#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/01/2012 13:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση του Φαήλου Κρανιδιώτη στο Νίκο Παπανδρέου



Στις 31/12 δημοσιεύθηκε στo site iefimerida του Χρήστου Ράπτη η παρακάτω επιστολή του πρωθυπουργικού εγγονού, γιού και αδερφού, αναφερόμενη σε άρθρο του δημοσιογράφου για τα πεπραγμένα του αδερφού του, που φεύγει για να μείνει:

“Πρώτον
Είναι ο πρώτος και μοναδικός πρωθυπουργός από τότε που θυμάμαι έφυγε οικειοθελώς από την πρωθυπουργία. Παραιτήθηκε. Και το είχε προτείνει (να παραιτηθεί) και τον Ιούνιο αλλά για λόγους κακιάς διαχείρισης από πλευρά ΣΑΜΑΡΑ χάλασε - η θριαμβολογία της ΝΔ μόλις το πρότεινε ότι "αν είμαι ΕΓΩ το πρόβλημα, φεύγω" ακολούθησε με το "Ο Φαήλος έδιωξε τον Παπανδρέου" και έτσι χάλασε η πρόταση. Ουδεμία σχέση είχε με "οικογενειακές" παρεμβάσεις. Αυτά είναι του χαλιμά. Άρα προσφέρθηκε να παραιτηθεί αλλά ο μεγάλος διαπραγματευτής της δεξιάς Σαμαράς (αλήθεια, μπορείτε να μου πείτε μια επιτυχία του στα 30 χρόνια πολιτικής του ζωής;) δεν ήξερε πως να το χειριστεί.

Μετράν τα λόγια ή οι πράξεις; Παραιτήθηκε ή όχι από την πρωθυπουργία; Και έλεγε ο ΓΑΠ εξάρχής, δεν με ενδιαφέρει να ξαναβγώ, να σώσω τη χώρα από την χρεοκοπία θέλω. Το έχουμε ξαναδεί; Να μην υπολογίζει τα γκάλοπ; Και φυσικά το πακέτο το "προδοτικό" της 26 Οκτωβρίου το πέρασαν τα μήντια ως "καλό για τη χώρα" μόλις έφυγε ο ΓΑΠ. Το ίδιο πακέτο των 180 δις συν haircut.... Τόση υποκρισία έχουμε ξαναδεί; "Θα φύγει ο ΓΑΠ και θα πάρει τα μέτρα μαζί του" έλεγαν.. Αμ δε.

Δεύτερον, ως προς την δημοκρατία του; Πιο ελεύθερα πρωθυπουργός να αφήνει τους υπουργούς του, χωρίς ενδείξεις, αλλά περιμένοντας πρωτοβουλίες δικές τους, δεν έχει περάσει. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΕΝΤΟΛΕΣ (Σε στυλ Καραμανλή και Ανδρέα) και γι' αυτό κατηγορήθηκε. Το αντίθετο. Λειτουργούσε με κλίμα συναίνεσης πάντα.. Ο ΓΑΠ περίμενε να αναλάβουν και πρωτοβουλίες οι υπουργοί τους.... το έκαναν όμως; Μεγαλύτερη δυνατότητα ανεξάρτητης δράσης υπουργών δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία μας. Τι έκαναν; Κρίνονται όλοι τους σήμερα.

Δημοκρατία στο μάξιμουμ. Αν οι περισσότεροι υπουργοί περίμεναν να κινηθούν ΜΟΝΟ με άνωθεν εντολές δείχνει ένα είδος ραγιαδισμού που φαίνεται το θέλουμε... Η υπερδημοκρατία του ΓΑΠ τον έφαγε και όχι το αντίθετο.

Το ότι δεν "παραιτείται" από αρχηγός του ΠΑΣΟΚ τι σχέση έχει με την δημοκρατία; Επειδή το θέλουν τα μήντια; Έλεος.
Αυτά για σήμερα, μια μέρα πριν αλλάξει το έτος!

Ν. Τροτκσυ (παρατσούκλι)

Κατά κόσμον, Νίκος Παπανδρέου”.

Θα ομολογήσω την αμαρτία μου, ότι δεν μπόρεσα ποτέ να συγκινηθώ από το γλωσσικό και λογοτεχνικό τάλαντο του εν λόγω πρίγκιπος. Μάλλον θα έφταιγε η μετάφραση.

Βέβαια κι εδώ νομίζω ότι η μετάφραση έχει ένα θέμα. Δεν ξέρω ποιος είναι «ο χαλιμάς». Στην εγχώρια γλώσσα των ιθαγενών, των «δέκα εκατομμυρίων καγκουρώ» (θυμάσαι σύντροφε «Τρότκσυ»;) ξέρουμε την Χαλιμά και τα παραμύθια της. Ο χαλιμάς βέβαια ίσως είναι ο χαμένος αδερφός της από την Μινεσότα.

Δεν ξέρω και ποιος είναι ο «Τρότκσυ», μάλλον ο πρίγκιψ εννοεί τον Λεβ Νταβίντοβιτς Μπρόνσταϊν με το επαναστατικό ψευδώνυμο «Τρότσκυ», με τις ιδέες του οποίου είχε μια ελαφρά περιπέτεια και ο Ανδρέας Παπανδρέου, από την εποχή των κολλεγιακών του ημερών και του Άγγελου Στίνα. Υποθέτω βέβαια ότι η κάρα του ηγέτη της Τετάρτης Διεθνούς θα έχει ήδη κάνει τρεις περιστροφές στον τάφο της.

Δεν ξέρω που βρήκε ή άκουσε ο πρίγκιψ το «ο Φαήλος έριξε το Γιώργο». Υψηλότατε, μακράν εμού. Έχω άλλοθι για όλες τις κρίσιμες μέρες και νύχτες. Και αυτό δεν το είπε κανείς, μάλλον το κατέβασε η πολύστροφος γκλάβα σας.

Ως αμεταμφίεστος Έλληνας με ελληνική καρδιά, ξέρετε εσείς, θα σας δώσω μερικές πληροφορίες, που σας διαφεύγουν.

Μην κρίνετε εκ των του οίκου σας ότι συμβαίνει σε αυτή την «άγονη πολιτική έρημο» που έριξε ο Γιαραμπής την υψηλότητα σας και λέγεται Ελλάδα.

Ως ταπεινός πολίτης αυτής της χώρας, που εγώ καλώ Πατρίδα μου, και παρακαλουθώ την επικαιρότητα, εν μέσω της μάχης για τον επιούσιο, σας ενημερώνω ότι τον αδερφό σας τον έδιωξε σίγουρα η σταθερή θέση του Αντώνη Σαμαρά αλλά προπαντός το μεγαλειώδες Βατερλώ της ιδεοληπτικής πολιτικής του. Θα μπορούσα να σας πω, πως έπαθε ότι και ο Δράμαλης στα Δερβενάκια αλλά δεν ξέρω αν έχετε υπ όψιν σας τέτοιες ιστορικές υποσημειώσεις της εξωτικής αποικίας μας. Το πρόβλημα όμως είναι ότι μας έσυρε κι εμάς, τον Λαό, στα Δερβενάκια του.

Η Ιστορία δεν νομίζω να μείνει έκθαμβη από την «υπερδημοκρατία» του αδερφού σας και να την καταγράψει.

Η αφραγκία μας, οι αλλεπάλληλοι πολιτικοί εκβιασμοί του Λαού, ο διεθνής διασυρμός της χώρας και των Ελλήνων ως διεφθαρμένων, ο νόμος – κράχτης για όλους τους παρίες της Ασίας και της Αφρικής, η επιδείνωση όλων των οικονομικών δεικτών και κυρίως η καταρράκωση του ηθικού των απλών ανθρώπων και του κύρους της Πατρίδας, σίγουρα όμως θα έχουν την τιμητική τους στις δέλτους της. Στις επόμενες εκλογές θα σας λυθούν πολλές απορίες. Θα μιλήσουν τα «καγκουρώ»….

 

Με την προσήκουσα τιμή

 

Φ. Μερκαντέρ

Κατά κόσμον Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 05/01/2012 13:46:04

    Τον ποιητή εννοείτε σαφώς, μην φοβηθεί και ο πρίγκηπας ότι υπονοείτε κάτι και δεν ξαναπάει για ορειβασία... επικίνδυνες οι σκαπάνες...

  2. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 05/01/2012 13:46:53

    Κακούργε Μερκαντέρ, θες να τον φονεύσεις τον άνθρωπο...Όχι τίποτα άλλο , αλλά μετά ποιος θα κάνει τόσο επιτυχημένες διαπραγματεύσεις με τους Άραβες για επενδύσεις;( Πήξαμε στα...πετροδολλάρια, τύφλα να έχει ο Τσάκας...)

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/01/2012 13:51:31

    Χα χα χα...
    Πάντως ακόμη και ως συγγραφέας, ο Φαήλος υπερτερεί κλάσεις του ντε και καλά, και με το ζόρι "συγγραφέα" Νίκου.
    "Ν. Τροτκσυ";;;;;;;;
    Μα τελείως ντιπ για ντιπ;
    Όπως κάποτε που η Μιμή εξέφραζε φιλοσοφικές ανησυχίες(!!!) και άπαντες από κάτω χειροκροτούσαν την άξια μαθήτρια του.... Κούντερα!
    Χα χα χιιιι

  4. Κρης avatar
    Κρης 05/01/2012 13:56:16

    Ωσαν την Ελενα Τσαουσέσκου
    που βραβευτηκε και ως λογοτέχνης

  5. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/01/2012 13:57:06

    Καλο!Φαηλε μεινει ησυχος δεν θα χρειαστεις επικληση αλλοθι, ετσι το ειπε ο αδελφοθεος ,κατι {τον} τους ενοχλει μ'εσενα ισως ειναι ο τροπος που τεκμηριωνεις τα λεγομενα σου κι'αυτο δεν ειναι ευκολο να καταπολεμηθει τουλαχιστον απο επιστολογραφους του επιπεδου πριγκιπος Νικολαου !Ως προς τον ποιος εκτοπισε τον ΓΑΠ απο το πολιτικο γιγνεσθαι αυτο ειναι γνωστο τοις πασι οτι ηταν η σταση του Α Σαμαρα και το καβαλημα του καλαμιου απο τον ΓΑΠ και τους κηπουρους του .Ας του θυμισουμε οτι οταν ο Λενιν ειπε στον Τρότσκυ με την εγκατασταση της πρωτης κυβερνησης των μπολσεβικων''Τελικα ηταν πολυ περισσοτερο ευκολο απο οτι υπολογιζα'' ο Τρότσκυ απαντησε ''Ναι αλλα αυτο ενεχει τον κινδυνο να καβαλησεις το καλαμι πολυ γρηγορα ''.Αυτο επαθε ο ΓΑΠ και τωρα ψαχνει να βρει που ειναι το καλαμι !

  6. geothe avatar
    geothe 05/01/2012 13:58:28

    Έλα τώρα Φαήλο, πες την αλήθεια... Το πείραξες το κείμενο, δεν μπορεί να γράφει τέτοια πράγματα ο εγγονός της Μινέικο..

    • Κρης avatar
      Κρης @ geothe 05/01/2012 14:02:17

      γιατι ? :)
      τον έχουν και στο γενεαλογικό τους δένδρο
      h**p://pages.interlog.com/~mineykok/

  7. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 05/01/2012 14:01:08

    Φ.Μερκαντερ χαχαχα.......που πας κ´ τα βρίσκεις

  8. geothe avatar
    geothe 05/01/2012 14:03:24

    Κατι τέτοια κείμενα κυκλοφορούν στο ΠΑΣΟΚ και οι παρεμβάσεις Καχριμάκη φαντάζουν διδακτορικά στο London School of Economics

    • Costas avatar
      Costas @ geothe 07/01/2012 15:24:17

      ++++++++++++++++++++

  9. proedroskp avatar
    proedroskp 05/01/2012 14:05:04

    Κυριε Κρανιδιωτη,πολυ ωραια τα λετε.Θα σας παρακαλεσω πολυ να πεισετε τον κο Σαμαρα,που ειναι φιλος σας, να φυγει μια ωρα αρχυτερα απο αυτην την κυβερνηση και να βοηθησει τους Ελληνες.

