήσουμε για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Συλλαμβάνονται 8 άτομα κάθε μέρα αλλά τα αποτελέσματα είναι πενιχρά"

    H προσωποκράτηση για χρέη είναι γελοίο μέτρο. Να καταργηθεί άμεσα. Γιατί δεν κάνουν κατάσχεση στην περιουσία όποιου χρωστάει ή διακανονισμό; Πως θα πληρώσει κάποιος τα χρέη του στο δημόσιο μέσα απο την φυλακή;

    2)Φοβάμαι ότι ο Άδωνις παράγει έργο αλλά παράγει και περισσότερη φασαρία.

    3)"Πωλούνται στην Αθήνα σπίτια με 4.800 ευρώ αν και είχαν αγοραστεί πριν χρόνια με τους κόπους μας ζωής"

    Δηλαδή σε λίγο θα τα δίνουν δωρεάν; Και η εφορία πόσα θα θέλει να εισπράξει για ακίνητο που αγοράστηκε πχ 3.000 ευρώ; Ένα ποσό υπολογισμένο βάσει της .... αντικειμενικής;;;;

    • Eva avatar
      Eva @ Γιώργος Αχαιός 01/12/2013 17:45:32

      Αφου έχουν φροντίσει να μην έχουν περιουσία στο όνιμα τους
      πως θα κάνουν κατάσχεση??

  7. αλεξ avatar
    αλεξ 01/12/2013 09:40:00

    ΕΤΣΙ ακριβως....

  8. George avatar
    George 01/12/2013 09:41:19

    Κοινωνική πολιτική με τις καταθέσεις (αυτό είναι η άρνηση πλειστηριασμών) αντί για πληρωμή στεγαστικής δόσης/ενοικίου από το κράτος για κάποιο διάστημα για τους πραγματικά αναξιοπαθούντες και.....μετά έκπληξη, οι καταθέσεις μειώνονται, φεύγουν στο εξωτερικό, στα μαξιλάρια, δεν υπάρχει ρευστότητα οπότε κάνουμε.......το headless chicken.
    Βάζουμε αναδρομικούς φόρους μαζεύουμε κάτι ψίχουλα και μετά......έκπληξη δεν γίνονται επενδύσεις, η εμπιστοσύνη στην αγορά στο απόλυτο μηδέν, οπότε κάνουμε....το headless chicken.
    Τρελοί φόροι στα αυτοκίνητα, τρελές τιμές στα διόδια και.....μετά έκπληξη ολόκληροι κλάδοι όπως του εμπορίου και συντήρησης αυτοκινήτου, εσωτερικού τουρισμού καταρρέουν οπότε κάνουμε...το headless chicken.
    5 ετήσιοι φόροι στα ακίνητα σε πλασματικές αξίες, φόροι υπεραξίας μεγάλοι φόροι πώλησης και...μετά έκπληξη καταστροφή στο real estate, 1,5 εκ άνεργοι οπότε κάνουμε...το headless chicken.
    Μισή χιλιάδα στρεβλώσεις στην αγορά και...μετά έκπληξη οι τιμές δεν πέφτουν οπότε κάνουμε...το headless chicken.
    Μήπως αντί για όλα αυτά να υποχρεώναμε το οικονομικό??? επιτελείο!!! να διαβάσει το "Economy for dummies" ή να γράψουν το "How to ruin an economy in 10 easy steps" τα χριστούγεννα?
    Εναλλακτικά μπορούμε να βάλουμε κλήρο στα νηπιαγωγεία για να φτιάξουμε ένα πιό σχετικό οικονομικό επιτελείο.

  9. elmatador39 avatar
    elmatador39 01/12/2013 09:50:28

    Πολύ σωστό, εξαιρετικό.το άρθρο,σωστά τα επισημαίνει,και συμφωνώ απόλυτα και με τους -μεχρι στιγμής- σχολιαστέςτου.Το ερώτημα που αναδύεται εκ του άρθρου αλλά και των σχολίων επ'αυτού,είναι αν κανείς εκ των αρμοδίων και ειδικώτερα από τους κυβερνώντες ,"τ'ακούει"η "αφουκράζεται" την φωνή "απελπισίας", η και "αγανάκτισης"πολλές φορές. εκφραζόμενη μέσα από την γραφήδα-πληκτολόγιο-αρθρογράφων και σχολιαστών.Η γνώμη μου είναι ΌΧΙ.Η ημερομηνία δε-καιρός-ανάλογης "πληρωμής των"είναι εγγύς.

  10. foros1 avatar
    foros1 01/12/2013 09:53:48

    η ημερα της κρισης που ολοι κατα βαθος φοβουνται, αλλα δεν φαινεται ενα σοβαρο σχεδιο για την αντιμετωπιση της, ειναι η μερα που η ΕΚΤ μπορει, αν θελησει, να ανακοινωσει αυτο που εκανε και στην Κυπρο: άμεση διακοπη ρευστοτητας.
    ολα τα αλλα μπορουμε τωρα πλεον να τα αντιμετωπισουμε εκεινη τη στιγμη που θα συμβουν. αυτο ομως οχι. θελει προετοιμασια απο πριν, θελει συμμαχιες, θελει σχεδιο, θελει ετοιμες δρασεις που θα κανει το ΤΥΧΟΝ εγχειρημα πυρρεια "νικη" για αυτους.
    και αυτο αφορα οχι μονο την τωρινη κυβερνηση, αλλα και οποια αλλη πιθανον "συνθεση" τυχει να αναλαβει τα ηνια της χωρας.

  11. Mariana avatar
    Mariana 01/12/2013 10:22:08

    Το ενδεχόμενο να λύσουμε γορδίως το θέμα "εξάρτηση από την ΕΚΤ" για να μη μας έχει στο χέρι με τη "ρευστότητα" δεν τίθεται ούτε γι΄αστείο, έτσι?

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Mariana 01/12/2013 11:05:58

      .....Και να τίθεται θεωρητικώς και συναισθηματικώς, βλέπετε κάποιον ΜεγΑλέξανδρο εσείς με πολύ μεγάαααλα @@, που να το πάρει το ζήτημα επάνω του, να εμπνεύσει, να οδηγήσει, να συγκρουστεί και να ενώσει τον κόσμο; Γιατί από αυτό μόνο πάσχουμε. Τα υπόλοιπα οπωσδήποτε, με πόνο, κόπο, πείσμα και αυτοθυσία, θα τα βρούμε.

      • aris1 avatar
        aris1 @ Άκρη Άκρη 01/12/2013 11:17:09

        Δεν θα έρθει τελικά ο Μεγαλέξανδρος αγαπητή Ακρη Ακρη. Ζούμε πολλά χρόνια μετά...
        Μόνοι μας, όπως οι Ισλανδοί που έφτιαξαν το Νέο Σύνταγμα και την μεταμνημονιακή κυβέρνησή τους συμμετέχοντας ολοι μέσω ιντερνετ,(Τώρα ξέρουμε κι εμείς απο ιντερνετ) θα κόψουμε το γόρδιο δεσμό...

        • Άκρη Άκρη avatar
          Άκρη Άκρη @ aris1 01/12/2013 12:02:45

          ''Μόνοι μας, όπως οι Ισλανδοί που έφτιαξαν το Νέο Σύνταγμα ...''
          Σωστά, αλλά κάποιος θα πρέπει να ηγηθεί, να τολμήσει δημοψήφισμα, να δώσει την ευκαιρία στην πλειοψηφία να ανατρέψει την πορεία προς την καταστροφή. Τα ''άτακτα τάγματα'' είναι καταδικασμένα στην ήττα (την καταστροφική).Ας τολμήσει κάποιος λοιπόν ν΄ ανάψει το σπίρτο. Αντώνη, έχεις -λίγο- ακόμη χρόνο, διαφορετικά θα σε δικάσει η Ιστορία, όσο κι αν σε δοξολογεί η συμφεροντολόγος γραία. Αφυπνίσου επί τέλους!
          Κα-τα-στρε-φό-μα-στε.

        • Mariana avatar
          Mariana @ aris1 01/12/2013 14:32:16

          aris1, και Άκρη Άκρη, για ένα πράμα να μην έχετε αμφιβολίες: Οι πολιτικοί στην Ελλάδα ακριβώς επειδή δεν είναι μεγαλέξανδροι, και επειδή το μόνο που θέλουν είναι να μένουν στην εξουσία, είναι στην ουσία πιο εύκολο να υποχρεωθούν από το λαό να κάνουν αυτό που θα τους επιβάλλει προκειμένου να διατηρηθούν σε αυτή. Είναι προς όφελος του λαού (κάθε λαού) η έλλειψη "μεγάλων @@", αρκεί να μην παραμυθιάζεται και να μη πείθεται ότι αυτά που κάνουν "οι άλλοι" είναι για το καλό του. Διότι έτσι δουλεύει το σημερινό "δημοκρατικό" σύστημα: Σε πείθουν να θέλεις αυτό που θέλουν αυτοί και μετά το κάνουν ως "υπηρέτες του λαού". Αλλά θα πρέπει ο λαός να βρει την ψυχή του, να δει με τα δικά του μάτια και να πιστέψει σε αυτό που θα θεωρήσει ο ίδιος σωστό. Τότε θα δείτε πόσο ωραίο είναι να μην υπάρχουν μεγαλέξανδροι και θα δείτε το πως οι πολιτικοί κυριολεκτικά υπηρετούν τα συμφέροντα του λαού. Μη γυρεύετε μεγαλέξανδρους, επαναστάτες και σωτήρες! Αυτό ήταν πάντα το λάθος των λαών. Ο ερχομός τους φέρνει πρόσκαιρες νίκες, αλλά φεύγουν γρήγορα και τους διαδέχονται συμφορές.

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Mariana 01/12/2013 15:43:51

            Εγώ πάλι, γιατί δεν πιστεύω καθόλου στην ...ταυτόχρονη ''ωρίμανση'', ''ενηλικίωση'', ''συνειδητοποίηση'', ''αφύπνιση'' ενός λαού που μόλις μέχρι χθες, κατάπινε αβρόχοις ποσί το ευτελές δόλωμα ''λεφτά υπάρχουν'', τις φρούδες υποσχέσεις και τα φούμαρα; Μέχρι μόλις χθες, θύμα ο κατ΄επιθυμία εθελοτυφλών και παραπλανημένος λαός, δε γίνεται να βγεί απ΄ το λαβύρινθο ασφαλώς, ταχύτατα και σίγουρα, αν δε σταθεί και λίγο ...τυχερός! Δεν έχουμε τα χρονικά περιθώρια να περιμένουμε οι κακουχίες κι η δυστυχία να τον χαλυβδώσουν, κάθε μέρα που περνάει βυθιζόμαστε, χάνονται ανθρώπινες ζωές κι η ανάταξη όσο πάει και δυσκολεύει... Χρειάζεται ένα χέρι στο τιμόνι, που θα εκτελεί τις εντολές μας πιστά, χωρίς δισταγμούς, ταλαντεύσεις και μισές αλήθειες. ΜεγΑλέξανδροι μπορεί να μην υπάρχουν, ούτε και από μηχανής Θεοί, αλλά ένας Έλληνας αμετακίνητα αποφασισμένος να υπερασπιστεί την Ελλάδα και το λαό της κόντρα στα κάθε είδους συμφέροντα, είναι αυτονόητα το ζητούμενο..... Πρώτα και πάνω απ΄όλα ο Ελληνικός λαός και η πατρίδα μας που καταστρέφονται.
            Το Ευρώ τους, οι τερατοτόκοι, οι θανατηφόρες ...εξισώσεις, είναι ασήμαντα και δευτερεύοντα θέματα. Καιρός κάποιος από εμάς, να τους το πει.

          • Mariana avatar
            Mariana @ Άκρη Άκρη 01/12/2013 18:14:06

            Υπάρχουν και ενδιάμεσα στάδια από την ομαδική αποχαύνωση μέχρι την ομαδική ωρίμανση, μη ξεχνάς! Ούτε εγώ πιστεύω στην ταυτόχρονη ωρίμανση. Αλλά σίγουρα δεν πιστεύω στο "ένας αλλά λύκος". Τον στριμώχνουν τα πρόβατα και αρχίζει κι αυτός να βελάζει. Νομίζω πως ένα 15% θα έκανε την διαφορά και θα γινόταν παράδειγμα. Ακόμα και οι πιο αστοιχείωτοι ψάχνουν σωστά πρότυπα αλλά... βλέπουν πολύ τηλεόραση. Από αυτό το 15% θα προέκυπτε και η ηγεσία, οι εντολοδόχοι δηλαδή να στήσουν μια ανθρώπινη κοινωνία που δε θα 'χει ταμπέλα κανενός "-ισμού". Θα πάρει πολλά χρόνια πάντως και πιθανότατα δε θα ξεκινήσει από την Ελλάδα. Εμείς θα χορτάσουμε "μεταρρυθμίσεις", "εταίρους" και... ψέμματα! Προς το παρόν τα ζητάει ο οργανισμός μας σαν ναρκωτικά!

