#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/12/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκλειστικό: ΑΟΖ και Μεγάλη Κεντροδεξιά οι επόμενοι στόχοι Σαμαρά

Έξι κινήσεις που θα αλλάξουν την  Ελλάδα

Και τώρα τι; Έχει σχέδιο ο Σαμαράς για την επόμενη ημέρα της Ελλάδας ή θα αφήσει όπως έκαναν οι προηγούμενοι τη χώρα να βουλιάξει; Μπορεί να γίνει ένας νέο Εθνάρχης που θα ξεπεράσει διαχωριστικές γραμμές και θα ενώσει όλη τη χώρα σε μια εθνική προσπάθεια σε ένα όραμα που θα συνδυάζει τα καλά του παρελθόντος με τις προκλήσεις του μέλλοντος;

Είναι ερωτήσεις που κάνει κάθε άνθρωπος στη χώρα αυτή που θέλει να δει διέξοδο, θέλει να ελπίζει σε ένα καλύτερο μέλλον, πιστεύει ότι μόνο σε μια χώρα που δε θα είναι διχασμένη μπορεί να πάει μπροστά. Η διαπραγμάτευση με την τρόικα  «σφύριξε κι έληξε», τη δόση την πήραμε, θα πάρουμε και τις υπόλοιπες, δρομολογούνται αναπτυξιακές κινήσεις. Η απόφαση του πρωθυπουργού να δεχθεί τη Δευτέρα στο Μαξίμου τους επικεφαλής 16 πολυεθνικών εταιρειών που βρίσκονται στην Ελλάδα δεν είναι απλά συμβολική. Είναι μια κίνηση ηγετική, που ξεπερνά τα ταμπού κι απενοχοποιεί την επιχειρηματικότητα για χάρη της Ελλάδας. Όχι χωρίς κανόνες, αλλά με μια κοινή προσπάθεια να ξεκολλήσει η χώρα από το τέλμα.

Επομένως, εφόσον έχουν δρομολογηθεί κάποια πράγματα θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς τι θα κάνει τώρα αυτή η κυβέρνηση. Κι όμως, τώρα αρχίζει ο μεγάλος αγώνας και ο Αντώνης Σαμαράς φαίνεται ότι έχει φτιάξει έναν οδικό χάρτη για την πορεία της χώρας.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Antinews, αμέσως μετά τις γιορτές κι αφού έχουν κλείσει και τα τελευταία ανοικτά μέτωπα ο πρωθυπουργός θα προχωρήσει σε μια σειρά από πρωτοβουλίες μείζονος σημασίας. Αποκλειστικά σας παρουσιάζουμε σήμερα τον οδικό χάρτη για την Ελλάδα των επόμενων δεκαετιών που έχει επεξεργαστεί ο κ. Σαμαράς. Αν θα προχωρήσουν όλες τους οι πρωτοβουλίες κι αν θα είναι επιτυχημένες, θα το δούμε και θα το κρίνουμε. Εχουμε και λέμε λοιπόν:

 1. Ανακήρυξη ΑΟΖ στο Αιγαίο τους επόμενους δύο μήνες ...



κaι αφού πρώτα υπάρξει μια σοβαρή επεξεργασία όλων των δεδομένων, ενός λεπτομερούς οδικού χάρτη. Κυρίως το που θα γίνει η ΑΟΖ και πώς θα αντιμετωπιστούν οι εξ ανατολών απειλές. Όμως, ο πρωθυπουργός θεωρεί μείζονος σημασίας την ανακήρυξη ΑΟΖ καθώς οι εξελίξεις σχετικά με τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας, είναι ραγδαίες. Κανείς δε γνωρίζει αν η χώρα κάθεται πάνω σε μια πλούσια πηγή υδρογονανθράκων. Δε θα το μάθουμε ποτέ, όμως, αν δεν το ψάξουμε κι αυτό για να γίνει πρέπει να υπάρχει ΑΟΖ.  Άλλωστε, είναι μια πάγια θέση του Αντώνη Σαμαρά κι έχει επαναλάβει ότι σε χρόνο που θα είναι ο κατάλληλος, θα κάνει τις κινήσεις του. Η ώρα αυτή, λοιπόν έχει φτάσει.

2.  Επεξεργασία νέου νόμου για τη λαθρομετανάστευση.



Αν υπάρχουν καλά στο νόμο Ραγκούση ας μείνουν. Όμως, τα τραγικά λάθη αυτού του νόμου θα αλλάξουν άμεσα. Ήδη έχει γίνει η επεξεργασία ενός νόμου που θα είναι πιο αυστηρός, θα αποτρέπει την ανεξέλεγκτη ροή μεταναστών, δε θα δίνει άδειες παραμονή για ψύλλου πήδημα και δε θα δίνει στις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι παράνομοι μετανάστες, την εντύπωση ότι η Ελλάδα είναι ξέφραγο αμπέλι. Αυτό σε συνεργασία με το υπουργείο Δημόσιας Τάξης, που έχει κάνει ικανοποιητική δουλειά με το Ξένιο Δία, αλλά που χρειάζονται πολλά περισσότερα στο Αιγαίο. Ωστόσο, το νέο σχέδιο νόμου θα σέβεται απόλυτα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και κυρίως όσους μετανάστες έχουν δεκαετίες στην Ελλάδα, είναι στην πράξη Έλληνες πολίτες, έχουν γεννήσει εδώ τα παιδιά τους. Δε μπορεί να υφίστανται απίστευτη ταλαιπωρία οι μετανάστες δεύτερης και τρίτης γενιάς. Όπως και δε μπορεί να νομιμοποιούνται έτσι για πλάκα χιλιάδες άλλοι. Αυτά θα ξεκαθαρίσουν στο νέο νόμο.

3. Επανεκκίνηση της οικονομίας μέσω ενίσχυσης της ρευστότητας.



Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι ο Σαμαράς θα πάρει πάνω του το μέτωπο της Ανάπτυξης και σε συνεργασία με ανθρώπους που ξέρουν τη δουλειά θα δημιουργήσει ένα υπουργείο που θα αποτελεί την ατμομηχανή της οικονομίας. Από εκεί θα περνάνε όλα. Κυρίως η αξιοποίηση του ΕΣΠΑ που μπορεί να δώσει στην Ελλάδα την ώθηση που χρειάζεται χωρίς να κάνει ανάπτυξη με δανεικά, αλλά με κονδύλια που δικαιούται η χώρα. Το πρώτο μέλημα του πρωθυπουργού θα είναι η ενίσχυση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Εκεί θα δοθεί η μάχη η δική του, αλλά και της χώρας.

4. Τέταρτη κίνηση του Σαμαρά είναι η πρωτοβουλία του για αναδιάταξη του πολιτικού σκηνικού μέσω της δημιουργίας μιας μεγάλης Κεντροδεξιάς Παράταξης.



Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές και θα είναι ακόμη πιο ενδιαφέρουσες τις επόμενες εβδομάδες. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες διαλύονται, το ΠΑΣΟΚ δε συγκινεί πια το κέντρο, ο ΣΥΡΙΖΑ «γέρνει» προς το αριστερό άκρο ενώ τη Χρυσή Αυγή πρέπει να την πολεμήσεις αλλά όχι με τα δικά της όπλα, δηλαδή τη βία, την αγένεια, το λαϊκισμό και την φασίζουσα νοοτροπία. Την πολεμάς και τη νικάς μόνο μέσω της βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου των παραγκωνισμένων Ελλήνων που πλήττονται από τη φτώχεια, τη λαθρομετανάστευση, την εγκατάλειψη. Ο Αντώνης Σαμαράς πιστεύει ότι μπορεί να ενώσει τους πάντες σε μια εθνική προσπάθεια με κεντροδεξιό χαρακτήρα που δε θα ρέπει προς τον άκρατο εθνοκεντρισμό αλλά δε θα ευρω… λιγουρεύεται κιόλας. Και σ΄αυτή την προσπάθεια κανείς σοβαρός δεν περισσεύει.

5. Πέμπτη κίνηση και ίσως η σημαντικότερη, οι επενδύσεις.



Αυτήν την εβδομάδα ο κ. Σαμαράς θα συναντηθεί με τις διοικήσεις των 15 μεγαλύτερων πολυεθνικών, όπως η Vodafone, η Unilever, η Procter & Gamble, η Παπαστράτος-Philip Morris κ.ά. προκειμένου να καταρτίσουν μια «εθνική στρατηγική» ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τους στη χώρα μας. Η συμφωνία της Cosco Ελλάδος με την αμερικανική εταιρία πληροφορικής HP, για να καταστεί ο Πειραιάς το κέντρο διανομής της για όλη την Ευρώπη, η παραγωγή νέων κωδικών προϊόντων της Unilever, αλλά και η νέα επένδυση της Παπαστράτος-Philip Morris στη χώρα μας δημιουργούν ήδη ένα θετικό κλίμα. Σχεδιάζεται επίσης μια παγκόσμια περιοδεία του πρωθυπουργού επικεφαλής υπουργών, επιχειρηματιών και αξιωματούχων. Κατάρ, Μόσχα , Πεκίνο θα είναι οι πρώτοι σταθμοί.

6. Η τελευταία κίνηση του πρωθυπουργού δεν είναι η έσχατη. Αφορά στη βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη, τα μικρά, καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι μας, θεωρούμε σχεδόν… αναγκαίο κακό, όμως, ευχόμαστε πάντα να αλλάξουν γιατί δεν πάει άλλο.



Την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας που παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις. Ο κόσμος πρέπει να αισθανθεί άνετος και ασφαλής στο ίδιο του το σπίτι και στη δουλειά του ή όταν κυκλοφορεί στο δρόμο. Αλλιώς, ότι καλό κι αν γίνεται αλλού θα πηγαίνει χαμένο.

Καθώς ο Ιανουάριος θα είναι πολυ δύσκολος μήνας επειδή θα αρχίσουν να φαίνονται οι επιπτώσεις στο Μέγαρο Μαξίμου προσπαθούν να αναπτύξουν ένα δίκτυο κοινωνικής προστασίας για τα κοινωνικά στρώματα που βιώνουν περισσότερο την κρίση.

Επίσης,  βελτίωση των υπηρεσιών του δημοσίου, λιγότερη γραφειοκρατεία, προσπάθεια για ένα δημόσιο που θα υπηρετεί τους πολίτες οι οποίοι δε θα αισθάνονται όμηροι των συνδικαλιστών και των «τεμπέληδων». Τέλος, καθημερινότητα είναι η βελτίωση της υγείας και της παιδείας. Μπορεί να φαντάζουν «μικρά» όλα αυτά μπροστά στα άλλα, τα «μεγάλα», όμως, τελικά ίσως είναι το μεγαλύτερο στοίχημα.Αυτές είναι σύμφωνα με τις πληροφορίες μας οι κινήσεις Σαμαρά για την επόμενη ημέρα. Λέγαμε όταν έγινε η κυβέρνηση ότι είναι η τελευταία ευκαιρία της χώρας για να πάρει τη δόση, να ανασάνει, να αρπάξει το χρόνο που της δίνει η Ευρώπη.

Τώρα, λοιπόν, οι επόμενες κινήσεις θα είναι η τελευταία ευκαιρία της Ελλάδας να επιβιώσει σε ένα περιβάλλον παγκόσμιο που δεν είναι καθόλου καλό.