    • kimon avatar
      kimon @ proedroskp 05/01/2012 14:27:37

      την ίδια παράκληση και από μένα φαήλο... πες τον φίλο σου να φύγει απ'την κυβέρνηση δεν αντέχουμε άλλοοοο.......

  10. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 05/01/2012 14:06:23

    Και μόνο τα "ελληνικά" του "συγγραφέα" αδελφού αρκούν για να βγάλει κανείς συμπεράσματα. Θυμήθηκα την Έλενα Τσαουσέσκου που δήλωνε "πυρηνική φυσικός" και ισχυριζόταν ότι μέτρησε μόνη της την ταχύτητα του φωτός.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 05/01/2012 15:44:25

      Και ποιά εφημερίδα του έφτιαχνε το σοβαρό "συγγραφικό" προφίλ: Στο Βήμα ( 31/10/2010) κάποιος έγραφε: "Τα ελληνικά (διηγήματα του Νίκου Παπ.) κατά έναν περίεργο τρόπο, παραπέμπουν στον Παπαδιαμάντη." (!)

      Να και η άποψη του "συγγραφέα" για τα ελληνικά: "...τα ελληνικά έχουν μπλα μπλα, κάτι το δικηγορικό που δίνει στο κείμενο μιαν άλλη κίνηση".

      Μπλα-μπλα, παραμύθια του Χαλιμά, ότι θέλουμε λέμε δηλαδή στα ελληνικά και λογαρισμό δεν δίνουμε.... Αυτή την άποψη δεν πέρασαν στην ελληνική κοινωνία, στην παιδεία και στην πολιτική, όταν την κάθε ανθυπομετριότητα την έκαναν εξουσία;

  11. Δαναός avatar
    Δαναός 05/01/2012 14:07:33

    Αρσενικά δηλωτικά σε -ας : Ο χαλβάς ο παστουρμάς ο κιμάς ο λουκουμάς ο πατσάς ο καπαμάς ο καβουρμάς ο μουσακάς ο ταραμάς κ.α.
    Προέρχονται από κύρια ονόματα και είναι μη φαγώσιμα τα;
    Ο Χαλιμάς εκ του θηλυκού Χαλιμά
    Ο Δαλιδάς εκ του θηλυκού Δαλιδά
    Ο Πορδιάς εκ του θηλυκού πο@@δή

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 05/01/2012 14:08:50

      Ο λακαμάς= αναποδιανό του ...;

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Strange Attractor 05/01/2012 14:13:07

        Μιλάς για τον τραχανά που ξέχασα;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Δαναός 05/01/2012 14:15:19

      Μην ξεχνάς και το καπλαμάς εκ του Rχ: καπλαμά.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 05/01/2012 15:26:15

        Γιαρμάς,ντορβάς,χουρμάς,αχταρμάς...

        • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
          Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 05/01/2012 17:21:05

          Παιδιά,μην αφήνουμε απέξω και το μ π α γ λ α μ ά ! Που,πέρα από λαϊκό όργανο,στη "γλώσσα" της φυλακής,σημαίνει το... θύμα!
          Οι παπατζήδες όταν στήνουν το μαγαζάκι τους, περιμένουν τον πρώτο"μπαγλαμά" που θα τσιμπήσει από τους αβανταδόρους.

          ΥΓ. Από σήμερα,διορθώνω επισήμως το ιστορικό μου τραγούδι "Της Χαλιμάς τα Παραμύθια", σε:
          "Του χαλιμά τα λάγνα οφίκκια"..
          Δαναέ,Ροδινέ και Φάκτορα,συμφωνείτε,ή να το αφήσω όπως ήτανε;

          • Αφροδίτη avatar
            Αφροδίτη @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 05/01/2012 18:54:31

            Για εμένα όχι, αγαπητέ ποιητή! Μην το πειράξετε, γιατί 30 χρόνια τώρα με της Xαλιμάς τα παραμύθια πορευόμασταν.
            Ένας "μεταμφιεσμένος" έλληνας, που δεν έχει πάρει ούτε ελληνική παιδεία, ούτε γνωρίζει τίποτα από την ελληνική παράδοση, είναι επόμενο να μην ξέρει και να μπερδεύει το φύλο το παραμυθά. Ποιός θα του έλεγε παραμύθια σαν παιδί;
            Η μαμά του αποκλείεται, γιατί δεν έμαθε ποτέ της τη γλώσσα μας και ο μπαμπάς του δεν είχε χρόνο, αφού είχε μπουχτίσει στο παραμύθι έναν ολόκληρο λαό.
            Άφησέ το λοιπόν όπως είναι και μην το χαλάς! Άλλωστε σου δίνεται μια ευκαιρία να γράψεις με αφορμή όσα συμβαίνουν στον έρμο τόπο μας, νέους στίχους και πολύ δυνατούς!

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 05/01/2012 18:59:45

            Ποιητή, την γνώμη του Μίσια και των λοιπών Ολύμπιων "δείθεν και τάχατέ μου", την ζήτησες;
            Την πήρες;
            Εκεί σε διαβάζω να χαριεντίζεσαι με τα απόκληρα του anti!

          • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
            Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Σταύρος 06/01/2012 00:07:50

            Φίλε Σταύρο δεν χαριεντίζομαι εκεί. Απλώς, όταν σκάνε πρακτοράκια ή κομπλεξικοί, ή ακόμη και καλοπροαίρετοι που έχουν όλο το δικαίωμα οι άνθρωποι να μη με γουστάρουν, και αντί να μιλήσουν για τα κείμενά μου, μιλούν για το πρόσωπό μου, (με το δικαίωμα βέβαια που προσφέρει η διαδικτυακή ανωνυμία για τέτοιες εκ του ασφαλούς επιθέσεις) είμαι υποχρεωμένος ή να σιωπήσω,ή να τοποθετήσω κατά τη γνώμη μου τα πράγματα.
            Αν σιωπήσω, κινδυνεύω να κανιβαλιστώ περισσότερο.
            Αν τοποθετηθώ,έχω μια ελπίδα αν όχι να αλλάξω τη γνώμη κάποιου για μένα,τουλάχιστον να διαβάσει τα σχετικά κάποιος όπως εσύ ας πούμε, που όμως,δεν αποκλείεται αντί να ανακράξει το αγενές:"χαριεντίζεσαι", να αποφανθεί ότι καλώς πράττω και υπερασπίζομαι από το δημόσιο βήμα του Διαδικτύου, πενήντα και βάλε,χρόνια διαδρομής, (ταπεινής,μικρής αν θέλεις,εντάξει,αλλά όμως ΚΑΘΕΤΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΗΣ) και δεν αφήνω τις καφετιέρες να γίνουν ατμομηχανές,τουλάχιστον ως προς αυτό που κάθε ένας μας δικαιούται:Την αξιοπρέπειά μου.
            Σε ευχαριστώ όμως που μου δίνεις την πάσα να σου θυμίσω ότι η συμμετοχή μου ΚΑΙ σ αυτό το μπλογκ, δεν είναι για μένα μονάχα δικαίωμα,όπως ίσως για τους περισσότερους, αλλά υποχρέωσή μου,αφού βγάζω στον αέρα το όποιο τέλος πάντων ονοματεπώνυμό μου.
            Αυτά,με τις ευχές μου να έχεις μια καλή και γόνιμη χρονιά,Σταύρο.

          • Κώστας Σταματάκης avatar
            Κώστας Σταματάκης @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 06/01/2012 18:39:26

            Δημήτρη καλή χρονιά και χρόνια πολλά.
            Χαρά μας και τιμή μας να σε έχουμε στη παρέα μας και να διαβάζουμε τις απόψεις σου.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 05/01/2012 20:16:39

            Μέσα!!!!!!!!!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 06/01/2012 00:14:04

            Το "μέσα" για την αλλαγή του τραγουδιού.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 06/01/2012 00:28:29

            Αγαπητή Δημήτρη.
            Ο,τι αντέχει στο χρόνο, αντέχει και στις αλλαγές!
            Αν και δεν νομίζω να υπάρξει καλύτερη από την πρώτη φορά με τον Κώστα Καράλη!

            http://www.youtube.com/watch?v=dNnYSF0bICU&feature=related

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 05/01/2012 21:58:12

          Υπάρχει μια λύση για την Ελλάδα ¨
          Να γίνει ο ΓΑΠ .....Φαντομάς !

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Δαναός 05/01/2012 17:36:56

      Ο "νταλκάς" Δαναέ μου; Πες μας και από πού προέρχεται αυτή η λέξη, μπας και καταλάβουμε και το νταλκά που έχει το αδέρφι του ΓΑΠ με τη συγγραφή!

      • Χαρίλαος avatar
        Χαρίλαος @ Aφροδίτη 05/01/2012 19:14:07

        Νταλγκάς = κυματοειδής, φουρτουνιασμένος,
        Νταλγκαδιασμένος = φουρτούνα στην καρδιά = ερωτευμένος,
        Αντώνης Διαμαντίδης = Νταλγκάς, (μεγάλος τραγουδιστής του ρεμπέτικου), επειδή η φωνή του στους αμανέδες ήταν κυματοειδής.
        Τώρα για νταλγκά και οικογένεια παπ άστο καλύτερα...

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Χαρίλαος 05/01/2012 20:46:07

          Πολύ σωστά!! Ο δε συγκεκριμένος , μπορούσε να τραγουδήσει εξίσου εξαιρετικά , οτιδήποτε!

        • Aφροδίτη avatar
          Aφροδίτη @ Χαρίλαος 05/01/2012 21:27:12

          Ευχαριστώ αγαπητέ Χαρίλαε, για την πλούσια πληροφόρηση και καλή χρονιά!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Δαναός 05/01/2012 21:39:18

      Ωραίο !

  12. kotstak avatar
    kotstak 05/01/2012 14:09:40

    Όλοι αυτοί ήσαν και είναι ένα τίποτα. Ετερόφωτοι.
    Ελεεινά φιδάκια.
    Πετούσαν πάνω σε ξένες πλάτες.
    Τώρα που ο Ψυχάρης τους πετάει από την πλάτη του και τους προσγειώνει, θα καταλάβουν όλοι πόσο τίποτα ήταν το τίποτα.

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ kotstak 05/01/2012 19:09:17

      Σωστότατος!!!

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Στρυμών 05/01/2012 21:47:56

        Στρυμών, μια και μιλάμε για τη γλώσσα μας, μην το κάνουμε χειρότερα από το αμόρφωτο - στηνΕλληνική γλώσσα τουλάχιστον -"ανθυποπαιντί" . Δεν υπάρχουν παραθετικά του σωστός. Μόνο του ορθός ( ορθότερος, ορθότατος)

  13. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ avatar
    ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ 05/01/2012 14:09:45

    Ως καγκουρώ Ελλην,Μακεδών και Πόντιος απλά δηλώνω...ευτυχώς υπάρχει κ ο καγκουρώ Σαμαράς που κάτι οικογενειοκρατίες που κυβέρνησαν(λέμε τώρα μη βαλω κ το χέρι μου στη φωτιά) αυτην την χωρα των καγκουρω, τις έχει για πρωινό.Τωρα απλά περιμένω να βρεθεί κ ένας άλλος καγκουρώ να σας διώξει απλά από τη χώρα,για να γλυτώσετε τη φυλακή.
    Υ.Γ. Για το Ελλην,Μακεδών κ Πόντιος πρόσεχε στη μετάφραση να χρησιμοποιήσεις καλό λεξικό κ εγκυκοπαίδεια μαζί.Κ αν θες κ ενα λεξικό εννοιών...Νικολάκη μην ξαναεμφανιστείς,άστο δε σε παίρνει...

