#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/01/2013 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αράχωβα εμπιστευτικό

ΣΧΟΛΙΑ

  1. litsa avatar
    litsa 05/01/2013 08:46:40

    Πολύ σπουδαίο άρθρο,σκληρό, αλλά και με τρυφερές εικόνες.Απεικονίζει την πραγματικότητα που ζούσαμε,και που ζούμε.Επίσης άκρως λογοτεχνικό.

  2. Μηνας avatar
    Μηνας 05/01/2013 09:07:53

    Για κοίτα ποιοι μιλάνε, οι ΔΑΠΗΤΕΣ και οι ΟΝΝΕΔΗΤΕΣ που το μόνο που κάνουν είναι να διοργανώνουν πάρτυ σε σκυλάδικα ή σκυλο-clumb και εκδρομές στο αδερφονήσι και τα αδερφό-όρη μπας και προσελκύσουν κάνα αφισοκολλητή. ......

    • factorx avatar
      factorx @ Μηνας 05/01/2013 10:03:24

      Με συγχωρείς αλλά πρέπει να είσαι ο απόλυτος βλάξ για να χαρακτηρίζεις έτσι τον Προφήτη και εμένα. Και δωσε αν θες και το όνομά σου να σε βρίσω επωνύμως να βγάλεις και κανενα φράγκο

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ factorx 05/01/2013 10:25:10

        Aριστα 10' !!!!!!!!

      • Μηνας avatar
        Μηνας @ factorx 05/01/2013 11:22:20

        Δημοσίευσε και το υπόλοιπο κομμάτι του post μου και θα σου δώσω και το επίθετο μου, αφού θέλεις τόσο πολύ να με βρίσεις! Δεν μου απάντησες όμως, έχω άδικο (για όλο το post);

        • Igor Rasputin avatar
          Igor Rasputin @ Μηνας 05/01/2013 12:37:11

          ρε Μηνά, πρέπει να είσαι πολύ Μην...άς όμως!!!

        • Γιώργος Π. και ... avatar
          Γιώργος Π. και ... @ Μηνας 05/01/2013 14:54:15

          Τότε Μηνά γιατί φιλοξενούν ή και αναρτούν δικά τους άρθρα που αναφέρονται στις κομματικές παρατάξεις και τον ρόλο τους στα παν/μια;
          Αν ήταν έτσι τόσα που έχουμε πει κατά καιρούς για τους δαπίτες, θα έπρεπε να μην εμφανίζεται ούτε το παραμικρό σχόλιο.
          Και εκτός των άλλων η πολιτική της ρετσινιάς είναι αποδεδειγμένα εσφαλμένη και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
          Ακόμα και οι ούνοι δαπίτες που έκαναν αυτά μέχρι σήμερα έχουν δικαίωμα στην αυτομεμψία.
          Ο αλληλοσπαραγμός, εξυπηρετεί την ενοχή και η ενοχή τη διατήρηση της άθλιας πραγματικότητας.
          Έχει εργαστεί άλλωστε αριστοτεχνικά προς αυτή τη κατεύθυνση ο "μαζί τα φάγαμε".
          Όμως το ευαγγέλιο πολύ σωστά μιλάει: "ουδείς αναμάρτητος"!
          Το ζήτημα είναι ότι ακόμα και από τους "καθαρούς" και "ηθικότατους" φαρισαίους, οι "λερωμένοι", ο Ματθαίος ο Τελώνης, η Μαρία η Μαγδαληνή, η Οσία Μαρία η Αιγυπτία, αποδείχτηκαν με τη μεταστροφή πολύ καλύτεροι ,ντόμπροι και χρήσιμοι για την ανθρωπότητα και τους χάλασαν τη σούπα της αυταρέσκειας.

          Υ.Γ Δεν ταυτίζω εσένα με τους φαρισαίους, αλλά αυτούς που παριστάνουν τους ηθικούς, που χειραγωγούν το σύστημα και βάζουν τους φτωχοδιαβόλους από κάτω να αλληλοσπαράζονται, ώστε να παραμείνει η κατάσταση ως έχει και να μην αλλάξει τίποτα.
          Στην πράξη φοβόνται ότι είναι πιο έντιμοι αλλά παρασυρμένοι και η μετάνοια θα τους δείξει το αληθινό τους πρόσωπο, με αποτέλεσμα να χάσουν τη θέση τους στην ιστορία και ...στην εξουσία!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Μηνας 06/01/2013 18:23:17

      ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ? Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ?

  3. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/01/2013 09:42:15

    Περασμενα {?} μεγαλεια και διηγωντας τα να λες ''ποτε ξανα ποτε ! ''{?}.Απο την αλλη μερια ολοι περιμενουμε απο 2 μονο οικονομικους εισαγγελεις να διερευνησουν ποθεν εσχες και καταθεσεις μεγαλοσχημονων της Αραχωβας οπως οι εικονιζομενοι για την ικανοποιηση του αισθηματος δικαιου ολων ημων των πληβιων που παρακολουθουσαμε το θηριωδες Hummer ενος εκ των εικονιζομενων διατελεσαντος και Υπουργου Δημοσιας Ταξης να παρελαυνει μετα τα ξεσσαλωμενα ξενυχτια της Αραχωβας σε πεδια πυρκαιων κλπ.Διερωταται κανεις ποιος ο ολογος πωλησης των βιλλων ?Τελειωσαν τα λεφτα τους ?Δεν νομιζω καποιο λακκο εχει η φαβα μαλον για προετοιμασια κουκουλωματος μου μοιαζει .Δεν φτανουν λοιπον οι 2 μονο οικονομικοι εισαγγελεις για την διερευνηση και κατι πρεπει να γινει και γρηγορα για την ενισχυση της οικονομικης εισαγγελειας γιατι θα πεταξουν συντομα σε εξωτικα μερη τα πουλια της Αραχωβας !Εξ αλλου ξερουν και απο off shore εταιρειες !

