#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/02/2010 23:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απλά μαθήματα οικονομικών στον πρωθυπουργό της χώρας

 



Ποιος είναι ο Έλληνας ασθενής;

 Κάποιος πρέπει να κάνει απλά μαθήματα οικονομικών στον κ. Παπανδρέου. Ξεκινώντας από τον όρο «αγορά». Ο καλύτερος ορισμός που έχει δοθεί ποτέ, είναι: Αγορά είναι «πολλοί άνθρωποι που περιμένουν να συμβεί κάτι». Φαίνεται παράξενο;

 Ας πάρουμε οποιοδήποτε προϊόν: πορτοκάλια. Λόγω καιρικών συνθηκών, «πολλοί άνθρωποι» που εμπορεύονται πορτοκάλια «περιμένουν» χαμηλή παραγωγή. Σπεύδουν να κλείσουν αγορές και η τιμή ανεβαίνει. Όμως, όταν έρχεται η συγκομιδή, η παραγωγή πηγαίνει απροσδόκητα καλά. «Πολλοί άνθρωποι περιμένουν» τότε, ότι τα πορτοκάλια που αγόρασαν νωρίς σε υψηλές τιμές (όταν «περίμεναν» χαμηλή παραγωγή), θα τους μείνουν και ξεπουλούν σε χαμηλή τιμή.

 Και η άνοδος και η πτώση της τιμής οφείλεται στο ότι «πολλοί άνθρωποι περίμεναν να συμβεί κάτι». Στη πρώτη, να μην υπάρχουν πολλά πορτοκάλια, στη δεύτερη ότι θα δυσκολευτούν να πουλήσουν.

 Ας δούμε την τιμή μιας μετοχής. Αν «πολλοί άνθρωποι περιμένουν» να ανακοινωθούν κέρδη και υψηλό μέρισμα, τότε αγοράζουν τη μετοχή για το μέρισμα. Η τάση για αγορές προκαλεί «πολλούς ανθρώπους να περιμένουν» να ανεβεί η τιμή της μετοχής και, αγοράζοντας, η τιμή ανεβαίνει κι άλλο. Αντίστροφα θα συμβεί εάν «πολλοί άνθρωποι περιμένουν» ζημιές.

 Κρίσιμη λεπτομέρεια: Στα παραδείγματα, οι διακυμάνσεις τιμών είναι άσχετες με την πραγματικότητα. Σχετίζονται μόνον με προσδοκίες. Στα πορτοκάλια, π.χ., η αρχική άνοδος δεν είχε σχέση με την πραγματική, υψηλή τελικά συγκομιδή, αλλά με την προσδοκία χαμηλής συγκομιδής. Η αγορά λειτουργεί όχι με την «πραγματική» πραγματικότητα, αλλά με την προσδοκία που δημιουργούν ενδείξεις της πραγματικότητας.

 Γίνεται αντιληπτό λοιπόν, αυτό που λέγεται με τη φράση «το σημαντικότερο πράγμα στην οικονομία είναι το κλίμα». Το κλίμα είναι οι οικονομικές προσδοκίες.

 Ας δούμε τώρα τι γίνεται με ολόκληρες χώρες: Αγορά εξακολουθεί να είναι «πολλοί άνθρωποι που περιμένουν να συμβεί κάτι».

 Ο νέος επικεφαλής της χώρας, αναλαμβάνοντας, λέει ότι «η χώρα είναι στα πρόθυρα της χρεωκοπίας», «η οικονομία είναι στην εντατική», «δεν υπάρχει σάλιο». Δημιουργεί προσδοκία ότι η χώρα θα αντιμετωπίσει προβλήματα. Έρχεται τότε ένας οίκος αξιολόγησης και υποβιβάζει την αξιολόγηση της χώρας. Την άλλη στιγμή αρχίζει κερδοσκοπική επίθεση. Η χώρα υποψιάζεται ότι ο οίκος το έκανε επίτηδες, για να ωθήσει την κερδοσκοπική επίθεση, αλλά δεν μπορεί να διαμαρτυρηθεί, διότι θα της απαντήσει «ο πρωθυπουργός σας είπε ότι είστε στα πρόθυρα της χρεωκοπίας».

 Η υποβίβαση ελκύει τη διεθνή προσοχή. «Πολλοί άνθρωποι» αναρωτιούνται αν η χώρα πράγματι είναι «στα πρόθυρα της χρεωκοπίας». Αν είναι έτσι, δεν θα δανείσουν άλλα λεφτά στη χώρα. Σοβαροί αναλυτές αποφαίνονται ότι, αν η χώρα δεν πάρει μέτρα, τότε υπάρχει μικρός κίνδυνος χρεωκοπίας. «Πολλοί άνθρωποι περιμένουν» τότε από τη χώρα να πάρει μέτρα. Αδύνατον, σκέφτονται, να μην πάρει μέτρα όταν υπάρχει ρεαλιστικός, έστω μικρός, κίνδυνος χρεωκοπίας. Αν πάρει μέτρα τη στιγμή που «περιμένουν πολλοί άνθρωποι», τότε εκλείπει το σενάριο της χρεωκοπίας.

Ο πρωθυπουργός όμως δίνει συνέντευξη (Ζάππειο...) όπου μιλάει για όλα, εκτός από τη λήψη μέτρων. «Πολλοί άνθρωποι» που έχουν δανείσει λεφτά, ξαναμελετούν το σενάριο της χρεωκοπίας. Κάποιοι αρχίζουν να πουλούν ομόλογα της χώρας και η αξία τους πέφτει. Κάποιοι άλλοι βγάζουν πολλά χρήματα επενδύοντας σε περαιτέρω πτώση, που ήδη «πολλοί άνθρωποι περιμένουν». Τα ομόλογα πέφτουν συνεχώς, όμως ο επικεφαλής της χώρας είναι απασχολημένος: Κατηγορεί τους προηγούμενους, μιλάει για αναξιοπιστία, για διαφθορά, για αδυναμίες της χώρας. Αυτός βέβαια θα τα διορθώσει όλα.

 Μέχρι όμως να τα διορθώσει, «πολλοί άνθρωποι περιμένουν» το υπέρογκο κόστος της αύξησης των επιτοκίων να επιτείνει τα προβλήματα, ενώ «δεν περιμένουν» να τα διορθώσει αυτός που δεν παίρνει στοιχειώδη μέτρα, ενώ το πρόβλημα επείγει.

 «Πολλοί άνθρωποι περιμένουν» πια ότι η χώρα δεν θα χρεοκοπήσει μόνον με εξωτερική βοήθεια. Βοήθεια όμως όλο ακούγεται και όλο δεν έρχεται. Αν και στο όριο της πλήρους κατάρρευσης, ο επικεφαλής παίρνει μέτρα, πλέον «πολλοί άνθρωποι περιμένουν» να μην πάει καλά. Παρά την καταστροφική αδράνεια, συνεχίζει να μιλάει με μελοδραματικούς τόνους και εκλιπαρεί πότε για ευρωομόλογο, πότε για άλλου είδους δανεικά.

 Γυρίζουμε στην κρίσιμη λεπτομέρεια: Όσα περιγράφηκαν ήταν άσχετα με όσα πραγματικά συνέβαιναν στη χώρα. Σχετίζονταν μόνον με προσδοκίες. Αντί όμως ο πρωθυπουργός να κατανοήσει τον απλό μηχανισμό των αγορών, των «πολλών ανθρώπων που περιμένουν να συμβεί κάτι», δαιμονοποιεί όσους «περιμένουν να συμβεί» αυτό που ο ίδιος πρώτος είπε.

 Αυτά κάνει λάθος ο κ. Παπανδρέου και δεν πέφτουν τα έρμα τα spread. Η αρνητική ψυχολογία που με κάθε τρόπο δημιουργεί εις βάρος της χώρας διαλύει την εμπιστοσύνη. Δεν μπορεί να κυβερνήσει συκοφαντώντας τη ΝΔ και κατηγορώντας την Ευρώπη που δεν κυβερνά αντί γιʼ αυτόν. Αυτή η συμπεριφορά εξηγεί τη διαφορά αντιμετώπισης της Ελλάδας, σε σχέση με άλλες χώρες που έχουν ίδια και σοβαρότερα ελλείμματα.

 Πείτε μας όμως τώρα, κύριε Παπανδρέου, ποιος είναι τελικά ο Έλληνας ασθενής; Η χώρα ή εσείς ο ίδιος;

 Επώνυμος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 13/02/2010 23:32:51

    στην αγορά οι πολίτες αγόρευαν κιόλας, δεν αγοραπωλούσαν μόνο.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Βρασίδας 14/02/2010 00:21:04

      Πολύ καλή επισήμανση. Σήμερα όμως έχει δυστυχώς επικρατήσει η φιλελεύθερη κοσμοθεωρία σύμφωνα με την οποία όλα τα συλλογικά πράγματα τακτοποιούνται σε τρεις διακριτές μεταξύ τους σφαίρες, το κράτος, την ελεύθερη αγορά και την κοινωνία και η αγορά θα πρέπει να αφήνεται να λειτουργεί ανενόχλητη γιατί αυτό, ως δια μαγείας, αποβαίνει τελικά σε όφελος και της κοινωνίας. Βέβαια το ότι η ιστορική εμπειρία έχει διαψεύσει αυτή την παραδοχή πολλές φορές είναι άλλο θέμα.

    • atma avatar
      atma @ Βρασίδας 14/02/2010 12:58:12

      Δεν ξέρω αν φταίει η ελεύθερη αγορά για την διάψευση ή κάκιστη υλοποίηση του (και καλά) φιλελεύθερου μοντέλου από χώρες όπως οι ΗΠΑ προς τέρψην γνωστών και μη εξαιρετέων συμφερόντων.

      Η αγορά όταν είναι "ελεύθερη", λειτουργεί προς όφελος του ευρύτερου κοινού, μέσω του ανταγωνισμού. Είναι δουλεία του watchdog (κράτος;) να διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της ελ. αγοράς. Αν αυτό δεν γίνεται δεν φταίει τόσο το σύστημα, όσο οι "παίκτες" που δεν μπορούν να το υλοποιήσουν - για οποιοδήποτε λόγο - όπως "πρέπει".

  2. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2010 00:14:29

    Δεν μπορεί και να κρυφτεί όπως έκανε πρίν της εκλογές, που εμφανιζόταν για να πεί για το "λευκό χιόνι", το "όλοι στις κάλτσες", το "μηδέν εις το πηλίκιον" και άλλα ωραία.
    Ενώ συνεχίζει την τακτική της κλαψομ_νίασης, όνειδος για τον θεσμικό του ρόλο, δεν έχει καταλάβει το απλό.
    Το κρύψιμο έλαβε τέλος. Με το που βγαίνει και μιλά οι αγορές βουλιάζουν.
    Η Νέμεσίς του είναι αυτή. Το ξεμπρόστιασμα ενός μετριότατου ανθρώπου.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Orestios 14/02/2010 12:44:31

      Ακριβώς, το ξεμπρόστιασμα ενός μετρίου.
      Δεν μπορεί να κρυφτεί πλέον η ανικανότητα του, πίσω από κάποια κυβέρνηση ή άλλο πρωθυπουργό.
      Ο βασιλιάς είναι γυμνός.
      Το τραγικό για αυτόν είναι, ότι τον ξεμπρόστιασαν κυρίως οι ξένοι, που τους θεωρούσε πιο φίλους από τους ντόπιους ιθαγενείς.
      Είπαμε ο ψεύτης και ο κλέφτης....

    • atma avatar
      atma @ Orestios 14/02/2010 13:00:51

      Καλά στην περίπτωση μας μπορεί να ισχύει απλά το "Ο μέτριος". Δεν νομίζω πως κινείται από πονηρά κίνητρα ο ΓΑΠ. Είναι απλά ανίκανος, αλλά τι περιμένει κανείς από μια χώρα που έχει ως αρχηγό τον γιο ενός πρώην μεγάλου ηγέτη που στο τέλος της θητείας του ξέσκισε την χώρα απλά και μόνο επειδή ήξερε ότι δεν θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει αυτός την σκατό-θύελα;

  3. vardarskian avatar
    vardarskian 14/02/2010 00:27:41

    μια χαρά το ξέρει το μαθημά του ο petit George...
    απλά άλλη "αγορά" υπηρετεί και σε άλλη γλώσσα "αγορεύει"...
    Οι αφελείς είμαστε εμείς που βαφτίζουμε τάχα γκάφες τα προσχεδιασμένα και καλά μελετημένα ανοσιουργήματά του.