          • aris1 avatar
            aris1 @ Mariana 01/12/2013 21:50:33

            Πολύ αγαπητές Μαριάννα και Ακρη-Ακρη, και οι δύο έχετε δίκιο. Και το 15% υπάρχει, και ο Ενας αλλά ΟΧΙ ΛΥΚΟΣ υπαρχει, κατα περίεργη σύμτωση? μόνο στην Ελλάδα απ΄όλο τον Ευρωπαικό Νότο προς το παρόν.
            Ομως όπως λέει και η Ακρη-Ακρη, χρειάζεται και η τύχη. Η Ισλανδία δεν είχε τον ΕΝΑΝ και ηγέτη, τυχαια ο πρόεδρός της δεν υπέγραψε την απόφαση της βουλής και τόλμησε Δημοψήφισμα . Τα υπόλοιπα τα έκαναν μόνοι τους οι Ισλανδοί. Σε μας παραλίγο να κάνει το "ατύχημα" με το Δημοψήφισμα το Γκιωργάκις απο τη Μινεσσότα, αλλά δεν τον άφησαν και το έδιωξαν με τις κλωτσιές επιβάλλοντας τον Παπαδήμο.
            Ο Τσίπρας 'εχει υποσχεθεί το δημοψήφισμα αν μας κόψουν τη χρηματοδότηση οι "εταίροι". Εχει και πολύ πανω απο το 15% Θα τολμήσει?
            Αρχή άνδρα δείκνυσι που είπε και η Αρχη-Αρχή.
            Εμεις θα τολμήσουμε να τον δοκιμάσουμε? Και αν ναι, θα πούμε το μεγάλο ΟΧΙ στο δημοψήφισμα?
            Η μήπως δεν μας πρέπει λευτεριά που είπε κάποτε αγανακτισμένος απο τον κ@λοχαρακηρα μας ο Εθνικός μας ποιητής?

          • Mariana avatar
            Mariana @ Mariana 01/12/2013 22:32:02

            Κι αν βρεθεί αυτός ο συντονιστής, ο χαρισματικός κλπ, θα τον πιστέψει ο κόσμος αν δεν προηγηθεί η ύπαρξη αυτού του 15-20% που λέω? Ο όχλος διαλέγει τον Βαραββά, όχι τον Χριστό. Εκεί βασίζεται η σημερινή "δημοκρατία".
            Και σου λέω το εξής: Αυτά που λέμε εδώ περί ανεξαρτησίας, εθνικού νομίσματος, εθνικής κυριαρχίας κλπ τα λέει πάνω-κάτω και ο Καζάκης με συγκεκριμένο πρόγραμμα ανασυγκρότησης που δεν είναι και ιδιαίτερα τολμηρό. Και που είναι κατ' ουσίαν κόμμα. Και δεν μιλάει για κομμουνισμό και διεθνισμό αλλά για εθνική αξιοπρέπεια. Ποιός εγγυάται στον κόσμο πως δεν είναι αυτός που γυρεύει (αν γυρεύει κάτι...), δηλαδή ο ηγέτης, ο ταλαντούχος, ο ειλικρινής, ο τολμηρός που λες? Πως τον φανταζόμαστε δηλαδή τον σπουδαίο ηγέτη? Με κέρατα?
            Δε λέω ότι είναι λύση ο Καζάκης ούτε όμως ότι δεν είναι. Είναι αυτός που είναι. Αλλά σίγουρα δεν είναι λύση όταν παίζει στο 0,...% και όταν η λύση που προτείνει απορρίπτεται επειδή ακριβώς βρίσκει απήχηση μόνο στο 0,0..% ! Τι γίνεται λοιπόν? Μήπως το καθοριστικό είναι αυτό που λέω: να υπάρξει το 15-20% που θα ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ανεξαρτήτως ποιός θα υποχρεωθεί να το υλοποιήσει?

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Mariana 02/12/2013 04:57:52

            @ Μαριάνα : Λέει αρκετά και σωστά ο κ. Καζάκης όπως και άλλοι πολιτικοί αναλυτές, που δεν συγκεντρώνουν όμως υψηλά ποσοστά προτίμησης. Από το πρόβατο έως το λιοντάρι, δεν πας ποτέ αν δεν μεσολαβήσει κι η ...αλεπού. Δε θα έχει ... ''κέρατα '' βέβαια ο ταλαντούχος συντονιστής, μα δεν υπάρχει και ο χρόνος να περιμένουμε να εμφανιστεί απ΄το πουθενά και να περάσουν κανα δυό τετραετίες για να πείσει την πλειοψηφία. Κατά τη γνώμη μου, το κύριο χαρακτηριστικό αυτού που θα εκτελέσει επιτυχώς τη λαϊκή εντολή της σύγκρουσης και της ανατροπής, είναι η αταλάντευτη πίστη και η αδιαπραγμάτευτη απόφαση απεξάρτησης από τα νύχια των τοκογλύφων. Θα μπορούσε να το αναλάβει ακόμη και τώρα, την ύστατη στιγμή και ο κ. Αντώνης Σαμαράς, αν δεν ήτανε τόσο ανεξήγητα, τόσο απελπιστικά και απογοητευτικά τελείως δέσμιος, του συντηρητισμού του. Δε χρειάζεται να είσαι ο Τσε Γκεβάρα για να παραδεχτείς το αδιέξοδο στο οποίο κάθε μέρα μας ωθούν πιο βαθιά, μετά πολλών επαίνων! Θα μπορούσε να το αναλάβει και ο κ. Αλέξης Τσίπρας φυσικά, αν δεν παραμυθιάζει τον κόσμο κι αυτά που λέει τα εννοεί. Δεν λείπει η ικανότητα από τους πρωταγωνιστές. Ο προσανατολισμός είναι το πρόβλημα. Το απόν θάρρος και η απούσα γενναιότητα.
            @ Άρης1 : '' θα πούμε το μεγάλο ΟΧΙ στο δημοψήφισμα?'' Ας γίνει το δημοψήφισμα κι ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Άλλο είναι να σε υποχρεώνουν να βουτήξεις στο κενό και άλλο να επιλέγεις αυτοβούλως, έστω και τον λάθος δρόμο.

          • Mariana avatar
            Mariana @ Mariana 02/12/2013 09:08:13

            @Άκρη Άκρη, τι πιστεύεις πως θα έκανε ή θα έλεγε ο Σαμαράς, ο Τσίπρας κλπ προκειμένου να κρατήσουν την εξουσία, αν οι ιδέες κάποιου σαν τον Καζάκη είχαν ευρεία απήχηση στον κόσμο και υπήρχαν κόμματα σαν το ΕΠΑΜ που παίρναν σήμερα 15-20%? Μήπως θα αλλάζαν τότε προσανατολισμό προς την κατεύθυνση του "ανέμου"?

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Mariana 02/12/2013 15:39:00

            @ Μαριάνα : Με ''Αν'' όμως εδώ που έχουμε φτάσει, χωρίς χρονικά περιθώρια πειραμάτων κι αυτοσχεδιασμού, με αντοχές εξαντλημένες, μάλλον δεν είναι σκόπιμο να πορευόμαστε. Αν όλοι έχουν σα μόνο τους στόχο και αυτοσκοπό την άσκηση της εξουσίας κι αυτή δεν είναι απλά το μέσον για να εργασθούν και να προσφέρουν στο σύνολο που υποφέρει, θα πρέπει να εξαφανιστούν
            απ΄το πολιτικό τοπίο, άμεσα ως επιζήμιοι. Η διαμορφωμένη κατάσταση, δεν επιτρέπει εγωϊσμούς, μωροφιλοδοξίες κι έπαρση! Σε επιλέγει η Ιστορία και σε προκαλεί. Αν είσαι λίγος κι επιζήμιος, σε καταδικάζει. Όλα αυτά σε χρόνο ντε τε τώρα πια, γιατί κάθε μέρα που χάνεται, είναι ανεκτίμητα πολύτιμη. Κοστίζει σε ανθρώπινες ζωές.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Άκρη Άκρη 01/12/2013 18:33:12

            Μεχρι τη μεση του σχολιου σας συμφωνω 100%. Εκει που δεν συμφωνω ειναι στην συνωμοσολογια στο υπολοιπο. Η κριση μας κανει να ξεχασουμε τα αιτια που μας οδηγησαν εδω. Εχω μεγαλωσει ακουγοντας για Αμερικανους φονιαδες των λαων, κακους Ρωσσους, κακους Αγγλους και Γαλλους και τωρα κακη Γερμανια και κακιστη ΕΕ. Εμεις οι καλοι Ελληνες γιατι τσιμπησαμε στο χρηματιστηριο, στα εορτοδανεια, στα διακοποδανεια , στα ακριβα αυτοκινητα, στα ακριβα διαμερισματα, στις υψηλες αμοιβες που δεν συμβαδιζουν με αυτο που προσφεραμε, στις μαιμου επιδοτησεις, και σε τοσα αλλα? Νομιζω οτι αυτα πληρωνουμε σημερα. Και πριν παρεξηγηθω και με πειτε παλι καλοβολεμενο, θα ηθελα νας πω οτι τις στρεβλωσεις που προερχονται απο αποτομη προσαρμογη στην πραγματικοτητα τις βλεπω και τις πληρωνω . Οπως επισης συμφωνω και σε ολα που αναφερονται στο ανωτερω αρθρο.

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Ρεαλιστης 01/12/2013 19:26:30

            ''Συνωμοσιολογία'' δεν υπάρχει στο σχόλιό μου, αλλά όλα αυτά που ζούμε σίγουρα δεν έγιναν τυχαία, είναι σαφώς αποτελέσματα πολιτικών σχεδιασμών (Σημίτη-Γερμανών-ΓΑΠ-Αμερικανών), που σκοπό έχουνε τον πλήρη έλεγχο της χώρας και την απόλυτη οικονομική και πολιτική της υποταγή - εκμετάλλευση. Δεν επιτρέπετε να προσεγγίζουμε τα γεγονότα με ανάλαφρη αφέλεια, επιπολαιότητα και σύνδρομα ενοχής. Δεν είναι ώρα για ν΄αυτομαστιγωθούμε, να αυτοκατηγορηθούμε και να δεχτούμε τη μοίρα που μας ορίζουνε, σαν δίκαιη τάχα......τιμωρία, ασήμαντων ...αμαρτημάτων. Δεν πιστεύω στις τιμωρίες, στη μετά θάνατον Κόλαση (εν ζωή καίει η κόλαση τους ανθρώπους) και στις Προτεσταντικές μεθόδους ''συμμόρφωσης''. Προτιμώ τη βαθιά συνειδητοποίηση των λαθών, την οριστική αλλαγή νοοτροπίας και την πεισματική αντίσταση σε κάθε επίδοξο τιμητή. Πάθαμε ήδη πάρα πολλά, καιρός να εμποδίσουμε δυναμικά πάση θυσία τον αφανισμό μας και σε όποιον αρέσει. Οι εκβιασμοί και ο εκφοβισμός, λειτουργούν όσο νομίζεις πως έχεις κάτι να χάσεις. Πολλαπλασιάζονται καθημερινά λοιπόν όλοι αυτοί, που πια δεν έχουνε και τόσα....

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 01/12/2013 10:32:16

    Καραμανλής για Στουρνάρα: «Εγώ φεύγω, αν είναι αυτός...»
    πηγή: news.gr.msn.com/political | Kυριακή, 01 Δεκεμβρίου 2013 11:37 |

    Αποφασισμένος να μην κατέβει υποψήφιος στις επόμενες εκλογές φέρεται ο πρώην πρωθυπουργός αν ο Γιάννης Στουρνάρας συμπεριληφθεί στο Επικρατείας.

