#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αρκετά παίξαμε…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αν είναι να πάμε σε εκλογές, καλύτερα να πάμε μετά από μια τέτοια σύγκρουση και με τέτοιο δίλημμα για τους Έλληνες.

Από τη μια ο Αντώνης Σαμαράς, ο μεταρρυθμιστής πατριώτης, που τα βάζει με τον σκληρό πυρήνα της παρακμής κι από την άλλη, αραχνιασμένοι, οι διστακτικοί, οι αναβλητικοί. Αυτοί που χορεύουν ψευτοπροοδευτικές καντρίλιες με τους Καλφαγιάννηδες και θα βλέπουν σε λίγο την Βουλή μόνο από το roof garden της Μεγάλης Βρετανίας.

Ποιος υγιής ψυχικά άνθρωπος, χαίρεται με την ανεργία και την δυστυχία οποιουδήποτε; Κανείς.

Να ρωτήσω όμως, οι απολυμένοι του ALTER, του 902, είναι μούλοι ή φυτρώσανε στα λάχανα; Οι απλήρωτοι του «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ», εκεί που νομίζεις πως ακούς εκπομπή της «Σέχτας»; Θα πει κάποιος και σωστά, «ε, και, δηλαδή να γίνουν όλες οι αλεπούδες κολοβές»; Όχι.

Δημόσια τηλεόραση έβλεπα και θα ξαναβλέπω σε λίγο. Μεγάλωσα με το Δεύτερο Πρόγραμμα, με τα «Τραγούδια της παρέας», άκουγα φανατικά τον Γεραμάνη, στις εκπληκτικές εκπομπές του για την μεγάλη μου αγάπη, το λαϊκό τραγούδι. Πρόλαβα τον Μάνο στο Τρίτο, θυμάμαι και την ανάγνωση του «Λούσια» του Χουλιαρά και τον κακό χαμό που έγινε. Έβλεπα ΕΤ3 και θέλω να ξαναδώ στο νέο φορέα τις εκπληκτικές εκπομπές της. Θέλω να δω ξανά το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Σγουράκη, το «Περισκόπιο». Θέλω τα Μουσικά Σύνολα να υπάρχουν στο νέο φορέα, τιμή και αναγκαιότητα για τον πολιτισμό μας. Γιατί, οι μπετατζήδες, αδέρφια, στα βοθροκάναλα τους, μόνο τούρκικα και ντιριντάχτα πλασσάρουν  και τα ελληνικά τα μουγκρίζουν οι χαζογκόμενες κι οι «πανελίστες» τους.

Κι αν δεν τηρηθούν οι δεσμεύσεις κι οι προσλήψεις γίνουν με τον παλιό ρωμέϊκο τρόπο, εδώ είμαστε και πρώτος εγώ θα κρεμάσω τα κουδούνια στην εξώθυρα του Μεγάρου Μαξίμου. Και θα αντιλαλήσουν ως την Θεσσαλονίκη και βάλε…

Όλα αυτά, που αγάπησα κι αγαπήσαμε, τα θέλω πάλι αλλά δεν θέλω 3000 νοματαίους για κάτι που μπορούν να κάνουν 1000, μια κοτσίδα λογιστήρια, «αγνοούμενους» εργαζόμενους, που μόνο το ταμείο τους ήξερε, και συνδικάλες με βρώμικο μάτι και βαθιές τσέπες. Κι αν αύριο θα μας περισσεύουν μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια, να πάνε σε παραγωγές για την Ιστορία μας, για την λογοτεχνία και τον όλο πολιτισμό μας. Να δουλέψουν οι αληθινοί δημιουργοί, οι καλύτεροι μας σκηνοθέτες, ηθοποιοί, τεχνικοί. Όχι για να πληρώνονται, μιλημένα και με το αζημίωτο των αρμοδίων, εξωτερικοί, ο κούκος αηδόνι, ενώ ο κινηματογράφος μας κι οι δημιουργοί του μαραζώνουν. Γιατί επιτέλους, η ΕΡΤ δεν είναι μόνο δημοσιογράφοι κι ούτε η δημόσια τηλεόραση πρέπει να υπάρχει για να εργοδοτεί ένα Τάγμα από αυτούς. Γενοκτονία καλλιτεχνών γίνεται, δεν το ξέρετε; Κι εμείς, αντί να στηρίξουμε τους δημιουργούς, θα σκορπάμε εκατομμύρια στους κολλητούς των άλλων και στους κολλητούς μας; Γιατί, ναι, και δικοί μας ήταν μερικοί αν και τα εκλογικά αποτελέσματα λένε ποια παληκάρια, ποιας παράταξης, είχαν τον πρώτο λόγο στο διαρκές πάρτυ δεκαετιών.

Έντεκα (11) προσπάθειες εξυγίανσης έχουν γίνει, από τότε που αρχηγός στον Ολυμπιακό ήταν ο Δεληκάρης κι ο Αντρέας δεν είχε φάει ακόμη ντολμαδάκια από τα χέρια της Δήμητρας, ως τώρα που ασπρίσανε τα γένια μου. Όλες πήγαν άπατες. Πόσες άλλες τζούφιες προσπάθειες έπρεπε να γίνουν; Δώδεκα; Δεκατρείς; Μια «Ολυμπιακή» που δεν πετούσε ήταν η ΕΡΤ. Με αρκετούς ικανότατους κι εργατικούς ανθρώπους που πνίγονταν στο γενικό «σπεύδε βραδέως» των λοιπών κι επιτηδείων. Αυτοί, οι μη επιτήδειοι, θα πρέπει να στελεχώσουν το νέο σχήμα.

Ναι, για την αδιαφάνεια, την ρουσφετολογία, το πλιάτσικο, τον υπερπληθωρισμό εργαζομένων, φταίει και η Νέα Δημοκρατία ως και πριν μια εβδομάδα. Της ανήκει μερίδιο ευθύνης. Μικρότερο απ’ του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς, λόγω του γνωστού νταβαντζιλικιού της στην ενημέρωση και τις τέχνες αλλά έχει κι αυτή μερτικό. Ε, και λοιπόν; Γι’ αυτό ο Σαμαράς θα έπρεπε να κάνει την πάπια, να αφήσει την πληγή να κακοφορμίσει άλλα 30 χρόνια; Γιατί κατηγορείται ακριβώς; Επειδή είπε «περάστε όλοι έξω, το γκρεμίζω και το ξαναχτίζω»;

Κοινοί πολιτικοί απατεώνες ή αφελείς όποιοι ισχυρίζονται πως μπορούσε να εξυγιανθεί η ΕΡΤ εν λειτουργία. Πότε και ποια μεταρρύθμιση δέχτηκαν οι βαριές συνδικάλες; Μόλις θα τους έλεγε ότι πρέπει να φύγουν 100, θα είχαμε απεργία long play.

Κι αυτό το αίσχος, το φασιστικό αίσχος της ΕΣΗΕΑ, το νταβαντζιλίκι στην ενημέρωση, η μονόπαντη «ενημέρωση» σε βάρος του πρώτου κόμματος, είναι το επόμενο απόστημα που πρέπει να σπάσει.

Ξέρετε ποιοι ήταν οι μόνοι υπάλληλοι του δημοσίου που εξαιρέθηκαν από το ενιαίο μισθολόγιο; Οι υπάλληλοι της ΕΥΠ και της ΕΡΤ. Κι η ΕΥΠ σωστά. Είναι, υποτίθεται, η καρδιά της εθνικής ασφάλειας. Η ΕΡΤ γιατί; Οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν ουρά ή κέρατα;

Ξέρετε επίσης, ποια είναι η μόνη άλλη χώρα του πλανήτη, όπου οι δημοσιογράφοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι; Η Βόρεια Κορέα του Κιμ Γιονγκ Πως τον Λένε. Τους μπερδεύω.

Αυτό θα υπερασπιστούν ο Φώτης κι ο Βαγγέλης ο ζοχαδιακός απόψε; Αυτά υπερασπίζονται τόσες μέρες, σιγοντάροντας τους ανεγκέφαλους που φώναζαν «ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ»;

Ο Πρωθυπουργός, αν το κατάλαβα καλά, χθες από το Ναύπλιο πρότεινε ταχύτερη συγκρότηση του νέου φορέα δημόσιας τηλεόρασης κι επανέναρξη εκπομπών σε λίγες μέρες, πάντα στην γραμμή υλοποίησης της ρηξικέλευθης απόφασης του.

Είναι μια αξιοπρεπής λύση στο αδιέξοδο που αυτοεγκλωβίστηκαν οι δυο μικρότεροι εταίροι.

Αν όμως επιμείνουν να πάμε σε status quo ante, σε ανέφικτη εξυγίανση εν λειτουργία και συνεχίσουν να χαϊδολογούν την «Βίλα ΕΡΤ» του Καλφαγιάννη, τότε να τελειώσουν τ’ αστεία.

Δίπλα είναι ο κ. Παπούλιας. Ούτε ένα τσιγάρο δρόμος, που λέει ο λόγος, γιατί ο Πρωθυπουργός δεν καπνίζει.

Ας πάνε χεράκι – χεράκι να γίνουν συνιστώσες του Τσίπρα και του Σκουρλέτη και να πάμε σε εκλογές ως τα μέσα Ιουλίου.

Ο λαός έχει καταλάβει, πως η ζοχαδιακή κι αδέσποτη ψήφος, η πολυδιάσπαση που στέρησε την αυτοδυναμία κι οδήγησε στην αναγκαστική συνεργασία με αυτούς που τώρα μεμψιμοιρούν και δειλιάζουν, φρενάρει την χώρα και τις αναγκαίες λύσεις.

Η Πατρίδα στον ορατό ορίζοντα δεν έχει άλλον που να τόλμησε ρήξεις. Κοιτάξτε γύρω σας. Ποιος; Μπορεί να έκανε λάθη, θα κάνει κι άλλα, όμως είναι αυτός που προσπαθεί, χτυπώντας δεκαεξάωρα και βάλε και δεν φοβάται να συγκρουστεί.

Να διαλέξουν λοιπόν οι Έλληνες ποιον θέλουν να τους βγάλει από αυτή τη χαράδρα. Αυτόν που είναι με το ξίφος στο χέρι μετά το Γόρδιο ή αυτούς που κλαψουρίζουν σαν γυναικούλες στην Αγορά της Αθήνας, τους «αγωνιστές των μετόπισθεν»; Εγώ δεν έχω δίλημμα. Εσείς;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Heaven avatar
    Heaven 17/06/2013 07:55:25

    Ουτε και γω Φαηλο εχω κανα διλημμα!

    και θα σου πω μια ιστορια για να καταλάβουν ολοι πως οι συμβιβασμοι και το λιγο-λιγο μας οδηγουν στο πουθενα:

    πριν δυο περιπου χρονια ψηφιστηκε απο τα 4/5 της Βουλης το νομοσχέδιο για την παιδεια. Καλο- κακο δεν θα το κρινουμε εδω, αλλα 4/5!!! Νομος του κρατους!!
    Δεν ειχε ματαγινει τετοια συναινεση! Ο νομος δεν εφαρμόστηκε ΠΟΤΕ!!
    Ο νομος ξαναλλαξε και ψηφίστηκε ξανα απο τη Βουλη με παρομοιο ποσοστο! Ο νομος συνεχίζει να μην εφαμόζεται!! Ολα τα πανεπιστημια, αντρα και αυτα παρόμοια με την ΕΡΤ, απαιτουν ερμηνευτικες εγκυκλιους και παιζουν με τερτιπια για να μην προχωρήσει καμμια αλλαγη.

    Εν τω μεταξυ τα παιδια μας φυλλορροουν και φευγουν και χανονται στα ξενα!
    και μεις καθόμαστε και τα βλεπουμε και κλαιμε για την χαμενη τιμη των απαξιωμενων ελληνικων πανεπιστημιων!!

    Ισα και ομοια με την ΕΡΤ, λοιπον, ΠΑΝΤΟΥ!

    Γι' αυτο Φαηλο μου, εδω και τωρα να αποφασίσει ο ελληνικος λαος με ποιους θα παει και ποιους θα αφησει πισω: που ξερεις ομως μπορει να εχει αποφασισει να αφησει τα παιδια του και να παει με τους συνδικαλισταραδες της καθε ΕΡΤ!

    Αξιζει να εχει και να εχουμε αυτη την ευκαιρια της αποφασης!!!

    • AZ avatar
      AZ @ Heaven 17/06/2013 16:03:14

      Τα πανεπιστημια εχουν και μερικες επιτυχιες να επιδειξουν , τα κομματα σας δεν εχουν καμια.

      • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
        ΑΜΟΡΓΟΣ @ AZ 17/06/2013 23:36:29

        ΣΑΝ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΠΙ ΛΙΑΝΗ .....

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ AZ 18/06/2013 17:01:37

        τι σχεση εχει αυτο που λές στον Heaven? Μια χαρα τα λεει. Ειναι νομος του κρατους και πρεπει να εφαρμοστεί. Αν ειχαν εφαρμοστέι οι νομοι που τα κομματα ψηφιζουν θα ειχαμε πολυ περισσοτερες επιτυχίες ΚΑΙ στα πανεπιστημια. Αντ αυτου ειμαστε ενα μπαχαλο.

  2. Δαναός avatar
    Δαναός 17/06/2013 07:55:28

    Τι να πούμε τώρα εμείς στα σχόλιά μας; Τα είπες όλα! Καλημέρα!

  3. Δρυς avatar
    Δρυς 17/06/2013 08:11:39

    Πάντα γενικά σωστός Φαήλο, μόνο μια ένσταση.

    Τις κυβερνήσεις δεν θα πρέπει καθολικά να τις κρίνουμε βάση των ρομαντικών ιδεαλιστικών προσδοκιών μας, αλλά από τα "έργα και ημέρες" τους. Δε λες;

  4. αλέξανδρος παύλιος avatar
    αλέξανδρος παύλιος 17/06/2013 08:13:51

    Αγαπητέ Φαήλο,

    Αυτή φαίνεται λοιπόν ότι ήταν η λογική της απόφασης για την ΕΡΤ και τα υπόλοιπα περί προνομίων κλπ. είναι εκ του πονηρού. Να πάμε σε μετωπική με το δίλημμα μονοκομματικής κυβέρνησης Σαμαρά ή Τσίπρα. Να εξαφανίσουμε το Βενιζέλο και Κουβέλη και να βάλουμε το δίλημμα αυτοί ή εμείς. Και το ξέρανε ότι με αυτή την απόφαση τρικομματική δεν μπορούσε να υπάρξει.