    • popolaros avatar
      popolaros @ vardarskian 14/02/2010 12:46:10

      Ο γιωργάκης έκανε ότι του είπαν τα αφεντικά του να κάνει.
      Όλα ήταν σχεδιασμένα και περίμεναν τον κατάλληλο.

  4. Loretta avatar
    Loretta 14/02/2010 02:21:43

    Mεσα σε ολα αυτα μην ξεχνμε και τους πρασινους διορισμους ...που γινονται παντα αξιοκρατικα ...μη..χ..σω!!

    http://www.politis-gr.com/?p=741

  5. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 14/02/2010 03:05:56

    Γκάφες, ανικανότητα ή συνειδητή επιλογή; Οι 130-τόσες μέρες της πρωθυπουργίας ΓΑΠ έχουν δημιουργήσει μαζική ψύχωση ότι χανόμαστε, ότι βουλιάζουμε, ότι χάνεται η εθνική κυριαρχία, ότι θα πεινάσουμε (με την ταυτόχρονη βέβαια υποχρέωση να καταναλώνουμε για να μαζεύουμε αποδείξεις). Μέσα σ’ αυτό το κλίμα που καλλιεργείται και συντηρείται από τα ΜΜ«Ε» του καθεστώτος, ο μέσος πολίτης (αν πιστέψουμε τις σημερινές δημοσκοπήσεις) στρέφει τα μάτια στον «ηγέτη» για τον οποίο πιστεύει ότι, πέραν των άλλων, τα «χώνει» στην Ευρωπαϊκή Ένωση θυμίζοντας το αλησμόνητο «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ στο ίδιο συνδικάτο»! Βλέπει τον «ηγέτη» ως σωτήρα και ζητάει πρόσθετο μαστίγωμα αναφωνώντας ωσαννά μέσα από την κάμινο. Μέσα σ’ αυτό το κλίμα πού να βρει ο έρμος ο πολίτης κουράγιο ν’ αντισταθεί στη Μακεδονοποίηση των Σκοπίων, στην Τουρκοποίηση της Κύπρου, στην Τουρκοποίηση γκρίζων ζωνών, στη συνδιαχείριση του Αιγαίου. Εδώ χάνεται το ψωμί των παιδιών μας με φασιστοεθνικισμούς θα ασχολούμαστε; Να ήταν άραγε αυτός ο στρατηγικός στόχος της ανάδειξης του ΓΑΠ σε «ηγέτη» της χώρας; Μήπως η εθνική οικονομία είναι απλώς παράπλευρη απώλεια που πάντως δίνει σε κάποιους την ευκαιρία να θησαυρίσουν χτυπώντας ταυτόχρονα το Ευρώ. Και ποιος άραγε κινεί τα νήματα της καταβαράθρωσης των εθνικών μας θεμάτων αλλά και του ευρώ; Μήπως τελικά κάναμε λάθος όσοι νομίζαμε ότι ο ΓΑΠ δεν είναι γνήσιο τέκνο του ΑΓΠ; Μήπως ο γιός υπηρετεί τους κυρίους του συγχωρεμένου με ακόμη μεγαλύτερο πατριωτισμό;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Λεωνίδας 14/02/2010 11:43:13

      Εγώ φίλε θα σου χαλάσω τη σούπα.
      48% δίνουν οι δημοσκοπήσεις στο ΓΑΠ.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Λεωνίδας 14/02/2010 12:46:49

      Δυστυχώς...μαιμού είναι τα νούμερα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Λεωνίδας 14/02/2010 12:52:52

      από 30, σε 60 σε 48... καλά πάμε. Ούε το σπρεντ δεν ανεβοκατεβαίνει τόσο

    • atma avatar
      atma @ Λεωνίδας 14/02/2010 13:03:55

      Χαχαχα ο μόνος τρόπος να μετρήσεις τις δημοσκοπήσεις με ασφάλεια είναι κανα wordpress plugin... Αν περιμένεις από την ΤΑΠΕΡΝΟΥΜΕ Α.Ε. άστο καλύτερα...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Λεωνίδας 14/02/2010 13:41:07

      Εμένα θα μου επιτρέψετε να τις πιστεύω. Και αυτό με καταθλίβει. Βλέπω τη χώρα να διαλύεται και ο λαός να εγκρίνει τη διάλυση.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Λεωνίδας 14/02/2010 14:58:50

      48% έδινε η ίδια εταιρ(ί)α στη Ντόρα...

  6. αιχμηρος avatar
    αιχμηρος 14/02/2010 07:19:34

    ο ανθρωπος ειναι εντελως ασχετος.......στην προσπαθεια τους να δειξουν ποσο κακο εκανε στον τοπο η νεα δημοκρατία πήγαν και καρφωθηκαν στις βρυξελλες...με αποτελεσμα και τιποτα να μην παρουν ..και χωροφυλακα να τους βαλουν ...και επιθεσεις να δεχτουν απο τους κερδοσκοπους...γιατι οταν βγαινεις στο δρομονκαι δειχνεις τον κωλο σου...καποιος θα προσπαθησει να στον αρπαξει.......

  7. t avatar
    t 14/02/2010 07:46:39

    Η Ελλάδα που ξέραμε μέχρι σήμερα σε λίγο δεν θα υπάρχει. Σε ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο, με νέους, πιο αυστηρούς και δύσκολους κανόνες για όλους, οδηγούν οι αλλαγές που δρομολογούνται από την κυβέρνηση, υπό το άγρυπνο μάτι της «επιτροπείας» (Κομισιόν, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ΔΝΤ).
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=131999
    .

  8. άστεγος avatar
    άστεγος 14/02/2010 07:55:06

    Μία είναι η εξήγηση. Ο ΓΑΠ νομίζει ότι είναι ακόμη αντιπολίτευση.

  9. t avatar
    t 14/02/2010 08:38:07

    Although Greece is an EC member, its finances and political system have the character of a banana republic….
    EC membership, though, enabled Greece to borrow far more money than any banana republic, such that the country’s debt-to-GDP ratio is about triple that of Argentina…

  10. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 14/02/2010 09:20:50

    όπως λέει και ο ΝΞ στο σημερινό -και αναπαντέχως όπως του σχολιάζουν αισιόδοξο- βλέμμα του: ενόσω κάποιοι illuminati σωρεύουν πλούτο και εξουσία, Less is more για μας τα glocal υποκείμενα που αντιστεκόμαστε στο σήμερα και κουβαλάμε στο αύριο το λάλον -και χαλκέντερο εντέλει- προντεντερμινιστικό γίγνεσθαί μας.

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/02/2010 09:25:36

    Aγαπητε Επωνυμε : τον ΓΑΠ τον ενδιαφερουν πολλοι ανθρωποι που περιμενουν κατι αλλά οχι αυτοι που νομιζεις.Τον ενδιαφερουν οι ψηφοφοροι του και γενικα ο ελληνικος λαος.Ολοι αυτοι περιμεναν τα λεφτα που τους εταξε και επρεπε να βρει τροπο να αθετησει τα οσα υποσχεθηκε χωρις να χασει ψηφους.Και αυτος ηταν ο μονος τροπος.Εαν τωρα ως παραπλευρη απωλεια αναγκασθει να παρει σκληροτερα μετρα απο αυτα που ηταν απαραιτητα δεν τον ενδιαφερει.
    Αν μπορει με καποιο τροπο να μειωσει 2Α τους μισθους αντι για Α και αυτο να βγει υπερ του εκλογικα θα το προτιμησει.Εαν ηταν δυνατον ο κοσμος να πειναει αλλα να τον ψηφιζει γιατι φοβαταιοτι οι αλλοι θα ειναι ακομη χειροτερα θα το προτιμησει.
    Εγω βλεπω οτι το σχεδιο του ΓΑΠ λειτουργει-οσον αφορα τους πολλους ανθρωπους που περιμενουν κατι που τον ενδιαφερουν.Η διαφορα στις δημοσκποησεις παραμενει στις 16 μοναδες και το ποσοστο του στο 48%.Τα υπολοιπα δεν εχουν σημασια.Αρα θα συνεχισει ετσι,αφου οι αντιπαλοι του τον αφηνουν,αν ειναι αντιπαλοι του.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 14/02/2010 09:34:26

      πόσα χρόνια χρειάστηκε ο Παπανδρέου να ανορθώσει το ΠΑΣΟΚ; πού ήταν η διαφορά του το 2004 τον Σεπτέμβριο;
      Βέβαια είναι γεγονός πως εμείς οι Έλληνες ξεχνάμε εύκολα. Ίσως όμως αυτό ακριβώς να είναι και ο μίτος της Αθανασίας μας....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 14/02/2010 09:57:37

      Δεν ειναι ισοδυναμα τα δυο κομματα ΒΚΣ,το ΠΑΣΟΚ ειναι πολυ ισχυροτερο σε στηριγματα στον τυπο,τα συνδικατα και σε συνοχη και αλληλουποστηριξη.Το 2004 μετα 11 χρονια εξουσιας επιασε 41%.
      Στη πραγματικοτητα λογω λαθων του ΓΑΠ αργησε η ανασυγκροτηση του ΠΑΣΟΚ και αν δεν ειχαν γινει αυτα θα διεκδικουσε ηδη απο το 2007.
      Ο Σαμαρας εχει πολυ δυσκολο εργο,ασε που θα προστεθει ενα ακομη 5-10% υπερ του ΠΑΣΟΚ λογω της ψηφου των μεταναστων.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 14/02/2010 10:09:35

      και θα χάσει ένα 10% λόγω ακριβώς του ίδιου νομοσχεδίου από τους μέχρι σήμερα ψηφοφόρους του (δες τί γίνεται στα φιλοπασοκικά μπλογκ, μέχρι και τον κομμένο από όλους Καλαβρύτων έχεις σήμερα το πρες...)
      Ήδη λόγω των ραγδαίων εξελίξεων στα μμε λόγω της εκδημίας του ραδιούργου, διαφαίνεται μια ίσως επιτέλους προσπάθεια συντονισμού με τις κυρίαρχες αυτή τη στιγμή πολιτικές τάσεις ένθεν και κακείθεν του ατλαντικού και όχι αναμηρυκασμός με μεσολάβηση δεκαετούς χειμερίας νάρκης των θινκ τανκ που στραβοκαταλάβαμε τότες που ήμασταν στα ντουζένια μας και τα πάντα περιστρέφονταν γύρω από το υπερτροφικό εγώ μας (ω, γες για ντερμπεντέρηδες λαλώ)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 14/02/2010 10:43:45

      Ο ΓΑΠ κάνει τη δουλειά του και εμείς πρέπει να κάνουμε τη δική μας: να ξεσκεπάσουμε την απάτη του και να την πούμε σε όσους περισσότερους μπορούμε. Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Σε εμάς κράτησε ήδη τριάντα και πιστεύω ότι πλησιάζουμε σε ένα ταραχώδες και εντυπωσιακό τέλος. Ο ΓΑΠ είναι άνθρωπος ιδιαίτερου ψυχισμού, δεν λειτουργεί όπως όλοι μας, τον περνάς για τελείως χαζό, μετά λες "δεν μπορεί έχει πολύ προχωρημένο σχέδιο", αλλά τελικά ο άνθρωπος είναι απλώς ιδεοληπτικός. Οι χαζοί είναι, όντως, όπως το λέει ο αρχαίος, αυτοί που τον ακολουθούν.

      Το ερώτημα είναι, εμείς τι κάνουμε. Για να παραφράσουμε Κέννεντυ, στην προκειμένη περίπτωση, θα έλεγα ότι "μην κοιτάς τι μπορεί να κάνει η ΝΔ για σένα, κοίτα τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη ΝΔ". Προσωπικά δεν είμαι ούτε μέσα ούτε έξω από τη ΝΔ. Δηλώνω ΝΔκράτης από τη στιγμή που εξελέγη ο Σαμαράς. Όμως αυτή τη στιγμή θέλω να ενισχύσω το συγκεκριμένο κόμμα, ως συνειδητή επιλογή, για να αντιταχθεί σε όλα όσα εκπροσωπεί ο ΓΑΠ.

