#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2010 17:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αν σηκωθούμε όρθιοι δεν τους σώζει τίποτε



Τα πολύ σοβαρά επεισόδια που έγιναν για ακόμη μια φορά στο κέντρο της Αθήνας μπορεί να σημαίνουν πολλά στις ημέρες που ζούμε. Μπορεί οι κουκουλοφόροι που μετέτρεψαν το κέντρο σε πεδίο μάχης για ακόμη φορά να είναι στημένοι, βαλτοί, προβοκάτορες που βολεύουν τους εκάστοτε κυβερνώντες. Μπορεί, όμως και να είναι η αρχή μιας κοινωνικής αναταραχής για τα όσα δραματικά συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία. Κι όχι μόνο, διότι και στην Ιταλία γίνονται αυτές τις ώρες επεισόδια με δεκάδες τραυματίες και συλλήψεις. Επομένως, μάλλον συμβαίνει αυτό που γράφαμε εδώ και καιρό, ότι δηλαδή η οργή του κόσμου κάποτε θα ξεχειλίσει. Με ευθύνη της κυβέρνησης φυσικά όχι μόνο γιατί περνά ανάλγητα μέτρα με τις εντολές του ΔΝΤ αλλά και γιατί οδηγεί τη χώρα στην καταστροφή. Και μάλιστα χωρίς να εξηγεί στον κόσμο αν οι θυσίες του πιάνουν τόπο, αν θα δει άσπρη μέρα.



Είναι πολύ σημαντικό να ειπωθεί ότι οι καταστροφές και το κλίμα τρομοκρατίας που στήνεται κάθε φορά που γίνεται μια μεγαλειώδης διαδήλωση, έχουν κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.

Να αμαυρώσουν τις διαδηλώσεις, να τρομάξουν τον κόσμο για να μην ξανακατέβει στους δρόμους, να περάσουν στα Media την εικόνα της καταστροφής ώστε όλοι να ταυτίσουν την κοινωνική αντίδραση με τη βία. Παλιό το κόλπο, το έχουν χρησιμοποιήσει πολλές φορές οι κυβερνώντες. Οι μπαχαλάκηδες κάνουν την Αθήνα κόλαση κατά τη διάρκεια ή στο τέλος μιας διαδήλωσης εργαζομένων, και οι υπόλοιποι πολίτες λένε: «Καλύτερα να μη γίνονται πορείες».



Επικρατεί με λίγα λόγια ο νόμος του «νοικοκύρη», του «αγανακτισμένου πολίτη», ότι δηλαδή βολεύει περισσότερο την κυβέρνηση. Από τους αγανακτισμένους εμπόρους θα αντλήσει και πάλι ψήφους ενώ θα έχει καταφέρει να περάσει απίστευτα αντικοινωνικά μέτρα με την ελάχιστη δυνατή αντίσταση.

Διότι φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη κοινωνική πίεση θα είχαμε αν έβγαιναν στους δρόμους της Αθήνας 100-200 χιλιάδες κάθε μέρα χωρίς να γίνεται ούτε ένα επεισόδιο.



Η έκρηξη της λαϊκής οργής θα εντείνεται όσο η κυβέρνηση συνεχίζει τον ολισθηρό δρόμο της παράδοσης της χώρας στην τρόικα.

Δεν είναι όλος ο λαός τα ρετιρέ των ΔΕΚΟ ή του ιδιωτικού τομέα. Είναι και μεροκαματιάρηδες που δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα και το ενοίκιο του σπιτιού τους, το φροντιστήριο του παιδιού τους, το ίδιο τους το φαγητό. Και που βλέπουν ότι στην εποχή του Μνημονίου καλούνται να πληρώσουν αυτοί το μάρμαρο.

Ο κόσμος εδώ και καιρό στέλνει ένα μήνυμα, ότι η κοινωνία βράζει. Αν θα το πάρουν αυτό το μήνυμα όσοι κυβερνούν είναι άλλο θέμα. Το σίγουρο είναι ότι θα δούμε χειρότερα γιατί ο κόσμος έχει αρχίσει να ξυπνά, με λάθος ίσως τρόπο, αλλά ξυπνά.



Και καταλαβαίνει μια πολύ σημαντική φράση που έγραψε ο Προυντόν. «Οι μεγάλοι φαίνονται μεγάλοι γιατί εμείς είμαστε γονατιστοί».

Για να συμπληρώσουμε εμείς. Αν σηκωθούμε όρθιοι δεν τους σώζει τίποτε.

Fhoto MSNBC/ AP

ΣΧΟΛΙΑ

  1. A.M. avatar
    A.M. 15/12/2010 08:35:14

    ΔΕΝ σε θέλουν νεκρό!
    Οι νεκροί ούτε δουλεύουν σαν σκλάβοι ούτε καταναλώνουν τίποτε.
    Σε θέλουν ζωντανό, μικρό, φοβισμένο και ελεγχόμενο ανθρωπάκι.
    Για να τους δουλεύις και να κονομάνε
    για να καταναλώνεις όσα παρήγαγες και πάλι να κονομάνε.
    Μην τους φοβάσαι!
    Εξ άλλου τι νόημα έχει το να ζήσεις μια ζωή σαν σκλάβος;
    Χίλιες φορές να ζήσεις την μισή αλλά λεύτερος!
    Να ζήσεις σαν άνθρωπος, με αξιοπρέπεια και με το κεφάλι ψηλά.
    Χίλιες φορές!

  2. Tem avatar
    Tem 15/12/2010 08:37:52

    Καλό είναι να κατεβαίνουμε κάθε μέρα στους δρόμους. Αλλά δεν θα πετύχουμε τίποτα αν δεν πατήσουμε πρώτα τα γουρούνια τους μπάτσους που παρέχουν προστασία στα γουρούνια της πολιτικής. Ηθελα να ξέρω πόσα τους δίνουν για να τους προστατεύουν.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Tem 15/12/2010 22:06:58

      Δεν τους δίνουν πολλά. Οπότε μάλλον δεν τους προστατεύουν επειδή τους αρέσει. Αλλά επειδή έχουν διαταχθεί να το κάνουν. Ξέρεις η ανυπακοή σε εντολές ανωτέρων τιμωρείται αυστηρά. Και δεν είναι εποχή για αποταξίες. Αν ήσουν με στολή και περίμενες τις μολότωφ, με γυναίκα και παιδί στο σπίτι, είμαι σίγουρος ότι δεν θα ήσουν και πολύ πρόθυμος να τις φας στο κεφάλι. Οι αστυνομικοί δεν είναι το πρόβλημα. Οι εντολείς τους είναι.

  3. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/12/2010 17:22:54

    Και καταλαβαίνει μια πολύ σημαντική φράση που έγραψε ο Προυντόν. «Οι μεγάλοι φαίνονται μεγάλοι γιατί εμείς είμαστε γονατιστοί».

    Και οι μεγάλοι τι ακριβώς θα πάθουν αν κάψουμε την Αθήνα θα τους πιάσει φαγούρα στο δεξί η το αριστερό όρχι;

    Ήμαρτον με τα αριστεροπαπατζιλίκια που ποτίζετε τον κόσμο.

    • mymoodgm avatar
      mymoodgm @ Σοσιαληστής 15/12/2010 18:09:17

      εσυ είσαι νοικοκύρης! εσυ θα ξέρεις αυτό που είπε ο αριστεροπαπατζής Λουντέμης "αν είναι να χαθεί αυτός ο κόσμος θα χαθεί απο τους φρόνιμους, γιατι οι φρόνιμοι με την φρονιμάδα τους κάναν τους σκληρούς σκληρότερους". Το σφάξε με αγά μου ν αγιάσω εχεις στόχο, γι αυτό και αυτοαποκαλείσαι Σοσιαληστής, ληστεύεις αγιοσύνη!! Και δεν κατάλαβα μια Αθήνα όχι καμένη, ετσι όπως είναι απάνθρωπη και μίζερη, αλήθεια τι να την κάνεις? Χάρισμα τους στα μούτρα τα δικά τους που λέγαμε παιδιά.

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ mymoodgm 15/12/2010 18:53:31

        και μετά ήρθαν οι μέλισσες.

      • ΚΡΙΤΩΝ avatar
        ΚΡΙΤΩΝ @ mymoodgm 16/12/2010 08:30:22

        ....γιατί ασχολείσαι με το δωσίλογο γιουσουφάκι?

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ mymoodgm 16/12/2010 19:34:01

        Ο Δεκέμβρης δε σου έβαλε μυαλό εσένα. Δεν είναι κρίμα μαζί με τα ξερά να κάψεις και τα χλωρά;

  4. Misha avatar
    Misha 15/12/2010 17:27:12

    Παρακολούθησα όλες τις πορείες σε όλο το μήκος τους.
    Στις 11 που ανέβηκα ψιλοαπογοητεύτηκα.
    Μετά ο κόσμος πύκνωσε πολύ , ίσως και να ήταν περισσότερος από τις 5 Μάη.
    Στις αρχές έγινε μια πορεία συλλόγων πολυτέκνων από το Ζαππειο προς τη Βουλή.
    Ήταν αρκετοι με τα παιδάκια τους και πολύ οργισμένοι.
    Έγιναν και δηλώσεις εκπροσώπου στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων.
    Το ΚΚΕ στον κόσμο του.Ανέβηκε προς τη βουλή και έστριψε δεξιά προς Ζάππειο, χωρίς να σταθεί ούτε λεπτό μπροστά στο κυνοβολείο του ΔΝΤ.
    Η άλλη πορεία μόλις ξεμύτισε στο Συνταγμα , την υποδεχτηκαν με δακρυγόνα.
    Προηγηθηκε ο εμπρησμός ένος Τσερόκι και ενός Βαν μπροστα στο ξενοδοχείο Μ.Βρεττανία , εκεί που μένουν τα κτηνη της τρόικας.
    Οι μπάτσοι ήταν παντού, προκλητικότατοι και αδιστακτοι.
    Ο Χατζηδάκης έφαγε πολύ ξύλο από αυτά που έμαθα από αυτόπτη μάρτυρα ο οποίος κρατούσε και καποια λάφυρα από την επιθεση. Φωτογραφίες και βίντεο κυκλοφορουν στο διαδίκτυο.
    Αυτο που θέλω να σημειωσω ειναι πως ανεξαρτητα από τις πολιτικές τοποθετησεις των συγκεντρωμένων υπάρχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ ΘΥΜΟΣ, έκδηλος και διάχυτος σε όλες τις ηλικίες.
    Άκουσα μεγάλες γυναίκες να φωνάζουν «πάρτε τα όπλα και ξεσηκωθείτε », μεγάλα μπλοκ φωναζαν «χουντα,χουντα» και το πάνδημο «κλεφτες , κλέφτες» έχει γινει σημα κατατεθέν του αγωνα.
    Θα ανεβάσω φωτογραφίες και βίντεο αργότερα , όταν καλμάρω λίγο.

    • panos33 avatar
      panos33 @ Misha 15/12/2010 17:54:01

      φιλε misha ειμουν εκει και δεν ξερω αν ειδες πως στην μεγαλη βρετανια απ οπου και ξεκινησε ο "πολεμος"η πρωτη μολοτωφ εφυγε απο χερι ματατζη προς το πληθος(ειμουν στα 10 μετρα) και επειτα ξεκινησε ο πολεμος,ελπιζω αν ειδες την σκηνη να εχεις το βιντεο που θα καψει ,τουλαχιστον στην συνειδηση τους εναπωμειναντες υποστηρικτες του σαπιου καθεστωτος του πρωην πασοκ,.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Misha 15/12/2010 18:29:01

      Misha καλησπέρα

      Ήμουν εκεί. Συμφωνώ με ότι γράφεις. Έφαγα μπόλικο χημικό.
      Υπάρχει θυμός οργή και αγανάκτηση που δεν κρύβεται. Οι ματατζήδες ήταν όχι μόνο εχθρικοί, αλλά και φοβερά προκλητικοί.
      Έχει συνέχεια

  5. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 15/12/2010 17:44:55

    Καθε λαος εχει αυτο που του αξιζει

    Ολα αυτα ειναι σημαδια μιας εκφυλισμενης κοινωνιας που εξακολουθει να πιστευει σε ουτοπιες μαρξιστικου-αναρχικου τυπου και στο ρητο ''λεφτα υπαρχουν''.

    Ναι το πιστευουν γιατι εμαθαν να μην παραγουν τιποτα,να μην ρισκαρουν,να μην δημιουργουν,να μην δουλευουν και για ολα να φροντιζει το κρατος.

    Ολα τσαμπα λοιπον γιατι λεφτα υπαρχουν και θα υπαρχουν.

    Πως?

    Ας ειναι καλα ο δανεισμος και ολα γινονται!Απο δουλεια διοριζομαστε στο δημοσιο με βυσμα και οκ!

    Η τελευταια σοβιετικη χωρα της ευρωπης συνειδητοποιει το τελος του ελληνικου υπαρκτου σοσιαλισμου και αντιδρα απεγνωσμενα.

    Απο ολα αυτα οι μονοι που εχουν να κερδισουν κοσμο ειναι οι φασιστες της αριστερας που ονειρευονται ''μελιγαλαδες'' και εξολοθρευση των καπιταλιστων για να δημιουργηθει η ουτοπια που ονειρευονται.

    Η νεα δημοκρατια δεν εχει να κερδισει τιποτα ουτε και το υγιες κομματι της ελληνικης κοινωνιας.

