«Αριστερή παρένθεση»;
25/04/2015 07:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Αριστερή παρένθεση»;

Όλα τα κόμματα του τόξου πέραν του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να προετοιμάζονται. Τα πάντα είναι ανοικτά και ίσως κληθούν να πάρουν γενναίες αποφάσεις με γνώμονα τη σωτηρία της πατρίδας.

Έστω κι ένας Έλληνας να πιστεύει ότι οι εκλογές ή το δημοψήφισμα αποτελούν λύση είναι τουλάχιστον τρελός. Κανέναν δεν συμφέρει η προσφυγή στις κάλπες τώρα ή σε ένα – δύο μήνες. Ούτε τα πολιτικά κόμματα, ούτε τη χώρα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί να θέλει να κάνει εκλογές; Και πώς θα τις κάνει; Για παράδειγμα ποιος δεν πιστεύει ότι αν προκηρυχθούν εκλογές τον Ιούνιο οι ξένοι δεν θα μας στραγγαλίσουν; Θα μας ρίξουν στο κεφάλι ένα capital control, θα αδειάσουν οι τράπεζες, δε θα μείνει σεντ στην Ελλάδα. Ποια κυβέρνηση θα μπορούσε να πάει με κλειστές τράπεζες και με ουρές στα ΑΤΜ μπας και βρουν κανένα κατοστάρικο; Και γιατί να θέλει να ζητήσει λαϊκή εντολή, τρεις μήνες μετά την προηγούμενη; Αλλά και πόσο θα συνέφερε αυτό την κυβέρνηση καθώς η εντολή του Ιανουαρίου ήταν ξεκάθαρη και δεν χωρά αμφιβολία; Δηλαδή δεν μπορεί να αλλάξει τίποτε για τον Α. Τσίπρα μια προσφυγή στην κάλπη, πλην ίσως να υποστεί μια βαριά ήττα.

Όσο για τα κόμματα της αντιπολίτευσης, επίσης δεν είναι προς συμφέρον τους η κάλπη καθώς ακόμη δεν είναι έτοιμα να κάνουν κάτι διαφορετικό. Το μόνο που θα μπορούσαν ίσως να κερδίσουν θα ήταν μια… κυβέρνηση εθνικής ενότητας η οποία όμως θα ήταν αναγκασμένη να διαχειριστεί τα ερείπια που θα άφηνε ο Τσίπρας.

Πάνω απ’ όλα οι εκλογές, όποια μορφή κι αν έχουν, δεν συμφέρουν την Ελλάδα. Μια χώρα διαλυμένη, με άδεια ταμεία, που με το ζόρι πληρώνει συντάξεις και με παντελή έλλειψη συμμάχων δεν μπορεί να ομφαλοσκοπεί. Δεν μπορεί να είναι εσωστρεφής και να προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα που δεν έλυσε με τις εκλογές του Ιανουαρίου με άλλες κάλπες. Εν πάση περιπτώσει μόνο τρελοί πρέπει να είμαστε όλοι μας προκειμένου να σύρουμε τη χώρα σε εκλογές, ακόμη κι αν πρέπει να «φάμε στα μούτρα» μια τόσο κακή κυβέρνηση. Άλλωστε, θα πέσει από μόνη της πνιγμένη στα αδιέξοδά της. Το μόνο που δεν πρέπει να γίνει είναι να έρθει κάποιος και να αναλάβει μια κατεστραμμένη χώρα και να πάρει μέτρα τόσο επώδυνα που τα μνημόνια των προηγούμενων ετών θα μοιάζουν με…απλές διατάξεις κάποιου νομοσχεδίου.

Κι αφού ισχύουν όλα τα παραπάνω γιατί κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ φέρνουν συνεχώς τις κάλπες στο προσκήνιο; Άλλος λέει να γίνει δημοψήφισμα σε 15 ημέρες, άλλος δεν φοβάται τις εθνικές εκλογές, κι άλλος ότι αν πρέπει να ανανεωθεί η λαϊκή εντολή, ας γίνει.

Ο λόγος είναι απλός: Οι εκλογές δεν συμφέρουν κανέναν αλλά είναι μονόδρομος γι’ αυτόν που έχει το πάνω χέρι, δηλαδή τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Τσίπρας εξελέγη με μια εντολή. Να κρατήσει τη χώρα στο ευρώ, να διαπραγματευτεί καλύτερα από τους άλλους, να προσπαθήσει να πετύχει μια συμφωνία με λιγότερο επώδυνους όρους και βεβαίως να εφαρμόσει το… πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης. Αφού αυτή η λαϊκή εντολή δεν μπορεί να υλοποιηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μόνο μια επιλογή. Να ξαναζητήσει καινούργια.

Πολλώ δε μάλλον αν υπάρξει και κάποια συμφωνία με τους δανειστές. Γιατί είναι σίγουρο ότι θα είναι επώδυνη. Ας υποθέσουμε ότι την εγκρίνει ο ελληνικός λαός και αποδέχεται τη μοίρα του. Ποια κυβέρνηση θα μπορέσει να την εφαρμόσει; Θα μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να περνά τα μέτρα στη Βουλή και να τα ψηφίζουν τα κόμματα της αντιπολίτευσης κι όχι δικοί του βουλευτές; Ακόμη και ένα δημοψήφισμα δε θα έσωζε την κυβέρνηση και αργά – αργά θα οδηγούνταν σε εκλογές. Ο μονόδρομος είναι λοιπόν οι κάλπες κι αν κάποιοι βουλευτές λένε ότι δεν τις φοβούνται απλά το κάνουν για να μη δείξουν πόσο τις τρέμουν. Οι επόμενες εκλογές, αν γίνουν σύντομα θα έχουν ένα χαρακτήρα. Ευρώ ή εκτός και τότε να δούμε ποιοι αρχηγοί, ποιοι βουλευτές, ποια στελέχη θα επιβιώσουν στο πιο κρίσιμο κρας τεστ της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας της χώρας.

Είχαν απόλυτο δίκαιο όσοι έλεγαν τα Χριστούγεννα ότι οι εκλογές δεν έπρεπε να γίνουν. Το μεγάλο λάθος έγινε με την ανατροπή της κυβέρνησης Σαμαρά με αφορμή την εκλογή Προέδρου. Θα είχε άλλη εικόνα η χώρα τώρα και ίσως να ήταν ακόμη καλύτερα για τον Τσίπρα και την παρέα του. Αφού επέλεξε να κυβερνήσει θα πρέπει να αποδεχτεί ότι μπορεί να γίνει «αριστερή παρένθεση». Η έρμη η χώρα τι έφταιγε για να χάσει τόσα πολλά σε τόσο μικρό διάστημα;

Απλά τώρα όλα τα κόμματα του τόξου πέραν του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να προετοιμάζονται. Τα πάντα είναι ανοικτά και ίσως κληθούν να πάρουν γενναίες αποφάσεις με γνώμονα τη σωτηρία της πατρίδας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George N avatar
    George N 25/04/2015 08:09:35