    Αιτία πολέμου φαίνεται να αποτελεί ενδεχόμενη κάθοδος του Γιάννη Στουρνάρα στην κεντρική πολιτική σκηνή, σενάριο που αναμένεται να πυροδοτήσει σοβαρές πολιτικές εξελίξεις αν γίνει πραγματικότητα.

    Την ίδια ώρα, σε τεντωμένο σκοινι φαίνεται να είναι οι σχέσεις του Κώστα Καραμανλή με το Μέγαρο Μαξίμου, αφού ο πρώην πρωθυπουργός φέρεται να έχει καταστήσει σαφές πως αν ο Γιάννης Στουρνάρας συμπεριληφθεί στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος, ο ίδιος δεν πρόκειται να κατέβει ως υποψήφιος της γαλάζιας παράταξης στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές όποτε κι αν γίνουν.

    Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Βήματος ο πρώην πρωθυπουργός έχει καταστήσει σαφές ότι «Εγώ φεύγω, αν είναι αυτός...» και όπως λένε όσοι γνωρίζουν καλά την ιδιοσυγκρασία του Κώστα Καραμανλή η απόφαση του αυτή συνδέεται άμεσα και με το εσωτερικό μέτωπο που έχει διαμορφωθεί στη ΝΔ εναντίον του υπουργού Οικονομικών, ο οποίος αποτελεί «κόκκινο» πανί για μεγάλο αριθμό στελεχών της γαλάζιας παράταξης.

    Στο γραφείο του Κώστα Καραμανλή την τελευταία περίοδο έχουν γίνει πάρα πολλές συναντήσεις και συζητήσεις για τη στάση του Στουρνάρα αν και ο πρώην πρωθυπουργός σε κάθε ευκαιρία σπεύδει να διευκρινίσει ότι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τον Αντώνη Σαμαρά τον οποίο στηρίζει και στον οποίο αναγνωρίζει το γεγονός ότι «έχει πετύχει την πολιτική σταθερότητα σε μια τόσο κρίσιμη για τον τόπο περίοδο».

    • Anonymous avatar
      Anonymous @ η Dimi 01/12/2013 13:24:34

      ...και εμείς δεν θα πάμε να ψηφίσουμε

  13. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 01/12/2013 10:33:14

    Πιο πιθανό η ΕΚΤ να μας χορηγεί όλη την ρευστότητα του κόσμου που εμείς όμως δεν θα θέλουμε να δεχτούμε γιατί κάποιοι ακραίοι θα είναι στο τιμόνι της χώρας μετά την πραγματική μέρα της κρίσης (=εκλογές).

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Γιώργος Αχαιός 01/12/2013 11:21:01

      Πολύ σωστά. Τα φιλεύσπλαχνα και γενναιόδωρα αισθήματα της ΕΚΤ και των σεβαστών ανυστερόβουλων ...δανειστών, μας είναι πλέον γνωστά. Δεν χωρά αμφιβολία, ο παλιοχαρακτήρας μας είναι που φταίει και εμποδίζει συνεχώς τη σωτηρία της χώρας. Ας εξολοθρευτούν βρε αδερφέ και 3-4 εκατομμύρια Ελλήνων, αρκεί 1-2 εκατομ. (βολεμένων και συνεργατών) να περνάνε καλά και οι υπόλοιποι είλωτες. Γίνεται ρεαλιστές ανάγωγοι κωλοΈλληνες και ''κάντε τα μαθήματά σας'' γονατισμένοι, με υποταγή και εθελόδουλη ...σύνεση. Ράους!

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Άκρη Άκρη 01/12/2013 20:11:29

        Αγαπητε Ακρη Ακρη η απολυτη υποταγη προερχεται απο αυτους που εφαγαν λιγα λιγα η πολλα πολλα τα δανεικα . Προερχεται φυσικα και απο τους πολιτικους που προαναφερατε. Με λυπη μου σας λεω οτι εχω γνωρισει πολλους ξενους που αγαπουν την Ελλαδα πιο πολυ απο πολλους Ελληνες. Αλλα μια γενικη και αοριστη κατηγορια εναντιον π.χ των Γερμανων ειναι επικινδυνη γιατι καποιες χιλιαδες Ελληνες επιβιωνουν απο τα εκατομμυρια των Γερμανων τουριστων.
        Γραφετε επισης ΄Δεν επιτρέπετε να προσεγγίζουμε τα γεγονότα με ανάλαφρη αφέλεια, επιπολαιότητα και σύνδρομα ενοχής.΄ Εδω θα διαφωνησω . Εγω πιστευω οτι πρεπει να προσεγγιζουμε τα γεγονοτα αφου καταλαβουμε το προβλημα . Και μετα προσπαθουμε για την λυση. Και το προβλημα ειναι να περιορισουμε ενα χρεος που το φαγαμε κανοντας παρτυ σε δημοκρατικη περιοδο. Ολοι λιγο πολυ φταιμε. Υποχρεωση του κρατους ειναι να διορθωσει τα λαθη και να σκοτωσει την φοροδιαφυγη. Γνωριζω και γνωριζετε οτι η λαμογια επικρατουσε παντου. Χασαμε 4 ετη με το να κοιταζομαστε , να κανουμε τους αγανακτισμενους ή να δημιουργουμε κινηματα της πλακας τυπου ' δεν πληρωνω΄. Σε τεσσερα χρονια σχεδιαστηκε και εφαρμοστηκε η τουριστικη αναπτυξη στην Τουρκια επι Οζαλ. Χασαμε πολυ χρονο και πληρωνουμε το τιμημα πιο βαρυ. Μονοι μας θα βγουμε απο την κριση αν το πιστεψουμε και λειτουργησουμε σαν κοινωνια και οχι σαν ατομα η σαν συντεχνιες. Οι αληθεια ειναι πικρη αλλα πιο χρησιμη απο αοριστες υποσχεσεις. Γιατι στο κατω-κατω εμεις θα μεινουμε στην Ελλαδα και οχι αυτοι που υποσχονται επιστροφη στους μισθους του 2009 . Αυτοι ευκολα θα την κανουν για πιο ασφαλεις παραδεισους ......

        • Άκρη Άκρη avatar
          Άκρη Άκρη @ Ρεαλιστης 01/12/2013 22:05:25

          ''να περιορισουμε ενα χρεος που το φαγαμε κανοντας παρτυ .... Ολοι λιγο πολυ φταιμε.''
          Το χρέος μας είναι κατά πολύ μεγάλο μέρος επίπλαστο (εκτός από τεχνητό και αποτέλεσμα σκόπιμου μαγειρέματος με στόχο να υποθηκευτεί η χώρα), τερατοποιημένο από τους συνεχείς ανατοκισμούς και δεν το ...φάγαμε επ ουδενί '' όλοι μαζί'', ούτε και ''φταίμε όλοι λίγο πολύ''. Εγώ ούτε έφαγα κάτι, ούτε κι ευθύνομαι για τίποτε και σαν εμένα, υπάρχουν πολλοί. Οι περισσότεροι μάλλον. Η απόδοση συλλογικής ευθύνης δε είναι φασιστική μέθοδος και ως τέτοια, απολύτως απορριπτέα. Οι ένοχοι και τα λαμόγια και οι διεφθαρμένοι, έχουνε όλοι ονοματεπώνυμο. Συνεργάτες, πελάτες, συνέταιροι των ασκούντων την εξουσία, γι αυτό στο απυρόβλητο. Οι κατηγορίες κατά των αισχρών Γερμανών πολιτικάντηδων, Τραπεζιτών και λοιπών απατεώνων που συνεργάστηκαν με τους ντόπιους αχρείους υπηρέτες, είναι σαφέστατες και δεν αφορούν φυσικά τους συμπαθείς ....τουρίστες που επισκέπτονται τα Ελληνικά νησιά. Και φυσικά ΜΟΝΟΙ μας θα βγούμε απ΄το λαβύρινθο στο φως, μόλις αποτινάξουμε τη βρώμικη μπότα τους από πάνω μας. '' Οι μισθοί του 2009'', είναι πολύ φτωχό και μίζερο όνειρο για να΄ναι ''δικό μου''. Εγώ θέλω επανάσταση κι ανατροπή. Δικαιοσύνη, τιμωρία και νέο ξεκίνημα.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Άκρη Άκρη 02/12/2013 00:23:19

            Εσεις λετε οτι δεν φαγατε, το ιδιο και εγω. Αλλα δεν ειχαμε συμμετοχη οταν δεν ζητουσαμε επιμονα αποδειξεις? Οταν αγοραζαμε υπηρεσιες απο ανασφαλιστους αλλοδαπους ή οταν καναμε τα στραβα ματια στους εργολαβους- μηχανικους που χρησιμοποιουσαν παλι ανασφαλιστους. Οταν νοικιαζαμε δωματια για διακοπες η οταν καναμε ιδιαιτερα στα παιδια μας χωρις να απαιτουμε αποδειξεις? Να μη μιλησω βεβαια για τους ιατρους !!! Επιδοματα , συνταξεις σε μη δικαιουχους, μαυρο χρημα, αντιστασιακες συνταξεις σε ανθρωπους που ηταν 5 ετων την εποχη της αντιστασης, διπλασιοι μισθοι απο αυτους που εχουν οι συναδελφοι τους στην κεντρικη Ευρωπη στις αντιστοιχες ΔΕΚΟ και υπουργεια . Ειναι πολλα τα εκατομμυρια των των παρανομα η καταχρηστικα ευνοουμενων . Πολλαπλασιαστικα ειναι παρα πολλα τα δις που σπαταληθηκαν ασκοπα. Αν προστεθουν και τα μεγαλα εργα που εγιναν πλειοδοτικα αντι για μειοδοτικα με την συμμετοχη και των μελων των επιτροπων αξιολογησης και παραλλαβης θα δειτε που πηγαν τα δανεια.

  14. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 01/12/2013 10:38:13

    Γενικά ΑΛΛΑΛΟΥΜ! Κρῖμα. . .περιμέναμε κάτι ν᾿ ἀλλάξη γιά ν᾿ ἀλλάξη καί ἡ ψυχολογία μας. Τελικά ψυχοπλακωνόμαστε κάθε μέρα ἀπ᾿ αὐτά πού διαβάζομε καί ἀκοῦμε. :sad:

  15. Ρηνα avatar
    Ρηνα 01/12/2013 10:48:53

    Oλοσωστο αρθρο! Ολοι εχουμε σφιχτει και περιμενουμε, οπως οταν αστραφτει και βροντα λιγο πριν τη καταιγιδα.....
    Ξεχωρισα αυτο που αναφερετε για την Πανγαια και τον Αστερα. Αν ξεπουληθουν σημερα που τα ακινητα εχουν τετοια κατρακυλα, ολα τα περιουσιακα της Εθνικης Τραπεζας μπιρ παρα και μαλιστα να τα δανειοδοτει η ιδια η Τραπεζα, ε τοτε αυτο θα ειναι το σκανδαλο του αιωνα και οχι μονο εισαγγελικη παρεμβαση οπως λετε χρειαζεται, αλλα λαϊκη εξεγερση. Απ τη μια παροτρυνουν τον κοσμο να σωσει τη μεγαλυτερη Τραπεζα που εκει θα ακουμπησει η Ελλαδα οταν οι διαφοροι ιδιωτες θα φευγουν με τα τσουβαλια στα ελικοπτερα κι απο την αλλη καποιοι που Κυριος οιδε τι κερδοσκοπουν, επινοουν σατανικα σχεδια για να παραδωσουν τα φιλετα των ακινητων προς πωληση με αερα κοπανιστο. Που ακουστηκε να δανειζεσαι απο τον πωλητη για να αγορασεις τα ακινητα του και μαλιστα υποτιμημενα εξευτελιστικα.
    Οσο για την ημερα της κρισης που λεει ο τιτλος εξαγεται απο τις παρατηρησεις σας για την Οικονομια. Χωρις να εχουν μερικοι σφαιρικη γνωση των οσων περιγραφετε, εχουν επιγνωση για την κριση που πλησιαζει απο .....αλλες πηγες και εχουν προειδοποιησει. Θα δουμε πολλους περισπασμους και προσπαθεια να θολωθει η κριση μας μπροστα στα γεγονοτα. Τα ματια στυλωμενα στη πατριδα γιατι ειναι ετοιμοι να την παιξουν στα ζαρια.......

