#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/09/2011 14:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αν το ΠΑΣΟΚ δεν εξαφανίσει το Γιώργο, ο Γιώργος θα εξαφανίσει το ΠΑΣΟΚ

 



«Ο Αμερικάνικος και ο Δυτικός ιμπεριαλισμός, όπως και το μεγάλο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο, μπορεί βέβαια να είναι ναι εγκληματικοί μηχανισμοί και απατεώνες, αλλά κορόιδα και ηλίθιοι δεν είναι. Γνωρίζουν πολύ καλά ποιος μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα τους, τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και στρατηγικά μακροπρόθεσμα. Ότι καλύτερο πολιτικό μηχανισμό απ’ το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να βρουν.

 Γιατί το ΠΑΣΟΚ έχει δύο μεγάλα ατού που η κοινοβουλευτική δεξιά δεν τάχε: ακολουθεί μια φιλοδυτική και φιλοαμερικάνικη πολιτική υπακούοντας δουλικά στις επιταγές του ΔΝΤ και της ΕΕ, καλυπτόμενο πίσω απ’ το επιχείρημα ότι είναι αντιαμερικανικό, και δεύτερο προωθεί μία απ’ τις πιο άγριες επιθέσεις ενάντια στο βιοτικό επίπεδο των εργαζομένων, αυξάνοντας έτσι τα περιθώρια κέρδους του μεγάλου κεφαλαίου, επίθεση που δικαιολογεί με το μεγαλειώδες επιχείρημα ότι την επέλεξε δημοκρατικά ο ίδιος ο λαός στις πρόσφατες εκλογές.

 Η πολιτική της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ δεν είναι απλά διαχείριση του καπιταλισμού, που είναι ο κλασικός ρόλος της ρεφορμιστικής σοσιαλδημοκρατίας. Επιπλέον, στις συγκεκριμένες ιστορικές συνθήκες των χωρών της εξαρτημένης περιφέρειας και σημερινής οικονομικής κρίσης, απ’ τη μια αναπαράγει τις σχέσεις εξάρτησης-υποτέλειας κι απ’ την άλλη διαιωνίζει τον καπιταλισμό μπανανίας με τα πελώρια σκάνδαλα και τις εκρηκτικές ταξικές αντιθέσεις.

 Είναι γνωστή η πάγια ταχτική του ΠΑΣΟΚ να βαφτίζει με άλλα ονόματα, όπως οι φραγκισκανοί καλόγεροι βάφτιζαν το κρέας ψάρι, τα διάφορα ζητήματα. Έτσι η διαγραφή βαφτίζεται «έθεσε εαυτόν εκτός κινήματος», η προσφυγή στα δάνεια της ΕΕ κι η υποταγή στους όρους της «διαφύλαξη εθνικής ανεξαρτησίας».

 Ο ελληνικός λαός έχοντας συνείδηση των προβλημάτων, εμπιστεύτηκε το ΠΑΣΟΚ. Πίστεψε ότι θα έβγαζε τη χώρα απ’ τη κρίση αφού παρουσιάζονταν με πρόγραμμα που φιλοδοξούσε να χτυπήσει τις ρίζες των προβλημάτων. Το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο δεν μπόρεσε ν’ ανταποκριθεί σ’ αυτή την ιστορική πρόκληση κι ευκαιρία, αλλά επί πλέον κατακουρέλιασε αυτό το πρόγραμμαΌχι βέβαια ολόκληρο το ΠΑΣΟΚ αλλά η ηγετική κλίκα Παπανδρέου, με κύριο βέβαια υπεύθυνο τον Παπανδρέου. Με την έννοια, ότι έχουν απόλυτη συνείδηση ότι οι θεωρίες στις οποίες βασίζονται τα πρόσφατα οικονομικά μέτρα δεν έχουν καμιά σχέση με τα συμφέροντα του Ελληνικού Λαού και βρίσκονται στην υπηρεσία των συμφερόντων των Δυτικών Τραπεζών.. …»

Τα παραπάνω, αν και εξόχως επίκαιρα, δεν τα έγραψε πρόσφατα κάποιος δεξιός προπαγανδιστής.

Τα έγραψε η «ΕΟ 17Ν», τον Δεκέμβριο του 1985 και τον Απρίλιο του 1986.

Καταγράφουν, ιστορικά, την γενεσιουργό αιτία της σημερινής κρίσης.

Την πολιτική του ΠΑΣΟΚ, από την πρώτη περίοδο ανάληψης της εξουσίας.

Αυτό το ίδιο ΠΑΣΟΚ συναποφάσισε με το ΔΝΤ, την ΕΕ και τις Τράπεζες τα αντιλαϊκά μέτρα που βύθισαν τον τόπο στην ύφεση, την ανεργία και την απελπισία.

Σήμερα, στην 37η επέτειο από την ίδρυσή του, οι υγιείς λαϊκές δυνάμεις μέσα στο ΠΑΣΟΚ όλο και λιγοστεύουν. Στον κομματικό και κρατικό μηχανισμό κυριαρχούν οι καριερίστες πασόκοι. Όσο παραμένει αυτή η ηγετική κλίκα, το ΠΑΣΟΚ θα βουλιάζει συνέχεια. Ούτε οι δικοί τους δεν τους πιστεύουν. Έχουν καταντήσει τελείως αναξιόπιστοι.

 Η μόνη λύση συνεπώς που απομένει για το ΠΑΣΟΚ είναι η ανατροπή αυτής της κλίκας, η ριζική αλλαγή ηγεσίας και στρατηγικής, αν και δεν έχουμε πολλές ψευδαισθήσεις, δεδομένης και της παντελούς έλλειψης εσωκομματικής δημοκρατίας.

Αν αυτό δεν επιτευχθεί, τότε και πολύ πιο σύντομα απ’ ό,τι νομίζουν μερικοί, το ΠΑΣΟΚ θ’ αποτελέσει τελειωμένη υπόθεση κι ο λαός θα του επιφυλάξει μία μόνη θέση: το καλάθι των αχρήστων της ελληνικής ιστορίας

Οι άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ, όσοι το ψήφισαν, όσοι τρέφουν ακόμα ελπίδες από αυτόν τον κομματικό σχηματισμό, οφείλουν να πρωτοστατήσουν στην δρομολόγηση των δράσεων που θα αποσκοπούν στην απομάκρυνση του Γιώργου Παπανδρέου από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ.