  4. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 05/01/2013 10:10:40

    Εντυπωσιακή προσέγγιση, αλλά με κάποιες μονομέρειες ως προς τις ευθύνες.
    "Μετά ήρθε η φυλή της περιβαλλοντικής καταστροφής, οι εργολάβοι. Δασικά διάκενα κηρύχτηκαν οικόπεδα και δομήθηκαν, χωρίς σχέδιο, χωρίς υποδομές, χωρίς πρόβλεψη, νομότυπα ή στα όρια της παρανομίας, με ακροβασίες πάνω στη δασική νομοθεσία."
    Για να κηρυχθούν οικόπεδα κάποιοι χώροι που δεν ήταν πριν, απαιτείται κάτι πολύ περισσότερο από νομικές ακροβασίες. Μήπως σε αυτό το θέμα θα πρέπει κάποτε να ψάξουμε και το ποιοί υπέγραψαν τα αντίστοιχα νομιμοποιητικά έγγραφα όπως δασαρχεία, πολεοδομίες, λοιπές υπηρεσίες του δημοσίου;
    Μην ξεχνάμε ότι η διαπλοκή έχει πάντα δύο εμπλεκόμενες πλευρές.

    ΥΓ1. Δεν είμαι εργολάβος
    ΥΓ2. Δεν θα έγραφα κανένα σχόλιο πάνω στο κείμενο (που μου άρεσε όντως), απλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε το πως λειτουργούσε το κράτος μας, αν θέλουμε να το αλλάξουμε.
    ΥΓ3. Προσωπικά θεωρώ ότι οι φυλές της περιβαλλοντικής καταστροφής είναι πολλές, ανάμεσά τους δε, με προεξάρχοντα ρόλο, οι "δήθεν" οικολόγοι.

    • ζιζ avatar
      ζιζ @ Κώστας Χ. 05/01/2013 12:23:25

      Οι υπηρεσίες απο την άλλη μερια του Βουνού εξαντλουσαν την αυστηροτητά τους και απο την μερια... της Αραχωβας εκαναν τα στραβα μάτια ... για ισσοροπία

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Κώστας Χ. 06/01/2013 01:04:59

      @ Κώστας Χ. συμφωνώ στο ΥΓ3, αλλά ισχυρότατο κίνητρο (καταστροφής) έχουν οι προσποριζόμενοι άμεσο όφελος από δραστηριόπτητα η οποία επεμβαίνει βίαια στο περιβάλλον και οι χορηγούντες τις απαραίτητες διοικητικές εγκρίσεις. Οι "δήθεν" οικολόγοι συνήθως υψώνουν σημαία προστασίας του περιβάλοντος για να τα "πάρουν" μετά από εργολάβους, έργα των οποίων εμποδίζουν. Πανάρχαιη τακτική...

  5. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 05/01/2013 11:11:39

    Άρθρο-ποίημα όπου “…αποτυπώνεται η περίοδος της Σημιτικής…” …και πασοκικής (..αλλά και ΝΔ ’07-‘09) εποχής, της νεοελληνικής νεοπλουτίστικης νομενκλατούρας
    (..η ξανθιά λαίδη είναι η γνωστή της ΝΕΤ?)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ανώνυμος 06/01/2013 01:06:15

      Για τη ΝΔ, θάλεγα η περίοδος 2005-2008

  6. Midnight avatar
    Midnight 05/01/2013 11:12:33

    Σωστό εν πολλοίς, αλλά οι εθνικοί λογαριασμοί διαφορετικά μετρούν τον τριτογενή και τον δευτερογενή... Από πού κι ως πού λοιπόν ο Τουρισμός και η Οικοδομή είναι οι ατμομηχανές της παρασιτικής οικονομίας;

    • Midnight avatar
      Midnight @ Midnight 05/01/2013 11:20:50

      Εννοείται όμως ότι έχεις δίκιο για την ισοπέδωση των λιβαδιών και των δασικών διάκενων. Όμως η παραγωγή κατοικίας ακολουθεί την ζήτηση λόγω χιονοδρομικού και χωρικής γειτνίασης με ισχυρά αστικά κέντρα, δεν την προκαλεί.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Midnight 06/01/2013 01:14:41

        "Όμως η παραγωγή κατοικίας ακολουθεί την ζήτηση λόγω χιονοδρομικού και χωρικής γειτνίασης με ισχυρά αστικά κέντρα, δεν την προκαλεί"

        Σαφέστατα όχι για το πρώτο. Οι γνήσιοι χιονοδρόμοι πήγαιναν -και πηγαίνουν και σήμερα- επισκέπτες, αποχωρώντας το βράδυ, μικρό ποσοστό διαμένει στην Αράχωβα.
        Για το δεύτερο είναι σαν την κότα με το αυγό. Όταν κάτι γίνεται μοδάτο τρέχουν οι άνθρωποι, οπότε μετά τρέχουν οι εργολάβοι, που είχαν πριν φροντίσει να κάνουν μοδάτο το μέρος κοκ κοκ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Midnight 06/01/2013 01:08:13

      "Από πού κι ως πού λοιπόν ο Τουρισμός και η Οικοδομή είναι οι ατμομηχανές της παρασιτικής οικονομίας";

      Επιφυλάσσομαι να το αναπτύξω

  7. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 05/01/2013 11:13:12

    Διόρθωση, ..’04-‘09

  8. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 05/01/2013 11:33:26

    Αν ΣΗΜΕΡΑ, αυτοί οι γνωστοί-άγνωστοι, τα μέλη του "συνεταιρισμού"δεν ήταν σκυμμένοι πάνω από το τοπογραφικό, κοιτάζοντας με την αναμενόμενη αγωνία αν το κομμάτι που τους έλαχε έχει θέα...
    ΑνΣΗΜΕΡΑ δεν χαμογελούσαν ικανοποιημένοι που επιτέλους.... "ξεκόλλησε" η δουλειά, "ταχτοποιήθηκαν" τα νομικά και η γη είναι πλέον "ιερή ιδιοκτησία τους"....