    Αλλά, αυτό ιδίως στις σημερινές συνθήκες αποτελεί πολιτικό τυχοδιωκτισμό, που το περιμένεις από γκρουπούσκουλα της αριστεράς, αλλά όχι από ένα μεγάλο αστικό κόμμα.

    Πέραν όμως από τις αναλύσεις υπάρχουν και τα γεγονότα. Σε ένα χρόνο διακυβέρνησης θα ήθελα να σε ρωτήσω που και με ποιον είδες δείγματα αξιοκρατίας στον κρατικό μηχανισμό που προώθησε ο κ. Σαμαράς? Με ονόματα, σε όλες τις καίριες θέσεις μπήκαν από τη ΝΔ το ίδιο στυλ κομματικά στελέχη που έβαλε το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ. Μόνο το μπλουζάκι ήταν διαφορετικού χρώματος. Αυτό είναι το καινούργιο που ευαγγελίζεσαι?

    Και νομίζεις η δημοκρατία είναι παίζουμε ζαριές? Συναινέσεις παντού σε όλα τα ΔΥΤΙΚΑ κράτη έχεις στις δημοκρατίες και προώθηση της ατζέντας σου βασανιστικά και αργά πείθοντας τον κόσμο και όχι με "επαναστικές" κινήσεις είτε δεξιού ή αριστερού τύπου.

    Γιατί αλλιώς αντιγράφεις το πρότυπο του Αντρέα αντικαθιστώντας τους πρασινοφρουρούς με γαλάζιους.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αλέξανδρος παύλιος 17/06/2013 11:57:03

      Αγαπητέ, ποιά ζαρια;
      Αυτό που γράφω. 11 προσπάθειες εξυγίανσης έχουν γίνει. Απέτυχαν όλες. Γιατί;
      Πότε και ποια μεταρρύθμιση δέχτηκαν οι συνδικαλιστές; Θα σερνόμασταν μήνες και χρόνια και δεν θα άλλαζε τίποτα.
      Όλο απεργίες έκαναν και δη πληρωμένες! Ειδικά όποτε υπήρχε σημαντικό γεγονός, που είχαν την υποψία ότι θα ωφελούσε την κυβέρνηση και θα αναπτερωνόταν το ηθικό του κόσμου.
      Συναίνεση πάνω σε τι; Στην αγκύλωση, στο να παγώσει ο κόσμος και να μην αλλάξει τίποτα μην απωλέσει την αριστερή παρθενία του ο καλός κι άγιος Φώτης Κουβέλης;
      Και δεν κατάλαβα; Η κυβέρνηση θα βάλει στις θέσεις ανθρώπους που εμπιστεύεται. Τί θα βάλει; Εξωγήϊνους;
      Σίγουρα έγιναν και λάθη, αδικήθηκαν ικανότεροι άνθρωποι, αυτό όμως δεν σημαίνει πως έπρεπε να κάτσουμε να κοιτάμε τα τρένα να περνούν σαν τις αγελάδες.
      Συναίνεση για να μην κάνουμε τίποτα στο τέλος, είναι άχρηστη.
      Κι ο Σαμαράς άλλωστε έχει εμπιστευτεί σε πολλές θέσεις ανθρώπους που δεν ήταν κομματικοί.
      Εν πάση δε περιπτώσει στην ΕΡΤ δεν εξαιρέθηκαν οι "ημέτεροι" κι επιτέλους ν' αρχίσουμε να κάνουμε κάτι! Οι καιροί απαιτούν κατοστάρι κι εμείς κάναμε σημειωτόν.

      • αλέξανδρος παύλιος avatar
        αλέξανδρος παύλιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 12:18:23

        Κοινοβουλευτική δημοκρατία δεν είναι ψηφίζουμε κάθε 4 χρόνια και ενδιάμεσα μια κλειστή ομάδα κάνει ότι θέλει. Κοινοβουλευτική δημοκρατία είναι δημιουργούμε συμμαχίες με κοινωνικές ομάδες, πείθουμε και προχωράμε.

        Αλλιώς, δεν μιλάμε για κοινοβουλευτική δημοκρατία και δεν χρειάζονται ούτε οι εκλογές ούτε η βουλή. Άμα είναι να λειτουργεί το πολίτευμα χωρίς να περνάνε τα νομοθετήματα από τη βουλή τότε λογικά μια δικτατορία είναι πάντα πιο αποτελεσματική.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αλέξανδρος παύλιος 17/06/2013 13:21:45

          Για πες πως θα συζητήσεις και θα κάνεις κοινωνική συμμαχία με τον Καλφαγιάννη. Έχω πάρει μολύβι και χαρτί να κρατήσω σημειώσεις.

          • αλέξανδρος παύλιος avatar
            αλέξανδρος παύλιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 13:31:05

            Μ' έπεισες! Αποφασίζουμε και διατάσσουμε λοιπόν.

          • αλέξανδρος παύλιος avatar
            αλέξανδρος παύλιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 13:43:13

            Αντιγράφω από το ηλεκτρονικό Βήμα:
            "Η Μοοdy's επισημαίνει ότι το «εξαιρετικά συγκρουσιακό πολιτικό περιβάλλον», που έχει διαμορφωθεί αποτελεί απειλή για την ολοκλήρωση των διαρθρωτικών αλλαγών στην Ελλάδα και την ανάκαμψη της οικονομίας" και απειλεί με υποβάθμιση την Ελληνική οικονομία.

            Επίσης το Χρηματιστήριο βυθίζεται καθημερινά από την μέρα της απόφασης κλεισίματος της ΕΡΤ.

            Αυτά το ολίγα πρακτικά και μη ιδεολογικά.

          • αλέξανδρος παύλιος avatar
            αλέξανδρος παύλιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/06/2013 18:41:24

            Η δήλωση του πρωθυπουργού ότι απαιτείται "ισχυρή, ευρεία πολιτική και κοινωνική συναίνεση" νομίζω ότι τα λέει όλα.

      • AZ avatar
        AZ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 16:09:45

        Εχετε σκεφτει το ενδεχομενο να μη μπουν στη Βουλη ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ;

        Η ΔΗΜΑΡ ειδικα εμφανιζοταν σαν η ηπια εκδοχη του ΣΥΡΙΖΑ προκλογικα και μετα αποδειχτηκε σε πολλα θεματα δεξιοτερη και απο τον Σαμαρα.

        Απο τον Σαμαρα ο ψηφοφορος το περιμενε απο την ΔΗΜΑΡ οχι.

        Πανε για υποβιβασμο στην Γ΄Εθνικη μαζι με την δραση και τους οικολογους

        • Ηλίας avatar
          Ηλίας @ AZ 18/06/2013 16:31:40

          Έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο να πάρει η ΔΗΜΑΡ όσο πήρε πριν ένα χρόνο, το ΠΑΣΟΚ όσο πήρε πριν ένα χρόνο και η ΝΔ κάτω από 20% ??
          Αν διαβάζει όλος ο κόσμος τα γκάλοπ όπως μερικοί εδώ μέσα τότε ο Σαμαράς είναι "άνετος" και με "περίπατο" θα πάρει 45%. Αλλά από ποια γκάλοπ προκύπτει αυτό?? Σε όσα η ΔΗΜΑΡ έχει 4-5% η ΝΔ έχει 20-22%.Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

  5. kkourk avatar
    kkourk 17/06/2013 08:17:57

    Μια χαρά τα λες αλλα δεστε και το παρακάτω.

    Νεκρός αστυνομικός με 2 παιδιά από πυρά δραστών(μάλλον αλβανων δραπετων) στη Βοιωτία

    Και μια και μιλάμε για εκλογές, ποιανού ποσοστά θα αυξηθούν από το προαναφερθέν??

    Ας δοθεί εντολή να σηκωθούν και 1 ή 2 ΑΠΑΤΣΙ, οπλισμένα εννοείται, για βοήθεια στις αστυνομικές έρευνες. Δεν θα υπάρξει θετικός αντίκτυπος?

    • manu avatar
      manu @ kkourk 17/06/2013 10:32:50

      @ kkourk
      Πολύ σωστός! Αν και διαφωνώ με το 90% όσων γράφονται εδώ και δεν ψαρώνω από το πρόσκαιρο προφίλ του "πατριώτη μεταρρυθμιστή" που προσπαθεί να χτίσει οψίμως ο κ. Κρανιδιώτης, το σχόλιό σου είναι εξαιρετικά ακριβές. Ασχολούμαστε με τα πολιτικάντικα τερτίπια των αρχηγών (μηδενός εξαιρουμένου) και η ουσία βρίσκεται σε γεγονότα σαν αυτά.

    • Χαιρετώ! avatar
      Χαιρετώ! @ kkourk 17/06/2013 14:54:56

      Πολύ σωστά όλα όσα είπατε! Και προσθέτω:

      "Νεκρός αστυνομικός με 2 παιδιά...",
      και η γυναίκα του είναι έγκυος το τρίτο.

      • manu chao avatar
        manu chao @ Χαιρετώ! 17/06/2013 17:01:41

        Πρωτοφανείς καταστάσεις σε χωριό που βρίσκεται στα σύνορα Αχαϊας - Ηλείας. Η μάνα δεν διστάζει να παραδεχτεί ότι έχει ερωτικές επαφές με το παιδί της, μετά τα όσα άκουσε από γιατρό...

        Μάνα σε χωριό που βρίσκεται στα σύνορα Αχαϊας – Ηλείας καλύπτει τις σεξουαλικές ανάγκες του γιού της μετά από… διάγνωση γιατρού. Το απίστευτο περιστατικό συμβαίνει εδώ και μερικούς μήνες με πρωταγωνιστές μια 45χρονη και τον 18χρονο γιό της.

        Όλα ξεκίνησαν όταν το αγόρι πριν από ένα τρίμηνο άρχισε να παραπονείται πως πονάει στα γεννητικά του όργανα, ενώ υποστήριζε πως πρέπει να έχει πρόβλημα στους λεμφαδένες καθώς πόναγε αφόρητα και ήταν πρησμένος. Σύμφωνα με το patrastimes.gr, η μητέρα του τον οδήγησε στο γιατρό, όπου μετά από εξέταση διαπιστώθηκε πως ο νεαρός όχι μόνο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα υγείας, αλλά ήταν …γεμάτος από ορμές, τις οποίες ήταν επιβεβλημένο κάπου να τις «καταθέσει» καθώς μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε καμία σεξουαλική εμπειρία.

        Από την διάγνωση και μετά αρχίζουν τα... απίστευτα στην οικογένεια, καθώς η μητέρα αποφάσισε να «θυσιαστεί» για το καλό του γιού. Η γυναίκα φοβούμενη πως η όποια σεξουαλική επαφή θα μπορούσε να είναι η αιτία για να κολλήσει ο 18χρος γιός της αφροδίσια νοσήματα... ανέλαβε δράση!
        με αυτή εδώ τι θα κάνουμε? από την αρχαία ελλάδα έρχονται αυτές οι συνήθειες?

        Η 48χρονη προχώρησε στην αποκλειστική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του παιδιού της. Η συγκεκριμένη ιστορία θυμίζει σε όλους το περιστατικό με την μάνα στη Λεύκα. Η οποία είχε σεξουαλικές σχέσεις με τον γιο της προκειμένου… να τον κάνει άνδρα (όπως ομολόγησε στις ανακριτικές αρχές). Το συγκεκριμένο ζευγάρι των γονέων – τεράτων παραμένει στη φυλακή και θα δικαστεί σε μερικούς μήνες...

  6. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 17/06/2013 08:18:09

    Καλημέρα, κε Κρανιδώτη.
    Για μένα προσωπικά, chicken run είναι αυτό που κάνουν Βενιζέλος-Κουβέλης. Σε εκλογές οι ίδιοι ΔΕΝ θα πάνε, αφού είναι καθαρή αυτοκτονία γι' αυτούς. Πιέζουν μήπως και "σπάσει" ο ΑΣ ή η ΝΔ (βλ. κάποιον από υπόλοιπους) και πάει ο ίδιος σε εκλογές και αυτοπαγιδευτεί.
    Είπαμε παλιές πουτ..., ξέρουν καλά το παιχνίδι.

    Για μένα, τίποτε να μην κάνει ο ΑΣ, άστο όπως πάει, για αυτόν δουλεύει ο χρόνος, οι άλλοι 2 πιέζονται, όχι αυτός!

    Αν βγάλει το ΣτΕ όποια απόφαση, αυτή και θα 'ναι και θα ισχύσει. Δεν μειώνει σε τίποτε την απόφαση του ΑΣ για την ΕΡΤ.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Θόδωρος 17.06.2012 17/06/2013 08:44:11

      Πώς δεν την μειώνει; Θα είναι τεράστια πολιτική ήττα του Σαμαρα αν γίνει κάτι τέτοιο.

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Διογένης 17/06/2013 10:45:15

        Γιατί?
        Η ΕΡΤ με το παρόν καθεστώς λειτουργίας της δεν άλλαζε αλλιώς. Άλλαζε?
        Μπορούσες να κάνεις κινήσεις ανανέωσης της αλλιώς? Πως δλδ?
        Και μη μου πείτε με "σεβασμό, αξιοκρατία και φροντίδα".

        Αυτά είναι λόγια του αέρα. Πρακτικά ρωτάω: Πως?

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Θόδωρος 17.06.2012 17/06/2013 12:06:13

          Μιλάω για ενδεχόμενη απόφαση του ΣτΕ που να δικαιώνει τους συνδικαλιστές της ΕΡΤ έστω και εν μέρει.

          Θα είναι πολιτική ήττα του Σαμαρά για όλους τους λόγους που αναφέρετε, αλλά και επειδή θα τον εμφανίσει αδύναμο να περάσει την μεταρρύθμιση.