    Εκλογές έχουν νόημα μόνο μετά από μια συμφωνία και μερική τουλάχιστον υλοποίηση της. Και αυτό μόνο για να απαλλαγεί ο Τσίπρας από την Αριστερή πλατφόρμα/ΑΝΕΛ ώστε να έχει μπροστά του μια 4ετία χωρίς προβλήματα με την πιθανή συνεργασία πασοκ/ποταμιού. Ουσιαστικά δηλαδή μονάχα αν ο Τσίπρας θέλει να γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ η νέα κεντροαριστερά. Ο άλλος δρόμος είναι η πορεία προς τον Περονισμό απορροφώντας στην πορεία ψηφοφόρους ΑΝΕΛ, ΚΚΕ και ΧΑ με επακόλουθο την συσπείρωση της κεντροδεξιάς με την σοσιαλδημοκρατία και την μητέρα όλων των μαχών. Από την στιγμή πάντως που στο παιχνίδι του δειλού ο Τσίπρας έχει βγάλει....φλας δεξιά με το στέγνωμα του Δημοσίου για πληρωμές, το πρώτο σενάριο είναι το επικρατέστερο.

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ George N 25/04/2015 11:17:42

      Aγαπητέ George συμφωνώ μαζί σου για το πρώτο σενάριο. Η συμφωνία με τη Μέρκελ έχει κλείσει.(Το προεξοφλούν και οι αγορές). Επομένως τα περι Περονισμού πάνε περίπατο. Όμως διαισθάνομαι οτι ο Τσίπρας δεν θα χρειαστεί ούτε τις εκλογές, διότι ο Λαφαζάνης για μια ακόμα φορά θα διατυπώσει την αντίθεση της "αριστερής πλατφόρμας" στα σημεία της συμφωνίας στα οποία διαφωνεί, ώστε να καταγραφεί στην Ιστορία, και θα αποδεχθεί την απόφαση της κεντρικής επιτροπής του κόμματος που θα συμφωνεί με την εισήγηση του Τσίπρα προφανως... Και όταν τον ρωτήσουν οι δημοσιογραφοι γιατί αποδέχτηκε τη απόφαση του Αρχηγού, θα απαντήσει όπως και τις προηγούμενες φορές, "Ό γέγονε, γέγονε", αφού αυτο προβλέπουν οι εσωκομματικές διαδικασίες. Μόνο αν οι Λαφαζάνηδες κλωτσήσουν και πάνε στον Αλαβάνο, ή το ΚΚΕ, ο Τσίπρας θα κάνει εκλογές με σύνθημα οτι σεβάστηκε την εντολή του λαού να μην οδηγήσει τη χώρα εκτός Ευρώ και οτι την έσωσε απο τα βράχια, οπότε όπως λες, θα βγεί πιό ενισχυμένος, ώστε να έχει μπροστά του μια 4ετία χωρίς προβλήματα με την πιθανή συνεργασία πασοκ/ποταμιού.

      • George N avatar
        George N @ οδυσσεύς Κ. 25/04/2015 21:53:48

        Σαφώς και η αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού από κομματόσκυλο σε κωμικό δεν μπορεί να αποκλεισθεί. Υπάρχει μια μικρή δυσκολία στο ότι δεν είναι στιγμιαία -μια ψηφοφορία δλδ- αλλά αναγκαστικά συνεχής μια και θα πρέπει η Αριστερή Πλατφόρμα όχι μόνο να ψηφίσει αλλά και να εφαρμόσει και το τρίτο μνημόνιο. Αν συμβεί κάτι τέτοιο υποψιάζομαι ότι θα είναι η πιο ευτυχισμένη περίοδος στην ζωή του....Αδωνη :-)

        • товарищ Θόδωρος avatar
          товарищ Θόδωρος @ George N 26/04/2015 09:50:03

          Αγαπητοί George N και Οδυσσέα, μην ξεχνάμε και τα βουλευτικά αυτοκίνητα, ε?. Σαν ακρίδες πέσαν πάνω τους να τα "βουτήξουν"! Ειδικά οι... στερημένοι σύντροφοι της ανατρεπόμενης πλατφόρμας και της αλληλεγγύης των λαών! Χαα, χα! Θα την πετύχουν την διαπραγμάτευση μ' όλα αυτά που γίνονται. Θα την πετύχουν και θα την κάνουν να φανεί σαν επιτυχία. Θα τους βαρεθούν οι άλλοι σαν τα μωρά που τους λες: "Άντε πάρτο και φύγε και μη με ξαναενοχλήσεις!" Έχουν τον χαρακτήρα του πεισμωμένου έφηβου, ανωριμότητα και αποποίηση/απόδοση ευθυνών, πάντα στον άλλο. Πάντα οι άλλοι φταίνε. Δλδ. η Ελλάδα, μια ζωή ίδια. Γι' αυτό είχα πει και μετά τις εκλογές: Live and let live. Εγώ θα κοιτάξω πως να την περάσω "αναίμακτα" την επόμενη περίοδο και όσοι την πατήσουν, την πάτησαν.. Τι να κάνουμε..

        • товарищ Θόδωρος avatar
          товарищ Θόδωρος @ George N 26/04/2015 10:12:17

          ...για να μην πω για τις υποκλίσεις και επικύψεις στην άκρως καπιταλιστική αλλά ρώσικη Gazprom με στυλ "περάστε πολυχρονεμένε μου Πασά, περάστε, περάστε!". Πιο υποτελής πεθαίνεις!.. Χα, χα! Τίτλος: "Σκύβω στον πλειοδότη με τον Παναγιώτη" Χαα, χα! Αν είναι ευθύς και τίμιος -όπως λένε κάποιοι- ο Παναγιώτοφ ο ΠΑΠΕΝ, πως τα κάνει αυτά? Δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν έχει αυτοσεβασμό? Τόσο οσφυοκάμπτης? Αλλά άμα είναι στους Ρώσους δεν πειράζει μάλλον... Υ.Γ. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, τι οι Προεδρικοί? Ολόκληρος ο Σύριζα θα ψηφίσει το νέο μνημόνιο. Και με τα 2 χέρια. Σαν να τους βλέπω τώρα: "Παιδιά, μετά την ψηφοφορία, βγαίνουμε όλοι δυνατά να το περάσουμε στον κόσμο. Δυνατά, έτσι?"