  14. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 05/01/2012 14:15:01

    Βρε Νικολάκη, ο αδερφός σου τουλάχιστον θα μπορεί να καυχιέται στη μαμά ότι κατέστρεψε τη χώρα, διέλυσε οικονομικά οικογένειες, έστειλε ανθρώπους στον τάφο. Εσύ όμως, μια ζωή ένα επώνυμο τίποτα. Δεν ντράπηκες ποτέ, μεγάλος άντρας, να σου χρυσώνουν το χάπι με βιβλιαράκια της συμφοράς, ή με ταξιδάκια και κουβεντούλες με λογής εμίρηδες και κακομοίρηδες; Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που η μαμά δεν σ΄ άφησε ποτέ να καλλιεργήσεις μουστάκι.

    ΥΓ. Μεταξύ μας τώρα, αφού τα ελληνικά δεν σε θέλουν, το βλέπεις κι εσύ, τι τα θες και τα σκαλίζεις; Ταλαιπωρείσαι κι εσύ ταλαιπωρούνται κι αυτά τα δύστυχα. Και τ’ αγγλικά γλώσσα του Θεού είναι, μην έχεις προκαταλήψεις. Α, και μην ακούς που σε πειράζουν οι άλλοι, εγώ τον Όσιο Χαλιμά και τον «Ν. Τροτκσυ» κάνω ότι δεν τους διάβασα…

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Τιγράνης 05/01/2012 15:08:23

      Σε ποια ομάδα παίζει αυτός ο Τρότσκυ, να μας πει ο κύριος Νίκος και να αφήσει τις υπεκφυγές. Να μας πει επίσης πόσο έχει κοστίσει στην ομάδα ο Χαλιμάς.
      Διότι δε μπορεί να έχουμε κύριε Νίκο 50000 διαρκείας..και να μη έχουμε
      έναν αμυντικό της προκοπής.
      Από το ένα αρνητικό αποτέλεσμα στο άλλο πάμε...
      Τα ίδια έχουν διαπιστώσει και οι υπόλοιποι.
      Ο Γιάννης ο Ζουμπάς,ο Κυριάκος ο Σουγιάς,ο Κώστας ο Μπερές,ο Γιώργος ο Κατσίκης...
      Μέχρι και ο περιπτεράς..το πήρε πρέφα..ξεφτίλα γίναμε..δε μπορούμε να κυκλοφορήσουμε..

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/01/2012 14:16:43

    Μόνο σε καλιαρντά να μη μας μπλέξεις δάσκαλε, και τρέχουμε.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Strange Attractor 05/01/2012 14:18:53

      Υπάρχει και ο Καλιαρντάς σύμβουλος του ΓΑΠ!

  16. firiki2010 avatar
    firiki2010 05/01/2012 14:17:34

    " O Nίκος Παπανδρέου "υπερασπίζεται" τον Γιώργο " 1/1/2012 στο firiki2010 H επιστολή Νίκου με τα σχόλια μου. Ετσι για να χαλαρώσουμε!

  17. ΜΠ avatar
    ΜΠ 05/01/2012 14:26:22

    @Δαναό : αχαχαχαχααααα, έγραψες :))))))))
    Ακόμη γελάω :))))))
    Φαήλε Καλή Χρονιά, προτείνω να μην ασχολούμαστε με τον κάθε ψωροφαντασμένο!!!!! Ας ασχοληθούμε με κάτι σοβαρότερο όπως το αν θα υπογράψουμε και μετα θα πάμε σε κάλπες. Τρέμω και μόνον στη σκέψη ότι θα φάμε νέο εκβιασμό.

  18. Ναυαγός avatar
    Ναυαγός 05/01/2012 14:41:44

    Τι περισσότερο θέλετε ; θαυμάστε διάλογο άπω το Π.Συμβούλιο ΠαΣοκ:
    - Γ.Παπανδρέου : «Άρα, έχει δίκιο ο αδελφός μου!»,(ο Νίκος).
    - Ν.Σαλαγιάννης : «Μια φορά ακόμα να παρέμβει έτσι ο αδελφός σας δεν θα μείνει τίποτα από το κύρος σας στην κοινωνία. Ο αδελφός σας μίλησε ως εκπρόσωπος δυναστείας με τη νοοτροπία του πρίγκιπα»,
    Το..."Λακωνίζειν" γαρ...........

    • Ναυαγός avatar
      Ναυαγός @ Ναυαγός 05/01/2012 14:47:17

      Για τ 'όνομα του Θεού...διαβάστε παραπάνω : "θαυμάστε διάλογο από το Π.Συμβούλιο ΠαΣοκ"
      "από " ρε γμτο και όχι "άπω".............

  19. Παναγος avatar
    Παναγος 05/01/2012 14:56:22

    Πολυ φοβαμαι οτι το "νικος" της τσαντ, διαφημηση ψαχνει!
    Τον ακουσα παλιοτερα να λεει οτι "θελει να ασχοληθει πιο ενεργα με την πολιτκη"..

    Και η διαφημηση (που του την προσφερετε αφειδως (η και αφελως) ) βοηθαει..

    Ασε που ειναι και τζαμπα. Οχι βεβαια οτι τα 150 εκατ δολλαρια που σουφρωσε η "μαμυ τσαντ" για να δωσει διαζυγιο στον ελληνοπολωνο μινεικο παπανδρεου,τελειωσαν η υπαρχει περιπτωση να τελειωσουν..

    Αλλα ενταξει εχουμε την επι πληρωμη διαφημηση/προβολη,αλλα αμα εχουμε και την "τζαμπα" ακομα καλλιτερα!!

    ΑΓΝΟΕΙΣΤΕ τον .
    Αμα το ακουσει καποιος αυτο το "νικο της τσαντ" να μιλαει,αυθορμητα του γενναται εντυπωση οτι "κατι δεν παει καλα με δαυτονε"..
    Υ.Γ
    Υπαρχει και η ..επιστολη στον Walter οπου λεει τα καλλιτερα λογια για την Ελλαδα (που το φιλοξενει και το ταιζει το ....αντε να μην πω τωρα!!!!!)

  20. Πελοπίδας avatar
    Πελοπίδας 05/01/2012 15:00:38

    Ο ΓΑΠ μας έσυρε εκεί που προέβλεπε το σχέδιο των επιθυμούντων την παγκοσμιοποίηση. Μια κριτική που θα επικεντρωνόταν όχι στην αποτυχία της πολιτικής του ΓΑΠ, αλλά, τουναντίον, στην επιτυχία της, θα ήταν, ίσως, αποστομοτικότερη. Μια τέτοια ανθελληνική, ξενόδουλη πολιτική είναι ετεροβαρές να της αποδίδεται μόνο ο χαρακτηρισμός "ιδεοληπτική". Είναι όμως ικανή η πλειοψηφία του λαού να καταλάβει, να νοιώσει το βάρος της συνέχειας του Ελληνικού έθνους;

  21. Απορος avatar
    Απορος 05/01/2012 15:04:45

    Φίλτατε Κρανιδιωτη,
    Επειδή είσαι αγνός και μαχητικός μήπως είναι καλύτερο να ασχοληθείς με την ``άλλη Ελλάδα`` που δημιουργείται και εξαπλώνετε με ταχείς ρυθμούς .
    Σε αυτήν ανήκω και εγώ και με αυτήν θα πρέπει να ``συνομιλούν`` και να απαντούν οι νέοι πολιτικοί που φιλοδοξούν να υποκαταστήσουν αυτά τα φαντάσματα του παρελθόντος.

    Είμαι 57 ετών άνεργος ,άπορος και άστεγος (λίαν συντόμως) με παιδί 8 ετών που προσπαθώ να το ταΐσω με τα συσσίτια της Εκκλησίας.
    Έχω μια δικαστική εκκρεμότητα που με κρατά `δέσμιο` και δεν μπορώ να βγάλω διαβατήριο να φύγω από αυτήν την Χώρα και δυστυχώς ενώ δικαιούμαι δωρεάν νομικής συμπαράστασης ,δεν μπορώ να προσφύγω σε αυτήν γιατί ο δικηγορικός σύλλογος, μου ζητά πιστοποιητικό απορίας από την εφορία!!!
    Έχω αποφασίσει να προσφύγω μόνος μου στην ελληνική δικαιοσύνη ,αλλά θα μου ήταν πολυτιμότατες κάποιες νομικές συμβουλές και υποδείξεις και θα σου ήμουν ευγνώμων εάν μου αφιέρωνες λίγο από τον χρόνο σου για να με συμβουλεύσεις .
    Θα μπορούσα να ήμουν περισσότερο περιγραφικός για την κατάσταση μου ( η οποία πλέον ,είναι και κατάσταση πολλών άλλων και όλο περισσοτέρων ) και θα ήταν άκρως κατατοπιστική για όλους σας, αλλά είναι τόσο εμετική και άθλια που προτιμώ να παραμείνω στην ευχή προς όλους σας να μην σας συμβεί.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Απορος 05/01/2012 15:21:02

      Αδερφέ μου..
      Δε χρειάζεσαι διαβατήριο για να βγεις από τη χώρα..και η αστυνομική σου ταυτότητα αρκεί (Για χώρες της Ευρωπαικής ένωσης)αναγνωρίζεται .
      Μπορείς αργότερα να κάνεις αίτηση έκδοσης διαβατηρίου από οποιοδήποτε ελληνικό προξενείο.(Απλή διαδικασία,και όχι ιδιαίτερα χρονοβόρα).
      Μπορείς μέχρι το διάστημα των τριών μηνών να βρίσκεσαι στη χώρα που έχεις επιλέξει..σαν τουρίστας(στη Γερμανία τουλάχιστον),χωρίς να έχεις προσκομίσει κάποιο δικαιολογητικό.
      Μετά την πάροδο των τριών μηνών πρέπει να δηλώσεις το που μένεις(επικυρωμένο από κάποια αστυνομική αρχη) εάν έχεις βρει εργασιακό χώρο,και τα στοιχεία του εργοδότη σου.
      Καλή τύχη αδερφέ.

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 06/01/2012 12:15:12

        Για να ανανεώσεις το διαβατήριό σου ως Έλληνας κάτοικος εξωτερικού, δυστυχώς, χρειάζεσαι σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα να τηλεφωνήσεις και να κλείσεις ραντεβού για να υποβάλεις αίτηση. Φίλος, έπραξε δεόντως αρχές Οκτωβρίου καθώς έληγς το Δεκέμβριο το διαβατήριο του. Του δώσανε ημερομηνία υποβολής αίτησης για επανέκδοση (δεν ανανεώνονται πλέον τα διαβατήρια) 26/01/2012! Δηλαδή αφότου έχει λήξει το διαβατήριό του.
        Αυτό για να καταλάβετε πως λειτουργούν οι ελληνικές προξενικές αρχές και δη οι "μαζί τα φάγαμε" διπλωματικοί υπάλληλοι.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Απορος 05/01/2012 16:07:40

      Η σκεψη μου ειναι μαζι σου ρε αδερφε.