    Ας το παρουν ορισμενοι χαμπαρι.Καποιοι πιστευουν ακραδαντα σε αναρχικες η κομμουνιστικες ουτοπιες και παντα θα δημιουργουν προβληματα στην χωρα οποιοσδηποτε και να κυβερνα.

    Να δειτε τι εχει να γινει σε περιπτωση που ερθει ο σαμαρας στην εξουσια.Καθε μερα θα καινε την αθηνα για να φυγει ο...φασιστας σαμαρας.

    Απo τωρα λενε αμα τους ρωτησεις οτι αμα γινει ο σαμαρας πρωθυπουργος καθε μερα θα καινε την πρωτευουσα!

    Οπως μου ειπε και ενας απο δαυτους ''ας κανει ο σαμαρας πως καταργει το ασυλο η απελαυνει λαθρομεταναστες και θα βλαστημησει την ωρα που εγινε πρωθυπουργος''.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Επαγρυπνών 15/12/2010 18:14:43

      Οι ζηλωτές της τυφλής βίας είναι αριθμητικά κοινωνική μειοψηφία.
      Αντιεξουσιαστές, αναρχοαυτόνομοι και λοιποί της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, που δικαιώνει ιδεολογικά τους βανδαλισμούς, είναι απελπιστικά λίγοι. Απλά, για να κάψεις την Αθήνα δεν χρειάζονται και πολλοί. Αρκούν δύο προυποθέσεις:
      -μερικές χιλιάδες(τόσοι είναι) αντιεξουσιαστών.
      -παράλυτο επιχειρησιακά και ιδεολογικά κράτος.(βλ. 12/2008).
      Το θέμα λοιπόν δεν είναι τι θα κάνουν αυτοί όταν έρθει ο Σαμαράς. Το θέμα είναι πως θα έρθει, υπό ποιές συνθήκες και ποιές καταστάσεις. Αν προλάβει(είναι ζητούμενο και πολύ δύσκολο)να καταστήσει τις ιδεές της μεσαίας τάξης, τις Κεντροδεξιές οπτικές κυρίαρχες και επικρατούσες στην κοινωνία τότε κανένας τραμπούκος του αντιεξουσιαστικού χώρου δεν θα μπορεί να σπάσει, να κάψει, να λεηλατήσει. Γιατί δεν θα έχει το ιδεολογικό νέφος, την αβεβαιότητα και την θολούρα της κοινωνίας να τον καλύπτει. Θα έχει την κοινωνία απέναντι.
      Σήμερα, δίπλα στους τραμπούκους των Εξαρχείων ήταν: πετσοκομένοι συνταξιούχοι, κακοπληρωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά και κηφήνες των ΔΕΚΟ. Οι πρώτες δύο κατηγορίες λχ βλέπουν στους τραμπουκισμούς μία εκδίκηση. Βλέπουν να δικαιώνεται η οργή τους, που όμως εκδηλώνεται με λάθος συνθήματα και εσφαλμένη στοχοποίηση(βλ. "να καεί, να καεί η Βουλή", "κλέφτες-κλέφτες" κλπ). Οι τελευταίοι, τα ρετιρέ των ΔΕΚΟ(δεν είναι όλοι, αλλά είναι αρκετοί ρετιρέ), πρέπει να χαμογελούσαν. Βρήκαν, μέσα στην γενική θολούρα, στην παραπληροφόρηση των ΜΜΕ απρόσμενα "συμμάχους". Οι αντιεξουσιαστές να υπερασπίζονται έμμεσα τους πιο ωφελημένους μιας φαύλης εξουσίας. Τους μισθωτούς (με άνω των 1400) των ΔΕΚΟ. Μύλος. Θέατρο παραλόγου.

      Ανάμεσα στα άλλα(που είναι πολλά και δύσκολα) ο Σαμαράς έχει να αντιπαλέψει και τον ανορθολογισμό της ελληνικής κοινωνίας, τον αποπροσανατολισμό, τον επελαύνοντα μηδενισμό. Αν τα καταφέρει κανένας αλήτης των Εξαρχείων δεν θα κινηθεί. Γιατί θα ξέρει πως έχει πλέον απεναντί του ένα Κράτος εθνικό, κοινωνικό, που ζορίζεται μεν αλλά που δεν τον κοροιδεύει, δεν τον εξαπατά και που περικόπτει το λίπος της εθνικής οικονομίας(ΔΕΚΟ και ευρύτερο Δημόσιο, που χρειάζεται συμμάζεμα) και όχι τους απλούς μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους δύσμοιρους ιδιωτικούς υπαλλήλους.

      • Επαγρυπνών avatar
        Επαγρυπνών @ Κώστας 15/12/2010 18:26:13

        Φιλε μου συμφωνω απολυτως με αυτα που λες!

        Μονο που το κρατος των κουκουλοφορων-αναρχικων-ουτοπιστων-μηδενιστων κλπ εχει την υποστηριξη κομματων (συριζα,ανταρσυα,οικολογοι κ.α),δημοσιογραφων (τριανταφυλλοπουλος και αλλοι),''καλλιτεχνων''(λαζοπουλος),διεθνους κεφαλαιου(σορος),πανεπιστημιακων,δικηγορων και πολλων αλλων.

        Αποτελουν κρατος εν κρατει και μαλιστα με επισημα συνορα (πανεπιστημιακο ασυλο).

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ Επαγρυπνών 15/12/2010 18:43:30

          Δεν διαφωνώ.
          Αλλά δες λχ το θέμα του ασύλου. Προνομιακός χώρος για τον Σαμαρά. Προσωπικά θεωρώ πως η κοινωνική πλειοψηφία που θα συμπαραταχθεί μαζί του στην κατάργησή του, δηλαδή στην διακοπή λειτουργίας του Πολυτεχνείου, της ΑΣΟΕ και της Παντείου ως στρατώνα τραμπούκων των Εξαρχείων και ως αποθήκη μολότωφ, θα είναι ευρύτατη. Μέχρι και ο αριστερός πανεπιστημιακός Πανούσης, που συνέταξε στην δεκαετία του 80 τον νόμο για το άσυλο και την λειτουργία των Πανεπιστημίων, ανοιχτά τάσσεται σήμερα υπέρ της κατάργησής του. Η θέση των κομμάτων μόλις το θέσει ο Σαμαράς; Να στην πω από τώρα:
          -ΠΑΣΟΚ: ό,τι το συμφέρει εκείνη τη στιγμή. Πχ αν ο Σαμαράς το φέρει ως θέμα αμέσως, με το ΠΑΣΟΚ προσφάτως ηττημένο θα συρθεί στο ναι. Αν το αργήσει, όπως λχ ο Καραμανλής, θα αρχίσει τον ενδημικό στο ΠΑΣΟΚ λαικισμό και θα αντιταχθεί.
          -ΚΚΕ: όχι με καταγγελία των "προβοκατόρων"('εχουν προαιώνιο μίσος με τους αναρχικούς)
          -ΣΥΡΙΖΑ: όχι και η γνωστή ρητορεία θα ακολουθήσει...
          -ΛΑΟΣ κ Ντοροκόμμα: ναι...

          Και ρωτάω: ποιόν νοιάζει τι λένε τα κόμματα; Μήπως περιμένει κανείς σοβαρός άνθρωπος να ακούσει την Ντόρα ή τον Συριζα για να πάρει ακολούθως θέση στο θέμα της κατάργησης του ασύλου; Ας έχει κερδίσει την ιδεολογική μάχη ο Σαμαράς, ας έχει πείσει την κοινωνία(που στο συγκεκριμένο θέμα είνι ήδη μισοπεπεισμένη) και μετά κανένα γκρουπούσκουλο των Εξαρχείων δεν θα κινηθεί με αξιώσεις.
          Γι'αυτό λέω βρίσκουν παράλυτο ιδεολογικά Κράτος και κάνουν... Το Κράτος που πρέπει να φτιάξει ο Σαμαράς(δίκαιο, κοινωνικό και εθνικό)θα τους συντρίψει, με την Κοινωνία δίπλα του.

          • Επαγρυπνών avatar
            Επαγρυπνών @ Κώστας 15/12/2010 18:58:03

            Ερωτηση

            Πες οτι ψηφιζεται στην βουλη η καταργηση του ασυλου.

            Οι ακροαριστεροι που εχουν κανει το πανεπιστημιο εδρα τους νομιζεις πως θα παραδωσουν τα οπλα και θα αποχωρησουν απο τους υπο καταληψη πανεπιστημιακους χωρους?

            Οπως λενε και οι ιδιοι ''πρωτα θα καψουμε το πανεπιστημιο και μετα θα φυγουμε''.

            Δεν τους ενδιαφερει ουτε η κοινη γνωμη ουτε αναγνωριζουν το πολιτευμα της χωρας.

            Στο αριστοτελειο πανεπιστημιο υπαρχουν πολλοι χωροι υπο καταληψη οπου μαλιστα οι ''ενοικοι'' τους καινε ρευμα μερα-νυχτα και το πληρωνεις εσυ εγω και ολη η κοινωνια.

            Οι χωροι αυτοι αντι να ειναι βιβλιοθηκες η αιθουσες διδασκαλιας ειναι τεκεδες και γιαφκες οπλισμου.

            Για ολα αυτα τα ''κεκτημενα'' ειναι ικανοι να φτασουν στα ακρα.

            Γιαυτο και αμφιβαλω οτι ο σαμαρας θα μπορεσει να καταργησει το ασυλο.Το εγχειρημα θα εχει νεκρους και η κυβερνηση του θα υποστει συντριπτικο καταγμα.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Κώστας 15/12/2010 19:35:55

            Συμφωνώ στην περιγραφή της παρούσας κατάστασης.
            Διαφωνώ στην υποθετική έκβασης του μέλλοντος, υπό τις προυποθέσεις που έθεσα παραπάνω. Αν έχει την κοινωνία μαζί του, τότε θα είναι απλά ένα(θές δύσκολο;) επιχειρησιακό εγχείρημα με τις ιδιαιτερότητες που περιγράφεις, αλλά θα ξεριζωθούν από τα ΑΕΙ οι βάνδαλοι. Αν δεν έχει κάνει ιδεολογική δουλειά, θα την πατήσει όπως περιγράφεις.
            Ενα Κράτος όταν έχει το Δίκαιο με το μέρος του και όταν το δίκιο του το έχει επικοινωνήσει με τους πολίτες είναι πανίσχυρο. Δες λχ πως καθάρισε την Νέα Υόρκη από την μικροεγκληματικότητα,προ ετών,ο Τζουλιάνι. Όλοι το θεωρούσαν αδύνατο.Τα κατάφερε με την κοινωνία σύμμαχο και τον ψευτοπροοδευτικό εσμό πολιτικά αποξενωμένο από τα θέλω των πολιτών.

          • man8os avatar
            man8os @ Κώστας 15/12/2010 22:38:38

            Ας υπαρξουν νεκροι. Κανενα προβλημα. Ας πεθανουν μερικοι παρακρατικοι αναρχικοι. Πανω απο ολα η πατριδα.

          • pizza avatar
            pizza @ man8os 16/12/2010 01:38:34

            Αν πεθανουν αυτοι που λες θα τους βγαλουν ηρωες και θα κανουν πορεια καθε χρονο στην επετειο

      • MatrixRevolutionEra avatar
        MatrixRevolutionEra @ Κώστας 15/12/2010 19:27:58

        Συμφωνώ κυρίως με την τελευταία παράγραφο. Οι τραμπούκοι δεν θα αντέξουν ούτε δευτερόλεπτο σε μια τέτοια κατάσταση. Θα εξαφανιστούν σε μια νύχτα, μαζί με τους λάθρο, τους κλέφτες, τα λαμόγια...κτλ

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Κώστας 16/12/2010 10:26:49

        Το να κερδηθεί ιδεολογικά το παιχνίδι από την Κεντροδεξιά μετα από δεκαετίες αριστερής πλύσης εγκεφάλου είναι εξαιρετικά δύσκολο. Θυμάμαι ότι από μαθητής, δεκαετία '80, η ίδια πλύση εγκεφάλου μας γινόταν από αριστερούς και πασόκους καθηγητές (τότε το ΠΑΣΟΚ υποστήριζε και το ανατολικό μπλοκ, ακόμα και την Αλβανία του Εμβέρ Χότζα).
        Οταν ανέβει ο Σαμαράς στην εξουσία η Αθήνα θα καεί 5 φορές περισσότερες από τώρα και να μην σας πω ότι μερικοί "αντιμνημονιακοί" σχολιαστές εδώ μέσα θα επιδοκιμάζουν το κάψιμο.
        Εχουν τη μία παραδοσιακή φάλαγγα, τους αριστεριστές και μπαχαλάκηδες, τώρα έχουν και την άλλη φάλαγγα, τους λαθροταλιμπάν, έχουν και τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ που είναι η επίσημη γέφυρα ανάμεσα στους δύο φαινομενικά ασύμβατους αυτούς χώρους (άθεοι αναρχοαριστεριστές από τη μια, θρησκόληπτοι αγράμματοι φανατίκλες από την άλλη).
        Αν η ΝΔ δεν αποφασίσει, με το που ανεβεί στην εξουσία, να περάσει με ρυθμούς πολυβόλου μέτρα όπως:
        1. Κατάργηση ασύλου (εν μιά νυκτί)
        2. Σκούπα και απελάσεις λάθρων, τρομοκράτησή τους με κάθε νόμιμο και νομιμοφανές μέσο με σκοπό τον εξαναγκασμό τους σε φυγή,
        και δεν είναι αποφασισμένη να χρησιμοποιήσει την αστυνομία εναντίον των μπαχαλάκηδων και των λαρθοταλιμπάν που θα υποκινηθούν να κατεβούν στους δρόμους, όχι με δακρυγόνα και βλεκείες, αλλά με αντλίες νερού (άντε να κυκλοφορείς λούτσα μέσα στον Δεκέμβρη στους δρόμους...),
        θα το χάσει το παιχνίδι από την πρώτη μέρα.
        Η Ελλάδα χρειάζεται θεραπεία σοκ. Ο Παπανδρέου το έχει καταλάβει καλά και αυτό εφαρμόζει. Η ΝΔ πρέπει να το εφαρμόσει προς την κατεύθυνση μιας συντηρητικής επανάστασης.
        Αν δεν γίνει αυτό, θα γίνουμε οριστικά η χωματερή και ο σκουπιδοτενεκές της Ευρώπης, της Ασίας και της Αφρικής. Αυτό δηλ. που θέλουν οι διάφοροι αριστερούληδες και μέχρι σε ένα βαθμό το κατόρθωσαν.