  2. μιχάλης avatar
    μιχάλης 25/04/2015 08:33:35

    Το διεφθαρμένο πολιτικό "σύστημα" που αυτοαποκαλείται "δημοκρατία" με τους "αριστερούς", 'δεξιούς", "κεντρώους", τους ψευτοσοσιαλιστές(ληστές) και ψευτοφιλελεύθερους(ληστές) και τους ψευτοκομμουνιστές(ληστές), αυτό το σύστημα που εκτρέφει άεργους και ανεπάγγελτους διαχειριστές των ξένων εντολέων δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με οτιδήποτε Ελληνικό και Ελληνοπρεπές, με την Παράδοσή μας, ξένο προς τον Παρθενώνα και την Αγιά Σοφιά, ομότροπο και αναθρεμμένο με την φράγκικη νοοτροπία, ένα σύστημα democracy, του ανήκομεν εις την Δύση, ξέρει μόνο να καταστρέφει κάθε Ελληνικότατο. Μία λύση υπάρχει συνέλληνες. Επιστροφή στις ρίζες μας, στη φύτρα μας με ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των ΚΟΙΝΩΝ, με θεμέλιο την Ελληνική Κοινότητα της ενότητας, της εγγύτητας, της παραγωγής, της υπερεργασίας, της αυτάρκειας, της αλληλεγγύης, της ζωής εντός της Ελληνοορθόδοξης Παράδοσης, για να σώσουμε και τους σημερινούς "σωτήρες" μας που αύριο, μάλλον από σήμερα, το χρειάζονται. Ο Καραμανλισμός, ο Παπανδρεισμός, ο Σαμαρισμός , ο Τσιπρισμός κ.λ.π είναι μπάζα και με μπάζα και πάνω σε μπάζα δεν οικοδομείς. Οι "νεανίσκοι και εμπαίκται" που υποδύονται τους "ηγέτες" του "συστήματος", στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των ΚΟΙΝΏΝ ή θα γίνονταν Άνδρες και θα επιζούσαν εργαζόμενοι ταις ιδίαις χερσί ή θα εξαφανίζονταν.

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 25/04/2015 09:52:41

    Δεν έχουν δικαίωμα καν να πάνε σε εκλογές ή δημοψήφισμα. Μόνο να παραιτηθεί η κυβέρνηση και να γίνει προσπάθεια συγκρότησης οικουμενικής ή πολυκομματικής με ταυτόχρονη διάλυση του σύριζα που διέλυσε τις θυσίες μας. Αν έχουν τσίπα. Επειδή δεν έχουν όμως, ετοιμαστήτε...

    • ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ avatar
      ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ @ Γεώργιος Τ. 25/04/2015 09:58:33

      ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μπει αμετάκλητα σε πορεία ΔΗΜΑΡοποίησης. η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έρχεται. ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ, ΕΞΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΕΕ

      • ΤΤ avatar
        ΤΤ @ ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ 26/04/2015 17:55:27

        Κατευθείαν 17Ν τότε. Γιατί ημίμετρα;

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Γεώργιος Τ. 25/04/2015 16:45:39

      Δεν με ενδιαφέρει τι ...δικαίωμα έχουν όλοι αυτοί. Εγώ όμως έχω αναφαίρετο δικαίωμα εφόσον ο Σύριζα ανέλαβε να διαπραγματευτεί για τη ζωή, για την πατρίδα και το μέλλον μου, να αποφασίσω όταν έρθει η ώρα για το τι μέλλει γενέσθαι, γνωρίζοντας ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και έχοντας στη διάθεσή μου ξεκάθαρα ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΛΥΦΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΟΥ. Δεν έδωσα λευκή επιταγή σε κανέναν ν΄αποφασίζει για λογαριασμό μου και μπάσταρδες τάχα μου ''λύσεις'', οικουμενικών - μεσατζίδικων πολυκομματικών - ξενοκίνητων ατραξιόν, δεν αποδέχομαι. Όλα στο φως και ο Ελληνικός λαός ψύχραιμα ν΄αναλάβει την ευθύνη της πορείας του σκάφους. Με πλειοψηφία, όπως συμβαίνει πάντα στις Δημοκρατίες. Όλα τα άλλα, είναι εμφανέστατα εκ του πονηρού...

  4. aris.aold avatar
    aris.aold 25/04/2015 10:06:46

    εαν δεν υπηρχε η δυνατοτητα λυσης θα φωτογραφιζονταν χαρωπη η μερκελ δυο φορες τον τελευταιο μηνα με τον τσιπρα;;;; η μερκελ θελει μια πολιτικη συμφωνια με την αριστερη ελληνικη κυβερνηση επειδη α) αποδεικνυει οτι εχει την δυνατοτητα συμβιβασμων ακομα και με τις δυσκολοτερες πολιτικες ευρωπαικες δυναμεις με αποτελεσμα να καθισταται ο αδιαμφισβητιτος κορυφαιος ευρωπαιος ηγετης β) δεν μπορει να φευγει απο την ευρωζωνη καθε κρατος που αποκτα αριστερη κυβερνηση. η πολιτικη ενσωματωση του συριζα ενισχυει τηνπολιτικη ευρωπαικη ενοποιηση. οι πολιτικες και οικονομικες ωφελειες μιας λυσης στο ελληνικο προβλημα ειναι πολλπλασιες αυτων μιας ρηξης. και ο συριζα θελει μια λυση τωρα που επειδη ειναι πολιτικα πανισχυρος στο εσωτερικο μπορει να πετυχει τα μεγιστα δυνατα στην διαπραγματευση. η αντιπολιτευση θα μπει σε μεγαλα διληματα γιατι και η υπερψηφιση και η καταψηφιση της συμφωνιας θα εχει βαρυ κοστος. καταψηφιση της συμφωνιας απο την αντιπολιτευση μπορει να μας οδηγησουν σε εκλογες με τον τσιπρα να εχει ενδυθει τον χιτωνα της εγγυησης της ευρωπαικης προοπτικης της χωρας. υπερψηφισει συνεπαγεται το τελος της αριστερης παρενθεσης με κυβερνητικη προοπτικη τετραετιας .

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ aris.aold 25/04/2015 11:24:13

      Πολύ σωστά. Αρα ούτε εκλογές ούτε Δημοψήφισμα θα γίνουν.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ aris.aold 25/04/2015 15:49:25

