#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/02/2012 12:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Από την άμεση καταστροφή στην αμφίβολη σωτηρία



Του Κώστα Ροδινού

Από  το πρωί   με ρωτάνε, αν  πρόκειται   για καλή   ή κακή συμφωνία.

Κατ’ αρχήν οι συμφωνίες κρίνονται  στην εφαρμογή τους.  Και η καλύτερη συμφωνία, αν δεν μπορεί να υλοποιηθεί  καταντάει  άχρηστη!  Άρα, ας μη σπεύδουμε να πανηγυρίζουμε προκαταβολικά..  Πολλώ δε μάλλον, όταν  ο κ. Παπανδρέου παρά λίγο να  μας κατέβαζε στους …δρόμους τον Μάϊο του 2010, τον  Μάρτιο του 2011, τον Ιούλιο και τον Οκτώβριο του 2011. Και  τότε είχαμε επιτύχει …ιστορικές συμφωνίες.

Δεύτερον, μια συμφωνία  αξιολογείται , επίσης,  με βάση τις εναλλακτικές δυνατότητες που είχαμε  και το κόστος τήρησής της.

Τρίτον, δεδομένου ότι και αυτή η συμφωνία στηρίζεται  σε παραδοχές και εκτιμήσεις της Τρόϊκα, θα μου επιτρέψετε να είμαι εξαιρετικά καχύποπτος, αν βγαίνουν τα …..νούμερα.   Γιατί  μέχρι σήμερα η Τρόϊκα έχει πέσει έξω σε όλες τις εκτιμήσεις της! Λέτε, για πρώτη φορά οι εκτιμήσεις της να είναι σωστές.  (κάποιος που ήταν  γνώστης των διαπραγματεύσεων μου αποκάλυψε ότι ο Τόμσεν και η παρέα του τούτη τη φορά στηρίχθηκαν μάλλον  στο απαισιόδοξο σενάριο για να είναι προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο)

Τέλος,  είναι  λυπηρό να διαπιστώνει  κανένας ότι ο ελληνικός λαός υφίσταται αυτή τη βίαιη προσαρμογή για να  επανέλθει το χρέος μας το 2020 εκεί που ήταν το …2009! Προτού ενσκήψει η λαίλαπα Παπανδρέου.

Μας δένουν …..χειροπόδαρα

Επί της ουσίας : Στα ….θετικά:

Τα θετικά

- Η απομείωση του χρέους μας κατά 107 δις ευρώ, σύμφωνα τουλάχιστον με τον IIF.

- Η μείωση του επιτοκίου στο 2% για  τα τρία πρώτα χρόνια και 3% για τα επόμενα 5 χρόνια.  ΄

Όμως, για τα επόμενα και μέχρι τα 30% το επιτόκιο σκαρφαλώνει στο 4.3 %!!!   Αυτό σημαίνει  ότι  το μεσοσταθμικό επιτόκιο  στα ομόλογα, σε όλη τη 30ετή διάρκειά τους, ανέρχεται στο 3,65%. Μάλλον αρκετά υψηλότερο από το επιτόκιο που κατά το ΔΝΤ καθιστούσε το χρέος μας βιώσιμο.

Οι χώρες  της Ευρωζώνης, που  παρέχουν διμερή δάνεια στην Ελλάδα στα πλαίσια του πρώτου πακέτου διάσωσης από το Μάιο του 2010, δέχθηκαν να μειώσουν το περιθώριο των δανείων αυτών στις 150 μονάδες βάσης (1,50%). Αυτό θα ελαφρύνει το χρέος της χώρας κατά 2,8% του ΑΕΠ της.

Οι χώρες της Ευρωζώνης, των οποίων οι κεντρικές τράπεζες διακρατούν ελληνικά ομόλογα , συμφώνησαν να μεταβιβάζουν στην Ελλάδα έως το 2020  τα μελλοντικά κέρδη που θα αποκομίζουν οι εν λόγω τράπεζες από τα ομόλογα αυτά. Αυτό θα ελαφρύνει το ελληνικό χρέος κατά 1,8% του ΑΕΠ έως το 2020.

Τα αρνητικά

Ο Πρόεδρος του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου Τσαρλς Νταλάρα  προειδοποίησε ότι το κείμενο της συμφωνίας που οριστικοποιήθηκε σήμερα το πρωί «πρέπει να τεθεί προς έγκριση στο σύνολο των μελών της, τις τράπεζες, τις ασφαλιστικές εταιρείες και τα επενδυτικά ταμεία, η απάντηση των οποίων θα κρίνει την επιτυχία της διαδικασίας απομείωσης του ελληνικού χρέους.»

Ουδείς μπορεί να προεξοφλήσει ότι θα δεχθούν όλοι! Και αν δεν δεχθούν;

Η κ. Λαγκάρντ θα θέσει τη συμφωνία στο ΔΣ του ΔΝΤ για να αποφασιστεί το ποσό με το οποίο θα συμμετάσχει στη νέα συμφωνία. Και το κλίμα στο ΔΝΤ δεν είναι, όπως ήταν στο παρελθόν.

Η  Κυβέρνηση Παπαδήμου – Βενιζέλου δέσμευσε τη  χώρα με  τέτοιο τρόπο ώστε για να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις  που απορρέουν από αυτήν τη συμφωνία, θα καταβάλει απευθείας σε ειδικό, κλειστό λογαριασμό, ποσό που θα αντιστοιχεί στην εξυπηρέτηση του χρέους της για κάθε τρίμηνο του έτους.

Η Ελλάδα δεσμεύτηκε ακόμα να υιοθετήσει εντός των επόμενων δύο μηνών νομοθετική ρύθμιση που θα δίνει ταμειακή προτεραιότητα στην αποπληρωμή του χρέους της. Η ρύθμιση αυτή μάλιστα θα περιβληθεί και την ισχύ  Συνταγματικής διατάξεως!

Εκπρόσωποι της τρόικας θα έχουν «μόνιμη παρουσία» στην Αθήνα για να διασφαλίσουν την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων που προβλέπονται στη δανειακή σύμβαση. Η «μόνιμη παρουσία» μπορεί και να είναι …επιτροπεία!

Η χώρα  μας πρέπει να  παράγει  πρωτογενή πλεονάσματα από το 2013! Με την οικονομία σε βαθιά ύφεση ο στόχος αυτός μοιάζει ανέφικτος.

Τέλος, προϋπόθεση για την υλοποίηση της συμφωνίας είναι  η συνέχιση της λιτότητας που εξαθλιώνει τους  Έλληνες!

Πολύ φοβούμαι ότι με  τη συμφωνία των Παπαδήμου-Βενιζέλου κερδίσαμε χρόνο και μια «αμφίβολη σωτηρία».

Ποια είναι η απάντηση;

«Την περασμένη εβδομάδα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβεβαίωσε αυτό που υποπτεύονταν οι πάντες: οι οικονομίες τις οποίες επιβλέπει συρρικνώνονται, δεν αναπτύσσονται. Δεν πρόκειται ακόμη μια επίσημη ύφεση, αλλά το μόνο πραγματικό ερώτημα είναι πόσο βαθιά θα είναι η κάμψη….  Ακόμη χειρότερα, οι ηγέτες της Ευρώπης συνεχίζουν να επιμένουν στο οικονομικό δόγμα που ευθύνεται για αυτή την καταστροφή.  ….Η Ελλάδα θα είχε μεγάλα προβλήματα όποιες αποφάσεις και αν λαμβάνονταν, και το ίδιο ισχύει, σε μικρότερο βαθμό, για άλλα έθνη στην περιφέρεια της Ευρώπης. Αλλά τα πράγματα έγιναν πολύ χειρότερα από όσο ήταν αναγκαίο, από τον τρόπο με τον οποίον οι ηγέτες της Ευρώπης, και ευρύτερα οι πολιτικές ελίτ, υποκατέστησαν την ανάλυση με κατήχηση, και τα διδάγματα της ιστορίας με φαντασιώσεις.

Στις αρχές του 2010, η οικονομική πολιτική της λιτότητας - η επιμονή ότι οι κυβερνήσεις θα έπρεπε να περικόψουν τις δαπάνες παρά την υψηλή ανεργία - επικράτησε στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Το δόγμα διαβεβαίωνε ότι οι άμεσες αρνητικές επιπτώσεις που θα είχαν για την αγορά εργασίας οι περικοπές στις δαπάνες θα ισοσταθμίζονταν από αλλαγές στην «εμπιστοσύνη», ότι οι άγριες περικοπές θα οδηγούσαν σε αύξηση των δαπανών από καταναλωτές και επιχειρήσεις, ενώ τα έθνη που δεν θα έκαναν τέτοιες περικοπές θα έβλεπαν φυγή κεφαλαίων και ραγδαία αύξηση επιτοκίων.

Τώρα βλέπουμε τα αποτελέσματα - και είναι ακριβώς αυτά που θα σας έλεγαν τρεις γενιές οικονομικής ανάλυσης και όλα τα διδάγματα της ιστορίας. Αυτή η περιβόητη εμπιστοσύνη δεν εμφανίστηκε ποτέ: καμία από τις χώρες που μείωσαν τις δαπάνες τους δεν είδε την προβλεπόμενη ανάπτυξη στον ιδιωτικό τομέα.

Αντιθέτως, οι αρνητικές επιπτώσεις της δημοσιονομικής λιτότητας ενισχύθηκαν από την μείωση των δαπανών των ιδιωτών.  Επιπλέον, οι αγορές ομολόγων εξακολουθούν να αρνούνται να συνεργαστούν. Ακόμη και οι καλύτεροι μαθητές της λιτότητας, χώρες που, όπως η Πορτογαλία και η Ιρλανδία, έχουν κάνει ό,τι τους ζήτησαν, είναι ακόμη αντιμέτωπες με αστρονομικό κόστος δανεισμού. …

Τι πρέπει, λοιπόν, να κάνουμε για να πείσουμε όσους επιμένουν ότι μπορούμε να φτάσουμε στην ευημερία μέσω περικοπών ότι έχουν άδικο; 

Το θέμα είναι ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά για να βοηθήσουμε τις οικονομίες μας, αντιστρέφοντας απλώς την καταστροφική λιτότητα των τελευταίων δύο ετών. ….  Κοιτάξτε, καταλαβαίνω γιατί άνθρωποι με επιρροή διστάζουν να παραδεχθούν ότι ιδέες περί οικονομικής πολιτικής που πίστευαν ότι απηχούσαν βαθιά σοφία ήταν τελικά μια απόλυτη, καταστροφική τρέλα. 
Αλλά ήρθε η ώρα να αφήσουμε πίσω μας τις ψευδαισθήσεις για τις αρετές της λιτότητας σε οικονομίες που βρίσκονται σε ύφεση.”

Αυτά δεν τα λέει ο …Σαμαράς! Το γράφει  ο  Paul Krugman στους New York Times!

H σωτηρία της Ελλάδος δεν εξαρτάται από τη ...συμπόνια των ξένων, αλλά από την απόφαση ημών των Ελλήνων να το πάρουμε απόφαση ό,τι θέλουμε να σωθούμε!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tak avatar
    tak 21/02/2012 12:28:58

    Μπορούμε να ανατρέψουμε την αμφιβολία... Αν δουλέψουμε περισσότερο και αφήσουμε τον Αντώνη Σαμαρά να κυβερνήσει κατά πως του πρέπει...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ tak 22/02/2012 02:45:16

      Γράφει ο Βατάτζης:
      Είχαμε στείλει διάφορα ενημερωτικά σημειώματα για το σωτήριο CDS (ως αγορά, και αν δεν πουλιόταν από τους ΓΑΠ-ΠΑΠΑΚ) του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου από τον Φιλιππίδη, και πως αυτό θα έσωζε ολόκληρη την ελληνική οικονομία, αλλά η διπλή πώλησή του μετά, συν τα ψεύτικα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αλλά και το περιθώριο σορταρίσματος (που είχε καταγγείλει τότε η Βάσω) σε Τ+10, οδήγησε στην καταστροφή και υποδούλωση της πατρίδας μας στο ΔΝΤ κυρίως.

      Σήμερα, με εντελώς άλλα δεδομένα, αποδεικνύεται ότι η Γερμανία δείχνει να "παίρνει" την Ελλάδα (μέσω του psi) από σφαίρα επιρροής των ΗΠΑ, επειδή τους πουλάει προστασία με την μη ενεργοποίηση των ελληνικών cds, τα οποία είναι ικανά να καταστρέψουν πολλές αμερικανικές τράπεζες (όπως θα επιθυμούσε ακόμα και ο...Σόρος για τους δικούς του λόγους), αλλά και Γαλλικές, Βρετανικές, κοκ.

      Μη έχοντας κάτι άλλο να κάνει η Αμερική, προσπαθεί να πιέσει την Γερμανία, με "λαϊκό ξεσηκωμό" των μαζών, υπέρ...της Ελλάδας και κατά της κακιάς Μέρκελ. Αυτό μπορεί και να μας συμφέρει, αλλά το σημαντικότερο παιχνίδι για την Ελλάδα δεν είναι μόνο μεταξύ Γερμανίας και ΗΠΑ, αλλά και μέσω του "αμυντικού" άξονα Ρωσίας, Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ, με στόχο την δημιουργία τρίτου πόλου επιρροής στην περιοχή μας, και μακρυά από παραδοσιακές εξαρτήσεις (ας μην ξεχνάμε τις κακές σχέσεις Ομπάμα με Ισραήλ). Ηδη, η Κύπρος λόγω του ΟΧΙ του εθνάρχη Τάσσου Παπαδόπουλου, παίζει σε ότι ταμπλώ γουστάρει. Και εμείς θα μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο, εκμεταλλευόμενοι το προηγούμενο παιχνίδι των προαναφερομένων, αλλά κυρίως συνεχίζοντας τις γεωπολιτικές ευκαιρίες των αγωγών με τη Ρωσία αλλά και σε σχέση με την επικείμενη αμυντική συνεργασία με Ισραήλ, να πάρουμε ξανά τις τύχες μας στα χέρια μας, συν το γεγονός ότι η Τουρκία θα δεχόταν ένα μεγάλο χαστούκι και θα καθόταν στα αυγά της.

      Τα τελευταία ταξίδια σε Ρωσία, Ισραήλ και Κύπρο του Σαμαρά δείχνουν σε τι κατεύθυνση κινείται ο ίδιος, ή τουλάχιστον έτσι ελπίζουμε. Να υπενθυμίσω, ότι ήδη ξανα-αρχισε ο ίδιος δημοσκοπικός πόλεμος που είχε γίνει και στον Καραμανλή το 2007. Ο Νοών, νοείτω!

    • ANGRY MAN avatar
      ANGRY MAN @ tak 22/02/2012 14:13:42

      Για να κυβερνήσει πρέπει πρώτα να γίνουν εκλογές. Και δείτε τί ωραία σερβίρει το MEGA σήμερα το πρωί τον εγκλωβισμό Σαμαρά σε μια κυβέρνηση που τελικά θα τον ψαλιδίσει !!! Τί έλεγαν; Ή στηρίζει μια κυβέρνηση που τον Ιούνιο θα μας κάνει να αναστενάξουμε, άρα εκλογές πίσω ή με τις δεσμεύσεις της νέας δανειακής θα αναγκαστεί ως πρωθυπουργός να λάβει σκληρά μέτρα. Οπότε, καταλήγουν, ότι ούτε ο Σαμαράς, ούτε οι βουλευτές του θέλουν τώρα εκλογές !!!

  2. rigakisalex avatar
    rigakisalex 21/02/2012 12:30:53

    Η Ελλάδα οδηγείται στο δρόμο της Αργεντινής / http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2532.aspx . Όταν ο μηχανισμός θα είναι έτοιμος, θα την αφήσου να χρεωκοπήσει. Αυτό γίνεται με τη συμμετοχή κάποιων κομμάτων και με την ανοχή κάποιων άλλων. Η διαφορά είναι αμελητέα. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να εξηγούνται τα ανεξήγητα.

  3. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 21/02/2012 12:37:44

    Αγαπητέ μου κύριε Ροδινέ, καλημέρα.
    Καλημέρα και σε όλους τους φίλους.

    Να διατυπώσω, κατ' αρχήν, ένα παράπονο: Γιατί αδικείτε τον εαυτό σας (και μας που σας παρακολουθούμε με προσοχή), μένοντας απλά σε καταγραφές και επισημάνσεις? Τις αναλύσεις σας περιμένουμε, κύριε Ροδινέ! Αυτές που μας είχατε προσφέρει απλόχερα το καλοκαίρι του 2011, τον περασμένο Οκτώβριο κλπ. κλπ....
    Και μία παρατήρηση: το χρέος θα φτάσει ΣΧΕΔΟΝ εκεί που ήταν το 2009. Γιατί άλλοι μιλούν για 120% του ΑΕΠ, άλλοι για ...λίγο παραπάνω, κάποιοι αναλυτέ στο εξωτερικό το ανεβάζουν σήμερα στο 160% του ΑΕΠ και προεξοφλούν νέο υπέρογκο δάνειο για τότε και, βέβαια, δεν πρέπει να ξεχάσουμε και τις επίσημες παραδοχές που κάνουν οι "φίλοι" μας για να πιάσουν το μαγικό 120% (ανάπτυξη μέσα στο 2012, πρωτογενές πλεόνασμα κλπ.), που ούτε και οι ίδιοι τις πιστεύουν...

