#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/04/2010 10:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αν η κυβέρνηση της ΝΔ είχε προσφύγει στο ΔΝΤ το ΠΑΣΟΚ θα ζητούσε τώρα την παραίτησή της



Ο κ. Παπανδρέου ξεπέρασε σήμερα στην Βουλή όλα τα όρια του …. (χαρακτηρίστε το εσείς, εγώ δεν βρίσκω πλέον λέξεις).  Αφού μας είπε ότι το ΔΝΤ είναι εδώ («συμμετέχει ήδη στη διαδικασία της επιτήρησης») για το …συμφέρον της χώρας, κατηγόρησε «τον Σαμαρά και τους ομοϊδεάτες του για το αν το ΔΝΤ είναι ήδη εδώ…Oσο κι αν φωνάζει η ΝΔ και ο κ. Σαμαράς, εσείς μας οδηγήσατε σε αυτήν την κατάσταση και αν ήταν η ΝΔ στην κυβέρνηση θα είχαμε πάει κατ' ευθείαν στο ΔΝΤ. Εμείς διασφαλίσαμε το ευρωπαϊκό κομμάτι του μηχανισμού».

Aυτά δήλωσε πριν από λίγο στη Βουλή, ο «λεφτά υπάρχουν», κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ κωπηλασίας στη διαδρομή ανοιχτής θαλάσσης Υδρας- Ερμιόνης! Τη στιγμή που όλοι ξέρουν ότι ο Τρισέ έσωσε την προηγούμενη παρτίδα στις Βρυξέλλες εφαρμόζοντας αυτό που πρότεινε καιρό ο Αντώνης Σαμαράς.

Αυτά δήλωσε ο πολιτικός, που δήλωνε  ότι η οικονομία της χώρας στην  οποία  πρωθυπουργεύει, είναι στην «εντατική» και μετά έβγαινε στην αγορά για να ζητήσει δανεικά.

Ο  πολιτικός που δήλωσε ότι η χώρα στην οποία πρωθυπουργεύει έχει «απωλέσει μέρος της εθνικής της κυριαρχίας»

Ο πολιτικός ο οποίος μας διαβεβαίωνε ότι «λεφτά υπάρχουν»!

Ο πολιτικός που επί δύο χρόνια δυσφημούσε συστηματικά την Ελλάδα στο εξωτερικό και έλεγε όχι σε κάθε μέτρο που θα μπορούσε να αποτρέψει την κρίση.

Ο πολιτικός που δεν ξέρει τη διαφορά μεταξύ πηλίκου και  πηλικίου!

Ο πολιτικός που έλεγε ότι είχε σχέδιο και πρόγραμμα και αποδείχθηκε ότι ήταν εκτός τόπου και εκτός χρόνου.

Ο πολιτικός ,ο οποίος παρέλαβε τα spreads  στις 133 μονάδες και τα οδήγησε στις 450!

Ο πολιτικός που περιέκοψε μισθούς και συντάξεις, ενώ προεκλογικά έλεγε ότι θα δώσει αυξήσεις!

Ο πολιτικός που  διαρρήγνυε τα ιμάτιά του ότι δεν θα αυξήσει το ΦΠΑ, και τον έφτασε στο 21% και ένας θεός ξέρει ακόμα που θα φτάσει.

Ο πολιτικός, που μέχρι πριν λίγες μέρες μας διαβεβαίωνε ότι δε θα προσφύγουμε στο ΔΝΤ και τώρα μόνο που δε μας λέει ότι  μας κάνει και χάρη!

Ο ανεύθυνος άρχων, απλώς προεδρεύει και για όλα φταίνε οι άλλοι! Εκείνοι, που έκανε τα πάντα για να τους ρίξει!

Για θυμηθείτε πώς ήταν η Ελλάδα τον Απρίλη του 2008!

Κάντε και τις συγκρίσεις!

Αντί να ζητήσει συγγνώμη από τον ελληνικό λαό, που τον κορόϊδεψε με τον πιο ξεδιάντροπο τρόπο, έχει το θράσος και μιλάει!

Αν τον Απρίλη του 2008, ο κ. Αλογοσκούφης, υπέγραφε την επιστολή που έστειλε ο κ. Παπακωνσταντίνου και με την οποία επισήμως η χώρα  προσφεύγει στο  Δ.Ν.Τ., φαντάζεσθε τι  θα γινόταν στη χώρα:

1. Ο  κ. Παπανδρέου θα «ανέβαινε» στα κεραμίδια της Βουλής και θα ζητούσε την παραίτηση της Κυβέρνησης, που «υποδούλωσε τη χώρα στο ΔΝΤ»

2. «Αγανακτισμένοι πολίτες»  θα περικύκλωναν τη Βουλή, το Υπουργείο Οικονομικών μέχρι και στο σπίτι του Καραμανλή στη Ραφήνα θα έφταναν!

3. Ο κ. Παναγόπουλος της ΓΣΕΕ, ο κ. Παπασπύρου της ΑΔΕΔΥ και όλοι οι άλλοι μεγαλοσυνδικαλιστές θα κήρυτταν γενική απεργία με αίτημα την απόσυρση του αιτήματος και την παραίτηση της κυβέρνησης.

4. Η ΚΕΔΚΕ θα έκλεινε τους δήμους

5. Η ΠΟΣΔΕΠ θα έβαζε επ’ αόριστον λουκέτο στα Πανεπιστήμια.

6. Στα βραδινά δελτία ειδήσεων δε θα υπήρχε κανένα άλλο θέμα και το ΜΕGA, o ANTENNA, o ALPHA, το ALTER, ο SKY, το STAR και τα κρατικά κανάλια θα κατήγγειλαν την κυβέρνηση που ξεγέλασε τον ελληνικό λαό και οδήγησε τη χώρα στην πτώχευση.

7. Κατά τη διάρκεια των δελτίων ειδήσεων ο κ. Παπανδρέου θα απηύθυνε διάγγελμα προς τον ελληνικό λαό, ζητώντας την παραίτηση της κυβέρνησης. Τα κανάλια θα διέκοπταν τις ειδήσεις και θα έδειχναν live όλη τη συνέντευξη.

8. Αμέσως μετά τα  δελτία ειδήσεων, ο κ. Χατζηνικολάου, ο κ. Πρετεντέρης, ο κ. Τσίμας, ο κ. Παπαχελάς, ο κ. Θεοδωράκης,  κ.λ,π , θα έκαναν έκτακτες εκπομπές με το ίδιο θέμα.

9. Την επόμενη μέρα όλες οι εφημερίδες με ξύλινα γράμματα θα έλεγαν για τον αποτυχημένο Καραμανλή, που  έφερε τη χρεωκοπία.

10.  Καθημερινές μαζικές διαδηλώσεις και επεισόδια θα παρέλυαν τη χώρα.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 16/04/2010 10:34:53

    Τα'πες όλα!
    Γιατί δεν παραιτείσαι ΓΑΠ? Τι άλλο έχεις στην ατζέντα σου να κάνεις? Ποιός σου είπε ότι σου ανήκουν αυτά που δίνεις? Πρωθυπουργός δε σημαίνει ιδιοκτήτης, ένας διαχειριστής είσαι. Φύγε τώρα... και ο ιστορικός του μέλλοντος θα γράψει πως εντάξει έγινε και αυτός πρωθυπουργός από καπρίτσιο. Αν μείνεις, είναι γιατί έχεις σχέδιο. όπως και να'χει, ντρέπομαι που ήμουν μάρτυρας αυτής της κατάντιας.

    • hooligan avatar
      hooligan @ Νταβέλης 16/04/2010 10:37:12

      ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ .

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Νταβέλης 16/04/2010 10:40:57

      Μα το αρθρο σας λεει οτι η ΝΔ ειναι αδυνατο να μπορεσει να τους ριξει ετσι οπως πορευεται.
      Οτι θελετε διαβαζετε?

  2. hooligan avatar
    hooligan 16/04/2010 10:36:14

    Καλα εκει στη νεα δημοκρατια θυμο δεν εχουν.Ειναι τοσο ψυχραιμοι?Γιατι εγω εχω φουντωσει ,μ αυτα που λεει ο μεγαλος στοχαστης

  3. hooligan avatar
    hooligan 16/04/2010 10:37:45

    ΑΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑ΄...............

  4. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 16/04/2010 10:39:17

    "φού μας είπε ότι το ΔΝΤ είναι εδώ («συμμετέχει ήδη στη διαδικασία της επιτήρησης») για το …συμφέρον της χώρας, κατηγόρησε «τον Σαμαρά και τους ομοϊδεάτες του για το αν το ΔΝΤ είναι ήδη εδώ…Oσο κι αν φωνάζει η ΝΔ και ο κ. Σαμαράς, εσείς μας οδηγήσατε σε αυτήν την κατάσταση και αν ήταν η ΝΔ στην κυβέρνηση θα είχαμε πάει κατ’ ευθείαν στο ΔΝΤ. Εμείς διασφαλίσαμε το ευρωπαϊκό κομμάτι του μηχανισμού»."

    Τωρα τωρα να δεις τι θα γινει!
    Τα καναλια-καρχαριες-μεγαλοεργολαβοι που κανουν αμαν να τους ριξει χρημα απο τον τον φουσκωμενο δανειο του ΠΑΣΟΚ για να καλυφτουν κι αυτοι και οι μασελες του ΠΑΣΟΚ για να μπορεσουν να ολοκληρωσουν την κατασταση η να μην εχουν ριξεις με τον κοσμο θα ξεκινησουν εκστρατεια εναντιων οποιου κανει αντιπολιτευση απο τη ΝΔ. Εγω το περιμενα καιρο οτι κατι τετοιο εχουν ετοιμασει. Ηδη πριν τις εκλογες το πιστευα. Να γιατι σκεφτωντουσαν για αλλα κομματα καποιοι και να γιατι πηγε και το Λαος εκει που πηγε. Μετα θα περιμενουν ο κοσμος απογοητευμενος να γεμισει σιγα σιγα τα δικα τους κομματα.

    Αραγε στη ΝΔ τι λενε περι μιας τεοιας εξελιξης?
    Εγω προσωπικα δεν ακουω κιχ ακομη. εκτος απο περιεργο ειναι ΚΑΙ υποπτο.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ paratiritis2000 16/04/2010 10:44:26

      Δεν εχει νοημα να κανουν και κατι αλλο.
      Πρωτα θα σφαξουν τη ΝΔ για να μην υπαρχει βαρκα διαφυγης και να προωρησει το σχεδιο χωρις προβληματα για ΠΑΣΟΚ, εργολαβους, (και ξενα κεντρα, αμα θελετε) και μετα θα σφαξουν τον ιδιο το κοσμο που απογοητευμενος ή θα παρει τα ματια του να φυγει για μια καλυτερη τυχη συνηθισμένοι εξ αλλου, ή θα υποκυψει.

      Πανωλεθριαμβος.

  5. Jimbaran avatar
    Jimbaran 16/04/2010 10:45:57

    Ο Μεγαλύτερος Επιχειρηματίας της Πατρίδας μας η Εκκλησια γιατί σιωπά ? τι περιμένει? γιατί κατάπιε την Γλώσσα τις?

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Jimbaran 16/04/2010 10:50:06

      Εκει εχει πεσει συρμα και αποταμιευουν για τους δυσκολους καιρους...για τη παρτη τους ομως.
      Κανουν ή θα κάνουν ακριβως το αντιθετο απο αυτο που θα επρεπε.
      Αυτο κι αν θα εξοργισει τον κοσμο. θα προβαλουν σαν κοινωνικο εργο 5 10 συσσιτια ενω ακομη και γι αυτα ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ!

      Αν νομιζετε οτι εχω αδικο παντε να δειτε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΕΙΣ κι επεκτασεις που συνεχιζουν να εχουν στο προγραμμα τους κανονικα.
      θα πεσει φωτια να μας καψει.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Jimbaran 16/04/2010 17:53:07

      Aποφασίστε τι θέλετε. Να μιλάει η Εκκλησία ή να μη μιλάει για μη εκκλησιαστικά θέματα;
      Αν και στην πραγματικότητα αυτό που θέλετε είναι απλά να εξαφανιστεί ώστε να μασουληθεί η περιουσία της, για το καλό του λαού φυσικά.

  6. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 16/04/2010 10:50:32

    Η ΝΔ όχι μόνο πρέπει να καταθέσει πρόταση μομφής, αλλά και να κατεβάσει τον κόσμο στους δρόμους, αγρότες, συνδικάτα, .κ.α.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ o βουνίσιος 16/04/2010 11:04:09

      Εδώ γελάμε...

      Ποιοι θα το κάνουν αυτό, αυτοί που όταν ήταν κυβέρνηση συναλλάσσονταν με την Goldman Sacks και τα golden boys της Wall Street ;
      Η μήπως το μητσοτακέικο και οι λοιποί συνοδοιπόροι που θα νιώθουν πικρία επειδή ο Giorgos κατάφερε αντί γι΄αυτούς να υλοποιήσει το κρυφό όνειρο τους, δηλαδή να γίνει πάλι η ελλάδα προτεκτοράτο των αμερικανικών οικονομικών συμφερόντων ;

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ o βουνίσιος 16/04/2010 11:11:16

      Οχι βέβαια!
      Σιγά μην κατεβάσει!
      Αν έβγαινε κάποιος και τους έλεγε, "παιδιά, ξέρετε κάτι, δε θα ξαναπληρωθειτε οπως πληρωνοσασταν, απλα θα παιρνετε το 50% απο οτι σας εδινα πριν" τοτε δεν θα εβγαιναν ακομη κι οι γατες στους δρομους απο μονοι τους? Γιατι αραγε να μην τους βγαλουν απο τωρα, γιατι να την δουν ετσι? Ελοχευουν πολυ περισσοτεροι κινδυνοι για τη ΝΔ αν τ'αφησει ετσι το ολο ζητημα παρα για το ΠΑΣΟΚ. Για να μην το κανουν...Αρα καποιο λακο εχει η φαβα...

      Κι εμεις ακομη απλα δεν το γνωριζουμε..

  7. fit for fun avatar
    fit for fun 16/04/2010 10:51:55

    (Αντιγραφή από σχόλιο του Ηλία σε άλλη ανάρτηση)

    "Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί δεν είναι μια εκλεγμένη κυβέρνηση. Στις εκλογές οι πολίτες εμπιστεύονται πρώτα και κύρια πολιτικές και δευτερευόντως πρόσωπα και κομματικούς μηχανισμούς. Ο κοινοβουλευτισμός δεν είναι καλλιστεία. Απαιτεί συμβόλαιο με τον λαό. Το προεκλογικό συμβόλαιο της κυβέρνησης Παπανδρέου έχει παραβιασθεί απολύτως. Στη σημερινή της πολιτική δεν διαθέτει καμιά δημοκρατική νομιμοποίηση. Είναι μια παράνομη κυβέρνηση."

    ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΑΒΑΝΟΣ

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fit for fun 16/04/2010 11:19:57

      Αυτα ειναι προεορτια κινητοποιησεων ξερεις. Ειναι παρανομη αρα οτιδηποτε περναει απο το χερι του "αγωνιστη" για να τη διωξει ειναι και θεμιτο. Οπως π.χ. να κλεισει 2 μηνες το κεντρο της πολης και να καει και να λεηλατει αβερτα ας πουμε...

      Αν ειναι δυνατον ο Αλαβανος να προσπαθει να υπερκερασει τη ΝΔ στην αντιπολιτευση,

      Δηλαδη, το σχεδιο θα μπορουσε και να ειναι πιθανονν να βγουν να τα ξαναδιαλυσουν ισως κι επει μονιμου βασεως και μετα ο λαος να αποδεχτει οτι αφου "αυτη" ειναι η μονη δυνατη αντιπολιτευση να αφησει τη κοινωνια να βυθιστει στο χαος. Η δηθεν πολιτικη "κινητοποιηση" του Αλαβανου να εξελιχτει σε πραγματικο πλιατσικο και διαλυση της χωρας. Μετα θα τριγυρναν στις αλλες χωρες και θα δειχνουν το πτωμα μας.