Ας θυμούνται ότι η ιδιότητα του "πασόκου" δεν πρόκειται να τους διασώσει από τις κοινωνικές συνέπειες των καταστροφικών χειρισμών του ΓΑΠ και της ομάδας του.

Και αν δεν ανήκουν στην στενή κάστα των 10.000, ή στην ευρύτερη των 200.000, που λυμαίνονται με διαφορετικό προσωπικό ποσοστό απόδοσης τον δημόσιο τομέα εν ονόματι «του κινήματος», είναι οι χρήσιμοι ηλίθιοι που παρέχουν με την ψήφο τους στους προηγούμενους το δικαίωμα να πίνουν στην υγεία των κορόιδων.

Και θα θυμίσω ένα, πομπώδες αλλά αληθές -σʼ αυτά ήταν αξεπέραστος-, σύνθημα του Ανδρέα : «αν το Έθνος δεν εξαφανίσει το Χρέος, το Χρέος θα εξαφανίσει το Έθνος».

Μόνο που θα το παραφράσω : «αν το ΠΑΣΟΚ δεν εξαφανίσει το Γιώργο, ο Γιώργος θα εξαφανίσει το ΠΑΣΟΚ».

Προφήτης

(πηγή:http://www.antinews.gr/2010/04/28/42553/)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tpe avatar
    tpe 03/09/2011 14:52:06

    Για δες...
    Λόγω ηλικίας, αλλά και ιδεολογίας (ναι, από τα γεννοφάσκια μου είμαι ΔΕΞΙΟΣ κι είμαι περήφανος γιαυτό), ποτέ δεν μπήκα στον κόπο να διαβάσω τι έλεγε η παρέα του Γιωτόπουλου. Ενδιαφέρον το γεγονός πως αν δεν είχε πει ο "Προφήτης" την ημερομηνία, θα πίστευα πως βγήκε κατευθείαν από τον Κορυδαλλό! Τόση σύμπτωση.
    Πάντως, μην απατάστε... Το σύστημα ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να πεθάνει ποτέ, μα ποτέ όμως... Οι ρίζες του συστήματος ΠΑΣΟΚ είναι πολύ βαθιές. Γιατί στηρίζονται σε 2 πολύ σημαντικά μειονεκτήματα της φυλής μας:
    1. Ημιμάθεια - αμορφωσιά
    2. Τεμπελιά
    Αυτοί είναι οι βασικοί πυλώνες αυτού του συστήματος. Γιαυτό κι η ΝΔ (κι ο χώρος της Δεξιάς) αν θέλει να γίνει πλειοψηφικό ρεύμα πρέπει να σπάσει αυτά τα δεσμά. Να έρθει κόντρα σε αυτά τα 2 προβλήματα και να ελπίζει πως σε 1-2 γενιές Ελλήνων θα έχουμε την ελπίδα να προοδεύσουμε...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ tpe 03/09/2011 17:30:34

      Πολύ σωστά τα λες. Αλλά αντί για ημιμάθεια και αμορφωσιά και τεμπελιά - δεν πιστεύω ότι οι Ελληνες είναι περισσότερο αμόρφωτοι από τους Γερμανούς κατά μέσον όρο, ή πιο τεμπέληδες, απλά είναι πιο....Μεσογειακοί -, θα έλεγα ως μειονεκτήματα του λαού μας την πλήρη απειθαρχία και την κομπορρημοσύνη ("ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;"). Αυτά τα μειονεκτήματα το ΠΑΣΟΚ τα εκμεταλλεύθηκε, τα καλλιέργησε, τα ανάγαγε σε κοινωνικά αποδεκτή συμπεριφορά. Είχε προηγηθεί βέβαια η αριστερή προπαγάνδα, που επίσης βασίστηκε εκεί, αλλά το ΠΑΣΟΚ είχε το απαραίτητο πλειοψηφικό ρεύμα για να τα προβάλει και να τα επιβάλει καθολικά στην κοινωνία.

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ tpe 03/09/2011 17:58:49

      Όπως απ΄τα γεννοφάσκια μου είμαι Ολυμπιακός , Παναθηναϊκός κ.λ.π.
      Το λες , σαν να είναι κανένα κατόρθωμα ή επίτευγμα!

    • stp avatar
      stp @ tpe 04/09/2011 03:52:37

      Ενώ η ΝΔ του Καραμανλή στηριζόταν στην εργατικότητα!!

  2. σχολιαστής avatar
    σχολιαστής 03/09/2011 15:02:21

    Ο "Εξορθολογισμός" του δημοσίου τομέα είναι συνυφασμένος με τη κρατικοδίαιτη διαπλοκή και τις γνωστές/άγνωστες εργολαβίες.
    Πίσω από τις πιο ..αγνές προθέσεις στήνεται ένα μοναδικό επικοινωνιακό όχημα για να περάσουν το τούνελ του κρατικού κορβανά οι επιδρομείς μαμωνάδες, που έχουν καταληφθεί από αμόκ για χρήμα.
    Τα δυσάρεστα μέτρα που λαμβάνονται δεν είναι προϊόν μιας de facto αναγκαιότητας, που οι κακοί ξένοι επιβάλλουν.
    Πρόκειται πολύ απλά για την πασοκική εναλλακτική, ώστε να μη θιγούν τα φέουδα, ο βαθύς κομματικός στρατός και λοιποί ταγοί της μεταπολιτευτικής παράγκας.
    Δυστυχώς τους αυτοκρατορικούς ολυμπιακούς αγώνες, την παγίωση της διαφθοράς στην αυτοδιοίκηση με την παράλληλη ιστορική κακοποίηση του ονόματος του Ι.Καποδίστρια, τα υπερκοστολογημένα οδικά δίκτυα, την πελατειακή εξέλιξη του ΕΣΥ, το χρηματιστήριο και τη νοοτροπία της "φούσκας", την μετατροπή μιας μεσογειακής χώρας από σύγχρονη αγροτική οικονομία σε μια επιδοτούμενη κλίκα και φυσική προσχώρηση στον τριτιγενή τομέα -όχι για λόγους ποιοτικής δυναμικής, κάθε άλλο μάλιστα-, μαζί με τις λοιπές ιδεοληψίες που μας ταλανίζουν και σήμερα (μειονοτική, μεταναστευτική κρίση), συνθέτουν το παζλ της περίφημης "πασοκιάς" και όσα οικονομετρικά συνδυαστικά θεωρήματα και να συνεχίσουν να υπερ-αναλύονται πανταχόθεν, οι συνέπειες των παραπάνω θα είναι μόνιμες εαν δεν δούμε την αλήθεια.
    Λίγοι υπουργοί πήγαν να κάνουν κάτι, αλλά ο παλαιοπασοκισμός πλειοψηφεί συντριπτικά.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ σχολιαστής 03/09/2011 15:03:47