          Είναι άλλο να τον ανατρέψουν οι κυβερνητικοί του συνεταίροι και άλλο να του βγάλει κόκκινη κάρτα ως "αντιδημοκράτη, πραξικοπηματία, καταπατητή του Συντάγματος" κλπ. το Συμβούλιο της Επικρατείας, και μάλιστα το ίδιο ΣτΕ που έβγαλε συνταγματικό το κατάπτυστο μνημόνιο. Συνταγματικό το μνημόνιο, αντισυνταγματικό το κλείσιμο της ΕΡΤ! Μια ήττα από ένα ΤΕΤΟΙΟ ΣτΕ θα είναι συντριπτική πολιτική ήττα για τον Σαμαρά.

          • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
            Θόδωρος 17.06.2012 @ Διογένης 17/06/2013 13:21:48

            Μάλιστα, κατανοητό.
            Αλλά δεδομένων των συνθηκών πτώχευσης που ζούμε?

            - Προηγήθηκαν επιστρατεύσεις εργαζομένων επίσης λόγω της τραγικής οικονομικής κατάστασης.. Οι οποίες δεν έχουν αρθεί ακόμη, όσο ξέρω. Ακόμα επιστρατευμένοι είναι..

            - Μη τήρηση μνημονιακών στόχων, άρα μη καταβολή δόσης, άρα νέες περικοπές μισθών & συντάξεων?

            Το ΣτΕ πρέπει να αποφασίζει για το γενικό καλό, όχι τα συμφέροντα μιας κάστας εργαζομένων. Κατά τη γνώμη μου αυτό πρέπει να είναι το σκεπτικό του..

  7. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 17/06/2013 08:37:42

    Κε Κρανιδιώτη , κατά την ταπεινή μου γνώμη, ότι έγινε με την ΕΡΤ , πρεπει να γίνει με ολόκληρο το ελληνικό κράτος. Κλείσιμο κ ξεκίνημα απο την αρχή.
    ΥΓ. Είμαι ΔΥ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 17/06/2013 17:39:50

      Χωρίς νοσοκομεία, στρατό, αστυνομία, πυροσβεστική, σχολεία δε γίνεται για 2-3 μήνες. Χωρίς ΕΡΤ άνετα!

  8. k_preve avatar
    k_preve 17/06/2013 08:46:46

    Να αποφευχθούν όι εκλογές! Όχι ομως με κάθε τιμημα....! Κι αν είναι να ρθουν, ας έρθουν!!!! Εδω έιμάστε!!! Αρκετα παιξαμε..... Και είναι πολλοί φίλοι (νοικοκυραίοι) που πότε δεν ψήφιζαν Ν.Δ. και δε συμφωνουν με τον τρόπο κλεισιματος της ΕΡΤ, αλλά στις εκλογές, όποτε γινουν, θα στηριξουν Σαμαρά!!! Γιατι τους δημιουργήθελε ξανά η ελπίδα...βλεπουν φως στο βαθος...κάτι κινείται....ανακαμπτουμε!!!!.....ΘΑ δυναμωσει ομως η ΧΑ (κακώς) και σε ποσοστό και σε ποιότητα βουλευτων. Θα δυναμωσουμε ομως και μεις. Ο κόσμος ειδε.... πολλοί που δεν απέδωσαν(ανάμενώμενώ) θα φύγουν... και άλλοι αγωνιστές που εμείναι εκτός.... θα ριχτούν στη μαχη!!!! Και τότε θα έχουμε ολική ανατροπή και...παντοκρατορία Σαμαρά...... Καλό μας αγωνα!!!!

  9. Ο απλός κοσμάκης avatar
    Ο απλός κοσμάκης 17/06/2013 08:50:54

    ''Ξέρετε ποιοι ήταν οι μόνοι υπάλληλοι του δημοσίου που εξαιρέθηκαν από το ενιαίο μισθολόγιο; Οι υπάλληλοι της ΕΥΠ και της ΕΡΤ. ''
    Ποιός τους εξαίρεσε αλήθεια; Εγώ; Τους 200.000 συγγενείς -υπαλλήλους της Βουλής, ποιός τους εξαίρεσε; Η ...''αμαρτωλή ΕΡΤ'' !! Δεν υπάρχουν ...αμαρτωλές Α.Ε. Αμαρτωλοί διαχειριστές, διοικητές και προϊστάμενοι υπάρχουν. Που πρωτοστατούν στην παρεκτροπή από το νόμιμο ή και απλά την ανέχονται άπραγοι.
    Οι ρήξεις και οι ''μεταρρυθμίσεις'' ξεκινούν από ψηλά (διαπλεκόμενα συμφέροντα, παράσιτα που απομυζούν το κρατικό χρήμα, εκδότες, καναλάρχες, μεγαλο επιχειρηματίες φοροκλέφτες) και μετά αφού πείσουν για τις προθέσεις, προχωρούν προς τα κάτω (δημόσιος τομέας-βολεμένοι πελάτες), ενημερώνοντας πριν την κοινωνία για την αναγκαιότητα της οποιασδήποτε οδυνηρής κίνησης. Όταν οι επιβεβλημένες επιλογές οδηγούν στο γκρεμό της ανεργίας και άλλους πολίτες (εκτός των ήδη 2.000.000) χωρίς ορατή διέξοδο, πρέπει αυτοί να αντιμετωπίζονται με ευαισθησία και σοβαρότητα, με ευγένεια και σεβασμό, χωρίς προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και κατηγορίες. Κάθε άνεργος, που ''καταδικάζεται'' δικαιούται τα παραπάνω. Όταν απολύονται 3.000 άτομα (αύριο ποιός ξέρει πόσες χιλιάδες ακόμη), δεν επιτρέπεται η πολιτική εκμετάλλευση ούτε οι πανηγυρισμοί.
    Ότι και να λέμε εκ των υστέρων, η πρόθεση αναδιοργάνωσης απολύτως σεβαστή και αποδεκτή, ο τρόπος, η μέθοδος, το ύφος και η μεθοδολογία, κατώτερες των περιστάσεων. Ο Πρωθυπουργός είναι σύμβολο ενότητας και ομοψυχίας. Ακόμη και όταν εκ των συνθηκών αναγκάζεται να συμπεριφερθεί ''σκληρά'', η μεγαλοψυχία του είναι αδιαπραγμάτευτα απαιτητή και δεν πρόκειται να εκληφθεί από τον Ελληνικό λαό ως αδυναμία. Αφού ''Δεν είμαστε όλοι ίδιοι'', ας μη φαινόμαστε και ως τέτοιοι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο απλός κοσμάκης 17/06/2013 12:00:53

      Που είδες τους "προσβλητικούς χαρακτηρισμούς" ή πανηγυρισμούς. Για ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά το άρθρο και μην σχολιάζεις πράγματα που δεν είπα.
      Και στην δεύτερη ανάγνωση θα προσέξεις τον καταλογισμό ευθυνών για την διαχείριση και στην ΝΔ. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ο Πρωθυπουργός θα έπρεπε να αφήσει να διαιωνίζεται η κατάσταση.

  10. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 17/06/2013 08:53:36

    συμφωνω με τις αποφασιστικες κινησεις ,ομως κατα την ταπεινη μου αποψη θα επρεπε η πρωτη κινηση του σαμαρα με την ερτ ταυτοχρονα να συμπεριλαβει και την αποπομπη του μανιτακη για να γινει σαφες ποιος παιζει με την πορεια του τοπου και ποιος μιλαει σοβαρα

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 17/06/2013 09:00:48

    Τάπαμε κι εχτές. Το διακύβευμα πια για την επιβίωση του Εθνοκράτους μας είναι η ήττα του Κρατικού Γραφειοκρατικού Συμπλέγματος και όσους το υπηρετούν -οριζοντίως και καθέτος. Τα πάσης φύσεως λαμόγια με τα δημοκρατικά μπερκέτια εις βάρος των όλων υπολοίπων. Μεγαλοβαρκάρηδες, μπετονιερούχοι, σύμβουλοι,παρασύμβουλοι, τυφλοί αετομάτηδες, κουφοί χειριστές ηχοβολιστών, άγαμες κορασίδες, 45άρηδες συνταξιούχοι, εθνικοί φαρμακοτρίφτες και όσοι άλλοι ων ουκ έστιν αριθμός. Απλά πράγματα. Η μάχη θα είναι διαρκής και δύσκολη. Δε θα παραιτηθούν εύκολα. Πότε βάζουν μπροστά τον κίνδυνο της θρησκείας, πότε της πατρίδας, πότε της δημοκρατίας και τη βγάζουν καθαρή. Αυτός είναι ο εσωτερικός εχθρός. Μη στεκόμαστε πολύ στο βραχύ πολιτικό παίγνιο και αναλώνουμε άσκοπα δυνάμεις.

    • Σκιά avatar
      Σκιά @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/06/2013 11:57:29

      Αν όμως προηγηθούν μετωπικές συγκρούσεις και ρήξεις με το επιχειρηματικό μεγαλοκατεστημένο, αν δοθεί συμβολικά το μήνυμα της επανίδρυσης του κράτους και της πλήρους αποκατάστασης της δικαιοσύνης και της απόλυτης διαφάνειας στην άσκηση της εξουσίας, αν γίνει σαφές οτι οι εποχές της συνδιαλλαγής, της αλληλοεξυπηρέτησης και της αλληλοανοχής του πολιτικού συστήματος με τους βαρώνους της διαπλοκής, όλα θα είναι πολύ πιό εύκολα μετά και οι σύμμαχοι στην προσπάθεια πολύ περισσότεροι από τους αντιτιθέμενους. Οι μεταρρυθμίσεις, οι μεγάλες αλλαγές και οι δημιουργικές συγκρούσεις που παράγουν το νέο, απαιτούν ισχυρές κοινωνικές συμμαχίες που συνάπτονται στη βάση του σεβασμού και της ειλικρίνειας.

      • Σκιά avatar
        Σκιά @ Σκιά 17/06/2013 12:00:25

        '' αν γίνει σαφές οτι οι εποχές της συνδιαλλαγής, της αλληλοεξυπηρέτησης και της αλληλοανοχής του πολιτικού συστήματος με τους βαρώνους της διαπλοκής, ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ.. ''

  12. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 17/06/2013 09:13:14

    Δεν εμπιστεύομαι ως ικανή για κάθαρση μια κυβέρνηση που επί ένα ολόκληρο χρόνο δε μπόρεσε να κάνει το πραγματικά ΧΡΗΣΙΜΟ για την κοινωνία, για την πατρίδα: Να "βρει" και να υποδείξει με συγκεκριμένα, ονόματα, δύο χιλιάδες ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ και τεμπέληδες δημόσιους υπαλλήλους, για να απολυθούν.
    Αν είχα κάνει τη δουλειά της, πρώτον θα είχε συνετίσει τους υπόλοιπους υπαλλήλους που λουφάρουν, δε δουλεύουν σκληρά καθημερινά όπως πρέπει, δεν εξυπηρετούν τους πολίτες, ζητούν λάδωμα κτλ κτλ, Δεύτερον -και κυριότερο- θα είχε όλη την κοινωνία μαζί της.
    Αντί να κάνει αυτό που πρέπει, το πραγματικά ΧΡΗΣΙΜΟ η κυβέρνηση, κατά τη γνώμη μου ομολογεί πλήρη αδυναμία με μια κίνηση μικρού.
    Ποτέ δεν είναι αργά, υπηρεσίες υπάρχουν για εσωτερικό έλεγχο, για έλεγχο Δημόσιας διοίκησης, έχουν γίνει αναφορές για ένα σωρό περιπτώσεις που πάντα θάβονταν στα συρτάρια και στις περίφημες ΕΔΕ και εξεταστικές, η κυβέρνηση αν θέλει και αν μπορεί είναι σε θέση να κάνει το πραγματικά χρήσιμο βήμα.
    Σημειώνω ότι στην περίπτωση αυτής της "σωστής" (κατ εμέ) λύσης θεραπείας, οι πρώτοι που θα πρεπε να απολυθούν από την ΕΡΤ είναι όλοι εκείνοι οι εκατοντάδες βολεμένοι. Να εξηγούμαστε, μιλάμε για "πράσινα παιδιά" που τοποθετήθηκαν επί ΠΑΣΟΚ αλλά ΚΑΙ για "γαλάζια παιδιά" που τοποθετήθηκαν επί Καραμανλή αλλά και πρόσφατα επί Κεδίκογλου (γνωστά κάποια ονόματα, να μην τα επαναλάβω, γνωστές και οι λίστες συμβούλων σε ειδικές θέσεις με τρελούς μισθούς που διέρρευσαν τις τελευταίες μέρες)
    ΥΓ. Σημαντικό: Δεν είναι μόνο η ΕΡΤ, και δεν είναι κυρίως η ΕΡΤ. Αλλού πάσχει το Δημόσιο, ξεκίνημα απο την ΥΓΕΙΑ και τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ χρειάζεται κατα τη γνώμη μου... Εκεί, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πρέπει να τελειώσει το παχνίδι, κα μάλιστα ΑΜΕΣΑ. Αρκετά παίξαμε επί 40 χρόνια με τον πόνο του άρρωστου ανθρώπου...

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Ρύκιος 17/06/2013 09:28:01

      "Να “βρει” και να υποδείξει με συγκεκριμένα, ονόματα, δύο χιλιάδες ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ και τεμπέληδες δημόσιους υπαλλήλους, για να απολυθούν."

      Οχι δεν πάει έτσι. Δεν διώχνουμε μόνο ανίκανους και τεμπέληδες και εγκληματίες.
      Στον ιδιωτικό τομέα δεν απολύθηκαν εγκληματίες και ανίκανοι.
      Οσοι οργανισμοί εξαφανίζουν χρήματα φορολογουμένων πρέπει να κλείσουν. ΤΕΛΟΣ

      Μπορεί οι καλοί εργαζόμενοι που υπάρχουν σε αυτους να είναι άτυχοι, αλλά μέχρι εκεί.