        • sakis avatar
          sakis @ ΒΙΣ 16/12/2010 23:28:54

          +100

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Κώστας 16/12/2010 19:38:26

        Καλύτερη περιγραφή δε θα μπορούσα να κάνω.
        +1 από μένα.

  6. Rotarmist avatar
    Rotarmist 15/12/2010 17:49:44

    " Μπορεί οι κουκουλοφόροι που μετέτρεψαν το κέντρο σε πεδίο μάχης για ακόμη φορά να είναι στημένοι, βαλτοί, προβοκάτορες που βολεύουν τους εκάστοτε κυβερνώντες."
    Δηλαδη αν ισχυει αυτο τοτε και τα Δεκεμβριανα βολευαν την κυβερνηση της Ν.Δ υου Κ.Κ;
    Ετσι φιλε μου δεν ποδηγετειται το λαικο κινημα. Αν μια ζωη ολα ειναι προβοκατσια τοτε και η Βουλη δεν ειναι προβοκατσια;

  7. ataktos avatar
    ataktos 15/12/2010 17:49:56

    και η κοινωνία πρέπει επιτέλους να ζητήσει τους ένοχους

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/12/2010 17:51:47

    ....τα επεισόδια δεν είναι νομίζω η είδηση σήμερα.
    Τα επεισόδια ήταν κατά τη γνώμη μου αναμενόμενα, από τους γνωστούς αγνώστους, επειδή είχε κόσμο. (...αλήθεια που ήταν οι "αντιεξουσιαστές και επαναστάτες" του φραπέ τις προηγούμενες ημέρες; ξεκουράζονταν στην / με την εξουσία; και πριν φωνάζουν κάποιοι Υπουργός το είχε πει...)
    Τα επεισόδια με τα "σπασίματα" έγιναν για να μην κατέβει περισσότερος κόσμος την επόμενη φορά.
    Αλλά θα κατέβει. Θα κατέβει γιατί υπάρχει κόσμος όχι στα όρια αλλά βουτηγμένος στην εξαθλίωση στην ανέχεια και στη φτώχεια.Κόσμος δίχως αύριο που κάθε ημέρα γίνεται περισσότερος.
    Κόσμος που κοιμάται στο δρόμο, δεν έχει όχι να πληρώσει λογαριασμούς αλλά να φάει και είναι οργισμένος. Όχι απλά οργισμένος, εξαγριωμένος γιατί δεν υπάρχει, δεν διαφαίνεται διέξοδος. (κάθε ημέρα που πάω δουλειά και περπατώ στο κέντρο νέος κόσμος, νέες φάτσες κοιμάται στο πεζοδρόμιο.Ας περπατήσει κάποιος πριν τις 07. 00 στο "ιστορικό κέντρο" ή ας πάει στα συσσίτια...)
    Σήμερα λοιπόν που είχε κόσμο έπρεπε να σπάσουν τζάμια και να καούν ΙΧ και μηχανές για να αμαυρωθεί η πορεία από τα στρατευμένα κουτορνίθια του φραπέ.
    Σήμερα όμως υπήρχε και κάτι άλλο. Θυμός μεγάλος θυμός που τον ένιωθες στις φωνές και τον διάβαζες στα μάτια. Ο κόσμος τα "έχει πάρει". Η επίθεση πχ στον
    Χατζηδάκη δεν έγινε από κουκουλουφόρους, όπως και παλαιότερα στον Κακλαμάνη.Μπορεί οι πολιτικοί να σχεδιάζουν και να κάνουν πολιτική αλλά δεν μπορούν πλέον να περπατήσουν ελεύθερα στο δρόμο. Μόνο στα κομματικά ακροατήρια. Γιατί ο κόσμος έχει συσσωρεύσει οργή και η λέξη πολιτικός λειτουργεί ως κόκκινο πανί.
    Δεν βλέπει διέξοδο, δεν βλέπει προοπτική και το σήμερα όχι το αύριο είναι ζοφερό.
    Και αυτό είναι το επικίνδυνο. Γατί οι εκρήξεις οργής είναι ανεξέλεγκτες. Μπορούμε να γράφουμε ότι θέλουμε εδώ ή να υποστηρίζουμε οτιδήποτε. Καταδικάζω τη βία, γιατί δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσο υποτίθεται ότι λύνει, αλλά αμφιβάλλει κανείς ότι αν ο κόσμος έμπαινε στη Βουλή θα έκανε τα ίδια στους 300; Φαντάζεται πχ κάποιος η επόμενη πορεία να συναντήσει κανένα Πάγκαλο;
    Οι πολιτικοί μας λοιπόν έχουν φτάσει στο σημείο να διαγράφουν τα όνειρα του κόσμου, να παραδίδουν το αύριο στον εργασιακό Μεσαίωνα και να ρίχνουν το σήμερα στις αλυσίδες της οικονομικής δουλείας.
    Και όταν ρώτησα κάποιον γιατί επιτέθηκε στον Χατζηδάκη, ξέρετε ποια ήταν η απάντησή του; Ότι ντρέπεται, ντρέπεται γιατί απολύθηκε τη Δευτέρα και δεν μπορούσε να πάρει δώρο στην κορούλα του για τις γιορτές. Ένας άνθρωπος 40+ που η οργή του έψαχνε εχθρό και το αδιέξοδό του βρίσκει δρόμο στη βία. Που μπορεί κιόλας να έλεγε και ψέματα, αλλά αυτό ήταν το πνεύμα της πορείας. Οργή.
    Και μιλούν οι πολιτικοί μας: για διαφάνεια, για μαχαίρια και κόκαλα, για αναθεώρηση του Συντάγματος κλπ ενώ κάθε Μαντέλης που ομολογεί ότι τα πήρε και κάθε Τσουκάτος που ομολογεί ότι τα πήγε είναι ελεύθεροι.Και το κάθε παιδί μας θα πρέπει να δουλεύει έως στα 65+ για 720 €. Ο κάθε γονιός μας να ζητάει βοήθεια στα 75+ γιατί "είναι υπεύθυνος" και του κόπηκε το δώρο και η σύνταξη. Και εμείς να κοιτάμε και η οργή να συσσωρεύεται. Και η έκρηξη να είναι σποραδική αλλά να θεριεύει.
    Αν οι βολεμένοι εκπρόσωποί μας δεν ανοίξουν τα μάτια τους, δεν ακούσουν και δεν δουν, τότε τα χειρότερα έρχονται.
    Δεν μπορεί να νομοθετούν τον "εξορθολογισμό" της σωτηρίας και να πετούν τη χώρα στον Καιάδα της οικονομικής εξάρτησης.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ο Ιθαγενής 15/12/2010 18:07:02

      Δεν έχεις άδικο.
      Σήμερα η κυβέρνηση κατάφερε να συσπειρώσει περισσότερο τον αγανακτισμένο κόσμο, που βιώνει στο πετσί του την αποτυχημένη πολιτική του κυρίου ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Ο Ιθαγενής 15/12/2010 18:24:26

      Απόλυτα σωστός.
      Η πείνα και η εξαθλίωση αφαιρούν και αξιοπρέπεια και καθωσπρεπεισμούς.
      Θα πέσει το ξύλο της αρκούδας επι δικαίων και αδίκων.
      Να δω τους πολιτικούς τα Χριστούγεννα στα χωριά τους τι θα λένε και πως θα τρέχουν!

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Ο Ιθαγενής 15/12/2010 19:27:47

      Ιθαγενή είμαι μαζί σου

  9. GSV avatar
    GSV 15/12/2010 17:53:34

    Η υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο!!

    Οργισμενος λαος στους δρομους να αναζητα το δικιο του ενω ενα μηνα πριν εδινε ψηφο εμπιστοσυνης στη κυβερνηση!!! Και η μεγαλυτερη ανωμαλια ειναι οτι θα το ξαναπραξει στις επομενες εκλογες!!!!

    Οργισμενος λαος στους δρομους οταν πριν ενα μηνα το 50 % των ελληνων δεν ασκησε το εκλογικο του δικαιωμα!! Υποδουλωθηκε απο μονος του!!! Παρατησε το οπλο του και κρυφτηκε!

    Οργισμενος λαος στους δρομους !!!Ποσοι απο αυτους που διαδηλωνουν διοριστικαν αξιοκρατικα? Ποσοι απο αυτους εχουν το θαρρος να παραδεχτουν οτι ειναι το ιδιο σκ..τα. Πως μπορει ο εργαζομενος να συνδικαλιζεται εφοσον τα συνδικατα ειναι οργανα των κομματων? Τι αρρωστια ειναι αυτη!!!

    Προβατα, προβατα, προβατα!! Και τα προβατα βελαζουν εαν τα βγαλεις σε πορεια!! Αυτοι που ξυπνανε και θελουν να αλλαξουν τη μοιρα τους το κανουν με τη ψηφο τους και οχι με φωνες!!!!

    Αλλα εδω θα ειμαστε και θα τα ξαναλεμε στις επομενες εκλογες. Ο κοσμος στο δρομο να μεθαει τον ηλιο για να μπει στο ματι του γα..μενου Νεοδημοκρατη γειτονα!!!

    Ολυμπιακος-Παναθηναικος!!! Αυτο ειναι το πολιτικο γιγνεσθαι της Ελλαδος. Δεν υπαρχουν πολιτες, απλως φανατισμενοι οπαδοι!!!!

    Ρε ποιος τη χεζει την Ελλαδα, το κομμα μου να βγει πρωτο για να σκασουν οι οχθροι!!

    Μποχα παντου!! Απο πανω μεχρι κατω!! Χρονια και χρονια τωρα ακουμε το ιδιο παραμυθι. Ξυπνησε ο κοσμος και διαδηλωνει, στις εκλογες ομως παλι τα ιδια βλεπουμε!!!

    Ωρες ωρες σκεφτομαι οτι μας αξιζει αυτο που παθαινουμε, διοτι σε αυτη τη χωρα δυσκολα να βρεις ελληνες πλεον, εχει γεμισει απο μαλακες!!!

    Κλεινω με ενα κομματι απο τη πολιτεια του Πλατωνα,

    Το αγαθό της Δημοκρατίας είναι η ελευθερία και η υπερβολή της οδηγεί στη τυραννίδα. Αν κάποιοι άρχοντες δεν αφήνουν μεγάλη ελευθερία, η πολιτεία θα τους τιμωρεί· αν ορισμένοι άρχοντες συμπεριφέρονται σαν αρχόμενοι και ορισμένοι αρχόμενοι ως... άρχοντες, η πολιτεία τους επαινεί. Έτσι η τάση για ελευθερία θα ξεπερνά κάθε όριο και θα γίνεται αναρχία. Ο πατέρας είναι ίσος με το γιο, ο δάσκαλος με το μαθητή, ο μέτοικος με τον πολίτη και τον ξένο κ.ο.κ. «Κατά τον αφέντη και ο δούλος». Με αυτόν τον τρόπο η παραμικρή υποψία ότι κάποιος καταπιέζεται θα οδηγεί σε αγανάκτηση και μη-ανοχή. Καταλήγει λοιπόν κάποιος να μη δίνει σημασία ούτε σε νόμους, ούτε σε κυβερνήτες στο όνομα πάντα της ελευθερίας. Και καθώς κάθε υπερβολή γυρίζει στο τελείως αντίθετό της, η υπερβολική ελευθερία θα γυρίσει σε υπερβολική δουλειά, όπου έχει τη βάση της το επόμενο και τελευταίο πολίτευμα, η τυραννία!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ GSV 15/12/2010 17:59:46

      Δεν καταλαβαίνεις κάτι.
      Προσωπικά στις δημοτικές πήγα να καταψηφίσω το μνημόνιο.
      Και;
      Η πλειοψηφία όμως θεωρεί πλέον όλους το ίδιο. Μας αρέσει δεν μας αρέσει. Είναι δεν είναι. Η αποχή δεν είναι άλλοθι ή αποδοχή. Είναι η βουβή οργή. Η σημερινή επίθεση είναι η έκρηξη της οργής. Οι αψιμαχίες πριν την μάχη. Τα προεόρτια.
      Η κοινωνία αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς έχει κρεμάσει την ταμπέλα "ίδιοι" στους πολιτικούς.