  16. Εδώ στο Νότο avatar
    Εδώ στο Νότο 01/12/2013 11:11:39

    Μπράβο στον αρθογράφο. Απόλυτα ξεκάθαρη περιγραφή των κινδύνων, των απειλών και της σκληρής πραγματικότητας. Η έκρηξη έρχεται.

  17. aris1 avatar
    aris1 01/12/2013 11:12:17

    Οντως η ημέρα της κρίσης των υπευθύνων για την τραγωδία πλησιάζει. Οπως και στα άλλα κράτη που χρεωκόπησαν εξ αιτίας τους όπως κι εμείς, οι υπεύθυνοι θα δικαστούν και θα τιμωρηθούν αναλόγως των ευθυνών τους.
    Διότι πέραν των υλικών ζημιών είχαμε και νεκρούς εξ αιτίας της κρίσης, ανεξαρτήτως αν ήταν 3 ή 3000...

  18. Theo1 avatar
    Theo1 01/12/2013 11:36:43

    Μετρημένο και '' Πολιτικά Ορθό ΄΄ άρθρο με μία μικρή όμως αστοχία. Συγκεκριμένα γράφει ότι μαλώνει ο Τσαυτάρης ( Γεωπόνος και καθηγητής στο ΑΠΘ) με τον Χατζηδάκη!!
    Είτε δεν το κατέχει καλά το θέμα, ο ΄΄ χωριάτης΄΄ κατά δήλωσή του αρθρογράφος, είτε στην απλοποίηση του το αδικεί . Και αυτό γιατί το θέμα είναι ότι αν θες γάλα που όσο το δυνατόν προσεγγίζει το απολύτως φρέσκο, τότε θα πάρεις το παστεριωμένο σε χαμηλή θερμοκρασία (περίπου 70 βαθμούς κελσίου), το οποίο δεν είναι ΄΄σκοτωμένο΄΄ και σου παρέχει την μέγιστη ωφέλεια (μικροοργανισμούς και ασβέστιο) και φυσικά δεν αντέχει σε συνθήκες ψυγείου (4 βαθμούς) πάνω από 5-6 μέρες. Από εκεί και πέρα μπορείς να πάρεις και ΄΄ γάλα ΄΄ που αντέχει και μία ολόκληρη ζωή και μάλιστα χωρίς να είναι σε ψυγείο (προτού ανοιχτεί). Τέτοια γάλατα πωλούνται εδώ και χρόνια σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα είτε εντός, είτε εκτός ψυγείου με διάρκεια από ένα μήνα έως και ....... Αυτά είναι υψηλής παστερίωσης (δηλαδή σε πολύ υψηλή θερμοκρασία ) και απλά έχουν '' σκοτώσει '' όλη την πανίδα του γάλακτος η οποία είναι ωφέλιμη για τον άνθρωπο. Δεν κάνουν κακό στην υγεία, αλλά δεν είναι αυτό που εννοούμε γάλα και έχουν μόνο μέρος της ωφέλειας (π.χ το ασβέστιο το οποίο και αυτό αμφισβητείται λόγω κακής προσληψιμότητας ). Πρόκειται με λίγα λόγια για άσπρα ζουμιά που έχουν κάποια ιχνοστοιχεία.
    Από τα ανωτέρω, τα οποία ο οποιοσδήποτε καλόπιστος μπορεί να τα διασταυρώσει με ολιγόλεπτη έρευνα στο διαδίκτυο, μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει ότι στην προσπάθεια κάποιων να δείξουν χαμηλές τιμές στην αγορά , είναι έτοιμοι να μας ταΐσουν και σκουπίδια.
    Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά γιατί με το ζόρι πάνε να εξαφανίσουν (ο Χατζηδάκης με το ανεκδιήγητο υφυπουργό του) το φρέσκο (έτσι πραγματικά είναι) γάλα από την αγορά και να μας επιβάλλουν το υψηλής παστερίωσης. Η επιλογή αυτή υπάρχει και τώρα και όποιος θέλει την πραγματοποιεί . Εκτός και αν εκτελούν συμβόλαια μεγάλων βιομηχανιών (τα καρτέλ που κάποτε κάποιοι προσπάθησαν να κυνηγήσουν) και μας το πλασάρουν έτσι.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Theo1 01/12/2013 14:20:09

      ο κ. Χατζηδακης, το μονο που θα καταφερει με αυτες τις αλλαγες που προωθει, ειναι το πραγματικα φρεσκο γαλα να παει πανω απο 2 ευρω το λιτρο.

  19. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 01/12/2013 12:10:20

    Καλό και απόλυτα αληθινό.
    Η αποτυχία της αποτυχίας ω αποτυχία!
    Η όλη κατάσταση θυμίζει μια κυβέρνηση που βρίσκεται λίγους μήνες πριν την κατάρρευση που κάποιοι υπουργοί φροντίζουν για το δικό τους μέλλον ή το μέλλον των "πελατών" τους.
    Κρίμα κρίμα κρίμα.
    Αναλυτικά
    Χατζηδάκης- ανύπαρκτος σε σημείο να γίνεται άκρως επικίνδυνος- θα μπορούσε να κάνει τόσα πολλά χωρίς οικονομικό κόστος, αλλά το μόνο που βλέπουμε είναι να κάνει άνω κάτω την αγορά.
    Χρυσοχοίδης- ότι και να γράψω είναι λίγο. Έγκλημα η αύξηση των διοδίων κατά 60% και απ ότι θυμάμαι αυτή είναι και η μοναδική του πράξη ως υπουργός. Μου θυμίζει τον Σουφλιά που όταν ο κόσμος πήγαινε στην επαρχία για να ψηφίσει στις εκλογές του 2009 αυτός αύξανε τα διόδια για να σιγουρευθεί η νίκη του ΓΑΠ και οχι μόνο.
    Καψής. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Στουρνάρας. Δυστυχώς δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το τι συμβαίνει στον ιδιωτικό τομέα, τόσο ανίκανους συμβούλους έχει; Ο Θεοχάρης αλήθεια δεν διαθέτει αφτιά για να του τραβήξει κάποιος;
    Γεωργιάδης- λέει μεν αλήθειες αλλά χάνει το δίκιο του(όπου έχει) με τον χαρακτήρα του. Στον ΕΟΠΥΥ έχει χάσει την μπάλα και κατά την γνώμη μου όποια άστοχη κίνηση θα προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά στην κυβέρνηση απ οτι το θέμα με τους πλειστηριασμούς.
    Αρβανιτόπουλος. Πάκη ζεις εσύ μας οδηγείς(αυτό πάει στους συμβούλους του) για τα ευτράπελα που βλέπουμε.
    ΤΑΙΠΕΔ. Μάλλον δεν έχουν καταλάβει την οργή του κόσμου. Ανικανότητα ή τίποτα άλλο;
    Θα μπορούσα να γράψω ένα σωρό ακόμα για όλους και για όλα αλλά είναι γνωστά.

    Προς Πρωθυπουργό
    Αντώνη μας,
    1. κάντο όπως στο ναό του Σολομώντα
    2. Την παγίδα ασφαλώς την βλέπεις, δεσμεύθηκες με διάγγελμα για τους πλειστηριασμούς και εκεί ακριβώς κτυπάει η τρόικα. (δεν θα σε ξάφνιασε νομίζω η θέση που έλαβε η Ντόρα)
    3. Ξέρεις επίσης τι λέει ο κόσμος για τους πλειστηριασμούς;
    α)Χρωστάω στην τράπεζα στην εφορία στο ικα και στο ΤΕΒΕ. Ποιός πρώτος απ όλους θα με στείλει να μένω στο παγκάκι; Κι αφού μένω στο παγκάκι θα συνεχίσω να χρωστάω σ όλους αυτούς αφού η αξία που θα μου πάρουν το σπίτι θα σβήσει μόνο ένα ελάχιστο μέρος απο τα χρέη μου.
    β)Αφού οι τράπεζες πουλάνε τα κόκκινα δάνεια σε ξένους στο 20 ή 30% της αξίας τους, από εμάς γιατί ζητάνε το 100%; με αποτέλεσμα αφού μας πάρουν το σπίτι να μην έχουμε καν ξοφλήσει;
    3. Ηγέτης είναι αυτός που βάζει τα στήθη του μπροστά για το καλό της χώρας και του λαού του, σ ένα πόλεμο ασφαλώς υπάρχουν και μεγάλες απώλειες αλλά ποτέ μονόπλευρες. Στην Ελλάδα πως γίνεται να την πατάει μόνο ο άμαχος πληθυσμός και οι άλλοι να μένουν ανέπαφοι;

    ΥΓ
    Ξέχασα να γράψω μια παρατήρηση για τα φάρμακα.
    Θα πληγούν πολύ -κατά τον ΣΥΡΙΖΑ- οι φαρμακοβιομηχανίες με την μείωση των τιμών των φαρμάκων; Ε τότε πως γίνεται μια εξ ατών να ετοιμάζεται για πολύ μεγάλη επένδυση στο χώρο του ποδοσφαίρου; Δύο εξηγήσεις, ή δεν χάνουν χρήματα ή εχουν φροντίσει να ερθει σύντομα ο Αλέξης στην εξουσία για να αποκαταστήσει την φαρμακευτική ομαλότητα.

    ΥΓ2
    Θα το ρωτάω συνεχώς, η κυβέρνηση διαθέτει επικοινωνιακό επιτελείο;

    • Τριάκοντα Αργύρια avatar
      Τριάκοντα Αργύρια @ Χμμμμ 01/12/2013 13:10:53

      ''Θα το ρωτάω συνεχώς, η κυβέρνηση διαθέτει επικοινωνιακό επιτελείο;''
      Γιατί πιστεύετε πως είναι ...επικοινωνιακό το θέμα; Είναι ζήτημα πολιτικής και ουσίας. Όχι εντυπώσεων.

      • Χμμμμ avatar
        Χμμμμ @ Τριάκοντα Αργύρια 01/12/2013 14:29:49

        Φυσικά και πιστεύω ότι είναι και επικοινωνιακό θέμα.
        Όταν η κυβέρνηση σέρνεται συνεχώς πίσω από άστοχες δηλώσεις υπουργών δεν είναι θέμα επικοινωνίας;
        1)Δημιουργήθηκε μέγα θέμα με το κλείσιμο του ΕΟΠΥΥ και δεν υπάρχει κανείς να δώσει μια εξήγηση, όλοι σήμερα συζητάνε στα καφενεία οτι θα πεθαίνουμε σαν σκυλιά στους δρόμους και η επικοινωνία μας κάνει week end , ας εβγαζε έστω κανένα non papper ετσι για τα μάτια του κόσμου βρε αδελφέ.
        2) Έκανε προ καιρού ο Πρωθυπουργός τις δηλώσεις περί πλειστηριασμών αλλά τις τελευταίες ημέρες βομβαρδιζόμαστε συνεχώς από πληροφορίες περί άλλης μίας πρωθυπουργικής ασυνέπειας.
        Έλεος δηλαδή, ούτε τα αυτονόητα δεν μπορούν να κάνουν;
        και αντιθέτως μαθαίνουμε ότι ο Βενιζέλος έχει στυλώσει τα πόδια και δεν πρόκειται να ψηφίσει το νομοσχέδιο;
        Ημαρτον

        ΥΓ
        ας αφαιρεσει καποιος επιτελους απο τον Αδωνι εκεινο το μπλε ακουστικο

        • Τριάκοντα Αργύρια avatar
          Τριάκοντα Αργύρια @ Χμμμμ 01/12/2013 15:50:35

          Ας το επαναλάβω. Δεν είναι λάθος. Δεν είναι επικοινωνιακή ...αδυναμία. Είναι πολιτικές επιλογές. Μπορεί να μην σας αρέσουν, αλλά αυτές είναι.....

    • Magganas avatar
      Magganas @ Χμμμμ 01/12/2013 20:17:56

      Χμμμμμ,

      όταν 4 σόγια διοικητικών υπαλλήλων κρατούνε τα πανεπιστήμια 4 μήνες κλειστά (και πληρώνονται και στην ώρα τους μάλιστα!!!), τότε χρειάζεται να "φροντίσουν" άλλοι να έρθει ο Αλέξης...;;;;;;
      Φροντίζει ο κ. Αρβανιτόπουλος...