      Παλιά έκανες πολύ καλύτερα σχόλια. Τώρα δεν ξέρω τι σε έχει πιάσει και γράφεις τη μια ανοησία πίσω από την άλλη. Δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω. α) Αν ήταν η Μέρκελ να υποχωρήσει σε ο,τιδήποτε, δεν θα είχε υποχωρήσει ήδη; β) Η Μέρκελ είναι σε win-win κατάσταση. Αν τουμπάρει τον μικρό (μετά από κάθε συνάντηση, δεν σας κάνει εντύπωση πόσο αλλαγμένος και "συμβιβασμένος" βγαίνει ο Τσίπρας;), τότε θα είναι θριαμβεύτρια. Αν δεν τον τουμπάρει, τότε δεν θα χρεωθεί αυτή την εκούσια αποχώρηση της Ελλάδας από την Ε/Ζ. Θα μπορεί πάντοτε να λέει πως έκανε ό,τι μπορούσε. γ) Η Μέρκελ έχει τεράστιο πρόβλημα στο εσωτερικό της, κυρίως στο κόμμα της, και δεν είναι σε θέση να κάνει την παραμικρή υποχώρηση ακόμη και εάν ήθελε, που δεν θέλει. δ) Η αποχώρηση/τιμωρία ενός κράτους του ευρώ που δεν σέβεται τους κανόνες του ευρώ θα είναι η ηθική αποθέωση του ευρώ: Τηρούνται οι κανόνες του "πάση θυσία", ακόμη και αποβάλλοντας το άρρωστο μέλος. Ο εφιάλτης των διαφόρων Σόρος που δεν θέλουν με τίποτε τόσο αξιόπιστο νόμισμα. ε) Αν μεν ενσωματωθεί ο ΣΥΡΙΖΑ, θα ενισχυθεί η ευρωπαϊκή ενοποίηση, αν όμως δεν ενσωματωθεί και του κάνουν χατήρια, τότε έχουν τελειώσει τα πάντα και το γνωρίζουν αυτό πολύ καλά. Μόνον εσείς οι κρυπτο- η φανερο-συριζαίοι δεν το γνωρίζετε. στ) Τι σχέση έχει το "πολιτικά πανίσχυρος" στο εσωτερικό, αν είναι (για να δούμε τα ποιοτικά στοιχεία της δημοσκόπησης που δημοσιεύεται στο αυριανό Βήμα... Πόση ελπίδα και πόση ανησυχία εμπνέει τώρα πια η κυβέρνηση Σύριζα;...), με το τι μπορεί να πετύχει στη διαπραγμάτευση; Όσο wishful thinking και να έχετε εσείς οι κρυπτο- ή φανερο-συριζαίοι, δεν νοείται τέτοια έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα. Δεν διαπραγματεύεται στο εσωτερικό του ο ΣΥΡΙΖΑ, στο εξωτερικό διαπραγματεύεται. Και εκεί δεν είναι απλά παναδύναμος (ως αντίθετο του "πανίσχυρος"), εκεί του έχουν πάρει τα πάντα τους τελευταίους τρεις μήνες και τον έχουν κάνει να σέρνεται. Πού είναι εκείνα τα ωραία "δεν θα πάρουμε τη δόση των 7,2 δις" του Janis εκείνες τις πρώτες ωραίες, αθώες ημέρες των Συριζανέλ, ε Άρη;;; ζ) Η αντιπολίτευση αυτή τη στιγμή περιμένει την ηχηρή δικαίωση που έρχεται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Ο Τσίπρας στριμώχνεται σαν πονηρό τσακάλι που πιάστηκε στο κλουβί. Επειδή πάει να δαγκώσει τους διώκτες του, αυτοί διάλεξαν να του κλείνουν σιγά σιγά το χώρο του κλουβιού με κάθε του νέα κίνηση. Θέλει να φάει, θέλει να πιει, κάποια στιγμή θα λυγίσει μέσα στο κλουβί. Δεν θα έχει τίποτε άλλο να κάνει παρά είτε να υποχωρήσει είτε να επιχειρήσει φυγή. η) Όταν λοιπόν έρθει μια συμφωνία στη Βουλή (αν έρθει ποτέ), η αντιπολίτευση θα την υπερψηφίσει, διότι θα κληθεί και αυτή ως κυβέρνηση να υπερψηφίσει την ίδια ή ακόμη χειρότερη. Αυτό δεν θα κάνει να λήξει η αριστερή παρένθεση. Θα κάνει τον Τσίπρα ρεζίλι των σκυλιών. Θα τον κάνει ουρά των "Σαμαροβενιζέλων", κατά την προσφιλή έκφραση υμών των Συριζαίων. Θα πουν όλοι "ψηφίζουμε για τη σωτηρία της χώρας", αυτό δηλαδή που έλεγαν όσοι ψήφιζαν τα μνημονιακά νομοσχέδια από το 2010 μέχρι σήμερα. Θα τον δείξει τόσο, μα τόσο ίδιο με αυτούς που μέχρι χθες κατακεραύνωνε! Όλα αυτά τα λέτε όμως εσείς οι Συριζαίοι επειδή έχετε ακόμη την ψευδαίσθηση ότι θα έλθει μια "υποφερτή" συμφωνία που μπορεί να μην είναι, νομίζετε, ο "έντιμος συμβιβασμός" που τόσο πολύ θέλει ο σοφός ελληνικός λαός που ψήφισε Αλέξη, αλλά (πάντα νομίζετε) θα είναι κάτι λίγο χειρότερο. Αμ δε. Ο Αλέξης θα πρέπει να συνυπογράψει πρώτα το παλιό μνημόνιο. Να πάρει πίσω όλα τα μονομερή μέτρα που έχει κάνει μέχρι σήμερα. Να γίνει εντελώς ρεζίλι πρώτα. Και μετά να δεσμευτεί στη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος των ταμείων, να μειώσει επικουρικές, να σφάξει από εδώ, να σφάξει από εκεί, να κρατήσει, φυσικά, τον ΕΝΦΙΑ, διότι δεν γίνεται να αλλάξει έτσι αν δεν βρεθούν άλλοι πόροι, να αυξήσει τον ΦΠΑ στα νησιά και ίσως στα ξενοδοχεία, και άλλα πολλά. Πρώτα ο Θεός, εδώ θα είμασατε να γελάμε με τον συριζαϊσμό σας.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Διογένης 25/04/2015 22:23:14

        Διογενη, και να βροχη οι ΠΝΠ στην βουλη!

    • товарищ Θόδωρος avatar
      товарищ Θόδωρος @ aris.aold 25/04/2015 16:11:08

      Μάλλον θα συμφωνήσω κι εγώ. Άλλωστε η κα Μέρκελ στην ερώτηση τι θα γίνει αν ξεμείνει η Ελλάδα από ρευστό, απάντησε: "Πρέπει να αποτραπεί κάτι τέτοιο πάσει θυσία" Όπερ μεθερμηνευόμενον: "Αργά ή γρήγορα, θα τα βρούμε". Άσε που ο Σύριζα θα πραγματοποιήσει στο εσωτερικό της Ελλάδας πολλές από εκείνες τις ενέργειες και αλλαγές που δεν μπόρεσαν οι προηγούμενοι... Και το αστείο θα είναι ότι ο αφελής λαός θα νομίζει ότι νίκησε! Χα, χα. Ά, ρε μεγάλε σύντροφε Αλέξη. Είσαι και πολύ μαέστρος!

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ товарищ Θόδωρος 25/04/2015 16:46:53

        Τα ακριβή λόγια ήταν "πρέπει να γίνουν τα πάντα". Αυτό οι εδώ Συριζαίοι το ερμήνευσαν ως διάθεση της Μέρκελ για συμβιβασμό. Αλλά την επομένη κατάλαβαν ότι δεν ήταν. Άρα, κάτι άλλο εννοούσε. Πάντως όχι αυτό που κατάλαβαν οι εδώ Συριζαίοι.