      • Ρύκιος avatar
        Ρύκιος @ Νίκος 17/06/2013 10:39:52

        Λάθος κάνεις. Δεν εξαφανίζουν οι οργανισμοί αφηρημένα και αορίστως τα χρήματα του Δημοσίου. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ άνθρωποι εξαφανίζουν -κυριολεκτικά- τα χρήματα του Δημοσίου. Ακόμα και σε κερδοφόρους οργανισμούς που έχουν θετικό πρόσιμο συνεισφοράς στον ετήσιο απολογισμό όπως η ΕΡΤ, ο ΟΠΑΠ και το νερό, ακόμα και σ αυτούς, άνθρωποι συγκεκριμένοι εξαφανίζουν χρήματα. Θα μπορούσε δηλαδή και θα πρεπε τέτοιοι κερδοφόροι οργανισμοί να είναι πολύ περισσότερο κερδοφόροι αν λείπανε οι αμαρτωλές συμβάσεις, οι αμαρτωλές αναθέσεις και κυρίως οι αμαρτωλές προσλήψεις.
        Έχεις λάθος στο ποιούς διώχνετε. Διώχνετε μόνο αυτούς, τους άχρηστους, τους τεμπέληδες, τους επίορκους, τους εγκληματίες. Σου χω νέα, αν ζείς εκτός Ελλάδας και δε γνωρίζεις: Δεν είναι ...ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν είναι καν η μειοψηφία. Είναι ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. Από το '80 και μετά, άρχισαν να γίνοντια η πλειοψηφία. Όχι 2 χιλιάδες, ούτε 20 χιλιάδες, 200 χιλιάδες τέτοιους αν θέλει μια ΙΚΑΝΗ κυβέρνηση να βρεί, τους βρίσκει αμέσως. Αυτούς διώχνεις. Αλλιώς, τι μήνυμα στέλνεις στην κοινωνία? Ε? Για σκέψου, αν τους βάζεις όλους σ ένα τσουβάλι, και τους απολύεις, ΑΠΟΛΥΕΙΣ, όλους, με τη μιά, με μια ανακοίνωση, όλους, σκέψου τι μήνυμα στέλνεις στη μειοψηφία των εργαζόμενων τίμια (...)

        • Νίκος avatar
          Νίκος @ Ρύκιος 17/06/2013 10:54:16

          " σκέψου τι μήνυμα στέλνεις στη μειοψηφία των εργαζόμενων τίμια (…)"
          --------------------
          Φίλε δουλεύεις σε μια ζημιογόνα εταιρεία.
          Οι μέτοχοι δεν μπορούν να βάλουν άλλα λεφτά.
          Sorry, we wish you better luck in your new job.

          • Ρύκιος avatar
            Ρύκιος @ Νίκος 17/06/2013 11:27:44

            Πάλι λάθος κάνεις.
            Το μήνυμα που στέλνεις είναι:
            "Είσαι χαιβάνι, ο χαζός της παρέας, αφού εσύ δούλευες ευσυνείδητα τη στιγμή που εγκάθετοι διορισμένοι προσλάμβαναν 88 χαραμοφάηδες κηπουρούς και 26 χαραμοφάηδες ειδικούς συμβούλους με παλαβούς μισθούς"
            Οδηγείς δηλαδή στο συνολικό "κλείσιμο όλου του Δημοσίου" αν μπορώ να το πώ έτσι.
            Αυτό θές? Να το πείς καθαρά, να ακούσει ο κόσμος! Μην το κρύβεις...

  13. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 17/06/2013 09:18:38

    Το θεμα ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη πολυ πιο πολυπλοκο.Ολα αρχισαν απο την αρνηση της κυβερνησης για το αντιρατσιστικο...
    Ο ξεσηκωμος συσσωμης της αριστερας για να υπερασπισθει τους προνομιουχους και το ανδρο της την ΕΡΤ λυσσαλεος...
    Που ηταν ολοι αυτοι τοσο καιρο?
    Τετοια αντιδραση μονο για την παρτι τους...
    Εδω ισχυει ξανα Φαηλο αυτο που ειπες.Ποιος ψυχικα υγιης ανθρωπος νοιαζεται μονο για τα προνομια του οταν διπλα του συμβαινουν ολα αυτα,μνημονια λαθρομεταναστες κλπ?
    Αυτο οταν συμβαινει ειναι επιεικως εξοργιστικο...
    Παντως εγω βλεποντας ολα αυτα πιστευω ολο και βαθυτερα οτι δεν εχουμε μελλον.
    Με ολους αυτους που το παιζουν δημοκρατες και μαχονται λυσσαλεα και ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ να επιβαλλουν τη θεληση της μειοψηφιας σε ολα
    Απο την ΕΡΤ και το μεταναστευτικο μεχρι τα εθνικα θεματα.
    Μοιαζει με πολεμο...
    Ο διχασμος ιδιον της φυλης.
    Πραγματικα λυπαμαι...

  14. Αρχιμηδης1 avatar
    Αρχιμηδης1 17/06/2013 09:19:13

    Aγαπητέ Φαήλο,
    Μην ανησυχείς άδικα. Εκλογές δεν θα γίνουν, είπε η Μέρκελ...
    Θα γίνει και πάλι ενας " συμβιβασμός" των τριών συγκυβερνώντων και "δεν θα υπάρξουν νικητές και ηττημένοι"ως συνήθως συμβαίνει στα καλά σπίτια της ΕΕ...

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 17/06/2013 09:22:44

    Η κίνηση Σαμαρά ήταν 100% σωστή. Από το 2010 έπρεπε να έχουν γίνει αυτά. Ο κατάλογος ατελείωτος.

    Από πλευρας πολιτικού marketing όμως είναι λάθος γιατι σκίζει την πελατεία του ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ βλέπε http://goo.gl/wGx7Z .
    Αν κάνουν πισω οι δύο, τότε κάλλιστα ο Σαμαράς τους περνάει κολλάρα και αλυσιδα γιατί μεταμορφώνονται σε πολιτικές bitches του.

  16. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 17/06/2013 09:25:13

    Αν τελικά επιλεγεί αυτή η φοβερή και τρομερή ερτ για να δοθει η μάχη των μαχών,τότε θα είμαστε όλοι για τα σίδερα ,και με χαρτί γιατρού .
    Και καλά ο σαμαράς δεν θα έβρισκε καλύτερο σημείο για να σηματοδοτήσει το δίλημμα τω εκλογών?
    Οι υπόλοιποι?
    Αν δεν τους έχουν ψεκάσει (λες να έχει δίκιο ο πανοκαμμένος για τους αεροψεκασμούς) είναι σίγουρο ότι αποτελούν την προτελευταία εφεδρεία του συστήματος ελλαδιστάν.
    Δεν θέλουμε να έχουμε κράτος σοβαρό αδέρφια...Και δεν φταίνε οι δέκα-είκοσι νταβατζήδες...Δεν φωνάζουν αυτοί για να υπερασπσιτούν τις λαμογιές των τρωκτικων της ερτ.
    Εμείς φωνάζουμε, εμείς που πληρώνουμε, με τους αφάνταστα βαρείς φόρους μας..Εμείς θέλουμε να μας τρώνε τα λεφτά και να μας δουλεύουν κιόλας.
    Είμαστε άξιοι της μοιρας μας.
    Βέβαια ,έξω απο τα κάστρα ,στα βουνά και στα λαγκάδια κάπως αλλιώς θα φωνάξει ο κόσμος οταν τολμήσεις να τους πείς για την ερτ.
    Αει σιχτίρ εσείς και η έρτ σας...
    Και πριν να μάθει τις λεπτομέρειες απο το φαγοπότι.

    Ωραίες εκλογές θα έχουμε..
    Μπήλιω γερά, πάρτους τα λεφτά

    • Σκιά avatar
      Σκιά @ ορεσείβιος 17/06/2013 13:02:20

      Η ΕΡΤ, είναι για όλους μόνο μιά ...αφορμή.
      Αλλά δεν μας αφήνει (ακόμη) να κυλιστούμε στα χώματα η Μέρκελ....
      Έρχεται μάλλον τσουνάμι.

    • Ντάμα Σπαθί avatar
      Ντάμα Σπαθί @ ορεσείβιος 17/06/2013 13:31:58

      ''Και δεν φταίνε οι δέκα-είκοσι νταβατζήδες…Δεν φωνάζουν αυτοί για να υπερασπιστούν τις λαμογιές των τρωκτικων της ερτ.''
      Όχι. Οι νταβατζήδες δε φωνάζουνε ΠΟΤΈ !!
      Ως γνωστόν, όταν τρώνε δε μιλάνε.
      Τα θύματα μονάχα κάνουν σαματά και μας ενοχλούν εμάς τους σωστούς.
      Οι νταβατζήδες εκβιάζουν κι έρπουνε, προσφέροντας υποστηρικτικές ...υπηρεσίες και εισπράττοντας ανταλλακτικά ωφελήματα.
      Αλλά δεν ...ενοχλούν. Αυτό έχει σημασία.

  17. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 17/06/2013 09:31:30

    Ο βουλευτής Μ. Bαρβιτσιώτης γνωρίζει πως δεν μπορούν να γινουν πάνω από 30 απολϋσεις τον μήνα σε οργανισμούς αυτού του μεγέθους, όπως το γνωρίζει ο Βορίδης και το ανέφερε εψές στον ΣΚΑΙ;
    Αν δεν το γνωρίζει γιατί βγαίνει στον Παπαδάκη; να κάνει αντιπολίτευση στην κυβέρνηση;

    • Antonis avatar
      Antonis @ Β.Κ.Σιάπκα 17/06/2013 10:18:10

      Αυτο θα ίσχυε αν οι απολύσεις γινόντουσαν με την ερτ σε λειτουργία.
      Ελπίζω η ερτ να είναι μόνο η αρχή και να γίνει ξεσκαρτάρισμα σε όλο το δημόσιο.

  18. AGGELOS avatar
    AGGELOS 17/06/2013 09:38:15

    Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Όντως, ας αναλάβουμε (κάποτε) κι εμείς τις ευθύνες μας. Γουστάρουμε Πρωθυπουργάρα που θα ελληνοποιήσει τον Αφγανό δίπλα μας;; Που θα σκοτώνονται τα παιδιά του ΔΙΑΣ και θα λέει μπράβο στους δολοφόνους;; Που θα ανοίξει άλλες 100 βίλλες Αμαλία για τα "παιδιά του Δεκέμβρη";; Που θα τελειώσει εν μία νυκτί το ζήτημα "Μακεδονία" κατά τας συμβουλάς των think tanks; Λοιπον, εκλογές κύριοι! Εκλογές κι όποιος σοβαρός συντηρητικος Έλλην ψηφίσει τον κύριο Λαγό ή τον κυριο Ηλιόπουλο ας λάβει την ευθύνη που του αναλογεί! Τέρμα τα παιχνιδάκια τώρα. Τωρα ήρθε η ώρα της ΕΥΘΥΝΗΣ.

  19. Πέτρος avatar
    Πέτρος 17/06/2013 09:42:23

    Νομίζω οτι ένα χρόνο τώρα χάθηκε πολύτιμος χρόνος. Πιστεύω οτι ο Πρωθυπουργός πίστευε στην αρχή οτι θα κατάφερνε να επιβάλει κάποιες τροποποιήσεις στις βασικές αρχές του Μνημονίου στην Τρόικα. Δεν τα κατάφερε χάνοντας χρόνο και έντρομος αποδέχθηκε οτι του επέβαλλαν (αντίθετα σε όσα υποστήριζε προεκλογικά) ελπίζοντας σε μελλοντική αναστροφή του κλίματος. Άλλωστε το 1ο εξάμηνο και η ΝΔ παντού διακύρηττε οτι δεν απολύεται κανένας δημόσιος υπάλληλος παρά μόνο οι επίορκοι. Τώρα νομίζω οτι είναι κάπως αργά και νομίζω οτι επιλέχθηκε να δοθεί μια μάχη σε πεδίο το οποίο δεν μπορεί να καθορίσεις παραμέτρους μάχης, ουτε να ελέγξεις απρόσμενες εξελίξεις. Α

    • Aρχιμηδης11 avatar
      Aρχιμηδης11 @ Πέτρος 17/06/2013 10:11:52

      ΣΩΣΤΟΣ!!! Αλλά μην ανησυχείς, θα υποχωρήσει τεχνηέντως. Οταν κάνεις την πρώτη κωλοτούμπα, οι επόμενες είναι εύκολες...

  20. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/06/2013 09:42:28

    Στήριξη στον Α. Σαμαρά. Οι επί μέρους διαφωνίες δεν αποτελούν εμπόδιο για κανένα εκτός των καιροσκόπων και των βολεμένων του χρεωκοπημένου συστήματος.

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/06/2013 09:42:41

    Αν τελικά πάμε σε εκλογές , ο Σαμαράς πρέπει να θυμίσει στον κόσμο (να ξεφωνίσει εννοώ) πως ό άλλος λόγος που "ράγισε το γυαλί" ήταν η προσπάθεια της Αριστεράς να περάσει το ανθελληνικό "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο Ρουπακιώτη.

    Είναι ζωτικό αν χρειστεί να πάμε σε εκλογές να βαστάμε ψηλά δύο φλάμπουρα , το ένα ,της αποφασιστικής κάθαρσης του Δημοσίου ,που θα φέρει ψήφους απο την σιωπηλή πλειοψηφία του Ιδιωτικού Τομέα (οι Δ.Υ ούτως ή άλλως ΔΕΝ ψηφίζουν ΝΔ) και το άλλο ,της ΕΚΔΙΩΞΗΣ (όχι απλά περιορισμού εισόδου) των λαθρομεταναστών ,που θα φέρει πίσω ψηφοφόρους απο την Χ.Α.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/06/2013 10:58:48

      ΥΓ στο παραπάνω: Και οι άλλοι πρέπει να ΞΕΡΟΥΝ πως έτσι θα κατέβει στις εκλοβές ο Σαμαράς. Ισως έτσι δεν χρειαστούν!

    • Antonis avatar
      Antonis @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/06/2013 11:24:52

      Σαμαρά θα ψηφίσω ξανά μονο άμα βγει και πει ότι :
      -δεν θα σηκωθεί το τζαμι
      -θα επανέλθει το γένος για εισαγωγή στις στρατιωτικέ σχολες
      -θα απαλείφει το δίκαιον του εδάφους από τον κώδικα η ιθαγένειας Αλλιώς ας τα βρει πάλι με τα αποκόμματα της κεντροαριστεράς, έτσι και αλλιώς και με μονοκομματική κυβέρνηση της ΝΔ του 45% ακόμα το φυσάμε και δεν κρυώνει.