  22. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 05/01/2012 15:15:42

    Τέλος πάντων αυτή η δυναστεία, μόνο κόλακες έχει στην αυλή της; Ενας άνθρωπος δικός τους ,να τους πει να μην ξεφτιλίζονται ,δεν υπάρχει; Ο ένας παριστάνει τον πολιτικό , ο άλλος παριστάνει το συγγραφέα και δεν ξέρει, ούτε να μιλήσει τη γλώσσα, ούτε και να γράψει ,πέρα από το επίπεδο μαθητή του δημοτικού. Εκτός αυτού, θεωρεί εαυτόν και έξυπνο και ανάμεσα στον αυτοθαυμασμό του και στη κολακεία των παρατρεχάμενων, κάνει παρεμβάσεις για τον '' άξιο πολιτικό άνδρα'' και τον χαντακώνει! Καλά το μυαλό ( αυτό χάνεται, όταν με τόση ευκολία, δουλεύεις τόσους πολλούς και για τόσο πολύ), αλλά το αίσθημα αυτοπροστασίας και αυτό χαμένο;

  23. Lewnidas avatar
    Lewnidas 05/01/2012 15:16:01

    Ραμόν Μερκαντέρ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Lewnidas 07/01/2012 10:44:17

      Το ξέρω. Και τον Τρότσκυ δεν τον λέγανε Νίκο. Είπαμε, δεν άντεξα να μην κάνω κάνω πλάκα.

      • Βασιλική Μετατρούλου avatar
        Βασιλική Μετατρούλου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/01/2012 22:32:05

        Ναι, αλλά έπεσες θύμα του νόμου του Μπούμερανγκ που λέει ότι όποιος πάει να διορθώσει κάποιον, κάνει κι εκείνος μια ισάξια "πατάτα".

        Βλέπεις, Φαήλο, τον Στίνα δεν τον λέγανε Αγγελο, αλλά Αγη (ή αλλιώς Σπύρο Πρίφτη). Χώρια που με τον νεαρό Αντρέα Παπανδρέου μάλλον δεν είχε ιδιαίτερες σχέσεις.

  24. ΠΑΠΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ avatar
    ΠΑΠΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ 05/01/2012 15:17:39

    ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΩ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ,ΚΑΙ ΔΙΨΑΩ, ΚΑΙ ΚΑΤΟΥΡΙΕΜΑΙ. ΡΟΜΦΑΙΑ Ο ΥΨΙΣΤΟΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ Μ.......ΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ.

  25. Ναυαγός avatar
    Ναυαγός 05/01/2012 15:18:37

    - o ...«Τρότκσυ» εναντίον του Τρότσκυ..κι' ο "Χαλιμάς" εναντίον της Χαλιμά...(κατά Νίκο Α.Παπανδρέου)
    - και να σκεφτεί κανείς ότι ο .Α. Παπανδρέου είχε πει :"Εγώ τον Νίκο εκτιμώ τον Γιώργο καθόλου" ..
    - Αγαπούλα η 'ομάδα' είναι όαση.......

  26. man8os avatar
    man8os 05/01/2012 15:27:02

    Καλα τα λετε, αλλα τον Σαμαρα τον εχουν εγκλοβισει. Θα δικασει τους υπευθηνους για το μνημονιο? Δε βλεπω να αποστρεφετε τα 44 μελη της κυβερνησης ΠΑΣΟΚ. Ειμαι πολυ προβληματισμενος. Νομιζω οτι παρα τις καλες του προθεσεις ο Καρατζαφερης και το ΠΑΣΟΚ τον κρατανε, ειδικα αν δεν παρει αυτοδυναμια.
    Πρεπει να αποδωθει δικαιοσυνη και να μην ερθουν καινουρια μετρα ειδικα στους συνταξιουχους. Αλλοιως ο Σαμαρας θα εχει αποτυχει.

  27. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/01/2012 15:27:51

    Δεν ήταν τυχαία η δημόσια τοποθέτηση του ΝΑΠ.

    H Οικογένεια και οι παρατρεχάμενοι μπιστικοί διαπίστωσαν πως ο ΓΑΠ είναι καμένο χαρτί , και ετοιμάζουν τον επόμενο «μεταμφιεσμένο Έλληνα με Αμερικάνικη καρδιά» για να κληρονόμήσει το μαγαζί.

    Η Ελληνική (κατά φαντασίαν και σε τραγικό κακέκτυπο) oικογένεια Κέννεντυ!

    Φαήλο πάντα χαίρομαι να σε διαβάζω ,αλλά στο προκείμενο , δεν άξιζε τον κόπο καν να ασχοληθείς.

    Ο μόνος κόπος που χρειάζεται να κάνουμε για τους συγκεκριμένους είναι μιά διακριτική παρακολούθηση των βολικών ελικοδρόμιων!

    (όχι πως η κοπάνα στο εξωτερικό έσωσε τον original Τρότσκυ…)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/01/2012 15:30:52

      Σημ: Ο ορίτζιναλ Τρότσκυ δεν την κοπάνησε αλλά εκδιώχτηκε από την Ρωσία επισήμως.

      • Ναυαγός avatar
        Ναυαγός @ Strange Attractor 05/01/2012 15:40:24

        Μα ο Νίκος δεν είπε για τον Τρότσκυ αλλά για τον ΤρόΤΚΣυ

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ναυαγός 05/01/2012 15:54:36

          Α! Εντάξη τώτε ,παραιξίγιση man!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Strange Attractor 05/01/2012 16:04:37

        Ε δεν το πάλεψε και πολύ ,γιατί ήξερε πως αν έμενε θα ήταν πρώτο τραπέζι πίστα στις δίκες του Στάλιν στη συνέχεια.

        Αλωστε το 1929 δεν υπήρχαν ελικόπτερα ,δύσκολο να την κοπανήσεις κρυφά με Ζέππελιν!!

  28. MK avatar
    MK 05/01/2012 15:29:59

    Kala. O GAP ftaiei gia ola... As sobareutoume ligo.
    Auta pou ginontai twra einai apotelesma dekaetiwn diaf8oras kai la8os epilogwn (se pollous tomeis) ths megalhs pleionothtas twn politwn ths xwras mas, apo proedrous kai prw8upourgous mexri kai ton teleutaio polith. Oxi enos an8rwpou kai oute kan mias genias.
    Bebaiws, ennoeitai pws kapoioi kanane perissoteres (h pio shmantikes) lan8asmenes epiloges, h htan/einai pio dief8armenoi, h 'fagane'/'trwne' perissotera apo allous. Alla to basiko einai oti den mporoume na milame sobara otan leme oti gia ola ftaiei enas.

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ MK 05/01/2012 17:13:41

      Μπορούμε !
      Οταν η αληθεια δεν συμφωνει μαζι μας ,τοσο το χειροτερο γι αυτην .

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ MK 05/01/2012 19:04:35

      Και ποιοί ήταν αυτοί ρε που κυβερνούσαν δεκαετίες τώρα και ήταν διεφθαρμένοι.
      Μπας και δεν ήταν οι ΠΑΣΟΚοι του ΘΑΠανδρέα;

  29. fantomas avatar
    fantomas 05/01/2012 15:36:36

    ΦΑΗΛΟ......... γιατι του τα λες ετσι?
    νομιζεις οτι το εχει πολυ, να πεσει σε καταθλιψη!
    Κατι ο αδερφος εχασε την εξουσια, σε λιγο θα χασει και το κομμα....... τωρα ερχεσε και του λες εσυ την αληθεια ......... ποσο να αντεξει ο Συγγραφεας!!!
    χαχαχαααααα!!!!!!!!!!!!!!!

  30. Θηβαίος avatar
    Θηβαίος 05/01/2012 15:43:33

    Καλά τον Νικολάκη τώρα τον μάθατε; Ο τύπος εν έτη 1989 είχε βγει σε αντίστοιχο δίκτυο του τότε Internet_Bitnet τον Hellas net, που ενημέρωνε την παγκόσμια Ελληνική επιστημονική κοινότητα, για να μας πει πόσο καλή ήταν η επιλογή του ΠΑΣΟΚ για την αγορά του αιώνα, όπως λεγότανε τότε η αγορά των Mirage, με επιχειρήματα σαν να μιλούσε στην τοπική της άνω κολοπετινίτσας. Έπεσε το κράξιμο και μεγάλο γέλιο από Έλληνες της Αμερικής καθηγητές Αεροναυπηγικής αλλά και Έλληνες ερευνητές της Boeing και της General Dynamics που έφτιαχναν τότε τα F16 και τα F15. Κομμάτια από τους διαλόγους είχε δημοσιεύσει και ο Ελεύθερος Τύπος της εποχής, διακωμωδώντας τα Ελληνικά αλλά και τον τρόπο σκέψη του συγγραφέα Νίκου. Εκείνη την εποχή ο συγγραφέας Νίκος δούλευε στην Παγκόσμια Τράπεζα στην Ουάσιγκτον. Στην ίδια τράπεζα είχε δουλέψει παλαιότερα και ο Ανδρέας Παπανδρέου που είχε συμμετάσχει σε αποστολές της Παγκόσμιας Τράπεζας στην Ινδονησία και αλλού. Γιατί τα αναφέρω αυτά; Ο ρόλος της Παγκόσμιας Τράπεζας και των υπαλλήλων της περιγράφονται στο βιβλίο: «Εξομολόγηση ενός Οικονομικού Δολοφόνου» του John Perkins όπου δίνονται στοιχεία για το πώς χώρες οδηγήθηκαν στη χρεοκοπία και στην συνέχεια καταλήστευσή τους, από ειδικούς «καθοδηγητές» της Παγκόσμιας Τράπεζας. Μήπως πρέπει να δούμε κάποτε ξεκάθαρα τα γεγονότα που έχουν συμβεί στη χώρα μας τα τελευταία τριάντα χρόνια και ειδικότερα την τραγική οικονομική κατάσταση που βιώνουμε σήμερα και να δούμε το ρόλο της οικογένειας Παπανδρέου και της ευθύνες της που μας οδήγησαν εκεί;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Θηβαίος 06/01/2012 11:24:39

      Από ότι έχω ακούσει όντως τα mirage αποδείχτηκαν καλύτερα από τα αμερικάνικα. Δε θα τον επέκρινα γι αυτά αλλά για μια σειρά άλλα πράγματα, με βασικότερο το ότι η χώρα μας γι αυτούς είναι μια εταιρία της οποίας κατέχουν την πλειοψηφία των μετοχών.

  31. andreas plakas avatar
    andreas plakas 05/01/2012 15:58:00

    Οχι μονον με τους αραβες αλλα και με την Noble μιλαει το σοι του ΓΑΠ !!!

  32. avanti avatar
    avanti 05/01/2012 16:02:39

    Εξαιρετικό, ειδικά το σημείο " Ως αμεταμφίεστος Έλληνας με ελληνική καρδιά" απλώς τέλειο.

  33. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 05/01/2012 16:08:59

    ¨...Με την προσήκουσα τιμή
    Φ. Μερκαντέρ...¨ Κατά κόσμον Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης...

    Μερκαντέρ , ο δολοφόνος με το τσεκούρι της G.P.U του Τρότσκι στο Μεξικό το 1939, την χρονιά που ξεκίναγε ο 2ος Π.Π.

    Άψογη η ευρηματικότητα της φαντασίας σου με σκοπό το μεταφορικό μήνυμα στον Νίκο Παπανδρέου ( γέλασα όταν το διάβασα ) , αλλά αδικείς και τον Τρότσκι και τον Μερκαντέρ. Καμία σχέση και συσχετισμός με τον θίασο της ¨miltikulti ¨ - Ελληνοαμερικανικής οικογένειας.