Θα τα καταφέρει ο Σαμαράς ή θα νικήσουν οι δυνάμεις της οπισθοχώρησης; Ο καιρός θα δείξει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κρης avatar
    Κρης 16/12/2012 10:23:25

    (άσχετο-σχετικό)

    Ακυρώνουν οι Ολλανδοί την επένδυση στη νότια Κρήτη!

    Μετά τις αντιδράσεις εγκαταλείπουν το σχέδιο και πάνε στην Κύπρο για τις δεξαμενές
    Μετά τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων που φοβόταν περιβαλλοντική υποβάθμιση της νότιας Κρήτης δεν μπορούσαν να μείνουν ούτε λεπτό οι Ολλανδοί!

    Όπως όλα δείχνουν η μεγάλη επένδυση που σχεδίαζε στην περιοχή Δέρματος, δυτικά του Κερατόκαμπου Βιάννου η Ολλανδική εταιρεία VOPAK Oil ΕΜΕΑ ακυρώνεται ! Οι Ολλανδοί- για την επένδυση των οποίων είχε γράψει το Cretalive- κινούνται ήδη για να κάνουν την επένδυση στην Κύπρο η οποία τη διεκδικεί…
    Μάλιστα ήδη το υπουργικό συμβούλιο της Κύπρου αποφάσισε την έναρξη διαπραγματεύσεων με την ολλανδική εταιρεία, η οποία επελέγη ως στρατηγικός συνεργάτης για το έργο του τερματικού σταθμού παραλαβής και αποθήκευσης πετρελαιοειδών στο Βασιλικό.
    Θυμίζουμε ότι οι Ολλανδοί της VOPAK βρίσκονταν εδώ και καιρό σε αναζήτηση περιοχής για την υλοποίηση των σχεδίων τους (για την δημιουργία αποθηκευτικών χώρων δεξαμενών) και μεταξύ των περιοχών που εξέταζαν για την κατασκευή του "Tank storage terminal" ήταν η περιοχή «Δέρματος» στα νότια της Κρήτης.
    Μάλιστα είχαν πραγματοποιήσει κάνει επαφές με την Περιφέρεια Κρήτης, αλλά και με το δήμο Μίνωα Πεδιάδος, στα όρια των οποίων βρίσκεται η εν λόγω περιοχή. Είχαν δε κάνει και προσωπική επαφή με τους κ.Αρναουτάκη και Καλογεράκη. Ωστόσο ο δήμος Βιάννου διά του δημάρχου Παύλου Μπαριτάκη -μεγάλο μέρος της περιοχής ανηκει στα διοκκητικά του όρια- είχε ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι δεν συζητάει μαζί τους για την επένδυση αυτή. Μαζί και οι τοπικοί φορείς και οι περιβαλλοντικοί σύλλογοι που είχαν αντιδράσει.

    Αργότερα το θέμα είχε συζητηθεί και σε συνάντηση που είχε το καλοκαίρι ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης με τον Ολλανδό πρέσβη στη χώρα μας, ο οποίος στην παρέμβασή του είχε ζητήσει να επιλυθούν τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η υλοποίηση της επένδυσης. Πληροφορίες ανέφεραν ότι ο Ολλανδικός όμιλος είχε επιχειρήσει να κινήσει τις διαδικασίες προκειμένου η συγκεκριμένη επένδυση να εντάσσονταν στην διαδικασία fast track.
    H VOPAK, που είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες logistics στον κόσμο, εξέτασε την δυνατότητα κατασκευής των δεξαμενών αποθήκευσης σε περιοχή έκτασης 400 στρεμμάτων στη Δέρματο από την οποία θα καλύπτονται οι ανάγκες για ολόκληρη την περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου. Το έργο θα ήταν μια επένδυση της τάξης των 500 εκατομμυρίων ευρώ.

    Οι Ολλανδοί υποστήριζαν ότι το έργο αυτό προχωρούσε στη φάση κατασκευής θα απασχολούνταν περίπου 1.500 άτομα ενώ οι μόνιμες θέσεις εργασίας υπολογίζονταν σε περίπου 200. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η VOPAK εμφανίζονταν διατεθειμένη να προσφέρει και ανταποδοτικά οφέλη στους δήμους της περιοχής, ενώ διασφαλίζονταν η τήρηση των περιβαλλοντικών όρων στους αποθηκευτικούς χώρους.

    Πάντως η εταιρεία της είχε εξετάσει και περιοχές σε Κύπρο, Τουρκία και Αίγυπτο με στόχο οι αποθηκευτικοί χώροι που θα δημιουργήσει να εξυπηρετούν διελεύσεις από τα στενά του Σουέζ, την πρόσβαση στη Μαύρη Θάλασσα αλλά και ότι εισάγεται από τα δυτικά στην περιοχή.Αρχικά ως προτιμότερη περιοχή από την εταιρεία θεωρούταν η Αίγυπτος, ωστόσο, λόγω των πολιτικών αναταραχών που υπάρχουν τα τελευταία χρόνια στη χώρα, αποκλείστηκε η επιλογή αυτή και μετά ερευνησε στην Κρήτη.

    h--p://www.cretalive.gr/crete/view/akurwnoun-oi-ollandoi-thn-ependush-sth-notia-krhth/54470

    Καπως ετσι ακυρωθηκε και το λιμανι του νότου
    που ηθελαν να κανουν οι Κινεζοι πριν 6 χρονια
    h--p://www.ecocrete.gr/index.php?option=content&task=view&id=2768

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κρης 16/12/2012 11:26:12

      Ε,αφου δεν τις εχουν αναγκη οι Κρητικοι τις επενδυσεις ας μη γινουν.
      Με το ζορι δουλεια δε γινεται.

      • sdel avatar
        sdel @ ψυχραιμια 16/12/2012 14:56:48

        Θυμηθειτε πριν λιγα χρονια τι εγινε οταν η COSCO ηρθε στον Πειραια....καποιοι ηταν στα καγκελα...τους ξερουμε...εχουν ονοματεπωνυμα...ζουν αναμεσα μας...αλλα απο την αλλη...μηπως οι Κρητικοι δεν θελουν θεσεις εργασιας??....μετα χαρας να τις φερουν στη Θρακη...

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ sdel 17/12/2012 02:44:18

          Αστε τις μικρο-τοπικιστικες αηδιες.

    • Vee avatar
      Vee @ Κρης 16/12/2012 14:06:15

      Συμφωνώ απόλυτα με την ανάγκη να γίνουν επενδύσεις στη Χώρα. Είναι ο μόνος δρόμος για βιώσιμη ανάπτυξη. Όχι όμως με οποιοδήποτε κόστος. Οι φίλοι Ολλανδοί μπορούν να επιλέξουν μια (άλλη) Αφρικανική χώρα για dumping ground. Και λίγη αξιοπρέπεια από μέρους μας δε βλάπτει.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Vee 16/12/2012 17:21:46

        Ακριβως και για 200 μονο μονιμες θεσεις εργασιας δεν αξιζει να κανεις το μερος σκουπιδοαποθηκες και τα λεφτα να πηγαινουν στην Ολλανδια, γιατι περι αυτου προκειται.
        Εμεις παραλιες, κλιμα και ηλιο διαθετουμε, ιδιως η Κρητη, ας τα προσεξουμε τωρα που ολοι λογω αναγκης θα προσπαθησουν να μας τα λερωσουν....

        • mn avatar
          mn @ Ρηνα 16/12/2012 19:30:19

          Σωστος οι βορειοευρωπαιοι θεωρουν το νοτο σκουπιδοτενεκε της ευρωπης .Εναλακτικος τροπος αναπτυξης ο οποιος θα πουλαει τροπο ζωης διατροφης φιλοξενιας ελλαδας και οχι μονο.
          Στρατηγικο σχεδιασμο χρειαζομασται και δεν ειμαι συριζα αριστερος.

          • Vee avatar
            Vee @ mn 16/12/2012 20:13:04

            Γιατί οι Δεξιοί θα πρέπει συνέχεια να διανθίζουμε το λόγο μας με disclaimers, είτε προς τους Αριστερούς ή προς άλλους Δεξιούς; Δεν έχει η Αριστερά το μονοπώλιο του ενδιαφέροντος προς το περιβάλλον!

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Ρηνα 16/12/2012 19:39:07

          Δεν ειναι αναγκη αγαπητη Ρηνα να καταστρεψουν οι Ολλανδοι καποιες παραλιες. Εμεις τις καταστρεφουμε απο μονοι μας. Π.χ στην δυτικη Πελοπονησσο και δη στην Ηλεια. Και χωρις 200 θεσεις εργασιας.

          • κππ avatar
            κππ @ Ρεαλιστης 16/12/2012 20:50:23

            εχεις κατεβει στην ηλεια να τις δεις ή ετσι το λες; ο τουρισμος δινει και μπορει να δω σει ακομα εκατονταδες χιλιαδες θεσεις εργασιας. αν οι ολλανδοι μπορουν θα πρεπει να κανουν καλυτερα αντι μονο 200.

  2. BLACK QUEEN IN STORM avatar
    BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 10:28:39

    Ωραία τα λέτε factora x !!
    Oι ''Ποιητές'', έφτασε η ώρα να ποιήσουν. Τα λόγια τελειώσανε, καιρός λοιπόν για όμορφες πράξεις....

    Αφιερωμένο :
    Το Σκάκι, Χόρχε Λουίς Μπόρχες (1899-1986)

    Ασθενικός βασιλιάς, λοξός αξιωματικός, φρενιασμένη
    βασίλισσα, πύργος ευθύς, πολυμήχανος στρατιώτης
    απάνω στην ασπρόμαυρη πορεία
    ψάχνει ο ένας τον άλλο και συγκρούονται σ’ επίμονη μάχη.

    Δεν ξέρουν πως το σίγουρο χέρι
    του παίχτη τους ρυθμίζει τη μοίρα,
    δεν ξέρουν πως μια τρομαχτική νομοτέλεια
    ελέγχει τις αποφάσεις και τη διαδρομή τους.

    Αλλά κι ο ίδιος ο παίχτης είναι αιχμάλωτος
    μιας άλλης σκακιέρας
    με μαύρες νύχτες και άσπρες μέρες.