    τότε αγαπητέ προφήτη, θα υπήρχε ελπίδα...
    Αλλά δυστυχώς.... δεν..

    Αυτό βέβαια δεν αναιρεί, την ικανοποίηση που αισθάνεται κανείς διαβάζοντας το άρθρο σας..

  9. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 05/01/2013 13:10:27

    θα ηθελα πολυ να γνωριζα τι επαγγελμα εκανε ο συγγραφεας του αρθρου τη συγκεκριμενη περιοδο της επιπλαστης πλουτοκρατιας....

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 05/01/2013 13:30:42

      Μεγαλοεργολάβος στήν Αράχωβα.
      Μέ δεκατρία τζίπ, δώδεκα μαζονέτες, έντεκα αγαπητικιές καί δέκα παραδουλεύτρες.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Ιαπετός 05/01/2013 15:08:02

        Καλή Χρονιά Προφήτη! http://www.youtube.com/watch?v=lUBqFOm6oIE

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Δαναός 06/01/2013 01:16:36

          Καλή Χρονιά Δαναέ

        • τις avatar
          τις @ Δαναός 06/01/2013 08:15:29

          Επιτρέψατέ μου παρεμπιπτόντως... youtube.com/watch?v=WN7yU-FPZ3I

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 05/01/2013 14:04:56

      Eγώ πάντως για γυμνασμένο - ευειδή δάσκαλο του ski και του snowboard στο Χιονοδρομικό του Παρνασσού τον κόβω..... Τόσο λεπτομερής και εκ των έσω πληροφόρηση, αλλιώς δεν εξηγείται !!!! :-)

  10. τις avatar
    τις 05/01/2013 14:01:56

    Έχει και άλλη ολιγώτερο "γκλαμορόζα" εν δυνάμει χρήση η Αράχοβα, όντως πλησιέστατη οικιστική καθ' εαυτήν γνήσια ορεινή περιοχή στην Αθήνα.
    Όταν εδώ το θερμόμετρο κτυπά σαραντάρια εκεί δείχνει 12 βαθμούς κάτω και οι παραλίες δέν απέχουν περισσότερο από 35 χλμ.
    Πόσοι τοπικοί μικρομεσαίοι, πληττόμενοι τώρα, επαγγελματίες είδαν και αυτήν την τουριστική διάσταση της περιοχής στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε γιά να την προβάλουν δυναμικά;

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ τις 05/01/2013 20:48:13

      35 χλμ. ἀπόσταση ἀπό τή θάλασσα δέν τό λές καί λίγο...

      • τις avatar
        τις @ Κυθήριος Τ. 05/01/2013 22:21:32

        Οι ανατολικές παραλίες της Αττικής (Μαραθώνας, Σχινιάς κλπ) απέχουν περισσότερο.
        Το θέμα είναι ο διαφορετικός θερινός τουρισμός-διακοπές, σε σχέση με τα ακριβά παραθαλάσσια θέρετρα, τα βουνά μας εγγίζουν την θάλασσα παντού και έχουν χωριά με πολλαπλές εκδοχές δράσης... ακόμη και μιάς θαλάσσιας εκδρομής, πρέπει να στηριχθούν με εγχώριο τουρισμό όταν οι γνωστοί "ύποπτοι" προορισμοί κάποια 15μερα πνίγονται κυριολεκτικά και από ξένους.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ τις 06/01/2013 01:16:00

      @τις, μην λες όλα τα μυστικά !

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/01/2013 14:15:33

    Χαίρε Προφήτη. Καλή χρονιά. (Και Άφες αυτοίς...(

    "...Δείλαιοι και αμαθείς και βάρβαροι, τι κάνετε;
    Δεν ξέρετε ότι είμαι η μητέρα και η τροφός, το λίκνο η κοιτίδα,
    η μητέρα της περασμένης δόξας και της μελλούμενης;
    Μάταια θαυμάζετε τα μνημεία που έστησαν κάποτε τα παιδιά μου.
    Δεν ξέρετε ότι είναι σαρξ εκ της σαρκός μου και πως όταν η μορφή
    μου αφανιστεί, η δικιά τους θα χάσει το νόημα της;
    Τι εκάνατε την Ελευσίνα;
    Τι εκάνατε τον Ιλισό και τον Κηφισό, τα δυο αγιάσματά μου;
    Δεν βλέπω πια βωμούς των θεών επάνω εις τα όρη μου και τους
    λόφους πάρεξ τα γραφεία και τις μηχανές των Εταιρειών σας.
    Εκείνοι ήταν σημάδι λατρείας, σε σας δεν απομένει παρά η κατώτερη
    μορφή της σχέσης με την φύση, η εκμετάλλευση..."

    Η κραυγή του Πικιώνη για την Ατίμωση της αττικής γης ταιριάζει γάντι στην περίπτωση της Αράχωβας, της κόρης του Παρνασσού αλλά και των Καλαβρύτων, υψίγονου τέκνου των Αροανίων Ορέων. Χάθηκαν οι Νύμφες από τα δάση και ο τραγοπόδαρος Πάνας απέμεινε μονάχος να ασκεί την τέχνη του την αυλητική, που την ακούνε πια μόνο οι μύστες.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/01/2013 01:18:26