      ΥΓ

      μόνο ένας πολιτικός που θα καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση άμεσης απεμπλοκής από το μνημόνιο διώχνοντας και θυσιάζοντας και δικούς του ενόχους θα επιβιώσει. Οι υπόλοιποι θα ψυχορραγούν και θα είναι οι καταλληλότεροι της μειοψηφίας: του εκλογικού σώματος.

      • GSV avatar
        GSV @ Ο Ιθαγενής 15/12/2010 18:03:20

        παω στοιχημα φιλε μου οτι θα απογοητευτεις στο τελος !!! ξερεις ποσες φορες εχουμε ακουσει οτι ο κοσμος ειναι οργισμενος δεν αντεχει αλλο θα επαναστατησει? Εχω χασει το λογαριασμο!!

        Δεν αλλαξε και τιποτα η πελατιακη σχεση καλα κρατει!!!
        Θα ηθελα να σε ρωτησω κατι! Εαν ειχαμε εκλογες σε ένα μηνα απο τωρα ποιο πιστευεις οτι θα ηταν το αποτελεσμα?

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ GSV 15/12/2010 18:11:41

          Μα ποτέ δεν μου άρεσαν οι "επαναστάσεις". Πάντα προτιμούσα τις μεταρρυθμίσεις, την πρόοδο επειδή δεν μπορώ τη βία.
          Η επανάσταση όπως εσύ την εννοείς δεν γίνεται γιατί δεν υπάρχει εκφραστής. Αν δοθεί φωνή στην οργή τότε βλέπουμε. Μέχρι τότε οι πολιτικοί μας θα μαζεύουν τη μειοψηφία της κοινωνίας και θα έχουμε σποραδικές εκρήξεις βίας. Αυτή τη χώρα θέλουμε;
          ή λύση και προοπτική;
          ή για να σου το πω απλούστερα είμαι ΝΔ, πρέπει δηλαδή επειδή απέναντί μου είναι " ο στοχαστής" να χειροκροτώ τον Πάκη και τον Αντώναρο;
          Λύση με στόχο, δράσεις, βήματα κόστος.
          Με απλά λόγια στο λαό για το λαό.
          Αν δεν έχεις μαζί σου όχι την ανοχή αλλά την αποδοχή της κοινωνίας απλά θα είσαι ο επόμενος καταλληλότερος.
          Θα είμαστε η επόμενη κυβέρνηση με τα ίδια στελέχη. Εκτός αν κάποιος πιστεύει ότι ο κάθε Σαμαράς πχ θα είναι ο πανταχού παρών. Τα κόμματα έχουν εκφυλιστεί όχι επειδή γέρασαν αλλά από τη λειτουργία των καρεκλών τους και ο κάθε καημένος που προσπαθεί βρίσκει μπροστά του τον τοίχο των καρεκλών.

          • GSV avatar
            GSV @ Ο Ιθαγενής 15/12/2010 18:17:08

            Ο Κ. Σαμαρας δεν εχει καμια ελπιδα εαν δεν παρει σκουπα και φαρασι για να ξεβρωμισει το κομμα του!!! Να κοιταξει και κατω απο το χαλι γιατι και εκει κρυβεται βρωμια !!!

            Οσο για την επανασταση, πιστευω στην επανασταση του τροπου σκεψης!! Πρεπει να ξαναβρει ο ελληνας τα ιδανικα και τις αξιες του!! Αμερικανοποιουμαστε επικινδυνα!!

      • GSV avatar
        GSV @ Ο Ιθαγενής 15/12/2010 18:08:51

        το κακο ειναι οτι εισαι απο τους ελαχιστους που πηγαν να καταψηφισουν το μνημονιο!! Η αποχη δεν εχει συνταγματικο και νομικο νοημα!! Η κυβερνηση παντα θα τη μεταφραζει οπως τη συμφερει! Με λιγα λογια ο κοσμος αποδεχεται τα μετρα μας. Και να την επομενη μερα ο Κ. Στρος Καν να μεταφραζει και αυτος τα αποτελεσματα με βαση το συμφερον του!!!

        Ειμαστε μεγαλα κοροιδα φιλε μου!! Προτιμαμε να πολεμαμε με πετρες και ξυλα παρα με το δυνατο μας οπλο που ειναι η ψηφος.

        Ξερεις ποσοι απο αυτους που φωναζουν σημερα στις επομενες εκλογες θα κουνανε σημαιες!!!!

        Επανασταση με πετρες και φωνες δεν πετυχε καμια!! Η επανασταση απαιτει ιδεωδη, ιδανικα!! Και εμεις δεν εχουμε!! Ειμαστε παρτακιδες!!!

    • L@L@S avatar
      L@L@S @ GSV 15/12/2010 18:18:34

      Η εκλογες δεν μπορουν να αλλαξουν τιποτα Αυτος ειναι και ο λογος που γινονται !

      • pizza avatar
        pizza @ L@L@S 16/12/2010 01:47:52

        Αλλαζουν αν παει ο κοσμος να ψηφιση. Οταν υπαρχει τετοια αποχη, τοτε πανε μονον οι δικοι τους και τους βγαζουν κυβερνηση. Ποτε θα βγη καποιος σ'αυτη τη χωρα πρωθυπουργος που να βαλη μια σειρα και να κοψη τους εργατοπατερες. Ολοι αυτοι που μπηκαν με μεσο γιατι το ενα κομα η το αλλο τους φροντησε, η οι εργατοπατερες των ΔΕΚΟ και της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ φροντησαν να καλοφανε και μας λενε οτι απεργουν για το καλο του Ελληνικου λαου πρεπει να φυγουν. Αρκετα εφαγαν.

  10. Dragon avatar
    Dragon 15/12/2010 18:00:00

    Μεγάλες οι σημερινές συγκεντρώσεις. Και οι 2 είχαν πολύ κόσμο.Έχω την αίσθηση, όμως, ότι ήταν μικρότερες από της 5ης Μαΐου (για αυτό είχαμε μόνο επεισόδια και όχι νεκρούς). Οι αστυνομικοί είχαν παραταχθεί μπροστά από τη Βουλή από τις 13 που έφθασε το ΠΑΜΕ. Τα επεισόδια έγιναν ξεκάθαρα για να μην μείνει κόσμος στο Σύνταγμα. Αυτό φάνηκε και από το γεγονός ότι δεν υπήρξε κλιμάκωση. Ούτε πολλά σπασίματα.
    Οι κουκουλοφόροι πρέπει να αποβάλλονται από τις πορείες. Πόσο πιο επιτυχημένη θα ήταν η απεργία αν είχαμε μείνει 5-6 ώρες ειρηνικά έξω από τη Βουλή;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Dragon 15/12/2010 18:16:54

      Δεν θα έμενε κόσμος έξω από τη Βουλη ειρηνικά. Τώρα με το δικό σου σχόλιο, αρχίζω να πιάνω το γενικό νόημα. Στόχος της αστυνομίας ήταν να μην μείνει ο κόσμος έξω από τη Βουλή. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι είχαν δει τα μπλογκς που είχαν σαν στόχο "αυτή τη φορά" να καταλάβει ο κόσμος τη Βουλή. Δεν λέω ότι θα το κατάφερναν ή, έστω, ότι θα το επιχειρούσαν, αλλά το καθεστώς προφανώς είπε να μην το ρισκάρει και έβαλε την αστυνομία να διαλύσει τη συγκέντρωση και να αποτρέψει κατάληψη της Βουλής.

      Έτσι εξηγούνται πολλά, και η δράση των κουκουλοφόρων-προβοκατόρων και το ότι το ΠΑΜΕ (που προφανώς κατάλαβε τι παίζεται) την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια (σε περίπτωση βροχής, η επανάσταση θα γίνει στον κλειστό χώρο, που λέγαμε και χθες).

      Είναι ένα ερώτημα, ως πότε θα τα καταφέρνει η κυβέρνηση. Προς το παρόν η αστυνομία υπακούει ακόμη στις εντολές της. Το κρίσιμο θα είναι όταν η αστυνομία αρχίσει να είναι απείθαρχη. Εκεί, ή θα φέρουν "ευρωαστυνομία" ή θα ξεσπάσει εμφύλιος, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

      Ο Θεός βοηθός, αδέρφια...

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Επώνυμος 15/12/2010 18:31:00

        Σωστός

      • Dragon avatar
        Dragon @ Επώνυμος 15/12/2010 18:52:10

        Στις 5 Μαϊού στο μνημείο του "Άγνωστου Στρατιώτη" δεν υπήρχαν αστυνομικοί ήταν όλοι στο προαύλιο της Βουλής. Τότε το ΠΑΜΕ είχε σταθεί έξω από τη Βουλή και η περιφρούρηση ήταν στο μνημείο (είχε γίνει αν θυμάστε και εκείνο το σκηνικό που το ΚΚΕ είχε καταγγείλει ότι υπήρχαν Χρυσαυγίτες με σημαίες του ΠΑΜΕ). Σήμερα, οι αστυνομικοί είχαν παραταχθεί μπροστά από το μνημείο και όταν έφθασαν οι κουκούλες άρχισε το παιχνιδάκι που διέλυσε τη συγκέντρωση. Μη φανταστείτε κανένα σκηνικό Δεκεμβρίου του 2008. Τα σπασίματα ήταν πολύ λίγα (βιτρίνα "Γρηγόρη" Πανεπιστημίου, WIND Σταδίου, 1-2 τράπεζες (αυτά είδα)), και τις στάσεις έξω από το REX.Πρώτη φορά είδα κουκουλοφόρους να έχουν συσκευή εκτόξευση αερίων. Ψέκαζαν τους αστυνομικούς στο Σύνταγμα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Επώνυμος 15/12/2010 22:13:31

        επώνυμε, η Ευρωαστυνομία θα έρθει αφού γίνει επεισόδιο με αλλοδαπούς

  11. Βrain avatar
    Βrain 15/12/2010 18:34:49

    "Επικρατεί με λίγα λόγια ο νόμος του «νοικοκύρη», του «αγανακτισμένου πολίτη»".
    Μόνο που πιά μπροστά θα είναι στις διαδηλώσεις και τις πορείες, οι "νοικοκυραίοι" και οι "αγανακτισμενοι" και οι γνωστοί - άγνωστοι θα τους τροφοδοτούν με πετρες και αυγα, για να πετούν στην κεντρική εξουσία και σε οποιους την εκφράζουν.
    Οι καιροί που μας οδηγούσαν σαν τα πρόβατα, οι διαφοροι καιροσκόποι όπως κι αν αυτοί λέγονται -πολιτικοί, συνδικαλιστές, διαμορφωτές, δημοσιογράφοι- πέρασε ανεπιστρεπτί.
    Ολοι αυτοί δεν έχουν δει τα χειρότερα ακόμη.
    Ο απλός πολίτης όμως που στενάζει από την πείνα που έχει ήδη μπεί στο σπιτικό του, δεν έχει τίποτα να φοβηθεί πια.
    Εχασε την αξιοπρέπεια του, τα δικαιωμάτα του, τη δουλειά του!
    Τι άλλο να χάσει.
    Τώρα μονο να διακδικήσει μπορεί και θα το κάνει με κάθε τρόπο.
    Η κυβέρνηση, η τροϊκα και οι υποστηρικτές τους δεν εχουν δει ακομη το χειρότερο εφιάλτη τους.

  12. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 18:35:56

    Είναι πλέον χρέος της αντιπολίτευσης (όπως και να λέγεται αυτή),να βγει δυναμικά και να οργανώσει τον κόσμο στο πεζοδρόμιο.Ο πολιτισμός,η λογική και η αξιοπρέπεια έχει απωλεσθεί.Δεν έχει μείνει τίποτα να περιμένουμε από κανέναν.Χάος παντού.
    Με τα lacoste και τα barberry δεν γίνεται αγώνας όταν υπάρχει κόσμος που πεινάει.Δεν μπορείς να περιφέρεσαι με 4000κυβικά αυτοκίνητο και να υπάρχει πολίτης που εκλιπαρεί για ένα εισιτήριο του 1,50 ευρώ.Δεν μπορεί αυτό το πολιτικό σύστημα να είναι τόσο πουλημένο. Συνέρθετε επιτέλους γιατί θα πέσει τόσο ξύλο που το σημερινό του Χατζηδάκη θα είναι χάδι.

  13. Greg avatar
    Greg 15/12/2010 18:40:34

    Κατάληψη της Βουλής; Θα έπεφτε πιστολίδι, υπάρχουν έτοιμα σχέδια και εντολές για τέτοια ακραία σενάρια. Όντως, αυτό ακριβώς φοβούνται, νεκρούς από σφαίρες μετά από προσπάθεια εισβολής. Τότε, το καθεστώς της κοινοβουλευτικής χούντας, θα αποκαλυπτόταν σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια.

  14. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 15/12/2010 18:42:50

    Καθημερινα ελληνες πολιτες δολοφονουνται,κοπελες βιαζονται,γεροι και γριες δερνονται και χανουν τα λιγα χρηματα που εχουν απο αδιστακτους ληστες αλλα ουδεις βγηκε στο δρομο να διαμαρτυρηθει!

    Ο πληθυσμος της χωρας αλλοιωνεται με εντατικους ρυθμους μετατρεποντας την χωρα σε ισλαμοβαλκανικο προτεκτορατο αλλα ουδεις βγηκε στον δρομο να διαδηλωσει!