    Ο Θεός κινάει τον παίχτη κι ο παίχτης τα πιόνια.
    Μα άραγε ποιος Θεός, πίσω από το Θεό, κινάει το νήμα
    της σκόνης και του χρόνου, του ονείρου και της αγωνίας;

    • κππ avatar
      κππ @ BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 20:51:09

      +++++++

    • enas αριστος avatar
      enas αριστος @ BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 21:30:03

      Mαύρη Βασίλισσα υποκλίνομαι!...Θεικό παιχνίδι το σκάκι. Ειχα κάποτε φοβερές μονομαχίες. Ομως ο γιός μου στά είκοσί του με είχε ήδη συντρίψει...Ηταν η πιο γλυκειά μου ήττα ...
      Οπως τα λές ωραίο το πρόγραμμα που μας παρουσίασε ο Φάκτωρ, ποιός θα είχε αντίρρηση σ΄αυτά άλλωστε. ¨Ομως τίποτε απ΄αυτά δεν εξαρτάται απο εμάς. Ούτε καν απο τον Σαμαρά. Αυτόν τον παρακολουθούν οι Γερμανο-Τραπεζίτες και γελούν. Αυτούς ο Θεός και γελά επίσης, τον Θεό ο Πατέρας του και γελάει κι αυτός κ.ο.κ όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών Σοφοί πρόγονοι όπως ο Αναξίμανδρος και ο Παρμενίδης στο εκπυρωτικό αέναο σύμπαν...
      1.Ηδη στο παραπάνω σχόλιο του Κρητός βλέπουμε οτι η ΑΟΖ είναι αναγκαία, αλλά όχι και ικανή συνθήκη για να δημιουργήσει ξανά λίγες έστω απο τις χαμένες θέσεις εργασίας...Περιορίζοντας την ενότητα του έθνους σε μια τέτοια κατάσταση πολέμου που βιώνουμε, στον Κεντροδεξιό χαρακτήρα είναι a priori προσπάθεια καταδικασμένη σε αποτυχία αφού σε Καμμία περίπτωση δεν θα ξεπεράσει το 40%. Με το 60% του λαού απέναντι, δεν κάνεις τίποτε άλλο απο μια τρύπα στο νερό...
      2. Το βασικό στη λαθρομετανάστευση δεν είναι τι θα κάνουμε με τις χώρες προέλευσής τους αλλα βασικά με τις χώρες προορισμού τους που αφορά σχεδόν το 90% τους, μιας και ελάχιστοι είναι εκείνοι εξ αυτών που έχουν τελικό προορισμό τους την Ελλάδα. Ακόμα κι αν οι εταίροι μας δεν τους δεχτούν επ' ουδενί, θα πρέπει τουλάχιστον να μας δώσουν τα χρήματα για τον επεναπατρισμό τους . Αν ο Σαμαράς μας φορτώσει και αυτό το χρέος στην πλάτη, πως μετά θα μας ζητήσει ψήφο?
      3.Αν και το νέο υπουργείο στελεχωθεί με την μέθοδο που στελεχώθηκαν πρόσφατα οι υψηλόβαθμες θέσεις των ΔΕΚΟ, πάλι θα βολευτούν απλώς οι ημέτεροι...
      4.Οι ΑΝΕΛ διαλύονται αλλα δυστυχώς για την ΝΔ το μεγαλύτερο κομμάτι τους πάει στο ΣΥΡΙΖΑ και το μικρότερο στην Χ.Α. Μόνο ο Δ. Σταμάτης της Αιτ/νίας εκλιπαρεί τον Σαμαρά να τον δεχτεί πίσω, πράγμα που αν γίνει δεκτό, μπορεί και να διώξει περισσότερους απ΄όσους θα φέρει...Ο ΣΥΡΙΖΑ αντελήφθη εγκαίρως την "κλίση" επ' αριστερά και ανέκρουσε πρύμναν. Μέχρι και συνάντηση Τσίπρα-Εφοπλιστών είδαμε!..
      Η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του λαού ως όπλου κατά της Χ.Α. είναι όντως το μοναδικό, αλλά είναι αδύνατο να συμβεί πρίν τις επόμενες εκλογές...
      Χρειάζεται πρωτίστως χρήμα και δεν υπάρχει.
      5.Οι επενδύσεις είναι καλές υπό το όρο οτι κάθε χρηματοδότησή τους θα συνδεθεί με τη δημιουργία και τη διατήρηση νέων θέσεων εργασίας αφ΄ενός και με τον ασφυκτικό κρατικό έλεγχο για την απόδοση των οφειλόμενων φόρων αφ' ετέρου. Πχ. ο Σαμαράς θα ήταν χρήσιμο να κάνει ακόμα και προσωπικές απροειδοποίητες εφόδους στα σημεία τοποθέτησης της κρατικής ταινίας φόρου στα ποτά τα τσιγάρα και τα καύσιμα διότι στην αγορά βλέπουμε ήδη σημεία και τέρατα των καιρών και οι νέες επενδύσεις σε λίγο θα θυμίζουν την ωραία πρόταση του Ανδρέα Ρουμελιώτη για την μόνιμη αποπληρωμή των χρεών μας. Ητοι οι αγρότες μας με την χειρωνακτική βοήθεια αλλά και την οπλική προστασία του Ελληνικού στρατού να επιδοθούν στις κατ΄εξοχήν ανταγωνιστικές ντόπιες καλλιέργειες που ήδη στις αγορές του Αμστερνταμ κατέχουν κατοχυρωμένη Ονομασία Προέλευσης. (οπως πχ. ποικολίες Ζωνιανών και Ξηρομέρου). Ισως και με μορφή μικτών επιχειρήσεων πχ. Philip Morris Παπαστράτος-Greece....Με την εφαρμογή των μέτρων του μνημονίου η Ελλάδα όχι μόνο αναδεικνύεται σε πρωταθλήτρια της διαφθοράς (που είναι αντιστρόφως ανάλογη του πλούτου μιας χώρας) αλλά σε λίγο η οικονομία της θα έχει μετατραπεί εξ ολοκλήρου σε παραοικονομία...Συνηθισμένοι γαρ οι Ελληνες στο Vivere pericolosamente...
      6.Οσον αφορά την βελτίωση της καθημερινής ζωής των πολιτών, περιττό να επαναλαμβάνουμε τα αυτονόητα. Πχ. κούρεμα χρεών σε τράπεζες και εφορία.

    • nikias avatar
      nikias @ BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 22:45:44

      Έξοχο το ποίημα !
      Και οι συνειρμοί σαφείς...

      Μπράβο βασίλισσα !

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 16/12/2012 11:38:37

    Έλεος , αφήστε πια αυτή την ονομασία "Κεντροδεξιά" , που κάνει εμάς τους Δεξιούς να βγάζουμε σπυράκια, και, το κυριότερο, να φεύγουμε προς τα Δεξιά!

    Ποιούς ψάχνουμε να βρούμε στο ανύπαρκτο Κέντρο ,τον Μαύρο και τον Ζίγδη; (και…τα ποσοστά τους;)

    Και το κυριότερο, όταν υπάρχει ανάγκη να πεισθεί ο Λαός πως γεννιέται κάτι ΝΕΟ, είναι τελείως λάθος επικοινωνιακά η εμμονή στην αραχνιασμένη ορολογία Δεξιά , Αριστερά, Κέντρο κλπ, που είναι τελείως ξεπερασμένες , και απλά φέρνουν στο μυαλό του κόσμου το παλιό πολιτικό σύστημα που μας οδήγησε σε αυτό το χάλι.

    Ας χρησιμοποιήσουμε για την (νέα?) παράταξη το όρο Πατριωτική , Χριστιανοδημοκρατική , Ριζοσπαστική , ότι θέλετε ,αλλά ξεφύγετε από την παλιά ξύλινη ορολογία.

    Προσωπικά ,αν και μάλλον άθεος ,θα επέλεγα για επικοινωνιακούς λόγους τον όρο Χριστιανοδημοκρατική-με δηλωμένη τοποθέτηση στον "Πατριωτικό" (και όχι τον Κεντροδεξιό) χώρο.

    Και γιατί ο όρος έχει μιά "Ευρωπαϊκή" χροιά (είπαμε ,μιλάω σε επικοινωνιακό επίπεδο) και γιατί , με κύρια απειλή (και εσωτερική πια) το Ισλάμ , λειτουργεί συσπειρωτικά, ανεξάρτητα από θρησκευτικές πεποιθήσεις.

    (Αυτοί που θα ενοχληθούν από το “Χριστιανο..” , δεν πρόκειται ποτέ να μας ψηφήσουν , ούτως ή άλλως. Ας κερδίσουμε λοιπόν τους άλλους, τους πολλούς.)

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/12/2012 17:24:48

      "Δεν το εννοουμε, αθεοι ειμαστε, αλλα ας βαλουμε και το 'χριστιανο-' μπας και τσιμπησουμε καμμια ψηφο απο το ποπολο, 'επικοινωνιακα'".... Ονειρο ζω μη με ξυπνατε...

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 16/12/2012 21:49:15

        Αυτό που ήθελα να πώ απλούστατα είναι πως ο όρος δεν θα είχε απήχηση μόνο σε θεούσους.

        Ο Χριστιανισμός είναι κομάτι της ταυτότητας του Δυτικού (Ευρωπαικού) πολιτισμού ,όπως και η Ορθοδοξία είναι κομάτι της Εθνικής μας ταυτότητας και της Βυζαντινής μας παράδοσης. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει αντικειμενικά και ένας "αθεος" ,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι υποκριτής.

        Απο κει και πέρα ,αν νομίζεις πως το επικοινωνιακό κομάτι δεν παίζει ρόλο σε μιά Δημοκρατία ,απο την εποχή του Περικλή ώς την εποχή μας... πραγματικά ζείς σε όνειρο!

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/12/2012 18:02:59

      Mπράβο ρε Στέλιο,έλεος πια με την λάιτ προοπτική και την ροζ ευγένεια.Ενοχές δεν χωρούν πλέον.Δεξιός σκέτο και γουστάρω

  4. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 16/12/2012 11:45:08

    ΥΓ του προηγούμενου σχολίου μου, είναι αυτονόητο πως με την ουσία της ανάρτησης συμφωνώ.

    Με εξαίρεση τα περί ΑΟΖ ,οπού για λόγους τακτικής πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, καθώς στρατιωτικά και όχι μόνο είμαστε τη στιγμή αυτή ανίσχυροι σε σχέση με την Τουρκία. Ας μην στριμώξουμε μόνοι μας τον εαυτό μας στη γωνία βάζοντας χρονοδιαγράματα που μπορεί να μας οδηγήσουν σε νέο 1896 , μονο αυτό μας έλειπε...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/12/2012 12:36:40

      διόρθωση ,1897!

  5. Nick avatar
    Nick 16/12/2012 12:41:15

    Πώς θα αντιμετωπιστούν οι εξ ανατολών απειλές;

    Όχι πάντως με ειρηνικά μέσα.