      2500 χρονια μετα τη Μαχη του Μαραθωνα ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Τι γινεται εδω? Πολυ σουρεαλισμος μαζευτηκε και θ αρχιζω να παιρνω αναποδες στροφες!
      Κατι βρωμαει ρε παιδια εδω!

      • Νταβέλης avatar
        Νταβέλης @ paratiritis2000 16/04/2010 11:34:35

        Δεν καταλαβαίνω, δεν πρέπει να γίνουν κινητοποιήσεις? Έχει νομιμοποίηση η κυβέρνηση να μας ξεπουλάει και δεν έχουμε δικαίωμα να βγούμε στο δρόμο. όσο για το πλιάτσικο αυτά μάλλον προς τη μεριά του παρακράτους πρέπει να τα ψάχνουμε

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fit for fun 16/04/2010 11:23:59

      Αυτο που με ανυσηχει ποιο πολυ ειναι οτι κανενας Ελληνας απο εμας δεν μοιζει ουτε στο ελαχιστο σε εκείνους τους Ελληνες. Εμεις ειμαστε γι τ'αναθεμα. Το μονο πυο ευχωμαι να μην ειναι αυτο που νομιζω. Να χρησιμοποιησουν εμας για να φοβησουν ολες τις αλλες χωρες. Αν εχουν κατα νου κατι τετοιο τοτε μας ετοιμαζουν μεγαλο "παρτυ".

  8. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 16/04/2010 10:54:20

    Το σχεδιο υπαρχει.Το ξεπουλημα της γης σε ξενα συμφεροντα.Μην του ζηταται να παραιτηθει.Δεν προκειται να το κανειαπο μονος του. ο κοσμος ειναι εξαγριωμενος,ενα τσαφ περιμενει και ουαι και αλιμονο τι προκειται να δουμε
    αγαπητοι μου αντιρησιες(σωστοι)Το προβλημα ομως ειναι οτι δεν ακουγονται οι φωνες διαμαρτυριαςαπο πουθενα Τι κανει η αντιπολιτευσηκοιμαται.....η ειναι ολοι συνενοημενοι.τοτε καλυτερα να φυγουν ολοι μαζιτρεχοντας.
    παντως απο αυτο το βημα θα πρεπει καποια στιγμη να αρχισει να συζητιουνται και ποιες μπορει να ειναι οι λυσεις οχι μονο σχολια και ειδησεις
    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΄:ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ,ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΔΕΝ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

  9. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 16/04/2010 10:54:59

    … Ο Παπανδρέου λεει ότι, -Αν ήταν η ΝΔ στην κυβέρνηση θα είχαμε πάει κατ' ευθείαν στο ΔΝΤ-
    τη στιγμή που είναι γνωστό ότι προεκλογικά η ΝΔ είχε προτείνει συγκεκριμένα μέτρα για να αποφύγουμε την κρίση.

    • zonitis avatar
      zonitis @ o βουνίσιος 16/04/2010 11:03:35

      ...μηπως ειναι το πρωτο και μοναδικο ψεμα που λεει και διαστρεβλωνει την πραγματικοτητα;

  10. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 16/04/2010 10:57:09

    «Πάγος» από το Υπουργείο Πολιτισμού στην ανέγερση ανδριάντα του Κωνσταντίνου Καραμανλή στην πλατεία Αριστοτέλους. Σύμφωνα με τον γαλαζοαίματο υπουργό Sir Paul Geroulanos, ο χώρος δεν συνδέεται ιστορικά με την εν λόγω προσωπικότητα. Ενθυμούμενος ότι εκεί εκφωνήθηκε ο πρώτος λόγος του Πρωθυπουργού της Μεταπολίτευσης ανοίγοντας την προεκλογική περίοδο του 1974 και όντας απολύτως βέβαιος για την ειλικρίνεια των προθέσεων του Πράσινου Υπουργού, δύναμαι άραγε να υποθέσω ότι ανοίγει επιτέλους ο δρόμος για να τιμηθεί επαξίως εν ζωή ο ευπατρίδης της πολιτικής Άκης Τσοχατζόπουλος;

    Αν τούτο καταστεί αδύνατο ένεκα της γνωστής αποστροφής του ευπατρίδου Άκη σε εκδηλώσεις που στρέφουν τα φώτα της δημοσιότητας στην ειλικρινώς μετριόφρονα και ολιγαρκή προσωπικότητά του εκδηλούμενη εις άπασες τις στιγμές του βίου του (ως και αυτής ακόμα της τελέσεως των γάμων του), λαμβάνω το θάρρος να καταθέσω ετέρα εναλλακτική πρόταση εις τον αγωνιούντα υπουργό επί της ιστορικής συνδέσεως χώρων και προσώπων.

    Να ανεγερθεί εν Μαραθώνι ανδριάντας του έλληνα πρωθυπουργού ο οποίος το φθινόπωρο θα τρέξει μαραθώνιο επί τη ευκαιρία της συμπλήρωσης 2500 ετών από την ομώνυμη μάχη (πάνω κάτω, η αριθμητική δεν ήταν ποτέ το φόρτε των μεγάλων Θεωρητικών). Ο ανδριάντας θα μπορούσε να αναπαριστά τον Jeffrey Papandreou ως νέο Φειδιππίδη μόνο που αντί του «Νενικήκαμεν» θα εκραυγάζει «Επτωχεύσατεν» (Ως γνωστό τα κράτη μπορούν να πτωχεύσουν, τα ιδρύματα ποτέ. Παίρνουν «Ξενία» και πορεύονται). Αμφιπλεύρως του πρωθυπουργικού ανδριάντος δύναται να τοποθετηθούν αι προτομαί των αξιότιμων κυρίων von Droutsas και Sir Geroulanos, άνευ των άοκνων προσπαθειών αμφοτέρων των «joggers»-ηρακλέων του στέμματος, η πραγματοποίησις του κοσμοϊστορικού αυτού γεγονότος θα ήτο αδύνατη. Εν Σπάτα, τέλος, προτείνω την τοποθέτηση ανδριάντος παριστάνοντος τον πρωθυπουργικό αδερφό πρίγκηψ Νικόλαο να εκτελεί τούμπες εις ανάμνησιν των 10 ΔΙΣ ευρώ που απέφερε στους εν Ελλάδι ιθαγενείς το λιτό ταξίδι του εν Αμπού Ντάμπι.

    • victoria avatar
      victoria @ mavro kounavi 16/04/2010 14:12:28

      @mavro kounavi
      πολύ καλό..

  11. boanerges avatar
    boanerges 16/04/2010 11:07:29

    Κύριοι,

    Η πραγματικότητα είναι ότι μόνο μια κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ
    θα μπορούσε να πάρει τέτοια μέτρα και να περάσουν στον κόσμο
    σχετικά ανώδυνα. Η πράσινη βαζελίνη είναι η καλύτερη.
    Ο Καραμανλής δεν θα μπορούσε να πάρει ποτέ τέτοια μέτρα.
    Άσε που δεν ήθελε γιατί φοβόταν τρομερές αντιδράσεις από
    τους πασοκοσυνδικαλιστές σε ολόκληρο το κοινωνικό φάσμα, αλλά
    και να ήθελε, δεν είχε ανθρώπους να τα εκτελέσει.
    Εντάξει, φέρθηκε κουτοπόνηρα ο ελληνικός λαός στις εκλογές
    και έβγαλε αυτόν τον ανεκδιήγητο άνθρωπο για πρωθυπουργό (γιατί
    είχε συνδέσει το ΠΑΣΟΚ με την ευημερία και το κοπροσκύλιασμα του
    δημοσίου και σου λέει δεν μπορεί να τα βάλει με το δημόσιο ένας
    Παπανδρέου, ναι τέτοια πράγματα λέγανε), αλλά ο λαός εξαπατήθηκε.
    Εξαπατήθηκε στυγνά και αδίστακτα.Όλα τα άλλα είναι φούμαρα για να περνάει
    η ώρα και να κρατάνε (και καλά) τα προσχήματα.
    Τώρα με το ΔΝΤ λήγει μια για πάντα η μεταπολιτευτική περίοδος και
    επιτέλους θα καταλάβει και ο τελευταίος Έλληνας πολίτης τις συνέπειες
    που είχε για την Ελλάδα το κόμμα που λέγεται ΠΑΣΟΚ.Προβλέπεται ριζική
    αναδιάταξη του πολιτικού σκηνικού πολύ πολύ σύντομα.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ boanerges 16/04/2010 11:25:51

      Ετσι ακριβως οπως τα λες.

    • Redim avatar
      Redim @ boanerges 16/04/2010 23:07:27

      Το μόνο πράγμα που με ευχαριστεί αυτή την περίοδο είναι ότι πλησιάζει επιτέλους η στιγμή που ο Γιώργος Παπανδρέου, με το ΔΝΤ και όσα αυτό θα προτείνει, θα κλείσει επιτέλους την παρένθεση στην μεταπολιτευτική ιστορία μας, την οποία άνοιξε ο Ανδρέας Παπανδρέου.
      Η παρένθεση αυτή θα κλείσει γιατί όσοι λεηλάτησαν κάθε πτυχή της οικονομικής ζωής της χώρας τα τελευταία 30 χρόνια αρχίζουν να βγαίνουν σταδιακά στη λήθη. Είναι όλοι αυτοί με τα ώριμα συνταξιοδοτικά, συνδικαλιστικά, επαγγελματικά, εργασιακά και πολλά άλλα δικαιώματα αλλά χωρίς καμιά υποχρέωση. Είναι επίσης όλοι αυτοί που με εφόδιο την κομματική τους ταυτότητα βρέθηκαν να διοικούν τεράστιες επιχειρήσεις και να τις οδηγούν στον όλεθρο.
      Μετά τη παρένθεση αυτή δεν θα υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος στην Ελλάδα που να πιστεύει ότι πλουτίζεις μόνο μέσω της κομματικής σου ταυτότητας.
      Υπάρχει μια λεπτή ειρωνεία, στην κατάρρευση του παπανδρεικού μοντέλου, που κάνει την καταδικασμένη προσπάθεια του ΓΑΠ αξιομνημόνευτη

  12. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 16/04/2010 11:10:51

    Πολυ καλα τα λετε και καθολου αδεξια. Το γεγονος ειναι οτι μονο το Πασοκ μπορει να κανει ολα αυτα γιατι ελεγχει πληρως τα ΜΜΕ. Τα 30 τελευταια χρονια εχει γινει συνειδηση στα ΜΜΕ πως μονο το Πασοκ πληρωνει καλα. Η ΝΔ εχει αποψιλωθει απο ικανα στελεχη γιατι απλουστατα δεν εχει ψωμι εξουσιας. Στην ΝΔ εχουν απομεινει μονο λαμογια τυπου Βουλγαρακια η κατσαμπλιαδες τυπου Ψωμιαδη-Τραγακη. Η ΝΔ δεν εχει πολιτικη ουτε ιδεες ουτε το κουραγιο να τραβηξει την Ελλαδα μπροστα. Το Πασοκ εντεχνως ριχνει τα παντα στην ΝΔ αν και αυτο κυβερνα την Ελλαδα 22 απο τα 30 χρονια.

    Αυτο που πρεπει να κανει ο Σαμαρας ειναι να διαλυσει την ΝΔ και να φυγει απο την βουλη σε ενδειξη διαμαρτυριας. Να αφησει πλεον το Πασοκ με την ιδιοτυπη δικτατορια του να κυβερνηση. Ουτως η αλλως οποιος και να ειναι πρωθυπουργος θα εχει μειωμενες εξουσιες.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ pikaia gracilens 16/04/2010 11:41:07

      Oχι,γιατι αυτο ακριβως θελει το συστημα.Ο σχεδιασμος τους στη νεα μεταπολιτευση ειναι να γινει κυριο αστικο κομμα το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ να διαλυθει ή να περιορισθει εξ ου και η χρηση του ΛΑΟΣ.
      Γιατι ολοι αυτοι οι πρωην προοδευτικοι που εφαγαν με δεκα μασελες και δημιουργησαν το χρεος να μην εχουν το κομμα τους,το ΠΑΣΟΚ στην εξουσια μονιμα με αλλαγμενη ιδεολογια;
      Τι νομιζετε οτι σημαινει το "αλλαζουμε ή βουλιαζουμε" ή η πολιτισμικη αλλαγη που λενε διαφοροι δημοσιοκαφροι;
      Εννοουν τι στη νεα εποχη του ΔΝΤ και του σκληρου καπιταλισμου το ΠΑΣΟΚ πρεπει να παρει τις αξιες και τη θεση της ΝΔ και αυτη να εξαφανισθει.
      Δεν υπαρχει λογος λοιπον να παμε με τα νερα τους.Οσο αντεχουμε θα υπαρχουμε για να τους θυμιζουμε οτι ειναι ψευτες και απατεωνες.

  13. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 16/04/2010 11:16:05

    Το πασοκ δεν τα έχει βάλει μόνο με το δημόσιο,
    τα μέτρα [οικονομική πολιτική] πλήττουν κυρίως το μικρομεσαίο που είναι η ραχοκοκαλιά της οικονομίας.

  14. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/04/2010 11:19:18

    Είναι άλλο πράγμα η φιλελεύθερη παράταξη κι ο κόσμος που την στηρίζει και είναι άλλο πράγμα το Πασόκ και οι οπαδοί του .Μιλάμε γιά δυό τελείως διαφορετικές φυλές,που συνέπεσε να ζούν στην ίδια χώρα και να μοιράζονται την ίδια εθνότητα.Γιά το Πασόκ,-αποδεδειγμένα πλέον-η εξουσία είναι αυτοσκοπός.Η εξουσία γιά την εξουσία.Ετσι,χωρίς πρόγραμμα.Αρκεί να κυβερνάμε 'εμείς'.Φαντάζομαι,ότι και ο πιό δύσπιστος κι αποστασιοποιημένος πολίτης,το αντελήφθη πλέον,μετά τα όσα άκουγε τον ΓΑΠ να λέει πρίν από τις εκλογές και με το τι πράττει και λέγει μετά τις εκλογές.Με το ίδιο,ηλίθιο,μονότονο και αφελές μοτίβο:Γιά όλα φταίει η Δεξιά.Στα κανάλια τώρα: Κουνάς την ουρά σου και γλείφεις,αυτόν που σε ταίζει.Η ΝΔ,αυτό το άθλημα,ούτε το γνωρίζει,ούτε και πρέπει να το μάθει.Δεν είναι στη λογική της και στην κοσμοθεωρία της.Κι ας,το πλήρωσε στο παρελθόν κι ας το πληρώνει τώρα και στο μέλλον.Ο κόσμος άρχισε και το αντιλαμβάνεται πλέον,πως άλλη η δουλειά του τύπου και των ΜΜΕ κι άλλη των κομμάτων.Δημοσιογράφοι και ΜΜΕ,έχουν πλέον πέσει στην πλήρη ανυποληψία.Δεν μπορεί,όλο και κάποιος από σας θ'άχει συζητήσει με γνωστό του σοβαρό δημοσιογράφο(κυκλοφορεί ακόμα το σπάνιον τούτο είδος).Παρατηρήσατε πόσο μαζεμένοι είναι;Είδατε ότι κουνάνε το κεφάλι τους,με απαξία γιά τους συναδέλφους τους; Προσέξατε,πως λόγω συναδελφικής αλληλλεγγύης,αν δεν μπορέσουν ν'αποφύγουν την κουβέντα,προσπαθούν να δικαιολογήσουν όπως-όπως τα προφανή;;;
    Γι αυτό λοιπόν φίλοι μου,σας υπενθυμίζω παληότερη παραίνεσή μου:Φυλάξτε ,DvD, VIDEO-κασέτες κι εφημερίδες.Σύντομα θα χρειασθεί να τους τα τρίψουμε στη μούρη. Οχι όπως την πατήσαμε το '67,που ξαφνικά μετά το '74 προέκυψαν όλοι αντιστασιακοί(τότε βέβαια,δεν υπήρχαν και DVD και VIDEO).Mην γελάτε,γιατί είναι σαν να τους βλέπω από τώρα μπροστά μου,τους Χατζηλαλάκηδες και τους Τραγκοκαμπουρακοοικονομείς,να μας λένε ανερυθρίαστα:'Μα εμείς τα φωνάζαμε τόσα χρόνια'.Βρέ Ούστ !!!Σαλτιμπάγκοι,καραγκιόζηδες,καμποτίνοι,υποκριτές και φαρισαίοι,ουαί υμίν.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/04/2010 11:37:52

      "Είναι άλλο πράγμα η φιλελεύθερη παράταξη κι ο κόσμος που την στηρίζει και είναι άλλο πράγμα το Πασόκ και οι οπαδοί του .Μιλάμε γιά δυό τελείως διαφορετικές φυλές,που συνέπεσε να ζούν στην ίδια χώρα και να μοιράζονται την ίδια εθνότητα."