    Το σημερινο τριτοκοσμικο σοου ανηκει 100% στην ακρα αριστερα που ονειρευεται ουτοπιες με πηγες που αντι για νερο θα αναβλυζουν μπριζολες,χρυσαφικα,καλλυντικα και ουισκι.

    Υπαρχουν βεβαια και πολλοι της θεωριας ''τσοβολα δωστα ολα''.

    Οι νεοελληνες παντα πιστευαν (και θα πιστευουν) πως λεφτα υπαρχουν και θα υπαρχουν γιατι ετσι εμαθαν τοσα χρονια.

    Οταν ο παπανδρεου ειπε το ''λεφτα υπαρχουν'' ηξερε πολυ καλα τι εκανε.

    Το ''συνθημα'' δεν το εβγαλε αυτος αλλα καποιοι πανουργοι επικοινωνιολογοι συμβουλοι του που ξερουν πολυ καλα τον ελληνικο λαο.

    Γιαυτο αλλωστε συνεχιζει να το λεει στις ομιλιες του!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επαγρυπνών 15/12/2010 19:23:26

      Το ξερεις και το λες και μονος σου οτι η πλειοψηφια δεν ενδιαφερεται για τα πραγματα που ενδιαφερουν εσενα.Οποτε το καλυτερο ειναι να ενδιαφερθεις για ανθρωπους που εχουν τις ιδιες ιδεες με σενα για τη δυνατον καλυτερη επιβιωση.
      Καμμια σχεση με τους ακροαριστερους υποστηρικτες των λαθρομεταναστων.

  15. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 15/12/2010 18:43:35

    Μπούρδες. Καταστροφές χωρίς νόημα ειναι οι σημερινες.

    Οτι εγινες τα τελευατία 30 χρόνια, έγινε. Κάποιο μασησαν πάρα πολύ και απο κοντά και οι υπόλοιποι , αυτοί που κουτσά-στραβά βολεύτηκαν απο τον δημόσιο τομέα και τα παρκλάδια και τις παραφυάδες του.

    Κάποτε θα αντικρύζαμε αυτό που επι 30 χρονια κρύβαμε. Επι 30 χρόνια τρεφαμε ενα "θηρίο" και το κρύβαμε στο υπόγειο για να μην το βλέπουμε.

    Οσοι προειδοποιούσαν για την υπαρξη του "θηρίου", αμέσως στιγματίζωνταν και υβρίζωνταν. Του έλεγαν "νεο-φιλελευθερους".

    Πάντοτε γνωρίζαμε οτι το "Θηρίο" θα ηταν πολύ άσχημα και τρομακτικό στην όψη.

    κρυφίως παντοτε γνωρίζαμε οτι κάποια ημέρα το "Θηρίο" θα άβγαινε απο το υπόγειο που το κρύβαμε.

    Σήμερα το "Θηρίο" ειναι εξω απο το υπόγειο. Πολλοί φοβούνται να το δουν.
    Αλλοι προσεύχωνται στα θεία, θελουν την άμεση επέμβσαση του Αρχάγγελου να τους σώσει απο το θηρίο. Αλλοι κάνουν δεήσεις και καταριούνται το Μνημόνιο επειδή άνοιξε την πόρτα και βγηκε εξω το "θηρίο".

    Ομως το θηρίο ειναι εδώ. Θα φάει πολλούς απο αυτούς που το εθρεψαν επι 30 χρόνια.

    Δεν ειναι το Μνημόνο ουτε το ΔΝΤ ουτε η ΕΕ που δημιούργησαν το κτήνος που μας απειλεί.

    ΕΜΕΙΣ οι ΙΔΙΟΙ με τον ΛΑΙΚΙΣΜΟ και ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΙΑ εχουμε Δημιουργησει το "Θηρίο"

    ΕΜΕΙΣ μονοι μας πρεπει να Σκοτώσουμε το Θηρίο.

    Στο μέλλον δεν θα ζουμε με τα φαντάσματα και τα θηρία τους παρελθόντος.

    Ολοι οσοι σημερα ριχνουν μολότωφ ειναι χρησιμοι ηλίθιοι στην υπηρεσία του Θηρίου.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ 3birdssitting 15/12/2010 18:51:03

      μάλιστα... και πόσο οι εκπρόσωποι του "νεο - φιλελευθερισμού" τάισαν το θηρίο;
      Αλλά δεν είναι υπεύθυνοι οι σιτιστές του θηρίου αλλά όλη η κοινωνία...πολλή ΠΑΣΚΑΛΙΑ λογική φίλε...
      Η κατασκευή άλλοθι δείχνει μόνο ενοχή.

      • 3birdssitting avatar
        3birdssitting @ Ο Ιθαγενής 15/12/2010 21:17:53

        Για σκέψου λιγάκι - Ποιός ψήφιζε καθε φορά τον καλύτερο σιτιστή του "Θηρίου" ?

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ 3birdssitting 15/12/2010 21:13:16

      Aκριβως ετσι ειναι ,τρεφαμε το θηριο του λαικισμου και του βολεματος
      στο δημοσιο

  16. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/12/2010 18:56:59

    Ρε αριστεροπαπατζήδες ειλικρινά θα ήθελα αύριο πρωί να κηρυχθεί χρεοκοπία να δω πως θα πάρουν συντάξεις οι γονείς σας μισθό δημοσίου κάποιος γνωστός σας και τι θα λέτε αν δεν έχετε ούτε σκουπίδια να φάτε.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Σοσιαληστής 15/12/2010 19:42:23

      Αυτά τα λέει και ο ΓΑΠ, με τον Παπακωνσταντίνου!
      Τίποτε άλλο καινούργιο που κινδυνεύουμε να πάθουμε ;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Σοσιαληστής 15/12/2010 23:20:02

      Θα φάμε παντεσπάνι! Κάπως έτσι δεν μας λένε οι Αντουανέττες της τρόικας;

  17. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 15/12/2010 19:01:23

    Πυροσβεστήρες ήταν..

    • Orestios avatar
      Orestios @ ήγγικεν 15/12/2010 19:11:07

      Πυροσβεστήρες σε σχήμα όπλου?

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Orestios 16/12/2010 00:58:58

        Πυροσβεστήρας ήταν ο γ***** και τον έφαγα κι εγώ στα μούτρα και στραβώθηκα!

  18. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 15/12/2010 19:03:11

    Όροι Παπανδρεϊκής εποχής : μεγαλειώδης πορεία, λαϊκό ποτάμι οργής, φωνή λαού - σκουριές και στάχτες μιάς έτσι κι αλλοιώς ψεύτικης εποχής. Αηδία μού'ρχεται ν'ακούω ανθρώπους να δίνουν νόημα στα καφριλίκια δέκα πιτσιρικάδων.

    Διαβάστε τα λόγια του "Επαγρυπνώντα" πιό πάνω, εσείς Λαζόπουλοι, που τάχα ξυπνάει μέσα σας η επανάσταση !

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τσώφλι πασατέμπου 15/12/2010 23:18:51

      Μπορούμε να διαβάσουμε και τα δελτία τύπου του ντοροκόμματος ή της (υπό συγχώνευση) "Δράσης" του Μάνου. Το ίδιο κάνει.

  19. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 19:05:41

    +1000
    Επίθεση στον λαό με το σύνδρομο του ενόχου.

  20. KARBONAROS avatar
    KARBONAROS 15/12/2010 19:06:39

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια..από το πασοκ της 3ης Σεπτέμβρη στο πασοκ της 14ης Δεκέμβρη ,πάντα ενωμένο δυνατό...για ακόμη καλύτερες μέρες...αϊντε θύμα αϊντε ψώνιο...ξύπνα...είδες? Ρωμαίοι Λονδρέζοι Παριζιάνοι κάνουν και αυτοί ζημιά στην εικόνα της χώρας τους , οπότε μία η άλλη νοικοκυραίοι μου..

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ KARBONAROS 15/12/2010 19:16:53

      Οι Λονδρέζοι φοιτητές τα σπάνε γιατί αντιτίθενται στα δίδακτρα. Τράβα πες τους, στους ίδιους Αγγλους φοιτητές που διαδηλώνουν, πως τα ελληνικά ΑΕΙ είναι χώρος πρασκευής μολότωφ και οι ίδιοι Αγγλοι φοιτητές που επικαλείσαι θα σε χλευάσουν. Το ίδιο και οι Παριζιάνοι φοιτητές. Γιατί είναι σοβαροί και όχι επιπέδου " να την πέσουμε στους μπάτσους να 'ουμ".

      Καθόλου ίδιες καταστάσεις, "επαναστάτη" μου.

      • Greg avatar
        Greg @ Κώστας 15/12/2010 23:28:35

        Εκεί υπάρχει αίτημα, εδώ είναι hooligans. Λες να "διαδήλωναν" κατά του μνημονίου; Χα! Δες στο indymedia τα σχόλιά τους. Οι μπάτσοι είναι το νόημα της ύπαρξής τους.
        Οι μισοί κουκουλοφόροι είναι καθυστερημένοι και οι άλλοι μισοί είναι... μπάτσοι!

  21. kiki avatar
    kiki 15/12/2010 19:09:17

    Ας τα αναστειλει τα αρθρα του ανυπαρκτου και καταπατημενου συνταγματος.Να ξεκαθαρισει οτι εχουμε χουντα.Το ξαναπερασαμε και μπορουμε με επιτυχια να το ξαναπερασουμε.Να ειναι ολα σαφη, με διαφανεια, γιατι τωρα κρυβονται πισω απο τον δηθεν κοινοβουλευτισμο.
    Η οργη μας ειναι τεραστια, ο θυμος δεν κρυβεται πια, πολεμο εχουμε εμεις εναντιον της κατοχικης κυβερνησης, των δοσιλογων.
    Πολιτικη απεργια, ξερετε τι σημαινει/
    Υπερασπιστειτε το τελευταιο αρθρο του Συνταγματος 114 της εποχης μου,
    ας ξαναγινει το συνθημα μας, να φυγουν οι προσκυνημενοι.

  22. KARBONAROS avatar
    KARBONAROS 15/12/2010 19:09:51

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΗ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ , "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ Η' ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ" ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ?

    Η ΝΤΡΟΠΗ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ KARBONAROS 15/12/2010 23:21:33

      Σύντομα δεν θα τους ακολουθεί μόνο η ντροπή. Θα τους ακολουθούν και... ματσέτες. Α λα Ρουάντα.

  23. panos33 avatar
    panos33 15/12/2010 19:12:06

    http://www.youtube.com/watch?v=hI-RnKCjYk4

  24. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/12/2010 19:19:17

    Αν σηκωθούμε όρθιοι είναι σίγουρο ότι οι τσέπες μας θα γεμίσουν λεφτά. Αφού είμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε το κράτος μας και το καταχρεώσαμε αν κάνουμε μια επανάσταση να κουβανοποιηθούμε πλήρως.

  25. paskitis avatar
    paskitis 15/12/2010 20:50:31

    τελικα τον φασισμο οι δεξιοι τον εχουν στο dna τους και πλεον μολυνθηκαν και οι πασοκοι με νεοταξικες ιδεες
    τα ρετιρε των δεκο και τριχες κατσαρες 1400 ευρω λες και ζει 4 μελη οικογενεια με τετοια λεφτα.
    το ασυλο ,οι αριστεροι τραμπουκοι.να καταργηθει και αλλα τετοια που συναγωνιζονται την νεοταξικη λογικη του πασοκ
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ Η ΒΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ
    το καταλαβατε ?κανονιστε την πορεια σας

  26. KARBONAROS avatar
    KARBONAROS 15/12/2010 21:22:20

    Ναι ρε σοσιαληστή η Κούβα σε μάρανε τρομάρα σου δεν βλέπεις τα χάλια σου...
    αλλά σου χρειάζετε ο συνταξιούχος με την μαγκούρα που την έπεσε στους πραίτορες του Παπουτσή και του γαπ..΄΄οσο για σένα νοικοκύρη κώστα όλα τα κακά οι έλληνες τα έκαναν φραγκολεβαντίνε...

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ KARBONAROS 15/12/2010 22:16:06

      Επαναστάτη μου,
      δεν έκαναν όλα τα κακά οι Έλληνες. Το αντίθετο. Απλά μου κολλάς κάτι που δεν είπα για να με κατακεραυνώσεις μετά.
      Σε ρωτάω λοιπόν:
      -βρες μου μία χώρα που να ισχύει το άσυλο των ΑΕΙ(άσυλο για τραμπούκους του αντιεξουσιαστικού χώρου δηλαδή). Μια. Εχεις να μας πεις ή θα πετάξεις κανάν αφορισμό πάλι;
      -αν με θεωρείς συντηρητικούρα επειδή δεν θέλω τη Νομική στη Σόλωνος ορμητήριο κουκουλοφόρων, σου απαντώ: την θέση του καθηγητή Πανούση, τη γνωρίζεις; Αν ναι πες την μας.

      Το "φραγκολεβαντίνε" στο επιστρέφω. Αλλωστε και ο ψευτεπαναστατισμός δυτικό φρούτο είναι.

    • panos33 avatar
      panos33 @ KARBONAROS 16/12/2010 02:40:47

      ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!ΦΙΛΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ,ΚΑΠΟΥ....ΘΕΛΕΙ ,ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΣΚ,ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΛΙΘΟΣ,ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,ΜΑΖΙ Μ ΤΟΝ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ,ΠΡΟΣΕΧΕ,Η ΜΛΑΚΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΝΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΟΜΟΡΦΟ,ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟς,ΣΟΒΑΡΟς ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΚΑΛΑ....