  4. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 21/02/2012 12:55:09

    Τα διαλυτικά στοιχεία της αριστεράς έχουν κατακλείσει την ελληνική κοινωνία και τα blogs του διαδικτύου. Οι 'πάνσοφοι' αριστεριστές αφού έκαναν την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής επί ζιβάγκου και καταχρέωσαν τον κρατικό προϋπολογισμό με συντάξεις εθνικής αντίστασης, κωλόσπιτα, κρατικές επιδοτήσεις σε ανύπαρκτες επιχειρήσεις και άλλα πολλά παρατράγουδα τώρα μπήκαν στο χορό της ακραίας αριστερής μορφής. Λένε: ανυπακοή, δεν πληρώνω, φωτιά και τσεκούρι, επανάσταση, έξω από την ευρωζώνη και άλλες πολλές αρλούμπες.
    Συνεχίστε αμετανόητοι απατεώνες και θα έχετε την τιμή να ζήσετε σε λίγο σε δεξιό κράτος και δεν θα βγάζετε κιχ γιατί τα ποσοστά σας θα επανέλθουν σε μονοψήφιο.
    Συνεχίστε πρώην ευρωλιγούρηδες και παντοτινοί χαραμοφάηδες να υπερτονίζετε ΜΟΝΟ το γεγονός ότι χάσατε εισόδημα και ότι για όλα φταίνε οι άλλοι. Είστε αυτοί που υποστηρίζουν ότι πάντα οι άλλοι τους χρωστάν ενώ αυτοί δεν οφείλουν τίποτα και σε κανέναν.

    • spiros avatar
      spiros @ Dexi Extrem 21/02/2012 12:59:23

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Dexi Extrem 21/02/2012 12:59:55

      ...σύντροφε Δεξί Εξτρέμ, πολύ αγριεμένο σε βλέπω!

      • tak avatar
        tak @ Αδέξιος Δεξιός 21/02/2012 13:02:41

        Άδικο έχει;

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ Αδέξιος Δεξιός 21/02/2012 13:15:08

        Το λάθος των πασοκο-αριστερών είναι ότι δεν υπολόγισαν πως με τα καμώματά τους θα έφτιαχναν μια γενιά φανατισμένων δεξιών. Τί είμαι; Αγριεμένος;
        Ενώ εσύ είσαι ήρεμος και συγκαταβατικός; Με ποιούς; Αγέννητος ήσουνα το 81 ή είσαι από εκείνους που έστελναν ρεβανσιστικά ραβασάκια σε σπίτια δεξιών;

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ Dexi Extrem 21/02/2012 13:18:16

          Τι θέλεις τώρα; Να μετρήσουμε ποιός έχει περισσότερα ....γαλόνια; Αστο! Δε σε παίρνει!

        • abcd avatar
          abcd @ Dexi Extrem 21/02/2012 13:55:38

          ""Είστε αυτοί που υποστηρίζουν ότι πάντα οι άλλοι τους χρωστάν ενώ αυτοί δεν οφείλουν τίποτα και σε κανέναν."""
          Έγραψε το δεξί εξτρέμ !!!


          Με όλο το θάρρος να απαντήσει και ο ακόμα πιο δεξιός μέσος ,ρωτώντας σε , εσύ με αυτά που γράφεις τι κάνεις αυτή την στιγμή ;Το από δω και πέρα οφείλουμε να κοιτάμε πλέον ,είμαστε ικανοί να μονιάσουμε για να θαυματουργήσουμε τουλάχιστον προς χάριν των παιδιών μας ;

          • Y. avatar
            Y. @ abcd 21/02/2012 22:18:53

            Θα μονιάσουμε που θα πάει. Αντιπρόεδρος του Σαμαρά, ο Μπένης (..λένε)

          • Y. avatar
            Y. @ Y. 21/02/2012 22:20:45

            ...βλέπω να ξεχνιέται το, ΔΕ ΞΕΧΝΩ

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ abcd 22/02/2012 08:24:59

            Ατιμωρητί;

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ Dexi Extrem 21/02/2012 14:25:47

          Καλά, εσύ ακόμα ζεις στον κόσμο των "αριστερών" και των "δεξιών"?...

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ (A)θανάσης 22/02/2012 08:28:05

            Επί τόσα χρόνια το 'δεξιός' ήταν συνώνυμο του κακού και τώρα πάει να ξεπεραστεί ως το μεγαλύτερο ψέμα. Τώρα που το 'άριστερός' έγινε συνώνυμο του ψεύτη και του κλέφτη θες να το ξεπεράσουμε γιατί δεν θες να το ακούς. Εγώ όμως θα το φωνάζω.DEXI EXTREM!!!!!!!!!

          • sofia avatar
            sofia @ (A)θανάσης 22/02/2012 08:56:42

            Αν κατάλαβα καλά... στέλνουν τους Έλληνες στην ανεργία και κατόπιν, γιά χάρη της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης θα τους δώσουν ένα... σφυρί κι ένα... δρεπάνι γιά να δουλέψουν στις ξένες πολυεθνικές (που φεύ! θα επενδύσουν στη χώρα) ή σαν κολλήγες στα πρώην δικά τους και νυν εκποιημένα σε ξένους επενδυτές χωράφια, και μετά έχουν την απαίτηση να μην γίνουν όλοι αυτοί οι Έλληνες αριστεροί και κομμουνιστές?? Μεγάλες απαιτήσεις έχουν...
            Γιά την ιστορία... οι Αμερικανοί απο την 10/ετία του '60 μετά από εμπεριστατωμένες μελέτες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο Έλληνας είναι κατα βάσιν αριστερός. Ίσως όχι ακραίος, αλλά αριστερός. Αυτός ήταν και ο λόγος που μας εγκαθίδρυσαν το ΠΑ.ΣΟ.Κ. (γιά να απορροφήσει τους αριστερούς). Οι προβλέψεις τους δικαιώθηκαν, γιατί κανένα άλλο κόμμα δεν κατσικώθηκε γιά τόσα πολλά χρόνια στην εξουσία-άσχετα αν έφαγε πλέον τα ψωμιά του.
            Ακόμη και οι δεξιοί σε αυτή τη χώρα δεν είναι δεξιοί από φιλοκαπιταλιστικά αισθήματα αλλά απο εθνικοφροσύνη. Ας το λάβουν αυτό υπ' όψιν τους όσοι παραιτούνται της εθνικής κυριαρχίας αυτής της χώρας...

    • Takis avatar
      Takis @ Dexi Extrem 21/02/2012 13:26:19

      Αφού αγαπητέ έχεις μπλέξει την Αριστερά με την "Αριστερά" θα μου επιτρέψεις φαντάζομαι να κάνω αντίστοιχο παραλληλισμό της Δεξιάς με τη Δεξιά της Φρειδερίκης, της Μακρόνησου, των δένδρων-ψηφοφόρων, της 7-ετίας, κλπ τα οποία καθώς φαίνεται επιθυμείς... Μην αδικείσαι σε αυτά που λές (περί κωλόσπιτων, κλπ) με το να μπερδεύεις πολιτικές απόψεις.

    • franc avatar
      franc @ Dexi Extrem 21/02/2012 14:34:06

      Nα χρώσταγα σε σένα φίλε Dexi extrem να ερχόμουνα να μ΄ έχεις σκυλί στον κήπο σου, δεμένο με αλυσίδα να σου κάνω όλες τις δουλειές και να με δέρνεις απο πάνω. Αλλά να μου λένε οτι χρωστάω σ' αυτούς που τα 'φαγαν μαζί με τον Πάγκαλο και εγώ να μην το έχω πάρει χαμπάρι, με κάνει και ΄μένα ν ΄αφρίζω απο αγανάκτηση όπως κι εσύ. Μάλιστα αφρίζω ακόμα περισσότερο όταν βλέπω όλους αυτούς τους κοστουμαρισμένους Δεξιούς εκεί στα αστραφτερά γραφεία τών Βρυξελλών που έκαναν τη χάρη στον Εθνάρχη μας και μας δέχτηκαν στα σαλόνια τους, να χαριεντίζονται με όλους αυτούς τους "πάνσοφους αριστεριστές" και να μας "σώζουν" άλλη μιά φορά γιατί τάχα μας λυπούνται για την κατάντια μας...

    • Νικολαος avatar
      Νικολαος @ Dexi Extrem 21/02/2012 18:22:20

      Τουλαχιστον αυτοι υποστηριξαν την αντιμνημονιακη πολιτικη μεχρι τωρα σε σχεση με την "μμονη αξιοπιστη λυση" η οποια συναγωνιζεται σε κωλοτουμπα τον Καρατζαφυρερ.Τωρα αν θα επιστεψουμε στη δεκαετια του 50 και ιδεολογικοπολιτικα εκτος απο οικονομικοκοινωνικα τοτε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας.

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ Dexi Extrem 21/02/2012 19:37:05

      Προς το παρον ο μονος που οδευει προς μονοψηφιο ποσοστο ειναι η ΠΑΣΟΚΝΔ!

  5. LambrosG avatar
    LambrosG 21/02/2012 12:55:57

    Χωρίς περιστροφές, επειδή κάπου είδα ότι ο Αντώνης Σαμαράς χαρακτήρισε "σημαντική και θετική" τη συμφωνία, θα θέσω ευθέως ένα ερώτημα:
    Ποιός θα τολμήσει να το ψηφίσει αυτό?
    "Finally, the Eurogroup in this context welcomes the intention of the Greek authorities to introduce over the next two months in the Greek legal framework a provision ensuring that priority is granted to debt servicing payments. This provision will be introduced in the Greek constitution as soon as possible."

    Αυτό το "σημαντικό και θετικό" περιλαμβάνεται στην χθεσινή ανακοίνωση του Eurogroup.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ LambrosG 21/02/2012 13:46:46

      Θα το ψηφισουν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.Ισως και καποιοι αλλοι.
      Τι θα πει ποιος θα τολμησει;Οταν κανεις συμφωνια κανεις συμφωνια.
      Και η συμφωνια ειναι οτι αφου αθετησες τα μισα χρεη σου (παραπανω αφου 53,5 ειναι το κουρεμα) για τα υπολοιπα δεσμευεσαι οτι θα τα πληρωνεις κατα προτεραιοτητα.
      Αν πιστευεις οτι μπορεις να αποφυγεις τις συνεπειες απο φαγοποτι 30 ετων (γιατι το 1981 θα επαναλαβω το χρεος ηταν 24% του ΑΕΠ) ψηφισε τους επαναστατες της φακης να διαπραγματευθουν εκεινοι.

      • LambrosG avatar
        LambrosG @ ψυχραιμια 21/02/2012 15:50:12

        Λάθος απάντηση "ψυχραιμία". Προτεραιότητα σε αυτήν τη Χώρα (όπως και σε κάθε Χώρα) έχουν οι πολίτες της, η κοινωνική, ψυχική και σωματική υγεία τους και η δημιουργία και διασφάλιση συνθηκών ομαλότητας, σταθερότητας και ανάπτυξης. Όλοι οι άλλοι έπονται ΚΑΙ υπολείπονται (ΔΕΝ θα σχολιάσω καθόλου την Συνταγματική πρόβλεψη για προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των δανειστών...).
        Όσο για το "φαγοπότι" που επικαλείσαι, είναι θέμα ανάξιο συζητήσεως.

      • Alilouia avatar
        Alilouia @ ψυχραιμια 21/02/2012 15:51:29

        Αυτά τα 14.5 δις που πρέπει να αποπληρώσουμε τον Μάρτιο μήπως γνωρίζεις πότε τα πήραμε , πόσο ήταν τον αρχικό κεφάλαιο και που κατευθύνθηκε ;

        • αεναον avatar
          αεναον @ Alilouia 21/02/2012 16:30:15

          αντιγράφω από το site της ΕΡΤ :
          Το ομόλογο ύψους 14,5 δισ. ευρώ που λήγει στις 20 Μαρτίου αφορά μια έκδοση τριετών τίτλων το πρώτο εξάμηνο του 2009, επί υπουργίας κ. Γιάννη Παπαθανασίου, με επιτόκιο 4,3%. Ηταν τότε που ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής καυχιόταν ότι «καταφέραμε και δανειστήκαμε μέσα σε τέσσερις μήνες όσα χρειαζόμαστε για όλον τον χρόνο». Πράγματι δανειστήκαμε συνολικά 42,5 δισ. ευρώ σε τριετή, πενταετή και δεκαετή ομόλογα με «τσιμπημένα» επιτόκια.

          hp://www.ert.gr/politiki/itemlist/tag/%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ αεναον 21/02/2012 17:30:31

            και μετά προσβάλλεται η ΕΡΤ όταν την εγκαλούν κάποιοι για μη αντικειμενικό τρόπο μετάδοσης-προβολής των ειδήσεων. Καμαρώστε τρόπο γραφής άρθρου από το "κρατικό" (sic) κανάλι-πόρταλ!!!

        • LambrosG avatar
          LambrosG @ Alilouia 22/02/2012 21:07:45

          "Alilouia" & “ψυχραιμία” πάρτε μιά ιδέα για το τι γράφουν αξιόλογα ξένα blogs σχετικά με το δεύτερο πακέτο για το οποίο επιχαίρει η "Παπαδήμειος" κυβέρνηση:
          First, as a reminder, even before the current bailout mechanism was in place, Greece barely saw 20% of any actual funding, with the bulk of the money going to European and Greek banks (of which the former ultimately also ended up funding the ECB and thus European banks). Furthermore, we already know that as part of the latest set of conditions of the second Greek bailout, an 'Escrow Account" would be established: this is simply a means for Greek creditors to have a senior claims over any "bailout" cash that is actually disbursed for things such as, you know, a Greek bailout, where the money actually trickles down where it is most needed - the Greek citizens. Here is where it just got surreal. It turns out that not only will Greece not see a single penny from the Second Greek bailout, whose entire Use of Proceeds will be limited to funding debt interest and maturity payments, but the country will actually have to fund said escrow! You read that right: the Greek bailout #2 is nothing but a Greek-funded bailout of Europe's insolvent banks... and the Greek constitution is about to be changed to reflect this!

          The smoking gun quote:
          "The Eurogroup also welcomes Greece's intention to put in place a mechanism that allows better tracing and monitoring of the official borrowing and internally-generated funds destined to service Greece's debt by, under monitoring of the troika, paying an amount corresponding to the coming quarter's debt service directly to a segregated account of Greece's paying agent."

          As for the priority of payments - it is more than clear:
          "Finally, the Eurogroup in this context welcomes the intention of the Greek authorities to introduce over the next two months in the Greek legal framework a provision ensuring that priority is granted to debt servicing payments. This provision will be introduced in the Greek constitution as soon as possible."

          ...για να φτάσουν στο προφανέστατο συμπέρασμα:

          So there you have it: the Second Greek bailout is nothing but the first Greek bailout of Europe's banks! And the Greek constitution is about to be changed to reflect that.

          ...και στο τέλος μας ...συγχαίρουν:

          Congratulations Greece - you just got royally raped by your own unelected rulers and you didn't even know it.

          Οπότε, μην βιάζεστε να επικροτήσετε την περηφανή νίκη της "Παπαδήμειου" κυβέρνησης και να αιτιολογήσετε τα "δίκαια" αιτήματα των έντιμων δανειστών μας που δεν εμπιστεύονται τους άτιμους Έλληνες...

          Σκεφθείτε πρώτα...

    • yianna avatar
      yianna @ LambrosG 21/02/2012 20:30:50

      Σημαντική και θετική, τι να πει ο άνθρωπος. Μα ποιός να πάρει την ευθύνη για άλλη λύση, όταν για μια απλή αίτηση για το προνοιακό επίδομα έγινε κόλαση.
      Νομίζουν ότι κατοχυρώνοντας την προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση του χρέους συνταγματικά διασφαλίζουν καλύτερα τα συμφέροντά τους.
      Δεν ξέρουν τι άλλο να προσθέσουν ώστε να πείσουν και αυτοί ότι εξάντλησαν όλες τις πιθανότητες αντιμετώπισης της πλήρους αναξιοπιστίας της Χώρας.

  6. Leonidas avatar
    Leonidas 21/02/2012 12:57:27

    Επαναλαμβάνω εδώ το σχόλιο μου στο άρθρο ''Ανακοίνωση του Eurogroup'',
    ως πιό σχετικό:

    ''Χαράς ευαγγέλια – σωθήκαμε πάλι!
    Αλλά, πέρα από τα θέματα που απασχολούν τους Ελληνες – όχι τους κυβερνώντες – δηλαδή την συνταγματικότητα των μέτρων, την ΕΠΙΒΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ, την έλλειψη μέτρων ανάπτυξης, αλλά και την φτώχεια του ελληνικού λαού, είναι και οι ”αγορές” που είναι πολύ επιφυλακτικές για την αποτελεσματικότητα όλων αυτών.
    Και για την Ελλάδα, και για τις άλλες περιφερειακές χώρες της ΕΖ.

    Στο παρακάτω video του Bloomberg ,
    1) o αναλυτής της Cobden Partners ( sovereign debt advisers), εξηγεί ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ- ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΈΗ ΤΩΝ ΆΛΛΩΝ ΧΩΡΏΝ προς την Γερμανια. Αυτό οφέιλεται στην ΔΟΜΗ της Ε.Ζ.

    http://www.bloomberg.com/video/86772582/

    2)ο αναλυτης της Bank of America Merill Lynch , αμφισβητεί
    α) την επίτευξη του στόχου του 120.5 % χρέους/ΑΕΠ το 2020,
    β) την αποδοχή από τα κοινοβούλια ορισμένων χωρών της ΕΖ
    γ) την μικρή, ή μεγάλη , συμμετοχή στο PSI και την ακόλουθη ενεργοποίηση των , και επακολούθως
    δ)την ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ :
    http://www.bloomberg.com/video/86773480/

    -Θα πούν μερικοί ” αυτοί τα λένε αυτά είναι αγγλοσάξωνες, και δε βλέπουν με καλό μάτι το ευρώ”. Και φαίνεται, οι αγγλοσάξωνες έχουν συνομωτήσει με τους ντόπιους αριστερούς, που λένε παρόμοια πράγματα…

    Τέτοια παγκόσμια συνομωσία, ποιός να τη φανταστεί?

