#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/07/2011 15:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απειλές κατά Σαμαρά και του ελληνικού λαού

Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ¨ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ¨  ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΦΟΥΓΓΟΚΟΛΑΡΙΩΝ ΤΟΥ …



Του ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨

Σήμερα ( 8/7 ) η ¨Καθημερινή¨ , δια χειρός του ανταποκριτή της Αθανάσιου Έλλη από την Ουάσινγκτον , ΑΠΕΙΛΕΙ ( ¨συμβουλευτικά¨ )  τον Αντώνη Σαμαρά ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  γενικότερα με βαθυστόχαστες Ατλαντικές σκέψεις… , από τις οποίες καταγράφουμε την πιο χαρακτηριστική και συμπερασματική !

ΠΡΟΣΔΕΘΕΙΤΕ – ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ !

"…Εάν ο πρόεδρος της Ν.Δ. πιστεύει ότι αφού κερδίσει τις εκλογές οι Ευρωπαίοι- θα αναγκαστούν να τον αποδεχθούν και θα αγνοήσουν το παρελθόν, -πλανάται....Εάν δεν προβεί σύντομα σε πρωτοβουλίες προσέγγισης -όποιες αυτός κρίνει αναγκαίες- τη στάση του -ίσως πληρώσει η χώρα - στο μέλλον…¨ ( !!! , τονισμός δικός μας  )

Την υπόλοιπη βαθυστόχαστη ανάλυση μπορεί να την διαβάσετε εδώ :

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_07/07/2011_448343

Flashback στο ¨σενάριο τρόμου του 2007 – 2008 ¨ , ¨όλα στην μάχη¨ για την επιβολή  της  ¨ Full Democracy.¨ του American Dream  με το ¨All-American Team ¨ του Γεωργίου (β΄) Παπανδρέου  :

Θυμάστε αυτό το  ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ άρθρο του 2007 :

¨ΒΗΜΑ¨  ΠΑΡΑΚΕΥΗ - 29 / ΙΟΥΝΙΟΥ / 2007 : ¨…ΠΡΟΣΟΧΗ ( !) … Το παιχνίδι είναι μεγάλο και η χώρα μας είναι μικρή . Η βιασύνη του Πούτιν και οι αντιδράσεις των Αμερικανών δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει εμπλακεί σε μια σκληρή αναμέτρηση. Αυτονόητο είναι ότι χρειάζονται προσεκτικές αποφάσεις και ευέλικτες κινήσεις. Η Ελλάδα πρέπει να βγει κερδισμένη ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΧΟΣ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗΣ Μ Α Ν Ι Α Σ – ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ Π Λ Ε Ο Ν ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ …¨



Τι είχε προηγηθεί και τι ακολούθησε του άρθρου εκείνου :

Στις 14 Μαρτίου 2007 η Τουρκάλα δημοσιογράφος Zeyno Baran, έγραψε στο Αμερικανικό περιοδικό NATIONAL REVIEW, ένα άρθρο για τον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, στο οποίο προειδοποιεί την Ελλάδα για τους κινδύνους της Ελληνορωσικής συμφωνίας και ουσιαστικά ρίχνει την πρώτη προειδοποιητική βολή προς Καραμανλή, να μην κάνει κακές παρέες (βλέπε Πούτιν) - Το άρθρο βρίσκεται εδώ :  http://www.nationalreview.com/articles/220286/strategic-vision-or-strategic-mess/zeyno-baran

Δύο μέρες μετά, στις 16 Μαρτίου 2007, Πούτιν και Καραμανλής, υπογράφουν τη συμφωνία για τον αγωγό (χωρίς να ακούσουν τη Ζeyno!)

Στις 29 Ιουνίου 2007, ο κ.Μπράιζα (Αμερικανός βοηθός Υπουργός Εξωτερικών , ρίχνει τη δεύτερη προειδοποιητική βολή, με δηλώσεις του στο ΒΗΜΑ, προς Καραμανλή: “μην προχωράς με τον αγωγό”

Το δημοσίευμα ( το οποίο εμφανίστηκε στην ίδια έκδοση , παράλληλα με το παραπάνω ¨προειδοποιητικό κύριο σχόλιο του  ΒΗΜΑτος , δεν θυμάμαι εάν τότε το κύριο άρθρο στο καθημερινό Βήμα το έγραφε  ο ¨Alexis ¨ , κ. Παπαχελάς ή ο αυτοπροσώπως ο κ.  Ψυχάρης …) εδώ :




Η απάντηση μπορεί να δοθεί με την συνολική ανασκόπηση  όλου του ¨πάζλ¨ και σε ότι ακολούθησε μέχρι σήμερα .

Στην Πάρνηθα ξημερώματα Παρασκευής 29 Ιουνίου 2007 , τα όμορφα δάση όμορφα καίγονται...

Λίγο αργότερα , στις 23 Αυγούστου 2007, ξεσπούν 170 πυρκαγιές σε μια νύχτα στην Πελοπόννησο, με δεκάδες νεκρούς.

Ο Γ. Παπανδρέου ζητά ¨εκλογές ή οικουμενική κυβέρνηση εκτάκτου ανάγκης…¨ και σύμπασα η βαθυστόχαστη ¨Αριστερά¨ όλων των ιδεολογικών ρευμάτων διαπιστώνει την ¨ανικανότητα της κυβέρνησης Καραμανλή , που δεν ξέρει να διαχειρίζεται τις κρίσεις, δεν έχει αρκετά πυροσβεστικά ¨. Και ειρωνεύονται όλοι οι ¨αντιπολιτευόμενοι¨ την ¨συνομωσιολογία ¨ που παραβλέπει ¨τις δομικές αδυναμίες του αστικού κράτους στην λαϊκή διαχείριση των  πραγμάτων…¨ . Το ¨πνεύμα¨ ενός πρώην Μακρονησιώτη ήταν περίπου αυτό : http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=183346

Και στην συνέχεια , το 2008 , μετά από μια επιτυχή παρατεταμένη εξέγερση κρατουμένων ενάντια στις συνθήκες διαβίωσης στις φυλακές , ( η οποία από απόσταση χρόνου θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν ¨προεόρτιο¨ του Δεκέμβρη, ανεξάρτητα από ορισμένα δίκαια αιτήματα , πάντα υπάρχουν και δίκαια αιτήματα σε αυτές τις καταστάσεις )  ¨ένας τρελός αστυνομικός¨ εκτελεί έναν πιτσιρικά , τον Αλέξη Γρηγορόπουλο που είχε δικαίωμα να ζήσει ,  και ξεκινά ¨αυθόρμητα¨  η ¨Εξέγερση των Αθλίων του Βίκτωρα Ουγκώ ¨( ¨αριστερές λογοτεχνικές περιγραφές¨ ) με μπόλικη συμμετοχή ¨κολασμένων από τον Γ΄ Κόσμο¨ και άλλων ¨όμορων χωρών¨  που τα ¨στέκια τους¨ έβγαζαν ¨αντικειμενικές¨  ανακοινώσεις για ¨εκδίκηση¨ για την χρόνια καταπίεση τους από το Ελληνικό κράτος…

Μια ¨εξέγερση¨ που είχε σχεδόν προαναγγελθεί με δηλώσεις ¨προοδευτικών¨ , μετά τα γεγονότα και τις συγκρούσεις μεταναστών –αστυνομίας στο Παρίσι στις αρχές του 2008 , όπως της κ. Διαμαντοπούλου που έλεγαν ¨ πως δεν μπορεί αυτή η εξέγερση θα έρθει και σε μας¨ . Και ως δια μαγείας ήρθε.

Και είχε –και- πολλά γνήσια χαρακτηριστικά – κυρίως οι πρωινές κινητοποιήσεις της μαθητικής νεολαίας ανέδειξαν πολλά προβλήματα της στην σύγχρονη εποχή. Όπως  την έλλειψη προοπτικής , την ανεργία και τον πνευματικό ευνουχισμό της από το σύστημα γενικότερα.

Άλλοι όμως προσπάθησαν να χειριστούν το ¨σχέδιο¨ και άλλοι προσπάθησαν να προωθήσουν τα αντιλαϊκά και αντιδημοκρατικά σχέδια τους.

Όχι , για επέμβαση του στρατού δεν μίλησαν τότε …, αλλά για πρόσκληση της ¨Ευρωχωροφυλακής ( ¨EUROGENFOR ¨  ειδικό σώμα στα πλαίσια της ¨Ευρώπης των Λαών¨ για την καταστολή –εσωτερικών-κοινωνικών εξεγέρσεων ) από την Β. Ιταλία  (  με Γάλλους , Ισπανούς , Πορτογάλους και Πολωνούς…)  σκέφτηκαν σοβαρά και απείλησαν ΑΠΟ ΤΟΤΕ. Σήμερα είναι ακόμα πιο έτοιμοι για κάτι τέτοιο.

Στην συνέχεια μετά από παρατεταμένες ενέργειες εξάρθρωσης της Ελλάδας και του λαού της ο Κ. Καραμανλής ( ο οποίος δεν είναι καθόλου άμοιρος ευθυνών, τουναντίον μάλιστα)  προκήρυξε -πρόωρες εκλογές- ( που του συνέστησαν και οι ¨Κεντρώοι Εκσυγχρονιστές¨ του κόμματος του , όπως η κ. Μπακογιάννη και ο κ. Σουφλιάς )  προαναγγέλλοντας ¨δημοσιοοικονομική λιτότητα¨ , ενώ το¨All-American Team ¨  του American Dream  του Γεωργίου (β΄) Παπανδρέου , απάντησε ΚΥΝΙΚΑ , σύμφωνα με το σχέδιο των Λεσχών του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου και της ¨Σοσιαλιστικής Διεθνούς των ΗΠΑ ¨ , ότι ¨Λεφτά Υπάρχουν¨ …, κερδίζοντας εύκολα τις εκλογές από ένα λαό που δεν έχει εδώ και δεκαετίες πολιτικό κριτήριο , ιδανικά και όραμα , εκτός από το να ψάχνει αυτούς που το υπόσχονται ¨πως λεφτά και κονδύλια υπάρχουν και για την πάρτι του…¨.

Οι Δούλοι κέρδισαν το 2010 τις εκλογές από τους Σκλάβους.

Και ήρθαν οι επίσημες ¨αποκαλύψεις¨  , για αυτό που ο λαός γνώριζε και διαισθανόταν ήδη , μέσα από τις στήλες των ¨Επικαίρων¨ για το τι έγινε μεταξύ 2007 -2009 .

Διαβάσαμε τις αναλύσεις και τις ενέργειες των Ρωσικών μυστικών υπηρεσιών για το πως θα εξόντωναν Άγγλοι –Γάλλοι – Ισραηλινοί κ.α  , σύμφωνα με τις αναφορές της , τον Κ. Καραμανλή για να επιταχυνθεί η έλευση της ¨Πολυπολιτισμικής  Democracy ¨ του δικού τους ¨Georg¨

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ στα "ΕΠΙΚΑΙΡΑ"

20/06/2011 –  Σχέδιο δολοφονίας του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή με την κωδική ονομασία «Πυθία 1», το οποίο φέρεται να εκπονήθηκε από «συμμαχικές μυστικές υπηρεσίες»- http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=22439

 

Αποκάλυψη 2: Απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για αποσταθεροποίηση και Ανατροπή

07/07/2011 – http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=24211&category_id=86

 Το θέμα είναι, όμως, να μας βοηθούν οι υπηρεσίες και τα διάφορα έντυπα ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ και όχι ¨κατόπιν εορτής¨. Τις σκοπιμότητες τους για το timing  οφείλουμε να τις λάβουμε υπόψη. Αυτό δεν θα πει ότι θα ¨παρακάμψουμε¨ και θα προσπεράσουμε τα ενδιαφέροντα στοιχεία. Θα τα εντάξουμε , όπως και το σημερινό δημοσίευμα της ¨Καθημερινής¨ στην συνολική θεώρηση της σημερινής κατάστασης.