        • товарищ Θόδωρος avatar
          товарищ Θόδωρος @ Διογένης 25/04/2015 22:01:22

          Δεν το ξέρω αυτό που αναφέρεις, Διογένη. Εγώ είδα τους υπότιτλους σε ένα δελτίο ειδήσεων. Αν και ξέρω κάτι λίγα γερμανικά, δεν μπήκα στον κόπο να ακούσω την "αγαπημένη μας Frau" τι ακριβώς είπε. Είναι και δύσκολα τα γερμανικά, πανάθεμα τα. Αν και η Frau Merkel spricht HochDeutsch, ob ich richtig verstehe. Υ.Γ. Να διευκρινίσω ότι απάντησα και συμφώνησα στο σχόλιο του @aris.aold. Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, αγαπητέ Διογένη, γιατί χαρακτηρίζεις "ανοησίες" τα λεγόμενα του εν λόγω σχολιαστή? Στο antinews καταλαβαίνουμε όλοι, όλους.. Ακόμα κι όταν λένε λίγα. Δεν προσφέρουν τίποτε οι επιτιμιτικοί και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί. Εκτός από το να αποκαλύπτουν ίσως την αδυναμία επιχειρημάτων ή την νευρικότητα αυτού που τους εκφέρει.. Σαν την "φίλη σου" την "μεγαλοπρεπή" που χάθηκε τελευταία. Θυμάσαι.. Ρε, λες να ήταν η ΠτΒ και δεν έχει χρόνο τώρα πια? Ζω-ί-τσα!.. κατά το Έ-λε-νί-τσα!

  5. SKAIs avatar
    SKAIs 25/04/2015 10:12:17

    Ποιοί Έλληνες θα τα κάνουν ΟΛΑ αυτά? Αυτοί που ψήφισαν την ... "σεισάχθεια"? Είμαστε καταδικασμένοι!

  6. Than avatar
    Than 25/04/2015 11:42:47

    Το plan A του ΣΥΡΙΖΑ νομίζω πια το έχουμε καταλάβει όλοι: εικονική διαπραγμάτευση και θεατρινισμοί μήπως και κατα λάθος οι Ευρωπαίοι μας δώσουν έστω και μικρό μέρος των 7.2 δις της τελευταίας δόσης χωρίς αξιολόγηση.Με μια φράση: ας πάρουμε έστω και 100 ευρώ χωρίς αξιολόγηση και χωρίς μέτρα.Γιατί αυτό θα μπορούσε να πουληθεί εσωτερικά ως επιτυχής διαπραγμάτευση.Δοκίμασαν τα πάντα: 1. Ο ελληνικός λαός ψήφισε όχι αλλά μέτρα, τα παιδιά μας πεινάνε και λιποθυμάνε στα σχολεία απο την πείνα και αλλά τέτοια. Αυτά ήταν για να μας λυπηθούν.2. Θα το κάνουμε Κουγκι, η προσέγγιση με Πούτιν, η δήθεν χρηματοδότηση απο Κίνα και ΗΠΑ, κτλ. Αυτά ήταν για να μας φοβηθούν.Το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής είναι για γέλια και για κλάμματα, αφού οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν είναι αφελείς όπως ο μέσος Έλληνας ψηφοφόρος και δε μασάνε.Ποιο είναι λοιπόν το plan B?Δε νομίζω οτι ο Αλεξης θα πήγαινε σε εκλογές χωρίς να εχει πετύχει τίποτα απο το plan A. Αν πήγαινε σε εκλογές έχοντας πάρει χρήματα απο την ΕΕ χωρίς μέτρα, θα σάρωνε σε εκλογές με ποσοστό πάνω απο 45%.Επειδή χρηματα χωρίς προγραμμα και αξιολόγηση δε θα πάρουμε ακόμα κι αν περάσει όλη η τετραετία, ο Αλεξης σίγουρα σκέφτεται το δημοψήφισμα για να επιβιώσει πολιτικά.Αν ο λαός ψηφίσει Ευρώ, θα επιδιώξει οικουμενική κυβέρνηση για να μη χρεωθεί προσωπικά τα νέα επώδυνα μέτρα. Είναι το πιθανότερο και καλύτερο σενάριο διότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα φθαρεί γρήγορα.Αν ο λαός ψηφίσει έξοδο, ο Αλεξης θα κάνει αυτό που ήθελε απο την αρχή. Άλλωστε η κυβέρνηση του δεν είναι συμβατή με την Ευρωπαϊκή λογική, ενώ μόνο με δραχμή θα μπορέσει τελικά να εξυπηρετήσει την εκλογική του πελατεία και να μακροημερεύσει, καταστρέφοντας βέβαια ολοσχερώς οτι εχει μείνει όρθιο στη χώρα στον ιδιωτικό τομέα. Είναι απίθανο σενάριο αλλά εφιαλτικό διότι δε θα ξεκολλήσουν εύκολα απο την εξουσία αφού θα καταλύσουν σιγά σιγά κάθε δημοκρατική διαδικασία, μόλις βρεθούμε εκτός Ευρώπης.Ετοιμαστείτε για πλύση εγκεφάλου τις επόμενες εβδομάδες πάλι εναντίον της Ευρώπης και του ευρώ.Ο Αλεξης θα πάει σε δημοψήφισμα μόνο αν εχει ελπίδες να κερδίσει η έξοδος και η δραχμή. Αλλιώς θα επιδιώξει οικουμενική χωρίς δημοψήφισμα γιατί δε θα διακινδυνεύσει να υποστηρίξει την έξοδο και να ηττηθεί με 70% υπέρ ευρώ.Μη μασάτε.Τα ψωμιά του ΣΥΡΙΖΑ τελειώνουν σύντομα.

  7. Θαλής avatar
    Θαλής 25/04/2015 14:00:31

    Τα έχουν βρει Μέρκελ - Τσίπρας, τα υπόλοιπα είναι φλυαρίες για να περνά η ώρα. Συμφωνία θα υπάρξει και η συγκυβέρνηση θα βγάλει άνετα το 15 και ίσως και το 16. Ο λαός έχει συνηθίσει 5 χρόνια τώρα στην ανεργία και τη φτώχεια και δεν πρόκειται να γίνει ούτε μισή απεργία. Μόνο οι γνωστές πορείες με τους λίγους σταλινικούς του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ και τους ελάχιστους τροτσκιστές της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Η μεσαία τάξη δεν έχει πλέον κόμμα δυστυχώς, κανείς δε νοιάζεται για εμάς.

    • vag avatar
      vag @ Θαλής 25/04/2015 15:22:28

      να βρουμε κομμα,υπαρχουν φωνες

      • ιοκάστη avatar
        ιοκάστη @ vag 25/04/2015 22:18:10

        μη σου πω φωνάρες!

