Αποκάλυψη τώρα!
16/10/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκάλυψη τώρα!

Μπορεί ο ελληνικός λαός να αντέξει τις μεγάλες αλήθειες;

Πριν μερικές ημέρες γράφαμε αυτολεξεί και χωρίς να ξέρουμε το «γλέντι» που μας επιφύλασσαν οι αδυσώπητες αγορές: «Ίσως η μόνη διέξοδος του Σαμαρά είναι να βγει και να πει την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Ότι δηλαδή οι δανειστές βάζουν μπουρλότο στις 5ετείς θυσίες του και ζητούν νέα μέτρα. Ο ίδιος έκανε ότι ήταν δυνατό για να αποτραπεί αυτό το σενάριο, ας αποφασίσει ο κόσμος τι θέλει και ο καθένας ας πληρώσει τα επίχειρα των αποφάσεών του. Κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ που θα ξεσκεπαστεί την επόμενη των εκλογών όταν θα πρέπει να κάνει κυβέρνηση και θα βλέπει την απόδοση των ομολόγων στο 10% και τους δανειστές να ζητούν νέο μνημόνιο».

Επιμένουμε και τώρα. Ο Σαμαράς πρέπει να βγει και να μιλήσει στον ελληνικό λαό. Με διάγγελμα, με συνέντευξη στην τηλεόραση με… ντουντούκα στους δρόμους. Πρέπει να βγει και να πει την αλήθεια. Ένα κι ένα κάνουν δύο, αυτή είναι η κατάσταση και ας αποφασίσει ο λαός.

Εύκολες αποφάσεις δεν υπάρχουν. Ειδικά αυτή την περίοδο και ειδικά για τον Σαμαρά που όπως και ο ίδιος έχει πει πήρε την χειροβομβίδα και την απασφάλισε.

Ε, λοιπόν, έχει στα χέρια του ακόμη μία και πρέπει να πάρει τις πολύ δύσκολες αποφάσεις. Το πρώτο βήμα το έκανε χθες με την ψύχραιμη τοποθέτησή του και με το μήνυμα πολιτικής σταθερότητας που έστειλε. Αλλά δεν αρκεί. Οι καταστάσεις είναι δύσκολες και οι αλήθειες ακόμη δυσκολότερες. Μπορεί, όμως, ο ελληνικός λαός να αντέξει τις μεγάλες αλήθειες ή είναι έτοιμος για να… αποπλανηθεί ακόμη μια φορά; Ποιες είναι οι αλήθειες κατά τη γνώμη μας; Διαβάστε τις και μπορεί να μη σας αρέσουν αλλά αυτές είναι:

1.Η ελληνική αγορά είναι ρηχή. Δεν αντέχει κραδασμούς και είναι έτοιμη να καταρρεύσει με την παραμικρή αναταραχή. Το κουνούπι της Κίνας να φταρνιστεί θα κρυολογήσουμε όλοι.

2.Οι αγορές κάνουν κουμάντο στην παγκόσμια οικονομία. Αυτές οι απρόσωπες αγορές που έχουν και το πεπόνι και το μαχαίρι. Και άμα θέλουν να μας θάψουν θα το κάνουν. Εδώ ο Σόρος μόνος του οδήγησε σε κατάρρευση την βρετανική λίρα στο ελληνικό… ευρώ θα κωλώσουν;

3.Η Ελλάδα δεν έχει ξεπεράσει την κρίση. Είναι καλύτερα απ’ ότι το 2012, αλλά δεν έχει ακόμη τις αντοχές που απαιτούνται. Δεν είναι βιώσιμη η οικονομία μας, έχουμε ανάγκη τις αγορές και σ’ αυτές θα απευθυνθούμε.

4.Δεν είναι έτοιμη η Ελλάδα να βγει από τον σφιχτό εναγκαλισμό της τρόικας. Το θέλουμε πάρα πολύ όλοι οι Έλληνες, ζούμε τη στιγμή που θα τους πούμε «άντε στο διάβολο», αλλά δεν έχουμε ακόμη τη δύναμη να το κάνουμε.

5.Έχουμε ανάγκη από πιστωτική γραμμή, δηλαδή από νέα βοήθεια πιθανώς και με νέους όρους; Ναι την έχουμε αυτή την ανάγκη όσο δεν μπορούμε να βγούμε και να δανειστούμε. Και με τέτοια επιτόκια δεν δανείζεσαι ούτε σεντ.

6.Πρέπει να διαπραγματευτούμε με την τρόικα για το πώς θα μπορέσουμε να κάνουμε τα πρώτα βήματα αυτονομίας αλλά αργά – αργά. Δεν είμαστε ακόμη ανεξάρτητοι, χρειαζόμαστε βοήθεια.

7.Πρέπει να κάνουμε μεταρρυθμίσεις που όλο αφήνουμε στη μέση. Αυτό είναι μονόδρομος.

8.Πρέπει να τους στείλουμε στο διάολο και να πούμε ότι διαγράφουμε το χρέος; Μακάρι να μπορούσαμε και θα ψηφίζαμε και ΣΥΡΙΖΑ με τα δύο χέρια. Όμως, δεν μπορούμε. Αν το κάνουμε απλά θα μαζεύουμε τα κομμάτια μας.

9.Είμαστε ένας λαός αλλοπρόσαλλος. Που είναι έτοιμος να τα κάνει όλα μπάχαλο επιλέγοντας τον εύκολο δρόμο ο οποίος όμως οδηγεί στον γκρεμό. Αν δεν αλλάξει αυτό θα βουλιάξουμε.

10.Και δέκατο και κυριότερο. Οι δανειστές μας έχουν δώσει ένα σκασμό λεφτά από το 2010. Σιγά μην διακινδυνεύσουν να χάσουν τα λεφτά τους. Σιγά μη μας αφήσουνε με λυμένα τα λουριά. Η εποπτεία θα είναι μακρά και θα διαρκέσει χρόνια. Αυτή είναι η αλήθεια, όλα τα υπόλοιπα είναι για εσωτερική πολιτική κατανάλωση.

Η Ελλάδα έχει αλλάξει. Με θυσίες απίστευτες, με έναν ελληνικό λαό να είναι σε δύσκολη κατάσταση. Με αντοχές στο μηδέν. Όμως, δεν κατέρρευσε. Αν κάποιοι νομίζουν ότι αυτά που περάσαμε ήταν εφιάλτης είναι γελασμένος. Η χρεοκοπία είναι χίλιες φορές χειρότερη. Η αδυναμία πρόσβασης στις αγορές, η αδυναμία να πληρώσουμε συντάξεις, μισθούς και τα χρεολύσιά μας είναι ο πραγματικός εφιάλτης.

Ας τα πει ο πρωθυπουργός αυτά στον ελληνικό λαό και αυτός με ψυχραιμία ας αποφασίσει τι θέλει. Το δύσκολο δρόμο που όμως δεν οδηγεί στο χαμό ή τον εύκολο που θα καταστρέψει την πατρίδα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/10/2014 06:32:35

    Eίναι γνωστά όλα αυτά.Και εάν δεν είναι θα ειπωθούν πάλι στην προεκλογική περίοδο.

  2. Διογένης avatar
    Διογένης 16/10/2014 06:42:44

    Δηλαδή να ετοιμαστεί η χώρα για μια ακόμη μεταστροφή Σαμαρά σαν κι αυτή του χειμώνα 2011-12; Που βέβαια θα έχει πολύ μικρότερες επιπτώσεις πολιτικά σε σχέση με τότε, αλλά πάντως θα έχει. Προσωπικά είμαι της γνώμης ότι καλά έκανε και δεν ήθελε "νέο δάνειο" η κυβέρνηση. Πρέπει όμως να επιλεγεί η καλύτερη δυνατή λύση. Ίσως να μην είναι η "προληπτική γραμμή" του ESM η καλύτερη δυνατή λύση, διότι προϋποθέτει πλήρη τήρηση του Συμφώνου Σταθερότητας, που θέλει μείωση του υπερβάλλοντος (σε σχέση με το όριο του 60% του ΑΕΠ) χρέους κατά 5% (του χρέους, όχι του ΑΕΠ) το χρόνο. Στην περίπτωση της Ελλάδας αυτό φαίνεται εύκολα επιτεύξιμο, όμως γενικώς δεν είναι και τόσο εύκολο και δεν θα έπρεπε να βασιστεί η χώρα σε κάτι τόσο επισφαλές. Η γνώμη μου είναι ότι η έξοδος από το Μνημόνιο είναι εφικτή ακόμη και τώρα. Αλλά φυσικά η κυβέρνηση ξέρει καλύτερα πώς πρέπει και πώς μπορεί να κινηθεί. Εμείς οι από έξω δεν έχουμε και διαθέσιμε όλες τις αναγκαίες πληροφορίες.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Διογένης 16/10/2014 08:07:07

      Eπιπτώσεις δεν θα έχει γιατί πλέον ο Σαμαράς έχει περάσει στην κοινή γνώμη ως ο σημερινός εκφραστής και εφαρμοστής του μνημονίου.Άρα δεν κάνει τίποτε άλλο από αυτό που έκανε δύο χρόνια. "Καθαροί" μνημονιακοί,δηλαδή άνθρωποι που να δηλώνουν ότι προτιμούν την τρόικα από την έξοδο στις αγορές δεν υπάρχουν στον πολιτικό στίβο εκτός από τον Ραγκούση που έκανε μια παρόμοια δήλωση χθες και δεν έχει καμμιά επιρροή.Οι περισσότεροι εναπομείναντες παπανδρεικοί προσπαθούν να το παίξουν τώρα αριστεροί (Γιώργο γερά να φύγει η δεξιά !!!) και προσεγγίζουν το σύριζα οπότε δεν μπορούν να βγουν υπέρ του μνημονίου.Τέτοιοι υπάρχουν βέβαια στον επιχειρηματικό και χρηματιστηριακό κόσμο αλλά πολιτικό σχήμα δεν έχουν. Η κυβέρνηση πρέπει να προσανατολισθεί στην εφαρμογή της συμφωνίας του 2012 για ελάφρυνση του χρέους με επιμήκυνση και μείωση επιτοκίων.Η ελάφρυνση θα μειώσει τους τόκους και άλλο και άρα και το ύψος των απαιτούμενων πλεονασμάτων για τα επόμενα χρόνια.Τα αντιμνημονιακά και τα σκισίματα ας τα αφήσει στον Τσίπρα.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 16/10/2014 12:52:51

        Κάποια στιγμή και για αρκετό καιρό η κυβέρνηση επένδυε πολιτικά στην ελάφρυνση του χρέους και ήταν φανερό ότι την επεδίωκε. Βγάλαμε πρωτ.π. το 2013 (στην πραγματικότητα ήδη από το 2012, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) ενώ υποτίθεται ότι κανείς δεν το περίμενε (τόσο άσχετοι πια από αριθμούς; Αφού έκανε "μπαμ" ότι θα βγάλουμε πρωτ.π. το 2013...) και ενώ η κυβένηση ενθουσιασμένη περίμενε εφαρμογή της συμφωνίας πριν τις ευρωεκλογές, μετά της είπαν μετά τις ευρωεκλογές, μετά της είπαν "το φθινόπωρο" και τώρα λένε θα δούμε πότε. Και μέσα σε όλα αυτά κάπου πήρε το μάτι μου τον Σόιμπλε να λέει "πρέπει να προηγηθεί η ελάφρυνση του χρέους σας" (αυτό που μας λέτε κι εσείς δηλαδή). Αλλά αν θέλει η Γερμανία τόσο πολύ να μας ελαφρύνει το χρέος, γιατί δεν το κάνει; Μήπως έχουν τεθεί στο τραπέζι ανταλλάγματα που δεν θέλει (και πιθανότατα καλώς δεν θέλει) να τα δώσει η δική μας κυβέρνηση; Αν συμβαίνει αυτό (και η παραπάνω σημειολογία εμένα με πείθει ότι αυτό συμβαίνει), τότε το πρόβλημα είναι σοβαρότερο.

  3. Διογένης avatar
    Διογένης 16/10/2014 06:49:50

    Πάντως το άρθρο με έκανε να θυμηθώ τη ρήση του James Carville στην αρχή τη θητείας Κλίντον "I used to think if there was reincarnation, I wanted to come back as the president or the pope or a .400 baseball hitter. But now I want to come back as the bond market. You can intimidate everybody."

    • George N avatar
      George N @ Διογένης 16/10/2014 06:59:37

      Ακριβώς. 7 δις καπνός σε δυο μέρες, κάτι λέει.....

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 16/10/2014 06:58:54

    Ας περιμένουμε με το καλό την επιστροφή του Πρωθυπουργού μας από το Μιλάνο όπου θα βρίσκεται σήμερα για τη πολύ σημαντική Σύνοδο Κορυφής Ευρωπαϊκής 'Ενωσης-Ασίας.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 16/10/2014 20:01:02

      Κυβερνητική πηγή: Σταθερή η θέση της Ελλάδας - Θα βγούμε από το μνημόνιο. Στη δύσκολη διεθνή συγκυρία, καθώς η ανάπτυξη στην Ευρώπη παραμένει καθηλωμένη και στις εσωτερικές εξελίξεις από την συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ, αποδίδει η κυβέρνηση, τη στάση των αγορών έναντι της χώρας τις τελευταίες ημέρες. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=64079718

  5. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 16/10/2014 07:43:42

    Λαός που έχει πιστέψει βλέποντας τα χαζοκάναλα , αντιμνημονιακούς δημοσιογράφους της φακής τύπου Τράγκα και πολιτικούς αγύρτες πως θα ή πρέπει ή γίνεται να μας διαγράψουν το χρέος( και αυτό πιστεύει το 60% όπως έδειξε η τελευταία δημοσκόπηση) είναι αδύνατο να πιστέψει αλήθειες πιο ήπιες σαν αυτές που αναφέρει το άρθρο. Πάμε για χειμώνα τύπου 2009/10. Όπου να ναι θα αρχίσει και το βρίσιμο στις αγορές( μαυρα κοράκια με νύχα γαμψά που δεν μας δανείζουν για να κάνουμε διορισμούς). Ματαίως ο ΣΜΕΧΑ προσπαθεί σε ανακοίνωσή του να πει τα αυτονόητα:"Οι αγορές αποτελούνται από τα χρήματα ασφαλιστικών ταμείων, μεμονωμένων ιδιωτών επενδυτών και συνταξιούχων. Ολοι αυτοί προσπαθούν να έχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση με τον μικρότερο δυνατό κίνδυνο. Ούτε εκβιάζονται ούτε εκβιάζουν. Αν βλέπουν καλές προϋποθέσεις αγοράζουν και επενδύουν. Αν βλέπουν αρνητικές προϋποθέσεις ή αμφιβάλλουν λόγω οποιασδήποτε αβεβαιότητας (πολιτικής, οικονομικής), πωλούν "

    • Yet avatar
      Yet @ Κώστας ΜΠ 16/10/2014 08:07:54

      Καλά τώρα. Όταν προσπαθούν να σε εκβιάσουν για να ...φορέσεις νέο μνημόνιο και να μην τολμήσεις ούτε να σκεφτείς οτι μπορείς να δανειστείς ανεξάρτητα, ένα καθοδηγούμενο προειδοποιητικό μπάχαλο, αποτελεί σχεδόν βεβαιότητα. Δεν υπάρχουν άγγελοι στα Χρηματιστήρια και τα όρνια είναι αυτά που διαμορφώνουν πάντα το ''κλίμα''.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Yet 16/10/2014 09:39:24

        Πορτογαλία, Ιρλανδία(χώρες που ήταν σε μνημόνιο) δεν τους "εκβιάζουν" όμως. Τα επιτόκια τους παραμένουν καλά. Υποθέτω έχουν προηγούμενα μαζί μας , μας μισούν κλπ. Οk...

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Κώστας ΜΠ 16/10/2014 16:44:27

          Κώστα παρασύρονται και τα δικά τους επιτόκια. Και Ιταλίας-Ισπανίας. Γαλλίας-Γερμανίας κινούνται αντίθετα πτωτικά, παρά την υποβάθμιση της Γαλλίας (θεωρούνται προς το παρόν "ασφαλή καταφύγια" - και κάπου πρέπει να "παρκάρουν" τα λεφτά οι σημερινοί μαζικοί πωλητές μετοχών, futures πετρελαίου ή ομολόγων PIIGS). Είμαστε σε γενικευμένη πτώση των αγορών, δες DJ, πετρέλαιο...Θα συνεχισθεί, είναι και τεχνική διόρθωση απο αδικαιολόγητα υψηλά, υπάρχει και "απρόοπτη" στροφή στα fundamentals (ύφεση και κάκιστο επιχειρηματικό κλίμα στη Γερμανία). Εκτός των άλλων, διάλεξαν πολύ κακό timing για να κάνουν ταρζανιές

        • kapar13 avatar
          kapar13 @ Κώστας ΜΠ 16/10/2014 19:13:47

          Ή, πάλι, μπορεί τα δικά τους κόμματα να μην χρηματοδοτούνταν από τη Siemens και τα άλλα παιδιά, οπότε διατηρούν ακόμα την πολυτέλεια να εξυπηρετούν τα εθνικά τους συμφέροντα.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Κώστας ΜΠ 16/10/2014 22:21:05

          Κώστα, επειδή αναφέρθηκες στη Πορτογαλία, μία εξαίσια stream φωτογραφία (© David Santiago Garcia/Aurora Photos), με λευκούς πελεκάνους να φωλιάζουν σε απόκρημνους βράχους, κι από κάτω να χάσκει αγριεμένος ο Ατλαντικός (περιοχή Cabo Sardao) http://www.bing.com

          • teogorge avatar
            teogorge @ η Dimi 17/10/2014 14:05:01

            Πράγματι, πολύ ωραίες φωτογραφίες.!!

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ Yet 16/10/2014 12:19:09

        Οπότε εμείς τι πρέπει να κάνουμε?