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/01/2012 16:19:00

      Ας ασχοληθούμε με κάτι σοβαρότερο , παρά με ανθρώπους που κάποια στιγμή νομοτελειακά θα επιστρέψουν στην ¨πρώτη τους πατρίδα¨ ή θα καταλήξουν υπάλληλοι σε κάποιον ¨διεθνή οργανισμό¨ για την προστασία της σόγιας. Σε κάποιο διάλειμμα , όταν έχεις καιρό διάβασε και αυτό : ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Του Νίκου Κιτσίκη Ὁμιλία τῆς 28 Ὀκτωβρίου 1963 στο Θέατρο Διάνα Εισαγωγή – σχολιασμός ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨ ΑΠΟ ΤΗΝ ¨Ε.Ο.Κ/Ε.Ε. – ΛΑΚΚΟ ΤΩΝ ΛΕΟΝΤΩΝ¨ ΣΤΗΝ ¨ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ…¨ http://www.istrilatis.blogspot.com/2012/01/blog-post_4566.html

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/01/2012 16:19:26

      Προσπάθησα να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής υπογράφοντας ως Τρόστκυ (sic) αλλά δεν παέι πουθενα το μυαλό μου.
      Μήπως διάβασε πρόσφατα αυτό και έκανε κάποιες σκοτεινές διασυνδέσεις με το απλοϊκό μυαλό του;
      h__p://www.antinews.gr/2011/11/12/133223/
      (Αν κατάλαβε κάποιος ας μου εξηγήσει).

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/01/2012 16:25:49

      Για την ιστορική ακρίβεια , δεν ήταν τσεκούρι (τι υπονούμενο ήταν αυτο , πάλι με το Βορίδη τα βάλατε ?) αλλα ορειβατική σκαπάνη (piolet).

      Σαν ορειβάτης που είμαι έχω κάμποσα , αν χρειαστείτε κανένα για ώρα ανάγκης , εδώ είμαι!!! (γι'αυτό είναι οι φίλοι!)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/01/2012 16:25:55

      Ορειβατικη αξινα ηταν. 20 Αυγουστου 1940. Δεν αδικω κανεναν απλα δεν αντεξα να μην κανω πλακα μπροστα σε τοιαυτη πριγκιπικη αμετροεπεια. ΥΓ. Συγγνωμη για το ατονικο αλλα γραφω από το κινητο κι ακομη ψαχνω τους τονους!

  34. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 05/01/2012 16:14:08

    Α, το καλο που σας θελω μην τα βαζετε με τον πριγκηπα Νικολαο διοτι και άλλοι τα 'βαλαν μαζι του και έπεσε συναγερμός από τους... ενδιαφερομενους οι οποίοι μεριμνουν για το image της παρεας τους γενικώς. Από τους Παπανδρεου μεχρι τους Ψαραδες και τους Τριμηδες.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Theoprovlitos 05/01/2012 19:20:33

      Θεοπρόβλητε, τελειώνει η προθεσμία για το νέο σήμα....Θα "φας" πρόστιμο..

  35. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 05/01/2012 16:41:14

    Καλά, σοῦ κάνει ὁ μέγας Πρίγκηψ τὴν τιμὴ νὰ σκορπίζει ἐνυπογράφως τὴν φήμη πὼς ἐσὺ ἔριξες τὸν Ἔμετ Ντάλτον -κατὰ κόσμον ΓΑΠ- καὶ ἐσὺ τὸν διαψεύδεις; Πὲς ἕνα "μ' ἀποκάλυψες μπαγάσα" καὶ συνέχισέ το μὲ "δὲν ἤθελα νὰ τὸν ρίξω, μοῦ προέκυψε". Κάποιοι ἄνθρωποι δὲν ἔχουν συναίσθηση ἐλιγμῶν...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 05/01/2012 16:57:01

      ¨Αβερελ!!!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/01/2012 20:51:42

        !!!!!!!!!!!

  36. ΜΑΚΗΣ Π avatar
    ΜΑΚΗΣ Π 05/01/2012 16:56:55

    ΦΑΗΛΟ μια χαρά τα γράφεις στον ΝΑΠ , αλλά έπρεπε σ'αυτόν να γράψεις με ατονικό μπάς και τα καταλάβει καλύτερα.
    Χρόνια πολλά φίλε.

  37. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 05/01/2012 17:01:48

    Αφού η συμφωνία της 26/10 αφορούσε ένα "προδοτικό" πακέτο μέτρων,γιατί το υπέγραψε ο υπερδημοκράτης αδελφός του & γιατί στη συνέχεια αυτός & το κόμμα του πανηγύριζαν;
    Και όταν ο "boss" έβλεπε ότι οι υπουργοί που αυτός είχε επιλέξει δεν τραβούσαν & δεν αναλάμβαναν πρωτοβουλίες,γιατί δεν τους άλλαζε;
    Μήπως γιατί έπρεπε να "πάμε αδιάβαστοι";

  38. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 05/01/2012 17:06:49

    Αγαπητε φθιλε Κε Κρανιδιωτη

    Ακουγεται οτι εισθε συμβουλος του Σαμαρα ,να σας ρωτησω αν ο Κος Σαμαρας διαβαζει τα σχολια του ΑΝΤΙΝEWS?
    Η ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΕΣΕΙς ΤΕΛΟς ΠΑΝΤΩΝ.

  39. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 05/01/2012 17:36:28

    Φαήλο καλή χρονιά! Προφανώς ο ... κηδεμόνας του πρωην πρωθυπουργου ΓΑΠ, που τυγχανει αδελφός του, λησμόνησε οτι τον αδελφό του, "εφαγε" η ενσυνείδητη οργανωμένη υπαγωγή - υπαιτιότητί του - της χώρας μας στο μνημόνιο με τις καταστροφικές συνέπειες του. Ακολούθως, μεταξύ άλλων, ο διασυσμός της πατρίδας μας απο τις απαράδεκτες ενέργειές του και η γελοιοποίηση του ιδιου και της κυβέρνησής του με την αχαρακτήριστη επινόηση του περίφημου δημοψηφίσματος!. Εν πάση περιπτωσει, αποτελεί πρωτοτυπία για τα ιστορικά δεδομένα της Ελλάδας, να μη θίγεται Πρωθυπουργός από την κριτική που νόμιμα του ασκείται αλλά οι συγγενείς - κηδεμόνες του και να αντιδρούν εκείνοι στην κριτική "συγγραφικώς'", ως πληρεξούσιοι, ενεργούντες επ ονοματι, κατ εντολήν και για λογαριασμό του....

  40. TAKHS avatar
    TAKHS 05/01/2012 17:38:28

    Μαζευω ελιες 2 μηνες τον ΓΑΠ και τον αδελφο του δεν θα τους επαιρνα για δουλεια ουτε για μια μερα.Δεν κανουν ουτε για να τραβανε τα αδεια λιοπανα
    ποσο μαλλον τα γεματα ελιες.

  41. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 05/01/2012 18:13:14

    «Είμαι 37 ετών στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός ....
    Έλληνας… Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα… Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του ‘60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά…».

    Έχει δίκαιο το παιδί! Έχει χάσει το μπούσουλα! Είναι ένας ταλαίπωρος μετανάστης, που υποχρεώνεται να στήνει κατά καιρούς παραστάσεις για τη «συνοχή» της οικογένειας.
    Αλήθεια Δαναέ, η λέξη «συνοχή» έχει καμιά σχέση με τη λέξη «συνενοχή»; Ή απλά στη συγκεκριμένη οικογένεια ταυτίζονται, τόσο μα τόσο αρμονικά;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Αφροδίτη 05/01/2012 20:43:14

      Ταυτίζονται Αφροδίτη και θα τους τσουβαλιάσει ο τσουβαλάς!!!

  42. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 05/01/2012 18:35:51

    Ποιος συγγραφέας καλοί μου άνθρωποι

  43. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 05/01/2012 18:38:13

    Ποιος συγγραφέας καλοί μου άνθρωποι;
    Αυτός δεν είναι που τα βιβλία του κατακλύζουν τα ράφια των σούπερ μάρκετ δίπλα στα μπρόκολα;

    • loretta avatar
      loretta @ Γιάννης Καλαματιανός 05/01/2012 19:35:28

      ...στην γλωσσα του Νικολακη ...paper bag novels!! ετσι ετσι...

  44. Μπάμπης-Σητεία avatar
    Μπάμπης-Σητεία 05/01/2012 18:59:32

    Ο ΦΑΗΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΒΗΜΑ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΜΕ.ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ.ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΟΥΣ.

  45. Στρατικης Χαραλαμπος avatar
    Στρατικης Χαραλαμπος 05/01/2012 19:38:51

    ...χαλαρα ....ευτυχως που υπαρχουν κι αυτα ...να γελασει κι ο καθε πικραμενος !!!!...

  46. victoria (true) avatar
    victoria (true) 05/01/2012 19:45:11

    Καλή χρονιά αρχηγέ

  47. Στάθης Σαραφόπουλος avatar
    Στάθης Σαραφόπουλος 05/01/2012 20:04:12

    Φαήλο,
    Του έθεσες τόσα πολλά θέματα που θα χρειασθεί πολλά σεμινάρια για να τα καταλάβει!
    Δεν έχει τον απαιτούμενο χρόνο, προσπαθεί να κλείσει τις business της οικογένειας, πριν το... ελικόπτερο!
    Στάθης
    http://emprosdrama.blogspot.com/2012/01/blog-post_2538.html

  48. Michael Heretakis avatar
    Michael Heretakis 05/01/2012 21:04:43

    Πρώτον
    Είναι ο πρώτος και μοναδικός πρωθυπουργος που κορόιδεψε τόσο χυδαία έναν ολόκληρο λαό λέγοντας το "Λεφτά υπάρχουν", ο πρώτος και μοναδικός πρωθυπουργός που μιλάει τόσο άθλια Ελληνικά αν και είναι δεκαετίες στην Ελλάδα σε θέσεις υπουργού ή πρωθυπουργού σε όλες τις σοσιαληστ(ρ)ικές κυβερνήσεις, ο πρώτος και μοναδικός πρωθυπουργός που δυσφήμιζε τη χώρα του διεθνώς λέγοντας οτι είναι χώρα διεφθαρμένων ο πρώτος και μοναδικός πρωθυπουργός που συναντιοταν και ενημέρωνε εθνικούς μεγαλοεργολάβους και διεθνείς οικονομικους καρχαρίες, ο πρώτος και μοναδικός πρωθυπουργός τόσο γαντζωμένος στην εξουσία.

    (Αγαπητέ -σχήμα λόγου- Νίκο, ο Χαλιμάς να σε ενημερώσω δεν υπάρχει.Αν εννοείς της Χαλιμάς, ρώτα τον αδελφό σου, ολόκληρη διατριβή έχει κάνει στη σύγχρονη μυθολογία, αν πάλι εννοείς το χάλι μας , πάλι τον αδελφό σου ρώτα πως τα κατάφερε), όσο για μεγάλες επιτυχίες στα χρόνια της πολιτικής ζωής,να μιλήσουμε για την υπογραφή του υπουργού απο το εξωτερικόν που συμφώνησε στη διάλυση της πάλαι ποτέ Γιουγκοσλαβίας και την καταστροφή της;Κατι περισσότερο θα ξέρει ο αδελφός σου πάλι.

    Μετράν τα λόγια ή οι πράξεις;Φυσικά οι πράξεις...Ανιδιοτέλεια μέχρι αηδίας...ο σύγχρονος Κιγκινάτος ανέλαβε να σώσει την Ελλάδα. Τον έβριζαν, τον κατηγορουσαν, κόσμος χτυπιόταν στο Σύνταγμα μαντρωμένος απο τους πραιτωριανούς του , αλλα αυτός εκεί πιστός στην υπόσχεση που έδωσε να μας σώσει...Ζήσαμε τη σύγχρονη "Μεταμόρφωση του Σωτήρος" αλλα σε κάτι που φέρνει προς δήμιο...ή Εφιάλτη...

    Δεύτερον, ως προς την δημοκρατία του;Μετράμε ακόμα σπασμένα κεφάλια, πλευρά και έναν νεκρό απο τα χημικά.Για να προσθέσουμε και τις 4 ψυχές της Marfin, της Δημοκρατίας των γνωστών αγνώστων κουκουλοφόρων που συναγελάζονται με τις κατασταλτικές δυνάμεις.Τόση δημοκρατία μόνο οι μεγαλύτεροι είχαν στο παρελθόν...