      Από κεκτημένη ταχύτητα έμεινε το όνομα "σχολιαστής"

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/09/2011 15:37:56

    Πολύ καλά έκανε ο προφήτης και μας θύμισε τα όσα έλεγε κατά καιρούς η 17 Ν, η οποία και είχε απόλυτο δίκιο (στο θεωρητικό κομμάτι).
    Το θέμα είναι ποιος την άκουγε τότε; Τώρα όμως, με τη κατάντια στην οποία μας έφερε το "καθεστώς" Πασόκ, τα γραπτά της ακούγονται όντως προφητικά.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Strange Attractor 03/09/2011 17:26:47

      Δεν την ακούγαμε και ούτε έπρεπε , γιατί αφαιρούσε ανθρώπινες ζωές και αυτό δεν συγχωρείται.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Diamond Angel 03/09/2011 18:36:26

        Ας συγκρίνουμε τη δράση του Πασόκ λοιπόν με αυτή της 17 Νοέμβρη...ό,τι έκανε η οργάνωση με εκρηκτικούς μηχανισμούς, το κόμμα αυτό το κάνει με την πολιτική του..σκέψου πόσοι αυτόχειρες υπάρχουν τους τελευταίους 22 μήνες...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Strange Attractor 03/09/2011 17:33:59

      Βαρεθήκαμε από τεμπέληδες "επαγγελματίες επαναστάτες" να μας δίνουν μαθήματα και ιδεολογικές ντιρεκτίβες. Πολλώ μάλλον όταν έχουν τα χέρια τους βαμμένα με αίμα αθώων. Να τελειώνουμε, όχι μόνο με το ΠΑΣΟΚ, αλλά και με τις αριστερές ιδεοληψίες εν γένει. Η Ελλάδα θα ήταν μία πολύ καλύτερη χώρα χωρίς αυτές και τους φορείς τους.

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ ΒΙΣ 03/09/2011 17:59:36

        Εννοείται...

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ ΒΙΣ 03/09/2011 18:01:39

        Εμπρός για την 21 Σεπτέμβρη.Να μη μείνει κανείς εκτός των ''δεξιών''.Ας τελειώνουμε αυτό που δεν μπόρεσε ο Γιώργος.Ένας είναι ο Γιώργος.

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Σωκράτης 03/09/2011 19:08:08

          Σωκράτη, το πρόβλημα δεν είναι η αριστερά αλλά η "αριστερά" στην Ελλάδα.
          Και το προφίλ αυτό της ηθικής μας και μετέπειτα -οικονομικής- μας κατάρρευσης.
          Τι είναι τελικά αριστερά, κοινοκτημοσύνη, αλληλεγγύη, ανθρωπισμός;
          Γιατί τότε είμαι και εγώ αριστερός (που δεν είμαι).
          Μάλλον αυτή την αριστερά ως υπαρκτή κατάσταση, την περιγράφει γλαφυρά στο ο Κώστας Ζουράρις στο "πολίτευμα της υπεραναρχίας".
          Από κρατικοδίαιτη μπαχαλοαριστερά δεν έχουμε ανάγκη όντως και ας έλεγε ο κάθε Γιώργος του κακού ιστορικού παρελθόντος ό, τι ήθελε!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Σωκράτης 03/09/2011 19:45:33

          Εγώ μίλησα για "αριστερές ιδεοληψίες", γιατί υπάρχουν πολλοί αριστεροί που τους γνωρίζω προσωπικά και τους εκτιμώ. Αλλά δεν είναι ιδεοληπτικοί, έχουν κοινή λογική και είναι άνθρωποι συζητήσιμοι. Αλλά όταν μιλάμε για αριστερούς που επικροτούν το μπάχαλο στα ΑΕΙ, που επιδιώκουν τον πλήρη αποχριστιανισμό της κοινωνίας και της παιδείας, που βλέπουν στον κάθε λαθρομετανάστη έναν "αναξιοπαθούντα" (φτάνει να μην μένει στην πολυκατοικία τους ή και στη γειτονιά τους), που αρνούνται να δουν το προφανές, ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να σηκώσει όλη την ανέχεια της Ασίας και της Αφρικής, τότε δεν μπορώ να μην θεωρήσω τους συγκεκριμένους αριστερούς ιδεοληπτικούς και καταστροφή για τη χώρα. Ειδικά αν κατέχουν κρίσιμα πόστα.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ ΒΙΣ 03/09/2011 20:51:52

            Σωστά!

      • Δ.Μ. avatar
        Δ.Μ. @ ΒΙΣ 03/09/2011 20:50:31

        Τα μάτια μου με γελούν ή πράγματι βρίσκομαι στο 1947; Και ελπίζετε να γίνετε πλειοψηφία στην Ελλάδα !!! Χαχαχα!

  4. SERTIS.ANTONIS avatar
    SERTIS.ANTONIS 03/09/2011 15:50:39

    το ζητημα είναι άλλο
    ''ΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ(ΠΟΛΙΤΙΚΑ) ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ''

  5. Απορία avatar
    Απορία 03/09/2011 15:51:17

    Να πας στο νεκροταφείο και να πεις στον Ανδρέα ότι κανένα χρέος και κανένας κερατάς δεν πρόκειται να εξαφανίσει ποτέ το Έθνος.