  6. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 16/10/2014 07:50:45

    Εύχομαι να ελήφθη το σωστό μήνυμα των ''επενδυτών'' προς όλους (γιατί είχε πολλαπλούς αποδέκτες) και να εμπεδωθεί έστω και αργά η συνείδηση (σε όσους επέμεναν να παραμένουν ...αθώοι) οτι φίλοι, εταίροι, δανειστές, ΔΝΤ, Ε.Ε, Άγιος Βασίλης, Τζίνι, δεν πρόκειται να μας συνδράμουν τελικά με στόχο να ελευθερωθούμε το συντομότερο απ΄τα δεσμά των ανακυκλούμενων, αέναων χρεών. Αντιθέτως, είμαστε πιο συμφέροντες ως κρίκοι αδύναμοι μονίμως εξαρτημένοι, βυθισμένοι στην ύφεση και την υπανάπτυξη, ένα παράδειγμα προς αποφυγή και τρομοκράτηση των λαών του Νότου. Τώρα που και η Γερμανία μπήκε σε ύφεση, οι πιέσεις συνεχώς θα πολλαπλασιάζονται σ΄αυτήν και θα επιχειρήσει οπωσδήποτε, να τις εξάγει. Συνεπώς, απαιτούνται συντονισμένοι, ακριβείς, πολύ καλά μελετημένοι χειρισμοί, πρόγραμμα, πρόβλεψη, πλάνα και όχι πλάνο, που θα καλύπτουν όλη τη γκάμα των πολυποίκιλων ''αντιδράσεων'' που σίγουρα θα εκδηλωθούν, κατά την προσπάθειά μας ν΄απεξαρτηθούμε. Πέντε κινήσεις μετά πρέπει να είσαι ικανός να προβλέψεις και να έχεις έτοιμη απάντηση σε όλες. Αν θέλεις να έχεις πιθανότητες νίκης, δεν πας με καριοφίλια και γιαταγάνια, ποντάροντας στις υποσχέσεις φαύλων και στις ''δεσμεύσεις'' κοινών τοκογλύφων. Η συνέχεια, ίσως και να γίνει συναρπαστική. Αρκεί να βρείς τον άλλον δρόμο και να τον επιλέξεις, χωρίς ανακοινώσεις και τυμπανοκρουσίες. Μπορείς;

  7. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 16/10/2014 08:13:05

    Αν ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ βγει και πει ότι οι δανειστές μας πούλησαν, θα γίνει εμφύλιος ! Μέχρι χθες έλεγε οτι μπαίνουμε σε ανάπτυξη ότι τελείωσαν τα μνημόνια κλπ, δηλαδή με αυτούς που μίλαγε δεν καταλάβαινε τι συζητούσαν ???? Απλός πιέζουν τα συμφέροντα που θέλουν μπάχαλο τη χώρα και δεν ειναι σίγουρο απο που προέρχεται η πίεση .... Υπάρχουν εκατοντάδες δυνάμεις με αντικρουόμενα συμφέροντα , οικονομικά, γεωπολιτικά κλπ, που θα νικηθούν τελικά απο τις συντεταγμένες δυνάμεις της ΕΕ, του Δ.Ν.Τ κλπ. Μην πανικοβάλλεστε δεν εκβιάζεται ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ και η ΕΕ. Εξάλλου ο γεωπολιτικός μας ρόλος μεγαλώνει αυτήν την περίοδο, οι σύμμαχοι και ειδικά οι ΗΠΑ, μας χρειάζονται ως μια νησίδα σταθερότητας στην περιοχή .

  8. Νικήτας Αποστόλου avatar
    Νικήτας Αποστόλου 16/10/2014 08:17:56

    Είναι κρίσιμες στιγμές για την χώρα. Ας δούμε τα γεγονότα χωρίς παρωπίδες. Ευρωπαϊκή συνειδηση στους πολίτες των ευρωπαϊκών λαών δεν υπάρχει. Ο Εθνικισμός δυστυχώς αυξάνεται με άλματα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς την πολιτική ενωποίησή της δεν έχει μέλλον. Θα καταρρεύσει. Επομένως και εμείς με πνεύμα πατριωτισμού πρέπει να δούμε το συμφέρον του τόπου μας. Ας αντλήσουμε από την ιστορία μας διδάγματα. Το 1821 το δίλημμα ήταν "Ελευθερία" ή "Θάνατος", το 1940 "Ελευθερία ή Κατοχή" σήμερα το δίλημμά μας είναι "Φτωχοί με αξιοπρέπεια" ή "δουλοπάροικοι και αναξιοπρεπείς". Για να επιλέξουμε το πρώτο πρέπει να οδηγηθούμε στην έξοδο από την ευρωζώνη και επιστροφή στη δραχμή με κόστος πολύ ιδρώτα και δάκρυα, εάν επιλέξουμε το δεύτερο θα έχουμε κράτος Προτεκτοράτο και απώλια της δημόσιας και ιδιωτικής μας περιουσίας μας. Οι καιροί ού μενετοί.

  9. danas avatar
    danas 16/10/2014 08:20:01

    εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ωθήθηκε ο σαμαράς να μιλήσει περι αποδέσμευσης ενώ δεν είμαστε έτοιμοι. Δεν πήρε κανένα μήνυμα απο την συνάντηση με την μέρκελ που στεκόταν σαν άγαλμα όταν τα ανακοίνωνε αυτά? Οι επιλογές μας δεν είναι πολλές έχει μαλλιάσει το πληκτρολόγιο μου να λέω οτι πρέπει να τα βρεί ο σύριζα με την νδ σε ένα καθαρό 5ετες πλάνο στην βάση μας δανείζετε αλλά κι εμείς εφαρμόζουμε ένα πρόγραμμα εξυγίανσης που δεν θα διαλύει εντελώς την αγοραστική δύναμη της μεσαίας τάξης για να επιβιώσει αυτό το κράτος. Δεν γίνεται ο πρωθυπουργός να φτιάχνει success story για να κοντράρει την αξ.αντιπολίτευση, ούτε όμως κι αυτή να λέει παραμύθια. Γιατί αν ο σύριζα θέλει να πεί όλη την αλήθεια, θα πεί στον κόσμο οτι θα πάει θα διαπραγματευτεί όμως αν δεν κάνουν πίσω οι δανειστές θα βρούμε τρόπο να επιστρέψουμε σε δικό μας νόμισμα. Καθαρές κουβέντες και εκεί άς επιλέξουμε.Μνημόνια ή δραχμή? Για να παζαρέψουμε όμως χρειάζεται συγκυβέρνηση νδ σύριζα ώστε να μας πάρουν πολύ στα σοβαρά

  10. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 16/10/2014 08:29:09

    Και τώρα φτάνουμε στην στιγμή της αλήθειας. Βάζουμε το δάκτυλο "επί τον τύπον των ήλων". Και η αλήθεια είναι δυστυχώς μία και μόνη. Είναι λάθος να απαρνηθούμε τα χρήματα του ΔΝΤ, όχι για λόγους οικονομικούς, αλλά για λόγους γεωπολιτικούς. Η αποσύνδεσή μας από τον Αμερικανικό παράγοντα μόνο δεινά μπορεί να επιφέρει στη χώρα. Καλή η "πιστωτική γραμμή" του ESM, καλή και η στήριξη της Ευρώπης, αλλά -ευτυχώς ή δυστυχώς- το πάνω χέρι το έχουν Παγκόσμια οι ΗΠΑ. Και αυτό δεν πρέπει να το αγνοούμε. Για πολλούς λόγους, την συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, θέλουν να ελέγχουν τις αποφάσει ςτης χώρα μας. Θέλουν στο Παγκόσμιο σκάκι που παίζουν να κινούν αυτοί το "πιόνι" που λέγεται Ελλάδα. Είναι άσχημο να είσαι πιόνι, θίγει την Εθνική μας αυτοεκτίμηση και αξιοπρέπεια, αλλά ας αντιληφθούμε πως ακόμη χειρότερο είναι να είσαι "αναλώσιμο πιόνι". Η παρτίδα που εξελίσσεται όχι απλά μας ξεπερνά, αλλά μπορεί να μας διαμελίσει..Επομένως, δεν έχουμε την πολυτέλεια ούτε για οικονομικές ανταρσίες ούτε για πειραματισμούς. Ο Σαμαράς πρέπει να πάρει το δάνειο του ΔΝΤ,όχι γραμμή πίστωσης αλλά τα ίδια τα χρήματα, διαπραγματευόμενος αποκλειστικά και μόνο μια "ευγενική και διακριτική συμπεριφορά" των μελών του ταμείου κατά τον χρόνο εποπτείας του, ώστε να μην θιγεί περαιτέρω το Εθνικό φρόνημα των Ελλήνων. Και να θέσει τους βουλευτές όλου του κοινοβουλίου προ των ευθυνών τους. Ή ψηφίζουν για Πρόεδρο ή αφήνουν τη χώρα στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ οδηγώντας την σε διάλυση. Όλα αυτά που ζήσαμε-από την αποφράδα ημέρα που η κυβέρνηση δήλωσε πως δεν θέλει τα χρήματα του ΔΝΤ- ήταν προειδοποιητικές βολές. Αν συμβεί το απευκταίο και οδηγηθούμε σε τυχοδιωκτικές ΣΥΡΙΖΑικες και ΔΗΜΑΡιτικες επιλογές η υπομονή των "συμμάχων" μας θα εξαντληθεί με ότι αυτό συνεπάγεται......

  11. Seagull avatar
    Seagull 16/10/2014 08:49:35

    Ποιά είναι τα νέα μέτρα που ζητάνε οι δανειστές, γιατί αποφεύγει να μας τα κοινοποιήσει η κυβέρνηση, δουλειά δεν γίνεται έτσι, πρέπει να γνωρίζει ο λαός ποια είναι αυτά τα μέτρα και που πάει το πράγμα. Αν για παράδειγμα είναι μιά βαθιά τομή στα ασφαλιστικά ταμεία ώστε να γίνουν βιώσιμα, αυτό δεν είναι μέτρο επιβαρυντικό, είναι τιμή να το ψηφίσεις εξασφαλίζοντας τις συντάξεις για το μέλλον. Νομίζω πως μετά από δύο μνημόνια, εφαρμοστικούς και δεν ξέρω τι άλλο, αποκλείεται να είναι χειρότερα τα πράγματα. Πέρα όμως από αυτό η κυβέρνηση έπεσε στην παγίδα που της έστησε ο σύριζα, λέγε λέγε με τις αντιμνημονιακές κορώνες που στην ουσία καμία βάση δεν έχουν οδήγησαν την κυβέρνηση σε βιαστικές κινήσεις, του τύπου βγαίνουμε από το μνημόνιο , διώχνουμε το ΔΝΤ, δεν θέλουμε άλλα δάνεια, πάμε καλά και όλα τα σχετικά. Αντιθέτως θα έπρεπε να περιμένει τα αποτελέσματα των stress test των τραπεζών, την αξιολόγηση της τρόϊκας, να ψηφίσει τον προϋπολογισμό του 15 όσο σφιχτός κι αν είναι κι αυτός και να αφήσει κατά μέρος τα δωράκια γιατί είναι πολύ νωρίς ακόμη. Αν θέλει δωράκια ας φροντίσει αυτούς που πραγματικά πεινάνε όπως έκανε με το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, όσοι όμως ακόμη μπορούν να πληρώνουν τους φόρους τους ας το κάνουν και ας ψάξει να βρει αυτούς που ακόμη και τώρα συστηματικά φοροδιαφεύγουν. ΄Αλλωστε και το μήνυμα που έστειλε η Μέρκελ στο τελευταίο ταξίδι του Σαμαρά ήταν ξεκάθαρο, πάτε καλά μεν, πρέπει να συνεχίσετε την εξυγίανση των οικονομικών σας δε, εμείς θα συνεχίσουμε να σας στηρίζουμε, συνεχίστε με τις μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται (από ευγένεια δεν μας είπε βέβαια ότι δεν έχουμε κάνει ακόμη τίποτα) .... Εμείς πάντα καταλαβαίνουμε αυτά που θέλουμε ή μάλλον αυτά που νομίζουμε ότι μας βολεύουν πολιτικά.

  12. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 16/10/2014 08:54:03

    0ι ΑΓ0ΡΕΣ Τ0 Μ0Ν0 Π0Υ ΘΕΛ0ΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣ0ΥΝ ΑΥΤΑ Π0Υ Τ0ΥΣ ΕΧ0ΥΜΕ ΦΕΣΩΣΕΙ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ Φ0Β0ΥΝΤΑΙ 0ΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΘΑ ΧΑΘΕΙ Η ΜΠΑΛΛΑ ΘΕΛ0ΥΝ ΝΑ ΣΙΓ0ΥΡΕΨ0ΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Τ0ΥΣ 0Π0Ι0ΣΔΗΠ0ΤΕ ΑΠ0 ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ Τ0ΥΣ Τ0 ΙΔΙ0 ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΓΚ0ΣΜΙΑ ΣΥΝΩΜ0ΣΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡ0Σ ΜΑΣ Λ0ΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ,Τ0 ΛΑΘ0Σ Τ0Υ ΣΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΧ ΕΝΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΧ ΕΠΕΜΠΛ0ΚΗ ΔΝΤ ΠΡΙΝ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΓΙΑ Τ0 ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΙΓ0ΥΡΑ, ΔΗΜΙ0ΥΡΓΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡ0ΣΔ0ΚΙΕΣ

    • Stormy Night avatar
      Stormy Night @ ΝΙΚΟΣ Π 16/10/2014 09:16:27

      ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΕΙΝΩΝΤΕΣ, ΔΙΨΩΝΤΕΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΑΦΕΛΕΙΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ, ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΙΩΝ ΑΓΟΡΩΝ. ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ....

      • ΝΙΚΟΣ Π avatar
        ΝΙΚΟΣ Π @ Stormy Night 16/10/2014 10:23:54

        ΑΠ0 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛ0ΓΙΣΤΙΚΗ ΚΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΚΙΖΕΙΣ ΕΥΓΕ!!!! ΥΓ ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ ΑΠ0 ΑΥΤΑ Π0Υ Κ0Ν0ΜΑΩ

        • Stormy Night avatar
          Stormy Night @ ΝΙΚΟΣ Π 16/10/2014 11:46:26

          ΤΑ...ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ ΑΠ' ΤΟΝ ΚΥΡ ΜΠΑΜΠΗ ΤΟΥ ΣΚΑΪ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡ ΚΩΝΣΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΪΚΑΝΟΒΑΣΤΑΖΟ. ΑΜΑ ΤΑ ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ, ΝΑ ΤΡΕΦΕΣΑΙ ΜΕ ΣΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΩΖΕΙΣ ΜΟΝΟΤΟΝΑ. ΌΧΙ ?

          • ΝΙΚΟΣ Π avatar
            ΝΙΚΟΣ Π @ Stormy Night 16/10/2014 16:31:49

            ΑΥΤ0 Τ0 ΚΩΣΤΑ Π0Υ ΛΕΣ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ Π0Ι0Σ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡ0ΣΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΚΡΥΑΔΕΣ ΠΕΣ ΚΑΤΙ 0ΥΣΙΑΣΤΙΚ0 ΑΝ ΜΠ0ΡΕΙΣ

          • Stormy Night avatar
            Stormy Night @ ΝΙΚΟΣ Π 16/10/2014 18:45:25

            ΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΟΧΙ ΚΩΣΤΑ. Κ Ω Ν Σ Τ Α. ΤΙ; ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΡΗΣΤΟ ΚΩΝΣΤΑ ΤΟΝ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΗ; ΒΑΛΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ GOOGLE ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΟΜΟΪΔΕΑΤΗΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ. ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ ...ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ; ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΑΙΧΤΟΙ!

          • νικος πλουμης avatar
            νικος πλουμης @ Stormy Night 16/10/2014 21:21:58

            επι της ουσιας τιποτε δε λες ,λαθος μου που ασχοληθηκα μαζι σου αγαπητε ,καλη καρδια παντως.

  13. blue nile avatar
    blue nile 16/10/2014 09:00:40

    Δε βάζουν κανένα μπουρλότο οι ξένοι. Ζητούν εφαρμογή των όσων συμφωνήσαμε και υπογράψαμε με το μνημόνιο ΙΙ έστω και όχι σε ολοκληρία. Το ότι είναι εντελώς ανέφικτα δεν τους νοιάζει. 4,5% πρωτογενές πλεόνασμα δεν υπογράψαμε; Λίγο πάνω από 1,5% έχουμε, αν έχουμε. Μα με αυτούς τους ρυθμούς όμως το χρέος δεν είναι βιώσιμο (που δεν είναι έτσι και αλλιώς αλλά τέλος πάντων) οπότε πως ζητάει ο Σαμαράς έξοδο από τα μνημόνια και μικρότερης τάξης ΠΠ; Αν θέλει η κυβέρνηση να πει την αλήθεια να κοιταχτεί πρώτα σε ένα καθρέπτη και να την πει στον ευατό της. Η αλήθεια είναι μία: το μνημονιακό πρόγραμμα παρόλο που κακώς το υπογράψαμε δεν βγαίνει. Βάζουμε υπερφίαλους στόχους για την οικονομία σε υφεσιακούς καιρούς, με μέθοδο τη λιτότητα που αυξάνει και άλλο την ύφεση, και όταν δεν πιάνουμε τους στόχους προσθέτουμε και άλλο λιτότητα. Οπότε τι μας μένει να κάνουμε; Καταρχήν να παραδεχτούμε ότι ναι μεν υπογράψαμε τα μέτρα αλλά το κάναμε μόνο και μόνο για να κερδίσουμε χρόνο μήπως και αλλάξουν οι ευρωκράτες τρόπο σκέψης. Κάτι τέτοιο δεν έγινε. Οπότε μας μένει ο δρόμος της συγκρουσιακής διαπραγμάτευσης με ιερό σκοπό την βιωσιμότητα του χρέους. Μόνο με το χρέος βιώσιμο μπορούν να ελαφρύνουν οι μνημονιακοί όροι. Από την άλλη οι ευρωκράτες λένε το ανάποδο: Πιάστε τους στόχους (που είναι ανέφικτοι) και μετά συζητάμε για τη βιωσιμότητα. Αυτό πρέπει να σταματήσει και μπορούμε να το σταματήσουμε

  14. Geros avatar
    Geros 16/10/2014 09:33:27

    Άρχισε πάλι το γνωστό παραμύθι για της κακές αγορές που μας πίνουν το αίμα με το μπουρί της σόμπας? Δεν το βαρεθήκατε ακόμα? Τι μας κάνανε πάλι οι αγορές βρε παιδιά ? Δεν μας δίνουν τα λευτά τους οπότε και όπως τους τα ζητήσουμε? Τέτοια καθάρματα? Το ότι πριν δυόμισι χρόνια τους τραβήξαμε ένα φέσι μέχρι τους αστραγάλους το θυμάται κανείς ? ΌΧΙ! Και τώρα τι έκαναν? Βάζουν όρους για να μας δανείσουν? Μα τι αγνώμονες που είναι! Ουρές έπρεπε να κάνουν για να μας δανείζουν! Μια απλή ερώτηση : Εσείς που βγάζετε αφρούς με της αγορές , αν κερδίζατε στο Τζοκερ 5 εκατομύρια θα τα επενδύατε σε ομόλογα του Ελληνικού δημοσίου?