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ paratiritis2000 16/04/2010 12:54:12

        Παρατηρητή,Ελληνες είμαστε όλοι και ως Ελληνες,πρέπει να συμβιώσουμε.Αλλο αυτό όμως κι άλλο να μην βλέπουμε καθαρά μερικά πράγματα που συμβαίνουν.Σε παλαιότερο σχόλιό μου,έγραφα ότι πρέπει να υπάρχει διαφορετικό DNA,στους πασόκους, από το DNA όλων των υπολοίπων Ελλήνων,ΟΛΩΝ των κομμάτων.Αλλιώς,δεν εξηγούνται τα φαινόμενα.
        Σε οποιαδήποτε περίπτωση,δεν αντελήφθην την σκοπιμότητα του..... ΜΗ σχολίου σου.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/04/2010 11:43:21

      Πάνω σε κάτι πράσινες ή γαλάζιες αγκυλώσεις σαν τις δικές σου πατάνε κάτι Μητσοτάκηδες,Σημίτηδες,Καραμανλήδες και Παπανδρέου και έχουμε πάρει την κατηφόρα με το τετραετές πινγκ-πονγκ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
      Αμφισβητήστε τις πολιτικές των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων ειδικά των τελευταίων δεκαετιών και ας αγωνιστεί ο καθένας από το πόστο του για να αναδυθούν πολιτικοί που θα αγαπούν τον τόπο και τους κατοίκους του και όχι την τσέπη τους και τον στενό κύκλο τους.
      Κατα τ' άλλα συμφωνώ για την κριτική σου προς τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 16/04/2010 11:44:26

        Στον ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ απευθυνόμουν πριν...

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Κάποιος. 16/04/2010 11:58:47

        Ούτως ή άλλως,περαστικά.Με ή χωρίς αγκυλώσεις.Οπως προαιρείσθε.

  15. boanerges avatar
    boanerges 16/04/2010 11:22:28

    Έχουμε φτάσει στο σημείο το Mega να συγκρίνει δια στόματος Τσίμα
    το πακέτο Ντελόρ με το "πακέτο Στρος Καν"(!). Θα είναι μαλακός λέει,
    και είναι τυχερή η Ελλάδα λέει επειδή θέλει να κατέβει υποψήφιος της
    Αριστεράς στη Γαλλία και δεν θέλει να του χαλάσει το όνομα(!!!!!)(του Στρός Καν).
    Ας ανεβάσει κάποιος το βίντεο. Απίστευτα πράγματα. Τέτοια κατάσταση;
    Θα κρατηθώ και δεν θα χαρακτηρίσω το άτομο αυτό που έκανε αυτόν
    τον παραλληλισμό, διότι θα μιλήσω πολύ άσχημα, αλλά αναρωτιέμαι:
    σε τί χώρα ζούμε επιτέλους που λέγονται αυτά;
    Είμαστε τόσο γραικύλοι τελικά; Είμαστε μάλλον εδώ που έχουμε φτάσει.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ boanerges 16/04/2010 11:43:50

      Μαγαζάκι της Νέας Τάξης Πραγμάτων το Μέγκα. Πρεσβειούλα.

  16. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 16/04/2010 11:30:13

    Ξεχασα να συμπληρωσω, φοβαμαι ομως οτι ο καιρος ηρθε χωρις ομως εμεις να το παρουμε χαμπαρι, οτι ο πολιτης θα ερθει δυστυχως η ωρα να πληρωσει για το οτι τοσα χρονια ειχε παραμεινη νεοελληνας και δεν προσπαθησε να ξαναγινει Ελληνας. Αυτο ειναι ακομη σημαντικοτερο απο μια αλλαγη της μεταπολιτευσης και μια κατανοηση του τι πραγματικα σημαινε ΠΑΣΟΚ (το απαυγασμα του νεοελληνα)

  17. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 16/04/2010 11:36:22

    Κι οχι μονο.
    Ολα τα πργραμματα ανεργιας βοηθουν αποκλειστικα τον νεο κατω απο τα τριαντα και τον μεσηλικα πανω απο τα 50.
    Οι 30 με 50 Ελληνες που ειναι η ραχοκοκκαλια της κοινωνιας, της μικρομεσαιας οικονομιας, αυτοι που ξεκινουν να κανουν οικογενειες και γενικα τα παντα ειναι οι ποιο ριγμενοι σε ολα τα προγραμματα του ΟΑΕΔ.

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 16/04/2010 11:46:38

    Εν ταξει, αυτο το αντιλαμβανομαστε ως εσωτερικη αντιπολιτευτικη τακτικη, μηδενιστικη μεν αλλα στην μπανανια που ζουμε, οπως αποδειχτηκε απο τις εκλογες της 4ης Οκτωβριου, αποτελεσματικη.
    Αυτο που εμενα με εξοργισε και συνεχιζει να με εξοργιζει ειναι οτι η ιδια τακτικη ακολουθηκε απο τον ΓΚΑπ και οταν περιεδιαβαινε ανα τας Ευρωπας και, πωτοφανως για Ευρωπαιο πολιτικο, ακομα και για Αφρικανο, εβαλλε εναντιον της Ελλαδας ουσιαστικα ζητωντας -απο ποιους αρα' γε;- την απομακρυσνη του ΚΚ του β'. Τετοια πολιτικη και μαλλον προσωπικη ξιπασια ουτε οι δικτατορες δεν επεδειξαν παρα μονον με τις πραξεις τους. Μακαρι να βγω ψευτης αλλα κατι μου λεει οτι ο ΓΚΑΠ και η παρεα του θα ειναι η σοσιαληστρικη εκδοχη του Ιωαννιδη. ...

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Νίκος 16/04/2010 12:25:06

      Θα λέγαμε δε βαριέσαι, δε πάει στο διά..Τουλαχιστο αν μπορουσαμε να λεγαμε οτι έστω ο ΚουΚουβήτα ήταν η Δεξιά εκδοχή του Παπαδόπουλου...αλλά που @@.

  19. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 16/04/2010 11:47:08

    “THE GAME IS BLOODY OVER” ! Πάμε πλησίστιοι στο ΔΝΤ άνευ σιέλου (χωρίς δηλαδή περικοκλάδες περί ΕΕ), όπου και οι συντάξεις τέλος. Οι ηλικιωμένοι θα ψοφούν στο δρόμο σαν τα σκυλιά όπως ακριβώς συνέβηκε παντού όπου πέρασε ο μακρύς αυτός βραχίωνας των ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας). Ο αμερικανός ΓΑΜΑΠ πέρα από την επιτάχυνση της οικονομικής χρεωκοπίας, έκανε ότι μπορούσε στο διπλωματικό επίπεδο για να εξαγριώσει τους εταίρους μας στην Ευρωζώνη.

  20. fit for fun avatar
    fit for fun 16/04/2010 11:48:46

    Ας υποθέσουμε -για ψυχολογικούς λόγους- ότι κάποιος άλλος έκανε την προαναφερόμενη δήλωση Αλαβάνου ή καλύτερα ας υποθέσουμε ότι δεν ξέρουμε το πρόσωπο που την έκανε. Ποιος διαφωνεί με την ουσία της; Για την ιστορία, πάντως, Παρατηρητή, ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ έκαναν ανέκαθεν αποτελεσματικότερη αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ, η οποία περιοριζόταν σε "ώριμα φρούτα" και "μεσαίους χώρους".

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ fit for fun 16/04/2010 12:06:53

      Η ουσια ειναι σωστη αλλα επρεπε να ακουγετε απο την εθνικη παραταξη οχι απο τα κομματα του ...δωστε μας 3,5 (απευθυνομενοι στο ΠΑΣΟΚ π.χ.) να παραμεινουμε στη Βουλη κι εγω σας κανω οτι κουνηματα θελετε με τους "αναρχικους" για να ριξετε τη ΝΔ.

      • l
        l' ami du peuple @ paratiritis2000 16/04/2010 12:14:58

        paratiritis2000 μου, οταν ακουγονται αυτα τα "αλαβανικα", σας θυμιζω οτι τα "κομματα αυτα" εχουν εως και 17,5%.
        οταν παλι επικρατει η "υπευθυνοτητα" πανε στο 3,5%, προς χαραν μεγαλην του συνεταιρικου δι- (και επ'εσχατοις τρι-)κομματισμου.

      • paratiritis2000 avatar
        paratiritis2000 @ paratiritis2000 16/04/2010 12:19:40

        Μια ζωη που παρατηρω τις δημοσκοπησεις, (δε ξεκινησα χτες) παρατηρω οτι μονιμος μεταξυ φθορας και αφθαρσιας βρισκωνται. Δεν ειναι προσωπικη εκτιμηση οτι μαγειρευονται τα ποσοστα τους για να παραμενουν μεσα στη Βουλη απο χρονια τωρα. Το δε 17% πολυ αμφιβαλω αν υπηρξε ποτε σαν πραγματικο νουμερο, μονο και μονο ανα αναλογιστουμε ποτε ξεφουρνισαν τετοια δημοσκοπηση και τι εγινε μετα, καταλαβαινουμε τι σκοπους ειχε.

      • l
        l' ami du peuple @ paratiritis2000 16/04/2010 12:29:33

        χμ..δεν υπηρξε ε; ουτε ποσδεπ, ουτε δεκεμβρης 2008 υπηρξαν, ουτε το αρθρο 16 πηγε οπου πηγε, ουτε ο ελαιωνας (μπορει και να) παραμε(ι)νει ελαιωνας...

        δημοσκοπικα μαγειρεματα ηταν αυτα για τα οποια εκνομους μας ανεβοκατεβαζανε επι διετια οι ηθικοι με αστερισκο αλλα "προπαντος" νομιμοι...

        οχι αγαπητε μου, η απλη αληθεια ειναι εξωφρενικα απλη: οταν η δραση της αριστερας "δινει ελπιδα" στους "αποκατω", τοτε και οι "αποκατω" ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ, και αρα και καταγραφονται...αλλιως απλουστατα απεχουν.. και τοτε η αριστερα καταγραφεται εν μερει... και φυσικα αλλη ειναι και η κοινωνικοπολιτικη συνθεση του χωρου στις δυο φασεις του εκκρεμους..

  21. Νίκος avatar
    Νίκος 16/04/2010 11:49:45

    @Κάποιον:
    "Στον ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ απευθυνόμουν πριν…"

    Ξενος εισαι και δεν ξερεις για την ερμη την αιτιατικη;

    Παραγοντες, κατι πρεπει να κανετε με το αισχος αυτο.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Νίκος 16/04/2010 12:05:08

      Ρε όργιο αν προσέξες το ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ το έγω γράψει με κεφαλαία γιατί έτσι υπογράφει.
      Κι εγώ δεν υπογράφω ως "κάποιον" αλλά ως "κάποιος".
      Το αρχαίο κείμενο που σου έβαλα το μετέφρασες ή ακόμα το παλεύεις ;
      Τα αγγλικά σου πάντως σκίζουν.

      Ελπίζω να μην παρεξηγηθείς με την προσφώνηση που σου έκανα.
      Αν ναι, σου ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Κάποιος. 16/04/2010 12:39:01

        Συμμαζέψου και μίλα πιό καλά.Δεν βρίσκεσαι σε Πασοκικό Blog.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 16/04/2010 13:06:42

        Sorry ξέχασα ότι οι οννεδίτες και οι νεοδημοκράτες χρησιμοποιούν μόνο politically correct εκφράσεις.
        Αν θεωρεί κάποιος ότι με την φρασεολογία μου προσβάλλω το blog ας εισηγηθεί να μπαναριστώ.
        Με τον "Νίκος" πάντως νομίζω ότι το λύσαμε το ζήτημα.

  22. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 16/04/2010 11:54:15

    1-1-4, 1--1-4, 1-1-4 !!!!!!!!!!

    Όλοι στους δρόμους και όσοι φέρουν στολή στο Ελληνικπο κράτος καλούνται να εφαρμόσουν τους νόμους και τον όρκο τους.

    Η κυβέρνηση δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας θίασος ξεπουλημένων με πρωταγωνιστή τον Παπανδρέου.

    Κιργιστάν-Κιτγιστάν-Κιργιστάν!

    Όλο το παιχνίδι του Γιωργάκη ήταν στημένο εξ'αρχής και πλέον έγινε γνωστό και στους πλέον αφελείς.

    Παραδίδει το κάθαρμα την εθνική κυριαρχία σε όλα τα επίπεδα.

    Δεν θα περάσει αυτό τοέγκλημα και θα φτύσουν πολύ αίμα όσοι το προωθούν γιατί υπάρχουν ασφαλείας πληροφορίες ότι θα δώσει σε στελέχη του ΔΣ πρόσβαση σε όλες τις ΔΕΚΟ και το δημόσιο τομέα για να καθορ΄ζουν το προυπολογισμό, μιλάμε για κατοχή!!!!!

    Άνευ λόγου και αιτίας γιατί λεφτάμπορούμε να πάρουμε άμεσα απότ ην ΕΕ...εδώ και μια εβδομάδα.

    Προκειται για κυβέρνηση ρουφιάνων της Γκολντμαν Σακς που κινδυνέυει με μαζικές μηνύσεις και χρεωκοπεία εάν εμείς κινηθούμε ετνα΄τιον τους ωςκράτος, έχοντας και τη σ΄τηριξη της ΕΕ.

    Η κυβέρνηση είναι υπόλογοι και πρέπει να καθίσουν στο σκαμνι και να δικαστούν.

    Ντροπή και αίσχος και στα κόμματα της αντιπολίτευσης που είναι στην ουσία και αυτοί μέσα στο κόλπο.

    Η χώρα κινήτε σε πολύ άσχημο δρόμο, πάρτε το χαμπάρι και ξυπνήστε όλοι !!!!!

    Τι άλλο να πούμε σε αυτή τη φάση ?? Και τόσο καιρό που τα λέμε, ξύπνησε κανείς??

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Dubai Expatriate 16/04/2010 12:00:15

      Βγείτε με κάμερες και καταγράφετε οτι μπορείτε απο παντού που μπορει να χρησιμευσει. Εφοριες, ΟΓΑ, ΙΚΑ, Βουλευτικα γραφεια. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και τα ΠΑΝΤΑ!

      Καταγραψτε τη διαλυση της χωρας. Τη διαλυση της κοινωνιας!
      Υπαρχουν ηλεκτρονικα μεσα τη σημερον ημερα.
      Και το κομμα να μην κανει αντιπολιτευση ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!
      ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Dubai Expatriate 16/04/2010 12:48:25

      Φιλε εξ-πατ
      Θα παρουν τα λεφτα του ΔΝΤ και ετσι θα συντηριθουν τα ΜΜΕ που τους κρατουν στην εξουσια τωσα χρονια. Μετα θα βγουμε απο την ΕΕ για να ολοκηρωθει το παραμυθακι. Και οταν περασω απο το DIFC θα κερασω καφε

    • nancy avatar
      nancy @ Dubai Expatriate 16/04/2010 12:58:55

      Ωχωχ τώρα θα σε περιλάβει εσένα ο Νίκος άν είσαι άνω των σαράντα...
      Αλλα αυτά που λές είναι σωστά, δεν καταλαβαίνω που αποσκοπούν οι γλυκανάλατες απαντήσεις, μήπως είναι αναπόφευκτα τα οικον. μέτρα?