      Καλή Χρονιά Γιάννη, θα τα πούμε αύριο

  12. κανενας avatar
    κανενας 05/01/2013 14:30:16

    κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος να δαιμονοποιουμε τους ''θαμωνες'' της Αραχωβας ολα αυτα τα χρονια, ειτε το πασοκ ειτε τη δαπ κτλ...μας διαφευγει οτι εκτος απο τους θαμωνες η πλειοψηφια του κοσμου υιοθετησε ακριτα τη συγκεκριμενη λογικη,ηθικη και αισθητικη...δε πηγε Αραχωβα και δεν εγινε θαμωνας επειδη δε μπορεσε ή δε βρηκε την ευκαιρια...ονειρευτηκε ομως με συναφη τροπο...επειτα, οι ''αντιδραστικοι''...αυτοι που ανηκουν περισσοτερο στη νεολαια του συριζα αλλα οχι μονο...ο εναλλακτισμος των τελευταιων 20 χρονων, τον οποιο ακολουθησε σε μεγαλο βαθμο η νεολαια (π.χ.free camping, μπυρες στις πλατειες κτλ) συγκροτηθηκε περισσοτερο ως αντιδραση στο νεοπλουτισμο, τις ''υλιστικες'' αξιες και τη κυριαρχια της νεοπλουτης και ''αξεστης μαζας'', παρα ως μια αυθεντικη μορφη Αναζητησης, ολοι οι εναλλακτικοι ειτε αριστεροι ειτε ακροδεξιοι(στο πνευμα της αντιπαγκοσμιοποιησης εκατερωθεν) φαντασιωνονται εαυτον ως ''ξεχωριστο απο τη μαζα'' και την ιδεολογια τους ως μειοψηφικη και γι'αυτο αντισυστημικη...εχω την αισθηση οτι πολλοι λιγοι (φυσικα και δεν ανηκω σ'αυτους,συγγνωμη που το αναφερω αλλα οι προσωπικες επιθεσεις ειναι της μοδας..)εμειναν εξω απο την κυριαρχη ιδεολογια τη περιοδο των παχιων αγελαδων και πραγματικα και φαντασιακα, γι'αυτο ας μην βιαζομαστε να κρινουμε...επειτα ποιος θεωρει οτι θ'άλλαξουμε σα κοινωνια ουσιαστικα μονο και μονο επειδη μας το επιβαλλει η κριση? πλαναται οικτρα οποιος το πιστευει αυτο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ κανενας 06/01/2013 01:21:42

      Ορθά. Λέω " όλοι νοσταλγούν χωρίς ενοχές την απεριόριστη χλιδή".
      Τα ίδια θα έκαναν και αν τύχει τα ίδια θα κάνουν.
      Καλή η παρατήρηση για τους "εναλλακτικούς"

  13. rally monkey avatar
    rally monkey 05/01/2013 14:40:59

    ..'σιγα μη τρεχουμε με τα σανίδια στις πλαγιές'
    έτσι ελεγαν για τα σχεδια των Γαλλων για χιονοδρομικό τα 'μπροστά τα χωρια' (που ειχαν τις καλυτερες πλαγιες για πιστες αλλα και σχετικα ανεπτυγμενη οικονομία και τοτε δεν τους πολυ-ένοιαζε) - ετσι το χιονοδρομικο κατέληξε να γινει στην Αράχωβα...
    αυτο για την (προ)ιστορία (οπως μου το μετεφερε οριτζιναλ 'γιδοβοσκος' απο τα μερη..που ψήφιζε και Αντρέα)

    Μερες που ειναι - ενδιαφέρον θα ειχαν και τα πόθεν εσχες των υπαλληλων του Δασαρχειου, πολεοδομιας κλπ κλπ..

    Καλη Χρονιά

  14. Βουλγαρορουσόπουλος avatar
    Βουλγαρορουσόπουλος 05/01/2013 14:56:05

    Και τώρα εμείς οι ΔΑΠήτες που θα πηγαίνουμε εκδρομούλα??

    Κλαψ κλαψ....

    • argentinico tango avatar
      argentinico tango @ Βουλγαρορουσόπουλος 05/01/2013 19:40:39

      Στην Argentina και Brazil,χι χι χι

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Βουλγαρορουσόπουλος 06/01/2013 01:24:08

      Θα υπάρχει ΝΔ για να υπάρχει ΔΑΠ; ...Ή έρχεται νέο κόμμα κεντροδεξιάς ;..

  15. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 05/01/2013 15:17:33

    Ο Δημάρατος ήταν ο 15ος βασιλιάς της αρχαίας Σπάρτης από τη γενιά των Ευρυποντιδών, που κυβέρνησε προσεγγιστικά από το 510 μέχρι το 491 π.Χ.
    Υποστηρίχθηε ότι ο Δημάρατος κακώς ανήλθε στόν θρόνο αφού η πατρότητά του αμφισβητείτο καί ο θρόνος των Ευρυποντιδών δόθηκε στόν Λεωτυχίδα το 491 π.Χ.
    Ο Δημάρατος κατόπιν ταξίδεψε στην Ασία, στην αυλή του Βασιλιά Δαρείου Α'. Στην Περσία ο Δημάρατος έλαβε φιλόξενη υποδοχή και αναφέρεται από τον Ηρόδοτο ότι βοήθησε τον Ξέρξη Α' να διαδεχτεί τον πατέρα του ενάντια στα υπόλοιπα αδέρφια του.

    Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του Ξέρξη εναντίον των Ελλήνων, ο Δημάρατος τον ακολούθησε με την ιδιότητα του συμβούλου. Λίγο πριν από τη Μάχη των Θερμοπυλών, ο Μεγάλος Βασιλιάς, βλέποντας τους λιγοστούς Σπαρτιάτες που στρατοπέδευαν εναντίον των πολυάριθμων στρατιωτών του να χτενίζουν με ολύμπια ηρεμία τα μαλλιά τους πριν από τη μάχη, κάλεσε κοντά του τον Δημάρατο για να του εξηγήσει το παράδοξο φαινόμενο.

    Ο Ξέρξης τον ρώτησε: «Δημάρατε, αυτή τη στιγμή μου έρχεται η όρεξη, να σ’ ερωτήσω κάτι που θέλω. Συ είσαι Έλλην και, όπως μαθαίνω και από σένα και από άλλους Έλληνες, με τους οποίους έρχομαι σε επαφή, από πόλη ούτε......
    ελαχίστη ούτε ασθενεστάτη.
    Τώρα λοιπόν πες μου τούτο. Αν δηλαδή οι Έλληνες θα αντισταθούν και θα τολμήσουν να σηκώσουν χέρι εναντίον μου. Γιατί εγώ έχω την γνώμη, ότι ποτέ, ούτε κι’ αν συνενωθούν όλοι οι Έλληνες μαζί και οι λοιποί άνθρωποι, που κατοικούν προς το μέρος της Δύσεως, δεν είναι αξιόμαχοι, ώστε να αντισταθούν στη δική μου επίθεση, και μάλιστα αν δεν είναι μονιασμένοι. Παρ’ όλα αυτά θέλω να μάθω και τη δική σου γνώμη, σαν τι λες κι’ εσύ».