    ¨Οσο για τους υπουργούς του αλήθεια είναι, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΕΝΤΟΛΕΣ, εντολές έδινε ο μπαρμπα George ο μεγαλοκαρχαρίας,o Μπόμπ ο μάστορας και στο τέλος η Frau Angela, βέβαια τις περισσότερες φορές οι εντολές,όχι οι δικές του φυσικά, υλοποιούνταν απο τους υπουργούς με τη λογική του ΜπαρμπαΓιώργου που βάραγε τον Καραγκίοζη ως γραμματικό, για να πάει κλαφτό το γράμμα.

    Ομως μεγαλόψυχός πάντα τους κρατούσε στις θέσεις του αν και πάσχοντες απο ραγιαδισμό γιατί σίγουρα δε θα ευρισκαν οι περισσότεροι κάποια άλλη αξιοπρεπή δουλειά ,ειδικά σε τέτοιες περιόδους κρίσης. Το ταλέντο του όμως στην ανεύρεση αξιόλογων υπουργών δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Ο μεγάλος τραγουδιστής, ο υπουργός των επιτυχιών του Σάμινα και της Όμορφης Πόλης όπως τη ζήσαμε τον προηγούμενο χρόνο, η υπουργός των σκιάστρων και των dvd's,οι 2 σύζυγοι των εθνικών τροβαδούρων είναι προσωπικές του επιτυχίες.

    ¨Οσο για μας όμως δεν θα πρέπει να διαμαρτυρόμαστε, γιατί είχαμε τον Αναγνώστου τον πρώτο Πρωθυπουργό με ψευδώνυμο που δύο χρόνια μας οδηγούσε στο δρόμο του αγνώστου...μαυρισμένος όχι απο το λαό (ας είναι καλά τα αξιόπ@@στα γκάλλοπ για τον καταλληλότερο πρωθυπουργό, του επιτελείου του Μπόμπ του μάστορα), αλλα απο τον καυτερό ήλιο.

    Δημοκρατία στο μάξιμουμ...Μπά Δημοκρατία του Μαξίμου ούτε ...μάλλον Μπανανία του Μαξίμου (με σεβασμό προς τις απανταχού Μπανανίες, αλλα δυστυχώς δεν υπάρχει άλλη χειρότερη λέξη)

    ΥΓ
    Τροτκσυ σημαίνει μάλλον μαϊμού Τρότσκι...ή δυσλεξία και κόμπλεξ κατωτερότητας όπως μου έλεγε και ένας καλός φίλος ψυχίατρος...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Michael Heretakis 05/01/2012 21:45:08

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Michael Heretakis 05/01/2012 23:49:52

      Επειδη για την Γιουγκοσλαυια εχω κανει σχετικη ερευνα (Μαλιστα ο συμβουλατορας των Παπανδρεου και Σαακασβιλι της Γεωργιας Rondos περασε στην Υδρα ενα τιημερο σε προσυνεδριακη συναντηση του Soros με τον αντιστοιχο Δημητρά της Σερβιας) ο Παπανδρεου πως εμπλεκεται στην καταστροφη της Γιουγκοσλαυιας. Πάντα υπαρχουν μερικα κενά να συμπληρωσω.

      Αυτος παντως που συνηγορησε μετα μανιας ηταν ο Μανωλης Βασιλάκης της Μπακογιαννη και του Μανου ο οποίος καλούσε τους παρατρεχαμενους του μεσω Παρατηρητηριου του ελσινκι και Ιου της Ελευθεροτυπίας να υπογραψουν κειμενο που καταδικαζε μμονομερως την Σερβια νομιμοποιώντας ηθικά τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ επί δικαιων και αδίκων.

      Υπουργο του Σαμινα εννοείς τον Υποδηματοποιό που παραχωρησε το Αιγαιο στους κινουντες τα νηματα του Σφηνια; Αααλλη πονεμενη ιστορια και με ΠΟΛΥ δημοσιογραφικό ψωμι.

      • Παρατρεχάμενος avatar
        Παρατρεχάμενος @ Theoprovlitos 06/01/2012 17:11:11

        Νομίζω εννοείς τον Παναγιώτη Δημητρά της ΜΚΟ Παρα-παρατηρίου του Ελσίνκι και όχι τον λιβελλογράφο Μανώλη Βασιλάκη

  49. ΑΝ-ΑΝ avatar
    ΑΝ-ΑΝ 05/01/2012 21:17:33

    Aν και παραδοσιακός ψηφοφόρος της Ν.Δ είχα αποφασίσει να απόσχω της επόμενης ψηφοφορίας αηδιασμένος από όλους τους πολιτικούς..........

    Τελευταία η πέννα του Φαήλου με προβληματίζει θετικά... Αν μπορέσει να περάσει την άποψη αποκλεισμού κάθε κλώνου και κάθε πρώην από τα ψηφοδέλτια της Ν.Δ, ίσως επανέλθω στις τάξεις της...

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΑΝ-ΑΝ 06/01/2012 11:40:16

      Η αποχή είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις διότι αν απέχεις δε μετράς. Αν π.χ. δεν πάει κανείς στην κάλπη και πάει μόνο η οικογένεια Παπανδρέου τότε για την επόμενη τετραετία θα έχουμε πάλι το Γιωργάκη εκλεγμένο με 100%.

      Θα πας λοιπόν να ψηφίσεις και στην κάλπη θα ρίξεις ένα ψηφοδέλτιο ανάλογα με τις συνθήκες. Αν θες να αποδοκιμάσεις το σύνολο του πολιτικού κόσμου διάλεξε ένα μικρό εξωκοινοβουλευτικό κόμμα. Αν θες να βγάλεις κυβέρνηση διάλεξε ΝΔ.

  50. Greco avatar
    Greco 05/01/2012 22:08:32

    ζήτω η δημοκριτία...

  51. Π avatar
    Π 05/01/2012 22:17:15

    Αγαπητέ Φαήλο,
    Φυσικά και συμφωνώ με όλα όσα του γράφεις. Όμως, για να είμαι ειλικρινής, δεδομένου του δείγματος της οξύτατης πένας που διαθέτεις και που μας το έχεις δώσει κατ'επενάλειψη, περίμενα καλύτερη περιποίηση σ'αυτό το ανελλήνιστο θρασύμι!
    Ειδικά στο θέμα της περίπου "γενναίας" δήθεν παραίτησης, όταν την έκανε λίγο μόλις πριν τον πάρουν με τις κλωτσιές ακόμα και οι βουλευτές του !
    Μήπως σας θυμίζει εκείνη την .........."ηρωική " παραίτηση του πατέρα του, την οποία έγραψε (μάλλον) η Μιμή λίγο πριν το σεπτό σκήνωμα του ήρωα γίνει ..."οδωδός και τυμπανιαίο" !;!;!;!;

  52. Δικερως avatar
    Δικερως 05/01/2012 22:53:03

    Ρε τον Νικολακη τον Τροτσκυ,χειμαρρος σου λεω.
    Ως τετοιον,βεβαια,εχουμε την ευκαιρια να τον εξετασουμε ως προς την ποιοτητα των φερτων υλικων του λογου του.
    Γιατι τα φερτα ειναι που ξεχωριζουν τους πραγματικους χειμαρρους απο τους
    οχετους.

  53. Δικερως avatar
    Δικερως 05/01/2012 22:55:23

    Οου,αι φοργκοτ!
    Μιστερ Φαηλος,χαπυ νιου γιαρ εντ μαι μπεστ γουισις!

  54. George avatar
    George 05/01/2012 23:07:09

    Αμαν Κύριε Κρανιδιώτη, τι χοντρό "πέσιμο" κάνετε στο πριγκιπόπουλο.
    Αυτός φταίει που γράφει έτσι? Προφανώς το παιδί, έγραψε το κείμενο στη μητρική του γλώσσα, το έβαλε στο Google translate και να τα αποτελέσματα.
    Αυτός φταίει???? Οοοοοοοοχιιιιιιιι. Η ρουφιάνα η Google φταίει για όλα.

  55. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 05/01/2012 23:40:04

    χα, χα, χα

    Ασε βρεθηκα σε μια στιγμη αδυναμιας και τα σκασα...

    660 ευρω για το πολυτεκνικο βανακι των 5.000 ευρω...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Theoprovlitos 06/01/2012 00:58:35

      Έτσι μπράβο...νόμιμος άρα και ηθικός...

  56. Δαναός avatar
    Δαναός 05/01/2012 23:50:04

    Το σημερινό τραγούδι για το Φαήλο αφιερωμένο:
    www.youtube.com/watch?v=7O23GoS91zI

  57. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 05/01/2012 23:58:01

    Βρε παιδιά,βρε παιδιά...
    Γιατί λέτε τέτοια πράγματα για το ΝΑΠ,τον αδερφό του ΓΑΠ (you know ,του βραβευμένου διανοητή και στοχαστή);Ντροπή σας,δε σκέφτεστε τη βασιλομήτωρ Margaret;
    Φαήλο,ευτυχώς δεν υπέγραψες με ελληνικό όνομα όπως π.χ Επαμεινώνδας (ως εκ καταγωγής) γιατί αντε να βρεί στη wikipedia για ποίον μιλάς.

  58. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/01/2012 23:59:24

    h--p://www.youtube.com/watch?v=dAKVmhMklCc&list=FL5EqokqyHYAsG2vk75wFsMA&index=1&feature=plpp_video

  59. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 06/01/2012 00:08:24

    Πολύ καλό βίντεο.Splendid που θα έλεγε και ο μεταμφιεσμένος έλληνας...

  60. A.m.a.n. avatar
    A.m.a.n. 06/01/2012 00:10:48

    Κύριε Κρανιδιωτη έχω μια απορία Αν


    διαβάσει το αφιέρωμα σας θα το καταλάβει άραγε;Αννα

  61. no fear avatar
    no fear 06/01/2012 00:11:54

    Tα καθεστώτα πέφτουν όταν οι "ραγιάδες" τους παίρνουν στο ψιλό.Μεγάλη υπηρεσία πρόσφερε στην πατρίδα σήμερα ο Φαήλος.Είναι ικανός να ρίξει με την πένα του και μόνο το ΠΑΣΟΚ.

  62. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 06/01/2012 00:19:52

    Τι γραφουν εδω βρε παιδια οι Σλαβομακεδονες Αγγλιστί; Υπήρξε ποτέ η Μαργαριτα Παπανδρέου γραμματεας των Rothschild;

    ww.ohridsky.com/index.php?option=com_content&view=article&id=610&Itemid=121

  63. Τάσος Αναστασόπουλος avatar
    Τάσος Αναστασόπουλος 06/01/2012 00:40:54

    Αγαπητέ Φαήλο.

    Άσε τον Λέοντα Νταβίντοβιτς ήσυχο στον τάφο του. Δεν φταίει εκείνος, για τις ιδεοληψίες του κυρίου Νίκου και της οικογενείας του. (Ο Λέων Νταβίντοβιτς φταίει για άλλα πράγματα, τα οποία είναι άσχετα με το εξελισσόμενο ελληνικό δράμα, το οποίο είναι προϊόν των αφελών παγκοσμιοποιητικών ιδεοληψιών και της αμετροεπούς βλακείας του "ευρωπαϊστικού"/κοσμοπολιτικού και μειωμένου πατριωτισμού τμήματος της ελληνικής πολιτικοοικονομικής ελίτ, κομμάτι του οποίου τμήματος είναι ο Κώστας Σημίτης και η παρέα του, καθώς και ο "άρχοντας του χάους" πρώην πρωθυπουργός - περί του ΓΑΠ ο λόγος και το περιβάλλον του, με την καταστροφική στρατηγική επιλογή τους να εντάξουν την Ελλάδα στην ευρωζώνη και να την οδηγήσουν σε μια τεράστια στρατηγική ήττα, η οποία ισοδυναμεί με πολεμική ήττα και οδηγεί την χώρα μας στον όλεθρο. Μια ήττα, που εκφράστηκε με την υπογραφή του κατοχικού οδήγησε την Γερμανία - και νεοαποικιοκρατικού/πεονιακού Μνημονίου, το οποίο είναι αντίστοιχο της Συνθήκης των Βερσαλλιών και οδήγησε την χώρα μας - με τον ίδιο τρόπο, που και η προαναφερόμενη Συνθήκη οδήγησε την Γερμανία, κατά την δεκαετία του 1920 - στην απόλυτη κυριαρχία του διεθνούς χρηματιστικού κεφαλαίου, δηλαδή της μπατιροτραπεζοκρατίας).

