#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/05/2011 10:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση Σαμαρά στις έξωθεν παρεμβάσεις



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς έκανε πριν από λίγο αυτό που όφειλε να κάνει από την πρώτη στιγμή ο Πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου. Απάντησε στις απροκάλυπτες παρεμβάσεις των Βρυξελλών και στις διάφορες υποδείξεις και παραινέσεις περί "συναίνεσης" κλπ με την ακόλουθη δήλωση:

«Σύνταγμα, Θεσμοί και Αξιοπρέπεια, επιβάλλουν να υπενθυμίζουμε προς κάθε κατεύθυνση, ότι και Κυβέρνηση υπάρχει και Αντιπολίτευση υπάρχει και η Κοινοβουλευτική Δημοκρατία παραμένει ισχυρή σε αυτόν τον τόπο, που λέγεται Ελλάδα».

Διαμηνύει, με άλλα λόγια στους δανειστές ότι είναι ανεπίτρεπτη κάθε έξωθεν παρέμβαση στην εσωτερική πολιτική τάξη της χώρας. Την στιγμή που οι θεσμικοί της Ευρώπης καταργούν την κυβέρνηση αλλά και το θεσμικό ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης και των υπόλοιπων κομμάτων, ο Σαμαράς απαντά τονίζοντας ότι στον τόπο αυτό υπάρχει κυβέρνηση και αρμόδια για να την επικρίνει είναι η αντιπολίτευση και όχι ο κάθε ξένος υπάλληλος και αξιωματούχος

Σαφές μήνυμα

Σαφές μήνυμα στο εσωτερικό, αλλά και το εξωτερικό ότι δεν πρόκειται να δώσει τη συναίνεσή του σε αδιέξοδες πολιτικές που ζημιώνουν τη χώρα στέλνει, εξάλλου, μέσω άλλης δήλωσής του ο πρόεδρος της Ν.Δ.

Σε δήλωσή του προς τον Ε.Τ., που έγινε μετά την αναφορά του επιτρόπου Οικονομικών Υποθέσεων Ολι Ρεν ότι απαραίτητη προϋπόθεση για τις επόμενες εκταμιεύσεις είναι να υπάρχει διακομματική συμφωνία, ο Α. Σαμαράς είναι απολύτως ξεκάθαρος: "Ακόμη και στην υπόθεση εργασίας ότι εμείς θα υπογράφαμε ό,τι θέλουν για να πάρουμε την 5η δόση, ο κ. Ολι Ρεν μπορεί να μας υπογράψει ότι με την ίδια λαθεμένη πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση η Ελλάδα θα πάρει την 6η και την 7η δόση;". Καταδεικνύοντας έτσι ότι η εμμονή σε μία αποτυχημένη οικονομική πολιτική δεν προσφέρει υπηρεσίες στην πατρίδα, αλλά αντιθέτως βλάπτει.

Οσον αφορά στις "καθυστερήσεις και τις αποτυχίες της κυβέρνησης στην οικονομική πολιτική", υπογραμμίζει, τέλος,  ότι "δεν ευθύνεται η Νέα Δημοκρατία, ούτε η έλλειψη συναίνεσης τους εμπόδισε να κυβερνήσουν".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. effie B. avatar
    effie B. 18/05/2011 10:53:36

    Ο Αντωνης Σαμαρας ειπε: Εχετε μου εμπιστοσυνη, ειμαστε Ελληνες, ειμαστε ο σπορος που δεν πεθαινει".
    Συναινεση? απαντουμε, ΝΑΙ
    ΝΑΙ, ΣΤΗΝ ΠΑΛΛΑΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

  2. chronis avatar
    chronis 18/05/2011 10:56:29

    Αξιοπρέπεια...μια λέξη που κρύβει υψηλότατο νόημα.
    Σημασία έχει ότι την λέει και την τονίζει...θα μπορούσε κάλλιστα να μην την πει και το νόημα να είναι το ίδιο.
    Καλημέρα σας

  3. Κρητικός avatar
    Κρητικός 18/05/2011 10:57:33

    Σωστός!!!!!!

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/05/2011 10:59:10

    Ελλάς - Ελλάς - Αντώνης Σαμαράς!

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/05/2011 11:00:24

    Μεγάλος μάγκας ο Σαμαράς παίδες! ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ! Θέλει πολλά κιλά guts για να κάνει αυτό που έκανε! Οι πιέσεις είναι τεράστιες, τα συμφέροντα είναι τεράστια, κι όμως ο Αντώνης άντεξε!

    Η χώρα βρήκε τον ηγέτη που χρειάζεται!

  6. tpe avatar
    tpe 18/05/2011 11:03:38

    Καλά ξεκινάς. Τρίξε λίγο ακόμα τα δόντια. Άντε γιατί η κάθε καρακάξα ΥΠΟΙΚ μας λέει κλέφτες και λωποδύτες. Λίγη αξιοπρέπεια δεν βλάπτει. Κι αν δεν την έχουν οι κάφροι που μας κυβερνάνε, μήπως πρέπει εσύ να την υπενθυμίσεις σε ΟΛΟΥΣ?

  7. giorgos avatar
    giorgos 18/05/2011 11:09:51

    βγηκε μπροστα στη υπερασπιση της αξιοπρεπιας της ελλαδας.ηρθε η ωρα να παρει στα χερια του και τις τυχες της χωρας πριν να ειναι αργα.

  8. Factorx avatar
    Factorx 18/05/2011 11:14:44

    Αντιθέτως ο Γ. Παπανδρέου ακολουθεί πιστά το his muster's voice. Αντιγράφω από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: «Στο πνεύμα των εταίρων-δανειστών της χώρας και ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου μίλησε χθες για την ανάγκη εθνικής συνεννόησης εντός της Ελλάδας μεταξύ της κυβέρνησης, των κομματικών ηγεσιών, των θεσμικών εταίρων και της κοινωνίας προκειμένου να ξεπεραστεί η οικονομική κρίση. ‘’Υπάρχει εθνική αναγκαιότητα να αλλάξουμε την Ελλάδα και πρέπει να εκφραστεί η ενότητα’’, είπε χθες μιλώντας στο συνέδριο του Economist μία μόλις μέρα μετά τις ασφυκτικές πιέσεις για εθνική συναίνεση που άσκησαν ο πρόεδρος του Eurogroup Ζ.Κ. Γιουνκέρ, ο επίτροπος για την οικονομία Όλι Ρεν αλλά και οι άλλοι εταίροι της χώρας που συμμετέχουν στην ευρωζώνη».

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Factorx 18/05/2011 11:17:08

      Α, ρε Φάκτορα πωε φαίνεται ότι είσαι και γερμανομαθής. Όντως έχει κάποιο Muster στο μυαλό του, το οποίο από μόνο του δεν είναι κακό, αλλά δυστυχώς για μας έχει και Master και σίγουρα όχι στα οικονομικά:)

  9. ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ avatar
    ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ 18/05/2011 11:14:50

    Μπράβο ρε Αντώνη! Καθημερινά μας κάνεις υπερήφανους! Έχουμε ηγέτη. Τέλος!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ 18/05/2011 23:13:19

      Είναι αξιοπρεπής. Ακόμα και ένας μη δεξιός μπορεί να το δει και να τον υποστηρίξει ακριβώς γι' αυτό. Να πάψει πια η ξεφτίλα της σημερινής κυβέρνησης που παρέδωσε τα κλειδιά της χώρας στους δανειστές της "ευημερίας" (τους).

  10. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 18/05/2011 11:16:19

    Οπως και περυσι δεν ειχα καμμια αμφιβολια !
    Ξερει να περιμενει !!
    Δεν ειναι απατεωνισκος ο Σαμαρας φιλοι μου .

  11. Απορία avatar
    Απορία 18/05/2011 11:19:17

    Η χώρα έχει χρεωκοπήσει.
    Οι ξένοι "οίκοι" παίζουν στοιχήματα για το πότε θα χρεωκοπήσουμε. Τι να συζητάμε πλέον; Για το αν θα πάρουμε νέο δάνειο άλλα 60 δις; Και τι θα βγει;

    Οι ξένοι ήρθαν, μας "γνώρισαν", ξέρουν πλέον τι παίζεται στην Ελλάδα και το έχουν ήδη σφυρίξει στις "αγορές". Γνωρίζουν πολύ καλά πλέον το τι μπορδέλο είμαστε.

    Εαν δεν αλλάξει όλη η δομή του κράτους και αυτού που λέμε πολιτικού βίου στην Ελλάδα, στις αγορές δεν πρόκειται να βγούμε που να χτυπιομάστε και που να απολύσουμε όλους τους δημοσιους υπαλλήλους και να ξεπουλήσουμε τα πάντα.

    Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή χρειάζεται μια σοβαρή κυβέρνηση, θέλετε τεχνοκρατών, θέλετε συνεργασίας, θέλετε της ΝΔ δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία, αυτό που έχει σημασία είναι ότι θα κληθεί να διαχειριστεί με τον συμφερότερο για εμάς τρόπο την χρεωκοπία της χώρας.

    Και συμφερότερη για τον τόπο διαχείριση της χρεωκοπίας σημαίνει την μέθοδο, τον τρόπο που θα εγγυηθεί την συντομότερη ανάκαμψη και ανάπτυξη της οικονομίας και τις λιγότερες δυνατόν επιπτώσεις στο μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού πληθυσμού.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ Απορία 18/05/2011 16:29:05

      Συμφωνω απολυτα!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2011 11:23:52

    Η μόνη συναίνεση είναι για αξιοπρεπή αυτοδιαχείριση.

  13. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 18/05/2011 11:30:51

    Στο αφιερώνω Αντώνη Σαμαρά, απόσπασμα από τους στίχους του συμπατριώτη μου Οδυσσέα Ελύτη (από το Αξιόν Εστί):

    Ήρθαν
    ντυμένοι «φίλοι»
    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
    το παμπάλαιο χώμα πατώντας.
    Και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους.
    Έφεραν τον Σοφό, τον Οικιστή και τον Γεωμέτρη
    Βίβλους γραμμάτων και αριθμών
    την πάσα Υποταγή και Δύναμη
    το παμπάλαιο φως εξουσιάζοντας.

    Και το φως δεν έδεσε ποτέ με τη σκέπη τους.
    Ούτε μέλισσα καν δε γελάστηκε το χρυσό ν' αρχινίσει παιχνίδι·
    ούτε ζέφυρος καν, τις λευκές να φουσκώσει ποδιές.
    Έστησαν και θεμέλιωσαν
    στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα
    πύργους κραταιούς κι επαύλεις
    ξύλα και άλλα πλεούμενα
    τους Νόμους, τους θεσπίζοντας τα καλά και συμφέροντα
    στο παμπάλαιο μέτρο εφαρμόζοντας.
    Και το μέτρο δεν έδεσε ποτέ με τη σκέψη τους.
    Ούτε καν ένα χνάρι Θεού στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε·
    ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει.
    Έφτασαν
    ντυμένοι «φίλοι» αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
    τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας.
    Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε
    παρά μόνο σίδερο και φωτιά.
    Στ' ανοιχτά που καρτέραγαν δάχτυλα
    μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά.
    Μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά.

    Καλή δύναμη Συνέλληνες, γρηγορείτε και προσεύχεσθε.