  23. Νίκος avatar
    Νίκος 16/04/2010 12:13:44

    Καποιε, ψυχραιμια φιλε μου,.
    Με συγχωρεις, δεν γνωριζα οτι τα κυρια ονομα, εστω και ψευδωνυμα, δεν κλινονται.
    Δλδ, απο τωρα θα λεμε
    Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
    ΤΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
    ΤΟΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ κλπ, κλπ.

    Και παλι ζητω ταπεινα συγγνωμη. Η νεα γραμματικη βλεπεις δεν εμπεδωθηκε ακομα οπως η νεα ιστορια μας...

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Νίκος 16/04/2010 12:17:13

      ΟΚ κοίτα, αν πιστεύεις ότι δεν ξέρω να κλίνω ένα όνομα δικαίωμα σου.
      Συγγνώμη κιόλας αν σε προσέβαλλα.

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 16/04/2010 12:21:41

    Αγαπητε Καποιε,

    Δεν σε παρεξηγω ουτε και το παιρνω προσωπικα. Απλα λεω οτι ο κωδικας συννενοησης στην Ελληνικη εχει διαρραγει πλεον αφου ουτε τη γλωσσα μας καταλαβαινουμε, ουτε και τα "ξενας γλωσσας" μιλουμε επαρκως και ετσι εξηγειται η ασυνενοησια μας και η, σε ολα τα επιπεδα, ανικανοτητα μας να κανουμε κατι συλλογικο,εκτος, φυσικα, απο τις εκθεσεις γυμνασιου των κατα φαντασιαν "προοδευτικων" μας, ειδικα αυτων σε θεσεις εξουσιας.
    Η δικη μου αγωνια ειναι η εξης: Ή θα κανουμε -ΟΛΟΙ μας- προσπαθεια να γραφουμε και να μιλουμε την Ελληνικη οσο πιο σωστα γινεται (τα λαθη βιασυνης, πληκτρολογησης και αλλα τινα ειναι λογικο να γινονται και γιαυτο ειναι συγχωρησιμα) ή να το κλεισουμε το μαγαζι και να πεταξουμε τα κλειδια, αν και μαλλον ξενοι θα τα εχουν απο εδω και-ενας Θεος ξερει μεχρι ποτε- στο διηνεκες.

    Τελος, δεν επιθυμω να ειμαι σαρκαστικος, ουτε και ειρωνας, παρα μονο για τον εαυτο μου, αλλα δεν μπορω να προσπερασω την ευκαιρια αυτη οταν μου δινεται.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Νίκος 16/04/2010 13:08:53

      Το πρόβλημα της επικοινωνίας δεν αφορά μόνο την μορφή αλλά κυρίως το περιεχόμενο.
      Για παράδειγμα εσύ δεν βάζεις τόνους αλλά καταλαβαίνω τι θες να μου πεις.
      "Ακομα κε ετσι να εγραφες, h katafton ton tropo, pali tha se katalavena".
      Και εμένα με χαλάνε αισθητικά οι παραπάνω τρόποι γραφής γιατί έχω μάθει διαφορετικά, αλλά δεν θα επιβάλλω σε κανέναν τον τρόπο που γράφει από την στιγμή που μπορώ να καταλάβω τα γραφόμενα του.
      Οι Έλληνες άλλωστε δεν έγραφαν πάντα με τον ίδιο τρόπο.
      Και με την Γραμμική Β αποδιδόταν στον γραπτό λόγο η ελληνική γλώσσα και με το αρχαιοελληνικό αλφάβητο (κεφαλαιογράμματη γραφή, χωρίς κενά διαστήματα ανάμεσα στις λέξεις, χωρίς σημεία στίξης και χωρίς τόνους) και με την Ελληνιστική Κοινή (σε μικρογράμματη γραφή με σημεία στίξης και τονικά σημάδια από τον 7ο αι. και μετά).
      Το ίδιο ισχύει και για τους γραμματικούς και συντακτικούς κανόνες όπου μπορώ να σου παραθέσω δεκάδες παραδείγματα.
      Προσωπικά δεν θέλω να αλλάξει η μορφή της γλώσσας και na grafoume katafton ton tropo αλλά από την άλλη σε αυστηρά προσωπικό επίπεδο δεν μπορώ να απαγορεύσω σε κάποιον να εκφράζεται με όποιον τρόπο επιθυμεί.

  25. Jimbaran avatar
    Jimbaran 16/04/2010 12:43:47

    Αγαπητοί μου συγγνώμη που έτσι απρόσκλητα επεμβαίνω στην Διαμάχη σας όμως το όνομα Ο Τσουκάτος Πως κλίνετε εις την Γραμματική ? είμαι χρονια στην Ελβετία και σχεδόν έχω λησμονήσει,Δηλαδή Ο κύριος Τσουκάτος Του κυριου Τσουκάτου μετά δεν γνωρίζω ποιο καλο παλληκάρι θα βοηθήσει έναν αγνό Έλληνα Μετανάστη?

    • zonitis avatar
      zonitis @ Jimbaran 16/04/2010 13:00:47

      Jimbaran, που στην Ελβετια;

      • Jimbaran avatar
        Jimbaran @ zonitis 16/04/2010 13:04:09

        Brunnen SZ Schwyz

    • nancy avatar
      nancy @ Jimbaran 16/04/2010 13:02:33

      Ο Τσουκάτος, του Τσουκάτου, τον Τσουκάτο, ώ Τσουκάτε.

      • Jimbaran avatar
        Jimbaran @ nancy 16/04/2010 13:09:14

        Σας ευχαριστώ Κυρια nancy Είστε αρκετά ευγενική κρίμα που δεν μπορώ να σας προσφέρω Μερικές αγριες τουλίπες και εντελβάις απο τον κηπο μου σε κυριες πρέπει να προσφέρουμε πάντα λουλούδια και χαρά.. Σας ευχαριστώ και πάλι

      • nancy avatar
        nancy @ nancy 16/04/2010 13:14:54

        Και μείς χαιρόμαστε κ.Jimbaran που έχουμε τέτοιους άξιους εκπροσώπους της Ελλάδας μας στο εξωτερικό. Νάστε πάντα καλά.

      • zonitis avatar
        zonitis @ nancy 16/04/2010 13:30:28

        Ε οχι και Edelweiss στον κήπο σου στο Brunnen, εκτός και αν έχεις σπίτι στην απέναντι μεριά της λίμνης και πάνω στο Rütli :-)

    • Φυγόκεντρος avatar
      Φυγόκεντρος @ Jimbaran 16/04/2010 18:46:39

      Το ερώτημα είναι Πώς Ο Τσουκάτος κλείνεται ...στη φυλακή.

  26. fit for fun avatar
    fit for fun 16/04/2010 12:50:19

    συγχωρήσιμα;;;

  27. Greenhorses avatar
    Greenhorses 16/04/2010 12:55:59

    Ξεχάσατε και άλλο ο πολιτικός που είπε ότι θα κρατικοποιηθεί Ολυμπιακή Εθνική ΣΕΜΠΟ ΟΤΕ.

    Τελικά η Δανία του νότου έγινε Ουγγαρία του νότου.

  28. l
    l' ami du peuple 16/04/2010 12:57:00

    παντως, αν μου επιτρεπετε κι εμενα να παρεμβω το "ανελληνιστος" απο ρωμαιους και ουχι ελληνες χρησιμοποιηθηκε το πρωτον...

    (σχολιο εκ του προχειρου, με βαση διαδικτυακες φωτουπιες του λημματος στους μπαμπινιωτη και δημητρακο...)

    α, και στη wikipedia εκκρεμει ετυμολογικως και λεξικολογικως..οσοι πιστοι ..

  29. Kapoios avatar
    Kapoios 16/04/2010 13:03:48

    Μήπως να ξεκινήσει κάποιος τη συλογή υπογραφών για να φύγει ο Γιωργάκης? Όχι μόνο από την κυβέρνηση, αλλά δια-παντός από τη Χώρα!

    • Tassos Karras avatar
      Tassos Karras @ Kapoios 16/04/2010 18:06:43

      Καλή ιδέα να μαζέψουμε υπογραφές να δούμε που βρίσκεται η λαϊκή οργή, ότι μαζεύουμε είναι χρήσιμο .. you never know the outcome.

  30. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 16/04/2010 13:08:28

    Προδοσία ολκής!!!!

    Μας τρώνε τα λεφτά, τις συντάξεις, για ποιό ακριβώς λόγο???

    ΠΑΝΤΟΎ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΎΓΕΙ Η ΛΈΡΑ ΚΑΙ Η ΧΟΛΈΡΑ ΑΠΟ τη χώρα !!!!

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Dubai Expatriate 16/04/2010 13:37:30

      Τωρα και με το καταληλο μπαχτσις προμοταρουν και τη τσοντα σου οι βουλευτες του ΣΥΡΙΖΑ και μεσα στη Ελληνικη Βουλη!

      ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΙ ΛΕΡΕΣ, ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΧΟΛΕΡΕΣ!!!

  31. nikolas avatar
    nikolas 16/04/2010 13:13:42

    ΜΠΡΑΒΟ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
    ΈΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΟΝΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΛΕΕΙΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ(ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ, ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΜΟΜΦΗ, ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ,ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ, ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΕΞΩ, ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ …) ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΟΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Ν.Δ. ΈΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΨΕΜΑΤΑ(ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΘΑ ΔΩΣΩ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ..) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΣΥΡΕΙ ΣΤΟ Δ.Ν.Τ ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΛΑΣΑΡΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΚΙΟΛΑΣ; ΠΩΣ ;;;

  32. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/04/2010 13:46:40

    Τώρα που ..ηρεμήσαμε κάπως, νομίζω ότι αξίζει να δούμε κάποια πράγματα:
    Οσον αφορά στην Κυβέρνηση:
    1. Ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε στη βουλή,ότι το ΔΝΤ είναι ήδη εδώ. Είναι δικαίωμά μας να γνωρίζουμε:
    α) πότε προσεκλήθη
    β) πότε ήρθε
    γ) γιατί ήρθε
    δ) με τι ασχολείται
    και τέλος γιατί δεν είχε ενημερωθεί νωρίτερα και η βουλή και ο ελληνικός λαός.
    2. Το ΔΝΤ ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει χορηγήσει βοήθεια, χωρίς προηγουμένως να έχει απαιτήσει ως προϋποθέση κάποιους όρους.
    Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος από την Κυβέρνηση, υπό ποίους όρους (και δεν αναφέρομαι στο επιτόκιο, ούτε στο ύψους του δανείου)θα μας συνδράμει;

    Οσον αφορά στη Ν.Δ.:
    1. Η Ν.Δ. μας λέει ότι είναι αντίθετη στην έλευση του ΔΝΤ. Μπορεί να μας πεί ποιό είναι το ολοκληρωμένο σχέδιό της για την έξοδο από την κρίση; Οσο καθυστερεί να μας το παρουσιάσει, αποδυναμώνεται η πειθώ της κριτικής της.
    2. Νομίζω ότι είναι επιβεβλημένο για τη Ν.Δ. να συγκροτήσει μια ομάδα επικοινωνίας για τη οικονομία, δουλειά της οποίας θα είναι η καθημερινή ενημέρωση του ελληνικού λαού.
    Και για να μη λέμε μόνο λόγια, αλλά να είμαστε και πρακτικοί, κατά την ταπεινή μου γνώμη το βάρος αυτό μπορεί να το σηκώσει ο κ.Σταύρος Δήμας.
    Είναι έμπειρος. Γνωρίζει τα της Ε.Ε. Καταλαβαίνει απο οικονομικά. Εχει και την έξωθεν καλή μαρτυρία.
    Χρειαζόμαστε μια ήρεμη και έγκυρη φωνή αυτές τις ώρες.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Κώστας Ροδινός 16/04/2010 14:05:15

      όταν λες ΝΔ ποιούς εννοείς;
      Συμπληρώνει 11άδα;

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Κώστας Ροδινός 16/04/2010 15:12:08

      Υπαρχουν πολλοι που θελουν και μπορουν να βοηθησουν αυτη την δυσκολη στιγμη αλλα δεν θελουν να ανακατευτουν στο βουρκο και τη βρωμα της Ελλαδος. Θα ειθελα να θυμισω σε οσους τον ξερουν τον μεγαλυτερο Ελληνα μαθηματικο Καραθεοδωρη τι επαθε οταν γυρισε να βοηθηση

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ pikaia gracilens 16/04/2010 15:14:43

        Πανεπιστήμιο της Σμύρνης!

      • pikaia gracilens avatar
        pikaia gracilens @ pikaia gracilens 16/04/2010 15:30:56

        Χαιρομαι που δεν ειμαι μονος κυριε Ροδινε. Υπαρχει Ελλαδα αλλα δεν ειναι ουτε στα ΜΜΕ ουτε στην Βουλη. Και αυτη την Ελλαδα πρεπει να φερουμε στην επιφανεια οχι την μετριοτητα και το τρας

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ pikaia gracilens 16/04/2010 15:39:19

        Ωρες-ώρες εκνευρίζομαι αφόρητα που βλέπω στα αμερικανικά δίκτυα, κάτα συνταξιούχους οικονομολόγους, να μιλάνε για την Ελλάδα (αμφιβάλλω αν ξέρουν και που βρισκόμαστε) και ύστερα παίρνουν τις δηλώσεις τους κάτι μίσθαρνα όργανα και δημιουργούν συνθήκες κρίσης.
        Ξέρεις στις ΗΠΑ έχουμε χιλιάδες καθηγητές ελληνικής καταγωγής, και μερικούς εξαιρετικούς οικονομολόγους, και δε βρέθηκε ένας άνθρωπος να τους συντονίσει, αυτές τις δύσκολες ώρες να βοηθήσουν τη χώρα. Και ας μη βιαστεί κανείς να μου πεί γιατί δεν το κάνουν μόνοι τους. Οι άνθρωποι΄είναι σοβαροί. Χρειάζονται στοιχεία.

      • pikaia gracilens avatar
        pikaia gracilens @ pikaia gracilens 16/04/2010 15:47:20

        Και στο λονδινο υπαρχουν πολλοι και αξιοι τραπεζιτες που ειναι μεσα στην αγορα και ξερουν και καταλαβενουν τι γινετε και πως αντιμετωπιζετε η κριση. Ομως το πασοκ προτιμησε τα κομματικα στελεχη. Νομιζει το πασοκ πως οι αγορες ειναι Ελληνικος λαος που θα τον ξεγελασει με το ΜΕΓΑ και τον μπομπολα. Οι αγορες δεν μπλοφαρονται απο λαικιστες πολιτικαντιδες. Γιαυτο τιμωρειται σημερα ο Ελληνικος λαος, για τις βλακειες πολιτικαντιδων που πιστευουν στην ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΙΑ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ pikaia gracilens 16/04/2010 15:51:23

        Υποθέτω πως θα υπάρχουν, αλλά δεν γνωρίζω τα της Αγγλίας.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Κώστας Ροδινός 16/04/2010 19:22:54

      Κύριε Ροδινέ μου, τηλεόραση δικιά της χρειάζεται η ΝΔ, ραδιόφωνο για να βγεί η φωνή της προς τα έξω. Τώρα το βράδυ στο ΑΛΤΕΡ, μόλις ο Ακης Παυλόπουλος μίλαγε για την αθλιότητα και τη διγλωσσία της κυβέρνησης, τον διέκοπτε ο μεγαλοεκδοτης Χατζηνικολάου και πήγαινε σε άλλο θέμα. Τηλεόραση και ραδιόφωνα χρειάζεται η ΝΔ.