  22. Tonia G. avatar
    Tonia G. 17/06/2013 09:46:11

    Καλημέρα Φαήλο.
    Δεν παίξαμε... Ο ορθότερος τίτλος θα ήταν "Αρκετά Παίξανε..."
    Ο Σαμαράς με την ΕΡΤ δεν κλείνει απλά μια ζημιογόνο "ΔΕΚΟ", πολύ περισσότερο κλείνει ενα οργανισμό του Βαθέως "Μεταπολιτευτικού" Κράτους, ένα φυτώριο Κρατικοδίαιτου Πασοκοαριστερισμού. Κλείνει μια εστία κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ΜΟΛΥΝΣΗΣ.
    Η πραγματική εθνική ατζέντα ωστόσο δεν είναι η ΕΡΤ. Πρέπει να γίνει αντιληπτό όμως πως χωρίς το μεγάλο ξεσκαρτάρισμα στα ΜΜΕ δεν μπορούν να γίνουν τα σημαντικά.
    1. Μαζικές Απελάσεις παρανόμως εισελθόντων αλλοδαπών
    2. Νόμος περί Ιθαγένειας (προτιμώ τον όρο Υπηκοότητα - σε άλλη συζήτηση να τα πούμε γιατί)
    3. Χτίσιμο και πάλι μιας υγιούς ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ Ελληνικής Τάξης (πυλώνας κάθε οικονομίας
    4. Ψαλίδι στους Βαρώνους των ΜΜΕ και τα υπερχρεωμένα δολοπλοκάναλα τους
    5. Φύλαξη συνόρων από Ε.Σ. (δικαίωμα κάθε χώρας και όχι υποχρέωση από ΕΕ όπως η θολοκουλτούρα αναπαράγει)
    6. Επανίδρυση Σωματος Ασφαλείας Υπαίθρου (που κατάργησε η Πασοκοαριστερά πριν 30 χρόνια με αποτέλεσμα κρατική εγκατάλειψη, κενό ασφαλείας και συνεχόμενα φονικά πολιτών στην Επαρχία) - Και μετά μιλάνε για φασιστικό κλείσιμο της ΕΡΤ. Το κλείσιμο της Χωροφυλακής τι ήταν και τι τραγικά-εγκληματικά αποτελέσματα είχε στη ζωή των απλών κατοίκων της υπάιθρου;;;
    Θέλει Αρετή & Τόλμη η Ελευθερία.

  23. Πέτρος avatar
    Πέτρος 17/06/2013 09:47:04

    Πάντως καμιά φορά αμα παίζεις ... χάνεις κιόλας

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πέτρος 17/06/2013 10:32:04

      Και καμμιά φορά σπας τη μπάνκα...

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 11:02:17

        Δεν θα διαφωνήσω!

  24. drider avatar
    drider 17/06/2013 09:52:54

    Οκ, καταλάβαμε ηρωική έξοδος Σαμαρά, αλλά όχι απαραίτητα και διενέργεια εκλογών (τις οποίες προτιμώ ως εξέλιξη). Το έγκλημα της στήριξης των διαδικασιών που μας φέρανε τον Παπαδήμο, εδώ πληρώνεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ drider 17/06/2013 10:32:51

      Πιείτε ένα καφεδάκι. Δεν έχετε καλοξυπνήσει ακόμη. Τσαγκαροδευτέρα, ε;

  25. Ρηνα avatar
    Ρηνα 17/06/2013 10:13:09

    Zoχαδιακη κι αδεσποτη ψηφος.....Αυτος ειναι μεχρι τωρα ο τροπος του λαου. Λες να ωριμασε Φαηλε;

  26. Μara(old) avatar
    Μara(old) 17/06/2013 10:16:24

    Ή τώρα..., ή ποτέ...

  27. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 17/06/2013 10:25:46

    Σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύει ο Γιώργος Παπαχρήστος στην στήλη του «Στίγμα» στα ΝΕΑ, ο κ. Μητσοτάκης είπε: «Νόμιζα ότι το μεγαλύτερο επίτευγμά του ώς τώρα ήταν ότι έριξε εμένα. Έκανα λάθος. Το κορυφαίο είναι ότι θα ρίξει και τον εαυτό του».

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 17/06/2013 12:48:43

      Βρε πως αλλάζουν οι καιροί!!!!!
      Ο Παπαχρήστος συμμερίζεται απόψεις Μητσοτάκη.
      Περιμένω το επόμενο άρθρο του που θα μας μιλάει για την ένδεια του πολιτικού κόσμου,μετά την αποχώρηση του επίτιμου.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σχετικά Ασχετος 17/06/2013 13:19:45

        Υποθέτω πως απευθύνεσαι στον Παπαχρήστο, γιατί εγώ κωλύομαι να σου πω τι θα κάνω όταν έρθει η ώρα....

        • Σχετικά Ασχετος avatar
          Σχετικά Ασχετος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 14:12:20

          Για τον Παπαχρήστο το σχόλιο,αγαπητέ Φαήλε.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σχετικά Ασχετος 17/06/2013 14:36:24

            Το κατάλαβα. Πλάκα κάνω...

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 17/06/2013 23:25:00

      Αν το ειπε πραγματι αυτο τον ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.

  28. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 17/06/2013 10:31:34

    Τα είπες όλα Φαήλο,το μόνο που θα θυμόμαστε από αυτή την ιστορία είναι το τρομακτικό μήνυμα των "προοδευτικών": ΕΑΜ - ΕΛΑΣ - ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ"......Ανατρίχιασα........

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Τ 17/06/2013 11:48:44

      Κι όπως τους έγραψα στο twitter ειρωνικά και χοροπηδάνε: Να θυμίσουμε στους επίδοξους φλωροΟΠΛΑτζήδες, πως μετά τον Μελιγαλά ήρθε ο Γράμμος. Οπότε, δεν το γυρνάτε στο ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΚΑΙ ΜΠΕΜΠΑ ΜΠΛΑΝΣ;

  29. manu avatar
    manu 17/06/2013 10:49:59

    Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Τυπική ελληνική διακυβέρνηση. Έπρεπε να φτάσει 15 Ιουνίου για να θυμηθούμε πως μέσα στον Ιούνιο έπρεπε να φύγουν 2000 δ.υ.. Και φυσικά έγιναν όλα τόσο ατσούμπαλα που μπορεί να πάμε και σε εκλογές για ένα θέμα στο οποίο όλοι συμφωνούν, την εξυγιανση της ΕΡΤ.

    Εγώ θα έλεγα πως οι Έλληνες πολιτικοί δεν πιστεύουν πως οι Έλληνες πολίτες είναι ικανοί για συνδυαστική ή λίγο πιο πολυεπίπεδη σκέψη. Τουτέστιν, επειδή Σαμαράς και λοιποί τόσα χρόνια ζουν στον κομματικό μικρόκοσμό τους, αντιλαμβάνονται τα πάντα δια της πολώσεως. Εμείς και αυτοί - αυτοί και οι άλλοι - κακοί/καλοί κ.ο.κ. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως η πλειοψηφία των Ελλήνων έχει την ικανότητα του διαχωρισμού "άλλο θέλω να αλλάξει η ΕΡΤ και να εξυγιανθεί, άλλο μαύρη οθόνη με μία μάλλον παράνομη πράξη από αυτούς που πολέμησαν το σχέδιο Μόσιαλου και διόρισαν τον Λιάτσο". Η πλειοψηφία των Ελλήνων -με έκπληξη και χαρά διαπιστώνω- μπορεί να κάνει αυτόν τον διαχωρισμό, πράγμα όμως που δεν αντιλαμβάνονται όσοι τόσα χρόνια απευθύνονται και συνομιλούν μόνο με τις συντεχνίες τους.

    Και σίγουρα ο M. Σουλτς, που είπε πως παραβιάστηκε η ευρωπαϊκή νομοθεσία και οι 51 διευθυντές ευρωπαϊκών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, οι οποίοι ζητούν την άμεση επαναφορά του σήματος της ΕΡΤ δεν είναι διεφθαρμένοι συνδικαλιστές!

    Τώρα, βέβαια, αν έγινε ξαφνικά ο Σαμαράς φιλελεύθερος, περιμένω να δω πραγματικές κλασικές φιλελεύθερες πολιτικές όπως η αποποινικοποίηση των ναρκωτικών, σύμφωνο συμβίωσης για τους ομοφυλόφιλους και ένα σωρό άλλα που η δήθεν "δεξιά φιλελεύθερη" παράταξη δεν διανοείται καν. Καλημέρα σας, μας πείσατε... χαχα!

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ manu 17/06/2013 10:57:51

      "Και σίγουρα ο M. Σουλτς, που είπε πως παραβιάστηκε η ευρωπαϊκή νομοθεσία και οι 51 διευθυντές ευρωπαϊκών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, οι οποίοι ζητούν την άμεση επαναφορά του σήματος της ΕΡΤ δεν είναι διεφθαρμένοι συνδικαλιστές!"

      Φίλτατε είναι οι ίδιοι άνθρωποι που νομίζουν ότι ο ΓΑΠ είναι global thinker ( Ελλειπής πληροφόρηση ).
      Αν ξέρανε τι γινόταν στην ΕΡΤ 40 χρόνια οι ίδιοι θα ζήταγαν γκιλοτίνες στο προαύλιο της Αγ. Παρασκευής.

      • manu avatar
        manu @ Νίκος 17/06/2013 11:25:45

        Σίγουρα θα ζητούσαν γκιλοτίνες, αλλά θα είχαν σχέδιο αποτελεσματικό και όχι πυροτεχνήματα. Και τα πρώτα κεφάλια που θα έπεφταν θα ήταν των αντίστοιχων υπουργών, του Κεδίκογλου συμπεριλαμβανομένου.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ manu 17/06/2013 13:58:38

          Οἱ προκάτοχοι τοῦ Κεδίκογλου ἀθῶοι κ. εἰσαγγελέα, ἔ;;; :D

          • manu avatar
            manu @ Φωτεινή 17/06/2013 15:22:18

            Στους προκατόχους πήγαινε το "των αντίστοιχων υπουργών". Εισαγγελέας δεν είμαι, απλά απάντησα στα περί γκιλοτίνας.

    • George avatar
      George @ manu 17/06/2013 11:07:49

      Το θέμα όμως είναι τι κάνεις όταν ανεξαρτήτως προθέσεων και πεποιθήσεων ο άλλος κάνει το σωστό, έστω και κατά λάθος έστω και με λάθος τρόπο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ manu 17/06/2013 17:42:53

      Πείτε τα στην επιλογή του Κουβέλη το Μανιτάκη που το έπαιζε έτοιμος για την αποχώρηση 2000 υπαλλήλων και όταν ήρθε η ώρα έπρεπε ο Σαμαράς να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Θα ήταν καλύτερο να κάνει διάγγελμα ο Σαμαράς και να ρίξει τις ευθύνες ατόφιες στον Κουβέλη και τον υπουργό του από τη μία και στο Μπένι που όλο την αναδιάρθρωνε την ΕΡΤ με νόμους και τίποτε δεν έκανε τελικά. Και έχουν αυτοι οι 2 υποκριτές μούτρα να επικρίνουν το Σαμαρά που δε μασάει από πολιτικό κόστος και να απειλούν με εκλογές και διάλυση τον τόπο; Τα 2 πεντάρια με το ζόρι;

  30. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 17/06/2013 10:58:42

    ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΛΗΜΜΑ

  31. aggelosview avatar
    aggelosview 17/06/2013 11:03:40

    Ο Σαμαρας θα ξεδοντιάσει όλο το αριστερο θολό φασισταριο που το μόνο που ξέρει να κάνει τα τελευταία χρόνια είναι να ζει παρασιτικά σε βάρος όλων.

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ aggelosview 17/06/2013 23:29:35

      εννοεις ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ εξαιρουνται ΠΑΣΟΚ,ΝΔ, ΧΑ. Μαλιστα να ουμε

  32. evan avatar
    evan 17/06/2013 11:08:40

    Πολύ καλά τα γράφετε κε Κρανιδιώτη. Να πάμε σε εκλογές άμεσα, αλλά πρώτα να ψηφισθεί από την Βουλή νέος νόμος για την παραγραφή των αδικημάτων από τους πολιτικούς. Η παραγραφή να επέρχεται με τά την τέταρτη λήξη των εργασιών της Βουλής και όχι των δύο που ισχύει σήμερα.

    • Αρχιμηδης111 avatar
      Αρχιμηδης111 @ evan 17/06/2013 11:34:59

      Στα πολιτικά αδικήματα, επειδή στρέφονται κατά της Πατρίδας (εσχάτη προδοσία),να μην υπάρχει ΠΟΤΕ παραγραφή ούτε αναστολή φυλάκισης.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αρχιμηδης111 17/06/2013 13:18:11

        Να θυμίσω όμως ότι δεν μπορεί να υπάρξει αναδρομική ισχύ.

        • partyman avatar
          partyman @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 14:02:19

          γιατί όχι? πως υπάρχει αναδρομική ισχύ όταν κόβουν τις συντάξεις του κοσμάκη και των στρατιωτικών?

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/06/2013 00:09:16

          Η εσχατη προδοσια δεν ειναι διαρκες εγκλημα;

  33. θανος avatar
    θανος 17/06/2013 11:17:47

    το αρθρο σας παραλειπει, μαλλον εσκεμμενα, οποιαδηποτε αναφορα στην στελεχωση της ερτ απο την κυβερνηση. θεωρειται οτι η επιλογη του λιατσου στη θεση του διευθυντη ειδησεων εγινε με βαση τα νεα ηθη που θελει να επιβαλει (σωστα) η κυβερνηση στην ερτ? θεωρειται οτι ο κεδικογλου, ο οποιος ωφεληθηκε απο την αναξιοκρατια που βασιλευει επι χρονια στις δημοσιες εταιρειες ειναι ο καταλληλοτερος για να ηγηθει την απολυτως αναγκαια αναμορφωση της ερτ? εκει ακριβως ειναι που η κυβερνηση χανει επικοινωνιακα ολα τα δικαια επιχειρηματα της.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ θανος 17/06/2013 12:08:07

      Πως ακριβώς δηλαδή "ωφελήθηκε από την αναξιοκρατία" ο Κεδίκογλου; Αν θυμάμαι καλά ξεκίνησε από χαμηλά ως δημοσιογράφος και στη συνέχεια εξελέγη βουλευτής με την ψήφο των πολιτών. Αν δεν σας αρέσει τι ψηφίζει ο λαός, τότε το πρόβλημα δεν το έχει ο λαός αλλά εσείς.
      Προφανώς κι ο Σίμος δεν έχει το αλάθητο στη ζωή, όπως ούτε εγώ κι εσείς αλλά θεωρώ ότι προσπαθεί στο πλευρό του Πρωθυπουργού.