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/05/2011 11:38:41

    Τον ψιλοπρολαβα τον Αντωνη !!.... ΟΧΙ δεν ειμαι αυτος ! χαχαχα

    ΠΠΟ

  15. Factorx avatar
    Factorx 18/05/2011 11:41:28

    Κατά της συναίνεσης τάσσεται ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, τονίζοντας ότι δεν πιστεύει στην πολιτική συναίνεση ως σύστημα διακυβέρνησης. !!!!!!

    Είναι λάθος ο Όλι Ρεν να λέει πως όταν υπάρχει συναίνεση λειτουργεί καλύτερα η Δημοκρατία, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και πρόσθεσε ότι δεν είναι αντιπολίτευση ενός σύγχρονου δημοκρατικού κράτους μία αντιπολίτευση που λέει «όχι» σε όλα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Factorx 18/05/2011 11:50:42

      Και έτσι, και γιουβέτσι ο Πάγκαλος. Ναι μεν είναι λάθος η συναίνεση, αλλά και είναι... κακό πράγμα να λέει όχι η αντιπολίτευση!

      Αυτοί δεν μπορούν να ξεμπερδέψουν τα μπούτια τους, θέλουν και συναίνεση από την αντιπολίτευση;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Factorx 18/05/2011 12:31:30

      αντιπολίτευση που λέει "όχι" σε όλα? δηλαδή, όπως αυτή του ΠΑΣΟΚ επί ΚΚ ?

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ δρόμος 18/05/2011 19:56:54

        @δρόμος Καμία απολύτως σχέση, αγαπητή φίλη. Ούτε μία ημέρα αντιπολιτευτικού πολιτισμού αντίστοιχου με αυτόν του Αντώνη Σαμαρά που χαίρεται η σημερινή ακυβερνησία, Δεν χάρηκε ο ΚΚ.

        Ούτε μία. Την αμέσως επομένη κάθε εκλογικής νίκης της Νέας Δημοκρατίας, αυτοί ζητούσαν εκ νέου εκλογές. Τον 6ο μόλις μήνα διακυβέρνησης ΚΚ, κατέθεσε πρόταση μομφής ο ΓΑΠ, ο οποίος ουδέποτε έπαψε να απειλεί με εκλογές, να παίζει με τους θεσμούς και άκριτα να υπόσχεται στους πάντες τα πάντα. Τέτοια η μέθη του να γίνει ο πρωθυπουργός των μνημονίων. Γιά να μην αναφερθώ στο ολέθριο καλοκαίρι 2007 των εμπρησμών και των απανθρακωμένων Πολιτών, δασών, σπιτιών, ζώων και χιλιάδων στρεμμάτων καλλιεργήσιμης γής, καθώς και των αλήστου μνήμης Δεκεμβριανών 2008 στο κέντρο της Αθήνας, τα οποία έγιναν παγκόσμια έκτακτα νέα, με στόχο μοναδικό, τον πολιτικό αφανισμό ΚΚ.

        Αν χαιρόταν σωστή αντιπολίτευση ο ΚΚ, με όλα τα λάθη και τις παραλήψεις του, δεν θα μάς είχε εμπλέξει και τις επόμενες γενεές, στην ατέρμονη υποδούλωση του χρέους. Δύο χρόνια πάγωμα τον μισθών ζήτησε γιά να πάμε την οικονομία μας, γιαλό-γιαλό. Δίχως ΔΝΤ και τρόϊκες. Κι επειδή είπε την αλήθεια, επειδή με φρούδες υποσχέσεις ΔΕΝ χαϊδεψε τ’αυτιά των ιθαγενών, αυτοί τον πέταξαν στον εκλογικό Καιάδα. Ο ΚΚ προτίμησε τη τίμια ήττα της αποχώρησης από μιά επαίσχυντη νίκη.

        Ομως σήμερα, ημέρα με την ημέρα ακόμα και στους πιό δύσπιστους αποκαλύπτεται το πραγματικό στίγμα του δράματος. Η σιωπή ΚΚ ακόμα και σ' αυτούς που αρχικά δεν μπόρεσαν να την εξηγήσουν, γίνεται καθημερινά, όλο και πιό εκκωφαντική.

    • noldor avatar
      noldor @ Factorx 18/05/2011 14:08:17

      Προετοιμάζεται για τον νέο του ρόλο ως αντιπρόεδρος της αντιπολίτευσης

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/05/2011 11:43:06

    Καλημερα στας Ευρωπας..
    Δε μου λετε ρε παληκαρια της φακης… καντε μας μια δεσμευτικη προταση απο μεριας σας… τυπου
    - πουλατε 50 δις ακινητη
    - μνημονιο 2
    - δανειακη 2
    - πιστη κατα γραμμα τηρηση ολων σε τσεκ λιστ οπως τωρα

    ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΟΚΛΗ ΔΕΣΜΕΥΕΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ?
    εγω να σας το κανω και πιο ευκολο…( προσθετω στα πιο πανω )
    - 200δις περιουσια
    - οριζοντιο κοψιμο μισθων 10% σε ολους
    - EFSF απο 2013, οχι αγορες

    ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ? ( ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ? )
    ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ – 600+δις χρεος το 2015

    Απαντηση δεν θα παρουμε ποτέ.
    Αν κανουμε ανοιχτη Επιστολη στους Ευρωπαιους Συμπολιτες μας, να την καταθεσουν στα Κοινοβουλια τους, αυτοι θα παρουν απαντηση στο ποτε θα σταματησουν να πληρωνουν?? ΟΧΙ

    Τι μενει??? η υφαρπαγη της Ελληνικης Περιουσιας και ο Μηδενισμος της Εξωτερικης Πολιτικης και Αμυνας,, Καμαριερες δλδ στα χερια των Τοκογλυφων, αμπαρωμενες σε διαμερισμα στο Αιγαιο.

    ΓΙΑΤΙ κανεις δεν βλεπει την αληθεια-ψεμμα??

    ΠΠ

    Συγγνωμη αλλα ολοι νοιαζονται για....
    1. για τα ψηφαλακια τωνε πουλωντας ψεμματα στους λαους τωνε
    2. ολοι θελουν να σωσουν τις Τραπεζες !! και κανενα Γιουρογκρουπ. το εχουν χεσμεντεν.
    3. γιατι δεν εχωσαν μια εκτακτη εισφορα 10% στα κερδη των χρησεων 2008-2010 στις Τραπεζες?? παρα τους εχουν κανει 1 Τρις ενεσεις απο πανω???

  17. ο ξένος avatar
    ο ξένος 18/05/2011 11:47:33

    Το θέμα της "συναίνεσης" έχει ξεπεράσει κάθε όριο γελοιότητας, έστω και αν βάλουμε στην άκρη τις εικόνες με τον Παπανδρέου της αντιπολίτευσης να κλαίει από τα δακρυγόνα και να κρατάει πανό στις πορείες.

    Τί λέει το μνημόνιο, για το οποίο ο πρωθυπουργός έκανε δύο φορές το γύρω του κόσμου για το "πετύχει";

    Κόψτε αυτό, κόψτε εκείνο, κόψτε το άλλο.

    Ποια η θέση της ΝΔ;
    Κόψτε τα!

    Τι άλλο λέει το μνημόνιο;
    Ιδιωτικοποιείστε αυτή την επιχείρηση, ανοίξτε εκείνο το επάγγελμα.

    Ποια η θέση της ΝΔ;
    Ιδιωτικοποιείστε τα και ανοίξτε τα!

    Επιτέλους, τί άλλο θέλουν οι πασόκοι από τη ζωή μας, να μας κάνουν όλους με το ζόρι νεοδημοκράτες;

  18. kopritis avatar
    kopritis 18/05/2011 11:50:21

    o σαμαρας να πει ενα τεραστιο οχι
    ουτε συναινεση ουτε υποταγη
    να μιλησει ο λαος.ας μην δωσουν τις δοσεις ας πτωχευσουμε
    προτιμω φτωχος και ελευθερος απο αυτο που ετοιμαζουν
    σαμαρα πες οχι και εκλογες

  19. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 18/05/2011 11:54:06

    Πολύ σκληρή η δήλωση του Αντώνη Σαμαρά.
    Αλλά οτιδήποτε άλλο απ αυτόν, θα με είχε απογοητεύσει!

    Γιατί τώρα είναι η ώρα της ευθύνης για έναν Ηγέτη.
    Τώρα είναι η ώρα που βγαίνουν μπροστά και οδηγούν το λαό, οι ηγέτες. Στα δύσκολα!!!

    Φιλότιμο και Αξιοπρέπεια.
    Και ο κος Σαμαράς απ ότι φαίνεται και τις δυο αυτές αξίες τις έχει πολύ ψηλά στη συνείδησή του.

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/05/2011 11:55:22

    Σε αντιπαραθεση το ΓΑΠ δηλωσε στο Μεγανησι... τυφκλα
    " οι δικοι σας τροποι εχουν τις ιδιμορφιες σε πλλρες περιχες της γης και το δανειο των 110 δισμιριων να συναφαπασισουμε πολιτες και αυτο αφορα αμεσα τη νησια
    και γνωριζω οτι το Μεγανησι ειναι ενα πρασινο νησι ( χαμογελο επιτυχιας ) και οταν ερχεται εδω ειναι ενα πρασινο νησι να εκμεταλλευτουμε ολοι τοπικι κουζινα που ολιι σας εχετε και μας κανετε ονομαστους διεθνως "
    Ολοι να συνετανθουν.. ο λαος σιγουρος για τις δυναμεις της, αποφασισμενος για το σκοπο της"

    Τι πινει??? Αυτο το πραμα θα αποφασισει για το μελλον μας?

    η κορη μου οταν ηταν 2 με "πηγαινε βολτα" με τη γλωσσα της!

    ΠΠ

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/05/2011 11:57:03

      Δε δουλεύει καλά το real time systran γι'αυτό τα λέει έτσι!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/05/2011 12:04:59

        Τι να πω ρε Γιαννη.... ΕΛΕΟΣ πια... εκει στο ΠΑΣΟΚ μονο την καρεκλα και την εξουσια???
        Μας φανταζεσαι εμας με ενα ΓΑΠ πανω?? θα ειχε γινει εμφυλιος !!!...
        τι ομερτα ειναι αυτη!!
        τι προδοσια των εντολεων τους...!
        τι προδοσια ολων μας.

        ΠΠ

  21. co avatar
    co 18/05/2011 12:06:43

    ξανα αντιγραφω:
    "Υπερκοστολογημένο κατά 10 δισ. ευρώ βρήκε το Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο της περιόδου 2012 -2015 η τρόικα, επιβάλλοντας στο υπουργείο Οικονομικών να το αναθεωρήσει και να το εμπλουτίσει με πρόσθετες δημοσιονομικές παρεμβάσεις ύψους 4% του ΑΕΠ.
    ...
    Οι αποκλίσεις οφείλονται στο ότι πολλές εκ των παρεμβάσεων ήταν διπλοεγγεγραμμένες (!!!! !!! !!!!)!!!, δηλαδή περιλαμβάνονταν στο σχεδιασμό περισσότερων του ενός υπουργείων. Η διαπίστωση αυτή αφορούσε κυρίως τα υπουργεία Εργασίας και Υγείας."