  33. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 16/04/2010 13:54:09

    Αν η «αλήθεια» του τίτλου της ανάρτησης δε συνοδευτεί από μια στοιχειώδη προσπάθεια να συνδεθεί όχι βέβαια με το τελευταίο εξάμηνο ούτε αποκλειστικά με τη «μαγεία» που άσκησε το ΠΑΣΟΚ στη χώρα, πολύ φοβούμαι ότι κινδυνεύουμε να εγκλωβιστούμε στο χώρο της πολιτικής μεταφυσικής.

    Στην αραχνιασμένη αριστερή φρασεολογία εβασίλευον κάποτε οι έννοιες «αντικειμενικές» και «υποκειμενικές» συνθήκες και ακολουθούσε μια συνδυασμένη στάθμισή τους προκειμένου να «αποφασιστεί» αν έχει έρθει ή αν αργεί ακόμη η κρίσιμη ώρα της ανατροπής. Μετά το 89 η ανάλυση των αντικειμενικών συνθηκών κατέστη απολύτως απαγορευτική ακόμη και ως φαντασία με αποτέλσμα την αναδίπλωση σε μια αποκομμένη από τη «νέα» πραγματικότητα ιωβική προετοιμασία του «υποκειμένου», εμπλουτιζόμενη συν τω χρόνω με την ορφανή πλέον αντιπαραδείγματος καταγγελία του υπάρχοντος.

    Η εναλλαγή δύο παρατάξεων στη διαχείριση του συστήματος στον «αναπτυγμένο» κόσμο από την άλλη εκτός από τη (μερική έστω) λειτουργική της αποτελεσματικότητα ετροφοδοτείτο σταθερά και από τις διακυμάνσεις του διεθνούς συσχετισμού δυνάμεων. Η φιλελεύθερη παράταξη διασφάλιζε μέσω ευνοϊκών για το κεφάλαιο ρυθμίσεων την οικονομική μεγένθυνση/ανάπτυξη – τουλάχιστον μέχρι το 75 – επιδεικνύοντας την ανθεκτικότητα και την οικονομική ανωτερότητα του καπιταλισμού, ενώ η σοσιαλδημοκρατία εξισορροπούσε μερικώς την κοινωνική ανισορροπία δημιουργώντας ένα δίχτυ προστασίας των αδυνάτων και αντιπαραβάλλοντας στο προστατευτικό σοβιετικό μοντέλλο ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές και πειστικό προνοιακό σύστημα. Ο καπιταλιστικός θρίαμβος του 89 συνετελέσθη είτε το θέλουμε είτε όχι με την βαρύνουσα συμβολή του πρώτου «νεοφιλελευθεριστικού» κύματος: αυτό στάθηκε καθοριστικό ΚΑΙ για τις δύο παρατάξεις, ακριβώς γιατί ο διεθνής συσχετισμός δυνάμεων μπατάρισε με αποτέλεσμα αφενός ο «αντικειμενικός» παράγοντας ενός μονοπολικού πλέον κόσμου να αυτοεπιβεβαιώνεται ως η «νέα αιωνιότητα» και αφετέρου τα πολιτικά «υποκείμενα» και των δύο πλευρών να αφεθούν αμαχητί στις αγκάλες του θριαμβευτή «νεοφιλελευθερισμού» που υιοθετήθηκε ασμένως ως το μοναδικό αποτελεσματικό μοντέλλο διαχείρισης. Έτσι εκτός από την παραδοσιακή αριστερά, ο μεγάλος ηττημένος του 89 υπήρξε η σοσιαλδημοκρατία. Και συνακόλουθα τα δύο από τα τρία ιδανικά της αστικής επανάστασης: η ισότητα κι η αλληλεγγύη.

    Στην Ελλάδα – εκτός της διπλής χρονικής υστέρησης λόγω εμφυλίου και χούντας – ο δικομματισμός και η εναλλαγή των δύο παρατάξεων κατά τη λεγόμενη «μεταπολιτευτική» περίοδο

    (ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ: αλήθεια τί ... μεταπολιτεύεται ακόμη μετά από 36 χρόνια; Δεν είναι επιτέλους καιρός να απαλλαγούμε από αυτόν τον ανιστότητο, ασαφή, κενό περιεχομένου και κακόηχο όρο, αντί να κηρύσσουμε το τέλος ενός ήδη σε βαθεία σήψη ευρισκομένου πτώματος;)

    στερούνταν παντελώς αυτοσυνείδησης: η «αλλαγή» του 81 δημιούργησε την ψευδαίσθηση ότι υπήρξε - όπως λανθασμένα υποστηρίζει και ο Χ. Γιανναράς – κοινωνικός μετασχηματισμός με αποτέλεσμα να αμβλυνθεί επικίνδυνα η ανάλυση της πραγματικής κατάστασης και να αποθεωθεί ο ρόλος ενός μαγικού μύθου – ενός ηγετικού σωτηριολογικού υποκειμένου - καθώς και οι κατακτήσεις του λαού. Ακολούθησε η καταστροφική για το ίδιο το σύστημα δήθεν «καθαρτήρια» τριετία Μητσοτάκη που απέτυχε παταγωδώς να υπενθυμίσει το ρόλο της φιλελεύθερης παράταξης που σέβεται το όνομά της και αρκέστηκε σε μια δειλή και αυτουπονομευόμενη διαρκώς προσπάθεια ανασύστασης ενός πολιτικού υποκειμένου χωρίς πολιτική. Επιπλέον και ενώ η Σημιτική περίοδος έτεινε να εναρμονιστεί (ετεροχρονισμένα πάλι) με το βηματισμό μιας διεθνώς ηττημένης και «δεξιόστροφης» σοσιαλδημοκρατίας, ήρθε ο ΚΚ ο Β΄ να υπενθυμίσει ότι η φιλελεύθερη παράταξη δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος.

    Αν έτσι έχουν τα πράγματα πρέπει να συνειδητοποιηθεί ότι για την κατηγορία της μονοπώλησης των αισθημάτων λαϊκής δυσαρέσκειας δεν ευθύνεται μόνο το ΠΑΣΟΚ, αλλά και η ΝΔ, που ούτε μπόρεσε να πείσει γι αυτό που υποτίθεται ότι είναι ούτε να αποδείξει έστω και περιπτωσιολογικά ότι οι όποιες «επιτυχίες» της οφείλονται στη φιλελεύθερη πολιτική της επιλογή. Πόσο μάλλον να εμφανίσει ως προστατευόμενές της την αλληλεγγύη και την ισότητα ...

  34. Jimbaran avatar
    Jimbaran 16/04/2010 13:56:54

    Αγαπητε Zonitis Αγαπητέ μου ο Κήπος μου είναι στο Rickenbach Στους πρόποδες του Πιλάτους Kulm εκεί λοιπόν έχω τον Κήπο μου περιουσια μαζί και σπίτι, στο Brunnen είναι η εργασία μου όμως διαμένω στο Rickenbach είναι 15 λεπτά με το αυτοκίνητο ,από ότι αντιλαμβάνομαι γνωρίζετε τα μέρη ? Θα χαρώ να μάθω νέα σας.

    • zonitis avatar
      zonitis @ Jimbaran 16/04/2010 14:09:14

      Στη Ζυρίχη μένω εγώ φίλε. Στο Brunnen είχα κάνει ένα εβδομαδιαίο σεμινάριο στο Seehotel Waldstätterhof

      • Jimbaran avatar
        Jimbaran @ zonitis 16/04/2010 14:44:20

        Και δεν πτώχευσε αυτός που διοργάνωσε το σεμινάριο? το ξενοδοχείο είναι πανάκριβο ακόμη και ο Μπούς με τον Tσόρτσιλ κοιμηθήκανε εκεί! εγώ πηγαίνω για καφέ και για κανένα καμάκι μια και είμαι άγαμος δεν λέω έχει πιο κάτω ένα καμπαρέ από τα καλλίτερα ,να ξεχνω τα βασανα της ζωης..έτσι είναι αγαπητέ μου εάν είσαι εργένης βράστα με λουλούδια ,καπουτσίνο και εντελβάις ασχολείσαι,να έχεις καλο Σαββατοκύριακο

  35. fit for fun avatar
    fit for fun 16/04/2010 14:07:44

    Αν υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις που δεν απαρτίζονται από προδότες, πρέπει με κάθε τρόπο και κάθε κόστος να οργανώσουν και να προωθήσουν το αίτημα για στάση πληρωμών ΤΩΡΑ. Είναι απλό και ξεκάθαρο. Το κράτος έχει τεράστια χρέη, αυτό δεν αλλάζει και είναι αδύνατον να πει στους δανειστές του ότι δεν θα πληρώσει, ότι αγνοεί τα χρέη του. Αυτό που μπορεί να υποστηρίξει, όμως, μια κυβέρνηση που εργάζεται υπέρ των συμφερόντων του ελληνικού λαού, είναι η επαναδιαπραγμάτευση και η μετάθεση χρεών στο μέλλον, αφού είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ με ή χωρίς ΔΝΤ, να εκπληρώσει τα συμπεφωνημένα.

    Σε μια διαφορά ιδιώτη-τράπεζας για δόσεις στεγαστικού που δεν μπορεί ο πρώτος να εξοφλήσει, η τράπεζα θα πάρει το σπίτι. Το ΔΝΤ δεν θα μείνει εκεί. Θα πάρει το σπίτι, θα βγάλει τα μέλη της οικογένειας στην πορνεία για μερικά χρόνια, και μετά αφού θα έχει βγάλει τα πολλαπλάσια από το νταβατζιλίκη, θα φύγει, θα αφήσει το σπίτι μπουρδέλο και τα μέλη της οικογένειας, όσα θα έχουν επιζήσει, με θανατηφόρα νοσήματα.

    Προκειμένου τα χειρότερα να αποφευχθούν, πρέπει να γίνουν ΤΩΡΑ εκλογές, η νέα κυβέρνηση να προχωρήσει σε στάση πληρωμών και να δημιουργηθεί ταμείο υπέρ των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί αρχικά από τη δήμευση της περιουσίας των μέλων όλων των κυβερνήσεων και των κληρονόμων τους τα τελευταία 30 χρόνια.

  36. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 16/04/2010 14:09:54

    'Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν' κύριε Γιώργο (;) Παπανδρέου. Ή καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς, όπως λέει και μια διαφήμιση. Επτά μήνες ακατάσχετη πολυλογία και "τσαμπουκάς" του χειρίστου είδους προς τις Αγορές. Και τώρα;;;

  37. mara avatar
    mara 16/04/2010 14:15:55

    Τελικά έχουμε ή δεν έχουμε αξιωματική αντιπολίτευση??????????????????????
    Γιατί μέχρι στιγμής, την ψάχνουμε....

  38. fitsulas avatar
    fitsulas 16/04/2010 14:26:28

    Τον ΓΑΠ τον έβαλαν στο Μαξίμου γι' αυτό ακριβώς τον λόγο. Για να αλυσοδέσει τη χώρα και να την παραδώσει στο ΔΝΤ. Με αυτό σαν κριτήριο, θα μπορέσουμε να εξηγήσουμε πολλά "περίεργα". Τις πυρκαγιές, τα Δεκεμβριανά και τον Πάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ και τους τραμπούκους του, την Ντόρα. Τα πραξικοπήματα δεν γίνονται πλέον με ερπήστριες, γίνονται με τον όχλο και την ιδιωτική τηλεόραση (όρα Τσάβες). Αρχίζω να πιστεύω πως τελικά οι εκπομπές του Κούλογλου για τον Τσάβες ήταν οδηγίες χρήσεως προς ναυτιλωμένους...

  39. victoria avatar
    victoria 16/04/2010 14:34:57

    Εντωμεταξύ εγώ αναρωτιέμαι. Προφανώς εμείς εδώ οι περισσότεροι καταλαβαινόμαστε και δεν έχουμε χάψει το παραμύθι.
    Είμαστε αρκετοί? Θα βγουν αυτές οι απόψεις λίγο πιο έξω?
    Μιλούσα με κάποιον που εκτιμώ και συζητούσαμε αυτά που λέμε και εδώ, αλλά που με προβλημάτισε γιατί μου είπε κάτι άλλο που επίσης ισχύει: Όπως μερικοί βλέπαμε ότι κάποια ώρα η φούσκα θα σκάσει και αυτό δεν είναι κράτος ούτε σύγχρονη οικονομία που έχουμε, αλλά πούυυ να ακουστεί μέσα στο όλο βόλεμα αυτό, έτσι μου λέει, ο Έλληνας δεν θέλει προβλήματα και σκοτούρες. Θέλει ωραιοποίηση και τάξιμο. Αυτό θέλει, αυτός που τάζει κερδίζει. Τα προβλήματα τα ανέχεται μόνο από 'ξένο δάκτυλο' που πια δεν μπορεί να τιμωρήσει με το ψηφαλάκι του, έτσι και τώρα με το ΔΝΤ..

    Έχουμε την τύχη ο πρόεδρός μας να εκφράζει αυτό το δεν είμαστε όλοι ίδιοι, αυτή τη διαφορετική φωνή που ακούγεται, όπως σε αυτή την ιστοσελίδα, αλλά φτάνει αυτό? Εννοώ μπροστά στα ΜΜΕ, μπροστά στο βολικό επιχείρημα ισοπέδωσης που προωθούν "όλοι, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, μας τα φάγανε του κακόμοιρου του λαού και τώρα τι να γίνει, θα πληρώσουμε εμείς τα σπασμένα με το ΔΝΤ"..
    Να σιχαθούν όλοι μα όλοι και τους πολιτικούς, να κυβερνά άνετα το mega.
    Οι ίδιοι που τώρα δέχονται μείωση μισθών (δέχονται, δέχονται) πετούσαν τα χαρτιά του δημοσίου από τα παράθυρα αν δεν έπαιρναν αύξηση στις υπερωρίες (που ΔΕΝ έκαναν) το 2008, όταν ήδη είχε αρχίσει η κρίση.
    Όλοι εδώ είπατε κάτι αντίστοιχο, όλοι τα λέμε.
    Μένει κάτι να κάνουμε, πιο μαζικό. Ίσως όχι ακόμα, αλλά κάτι πρέπει να κάνουμε.

  40. Greco avatar
    Greco 16/04/2010 14:40:25

    συγγνωμη ρε παιδια ειναι σοβαρη αντιπολιτευση να καθεται ο παναγιωτοπουλος σε κεντρικο δελτιο και να μαλωνει με τον καρατζαφυρερ?
    δεν καταλαβαινουν οτι με αυτα π κανουν η νδ θα φτασει στο 10%?

    κ επιτελους τι ειναι αυτοι που εβαλε ο σαμαρας στους τομεις?το πιο επιεικες που εχω να πω ειναι ΜΕΤΡΙΟΙ
    που ειναι ο αβραμοπουλος,ο χατζηδακις γιατι δεν βγαινουν μπροστα?καθε μερα τον παυλοπουλο θα εχουμε να γελαμε?

    και με τη ντορα?γιατι δεν της εδινε ενα καλυτερο τομεα?πχ των οικονομικων που το εδωσε στον καραογλου,που οσοι ξερουν ειναι ανιδεος απο οικονομικα.
    Ας τα βρουνε ή ας την διωξει να παει να κανει αμιγως κεντρωο κομμα να τραβηξει και απτο πασοκ.Το να σερνεται αυτη η διαμαχη μονο στη νδ κανει κακο

    πιστευω στο σαμαρα,αλλα νομιζω οτι πρεπει να κινηθει και πιο εξυπνα και πιο δυναμικα.Αιντε καναμε πρωθυπουργο το Ποκεμον και ανθρωπους τους πασοκους που 20 χρονια διελυαν τη χωρα!