Και δεν θα παραβλέψουμε ότι ο κ. Παπανδρέου , στα πλαίσια της συνάντησης στην Αθήνα  των Σοσιαλ-ληστών το Σάββατο που μας πέρασε είχε καλέσει και τους ¨facebooker¨ της Αιγύπτου και της Τυνησίας που δρομολόγησαν την εξέγερση για την ¨Νέα Μέση Ανατολή¨ με πολύ ¨άμεση δημοκρατία¨. Όλο το παιχνίδι θα πρέπει να το έχουμε υπ΄όψιν μας , όπως αυτό για την ¨κατάργηση των κομμάτων γενικά…¨ , των ¨Κοινοβουλίων γενικά…¨ , για μια ¨Δημοκρατία ¨ με άμεση επικοινωνία και ¨διαβούλευση¨  με τον κάθε Γ. Παπανδρέου με ¨chat¨ , ¨e-mail και ¨no-government- GOVERNMENT¨ και τις ¨μη¨-ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ οργανώσεις…

Θα πρέπει να μελετηθεί το ¨πολύ επίσημο¨ Αμερικάνικο Ίδρυμα ¨ FREEDOM HOUSE¨  (http://www.freedomhouse.org/template.cfm?page=1  , http://www.freedomhouse.org/images/NiT/NIT2011-cover.jpg ) , το οποίο προώθησε και προωθεί τα ¨ειρηνικά δημοκρατικά κινήματα¨ από την Γιουγκοσλαβία ( Otpor ) μέχρι την Ουκρανία – Γεωργία – Λευκορωσία και σήμερα στην Μέση Ανατολή…( στην Ελλάδα ; )

Θα πρέπει να σπουδαστεί η θεωρία του εκτιμώμενου ως  ¨πνευματικού πατέρα¨ όλων αυτών των ¨ειρηνικών κινημάτων ανυπακοής για την άμεση δημοκρατία¨. Του ¨οπαδού του Γκάντι¨  και ιδρυτή του Albert Einstein Institution , καθηγητή των πολιτικών επιστημών του Πανεπιστημίου της Βοστώνης ,  Gene Sharp ( 83 ετών σήμερα, http://files.newsnetz.ch/bildlegende/35642/444439 pic_970x641.jpg ) και τα βιβλία του ,  τα οποία αποτέλεσαν ¨παράδειγμα προς μίμηση ¨  , εκτός των άλλων ,  και για τους ακτιβιστές  στον Αραβικό κόσμο ( ¨The Politics of Nonviolent Action¨, ¨198 Methods of Nonviolent Action¨) , του οποίου τις θεωρίες  ¨ειρηνικής ανατροπής καθεστώτων¨ διαδίδει το γνωστό Αμερικάνικο ¨ Thinktank¨,  ¨International Center on Nonviolent Conflict¨

Για να κατανοηθώ σωστά : Δεν επικεντρώνομε στον άνθρωπο και τις θεωρίες του.  Ο ίδιος σε συνεντεύξεις ισχυρίζεται , παρά τις διάφορες καταγγελίες  Μ.Μ.Ε. του Ιράν και άλλων χωρών, πως παρακολουθεί από την τηλεόραση ¨με έκπληξη τις ενέργειες των θαυμαστών του στον κόσμο¨. ΤΟΝΙΖΩ όμως τον ¨Χειρισμό¨  και την διάδοση των θεωριών του από τα γνωστά ¨Κέντρα¨ για την …¨Άμεση Δημοκρατία¨   και  τις ¨Ειρηνικές Επαναστάσεις¨  με ¨Δούρειους Ίππους ¨,   όπως επίσης και την επιτυχία που είχαν μέχρι τώρα αυτές οι ¨επαναστάσεις¨ .

Η Ελλάδα βρίσκεται μέσα στην συνολική ρύθμιση της ¨Μέσης Ανατολής¨  και το ¨σύστημα της μέχρι τώρα πολιτικής εκπροσώπησης νοσεί¨  ( Κοινοβούλιο ) .

Νοσεί εκτός των άλλων διότι το σύστημα δεν το θέλει πια αυτό σύστημα , δεν το εξυπηρετούν  τα ¨ Κοινοβούλια ¨ και τα ¨Γενικά Σώματα- Σύνολα ¨.

Ο στόχος ήταν πάντα ο ¨κοινωνικός κατακερματισμός¨ ( με ¨ατομικά δικαιώματα¨ και ¨πολυπολιτισμικές κοινωνίες ¨ )  και η δημιουργία ¨υποσυνόλων¨  με τα οποία θα διαπραγματεύεται η κάθε Εξουσία… πιο εύκολα …Οπότε για όχι  και ¨συμμετοχική¨ - ¨άμεση δημοκρατία¨ ( στην ¨Περιφέρεια¨  βέβαια…) ;

Βλέπε σχετικά βιογραφικά για τον Gene Sharp   :

http://en.wikipedia.org/wiki/Gene_Sharp

http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Gene_Sharp&printable=yes

Σήμερα Κυνικά και πάλι οι Επικυρίαρχοι της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης απειλούν , τον  κ. Α. Σαμαρά και τον Ελληνικό Λαό.  Πιστεύοντας , όχι στην βασική μας ιστορία , αλλά στην Φαναριώτική και Νεοφαναριώτικη.

Δεξιοί – Αριστεροί – Κεντρώοι ας ξυπνήσουμε , ας ενωθούμε μέσα σε πνεύμα Ελευθερίας – Ισότητας και Αδελφότητας , για τον Λαό και την Πατρίδα. 

Τίποτα άλλο δεν μας είναι πιο γνώριμο. Καμία φαντασιακή κοινωνία δεν μπορεί να μας εξασφαλίσει , μπροστά στα σημερινά δεδομένα , σιγουριά και ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Όσοι το χάλκαιον χέρι
βαρύ του φόβου αισθάνονται,
ζυγόν δουλείας ας έχωσι,
θέλει αρετή και τόλμην
η ελευθερία.

Ανδρέας Κάλβος

Εις Σάμον

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/07/2011 16:17:23

    Έτσι θα πρέπει να πορευτούμε. Ενωμένοι, χωρίς να μας ενδιαφέρει η κομματική ή η πολιτική τοποθέτηση του συμπατριώτη μας. Με κοινό ιδανικό την ανεξαρτησία της πατρίδας μας της Ελλάδας από ξένες δουλείες και δεσμεύσεις. Όποιος δεν θέλει την Ελλάδα και την ανεξαρτησία της και μιλάει μόνο αόριστα διεθνιστικά για ανθρώπινα δικαιώματα και πολυπολιτισμική (κατά τα πρότυπα των ιδεολόγων της παγκοσμιοποίησης) επιτελεί εκούσια ή ακούσια τον ρόλο του δούρειου ίππου ενάντια στην ελευθερία μας.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/07/2011 16:18:21

      "πολυπολιτισμική συνύπαρξη"

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/07/2011 16:18:14

    Επικός, ΝΤΑΝΤΟΝ!
    Διότι πολλοί εφησυχάζουν στην προοπτική της κατάρρευσης Γιωργάκη.
    Αυτοί θα "καταρρεύσουν" την πατρίδα προκειμένου να μην χάσουν την εξουσία.

  3. Κώστας avatar
    Κώστας 08/07/2011 16:20:14

    "Σήμερα Κυνικά και πάλι οι Επικυρίαρχοι της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης απειλούν , τον κ. Α. Σαμαρά και τον Ελληνικό Λαό. ", λέει το άρθρο με αφορμή το άρθρο του ανταποκριτή Α. Ελλις.
    Διαφωνώ. 'Εχω μια άλλη προσέγγιση. Εκεί στην Καθημερινή ο διευθυντής της κ. Παπαχελάς έχει αυτοχρισθεί αυθεντία στην κάλυψη των εξελίξεων και των τάσεων στις ΗΠΑ. Κατά την διάρκεια των ετών που ασκεί χρέη διευθυντή στην Καθημερινή έχει βυθίσει την εν λόγω εφημερίδα στην πιο βαθειά αναξιοποστία. Εχει μετατρέψει την Καθημερινή σε μνημονιακό ντελάλη. Κάθε κριτική στο Μνημόνιο και την βαθειά αποτυχία του λοιδωρείται ως "λαικίστικη". Από ποιόν; Από τον κ. Παπαχελά που δεν δίστασε να πρωτεύσει στο πρωτάθλημα αυτογελοιοποίσης με το άρθρο-περιβόλι όπου εξυμνούσε τον...Καρατζαφέρη! Η Ελένη Βλάχου αν ζούσε θα τον έστελνε να κάνει τον θυρωρό μετά από αυτά που έγραψε και που θα τον ακολουθούν για πάντα. Έγραφε ο κ. Παπαχελάς:

    " Εχει λοιπόν ενδιαφέρον να δει κανείς τι κάνει σωστά ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης. Κατ’ αρχάς ψήφισε το Μνημόνιο αγνοώντας τον μεγάλο κίνδυνο να χάσει ένα σημαντικό κομμάτι από την πελατεία του, μεγάλο τμήμα της οποίας έχει βιώσει στο πετσί της τις συνέπειες της δημοσιονομικής προσαρμογής. Δεν λογάριασε το ρίσκο της απώλειας ψήφων, αλλά πόνταρε στο ότι θα κερδίσει περισσότερες από μια υπεύθυνη στάση.
    Ο κ. Καρατζαφέρης έχει επενδύσει επίσης στη συναίνεση. Είναι ο πρώτος που μίλησε για την ανάγκη μιας οικουμενικής κυβέρνησης και ο οποίος επαναλαμβάνει μονότονα ότι το πράγμα «δεν βγαίνει έτσι όπως πάει». Η συναίνεση είναι προφανές πως δεν του έκανε κακό...

    Υπάρχει όμως και ένα ακόμη στοιχείο, αυτό του κοινού νου ο οποίος δεν περισσεύει στη χώρα μας. Οταν όλοι έβγαιναν στις τηλεοράσεις και θρηνούσαν για τα 50 δισ. ευρώ της δημόσιας περιουσίας, ο κ. Καρατζαφέρης βγήκε και μίλησε απλά και χωρίς πολλά πολλά: «Οταν βρίσκεσαι σε πόλεμο, τι κάνεις; Δεν πουλάς και τα ασημικά σου για να αγοράσεις όπλα και να τα βγάλεις πέρα; Ε, λοιπόν, πόλεμο έχουμε και τώρα». Απλές κουβέντες που δεν μπλέκονται σε περισπούδαστες αναλύσεις και βγάζουν νόημα."