    • sdel avatar
      sdel @ Nick 16/12/2012 14:58:59

      φοβασαι?....αν ναι τοτε ρωτα τους κυπριους για τις εξ ανατολων απειλες και πως τις αντιμετωπισαν...ετσι για να μαθαινουμε και απο ενεργειακη διπλωματια

      • Nick avatar
        Nick @ sdel 16/12/2012 15:33:36

        Να φοβάμαι τι αγαπητέ; Αυτό που έλεγα 4 χρόνια σε γνωστούς μου και γέλαγαν; Μην ανησυχείς, το ΕΦΠ μου ξέρω που το έχω, και δεν θα την κάνω για Παρίσια και Λονδίνια όπως αρκετοί άλλοι. ;)

  6. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 16/12/2012 12:49:24

    Ευχής έργο να γίνουν πραγματικότητα αυτά που περιγράφετε. Τα υπαγορεύει και η κοινή λογική, μαζί βέβαια και με άλλες ουσιώδεις κινήσεις, που καταγράφηκαν πρόσφατα σε άλλα άρθρα του antinews. Εσείς, από την πλευρά σας, συνεχίστε την καλή δουλειά που κάνετε..
    Καλές Γιορτές σε όλους σας
    Γεώργιος

  7. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 16/12/2012 12:51:07

    "Θα τα καταφέρει ο Σαμαράς ή θα νικήσουν οι δυνάμεις της οπισθοχώρησης; Ο καιρός θα δείξει."
    1) Όταν σκέφτεσαι ότι ίσως δεν μπορείς, έχεις δίκιο. Δεν μπορείς. ( Χένρι Φόρντ, Αμερικάνος βιομήχανος)
    2) Οφείλεις, άρα μπορείς. ( Ιμμάνουελ Κάντ. γερμανός φιλόσοφος)
    3) Όταν η συνέχεια γίνεται ζόρικη, οι ζόρικοι συνεχίζουν. ( Τζόν Κένεντι, Αμερικανός πρόεδρος)
    4) Το μέλλον δεν είναι δώρο. Είναι επίτευγμα. ( Γουίλιαμ Μπλέικ, Άγγλος ποιητής και ζωγράφος)
    Καλημέρα

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ Ναυσικά... 16/12/2012 16:16:44

      ''Θα τα καταφέρει ο Σαμαράς ή θα νικήσουν οι δυνάμεις της οπισθοχώρησης; ''
      O κ. Aντώνης Σαμαράς θα τα καταφέρει, αν πετύχει να εμπνεύσει, να ενώσει και να ηγηθεί της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, ανεξάρτητα κομματικής τοποθέτησης και επί μέρους πολιτικών επιλογών της. Αν διαφοροποιηθεί άμεσα απ΄όλους τους αχρείους και μισητούς προκατόχους του αξιώματος που υπηρετεί, επιβάλλοντας δικαιοσύνη, διαφάνεια και ισοτιμία. Αν πείσει πως η ρότα που χαράζει, μπορεί να οδηγήσει έστω μετά από περιπέτειες στην κοινή μας Ιθάκη και όχι στο νησί του ...θησαυρού, που ύστερα από την αιματηρή θυσία των πολλών θα εξασφαλίσει πάλι την ευημερία στους λίγους, τους γνωστούς και τους ... εκ γενετής προορισμένους να ευτυχήσουν !!!! Δύσκολο έτσι κι αλλιώς το εγχείρημα και οι δυνάμεις της ''οπισθοχώρησης'' που υπαινίσσεστε δυστυχώς για όλους μας, δεν είναι απλά οι ''απέναντι'' που ανεμίζουνε τη ροζαλί παντιέρα, αλλά οι αχρείοι εκβιαστές, οι αξιότιμοι μεγαλοκαρχαρίες, οι καθώς πρέπει νταβατζήδες με το βεβαρυμένο παρελθόν, οι κάθε είδους αηδιαστικοί λακέδες και συνεργοί, του γαντζωμένου στα σπλάγχνα της χώρας καρκινογόνου συστήματος της διαπλοκής. Ένα πολύ καλά οργανωμένο και μαφιόζικο παρακράτος δηλαδή. Αν δεν έρθεις σε ρήξη, αν δεν τολμήσεις να συντρίψεις μια για πάντα όλους αυτούς δημιουργώντας μέτωπο με όλες τις υγιείς δυνάμεις που συνθέτουν την Ελληνική κοινωνία, δεν μπορεί να΄χεις καμιά τύχη. Θα σε εκβιάζουν, θα σε ελέγχουν, θα σε κινούν. Θα σε συντρίψουν όταν τους συμφέρει….
      Ο κ. Αντώνης Σαμαράς ''θα τα καταφέρει'', αν πείσει πως ''ανήκουμε'' σ΄εναν κοινό σκοπό και καταφέρει να μας ''συστρατεύσει'' ώστε ν΄αγωνιστούμε ολόψυχα για την κοινή μας έξοδο από το λαβύρινθο. Δεν πρόκειται να κάνει κάτι ....μόνος του. Από εδώ και πέρα ή θα πορευτούμε πια όλοι μαζί, ή μας εξαφανίζουνε. Δεν υπερβάλλω. Νομίζω πως είναι ευκρινές.
      Γενναία έργα απαιτούνται και όχι λόγια. Μονάχα το προσωπικό παράδειγμα κι η αμετάκλητη απόφαση της ρήξης με το φαύλο παρελθόν μπορούν να πείσουν και ν΄αντιστρέψουνε το αρνητικότατο κλίμα, να διαλύσουν τη δικαιολογημένη δυσπιστία και τον αρνητισμό που επικρατεί.
      Τόλμη λοιπόν, ώστε να προκληθούν οι αναπόφευκτες συγκρούσεις.
      Ο πόλεμος αναδεικνύει τους ΗΓΕΤΕΣ. Ποτέ η υποχωρητικότητα κι η συνδιαλλαγή.

  8. klak avatar
    klak 16/12/2012 13:53:13

    Aπο τα βαρέλια πετρελαίου του Αιγαίου, πόσα αλήθεια θα μοιρασθούν στον καθένα?
    Μην εκπλαγείτε αν σε περίπτωση κήρυξης πολέμου από την "σύμμαχο" Τουρκία δεν βρεθεί κανείς να πάει να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των ελλήνων πετρελαιάδων.

    Να εύχεστε να μην υπάρχει σταγόνα πετρελαίου στο Αιγαίο...

    • Vee avatar
      Vee @ klak 16/12/2012 17:38:24

      Είστε πολύ απαισιόδοξος/η και πολύ φοβισμένος/η. Αυτό ακριβώς θέλει και η Τουρκία από εμάς.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ klak 16/12/2012 17:38:48

      Ναι αλλα μαζι με τα συμφεροντα των πετρελαιαδων [σ αυτο δεν διαφωνουμε], θα παρει και το χωμα που παταμε.Αμα αρχισει κανεις του ανοιγει η ορεξη.Ε οχι και να θελω βιζα για να παω στη Ροδο....

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ klak 16/12/2012 17:55:01

      ...Παραφέρεστε αγαπητέ. Αν υπάρχει πετρέλαιο, δεν προορίζεται ούτε για τους τοκογλύφους, ούτε για τους....πετρελαιάδες. Οποιοδήποτε ''όφελος'', ανήκει στους ερχόμενους Έλληνες. Όπως κάποιοι αγωνίστηκαν στο παρελθόν για μάς, έτσι οφείλουμε να πράξουμε κι εμείς για τους επόμενους.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ klak 16/12/2012 18:15:08

      Προσωπικά εύχομαι ακριβώς το ίδιο, και στάλα πετρελαίου να μη βρεθεί, και στάλα αερίου, και να κάνουμε την ζωή μαύρη όσων θέλουν να κάνουν εξορύξεις των μεταλλευμάτων της ιερής μας γης, γηγγεννών και αλλογεννών, όπως κάνουν οι κάτοικοι της Χαλκιδικής στην Χρυσός ΑΕ.
      Δυστυχώς όπως γράφει και μια εκλεκτή φίλη στις έξι κινήσεις που θα αλλάξουν την Ελλάδα, δεν βλέπουμε την μόνη κίνηση που μπορεί να αλλάξει την Ελλάδα... : η ελληνική αυτάρκεια, η πρωτογενής παραγωγή, το ελληνικό αγρόκτημα, η ελληνική ελαφρά και βαριά βιομηχανία.
      Επαναφέρω θλιβερή φωνή βοώντι εν τη ερήμω και πάλι ένα χθεσινό μου σχόλιο -ματαίως, το ξέρω:
      Ο Σαμαράς πρέπει να ανασκοπήσει την ιστορία της ελληνικής.βιομηχανίας τα τελευταία εξήντα χρόνια. Θα βρεί ποιές είναι οι ελληνικές βιομηχανίες που έχουν αναπτυχθεί από ελληνικές οικογένειες και που ευημερούν και προκόβουν εις πείσμα των καιρών. Αυτή η διάρκεια και συνέχεια επιχειρηματικής επιβίωσης και ανάπτυξης πρέπει να βρεθούν τρόποι να είναι αξιοποιήσιμη από την κυβέρνηση στο διακύβευμα της ανάπτυξης. Ο ξένος κεφαλαιούχος που θέλει να επενδύσει έχει ανάγκη από τον πετυχημένο ντόπιο ειδήμονα, τον θέλει ως συνεργάτη, το κράτος πρέπει να τον οδηγήσει τον κεφαλαιούχο σε αυτόν και αυτόν να τον στηρίξει για να μπορέσει να ανταποκριθεί. Το κράτος να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία τους, να στείλει τους φοιτητές σε αυτές τις επιχειρήσεις να κάνουν μεταπτυχιακά και όχι σε υβριδικά αλλότρια και ουτοπικά περιβάλλοντα των εργαστηρίων! Αυτές οι εκατό μεγαλοαστικές οικογένειες που έχουν επιβιώσει για πάνω από έξι δεκαετίες αδιάλλειπτης προκοπής, είναι και οι μόνες άξιες να φέρουν το αύριο στον τόπο μας. Και είναι σχεδόν όλες τους στην περιφέρεια… -διόλου τυχαίο.
      h**p://www.antinews.gr/2012/12/15/195671/#comment-1100245

      • klak avatar
        klak @ Β.Κ.Σ. 16/12/2012 20:37:57

        Σωστός είσαι.
        Δεν έχουμε εθνική εκπροσώπηση φίλε μου, δυστυχώς.
        Βλέπεις την στροφή στις ΑΠΕ? Εξυπηρετήσεις εισαγωγέων φωτοβολταϊκών εις βάρος όλων των καταναλωτών.
        Αν η επιλογή είναι η ηλιακή ενέργεια, τι μας εμποδίζει να κάνουμε εμείς εργοστάσια φωτοβολταϊκών και το χρήμα να γυρίζει στην εγχώρια αγορά?

      • BLACK QUEEN IN STORM avatar
        BLACK QUEEN IN STORM @ Β.Κ.Σ. 16/12/2012 20:58:30

        Eυχηθείτε ότι θέλετε, αλλά προφανώς λόγω των όρνεων που συνωστίζονται τριγύρω, ΚΑΙ πετρέλαιο υπάρχει ΚΑΙ φυσικό αέριο έχουμε κι εδώ που είμαστε, δε φτάσαμε τυχαία. Μας ...βοήθησαν να φτάσουμε, γιατί ήρθε η ώρα η επιτήδειοι να προσπαθήσουν έχοντάς μας δέσμιους και ''κλεισμένους'' στη γωνία, να οικειοποιηθούν κάθε πλουτοπαραγωγική μας πηγή, και οποιοδήποτε περιουσιακό μας στοιχείο. Γι αυτό οι ...αφορισμοί, οι προσευχές μας και τα ξόρκια μάλλον περισσεύουν. Καλά θα κάνουμε να έχουμε τα μάτια μας ορθάνοιχτα ώστε να εμποδίσουμε την πραγματοποίηση των σχεδίων τους. Υποχρεούμαστε να υπερασπιστούμε το αύριο των ερχόμενων Ελλήνων. Αυτών που τους υποθηκεύσαμε ήδη τη ζωή αν μ΄εννοείτε...

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ klak 17/12/2012 12:09:37

      "Να εύχεστε να μην υπάρχει σταγόνα πετρελαίου στο Αιγαίο…"

      Όλοι οι ηττοπαθείς και οι πουλημένοι τα ίδια λένε. Προσπαθούν πάση θυσία να κρατήσουν την χώρα μακριά από την εκμετάλλευση των φυσικών της πόρων, μια με τον "φόβο" πολέμου, την άλλη με τον "τρόμο" της περιβαλλοντολογικής καταστροφής κ.ο.κ.