    Πάντως, εμείς πανηγυρίζουμε. Γιατί όχι? Απόκριες δεν έχουμε?''

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Leonidas 21/02/2012 13:23:07

      Δυστυχώς, είσαι απόλυτα σωστός, και πες θα αντέχαμε το παιχνίδι της μπλόφας ή της υπομονής με δύο διαφορές. (1) Η λίγη ντόπια αγορα θα αργοπεθάενει περιμένοντας την εξωγενή ευρωξεκαθάριση (δεν λέω κάθαρση) και (2) την υποθήκευση και επερχόμενη αλλοτριωση περιουσιακών στοιχείων. Εγκλημα. Όσο για την παγκόσμια συνομωσία αριστερών και αγγλοσαξόνων, έχει προηγούμενο. Το 1907 υπεγράφη το σύμφωνο της Αγγλορωσική αντάντ στην Αγία Πετρούπολη που έβαλε τέρμα στον κλεφτοπόλεμο του Μγάλου Παιχνιδιού για την Ασία, και θεωρείται ότι ήταν από φόβο για την τότε ανερχόμενη Γερμανική Αυτοκρατορία. Το έγραψα χτες (h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2012/02/t-project-europe-1907.html) και είχε αναφερθεί και στα antinews με άλλα λόγια. (h++p://www.antinews.gr/2011/10/01/125120/)

      • Κώστας Θεσσαλονίκη avatar
        Κώστας Θεσσαλονίκη @ archaeopteryx 21/02/2012 15:43:05

        Αρχαιοπτέρυγα πως συνδυάζονται η "εμμονή" σου εναντίον της πρασινης ενέργειας, την χρεοκοπία και τις αποκρατικοποιήσεις που έχεις κάνει για μεγάλα συμφέροντα όπως ο ίδιος έχεις πει εδώ μέσα;

  7. spiros avatar
    spiros 21/02/2012 12:57:42

    Κώστα Καλημέρα .
    Η συμφωνία ως συμφωνία δεν είναι καλή . Θα μπορούσε πιθανόν να ήταν καλίτερη. Δεν υπήρχαν προϋποθέσεις βελτίωσης εφόσον για αρκετό χρονικό διάστημα η Ελλάς έμενε παθητική σε όλα τα δρώμενα επί της ΕΕ. Δεύτερο σημαντικό η αποτυχία του πρώτου πακέτου δεν ερμηνεύτηκε ορθά , δεν επικοινωνήθηκε πολύ περισσότερο σωστά και έτσι δημιούργησε ισχυρά αντισώματα . Επικοινωνήθηκε περισσότερο το τι προκαλεί παρά να αναδειχθεί το αδιέξοδο στο οποίο φτάσαμε. Δεν προβλήθηκε τι πρέπει να κάνουμε ομαλά αλλά μεγενθύναμε τα προσωρινά αποτελέσματα. Πάντως μια κακή συμφωνία είναι καλήτερη από την χειρότερη της χρεοκοπίας. Εκεί ήμασταν. Αν τώρα δεν σκεφτούμε ότι πρέπει να επιλέξουμε την εναλλακτική πρόταση πάλι πολύ σύντομα θα βρεθούμε σε χειρότερη κατάσταση. Ελπίζω να υπάρξει πολύ καλή συζήτηση είτε τηλεοπτικά είτε έντυπα ώστε να αποφασίσει ο λαός σωστά μακριά από την οπαδική νοοτροπία. Ας το πράξουν ΄τελος και τα ΜΜΕ συμβάλοντας δραστικά αντί των κραυγών παλαιοντολογίας διότι δεν έχι νόημα.

  8. Anastasis avatar
    Anastasis 21/02/2012 13:07:35

    Είναι σα να λέω στην οικογένεια μου ότι εφέτος θα πάμε κάπου καλά διακοπές γιατί σχεδιάζω να πιάσω 4+1 στο τζόκερ τον Ιούλιο άντε αρχές Αυγούστου.

    • m.s avatar
      m.s @ Anastasis 21/02/2012 13:22:26

      Για να πιάσεις το τζόκερ πρέπει να παίξεις πρώτα. Η απόφαση που πάρθηκε αυτό κάνει , σε βάζει στο παιγνίδι, σου δίνει ελπίδα, χρόνο να αλλάξεις.

      • Anastasis avatar
        Anastasis @ m.s 21/02/2012 19:01:30

        Ε ναι για να το λέω θα παίζω δεν είμαι πολιτικός να κοροιδεύω.
        Ακριβώς η απόφαση δεν σου δίνει τίποτα χειροπιαστό αλλά κάτι που το ερμηνεύει ο καθένας όπως θέλει πχ ελπίδα και χρόνο άλλος σκλαβιά άλλος προδοσία άλλος λύτρωση.

        • m.s avatar
          m.s @ Anastasis 21/02/2012 22:24:51

          όπως και να έχει σου εύχομαι να το κερδίσεις το 4+1 και να πας τα παιδάκια σου ονειρεμένες διακοπές :)

          • Anastasis avatar
            Anastasis @ m.s 21/02/2012 23:03:02

            Χαχα εύχομαι με τα χίλια να βγεις σωστός στις προσδοκίες σου και ας συνεχίσω να πιάνω ότι πιάνω μέχρι τώρα.

  9. Εγώ avatar
    Εγώ 21/02/2012 13:27:54

    Από τον θάνατο και την εντός τριετίας ανάσταση (οι χώρες δεν πεθαίνουν ποτέ), στη διατήρησή μας σε κωματώδη κατάσταση με τεχνητά μέσα.

    Η επανάσταση του μικροαστισμού. Δεν μας νοιάζει που τα παιδιά μας θα καθαρίζουν χεστρες στη Γερμανία κι εμείς θα έχουμε ψοφήσει ως το 2020 από τους δυσβάσταχτους όρους τής "σωτηρίας" μας, μας νοιάζει μην χάσουμε το βράδυ μπιρίμπας την Πέμπτη και την εκδρομή στο σπα Κατσικοχωρίου για την Καθαρά Δευτέρα.

    • franc avatar
      franc @ Εγώ 21/02/2012 15:04:28

      Kι αν η Ανάσταση που σε άλλους κάνει 3-5 χρόνια να έρθει, σε μας κάνει φυσιολογικά 5-10 (Ελλάδα είμαστε), πάλι τα παιδιά μας θα καθαρίζουν χεστρες στη Γερμανία κι εμείς θα έχουμε ψοφήσει ως το 2020 από τους δυσβάσταχτους όρους του “θανάτου” μας. Οπότε φίλε Εγώ, αστα και πες ό γέγονεν, γέγονεν. Eξ άλλου τον θάνατο δεν τον επιλέγεις, σε επιλέγει αυτός...

  10. seven avatar
    seven 21/02/2012 13:36:01

    Καλημέρα σε όλους .
    Παρότι έχω επικρίνει πολλές φορές τον ΑΣ σε ένα συμφωνώ και νομίζω ότι θα πρέπει να βοηθήσουμε όλοι οι Έλληνες.
    Ο ΑΣ είπε :θα πρέπει πρώτα να σταματήσουμε να αιωρούμαστε στο κενό , να γυρίσουμε λίγο πίσω και μετά να κοιτάξουμε με ποιόν τρόπο θα σωθούμε.
    Έχει δίκιο , έχουμε δίκιο , αυτό το πράγμα που υπογράφθηκε εχθές είναι ότι χειρότερο αλλά δεν γίνεται αλλιώς . Ας το καταλάβουμε όλοι και να βάλουμε το κεφάλι κάτω να δουλέψουμε να βγούμε στο 120% το 2020 και να έχουμε πλεονασματικούς προϋπολογισμούς σύντομα. Στην Ελλάδα όλα μπορούν να συμβούν τα χειρότερα και τα καλύτερα . Πεδίο δόξης λαμπρό για δουλειά και ανάπτυξη με κεφάλαια από το εξωτερικό για πράσινη ανάπτυξη - ενέργεια , τουρισμό , δημόσια έργα. Μην αρχίσουν κάποιοι να μιλάνε για ξεπούλημα και τέτοια εδώ θα γίνουν τα έργα εδώ θα μείνουν , ας γίνουν με την λογική των ΣΔΙΤ ή με την λογική των έργων που φτιάχνονται στα Αραβικά κράτη. Υπάρχουν λύσεις αρκεί να υπάρχει όρεξη για δουλειά , αυτοεκτίμηση , ξεκάθαρος στόχος και φυσικά ΗΓΕΤΗΣ.
    Ας σταματήσουμε λοιπόν τα κλάματα και τις αναλύσεις και ας ξεκινήσουμε τις προτάσεις για δράση

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ seven 21/02/2012 15:01:48

      Με το που είπες ΣΔΙΤ, μεγάλε ξεσκεπάστηκες χαχαχάααα, Η χαρα του κρατικοδιαιτου φόρεσε μπλε. Και πολλά αιολικά. Βάλε πρώτα και μέτρα ρεύμα αργότερα. Το Πασοκ σε μπλε παραλλαγή.

  11. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 21/02/2012 13:37:44

    H Ελλάδα έχει πρωτογεννές έλλειμμα 5-6 δις Ευρώ.
    Με τα νέα μέτρα λιτότητας θα μειωθούν τα Δημόσια Έσοδα και άρα θα αυξηθεί το Έλλειμμα.
    Θα ακολουθήσουν νέα μέτρα λιτότητας αφού το σχέδιο είναι να ζούμε από τα δικά μας και μόνο.
    Σχέδιο για ανάπτυξη, δηλαδή κεφάλαια δεν προσφέρονται.
    Οι Τράπεζες είναι για φούντο.
    Άρα ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ και ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ σύντομα.

  12. Pikis avatar
    Pikis 21/02/2012 13:39:52

    Εγώ βλέπω τους μισθούς να ξανα-μειώνονται, έκτακτες εισφορές "αλληλεγγύης", αναδρομικά χαράτσια, μηδενικό αφορολόγητο, "κρίσιμες" συναντήσεις-συνεδριάσεις κ.α.
    ΔΕΝ βλέπω να μειώνονται οι τιμές στα τρόφιμα και στις δόσεις των δανείων (που έχουμε σχεδόν όλοι οι Έλληνες).
    Σωθήκαμε από τι; Από τη φτώχεια; Από την έξοδο από την ευρωζώνη;

    Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα με δραχμή ή ευρώ (δεν έχω τις τεχνικές οικονομικές γνώσεις). Βλέπω όμως ότι κάθε μήνα έχω μεγαλύτερο πρόβλημα να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου.
    Επίσης, βλέπω ότι οι 300 της Βουλής συνεχίζουν να πολιτεύονται με μυαλά και νοοτροπίες προ κρίσης και φοβάμαι ακόμα περισσότερο.

    Τελικά, ο Σαμαράς μπορεί να κάνει κάτι;

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ Pikis 21/02/2012 14:02:00

      Περίμενε λίγο... λέει ένας γνωστός μας... έως τότεεεε!!!!

  13. franc avatar
    franc 21/02/2012 13:52:22

    "Κοιτάξτε, καταλαβαίνω γιατί άνθρωποι με επιρροή διστάζουν να παραδεχθούν ότι ιδέες περί οικονομικής πολιτικής που πίστευαν ότι απηχούσαν βαθιά σοφία ήταν τελικά μια απόλυτη, καταστροφική τρέλα."
    Γιατί άραγε κύριε Krugman? (που δεν είσαι κυρία).
    Η δική μου απάντηση είναι απλή: Γιατί κερδίζουν τρελλά απ' αυτήν την πολιτική. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα απο τους ισολογισμούς των 10 μεγαλύτερων τραπεζών του κόσμου. Ουδόλως εθίγησαν, απεναντίας αυξήθηκαν τα κέρδη τους απ την εφαρμογή των πολιτικών λιτότητας, και η διαπίστωση αυτή δεν είναι του ΚΚΕ, αλλά της wallstreet journal. Θα μου πείτε οτι τα κέρδη καλά είναι. Δεν είναι ανήθικα. Συμφωνώ, υπο τον όρο να μην είναι προιόν εγκλήματος. Ποινικού ή πολιτικού.
    Για να πείσουμε λοιπον κύριε Krugman αυτές τις 10 υπερ-τράπεζες ή έστω τις 4 μεγαλύτερες που κυβερνούν και τις υπόλοιπες να έχουν λιγώτερα κέρδη, υπάρχουν δύο τρόποι: Ο πρώτος είναι η ανατροπή που προτείνει το κίνημα κατά της wall street που το βλέπω χλωμό. Ο δεύτερος είναι η "μέθοδος Βαρουφάκη" αλλά να οργανωθεί και να γίνει σε συγκακριμμένη ημερομηνία απο ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ PIIGS: Oμαδική χρεωκοπία τώρα!
    Αν αυτό επιτευχθεί, θα υπάρξει ελπίδα για τους "κολασμένους". Αλλοιώς θα μας αργοψήνει το πύρ της κολάσεως χωρίς να μας αφήνει ούτε να πεθάνουμε για να ησυχάσουμε.

  14. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 21/02/2012 14:21:09

    Ο νέος ΕΦΙΑΛΤΗΣ έκανε το καθήκον του.Εμείς είμαστε άξιοι των 300;

  15. ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 21/02/2012 14:37:08

    Quote
    Τέλος, προϋπόθεση για την υλοποίηση της συμφωνίας είναι η συνέχιση της λιτότητας που εξαθλιώνει τους Έλληνες!

    Πολύ φοβούμαι ότι με τη συμφωνία των Παπαδήμου-Βενιζέλου κερδίσαμε χρόνο και μια «αμφίβολη σωτηρία».
    Unquote


    Κύριε Ροδινέ,

    Οί μελλοθάνατοι (ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ) σέ χαιρετούν καί σέ .......αποχαιρετούν!!!!

    • tak avatar
      tak @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 21/02/2012 18:57:10

      "Ave, Caesar Rodinus, morituri Graeci salutant te"