    Αυτήν την ερώτηση του έκαμε και ο άλλος απάντησε και είπε: “Βασιλιά μου, τι προτιμάς, να σου ειπώ την αλήθεια ή να σου κάνω την καρδιά;”.
    Και εκείνος τον διέταξε να ειπεί την αλήθεια και πρόσθεσε ότι δε θα δυσαρεστηθεί καθόλου μαζί του, παρά θα τον έχει όπως πρώτα.

    Άμα το άκουσε αυτό ο Δημάρατος, άρχισε να του λέγει: “Έ λοιπόν βασιλιά μου, επειδή με διατάζεις ρητώς να σου πω την αλήθεια και να σου πω πράγματα, για τα οποία να μη με πιάσεις αργότερα ψευδόμενον, σου λέγω ότι η Ελλάς με τη φτώχεια είναι ανέκαθεν αχώριστοι σύντροφοι, αλλά με αυτήν συνδυάζει την αρετή, δημιούργημα της ευφυΐας των Ελλήνων και της αυστηρής πειθαρχίας. Και με το θάρρος αυτό η Ελλάς αποφεύγει και τη φτώχεια και την υποδούλωση”». [1]

    «Γιατί, αν και είναι ελεύθεροι, εν τούτοις δεν είναι σε όλα ελεύθεροι. Από πάνω τους στέκει ένας κύριος, ο νόμος, και αυτόν τον φοβούνται πολύ περισσότερο ακόμη απ’ ότι φοβούνται εσένα οι δικοί σου».[2]

    «Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν το κακό και να θεωρούνται έξυπνοι, παρά να είναι καλοί και να τους λένε κουτούς».[3]

    [1] Ηροδότου, βιβλίο VII, κεφ. 10, 1 - 103.
    [2] Ηροδότου, ό.π., κεφ. 104-106.
    [3] Θουκυδίδου, Ιστορία Γ΄ (82).

    ΥΓ: Η φτώχεια (μετά από ένα μικρό διάλειμμα) μάς ξαναέγινε αχώριστος σύντροφος.
    Ο νόμος (αξιακές αρετές) έχει εκπέσει πρό πολλού.
    Τά απομεινάρια τής αρετής (κατά Θουκυδίδη) τά ξαναπάτησε τό τρένο τής Ιστορίας.
    Νομοτελειακά μάς έμεινε η φτώχεια και η υποδούλωση.
    Ξεμείναμε καί από μύστες τής αρετής.
    Καί μετά απορούμε γιά τήν άνοδο τής Χρυσής Αυγής καί τήν επικρότηση τής διαστροφής τών αξιών πού μάς σερβίρει.
    Η διαστροφή τών αξιών είναι τό μόνο, πού διαχρονικά δέν χάθηκε.

    Λυπάμαι άν δέν σάς φτιάχνω τήν καρδιά.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ιαπετός 05/01/2013 16:57:44

      Ὧν ἐνθυμουμένους χρὴ μὴ προσέχειν τὸν νοῦν
      τοῖς ἐν τῷ παρόντι μὲν χαριζομένοις, τοῦ δὲ μέλλοντος
      χρόνου μηδεμίαν ἐπιμέλειαν ποιουμένοις, μηδὲ τοῖς φιλεῖν
      μὲν τὸν δῆμον φάσκουσιν, ὅλην δὲ τὴν πόλιν λυμαινομένοις.
      Ἃ καὶ πάντων μάλιστ’ ἄν τις θαυμάσειεν,
      ὅτι προχειρίζεσθε δημαγωγοὺς οὐ τοὺς τὴν αὐτὴν
      γνώμην ἔχοντας τοῖς μεγάλην τὴν πόλιν ποιήσασιν,
      ἀλλὰ τοὺς ὅμοια καὶ λέγοντας καὶ πράττοντας τοῖς
      ἀπολέσασιν αὐτήν...

      Ήτοι:
      ...Έχοντας αυτά κατά νου, πρέπει να μην ακούτε αυτούς που προς το παρόν σας ευχαριστούν, ενώ καθόλου δε φροντίζουν για το μέλλον, ούτε αυτούς που λένε πως αγαπούν το λαό, αλλά καταστρέφουν την πόλη. Και αυτό προκαλεί τη μεγαλύτερη εντύπωση απ' όλα, ότι δηλαδή διαλέγετε για αρχηγούς του λαού όχι αυτούς που συμφωνούν με κείνους που έκαναν την πόλη μεγάλη, αλλά αυτούς που λένε και κάνουν όμοια με εκείνους που την κατέστρεψαν...

      Συνεπώς, δε χαλάς την καρδιά κανενός.

      (Η περικοπή είναι του Ισοκράτη)

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/01/2013 18:05:25

        Έχεις δίκιο Γιάννη.
        Καί άν θέλουμε νά ακριβολογούμε, τα λόγια τού Δημάρατου δέν αφορούν όλους τούς Έλληνες, αλλά μονάχα τους Λακεδαιμονίους.
        Οι υπόλοιποι έλληνες στήν πλειοψηφία τους δώσανε Γή καί Ύδωρ.
        Οι δημοκρατικοί Αθηναίοι αναγκάστηκαν νά ναυμαχήσουν, αφού χάσανε τήν στεριανή τους πατρίδα καί η ικανότητα τού Θεμιστοκλή τούς χάρισε τήν μεγαλύτερη νίκη.
        Γι' αυτό καί τόν ανταμείψανε στήν συνέχεια η (πλέρια;) δημοκρατικοί, καταδικάζοντάς τον σέ θάνατο σάν άνθρωπο τού Ξέρξη. Σάν δωσίλογο θά λέγαμε σήμερα. Βρήκε καταφύγιο στόν Ξέρξη, τόν τίμησε καί αυτοκτόνησε όταν τού ζητήθηκε νά «ξεπληρώσει» τήν φιλοξενία.