    • Anonymous avatar
      Anonymous @ Χμμμμ 01/12/2013 20:53:03

      "δεσμεύθηκες με διάγγελμα για τους πλειστηριασμούς"
      Δλδ, για να καταλάβω. Το διάγγελμα είναι δέσμευση κια τα Προσυνέδρια, Συνέδρια, Ζάππεια κλπ δεν είναι δέσμευση? 'Οπως αποδεσμεύτηκε από τα ανφερόμενα, θα αποδεσμευτεί και από το διάγγελμα
      Το πολύ-πολύ να μας παραμυθιάσει, λέγοντάς μας ότι αποδεσμεύεται γιατί είναι αδέσμευτος

  20. βικυ γουλιωτη avatar
    βικυ γουλιωτη 01/12/2013 12:21:59

    Ευτυχως που νιωθουμε το ματι του κυκλωνα να ερχεται , το αντιθετο θα ηταν ανησυχητικο...Τι θελετε δηλαδη κυριε αρθρογραφε,να κολυμπαμε στον ωκεανο και να μην βραχουμε κιολας?Τα σπιτια γραφετε, τα υπογεια λεω εγω των 20 τ.μ πωλουνται 5.000.Δηλαδη αν μετα απο 6 χρονια υφεσης δεν πουλιοντουσαν ουτε αυτα τοσο , τι κριση θα ειχαμε? Για το γαλα τωρα.Ευτυχως που διαφωνουν δημοσιως οι υπουργοι,τι προτιματε νατα ειχαν κανει πλακακια και να μας ξεφουρνιζαν φρεσκοτατο γαλα 115 ημερων,παμφθηνο ομως, βεβαιως βεβαιως? Για τον Αστερα τωρα, αυτα δινει η αγορα,1.000.000 το στρεμμα .0ταν τα εδινε για τον....Γερακα ηταν ωραια, κανεις δεν γνωριζε την λεξη " υπερτιμηση" ,ετρεχε το δανεικο και το μαυρο και ψωνιζαμε αναλογως. Αφηστε τους εισαγγελεις μην παρασυρεστε απο την βλακωδη ρητορεια του συριζα.Η θα δοθει με τετοια πανω κατω τιμη' η καθηστε να το κοιτατε .Ποιος θα το παρει , δεν με νοιαζει.Μονο να γκρεμισει τα τσιμεντενια του ,60 μπλοκια που στεκουν για ξενοδοχεια, να χτισει υπερπολυτελεις βιλλες, με μαρινες,ιδιωτικες παραλιες,να προσελκυσει πλουσιους τουριστες να " τα σκανε".Αν ομως απασχολησει πακιστανους και αλλους λαθρο η εχει εστω εναν ανασφαλιστο ελληνα,να κλεινει για εναν μηνα.

  21. ακούει κανείς ..... avatar
    ακούει κανείς ..... 01/12/2013 12:35:14

    ακούει κανείς .....


    Εαν ηθελε το κρατος φτηνοτερη τιμη και για τον καταναλωτη και μεγαλυτερη παραγωγη αρα μικροτερες εισαγωγες αρα περισσοτερες θεσεις εργασιας.

    Ιδου τι πρεπει να κανει μετρησιμα

    -Πληρωμη σε 35 ημερες των φρεσκων και νωπων προιοντων απο το λιανεμποριο οπως οριζουν οι ΕΕ νομοι και δεν εφαρμοζεται στην ελλαδα με αποτελεσμα εσυ να πληρωνεις μετρητα και αυτοι να πληρωνουν μετα απο εξι μηνες.-5% ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ

    -Ενα τιμολογιο για το προιον απο την αρχη μεχρι το τελος ωστε να μην συσκοτιζεται η πραγματικη τιμη αγορας η οποια με τις εκπτωσεις φτανει να ειναι-20% απο την αρχικα αναγραφομενη.-5με -10% στην τιμη.

    -Απαγορευση των επιστροφων στο γαλα,ωστε να εξορθολογιστει η αλυσιδα παραγγελιων και να αναγκαστουν να πουλανε φτηνοτερα μετα την τριτη ημερα..
    Στα δικα τους γαλατα τα σουπερμαρκετ που δεν εχουνε επιστροφες πως διαχειριζονται τις παραγγελιες.-5με -10% στην τιμη

    -Δεν μπορει το κωλοκρατος να θελει 15 με 20λεπτα το λιτρο ΦΠΑ,στο γαλα.Να παει το γαλα στο 6,5%.-5% στην τιμη του γαλακτος

    Με αυτες τις απλες κινησεις θα εχουμε μειωση τιμων απο 15 εως 25% στον καταναλωτη,θα κρατησουμε την παραγωγη και θα την αυξησουμε,θα μειωσουμε τις εισαγωγες κατα 500-1000εκευρω,θα δημιουργησουμε και 10000με 50000θεσεις εργασιας...

    ΑΚΟΥΤΕ ΚΗΦΗΝΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΝ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΤΑΙ ΕΑΝ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.

  22. panos avatar
    panos 01/12/2013 12:38:38

    Με ανεπαγγελτους και κρατικοδιαιτους πολιτικους και τεχνοκρατες δεν εχεις την παραμικρη ελπιδα να σωθεις..Η ημερα της κρισης ειναι η ημερα που το σημερινο πολιτικο σκηνικο θα σαρωθει.Κι αυτη η μερα ολοενα και πλησιαζει..

  23. NONOS avatar
    NONOS 01/12/2013 12:51:50

    Αριστο απο πασης απόψεως......δυστυχώς ο πανδαματωρ χρόνος θαναι ο μεγας κριτής..κι αυτο που ο κοσμακης εδω και δυο χρόνια βλεπει νιωθει υπομενει υποφερει ειναι μια απο τα ιδια...κεφαλια δεν επεσαν οι αυλοκολακες θριαμβευουν..τα συμφεροντα καθοριζουν τις τυχες μας και καποιοι βαυκαλιζονται οτι κυβερνουν προσπαθωντας για το καλυτερο που δυστυχως ομως δεν ερχεται.....

  24. ακούει κανείς ..... avatar
    ακούει κανείς ..... 01/12/2013 13:05:06

    Ο χατζηδακης δηλωσε οτι δεν ειναι υπουργος τον καρτελ,μεγαλοεργολαβων,των κτηνοτροφων και λοιπων ισχυρων επαγγελματικων ομαδων αλλα των ελληνων πολιτων.ο ασχετος,ο ανεπαγγελτος,το παιδι του κομματικου σωληνα,ο επικινδυνος εξομειωσε τους κτηνοτροφους με τον μπομπολα και την αδεδυ.ημαρτον.

    Απαιτω να δημοσιευθουν οι εργασιες που εχουνε γινει στο ΑΠΘ απο επιστημονες οι οποιες δειχνουν την τρομακτικη αλλοιωση του γαλακτος με το περασμα των ημερων,οι οποιες ειναι σε γνωση του υπουργειου,αλλα της θαβει.
    Δεν της παραγγειλαμε εμεις ως κλαδος αλλα της εχω δει.

    Ποτε στην ζωη σου εχεις δεχτει κτηνοτροφους και οχι εμμισθα συνδικαλ(η)στικα παρασιτα σε ενα ραντεβου...?

    Γιατι δεν υποχρεωνεις τα σουπερμαρκετ να πληρωνουν σε 35 ημερες τα φρεσκα και νωπα προιοντα οπως σε ολη την εε...?ειναι πολλα τα λεφτα αρη

    Γιατι επι ενα χρονο δεν λειτουργουσαν τα ισοζυγια γαλακτος με αποτελεσμα να εισαγωνται ανεξελεκτες ποσοτητες?...ειναι πολλα τα λεφτα αρη.

    Πως γινεται να εχουνε μεινει οι μισες αγελαδες στην ελλαδα σε μια πενταετια αλλα το γαλα να ειναι ιδιο?...ειναι πολλα τα λεφτα αρη

    Γιατι οταν μας τρωνε τα χρηματα,δεν μπορουμε να προσφυγουμε στην δικαιοσυνη,επειδη ειμαστε οι μονοι που δεν φτανουν τα τιμολογια αλλα χρειαζεται να εχουμε και βεβαιωση του ελογακ για τις παραδοσεις,που επιτηδες δεν ενημερωνουν οι εταιρειες εναντι ενος ευτελους προστιμου διοικητικης παραβασης?...ειναι πολλα τα λεφτα αρη.

    Εσυ δεν ησουνα μελος της κυβερνησης με το σκανδαλο των κουμπαρων,που το θαψατε και μετα απο 7 χρονια αποδειχτηκε οτι κατα την διαρκεια της ερευνας μας ασκουσαν οι εταιρειες κακουργηματικο εκβιασμο?

    Εσυ δεν ησουνα μελος της κυβερνησης που ειχε φτιαξει τροπολογια η οποια ελεγε οτι εαν εχουν καταβληθει οι φοροι κανονικα απο τα παραστατικα τοτε δεν αποτελει φορολογικη παραβαση ο τροπος που αποκτηθηκαν.δηλαδη δεν με νοιαζει εαν ειναι προιον εγκληματικης ενεργειας αρκει να εχει αποδοθει ο φα.δωρακι στο καρτελ.ρομπα σας ειχε κανει ο χατζηνικολαου τοτε.

    Εσυ δεν εισαι αυτος που θα πεταξει τους ανθρωπους απο τα σπιτια τους?

    Εσυ δεν εισαι αυτος που νομιμοποιησες τα ληγμενα τροφιμα?

    Εσυ δεν διοικουσες το ποιο διεφθαρμενο υπουργειο ξανα..και εκανες τα στραβα ματια στα κτεο και στους εξεταστες στα διπλωματα?..ποσους εστειλες σπιτι τους?...

    Απαιτω να δω ποση εισπραξιμοτητα εχουνε και σε τι υψος ειναι τα προστιμα που εχει βαλει το υπαν στους ελεγχους

    Κολαουζος των των τοκογλυφων εισαι,αφου το μονο επαγγελμα που ανθισε στις μερες σου ειναι τα ενεχυροδανειστηρια,τα οποια φροντισατε να ανοιγουν σε μια μερα...

    • Magganas avatar
      Magganas @ ακούει κανείς ..... 02/12/2013 01:10:55

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 01/12/2013 13:12:06

    Ὁ Στουρνάρας λέει ὅτι ἡ Ἑλλάδα δέν ὑπερφορολογεῖται καί ὅτι ὁ φόρος ἀκινήτων εἶναι δίκαιος...! Τή φουκαριάρα τή μάνα του δέ τή λυπᾶται,πού ζεῖ μέ μόνο 500 εὐρώ τό μήνα...
    Ἦρθε ἡ ὥρα ὅμως νά ἀρχίσει τό ξεσκαρτάρισμα γιά τίς ἐκλογές,τήν ἀρχή τήν ἔκανε ὁ Κ.Καραμανλής...

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Κυθήριος 01/12/2013 13:48:03

      '' Τή φουκαριάρα τή μάνα του δέ τή λυπᾶται,πού ζεῖ μέ μόνο 500 εὐρώ τό μήνα…''
      Προέχει η σωτηρία της πατρίδας αγνώμονα κάτοικε των Κυθήρων!
      Εξάλλου ξέρεις πόσα Ευρώ έχασε αυτός ο άνθρωπος φεύγοντας από τον Ιδιωτικό τομέα, για να εργασθεί στο δημόσιο, εξυπηρετώντας αποκλειστικά την αφεντιά σου; Ουδείς προφήτης στον τόπο του. Γι αυτό όλοι οι ...Προφήτες, βάζουνε πλώρη πια για την ...αλλοδαπή (τους έχουνε υποσχεθεί αξιώματα εφόσον κάνουν σωστά τη ...δουλειά), εκεί όπου το ....έργο τους θα αναγνωρισθεί αναλόγως και με το παραπάνω.....
      Ο νοών δε, νοείτω.....

  26. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 01/12/2013 13:15:17

    Πολύ σωστό άρθρο!!!
    Για να ξυπνήσουμε όλοι μας!!!! Όταν λέμε εσωτερική υποτίμηση εννοούμε εσωτερική υποτίμηση στα πάντα μα στα πάντα!!!! Κάτω 20% οι μισθοί, κάτω 20% και τα δάνεια!!! ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, αλλά από τους τόκους που είναι τα κέρδη!!! Απλή λογική. Όταν θέλεις να κατεβάσεις την καρέκλα 20 πόντους πριονίζεις 20 πόντους και τα 4 πόδια όχι μόνο τα 2 ή τα 3, διότι τότε θα έχεις κάτι το στραβό που δεν θα είναι καρέκλα!!! Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ!!! Όλα τα άλλα είναι ΛΑΜΟΓΙΕΣ!!!