      Πρέπει να βγούμε και να φωνάξουμε, έστω και χωρίς τη ΝΔ. Τα κανάλια "σάπισαν" τον Καραμανλή χωρίς να πάρουν "εντολή" από το ΠΑΣΟΚ, απλώς και μόνον επειδή αυτό πίστευαν. Άλλωστε, η διαπλοκή είχε κρατήσει στάση αντι-ΓΑΠ στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ το 2007. Να εξηγήσουμε στο γείτονα τι ακριβώς συμβαίνει. Είναι μάχη που δίνει ο καθένας μας, όχι για τη ΝΔ, αλλά για την Ελλάδα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 14/02/2010 11:51:02

      Επώνυμε, εγώ είμαι μαζί σου, ως προς τη συνειδητή επιλογή. Θέλω μόνο να επισημάνω αυτό: ο συγκρατημένος πεσσιμισμός του Ψυχραιμία για την απήχηση των όποιων προσπαθειών μας (βλ. δημοσκοπήσεις και έλλειψη αντίδρασης του μεγάλου κοινού) πιστεύω πως έχει λογική βάση, εξ αιτίας της μακρόχρονης μεθοδευμένης αποδόμησης της Παιδείας από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ. Το επίπεδο ψυχικών αποθεμάτων των αποφοίτων των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσής μας νομίζω πως δεν έχει καμμία σχέση με εκείνο των προ του 1980. Χάρη στην ισοπεδωμένη διδασκαλία που παρέλαβαν. Αυτό διορθώνεται ?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 14/02/2010 16:08:11

      Όλα διορθώνονται. Αρκεί πρώτα πρώτα να θέλουμε. Και αυτό δεν είναι αυτονόητο, γιατί όλα όσα έφερε το ΠΑΣΟΚ βολεύουν και τα δικά μας ελαττώματα. Ας ψαχτούμε ο καθένας να δούμε μήπως κι έχει απήχηση κάπου στο βάθος το ΠΑΣΟΚ μέσα μας.

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/02/2010 09:43:33

    Τι κόλπα χρησιμοποιεί ο ΓΑΠ, έχει αρχίσει να με αφήνει αδιάφορο... Αυτό που βλέπω στον ξένο τύπο είναι ότι είμαστε σε βαθύτερη τρύπα από ότι νομίζαμε με τα swaps και τις τιτλοποιήσεις. Αναρωτιέμαι μήπως και τον Αλογοσκούφη τον αδικήσαμε στην αρχή με την "απογραφή", και όλες οι φωνές ενενατίον του δεν ήταν τιποτα άλλο παρά οι μηχανισμοόι που ήθελαν να παρατείνουν το κουκούλωμα.

    Έχουμε εκχωρήσει έσοδα από διόδια, από λοταρίες, έχουμε μελλονιτκές υποχρεώσεις από ακαταλαβίστικα (κουκουλωμένα) swaps... Και με ΔΕΗ κάτι γίνεται, αλλά αυτές οι προαναγγελθείσες μελλοντικές αυξήσεις και αυτό υποθήκευση μελοντικών εσόδων μου θυμίζει.

    Και φαίνεται ότι αυτά σιγά σιγά καταλαβαίνει η αγορά και κάνει αυτά που κάνει. Δανειστήκαμε για ν ακαλύψουμε δανειακές υποχρεώσεις που είχαμε αναλάβει για να καλύψουμε παλιά δάνεια.

    Ο ΓΑΠ θα μας χαμογελάει και θα λέει "έτσι τα βρήκα". Αυτό που έγινε τις π΄ρωτες 130 μέρες ήταν η απογραφή του ΓΑΠ, απλά δεν το΄είπε απογραφή... Και τον κοροϊδεύουμε για χαζό... Εμείς είμαστε οι χαζοί...

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ archaeopteryx 14/02/2010 09:49:32

      Όμως κάποιοι κερδίζουν από αυτή την "απογραφή" και δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι οι μάγκες που οργάνωσαν ωραιότατα οικονομικά τερτίπια (χρηματιστήριο πχ?) και παίξανε επί χρόνια με οικονομικά κολπάκια κάνουν χατηράκια στις αγορές χωρίς αντάλλαγμα..... Κάποιοι βγάζουν λεφτά από μας και μιά μιζούλα δεν έχουμε ζητήσει? Πως χαλάσαμε έτσι?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 14/02/2010 10:46:54

      Δεν ήταν απογραφή. Πρόκειται για ένα ακόμη εγκληματικό ψέμα του ΓΑΠ. Στην απογραφή μας είπε ο Αλογοσκούφης "τόσο έλεγε το ΠΑΣΟΚ, 2,1% ας πούμε, αλλά δεν ήταν 2,1%, ήταν 4,6% το πραγματικό". Ο ΓΑΠ μας μιλάει όλη την ώρα για τη φαλκίδευση των στοιχείων από τη ΝΔ, αλλά ποια ήταν τα πραγματικά, αν ήταν ψεύτικα της ΝΔ;

      Δεν υπάρχει φόνος αν δεν υπάρχει πτώμα. Ο ΓΑΠ μας μιλάει για φαλκίδευση, αλλά φαλκίδευση ακόμη δεν είδαμε. Δεν μας είπε ποια είναι. Πρόκειται για την πιο έντεχνη απο τις απάτες του. Καιρός να την ξεσκεπάσουμε τελείως.

  13. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 14/02/2010 09:44:32

    Μία ανόητη ερώτηση.Γιατί για αναπτυχθούμε,δηλαδή να ζήσουμε αξιοπρεπως πρέπει νά δανεισθούμε?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Βραχυκέφαλος 14/02/2010 09:51:59

      Δεν ειναι απαραιτητο.Αν ομως ενας λαος εθισθει να ζει περαν των δυναμεων του μετα καμμια κυβερνηση δεν μπορει να του το κοψει ή μαλλον αυτο γινεται οταν πια δε γινεται αλλιως.
      Απο τη στιγμη που ο ΑΓΠ τη δεκαετια του 80 αρχισε να δανειζεται για να δινει αυξησεις καποτε θα φθαναμε εδω.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Βραχυκέφαλος 14/02/2010 10:28:30

      Δεν είναι καθόλου ανόητη η ερώτηση. Υπάρχουν πολλά μοντέλα που δείχνουν ότι ο δανεισμός βοηθάει ουσιωδώς την ανάπτυξη και τη μεγιστοποίηση των πόρων που διαθέτεις. Ας πούμε ότι εσύ έχεις δέκα δραχμές και, με την εκμετάλλευσή τους, αυτές σου αποδίδουν 10%, δηλαδή ένα. Αν δανειστείς άλλες ενενήντα για, τότε η απόδοση θα είναι πάλι 10%, αλλά από τα 100 (10 δικά σου συν 90 που δανείστηκες) εσύ θα έχεις συνολική απόδοση 10. Αφαίρεση και τους τόκους που πήρες (αν δανειστείς με επιτόκιο 5%, τότε οι τόκοι θα είναι 4,5 στα 90) και βγάζεις τότε μια απόδοση 10-4,5 = 5,5, από τα 10 αρχικά χρήματα που είχες. Δηλαδή εκεί που χωρίς δάνειο έβγαζες 1 από τα 10 σου, τώρα με το δάνειο βγάζεις 5,5, χωρίς να βάλεις ούτε μία δραχμή δικιά σου επιπλέον, αλλά εκμεταλλευόμενος τα λεφτά άλλων.

      Δηλαδή ο δανεισμός μπορεί να σε βοηθήσει να κερδίσεις περισσότερα και γρηγορότερα. Αυτό είναι όλο. Το μοντέλο που σου παρουσίασα είναι βέβαια απλοποιημένο και δεν εμφανίζει τους κινδύνους που συνεπάγεται ο δανεισμός (όπως η μείωση των αποδόσεων της επένδυσης, η αύξηση των επιτοκίων κλπ.), όμως είναι το βασικό μοντέλο με το οποίο μπορεί να δουλέψει κανείς για να υπολογίσει ωφελήματα από το δανεισμό.

      Αυτά βέβαια ισχύουν όταν τα δάνεια χρησιμοποιούνται παραγωγικά. Στην περίπτωση της Ελλάδας, τα δάνεια δεν χρησιμοποιήθηκαν παραγωγικά, αλλά για να μοιράσει παροχές ο Ανδρέας. Είναι ασύλλυπτη η καταστροφή που άφησε πίσω της η οκταετία 1981-1989.

      Σήμερα τα δάνεια μας χρειάζονται κυρίως για να αναχρηματοδοτούμε παλιά δάνεια. Αν υποθέσουμε ότι δεν είχαμε καθόλου δάνεια και με τα νούμερα αυτά (αυτά που βγαίνουν χωρίς δάνεια) πετύχουμε πλεόνασμα, που λέγεται πρωτογενές πλεόνασμα, τότε όλα μας τα καινούργια δάνεια θα τα θέλαμε για αναχρηματοδότηση των παλιών. Τώρα έχουμε και πρωτογενή (καινούργια δηλαδή, φρέσκα) ελλείμματα, οπότε τα δάνεια τα θέλουμε και για να καλύπτουμε τα καινούργια αυτά ελλείμματα.

  14. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 14/02/2010 09:57:18

    τα ακόλουθα στοιχεία, ωμά και ανελέητα -όπως πάντα-, από τον ΚΙΜΠΙ:
    Το χρέος μας -αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι το πρόβλημα- μόλις που υπερβαίνει το 1% του παγκόσμιου χρέους, που τρέχει φέτος προς τα 37 τρισ. δολ. Αλλά, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι ο λόγος που «γίναμε θέμα» παγκοσμίως ήταν τα greek statistics, η αλήθεια των αριθμών λέει ότι από το 2008, χρονιά που ξέσπασε η διεθνής χρηματοπιστωτική κρίση, το παγκόσμιο χρέος αυξήθηκε κατά 23%, ενώ το ελληνικό κατά 18%. Αντίστοιχη είναι αλήθεια και ως προς το δημοσιονομικό έλλειμμα: η Ελλάδα είναι απλώς μία από τις 18 χώρες της Ε.Ε. με υπερβολικό έλλειμμα οι οποίες λίγο πολύ κατάφεραν από το 2008 να το διπλασιάσουν περίπου για τους ίδιους λόγους. Κυρίως για να χρηματοδοτήσουν την επιστροφή του παραπαίοντος χρηματοπιστωτικού συστήματος στην κερδοφορία. Το μόνο, λοιπόν, που μπορεί να προσάψει κανείς στην Ελλάδα είναι πως το έκανε πιο theatral, με άφθονο προεκλογικό και μετεκλογικό σασπένς.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ B.K.Σ. 14/02/2010 10:51:38

      Στην Ελλάδα ή στο ΓΑΠ να το προσάψει;

  15. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 14/02/2010 10:16:32

    ο Σαμαράς του το φωνάζει από τον Νοέμβρη.
    ο Παπαϊωάννου του έφτιαξε ολόκληρο πρόγραμμα -το έβαλε εχθές εδώ-,
    η αγορά σχεδόν τον εκκλιπαρεί πλέον.
    κι αυτός εκεί, ανένδοτος! ούτε ένα αναπτυξιακό μέτρο... ούτε ένα!!!
    ο Πολίτης σήμερα μιλάει απλά και ήρεμα για θηριωδίες (στα νούμερα, αν και έχουμε πλέον γίνει και οι ίδιοι νούμερα...):
    Τώρα πλέον για τη χώρα μας το άμεσο πρόβλημα είναι η αναχρηματοδότηση σε μια περίοδο που η Ελλάδα (λόγω του ερασιτεχνισμού και μικροκομματικού που επέδειξε η παρούσα κυβέρνηση του ΠαΣοΚ) δανείζεται με επιτόκιο 6% και αυτό αποτελεί βάρος ικανό για να αποθαρρυνθούν νέες επενδύσεις, να συρρικνωθούν οι επιχειρήσεων, να παραταθεί η ύφεση και να αυξηθεί η ανεργία.
    Το κόστος δε της αύξησης του spread είναι θηριώδες. Οι τόκοι μόνο για τα 8 δισ. ευρώ που δανειστήκαμε τον περασμένο μήνα θα φθάσουν στην πενταετία στα ….2,5 δισ. ευρώ

  16. remali avatar
    remali 14/02/2010 11:02:18

    η Ελλαδα ειναι το τελικο νεοταξικο πειραμα για τη βιαιη μεταβαση στη σφαιρα του μεγαλου αδελφου
    συνδυαστε το ευρωπαικο βιομετρικο διαβατηριο
    τη καινουργια ταυτοτητα-τσιπ με ολα τα στοιχεια
    την απαγορευση των συναλλαγων με μετρητο
    τις συναλλαγες μονο μεσω καρτων και υποχρεωτικου λογαριασμου και θα εχετε την εικονα

    αναλυστε τα γεγονοτα που συνεβαιναν λιγο μετα σε οσες χωρες συνεδριαζε η λεσχη και η τριμερης και βγαλτε συμπερασματα

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ remali 14/02/2010 11:39:08

      και παιδάκια 6ης δημοτικού στο καρναβάλι του Ρέντη, καχέκτυπα Βραζιλιάνων, με ταμπέλες "όχι άλλο κάρβουνο".