    πηγη: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231108906

    ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ Σ ΕΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ;;;


    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;

    απλα αθροιζουν φαντασιακα μετρα χωρις να ξερουν απο τι ειναι και πως θα γινουν. μιλαμε για απιστευτο εμπαιγμο του ελληνικο λαου να εχει ενα τοσο ΑΣΧΕΤΟ υπουργο οικονομικωμ.

  22. spiros avatar
    spiros 18/05/2011 12:09:39

    Ζητείται αρχ.....λόγος γιατρός για να εξετάσει αν τους έγινε αφαίρεση και δεν πήραμε χαμπάρι.
    Ευθυξία για παραίτηση εφ'οσον απέτυχαν έχουν;
    Σήμερα έπρεπε να είχαν φύγει με ότι μέσο υπάρχει. Τους βρίζουν και δεν αντιστέκονται. Τους γελοιοποιούν αλλά ΚΑΝ και δεν κρύβονται Ε τι άλλο πρέπει να γίνει για να καταλάβουν ότι είναι ανεπιθύμητοι;

  23. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 18/05/2011 12:11:18

    ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ !!!!!!!!!!! ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΜΑΡΑ

  24. Wonderland avatar
    Wonderland 18/05/2011 12:15:49

    Γινετε ψηφοφορια για το τι σταση θελουμε να κρατησει ο σαμαρας , δειξτε τους οτι δεν φοβομαστε ετσι ευκολα ψευτομπλοφες

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/05/2011 12:20:06

    Η σημερινή ημέρα είναι ιστορική, παιδιά, και δικαιώνει, μετά το "όχι" στη Μνημόνιο, ακόμη περισσότερο την επιλογή μας στις 29 Νοεμβρίου 2009.

    Θα έλεγα ότι η σημερινή ημέρα είναι ακόμη πιο σημαντική από το "όχι" στο Μνημόνιο. Καταρχάς διότι τότε δεν ήταν (ακόμη) αναγκαία για τα σχέδια των ΔΝΤ και σία η συναίνεση της ΝΔ. Σήμερα είναι. Δεύτερον, δεν είχε τεθεί άμεσα προς τη ΝΔ το θέμα της συναίνεσής της ως προϋπόθεση για το δανεισμό. Τρίτον, διότι σήμερα ήταν πολύ πιο δύσκολο για τον Αντώνη να πει "όχι". Δύσκολο, επειδή του ζητούν κυβερνητικές ευθύνες χωρίς να έχει το μαχαίρι και το πεπόνι του να είναι κυβέρνηση και έτσι είναι εκτεθειμένος σε επιθέσεις πολύ περισσότερο από ό,τι αν ήταν ήδη κυβέρνηση.

    Γι' αυτό πιστεύω ότι ήταν λάθος (και από άποψη τακτικής) οι εξαγγελίες του Ζάππειο 2, διότι δεν είναι εύκολο να πάρεις το λαό με το μέρος σου, όταν εξαγγέλεις την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ και λες, έστω και μισό, "ναι" σε αυτό που μας ζητούν. Μιλούμε για τις υγιείς δυνάμεις εκείνες, που έχουν σκοπό να πολεμήσουν για μια ανεξάρτητη Ελλάδα. Και που αν είχαν δει μια πιο καθαρή στάση από το Σαμαρά, θα είχε ήδη 60% στις δημοσκοπήσεις.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Επώνυμος 18/05/2011 12:44:33

      Και σε άλλο σχόλιο αγαπητέ Επώνυμε διάβασα τις αμφιβολίες σου για το Ζάππειο 2, όμως επαναλαμβάνω πως ήταν θέμα τακτικής. Για τη ΔΕΗ ας πούμε, χτύπησε ένα διαχρονικό μαράζι των περισσοτέρων Ελλήνων, τη σφηκοφωλιά των φαταούλων που λογίζαν τη ΔΕΗ για τσιφλίκι τους, ενώ ταυτόχρονα κατέστησε σαφές ότι θα υπάρχει ένα κατ' ελάχιστο επίπεδο εθνικής ασφάλειας στο θέμα της αυτονομίας (υποδομές, υδροδυναμικά αποθέματα).

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ TopGunZ 18/05/2011 13:23:47

        Αυτό που είχε πει, και κατ' εμέ είναι ιστορικό, είναι ότι "θεωρούμε ιερά τα εργασιακά τους δικαιώματα, αλλά δεν τους αναγνωρίζουμε κανένα ιδιοκτησιακό δικαίωμα, καμία συνδιοίκηση".

        Επειδή λοιπόν πολλοί νεοφιλελεύθεροι ορέγονται αίμα, και μένουν μόνο στο δεύτερο σκέλος της δήλωσης εκείνης, τους υπενθυμίζω ότι ο Σαμαράς θα κριθεί από το σεβασμό και στα δύο σκέλη, όχι μόνο στο δεύτερο.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 18/05/2011 12:46:09

      η ιστορια θα δειξει... δε διαφωνω !

      ΠΠ

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Επώνυμος 18/05/2011 15:15:29

      Συμφωνώ με τον Επώνυμο στο θέμα της ΔΕΗ.
      Η λογική "πονάει δόντι(Φωτόπουλοι), κόψει κεφάλι( πουλήσουμε ΔΕΗ)" δεν με βρίσκει σύμφωνο. Την ασθένεια θεραπεύεις, δεν ακρωτηριάζεις τον ασθενή. Αλλά εμείς δεν έιμαστε Πασοκοκογκολέζοι να χειροκροτάμε άκριτα ότι πει ο Αρχηγός. Ακόμη και τώρα που ο Σαμαράς παραδίδει σεμινάρια Εθνικής Ηγεσίας, έχουμε το θάρρος να λέμε που διαφωνούμε. Και διαφωνούμε στην πώληση της ΔΕΗ. Ευτυχώς για το χρυσωρυχείο που λέγεται ΟΠΑΠ ο Αντώνης εναντιώθηκε σε κάθε ιδέα πώλησης του.

      υγ: Ο από το Σύνταγμα ορισμένος να διαφυλάσσει το Πολίτευμα κ. Παπούλιας που είναι; Δεν έχει ηθική και συνταγματική υποχρέωση να υπερασπίσει τη χώρα απέναντι στην προσπάθεια ξεκάθαρης παρέμβασης στα εσωτερικά της, που επιχείρησε με τόσο ιταμό τρόπο ο κ. Ολι Ρεν; Μικρός, λίγος. Δεν πειράζει....Εχουμε πλέον Εθνικό Ηγέτη. Δεν χρειαζόμαστε κανέναν. Ούτε τον κρυπτόμενο ψευτοπρωθυπουργό, ούτε τον Παπούλια που σιωπηλός είδε τον Ολι Ρεν να αποπειράται ωμή παρέμβαση στην Δημοκρατία μας. Τους περιφρονούμε. Εχουμε τον Αντώνη Σαμαρά. Ας μείνουν εκεί οι Παπανδρέου -Παπούλιας, στο ρόλο του βοηθητικού του Ολι Ρεν. Αλλά ούτε εμείς, ούτε η Ιστορία ξεχνάει.

  26. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 18/05/2011 12:42:46

    Η αίσθηση πως ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι πιο υπεύθυνη από κάθε άλλο θεσμό του πολιτικού συστήματος είναι διάχυτη.Αλλά η χώρα έχει ανάγκη από κυβερνήτη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Υψηλάντης 18/05/2011 14:27:54

      +10000

  27. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 18/05/2011 12:44:47

    God blesses Greece για την ΥΠΑΡΞΗ του Αντώνη Σαμαρά.
    Σε πείσμα των έγχωρίων κέντρων εξουσίας (κατεστημένων επιχειρηματικών ομίλων λυμαινόντων το Δημόσιο τομέα, τραπεζιτών, προεξαρχόντων του Κεντρικού τραπεζίτη και του Υπευθύνου της Εθνικής Τράπεζας, που και οι δύο θέλουν να πρωθυπουργεύσουν σε δοτή κυβέρνηση (ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΑΡΙΒΙΣΤΕΣ ΜΕ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ), πουλημένων γραφίδων των ΜΜΕ και κάθε μαριονέτας, ξένης ή εγχώριας), ο Αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας δίνει ακόμα μιά φορά την πρέπουσα συμπεριφορά του Εθνικού Ηγέτη. Μαζί του όλοι μας.

  28. Aggelos avatar
    Aggelos 18/05/2011 12:49:16

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=63067030
    δειτε τον Δελαστικ

    ουτε σαμαρικος να ητανε..

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aggelos 18/05/2011 16:07:43

      Καταπληκτικό! Και τον αφήνουν να τα γράφει αυτά στο "Έθνος", όπου πάντοτε είναι πολύ πιο ήπιος στην αντιπασοκική κριτική του, σε σχέση π.χ. με τα "Επίκαιρα".

      Όπως τα λέει είναι, με τη διαφορά ότι ο Σαμαράς σήμερα ΑΠΕΔΕΙΞΕ σε όλους μας ότι δεν είναι παραμύθι η αντίσταση της ελληνικής Δεξιάς στην υποτέλεια.

      Όλη η υπόλοιπη ΝΔ στην οποία αναφέρεται ο Δελαστίκ και η οποία είναι υπέρ του Μνημονίου, δεν είναι τίποτε άλλο παρά το τμήμα εκείνο του ελληνικού κράτους που έχω αποκαλέσει κατά καιρούς "η συνωμοσία των ανίκανων". Δεν τολμούν καν να σκεφτούν ότι η χώρα μπορεί ΠΡΑΓΜΑΤΙ να αυτοδιοικηθεί, χωρίς Ευρώπες και Αμερικές πάνω από το κεφάλι της.

      Θα το καταφέρουμε όμως. Πρώτα ο Θεός.

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ Aggelos 18/05/2011 17:19:13

      "Ουσιαστικά μόνος του σηκώνει όλο το πολιτικό βάρος της αντίστασης στο Μνημόνιο ο Α. Σαμαράς, συνεπικουρούμενος από έναν ελάχιστο αριθμό στενών συνεργατών του" γράφει το Έθνος. Λάθος! Δεν είναι μόνος του. Ο Σαμαράς είναι η έκφραση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.

  29. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/05/2011 12:57:59

    Ακομη συζηταμε τα Γκεμπελικα κολπα, περι Προσημειωσης Ακινητων για Δανειο?
    Χωρις καμια εγγυηση εξοδου? Τι λεμε τωρα?? θα μας κανει το ΓΑΠ σαν τα μουτρα του?? Κυριοι ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. Εχετε αλλη ιδεα? Εμεις εχουμε.
    Πηγαινετε πισω συζητηστε τα κ ελατε. Εχεις θα ψοφησετε αν πτωχευσουμε οχι εμεις !...
    Δωστε Εμπραγματη εγγυηση για να παρεις Προσημειωση. Βαλτα και τα 2 δε fiduciary αμοιβαια αποδεκτο και ελεγμενο... και παμε παρακατω!!

    οι μακακες τελειωσαν. εμειναν καποιοι πρασινοι.. αλλα θα φυσιξει που θα παει.