  41. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 16/04/2010 14:49:08

    ο μεγαλος ΓΑΠ νομιζει οτι μιλαει σε ΒΟΔΙΑ!!!!!!! αμ δε!!!! ομως οι δημοσκοπησεις απο τα πιο ομορφα καναλια που εχουμε ειναι απο 11 μοναδες εως και 16 μοναδες διαφορα!!!!!! ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ

  42. panagiotis avatar
    panagiotis 16/04/2010 15:11:39

    Πιστεύω πως το ποτήρι με αυτόν τον πουλημένο θίασο που μας κυβερνά έσπασε οριστικά. Είναι τόσο ηλίθιοι πού ξεσκεπάζουν τήν απάτη τους μόνοι τους. Αύριο στο ΝΑΥΠΛΙΟ περιμένω από τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ την πλήρη επίθεση. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ !!!!!!!!!

  43. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/04/2010 15:16:17

    @κάποιος,
    ούτε εσύ μού απήντησες,άν ακόμη καί σήμερα χρησιμοποιούμε τίς λέξεις τού αρχαίου κειμένου πού παρέθεσες στόν Νίκο,ίνα είδομεν άμφω, κατά πόσον είναι νεκρή ή Αρχαία γλώσσα.
    Τά αρχαία κείμενα δέν μεταφράζονται διότι μετάφρασι χρησιμοποιούμε όταν πρόκειται γιά άλλη γλώσσα.Στήν προκειμένη περίπτωσι τό σωστό είναι,απόδοσις τού αρχαίου κειμένου στήν Νεοελληνική.
    Αλλωστε δέν χρειάζεται,αρκεί νά καταλαβαίνει κανείς τό κείμενο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 16/04/2010 15:24:57

      Γειά σου Κόριννα,
      Γιατί χάνεις το χρόνο σου για να αποδείξεις το αυταπόδεικτο;


      Η Οδυσσέας Ελύτης
      Από το Άξιον Εστί:
      Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική


      Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική.
      το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου...

      Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

      Εκεί σπάροι και πέρκες
      ανεμόδαρτα ρήματα
      ρεύματα πράσινα μες στα γαλάζια
      όσα είδα στα σπλάχνα μου ν' ανάβουνε
      σφουγγάρια, μέδουσες

      με τα πρώτα λόγια των Σειρήνων

      όστρακα ρόδινα με τα πρώτα μαύρα ρίγη...

      Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα μαύρα ρίγη...

      Εκεί ρόδια, κυδώνια
      θεοί μελαχροινοί, θείοι κ' εξάδελφοι
      το λάδι αδειάζοντας μες στα πελώρια κιούπια.
      Και πνοές από τη ρεμματιά ευωδιάζοντας
      λυγαριά και σχίνο

      σπάρτο και πιπερόριζα

      με τα πρώτα πιπίσματα των σπίνων

      ψαλμωδίες γλυκές με τα πρώτα-πρώτα Δόξα Σοι...

      Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα-πρώτα Δόξα Σοι!..

      Εκεί δάφνες και βάγια
      θυμιατό και λιβάνισμα

      τις πάλες ευλογώντας και τα καριοφίλια

      στο χώμα το στρωμένο με τ' αμπελομάντιλα ,

      κνίσες, τσουγκρίσματα

      και Χριστος Ανέστη

      με τα πρώτα σμπάρα των Ελλήνων!
      Αγάπες μυστικές με τα πρώτα λόγια του Ύμνου...

      Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα λόγια του "Υμνου !..

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 16/04/2010 15:37:57

        Σε χώρα μακρινή και αναμάρτητη τώρα πορεύομαι.
        Τώρα μ’ ακολουθούν ανάλαφρα πλάσματα
        με τους ιριδισμούς του πόλου στα μαλλιά
        και το πράο στο δέρμα χρυσάφισμα.
        Μες στα χόρτα προβαίνω, με το γόνατο πλώρη
        κι η ανάσα μου διώχνει απ’ την όψη της γης
        τις στερνές τολύπες του ύπνου.
        Και τα δέντρα βαδίζουν στο πλάϊ μου, εναντίον του ανέμου.
        Μεγάλα μυστήρια βλέπω και παράδοξα:
        Κρήνην, την κρύπτη της Ελένης.
        Τρίαινα με δελφίνι το σημάδι του Σταυρού.
        Πύλη λευκή το ανόσιο συρματόπλεγμα.
        Όθε με δόξα θα περάσω.
        Τα λόγια που με πρόδωσαν και τα ραπίσματα έχοντας
        γίνει μυρτιές και φοινικόκλαρα:
        Ωσαννά σημαίνοντας ο ερχόμενος…
        Και γιαλόν απέραντο, από μαγγανεία ωραίων ματιών βρεμένο..”
        ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ
        (τους στίχους ο Αμμοδύτης)

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Kὀριννα 16/04/2010 18:13:54

      Κορίννα ήμουν σαφής νομίζω ότι αναγνωρίζω την συνέχεια της ελληνικής γλώσσας τουλάχιστον από τα μυκηναικά χρόνια έως σήμερα.
      Το ότι έχουν επιβιώσει εκατοντάδες ή χιλιάδες, αν θες, λέξεις που υπάρχουν στην αρχαία ελληνική γλώσσα δεν σημαίνει ότι είναι ζώσα γλώσσα δηλαδή ότι μπορούν να την μιλήσουν οι σύγχρονοι νεοέλληνες.
      Κι από την λατινική γλώσσα έχουν επιβιώσει επίσης πάρα πολλές λέξεις και εκφράσεις αλλά δεν ακούς να μιλιούνται λατινικά.
      Και αυτά επίσης είναι μια νεκρή γλώσσα.
      Ακόμα και αν γύριζες στον χρόνο και είχες την τύχη να ακούσεις την αρχαία αττική διάλεκτο να μιλιέται από έναν αθηναίο πολίτη το πιο πιθανό θα ήταν να μην καταλάβεις τίποτα όχι γιατι δεν θα καταλάβαινες τι σημαίνει το "όπωπα", το "οίσω", το "δυοίν" ή το "ήνεγκον" αλλά γιατί πολύ απλά τα σύμφωνα και τα φωνήεντα προφέρονταν αρκετά διαφορετικά απ΄ότι τα προφέρουμε εμείς σήμερα.
      Οσον αφορά τον δυικό αριθμό και την ευκτική ξέρεις από πότε άρχισαν να εξαφανίζονται ; Από τον 3ο αι.πΧ!

      Οσον αφορά αυτά που αναφέρεις περί μετάφρασης και απόδοση,ς θα σου πω ότι στο απένεντι ράφι της βιβλιοθήκης μου διαβάζω τον τίτλο:"ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ - Μετάφρασις Ελευθερίου Βενιζέλου".
      Και στην συντριπτική πλειοψηφία τον όρο "μετάφραση" θα συναντήσεις σε ανάλογες περιπτώσεις από πανεπιστημιακά συγγράμματα μέχρι σχολικά εγχειρίδια.

  44. Ηλίας avatar
    Ηλίας 16/04/2010 15:18:08

    Αύριο ο Αντώνης στο προσυνέδριο στο Ναύπλιο ανακοινώνει δέσμη προτεινόμενων μέτρων για την οικονομία και την αποφυγή της προσφυγής στο ΔΝΤ. Προτείνω:
    Σε περίπτωση κι επίσημης ανακοίνωσης της προσφυγής τις εξής αντιδράσεις:

    1.Πρόταση μομφής και κατόπιν αποχή ολόκληρης της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ από τις εργασίες του κοινοβουλίου.
    2.Διάγγελμα του Αντώνη στον ελληνικό λαό όπου θα του εξηγεί ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ η προσφυγή στο ΔΝΤ.
    3.Διενέργεια συγκεντρώσεων και συλλαλητηρίων ΠΑΝΤΟΥ. Αν μπορεί το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ μπορεί και η ΝΔ και η ΔΑΚΕ.

    Έσχατη ενέργεια: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ της κοινοβουλευτικής ομάδας από το κοινοβούλιο και κάλεσμα στις δημοκρατικές συνειδήσεις του τόπου για συστράτευση δίπλα στον Αντώνη.

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΠΕΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΙΘΩ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΤΑ @@ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Ηλίας 16/04/2010 19:25:28

      Σωστά. Ομως αν κηρύξει εκλογές ο Γιωργάκης, δυστυχώς μ΄αυτόν τον αυτομαστιγωνόμενο ελληνικό λαό , θα τις πάρει....

  45. DrNo avatar
    DrNo 16/04/2010 15:21:20

    Κρίνοντας από τα έργα του στον κλάδο που δουλευω, επιβεβαιώνω οτι ο ΓΑΠ είναι ανόητος. Σήμερα το Econimist τον κράζει που βιάστηκε και δήλωσε στις 6 Απριλίου: "τα χειρότερα έχουν περάσει"
    Το οτι είναι Παπανδρέου τρίτης γενειάς από μόνο του δεν φτάνει. Θα καταρευσει η Κυβέρνηση πριν το τελος της τετραετιας.

  46. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/04/2010 15:26:38

    @nancy,
    ξέχασες τήν δοτική, τώ Τσουκάτω(μέ υπογεγραμμένη αλλοιώς μοιάζει μέ δυικό αριθμό).Τήν συνέχεια τήν συμπληρώνει κανείς μέ ό,τι θέλει.

    • nancy avatar
      nancy @ Kὀριννα 16/04/2010 16:31:25

      Αμάν βρέ Κόριννα, δεν πιάνεσαι.. Αλλα επίτηδες δεν την έβαλα, είναι κλίση που δε θα χρειαστεί ο κ.jimbaran να μάθει, ούτε εμείς τη χρησιμοποιούμε καθόλου, στην δημοτική μιλάμε ολοι μας. Η δοτική είναι για μελέτη κειμένων πλέον. Σ ευχαριστώ πάντως.

  47. Κώστας avatar
    Κώστας 16/04/2010 15:36:29

    "Ντ. Μπακογιάννη: Mπορεί να ψηφίσω υπέρ του ΔΝΤ στη Βουλή "

    Από την Εξπρές:
    "Διαφοροποιήθηκε άλλη μία φορά έναντι της ηγεσίας του κόμματος η Ντόρα Μπακογιάννη, στη συνέντευξή της που έδωσε σήμερα στον ραδιοφωνικό σταθμό «Σκάι», ενώ απάντησε ότι δεν «δίθεται τέτοιο θέμα» για τα σενάρια συμμετοχής της στην κυβέρνηση.

    Συγκεκριμένα, αυτή τη φορά διαφοροποιήθηκε για το ζήτημα της προσφυγής της Ελλάδας σε έναν μηχανισμό με τη συμμετοχή του ΔΝΤ, σε ευθεία αντιπαράθεση με την «γραμμή» της ηγεσίας για το ίδιο θέμα. Μόλις χθες άλλωστε δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς ότι «μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας», μετά την συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στο Μέγαρο Μαξίμου.

    «Η δαιμονοποίηση είτε του ΔΝΤ είτε οποιουδήποτε μηχανισμού στήριξης εμένα δεν με βρίσκει σύμφωνη. Εγώ πιστεύω ότι πρέπει τώρα με πολύ ψυχραιμία και πολύ νηφαλιότητα να δούμε τα πράγματα» τόνισε η κ. Μπακογιάννη. Η ίδια πάντως διαφώνησε με την εκτίμηση ότι η ΝΔ τάσσεται κατά του ΔΝΤ απαντώντας σε σχετική ερώτηση. «Αυτό το οποίο λέει η ΝΔ είναι ότι θα ήτανε κάτι το οποίο θα επιθυμούσαμε να αποφύγουμε και απ'Α ότι αντιλαμβάνομαι το ίδιο λέει και η κυβέρνηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι το θέλω γίνεται πάντα και μπορώ» υποστήριξε.

    Η πρώην υπουργός ισχυρίσθηκε ότι η κυβέρνηση πρέπει να φέρει στη Βουλή προς συζήτηση την προσφυγή στον ευρωπαϊκό μηχανισμό και στο ΔΝΤ. Και όχι μόνο αυτό: άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να ψηφίσει υπέρ της προσφυγής, ακόμη και εάν η ΝΔ είναι αντίθετη, με βάση την κατά το Σύνταγμα προσωπική ευθύνη του βουλευτή! «Όταν η κυβέρνηση φέρει την άποψή της και καταθέσει τα επιχειρήματά της στην Βουλή των Ελλήνων εάν η κυβέρνηση έχει, που πιστεύω ότι για να πάρει μια τέτοια απόφαση υποθέτω ότι έχει μια ισχυρή επιχειρηματολογία τότε οι πολιτικές δυνάμεις θα τοποθετηθούν για ένα μείζον τέτοιο θέμα και οφείλουν να τοποθετηθούν. Τότε θα τοποθετηθούμε όλοι και αν θέλετε και με την προσωπική μας ευθύνη με βάση το Σύνταγμα» δήλωσε συγκεκριμένα.

    Η κ. Μπακογιάννη δήλωσε επίσης ότι μια κοινή διακήρυξη, διαπίστωση και μια αλληλοσυμπαράσταση μεταξύ των κομμάτων θα βοηθούσε αλλά θα πρέπει να είναι στη λογική μιας πραγματικής αλλαγής πολιτικής. «Εδώ από τη μια μεριά η κυβέρνηση κάνει μια προσπάθεια που εγώ και στην Βουλή χθες της το αναγνώρισα δηλαδή διεύρυνση της φορολογικής βάσης, πάταξη της φοροδιαφυγής, από την άλλη μεριά όμως με το ίδιο νομοσχέδιο ουσιαστικά στραγγαλίζει οποιαδήποτε ελπίδα ανάπτυξης στη χώρα και αυτό δεν μας παίρνει πλέον» τόνισε. Πρόσθεσε ακόμα ότι δεν τίθεται ζήτημα συμμετοχής της σε μια κυβέρνηση υπό τον Γ. Παπανδρέου για να αντιμετωπισθεί η κρίση. «Μα δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Για πολιτική μιλάμε δεν μιλάμε για συγκυβερνήσεις. Ο κ. Παπανδρέου έχει 161 βουλευτές σήμερα, έχει την απόλυτη πλειοψηφία στην Βουλή. Έχει την ευθύνη με εντολή του ελληνικού λαού να κυβερνήσει τη χώρα και κανείς δεν το αμφισβητεί και από εκεί και πέρα υπάρχει η πολιτική στήριξη…» απάντησε σε σχετική ερώτηση."
    http://www.express.gr/news/politics/290876oz_20100415290876.php3

    Αν έχει στοιχείωδες θάρρος και αν ο ΓΑΠ φέρει το θέμα στη Βουλή, ας το τολμήσει. Χάρη θα κάνει και σε μας και στο κόμμα της, που θα την διαγράψει αμέσως. Να το τολμήσει όμως. Όχι απλά να κάνει δηλώσεις υπονόμευσης, δηλώσεις που εκνευρίζουν τον Νεοδημοκράτη και μετά να αλλάξει στάση.
    Ας ψηφίσει υπέρ του ΔΝΤ για να απαλλαγεί, έστω κατά ένα μικρό μέρος η χώρα, από το άγος πολιτικών σαν τη φίλη του κ.Χριστοφοράκου.
    Ντροπή της!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας 16/04/2010 15:49:46

      Όλοι οι σοσιαλιστές-νεοφιλελεύθεροι να μαζεύονται σθγά σιγά στο ΠΑΣΟΚ.
      Η Ντόρα στον δρόμο του Μάνου και του Αδριανόπουλου.

  48. Greenhorses avatar
    Greenhorses 16/04/2010 15:37:09

    Η Δανία του νοτου έγινε τελικά Ουγγαρία του νοτου.

  49. fatfat avatar
    fatfat 16/04/2010 15:43:15

    @ Κώστας Ροδινός…..έχετε δίκιο όταν γράφετε «Μπορεί να μας πεί η ΝΔ ποιό είναι το ολοκληρωμένο σχέδιό της για την έξοδο από την κρίση; Οσο καθυστερεί να μας το παρουσιάσει, αποδυναμώνεται η πειθώ της κριτικής της….»