  16. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 21/02/2012 14:45:28

    Θά σταθώ στήν φράση τού Σαμαρά στήν ομιλία του στήν Κ.Ο. τού κόμματος τής Ν.Δ.: «Το “ωσαννά” από το “σταύρωσον αυτόν” απέχει τέσσερις ημέρες…»
    Ή άλλως: Τί εννοούσε τό δελφικό μαντείο; Λιμό ή λοιμό;
    Η σημερινή χρονική συγκυρία δέν θέτει απλώς ένα πολιτικό δίλημμα, αλλά κάτι πολύ περισσότερο. Θά έλεγα ένα πολιτικοκοινωνικό τρίλημμα.
    Προσπαθώντας νά βάλουμε τά πράγματα σέ κάποια σειρά, παραθέτουμε ποικιλότροπες διαπιστώσεις, εκ τών οποίων η επιλογή ενός ικανού αριθμού δημιουργεί καί τήν κρίσιμη δηλωτική μάζα, ενός εκάστου τών μερών τού τριλήμματος.
    Κοινή διαπιστωτική συνισταμένη είναι η γεωμετρικά επιδεινούμενη οικονομική κατάσταση τών πολλών, η έρπουσα φτωχοποίηση, η ήδη συντελεσθείσα εξαθλίωση καί περιθωριοποίηση στατιστικά αξιόλογου μετρήσιμου αριθμού πολιτών καί η θολή, μέχρι παντελώς εξαφανισμένη μελλοντική προοπτική ανάπτυξης καί γρήγορης αναστροφής μιάς ανέλπιδας κατάστασης.
    Η αιτιολογική διαπίστωση ποικίλει. Φταίει η κυριαρχία τών παγκόσμιων τραπεζιτών μέ τούς εγχώριους πράκτορές του. Η επιβληθείσα παγκοσμιοποίηση.Τό ιμπεριαλιστικό κεφάλαιο. Η συμμετοχή τής χώρας στήν ΕΕ καί στήν ευρωζώνη. Η πελατειακή καί παρασιτική δόμηση τού ελλαδικού κράτους σέ όλα τά επίπεδά του. Η επικράτηση τού ευδαιμονισμού ώς ύψιστης αρχής. Η άλωση τής ελληνικότητάς μας. Οι λαθρομετανάστες καί οι υπαρκτοί εθνικοί κίνδυνοι γιά τήν εδαφική μας επικράτεια. Τά σχέδια τών ξένων γιά υφαρπαγή τού πλούτου μας ορυκτού, ενεργειακού, εδαφικού, κ.λ.π.
    Ποιά η σωστή πορεία, προϊόν μιάς ψύχραιμης καί αποφασιστικής ανάλυσης;
    Η απαρχή τής τραγικότητας τού πολιτικοκοινωνικού τριλήμματος.
    Στήν τρέχουσα πολιτικοκοινωνική πραγματικότητα, «τρέχουν» τρείς κυρίαρχες πολιτικές απόψεις:
    1.Συντεταγμένη, ανεπίσημη καί μερική χρεωκοπία εντός ευρωζώνης (τρέχον σενάριο).
    Τρόπος εφαρμογής καί αναμενόμενοι στόχοι: Απομείωση τού ονομαστικού χρέους μέ τήν διαδικασία τού κουρέματος (γνωστού ώς PSI) στά χρέη τών ιδιωτών (Τράπεζες, ασφαλιστικοί φορείς, hedge Fonds, κ.λ.) κατά 50%. Αλλαγή τών παλαιών ομολόγων πού λήγουν μέ νέα στήν νέα κουρεμένη ονομαστική αξία μέ νέο μεσοσταθμιστικό επιτόκιο 3,50%-3,80% (όπως πιθανολογείται). Διάρκεια τών νέων ομολόγων 30 έτη. Εγγύησή τους από τόν οργανισμό χρηματοπιστωτικής σταθερότητας. Πιθανό κούρεμα τών ομολόγων πού διακρατεί η ΕΚΤ στήν τιμή απόκτησης.
    Εφαρμογή ενός οικονομικού προγράμματος λιτότητας καί μελλοντικής εξόδου από τό τρέχον οικονομικό αδιέξοδο, μέ έντονα τά στοιχεία αμφισβήτησης τής πιθανότητας επιτυχίας τού προτεινόμενου προγράμματος. Λιτότητα σημαίνει περισσότερη φτώχεια. Η λογική τού εγχειρήματος είναι ότι δέν μπορούμε μόνοι μας νά αλλάξουμε τό οικονομικό μοντέλο καί αυτό γιατί είναι κρατικαδίαιτο καί αντιπαραγωγικό. Γιά νά γίνουμε πιό παραγωγικοί πρέπει νά συμπιεσθεί τό διαθέσιμο εισόδημα τουλάχιστο κατά 30%. Αυτό θά φέρει μείωση τής διαθέσιμης κατανάλωσης, λιγότερα δημόσια έσοδα, περισσότερη ανεργία λόγω λουκέτων στίς εμπορικές επιχειρήσεις, γιατί στηρίζονται στήν κατανάλωση.
    Μεταρρυθμίσεις στόν κρατικοδίαιτο τομέα μέ μείωση μισθών καί απολύσεις. Ιδιωτικοποίηση τών ΔΕΚΟ καί περιουσιακών στοιχείων τού δημοσίου πού λιμνάζουν ή τά εκμεταλλεύονται οι συνήθεις επιτήδειοι πρός ίδιον όφελος. Ευρωπαϊκή εποπτεία σέ όλη τήν διαδικασία, μετά τήν διαπίστωση ότι τό πολιτικό σύστημα αρνείται νά προχωρήσει, γιατί είναι η ίδια η διαπλοκή καί δέν θέλει νά καταργήσει τόν ρόλο ύπαρξής του. Συγκράτηση κόστους σέ όλους τού τομείς (υγεία, ασφαλιστικό, πρόνοια, παιδεία, ένοπλες δυνάμεις κ.λ.π.), Μεγάλη διοικητική μεταρρύθμιση μέ ευρωπαϊκή εποπτεία. Στόχος η λειτουργικότητα τής κρατικής δομής καί ο παραμερισμός τών διοικητικών εμποδίων πού δημιουργούν κατάσταση ολιγοπωλίου τών κολλητών τής πολιτικής καί τής οικονομίας
    Η Ελλάδα εκτιμάται ως χώρα η οποία μπορεί εύκολα να ανθίσει οικονομικά, καθώς, όπως σημειώνεται, οικονομολόγοι και επιχειρηματίες διαπιστώνουν σε όλους τους τομείς μεγάλη απόσταση από τις ανεπτυγμένες χώρες, άρα και μεγάλες προοπτικές για ανάπτυξη.
    Κίνδυνοι τού εγχειρήματος είναι η αντίδραση τών κοινωνικών στρωμάτων πού θά πληγούν καί η έντεχνη ιδιωποίηση αυτής τής αντίδρασης από τούς υπάρχοντες πολιτικούς σχηματισμούς, ώστε νά περισώσουν σέ μιά κατεστραμμένη χώρα τά ιδιαίτερα συμφέροντάς τους, αδιαφορώντας γιά τήν γενική εξαθλίωση. Παρεταίρω κίνδυνοι είναι η συμμαχία τών εντόπιων συμφερόντων μέ έξωθεν κερδοσκοπικά κεφάλαια, τά οποία θά οδηγήσουν σέ μιά γρήγορη λεηλασία τού κρατικού πλούτου καί σέ μεγαλύτερη επιδείνωση τής κρίσης μέ απρόβλεπτο κόστος μελλοντικής επαναδιάσωσης γιά τήν ευρωζώνη, μέ κίνδυνο τό μελλοντικό κόστος διάσωσης νά είναι τόσο υψηλό, ώστε νά προτιμηθεί η λύση τής αποβολής τής χώρας από τήν ευρωζώνη μέ πολιτικό καί οικονομικό κόστος πού δέν μπορεί νά προβλεφθεί.
    Πιθανότητα επιτυχίας αυτού τού προγράμματος είναι η ανάδειξη στήν εξουσία πολιτικών δυνάμεων, οι οποίες θά τρέξουν γρήγορα, στοχευμένα καί στρατηγικά τά μέτρα ολικής μεταρρύθμισης, μέ παράλληλη απορόφηση κονδυλίων τών ευρωπαϊκών θεσμών καί διοχέτευσή τους σέ επιλεγμένες στρατηγικές επενδύσεις στήν υποδομή καί στήν επιχειρηματική ευελεξία. Έτσι θά περιορισθεί ο αντίκτυπος τής σκληράδας τής κρίσης καί θά δημιουργηθεί η βάση γιά υγιή καί γρήγορη ανάπτυξη. Υπολογίζεται ότι άν συντρέξουν οι άνωθεν προϋποθέσεις, η Ελλάδα θά έχει βγεί σέ μιά διετία από τήν κρίση, δέν θά κινδυνεύσουν τά κεφάλαια στήριξης καί θά παύσει η χώρα νά αποτελεί συστημικό κίνδυνο γιά τήν ευρωζώνη.
    2. Άτακτη χρεωκοπία εντός ευρωζώνης (σενάριο τών δυνάμεων τού όχι, πλήν ΚΚΕ).
    Επιδιώξεις καί πιθανό αποτέλεσμα: Εκβιασμός τής ευρωζώνης μέ τό επιχείρημα ότι τό μεσοπρόθεσμο δέν βγαίνει, ώστε μπροστά σέ μιά επαπειλούμενη ή καί κατάσταση χρεωκοπίας, νά διαπραγματευθεί η Ελλάδα μιά ήπια προσαρμογή.
    Οι μέχρι τώρα ενδείξεις δείχνουν, ότι ένα τέτοιο σενάριο έχει ήδη εκπονηθεί από τούς ισχυρούς τής ευρωζώνης καί, ενδεχομένως, νά τό επιδιώκουν. Οι λόγοι είναι απλοί καί ευκολα εξηγήσιμοι. Άν η Ελλάδα τό παρατραβήξει, θά φροντίσουν, εν πρώτοις, νά δώσουν μιά διευκόλυνση, μέ ένα δάνειο γέφυρα, γιά τά ομόλογα πού λήγουν τόν Μάρτιο. Στήν συνέχεια θά περιμένουν τίς πολιτικές εξελίξεις πού θά προκύψουν από τίς εκλογές καί θά πράξουν ανάλογα. Άν η πολιτική κατάσταση πού θά προκύψει στήν χώρα είναι γιά τήν ευρωζώνη μή διαχειρήσιμη, θά φροντίσουν νά δώσουν τά 35-40 δις. ευρώ γιά τήν ανακεφαλαίωση τών ελληνικών τραπεζών, υποχρεώνοντας τήν τράπεζα τής Ελλάδος νά δανειστεί τό ποσό αυτό από τήν ΕΚΤ καί στήν συνέχεια θά περιμένουν. Θά πάνε τό ρίσκο νά δημιουργηθεί πλήρης χρηματοπιστωτική ασφυξία στήν Ελλάδα μέ αναγκαστικό κλείσιμο τών τραπεζών γιά μέρες καί εβδομάδες. Στήν συνέχεια θά απαιτήσουν ένα μνημόνιο μέ υποχρεωτικό επίτροπο, πού μπροστά του τό προηγούμενο πού περιγράψαμε θά θυμίζει όαση, μέ παράλληλη δέσμευση όλης τής κρατική περιουσίας γιά άμεση εκποίηση. Σέ περίπτωση άρνησἠς μας θά μάς αφήσουν στήν χρωκοπία μόνους μας καί τήν ευχέρεια παραμονής μας στό ευρώ ώς χρεωκοπημένοι ή αυτόβουλης επιστροφής σέ νέο εθνικό νόμισμα, πάλι ώς χρεωκοπημένοι, όπου βέβαια τά δάνεια σέ ευρώ πού έχουν μέχρι τώρα δοθεί από τό πακέτο στήριξης καί γιά τήν τράπεζα τής Ελλάδος θά είναι σέ ευρώ καί έτσι θά εξυπηρετηθούν. Γιά τά υπόλοιπα δάνεια τής χώρας θά φροντίσουν τά κοράκια τών αγορών στό μέλλον τί θά απομείνει γιά νά αρπάξουν. Θά τά πληρώσουν καί αυτά οι επόμενες γενιές. Όπως καί τό δάνειο τού 1825, η τελευταία δόση τού οποίου πληρώθηκε (άν θυμάμαι καλά) πρίν επτά χρόνια. Οι δηλώσεις τού Χατζημαρκάκη, όπως καί τής Δαμανάκη αυτό τό σενάριο υπονοούν. Μπορεί νά συμβεί καί τόν Ιούλιο, άν τό σενάριο ένα γιά λόγους πολιτικής ακυβερνησίας δέν καταστεί εφικτό.
    3. Άτακτη χρεωκοπία εκτός ευρωζώνης (σενάριο ΚΚΕ καί ισχυρών κύκλων τών χωρών
    μέ ΑΑΑ). Άμεση επιστροφή σέ εθνικό νόμισμα.
    Επιδιώξεις καί πιθανό αποτέλεσμα:
    Υποτίμηση τού νέου εθνικού νομίσματος τουλάχιστον 50%, μέ πιθανή υποβάθμισή του στό εξάμηνο 80%. Σκοπός η αύξηση τής ανταγωνιστικότητας τών ελληνικών προϊόντων καί η αύξηση τής παραγωγικότητας. Καί τά δύο θά συμβούν μέ χρονικό ορίζοντα τήν διετία. Τό σόκ τού αποκλεισμού από τίς αγορές θά φέρει τόν πρώτο χρόνο μιά εκρηκτική αύξηση τής ανεργίας, πού θά κινηθεί στά επίπεδα 50-70%, προτού αρχίσει νά μειώνεται. Λόγω τού αστικού περιβάλλοντος καί τής ανεξέλεγκτης βίας πού θά προκύψει από τήν έλλειψη τροφίμων, σέ συνδυασμό μέ τήν πενιχρή παραγωγή τής χώρας σέ τρόφιμα καί παρά τήν κατεπείγουσα ανάγκη αναπλήρωσης τών τροφίμων εισαγωγής, μόνο μέ σταλινικές μεθόδους θά μπορέσει η χώρα σέ μιά διετία νά καλύψει τίς επισιτιστικές ανάγκες της. Απρόβλεπτο πολιτικό σκηνικό μέ κίνδυνο γρήγορης συνταγματικής εκτροπής. Όσο θά διαρκεί η πολιτική ανασφάσλεια καί βία, οι όποιες επενδύσεις από τό εξωτερικό θά περιμένουν. Υποθέτω ότι η χώρα θά βοηθηθεί επισιτιστικά από τήν ΕΕ, ερυθρό σταυρό καί ΟΗΕ. Ο τεράστιος αριθμός εξαθλιωμένων μεταναστών, μπορεί νά δημιουργήσει συνθήκες βίας ανάλογες τής Αϊτής. Κάθε σενάριο είναι πιθανό, ακόμα καί η εκδίωξη τής χώρας από τήν ΕΕ. Τά χρέος (τού σεναρίου δύο) θά μείνει ώς εξωτερικό χρέος καί θά απαιτεί τήν αποπληρωμή του. Θά ακολουθήσει τήν χώρα μερικές εκατονταετίες, άν πάρουμε υπ’ὀψιν μας τήν εξέλιξη τού δημόσιου χρέους από τό 1825 μέχρι σήμερα. Σέ κάθε περίπτωση μέ τήν πρώτη σταθεροποίηση τού πολιτικού συστήματος θά προστρέξουμε στό ΔΝΤ γιά νέο συναλλαγματικό δάνειο, ώστε νά κάνουμε τίς πρώτες εισαγωγές πρώτων υλών, πετρελαίου, ανταλλακτικών, τροφίμων καί φαρμάκων. Οι νέοι όροι πού θά επιβάλλει τό ΔΝΤ γιά τήν νέα χρηματοδότηση θά είναι σφικτοί. Γιά νά είμαι πιό σαφής εξευτελιστικοί. Σέ κάθε περίπτωση μετά παρέλευση διετίας η χώρα (στά χαρτιά) θά έχει ανάπτυξη. Όταν έχεις χάσει τουλάχιστον 80% τής αγοραστικής σου αξίας, η ανάπτυξη θά είναι πιά μονόδρομος. Μέ σκληρή εργασία καί κόπο, η χώρα μπορεί σέ μιά δεκαετία νά φθάσει τό σημερινό επίπεδο ανάπτυξης τής Βουλγαρίας.
    Ο πλούτος τής χώρας θά έχει αλλάξει χέρια καί οι επόμενες γενιές πρέπει νά δημιουργήσουν νέο πλούτο από τό μηδέν, όπως οι πρόγονοί τους. Άν όλα πάνε καλά. Βρισκόμαστε καί σέ νευραλγικό γεωστρατηγικό πόστο. Άρα καί άλλες δυνατές παράμετροι μπορούν νά επιρεάσουν τήν κατάσταση. Υπό τέτοιες συνθήκες φοβάμαι τό ακόμα χειρότερο. Αλλά δέν χρειάζεται νά γινόμαστε τόσο απαισιόδοξοι. Ο θεός τής Ελλάδος είναι μεγάλος. Δέν θά αφήσει τόν περιούσιο λαό του νά καταστραφεί. Εκτός καί άν τό επιθυμεί ο ίδιος ( Όπως στήν Μικρά Ασία καί στήν Κύπρο).

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ιαπετός 21/02/2012 21:44:02

      Κρατώ το ''ο Θεός της Ελλάδας είναι μεγάλος''...διαλύει λιγάκι τον τρόμο των ημερών...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιαπετός 21/02/2012 22:04:30

      Ιαπετέ,
      πάλι άρθρο έγραψες.
      Μη τα βάζεις εδώ και χάνονται,'Ελπίζω να παρακολουθεί ο Φακτορ

  17. Joao avatar
    Joao 21/02/2012 14:45:30

    μεγαλη επιτυχια.. το 2020 θα εχουμε το χρεος που ειχαμε το 2009...

  18. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 21/02/2012 15:00:57

    Seven, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου . Το αντίθετο. Ολοι θέλουμε να δουλέψουμε , ν'αρχίσει να κινείται κάτι , ν'αρχίσουμε να προχωράμε.....Δουλειές δεν υπάρχουν, αυτή είναι η δυστυχία. Με τέτοια ύφεση , δεν κινείται τίποτα. Σ΄αυτή την κατεύθυνση αν γίνουν ενέργειες , όλα θα πάρουν το δρόμο τους.

  19. φριξος avatar
    φριξος 21/02/2012 15:10:50

    Τα 3 σενάρια έχουν σαν κοινή συνισταμένη την γενική εξαθλίωση του απλού 'Ελληνα ...δεν υπάρχει άλλος δρόμος?

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ φριξος 21/02/2012 16:53:21

      Ειλικρινά δέ ξέρω. Ειδήσεις όπως η παρακάτω, ενέχουσες όλη τήν σημειολογία τής αδυναμίας λόγω οικονομικής κρίσης, θά πολλαπλασιασθούν καί θά αποτελέσουν τίς αστάθμητες παραμέτρους τής ζόρικής πορείας ώς εθνικού κράτους.

      Νταβούτογλου:Προβλήματα κυριαρχίας για Φαρμακονήσι - Γαϊδουρονήσι
      Τούρκος βουλευτής«Τουρκικά εδάφη από την εποχή του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή»
      ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: πριν 12'
      Νταβούτογλου:Προβλήματα κυριαρχίας για Φαρμακονήσι - Γαϊδουρονήσι
      «Υπάρχουν προβλήματα συνδεόμενα με την κυριαρχία ορισμένων νησίδων και βραχονησίδων και τα προβλήματα αυτά συζητούνται μέσω του διαλόγου μεταξύ των δύο χωρών» δήλωσε ο τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου

      Το τουρκικό Kόμμα της Eθνικιστικής Δράσης (MHP) επανέρχεται στην απόπειρα αμφισβήτησης της ελληνικής κυριαρχίας σε ορισμένες νησίδες του Αιγαίου. Ο βουλευτής του, Ερκάν Ακτσάι, σε επερώτηση του στην Εθνοσυνέλευση εγκαλεί την τουρκική κυβέρνηση γιατί αποδέχεται πράξεις κυριαρχίας, όπως τον έλεγχο των ταξιδιωτικών εγγράφων Τούρκων επισκεπτών, που γίνονται από την ελληνική διοίκηση σε νησίδες, όπως το Φαρμακονήσι και το Γαϊδουρονήσι.