    Θα βγω με τη ντουντουκα !!...
    - ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!
    - ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

    ΠΠ

  30. σερτης avatar
    σερτης 18/05/2011 13:03:12

    ΕΓΩ ΕΠΙΜΕΝΩ
    ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α Σ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ......ΑΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.....ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΥΘΥΜΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΞΗΛΩΝΕΤΑΙ......ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ

  31. GDM avatar
    GDM 18/05/2011 13:13:30

    Φανταστείτε που θα βρισκόμασταν σήμερα αν ο Πρόεδρος δεν έβλεπε μακριά και είχε συναινέσει πέρυσι. Θα είχε θαφτεί κάθε ελπίδα γαι τη χώρα ... Οι αυτονόητες λέξεις που χρησιμοποιεί ο πρόεδρος είναι ταυτόσημες με την ιστορία και τους αγώνες μας. Γι' αυτό δεν πρέπει με τίποτα να λυγίσει, όπως άλλωστε δε λύγισε και τότε που κάποιοι έλεγαν ότι ενόψει παγκοσμιοποίησης το Σκοπιανό θα έχει ξεχαστεί σε 10 χρόνια. Θυμάστε ? Τώρα πιά το θέμα δεν είναι απλά οικονομικό αλλά πρωτίστως εθνικό. Το κλίμα μου θυμίζει την εποχή του σχεδίου Αννάν για την Κύπρο, όταν ο μακαρίτης Παπαδόπουλος, παρά τις ασφυκτικές πιέσεις, είπε το μεγάλο ΟΧΙ και μετά θριάμβευσε στις προεδρικές εκλογές! Κάποια στιγμή όλοι οι λαοί, ανεξάρτητα από πολιτικές ή κομματικές προτιμήσεις, επιζητούν την επιβεβαίωση της αξιοπρέπειάς τους και γι' αυτό αναζητούν εμπνευσμένους και εθνικά υπερήφανους ηγέτες. Εμείς ευτυχώς, μέσα στην κακακοδαιμονία μας, έχουμε αυτόν τον ηγέτη και πρέπει όλοι να σταθούμε δίπλα του!!

  32. Αrlecchino avatar
    Αrlecchino 18/05/2011 13:22:01

    Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
    Ο Αντώνης με κανεί περήφανο ωσ Έλληνα. Επιτέλους ας σεβαστούμε λίγο την Ιστορία και την διαδρομή μας αιώνες τώρα.

  33. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/05/2011 13:42:06

    Ουδης αναμαρτητος!
    Ολοι κρινονται καθε 5 λεπτα !
    Σημερα τα δεδομενα εχουν αλλαξει!

    Μετα τη σημερινη δηλωση ( οχι μονο διοτι τα ιδια θα ελεγα κ εγω ! ).. δειχνει χαρακτηρα. Τον καλω ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!
    Δε θα μιλαμε για Ιστορια σε 3 χρονια και τι εγραψε.. θα μιλαμε για αλλες δυσκολες καταστασεις και αποφασεις!

    Οποιος εχει αισθηση ευθυνης οπως ο Αντωνης θα κριθει απο το εργο..παρακατω.

    ΠΠ

  34. archimedes avatar
    archimedes 18/05/2011 13:44:36

    Σε παρακαλώ άσε τα "Αντωνάκης", τον ήξερες και από εχθές;

  35. nick avatar
    nick 18/05/2011 13:52:40

    Ο τόπος έχει ηγέτη.-
    Ηγέτη Έλληνα με όλη τη σημασία της λέξης.
    Είχε γράψει κάποτε ο Φαήλος: "Ούτε που υποψιάζεστε αυτό που θα ‘ρθει…"
    Εγώ έχω ήδη αρχίσει και υποψιάζομαι αυτό που έρχεται...
    Αντώνη είμαστε μαζί σου

  36. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 18/05/2011 13:54:45

    «Σύνταγμα, Θεσμοί και Αξιοπρέπεια, επιβάλλουν να υπενθυμίζουμε προς κάθε κατεύθυνση, ότι και Κυβέρνηση υπάρχει και Αντιπολίτευση υπάρχει και η Κοινοβουλευτική Δημοκρατία παραμένει ισχυρή σε αυτόν τον τόπο, που λέγεται Ελλάδα».

    Πολύ καλή η παρέμβαση του Α. Σαμαρά. Το επαίσχυντο συνταγματικό πραξικόπημα με το οποίο «εκκρίθηκε» το «πρώτο» - πολλαπλά επικαιροποιημένο και συστηματικά μεταβαλλόμενο - μνημόνιο δεν μπορεί να το διαδεχτεί ένα δεύτερο πραξικόπημα το οποίο θα ακυρώνει την βούληση του ελληνικού λαού και των πολιτικών κομμάτων του.

    Η κοινοβουλευτική – αντιπροσωπευτική δημοκρατία είναι ισχυρή στην χώρα μας και έχει λύσεις όπως ορίζει το πνεύμα αλλά και το γράμμα του συντάγματος μας. Και αυτές οι λύσεις δίνονται είτε μέσω της προκήρυξης εκλογών είτε μέσω της συγκρότησης κυβερνήσεων συνεργασίας οι οποίες θα αποτελούν το αποτέλεσμα της βούλησης ιδίων των πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούν τον ελληνικό λαό. Ας αφήσουν οι ποικίλες επιχειρηματικές ελίτ (ελληνικές και ξένες) οι οποίες και κρύβονται πίσω από τους «μανδαρίνους» των Βρυξελών, καθώς και τα διάφορα μμε – γραφεία τύπου τους, τις «παραινέσεις» και τους εκβιασμούς. Αρμόδια για την χάραξη της όποιας πολιτικής είναι τα ίδια τα πολιτικά κόμματα ως θεσμοί. Εκβιασμοί σε ένα κόμμα όπως αυτό της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν πρέπει να γίνονται ανεκτοί, πόσο μάλλον αποδεκτοί, σε καμία αντιπροσωπευτική δημοκρατία. γιατί εάν γίνονται αποδεκτοί, ακυρώνεται η ίδια η ουσία του πολιτεύματος.

    Πολύ καλά τους απάντησε ο Αντώνης Σαμαράς Όλα τα αλλά ας τα αφήσουν οι «μανδαρίνοι» εκ Βρυξελών, και οι επιχειρηματικές ελίτ που κρύβονται από πίσω τους. Εάν τολμούν, εάς κατέβουν να διεκδικήσουν μόνοι τους την ψήφο του ελληνικού λαού οι διάφοροι επιχειρηματίες, μέσω των θεσμικών διαδικασιών που ορίζει το ελληνικό σύνταγμα. Και εάς θέσουν στην κρίση του ελληνικού λαού τις όποιες προτάσεις τους περί οικονομικής πολιτικής κτλ. Όλα τα άλλα πέραν του ότι είναι εκ του πονηρού, αποτελούν ευθεία υπονόμευση της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας.

  37. σερτης avatar
    σερτης 18/05/2011 13:57:01

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΙΝ 15 ΜΕΡΕΣ ΟΙ ΠΑΡΕΝΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΔ ΑΠΟ ΤΟ 85ΕΩΣ ΤΟ 93(ΕΓΩ ΕΠΙ ΤΙΜΗ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΩ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΑΩ) ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΟΛΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΙΩΝ.....Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙ.......

  38. Κάποιος avatar
    Κάποιος 18/05/2011 13:58:14

    Αυτά που γράφονται περί αστικών επαναστάσεων, χαρισματικών ηγετών κτλ σχετικά με το πρόσωπο του Α.Σαμαρά είναι οι γνωστές κομματικές υπερβολές.

    Ωστόσο, αν ο Σαμαράς δεν είχε πει το ΟΧΙ στο Μνημόνιο 1 παίρνοντας έτσι μαζί του και την ΝΔ, που σαφώς υπό την ηγεσία της Ντόρας ή του Αβραμόπουλου θα το είχε ψηφίσει με πόδια και με χέρια, η δανειακή σύμβαση θα ήταν συνταγματικά κατοχυρωμένη και το ξεπούλημα της χώρας θα είχε γίνει με διαδικασίες fast track.

    Το ΟΧΙ αυτό ενόχλησε την τρόικα γι'αυτό τώρα που θέλουν να προχωρήσουν περαιτέρω απαιτούν συναίνεση από την αντιπολίτευση.

    Δεξιός δεν είμαι και δεν συμφωνώ με πολλές από τις προτάσεις του Ζαππείου 2.
    Για παράδειγμα το πλαίσιο εναλλακτικής πολιτικής που κατέθεσε ο Τσίπρας με καλύπτει πού περισσότερο.
    Ωστόσο η διασπασμένη αριστερά δεν μπορεί από μόνη της να βάλει πλάτη στην τρόικα.
    Χρειάζεται ευρύτερη λαϊκή συναίνεση, να μπουν στην άκρη κάποια ιδεολογικά και κυρίως κομματικά στεγανά και να επαναπροσδιοριστεί ένας κοινός στόχος που θα είναι η σωτηρία της Ελλάδας και των πολιτών της.
    Νομίζω ότι δεν έχουμε την πολυτέλεια για άλλες διχαστικές κομματικές και ιδεολογικές αντιπαραθέσεις.
    Ούτε ο Σαμαράς μπορεί να τα καταφέρει μόνος του, ούτε ο Τσίπρας, ούτε ο καθένας μας ξεχωριστά.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Κάποιος 18/05/2011 14:50:24

      ΑΥΤΗ Η ΜΑΝΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣ ΤΑΜΠΕΛΛΕΣ.
      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΣΥΓΧΗΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ
      ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΟΥ ?

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 18/05/2011 18:33:30

        Σε ποιον κρέμασα ταμπέλα Πειραιώτη στο συγκεκριμένο ποστ ;
        Tι ακριβώς σε ενόχλησε από τα γραφόμενα μου ;

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Κάποιος 19/05/2011 10:07:53

          ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΔΕΞΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ?
          ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ?
          ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΕΛΛΕΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ.
          ΕΙΝΑΙ ΔΗΛ. ΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ
          ΣΤΡΟΣΣ-ΚΑΝ ,"ΣΥΝΤΡΟΦΕ " ?

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/05/2011 12:13:08

            Κωστής Χατζηδάκης:"η ΝΔ είναι ένα μεγάλο φιλελεύθερο κεντροδεξιό κόμμα,δεν είμαστε δεξιό ΚΚΕ".
            Σαμαράς:“Είμαστε κόμμα της λαϊκής δεξιάς”.
            Ντόρα Μπακογιάννη:«Είμαστε το μόνο κεντρώο-κεντροδεξιό κόμμα και, καλώς ή κακώς, αρέσει δεν αρέσει, άλλο δεν υπάρχει».


            Οι ταμπέλες υπάρχουν, δεν τις ανακάλυψα εγώ.