      • camel avatar
        camel @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 12:29:08

        Σιγουρα προσπαθει ο Κεδικογλου.Ψαχτε καποια ειδικη συμβουλο της ΕΡΤ των 3500 ευρω το μηνα πρωην τηλεφωνητρια ραδιου Αλιβεριου.Θελει προσπαθεια να διοριστεις στην ΕΡΤ.Ειστε ολοι....

        • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
          ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ camel 17/06/2013 12:42:20

          ποια εννοείς ?
          ΤΗΝ Ανθή Σαλαγκούδη, κόρη «γαλάζιου» υπουργού, τοποθετήθηκε στην ΕΡΤ με μισθό 3.500 ευρώ τον μήνα ? Η την Ματίνα Ρέτσα υποψήφια της Ν.Δ. στην Εύβοια τοποθετήθηκε ειδική σύμβουλος με 3.000 ευρώ τον μήνα ? η τον Αιμιλιο ? ... που οι παρεμβάσεις του είχαν ως αποτέλεσμα τη ραγδαία πτώση της ακροαματικότητας των δελτίων ειδήσεων της ΕΡΤ στο 4% !!!!!! , χάνοντας δηλαδή περί τους 450.000 τηλεθεατές μέσα σε δυο εβδομάδες?
          Σε αυτή την χώρα άνετα βαφτίζεις το μαϊμού -original , την ψευτιά -αλήθεια - την υποκρισία -ειλικρίνεια.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 17/06/2013 13:15:32

            Α, μάλιστα. Η Ρέτσα, ούτε ξέρω ποια είναι.
            Την Σαλαγκούδη την είδα δυο -τρεις φορές, γιατί τέτοιες ώρες συνήθως δουλεύω. Τί είδα; Μια εκπομπή ποικίλης ύλης κι ελαφράς ψυχαγωγίας. Οι άλλες, στα ιδιωτικά, τι παραπάνω κάνουν και μάλιστα με πολύ μεγαλύτερες αμοιβές από 3.500 μικτά (υποθέτω); Τετραγωνίζουν τον κύκλο ή απαγγέλουν Τάκη Κοντό κι αναλύουν Βέλτσο;
            Κι όπως ξέρω κι η Σαλαγκούδη απολύθηκε όπως όλοι. Ή μήπως σε εκνεύριζε επειδή είναι ωραία γκόμενα και δεν είναι αριστερή;
            Για τις τηλεθεάσεις δεν ξέρω, πάντως ειδήσεις έβλεπα σχεδόν πάντα στα κρατικά κανάλια. Σιχαίνομαι την σκανδαλολογία των ιδιωτικών και των πανικών που προκαλούν με τις υπερβολές και την κινδυνολογία.

          • camel avatar
            camel @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 13:20:06

            Η Ρετσα φιλη του φιλου σου ρωτα να μαθεις

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ camel 17/06/2013 13:51:55

            Και γιατί την έχεις άχτι; Επειδή έχει δουλέψει τηλεφωνήτρια; Δεν τις γουστάρεις τις τηλεφωνήτριες. Προτιμάς τη Στάη, που ήταν εξαρχής στα σαλόνια,ε;
            Κι εγώ έχω μαζέψει ελιές κι έχω θερίσει στάρι με το δρεπάνι. Μου επιτρέπεις που έγινα δικηγόρος κι ασχολούμαι με την πολιτική;

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 13:39:15

            Τις ...άλλες όμως, όταν είναι ατάλαντες σαν την Σαλαγκούδη, δεν τις πληρώνουμε εμείς αλλά αυτοί που τις προσέλαβαν.
            ''Ή μήπως σε εκνεύριζε επειδή είναι ωραία γκόμενα και δεν είναι αριστερή;''
            Μας ενοχλούν ΟΛΕΣ οι ''γκόμενες'' που χώνονται απ΄τους ''φίλους '' τους και τις πληρώνουμε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ. Αριστερές, δεξιές και κεντρώες. Και οι ανάλογοι ''γκόμενοι'' φυσικά.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛΜ 17/06/2013 13:54:38

            Γιατί αυτό, που έκανε, το έκανε χειρότερα από τις άλλες;
            Ελαφρά ψυχαγωία με αμοιβή κάτω του μέσου όρου της ιδιωτικής πιάτσας.
            Άμα παρουσιάζεις μαγειρική, μουσική, καλλιτέχνες πρέπει να είσαι σαν την Έλλη,ε;
            Κι απολύθηκε κι αυτή. Δεν μας λες για την ταμπακιέρα καλύτερα. Έκανε σωστά ο Σαμαράς, ναι ή ου;

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 14:05:55

            Αν ρωτάς εμένα αν έκανε σωστά ο κ.Α.Σαμαράς, θα σου πω οτι όφειλε σίγουρα να κάνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, άργησε, δίστασε και ο άγαρμπος τρόπος που πήγε να αλώσει την ΕΡΤ (αν δεν το έκανε επίτηδες ...έτσι), ήταν απολύτως απογοητευτικός. Επειδή τον συμπαθώ και τον θεωρώ χαρισματικό και ευφυή, ή έκανε πολύ μεγάλη γκάφα, ή κάπου το πάει, και που ακρινβώς, δεν έχω όλα τα δεδομένα για να πω με σιγουριά.
            Εσύ εξ άλλου σίγουρα θα ξέρεις :-) όλα όσα εγώ αγνοώ.... Εεεεε??

          • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
            ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 17:06:37

            Ο ΣΑΜΑΡΑΣ βέβαια που την ξαναέστειλε στον πατέρα της .
            Λεει η αγαπητή Ανθή στον ¨ταχυδρόμο¨ Θεμο ...Ο πατέρας μου είπε , πηγαίνει να βρες τη τύχη σου , δεν σε συντηρώ άλλο !!!!

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 13:42:58

            Αν δεν ξέρετε κ. Κρανιδιώτη μου ποιά είναι η κ. Ματίνα Ρέτσα , πολιτευτής (Διορισμένη από τη ΝΔ ως ειδική Σύμβουλος στην ΕΡΤ με 3.000 € το μήνα)διαβάστε το άρθρο του Πρώτου Θέματος για να μάθετε.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛΜ 17/06/2013 13:55:57

            Δεν ήταν στην υποχρεωτική ύλη και δεν το είχα διαβάσει. Θα το διαβάσω.

          • Je ne regrette rien avatar
            Je ne regrette rien @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 22:55:01

            A, όλα κι'όλα φίλτατε Φαήλο , γιά μιά φορά θα διαφωνήσω μαζί σου !
            Περί Σαλαγκούδη ο λόγος.
            Γιατί κατηγορείς το Φάντασμα ότι δεν την πάει επειδή είναι "ωραία" (περί ορέξεως κολοκυθόπητα) και όχι αριστερή ;
            Συνήθως (εάν δεν είμαστε συμπλεγματικοί...) μας αρέσει κάποιος όταν είναι όμορφος !
            Επίσης, γιατί προεξοφλείς ότι είναι αριστερό το Φάντασμα;
            Τώρα, κατά την δική μου γνώμη (πού άν και γυναίκα δεν ζηλεύω τις ωραίες, τουναντίον είμαι θαυμάστρια του κάλλους) ΔΕΝ την βρίσκω όμορφη. Κυρίως είναι πολύ κρύα.
            Επιπλέον-κάτι σοβαρό γιά παρουσιαστή- έχει πρόβλημα προφοράς του " ρ", εξαιρετικά
            εκνευριστικό !!!
            Καί όχι, δέν είμαι αριστερή !!!
            Τώρα, όσον αφορά στό θέμα του άρθρου να πώ και εγώ την άποψή μου :
            Ο Πρωθυπουργός μας σωστά έπραξε κλείνοντας την ΕΡΤ, μόνο πού διαφωνώ και εγώ με το "μαύρο"
            Πράξη πανικού και αντιδημοκρατική.
            Ομως, ΠΡΙΝ από την ΕΡΤ έπρεπε να προηγηθούν :
            1. ΛΥΣΗ του ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ
            2.ΛΥΣΗ του ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ
            και
            3. ΛΥΣΗ του ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ

            Υ.Γ : Παράκληση στό Antinews να
            δημοσιευθεί !

          • Εν πολέμω avatar
            Εν πολέμω @ Je ne regrette rien 18/06/2013 11:12:10

            Μπράβο αγαπητή Je ne regrette rien.

          • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
            Θόδωρος 17.06.2012 @ Je ne regrette rien 18/06/2013 13:02:42

            Κολοκυθόπιτα, ουχί κολοκυθόπητα :) :)

          • Je ne regrette rien avatar
            Je ne regrette rien @ Θόδωρος 17.06.2012 19/06/2013 23:44:38

            @Θόδωρε 17.6, έχεις δίκιο,ευχαριστώ !

          • camel avatar
            camel @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 17/06/2013 13:18:32

            Ευχαριστω για αυτα που εγραψες φαντασμα.Δυστυχως και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ δεν εχουν κανενα ηθικο δικαιωμα να ομιλουν για την ΕΡΤ διοτι ηταν φεουδο τους.Οπως ειναι φεουδο ολος ο δημοσιος τομεας σε επιπεδο διευθυντικων θεσεων. Αν καποιο κομμα εξουσιας ηθελε να βελτιωσει και να εκσυχρονισει το δημοσιο υπαρχουν τροποι μονο που τοτε θα σταματουσε να ηταν φεουδο.Παραδειγμα ο αρχαιοελληνικος τροπος της κληρωσης και αλλοι πολλοι τροποι. Δεν θελουν ομως διοτι καθε κομμα εξουσιας σερνει πισω του 10000 με 15000 κηφηνεςετοιμους για συμβουλους ειδικους συμβουλους κλπ που πρεπει να βολευτουν. Αντε
            γιατι μας πρηξατε με την μεταρρυθμιση του δημοσιου

      • θανος avatar
        θανος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 13:24:12

        ας δεχτουμε αυτη την αποψη ενος σκληρα εργαζομενου δημοσιογραφου που τυγχανει να ειναι γιος βουλευτη. για τον κ λιατσο? εχουμε να πουμε κατι?

  34. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 17/06/2013 11:19:37

    Θα προσυπέγραφα πλήρως την απόφαση του Α. Σαμαρά για την ΕΡΤ αν είχε έτοιμο το Business Plan (και όλα τα σχετικά προαπαιτούμενα) της νέας Εταιρίας (είχε τουλάχιστον ένα χρόνο καιρό να το προετοιμάσει)...τέτοιο πράγμα όμως ΔΕΝ έχει...αντίθετα ο περί τα ΜΜΕ υπουργός του (βλ. Κεδίκογλου) μέχρι και πρίν λίγο καιρό διόριζε συμβούλους..

    Κατά συνέπεια, αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη, όλες αυτές οι "ηθικοπλαστικές" αναφορές σας για τα κίνητρα της εν λόγω κίνησης, προσωπικά και εντελώς καλοπροαίρετα σκεπτόμενος, δεν με πείθουν...Γνωρίζετα άριστα άλλωστε ότι "η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί μόνο να είναι τίμια, αλλά πρέπει και να φαίνεται τίμια"....

  35. Γερμανόφιλος Τσιφτετέλληνας avatar
    Γερμανόφιλος Τσιφτετέλληνας 17/06/2013 11:32:30

    "Πατριώτης" επαναστάτης με τις ευλογίες τις Μέρκελ. Μήπως και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός να είχε την στήριξη του σουλτάνου; Ξεπεράσατε και την Ρεπούση σε .... "αναθεωρητισμό"...

  36. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 11:46:51

    Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε αλλά μόλις βλέπω τις αεροψεκασμένες εκφράσεις "ο κατοχικός πρωθυπουργός" τι να πούμε;
    Στις Ένοπλες Δυνάμεις έχουν γίνει τεράστια λάθη. Είναι το μόνο στο οποίο συμφωνούμε κι έγιναν με την ευκολία του οικονομικού επιτελείου "να πετσοκόψουμε αυτούς που δεν μιλάνε και κάθονται προσοχή". Αυτό όμως μπορεί να διορθωθεί.
    Η μεγαλύτερη πατριωτική πράξη του είναι που δεν άφησε την χώρα να φουντάρει.
    Δυστυχώς, αγαπητέ, απόλυτη ησυχία στον Σείριο, οι Ρώσοι, όπως κατάλαβε κι η Κύπρος ΔΕΝ μοιράζουν λεφτά και οι Ελλοχίμ δεν ήρθαν.

  37. pirandello avatar
    pirandello 17/06/2013 11:51:30

    Φαήλο καλημέρα ορισμένες παρατηρήσεις:
    1) Πως προκύπτει από το θέμα της ΕΡΤ ότι ο Σαμαράς είναι μεταρρυθμιστής πατριώτης; Ο Κεδίκογλου την ημέρα της ανακοίνωσης διαβεβαίωνε τον λαό ότι η ΕΡΤ κλείνει και από το κλείσιμο της ΕΡΤ και τις 2.500 θέσεις εργασίας θα γίνουν διορισμοί σε σχολεία, νοσοκομεία κτλ. Χθές από το Ναύπλιο ο Σαμαράς ξεκαθάρισε ότι το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν στα πλαίσια συμφωνίας με την Τρόικα για την απόλυση 2.000 υπαλλήλων από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
    2) Ο συχετισμός της ΕΡΤ με τον Αlter είναι τελείως άστοχος. Στην μια μιλάμε για ένα πολιτιστικό θεσμό, που αποτελεί τον πυρήνα του πολιτισμού στη χώρα, στην άλλη περίπτωση για μια ιδιωτική επιχείρηση χωρίς νόμιμη άδεια. Υπενθυμίζω ότι οι άδειες όλων των ιδιωτικών καναλιών είναι "προσωρινές" από το 2000, για τις οποίες έχει κρίνει το ΣτΕ ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση παραβιάζει την νομιμότητα με την οποία θα πρέπει να λειτουργεί η δημόσια διοίκηση.
    3) Ως προς τον αριθμό των 1.000 υπαλλήλων που χρησιμοποιείς ως τον ελάχιστο αριθμό για τη λειτουργία της ΕΡΤ είναι αυθαίρετος. Δεν υπάρχει καμία μελέτη αξιόπιστη σχετικά με το πόσοι υπάλληλοι θα μπορούσαν να "κρατήσουν" τη λειτουργία της ΕΡΤ. Σε αρθρογραφία ανθρώπων του πολιτισμού (Πασχαλίδης, Ζορμπά, Μενδώνη, Βουτσάκης κτλ) υπάρχουν απλώς εκτιμήσεις που συγκλίνουν στον ελάχιστο αριθμό των 2.000 υπαλλήλων, 1.000 υπάλληλοι στα κεντρικά και 1.000 στα περιφερειακά μέσα.
    3) Η λιτή σου ηθογραφική και λαϊκή προσέγγισή σου περί πολιτισμού επικεντρωμένου στην ανάδειξη μιας απλώς εθνοκεντρικής αντίληψης είναι ξεπερασμένη και απλώς δε συνάδει με την σύγχρονη πολιτιστική πραγματικότητα.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ pirandello 17/06/2013 14:12:41

      "Η λιτή σου ηθογραφική και λαϊκή προσέγγισή σου περί πολιτισμού επικεντρωμένου στην ανάδειξη μιας απλώς εθνοκεντρικής αντίληψης είναι ξεπερασμένη και απλώς δε συνάδει με την σύγχρονη πολιτιστική πραγματικότητα."