  8. ΤΤ avatar
    ΤΤ 25/04/2015 15:17:09

    Ο Σύριζα δεν θα κάνει εκλογές πριν μοιράσει 3 εκατομμύρια διαβατήρια. Η Ευρώπη όλη έκλεισε και έστειλε μηνυμα ότι όποιος μπαίνει παράνομα θα επιστρέφει σούμπιτος. Η μόνη ανθρωπιστική κίνηση δηλαδή, αφού κανείς Ινδονήσιος δεν πνίγεται καθ'οδόν προς Σιγκαπούρη: Ξέρουν καλά ότι πριν την απέλαση έχει και βούρδουλα... ¨Ολη η Ευρώπη; Όχι, ένα μικρό χωριό διακινητών αντιστέκεται ακόμα, φιλοδοξώντας να γίνει Σομαλία του βορρά. Και μέρα τη μέρα, 700 άτομα τη φορά, τα καταφέρνει. Ο λαός αυτός απώλεσε το ένστικτο αυτοσυντήρησης. Οι Ζουλού στην Νότια Αφρική αρνούνται ότι ξυλοκοπούν οργανωμένα τους Νιγηριανούς παράνομους. Πάντως το κεντρικό κράτος (Οι Ζουλού ζουν σε αυτόνομη περιοχή) εντείνει τις απελάσεις... Μαντέψτε ποιός θα έχει πατρίδα το 2021: Οι Ζουλού, που είχαν νικήσει και τους Άγγλους ακόμα, ή οι απάτριδες Έλληνες;
    Καλύτερα να μιλάμε για ελληνική παρένθεση λοιπόν, 1821-2021.
    Και μην φοβάστε, ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταποντιστεί, οι φίλοι μας δεν ψηφίζουν άθεους κομμουνιστές. Ψηφίζουν απ'ευθείας Τζαμάα Αλ Ισλαμίγια.

  9. tt avatar
    tt 25/04/2015 15:50:57

    Μπορεί και να έχετε δίκιο, βλέπω ότι ο Τσίπρας θα παει Δευτέρα στον Χατζηνίκο.

  10. Διογένης avatar
    Διογένης 25/04/2015 16:03:52

    Το πράγμα είναι δύσκολο να προβλεθφεί πώς εξελίσσεται. Σημερινό ρεπορτάζ αναφέρει ότι ακόμη και το Αριστερό Ρεύμα είναι έτοιμο για συμβιβασμό (http://www.protothema.gr/politics/article/470711/suriza-esoterikes-anakatataxeis-enopsei-tis-epomenis-imeras-tou-epodunou-sumvivasmou/). Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε μιλούμε για μείζονα εσωκομματική ανατροπή υπέρ του Τσίπρα. Θα σημαίνει ότι οι βουλευτές που θα καταψηφίσουν θα είναι λιγότεροι από όσους υπολογίζει κανείς σήμερα. Η κυβέρνηση πιθανόν να επιβιώσει με μικρές απώλειες, χωρίς να χρειαστεί τις πάντοτε διαθέσιμες υπηρεσίες του "Ποταμιού" και του ΠΑΣΟΚ. Η επιβίωση αυτή όμως θα είναι προσωρινή. Το τραπεζικό σύστημα θα αντιμετωπίσει τεράστιο πρόβλημα, ακόμη και εάν έλθει η συμφωνία. Ο Τσίπρας ίσως να περάσει το κλείσιμο της αξιολόγησης με αυτόν τον τρόπο. Αλλά θα μπορέσει να περάσει τρίτο μνημόνιο; Πολύ πιο δύσκολο. Μια επανάληψη του ίδιου έργου μέσα σε ένα-δυο μήνες θα δείχνει στην ουσία στο κόμμα του ότι πρόκειται για μια σχεδόν μόνιμη κατάσταση. Η κατήφεια και η γκρίνια θα διαδεχθούν πολύ γρήγορα τις παρόλες περί "πρώτης φοράς αριστερά" και περί "προγράμματος της Θεσσαλονίκης" κλπ. Δεν θα μπορέσουν να εφαρμοστούν αυτά και ο Τσίπρας μαζί με τον "όλο ΣΥΡΙΖΑ", εάν έλθει μαζί του και ο Λαφαζάνης, θα γίνουν μνημονιακότεροι των μνημονιακών. Σκορπίζοντας απελπισία και οργή στον κόσμο που τον ψήφισε. Το ρεπορτάζ βέβαια μπορεί να είναι και ψεύτικο, όμως φαίνεται το στημένο και το ψεύτικο. Δεν νομίζω, εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον, να είναι ψεύτικο. Στο σενάριο αυτό δεν θα έχουμε ακριβώς "αριστερή παρένθεση", διότι οι τράπεζες θα μείνουν ανοιχτές και οι κουτσουρεμένοι μισθοί και συντάξεις θα συνεχίσουν να καταβάλλονται. Θα έχουμε όμως μια διεργασία παρόμοια με αυτό του 2010-2011 σε επιταχυνόμενη κίνηση, μια διαδικασία φθοράς κόμματος και χώρας που θα οδηγήσει σε αδιέξοδα παρόμοια με αυτά που βρέθηκε ο ΓΑΠ τον Νοέμβριο του 2011. Ο Τσίπρας μέχρι τώρα έχει αποδείξει ότι φοβάται δύο πράγματα κυρίως. Τα κλειστά ΑΤΜ και την εσωκομματική αντιπολίτευση. Αν δεν υπήρχε το φόβητρο των κλειστών ΑΤΜ, το πιθανότερο είναι ότι θα είχε πάει σε εκλογές. Αν ξέρει ότι θα του κλείσουν τα ΑΤΜ, δεν θα πάει. Αν ξέρει ότι η εσωκομματική αντιπολίτευση δεν θα τον ρίξει ακόμη και με "επώδυνο συμβιβασμό", τότε θα πάει στον επώδυνο συμβιβασμό για να κρατήσει ανοικτά τα ΑΤΜ. Η συνέχιση των ίδιων πολιτικών, τις οποίες συν τοις άλλοις ο Αλέξης δεν θα ξέρει πώς να τις ασκήσει, είναι βέβαιο ότι θα φέρουν πολύ γρήγορη φθορά. Οι συγκρίσεις με την κυβέρνηση Σαμαρά θα απολήξουν υπέρ της κυβέρνησης Σαμαρά πολύ γρήγορα, και το πολιτικό λαδάκι στο καντήλι του Αλέξη θα τελειώσει πολύ γρήγορα. Σε κάθε περίπτωση, η αποδόμηση του Τσίπρα καλά καλά ακόμη δεν ξεκίνησε και το βασικό ερώτημα δεν είναι αν θα γίνει, αλλά πώς θα ξεκινήσει (με ποια από όλες τις πιθανές μορφές) και πόσο γρήγορα θα προχωρήσει. Λογικά, από τη στιγμή που θα ξεκινήσει θα πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Διογένης 25/04/2015 16:26:46

      Απαξάπαντες στον συριζα θα συμβιβαστούν. Σιγά να μην αφήσουν τα υπουργιλίκια και τα ταξιδάκια στο εξωτερικό με αλλονού λεφτά, σιγά μην αφήσουν το τζάμπα φαϊ από τον κρατικό κορβανά. Τί αριστερές πλατφόρμες κλπ προοδευτικές -ούτως καλούμενες- μπούρδες. Ολοι και όλα για την καρέκλα. Οσο την έχουν και κάθονται. Γιατί δεν ξέρεις τί γίνεται... Μούγγα και η Χρυσή Αυγή. Οσο πληθαίνουν οι μετανάστες τόσο σιωπά ο "υπερασπιστής των αυτοχθόνων". Περιμένει μπας και γίνει κολαούζος των συριζαίων. Μέχρις στιγμής έχει αποδείξει ότι παίζει πολύ καλά αυτόν τον ρόλο και δη στη Βουλή.