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 14/02/2010 12:25:49

    Απλά μας δουλεύουν.
    Δεν είναι θέμα πολιτικών ή προτιμήσεων οι άνθρωποι απλά μας δουλεύουν για άλλη μια φορά όπως έχουν κάνει και στο παρελθόν.

    Προσωπικά προβλέπω ότι η αύξηση του ΦΠΑ, οι αλλαγές στο συνταξιοδοτικό από φέτος και ο 14ος μισθός είναι απλά η εισαγωγή στις επόμενες ημέρες που έρχονται...

    -Κάνει περικοπές των επιδομάτων στο Δημόσιο; Μα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν επιδόματα αλλά μισθοί...αλλά πως να το κάνει αφού θα θίξει γνωστούς και φίλους (ένας να μου πει άλλη χώρα στον κόσμο όχι με επιδόματα αλλά με πλασματικές υπερωρίες και έξοδα κίνησης αλλά εμείς έχουμε αποφάσεις ΕΣ ή ανακοινώσεις Προέδρου της Βουλής και τους καμαρώνουμε).
    Γιατί δεν εφαρμόζει από 1/1/10 νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο; Ας κόψει όλα τα επιδόματα και ας δώσει αυξήσεις στους μισθούς, όπου πρέπει, 3 δις πχ. Θα εξοικονομήσει πάνω από 5,5 δις αύριο κιόλας.
    Αλλά να θίξουμε τους συγγενείς μας που έχουμε χώσει υπαλλήλους στη Βουλή; Τα φιλαράκια μας που τα έχουμε σε ΔΟΥ και Τελωνεία; Τις επιτροπές Βουλευτών, Συνδικαλιστών και συνέδρων; ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ... ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ
    -Παγώνει την αγορά; ΟΚ που είναι τα 10 δις του ΕΣΠΑ; σσσσ η Υπουργός διαβουλεύεται... Ακόμα πχ ψάχνει για διοικητές στις ΔΕΚΟ της Θεσσαλονίκης, με το ΕΣΠΑ θα ασχοληθούμε, εδώ έχουμε κουμπάρους που αλληλοπαραιτούνται....
    -5 μήνες επεξεργάζονται το φορολογικό που θα το ξανά αλλάξουν, γιατί δεν είδαν τα νούμερα τα επιστημονικά νούμερα που το έγραφαν..
    -ΓΓ έχουμε; ή τους έχει ξεχάσει;
    -Πάνω από όλα ΣΥΜΕΠΕΙΑ: 01/02/2010 κ ΛΟβερδος: ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ 3 ΔΕΝ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, για να τα αλλάξουν προχθές για το 2013, αλλά ίσως ισχύσουν νωρίτερα (ΠΑπακωνσταντίνου).
    Αυτό αποκαλείται προγραμματισμός ή σε απλά Ελληνικά Υπάρχει σχέδιο (μάλλον για να μας τρελάνει)
    -Χρέος; Αφού τα κάνει μπάχαλο με τις ανακοινώσεις και δανείζεται με υψηλότερα επιτόκια από τον ...αραχτό, πχ για 2 μήνες ετοίμαζε βαλίτσες για την Κίνα και ξεβρακωθήκαμε όταν μας έδειχναν γελώντας οι Βρετανοί...
    Στην αγορά αγόρι μου δεν βάζεις τελάλη, εκτός αν είναι χρηματιστηριακό παπαγαλάκι, σχεδιάζεις και ενεργείς, αν θέλεις να κάνεις κάτι πχ πες ότι ήταν κακός ο προηγούμενος ότι το χρέος είναι όχι 12,7 αλλά όσο σε βολεύει αλλά να έχεις δανειστεί πρώτα τα τρέχοντα, γιατί εγώ θα πληρώσω τους τόκους καρδιά μου...
    -Διαχείριση; σσσσ το κράτος κοιμάται συγνώμη να είμαι ειλικρινής είναι σε διαβούλευση, 5 μήνες πέρασαν ξύπνα ρεεεεεεεεεεεεεε...κάνε και λάθη αλλά κάνε κάτι εκτός από ανακοινώσεις

    Μέσα σε αυτό τον κόσμο της αφασίας έρχεται και μου ζητάει συναίνεση και ότι έχω καθήκον και υποχρέωση
    Γιατί έχω εγώ μόνο;

    -σας λάδωνε η SIEMENS πολιτικά μας κόμματα; Φέρτε πίσω τις επιχορηγήσεις σας
    -σας λάδωνε για δουλειές; ρίξτε πρόστιμα
    -γιατί εγώ φταίω και όχι όλοι εσείς που διαχειριστήκατε δις και το μόνο που καταφέρατε είναι να μας χρεώσετε;
    Να έλεγα τουλάχιστον ότι έχω Παιδεία; Υγεία; Υποδομές; Αμυνα; και ας τρώγανε, αλλά εσείς μόνο τρώτε και το μόνο που επιθυμείτε είναι να συνεχίσετε να τρώτε...

    Οπότε Συναίνεση στα Μούτρα σας και μακάρι να έρθει το ΔΝΤ για να κοπούν δώρα και μισθούς, γιατί μόνο οι πεινασμένοι βγαίνουν με πέτρες στα χέρια στους δρόμους...και οι στόχοι δεν θα είναι οι βιτρίνες που σπάνε οι φίλοι ορισμένων αλλά τα κεφάλια ορισμένων.....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Ιθαγενής 14/02/2010 12:47:49

      Ιθαγενή,
      Το βασικό πρόβλημα του ΓΑΠ είναι ότι το ΠΑΣΟΚ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ καλείται να διαχειριστεί μια πραγματικά δύσκολη κατάσταση γιατί όλες τις προηγούμενες φορές τα μέτρα τα είχαν λάβει οι κυβερνήσεις της Ν.Δ.
      Καιδεύτερον οτι επίσης,για πρώτη φορά, τα μέτρα που λαμβάνουν και θα κληθούν να λάβουν στη συνέχεια, ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ τον κομματικό στρατό του ΠΑΣΟΚ,τον πυρήνα της κομματικής του βάσης. Μια βάση που δημιούργησαν από το 1981 και την φόρτωσαν στην κοινωνία και τη χώρα για να διαιωνίζουν την παραμονή τους στην εξουσία.
      Για να καταπραϋνουν λοιπόν αυτή τη βάση επιχειρούν να φορτώσουν την ευθύνη των αποφάσεων στις Βρυξέλλες και το ΔΝΤ.
      Και κάτι ακόμα: Αν ο ΓΑΠ τον Οκτώβριο του 2009,είχε υιοθετήσει το πρόγραμμα Καραμανλή, δεν ξέρω αν θα λύναμε τα προβλήματά μας,αλλά σίγουρα θα αποφεύγαμε αυτή την επίθεση των κερδοσκόπων (με τον παγκόσμιο διασυρμό της χώρας) που κόστισε στην χώρα πολύ περισσότερα απ' όσα πρσδοκά να εισπράξει η Κυβέρνηση με τα μέτρα που ανακοίνωσε.
      Οσον αφορά στην συναίνεση. Το έχω πεί πολλές φορές.Συναίνεση με το ΠΑΣΟΚ δεν γίνεται!

  18. πολίτης avatar
    πολίτης 14/02/2010 12:31:23

    ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ:
    Ο κ Παπανδρέου καταλόγισε ΑΤΟΛΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕ στη μάχη απέναντι στις εντυπώσεις και την ψυχολογία της αγοράς., μίλησε ιδιαίτερα για ευθύνες της ΕΕ, της Κομισιόν και της Eurostat, που θα έπρεπε να είναι σε εγρήγορση και να επισημαίνουν στην προηγούμενη κυβέρνηση ΟΣΑ ΗΞΕΡΑΝ για τον ολισθηρό δρόμο που έπαιρνε μέσα από την σκόπιμη παραποίηση δεδομένων. "ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ".
    ΤΙ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο Κ.ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ;
    1. Στην ΕΕ ήξεραν τα αληθινά στοιχεία: Άρα δεν υπάρχει θέμα κατηγορίας ούτε για την Ελλάδα ούτε για την προηγούμενη κυβέρνηση για απόκρυψη στοιχείων. Συνεπώς τί μας λένε για μομφές και τιμωρία από την ΕΕ και για σύσταση εξεταστικής για το θέμα αυτό; Αφού ήξεραν την αληθινή κατάσταση δεν τίθεται θέμα παραπλάνησης.
    2. Η ΕΕ έκανε χάρες στην προηγούμενη κυβέρνηση και όχι στην παρούσα: Η επίτευξη μιας ευνοϊκής μεταχείρισης για τη χώρα σου είναι αποτέλεσμα διαπραγματευτικής ικανότητας, που φαίνεται ότι κάποιοι διέθεταν ενώ κάποιοι άλλοι δε διαθέτουν.
    3. Η ΕΕ ήξερε τα στοιχεία και έκανε τα στραβά μάτια για να ευνοήσει την Ελλάδα. Για ποιό λόγο λοιπόν η νέα κυβέρνηση δημοσιοποίησε τα αληθινά στοιχεία; Αν η συνέχιση της απόκρυψης δικαιολογούταν από την ανάγκη ειλικρίνειας απέναντι στην ΕΕ, για να αποφευχθεί χειρότερη τιμωρία όπως τόσο καιρό μας λένε, όλο αυτό θα είχε κάποιο νόημα. Αλλά εφόσον η ΕΕ ήταν διατεθειμένη να κάνει τα στραβά μάτια, εμείς γιατί βγάλαμε τα δικά μας, γνωστοποιώντας στην παγκόσμια αγορά τα χάλια, τα οποία η εταίροι μας τόσο καιρό κάλυπταν;
    4. Η ΕΕ φάνηκε άτολμη παρέχοντας μόνο πολιτική στήριξη. Γιατί αυτό συνιστά ατολμία; Εφόσον η Ελλάδα δε ζήτησε οικονομική βοήθεια (κατά τους ισχυρισμούς του Πρωθυπουργού), γιατί έπρεπε να την παράσχουν με το ζόρι;
    5. Η ΕΕ δεν κάνει χάρες στην παρούσα κυβέρνηση και φέρεται άτολμα στην παροχή στήριξης: Αυτό δεν είναι μία άμεση ομολογία της αποτυχίας της πρωθυπουργικής δράσης και επαφών! Ουσιαστικά παραδέχεται ότι δεν τα κατάφερε. Και επειδή ο κ.Παπανδρέου δεν είναι και ο τύπος που παραδέχεται τις ήττες του, για να το κάνει τώρα, φοβάμαι ότι μας προετοιμάζει για πολύ χειρότερα από όσα μπορούμε να φανταστούμε. Κοινώς, όταν βρίσκεται στο εξωτερικό, μακριά από το τείχος προστασίας των εγχώριων ΜΜΕ και των κολλητών του, αποκαλύπτεται η διαπραγματευτική του ανεπάρκεια, η έλλειψη πολιτικής σκέψης και πρωτοβουλίας και η γενικότερη πρωθυπουργική ανικανότητα.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ πολίτης 14/02/2010 12:42:25

      Να συμπληρώσω εδώ ότι αποτελεί μεγίστη χυδαιότητα για οποιονδήποτε να φτύνει εκεί που με τόση δουλικότητα γλύφει!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ πολίτης 14/02/2010 16:15:01

      Πωπω, τάπες!

      Ας σκεφτούμε και το σενάριο να μην μας προετοιμάζει για τίποτα συγκεκριμένο, αλλά απλώς να βρίσκεται σε πανικό, σε αδιέξοδο.

  19. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 14/02/2010 13:07:20

    Ο ΑΓΠ,από τήν αρχή ήρθε εδώ μέ κάποιο σκοπό.Η κακή μας μοίρα καί ή ηλιθιότης τών ψηφοφόρων του.Αντε τώρα ξεμπέρδευε!


    Αρχαίε,

    πώς κατήντησαν έτσι οί γιορτές τού Διονύσου;
    Μήπως γνωρίζουν οί χαχόλοι;θά μού πής.