    Η ΝΔ θα έπρεπε ήδη να είχε παρουσιάσει αναλυτικά ένα εναλλακτικό βιώσιμο, αποτελεσματικό και ολοκληρωμένο σχέδιο για την ελληνική οικονομία, εφόσον διαφωνεί με την επιλογή του ΔΝΤ.
    Όσο δεν το κάνει αυτό η ΝΔ και περιορίζεται μόνο σε καταγγελτικό ρόλο, τόσο δεν θα την παίρνουν στα σοβαρά οι πολίτες.
    Η ΝΔ πρέπει το γρηγορότερο να λάβει σοβαρά υπόψη της τον θεσμικό της ρόλο και να παρουσιάσει στους πολίτες αξιόπιστες εναλλακτικές πολιτικές.
    Φτάνει πια με τις ομιλίες, τα ευχολόγια και τις πομπώδεις δηλώσεις….ήρθε η ώρα για ολοκληρωμένες εναλλακτικές προτάσεις και αξιόπιστες πολιτικές.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ fatfat 16/04/2010 15:57:49

      Τα μέτρα είναι και ανάλογα την κατάσταση άλλα χρειάζονταν πριν 6 μήνες άλλα πιθανόν τώρα για αναστραφεί το κλίμα.

      Πάντως καλό είναι να αποφεύγετε ο χοντρολαικισμός δεν διαφωνώ. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν αλλά αυτά που έδιναν και ειπώθηκαν το κρίσιμο διάστημα είναι δείχνουν πολιτικό νηπιαγωγείο.

  50. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 16/04/2010 16:08:13

    Αν και αν και αν
    ποιος φταιει πιο πολυ και πιο λιγο για να εχουμε καποιον να κατηγορουμε

    Αν δεν στρωσουμε τους κ@λ@υς μας να λυσουμε τα προβληματα να δουλεψουμε να αλλαξουμε την μιζερη νοοτροπια μας
    και αν δεν ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ που ειναι πανω απο καθε κομμα τοτε τιποτε δεν θα αλλαξει

    Σταματηστε πια να ασχολειστε ποιος ειναι τι ολοι οι ιδιοι ειναι

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Crash&Burn 16/04/2010 16:12:48

      Eσυ καλά τα λές, αλλά οταν το 70-80% των ελλήνων είναι ακόμα σε "κώμα", το φούντο ειναι αναπόφευκτο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Crash&Burn 16/04/2010 16:43:48

      Δεν είναι όλοι ίδιοι και φτάνει με αυτή την προσπάθεια ομογενοποίησης των ιδεολογιών. Δεν είναι όλοι ίδιοι. Ίδιοι είναι μόνο οι σοσιαλιστές που επιλέγουν διάφορες ταμπέλες για να κρύβουν την αιμοβόρικη τους διάθεση. Ναζιστές, κομμουνιστές, φασίστες, νεοφιλελεύθεροι.

      Επιτέλους, άρχισε σιγά σιγά να ακούγεται και το "η δουλειά απελευθερώνει"
      Ο Χίτλερ οδηγεί πια τους σοσιαλιστές.

  51. fit for fun avatar
    fit for fun 16/04/2010 16:09:20

    Μα και βέβαια η ΝΔ πρέπει να πάρει καθαρή θέση. Το "άλλο μείγμα πολιτικής" δεν είναι θέση, είναι "άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε".

  52. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/04/2010 16:15:49

    @ fitsulas,
    Καί βεβαίως τά πραξηκοπήματα σήμερα δέν γίνονται μέ ερπήστριες.Γι΄αυτό υπάρχει τό ΔΝΤ.
    Καί βεβαίως δέν γίνονται γενοκτονίες σήμερα. Γι΄αυτό υπάρχουν καθοδηγούμενες μετακινήσεις λαών γιά νά γίνωνται εθνοκτονίες.Ποιός είπε πως δέν έχουμε προοδεύσει;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kὀριννα 16/04/2010 16:51:15

      χο! χο!

  53. dim avatar
    dim 16/04/2010 16:56:50

    Ο μόνος τρόπος για να ξε-σηκωθούν οι έλληνες απο τους καναπέδες ειναι για να πάνε στο περίπτερο .
    Να αγοράσουν το δευτερο dvd της ΤΖΟΥΛΙΑΣ.

  54. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/04/2010 17:25:54

    @nancy,
    Είναι λάθος δικό μου,πού δέν σού έδωσα νά καταλάβης πώς τήν εννοούσα τήν δοτική στήν προκειμένη περίπτωσι.
    Δλδ,τήν δοτική τήν μεταχειριζόμαστε απαντώντες στήν ερώτησι:είς τίνα;π.χ είς τίνα έδωκε.......;απάντησις, τώ Τσουκάτω.
    Στίς τελίτσες βάλε γιά αντικείμενο ό,τι εσύ νομίζεις.
    Ναί, δέν τήν χρησιμοποιούμε καί γίναμε φτωχότεροι.

  55. pennyton avatar
    pennyton 16/04/2010 17:29:37

    Αφού οι έλληνες θέλουν κοροιδία, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Τους κοροιδεύει όλους ο ΓΑΠ, έχουμε πιάσει πάτο και κανείς δεν αντιδρά γιατί όλοι είναι σοκαρισμένοι που τα κάνει το ΠΑΣΟΚ ούτε κανείς εξετάζει πως τα spread έφτασαν εκεί που έφτασαν. Αν τα είχε κάνει αυτά η ΝΔ απλά θα είχε καεί όλη η Ελλάδα, να καταλάβετε δεν είμαι καν ΝΔ (αλλά ουτε τίποτα από τα ξεφτιλισμένα κόμματα στην βουλή). Απλά ΔΝΤ (IMF) σημαίνει μέγιστη μιζέρια και ανεργία για 15 χρόνια συνεχόμενη, διαβάστε το the shock doctrine και θα καταλάβετε...καλό κουράγιο έλληνες. Κάποιος τέλος πάντων από αυτούς που τα τρώγανε επί 30 χρόνια θα πάει άραγε φυλακή?

  56. evro avatar
    evro 16/04/2010 17:36:09

    GOLDMAN SACHS & ABACUS ...
    by www.zerohedge.com

    WASHINGTON, D.C., April 16, 2010 — The SECURITIES and EXCHANGE COMMISSION today CHARGED Goldman, Sachs & Co. and one of its vice presidents for DEFRAUDING INVESTORS by misstating and omitting key facts about a financial product tied to subprime mortgages as the U.S. housing market was beginning to falter.

    The SEC alleges that Goldman Sachs structured and marketed a synthetic collateralized debt obligation (CDO) that hinged on the performance of subprime residential mortgage-backed securities (RMBS). Goldman Sachs FAILED to disclose to investors VITAL information about the CDO, in particular the role that a MAJOR HEDGE FUND played in the portfolio selection process and the FACT that the hedge fund had taken a short position AGAINST the CDO.

    "The product was new and complex but the DECEPTION and conflicts are old and simple," said Robert Khuzami, Director of the Division of Enforcement. "Goldman wrongly permitted a client that was betting against the mortgage market to heavily influence which mortgage securities to include in an investment portfolio, while telling other investors that the securities were selected by an independent, objective third party."

    Kenneth Lench, Chief of the SEC's Structured and New Products Unit, added, "The SEC continues to investigate the practices of investment banks and others involved in the securitization of complex financial products tied to the U.S. housing market as it was beginning to show signs of distress."

    The SEC alleges that one of the world's LARGEST HEDGE FUNDS, PAULSON & CO., PAID Goldman Sachs to STRUCTURE a transaction in which Paulson & Co. could take short positions against mortgage securities chosen by Paulson & Co. based on a belief that the securities would experience credit events.

    According to the SEC's complaint, filed in U.S. DISTRICT COURT for the Southern District of New York, the marketing materials for the CDO known as ABACUS 2007-AC1 (ABACUS) all represented that the RMBS portfolio underlying the CDO was selected by ACA Management LLC (ACA), a third party with expertise in analyzing credit risk in RMBS. The SEC alleges that undisclosed in the marketing materials and unbeknownst to investors, the Paulson & Co. hedge fund, which was poised to benefit if the RMBS defaulted, played a significant role in selecting which RMBS should make up the portfolio.

    The SEC's complaint alleges that after participating in the portfolio selection, Paulson & Co. effectively shorted the RMBS portfolio it helped select by entering into credit default swaps (CDS) with Goldman Sachs to buy protection on specific layers of the ABACUS capital structure. Given that financial short interest, Paulson & Co. had an economic incentive to select RMBS that it expected to experience credit events in the near future. Goldman Sachs did not disclose Paulson & Co.'s short position or its role in the collateral selection process in the term sheet, flip book, offering memorandum, or other marketing materials provided to investors.

    The SEC alleges that Goldman Sachs Vice President Fabrice Tourre was principally responsible for ABACUS 2007-AC1. Tourre structured the transaction, prepared the marketing materials, and communicated directly with investors. Tourre allegedly knew of Paulson & Co.'s undisclosed short interest and role in the collateral selection process. In addition, he misled ACA into believing that Paulson & Co. invested approximately $200 million in the equity of ABACUS, indicating that Paulson & Co.'s interests in the collateral selection process were closely aligned with ACA's interests. In reality, however, their interests were sharply conflicting.

    • Sic transit glorai mundi avatar
      Sic transit glorai mundi @ evro 16/04/2010 18:49:32

      Μπούμ!

  57. DrNo avatar
    DrNo 16/04/2010 17:40:39

    Καντε ενα copy-paste και δειτε αυτο.
    Θα σας παρει λιγοτερο απο 5 δευτερολεπτα.

    -ΑΞΙΖΕΙ-


    http://www.youtube.com/watch?v=-Fe_4aGv2Tk


    Και να θυμαστε οτι αυτος που μιλαει δεν αγχωθηκε ΠΟΤΕ στην ζωη του.

  58. t avatar
    t 16/04/2010 18:08:09

    Η Goldman Sachs κατηγορείται για απάτη
    http://www.reuters.com/article/idUSTRE63F3JX20100416
    .

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ t 16/04/2010 18:13:56

      Η Goldman Sachs ΕΙΝΑΙ το ΔΝΤ και το ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ η Goldman Sachs!

      Δείτε πάλι τα βίντεο του Alex Jones και του Max Kaiser που μας εκλιπαρούν σε όλους τους τόνους να παραδειγματιστούμε από το παράδειγμα της μικρής Ισλανδίας και να απαιτήσουμε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΧΘΟΥΣ ΧΡΕΟΥΣ!

      • Sic transit glorai mundi avatar
        Sic transit glorai mundi @ αλλενάκι 16/04/2010 18:48:14

        Η Goldman Sachs μάλλον θα "σκάσει" (και ίσως πουληθεί κοψοχρονιά σε τίποτα Κινέζους), αλλά το ΔΝΤ θα συνεχίσει - business as usual. Ακόμα κι άν πεθαίνουν οι τράπεζες, η ώρα του καπιταλισμού μάλλον δεν έχει έλθει.

    • Sic transit glorai mundi avatar
      Sic transit glorai mundi @ t 16/04/2010 18:45:42

      Άν σφάξουν τον πληγωμένο gold καρχαρία, το μαχαίρι θα το βάλει ο Ομπάμα. H Μέρκελ είναι μικρό ψάρι, κολυμπάει στον αφρό.
      Η Goldman Sachs έχει 1 δισ. ζημίες από στεγαστικά και τα είχε κρύψει κάτω από το χαλί. Η εποπτική αρχή των ΗΠΑ τα ξετρύπωσε.
      Τα ίδια μάλλον και το τμήμα υποθηκών της Morgan Stanley (η τωρινή μητρική Mitsubishi μάλλον θα το "σκοτώσει").
      Η Goldman Sachs θα χρεωκοπήσει για δεύτερη φορά! Προηγούμενο το 2005 (Enron από πίσω ?)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Sic transit glorai mundi 16/04/2010 19:54:20

        STGM: Πόλσον, Πόλσον, που τον διαβαζαμε αυτον ειναι στο τημ που προμοταρει αυτούς που προμοτάρουν το ΔΝΤ

        Επίσης μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι ο μεγάλος θα βάλει το μαχαίρι να σφάξει τον καρχαρία γιατί ο chief του staff είναι mega-player σορτακιας των hedge funds

      • Sic transit glorai mundi avatar
        Sic transit glorai mundi @ Sic transit glorai mundi 16/04/2010 20:04:29

        "Που να στα λέω τώρα", πού λεγε και ο μέγας sir Μπιθικώτσης, ποιός είναι ο Πόλσον, αλλενάκι. Αγγίζεις και θέλεις μετά ένα φορτηγό σαπούνι!
        Υπομονή, τις επόμενες μέρες όλοι με αυτούς θα ασχολούνται.
        Ο μεγάλος φυσικά δεν θα σφάξει ΤΟΥΣ καρχαρίες. Θα σφάξει ΤΡΕΙΣ-ΤΕΣΣΕΡΙΣ καρχαρίες, όχι βέβαια τους δικούς του players. Αλλά είναι καλοταισμένοι, θα κοκκινίσει ο τόπος. Άλλωστε και ο Soros αυτοπροσώπως γνωστός χρηματοδότης των "Γαιδάρων" είναι.
        Ο λαός ζητά "αίμα". Ήδη αυτοί που έχασαν τα σπίτια τους κάνουν πορείες με πυρσούς και θέλουν ν' αλείψουν "χρυσά αγόρια" με πίσσα και πούπουλα. Πίσω στο 1929. Ούτε τότε πέθανε ο καπιταλισμός, αλλά χύθηκε πολύ καπιταλιστικό αίμα.

  59. diasapollon avatar
    diasapollon 16/04/2010 18:37:00

    Διάβασα όλα τα σχόλια σας,ένα δεν κατάλαβα,που φταίει ο ΓΑΠ και η κυβέρνησή του γιά την προσφυγή μας στο ΔΝΤ.Μόνος του έγινε πρωθυπουργός;Αυτοί που τον ψήφισαν και τους κοροϊδεψε που είναι;τι κάνουν; στην χώρα αυτή δεν υπάρχουν εργάτες να καταλάβουν ότι η ζωή τους αλλάζει οριστικά; Οι μισοί Ελληνες τους ψήφισαν και.........την πάτησαν και τώρα τι γίνεται;Πάντα θα φταίει η ΝΔ γιά όλα;Έλεος πιά.
    ¨Ολοι πρέπει να ξεσηκωθούμε γιά να φύγουν μια ώρα ποιό γρήγορα.Πρέπει να δράσουμε με τον ίδιο τρόπο που θα αντιδρούσε το ΠΑΣΟΚ στα μέτρα αυτά ΑΝ κυβέρνηση ήταν η ΝΔ.
    Πως μπορεί να γίνει αυτό ρε Φάκτορα που τα ΜΜΕ κάνουν μούγκα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ diasapollon 16/04/2010 19:13:37

      Αυτοί που τον ψήφισαν άκουσαν τις αρλούμπες για διαγραφή χρεών και ήλθαν σε πολλαπλούς οργασμούς. Οι τύποι δεν καταλαβαίνουν. Φαγάνες ήταν και φαγάνες είναι. Απλά μετά του είπαν λεφτά τέλος και πλήρωσε επί τη εμφανίσει τις ομολογίες και τώρα δεν ξέρει τι να κάνει. Εν τω μεταξύ οι φαγάνες ζητάνε να φάνε. Όλοι φωνάζουν και όλοι ισχυρίζονται ότι έχουν δίκιο.

