Αν κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ θα φταίει η Δεξιά!
20/01/2015 13:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αν κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ θα φταίει η Δεξιά!

Αν εκλεγεί πρωθυπουργός ο Τσίπρας, που αποδεδειγμένα πλέον έχει κρυφή ατζέντα και θα καταστρέψει τη χώρα, τότε το κρίμα στο λαιμό των δεξιών ψηφοφόρων. Απαιτείται συστράτευση έστω και την ύστατη στιγμή. Δεν πρέπει να γίνει ένα λάθος που θα το πληρώσουν και τα παιδιά μας.

Όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται σε όλες, περίπου το 12% των πολιτών που ψήφισαν το 2012 τον Αντώνη Σαμαρά, τώρα γυρίζουν την πλάτη τους και στρέφονται στον ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις της Alco και του Παν. Μακεδονίας, παλαιοί ψηφοφόροι της ΝΔ σε ποσοστό 11%-12% μετακινούνται προς τον Αλέξη Τσίπρα ενώ μόλις 1% παλαιών ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ πάνε προς τον Σαμαρά.

Οι αναλυτές λένε ότι πρόκειται για παραδοσιακούς δεξιούς ψηφοφόρους, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 3% του εκλογικού σώματος και θέλουν να τιμωρήσουν την απερχόμενη κυβέρνηση για την υπερφορολόγηση, τα λουκέτα, την ύφεση και την ανεργία.

Όπως υπολογίζουν, μάλιστα, αν το τμήμα αυτό του εκλογικού σώματος έμενε σταθερό στην προηγούμενη επιλογή του και δεν μετακινούνταν προς τον ΣΥΡΙΖΑ, το διαφαινόμενο προβάδισμα των 4 έως 6 μονάδων που χωρίζει τα δύο μεγαλύτερα κόμματα όχι μόνον θα μηδενιζόταν, αλλά θα μπορούσε ακόμη και να αντιστραφεί το προβάδισμα υπέρ της ΝΔ.

Εντυπωσιακή διαπίστωση. Οι ψηφοφόροι της ΝΔ δίνουν τη νίκη στον Τσίπρα (στις δημοσκοπήσεις τουλάχιστον) επειδή θέλουν να τιμωρήσουν τον Σαμαρά που έκανε λάθη. Κι επιλέγουν ένα ακόμη μεγαλύτερο ή και ολέθριο λάθος.

Αλλά για να δούμε ποιοι είναι αυτοί οι δεξιοί ψηφοφόροι που θα χειροκροτήσουν τον Τσίπρα ως πρωθυπουργό. Είναι πράγματι δεξιοί ή πρόκειται για τους γνωστούς μετακινούμενους του κέντρου που πηγαίνουν προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση ανάλογα με το ρεύμα; Αν είναι έτσι οκ, το έχουμε ξαναδεί το έργο σε πολλές βερσιόν τα τελευταία 40 χρόνια. Θα το ξαναδούμε για άλλη μια φορά.

Αν όμως πρόκειται πράγματι για παραδοσιακούς δεξιούς ψηφοφόρους τότε θα γίνει ένα έγκλημα που θα σημαδέψει την Μεταπολίτευση και θα είναι εντελώς διαφορετικό από τα άλλα. Στην παρούσα συγκυρία δεν έχουμε π.χ. ένα μεγάλο ρεύμα όπως αυτό του 1981. Δεν έχουμε επίσης μια στροφή των δεξιών γιατί δεν ήθελαν να βλέπουν τα… μούτρα του παρείσακτου της Δεξιάς Κ. Μητσοτάκη. Και το 2009 οι ψηφοφόροι που έφυγαν από τη ΝΔ και έδωσαν 43% στον Γ. Παπανδρέου το έκαναν γιατί πίστεψαν στο «λεφτά υπάρχουν» κι όχι στο «έρχονται δύσκολες ημέρες». Όμως, στις κυβερνήσεις Καραμανλή οι ψηφοφόροι της Δεξιάς δεν υπέστησαν και τίποτε άσχημο. Μια χαρά περνούσε όλη η Ελλάδα βυθισμένη στη νιρβάνα της με δανεικά λεφτά.

Το σκηνικό που στήνεται στις εκλογές αυτές λέει ότι άνθρωποι νοικοκυραίοι, που θέλουν μια χώρα σύγχρονη, που σιχαίνονται την πασοκοκρατία των προηγούμενων δεκαετιών, που βλέπουν ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και ότι ο Τσίπρας είναι ο μεγαλύτερος πολιτικός απατεώνας της χώρας, ετοιμάζονται να τον κάνουν πρωθυπουργό. Ετοιμάζονται να επαναφέρουν το πιο άθλιο ΠΑΣΟΚ, τον πιο ξεφτιλισμένο λαϊκισμό της Μεταπολίτευσης γιατί; Γιατί είναι θυμωμένοι με τον Σαμαρά που πιστεύουν ότι τους είπε ψέματα.

Και για να έχουμε καλό ερώτημα σε τι τους είπε ψέματα; Όταν το 2012 δεν του έδωσαν την αυτοδυναμία για να κάνει το πρόγραμμά του και τον καταδίκασαν σε ανίερη συμμαχία με τον Βενιζέλο, έφταιγε ο Σαμαράς και η ΝΔ;

Έφταιγε μήπως ο Σαμαράς που το 2012 το καλοκαίρι βρήκε μια διαλυμένη χώρα, με το 1,5 πόδι στη χρεοκοπία και την ανέστησε; Φταίει στο ότι κάτι πήγαινε να γίνει τους τελευταίους μήνες για να φύγει η Ελλάδα από την κρίση για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια;

Τι ήθελαν οι δεξιοί ψηφοφόροι που τώρα στηρίζουν Αλέξη; Έναν αρχηγό και πρωθυπουργό να τους λέει ψέματα και να τους γεμίζει με ψεύτικες ελπίδες; Να τους τάζει θέσεις στο δημόσιο, επιδόματα και αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις; Με τι; Με άδεια ταμεία και διαλυμένο κράτος;

Όμως, έχουν δίκιο οι ψηφοφόροι να λένε ότι έγιναν και τεράστια λάθη. Σε πρόσωπα, σε τακτικές, σε πολιτικές και κυρίως να καταλογίζουν ατολμία στο ότι δεν άλλαξαν όλα. Το 2009 η εντολή στον Σαμαρά ήταν να τα αλλάξει όλα, και στο κόμμα και στη χώρα. Αυτό δεν έγινε, όμως, η προτεραιότητα όλων ήταν να σωθεί η Ελλάδα και τα υπόλοιπα πήγαν πίσω.

Συμπέρασμα; Αν εκλεγεί πρωθυπουργός ο Τσίπρας, που αποδεδειγμένα πλέον έχει κρυφή ατζέντα και θα καταστρέψει τη χώρα, τότε το κρίμα στο λαιμό των δεξιών ψηφοφόρων που θα τον ψηφίσουν για ένα γινάτι. Ναι, να είναι θυμωμένοι και να τα… σπάσουν όλα. Ναι, να κάνουν κριτική και μάλιστα να ξετινάξουν και τον Σαμαρά και όποιον άλλον.