      Ο τούρκος βουλευτής ισχυρίζεται ότι οι νησίδες αυτές «είναι τουρκικά εδάφη από την εποχή του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή».

      Απαντώντας, ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου αναφέρει ότι τα ζητήματα της κυριαρχίας των νησιών του ανατολικού Αιγαίου ρυθμίζονται από τη Συνθήκη της Λωζάνης του 1923 και τη Συνθήκη των Παρισίων του 1947.

      «Υπάρχουν προβλήματα συνδεόμενα με την κυριαρχία ορισμένων νησίδων και βραχονησίδων και τα προβλήματα αυτά συζητούνται μέσω του διαλόγου μεταξύ των δύο χωρών. Η χώρα μας επιθυμεί να βρεθεί μόνιμη λύση βάσει της αρχής της ευθυδικίας και λαμβανομένων υπόψη των δικαιωμάτων και των συμφερόντων της χώρας μας».

      «Ο υπουργός μας διστάζει να διεκδικήσει δικαιώματα πάνω σε ένα νησί που του ανήκει» ισχυρίζεται ο κ. Ακτσάι. Σε δήλωσή του στην εφημερίδα Haberturk λέει: «Δεν υπάρχει κάποιο έγγραφο που να αποδεικνύει ότι το συγκεκριμένο νησί ανήκει στους Έλληνες. Η συνθήκη της Λοζάνης και η Συνθήκη των Παρισίων δεν περιέχουν κανένα άρθρο που να αναφέρεται σ' αυτά τα δύο νησιά. Αυτά τα δύο νησιά συνεχίζουν, από την εποχή του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς, να είναι δικά μας».

      ΠΗΓΗ: ΒΗΜΑ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ιαπετός 21/02/2012 22:03:04

        Κάθε φορά που θα λέει τέτοια ο Νταβούτογλου να του θυμίζουμε οτι η Ιωνία ήταν γη ελληνική!

        • franc avatar
          franc @ Κώστας Ροδινός 22/02/2012 10:54:17

          Σωστό, αλλά φαντάσου τότε να το γυρίσουν οι Τουρκοι σαν τους Σκοπιανούς και να ζητανε να ονομαστεί η χώρα τους ΙΩΝΙΑ!!

  20. ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 21/02/2012 15:13:27

    Quote
    Τί εννοούσε τό δελφικό μαντείο; Λιμό ή λοιμό;
    Unquote

    όσον αφορά καί στά τρία σενάρια πού αναλύεις,τό Δελφικό μαντείο εννοεί καί μάλιστα βεβαιώνει(!!!!!) γιά ΣΙΓΟΥΡΟΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΝ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΝ ΛΙΜΟ!!!!

    Ή αμφιβολία τίθεται στό διαζευκτικό ##ή## δλδ στόν ΛΟΙΜΟ (ΛΟΙΜΩΔΗΣ ΝΟΣΟΣ,ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΘΑΡΣΗ, ΛΟΙΜΟΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟΝ)!!
    Κανένα σενάριο/ανάλυση-λύση/εξήγηση/μαντεία επ΄αυτού,μήπως έχεις νά μάς διατυπώσης???????

  21. Παύλος avatar
    Παύλος 21/02/2012 15:21:18

    Φίλε Takis, Αν θεωρείς ότι τα ¨κωλόσπιτα" , τα ¨πάμπερς" , τα δωράκια 500.000.οοο στον Μαράκη, Οι Λαλιωταίικες και Τσοχαντζοπουλαίικες και οι Τσουκαταίικες και οι Μανδελαίκες ......και και και .....................................ρεμούλες , ευθύνονται ισόποσα με τη Φρειδερίκη για το σημερινό κατάντημα,
    Τι να σου πώ?
    Χρειάζεσαι καλό ψυχίατρο !!!!!!!

  22. franc avatar
    franc 21/02/2012 15:40:55

    Αγαπητέ Ιαπετέ ,
    Τα τρία σενάρια που περιγράφεις είναι σωστά και λογικά και όπως τα λες θα εξελιχθούν, αν μπορέσουμε να απομονώσουμε την Ελλάδα σε "συνθήκες Εργαστηρίου" . Ας πούμε οτι εμείς ακολουθούμε κατα γράμμα το Α' σενάριο και έχουμε επιτυχία. Εκεί λοιπόν που εκλέξαμε τους άριστους και όλα βαίνουν καλώς, οι οίκοι "καταβροχθίζουν" την Ιρλανδία (αλήθεια την ξεχάσαμε?) και το "ωστικό κύμα" μας ξανακάνει Τιτανικό.
    Θα μου πείς είναι πιθανώτερο να είναι η Πορτογαλία. Μακάρι όμως να μην είναι η Ισπανία, λέω εγώ. Γιατί αυτοί δεν έχουν κάν PSI...
    Εγω προσωπικά και επειδή έχω ακόμα μνήμη, πιστεύω οτι πρώτα η κρίση απο την Αμερική μεταφέρθηκε στην ΕΕ με την εμφάνιση στα καντράν, των PIIGS, με πλέον εκτεθειμένα την Ιρλανδία και την Πορτογαλία. Αλλο που μετά οι δικοί μας Γιωργάκηδες άρχισαν να τραβούν τα μαλλιά τους φωνάζοντας Τιτανικός...
    Επομένως θεωρώ κοινή την μοίρα τουλάχιστον των PIIGS +Βέλγιο+Γαλλία ίσως. Αρα ο σημαντικώτερος παράγοντας είναι και στα τρία σενάρια που αναφέρεις, το τι θα συμβεί στους ομοιοπαθείς μας.
    Θα κάνω και εγώ ενα σενάριο μπας και αισιοδοξήσουμε λίγο: Τον Ιούνιο "σώζεται " η Ιταλία. Τα spreads της εξισώνονται σχεδόν με τα Γερμανικά, ακολουθεί η Ισπανία, Πορτογαλία κλπ και μένουμε εμείς με το μνημόνιο? Ε, δεν λέμε στους una fatsa una ratsa γείτονες να ανασυστήσουμε μια Ελληνορωμαική Ομοσπονδία και να ξεμπερδεύουμε? Γιατί αν περιμένουμε απο τον Θεό της Ελλαδας, δεν αποκλείεται να μην έχει καθόλου επιθυμίες όπως έλεγε και ο Ιερός Αυγουστίνος...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ franc 21/02/2012 16:43:01

      Αγαπητέ franc
      Αν μπορούσαμε να απομονώσουμε την Ελλάδα σε “συνθήκες Εργαστηρίου” , τότε δέν χρειάζονται οι άνωθεν εκτιμήσεις.
      Οι εκτιμήσεις πρέπει νά υπάρχουν, νά παίρνουν υπ'όψιν τους τήν διεθνή συγκυρία καί νά εκτιμούν σωστά τό παγκόσμιο ισοζύγιο ισχύος γιά νά μπορέσει η χώρα σήμερα νά κάνει τήν πιό σωστή επιλογή.
      Η δική μου εκτίμηση είναι ότι στήν σημερινή συγκυρία, η χώρα πρέπει νά συνεχίσει νά είναι μέλος τής ευρωζώνης.
      Άν η ευρωζώνη στό μέλλον διαλυθεί, πρέπει νά είμαστε στά αντισυμβαλόμενα μέρη. Άν ξεπεράσει τήν κρίση καί ενδυναμωθεί, πρέπει νά είμαστε μέλη της. Μιά ισχυρή ευρωζώνη είναι αναγκασμένη νά επιλύσει στά πλαίσιά της καί τά ιδιαίτερα προβλήματα ενός κράτους μέλους της.
      Η επόμενη εκλογική αναμέτρηση πρέπει νά αναδείξει δυνάμεις αποφασισμένες νά σπάσουν αυγά καί νά κάνουν Ομελέττα. Ένα είναι τό φάρμακο. Ανάπτυξη μέ κάθε τρόπο.
      Η χούντα έκανε τούς περισσότερους σημερινούς δρόμους μέ τήν ΜΟΜΑ καί η σημερινή δημοκρατία μας δέν ξέρει πού νά πάει. Χρειαζόμαστε μιά άμεση στρατηγική ανάπτυξης καί προοπτικής. Πειστική. Πέντε οικονομικοί δείκτες νά αλλάξουν, φθάνει νά αρχίσει νά αχνοφαίνεται η ελπίδα, πού θά δώσει καί τήν ώθηση. Όχι άλλες στρογγυλεμένες προτάσεις αρεστές γιά όλο τό εκλογικό ακροατήριο. Σαφήνεια καί προοπτική. Καί όχι άλλες εύκολες υποσχέσεις γιά λύσεις πού δέν υπάρχουν. Η χώρα δέν πρέπει νά γίνει ένα απέραντο φρενοκομείο.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ιαπετός 21/02/2012 16:50:13

        Συμφωνώ τόσο με τα σενάρια, όσο και με την απάντησή σας!

      • pirandello avatar
        pirandello @ Ιαπετός 21/02/2012 17:16:02

        ψηφοθηρία στο πτώμα του ελληνικού λαού...
        Σχηματοποιημένες επιλογές από ένα κονκλάβιο διεθνούς οικονομικού τρομοκρατικού λόμπι...
        δηλαδή απ` αυτές να διαλέξουμε; εμείς δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε την αντιπρόταση που θα μας βγάλει απ` τα αδιέξοδά μας;
        δεν λέω να την επιβάλλουμε,αλλά να αρχίσουμε να τη συζητούμε επιτέλους και μέσα από αντιπροτάσεις να την συνδιαμορφώσουμε..
        έτσι κι αλλιώς ο λαός θα τη δώσει τη λύση σύντομα...στους δρόμους, στις πλατείες...στις κάλπες...ο καιρός θα δείξει..
        αν δεν θέλουμε να χάσουμε την πρωτοπορία στην πολιτική αφήγηση και να μείνουμε στην ιστορία για τη διάσωση της πατρίδας

      • franc avatar
        franc @ Ιαπετός 21/02/2012 18:55:33

        Tώρα μου τα λές καλά!!!
        Η δική μου εκτίμηση ήταν, είναι και στήν σημερινή συγκυρία, οτι η χώρα πρέπει νά συνεχίσει νά είναι μέλος τής ευρωζώνης. Αρα πρέπει να αποκλείσουμε τα άλλα δύο σενάρια, εκτός αν μας επιβληθούν απο εξωγενείς παράγοντες...
        Επειδή τη ΜΟΜΑ την έζησα λίγο, Θα ξέρεις ότι ήταν παντού ο υπ' αρ. 1 εχθρός των εργολάβων. Και κατάφερε να την εξαφανίσει το ΄92 το Μητσοτακέικο εν ονόματι του εοφιλελευθερισμού.
        Αλήθεια ποιός "εφαγε" τα εκπληκτικά για την εποχή μηχανήματά της?
        Το εγχώριο "σύστημα" είναι τόσο παραγκοειδές που δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα.
        Μόλις πας να ισιώσεις μια στραβή σανίδα, μπορεί να σου πέσει ολόκληρη η παράγκα...
        Αστα φίλε μου, ας όψεται ο "ξένος παράγων" που βρήκε εδώ πεδίο λαμογιάς ελεύθερο και όργωσε.
        Τώρα προσπαθεί να κρατήσει την παράγκα όρθια και απορεί που 2 χρόνια τώρα όλο και κάτι πέφτει και παραλίγο δυό φορές να τον πλακώσει...
        Είμαστε πράγματι μια σπάνια ιδιαιτερότητα στον παγκόσμιο χάρτη, ανέκαθεν...

  23. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 21/02/2012 15:44:03

    Για να ξέρουμε σε ποιους αναφερόμαστε, ο Krugman είναι προοδευτικός αναλυτής ο οποίος χρησιμοποείτε από τους δημοκρατικούς στις ΗΠΑ εδώ και πολλά χρόνια. Πιο αριστερός από τον Ομπάμα.

    Για να ξέρουν ορισμένοι τι θα πει προοδευτική αριστερή αριστερή σκέψη. Τι θα πει συντηριτισμός ρωτήστε τις κυρίες Thatcher και Merkel.

  24. factorx avatar
    factorx 21/02/2012 15:58:33

    Η ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

    Την «αυστηρά απόρρητη» έκθεση της τρόικα για την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας στην οποία αναφέρεται ότι το πρόγραμμα στήριξης της Ελλάδας έχει εκτροχιαστεί πλήρως αποκαλύπτουν οι Financial Times. Πρόκειται για την 10σέλιδη ανάλυση βιωσιμότητας του χρέους βάσει της οποίας προκύπτει πως η ύφεση που θα δημιουργηθεί από την δρακόντεια πολιτική λιτότητας θα είναι τόσο βαθιά που δεν θα επιτρέψει την έξοδο της Ελλάδας από την παγίδα του χρέους μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, ενώ υπαινίσσεται ότι θα χρειαστεί και τρίτο πακέτο στήριξης. Το βασικό σενάριο για την Ελλάδα αναφέρει ότι η χώρα χρειαστεί επιπλέον 50 δισ. ευρώ στο τέλος της δεκαετίας.Προειδοποιεί επίσης ότι δύο από τις τρεις βασικές αρχές του νέου προγράμματος είναι αυτοαναιρούμενες. Επισημαίνει ότι η λιτότητα θα οδηγήσει σε αύξηση του χρέους με παράλληλη σημαντική αποδυνάμωση της οικονομίας
    «Η παρατεταμένη οικονομική στήριξη με κατάλληλους όρους από τον θεσμικό τομέα μπορεί να κριθεί απαραίτητη» αναφέρει η έκθεση. «Βάσει ενός σεναρίου που περιλαμβάνει η έκθεση, το ελληνικό χρέος θα μειωθεί πολύ λιγότερο από όσο υπολογίζεται, στο 160% του ΑΕΠ μέχρι το 2020, έναντι στόχου στο 120% του ΑΕΠ. Σε αυτή την περίπτωση, η Ελλάδα θα χρειαστεί πακέτο στήριξης 245 δισ. ευρώ.

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/02/2012 16:06:55

    Για τις απόψεις μου για την πράσινη ενέργεια, παρακαλώ στην ιστοσελίδα μου. Περίπου 1000 αναρτήσεις σε δύο χρόνια, καλή διασκέδαση, έχει και ετικέτες, κάτω δεξιά. Η περίληψη είναι ότι 1) δεν είναι ενέργεια και 2) δεν παράγει ενέργεια, 3) Κλέβει και κάνει ζημιά. Τα άλλα είναι σάλτσες.

    Είμαι 100% υπέρ των αποκρατικοποιήσεων. Η ΑΓΕΤ δεν ήταν αποκρατικοποίηση. Ήταν κλοπή από τον Τσάτσο και μεταβίβαση στην Lafarge, παιχνίδι για μεγάλα παιδιά. Λέμε τώρα, για να μην μασάμε λόγια. Ο ΟΤΕ δεν ήταν αποκρατικοποίηση. Ήταν μεθοδευμένος εκφυλισμός και μεταβίβαση 100% ελέγχου με πώληση του 20% κατά παράβαση, μάλλον, της τότε κείμενης νομοθεσίας περι αποκρατικοποιήσεων. Τώρα θα ήταν φαστ τρακ, δεν πειράζει.

    Αυτό που γίνεται με την ΔΕΗ επίσης δεν είναι αποκρατικοποίηση. Είναι διάλυση. Μεθοδευμένη κρίση. Διαβασε το άρθο Παλαιοκρασσά στην Καθημερινή, διάβασε την δήλωση Αθανασόπουλου για την ακύρωση των λιθανθρακικών, και ΔΕΣ τον λογαριασμό σου ρεύματος, και ενημερώσου για τον προχθεσινο πορτοκαλί συναγερμό. Και αν, αντέχεις, δεν τις αναρτήσεις μου για την ΔΕΗ και την αξία της.

    Για να μην ζαλίζουμε το κοινό, εάν η ερώτησή σου είναι πραγματική, εξειδίκευσέ την στο arcaheopteryxgr παπάκι gmail τελεία com με κάποιο email σου που θα φτιάξεις επί τουτου, και ευχαρίστως να σου απαντήσω σε Ο,ΤΙ θες, και κάνε την απάντησή μου φειγ βολάν. Scripta manent.

    Ειδικά για την ΔΕΗ προτιμώ να την χαρίσω (αλλά το 100%) σε όλη ΜΑΖΙ την ενεργειακή διαπλοκή (ή στην ΕΟΝ ή την RWE εάν είσαι ξενομανής -- είμαι σωβινιστής) , παρά να την πουλήσω σαλαμάκια φέτες. Όταν το Ισραήλ ή η Τουρκία απελευθερώσουν την δικιά τους αγορά ρεύματος, θα το κάνω και εγώ, χαχαχαάααα, και θα τοι έλεγα στον Έτινγκερ, όπως στο λέω εσένα. Εγώ δεν είμαι Χατζηαβάτης.

    Τι εμμονή έχω για την χρεοκοπία; Χρεοκοποημένοι είμαστε από τον Απρίλιο του 10, ελέω ΓΑΠ, εκκαθαριστή αναισθησιολόγου. Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια.

    Περιμένω email σου.