      • panos33 avatar
        panos33 @ panos33 16/12/2010 02:41:27

        ΣΤΟΝ ΠΑΝΞΕΣΚΙΤΗ

  27. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/12/2010 21:33:02

    Aν ακόμη περιμένουμε να σωθούμε πιστεύοντας στο κοσμοείδωλο του Προυντόν και των υπόλοιπων αποτυχημένων προφητών του 19ου αιώνα, ζήτω που καήκαμε.

  28. A.M. avatar
    A.M. 15/12/2010 21:50:04

    @Tem
    Θα «τσιμπήσω» και θα απαντήσω:
    Είσαι ΛΆΘΟΣ!
    σε ότι γράφεις σχετικά με τους αστυνομικούς.
    Δεν είναι όμως του παρόντος άρθρου για να επεκταθώ περισσότερ.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ A.M. 15/12/2010 22:16:21

      +1000

  29. deldio avatar
    deldio 15/12/2010 22:30:42

    Κάθομαι μαζί με άλλους απέναντι από τη Μ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ (στα πεζούλια) όπου είναι παραταγμένοι οι γενίτσαροι των ΜΑΤ, προτού αρχίσουν τα επεισόδια, και βλέπουμε τμήμα της πορείας που από την κάτω μεριά της πλατείας βγαίνει στην παλτεία Συντάγματος. Την ίδια ώρα γινόμαστε μάρτυρες εκπληκτικής σκηνής: Κοντό γεροντάκι 85φεύγα ετών τουλάχιστον με κοστούμι και ρεπούμπλικα και το ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ στην τσέπη του σακκακιού (όχι στην κωλότσεπη...) ανεβαίνει αγκομαχώντας προς τον Άγνωστο Στρατιώτη. Εάν φίλε μου τέτοια μέρα κατεβαίνει σε πορεία αυτός ο άνθρωπος, τότε όλοι οι υπόλοιποι κάτω των 40 ετών που άραξαν σπίτι τους είναι για κλάματα. Επί λόγω τιμής!!!

  30. Tem avatar
    Tem 15/12/2010 22:30:47

    Ωραία λοιπόν η αστυνομοκρατούμενη Αθήνα. Επιτέλους προστατεύεται σωστά το φασιστικό καθεστώς. Εύγε...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Tem 15/12/2010 22:37:49

      Δημοκρατία έχουμε .... ακόμα! Πρόσφατα έγιναν εκλογές και οι συνέλληνες, μετά τη μνημιώδη συνέντευξη του ηγέτη με νοημοσύνη κοτόπουλου, αποφάσισαν ότι α) με τον ΓΑΠ και το ΔΝΤ είναι καλύτερα ή β) πήγαν για καφέ και μπυρίτσες.

      Γιατί διαμαρτύρεσαι;

      • Tem avatar
        Tem @ ierofantis 15/12/2010 22:47:16

        Γιατί απλά δεν έχουμε δημοκρατία.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Tem 15/12/2010 22:57:46

          Και πως τότε η πλειοψηφία του κόσμου δεν προσήλθε μαζικά να εκφραστεί αλλά άραξε σπίτι ή έκανε διαδυκτιακή επανάσταση; Ή η χούντα και η δικτατορία ενέσκηψε μετά το αποτέλεσμα των πρόσφατων εκλογών; Θέλω να πω ότι κάπως αργά καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα. Ε, όσο περνάει ο καιρός, θα καταλαβαίνουμε περισσότερα και θα αντιστεκόμαστε παντοιοτρόπως. Σημειωτέον δεν σε μέμφομαι επί προσωπικού, για να εξηγούμαι.

          • Tem avatar
            Tem @ ierofantis 15/12/2010 23:04:37

            Σε αυτό έχεις δίκιο

          • ευτυχια avatar
            ευτυχια @ ierofantis 15/12/2010 23:16:46

            Οι απεργίες και οι διαδηλώσεις έχουν καταγραφεί στην συλλογική μας μνήμη σαν απαραίτητες τελετές που θα αναδείξουν τους Πρωτόπαππες, Παναγόπουλους και ΣΙΑ, ως βουλευτές.Είναι φυσικό ο κόσμος να έχει αηδιάσει απ αυτή την ρητορική και να είναι καχύποπτος σ αυτές.Δεν έχει μέσο έκφρασης και δεν θέλει να παραταχθεί πίσω απ τους πουλημένους συνδικαλιστές που τον εκμεταλλεύτηκαν.Τόσα χρόνια σε όλες τις ιδιωτικές συζητήσεις αναθεματίζουμε τους τεμπέληδες με την ασυλία που τριγυρίζουν με τις copy-paste ανακοινώσεις τους και την ξύλινη γλώσσα τους και αποφασίζουν απεργίες-κονσέρβα.Οσο ηγούνται αυτοί, δεν υπάρχει περίπτωση να βγεί κανείς στους δρόμους.Επίσης, όλοι αηδιάζουν απο τις ζημιές που γίνονται απ τους κουκουλοφόρους μετά απο μιά πορεία.Δεν θέλουμε να είμαστε συνένοχοι.Ετσι όλοι ψάχνουν άλλους τρόπους αντίδρασης-δεν πρόκειται γι αποχαύνωση.

      • sakis avatar
        sakis @ ierofantis 16/12/2010 23:31:31

        svstos

  31. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/12/2010 22:39:31

    Σήμερα συμμετείχα και εγώ στη διαμαρτυρία των πολιτών ενάντια στο μνημόνιο, στη κυβέρνηση και στα επαχθή μέτρα εναντίον της κοινωνίας. Ήμουν στην πορεία και στα επεισόδια στο σύνταγμα....... και θα είμαι και στο μέλλον όταν θα γίνονται κοινωνικοί αγώνες.

    Πριν χρόνια φύλαγα τα σύνορα στον Έβρο και στα νησιά και τώρα στα εξήντα μου θα είμαι παρών στους αγώνες για τη προστασία των ελευθεριών του λαού. Και πιστεύω ακράδαντα ότι, αν υπάρχουν ελεύθεροι πολίτες, θα υπάρχει και ελεύθερη Ελλάδα και ανεξάρτητο και κυρίαρχο Ελληνικό κράτος.

    Ελευθερία όμως δεν υπάρχει όταν οι πολίτες είναι εξαθλιωμένοι. Και μην αμφιβάλει κανένας ότι η απόλυτη εξαθλίωση έρχεται.

    Δεν με αγγίζουν οι εικόνες για επιθέσεις και βανδαλισμούς. Η οργή του λαού θα είναι ασυγκράτητη και θα ξεσπάσει επί δικαίων και αδικών. Έτσι συμβαίνει πάντοτε όταν ο λαός ξεσηκώνεται.

    Οπωσδήποτε η επίθεση στον Χατζηγάκη, στον όποιο Χατζηγάκη δεν είναι κάτι το ευχάριστο. Οι πολίτες όμως θεωρούν όλους τους πολιτικούς και των δύο μεγάλων κομμάτων, συνυπεύθυνους για τη σημερινή κατάσταση. Και έτσι είναι. Αυτοί μας οδήγησαν στην απαξίωση. Αυτή θα εισπράξουν την οργή του λαού. Οργή και θυμός εκατονταετιών θα βγουν στην επιφάνεια και θα παρασύρουν τα πάντα στο δρόμο τους. Η οργή και ο θυμός θα ξεσπάσουν επί δικαίων και αδιίκων.

    Μη κάθεστε λοιπόν οι καλοί νοικοκυραίοι στη πολυθρόνα σας να βλέπετε τις φωτιές και τα σπασμένα τζάμια και να οργίζεστε. Στον άνεργο, στον εξαθλιωμένο και στον κατεστραμμένο συμπολίτη μας αυτά δεν λένε τίποτε. Μην εξοργίζεστε και θυμώνετε με τους μπαχαλάκηδες. Στους αγώνες θα υπάρχουν και αυτά. Δημιούργημα του αισχρού πελατειακού κράτους είναι.

    Η ΝΔ είναι ώρα να επανεκτιμήσει τη στάση της, διαφορετικά τα γεγονότα θα την παρασύρουν.

    Είχα λάβει μέρος και στις προηγούμενες συγκεντρώσεις και πορείες. Αυτό που διαπίστωσα σήμερα είναι το εξής. Υπάρχει μεγάλη οργή. Ο κόσμος δεν διαλύεται και παραμένει στο δρόμο παρά την μεγάλη αστυνομική παρουσία και την εκτεταμένη χρήση χημικών. Η αστυνομία, η οποία πάντοτε άφηνε ελεύθερο χώρο για τη διαφυγή του κόσμου σε περίπτωση επεισοδίων, σήμερα δεν το έπραξε. Ήταν παντού και μάλιστα ιδιαίτερα επιθετική. Η χρήση χημικών ήταν εκτεταμένη (θύμα τους ήμουν και εγώ), καθώς και η ρίψη χειροβομβίδων κρότου μέσα στο κόσμο. Είχαν καλύψει όλες τις γωνίες και τις παρόδους και πραγματοποίησαν σαρωτική επίθεση από το σύνταγμα μέχρι τις στήλες του Ολυμπίου Διός. Η προσπάθεια τους ήταν να μη υπάρχει συγκεντρωμένος κόσμος επί της πλατείας συντάγματος.

    Είναι φανερός ο φόβος τους απέναντι στο λαό.

    Μην αμφιβάλετε ότι η ώρα των θυμάτων δεν είναι μακριά. Και η κυβέρνηση και το σύστημα που τη στηρίζουν το επιδιώκουν. Έτσι, μέσα από την καταστολή και τη σιωπή, θα μπορέσουν να περάσουν ακόμα σκληρότερα μέτρα. Μη ξεχνάτε τη προβοκάτσια της ΜΑΡΦΙΝ....

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Αρματιστής 16/12/2010 00:25:31

      Ας κοιτάξει ο λαός στο καθρέφτη και θα βρει τους ενόχους και μην ψάχνει εξιλαστήρια θύματα.

      Ποιους τσίριξε ποιος τον εξεπάτησε όλα αυτά τα χρόνια ποιος του υπόσχονταν σοσιαλιστικούς παράδεισους με τι εξαγόραζαν την ψήφο του ποιοι τον ξεπούλησαν.

  32. Soulfly avatar
    Soulfly 15/12/2010 22:40:45

    Εγώ αυτο που ξέρω είναι ότι αν αυτή την στιγμή επιστρέφονταν οι μισθοί και όλα τα σχετικά όλοι θα ήταν ικανοποιημένοι και ευχαριστημένοι.
    Για το ότι δεν έχουμε Παιδεία, Υγεία, Κοινωνικό κράτος, για την εκπτώση των αξιών αυτής της κοινωνίας ούτε κουβέντα..Κάθε αξιά έχει μετατραπεί σε απαξία και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η τσεπούλα μας... μεχρι εκεί μπορούμε να δούμε..

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Soulfly 15/12/2010 22:59:20

      Αυτή είναι η ουσία.

  33. paskitis avatar
    paskitis 15/12/2010 22:40:53

    ετσι ειναι τα φασισταρια οποτε βαρανε κανα δικο τους ειναι κακος ο κοσμος και προβοκατορες
    που ειναι η ρημαδα η αστυνομια και αλλα παλαβα.
    πριν βαρεσουν τον φασιστα τον χατζηδακη οι μπατσοι ηταν κακοι και βαραγαν τον κοσμο.
    περαστικα σε πασοκ κ νδ
    ερχεται το τελος και των 2

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ paskitis 15/12/2010 22:42:06

      Κράτα μια επιφύλαξη...

    • Αλεξανδρος avatar
      Αλεξανδρος @ paskitis 15/12/2010 23:13:16

      Paskiti ειλικρινα πες μου τωρα ποσο φασιστικη ηταν η Ν.Δ του Κ.Κ ?Αντε με τις ιδεοληψιες και τις ανιστορητες κορονες....τη δεξια που καταγγελετε οι ΄΄αριστεροι΄΄της πλακας την εκπροσωπησε ο Γ.Παπαναδρεου ο γηραιος ο λεγομενος και ΄΄ΓΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ΄΄ μη ξερασω.....Αντε οποιασηποτε ταυτιση της κεντροδεξιας με τη χουντα και τα φασισταρια απλα σας βολευει τοσα χρονια η προπαγανδα.Αλλα τωρα μας το παιζεις και πρωην πασοκος να σε δω τη κρισιμη ωρα των εκλογων παλι το ρημαδι στο ΘΑΣΟΚ θα παει...περστικα σας τωρα εκει που γλυφατε και προσκυνουσατε σας ριχνου τωρα μια κλωτσια να πατε πιο κατω....Σοσιαλισμος Η (και) βαρβαροτητα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ φατε και τη βαρβαροτητα με ολιγη απο νεοφιλελευθεροσοσιαλισμο....ΠΕΡΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ paskitis 16/12/2010 00:30:37

      κάνε ένα format c ή defrag το σκληρό σου γιατί έχει χτυπήσει το λειτουργικό.