      Όλα τα κράτη της Μεσογείου, πλην Ελλάδος, έχουν καθορίσει τις ΑΟΖ τους. Από το 2002 το ΕΛΚΕΘΕ έχει υποβάλει έκθεση στην κυβέρνηση, με την οποία εφιστά την προσοχή της σε βεβαία ύπαρξη πετρελαίου νοτίως της Κρήτης και η κυβερνήσεις έθαψαν το θέμα.

      Η πέμπτη φάλαγγα δεν πρέπει να περάσει. Η Κύπρος δίνει το παράδειγμα.

  9. Διογένης avatar
    Διογένης 16/12/2012 13:55:51

    Ο Σαμαράς έχει σχέδιο και είναι ο πρώτος πρωθυπουργός μετά τον Κ. Καραμανλή τον πρεσβύτερο που έχει σχέδιο ανάδειξης της δυναμικής του Ελληνισμού.

    Είναι φανερό από πολλές λεπτομέρειες ότι ο Σαμαράς δεν κάνει τίποτε χωρίς την κατάλληλη συνεννόηση με τον ξένο παράγοντα. Έχει επίγνωση των περιορισμένων δυνατοτήτων ανεξάρτητης πορείας της χώρας, ειδικά στις παρούσες συνθήκες οικονομικής εξάρτησης λόγω Μνημονίων.

    Το ζήτημα των ΑΟΖ φαίνεται ότι βασίστηκε στη λογική ότι, τώρα που ο ξένος παράγοντας θέλει εκμετάλλευση των πετρελαίων των ελληνικών θαλασσών, και αφού δεν κατέστη δυνατό να περάσουν πολιτικά τα περί συνεκμετάλλευσης με την Τουρκία κλπ., ο αποτελεσματικότερος τρόπος είναι η αξιοποίηση επί τη βάσει της διεθνούς νομιμότητας, επί τη βάσει του δικαίου της θάλασσας.

    Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι, από τη στιγμή που οι ξένοι θα βρουν απέναντί τους κάποιον να τους πει "εμείς θα πάμε με το δίκαιο της θάλασσας και ελάτε να αξιοποιήσουμε μαζί τα πετρέλαια", τότε δεν έχουν κανέναν λόγο να βάζουν την Τουρκία στην εξίσωση.

    Είναι προφανές, εάν έχουμε μελετήσει έστω και λίγο το πώς κινείται ο Σαμαράς, ότι έχει μπει στην εξίσωση και το πρόβλημα με την Τουρκία. Ας ετοιμαστούμε για ιστορικές στιγμές! Αποκλείεται η Τουρκία να καθήσει να ανεχτεί την ανακήρυξη ελληνικής ΑΟΖ, ακόμη και εάν έχουμε όλον τον ξένο παράγοντα με το μέρος μας.

  10. Bixiou avatar
    Bixiou 16/12/2012 15:19:12

    Ας δουμε την κατασταση ρεαλιστικα: Οι μεταναστες που εχουν πανω απο δεκα χρονια στην Ελλαδα και εκεινοι της δευτερης γενεας ( νεοι και πaiδια) ειναι κυριως Αλβανοι. Ρωτηστε τους εκπαιδευτικους. Θα σας απαντησουν οτι ολοι οι Αλβανοι ειναι συμφωνοι με τον Μπερισα και τις ιδεες του περι Μεγαλης Αλβανιας. Θελετε λοιπον να τους τακτοποιησουμε οπως τακτοποιουν τους αλλοδαπους οι Σκανδινabοι που δεν τους απειλει κανεις; Το παθημα της Σερβιας δεν μας εγινε μαθημα; Ξεχασαμε πως αλβανοποιηθηκε το Κοσσυφοπεδιο; Θελουμε να δουμε τον Τσεβαι, η οποιον Τσεβαι, πρωθυπουργο; Και δεν ειναι μονο οι Αλβανοι. Οποιος ξεχναει οτι η Ελλαδα δεν ειναι Δανια δεν θα επανακτησει ποτε την εμπιστοσυνη των ψηφοφορων της μη κομπλεξικης δεξιας. Δειτε τη γινεται στη Γαλλια οπου οι μεταναστες δευτερης και τριτης γενεας, που καταγονται κυριως απο παλαιες γαλλικες αποικιες, εκ γενετης Γαλλοι υπηκοοι, δεν συμμαζευονται με τιποτα. Δειτε την κατασταση στις περιφημες cités tης περιφερειας του Παρισιου, της Μασσαλιας κ.α. Δειτε και ακουστε τους "Γαλλους" φιλαθλους αλγερινης η μαροκινης καταγωγης πως γιουχαρουν στα ματς την Μασσαλιωτιδα, τον γαλλικο εθνικο υμνο! Και σκεφθειτε τα ολα αυτα. Αν η κεντροδεξια του μελλοντος συμπλευσει τοσο πολυ στο μεταναστευτικο, με τις "ευγενικες ψυχες" της αριστερας τοτε πως μπορει να λεγεται κεντροδεξια; Καλυτερα να δηλωσει χωρις κομπλεξ οτι ειναι κεντρο η κεντροαριστερα.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Bixiou 16/12/2012 17:44:31

      Εχεις απολυτο δικιο, το μεταναστευτικο πρεπει να εξεταστει με ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ. Ποτε δεν πρεπει να τους δοθει ψηφος γιατι αυτο θα νοθευσει τις αποφασεις των κομματων.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Bixiou 16/12/2012 19:50:10

      Σωμφωνω με τα παραπανω αλλα υπαρχουν καποιες μικρες παρατηρησεις.
      1) Γνωριζω εξαιρετικα καλες οικογενειες Αλβανων που δεν τσιμπανε στα περι μεγαλης Αλβανιας
      2) Γνωριζω Αλβανακια 2ης γενιας που δεν θελουν με τιποτα να γυρισουν στην Αλβανια . Ουτε για διακοπες
      3) Υπαρχουν Αλβανοι που αγορασαν γη και σπιτακια στην επαρχια, που τα παιδια τους μιλανε μονο Ελληνικα .
      Φυσικα δεν γνωριζω αν ειναι η πλειοψηφια ή καποια μειοψηφια. Αυτο που γνωριζω ειναι οτι υπαρχει και αυτη η πραγματικοτητα.
      Αναφερω τα παραπανω γιατι συνηθως αναφερομαστε μονο στην σκοτεινη πλευρα και στην εγκληματικοτητα. Αλλα υπαρχει και η αλλη πλευρα

      • Vee avatar
        Vee @ Ρεαλιστης 16/12/2012 20:04:37

        Αγαπητέ Ρεαλιστή, επειδή και εγώ είμαι ρεαλιστής θα σας απαντήσω ότι "φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά". Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν μερικοί Αλβανοί που σκέφτονται όπως ακριβώς λέτε παραπάνω. Και λοιπόν; Αυτό μας λύνει το πρόβλημα μεγαλοιδεατισμού της Αλβανίας (και των Αλβανών); Ας αφήσουμε το political correctness για πιό εύκολους καιρούς για την Πατρίδα μας.

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ Vee 16/12/2012 20:38:46

          Ἀκριβῶς Vee,κάθε ὑποψία ἐπεκτατικῶν βλέψεων,ἐκ μέρους λαῶν πού φιλοξενοῦνται στή χώρα μας,πρέπει νά ἀντιμετωπίζονται μέ σοβαρότητα καί ἐτοιμότητα.Ρομαντισμοί σέ τέτοια θέματα,ἤ διαθέσεις φιλοξενίας σέ ἀνθρώπους πού οἱ κυβερνήσεις τῶν χωρῶν προέλευσής τους ἐποφθαλμιοῦν ἐδάφη μας,δέν χωροῦν.Δέν λέω νά διώκονται,ἀλλά ὄχι καί νά ἐφησυχάζουμε,οὔτε καί μέ τούς φιλήσυχους μετανάστες,2ης,3ης ἤ 15ης γενιᾶς..

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Vee 16/12/2012 20:48:14

          Δυστυχώς, είναι τόσοι πολλοί οι Αλβανοί οι εγκατεστημένοι στην επικρατειά μας, που ακόμα και πολύ μικρή να είναι (που δεν είναι!) η μερίδα που θέλει Μεγάλη Αλβανία και μας μισεί, συνιστά κρίσιμη μάζα! Χρειάζεται (ως ελάχιστο μέτρο) πλαφόν ανά εθνικότητα. Για να δίνεται άδεια παραμονής σε έναν Αλβανό, να πρέπει να φεύγουν 5 ομοεθνείς του πρώτα.

          • κππ avatar
            κππ @ ΚΜ 16/12/2012 20:54:47

            οι περισοτεροι αλβανοι, ιδιως οι χριστιανοι, ειναι ελληνολιγουρηδες οπως εμεις ευρωλιγουρηδες. Το στοιχημα ειναι η υγιης ενσωματωση τους, ειναι ανθρωποι εργατικοι και πεισμονες και μπορουμε να ζησουμε μαζι τους.
            μεσα σε 20 χρονια εχουν γινει οσα αλλου 8α γινοντουσαν σε 50.
            ΑΝ στην δευτερη γενια δωσουμε ευκαιριες και θα ενσωματωθουν και θα βοηθησουν.
            Θυμηθειτε την επαναλαμβανομενη ιστορια με τους πρωτους αρβανιτες του 1300μχ.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ κππ 16/12/2012 22:08:26

            Και ποιός ο λόγος να παίζουμε στοιχήματα με το μέλλον μας; Όντως, οι χριστιανοί είναι σε γενικές γραμμές αφομοιώσιμοι, πράγμα που δεν ισχύει απαραιτήτως με τους υπόλοιπους, που είναι η πλειοψηφία. Διαπίστωσες καμία μέριμνα να προτιμώνται οι μεν έναντι των δε; Όπως και να'χει όμως, πρέπει να υπάρχει ένα πλαφόν, για να αφομοιωθούν ακόμα και εκείνοι.

          • Εύμηλος avatar
            Εύμηλος @ κππ 17/12/2012 10:10:43

            Συμφωνώ με τον σχολιαστή "Ρεαλιστής" και τον "κππ".
            "ΑΝ στην δευτερη γενια δωσουμε ευκαιριες και θα ενσωματωθουν και θα βοηθησουν. Θυμηθειτε την επαναλαμβανομενη ιστορια με τους πρωτους αρβανιτες του 1300 μΧ". Η ενσωμἀτωση είναι η απαραίτητη συνθήκη.
            Σκεφτείτε το εξής απλό. Η πλήρης ενσωμάτωση στο αλλοτινό ρωμέϊκο και στην επόμενη φάση Νέο Ελληνισμό των Αρβανιτών μας έδωσε φλογερούς πατριώτες. Έναν θα αναφέρω έτσι για το καλό. Τον σύγχρονὀ μας Φαήλο Κρανιδιώτη.