Όχι όμως και να δώσουν λευκή επιταγή σ’ αυτό για το οποίο αγωνιστήκαμε όλοι να εξαλειφθεί στη χώρα. Δηλαδή στον καταστροφικό λαϊκισμό μιας ομάδας ανθρώπων που σκύλευσαν πάνω από την Ελλάδα επί δεκαετίες και που τώρα έρχονται φορώντας μάσκα.

Τι θα πουν π.χ. οι παραδοσιακοί δεξιοί ψηφοφόροι αν ο ΣΥΡΙΖΑ αφοπλίσει την αστυνομία και κάνουν κουμάντο οι μπαχαλάκηδες;

Τι θα πουν αν ο Τσίπρας ξεκινήσει διαπραγμάτευση για το όνομα της Μακεδονίας; Τι θα πουν αν υποκύψει στις ορέξεις του Νταβούτογλου; Τι θα πουν αν δουν τα σπίτια του να ρημάζονται από τους λαθρομετανάστες;

Τι θα πουν όταν μια ομάδα από αριστερά παρτάλια κάνει «εισπήδηση» στην εξουσία και καταλάβει καίριες θέσεις; Τι θα πουν όταν επιστρέψει η λογική των «δικών μας παιδιών»; Τι θα πουν όταν θα γίνουμε Βενεζουέλα;

Θα πουν ότι «μας πούλησε ο Σαμαράς;» Βάλτε στη ζυγαριά και δείτε το αποτέλεσμα. Αν η πληρωμή ενός λάθους φόρου όπως ο ΕΝΦΙΑ είναι το ίδιο με την στήριξη της αριστερής κυβέρνησης τότε σηκώνουμε τα χέρια ψηλά.

Η συνενοχή στο έγκλημα κατά της πατρίδας είναι το ίδιο βαριά με τους άμεσους δολοφόνους της.

Γι' αυτό λοιπόν απαιτείται συστράτευση έστω και την ύστατη στιγμή. Δεν πρέπει να γίνει ένα λάθος που θα το πληρώσουν και τα παιδιά μας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κόνδορας avatar
    Κόνδορας 20/01/2015 14:25:30

    Δηλαδή θά φταίει ο φουκαράς δεξιός πού τού παίρνει τό σπίτι ο Γκικοστουρνο;

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Κόνδορας 20/01/2015 16:40:23

      Αγαπητέ Κόνδορα Ο Γκικοστουρνο φταίει που ως χώρα δεν παράγουμε ούτε καρφίτσες και εισάγουμε ακόμη και ντομάτες;. Με τι χρήματα αγόρασε το σπίτι του ο φουκαράς(;) δεξιός και αριστερός νεοέλληνας; και από ποιόν ζητά να του το πληρώσει; Του υποσχέθηκε να το πληρώσει ο Σαμαράς; Απλά ήρθε η ώρα τα εισοδήματα μας να αντιστοιχηθούν με τον παραγόμενο (νόμιμα) πλούτο στη χώρα. Οι παχιές αγελάδες αδυνάτησαν και τα δανεικά λεφτά τελείωσαν. Και δεν ισχυρίζομαι ότι όλοι μαζί τα φάγαμε. Απλά, πριν αποφασίσουμε όλοι να σχολιάσουμε τα δυσάρεστα, ας ξανακοιτάξουμε τη φορολογική μας δήλωση. Πόσοι νομίζεις ότι θα δικαιούνται να σχολιάζουν; Φουκαράδες και λεφτάδες; αριστεροί και δεξιοί; Δεν μας φταίει λοιπόν ο Σαμαράς και είμασταν, ως χώρα, τυχεροί που ανέλαβε πρωθυπουργός σε δύσκολες συνθήκες. Ποιός θα τα κατάφερνε καλύτερα κατά τη γνώμη σου.

      • Κόνδορας avatar
        Κόνδορας @ Σωκράτης 20/01/2015 20:32:39

        Αγαπητέ Σωκράτη Εγώ δέν ισχυρίσθηκα ότι κάποιος άλλος θά τά κατάφερνε καλύτερα τήν παρούσα στιγμή. Αλλά εφόσον " Απλά ήρθε η ώρα τα εισοδήματα μας να αντιστοιχηθούν με τον παραγόμενο (νόμιμα) πλούτο στη χώρα " (συμφωνώ), θά πρέπει αντίστοιχα νά αντιστοιχηθούν καί οί υποχρεώσεις. Αναφέρεις επίσης νόμιμο πλούτο. Τεράστιο θέμα, δέν είναι τής στιγμής....... Χαιρετώ

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 20/01/2015 14:28:24

    Δυστυχώς,από το: είδαμε και δεν ξαναθέλουμε με τη Ν.Δ. και το: θέλουμε να δούμε του ΣΥΡΙΖΑ,η απόφαση γέρνει τη ζυγαριά συντριπτικά πρός το δεύτερο. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: Είδαμε υπερφορολόγηση,λουκέτα,λάθη επί λαθών,ΕΝΦΙΑ,αλλά και κάποια ανάκαμψη και κάποια αμυδρή ελπίδα. Θα δούμε με τον ΣΥΡΙΖΑ κατόπιν δηλώσεων των δικών του στελεχών, στάση πληρωμών,χρεοκοπία πραγματική,δραχμή,περιθωριοποίηση, βουλγαροποίηση μισθών και βιοτικού επιπέδου,άγρια φορολόγηση εισοδημάτων 20.000 ευρώ και πάνω,και και και... Διαλέγουμε και παίρνουμε...

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Κυθήριος 20/01/2015 14:42:59

      +100000

  3. George N avatar
    George N 20/01/2015 14:36:00

    Όντος κάτι δεν πάει καλά με όποιον κατηγορεί τον Σαμαρά για υπερφορολόγηση και ταυτόχρονα ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ που στο 60% του ΑΕΠ για δημόσιες δαπάνες θέλει να προσθέσει τουλάχιστον ένα άλλο 5%. Κάπως αφελές να ελπίζει ότι ο ίδιος παρόλα αυτά θα δει ελάφρυνση! Το αναμενόμενο, να δει ελάφρυνση σε έναν φόρο (τυράκι) και συνολική επιβάρυνση για να βγουν τα 2 από τα 3 παραγόμενα ευρώ για το δημόσιο. Αλλά και για την μη κομμουνιστική Αριστερά είναι όνειδος να πιστεύει ότι η πλειοψηφία του κόσμου θα την βγάλει με μόνο 1 στα 3 ευρώ χωρίς συνέπειες. Το πρόγραμμα της Θες/νίκης θα έπρεπε να προβλέπει την χρηματοδότησή του από αλλαγές στις υφιστάμενες δαπάνες.

  4. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 20/01/2015 14:42:37

    Αν κερδισει ο ΣΥΡΙΖΑ θα φταιει η μουχλα της κοινωνιας που εφτασε στο μεγιστο με ολα τα χρονια του ΠΑΣΟΚ των νεων τζακιων, των μιζων , των μαιμου επιδοματων, των συνταξεων στα 50 κλπ. Ειναι ο 'εμπολα ' της Ελληνικης κοινωνιας. Αυτη η μαζα μετακινηθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ. Οι εκλογες ειναι η μαχη των νοικοκυραιων , των θυματων του ΙΤ, των μικροεπιχειρηματιων απεναντι στην μονιμοτητα του δημοσιου και την λαμογια των ΜΜΕ. Ενα λαθος αποτελεσμα θα βγαλει το αυγο του φιδιου απο δεξια και το κομπλεξ του ακραιου αριστερου . Απο 30η χωρα στον ΟΑΣΑ η Ελλαδα θα αρχισει την καθετη πτωση. Η Βουλγαρια θα ειναι παραδεισος οπως εχω ξαναγραψει με μια νικη του ΣΥΡΙΖΑ.