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_3_11/03/2011_435437΄

    Το προχθεσινό άρθρο της Wall Street Journal που αποτέλεσε την οριστική δικαίωση των θέσεων του Αντώνη Σαμαρά ήταν ένα ηχηρό χαστούκι στο πρόσωπο του "ειδήμονος στα θέματα πολιτικής των ΗΠΑ" κ. Παπαχελά. Το φαντάζεστε; Η WSJ δικαιώνει τον Αντώνη Σαμαρά και τις θέσεις του και ο "ειδήμων" κ. Παπαχελάς γράφει άρθρα-ύμνους στον...Καρατζαφέρη και στηρίζει με μανία παλαιοημερολογίτη το αποτυχήμενο Μνημόνιο. Τόσο έγκυρος είναι.
    Και επειδή λοιπόν δεν έχει το θάρρος να υπογράψει ένα άρθρο κατά των θέσεων Σαμαρά που πλέον βρίσκουν απήχηση και πέραν του Ατλαντικού για το αδιέξοδο του Μνημονίου, τι έκανε ο υμνητής του Καρατζαφέρη; Έβαλε τον δύσμοιρο Α. Ελλις να γράψει τάχα μου περισπούδαστο και με τάχα πηγές "ψαγμένο" άρθρο με "μηνύματα" για τον Αντώνη Σαμαρά.

    Το πρόβλημα δεν το έχει ο Σαμαράς. Ούτε καν ο Παπαχελάς ή ο Ελλις. Το αληθινό πρόβλημα το έχουν οι αναγνώστες της Καθημερινής που διαβάζουν μια αναξιόπιστη σοβαροφανή εφημερίδα της οποίας ο τάχα μου έγκυρος διευθυντής διασκεδάζει τον κόσμο γράφοντας άρθρα-ύμνους στον φον Κολοτούμπεν.

  4. Linus avatar
    Linus 08/07/2011 16:22:27

    Είναι γνωστη η γραμμή της Καθημερινής,και του Σκάι με πρωτεργάτες τον κύριο Μπάμπη,να υποστηρίζουν ολόθερμα τις κυβερνητικές αθλιότητες.Οποιο και να είναι το αποτέλεσμα των επομενων εκλογών,θα πρέπει ο Καραμανλής να βγει δημοσια και να μιλήσει.Το πασοκ έχει ήδη εξαφανιστεί από την πολιτική σκηνή,όσο και να κόπτονται η υπάλληλοι του Αλαφούζου.Κώστα μιλα...

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Linus 08/07/2011 17:56:05

      Πολύ βιάζεσαι...

  5. nasos avatar
    nasos 08/07/2011 16:25:24

    σχετικά με τις πρόωρες εκλογές του Οκτωβρίου του2009,οφείλουμε να λαμβάνουμε υπόψιν πως ο ΓΑΠ ήδη από την Άνοιξη του 2009 είχε δηλώσει πως δεν θα ψήφιζε Παπούλια τον Μάρτιο του 2010,με σκοπό να προκαλέσει πρόωες εκλογές
    συνεπώς ο Καραμανλής δεν απέδρασε όπως κατηγορείται,απλά αναγκάστηκε να κάνει πρόωρες εκλογές μιας και δεν μπορούσε να αφήσει την χώρα να σέρνεται σε μια προεκλογική περιόδο ενός ολόκληρου έτους,εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης μετά τον Β'ΠΠ
    και μάλιστα κατέβηκε υποσχόμενος λιτότητα και πάγωμα μισθών,δυδτυχώς ο Ελληνικός Λαός προτίμησε τον ΓΑΠ,τα ''Λεφτά υπάρχουν'' και τα επιδόματα αλληλεγγύγης(κοινώς δωροδοκία) που λάμβανε την επαύριο των εκλογών
    Ας πρόσεχε

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ nasos 08/07/2011 19:29:06

      Ο Καραμανλής έβλεπε εθνικά, αλλά είχε ένα πολύ αδύναμο σημείο. Άφηνε τα προβλήματα να σέρνονται για πολύ καιρό και δεν έπαιρνε αμέσως θέση για να ξεκαθαρίσει τις καταστάσεις. Έτσι στο τέλος οδηγήθηκε σε απόλυτη αδυναμία. Δεν ξεκαθάρισε αμέσως τα ζητήματα με τον Βουλγαράκη, το Ζαχόπουλο (μεγάλο σκάνδαλο και αυτό!!!, ο άνθρωπος αφού τα έφτιαξε με τη γραμματέα του στη συνέχεια από ευθιξίς -σπάνιο προσόν στην Ελλάδα- φούνταρε στο κενό), το βατοπέδι, τις φωτιές, τον Παυλίδη, τις εκλογές για πρόεδρο της δημοκρατίας, τα άφησε να σέρνονται και να τον φθείρουν πολιτικά και στο τέλος παρέδωσε την εξουσία.
      Ο Καραμανλής όφειλε και επεβάλετο να πάει τη βαλίτσα μέχρι το τέλος της. Δηλαδή την εκλογή του προέδρου της δημοκρατίας και εκεί ο καθένας ας αναλάμβανε τις ευθύνες του. Δεν έπρεπε να υποκύψει ούτε στις πιέσεις των δικών του (βλέπε Παυλίδης), ούτε στις απειλές του ΓΑΠ.
      Δυστυχώς όμως φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων. Οφείλει κάποια στιγμή να μιλήσει.

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ Αρματιστής 09/07/2011 02:48:37

        Οἱ «...κατώτεροι τῶν περιστάσεων» ΔΕΝ ἀπειλοῦνται μέ δολοφονία...!!!

  6. Απορία avatar
    Απορία 08/07/2011 16:35:42

    Ο πρόεδρος της ΝΔ έπρεπε να είχε με κάποιον τρόπο προκαλέσει εκλογές εδώ και καιρό.

    Στους επόμενους μήνες οι ξένοι θα έχουν ξεφορτωθεί το μεγαλύτερο μέρος του χρέους μας και θα έχουν βγάλει άκρη τι και ποιος έχει από CDS.

    Εν ολίγοις το μοναδικό διαπραγματευτικό μας χαρτί θα έχει εξανεμιστεί.

    Οπότε ξεχάστε διαπραγματεύσεις και επαναδιαπραγματεύσεις, θα μας χορεύουν στο ταψί όπως θέλουν αυτοί και για όσο θέλουν αυτοί.

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/07/2011 16:36:43

    Νταντόν, νομίζω ότι είναι το καλύτερο κείμενο που έχεις γράψει ποτέ!

    Πολύ γρήγορα, μόνον, τα εξής:

    1) Ο σημερινός Πρόεδρος της ΝΔ ΔΕΝ πρέπει να γίνει ένας άλλος Καραμανλής. Πρέπει να διαπραγματευτεί με το διεθνή παράγοντα με την επίγνωση της δύναμης που μπορεί να του δώσει το να απευθυνθεί στο λαό. Είναι πλεονέκτημα το ότι είναι βαθιά αστός, θα είναι οικεία η κουβέντα μαζί τους, δεν είναι πρώην ΚαΓκεΜπίτης, όπως ο Πούτιν, όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να φερθεί διαφορετικά από τον Πούτιν. Ο διεθνής παράγοντας και τώρα και πάντοτε ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ! Και τέτοια ισχύς μπορεί να δώσει στον Αντώνη μόνον ο έλεγχος του μαγαζιού-γωνία που λέγεται Ελλάδα, και αυτό μπορεί να γίνει μέσα από τον προσεταιρισμός ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ του λαϊκού παράγοντα.

    2) Θα τον πουν λαϊκιστή. Θα τον πουν εθνικιστή. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣΗΣΕΙ. Ο μεγάλος τους φόβος είναι η λαϊκή δημοφιλία ενός ανεξάρτητου ηγέτη με εθνική πολιτική. Για αυτό σπεύδουν να τα συκοφαντήσουν εκ των προτέρων. Να μην απεμπολήσει την αγάπη του λαού για να μην τον πουν "λαϊκιστή". Θα είναι αυτοκτονικό. Ας θυμηθούμε μόνον ότι συκοφαντούσαν τον Σαντάμ για "όπλα μαζικής καταστροφής", αλλά τελικά, όταν κατάφεραν να μην έχει τέτοια, τότε εισέβαλαν. Στη Β. Κορέα που πραγματικά έχει τέτοια όπλα, δεν τολμάνε να την ακουμπήσουν. Οπότε, η συνταγή είναι να κάνεις αυτό που σπεύδουν από πριν να σε συκοφαντήσουν ότι τάχα κάνεις (χωρίς να το κάνεις), για να έχεις το πάνω χέρι στη σχέση σου μαζί τους.

    3) Το διεθνές παρακράτος κινείται υπόγεια και προσπαθεί να μας βγάλει όλους συνωμοσιολόγους, όταν καταγγέλλουμε τις μεθοδεύσεις του. Όμως, αν υπάρχει πλήρης και επαρκής πληροφόρηση, τότε το παιχνίδι του καταρρέει, διότι όλες αυτές οι μεθοδεύσεις γίνονται μόνον ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ. Από τη στιγμή που το βγάλουμε στη σέντρα, τότε ο λαός θα είναι μαζί μας, διότι θα έχουν αποδειχθεί αυτά που αυτή τη στιγμή μόνον υποψιαζόμαστε (έστω και με μεγάλο βαθμό βεβαιότητας). Όμως δεν πρέπει να γίνει συνωμοσιολογικά αυτό το πράγμα, πρέπει να γίνει επιστημονικά. Όταν π.χ. αυτοί λένε "εσωτερική υποτίμηση" για να αρπάξουν τα φιλέτα, τότε εμείς αποδεικνύουμε ότι είναι άχρηστη και καταστροφική αυτή η πολιτική, με καθαρά οικονομολογικά κριτήρια, και καταλήγουμε, επιστημονικότατα, στο συμπέρασμα ότι αποσκοπεί στο πλιάτσικο κατά της χώρας. Όταν μας μιλούν για αντιρατσισμό εμείς αποδεικνύουμε τις υπόγειες χρηματοδοτήσεις όλων των "αντιρατιστικών" οργανώσεων και βγάζουμε στη φόρα τα στοιχεία που ήδη υπάρχουν για το τράφικινγκ που κάνουν όλοι αυτοί οι περίεργοι τύποι, μαζί με εμπόριο ναρκωτικών κλπ.

    Το παιχνίδι είναι δικό μας, αλλά θέλει αποφασιστικότητα και να μην φοβηθούμε έναν εχθρό που κατά βάθος είναι πιο φοβισμένος από εμάς. Γι' αυτό και δρα μόνον στο σκοτάδι.

    Θα πρέπει να ρισκάρουμε και τη ζωή μας ίσως, αλλά αυτή η χώρα επιβίωσε χάρη στους ήρωες που ρίσκαραν (και πολλοί έδωσαν) τη ζωή τους.

    Κι ο Θεός βοηθός!

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Επώνυμος 08/07/2011 18:44:04

      Επικροτώ... και μιά σημείωση... Η Βόρεια Κορέα δεν είναι βέβαιο ότι έχει όπλα μαζικής καταστροφής, κάνει ότι μπορεί όμως για να πείσει ότι έχει, και κανείς δεν μπορεί ακόμα να βεβαιώσει ότι δεν έχει :) Κι έτσι δεν μπαίνουν όπως λες :) .....
      Πολύ βασικό είναι να μπορείς να κρατάς κάποια χαρτιά κλειστά... μπορούμε?

    • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
      ΑποΜηχανηςΦτωχος @ Επώνυμος 08/07/2011 21:43:13

      Και γιατί δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα όλα αυτα Επώνυμε?

    • Αντώναρος avatar
      Αντώναρος @ Επώνυμος 09/07/2011 17:19:33

      Προς το παρών όμως ο λαός απλά υφίσταται τα αποτελέσματα των μνημονίων.
      Ποιός έδειξε ότι είναι κοντά του;

  8. βαγόνι avatar
    βαγόνι 08/07/2011 16:40:49

    Εάν ο συνδυασμός των απόψεων του κ. 'Ελλη,στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,με πολύ
    παλαιότερες του κ. Ψυχάρη στο ΒΗΜΑ, για τον κ. Καραμανλή, συνιστούν.....
    δομική απειλή του ιμπεριαλισμού για την Ν.Δ....έ, τότε μόνο δύο λύσεις πρόσφορες
    υπάρχουν:
    α. η ανακήρυξη της,υπο τον κ. Σαμαρά,παράταξης στην κατ'εξοχήν
    αντι-ιμπεριαλιστική δύναμη στα Βαλκάνια και την Νότια Ευρώπη!
    β. η πρόκληση νέας αρθρογραφίας στην Wall Street Journal, ώστε
    να προκληθούν....ενδο-ιμπεριαλιστικές αντιθέσεις και να τρομάξουν
    οι κακοί!
    Υ.Τ 'Οποιος έβγαλε χρήματα στο εξωτερικό, χτίζει αυθαίρετα, διαθέτει
    offshore, στήνει αγώνες...καί...καί... δεν έχει να φοβηθεί τίποτε απο
    Μεσοπρόθεσμο. Επ' αυτών,η Ν.Δ. δεν ανέπτυξε ιδαίτερες διαφορές
    απο το κυβερνών κόμμα, πλήν μιάς...σοβαρής βεβαίως: το 15 τοις
    φόρο για τις επιχειρήσεις χάριν....ρευστότητος σε εποχές ύφεσης!

    Ah, cher Danton, il y a des limites a la blague!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ βαγόνι 08/07/2011 16:49:05

      Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, αγαπητέ, και νομίζω ότι όντως υπάρχουν ενδο-ιμπεριαλιστικές αντιθέσεις. Ο διεθνής παράγοντας (όχι το διεθνές παρακράτος...) κατάλαβε σε πολύ μεγάλο βαθμό ότι οι ξεπουλημένοι Έλληνες στους οποίους στηριζόταν ως τώρα στην Ελλάδα δεν έχουν πολλά ψωμιά, διότι τους πήραν χαμπάρι, και παίρνουν αποστάσεις. Συνεπώς, οι απειλές που πράγματι διατυπώνονται (δεν διατυπώνονται;...) στο αρθράκι της Καθημερινής έχουν λιγότερα, πολύ λιγότερα ερείσματα από όσο το αντίστοιχο αρθράκι του 2007. Διότι τώρα ο διεθνής παράγοντας έχει καταλάβει ότι το συμφέρον του είναι μια Ελλάδα που στέκεται στα πόδια της.

      Οπότε, όντως, υπάρχει ενδοϊμπεριαλιστική αντίθεση, την οποία πρέπει να σπεύσουμε να εκμεταλλευτούμε προς όφελός μας.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Επώνυμος 08/07/2011 17:07:23

        Είναι προφανές πλέον: πάμε για θρίαμβο στίς πρεμιέρες του
        Φθινοπώρου,στα θέατρα off Broadway!
        Υποκλίνομαι!

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ βαγόνι 08/07/2011 17:07:59

          Αυτό έχεις να πεις μόνον; Κανένας σχολιασμός επί της ουσίας;

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ Επώνυμος 08/07/2011 17:15:15

            Κανένας, άλλωστε η ουσία των πραγμάτων παραμένει
            απροσπέλαστη για τίς λίγες δυνατότητες που διαθέτω!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ βαγόνι 08/07/2011 17:36:18

      Δεν είναι 'Έλλης" αλλά Αθανάσιος Ellis, και το γράφει με γιώτα, για να ξερουμε τι μας γίνεται. Αμ πώς, τυχαία έλεγε ο Δελαστίκ ότι οι φίλοι μας έχουν αναδιατάξει τους πράκτορές τους;

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ βαγόνι 08/07/2011 17:51:05

      Ah , cher "Vagon" a quelle station tu as restee ? Il faut avoir de reflexion...

      Μιλάμε , μιλώ για την παραβίαση του ¨Δικαιώματος Αυτοδιάθεσης¨ του Ελληνικού λαού και για ωμές ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις στα εσωτερικά της οικονομικής και πολιτικής ζωής της χώρας.

      Μιλάμε , μιλώ για την ανάγκη ενότητας όλου του Ελληνικού λαού , όλων των δυνάμεων που δεν ταυτίζονται στενά με τα συμφέροντα του Παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου , για έναν αγώνα επιβίωσης.

      Στους μίνιμουμ στόχους του συγκεκριμένου αγώνα δεν νοιώθω ανάγκη να προβάλλω , εδώ τις ιδεολογικές μου διαφορές με τον Α. Σαμαρά , εδώ σε αυτό το άρθρο ΠΟΥ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΣΤΟΧΟΣ , ή τον οποιοδήποτε συμπολίτη , συμπατριώτη.

      Οι ιδιαίτερες ιδεολογικές απόψεις και προγράμματα προβάλλονται στην πράξη κατά την διάρκεια ενός αγώνα , οι ανάγκες της ζωής θα ζητήσουν και θα επιβάλλουν την ανάπτυξη τους μέσα σε πνεύμα ενότητας και αναδιοτελούς διάθεσης και προσφοράς. Δεν προαπαιτούνται σ΄έναν κοινό αγώνα , που εσύ δεν τον βλέπεις , διότι έχει κάνεις ¨στάση αλλού¨ , όπως εισαγωγικά σου αναφέρω στα γαλλικά .

      Την γενικότερη ιδεολογική μου διαφωνία με τον κ. Α. Σαμαρά σε σημαντικά για μένα πράγματα την έχω γράψει πριν λίγες μέρες , ΕΔΩ , στα πλαίσια του ¨διαλόγου¨ γύρω απ΄αυτό το θέμα : http://www.antinews.gr/2011/06/28/109309/ και δεν νοιώθω καμία ανάγκη για λόγους ¨ιδεολογικής καθαρότητας¨ να την μεταφέρω. Απέναντι στις επιθέσεις που δέχεται πρέπει να υποστηριχθεί από τον καθένα μας , διότι ακριβώς τις δέχεται για να λάβει μια ξεκάθαρη και πιο υποτακτική θέση ενάντια στα συμφέροντα του Ελληνικού λαού , ενάντια στο Γενικό συμφέρον της Ελλάδας. Εάν αυτό δεν το καταλαβαίνεις , δικός σου το πρόβλημα.

      Γενικά δεν με ενδιέφεραν ποτέ οι ανησυχίες των Σαβανορόλα , Γκαίμπελς και Μπέρια... , ούτε των ¨προοδευτικών¨ που υπηρετούν τα σχέδια της ιμπεριαλιστικής δημοκρατίας , ίσως πολύ περισσότερο από τον Α. Σαμαρά.

      Ίσως χρειάζεσαι αγαπητό Βαγόνι , άλλη ατμομηχανή για να ξεκολλήσεις από τον σταθμό που είσαι μπλοκαρισμένος. Η ¨υπεροψία¨ και η ¨σιγουριά¨ που νιώθεις για τις ¨μοναδικές αλήθειες σου¨ δεν επαρκούν.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ ΝΤΑΝΤΟΝ 08/07/2011 19:56:36

        Λοιπόν Νταντόν,

        Δεν νοιώθω καμμία σιγουριά ή υπεροψία παρά μόνο ένα
        διάχυτο αίσθημα θλίψης, που ταιριάζει άλλοστε σε έναν προχωρημένο
        μεσήλικα σαν και του λόγου μου!
        Δεν αντιμετωπίζω,...εδώ και πολύ καιρό, τις όποιες θέσεις παρατίθενται
        απο συγκεκριμμένη πολιτικο-ιδεολογική θέση...ή,τουλάχιστον έτσι νομίζω.
        Μου είναι, όμως,πολύ δύσκολο να αντιπαρέρχομαι επικούς τόνους και τη
        λογική του μαύρου-άσπρου, όταν τίποτε δεν δικαιολογεί τίς πλαστικές
        σημαίες που ανεμίζουν,αναπεπταμένες μάλιστα....!
        Ζούμε μιά άθλια συγκυρία με πολλαπλές ευθύνες και πολύ δύσκολη
        έξοδο και επίτρεψε μου να σου πώ πώς,κείμενα σαν το σημερινό δικό σου,
        δεν βοηθούν να ξεκολλήσουμε.
        Διόλου απίθανο να είμαι εγώ ο κολλημένος αλλά και η υπεραπλοποίηση
        έχει τα όρια της,φαντάζομαι...
        A la prochaine!

  9. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 08/07/2011 16:43:26

    Όλα όσα περιγράφονται είναι Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Προδοσία εις βάρος της Ελλάδας και της παράταξης από ''φίλους'' ξένους αλλά και ΕΛΛΗΝΕΣ. Πού ήταν τότε το ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ο ΓΑΠ; άλλοι στα κάγκελα και άλλοι σε μυστικές συναντήσεις .
    Ποία στάση κράτησαν τα Μ.Μ.Ε. ; Φυσικά πήγαν με το μέρος των ''φίλων'' Αμερικανών και των εδώ εκπροσώπων τους ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΑΠ._

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΣΠΥΡΟΣ 08/07/2011 17:07:37

      Η πλάκα είναι ότι, επειδή στην ελληνική πολιτική πραγματικότητα, η συνεννόηση με τον ξένο παράγοντα και η εκπόρευση "γραμμής" δράσης από αυτή τη "συνεννόηση" είναι κάτι πολύ συνηθισμένο, δεν το θεωρούν προδοσία αυτό που κάνουν, αλλά κάτι "φυσιολογικό".

      Είναι λοιπόν ανάγκη να τεθούν ξεκάθαρα τα κριτήρια στο δημόσιο λόγο και στη συλλογική μας συνείδηση, ως προς το τι ακριβώς είναι θεμιτή "συνεννόηση" με τον ξένο παράγοντα (αν υπάρχει κάτι τέτοιο στα όρια του θεμιτού, που πιθανότατα υπάρχει) και τι μετά αρχίζει να είναι δουλειά υπέρ ξένων συμφερόντων και είναι προδοσία.

      Όχι όπως μας τα έλεγε τότε ο Γ. Λοβέρδος (ο δημοσιογράφος) ότι "πώς τολμάτε και αφήνετε υπονοούμενα κατά του πρωθυπουργού (Σημίτη) ότι είναι προδότης". Έλα μου ντε, πώς τολμούσαμε, οι αχρείοι...

  10. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 08/07/2011 16:53:31

    Μιλάμε ότι αν γίνει ταινία,θα σκίσει.Και δεν
    το λέω ειρωνικά.Σου κόβει την ανάσα η αλήθεια του. Ρε που πάμε ρε;(που λέει κι ο Καλαμιτσης).