    • Orthodox avatar
      Orthodox @ Geros 16/10/2014 10:14:24

      Σωστό. Δεν θα τα επένδυα εκεί που λες. Επομένως, γιατί αυτοί επενδύουν;;;;; Με αυτά που λες αυτοαναιρείσαι.

      • Geros avatar
        Geros @ Orthodox 16/10/2014 16:30:03

        Εσύ δεν θα αγόραζες ομόλογα του Ελληνικού δημοσίου , σωστά ? ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ !!! Κάτι δεν έχεις καταλάβει σε αυτό που είπα μεγάλε ....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Geros 16/10/2014 10:58:46

      Αν δεν κάνω λάθος,δε ζητάμε να μας δανείσουν έτσι,να βγούμε στις αγορές και μάλιστα με μεγαλύτερο επιτόκιο (τρομάρα μας)από αυτό της τρόϊκας θέλουμε.Δηλαδή να αποδεσμευτούμε από το μνημόνιο,ποιός τα έβαλε με τις αγορές;...

      • Geros avatar
        Geros @ Κυθήριος 16/10/2014 11:24:06

        "Οι αγορές κάνουν κουμάντο στην παγκόσμια οικονομία. Αυτές οι απρόσωπες αγορές που έχουν και το πεπόνι και το μαχαίρι. Και άμα θέλουν να μας θάψουν θα το κάνουν. Εδώ ο Σόρος μόνος του οδήγησε σε κατάρρευση την βρετανική λίρα στο ελληνικό… ευρώ θα κωλώσουν;" Γράφει ο αρθρογράφος. (ο Σόρος ουδέποτε οδήγησε σε κατάρευση την Βρετανική λίρα , αλλά είναι πολύ διαδεδομένος αστικός μύθος) Οι αγορές θέλουν να μας θάψουν! Εγώ από την άλλη βλέπω ότι εμείς τις θάψαμε πριν δυόμισι χρόνια .... Αγαπητέ οι αγορές πάντα θα ζητάνε κάτι για να μας δανείσουν , ο δανεισμός από τις αγορές τελείωσε για το εγγύς μέλλον. Όταν η επόμενη Ελληνική κυβέρνηση λέει πως αν εκλεγεί θα κουρέψει χρέος , δανεικά μην περιμένουμε , τόσο απλά ! Ποιος τρελός θα δάνειζε σε κάποιον που του ΠΡΟΑΝΑΓΓΉΛΕΙ ότι θα του τα φάει??

        • Naruto avatar
          Naruto @ Geros 16/10/2014 12:01:39

          Κάποιος πρέπει να βγαίνει στά κανάλια και να τα λέει αυτά τρείς φορές την ημέρα για να τα καταλάβουν όλοι και να πάψει ο ΣΥΡΙΖΑ να παραμυθιάζει τον κόσμο .

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Naruto 16/10/2014 12:58:59

            Ti να πει καποιος οταν ολοι σχεδον πουλανε αντιμνημονιο. Οταν ολοι ειναι ασχετοι. Οταν οι δημοσιογραφοι ειναι κομματικοι και αμορφωτοι....

          • Μικρός Νικόλας avatar
            Μικρός Νικόλας @ Ρεαλιστης 16/10/2014 14:19:13

            Αμόρφωτος ο Πρετεντέρης; Ε, όχι!

  15. TEAM SPIRIT avatar
    TEAM SPIRIT 16/10/2014 09:43:58

    Οι αλλεπάλληλες πολιτικές αστοχίες της Κυβέρνησης και οι αλλεπάλληλες πολιτικές αστοχίες της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έχουν δημιουργήσει ένα απίστευτο κλίμα, εντός και εκτός χώρας. Η μόνη έντιμη και πατριωτική λύση είναι η άμεση προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία και -το πιθανότερο- σχηματισμός κυβέρνησης μεγάλου συνασπισμού. Οτιδήποτε άλλο δεν εξυπηρετεί τον τόπο και τον λαό, εξυπηρετεί προσωπικές και μικροκομματικές σκοπιμότητες.

  16. JPA-1 avatar
    JPA-1 16/10/2014 09:48:50

    Στη ζωή παντού υπάρχουν αναλογίες. Το Μνημόνιο είναι η χημειοθεραπεία που μας επέβαλλε ο ογκολόγος. Μας πέσανε τα μαλλιά, χάσαμε πολλά κιλά, ξερνάμε συνέχεια και προσδοκούμε την ημέρα που θα σταματήσουνε. Όμως, ποτέ η χημειοθεραπεία δεν έσωσε τον ασθενή. Ποτέ. Μόνον οι ασθενείς που έχουν κάποιες μορφές καρκίνου πoυ έχουν -a priori- μεγάλες πιθανότητες ίασης τη βγάζουν καθαρή. Άρα η απεμπλοκή από το Μνημόνιο είναι μονόδρομος. Δεν νομίζω ότι οι δανειστές είναι χαζοί για να νομίζουν ότι πρόκειται να πάρουν πίσω τα λεφτά τους. Άλλωστε, η Ελλάδα δεν έχει στη φαρέτρα της τα όπλα εκείνα που είχαν όσες χώρες χρεοκόπησαν στο παρελθόν. Δεν έχουμε δικό μας νόμισμα. Μεγάλου ατού σε περίπτωση χρεοκοπίας μιας και έχεις ένα degree of freedom στα χέρια σου. Επομένως, οι δανειστές σε κάτι άλλο προσδοκούν. Σίγουρα τα λεφτά τους δεν πρόκειται να τα πάρουν πίσω. Ταπεινή μου γνώμη είναι πως -παγκόσμια- ο κόσμος, οι επιχειρήσεις, τα κράτη έχουν δανειστεί πολλά εκφράζοντας έτσι όλοι τους τη βεβαιότητά τους για το μέλλον... Νομίζω ότι θα πάμε σε παγκόσμιο κραχ και μετρώ τα λόγια μου.

  17. The Don avatar
    The Don 16/10/2014 10:02:58

    Οι Έλληνες ίσως θα μπορούσαν να είναι δεκτικοί σε όλα αυτά, αν υπήρχε η μία και σημαντικότερη προϋπόθεση για τις χώρες που βιώνουν μεγάλη κρίση. Δικαιοσύνη. Πως να ξαναψηφίσεις αυτούς που σε χρεοκόπησαν όταν ακόμα και τώρα το μόνο που κάνουν είναι να προστατεύουν τις 100 οικογένειες που λυμαίνονται τη χώρα και φορτώνουν τα βάρη μόνο στους υπόλοιπους;

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ The Don 16/10/2014 10:47:21

      @Don: Τα είπατε όλα! ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ! Επιτέλους!....

    • Nikos avatar
      Nikos @ The Don 16/10/2014 11:39:37

      η πικρή αλήθεια. Ποσό δίκιο έχεις. Αλλά κόρακας κοράκου μάτι βγάζει;

  18. Ηλιδα avatar
    Ηλιδα 16/10/2014 11:00:20

    Δυστυχως τιποτα δεν αλλαξε. Αυτοι που ρημαξαν και λεηλατησαν τη χωρα εχουν τις τυχες μας στα χερια τους. Ειναι ολοι ατιμωρητοι...

  19. GregA avatar
    GregA 16/10/2014 11:00:42

    Δεν είναι μόνον αυτά που αναφέρονται στο άρθρο για τα οποία καλείται να απευθυνθεί στον Έλληνα πολίτη ο Σαμαράς. Πρέπει να κάνει απολογισμό για τα έργα και τις ημέρες το κόμματος από τον Νοέμβριο του 11 έως και σήμερα. Έχουμε κουρασθεί από το Σκωτσέζικο ντους, από τις επιτυχίες στις νέες δεσμεύσεις, από το "κοινωνικό μέρισμα" και το ελάχιστο εγγυημένο, στον ΕΝΦΙΑ, από τη λαμπρή προοπτική της οικονομίας, στη βουτιά του χρηματιστηρίου και την εκτόξευση των spreads. Είμαστε συνέχεια από το "δόξα τω θεώ" στο "βοήθα παναγιά". Απαιτείται ΑΜΕΣΑ η παρουσίαση όλων των δεδομένων στους πολίτες και η χάραξη της πολιτικής των επομένων μηνών, εφόσον θέλει να αποφύγει τις εκλογές.

  20. παρατηρητικός avatar
    παρατηρητικός 16/10/2014 11:13:51

    9.Είμαστε ένας λαός αλλοπρόσαλλος. Που είναι έτοιμος να τα κάνει όλα μπάχαλο επιλέγοντας τον εύκολο δρόμο ο οποίος όμως οδηγεί στον γκρεμό. Αν δεν αλλάξει αυτό θα βουλιάξουμε."
    πρβλ.
    “If the war is lost," Hitler told his Minister of Armaments, Albert Speer, "the nation will also perish. This fate is inevitable. There is no necessity to take into consideration the basis which the people will need to continue even a most primitive existence. On the contrary, it will be better to destroy these things ourselves, because this nation will have proved to be the weaker one and the future will belong solely to the stronger eastern nation. Besides, those who will remain after the battle are only the inferior ones, for the good ones have all been killed."

  21. η Dimi avatar
    η Dimi 16/10/2014 11:48:08

    Γεωργιάδης: «Δυστυχώς οι αγορές στο εξής ακούνε και τον Τσίπρα, όχι μόνο τον Σαμαρά. Όταν ακούνε όλες αυτές τις παλαβομάρες ότι θα ξηλώσουν τα πάντα αν έλθουν στην εξουσία τι περιμένετε να κάνουν οι αγορές; http://www.skai.gr/news/politics/article/267685/georgiadis-dustuhos-oi-agores-sto-exis-akoune-kai-ton-tsipra-ohi-mono-ton-samara/

    • FRANC avatar
      FRANC @ η Dimi 16/10/2014 13:33:46

      . Τελικά ο Άδωνις το κατάλαβε. Αν δεν πάρει πρώτα την έγκριση του Τσίπρα, ο Σαμαράς αγορές δεν θα δεί ποτέ μέχρι να βγεί στη σύνταξη...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 16/10/2014 15:38:10

      «Βαρύ το κλίμα για την Ελλάδα στις αγορές. Ιός πολιτικής αβεβαιότητας, χτύπησε τις αγορές» http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=253087 Απορώ. Υπάρχει Κώδικας Δεοντολογίας σε ισχύ για τους εκλεγμένους άρχοντες του Κοινοβουλίου; Πως γίνεται ανεκτό μέσα στη Βουλή, το κάθε πετεινάρι επιβεβαίωση να ζητάει και πιπεριές να πετάει που στέλνουν τον Ελληνικό λαό στα ΤΑΡΤΑΡΑ του 2010; Απορώ. Ο σεβαστός Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας τί κάνει; Τα Άρθρα του Συντάγματος πόσο συχνά διαβάζει; Τις ανοίκειες συμπεριφορές μέσα στη Βουλή τις στηλιτεύει; Τον εξυπνακίστικο “πολιτικό” λόγο (σημείο των καιρών κι αυτός) στη Βουλή, τον ακούει; Και αν τον ακούει, Τί σκοπεύει να κάνει για να τον διορθώσει; Οι εκλεγμένοι άρχοντες, οφείλουν να θυμούνται ότι είναι Υπηρέτες του Δημόσιου Καλού. Όμως αυτοί, αντί το Δημόσιο Καλό να υπηρετούν, για το Δημόσιο Καλό αδιαφορούν. Γι αυτό είναι σοφό, όλοι οι άεργοι αυτοί, άμεσα να συνέλθουν και να συμμαζευτούν. Διαφορετικά, τους Δημόσιους Θώκους, ούτε με κιάλια ΔΕΝ πρόκειται να ξαναδούν. Επιτέλους! είναι αντιδεοντολογική η Απραξία. Επιτέλους! οι φορολογούμενοι, έχουμε σιχαθεί με τις δικές μας αιματηρες οικονομίες, να χρυσοπληρώνεται η Ανυπαρξία.

  22. Naruto avatar
    Naruto 16/10/2014 11:49:51

    Οτι θα έπρεπε να μιλήσει ο πρωθυπουργός στον ελληνικό λαό είναι αυτονόητο και δεν καταλαβαίνω γιατί το αποφεύγει .Τα δέκα σημεία του άρθρου τα έχουμε αναλύσει εδώ στον antinews εμείς οι απλοί σχολιαστές πολλές φορές και είναι γνωστά στον λαό . Είμαι βέβαιος οτι δεν θα ξαφνιαστεί κανένας .Να εξηγήσει με απλά λόγια την κατάσταση , χωρίς να κρύψει τίποτα και ας αποφασίσει ο λαός ακόμα και με δημοψήφισμα αν χρειαστεί .

  23. Μαύρο κουτί avatar
    Μαύρο κουτί 16/10/2014 12:40:30

    Αυτές οι τόσο ''χρήσιμες'' φωνές της ''σωφροσύνης'', ξεκίνησαν ακόμα μιά φορά το γνωστό τους τροπάρι. Δεν το έχετε εμπεδώσει ακόμα; Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως! Οι ...αγορές για να μας δανείσουν, απαιτούν να είμαστε ισοβίως δούλοι των μνημονίων. Αφού τους φάγαμε προσφάτως τα λεφτά τους, πως απαιτούμε τώρα να μας ...εμπιστεύονται; Έτσι απλοϊκά λειτουργούσανε πάντα οι αγορές. Δεν παίζονται εκεί ούτε συμφέροντα, ούτε ασκούνται μέσω των ελεγχόμενων ''πιέσεών'' τους βρώμικοι εκβιασμοί. Είναι και οι αθώες αγορές, κάτι σαν τον απατημένο σύζυγο, που για να ξαναματαεμπιστευτεί τη μοιχαλίδα μιας και τυχαίνει να είναι και...καψούρης, απαιτεί να τη δεί να κυλιέται συντετριμμένη στα πατώματα και να παρακαλά για τη συγχώρεση. Να εκλιπαρεί για μία δεύτερη ευκαιρία, με οποιουσδήποτε υποτιμητικούς όρους. Μην κάνετε έτσι κι εσείς... Είναι απλό. Στην αρχή σε στενεύει λίγο το κολάρο, διαμαρτύρεσαι. Μετά σου πληγώνει κάπως το πόδι η αλυσίδα, μυξοκλαίς. Ύστερα συνηθίζεις λίγο-λίγο στην πείνα, στην υποταγή και στην κακομοιριά, δε λέμε για τον εξευτελισμό, δεν τον υπολογίζεις εννοείται!! Ευχαριστείς απλά που υπάρχεις, μεταλλαγμένος σε θαυμάσιο Νεοευρωπαϊκό υβρίδιο. Επειδή όμως όλα αυτά τα ''ωραία'' είναι μονάχα σχέδια επί χάρτου, η απρόβλεπτη συνέχεια, επί της οθόνης μας.....

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Μαύρο κουτί 16/10/2014 13:04:19

      Μάλλον εσείς δεν έχετε εμπεδώσει ότι ο επενδυτής τα λεφτά του θα τα δώσει όπου τον συμφέρει. Και σεις τα δικά σας λεφτά όταν είχατε, τα δίνατε μόνο όπου σας συνέφερε. Τόσο απλά. Πιστεύετε ότι υπάρχει έλλειψη επενδυτικών ευκαιριών παγκοσμίως; Γιατί να τα τοποθετήσουν στην Ελλάδα κι όχι στην Ν. Κορέα, στην Κίνα, στην Μαλαισία, στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία, στην Ν. Ζηλανδία, στην Ινδία, στην Ρωσία, στην Γερμανία, στο Βέλγιο, στη Φινλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Ολλανδία, κλπ κλπ; Όσο δεν βάζετε το μυαλό σας να σκεφθεί με την λογική αλλά αναμασάτε καφενειακές θεωρίες, θα ζείτε στον κόσμο σας και η σύγκρουση αυτού του κόσμου με τον πραγματική θα σας (και δυστυχώς και μας) είναι επώδυνη. Ερώτηση: Εσείς προσωπικά, θα δανείζατε το ελληνικό κράτος; Γιατί;

      • Μαύρο κουτί avatar
        Μαύρο κουτί @ βαγγέλας 16/10/2014 13:30:50

        Ε, μα πες τα Χρυσόστομε! Έτσι απλοϊκά όπως τα λές στον μπάρμπα σου το Μήτσο και σε κοιτάζει έκπληκτος! Από καλοσύνη, μεγαλοψυχία και πλεονάζουσα συμπάθεια τα είχαν τοποθετήσει μέχρι προχθές τα χρήματά τους εδώ οι επενδυτές; Όχι βέβαια. Τι άλλαξε άραγε επί της ουσίας και στην καρδιά της Ελληνικής οικονομίας μέσα σε δύο μέρες; Τίποτε απολύτως. Μόλις όμως κάποιοι υποψιάστηκαν οτι μπορεί και να προσπαθήσουμε να σηκωθούμε στα δύο από τα τέσσερα, δημιούργησαν τον απόλυτο πανικό. Καθόλου δεν μας εκβιάζουν. Όοοοοοχι. Απλά μας προειδοποιούν. Η ερώτηση είναι απλή και ο καθένας μας ας την απαντήσει ανάλογα με τα γούστα του. Όρθιος ή στημένος στα τέσσερα; Ας αποφασίσουμε λοιπόν. Η πλειοψηφία στις Δημοκρατίες επιβάλλεται να χαράζει το δρόμο. Διαφορετικά, μιλάμε γι άλλα καθεστώτα.