    • Boy avatar
      Boy @ Ρεαλιστης 20/01/2015 14:53:00

      Tι φταίει σε έναν γάμο και ξαφνικά μετά από χρόνια η κατά τα άλλα - πιστή σύζυγος- γκομενιάζει? Οι παραδοσιακά δεξιοί ψηφοφόροι κερατώνουν τη ΝΔ για τους ίδιους λόγους που μια γυναίκα -γιατί ο λαός έχει ψυχολογία γυναίκας- εγκαταλείπει τον άντρα της. Ως εκ τούτου, το να λέμε τώρα γύρνα στο σπίτι σου είναι πολύ αργά.

    • Eva avatar
      Eva @ Ρεαλιστης 20/01/2015 15:06:34

      Τα θύματα του ιδιωτικού τομέα τα θυμόμαστε 3 μερες πριν τις εκλογές. Τον υπόλοιπο καιρό βολτάρουμε στα κανάλια μπορδολογώντας για το αν πρέπει να φυγει η οχι ο επίορκος κι ο πλαστογράφος (ο οποίος φηφίζει και συριζα). Αμ δεν παει έτσι...

  5. no justice avatar
    no justice 20/01/2015 15:22:22

    ΕΝΦΙΑ...

  6. ΓΕΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ 20/01/2015 15:28:08

    Η φυση και η πολιτική καλύπτουν το κενό έστω και αργά, εκεί πρέπει να αποδωθεί η επερχόμενη ήττα.Το θέμα είναι η διαχείριση της μετά.

  7. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 20/01/2015 15:48:10

    Για να μπορέσει να σωθεί η χώρα και η κοινωνία σε βάθος χρόνου, πρέπει να ωριμάσει πολιτικά. Πρέπει να κυριαρχήσει η λογική και η πραγματικοτητα. Για να γίνει αυτό πρέπει να ωριμάσουμε βίαια ως κοινωνία και να σβύσουμε, μόνοι μας, τα ονειρώδη στερότυπα που φτιάξαμε μόνοι μας, για τον πιό, υποτίθεται, έξυπνο λαό του κόσμου. Οσο ακόμη υπάρχουν πολίτες που δεν παίρνουν στο δούλεμα πολιτικούς που ισχυρίζονται ότι έρχεται η σωτηρία στα φωτοτυπάδικα που θα μοιράζουν ευρώ, σαν τυροπιτάδικα ,αλλά σκέφτονται να το δοκιμάαουν μία είναι η λύση. Να τους υποστούν. Θα μάθουν και θα μάθουμε. Η αλλαγές στην κοινωνία δεν έρχονται χωρίς αίμα και δάκρυα. Αυτά μας περιμένουν και δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε. Δεν μιλάμε για καθεστωτικές αλλαγές, δεν πρόκειται να γίνουμε κούβα της μεσογείου ή Αλβανία του χότζα που θεωρούν μερικοί ως λύση και σωτηρία. Θα πονέσουμε ως χώρα, θα νοιώσουμε την κανονική χρεοκοπία, τα άδεια ΑΤΜ για να μπορέσουμε να αντιληφθούμε την πραγματικότητα. Εδώ χρειάστηκε ο άπιστος θωμάς να αγγίξει τον Χριστό για να πιστέψει την πραγματικότητα. Επιβάλλεται να νοιώσουμε οι ίδιοι στο πετσί μας τις επιλογές μας. Επιβάλλεται να ζητήσουμε εμείς , ως χώρα και κοινωνία, σαν λύση σωτηρίας ,αυτά που τώρα φτύνουμε υπερηφάνως. Ενοείται ότι η μέγιστη κατάκτηση μας θα είναι η αποδοχή των εξαποδώ στην συμμετοχή της Ελλάδος στο αυταπόδεκτο, την αγορά ομολόγων από την ΕΚΤ. Όταν αφρόνως φωνάζουμε ότι δεν αναγνωρίζουμε καμιά συμφωνία, θα μας αφήσουν απέξω από την δική τους και θα παρακαλάμε να αποδεχτούν μετά το προφανές. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία θα είναι. Φύγαμε από το νατο για να παρακαλάμε επανένταξη με χειρότερους όρους. Φτύσαμε λύσεις του κυπριακού για να παρακαλάμε μετά αποδοχή τους. Διώξαμε τις βάσεις κρατώντας τες. Φτάσαμε στην Σμύρνη και στην Πόλη ανατολικά, για να τα ξαναχάσουμε με δικές μας υπερήφανες επιλογές. Με εκλογές και δημοκρατικές διαδικασίες Ατέλειωτες ιστορίες χειρισμού του εξυπνότερου λαού του κόσμου. Άλλη μία δεν θα αλλάξει τίποτε στο διάβα της ιστορίας. Θα είναι ένα κόμη καλά σχεδιασμένο επεισόδιο για να ικανοποιηθεί ο εξυπνότερος λαός του κόσμου.

  8. yiannis avatar
    yiannis 20/01/2015 15:55:09

    Δεν κερδίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, χάνει η ΝΔ. Ο λαός μπορεί να υποστεί θυσίες, αλλά χρειάζεται μια δουλειά, την οποιαδήποτε δουλειά, για να μπορέσει να ανταποκριθεί. Κάποια προγράμματα για ανέργους έτρεξαν, αλλά κάποιοι έμειναν εκτός. Ένα μέτρο, μπορούσε να είναι η εκ περιτροπής εργασία, αλλά δεν έγινε. Σε άλλα ζητήματα η κυβέρνηση ήταν πίσω. Ούτε κάποια υποχώρηση στο σύμφωνο συμβίωσης, ούτε μείωση των σπουδών στα τρία χρόνια (ένα μάθημα περισσότερο το εξάμηνο, και βγαίνει), ούτε εκπτώσεις στους ανέργους στα ΚΤΕΛ κτλ. Γενικά, θεωρώ ότι η ανεργία είναι το βασικότερο πρόβλημα και οι άνεργοι έπαψαν να ελπίζουν. Τα χρόνια περνούν και δεν γυρίζουν πίσω...

  9. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/01/2015 16:21:40

    Αγαπητε ορεσειβιε, σωστες οι διαπιστωσεις σου, αλλα αν η εξυπναδα δεν θεμελιωνεται πανω στη γνωση και τη παιδεια, παει αχρηστη. Αν δεν τροφοδοτεις ενα λαο με ορθη κριση και μορφωση, οσο εξυπνος κι αν ειναι, που ειναι, αναμφιβολα θα πεσει σε παγιδες και λαθη. Και εμεις τα τελευταια 30 χρονια δεν κανουμε τιποτα αλλο απο το να υποβαθμιζουμε την εκπαιδευση με καθε τροπο. Τελικα αυτους τους πολιτες παραγουμε, αυτα καταλαβαινουν. Μερικοι βεβαια υποστηριζουν οτι οσο λιγοτερα καταλαβαινει ενας λαος τοσο καλυτερα ποδηγετειται, αλλα ειναι απολυτως βεβαιο οτι μονο το καλο του λαου δεν θελουν οσοι σκεφτονται ετσι.....