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Κάποιος 20/05/2011 18:52:23

            ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΕΙΣ ΜΕ
            ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ
            ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΗΜΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Κάποιος 18/05/2011 15:25:47

      Εκτός από κομματικές υπερβολές, υπάρχουν και οι αγκυλώσεις Κάποιε. Πολύ κακές και οι αγκυλώσεις. Και αγκύλωση είναι να βλέπεις μπροστά σου τον πολιτικό που από θεσμική θέση υπερασπίζεται το αυτοδιοίκητο της Ελληνικής Δημοκρατίας-όταν Προέδρος της Δημοκρατίας και Πρωθυπουργός ΣΙΩΠΟΥΝ- και να στερείσαι της μεγαλοψυχίας να πεις: "ναι, αυτό είναι μια δήλωση που υπερβαίνει τα κομματικά όρια, είναι μια δήλωση υπεράσπισης της Αξιοπρέπειας όλων μας, είναι μία δήλωση Εθνικού Ηγέτη" .
      Τον 20 αιώνα είχαμε 2.: Βενιζέλο και Καραμανλή(με τα λάθη τους). Πέρασε καιρός. Ήρθε η ώρα του επόμενου. Και τυχεροί όσοι έχουν ανοιχτά μάτια και καρδιά για να το δουν. Αλλά για να είναι ανοιχτά αυτά, πρέπει να μην υπάρχουν αγκυλώσεις.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Κώστας 18/05/2011 18:44:16

        Δεν αναγνώρισα στο ποστ μου την στάση του Σαμαρά να πει ΟΧΙ στο μνημόνιο, παρότι δεν δηλώνω "δεξιός" ;
        Ξέρεις να το κάνουν αυτό πολλοί, όσον αφορά σε πολιτικούς που ιδεολογικά βρίσκονται στην αντίπερα όχθη ;

        Η μήπως σε πείραξε το σχόλιο για τους ηγέτες και τις αστικές επαναστάσεις ;
        Οι ηγέτες αναδύονται, δεν χρίζονται.
        Ο Σαμαράς δεν είναι νέο πρόσωπο στην πολιτική σκηνή της χώρας.Εχει διατελέσει βουλευτής, υπουργός και πρόεδρος κόμματος δις.Αν ήταν ηγέτης θα το είχαμε καταλάβει εδώ και 20 χρόνια.Δεν αποκλείω στο μέλλον να γίνει αλλά δεν μπορούμε να τον συγκρίνουμε αυτήν την στιγμή με τον Βενιζέλο ή τον Καραμανλή που προανεφερες.
        Μακάρι στο κοντινό μέλλον να τα καταφέρει και να'ναι για καλό όλων των Ελλήνων πολιτών και της χώρας μας.

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ Κάποιος 18/05/2011 23:32:45

          Kαταρχήν δεν με πείραξε κανένα σχόλιο.
          Το αν έχει ή όχι τη στόφα του ηγέτη δεν κρίνεται από τα 20 χρόνια(που κυριαρχούσαν Σημίτηδες κλπ ευνοούμενοι της κλεπτοκρατικής διαπλοκής) , αλλά σήμερα. Σήμερα στις δυσκολώτατες συνθήκες. Ναι του έχεις αναγνωρίσει το Οχι στο Μνημόνιο. Αλλά γιατί γράφεις πως "αναδύονται, δεν χρίζονται"; Αν ένας πολιτικός αναδείχθηκε κατευθείαν από λαική ψήφο και δεν χρίσθηκε αυτός είναι ο Σαμαράς. Και αυτό χάη στους "δεξιούς" (στους οποίους δεν συγκαταλέγομαι), στους οποίους πολλά καταλογίζω , αλλά τους αναγνωρίζω πως έχουν αντανακλαστικά και δεν καθοδηγούνται όπως τα πράσινα πρόβατα.
          Δεν ξέρω αν το παρατήρησες: η δήλωση Ολι Ρεν μαζεύτηκε. Για όσους καταλαβαίνουν τη σημειολογία των δηλώσεων και των μη-δηλώσεων, το γεγονός αυτό αποτελεί πρωτοφανή για τα δεδομένα της ιστορίας της Ευρώπης νίκη ενός πολιτικού. Τα βαλε με όλους. Στο τέλος και με την ευρωπαική γραφειοκρατία. Και νίκησε. Όταν όλοι χαιρέκακα "ανέλυαν" : ο Σαμαράς είναι στή γωνία-θα υποκύψει στον ευρωπαικό εκβιασμό. Αλλά νίκησε ξεκάθαρα. Και το Ζάππειο ΙΙ( με το οποίο και εγώ έχω διαφωνίες ,πχ ΔΕΗ) κυριαρχεί ολοκληρωτικά σε ένα εχθρικό μηντιακό περιβάλλον. Γιατί άραγε; Γιατί φωνάζουν οι αλήθειες που λέει ο Σαμαράς. Δεν γίνεται να κρυφτούν.
          Ολα αυτά τα επιτεύγματα δείχνουν πως το 'χει. Εχει τη στόφα του Εθνικού Ηγέτη. Που ξεπερνά μόνος τους τα κομματικά σύνορα. Αυτό περιμένω να αναγνωρίσεις. Αλλωστε έχω ξαναγράψει πως πιστεύω πως στο τέλος θα ψηφίσεις Σαμαρά...
          Φιλικά...

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κώστας 19/05/2011 00:25:12

            Αλλος ο ρόλος του αρχηγού ενός κόμματος και άλλος ενός εθνικού ηγέτη.
            Στην πρώτη περίπτωση κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την δίκαιη και δημοκρατική εκλογή του.
            Για να χαρακτηριστεί όμως κάποιος ως εθνικός ηγέτης πρέπει πρώτα να κυβερνήσει την χώρα εξασφαλίζοντας δημοκρατικά την λαική ψήφο και στην συνέχεια να πετύχει ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες.
            Εκει πήγαινε το σχόλιο μου περί ανάδυσης και όχι χρίσματος.
            Επειδή έχουμε πικρή πείρα στο παρελθόν από καταλληλότερους,ικανότερους και λαοφιλείς αρχηγούς,πρωθυπουργούς και λοιπά κατασκευάσματα των μίντια και των κομματικών μηχανισμών, κρατάμε και μικρό καλάθι.
            Ακόμα είναι πολύ πρώιμο και επιπόλαιο να μιλάμε για νίκες και υποχωρήσεις με τον ΓΑΠ και την τρόικα να κυβερνούν και τον λαό και την χώρα να είναι σε τόσο δεινή θέση.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Κάποιος 19/05/2011 00:37:08

            "Για να χαρακτηριστεί όμως κάποιος ως εθνικός ηγέτης πρέπει πρώτα να κυβερνήσει την χώρα".

            Εννοείται αυτό. Τα σημάδια κρίνουμε σήμερα. Τι προιδεάζει το παρόν για το μέλλον. Την στάση, το ύφος και το περιεχόμενο των δηλώσεων, την στρατηγική, τις αντοχές, αυτά κρίνουμε. Και-εγώ αυτό πιστεύω- όλα "μυρίζουν" Εθνικό Ηγέτη.
            (την τελευταία μου φράση δεν την σχολίασες-διέψευσες και χαίρομαι...)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κάποιος 18/05/2011 16:15:50

      Για πες μας τώρα και πόσα παίρνεις. Όχι γιατί θέλουμε να κάνουμε την ίδια δουλειά, αλλά από περιέργεια βρε αδερφέ. Έτσι, κουβέντα να γίνεται.

  39. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 18/05/2011 14:04:03

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ . ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΩΝΗ Α Ξ Ι Ο Π Ρ Ε Π Ε Ι Α Σ.
    ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ Η ΧΩΡΑ . ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΛΑΟΣ Ο ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟ ΦΟΒΟ.
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝΤΩΝΗ .
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ,ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ
    ΙΣΧΥΡΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ.

    • ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΤΑΣΟΣ avatar
      ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΤΑΣΟΣ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 18/05/2011 15:37:24

      ΜΗ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ. Η ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΠΟΛΥΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ!!!!

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΤΑΣΟΣ 18/05/2011 17:09:21

        ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ . ΑΠΛΑ ΝΟΙΩΣΑΜΕ
        ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΥΣ ΨΗΛΟΤΕΡΟΙ . ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΥΤΟ.

  40. PANOS avatar
    PANOS 18/05/2011 14:14:21

    Η Ελλάδα μας έχει ηγέτη και αυτός είναι ο Αντώνης Σαμαράς.
    ''Ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται" και ο Πρόεδρος είναι δυστυχώς είναι ο μόνος που μπορεί να οδηγήσει την πατρίδα μας σε καλύτερες ημέρες, σε καλύτερες ημέρες για μας, για τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.
    Σαμαρά είμαστε μαζί σου. Είμαστε όλοι μαζί σου ακόμη κι αυτοί που δεν σε ψήφισαν και προέρχονται από άλλον πολιτικό χώρο.

  41. hypethros avatar
    hypethros 18/05/2011 14:20:23

    Αυτοί εδώ γιατί λένε άλλα?

    http://www.xrimanews.gr/oikonomia/7669-18-05-2011-10-51-46

    Berlinonline: Ο Σαμαράς είπε ναι στο αίτημα συναίνεσης

    Και στην τελική ποιό είναι το νόημα του ΟΧΙ εαν πχ θεωρήσει οτι τα μέτρα για τις ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (δηλ. η υπογραφή υποθήκης) είναι στη σωστή κατευθυνση...?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ hypethros 18/05/2011 14:36:00

      Δεν μας δίνει λινκ. Ούτε μπορεί να βρεθεί στην ιστοσελίδα Berlin online κάτι τέτοιο. Ή υπάρχει κάποιος λάθος, ή πρόκειται για κατασκευασμένη προπαγάνδα.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ hypethros 18/05/2011 15:25:19

      Juncker und EU-Währungskommissar Olli Rehn richteten einen dramatischen Appell an Athen, den Ernst der Lage zu erkennen. «Wir brauchen eine parteienübergreifende Vereinbarung, wie in Portugal», sagte Juncker. Die Chef der stärksten griechischen Oppositionspartei Nea Dimokratia (ND), der konservative Antonis Samaras, reagierte positiv zum Aufruf der EU: «Einigung mit Europa zu den Zielen für die Reduzierung des Defizites und der Schulden, dazu sagen wir Ja», sagte Samaras nach einem Treffen mit dem griechischen Staatspräsidenten Karolos Papoulias.

      από δω: http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/wirtschaft/detail_dpa_30407266.php

      λυπάμαι, δεν προλαβαίνω να μεταφράσω όλο το κείμενο, αλλά ο Σαμαράς σύμφωνα με το παραπάνω είπε! Λέμε ναι σε συμφωνία με την Ευρώπη για τους στόχους της μείωσης του ελλείματος και του χρέους. Αυτό φέρεται ότι το είπε μετά τη συνάντηση με τον Παπούλια.


      Ασχετο! Ο Παπούλιας γιατί δεν παραιτείται;!

      • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
        Δημήτριος Κοκκαλάκης @ σιδεράκιας 18/05/2011 18:57:34

        Δεν λέει αυτό το γερμανικό κείμενο καθ΄ ολοκληρίαν. Στο κρίσιμο σημείο λέει: "Συμφωνία με την ευρώπη στους ΣΤΟΧΟΥΣ γιά την μείωση του ελλείμματος και των χρεών, σ΄ αυτό λέμε ναί" είπε ο Σαμαράς μετά από μιά συνάντηση κ.λ.π.
        Ποιός δεν συμφωνεί με τον ΣΤΟΧΟ της μειώσεως ελλειμμάτων κ.λ.π;
        Το ΟΧΙ είναι ευδιάκριτο. Και οι έξω το κατάλαβαν και γι΄ αυτό επιμένουν (Ρεν σήμερα).