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Vee 16/12/2012 21:04:05

          Δεν ειπα τιποτα διαφορετικο. Αλλα μη μας πιασει η εσωστρεφεια παλι. Μη βαλουμε κουκουλες (ακραιο παραδειγμα) και μαρκαρουμε με κοκκινες σταμπες ολους . Καποιοι Αλβανοι ηρθαν οπως καποιοι Ελληνες πηγαν στην Αμερικη πριν 100 ετη. Ηρθαν για μια καλλιτερη τυχη . Κια φυσικα δεν τα βρηκαν ολα ροδινα. Η εκμεταλλευση εδωσε και πηρε. Βεβαια και η εγκληματικοτητα. Αλλα αυτο ειναι θεμα εθνικης ασφαλειας που επρεπε να λυθει απο την πρωτη στιγμη και οχι να συνεχιζεται ακομα και σημερα. Παραδειγμα ειναι η Γερμανια που καθε ενας ευκολα μπορει να περασει απο Ιταλια , Γαλλια κλπ. Ομως χωρις χαρτια ελαχιστες μερες μπορει να κρυφτει. Το να νοικιασει δε σπιτι δεν ειναι δυνατον. Σε λιγο καιρο φευγει ο παρανομος μονος του αν δεν το εχουν βρει ηδη. Το παραδειγμα λοιπον των Αλβανων, των Βουλγαρων , των Πολωνων ειναι διαφορετικο απο τις ορδες των Ισλαμιστων και των Αφρικανων οσον αφορα την ενσωματωση στην Ελληνικη κοινωνια. Και φυσικα οπως και παραπανω αναφερω μιλαω για προσωπικη εμπειρια και οχι με στατιστικα νουμερα.

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ Ρεαλιστης 16/12/2012 21:41:10

            Καμμια σχεση και καμμια συγκριση δεν μπορει να γινει με την Αμερικη που ηταν χωρα μεταναστων. Ουτε μπορουμε να συγκρινουμε τους Πολωνους με τους Βαλκανιους γειτονες μας που διεκδικουν τοσο φανερα τα εδαφη μας. Δεν προκειται για εσωστρεφεια αλλα για στοιχειωδη αυτοαμυνα. Εκτος αν θελουμε να ξαναγινουμε η Ελλαδα της πριν απο το 1912 εποχης. Και να θυμησω οτι οι καλοι μας γειτονες υποστηριζουν ολοι οτι δεν υπαρχουν πια Ελληνες.

          • enas αριστος avatar
            enas αριστος @ Bixiou 16/12/2012 22:25:05

            Μιλατε σαν να ξεχάσατε την κρίση και την χρεοκωπία μας...

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ enas αριστος 17/12/2012 00:07:03

            Να τους αφησουμε λοιπον το μαγαζι και να φυγουμε;

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ enas αριστος 17/12/2012 00:33:03

            Δικαιο εχετε. Γιαυτο σταματω εδω. Αλλωστε μια προσωπικη αποψη εξεφρασα και αρχισαν τα σεναρια συνομωσιας απο τον αγαπητο Bixiou

          • O Bixiou avatar
            O Bixiou @ Ρεαλιστης 17/12/2012 13:29:57

            Δεν θελω να εχω την τελευταια λεξη αλλα δεν καταλαβαινω. Αναφορες στις δηλωσεις Μπερισα για μεγαλη Αλβανια και Πρεβεζα ειναι σεναρια συνωμοσιας;

            .

          • O Bixiou avatar
            O Bixiou @ Ρεαλιστης 17/12/2012 13:36:30

            Συγγνωμη: συνομωσιας

          • Agrofylakas avatar
            Agrofylakas @ enas αριστος 17/12/2012 03:36:08

            Εσυ εισαι εκτος θεματος. Ποιο ειναι ποιο σημαντικο, η τσεπη μας η η πατριδα μας. Δηλ. μονο για την οικονομια επιτρεπεται να μιλαμε? Το θεμα που συζητειται ειναι πολυ σημαντικο, και αν καποιος θελει να φερει την Αμερικη ως παραδειγμα καλως. Ας δουμε ομως ολες τις πτυχες της Αμαρικανικης, Καναδεζικης, και Αυστραλιανης μεταναστευτικης πολιτικης.
            Μια τετοια συγκριση ομως δεν καλυπτει ολο το φασμα του μεταναστευτικου μας προβληματος. Μιλω απο πειρας (Ελληνο-καναδος, ων: παρεπιπτοντως, ακομη και οι 'ανεκτικοι' Καναδοι (δηλ. οι Εγκλεζοι), ερεθιζονται με το Ελληνικαναδος, Καναδος και τελεια!...). Συγνωμη για την προχειροτητα γραφης, οταν γραφεις στις 3:30 την νυχτα, τι περιμενεις...

      • klak avatar
        klak @ Ρεαλιστης 17/12/2012 03:34:03

        Θα μεταφέρω ένα σύνθημα που φωνάζαμε όταν κάναμε πρωινή γυμναστική στη ΣΕΑΠ (αργότερα το απαγόρεψαν):

        Αγάπησα
        εναν αετό
        που μου 'μαθέ
        πως να πετώ
        και πεταξά,
        εκεί ψηλά
        που εχω αδέρφια
        στη σκλαβιά.
        Τους έφερα
        τη ΛΕΥΤΕΡΙΑ,
        τη ΛΕΥΤΕΡΙΑ
        τη ΛΕΥΤΕΡΙΑ..

        Για την Βόρεια 'Ηπειρο φυσικά..

        • Agrofylakas avatar
          Agrofylakas @ klak 17/12/2012 06:22:07

          Οταν ομως ειχε χτυπησει διαλυση στη Αλβανια, με την πτωση του Χοντζα, αντι να εκμεταλευθουμε την ευκαιρια, ο πατριωτης Αντρεας ηρε το εμπολεμο που ισχυε μεχρι τοτε. Τωρα πουλαμε τσαμπουκαδες εκ του ασφαλους. Μονο ο Επισκοπος (Αρχιεπισκοπος τωρα) Σωτηριος (Σωτηριος Αθανασουλας, απο τα Λεπιανα Αρτης) Καναδα, καυτηριασε την κινηση που αφησε τους Βορειοηπηρωτες βορα του Μπερισα. Κανενας δεν θελει τους πολεμους αλλα οχι και να γινουμε και φλοροι.

  11. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 16/12/2012 18:21:02

    Για τους -από δεκαετιών- μετανάστες το καταλαβαίνω απόλυτα, αν και αυτοί οι συνάνθρωποί μας δεν μπορεί να ξεπερνούν τις 100-200 χιλιάδες σε όλη την Ελλάδα.
    Τους θεωρώ έλληνες, συμπατριώτες μου, δε με νοιάζουν τα περί αίματος.
    Το να νοθεύεται όμως η παρουσία εκατομμυρίων ελλήνων και μεταναστών, εν μέσω οξύτατου δημογραφικού προβλήματος, προς όφελος μιας τυχοδιωκτικής νομιμοποίησης και παροχής πολιτικού δικαιώματος σε κάθε έναν που μπουκάρει στη χώρα, συνιστά εγκληματική πολιτική επιλογή.
    Δεν είναι δυνατόν να γεννιούνται σε αυτή τη χώρα, να μεγαλώνουν, να έχουν παππούδες, προπαππούδες, αναμνήσεις, ιστορία,παραδόσεις κ.λπ οι έλληνες πολίτες και ξαφνικά να έχουν τα ίδια πολιτικά δικαιώματα με ανθρώπους που βρίσκονται 5, 6, 7-8 χρόνια σε καθεστώς ανοχής σε δουλεμπορικά κυκλώματα και μαζικό μεταναστευτικό "μπουμ" από την ευρύτερη αφρασία!
    Δεν μπορεί να ανοίγω το παράθυρο του σπιτιού μου και να αισθάνομαι ότι είμαι μετανάστης στον τόπο που μεγάλωσα και πως κατοικώ στα "ηνωμένα αφρο-ανατολικο-πακιστανικά εμιράτα".

    Είναι δείγμα αδιαφορίας και μίσους για τους έλληνες πολίτες αυτός ο κρετινισμός των -κατά τα φαινόμενα- ανθρωπιστών κάθε λογής.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Γιώργος Π. 16/12/2012 20:09:09

      Σωστά ὅσα λέτε,μιά ἔνσταση μόνο γιά τούς ''ἀπό δεκαετιῶν μετανάστες'' πού λέτε,οἱ 200-300000,εἶναι συνάνθρωποί μας,ὅπως ὅλοι βέβαια,ἀλλά ἐπ' οὑδενί δέν μποροῦμε νά τούς θεωρήσουμε ὥς συμπατριώτες μας! Γιατί,μήπως ἔπαψαν νά κατάγονται ἀπό ἄλλη χώρα;
      Ἐξ' ἂλλου,κάποιον πού ἐσύ τόν θεωρεῖς συμπατριώτη σου,ἐκεῖνος μπορεῖ νά σέ βλέπει ὥς ξένο.
      Ἡ καταγωγή ἐξ' αἵματος κακῶς πού δέν σᾶς ἐνδιαφέρει.Ἡ καταγωγή τοῦ αἵματος εἶναι κοινή γιά ὅλους τούς ἀνθρώπους ὥς δημιουργηθέντες ὅλοι ἀπό τόν ἴδιο Δημιουργό,ἀλλά καλῶς ἤ κακῶς ὅλοι οἱ ἐπί γῆς λαοί,ἔχουν διαφορετικές μεταξύ τους καταβολές,ἱστορία,παραδόσεις,ἐθνοτική προέλευση.

  12. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 16/12/2012 18:36:50

    Αφού την Δευτέρα θα έχουν την τιμητική τους στο Μαξίμου, οι 16 πολυεθνικές, έστω την Τρίτη ας έχουν την τιμητική τους οι 25 αρχαιότερες ελληνικές επιχειρήσεις. Έστω και για σύγκριση των οραμάτων τους....
    h**p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_6_24/06/2004_107814
    ή και όλες τις 200 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα:
    h**p://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=112929207
    γιατί μόνον οι 16 πολυεθνικές;

  13. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 16/12/2012 19:43:10

    Κατά τη προσωπική μου γνώμη,το ΠΡΩΤΟ βήμα,για μια κυβέρνηση που σέβεται τους καταταλαιπωρημένους πολίτες και τον εαυτό της,πρέπει να είναι η ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΗ και ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΤΑΤΗ τιμωρία όσων μας οδήγησαν ως εδώ.Όσο κυκλοφορούν ανενόχλητοι και άνετοι οι ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και ΕΝΟΧΟΙ της ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ των Ελλήνων πολιτών,τόσο η όποια καινούργια αρχή θα χωλαίνει από τη γέννησή της,με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Komis Montechristo 16/12/2012 20:51:54

      Έτσι είναι Κόμη Μοντεχρήστο ... με τη διαφορά ότι δεν είναι αναγκαίο να προηγηθεί η "τιμωρία όσων μας οδήγησαν ως εδώ" και να παγώσουν όλες οι αναπτυξιακές εκκινήσεις.
      Παράλληλα με όσα αναφέρονται στο άρθρο (ΑΟΖ, κ.ο.κ.), μπορεί και πρέπει να "τρέχει" και η διαδικασία της Νεμέσεως.

    • nikias avatar
      nikias @ Komis Montechristo 16/12/2012 22:57:12

      Αγαπητέ Κόμη, ορθότατη η παρατήρησή σου!