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Ρηνα 20/01/2015 17:08:32

      Κανονικά το εξυπνότερος λαός έπρεπε να μπεί σε εισαγωγικά.

  10. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 20/01/2015 16:39:06

    "Οι αναλυτές λένε ότι πρόκειται για παραδοσιακούς δεξιούς ψηφοφόρους, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 3% του εκλογικού σώματος και θέλουν να τιμωρήσουν την απερχόμενη κυβέρνηση για την υπερφορολόγηση, τα λουκέτα, την ύφεση και την ανεργία". Ναι; Γιατί δεν λέμε τα πράγματα με το όνομά τους; Μήπως πρόκειται για φαρμακοποιούς που χάνουν από την κατάργηση της ανεξέλεγκτης συνταγογράφησης, γιατρούς που χάνουν τις ανάλογες μίζες, πολιτικούς μηχανικούς που βλέπουν να μπαίνει μια τάξη στις υποχρεωτικές επιθεωρήσεις τους, δικηγόρους που τους αφαιρούνται τα προνόμια της άνευ λόγου υποχρεωτικής παράστασης, αγρότες που τους τελειώνουν οι χαριστικές επιδοτήσεις και αποζημιώσεις και υποψήφιους ή νυν ερζάτς "συνταξιούχους"; Όλους δηλαδή τους εθισμένους σε ένα κράτος ανεκτικό ή / και υποθάλπον την παρασιτική οικονομία, που το βλέπουν να χάνεται κάτω από την διοίκηση Σαμαρά; Αυτά είναι τα αντανακλαστικά μεγάλης μερίδας "δεξιών" ψηφοφόρων, που θέλουν μια κυβέρνηση που να εξυπηρετεί τα κοντόφθαλμα συμφέροντά τους και αδιαφορούν για το μέλλον των παιδιών τους' αφού δεν θα είναι εκεί για να το δουν...

    • pikeman avatar
      pikeman @ Στυλιανός Παπαδόπουλος 20/01/2015 20:23:37

      Φίλε μου ως μηχανικός , η ύπαρξη του ελεγχτή δόμησης και της "επιθεώρησής" του με απάλαξε από χίλιες δύο σκοτούρες και ευθύνες που δε μου αναλογούσαν όπως π.χ. αν χωρίς τη γνώση τη δική μου επέμβει ο Ιδιοκτήτης στον Φ.Ο. μετά την παράδοση του έργου. Όσο για τα ενεργειακά πιστοποιητικά, έχω ενστάσεις αλλά είναι κάτι που'επρεπε να γίνει. Έγιναν κι εκεί πατατιές αλλά είναι αλλού το ζήτημα. Δε νομίζω πως παρ ότι περιγράφεις σωστά την κατάσταση έχεις δίκιο, διότι η "μάζα" αυτή στην οποία αναφέρεσε δεν ήταν δεξιοί. Πασόκοι ήταν και κάναν μετάσταση αλλού.

  11. Chr avatar
    Chr 20/01/2015 17:26:41

    Πολλές κατηγορίες ακούμε εναντίον του Ελληνικού λαού . Ως γνωστόν το σύστημα στην Ελλάδα διατήρησε τα προνόμια του στο ακέραιο και μετά την κρίση .Δεν έχει τόσο σχέση με το εισόδημα ή την περουσιακή κατάσταση ο όρος σύστημα,αλλά με το πόσο κοντά είσαι στις δομές της εξουσίας .Εκανε όμως το μοιραίο λάθος : Παρέδωσε τις δομές της χώρας σε μη ελεγχόμενες από αυτό ελίτ .Οτι και να γίνει θα εξαρθρωθεί και θα θρυματιστεί . Και από μέσα και απ'έξω . Ο Συριζα είναι η τελευταία προσπάθεια να διατηρηθούν στοιχεία του συστήματος .Λάθος κιβωτός .Μπορεί βεβαια να επιταχυνθούν οι εξελίξεις . Σε μερικά χρόνια θα έχουν αλλάξει τα πάντα.Προσωπα,κόμματα,δομές.Αυτό είναι ευχάριστο .

  12. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 20/01/2015 17:59:08

    Για να καταλαβετε (οσοι δεν τα εχετε καταφερει μεχρι τωρα επαρκως) τι ερχεται μαθετε οτι εχθες η γαϊΔΟΥΡΟΥ εκοψε την Βασιλοπιττα της περιφερειας κοβοντας το πρωτο κομματι για τον ΞΕΝΟ (λαθρομεταναστη) και οχι για τον ΧΡΙΣΤΟ... δειτε το στο 3.10 του βιντεο = https://www.youtube.com/watch?v=ZiVyOMkict4

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Νικηφορος Φωκας 20/01/2015 20:58:25

      Θα είχε φαίνεται στο μυαλό της το Γραφικό: ''...ξένος ήμην και συνηγάγετέ με...''....

    • ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ avatar
      ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ @ Νικηφορος Φωκας 21/01/2015 15:31:00

      Αυτή η προπαγάνδα δεν έχει όρια μερικές φορές. Έβαλα το βιντεο γιατί όντως ακούστηκε καπως αυτό που έγραφες. Αναφέρει συγκεκριμένα. Το πρώτο κομμάτι το κόβουμε για τον ΞΕΝΟ, οχι απαραίτητα άλλης Εθνικότητας, αλλά αυτόν που έχει ΑΝΑΓΚΗ σε σχέση με εμάς και δεν μπορεί να ζήσει.

  13. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/01/2015 18:59:24

    Πάντως το μεγάλο πρόβλημα του Έλληνα σήμερα μπροστά στις ερχόμενες εκλογές είναι ότι δεν πιστεύει ότι μπορεί να πάμε πολύ χειρότερα. Και δυστυχώς δεν έχουν δίκιο όταν Αργεντινή και Βενεζουέλα με αυτάρκεια σε τροφή και καύσιμα (αντίθετα με εμάς) βρίσκονται σε μεγάλες αναταραχές από τις αριστερές κυβερνήσεις και την ιδεοληψία τους. Εδώ θα δούμε πολύ χειρότερα λόγω και του λαού που θα δει την πραγματικότητα που ο ίδιος δημιούργησε με την ψήφο του (κατά τραγικό τρόπο και πάλι μετά το 2009). Η απελπισία θα είναι μεγάλη και ανησυχώ για το μυαλό πολλών που θα πάει κατευθείαν στην τρέλα από το θυμό που βρίσκεται τώρα. Και είναι πολύ κοντά αυτά τα δύο...

  14. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 20/01/2015 19:40:08

    Πάντως άκουσα από δεξιό που είχε να ψηφίσει από το 2009, ότι θα πάει τελικά στις 25/01.. Άντε να δούμε.