  11. GSV avatar
    GSV 08/07/2011 16:54:59

    Πως να ενωθουμε, οταν ολοκληρο το πολιτικο συστημα της χωρας εχει θεμελιωθει στη διχονοια? Μια διχονοια που ξεκιναει κατα κυριο λογο απο την αριστερα! Μια διχονοια που διογκωθηκε απο το ΠΑΣΟΚ! Συνροφοι και συντροφισσες...! Οταν η δεξια εχει συνδεθει με ολα τα κακα αυτου του αμοιρου του τοπου! Οταν η δεξια δεν δειχνει θεληση να υπερασπιστει την ιδεολογια της!

    Τοση προσπαθεια να διωξουν τη χουντα, μα ακομα μεγαλυτερη προσπαθεια να συντηρησουν την ομιχλη της!

    Πως να ενωθουμε, οταν δεν λεμε να καταλαβουμε οτι θελουμε απλως την Ελλαδα μας! Δεν θελουμε κουμουνιστικη Ελλαδα, δεν θελουμε σοσιαλιστικη Ελλαδα, δεν θελουμε καπιταλιστικη Ελλαδα. Την Ελλαδα μας θελουμε...!

    Πως να ενωθουμε, οταν δεν εχουμε παιδεια! Ακουστε τι λεει ο 'φασιστας' Αισχυλος:

    «Ω, παίδες Ελλήνων, ίτε, ελευθερούτε πατρίδ', ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων` νυν υπέρ πάντων αγών»

    Ο 'ακροδεξιος' Ομηρος:

    «Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης»

    Ο 'γκεμπελικος' πλατωνας:

    «Μητρός τε και Πατρός τε και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς και σεμνότερον και Αγιότερον και εν μείζονι μοίρα και παρά Θεοίς και ανθρώποις τοις νούν έχουσιν»

    Οχι κυριοι στην ελλας του 2010 ο μισος πληθυσμος

    «Δεν ξεχνα τι σημαινει δεξια..» και « Σοσιαλισμος η βαρβαροτητα..»

    Και ο αλλος μισος

    «Αλήτες προδότες κομμουνιστές»

    Αυτη ειναι η παιδεια των τελευταιων 4 γενεων.

    Πως να ενωθουμε οταν χαραμιζουμε την ενεργεια μας για το πως θα διορθωσουμε ενα πολιτικο συστημα που ειναι ηδη νεκρο, σαπιο και δεν σκεπτομαστε πως θα το αλλαξουμε.

    Στη σαπιλα, μονο η σαπιλα ευδοκιμει!

    O εθνικος διχασμος ειναι η καυσιμη υλη της κοινωνιας που ζουμε εδω και χρονια! Για να αλλαξει το πολιτικο συστημα πρεπει να αλλαξει η κοινωνια πρωτα!

  12. ALEXIOS avatar
    ALEXIOS 08/07/2011 16:55:24

    Υπάρχει και η λύση να σταματήσει ο πολύς ο κόσμος να αγοράζει την Καθημερινή ή/και να διαβάζει τα άρθρα της. Αρκεί μόνο 10-15 άτομα από το antinews να παρακολουθούν αυτά τα άρθρα και να τα σχολιάζουν καταλήλως. Εξ'άλλου αν παρακολουθήσει κανείς πόσοι πλέον σχολιάζουν τα αρθρα της Κ
    αθημερινής θα καταλάβει ότι αυτή η αξιόλογη εφημερίδα έρχει χασει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού Λαού(Θα τρίζουν τα κόκκαλα της ΒΛΑΧΟΥ). Η Καθημερινή και οι άλλες προοδευτικές εφημερίδες πρέπει να κτυπηθούν και πληγούν οικονομικά.

  13. φωνη avatar
    φωνη 08/07/2011 16:57:34

    Δύο στόχους έχει η απειλή τους, όπως λέτε. Ο ένας στόχος είναι ο Α.Σαμαράς και η πολιτική του. Ο άλλος στόχος είναι το διεκδικιτικό σθένος του ελληνικού λαού.

    Όσον αφορά στο διεκδικιτικό σθένος του ελληνικού λαού που προσπαθούν να το κάμψουν σπέρνοντας φόβο: Ο λαός της Κύπρου, η Κύπρος του Τ. Παπαδόπουλου, χωρίς να είναι καν κυρίαρχο κράτος είπε ΟΧΙ στο σχέδιο ΑΝΑΝ, χωρίς να ανοίξει μύτη. Καλλιεργείται επίτηδες κλίμα φόβου στους Έλληνες για να μη διεκδικούν και να τους παρακάμψουν έτσι εύκολα, για να συνεχίσουν τα προδοτικά σχέδιά τους.

    Όσον αφορά στο Σαμαρά δεν πρόκειται να φοβηθεί και να κάνει πίσω στις ιδέες του ΠΟΤΕ! Δε φοβάται τίποτα και κανέναν! Όχι γιατί είναι φτιαγμένος από μια άλλη ύλη ή γιατί είναι υπερήρωας, αλλά γιατί έχει ΨΥΧΗ. Πάνω από όλα βάζει τον τόπο του και τους ανθρώπους του. Θα έπρεπε να ξέρουν ότι μόνο η αγάπη για κάτι ανώτερο, όπως είναι ο τόπος και οι άνθρωποί του σου δίνει τη δύναμη να μη φοβάσαι τίποτα και το θάρρος να τα βάζεις με τον πιο ισχυρό αντίπαλο. Η αγάπη για τα χρήματα, αγαπητοί επιχειρηματίες του Τύπου σου δίνει τη δύναμη να είσαι αδίστακτος, επιθετικός, ριψοκίνδυνος, απειλητικός, επικύνδινος εχθρός όμως δε σου δίνει το θάρρος να ξεπεράσεις τους φόβους σου και να παλέψεις μέχρι τέλους, η ψυχή τους είναι πάντα φοβισμένη και δειλή. Οι δήθεν επιχειρηματίες του Τύπου θα πολεμούν γεμάτοι φόβο, όλο και περισσότερο φόβο μέσα τους όσο περνάει ο καιρός, ενώ ο Σαμαράς όλο και με περισσότερο θάρρος.

    Πέρα από τις απειλές τους, που δείχνουν τον πανικό τους για την πολιτική Σαμαρά, επιδίδονται και σε συνεχή επικριτικά σχόλια. Τα σχόλια αυτά είναι παράσημα για τον Σαμαρά. Τα ΜΜΕ που υποστηρίζουν τώρα τις πολιτικές του ΓΑΠ και της οικογένειας Μητσοτάκη ( οι οποίοι για την Κύπρο προωθούσαν το σχέδιο ΑΝΑΝ και ο Κ.Μητσοτάκης είχε αποκαλέσει "τρελό" τον Τ.Παπαδόπουλο ) είναι τιμή για τον Σαμαρά να του επιτίθενται.

    Στο μόνο που συμφωνώ μαζί τους είναι στο ότι έχουν δίκιο να φοβούνται τον Σαμαρά. Έχουν πολύ δίκιο!

  14. Γιώργης avatar
    Γιώργης 08/07/2011 18:02:47

    Γι' αυτό λοιπόν, ἄντε καί σύ μέ τούς «ἄλλους» !!!

  15. EYA avatar
    EYA 08/07/2011 18:07:30

    Παζλ το κείμενο αλλά με έξοχο αποτέλεσμα..
    ΥΓ: Το ΄΄ισότης, αδελφότης, ελευθερία΄΄ να το ταιριάξουμε στο δικό μας ελληνικό χώρο, μέσα στα σύνορά μας..

  16. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 08/07/2011 18:26:41

    Το ΠΑΣΟΚ εδώ και αρκετό διάστημα προσέθεσε ένα ακόμη μέλος στο εκτελεστικό του γραφείο ... την καθημερινή . Το νέο του παπαγαλάκι. Τα πάντα έχει αγοράσει αυτό το κόμμα μόνο την ψυχή του γνήσιου πατριώτη έλληνα δεν θα αγοράσει γιατί αυτή δεν αγοράζεται . H λύση απ' ότι φαίνεται θα έρθει από απέναντι . ήδη οι αμερικανοί έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν την διορατικότητα του μεγάλου με ψυχή γίγαντα πρόεδρου μας. σε αντίθεση με το νάνο και καρπαζοεισπράκτορα Γιωργάκη

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/07/2011 19:10:02

    Δείτε κι αυτό περί Gene Sharp
    h__p://www.antinews.gr/2011/02/23/87183/

    • Γάργαρος avatar
      Γάργαρος @ Strange Attractor 08/07/2011 21:30:26

      Δείτε κι αυτό περί Δημήτρη Απόκη:

      "Έτσι προτίμησε να αδειάσει την Zeyno Baran «φίλη και συμβία» (στην Ουάσιγκτον μιλούν για ερωτική σχέση πάθους) του Μ. Μπράιζα που έδειξε υπέρμετρο ζήλο στην ανάλυση της στο National Review. Η Αμερικανική κυβέρνηση όμως κράτησε αποστάσεις και από τον έτερο αρθρογράφο και συνυπογράφοντα την «ανάλυση» Δημήτρη Απόκη γνωστό και από το παρελθόν για τις περιπέτειες του με άλλα ελληνικά και έγκυρα ΜΜΕ από τα οποία απομακρύνθηκε {ΕΡΤ / ΒΗΜΑ} λόγω της αμφιβόλου τακτικής και στρατηγικής αρθρογραφίας και αντίστοιχου ζήλου που επεδείκνυε σε κείμενα και ρεπορτάζ του, υπέρ των αμερικανικών -και μάλιστα- σκληρών θέσεων σε άλλα μεγάλα θέματα.

      Αποστάσεις σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές από τον κ. Απόκη πήρε και η γνωστή και καταξιωμένη εφημερίδα Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ με προσωπική απόφαση των κ. Καψαμπέλη και Ν. Φελέκη, οι οποίοι φρόντισαν με κάθε τρόπο να διαρρεύσει ότι εδώ και καιρό έβαζε στο συρτάρι θέματα και ανταποκρίσεις του συγκεκριμένου δημοσιογράφου. Λέγεται δε ότι παρόμοιο κείμενο στα ελληνικά είχε στείλει στην εφημερίδα προκειμένου να δημοσιευτεί την Κυριακή 18 Μαρτίου και μετά την αποκάλυψη του http://www.greekameriacnnewsagency.com/ άναψε κόκκινος συνεγιαρμός στην εφημερίδα. Σε ότι αφορά την φίλη του αμερικανού υφυπουργού Μ. Μπράιζα Zeyno Baran με την οποία σχετίζεται στενά είναι τουρκικής καταγωγής δημοσιογράφος, και βαθιά «χωμένη» στα άδυτα της αμερικανικής διπλωματίας και μάλιστα με θέσεις που θα ζήλευαν πολλοί αφενός για να μην εμπλακεί επίσημα στις σχέσεις με σχετική απάντηση. "

      Και που νομίζετε ότι βρίσκεται σήμερα?