        • βαγγέλας avatar
          βαγγέλας @ Μαύρο κουτί 16/10/2014 14:00:31

          Κατ' αρχάς δεν απαντήσατε στην ερώτηση. Αυτό που άλλαξε είναι η βεβαιότητα της νίκης του ΣΥΡΙΖΑ μετά τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, η ευρεία δημοσιοποίηση των απόψεών του περί κουρέματος, διαγραφής κλπ, η εμφανής κούραση και έλλειψη προθυμίας για μεταρρυθμίσεις των κυβερνώντων και η συνεπαγόμενη έλλειψη εμπιστοσύνης προς το ελληνικό πολιτικό προσωπικό ότι θα συνεχίσουν σε ένα δρόμο συγυρίσματος κι όχι δημοσιονομικού εκτροχιασμού. Δεύτερη ερώτηση: Πόσο μη απλοϊκή και σοφιστικέ πρέπει να είναι η σκέψη κάποιου, ώστε να αγνοεί τις βασικές αρχές της λογικής και να πλάθει και να πιστεύει σε φαντασιακούς κόσμους; Πόσο μη απλοϊκή και σοφιστικέ πρέπει να είναι η σκέψη κάποιου, ώστε ενώ υπάρχει η προφανής εξήγηση, ότι δηλ. κανείς στον κόσμο δεν θέλει να πετάξει τα λεφτά του στα σκουπίδια, να την αγνοεί και να εφευρίσκει ιστορίες με αγρίους για να δικαιώσει τις πρωτόγονες και αδαείς αντιλήψεις του;

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ βαγγέλας 16/10/2014 15:00:21

            Τι εννοείτε ακριβώς κ.Βαγγέλα με το ''Αυτό που άλλαξε είναι η βεβαιότητα της νίκης του ΣΥΡΙΖΑ μετά τις τελευταίες δημοσκοπήσεις'' ;;;; - Καλοπερνάτε τόσο, που εκ προοιμίου έχετε εκχωρήσει σε κάποιους εκτός Ελλάδος το δικαίωμα του Ελληνικού λαού να επιλέγει ποιός θα τον κυβερνήσει; To δικαίωμα να εκβιάζουν και να επιβάλλουν ποιός και πως ακριβώς τους …βολεύει να τον κυβερνήσει; Πως ονομάζεται αλήθεια αυτό; - Οι ...σοβαροί επενδυτές, δεν λαμβάνουν αλήθεια υπόψη τους τους θετικούς μας δείκτες, τα θετικά σχόλια της Ε.Ε για την πανθομολογούμενη ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας, ούτε και το υπάρχον μας πλεόνασμα, αλλά συμβουλεύονται τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων της ...Ανατροπής; Τότε πρόκειται για περιφερόμενους γυρολόγους κερδοσκόπους, που κάνουν απλά τη δουλειά τους. Δηλαδή ...αρπαχτές. Μας είναι πολύ ...χρήσιμοι, ή απλά είναι είναι μόνο καταστροφική η παρουσία τους αφού επεμβαίνουν και χαλάνε το κλίμα όποτε μυριστούν ψητό; - Συγκεκριμένα ποιές...μεταρρυθμίσεις (που θα βοηθήσουν τη χώρα να αναπτυχθεί) απαιτούνε οι δανειστές; Μονάχα απολύσεις, ισοπέδωση μισθών, συντάξεων και εργασιακών δικαιωμάτων απαιτούν. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ για τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας και δεν τους απασχολούν και δεν συμφέρουν στα αφεντικά τους. Τίποτε που θα λειτουργήσει θετικά για την Ελληνική οικονομία και θα την αναστήσει δεν είναι στο τεφτέρι τους. Η ανεργία του 30%, καθόλου δεν τους αφορά αν φτάσει και 40. Την καταστροφή, τη βαφτίζουν ...ανταγωνιστικότητα και επιχαίρουν. - Για τις απλοϊκές και τις σοφιστικές σκέψεις δεν έχω κάτι παραπάνω να σας πω. Η λογική σας πάντως για την ομελέτα που χρειάζεται να σπάσουν και κάποια εκατομμύρια... αυγά για να την κατασκευάσετε αρκεί βεβαίως τα αυγά να είναι οι ζωές κάποιων ...άλλων, εκτός από απλοϊκή λύση αμόρφωτων ερασιτεχνών, αποτελεί και απάνθρωπη νεοφιλελεύθερη αηδία. Δε γίνεται να μακροημερεύσει. Αυτός κι αν είναι πρωτογωνισμός και άγρια ζούγκλα.

          • Κ.Π. avatar
            Κ.Π. @ Μαύρο κουτί 16/10/2014 15:27:19

            Γνωρίζεται ότι μετά το πέρας της ολυμπιάδας του 2004 οι δημόσιες υπηρεσίες που δημιουργήθηκαν μόλις προ εξαμήνου ή χρόνου(δεν το γνωρίζω ακριβώς) βγήκαν σε διαθεσιμότητα και οι.....ευτυχείς τέως κρατικοί υπάλληλοι πληρώνονται ακόμη και σήμερα με το ευτελές ποσό των 800 ευρώ μηνιαίως.....Υ.Γ. Μάλλον είμαι λαικιστής.....

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Κ.Π. 16/10/2014 15:48:22

            Άσχετο τώρα αυτό. Και ποιός ευθύνεται αλήθεια για κάτι τέτοιου είδους καραγκιοζιλίκια; Είναι σίγουρο, πως θα συμβαίνουν πάμπολλα παρόμοια. Ούτε οι....δανειστές ενδιαφέρονται όμως γι αυτά, ούτε οι ασκούντες την εξουσία. Δεν είναι απολύτως ορατό;

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Κ.Π. 16/10/2014 15:51:27

            Άσχετο τώρα αυτό. Και ποιός ευθύνεται λέτε για κάτι τέτοια καραγκιοζιλίκια; Είναι σίγουρο, πως θα συμβαίνουν πολλά συναφή. Ούτε οι....δανειστές ενδιαφέρονται όμως γι αυτά, ούτε κι οι ασκούντες την εξουσία. Δεν είναι απολύτως ορατό;

          • Geros avatar
            Geros @ βαγγέλας 17/10/2014 07:04:16

            Έκανα την ίδια ερώτηση και εγώ και κανείς από αυτούς που σκούζουν για της κακές αγορές δεν απάντησε αγαπητέ. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρετε απάντηση , τι να πουν? Ότι θα τα έβαζαν? Δεν θέλουν να χάσουν τα δικά τους λεφτά , να χάσει τα λεφτά του ο Σόρος θέλουν. Νομίζουν ότι έγινε δισεκατομυριούχος επενδύοντας σε χώρες που του λέγαν ότι θα του τα φάνε πριν καν τα επενδύσει ...

        • βαγγέλας avatar
          βαγγέλας @ Μαύρο κουτί 16/10/2014 14:08:20

          Μην ξεχνάμε ότι η μισή οικονομία είναι οι προσδοκίες... Κι αυτές αναστρέφονται σε λίγες μέρες. Η εμπιστοσύνη εύκολα χάνεται και δύσκολα κερδίζεται. Αλλά κι αυτό φαντάζομαι απλοϊκό το βρίσκετε. Διότι δε μπορεί βρε παιδί μου, κοτζάμ Σόροι και Γουώλ Στρήτ δε μπορεί να έχουν τόσο απλοϊκά κίνητρα όπως η επιθυμία του κέρδους και η αποφυγή του μη εμπνέοντος εμπιστοσύνη, αυτοί οι ημίθεοι είναι σίγουρο ότι ακούν τα δικά τους εξώκοσμα κελεύσματα. Τελικά ποιος είναι ο απλοϊκός;

  24. ΒΜ avatar
    ΒΜ 16/10/2014 12:51:14

    Ο Ελληνικός λαός μπορεί να αντέξει τις αλήθειες. Αλλά από που να τις ακούσει, από τους μπαρμπάδες του τους -κατά συνείδηση και κατά συρροή- ψεύτες; Όσο για την αποκάλυψη (τους)... Τώρα; Έχει ήδη γίνει!

  25. Epifanios avatar
    Epifanios 16/10/2014 12:51:19

    Εαν ηξεραν οι αγορες τι τους γινεται δεν θα υπηρχε Leman , δεν θα υπηρχε Αργεντινη, μεγαλη υφεση στις ΗΠΑ του '30.

  26. Epifanios avatar
    Epifanios 16/10/2014 12:54:27

    Για αλλη μια φορα φανηκε οτι εαν αποκλειστει η Ελλαδα απο τις αγορες , αυτοματως μεταφερεται το προβλημα σε ολη την νοτια Ευρωζωνη . Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

  27. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 16/10/2014 12:55:09

    Βρε τις κακές αγορές που δεν έχουν εμπιστοσύνη στην Ελλάδα με όσα βλέπουν, και ανεβάζουν τα επιτόκια δανεισμού στα ύψη... συνωμοσία, συνωμοσία!!! Μα δεν μπορώ να καταλάβω, τα τίμια πρόσωπα του Κακλαμάνη, του Λαφαζάνη, του Καχριμάνη, του Τσουκαλά, του Ψεκαμμένου, της Ραχήλ, του Γαβριήλ, οι πνευματώδεις και σοβαροί διάλογοι στη Βουλή και στα κανάλια από βουλευτές, υπουργούς και υποψήφιους υπουργούς, δεν αρκούν για να τους εμπνεύσουν εμπιστοσύνη για το μέλλον αυτής της χώρας και να μας δώσουν τα λεφτά τους με 0,0001% επιτόκιο; Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, κάθε τι που αφήνω από τα χέρια μου, πέφτει προς τα κάτω, ενίοτε με οδυνηρές συνέπειες. Κάποιος μου την είπε.. πως την είπε,.. α ναι βαρύτητα. Κολοκύθια, εμένα μου φαίνεται ότι κάποιες σκοτεινές δυνάμεις την έβαλαν εκεί για να τρώμε τα μούτρα μας, ίσως ακόμα κι ο ίδιος ο Σόρος...

    • Seagull avatar
      Seagull @ βαγγέλας 16/10/2014 13:18:25

      Να καταργήσουμε λοιπόν τους πολιτικούς και στην θέση τους να βάλουμε τους εκπροσώπους των αγορών που ξέρουν πως να διοικήσουν το καράβι και δεν θα κάνουν στραβοτιμονιές ώστε να μην χάνουν ούτε cent από τα λεφτουδάκια τους. Αυτό θέλεις να μας πεις, αν είναι πέστο, δεν είναι ντροπή, τα έχουμε ακούσει σχεδόν όλα έτσι κι αλλιώς.

    • Yet avatar
      Yet @ βαγγέλας 16/10/2014 13:54:48

      Και μη νομίζεις, το οτι δεν έχει πέσει ακόμα μέχρι σήμερα ο ουρανός στο κεφάλι μας, με όλους αυτούς τους Νεφελίμ να επιτίθενται ατάκτως και να επιχειρούν με κάθε μέσον να καταλάβουνε ολάκερο τον εξωτικό μας Γαλαξία, είναι γιατί εμείς διαθέτουμε ετοιμοπόλεμους, ανά πάσα στιγμή εύκαιρους στην ...αντίσταση, τους ανυποχώρητους Ηρακλειδείς της σοβαρότητας, τους ανυπέρβλητους διανοητές και απόλυτους εκφραστές της αλήθειας! Ας μην ήτανε ο Άδωνις και η Βούλτεψη να κρατάνε με την ποιότητά τους τα ...μπόσικα, να βάζουν γερή κόντρα στην περιρρέουσα γελοιότητα και θα σου έλεγα εγώ.....

  28. Μήτσος avatar
    Μήτσος 16/10/2014 13:36:15

    Μήπως ο Σαμαράς - εκτός από όσα προτείνετε - πρέπει πρώτα απ΄όλα να πεί και ποιοί ευθύνονται για το σημερινό κατάντημα ; Γιατί δεν έχει καμία αξία να μάθει ο κόσμος τι τον περιμένει αν δεν ακούσει πρώτα : 1) ποιοί ευθύνονται για το χθές (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) και 2) αν αυτοί που ευθύνονται για το χθές έρχονται σήμερα ως σωτήρες 3) αν μπορούν σήμερα να μας σώσουν οι κύριοι της ΝΔ γιατί άφησαν να δημιουργηθεί αυτό το χάλι ; Αν μπορείτε απαντήστε εσείς.

  29. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 16/10/2014 14:11:18

    Geros σου βγάζω το καπέλο γιατί λες τα αυτονόητα σε αυθεντική μορφή και με απλά λόγια....Μάλλον κάποια πρόβατα αδυνατούν να δουν τη πραγματικότητα ή από μειωμένη αντίληψη και σκέψη ή γιατί είναι χορτασμένοι και ανήκουν στην κατηγορία του Πάγκαλου....

    • Naruto avatar
      Naruto @ Κ.Π. 16/10/2014 14:58:55

      Μάλλον γιατί πάσχουν απο οξεία αριστερή φαντασιοπληξία και νομίζουν οτι μόλις ανοιγοκλείσουν τα μάτια τους θα ξαναβρεθούν στην προ κρίσης ευωχία .

  30. valia avatar
    valia 16/10/2014 15:09:22

    Eπειδή είμαι και ξανθιά, μήπως μπορείτε να μου αναλύσετε για να κερδίσω την εμπιστοσύνη των αγορών τι πρέπει να κάνω; Αν έχω καταλάβει, θα πρέπει να δεχτώ χαβαλέ στον σβέρκο μου την τρόικα ή όπως αλλιώς θα τη λένε μέχρι να γεράσω, αν τα καταφέρω. Να δουλεύω με ψίχουλα, αν είμαι τυχερή να δουλεύω, και να πάρω σύνταξη επίσης ψίχουλα. Τα εργασιακά δικαιώματα να τα θεωρήσω ανέκδοτο. Να ξεπουλήσω την προίκα της χώρας μου και να πω και ευχαριστώ με ειδικά αφορολόγητα καθεστώτα και όρους. Να μην αφήσω παραλία που να μην τσιμεντώσω ή να μπορώ να κάνω μια βουτιά χωρίς να ξεπαραδιαστώ. Να παρακαλάω τον θεό να με έχει καλά, γιατί, αν αρρωστήσω θα τον συναντήσω σύντομα. Να λέω στα εγγόνια μου, μια φορά και έναν καιρό υπήρχε και δημόσια παιδεία.. Να με έχουν όλοι οι έξω γραμμένη και αυτό να το αποκαλώ ανάκτηση της αξιοπιστίας. Εν ολίγοις να φάω χώμα μέχρι να μου επιτρέψουν να σηκωθώ. Και όλα αυτά με τους πρωτεργάτες της αιχμαλωσίας μου να μένουν ατιμώρητοι και να μου κουνάνε και το δάχτυλο ότι είμαι και συνένοχος στο έγκλημα. Εσχάτως, έχω αρχίσει να εκτιμώ τον Ροβεσπιέρο.


    • Seagull avatar
      Seagull @ valia 16/10/2014 16:18:41

      Είσαι αχάριστη, ίσως φταίει που είσαι και ξανθιά .... αντί να λες ευχαριστώ και δόξα " τω Θεό " που δεν περνάνε πάνω από το κεφάλι σου τίποτα πυραυλάκια, δεν σκάνε δίπλα σου τίποτα χειροβομβίδες, δεν πας στον φούρνο με δελτίο για ψωμάκι, διαμαρτύρεσαι κιόλας, βγάζεις και γλώσσα. Κουκλίτσα μου που θα έλεγε και ο Ψινάκης, μην βιάζεσαι σου ετοιμάζουν και τα " πραγματικά " δύσκολα.

      • Τρελό νερό avatar
        Τρελό νερό @ Seagull 16/10/2014 18:07:43

        Έτσι. Έτσι. Σφάξε με Αγά μου ν΄αγιάσω! Εδώ πέφτει και το χειροκρότημα. Το φιλόδοξο νέο μότο των νεοφιλελέ μπολσεβίκων της συμφοράς! Προκαταδικασμένο νά μην περάσει ποτέ στο ...πλατύ κοινό. Άμεσα στο κενό.

    • Naruto avatar
      Naruto @ valia 16/10/2014 16:25:20

      Επειδή ο Ροβεσπιέρος δεν ειναι και τόσο καλά τελευταία σου προτείνω γνήσιο τζιχαντιστή του isis που ολα τα σφάζει ολα τα μαχαιρώνει .

    • Geros avatar
      Geros @ valia 16/10/2014 16:38:23

      Ξέρεις τι δεν έχεις καταλάβει? Ότι δεν είναι απαραίτητο να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των αγορών! Δεν είναι ανάγκη ! Αν δεν θες τα λεφτά τους, τους λες να πάνε να κουρευτούν !

      • Naruto avatar
        Naruto @ Geros 16/10/2014 16:57:56

        Μην επιμένεις φίλε μου , μας το έχουν δηλώσει ευθαρσώς , ούτε μειώσεις μισθών ,ούτε απολύσεις στο δημόσιο δέχονται . Δηλαδή πάλι δανεικά για μισθούς και συντάξεις .

      • valia avatar
        valia @ Geros 16/10/2014 19:38:08

        Δεν νομίζω παππούλη, οι τοκογλύφοι επιδιώκουν να σε έχουν στο χέρι. Διαφορετικά θα το είχαν κλείσει το μαγαζί. Λεβεντόπαιδα πάντως πολλοί σχολιαστές. Αν ζούσε ο Κολοκοτρώνης θα σας έπαιρνε πρωτοπαλίκαρα, να του λέτε για τα σπρεντς.

        • βαγγέλας avatar
          βαγγέλας @ valia 16/10/2014 20:09:57

          Σιγά μη παρακαλούσε ο Κολοκοτρώνης για δανεικά, για να παίζει με το άι φον του πίνοντας φραπόγαλο... Μόνο εσείς οι λεβέντες επαναστάτες θυμώνετε που δε σας δανείζουν δανικά κι αγύριστα...

          • valia avatar
            valia @ βαγγέλας 16/10/2014 20:36:34

            Μα δεν μίλησα για δανεικά.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ valia 16/10/2014 20:43:45

            Αν δε θες δανεικά, σκασίλα σου για τα σπρεντς...

          • valia avatar
            valia @ βαγγέλας 16/10/2014 21:26:41

            Αυτό λέω Βαγγέλα, σκασίλα μου.