    Το Έθνος, στο τέλος, θα εξαφανίσει κλίκες, οικογένειες, τρομοκράτες, βαρωνίες, μασωνίες και όποιον άλλον κερατά προσπαθήσει να το επιβουλευτεί.

    • iceland avatar
      iceland @ Απορία 03/09/2011 23:10:43

      Συμφωνώ. Δειτε τι έκαναν οι Ισλανδοί και τα κατάφεραν. Τα ακριβώς αντίθετα που κάνουμε μείς είτε από άγνοια, είτε σαν καλοί μαθητές, ή επίτηδες


      http://www.newsnetscotland.com/index.php/scottish-news/3057-a-story-missing-from-our-media-icelands-on-going-revolution.html

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/09/2011 15:57:05

    Η μόνη λύση είναι να ξεριζωθεί ολόκληρο κι από παντού..γίνεται αυτό; όχι, γιατί ''οι χρήσιμοι ηλίθιοι'' θα συνεχίσουν να παραμένουν ως έχουν... ηλίθιοι και χρήσιμοι γι' ανθρώπους εξαιρετικά επικίνδυνους...

  7. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 03/09/2011 16:13:35

    ΛΑΘΟΣ.!!!!
    Τό πασοκ καί ό γεωργάκης υπάρχουν καί συντηρούνται ΜΟΝΟ από τό τερατω-
    δες δημόσιο.
    Από τό 1981 μεχρι σήμερα,έχουν βολευτεί στό δημόσιο χιλιάδες πασόκοι.
    Οι σύντομες κυβερνήσεις τής νδ δέν άλλαξαν τό σκηνικό,επειδή καί τότε έκαναν
    κουμάντο οι πασόκοι.
    Ολοι αυτοί μέ τίς οικογένειες τους καί τίς κρατικοδίαιτες πασοκικές επιχειρήσεις
    καταχρἐωσαν καί εξακολουθούν νά καταχρεώνουν τή χώρα.
    Μέ διάφορα τεχνάσματα,τό πασοκικό κράτος μας κοροιδεύει όλους γιά νά
    κερδίζει χρόνο,βουλιάζοντας τήν οικονομία στά τάρταρα.
    Δέν υπάρχει άλλος δρόμος ή σκοτὠνουμε τό δημόσιο ή τό αφήνουμε νά μας
    καταπιεί όλους.
    Η αυτοί ή εμείς......

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ ΣΠΥΡΟΣ 03/09/2011 20:38:55

      Αγαπητέ μου όλη αυτή η φαγωμάρα είναι δημιούργημα της κυβέρνησης το οποίο εφαρμόζει με τους γνωστούς 'αντικειμενικούς' κονδυλοφόρους των γραπτών και τηλεοπτικών μέσων.
      Γνωρίζοντας τι έρχεται και τι περικοπές θα γίνουν στους ούτως ή άλλως πιεσμένους μισθούς και παροχές του Ι.Τ άρχισαν το παραμύθι των μειώσεων των μισθών στον 'σπάταλο' 'υπεράριθμο' Δ.Τ.
      Πράγματι έγιναν μειώσεις μισθών-συντάξεων ΑΛΛΑ σ΄όλους.
      Η ανεργία καλπάζει στον Ι.Τ άρχισαν τώρα για απολύσεις και στον δημόσιο.Στο 17% ανεργία ας προστεθεί άλλο ένα 5-6%.Έτσι θα ρθεί η περιπόθητη ανάπτυξη?
      Έχουν γίνει νέοι οργανισμοί στις δημόσιες υπηρεσίες για να διαπιστωθεί ποιοι περισσεύουν,ποιοι οργανισμοί έχουν ίδιο αντικείμενο με άλλους για να συγχωνευτούν,ποιοι δεν χρειάζονται για να καταργηθούν?
      Ο τρόπος που συζητούν για τις αλλαγές στο Δημόσιο είναι ίδιος μ΄αυτόν που δημιούργησαν όλο αυτό το τέρας της κομματοκρατίας, αναξιοκρατίας, ρουσφετιού,μίζας κ.α.
      Αλλά αφού έγιναν τόσες μειώσεις ,αυξήσεις φόρων,στάση πληρωμών απο το δημόσιο, γιατί το έλλειμμα συνεχίζει ν΄αυξάνεται?
      Προφανώς υπάρχουν άλλα αίτια, πιο σημαντικά ,πέραν των μισθών και συντάξεων.
      Ας μη λες λοιπόν 'ή εμείς 'η αυτοί'. Έτσι παίζεις το παιχνίδι τους για μια Ελλάδα χωρίς προοπτική , δικαιοσύνη, αξιοκρατία.Δημόσιος τομέας υπάρχει παντού στον κόσμο.Απλά, πρέπει το πολιτικό κατεστημένο απο τη μεταπολίτευση και δω, να καταλάβει ότι δεν μπορεί το δημόσιο να είναι βιλαέτι τους προς άγρα ψήφων, ρουσφετιών και οτιδήποτε άλλο.
      Δυναμικό υπάρχει.Ας το αφήσουν να δουλέψει.

    • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
      ΑποΜηχανηςΦτωχος @ ΣΠΥΡΟΣ 04/09/2011 01:01:00

      Είναι φανερό στον ψύχραιμο παρατηρητή πως ΔΕΝ είναι θέμα του δημόσιου τομέα. Τα νούμερα είναι ξεκάθαρα. Πέραν αυτού αυτό πού ονομάζουμε "σύστημα πασοκ", "σκληρός πυρήνας", η με όποιο άλλο προσωνύμιο, δυστυχώς ΔΕΝ αποτελείται αποκλειστικά από δημόσιους λειτουργούς. Μεγάλη μερίδα, ίσως μάλιστα η μεγαλύτερη πλέον, είναι οι λεγόμενοι "κρατικοδίαιτοι επιχηρηματίες". Συνήθως όταν συναντάμε αυτόν τον όρο το μυαλλό μας πάει στην επιχειρηματική ελίτ. Στην πραγματικότητα ο θηλασμός αυτός φτάνει μέχρι την μικρότερη επαρχιακή επιχείρηση και συγκροτεί ένα πλήθος κατά την ταπεινή μου αντίληψη αρκέτά πάνω απ' το 1.000.000.