      Είναι διευθυντής του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού και αντιπρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθήνας «Σπύρος Λούης» (Ο.Α.Κ.Α)

      h**p://www.oaka.org.gr/article_detail.asp?e_cat_serial=001001001&e_cat_id=126&e_article_id=1060

      h**p://www.tovima.gr/editors/editor/?edid=144

  18. Αχιλλέας avatar
    Αχιλλέας 08/07/2011 20:03:01

    Τι τάθελε κι ο Κωστάκης τα Ρώσικα οπλικά συστήματα (τανκς και πυραύλους) και το Γεωγραφικό/Δορυφορικό Σύστημα (G.I.S.) της ΕΥΠ; Καλά δεν ήμασταν με τα δυτικά... Τι ήθελε κι έμπλεκε; Δεν ήξερε ότι θα τον "φάνε"

  19. Σαος avatar
    Σαος 08/07/2011 20:48:45

    Once a Nazi, always a Nazi. Αυτό ισχύει για την εν λόγω "εφημερίδα".

  20. spiros avatar
    spiros 08/07/2011 21:34:34

    Τί είδε η ΧΙΛΑΡΙ και επισκέπτεται την Ελλάδα ; Το ότι θέλει να συναντήσει και αρχηγούς πολιτικών κομμάτων ( δίαβαζε Σαμαρά ) πως εμηνεύεται; Μήπως βλέπουν κάτι που εμείς δεν βλέπουμε;

  21. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 08/07/2011 21:58:44

    Ας δούμε και αυτό :

    Γερμανικό μίσος κατά Σαμαρά
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Του Γιώργου Δελαστίκ
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792&subid=2&pubid=63169115

    Και θα προσέθετα ότι ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΠΟΤΕ...

    Δεν είναι μόνο η θέση του στο ¨Μακεδονικό¨ ( η οποία ενοχλούσε την δρομολογούμενη ¨Γερμανική Νέα Τάξη στα Βαλκάνια ) που τους έκανε το 1993 να χαιρετήσουν μετά χορών και τυμπάνων , απ΄όλα τα ¨έγκυρα¨ κατευθυνόμενα και ¨ανεξάρτητα¨ Μ.Μ. Ενημέρωσης τους , την αποπομπή του από την κυβέρνηση Μητσοτάκη , αλλά ...

    Είχε ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ στις 18.4.1991 δήλωση του στην Βουλή ( από την θέση του Υπουργού Εξωτερικών της χώρας ) ότι το ¨Θέμα των Γερμανικών Επανορθώσεων παραμένει ανοιχτό και θα πρέπει η Γερμανία να προσέλθει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την επίλυση του ...¨ .

    Την επόμενη ημέρα 19.4. φρύαξαν τα ¨ανεξάρτητα¨ μ.μ.ε της Γερμανίας για την ¨αυθάδεια του εθνικιστή υπουργού¨. Σε σχετικό ρεπορτάζ το κατέγραψε τότε το γεγονός ποιος ; Μα η ¨Καθημερινή¨ μεταξύ 19 - 22 /4 / 1991...

    Συνεπώς επειδή οι Γερμανοί ¨δεν ξεχνούν¨ και έχουν και άλλες εφεδρείες από τον ¨ευρύτερο χώρο της Ν.Δ.¨ ( κάτι Θεία Δώρα ) , όπως επίσης επειδή οι Αμερικάνοι επιζητούν πολιτικούς Γεώργιο -Παπανδρεϊκής εμβέλειας ( όχι υποτέλειας , αλλά ¨εμβέλειας¨ ) ο κ. Α. Σαμαράς την έχει λίγο δύσκολα , εάν δεν διαλέξει την πεπατημένη του πολιτικού μας κόσμου . Το θέμα είναι το τι θα πει ο Ελληνικός λαός για όλα αυτά.΄Θα σκεφτεί μόνο στενά κομματικά ;

  22. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/07/2011 22:12:35

    Ολικό Ελληνικό Δημόσιο χρέος = 350 δις Ευρώ
    Ολικό Δημόσιο χρέος "PIIGS" = 5 τρις Ευρώ
    Ολικό Δημόσιο χρέος ΗΠΑ = 15 τρις δολλάρια = 11, 5 τρις ευρώ: Τουτέστι 35 φορές το Ελληνικό χρέος, 2 φορές και κάτι το αθροιστικό χρέος Ιταλίας, Ισπανίας, Ιρλανδίας, Ελλάδας και Πορτογαλίας.
    Χα χα, κι εμείς σκεφτόμαστε ακόμη ότι ειδικά την Ελλάδα έχουν "κάτω από το φακό"!
    Για όσους δεν κατάλαβαν, η διαστροφή λέγεται "σολιψισμός" (από το λατ. solo ipso sum = "μόνον εγώ υπάρχω"), "Κολλά(τ)ει" σε άτομα αλλά και σε συλλογικότητες.
    Υ.Γ.: Φαίνεται ότι εμφανίζεται ταχύτατα σοβαρότατο τζαρτζάρισμα των "αγορών" προς την Ιταλία: Έχει χρέος πρός ΑΕΠ αρκετά πάνω από 100 %, προκύπτει και πολιτική κρίση με ενδοκυβερνητικές προστριβές.
    Γίνεται χαμός με τζόγο στα Ιταλικά CDS, εδώ και λίγο καιρό.

  23. anetos avatar
    anetos 08/07/2011 22:34:06

    http://trendsurvivor.com/2011/07/07/save-greece-t-shirt-star-forane-blouzes-save-greece-alitheia-i-psemata/

  24. αννιτα avatar
    αννιτα 08/07/2011 22:45:51

    Είναι μεγάλη αλήθεια πως θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία!
    Ξαναδιαβάστε όλοι με προσοχή όσα έγραψε κ περιέγραψε ο Νταντόν για να εμπεδώσετε πόσο μεθοδευμένα ήταν όλα για την κατάρευσή μας προ κ μετά κυβέρνησης Καραμανλή αλλά κ μνημονίων. Για να καταλάβετε οτι κ τα μεγάλα σκάνδαλα από τους ίδιους που μας απειλούν ήταν ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ. Βρήκαν κάποιους μικροπολιτικούς που είχαν αδυναμίες κ τους έπεισαν να πάρουν μέρος στο μεγάλο κόλπο. Μικροπολιτικούς-υπουργούς εννοώ.
    Προσέξτε επίσης τα γραφόμενα του ΕΠΩΝΥΜΟΥ έχουν την ίδια βαρύτητα με του ΝΤΑΝΤΟΝ.
    Η Ελλάδα για να φύγει από όλα αυτά κ να προχωρήσει να δοξαστεί θέλει Αρχηγό-Πρωθυπουργό ΠΑΤΡΙΩΤΗ.! Που να σέβεται την χώρα και την ιστορία της.!!
    Η παγκοσμιοποίηση δεν ενδιαφέρει τους Ελληνες γιατί πολύ απλά θέλουν να κρατήσουν το τρίπτυχο Ελλας=Πατρίδα=Θρησκεία!!!

  25. αννιτα avatar
    αννιτα 08/07/2011 23:23:23

    Επίσης να προσθέσω οτι είναι πολύ σωστά τοποθετημένος στις απόψεις του "η φωνή", σε οτι αφορά τον Σαμαρά,για το παιχνίδι που παίχτηκε με το σχέδιο Ανάν κ σε ότι άλλο θεωρούνται εμπλεκόμενοι όσοι μπλέχτηκαν σε αυτό. Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε!! Οι έλληνες πολίτες πλέον ενημερώνωνται, τουλάχιστον όσοι ενδιαφέρονται για την πατρίδα.
    Ο Σαμαράς μέχρι σήμερα έχει αποδείξει οτι δεν φοβάται κανέναν.Είναι ο μόνος πολιτικός στον οποίο δεν κατάφεραν οι δυνάμεις του σκοταδισμού να του εμφυσήσουν τον φόβο. Γιατί είναι μια καθαρή συνειδητοποιημένη προσωπικότητα, αμέτοχη στα σκάνδαλα κ μακριά από κάθε είδους "Λέσχες" που μεθοδεύουν την εφ ορου ζωής σκλαβιά μας!! Γι αυτό και δεν μπορούν να τον κάνουν οτι θέλουν. Συν το γεγονός οτι έχει χαράξει σταθερή πορεία!!!

  26. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 08/07/2011 23:48:08

    Προσθέτω κάποιες "λεπτομέρειες" στη σειρά των γεγονότων με απόσπασμα από σχόλιό τον Απρίλιο:
    ......................................
    Τι έκανε ο συνεταιρισμός σε όλη τη περίοδο διακυβέρνησης; Όσα δεν έγιναν ποτέ σε βάρος πολιτικής ηγεσίας.
    Χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα για να ελεγχθεί ο επικίνδυνος Κ.Κ..
    Όπως αποδείχθηκε αργότερα, παρακολούθηση (άκουσον-άκουσον) από τις πρώτες μέρες των τηλεφώνων του. Χοντρή προβοκάτσια στη διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων (Κεντέρης, Θάνου- Wanta). Όχι σε όλα, πλήρης άρνηση σε κάθε ενέργεια της Κυβέρνησης- ακόμα και για τη συγχώνευση των 130 ασφαλιστικών ταμείων σε 6.
    Με το κομματικό στρατό ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ μπροστά, ακόρεστη διεκδίκηση με συνεχείς απεργίες.

    Με τον πρωτοφανή αυτό πόλεμο φθάνουμε στο φθινόπωρο του 2009 και την προκήρυξη των εκλογών. Ο συνεταιρισμός λύσσαξε. Τώρα έπρεπε να τα ‘δώσει’ όλα. Καίνε την Ελλάδα, 200 φωτιές σε μια βραδιά. Τα νταβατζοΜΜΕ στο τόπο του εγκλήματος να αλαλάζουν για το ανύπαρκτο κράτος - με εντολή να μη δείχνουν τίποτε από τις πυροσβεστικές δυνάμεις και τα αεροπλάνα που υπερίπτανται, μόνο κραυγές διαμαρτυρόμενων, απελπισμένων πολιτών. Προπηλακίζουν, πολιτικά, ακόμα και το Μπαρόζο, που ήλθε να δει από κοντά τις καταστροφές.
    Το αποτέλεσμα; Γνωστό. Η μισή νίκη. 152 Βουλευτές μαζί με τον Τατούλη (σημερινό περιφερειάρχη του ΠΑΣΟΚ – το μπλόγκ του οποίου είχε ανακηρυχθεί σε βασικό μετερίζι των νταβατζήδων). Το πρώτο βήμα για το συν/σμό έγινε. Μίσθωση, τώρα, όλων των μέσων και χολερική επίθεση παντού.


    Θα αναφέρω επιγραμματικά γεγονότα και ημερομηνίες από τη δεύτερη θητεία.

    Φθινόπωρο του 2007, Μαγγίνας - ανασφάλιστος Ινδός κηπουρός (φαντάζεστε να γίνει πρώτο θέμα, για μέρες, ένα τέτοιο ζήτημα σήμερα; Απάντηση και σε όσους από μας ‘τσιμπούσαν’ διαμαρτυρόμενοι: δίνουν και οι ‘δικοί’ μας αφορμές).
    20/12/07 μέχρι τέλους Ιανουαρίου 2008 Ζαχοπουλιάδα. Μονοθεματικό δελτίο σε όλα τα νταβατζοΜΜΕ. Κομιστής την ημέρα της αναχώρησης για το κρίσιμο ταξίδι του αγωγού στη Μόσχα, υπονοούμενα στη συνέχεια για το αμοντάριστο DVD και σχετικές αθλιότητες στο διαδίκτυο (το τελευταίο χρησιμοποιείται πλέον σαν καθεστωτικό εργαλείο για τις πιο χυδαίες επιθέσεις).
    28/1/08 Πέφτει η πρώτη κολώνα, ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος( θυμηθείτε τις χυδαιότητες που προηγήθηκαν – Βαβύλης, Γιοσάκης, Παντελεήμων, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων – έπρεπε να φύγει από τη μέση το μεγάλο ‘εμπόδιο’).
    7/2/08 Εκλέγεται (μέσα από μεγάλο παρασκήνιο) ο Ιερώνυμος.
    3/4/08 Όχι στο Βουκουρέστι -ΝΑΤΟ
    22/4/08 Αποβολή από το Κιότο - τή συνδρομή του καθηγητή Λάλα (το αναφέρω σαν παράδειγμα υπονόμευσης σε όλα τα επίπεδα και με όλους τους μηχανισμούς).