    • Κώστας Θεσσαλονίκη avatar
      Κώστας Θεσσαλονίκη @ archaeopteryx 21/02/2012 16:14:48

      Φτάνει κατάλαβα, να διαβάσω τον Παλαιοκρασσά τον ευνοούμενο του Μητσοτάκη και του Αλαφεζουέικου... Είναι πολλά τα λεφτά, Αρχαίε, κατάλαβα

      • archaepteryx avatar
        archaepteryx @ Κώστας Θεσσαλονίκη 21/02/2012 16:25:58

        Φτηνιάρικη απάντηση για εντυπωσιασμό ιθαγενών. Η ΑΓΕΤ επί Μητσοτάκη έγινε (ή β' φάση, η α' επί Αρσένη, νομίζω). Δεν σου είπα να παντρευτείς τον Παλαιοκρασά, ούτε ξέρω ότι ο Αθανασόπουλος ήταν του Αλαφούζου. Ερμηνείες, innuendo, και η μπάλα στις κερκίδες.

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ Κώστας Θεσσαλονίκη 21/02/2012 19:25:13

        Εχουμε τρελλαθεί όλοι μας.

        Πόσες ΔΕΗ σηκώνει η χώρα?

        10 εκ. καταναλωτές.

        Πόσες ηλεκτρικές εταιρείες έχει η Αμερική?

  26. Takis avatar
    Takis 21/02/2012 16:08:40

    Παύλο, το μάτς κρατάει 90 λεπτά και το αποτέλεσμα κάθεται στο τέλος και μόνο τότε. Εσείς κοιτάτε τι λαλακίες έκανε ο κόουτς τα 19 προτελευταία λεπτά του παιχνιδιού (μένει άλλο 1)...
    Π.χ. η Siemens είναι από το '56 κράτος στην Ελλάδα και υπήρξαν αρκετές κυβερνήσεις από τότε της ΝΔ. Εναν που έστειλε η ΝΔ φυλακή μπορείς να μου πείς ;;;...
    Τα υπόλοιπα που λες είναι "ηρωϊσμοί" σαν εκείνο τον τύπο ονόματι "Τριανταφυλλίδης" να ταξιδεύει προς Παρίσι. Απλώς οι άλλοι ήταν καλύτεροι στην παραμύθα και φάγανε περισσότερα τα τελευταία χρόνια.
    Τα περί ψυχιάτρου τα αντιπαρέρχομαι, διότι επί ουσίας δεν είπες κάτι...
    Και που είσαι, Αριστερός είμαι (και πολλές φορές το Antinews μου έχει "δώσει βήμα") αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχω να χωρίσω πολλά με εσένα (αντιθέτως έχουμε πολλά να μας ενώνουν όπως και με πολύ κόσμο που σχολιάζει σε αυτό το site), εκτός εαν είσαι τραπεζίτης ή βιομήχανος.
    Φιλικά.

    • Y. avatar
      Y. @ Takis 21/02/2012 22:23:00

      Το Μποκοβό

  27. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/02/2012 16:10:37

    Λάθος απάντηση ψυχραιμία. ΔΕΝ συναινείς σε συμφωνία που σου αφήνει ΜΗ βιώσιμο χρέος, συν όλες τις εξωγενείς συνθήκες που σε οδήγησαν σε αυτό. Ασε την εδώ διαφθορά. Τις εξωγενείς συνθήκες.

    ΔΕΝ συναινείς σε συμφωνία που σου φωνάζουν ένα σκασμό άνθρωποι "καταστρέφεις την Χώρα σου νομίζοντας ότι την σώζεις".

  28. Νικος avatar
    Νικος 21/02/2012 16:38:51

    Αγαπητοί να επαναθέσω το ερώτημα του άρθρου;
    Απο μια Στάση πληρωμών, με αναστρέψιμες για την χώρα και το λαό της συνέπειες, σε μια βέβαιη καταστροφή που θα αλλάξει εντελώς και επί το χειρότερον, όχι μόνο τις ζωές γενεών, αλλά θα επαναπροσδιορίσει την κυριαρχία και το ρόλο της χώρας.

    ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΘΑ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΣΦΟΡΙΑ, ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΑΝΩΘΕΝ.
    (Άντε και κανένα ρουσφετάκι για το φιλοθεάμον κοινό... για να έχει να το λέει...)

    ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Τα υπόλοιπα είναι προεκλογικές ελπίδες και μάταια ταξίματα...

  29. Ηφαιστίωνας avatar
    Ηφαιστίωνας 21/02/2012 16:50:27

    Αυτά θα τα ψηφίσουν απόψε οι εναπομείναντες βουλευτές της ΝΔ;;;

    -Μείωση κατά 100 εκατ. ευρώ στις λειτουργικές πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και κατά 300 εκατ. ευρώ στις υποχρεώσεις από προγράμματα εξοπλισμού των ενόπλων δυνάμεων.
    -Περικοπή 50 εκατ. ευρώ στο κονδύλι του υπουργείου Υγείας για αποζημίωση εφημεριών γιατρών Ε.Σ.Υ.
    -Μείωση κατά 43 εκατ. ευρώ στα επιδόματα πολυτέκνων (σημ. εισοδηματικό όριο στα 45.000 ευρώ για όσους έχουν έως 5 τέκνα).
    -Μείωση κατά 26 εκατ. ευρώ στις πιστώσεις του προϋπολογισμού του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για μεταβιβαστικές πληρωμές και κατά 60 εκατ. ευρώ στις πιστώσεις για δαπάνες προγραμμάτων χρηματοδοτούμενων από το ΕΓΤΑΑ.
    -Μειώνονται κατά 10 εκατ. ευρώ τα κονδύλια της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας
    -Περιορίζονται κατά 24 εκατ. ευρώ οι αμοιβές αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας.
    -Περικόπτονται κατά 15 εκατ. ευρώ τα επιμίσθια αποσπασμένου σε σχολεία του εξωτερικού προσωπικού του Υπουργείου παιδείας.
    -Μείωση κατά 11 εκατ. ευρώ στην επιχορήγηση στα Α.Ε.Ι. για δαπάνες μισθοδοσίας
    -Μείωση 14 εκατ. ευρώ στην επιχορήγηση στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα του τεχνολογικού τομέα
    -Περικοπή 6 εκατ. ευρώ της επιχορήγησης σε εκπαιδευτικά ιδρύματα για δαπάνες φοιτητικής μέριμνας.
    -Αύξηση κατά 50 εκατ. ευρώ στις πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Εσωτερικών για δαπάνες εκλογών.
    -Μείωση κατά 66 εκατ. ευρώ στις πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Οικονομικών για συντάξεις δημοσίων λειτουργών.
    -Μείωση 15,4 εκατ. ευρώ στις πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Εργασίας για επιχορήγηση στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για τον κλάδο σύνταξης του ΤΑΠ-ΟΤΕ.

    Αν ναι, «καληνύχτα Κεμάλ. Αυτή … η χώρα δεν θα αλλάξει ποτέ!»

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Ηφαιστίωνας 21/02/2012 17:18:35

      Αυτα ακριβως.
      Εχεις και κατι αλλο υπ'οψιν σου?

  30. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 21/02/2012 16:54:51

    Πού την είδατε τη "σωτηρία"?
    Τις "σωτηρίες" (7 συνολικά) τις έβλεπε μετά από τέτοια γεγονότα ο Γιωργος Παπανδρέου, εμείς από αρχή προειδοποιούσαμε, αργότερα χλευάζαμε και μουτζώναμε, ελπίζαμε δε πάντα, αυτοί που τεχνηέντως ή απο ανικανότητα έφεραν στν πατρίδα μας αυτές τις -πάντα εκβιαστκές με το ερώτημα της καταστροφικής χροκοπίας- συνταγές σωτηρίας, να βρεθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης.
    Λοιπόν, αρνούμαι να "χαζέψω" τώρα ξαφνικά στα 50 μου.
    Εσείς, μπορείτε να βλέπετε και σωτηρίες, έστω και αμφίβολες, δύσκολες, μπορείτε να βλέπετε και οράματα αν θέλετε, δεν απαγορεύεται. Μπορείτε να ανεβάσετε εδώ και τους λόγους του ΓΑΠ των 2 τελευταίων χρόνων, με τις κατά καιρούς εκτιμήσεις του για την επιτευχθείσα σωτηρία. Μπορείτε να ανεβάσετε και τα πρωτοσέλιδα της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ". Μάιος 2010 πχ, ιστορικό εξώφυλλο " Ουφ! Ανάσα ανακούφισης! Σωθήκαμε!"

    Δεν θα σας ακολουθήσω.

  31. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 21/02/2012 17:18:09

    Α.Σαμαράς 27.10.2011 "Η κυβέρνηση χωρίς ίχνος ντροπής τολμά και πανηγυρίζει πως, σε εννιά χρόνια από σήμερα, το 2020, θα μας έχει φτάσει… και πάλι στο 2009! Κι ενώ θα έχει εκποιηθεί μεγάλο μέρος της δημόσιας περιουσίας. Η Νέα Δημοκρατία θα εξακολουθήσει να λέει “όχι” στο λάθος, Η Ελλάδα δεν είναι «παρίας» στην Ευρώπη. Έχουμε δυνατότητες – και κυρίως ατσαλένια θέληση, το τσαγανό, να ορίσουμε τις τύχες μας και να εγγυηθούμε το μέλλον. [...] Τελικά, με το κούρεμα που αποφασίστηκε, το χρέος της χώρας μας το 2020 θα είναι όσο ήταν και το 2009, πριν μπούμε στο Μνημόνιο, δηλαδή 120% του ΑΕΠ! [...] Όσοι, επομένως, πανηγυρίζουν πως θα φέρουν την Ελλάδα του 2020 πίσω στο 2009, να σοβαρευτούν!"

    • pirandello avatar
      pirandello @ Ανώνυμος 21/02/2012 17:32:11

      επίκαιρη δήλωση...θα μπορούσε να έχει και σημερινή ημερομηνία

      • tak avatar
        tak @ pirandello 21/02/2012 19:03:19

        Πυράγγελε, κάνε μια δική σου πρόταση...

  32. Orestios avatar
    Orestios 21/02/2012 19:07:07

    'Ηταν πάντως το καλύτερο δώρο αυτοϋπονόμευσης

  33. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/02/2012 19:21:31

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ :

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ

    http://www.youtube.com/watch?v=bS-l3DTIGAI&feature=related

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ BLACKQUEEN 21/02/2012 21:59:50

      βλέπω ο Δαναός δημιουργεί σχολή

  34. Boson avatar
    Boson 21/02/2012 19:22:13

    Ο Όλι Ρεν κάνοντας "χιούμορ" συσχετίζοντας τις διαπραγματεύσεις για τη δανειακή σύμβαση με Μαραθώνιο δρόμο, δήλωσε ότι τώρα έμαθε ότι η λέξη Μαραθώνιος είναι Ελληνική.
    Φανταστείτε ποιοι Άνθρωποι και με ποιες Ανθρωπιστικές γνώσεις κυβερνούν τον κόσμο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Boson 21/02/2012 22:00:49

      μάλλον το αδικείς!
      Ο Ρέν είπε οτι κατάλαβε γιατί ο Μαραθώνιος είναι ελληνικός!

  35. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 21/02/2012 19:29:19

    Εδώ στην Ελλάδα έχουμε παρεξηγήσει πολλά πράγματα. Τα θέλουμε όλα στο πιάτο.
    Ένας τρίτος παρατηρητής, από άλλη χώρα εκτός ΕΕ, θα μπορούσε να πει:
    Μα τι θέλουν αυτοί οι Έλληνες, όλα έτοιμα στο πιάτο;
    Δεν τους φτάνει που οι εταίροι τους, αναλαμβάνουν να πληρώσουν όλα τα δανειά τους και να τους κουρέψουν το χρέος; Θέλουν και ¨ανάπτυξη¨. Αυτοί (οι Έλληνες) τι θα κάνουν για τη χώρα τους; Αν πιστεύουν οτι μπορούν να κάνουν ανάπτυξη, ας την κάνουν μόνοι τους. Ήδη τους δόθηκαν πολλά και αναδείχθηκαν τα μειονεκτήματα των δομών τους.
    Μέχρι εδώ, κανείς δεν θα είχε τι ν΄αντιτάξει ως επιχείρημα.
    Πρέπει ν΄αντιληφθούμε ότι για την κατάσταση της οικονομίας μας, της κοινωνίας μας, της αισθητικής μας και του πολιτισμού μας δεν μας φταίει κανένας αλλά ο ίδιος μας ο εαυτός. Μην αναλύσουμε όλα τα κακώς κείμενα της μεταπολιτευτικής περιόδου και των κυβερνήσεων που πέρασαν.
    Αφού λοιπόν διαπιστώσουμε ποιά είναι τα τρωτά σημεία μας, ερχόμαστε αντιμέτωποι τώρα , απέναντι σε μια βαριά κρίση (που οι ίδιοι ευθυνόμαστε) και καλούμαστε να δώσουμε λύσεις χωρίς εμπάθειες.
    Η σημερινή συμφωνία έχει τα θετικά της όπως λέει το άρθρο.
    Θεωρώ οτι η συμφωνία αυτή, μας εξασφαλίζει τα μίνιμουμ, ώστε να μην καταρρεύσουμε και μας παρέχει ¨χρόνο¨. Τίποτε άλλο. Τα άλλα πρέπει να γίνουν από μας.
    Εμείς πρέπει, αφού πρώτα συνειδητοποιήσουμε τις δικές μας αδυναμίες, να προχωρήσουμε ένα βήμα μπροστά σήμερα, ένα άλλο αύριο κλπ. και σιγά σιγά να μπορέσουμε να βγούμε απ΄το τούνελ.
    Ο ¨χρόνος¨ είναι ένας σπουδαίος παράγοντας που σήμερα υποτιμάται. Στην σημερινή κατάσταση ο παράγοντας αυτός μπορεί ν΄αποδειχθεί ¨σωτήριος¨ , αν τον αξιοποιήσει ¨κάποιος¨ προς την σωστή κατεύθυνση και με πολλές ενέργειες (συμπυκνωμένος χρόνος).
    Άρα το αληθινό ζήτημα είναι σήμερα :

    Ποιος θα είναι αυτός ο ¨κάποιος¨ και πόσο γρήγορα μπορεί να τρέξει τις ¨ενέργειες¨;

    Πάντως ο Α.Σαμαράς, που έχει από πολύ νωρίς αντιληφθεί την παράμετρο ¨χρόνος¨ , ήδη τρέχει με χίλια, (Ισραήλ - Ρωσία -Κύπρος και έπεται συνέχεια), ώστε όταν κληθεί ν΄αναλάβει τα ηνία αυτής της κατεστραμμένης χώρας, να τάχει όλα έτοιμα (όσο το δυνατόν) και με γοργά βήματα να κτίσει την Ελλάδα του μέλλοντος που όλοι ονειρευόμαστε.

    Αφού η Ευρώπη των εταίρων μας , δεν μας παρέχει και τ΄άλλα που θα θέλαμε, πρέπει μόνοι μας ν΄ανασκουμπωθούμε και να δουλέψουμε άοκνα , με τη ματιά στραμμένη στους πιο αδύναμους , με το κεφάλι όρθιο, χωρίς μιζέριες, χωρίς αλληλοφαγώματα και πάντα προσηλωμένοι στον στόχο μας.
    Πρέπει για μια φορά να κοιτάξουμε, όχι τι μπορούν να κάνουν οι άλλοι για μας, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για μας.
    Και όπως λέει και το τραγούδι ... για να γυρίσει ο ήλιος , θέλει δουλειά πολύ.

    Έχουμε πολλά πλεονεκτήματα και σαν λαός και σαν τόπος.
    Έχουμε πολύ άξιο ανθρώπινο δυναμικό, με δυνάμεις, με μόρφωση, επιστήμονες που δεν πρέπει να το αχρηστέψουμε, στέλνοντάς τους μετανάστες και αφαιρώντας από τη χώρα μας τις πολύτιμες δυνάμεις τους.
    Έχουμε και ανθρώπους που μπορούν να βγούν μπροστά σ΄αυτόν τον αγώνα, αρκεί να τους δούμε καθαρά και να τους δώσουμε την δυνατότητα να δουλέψουν για το καλό μας.
    Αυτή τη φορά, δεν πρέπει να κάνουμε το λάθος.

  36. pirandello avatar
    pirandello 21/02/2012 19:48:51

    δεν ξέρω αν είμαι αδικαιολόγητος ή όχι, ίσως και λόγω ηλικίας (30αρης γαρ), αλλά πέρα από τη ΜΟΜΑ (Museum of Modern Art) στη Νέα Υόρκη υπάρχει και άλλη;
    κάθε ημέρα ανακαλύπτω και κάτι καινούργιο...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ pirandello 21/02/2012 20:31:27

      Εννοεί τις «Μεικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκρότησης». Υπάγονταν στον Στρατό (Μηχανικό Σώμα) και εκτελούσαν διάφορα έργα υποδομών/κοινής ωφελείας (δρόμους λιμάνια κλπ). Συνέβαλαν τα μέγιστα στην μεταπολεμική ανασυγκρότηση της χώρας.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ΚΜ 21/02/2012 21:33:41

        Ευχαριστώ γιά τήν διευκρίνηση.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΚΜ 21/02/2012 21:44:59

        Έτσι ακριβώς

  37. Νικολαος avatar
    Νικολαος 21/02/2012 20:05:44

    Ειναι το τιμημα της "σωτηριας"μας και της τρομοκρατιας της καταστροφης μας.

  38. undercover gpr avatar
    undercover gpr 21/02/2012 20:19:49

    Βενιζέλος:"Επιπλέον έχουμε τη δέσμευση των εταίρων πως θα μας στηρίξουν και μετά το πρόγραμμα και μέχρι η Ελλάδα να βγει στις αγορές"

    Αν το έχουν υπογράψει αυτό οι "εταίροι" τη πατήσανε.