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 25/04/2015 22:43:01

        ΣΩΣΤΑ!!!

      • ΤΤ avatar
        ΤΤ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 27/04/2015 08:42:03

        Σωστά. Η ΧΑ μούγγα και ο ΣΥΡΙΖΑ την ενισχύει, αφού το να γεμίσει η χώρα παράνομους ευνοεί τους νεοναζί. Εξάλλου και οι δύο θα ήθελαν να είναι ο νέος δικομματισμός. Η ΝΔ τι κάνει για να αποφύγει την εξαφάνισή της και (σημαντικότερο) την Λιβανοποίηση της χώρας;

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Διογένης 25/04/2015 20:31:04

      Ετσι ακριβως Διογενη.

    • George N avatar
      George N @ Διογένης 25/04/2015 21:43:07

      Εφόσον δεν αυτοκτονήσει η αποδόμηση θα γίνει σχετικά γρήγορα και από εκεί που γίνεται η αποδόμηση μετά ο 2010. Από την οικονομία. Χρειάζεται μείωση κράτους και φιλελευθεροποίηση και είναι ο λιγότερο ικανός να το καταφέρει. Αμφιβάλω αν καν το καταλαβαίνει. Μια και ο χρόνος κινείται επιταχυνόμενος η κρεατομηχανή της κρίσης ανεβάζει στροφές καταπίνοντας κάθε αφελή σχηματισμό που πιστεύει ότι μπορεί να την ξεγελάσει ή ακόμα χειρότερα να γυρίσει το χρόνο πίσω. Εφόσον η χώρα δεν κινδυνεύσει έχουμε κάθε άνεση να παρακολουθούμε το τέλος της μεταπολίτευσης, των παιδιών της αλλά και των μύθων της. Θεία δίκη.

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 25/04/2015 22:41:53

      Η επιβίωση αυτή όμως δεν θα είναι προσωρινή, αγαπητέ Διογένη. Αν η Μέρκελ τελικά σωσει με γεναιοδωρία την Ελλάδα απο τα βράχια, θα ανακυρηχθεί άτυπη Αυτοκράτειρα της Ε.Ζ., η οποία σε συνδυασμό με την Ποσοτική Χαλάρωση (Q.E.) που αποδέχεται τελικά η Μέρκελ, με την υποτίμηση του Ευρώ κατά 30-40 % απο την αρχή του έτους, καθώς και με την αποκατάσταση των σχέσεών της με τη Ρωσία, (εδώ ο Τσίπρας βοηθάει τη Μέρκελ), θα μπεί σε ισχυρή ανοδική πορεία ανάπτυξης ΟΛΩΝ των μελών της μαζί και της Ελλάδος. Οι αναβαθμίσεις απο τους "οίκους" και τα ράλλυ στα χρηματιστήρια θα κάνουν πάρτυ. Μέχρι να σκάσει βέβαια η επόμενη Leehman, που δεν θα είναι η Ελλάδα, καθότι οι Leehman σκάνε εκεί που κανείς δεν το περιμένει...

    • dim avatar
      dim @ Διογένης 26/04/2015 00:17:58

      Ακριβώς... Δύο εναλλακτικές υπάρχουν για το Σύριζα: α) υπογράφει με επώδυνο συμβιβασμό ώστε να πάρει τα λεφτά που χρειάζεται η χώρα ή β) συνεχίζει τις μαγκιές, και τότε, ένα ωραίο πρωί στις 25 Μάη ή τις 25 Ιούνη (πάντως 1-2 μέρες πριν μπουν τα λεφτά συντάξεων και μισθών στα ΑΤΜ), η ΕΚΤ ανακοινώνει ρευστό τέλος... και 3,5 εκατ. συνταξιούχοι και μισθωτοί πάνε να πάρουν τα 1000 ευρώ μέσο όρο μηνιάτικο, και τους λένε ότι μπορούν να σηκώσουν μόνο 20 ευρώ ημερησίως για να καλύπτουν τις ανάγκες σε γάλα και φακές για την οικογένεια τους... Και τότε, Τσίπρας και Σία σε ελικόπτερα, με 7 εκατ. (3,5 εκατ. επί 2), εξαγριωμένους να τον κυνηγάνε...

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ dim 26/04/2015 10:43:14

        Aρα θα υπογράψει και θα πάρει τα λεφτά που χρειάζεται(ΟΤσίπρας υπέγραψε ήδη). Απλά περιμένουν την καταλληλότερη ημερομηνία για να το παρουσιάσουν...

        • George N avatar
          George N @ οδυσσεύς Κ. 27/04/2015 10:03:34

          Μια και οι Συριζοανέλ βλέπανε τα μνημόνια ως συνθήκες παράδοσης και κατοχής της χώρας η πιο κατάλληλη ημερομηνία είναι σήμερα 27/4 με δεύτερη την 29/5.....

  11. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 25/04/2015 17:34:40

    Όσο ο....νοήμων Ελληνικός Λαός αποπλανιέται από το παραμύθι των δήθεν αντιμνημονιακών σκίζοντας τα μνημόνια τόσο η σήψη και η κατηφόρα θα επιταχύνεται. Όσο το πολιτικό σύστημα....κάνει πως δεν αντιλαμβάνεται ότι στα πέντε χρόνια ύφεσης σκίζει κάθε μέρα τον παραγωγικό ιστό της χώρας και δη την ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ για χάρη του βαθέους κράτους και των πελατών ψηφοφόρων, τότε δεν υπάρχει επιστροφή στην ανάπτυξη και την κανονικότητα. Όταν σαν κράτος εισπράτεις 100 και χαλάς 170 για το πελατειακό σύστημα και τα ρουσφέτια ο τόπος δεν θα δει γιατρειά από κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα. Θα τρώμε μονίμως το παραμύθι μνημονιακών- αντιμνημονιακών και η αλήθεια θα κρύβεται επιμελώς για το ποια είναι η αιτία της κατάρρευσης.

  12. airman avatar
    airman 25/04/2015 18:30:05

    Ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κυβερνητικό έκτρωμα που σχημάτισε με τους ΑΝΕΛ θα κλείσουν τις πρώτες 155 μέρες στην εξουσία, έστω και κακήν-κακώς. Μέχρι τότε θα μας έχουν ετοιμάσει το επόμενο σχήμα, όπως έγινε και με το ΓΑΠ το 2011, όταν ακόμα κι ο απίθανος Πετσάλνικος "έπαιξε" για Πρωθυπουργός. Θα περάσουμε καμιά βδομάδα λοιπόν στο κατακαλόκαιρο να παίζουμε α-μπα-μπα-μπλομ για τον επόμενο Πρωθυπουργό, τον οποίο μάλλον έχουν ήδη βρει αλλά το σενάριο προβλέπει αγωνία και γι' αυτό. Ο "μεσσίας" άλλωστε πρέπει να φανεί ότι προέκυψε μετά από κοπιώδη αναζήτηση. Εάν όλα γίνουν βελούδινα ή ο Αλέξης θα "κλωτσήσει" μένει να φανεί.