  20. μας δουλεύουν avatar
    μας δουλεύουν 14/02/2010 13:13:12

    Το τελευταίο τρίμηνο, η ιστορία με το αυξημένο κόστος δανεισμού μας έχει ήδη κοστίσει περίπου 2,5 δισ. ευρώ.
    Για όσους δεν κατέχουν πολλά οικονομικά, 2,5 δισ ευρώ είναι περίπου η φοροδιαφυγή που υποσχεθήκαμε στην Ε.Ε. ότι θα εισπράξουμε ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ 2010.
    Δηλαδή, με απλά λόγια, όλο ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΞΑΝΕΜΙΣΘΕΙ από τις παρδαλές δηλώσεις του Γιωργάκη το Νοέμβριο περί επικείμενης πτώχευσης της χώρας.
    Ποιός ελάχιστα λογικός άνθρωπος μπορεί να πιστεύει ότι ο αυτός ο άνθρωπος μπορεί να διαχειρισθεί τα οικονομικά μας;
    Κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του ζημιώνει την Ελλάδα και μάλιστα πολύ-πολύ χοντρά.
    Φοβάμαι ότι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας δεν έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει πόσο επικίνδυνος είναι.
    Δυστυχώς, πάμε ολοταχώς για τα νύχια του ΔΝΤ.
    Παιδιά, ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
    Να τον χαιρόμαστε το λεβέντη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μας δουλεύουν 14/02/2010 16:19:41

      "Κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του ζημιώνει την Ελλάδα και μάλιστα πολύ-πολύ χοντρά."

      Θυμάστε εκείνη την τρίωρη, τετράωρη, κι εγώ δεν ξέρω πόσο, συνέντευξη στο Ζάππειο που όσο μιλούσε ανέβαινε το spread; Κάτι τέτοιο έγινε και την Παρασκευή που μας πέρασε, στο Υπουργικό Live, που όσο μιλούσε ανέβαινε το spread.

      Ναι, δυστυχώς, οι περισσότεροι συμπατριώτες μας δεν έχουν συνειδητοποιήσει πόσο επικίνδυνος είναι. Αυτό είναι το πρόβλημα. Και εξακολουθούν να πιστεύουν ότι για όλα φταίει ο Καραμανλής. Γι' αυτό (και γι' αυτό) είναι πολύ σημαντικό ο Σαμαράς να στηρίξει το όποιο έργο Καραμανλή, για να μην μπορέσει ο ΓΑΠ να τα πετάξει όλα στους προηγούμενους.

  21. popolaros avatar
    popolaros 14/02/2010 13:45:00

    Μια γρήγορη ανάγνωση άρθρων(ελληνικών και ξένων) που κυκλοφορούν στα blogs τις τελευταίες ημέρες, καταδεικνύει πανηγυρικά ότι η έρμη Ελλαδίτσα όχι μόνο δεν είχε πρόβλημα ΑΛΛΑ είναι και σε καλύτερη θέση από πολλές άλλες 'προηγμένες' χώρες.
    Τότε γιατί συμβαίνει αυτό που βιώνουμε ;;
    Ποιός έχει ώφελος ;
    Η αγγλική λίρα και το δολλάριο!!
    Ποιός είναι ο στόχος ;
    Η Ελλαδίτσα, η Ε.Ε και το ευρώ!!
    Ποιός ευθύνεται ;

    Κατ'αποκλειστικότητα ο ΓΑΠ, που από αντιπολίτευση ακόμα και αργότερα ως κυβέρνηση, πήρε προσωπικά πάνω του την εργολαβία καταστροφής της οικονομικής 'πίστης' και προσδοκιών των αγορών.
    Η αρνητική συμπεριφορά των αγορών ακολούθησε τις προτροπές ΓΑΠ.
    Εκείνος άνοιξε την πόρτα και κάλεσε τους ξένους φίλους.
    Δεν έχει και πολύ εμπιστοσύνη στους ντόπιους βλέπεται.
    Πιστεύω ότι υπήρξε προσυνεννόηση με τους friends από N.York και citi.

    Τα ξένα, ντόπια συμφέροντα και ΜΜΕ, παίζουν τα ρέστα τους αυτή την περίοδο.
    Προσπαθούν να μας πείσουν για τα αντίθετα, τρομοκρατώντας.
    Καλή ώρα σαν τον περιβόητο ιό της γρίπης.
    Ο κόσμος όμως άρχισε να την ψιλιάζεται την δουλειά.
    Ότι όλα είναι ΣΤΗΜΕΝΑ.
    Ο Yorgos δυστυχώς κάηκε και δεν βλέπω να βγάζει το καλοκαίρι.
    Το πήρε πάνω του, ίσως γιατί είχε εγγυήσεις, και ξεγυμνώθηκε νωρίς-νωρίς.
    Όσες 'δημοσκοπήσεις' και να βγάζουν, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
    Να το πω ευγενικά.
    Ο άνθρωπος δεν κάνει για πρωθυπουργός και πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα.

  22. εμμανουηλ avatar
    εμμανουηλ 14/02/2010 15:00:30

    ο κύριος πρωθυπουργός μασ δεν τον ενδειαφέρει να βρει λυση στα προβλήματα του ελληνικού λαού, μόνο η εξουσία.Και αυτοί που των ψήφησαν πρέπει να αισθάνονται προδομένοι,γιατι πίστευσαν σε ψέματα και κάλπικες υποσχέσεις.

  23. bugtrottel avatar
    bugtrottel 14/02/2010 15:44:06

    Δεν θα σας κουράσω με μακροσκελή σχόλια: Ή μας θεωρούν μεγέλους γάτους ή οτι δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Ας αποφασίσουμε σε ποιά κατηγορία ανοίκουμε. Και αν θέλουμε να ανοίκουμε στην πρώτη, τότε ας πούμε επισήμως, ότι η ευρωπαϊκή αλληλεγγύη έπρεπε να εκδηλωθεί πριν τα σπεκουλαδόρικα παιχνίδια. Η κατόπιν εορτής εκδήλωση της τάχαμου ευρωπαϊκής αλληλεγγύς δεν συνάδει με το πνεύμα του μαστριχτ. Εχει κανείς @@ να τους το πει; Ή δεν θέλει λόγω δεσμεύσεων;;;;

  24. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 14/02/2010 16:22:55

    "Πιστεύω ότι υπήρξε προσυνεννόηση με τους friends από N.York και citi."

    Ας θυμηθούμε και τις κρυφές συναντήσεις με τους ιθύνοντες της Goldman Sachs. Αν σκεφτούμε πόσο "χοντρά" έπαιξε με τα ελληνικά ομόλογα η Goldman Sachs, τότε αρχίζουν να έρχονται στο μυαλό είτε πολύ χοντρές υποψίες, είτε τεράστια ανικανότητα. Δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι χειρότερο.

  25. bugtrottel avatar
    bugtrottel 14/02/2010 16:40:40

    Μεγάλη κίνηση έχει το blog και δεν παραμαίνουν τα ενοχλητικά σχόλια περισσότερο απο δύο λεπτά. Να το αποκαλέσω Ηλεκτρονική Λογοκρισία ή κάπως άλλοιώς;

  26. δρόμος avatar
    δρόμος 14/02/2010 16:49:53

    Προσπαθώ να πω ότι το έλλειμα παιδείας και μέτρων σύγκρισης στη νέα γενιά δεν βοηθάει στην κριτική αποτίμηση της πολιτικής, ότι οι νέοι μας δεν έχουν παραστάσεις διαφορετικές, που να μπορούν να τους εμπνεύσουν... νομίζω πως είναι ουσιαστικό να βοηθήσουμε, με πληροφόρηση και παραδειγματισμό.
    Ίσως η κρίση είναι μια ευκαιρία να ξαναβρεθεί το μέτρο, που η τεχνητή ευμάρεια εξαφάνισε από τις ζωές μας. Και η αξιοπρέπεια, μαζί με την αξιοπιστία και την αυτοδιάθεση.

  27. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 14/02/2010 17:47:52

    Επώνυμε, δυστυχώς η πουλημένη νομενκλατούρα είχε ειλλημένη προ πολλού την απόφαση ανάληψης της εξουσίας από το πασοκ και τα τσιράκια τους τα μμε δουλέψαν με το πόπολο να ρίξει κατάλληλα τον ...ψόφο του. Βεβαίως η ίδια νομενκλατούρα είχε και άλλα ειλλημένα, όπως την διαδοχή της σημερινής κατάστασης από την κόρη, αλλά εκεί δεν μπόρεσαν. Ίσως συνεπώς υπάρχει ελπίδα.... (αν και η μεσοβέζικη σημαία στην σελίδα του κόμματος εμένα προσωπικά με έχει παγώσει, δεν θέλω όμως προς το παρόν να το πολυσηζητάω, θέλω να διατηρώ τις ελπίδες μου....)

  28. bugtrottel avatar
    bugtrottel 14/02/2010 17:49:01

    Και κάτι άσχετο με τη συζήτηση. Βρεθήκαμε εδώ καμιά εικοσαριά άνθρωποι να συζητούμε. Ε και, θα αλλάξουμε τη νοοτροπία ή θα βαυκαλιζόμαστε ότι τα είπαμε. Kάτι ουσιαστικότερο έχει κανείς να προτείνει;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ bugtrottel 14/02/2010 23:40:01

      Και μόνο ότι από αυτές τις συζητήσεις κάποια πράγματα, τα οποία αν δεν υπήρχε η τεχνολογία, δεν θα μαθαίναμε ποτέ απο τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, νομίζω πως είναι κάτι θετικό. Έστω και αν οι πληροφορίες είναι προσβάσιμες, σε σχετικά μικρό αριθμό πολιτών, ακόμα. Ήδη οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, αρχίζουν και βλέπουν το αντίπαλο δέος. Και θα το πολεμήσουν με λύσσα, σίγουρα. Γι' αυτό και πρέπει να προσέχουμε πώς γράφουμε εδώ μέσα.

  29. ataktos avatar
    ataktos 14/02/2010 18:09:29

    @archaeopteryx -Θα έχουν έγκυρη ενημέρωση από τον ....ΣΠΑΡΤΑΚΟ της περιοχής μου

  30. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2010 18:17:33

    Μπορεί ο Σαμαράς να τον φέρνει στη Βουλή πιο συχνά? Μόνο έτσι θα μπορεί να τον εκθέτει. Είναι πια σίγουρο ότι το GAP παρέδωσε τα κλειδιά της χώρας σε άλλους. Όποιοι και να είναι αυτοί. Το ίδιο ταξιδεύει με λεφτά δικά μας μόνο και μόνο για να κρύβεται, προσποιούμενο πως μάχεται για την χώρα. Είδατε πόσο εύκολα ξεμπροστιάστηκε από τον δημοσιογράφο των FT. Δεν είναι δύσκολο. Τέχνη θέλει.

  31. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2010 18:23:02

    Ιθαγενή, η χώρα ετοιμάζεται για μεγαλειώδη κατάρρευση μετά τους απίστευτους ακροβατισμούς για ηγέτη χώρας. Στην προσπάθεια να κερδίσει πολιτικό χρόνο υπονόμευσε την ίδια την δημοκρατία, την εθνική κυριαρχία της χώρας και συμπεριφέρεται σαν ανώριμος.
    Δικαίως αισθάνεσαι έτσι. Το GAP διέψευσε όλες τις προσδοκίες που το ίδιο καλλιέργησε συστηματικά. Όμως δεν θα φύγει αν δεν ολοκληρώσει την καταστροφή, σύμφωνα με το σχέδιο. Εκτός αν.....

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/02/2010 18:25:12

    ναι, αλλά σε 20 ή 30 χρόνια, αυτά τα παιδιά ποιά εκδοχή της επιστήμης θα ξέρουν; ή τα εκπαιδεύουν από τώρα να συνηθίσουν σε έναν άλλο τρόπο ζωής;

  33. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 14/02/2010 18:31:48

    Ωχ! Καλά λες Βασιλική! Τι σόι σημαία είναι αυτή στη σελίδα της ΝΔ;;;

  34. straydog avatar
    straydog 14/02/2010 23:19:22

    Το πιο αστειο στην ολη ιστορια ειναι, οτι η βομβα που σκαει τωρα στα χερια
    του ΓΑΠ,συναρμολογηθηκε και ενεργοποιηθηκε απο τον μεγιστο πολιτικο απατεωνα
    και καπηλο των ελπιδων που γεννησε το 1974 η μεταπολιτευση,Ανδρεα Παπανδρεου.