        Αργότερα είχαμε καί τό πλήν Λακεδαιμονίων:
        «Αλέξανδρος Φιλίππου καί οι Έλληνες πλήν Λακεδαιμονίων από τών βαρβάρων τών τήν Ασίαν κατοικούντων»

        Έτσι είμασταν πάντα. Καί τότε καί τώρα.
        Η περιέργειά μου έγκειται στό γεγονός, πώς ιστορικά επιβιώσαμε.

        • Αριστέα avatar
          Αριστέα @ Ιαπετός 24/01/2013 10:12:02

          .....επειδή πολεμάμε συνεχώς μεταξύ μας καί είμαστε σέ εγρήγορση?

  16. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 05/01/2013 15:37:48

    Εξαιρετικό άρθρο, είναι ευχάριστο να ξεφεύγεις λίγο από την καθαρή πολιτική

  17. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 05/01/2013 15:40:20

    Eξαιρετικός ως συνήθως.

  18. gloupp avatar
    gloupp 05/01/2013 16:06:39

    Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!

    Μας έλειψες Προφήτη... !

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ gloupp 06/01/2013 13:45:52

      Καλή Χρονιά !

  19. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 05/01/2013 16:24:02

    Kαι όλα αυτά βέβαια με την ευχερεια των τραπεζικών διακοποδανείων,την ηλιθιότητα των πολιτών και την ανοχή της πολιτείας.

  20. Dimitris avatar
    Dimitris 05/01/2013 17:06:39

    Η εμπειρία μου από την επίσκεψη μου στα χωριά της Γορτυνίας (Δημητσάνα, Στεμνίτσα, Βυτίνα) με άφησε με το στόμα ανοιχτό. Οι τζιπάρες και τα "Καγιέ" στα parking των ξενοδοχείων, οι ουρές στα εστιατόρια (ακόμα και τα ακριβά) και η πληρότητα στα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια παρέπεμπαν στις "ένδοξες" μέρες του 2009 και πίσω. Μήπως τελικά υπάρχει πολύ "περιττό λίπος" ακόμα?

    • Σοφία avatar
      Σοφία @ Dimitris 05/01/2013 17:34:47

      Μαλλον εχετε την εντυπωση οτι φτωχυναμε ολοι.
      Να σας υπενθυμησω Dimitri οτι δοκιμαζονται μονον οσοι πληρωνουν φορους, οσοι δεν εκλεψαν, και οσοι δεν προστατευονται.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Σοφία 05/01/2013 19:06:02

        Κυριως δοκιμαζονται οσοι πληρουν ταυτοχρονως και τις 3 προυποθεσεις, αγαπητη Σοφια.
        Ακριβεστατη αναλυση της Ελληνικης πραγματικοτητας σε 3 μονον σειρες. Καλη Χρονια.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Dimitris 06/01/2013 01:32:27

      @Dimitris, οι ανταποκρίσεις σάς επιβεβαιώνουν πλήρως. Μη ξεχνάτε, το 1% δεν έχει επηρεαστεί καθόλου και ένα στρώμα 2-3% έχει επηρεαστεί λίγο. Είναι ~300.000 άνθρωποι, αρκετοί για να κινήσουν την μηχανή της ευζωίας. Παράλληλα, πολλοί έχουν τα λίγα, απαραίτητα, για μικροαποδράσεις, έστω και ημερήσιες.

  21. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/01/2013 18:24:45

    Πουλάνε τα σαλέ. Όχι δεν φοβούνται τον ΣΔΟΕ, ούτε . Απλώς ξέρουν ότι δεν θα "συμφέρουν" με τα νέα φορολογικά.
    Και πουλάνε επίσης, τα σαλέ για να έχουν ρευστό διαθέσιμο (Καραιβικό ή Κρανιδιώτικο, ίδιο είναι), το καλοκαίρι. Δύσκολοι καιροί για εισροές από άλλες πηγές. Και μην περιμένετε να ξε-σαλώσουν στην Μύκονο ή Σαντορίνη. Υπάρχει η Μαγιόρκα, Κανάρια Νησιά, πιό μακριά οι Μπαχάμες, πιό κοντά η Οπάτια (ναι το θέρετρο των ...Αψβούργων).
    Εκτός εάν...
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, Προφήτη μου. Πολύ θα ήθελα (για ν' "ανέβω" ψυχολογικά), να έχω αυταπάτες. Ότι δεν θα βρούν αγοραστές άς πούμε.
    Ξέρω, θα βρούν αγοραστές. Μόλις κατεβάσουν κάπως τις τιμές. Το Άμπου Ντάμπι νά 'ναι καλά και το Κατάρ. Και η ευρύτερη πετρελαιο-Αραβία. Σκληροί αγοραστές και Άραβες, παζαρεύουν. Αλλά στο τέλος αγοράζουν.
    Αλλάχ-ου-άκμπαρ λοιπόν προσεχώς, αγαπητοί Παρανασσιώτες, και σαλαμαλέκουμ...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 06/01/2013 01:34:22

      Καλή Χρονιά Θείε.
      "Χρωστάς" μια καλή μετάφραση από το
      h--p://www.spiegel.de/politik/deutschland/die-deutschen-und-ihre-gesellschaftlichen-konflikte-a-875566.html

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Προφήτης 06/01/2013 11:53:32

        Το Γερμανικό αντίστοιχο του "έξω οι Βλάχοι" (γεμάτο το Χριστουγεννιάτικο Βερολίνο με συνθήματα "Schwaben raus" - είδες οι "ευσεβείς Προτεστάντες" στην επέτειο της Γέννησης του Θεού της Αγάπης;) :
        h**p://www.antinews.gr/2013/01/04/197895/#comment-1106998
        Ως αλλοτινός κάτοικος της ωραίας Σουαβίας, με τα Μαύρα δάση της, τους ποιητές της και τις εξαντρίκ πολιτικές της τάσεις, αισθάνθηκα ενοχλημένος σφόδρα.
        Μεταξύ μας, τρίχες η Αράχωβα μπροστά στο Todtnauberg με την όμορφη Titisee, στον Μέλανα Δρυμό. Ευτυχώς, οι Γερμανοί χλεχλέδες και γκλαμουρο"επώνυμοι" αποφεύγουν τον Μέλανα Δρυμό. Πάνε Ελβετία.