  27. Ολική αφασία avatar
    Ολική αφασία 01/12/2013 13:37:53

    '' Ήρθε η ώρα να πληρώσει η Εκάλη!...''
    Πες το βρε Γιαννάκο σαϊνι και αδημονούσαμε! Άλλο να σφάζεσαι παρέα και άλλο μόνος σου. Είναι πρωτίστως ...ψυχολογικό το πρόβλημα. Ο λόγος σου μας χόρτασε και τους ...διαφυγόντες Εκαλιώτες φοροκλέφτες, φάτους.
    Εσύ δεν είσαι υπουργός! Ανεξέλεγκτος κυκλώνας είσαι.
    Ποιά θεσούλα να σου έχουνε υποσχεθεί άραγε;

  28. Ναρκοπέδιο avatar
    Ναρκοπέδιο 01/12/2013 14:15:23

    Ακριβώς όπως τα λές αγαπητέ αρθρογράφε. Σα να διαβάζεις τη σκέψη και την ψυχή μας!

  29. giorgosalexpoli avatar
    giorgosalexpoli 01/12/2013 14:47:47

    Ωραιο αρθρο να μην σας ματιασω βρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα σκεφτηκατε πολυ για να τα γραψετε?Κι αντε να δεχτω οτι ολα ειναι οπως τα παρουσιαζετε, στην ουσια πυροβολειτε τον Σαμαρα γιατι για ολα οσα περιγραφετε προφανως ειναι ενημερος και τα αποδεχεται.
    Μα αγαπητοι μου η μερα της κρισης για την Ελλαδα νομιζω οτι προσδιοριζεται 4 χρονια πισω. τον Οκτωβριο του 2009 οταν πολλοι απο εσας εικαζω προτιμησατε παραλια και φραπε απο τις εκλογες για να φυγει ο κακος Καραμανλης, ετσι?
    Τωρα αυτα που βιωνουμε ειναι τα αποτελεσματα των επιλογων σας οποτε μην εχετε κανενα παραπονο.
    Υ.Γ Παντως το δημοσιευμα του βηματος για τον πρωην πρωθυπουργο ειναι ολα τα λεφτα.Γελανε και τα τσιμεντα με τα σιγουρακια του.

  30. DIMX avatar
    DIMX 01/12/2013 15:20:18

    εκλογες τωρα .

  31. Ολική αφασία avatar
    Ολική αφασία 01/12/2013 16:49:08

    '' Ήρθε η ώρα να πληρώσει η Εκάλη!...''
    Πες το βρε Γιαννάκο σαϊνι και αδημονούσαμε! Άλλο να σφάζεσαι παρέα και άλλο μόνος σου. Είναι πρωτίστως ...ψυχολογικό το πρόβλημα. Ο λόγος σου μας χόρτασε και τους ...διαφυγόντες Εκαλιώτες φοροκλέφτες, φάτους.
    Εσύ δεν είσαι υπουργός! Ανεξέλεγκτος κυκλώνας είσαι.
    Ποιά θεσούλα να σου έχουνε άραγε οι Σόϊμπλε υποσχεθεί;

  32. Aquarius avatar
    Aquarius 01/12/2013 17:00:00

    Με πιο μεγάλη σαφήνεια, δε γίνεται. Απορίας άξιον είναι που όλο καλούμαστε να υπερασπιστούμε τα αυτονόητα.Τι δεν καταλαβαίνουν;

  33. factorx avatar
    factorx 01/12/2013 17:10:47

    Χα χα χα - το 95% των μόνιμων αναγνωστών μας ψήφισε τεράστιε - αυτή τουλάχιστον είναι η γνώμη μου επειδή είναι συνειδητοί πολίτες , άσχετο αν διαφωνούμε μεταξύ μας. ΑΛΛΟΣ μας παρέδωσε στον ΓΑΠ και την μαμά του. Να μην λέμε τώρα ονόματα,μικρή χώρα είμαστε γνωριζόμαστε μεταξύ μας

    • giorgosalexpoli avatar
      giorgosalexpoli @ factorx 01/12/2013 18:29:28

      Δεν αναφερομαι σε εσας προσωπικα η στο συνολο των αναγνωστων σας.Αλλα δεν μπορειτε να διαμαρτυρεστε οτι δεν γινονται ολα σωστα αφου γνωριζετε που βρισκοταν η χωρα οταν ανελαβε ο Σαμαρας.Εκτος αν περιμενατε να πατησει κανενα κουμπακι και να εξαφανιστουν τα χρεη. να εχουμε αναπτυξη μεσω των επενδυσεων η να λειτουργει στην εντελεια το δημοσιο.
      Εμεις οι Ελληνες εχουμε ενα τραγικο ελαττωμα, θελουμε να γινουν τα παντα το πολυ σε ενα χρονο.
      Υ.Γ. Οι μισοι Νεοδημοκρατες που αδιαφορησαν το 2009 να ψηφιζαν, τωρα θα ηταν ακομα πρωθυπουργος ο Καραμανλης..... χωρις να ριχνω καμια μομφη στον Σαμαρα.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ factorx 01/12/2013 20:32:36

      Και εσυ τεραστιε Χ, δεν χανεις ευκαιρια να δειξεις τα αισθηματα σου, και τις διακρισεις που κανεις, οταν θα επρεπε να ενωνεις και οχι να χωριζεις.

  34. factorx avatar
    factorx 01/12/2013 17:11:50

    Ρε Νίκο, πρότεινε κάτι ΓΡΑΨΕ, μην παρηγοράς μόνο το Δαναό (φιλιά)

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ factorx 01/12/2013 17:40:53

      Αλήθεια με τον κ. Δαναό τι έγινε; Όλα καλά; Δεν είχαμε νεότερη ενημέρωση.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ factorx 01/12/2013 19:23:28

      Αγαπητέ μου Φάκτορα, μακάρι να προλάβαινα. Οσο για τον Δαναό, είναι σε καλά χέρια. Ανταποδίδω.

  35. Άκρη Άκρη avatar
    Άκρη Άκρη 01/12/2013 19:08:48

    '' δεν πιστεύω στο “ένας αλλά λύκος”'' Είτε πάντως το πιστεύετε είτε όχι, όλες οι ομάδες χρειάζονται έναν ταλαντούχο, ειλικρινή, τολμηρό και χαρισματικό συντονιστή, διαφορετικά χάνονται σε Βαβέλ πολυγνωμίας, αλληλοσυγκρουόμενων προτάσεων και οπτικών. '' Εμείς θα χορτάσουμε “μεταρρυθμίσεις”, “εταίρους” και… ψέμματα! '' Αυτό εγώ δεν το πιστεύω καθόλου, βλέπω οτι τα όρια ανοχής μας ήδη ξεπεράστηκαν και λείπει μόνο η σπίθα που θα προκαλέσει την ανατροπή της καταστροφικής πορείας. Ας ειπωθεί από κάποιους ολόκληρη η αλήθεια και ας προταθεί συγκεκριμένο πρόγραμμα ανασυγκρότησης της χώρας. Ο Ελληνικός λαός αν πεισθεί, όπως έκανε πάντοτε, θα στοιχηθεί, θα πολεμήσει και θα δικαιωθεί. Για την ώρα τεχνηέντως μας διχάζουν, μας διαιρούν και μας κατευθύνουν σαν πειθήνιο κοπάδι προς τη σφαγή. Μπορούμε άμεσα να ακυρώσουμε τα σχέδιά τους.

  36. Magganas avatar
    Magganas 01/12/2013 19:48:46

    Αυτήν την ανακοίνωση έβγαλαν τα σόγια των διοικητικών υπαλλήλων:

    "η απεργιακή επιτροπή του ΕΚΠΑ καλεί τους απεργούς διοικητικούς υπαλλήλους, φοιτητές και αλληλέγγυους στον αγώνα των διοικητικών υπαλλήλων πολίτες σε περιφρούρηση από τις 07:00 τα ξημερώματα της Δευτέρας στα εξής σημεία:
    Πύλη της Πανεπιστημιούπολης (Ούλωφ Πάλμε)
    Ιατρική Σχολή (Μ. Ασίας 75, Γουδί)
    Οδοντιατρική Σχολή (Θηβών 2, Γουδί)
    Κτήριο Δ/νσης Δ/κου (Χρ. Λαδά 6, Αθήνα)
    Κεντρικό Κτήριο (Προπύλαια)
    Κτήριο Νομικής Σχολής (Ακαδημίας & Μασσαλίας)
    Κτήριο ΤΕΦΑΑ (Εθν. Αντίστασης 41, Δάφνη)"

    Βλέπουμε δηλαδή κρατικούς υπαλλήλους, οι οποίοι παίρνουν τζάμπα μισθό εδώ και τέσσερις μήνες, να καλούνε πολίτες (φοιτητοπατέρες και νιγηριανούς εμπόρους ναρκωτικών που έχουν τις "καβάντζες" μέσα στα πανεπιστήμια) ώστε να "κλείσουν" ετσιθελικά τις πύλες δημοσίων κτιρίων προκειμένου να μην προσέλθουν υπάλληλοι, φοιτητές και καθηγητές για μάθημα!!!!!!!

    Αναμένουμε τη ΔΥΝΑΜΙΚΗ αντίδραση του κυρίου Αρβανιτόπουλου καθώς και του υπουργού δημόσιας τάξης αύριο το πρωί.
    Οτιδήποτε "λιγότερο" βάζει και τον πρωθυπουργό στο κάδρο...

  37. blue nile avatar
    blue nile 01/12/2013 20:38:24

    Παρά την όποια ανικανότητα κάποιων κυρίων της κυβέρνησης (που εδώ που τα λέμε αν δούμε τι υπήρχε τα τελευταία χρόνια μάλλον δεν είμαστε και τόσο χάλια, η στιγμή είναι εξαιρετικά κρίσιμη και υπάρχουν αυτοί που δεν μπορούν να ανταποκριθούν).
    Το πρόβλημα είναι ένα:
    Το μνημόνιο.
    Ή μάλλον το μνημόνιο σε συνδυασμό με το ότι το 2010 δεν χρεοκοπήσαμε κουρεύοντας το χρές μας.
    Η κυβέρνηση προσπαθεί το αδύνατο:
    Μειώνοντας τα έσοδα των πολιτικών με περικοπές σε μισθούς και συντάξεις να αυξήσει παράλληλα τα φορολογικά έσοδα.
    Θέλει έτσι να μπορέσει να πλησιάσει όσο το δυνατόν εγγύτερα στο πρωτογενές πλεόνασμα ώστε να με κάθε υστέρηση εσόδων αποφύγει την επιβολή αυτοματοποιημένων μέτρων σε πραγματικό χρόνο όπως επέγραψε με το μνημόνιο Νο:2
    Δείχνει να μπορεί να καταφέρει αυτό τον στόχο αλλά μόνο παροδικά γιατί η αφαίμαξη των πολιτών δεν μπορεί να συνεχιστεί γαι έστω έναν ακόμα χρόνο.
    Η ελληνική οικονομία αυτή τη στιγμή θυμίζει έναν δρομέα των 100 ή των 200 μέτρων που βάζει ολες τις δυνάμεις του για να τερματίσει στο τέρμα όσο πιο γρήγορα γίνεται.
    Μόνο που μετά το τέρμα δεν θα έχει άλλες δυνάμεις και θα καταρεύσει.
    Ενώ μια οικονομία θα πρέπει να έχει δυνάμεις για υπερμαραθώνιο.
    Ειδικότερα αυτό που γίνεται με την φορολόγηση των ακινήτων δεν έχει προηγούμενο και ουσιαστικά μιλάμε για περιουσίες που θα ξεπουληθούν όσο όσο για να μην φορολογούνται.
    Μην απορήσετε όταν αυτές οι περιουσίες περάσουν για ένα κομμάτι ψωμί σε μεγαλομεσιτικές εταιρίες θα πέσει η φορολόγηση τους.
    Από την πρώτη στιγμή της έλευσης των τροικανών είχαν καταστήσει σαφές ότι ενοχλούνται από το μεγάλο ποσοστό μικροιδιοκτησίας στην Ελλάδα.
    Όλα δείχνουν ότι ο Στουρνάρας παίζει το παιχνίδι τους.
    Μόνο που η λαική οργή δεν θα αργήσει να ξεχειλίσει και θα ξαναβρεθούμε αντιμέτωποι με προπηλακισμούς πολιτικών όπως το φθινόπωρο του 2011.
    Τι μπορεί να γίνει τώρα:
    Η μπάλα είναι στα πόδια του Σαμαρά.
    Από τη στιγμή που έχει ή είναι κοντά σε πρωτογενές πλεόνασμα, άρα και να ζήσει το κράτος με δικούς του πόρους για μερικούς μήνες, μπορεί να πάει κόντρα στην τρόικα και να απαιτήσει από τους ευρωκράτες την βιώσιμη λύση του ελληνικού προβλήματος.
    Λύση που θα συμπεριλαμβάνει διαγραφή όλων των επιτοκίων στο διηνεκές διασυνδέοντας τον ρυθμό αποπληρωμής των χρεών με κάποιο προσυμφωνημένο ποσοστό της ανάπτυξης που θα έχουμε, όταν αυτή εμφανιστεί.
    Παράλληλα να ενεργοποιηθεί η ΕΤΕΠ χωρίς να σκοντάφτει στα ποσά συνχρηματοδότησης που πρέπει να καταβάλει η ελληνική κυβέρνηση και που δεν τα έχει.
    Τέλος να διεκδικήσουμε τα χρήματα της ανακεφαλιοποίησης των τραπεζών να μην εγγραφούν στο ελληνικό δημόσιο χρέος.
    Χωρίς τα παραπάνω το αδιέξοδο θα συνεχίζεται χωρίς μάλιστα εναλλακτική πολιτική πρόταση.
    Αν δεν τα δεχτούν τότε δεν έχουμε άλλη λύση από την αρνησικυρία και το μπλοκάρισμα κάθε απόφασης της ΕΕ.
    Τόσο απλά.
    Το ξαναλέω.
    Η μπάλα είναι στα πόδια του Σαμαρά.