  15. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 20/01/2015 20:04:58

    Λοιπόνο Αλέξηςο Πελαργόςή άγιος Βασίλης των ονειροπαρμένωνθα φέρει εισόδημαγια όλους καιέχει ήδη αρχίσει να το μοιράζει. Προσέξτε την Κυριακή να σταθείτε στην σωστή ουρά μην χάσετε και εσείς από τα δισεκατομμύρια Ραχηλοχιλιάρικα. Κρατικοδίαιτη οικονομία, μεγάλο κράτος, τεράστια γραφειοκρατία, ισχυρές πάνω και από την Δικαιοσύνησυντεχνίες, σχέση εισαγωγών έναντι εξαγωγών 10 προς 3 και το χειρότερο ότι σε αυτά διαφωνεί μαζί μου τουλάχιστον το 60% των πολιτών με τους οποίουςτα συζητώ από το 2006.Δεν υπάρχει πρόβλημα πολιτικών. Υπάρχει πρόβλημα πολιτών και πολύ μεγάλο μάλιστα.Όταν κράτος και συνδικαλιστές πιέζουν για διορισμούς και αυξήσεις και οι πολιτικοί υποχωρούν και δανείζονται ασύστολα για να ανταποκριθούν στα αιτήματα,για να σώσουν τις καρέκλες τους, τότε παθαίνουν όλοι αυτό που πάθαμε εμείς. Μας κατέστρεψε ο φόβος απότο πολιτικό κόστος και η διαφθορά. Δυστυχώς μετά τον μεγάλο Κωνσταντίνο Καραμανλήδεν κυβέρνησαντην Ελλάδα άνθρωποι με οράματα, μεπυγμή και αποφασιστικότητα. Εμπαίζαμε τέσσερα χρόνια τους δανειστές μας (απόλυση, μη απόλυση, μετάταξη, διαθεσιμότητα, αξιολόγηση, άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων, αποκρατικοποιήσεις και fast track επιχειρήσεων που έμειναν στα λόγια ) και με τον ΣΥΡΙΖΑ τώρα να προηγείται, και λαμβάνοντας υπόψητι κρύβουν τα διάφορα σχόλια των εταίρων μας στην ευρωπαϊκή ένωση για τις δικές μας πολιτικές εξελίξειςείναι εμφανές ότιείναι έτοιμοι (στις άκρες των δακτύλων στέκονται) για να μας αποχαιρετίσουν δημοκρατικότατα με την κατ’ ανάγκη εθελούσια έξοδο μας από την ευρωζώνη. Εταίροι, ναι είναι, εργατικοί συντεταγμένοι και παραγωγικοί επίσης, κουτόφραγκοι όπως εξακολουθούν να πιστεύουν κάποιοι έλληνες τζαμπατζήδες όχι. Επιπλέον κανείς από 2009 έως και χθες δενευαισθητοποιήθηκε να κάνειέρευνα και να ασκήσει διώξειςγια τιςυπερτιμολογήσεις στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων 2000 - 2009. Αυτοκινητόδρομοι, λιμάνια, αεροδρόμια κ.λ.π. με κόστος υπερδιπλάσιο από όσο πραγματικά κόστιζαν άλλα έπρεπε να ικανοποιηθούν κάποιοι εθνικοί εργολάβοι. Από τα σκάνδαλα με τα εξοπλιστικά προγράμματα πλην του Τσοχατζόπουλου και δύο τριών άλλων εμπλεκόμενων από την μεγάλη κακουργηματική απάτη όλοι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι είναι ακόμη ελεύθεροι έξω και απολαμβάνουν τα κλεμμένα. Πιστεύω ότι αν επιλεχθεί για να κυβερνήσει την χώρα ο εσμός των 20 και βάλε συνιστωσώντου ΣΥΡΙΖΑ, δεν φταίει μόνο η δεξιά. Φταίει και το κέντρο. Φταίει και η παραδοσιακήκολλημένη στο 1917 αριστερά. Αλλά πάνω από όλα φταίει μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού για τιςεπιλογές του από το 1980 μέχρι το 2009. Για αυτό και εγώ προέτρεψα στην αρχή του σχολίου μου να μην κάνουν λάθος όλοι όσοι ξεπουλάνε την ψήφο τους για λίγες σταγόνες πολιτικών υποσχέσεων και μπουν σε λάθος γραμμή ή ρίξουν ψηφοδέλτιο που δεν χαρίζει Ραχηλοχιλιάρικα.

  16. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 20/01/2015 20:22:15

    Αγαπητοί συνσχολιαστές !! Γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα, του Antinews συμπεριλαμβανομένου, σχολιάζουν την επικαιρότητα ως να θεωρούν βέβαιη την επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ στις επερχόμενες εκλογές; Προσωπικά πιστεύω ότι η "μαχη" θα κριθεί στο νήμα. Έστω και αν η ΝΔ κουβαλάει τη φθορά 2.5 χρόνων δύσκολης διακυβέρνησης του τόπου με πολλά προβλήματα και με μια προβληματική συγκυβέρνηση. Γιατί φταίει ο Σαμαράς για τις παθογένειες 30 χρόνων που δεν διορθώθηκαν σε 2.5 χρόνια;. Δεν είχε την στήριξη ούτε των δικών του. Θα τους τιμωρήσει αυτούς κανείς; Σκεφτείτε και προβάλλετε το όσα θετικά γίνανε τα χρόνια αυτά. Σκεφτείτε και προβάλλετε και τη μεταστροφή, εναντίον του, του ξένου παράγοντα τους τελευταίους μήνες. Ας απομονώσουμε (αγνοήσουμε) τα μεταλαγμένα παπαγαλάκια εδώ μέσα. Μέχρι τις εκλογές δεν χρειάζονται αρνητικές σκέψεις. Ο αγώνας για μια νέα Ελλάδα συνεχίζεται.

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ Σωκράτης 20/01/2015 20:41:16

      Ζητάς λοιπόν, να εφαρμόσουμε την εθελουσία τυφλότητα. Ποιο το νόημα; Ποιο το όφελος; Θα αντιστραφεί το προδιαγεγραμμένο από τον περασμένο Μάϊο;

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ ΙΚΟ 20/01/2015 20:48:42

        Αγαπητέ ΙΚΟ είμαι σίγουρος ότι και 2012 τα ίδια έγραφες. Τότε τα αποτελέσματα σε διέψευσαν. Θα σε διαψεύσουν και τα τωρινά (αν δεν βλέπεις το όφελος και το νόημα τότε σαφώς έχεις διαφορετικό στόχο και σκοπό)

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ Σωκράτης 20/01/2015 21:40:52

          Αστοχείς σε όλες τις διαπιστώσεις του συγκεκριμένου σχολίου σου. Αυτά.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΙΚΟ 20/01/2015 21:00:10

        Όχι απογοήτευση τέτοιες ώρες. Από σένα ειδικά δεν περιμένω μεμψιμοιρία...

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ Κυθήριος 20/01/2015 21:38:57

          Δεν είναι μεμψιμοιρία, είναι ρεαλιστική άποψη βασιζόμενη όχι στα επιφαινόμενα, με τα οποία ασχολούνται οι περισσότεροι συσχολιαστές αλλά σε άκρως πολιτικά δεδομένα.

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ ΙΚΟ 20/01/2015 23:21:17

            Ώρα μάχης ώρα αγώνα. Ας πάψει, επι τέλους, η γκρίνια.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Νίκος Α 20/01/2015 23:33:30

            Σε ευχαριστώ για την υπόδειξη.