      Πώς όμως να Τιμωρηθούν Σκληρότατα οι υπεύθυνοι και ένοχοι της Τραγωδίας αφού είναι σφιχταγκαλιασμένοι με εκείνους που τους ζητούμε να γίνουν οι τιμωροί τους ;;;

    • enas αριστος avatar
      enas αριστος @ Komis Montechristo 17/12/2012 09:07:19

      Αγαπητέ komis ,η ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΗ και ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΤΑΤΗ τιμωρία όσων μας οδήγησαν ως εδώ, ώφειλε να είχε ξεκινήσει με την συντηρητική κατάσχεση των ιδιοκτησιών τους που τόσο έχει ανάγκη το κράτος αυτή τη στιγμή. Οταν όμως ο Σαμαράς μετά από 6 μήνες που κατέχει τη λίστα Λαγκάρντ, δεν την έχει ανοίξει ακόμη με την φτηνή δικαιολογία οτι δεν έχει πρωτοκολληθεί, αντιλαμβάνεσαι οτι δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της μεσαίας και της χαμηλής τάξης...

  14. Karenin avatar
    Karenin 16/12/2012 20:38:06

    Είμαστε μια χώρα που ακόμη δεν έχουμε λύσει το θέμα των σκουπιδιών, και παρόλα αυτά σαν αρχοντόβλαχοι οργανώσαμε με δανεικά Ολυμπιακούς αγώνες.
    Και μελαχολείς πραγματικά όταν διαβάζεις ότι η Σουηδια ψάχνει 800χιλ. τόνους σκουπίδια σε Ρουμανία Ιταλία γιατί τα χρησιμοποιεί για θέρμανση και ηλεκτρική ενέργεια.

  15. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 16/12/2012 20:41:55

    factorX εξαιρετικη τοποθετηση. Για να γινουν ομως αυτα καλο θα ηταν να αποκαλυφθουν και αυτοι που αντιδρουν. Μερικα αληθινα ραδιοφωνα εχουν σκυλιασει με την επιτυχια της κυβερνησης . Μερικοι δημοσιογραφοι εχασαν τον υπνο τους με τον Σαμαρα. Τι κρυβεται απο πισω? Τι επιδιωκουν ? Γιατι τετοια εμπαθεια? Αυτοι που εβγαλαν τον Κ.Κ κουρασμενο για να μας οδηγησουν ζαλισμενους απο τα ηπια μετρα του Καραμανλη και ΄λεφτα υπαρχουν΄ στο Καστελλοριζο και στα μνημονια. Αυτοι λοιπον συνεχιζουν να υποδαυλιζουν καθε προσπαθεια σωτηριας. Αν δεν αποκαλυφθει η 5η φαλαγγα τοτε φοβαμαι οτι οι 6 κινησεις θα απαξιωθουν απο ελληνοφρενεις δημοσιογραφους, απο αδιαβαστους πολιτικους και απο υποψηφιους πρωθυπουργους της αριστερας που νομιζουν οτι ευρισκοντα σε 6μελη γυμνασιων και στελεχωνονται απο στελεχη που η μονη τους δραστηριοτητα ηταν να μετεχουν σε επιτροπες αγωνων ???? της αριστερας η να ειναι εργατοπατερες η οτι αλλο γραφει ο αγαπητος Φαηλος.

  16. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 16/12/2012 21:05:46

    +1000

  17. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 16/12/2012 21:07:32

    Μιλαω για τις αυθαιρετοπαραγκουπολεις που εχουν εμφανιστει στις παραλιες. Τιποτα αλλο

  18. Vee avatar
    Vee 16/12/2012 21:07:51

    Συμφωνώ απόλυτα. Να το πούμε για χιλιοστή φορά: άλλο η υπηκοότητα και άλλο η εθνικότητα, και πολύ περισσότερο η εθνική συνείδηση! Το κριτήριο για μένα είναι: αν γινόταν πόλεμος με την Αλβανία (για παράδειγμα) με ποιόν θα πολεμούσε;

  19. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 16/12/2012 21:14:12

    Βασίλισσα,ἄν καί σέ καταιγίδα εὐρισκομένη,ἡ σκέψη σου εἶναι καθαρή καί ξάστερη.

  20. Vee avatar
    Vee 16/12/2012 21:17:30

    Θα συμφωνήσω σε αρκετά, αλλά όχι σε όλα. Σίγουρα το θέμα των λαθρομεταναστών, αλλά ΚΑΙ των μεταναστών γενικότερα, δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με ανθρωπιστικά κριτήρια, αλλά με εθνικά. Η διαφορετικότητα των περιπτώσεων της Πολωνίας και Βουλγαρίας έγκειται στο ότι οι πολίτες τους είναι ταυτόχρονα και πολίτες της ΕΕ. Η περίπτωση της Αλβανίας είναι ακριβώς η ίδια με αυτή των Αφρικανικών και Ασιατικών χωρών. Η απόδοση υπηκοότητας θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο με γνώμονα το Εθνικό συμφέρον, και τίποτε άλλο!

  21. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 16/12/2012 21:20:35

    Ἀκριβῶς!

  22. Bixiou avatar
    Bixiou 16/12/2012 21:24:41

    Αν τους δωσουμε ευκαιριες, στη δευτερη γενια θα εχουμε γινει δευτερο Κοσοβο. Κατω απο την ανθρωπιστικη ρητορικη σου διακρινω κατι αλλο;

  23. noemis avatar
    noemis 16/12/2012 22:49:22

    Οι ΑΝ.ΕΛ. δεν είναι πρόβατα και ως εκ τούτου δεν διαλύονται αλλά ανασυντάσσονται με αυτόματη κάθαρση! Το πείραμα σας απέτυχε και τα πειραματόζωα έφυγαν από το εργαστήριο οργανωμένα! Είμαστε πολλοί, Είμαστε Ανεξάρτητοι, Είμαστε Έλληνες και προσεχώς περισσότεροι και δυνατότεροι!!!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ noemis 17/12/2012 03:02:38

      Ενα διπλο Τζοννυ στο 4, παρακαλω. Στην υγεια σας κ. νοεμ, και μην πινετε οταν οδηγατε. Καλη συνεχεια με το νεο σας αρχηγο, Αλ Τσιπρα!

      /σχετικα με τα προηγουμενα > μην συγκρινετε Πολωνους, Ρουμανους, Τσεχους μεταναστες με τους Αλβανους. Με την Αλβανια συνορευουμε απο ξηρας, και αν καποια στιγμη μπορεσει (με τη βοηθεια τριτων, αφου απο μονοι τους ειναι για γελια), θα προσπαθησει να ...τσιμπησει ενα κομματι απ τα 132.000 τετρ. χιλ της Ελληνικης επικρατ /

  24. η Dimi avatar
    η Dimi 16/12/2012 23:44:25

    «Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη Λύνει Τα Προβλήματα Στο Αιγαίο!»
    «Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) Υπερκεράζει Την Υφαλοκρηπιδα Μας»

    O διακεκριμένος Καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μαίρυλαντ, Θεόδωρος Καρυώτης, αρμόδιος για θέματα Διεθνούς Δικαίου της Θάλασσας, μέλος της Eλληνικής Aντιπροσωπείας στην Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας! http://www.noiazomai.net/aoz_kariotis.html

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ η Dimi 17/12/2012 08:44:25

      Αυτός ο καθηγητής δεν ήταν που διαβεβαίωνε ότι θα σωθούμε απο την μία και μοναδική μετοχή της τράπεζας της Ανατολής? Μας τον έφερε κιόλας ως ειδικό ο μπενίτο ...
      Μην δούμε κανέναν τίτλο και τιτλούχο όμως οι ιθαγενείς...
      Εδώ είναι καθηγητής του χάρβαρντ παρακαλώ ο γιωργάκης, και μάλιστα ειδικός επι οικονομικών κρίσεων...
      Ακόμη και ο ζουράρις για εκατό χρόνια ακόμη θα αυτοπαρουσιάζεται ως καθηγητής πανεπιστημίου εν παρισίοις...΄
      Τωρα είναι μόνιμος, έκτακτος, επισκέπτης καλοκαιρινός όπως μερικά στρουθία που ανεβαίνουν στον βορά για την έρευση τροφής ,δεν ξέρουμε.
      Ομως έχουμε γεμίσει καθηγητάδες και μάλιστα ειδικούς...Περισότερους και απο προεδρους.
      ...
      Τρείς καθηγητάδες και το έθνος εχάθη.. Ο λαός το έλεγε πιό χοντρά.
      Γεμίσαμε σωτήρες,προφήτες,ειδικούς.
      Αν κατέχουν τόσο πολύ την τέχνη της κονόμας οι τόσοι συμβουλάτορες περί τη οικονομία γιατί δεν την εφαρμόζουν για να γίνουν πλούσιοι και στριφογυρνούν γύρω απο το τραπέζι της εξουσίας για να αρπάξουν κανένα καλό πιάτο πουλώντας συμβουλές και αποφθέγματα ότι όταν βρέχει υπάρχουν σύνεφφα και άρα δεν φαίνεται ο ήλιος..

      Κατά τα άλλα , έχουμε ένα κράτος δομημένο στα πρότυπα του 1947 και μια κοινωνία που θέλει να γυρίσει 50 χρόνια πιό πίσω...
      Αντι να κυτάμε στο 2030 , ονειρευόμαστε φρούρια, πολέμους, εκκαθαριστικές επιχειρήσεις..
      Αλλάξαν τα πράγματα. Κανείς πιά δεν σκοτώνεται για την οικονομία, πλήν των ηλιθίων και των λαών της Εγγύς Ανατολής και της Αφρικής.
      Για τα έρμα τα γρόσια γίνονται όλα, το είπε ο καυμένος ο κατσαντώνης όταν ετελευτησε τον βίον του..