    Η οικονομική κρίση έχει εν τω μεταξύ χτυπήσει. Το πετρέλαιο στα 135 $.
    Απεργία φορτηγών - βυτιοφόρων.
    Απεργία στο λιμάνι του Πειραιά: COSCO GO HOME.
    Αύγουστος 2008. Υπόθεση Μανούση –Παυλίδη. Ένα στέλεχος της Ν.Δ. μισθώνεται για να προβεί σε καταγγελίες.
    Σεπτέμβριος του 2008. Στήνεται το Βατοπέδι που κρατά μήνες.
    29/9/08 Διαγραφή Δαιλάκη. Μένουν 150 + Τατούλης. Χαράς ευαγγέλια για το συνεταιρισμό.
    Σκάνε τα πρώτα γκάλοπ με προβάδισμα ΠΑΣΟΚ.
    6/10/08 επιστρέφει ο Δαιλάκης. Αφρίζει ο συν/σμός. Για να αποτρέψουν την επιστροφή επιστρατεύουν μέχρι και την Μπεζεντάκου, που ‘απευθύνθηκε’ με επιστολή στον Πρωθυπουργό.
    15/10/08 Παραιτούνται δύο δικαστές γιατί ‘παρεμποδίζονται’ στην έρευνά τους για το Βατοπέδι.
    6/12/08 Δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Δεν προσθέτω τίποτα. Θυμόμαστε όλοι τα γεγονότα.
    Σε λίγες μέρες επίθεση, με καλάσνικοφ, σε κλούβα των ΜΑΤ μέσα από το ‘άσυλο’ του Πολυτεχνείου.
    Ιανουάριος του 2009. Αγροτικές κινητοποιήσεις – μπλόκα. Το ΠΑΣΟΚ χλευάζει τα ‘ψίχουλα’ των 500 εκατομμυρίων που δίνει η Κυβέρνηση για την στήριξη των αγροτών. Ο Γιώργος υποδέχεται, αν μέσω δακρυγόνων, τους αγρότες που έφερε το κόμμα από την Κρήτη, για να πορευθούν στο Μέγαρο Μαξίμου διεκδικώντας περισσότερα.
    22/2/2009 Απόδραση Παλαιοκώστα με ελικόπτερο από τον Κορυδαλλό.

    Ευρωεκλογές. Ο πόλεμος απέδωσε. Τη βοηθεία εκατοντάδων χιλιάδων Νεοδημοκρατών, που δεν προσήλθαν στην κάλπη, το ΠΑΣΟΚ πέρασε μπροστά. Το μεγάλο βήμα για το συν/σμό έγινε.

    Θυμίζω εδώ, πως στη δεύτερη κυβερνητική θητεία ο Κ.Κ. είχε φροντίσει να τοποθετήσει τον Αντώνη Σαμαρά στο προνομιακό Υπουργείο πολιτισμού, ολοκληρώνοντας, με τους πιο ευνοϊκούς όρους, την πολιτική του επαναφορά.

    Ακολουθεί το πικρό καλοκαίρι του 2009 με τον Κ.Κ. να πολεμά (με λίγους), χωρίς θερινές διακοπές, να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση και να κατευθύνει τη κυβέρνησή του. Τα ΜΜΕ μιλούν για ανύπαρκτο Πρωθυπουργό (αυτά που με τόση ‘κατανόηση’ χειρίστηκαν τις ατέλειωτες διακοπές εν μέσω κρίσης του ΓΑΠ το περασμένο καλοκαίρι).
    Ο ΓΑΠ διακηρύσσει τον εκβιασμό των εκλογών με αφορμή την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας.
    21/8/09 Καταστρεπτικές φωτιές στην Αττική.
    Προκήρυξη εκλογών
    Μόνος, σχεδόν, ο Κ.Κ. δίνει τον προεκλογικό αγώνα.
    Λέει την αλήθεια προεκλογικά. Απέναντι ο ΓΑΠ με τις ‘αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό’ και ‘τα λεφτά υπάρχουν’. Σε μια ασυνήθιστη παρέμβαση, αμέσως μετά την πλειοδοτική εμφάνιση στη ΔΕΘ του ΓΑΠ, ο επίτροπος Αλμούνια καυτηριάζει την ανευθυνότητα. Για να λάβει την ‘περήφανη’ απάντηση από το κίνημα: και ποιος είναι ο Αλμούνια, ένας κοινοτικός υπάλληλος που τον ανήγαγαν σε ισότιμο συνομιλητή οι ανίκανοι Υπουργοί της Ν.Δ.. (αλήθεια πως σας ακούγονται τα παραπάνω σήμερα που οι Υπουργοί τρέμουν μπροστά στους υφισταμένους του σημερινού Αλμούνια – Όλι Ρέν;)

    Ο συνεταιρισμός πανηγυρίζει. Η Ν.Δ. στην πιο ταπεινωτική της ήττα αλαλάζουν (τον χαρακτηρισμό τον υιοθετούν και πολλοί της από δω πλευράς – για προφανείς λόγους)

    Αγαπητοί φίλοι, έκανα την παραπάνω, κουραστική ίσως, παράθεση κάποιων γεγονότων, για να φανεί αυτό που πολλές φορές έχω αναφέρει: ότι πονούσε πολλούς και πολύ η Πρωθυπουργία Καραμανλή. Και ότι χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα εναντίον του. Λυσσαλέα, επίμονα, χυδαία. Με απάνθρωπο πολλές φορές τρόπο (ούτε τη μέρα θανάτου του πατέρα του σεβάστηκαν). Μέχρι στο πιο έμπιστο πόστο, στη θέση του διοικητή της ΕΥΠ, κατάφεραν να τοποθετήσουν, όπως αποδείχθηκε, πράκτορά τους. Χώρια που πολλοί ‘από μέσα’ ήσαν σε συνεχές πάρε – δώσε με τον αντίπαλο (μερικοί έχουν τώρα και καλές θέσεις). Και το κόμμα ανύπαρκτο. Είχαμε το πιο δυνατό άλογο και από κάτω τίποτε για να το στηρίξει. Συγκρίνετε με την σημερινή κατάσταση του ολίγιστου ΓΑΠ και δίπλα τον πολυεπίπεδο στρατό να ‘καθαρίζει’ για όλες τις, προφανείς, ανεπάρκειες. Εμείς το μόνο που είχαμε ήταν το κεφάλαιο Κ.Κ.. Που στην κόλαση που έστηναν τα νταβατζοΜΜΕ, αρκούσε η εμφάνιση του, η ‘καθαρή εικόνα’ του απευθυνόμενος στο λαό για να την ακυρώσει. Αλλά όλο το ‘μαγαζί’ δεν μπορούσε να ακολουθήσει , τρέφονταν παρασιτικά και σπαταλούσε άδικα τον αρχηγό του.
    Στήθηκε, απ΄ το συνεταιρισμό, η πιο οργανωμένη και πολυεπίπεδη επιχείρηση για την, δύσκολη, αποδόμησή του. Για να απαλλαχθούν απ΄ αυτόν και να φέρουν τον ΓΑΠ. με δύο κύριες, όπως και άλλοτε έχω αναφέρει, αποστολές:
    Α) Να καθαρίσει το οικόπεδο Ελλάς από ανεπιθύμητους επισκέπτες (Ρώσους κ.λ.π.) και ενοχλητικές συμφωνίες(ΑΟΖ κ.λ.π.)
    Β) Να υπονομευτεί η Ευρωζώνη.
    Κοντά σ΄ αυτές τις στρατηγικές αποστολές, θα ‘ποτίζονταν’ και οι γλάστρες (νταβατζήδες) με κάθε μορφής ‘τυχερά’ που τους αρνήθηκε ο Κ.Κ.

    ......................................................................................

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Νίκος Α 09/07/2011 01:28:16

      Το κεφάλαιό του το σπατάλησε ο ΚΚ ο Β μόνος του. Δεν του φταίει κανείς άλλος, όπως δεν του φταίει κανείς άλλος για ότι ήταν μόνος του. 13 σχεδόν χρόνια ήταν αρχηγός στη ΝΔ, ας έφτιαχνε επιτελείο.

      Ήταν καλύτερος από τους άλλους, αλλά αυτό δεν αρκεί.

      Ιστορικά, η μεγαλύτερη χρησιμότητα του ΚΚ του Β΄ θα είναι, να αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγή για τον Σαμαρά. Που καλά θα κάνει να μελετήσει προσεκτικά όλα τα λάθη του προκατόχου του και να μην τα επαναλάβει.

  27. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 08/07/2011 23:49:25

    Όχι δυσάρεστα σχόλια

  28. tiramola avatar
    tiramola 09/07/2011 00:15:19

    Κάπου διάβασα ότι το φυτικό δεματικό που χρησιμοποιείτε για μπόλιασμα έγραφε πάνω "made in Germany".
    Ξέρεις τι σημαίνει "μπολίαζω" ΝΤΑΝΤΟΝ και πως γίνεται?
    Που να βρεις χρόνο όμως αφού ασχολείσαι με το τι είχε γράψει κάποτε ο Ψυχάρης, τα "Επικαιρα" και η WSJ...

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ tiramola 09/07/2011 01:24:24

      Σε πόνεσε η Wall Street Journal...
      Περαστικά.
      Εχεις υποστεί αρκετούς εξευτελισμούς.
      Ο ΓΑΠ αυξάνει τους φόρους, του μειώνονται τα έσοδα και εσυ υποχρεωμένος να χειροκροτάς.
      Το Μνημόνιο του ΓΑΠ βυθίζει στην πιο άγρια ύφεση και εσύ εκεί στο χειροκρότημα.
      Ο ΓΑΠ ξαναμάνα πετσοκόβει οριζοντίως και εσύ σπας τα χέρια σου στα παλαμάκια.
      Ο ΓΑΠ σπάει τους Ελληνες Πολιτες στο ξύλο, αλλά εσύ ακλόνητος: χειροκροτάς.

      Κουράγιο. Τα χειρότερα είναι μπροστά. Κοινωνική απομόνωση, χλευασμός και γιούχα σε κάθε απλό ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ. Εσεις είστε οι ένοχοι. Θα πληρώσετε μαζί με τον αρχηγό σας γινόμενοι οι λεπροί της Ελληνικής Κοινωνίας. Θα καταστείτε κοινωνικά απόβλητοι.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας 09/07/2011 01:55:33

        Το μόνο που κόντεψε να με πονέσει ήταν η κοιλιά από τα γέλια ενθυμούμενος τα σχόλια των επισκεπτών της ιστοσελίδας για παρόμοιο εγκωμιαστικό άρθρο της ίδιας εφημερίδας για τον Παπανδρέου :)

  29. Πέτρος Μ. avatar
    Πέτρος Μ. 09/07/2011 00:23:51

    Φίλε Νταντόν, εκπληκτική η οπτική σου γωνιά.
    Το αρθρο γράφει Ιστορία.