  39. panos-1924 avatar
    panos-1924 21/02/2012 20:27:39

    Αυτή είναι η μόνη σωτηρία που μας ετοιμάζουν κι έρχεται σιγά σιγά για όλους μας..., goodbye blue sky, waiting for the worms...
    http://www.youtube.com/watch?v=_0v07InoFiU
    http://www.youtube.com/watch?v=ktQ6EkeJ2sE

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ panos-1924 21/02/2012 22:10:50

      Ανατριχιαστικά κομμάτια...

  40. franc avatar
    franc 21/02/2012 20:28:41

    "Πρέπει ν΄αντιληφθούμε ότι για την κατάσταση της οικονομίας μας, της κοινωνίας μας, της αισθητικής μας και του πολιτισμού μας δεν μας φταίει κανένας αλλά ο ίδιος μας ο εαυτός."
    Eιναι απίστευτο πόσο η Γκαιμπελική προπαγάνδα της ομαδικής συνυπευθυνότητας έπαληθεύεται στην περίπτωση μας.
    Ας υποθέσουμε οτι αύριο αλλάζουμε εαυτό. Θα αλλάξει και η κατάσταση της οικονομίας μας? Θα αρχίσουμε σε δυο μήνες ή σε 3 χρόνια έστω να παράγουμε μηχανήματα ανταγωνιστικώτερα των Γερμανικών?

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ franc 21/02/2012 21:41:23

      Aν τόσα χρόνια δεν ψήφιζες με κριτήριο ποιος θα σου επιτρέψει να επιβιώσεις πλουσιοπάροχα, αλλά εσύ να μην παράγεις και τίποτα, να καταλάβεις μια καλά αμοιβόμενη θέση στο δημόσιο κι΄ας μην αποδίδεις σ΄αυτήν, ενίοτε και να ταλαιπωρείς, εσύ που ανεχόσουν τόσα χρόνια να κλέβουν κάτω από τη μύτη σου τα διαπλεκόμενα συμφέροντα και να υπερχρεώνουν την χώρα σου, εσύ που κλείστηκες στον ατομικισμό σου και στην προσωπική σου ευδαιμονία , στα εύκολα δάνεια, στον υπέρμετρο καταναλωτισμό, εσύ που έβλεπες απαθής την όποια βιομηχανία σου να κλείνει, την όποια προσπάθεια του υγειούς επιχειρείν να τιμωρείται από την απέραντη γραφειοκρατία, πολυνομία, την μίζα, το φορολογικό και ασφαλιστικό σύστημα, εσύ που δεν έδινες δεκάρα αν ο αγρότης πέταγε την παραγωγή του στις χωματερές ή ότι έπαιρνε επιδοτήσεις για να μην παράγει, εσύ που ανέθρεψες ¨εργατοπατέρες¨γάγγραινα , λαμόγια και νταβατζήδες που κάθε μέρα τραβούσαν τη χώρα προς τα κάτω, μέχρι που φτάσαμε στον πάτο, νομίζεις ότι δεν έχεις ευθύνη;

      Εσύ που ανέχθηκες ένα σύστημα διαπλοκής, γιατί εσύ ένοιωθες καλά αφού είχες το καλό σου εισόδημα, που ανέχθηκες να σου σερβίρουν ένα μοντέλο σαχλαμαροπαιδείας για τα παιδιά σου με τα χαζοκάναλα και τα κατωτάτης ποιότητας ¨πολιτιστικά¨προϊοντα, εσύ που ανέδειξες με την ψήφο σου, ένα άθλιο πολιτικό σύστημα, που σου βούλωνε το στόμα χαρίζοντάς σου προσωρινή ευδαιμονία, την οποία πίστεψες ότι θάναι παντοτινή και σου κατέστρεψε κάθε ικμάδα σαν χώρα σαν λαό, δεν έχεις ευθύνη;
      Αν νομίζουμε ότι σαν λαός δεν έχουμε ευθύνη, είσαι πολύ γελασμένος.
      Όλα ο λαός επιτρέπει ή δεν επιτρέπει να γίνονται.

      Ναι πιστεύω και στα καλά του Έλληνα, που πρέπει να βγούν στην επιφάνεια και να κυριαρχήσουν. Αρκετά με τη σαχλαμάρα, αρκετά με τους ανάξιους, αρκετά με όλα όσα μας πήγαν πίσω!

      • franc avatar
        franc @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 22/02/2012 10:39:58

        Aγαπητέ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ,
        Μιλάς σε δεύτερο πρόσωπο ενω στην πραγματικότητα μονολογείς αυτοκατηγορούμενος...Οσο κι αν νομίζεις οτι "όλοι μαζι τα φάγαμε", υπάρχουμε και εμείς που ενώ είχαμε την δυνατότητα, επειδή ακριβώς για εμας την μεγαλύτερη αξία έχουν τα πράγματα που δεν αγοράζονται με χρήμα, ουδέποτε είχαμε ουδεμία σχέση με το Δημόσιο διότι πάντα το θεωρούσαμε αποτυχία και καταφύγιο αποτυχόντων. Ουδέποτε ζήσαμε υπεράνω των δυνάμεών μας (πάντα κάτω απ' αυτές με συνειδητή επιλογή). Επειδή δεν με ξέρεις προφανώς καθόλου, δεν θα προσπαθήσω να αντικρούσω το αυτομαστίγωμά σου που μπορει και να σου αξίζει, αν έτσι νοιώθεις...
        Λες παρακάτω:
        "Αν νομίζουμε ότι σαν λαός δεν έχουμε ευθύνη, είσαι πολύ γελασμένος. Όλα ο λαός επιτρέπει ή δεν επιτρέπει να γίνονται."
        Επειδή θεωρώ οτι και οι ανθρώπινες κοινωνίες, όπως και όλα τα έμβια οικοσυστήματα εξελίσσονται πυραμιδοειδώς, πιστεύω ακράδαντα οτι και η κατανομή των ευθυνών σε μιά κοινωνία είναι πυραμιδοειδής. Η κύρια ευθύνη βρίσκεται στην κορυφή, που οφείλει να δίνει το σωστό παράδειγμα ώστε οι αποκάτω να ακολουθούν το σωστό δρόμο. Καθώς κατεβαίνουμε την πυραμίδα οι ευθύνας μειώνονται. Και η βάση, ο λαός, έχει την μικρότερη ευθύνη γι αυτό και απολαμβάνει τα λιγώτερα αγαθά . Η λαική σοφία περιγράφει πολύ απλά το παραπάνω σχήμα: " Απ' το κεφάλι βρωμάει το ψάρι"
        Αυτό που περιγράφεις σαν "Όλα ο λαός επιτρέπει ή δεν επιτρέπει να γίνονται" προυποθέτει λαό με Εθνική ανεξαρτησία. Και εμείς είμαστε προτεκτοράτο των ΗΠΑ. Απ' αυτό πήγε να μας απαλάξει ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΘΝΑΡΧΗΣ σπρώχνοντάς μας με τη βία (αν δεν κολυμπήσετε θα πνιγείτε) στο πλοίο της ΕΕ. Οι ΗΠΑ απάντησαν στέλνοντάς μας τον Αντρέα και την Margaret, που κατάφεραν να παραμείνουν οι βάσεις του θανάτου μέχρι σήμερα και να μετέχουμε σε πολέμους κατά γειτονικών κρατών...Εχεις την εντύπωση οτι όλα αυτά τα κάνει ο λαός μας με τη θέλησή του? ή μήπως νομίζεις οτι μπορούσε να κάνει διαφορετικά όταν πχ. βομβαρδίζαμε την Γιουγκοσλαβία?
        Εν πάσει περιπτώσει αν ΕΣΥ πιστεύες αλήθεια αυτά που λές παραπάνω και υποθέτω έχεις και την κατάλληλη ηλικία, που εγω πλέον δεν έχω, περιμένω να σε δώ να αναλαμβάνεις αυτές τις ευθύνες που περιγράφεις και να οδηγείς τον λαό εκεί που δεν τον οδήγησα εγώ λόγω των αδυναμιών μου. Την ευχή μου πάντως την έχεις με κάθε ειλικρίνεια...

        • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
          ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ franc 23/02/2012 10:32:30

          Αγαπητέ franc,
          συγνώμη για την καθυστέρηση, μόλις σήμερα είδα την απάντησή σου.
          Χρησιμοποιώ δεύτερο πρόσωπο, όχι επειδή απευθύνομαι σε σένα προσωπικά, αλλά στον κάθε ένα από μας, χωρίς να εξαιρώ και τον εαυτό μου (αν και δεν είμαι από τους μέχρι πρότινος προνομιούχους του δημοσίου), ώστε όλοι μας κάπου ανάμεσα στις γραμμές ν΄αναγνωρίσουμε τον εαυτό μας.
          Θα συμφωνήσω ότι ¨το ψάρι βρωμάει απ΄το κεφάλι¨, αλλά να πάρει η ευχή, αυτό το ¨κεφάλι¨ εμείς , ο λαός του δώσαμε την εξουσία, μην το ξεχνάμε.
          Επίσης δεν πιστεύω ότι η τύχη κανενός πόσο μάλλον της χώρας μας είναι προδιαγεγραμμένη και ότι πρέπει να δεχθούμε τα πάντα μοιρολατρικά.
          Έστω και τώρα μπορούμε ν΄αντιδράσουμε , πρωτίστως πολιτικά. Δίνεται στον λαό μια αξιοθαύμαστη ευκαιρία (εκλογές), να τ΄ανατρέψει και να τ΄αλλάξει όλα.
          Η ηλικία μου είναι 50 ετών, αλλά δεν έχει να κάνει με την ψυχή. Ανεξάρτητα από ηλικία, ζούμε όλοι, σ΄ένα άθλιο περιβάλλον και δεν θα μας στερήσει κανείς την δυνατότητα να ελπίσουμε ότι μπορούμε να το αλλάξουμε!
          Έχουμε δει πολύ νεώτερους, με ενθουσιασμό και χωρίς κρίση, να προσπαθούν ν΄αντισταθούν στο ¨σύστημα¨ μπαχαλοποιώντας το σύμπαν, διαπράττοντας το μεγαλύτερο λάθος και εν τέλει εξυπηρετώντας το ίδιο το ¨σύστημα¨, που απλώς αλλάζει προσωπείο και τους χρησιμοποιεί.
          Καλύτερα αποτελέσματα φένει η ¨ορθή κρίση¨ παρά η ¨αλόγιστη πέτρα¨ ... νομίζω...

  41. NONOS avatar
    NONOS 21/02/2012 20:33:13

    ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΤΩΔΗ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ,ΖΗΜΕΝΣ-ΤΣΟΥΚΑΤΟΙ-ΜΑΝΤΕΛΗΔΕΣ-ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ-S 300-ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ.....ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΕΡΑΤΑΣ ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑΚΑΝΑΝ ΓΑΡΓΑΡΑ ΘΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΡΙΜΑ..........Ο ΛΑΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΤΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ.ΕΜΕΙΣ Ο ΔΕΞΙΟΙ 50ΑΡΗΔΕΣ ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.......ΓΙΑ ΟΛΑ ΠΙΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΟΥΙΣΚΙ...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΝΑ ΒΑΛΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ...ΒΟΥΒΑ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΡΙ ΣΑ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΓΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΟΙΜΠΛΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΝΕΙΩΘΕΙ ΕΝΟΧΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΝΟΥΛΕΣ

  42. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 21/02/2012 20:35:58

    Φυσικά και δεν σωθήκαμε μετά τη συμφωνία των Βρυξελλών. Δεν καταστραφήκαμε κιόλας, όμως. Είναι μάλλον προφανές πως το πιο ουσιαστικό κέρδος είναι ο χρόνος, σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο, ευρωπαϊκό και διεθνές γίγνεσθαι.

    Επιτρέψτε μου όμως και μερικές απλές σκέψεις που συνήθως μας διαφεύγουν όταν μπλέκουμε με οικονομικά μεγέθη και «στόχους», με σκέψεις και αναλύσεις για γεωπολιτικά παιχνίδια, κλπ:

    α) Ακόμα και εάν, με έναν μαγικό τρόπο, σβηνόταν όλο το χρέος και η Ελλάδα ξέφευγε από τη μέγγενη της τρόικας, της λιτότητας, της ύφεσης, κλπ, σε μερικά χρόνια δεν θα βρισκόταν στην ίδια θέση, εφόσον δεν προχωρούσε σε δομικές αλλαγές. Στις ίδιες αλλαγές, πρέπει να προχωρήσει και τώρα…

    β) Ας υποθέσουμε πως ούτε το νέο δάνειο επιτυγχάνει το στόχο και τελικά χρεοκοπεί η χώρα. Θα ήταν προτιμότερο να χρεοκοπήσει σήμερα ή αφότου έχει μειωθεί το χρέος της κατά 107 δις και επιπλέον, έχει έρθει έστω λίγο πιο κοντά στο να μπορεί να επιβιώσει με τα δικά της έσοδα;

    γ) Εσείς ξέρετε πολλούς Έλληνες που ειλικρινά να διαμαρτύρονται για την λεγόμενη «επιτροπεία»; Αν ξέρετε, συμπαθάτε με. Αλλά εγώ δεν ξέρω κανέναν. Αντίθετα ξέρω πολλούς που λένε πως «αν δεν έρθουν Γερμανοί στα υπουργεία, κράτος δεν φτιάχνουμε». Και δεν είναι… δοσίλογοι. Απλοί, καθημερινοί άνθρωποι είναι που έχουν σιχαθεί αυτό το… πράγμα που ο μεταπολιτευτικός πολιτικός θίασος βάπτισε «κράτος».

    δ) Ο Ρεν, ζήτησε από την Ελλάδα να προωθήσει πέντε πράγματα:
    1. Ένα δίκαιο, απλό και εντελώς νέο φορολογικό σύστημα.
    2. Να βελτιώσει το επιχειρηματικό περιβάλλον
    3. Να επιτρέψει την προσαρμογή του κόστους εργασίας
    4. Να αναμορφώσει πλήρως τη δημόσια διοίκηση
    5. Να αξιοποιήσει πλήρως τα κεφάλαια από τα κοινοτικά ταμεία
    Καθένα από τα προαναφερόμενα μπορούν να φτιάξουν ολόκληρες βιβλιοθήκες, αλλά εν συνόψει, υπάρχει κάποιος που να υποστηρίζει πως δεν πρέπει να γίνουν όλα αυτά στην χώρα;

    ε) Πολλοί μιλούν για «ανάπτυξη», γενικώς και αορίστως. Πολύ θα ήθελα όμως να μπορούν και να το ερμηνεύσουν, αλλά και πρακτικά, να το εξειδικεύσουν. Τι είναι η «ανάπτυξη»; Πώς θα έρθει; Σημαίνει νέες εργολαβίες στους «εθνικούς εργολάβους»; Εγώ θα απαντήσω «σημαίνει ΚΑΙ αυτό, όχι μόνο…». Σημαίνει, προσκλητήριο επενδύσεων από πολυεθνικές, με παράλληλη μείωση της φορολογίας; Θα απαντήσω ότι και πριν. Σημαίνει απαλλαγή των εργοδοτών από κάποια «περιττά» βάρη; Το ίδιο… Για να μην το κουράζω, «ανάπτυξη» είναι όλα αυτά μαζί και πολλά ακόμα. Ένα «παζλ» που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μας απαγορεύει να το φτιάξουμε!

    Εν κατακλείδι, η «σωτηρία» της Ελλάδας δεν ήταν ποτέ, ούτε και τώρα, στο χέρι άλλων. Ήταν και παραμένει στο δικό μας χέρι.

    Αν απογοητεύομαι μία φορά από τα μέτρα της άδικης λιτότητας που ζούμε επί δύο χρόνια, απογοητεύομαι δέκα φορές, βλέποντας ότι σαν λαός παραμένουμε ατσίδες στη θεωρία αλλά κόπανοι στις πράξεις, και εύπιστοι μόνο σε όσα μας κολακεύουν.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Πηνελόπη 21/02/2012 21:31:55

      Σωστή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Πηνελόπη 21/02/2012 21:56:18

      Πολύ καλό το σχόλιο της Πηνελόπης

    • akenaton avatar
      akenaton @ Πηνελόπη 21/02/2012 23:11:04

      Συνυπογράφω!

    • pirandello avatar
      pirandello @ Πηνελόπη 22/02/2012 00:48:18

      Πηνελόπη στηρίζεις την επιχειρηματολογία σου στην κοινή λογική που τόσο λείπει όχι μόνο απ τους πολιτικούς, αλλά και από μεγάλη μερίδα της κοινωνίας. Δυστυχώς όμως η κοινή λογική δεν αρκεί, χρειαζόμαστε και πυξίδα,στίγμα, όρια και πάνω απ` όλα συγκεκριμένες τοποθετήσεις. Αναφέρομαι κυρίως στον τρόπο που εξειδικεύεις την ανάπτυξη
      Και φυσικά στην περίπτωση γ), αν αποδεχθούμε την επιτροπεία όπως λες ως φυσική εξέλιξη του δανεισμού που μας γίνεται και δυναμικό τρόπο επιβολής των αλλαγών που χρειάζεται η χώρα, αλλά δεν μπορεί από μόνη της να εφαρμόσει, τότε να μας εξηγήσεις και για ποιό λόγο πρέπει να γίνουν εκλογές

      • Πηνελόπη avatar
        Πηνελόπη @ pirandello 22/02/2012 18:34:54

        Αγαπητέ φίλε Pirandello,

        Κατ΄ αρχήν, δεν προσπάθησα να εξειδικεύσω την ανάπτυξη. Δεν είμαι οικονομολόγος, δεν είμαι μάνατζερ, δεν είμαι πολιτικός. Είμαι πάνω απ' όλα μία γυναίκα που ξέρει τις αμαρτίες της, της προηγούμενης αλλά και της επόμενης γενιάς. Και ελπίζει, τουλάχιστον, τα παιδιά που σήμερα αρχίζουν να ρωτάνε και να ανακαλύπτουν τον κόσμο τριγύρω τους, να μπορούν να ζήσουν με αξιοπρέπεια σε μια καλή πατρίδα. Χωρίς "γρηγορόσημα" και λαμόγια, χωρίς 150.000 νόμους που δεν εφαρμόζονται ποτέ, χωρίς πολιτικούς που μόνο χαϊδεύουν αυτιά γιατί αυτό θέλει ο "περιούσιος λαός", χωρίς αριστερόστροφες ή δεξιόστροφες αγκυλώσεις και δογματισμούς.