    Ομοίως, δεν φταίει γι' αυτές τις ιδεοληψίες, ούτε ο Άγις (και όχι Άγγελος) Στίνας - κατά κόσμον Σπύρος Πρίφτης.

    Όσον αφορά τον Ραμόν Μερκαντέρ, του οποίου το όνομα χρησιμοποιείς, για να αντιπαρατεθείς στον "Τρότκσυ", καταλαβαίνω την φιλοπαίγμονα και προφανώς ειρωνική σου διάθεση, αλλά δεν συμφωνώ με την οποιαδήποτε χρήση του ονόματος αυτού του πληρωμένου και αιμοσταγούς σταλινικού δολοφόνου της GPU, όσο και αν ο συγκεκριμένος "Τρότκσυ" (αλλά και επειδή) προκαλεί μια απέραντη θλίψη, διανθισμένη με άφθονα στοιχεία κλαυσίγελου, με τα όσα γράφει και ισχυρίζεται. Πολύ περισσότερο αν συγκρίνει κάποιος τα γραπτά του και το πνευματικό ανάστημα του ανδρός, με εκείνα του αειμνήστου πατρός του - όσο και αν διαφωνεί με τις ασκηθείσες από εκείνον πολιτικές του, όταν ζούσε...


    Πάντα φιλικά και καλοπροαίρετα...


    Τάσος Αναστασόπουλος

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τάσος Αναστασόπουλος 07/01/2012 10:39:17

      Αγαπητέ Τάσο καλημέρα.

      Νομίζω ότι αντελήφθης την φιλοπαίγμονα διάθεση μου.
      Ουδόλως ασχολήθηκα σοβαρά με τον μακαρίτη Λεβ Νταβίντοβιτς. Λες να πήρα στα σοβαρά το "αγωνιστικό ψευδώνυμο" του πρίγκιπος;
      Για τον Στίνα έχεις φυσικά δίκιο. Είχα αμφιβολία για το Άγγελος αλλά όταν τα κείμενα τα γράφεις σε 10 λεπτά, μαζί με τις διορθώσεις, αυτά συμβαίνουν.
      Ευχαριστώ για την διόρθωση και την υπενθύμισηξ του αληθινού ονοματεπώνυμου της ιστορικής αυτής ηγετικής μορφής των Ελλήνων τροτσκιστών. Βέβαια ξέρεις τι συμαίνει το Σπύρος Πρίφτης; Ότι ο Στίνας ήταν μάλλον πατριωτάκι μου, αρβανίτης. Στα αρβανίτικα πρίφτης είναι ο παπάς.
      Απο την "δυναστεία" Παπανδρέου εγώ έναν ξεχωρίζω μόνον, αποδίδοντας του τιμή για τον πατριωτισμό του. Τον Γέρο, τον συνεργάτη του Βενιζέλου, πρωθυπουργό του Δεκέμβρη, πρωθυπουργό της αποστολής της Ελληνικής Μεραρχίας στην Κύπρο, αγωνιστή της Ένωσης και τον Άντρα που απάντησε στους εκβιασμούς Τζόνσον - Μακναμάρα για υποχωρήσεις στους Τούρκους στην Κύπρο μες την απειλή εισβολής: "Λυπούμεθα που η μεγάλη φίλη και σύμμαχος με την οποία συναγωνιστήκαμε σε δύο παγκοσμίους πολέμους και εις κορέαν μας θέτει το ίδιο δίλημμα που μας έθεσε και η Ιταλία του Μουσολίνι. Είμαι υποχρεωμένος να δώσω και στην μεγ΄'αλη μας φίλη και σύμμαχο την ίδια απάντηση: ΟΧΙ". Συνέχισε δε με το περίφημο: "Αν οι Τούρκοι ανοίξουν την πόρτα του φρενοκομείου δεν θα διστάσουμε να τους πάρουμε αγκαλιά και να μπούμε μέσα"!
      Διάβασε για τον εκφυλισμό των ειδών...
      Φιλικά

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/01/2012 10:40:34

        Σημαίνει, όχι συμαίνει! Ο δαίμων ξανακτύπησε...

        • Τάσος Αναστασόπουλος avatar
          Τάσος Αναστασόπουλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/01/2012 14:59:31

          OK, αγαπητέ Φαήλο.

          (Κάπου, ίσως, διαφωνούμε, για τον αείμνηστο πατέρα του "πρίγκηπος", ο οποίος πατέρας του, το 1995, τους είχε προειδοποιήσει όλους τους, εν όψει της επιδιωκόμενης, από το ανόητο και βλάκιστο "ευρωπαϊστικό"/κοσμοπολιτικό τμήμα της ελληνικής πολιτικοοικονομικής ελίτ, ένταξης της χώρας μας στην, υπό κατασκευή, ευρωζώνη, με την, ολίγον προ του θανάτου του, αξέχαστη ρήση : "Η το έθνος θα αφανίσει το χρέος, ή το χρέος θα αφανίσει το έθνος". Και η χρήση του όρου "έθνος" από τον αείμνηστο γέροντα, όσο και αν κάποιος διαφωνεί με πολλές πλευρές της ασκηθείσας από αυτόν πολιτικής, δεν είναι τυχαία, ούτε και a figure of speech, στον βαθμό που εκείνος, ως άριστος οικονομέτρης που ήταν, δεν θα επέτρεπε την ολέθρια είσοδο της χώρας μας στην θεσμικά χαοτική ευρωζώνη, όπως έπραξαν οι ανόητοι επίγονοί του το 1999).

          Αλλά - ακριβώς επειδή συμφωνούμε σε πλείστα άλλα -, όλα αυτά, όσον αφορά τον εκλιπόντα πατέρα του ευήθους "άρχοντα του χάους" ΓΑΠ, έχουν, μια φιλολογική και ιστορική σημασία και όσο και αν έχουν την δική τους αξία, δεν μας λύνουν το καυτό και ζέον πρόβλημα της εξυφαινόμενης υποδούλωσης του πληθυσμού της χώρας μας στην απόλυτη κυριαρχία της διεθνούς μπατιροτραπεζοκρατίας και της γερμανικής μεταναζιστικής ελίτ, την οποία πρέπει να αποτρέψουμε, πάση θυσία και με κάθε κόστος.

          Πάντα φιλικά...

          • Τάσος Αναστασόπουλος avatar
            Τάσος Αναστασόπουλος @ Τάσος Αναστασόπουλος 07/01/2012 18:45:54

            Υ. Γ. : Όσον αφορά τον μακαρίτη Σπύρο Πρίφτη, ορθά υπέθεσες ότι ήταν Αρβανίτης.
            Όντως, ήταν Αρβανίτης από την Κέρκυρα. (Αυτό, φυσικά, ουδόλως αναιρούσε την νεο-ελληνική εθνική του συνείδηση, αφού οι Αρβανίτες είναι ένα από τα καλύτερα και δυναμικότερα συστατικά στοιχεία του νέου ελληνισμού, ούτε και αυτή η εθνική του συνείδηση αναιρούσε τον δεδομένο, εκ πεποιθήσεως, διεθνισμό του, ο οποίος στον μπαρμπα-Σπύρο ουδέποτε μετέπεσε σε ένα αφελή παγκοσμιοποιητικό κοσμοπολιτισμό, αν και κάποια αποκομμένα στοιχεία του συγγραφικού έργου του θα μπορούσαν να παρεξηγηθούν, αν δεν ειδωθούν συνολικά).

            Τροτσκιστής δεν ήταν. Ήταν αρχειομαρξιστής, κατά τον Μεσοπόλεμο, μέχρι και ένα κάποιο χρονικό διάστημα, μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Για ένα φεγγάρι, υπήρξε τροτσκιστής, όταν τα βήματα του ιδιότυπου μαρξιστικού ρεύματος του καθαρά ελληνικού, ως φαινομένου, "Αρχείου του Μαρξ" συναντήθηκαν με τον Τρότσκυ και τους τροτσκιστές, για να αποχωρισθούν, σχετικά γρήγορα, λόγω των πολιτικοϊδεολογικών διαφορών τους, που ανεφύησαν σε πολλά ζητήματα, κυριότερο των οποίων αφορούσε την φύση του καθεστώτος της "Σοβιετικής Ένωσης" - οι τροτσκιστές θεωρούσαν την "Ε.Σ.Σ.Δ.", ως εκφυλισμένο, μεν, αλλά εργατικό κράτος, ενώ οι "Αρχείοι" είχαν εισέλθει σε μια πορεία απεγκλωβισμού από αυτή την αλυσιτελή και εσφαλμένη θέση, μια διαδικασία που ολοκληρώθηκε από τον Κορνήλιο Καστοριάδη, τον οποίο ο Άγις Στίνας ακολούθησε στην διαδικασία απεγκλωβισμού του από την μαρξιστική φενάκη (οι αντιπαραθέσεις του, μέσα στην φυλακή, με τον αείμνηστο Γενικό Γραμματέα του Κ.Κ.Ε. και μετέπειτα ηγέτη των Ελλήνων τροτσκιστών Παντελή Πουλιόπουλο, υπήρξαν οξύτατες και παροιμιώδεις) - και όσον αφορά τα καθ' ημάς, το πολυταλαιπωρημένο και πάντοτε επίκαιρο "Μακεδονικό ζήτημα", ως προς το οποίο οι "Αρχείοι" αντελήφθησαν πολύ γρήγορα ότι η αλλαγή της εθνολογικής σύνθεσης της Μακεδονίας, μετά την Συνθήκη της Λωζάννης και την εγκατάσταση στην ελληνική Μακεδονία, από το 1924 και μετά πάνω από 1.000.000 προσφύγων από την Μικρά Ασία, την Θράκη και από αλλού, καθιστούσε εξωπραγματικό και συνάμα εγκληματικό το σύνθημα για την "αυτονομία της Μακεδονίας", ένα σύνθημα το οποίο παρέδιδε, άνευ λόγου και ουσίας, τον συντριπτικά πλειοψηφούντα στα μακεδονικά εδάφη ελληνικό προσφυγικό πληθυσμό στις ορέξεις των Βουλγαρομακεδόνων κομιτατζήδων εθνικιστών. Αυτό οι τροτσκιστές, εμμένοντας σε έναν αφελή δογματισμό, ουδέποτε το είδαν. Ούτε τότε, ούτε και τώρα.

            Από την δεκαετία του 1960 και μετά ο μπαρπα-Σπύρος, ακολουθώντας τα βήματα του πολιτικού του τέκνου – του Κορνήλιου Καστοριάδη –, μέχρι τον θάνατό του το 1987, δήλωνε αυτόνομος (ό,τι και αν σημαίνει αυτό)…

  64. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 06/01/2012 02:15:56

    Γειά σου Αμεταμφίεστε ΕΛΛΗΝΑ !!!!!!!!!!!!!