  17. dimitris avatar
    dimitris 20/01/2015 20:29:19

    Ο συριζα θα βγει απο αυτους που ψαχνουν να παρουν την ρεβανς απο το φιασκο του ΓΑΠ με το μνημονιο.Πολλοι ηταν αυτοι που πιστευαν οτι το πασοκ με 11 μοναδες μπροστα και 170 βουλευτες θα ηταν κυβερνηση για δυο τετραετιες τουλαχιστον.Αλλα η ανεπαρκεια του γιωργου τους τα χαλασε τα σχεδια.Τωρα βρηκαν άλλο μαγαζι για να ξαναζησουν το νεο παρτυ. Βέβαια και το 2009 οι ΝΔημοκρατες εριξαν τον Καραμανλή με την αποχη τους,τώρα ίσως ρίξουν τον Σαμαρα με την υπερψηφιση του Τσιπρανδρεου.

  18. Chr avatar
    Chr 20/01/2015 20:40:01

    Η πραγματικότητα είναι ότι με μια βεντάλια πολιτικών πράξεων οι 3 συντηρούν 7 .Αρα το σύστημα δεν είναι ευσταθές . Για να ισορροπήσει κάπως προστίθενται συνεχώς δανεικά ,περιορίζεται η ρευστότητα και αυξάνει η φορολόγηση και το μερίδιο του κράτους στην οικονομία . Η φορολόγηση /μερίδιο του κράτους είναι η επίσημη -η "μπαλκονάτη" απο τις εξαγγελίες των πολιτικών- και η ανεπίσημη . Μέσω διαφόρων διατάξεων ,ΠΟΛ,μη αναγνώριση δαπανών κτλ η ανεπίσημη είναι σαφώς μεγαλύτερη από την επίσημη.Αυτό έχει σαν συνέπεια ΔΙΑΚΟΠΗ δραστηριοτήτων. Από εποχής Θεοχάρη εως και σήμερα πολλά κεφάλαια ή φεύγουν ή απενεργοποιούνται (στρώματα κτλ) .Μάλιστα εδώ και δύο -τρεις μήνες η Ελλάς απέκτησε το προνόμιο να είναι Αντι-Λουξεμβούργο με την προσπάθεια του ΥπΟικ να φορολογήσει το εισόδημα ή την περιουσία των Ελλήνων στο εξωτερικό .Αυτό θα έχει τεράστιες επιπτώσεις σε όλο το φάσμα της οικονομίας με πενιχρά αποτελέσματα . Στερεύουν οι συστημικές λύσεις - όποιος και να είναι στην εξουσία - διότι λείπουν οι πηγές χρηματοδότησης και η ρευστότητα χρήματος .Αν είναι να γίνει η Ελλάς Βενεζουέλα θα γίνει επειδή δεν θα βρεί σύντομα την λύση σε αυτό το αδιέξοδο ,όχι λόγω του Α ή Β κόμματος .Η ζωή δεν είναι τοκός και φόρος και σε μια ανοικτή οικονομία δεν μπορείς να έχεις αποκρουστικές πρακτικές .

    • Μ.Τ. avatar
      Μ.Τ. @ Chr 21/01/2015 19:56:04

      Συγχαρητήρια Chr, εσύ αντιλαμβάνεσαι τη μεγάλη εικόνα.

  19. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 20/01/2015 20:53:40

    Οι ψηφοφόροι της ΝΔ θυμίζουν τον πατροκτόνο που ζητούσε επιείκια γιατί ήταν ορφανός. Είναι οι αγανακτισμένοι της διπλανής πόρτας που λένε ότι όλοι οι πολιτικοί "είναι ίδιοι", "πουλημένοι", "ακόμα και της ΝΔ" ή έχουν μοτο "δεν ψηφίζω κανένα, θα πάω να ρίξω λευκό, δεν θα πάω να ψηφίσω ή θα ψηφίσω συριζα για να τους δείξω εγώ". Αυτός ο λαός ουδέποτε ψήφισε σοβαρά με το μυαλό αλλά με το θυμικό και τον αρριβισμό που του δινει η δύναμη της ψήφου του. Ιδιαιτέρως οι νεοδημοκράτες -οι οποίοι είναι αλήθεια ότι και όσο κυβερνούσε το κόμματους ουδέποτε έτυχαν της αυτής "προστασίας" με τους πρασινοφρουρούς από το πασοκ- είναι πάντοτε ανικανοποίητοι. Ισως γιατί έβλέπαν τους πράσινους που με ήσσονα προσπάθεια επιτύγχαναν το μέγιστο αποτέλεσμα για την προσωπική τους κατάσταση και πάντα αυτοί (οι νδτες) ήταν στην ριγμένοι από το ίδιιο το κόμμα τους. Πώς θα μπορούσε ο Αντώνης Σαμαράς ν΄αλλάξει μέσα σε δυό χρόνια με τόσα επείγοντα προβλήματα για τη χώρα , και την νοοτροπία των ψηφοφόρων της από δω πλευράς; Εν κατακλείδι, η άλωση της Ελλάδας άρχισε επί Ανδρέα, συνεχίσθηκε επί Σημίτη και Γιωργάκη και τώρα θα μπεί η ταφόπλακα από τον πρόεδρο του 15μελούς του συριζα. Τέτοιος λαός, τέτοια κυβέρνηση του πρέπει. Αλλά είναι μαθηματικώς βέβαιον ότι θαρθει πάλι η νδ να σώσει μελλοντικά την κατάσταση. Κρίμα!

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 20/01/2015 21:11:26

      Αγαπητέ κ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ Αν πας εσύ και πείσεις και άλλους ΝΔκράτες να ψηφίσουν αυτό που υπονοείς και φοβάσαι, μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα συμβεί. Με το 28-30% που του δίνουν τα ΦΙΛΙΚΑ του ΜΜΕ και ανύπαρκτους συμμαχους, δεν κυβερνά. Ούτε ο Βενιζέλος δεν θα πάει μαζί τους, όπως απειλεί!

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Σωκράτης 20/01/2015 21:30:24

        Δεν κατάλαβα το πνεύμα σας κύριε.

        • Σωκράτης avatar
          Σωκράτης @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 20/01/2015 22:11:46

          Κύριε ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ, λυπάμαι που δεν έγινα κατανοητός. Συμφωνώ απολύτως με όσα λέτε. Αλλά τώρα δεν είναι ώρα για διαπιστώσεις. τώρα είναι η ώρα να δώσουμε το παρόν μα την ψήφο μας, Ως ΝΔκράτης σας προέτρεψα να μην αποφύγετε τη μάχη λόγω απογοήτευσης και να πάτε να ψηφίσετε. Προτρέποντας και άλλους να πάνε, γιατί οι εκλογές δεν είναι χαμένες.. Λυπάμαι αν δημιούργησα διαδορετικές εντυπώσεις. Ή αν έκανα λάθος, οπότε σας ζητώ συγνώμη

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Σωκράτης 20/01/2015 22:47:37

            @Σωκράτης. Στη Κυρία Γιαδικιάρογλου, Νομικό, απευθύνεστε.

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ η Dimi 20/01/2015 23:16:29

            Ζητώ συγνώμη από την κ Γιαδικιάρογλου.

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ η Dimi 21/01/2015 13:19:30

            Ευχαριστώ -έστω και αργοπορημένα- αγαπητή μου. Κύριε Σωκράτη σωστά το θέσατε εκ νέου το θέμα.