  8. Γιαννης Π. avatar
    Γιαννης Π. 03/09/2011 16:46:21

    Και εμείς οι δεξιοί που μπηκαμε στο δημόσιο με το σπαθί μας με εξετάσεις και παλεύουμε καθε μερα με θεούς και δαίμονες, Σπύρο, τι φταίμε;; Εμείς αγωνιζόμαστε για να ακούγεται η φωνή της παραταξης στον ευρυτερο Δ.Τομέα και τα ακούμε κ από πάνω;Ποδιές κατουρημενες δεν προσκυνησαμε ποτέ!!! Για άλλους λοιπον οι προτροπές σου και ας έχουμε και ένα όριο...Στο κατω κατω της γραφής είμαστε οι μονοι που δεν φοροδιαδεύγουμε και οι πρωτοι που έχουμε πληρωσει το μάρμαρο της πασοκικής λεηλασίας!!!!!!!!

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Γιαννης Π. 03/09/2011 18:36:17

      Γιά λόγους δικαιοσύνης,θά πρέπει νά εξαιρεθούν από τήν εξόντωση τών
      δημοσίων υπαλλήλων όσοι αποδεδειγμέμανα εισήλθαν σάυτό μετά από
      εισιτήριες εξετάσεις,πχ αστυνομικοί δικαστικοί,διπλωματικοί κ.α.
      Οι υπόλοιποι παλαμακιστές στό καιάδα.....

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Γιαννης Π. 03/09/2011 18:40:09

      Σωστά τα λες, αλλά πρέπει και εσύ να συνηθήσεις σε κάτι πρωτόγνωρο...στη διαρκή αξιολόγηση...

      Αν, όπως λες, μπήκες με την αξία σου στο δημόσιο, θα ξαναμπείς οταν τεθεί θέμα απομάκρυνσής σου...

      Ο φαύλος, ο κομματικός, ο άσχετος, δεν θα μπορέσει να περάσει τις όποιες εξετάσεις..και όσο λιγότεροι φαύλοι μείνετε στο Δημόσιο τόσο θα σας υποστηρίζουμε περισσότερο και εμείς οι εκτός δημοσίου...

      • σχολιαστής avatar
        σχολιαστής @ Φακ Κωστας 03/09/2011 18:41:52

        Το χοντραίνεις, θα σε πουν νεοφιλελεύθερο και κακό άνθρωπο!

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ σχολιαστής 03/09/2011 18:55:44

          Θα εμφανιστεί σε λίγο ο Αυριανιστής και θα αρχίσει:
          μπλα μπλα....κοινωνικός αυτοματισμός....μπλα μπλα....κοινωνικός αυτοματισμός....μπλα...

          Ας είμαι κακός, σχολιαστή...με τα δικά σου λεφτά μπορώ να κάνω τον καλό...μου τα δίνεις?..και να μη στεναχωρήσω τα πλήθη των αραχτών που φωνάζουν για τις περικοπές..

          Όμως δεν μπορώ να μην εκνευριστώ, όταν θα δώ τα εκκαθαριστικά των νέων εισφορών (σε βεβαιωμένους και εξοφλημένους φόρους) μόνο και μόνο γιατί κάποιοι συνήθησαν την ακολουθία:

          κομματική οργάνωση->δημόσιο->τεμπελιά->απαιτήσεις...

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Φακ Κωστας 03/09/2011 19:02:47

            Για άλλη μια φορά την "πάτησα" καθώς μένει πρώτη επιλογή το "σχολιαστής", αλλά πέρα από αυτό ήταν καθαρά περιπαιχτικό το σχόλιο, συμφωνώ με την άποψή σου, απλά θα σε πουν σίγουρα απάνθρωπο νεοφιλελεύθερο που θίγει τα ιερά και όσια κεκτημένα δικαιώματα.
            Πες και κανένα "διοίκηση μέσω στόχων", "public management" , παραμονή στην εργασία βάσει αποτελεσμάτων και θα γίνει χαμός!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 04/09/2011 00:53:03

        Πάλι τα ίδια... χελλόοοου! Να το πούμε άλλη μια φορά;

        Σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν προαναγγελθεί, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΒΑΣΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΜΕΤΡΗΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΜΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΑΣΕΠ Η ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.

        Ειδικά λοιπόν στις "αξιολογήσεις" που γίνονταν επί τόσα χρόνια, αμφιβάλλεις ότι οι κομματάνθρωποι "φρόντιζαν" μεταξύ τους να βγαίνουν ΠΑΝΤΑ στην "αξιολόγηση" πάνω από όσους μπήκαν στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ, ακριβώς επειδή θεωρούσαν τους δεύτερους ως μια εν δυνάμει απειλή;

        Γι' αυτό λοιπόν, εδώ θα είμαστε και θα δεις το γέλιο που θα πέσει όταν, τελικά, στο δημόσιο θα μείνουν οι σκερβελέδες αφισσοκολλητές της δεκαετίας του '80. Αυτό το δημόσιο θέλετε εσείς οι κοινωνικοί αυτοματιστές, αυτό θα έχετε...

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 04/09/2011 02:48:27

          Ας βιώσουν λοιπόν την αδικία και οι άξιοι και μη κομματικοί ΔΥ και θα δεις ότι αυτοί θα γίνουν οι χειρότεροι διώκτες των πασόκων που θα έχουν παραμείνει στις υπηρεσίες...εξάλλου είναι και αυτοί συνυπεύθυνοι που δεν καταγγέλουν τους επίορκους συναδέλφους τους...

          Να γευτούν όλοι την αδικία των συνεχών επιβαρύνσεων του ΙΤ...ας γίνει διάχυση της αδικίας...δεν την αντέχουν μονίμως οι ίδιοι...