          • Το ιπτάμενο χαλί avatar
            Το ιπτάμενο χαλί @ valia 16/10/2014 21:42:38

            Μπορεί να μη μίλησες, αλλά ο τετραπέρατος ο βαγγέλας, διαβάζει και τη σκέψη!!! Ανόητη παιδίσκη, που νόμισες οτι μπορείς εσύ, να τον κοροϊδέψεις... :)

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Το ιπτάμενο χαλί 17/10/2014 09:15:58

            Διαβάζεις τρια, καταλαβαίνεις το μισό...

          • Το ιπτάμενο χαλί avatar
            Το ιπτάμενο χαλί @ βαγγέλας 17/10/2014 10:15:38

            Χο Χο! Καλύτερα όμως από το να διαβάζεις τρία, να μην καταλαβαίνεις κανένα και να φαντάζεσαι 14, όπως κάνεις εσύ. Προσπάθησε περισσότερο. Μιά μέρα μπορεί να καταφέρεις ακόμα κι εσύ, να καταλάβεις έστω και 1!

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Το ιπτάμενο χαλί 17/10/2014 18:06:33

            Ότι πεις Μεγαλειωτάτη εξίσωση... Αυτό είναι το 154ο nickname;

          • Το ιπτάμενο χαλί avatar
            Το ιπτάμενο χαλί @ βαγγέλας 17/10/2014 20:14:20

            Καλά τώρα. Άμα είναι να το ρίξουμε στην τρελή κοπελιά, τα καταφέρνω καλύτερα, ακόμα και από σένα. Δες αλαμπουρνέζικα και μείνε εμβρόντητη : ‘’ Η Πίστη των Επτά είναι η βασική θρησκεία των Επτά Βασιλείων αν και σε κάποια μέρη πέρα από τα σύνορα υπάρχουν άτομα που το εξασκούν. Οι μοναδικές περιοχές της ηπείρου που δεν εξασκούν αυτή τη θρησκεία είναι ο Βορράς και τα Σιδερένια Νησιά αν και υπάρχουν εξαιρέσεις. Σύμφωνα με την Πίστη υπάρχει ένας θεός με επτά πτυχές. Κάθε πτυχή αντιπροσωπεύει τα μέρη της ζωής και της ύπαρξης. Οι πιστοί κάνουν προσευχή μόνο σε έξι από τις επτά πτυχές αφού ο Stranger αντιπροσωπεύει τον θάνατο.’’

  31. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 16/10/2014 15:49:18

    Μόλις μου 'ρθε κι αυτή η ιδέα τώρα: Δεν γίνεται ο ΑΣ να βγει και να ζητήσει από τον Αλέξη 3-4 καλούς δικούς του (το γράφω απλοϊκά χάριν συντομίας) να τους βάλει στην κυβέρνηση με μίνι ανασχηματισμό? Ας πάρουν και το ΥΠ.ΟΙΚ.! Ας τους καλέσει να συνεργαστούν ανοιχτά.. Τι θα γίνει, αν το προτείνει? Ας πει: "Εγώ μέχρι εδώ μπορώ. Ελάτε κι εσείς να τα κάνετε καλύτερα!" Θα πουν δεν συνεργάζονται με μνημονιακούς? "Μα εδώ θέλουμε να φύγουμε και μας απειλούν, δεν μας αφήνουν. Προτείνετε εσείς τι είναι καλύτερο να γίνει, να το κάνουμε". Αν αρνηθούν οι Συριζαίοι, προδίδουν τον λαό και τον αγώνα για απεμπλοκή από τους δανειστές.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Θόδωρος 17.06.201? 16/10/2014 17:32:41

      Προσωπικά συμφωνώ απολύτως! Αν και δεν ξέρουμε τι παίζεται στο παρασκήνιο με αυτά, οπότε ας είμαστε επιφυλακτικοί με τέτοιες ιδέες, που από έξω μόνον μπορεί να φαίνονται καλές.

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ Διογένης 16/10/2014 18:31:28

        Ότι και να παίζεται στο παρασκήνιο, φίλε Διογένη, η πρόταση μπορεί να γίνει. Ο Σύριζα δεν βγάζει αυτοδύναμη κυβέρνηση αν γίνουν τώρα εκλογές. Ας κληθεί να συμμετέχει σε κυβέρνηση εθνικής ανάγκης-ενότητας και ας αγωνιστεί κι αυτός μαζί με την κυβέρνηση. Τι έχουν? Λέπρα έχουν οι δεξιοί ή οι πασόκοι και δεν θέλουν ούτε να τους αγγίξουν οι "λευκές περιστερές" Συριζαίοι? Ας κάνουν κι αυτοί ό,τι μπορούν από τα Υπουργεία που θα πάρουν. Άντε, όλοι να δοκιμαστούμε. Ή φοβούνται μήπως??...

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Θόδωρος 17.06.201? 16/10/2014 19:54:48

          Διάφοροι από τον ΣΥΡΙΖΑ ρίχνουν κατά καιρούς τα "δίχτυα" προς τη συγκυβέρνηση, αλλά τρώνε "πόρτα". Ο λόγος, κατά την αυθαίρετη υπόθεσή μου, είναι διότι ο Σαμαράς δεν δέχεται (και καλώς δεν δέχεται) να συζητήσει θέμα αλλαγής πρωθυπουργού. Από εκεί ξεκινάει η άρνηση και του Σαμαρά και του ΣΥΡΙΖΑ να συζητήσουν για το θέμα. Και εδώ που τα λέμε, έχει δίκιο ο ΣΥΡΙΖΑ. Αν μπει σε κυβέρνηση Σαμαρά, σε λίγες εβδομάδες ή ημέρες θα πέσει σε μονοψήφιο δημοσκοπικό νούμερο... Ενώ και ο Σαμαράς αν φύγει από πρωθυπουργός μετά έχει τελειώσει.

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ Διογένης 16/10/2014 20:20:40

            Κάνεις σωστή καταγραφή των συσχετισμών. Αλλά που είναι ο πατριωτισμός του Σύριζα? Εξαντλείται στην αποπομπή του "κακού" Σαμαρά και στον τρόμο του μην τυχόν και χάσει την εκλογική επιρροή του? Να τον έδειχναν εκλογικά αυτοδύναμο οι σφυγμομετρήσεις να το δεχτώ εν μέρει: Δεν θέλει να τα χάσει όλα και θα 'λεγε: "Είμαι έτοιμος, ο λαός με θέλει. Φυγέτε να 'ρθουμε εμείς!" Αν και πάλι οι εκλογές είναι ρίσκο πάντα. Τώρα όμως? Θέλουν να βάλουν σε περιπέτειες την χώρα για ένα γινάτι? Αφού το ξέρουν κι οι ίδιοι, δεν θα τα κάνουν πολύ διαφορετικά.. Τόση μικροψυχία?!!...

    • Simon  Bolivar VΙ avatar
      Simon Bolivar VΙ @ Θόδωρος 17.06.201? 16/10/2014 17:33:27

      15 χρονων είσαι?

    • Τρελό νερό avatar
      Τρελό νερό @ Θόδωρος 17.06.201? 16/10/2014 18:12:15

      Όπως σου΄ρθε να σου φύγει. Στερείται φαντασίας κι έμπνευσης η βαθυστόχαστη πρόταση.

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ Τρελό νερό 16/10/2014 18:36:47

        Τι εννοείς? Είσαι υπέρμαχος κάποιας άλλης ιδέας εσύ? Και ποιας? Εκτός κι αν δεν μπορούμε εμείς οι κοινοί θνητοί ούτε καν να διανοηθούμε ότι μπορούμε να καταλάβουμε τις ανώτερο πνευματικό διαφωτισμό της επαναστατικής νομενκλατούρας που θα λυτρώσει τις κοινωνικές μάζες από τα καπιταλιστικά δεσμά!.. Πςςς! Μέχρι και Περιφερειάρχης γίνομαι! Έτοιμος δεν είμαι?!..

    • franc avatar
      franc @ Θόδωρος 17.06.201? 16/10/2014 18:26:07

      Aγαπητέ Θόδωρε δεν κατάλαβες. Αν το κάνει αυτό ο Σαμαράς και βγάλει ας πούμε 4 Νεοδημοκράτες υπουργούς και βάλει στη θέση τους 4 Συριζαίους, θα έχουμε συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ+ΛΑΟΣ!!! @Διογένη, κι εσύ συμφωνείς?

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ franc 16/10/2014 19:34:02

        Τι θα πει ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ+ΛΑΟΣ? Όντως δεν καταλαβαίνω..

  32. alex avatar
    alex 16/10/2014 15:56:16

    Τωρα ξερει και το γελαστο παιδι τι το περιμενει την επομενη των εκλογων,και ο πικραμενος, μαζι με τους ανεξελεγχτους Ελληνες,να δουμε τωρα μηπως και σκισουν κανενα καλσον,προβλεπω βουβαμαρα απο τον Συριζα για κανενα εξαμηνο. Παντως οπως καταλαβαμε ολοι απο την ωρα που θα κλεισουν οι καλπες εχει κανενα εξαωρο ο καθε ενδιαφερομενος για να δωσει τα διαπιστευτηρια του στις κακες αγορες που δεν μας χαριζουν χρηματα. Σκεφτομαι σοβαρα να ψηφισω Τσιπρα για να δω το τρεχω-σκυβω σε ολους τους χρονους.

  33. Διογένης avatar
    Διογένης 16/10/2014 15:57:06

    Εντωμεταξύ, αυτή η δραματική πτώση των ελληνικών ομολόγων, εκεί που με ανησυχούσε, έχει αρχίσει να με διασκεδάζει. Νομίζω ότι κάποιος πήγαινε να εκβιάσει την κυβέρνηση, αλλά δεν του βγήκε (τουλάχιστον προς το παρόν) και συνεχίζει να ρίχνει τα ομόλογα, σε μια πάρα πολύ ρηχή και πολύ εύκολα χειραγωγήσιμη αγορά, όπως ομολογούν άπαντες. Τελικά όμως, πέρα από τη ζημιά που θα έχει με όλη αυτή τη χειραγώγηση, αν συνεχίσει έτσι μάλλον θα ξεμπροστιαστεί. Και το χειρότερο όλων είναι, ότι μόλις αποκατασταθεί λιγάκι το κλίμα, τότε απλώς όσοι αγοράσουν σήμερα θα βγάλουν τεράστια κέρδη σε μερικές ημέρες. Μου αρέσει που η κυβέρνηση κρατάει την ψυχραιμία της και πιστεύω ότι δεν έχουμε δει ακόμη τίποτε. Αλλά, μια που το θέτει ο τίτλος του άρθρου, μήπως θα έπρεπε να ασχολούμασταν με την "Αποκάλυψη τώρα" του ποιοι είναι αυτοί που χειραγωγούν πτωτικά τα ελληνικά ομόλογα; Αν υποθέσουμε ότι χθες είχαμε μια αμφιβολία, σήμερα δεν υπάρχει πια καμία ως προς το ότι έχουμε εμφανή χειραγώγηση.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Διογένης 16/10/2014 16:41:53

      Εννοείς οτι η <<αποκάλυψη τώρα >> εκτός απο κερδοσκοπική χροιά έχει και πολιτική ; Απο πού δηλαδή απο κεντρική Ευρώπη ή πέραν του Ατλαντικού ;

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Naruto 16/10/2014 17:30:30

        "Πολιτική"... Τι πάει ακριβώς να πει "πολιτική". Υπάρχει σχέδιο από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού για την υπονόμευση του ευρώ. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Αυτό είναι και πολιτικό, αλλά είναι κυρίως οικονομικό, με την έννοια ότι οι ενδιαφερόμενοι δεν ήταν τόσο η κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά οι τραπεζικοί γίγαντες των ΗΠΑ (και εξ αυτών όχι όλοι ακριβώς). Αυτοί θέλουν μόνιμη κρίση του ευρώ και η Ελλάδα αποδείχθηκε αυτά τα πέντε χρόνια η τέλεια Κερκόπορτα, από τη στιγμή που την άνοιξε ο ΓΑΠ. Υπάρχει η σαφής διάθεση πλιατσικολόγησης της χώρας, που τροφοδότησε την κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος δια του PSI (που άνοιγε την πόρτα για την αρπαγή του), στην οποία συμπράττει και η Γερμανία και αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για να μας κρατήσει σε "προληπτική γραμμή". Και υπάρχει και το γενικότερο σχέδιο επιβολής "παγκόσμιας (οικονομικής) διακυβέρνησης" στην οποία η Ελλάδα είναι πειραματόζωο. We need global governance. We need global financial governance. And we need it fast. Τάδε έφη... ποιος άραγε; Αυτές οι τρεις διακριτές συνωμοσίες εξυπηρετούνται από το Μνημόνιο, την "προληπτική γραμμή" ή όπως αλλιώς λέγεται. Το Μνημόνιο, "προληπτική γραμμή" κλπ. όλα αυτά καταστρέφουν την οικονομία και όσοι τα προωθούν (το ΔΝΤ δηλαδή ανέκαθεν) γνωρίζουν πολύ καλά τις επιπτώσεις τους. Ακόμη δεν το έχουν χωνέψει πώς τους ξέφυγε η Ελλάδα επί Σαμαρά και γι' αυτό του έχουν τέτοιο άχτι. Όχι επειδή δεν τους έκανε κάποιο χατήρι. Τους ενοχλεί και μόνον που υπάρχει. Επειδή υπάρχει.

        • franc avatar
          franc @ Διογένης 16/10/2014 19:17:24

          Διογένη αρχίζεις να πλησιάζεις την αλήθεια. Ο Νόαμ Τσόμσκι το είπε ξεκάθαρα σε Έλληνα δημοσιογράφο που υπαινίχθηκε τη θεωρία σου. Οι τραπεζικοί γίγαντες των ΗΠΑ, (Οι 10-12 Παγκόσμιοι τραπεζίτες, που ελέγχουν την Παγκόσμια οικονομία,) ούτε συνεργάζονται μεταξύ τους ούτε κάνουν πολιτικούς σχεδιασμούς διότι λειτουργούν ακριβώς όπως οι Νονοί της Μαφίας. Ο καθένας για την φαμίλια του εναντίων όλων. (Γι αυτό οι Αμερικάνοι τους αποκαλούν Μπάνκστερς). Δεν ενδιαφέρονται όπως νομίζεις για ένα αδύναμο Ευρώ ή μια ελεγχόμενη Ευρωζώνη ή για να προγραμματίσουν την "παγκόσμια διακυβέρνηση". Αυτό που τους ενδιαφέρει όπως λέει ο Τσόμσκι και έχει απόλυτο δίκιο, είναι ΤΟ ΧΡΗΜΑ και δη το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ, τώρα που οι τεράστιες φούσκες εικονικού χρήματος που δημιούργησαν μετά την αχαλίνωτη "απελευθέρωσή" τους το 1989 απο τον Ρήγκαν και τη Θάτσερ και την μετατροπή εκ μέρους τους του Καπιταλισμού σε Καζίνο. Οταν μετά το σκάσιμο της Leehman Brothers και των άλλων Πολυεθνικών τους γιγάντων, διαπίστωσαν οτι η Λατινική Αμερική είχε τελειώσει μετά την επίθεσή τους στην Αργεντινή, έβαλαν στο μάτι την Ευρώπη και απο τον Ιούνιο του 2009 (εδώ είχαμε Καραμανλή ακόμα) στοχοποίησαν τα PIIGS με πρώτη απ' όλες την Ιρλανδία της οποίας οι τράπεζες ήταν οι πιό εκτεθειμένες σε τοξικά παράγωγα δικά τους. Ο ΓΑΠ λόγω της απύθμενης βλακείας του απλά έβαλε εμας πρώτους στο στόχαστρο και η Ιρλανδία αιδημόνως συγκαλυπτόμενη έσκασε μερικές μέρες μετά απο εμάς με έλλειμα ρεκόρ όλων των εποχών 33,5% ενώ ασθμαίνων ο δικός μας "τσάρος" Παπάκ. (πρώτο επάγγελμα μετά το πτυχίο ΥΠΟΙΚ μέσα στη μεγαλύτερη οικονομική κρίση της χώρας!)κατάφερε απ' το 9 να το ανεβάσει στο 13,5%... Τώρα αν εσύ πιστεύεις οτι οι Παγκόσμιοι τραπεζίτες είχαν καταστρώσει γενικότερο σχέδιο επιβολής "παγκόσμιας (οικονομικής) διακυβέρνησης"με στόχο να υπονομεύσουν το Ευρώ και έφαγαν πόρτα απο τη Μέρκελ που 5 χρόνια τώρα το ανέβαζε στο 1,40 ! δολ., κατατροπώνοντάς τους και στη συνέχεια ήρθε ο Σαμαράς και τους κατέστρεψε εντελώς τα σχέδια "σώζοντας"απ' τα νύχια τους την Ελλάδα και από άχτι τώρα δεν τον αφήνουν να βγεί στις αγορές, τι να πώ?... Υ.Γ. Αλήθεια οι "εταίροι" μας γιατί βοηθούν τους Αμερικνούς τραπεζίτες να υπονομεύσουν το Ευρώ και τον Σαμαρά με το Μνημόνιο, την "προληπτική γραμμή" κλπ. όλα αυτά που καταστρέφουν την οικονομία και κατα συνέπεια την Ελλάδα, βάζοντας σε κίνδυνο την Εθρωζώνη και το Ευρώ? Δεν αντιλαμβάνονται τη συνομωσία που περιγράφεις?