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ Σωκράτης 20/01/2015 21:50:08

        Σωκράτη, μη ζεις με ψευδαισθήσεις. Για ποιο 28-30% συζητάς; Επαναλαμβάνω, ποιο το νόημα, ποιο το όφελος να πεισθούμε μεταξύ μας για κάτι που δεν υφίσταται; Είμαι της άποψης ότι, η πολιτικολογία πρέπει να γίνεται με αληθείς όρους. Τότε αποβαίνει χρησιμότερη.

  20. christof avatar
    christof 20/01/2015 21:18:37

    Ελληνες αει παιδες.Πρεπει να καεις για να μαθεις τι ειναι το καψιμο.

  21. rasputin avatar
    rasputin 20/01/2015 23:28:11

    1)Για να μην τα ρίχνουμε όλα στον κόσμο , εάν κερδίσει ο Σύριζα θα φταίει η δεξιά για πολλούς γνωστούς λόγους. Πιο πρόσφατοι ο ΕΝΦΙΑ , ο Γκίκας , ο ανασχηματισμός με παλαιοκομματικούς λαϊκοδεξιούς και η βιαστική ρητορική περί εξόδου από το μνημόνιο που έληξε άδοξα . Ο ΑΣ καταλήφθηκε από πανικό και έκανε μαζεμένα λάθη . Ήταν σωστή κίνηση η γρήγορη ψηφοφορία για πρόεδρο με κεντροδεξιό υποψήφιο για να συσπειρωθεί η βάση , αλλά μεγάλο μέρος της ζημιάς είχε γίνει . 2)Αν κερδίσει με σημαντική διαφορά ο Σύριζα πάλι θα φταίει η Δεξιά , επειδή δεν προβάλλει το έργο της και περιορίζεται σε πόλεμο χαρακωμάτων . Φτάνει με τα μαύρα σποτ για τον κίνδυνο Σύριζα , όσο και αν λένε την αλήθεια . Όλοι πλέον ξέρουν τι σημαίνει Τσίπρας , όποιος ήταν να φοβηθεί φοβήθηκε . Παίξτε λίγο άσπρο.Δεν άκουσα καμιά αναφορά σε 5 πράγματα που έγιναν όπως η ηλεκτρονική εμφάνιση των ενσήμων και η απαλλαγή από το ΦΠΑ μέχρι τις 10.000ευρώ. Εάν τα έκανε αυτά η αριστερά θα μας είχαν ζαλίσει . Οι περισσότεροι αναποφάσιστοι δεν είναι λαϊκιστές , αλλά πρέπει να ακούσουν και κάποιες συγκεκριμένες θέσεις για το μέλλον.

  22. rasputin avatar
    rasputin 20/01/2015 23:44:06

    3)Συνεχίζοντας το προηγούμενο σχόλιο μου , ασφαλώς κυριαρχεί στο εκλογικό σώμα ο θυμός και η ημιμάθεια, αλλά δεν είμαστε στο 1981 όπου ο Τσίπρας θα έπαιρνε 50%. Ας δώσουμε μάχη με επιχειρήματα για κάθε ψήφο. Εδώ που φτάσαμε η διαφορά έχει σημασία για την επόμενη μέρα , τις πιθανές συμμαχίες και την επόμενη εκλογική αναμέτρηση που δεν θα αργήσει. Μια έξυπνη τακτική μπορεί να κλείσει την ψαλίδα . Σέβομαι τις δημοσκοπήσεις , αλλά υπάρχει ενοχική ψήφος που δεν καταγράφεται . Θυμίζω τα έξιτ πολς του 2012 που δώσανε ισοπαλία και η διαφορά ήταν σχεδόν 3 μονάδες για την ΝΔ. Εάν δεν τα παρατήσουμε και παίξουμε σωστά τα χαρτιά μας , μπορεί το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από το αναμενόμενο . 4)Μικρή διαφορά σημαίνει ότι ο Τσίπρας δεν είναι κυρίαρχος , δεν βρίσκει εύκολα συμμαχίες διακυβέρνησης και το αποτέλεσμα μιας επόμενης αναμέτρησης με τις εξελίξεις να τρέχουν είναι ανοικτό . Μεγάλη διαφορά σημαίνει εσωστρέφεια στη ΝΔ και ο Τσίπρας αλωνίζει παζαρεύοντας συμμαχίες με τα μικρότερα κόμματα από θέση ισχύος . Συνεπώς πρέπει να δοθεί μάχη για κάθε ψήφο με έμφαση στην θετική προβολή όσων έγιναν μέχρι σήμερα και κράτησαν την χώρα όρθια .