          Επίσης, να διευκρινισθεί ποιές υπηρεσίες χρειαζόμαστε..πχ.., αν οι δρόμοι ανήκουν στους Ιδιώτες που τους εκμεταλλεύονται, και χρηματοδοτούνται από τα διόδια ώστε να τους συντηρούν, για ποιό λόγο πληρώνουμε ΚΑΙ τέλη κυκλοφορίας?...αφού έχουν εκχωρηθεί δικαιώματα διαχείρησης έργων σε ΑΕ του δημοσίου και ΙΤ, για ποιό λόγο πρέπει να υπάρχουν οι υπάλληλοι του αντίστοιχου υπουργείου και οι κατά τόπους τεχνικές υπηρεσίες?...η πιθανότητα να είναι σωστοί υπάλληλοι και να έχουν εισαχθεί αξιοκρατικά, μας υποχρεώνει να τους πληρώνουμε ισόβια?...
          και άλλα τόσα παραδείγματα....

          • Εγώ avatar
            Εγώ @ Φακ Κωστας 04/09/2011 14:44:18

            Είσαι ένας ταλιμπάν τής χαιρεκακίας και του ελληνικού δόγματος "προτιμώ να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα παρά να αποκτήσω κι εγώ δική μου κατσίκα".

            Οι ΔΥ, ικανοί ή ανίκανοι, είναι οι μοναδικοί υπάλληλοι με αξιοπρεπείς μισθούς. Οι ΙΥ, με εξαίρεση τα μεγάλα στελέχη των πολυεθνικών, παίρνουν μισθούς Βουλγαρίας. Καταλαβαίνω την ενόχλησή τους και το ζόρι τους, αλλά πες μου... πότε διαδήλωσαν και πότε διαμαρτυρήθηκαν εναντίον των αθλίων συνθηκών εργασίας τους; Ποτέ! Συμπέρασμα; Ή είναι μοιρολατρικά ικανοποιημένοι ("δουλίτσα να υπάρχει κι έχει ο Θεός"), ή είναι υποταγμένα σκλαβάκια που φοβούνται να μιλήσουν - οπότε σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να κοιταχτούν, γιατί ένας φοβισμένος άνθρωπος δεν είναι ελεύθερος άνθρωπος.

            Μιλώντας για τον ΙΤ εν γένει, πιστεύεις ότι αδικείται στην Ελλάδα; Οι επιχειρήσεις πληρώνουν φορολογία 20% ενώ τα φυσικά πρόσωπα (π.χ. ΔΥ) 25-40%.
            Οι επιχειρηματίες περνούν ακόμη και τα έξοδα για σουπερμάρκετ στις επιχειρήσεις τους, οι οποίες με μαγειρεμένα στοιχεία κανονίζουν ώστε να μην πληρώνουν ούτε ένα ευρώ φόρο, παρά τον χαμηλό συντελεστή.

            Αν η Ελλάδα έχει δημοσιονομικό πρόβλημα, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι ασύδοτοι επιχειρηματίες του ΙΤ κάνουν Ο,ΤΙ τους καπνίσει, και εξασφαλίζουν μέσω της διαπλοκής (που μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο μια βδομάδα διακοπές στη Μύκονο όλα πληρωμένα, για κάποιο λιγούρο δημοσιογράφο) ασυλία.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Εγώ 04/09/2011 15:20:28

            "Εγώ",

            Οι ΙΥ δεν απεργούν γιατί κινδυνεύουν από απόλυση, δεν ζουν με αυτόματο πιλότο όπως εσύ.. απλό δεν είναι?

            Σε λίγο που θα ψάχνεις για δουλειά θα δεις τη γλύκα, και αν βρεις ίσως σέβεσαι περισσότερο τους εργαζομένους...γιατί η πλειοψηφία των ΔΥ δεν είναι εργαζόμενοι...

            Για τους επαγγελματίες, που κατά εσένα δεν πληρώνουν φόρους, σε καλώ στον αγγελικά πλασμένο και προνομιούχο χώρο τους...(αντί να ψάχνεις δουλειά μετά μπορείς να ανοίξεις τη δική σου επιχείρηση)...

            Όσο για τη φορολογία των ΔΥ όλος ο μισθός τους, και οι φόροι τους πληρώνονται από τους φόρους του ΙΤ...το 100%...οπότε όσο φόρο και να μας δίνουν, επιστρέφουν ένα μόνο μέρος αυτών που μας παίρνουν...

            Η έρημος έρχεται και για σένα...εμείς οι υπόλοιποι δειψάμε ήδη γιατί πίνετε από το δικό μας νερό...αλλά το νερό τελειώνει...

            Kαλή τύχη στα δύσκολα που έρχονται.. καλό θα ήταν να αρχίσει να σε ανησυχεί η απότομη διακοπή της μηνιαίας καταβολής του έστω και μειωμένου μισθού σου και να ετοιμάζεσαι για τη μετέπειτα επιβίωσή σου...

  9. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/09/2011 16:55:02

    ¨Πατέρα τους Ακούς¨ ;

    ¨Σήκω Αντρέα να τους δεις ¨ !

    Απόσπασμα :

    ¨ ...Κατά περίεργο τρόπο , η Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα ενεθάρρρυνε περισσότερο την ανάπτυξη και την κυριαρχία των πολυεθνικών εταιρειών που η βάση τους βρίσκεται στην Αμερική , παρά τις εταιρείες που έχουν τη βάση τους στην Ευρώπη...


    Οι δυνάμεις που κινητοποιήθηκαν από την Κοινή Αγορά φαίνονται να κινούν την Ευρώπη προς την κατεύθυνση που δεν έχει προβλεφτεί απ΄αυτούς που υπέγραψαν την Συνθήκη της Ρώμης ...


    Το κίνημα της συγχώνευσης σε συγκροτήματα στη Δυτική Ευρώπη , γίνεται εξ΄ολοκλήρου , είτε μέσα στα εθνικά σύνορα , είτε ανάμεσα στις ευρωπαϊκές και αμερικάνικες εταιρείες ...