    Εγραψες πάλι+++++++++++++++++++++++

  65. λέων avatar
    λέων 06/01/2012 12:42:56

    «Άρες μάρες κουκουνάρες» λένε στο ορεινό χωριό μου όταν κάποιος γράφει λόγια ασύνδετα μεταξύ τους. Ο Νικολάκης κατά το Γιωργάκης όλα αυτά που έγραψε τα σκέφτηκε στην μητρική του γλώσσα την αμερικάνικη και ύστερα τα μετέφρασε στην ελληνική. Τι δουλειά έχουν όλα αυτά τα αμερικανάκια με την Ελλάδα μας? Μάλλον έχει πέσει μεγάλη «αφραγκία» όπως γράφει και ο Φαήλος, με αποτέλεσμα οι πρίγκιπες να έχουν πείνες.

  66. alakran avatar
    alakran 06/01/2012 13:32:06

    Στη μητρική τους γλώσσα, ΓΑΠ (gap) σημαίνει "χάσμα" και ΝΑΠ (nap) "υπνάκος".
    Πάρε τον έναν και χτύπα τον άλλο...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ alakran 06/01/2012 13:47:34

      με λίγα λόγια, ΦΑΠ !

      • alakran avatar
        alakran @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/01/2012 13:52:29

        !!!

    • λέων avatar
      λέων @ alakran 06/01/2012 13:52:21

      ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!!!!!

  67. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 06/01/2012 17:09:03

    Υπάρχει και ιστορία από την τροτσκιστική περίοδο του ΑΓΠ. Την ανέφερε ο Καστοριάδης. Για να αφεθεί ο ΑΓΠ από τη φυλακή του Μανιαδάκη κατέδωσε την οργάνωση των Τροτσκιστών.
    Τι κατάλαβε ο ΑΓΠ αρχές του 1960, όταν το έφερε ο Καραμανλής στην Ελλάδα;
    Προφανώς πως μπορεί να ιδρύσει δυναστεία.
    Τελικά μήπως η κρίση έχει και τα θετικά της;

    Το πρόβλημα πάντως παραμένει. Πώς θα αντιμετωπιστεί το ζήτημα της νομιμότητας των ενεργειών των «πριγκίπων»;
    Θα υπάρξει μέριμνα για τη διασφάλιση της διαφάνειας στις λειτουργίες της πολιτικής ηγεσίας της χώρας, για να μην έχουμε επαναλήψεις των φαινομένων αυτών;
    Δεν αρκούν οι καταγγελίες αν δεν συνοδεύονται από ενέργειες θέσπισης και προάσπισης των ασφαλιστικών δικλείδων ομαλής λειτουργίας της Πολιτείας.

    Φαήλο, αναλαμβάνεις να μην μείνει μετέωρο το θέμα.

  68. Κρίτων avatar
    Κρίτων 06/01/2012 20:35:44

    Να το καλό του διδικτύου.΄Εχει απομυθοποιήσει την εξουσία και τους κληρονόμους της. Γαιτί στην δεκαετία του ογδόντα ότι μπαρούφα και να έλεγε κάποιος από την οικογένεια ,ανελάμβανε ο Χατζάρας και οι γλύφτες της αυλής και την πλάσαραν για ανακοίνωση ακαδημίας .Σήμερα μόνο από τα σχόλια και το κείμενο του Φαήλου φαίνεται μικρός ο Νικόλαος!Πολύ μικρός! Ας αφήσει καλύτερα τα πολιτικά κείμενα.Πέρασε η εποχή .¨Οπως κάθε εξουσία δεν το βλέπει το τέλος ,έτσι και αυτός δυσκολέυεται να το πιστέψει!

  69. Παναγος avatar
    Παναγος 07/01/2012 09:16:20

    να αφήνει τους υπουργούς του, χωρίς ενδείξεις, αλλά περιμένοντας πρωτοβουλίες δικές τους
    ==
    Προφανως ηθελε να πει .."υποδειξεις" το πανεξυπνο ελληνοαμερικανακι "νικος της τσαντ" ( Ν. Τροτκσυ)..
    Υ.Γ
    Βιαζω την εννοια "πανεξυπνο" τωρα,αλλα αν πω την σωστη λεξη για το ελληνοαμερικανακι θα το κοψει ο "φακτορας" ,φοβουμενος καμμια αγωγη προφανως..

    Παντως για το "νικος της τσαντ" εχω να πω οτι μοιαζει του ..θειου του,που εβγαινε στην τηλεοραση και εσκουζε οτι πειναει,και πουλησε το σπιτι του και οτι τον αφησανε ετσι χωρις να τον προσεχουν και τετοια ..
    Και εκεινος ειχε χαρακτηρισθει "τερας εξυπναδας" ...
    Πω πω οικογενειακο δενδρο!

  70. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 07/01/2012 15:51:15

    Φαήλο σου είχα γράψει ότι μας λείπεις και ανησυχώ.Ευτυχώς επανήλθες δριμύτερος. Ευχαριστούμε για τον λογοτεχνικό μπουναμά στον δευτεροκλασσάτο πρίγκηπα.Σου στέλνω ένα ταπεινό αντίδωρο
    Αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε, έχουμε ένα πολύτιμο σύμμαχο. Το ωραίο χιούμορ, ήταν πάντα ένας μοναδικός τρόπος για να κατεδαφίσεις συμπεριφορές, είναι η λαϊκή ερμηνευτική στην ιδανική της έκφραση.
    Καταφεύγοντας, στο χιούμορ. Λοιπόν διαβάζοντας μου ήλθε στο μυαλό ο ήρωας ενός ξεχασμένου ιστορικού μυθιστορήματος του19ου αιώνα.Πρόκειται τον Πίθηκο Ξουθ που κυκλοφόρησε στην Σύρα, γύρω στα 1870 απ’ τον Ιάκωβο Πιντσιπίο.
    Ο Πίθηκος Ξουθ είναι ίσως το πιο άτυχο έργο της πεζογραφίας μας δημοσίευσή του έγινε σε συνέχειες από ένα περιοδικό της εποχής Ξεχασμένο έστω στη μορφή που βρίσκεται, παραμένει ουσιαστικά άγνωστο.
    Ο Πίθηκος Ξουθ είναι η αφήγηση της μεταμόρφωσης ενός ανθρώπου σε πίθηκο και της επαναφοράς του στην κατάσταση του ανθρώπου. Ο μεταμορφούμενος, είναι ο περιβόητος για της Έλληνες Γιάκομπ Μπαρτόλντυ, πρώσος συγγραφέας, το 1805, του βιβλίου «Κομμάτια για την καλύτερη γνωριμία της σημερινής Ελλάδας», που είχε προκαλέσει θύελλα ελληνικών αντιδράσεων (ανάμεσα στις οποίες και του Κοραή) για την καθόλου κολακευτική περιγραφή των Ελλήνων. Ο Μπαρτόλντυ παρουσιάζεται στο μυθιστόρημα του Πιτσιπίου και ως δολοφόνος ενός ανθρώπου, ο οποίος τον είχε ευεργετήσει, πράξη για την οποία τιμωρείται από τον Θεό να ζήσει – έως ότου εξιλεωθεί – ως πίθηκος, πρώτα σ’ έναν ερημότοπο και έπειτα – μετά τη σύλληψή του από τους ανθρώπους – στην Αγγλία και την Ελλάδα, όπου, χάρη στη μεγάλη του ικανότητα να μιμείται τον άνθρωπο, εκτελεί χρέη υπηρέτη στον εκάστοτε κύριό του. Ο τελευταίος ιδιοκτήτης του είναι ο Καλλίστρατος Ευγενίδης, τυπικό δείγμα ανερχόμενου νέου στην Αθήνα της δεκαετίας του 1840.
    Μέσα από την ευφυή αλληγορική μεταμόρφωση του Μπαρτόλντυ σε ουρακοτάγκο και την αθηναϊκή συμβίωσή του με τον Ευγενίδη, ο συγγραφέας σατιρίζει τα ήθη της εποχής, με επίκεντρο τη διακωμώδηση της μίμησης των ξένων τρόπων.
    Όμως, ενώ η συγκατοίκηση, του Ευγενίδη, με τον πίθηκο, έμοιαζε ιδανική, σε κάποια στιγμή, το αφεντικό ξεσπάει βιαίως στο άτυχο ζώο. Το αποτέλεσμα, είναι σπαραξικαρδιο.Αντιγράφω επι λέξει μιαν καθαρεύουσα που αποτελεί Πρόδρομο της δημοτικής:
    «... και ενώ ο πίθηκος καθημαγμένος εσύρετο προς τινά γωνίαν του θαλάμου, ο Καλλίστρατος αρπάζει βαρειάν ράβδο και αρχίσει να παίη εκ νέου τον δυστυχή Ξουθ αφού δε αφήκεν αυτόν σχεδόν ημιθανή, …., και εγερθείς ήρπασε το επί του τοίχου κρεμάμενον ξίφος αυτού και ώρμησε να κατακερματίση τον δυστυχή Ξουθ εγερθείς και τας όρθιος επί των ποδών αυτού «στάσου, λέγει προς αυτόν, άφρων και μωρέ νέε! Ως δούλον σου ηδύνασο να με μαστιγώσης κατά την φαντασίαν σου, αν και πέραν του δέοντος αλλά δε σοι είναι επίτετραμμένον περισσότερον, ούτε δύνασαι να εξουδενώσης την ύπαρξίν μου»».
    Το κείμενο του Πιστιπίου σταματά με την επάνοδο του Μπαρτόλντυ στη μορφή του ανθρώπου και με την απόφαση του εξιλεωμένου και σωφρονισμένου πλέον εγκληματία να φανεί στο εξής ωφέλιμος στην κοινωνία
    Που κολλάει ο πίθηκος Ξουθ, που γράφεται στην ακμαία Σύρο του 1860 για να σατυρίσει τα Αθηναϊκά ήθη της εποχής, δηλ. τον πιθηκισμό απέναντι στα ήθη της Εσπερίας. Οι δυνάστες του Πριγκηπάτου Παπανδρέου –Τσαντ , κάτι ξιπασμένοι τύποι σαν τον Ευγενίδη θεωρούσαν πίθηκο λαό μας. Όμως ο λαός ξύπνησε Στις επόμενες εκλογές θα σας λυθούν πολλές απορίες. Θα μιλήσουν τα «καγκουρώ»….όντως

  71. ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 21/01/2012 07:42:11

    Αγαπητέ Φαήλο ,
    Νομίζω θα πρέπει να ντρέπεσαι .
    Δεν φτάνει που γράφεις με τρόπο τέτοιο που είναι μάλλον αδύνατον να κατλάβει το "παιντί" αλλά βάζεις και άγνωστες λέξεις ( δέλτος ) και θα το κάνεις να βάλει κάποιον παρατρεχάμενο να ψάξει ποιός είναι ο Μεσκάντερ ( η πρώτη του σκέψη για αυτές τις άγνωστες γι' αυτόν λέξεις θα πρέπει να είναι : τώρα αυτός με βρίζει ; ) .
    Πιστεύω ότι είσαι ασυγχώρητος .
    Φιλικά
    ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ

  72. κωστας avatar
    κωστας 23/01/2012 17:13:29

    Αγαπητε Φαηλο ηθελα να ξερα δεν ντρεπεσαι ; Γιατι ταλαιπωρεις τοσο το παιδι ;Παραδεξου με οση δυναμη ψυχης σου εχει απομεινει ,οτι αν ησουν εγγονος ,γιος αδελφος ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ,στη χωρα που ''ανεστησε ''η οικογενεια σου δεν θα την ενοιωθες δικη σου ; Ειλικρινα ομολογησε λιγο πριν πεθανει απο λαθη της επαρατης ,δεν θα επαιρνες το προεδρικο αεροπλανο να τρεξεις να βρεις το φαρμακο που θα την κρατησει στη ζωη ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.