  22. DINOS P. avatar
    DINOS P. 05/01/2013 18:49:36

    ΑΡΑΧΩΒΑ παλι με χρονια με καιρου παλι δικιας μας θαναι εχει πεσει πολυ χρημα
    εκει και δεν την αφηνουν να ξεχασθη οτι και να γινη ετσι που λεται αγαπητοι
    φιλοι .ολοι εκει θα πατε ΔΑΚΙΤΕΣ ,ΠΑΣΚΙΤΕΣ .ΡΗΓΑΔΕΣ κτλ οι μπουρζοαζια
    σε ολους αρεση.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ DINOS P. 06/01/2013 01:38:35

      Η μπουρζουαζία αρέσει στους προλετάριους και γίνεται αντικείμενο διακωμώδησης από τους μπουρζουάδες.
      Καθένας κυνηγάει ό,τι του λείπει.

  23. Χρήστος avatar
    Χρήστος 05/01/2013 19:29:30

    η ελίτ κάνει εκπομπή στον ΑΝΤ1 τα βράδια.

  24. ARISTOMENIS VIGILANT avatar
    ARISTOMENIS VIGILANT 05/01/2013 19:37:01

    ποια Αράχωβα; ποιό Λιβάδι;
    Εδώ τα τρώνε >>>http://www.badruttspalace.com/
    Η κυρία παύλα ( - ), οι τραπεζίτες μας , οι φίλοι του αθλητισμού μας κλπ, κλπ

    Μην μας αποκοιμίζετε...

  25. η Dimi avatar
    η Dimi 05/01/2013 19:37:27

    Πριν 3 χρόνια, μαύρισε και θρήνησε η ψυχή μας όταν με δέος αντικρίσαμε τα καρβουνιασμένα ελατοδάση και τους μελότοπους του παγκόσμια γνωστού ΠΟΠ ελατόμελου τύπου βανίλιας της Ελάτης στη καρδιά του άλλοτε κατάφυτου, Θεϊκού Μαινάλου. Στους μελότοπους, εκεί όπου ο τραγοπόδαρος Πάνας μάγευε με τις μελωδίες του τα ζώα και τα πουλιά, κι έπαιζε με τις Νύμφες του δάσους. Όσοι στους μελότοπους αυτούς έχουμε περπατήσει και τα μελίσσια και τις πλουμιστές πεταλούδες του Μαινάλου έχουμε “γνωρίσει”, όσοι στον άλλοτε κρυστάλλινο (και πριν 3 χρόνια γεμάτο στάχτες και λάσπες) μυθικό Λάδωνα* (ήρεμης ροής ποτάμι) έχουμε κολυμπήσει, υποσχεθήκαμε ό,τι είναι δυνατό να κάνουμε για να τιμωρηθούν "Τα Τέρατα!" τα οποία για τους επόμενους αιώνες την Ελλάδα και τα παιδιά της από τους Θεϊκούς πνεύμονες οξυγόνου και πηγών κρυστάλλινου νερού αποστέρησαν.

    *Ο περιηγητής Παυσανίας εντυπωσιασμένος από την φυσική ομορφιά του Λάδωνα είχε γράψει στα "Αρκαδικά-Αχαϊκά": “Ο Λάδων έχει το ωραιότερο νερό από όλους τους ποταμούς της Ελλάδος. Φημίζεται άλλωστε μεταξύ των ανθρώπων, λόγω του έρωτα του Θεού Απόλλωνα με τη κόρη του Λάδωνα, Δάφνη και των σχετιζομένων με αυτήν παραδόσεων. Κατά την ομορφιά βεβαίως, δεν είναι δεύτερος από κανέναν άλλο ποταμό βαρβαρικό ή Ελληνικό.."

  26. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 05/01/2013 21:24:09

    Lifestyle,glamour καί προκλητικά χλιδάτη ζωή μέ ἀμέτρητες ''ἐργατοώρες'' στά χαραματάδικα καί στά ὀρθάδικα..Δέν μέ ἐνοχλεῖ,δέν μέ ἀγγίζει καθόλου αὐτό,ὁ καθένας σύμφωνα μέ ὅσα ἔβγαζε,ὅσα ἤθελε σκορποῦσε,δικαίωμά του.
    Μέ ἐνοχλεῖ ὅμως ἀφάνταστα ὅταν οἱ ὑπόλοιποι εὐρωπαῖοι ἔχουν τήν ἐντύπωση καί διακηρύττουν ὅτι ὅλοι οἱ Ἔλληνες ἀκολουθούσαμε τόν ἴδιο τρόπο ζωῆς..

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Κυθήριος Τ. 05/01/2013 22:41:33

      «Άνευ ψεύδους ουδεμία υπόθεσις ευοδούται.
      Η αργία εγέννησε την πενία.
      Η πενία έτεκεν την πείνα.
      Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν.
      Η όρεξις εγέννησε την αυθαιρεσίαν.
      Η αυθαιρεσία εγέννησε την ληστείαν.
      Η ληστεία εγέννησε την πολιτικήν.
      Ιδού, η αυθεντική καταγωγή του τέρατος τούτου.»

      ~Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης (1851-1911) Ο κορυφαίος, ο διεθνώς
      αναγνωρισμένος Έλληνας λογοτέχνης, ο επονομαζόμενος "Άγιος των Ελληνικών Γραμμάτων".