    Όχι μόνο οι αμερικάνικες πολυεθνικές εταιρείες , που τώρα είναι καλά ριζωμένες στην Βρεταννία , αλλά και οι γερμανό - αμερικάνικοι δεσμοί στην ατομική ενέργεια , στην αεροπορία και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές - δεσμοί που προκύπτουν από μια σαφή αμερικάνικη στρατηγική 0 αποκλείουν αποτελεσματικά την πιθανότητα μιας γνήσιας δυτικοευρωπαϊκής απάντησης στην κυριαρχία των ΗΠΑ...¨
    """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    Από : Ανδρέας Παπανδρέου ¨ Ιμπεριαλισμός και Οικονομική Ανάπτυξη¨ , σελ. 42 - 43 , εκδόσεις ¨Νέα Σύνορα¨ , 1975...

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    Άχ , Πατέρα , που ήταν τα παιδιά σου όταν τα έγραφες αυτά ;


    Τα είχες παρατήσει , μόνα και απροστάτευτα , στην μαμά τους ; Τα άφησες να ¨αλητεύουν ¨ με πολυπολιτισμικές παρέες , χωρίς ¨να διαβάζουν τα μαθήματα τους ¨ , ασκώντας jogging με κολύμπι , ποδήλατο και χαζολογοτεχνικές αναζητήσεις ;

    Ήθελες πραγματικά Πατέρα να μας κυβερνήσουν , το πίστευες ;

    ANDREAS PAPANDREOU SPEECH - KARAMANLIS TRAPPED ! (English Subtitles) –

    Version για ¨Ομογενείς...¨

    http://www.youtube.com/watch?v=OMWOKw78oUs&feature=related

    Υ.Γ. Τώρα ξαναδιάβασε και αυτό :


    Απόσπασμα από λόγο του Α. Παπανδρέου στο Wuerzburg της Γερμανίας :

    http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?t=1532&sid=3509d769b0804066c3963cdbe4ddec09

    Βρε πως αλλάζουν οι καιροί , εγώ εδώ και Εσύ εκεί...

    http://www.youtube.com/watch?v=suXx2qnJgm8

    Από : http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?t=1553&sid=a73b1e2d8586b5b258388825e6693bb9

    Δική μου επίσης¨σημερινή ¨επετειακή¨- αφιέρωση :

    Kalogiannis - Protopsalti: I'll find you again in the orchards

    http://www.youtube.com/watch?v=0QXZm-qwYR0&feature=share
    ( με υπότιτλους στα αγγλικά )

  10. Εγώ avatar
    Εγώ 03/09/2011 17:10:36

    Αν είναι ο Γιώργος να εξαφανίσει αυτό το τριτοκοσμικό, φασιστικό καρκίνωμα που λέγεται ΠΑΣΟΚ, το κόμμα που κατέστρεψε την Ελλάδα, τότε Γιώργος και πάλι Γιώργος! Γιώργος και τα μυαλά στα κάγκελα!

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Εγώ 03/09/2011 18:25:19

      Συμφωνώ, αλλά ας μην τρέφουμε αυταπάτες...

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/09/2011 17:11:12

    Προτιμω να εξαφανισει ο Γιωργος το ΠΑΣΟΚ παρα το ΠΑΣΟΚ το Γιωργο.
    Να ξεκαθαρισω κατι ομως : προτιμω χιλιες φορες το ΠΑΣΟΚ απο δολοφονικες τρομοκρατικες κομμουνιστικες οργανωσεις οπως η 17Ν.
    Το ΠΑΣΟΚ της δεκαετιας του 80 κλονισε τη θεση της χωρας στη Δυση με τα καμωματα του και οι καταγγελιες της 17Ν οτι δηθεν το προτιμησαν οι Δυτικοι οφειλονται στο οτι αυτη η οργανωση σκοπευε να επαναλαβει τον εμφυλιο πολεμο.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορουσε επι ψυχρου πολεμου να τα σπασει με τη Δυση και να παραμεινει η Ελλαδα δημοκρατικη και δεν ηταν ετοιμο για το μεγαλο αλμα επιβολης δικτατοριας καθως ο στρατος ηταν δεξιος.
    Μετα το 1990 παρομοιο ζητημα δεν υπαρχει γιατι αλλαξε ο κοσμος.Οποιος αναλυει πραγματα και καταστασεις μετα το 1990 σα να ειμαστε στην εποχη που η Ρωσια ηταν κομμουνιστικη πεφτει εξω ειδικα για χωρες που η ορθοδοξια φερνει κοντα τη συντηρητικη παραταξη με τη μη κομμουνιστικη Ρωσια.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 03/09/2011 21:36:28

      ψυχραιμια, και ποιος σου είπε ότι διαφορετικά;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ψυχραιμια 03/09/2011 23:47:27

      Tσ, τσ, τσ, άκου τι συζητάμε τώρα!
      Ρε συνάδελφοι, η Βαρσοβία (του "Συμφώνου" ντέ !) είναι εδώ και 20 χρόνια πρωτεύουσα χώρας της ΕΕ και του ΝΑΤΟ και η κάποτε Εαμο-Βουλγαρία, "συμπαραστάτρια του αναρχοσυμμοριτισμού", έχει επίλεκτες δυνάμεις καταδρομέων στα περίχωρα της Καμπούλ, προσαρτημένες στην 7th Marines Division.
      Ως χώρα έχουμε χάσει απίστευτες συνέχειες, αλλά ακόμα συζητάμε σοβαρά, τι ραβασάκια έστελναν τα παλιά τα χρόνια, τα παπαδοπαίδια στη κωκοφυλλάδα του Τεγό!
      Είμαστε άξιοι της τύχης μας, αλλοίμονο.