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ franc 16/10/2014 19:51:10

            Ε, αφού εσύ κατέχεις την αλήθεια, μπορείς να κρίνεις εμάς τους κοινούς θνητούς. Πληροφοριακά, οι Γερμανοί το 2010 δεν είχαν καταλάβει τίποτα από τη συνωμοσία που έπαιξε ως μπροστάρης ο ΓΑΠ για να δημιουργήσει τον "μηχανισμό στήριξης" και όλο το σκηνικό κρίσης του ευρώ. Το κατάλαβαν το 2012, τότε που είχαν αποφασίσει σχεδόν οριστικά να εκδιώξουν την Ελλάδα από το ευρώ. Ήταν όμως ήδη πολύ άργά, διότι είχαν ήδη προσαρμόσει τα μυαλά τους σε μια εντελώς διαφορετική ερμηνεία της κρίσης. Ως προς τις "υπόλοιπες" συνωμοσίες, μιλώ για αυτό που καταλαβαίνω από κρίσιμες, κατά τη γνώμη μου, λεπτομέρειες. Υπάρχουν "συνωμοσιολογικά" θέματα στα οποία διάφορα συμφέροντα ταυτίζονται και θέματα στα οποία οι ίδιοι άνθρωποι αποκλίνουν. Αυτά βλέπουν το φως της δημοσιότητας μόνον στο τέλος και ορισμένες φορές και καθόλου. Όμως οι άνθρωποι συνήθως κάνουν το λάθος να θεωρούν ότι η συνωμοσία είναι κάτι πανίσχυρο που το κάνουν καταχθόνιες δυνάμεις, ενώ συνωμοσία γίνεται συνήθως για να εξυπηρετηθεί το ιδιοτελές συμφέρον κάποιου/κάποιων μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, διότι αυτό το ιδιοτελές συμφέρον τυχαίνει να είναι ανήθικο, παράνομο ή απλά να το εξυπηρετεί η μη γνώση των ενεργειών και των προθέσεών του. Δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να προσεγγίζουμε με υποθέσεις αυτά που δεν υπάρχει τρόπος να μάθουμε, έχει όμως νόημα να επιχειρούμε να ερμηνεύουμε τις κρίσιμες φανερές λεπτομέρειες που μας δείχνουν το περίγραμμα όσων ενεργειών έχουν σημασία για την ολότητα, αλλά πολλοί και διάφοροι κάνουν προσπάθειες να μείνουν κρυφά από τη δημοσιότητα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ franc 16/10/2014 20:49:09

            Ο καπιταλισμός δεν είναι "συνωμοσία". Είναι τρόπος παραγωγής και κοινωνικό σύστημα. Πιθανώς εμπεριέχει και μηχανισμό αυτοκαταστροφής. Είναι όμως "βραδείας καύσης". Άν όντως έχει, θα το διαπιστώσουν στην πράξη οι απόγονοι μας και θα μας ενημερώσουν εν καιρώ.

          • Naruto avatar
            Naruto @ Uncle Stgm 16/10/2014 22:10:04

            Ο μηχανισμός καταστροφής ειναι η καταστροφή του περιβάλλοντος , η απληστία του καπιταλισμού και η άγρια εκμετάλλευση των φυσικών πόρων του πλανήτη .

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ franc 17/10/2014 21:05:55

            Ακόμα περιμένω να αναρτηθεί το σχόλιο μου.. Εκτός κι αν εσείς κρίνετε ότι δεν αξίζει να αναρτηθεί..

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Naruto 16/10/2014 17:32:37

        Γιατί όχι και από τις δύο πλευρές σε Dolby Stereo Surround ? Aφού συμφωνούν απολύτως, πως είμαστε πολύ χαριτωμένοι με αλυσίδες! Μήπως η Γερμανία δεν κέρδισε ήδη πάλι σήμερα απ΄τα Χρηματιστήρια με όλο αυτό το καταστροφικό το πάιγνιο το εναντίον μας; Ποιός έφερε στην Ε.Ε το ΔΝΤ μήπως θυμάστε; Όχι βέβαια ο καραγκιόζης ο ΓΑΠ. Η Μέρκελ μας την φόρεσε. Στέλνοντας στον Καιάδα Μπερλουσκόνι, Θαπατέρο και Γαπ, με αστραπιαία κίνηση μιά νύχτα μαγική, στις εξωτικές τις Κάννες. Γύρισε κατά πάνω μας την ...κάνη και από τότε, μάταια προσπαθούμε να ξεφύγουμε από το στόχαστρό τους. Δεν ξεχνιούνται αυτά τα εξόχως συγκινητικά! Δεν πρέπει στιγμή να ξεχνάμε, μα ούτε και ποτέ να ....ξεχνιόμαστε.

        • Naruto avatar
          Naruto @ Άλυτη Εξίσωση 16/10/2014 20:38:03

          Ετσι νομίζω και εγώ οτι πρέπει να ειναι stereo surround όπως το περιγράφεις , απλά απο την άλλη όχθη του Ατλαντικούυ υπάρχουν περισσότερα αρπακτικά και με ταχύτερα ανακλαστικά . Τα ενδοευρωπαικά συνήθως ακολουθούν αλλά βελτιώνονται συνεχώς . Εταίροι και σύμμαχοι όμως έτσι ;

    • GregA avatar
      GregA @ Διογένης 16/10/2014 16:59:41

      Aπορ'ω πραγματικά με την αφέλεια όλων μας. Αναρωτιόμαστε ποιοί είναι. Αλήθεια δεν ξέρουμε; Ποιοί να είναι άλλοι από τα όρνια που έσπευσαν να αγοράσουν ποσοστά των τραπεζών, μεταξύ άλλων θέσεων στο χρημτιστήριο και παράλληλα έπαιζαν δυνατά στο διεθνές χρηματιστήριο διεθνών κρατικών τίτλων. Κάποιοι το λέγαμε από τότε. Μην χαίρεστε με τις επενδύσεις αυτών των τυχάρπαστων. Όταν τους συμφέρει θα μας κρεμάσουν. Απλά αυτό έγινε. Χαιρετίσματα.

  34. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 16/10/2014 16:26:26

    Μια ζυγισμένη γνώμη στη Ναυτεμπορική: http://www.naftemporiki.gr/finance/story/868093/gnomi-poios-ftaiei-gia-to-krax-stis-agores

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 16/10/2014 17:04:13

    Απο τους οικονομικούς συμβούλους της κυβέρνησης, οι γνωρίζοντες στοιχειώδη Τεχνική ανάλυση, άς δουν τα συνεχή πτωτικά gaps στον Dow Jones και άς σκεφθούν ποιά θα είναι η ΠΙΘΑΝΗ συνέχεια και για πόσο διαστημα

  36. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 16/10/2014 17:42:45

    "Χειραγωγούν". Και μάλιστα "ειδικά τα Ελληνικά ομόλογα και το ΧΑΑ"... Έμμονες ιδέες ως συνήθως. Ανορθολογισμός 100 %. Για να πεισθήτε δείτε DJ, Λονδίνο, Φρανκφούρτη, futures πετρελαίου. Ξεπούλημα και πανικός είναι, διεθνής. Μια ακόμη φούσκα ξεφουσκώνει. Οι αγορές κατάλαβαν ότι ήρθε η ώρα να πουλήσουν. Πολύ κακό timing εκ μέρους της κυβέρνησής μας. Άγνοια κινδύνου, ως συνήθως.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Uncle Stgm 16/10/2014 20:47:31

      Χειραγώγηση; Α μπα. Καμία. Μικρό δείγμα μόνον: http://www.newmoney.gr/article/69945/tis-epomenes-6-evdomades-tha-allaxei-heria-i-misi-ellada#ixzz3GJE6VNVb Και κάτσε μετά εσύ Έλληνα να μαλώνεις αν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ ή ο Σαμαράς.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Διογένης 16/10/2014 20:58:40

        Αφού το λένε τόσο "έγκυροι αναλυτές", μια καλή ιδέα είναι λοιπόν να βάλουμε το πιστόλι στο τραπέζι. Για να φοβηθούν και να παύσουν να χειραγωγούν (τα futures αργού, τον Ντάου Τζώνη, τη Λουκανικούπολη, το City και μαζί μ' αυτά το ΧαΧαΑΑ και τα Ελληνικά ομόλογα). Όχι, κανείς δεν φταίει: Ούτε η κυβέρνηση, ούτε ο Σφύριζα: Όλοι οι επενδυτές του κόσμου θέλουν να αγοράσουν φτηνά Ελληνικά ακίνητα και επιχειρήσεις χωρίς πελάτες ("ο ομφαλός της γής" βλέπετε) .

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Uncle Stgm 17/10/2014 02:52:17

          Αυτός που φταίει είναι πρώτίστως αυτός που δεν αναλύει όλη την πραγματικότητα. Και ακόμη περισσότερο αυτός που τη διαστρεβλώνει, για οποιοδήποτε λόγο και αν συμβαίνει αυτό. Είτε επειδή δεν μπορεί να κάνει μια σοβαρή συζήτηση, είτε επειδή εξυπηρετεί ιδιοτελείς σκοπούς. Π.χ. για τράπεζες μιλάει το ρεπορτάζ (καμία "ανάλυση", ρεπορτάζ είναι), "ακίνητα" απαντάει ο άλλος. Τι να πούμε. Πάλι στο δίλημμα "παπαγαλάκι ή ανόητος" καταλήγουμε δηλαδή. Δεν θέλω να σου τη λέω όλη την ώρα, αλλά με αυτά που γράφεις με αναγκάζεις.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Uncle Stgm 16/10/2014 21:32:20

      Η χειραγώγηση θείε ειναι ο κανόνας ,σιγά να μην περιμένουν τα όρνια να κερδίσουν μόνο απο τις αποδόσεις των ομολόγων και το μέρισμα των μετοχών . Αν τώρα η κυβέρνηση δεν εκτίμησε σωστα το timing ειναι άλλο θέμα . Μην ξεχνάς οτι βρίσκεται μπροστά σε πιθανές εκλογές οπότε δεν έχει και πολλές επιλογές . Αν δεν υπήρχε η εκλογή προέδρου πιστεύω οτι η έξοδος στις αγορές δεν θα υπήρχε στην ατζέντα .

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Naruto 16/10/2014 23:29:56

        Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα: η ανίατη αρρώστεια αυτού του κομματικού συστήματος λέγεται πολιτικαντισμός.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Uncle Stgm 17/10/2014 00:26:43

      οπως και να το δεις η κυβερνηση δεν είχε έλεγχο του timing, και μαλιστα έπαιζε κοντρα στο ρολόι, οι δανειστές έπαιζαν καθυστέρηση σε κρισιμα θέματα (πχ ρυθμιση χρέους), κάποια στιγμή η "διόρθωση" στις αγορές θα συνεβαινε νομοτελειακά, και το πιο αδυναμο χαρτί θα την πληρωνε περισσοτερο, λαμβάνοντας υπόψην και την αβεβαιότητα που δημιουργεί η εκλογή προέδρου θα δυσκολευτεί να επιστρέψει η τιμή σε προηγουμενα επιπεδα ακομα και αν η αγορά ραλλάρει (που και αυτό θα το κανει), Η πραγματικότητα είναι πως οι δανειστές δεν θέλουν να κανουν deal .. για διαφορους λόγους.. π.χ αν δεν ξερουν με ποιον θα εχουν να κάνουν σε 3 μηνες.. αλλα ίσως και για άλλους Αν ηθελαν να κανουν το deal, η αγορά θα το εβλεπε και το 10ετες θα διαπραγματευόταν στο 4% όχι στο 8+%. Απο την στιγμή που πηγαμε σε μνημονιο+PSI οι αγορές επαψαν να παιζουν πια σημαντικό ρολο για την Ελλάδα και εγιναν marketing tool και sideshow. H μοιρα της οικονομίας δεν εξαρτωνταν απο αυτές..και είναι τελείως ουτοπικό να πιστευει κανείς πως οι αγορές θα λειτουργούσαν ως μοχλος πίεσης προς την τρόικα για έξοδο απο τα μνημόνια.. πρεπει να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με το είδωλο και να στραφούμε προς το αντικείμενο Για τις κινησεις στα Ελληνικά ομόλογα δεν ήταν απαραίτητο ουτε στήσιμο, ούτε χειραγώγηση ούτε τίποτα, στην προκειμένη περίπτωση γενικό ρισκο ήταν προς πωληση αδιακρίτως - τα animal spirits την έκαναν μια χαρα την δουλειά απο μόνα τους - horror story υπήρχε

  37. η Dimi avatar
    η Dimi 16/10/2014 18:21:55

    Ηλίας Ψινάκης: «Δυστυχώς, επτωχεύσαμεν» http://youtu.be/rekmxSuoiFE

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 16/10/2014 20:09:32

      Τι απάντησε ο Ντινόπουλος στον Ψινάκη για τα περί πτώχευσης του Δήμου Μαραθώνα http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=64079792

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ η Dimi 16/10/2014 22:22:43

      Μάλλον ένας Ψινάκης μας χρειάζεται αγαπητή Dimi,για να λέει τα πράγματα με το όνομά τους και έξω από τα δόντια! Κι ας του ξεφεύγει και κανένα ''κουκλίτσες μου''...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Κυθήριος 17/10/2014 10:52:41

        Έτσι είναι Κυθήριε. Ο κ. Ηλίας Ψινάκης, συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί του, γεγονός παραμένει ότι είναι ένας έμπειρος επαγγελματίας, διευθυντικό στέλεχος, διαφημιστής της Ελλάδας άριστος, δημοσιοσχεσίτης, άνθρωπος γλωσσομαθής και μορφωμένος με διδακτορικό στα οικονομικά. Προέρχεται από πολύ εύπορη οικογένεια των Φιλιππίνων η οποία κυνηγήθηκε από τον δικτάτορα Μάρκος. Το κυριότερο, είναι ότι θέλει να κάνει με απτό και μετρήσιμο 'Εργο τη διαφορά και προσπαθεί να επαναφέρει τον διαλυμένο Δήμο/όνειδος για την ιστορική περιοχή του Μαραθώνα. Τη δημοτική περιουσία του οποίου, μπορούσε οιοσδήποτε "ημέτερος" να σφετερισθεί «ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΟΗΣ!», λέει. Τρελό πάρτυ 16 χρόνων διασπάθισης πακτωλών δημοσίου χρήματος και υφαρπαγής δημοτικής ακίνητης περιουσίας. Δωδεκάμισι εκατομμύρια Ευρώ τα χρέη του Δήμου Μαραθώνα σήμερα. Είναι δε αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι υπάλληλοι του Δήμου Μαραθώνα, από τη πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του κ. Ηλία Ψινάκη, οι Δημοτικοί Υπάλληλοι προθυμοποιήθηκαν να εργασθούν υπεριωριακά ΑΜΙΣΘΙ, στο πλευρό του νέου Δημάρχου. Και χθες, 16-10-2014, ο κ. Ηλίας Ψινάκης, επισκέφθηκε τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Αργύρη Ντινόπουλο. Και σύμφωνα με το ethnos.gr "το Υπουργείο Εσωτερικών ενέκρινε για τον Δήμο Μαραθώνα προκαταβολή από τους τακτικούς πόρους, ύψους 400.000 ευρώ, προκειμένου να πληρωθούν οι μισθοί των εργαζομένων." Εύγε! στο Υπουργείο Εσωτερικών. Εύγε! στον Υπουργό κ. Αργύρη Ντινόπουλο για την άμεση ανταπόκρισή τους. Θερμά Συγχαρητήρια! στον Δήμαρχο Μαραθώνα, κ. Ηλία Ψινάκη, για την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και την ευαισθησία του, στο θέμα των επί μακρόν απλήρωτων εργαζόμενων του Δήμου του. Για δε τα γυαλιά που φοράει όλες τις ώρες της ημέρας, σύμφωνα με την Espresso, είναι διότι πριν την ανάληψη των καθηκόντων του επισκέφθηκε το σύστημα ύδρευσης του Μαραθώνα, οι αγωγοί του οποίου είναι κατασκευασμένοι από (ξεπερασμένο) αμίαντο.Και από θαύμα δεν έχασε την όρασή του, καθώς προσπαθώντας να ξύσει τη σκουριά ενός σωλήνα, κάποια ρινίσματα αμιάντου έπεσαν στα μάτια του που αμέσως, άρχισαν να πρήζονται. Ο οφθαλμίατρος, του είπε ότι στα παρά πέντε γλύτωσε τη μεταμόσχευση κερατοειδούς. Γι αυτό φοράει συνεχώς (διπλά) μαύρα γυαλιά.

  38. MCA avatar
    MCA 16/10/2014 19:11:16

    Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών αποδεικνύουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αν βγει ποτέ κυβέρνηση, δεν πρόκειται να εφαρμόσει σχεδόν τίποτα από όσα υπόσχεται. Ειδικά στο θέμα του χρέους.

  39. η Dimi avatar
    η Dimi 16/10/2014 20:31:10

    CarAndDriver: H διαφήμιση που προκάλεσε 517 τροχαία! Το προκλητικό μπούστο προκάλεσε χάος! http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33077&subid=2&pubid=7376630

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 17/10/2014 22:47:05

      32χρονος ξύπνησε από αναισθησία κολονοσκόπησης φορώντας ροζ γυναικείο εσώρουχο http://dailym.ai/1wbbzUp (Ίσως, μπέρδεψαν τη κολονοσκόπηση με τη κολποσκόπηση).

  40. Κώστας avatar
    Κώστας 16/10/2014 21:09:09

    Το τι υπέγραψαν οι κυβερνήσεις των μνημονίων δεν μας αφορά εμάς που δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα που καταστραφήκαμε οικονομικά από την υπερφορολόγηση,τα χαράτσια και την "δολοφονία" της αγοράς από τους ΓΑΠ,Παπαδήμο και Σαμαρά.Θα ακολουθήσουμε έναν άλλο δρόμο που θα έχει ψηλά τον άνθρωπο και όχι τις αγορές,όποιος θέλει ακολουθεί αλλιώς το διαβατήριο και με τον Πάγκαλο και την Αλ Σαλεχ!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κώστας 16/10/2014 22:18:51

      Και στον άλλο δρόμο που θα ακολουθήσετε-εντελώς φιλικά στο λέω-πάλι αγορές θα έχει και πάλι θα αναγκαστούμε όλοι μαζί να κατεβούμε χαμηλώτερα...

    • George N avatar
      George N @ Κώστας 17/10/2014 06:37:07

      Ο άλλος δρόμος έχει ακόμα πιο ψηλά τους ανθρώπους που υπερχρέωσαν την χώρα και κατέστρεψαν τον παραγωγικό μηχανισμό της. Και φυσικά θα πανε ακόμα πιο χαμηλά τους υπόλοιπους. Στην πρώην Ανατολική και τώρα Κεντρική Ευρώπη που βρίσκομαι, "η ιδεολογία με κέντρο τον άνθρωπο " είναι ακόμα δυστυχώς εμφανής. Στα κτίρια έκτρωματα δίπλα σε πανέμορφα, από την εποχή πριν από αυτήν.