  35. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 14/02/2010 23:23:38

    Για τον κρυφό δανεισμό της κυβέρνησης Σημίτη το 2001 όπως καταγγέλλεται από τους NY Times, γιατί δε μιλάει κανένας;

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΣΟΦΙΑ 14/02/2010 23:44:05

      Δεν καταγγέλεται μόνο αυτό αλλά και πρόσφατη πρόταση για δανεισμό (Νοε 2009)

  36. adre avatar
    adre 15/02/2010 00:29:21

    ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΕΣΟΔΑ 2009 62 ΔΙΣ Ε ΕΛΕΙΜΑ 2009 32.7ΔΙΣ Ε

  37. alex avatar
    alex 15/02/2010 07:11:42

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ:

    http://www.nytimes.com/2010/02/14/world/europe/14greek.html

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ alex 15/02/2010 11:39:18

      ΜΟΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ;;; Μιλάμε για απίστευτες καταγγελίες που δείχνουν ότι συνέβη ακριβώς το αντίθετο από αυτό που "καταγγέλου" ο ΓΑΠ και η παρέα του! Ο άνθρωπος καταγγέλει στην ουσία ότι η διαστρέλβωση των στατιστικών δεν έγινε από τη ΝΔ, αλλά από το ΠΑΣΟΚ! Ότι οι περίφημες πια "παρεμβάσεις" στο έργο της στατιστικής υπηρεσίας δεν έγιναν από τους υπουργούς της ΝΔ, αλλά από τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ! Μας καταγγέλει ότι τώρα, επί ΓΑΠ, είναι η πρώτη φορά που είδε υπουργούς να μπαίνουν και να συνεδριάζουν μαζί με τη στατιστική υπηρεσία για να φουσκώσουν το έλλειμμα για να φαίνεται πιο εντυπωσιακή η επιτυχία τους!

      Ειδικό δικαστήριο τώρααααα!

      Διαβάστε τα μόνοι σας στη σελίδα των NY Times, αλλά κάνω κόπυ-πέηστ, το σημαντικότερο κομμάτι κι εδώ, ενώ το καλύτερο έρχεται στο τέλος:

      Mr. Kontopirakis said that soon after the government came to power in early October he was shocked when senior members of the Finance Ministry — including the finance minister himself — sat in on meetings between the statistics service and the General Accounting Office.

      “It is essential in any country for the statistics office to be independent of any political interference,” he said. “Ministers should not have been present at these meetings.”

      Mr. Kontopirakis said that in mid-October, he was informed that the new Socialist government planned to revise the final 2008 deficit figure as well as the projected deficit figure for 2009. “It seemed they wanted to discredit the previous government,” he said.

      Mr. Kontopirakis said the huge discrepancy between the initial forecast of 3.7 percent of gross domestic product for the 2009 deficit and the final figure of 12.7 percent was the product of two factors: the excessive optimism of the previous conservative government and the new Socialist government’s desire to put the blame on its predecessor and make any economic rebound seem more impressive.

      But the officials failed to anticipate the impact the new figure would have on world financial markets. “The new government completely underestimated the market reaction,” he said. “They just didn’t expect the turmoil.”

      Και το καλύτερο:

      The Finance Ministry did not respond to e-mail and telephone requests for comment on Mr. Kontopirakis’s accusations.

      Όπως λέει και ο Ν.Ζ., δεν έχουμε Τύπο. Γι' αυτό και μπορούν να μας κυβερνούν αυτοί οι ανίκανοι...

  38. akritas avatar
    akritas 15/02/2010 10:06:30

    από 14 μισθούς στους ΔΥ, ήδη έχουν κοπεί οι δύο(φορολόγηση και μείωση επιδομάτων-αύξηση στην έμμεση φορολογία) και πάνε για άλλον ένα τουλάχιστον αν και βλέπω ότι πάνε και για 2ο μισθό,
    δηλαδή από τους 14 μισθούς ο ΔΥ θα έχει μέχρι τέλος του έτους 4 λιγότερους από το 2009.

    Το πρόβλημα είναι ένα:

    η κολοσιαία φοροδιαφυγή(μαύρη εργασία, μη απόδοση ΦΠΑ κλπ) των ελεύθερων επαγγελματιών και τα κλειστά επαγγέλματα

    Οι μισθωτοί και συνταξιούχοι δηλώνουν το 74% του συνολικού εισοδήματος φυσικών προσώπων ενώ οι ελεύθεροι επαγγελματίες μόλις το .......4%.

    Ο μισθωτός πάντα ήταν και είναι ο εύκολος στόχος.
    Ότι έσοδα έχει το κράτος είναι από τους εργαζόμενους είναι από τους ...μισθωτούς/συνταξιούχους.

    • anonymous avatar
      anonymous @ akritas 15/02/2010 10:42:24

      Την παροιμία που λέει ότι ο καθένας κοιτάει την καμπούρα του άλλου την ξέρεις;
      Το 81 μιλάγατε για το μεγάλο κεφάλαιο. Μεγάλο κεφάλαιο για σας ήταν ο Έλληνας που είχε πάρει προίκα ένα οικοπεδάκι το είχε χτίσει με προσωπική εργασία και έμενε στο ένα διαμέρισμα ενώ το άλλο το νοίκιαζε.
      Αυτούς τους εξαφανίσατε. Το δυναμικότερο κομμάτι το διώξατε από τη χώρα. Όσοι έχουν σπουδάσει θετικές επιστήμες και μπορούν να βρουν μια δουλειά στο εξωτερικό φεύγουν. Τους αντικαταστήσατε με πακιστανούς.
      Οι ελεύθεροι επαγγελματίες ου λες αν μπορούσαν θα πήγαιναν να διοριστούν στο δημόσιο.
      Κάντε μια προκύρηξη να δείτε ποιοι θα υποβάλλουν χαρτιά. Όσοι υποβάλλουν είναι φορολογικά ψόφιοι, και ψόφιος φορολογικά σημαίνει ότι δεν εμπίπτει στην κατηγορία που εσύ λες.
      Ο μόνος κλάδος που ίσως να άφηνε κάποια λεφτά είναι ο τουρισμός και ίσως να μπορούσε να πάρει από εκεί κάποιους φόρους. Ίσως να μπορούσε να πάρει κάποιους φόρους και από καμιά χιλιάδα δικηγόρους άλλους τόσους συμβολαιογράφους και άλλους τόσους γιατρούς. Μιλάμε για 3.000 άτομα. Αυτοί είναι το πρόβλημα της Ελλάδας; Να τους εκτελέσουμε και να δημεύσουμε την περιουσία τους να ησυχάσουμε.

      Το πρόβλημα φίλε είναι ότι πλέον δεν παράγεται τίποτε και τα δανεικά τελείωσαν. Οπότε πρέπει να γίνουν περικοπές στις υπηρεσίες του δημοσίου. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Ίσως δε να έχουμε και απολύσεις.

  39. στ. τακης avatar
    στ. τακης 15/02/2010 11:37:48

    ΒΑΛΤΕ ΤΑΜΙΑΚΕΣ ΣΤΑ ΒΕΝΖΙΝΖΔΙΚΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΟΙΚΟΜΟΜΙΑ
    ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ.

  40. στ. τακης avatar
    στ. τακης 15/02/2010 11:39:27

    ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ.

  41. ΝΙΚΟΣ Ε. avatar
    ΝΙΚΟΣ Ε. 15/02/2010 11:44:34

    - H EE (ειδικοτερα οι δημιουργοι της Γερμανοι, Γαλλοι, Αγγλοι) ειναι ο ηθικος και φυσικος αυτουργος της αποβιομηχανισης της Ελλαδας και της καταστροφης της ελληνικης οικονομιας. Ο παραγωγικος τομεας ειναι ανυπαρκτος πλεον. Ακομα και ο αγροτικος τομεας - ειμαστε μια αγροτικη οικονομια καποτε - εχει καταστραφει ολικως. Εκεινη η πρωτη οκταετια ΠΑΣΟΚ τι ζημια εκανε; Και οι μεταγενεστεροι βεβαια ηταν αξιοι συνεχιστες του Αντρεα, δε λεω. Και τωρα; Προορισμος μας μονο να καταναλωνουμε οτι μας πουλανε (ποιος ξεχασε τις τιτανιες προσπαθειες για να αυξηθουν οι πωλησεις των αυτοκινητων τους), α και να στελνουν εδω το καλοκαιρι για διακοπες, ποτο και ξεμπουκωμα ο,τι σαβουρα εχουν. Το ελλειμμα μας τους πειραζει, ξερουν καλα ομως να χαϊδευουν τον τουρκο, χρονια τωρα, πουλωντας οπλα - σε πολυ καλες τιμες αληθεια, ειναι επιχειρηματιες οι ανθρωποι, τη δικη τους οικονομια βοηθουν. Συνυπευθυνοι οι πολιτικοι μας που ... κατι βγαζουν κι αυτοι για τον κοπο τους.
    - Μην ξανακουσω κανεναν να αποκαλεσει τον Ελληνα κλεφτη, τεμπελη, λαμογιο κλπ. Εχω προσωπικη αποψη σ' αυτο: Δεν υπαρχει ευρωπαιος που να δουλευει ουτε το 50% του Ελληνα. Δεν υπαρχουν μεγαλυτερα λαμογια απο τους ευρωπαιους. Μια ζωη την ιδια δουλεια δεν εκαναν; Δειτε τωρα σε τι χαλι βρισκεται οποια χωρα εχουν πατησει το ποδι τους. Καντε μια βολτα στο Βρετανικο Μουσειο να δειτε λιγα μονο απο τα κλεμμενα. Ειναι αποικιοκρατες οι ανθρωποι, το εχουν στο αιμα τους, τι να κανουμε ... δεν αλλαζει αυτο. Αλλα οχι και να μου τη λενε κιολας οτι δε δουλευω και οτι ειμαι ανοργανωτος και ζω με δανεικα. Εγω δεν εχω παρει κανενα δανειο, οταν με παιρναν τηλεφωνο οι τραπεζες και μου διναν δανεια και πιστωτικες εγω τους το εκλεινα στα μουτρα.
    - Αληθεια θυμαται κανεις τους Ολυμπιακους του 2004, ε ρε χαρες και πανηγυρια τοτε ορισμενοι (και προσπαθουσαν να μας πεισουν και μας!). Μηπως μερος του λογαριασμου αφορα στα μεγαλεια εκεινα;
    - Ναι, να πεινασουμε, μπας και ξελαμπικαρει λιγο και σηκωθουμε απο τον καναπε.
    - Και ο Γιωργακης; Παει λεει στον Πουτιν, επισημος προσκεκλημενος. Τον καλεσε ο Πουτιν, ειχε μεγαλη αγωνια, για το παιδι. Ποιος ξερει τι ξεπουλημα εχει να γινει και προς τα κει, poor Greece. Το μονο που σε σωζει ειναι ενας πεφωτισμενος δικτατορας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΙΚΟΣ Ε. 15/02/2010 12:31:36

      Δεν χρειάζεται να γίνει κανονική δικτατορία, πραξικόπημα. Μπορεί να γίνει και δημοκρατικά. Αν πεις σήμερα στους Έλληνες να βάλουμε έναν (θα δούμε ποιον) να μας διοικήσει για τα επόμενα δέκα χρόνια με δικτατορικές εξουσίες, χωρίς Σύνταγμα και ιστορίες τέτοιες που έχουν βολευτεί ένα σωρό λαμόγια και δεν μπορούμε να διορθώσουμε τίποτα, τότε πιστεύω ότι η πρόταση σήμερα θα πάρει πάνω από 70%, αν τεθεί σε δημοψήφισμα. Λέω ένα όνομα στην τύχη, Μίκης Θεοδωράκης. Λέω ένα άλλο όνομα στην τύχη, Ανδρέας Βγενόπουλος. Ανθρώπους που ξέρουμε ότι νοιάζονται την Ελλάδα και έχουν ήθος και ικανότητες.

      Μετά τη δεκαετία, επιστρέφουμε σε κοινοβουλευτικό καθεστώς, αλλά με εγγυήσεις τέτοιες που να μην ξαναεπιτρέψουν την εμπέδωση φαυλοκρατικών δομών. Ίσως σε πολίτευμα προεδρικής δημοκρατίας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΝΙΚΟΣ Ε. 15/02/2010 17:21:09

      http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_14/02/2010_390880

  42. στ. τακης avatar
    στ. τακης 15/02/2010 12:11:41

    ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΟΨΕ ΤΑ ΑΜΠΕΛΙΑ ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΤΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΡΟΔΙΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΒΛΑΚΙΑ ΤΟΥς ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΟΚ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ στ. τακης 15/02/2010 12:30:39

      Καλημέρα! Άσχετο, αλλά οι ροδιές είναι θαυμάσιες, και ο καρπός πολυ υγιεινός και εξαγώγιμο προϊόν, δεν μας έφταιξαν οι ροδιές. Ας είχαμε όλα τα άλλα ας είχαμε και ροδιές.

  43. akritas avatar
    akritas 15/02/2010 13:49:56

    Ανώνυμε 11:42 εάν οι ελεύθεροι επαγγελματίες πλήρωναν το μισό από την φοροδιαφυγή που κάνουν κάθε χρόνο δεν θα φτάναμε σε αυτό το σημείο. Τον Πακιστανό δεν τον παίρνει για δουλειά ο μισθωτός αλλά ο ελεύθερος επαγγελματίας για να μην του πληρώνει ένσημα, να του δίνει 20 ευρω μεροκάματο και στο τέλος την δουλειά που κάνει δεν δίνει ούτε και απόδειξη μιας όταν ζητάς απόδειξη σε κοπανάει και 30% πάνω.