  23. Διογένης avatar
    Διογένης 21/01/2015 04:21:44

    Ο πολιτικός χρόνος είναι τρομερά πυκνός και οι εξελίξεις ήδη τρέχουν γοργά. Όσοι με τρόμο βλέπουμε την προοπτική να έλθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία από Δευτέρα, ασφαλώς και ελπίζουμε στην ανατροπή, όμως δεν μπορούμε να μην επιχειρούμε ήδη από τώρα κάποιες ερμηνείες - όπως επιχειρεί και το άρθρο - χωρίς αυτό να σημαίνει "ηττοπάθεια". Δεν πρόκειται περί αυτού, αλλά απλώς περί μιας προσπάθειας περιγραφής του φαινομένου που εχουμε μπροστά μας. Νομίζω ότι εν μέρει συμβαίνει αυτό που συνέβαινε και με τον Αριστείδη τον Δίκαιο στην αρχαία Αθήνα. Όταν κάποιος αναλφάβητος του ζητήσε να γράψει το όνομά του στο όστρακο για τον οστρακισμό του ιδίου του Αριστείδη, τον ρώτησε ο Αριστείδης γιατί θέλει τον οστρακισμό του "Όλο δίκαιος και δίκαιος τον λένε, βαρέθηκα". Και ο Αριστείδης το έγραψε χωρίς να ξέρει ο άνθρωπος ότι το έγραφε ο ίδιος εκείνος που ζητούσε την εξορία του για δέκα χρόνια από την Αθήνα, σύμφωνα με τους νόμους της αθηναϊκής δημοκρατίας. Τηρουμένων των αναλογιών κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και τώρα. Οι άνθρωποι χρεώνουν στον Σαμαρά όλα τα δεινά τους. Μόνον που από τις 26, εάν επαληθευθούν οι δημοσκοπήσεις, δεν θα έχουν σε ποιον να τα χρεώσουν. Πες ότι έφυγε ο Σαμαράς, μετά τι; Όλοι αυτοί οι εξυπνάκηδες που λένε "δεν πρόκειται να συμβεί απολύτως τίποτε" και θα δουν να συμβαίνει από την επόμενη κιόλας ημέρα, τι θα πουν; Ότι μας εκδικείται η Ευρώπη γιατί δεν ψηφίσαμε Σαμαρά; Ότι δεν γινόταν να το προβλέψουμε; Μάλωνα τις προάλλες με κάποιον για το ζήτημα και μου λέει "όλο δίκιο νομίζεις ότι έχεις". Εντωμεταξύ θυμήθηκε πότε φώναζα στον ίδιο άνθρωπο με όμοιο τρόπο: Μία φορά όταν του φώναζα ότι ο Καρατζαφέρης που υποστηριζε ήταν απατεώνας (το κατάλαβε και πήγε στη... Χρυσή Αυγή, όπου βέβαια τώρα κατηγορεί τον Καρατζαφέρη ως... απατεώνα) και μία φορά όταν του φώναζα το Σεπτέμβιο του 1999 να φύγει από το χρηματιστήριο και να μην ξαναεπενδύσει σε αυτό. Δυστυχώς τα θυμήθηκα μετά τον καβγά. Δεν θα αλλάξει τίποτε αν του τα πω, απλώς τα λέω εδώ στην παρέα του antinews. Αν επαληθευτούν τα προγνωστικά, πάντως, θα επέλθει θεία τιμωρία για πολλούς: Για αυτούς που θα ψηφίσουν Τσίπρα. Είτε το καταλάβουν είτε όχι, θα υποστούν υπερβολικά γρήγορα τις συνέπειες των επιλογών τους. Για τον ίδιο τον Σαμαρά και την κυβέρνησή του. Έκανε τόσα πολλά λάθη μαζεμένα από τις 30 Νοεμβρίου 2009 και έπειτα που αμφιβάλλω αν έχει υπάρξει άνθρωπος άλλος με τόσα πολλά μαζεμένα λάθη. Κρίμα να πάει χαμένος ένας τόσο καλός κυβερνήτης της χώρας. Ο πιο επιτυχημένος πρωθυπουργός ίσως από τον Μεταξά και μετέπειτα. Για εμάς τους έξυπνους που νομίζουμε ότι τα ξέρουμε όλα σωστά. Αν δεν μπορέσαμε να πείσουμε τους συνανθρώπους μας για αυτό που συμβαίνει, είναι σίγουρα και δική μας ευθύνη. Για τον Τσίπρα και τον περιφερόμενο θίασο του οποίου ηγείται. Η ανεπάρκειά του είναι τόσο κραυγαλέα και θα αποδειχθεί τόσο σύντομα, που δεν θα το πιστεύει κανείς. Κυρίως όμως θα τιμωρηθεί η άθλια αντιμετώπιση του λαού απέναντι στα δημόσια πράγματά του. Κάποτε είπε ο Τρικούπης "ανθ' ημών, Γουλιμής" με όλη την περιφρόνηση που έκρυβε η φράση αυτή για τον πολιτικό του αντίπαλο. Τώρα είναι άραγε το ίδιο; Δεν νομίζω, πρέπει να είναι χειρότερα. Ο Τσίπρας δεν είναι απλός ένας άχρηστος. Δεν είναι καν "λαοπλάνος", δεν ξέρει να μιλήσει, δεν ξέρει να κάνει τίποτε. Είδε φως στο αντιμνημονιο και μπήκε. Έτυχε το κόμμα του να είναι το πρώτο σε ψήφους αντιμνημονιακό κόμμα το Μάιο του 2012 και πήρε όλες αυτές τις ψήφους πάνω του. Κανένας δεν υπερψηφίζει Τσίπρα. Το απέδειξαν οι άδειες κερκίδες της Θεσσαλονίκης - θυμάμαι ότι διάβαζα κάπου ότι ο Γεώργιος Παπανδρέου ο γέρος έλεγε ότι από τη Θεσσαλονίκη φαίνεται το ρεύμα που έχει ένα κόμμα, η Θεσσαλονίκη δείχνει τον νικητή. Αυτόν τον άνθρωπο λοιπόν που και οι δικοί του ακόμη λένε χαμηλοφώνως "πού πήγαμε και τον βρήκαμε αυτόν" θα τον εκλέξει ο "σοφός ελληνικός λαός" για να καταστρέψει τη χώρα πριν καλά καλά προλάβει να πανηγυρίσει την εκλογή του. Γενικώς πιστεύω ότι αυτό που θα συμβεί από τις 26 δεν θα το χωράει το μυαλό του ανθρώπου. Θα είναι μια συντριπτική τιμωρία που θα την αξίζουμε όλοι μας.

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ Διογένης 21/01/2015 13:40:02

      Έλα, φίλε Διογένη, μην υπερβάλλεις τώρα... Τίποτε δεν θα συμβεί μετά απο τις 26 σε 'μας. Εδώ συνηθίσαμε να ζουμε με 27% άνεργους και με νεοδιοριζόμενους π.χ. (υπερτυχερούς) μηχανικούς στα 480 ευρώ . Συνηθίσαμε στο 1/3 των συντάξεών μας και στον τριπλασιασμό της συμμετοχής μας στα φάρμακα. Συνηθίσαμε στην συστηματική οικονομική ασυνέπεια με πρώτο και καλύτερο μπαταχτσή το κράτος και φοβάσαι μην δεν συνηθίσουε τον Τσίπρα? Για τα επόμενα 4 χρόνια θα τον έχουμε ξεχάσει. Και αυτή τη φορά δεν μεσολαβούν και Προεδρικές. Και μην ξεχνάμε ο λαός δεν επιθυμεί εκλογές σε λιγώτερο απο 4 χρόνια...Το 2020 θα ξανασυζητήσουμε πολιτικά. Καιρός το antinews να απελευθερώσει την σπουδαία γκάμα όλων των υπολοίπων θεματικών του ενοτήτων...

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 21/01/2015 17:46:01

        Σου κατέβασαν τη σύνταξη στο 1/3; Είχες δηλαδή 1440 και τώρα έχεις 480; Ενδιαφέρον. Δεν ξέρω σε ποια ακριβώς κατηγορία να σε κατατάξω, όμως θα δεις και τη δικιά σου τιμωρία να έρχεται. Θα τα πούμε όχι το... 2020, αλλά πολύ νωρίτερα. Αν θα έχεις να πεις τίποτε από την ντροπή. Αλλά σαν να την βλέπω έτοιμη τη δικαιολογία: "Ποιος μπορούσε να το προβλέψει". Ναι. Όπως κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει το 2009 τι θα γινόταν μετά. Κάποιοι όμως αντισταθήκαμε από τότε. Το δικό σας όνειδος, ποιος θα το ξεπλύνει;

        • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
          ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ Διογένης 21/01/2015 18:22:01

          Μετανοείτε...Πάντως φοβάσαι οτι θα χάσεις πολλά και αυτό γίνεται όλο και πιο προφανές. Δεν φαντάζομαι να παίρνεις 25000/μήνα σαν τον Παπουτσή και τη Μπιρμπίλω? Τουλάχιστο μη μου πείς οτι θα στεναχωρηθείς και γι αυτούς που θα τα χάσουν επι τέλους?

  24. Lilou avatar
    Lilou 21/01/2015 17:56:41

    Αυτον το ψηφοφορο πως τον θυμουμαστε οταν τον εχουμε αναγκη (ή θελουμε καπου να ριξουμε το φταιξιμο) και ποσο τον ξεχναμε οταν κυβερναμε..
    Δε θα ψηφισουν μονο οι ΔΥ κι οι διαπλεκομενοι την Κυριακη..αλλα ολοι οι καταχρεωμενοι που υποφερουν καθημερινα για να περνανε καλα οι πρωτοι.
    Τα πραγματα τελικα, μπορει να ειναι πολυ απλα...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Lilou 21/01/2015 18:12:41

      Ποιοί περνάνε καλά βρέ άσχετε! Άντε πιά μ' αυτή τη καραμέλα τό ' χετε ξεφτιλίσει τελείως...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.