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ σιδεράκιας 19/05/2011 13:09:58

        Χαχαχα!
        Αν σου έδιναν μισθό 360.οοο ευρώ/ ετος
        Δεν είχες υποχρεώσεις
        Ήσουν απλα διακοσμητικός
        Σου προστάτευαν την ζωή

        Θα παραιτούσονα;

        Δεν νομίζω...

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ hypethros 18/05/2011 15:30:06

      Να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι λινκ δίνουμε. Λέει
      "ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης της Ελλάδας, κύριος Αντώνης Σαμαράς, είπε πως στη συμφωνία με την Ευρώπη για τη μείωση του ελλείμματος και του χρέους λέμε ναι. Αυτά αναφέρει σήμερα το Berlinonline..."

      Γιατί υπάρχει κανείς που να διαφωνεί στην ανάγκη μείωσης του ελλείμματος και του χρέους; Ούτε τα βασικά δεν έχεις καταλάβει hypethre;

  42. ΓΜΠ avatar
    ΓΜΠ 18/05/2011 14:22:24

    To ζητουμενο στη χωρα ειναι ο πολιτικος ρεαλισμος και το θαρρος να ειπωθουν καποια πραγματα με τ' όνομά τους. Οχι τα παχιά λόγια, οι 'μαγκιές' και οι μεγαλοιδεατισμοί. Αυτά τα μεσα τα εχουν χρησιμοποιήσει ολοι σχεδόν οι πολιτικοί αρχηγοί (εκτος ισως απο τον Κ. Καραμανλή το μεγάλο) και ξερουμε καλά που καταλήξαμε.
    Αντί να μαλώνουν σαν οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων την ωρα που η χωρα καταρρέει γύρω τους, καλά θα κάνουν να πετύχουν τη πολυπόθητητη συναίνεση που είναι άπαραίτητη (αν οχι τωρα, ποτε?) και να αφήσουν τις ευθυξιες και τις μαγκιες τυπου παπούδων στο Ζαπειο!
    Αλλιώς σπιτι τους...ΟΛΟΙ. Μη δίνετε γη και υδωρ στους πολιτικους πια!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΓΜΠ 18/05/2011 14:38:31

      Σου έχει περάσει από το μυαλό το ενδεχόμενο ότι μπορεί να υπάρχουν και ΠΟΛΛΟΙ συνέλληνες, που θέλουν από κάποιον πολιτικό να έχει τα guts να ΜΗ δώσει συναίνεση;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 18/05/2011 14:41:03

        Πιάσαν δουλειά τα διατεταγμένα μαρκουτσια και προσπαθούν να θολώσουν τα νερά. "Όλοι ίδιοι είναι" κι έτσι.

        Πρέπει να έπαθαν χοντρή πλάκα με το "όχι" του Αντώνη. Τελευταίοι σπασμοί του συστήματος καθεστωτικής προπαγάνδας, που πεθαίνει πια...

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Επώνυμος 18/05/2011 17:12:32

          +++++++++++

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ ΓΜΠ 18/05/2011 15:40:47

      Και με ποιό δικαίωμα ταυτίζεις τον πολιτικό ρεαλισμό με το Ναι στο μνημόνιο ΙΙ;
      Αφου είσαι πολιτικό ρεαλιστής, να μας απαντήσεις, αν μπορείς στο εξής:
      Το Μνημόνιο Ι ήταν πετυχημένο; Πέτυχε τις προβλέψεις του; Βύθισε τη χώρα σε βαθειά ύφεση ή όχι;
      Επίσης απαντησέ μας, αν ξέρεις, στα εξής:
      Η Ιρλανδία-μετά τις εκλογές-άλλαξε τους όρους του Μνημονίου ή όχι; Διατήρησε το χαμηλό συντελεστή φορολόγησης, παρά τους ωμούς εκβιασμούς ή όχι; Στην Πορτογαλία κόπηκαν μισθοί; Τις λοιπές διαφορές της συμφωνίας με την Πορτογαλία τις ξέρεις; Μπορείς να μας τις πεις;

      Αν λοιπόν θεωρείς το Μνημόνιο Ι και την συνταγή του πετυχημένη, δικαιούσαι να ζητάς συναίνεση. Αλλά πες το φανερά. Μην κρύβεσαι καπηλευόμενος τον πολιτικό ρεαλισμό. Αν θεωρείς πως το Μνημόνιο Ι απέτυχε(όπως σχεδόν όλοι παραδέχονται τώρα) με ποιό δικαίωμα ζητάς συμφωνία στην αποτυχία; Και μάλιστα κρυπτόμενος πίσω από τον πολιτικό ρεαλισμό, την έννοια του οποίου κακοποιεί το σκεπτικό σου.
      Πες ανοιχτά "είμαι Μνημονιακός" (δηλαδή μου αρέσει η αποτυχία) να τελειώνουμε.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΓΜΠ 18/05/2011 17:11:58

      ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΚΟΥΓΑΜΕ.

  43. Ετοιμος εκ Σαλονικης avatar
    Ετοιμος εκ Σαλονικης 18/05/2011 14:27:04

    Στην Κρητη λεμε: ο αντρας κανει την γενια κι οχι η γενια τον αντρα .
    Λοιπον αυτη η γενια μετα τον Καρμανλη τον μεγαλο ολο μικρους εβγαζε ισως πλην Αβερωφ .
    Οποτε σκεφτομαι οτι Σαμαρας μπορει να κανει την διαφορα, μου ερχονται στο νου οι εικονες με τους βουλευτες του που καναν συμπαρασταση στους καταληψιες του Δημου Αθηνων .
    Μπορουνε ενα ματσο κουστουμαρισμενοι ανεπαγγελτοι λελεδες να καταλαβουν και να αγωνιστουν για τον ανεργο που εχασε τη πολυτιμη εργασια του των 700€ ?
    Οταν θα ξεκινησει την ομιλια του με λογια οπως :
    "εμεις οι βουλευτες της ΝΔ παραιτουμαστε απο τους μισθους και τα προνομια μας μεχρι η χωρα ....." Τοτες ισως να φανει οτι ενας νεος αντρας γενιεται

  44. ΓΜΠ avatar
    ΓΜΠ 18/05/2011 14:47:59

    Yπαρχει μια ιεραρχια αξιων και στη κορφη ΔΕΝ βρισκεται κανένα κομμα και κανενας ηγετης κομματος (που σε τελευταια ανάλυση ειναι και εφημερος). Στη κορυφη βρίσκεται η ιδια η πατριδα μας. Το να βγάλει κανεις το αχτι του δεν εχει θεση στη πολιτικη, ΕΙΔΙΚΑ αυτη τη χρονικη στιγμη. Αν ειναι να ειπωθει ενα ηχηρο ΟΧΙ στους ξένους (Ξαναλεω...ΑΝ) πρεπει να ειπωθει απο ολους μας συντεταγμενα. Η διασπαση της πολιτικης σκηνης κανει τους εχθρους μας να τριβουν τα χερια τους.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΓΜΠ 18/05/2011 15:00:55

      Άρα, η συναίνεση που θέλεις είναι συναίνεση στο "όχι". Καλώς τη θέλεις.

      Τι κάνουμε όμως όταν ο ένας λέει "ναι"; Να πει και ο άλλος;

      Είναι η συναίνεση αυτοσκοπός; Μάλλον όχι. Σκοπός είναι να υιοθετήσουν όλοι τη σωστή πολιτική. Ε, ας στηρίξουμε πρώτα αυτούς που ήδη την έχουν υιοοθετήσει, ώστε να ξεμπροστιαστούν και οι άλλοι και να τους τραβήξουμε όλους στη σωστή πολιτική.

  45. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 18/05/2011 14:51:13

    Τι κατάντια της κυβέρνησης ,να κρύβετε και να μην απαντά στην φασιστική ωμή παρέμβαση θεσμοθετημένων όργανων της Ευρωπαικής ένωσης και να απαντά σώζωντας την αξιοπρέπεια του λαού μας η αξιωματική αντιπολίτευση.
    Σαμαρά το μεγαλείο σου ,σίγουρα στο antinws οι περισσότεροι σε λίβανίζουν ,όχι άδικα όπως διαπιστώνω μέρα με την μέρα.

  46. Κώστας avatar
    Κώστας 18/05/2011 14:54:12

    O κρυπτόμενος ψευτοπρωθυπουργός που επιτρέπει απροκάλυπτους εκβιασμούς σε ανώτερους υπαλλήλους της ΕΕ αποτελεί πλέον όνειδος για την Ελληνική Δημοκρατία. Το κόμμα του, οι βουλευτές του και οι εναπομείναντες οπαδοί του θα έπρεπε να ντρέπονται. Επέτρεψε δια της αφωνίας του την προσβολή του δημοκρατικού πολιτεύματος.
    Η Ελλάδα δεν διαθέτει απλά έναν ικανό, περήφανο και υπεύθυνο Αρχηγό Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Τις τελευταίες εβδομάδες και μετά την σημερινή του δήλωση φάνηκε ξεκάθαρα πως έχει στο "οπλοστάσιό" της Εθνικό Ηγέτη. Καιρός ήταν...

  47. Λάμπρος avatar
    Λάμπρος 18/05/2011 15:02:22

    Ασχετος είμαι, αλλά μήπως εννοούν αυτό;
    http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/wirtschaft/detail_dpa_30407266.php
    Αυτά που γράφουν ότι είπε ο Σαμαράς, δεν είναι "ακριβώς" έτσι.
    Εκτός και αν δεν είναι καλή η μετάφραση του google.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Λάμπρος 18/05/2011 15:35:52

      Εχμ, αυτά που λέει η εφημερίδα είναι μεν σωστά και συνέβησαν, αλλά παραλείπουν να πουν ότι ζήτησε έγγραφη συναίνεση ο Γιούνκερ και ο Σαμαράς και έρχεται μετά το κάθε xrimanews και λέει ότι "είπε η τάδε εφημερίδα ότι έδωσε συναίνεση ο Σαμαράς", χωρίς να λένε τι είπε η εφημερίδα!

      Ας το βάλουμε κι εδώ για να μην υπάρχουν αμφιβολίες, με δική μου μετάφραση:

      Juncker und EU-Währungskommissar Olli Rehn richteten einen dramatischen Appell an Athen, den Ernst der Lage zu erkennen. «Wir brauchen eine parteienübergreifende Vereinbarung, wie in Portugal», sagte Juncker. Die Chef der stärksten griechischen Oppositionspartei Nea Dimokratia (ND), der konservative Antonis Samaras, reagierte positiv zum Aufruf der EU: «Einigung mit Europa zu den Zielen für die Reduzierung des Defizites und der Schulden, dazu sagen wir Ja», sagte Samaras nach einem Treffen mit dem griechischen Staatspräsidenten Karolos Papoulias.

      Ο Γιούνκερ και ο Επίτροπος Οικονομικών υποθέσεων, Όλι Ρεν, απηύθυναν δραματική πρόσκληση στην Αθήνα, να αναγνωρίσει τη σοβαρότητα της κατάστασης. "Χρειαζόμαστε διακομματική συναίνεση, όπως στην Πορτογαλία", είπε ο Γιούνκερ. Ο επικεφαλής του ισχυρότερου ελληνικού κόμματος αντιπολίτευσης, ο συντηρητικός Αντώνης Σαμαράς, αντέδρασε θετικά στην πρόσκληση της Ε.Ε.: "Είμαστε σύμφωνοι με την Ευρώπη στους στόχους της μείωσης του ελλείμματος και των χρεών. Σε αυτό λέμε 'ναι'", είπε ο Σαμαράς μετά από μία συνάντηση με τον Πρόεδρο της ελληνικής Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια.