    • GRArktos avatar
      GRArktos @ ψυχραιμια 04/09/2011 03:37:34

      "δολοφονικες τρομοκρατικες κομμουνιστικες"

      στα 3, πέτυχες μόνο το πρώτο

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 03/09/2011 17:55:14

    O ΓΑΠ εφαρμόζει πιστά την ιδεολογία του ΠΑΣΟΚ. Τα στοιχεία που συνέχουν αυτό το κόμμα από τη δεκαετία του 1980 είναι ο υλισμός, ο ατομισμός, η ανηθικότητα και ο ανθελληνισμός (όλα αυτά ταιριάζουν μεταξύ τους άλλωστε). Το ότι το ΠΑΣΟΚ δε μοιράζει πια δανεικό χρήμα όπως έκανε παλιότερα δε σημαίνει ότι άλλαξε ουσιαστικά. Ο σκοπός του ήταν να διαλύσει ύπουλα την ελληνική κοινωνία και αυτό κοντεύει να πετύχει. Δε φτιάχτηκε με γνώμονα το συμφέρον των Ελλήνων αλλά τα συμφέροντα της παγκοσμιοποίησης.

  13. Δεξιός avatar
    Δεξιός 03/09/2011 18:08:14

    Το καλύτερο είναι να εξαφανιστούν και οι δύο. Και να πάρουν μαζί τους κι όλα τα παρακλάδια του Βενιζελισμού που μας τρώει τα τελευταία 90 χρόνια....

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ Δεξιός 03/09/2011 18:50:58

      ΜΕ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ.90 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Δεξιός 03/09/2011 23:37:46

      Πολύ βραχεία μνήμη.
      Πολύ πιό πίσω ψάξτε, αδέλφια, για τη ρίζα του κακού: Όταν ο γερο-Θοδωρής πλακώθηκε με το μπαρμπα-Γιάννη.

  14. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 03/09/2011 18:13:05

    Μπράβο Προφήτη για το εύστοχο άρθρο σου! Τα έργα και οι ημέρες του ΠΑΣΟΚ, είναι γνωστά από το 81. Φαυλοκρατία , φασίζουσα νοοτροπία κομματικός στρατός με αντάλλαγμα θέση στο δημόσιο και κυρίως, απέχθεια και μίσος για την δεξιά . Ηξεραν τι έκαναν όταν 'πίστευαν' το ΓΑΠ το 2009.Και αυτός με τη σειρά του, ξέρει ότι βασιζόμενος στους χρήσιμους ηλίθιους και στα αντιδεξιά αντανακλαστικά τους ,θα μπορέσει να συνεχίσει. Το βάρος λοιπόν πέφτει σε όλους εμάς τους άλλους, που ούτε το ψηφίζουμε αλλά ούτε και μασάμε τις αηδίες τους. Προσωπικά ούτε η τύχη του ΓΑΠ με ενδιαφέρει, ούτε αν θα πάει στα σκουπίδια το 'κίνημα'.Εκει είναι η θέση και των δύο.Και αν περίσσευε το μυαλό, θα έπρεπε να πάρει κάτω από 20%. Εγώ πονάω για τη χώρα μου που είναι αλυσοδεμένη από ημιμαθείς κομπλεξικούς τεμπέληδες και από μια αδίστακτη ξενόδουλη συμμορία.

  15. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 03/09/2011 19:14:34

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΠΕΡΙΕΡΓΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΠΑΤΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΖΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΝΕΣΟΤΑ.

  16. Orestios avatar
    Orestios 03/09/2011 19:55:49

    Ο λόγος του Παπανδρέου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο καλύτερος φασιστικός λόγος, που έχει εκφωνηθεί.
    Τώρα ξέρουμε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ομογενες και όχι πολυσυλλεκτικό φασιστικό κόμμα

  17. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 03/09/2011 20:37:29

    Χμμμ.. κείμενο γραμμένο το 86...
    Τελικά υπήρξε τίποτα άλλο που να φόβισε το σύστημα εξάρτησης - υποτέλειας ;

  18. Παντελής avatar
    Παντελής 03/09/2011 20:42:00

    Και ποιος μας λέει ρε αδέρφια, ότι δεν ήταν το όλον σύστημα που έβαζε μια δολοφονική τρομοκρατική οργάνωση να λέει τις αλήθειες, ώστε ο απλός κόσμος να τις αποστρέφεται όπως ο διάολος το λιβάνι ;;

    • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
      ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ Παντελής 03/09/2011 20:52:12

      Ξέρεις πολλούς πράκτορες του συστήματος να έχουν φάει 4500 χρόνια φυλακή;

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 03/09/2011 23:32:45

    Μεταξύ μας αγαπητέ Προφήτη, προτιμώ ανεπιφύλακτα ο Γιώργος να εξαφανίσει το ΠΑΣΟΚ.
    Α πα πα, τόσες δεκαετίες κράτησε, με βροχές, χιόνια και τυφώνες, τόση πολιτική μακροβιότητα και ανθεκτικότητα πιά, καταντά σκάνδαλο.
    Κι αφού απέτυχε να το δαγκάσει θανάσιμα ο Κώστας ο Μήτσος κι ο Τάκης, κι αφού το ανέστησε με 3 εκλογές σε 5 τέρμινα ο Κωστάκης, άντε να δούμε τι μπορεί να κάνει ο Γιωργάκης.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 04/09/2011 00:56:53

      Και τι ακριβώς θα βάλει στη θέση του ΠΑΣΟΚ ο Γιωργάκης, Θείο; Τι θα προσθέσει στην κοινωνία;

      Ένα νεοφιλελεύθερο εξάμβλωμα που μόνο κατ' όνομα απέχει από τη "Δράση" και τη "ΔΥΣΗ";

  20. GRArktos avatar
    GRArktos 04/09/2011 03:38:58

    είναι δυνατόν να υπάρχει ακόμα ΠΑΣΟΚ;

  21. RoadRunner avatar
    RoadRunner 05/09/2011 01:42:34

    ..ολα μα ολα τα τσιτατα και συνθηματα του Παππανδρεα ειναι κλεμμενα απο λογους
    Αμερικανων προεδρων, απο τους μη προνομιουχους, τα περηφανα γηρατεια,το χρεος ..οπως ανεφερεται στο αρθρο κλπ.Ο ανθρωπος ηταν η προσωποποιηση της απατης.

  22. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 05/09/2011 18:52:48

    αληθεια αυτοι που ψηφισαν πασοκ στις εκλογες , ποσο προδομενοι μπορει να αισθανονται;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    αν καποιος ψηφισε, ας μας πει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.