    Ταξιτζήδες, πρατηριούχοι, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, μεσιτικά, κατασκευαστές, ελαιοχρωματιστές κλπ όλοι πρέπει άμεσα εκτός από τα φορολογηθούν σύμφωνα με αυτά που κατέχουν αλλά και να πέφτει τέτοιο κοπάνισμα όταν πάνε να κάνουν λαμογιά ώστε να γίνουν παάρδειγμα προς αποφυγή.

    Στον πάτο φτάσαμε με κύριους υπέυθυνους όλες τις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις που δεν έβαλαν τάξη και δεν εφάρμοσαν τα αυτονόητα σε αυτήν την χώρα.

    Δεν μας φταίει καμία ΕΕ, κανένα ΔΝΤ και καμία φιτς.
    Η Ελληνική φούσκα πλέον έσπασε, και οι πρώτοι που την πληρώνουν είναι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι.

    • anonymous avatar
      anonymous @ akritas 15/02/2010 14:20:41

      Αν είχαν θα πλήρωναν. Εσύ ξεκινάς από το δεδομένο ότι έχουν. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ πια. Τελείωσαν.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ akritas 15/02/2010 22:10:16

      Ε... καλά με το κλαψούρισμα πιά τους καημένους έλληνες που δεν έχουν...... ανέβηκα από Δράμα Μπάνσκο στη Βουλγαρία (πολύ κοντά είναι) για λίγες ώρες να δώ κάτι παλιούς φίλους και σε όλη η διαδρομή κατέβαιναν και ανέβαιναν λεφούσι οι καημένοι έλληνες με κάτι SUV τι να σας πω... για τα τζίπ δεν λέω ... τσάμπα πράμα... κάτω από 35000 ευρώ αμάξι δεν είδα....

  44. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 15/02/2010 13:53:53

    Επώνυμε, συμφωνώ,καί μετά από μιά 10ετία,αφού έχει φιάξει Παιδεία Ελληνοκεντρική,καί όχι νά μιμούμεθα τά Ευρωπαικά συστήματα,πού είναι στενά κουστούμια γιά τόν ελεύθερο Ελληνα,άλλωστε οί πρόγονοί μας τούς ανοίξαν τά γκαβά τους(πού ούτε γλώσσα δέν θά είχαν),Στρατό,γιά νά κάνουν δεύτερη σκέψι,οί τριγύρω βάρβαροι(όλοι θέλουν τόν Βουλγαροκτόνο τους).Νά φιάξουμε πολεμική βιομηχανία,νά ξαναγίνουμε καί αγροτική χώρα,καί όχι νά αγοράζω κινέζικα σκόρδα,Νά βοηθηθή ή ιδιωτική πρωτοβουλία,καί νά μπούν κανόνες γιά νά μήν είναι ασύδοτη.Η Δικαιοσύνη νά λειτουργή,οικογενειοκρατία νά μήν υπάρχη,ή ιδιωτική ΤV ή νά λειτουργή σωστά καί εθνικά ή νά κλείση.
    Τό κυριώτερο είναι νά ξαναφιάξουμε τήν Δημοκρατία τής Αθήνας,πού δέν ήταν καθόλου "μπάτε σκύλοι αλέστε",καί νά υιοθετήσουμε τούς νόμους της,όπως τήν εσχάτη τών ποινών γιά τούς πολιτικούς πού υπόσχονται ό,τι θέλει ό λαός γιά νά υφαρπάζουν τήν ψήφο του.Τί ανάγκη έχουμε νά μιμούμεθα τούς Ευρωπαίους μέ τέτοια κληρονομιά πού έχουμε;
    Ολα αυτά καί πολλά άλλα,αφού αρχίσουμε μέ τό νά στείλουμε πακέτο τούς λάθρο στήν χώρα τους,καί νά ισχύση ξανά τό Δίκαιο τού αίματος.
    Είμαστε χώρα μέ ιδιαιτερότητες καί αυτό είναι αναγκαίο άν θέλουμε νά επιβιώσουμε,εί δ'άλλως θά δούμε τό ιστορικό μας τέλος σύντομα.
    Καί ξέχασα,δύο,πολύ σπουδαία:1ον Δημοψηφίσματα καί 2ον θανατική ποινή γιά τούς εμπόρους ναρκωτικών.

    • bugtrottel avatar
      bugtrottel @ Kὀριννα 15/02/2010 21:55:14

      Η κληρονομιά αυτής της χώρας τους έχει ενοχλήσει. Και βάλθηκαν να την απαξιώσσουν και μάλιστα με την βοήθεια των εδώ ευρωλάγνων (δβζ. ευρωπαϊστών). Γι' αυτό και δεν θέλουν να ακούσουν για προστασία των ευρωπαϊκών συνόρων ( άσχετα απο τo προκάλυμα της Frontex). Γιατί όμως εμείς δεν τους τους στέλνουμε πακέτο και να φρoντίσουμμε να μην μπορούν να τους επαναπροωθήσουν; Ισως τότε να ευαισθητοποιηθούν. Ας αποφασίσουν ή βοηθούν να θωρακίσουμε τα σύνορα της Ευρώπης ή τους στέλνουμε πακέτο.
      Και μία απλή ερώτηση για συζήτηση. Γνωρίζει κανείς αν όλα αυτά τα μεγάλα εμπορικά κέντρα και επιχειρήσεις τύπου mall, praktiker k.a πληρώνουν φόρους στην Ελλάδa;
      Και κάτι ακόμα, δεν υπάρχει καμιά μη κυβερνητική οργάνωση να προτείνει την μη εισαγωγή προϊόντων απο την Ε.Ε; Και εννοώ των καταναλωτικών. Δεν μπορεί απο την μιά να μας επιβάλλουν την αγορά των προϊόντων τους και απο την άλλη να μας υποχρεώνουν σε εξαθλίωση. Κάπου αλλού το πάνε, και με τη βοήθεια των δικών μας ευρωλάγνων ή και υπεραντλαντιστών.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kὀριννα 15/02/2010 22:18:19

      Αυτά που περιγράφεις, bugtrottel, υπάρχουν σε διαφορετικό επίπεδο και όχι στην επίθεση των κερδοσκόπων. Αν δεν τους δώσεις εσύ τα πατήματα, οι κερδοσκόποι από μόνοι τους δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτε.

      Mall κλπ. αν πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα είναι απλό να το μάθεις, γιατί οι ισολογισμοί τους δημοσιεύονται στο ΦΕΚ κάθε χρόνο. Βρίσκεις την επωνυμία της εταιρίας, πας στο Εθνικό Τυπογραφείο, βρίσκεις τους ισολογισμούς της και μαθαίνεις τα κέρδη της και αν πληρώνουν φόρους. Εγώ πιστεύω ότι πληρώνουν. Δεν είναι αυτό το θέμα όμως. Το θέμα είναι ότι έχουν αποσαθρώσει την υπάρχουσα μικρομεσαία παραγωγική δομή. Ότι έχουμε ένα κέντρο Αθήνας που κατακλύζεται από το λαθρεμπόριο και το Mall κάνει χρυσές δουλειές χωρίς ούτε έναν λαθρομετανάστη να πουλάει τσάντες. Κάτι γίνεται εκεί, δεν είναι τυχαία η παρουσία τόσων λαθραίων στο κέντρο.

      Για να μην εισάγεις προϊόντα από την Ε.Ε. πρέπει να βγεις από την Ε.Ε. Ευχαρίστως να το συζητήσουμε, αλλά πρέπει να το ζυγίσεις συνολικά. Υπάρχει και άλλος δρόμος και αυτός είναι η σκληρή δουλειά. Νομίζαμε όταν μπήκαμε στην Ε.Ε. ότι η Ε.Ε. θα μας κάνει πολλά πράγματα που δεν κάναμε μόνοι μας, αλλά αυτό δεν είναι τίποτε άλλο παρά σύμπτωμα του πάντα παρόντος νεοελληνικού ραγιαδισμού.

  45. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 16/02/2010 16:49:52

    E ρε κάτι "τυχαία ονόματα "που πέφτουν στο τραπέζι.........
    Μπερλουσκόνι αλά γκρέκα?χαχαχαχαχαχαχαααχαχαααχα.......

    κύριοι....
    τέτοιο κράτος που ψαχνετε υπάρχει ...μποπρείτε να μετεκομίσετε πάρ'αυτα....είναι η βόρειος κορέα....ακριβώς στα γούστα σας.....
    κύριοι (και κυρίες)
    πρέπει να σοβαρευτούμε και να κοιτάξουμε να λειτουργήσουμε σαν οργανωμένη κοινωνία.....να βάλουμε κανόνες...και να λειτουργεί ο έλεγχος.....να μπαίνουν άνθρωποι στην φυλακή....να μην είναι μάγκας ο κλέφτης και να μην τον θαυμάζουμε κρυφά ή φανερά....
    ΑΝ ποτέ υπ΄΄ηρχε μια υπηρεσία καταγγελιών που δεν θα έπρεπε εσύ να πας΄εναντίον του καταγγελόμενου για απιστία στο δημόσιο κτλ...αλλά θα εξέταζε ενδελεχώς την καταγγελία να βρεί αν είναι αλήθεια θα ήταν μια αρχή......(ενοείται πως σε μια "πονηρή" καταγγελία ο καταγγελων θα πρέπει να υποστεί αυτός τις συνέπειες)
    Ας αρχίσουμε από αυτό......
    Οι καταγγέλοντες να μην πηγαίνουν αντίδικοι με τους καταγγελόμενους σε περίπτωση που θίγεται το γενικό συμφέρον...

  46. bugtrottel avatar
    bugtrottel 16/02/2010 18:02:54

    Για τον Επώνυμο 15/02/2010 23:18
    Τελικά αν και το σχόλιο ήταν προς τον (την) korina σε ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να το σχολιάσεις. Αισθαίνομαι όμως την ανάγκη να αναρωτηθώ, τι είναι προτιμότερο " ο ερασιτεχνισμός της Ν.Δ" ή "ο "επαγγελματισμός" του ΠΑΣΟΚ"; Σκατά και τα δυό.
    Επί των αναφερομένων τώρα, δεν είμαι ορκωτός Λογιστής, ούτε πρόσβαση έχω στα ΦΕΚ του Εθνικού Τυπογραφείου. Αν έχεις εσύ γιατί δεν τα δημοσιεύεις;
    Τώρα ως προς τις εισαγωγές προϊόντων, δεν χρειάζεται να βγούμε απο την Ε.Ε, απλά κάποια μη κυβερνητική οργάνωση να οργανώσει κάποια αντίδραση για την μείωση των εισαγωγών. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα, στην διαφορά εισαγωμένων και εξαγωμένων ή κάνω λάθος.
    Τελικά , όταν μας δέχθηκαν στην ΕΟΚ και νυν Ε.Ε ήξεραν ότι στερούμαστε πρωτογενούς παραγωγικού τομέα, ναι ή όχι. Μας ήθελαν ως απλούς καταναλωτές των προϊόντων τους. Τώρα σκέφθηκαν οι υπεραντλαντικοί "γιαπις" ότι μπορούν να μας πάρουν και τα σώβρακα, και δραστηριοποιούνται προς αυτήν την κατεύθυνση. Και εμείς τι; Απλά βαυκαλιζόμαστε, παραθέτοντας τις απόψεις μας;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ bugtrottel 20/02/2010 14:25:03

      Γιατί δεν είναι αυτό το πρόβλημά μας, αν πληρώνουν δηλαδή φόρους οι συγκεκριμένοι. Η φοροδιαφυγή είναι γενικό πρόβλημα και όχι μόνον συγκεκριμένων. Το πρόβλημά μας ειδικά με τα Mall είναι η προνομιακή τους μεταχείριση από το κράτος, όσον αφορά τη δημιουργία τους και την ύπαρξή τους.

      Τώρα ειδικά με την απίστευτη ανοχή στο παραεμπόριο, το κέντρο των πόλεων πεθαίνει και τα Mall κερδίζουν καινούργιους κυριλέ πελάτες.

  47. ainsley hayes avatar
    ainsley hayes 20/02/2010 00:00:09

    Η αφέλεια δεν έχει όρια εδωπέρα.

    Προφανώς παίζουν ρόλο οι προσδοκίες σε κάθε αγορά. Αλλά οι συγκεκριμένες αρνητικές προσδοκίες, η συγκεκριμένη απαισιοδοξία δεν οφείλεται σε μια κακή εκτίμηση αλλά σε στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν ότι είμαστε υπερχρεωμένοι, ότι η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας είναι στον πάτο και ότι η σπατάλη την τελευταία δεκαετία δεν είχε προηγούμενο.