      Αυτά, για τα καθεστωτικά μαρκούτσια που κοιτάζουν με απορία έναν Έλληνα με guts να λέει "όχι" στην πεφωτισμένη Δύση. Με τα συμπλέγματά τους θα μείνουν.

  48. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 18/05/2011 15:04:01

    Σ' αυτόν τον τόπο που λέγετε Ελλάδα είμαστε πολλοί αυτοί που δεν ζούμε για τα Καγιέν και τα κότερα, αλλά για αξιοπρέπεια.

    Και ο Αντώνης μάς εκφράζει απόλυτα...

  49. ΓΜΠ avatar
    ΓΜΠ 18/05/2011 15:12:28

    Δε ξερω (ειλικρινα) αν το ναι ή το οχι και φυσικά με ποιους ορους, ειναι η σωστη απαντηση. Για να το ξερω, (οπως και ολοι μας) πρεπει να ειμαστε σωστα ενημερωμενοι, χωρις παρωπιδες. Η αλήθεια, ξερετε, ειναι αμειλικτη! Ο,τι και να λεμε υπαρχει μια πραγματικοτητα που δε μπορουμε να την αγνοησουμε, οσο δυσαρεστη κι αν ειναι. Δυστυχως, εχουμε αναπτυξει μια αλλεργια στις δυσαρεστες αληθειες, κι ετσι ευκολα ακουμε οποιον μας προσφερει λαγους με πετραχηλια (λεφτα υπαρχουν.....). αυτο λεγεται συλλογικη εθελοτυφλια και θα την πληρωσουμε πολυ ακριβα οσο κι αν κοκορευομαστε.

    Και σε τελικη αναλυση ο μεγαλος αρρωστος στη χωρα, ειναι το πολιτικο συστημα που ειναι ανικανο να διαχειριστει μια κριση (τη μεγαλυτερη της προσφατης ιστοριας) που το ιδιο εχει συμβαλλει στη δημιουργια της.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΓΜΠ 18/05/2011 15:27:23

      Ε, άμα δεν ξέρεις ποια είναι η σωστή λύση, τι σόι συναίνεση ζητάς; Συναίνεση στο λάθος, που λέει και ο Σαμαράς;

      Συναίνεση για τη συναίνεση δεν υπάρχει. Υπάρχει σωστό και λάθος. Πρέπει να είμαστε με αυτό που θεωρεί ο καθένας σωστό. Αν θεωρείς σωστό το Μνημόνιο, να είσαι με το Μνημόνιο και άσε τις συναινέσεις για τις συναινέσεις.

  50. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 18/05/2011 15:31:00

    Το βράδυ στις 20:30 ο Σαμ μιλάει στο συνέδριο του Economist. Υπομονή μέχρι τότε. Η πρωινή δήλωση πάντως ήταν σαφής.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/05/2011 15:43:00

      Το βράδυ μιλάει και ο ΓΑΠ. Στην Άντα. Γιατί για δημόσια δήλωση υπεράσπισης της χώρας απέναντι στους εκβιασμούς, δεν....

  51. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 18/05/2011 15:44:32

    Τα πράγματα είναι απλά. Εκλογές εδώ και τώρα! Κι ας αφήσουν τα Μέσα Μαζικής Προπαγάνδας τα περί καταστροφής της χώρας εάν γίνουν εκλογές. Ο λαός πρέπει να αποφασίσει το μέλλον του. Σίγουρα η επόμενη 10ετία θα είναι μάυρη κι άραχνη. Σίγουρα εγώ σαν νέος κι άνεργος είμαι ξοφλημένος από πρώτο χέρι, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι της ηλικίας μου, αλλά αυτός ο λαός έχει συνέχεια και πρέπει να έχει και μέλλον. Έχουμε λοιπόν χρέος να αποφασίσουμε τι στα κομμάτια χώρα θέλουμε. ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

  52. rotten tomatoes avatar
    rotten tomatoes 18/05/2011 15:56:37

    Εσύ κάποιε δεν χρειάζεσαι συναίνεση, αλλά ένεση.

  53. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 18/05/2011 16:10:04

    Mάγκας ο καλαματιανός..και με πολλά κιλά καρύδια..μπράβο ρε Αντώνη..

  54. Κώστας avatar
    Κώστας 18/05/2011 16:25:37

    Tην ώρα που η χώρα προσβάλλεται και εκβιάζεται, την ώρα που ο Όλι Ρεν ντύθηκε Πιουριφόι, τι έκανε ο κ. Παπούλιας; Μήπως καμιά δήλωση ως όφειλε υπεράσπισης της αυτονομίας των ελληνικών πολιτικών κομμάτων(Κυβέρνησης και Αντιπολίτευσης); Όχι. Αλλά βρήκε το χρόνο για μία πολύ σημαντική συνάντηση ο κ. Παπούλιας. Συνάντησε τον...κ.Ισίδωρο Κούβελο. Μπράβο του! Στιβαρός πολιτικός άνδρας! Εμπνέει εμπιστοσύνη.

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Κώστας 18/05/2011 18:15:30

      Έχεις πάρα πολύ δίκαιο. Συμφωνώ.

  55. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 18/05/2011 16:29:05

    Δε θέλω να σκέφτομαι τι θα είχε συμβεί στη χώρα αν την 29η Νοεμβρίου 2009 είχε εκλεγεί η Θεοδώρα. Όχι στη συναίνεση ακόμα κι αν αυτό σημαίνει στάση πληρωμών. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι ίσως και να μας αποχαιρετήσουν κάποια "καλά παιδιά" από το κόμμα.Τελικά είχε δίκιο ο Πάγκαλος όταν έλεγε ότι η κρίση είναι ευκαιρία. Ευκαιρία να ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι στη
    Ν.Δ.και να κυβερνήσει επιτέλους ένας άνθρωπος με αγάπη για την Πατρίδα, τους Έλληνες και τις Ελληνίδες

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ ΓΙΑΝΝΑ 18/05/2011 16:50:09

      Ευστοχοτατη η παρατηρηση για την Θεοδωρα!

    • juliet avatar
      juliet @ ΓΙΑΝΝΑ 18/05/2011 16:58:01

      @ΓΙΑΝΝΑ
      Να σου πω ; Συνένεση.Μετά θα φορούσανε τα καλά τους και θα πηγαίνανε πότε ο ένας ,πότε η άλλη στα μεγάλα αφεντικά και μετά αφού το αγόρι θα είχε εκπληρώσει το όνειρο της μάμης θα αναλάμβανε η κορη για να εκπληρώσει το όνειρο του τέρυ.Σε κάλυψα;

  56. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 18/05/2011 16:31:22

    Ειμαστε πολυ υπερηφανοι για τον Αντωνη Σαμαρα.Υπαρχει ελπιδα για την πατριδα.

  57. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 18/05/2011 16:46:19

    “Ακόμη και στην υπόθεση εργασίας ότι εμείς θα υπογράφαμε ό,τι θέλουν για να πάρουμε την 5η δόση, ο κ. Ολι Ρεν μπορεί να μας υπογράψει ότι με την ίδια λαθεμένη πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, η Ελλάδα θα πάρει την 6η και την 7η δόση;”.

    Αυτη ειναι Η απάντηση-ερωτημα-διλημμα οχι μονο για τον υπαλληλάκο Φιλανδό χαρτογιακά Ολι Ρεν αλλά και για τον πολυ Γιουνκερ και τους λοιπούς μαγαλόσχημους χαρτογιακάδες των Βρυξελλών και κάθε πρόθυμου εγχώριου και μη, παπαγάλου των κερδοσκόπων δανειστών μας...

    Κάθε φορά που ο Ρεν, ο Γιουνκερ ή οποιοσδήποτε απο δαύτους "υποδεικνύει" ειτε εμμεσα ειτε αμεσα τι πρέπει να κάνει η Ν.Δ. για να πάρουμε την 5η δόση, ο Σαμαράς πρέπει να τους απαντά ευθέως με το παραπάνω ερώτημα-δίλημμα!
    Το ίδιο βεβαίως και στο εσωτερικό κάθε φορά που οποιοσδήποτε θέτει ανάλογα εκβιαστικά διλήμματα.

  58. Factorx avatar
    Factorx 18/05/2011 17:12:04

    Γ. ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ: Οι δηλώσεις που έγιναν χθες στις Βρυξέλλες, ουσιαστικά καταργούσαν και την κυβέρνηση και την αντιπολίτευση. Και γι’ αυτό στη δήλωσή του ο Πρόεδρος ξεκαθαρίζει το θέμα. Κάνει μια δήλωση, την οποία θα χαρακτήριζα δήλωση εθνικού ηγέτη, και όχι αρχηγού κόμματος. Τονίζει -παρά το γεγονός ότι είναι αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης- ότι, σε αυτόν τον τόπο, υπάρχει κυβέρνηση. Μπορεί με αυτή την κυβέρνηση εμείς να διαφωνούμε, να πιστεύουμε ότι είναι αναποτελεσματική, να διαφωνούμε με την πολιτική της, αλλά κυβέρνηση υπάρχει. Υπάρχει και η Αντιπολίτευση, η οποία κάνει κριτική, διαφωνεί, προτείνει. Υπάρχει και το Σύνταγμα, το οποίο τα ρυθμίζει όλα αυτά. Υπάρχουν οι κανόνες της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας. Υπάρχει, λοιπόν, Σύνταγμα, υπάρχουν θεσμοί σε αυτή τη χώρα. Και, πάνω από όλα υπάρχει αξιοπρέπεια. Και από εκεί και πέρα, παρεμβάσεις με τις oποίες ουσιαστικά καταργείται ο ρόλος της Αντιπολίτευσης, δεν μπορεί να γίνονται. Και επειδή, λοιπόν, η Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, σε αυτόν τον τόπο που λέγεται Ελλάδα παραμένει ισχυρή, αυτό ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας το ξεκαθάρισε σε τέσσερις αράδες.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Factorx 18/05/2011 19:22:31

      Αντιπαρελέβαλε λοιπόν τώρα αυτή την πραξη Σαμαρά με τις περιοδίες ΓΚΑΠ στα 2008-2010 όταν όπου πατούσε και όπου βρισκόταν εμέσσεε χολή για την Ελλάδα αλλα και και για τον ΚΚ τον β;
      Τυχαία τον βράβευσαν οι...Γερμανοί και το οι FT μιλούσαν για τον "δικό" τους άνθρωπο στην Αθήνα;
      Τυχαία έλεγε ο πατέρας του όταν, όντας βουλευτής και υπουργός, έλλειψε για 10!!! μήνες στην Αμερική ότι "θα πάρει μεταπτυχιακό στην πρακτορική";

  59. antanistimi avatar
    antanistimi 18/05/2011 17:24:22

    Εγω θα ηθελα να ρωτησω το εξης:
    Αν καλεσει ο Προεδρος της Δημοκρατιας ολους.πασοκ,νδ,συνασπισμο,δημ.αριστερα,δημ.συμμαχια,λαος,κκε και τους πει παμε ολοι μαζι να συμφωνησουμε σε οτι μπορουμε.Συνασπισος,κκε θα αποχωρησουν και οι υπολοιποι θα μεινουν και θα πουνε σε 6 συμφωνουμε σε 4 διαφωνουμε.Αν ριξει στο τραπεζι οτι ο.κ η Ελλαδα καταστρεφεται,παμε να σωθουμε, θα κανουμε πρωθυπουργο εναν ακαδημαικο οικονομολογο κοινης αποδοχης εξωκοινοβουλευτικο και υπουργους 10 τεχνοκρατες επαγγελματιες και πει κυριε πρωθυπουργε ζητω την παραιτηση σας και σας και του υπουργικου συμβουλιου,τι θα κανει ο γιωργος θα δεχθει,θα συναινεσει,μπορει να γινει ετσι,πρεπει να γινει καπως ετσι???