        Ανέφερα μόνο κάποια παραδείγματα, θέλοντας να καταδείξω πως η «ανάπτυξη» δεν είναι ούτε… ασπιρίνη που την πίνεις και σου περνάει ο πονοκέφαλος, ούτε κάτι γενικό και αόριστο. Γιατί ακούω δεξιά κι αριστερά «ανάπτυξη», αλλά κανείς δεν εξηγεί τι σημαίνει. Το άκουσα και χθες από τον Κουβέλη. Αλλά κανένας δεν ζήτησε από τον κ. Κουβέλη, που δημοσκοπικά είναι αυτή τη στιγμή δεύτερο κόμμα, να εξειδικεύσει. «Πρέπει να προχωρήσουν τα έργα με συμβάσεις παραχώρησης, ναι ή όχι;, Πρέπει να απαλλαγούν οι εργοδότες από τσάμπα βάρη, όπως τα ένσημα για τα δώρα των Χριστουγέννων και του Πάσχα που δεν προστίθενται στον εργαζόμενο, ναι ή όχι; Πρέπει να ξεβολέψουμε κανέναν κοπρίτη από υπηρεσίες όπου δεν έχουν ούτε καρέκλα να κάτσουν και να τον βάλουμε σε καμιά άλλη υπηρεσία μπας και προσφέρει ένα δράμι δουλειά, ναι ή όχι; Πρέπει να χαμηλώσει η φορολογία για προσέλκυση πολυεθνικών επενδύσεων, ναι ή όχι; Πρέπει να δημιουργηθούν κανόνες, ώστε μόνο τυποποιημένα και ποιοτικά ελεγμένα προϊόντα να απολαμβάνουν επιδοτήσεων, ναι ή όχι;». Θα μπορούσα να προσθέσω δεκάδες ακόμα ερωτήσεις…

        Σε ό,τι αφορά την επιτροπεία, με συγχωρείς, αλλά εγώ δεν την χαρακτήρισα «φυσική εξέλιξη του δανεισμού». Σημείωσα μόνο πως η κοινωνία βοά ότι το υπάρχων στελεχιακό δυναμικό των υπουργείων δεν μπορεί να μοιράσει δυο γαϊδάρων άχυρα. Το «γιατί» είναι μια άλλη, μεγάλη ιστορία. Φυσικά; Όχι γιατί είναι όλοι οι «γραμματείς και φαρισαίοι» ανίκανοι… Ωστόσο, όλες αυτές τις μέρες που μας πιπίλιζαν τα αυτιά με την επιτροπεία, εγώ δεν άκουσα ούτε έναν που να συμφωνεί με τις δήθεν «πατριωτικές» κορώνες. «Μωρέ, δέκα φορές να έρθουν οι Γερμανοί, γιατί αλλιώς κράτος δεν φτιάχνουμε» έλεγαν οι απλοί άνθρωποι τριγύρω μου, στη δουλειά, το ψιλικατζίδικο, την καφετέρια. Αν θέλεις, μπορώ να σου πω ότι γνωρίζω αρκετά, πολύ ικανά στελέχη στην δημόσια διοίκηση και πολύ περισσότερους ικανούς Έλληνες εκτός δημόσιας διοίκησης. Μακάρι, με έναν τρόπο να έμπαιναν αυτοί στις κρίσιμες θέσεις. Έλα όμως που δεν γίνεται…

        Τέλος, όπως μάλλον αντιλαμβάνονται όλοι, η ανικανότητα ενός μεγάλου μέρους του στελεχιακού – τεχνοκρατικού, αλλά και πολιτικού προσωπικού, δεν σημαίνει πως η χώρα δεν πρέπει να πάει σε εκλογές. Οι εκλογές, αγαπητέ μου φίλε, εκτός του ότι στην παρούσα φάση αποτελούν σημαντική εκτόνωση μιας κοινωνίας που χειμάζεται, αποτελούν και μια «άσκηση ωριμότητας» του ίδιου του λαού! Γιατί ο λαός με την ψήφο του θα κρίνει αν θα υπερισχύσουν πάλι όσοι δεν μπορούν να μοιράσουν δυο γαϊδουριών άχυρα και οι λαοπλάνοι. Ο λαός θα αποδείξει αν έγινε λίγο σοφότερος και ωριμότερος μέσα από το κακό που τον βρήκε. Και εν τέλει, θα αποδείξει αν θέλει να σωθεί.
        Γιατί... «στρατιώτη μου για πόλεμο δεν κάνει όποιος στην μάχη πάει για να πεθάνει»!

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ Πηνελόπη 22/02/2012 06:53:08

      1) Το σχόλιο, σωστό ή λάθος, θα μπορούσε να πάει πίσω στο χρόνο, τότε που υποστηρίζαμε ότι οι συμφωνίες είναι θνησιγενενείς και ότι και να κάνουμε θα αποτύχουν.
      2) Πόσες άλλες χώρες της ευρωζώνης "επιβιώνουν με δικά τους έσοδα"? Μία ανάλυση σε αυτό από τους αρθρογράφους θα μας βοηθούσε...
      3) Το μεγαλύτερο "περιττό" βάρος που, τα χρόνια της κρατικοδίαιτης οικονομίας, έφυγε από τους εργοδότες, ήταν αυτό της συνεχούς εκπαίδευσης και επένδυσης στον ίδιο τον εργαζόμενο. Τις "εύκολες" εποχές, που η ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών είχε περάσει σε δεύτερη μοίρα μιας και όλα αγοράζονταν, ο εργοδότης απαξίωσε τον εργαζόμενο ζητώντας μόνο ποσότητα και όχι ποιότητα εργασίας. Αυτό το βάρος επιτέλους δεν πρέπει να το πάρουν πάλι πάνω τους οι εργοδότες? Μόνο την απαλλαγή από βάρη συζητάμε? Πως θα γίνουμε ανταγωνιστικοί με απαξιωμένους εργαζομένους?
      Φιλικά

  43. ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
    ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 21/02/2012 20:51:37

    Το άρθρο (όπως όλα τα κ. Ροδινού) είναι σωστό. Αυτό που όμως παραβλέπει - ή σωστότερα ξεπερνά- είναι η περίφημη προβλεπόμενη Συνταγματική ρύθμιση. Για να γίνει αυτό πρέπει η επόμενη Βουλή (ή η μεθεπόμενη) να είναι αναθεωρητική.
    Αυτό σημαίνει ότι πρέπει τα κόμματα με αυξημένη πλειοψηφία (180+) να συμφωνήσουν τώρα ή μετά τις εκλογές να συμφωνήσουν σε ένα ΄΄πακέτο΄΄ προτεινόμενων μεταρρυθμίσεων του Συντάγματος. Πρέπει, δηλαδή, να πιστέψουμε με καλή πίστη ότι τα ΄΄λουλούδια΄΄ της Βουλής θα κάνουν μία έντιμη και καλή αναθεώρηση και θα χωρέσουν και την επαίσχυντη διάταξη που θα δίνει προτεραιότητα σε τοκογλύφους και όχι στις ανάγκες της χώρας.
    Έχω την αίσθηση ότι ο ΄΄τοίχος΄΄ της ΕΛ.ΑΣ δεν θα φτάνει ούτε για τα πρώτα 10΄ των συγκεντρώσεων στο Σύνταγμα. Πόσο μπορεί οι προβοκράτορες κουκουλοφόροι να κρατούν τον κόσμο μακριά από τις διαδηλώσεις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 21/02/2012 21:58:34

      Οταν θα φτάσουμε στην αναθεώρηση, ελπίζω να έχουμε απαλλαγεί από τα μνημόνια.

      • ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
        ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ @ Κώστας Ροδινός 21/02/2012 23:17:54

        Δηλαδή κ. Ροδινέ τους πιάσαμε Κουτόφραγκους πάλι;
        Δε νομίζω και καταλαβαίνω ότι δε νομίζετε και σεις.
        Αν πάλι εννοείτε ότι με τα αναμενόμενα ευρωομόλογα το δικό μας χρέος θα είναι του χρόνου και Ευρωπαϊκό, οπότε το πρόβλημα μετατίθεται αλλού, πάλι πιστεύω ότι δεν είναι έτσι. Αυτό γιατί η δική μας περίπτωση είναι μοναδική και την έχουν δέσει έτσι ώστε να είναι και ΄΄παιδευτική΄΄ για όλους τους επόμενους (π.χ Πορτογάλλους ). Θυμάστε την πρόσφατη εξευτελιστική εικόνα του γονυπετή Πορτογάλλου Υπ. Οικονομικών στον Σόϊμπλε;
        Δεν είμαι μηδενιστής και καταλαβαίνω ότι κάτι έγινε μέσα στον ορυμαγδό. Απλά έχω χάσει, όπως και η μεγάλη πλειοψηφία των αναγνωστών αυτού του bolg, αλλά και όσων χαζορομαντικών πιστέψαμε τα λόγια τα μεγάλα, την εμπιστοσύνη μου σε ΟΛΟΥΣ .
        Δεν δείχνω ανοχή πλέον σε κανένα.
        Εάν είναι να μιλήσουμε για πραγματική αναδημιουργία του κράτους, τότε πρέπει να προχωρήσουμε σε εξαρχής γράψιμο του Συντάγματος και να ακούσουμε και προτάσεις όπως αυτές του κ. Χασάπη Πέτρου (Προεδρική Δημοκρατία, κ.λ.π).
        Δε λέω ότι την υποστηρίζω, αλλά λέω ότι πρέπει να την συζητήσουμε.
        Με ποιους όμως και κάτω από ποιες συνθήκες;
        Με το πιστόλι στον κρόταφο και καθ΄υπαγόρευση;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 21/02/2012 23:37:29

          Δεν εννοώ αυτά.
          Το Σύνταγμά μας προβλέπει μια αυστηρή αναθεωρητική διαδικασία και μεσολάβηση εκλογών.
          Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά.
          Αρα, για να περιβληθεί η συγκεκριμένη πρόβλεψη συνταγματική ισχύ πρέπει να γίνει αναθεώρηση του Συντάγματος.
          Οσον αφορά στην ουσία: το έγραψα και πρόσφατα. Το μνημόνιο αυτό είναι ανεφάρμοστο.
          Η λύση που δόθηκε είναι μεσοβέζικη και θα αποδειχθεί αναποτελεσματική.
          Γιατί απλούστατα μ' αυτή την ύφεση δεν βγαίνει κανένα πρόγραμμα.
          Στο βάθος βλέπω ευρωομόλογο, εκτύπωση χρήματος και πολιτική συνολική λύση.

          • ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
            ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ @ Κώστας Ροδινός 21/02/2012 23:49:54

            Μακάρι να γίνει έτσι. Ποιος δεν θέλει;
            Λέτε όμως αυτό που κατάλαβα και σημειώνω για το Ευρωομόλογο και δε λαμβάνετε υπόψη τις ιδιαιτερότητες και το πείσμα των Γερμανών.
            Προσωπικά πιστεύω ότι για να γίνει αυτό που λέτε -κάτι που ασφαλώς εύχομαι- είναι η συντριπτική αλλαγή κλίματος και κυβερνήσεων στην Ευρώπη ώστε να φύγουν τα καρφιά από τα μάτια τους.
            Τότε πράγματι μια πολιτική λύση ίσως να ήταν εφικτή. Κατά τ΄άλλα (τα συνταγματικά) συμφωνώ απόλυτα, τους νυν πολιτικούς πλέον δεν εμπιστεύομαι.

          • franc avatar
            franc @ Κώστας Ροδινός 22/02/2012 12:50:36

            Aγαπητέ Κώστα Ροδινε΄,
            Χαίρομαι όταν ταυτίζονται οι απόψεις μας.
            Τά ίδια έβλεπα και εγώ στο βάθος εξ αρχής, γι αυτό έλεγα ΝΑΙ στη Δανειακή με κλειστά μάτια και το πιστόλι στον κρόταφο, διότι δεν έπρεπε να πέσουμε μόνοι μας απο το πλοίο στους καρχαρίες λίγο πρίν φτάσουμε στην ακτή. Για πότε υπολογίζεις την τελική λύση?
            Ισως το καλοκαίρι, ή τέλος του έτους? Πάντως υπογείως το "τύπωμα" προχωρεί και ακυρώνει πλέον στην πράξη τις επιθέσεις των "οίκων". Η ομιλία του Νταλλάρα στις Βρυξέλλες μου φάνηκε σαν υπογραφή της ανακωχής μεταξύ ΕΕ και Υπερτραπεζών.
            Μπορεί να είναι όλα φρούδες ελπίδες ...
            Ομως και αυτό δεν το ξεχνούμε. "Ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης". ΄ή το άλλο ωραίο "ά δε ητοίμασας τινί έσται"?

  44. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 21/02/2012 21:04:32

    .............................. απο της 0500 της σήμερον αμύνονται του πατρίου εδάφους.................Του ΚΥΡΙΟΥ δεηθώμεν.

  45. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 21/02/2012 21:06:30

    Οι εντολοδόχοι της τροικανης συγκυβέρνησης (και καταστροφεις της νεωτέρας Ελλάδας) σίγουρα εξασφάλισαν την αμφίβολη σωτηρια τους (για ποσο ακόμα;;). Σε αντάλλαγμα, η χωρα και ο ανεκμετάλλευτος πλούτος της παραδίνονται ως υποθήκη στους δανειστές και οι εξουσίες που οι πολίτες εναποθέτουν με την ψήφο τους στους (δήθεν) πολιτικούς εκπροσωπους τους παραδίδονται στους επιτηρητές των δανειστών. Εσείς πιστεύετε σοβαρά ότι μπορούμε να σωθούμε με τους διαχειριστές της τωρινής εξουσίας;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Evro-skeptikos 21/02/2012 21:57:22

      το ερώτημά σου μάλλον είναι ρητορικό

    • Γιάννης Στ. avatar
      Γιάννης Στ. @ Evro-skeptikos 21/02/2012 23:08:20

      Δε νομίζω ότι όσα συμφωνήθηκαν θα προχωρήσουν για ένα κυρίως λόγο. Η Ελληνική δημόσια διοίκηση δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει.

      Ποιά δημόσια διοίκηση θα εισπράξει τους φόρους; Ποιά δημόσια διοίκηση θα εκπονήσει τις μελέτες για τις αποκρατικοποιήσεις; Ποιά δημόσια διοίκηση θα εκμεταλλευθεί το ΕΣΠΑ προωθώντας πραγματική ανάπτυξη με νέες θέσεις εργασίας και όχι μίζες; Ποιά δημόσια διοίκηση θα αλλάξει την παραγωγική βάση της Ελλάδας και απλώς δε θα μοιράσει χρήματα όπως έκαναν τόσα χρόνια οι συνεταιρισμοί;

  46. Νικος avatar
    Νικος 22/02/2012 02:06:26

    Παλι κατω. Παλι anonynous

    http://www.ministryofjustice.gr

  47. Κ.ΓΑΛΛΗΣ avatar
    Κ.ΓΑΛΛΗΣ 22/02/2012 18:08:49

    Αν το πρόβλημα το είχε η οικογένειά μου, εκείνο που θα έκανα πρωτίστως θα ήταν η περικοπή των άσκοπων δαπανών, ήτοι διασκεδάσεις, είδη πολυτελείας κλπ.
    Δεύτερον, το περίσσευμα από αυτές τις περικοπές θα το διοχέτευα σε νέες δουλειές.
    Τρίτον, θα ζητούσα από όλους περισσότερη δουλειά και περικοπή των ατομικών εξόδων, ακόμη και προσωπικές δαπάνες.
    Τέταρτον, πρώτος εγώ θα έδινα το καλό παράδειγμα.
    Αλλά επειδή το πρόβλημα είναι συλλογικό και σίγουρα με διαφορετικές παραμέτρους, οι ταγοί μας επιβάλλεται να δώσουν το καλό παράδειγμα, δηλαδή να διώξουν τους κομματικούς στρατούς που απομυζούν και την τελευταία ικμάδα , να δεχθούν οικειοθελώς τη δραστική μείωαση των αποδοχών τους, να ελευθερώσουν όσους δημόσιους υπαλλήλους απασχολούν στο γραφείο κλπ ώστε να πείσουν για τις καλές τους προθέσεις.
    Η λύση είναι στα χέρια των πολιτικών μας, τουλάχιστον των περισσοτέρων και ήλθε η ώρα να αποδείξουν με έργα αν είναι άξιοι της τιμής των ελλήνων να τους εκλέξουν εκπροσώπους τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.