      ῾Ο κ. Κρανιδιώτης πρέπει νά σέβεται καί τήν ΑΡΙΣΤΕΡΗ πολιτιστική καί πολυπολιτισμική σας πραγματικότητα, αὐτό δέν ἐννοεῖτε;;;

      ᾿Αρκετά δέν κράτησε ἡ ἀριστερή σας κυριαρχία μέ εὐθύνη τῶν δεξιῶν καί τῶν ἐνοχῶν τους;;;

      • pirandello avatar
        pirandello @ Φωτεινή 17/06/2013 16:47:50

        Αγαπητή Φωτεινή, έχω ξεκαθαρίσει πολλάκις ότι ανήκω στο χώρο της ΝΔ
        Το πρόβλημα είναι ότι οι απόψεις αυτές και μερίδα στελεχών που τις εκφράζουν αποτελούν δημιουργούν προβλήματα.
        Αντί να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός κάνουμε άλματα προς τα πίσω.
        Ο πολιτισμός δεν είναι μόνο μπλε ή πράσινος ή κόκκινος ή ροζ, Ούτε απλώς οι επιθυμίες ή οι χρωματικές επιλογές μας πρέπει να γίνονται πυξίδα στη διαμόρφωση μιας πολιτιστικής πολιτικής. Στα διλήμματα αριστερό ή δεξιό, μπλέ ή κόκκινο ψάξτε να βρείτε τις απαντήσεις μόνη σας, δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω.
        Μιλώ για ευρύτερα πράγματα που αδυνατείτε να κατανοήσετε, όπως εύκολα προκύπτει από τους όρους με τους οποίους εκφράζεστε.
        Σας λείπει γνώση αγαπητή Φωτεινή, δεν έχω να σας πω κάτι παραπάνω

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ pirandello 17/06/2013 17:38:58

          Σε αποστόμωσε ο "Δεξιός" συνάδελφος, Φωτεινή!

          Κε Pirandello, δεν πάτε στην γωνία να δείτε αν ερχόμαστε?
          Τα "σημεία" που αναφέρετε έχουν απαντηθεί. Ψάξτε να βρειτε τις απαντήσεις, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε άλλο.
          Τόσα που διαβάζετε εδώ μέσα, ακόμα να καταλάβετε?

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ pirandello 17/06/2013 18:00:17

      Pirandello, έχετε καταλάβει ότι η Ελλάδα έχει μια χρεωκοπημένη οικονομία ;
      Και οι ορχήστρες, εκεί ... τα βιολιά τους !
      Καλός ο πολιτισμός της ΕΡΤ, καλή κι η ενημέρωση.
      Αλλά ο πολιτισμός ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΤΑΙ, από έναν λαό που έχει εκατομμύρια ανέργων, που ζούν στα όρια του υποσιτισμού.
      Το καταλαβαίνετε αυτό ;
      Η δημόσια τηλεόραση πρέπει να υπάρχει, χωρίς αμφιβολία.
      Αλλά:
      Το συνολικό κόστος λειτουργίας της ,
      δεν μπορεί παρά να μειωθεί σε επίπεδα, αντίστοιχα της οικονομικής κατάστασης της Ελλάδας. Δεν γίνεται αλλιώς.

      • pirandello avatar
        pirandello @ roadrunner 17/06/2013 21:06:47

        Αν έχει χρεοκοπήσει η χώρα όπως λέτε γιατί να υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι δέκα ταχυτήτων; Ας πληρώνονται όλοι από 600 ευρώ μηνιαίως για να τα καταφέρουμε (αν αυτό σας ενδιαφέρει)!!! Εμείς οι ελεύθεροι επαγγελματίες για να οικονομήσουμε 1.000 ευρώ το μήνα πρέπει να δουλέψουμε 12 ώρες την ημέρα και να κάνουμε 50 τηλέφωνα παρακαλώντας τους πελάτες μας να μας τα φέρουν.
        Ούτε μπορώ να ακούω αγαπητέ ότι έχουμε 1.500.000 άνεργους, 600.000 κλειστές επιχειρήσεις και 4.000 αυτοκτονίες. Πραγματικά με λυπούν οι παραπάνω αριθμοί μέχρι εκεί που δεν φαντάζεστε, αλλά δεν μπορούν να γίνονται άλλοθι για ακόμη περισσότερες ανισότητες σε συνθήκες διάλυσης της κοινωνικής συνοχής.
        Ο πολιτισμός σίγουρα δεν τρώγεται, αλλά είναι αυτός που θα μας αποτρέψει από έναν εμφύλιο αλληλοσπαραγμό, όσο και αν σας φαίνεται περίεργο ή μελό.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ pirandello 17/06/2013 21:38:55

          Και γιατι ο καλοπληρωμενος υπερογκα και υπερτιμημενος (κατ'εμέ) πολιτισμός μας, "παραγωγης Ερτ" δεν απέτρεψε την εισοδο φασιστοειδών στη Βουλη? Ξερετε, στο χειλος του γκρεμού φτάσαμε, πληρωνοντας σε ευρω τα μεγιστα, για τον ραδιοτηλεοπτικο πολιτισμο που επικαλειστε.

          • αιρετικός avatar
            αιρετικός @ roadrunner 17/06/2013 22:05:53

            Και γιατί τα νοσοκομεία δεν αποτρέπουν τις αρρώστειες?...Έλεος...

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ roadrunner 17/06/2013 21:09:47

        Τα βιολιά και οι ορχήστρες καθώς και οι αναγκαίες πολιτιστικές εκπομπές (με ανθρώπους πολυτάλαντους και με θαυμάσιες σπουδές) στοιχίζουν ψίχουλα έναντι των ειδικών- τρομάρα τους!- (αμόρφωτων και άσχετων πλην κομματικών ) συμβούλων και λαμογίων- δημοσιογράφων...

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ αιρετικός 17/06/2013 22:03:48

          Λογικό νομιζω αυτο που λέτε. Περισσότερο μεταφορικη ηταν η φραση μου,
          "..οι ορχηστρες συνεχιζουν..τα βιολιά τους..",
          για οσους επιμονα στηρίζουν τον παραλογισμό συντηρησης μιας πανακριβης και σπαταλης ΕΡΤ, μετα απο 3 χρονια μνημονιων και εξαθλιωσης.

  38. Tonia G. avatar
    Tonia G. 17/06/2013 11:53:15

    Από αύριο πρεπει να λυθούν τα άλλα δυο θεματα που έχεις θέσει με το άρθρο σου Εχθες.
    Λες:
    "Αυτό που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερο πολιτικό, ηθικό κύρος στην προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά, θα είναι οι επόμενοι στη λίστα να είναι οι υπάλληλοι της Βουλής και τα ιδιωτικά τουρκοκάναλα.
    Για τους πρώτους, τα έχουμε πει. Η Γερμανία με 100.000.000 πληθυσμό, έχει 400 υπαλλήλους στην Βουλή της. Εμείς με το 1/10 του πληθυσμού, έχουμε 1850! Αυτονόητο τι πρέπει να γίνει με καμμιά χιλιοπεντακοσαριά βαφτιστήρια, γιους, κόρες, γκόμενες/ους, κολλητούς, που προσελήφθησαν από όλα τους κομματαρχαίους, με πρώτους τους δικούς μας.
    Κι όσον αφορά τα ιδιωτικά κανάλια, να πληρώσουν ενοίκιο για τις συχνότητες, να εφαρμοστούν κανόνες, ώστε να μην ασελγούν στην γλώσσα μας και τα εθνικά συμφέροντα, να μην σερβίρουν τούρκικα σκουπίδια στο πόπολο. Κι ύστερα, ανοιχτός πλειοδοτικός διαγωνισμός για τις άδειες, από μηδενική βάση. Όποιος δεν μπορεί να πληρώσει, να κλείσει. Τέρμα το τζάμπα, ο πλουτισμός και η πολιτική επιρροή στην κοινωνία, με καταπάτηση κι εκμετάλλευση της εθνικής περιουσίας των συχνοτήτων, που είναι ό,τι κι ο αιγιαλός. Ανήκουν στο κράτος, στο λαό."

    Σοκ και ΔΕΟΣ. Περεστρόικα & Γκλασνόστ, φίλτατε Φαήλο. Η κοινωνία, οι άνεργοι, οι νέοι, οι μεταναστεύοντες, οι συνταξιούχοι και όσοι δουλεύουν για να ζήσουν είναι με τον Πρωθυπουργό που θα κάνει πράξη τη ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. Επίσης με έναν τέτοιο Πρωθυπουργό είναι και το Εθνος, δηλαδή οι περασμένες γενιές Ελλήνων που μας παρέδωσαν Κράτος πολεμώντας πολλάκις, αλλά και οι Αγέννητες Γενιές Ελλήνων στις οποίες οι Μεταπολιτευτικές Ακρίδες φοντίζουν ακόμη να τους παραδώσουν Αέναο Χρέος και υποτέλεια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tonia G. 17/06/2013 13:17:15

      Συμφωνώ λέξη προς λέξη.

      • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
        ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 16:46:42

        πολύ σωστά τα έβαλες Tonia G , για να λειτουργήσει το πρώτο ( εκκαθάριση , δημιουργία νεα Ερτ ) ,απαιτεί ξεκαθάρισμα στο δεύτερο (ιδωτικη τηλεοραση ).

  39. μαριλενα avatar
    μαριλενα 17/06/2013 12:47:50

    Όσοι μιλάνε για εκλογές που θα εξαφανίσουν ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, μάλλον ξεχνάνε τους μαυρομπλουζάκηδες που θα πάρουν τη θέση τους στα έδρανα της βουλής. Προχθές έγινε εντονότατο φραστικό επεισόδιο με ανταλλαγή χυδαίων ύβρεων μεταξύ βουλευτή ΝΔ και ΧΑ. Ετοιμαστείτε θερμόαιμοι μεθαύριο για τίποτα κλοτσομπουνίδια και διαπόμπευση σε όλη την υφήλιο, την ώρα που θα περιμένουμε και θα περιμένουμε και θα περιμένουμε επενδυτές. Κάποιοι άλλοι στο Βιλαρίμπα μέσα σε ένα χρόνο αντί να μιλάνε για κάθαρση που ΘΑΑΑΑΑ κάνουν κάποτε (ποιοι οι λερωμένοι;) θα είχαν ξηλώσει λίγους λίγους όλους τους βολεμένους, θα είχαν κατασχέσει περιουσίες, ξεκινώντας από αυτούς που οι ίδιοι βόλεψαν, θα έστελναν την κόρη Πολύδωρα να εργαστεί εθελοντικά στην οργάνωση προστασίας της Καρέτα-Καρέτα και θα εισέπρατταν τις αποζημιώσεις από τη Μίζενς ζητώντας από τη Γερμανία όλη τη λίστα Χριστοφοράκου, αντί να την ξανακάνουν προμηθευτή. Αντίθετα στο Βιλαμπάχο, ακόμα τρίβουν: θα, θα, θα, εκλογές, θα, θα, θα, μας φταίει ο Α, μας φταίει ο Β, μας φταίνε οι άλλοι, μας φταίνε δυο-τρεις, μας φταίει κι ο Χατζηπετρής, θα, θα, θα, εκλογές, χαριστική διάταξη για όσους έβγαλαν μαύρα έξω, θα, θα, θα, εκλογές.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μαριλενα 17/06/2013 16:38:48

      Να του δίνατε αυτοδυναμία να τα ΄κανε όλα αυτά κι όχι να πρέπει να ισορροπεί με ΔΗΜΑΡαίους και τον Βαγγέλα.

      • periopos avatar
        periopos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 16:55:25

        Δεν βαρεθήκατε να επαναλαμβάνετε το ίδιο επιχείρημα;
        Ο ίδιος ο Σαμαράς το έχει ξεπεράσει.

  40. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 13:09:17

    Ξέρω κι έναν μπατζανάκη μιας γκόμενας, που 'χε ένα ξάδερφο, που 'χε περίπτερο στην Αιδηψό κλπ. Αγαπητέ άμα θες να πεις κάτι, πες το, μην ρίχνεις "υπονοούμενα" σαν την κυράτσα που πλέκει στα σκαλιά.

  41. Πέτρος avatar
    Πέτρος 17/06/2013 13:10:33

    Τελικά κ. Κρανιδιώτη ο Σαμαράς και το επιτελείο του τα προέβλεψε και τα έκανε όλα σωστά? Είναι δυνατό να παίζεις τη χώρα σε μια ζαριά. Το ξέρω τα χέρια του είναι δεμένα, αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι τα πράγματα και έτσι πρέπει να προχωρήσουμε, αλλιώς ... άλλος για την βάρκα (που λέει η Βουγιουκλάκη). Γιατί μην μου πείτε οτι υπάρχει σενάριο για εκλογές με νίκη αυτοδυναμίας, αλλά ακόμα και με αυτό το ενδεχόμενο δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα με όλους τους άλλους στα κάγκελα. Η χώρα δεν πάει έτσι μπροστά. Δυστυχώς ή ευτυχώς η εποχή των Μεγάλων Ηγετών έχει περάσει ανεπιστρεπτεί (δείτε και τον Τούρκο).