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 16/12/2010 00:31:30

        προς PASKITIS

  34. man8os avatar
    man8os 15/12/2010 22:48:21

    Η Επανασταση ερχεται πιο γρηγορα απο οτι νομιζαμε... Ο κοσμος δεν αντεχει. Η ΝΔ πρεπει να βγει μπροστα, και να αναλαβει την ΕΝΕΡΓΗ αντισταση, στο κοινοβουλιο, στον δρομο, παντου. Αλλοιως η κατασταση θα ξεφυγει και δεν θα μπορουμε να την μαζεψουμε με τιποτα. Θα μας παρει ολους η μπαλα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ man8os 15/12/2010 23:03:20

      Μάνθο, συνήθως οι Έλληνες κάνουν επαναστάσεις και άλλες χρυσές παλαβωμάρες, όταν συλλογικά έχουν φτάσει στο αμήν. Δηλαδή ή κινδυνεύουν με βιολογική εξαφάνιση ή αντιμετωπίζουν υπέρτερο εξωτερικό εχθρό ή τους έχουν περικοπεί στοιχειώδεις ατομικές ελευθερίες. Έχουμε δρόμο μπροστά μας.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ man8os 16/12/2010 00:34:32

      αν γίνει επανάσταση με 1εκ δημόσιους υπαλλήλους κερνάω πούρα Αβάνας, κατά την επανάσταση τυπώστε και δραχμές με τον Φιντέλ, viva la socialim

      ρε τι μασάει ο κοσμάκης και νομίζει οτι μετά την επανάσταση η κότες θα γεννούν χρυσά αυγά.

  35. Tem avatar
    Tem 15/12/2010 22:59:56

    Οι μόνοι δημόσιοι υπάλληλοι που προσλαμβάνονται πλέον είναι οι αστυνομικοί-φρουροί του καθεστώτος. Αν αυτό λέγεται Δημοκρατία τότε τι να πεί κανείς.

  36. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/12/2010 23:00:35

    Ενας φίλος αυτοκτόνησε προχθές γιατί είχε μεγάλη αξιοπρέπεια κι ακόμα πιό μεγάλα οικονομικά προβλήματα.Αδέλφια, μην αυτοκτονείτε. Ας αυτοκτονήσουν αυτοί που μας έφεραν σ αυτό το σημείο.Δεν είναι λύση το να πληγώνουμε τον εαυτό μας και τους δικούς μας.Την ίδια στιγμή αυτά τα παχύδερμα έχουν βγάλει τα λεφτά μας στην Ελβετία και στην Κύπρο.Αυτοί πρέπει να πληρώσουν.

    • O Mimikos o Giatros avatar
      O Mimikos o Giatros @ ευτυχια 15/12/2010 23:02:55

      kai stis Seixeles xaxaxa

  37. Γιάννης avatar
    Γιάννης 15/12/2010 23:19:51

    Bλέπω κηρύξατε την επανάστασή σας ήδη...Βία στη βία της εξουσίας, να καεί το μπ****έλο η βουλή κλπ. Ποιοί από εσάς ανήκετε ιδεολογικά στη Νέα Δημοκρατία; Η Νέα Δημοκρατία είναι ένα αστικό κοινοβουλευτικό κόμμα. Κάποιοι από το μίσος τους για την κυβερνώσα παράταξη καλούν σε λαϊκή εξέγερση. Είμαι 35 χρονών και δεν έχω ζήσει ούτε δικτατορία ούτε εμφύλιο...Διαισθανθείτε τις συνέπειες των όσων λέτε, ή μάλλον: Careful what you wish for cause it may come true...

    • A.M. avatar
      A.M. @ Γιάννης 16/12/2010 00:30:58

      Σωστός.
      Αυτό όμως δεν μας απαγορεύει να εναντιωνόμαστε στο ΔΝΤ και στο ξεπούλημα της χώρας!
      Και υπεύθυνο είναι κυρίως το ΠΑΣΟΚ για αυτά που βλέπουμε σήμερα.
      Κυρίως! ...όχι ότι η ΝΔ δεν έχει και αυτή τις ευθύνες της.

      Αν και η νέα πολιτική χωροταξία - αν υπάρχει τέτοιος όρος - δεν περιέχει πλέον όρους όπως αριστερά, δεξιά, κέντρο κλπ αλλά δύο μόνο παρατάξεις: GAPικοί και ΑΝΤΙGAPικοί που σημαίνει «συνέχιση της πορείας προς την παγκοσμιοποίηση» ή «επιστροφή στο εθνικό κράτος»

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ A.M. 16/12/2010 00:35:40

        Επιστροφή στο εθνικό κράτος, όταν είμαστε ενταγμένοι σε υπερ-εθνικούς θεσμούς και έχουμε αποδεχτεί κατά τον τρόπο αυτό, ένα περιορισμό στην απόλυτη κυριαρχία του, μάλλον είναι δύσκολο. Επιστροφή σε ένα κράτος που θα εμπνέει σεβασμό στους συμμάχους του και φόβο στους εχθρούς του εντός των δομών που συμμετέχει, είναι εφικτό...

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Γιάννης 16/12/2010 00:37:06

      Θα πάρουν τον Τράγκα για κομαντάντε και θα κόψουν και νέο νόμισμα στην τυποεκδοτική με επιχειρησιακές συμβάσεις.

  38. Λήσταρχος Νταβέλης avatar
    Λήσταρχος Νταβέλης 15/12/2010 23:39:30

    Γραμμένο πρίν ....100 χρόνια


    «Για να βγει κέρδος από μια επιχείρηση, πρέπει να πουληθούν τα εμπορεύματα, να βρεθούν αγοραστές. Και αγοραστής πρέπει να είναι κατ' ανάγκην όλη η μάζα του πληθυσμού, γιατί οι τεράστιες επιχειρήσεις παράγουν βουνά ολόκληρα από προϊόντα.
    Σ' όλες όμως τις κεφαλαιοκρατικές χώρες τα εννιά δέκατα του πληθυσμού αποτελούνται από φτωχούς: από εργάτες που παίρνουν ένα πενιχρότατο μεροκάματο, από αγρότες που, στη μεγάλη τους μάζα, ζουν χειρότερα κι από τους εργάτες.

    *Και να που, όταν η μεγάλη βιομηχανία σε περίοδο άνθησης παίρνει φόρα για να παράγει όσο το δυνατό περισσότερα, ρίχνει στην αγορά τόσο μεγάλη ποσότητα προϊόντων, που δεν είναι σε θέση να τα πληρώσει η φτωχή πλειονότητα του λαού.

    *Αυξάνει ολοένα ο αριθμός των μηχανών, των εργαλείων, των αποθηκών, των σιδηροδρόμων κτλ., όμως, από καιρό σε καιρό διακόπτεται αυτή η αύξηση, γιατί η μάζα του λαού, για την οποία, σε τελευταία ανάλυση, προορίζονται όλοι αυτοί οι βελτιωμένοι τρόποι παραγωγής, παραμένει σε φτώχεια τέτοια, που φτάνει τα όρια της εξαθλίωσης.

    *Η κρίση δείχνει ότι η σύγχρονη κοινωνία θα μπορούσε να παράγει ασύγκριτα περισσότερα προϊόντα για την καλυτέρευση της ζωής όλου του εργαζόμενου λάου, αν δεν είχαν αρπαχτεί η γη, τα εργοστάσια, οι μηχανές κ.τ.λ. από μια χούφτα ατομικούς ιδιοχτήτες, που βγάζουν εκατομμύρια από τη λαϊκή εξαθλίωση.

    *Η κρίση δείχνει ότι οι εργάτες δεν μπορούν να περιοριστούν μόνο στην πάλη για μερικές παραχωρήσεις από μέρους των κεφαλαιοκρατών: στην περίοδο της αναζωογόνησης της βιομηχανίας μπορούν να καταχτηθούν τέτοιες παραχωρήσεις (...) όμως επέρχεται η κρίση και οι κεφαλαιοκράτες όχι μόνο παίρνουν πίσω τις παραχωρήσεις που έκαναν, αλλά και επωφελούνται από την αδυναμία των εργατών για να κατεβάσουν ακόμα πιο πολύ τα μεροκάματα.

    *Κι αυτό θα συνεχίζεται αναπότρεπτα, ώσπου οι στρατιές του σοσιαλιστικού προλεταριάτου να γκρεμίσουν την κυριαρχία του κεφαλαίου και της ατομικής ιδιοχτησίας».

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Λήσταρχος Νταβέλης 16/12/2010 10:51:35

      Tη γκρεμισαν στα δυο τριτα του πλανητη και επειδη πεινασαν τη ξαναφεραν.

  39. Σπύρος avatar
    Σπύρος 15/12/2010 23:56:44

    Να αγαπήσουμε όλοι την Ελλαδαρα μας όσο ποτέ όλοι μας

  40. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 16/12/2010 00:41:44

    Ξανανέβασα σήμερα ένα αρθράκι που είχε γραφτεί πριν 9 μήνες και δεν θέλω να του αλλάξω τίποτα "Γιατί απεργήσαμε (και για τι δεν απεργήσαμε)" στο http://firiki2010.wordpress.com/

  41. sakis avatar
    sakis 16/12/2010 04:48:49

    Έχω μια απορία αν το άσυλο των πανεπιστημίων το εκμεταλεύοταν ακροδεξιοί και όχι ακροαριστεροί και πετούσαν μολότωφ,έκαιγαν περιουσίες και καίγαν υπαλλήλους όπως οι αναρχικοί στη μαρφίν οι ίδιοι ''προοδευτικοί'' και ''αριστεροί'' που σκίζουν τα ρούχα τους για την διατήρηση του ασύλου δεν θα είναι οι ίδιοι που θα φώναζαν για ναζισμό και φασισμό και πόσο πολύ κινδυνεύει η ''δημοκρατία'' μας και όλα αυτά τα γραφικά;Φυσικά ναι, απλώς η διαφωνία τους είναι ότι φασιστικό και εξτρεμιστικό προέρχεται από ''αριστερό'' χέρι είναι δημοκρατικό και ''ανθρωπιστικό'' και ότι προέρχεται απο΄''δεξιό'' χέρι είναι Χιτλερικό και ναζιστικό έ ρε δούλεμα που πέφτει.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ sakis 16/12/2010 10:47:06

      Είσαι σίγουρος ότι τη ΜΑΡΦΙΝ την έκαψαν αναρχικοί; Δεν πιστεύεις στη πιθανότητα προβοκάτσιας;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αρματιστής 16/12/2010 10:52:48

        Οχι δεν πιστευω γιατι ετσι κι αλλιως μονο οι αναρχικοι καινε και βαζουν βομβες σε αυτη τη χωρα.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Αρματιστής 16/12/2010 20:00:26

        Εγώ δει αναρχικούς να καίνε το Δεκέμβρη του 08' οχήματα και μηχανές με δοχεία που είχαν έφλεκτο υλικό. Στη τράπεζα θα κολώνανε; Στο κάτω κάτω αν τους ρωτήσεις συμφωνούν και οι ίδιοι. Κεφάλαιο δεν είναι η τράπεζα; Απλώς δεν περίμεναν ότι θα έχουν και νεκρούς.

  42. ΓΠ avatar
    ΓΠ 16/12/2010 06:44:01

    Η ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.Ο ΓΑΠ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΕΝ ΛΕΥΚΩ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥ.ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΕΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΔΙΟΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ USA ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΕ ΣΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΣΟΒΑΡΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΘΑΤΣΙ ΓΙΑ ΣΩΡΕΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΠΩΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ.

  43. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 16/12/2010 09:39:33

    Το διάβασα και εγώ με την Ιρλανδία!Δεν υπέγραψε μνημόνιο!!!Το καταλαβαίνετε;
    Εμ βέβαια έβαλε κάτι άσχετους να διαπραγματευτούν.
    Διάβασα την συνέντευξη μια οδοντιάτρου που δήλωσε πως πρώτη
    φορά στη ζωή διαπραγματευόταν !!! Δήλωσε πως ήταν πολύ σκληροί οι της
    τρόικας και "μου ερχόταν να βάλω τα κλάματα" Που πας μωρή κλώσσα θέλεις
    και να διαπραγματευτείς ;;; Προδότες Πασόκοι , προδώστε κιάλλο την χώρα σας...δώστε και μερικά νησάκια..δεν πειράζει στον αρχηγό σας τον Αρχιπροδότη...
    Αλλά και η ΝΔ που είναι να πει πως υπέγραψαν στην δανειακή σύμβαση την εκχώρηση εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων και μάλιστα αμετακλήτως!!!
    Τι λες ρε Αντωνάκη που θα σεβαστείς και την υπογραφή της ανθελληνικής μαφίας;;;
    Τίποτα ένας πόλεμος μας σώζει. Εξάλλου οι Τούρκοι χθες έκοβαν βόλτες στον Σαρωνικό!Ε ένας αξιωματικός δεν θα βρεθεί;

  44. xbab avatar
    xbab 16/12/2010 09:44:05

    "Αν σηκωθούμε όρθιοι δεν τους σώζει τίποτε"
    Ποιός θα μας σηκώσει;
    Ποιός θα εμπνεύσει;
    Όλοι λούφα και παραλλαγή....και μιλάμε για τη - -
    Οι ασήμαντες μειοψηφίες που καταδυναστεύουν τη κοινή γνώμη και διαμορφώνουν νοσηρό πολιτικό κλίμα ή τα ΜΜΕ με την τακτική της ολικής απαξίωσης προβάλλοντας κακά πρότυπα, με αποτέλεσμα τη βιαιοπραγία κατά έντιμων πολιτών.
    Δεν ανεχόμαστε τη ΒΙΑ από οπουδήποτε κι αν προέρχεται.
    Πλην όμως τον τελευταίο καιρό οι κήνσορες της εντιμότητας της ηθικής και οι αδέκαστοι στρατοδίκες έχουν κατορθώσει να καθυποτάξουν την κοινή γνώμη στη κοινή μοίρα του {σκάσε και και βάλε το κεφάλι σου μέσα}
    Ποιός θα μας εμπνεύσει;
    Δεν υπάρχει αίσθημα δικαιοσύνης
    Δεν υπάρχει αίσθηση κριτικής
    Δεν υπάρχει ελπίδα να επικρατήσει η αξιοκρατία και λογική
    Υπάρχει η αίσθηση του να βολευόμαστε και να προωθούμε τα επιχειρηματικά ή τα προσωπικά μας συμφέροντα, εκμεταλλευόμενοι την ιδιότητά μας ή το μέσο που διαθέτουμε
    Υπάρχει ηγέτης;

  45. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 16/12/2010 10:51:50

    Διαβάζω λίγο παραπάνω ότι η Ιρλανδία δεν υπόγραψε μνημόνιο..