    • enas αριστος avatar
      enas αριστος @ η Dimi 17/12/2012 11:56:10

      Δεν χρειάζεται αγαπητή Dimi διότι ο κ. Καρυώτης και η ΜΚΟ του (End greek Dept)έχουν καταθέσει σε τράπεζα του Καναδά 600 δις Δολάρια για την αποπληρωμή ΟΛΟΥ του χρέους μας και για την άνετη διαβίωσή μας χωρίς να εργαζόμαστε τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστο. Θα είμαστε λέει όλοι οι Ελληνες αρxαιοφύλακες των θησαυρών της ανθρωπότητας που είναι χωμένοι στο Ελληνικό έδαφος...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 17/12/2012 20:45:12

      @ορεσείβιος @enas αριστος Aγαπητοί φίλοι, για την Ελληνική ΑΟΖ, τη δεύτερη (μετά τη Γαλλική) μεγαλύτερη ΑΟΖ της Ευρώπης, οι δικές σας αξιόπιστες προτάσεις Ποιές είναι;;

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ η Dimi 18/12/2012 10:18:31

        Το θέμα της ΑΟΖ είναι πάρα πολύ σοβαρό για να αφεθεί στα χέρια αλαφροίσκιωτων καμμένων που θα το λύσουν με την βοήθεια των αγίων.
        Ομοίως δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με ελαφρότητες απο το κάναντα και το αμέρικα διάφορων σωτήρων του έθνους.
        Τα όρια της ΑΟΖ δεν μπορούν να ξεκαθαριστούν τόσο εύκολα, ούτε είναι θέμα που το λύνεις στο καφενείο με την συνήθη νεοελληνική ευκολία.
        Διεθνείς συσχετισμοί, ισσορπίες και πρόσκαιρες συμμαχίες και συμφέροντα πρέπει να είναι ευνοικά για να δοθει λύση, διαφορετικά η μόνη λύση είναι η μη λύση.
        Αν δεν ξεκακαθαριστεί το διεθνές τοπίο στην ΝΑ Μεσόγειο, το θέμα της ΑΟΖ θα το λύνει μόνο ο κατακαμμένος.
        Με τα θέματα αυτά δεν παίζεις, γιατι μια στραβή και ήττα οδηγεί σε μη αναστρέψιμα αποτελέσματα.(Κύπρος 74).
        Και το κυριότερο.Δεν μπορούμε μόνοι μα ςέτσι και αλλιώς, δεν πρόκειται να μας αφήσουν...Να ξέρουμε μέχρι που φτάνουν οι δυνάμεις και οι δυνατότητες μας , πρί κάνουμε το σοβαρό ή το απονενοημένο βήμα.
        Οποιος δοκίμασε να παίξει μονος τους και χωρίς τους κανόνες και ισσοροπίες (Λιβύη,Αιγυπτος,Αλγερία κλπ) έχασε.
        Δυστυχώς για μας, απο γεωστρατηγικής σκοπιάς, ο έλεγχος της ευρύτερης περιοχής γίνεται μόνο απο όποιον ελέγχει Ελλάδα,Αιγαίο, Τουρκία...Και τα τρία μαζί όμως.
        Οποιος έχασε ένα απο τα τρία ,έχασε την ισχύ και τη σύγκρουση συμφερόντων, πολεμικά ή ειρηνικά.
        Δύσκολη εξίσωση..
        Πολλοί δικοί μας παλαιότερα πρότειναν την απο κοινού και ειρηνική συνένωση συμφερόντων ελλάδας τουρκίας που ουσιαστικά θα κατέληγε σε μια πανίσχυρη ,λόγω θεσης,γεωστρατηγικά χώρας.
        Δεν μπορεί αυτό τα αγγλοσαξωνικά συμφέροντα να το αφήσουν ΠΟΤΕ να γίνει, γιατί θα εξοβελιστούν απο όλη την Μεσόγειο.
        Με πολεμική σύγκρουση δεν μπορεί να επιβληθεί κανείς απο τους δύο ολοκληρωτικά,άρα ο έλεγχος δεν υπάρχει, μόνη λύση βρέθηκε το κλείσιμο και των δύο εντός του ΝΑΤΟ που κατοχύρωσε τον δακτύλιο περικυκλωσης της Ρωσίας υπέρ των αγγλοσαξώνων.
        Το τι θα κάνουν οι χερσαίες ευρωπαικές δυνάμεις(Γαλλογερμανοί και ίσως Ρώσοι) είναι το θέμα.
        Αν τα βρούν στην μοιρασιά ,η ΑΟΖ θα λυθεί σε ένα μήνα, αν όχι θα υποστούμε μερικούς ακόμη αλαφροίσκιοτους που θα συνομιλούν με τον πατροκοσμά, την παναγία ,τον πούτιν ίσως , και θα μας κάνουν όλους βεδουίνους...
        Αν ήταν τόσο εύκολο νομίζεις ότι δεν θα γινότας? Σκέψου μόνο τι μίζες θα έπεφταν...Για εφτά γενιές θα εξασφαλίζονταν τα λαμόγια μας.

        επομένως αγαπητή Ντίμι μας, δεν είναι το θέμα μας τι απόψεις έχει ένας ορεσείβιος ,αλλά το σκέφτονται να κάνουν οι παγκόσμιοι επικυρίαρχοι για την περιοχή μας.
        Θα μπορούσαμε να τους απειλήσουμε κιόλας με τις πυρηνικές βόμβες του αλέξη ή του πάνου και να αναγκαστούν να υποχωρήσουν.Ομως διαπιστώσαμε όλοι ότι ο πανικός δεν είναι τίποτε μπροστά στο γελοίον της καμμένης ιστορίας...Οπου φύγει φύγει οι πυρπολητές και βομβαρδιστές της οικουμένης,αφήνοντας εμάς να ασχολούμαστε με την ΑΟΖ ενώ οι επαναστάτες κατέστρωναν μυστικά σχέδια,παράνομα άλλά ηθικά με τον άρχοντα βουλγαράκην..
        Εν ολίγοις ο λαός τα χαρακτήριζε σοφά ..Με πορδές δεν βάφονται αυγά.
        Η ΑΟΖ είναι σοβαρό θέμα για να αφεθεί σε ελαφρούς και αλαφροίσκιωτους.
        Οτι καταφέρει η κυβέρνηση κέρδος θα είναι.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ ορεσείβιος 18/12/2012 20:03:14

          @ορεσείβιος Ευχαριστώ για την απάντηση.

          Με σεβασμό στη διαφωνία.
          η Dimi

  25. καπα κλοκ avatar
    καπα κλοκ 17/12/2012 10:47:32

    Εμεις οι δεξιοι κανουμε δουλεια. Δεν κανουμε διαδηλωσεις, δεν καιμε καταστηματα, δεν προσπαθουμε να κυριαρχησουμε ιδεολογικα ειτε το αξιζουμε ειτε οχι, ουτε πουλαμε υψηλη φιλοσοφια απο το πρωι ως το βραδυ τεμπελιαζοντας στα καφενια. Ειμαστε νοικοκυρηδες με λιγα λογια. ΚΑΙ θυμηθειτε το ψαξτε το ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ.

    • BLACKQUEEN IN STORM avatar
      BLACKQUEEN IN STORM @ καπα κλοκ 18/12/2012 09:11:44

      '' ΚΑΙ θυμηθειτε το ψαξτε το ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ'' .
      Γι αυτό κι εμείς σας αγαπάμε :-). Απλά προσπαθούμε λίγο ...άκομψα προκαλώντας σας, να σας ''υποχρεώσουμε'' να εμφανίζετε συχνότερα τις...επαναστατικές σας αρετές !!!!

    • enas αριστος avatar
      enas αριστος @ καπα κλοκ 18/12/2012 10:56:08

      Σαφώς και κάνουμε δουλειά. Buissines as usual. Τα βαρέα και ανθυγειινά, την οικοδομή, το μυστρί το πηλοφόρι το γιαπί, τα αφήνουμε για τους Αριστερούς και τους πρώην κομμουνιστές των Ανατολικών χωρών...

  26. sos avatar
    sos 17/12/2012 10:55:48

    Αντιγράφω από την ανάρτηση (για τους λαθρομετανάστες):

    "Ωστόσο, το νέο σχέδιο νόμου θα σέβεται απόλυτα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και κυρίως όσους μετανάστες έχουν δεκαετίες στην Ελλάδα, είναι στην πράξη Έλληνες πολίτες, έχουν γεννήσει εδώ τα παιδιά τους. Δε μπορεί να υφίστανται απίστευτη ταλαιπωρία οι μετανάστες δεύτερης και τρίτης γενιάς."

    Λοιπόν:

    1. Σεβόμαστε πολύ περισσότερο την αξιοπρέπειά τους απ'όσο τη σεβάστηκαν αυτοί ερχόμενοι παράνομα στη χώρα μας, πολλοί εκ των οποίων σφάζουν, κλέβουν και βιάζουν. Η χώρα βιώνει μια ανεπανάληπτη ανασφάλεια εξαιτίας μιας πραγματικής επιδρομής. 'Ολα τα άλλα είναι για να το παίζουμε politically correct.

    2. Δεκαετίες στην Ελλάδα έχουν κυρίως οι Αλβανοί και οι Τσετσένοι του Σημίτη. Κανείς από αυτούς δεν νιώθει Έλληνας πολίτης. Μην ακούτε που λένε. Αν τους γνωρίσετε καλύτερα θα καταλάβετε.

    3. Για ποια απίστευτη ταλαιπωρία μας λέτε; Εμείς οι γηγενείς ταλαιπωρούμαστε διπλά. Μια από το κράτος και μια από αυτούς. Αυτοί από εκεί που φύγαν εδώ τους φαίνεται παράδεισος.

    Συμπέρασμα: η ΝΔ πάει να χρυσώσει το χάπι της αλλαγής του νόμου που θα είναι lite. Αν νομίζετε ότι αυτή είναι η απάντηση στην άνοδο της Χ.Α. κάνετε οικτρό λάθος.

  27. ΚΜ avatar
    ΚΜ 17/12/2012 11:34:12

    1) Εκείνοι ήταν χριστιανοί. 2) Δεν επαναλαμβάνεται πάντα η ιστορία με τον ίδιο τρόπο (η περί του αντιθέτου πλάνη καλείται ιστορικισμός). Γι'αυτό είναι καλύτερα να κρατάμε καμια πισινή. Άν τις συνέπειες τυχόν λάθους ήταν σίγουρο ότι θα τις πληρώσουν μόνο τα δικά σου παιδιά, δεν θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα. Δυστυχώς όμως, τυχόν συνέπειες θα πλήξουν όλους μας.

  28. Alex avatar
    Alex 17/12/2012 21:37:55

    Όλο το ζουμί είναι το ΤΕΣΣΕΡΑ (4). Το σχέδιο είναι καλά οργανωμένο και η εκτέλεση θα είναι εξίσου έξυπνη. Απώτερος σκοπός... μα φυσικά το χρέος της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που πρέπει με κάποιο τρόπο να σβηστεί.

    Το ΠΑΣΟΚ θα σβήσει απο μόνο του και θα πάρει μαζί το χρέος του. Κάτι παρόμοιο θα γίνει και για την ΝΔ με τον μετασχηματισμό της σε "νέο" κόμμα.

    Κοινός παρονομαστής και για τα 2. Οι Έλληνες για άλλη μια φορά θα πληρώσουμε τα κερατιάτικά τους.

  29. Ένας τύπος avatar
    Ένας τύπος 19/12/2012 13:57:04

    Ακούγεται ότι ο Παναγιωτόπουλος είναι ετοιμος να καταργήσει το Β'ΣΣ, οι προηγούμενοι(Πασοκοι το 1988) είχαν καταργήσει την ΙΙΙ Μεραρχία καταδρομών η συγκεκριμένη μεραρχία ενεργοποιήθηκε μετά το 74 μετά τα διδάγματα της Κύπρου. Ακούγεται ότι γιαυτόν ακριβώς τον λόγο δεν τοποθετήθηκε ειδικοδυναμίτης Διοικητής για να μην υπάρξουν αντιδράσεις.
    Έτσι ΑΟΖ δεν ανακυρήσεται, με τέτοιες διαθεσιμότητες και τέτοια τραγικά λάθη εάν έχουμε άλλο ένα σκηνικό τύπου Ίμια τι θα γίνει? Π'ολεμος Η Οπισθοχώριση(άτακτη).
    ΥΓ Επιτυχία του Ξένοιου Διός? 60,000 προσαγωγές 5,000 συλλήψεις. Live the myth with Ν.Δ. Ποιούς κοροιδεύεται εμάς η τους εαυτούς σας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.