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ η Dimi 06/01/2013 01:39:57

        @Dimi, να'σαι καλά που θύμισες τον κοσμοκαλόγερο...
        Καλή Χρονιά

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ η Dimi 06/01/2013 12:44:15

        Dimi,Καλή καί εἰρηνική χρονιά,ἡ ἐπιστροφή καί ἡ μελέτη τῶν γραμμάτων ἐκείνων πού γαλουχήθηκαν μέ τά ἰδεώδη τους γενιές ἑλληνοπαίδων καί ἀνέπτυξαν μ' αὐτά ἑληνική ψυχή,εἶναι νομίζω ἀπό τίς λίγες εὐκαιρίες πού μᾶς ἔμειναν γιά νά περισωθεῖ κάτι στόν τόπο αὐτό..
        Νά εἶσαι πάντα καλά καί σ' εὐχαριστοῦμε πού συχνότατα μᾶς τό θυμίζεις!

  27. NONOS avatar
    NONOS 06/01/2013 01:02:21

    Αριστο το αρθρο φωτογραφίζει ακριβώς τον νεοελληνα μπαταχτση αστο αυτον που δεν υπέβαλλε ποτε του φορολογικη δηλωση αυτον που δηλωνε κι αυτα που επεσαν στην εκρηξη του τσαλεντσερ για να παρει μαιμου επιδοτηση αυτον που επερνε μιζα για να χορηγησει δανειο αυτον που αυγατησε τα φραγγα του με τη λαμογια του χρηματηστηριου αυτον που παρηγγηλε το τυφλο c4i αυτον που παρηγγειλε τα τυφλα mirage αυτον που πηρε τα zubr που τρυπούσαν αυτον που τετραπλασιασε το κοστος της ολυμπιαδος αυτα τα ξεκκωλλα που εδοσαν κορμι και υδωρ στους καναλαρχες και τοσα αλλα που αδυνατω να απαριθμησω..αλλα ειπαμε στην Ελλάδα η ΧΑΣΟΥΡΑ η ΤΣΙΠΟΥΡΑ κ ηΚΑΨΟΥΡΑ πληρωνονται ..συνηθως ομως με κλεμμένα ..........

  28. victoria (true) avatar
    victoria (true) 06/01/2013 02:52:12

    Ω ναι... Καλή χρονιά Προφήτη!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ victoria (true) 06/01/2013 13:52:14

      Καλή Χρονιά Βικτώρια !

  29. Ρουμελιώτης avatar
    Ρουμελιώτης 06/01/2013 03:36:39

    Μεγάλες αλήθειες, έστω και μισές. Εμφανώς έχει πληροφόρηση εξ ημών ο Προφήτης.
    Η "Αράχωβα του Χειμώνα" φοράει την φράγκικη στολή της και βγαίνει στο σανίδι για παράσταση. Τίτλος του έργου: Ο διαχρονικός καθρέπτης του νεοέλληνα, μια σύντομη βιογραφία, η επιτομή της Μεταπολίτευσης ως την κατάρρευση.
    Όμως, όταν πέσει αυτή η αυλαία, όταν οι ροκ σταρ και οι γκρουπις ξεκινήσουν περιοδία για τις θερινές παραστασεις, όταν τα φράγκικα μπούν στο σεντούκι και βγει η κολλαριστή πιέτα και οι χρυσοκεντημένες ποδιές, τότε Προφήτη και Φάκτορα ξανακοίτα προς τα δω και θα δεις ένα άλλο έργο, έναν άλλο καθρέπτη του Έλληνα χωρίς οπτικά εφέ. Θα δεις την "Αράχωβα του Παρνασσού" ένα κομμάτι ακατέργαστης Ελλάδας και θα καταλάβεις γιατί ο σπόρος του έλληνα δεν θα πεθάνει ποτέ...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ρουμελιώτης 06/01/2013 13:57:26

      @ Ρουμελιώτης
      Εμφανώς, διάβασες βιαστικά.
      Γράφω :"Γενικά κράτησαν περισσότερο σε σύγκριση με τους παλαιά πάμπτωχους Μυκονιάτες τον χαρακτήρα τους, πράγμα δυσδιάκριτο βέβαια το χειμώνα, την high season, ευκρινέστερο το καλοκαίρι, χωρίς τις πολυπληθείς τουριστικές ορδές".
      Έχουν γνώση οι φύλακες, αγαπητέ.

      • Ρουμελιώτης avatar
        Ρουμελιώτης @ Προφήτης 06/01/2013 21:17:18

        @ Προφήτης
        Φύλακας λέω οτι είμαι κι εγώ, ενάντια στις ορδές των Βαρβάρων, "...αμήχανος μπροστά στην καταιγιστική μεταμόρφωση του οικείου μου χώρου...", όπως λες. Ελπίζω εσύ να έχεις ευκολότερο έργο.
        Σε χαιρετώ

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 06/01/2013 10:45:40

    Προφήτη, 2013 ευχές για υγεία, ευτυχία, δημιουργία. Οι εγκάρδιες ευχές, έχουν δύναμη μαγική όταν πιστεύουμε σ’ αυτές.

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/01/2013 12:36:03

    Κακός χαμός. Κάτι που δεν περίμενα:
    h**p://streetfiles.org/photos/detail/694067/
    ("τί δουλειά έχετε εδώ" - στο Πρεντσλάουερ Μπέργκ;")
    h**p://spclspcl.wordpress.com/2011/07/02/alles-klar-schwaben-raus/

    Έχει βλάχους η Αράχωβα (εκτός από τον κ. Πέτρο);

  32. pipis avatar
    pipis 06/01/2013 19:10:56

    "Σημιτικής εκτροπής"; Είδαμε και τα χαϊρια της διακυβέρνησης Καραμανλή. Τότε που ξόδεψαν σε μια πενταετία όσα το Μπατσόκ σε είκοσι χρόνια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.