    Έχει υπογράψει δανειακή σύμβαση, αντίστοιχη της Ελλάδας, με την οποία να υποθηκεύει τη χώρα;

    Ξέρει κανένας;

    Το γράφω συνέχεια. Δεν είναι το μνημόνιο ο μεγάλος κίνδυνος. Το μνημόνιο είναι το τυρί. Η φάκα είναι το άρθρο 14 της δανειακής σύμβασης. Το γράφω και όλοι το κάνουν γαργάρα.

    Θέλω να πω σε κάποιους, ότι αν φθάσουμε στο σημείο και αρχίσει να εφαρμόζεται το άρθρο 14, αυτά που έπαθε ο Χατζηδάκης θα αποτελούν χάδια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αρματιστής 16/12/2010 10:57:27

      Υπερβολες ειναι αυτα.Κατ αρχην οτι και να εχει υπογραφει πρεπει αν φθασουν τα πραγματα στα ακρα να στο παρουν με τη βια.
      Επειτα τα 110 δις ειναι το 30% του ΑΕΠ ως χρεος.Δηλαδη αν φθασουμε στο αμην κηρυσσουμε παυση πληρωμων στα υπολοιπα ομολογα που ειναι χωρις υποθηκες και ανετα επιστρεφουμε τα ενυποθηκα που αλλωστε τα χρωσταμε σε 15 ευρωπαικα κρατη και οχι τραπεζες και μπορουν να διακανονισθουν.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ ψυχραιμια 16/12/2010 11:33:50

        Θα αστιεύεσαι βεβαίως. Δηλαδή αν χρωστάς σε κυρίαρχα κράτη είναι πιο εύκολο να ξεφύγεις από το να χρωστάς στις τράπεζες;

        Ακόμη δεν θα έχεις ακούσει το καθηγητή του Ευρωπαϊκού δικαίου τον Μαριά να λέει ότι με βάση το άρθρο 14 και τα υπόλοιπα δάνεια καθίστανται ενυπόθηκα.

        Επίσης δεν θα έχεις διαβάσει ότι η δανειακή σύμβαση διέπεται από το αποικιακό Αγγλικό δίκαιο και οι διαφορές θα δικάζονται από το Ευρωπαϊκό δικαστήριο.

  46. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/12/2010 10:57:51

    Ανέκδοτο! Οι αριστεριστές κατέβασαν και λαθρο στους δρόμους!
    http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/12/blog-post_451.html
    Ηρθαν με το έτσι θέλω, δεν τους πειράζει κανείς και διαδηλώνουν!
    Καλά μας κάνουν...

  47. man8os avatar
    man8os 16/12/2010 11:21:02

    Που θα τα βρεις ακομη και αυτα τα 110 δις? Απο που θα τα παρεις? Εκτος και αν βαλλεις εκτακτη εισφορα σε καθε πολιτη απο την περιουσια του( οχι απο τα εισοδηματα του).

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ man8os 16/12/2010 11:34:19

      Ρε Μανθο μιλαμε για σταδιακη αποπληρωμη.Κανενα κρατος δεν αποπληρωνει τα δανεια του με τη μια.Σοβαρα εννοεις οτι δεν μπορει ενα κρατος να εξυπηρετησει χρεος ισο με 30%;
      Εδω ειχαμε πανω απο 100% για 20 χρονια και εξυπηρετειτο και κανεις δεν ανησυχουσε για τιποτα.
      Ασε που τελικα οτι ειναι να γινει θα γινει συμφωνημενα με κουρεμα με τους δανειστες.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 16/12/2010 13:11:50

        Αυτα πρεπει να πληρωθουν μεχρι το 2015 οπως λεει το μνημονιο. Δεν τα βρισκεις που να χτυπιεσαι. Μονο πολιτικη λυση μπορει να δοθει (εαν δοθει).

  48. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/12/2010 11:39:21

    Ποια υπολοιπα; τα ομολογα που εχουμε εκδοσει εδω και χρονια;πως γινονται ενυποθηκα δια της προσκολλησεως;
    Στο τελος του προγραμματος θα εχουμε 110 δις ενυποθηκα αγγλικου δικαιου κλπ και 250 δις ή εκει περιπου ομολογα και ΑΕΠ γυρω στα 300 δις.
    Εκει κατα τη γνωμη μου θα χρεωκοπησουμε "ελεγχομενα" δηλαδη θα χαρισθει μερος των ομολογων και θα μπουμε σε νεο προγραμμα με σκοπο να μη ξαναξεφυγει το ελλειμμα και να αποπληρωνονται τα υπολοιπα.
    Αυτα εαν δεν εχουν γινει καταλυτικες εξελιξεις στην ευρωζωνη.Γιατι αν εχουν γινει και δεν υπαρχει ευρω δε θα ξερουμε ουτε και σε ποιο νομισμα θα χρωσταμε οσα χρωσταμε.

  49. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/12/2010 12:44:49

    Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι οι λάθρο κατέβηκαν στο πεζοδρόμιο αυθόρμητα; Ετσι και αλλιώς, βέβαια, εκεί βρίσκονται διαρκώς, λόγω επαγγέλματος (παρεμπόριο, πρέζα, νταβατζηλίκι...).
    Θα σου απαντήσω πολύ προκλητικά, το ίδιο προκλητικά όσο γράφεις και εσύ:
    Οι λάθρο δεν έχουν κανένα απολύτως ρίσκο. Είναι χωρίς χαρτιά, με ψεύτικα στοιχεία και ονόματα.
    Δεν τους ξεσπίτωσε καμιά αυτοκρατορία, κατά 90%. Η Σομαλία μαστίζεται από πόλεμο φατριών, το Μπαγκλαντές είναι φτωχό λόγω υπερπληθυσμού, το Μαρόκο και η Αλγερία μας στέλνουν τα αποβράσματά τους για να ληστέψουν, κ.ο.κ.
    Δεν είναι αναξιοπαθούντες, είναι τυχοδιώκτες.
    Δεν είναι ενσωματωμένοι, εκτός και αν το να πουλάει κανείς "αμπρέλα"(ούτε αυτή τη λεξη δεν κατάφεραν να πουν σωστά) έξω από το μετρό το αποκαλείς ενσωμάτωση.

    Και να τελειώσω με κάτι: Δεν θέλω μουσουλμάνους εδώ, ενσωματωμένους ή όχι. Ο Ιρακινο-σουηδός που ετοιμαζόταν να ανατιναχθεί σε πολυσύχναστο δημόσιο χώρο στη Σουηδία ήταν εκεί από το 1992 και είχε πάρει την υπηκοόητα. Δεν θέλω να ενωσωματωθούν οι λάθρο, θέλω να φύγουν. Οι αριστερίστικες ιδεοληψίες των νταβατζήδων τους δεν με αφορούν, προφανώς κάποιες ΜΚΟ βγάζουν πολλά λεφτά από αυτούς και από δίπλα οι χρήσιμοι ηλίθιοι αριστερούληδες τους υποστηρίζουν.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ΒΙΣ 16/12/2010 13:28:42

      +1000!!!!

  50. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/12/2010 12:46:16

    Εχεις πάντως με τους Αφγανούς ένα θέμα! Hello! Δες τις φάτσες, ούτε ένας πρόσφυγας (λόγω πολέμου...) Αφγανός δεν είναι εκεί!

  51. ruddock avatar
    ruddock 16/12/2010 15:47:08

    l'ami de peuple,γιατί βασανίζεσαι άνθρωπέ μου ?
    Γιατί να βάλεις τον εαυτό σου στη θέση του Αφγανο-Αφρικανο-βάλε ό,τι άλλο θέλεις-μετανάστη ?
    Εμείς σαν χώρα,εσύ σαν πολίτης αυτής της χώρας (κι εγώ μαζί βέβαια),τα έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και θα πρέπει να ενδιαφερθούμε και για τα προβλήματα πολιτών από άλλες χώρες ?
    Δεν γίνεσαι απάνθρωπος αν πεις ότι "δεν θέλω λαθρομετανάστες στη χώρα μου",γίνεσαι απλά, λογικός.
    Λογική χρειάζεται το ζήτημα,όχι ευαισθησία.
    Από ευαισθησία δόξα τω Θεώ χορτάσαμε και προκοπή δεν είδαμε.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ruddock 16/12/2010 20:08:52

      Απλώς υπάρχει διαφορά με το "όλοι οι μετανάστες έξω" και με το "μέσα όσοι μπορούμε να τους εξασφαλίσουμε αξιοπρεπή ζωή". Τεράστια διαφορά θα έλεγα. Το ένα είναι εθνικιστικό και ξενοφοβικό, το άλλο ρεαλιστικά ανθρωπιστικό. Από την άλλη το "όλοι μέσα" που ακούμε από την εξωκοινοβουλευτική αριστερά είναι δήθεν ανθρωπιστικό και επικίνδυνο, και εξυπηρετεί μόνο την αναταραχή που επιθυμούν (διότι αν οι μετανάστες δε μπορούν να δουλέψουν, θα κλέψουν).

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ αποκατάσταση 16/12/2010 20:36:32

        Κανείς, εκτός από ανθρώπους που είναι ακραίοι εθνικιστές, συχνά και μη ισορροπημένοι, δεν λέει "όλοι οι μετανάστες έξω". Ολοι μας ή οι περισσότεροι από εμάς έχουμε φίλους μετανάστες, ανθρώπους ενταγμένους, που τα παιδιά τους δεν διαφέρουν από τα δικά μας παιδιά ως προς την ένταξή τους στην κοινωνία μας.
        Το πρόβλημα υφίσταται με την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση και μάλιστα από πληθυσμούς μη αφομοιώσιμους, με ισχυρές αναφορές στο Ισλάμ. Το έχουμε ξαναγράψει εδώ, και εγώ και πολλοί άλλοι σχολιαστές. Γι' αυτό και, αν προσέξεις, τα τελευταία χρόνια, η επίπλαστη (δόλια στην πραγματικότητα) "στοργή" των αριστερούληδων απευθύνεται μόνο προς τις ΜΗ ΕΝΤΑΞΙΜΕΣ ομάδες λαθρομεταναστών.

        Λες και τα κλεφτρόνια του Μαρόκου που φτάνουν από το Ραμπάτ με την Air Arabia στην Πόλη και από εκεί με βανάκι στα σύνορα για να καταλήξουν στην Αθήνα έρχονται να δουλέψουν... Να κλέψουν έρχονται, να πουλήσουν πρέζα και μετά βλέπουμε. Αλήτες είναι και εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου που την πέφτουν σε μεγάλες γυναίκες σε λαϊκές γειτονιές της Αθήνας και τους αρπάζουν τους σταυρούς. Ή ο Μπαγκλαντεσιανός ήρθε για να "ενταχθεί" στην ελληνική κοινωνία (γέλια!!!) και όχι να κάνει την αρπαχτή του πλένοντας με το ζόρι τζάμια στα φανάρια (δηλαδή, με την επαιτεία). Ε λοιπόν, κανένα κράτος που σέβεται τον εαυτό του δεν μπορεί να επιτρέψει να ζουν σε βάρος του και σε βάρος των πολιτών του (γιατί αυτοί οι τύποι περιθάλπτονται και στα νοσοκομεία) επαγγελματίες ληστές και επαγγελματίες ζήτουλες.
        Επειδή όμως οι αριστεροί το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι η κοινωνική αναταραχή και η διάλυση του κοινωνικού ιστού, γι' αυτό και τους χρησιμοποιούν και τους υπερασπίζονται, σε βάρος της όποιας κοινής λογικής.
        Ο Σαμαράς οφείλει να μιλήσει ανοιχτά για το θέμα της λαθρομετανάστευσης και να αρχίσει να προετοιμάσει την κοινωνία για το ότι χρειάζεται σκούπα και η σκούπα θα πάρει σβάρνα και τους λάθρο και όσους αριστερούληδες θελήσουν να χρησιμοποιήσουν έκνομα μέτρα για να υπερασπιστούν τα pets τους.

        Προσωπικά, αν ο Σαμαράς ακολουθήσει πολιτική Καραμανλή-Παυλόπουλου-Κακλαμάνη έναντι των λάθρο, δεν πρόκειται να τον ξαναψηφίσω με τίποτα. Το ίδιο, πιστεύω, και πολλοί άλλοι δεξιοί.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ ΒΙΣ 16/12/2010 22:24:26

          truth.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.