  60. Νίκος avatar
    Νίκος 16/04/2010 18:44:57

    Αγαπητε Καποιε,
    Η αρχαια γλωσσα, οπως ειπε και η Κοριννα, δεν μεταφραζεται αλλα αποδιδεται, διοτι ειναι μια η Ελληνικη γλωσσα. Η αρχαια βρισκεται στην νεα λαλια μας, το ποιημα του Ελυτη που παρεθεσε ο Κος Ροδινος τα λεει ολα.
    Η παραθεση, με την γαστρα και την πυροστια, αυτο τον σκοπο ειχε. Η δημοτικη γλωσσα ειναι η φυσικη εξελιξη της αρχαιας και της μεσαιωνικης. Αυτονοητα πραγματα. Με μονη τη γνωση της Δημοτικης μπορει κανεις να παει πισω περιπου στα 100 π.χ. περιπου και να καταλαβει τι λεει το αρχαιο κειμενο, κι' ας μην την μιλαει. Σου συνιστω το βιβλιο του Geoffrey Horocks "The Greek Language and Its Speakers" που μεταφραστηκε και στα Ελληνικα. Περιεχει επιστολες απλων Ελληνων προς την μητερα τους οπου βλεπει κανεις τις απαρχες της Δημοτικης.
    Τελος, στα χωρια μας οι "χωριατες" γονεις και παππουδες μας μιλουν τα πιο αυθεντικα Ελληνικα, και οχι οι μοδερνοι ψαλλιδοκωλλοι του Αθηναϊκου κρατους-δορυφορου, αντιπροσωποι ξενων συμφεροντων που πασπαλλιζουν τα πτωχα ελληνικα τους με Αγγλικουρες για να εντυπωσιαζουν τους ιθαγενεις.

    • nancy avatar
      nancy @ Νίκος 16/04/2010 18:53:12

      Φίλε Νίκο, αφιέρωσέ το στον κ.Κωστόπουλο που έκανε τα greeklish μόδα,
      αλλα δεν αφορά τους Αθηναίους συλλήβδην. Και αυτοί που τον ακολουθούν είναι ακόμη παιδιά. Αυτή η ιστορία έχει μεγάλη ανάλυση..

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Νίκος 16/04/2010 19:12:29

      Νίκο, απάντησα λίγο παραπάνω.
      Πίστεψε με ξέρω πολύ καλά την εξέλιξη της γλώσσας μας και της λογοτεχνίας μας και τις διάφορες μορφές που πήρε στην πορεία της μέχρι τις μέρες μας και από τις πανεπιστημιακές σπουδές μου αλλά και από προσωπική ενασχόληση.
      Σε ευχαριστώ για την βιβλιογραφική σου παραπομπή και δεν διαφωνώ σε πολλά από αυτά που γράφεις.
      Απλά νομίζω ότι πιο πολύ σοκάρεσαι εσύ και κάποιοι άλλοι στο άκουσμα του όρου "νεκρή γλώσσα" παρά σ' ότι πραγματικά ο όρος αυτός δηλώνει στην φιλολογία.

  61. t avatar
    t 16/04/2010 18:49:03

    Η Goldman Sachs κατασκεύασε έναν προϊόν που είχε να κάνει με τον τομέα της αγοράς κατοικιών και στη συνέχεια “στοιχημάτιζε” εναντίον του προϊόντος αυτού, το οποίο έχασε την αξία του ένα χρόνο αργότερα.
    Η Goldman Sachs έβαλε την Ελλάδα, στο ευρώ με αλχημείες και δήλωσε ότι έγιναν όλα νομότυπα. Μετά στοιχημάτισε για πιθανή χρεοκοπία της...

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ t 16/04/2010 18:51:16

      Σωστοί παιχτες. Αφου ξέρανε την κατάσταση απο μέσα.

      • Sic transit glorai mundi avatar
        Sic transit glorai mundi @ neos agrotis 16/04/2010 18:55:45

        Τι σωστοί, μόλις τους πιάσανε στα πράσα. Ένα δίς ζημίες από τις υποθήκες είχαν κρύψει κάτω από το χαλί. Δεν είναι οι μόνοι φυσικά. Θα κλείσει όπως η Lehmann ή θα πουληθεί (τζάμπα) στους Κινέζους. Αντίο Goldman!

  62. Sic transit glorai mundi avatar
    Sic transit glorai mundi 16/04/2010 19:03:48

    Ωχ, είναι και το hedge fund του Paulson μέσα, δέστε τις ζώνες αγαπητοί μεγαλο-μικρο-μεσαιο-επενδυτές, τις επόμενες μέρες έρχεται διεθνής χρηματιστηριακός σεισμός τύπου Χιλής!
    Τελικά οι μαïμουδεμένες ζημίες από τα στεγαστικά της Goldman (μόνο) δεν είναι 1 αλλά 1,8 δις.

  63. Κρης avatar
    Κρης 16/04/2010 19:21:00

    Argentina's Economic Collapse
    (12 βιντεο συνεχομενα)

    http://www.youtube.com/watch?v=rH6_i8zuffs&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=whVSw5X2pVU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=JPddW3da2aA&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=4dbb4U8v3YQ&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=VPZcxQhUc9E&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=lMiedzHeUzg&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=gPST2cqgVQs&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=CBSNTxPM3mU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=nnig3LwEs3Y&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=UsirWiQ5kv0&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=qAtVUx8_Rps&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=lvEPPsC3Xfs&feature=channel

  64. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 16/04/2010 19:29:23

    Η γκρίνια είναι ομόλογος της ανέχειας. Κρατηθείτε . Τα δύσκολα έρχονται.

  65. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/04/2010 19:40:27

    @κάποιος,
    τό γεγονός ότι όλοι χρησιμοποιούν τήν λέξι μετάφρασι καί όχι απόδοσι δέν σημαίνει πώς είναι καί σωστή.Ολοι γράφουν κοιτάζω καί όχι κυττάζω αλλά αυτό δέν νομιμοποιεί τό κοιτάζω γιά σωστό.Μετάφρασις είναι ή μεταγλώττησις ενός κειμένου από μία γλώσσα σέ άλλη.
    Δέν γνωρίζει κανείς πώς προφέρανε οί πρόγονοι τά σύμφωνα ή τά φωνήεντα;Πιστεύω τό ίδιο καί θά σού εξηγήσω τό γιατί.Από τήν στιγμή πού αρχίζουμε νά μιλάμε μαθαίνουμε τήν γλώσσα τών γονέων μας καί δή τής μητέρας μας,εξ ού καί μητρική γλώσσα.Θά πρέπει λοιπόν νά υπάρχη συνέχεια στήν προφορά.Μάθαμε νά προφέρουμε τά πάντα όπως ακριβώς τα προφέρει ή μητέρα μας.Πώς υπάρχει συνέχεια στήν προφορά συμπατριωτών μας πού έρχονται από χωριά καί δέν μιλάνε όπως οί Αθηναίοι;Γιατί ακούν τήν χωριάτισσα μητέρα τους.Αυτή είναι ή δική μου άποψις.Ετσι εγώ τό θεωρώ λογικό.
    Αν πάλι κάνω λάθος,τότε κανείς δέν ξέρει διότι κανείς δέν τούς άκουσε.Ούτε εσύ.Οπότε,μόνο διά τής λογικής οδηγούμεθα σέ συμπεράσματα.
    Γιά τά Λατινικά πού λές,είναι νεκρά,αλλά δέν ισχύει τό ίδιο μέ τά Ελληνικά.Στήν δική μας περίπτωσι,χρησιμοποιούμε σχεδόν τό 90% τών αρχαίων λέξεων καί ἰσως περισσότερο καί δέν αναφέρομαι στό σημερινό χάλι.Πώς είναι λοιπόν δυνατόν νά τήν λές νεκρή αφού,όπως λέει ό Ελύτης,τήν θάλασσα τήν λές ακόμα θάλασσα καί τόν ήλιο,ήλιο;Αλλωστε τά Λατινικά είναι εκβαρβαρισμένα Ελληνικά καί άν δέν κάνω λάθος(εδώ δέν είμαι σίγουρη)είναι ή Αιολική διάλεκτος.
    Μπορεί νά μή συμφωνούμε αλλά πές μου άν ποτέ βρής Ελληνες νά συμφωνουν.

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Kὀριννα 18/04/2010 22:13:03

      Το λατινικό αλφάβητο είναι ελληνικής προέλευσης.

      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%B1%CE%BB%CF%86%CE%AC%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%BF

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 18/04/2010 22:14:04

        Περί λατινικού αλφαβήτου και στο

        http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=114&artid=130222&dt=28/01/2001

  66. Sic transit glorai mundi avatar
    Sic transit glorai mundi 16/04/2010 19:48:19

    Φούσκα ακινήτων και στην Κίνα!
    h**p://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/0,1518,689449,00.html
    O καπιταλισμός θα θαφτεί στα ερείπια του νέου παγκόσμιου πύργου της Βαβέλ;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Sic transit glorai mundi 18/04/2010 22:32:07

      Δεν είναι καπιταλισμός αυτό το πράγμα στο οποίο αναφέρεσαι. Είναι παγκοσμιοποιημένος νεοφιλελεύθερος σοσιαλισμός.

  67. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/04/2010 19:52:46

    Συμπλήρώνω,
    (Ομ.Οδ.υ4) "επί χλαίναν βάλε κοιμηθέντι" σέ ημερολόγιο ένας Ελληνας στρατιώτης,στήν σελίδα μέ ημερομηνία 7 Ιανουαρίου 1941 σημείωνε:...βάλαμε τήν χλαίνη καί κοιμηθήκαμε.
    30 αιώνες μετά.Εγώ τί νά σχολιάσω;

    • Jimbaran avatar
      Jimbaran @ Kὀριννα 16/04/2010 20:29:03

      Κυρια Κορίννα ας μην στηριζόμαστε στα σύμβολα των αρχαίων μύθων αλλα στην εσωτερική λειτουργία που οδήγησε στη γέννηση των μύθων αυτών. Και συνεχίζω Οι Τσουκάτοι τους Τσουκάτους τοις "τσουκατοις"..μου έχει γίνη εμμονη το επώνυμο αυτού του ανθρώπου και οι πράξεις του η όπως έλεγε ο Ελύτης στο Εν λευκω οι πράξεις των ανθρώπων είναι,όπως και οι ίδιοι,εκτεθειμένες σε ατυχήματα,οι πνευματικές δεν εξαιρούνται απεναντίας.

  68. fatfat avatar
    fatfat 16/04/2010 20:18:44

    @ Κώστας....είναι απαράδεκτο να αντιμετωπίζουν τα κόμματα τους βουλευτές ως πειθήνια όργανα και ως "πρόβατα"......είναι αντιπρόσωποι των πολιτών και πρέπει πάντοτε να ψηφίζουν κατά συνείδηση.
    Η κομματική συνείδηση έχει κάνει μεγάλο κακό γενικότερα στην χώρα.

  69. Νίκος avatar
    Νίκος 16/04/2010 20:29:26

    "Πίστεψε με ξέρω πολύ καλά την εξέλιξη της γλώσσας μας και της λογοτεχνίας μας..."

    Μπορει, αλλα πιθανον οχι ως Ελληνας. υπαρχει "γνωση" και "γνωση", οπως π.χ. των Σεφερη και Ελυτη και οπως των Horrocks και Winkelmann. Αλλα, πιστευω οτι ακομα και οι Horrocks και Winkelmann δεν θα χρησιμοποιουσαν την κλητικη με "Αγγλιζοντα" τροπο (συγγνωμη, αλλα δεν ειμαι λεξιπλαστης καλος). Το γιατι το κανεις μονο εσυ το ξερεις. Δεν κρινω τις προθεσεις σου, μ' ενδιαφερει ομως το αποτελεσμα, και το αποτελεσμα ειναι η κατακρεουργηση της Ελληνικης, η επιβολη γλωσσικης συγχυσης και η παθολογικη "αγγλοποιηση" της. Διοτι, αυτο κανεις. Επομενως, θα μου επιτρεψεις να αμφιβαλλω.

    Αγαπητη Νανσυ, οι Κωστοπουλοι του τοπου αυτου δεν πειθονται με επιχειρηματα παρα μονο με χρηματα, αν με εννοεις.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Νίκος 16/04/2010 21:06:28

      Ο τονισμός πάντως δεν έχει καταργηθεί ακόμη στην νεοελληνική γλώσσα.
      Στο αναφέρω απλώς γιατί κάτι έχω διαβάσει περί ανθελληνικής προπαγάνδας υπέρ της κατάργησης του τονισμού στην γλώσσα μας και διαφόρων άλλων.

    • nancy avatar
      nancy @ Νίκος 16/04/2010 21:29:30

      Ναι, έτσι είναι, γι αυτό έλεγα οτι πάει μακριά η βαλίτσα

  70. BlueSky avatar
    BlueSky 16/04/2010 20:59:26

    Ο κύβος ερρίφθη! Η σοσιαλιστική κυβέρνηση της αποτυχίας έκανε πάλι το θάυμα της. Φαίνεται ότι ο Γιωργάκης (τελικά του ταιριάζει το υποκοριστικό του μικρού και αποτυχημένου) ήταν σαν έτοιμος από καιρό. Κάπου τέλη Δεκεμβρίου 2009, είχε κάνει την βαρύγδουπη δήλωση ότι ίσως χρειαστεί να καταφύγουμε στο ΔΝΤ. Δυστύχως, οι ΜΜΕέδες παίζαν το παιχνίδι του και κρύβαν όλη την κατάσταση επιμελώς. Σήμερα, διαρρηγνύαν τα ιμάτια τους γιατί και πως τελικά φτάσαμε στο έσχατο σημείο. Φαινόταν ότι εδώ και καιρό ζούσαμε το χρονικό ενό προαναγγελθέντου ''θανάτου'', αλλά δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, γιατί ίσως πίστευαν στις ''φοβερές ικανότητες'' ενός ...... Γιωργάκη. Να βγεί ο Γιωργάκης και να πεί ότι εγγυάται τις καταθέσεις και τους κόπους του απλού έλληνα πολίτη, όπως είχε κάνει ο Κ. Καραμανλής Β' ή να δηλώσει ότι είναι ανήμπορος να κυβερνήσει γιατί δεν ''το 'χει'' , να παραιτηθεί και να ζητήσει εκλογές. Δεν έχει λαική εντολή να μας παέι στο ΔΝΤ και να καταδικάσει τις τύχες των Ελλήνων. Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει για τον Γιωργάκη και τους ομοίους του. ''Να φύγετε κύριε να πάτε αλλού'' , είστε ανεπιθύμητος. Και αυτό πρέιπει να είναι το διακύβευμα των εκλογών. Η ΝΔ λέει όχι στο ΔΝΤ, το ΠΑΣΟΚ έχει ήδη προσυπογράψει την παραχώρηση της χώρας μας σ' αυτό, στους Σόρους, στους Πόλσον και κλπ. Λοιπόν αγαπητοί συμπατριώτες διαλέξτε: Ελλάδα ή (Λετονία-Ουγγαρία-Αργεντινή), ΝΔ Ή πασόκ.
    Παραιτηθείτε κύριοι του πασοκ έιστε κακή παρένθεση. Αφήστε να διαλέξουν οι Έλληνες για την τύχη τους και όχι εσείς.
    ''Πότε θα γίνει ξανά γαλανός ο ουρανός''

  71. BlueSky avatar
    BlueSky 16/04/2010 21:02:40

    Υ.Σ Ανατρέξτε στη σύγχρονη Ιστορία. Οι μεγαλύτερες κοινωνικές ανακατατάξεις, λάθη, σφάλματα, έχουν γίνει από σοσιαληστηκά καθεστώτα.............

  72. Mapia 8avou avatar
    Mapia 8avou 17/04/2010 04:22:22

    YOU HAD YOUR CHANCE IN THE ELECTIONS AND YOU WERE more or less lying about the amounts way past due, I come from a stong NEA DEMOKPTIA Family, but lets face the reality that kapamanalas turkish ancestors really jipped us off. Do the Math , I feel really disgrace that everyone in the world thinks that we are thieves, and it really hurts when I try assiduously supporting Greece/ Ellas ESPECIALLY my Little Lamia. Try having more Greek children so that you don't have to pay taxes and most of all you will be promoting a small promising Greek generation. Can you not see the real picture, look at it from another angle. Again do the math instead of just having a a good time in an egotistic manner. Come on already I adamantly believe 'GREEKS' can do better and be more responsible for our past actions. I pray for Greece and I love my ' PATPIDA '

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.