  13. Εχετλαίος avatar
    Εχετλαίος 25/04/2015 18:55:46

    Τσίπρας, δανειστές τα έχουν σε γενικές γραμμές βρει. Θα έρεθει τριτο μνημόνιο στη βουλή μέσα Ιουνίου ίσως και θα ψηφιστεί γιατί θα περιέχει όρους ελαφριούς σε σχέση με τα κατώτερα στρώματα της κοινωνίας. Λένε πως θα πρόκειται για μέσου επιπέδου δάνειο των τριάντα δισ., ικανό για να σταθεροποιήσει τη χώρα ως το καλοκαίρι και το φθινόπωρο του '16.

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ Εχετλαίος 25/04/2015 22:30:20

      Ως το τέλος του 2018 είναι υπολογισμένα τα 30-35 δίς. Τότε θα έχουμε βγεί ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ απο την κρίση στην Ε.Ζ. Το πρόβλημα θα είναι εφ' εξής το πότε θα σκάσει η επόμενη Leehman Brothers καθότι οι τραπεζίτες που τους πληρώσαμε με αίμα συνεχίζουν το βιολί της απληστίας τους στον ΤΖΟΓΟ...

  14. makis avatar
    makis 25/04/2015 22:36:59

    Η πικρή αλήθεια για την Ελλάδα μεσα απο μια γελοιογραφια ..... https://shar.es/1pGVvU

  15. Geros avatar
    Geros 26/04/2015 09:39:03

    Επειδή πολύς λόγος έγινε από σχολιαστές για το πόσο έχει ήδη κλειστεί η συμφωνία ή για το πόσο μια συμφωνία είναι προ των πυλών θα ήθελα να σχολιάσω μερικά πράγματα.
    Μια συμφωνία για να καταφέρει να μας κάνει να κερδίσουμε πραγματικό χρόνο (γιατί για συμφωνία οριστικής λύσης δεν γίνεται λόγος) και όχι μερικές βδομάδες πρέπει να μπορεί:
    1. Να περάσει σε πρώτο στάδιο επικοινωνιακά έτσι ώστε να την δεχτεί ο αρμόδιος υπουργός σε κάποιο eurogroup και να μπορεί γυρίσει στην Ελλάδα την άλλη μέρα.
    2. Να ψηφιστεί επί της αρχής από το Ελληνικό κοινοβούλιο.
    3. Να ψηφιστεί έστω ένας δυο συγκεκριμένοι νόμοι υλοποίησης αυτής της συμφωνίας.

    Η Ελληνική κυβέρνηση αυτή την στιγμή δεν έχει καταφέρει να περάσει το πρώτο εμπόδιο που είναι μακράν και το ευκολότερο όλων, από που ως που κάποιοι νομίζουν ότι θα τα υπερπηδήσει και τα τρία?
    Το αντιμνημόνιο είναι απλά αντιλογική, δεν μπορεί να κυβερνηθεί η χώρα βάση αυτού και πολύ σύντομα θα το καταλάβουμε όλοι μας.
    Με το αντιμνημόνιο απλά βαφτίσαμε διάφορες πτυχές της κρίσης που ήταν αναπόφευκτη εδώ και πολλά χρόνια, με ονόματα που αθώωναν τον λαό από της τεράστιες ευθύνες του για το κατάντημα της χώρας μιας και στην ουσία ήταν και είναι Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ υπεύθυνος. Οι δανειστές βαφτίστηκαν τοκογλύφοι, τα δάνεια για να μην χρεοκοπήσουμε βαφτίστηκαν σωτηρία των τραπεζών, το χρέος βαφτίστηκε επονείδιστο, επαχθές, ειδεχθές και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, η αυτονόητη προσαρμογή σε εισοδήματα βασισμένα σε πραγματική παραγωγική βάση βαφτίστηκε μετρα φτωχοποίησης , οι απαραίτητες μεταρρυθμίσεις βαφτίστηκαν σε εκδικητική διάθεση των εμμονικών δανειστών ....... και πάει λέγοντας.
    Πως τώρα ένα κόμμα που τα πούλησε όλα αυτά στον κόσμο θα έρθει να κυβερνήσει? Δεν έχει άλλη επιλογή από το να πέσει θύμα του παραλογισμού που εξέθρεψε.
    Όταν πείθεις έναν λαό ότι όταν χάνεις 25% του ΑΕΠ σου 6.000 άνθρωποι αυτοκτονούν, όταν θα χάσεις μερικές ακόμα μονάδες του ΑΕΠ θα χρεώσουν σε εσένα άλλους μερικές χιλιάδες ανύπαρκτους νεκρούς του μνημονίου.
    Αλήθεια γιατί κανεις δεν ρωτάει τους λαλίστατους εκπροσωπους του ΣΥΡΙΖΑ : τι έγινε ρε παιδιά? Ο κόσμος σταμάτησε να αυτοκτονεί? Τα παιδάκια σταμάτησαν να λιποθυμάνε στα σχολεία από την πείνα? Οι μέχρι χτες ευηπόληπτοι γείτονες σταμάτησαν να ψάχνουν στα σκουπίδια?

  16. ΤΤ avatar
    ΤΤ 27/04/2015 09:09:08

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν νίκησε ακριβώς λόγω της οικονομίας, αλλά λόγω της ιδεολογικής του επικράτησης, της εξάπλωσης του μιζεραμπιλισμού του σε όλη την κοινωνία. Εξάλλου οι ψηφοφόροι του θίχτηκαν λιγότερο, ο ''Οργανισμός Κωπα'ί'δας ΝΠΔΔ'' ζει και βασιλεύει. Η ΝΔ επειδή δεν μπορεί να φτάσει ως εκεί στον εκπασοκισμό της, παραμένει αμήχανη. Εν τω μεταξύ η χώρα κατρακυλάει σε επίπεδο Κολομβίας

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ΤΤ 27/04/2015 09:23:24

      για αυτό στην μετά μνημονίων φάση είτε η ελλάδα θα είναι στο ευρώ με τους πρωην πασόκους διαλυμένους και (αυτό)εξορισμένους από το εκλογικό σώμα η θα είμαστε σε δραχμή με όλες τις συνέπειες. η νέα δημοκρατία κρατάει αυτό το 20-22% ΣΤΑΘΕΡΑ (ακόμα και μετά απο 2.5 χρόνια αίματος και δακρύων) ακριβώς διότι από τον χαρακτήρα δεξιού πασοκ(προσπάθεια προσέλκυσης του κεντρώου πασοκικοκρατούμενου χώρου) είναι πλέον το δεξιό κόμμα που όλοι νιώθουμε. είναι η μοναδική σταθερά αυτή τη στιγμή. κανένας άλλος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.