  38. factorx avatar
    factorx 01/12/2013 20:46:39

    Η δουλειά μου είναι η ρήξη

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ factorx 04/12/2013 14:06:33

      Και εγω που πιστευα οτι εισαι ενας δημοσιογραφος καλλιτερος απο τους αλλους! Ελπιζω οτι το ειπες μονο για να με κουρντησεις.

  39. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 01/12/2013 21:32:05

    Φιλε μου αν δεν γινει κουρεμα χρεους τουλαχιστον 100 με 120 δις δεν βγαινει το προβλημα....Αλλα παλι αν ο Σαμαρας δεν αλλαξει τα κακως κειμενα της Ελληνικης κοινωνιας δηλ. τις ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ που ακουμε και δεν γινονται παλι, τοτε παλι μετα απο λιγο καιρο παλι στα μνημονια θα ειμαστε. Δυστυχως δεν βλεπω την πολιτικη βουληση απο τον Σαμαρα να χτυπησει τις συντεχνιες που κανουν οτι γουσταρουν σε ολα τα επιπεδα.....με καταληψεις και επι πληρωμη. Μιλαμε για πρωτογενες πλεονασμα με σοβιετικες πρακτικες φορων απο μια φιλελλευθερη κυβερνηση που ψηφισαμε, αλλα εως ποτε??? Προβλεπω το 2014 τον ΑΦΑΝΙΣΜΟ των....υπολοιπων μικρομεσαιων με φορολογηση 40% (εχω την απορια ποιος θα πληρωσει) και την πληρη καταργηση πλεον της ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ και του ιδιωτικου τομεα. Αν δεν τα δει....αυτα εγκαιρα ο Σαμαρας τοτε θα στρωσει το χαλι και τη καυτη πατατα στον Τσιπρανδρεα με ολα τα επακολουθα. Εχει ακουσει ο Σαμαρας τι λεει πλεον ο πολιτης για τα ΔΙΟΔΙΑ που ειναι μεγα σκανδαλο και συναμα κοροιδια εις βαρος του πολιτη?? Εχει παρει το.....αυτι του προεδρου τις μεθοδευσεις για συνταξιοδοτηση των κομματικων κυφηνων του ΔΗΜΟΣΙΟΥ στα 50 ετη και προσληψη 14.000 το 2014 με αξιοκρατικα κριτηρια.....Μαλλον τα ξερει αλλα συμβιβαζετε και δεν εχει το σθενος να παρεμβει. Ειδαμε και στις διοικησεις των νοσοκομειων ποιοι μπηκαν αξιοκρατικα....με το συστημα 2-1. Αυτα θυμιζουν αλλες εποχες οταν ο κοσμος στεναζει και ειναι μεγαλη πολιτικη ΠΡΟΚΛΗΣΗ για τον λαο. Λυπαμαι που θα το πω αλλα με αυτα τα ατοπηματα.....προβλεπω στις ευρωεκλογες μεγαλες εκπληψεις. Φιλε blue nile η μπαλα προς το παρον μαλλον εχει χαθει στα αποδυτηρια....

    • blue nile avatar
      blue nile @ Σαρακατσανος 02/12/2013 00:31:34

      Σαρακατσάνε η θέση μας είναι τραγική γιατί όλα τα καλά του κόσμου να κάνουμε δεν μπορούμε να βγούμε μόνοι μας από την Κρίση.
      Μόνο αν είχαμε την δραχμούλα που τώρα πια δεν μπορούμε να γυρίσουμε χωρίς μια μεγάλη καταστροφή, με το λυτρωτικό εργαλείο της υποτίμησης θα είχαμε πάρει ανάσα.
      Μόνο οι Ευρωπαίοι μπορούν να βοηθήσουν αλλά αντί για βοήθεια εισπράτουμε λιτότητα.
      Θα ήταν καλό να μπορούσαν να κουρευτούν 100-120 δις όπως γράφεις.
      Δεν είναι όμως και απαραίτητο.
      Αν δεν έχουμε να πληρώνουμε τόκους και μένει μόνο το οφειλόμενο ποσό, αν η αποπληρωμή του συνδεθεί με την ρήτρα ανάπτυξης τότε έχουμε ελπίδα και σοβαρή μάλιστα.
      Οσο βρισκόμαστε σε ύφεση δεν πληρώνουμε τίποτα.
      Μόλις εμφανιστεί η ανάπτυξη θα καταβάλουμε κάποιο προσυμφωνημένο ποσοστό της που δεν θα πρέπει να υπερβαίνει ένα άλλο ανώτατο όριο των εξαγωγών μας.
      Ρήτρα ανάπτυξης δηλαδή συνδυασμένη με ρήτρα εξαγωγών.
      Προυπόθεση βέβαια είναι να αλλάξει η κατάσταση στην Ευρώπη που και εκεί πάει από το κακό στο χειρότερο.
      Δυστυχώς η έξοδος της Ιρλανδίας στις αγορές είναι μία φάρσα (αν έβγαινε χωρίς το ντάντεμα του ΟΜΤ θα είχε τόκους 12%) και η κατάσταση της πραγματικής οικονομίας σε Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία επιδεινώνεται συνεχώς.
      Επιμένω ότι ο Σαμαράς μπορεί.

  40. aris1 avatar
    aris1 01/12/2013 21:37:37

    "Εγω πιστευω οτι πρεπει να προσεγγιζουμε τα γεγονοτα αφου καταλαβουμε το προβλημα"
    To λάθος σου αγαπητέ ρεαλιστή είναι οτι Εσύ πιστεύεις οτι εχεις καταλάβει το πρόβλημα ενώ απ' τα λεγόμενά σου προκύπτει φανερά οτι δεν το έχεις καταλάβει καθόλου. Σαφέστατα και δεν υπάρχει καμμιά συνομωσία εναντίον της Ιταλίας (που έχει και το μεγαλύτερο χρέος) της Ισπανίας της Ιρλανδίας της Πορτογαλίας αλλά και όλων των κρατών της Ευρωζώνης πλήν της Γερμανίας και των δορυφόρων της Φινλανδία-Λπουξεμβούργο-Αυστρία), πολλώ δε μάλλον κατά της Ελλαδίτσας που είναι μόλις το 2% του προβλήματος.
    Και βεβαίως όλες αυτές οι χώρες δεν αποκλείστηκαν απο τις αγορές επειδή εμείς οι Ελληνες είμαστε απο αρχαιοτάτων χρόνων "κωλοέλληνες" και όταν τρώνε οι Πάγκαλοι ολοκληρο το βόδι τρώμε κι εμείς την ουρά ώστε να φταίμε ΟΛΟΙ ΕΞ ΙΣΟΥ.
    Η μήπως έχεις την εντύπωση οτι αν δεν υπήρχε καν η Ελλάδα και οι Ελληνες η κρίση σ' αυτές τις χώρες θα ήταν μικρότερη?
    Αρα το δόγμα οτι για την κρίση φταίει ο κακός χαρακτήρας μας ως Ελληνες είναι τουλάχιστον αφελές αν δεν είναι δόλιο.
    Εμείς ζήσαμε 40 χρόνια με αυτόν και ακόμα χειρότερο χαρακτήρα, χωρίς καμμία κρίση και χωρίς να κάνουμε να σκάσει η Leehman Brothers. Εμείς λοιπόν προκαλέσαμε την κρίση, ή απλά η κρίση που ούτως ή άλλως πρώτα κτύπησε τους Αγγλους, μετά χρεωκόπησε τους Ισλανδούς, στη συνέχεια άναψε το κόκκινο στους Ιρλανδούς με τριπλάσιο απο εμάς έλλειμα!!! το 2009 (34% αυτοί, 13% εμείς),
    πλάκωσε τελος και εμάς, αφου δεν είμασταν δορυφόροι της Γερμανίας σαν το Λουξεμβούργο που παράγει Ευρώδεντρα...
    Η μήπως νομίζεις οτι αν μετανοήσουμε ειλικρινά για τα ελαττώματά μας, αυτομαστιγωθούμε στο Σύνταγμα και δουλέψουμε όλοι ξανά στα χωράφια μας, θα μας δώσουν οι "οίκοι" τους τα 3Α ώστε να επανέλθουμε στο 2008?
    Η κρίση αγαπητέ Ρεαλιστή οφείλεται κατά 98% στις παγκοσμιοποιημένες τράπεζες των ΗΠΑ και της Ευρωζώνης που είναι γεμάτες τοξικά Παγκοσμιοποιημέμνα παράγωγα (ομόλογα και συμβόλαια funds) και κατά μόλις 2% στις Ελληνικές τράπεζες που είχαν πολλά τοξικά ΚΡΑΤΙΚΑ αλλά και αρκετά Παγκόσμιοποιημένα παράγωγα ιδίως στα υποκαταστήματά τους έξω...
    Σ΄αυτό το 2% συνέβαλε και ο κακός μας χαρακτήρας κατά 10% αλλά και οι ντόπιοι Νταβατζήδες, πολιτικοί και τραπεζίτες κατά 90%.
    Βάζοντας λοιπόν τα πράγματα στη σωστή τους θέση αντιλαμβάνεσαι οτι ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ, είναι απαράδεκτο να ασχολούμαστε με το 0,02% της ευθύνης μας ως λαού, (πλήν βεβαίως όσων δεν έφαγαν με τον Πάγκαλο, και είμαστε πολλοί) αν ΠΡΩΤΑ δεν αναλάβουν ΟΛΟΙ οι άλλοι με πρώτους τους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ βεβαίως, τις αδιαμφισβήτητα δικές τους ευθύνες για την κρίση ΚΑΙ για το Ελληνικό χρέος.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ aris1 03/12/2013 00:08:24

      Φιλε μου σε μερικα απο αυτα που αναφερεις συμφωνω. Αλλα η πραγματικοτητα διαφερει. Αλλο προβλημα η Ελλαδα αλλο οι αλλες χωρες. Στην Ελλαδα ηταν καυαρα δημοσιονομικο και επεκταθηκε σε γενικο. Στην Ιταλια ηταν , οσον αφορα τον Νοτο, δημοσιονομικο. Στην Ισπανια ηταν φουσκα στα ακινητα και τραπεζικο . Στην Αμερικη διαφορετικο , στηΝ Ισλανδια τραπεζικο κλπ. Γενικα στην Ελλαδα συγκεντρωνονται παρα πολλες ιδιαιτεροτητες. Απλα κοιταξτε γυρω σας και μη ξεχνατε τι εγιναν τα 30 προηγουμενα χρονια.