    Ταυτίζομαι απολύτως και με την παράθεση των γεγονότων και με την μεθοδολογία σύνθεσης τους και με τα συμπεράσματα - προτάσεις.

    Δυστυχώς πάρα πολλοί φίλοι μου ''αριστεροί '' απ'τα παλιά και άλλοι τόσοι φίλοι ''δεξιοί'' που διαβάζω και στο ANTINEWS δεν καταλαβαίνουν ακόμη το βασικότερο:

    Χώρες σαν την Ελλάδα , όπου οι έννοιες εθνική κυριαρχία, εθνική αυτοδιάθεση αποτελούν ακόμη το ζητούμενο, η λογικοφανής αέναη σύγκρουση
    αριστεράς -δεξιάς, εδώ ηλιθίως αναπαράγεται και απλά κάνει ευτυχέστερους όλους εκείνους που θέλουν αυτός ο τόπος να παραμένει ένας εύκολα εκβιάσιμος ''εταίρος''.
    Που επιδιώκουν ένα Ελληνικό κράτος που λειτουργεί εις βάρος του Εθνους των Ελλήνων αντί να τους υπερασπίζεται.

  30. Πέτρος Μ. avatar
    Πέτρος Μ. 09/07/2011 00:37:15

    Ρε πράσινο λαστιχένιο σκουληκάκι .
    Λάθος post διάλεξες σήμερα να επιβεβαιώσεις την ηλιθιότητα σου.
    Υπάρχουν άλλα πιο κατάλληλα post για κλόουν.

  31. tiramola avatar
    tiramola 09/07/2011 00:44:04

    Έχουμε διαφορετική αντίληψη περί πατριωτισμού.
    Το παράδειγμα είναι τόσο απλό ώστε ακόμα και μειωμένης αντίληψης να αντιληφθούν ποιός είναι ο εχθρός της πατρίδας...

    • Πέτρος Μ. avatar
      Πέτρος Μ. @ tiramola 09/07/2011 01:04:04

      Σε ποια πατρίδα αναφέρεσαι;
      Και ο εφιάλτης ως Ελληνας ξεκίνησε αλλά η ελληνική γλώσσα τον μετέτρεψε σε απορριπτέα έννοια.
      Κατάλαβες Παπανδρέου;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 09/07/2011 01:29:57

      Άμα έχεις διαφορετική αντίληψη περί πατριωτισμού, να πας να βρεις και διαφορετική πατρίδα.

      Όλες αυτές οι "διαφορετικές αντιλήψεις" προβάλλονται από όποιους αρνούνται τον πυρήνα αυτού που λένε ότι, τάχα, έχουν "απλώς" διαφορετική αντίληψη.

      Ντροπή σας, προδότες! Κι ο Εφιάλτης "διαφορετική αντίληψη περί πατριωτισμού" είχε!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ tiramola 09/07/2011 01:58:30

      I admit, YOU'VE GOT BALLS! What is your IQ, Tiramola?

  32. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 09/07/2011 00:46:44

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ στα “ΕΠΙΚΑΙΡΑ”

    20/06/2011 – Σχέδιο δολοφονίας του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή....
    ... Τις σκοπιμότητες τους για το timing οφείλουμε να τις λάβουμε υπόψη.

    Και ποιό ήταν το timing; Οέο; Λίγες μέρες πριν την ψήφιση τού μεσοπρόθεσμου...
    Αν λοιπόν ήταν "μηνυματάκι", τότε προφανώς συνεχίζει να είναι επίκαιρο. (λες τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ να δικαιώσουν τον τίτλο τους;)

  33. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/07/2011 01:00:23

    Η "Καθημερινή" τα τελευταία χρόνια έχει γίνει απόλυτα μονομερής στις νεοφιλελεύθερες απόψεις της, σε σημείο που φτάνει την ιδεοληψία. Και έχει και ορισμένους σχολιαστές από τον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, που λειτουργούν ως οι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος (Μπουκάλας, Παπακωνσταντίνου, κ.ά.). Εξαίρεση φωτεινή αποτελούν ο Σταύρος Λυγερός και ο Κώστας Ιορδανίδης, άντε και ο Γιανναράς. Στην "Ανατομία της Κρίσης" που εξέδωσε ο ΣΚΑΪ, όλα τα άρθρα απηχούν νεοφιλελεύθερες απόψεις, ανεξαίρετα.
    Το συγκρότημα Αλαφούζου ακολουθεί μία στάση που μου είναι δύσκολο να την θεωρήσω ανιδιοτελή....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΒΙΣ 09/07/2011 01:32:19

      Οι μη νεοταξική αρθογράφοι είναι εκεί για ξεκάρφωμα. Για να κρατούν τον κόσμο της δεξιάς στο αναγνωστικό κοινό και να μπορούν να περνούν την προπαγάνδα τους όλοι οι αλλοι...

      Ο "νεοφιλελευθερισμός", όπως έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα και το ανέλυσε προχθές και ο Προφήτης στην ανάρτηση Free Greece, δεν είναι ιδεολογία, αλλά ψευδοϊδεολογικοποίηση του πλιάτσικου...

  34. μνήμη avatar
    μνήμη 09/07/2011 01:25:56

    1)Ο Α.Σ. και το κοινοβουλευτικό του υποσύνολο(απόγονοι-οικογενειακή παράδοση),με μεγάλη πορεία στην πολιτική διαδρομή της χώρας ,ήταν ανεξάρτητο των ιμπεριαλιστικών εξαρτήσεων;(οικονομικά αποτελέσματα-πρακτικές)
    2)Τα άρθρα του 'εφαρμοστικού' που ψήφισε μας λυτρώνουν από τις οικονομικές χειροπέδες των αγορών;(οικονομία=πολιτική)
    3)Το ίδιο κοινοβουλευτικό υποσύνολο εκλέχθηκε ή θα εκλεγεί με διαφορετικό(οικονομικό)τρόπο από τις μέχρι σήμερα πρακτικές άρα αποτελέσματα;(εξυπηρετήσεις-προταιρεότητες)
    4)Η αγάπη για την πατρίδα και το λαό δηλώνεται δια λόγων ή πράξεων;(ιστορία κομμάτων-συνεργασίες-κοινωνικές ανισότητες)

  35. tiramola avatar
    tiramola 09/07/2011 01:48:09

    Οι Εφιάλτες είναι "απαραίτητοι" για λαούς που πολεμούν.
    Για τους τεμπέληδες και καλοπερασάκηδες δεν χρειάζεται.
    Πάνε αύτανδροι.
    γκούγκλισε "μπόλιασμα".
    Ότι μαθαίνεις καλό είναι.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ tiramola 09/07/2011 02:44:53

      ..καλα , καμαρωσε τον με το φεσι τωρα να σου ανεβει το ηθικο
      http://www.youtube.com/watch?v=Fu1eLmsfVK4&feature=related.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ tiramola 09/07/2011 03:03:35

      Το φθινόπωρο να βγεις να μας τα ξαναπείς………….

  36. LOUSPEN avatar
    LOUSPEN 09/07/2011 15:20:36

    Εδώ και 2-3 μήνες διαβάζω το site αυτό. Σε πολλά άρθρα και σχόλια φαίνεται ότι πολλοί έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στον Αντώνη Σαμαρά. Τον άνθρωπο αυτό δεν τον ξέρω αλλά και δεν έχω την διάθεση να αμφισβητήσω όσα καλά του προσάπτουν. ΑΛΛΑ είναι άνθρωπος όπως όλοι μας. Όπως βρέθηκαν "ανθρωπάκια" που σαμποτάρισαν τον ΚΚ μπορεί να βρεθούν και τώρα (υπάρχει σημερινό άρθρο επί του θέματος αυτού) να σαμποτάρουν τον ΑΣ. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να βρίσκεται παντού.
    Πιστεύω ότι πέρα από την απαραίτητη αλλαγή στη στάση της οποιασδήποτε ελληνικής κυβέρνησης, πρέπει να αλλάξουμε ΕΜΕΙΣ οι ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Δεν χρειάζεται ΣΔΟΕ ή ΕΦΟΡΙΕΣ η ΕΛΛΑΔΑ, αν υπάρχουν 10 εκατομμύρια έφοροι και ΣΔΟΕ να ελέγχουμε όχι τους άλλους αλλά τους ΕΑΥΤΟΥΣ μας.
    Πάνω απ' όλα χρειάζεται μια ηγεσία να αναπτερώσει το ηθικό, την αξιοπρέπεια, τον αυτοσεβασμό και το φιλότιμο του λαού μας.
    ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

  37. rally monkey avatar
    rally monkey 09/07/2011 17:24:14

    Aρθρο Σταθμος απο τον ΝΤΑΝΤΟΝ

    Ειναι ο πρωτος που λεει τοσο καθαρα τι εξυπηρετει η 'Αμεση Δημοκρατια' και ο 'κοινωνικος κατακερματισμος'.
    Να συμπληρωσω και η απαξιωση των κομματων σαν φορεις πολιτικής ('ολοι ιδιοι ειναι').
    Eξελισσεται η επιχειρηση να αδρανοποιησουν τα αντανακλαστικα του λαου και να ελαχιστοποιηθει η δυνατοτητα αντιδρασης.
    Παιξτε με το twitter, το facebook και dream on.
    ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ ειναι κομματα εξουσιας - που κατα καιρους εχουν εκφρασει το 80%+ των Ελληνων ψηφοφορων.
    Δεν ειναι τσιφλικια ουτε του Γιωργακη (ουτε της Ντορας)
    Ανηκουν σ'αυτους που εχουν δικαιωμα ψηφου και πρεπει να τους εκφραζουν.
    Η ΝΔ μιλησε τον Νοεμβριο του '09.
    Για το ΠΑΣΟΚ δεν ειναι η ωρα.
    Πρεπει να φυγει απο την εξουσια και να μιλησει η δικαιοσυνη.
    Πρωτοι το θελουν οσοι το ψηφησαν.
    Οχι Ελληνας εναντιον Ελληνα -οχι συλήβδην αφορισμοι
    Το μυνημα Ενοτητα να βγαινει προς τα εξω

    ..το αρθρο του ΝΤΑΝΤΟΝ προβλεπω να εχει συνεχειες
    και αφου χρησιμοποιει 'σημαδιακες' αναφορες στον τυπο .. πυρομαχικα για το επομενο επεισοδιο
    το προσφατο αρθρο στους ΦΤ Παρασκευης του Κεμάλ Ντερβίς (ναι..αυτη τη φορα με την ιδιοτητα του προεδρου του Ινστ. Μπρούκινγκς )
    Ηλιο, Θαλασσα και το αγορι μου προτεινει για αναπτυξη
    (.. ξεχαστε αγωγους, υπεδαφος και υδρογονανθρακες - 'Sea Ships and Solar' www.ft.com/cms/s/0/466688d2-a8c2-11e0-b877-00144feabdc0.html#axzz1RYevNWoX)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.