    Αν ο κύριος Παπανδρέου καλλιεργούσε κλίμα αισιοδοξίας - όταν είμαστε ήδη σε αυτή την άθλια κατάσταση χωρίς εύκολες εναλλακτικές/ εύκολες λύσεις - θα ήταν το ίδιο εγκληματικά ανεύθυνος με αυτούς που μας έφεραν σε αυτή τη θέση in the first place.

    Σταματήστε να κάνετε λαϊκίστικα μαθήματα οικονομικών όταν κατά βάσην είστε άσχετοι με το θέμα - όχι τίποτε άλλο, επηρεάζετε τους ανθρώπους που προσπαθούν πραγματικά να καταλάβουν τί ακριβώς συμβαίνει αυτή τη στιγμή σ'αυτήν την έρμη τη χώρα μας. Έλεος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ainsley hayes 20/02/2010 14:22:23

      Αντί να απαξιώνεις, προβληματίσου λιγάκι και σκέψου, για ποιο λόγο δανειζόμασταν με χαμηλό spread την περίοδο Καραμανλή.

      Αντιλαμβάνεσαι ότι όλα τα μέτρα που έχουν εξαγγελθεί μέχρι στιγμής δεν αρκούν καν για να καλύψουν την αύξηση του κόστους δανεισμού που προκάλεσε η άφρονα ρητορική των ΓΑΠ και Παπακωνσταντίνου; Δεν μιλάμε καν για κάλυψη των προηγούμενων ελλειμμάτων!

      Ανεύθυνος είναι όποιος μιλάει για Τιτανικούς μπροστά στους δανειστές του!

      Σκέψου τον εαυτό σου να πηγαίνει στο διευθυντή της Τράπεζας που επιδιώκεις δάνειο και να του λες "είμαι στα πρόθυρα της χρεωκοπίας, αλλά θέλω να μου δώσετε κι άλλο δάνειο" και μετά "δεν αλλάζει πορεία εύκολα ο Τιτανικός, αλλά θέλω κι άλλο δάνειο". Θα έπαιρνες λεφτά έτσι εύκολα; Σκέψου λίγο πριν μιλήσεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ainsley hayes 20/02/2010 15:11:04

      Πέστα επώνυμε! Την ανικανότητα και την ανεπάρκεια της ορδής που κυβερνά πάνε να μας την περάσουν για προτέρημα. Καμία αιδώ δεν έχουν τα παπαγαλάκια της Ιπποκράτους.

  48. ataktos avatar
    ataktos 20/02/2010 15:26:09

    Για όλα φταίει ο...... Αριστοτέλης .... ο Σταγειρίτης

  49. ainsley hayes avatar
    ainsley hayes 20/02/2010 15:28:47

    Μα δε με κατάλαβες μάλλον - δεν θεωρώ ότι στην προκειμένη περίπτωση ο δρόμος έξω από την κρίση είναι ακόμη περισσότερος δανεισμός.. Κάθε άλλο..

    Αντί να ρίχνουμε κι άλλο λάδι στη φωτιά πρέπει να σφίξουμε τα ζωνάρια των δαπανών, αυτό είναι το μόνο πράγμα που θα βοηθήσει. Και δεν θεωρώ ότι οι Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου το έχουν κάνει αυτό ιδιαιτέρως αυτόν τον καιρό, πάνε να σώσουν την κατάσταση με ανεβασμένη φορολογία που τελικά κάνει μόνο κακό στην ήδη βεβαρυμένη οικονομία.

    Το θέμα όμως είναι ότι σε όλους εσάς τους καλοβολεμένους γάτους του συστήματος δεν κάθεται καλά το να κοπούν οι δαπάνες - μπορεί ακόμη να είστε βολεμένοι από κάποιο ρουσφέτι της Καραμανλικής περιόδου... Οπότε τα βάζετε με τη διαχείρηση των προσδοκιών, με την Ευρώπη, με τη σπέκουλα, με το Μητσοτακέικο... με όλους και όλα αρκεί να μη χρειαστεί να κάνετε και εσείς την αυτοκριτική σας. Γιατί η ΝΔ μας έφερε σε αυτήν την κατάσταση - καιρός να το πάρουμε απόφαση και να δούμε τί θα κάνουμε από εδώ και πέρα.

    Μην βιάζεστε να βγάζετε συμπεράσματα - δεν χρειάζεται να είναι κανείς παπαγαλάκι του ΠΑΣΟΚ για να διαφωνεί μαζί σας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ainsley hayes 20/02/2010 18:38:00

      Μη βιάζεσαι να κατηγορήσεις επειδή δεν έχεις να πεις κάτι άλλο. Να σε ενημερώσω απλώς για εμένα τον ίδιο ότι ούτε στις βουλευτικές του 2007, ούτε στις Ευρωεκλογές του 2004 και του 2009 ψήφισα Καραμανλή. Ψήφισαν μεν το 2009 για να μην βγει ο ΓΑΠ, αλλά χωρίς να πιστεύω ότι μια κυβέρνηση ΝΔ θα ήταν καλύτερη για τη χώρα. Αυτό που συνέβη δεν μπορούσα να το φανταστώ με τίποτα. Με τίποτα. Τον ΓΑΠ τον είχα από την αρχή για άνθρωπο περιορισμένων ικανοτήτων, όμως τελικά η πραγματικότητα ξεπέρασε κάθε αρνητική προσδοκία.

      Και με εκνευρίζει πιο πολύ που ο περισσότερος κόσμος δεν έχει καταλάβει ακόμη τι γίνεται. Εγώ ο έρμος το βλέπω και το βλέπω από τις πρώτες ημέρες της κυβέρνησης ΓΑΠ αυτό που συμβαίνει σήμερα και φωνάζω, αλλά θα είναι αργά όταν θα έχει έρθει η καταστροφή.

      Μια που μας λες όμως ότι είναι κακό πράγμα η θετική ψυχολογία στην οικονομία (!), θα σου πω μόνον τι μου είπε προχθές φίλος Δημόσιος Υπάλληλος. Θέλει λέει να πάρει ένα έπιπλο για το σπίτι του, ένα κρεβάτι. Όμως και το τελευταίο δεκαπενθήμερο, ο μισθός του μπήκε κανονικά, ενώ ο ΓΑΠ όμως είπε ότι θα κόψει 10% των επιδομάτων από 1-1-2010. Υπολογίζει να χάσει μεν κάποια χρήματα, αν είχε ήδη κοπεί το 10% των επιδομάτων πιθανότατα να το αγοράζε το κρεβάτι του, όμως τώρα σου λέει, αν μας το κόψουν τον Απρίλιο και το κόψιμο θα γίνει από 1-1-2010, τότε για να κοπεί αναδρομικά, θα πρέπει ένα μήνα να μην πάρω μισθό! Και δεν παίρνει το κρεβάτι που χρειάζεται! Δεν κινεί την οικονομία, είναι όλα παγωμένα, ο επιπλοποιός που θα πουλούσε ένα κρεβάτι (στο συγκεκριμένο ζήτημα) δεν πουλάει τίποτα και όλοι περιμένουν το... παγόβουνο του Τιτανικού, το οποίο διαβεβαιώνει ο αρμόδιος Υπουργός ότι "δύσκολα" θα αποφύγουμε!

      Εντωμεταξύ ο κόσμος αρχίζει να παίρνει τα λεφτά του από τις τράπεζες για να τα κάνει, τι; Ούτε ξέρουν. Και έχουμε κι εδώ τον καθένα να μας λέει ότι η ψυχολογία είναι καλό που είναι αρνητική (φυσικά, αφού αυτό βοηθάει πολιτικά τον αρχηγό του κόμματός του) και ότι είναι καλό που θα καταστραφούμε κι ότι όσους δεν μας αρέσει η καταστροφή που μας φέρνει ο κύριος ΓΑΠ είμαστε καλοβολεμένοι γάτοι του συστήματος. Ε, αν κι αν καταστραφούμε, αν αυτό είναι να ωφελήσει πολιτικά τον ΓΑΠ (μέχρι κι αυτό μπορεί να δούμε), τι σημασία θα έχει; Ο ΓΑΠ να είναι καλά.

  50. bugtrottel avatar
    bugtrottel 20/02/2010 17:54:43

    Προς Επώνυμο 20/02/2010 15:25
    Άλλο να φοροδιαφεύγεις, εν γνώση σου ότι κάποτε μπορεί και να σε ανακαλύψουν, και άλλο να σου παρέχουν το "δικαίωμα" της φοροδιαφυγής, εν ονόματι της τάχαμου εδώ στρατηγικής επενδυτικής σου δραστηριότητας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ bugtrottel 20/02/2010 18:28:02

      Στο σύνολο της φοροδιαφυγής η αλήθεια είναι κάπου στη μέση από αυτά τα δύο που λες. Ειδικά για τις μεγάλες εταιρίες (εισηγμένες κλπ.), η δική μου εμπειρία λέει ότι είναι μικρότερη η φοροδιαφυγή από ότι στο μέσο ατομικό ελεύθερο επαγγελματία. Όχι ότι δεν υπάρχει και στους μεγάλους, αλλά εκεί είναι αναγκασμένοι να τηρούν κανονική λογιστική χωρίς κόλπα για να κρατούν και οι ίδιοι λογαριασμό τι γίνεται στα του οίκου τους.

  51. bugtrottel avatar
    bugtrottel 20/02/2010 18:52:35

    Προς Επώνυμο 20/02/2010 at 19:28
    Την κανονική λογιστική χωρίς κόλπα θα την χρησιμοποιούσε κάποιος μόνο για να γνωρίζει τα του οίκου του. Αυτήν όμως που θα παρουσίαζε στους άλλους θα εξαρτάτο απο το τι θα ήθελε να παρουσιάσει στο χρηματηστήριο και τι στην εφορία. Και για να διακρίνουμε τα μεγέθη. Άλλο φοροδιαφυγή σε ετήσιο εισόδημα (κύκλο εργασιών)30 άντε 50 ακόμη και 100 χιλιάδων των ελεύθερων επαγγελματιών, και άλλο φοροδιαφυγή σε εισοδήματα (οικονομικές χρήσεις) εκατομμυρίων.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ bugtrottel 20/02/2010 19:34:54

      Τέλος πάντων, επειδή με έχεις ζαλίσει και επειδή τα λόγια και ο εύκολος καταγγελτικός λόγος είναι πολύ εύκολος, πήγαινε βρες τα ΦΕΚ του The Mall και πες μας τι κέρδη έχει και μην μας ζαλίζεις άλλο.

      Ενημερωτικά σου λέω ότι αν πας στη σελίδα του The Mall βρίσκεις ότι η εταιρία διαχείρισης είναι η ECE Lamda Hellas. Εκεί λέει και τις υπόλοιπες εταιρίες, ψάξτες όλες. Πηγαίνεις μετά στη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου (www.et.gr) και βάζεις αναζήτηση με στοιχεία εταιρίες. Βρίσκεις τους αριθμούς των ΦΕΚ, τα σημειώνεις και μετά πας στο Εθνικό Τυπογραφείο και τα ζητάς αυτά που έχουν τους ισολογισμούς. Κάπου ένα ευρώ το ένα κάνει, αν θυμάμαι καλά. Καποδιστρίου 34 στην Αθήνα και Βασ. Όλγας 227 στη Θεσσαλονίκη, έχει και σε άλλες πόλεις, τις λέει όλες τις διευθύνσεις.

      Πήγαινε βρες τους ισολογισμούς, πες μας αν έχουν κέρδη και τι κέρδη έχουν (είναι προς τα κάτω και αριστερά συνήθως τα "Αποτελέσματα χρήσης") και ξαναμιλάμε με στοιχεία για να τους κατακεραυνώσουμε όλοι μαζί, αν είναι, και όχι στον αέρα.

  52. bugtrottel avatar
    bugtrottel 21/02/2010 17:37:50

    προς Επώνυμος 20/02/2010 at 20:34
    Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Δεν θα σε ξαναζαλίσω.
    Πως να καταλάβεις άλλωστε.

  53. bugtrottel avatar
    bugtrottel 22/02/2010 17:38:09

    Προς "ΠΕΤΡΟΣ" 15/02/2010 at 00:40
    Και προσέχουμε και σεβόμαστε τον χώρο που μας φιλοξενεί.
    Αλλά και η διατύπωση απόψεων αντίθετων στην πλειοψηφία δεν βλάπτει, μάλλον ευνοεί την Δημοκρατία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.