  41. 40doctor avatar
    40doctor 16/10/2014 22:58:10

    Τα έχω πάρει στο κρανίο με αυτό το άρθρο και έκατσα λοιπόν και το αποδόμησα σημείο προς σημείο. Διαβάστε λοιπόν και μία άλλη οπτική γιατί καλό είναι να μην μεμψιμοιρούμε αλλά να μιλάμε με πολιτικά επιχειρήματα και με βάση την πολιτική πραγματικότητα (όσο και αν πονάει, μπας και τελικά γίνει και κάτι). Η ελληνική αγορά είναι ατελής και στρεβλή και όχι «ρηχή». Ποτέ δεν λειτούργησε ως μία πραγματική αγορά, αλλά κυριαρχούν τα ολιγοπώλια που ρυθμίζουν τις τιμές και πνίγουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό. Η παγκόσμια ζήτηση για φέτα είναι 3πλάσια της παραγωγής μας. Γιατί ακόμα δεν έχει γίνει μία επένδυση στην αύξηση της παραγωγής? Κανείς δεν διακινδυνεύει να επενδύσει στην παραγωγή αφού μπορεί να αυξήσει την τιμή στους ιθαγενείς και προστατεύεται και από ΠΟΠ. Επίσης, υπάρχουν πολλά τεχνητά εμπόδια στην άσκηση επαγγελμάτων και στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Οι αυστηροί έλεγχοι και οι τρελές προσαυξήσεις οφειλών επιβάλλονται επιλεκτικά και αφανίζουν τις επιχειρήσεις χωρίς «γνωριμίες», από ένα περίπτερο μέχρι μία μεγάλη βιομηχανία. Ο ιδιωτικός τομέας είναι κρατικοδίαιτος. Ακόμα Σοβιετία είμαστε και τα 2 χρόνια είναι ήδη πολλά από τότε που λειτούργησε η συγκυβέρνηση. Είμαστε μία χώρα όπου αν κάποιος ξεφύγει από το επάγγελμα του γονιού του, το σύστημα θα τον ξεράσει, αντιγράφουμε το σύστημα των καστών με επιτυχία που θα ζήλευαν ακόμα και οι Ινδοί. Τόσο «ελεύθερη» αγορά!Ναι οι αγορές κάνουν κουμάντο και ο σκοπός τους είναι το κέρδος. Μέχρι τώρα τι έγινε για να θωρακιστεί η ελληνική οικονομία? ΤΙΠΟΤΑ. Ακόμα και τα τελευταία δύο χρόνια, δεν έγινε τίποτα που να βελτιώνει το επιχειρηματικό κλίμα, δεν πατάχθηκε η γραφειοκρατία και δεν έγινε κανένας σχεδιασμός για την ανάπτυξη της απασχόλησης, της κατάρτισης του ανθρωπίνου δυναμικού και την προσέλκυση Άμεσων Ξένων Επενδύσεων. Για όλους τους παραπάνω λόγους και πολλούς άλλους ακόμα, η Ελλάδα δεν έχει ξεπεράσει την κρίση και δεν προβλέπεται να την ξεπεράσει.Δεν έχεις τη δύναμη να διώξεις την τρόικα διότι δεν είσαι σοβαρό κράτος που φροντίζει για την ευημερία των πολιτών του και την ανάπτυξη του.Βεβαιότατα έχουμε ανάγκη από πιστώσεις και ο απλούστατος λόγος για αυτό είναι ότι ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Η οικονομία μας είναι μεταπρατική της εισαγόμενης παραγωγής και η κατανάλωση αποτελεί αιμορραγία. Δεν έχουμε καταφέρει να παράγουμε τίποτα πέρα από άμμο, τούβλα και τσιμεντόλιθους. Η οικοδομή δεν είναι εξαγωγικό προϊόν, ενώ τα δημόσια έργα (δρόμοι, τούνελ, κτλ) είναι αντιπαραγωγικές επενδύσεις με μεγάλο κόστος και μικρό όφελος για την κοινωνία και την οικονομία.Το πρώτο βήμα προς την αυτονομία είναι η ΠΑΡΑΓΩΓΗ. Πρέπει να παράγουμε ανταγωνιστικά προϊόντα και να τα εξάγουμε στις αγορές των εταίρων μας. Οι πωλήσεις ελληνικών προϊόντων σε ξένες αγορές είναι μία έμμεση μορφή χρηματοδότησης τόσο της αποπληρωμής του χρέους όσο και της ανάπτυξης. Πως όμως θα παράγουμε όταν η οικονομία μας, το κράτος, ακόμα και η νοοτροπία μας προάγει ένα εύκολο, μεταπρατικό και ουσιαστικά παρασιτικό, μοντέλο οικονομίας?Πως θα γίνουν μεταρρυθμίσεις για να ξεφύγουμε από την υποανάπτυξη και το φαύλο κύκλο του χρέους, όταν τα συμφέροντα είναι δομημένα στο παρόν αντιπαραγωγικό οικονομικό μοντέλο που κατέστρεψε τη χώρα? Πρέπει να παρθούν μέτρα για μία ήπια προσαρμογή σε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο με θετικά και αρνητικά κίνητρα. Ποια πολιτικά πρόσωπα θα σχεδιάσουν και θα εφαρμόσουν μεταρρυθμιστικά μέτρα? Οι σοβαροφανείς πολιτικάντηδες που κυριαρχούν σήμερα? Πόσες καλές ιδέες και πράξεις έχει να επιδείξει κάθε πολιτικός που διετέλεσε μέλος της κυβέρνησης την τελευταία 2ετία και που ωφέλησε την κοινωνία και την οικονομία? Περνάνε και δεν ακουμπάνε, όταν o κόσμος υποφέρει από φτώχεια και ανεργία.Έτσι όπως τα κάνανε μονομερής διαγραφή χρέους είναι πολύ δύσκολη και χρειάζεται την αμερικανική στήριξη. ΔΝΤ και ΗΠΑ δεν θεωρούν το χρέος βιώσιμο, άρα κούρεμα. ΕΕ και Γερμανία θεωρούντο χρέος βιώσιμο, άρα όχι κούρεμα. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Τον μπουλκουμέ όμως τον τρώει ο συνήθης ύποπτος: ο ελληνικός λαός. Η μοναδική λύση είναι μία: ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ, δώσε για να πάρεις, να μειώσουμε, να αναβάλλουμε, μετακυλίσουμε, να ανταλλάξουμε. Όλα μαζί. Έξυπνα είναι τα παιδιά της EUROBANK στο ΥΠΟΙΚ, τελειώσανε και Harvard και Warwick...θα τα καταφέρουν να διαπραγματευτούν ένα εφικτό πλάνο αποπληρωμής.
    Ο λαός δεν είναι αλλοπρόσαλος, ούτε πλανημένος. Ο λαός ψηφίζει ανάλογα με το συμφέρον του. Αν η κυβέρνηση δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πολλών και αναλίσκεται σε παπαρολογίες, τότε: Bye, bye! Μάλλον, θα εκλέξει κάποιον άλλον.Την εποπτεία την προκάλεσε η ελληνική πλευρά και θα τερματιστεί με τη θέληση της ελληνικής πλευράς. Ακόμα και αν δεν είχαμε σημειώσει καμία πρόοδο στα δημοσιονομικά μας, αν είχαμε φροντίσει να είμαστε ένα απλά σοβαρό κράτος και να έχουμε πολιτικό λόγο στα Βαλκάνια και στην Ανατολική Μεσόγειο, με τόσα προβλήματα (Τυνησία, Λιβύη, Αίγυπτος, Παλαιστινιακό, Συρία, Ιράκ, κτλ.) για τη Δύση και τους Σαουδάραβες θα μπορούσαμε να είχαμε συνδέσει πολιτικά και οικονομικά θέματα και να βελτιώσουμε τη θέση μας και στα δύο πεδία. Η εξωτερική πολιτική δεν είναι πυρηνική φυσική, αλλά όταν έχεις βάλει έναν ιατροδικαστή στο ΥΠΕΞ, τότε κάποτε το πτώμα θα βρωμίσει! Στην επόμενη κρίση με την Τουρκία θα ξεβρακωθούμε πάλι? Τόσα υπερόπλα μας αγόρασε ο Άκης.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ 40doctor 17/10/2014 02:45:28

      Ενδιαφέροντα τα όσα λέτε. Αντί πολλών άλλων, μία μόνον παρατήρηση: Ο λόγος που δεν παράγουμε φέτα για όση ζήτηση υπάρχει, είναι ότι υπάρχει έλλειμμα σε ελληνικό αιγοπρόβειο γάλα (μόνον από ελληνικό μπορεί να γίνει φέτα). Και υπάρχει έλλειμμα σε γάλα, διότι πολύ απλά ελάχιστοι νέοι μας κάθονται να βοσκήσουν πρόβατα - και ακόμη λιγότερες νέες μας θα παντρευτούν αυτόν που βόσκει πρόβατα. Το όνειρο της μέσης ελληνικής οικογένειας είναι πάει το παιδί στο πανεπιστήμιο, ακόμη και εάν είναι μαθητής του 11-12. Πάει στην Αγγλία, "αγοράζει" ένα πτυχίο και επιστρέφει. Τώρα με την κρίση έχει τα "κολέγια" που αναγνωρίζονται πλέον οι βαθμοί τους. Μετά αναρωτιέται γιατί δεν βρίσκει δουλειά και αν τυχόν και τους πεις να βοσκήσει πρόβατα (για αυτό ήταν κατάλληλος), θα σου πει "έχω τρία πτυχία, με προσβάλεις" (τρία, διότι ενδιαμέσως "αγόρασε" και δύο μεταπτυχιακά). Κι όμως. Αυτός πρέπει να βοσκήσει πρόβατα. Αλλά δεν θα βοσκήσει πρόβατα. Και αυτό είναι το βαθύτερο πρόβλημά μας. Το ΠΑΣΟΚ έφερε μια κοινωνική ανακατανομή και μια κοινωνική αναξιοκρατία στην οποία η ισοπέδωση λειτούργησε ασφαλώς υπέρ των άχρηστων και η επόμενη γενιά βγήκε συνολικά καλομαθημένη, ώστε να μην είναι πια δυνατή η επίγνωση του ποιος είναι καλός και ποιος όχι. Οπότε συνωστίζονται όλοι στα "καλά" επαγγέλματα και καταλήγουμε να "μην παράγουμε τίποτα" (όσο και εάν αυτό δεν ισχύει, αλλά για να συνενοούμαστε για αυτό που εννοείτε), διότι πολύ απλά κανένας δεν θέλει να παράγει. Το όραμα ήταν το βόλεμα μετά το πτυχίο και τώρα που αυτό δυσκόλεψε - εξέλιπε έχουμε πια σοβαρότατο πρόβλημα όχι μόνον ως οικονομία, αλλά και ως κοινωνία. Διότι αυτοί οι άνθρωποι είναι ένα λούμπεν επιστημονικό προλεταριάτο χωρίς πραγματική επιστημονική μόρφωση, που δεν κάνουν τις μη επιστημονικές δουλειές που χρειάζεται η κοινωνία και η οικονομία για να προχωρήσει.

      • 40doctor avatar
        40doctor @ Διογένης 17/10/2014 08:23:35

        Ευχαριστώ για το σχόλιο σας Διογένη. Το "greek dream" δηλ. πτυχίο και βόλεμα που προσέφερε το πασόκ σίγουρα έχει χρεωκοπήσει με οδυνηρές συνέπειες για τους Έλληνες πτυχιούχους. Σημείωση 1: αδικαιολόγητα μεγάλο ποσοστό των δημόσιων υπαλλήλων είναι χωρίς πτυχίο (ΔΕ, ΥΕ και "άνευ κατηγ. εκπαιδ." από την ιστοσελίδα απογραφή ΔΥ είναι σήμερα 39%!!!). Επίσης (σημείωση 2), η ΕΕ και η Ελλάδα υπολείπονται σε ποσοστό πτυχιούχων έναντι ΗΠΑ και Ιαπωνίας, ενώ στόχος είναι το 40% να έχει πτυχίο έως το 2020 και στην Ελλάδα είμαστε στο 28,5% βλ. http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-577_en.htm Τα νούμερα είναι αδιάψευστη απόδειξη. Άρα δεν έχουμε μόνο λιγότερους πτυχιούχους από όσους απαιτεί το αναπτυξιακό πρότυπο της ΕΕ, αλλά είναι και χαμηλής ποιότητας και ελλειπούς επαγγελματικής κατάρτισης. Βέβαια ευθύνες έχει το σχολείο για την ποιότητα των μαθητών που παράγει, χωρίς να φταίνε τα παιδιά, αλλά η συντεχνιακή λογική των εκπαιδευτικών και η "σοσιαλιστική" λογική της λαϊκίστικης και ισοπέδωτικής αναξιοκρατίας. Ευθύνες έχει και το ελληνικό πανεπιστήμιο διότι τα προγράμματα σπουδών εξυπηρετούν τους διδάσκοντες και όχι τις επαγγελματικές προοπτικές των φοιτητών. Έχουμε πια τόσο λίγους μαθητές που θα έπρεπε να λαμβάνουν ΟΛΟΙ παιδεία υψηλοτάτου επιπέδου και κανένα παιδί να μην εγκαταλείπει το σχολείο, ώστε να έχουν τα εφόδια και την ελευθερία να επιλέξουν το μέλλον τους χωρίς εμπόδια. Εϊναι θλιβερό και σπατάλη πόρων να εκπαιδεύουμε γιατρούς για τη Γερμανία και τη Σουηδία, αλλά τί προγραμματισμό έχουμε κάνει στην κατάρτιση για να έχουν οι περιορισμένοι πόροι μας απόδοση? Η παιδεία προσφέρει οριζόντιες δεξιότητες με σημαντικότερη την κριτική σκέψη και την προσαρμοστικότητα, αλλά οι σπουδές πρέπει να οδηγούν σε επαγγελματική αποκατάσταση υψηλότερης ποιότητας και σταθερότητας. Σήμερα με τόση ανεργία, 650.000 άτομα πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα σύμφωνα με μελέτη. Πώς θα καταρτιστούν όλοι αυτοί για να θεραπευτούν και τα λάθη της ανώτατης παιδείας; Σχεδιασμός στη δια βίου μάθηση έχει γίνει; (αρμόδια Υπουργεία Παιδείας και Εργασίας) Δεν εξαλείφεται η ανεργία από τον ένα μήνα στον άλλο, χωρίς σταδιοποίηση της αντιμετώπισης του προβλήματος και αυτό δυστυχώς δεν υπάρχει και εκεί έχει ευθύνες η κυβέρνηση. Κατά τα λοιπά η επένδυση στη φέτα περιλαμβάνει πρωτίστως τα προβατάκια. Το γάλα πια δεν έρχεται από στάνες και βοσκούς, αλλά από μεγάλες μονάδες παραγωγής, αυτές λείπουν από την Ελλάδα και καμία βιομηχανία δεν επενδύει, μόνο εισπράττουν κέρδη τα οποία πάνε που?. Το πασόκ έφερε ισωπεδωτική αναξιοκρατία αλλά το θέμα είναι τι κίνητρα έχει δώσει εδώ και 2 χρόνια η κυβέρνηση για ανάπτυξη και αλλαγή αυτής της νοοτροπίας . Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν παράγουμε ΤΙΠΟΤΑ και ειδικά σε σχέση με αυτά που καταναλώνουμε και σε σχέση με τις απαιτήσεις της ανάπτυξης. Όμως πρέπει να δοθούν κίνητρα και να δηιουργηθούνευνοϊκες συνθήκες επιχειρηματικής ελευθερίας (φιλελευθερισμός κατά Hayek και όχι κατά Θάτσερ) ώστε να αλλάξουν νοοτροπίες και να σταματήσουμε να κάνουμε τα λεφτά μας τσιμέντο και τούβλα. Εκεί απαιτείται η παρέμβαση του κράτους και όχι στη διατίμηση του φρέντο και του τοστ στην πλαζ (*%$#@!). ΚΙΝΗΤΡΑ. Με τα κατάλληλα κίνητρα και ελευθερία, αλλάζει η οικονομία και η κοινωνία.

    • Franck avatar
      Franck @ 40doctor 17/10/2014 09:06:07

      40Doctor, Καλή η αυτοκριτική, αν και σ' αυτή έχουμε σίγουρα αναδειχτεί πρώτοι στον κόσμο όπως και στη φορολογία... Αν υποθέσουμε οτι έχεις δίκιο, κι οτι το μυστικό προς την ανάπτυξη και την αυτονομία είναι η ΠΑΡΑΓΩΓΗ,
      τότε σίγουρα οι υπόλοιποι εταίροι μας στην ΕΕ το ξέρουν ήδη και το εφαρμόζουν. Αν λοιπόν ΟΛΟΙ γίνουμε αυτάρκεις ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ, δεν θα έχει ΚΑΝΕΙΣ ανάγκη τα προιόντα του άλλου, οπότε πάπαλα η θεωρία. Η Ελλάδα έχει τέσσερις πανίσχυρους οικονομικούς τομείς που της επέτρεψαν να είναι μέσα στις 30 πλουσιώτερες χώρες στον κόσμο, παρά τα μεγάλα κουσούρια της που αναφέρεις και που όλοι τα ξέρουμε εδώ και 50 χρόνια τουλάχιστο.(Αυτά αυξάνουν στο έπακρο τις κοινωνικές ανισότητες, π.χ. οι Ελληνες ζάπλουτοι είναι πολύ πλουσιώτεροι απο τους αντίστοιχους Γερμανούς , όμως αυτό στον καπιταλισμό είναι "αποδοτικό" στοιχείο, γιατί αναγκάζει τους φτωχούς να κάνουν δυό και τρείς δουλειές χωρίς διακοπές, για να καλύψουν την κοινωνική αδικία σε βάρος τους, χωρίς αυτό να μειώνει τα κέρδη των ισχυρών) Γι αυτό ακόμα και τώρα οι Νταβατζήδες και οι πολιτικοί τους συντηρούν με νύχια και με δόντια αυτό το "σύστημα" που αυτοί έχουν επιβάλλει, κάνοντας ακόμα και τους δανειστές να αναρωτιούνται γιατί μόνο οι ίδιοι Ελληνες πλούσιοι παίρνουν τα έργα και τα "φιλέτα" που προέκυψαν απ' τα μνημόνια...Εχουμε λοιπόν: 1. Την μεγαλύτερη εμπορική ναυτιλία στον κόσμο . 2. Το ακμαιότερο και διεισδυτικώτερο εμπόριο και Τραπεζικό σύστημα στην Ν.Α. Ευρώπη. 3.Την πρώτη θέση στην Ν.Α. Ευρώπη στις πάσης φύσεως κατασκευές. 4. Μεταξύ των 3-4 πρώτων θέσεων στον Ευρωπαικό και Παγκόσμιο τουρισμό. Mην ξεχνάμε οτι η πλουσιώτερη χώρα στον κόσμο είναι το Λουξεμβούργο, που κυριολεκτικά δεν παράγει απολύτως τίποτα. Διότι απλά ο αποδοτικώτερος και "παραγωγικότερος" τομέας της οικονομίας σήμερα είναι ο Χρηματοπιστωτικός τομέας, αλλα αυτός μόνο με άδεια των δανειστών και "εταίρων" μας μπορεί να μας επιτραπεί όπως είχε επιτραπεί στην Κύπρο , αλλά τώρα εν μια νυκτί της τον έκοψαν...