  60. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 18/05/2011 18:11:01

    Σε μια δημοκρατική πολιτεία οι εκλογές δεν εκλαμβάνονται ως απειλή.

    Σε μια αντιπροσωπευτική δημοκρατία η κάθαρση και η χάραξη μιας νέας πορείας περνούν πάντα μέσα από την έκφραση των προτιμήσεων του εκλογικού σώματος.

    Οι θεσμοί μέσω των οποίων διαμορφώνονται οι αποφάσεις μιας δημοκρατικής πολιτείας αναφέρονται ρητά στο Σύνταγμα της χώρας αυτής.

  61. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 18/05/2011 18:16:36

    μπράβο στον κύριο σαμαρά!!!! είμαστε μαζί του!!!
    επιτέλους ένας πολιτικός έντιμος, ειλικρινής, που αγαπάει την πατρίδα του και το λεει η καρδιά του και ξέρει και τι του γίνεται!!!!
    είμαστε ευτυχισμένοι που υπάρχει και μάχεται!!!!
    να τον έχει ο θεός καλά!!!

  62. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 18/05/2011 22:10:58

    "Εχετε μου εμπιστοσυνη, ειμαστε Ελληνες, ειμαστε ο σπορος που δεν πεθαινει”

    Κανω λαθος η ο Αντωνης Σαμαρας προειδοποιει για εξωθεν καλα οργανωμενο σχεδιο που εκτιλυσσεται ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ στην πλατη της Ελλαδας?
    Δεν μιλω απλα για το ΜΝΗΜΟΝΙΟ αλλα για ενα σχεδιο αποσταθεροποιησης της Ελληνικης κοινωνιας που εχει ηδη ξεκινησει.
    Ειμαστε σε πραγματικο πολεμο πλεον?
    Ακομη και αν παρουμε την ανηλικη εγκληματικοτητα της επαρχιας υπ οψιν που πρωτοστατουν Αλβανοι και αλλοι εναντωιν Ελληνων ανηλικων ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ σε καθε κοινωνικη της μορφη, σχολεια, παρεες, γειτονιες, και αν αναλογιστουμε οτι αυτους θα τους αφησει το Ελληνικο κρατος να ψηφισουν σε 4 με 3 χρονια, ΣΕ ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ?

    Μηπως πρεπει να παρθουν ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΑΤΑ ΜΕΤΡΑ για να αποτραπει η εξαφανιση της χωρας?
    Μηπως πρεπει να παρθουν συντομα?

    Διακυρηξη της χωρας κατασταση εκτακτης αναγκης.
    Αμεση στερηση ψηφου σε μη Ελληνες τη καταγωγη για παντα.
    Αμεση απελαση αλλοδαπων ακομη και νομιμων με προφαση την προσπαθεια αποσταθεροποιησης.
    Κλεισιμο συνορων και απαιτηση βιζας ακομη κι απο χωρες της Ε.Ε.
    Αναδιαμορφωση του Στρατευματος και επιπλεον ρολους για φυλαξη στο εσωτερικο της χωρας.

    Αν οι Ελληνες δεν αντιδρασουν ΤΩΡΑ, σε 3 χρονια δεν θα ξυπνησουν στην Ελλαδα αλλα στην Αλβανια η σε μια επαρχια της Τουρκιας και θα ειναι υπο διωγμον!

  63. Κώστας avatar
    Κώστας 19/05/2011 00:28:07

    O πιο καλός υπηρέτης του ΓΑΠ. Ο τηλεπρόεδρος, ο ειδήμων επί υποβρυχίων και λοιπών καταστάσεων. Ο προτείνων-και τον παίρνουν ακόμη στα σοβαρά οι τηλεδημοσιογράφοι- την επίλυση του προβλήματος της ανεργίας μέσω της ανασύστασης της ...ΜΟΜΑ. Τί δήλωσε στον σταθμό που συνεντευξιάζεται κάθε Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή με τον Χατζηνικολάου:

    "«Ο Φώτης Κουβέλης θα πει χρήσιμα πράγματα, η Ντόρα Μπακογιάννη καταθέτει μία οικογενειακή εμπειρία, γιατί να την πετάξουμε;"

    Καλά δεν ντρέπεται; Δεν έχει πάτο ο προσωπικός του εξευτελισμός; Θαρρεί πως στριμώχνει τον Σαμαρά με τις στρακαστρούκες του; Δεν καταλαβαίνει πως αηδιασμένοι τον εγκαταλείπουν οι οπαδοί του; Η πιστεύει πως "ανεβαίνει" όπως του έγραψε σε εμετικό άρθρο γλείψιμο ο σοβαροφανής Παπαχελάς, κατεξευτελίζοντας την Καθημερινή;
    Άλλά θα ρθουν οι εκλογές, δεν θα ρθουν; Θα δούμε τότε τι μαύρο θα φάει το κόμμα των τηλεβιβλιοπωλών, των πατριδοκάπηλων, των πεμπτοφαλαγγιτών του ΓΑΠ. Ούτε το κορακί βαμμένο μαλλί του τηλεπροέδρου δεν θα χει τόσο μαύρο.

  64. η Dimi avatar
    η Dimi 19/05/2011 09:47:13

    Tρέχουν και δεν φθάνουν οι «Δανειστές». Καίγονται και βιάζονται γιά «συναίνεση» στο Μνημόνιο 2.

    Ανησυχούν σφόδρα οι τοκογλύφοι, επειδή, η προδοτική και ανήκουστη παγκοσμίως «Δανειακή Σύμβαση» του πραξικοπηματικού Μνημονίου 1, που υπέγραψαν "εν λευκώ" οι εδώ αχυράνθρωποι, είναι ΑΚΥΡΗ.

    Η δωσίλογη «Δανειακή Σύμβαση» Δεν έχει κυρωθεί, με την έγκριση των 3/5 των ψήφων των Ελλήνων Βουλευτών.

    Οι νεοταξίτες αδιάφθοροι και κατά φαντασία μεγαλοτσιφλικάδες, συνειδητά απαξίωσαν, μαύρισαν και υποθήκευσαν το Ωραιότερο Οικόπεδο του Κόσμου, τη πανάρχαια Ελλάδα.

    Αυτό, είναι το Ολέθριο Λάθος του αδιόρθωτου διδύμου των Γιωργάκηδων.

    Και τώρα, οι νεοταξίτες τοκογλύφοι που στοιχημάτισαν στη κατάρρευση και υφαρπαγή της Ελλάδας, τρέχουν με χίλια γιά να νομιμοποιήσουν δήθεν «με συναίνεση» την ΑΚΥΡΗ Δανειακή Σύμβαση του Μνημονίου 1, με μία ακόμα πιό δωσίλογη Δανειακή Σύμβαση Μνημόνιο 2.

    Ομως, άδικα τρέχουν, ιδρώνουν και απειλούν όλα αυτά τα απόβλητα και οι σοφοί τους. Συνενοχή και Συνευθύνη στα διαρκή και κατά συρροή Εθνικά Εγκληματά τους, Δεν πρόκειται να έχουν.

    Σε πείσμα των διεθνών ληστοσυμμοριτών, η πάμπλουτη και φυσικούς πόρους Ελλάδα, με τις δικές της δυνάμεις, θα βγει από τη μέγγενη του χρέους, στο οποίο δόλια την ενέπλεξαν.

    Η Ελλάδα γράφει και πάλι ιστορία.
    Γίνεται η Ταφόπλακα ΔΝΤ και Τρόϊκας στην Ευρωζώνη.

    ΥΒΡΙΣ – ΝΕΜΕΣΙΣ – ΚΑΘΑΡΣΙΣ
    (Οχι ελικόπτερα νυκτερινής διάσωσης. Μένουν Ελλάδα και δικάζονται)

  65. Αννίτα avatar
    Αννίτα 19/05/2011 11:08:15

    Οι ηγέτες της Ε.Ε. ασκούν πιέσεις στον κ. Σαμαρά μόνο για έναν πολύ σημαντικό λόγο. Τον φοβούνται. Φοβούνται την αντιμνημονιακή του πολιτική. Επειδή ο ίδιος έχει ψάξει το θέμα πολύ καλά νομικά, ξέρει οτι είναι αντισυνταγματικό, οτι κανένας [ έξωθεν παράγοντας]δεν έχει το δικαίωμα να επεμβαίνει στο Σύνταγμα μιας χώρας. Για τον ίδιο λόγο τον φοβούνται κ οι μικροσυντεχνίες της πολιτικής, όπου ό λαός τους έχει βαρεθεί κ του προκαλούν οργή.΄Εχει καταλάβει οτι η Ελλάδα μπορεί κ μόνη της να σταθεί στα πόδια της κ αυτή τη φορά σωστά, χωρίς εκβιασμούς των κοστουμαρισμένων "φίλων μας" που μας φέρνουν πάντα οταν έρχονται στην ελλάδα δώρα της ντροπής.
    Μπορεί εδώ και πολλά χρόνια η ολιγαρχία της ελλάδας και η Ε.Ε. να έχουν φέρει αυτή τη χώρα σε αυτό το χάλι και το τελευταίο ακαριαίο χτύπημα δόθηκε από την σημερινή κυβέρνηση ΓΑΠ όμως τον τελευταίο πάντα λόγο τον έχει ο λαός. Και ο λαός της ελλάδας δεν θέλει να είναι υπήκοος ΚΑΝΕΝΟΣ. Θέλει να είναι ελεύθερος ΠΟΛΙΤΗΣ στην χώρα του. Ο κ. Σαμαράς εκπροσωπεί ΕΠΑΞΙΑ τους πολίτες της χώρας του.ΑΠΟΔΕΙΞΗ η απάντησή του στις Βρυξέλλες. Ποιός πολιτικός είχε το σθένος μέχρι σήμερα στην ιστορία του τόπου μας να δώσει τέτοια απάντηση στους υποτιθέμενους "φίλους" μας; Το μόνο ηχηρό ΟΧΙ που ακούστηκε ήταν το 1940 του Μεταξά. Από τότε όλοι οι άλλοι εσίγησαν.

  66. αχιλλεας avatar
    αχιλλεας 19/05/2011 22:01:35

    Mεστη,λιτη,δωρικη απαντηση ενος ΕΛΛΗΝΑ προς ευρωπαιους και εντοπιους τζιτζιφιογκους. Θυμισε Εθναρχη ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Τετοιο αρχηγο θελουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.