  42. King can be moved to another square ... avatar
    King can be moved to another square ... 17/06/2013 13:15:35

    Η κόψη του σπαθιού - Νίκος Λυγερός (Αφιερωμένο)
    Ο Μέγας Μαγίστρος κοίταξε
    την κόψη του σπαθιού
    σαν να εξέταζε
    το μελάνι της πένας του,
    το κήρωμα της σφραγίδας του
    τότε το άρπαξε
    και το έστρεψε προς τον ουρανό
    σαν αυτό να τον κρατούσε στις επιθέσεις.
    Κανένας πια συμβιβασμός
    δεν ήταν δυνατός
    ολόκληρο το νησί μπήκε στον πόλεμο
    και ήξερε το κόστος γι' αυτό.
    Αλλά η απόφασή του είχε παρθεί.
    Παρά το μέγεθος του νησιού
    η πρόκληση ήταν τεράστια.
    Κοίταξε το απέραντο γαλάζιο
    και έχυσε ένα δάκρυ
    για τους νεκρούς του μέλλοντος.

  43. geothe avatar
    geothe 17/06/2013 13:24:40

    +1.000.000

    Άκου συνιστώσα του Τσίπρα και του Σκουρλέτη! Καλά χωράνε κι άλλες συνιστώσες πια; Το ασυμπίεστο δεν ισχύει για τον (τ)ΣΥΡΙΖΑ;

  44. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/06/2013 13:45:15

    Απορία "ψάλτου":
    Ο Μάνος Χατζηδάκις πέθανε στις 15 Ιουνίου 1994.
    Black humor ήταν αυτό, να συντονίσουν (περίπου, βιάστηκαν δυό μέρες...) το κλείσιμο της ΕΡΤ με την επέτειο; Ή έγινε κατά λάθος, αλλά τους βγήκε;
    Απίστευτη χώρα, απίστευτος και ο χαρακτήρας τους.

  45. ΛΜ avatar
    ΛΜ 17/06/2013 14:01:15

    Μη θολώνετε τα νερά καλέ μου κ.Φαήλο. Ξέρετε πολύ καλά γιατί ακριβώς σας μιλάω. ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΗΜΕΤΕΡΩΝ με μισθό 3.000 Ε μηνιαίως εν μέσω μνημονίων. Για αναπαραγωγή καταδικασμένων μεθόδων στη χρήση της εξουσίας. Για απόλυτη ομοιότητα με τους προηγούμενους. Για αδυναμία να παραδειγματίσουμε και να πείσουμε οτι
    ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΑ, αρχής γενομένης από τη νοσηρή μας νοοτροπία.

  46. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 17/06/2013 14:36:51

    +10000000

  47. Πετρος avatar
    Πετρος 17/06/2013 15:24:38

    Αν ηθελε πραγματικα εξυγιανση θα επρεπε καταρχην να ξηλωσει τον Κεδικογλου. Τοτε τα δεδομενα θα ηταν πολυ διαφορετικα.

  48. new.fe avatar
    new.fe 17/06/2013 15:36:12

    Κυκλοφορησε φημη οτι το ΣτΕ θα βγαλει αποφαση το απογευμα(ξεφτυλιστικε το ανωτατο δικαστηριο ,κατα παραγγελια αποφασεις ακομα και στον χρονο εκδοσης!!!)Αν κανει ο πρωθυπουργος πισω μεσω ΣτΕ θα εχει ηττηθει.Ο βενιζελος ανεβασε ποιο ψηλα τον πηχυ,εθεσε θεμα γενικης λειτουργειας της κυβερνησης.Πρωθυπουργος υπο ομηρια βενιζελου!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ new.fe 17/06/2013 16:32:55

      Τις προσωρινές διαταγές όλα τα δικαστήρια τις βγάζουν αυθημερόν ή το πολύ την άλλη μέρα. Μην λέτε ό,τι θέλετε για "παραγγελιές" και τρίχες.

  49. τοξο avatar
    τοξο 17/06/2013 15:59:37

    Επειδή δεν είμαι νομομαθής,σκεπτόμενος με την κοινή λογική,αναρωτιέμαι:πώς γίνεται να ασχολείται η Δικαιοσύνη με προσφυγή της ΠΟΣΠ-ΕΡΤ,όταν έχει καταργηθεί η ΕΡΤ; Έχει προσωπικό η ΕΡΤ σήμερα;

  50. manu chao avatar
    manu chao 17/06/2013 17:17:35

    δώσε μας ευκαιρία να τον δυναμώσουμε! ρήξη με όλους, μόνο ο σαμαράς είναι ικανός για όλα!

  51. Zugzwang avatar
    Zugzwang 17/06/2013 19:44:33

    Δεν παραγραφονται τα εγκληματα κατα της ανθρωποτητας ουτε οι γενοκτονιες. Στην Σρεμπενιτσα ηρκεσαν 7.500 χιλιαδες νεκροι για να χαρακτηρισθουν γενοκτονια τα γνωστα γεγονοτα...

  52. Σπορέας avatar
    Σπορέας 17/06/2013 19:59:24

    Ή όταν αναδρομικά αποφασίζουν τη νομιμοποίηση λαθραίων...

  53. Zugzwang avatar
    Zugzwang 17/06/2013 20:23:36

    Τεραστια λαθη εχουν γινει και στα Σωματα Ασφαλειας και στο ΥΠΕΞ (χειριζεται κι'αυτο θεματα εθνικης ασφαλειας...). Στα Σωματα Ασφαλειας ειναι τραγικο το λαθος να μην εχουν εφοδιασει με βαρυ οπλισμο τα πληρωματα των αυτοκινητων της Αμεσης Δρασης οπως και τα αλλα πληρωματα αυτοκινητων επιφυλακης και επεμβασης. Ετσι θρηνησαμε αλλον ενα νεκρο αστυνομικο σημερα στο Διστομο.
    Σε μια μονο μερα ειχαμε:
    -Την δολοφονια ενος αστυνομικου και τον αφοπλισμο αλλων τεσσαρων απο πεντε κακοποιους με καλασνικοφ, που ολα δειχνουν οτι ειναι οι Αλβανοι δραπετες των Τρικαλων.
    -Την γνωστοποιηση του γεγονοτος οτι ο δολοφονος του ατυχου οδοντογιατρου στο Γουδη ηταν ο Αλβανος γιος της οικιακης βοηθου.
    -Την συλληψη του "δρακου" τou Galatsiou. Αλβανος ο "δρακος".
    -Την εξαρθρωση σπειρας Κινεζων και Βιετναμεζων λαθρεμπορων ναρκωτικων στον Μaραθωνα.
    -Το πηδημα απο το παραθυρο 5ου οροφου ενος Πακιστανου ληστη, ο οποιος πηδηξε γιατι αμυνθηκε ο ιδιοκτητης.
    Ποιος ξερει ποσα αλλα εγιναν και δεν τα μαθαμε ακομα. Μηπως θα επρεπε ο κ. Δενδιας να αξιοποιησει αλλιως τους αστυνομικους που ασχολουνται με την "ρατσιστικη βια" και να τους στειλει ν'αντιμετωπισουν την βαρεια αυτη εγκληματικοτητα των λαθρομεταναστων; Ετσι κι'αλλιως, οσο και να χαιδευει τις "ανθρωπιστικες" ΜΚΟ της χλιδης, το Human Rights Watch δεν παυει να τον βριζει.

  54. pirandello avatar
    pirandello 17/06/2013 20:53:31

    Κάντε μου σας παρακαλώ μια υπενθύμιση για το ποια "σημεία" έχουν απαντηθεί.
    Σας προκαλώ να με αποστομώσετε.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ pirandello 18/06/2013 13:04:39

      Δεν προκαλούμαι εύκολα, αγαπητέ/ή!
      Να 'στε καλά.

      • pirandello avatar
        pirandello @ Θόδωρος 17.06.2012 18/06/2013 17:00:09

        Αν δεν σας αρέσει να σας προκαλούν, να μάθετε να μην προκαλείτε. Αντίθετη συμπεριφορά υποδηλώνει έλλειψη αυτοσεβασμού.
        Αγαπητός monsieur...

  55. piou avatar
    piou 18/06/2013 14:55:55

    Εγώ ξέρω το πολύ απλό. Δεν ωφελεί να βάλεις συναγερμό σε ένα σπίτι, αν δεν πετάξεις πρώτα τους κλέφτες έξω. Για'αυτό λοιπόν πρέπει πρώτα να φύγουν οι κλέφτες που μάζεψαν τα πάντα 38-39 χρόνια τώρα, γιατί οι ίδιοι είναι αδύνατον να κάνουν μεταρυθμίσεις, ή έστω κάτι σωστό. Δεν νομιμοποιείται να μιλάει ο κλέφτης για την κλεψιά στην ΕΡΤ.

  56. Παύλος avatar
    Παύλος 18/06/2013 15:17:18

    "Κοινοί πολιτικοί απατεώνες ή αφελείς όποιοι ισχυρίζονται πως μπορούσε να εξυγιανθεί η ΕΡΤ εν λειτουργία. Πότε και ποια μεταρρύθμιση δέχτηκαν οι βαριές συνδικάλες; Μόλις θα τους έλεγε ότι πρέπει να φύγουν 100, θα είχαμε απεργία long play".

    Όλα τα λεφτά!

    Αν το δέκατο των πολιτικών ( και σχολιαστών ) κατανούσε, το ήμισι της ουσίας αυτής της πρότασης,το θέμα της ΕΡΤ, θα ήταν 4ο ή 5ο στην ειδησεογραφία !!!!!

  57. Νικήτας avatar
    Νικήτας 26/06/2013 21:52:03

    Ωραίες κουβέντες απο τον Τριαντάφυλλο .
    Με πόνεσε πολύ το κλείσιμο της ερτ γιά όλους τους λόγους της παιδικής μου μνήμης που ανέπτυξε και τσαντίστηκα μέχρις σε σημείο να σκέφτομαι πως φιμώνουν τον πολιτισμό τα ξένα κέντρα και τέτοιες αρλούμπες .
    Με όσα στοιχεία όμως προκύπτουν και σύμφωνα με τις εξελιξεις η ρίψη της βομβας δικαιώνεται .
    Ίσως μόνον με τεχνική μέγα Αλέξανδρου απέναντι σε γόρδιο δεσμό λύνονται τέτοια προβλήματα και μακάρι να γίνει η ΕΡΤ αυτό που πρέπει και μπορεί .
    Μπράβο στον πρόεδρο για τον τσαμπουκά και αναμένω τέτοια δράση απέναντι σε όλους τους άχρηστους οργανισμούς της παρακμής όσο καλούς - ισχυρούς φίλους και αν διαθέτουν .
    Όσο ο παλμός χτυπάει στις πραγματικές ανάγκες του λαού ο πρόεδρος θα ξεπερνά τους κάβους και τελικά αυτή είναι η δουλειά του ηγέτη όση οδύνη και αν προκαλεί με τα αναγκαία φάρμακα .

  58. Edu.gr avatar
    Edu.gr 27/06/2013 16:54:16

    Η κοινωνία δε θέλει μεσσίες..... Αφού την εξαθλίωσαν οι πολιτικές των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ τώρα ξανασυγκυβερνούν ..... για να ολοκληρώσουν την καταστροφή.

    Αντί για το κατεβατό του νεοφιλελεύθερου που έχει πολύ ξινίλα.....
    παραθέτω το ποίημα του Κ. Καβάφη.....

    Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X.

    Ότι τα πράγματα δεν βαίνουν κατ’ ευχήν στην Aποικία
    δεν μέν’ η ελαχίστη αμφιβολία,
    και μ’ όλο που οπωσούν τραβούμ’ εμπρός,
    ίσως, καθώς νομίζουν ουκ ολίγοι, να έφθασε ο καιρός
    να φέρουμε Πολιτικό Aναμορφωτή.

    Όμως το πρόσκομμα κ’ η δυσκολία
    είναι που κάμνουνε μια ιστορία
    μεγάλη κάθε πράγμα οι Aναμορφωταί
    αυτοί. (Ευτύχημα θα ήταν αν ποτέ
    δεν τους χρειάζονταν κανείς.) Για κάθε τι,
    για το παραμικρό ρωτούνε κ’ εξετάζουν,
    κ’ ευθύς στον νου τους ριζικές μεταρρυθμίσεις βάζουν,
    με την απαίτησι να εκτελεσθούν άνευ αναβολής.

    Έχουνε και μια κλίσι στες θυσίες.
    Παραιτηθείτε από την κτήσιν σας εκείνη·
    η κατοχή σας είν’ επισφαλής:
    η τέτοιες κτήσεις ακριβώς βλάπτουν τες Aποικίες.
    Παραιτηθείτε από την πρόσοδον αυτή,
    κι από την άλληνα την συναφή,
    κι από την τρίτη τούτην: ως συνέπεια φυσική·
    είναι μεν ουσιώδεις, αλλά τί να γίνει;
    σας δημιουργούν μια επιβλαβή ευθύνη.

    Κι όσο στον έλεγχό τους προχωρούνε,
    βρίσκουν και βρίσκουν περιττά, και να παυθούν ζητούνε·
    πράγματα που όμως δύσκολα τα καταργεί κανείς.

    Κι όταν, με το καλό, τελειώσουνε την εργασία,
    κι ορίσαντες και περικόψαντες το παν λεπτομερώς,
    απέλθουν, παίρνοντας και την δικαία μισθοδοσία,
    να δούμε τι απομένει πια, μετά
    τόση δεινότητα χειρουργική.—

    Ίσως δεν έφθασεν ακόμη ο καιρός.
    Να μη βιαζόμεθα· είν’ επικίνδυνον πράγμα η βία.
    Τα πρόωρα μέτρα φέρνουν μεταμέλεια.
    Έχει άτοπα πολλά, βεβαίως και δυστυχώς, η Aποικία.
    Όμως υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς ατέλεια;
    Και τέλος πάντων, να, τραβούμ’ εμπρός.

    (Από τα Ποιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.