      • aris1 avatar
        aris1 @ Ρεαλιστης 03/12/2013 09:34:04

        Oμως αγαπητέ Ρεαλιστή θα συμφωνήσεις νομίζω επίσης οτι ΟΛΕΣ οι χώρες είχαν τα προβλήματα που αναφέρεις, μαζί μ' αυτές και η υπανάπτυκτη Ελλάς επι 40 χρόνια τώρα, και αν δεν έσκαγαν οι Leehman Brothers και οι υπόλοιπες Μεγάλες τράπεζες θα ζούσαμε αλλα 40 χρόνια με τα προβλήματα αυτά, αλλά ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ που οδήγησαν ΟΛΕΣ αυτές τις χώρες στο θανάσιμο σπιράλ της ΥΦΕΣΗΣ.
        Η Ελλάδα, αν δεν έσκαγαν οι Τράπεζες, θα την γλίτωνε με ισως ακόμα μια αυστηρή επιτήρηση απο τον Αλμουνια+τα μέτρα που ανακοίνωσε προεκλογικά ο Καραμανλής (πάγωμα μισθών και συντάξεων), μέχρι να έριχνε το χρέος της κάτω απο το 120% και το έλλειμά της απο το 13 στο 8%. Τα υπόλοιπα περί του "κακού μας χαρακτήρα" που έφερε την κρίση στην Ελλάδα και στον Κόσμο, είναι παραμύθια που δολίως διαδίδονται απο διάφορους Πάγκαλους. Κάθε λαός έχει και την κακή του πλευρά και όλες οι οικονομίες έχουν μεγάλα κουσούρια αλλά ανάλογα με το εξελικτικό στάδιο του λαου ισορροπούν, έστω και με μεγάλη απόσταση μεταξύ φτωχών και πλουσίων.
        Το να αποκτήσουμε κράτος σαν της Γερμανίας και της Αυστραλίας με νομοταγείς πολιτικούς και πολίτες, θα είναι σε βάρος της άρχουσας τάξης που κυβερνά τώρα, και υπέρ του λαού, ο οποίος θα πληρώνει μεν φόρους αλλά θα κερδίζει πολύ περισσότερα χρήματα και κοινωνικές παροχές. Η αρχουσα τάξη (Νταβατζήδες,τραπεζίτες,πολιτικοί, λαμόγια) δεν θέλουν αυτή την εξέλιξη και την εμποδίζουν με κάθε τρόπο αναγκάζοντας τον Ελληνικό λαό να γίνεται Καραγκιόζης ή Βέγγος για να επιβιώσει. Αν δεν το κάναμε αυτό, φυσιολογικά θα είμασταν πιο πίσω κι απο την Αίγυπτο...

  41. karasumi avatar
    karasumi 01/12/2013 22:11:16

    Σιγά μην είσαστε από χωριό, με το κιάλι το βλέπατε, αν ήσασταν από χωριό δε θα θεωρούσατε φρέσκο κανένα γάλα πέρα από αυτό που σήμερα βγήκε από τη γελάδα, χωρίς ομογενοποιηση και παστερίωση και πώληση σε 4-5 μέρες..

  42. Σ/ς avatar
    Σ/ς 01/12/2013 22:12:36

    Η ημέρα της κρ'ισης είναι ορατή. Στις πρόσφατες κομματικές εκλογές στη ΝΔ το αποτέλεσμα το δίχνει.Κρίμα διότι ο Σαμαράς προσπαθεί.Οιβολεμένει ΝΔτες τον δολεύουν και οι δικοί του τον πρόδοσαν.

    • Anonymous avatar
      Anonymous @ Σ/ς 02/12/2013 08:19:35

      Όχι μόνο το αποτέλεσμα, αλλά και η συμμετοχή (αν τα μάθεις, θα απογοητευθείς), και οι διαδικασίες
      Όσο για τους βολεμένους και αυτούς που τον πρόδωσαν, ας πρόσεχε. Αυτός είχε/έχει το μαχαίρι, ας το χρησιμοποιούσε/χρησιμοποιείσει για να κόψει το καρπούζι και όχι να κάνει χαρακίρι

  43. Αβαδδών avatar
    Αβαδδών 01/12/2013 23:03:56

    Στουρνάρας: "ο φόρος ακινήτων είναι ο δικαιότερος φόρος και ιδιαίτερα σε μια χώρα που έχει πολύ μεγάλη φοροδιαφυγή και πολλά έσοδα από τη φοροδιαφυγή επενδύονται σε ακίνητα".
    Συμφωνώ απόλυτα. Έχουν γίνει εγκλήματα επί μνημονίου αλλά ο ΦΑΠ δεν συγκαταλέγεται σε αυτά. Αναγκαστικά αυτή τη φορά δεν θα πληρώσει αποκλειστικά ο μέσος Έλληνας αλλά και οι έχοντες και οι κλέφτες. Το πρώτο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο Πάγκαλος με τα 58 ακίνητά του. Μοναδικό ψεγάδι η εξαίρεση των αγροτεμαχίων.

    • Magganas avatar
      Magganas @ Αβαδδών 01/12/2013 23:40:57

      Πολύ σωστός!!!

      Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη όπου το 85% του πληθυσμού έχει δικό του σπίτι.
      Επιπλέον είναι η μοναδική χώρα όπου παρατηρείται άνθρωποι με πολύ μικρές φορολογικές δηλώσεις (μισθωτοί και ειδικά ελεύθεροι επαγγελματίες) να έχουνε 2-3 ακίνητα.
      Αυτά τα ακίνητα αγοράστηκαν με ΜΑΥΡΑ χρήματα ως επί το πλείστον με την αβάντα της κυβέρνησης (σύστημα "αντικειμενική-εμπορική) και τη βοήθεια των τραπεζών.

    • aris1 avatar
      aris1 @ Αβαδδών 02/12/2013 21:27:44

      Eσύ Αββαδών περίμενε να τα πάρει ο Στουρνάρας απ' τον Πάγκαλο και να στα δώσει εσένα. Οσο τα πήρε κι απ' τους Παπακωνσταντινέους απ' τη λίστα Λαγκάρντ...

  44. kai kala avatar
    kai kala 01/12/2013 23:58:13

    σχεδόν αντιπολιτευτικό το άρθρο.
    Σε κάνει ν αναρωτιέσαι πως μπορούν τέτοια λόγια να προέρχονται από την κυβερνητική παράταξη.
    Πρόβα για τη "μετά εκλογών" εποχή;

  45. Martha Vourtsi avatar
    Martha Vourtsi 02/12/2013 13:50:21

    Πιστεύει κάποιος από εσάς ότι πουλάει κανείς το σπίτι του για πέντε χιλιάδες ευρώ; Πλάκα κάνετε προφανώς που πιστεύετε κάτι τέτοιο απ'ότι κατάλαβα. Ναι, εγώ θα το πούλαγα αν ήταν το εικοστό πέμπτο ακίνητο μου που το πήρα με τρόπους που όλοι γνωρίζουμε μια άλλη, χρυσή εποχή. Δεν τους λυπάμαι...

  46. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 02/12/2013 17:09:38

    Με 2,72% δάνεισε η Εθνική Τράπεζα τα €450 εκατ. στην ισραηλινή Invel για την εξαγορά της θυγατρικής της Πανγαία, πρόεδρος του Δ.Σ. της οποίας είναι ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Πρωτόπαπας.

    Έλληνα καταθέτη, Έλληνα δανειολήπτη, Έλληνα επενδυτή, Έλληνα μικρομεσαίε επιχειρηματία, Έλληνα μεγαλοεπιχειρηματία, Έλληνα κροίσε που ζεις στο εσωτερικό ή το εξωτερικό, μπορείς να δανειστείς αυτή την περίοδο με επιτόκιο 2,72% από την Εθνική Τράπεζα για να αγοράσεις ακίνητα της ίδια της τράπεζας με εξασφαλισμένο μίσθωμα από την τράπεζα, η απόδοση του οποίου είναι 8,5%;

    Αυτό που δεν μπορείς εσύ, και ενδεχομένως δεν το μπορούν ούτε μεγάλες ευρωπαϊκές αξιόχρεες εταιρείες, το μπορεί η εταιρεία Invel Real Estate II BV μία εταιρεία διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων, συμφερόντων του γνωστού (για διάφορες πράξεις) επιχειρηματία Beny Steinmetz, ο οποίος συγκαταλέγεται στους 10 πιο πλούσιους Ισραηλινούς (Νο 5, σύμφωνα με την πιο παλιά εφημερίδα του Ισραήλ, Haaretz) με περιουσία από 2,7 μέχρι 3,4 δισ. δολάρια και δραστηριότητες από την επεξεργασία διαμαντιών μέχρι την εξόρυξη μεταλλευμάτων και real estate (είναι ο ίδιος που ελέγχει την εταιρεία BSGR, για την οποία η αμερικανική κυβέρνηση και η κυβέρνηση της Γουινέας ερευνούν πώς πήρε τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των μεταλλείων στη Γουινέα.
    Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθεί ότι πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Πανγαία Α.Ε. είναι ο κ. Χρήστος Πρωτόπαπας, πρώην υπουργός, πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, το κόμμα του οποίου μαζί με τη Νέα Δημοκρατία οδήγησαν τη χώρα στη στάση πληρωμών.

    Στις τελευταίες εκλογές απέτυχε να βγει βουλευτής, αλλά ως υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας ξαναγύρισε στην δουλειά του τραπεζοϋπάλληλου, για να αναβαθμιστεί σε πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Πανγαία.

    Είναι περιττό να πούμε ότι η Πανγαία κατέχει μερικά από τα πιο αξιόλογα ακίνητα της χώρας, στα οποία είναι γραμμένη η ιστορία της Εθνικής και του ελληνικού κράτους.

  47. Asxetos avatar
    Asxetos 02/12/2013 19:13:46

    Nα απολυθούν άμεσα οι διοικήσεις ΕΜΠ και ΕΚΠ για διοικητική ανικανότητα μαζί με τον υπουργό Παιδείας. 'Επρεπε να είχαν επιταχθεί απο τον πρώτο μήνα οι διοικητικοί για το δημόσιο συμφέρον.
    Ας μην κοροϊδευόμαστε οι αλήτες στα ΑΕΙ ανεβάζουν τα ποσοστά της ΧΑ
    Αν λείπουν διοικητικοί ας κάνουν την δουλεία τους οι καθηγητές για να συμπληρώσουν το ωράριό τους, αν και πολλοί θα έπρεπε να απολυθούν αν γινόταν πραγματική αξιολόγηση (η αξιολόγηση είναι μία και ας την αντιγράψουν απο τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου).
    ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΕΜΠ και ΕΚΠ και να απολυθούν ΟΛΟΙ, και μετά να γίνει αξιοκρατική στελέχωση και να διορισθεί έντιμη διοίκηση

  48. Ξερόλας avatar
    Ξερόλας 03/12/2013 11:44:24

    Και ύστερα ήρθαν οι μέλισσες....

  49. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 03/12/2013 18:02:02

    Δεν θα κάνουν.

  50. factorx avatar
    factorx 04/12/2013 15:43:25

    Αγαπητές αγροφυλακα δεν υπάρχει αντικειμενική αλήθεια, ούτε αντικειμενικοί δημοσιογράφοι. Προσεγγίσεις μόνο της πραγματικότητας μπορούμε να κάνουμε όλοι. Και ερμηνείες. Οσο για το σχόλιό σου η απάντησή μου ήταν πολιτική. Αλλά δεν νομίζω οτι μπορείς να το καταλάβεις

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ factorx 05/12/2013 13:16:04

      Γεμισες την καρδαρα και μετα της εδωσες μια με την τελευταια προταση σου. Ποτε μην υποτιμας τον συνομιλητη σου. Και εγω πολιτικη συζητηση κανω, και γνωριζω οτι τα ΜΜΕ αρεσκονται να ανεβαζουν παντα controvercial issues για να κρατουν την πελατεια. Αυτο ομως δεν προσθετει τιποτα στο εθνικο προιον, απλως συντηρει τις βδελες.

  51. factorx avatar
    factorx 05/12/2013 13:28:10

    Αυτό λεω κι εγώ. Δεν πήρες χαμπάρι τόσο χρόνια από το antinews αφού θεωρείς οτι μπορεί να ανεβάζουμε μούφες για να κρατάμε την πελατεία. Ποιά πελατεία; Πληρώνεις για ναμας διαβάζεις; Αν εννοείς την αναγνωσιμότητα, μας φτάνει αυτή που έχουμε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.