      • 40doctor avatar
        40doctor @ Franck 17/10/2014 14:17:31

        Αγαπητέ Franck, Ευχαριστώ για το σχόλιο σου, θα ήταν χαρά μου να καταθέσω την άποψη μου στα όσα ανέφερες. Βεβαίως και αν γίνουν όλοι αυτάρκεις τότε θα πάψει το διεθνές εμπόριο, επειδή όμως η αυτάρκεια είναι πολύ δύσκολη, ή και ακατόρθωτη για τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών, υπάρχει το «συγκριτικό πλεονέκτημα», δηλ. παράγεις και εξάγεις κυρίως προϊόντα που παράγεις φτηνότερα και καλύτερα από άλλους και εισάγεις προϊόντα που δεν μπορείς να παράγεις με συγκριτικό πλεονέκτημα. Αυτή είναι η απάντηση της θεωρίας στο πρόβλημα που ορθά επισήμανες. Τα αδύνατα σημεία της ελληνικής οικονομίας δεν υπάρχουν εδώ και 50 χρόνια, υπάρχουν κυρίως μετά το κύμα «κρατικοποιήσεων» της δεκαετίας του 1980 και τον ηθικό κίνδυνο που δημιούργησε για την ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα η κομματική ευνοιοκρατία και τα χαριστικά θαλασσοδάνεια. Το κράτος που επιχειρεί να ασκήσει επιχειρηματική δραστηριότητα το ζήσαμε και απέτυχε παταγωδώς στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Το ότι ξέρουμε εδώ και καιρό τις δομικές αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας δεν μας απαλλάσσει από τις ευθύνες μας και κυρίως την ευθύνη της κυβέρνησης να τις θεραπεύσει. Απλά αυτές οι αδυναμίες είναι δομικές, για αυτό αλλάζουν πιο δύσκολα, αλλά δεν ακατόρθωτο αν υπάρχει πολιτική βούληση. Παντού υπάρχουν ζάμπλουτοι, αλλά πρέπει να υπάρχουν και ισορροπίες. Οι ισορροπίες δημιουργούνται από την ελευθερία που δίνει η δυνατότητα σε αυτούς που έχουν μία επιχειρηματική ιδέα να την υλοποιήσουν χωρίς αθέμιτα εμπόδια και να πετύχουν, ή να αποτύχουν. Η πρόσβαση στην ελεύθερη αγορά είναι μορφή κοινωνικής δικαιοσύνης, διότι ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει. Ο καθένας πρέπει να έχει την ελευθερία να φτάνει όσο ψηλά μπορεί και το κράτος να διορθώνει τις αποτυχίες της αγοράς και να προστατεύει τους αδύναμους και να καταπολεμά την φτώχεια και τις ακραίες ανισότητες (παλιά και πετυχημένη συνταγή). Για τα σημεία που ανέφερες: 1. Είναι μεγάλο πράγμα να είμαστε η μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο αλλά να επισημάνω ότι τα πλοία είναι υπό άλλες σημαίες και κατασκευάζονται/επισκευάζονται σε άλλες χώρες.Τυχαίο; Δεν νομίζω. 2. Αν δεν μπορούσαμε να εξάγουμε στις συνορεύουσες χώρες μας, μάλλον θα έπρεπε να το κλείσουμε το μαγαζί. Επισημαίνω όμως ότι σε μεγάλο βαθμό εμπορευόμαστε ξένα προϊόντα (καταστήματα ελληνικών αλυσίδων λιανικής). Οι ελληνικές τράπεζες εξαγόρασαν καποιες ξένες τις καλές εποχές, σήμερα όμως οι ελληνικές μητρικές τράπεζες είναι εξαρτημένες. 3. Εκπλήσσομαι που ο ελληνικός κλάδος των κατασκευών είναι πρώτος στην ΝΑ Ευρώπη(????) θα εκτιμούσα αν έδινες περισσότερα στοιχεία. Οι μεγαλοεργολάβοι μας δουλεύουν καλά με τιμή χιλιομέτρου πολύ υψηλότερη από αυτήν σε άλλες χώρες, με επιφύλαξη αναφέρω στοιχεία προ 5ετίας περίπου, ότι το χιλιόμετρο ελληνικού αυτοκινητοδρόμου κοστίζει 11 φορές επάνω από τον γερμανικό αυτοκινητόδρομο-autoban (θα ερευνήσω λίγο να βρω την ακριβή πηγή). 4.Τουρισμός. Πονεμένη ιστορία. Πήρε φωτιά η Τυνησία, η Αίγυπτος, η Μέση Ανατολή, ολίγον και η Τουρκία λόγω τρομοκρατίας και πήραμε τα πάνω μας, ρίχνοντας τις τιμές έως εκεί που δεν έπαιρνε. Γενικά, ο τουρισμός είναι εποχιακός και τα μεγέθη του ευμετάβλητα. Ο τουρισμός υψηλού επιπέδου με τουρίστες υψηλών εισοδημάτων είναι σταθερή πηγή εσόδων και όχι να φορτώνουμε στα τσάρτερ τον κάθε πειναλέο με βραχιολάκι all inclusive. Είναι πολύ θετική η αύξηση του τουρισμού, αλλά θα χαιρόμουν περισσότερο αν σταθεροποιούνταν τα νούμερα με τουρίστες υψηλού εισοδήματος. Δυστυχώς η ανυπαρξία επενδύσεων και στον τουρισμό δείχνουν ότι δεν θα ξεφύγουμε από το ξεπερασμένο μοντέλο του μαζικού τουρισμού: rooms to let, sea-sun-sex, souvlaki-mousaka, με ολίγα αρχαία, κτλ. Το Λουξεμβούργο δεν είναι η πλουσιότερη χώρα στον κόσμο, μάλλον έχει ένα από τα υψηλότερα κατά κεφαλήν εισοδήματα. Η πολιτική διασταυρώνεται με την οικονομία και για κάθε τύπου ανάπτυξη χρειάζεται και πολιτική στήριξη των «στρατηγικών συμμάχων» μας και των εταίρων μας. Αυτό συμβαίνει κυρίως με το άνοιγμα των αγορών τους (και) στα ελληνικά προϊόντα (σε ποια ελληνικά προϊόντα όμως;). Κανείς όμως δεν θα αγοράζει από εμάς αν δεν προσφέρουμε ανταγωνιστικά προϊόντα στα οποία έχουμε το «συγκριτικό πλεονέκτημα». Έχουμε ζητήσει μέχρι τώρα στην ΕΕ κάτι που θα αποφέρει απτά οικονομικά ανταλλάγματα; Από παχιές δηλώσεις στήριξης των εταίρων μας (και απειλές) έχουμε χορτάσει. Πρακτικά θέματα, π.χ. αυξήσαμε τις εξαγωγές βρώσιμων ελιών, ή τυποποιημένου ελαιολάδου στην ΕΕ;;; Τι περιμένουμε; Έγιναν επενδύσεις για την αύξηση της παραγωγής τυποποιημένου ελαιολάδου από εταιρείες ελληνικών συμφερόντων;;; Λογοπαίγνιο: Όλο λάδι και από τηγανίτα τίποτα! Η κυβερνητική πολιτική πρέπει να έχει μετρήσιμα αποτελέσματα. Έτσι έρχεται η ανάπτυξη και οι θέσεις εργασίας. Το πρόβλημα δεν είναι η «επικοινωνία» του κυβερνητικού έργου, ή οι άσπλαχνες αγορές, ή γιατί το Λουξεμβούργο δεν παράγει τίποτα και είναι ο καλύτερος «κουμπαράς» της Ευρώπης μετά την Ελβετία (με ποιους συνορεύει το Λουξεμβούργο και κυρίως από ποιους κυβερνάται, γιατί εδώ κάποιοι μιλήσανε σοβαρά για δήμευση μέρους των μεγάλων καταθέσεων). Το πρόβλημα είναι τι μέτρα παίρνει η κυβέρνηση για να βελτιωθεί η κατάσταση. Ξέρουμε που είμαστε, η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, το θέμα είναι με ποια βήματα θα πάμε εκεί που θέλουμε και θα έρθει ανάπτυξη. Η κυβέρνηση οφείλει να σχεδιάσει και να εφαρμόσει μέτρα για την ανάπτυξη της χώρας και την αύξηση της απασχόλησης. Όποιος δεν μπορεί να πάει σπίτι του, έχουν και άλλοι το δικαίωμα στην αποτυχία, ο λαός όμως ζει με δανεικό χρόνο. Ήδη 160.000 νέοι Έλληνες με υψηλή κατάρτιση και μόρφωση επέλεξαν την μετανάστευση ανεξάρτητα του ποιος κυβερνούσε από το 2010 έως σήμερα. «Ευτυχώς» αντικαταστάθηκαν από πολλαπλάσιους φίλτατους λαθρομετανάστες. Ευχαριστώ που διαβάσατε ένα μακροσκελές κείμενο, ελπίζω να συνέβαλα και εγώ σε μία μεγάλη συζήτηση που είναι δύσκολο να εξαντληθεί.

  42. Ρηνα avatar
    Ρηνα 17/10/2014 11:05:33

    Σωστα ολα τα παραπανω σχολια, απλα να προσθεσω οτι μολις αρχισει να μειωνεται η να εξαφανιζεται η "παραγωγικη" κατηγορια των συνταξιουχων που ακομα μπορουν να αιμοδοτουν τα ανεργα παιδια κι εγγονια τους, τοτε θα ξεδιπλωθει σε ολη της την εκταση η καταστροφη της χωρας, η ελλειψη παραγωγης και ολα οσα περιγραψατε παραπανω. Διοτι τα μισα θα πανε εις την αλλοδαπην και τα υπολοιπα θα φυτοζωουν στις ΕΟΖ. Τοτε και προβατα θα βοσκησουν και οι λαθρο μπορει και να εξαφανιστουν, αλλα ολοι ελπιζουν οτι δεν θα προλαβουν να γινουν ετσι τα γεγονοτα και εν τω μεταξυ πινουν καφε στις χιλιαδες νεες καφετεριες που ξεφυτρωνουν...

  43. foths avatar
    foths 17/10/2014 11:41:48

    7.Πρέπει να κάνουμε μεταρρυθμίσεις που όλο αφήνουμε στη μέση. Αυτό είναι μονόδρομος.
    μετάφραση: πρέπει επιτέλους να διώξουμε αυτούς που πληρώνουμε για να κάθονται στο δημόσιο ώστε να μειώσουμε την φορολογία μπας και μας εμπιστευτεί κανένας χριστιανός και επενδύσει στην μπανανία. πρωτογενές πλεόνασμα σου λέει, ας κάνει την φορολογία 100% στις επιχειρήσεις και ας τα μοιράσει με νέες θέσεις στο δημόσιο, με δωρεάν ρεύμα σε 500.000 οικογένειες (γιατί όχι, ο τσίπρας είπε μόνο σε 300.000 θα δώσει) ας δώσει και 5.000 ευρώ με κλήρωση λότο σε όλους τους Έλληνες για να μην είναι κανένας παραπονεμένος, ή ας μας βολέψει όλους στο δημόσιο και να αλληλοεξυπηρετούμαστε μεταξυ μας, έλεος.

  44. chp avatar
    chp 17/10/2014 12:49:08

    Συμφωνώ ότι η ανάπτυξης της παραγωγής είναι αυτό που δυστυχώς λείπει από τα άθλια προγράμματα και από το πιο άθλιο πολιτικό σύστημα . Η Ελλάς παρ'όσα λέγονται έχει και με αυτό το σύστημα σπουδών αξιόλογες μονάδες αλλά δεν έχει ένα σωστό σύστημα οργανώσεως τους. Από την άλλη οι αγορές με το fiat money είναι αναγκασμένες να δανείζουν . Διότι η ύπαρξη του χρέους σημαίνει την παροχή χρήματος εκ του μηδενός. Ειναι όμως ευαίσθητες σε περιπτώσεις που συμβεί μια χρεοκοπία (γιατί έχουν τεράστιο συντελεστή μόχλευσης) .Αν έχεις οικονομικά χαρακτηριστικά στην πραγματική οικονομία σαν αυτά της Ελλάδος και έχεις μπλέξει σε μια πιστωτική φούσκα εντος μιας νομισματικής ένωσης θα σε δανείσουν με μή βιώσιμα επιτόκια ή και καθόλου . Δεν θα σου πούν ποτέ οι πιστωτές τι να κάνεις για να έχεις οικονομική υγεία ,μόνος σου πρέπει να το βρείς και αυτοί απλώς θα σε κυνηγάνε παρακαλώντας . Και εσύ θα κρίνεις εάν πρέπει να τους δώσεις τροφή ή όχι ,ανάλογα με τα συμφέροντα σου. Ουσιαστικά με την πιστωτική φούσκα ,έχουμε διαλύσει το υγιές πιστωτικό σύστημα το οποίο θα τροφοδοτούσε την υγιή ανάπτυξη με ένα ολιγοπωλιακό σύστημα εντός ΕΕ το οποίο εκμεταλλεύεται τον νομισματικό αποπληθωρισμό με πιστωτικό υπερπληθωρισμό. Η χαρά του κάθε ολιγάρχη κρατικοδίαιτου τραπεζίτη! Είναι φυσιολογικό η φούσκα να σκάσει . Το θέμα είναι να αλλάξουμε μετά την νοοτροπία μας και φυσικά τους πολιτικούς μας με νέες δυνάμεις που δεν θα χρωστάνε πουθενά. Κάποτε στο Αμστερνταμ ένας κλέφτης μπήκε σε ένα σπίτι και άρπαξε μονο μερικούς βολβούς τουλίπας.Η αστυνομία τον κυνήγησε και τον συνέλλαβε με τον τελευταίο βολβό στο στόμα του μισοφαγωμένο . Οι βολβοί άξιζαν όσο το σπίτι ,οι άμαξες και τα μετρητά που δεν κατάφερε να αρπάξει .Μιλάμε για μιά από τις πρώτες φούσκες του καπιταλισμού . Από τότε τι άλλαξε ουσιαστικά ?

  45. Εγώ avatar
    Εγώ 17/10/2014 13:11:01

    Η ΝΔ έπεσε, όπως και με τα Ζάππεια, στην ίδια παγίδα εκείνη του Αριστερού λαϊκισμού. Όποιος παρακολουθεί ευρωπαϊκό Τύπο, όποιος μιλά με σοβαρούς ανθρώπους στην Ευρώπη γνωρίζει ότι έξοδος από τα Μνημόνια, έτσι όπως την ονειρεύονται κάποιοι πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Η ΝΔ όφειλε να το εξηγήσει αυτό πολύ ξεκάθαρα στους πολίτες. Αντιθέτως, μέσα σε πανικό από τις κομμουνιστικές εξαγγελίες Τσίπρα και από την ανταπόκριση που αυτές είχαν στο πόπολο, επέλεξε αν κυλιστεί στη λάσπη του λαϊκισμού που έστρωσε ο ΣΥΡΙΖΑ. Λάθος, καθώς εκεί βρίσκεται το προνομιακό πεδίο της Αριστεράς. Πρακτικά, για άλλη μια φορά η Δεξιά επέλεξε μια αντιπαράθεση σε τακτικό επίπεδο αντί να θέσει στρατηγικούς στόχους. Ας λέει ό,τι θέλει ο Τσίπρας, ας υπόσχεται ό,τι γουστάρει ο Σκορλέτης, ας χάσουμε ακόμα και τις εκλογές. Θα είναι μια ήττα σε τακτικό επίπεδο. Εμείς έπρεπε να μείνουμε σοβαροί και άκαμπτοι μπροστά στον λαϊκισμό με ξεκάθαρες και κρυστάλλινες θέσεις, βασιζόμενες στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Και αν το κάναμε αυτό, τρεις - το πολύ - μήνες μετά την άνοδο του 15μελους στην εξουσία, ο λαϊκισμός και η Αριστερά που δεν "κυβέρνησε ποτέ" θα είχε ξεβρακωθεί μία και καλή στα μάτια του λαού. Αυτό θα ήταν στρατηγική νίκη και αυτός θα έπρεπε να είναι ο στόχος μας για να αποτινάξουμε για πάντα το δήθεν ηθικό πλεονέκτημα της Αριστεράς από τη συνείδηση του Έλληνα. Αντ' αυτού επιλέξαμε υποσχέσεις για έξοδο στις αγορές, φάγαμε τον Γεωργιάδη και κάναμε υπουργούς τη Βούλτεψη, τον Ντινόπουλο και τον Τζέρι. Φαντάσου και να 'μασταν Αριστεροί δηλαδή. Και τώρα ζητάμε από τον ψηφοφόρο να ακούσει σκληρές αλήθειες; Τώρα πέταξε το πτηνό.

  46. η Dimi avatar
    η Dimi 17/10/2014 13:42:49

    "Ο Τούρκος ... Chobanis έχασε δικαστικά" http://www.antinews.gr/KOINONIA/O-Tourkos-Chobanis-ekhase-dikastika/ *** "To Βερολίνο δεν μπορεί πλέον να συνεχίσει μόνο του" http://on-msn.com/Zxfyij

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.